Ponedeljak, 05.03.2018.

13:16

Zapevali srpske pesme, a onda su im prišli Hrvati...

Izvor: B92

Zapevali srpske pesme, a onda su im prišli Hrvati... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

129 Komentari

Sortiraj po:

DisordeR

pre 6 godina

Srbi i hrvati bi ziveli zajedno i normalno da nije bilo ljudi koji gledaju svoje interese i ispranih mozgova da im u tome pomognu. To vazi za ceo svet.

musica na entu

pre 6 godina

Čitajući komentare još jednom potvrdjujem tezu da Srbi imaju pamcenje vinske mušice. Od jednog susreta/ zaboraviste sve, oprostiste sve..Da li i Hrvati tako razmišljaju,šta mislite?
(Aleksandar, 6. mart 2018 13:58)
Da,nesreco,isto tako...i isto tako imaju budale koje ih opominju oko toga...sta ti vrjedi pamcnje ko u slona ako ti je mozak kvaran?

pirana

pre 6 godina

Da i što sada??srbi odmah pomisle da je to prilika za neku novu ExYu,a ne ne nema više svako svoje dvorište.
(mario, 6. mart 2018 11:42)

napisao covek cija drzava ima sporove sa svim komsijama.

Billy the KId

pre 6 godina

Od mrznje samo bolesti se stvaraju, i to teske bolesti braco i sestre. Nisu nasa deca nista kriva
za nase grehove.https://www.youtube.com/watch?v=GG1fgCHvDNQ

Laki (je malo nervozan)

pre 6 godina

Čovek se ne rađa sa osećajem mržnje, ona mu se za života usađuje!
Ove mlade momke i devojke nisu stigli još da zatruju s mržnjom!
Ponosan sam jer je u pitanju KUD ABRAŠEVIĆ iz Pančeva, za nas Lale važi da ne umemo da mrzimo!
Kao što kaže Đole Balašević, "ne šaljite me u rat, ja ću se tamo izmiriti!"

Realno

pre 6 godina

Srbi,manite se više patetisanja.Nemojte od jednog susreta i pesme praviti Jugoslaviju. Dobri komšijski odnosi,i ništa više.Dosta je Jasenovca,etničkog čišćenja Oluje,svako ima svoju državu i neka ostane na tome. Sad imate internet,otidjite i na njihove portale,pogledajte kako oni reaguju..Ne zanosite se i ne ponizavajte se više,mučno je gledati..

Aleksandar

pre 6 godina

Čitajući komentare još jednom potvrdjujem tezu da Srbi imaju pamcenje vinske mušice. Od jednog susreta/ zaboraviste sve, oprostiste sve..Da li i Hrvati tako razmišljaju,šta mislite?

vlada

pre 6 godina

@Plavo nebo-plava ptica

Udji na jutarnji pa procitaj sta Hrvati (vecina) misli o ovome. Ja ne mogu da verujem koliko nas oni istinski mrze i ne podnose. Svega mi, oni ljudi se prave kao da se Jasenovac, Jastrebovo i Lora nisu desili. Za sve smo mi krivi. I za 90-te i za to sto su nas ubijali za vreme WWII. Uzasna nacija, sa malo izuzetaka.

Polako

pre 6 godina

Zar jedno KUD moze da peva ovako fals?! Plus los izbor pesme, bez melodije samo kreketanje. Bez emocija, opskurno.
(mileva, 6. mart 2018 11:38)
Svoj prethodni komentar sam završio u sličnom tonu. Kao višegodišnji član orkestra u KUD-u, mogu vam reći da je falširanje, očajni ukus i izbor pesama karakteristika generalno ogromne većine članova FOLKLORA (igrača) svih KUD-ova kod nas. Mi, iz orkestra, smo ih među sobom zvali "navijačima i navijačicama", jer kad zapevaju baš tako i zvuče. Ipak, pošto muzički sluh nije neka presudna ljudska osobina, i nije vam ni najmanje potreban da biste igrali u KUD-u, preporučujem svima koji razmišljaju da pošalju decu na folklor da to i urade, jer je to milion puta bolje od ulice. Igranje, vežbanje, druženje će ih svakako oplemeniti, da ne pričam koliko će značiti za fizičko i mentalno zdravlje, u današnje vreme kad smo svi ili zarobljeni na društvenim mrežama ili prepušteni sami sebi i ulici.

omega

pre 6 godina

zaista podrzavam ovo ali se vidi da ni mi ni oni ne poznajemo skorasnju istoriju. pesma djurdjevdan je nastala u vozu koji je prevozio zarobljene srbe u jasenovac.

miro split

pre 6 godina

Bem ja sebi sve na svitu, ako su ovdi neki ljudi normalni.
Dica se našla u stranom svitu, skupila se, zapivala i veselila se u druženju, a vi u svemu tome tražite vaše noćne more i vraćate se na temu ko je koga prvi opalija stinom u kamenom dobu.
Niste vi normalni.
Šta ste se pripali. Vratit će se doma da ih nastavite trovati mržnjom i strahom.
Biće prilike da ih naučite da na pismu susida reagiraju šakom u glavu.
Ne daj Bože da izrastu u ljude koji znaju mislit svojom glavom i kojima je premala livada svog krda.
Ajte Đavlu i vi i vaša jugoslavenska tragikomedija.
Pustite dicu.

nikad izvini

pre 6 godina

Izuzetak koji potvrđuje pravilo o tradiciji ubijanja na ovim prostorima, Italijani ipak jako dobro znaju ko je na Balkanu u II svetskom ratu počinio genocid i nad kim, na žalost to ovi srpski muzikanti izgleda da ne znaju.

Stojko

pre 6 godina

@Frane
Ako pitas Nemce, nisu ni njihove dede i pradede bile nacisti, nedajboze clanovi partije. Verujem da ni u Italiji nije bilo fasista za vreme Musolinija. isto kao sto u Srbiji nije bilo komunista dok je Tito bio ziv.

petrica kerempuh

pre 6 godina

Jedini problem izmedju Srba i Hrvata su olos, bednici i barabe koje biraju da ih predvode...
(jugoslav, 6. mart 2018 10:36)

Hmm...a tko je kriv što biraju takve političare? Marsovci??

Frane

pre 6 godina

Sloven@, 'promasio si ceo fudbal'. Macku od rep mozes otkacit kako su dedovi listom bili za ustase. Nikada vecinska hrvatska nije bila za ustase i nikada isti nisu dosli na vlast voljom naroda a da ne kazem da odakle se ja javljam a to je Dalmacija,Hrvatsko primorje i Istra ustase nikada nisu bile na vlasti. Drugo, kakve veze ima to sta su njihovi roditelji bili protiv SFRJ sa tim sta oni pjevaju skupa sa KUD om iz Srbije ? Sta se ne bi smjeli druziti na nekoj internacionalnoj smotri kulturno umjetnickih drustava ? I zasto to druzenje stavljas u kontekst Jugoslavije, jogoslavenstva i jugonostalgije ? Sama pjesma Durdjevdan nije srpska, a ako vec zelis istu je u sirokim masama popularizirao jedan Hrvat, dakle Goran Bregovic. I na koncu, sama jugonostalgija je neizmjerno vise prisutna u Srbiji negoli u Hrvatskoj. Lp.

sturmmann

pre 6 godina

Pesma "Đurđevdan" je zapravo jeziva pesma. Stvorena je od strane Srba koje su njihove KOMŠIJE, PRIJATELJI I ROĐACI (dotadašnji, gle čuda) hvatali i trpali u vagone koji su ih vodili u Jasenovac na masakriranje.

Da li vam je to poznato?
Ako nije, zašto nije?

Da li ste u mogućnosti da shvatite da je GENOCID nad Srbima sprovodjen PLANSKI 3 puta tokom XX veka?

Da li ste u mogućnosti da shvatite da potomstvo onih koji su GENOCID počinili (i čime se ponose) NI NAJMANJE ne odstupa od NJIMA ODAVNO zacrtanog plana, ma šta da vam serviraju?

U VAŠEM je interesu da to shvatite.

Razmišljajte ZDRAVORAZUMSKI a ne AVNOJEVSKI.

miro split

pre 6 godina

Je, ovo lipo, ali zadnji put kad smo mi poslali u Beograd KUD Prvi splitski partizanski odred da zapiva na stadionu di je naš Tito prima štafetu onda ste ih pritukli i zatvorili.
Izgleda da mi zajednički moremo pivat samo na Siciliji.

igi

pre 6 godina

Uvek ce biti onih koji spominju kame i sa jedne i druge strane, zbog takvih se i ratovalo, bolest ne bira ali na zalost nacionalizam nije razlog za hospitalizaciju.

miro split

pre 6 godina

@ ljilja
A, ti svaku radost moraš upropastiti sa hororima.
Pusti dicu neka žive. Ne truj ih sa mržnjom.
Vidi ih. Mladi, lipi, a i pametni sudeći po ovome. Neka gutaju u životu i u Siciliji.
Nakon ovoga možda i Mafija odbaci nasilje.

Anon

pre 6 godina

Nije ovo ništa čudno, trebalo bi da bude sasvim normalno. Često idem u Hrvatsku, što poslovno, što privatno, nikada nikakvih problema nisam imao zbog srpskog akcenta.

Polako

pre 6 godina

Svirao sam u orkestru jednog našeg velikog KUD-a od 1999. do 2012. Punih 13 godina. Imam mnogo primera i iskustava zajedničkog pevanja i sviranja sa raznim drugim KUD-ovima, pa i sa Hrvatima. Negde 2002. ili 2003. posle festivala našli smo se u restoranu sa hrvatskim orkestrom, i celu noć svirali zajedno. Uglavnom srpske pesme, jer mi i ne znamo mnogo njihovih kafanskih pesama, a oni znaju skoro sve naše. Posle nekoliko meseci na Youtube izašao snimak tog njihovog orkestra sa neke terevenke u Slavoniji, gde pola svirke sviraju i pevaju ustaške pesme. Nisam se iznenadio, niti sam se uvredio ili razočarao. Poenta je da u ovakvim stvarima ne treba tražiti ono čega nema, i ne treba donositi široke zaključke samo zato što su dve grupe mladih koji znaju iste pesme i govore isti jezik dali sebi oduška. Većina ovih klinaca na snimcima nije ni bila rođena kad je rat završen, ali isto tako ni većina onih koji su ušli u rat 1991. nisu bili rođeni 1945. kad je prethodni rat završen. A treba se i setiti da su ovi posle '45. bili, barem zvanično, indoktrinirani istom pričom, dok ovi danas rastu u sasvim drugim narativima, dijametralno suprotnim.
PS. moram da dodam, sam muzičke strane, prosto me bole uši koliko su folkloraši bez sluha, tu se ništa nije promenilo od "mog vremena"

Cvijo

pre 6 godina

Neko je pomenuo poreklo pesme "Đurđevdan".. Po meni mnogo dublju simboliku za ovaj susret ima pesma "Lipe cvatu", i ubeđen sam da nije slučajno izabrana. A suočavanje sa prošlošću je mnogo bitnije od prizivanja iste, ne samo na istorijskom nego i na ličnom planu.

realan

pre 6 godina

a da prenesete malo komentare sa nekih formuma npr. index-a, vecernjih, YouTube-a...ili da pogledate malo Posavina TV ili da pogledate npr. "Bujicu"...ili da pogledate proslave u Kninu ili u Bleiburg-u...ili da prosetate malo da Kupresa, Sirokog...ne postoji nacija koja je vise zadojena mrznjom od hrvata...a ovo, ovo su izuzetci i mjere se promilima

Bojan

pre 6 godina

A Zašto da ne pa Srbi, Hrvati, Bošnjaci i Crnogorci su jedni drugima najbliži po svemu. Jezik, običaji i 80 godina života u zajedničkoj državi nije malo. Imali smo uspona i padova tokom istorije ali ko god kaže da ne možemo zajedno neka ...

vojkan

pre 6 godina

bravo deco draga,pobeda mladosti nad proslosti,razuma nad nagonom,ljubavi nad mrznjom i tako bih mogao do sutra da nabrajam,u svakom slucaju ste ulepsali dan...

комша

pre 6 godina

Са њима може само комшијски однос на дистанци и то је све. Лепо мени мој ђед у Лици рекао 80тих, да ће нас они клати чим опет добију прилику, и то се десило после пар година. Нек се деца друже и не мрзе, али у неку заједницу са њима више никад.

cobo

pre 6 godina

Ko da ja ne znam njihove fore,zamenili zastave,instrumente i pesme pa kad mrzim Hrvate ispadne da mrzim Srbe ali ja sam stari lisac,mrzim one sto nose srpsku zastavu a volim one sa sahovnicom,hm a sta ako nisu ? :( Ma najbolje mrzim sve i volim sve :)
Jezik i pesme najvise zblizavaju ljude,to deco !

mina

pre 6 godina

prosto ..vezani istom muzikom ,kulturom ,zajednickom istorijom,uvek ce biti tako obican narod ce se spajati a politicari razdvajati ...ali ovo je snimak da se najezis stvarno i zbog jednih i zbog drugih ...drago mi je sto sam videla ovo ..daje neku nadu

Djolefrankfurt

pre 6 godina

U nemačkoj su ovakve situacije normalne.družimo se po kafanama a mladi po diskotekama i naravno na poslu .Vama u Srbiji i hrvatskoj je to "nešto novo" a ovde uobičajeno.normalan svet svi su u istim go...a bol je lakša kad se podeli

RS Independent

pre 6 godina

Nije ovo prvi put. Ima snimaka kako Hrvati iz Njemacke igraju srpsko kolo sami od sebe. Ovo je samo jos jedan dokaz da ih vuce nesto nama... Kao da su isti narod druge vjere hmmm :)

preferisco dirti addio

pre 6 godina

Mi Balkanci smo nevidjeni idioti.. na Balkanu se gledamo krvavo i stalno mlatimo a cim izadjemo iz istog postanemo ono sto treba da budemo, prijatelji i dobre komsije..nevjerovatno

oprosti i ne zaboravi

pre 6 godina

Dosadni ste sa tom jugosferom u zadnje vreme.
Brine me sto se u njihovim i našim medijima očigledno forsira to lažno bratstvo i jedinstvo.

belgrado

pre 6 godina

sramota!
umesto da se upale 2 baklje i napadne,
ovi harmonika, tamburice i pesma?! :d

samo da dodjete kuci,
pa kad vas postroji ministar vojni(i nas i hrvatski),bice posle " nismo znali..nismo gledali dnevnik.." :d

Košarka je samo igra

pre 6 godina

Ovo je prava slike normalne djece, normalno vaspitane mladosti. Mladost je impulsivna, pa na ovim prostorima, svakih 30-40 godina neko to iskoristi da je uništi, sputa. A ona iznova i iznova, obnavlja se, raste kao Feniks iz pepela. Nemamo više vremena ni mladosti da je troše budale. Samo ljubav djeco, ljubav i osmjeh.

Коста

pre 6 godina

Музика изнад свега људи. Када прилазе Хрвати и Срби једни другима с музичким инструментима у рукама, сусрет може да "ескалира" само овако. Много смо глупи, много верујемо животу који нам се препричава на пропагандним станицама које раде само у интересу лоповчина које нам воде наше "поносне" државице. Нада је ова младост, ј..е се њима све више за телевизију. Они знају то боље.

Dubioza kolektiv

pre 6 godina

Naravno, jer smo isti narod. "Različiti" smo postali 1054. godine kada se dovodio hrišćanski crkveni raskol. Do tad smo milenijumima bili isti narod, sloveni, sa istim obicajima, jezikom, bogovima itd...

Mozda se predomislio

pre 6 godina

Koliko moćno... Hrvatska mi je ostala u lepom sećanju...posecivao sam Zagreb 10 puta pre ovih glupih ratova...isao i poslovno , privatno , kod brata na zakletvu koj je sluzio vojni rok u Zagrebu...Bas me prosla neka jeza i zal sto nije ko što je nekada bilo...

seljadin

pre 6 godina

Ako neko misli da su se vremena promenila, mislim da nisu....
za vreme Jugoslavije, Srbi i Hrvati su pevali zajedno, grlili se, a ujutru vec poceli pucati jedni na druge.
Secam se price jednog akcijasa koji je godinama druzio se sa Hrvatima po dobrovoljnim gradilistima bivse SFRJ, desilo se da u ratu oni zarobe Hrvate, i to njihove prijatelje sa radnih akcija, pustili su ih ubrzo da idu kuci.

Мачва, Јасеновац, Јадовно, Јастребарско, Па&#

pre 6 godina

Наставља се штросмајеризам. Од бројнијих Срба направити Југословене, космополитски, људе и сл, а Хрват ће остати Хрват. Дивим се хрватској политици. Размишља три корака унапред, држи монопол над српском економијом преко Тодорића, а у 'српским' медијима што више умртљава и пацифизира братством и јединством.

katarina

pre 6 godina

Kukace za Jugoslavijom i generacije koje su rodjene poslije 92. I kao sto su generacije Njemaca tamo neke 68. pitale svoje roditelje, gdje su bili i sta su radili 41., i vasa djeca i unuci ce vas pitati sta ste radili i za koga glasali 91. Moja ce rasti negdje kao stranci, u tudjini, koju cu ja nekako propatiti zarad njih. Bez korijena i domovine i rodbine, al s nadom da ce njihova djeca biti oslobodjena od nacionalista, primitivstine i ratova.

Svarog

pre 6 godina

"Djurdjevdan" je pesma Bijelog Dugmeta. Pa ne može biti srpska. Po istoj analogiji bi "Kad ostariš" bila bošnjačka. Ali nije. Pustite ljude da pevaju i ne bojite muziku bez veze.

Sloven

pre 6 godina

Neka pitaju roditelje što su sviu listom bilo protiv Jugoslavije? Neka pitaju dede zašto su im stari većinom podržavali NDH?
Ja lično i pre i sada imam nepromenjen odnos prema ljdima drugih nacionalnosti, isto ih tretiram kao i Srbe, ali manite me patetike!

ко то тамо пева

pre 6 godina

Кад памет проговори, будале ће заћутати, а фукара ће завршити у затвору. Ваљда ће то време једном доћи на нашем Балкану. Браво млади ЉУДИ!

Centurion

pre 6 godina

Sastanu se srpski i hrvatski folklorasi i odmah pesma i druzenje.

Sastanu se srpski i hrvatski navijači i odmah se razbijaju glave.

Civilizacijska i intelektualna razlika je očigledna.

Needukovan

pre 6 godina

Kao sto sam vec napisao na jednom portalu - bio sam za vikend sa zenom u Zagrebu na koncertima Hladnog piva. Prvi put u Zagrebu, neka mala doza predrasuda, ali je na kraju sve do te mere bilo neverovatno da smo reseni sto pre opet da posetimo Zagreb po nekoom lepsem vremenu. Ljudi su momentalno, naravno, skontali da smo iz Srbije cim bismo progovorili, medjutim ni jedan, ali bukvalno ni jedan los momenat nismo imali tamo zbog toga. Cak na koncertu su trojica prilicno pripitih momaka bila blizu nas, par puta zamolili moju zenu da ih slika, ja sam malo bio u pripravnosti usled njihovog stanja, ali na kraju je najkrupniji i najpijaniji medju njima doneo kokice da bi joj se zahvalili sto su je prekidali da ih slika tokom koncerta :) Na pijaci gde smo kupili magnet mladuc od 20 i nekuk godinu nam je prisao i poceo da govori Engleski, na sta sam mu rekao da se razumemo i na maticnim jezicima i ako smo stranci. Samo je rekao: Ne stranci, ne uopce, mi smo nasi.
Dakle - ljudi nisu problem, politicari su g**na koja pokusavaju da dolivaju ulje na vatru non-stop kako bi nepismenom delu stanovnistva izgledali kao heroji koji se bore za svoju drzavu. Normalnom mozgu ne smeta ni Srbih u Zagrebu, ni Hrvat u Beogradu.

rema

pre 6 godina

Ovi naši bi trebalo da znaju da je pesma “Đurđevdan” nastala u “vozu smrti”, koji je putovao iz Sarajeva za Jasenovac. Ta pesma ni ne trebalo da se peva.

Sivi soko

pre 6 godina

I...?

Pa ovo treba da bude sasvim normalan prizor, a ne da se iščuđujemo i gledamo s nevericom...Dobrih je ljudi svuda, a ako s prvim komšijom nisi u lepim odnosima, pa kako tek na to da gledaju oni s treće strane?!

Centurion

pre 6 godina

Sastanu se srpski i hrvatski folkloraši i odmah pesma i druženje.

Sastani se srpski i hrvatski navijači i odmah se razbijaju glave.

Civilizacijska i intelektualna razlika je očigledna.

Miomir

pre 6 godina

Konacno, susret jednih i ONIH drugih (i ttecih, itd) koji bi se mogli medjusobno stimulisati ds budu sve bolji, uspesniji u iskazivanju vrednosti nasuprot tragicnih nadmetanja onih profila koji se trude ds budu gori od ostalih. I previse ih je bilo....DOSTA TOGA.

Jasna Knezevic

pre 6 godina

E deco lepi ste i veseli, ali znate li kako je nastala pesma koju pevate "... eeej Djurdjevdan je...", draga deco nastala je od dece koja idu u logor u Jasenovac. Eto toliko, trebalo bi da znate, nije to samo ritam, truba i bubanj

Plavo nebo - plava ptica

pre 6 godina

Ništa ovo nije novo. Ja poslujem sa Hrvatima, putujem redovno za Zagreb, Split, Zadar, sa kragujevačkim tablicama. Mediji ovo tretiraju kao neko čudo. Zašto ne objavite da je 99% ljudi na ovim prostorima željno mira i normalnog života? Nama su najveći problem politikanti koji iz mnogo razloga ovaj region podgrevaju zajedno sa onima sa margine koji čine 1%. zato je bilo bitno da se svi zločinci sa ovih prostora procesuiraju u direktnim tv prenosima. da ljusi shvate šta su nam ludaci učinili. I na ovom komentaru će naravno biti mnogo više pluseva od minusa jer ovde ipak žive ljudi.

Plavo nebo - plava ptica

pre 6 godina

Ništa ovo nije novo. Ja poslujem sa Hrvatima, putujem redovno za Zagreb, Split, Zadar, sa kragujevačkim tablicama. Mediji ovo tretiraju kao neko čudo. Zašto ne objavite da je 99% ljudi na ovim prostorima željno mira i normalnog života? Nama su najveći problem politikanti koji iz mnogo razloga ovaj region podgrevaju zajedno sa onima sa margine koji čine 1%. zato je bilo bitno da se svi zločinci sa ovih prostora procesuiraju u direktnim tv prenosima. da ljusi shvate šta su nam ludaci učinili. I na ovom komentaru će naravno biti mnogo više pluseva od minusa jer ovde ipak žive ljudi.

Centurion

pre 6 godina

Sastanu se srpski i hrvatski folkloraši i odmah pesma i druženje.

Sastani se srpski i hrvatski navijači i odmah se razbijaju glave.

Civilizacijska i intelektualna razlika je očigledna.

Needukovan

pre 6 godina

Kao sto sam vec napisao na jednom portalu - bio sam za vikend sa zenom u Zagrebu na koncertima Hladnog piva. Prvi put u Zagrebu, neka mala doza predrasuda, ali je na kraju sve do te mere bilo neverovatno da smo reseni sto pre opet da posetimo Zagreb po nekoom lepsem vremenu. Ljudi su momentalno, naravno, skontali da smo iz Srbije cim bismo progovorili, medjutim ni jedan, ali bukvalno ni jedan los momenat nismo imali tamo zbog toga. Cak na koncertu su trojica prilicno pripitih momaka bila blizu nas, par puta zamolili moju zenu da ih slika, ja sam malo bio u pripravnosti usled njihovog stanja, ali na kraju je najkrupniji i najpijaniji medju njima doneo kokice da bi joj se zahvalili sto su je prekidali da ih slika tokom koncerta :) Na pijaci gde smo kupili magnet mladuc od 20 i nekuk godinu nam je prisao i poceo da govori Engleski, na sta sam mu rekao da se razumemo i na maticnim jezicima i ako smo stranci. Samo je rekao: Ne stranci, ne uopce, mi smo nasi.
Dakle - ljudi nisu problem, politicari su g**na koja pokusavaju da dolivaju ulje na vatru non-stop kako bi nepismenom delu stanovnistva izgledali kao heroji koji se bore za svoju drzavu. Normalnom mozgu ne smeta ni Srbih u Zagrebu, ni Hrvat u Beogradu.

Djolefrankfurt

pre 6 godina

U nemačkoj su ovakve situacije normalne.družimo se po kafanama a mladi po diskotekama i naravno na poslu .Vama u Srbiji i hrvatskoj je to "nešto novo" a ovde uobičajeno.normalan svet svi su u istim go...a bol je lakša kad se podeli

Bojan

pre 6 godina

A Zašto da ne pa Srbi, Hrvati, Bošnjaci i Crnogorci su jedni drugima najbliži po svemu. Jezik, običaji i 80 godina života u zajedničkoj državi nije malo. Imali smo uspona i padova tokom istorije ali ko god kaže da ne možemo zajedno neka ...

preferisco dirti addio

pre 6 godina

Mi Balkanci smo nevidjeni idioti.. na Balkanu se gledamo krvavo i stalno mlatimo a cim izadjemo iz istog postanemo ono sto treba da budemo, prijatelji i dobre komsije..nevjerovatno

miro split

pre 6 godina

Bem ja sebi sve na svitu, ako su ovdi neki ljudi normalni.
Dica se našla u stranom svitu, skupila se, zapivala i veselila se u druženju, a vi u svemu tome tražite vaše noćne more i vraćate se na temu ko je koga prvi opalija stinom u kamenom dobu.
Niste vi normalni.
Šta ste se pripali. Vratit će se doma da ih nastavite trovati mržnjom i strahom.
Biće prilike da ih naučite da na pismu susida reagiraju šakom u glavu.
Ne daj Bože da izrastu u ljude koji znaju mislit svojom glavom i kojima je premala livada svog krda.
Ajte Đavlu i vi i vaša jugoslavenska tragikomedija.
Pustite dicu.

miro split

pre 6 godina

@ ljilja
A, ti svaku radost moraš upropastiti sa hororima.
Pusti dicu neka žive. Ne truj ih sa mržnjom.
Vidi ih. Mladi, lipi, a i pametni sudeći po ovome. Neka gutaju u životu i u Siciliji.
Nakon ovoga možda i Mafija odbaci nasilje.

vojkan

pre 6 godina

bravo deco draga,pobeda mladosti nad proslosti,razuma nad nagonom,ljubavi nad mrznjom i tako bih mogao do sutra da nabrajam,u svakom slucaju ste ulepsali dan...

sturmmann

pre 6 godina

Pesma "Đurđevdan" je zapravo jeziva pesma. Stvorena je od strane Srba koje su njihove KOMŠIJE, PRIJATELJI I ROĐACI (dotadašnji, gle čuda) hvatali i trpali u vagone koji su ih vodili u Jasenovac na masakriranje.

Da li vam je to poznato?
Ako nije, zašto nije?

Da li ste u mogućnosti da shvatite da je GENOCID nad Srbima sprovodjen PLANSKI 3 puta tokom XX veka?

Da li ste u mogućnosti da shvatite da potomstvo onih koji su GENOCID počinili (i čime se ponose) NI NAJMANJE ne odstupa od NJIMA ODAVNO zacrtanog plana, ma šta da vam serviraju?

U VAŠEM je interesu da to shvatite.

Razmišljajte ZDRAVORAZUMSKI a ne AVNOJEVSKI.

katarina

pre 6 godina

Kukace za Jugoslavijom i generacije koje su rodjene poslije 92. I kao sto su generacije Njemaca tamo neke 68. pitale svoje roditelje, gdje su bili i sta su radili 41., i vasa djeca i unuci ce vas pitati sta ste radili i za koga glasali 91. Moja ce rasti negdje kao stranci, u tudjini, koju cu ja nekako propatiti zarad njih. Bez korijena i domovine i rodbine, al s nadom da ce njihova djeca biti oslobodjena od nacionalista, primitivstine i ratova.

Frane

pre 6 godina

Sloven@, 'promasio si ceo fudbal'. Macku od rep mozes otkacit kako su dedovi listom bili za ustase. Nikada vecinska hrvatska nije bila za ustase i nikada isti nisu dosli na vlast voljom naroda a da ne kazem da odakle se ja javljam a to je Dalmacija,Hrvatsko primorje i Istra ustase nikada nisu bile na vlasti. Drugo, kakve veze ima to sta su njihovi roditelji bili protiv SFRJ sa tim sta oni pjevaju skupa sa KUD om iz Srbije ? Sta se ne bi smjeli druziti na nekoj internacionalnoj smotri kulturno umjetnickih drustava ? I zasto to druzenje stavljas u kontekst Jugoslavije, jogoslavenstva i jugonostalgije ? Sama pjesma Durdjevdan nije srpska, a ako vec zelis istu je u sirokim masama popularizirao jedan Hrvat, dakle Goran Bregovic. I na koncu, sama jugonostalgija je neizmjerno vise prisutna u Srbiji negoli u Hrvatskoj. Lp.

Realno

pre 6 godina

Srbi,manite se više patetisanja.Nemojte od jednog susreta i pesme praviti Jugoslaviju. Dobri komšijski odnosi,i ništa više.Dosta je Jasenovca,etničkog čišćenja Oluje,svako ima svoju državu i neka ostane na tome. Sad imate internet,otidjite i na njihove portale,pogledajte kako oni reaguju..Ne zanosite se i ne ponizavajte se više,mučno je gledati..

Polako

pre 6 godina

Svirao sam u orkestru jednog našeg velikog KUD-a od 1999. do 2012. Punih 13 godina. Imam mnogo primera i iskustava zajedničkog pevanja i sviranja sa raznim drugim KUD-ovima, pa i sa Hrvatima. Negde 2002. ili 2003. posle festivala našli smo se u restoranu sa hrvatskim orkestrom, i celu noć svirali zajedno. Uglavnom srpske pesme, jer mi i ne znamo mnogo njihovih kafanskih pesama, a oni znaju skoro sve naše. Posle nekoliko meseci na Youtube izašao snimak tog njihovog orkestra sa neke terevenke u Slavoniji, gde pola svirke sviraju i pevaju ustaške pesme. Nisam se iznenadio, niti sam se uvredio ili razočarao. Poenta je da u ovakvim stvarima ne treba tražiti ono čega nema, i ne treba donositi široke zaključke samo zato što su dve grupe mladih koji znaju iste pesme i govore isti jezik dali sebi oduška. Većina ovih klinaca na snimcima nije ni bila rođena kad je rat završen, ali isto tako ni većina onih koji su ušli u rat 1991. nisu bili rođeni 1945. kad je prethodni rat završen. A treba se i setiti da su ovi posle '45. bili, barem zvanično, indoktrinirani istom pričom, dok ovi danas rastu u sasvim drugim narativima, dijametralno suprotnim.
PS. moram da dodam, sam muzičke strane, prosto me bole uši koliko su folkloraši bez sluha, tu se ništa nije promenilo od "mog vremena"

Коста

pre 6 godina

Музика изнад свега људи. Када прилазе Хрвати и Срби једни другима с музичким инструментима у рукама, сусрет може да "ескалира" само овако. Много смо глупи, много верујемо животу који нам се препричава на пропагандним станицама које раде само у интересу лоповчина које нам воде наше "поносне" државице. Нада је ова младост, ј..е се њима све више за телевизију. Они знају то боље.

Centurion

pre 6 godina

Sastanu se srpski i hrvatski folklorasi i odmah pesma i druzenje.

Sastanu se srpski i hrvatski navijači i odmah se razbijaju glave.

Civilizacijska i intelektualna razlika je očigledna.

Aleksandar

pre 6 godina

Čitajući komentare još jednom potvrdjujem tezu da Srbi imaju pamcenje vinske mušice. Od jednog susreta/ zaboraviste sve, oprostiste sve..Da li i Hrvati tako razmišljaju,šta mislite?

комша

pre 6 godina

Са њима може само комшијски однос на дистанци и то је све. Лепо мени мој ђед у Лици рекао 80тих, да ће нас они клати чим опет добију прилику, и то се десило после пар година. Нек се деца друже и не мрзе, али у неку заједницу са њима више никад.

realan

pre 6 godina

a da prenesete malo komentare sa nekih formuma npr. index-a, vecernjih, YouTube-a...ili da pogledate malo Posavina TV ili da pogledate npr. "Bujicu"...ili da pogledate proslave u Kninu ili u Bleiburg-u...ili da prosetate malo da Kupresa, Sirokog...ne postoji nacija koja je vise zadojena mrznjom od hrvata...a ovo, ovo su izuzetci i mjere se promilima

Мачва, Јасеновац, Јадовно, Јастребарско, Па&#

pre 6 godina

Наставља се штросмајеризам. Од бројнијих Срба направити Југословене, космополитски, људе и сл, а Хрват ће остати Хрват. Дивим се хрватској политици. Размишља три корака унапред, држи монопол над српском економијом преко Тодорића, а у 'српским' медијима што више умртљава и пацифизира братством и јединством.

Dubioza kolektiv

pre 6 godina

Naravno, jer smo isti narod. "Različiti" smo postali 1054. godine kada se dovodio hrišćanski crkveni raskol. Do tad smo milenijumima bili isti narod, sloveni, sa istim obicajima, jezikom, bogovima itd...

Košarka je samo igra

pre 6 godina

Ovo je prava slike normalne djece, normalno vaspitane mladosti. Mladost je impulsivna, pa na ovim prostorima, svakih 30-40 godina neko to iskoristi da je uništi, sputa. A ona iznova i iznova, obnavlja se, raste kao Feniks iz pepela. Nemamo više vremena ni mladosti da je troše budale. Samo ljubav djeco, ljubav i osmjeh.

Sivi soko

pre 6 godina

I...?

Pa ovo treba da bude sasvim normalan prizor, a ne da se iščuđujemo i gledamo s nevericom...Dobrih je ljudi svuda, a ako s prvim komšijom nisi u lepim odnosima, pa kako tek na to da gledaju oni s treće strane?!

miro split

pre 6 godina

Je, ovo lipo, ali zadnji put kad smo mi poslali u Beograd KUD Prvi splitski partizanski odred da zapiva na stadionu di je naš Tito prima štafetu onda ste ih pritukli i zatvorili.
Izgleda da mi zajednički moremo pivat samo na Siciliji.

vlada

pre 6 godina

@Plavo nebo-plava ptica

Udji na jutarnji pa procitaj sta Hrvati (vecina) misli o ovome. Ja ne mogu da verujem koliko nas oni istinski mrze i ne podnose. Svega mi, oni ljudi se prave kao da se Jasenovac, Jastrebovo i Lora nisu desili. Za sve smo mi krivi. I za 90-te i za to sto su nas ubijali za vreme WWII. Uzasna nacija, sa malo izuzetaka.

Mozda se predomislio

pre 6 godina

Koliko moćno... Hrvatska mi je ostala u lepom sećanju...posecivao sam Zagreb 10 puta pre ovih glupih ratova...isao i poslovno , privatno , kod brata na zakletvu koj je sluzio vojni rok u Zagrebu...Bas me prosla neka jeza i zal sto nije ko što je nekada bilo...

oprosti i ne zaboravi

pre 6 godina

Dosadni ste sa tom jugosferom u zadnje vreme.
Brine me sto se u njihovim i našim medijima očigledno forsira to lažno bratstvo i jedinstvo.

belgrado

pre 6 godina

sramota!
umesto da se upale 2 baklje i napadne,
ovi harmonika, tamburice i pesma?! :d

samo da dodjete kuci,
pa kad vas postroji ministar vojni(i nas i hrvatski),bice posle " nismo znali..nismo gledali dnevnik.." :d

mina

pre 6 godina

prosto ..vezani istom muzikom ,kulturom ,zajednickom istorijom,uvek ce biti tako obican narod ce se spajati a politicari razdvajati ...ali ovo je snimak da se najezis stvarno i zbog jednih i zbog drugih ...drago mi je sto sam videla ovo ..daje neku nadu

ко то тамо пева

pre 6 godina

Кад памет проговори, будале ће заћутати, а фукара ће завршити у затвору. Ваљда ће то време једном доћи на нашем Балкану. Браво млади ЉУДИ!

Sloven

pre 6 godina

Neka pitaju roditelje što su sviu listom bilo protiv Jugoslavije? Neka pitaju dede zašto su im stari većinom podržavali NDH?
Ja lično i pre i sada imam nepromenjen odnos prema ljdima drugih nacionalnosti, isto ih tretiram kao i Srbe, ali manite me patetike!

rema

pre 6 godina

Ovi naši bi trebalo da znaju da je pesma “Đurđevdan” nastala u “vozu smrti”, koji je putovao iz Sarajeva za Jasenovac. Ta pesma ni ne trebalo da se peva.

Jasna Knezevic

pre 6 godina

E deco lepi ste i veseli, ali znate li kako je nastala pesma koju pevate "... eeej Djurdjevdan je...", draga deco nastala je od dece koja idu u logor u Jasenovac. Eto toliko, trebalo bi da znate, nije to samo ritam, truba i bubanj

Stojko

pre 6 godina

@Frane
Ako pitas Nemce, nisu ni njihove dede i pradede bile nacisti, nedajboze clanovi partije. Verujem da ni u Italiji nije bilo fasista za vreme Musolinija. isto kao sto u Srbiji nije bilo komunista dok je Tito bio ziv.

Anon

pre 6 godina

Nije ovo ništa čudno, trebalo bi da bude sasvim normalno. Često idem u Hrvatsku, što poslovno, što privatno, nikada nikakvih problema nisam imao zbog srpskog akcenta.

seljadin

pre 6 godina

Ako neko misli da su se vremena promenila, mislim da nisu....
za vreme Jugoslavije, Srbi i Hrvati su pevali zajedno, grlili se, a ujutru vec poceli pucati jedni na druge.
Secam se price jednog akcijasa koji je godinama druzio se sa Hrvatima po dobrovoljnim gradilistima bivse SFRJ, desilo se da u ratu oni zarobe Hrvate, i to njihove prijatelje sa radnih akcija, pustili su ih ubrzo da idu kuci.

igi

pre 6 godina

Uvek ce biti onih koji spominju kame i sa jedne i druge strane, zbog takvih se i ratovalo, bolest ne bira ali na zalost nacionalizam nije razlog za hospitalizaciju.

Laki (je malo nervozan)

pre 6 godina

Čovek se ne rađa sa osećajem mržnje, ona mu se za života usađuje!
Ove mlade momke i devojke nisu stigli još da zatruju s mržnjom!
Ponosan sam jer je u pitanju KUD ABRAŠEVIĆ iz Pančeva, za nas Lale važi da ne umemo da mrzimo!
Kao što kaže Đole Balašević, "ne šaljite me u rat, ja ću se tamo izmiriti!"

cobo

pre 6 godina

Ko da ja ne znam njihove fore,zamenili zastave,instrumente i pesme pa kad mrzim Hrvate ispadne da mrzim Srbe ali ja sam stari lisac,mrzim one sto nose srpsku zastavu a volim one sa sahovnicom,hm a sta ako nisu ? :( Ma najbolje mrzim sve i volim sve :)
Jezik i pesme najvise zblizavaju ljude,to deco !

RS Independent

pre 6 godina

Nije ovo prvi put. Ima snimaka kako Hrvati iz Njemacke igraju srpsko kolo sami od sebe. Ovo je samo jos jedan dokaz da ih vuce nesto nama... Kao da su isti narod druge vjere hmmm :)

Polako

pre 6 godina

Zar jedno KUD moze da peva ovako fals?! Plus los izbor pesme, bez melodije samo kreketanje. Bez emocija, opskurno.
(mileva, 6. mart 2018 11:38)
Svoj prethodni komentar sam završio u sličnom tonu. Kao višegodišnji član orkestra u KUD-u, mogu vam reći da je falširanje, očajni ukus i izbor pesama karakteristika generalno ogromne većine članova FOLKLORA (igrača) svih KUD-ova kod nas. Mi, iz orkestra, smo ih među sobom zvali "navijačima i navijačicama", jer kad zapevaju baš tako i zvuče. Ipak, pošto muzički sluh nije neka presudna ljudska osobina, i nije vam ni najmanje potreban da biste igrali u KUD-u, preporučujem svima koji razmišljaju da pošalju decu na folklor da to i urade, jer je to milion puta bolje od ulice. Igranje, vežbanje, druženje će ih svakako oplemeniti, da ne pričam koliko će značiti za fizičko i mentalno zdravlje, u današnje vreme kad smo svi ili zarobljeni na društvenim mrežama ili prepušteni sami sebi i ulici.

Svarog

pre 6 godina

"Djurdjevdan" je pesma Bijelog Dugmeta. Pa ne može biti srpska. Po istoj analogiji bi "Kad ostariš" bila bošnjačka. Ali nije. Pustite ljude da pevaju i ne bojite muziku bez veze.

petrica kerempuh

pre 6 godina

Jedini problem izmedju Srba i Hrvata su olos, bednici i barabe koje biraju da ih predvode...
(jugoslav, 6. mart 2018 10:36)

Hmm...a tko je kriv što biraju takve političare? Marsovci??

nikad izvini

pre 6 godina

Izuzetak koji potvrđuje pravilo o tradiciji ubijanja na ovim prostorima, Italijani ipak jako dobro znaju ko je na Balkanu u II svetskom ratu počinio genocid i nad kim, na žalost to ovi srpski muzikanti izgleda da ne znaju.

Cvijo

pre 6 godina

Neko je pomenuo poreklo pesme "Đurđevdan".. Po meni mnogo dublju simboliku za ovaj susret ima pesma "Lipe cvatu", i ubeđen sam da nije slučajno izabrana. A suočavanje sa prošlošću je mnogo bitnije od prizivanja iste, ne samo na istorijskom nego i na ličnom planu.

Miomir

pre 6 godina

Konacno, susret jednih i ONIH drugih (i ttecih, itd) koji bi se mogli medjusobno stimulisati ds budu sve bolji, uspesniji u iskazivanju vrednosti nasuprot tragicnih nadmetanja onih profila koji se trude ds budu gori od ostalih. I previse ih je bilo....DOSTA TOGA.

omega

pre 6 godina

zaista podrzavam ovo ali se vidi da ni mi ni oni ne poznajemo skorasnju istoriju. pesma djurdjevdan je nastala u vozu koji je prevozio zarobljene srbe u jasenovac.

musica na entu

pre 6 godina

Čitajući komentare još jednom potvrdjujem tezu da Srbi imaju pamcenje vinske mušice. Od jednog susreta/ zaboraviste sve, oprostiste sve..Da li i Hrvati tako razmišljaju,šta mislite?
(Aleksandar, 6. mart 2018 13:58)
Da,nesreco,isto tako...i isto tako imaju budale koje ih opominju oko toga...sta ti vrjedi pamcnje ko u slona ako ti je mozak kvaran?

pirana

pre 6 godina

Da i što sada??srbi odmah pomisle da je to prilika za neku novu ExYu,a ne ne nema više svako svoje dvorište.
(mario, 6. mart 2018 11:42)

napisao covek cija drzava ima sporove sa svim komsijama.

Billy the KId

pre 6 godina

Od mrznje samo bolesti se stvaraju, i to teske bolesti braco i sestre. Nisu nasa deca nista kriva
za nase grehove.https://www.youtube.com/watch?v=GG1fgCHvDNQ

DisordeR

pre 6 godina

Srbi i hrvati bi ziveli zajedno i normalno da nije bilo ljudi koji gledaju svoje interese i ispranih mozgova da im u tome pomognu. To vazi za ceo svet.

Jasna Knezevic

pre 6 godina

E deco lepi ste i veseli, ali znate li kako je nastala pesma koju pevate "... eeej Djurdjevdan je...", draga deco nastala je od dece koja idu u logor u Jasenovac. Eto toliko, trebalo bi da znate, nije to samo ritam, truba i bubanj

sturmmann

pre 6 godina

Pesma "Đurđevdan" je zapravo jeziva pesma. Stvorena je od strane Srba koje su njihove KOMŠIJE, PRIJATELJI I ROĐACI (dotadašnji, gle čuda) hvatali i trpali u vagone koji su ih vodili u Jasenovac na masakriranje.

Da li vam je to poznato?
Ako nije, zašto nije?

Da li ste u mogućnosti da shvatite da je GENOCID nad Srbima sprovodjen PLANSKI 3 puta tokom XX veka?

Da li ste u mogućnosti da shvatite da potomstvo onih koji su GENOCID počinili (i čime se ponose) NI NAJMANJE ne odstupa od NJIMA ODAVNO zacrtanog plana, ma šta da vam serviraju?

U VAŠEM je interesu da to shvatite.

Razmišljajte ZDRAVORAZUMSKI a ne AVNOJEVSKI.

rema

pre 6 godina

Ovi naši bi trebalo da znaju da je pesma “Đurđevdan” nastala u “vozu smrti”, koji je putovao iz Sarajeva za Jasenovac. Ta pesma ni ne trebalo da se peva.

oprosti i ne zaboravi

pre 6 godina

Dosadni ste sa tom jugosferom u zadnje vreme.
Brine me sto se u njihovim i našim medijima očigledno forsira to lažno bratstvo i jedinstvo.

RS Independent

pre 6 godina

Nije ovo prvi put. Ima snimaka kako Hrvati iz Njemacke igraju srpsko kolo sami od sebe. Ovo je samo jos jedan dokaz da ih vuce nesto nama... Kao da su isti narod druge vjere hmmm :)

realan

pre 6 godina

a da prenesete malo komentare sa nekih formuma npr. index-a, vecernjih, YouTube-a...ili da pogledate malo Posavina TV ili da pogledate npr. "Bujicu"...ili da pogledate proslave u Kninu ili u Bleiburg-u...ili da prosetate malo da Kupresa, Sirokog...ne postoji nacija koja je vise zadojena mrznjom od hrvata...a ovo, ovo su izuzetci i mjere se promilima

Aleksandar

pre 6 godina

Čitajući komentare još jednom potvrdjujem tezu da Srbi imaju pamcenje vinske mušice. Od jednog susreta/ zaboraviste sve, oprostiste sve..Da li i Hrvati tako razmišljaju,šta mislite?

Мачва, Јасеновац, Јадовно, Јастребарско, Па&#

pre 6 godina

Наставља се штросмајеризам. Од бројнијих Срба направити Југословене, космополитски, људе и сл, а Хрват ће остати Хрват. Дивим се хрватској политици. Размишља три корака унапред, држи монопол над српском економијом преко Тодорића, а у 'српским' медијима што више умртљава и пацифизира братством и јединством.

Svarog

pre 6 godina

"Djurdjevdan" je pesma Bijelog Dugmeta. Pa ne može biti srpska. Po istoj analogiji bi "Kad ostariš" bila bošnjačka. Ali nije. Pustite ljude da pevaju i ne bojite muziku bez veze.

Sloven

pre 6 godina

Neka pitaju roditelje što su sviu listom bilo protiv Jugoslavije? Neka pitaju dede zašto su im stari većinom podržavali NDH?
Ja lično i pre i sada imam nepromenjen odnos prema ljdima drugih nacionalnosti, isto ih tretiram kao i Srbe, ali manite me patetike!

Frane

pre 6 godina

Sloven@, 'promasio si ceo fudbal'. Macku od rep mozes otkacit kako su dedovi listom bili za ustase. Nikada vecinska hrvatska nije bila za ustase i nikada isti nisu dosli na vlast voljom naroda a da ne kazem da odakle se ja javljam a to je Dalmacija,Hrvatsko primorje i Istra ustase nikada nisu bile na vlasti. Drugo, kakve veze ima to sta su njihovi roditelji bili protiv SFRJ sa tim sta oni pjevaju skupa sa KUD om iz Srbije ? Sta se ne bi smjeli druziti na nekoj internacionalnoj smotri kulturno umjetnickih drustava ? I zasto to druzenje stavljas u kontekst Jugoslavije, jogoslavenstva i jugonostalgije ? Sama pjesma Durdjevdan nije srpska, a ako vec zelis istu je u sirokim masama popularizirao jedan Hrvat, dakle Goran Bregovic. I na koncu, sama jugonostalgija je neizmjerno vise prisutna u Srbiji negoli u Hrvatskoj. Lp.

комша

pre 6 godina

Са њима може само комшијски однос на дистанци и то је све. Лепо мени мој ђед у Лици рекао 80тих, да ће нас они клати чим опет добију прилику, и то се десило после пар година. Нек се деца друже и не мрзе, али у неку заједницу са њима више никад.

Bojan

pre 6 godina

A Zašto da ne pa Srbi, Hrvati, Bošnjaci i Crnogorci su jedni drugima najbliži po svemu. Jezik, običaji i 80 godina života u zajedničkoj državi nije malo. Imali smo uspona i padova tokom istorije ali ko god kaže da ne možemo zajedno neka ...

vlada

pre 6 godina

@Plavo nebo-plava ptica

Udji na jutarnji pa procitaj sta Hrvati (vecina) misli o ovome. Ja ne mogu da verujem koliko nas oni istinski mrze i ne podnose. Svega mi, oni ljudi se prave kao da se Jasenovac, Jastrebovo i Lora nisu desili. Za sve smo mi krivi. I za 90-te i za to sto su nas ubijali za vreme WWII. Uzasna nacija, sa malo izuzetaka.

Mozda se predomislio

pre 6 godina

Koliko moćno... Hrvatska mi je ostala u lepom sećanju...posecivao sam Zagreb 10 puta pre ovih glupih ratova...isao i poslovno , privatno , kod brata na zakletvu koj je sluzio vojni rok u Zagrebu...Bas me prosla neka jeza i zal sto nije ko što je nekada bilo...

nikad izvini

pre 6 godina

Izuzetak koji potvrđuje pravilo o tradiciji ubijanja na ovim prostorima, Italijani ipak jako dobro znaju ko je na Balkanu u II svetskom ratu počinio genocid i nad kim, na žalost to ovi srpski muzikanti izgleda da ne znaju.

Realno

pre 6 godina

Srbi,manite se više patetisanja.Nemojte od jednog susreta i pesme praviti Jugoslaviju. Dobri komšijski odnosi,i ništa više.Dosta je Jasenovca,etničkog čišćenja Oluje,svako ima svoju državu i neka ostane na tome. Sad imate internet,otidjite i na njihove portale,pogledajte kako oni reaguju..Ne zanosite se i ne ponizavajte se više,mučno je gledati..

omega

pre 6 godina

zaista podrzavam ovo ali se vidi da ni mi ni oni ne poznajemo skorasnju istoriju. pesma djurdjevdan je nastala u vozu koji je prevozio zarobljene srbe u jasenovac.

Dubioza kolektiv

pre 6 godina

Naravno, jer smo isti narod. "Različiti" smo postali 1054. godine kada se dovodio hrišćanski crkveni raskol. Do tad smo milenijumima bili isti narod, sloveni, sa istim obicajima, jezikom, bogovima itd...

vojkan

pre 6 godina

bravo deco draga,pobeda mladosti nad proslosti,razuma nad nagonom,ljubavi nad mrznjom i tako bih mogao do sutra da nabrajam,u svakom slucaju ste ulepsali dan...

katarina

pre 6 godina

Kukace za Jugoslavijom i generacije koje su rodjene poslije 92. I kao sto su generacije Njemaca tamo neke 68. pitale svoje roditelje, gdje su bili i sta su radili 41., i vasa djeca i unuci ce vas pitati sta ste radili i za koga glasali 91. Moja ce rasti negdje kao stranci, u tudjini, koju cu ja nekako propatiti zarad njih. Bez korijena i domovine i rodbine, al s nadom da ce njihova djeca biti oslobodjena od nacionalista, primitivstine i ratova.

cobo

pre 6 godina

Ko da ja ne znam njihove fore,zamenili zastave,instrumente i pesme pa kad mrzim Hrvate ispadne da mrzim Srbe ali ja sam stari lisac,mrzim one sto nose srpsku zastavu a volim one sa sahovnicom,hm a sta ako nisu ? :( Ma najbolje mrzim sve i volim sve :)
Jezik i pesme najvise zblizavaju ljude,to deco !

Needukovan

pre 6 godina

Kao sto sam vec napisao na jednom portalu - bio sam za vikend sa zenom u Zagrebu na koncertima Hladnog piva. Prvi put u Zagrebu, neka mala doza predrasuda, ali je na kraju sve do te mere bilo neverovatno da smo reseni sto pre opet da posetimo Zagreb po nekoom lepsem vremenu. Ljudi su momentalno, naravno, skontali da smo iz Srbije cim bismo progovorili, medjutim ni jedan, ali bukvalno ni jedan los momenat nismo imali tamo zbog toga. Cak na koncertu su trojica prilicno pripitih momaka bila blizu nas, par puta zamolili moju zenu da ih slika, ja sam malo bio u pripravnosti usled njihovog stanja, ali na kraju je najkrupniji i najpijaniji medju njima doneo kokice da bi joj se zahvalili sto su je prekidali da ih slika tokom koncerta :) Na pijaci gde smo kupili magnet mladuc od 20 i nekuk godinu nam je prisao i poceo da govori Engleski, na sta sam mu rekao da se razumemo i na maticnim jezicima i ako smo stranci. Samo je rekao: Ne stranci, ne uopce, mi smo nasi.
Dakle - ljudi nisu problem, politicari su g**na koja pokusavaju da dolivaju ulje na vatru non-stop kako bi nepismenom delu stanovnistva izgledali kao heroji koji se bore za svoju drzavu. Normalnom mozgu ne smeta ni Srbih u Zagrebu, ni Hrvat u Beogradu.

igi

pre 6 godina

Uvek ce biti onih koji spominju kame i sa jedne i druge strane, zbog takvih se i ratovalo, bolest ne bira ali na zalost nacionalizam nije razlog za hospitalizaciju.

Plavo nebo - plava ptica

pre 6 godina

Ništa ovo nije novo. Ja poslujem sa Hrvatima, putujem redovno za Zagreb, Split, Zadar, sa kragujevačkim tablicama. Mediji ovo tretiraju kao neko čudo. Zašto ne objavite da je 99% ljudi na ovim prostorima željno mira i normalnog života? Nama su najveći problem politikanti koji iz mnogo razloga ovaj region podgrevaju zajedno sa onima sa margine koji čine 1%. zato je bilo bitno da se svi zločinci sa ovih prostora procesuiraju u direktnim tv prenosima. da ljusi shvate šta su nam ludaci učinili. I na ovom komentaru će naravno biti mnogo više pluseva od minusa jer ovde ipak žive ljudi.

Djolefrankfurt

pre 6 godina

U nemačkoj su ovakve situacije normalne.družimo se po kafanama a mladi po diskotekama i naravno na poslu .Vama u Srbiji i hrvatskoj je to "nešto novo" a ovde uobičajeno.normalan svet svi su u istim go...a bol je lakša kad se podeli

Košarka je samo igra

pre 6 godina

Ovo je prava slike normalne djece, normalno vaspitane mladosti. Mladost je impulsivna, pa na ovim prostorima, svakih 30-40 godina neko to iskoristi da je uništi, sputa. A ona iznova i iznova, obnavlja se, raste kao Feniks iz pepela. Nemamo više vremena ni mladosti da je troše budale. Samo ljubav djeco, ljubav i osmjeh.

mina

pre 6 godina

prosto ..vezani istom muzikom ,kulturom ,zajednickom istorijom,uvek ce biti tako obican narod ce se spajati a politicari razdvajati ...ali ovo je snimak da se najezis stvarno i zbog jednih i zbog drugih ...drago mi je sto sam videla ovo ..daje neku nadu

Коста

pre 6 godina

Музика изнад свега људи. Када прилазе Хрвати и Срби једни другима с музичким инструментима у рукама, сусрет може да "ескалира" само овако. Много смо глупи, много верујемо животу који нам се препричава на пропагандним станицама које раде само у интересу лоповчина које нам воде наше "поносне" државице. Нада је ова младост, ј..е се њима све више за телевизију. Они знају то боље.

Laki (je malo nervozan)

pre 6 godina

Čovek se ne rađa sa osećajem mržnje, ona mu se za života usađuje!
Ove mlade momke i devojke nisu stigli još da zatruju s mržnjom!
Ponosan sam jer je u pitanju KUD ABRAŠEVIĆ iz Pančeva, za nas Lale važi da ne umemo da mrzimo!
Kao što kaže Đole Balašević, "ne šaljite me u rat, ja ću se tamo izmiriti!"

Anon

pre 6 godina

Nije ovo ništa čudno, trebalo bi da bude sasvim normalno. Često idem u Hrvatsku, što poslovno, što privatno, nikada nikakvih problema nisam imao zbog srpskog akcenta.

belgrado

pre 6 godina

sramota!
umesto da se upale 2 baklje i napadne,
ovi harmonika, tamburice i pesma?! :d

samo da dodjete kuci,
pa kad vas postroji ministar vojni(i nas i hrvatski),bice posle " nismo znali..nismo gledali dnevnik.." :d

miro split

pre 6 godina

Je, ovo lipo, ali zadnji put kad smo mi poslali u Beograd KUD Prvi splitski partizanski odred da zapiva na stadionu di je naš Tito prima štafetu onda ste ih pritukli i zatvorili.
Izgleda da mi zajednički moremo pivat samo na Siciliji.

Centurion

pre 6 godina

Sastanu se srpski i hrvatski folkloraši i odmah pesma i druženje.

Sastani se srpski i hrvatski navijači i odmah se razbijaju glave.

Civilizacijska i intelektualna razlika je očigledna.

miro split

pre 6 godina

Bem ja sebi sve na svitu, ako su ovdi neki ljudi normalni.
Dica se našla u stranom svitu, skupila se, zapivala i veselila se u druženju, a vi u svemu tome tražite vaše noćne more i vraćate se na temu ko je koga prvi opalija stinom u kamenom dobu.
Niste vi normalni.
Šta ste se pripali. Vratit će se doma da ih nastavite trovati mržnjom i strahom.
Biće prilike da ih naučite da na pismu susida reagiraju šakom u glavu.
Ne daj Bože da izrastu u ljude koji znaju mislit svojom glavom i kojima je premala livada svog krda.
Ajte Đavlu i vi i vaša jugoslavenska tragikomedija.
Pustite dicu.

preferisco dirti addio

pre 6 godina

Mi Balkanci smo nevidjeni idioti.. na Balkanu se gledamo krvavo i stalno mlatimo a cim izadjemo iz istog postanemo ono sto treba da budemo, prijatelji i dobre komsije..nevjerovatno

musica na entu

pre 6 godina

Čitajući komentare još jednom potvrdjujem tezu da Srbi imaju pamcenje vinske mušice. Od jednog susreta/ zaboraviste sve, oprostiste sve..Da li i Hrvati tako razmišljaju,šta mislite?
(Aleksandar, 6. mart 2018 13:58)
Da,nesreco,isto tako...i isto tako imaju budale koje ih opominju oko toga...sta ti vrjedi pamcnje ko u slona ako ti je mozak kvaran?

Sivi soko

pre 6 godina

I...?

Pa ovo treba da bude sasvim normalan prizor, a ne da se iščuđujemo i gledamo s nevericom...Dobrih je ljudi svuda, a ako s prvim komšijom nisi u lepim odnosima, pa kako tek na to da gledaju oni s treće strane?!

Centurion

pre 6 godina

Sastanu se srpski i hrvatski folklorasi i odmah pesma i druzenje.

Sastanu se srpski i hrvatski navijači i odmah se razbijaju glave.

Civilizacijska i intelektualna razlika je očigledna.

Polako

pre 6 godina

Svirao sam u orkestru jednog našeg velikog KUD-a od 1999. do 2012. Punih 13 godina. Imam mnogo primera i iskustava zajedničkog pevanja i sviranja sa raznim drugim KUD-ovima, pa i sa Hrvatima. Negde 2002. ili 2003. posle festivala našli smo se u restoranu sa hrvatskim orkestrom, i celu noć svirali zajedno. Uglavnom srpske pesme, jer mi i ne znamo mnogo njihovih kafanskih pesama, a oni znaju skoro sve naše. Posle nekoliko meseci na Youtube izašao snimak tog njihovog orkestra sa neke terevenke u Slavoniji, gde pola svirke sviraju i pevaju ustaške pesme. Nisam se iznenadio, niti sam se uvredio ili razočarao. Poenta je da u ovakvim stvarima ne treba tražiti ono čega nema, i ne treba donositi široke zaključke samo zato što su dve grupe mladih koji znaju iste pesme i govore isti jezik dali sebi oduška. Većina ovih klinaca na snimcima nije ni bila rođena kad je rat završen, ali isto tako ni većina onih koji su ušli u rat 1991. nisu bili rođeni 1945. kad je prethodni rat završen. A treba se i setiti da su ovi posle '45. bili, barem zvanično, indoktrinirani istom pričom, dok ovi danas rastu u sasvim drugim narativima, dijametralno suprotnim.
PS. moram da dodam, sam muzičke strane, prosto me bole uši koliko su folkloraši bez sluha, tu se ništa nije promenilo od "mog vremena"

seljadin

pre 6 godina

Ako neko misli da su se vremena promenila, mislim da nisu....
za vreme Jugoslavije, Srbi i Hrvati su pevali zajedno, grlili se, a ujutru vec poceli pucati jedni na druge.
Secam se price jednog akcijasa koji je godinama druzio se sa Hrvatima po dobrovoljnim gradilistima bivse SFRJ, desilo se da u ratu oni zarobe Hrvate, i to njihove prijatelje sa radnih akcija, pustili su ih ubrzo da idu kuci.

Miomir

pre 6 godina

Konacno, susret jednih i ONIH drugih (i ttecih, itd) koji bi se mogli medjusobno stimulisati ds budu sve bolji, uspesniji u iskazivanju vrednosti nasuprot tragicnih nadmetanja onih profila koji se trude ds budu gori od ostalih. I previse ih je bilo....DOSTA TOGA.

miro split

pre 6 godina

@ ljilja
A, ti svaku radost moraš upropastiti sa hororima.
Pusti dicu neka žive. Ne truj ih sa mržnjom.
Vidi ih. Mladi, lipi, a i pametni sudeći po ovome. Neka gutaju u životu i u Siciliji.
Nakon ovoga možda i Mafija odbaci nasilje.

Stojko

pre 6 godina

@Frane
Ako pitas Nemce, nisu ni njihove dede i pradede bile nacisti, nedajboze clanovi partije. Verujem da ni u Italiji nije bilo fasista za vreme Musolinija. isto kao sto u Srbiji nije bilo komunista dok je Tito bio ziv.

Cvijo

pre 6 godina

Neko je pomenuo poreklo pesme "Đurđevdan".. Po meni mnogo dublju simboliku za ovaj susret ima pesma "Lipe cvatu", i ubeđen sam da nije slučajno izabrana. A suočavanje sa prošlošću je mnogo bitnije od prizivanja iste, ne samo na istorijskom nego i na ličnom planu.

ко то тамо пева

pre 6 godina

Кад памет проговори, будале ће заћутати, а фукара ће завршити у затвору. Ваљда ће то време једном доћи на нашем Балкану. Браво млади ЉУДИ!

pirana

pre 6 godina

Da i što sada??srbi odmah pomisle da je to prilika za neku novu ExYu,a ne ne nema više svako svoje dvorište.
(mario, 6. mart 2018 11:42)

napisao covek cija drzava ima sporove sa svim komsijama.

petrica kerempuh

pre 6 godina

Jedini problem izmedju Srba i Hrvata su olos, bednici i barabe koje biraju da ih predvode...
(jugoslav, 6. mart 2018 10:36)

Hmm...a tko je kriv što biraju takve političare? Marsovci??

Billy the KId

pre 6 godina

Od mrznje samo bolesti se stvaraju, i to teske bolesti braco i sestre. Nisu nasa deca nista kriva
za nase grehove.https://www.youtube.com/watch?v=GG1fgCHvDNQ

Polako

pre 6 godina

Zar jedno KUD moze da peva ovako fals?! Plus los izbor pesme, bez melodije samo kreketanje. Bez emocija, opskurno.
(mileva, 6. mart 2018 11:38)
Svoj prethodni komentar sam završio u sličnom tonu. Kao višegodišnji član orkestra u KUD-u, mogu vam reći da je falširanje, očajni ukus i izbor pesama karakteristika generalno ogromne većine članova FOLKLORA (igrača) svih KUD-ova kod nas. Mi, iz orkestra, smo ih među sobom zvali "navijačima i navijačicama", jer kad zapevaju baš tako i zvuče. Ipak, pošto muzički sluh nije neka presudna ljudska osobina, i nije vam ni najmanje potreban da biste igrali u KUD-u, preporučujem svima koji razmišljaju da pošalju decu na folklor da to i urade, jer je to milion puta bolje od ulice. Igranje, vežbanje, druženje će ih svakako oplemeniti, da ne pričam koliko će značiti za fizičko i mentalno zdravlje, u današnje vreme kad smo svi ili zarobljeni na društvenim mrežama ili prepušteni sami sebi i ulici.

DisordeR

pre 6 godina

Srbi i hrvati bi ziveli zajedno i normalno da nije bilo ljudi koji gledaju svoje interese i ispranih mozgova da im u tome pomognu. To vazi za ceo svet.