- Komentari -
  1. Nauka nije detinje zanimanje.
    (BSN, 20. januar 2018 11:16)

    Naucnik blizi eksperimetanlnoj, ekzaktnoj nauci drugacije pise, tako da mozes samo da se tesis gde pripadas. Pa cak kad sam te ja cacnuo, sustina tvog pisanja je ostala ista. Nazalost, ne pripadam vise naucnoj zajednici, nisam hteo da ucestvujem u licemerju neceg sto volim, znajuci da je ozbiljna nauka danas iza zatvoreni vrata. Mnogi danas, svoju profesiju podrazumevaju kao izvor prihoda, braneci ne odbranjivo. Nauka= religija danas. Nema suptornog misljena, ako pokusas drugacije i pogresis dobijes sut kart, kao Italijan sa neutrinima. Cak se pisalo da su oni jos hteli da proucavaju, ali u eri lakog curenja inforamcija morali su da izadju u javnost. Mnogo ljudi u timu, tesko je to ako vrata nisu zatvorena, razumes? Ako mislis da pripadas tamo u velikoj si zabludi.

    Zanimljivo da nisi odgovori ni na jedno pitanje, osim u vezi konferncije. Bar si dovoljno inteligentan bio i nisi rekao da ja smatram da nismo bili na Mesecu. Jer ja bih ti onda odgoviro cekaj malo, najvise sto mi se smucilo u naucnim krugovima. Ne izjasnjavati se. Ili ovo nikad nebi rekao na radnom mestu. Aha, sto bi rekao Penrouz. To da se prskaju sampanjcem? Nista izmedju hehe. To mi opet govori gde pipadas. Sto bi reako kolega fizicar, teorija svega nacices teoriji nicega.

    Ajnstajn 25 godina, Hanjzeber 26 godina i tako nastavi deciji niz. Razumevanje, za folirtakinju sa testom krvi? Kakvo razumevanje, samo se covek pokupi i ode od vas takvih.
    (Beogradjanin, 21. januar 2018 20:24)

    # Link komentara

  2. (Beogradjanin, 19. januar 2018 23:28)

    Pa, sugradjanine, da ostanemo na letu na Mesec i ne zalazimo u fundamentalnu nauku o "hingisovim" bozonima i doprinos Stivena "Honkinga" nauci, moralo bi mnogo da se pise. Odmah da kazem da sam sigurno stariji od tebe ali interes za nauku i tehniku me drzi od detinjstva naovamo, preko studija i duboko kroz radni vek. Tako da nemam razumevanja za tebe. Nauka nije detinje zanimanje, pa da te ne impresionira kad omatoris. To ukazuje na zamor druge prirode. Sto se tice suvoparnosti i "forme bez sustine", ovo drugo ukazuje na to da nisi iz naucne branse, a suvoparnost je individualni osecaj. Secam se na jednom simpozijumu kolega teoreticar je prikazujuci svoj rad udavio nas eksperimentalce svojim siroko razvijenim jednacinama i izvodjenjima, ali je zato njegovo izlaganje bilo praceno vrlo zivom diskusijom od strane medjunarodne teoreticarske sabrace.

    Let na Mesec je vrhunsko naucno i tehnicko dostignuce i upravo ignorisanje naucnih cinjenica, ponekad i najosnovnijih, vodi lupetanjima koja vidjamo u komentarima. Tako da ne smatram greskom sto ukazujem na te cinjenice.

    Sto se tice te famozne Apolo 11 konferencije za stampu, ljudi su bili veoma iscrpljeni i totalno ispraznjeni posle tog poduhvata i povlacenje po medijima im sigurno nije prijalo. Ovde se zaboravlja da su astronauti profesionalni vojni piloti i radnici nauke a ne egzibicionisti. Sta je trebalo, da se prskaju sampanjcem kao automobilisti?
    Armstrong je po prirodi bio skroman i povucen tip, a let na Mesec nije lako podneo, jos od kad su pocele pripreme za spustanje njegov puls nije spadao ispod 110, a prilikom spustanja je skocio na 160. Da dodamo da niko od astronauta tih nedelju dana nije ni spavao ni jeo kako treba, tako da njihovo ponasanje nije razumljivo samo paranoicarima, koji misle da su oni proveli nedelju dana na sigurnom a onda pod pretnjom pistolja izasli na konferenciju za stampu.
     (BSN, 20. januar 2018 11:16)

    # Link komentara

  3. A onda lepo obojica da ustanete i salutirate kad se spomene Apolo.
    (BSN, 19. januar 2018 09:08)

    Tvoja suvoparna nauka ne moze da zaintersuje mene u godinama, kako ce one
    na fakultetima. Sve neka forma bez sutine... Mozemo da se osvrnemo na 10 godina ulaganja u novi nacin testiranja krvi iz prsta koje se ispotavilo kao velika laz. I nikom nista. Zasto se ne salju roveri sa kamerom na Mersec? Zasto neko iz Amerike ne istupi i objasni zasto je ona naucno 100 godina ispred svih itd.? Zasto se neutrini da su ipak sporiji dokaze greska prakticno za 5 min, a hingisov bozon niko vise ne proverava tacnost eksperimenta? Reklamiranje Stivena Honkinga kao najveceg naucnika ovog doba, bez dela i nobleove nagrade, cemu?

    Tako da nismo svi sisali vesla. Ti od sume ne vidis nijedno drvo.
    Posle one konferncije koja ima par godina na youtube ekipe Apolo 11,
    kome se to nije smucilo, zasto se tako ponasaju... Ja ne znam kako da
    objasnim kao uplaseni ljudi kojim je ugrozen zivot ako sta ne znam kazu.
    Tome ti salutiraj.

    p.s. Da imam svoj licni teleskop lepo vidim Mesec loptastog oblika...
    (Beogradjanin, 19. januar 2018 23:28)

    # Link komentara

  4. (Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 18. januar 2018 16:28) 
    Na NASA zvanicnom sajtu pise da na mesecu ima vode i takodje pise da su stene drugacije nego na zemlji, treba samo potraziti ko nije lenj i ne veruje slepo, tako da je Shamgar govorio istinu a ti nisi
    (Sale, 19. januar 2018 10:08)


    Sale=Shamgar=Alex,

    vode ima na vecito zaledjenom dnu kratera na polovima Meseca, i to je ostatak od Velikog Bombardovanja ledenim asteroidima, nastalog kretanjem Jupitera. Nedostatak hidratisanih MINERALA je jedna od osnovnih odlika Meseceve geologije i razlika od Zemlje. Naravno, nadjeni su neki minerali kojih nema na Zemlji, sto nije cudo s obzirom na nedostatak vode, ugljendioksida i kiseonika i samim tim drugaciju hemiju. Ti si u svojim tvrdnjama mislio upravo na to, da STENE sadrze vodu.
     (BSN, 19. januar 2018 12:46)

    # Link komentara

  5. (dominus, 18. januar 2018 23:37)

    Pa ne znam sta da ti kazem. Uvek je moguce da postoje skriveni motivi, mada ne znam sta bi bio skriveni motiv da se Gagarin lansira u kosmos? Ili skriveni motiv iza Kenedijevog zaveta da se do kraja dekade posalje covek na Mesec? Napominjem da se za helijum 3 saznalo godinama posle Apolo letova, a o sastavu Mesecevih stena nije znalo toliko da bi se letovi pravdali osvajanjem i eksploatacijom rudnih bogatstava (sto je i zabranjeno medjunarodnim konvencijama). Vanzemaljske baze, Monolite itd. ne razmatram.
    Dakle, mesta sletanja je, godinama pre lansiranja, odabrao geoloski tim NASA na osnovu satelitskih snimaka, kao mesta od posebnog interesa za razumevanje geoloske istorije i sastava Meseca. Znalo se da Apolo 11 ide na Mare Tranquilitatis, sateliti su to mesto snimali, Apolo 8 i Apolo 10 takodje. Putanja spustanja je proracunata za to i brodski kompjuter-autopilot, astronauti u simulatoru obuceni za ta mesta... Nije bilo mesta za izmene i improvizacije (osim na licu mesta, naravno, zavisno od sitnih detalja na terenu).
     (BSN, 19. januar 2018 12:02)

    # Link komentara

  6. (Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 18. januar 2018 16:28)
    Na NASA zvanicnom sajtu pise da na mesecu ima vode i takodje pise da su stene drugacije nego na zemlji, treba samo potraziti ko nije lenj i ne veruje slepo, tako da je Shamgar govorio istinu a ti nisi
    (Sale, 19. januar 2018 10:08)

    # Link komentara

  7. Ti tuneli vode direktno do one bosanske piramide.
    (Drekavac, 19. januar 2018 09:09)

    # Link komentara

  8. Moj profa kaze;i danas kupuju mocne ruske raketne motore RD 180 za odlazak u svemir a kako su onda u limemkama aluminijskim odlazili 400 000 km od zemlje davne 1969? Crtani film i miki maus ?
    (gargamel, 18. januar 2018 23:52)

    Kazi tvom profi da je davne 1959. projektovan jos mocniji motor od RD180 i da se zvao Rocketdyne F1. Jeste da je bio skoro duplo skuplji od mnogo mladjeg RD180 ali je odveo ljude na Mesec. I zato sto je mnogo skuplji, i zato sto je proslo vreme hladnoratovske trke u svemiru, i zato sto inatu nema mesta u menadzmentu kapitalistickom ekonomijom vodjenih organizacija, NASA je za sada odabrala RD180. Iako joj je ponudjena savremena varijanta Rocketdyne F1A...
    Sto se tice "aluminijumske limenke", nesto sto ima dva sloja aluminijuma i nerdjajuceg celika, izolaciju i ablacioni toplotni stit, i sto je visoko 3.5 metra i tesko 5.5 tona, tesko da moze da bude konzerva.

    A onda lepo obojica da ustanete i salutirate kad se spomene Apolo.
     (BSN, 19. januar 2018 09:08)

    # Link komentara

  9. sta god napisete, sirotinja cita.
     (let 3, 19. januar 2018 00:04)

    # Link komentara

  10. Moj profa kaze;i danas kupuju mocne ruske raketne motore RD 180 za odlazak u svemir a kako su onda u limemkama aluminijskim odlazili 400 000 km od zemlje davne 1969? Crtani film i miki maus ?
    (gargamel, 18. januar 2018 23:52)

    # Link komentara

  11. @ Blazena svetlost

    Otkud ti znaš šta su oni planirali? Ne tvrdim suprotno ništa. Ali me interesuje to. Da li ti je ikada palo na pamet, da su imali neki cilj, potpuno suprotan onome što su javnosti rekli? Zašto odbaciti mogućnost da se javnosti ne govori baš cela istina o Mesecu, Svemiru itd. Toliko stvari ima na ovome svetu koje se javnosti ne saopštavaju onakvim kakve jesu, pa što ne bi i u ovoj sferi?! Ponavljam, da ne tvrdim ništa, samo te pitam to. Mogu kako hoće, nije to nešto što je lako utvrditi.
    (dominus, 18. januar 2018 23:37)

    # Link komentara

  12. ameri mozda i jesu bili na mesecu ali ja stvarno sumnjam u tu pricu. ne zbog spilberga, fotomontaza i sl. stvari vec zbog samih amera i njihovog nacina zivota i razmisljanja kad je biznis u pitanju. ameri su izuzetno alavi na lovu i zeljni moci - to i nije neka tajna, to znaju i ptice na drvetu, amerika ima puno lovatora koji hoce jos - i to nije neka tajna, neki od njih bez problema mogu da isfinansiraju put do meseca, ljude, boravak... to takodje nije tajna a ni neki preveliki problem. a tu su i ostale drzave, kina, rusija... svaka od njih bi mogla na drzavnom nivou da isfinansira boravak i put do meseca a opet to niko od njih ne radi a ni samo ameri. sad, dokazano je da je mesec prepun helijuma 3 a takodje je poznato da je jedna mala kasicica helijuma 3 dovoljna da osvetljava njujork godinu dana. mozete li da zamislite drzavu ili firmu koja poseduje tone i tone helijuma 3 koliko bi bila mocna? tona je dovoljna da podmiri sve potrebe za energijom na planeti narednih hiljadu godina. sad svo to blago je tu na dohvat ruke, svi znaju i svima dostupno i niko ne polaze pravo na njega a niko ne ide po njega!? malo mi to ne ide uz amere koji su u stanju da zbog mnogo manje koristi sravne neku drzavu sa zemljom.
    (tony, 18. januar 2018 22:29)

    # Link komentara

  13. Pošto je Trump ukriveni "ravnopločaš" sad koristi predsednicku funkciju da i njemu dokažu da je odlazak na Mjesec moguć.
     (kentaur, 18. januar 2018 18:39)

    # Link komentara

  14. Gde bi i kako sva voda nestala? Da je usisa neman zvana vakuum? Takvo misljenje mali Perica prevazidjekadzavrsi prva cetiri razreda.
    (Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 18. januar 2018 13:26)

    Pa, ako moze u velikom prasku iz ničega da nastane sve što postoji u svemiru, onda ova stvar sa vodom deluje kao aksiom(opšte prihvaćena istina, koja se ne dokazuje)
     (ja pa ja, 18. januar 2018 18:05)

    # Link komentara

  15. da su rusi sleteli na mesec, da li bi se nasi teoreticari zavere i mrzitelji svega americkog utrkivali u osporavanjuntoga? naravno da ne. ovde je stvar u tome da se mrzi amerika, tako da ne mozes otvoriti oci takvim ljudima....mada postoji dobar broj teoreticara svih zavera koji i dalje veruju da je zemlja ravna ploca, to nema veze sa amerikom vec sa time sto su oni rodjeni bez mozga, al sta sad...
     (ja, 18. januar 2018 16:38)

    # Link komentara

  16. Indoktrinacija a posto ne mozes argumentima i naucno prelazis na licno vredjanje i spustanje pojedinca, nisu vi mozgovi isprani i sve moze da se proveri na da li je istina, svima je dostupno, istina je da ne znaju kako je mesec nastao
    (Sale, 18. januar 2018 14:46)

    Razlika izmedju naucnika i Shamgarolikih stvorenja je sto naucnici imaju nekoliko hipoteza o nastanku Meseca i testiraju ih i teorijski i eksperimentalno, pa da vide u kom pravcu ce ih razvoj saznanja odvesti, a Shamgar polazi od jedne dogme i pokusava da cinjenice ukalupi, grupise, modifikuje, doda izmisljotine itd. ne bi li se dogmi prilagodile. Cini mi se da je upravo takav pristup pokazatelj "ispranosti mozga" o kojoj govoris.
    Sto se tice dostupnosti informacija, za pocetak proveri da li je istina kako Shamgar kaze da stene sa Meseca sadrze vodu (NE sadrze, to im je jedna od znacajnih odlika) i da li se izotopski sastav stena sa Meseca poklapa sa onima sa Zemlje (poklapa se). A sudari u ranoj istoriji Zemlje, kojima je formiran Mesec, su bili takvi da nisu bili brzi - to su sudari orbitalnih suseda, sa skoro istim putanjama i brzinama, a ne sudar sa nekim drasticno razlicitim objektom koji je doleteo ko zna odakle.
    Sto se tice Malog Perice, takva je slika vakuuma koju Shamgar propagira, da je to jedna mracna nesavladiva sila, neka vrsta primordijalnog kosmickog usisivaca, koji sprecava skupljanje gasa i prasine i formiranje zvezda i planeta, i jedino Bog moze da mu se suprotstavi... Ajde bre.
    (Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 18. januar 2018 16:28)

    # Link komentara

  17. Vodovod!
    Kopali Rimljani!
    (M, 18. januar 2018 16:11)

    # Link komentara

  18. Mesec je stvorio Bog Tvorac
    (Shamgar, 18. januar 2018 10:55)

    Sve si nam objasnio - sad mozemo da se razidjemo. A i b92 moze da zatvori rubriku o nauci.
    (Georgije ubiva azahu, 18. januar 2018 16:07)

    # Link komentara

  19. zašto je prvo sletanje Armstronga, Oldrina i Kolinsa odloženo za 3 sata i pomereno nekoliko stotina kilometara od prvobitno planirane lokacije.
    (Miki, 18. januar 2018 12:28)

    Nema sanse da je mesto sletanja TOLIKO pomereno od prvobitno planiranog, zato sto su sva mesta sletanja detaljno ispitivana, snimana satelitima i u simulatoru astronautima prikazana i utrenirana, i sve faze sletanja su isprogramirane bas za njih.
    Sletanje je bilo cista suprotnost SF avanturama, "e ne svidja mi se ovde, idemo par stotina kilometara nize". Pomak jeste moguc, ali je gorivo bilo isplanirano samo za nekoliko kilometara dodatnog lebdenja.
    Sto se tice odlaganja za tri sata, to bi znacilo skoro dve dodatne orbite oko Meseca, a to nije zabelezeno u dnevniku leta - sletanje je izvrseno po planu. Ali izlazak na Mesec je bio preuranjen nekoliko casova zato sto posada nije zelela da iskoristi predvidjenu pauzu za odmor.
    (Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 18. januar 2018 15:56)

    # Link komentara

  20. (Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 18. januar 2018 13:26)
    ...Takvo misljenje mali Perica prevazidjekad...

    Indoktrinacija a posto ne mozes argumentima i naucno prelazis na licno vredjanje i spustanje pojedinca, nisu vi mozgovi isprani i sve moze da se proveri na da li je istina, svima je dostupno, istina je da ne znaju kako je mesec nastao
    (Sale, 18. januar 2018 14:46)

    # Link komentara

  21. Bili pet puta na mesecu pa 50 godina kasnije teleskopom otkrili preko 200 rupa. Da.
    (Logikar, 18. januar 2018 14:43)

    # Link komentara

  22. ove koji tvrde da covek nije sleteo na mesec treba dati deda bazu oldrinu. posle par minuta s njim videli bi sve zvezde a kamoli mesec ;)
    (crni sin, 18. januar 2018 14:31)

    # Link komentara

  23. Znaci jos jedno snimanje sletanja na Mesec u reziji Holivuda. Epizoda 2: kopanje kanala. A u pripremi je i epizoda 3: postavljanje drvenog cucavca u beztezinskom stanju. Skoro kao Rat zvezda...
     (Zurkolomac, 18. januar 2018 14:20)

    # Link komentara

  24. The moon is a dry blood beast... … Jim Morrison
    (Rusija u zakrivljenim ogledalima, 18. januar 2018 14:19)

    # Link komentara

  25. ''Predsednik SAD-a Donald Trump naredio je NASA-i da pošalje tim astronauta na površinu Meseca.''
    Bice, da je on to naredio Stivenu Spilbergu..kakva NASA, kakav mesec..
    (fugasni, 18. januar 2018 09:42)

    A odakle ti to da Stiven Spilberg stavrno postoji?
    (Pedja, 18. januar 2018 14:16)

    # Link komentara

  26. (Shamgar, 18. januar 2018 10:55)

    A zvezda ga je Zagoru zatjerala
    (lucanac, 18. januar 2018 14:10)

    # Link komentara

  27. Bgd, 18. januar 2018 11:50)

    Izvini a gde si ti stekao potrebno znanje?
    Ispred parfimerije ?
    Na You Tube se ne odlazi zbog smesnog videa odavno.Koju si literaturu citao posto ti je stav onako jak.
    Ako skoknes Do Pariza kod ujne, onda si kvalifikovan za interplanetarnu "spiku" ?!

    Interplanetarni pozdrav iz inostranstva za Bgd iz Ripnja.
     (kondoliza, 18. januar 2018 14:00)

    # Link komentara

  28. Usput, da li su svesni ovi koji veruju na reč amerima da su kročili na mesec da je takav način verovanja osnova svake religije već hiljadama godina. Ili što reče prethodni komentator "Mesec je stvorio Bog Tvorac".
    A da se malo uključi mozak sa dodatkom skepse i analitički zdravog razmišljanja?
    (Nevolem, 18. januar 2018 13:27)

    # Link komentara

  29. Mesec je stvorio Bog Tvorac
    (Shamgar, 18. januar 2018 10:55)

    Au, kakav "non sequitur" skok iz prethodno izlozenog. Moraces malo vise da se potrudis pre nego sto umesto naucnih hipoteza (malo zacinjenih neistinama i naterivanjem vode na svoj mlin) plasiras svoju dogmatiku.

    Sto se tice vode u Mesecevim stenama, pa i u Marsovim i meteoritskim, moraces malo da procitas geologije i mineralogije i ostale naucne literature pre nego sto pocnes da osporavas. Ispada da usled velikog sudara u ranoj istoriji Suncevog sistema niko ne bi trebao da ima vodu. Gde bi i kako sva voda nestala? Da je usisa neman zvana vakuum? Takvo misljenje mali Perica prevazidjekadzavrsi prva cetiri razreda.
    (Blazena Svetlost Nekomentarisanja, 18. januar 2018 13:26)

    # Link komentara

  30. Ništa zabavnije od čitanja komentara dokonih srpskih stručnjaka za svemirska istraživanja i teorije zavera. 90% nije kročilo van Srbije (ne računajući Grčku i ex yu republike), sva znanja pokupili sa youtube ili ispred lokalnog diskonta pića ali se osećaju kompetentnim da komentarišu materiju o kojoj ne poseduju ni promil znanja. Fascinantno.
    (Bgd, 18. januar 2018 11:50)

    Još samo da si dodao da si spremio kokice i komentar bi ti bio fascinantno degutantan. Ovako je samo degutantan.
     (ferdinand, 18. januar 2018 13:25)

    # Link komentara

  31. A što NASA ne skokne tamo pa na licu mesta to malo istraži i pri tom nas obraduje sa snimcima dečaka i devojčica koji tamo skakuću po prašini?
    (Nevolem, 18. januar 2018 13:19)

    # Link komentara

  32. "Predsednik SAD-a Donald Trump naredio je NASA-i da pošalje tim astronauta na površinu Meseca."
    Čuj ovo: naredio! Ko ja kad "naredim" ćerki da skokne do prodavnice. Polako Donalde, nisu ljudi još ni sleteli na Mesec, a ti im već izdaješ zadatke u stilu Armagedona i ovi iz NASA-e o'ma šalju tri Brus Vilisa da reše stvar i ispune želju svevišnjem. :)
    (Jorginho, 18. januar 2018 10:51)

    Kome bre naredio?!Kome naredio?! Kući, svojoj ženi može da naređuje, valjda poručio! Poručio da, naredio ne! Dobro, poručio je! Idemo na mars onda!
    (Žika Valensa, 18. januar 2018 13:14)

    # Link komentara

  33. Cek malo,postoji brdo materijala na netu koji govore o kraterima na mesecu koji prakticno nemaju dno,da cudo bude jos vece taj materijal spada u domen teorija zavere,a najcudinije je sto dosada nasa sve to negira.
     (lune, 18. januar 2018 13:13)

    # Link komentara

  34. Neprijavljeni kinezi kopaju tunele.
     (lzr, 18. januar 2018 13:13)

    # Link komentara

  35. Kako kada su rekli da 'vise ne poseduju tehnologiju kojom bi isli na Mesec jer su je unistili i da je ponovna izgradnja iste jako težak proces ??'
    U onoj maloj skalameriji od aluminijumske folije isli na Mesec.
    U sta sve ljudi veruju...

    Da nažalost u pravu ste, većina i dan danas veruje u sve ove gluposti i iluzije,jednostavno ljudi kao da podsvesno vole da budu slagani i što ih neko više i brutalnije laže to mu još više veruju
    (tt, 18. januar 2018 12:59)

    # Link komentara

  36. Ништа забавније од читања коментара којима шатро "научници" коментаришу теоретичаре завера и оне који не верују да је човек био на Месецу. 'Ајмо заслепљени екран-верници и "научници", јен', два, три...крени!
    (Наопак, 18. januar 2018 12:58)

    # Link komentara

  37. Razum, um i misljenje danas je potpuno programirano od strane najmocnijih.Ako ne verujes u ono sto kazu NASA ili amerikanci, bices ismejan i odbacen od one mase "najpametnijih".Jednostavno virus se toliko prosirio mozdanim celijama ljudi, da je skoro sve mozdane stanice zarazio infektivnim Matriksom, koji kontrolise nasa misljenja, razum i sve ostalo.Ako se u ovakve stvari ne uverim sam, uvek cu imati veliku dozu opreza dali je to istina i sta je danas istina uopste, ko je kreira i ko manipulise sa njom.Istina je jedino u samom coveku i njegovoj dusi.
    (Protoss, 18. januar 2018 12:42)

    # Link komentara

  38. Zbog YouTube teoretičara zavere sponzorisanih od strane Sputnika, više niko i ne priča zašto se 45 godina nismo vratili tamo, zašto je prvo sletanje Armstronga, Oldrina i Kolinsa odloženo za 3 sata i pomereno nekoliko stotina kilometara od prvobitno planirane lokacije. To je misterija, a muka mi je više da čitam komentare ravnozemljaša i pristalica Stenlija Kjubrika.
     (Miki, 18. januar 2018 12:28)

    # Link komentara

  39. Trump!!??!!
    (gigatrend, 18. januar 2018 12:27)

    # Link komentara

  40. Petar @
    I ti bi poslao coveka da gore krampa i lopata :(
    pa da nas vide vanzemaljci i smeju nam se :)
     (cobo, 18. januar 2018 12:24)

    # Link komentara

  41. @(Shamgar, 18. januar 2018 10:55)

    Nemam komnetara, nama je obrazovanje kao narodu slabija tacka. I zaboravio si da dodas da je zemlja ravna!!!!


    @(Bgd, 18. januar 2018 11:50)

    Apsolutno si upravu, bravo za tvoj komentar!!!!!
    (DSH011, 18. januar 2018 12:05)

    # Link komentara

  42. Očekujemo Blaženog i još par sveznalica opšte prakse da nam pojasne ovo "otkriće".
     (ferdinand, 18. januar 2018 11:57)

    # Link komentara

  43. Pa pre nego što su se pojavile amebe na Zemlji srbi su kopali tunele na Mesecu radi skladištenja zimnice.
    (luna park, 18. januar 2018 11:55)

    # Link komentara

  44. Ništa zabavnije od čitanja komentara dokonih srpskih stručnjaka za svemirska istraživanja i teorije zavera. 90% nije kročilo van Srbije (ne računajući Grčku i ex yu republike), sva znanja pokupili sa youtube ili ispred lokalnog diskonta pića ali se osećaju kompetentnim da komentarišu materiju o kojoj ne poseduju ni promil znanja. Fascinantno.
    (Bgd, 18. januar 2018 11:50)

    # Link komentara

  45. Amerika ne postoji. To je laž Holivuda.
    (Tronald, 18. januar 2018 11:50)

    # Link komentara

  46. "Prokop"??! Sad je jasno zašto kasni Bg metro...naši kopali na pogrešnom mestu...sve OK...
     (mi smo bogata nacija, 18. januar 2018 11:49)

    # Link komentara

  47. kad se malo jacim dvogledom ili teleskopom bolje pogledaju mesecevi krateri,samo od sebe se namece pitanje,s kim su to oni zaratili pa ih
    je tako opako udesio?
    (28x110, 18. januar 2018 11:44)

    # Link komentara

  48. Tek ce te da se cudite.Ne svi ali velika vecina.
    Znaju ljudi istinu.Sve je teze sakriti.
    Proslo je vreme meteoroloskih balona.
     (kondoliza, 18. januar 2018 11:35)

    # Link komentara

  49. @samo da kazem, nisi u pravu a siris neznanje. To sto jedan robot na marsu (rover) sabere materiala i uradi za nedelju dana, covek astronaut bi uradio za jedan sat. To su reci ljudi koji se bave time a ne moja pretpostavka. Pa si sada izracunaj koliko vremena treba robotu da uradi stvari koje bi astronaut uradio za npr 3 dana.
    (Petar, 18. januar 2018 11:35)

    # Link komentara

  50. е обавезно да снимате мало ако будете ишли горе да и ми видимо!
     (jazAbdin, 18. januar 2018 11:31)

    # Link komentara

  51. kakva lava na mesecu???
     (misskur, 18. januar 2018 11:12)

    # Link komentara

  52. I sad neko da poveruje u ovu bajku.
    (bane, 18. januar 2018 11:08)

    # Link komentara

  53. Tuneli, rupe? Dobro, ali - pazite na "mečku" u tim rupama. Protiv nje ne pomaže da se pravite mrtvi.
    (Ne čačkaj, 18. januar 2018 11:07)

    # Link komentara

  54. Нове НАСА лажи и бајке. Све у сврху тога да би оправдали своје бесмислено постојање и огромни новац који троше. И да, лијепа им је (вам је) ова анимација која прати овај научнофантастични текст, тј сценарио.
    (Владо Бања Лука, 18. januar 2018 11:02)

    # Link komentara

  55. Ma nema tamo ništa, osim tih baza i rovova od ranije
    (Cimbe Natombe, 18. januar 2018 10:55)

    # Link komentara

  56. Ono sto vam naucnici nisu rekli je to da oni ne znaju odakle zemlji mesec. Postoje 4 teorije hajde da ih pogledamo:
    -Teorija Fisije – Zemlja se nekad rotirala brzo i mesec se odvojio od zemlje. Medjutim testovi su pokazali da su stene sa meseca drugacije od zemljinih. Takodje ovo bi znacilo da posto se zemlja rotirala brzo temperatura je bila veca za 1000 stepeni, posto i dalje imamo okeane znamo da je teorija pogresna.
    -Teorija Nebule - Planetoidi potrebni za formiranje planeta ne mogu da se formiraju od oblaka prasine. Kada se prasina skuplja ona ce formirati i vakum, eksperimenti u svemiru su to potvrdili, kada postoji velika gomila prasine u kombinaciji sa vakumom ona ne raste vise nego se sudara i razbija, gravitacija nije dovoljno jaka da prevazidje ovaj problem.
    -Teorija hvatanja meseca – Jedan objekat ne moze uhvatiti drugi gravitaciono, mesec bi bio ubrzan zemljinom gravitacijom i ne bi ostao u orbiti
    -Teorija udara – Asteroid velicine marsa je udario u zemlju. Prvo ovo bi moralo da se odigra u jako uskim parametrima. Drugo asteroid bi morao neverovatno nezno da udari u zemlju kako ne bi poremetio zemljinu orbitu. Trece naucnici su otkrili vodu na uzorcima koje su doneli na zemlju. Teorija udara kaze da mesec ne sme da ima vodu jer bi voda prilikom udara isparila.
    Mesec je stvorio Bog Tvorac
    (Shamgar, 18. januar 2018 10:55)

    # Link komentara

  57. hahahaha..koji cirkus
     (djidji govedina, 18. januar 2018 10:53)

    # Link komentara

  58. "Predsednik SAD-a Donald Trump naredio je NASA-i da pošalje tim astronauta na površinu Meseca."
    Čuj ovo: naredio! Ko ja kad "naredim" ćerki da skokne do prodavnice. Polako Donalde, nisu ljudi još ni sleteli na Mesec, a ti im već izdaješ zadatke u stilu Armagedona i ovi iz NASA-e o'ma šalju tri Brus Vilisa da reše stvar i ispune želju svevišnjem. :)
    (Jorginho, 18. januar 2018 10:51)

    # Link komentara

  59. Takve stvari na zemlji se zovu pećine.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 18. januar 2018 10:50)

    # Link komentara

  60. Lava, kako da ne!
     (pundravac, 18. januar 2018 10:44)

    # Link komentara

  61. tek sad? pa Nil van stalno govorio da napravite i neke tunele.....
     (Nemanja, 18. januar 2018 10:41)

    # Link komentara

  62. Trik pitanje, ko ima najveci filmski studio na do sad nam poznatom svetu?
    a)Holivud
    b)Bolivud
    c)NASA i vojska Amerike

    ravna, kao tepsija!
     (Slobodan, 18. januar 2018 10:24)

    # Link komentara

  63. Znači tu živi Babaroga :D
    (Mile od Moravu, 18. januar 2018 09:55)

    # Link komentara

  64. A tu li se kriju mali buljavi... :)
     (hoho, 18. januar 2018 09:52)

    # Link komentara

  65. Teoretičari zavere, pozor, sad!
    (Moljac, 18. januar 2018 09:52)

    # Link komentara

  66. Sad ce oni vec 3850godine da iskoriste za bazu
    (Aleksandar, 18. januar 2018 09:45)

    # Link komentara

  67. sad kad komentatori pocnu da lupetaju o teorijama zavere kako ameri nikad nisu bili na mesecu..jedan, dva, tri i....
    (mesecar, 18. januar 2018 09:42)

    # Link komentara

  68. ''Predsednik SAD-a Donald Trump naredio je NASA-i da pošalje tim astronauta na površinu Meseca.''
    Bice, da je on to naredio Stivenu Spilbergu..kakva NASA, kakav mesec..
     (fugasni, 18. januar 2018 09:42)

    # Link komentara

  69. I na Mesecu ima metro :-) , a u Beogradu ce biti kad ponovo proradi onaj na Mesecu :-) JSZPDQA
    (paja, 18. januar 2018 09:34)

    # Link komentara

  70. Covek jos uvek nije sleteo na Mesec!!! Pricaju budalastine. Nigde video zapisa osim americkih laznjaka
     (Elien, 18. januar 2018 09:32)

    # Link komentara

  71. vsnzemaljci
     (profesor u penziji, 18. januar 2018 09:32)

    # Link komentara

  72. Jedina naredba koja mi se svidja od ovog pajaca...
    (novikorisnik, 18. januar 2018 09:21)

    # Link komentara

  73. Pazi Tramp naredio Nasi da posalju jedan tim ljudi na Mesec. Kao ajte malo skoknite gore do meseca proverite te tunele pa kad se vratite spremite letelice idete posle na Pluton.
     (navikao covek da se siri po Zemlji, 18. januar 2018 09:20)

    # Link komentara

  74. Znaci Tom i Dzeri su bili u pravu da je mesec kao sir?
    (mikula, 18. januar 2018 09:20)

    # Link komentara

  75. Tuneli koje su kopali rahmetli Alija Sirotanovic i ekipa.
    Dobar scenario za novi Holivudski film...Nastanjivanje napustenih Bosanskih tunela na Mesecu.
    (prof. Baltazar, 18. januar 2018 09:18)

    # Link komentara

  76. Cudno. A bio sam ubedjen da se naucnici slazu da mesec nije bio geoloski aktivan i da se odvojio od Zemlje "u pasivnom komadu". Vulkani na mesecu? Interesatno.
    (Djenka, 18. januar 2018 09:17)

    # Link komentara

  77. "Iron sky".
    (blek stena, 18. januar 2018 09:15)

    # Link komentara

  78. Dakle, u pitanju su pećine, a ne tuneli.
     (RegulaR, 18. januar 2018 09:14)

    # Link komentara

  79. čeeeekaj... Ameri se vraćaju na mesec?
     (Sajke, 18. januar 2018 09:09)

    # Link komentara

  80. Kako kada su rekli da 'vise ne poseduju tehnologiju kojom bi isli na Mesec jer su je unistili i da je ponovna izgradnja iste jako težak proces ??'
    U onoj maloj skalameriji od aluminijumske folije isli na Mesec.
    U sta sve ljudi veruju...
     (haren, 18. januar 2018 09:05)

    # Link komentara

  81. Ne razumem, zašto bi slali ljude, kad sve isto, još i bolje, mogu da urade roboti. Mnogo su efikasniji, jeftiniji za ovakve misije, mnogo jednostavniji...
    (samo da kazem..., 18. januar 2018 09:00)

    # Link komentara