Subota, 02.12.2017.

15:15

"Ubiješ se malo": O'Brajen ismejao samoubistvo Slobodana Praljka

Izvor: klix.ba

"Ubiješ se malo": O'Brajen ismejao samoubistvo Slobodana Praljka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

126 Komentari

Sortiraj po:

Ih

pre 6 godina

A Ameri ko Ameri nemaju pojma u cemu je stvar ,a Konan pravi primer kako se zaradjuju pare ,maksimalno eksploatise neku vest koja je aktuelna na Internetu .Nek ga i tuze otplacuje on to lako plus ce u ogromnom plusu da bude .Sto volimo mi sa Balkana da se zaludjujemo nebitnim stvarima .

Sizofrenija medju nama

pre 6 godina

Zanimljivo, komentari (Srba) na b92 brane Praljka argumentom pijeteta prema preminulom, poštovanja prema njegovoj porodici i sl. Komentari (Hrvata) na Youtube-u, brane Praljka argumentom da je on heroj koji ih je spasavao od zlih Srba.
(betta, 02. decembar 2017 19:33)
Srbi su odavno izgubili kompas...

neutralni felsh

pre 6 godina

@ "Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot...  
(Nev, 02. decembar 2017 15:40)  

kako je to umro od "strane zlocinacke ruke" kad je sam nazdravio i popio sta je popio? vi pokazujete empatiju na potpuno pogresnom mestu, i to samo zbog ideolosko-politickih razloga. 
(neutralni felsh, 02. decembar 2017 15:49)" 

Čovek je bio ratni zločinac i digao je svoju zločinačku ruku i na sebe. Tako da je komentator kojeg si citirao/-la ipak u pravu kad kaže da je umro od zločinačke ruke!
(marko_sthlm, 02. decembar 2017 18:07)


moje pitanje je bilo retoricko :)

Džo

pre 6 godina

Било би занимљиво да исценира комедију на тему рецимо убиства кенедија ...
(Mитар пфк, 2. decembar 2017 18:18)
Ili Trampa?

Ups, to je već bilo. Kada je ona nosila "Trampovu odsečenu glavu". I zaista, to im nije bilo smešno ni najmanje, ukinuše joj šou samo tako.

Licemeri su u stvari svuda isti i uvek jednako nedosledni.

zz

pre 6 godina

drugaciji bi bili komentari da je to uradio Mladic umesto Slobodana...JER TAKO?

a neki sto misle da porodica ne bi dobila ni centa grdno se vara,za mnogo manje stvari se dobija odsteta,a ovde je u pitanju PONIZAVANJE MRTVOG COVEKA,I NJEGOVE CELE FAMILIJE...nije se jos ni ohladio???platis najbolje advokate i da vidis,kako legnu milioni od ove budale koja se sprda sa mrtvim ljudima,zasto advokat ne bi uzeo milion dolara?ako moze.

ali kao sto rekoh da je u pitanju bio Mladic...drugaciji bi svi ovde gledali na to???? meni tako neko oca ili majku javno da ponizava odrao bih ga i to 1000000000000%.

pa sta smo dosli do tolikog dna da mrtve blatimo?,i pravimo sale na njihovoj muci,pazi bogati...porodica ne bi dobila ni centa???kako da ne...ajde da vidimo ja bi bas voleo da podnesu tuzbu,ONDA SVAKA JAVNA LICNOST MOZE DA ISMEJAVA BILO KOG MRTVOG COVEKA,BEZ POSLEDICA????ili sta???

John

pre 6 godina

(Vanja, 2. decembar 2017 17:50)

E, ali to je onda već do familije.
Poštovanje ne pripada tek-tako, ne podrazumeva se, već se zaslužuje.
I Himler se ubio. Njegova ćerka, Gudrun, je vatreni sledbenik njegovih ideja i petlja se sa neo-nacistima.
Imamo i Rudolfa Hesa (komandanta Aušvica) kojeg su obesili. Njegov unuk, Rajner Hes se odrekao i njega i njegove ideologije i izvinjavao se i nakraju izjavio da bi ga ubio da može.
Rajnera ću da poštujem. Gudrun - jok.

Aster Blistok

pre 6 godina

@ Prvo, nije ni on poštovao tuđe familije, zašto sad da se poštuje njegova?
Drugo, ovim činom je sam "iznepoštovao" (ima li bolji izraz?) sopstvenu familiju pa im je sad otac/muž/brat ne samo ratni zločinac nego i samoubica. Natovario im je dupli teret na leđa.

Mislim, je l' treba i Geringovu familiju da poštujemo?
(John, 2. decembar 2017)

Nije njegova familija cinila ratne zlocine i terala ljude u gasne komore, nego Herman, mali Johne. Valjda toliko znas?

sasa

pre 6 godina

gotovo svako ko ucestvuje u ratu cini zlocin. svako ko puca. samo je neko osudjen zbog toga a neko ne. ovi ne bi imali hrabrosti da ismejavaju svoje, US generale i to je ono sto rezignira. izgleda odvratno i tuzno, cak i kad zlocinci ne zasluzuju nista bolje. jedini nacin da budes deo ovakvig cirkusa je da NIKAD I NI PO KOJU CENU NE UCESTVUJES U RATU.

Bojan BG

pre 6 godina

Ako brod tone... 
Pravo da ti kažem, mene lično ne zanima šta je on mislio, kako se branio i koje svedoke je dovodio, čovek se bavio filmom i hteo je da napravi dramu što je na kraju i uspeo. Oni jadni ljudi u logorima koji su mučeni i streljani nisu imali izbora, beba od 3 meseca je ubijena tamo, zvaničan dokaz. Otrov je suviše blaga kazna za takve ljude, bili Srbi, Hrvati, Bošnjaci ili vanzemaljci nije važno. Važno je ne baviti se zločincima, završiti sa tim i napred u budućnost.
(Buanko, 02. decembar 2017 17:08)
Slazem se od prve do zadnje reci.

betta

pre 6 godina

Zanimljivo, komentari (Srba) na b92 brane Praljka argumentom pijeteta prema preminulom, poštovanja prema njegovoj porodici i sl. Komentari (Hrvata) na Youtube-u, brane Praljka argumentom da je on heroj koji ih je spasavao od zlih Srba.

Mandrak

pre 6 godina

Bilo bi smešno da je neki Amerikanac osuđen za ratne zločine, makar se obesio, ne mora da pije otrov. Ali za njih ne važi pravo i pravda.

Langus

pre 6 godina

Amerika nije drzava, Amerika je stanje svesti. Mnogo im je trebalo dok su to postigli, sad nemaju problema ni sa cim - humor, ratovi, demokratija, ... , biraj po zelji.

jupiterijanac

pre 6 godina

Nemoralno i nehriscanski je sprdati se sa mrtvim covekom. Ljudi sve vise eticki tonu u zelji da se bar malo cuje za njih.
(Black Eagle, 2. decembar 2017 18:12)
Mnogo je nemoralnije i nehriscanskije biti zlocinac pa eto...

Naravno da treba! Mozda je lik bio poremecen, ili bolestan. Ko zna kakvu je dijagnozu imao. Zbog cega bi zdrav deo njegove familije trebao da ispasta zbog njegovog ludila?
(Vanja, 2. decembar 2017 17:50)
Zbog toga sto ga nisu lecili ili ga se nisu odrekli cim je pokazao prve znake ludila.
Ismevanje nije nikakva kazna, sve sto treba da urade je da ne gledaju doticnu emisiju

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

Ovo je sramota i neeticki sto su uradili. Sram ih bilo do te mere da ih je potrebno odmah zabraniti. Ali to se ne dogadja u Americi. Hajde Praljak jos po jednu pa da izginemo. :)))) Neka ga ismevaju, izgledao je tragikomicno.

zux

pre 6 godina

Neukusno. Humor na americki nacin.
(Ha ha ha, 02. decembar 2017 15:42)
Humor na američki način - za njih vrlo ukusno. Ponajviše je to stil Conana O'Briena, koji 25 godina razvija banalni, samokritični i samoponizni stil komedije. Meni je odličan. A iskreno ga je briga za "Srbe" i "Hrvate", najviše kači Amere. Kad se radi o Evropljanima, često pravi fore iz ugla neobrazovanog Amerikanca i time više zeza Amere nego Evropljane. Sve u svemu, to jeste amerski humor - i njima je dobar.

Prometheus

pre 6 godina

Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke....
(Nev, 02. decembar 2017 15:40)

Bravo Nev, dobro is ovo rekao, zločinac je umro od strane zločinačke ruke...svoje ruke!

Lars

pre 6 godina

Ovo je dno i nema ovo veze sa američkim humorom. Već sa jednom glupom odlukom scenarista. Setite se njihovih serija poput Dva i po čoveka, Treći kamen od sunca, MASH... To je pravi američki humor, da se razumemo. Ovo nije. Praljak je bio zločinac, to stoji. Ali ovo je, ponavljam, dno humora.
(Vlada, 02. decembar 2017 16:26)

Americki humor je prizeman do ekstrema, pre prilagodjen uzrastu osnovaca nego odraslim ljudima. I to jeste cinjenica. Engleski humor je vec nesto sasvim drugo, izuzetno postujem engleske humoristicke serije.

prosto ko pasulj

pre 6 godina

Mi mozemo da ucimo od americkih komicara. Ali ovo nije nivo ni za lokalnu tv. Ne moze eksplicitnija sala. Glupost. Dajte nam Pabla Fransiska.

marko_sthlm

pre 6 godina

@ "Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot... 
(Nev, 02. decembar 2017 15:40) 

kako je to umro od "strane zlocinacke ruke" kad je sam nazdravio i popio sta je popio? vi pokazujete empatiju na potpuno pogresnom mestu, i to samo zbog ideolosko-politickih razloga.
(neutralni felsh, 02. decembar 2017 15:49)"

Čovek je bio ratni zločinac i digao je svoju zločinačku ruku i na sebe. Tako da je komentator kojeg si citirao/-la ipak u pravu kad kaže da je umro od zločinačke ruke!

Mитар пфк

pre 6 godina

Било би занимљиво да исценира комедију на тему рецимо убиства кенедија ...

dingospo

pre 6 godina

@(Bojan, 02. decembar 2017 17:39)
ne damo na nase... sergej je nasiji od nekih hercegovaca, ali zato.. hercegovac praljak je itekako nas u odnosu na ameriku. sve u svemu, balkanci su ludilo, ali meni pozitivno ludilo.. kaze meni jedan majstor izbeglica dalmatinac, ovo leto isao u hrvatsku da radi i radio kod hrvata fasadu, a ispostavi se ratovali zajedno na istoj planini, ali na suprotnim stranama. kaze umesto nedelju dana da zavrsi fasadu on ostao tri nedelje, jelo se, pilo se, skupljali se, ko rodjeni.. e ala nas je rat...

Bridge

pre 6 godina

Za producenta je vazno da se prica o epizodi, za komicara je vazno da se publika smeje, za publiku da se dobro zabavlja. Da li treba da postoje "svetinje" u komediji, to je pitanje na koje svako izgleda ima odgovor, stoga je 87 komentara već publikovano. Amerima je to daleko od kuće i stoga eticki OK, Srbima je to iza ćoska pa ima puno emocija. Dobro je da je taj Haski sud zavrsio sa radom posle toliko godina. Pominjalo se, ali se ne ponovilo!

Buanko

pre 6 godina

@Ako brod tone...
Pravo da ti kažem, mene lično ne zanima šta je on mislio, kako se branio i koje svedoke je dovodio, čovek se bavio filmom i hteo je da napravi dramu što je na kraju i uspeo. Oni jadni ljudi u logorima koji su mučeni i streljani nisu imali izbora, beba od 3 meseca je ubijena tamo, zvaničan dokaz. Otrov je suviše blaga kazna za takve ljude, bili Srbi, Hrvati, Bošnjaci ili vanzemaljci nije važno. Važno je ne baviti se zločincima, završiti sa tim i napred u budućnost.

Bojan

pre 6 godina

Kad je Sergej napravio salu pre neki dan, vecina se smejala i branila ga kad su ga Hrvati napali. Sad kad Ameri prave slicnu salu, sad smo odjednom na Hrvatskoj strani. To je ta bolest balkana, gde je sve relevantno, gde je sve selektivno gledano. I kako covek da podize decu o ovom okruzenju gde ne postoji jasna definicija sta je smesno a sta ne, sta je zlocin a sta ne, sta je istina a sta laz? Ako podrzavate crni humor, onda podrzite i Americki crni humor, pa i Hrvatski. Ako ne podrzavate, onda osudite i Sergeja! Licemeri, sta vam tu nije jasno?

Sync

pre 6 godina

Ovaj svet je opasno bolestan kad mogu da ismevaju nekog po pocini samoubistvo. Ne samo Ameri, fejsbuk je takodje prepun sala na isti racun. Meni je to kao da izmevas nekog ko se obesi, isece vene ili se baci sa zgrade. Normalni i zdravi ljudi to ne rade, ocito je takvima potrebna pomoc. A mi im se smejemo. Stvarno smo smece.

...

pre 6 godina

osim što je praljak inteligentniji od svih njih u studiju zajedno, imao je i toliko ponosa i časti da ovi Amerikanci to ne mogu pojmiti, njima je to nešto potpuno strano. oficiri, ma u kojoj vojsci bili to razumiju...

Vanja

pre 6 godina

@ Prvo, nije ni on poštovao tuđe familije, zašto sad da se poštuje njegova?
Drugo, ovim činom je sam "iznepoštovao" (ima li bolji izraz?) sopstvenu familiju pa im je sad otac/muž/brat ne samo ratni zločinac nego i samoubica. Natovario im je dupli teret na leđa.

Mislim, je l' treba i Geringovu familiju da poštujemo?
(John, 2. decembar 2017 16:58)

Naravno da treba! Mozda je lik bio poremecen, ili bolestan. Ko zna kakvu je dijagnozu imao. Zbog cega bi zdrav deo njegove familije trebao da ispasta zbog njegovog ludila? Mozda su i oni njegove dugurocne zrtve koje treba zastititi. Mozda im treba pomoc da prebole sve svoje traume zivota s monstrumom. Taj mafijaski nacin razmisljanja, da treba kazniti celu familiju, celo selo, ceo narod, jer je neko 'njihov' naneo zlo nekom 'tvom' - to je sustina primitivizma na Balkanu. A dokazano je na milion nacina, da ne mozes zlo da pobedis drugim zlom. It doesen't work, sto bi rekli ameri.

aleksandar belic

pre 6 godina

@ Bingo

Slazem se, al' znas i sam/a, sve je marketing ... I mi budale sto komentarisemo sve i svja. Eto, imas onaj clanak za manekenku sa stopalom 40, sto je sasvim ok i sto neko rece, pa ugao slikanja izduzi do max. i sad se ljudi tome smeju, a nece sigurno da bude tona komentara na "out" teme.

Voja

pre 6 godina

Ljudi, ajde da ne budemo licemerni i cinicni. Sve strane su radile zlocine, sve strane su mislile da su u pravu, i sve strane su ostecene u proslom ratu. Ne mozemo meriti ko je bolje ili gore prosao, niti ko je kome vise zla naneo. Sve su to traumaticne price, a rasprava o tome koja je traumaticnija ne vodi nikuda. Neka nam sve ovo sluzi kao upozorenje. Kao podsetnik novim generacijama da su psihopate svuda oko nas, i da ce iskoristiti priliku da ispolje svoj sadizam ako im mi tu priliku pruzimo tako sto cutimo, sto se ne bunimo, sto ih ne prozivamo. Pozivam zato sve muslimane, hrvate, srbe, albance, sve ljude dobre volje, da se ograde od svih opasnih ljudi u svom okruzenju. Jer ako branis i stitis jednog zlocinca, branis ih sve! Nema tu 'nasi' i 'njihovi'. Nema tu opravdanja i tolerancije. Zlocin je zlocin, i treba ga ostro osuditi pa taman ti zlocinac u krvnom srodstvu bio. To je nazalost jedini nacin da se kolektivno kao narodi ocistimo. Jesmo li zreli i sposobni za to... e, to je jedino pitanje.

Che

pre 6 godina

ovo nije humor nego nanosenje dusevne boli familiji preminule osobe i ruganje i ponizavanje!!! porodica preminulog moze da dobije ogromnu novcanu odstetu zbog ove budalastine,j a bi mu izbio par miliona evra iz dzepa pa mu vise nikada ne bi palo da ismejava mrtve! 

a sto nije licno popio pravi otrov. dokazi da imas... eeeee! 

ovo se lagano dobija na sudu,porodica ako je pametna moze da mu izbije par miliona dolara iz dzepa,bez problema!
(zz, 02. decembar 2017 17:14)

taman da posle porodica plati svim porodicama stradalih..

dalmatinac

pre 6 godina

Motiv samoubojstva je novac.

Potvrdom krivnje i odbijanjem zalbe, Praljak je morao platiti troskove obrane (3.3milijuna eura).

Praljak je bio bogat covjek, on je zbog zasluga u ratu dobio je od Tudjamana dvije jake firme, tjekom one cuvene pljackaske privatizacije.

Praljak je svu imovinu prebacio na posinka jos prije par godina, u nadi da ce u slucaju da bude pravomocno osudjen na taj nacin sprijeciti Hag danapravi ovrhu nad imovinom i prisilno naplate troskove njegove obrane. Ali u Hagu rade pametni ljudi te su u Zagreb jos prije par mjeseci poslali timove financijskih forenzicara koji su dokazali vezu izmedju Praljkove imovine koja se vodi na njegovog posinka i njega, osudjenog ratnog zlocinca i samo se cekala potvrda kazne da bi se krenulo sa ovrhom.

Svojim samoubojstvom Praljak je spasio obitelj ogromnih financijskih troskova i jos je ispao "mucenik" u velikom djelu Hrvstske javnosti.

Sada obitelj moze tuziti Hag i traziti odstetu zbog njihovog propusta i samoubojstva ali to se nece dogoditi jer sada Hag nece insistirati na troskovima obrane....

zz

pre 6 godina

ovo nije humor nego nanosenje dusevne boli familiji preminule osobe i ruganje i ponizavanje!!!,porodica preminulog moze da dobije ogromnu novcanu odstetu zbog ove budalastine,ja bi mu izbio par miliona evra iz dzepa pa mu vise nikada ne bi palo da ismejava mrtve!

a sto nije licno popio pravi otrov.dokazi da imas... eeeee!

ovo se lagano dobija na sudu,porodica ako je pametna moze da mu izbije par miliona dolara iz dzepa,bez problema!

Bingo

pre 6 godina

A jel ima neki skeč o masovnim psihopatskim ubistvima i samoubistvima po Americi? šta bi se tek desilo da kod njih izbije neki građanski rat? Imali bi chainsaw masakr svaki dan. U svakom selu živi minimum 10% besnih napaljenih frikova naoružanih do zuba koji ceo život čekaju priliku da rokaju sve što hoda. Eto ti materijal za šalu Konane, misli o tome i mani se Balkana.

Pegone

pre 6 godina

@Mogli bi da pogledaju u svoje dvoriste, ameri i njihov smisao za humor a raspadaju se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ernesto che, 2. decembar 2017 15:25

Pa bilo je nekakvih sala na Trampov racun guglajte malo .
OK neukusno je ismijavati neciju smrt ali takvi su francuzi sa C.Ebdoom isto.

dejan

pre 6 godina

Svaka mu cast.Tako i treba.Ismevati sve zlocince.Nije covek poginuo ili umro od starosti vec se sam ubio tako da nema mesta moralisanju.Kukavicki cin jednog zlocinca koji samo pokazuje o kakvoj osobi se radilo.

Ako brod tone, kapetan ne bježi kao brodski miševi.. Idu skupa na dno

pre 6 godina

Ne stoji teza baš da je to uradio da ne izdrzava kaznu. Ipak je proveo vec 13 godina u zatvoru i izaso bi vrlo brzo (2/3 odležo). Očito nije zelio ni izaci van ni zivjeti općenito pod tim žigom da je osudjen kao ratni zločinac. A sta je on mislio o svemu, i koji je njegov rezon bio, ko i nije pratio njegova izlaganja i obranu dovoljno su i zadnje recenice koje je reko prije smrtonosnog gutljaja.
A ovaj humor ne treba pretjerano komentirati, svima je tu jasno sve.

Black

pre 6 godina

@ Fun fact, kamerman kojo radi za Konana je Srbin
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (enzo, 2. decembar 2017 15:20)

Da, posto se on zove Andres du Bouchet, a to je vrlo cesto srpsko ime!?

aaaaaa

pre 6 godina

da neki nas napravi foru na neku njihovu tragediju vec sutra bi taj bio ispod mosta bez sanse da ikada vise dobije posao kao komunalac.bez obzira ko je bio I sta je ovaj covek uradio ipak treba imati dovoljno dostojanstva za postovanje njegove familije I bliznjih

Vlada

pre 6 godina

Inace, Praljak bi izasao iz zatvora za 6 meseci posto je vec odlezao 2/3 kazne (14 godina). Covek se ubio iz ubedjenja. Ovi to nisu mogli da shvate.

egzaktni geometar iz Valjeva

pre 6 godina

Pa Praljak je završio tri državna fakulteta koliko svi u studiju koju su boravili za godinu dana nisu zajedno.. Onaj osećaj kad te vređa kad se sprdaju sa mrtvim čovekom, makar bio od i ratni zločinac.. I to najdebilniji američki način, koji samo oni smatraju humorom...

John

pre 6 godina

.bez obzira ko je bio I sta je ovaj covek uradio ipak treba imati dovoljno dostojanstva za postovanje njegove familije I bliznjih
(aaaaaa, 2. decembar 2017 16:08)

Prvo, nije ni on poštovao tuđe familije, zašto sad da se poštuje njegova?
Drugo, ovim činom je sam "iznepoštovao" (ima li bolji izraz?) sopstvenu familiju pa im je sad otac/muž/brat ne samo ratni zločinac nego i samoubica. Natovario im je dupli teret na leđa.

Mislim, je l' treba i Geringovu familiju da poštujemo?

Neko123

pre 6 godina

Smesno a? Ne daj boze da je za nekog naseg ovako uradio pa odma bi ga razapeli
(Uiiiip, 02. decembar 2017 15:21)

Obično oni koji trče pred rudu greše - od 19 komentara samo jedan jedini podržava ovaj "humor" a svi ostali osuđuju. Nismo mi Srbi sebični, hipokritični divljaci, iako se propaganda toliko usadila u mozak da mnogi to misle i jedva čekaju da pljucnu.

Amerikanac

pre 6 godina

Ameri prave salu od svega, cesto na svoj racun i na racun etnickih grupa koje zive u usa. To je demokratija i sloboda izrazavanja, kome se ne svidja neka ne gleda.

Vlada

pre 6 godina

Ovo je dno i nema ovo veze sa američkim humorom. Već sa jednom glupom odlukom scenarista. Setite se njihovih serija poput Dva i po čoveka, Treći kamen od sunca, MASH... To je pravi američki humor, da se razumemo. Ovo nije. Praljak je bio zločinac, to stoji. Ali ovo je, ponavljam, dno humora.

neutralni felsh

pre 6 godina

Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot...
(Nev, 02. decembar 2017 15:40)


kako je to umro od "strane zlocinacke ruke" kad je sam nazdravio i popio sta je popio? vi pokazujete empatiju na potpuno pogresnom mestu, i to samo zbog ideolosko-politickih razloga.

E moji mi...

pre 6 godina

Ovakvi su nas zavadili, rasturili nam Yugu, strpali nas po zatvorima, i sad se sprdaju zajednickoj sramoti i nesreci. Alal vera ex-yugosloveni, bas smo prosperirali, sad nas se sete samo kad im treba dobra tema za zasmejavanje lokalnog pucanstva...

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Normalno da ce da se zezaju na racun okorelog ratnog zlocinca, nece valjda da ga zale.
(dr, 02. decembar 2017 15:40)

Nije to sporno, ali imaju oni ooogroman broj ratnih zločinaca, mnogo okorelijih nego što je ovaj, ali ih ne ismevaju, prave američke heroje od njih.

Madjo

pre 6 godina

Ovi se stvarno rugaju. Ne daj Bože da se neki Amer tako ubio, a da se neko sa Balkana tome javno rugao na televiziji, nebitno da li je Srbin, Hrvat ili neko treći. Bilo bi komentara tipa - rasizam, ksenofobija, šovinizam, pa da li je moguće da se neko ovako ponaša u 21. veku, tipično za Balkan i tome slično. To dovoljno govori o njima kakvi su.

Nev

pre 6 godina

Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot...

Џони

pre 6 godina

Хтедох да прокоментаришем "Какво одвратно друштво", али онда сам помислио: па еј, чим је реч о народу који се и дан данас спрда на рачун "кукавичких" и "феминизираних" Француза (који су били свесрдни савезници Американаца у њиховом рату за независност против В. Британије), чији председник може насмејан да се слика са тенисеркама из земље коју је бомбардовао, и чији глумац може да се јавно, усред ток-шоуа, спрда са народом одакле потиче његова жена, чему шок толики онда...?

Моја подршка Хрватима, ово је бедно и јадно ко год и шта год Праљак био.

bopal

pre 6 godina

bez zelje da branim praljka, on se sigurno nije ubio da bi izbegao da odleži kaznu od koje mu je ostalo par godina. tipujem da on sebe nije smatrao zločincem bez obzira je koliko je to objektivno tačno.

AtamanCG

pre 6 godina

Bolesnici !
Ne branim Praljka, ali od čega ovaj pravi humorističnu emisiju je zaista za zabrinuti se.
Ako ništa drugo, Praljak je vjerovatno imao veći IQ od svih njih u studiju zajedno, sa sve orkestrom...
Pih !

xy

pre 6 godina

Smesno a? Ne daj boze da je za nekog naseg ovako uradio pa odma bi ga razapeli
(Uiiiip, 02. decembar 2017 15:21)

Nije mi smesno ni kada je u pitanju neko ''njihov''. Valjde ne kapiram taj humor.

AtamanCG

pre 6 godina

Bolesnici !
Ne branim Praljka, ali od čega ovaj pravi humorističnu emisiju je zaista za zabrinuti se.
Ako ništa drugo, Praljak je vjerovatno imao veći IQ od svih njih u studiju zajedno, sa sve orkestrom...
Pih !

xy

pre 6 godina

Smesno a? Ne daj boze da je za nekog naseg ovako uradio pa odma bi ga razapeli
(Uiiiip, 02. decembar 2017 15:21)

Nije mi smesno ni kada je u pitanju neko ''njihov''. Valjde ne kapiram taj humor.

Bingo

pre 6 godina

A jel ima neki skeč o masovnim psihopatskim ubistvima i samoubistvima po Americi? šta bi se tek desilo da kod njih izbije neki građanski rat? Imali bi chainsaw masakr svaki dan. U svakom selu živi minimum 10% besnih napaljenih frikova naoružanih do zuba koji ceo život čekaju priliku da rokaju sve što hoda. Eto ti materijal za šalu Konane, misli o tome i mani se Balkana.

Vlada

pre 6 godina

Inace, Praljak bi izasao iz zatvora za 6 meseci posto je vec odlezao 2/3 kazne (14 godina). Covek se ubio iz ubedjenja. Ovi to nisu mogli da shvate.

Mитар пфк

pre 6 godina

Било би занимљиво да исценира комедију на тему рецимо убиства кенедија ...

E moji mi...

pre 6 godina

Ovakvi su nas zavadili, rasturili nam Yugu, strpali nas po zatvorima, i sad se sprdaju zajednickoj sramoti i nesreci. Alal vera ex-yugosloveni, bas smo prosperirali, sad nas se sete samo kad im treba dobra tema za zasmejavanje lokalnog pucanstva...

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Normalno da ce da se zezaju na racun okorelog ratnog zlocinca, nece valjda da ga zale.
(dr, 02. decembar 2017 15:40)

Nije to sporno, ali imaju oni ooogroman broj ratnih zločinaca, mnogo okorelijih nego što je ovaj, ali ih ne ismevaju, prave američke heroje od njih.

Prometheus

pre 6 godina

Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke....
(Nev, 02. decembar 2017 15:40)

Bravo Nev, dobro is ovo rekao, zločinac je umro od strane zločinačke ruke...svoje ruke!

dingospo

pre 6 godina

@(Bojan, 02. decembar 2017 17:39)
ne damo na nase... sergej je nasiji od nekih hercegovaca, ali zato.. hercegovac praljak je itekako nas u odnosu na ameriku. sve u svemu, balkanci su ludilo, ali meni pozitivno ludilo.. kaze meni jedan majstor izbeglica dalmatinac, ovo leto isao u hrvatsku da radi i radio kod hrvata fasadu, a ispostavi se ratovali zajedno na istoj planini, ali na suprotnim stranama. kaze umesto nedelju dana da zavrsi fasadu on ostao tri nedelje, jelo se, pilo se, skupljali se, ko rodjeni.. e ala nas je rat...

Black

pre 6 godina

@ Fun fact, kamerman kojo radi za Konana je Srbin
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (enzo, 2. decembar 2017 15:20)

Da, posto se on zove Andres du Bouchet, a to je vrlo cesto srpsko ime!?

betta

pre 6 godina

Zanimljivo, komentari (Srba) na b92 brane Praljka argumentom pijeteta prema preminulom, poštovanja prema njegovoj porodici i sl. Komentari (Hrvata) na Youtube-u, brane Praljka argumentom da je on heroj koji ih je spasavao od zlih Srba.

bopal

pre 6 godina

bez zelje da branim praljka, on se sigurno nije ubio da bi izbegao da odleži kaznu od koje mu je ostalo par godina. tipujem da on sebe nije smatrao zločincem bez obzira je koliko je to objektivno tačno.

Džo

pre 6 godina

Било би занимљиво да исценира комедију на тему рецимо убиства кенедија ...
(Mитар пфк, 2. decembar 2017 18:18)
Ili Trampa?

Ups, to je već bilo. Kada je ona nosila "Trampovu odsečenu glavu". I zaista, to im nije bilo smešno ni najmanje, ukinuše joj šou samo tako.

Licemeri su u stvari svuda isti i uvek jednako nedosledni.

Neko123

pre 6 godina

Smesno a? Ne daj boze da je za nekog naseg ovako uradio pa odma bi ga razapeli
(Uiiiip, 02. decembar 2017 15:21)

Obično oni koji trče pred rudu greše - od 19 komentara samo jedan jedini podržava ovaj "humor" a svi ostali osuđuju. Nismo mi Srbi sebični, hipokritični divljaci, iako se propaganda toliko usadila u mozak da mnogi to misle i jedva čekaju da pljucnu.

Madjo

pre 6 godina

Ovi se stvarno rugaju. Ne daj Bože da se neki Amer tako ubio, a da se neko sa Balkana tome javno rugao na televiziji, nebitno da li je Srbin, Hrvat ili neko treći. Bilo bi komentara tipa - rasizam, ksenofobija, šovinizam, pa da li je moguće da se neko ovako ponaša u 21. veku, tipično za Balkan i tome slično. To dovoljno govori o njima kakvi su.

marko_sthlm

pre 6 godina

@ "Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot... 
(Nev, 02. decembar 2017 15:40) 

kako je to umro od "strane zlocinacke ruke" kad je sam nazdravio i popio sta je popio? vi pokazujete empatiju na potpuno pogresnom mestu, i to samo zbog ideolosko-politickih razloga.
(neutralni felsh, 02. decembar 2017 15:49)"

Čovek je bio ratni zločinac i digao je svoju zločinačku ruku i na sebe. Tako da je komentator kojeg si citirao/-la ipak u pravu kad kaže da je umro od zločinačke ruke!

dejan

pre 6 godina

Svaka mu cast.Tako i treba.Ismevati sve zlocince.Nije covek poginuo ili umro od starosti vec se sam ubio tako da nema mesta moralisanju.Kukavicki cin jednog zlocinca koji samo pokazuje o kakvoj osobi se radilo.

dalmatinac

pre 6 godina

Motiv samoubojstva je novac.

Potvrdom krivnje i odbijanjem zalbe, Praljak je morao platiti troskove obrane (3.3milijuna eura).

Praljak je bio bogat covjek, on je zbog zasluga u ratu dobio je od Tudjamana dvije jake firme, tjekom one cuvene pljackaske privatizacije.

Praljak je svu imovinu prebacio na posinka jos prije par godina, u nadi da ce u slucaju da bude pravomocno osudjen na taj nacin sprijeciti Hag danapravi ovrhu nad imovinom i prisilno naplate troskove njegove obrane. Ali u Hagu rade pametni ljudi te su u Zagreb jos prije par mjeseci poslali timove financijskih forenzicara koji su dokazali vezu izmedju Praljkove imovine koja se vodi na njegovog posinka i njega, osudjenog ratnog zlocinca i samo se cekala potvrda kazne da bi se krenulo sa ovrhom.

Svojim samoubojstvom Praljak je spasio obitelj ogromnih financijskih troskova i jos je ispao "mucenik" u velikom djelu Hrvstske javnosti.

Sada obitelj moze tuziti Hag i traziti odstetu zbog njihovog propusta i samoubojstva ali to se nece dogoditi jer sada Hag nece insistirati na troskovima obrane....

Џони

pre 6 godina

Хтедох да прокоментаришем "Какво одвратно друштво", али онда сам помислио: па еј, чим је реч о народу који се и дан данас спрда на рачун "кукавичких" и "феминизираних" Француза (који су били свесрдни савезници Американаца у њиховом рату за независност против В. Британије), чији председник може насмејан да се слика са тенисеркама из земље коју је бомбардовао, и чији глумац може да се јавно, усред ток-шоуа, спрда са народом одакле потиче његова жена, чему шок толики онда...?

Моја подршка Хрватима, ово је бедно и јадно ко год и шта год Праљак био.

Bojan

pre 6 godina

Kad je Sergej napravio salu pre neki dan, vecina se smejala i branila ga kad su ga Hrvati napali. Sad kad Ameri prave slicnu salu, sad smo odjednom na Hrvatskoj strani. To je ta bolest balkana, gde je sve relevantno, gde je sve selektivno gledano. I kako covek da podize decu o ovom okruzenju gde ne postoji jasna definicija sta je smesno a sta ne, sta je zlocin a sta ne, sta je istina a sta laz? Ako podrzavate crni humor, onda podrzite i Americki crni humor, pa i Hrvatski. Ako ne podrzavate, onda osudite i Sergeja! Licemeri, sta vam tu nije jasno?

prosto ko pasulj

pre 6 godina

Mi mozemo da ucimo od americkih komicara. Ali ovo nije nivo ni za lokalnu tv. Ne moze eksplicitnija sala. Glupost. Dajte nam Pabla Fransiska.

egzaktni geometar iz Valjeva

pre 6 godina

Pa Praljak je završio tri državna fakulteta koliko svi u studiju koju su boravili za godinu dana nisu zajedno.. Onaj osećaj kad te vređa kad se sprdaju sa mrtvim čovekom, makar bio od i ratni zločinac.. I to najdebilniji američki način, koji samo oni smatraju humorom...

aaaaaa

pre 6 godina

da neki nas napravi foru na neku njihovu tragediju vec sutra bi taj bio ispod mosta bez sanse da ikada vise dobije posao kao komunalac.bez obzira ko je bio I sta je ovaj covek uradio ipak treba imati dovoljno dostojanstva za postovanje njegove familije I bliznjih

Che

pre 6 godina

ovo nije humor nego nanosenje dusevne boli familiji preminule osobe i ruganje i ponizavanje!!! porodica preminulog moze da dobije ogromnu novcanu odstetu zbog ove budalastine,j a bi mu izbio par miliona evra iz dzepa pa mu vise nikada ne bi palo da ismejava mrtve! 

a sto nije licno popio pravi otrov. dokazi da imas... eeeee! 

ovo se lagano dobija na sudu,porodica ako je pametna moze da mu izbije par miliona dolara iz dzepa,bez problema!
(zz, 02. decembar 2017 17:14)

taman da posle porodica plati svim porodicama stradalih..

John

pre 6 godina

.bez obzira ko je bio I sta je ovaj covek uradio ipak treba imati dovoljno dostojanstva za postovanje njegove familije I bliznjih
(aaaaaa, 2. decembar 2017 16:08)

Prvo, nije ni on poštovao tuđe familije, zašto sad da se poštuje njegova?
Drugo, ovim činom je sam "iznepoštovao" (ima li bolji izraz?) sopstvenu familiju pa im je sad otac/muž/brat ne samo ratni zločinac nego i samoubica. Natovario im je dupli teret na leđa.

Mislim, je l' treba i Geringovu familiju da poštujemo?

Mandrak

pre 6 godina

Bilo bi smešno da je neki Amerikanac osuđen za ratne zločine, makar se obesio, ne mora da pije otrov. Ali za njih ne važi pravo i pravda.

Nev

pre 6 godina

Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot...

Voja

pre 6 godina

Ljudi, ajde da ne budemo licemerni i cinicni. Sve strane su radile zlocine, sve strane su mislile da su u pravu, i sve strane su ostecene u proslom ratu. Ne mozemo meriti ko je bolje ili gore prosao, niti ko je kome vise zla naneo. Sve su to traumaticne price, a rasprava o tome koja je traumaticnija ne vodi nikuda. Neka nam sve ovo sluzi kao upozorenje. Kao podsetnik novim generacijama da su psihopate svuda oko nas, i da ce iskoristiti priliku da ispolje svoj sadizam ako im mi tu priliku pruzimo tako sto cutimo, sto se ne bunimo, sto ih ne prozivamo. Pozivam zato sve muslimane, hrvate, srbe, albance, sve ljude dobre volje, da se ograde od svih opasnih ljudi u svom okruzenju. Jer ako branis i stitis jednog zlocinca, branis ih sve! Nema tu 'nasi' i 'njihovi'. Nema tu opravdanja i tolerancije. Zlocin je zlocin, i treba ga ostro osuditi pa taman ti zlocinac u krvnom srodstvu bio. To je nazalost jedini nacin da se kolektivno kao narodi ocistimo. Jesmo li zreli i sposobni za to... e, to je jedino pitanje.

Sync

pre 6 godina

Ovaj svet je opasno bolestan kad mogu da ismevaju nekog po pocini samoubistvo. Ne samo Ameri, fejsbuk je takodje prepun sala na isti racun. Meni je to kao da izmevas nekog ko se obesi, isece vene ili se baci sa zgrade. Normalni i zdravi ljudi to ne rade, ocito je takvima potrebna pomoc. A mi im se smejemo. Stvarno smo smece.

Bojan BG

pre 6 godina

Ako brod tone... 
Pravo da ti kažem, mene lično ne zanima šta je on mislio, kako se branio i koje svedoke je dovodio, čovek se bavio filmom i hteo je da napravi dramu što je na kraju i uspeo. Oni jadni ljudi u logorima koji su mučeni i streljani nisu imali izbora, beba od 3 meseca je ubijena tamo, zvaničan dokaz. Otrov je suviše blaga kazna za takve ljude, bili Srbi, Hrvati, Bošnjaci ili vanzemaljci nije važno. Važno je ne baviti se zločincima, završiti sa tim i napred u budućnost.
(Buanko, 02. decembar 2017 17:08)
Slazem se od prve do zadnje reci.

neutralni felsh

pre 6 godina

Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot...
(Nev, 02. decembar 2017 15:40)


kako je to umro od "strane zlocinacke ruke" kad je sam nazdravio i popio sta je popio? vi pokazujete empatiju na potpuno pogresnom mestu, i to samo zbog ideolosko-politickih razloga.

Lars

pre 6 godina

Ovo je dno i nema ovo veze sa američkim humorom. Već sa jednom glupom odlukom scenarista. Setite se njihovih serija poput Dva i po čoveka, Treći kamen od sunca, MASH... To je pravi američki humor, da se razumemo. Ovo nije. Praljak je bio zločinac, to stoji. Ali ovo je, ponavljam, dno humora.
(Vlada, 02. decembar 2017 16:26)

Americki humor je prizeman do ekstrema, pre prilagodjen uzrastu osnovaca nego odraslim ljudima. I to jeste cinjenica. Engleski humor je vec nesto sasvim drugo, izuzetno postujem engleske humoristicke serije.

Ako brod tone, kapetan ne bježi kao brodski miševi.. Idu skupa na dno

pre 6 godina

Ne stoji teza baš da je to uradio da ne izdrzava kaznu. Ipak je proveo vec 13 godina u zatvoru i izaso bi vrlo brzo (2/3 odležo). Očito nije zelio ni izaci van ni zivjeti općenito pod tim žigom da je osudjen kao ratni zločinac. A sta je on mislio o svemu, i koji je njegov rezon bio, ko i nije pratio njegova izlaganja i obranu dovoljno su i zadnje recenice koje je reko prije smrtonosnog gutljaja.
A ovaj humor ne treba pretjerano komentirati, svima je tu jasno sve.

Sizofrenija medju nama

pre 6 godina

Zanimljivo, komentari (Srba) na b92 brane Praljka argumentom pijeteta prema preminulom, poštovanja prema njegovoj porodici i sl. Komentari (Hrvata) na Youtube-u, brane Praljka argumentom da je on heroj koji ih je spasavao od zlih Srba.
(betta, 02. decembar 2017 19:33)
Srbi su odavno izgubili kompas...

Vanja

pre 6 godina

@ Prvo, nije ni on poštovao tuđe familije, zašto sad da se poštuje njegova?
Drugo, ovim činom je sam "iznepoštovao" (ima li bolji izraz?) sopstvenu familiju pa im je sad otac/muž/brat ne samo ratni zločinac nego i samoubica. Natovario im je dupli teret na leđa.

Mislim, je l' treba i Geringovu familiju da poštujemo?
(John, 2. decembar 2017 16:58)

Naravno da treba! Mozda je lik bio poremecen, ili bolestan. Ko zna kakvu je dijagnozu imao. Zbog cega bi zdrav deo njegove familije trebao da ispasta zbog njegovog ludila? Mozda su i oni njegove dugurocne zrtve koje treba zastititi. Mozda im treba pomoc da prebole sve svoje traume zivota s monstrumom. Taj mafijaski nacin razmisljanja, da treba kazniti celu familiju, celo selo, ceo narod, jer je neko 'njihov' naneo zlo nekom 'tvom' - to je sustina primitivizma na Balkanu. A dokazano je na milion nacina, da ne mozes zlo da pobedis drugim zlom. It doesen't work, sto bi rekli ameri.

Buanko

pre 6 godina

@Ako brod tone...
Pravo da ti kažem, mene lično ne zanima šta je on mislio, kako se branio i koje svedoke je dovodio, čovek se bavio filmom i hteo je da napravi dramu što je na kraju i uspeo. Oni jadni ljudi u logorima koji su mučeni i streljani nisu imali izbora, beba od 3 meseca je ubijena tamo, zvaničan dokaz. Otrov je suviše blaga kazna za takve ljude, bili Srbi, Hrvati, Bošnjaci ili vanzemaljci nije važno. Važno je ne baviti se zločincima, završiti sa tim i napred u budućnost.

Pegone

pre 6 godina

@Mogli bi da pogledaju u svoje dvoriste, ameri i njihov smisao za humor a raspadaju se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ernesto che, 2. decembar 2017 15:25

Pa bilo je nekakvih sala na Trampov racun guglajte malo .
OK neukusno je ismijavati neciju smrt ali takvi su francuzi sa C.Ebdoom isto.

Amerikanac

pre 6 godina

Ameri prave salu od svega, cesto na svoj racun i na racun etnickih grupa koje zive u usa. To je demokratija i sloboda izrazavanja, kome se ne svidja neka ne gleda.

sasa

pre 6 godina

gotovo svako ko ucestvuje u ratu cini zlocin. svako ko puca. samo je neko osudjen zbog toga a neko ne. ovi ne bi imali hrabrosti da ismejavaju svoje, US generale i to je ono sto rezignira. izgleda odvratno i tuzno, cak i kad zlocinci ne zasluzuju nista bolje. jedini nacin da budes deo ovakvig cirkusa je da NIKAD I NI PO KOJU CENU NE UCESTVUJES U RATU.

...

pre 6 godina

osim što je praljak inteligentniji od svih njih u studiju zajedno, imao je i toliko ponosa i časti da ovi Amerikanci to ne mogu pojmiti, njima je to nešto potpuno strano. oficiri, ma u kojoj vojsci bili to razumiju...

John

pre 6 godina

(Vanja, 2. decembar 2017 17:50)

E, ali to je onda već do familije.
Poštovanje ne pripada tek-tako, ne podrazumeva se, već se zaslužuje.
I Himler se ubio. Njegova ćerka, Gudrun, je vatreni sledbenik njegovih ideja i petlja se sa neo-nacistima.
Imamo i Rudolfa Hesa (komandanta Aušvica) kojeg su obesili. Njegov unuk, Rajner Hes se odrekao i njega i njegove ideologije i izvinjavao se i nakraju izjavio da bi ga ubio da može.
Rajnera ću da poštujem. Gudrun - jok.

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

Ovo je sramota i neeticki sto su uradili. Sram ih bilo do te mere da ih je potrebno odmah zabraniti. Ali to se ne dogadja u Americi. Hajde Praljak jos po jednu pa da izginemo. :)))) Neka ga ismevaju, izgledao je tragikomicno.

Langus

pre 6 godina

Amerika nije drzava, Amerika je stanje svesti. Mnogo im je trebalo dok su to postigli, sad nemaju problema ni sa cim - humor, ratovi, demokratija, ... , biraj po zelji.

Vlada

pre 6 godina

Ovo je dno i nema ovo veze sa američkim humorom. Već sa jednom glupom odlukom scenarista. Setite se njihovih serija poput Dva i po čoveka, Treći kamen od sunca, MASH... To je pravi američki humor, da se razumemo. Ovo nije. Praljak je bio zločinac, to stoji. Ali ovo je, ponavljam, dno humora.

Aster Blistok

pre 6 godina

@ Prvo, nije ni on poštovao tuđe familije, zašto sad da se poštuje njegova?
Drugo, ovim činom je sam "iznepoštovao" (ima li bolji izraz?) sopstvenu familiju pa im je sad otac/muž/brat ne samo ratni zločinac nego i samoubica. Natovario im je dupli teret na leđa.

Mislim, je l' treba i Geringovu familiju da poštujemo?
(John, 2. decembar 2017)

Nije njegova familija cinila ratne zlocine i terala ljude u gasne komore, nego Herman, mali Johne. Valjda toliko znas?

neutralni felsh

pre 6 godina

@ "Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot...  
(Nev, 02. decembar 2017 15:40)  

kako je to umro od "strane zlocinacke ruke" kad je sam nazdravio i popio sta je popio? vi pokazujete empatiju na potpuno pogresnom mestu, i to samo zbog ideolosko-politickih razloga. 
(neutralni felsh, 02. decembar 2017 15:49)" 

Čovek je bio ratni zločinac i digao je svoju zločinačku ruku i na sebe. Tako da je komentator kojeg si citirao/-la ipak u pravu kad kaže da je umro od zločinačke ruke!
(marko_sthlm, 02. decembar 2017 18:07)


moje pitanje je bilo retoricko :)

zux

pre 6 godina

Neukusno. Humor na americki nacin.
(Ha ha ha, 02. decembar 2017 15:42)
Humor na američki način - za njih vrlo ukusno. Ponajviše je to stil Conana O'Briena, koji 25 godina razvija banalni, samokritični i samoponizni stil komedije. Meni je odličan. A iskreno ga je briga za "Srbe" i "Hrvate", najviše kači Amere. Kad se radi o Evropljanima, često pravi fore iz ugla neobrazovanog Amerikanca i time više zeza Amere nego Evropljane. Sve u svemu, to jeste amerski humor - i njima je dobar.

Bridge

pre 6 godina

Za producenta je vazno da se prica o epizodi, za komicara je vazno da se publika smeje, za publiku da se dobro zabavlja. Da li treba da postoje "svetinje" u komediji, to je pitanje na koje svako izgleda ima odgovor, stoga je 87 komentara već publikovano. Amerima je to daleko od kuće i stoga eticki OK, Srbima je to iza ćoska pa ima puno emocija. Dobro je da je taj Haski sud zavrsio sa radom posle toliko godina. Pominjalo se, ali se ne ponovilo!

zz

pre 6 godina

ovo nije humor nego nanosenje dusevne boli familiji preminule osobe i ruganje i ponizavanje!!!,porodica preminulog moze da dobije ogromnu novcanu odstetu zbog ove budalastine,ja bi mu izbio par miliona evra iz dzepa pa mu vise nikada ne bi palo da ismejava mrtve!

a sto nije licno popio pravi otrov.dokazi da imas... eeeee!

ovo se lagano dobija na sudu,porodica ako je pametna moze da mu izbije par miliona dolara iz dzepa,bez problema!

zz

pre 6 godina

drugaciji bi bili komentari da je to uradio Mladic umesto Slobodana...JER TAKO?

a neki sto misle da porodica ne bi dobila ni centa grdno se vara,za mnogo manje stvari se dobija odsteta,a ovde je u pitanju PONIZAVANJE MRTVOG COVEKA,I NJEGOVE CELE FAMILIJE...nije se jos ni ohladio???platis najbolje advokate i da vidis,kako legnu milioni od ove budale koja se sprda sa mrtvim ljudima,zasto advokat ne bi uzeo milion dolara?ako moze.

ali kao sto rekoh da je u pitanju bio Mladic...drugaciji bi svi ovde gledali na to???? meni tako neko oca ili majku javno da ponizava odrao bih ga i to 1000000000000%.

pa sta smo dosli do tolikog dna da mrtve blatimo?,i pravimo sale na njihovoj muci,pazi bogati...porodica ne bi dobila ni centa???kako da ne...ajde da vidimo ja bi bas voleo da podnesu tuzbu,ONDA SVAKA JAVNA LICNOST MOZE DA ISMEJAVA BILO KOG MRTVOG COVEKA,BEZ POSLEDICA????ili sta???

aleksandar belic

pre 6 godina

@ Bingo

Slazem se, al' znas i sam/a, sve je marketing ... I mi budale sto komentarisemo sve i svja. Eto, imas onaj clanak za manekenku sa stopalom 40, sto je sasvim ok i sto neko rece, pa ugao slikanja izduzi do max. i sad se ljudi tome smeju, a nece sigurno da bude tona komentara na "out" teme.

jupiterijanac

pre 6 godina

Nemoralno i nehriscanski je sprdati se sa mrtvim covekom. Ljudi sve vise eticki tonu u zelji da se bar malo cuje za njih.
(Black Eagle, 2. decembar 2017 18:12)
Mnogo je nemoralnije i nehriscanskije biti zlocinac pa eto...

Naravno da treba! Mozda je lik bio poremecen, ili bolestan. Ko zna kakvu je dijagnozu imao. Zbog cega bi zdrav deo njegove familije trebao da ispasta zbog njegovog ludila?
(Vanja, 2. decembar 2017 17:50)
Zbog toga sto ga nisu lecili ili ga se nisu odrekli cim je pokazao prve znake ludila.
Ismevanje nije nikakva kazna, sve sto treba da urade je da ne gledaju doticnu emisiju

Ih

pre 6 godina

A Ameri ko Ameri nemaju pojma u cemu je stvar ,a Konan pravi primer kako se zaradjuju pare ,maksimalno eksploatise neku vest koja je aktuelna na Internetu .Nek ga i tuze otplacuje on to lako plus ce u ogromnom plusu da bude .Sto volimo mi sa Balkana da se zaludjujemo nebitnim stvarima .

AtamanCG

pre 6 godina

Bolesnici !
Ne branim Praljka, ali od čega ovaj pravi humorističnu emisiju je zaista za zabrinuti se.
Ako ništa drugo, Praljak je vjerovatno imao veći IQ od svih njih u studiju zajedno, sa sve orkestrom...
Pih !

Nev

pre 6 godina

Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot...

...

pre 6 godina

osim što je praljak inteligentniji od svih njih u studiju zajedno, imao je i toliko ponosa i časti da ovi Amerikanci to ne mogu pojmiti, njima je to nešto potpuno strano. oficiri, ma u kojoj vojsci bili to razumiju...

zz

pre 6 godina

ovo nije humor nego nanosenje dusevne boli familiji preminule osobe i ruganje i ponizavanje!!!,porodica preminulog moze da dobije ogromnu novcanu odstetu zbog ove budalastine,ja bi mu izbio par miliona evra iz dzepa pa mu vise nikada ne bi palo da ismejava mrtve!

a sto nije licno popio pravi otrov.dokazi da imas... eeeee!

ovo se lagano dobija na sudu,porodica ako je pametna moze da mu izbije par miliona dolara iz dzepa,bez problema!

Vlada

pre 6 godina

Inace, Praljak bi izasao iz zatvora za 6 meseci posto je vec odlezao 2/3 kazne (14 godina). Covek se ubio iz ubedjenja. Ovi to nisu mogli da shvate.

dejan

pre 6 godina

Svaka mu cast.Tako i treba.Ismevati sve zlocince.Nije covek poginuo ili umro od starosti vec se sam ubio tako da nema mesta moralisanju.Kukavicki cin jednog zlocinca koji samo pokazuje o kakvoj osobi se radilo.

Bingo

pre 6 godina

A jel ima neki skeč o masovnim psihopatskim ubistvima i samoubistvima po Americi? šta bi se tek desilo da kod njih izbije neki građanski rat? Imali bi chainsaw masakr svaki dan. U svakom selu živi minimum 10% besnih napaljenih frikova naoružanih do zuba koji ceo život čekaju priliku da rokaju sve što hoda. Eto ti materijal za šalu Konane, misli o tome i mani se Balkana.

xy

pre 6 godina

Smesno a? Ne daj boze da je za nekog naseg ovako uradio pa odma bi ga razapeli
(Uiiiip, 02. decembar 2017 15:21)

Nije mi smesno ni kada je u pitanju neko ''njihov''. Valjde ne kapiram taj humor.

Џони

pre 6 godina

Хтедох да прокоментаришем "Какво одвратно друштво", али онда сам помислио: па еј, чим је реч о народу који се и дан данас спрда на рачун "кукавичких" и "феминизираних" Француза (који су били свесрдни савезници Американаца у њиховом рату за независност против В. Британије), чији председник може насмејан да се слика са тенисеркама из земље коју је бомбардовао, и чији глумац може да се јавно, усред ток-шоуа, спрда са народом одакле потиче његова жена, чему шок толики онда...?

Моја подршка Хрватима, ово је бедно и јадно ко год и шта год Праљак био.

Vlada

pre 6 godina

Ovo je dno i nema ovo veze sa američkim humorom. Već sa jednom glupom odlukom scenarista. Setite se njihovih serija poput Dva i po čoveka, Treći kamen od sunca, MASH... To je pravi američki humor, da se razumemo. Ovo nije. Praljak je bio zločinac, to stoji. Ali ovo je, ponavljam, dno humora.

Sync

pre 6 godina

Ovaj svet je opasno bolestan kad mogu da ismevaju nekog po pocini samoubistvo. Ne samo Ameri, fejsbuk je takodje prepun sala na isti racun. Meni je to kao da izmevas nekog ko se obesi, isece vene ili se baci sa zgrade. Normalni i zdravi ljudi to ne rade, ocito je takvima potrebna pomoc. A mi im se smejemo. Stvarno smo smece.

E moji mi...

pre 6 godina

Ovakvi su nas zavadili, rasturili nam Yugu, strpali nas po zatvorima, i sad se sprdaju zajednickoj sramoti i nesreci. Alal vera ex-yugosloveni, bas smo prosperirali, sad nas se sete samo kad im treba dobra tema za zasmejavanje lokalnog pucanstva...

zz

pre 6 godina

drugaciji bi bili komentari da je to uradio Mladic umesto Slobodana...JER TAKO?

a neki sto misle da porodica ne bi dobila ni centa grdno se vara,za mnogo manje stvari se dobija odsteta,a ovde je u pitanju PONIZAVANJE MRTVOG COVEKA,I NJEGOVE CELE FAMILIJE...nije se jos ni ohladio???platis najbolje advokate i da vidis,kako legnu milioni od ove budale koja se sprda sa mrtvim ljudima,zasto advokat ne bi uzeo milion dolara?ako moze.

ali kao sto rekoh da je u pitanju bio Mladic...drugaciji bi svi ovde gledali na to???? meni tako neko oca ili majku javno da ponizava odrao bih ga i to 1000000000000%.

pa sta smo dosli do tolikog dna da mrtve blatimo?,i pravimo sale na njihovoj muci,pazi bogati...porodica ne bi dobila ni centa???kako da ne...ajde da vidimo ja bi bas voleo da podnesu tuzbu,ONDA SVAKA JAVNA LICNOST MOZE DA ISMEJAVA BILO KOG MRTVOG COVEKA,BEZ POSLEDICA????ili sta???

Vanja

pre 6 godina

@ Prvo, nije ni on poštovao tuđe familije, zašto sad da se poštuje njegova?
Drugo, ovim činom je sam "iznepoštovao" (ima li bolji izraz?) sopstvenu familiju pa im je sad otac/muž/brat ne samo ratni zločinac nego i samoubica. Natovario im je dupli teret na leđa.

Mislim, je l' treba i Geringovu familiju da poštujemo?
(John, 2. decembar 2017 16:58)

Naravno da treba! Mozda je lik bio poremecen, ili bolestan. Ko zna kakvu je dijagnozu imao. Zbog cega bi zdrav deo njegove familije trebao da ispasta zbog njegovog ludila? Mozda su i oni njegove dugurocne zrtve koje treba zastititi. Mozda im treba pomoc da prebole sve svoje traume zivota s monstrumom. Taj mafijaski nacin razmisljanja, da treba kazniti celu familiju, celo selo, ceo narod, jer je neko 'njihov' naneo zlo nekom 'tvom' - to je sustina primitivizma na Balkanu. A dokazano je na milion nacina, da ne mozes zlo da pobedis drugim zlom. It doesen't work, sto bi rekli ameri.

aaaaaa

pre 6 godina

da neki nas napravi foru na neku njihovu tragediju vec sutra bi taj bio ispod mosta bez sanse da ikada vise dobije posao kao komunalac.bez obzira ko je bio I sta je ovaj covek uradio ipak treba imati dovoljno dostojanstva za postovanje njegove familije I bliznjih

neutralni felsh

pre 6 godina

Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot...
(Nev, 02. decembar 2017 15:40)


kako je to umro od "strane zlocinacke ruke" kad je sam nazdravio i popio sta je popio? vi pokazujete empatiju na potpuno pogresnom mestu, i to samo zbog ideolosko-politickih razloga.

egzaktni geometar iz Valjeva

pre 6 godina

Pa Praljak je završio tri državna fakulteta koliko svi u studiju koju su boravili za godinu dana nisu zajedno.. Onaj osećaj kad te vređa kad se sprdaju sa mrtvim čovekom, makar bio od i ratni zločinac.. I to najdebilniji američki način, koji samo oni smatraju humorom...

Bojan

pre 6 godina

Kad je Sergej napravio salu pre neki dan, vecina se smejala i branila ga kad su ga Hrvati napali. Sad kad Ameri prave slicnu salu, sad smo odjednom na Hrvatskoj strani. To je ta bolest balkana, gde je sve relevantno, gde je sve selektivno gledano. I kako covek da podize decu o ovom okruzenju gde ne postoji jasna definicija sta je smesno a sta ne, sta je zlocin a sta ne, sta je istina a sta laz? Ako podrzavate crni humor, onda podrzite i Americki crni humor, pa i Hrvatski. Ako ne podrzavate, onda osudite i Sergeja! Licemeri, sta vam tu nije jasno?

Mитар пфк

pre 6 godina

Било би занимљиво да исценира комедију на тему рецимо убиства кенедија ...

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

Ovo je sramota i neeticki sto su uradili. Sram ih bilo do te mere da ih je potrebno odmah zabraniti. Ali to se ne dogadja u Americi. Hajde Praljak jos po jednu pa da izginemo. :)))) Neka ga ismevaju, izgledao je tragikomicno.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Normalno da ce da se zezaju na racun okorelog ratnog zlocinca, nece valjda da ga zale.
(dr, 02. decembar 2017 15:40)

Nije to sporno, ali imaju oni ooogroman broj ratnih zločinaca, mnogo okorelijih nego što je ovaj, ali ih ne ismevaju, prave američke heroje od njih.

Ako brod tone, kapetan ne bježi kao brodski miševi.. Idu skupa na dno

pre 6 godina

Ne stoji teza baš da je to uradio da ne izdrzava kaznu. Ipak je proveo vec 13 godina u zatvoru i izaso bi vrlo brzo (2/3 odležo). Očito nije zelio ni izaci van ni zivjeti općenito pod tim žigom da je osudjen kao ratni zločinac. A sta je on mislio o svemu, i koji je njegov rezon bio, ko i nije pratio njegova izlaganja i obranu dovoljno su i zadnje recenice koje je reko prije smrtonosnog gutljaja.
A ovaj humor ne treba pretjerano komentirati, svima je tu jasno sve.

Lars

pre 6 godina

Ovo je dno i nema ovo veze sa američkim humorom. Već sa jednom glupom odlukom scenarista. Setite se njihovih serija poput Dva i po čoveka, Treći kamen od sunca, MASH... To je pravi američki humor, da se razumemo. Ovo nije. Praljak je bio zločinac, to stoji. Ali ovo je, ponavljam, dno humora.
(Vlada, 02. decembar 2017 16:26)

Americki humor je prizeman do ekstrema, pre prilagodjen uzrastu osnovaca nego odraslim ljudima. I to jeste cinjenica. Engleski humor je vec nesto sasvim drugo, izuzetno postujem engleske humoristicke serije.

dingospo

pre 6 godina

@(Bojan, 02. decembar 2017 17:39)
ne damo na nase... sergej je nasiji od nekih hercegovaca, ali zato.. hercegovac praljak je itekako nas u odnosu na ameriku. sve u svemu, balkanci su ludilo, ali meni pozitivno ludilo.. kaze meni jedan majstor izbeglica dalmatinac, ovo leto isao u hrvatsku da radi i radio kod hrvata fasadu, a ispostavi se ratovali zajedno na istoj planini, ali na suprotnim stranama. kaze umesto nedelju dana da zavrsi fasadu on ostao tri nedelje, jelo se, pilo se, skupljali se, ko rodjeni.. e ala nas je rat...

prosto ko pasulj

pre 6 godina

Mi mozemo da ucimo od americkih komicara. Ali ovo nije nivo ni za lokalnu tv. Ne moze eksplicitnija sala. Glupost. Dajte nam Pabla Fransiska.

John

pre 6 godina

.bez obzira ko je bio I sta je ovaj covek uradio ipak treba imati dovoljno dostojanstva za postovanje njegove familije I bliznjih
(aaaaaa, 2. decembar 2017 16:08)

Prvo, nije ni on poštovao tuđe familije, zašto sad da se poštuje njegova?
Drugo, ovim činom je sam "iznepoštovao" (ima li bolji izraz?) sopstvenu familiju pa im je sad otac/muž/brat ne samo ratni zločinac nego i samoubica. Natovario im je dupli teret na leđa.

Mislim, je l' treba i Geringovu familiju da poštujemo?

Madjo

pre 6 godina

Ovi se stvarno rugaju. Ne daj Bože da se neki Amer tako ubio, a da se neko sa Balkana tome javno rugao na televiziji, nebitno da li je Srbin, Hrvat ili neko treći. Bilo bi komentara tipa - rasizam, ksenofobija, šovinizam, pa da li je moguće da se neko ovako ponaša u 21. veku, tipično za Balkan i tome slično. To dovoljno govori o njima kakvi su.

Prometheus

pre 6 godina

Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke....
(Nev, 02. decembar 2017 15:40)

Bravo Nev, dobro is ovo rekao, zločinac je umro od strane zločinačke ruke...svoje ruke!

Amerikanac

pre 6 godina

Ameri prave salu od svega, cesto na svoj racun i na racun etnickih grupa koje zive u usa. To je demokratija i sloboda izrazavanja, kome se ne svidja neka ne gleda.

jupiterijanac

pre 6 godina

Nemoralno i nehriscanski je sprdati se sa mrtvim covekom. Ljudi sve vise eticki tonu u zelji da se bar malo cuje za njih.
(Black Eagle, 2. decembar 2017 18:12)
Mnogo je nemoralnije i nehriscanskije biti zlocinac pa eto...

Naravno da treba! Mozda je lik bio poremecen, ili bolestan. Ko zna kakvu je dijagnozu imao. Zbog cega bi zdrav deo njegove familije trebao da ispasta zbog njegovog ludila?
(Vanja, 2. decembar 2017 17:50)
Zbog toga sto ga nisu lecili ili ga se nisu odrekli cim je pokazao prve znake ludila.
Ismevanje nije nikakva kazna, sve sto treba da urade je da ne gledaju doticnu emisiju

Voja

pre 6 godina

Ljudi, ajde da ne budemo licemerni i cinicni. Sve strane su radile zlocine, sve strane su mislile da su u pravu, i sve strane su ostecene u proslom ratu. Ne mozemo meriti ko je bolje ili gore prosao, niti ko je kome vise zla naneo. Sve su to traumaticne price, a rasprava o tome koja je traumaticnija ne vodi nikuda. Neka nam sve ovo sluzi kao upozorenje. Kao podsetnik novim generacijama da su psihopate svuda oko nas, i da ce iskoristiti priliku da ispolje svoj sadizam ako im mi tu priliku pruzimo tako sto cutimo, sto se ne bunimo, sto ih ne prozivamo. Pozivam zato sve muslimane, hrvate, srbe, albance, sve ljude dobre volje, da se ograde od svih opasnih ljudi u svom okruzenju. Jer ako branis i stitis jednog zlocinca, branis ih sve! Nema tu 'nasi' i 'njihovi'. Nema tu opravdanja i tolerancije. Zlocin je zlocin, i treba ga ostro osuditi pa taman ti zlocinac u krvnom srodstvu bio. To je nazalost jedini nacin da se kolektivno kao narodi ocistimo. Jesmo li zreli i sposobni za to... e, to je jedino pitanje.

bopal

pre 6 godina

bez zelje da branim praljka, on se sigurno nije ubio da bi izbegao da odleži kaznu od koje mu je ostalo par godina. tipujem da on sebe nije smatrao zločincem bez obzira je koliko je to objektivno tačno.

Neko123

pre 6 godina

Smesno a? Ne daj boze da je za nekog naseg ovako uradio pa odma bi ga razapeli
(Uiiiip, 02. decembar 2017 15:21)

Obično oni koji trče pred rudu greše - od 19 komentara samo jedan jedini podržava ovaj "humor" a svi ostali osuđuju. Nismo mi Srbi sebični, hipokritični divljaci, iako se propaganda toliko usadila u mozak da mnogi to misle i jedva čekaju da pljucnu.

Aster Blistok

pre 6 godina

@ Prvo, nije ni on poštovao tuđe familije, zašto sad da se poštuje njegova?
Drugo, ovim činom je sam "iznepoštovao" (ima li bolji izraz?) sopstvenu familiju pa im je sad otac/muž/brat ne samo ratni zločinac nego i samoubica. Natovario im je dupli teret na leđa.

Mislim, je l' treba i Geringovu familiju da poštujemo?
(John, 2. decembar 2017)

Nije njegova familija cinila ratne zlocine i terala ljude u gasne komore, nego Herman, mali Johne. Valjda toliko znas?

Mandrak

pre 6 godina

Bilo bi smešno da je neki Amerikanac osuđen za ratne zločine, makar se obesio, ne mora da pije otrov. Ali za njih ne važi pravo i pravda.

dalmatinac

pre 6 godina

Motiv samoubojstva je novac.

Potvrdom krivnje i odbijanjem zalbe, Praljak je morao platiti troskove obrane (3.3milijuna eura).

Praljak je bio bogat covjek, on je zbog zasluga u ratu dobio je od Tudjamana dvije jake firme, tjekom one cuvene pljackaske privatizacije.

Praljak je svu imovinu prebacio na posinka jos prije par godina, u nadi da ce u slucaju da bude pravomocno osudjen na taj nacin sprijeciti Hag danapravi ovrhu nad imovinom i prisilno naplate troskove njegove obrane. Ali u Hagu rade pametni ljudi te su u Zagreb jos prije par mjeseci poslali timove financijskih forenzicara koji su dokazali vezu izmedju Praljkove imovine koja se vodi na njegovog posinka i njega, osudjenog ratnog zlocinca i samo se cekala potvrda kazne da bi se krenulo sa ovrhom.

Svojim samoubojstvom Praljak je spasio obitelj ogromnih financijskih troskova i jos je ispao "mucenik" u velikom djelu Hrvstske javnosti.

Sada obitelj moze tuziti Hag i traziti odstetu zbog njihovog propusta i samoubojstva ali to se nece dogoditi jer sada Hag nece insistirati na troskovima obrane....

Langus

pre 6 godina

Amerika nije drzava, Amerika je stanje svesti. Mnogo im je trebalo dok su to postigli, sad nemaju problema ni sa cim - humor, ratovi, demokratija, ... , biraj po zelji.

sasa

pre 6 godina

gotovo svako ko ucestvuje u ratu cini zlocin. svako ko puca. samo je neko osudjen zbog toga a neko ne. ovi ne bi imali hrabrosti da ismejavaju svoje, US generale i to je ono sto rezignira. izgleda odvratno i tuzno, cak i kad zlocinci ne zasluzuju nista bolje. jedini nacin da budes deo ovakvig cirkusa je da NIKAD I NI PO KOJU CENU NE UCESTVUJES U RATU.

Džo

pre 6 godina

Било би занимљиво да исценира комедију на тему рецимо убиства кенедија ...
(Mитар пфк, 2. decembar 2017 18:18)
Ili Trampa?

Ups, to je već bilo. Kada je ona nosila "Trampovu odsečenu glavu". I zaista, to im nije bilo smešno ni najmanje, ukinuše joj šou samo tako.

Licemeri su u stvari svuda isti i uvek jednako nedosledni.

Che

pre 6 godina

ovo nije humor nego nanosenje dusevne boli familiji preminule osobe i ruganje i ponizavanje!!! porodica preminulog moze da dobije ogromnu novcanu odstetu zbog ove budalastine,j a bi mu izbio par miliona evra iz dzepa pa mu vise nikada ne bi palo da ismejava mrtve! 

a sto nije licno popio pravi otrov. dokazi da imas... eeeee! 

ovo se lagano dobija na sudu,porodica ako je pametna moze da mu izbije par miliona dolara iz dzepa,bez problema!
(zz, 02. decembar 2017 17:14)

taman da posle porodica plati svim porodicama stradalih..

Pegone

pre 6 godina

@Mogli bi da pogledaju u svoje dvoriste, ameri i njihov smisao za humor a raspadaju se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ernesto che, 2. decembar 2017 15:25

Pa bilo je nekakvih sala na Trampov racun guglajte malo .
OK neukusno je ismijavati neciju smrt ali takvi su francuzi sa C.Ebdoom isto.

marko_sthlm

pre 6 godina

@ "Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot... 
(Nev, 02. decembar 2017 15:40) 

kako je to umro od "strane zlocinacke ruke" kad je sam nazdravio i popio sta je popio? vi pokazujete empatiju na potpuno pogresnom mestu, i to samo zbog ideolosko-politickih razloga.
(neutralni felsh, 02. decembar 2017 15:49)"

Čovek je bio ratni zločinac i digao je svoju zločinačku ruku i na sebe. Tako da je komentator kojeg si citirao/-la ipak u pravu kad kaže da je umro od zločinačke ruke!

betta

pre 6 godina

Zanimljivo, komentari (Srba) na b92 brane Praljka argumentom pijeteta prema preminulom, poštovanja prema njegovoj porodici i sl. Komentari (Hrvata) na Youtube-u, brane Praljka argumentom da je on heroj koji ih je spasavao od zlih Srba.

zux

pre 6 godina

Neukusno. Humor na americki nacin.
(Ha ha ha, 02. decembar 2017 15:42)
Humor na američki način - za njih vrlo ukusno. Ponajviše je to stil Conana O'Briena, koji 25 godina razvija banalni, samokritični i samoponizni stil komedije. Meni je odličan. A iskreno ga je briga za "Srbe" i "Hrvate", najviše kači Amere. Kad se radi o Evropljanima, često pravi fore iz ugla neobrazovanog Amerikanca i time više zeza Amere nego Evropljane. Sve u svemu, to jeste amerski humor - i njima je dobar.

Sizofrenija medju nama

pre 6 godina

Zanimljivo, komentari (Srba) na b92 brane Praljka argumentom pijeteta prema preminulom, poštovanja prema njegovoj porodici i sl. Komentari (Hrvata) na Youtube-u, brane Praljka argumentom da je on heroj koji ih je spasavao od zlih Srba.
(betta, 02. decembar 2017 19:33)
Srbi su odavno izgubili kompas...

Bojan BG

pre 6 godina

Ako brod tone... 
Pravo da ti kažem, mene lično ne zanima šta je on mislio, kako se branio i koje svedoke je dovodio, čovek se bavio filmom i hteo je da napravi dramu što je na kraju i uspeo. Oni jadni ljudi u logorima koji su mučeni i streljani nisu imali izbora, beba od 3 meseca je ubijena tamo, zvaničan dokaz. Otrov je suviše blaga kazna za takve ljude, bili Srbi, Hrvati, Bošnjaci ili vanzemaljci nije važno. Važno je ne baviti se zločincima, završiti sa tim i napred u budućnost.
(Buanko, 02. decembar 2017 17:08)
Slazem se od prve do zadnje reci.

Black

pre 6 godina

@ Fun fact, kamerman kojo radi za Konana je Srbin
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (enzo, 2. decembar 2017 15:20)

Da, posto se on zove Andres du Bouchet, a to je vrlo cesto srpsko ime!?

John

pre 6 godina

(Vanja, 2. decembar 2017 17:50)

E, ali to je onda već do familije.
Poštovanje ne pripada tek-tako, ne podrazumeva se, već se zaslužuje.
I Himler se ubio. Njegova ćerka, Gudrun, je vatreni sledbenik njegovih ideja i petlja se sa neo-nacistima.
Imamo i Rudolfa Hesa (komandanta Aušvica) kojeg su obesili. Njegov unuk, Rajner Hes se odrekao i njega i njegove ideologije i izvinjavao se i nakraju izjavio da bi ga ubio da može.
Rajnera ću da poštujem. Gudrun - jok.

neutralni felsh

pre 6 godina

@ "Sramota da tako kidisu na coveka koji je umro od strane zlocinacke ruke. Doduse nista bolja od Olbrajtove ili Klintonove ali sta ces kad je takav zivot...  
(Nev, 02. decembar 2017 15:40)  

kako je to umro od "strane zlocinacke ruke" kad je sam nazdravio i popio sta je popio? vi pokazujete empatiju na potpuno pogresnom mestu, i to samo zbog ideolosko-politickih razloga. 
(neutralni felsh, 02. decembar 2017 15:49)" 

Čovek je bio ratni zločinac i digao je svoju zločinačku ruku i na sebe. Tako da je komentator kojeg si citirao/-la ipak u pravu kad kaže da je umro od zločinačke ruke!
(marko_sthlm, 02. decembar 2017 18:07)


moje pitanje je bilo retoricko :)

Buanko

pre 6 godina

@Ako brod tone...
Pravo da ti kažem, mene lično ne zanima šta je on mislio, kako se branio i koje svedoke je dovodio, čovek se bavio filmom i hteo je da napravi dramu što je na kraju i uspeo. Oni jadni ljudi u logorima koji su mučeni i streljani nisu imali izbora, beba od 3 meseca je ubijena tamo, zvaničan dokaz. Otrov je suviše blaga kazna za takve ljude, bili Srbi, Hrvati, Bošnjaci ili vanzemaljci nije važno. Važno je ne baviti se zločincima, završiti sa tim i napred u budućnost.

Bridge

pre 6 godina

Za producenta je vazno da se prica o epizodi, za komicara je vazno da se publika smeje, za publiku da se dobro zabavlja. Da li treba da postoje "svetinje" u komediji, to je pitanje na koje svako izgleda ima odgovor, stoga je 87 komentara već publikovano. Amerima je to daleko od kuće i stoga eticki OK, Srbima je to iza ćoska pa ima puno emocija. Dobro je da je taj Haski sud zavrsio sa radom posle toliko godina. Pominjalo se, ali se ne ponovilo!

aleksandar belic

pre 6 godina

@ Bingo

Slazem se, al' znas i sam/a, sve je marketing ... I mi budale sto komentarisemo sve i svja. Eto, imas onaj clanak za manekenku sa stopalom 40, sto je sasvim ok i sto neko rece, pa ugao slikanja izduzi do max. i sad se ljudi tome smeju, a nece sigurno da bude tona komentara na "out" teme.

Ih

pre 6 godina

A Ameri ko Ameri nemaju pojma u cemu je stvar ,a Konan pravi primer kako se zaradjuju pare ,maksimalno eksploatise neku vest koja je aktuelna na Internetu .Nek ga i tuze otplacuje on to lako plus ce u ogromnom plusu da bude .Sto volimo mi sa Balkana da se zaludjujemo nebitnim stvarima .