- Komentari -
  1. Dobro bre ljudi i ja sam protiv varanja, 100% sam za čvrstu vezu, ali pitam ja vas da li treba u četrdesetoj godini da masturbiram jer je mojoj ženi jednom mesečno do seksa?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Programer, 22. januar 2016 23:01)
    ---…--

    Taman posla, zašto bi sebe mučio tako. Trebalo bi da se razvedeš jer više niste kompatibilni po vrlo važnom pitanju (pod pretpostavkom da ste već više puta diskutovali o tome i pokušavali da rešite problem). Ne postoji valjan razlog za prevaru. Za razvod, pak, postoji gomila razloga.
    (Robert, 22. jun 2018 18:24)

    # Link komentara

  2. Gle, ja tek sad vidim ovaj pametni komentar od nekog Bojana! Iz koje koristi, Bojane, nije mi nesto jasno... Ja rekoh ljubav, a ti kazes korist. To su za tebe sinonimi?
    (Ja, 27. april 2016 13:10)

    # Link komentara

  3. Covek u svakoj situaciji polazi od sebe, pa tako oni koji misle drugacije, u startu za njega nisu u pravu.
    Nema pravila u zivotu, ni garancije, pogotovo u ljubavi.
    Mislim da nam monogamija nije u prirodi, vec nas je civilizacija stavila u okove iz kojih bezimo povremeno.
    A opet, postujem misljenje ljudi kojima je monogamija ok - i jos ako uspeju da je se drze, to je vec za naklon :). Ako su u svemu tome srecni, i cine partnera srecnim, onda bih to nazvala idealom srece.
    Razumem i one koji varaju, ako time ne povredjuju drugu stranu.
    Samo ne razumem one koji ostaju u odnosu koji ih ne ispunjava. Oni varaju sebe i svoja osecanja. E ta prevara najvise boli.
    A opet, ako im je tako lakse nevo da krenu dalje sami, ko sam ja da sudim?
    Svako sebi zivot bira... Zato, vise razumevanja, manje osudjivanja, vise gledanja u svoje dvoriste i zivot je nekako odjednom lepsi :).
    (neshvacena, 20. februar 2016 11:52)

    # Link komentara

  4. Velika istina.
    Ispod fasade "gledam-fudbal-pijem-pivo" krije se emotivno bice, muskarac zeli da bude sa zenom koju voli.
    Problem je sto se puno parova odrzava u vezi samo po inerciji, zato sto nema nista bolje, tek da ne budu sami.
    (Kole, 5. februar 2016 14:22)

    # Link komentara

  5. Pogresan kljuc za pogresnu bravu. Kao sto neko rece ljudi uvek imaju opravdanje za sve, medju njima ja prvi. Kroz tog opravdanja ili se uvidi covek da ima nekoga smisla ili ne. Nisam daleko nesto doguro u zivotu, ali od kad vise nejurim za suknjama nekako mi zivot laksi.
    (LM, 4. februar 2016 20:36)

    # Link komentara

  6. Zasto je ovo cudna teorija, ovo mislim i ja i bas me nista nije iznenadilo, kao da citam svoje misljenje.Nisam znao niti bas imao predstavu da 88% ljudi prevari partnera sa manje atraktivnom zenom.Ali to nije bilo bitno da izgradim ovakvo misljenje.
    (who, 3. februar 2016 02:53)

    # Link komentara

  7. (Mirjana, 22. januar 2016 22:53) Uh...uh...od sedmog osnovne,ma od prvog razreda osnovne zaljubljen u Malecku,u sedmom sam joj se priblizio pa nas neke situacije toliko udaljile I nisam stigao ni na V od Volim te. Udala se, ja ozenio,drugom,hteo da volim i mislio da volim zenu svoju sa kojom nista pre braka nisam od seksa okusio,ona mi je bila jedina,sa njom izgubio nevinost u dvadesetoj...a onda bila blizu Malecka,srce nije moglo vise. Pamet pricalo svoje pa smo nekako opet bili daleko 3 godine,bio sam skrhan od bola pobegao od javnosti od svega... al srce pobedjuje. Ima tome godinu dana ponovo. Nemam se na sta pozaliti sa zenom,iako nije seks cest ali...nema u grudima...za Malecku sve bih ucinio,kad bi rekla sutra dodji budi samo moj bez pogovorno polazim jer i jesam njen. A nismo se jos seksali. Nijednom.Upoznaje moje stavove, a i ja nju znam bolje nego nego i ona sama.Zajedno smo iako nismo...zajedno smo i kad nismo zajedno. Vodicemo i ljubav sigurno...al to ce biti vrh a ne pozuda. Emocija prozuta strascu a ne strast prozuta strascom. Ima i takvih ljubavi i takvog seksa...
    (zovem_je_Malecka, 1. februar 2016 20:57)

    # Link komentara

  8. Sta tu ima Cudno to je prirodno od uvek je Tako Bilo i Ostace..... Ja Volim Sve Lepe Zene , i Nikad dosta i sta da radim takav sam i ostacu uvek takav , sta ima Bre lepse od Lepe Zene i dobrog Sexa. Ja potpisujem da 99 % Muskaraca Tako misli.
    (Samir, 31. januar 2016 17:37)

    # Link komentara

  9. @pametnjaković
    Opet netačno, vukovi npr. žive u čoporima u kojima se samo alfa mužjak pari sa alfa ženkom i ceo život provode u tom čoporu. Promena partnera se javlja sa smrću jednog od njih. Mnoge životinje žive po ovom principu. Takođe postoje vrste koje su serijski monogamne u smislu zajednistva tokom rituala parenja i podizanja mladunaca što bi ako bismo čoveka smestili u ovu kategoriju značilo "serijsku monogamiju" od oko 20-25 godina, po potomku, što bi dalje značilo ili pravljenje 1 potomka za dve jedinke ili pravljenje više potomaka sa istim partnerom, što dalje produžava period "serijske monogamije", međutim takođe se javlja problem što nakon tih 20 godina više geni nisu poželjni za reprodukciju (ako sposobnost uopšte postoji) pa promena partnera u cilju reprodukcije nema smisla.
    (Priroda i genetika, 24. januar 2016 14:34)

    # Link komentara

  10. neko je rekao da je u današnjem vremenu biti ispravan i raditi čestite stvari herojski podvig a ja čitajući komentare mislim da je potpuno u pravu...
     (andrijano, 24. januar 2016 01:05)

    # Link komentara

  11. @(Čovek, 23. januar 2016 12:15)
    Jadan ti, za tebe postoje samo mesožderi, zaboravio si na biljojede.

    @(Genetika i priroda, 23. januar 2016 13:50)
    Većina tih životinja koje si nabrojao ne sprovode ni jedan oblik monogamije, manjina ih sprovodi serijsku monogamiju, a serijska monogamija znači sledeće: mužjak i ženka provode vreme zajedno, kada više nisu zajedno provode vreme sa drugim partnerima i više se nikada ne vrate jedno drugom. Znači nema veze sa monogamijom o kojoj se ovde govori, već o seksu dok se ne zadovolji cilj, oplođenje, ponekad sačekaju da dobiju mladunce, ali uvek dođe vreme da idu dalje sklapaju veze sa drugim partnerima. Kod nas se komplikuju stvari zbog papira, ako ima papira.
    (Pametnjaković - there can be only one!, 23. januar 2016 20:05)

    # Link komentara

  12. "...Vi takvi niste ni iskreni sto je meni mnogo gore, slabost mogu da razumem..."
    Mirjana, da sam bio iskren nikad nista ne bi j...o, zene traze "iskrenost" a kad im se kaze sokiraju se, ne razumeju sta su cule, ili jednostavno ne zele da prihvate. Nema razumevanja u musko-zenskoj prici. Mozemo da se volimo i da verujemo na rec jedni drugima, ali da se razumemo to nikada. Treba shvatiti da je brak zajednica iz interesa i kao takvu je treba i prihvatiti.
     (Bojan, 23. januar 2016 17:19)

    # Link komentara

  13. "...Brak sa decom treba da bude svetinja. Ako sam ok u braku i postujem muza, nisam nasilna, dobra sam majka i partner, sramota je da se razvodi od.mene jer mu se kompas okrenuo na drugu stranu..."

    Tacno. Nema potrebe da se razvodi. Zato muskarci imaju sex sa strane, i ne razvode se. U cemu je problem? Tipican zenski polupani nerazumni kontradiktorni licemerni komentar nesigurne i uplasene osobe.
     (Bojan, 23. januar 2016 17:09)

    # Link komentara

  14. (Samuraj, 22. januar 2016 21:44) - Znas to sto si opisao, tako zive kerovi po ulicama. Da nije on pisao o njima?
    (Nepristojni stvor, 23. januar 2016 09:00)

    Sta konkretno fali "kerovima" po ulicama?
     (Bojan, 23. januar 2016 17:03)

    # Link komentara

  15. Zena nece uskratiti seks muskarcu u ciju je ljubav sigurna, to da znas. Osim toga, i da mu dajem svaki dan, po komentarima vidim da to samo vodi ka tome da cu mu dosaditi i da ce me svejedno prevariti. Znaci, ti das sebe u svakom smislu i opet te neko pljune posred toga sto si dala. Zato se spremam na zivot bez muskaraca, jednostavno sam odustala i nije mi zao, nemam ocigledno za cim da zalim.
    (Ja, 23. januar 2016 15:26)

    Znaci ti sex "dajes", ne radis to iz uzivanja nego iz koristi? Realno i bolje sto te nece biti...
     (Bojan, 23. januar 2016 16:57)

    # Link komentara

  16. Dobra slika...
     (Bojan, 23. januar 2016 16:54)

    # Link komentara

  17. "Samo procitajte komentare muskaraca ispod i dovoljno da vam se zgadi muski rod. Tvorac je nas zene nemilosrdno kaznio sto nas je osudio na ovakve."
    Eva, 23. januar 2016 01:25

    Kada smo već kod Tvorca:
    Ne uspevajući nikako da razume žene i muško-ženske odnose neki čovek pogleda u nebo i zapita:
    - Bože, zašto si napravio žene da budu tako lepe?
    - Da bi vi muškarci mogli da ih volite. - Ogovori mu glas sa neba.
    - Dobro, ali zašto onda nisi dao da budu pametnije?
    - Zato što onda one ne bi volele vas...
    (Pera Kojot Stariji, 23. januar 2016 16:28)

    # Link komentara

  18. @Čovek hahahahahahahaha kralju! slatko si me nasmejao i slazem se s tobom.:)
     (Krejmer, 23. januar 2016 16:15)

    # Link komentara

  19. Nije nego

    Iako mi se na pocetku svideo tvoj komentar, idim da si i ti na kraju okrivio zene, svaka ti cast! Zena nece uskratiti seks muskarcu u ciju je ljubav sigurna, to da znas. Osim toga, i da mu dajem svaki dan, po komentarima vidim da to samo vodi ka tome da cu mu dosaditi i da ce me svejedno prevariti. Znaci, ti das sebe u svakom smislu i opet te neko pljune posred toga sto si dala. Zato se spremam na zivot bez muskaraca, jednostavno sam odustala i nije mi zao, nemam ocigledno za cim da zalim.
    (Ja, 23. januar 2016 15:26)

    # Link komentara

  20. nekada davno,postojao je matrijarhat. mislim da bi bio savrseno primenljiv i u danasnje vreme,uz odredjene modifikacije. nisam sigurna koliko je klasicna porodica neophodna za odgajanje dece i fizicko i psihicko blagostanje oca i majke. koliko vidimo,zene,ako su prijateljice,provode kvalitetnije vreme medjusobno nego sa partnerima. zene bi trebalo da zive sa decom,u manjim zajednicama,deci bi prijalo drustvo. neke od tih zena zele da cuvaju decu,neke bi zelele da rade. muskarci,ocevi dece,trebalo bi da finansijski pruze sve za svoje dete i njegovu majku. bez brakova,emotivne i seksualne veze bi bile samo takve,neopterecene zajednickim zivotom. sloboda za oba pola. i ziveli bi u daleko iskrenijem i moralnijem drustvu nego ovako,uz nametnute drustvene norme koje nam nisu bioloski predodredjene.
     (aleksis, 23. januar 2016 14:24)

    # Link komentara

  21. Onaj ko ima los sex, vara zbog sexa..
    Onaj ko je emitivno neispunjen, vara zbog toga.. jednostavno..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (menjam nick, 22. januar 2016 21:23)

    Isto kad ga s njom i nemaš zato što se njoj sa tim "ne žuri" :p
    (Necke 26, 23. januar 2016 14:08)

    # Link komentara

  22. @pametnjaković

    Kad god neko objašnjava neko ponašanje "prirodom" najčešće se dođe do toga da pokušava da opravda i objasni svoje tripove a najmanje ima veze sa prirodom.
    Mnoge vrste u prirodi su monogamne, počev od nekih vrsta primata, preko vukova, raznih ptica, do morskih životinja kao npr. Morskih konjića. Priroda nije iznenađena monogamijom.

    @aleksa nije svako mešanje gena poželjno, niti svako mešanje gena produkuje bolju jedinku. To već zahteva prvo selekciju partnera sa dobrim genima, druga dva problema sa tim su što ljudi imaju prikrivenu ovulaciju a nagon nevezan za reprodukciju pa je šansa za trudnoću u nasumicnom susretu mizerna, a drugi problem je specifičnost ljudskog genetskog koda, koji je jako zavistan od sredine i uslova odrastanja, pa tako dete sa fantasticnim genima može postati potpuno mentalno ili emotivno nestabilno, ili slabašno i bolešljivo, ili inteligencijom prosečno ili ispod prosečno zbog loše i nepodsticajne sredine. Upravo zbog dugog perioda zavisnosti od roditelja i ljudskog genoma (ništa na svetu to nema) koji je toliko osetljiv na sredinu.
    (Genetika i priroda, 23. januar 2016 13:50)

    # Link komentara

  23. Kad upoznate devojku koja vam se svidja kazite ''Monogamija je vestacka tvorevina. Muskarcima su nagoni takvi da zelimo sto vise zena, tako se povecava verovatnoca dobrih genetskih kombinacija. Ja volim sve zene''. E, koji to moze taj jeste i musko i covek!!! ALI od vas koji tako mislite to nije u stanju ni jedan :-( Prosto, svoje stavove ne nosite posteno vec lazete. Kao ovaj dole, ima dobru devojku koja se trudi 4 godine i sad se setio da to nije to i da bi mogao da svrlja malo. Ej, 4 godine mladosti mu je dala! Pa bar budi posten pa razgovaraj sa njom. Inace te duge veze to je los posao. 1-2 godine, moze ne moze, brak ili razlaz. Samo, ja imam neke godine i svasta sam videla, prevara debelo kosta i onoga koji vara, neke rane ostaju za ceo zivot, na to su trebali da vas upozore. Cuvajmo dusu svoju!
    (Cojstvo i Junastvo, 23. januar 2016 13:16)

    # Link komentara

  24. To je instinktivno kompulzivno ponašanje. Kod životinja je to normalno i prirodno, kod nas nije zbog veštačkog uređenog sistema normi ponašanja, pravnih i zakonskih okvira, itd. Ali neko ko je po prirodi kompulzivno opsesivan će u svakom slučaju varati i bez obzira na rizike, čak i ako postoji veći rizik veće su šanse da će se upustiti u takve aktivnosti. Ljudi su primitivni, to što živimo u donekle sređenom sistemu koji određuje striktna pravila ponašanja nema šanse da spreči pravu ljudsku prirodu. Gde ste vi videli da bilo koji drugi živi organizmi idu u opštinu ili crkvu, ulaze u brak, i potpisuju neke obavezujuće papire ili se vezuju doživotno za neki drugi organizam, osim parazita. Paraziti kad se prikače žive od domaćina do kraja života.
    (Pametnjaković - there can be only one!, 23. januar 2016 09:46)

    Pametnjakoviću, ti se onda ugledaj na životinje u svemu, a ne samo u seksu, pa idi da živiš u savanu da slediš svoju prirodu, loviš gazele i glođeš koske, ako misliš da je to pametnije nego ovo što rade ljudi. Samo odeš i vikneš: "Bež'te gazele stig'o pametnjaković". Puno ti sreće želim.
    (Čovek, 23. januar 2016 12:15)

    # Link komentara

  25. Jao ma dajte molim vas. Ja žensko, odlepila za drugim muškarcem posle 8 godina veze, ne zato što nisam bila emotivno ispunjena, nije mi ništa falilo u vezi, ali mi se jednostavno fizički dopao :)
    Nisam ništa uradila, ali sam želela, i želim i dalje. Čista fizička privlačnost i ništa drugo. Neću uraditi ništa iz poštovanja, ali bih itekako želela, da se ne lažemo...

    Ljudi nisu monogamni i kraj. Lupajte minuse koliko hoćete, jednostavno smo napravljeni tako. Mislim na oba pola.
    (hahahaha, 22. januar 2016 22:27)

    Kakve to veze ima sa varanjem?

    Imas cetiri opcije. Da ne uradis nista, da raskines pa radis sta hoces, da razgovaras sa svojim deckom o svom problemu ili da prevaris. Dakle to sto ti nisi izabrala decka koji ti se fizicki svidja, pa ti se sad svideo neko drugi, nema nikakve veze sa prevarom. Iako ti se sada to desilo ti i dalje imas nacina da zadovoljis svoje potrebe i da ne prevaris. Stvar je karaktera i izbora, a ne uslovljenosti. Ljudi su monogamni li nisu monogamni u skladu sa tim da li kontrolisu svoje instikte ili ne, da li oni vladaju instiktima ili instikti njima. Covek se razlikuje od zivotinje po tome sto ima mogucnost da uradi. Dakle zivotinje nisu monogamne, ljudi imaju izbor.
    (glupost iritira, 23. januar 2016 11:50)

    # Link komentara

  26. Ono sto mi zovemo " prevara" za prirodu je nesto sasvim normalno, pozeljno. Svaki spoj je sansa za novu kombinaciju gena, mogucnost da se stvori nov kvalitet, bolji imuni sistem, inteligentnije bice. Druga stvar je to sto mi na silu namecemo monogamiju i zenama i muskarcima, pa se onda osecaju zarobljeno i jedni i drugi.
    (Aleksa, 22. januar 2016 23:24)

    Da svi "razmisljaju" kao ti mi bi danas ziveli na ekstremno prenaseljenoj planeti, u plemenima koja se satiru u svakom smislu i od dostignuca bi imali eventualno sekiru. Sva sreca ne razmisljaju svi nagonima, vec i razvijenijim delovima mozga. Radi sve sto ti kaze instikt pa vidi dokle ces da doguras. priroda nam je dala nagone, to je istina, ali i mozak da ih kontrolisemo nam je isto dala priroda. A razum je mnogo razumniji od instikta.
    (borca greda, 23. januar 2016 11:08)

    # Link komentara

  27. љубав је веома прецењена
    (миле, 23. januar 2016 10:23)

    Nesposobnost je veoma podcenjena.
    (glupost iritira, 23. januar 2016 10:56)

    # Link komentara

  28. muskarci varaju zbog zavisnosti od seksa koju razvijaju na razne nacine.
     (Milan, 23. januar 2016 10:33)

    # Link komentara

  29. љубав је веома прецењена
     (миле, 23. januar 2016 10:23)

    # Link komentara

  30. Ne, čovek je samo poverovao racionalizacijama i izgovorima. Muškarci varaju zato što žele seks sa drugim ženama čak i kada vole svoje partnerke, pošto su tako evolutivno programirani, a to programiranje se isključuje, ili, pre, samo veoma oslabljuje, isključivo u periodima izuzetne emotivne i seksualne ispunjenosti/harmonije, koji, doduše, kod nekih ljudi mogu trajati i duge godine. A da li su žene sa kojima varaju manje ili više atraktivne od te partnerke ne igra apsolutno nikakvu ulogu, to nije aritmetika, važno je samo da su dovoljno atraktine za tog muškarca i dostupne. Vrlo sumnjivo istraživanje, pod uticajem političke korektnosti i mode.
     (EU Citizen, 23. januar 2016 10:13)

    # Link komentara

  31. Najvise varamo kad smo nesigurni u sebe
    (Ajeee, 23. januar 2016 10:10)

    # Link komentara

  32. To je instinktivno kompulzivno ponašanje. Kod životinja je to normalno i prirodno, kod nas nije zbog veštačkog uređenog sistema normi ponašanja, pravnih i zakonskih okvira, itd. Ali neko ko je po prirodi kompulzivno opsesivan će u svakom slučaju varati i bez obzira na rizike, čak i ako postoji veći rizik veće su šanse da će se upustiti u takve aktivnosti. Ljudi su primitivni, to što živimo u donekle sređenom sistemu koji određuje striktna pravila ponašanja nema šanse da spreči pravu ljudsku prirodu. Gde ste vi videli da bilo koji drugi živi organizmi idu u opštinu ili crkvu, ulaze u brak, i potpisuju neke obavezujuće papire ili se vezuju doživotno za neki drugi organizam, osim parazita. Paraziti kad se prikače žive od domaćina do kraja života.
    (Pametnjaković - there can be only one!, 23. januar 2016 09:46)

    # Link komentara

  33. Eee jeee
    (Mili, 23. januar 2016 09:42)

    # Link komentara

  34. Za sve koji kažu sve vas pozdravlja Osho, poručujem sve vas pozdravlja Afrika. Jedan od glavnih uzroka siromaštva i opšte zaostalosti i Africi je to što se monogamija nije zapatila i što muškarci isključivo prate svoje nagone. Posledica su porodice u kojima samo jedan roditelj tj majka mora i da zarađuje i da prehranjuje i da vaspitava decu. Pošto je to apsolutno nemoguće za bilo koji broj veći od jedan dece zavrsava se tako što ni kuća nije završena ni deca vaspitana i tako se ceo krug samo ponavlja. Muškarci imaju verovatno jaču nagonski potrebu da se pare sa više ženki ali nas je par hiljada godina istorije civilizacije naučilo zašto to baš i nije najefikasniji način da se zaštiti potomstvo. Kvalitet iznad kvantiteta
    (Lily, 23. januar 2016 09:25)

    # Link komentara

  35. Uvek postoji opravdani razlog!
    (Alex, 23. januar 2016 09:20)

    # Link komentara

  36. Izazovno,uzbudljivo,hrani se ego...Ipak se zamislite,mozda ste nesrecni u toj vezi.I ono sto je veoma važno-"samo da ne znamo i onda nas ne moze povrediti".
    (N01, 23. januar 2016 09:15)

    # Link komentara

  37. @Samuraj
    Jeste u indijskim Vedama se zagovara poligamija, ali opet u instituciji braka i to uz osećaj požrtvovanja i sleđenja propisanih dužnosti. Zapravo samo izuzetan muž može da u svakom smislu zadovolji svojih nekoliko žena. Ni jedna ne sme da se oseća zanemarenom.
    U ovom dobu Kali yuge ništa od toga. Ljudi su postali svadljivi, varaju i prosto su sebični. Stoga je na snazi "eka patni vrata" zavet jedne žene. Interesantno je koliko je zapravo brak prilika za duhovni rast, za posvećenost, doživotnu ljubav, prijateljstvo, razumevanje... Varaju slabi i sebični. Varaju oni koji su u iluziji da sve treba podrediti sopstvenim željama i nagonima.
    Dislajk za Oshovu teoriju.
    (Madhva (Hare Krišna), 23. januar 2016 09:13)

    # Link komentara

  38. Ljudi imaju različite apetite. Neki samo o tome misle i traže način da realizuju svoje potrebe i utroše višak snage i hormona. Drugi to nemaju i mogu bez toga i godinama, a da ne osećaju nikakve poteškoće. Ja sam negde između, ali bliži ovim drugim. Imam puno prijatelja koji makar tvrde da su nazasiti. U tim razgovorima skoro da i ne učestvujem, mene sex ne opcinjava toliko.
     (Musava gugutka, 23. januar 2016 09:12)

    # Link komentara

  39. (Samuraj, 22. januar 2016 21:44) - Znas to sto si opisao, tako zive kerovi po ulicama. Da nije on pisao o njima?
     (Nepristojni stvor, 23. januar 2016 09:00)

    # Link komentara

  40. @glas savesti, u nekim stvarima se slazem sa tobom ali ne i u primeru da je slabost rezervisana za devojcice, ne treba mesati polnost i ljudskost. Naime, postoje opste ljudske osobine i one su iznad pola a to su iskrenost, vernost, postenje, posvecenost... I postoje osobine tradicionalno vezane za pol, pa je tako muskarac: zastitnik, snazan, preduzima akciju dok je zena: blaga, osecajna, puna razumevanja... Dakle, nikako ne mozemo muskarca koji vara, laze ili pokazuje bilo koju slabost nazivati devojcicom. Te osobine gde on pada su u domenu opste ljudskih slabosti. 'Devojcice' itekako umeju biti snazan karakter (iskrene, verne, posvecene) i ostati zenstvene. Ne treba mesati zenstvenost i slabost jer to nikako nije :-)
    (Mirjana, 23. januar 2016 08:52)

    # Link komentara

  41. @Spale
    Sve je to u redu, ali onda budite pošteni i svoj stav otvoreno kažite ženama sa kojima ste/želite da budete... pa ako njima odgovara, lepo, našli ste se.
    (Ok, 23. januar 2016 08:49)

    # Link komentara

  42. @Sika, to sta ti opisujes je POZUDA, osecanje izazvano posmatranjem privlacnih zena i zamisljanje sta bi im radio. Sva se scenarija naravno odvija u glavi pa je to slabost kao i droga, alkohol, prejedanje, kocka...Naravno u 'patrijahalnim'drustvima, takve tendencije se glorifikuju i time prikriva sustina: slabost muskarca da kontrolise svoje nagone ili bar da bude iskren u svojim namerama. Vi takvi niste ni iskreni sto je meni mnogo gore, slabost mogu da razumem. Dakle, u vecini lazete da bi seksom rasteretili svoj napaljeni um a to je onda i manipulacija. Lek postoji no Djavo ne spava pa ste vise ponosni na svoja svalerska dostignuca nego svesni koliko vas licno Pozuda unesrecuje.

    Moram da napomnem, ono sto mi nazivamo divlja plemena nrp u Amazoniji. Tamo su i muskarci i zene goli, ni jedan nema erekciju u toku dana iako gleda sve gole zene oko sebe. Zasto? Zato sto nisu perverzni, nisu u glavi razvili razna scenarija, ne gledaju porno filmove tj nisu zloupotrebili svoju seksualnost. Seks im nema veze sa dokazivanjem, dominacijom, iskoriscavanjem, ni zenama ni muskarcima, prosto zive u harmoniji sa prirodom od koje smo se mi strahovito odvojili, otud i zastranjivanja
    (Mirjana, 23. januar 2016 08:39)

    # Link komentara

  43. Najbolji su mi ovi što sve pravdaju prirodom. Ili u prevodu ja ne vladam sobom. Pa može i tako. Onda je normalno da za života napraviš jedno 70 djece. Jer nije prirodno da koristiš kurton. I budući da nemaš dovoljno para da se brineš o 70-tero djece samo će najjači preživjeti. To se zove prirodna selekcija. Uskoro bi na zemlji bilo ne 7 milijardi nego 27 milijardi od kojih bi 20 bilo stalno gladno, a 5 umiralo svake godine od gladi. Sve je to prirodno. Ali ja ne bi rado živio u takvom svijetu. Cigani imaju po 10-tero djece. Pa koliko preživi, preživi.
    Vidim da mnogi brkaju seksualnu privlačnost sa ljubavlju. Mene mnoge žene seksualno privlače, a nisam ni u jednu od njih zaljubljen.
    U prenesenom značenju, ako ste se najeli kod kuće u gostima vam se najčešće ne jede ni kada vam nude pršut. Ako kod kuće niste jeli, u gostima će punjene paprike biti baš super. Iako možda žena zna napraviti bolje, ali ju danas boli glava. U stvari već ju par tjedana boli glava. Pa i vas zaboli glava za njeno kuhanje. I da li je danas raspoložena za kuhanje jer ste vi već jeli.
    Mislim da tako učestala ženska fora uskraćivanja seksa uslijed svega i svačega na kraju dovodi do nepopravljivih emotivnih šteta i do zahlađenja odnosa što je direktno vodi do emocinalnog nezadovoljstva i na kraju nevjere. Prvo žena emocionalno iznevjeri muža, a poslije je sve moguće.
    (Nije nego, 23. januar 2016 08:37)

    # Link komentara

  44. Ako hoces da jedes pastetu i jogurta do kraja zivot i samo to, moras da imas jak zeludac.

    Zene to ne razumeju.
    (Ministarstvo za lobotomiju, 23. januar 2016 08:36)

    # Link komentara

  45. Nije problem u zeljama i nagonima, vec sto svoje zelje i nagone ljudi stave iznad svega.
    Brak sa decom treba da bude svetinja. Ako sam ok u braku i postujem muza, nisam nasilna, dobra sam majka i partner, sramota je da se razvodi od.mene jer mu se kompas okrenuo na drugu stranu. Mora to sam sa.sobom da resi i da bude prvo covek pa posle muskarac.

    Danas su muskarci sonje, od suknje to suknje traze sebe , zbog malo emocija gube svoj integritet kao stubovi drustva.

    Postojanost braco, vodite , svako voli stabilnog vodju pravog muskarca , ne popustajte. Jesmo mi zene krenule u emancipaciju, a vi ste krenuli u seka perse!

    Malo se zaljubi i odmah rastura porodicu.
    Sacekas malo i pustis da te prodje , jer zelje su prolazne, a porodica je svetinja.
    (Zenq, 23. januar 2016 08:28)

    # Link komentara

  46. Deco, kada budte varali sa 75, onda ostavite komentare. Ovako razmisljate i osecate samo sa manjom glavom. Nemate pojma sta pisete...
    (cika pera, 23. januar 2016 07:59)

    # Link komentara

  47. Jok nego zbog šišarki
     (Kroterfoh, 23. januar 2016 07:47)

    # Link komentara

  48. Varaju jer su nestabilne licnosti, veza u kojoj se nalaze ih ne ispunjava jer su fiksirani sexom
     (cvetkovic mirjana, 23. januar 2016 07:16)

    # Link komentara

  49. @ Stef
    Jesi či razgovarao sa svojom devojkom, jesi li joj rekao da to više nije to i da želiš da viđaš druge devojke? Zašto nisi?
     (mentalni sklop, 23. januar 2016 07:00)

    # Link komentara

  50. Kakvi izgovori ? Drustvo namece monogamiju.Koliko ja znam drustvo i okolina (specijalno Srpska) namece bigamiju ili poligamiju,kako hocete.Zene kad se nadju obavezno pricaju o frajerima a muskarac kad se nadje sa nekim prvo ga pitaju "hej imas sta sa strane?".Sta je to sko nijecnamecanje ? Da li vas je ikad iko pitao hej kako ti je u braku,blago tebi ti si u braku ? Sve sami ribe i machoi.
    (bitni i sitni, 23. januar 2016 06:56)

    # Link komentara

  51. Sto kaze Osho - brak je najgore nesto sto je izmisljeno za coveka. Deca treba da postoje ali ne u brakovima. Pogledajte oko sebe koliko u svakom braku ima depresije,mrznje,kontrole,kritike,osudjivanja. Ima svega samo ne ljubavi.

    Za ljubav je potrebna svesnost oba partnera ali toga je malo kod ljudi uopste.

    Ja volim sve zene.
    (Samuraj, 22. januar 2016 21:44)

    Ocigledno nemas decu. Zivo me zanima kako ti to zamisljas da funkcionise, osim u slucaju da si Seik sa cetiri zene i Haremom i poljem nafte iza palate. U modernom drustvu u kojem se mnogo toga "podrazumeva", samo jedno dete zahteva mnogo, dvoje vec i nemoguce.

    I te teorije o zivotinjskom poreklu.. Pa je l se evolucija dogodila ili nije? Ako jeste, onda su i ti zivotinjski nagoni doziveli promenu.

    Kakvi sve izgovori za jednostavnu cinjenicu za primitivizam iza kojeg stoji jedna fundamentalna neprosvecenost i to bas na temu za koju se predstvljas kao "strucnjak".
     (Adriano_Galliani, 23. januar 2016 05:20)

    # Link komentara

  52. @Stef
    Papiri a? :-D
     (Poeni.net, 23. januar 2016 02:14)

    # Link komentara

  53. Generalno sva istrazivanja o kojima smo imali priliku da citamo meni idu na zivce. To je zato sto su uzorci tih istrazivanja veoma mali naspram broja stanovnika nase planete. To je bila prva zamerka a druga je takodje vezana za prvu tako sto on ispita 200 ljudi koji npr. zive u Londonu. To je jedna kultura sto ne daje pravo da se rezultati globalizuju. I onda izadju sa tim vestima u svet sa naslovom kako su resili neku misteriju. U svakom slucaju bez obzira koliko veliki uzorak uzeli opet nije verodostojno jer se svaka individua po necemu razlikuje od druge i ne mora da ima povezanosti. Jako volim psihologiju i filozofiju i nerado citam slicna istrazivanja i zgrozavam se time. Posebno psihologija u medicini je iritntna. Jednostavno ne mozes istu terapiju prepisati svima koji su manicni jer svaki um ima neki svoj put oporavka i velika greska je stavljati sve te jadne ljude u isti kos.
     (Drako, 23. januar 2016 02:08)

    # Link komentara

  54. Samo procitajte komentare muskaraca ispod i dovoljno da vam se zgadi muski rod. Tvorac je nas zene nemilosrdno kaznio sto nas je osudio na ovakve.
    (Eva, 23. januar 2016 01:25)

    # Link komentara

  55. Muskarci po prirodi nisu monogamni, zato sto su primitivni i vode ih nagoni, kao svaku zivotinju. Drugo, po prirodi nisu okrenuti drugima i spremni na zrtvu kao zene, vec su sustinski iskljucivo okrenuti sebi i kao sto rekoh, svojim nagonima. Prava ljubav je kad ti je necija sreca i dobrobit vaznija od sopstvene srece i dobrobiti ili bar podjednako vazna. U tom smislu, mislim da je mali broj muskaraca koji stvarno istinski vole neku zenu. Uglavnom su nesposobni da istinski vole. Iskreno mi je zao sto je to tako, volela bih da nije.
    (Ja, 23. januar 2016 01:17)

    # Link komentara

  56. Praistorijski nagon profesore. Muškarci varaju da bi ostavili što veće potomstvo, žene varaju da bi svom potomstvu obezbedile bolje uslove.
     (Toma, 23. januar 2016 00:44)

    # Link komentara

  57. Netacno.
    (Jamezdin, 23. januar 2016 00:18)

    # Link komentara

  58. Tacno...
    (Promasen slucaj, 23. januar 2016 00:13)

    # Link komentara

  59. @stef

    A kad je moranje - nije pitanje ;)
    (Viki, 23. januar 2016 00:04)

    # Link komentara

  60. Vidim da neki u komentarima prevaru pravdaju time da im je zena dosadila pa su strast potrazili na drugom mestu. A sta ako ste i vi dosadli vasim zenama, da li ona ima pravo da potrazi nesto sa strane ili je to rezervisano samo za vas? Samo pitam...
    (Nina, 23. januar 2016 00:04)

    # Link komentara

  61. @ Spale @ Samuraj
    Kratko i jasno , SLAZEM SE
     (B92 caruk etisup, 22. januar 2016 23:55)

    # Link komentara

  62. U par duzih veza u kojima sam bio jedan jedini put kada sam pomislio da prevarim devojku je bilo upravo zbog seksa.

    Zasto? Zato sto mi je uskracivala seks uslovno receno jer nisam bio papurac do maksimuma. Naravno veza je kasnije pukla na njenu stetu jer mama nije mogla da vuce sve konce u vezi.

    Pored toga ne mogu da zamislim da neko pozeli da prevari voljenu osobu osim u trenucima "slepila" gde preovlada priroda.
    (Dzoni, 22. januar 2016 23:46)

    # Link komentara

  63. E, a ovo je ona tuga kad je toliko ocigledno da se covek pita kako bre ranije nije bilo opste poznato?
    Pa i muskarci i zene varaju iz niza razloga, neki iz dosade, neki iz osvete, a neki trazeci sebi ispunjenje (sto je zajednicki denominator)
    (Petar, 22. januar 2016 23:27)

    # Link komentara

  64. Ono sto mi zovemo " prevara" za prirodu je nesto sasvim normalno, pozeljno. Svaki spoj je sansa za novu kombinaciju gena, mogucnost da se stvori nov kvalitet, bolji imuni sistem, inteligentnije bice. Druga stvar je to sto mi na silu namecemo monogamiju i zenama i muskarcima, pa se onda osecaju zarobljeno i jedni i drugi.
    (Aleksa, 22. januar 2016 23:24)

    # Link komentara

  65. Sve vas pozdravio Osho!
     (talentovana krcmarica, 22. januar 2016 23:23)

    # Link komentara

  66. Zene zavode,a muskarci jednostavno ne mogu da odbiju.
     (cobo, 22. januar 2016 23:23)

    # Link komentara

  67. Varaju samo iz jednog razloga, nemaju dovoljno karaktera da prekinu nesto sto ih ne ispunjava. Niste monogamni? Glup izgovor. Ako hoces da menjas mnogo partnerki u redu je, raskini sve ozbiljne veze, ne lazi nikog i radi sta hoces. kada upoznas novu devojku predstavi se iskreno i reci sta zelis, a da ne daje dovodis u zabludu. Ili se dogovorite sa zenom da imate otvorenu vezu. Ne, vi bi da imate sigurnu suknju kuci, koja ceka, a vi da sarate i plus da imate sjajan izgovor. Nismo monogamni. Za takve postoji rec, ali nece mi objaviti komentar. Kukavicki i vrlo zenstveno. Saberite se malo. Vi treba da ste muskarci, a ne devojcice.
    (glas savesti, 22. januar 2016 23:12)

    # Link komentara

  68. Trenutno sam u jednoj od takvih situacija. Naime, u vezi sam s jednom devojkom skoro 4 godine. Sve je ok, ona se maksimalno trudi oko mene, oko nas, ali pocelo je da me "popusta". Najgori moguci osecaj. Ono kad ti je neko drag, kad ga volis, a osecas da to vise nije to. Pre neki dan mi se svidela jedna Madjarica i vec smo se dogovorili da se vidimo u nedelju. Nije ljudski, ali moram.
    (Stef, 22. januar 2016 21:21)

    Sto bre nije ljudski? Ti neces da je koljes nego da je mazis, grickas....Samo rokaj, Madjarice su slatkeee! Ja bi hrvaticee :))
     (Western, 22. januar 2016 23:12)

    # Link komentara

  69. (Samuraj, 22. januar 2016 21:44)

    Ono sto sigurno iz te price moze da se zakljuci je da Osho nije monogaman i da je na toj prici koju sad ti forsiras zaradio ogroman novac. Cinjenica. Sve ostalo je slobodno tumacenje. Taj lik nije gadljiv ni na novac, ni na seks. Ima u Indiji ashram (manastir) gde uce ljude meditaciji, a jedan od uslova za ulazak u manastir je test na HIV. Naravno, zna se zbog cega. Svako sa svakim. Ne kazem da taj sistem nije delotvoran, zaista ne znam, ali sam si rekao da se radi o tumacenju. Poprilicno slobodnom. Osho je i poznat po novim metodama. Ne ulazim u to da li su delotvorne ili ne i ne poricem njegovu visoku inteligenciju, ali je on izabrao samo jedan o mogucih puteva. A da li je muskarac monagaman ili nije zavisi iskljucivo od konkretnog muskarca. Mnoge zene takodje nisu monogamne, ni blizu, zato sto su odlucile tako. To njima igra. Sa druge strane, ja sam muskarac i sve bih dao za prelepu monogamnu vezu. Nista to ne moze da zameni. Svi mi imamo urodjen instikt za razmnozavanje koji je neverovatno jak, ali i razuman deo mozga kojim odlucujemo da li cemo taj nagon da sledimo ili ne. Pa ko sta voli. A to sta cemo voleti opet zavisi od milion faktora.
    (eskim, 22. januar 2016 23:04)

    # Link komentara

  70. Dobro bre ljudi i ja sam protiv varanja, 100% sam za čvrstu vezu, ali pitam ja vas da li treba u četrdesetoj godini da masturbiram jer je mojoj ženi jednom mesečno do seksa?
     (Programer, 22. januar 2016 23:01)

    # Link komentara

  71. Sto se tice prvih 14 komentara, blagi uzas. Znate sta, ako niste monogami, volite sve zene, jedna vam brzo dosadi...pre ulaska u bilo kakav odnos sa zenom a narocito pre seksa, zena mora da zna vase stavove! Ko je od vas junaka, muskarcina, sposoban da devojci to saopsti pre seksa? Ja cu vam reci : ni jedan!!! Vi ste samo zavisni od osecaja koji vam pruza kontakt sa zenama, to nema veze sa ljubavlju. Ljubav je nesto drugo, ljubav je posvecenost, vernost, podrska, tolerancija. Nemojte se zanositi, vi takvi, zene ne volite vec ih samo koristite za svoje zadovoljenje. Mi zene treba da se vratimo na ono 'nista pre braka' pa bi se i muskarci upristojili znajuci da nema probavanja malo ova malo ona. Lepo, ako hoces zenu, moras da se zenis i gotovo. decu da podizes, da radis, mislis kako da ih prehranis a ne kad ces koju da prevrnes. Nismo mi kao vrsta spremni za seksualne slobode, totalno smo se dezorjentisali.
    (Mirjana, 22. januar 2016 22:53)

    # Link komentara

  72. Jaoo! Pa stvarno je gre'ota za vas muskarce koji niste monogamni,a mi vam namecemo monogamiju i maltretiramo vas. U ovakvim textovima olosi koji varaju nalaze opravdanja,umiruju svoju savest,ako je uopste i imaju. Sramota je sto se prevare u danasnje vreme smatraju prihvatljivim. I zene varaju,ali sada ne govorimo o nama. Prevara je ponizenje i omalovazavanje...to je glavni pokazatelj da ljubavi nema...kad je muskarcu vaznije da se isprazni s nekom dr***m,bez obzira sto zna koliko ce time povrediti svoju partnerku i kako ce mu to zivot unistiti ako se otkrije....iskalkulisimo! Vredniji su mu tih par minuta od celog svog zivota koji je izgradio sa zenom!! P. S cast izuzetcima koji ne treba da se pronadju u ovom textu,ima jos dragocenih muskaraca na ovom svetu,u manjini,ali ih ima.
    (milena, 22. januar 2016 22:48)

    # Link komentara

  73. Ako bi ikad prevario ženu, to bi bilo tačno zbog toga. Već sam razmišljao na tu temu i slažem se.
    (Miki, 22. januar 2016 22:37)

    # Link komentara

  74. Da su kod muškaraca emocije i seks povezani, ne bi mogli tako lako da razdvajaju ljubav od seksa, što oni po prirodi lako rade. Da se ne lažemo, varaju iz čistog zadovoljstva, ne fali njima ništa.
     (milana, 22. januar 2016 22:34)

    # Link komentara

  75. Mnogo nauke ni oko čega.
     (Milan, 22. januar 2016 22:32)

    # Link komentara

  76. Iskustvo prijatelja sigurno tačno, seks ipak pre emocija ali najviše samopotvrđivanje. Radno mesto idealno za pronalazak partnerke, imate priliku da dobro upoznate osobu suprotnog pola a ako se lepo slažete samo totalna fizička neatraktivnost ce vas sprečiti da probate više. Firme su pravo porodilište vanbračnih veza, neke traju i decenijama.
     (Tuta, 22. januar 2016 22:31)

    # Link komentara

  77. Jao ma dajte molim vas. Ja žensko, odlepila za drugim muškarcem posle 8 godina veze, ne zato što nisam bila emotivno ispunjena, nije mi ništa falilo u vezi, ali mi se jednostavno fizički dopao :)
    Nisam ništa uradila, ali sam želela, i želim i dalje. Čista fizička privlačnost i ništa drugo. Neću uraditi ništa iz poštovanja, ali bih itekako želela, da se ne lažemo...

    Ljudi nisu monogamni i kraj. Lupajte minuse koliko hoćete, jednostavno smo napravljeni tako. Mislim na oba pola.
    (hahahaha, 22. januar 2016 22:27)

    # Link komentara

  78. Kakva glupost, emotivna neispunjenost?! Ljudi, kao i zivotinje, nisu stvoreni da budu monogamni. Civilizacija i drustvene norme su dovele do toga da je porodica stub drustva, samim tim je monogamija nametnuta kao osnovna kategorija. A posto su ljudi misaona bica, naravno da ce uvek nekim razlogom opravdati svoju prevaru. Seksualni nagon je ono sto ga pokrece, a jos ako se pojave emocije, nista ga nece zaustaviti. Da se razumemo, ja ne opravdavam prevaru. Posteno je prekinuti prethodni odnos, pa se upustiti u sledeci. Ali avaj, mi volimo jednim du*etom na dve stolice, za svaki slucaj. Jedino se slazem sa onim delom teksta gde se kaze da kada muskarac vara, obicno vara sa manje atraktivnim devojkama. Toga sam se bas nagledala. Ti kazu da se takve devojke vise trude. Pogadjate zasto. I tu se vracamo na pocetak, tj. na seks i seksualni nagon. Lakse je kupiti muskarca seksom, nego lepim izgledom i pamecu, na zalost.
     (INSAJDER, 22. januar 2016 22:25)

    # Link komentara

  79. ja mislio glumac...
    a ono psiho seksoterapeut?
     (srbistan, 22. januar 2016 22:24)

    # Link komentara

  80. Sto volim one dve rupice iznad guze da vidim...
    (Ivan, 22. januar 2016 22:24)

    # Link komentara

  81. Ja bre neznam sto to radim .neki me djavo tera i doterao me do 787 . Ozenjen deca unucici ali i sad se okrenem za svakom suknjon . Izlazim iz hotelske sobe i prodje li neko dobro du.... Ne mogu a da se ne okrenem . Ponekad razmisljam dali sam normalan . Uvek mi je malo . Imao sam hiljadu puta problem zbog toga ali ne vredi ne mogu drugacije . Neznam sta je dali seks ili emocija ali cim spazim zgodnu zenu prvo sto mi padne napamet je da je vidim u krevetu . Sta ce biti kad budem imao 80 godina i neznam . Do tada ima jos 20 .
    (Sika, 22. januar 2016 22:23)

    # Link komentara

  82. Ja samo znam jedno, jako je lako otkriti ako vas decko/muz vara. Prosto, covek se promeni emotivno, distancira se nekako, otudji i to sto se detektuje ne moze da se glumom nadomesti. Ako zena ima iole ostrije 'antenice' nema sanse da je laze. E, sada, ako ne moze svesno da se sa tim suoci onda nastave da zive srecni u lazi. Sto se teksta tice pitam se kakav je slop ovih 32% koji ne osecaju krivicu? Kakvi su oni to ljudi i sa kakvim su zenama?
    (Mirjana, 22. januar 2016 22:20)

    # Link komentara

  83. Najvise varaju ovi sto moralisu.
    (😉, 22. januar 2016 22:15)

    # Link komentara

  84. Nije istina, jednostavno dosadi jedna te ista žena i samo malo promene, pa makar i na gore. Meni bi i Naomi Campbel dosadila. Možda sam bolestan, ali tako je.
     (Spale, 22. januar 2016 22:01)

    # Link komentara

  85. Doktore, to sam ja mogao da ti kazem jos juce, samo da si pitao... Da ne bacas lovu na istrazivanje.
     (Ironije Mudri, 22. januar 2016 21:48)

    # Link komentara

  86. Ma to likovi opravdavaju sebe kako bi umirili savest ''emotivno nezadovoljstvo'', kao da ulaze u ulogu žrtve, kakve emocije...Jednostavno, po prirodi nismo monogamni i tu sve počinje i sve se završava. I da si emotivno ispunjen ne garantuje da nećeš da varaš ako se poklope okolnosti. Kad se ukaže prilika bez oklevanja, posle se kaješ ako nisi, a mogao si...
     (mareee, 22. januar 2016 21:48)

    # Link komentara

  87. Ovo nije tacno. On je ispitao 200 muskaraca ali to nije dovoljno da se dobije konacan odgovor.

    Odgovor je jos Osho dao pre 40 godina u radio intervjuima koji su kasnije sakupljeni u jednu knjigu pod nazivom Osho- Yoga Sutre Patandjali. Patandjali je pisao pre 5,000 godina kratke sutre ali je onome ko ih razume ( Osho ) bilo potrebno 1,200 strana u 10 knjiga da ih detaljno objasni danasnjim citaocima.

    I tu je lepo opisano da muskarac nije monogaman. Jednostavano nismo papagaji niti pingivini , mozemo da volimo vise zena. Zena sa druge strane moze da bude pored jednog muskarca do kraja zivota. Sve je ovo igra muske i zenske energije.

    To nam je urodjeno. Nemojte sebe kriviti ako osecate strast za drugom zenom. Niste valjda ocekivali da ce 10 godina da vam se dopada samo vasa zena bez obzira kako ona izgleda.

    Ceo kosmos je napravljen po principu Torusnog sirenja energije. Mi smo napravljeni da se sirimo na svim nasim nivoima. Nista nije pogresno da imate vise zena.

    Naravno, ovde sada nastupaju na scenu razne verske i kulturne limitacije koje vesto prikrivamo monogamijom. Tu su i opravdanja.

    Sto kaze Osho - brak je najgore nesto sto je izmisljeno za coveka. Deca treba da postoje ali ne u brakovima. Pogledajte oko sebe koliko u svakom braku ima depresije,mrznje,kontrole,kritike,osudjivanja. Ima svega samo ne ljubavi.

    Za ljubav je potrebna svesnost oba partnera ali toga je malo kod ljudi uopste.

    Ja volim sve zene.
    (Samuraj, 22. januar 2016 21:44)

    # Link komentara

  88. Tuđe je uvek slađe!
     (pravda, 22. januar 2016 21:41)

    # Link komentara

  89. pa malo od oba... bas kao i kod zena.
     (stefan, 22. januar 2016 21:32)

    # Link komentara

  90. Ova na slici podseca na moju Oblandu, ja sam zbog nje I zgresio, ne zbog sexa, moja Oblanda je najbolja!
     (Bogotac, 22. januar 2016 21:32)

    # Link komentara

  91. Onaj ko ima los sex, vara zbog sexa..
    Onaj ko je emitivno neispunjen, vara zbog toga.. jednostavno..
     (menjam nick, 22. januar 2016 21:23)

    # Link komentara

  92. To je apsolutno tačno! Žene očekuju ljubav i pažnju od nas, a nama ne daju ni deseti deo od onoga sto mi njima dajemo.
     (Mića, 22. januar 2016 21:23)

    # Link komentara

  93. Nije loša teorija. I mislim da ima tu istine. Emotivna neispunjenost je realnost kod muškaraca zato što se oni u suštini ništa ne pitaju što se tiče partnerke sa kojom će da se ožene. Jedva 10% muškaraca se nešto pita i to oni koji imaju para i lepotani, a ostalo je za žene "vazduh" i mora dobro da se pomuči da bi im pridobio pažnju . Tako da se uzima ono što je realnost a ne što mu odgovara po karakteru i temperamentu. Partnerke nalaziš uglavnom po klanu ili dreštvenoj sredini gde se krećeš. Može na primer neka devojka ili žene da ti se sviđa i fizički i kao ličnost ali ako je ona mnogo lepa a ti nemaš para teško da će tu biti nešto. Mislim možeš ti da pričaš sa njom ali nećeš moći dalje da ideš od poznaničkog i prijateljskog odnosa.
    (Aron, 22. januar 2016 21:22)

    # Link komentara

  94. Trenutno sam u jednoj od takvih situacija. Naime, u vezi sam s jednom devojkom skoro 4 godine. Sve je ok, ona se maksimalno trudi oko mene, oko nas, ali pocelo je da me "popusta". Najgori moguci osecaj. Ono kad ti je neko drag, kad ga volis, a osecas da to vise nije to. Pre neki dan mi se svidela jedna Madjarica i vec smo se dogovorili da se vidimo u nedelju. Nije ljudski, ali moram.
     (Stef, 22. januar 2016 21:21)

    # Link komentara

  95. Vi ste u teskom problemu.
    (Gogi, 22. januar 2016 21:18)

    # Link komentara

  96. ima istine, emocije su vezane direktno za testise... kod nas muskaraca
     (milan, 22. januar 2016 21:16)

    # Link komentara

  97. Seks nikad nije samo seks. Bez obzira bila jedinka koja ga upražnjava svesna toga ili ne.
     (prevarant, 22. januar 2016 21:09)

    # Link komentara