Utorak, 19.07.2022.

19:36

Kon upozorava da maske moraju da se nose: "Jedna osoba sada može da zarazi do 20 ljudi"

Izvor: RTS

Kon upozorava da maske moraju da se nose: "Jedna osoba sada može da zarazi do 20 ljudi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

balkanac

pre 1 godinu

za mene ova gospoda više nemaju kredibilitet.ako hoće da budu oni koji štite Srbiju od bolesti i da udaraju rukom o sto i tvrde da su oni ti koji nas štite,onda treba da stanu jasno i glasno protiv euro prajda u Beogradu,jer zna se ko prenosi majmunska boginje ,a to će biti rasadnik istih

mrk

pre 1 godinu

(tako je, 21. jul 2022 18:51)

da li je moguce da ste toliko ograniceni??? nije poenta u srtnim slucajevima, poenta je u nivou zaraze, aman zaboga. i kako vam vise ne dosadi da pominjete te rakove, infarkte itd? kakve to veze ima? ovo je bolest koja se prenosi vazduhim!!!!

tako je

pre 1 godinu

Kod mlađih od 60 imaš 99.98% šanse od zaraze koronom ništa da ti se ne desi.

I šta sad zbog ovih 0.01% kritičnih i rizičnih čitav svijet na njih da pazi i zbog njih svi da nosimo maske i na njih da pazimo, sami da se paze!
(Deep Throat, 20. jul 2022 12:34)

Na zvanicnom dnevnom korona izvestaju u Srbiji pise da je smrtnost 0.78%. To je, pretpostavljam, smrtnost od pocetka, tj ukljucuje i vreme kada nije bilo adekvatnih terapija itt.
To je smesno u odnosu na neke druge bolesti. Ako nema ima kancer, operisu ga, prate ga par godina, i onda zakljuce na osnovu slicnih slucajeva da je verovatnoca povratka polesti ispod par procenata, doktori na zapadu preporuce da prekinu sa pracenjem jer se smatra izlecenim. Ovo znam iz prve ruke sa clanom sire familije.
Znaci, 0.78% je smesno (a to ukljucuje i one bas ugrozene kategorije preko 75 godina)... na NASLOVNOJ strani worldometer-a naveden ukupan broj zarazenih i umrlih - kada izracunate procenat smrtnost je 1.1% sto je, takodje, strasno nizak procenat. Ukupno, u celom svetu, je umrlo 6.4 miliona ljudi za skoro 2.5 godine, a 2020.su pricali o desetinama, pa i stotinama miliona.

lily

pre 1 godinu

Pazi sad, pred kraj sezone jedan moze da zarazi 20, ok, koliko je jedan mogao da zarazi u martu, aprilu, maju, junu? I tada smo imali po 30, 40 zarazenih dnevno, pa nije se brojka dizala na stotine i hiljade svaki naredni dan a maske se nisu nosile, ljudi zivjeli normalno... mislite o tome.
(Moracki zet, 19. jul 2022 23:12)

pa razmisli ti i slicni tebi. jer samo bacate neke nebuloze pre upotrebe istog. u martu nisi isao na more medju 1000 ljudi, sad ides.. eto teme za diskusiju sa komsinicom ili pivom ispred zadruge sa pajtosima avaxima

Miki

pre 1 godinu

Evo ovog vec nekoliko dana ponovo rasipa pamet jos samo Tiodor fali pa da pocne muzika "CETIRI VAKCINE HOCU JA NECU JEDNU,NI DVE NI TRI A PO JEDNU MASKU NA SVAKI TELESNI OTVOR OD GORE DO DOLE PA SE SAMO VIJORI " jos kad bi maske bile u boji duge pa da budemo udeseni po PS-u

mrk

pre 1 godinu

(Deep Throat, 20. jul 2022 12:34)

moj automehanicar, stariji ali zdrav covek je od dobijanja temperature, do upale pluca do smrti proziveo 3 dana! pripisi cemu to hoces, ali to teranja maka na konac, gde ti hoces sad sve na papir, mozes samo da histerises. covek je otisao za 3 dana a ti i dalje teraj pravdu na papiru. i sram da te bude od onih koji su izgubili nekog od ovog virusa, hteo ti to da priznas ili ne

Павле

pre 1 godinu

Поштована Маријо,

мој друг је са својом супругом, дететом и таштом добио потврду да су сви заражени. Провере су урадили у новој болници у Батајници. Чекали су два сата да их приме. Разлог за чекање је што су стално стизала болничка кола која су довозила оболеле од Ковид-а.
Сви моји пријатељи, који су били болесни у претходни месец дана јесу имале све описане, како се наводи лакше симптоме. Ипак, већина ми је рекла да осећаје које су проживели и које сада осећају никако нису исти са онима које су проживели и осетили током било које ранијег обољевања од такозваног обичног, грипа.
Слажем се да није нимало лако прихватити чињеницу да пролазимо и овакву појаву у животима свих нас.
На крају, и не мора свако да схвати да је све то озбиљно. Али, постоји скоро седам милијарди људи око нас и са нама. И они имају право да им се омогући да остану здрави и да живе.

rebro

pre 1 godinu

@LudZbunjenNormalan, shvataš da je molekul virusa daleko manji od molekula vazduha, a on prolazi i kroz masku FFP2?
Znači ako možeš da dišeš onda i da skupljaš viruse, ali pošto je ovo prehlada sa imenom korona onda nema nikakve potrebe da se nose maske.

pekar

pre 1 godinu

Sta bre ti lupetas ? Jesi ucio medicinu pa sad imas pravo da siris nebuloze ?!
(zoki, 20. jul 2022 00:15)

Zamisli uđeš u pekaru, kupiš burek i kad počneš da jedeš, ne sviđa ti se, požališ se, a moj kolega skoči na tebe "šta lupetaš, ako ne znaš sam da napraviš bolje, ćuti tu i jedi!"

Marija

pre 1 godinu

Ajde ovaj što lupeta konstantno, na to smo navikli.
Ja se pitam ko još uvek ide da se testira, simptomi kao kod prehlade, pa da li je bitno jel korona ili neki drugi virus...

rebro

pre 1 godinu

@pametnica, zašto se niste testirali na prehladu?
Znate da je prehlada virusno obolenje? Testirajte se i na grip i bićete pozitivni.
Jedini je problem što Vam ne dozvoljavaju testiranje na druge viruse. Samo na koronu.

Deep Throat

pre 1 godinu

Bila sam jako prehlađena, nisam se testirala, ali, kada idem među ljude, stavim masku. Ne želim da nikoga moj bezobrazluk i bahatost i neznanje košta života.
(pametnica, 19. jul 2022 23:36)

Koga je korona ikad koštala života?!

Nikad ni nikoga, nema nijedan van svake sumnje dokazano utvrđeni slučaj da je iko ikad umro da je smrt imala bilo kakve veze s koronom.

Postoje na stotine virusa s identičnim simptomima koji se ekskluzivno pripisuju koroni, a sam korona virus o kojem tu dve godine mantraju nikad nije izolovan.

Kod mlađih od 60 smrtnost je približno nula i to samo ako pozitivan korona test uzimamo u obzir.

Prosječna stopa smrtnosti je 1.7% i to sve isključivo kod teških kroničnih bolesnika s po nekoliko teških bolesti, dve trećine su imali po 4 ili više bolesti i 96% su stariji od 70.

Kod mlađih od 60 imaš 99.98% šanse od zaraze koronom ništa da ti se ne desi.

I šta sad zbog ovih 0.01% kritičnih i rizičnih čitav svijet na njih da pazi i zbog njih svi da nosimo maske i na njih da pazimo, sami da se paze!

slobinator

pre 1 godinu

(Deda, 19. jul 2022 23:05)
sreća pa si ozdravio.bilo je na žalost mnogo onih koji nisu ili kojima su ostale trajne posledice.da li je sve ovo bilo vredno raznih zatvaranja ili ograničenja diskutabilno je.verovatno jeste jer je otrov bačen među ljude.da nešto nije u redu i normalno dokaz je da toliko ljudi leti dobija virus.virusi su uvek aktivni u kasnu jesen i zimu.ovaj virus je ostavio veće posledice po čovečanstvo od španske groznice,prvo jer je ona kraće trajala,a drugo,neverovatno je da posle 100 godina čovečanstvo nije našlo efikasniji način borbe protiv patogena od nošenja maski i pranja ruku

ide to

pre 1 godinu

Jer korona je bila neminovna, kroz svakog coveka je do sada prosla minimum dva puta, bio on toga svestan ili ne.
(Deda, 19. jul 2022 23:05)
Pa proce jos 22 puta


Ne maskama koje su donele mnogima rak i smrt što je činjenica.
(Zahtev, 19. jul 2022 23:11)
Znaci nema dalje, totalna metastaza ludila...


Samo vi odbijajte maske i sl. ima da za 10 godina izgubimo i do 10% stanovnika od korone

vitorul

pre 1 godinu

Ako mu se nosi nek nosi, ali svii znamo da obicna maska ne sprecava zarazu...
(LudZbunjenNormalan, 19. jul 2022 19:42)
Naravno.Niti Kon sada niti bilo ko bilo kada nije rekao da obicna maska sprecava zarazu. Ima jedna ne tako neobicna. Zove se N95 i dozvoljava samo 5% onoga sto je krenulo da udje u tebe i da udje. Nekoga i tih 5% razvali. Nekoga ni 50% ne dotakne. Idi pa igraj ruski rulet dok ti ne opali u glavu. Niko ti ne brani.
(Zapisnik, 19. jul 2022 21:37)

A, ti uzmi tu N95 pa nabij na nos i usta i prošetaj malo po ovoj vrućini, uđi u gradski prevoz, a još ako moraš da radiš onda je ugođaj potpun. Bolje je umreti od korone nego se ugušiti pod N95.

Argentto

pre 1 godinu

Jesu li sledece dve nedelje kljucne ? Ili one tamo dve posle ove prve dve nedelje ?
Ponedeljak i utorak deca ne treba da idu u skolu, sreda j cetvrtak deca treba da idu u skolu.. za petak cemo da vidimo..

Zbrdvic

pre 1 godinu

kaze mi komsinica doktorka, da se "ovo" prenosi kao sto lazu, ceo svet bi 3 puta bio zarazen za 3 i po sata..... (samo, nemogu avioni tako brzo da nadlete ceo svet, jbg....)
ja joj verujem.....

samo kazem

pre 1 godinu

strah je najjaci virus! mene nisu uplasili, jer sam resila da se ne plasim! savetujem svima da donesu takvu odluku i ne potpadaju pod uticaj tzv "struke"!

Aleksandar 2

pre 1 godinu

Upravo sam ozdravio od korone. I da, imao sam dva dana 39 temp. Ali opet ne razumem, da li je to bilo vredno da tri godine budemo taoci svega ovoga, da toliko oborimo zivotni standard, slobodu kretanja, socijalni kontakt, da se svi toliko otudjimo. Mislim da ne. Olako smo se odrekli slobode i standarda, i sve to ni za sta. Jer korona je bila neminovna, kroz svakog coveka je do sada prosla minimum dva puta, bio on toga svestan ili ne
_-----------------
Zato sto ne razumes,ne treba ni da javno izjavis misljenje.Sramotis se.
Prvobitni Vuhan soj je bio strasan,nepoznanica,panika.Nema lekova,protokola,sanitetskog materijala,Koa u filmu.
Delta nas je razvalila jacinon i Ro brojem.
Omikron je visokoprenosan,Ro mozda i do 20,ali ga zdravi ljudi uglavnom dobro podnose.ZDRAVI LJUDI,JAKOG IMUNITETA.
E,sad,sto ces mozda,a mozda i neces,da ubijes 2-3 komsija penzionera ili starog oca,majku nesvesno,kao kliconosa,,to je ipak do evolutivnog razvoja mozga i razlicite mogucnosti pojedinca da pojmi svet oko sebe.
Naravno,o posledicima koje su tu,posle svakog puta kad se prelezi virus,niko ne prica.Hipertenzija,nagli otkicaji srca,problemi sa disanjem,psihicki problemi i strah...
Zato,nekad ne treba 'vatati tastaturu 'za svaki komentar,jel zelis da izgledas pametnije u svojim ocima."Nece da moze".

teorija zavere

pre 1 godinu

"...Srbi suinave inadzije i oni nece da se pokore i shvate da je virus smrtonosan i da drugima ugrozavaju zivoz.Toliko.
(Smilja)" ---
Draga Smiljo, način na koji pišeš je krajnje nepismen, ali opet rekla si jednu veoma bitnu stvar. Suština mera i jeste da se narod pokori, da bespogovorno radi šta mu je naređeno, iako to nema nikakve logike.

...

pre 1 godinu

Ne morate da ga osuđujete. Čovek samo mora da opravda svoju poziciju i platu. I iza njega stoji neko ko ga svakodnevno pita šta ćemo da radimo sa koronom, zašto raste broj zaraženih i slično.

zoki

pre 1 godinu

Zato što ste razvalili imunitet vakcinama. Šta ti tačno nije jasno?
(Bili piton, 19. jul 2022 19:56)

Sta bre ti lupetas ? Jesi ucio medicinu pa sad imas pravo da siris nebuloze ?!

Zahtev

pre 1 godinu

Daj ostavku jer se u Srbiji prošle godine rodilo manje ljudi nego što je umrlo i to za oko sto hiljada.
Ne maskama koje su donele mnogima rak i smrt što je činjenica.

carnal flower

pre 1 godinu

"Mi ne možemo da promenimo evolutivni tok virusa", zaključio je Kon.



Једнако као што не можемо селективним притиском да делујемо на еволутивни ток бактерија ка резистентним сојевима на антибиотике у оптицају.

Big bang

pre 1 godinu

Daj nešto da stavim na oči a i na uši,samo da ih ne gledam i ne slušam.Jedino tako čovek ostaje zdrav.Kad ne gledaš sve ove naručene "paničare" sve je lakše....

Deda

pre 1 godinu

Upravo sam ozdravio od korone. I da, imao sam dva dana 39 temp. Ali opet ne razumem, da li je to bilo vredno da tri godine budemo taoci svega ovoga, da toliko oborimo zivotni standard, slobodu kretanja, socijalni kontakt, da se svi toliko otudjimo. Mislim da ne. Olako smo se odrekli slobode i standarda, i sve to ni za sta. Jer korona je bila neminovna, kroz svakog coveka je do sada prosla minimum dva puta, bio on toga svestan ili ne.

pametnica

pre 1 godinu

Bila sam jako prehlađena, nisam se testirala, ali, kada idem među ljude, stavim masku. Ne želim da nikoga moj bezobrazluk i bahatost i neznanje košta života.

Moracki zet

pre 1 godinu

Pazi sad, pred kraj sezone jedan moze da zarazi 20, ok, koliko je jedan mogao da zarazi u martu, aprilu, maju, junu? I tada smo imali po 30, 40 zarazenih dnevno, pa nije se brojka dizala na stotine i hiljade svaki naredni dan a maske se nisu nosile, ljudi zivjeli normalno... mislite o tome.

Qwerty

pre 1 godinu

Problem svih vas je u tome sto uopste pominjete vakcine, maske, distancu itd. Pa evo znam ih sada ZARAZENIH vise, I to je prehlada, kao I uvek. Drugar I njegova zena se ZARAZILI, temperatura ispod 38 dan dva I to je to. Pa ja ne znam da to neko nije imao ne samo zimi, nego I leti, nekada u zivotu. Ispada da ne smes biti prehladjen. Nema nicega u odnosu na pre, to su sve virusi koje zdrava osoba ili ne primeti ili eto bude prehladjena koji dan. Pa sta?!?! Strah je cudo.

finska i svedska

pre 1 godinu

(vvll, 19. jul 2022 20:46)
I grip zna da preskoci sezonu/godinu dana a ne korona. Ebola i sl. i po nekoliko godina pa i decenija pa se vrati. Nikad nijedan nije skroz nestao.

Ali da bi to ukapirao moras imati IQ>100 i bar regularno zavrsenu osnovnu skolu, inace dzabe

Zapisnik

pre 1 godinu

Ako mu se nosi nek nosi, ali svii znamo da obicna maska ne sprecava zarazu...
(LudZbunjenNormalan, 19. jul 2022 19:42)
Naravno.Niti Kon sada niti bilo ko bilo kada nije rekao da obicna maska sprecava zarazu. Ima jedna ne tako neobicna. Zove se N95 i dozvoljava samo 5% onoga sto je krenulo da udje u tebe i da udje. Nekoga i tih 5% razvali. Nekoga ni 50% ne dotakne. Idi pa igraj ruski rulet dok ti ne opali u glavu. Niko ti ne brani.

Smilja

pre 1 godinu

Dr.Kon a ko vasslusa ljudi su idioti ja kada mogla da docaram ponasanje ljudi svuda to bi trebao citav roman,vecina prostak i dLje misli da virus ne postoji da je to laz prosto hocu da poludim druga grupa ljudi su krajnje prosti sto se toce higijene ,a treca grupa se prosto ruga svima koji nose maske a nose ih jako malo ljudi prodvci apotekari zubari uopste nemju maske tako da je to jedno rasulo a SZO je natedila da vlade svake drzave moraju da. Rate obavezno nosenje maski sta radi vlada srbije neznam i nemamo je tako da je bogu pomoc ko prezivi ovo ludilo.Srbi suinave inadzije i oni nece da se pokore i shvate da je virus smrtonosan i da drugima ugrozavaju zivoz.Toliko.

realno

pre 1 godinu

U jednoj recenici da imunitet od vakcine na novu varijantu nema uticaja a u drugoj vakcinisite se.
I sam sam vakcinisan i racunam ok sprecili smo masovnije umiranjeni napamet pimajuci nesto poluprovereno zarad kolektivnog dobra a sada dosta gluposti.

vvll

pre 1 godinu

hahahahha
pa dobro čoveče dal si relaan više...
gde je korona prošlih godinu dana...
sad se vraća sa godisnjeg odmora i udara najjače....
dal si realan da sad uopšte spominješ koronu....
sraaam vas bilo!!!!!!

Zlopamtilo

pre 1 godinu

Prvo da vam kažem da ja o epidemiologiji, virusologiji i celoj priči pojma nemam, ali...
Da se poigramo neka udari + na ovaj komentar onaj ko misli da ja imam veći a - nek izabere onaj ko misli da imam manji kredibilitet od Predraga Kona.

Nadam se da sam kredibilniji jer ništa nisam slagao - pojma nemam o epidimiji.

Marko

pre 1 godinu

Od pocetka sam namerno nosio najtanju pamucnu masku, a sad ako opet bude obavezna, onda cu neku poput zenskih najlon carapa. Ali svugde cu da ulazim bez maske, tek kad me opomenu, stavicu tu tanku...

Bili piton

pre 1 godinu

"Mi ne znamo zašto je tako. I ne znamo zašto nema očekujućeg imuniteta koji smo naučili da imamo", napomenuo je epidemiolog."

Zato što ste razvalili imunitet vakcinama. Šta ti tačno nije jasno?

Zlopamtilo

pre 1 godinu

Prvo da vam kažem da ja o epidemiologiji, virusologiji i celoj priči pojma nemam, ali...
Da se poigramo neka udari + na ovaj komentar onaj ko misli da ja imam veći a - nek izabere onaj ko misli da imam manji kredibilitet od Predraga Kona.

Nadam se da sam kredibilniji jer ništa nisam slagao - pojma nemam o epidimiji.

Bili piton

pre 1 godinu

"Mi ne znamo zašto je tako. I ne znamo zašto nema očekujućeg imuniteta koji smo naučili da imamo", napomenuo je epidemiolog."

Zato što ste razvalili imunitet vakcinama. Šta ti tačno nije jasno?

vvll

pre 1 godinu

hahahahha
pa dobro čoveče dal si relaan više...
gde je korona prošlih godinu dana...
sad se vraća sa godisnjeg odmora i udara najjače....
dal si realan da sad uopšte spominješ koronu....
sraaam vas bilo!!!!!!

realno

pre 1 godinu

U jednoj recenici da imunitet od vakcine na novu varijantu nema uticaja a u drugoj vakcinisite se.
I sam sam vakcinisan i racunam ok sprecili smo masovnije umiranjeni napamet pimajuci nesto poluprovereno zarad kolektivnog dobra a sada dosta gluposti.

Deda

pre 1 godinu

Upravo sam ozdravio od korone. I da, imao sam dva dana 39 temp. Ali opet ne razumem, da li je to bilo vredno da tri godine budemo taoci svega ovoga, da toliko oborimo zivotni standard, slobodu kretanja, socijalni kontakt, da se svi toliko otudjimo. Mislim da ne. Olako smo se odrekli slobode i standarda, i sve to ni za sta. Jer korona je bila neminovna, kroz svakog coveka je do sada prosla minimum dva puta, bio on toga svestan ili ne.

Qwerty

pre 1 godinu

Problem svih vas je u tome sto uopste pominjete vakcine, maske, distancu itd. Pa evo znam ih sada ZARAZENIH vise, I to je prehlada, kao I uvek. Drugar I njegova zena se ZARAZILI, temperatura ispod 38 dan dva I to je to. Pa ja ne znam da to neko nije imao ne samo zimi, nego I leti, nekada u zivotu. Ispada da ne smes biti prehladjen. Nema nicega u odnosu na pre, to su sve virusi koje zdrava osoba ili ne primeti ili eto bude prehladjena koji dan. Pa sta?!?! Strah je cudo.

Big bang

pre 1 godinu

Daj nešto da stavim na oči a i na uši,samo da ih ne gledam i ne slušam.Jedino tako čovek ostaje zdrav.Kad ne gledaš sve ove naručene "paničare" sve je lakše....

Marko

pre 1 godinu

Od pocetka sam namerno nosio najtanju pamucnu masku, a sad ako opet bude obavezna, onda cu neku poput zenskih najlon carapa. Ali svugde cu da ulazim bez maske, tek kad me opomenu, stavicu tu tanku...

Moracki zet

pre 1 godinu

Pazi sad, pred kraj sezone jedan moze da zarazi 20, ok, koliko je jedan mogao da zarazi u martu, aprilu, maju, junu? I tada smo imali po 30, 40 zarazenih dnevno, pa nije se brojka dizala na stotine i hiljade svaki naredni dan a maske se nisu nosile, ljudi zivjeli normalno... mislite o tome.

Zahtev

pre 1 godinu

Daj ostavku jer se u Srbiji prošle godine rodilo manje ljudi nego što je umrlo i to za oko sto hiljada.
Ne maskama koje su donele mnogima rak i smrt što je činjenica.

carnal flower

pre 1 godinu

"Mi ne možemo da promenimo evolutivni tok virusa", zaključio je Kon.



Једнако као што не можемо селективним притиском да делујемо на еволутивни ток бактерија ка резистентним сојевима на антибиотике у оптицају.

pametnica

pre 1 godinu

Bila sam jako prehlađena, nisam se testirala, ali, kada idem među ljude, stavim masku. Ne želim da nikoga moj bezobrazluk i bahatost i neznanje košta života.

Zapisnik

pre 1 godinu

Ako mu se nosi nek nosi, ali svii znamo da obicna maska ne sprecava zarazu...
(LudZbunjenNormalan, 19. jul 2022 19:42)
Naravno.Niti Kon sada niti bilo ko bilo kada nije rekao da obicna maska sprecava zarazu. Ima jedna ne tako neobicna. Zove se N95 i dozvoljava samo 5% onoga sto je krenulo da udje u tebe i da udje. Nekoga i tih 5% razvali. Nekoga ni 50% ne dotakne. Idi pa igraj ruski rulet dok ti ne opali u glavu. Niko ti ne brani.

finska i svedska

pre 1 godinu

(vvll, 19. jul 2022 20:46)
I grip zna da preskoci sezonu/godinu dana a ne korona. Ebola i sl. i po nekoliko godina pa i decenija pa se vrati. Nikad nijedan nije skroz nestao.

Ali da bi to ukapirao moras imati IQ>100 i bar regularno zavrsenu osnovnu skolu, inace dzabe

Marija

pre 1 godinu

Ajde ovaj što lupeta konstantno, na to smo navikli.
Ja se pitam ko još uvek ide da se testira, simptomi kao kod prehlade, pa da li je bitno jel korona ili neki drugi virus...

pekar

pre 1 godinu

Sta bre ti lupetas ? Jesi ucio medicinu pa sad imas pravo da siris nebuloze ?!
(zoki, 20. jul 2022 00:15)

Zamisli uđeš u pekaru, kupiš burek i kad počneš da jedeš, ne sviđa ti se, požališ se, a moj kolega skoči na tebe "šta lupetaš, ako ne znaš sam da napraviš bolje, ćuti tu i jedi!"

vitorul

pre 1 godinu

Ako mu se nosi nek nosi, ali svii znamo da obicna maska ne sprecava zarazu...
(LudZbunjenNormalan, 19. jul 2022 19:42)
Naravno.Niti Kon sada niti bilo ko bilo kada nije rekao da obicna maska sprecava zarazu. Ima jedna ne tako neobicna. Zove se N95 i dozvoljava samo 5% onoga sto je krenulo da udje u tebe i da udje. Nekoga i tih 5% razvali. Nekoga ni 50% ne dotakne. Idi pa igraj ruski rulet dok ti ne opali u glavu. Niko ti ne brani.
(Zapisnik, 19. jul 2022 21:37)

A, ti uzmi tu N95 pa nabij na nos i usta i prošetaj malo po ovoj vrućini, uđi u gradski prevoz, a još ako moraš da radiš onda je ugođaj potpun. Bolje je umreti od korone nego se ugušiti pod N95.

teorija zavere

pre 1 godinu

"...Srbi suinave inadzije i oni nece da se pokore i shvate da je virus smrtonosan i da drugima ugrozavaju zivoz.Toliko.
(Smilja)" ---
Draga Smiljo, način na koji pišeš je krajnje nepismen, ali opet rekla si jednu veoma bitnu stvar. Suština mera i jeste da se narod pokori, da bespogovorno radi šta mu je naređeno, iako to nema nikakve logike.

Deep Throat

pre 1 godinu

Bila sam jako prehlađena, nisam se testirala, ali, kada idem među ljude, stavim masku. Ne želim da nikoga moj bezobrazluk i bahatost i neznanje košta života.
(pametnica, 19. jul 2022 23:36)

Koga je korona ikad koštala života?!

Nikad ni nikoga, nema nijedan van svake sumnje dokazano utvrđeni slučaj da je iko ikad umro da je smrt imala bilo kakve veze s koronom.

Postoje na stotine virusa s identičnim simptomima koji se ekskluzivno pripisuju koroni, a sam korona virus o kojem tu dve godine mantraju nikad nije izolovan.

Kod mlađih od 60 smrtnost je približno nula i to samo ako pozitivan korona test uzimamo u obzir.

Prosječna stopa smrtnosti je 1.7% i to sve isključivo kod teških kroničnih bolesnika s po nekoliko teških bolesti, dve trećine su imali po 4 ili više bolesti i 96% su stariji od 70.

Kod mlađih od 60 imaš 99.98% šanse od zaraze koronom ništa da ti se ne desi.

I šta sad zbog ovih 0.01% kritičnih i rizičnih čitav svijet na njih da pazi i zbog njih svi da nosimo maske i na njih da pazimo, sami da se paze!

rebro

pre 1 godinu

@pametnica, zašto se niste testirali na prehladu?
Znate da je prehlada virusno obolenje? Testirajte se i na grip i bićete pozitivni.
Jedini je problem što Vam ne dozvoljavaju testiranje na druge viruse. Samo na koronu.

samo kazem

pre 1 godinu

strah je najjaci virus! mene nisu uplasili, jer sam resila da se ne plasim! savetujem svima da donesu takvu odluku i ne potpadaju pod uticaj tzv "struke"!

Aleksandar 2

pre 1 godinu

Upravo sam ozdravio od korone. I da, imao sam dva dana 39 temp. Ali opet ne razumem, da li je to bilo vredno da tri godine budemo taoci svega ovoga, da toliko oborimo zivotni standard, slobodu kretanja, socijalni kontakt, da se svi toliko otudjimo. Mislim da ne. Olako smo se odrekli slobode i standarda, i sve to ni za sta. Jer korona je bila neminovna, kroz svakog coveka je do sada prosla minimum dva puta, bio on toga svestan ili ne
_-----------------
Zato sto ne razumes,ne treba ni da javno izjavis misljenje.Sramotis se.
Prvobitni Vuhan soj je bio strasan,nepoznanica,panika.Nema lekova,protokola,sanitetskog materijala,Koa u filmu.
Delta nas je razvalila jacinon i Ro brojem.
Omikron je visokoprenosan,Ro mozda i do 20,ali ga zdravi ljudi uglavnom dobro podnose.ZDRAVI LJUDI,JAKOG IMUNITETA.
E,sad,sto ces mozda,a mozda i neces,da ubijes 2-3 komsija penzionera ili starog oca,majku nesvesno,kao kliconosa,,to je ipak do evolutivnog razvoja mozga i razlicite mogucnosti pojedinca da pojmi svet oko sebe.
Naravno,o posledicima koje su tu,posle svakog puta kad se prelezi virus,niko ne prica.Hipertenzija,nagli otkicaji srca,problemi sa disanjem,psihicki problemi i strah...
Zato,nekad ne treba 'vatati tastaturu 'za svaki komentar,jel zelis da izgledas pametnije u svojim ocima."Nece da moze".

Zbrdvic

pre 1 godinu

kaze mi komsinica doktorka, da se "ovo" prenosi kao sto lazu, ceo svet bi 3 puta bio zarazen za 3 i po sata..... (samo, nemogu avioni tako brzo da nadlete ceo svet, jbg....)
ja joj verujem.....

Smilja

pre 1 godinu

Dr.Kon a ko vasslusa ljudi su idioti ja kada mogla da docaram ponasanje ljudi svuda to bi trebao citav roman,vecina prostak i dLje misli da virus ne postoji da je to laz prosto hocu da poludim druga grupa ljudi su krajnje prosti sto se toce higijene ,a treca grupa se prosto ruga svima koji nose maske a nose ih jako malo ljudi prodvci apotekari zubari uopste nemju maske tako da je to jedno rasulo a SZO je natedila da vlade svake drzave moraju da. Rate obavezno nosenje maski sta radi vlada srbije neznam i nemamo je tako da je bogu pomoc ko prezivi ovo ludilo.Srbi suinave inadzije i oni nece da se pokore i shvate da je virus smrtonosan i da drugima ugrozavaju zivoz.Toliko.

Argentto

pre 1 godinu

Jesu li sledece dve nedelje kljucne ? Ili one tamo dve posle ove prve dve nedelje ?
Ponedeljak i utorak deca ne treba da idu u skolu, sreda j cetvrtak deca treba da idu u skolu.. za petak cemo da vidimo..

ide to

pre 1 godinu

Jer korona je bila neminovna, kroz svakog coveka je do sada prosla minimum dva puta, bio on toga svestan ili ne.
(Deda, 19. jul 2022 23:05)
Pa proce jos 22 puta


Ne maskama koje su donele mnogima rak i smrt što je činjenica.
(Zahtev, 19. jul 2022 23:11)
Znaci nema dalje, totalna metastaza ludila...


Samo vi odbijajte maske i sl. ima da za 10 godina izgubimo i do 10% stanovnika od korone

...

pre 1 godinu

Ne morate da ga osuđujete. Čovek samo mora da opravda svoju poziciju i platu. I iza njega stoji neko ko ga svakodnevno pita šta ćemo da radimo sa koronom, zašto raste broj zaraženih i slično.

slobinator

pre 1 godinu

(Deda, 19. jul 2022 23:05)
sreća pa si ozdravio.bilo je na žalost mnogo onih koji nisu ili kojima su ostale trajne posledice.da li je sve ovo bilo vredno raznih zatvaranja ili ograničenja diskutabilno je.verovatno jeste jer je otrov bačen među ljude.da nešto nije u redu i normalno dokaz je da toliko ljudi leti dobija virus.virusi su uvek aktivni u kasnu jesen i zimu.ovaj virus je ostavio veće posledice po čovečanstvo od španske groznice,prvo jer je ona kraće trajala,a drugo,neverovatno je da posle 100 godina čovečanstvo nije našlo efikasniji način borbe protiv patogena od nošenja maski i pranja ruku

tako je

pre 1 godinu

Kod mlađih od 60 imaš 99.98% šanse od zaraze koronom ništa da ti se ne desi.

I šta sad zbog ovih 0.01% kritičnih i rizičnih čitav svijet na njih da pazi i zbog njih svi da nosimo maske i na njih da pazimo, sami da se paze!
(Deep Throat, 20. jul 2022 12:34)

Na zvanicnom dnevnom korona izvestaju u Srbiji pise da je smrtnost 0.78%. To je, pretpostavljam, smrtnost od pocetka, tj ukljucuje i vreme kada nije bilo adekvatnih terapija itt.
To je smesno u odnosu na neke druge bolesti. Ako nema ima kancer, operisu ga, prate ga par godina, i onda zakljuce na osnovu slicnih slucajeva da je verovatnoca povratka polesti ispod par procenata, doktori na zapadu preporuce da prekinu sa pracenjem jer se smatra izlecenim. Ovo znam iz prve ruke sa clanom sire familije.
Znaci, 0.78% je smesno (a to ukljucuje i one bas ugrozene kategorije preko 75 godina)... na NASLOVNOJ strani worldometer-a naveden ukupan broj zarazenih i umrlih - kada izracunate procenat smrtnost je 1.1% sto je, takodje, strasno nizak procenat. Ukupno, u celom svetu, je umrlo 6.4 miliona ljudi za skoro 2.5 godine, a 2020.su pricali o desetinama, pa i stotinama miliona.

Miki

pre 1 godinu

Evo ovog vec nekoliko dana ponovo rasipa pamet jos samo Tiodor fali pa da pocne muzika "CETIRI VAKCINE HOCU JA NECU JEDNU,NI DVE NI TRI A PO JEDNU MASKU NA SVAKI TELESNI OTVOR OD GORE DO DOLE PA SE SAMO VIJORI " jos kad bi maske bile u boji duge pa da budemo udeseni po PS-u

zoki

pre 1 godinu

Zato što ste razvalili imunitet vakcinama. Šta ti tačno nije jasno?
(Bili piton, 19. jul 2022 19:56)

Sta bre ti lupetas ? Jesi ucio medicinu pa sad imas pravo da siris nebuloze ?!

mrk

pre 1 godinu

(Deep Throat, 20. jul 2022 12:34)

moj automehanicar, stariji ali zdrav covek je od dobijanja temperature, do upale pluca do smrti proziveo 3 dana! pripisi cemu to hoces, ali to teranja maka na konac, gde ti hoces sad sve na papir, mozes samo da histerises. covek je otisao za 3 dana a ti i dalje teraj pravdu na papiru. i sram da te bude od onih koji su izgubili nekog od ovog virusa, hteo ti to da priznas ili ne

rebro

pre 1 godinu

@LudZbunjenNormalan, shvataš da je molekul virusa daleko manji od molekula vazduha, a on prolazi i kroz masku FFP2?
Znači ako možeš da dišeš onda i da skupljaš viruse, ali pošto je ovo prehlada sa imenom korona onda nema nikakve potrebe da se nose maske.

Павле

pre 1 godinu

Поштована Маријо,

мој друг је са својом супругом, дететом и таштом добио потврду да су сви заражени. Провере су урадили у новој болници у Батајници. Чекали су два сата да их приме. Разлог за чекање је што су стално стизала болничка кола која су довозила оболеле од Ковид-а.
Сви моји пријатељи, који су били болесни у претходни месец дана јесу имале све описане, како се наводи лакше симптоме. Ипак, већина ми је рекла да осећаје које су проживели и које сада осећају никако нису исти са онима које су проживели и осетили током било које ранијег обољевања од такозваног обичног, грипа.
Слажем се да није нимало лако прихватити чињеницу да пролазимо и овакву појаву у животима свих нас.
На крају, и не мора свако да схвати да је све то озбиљно. Али, постоји скоро седам милијарди људи око нас и са нама. И они имају право да им се омогући да остану здрави и да живе.

lily

pre 1 godinu

Pazi sad, pred kraj sezone jedan moze da zarazi 20, ok, koliko je jedan mogao da zarazi u martu, aprilu, maju, junu? I tada smo imali po 30, 40 zarazenih dnevno, pa nije se brojka dizala na stotine i hiljade svaki naredni dan a maske se nisu nosile, ljudi zivjeli normalno... mislite o tome.
(Moracki zet, 19. jul 2022 23:12)

pa razmisli ti i slicni tebi. jer samo bacate neke nebuloze pre upotrebe istog. u martu nisi isao na more medju 1000 ljudi, sad ides.. eto teme za diskusiju sa komsinicom ili pivom ispred zadruge sa pajtosima avaxima

mrk

pre 1 godinu

(tako je, 21. jul 2022 18:51)

da li je moguce da ste toliko ograniceni??? nije poenta u srtnim slucajevima, poenta je u nivou zaraze, aman zaboga. i kako vam vise ne dosadi da pominjete te rakove, infarkte itd? kakve to veze ima? ovo je bolest koja se prenosi vazduhim!!!!

balkanac

pre 1 godinu

za mene ova gospoda više nemaju kredibilitet.ako hoće da budu oni koji štite Srbiju od bolesti i da udaraju rukom o sto i tvrde da su oni ti koji nas štite,onda treba da stanu jasno i glasno protiv euro prajda u Beogradu,jer zna se ko prenosi majmunska boginje ,a to će biti rasadnik istih

pametnica

pre 1 godinu

Bila sam jako prehlađena, nisam se testirala, ali, kada idem među ljude, stavim masku. Ne želim da nikoga moj bezobrazluk i bahatost i neznanje košta života.

Zapisnik

pre 1 godinu

Ako mu se nosi nek nosi, ali svii znamo da obicna maska ne sprecava zarazu...
(LudZbunjenNormalan, 19. jul 2022 19:42)
Naravno.Niti Kon sada niti bilo ko bilo kada nije rekao da obicna maska sprecava zarazu. Ima jedna ne tako neobicna. Zove se N95 i dozvoljava samo 5% onoga sto je krenulo da udje u tebe i da udje. Nekoga i tih 5% razvali. Nekoga ni 50% ne dotakne. Idi pa igraj ruski rulet dok ti ne opali u glavu. Niko ti ne brani.

Smilja

pre 1 godinu

Dr.Kon a ko vasslusa ljudi su idioti ja kada mogla da docaram ponasanje ljudi svuda to bi trebao citav roman,vecina prostak i dLje misli da virus ne postoji da je to laz prosto hocu da poludim druga grupa ljudi su krajnje prosti sto se toce higijene ,a treca grupa se prosto ruga svima koji nose maske a nose ih jako malo ljudi prodvci apotekari zubari uopste nemju maske tako da je to jedno rasulo a SZO je natedila da vlade svake drzave moraju da. Rate obavezno nosenje maski sta radi vlada srbije neznam i nemamo je tako da je bogu pomoc ko prezivi ovo ludilo.Srbi suinave inadzije i oni nece da se pokore i shvate da je virus smrtonosan i da drugima ugrozavaju zivoz.Toliko.

finska i svedska

pre 1 godinu

(vvll, 19. jul 2022 20:46)
I grip zna da preskoci sezonu/godinu dana a ne korona. Ebola i sl. i po nekoliko godina pa i decenija pa se vrati. Nikad nijedan nije skroz nestao.

Ali da bi to ukapirao moras imati IQ>100 i bar regularno zavrsenu osnovnu skolu, inace dzabe

Marko

pre 1 godinu

Od pocetka sam namerno nosio najtanju pamucnu masku, a sad ako opet bude obavezna, onda cu neku poput zenskih najlon carapa. Ali svugde cu da ulazim bez maske, tek kad me opomenu, stavicu tu tanku...

ide to

pre 1 godinu

Jer korona je bila neminovna, kroz svakog coveka je do sada prosla minimum dva puta, bio on toga svestan ili ne.
(Deda, 19. jul 2022 23:05)
Pa proce jos 22 puta


Ne maskama koje su donele mnogima rak i smrt što je činjenica.
(Zahtev, 19. jul 2022 23:11)
Znaci nema dalje, totalna metastaza ludila...


Samo vi odbijajte maske i sl. ima da za 10 godina izgubimo i do 10% stanovnika od korone

Zahtev

pre 1 godinu

Daj ostavku jer se u Srbiji prošle godine rodilo manje ljudi nego što je umrlo i to za oko sto hiljada.
Ne maskama koje su donele mnogima rak i smrt što je činjenica.

Bili piton

pre 1 godinu

"Mi ne znamo zašto je tako. I ne znamo zašto nema očekujućeg imuniteta koji smo naučili da imamo", napomenuo je epidemiolog."

Zato što ste razvalili imunitet vakcinama. Šta ti tačno nije jasno?

vvll

pre 1 godinu

hahahahha
pa dobro čoveče dal si relaan više...
gde je korona prošlih godinu dana...
sad se vraća sa godisnjeg odmora i udara najjače....
dal si realan da sad uopšte spominješ koronu....
sraaam vas bilo!!!!!!

Deep Throat

pre 1 godinu

Bila sam jako prehlađena, nisam se testirala, ali, kada idem među ljude, stavim masku. Ne želim da nikoga moj bezobrazluk i bahatost i neznanje košta života.
(pametnica, 19. jul 2022 23:36)

Koga je korona ikad koštala života?!

Nikad ni nikoga, nema nijedan van svake sumnje dokazano utvrđeni slučaj da je iko ikad umro da je smrt imala bilo kakve veze s koronom.

Postoje na stotine virusa s identičnim simptomima koji se ekskluzivno pripisuju koroni, a sam korona virus o kojem tu dve godine mantraju nikad nije izolovan.

Kod mlađih od 60 smrtnost je približno nula i to samo ako pozitivan korona test uzimamo u obzir.

Prosječna stopa smrtnosti je 1.7% i to sve isključivo kod teških kroničnih bolesnika s po nekoliko teških bolesti, dve trećine su imali po 4 ili više bolesti i 96% su stariji od 70.

Kod mlađih od 60 imaš 99.98% šanse od zaraze koronom ništa da ti se ne desi.

I šta sad zbog ovih 0.01% kritičnih i rizičnih čitav svijet na njih da pazi i zbog njih svi da nosimo maske i na njih da pazimo, sami da se paze!

Deda

pre 1 godinu

Upravo sam ozdravio od korone. I da, imao sam dva dana 39 temp. Ali opet ne razumem, da li je to bilo vredno da tri godine budemo taoci svega ovoga, da toliko oborimo zivotni standard, slobodu kretanja, socijalni kontakt, da se svi toliko otudjimo. Mislim da ne. Olako smo se odrekli slobode i standarda, i sve to ni za sta. Jer korona je bila neminovna, kroz svakog coveka je do sada prosla minimum dva puta, bio on toga svestan ili ne.

Qwerty

pre 1 godinu

Problem svih vas je u tome sto uopste pominjete vakcine, maske, distancu itd. Pa evo znam ih sada ZARAZENIH vise, I to je prehlada, kao I uvek. Drugar I njegova zena se ZARAZILI, temperatura ispod 38 dan dva I to je to. Pa ja ne znam da to neko nije imao ne samo zimi, nego I leti, nekada u zivotu. Ispada da ne smes biti prehladjen. Nema nicega u odnosu na pre, to su sve virusi koje zdrava osoba ili ne primeti ili eto bude prehladjena koji dan. Pa sta?!?! Strah je cudo.

Aleksandar 2

pre 1 godinu

Upravo sam ozdravio od korone. I da, imao sam dva dana 39 temp. Ali opet ne razumem, da li je to bilo vredno da tri godine budemo taoci svega ovoga, da toliko oborimo zivotni standard, slobodu kretanja, socijalni kontakt, da se svi toliko otudjimo. Mislim da ne. Olako smo se odrekli slobode i standarda, i sve to ni za sta. Jer korona je bila neminovna, kroz svakog coveka je do sada prosla minimum dva puta, bio on toga svestan ili ne
_-----------------
Zato sto ne razumes,ne treba ni da javno izjavis misljenje.Sramotis se.
Prvobitni Vuhan soj je bio strasan,nepoznanica,panika.Nema lekova,protokola,sanitetskog materijala,Koa u filmu.
Delta nas je razvalila jacinon i Ro brojem.
Omikron je visokoprenosan,Ro mozda i do 20,ali ga zdravi ljudi uglavnom dobro podnose.ZDRAVI LJUDI,JAKOG IMUNITETA.
E,sad,sto ces mozda,a mozda i neces,da ubijes 2-3 komsija penzionera ili starog oca,majku nesvesno,kao kliconosa,,to je ipak do evolutivnog razvoja mozga i razlicite mogucnosti pojedinca da pojmi svet oko sebe.
Naravno,o posledicima koje su tu,posle svakog puta kad se prelezi virus,niko ne prica.Hipertenzija,nagli otkicaji srca,problemi sa disanjem,psihicki problemi i strah...
Zato,nekad ne treba 'vatati tastaturu 'za svaki komentar,jel zelis da izgledas pametnije u svojim ocima."Nece da moze".

Zlopamtilo

pre 1 godinu

Prvo da vam kažem da ja o epidemiologiji, virusologiji i celoj priči pojma nemam, ali...
Da se poigramo neka udari + na ovaj komentar onaj ko misli da ja imam veći a - nek izabere onaj ko misli da imam manji kredibilitet od Predraga Kona.

Nadam se da sam kredibilniji jer ništa nisam slagao - pojma nemam o epidimiji.

zoki

pre 1 godinu

Zato što ste razvalili imunitet vakcinama. Šta ti tačno nije jasno?
(Bili piton, 19. jul 2022 19:56)

Sta bre ti lupetas ? Jesi ucio medicinu pa sad imas pravo da siris nebuloze ?!

Moracki zet

pre 1 godinu

Pazi sad, pred kraj sezone jedan moze da zarazi 20, ok, koliko je jedan mogao da zarazi u martu, aprilu, maju, junu? I tada smo imali po 30, 40 zarazenih dnevno, pa nije se brojka dizala na stotine i hiljade svaki naredni dan a maske se nisu nosile, ljudi zivjeli normalno... mislite o tome.

Big bang

pre 1 godinu

Daj nešto da stavim na oči a i na uši,samo da ih ne gledam i ne slušam.Jedino tako čovek ostaje zdrav.Kad ne gledaš sve ove naručene "paničare" sve je lakše....

mrk

pre 1 godinu

(tako je, 21. jul 2022 18:51)

da li je moguce da ste toliko ograniceni??? nije poenta u srtnim slucajevima, poenta je u nivou zaraze, aman zaboga. i kako vam vise ne dosadi da pominjete te rakove, infarkte itd? kakve to veze ima? ovo je bolest koja se prenosi vazduhim!!!!

lily

pre 1 godinu

Pazi sad, pred kraj sezone jedan moze da zarazi 20, ok, koliko je jedan mogao da zarazi u martu, aprilu, maju, junu? I tada smo imali po 30, 40 zarazenih dnevno, pa nije se brojka dizala na stotine i hiljade svaki naredni dan a maske se nisu nosile, ljudi zivjeli normalno... mislite o tome.
(Moracki zet, 19. jul 2022 23:12)

pa razmisli ti i slicni tebi. jer samo bacate neke nebuloze pre upotrebe istog. u martu nisi isao na more medju 1000 ljudi, sad ides.. eto teme za diskusiju sa komsinicom ili pivom ispred zadruge sa pajtosima avaxima

Zbrdvic

pre 1 godinu

kaze mi komsinica doktorka, da se "ovo" prenosi kao sto lazu, ceo svet bi 3 puta bio zarazen za 3 i po sata..... (samo, nemogu avioni tako brzo da nadlete ceo svet, jbg....)
ja joj verujem.....

realno

pre 1 godinu

U jednoj recenici da imunitet od vakcine na novu varijantu nema uticaja a u drugoj vakcinisite se.
I sam sam vakcinisan i racunam ok sprecili smo masovnije umiranjeni napamet pimajuci nesto poluprovereno zarad kolektivnog dobra a sada dosta gluposti.

vitorul

pre 1 godinu

Ako mu se nosi nek nosi, ali svii znamo da obicna maska ne sprecava zarazu...
(LudZbunjenNormalan, 19. jul 2022 19:42)
Naravno.Niti Kon sada niti bilo ko bilo kada nije rekao da obicna maska sprecava zarazu. Ima jedna ne tako neobicna. Zove se N95 i dozvoljava samo 5% onoga sto je krenulo da udje u tebe i da udje. Nekoga i tih 5% razvali. Nekoga ni 50% ne dotakne. Idi pa igraj ruski rulet dok ti ne opali u glavu. Niko ti ne brani.
(Zapisnik, 19. jul 2022 21:37)

A, ti uzmi tu N95 pa nabij na nos i usta i prošetaj malo po ovoj vrućini, uđi u gradski prevoz, a još ako moraš da radiš onda je ugođaj potpun. Bolje je umreti od korone nego se ugušiti pod N95.

slobinator

pre 1 godinu

(Deda, 19. jul 2022 23:05)
sreća pa si ozdravio.bilo je na žalost mnogo onih koji nisu ili kojima su ostale trajne posledice.da li je sve ovo bilo vredno raznih zatvaranja ili ograničenja diskutabilno je.verovatno jeste jer je otrov bačen među ljude.da nešto nije u redu i normalno dokaz je da toliko ljudi leti dobija virus.virusi su uvek aktivni u kasnu jesen i zimu.ovaj virus je ostavio veće posledice po čovečanstvo od španske groznice,prvo jer je ona kraće trajala,a drugo,neverovatno je da posle 100 godina čovečanstvo nije našlo efikasniji način borbe protiv patogena od nošenja maski i pranja ruku

mrk

pre 1 godinu

(Deep Throat, 20. jul 2022 12:34)

moj automehanicar, stariji ali zdrav covek je od dobijanja temperature, do upale pluca do smrti proziveo 3 dana! pripisi cemu to hoces, ali to teranja maka na konac, gde ti hoces sad sve na papir, mozes samo da histerises. covek je otisao za 3 dana a ti i dalje teraj pravdu na papiru. i sram da te bude od onih koji su izgubili nekog od ovog virusa, hteo ti to da priznas ili ne

carnal flower

pre 1 godinu

"Mi ne možemo da promenimo evolutivni tok virusa", zaključio je Kon.



Једнако као што не можемо селективним притиском да делујемо на еволутивни ток бактерија ка резистентним сојевима на антибиотике у оптицају.

pekar

pre 1 godinu

Sta bre ti lupetas ? Jesi ucio medicinu pa sad imas pravo da siris nebuloze ?!
(zoki, 20. jul 2022 00:15)

Zamisli uđeš u pekaru, kupiš burek i kad počneš da jedeš, ne sviđa ti se, požališ se, a moj kolega skoči na tebe "šta lupetaš, ako ne znaš sam da napraviš bolje, ćuti tu i jedi!"

rebro

pre 1 godinu

@pametnica, zašto se niste testirali na prehladu?
Znate da je prehlada virusno obolenje? Testirajte se i na grip i bićete pozitivni.
Jedini je problem što Vam ne dozvoljavaju testiranje na druge viruse. Samo na koronu.

Marija

pre 1 godinu

Ajde ovaj što lupeta konstantno, na to smo navikli.
Ja se pitam ko još uvek ide da se testira, simptomi kao kod prehlade, pa da li je bitno jel korona ili neki drugi virus...

teorija zavere

pre 1 godinu

"...Srbi suinave inadzije i oni nece da se pokore i shvate da je virus smrtonosan i da drugima ugrozavaju zivoz.Toliko.
(Smilja)" ---
Draga Smiljo, način na koji pišeš je krajnje nepismen, ali opet rekla si jednu veoma bitnu stvar. Suština mera i jeste da se narod pokori, da bespogovorno radi šta mu je naređeno, iako to nema nikakve logike.

samo kazem

pre 1 godinu

strah je najjaci virus! mene nisu uplasili, jer sam resila da se ne plasim! savetujem svima da donesu takvu odluku i ne potpadaju pod uticaj tzv "struke"!

Павле

pre 1 godinu

Поштована Маријо,

мој друг је са својом супругом, дететом и таштом добио потврду да су сви заражени. Провере су урадили у новој болници у Батајници. Чекали су два сата да их приме. Разлог за чекање је што су стално стизала болничка кола која су довозила оболеле од Ковид-а.
Сви моји пријатељи, који су били болесни у претходни месец дана јесу имале све описане, како се наводи лакше симптоме. Ипак, већина ми је рекла да осећаје које су проживели и које сада осећају никако нису исти са онима које су проживели и осетили током било које ранијег обољевања од такозваног обичног, грипа.
Слажем се да није нимало лако прихватити чињеницу да пролазимо и овакву појаву у животима свих нас.
На крају, и не мора свако да схвати да је све то озбиљно. Али, постоји скоро седам милијарди људи око нас и са нама. И они имају право да им се омогући да остану здрави и да живе.

...

pre 1 godinu

Ne morate da ga osuđujete. Čovek samo mora da opravda svoju poziciju i platu. I iza njega stoji neko ko ga svakodnevno pita šta ćemo da radimo sa koronom, zašto raste broj zaraženih i slično.

Argentto

pre 1 godinu

Jesu li sledece dve nedelje kljucne ? Ili one tamo dve posle ove prve dve nedelje ?
Ponedeljak i utorak deca ne treba da idu u skolu, sreda j cetvrtak deca treba da idu u skolu.. za petak cemo da vidimo..

tako je

pre 1 godinu

Kod mlađih od 60 imaš 99.98% šanse od zaraze koronom ništa da ti se ne desi.

I šta sad zbog ovih 0.01% kritičnih i rizičnih čitav svijet na njih da pazi i zbog njih svi da nosimo maske i na njih da pazimo, sami da se paze!
(Deep Throat, 20. jul 2022 12:34)

Na zvanicnom dnevnom korona izvestaju u Srbiji pise da je smrtnost 0.78%. To je, pretpostavljam, smrtnost od pocetka, tj ukljucuje i vreme kada nije bilo adekvatnih terapija itt.
To je smesno u odnosu na neke druge bolesti. Ako nema ima kancer, operisu ga, prate ga par godina, i onda zakljuce na osnovu slicnih slucajeva da je verovatnoca povratka polesti ispod par procenata, doktori na zapadu preporuce da prekinu sa pracenjem jer se smatra izlecenim. Ovo znam iz prve ruke sa clanom sire familije.
Znaci, 0.78% je smesno (a to ukljucuje i one bas ugrozene kategorije preko 75 godina)... na NASLOVNOJ strani worldometer-a naveden ukupan broj zarazenih i umrlih - kada izracunate procenat smrtnost je 1.1% sto je, takodje, strasno nizak procenat. Ukupno, u celom svetu, je umrlo 6.4 miliona ljudi za skoro 2.5 godine, a 2020.su pricali o desetinama, pa i stotinama miliona.

Miki

pre 1 godinu

Evo ovog vec nekoliko dana ponovo rasipa pamet jos samo Tiodor fali pa da pocne muzika "CETIRI VAKCINE HOCU JA NECU JEDNU,NI DVE NI TRI A PO JEDNU MASKU NA SVAKI TELESNI OTVOR OD GORE DO DOLE PA SE SAMO VIJORI " jos kad bi maske bile u boji duge pa da budemo udeseni po PS-u

rebro

pre 1 godinu

@LudZbunjenNormalan, shvataš da je molekul virusa daleko manji od molekula vazduha, a on prolazi i kroz masku FFP2?
Znači ako možeš da dišeš onda i da skupljaš viruse, ali pošto je ovo prehlada sa imenom korona onda nema nikakve potrebe da se nose maske.

balkanac

pre 1 godinu

za mene ova gospoda više nemaju kredibilitet.ako hoće da budu oni koji štite Srbiju od bolesti i da udaraju rukom o sto i tvrde da su oni ti koji nas štite,onda treba da stanu jasno i glasno protiv euro prajda u Beogradu,jer zna se ko prenosi majmunska boginje ,a to će biti rasadnik istih