Utorak, 30.11.2021.

10:06

Buster Sinofarma daje ogromnu količinu antitela, ali da li štiti od omikron soja?

Izvor: RTS

Buster Sinofarma daje ogromnu kolièinu antitela, ali da li štiti od omikron soja? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

qwerty

pre 2 godine

Uprkos suprotnom mišljenju, Omicron token je imao svoje ime i pre nego što je SZO imenovala najnoviju varijantu. Omicron ne bi bio prvi token koji je doživeo povećanje vrednosti kao odgovor na očigledne spekulacije zasnovane na memeima — kriptovaluta Shiba Inu je možda najnoviji primer tog fenomena — i sigurno neće biti poslednji. Kako god, u poslednjih 24 časa vrednost Omicron kriptovalute je pala sa 650 na manje od 200 US dolara, ali sigurno je da su špekulanti za par dana zaradili ogromne pare.

veljko

pre 2 godine

Имунитет организма је војска организма. Војска је комплексан организам и садржи разне родове: пешадију, артиљерију, авијацију, ПВО... Смисао њеног постојања је одбрана од непријатеља који доноси смрт и губитак слободе. Војску довољно познајемо јер је модел имунитета човека и који је сложенији и њега не познајемо довољно. Мерење антитела је условни маркер имунитета и мало говори. То је као да мерите један род војске: пешадију или артиљерију или...Али тај род не дефинише снагу једне војске! Тако је и са имунитетом. Антитела су брза пешадија али остали родови не могу бити лабораторијски измерени или могу али се, комерцијално, не могу рутински радити. Суштина вакцинације је у томе да истренирате све родове војске имунитета (Т и Б лимфоците али и друге субфракције које не припадају овим леукоцитима) који међусобно синхроно комуницирају у одбрани од вируса. Разумем зазирање од нових вакцина али сви они који су сумњичави треба да приме Синофарм класичну вакцину која није спорна јер се прави слично вакцини против грипа. Моји укућани и ја примили смо по три дозе различитих вакцина (Фајзерова, Синофармова...) а критеријум је био доступност вакцине на вакциналном пункту. Примањем вакцине не повећавате само број антитела него тренирате своју одбрамбену војску која међусобно комуницира по приоритетима у одбрани од вируса. Ја сам примио три дозе Синофарма. Примити вакцину значи дати све од себе а за даље ћемо видети.
(обс, 30. novembar 2021 22:59)

Лепо си ово објаснио, само шта је са онима који су били позитивни на ковид, зар њихова војска није одрадила своје и показала да је спремна да поново одговори ако треба?

ime

pre 2 godine

Buster, antitela, Sinofami, Fajzeri…

Citam komentare, rekao bih da se prosecan Srbin veoma razume u medicinu…

Pored svih vestina koje nam traze pri zaposljavanju (jezici, kompjuteri, vozacke dozvole…), sad imamo jos jedan talenat.

Mozda nisam u toku, zapravo ne pratim situaciju u vezi s koronom, pa mi sve to gore pomenuto cudno, nepoznato, strano i nedokucivo.

Ponavljam, nisam ukljucen u desavanja, al ipak osecam kompleks jer ne baratam pojmovima. Babe u komsiluku znaju i za antigenske testove, referentne vrednosti, sve simptome, nus pojave… stid me.

mich

pre 2 godine

Mich (Talamaska)

Ne razumem ovoliko minusa za zivu istinu, iskreno me "zabole" ali to je slika naseg DRUSTVA, ne zelite da prihvatite istinu i realnost, DA NISAM SE VAKCINISAO i pre ziveo sam nije mi nista bilo, imam antitela i je nameravam da se vakcinisem...

Pera Srbin

pre 2 godine

Nisam čuo za umrle od kovida koji su bili vakcinisani Astrom, Sputnikom ili Fajzerom. Lično znam dvoje koji su bili vakcinisani Sinofarmom , istina bez revakcine, a koji su podlegli od kovida.

Budite hrabri objavite komentar

pre 2 godine

@Ceakmo? Postoje virusi od kojih imate antitela ceo zivot. Od respiratornih virusa i vakcina protiv antitela nemate vec sledece godine i zato se npr., vakcina protiv gripa dobijate svake godine.

Budite hrabri objavite komentar

pre 2 godine

@Samikun, ti si prestao da citas o rezultatima ispitivanja vakcina izgleda pre godinu dana. Brale, istrazivanja su napredovala nakon godinu dana i daleko su od 50% ispitanosti. Zdrav organizam moze da se zarazi i da inficira vec bolestan organizam, tj. ljude za koje je tebi ok da budu vakcinisani. Vidis ti vakcinisani ljudi vec bolesni od drugih bolesti nisu zasticeni od vakcine jer su u manjini i zivot im je ugrozen od tebe sa zdravim imunitetom al patoloski otrovnim razumom!

Kg

pre 2 godine

Baba primila buster dozu sinofarma, posle 3 Dana mozdani udar. Bila je zdrav, Zena sa sela, mogla je kubik deca da pocepa a sad lezi nepokretna u krevetu. Mozda je povezano a mozda i slucajnost naravno. Ali...

Monopol

pre 2 godine

Sve se igra zbog vakcina ovo može biti i jasno malom detetu.Postali su jako providni.Više hiljada milijardi dolara je u igri oko vakcina i covid opreme pitanje je samo ko će više da zaradi i zgrabi da kaze ova naša vakcina je najbolja i tako stalno u krug, pošto tako puštaju stalno novi soj virusa i tobože kao opasniji i gori od prethodnog.Truju i lažu ovaj narod evo već dve godine, ne znam samo dokle će? Sve je dobro dok celo čovečanstvo se ne probudi izadje na ulice i sve obustavi kaze aloo? Dosta je vise!!! Šta su onda uradili? Dzaba su krecili sve.

Srle Bg.

pre 2 godine

Prepucavanja ne prestaju a niko da otvoreno kaže ,osim dr.Danice Grujičić, da je virus veštački tj. da je ovo biološki rat.Neke bolesne glave su smislile kako da naprave haos po svetu i zgrnu ogroman novac a to su najverovatnije one čike preko velike bare što rovare već decenijama po celom svetu.Umesto da se mentalno zdraviji deo čovečanstva okrene protiv takvih stvara se podeljenost u društvu i još veći haos.Izgleda da nam samo Bog može pomoći u pronalaženju i kažnjavanju tvorca virusa.Amin.

koga briga

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)
kako svaštara? zajedno se zaražavate, vraže?

sveštenik

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)
njihova keva? tetka? bratanica?

koga briga

pre 2 godine

40121

Moj tast 15 dana posle buster sinofarma oboleo. Eto.
(Eto, 30. novembar 2021 21:25)
mom ne fali ništa, roka luk, gleda pink
ne čita. glupav i zdrav. srbenda. 87

Jovo

pre 2 godine

Dr Kon većina bolesnih a vakcinisanih su primili Sinofarm.
(Jelena, 30. novembar 2021 21:11)

U Izraelu svi vakcinisani koji su oboleli su primili Fajzera. Procentualno 100%. Možda zato što je to jedina vakcina na njihovom tržištu. A kod nas većinu čini Sinofarm, možda zato što je velika većina primila upravo tu vakcinu.

Radoje

pre 2 godine

@Igor

Bravo. I ne samo to, nego posto je Sinofarm stigao prvi, ogroman broj najosetljivijih i onih sa hronicnim oboljenjima je vakcinisan upravo njime. To je jos jedna cinjenica koja itekako moze da utice na rezultate tih kasnijih poredjenja.

...

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)

Nisam se vakcinisao, izlazim svuda, ne nosim masku, ni prehladu nisam imao dve godine.

malac

pre 2 godine

Da da sve je ovo velika prevara. Evo moji matori primili 3 doze odma bam zarazili se... muka mi je vise od ovoga oce li kraj??????

vosa

pre 2 godine

Vakcinu treba da primi osoba koja ima neku bolest sobzirom da kovid ubrzava druge bolesti itd, al zdrava osoba bez ikakvih bolesti primiti vakcinu pa bolje da se sama sahrani, nisam antivakser al nisam ni glup

Vuk

pre 2 godine

Posle dva Sinofarma rezultat IgG testa jedva 160 na skali gde je 50 granična vrednost. 6 meseci posle druge vakcine vrednost je pala ispod 50. Za buster sam uzeo Fajzer. Nakon testa vrednost IgG antitela na istoj skali je sad 22700.

Cekamo?

pre 2 godine

Neka vam kon objasni ,kako vakcine ,koje sadrze pojacivace imunog odgovora.,stvaraju antitela i jos brze nestaju.
Zbog toga i nestaju antitela ,koja nisu stvorena u borbi protiv virusa.
Virus je vestacki stvoren.
Zato imamo vise obolelih nego pre vakcina ,a i umrlih.
Razmislite ,logicno.

466453

pre 2 godine

"Objasnila je da virus pravi mutacije kako bi efikasnije ušao u ćeliju, da bi povećao afinitet za naše ćelije, pošto je sama ŽELJA virusa da nas inficira i da opstane u organizmu."

ŽELI? Znači inteligentno biće? :/
Da li je naš jezik toliko siromašan da ne može da opiše princip kod mutacije virusa? :(

Cekamo?

pre 2 godine

1990 g,sam prelezala Cocsaci virus i dobila miokarditis.
Jos uvek u telu imam antitela na virus.
Ovo nije prirodan virus ..
Zato su i antitela problematicna.
Zato Kon kaze da ne merimo antitela.
Jedino je sigurno da virus i antitela ubijaju ZDRAV RAZUM.

Igor

pre 2 godine

Dr Kon većina bolesnih a vakcinisanih su primili Sinofarm.
(Jelena, 30. novembar 2021 21:11)

Mozda zato sto je velika vecina vakcinisanih primila Sinofarm?

Ajmo pre upustanja u statistiku da naucimo da normalizujemo ulazni set podataka...

обс

pre 2 godine

И да додам, примити вакцину значи дефрустрацију: укидање дела страхова, сумњи, дезоријентисаности и стицање личне слободе. Живот иде даље. Фиксација за питање: вакцинисати се или не, инвалидизује човека. Осиромашује му креативни капацитет. Знате шта, и воћке прскају да не оболе и многе роде али неке погину. То не значи да је препарат против болести воћака лош него је нека воћка већ тада била рањена неком болешћу. Имунитет човека је космос. На медицинском факултету уџбеник из Имунологије се годишње мења зато што нова сазнања пристижу великом брзином. Имунологија је најкомплекснија. Добити вакцину значи спречити изненађење за свој имуни систем и тероризам вируса који напада на кварно. Без вакцине и најјачи имунитет буде изненађен и колико год да је јак овај вирус има моћ да део наше војске окрене против себе. Вакцина спречава да се наша одбрамбена војска дели на "четнике и партизане". Вирусу то успева и отуда тромбогене олује и погибија.

mich

pre 2 godine

Talamaska

Zasto bi? Ja nevakcinisan imao temp 37 jedan dan, moj tast 3 "kineza" i zaglavio u bolnici, jos je tamo vec dva meseca, od 1 oktobra, sada nema koronu ali ima upalu pluca i ne moze na noge, toliko o verovatnoci, jbg kako koga zakaci...

Jaaa

pre 2 godine

Ja sam se zarazio mesec dana posle treće doze Sinofarma ali simptomi su bili zapušen nos par dana..
(Jaaa, 30. novembar 2021 20:31)

krivo si upotrebio komdom druže.
ne na nos…
(dude, 30. novembar 2021 21:27)

Kamo sreće da su tvoji znali da koriste kondom...

обс

pre 2 godine

Имунитет организма је војска организма. Војска је комплексан организам и садржи разне родове: пешадију, артиљерију, авијацију, ПВО... Смисао њеног постојања је одбрана од непријатеља који доноси смрт и губитак слободе. Војску довољно познајемо јер је модел имунитета човека и који је сложенији и њега не познајемо довољно. Мерење антитела је условни маркер имунитета и мало говори. То је као да мерите један род војске: пешадију или артиљерију или...Али тај род не дефинише снагу једне војске! Тако је и са имунитетом. Антитела су брза пешадија али остали родови не могу бити лабораторијски измерени или могу али се, комерцијално, не могу рутински радити. Суштина вакцинације је у томе да истренирате све родове војске имунитета (Т и Б лимфоците али и друге субфракције које не припадају овим леукоцитима) који међусобно синхроно комуницирају у одбрани од вируса. Разумем зазирање од нових вакцина али сви они који су сумњичави треба да приме Синофарм класичну вакцину која није спорна јер се прави слично вакцини против грипа. Моји укућани и ја примили смо по три дозе различитих вакцина (Фајзерова, Синофармова...) а критеријум је био доступност вакцине на вакциналном пункту. Примањем вакцине не повећавате само број антитела него тренирате своју одбрамбену војску која међусобно комуницира по приоритетима у одбрани од вируса. Ја сам примио три дозе Синофарма. Примити вакцину значи дати све од себе а за даље ћемо видети.

Samikun

pre 2 godine

Zasto bi tretirao svoj organizam dodatnim antitelima i remetio imuni sistem kad zdrav organizam odradjuje svoje? I svi ovde pisete da ste se posle vakcinacije ponovo zarazili. Pa da li cujete sebe uopste, gde je nestala svest ovog naroda?? Ko je rizican i ima vec neki zdravstveni problem slazem se da primi tu vakcinu, iako neproverenu i neispitanu ni 50% kamoli 100, ali ostavite zdrave ljude na miru.

Bcda

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)

Ja se nisam vakcinisao, antitela imam, niti sam temperaturu imao niti mi je nos curio, pa Ipak ne govorim nikom da li treba ili ne treba da se vakciniše.

Bivsi dizajner tobogana

pre 2 godine

Ja sam se zarazio mesec dana posle treće doze Sinofarma ali simptomi su bili zapušen nos par dana..
(Jaaa, 30. novembar 2021 20:31)

krivo si upotrebio komdom druže.
ne na nos…
(dude, 30. novembar 2021 21:27)


Pa ovo je sjajno.

Dejan

pre 2 godine

3 nedelje nakon buster doze sinofarmom igg 1.9 (>1.1 rezultat pozitivan). mesec dana nakon prvog testa igg 1.5
ne da se ne povecava kolicina antitela, vec pada vrlo brzo...
ubrzo ce i 4.doza...

sulja

pre 2 godine

Doktorka, a šta će nam ogromna količina "pogrešnih" antitela koja ne rade? I za grip tj influencu se daje različita vakcina u zavisnosti od mutacije virusa, inače NE RADI.

Talamaska

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

primio sam dva sinofarma i trecu buster fajzer i posle merenja antitela imao sam >100 jedinica po njihovim merama
(bojan, 30. novembar 2021 20:39)

Opa!? E to je već nešto.

dude

pre 2 godine

Ja sam se zarazio mesec dana posle treće doze Sinofarma ali simptomi su bili zapušen nos par dana..
(Jaaa, 30. novembar 2021 20:31)

krivo si upotrebio komdom druže.
ne na nos…

Jaaa

pre 2 godine

Ja sam se zarazio mesec dana posle treće doze Sinofarma ali simptomi su bili zapušen nos par dana..
(Jaaa, 30. novembar 2021 20:31)

krivo si upotrebio komdom druže.
ne na nos…
(dude, 30. novembar 2021 21:27)

Kamo sreće da su tvoji znali da koriste kondom...

Bcda

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)

Ja se nisam vakcinisao, antitela imam, niti sam temperaturu imao niti mi je nos curio, pa Ipak ne govorim nikom da li treba ili ne treba da se vakciniše.

Igor

pre 2 godine

Dr Kon većina bolesnih a vakcinisanih su primili Sinofarm.
(Jelena, 30. novembar 2021 21:11)

Mozda zato sto je velika vecina vakcinisanih primila Sinofarm?

Ajmo pre upustanja u statistiku da naucimo da normalizujemo ulazni set podataka...

Samikun

pre 2 godine

Zasto bi tretirao svoj organizam dodatnim antitelima i remetio imuni sistem kad zdrav organizam odradjuje svoje? I svi ovde pisete da ste se posle vakcinacije ponovo zarazili. Pa da li cujete sebe uopste, gde je nestala svest ovog naroda?? Ko je rizican i ima vec neki zdravstveni problem slazem se da primi tu vakcinu, iako neproverenu i neispitanu ni 50% kamoli 100, ali ostavite zdrave ljude na miru.

обс

pre 2 godine

И да додам, примити вакцину значи дефрустрацију: укидање дела страхова, сумњи, дезоријентисаности и стицање личне слободе. Живот иде даље. Фиксација за питање: вакцинисати се или не, инвалидизује човека. Осиромашује му креативни капацитет. Знате шта, и воћке прскају да не оболе и многе роде али неке погину. То не значи да је препарат против болести воћака лош него је нека воћка већ тада била рањена неком болешћу. Имунитет човека је космос. На медицинском факултету уџбеник из Имунологије се годишње мења зато што нова сазнања пристижу великом брзином. Имунологија је најкомплекснија. Добити вакцину значи спречити изненађење за свој имуни систем и тероризам вируса који напада на кварно. Без вакцине и најјачи имунитет буде изненађен и колико год да је јак овај вирус има моћ да део наше војске окрене против себе. Вакцина спречава да се наша одбрамбена војска дели на "четнике и партизане". Вирусу то успева и отуда тромбогене олује и погибија.

sulja

pre 2 godine

Doktorka, a šta će nam ogromna količina "pogrešnih" antitela koja ne rade? I za grip tj influencu se daje različita vakcina u zavisnosti od mutacije virusa, inače NE RADI.

обс

pre 2 godine

Имунитет организма је војска организма. Војска је комплексан организам и садржи разне родове: пешадију, артиљерију, авијацију, ПВО... Смисао њеног постојања је одбрана од непријатеља који доноси смрт и губитак слободе. Војску довољно познајемо јер је модел имунитета човека и који је сложенији и њега не познајемо довољно. Мерење антитела је условни маркер имунитета и мало говори. То је као да мерите један род војске: пешадију или артиљерију или...Али тај род не дефинише снагу једне војске! Тако је и са имунитетом. Антитела су брза пешадија али остали родови не могу бити лабораторијски измерени или могу али се, комерцијално, не могу рутински радити. Суштина вакцинације је у томе да истренирате све родове војске имунитета (Т и Б лимфоците али и друге субфракције које не припадају овим леукоцитима) који међусобно синхроно комуницирају у одбрани од вируса. Разумем зазирање од нових вакцина али сви они који су сумњичави треба да приме Синофарм класичну вакцину која није спорна јер се прави слично вакцини против грипа. Моји укућани и ја примили смо по три дозе различитих вакцина (Фајзерова, Синофармова...) а критеријум је био доступност вакцине на вакциналном пункту. Примањем вакцине не повећавате само број антитела него тренирате своју одбрамбену војску која међусобно комуницира по приоритетима у одбрани од вируса. Ја сам примио три дозе Синофарма. Примити вакцину значи дати све од себе а за даље ћемо видети.

Cekamo?

pre 2 godine

1990 g,sam prelezala Cocsaci virus i dobila miokarditis.
Jos uvek u telu imam antitela na virus.
Ovo nije prirodan virus ..
Zato su i antitela problematicna.
Zato Kon kaze da ne merimo antitela.
Jedino je sigurno da virus i antitela ubijaju ZDRAV RAZUM.

Talamaska

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!

mich

pre 2 godine

Talamaska

Zasto bi? Ja nevakcinisan imao temp 37 jedan dan, moj tast 3 "kineza" i zaglavio u bolnici, jos je tamo vec dva meseca, od 1 oktobra, sada nema koronu ali ima upalu pluca i ne moze na noge, toliko o verovatnoci, jbg kako koga zakaci...

Dejan

pre 2 godine

3 nedelje nakon buster doze sinofarmom igg 1.9 (>1.1 rezultat pozitivan). mesec dana nakon prvog testa igg 1.5
ne da se ne povecava kolicina antitela, vec pada vrlo brzo...
ubrzo ce i 4.doza...

466453

pre 2 godine

"Objasnila je da virus pravi mutacije kako bi efikasnije ušao u ćeliju, da bi povećao afinitet za naše ćelije, pošto je sama ŽELJA virusa da nas inficira i da opstane u organizmu."

ŽELI? Znači inteligentno biće? :/
Da li je naš jezik toliko siromašan da ne može da opiše princip kod mutacije virusa? :(

Cekamo?

pre 2 godine

Neka vam kon objasni ,kako vakcine ,koje sadrze pojacivace imunog odgovora.,stvaraju antitela i jos brze nestaju.
Zbog toga i nestaju antitela ,koja nisu stvorena u borbi protiv virusa.
Virus je vestacki stvoren.
Zato imamo vise obolelih nego pre vakcina ,a i umrlih.
Razmislite ,logicno.

dude

pre 2 godine

Ja sam se zarazio mesec dana posle treće doze Sinofarma ali simptomi su bili zapušen nos par dana..
(Jaaa, 30. novembar 2021 20:31)

krivo si upotrebio komdom druže.
ne na nos…

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

primio sam dva sinofarma i trecu buster fajzer i posle merenja antitela imao sam >100 jedinica po njihovim merama
(bojan, 30. novembar 2021 20:39)

Opa!? E to je već nešto.

Bivsi dizajner tobogana

pre 2 godine

Ja sam se zarazio mesec dana posle treće doze Sinofarma ali simptomi su bili zapušen nos par dana..
(Jaaa, 30. novembar 2021 20:31)

krivo si upotrebio komdom druže.
ne na nos…
(dude, 30. novembar 2021 21:27)


Pa ovo je sjajno.

Jovo

pre 2 godine

Dr Kon većina bolesnih a vakcinisanih su primili Sinofarm.
(Jelena, 30. novembar 2021 21:11)

U Izraelu svi vakcinisani koji su oboleli su primili Fajzera. Procentualno 100%. Možda zato što je to jedina vakcina na njihovom tržištu. A kod nas većinu čini Sinofarm, možda zato što je velika većina primila upravo tu vakcinu.

Vuk

pre 2 godine

Posle dva Sinofarma rezultat IgG testa jedva 160 na skali gde je 50 granična vrednost. 6 meseci posle druge vakcine vrednost je pala ispod 50. Za buster sam uzeo Fajzer. Nakon testa vrednost IgG antitela na istoj skali je sad 22700.

sveštenik

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)
njihova keva? tetka? bratanica?

Budite hrabri objavite komentar

pre 2 godine

@Samikun, ti si prestao da citas o rezultatima ispitivanja vakcina izgleda pre godinu dana. Brale, istrazivanja su napredovala nakon godinu dana i daleko su od 50% ispitanosti. Zdrav organizam moze da se zarazi i da inficira vec bolestan organizam, tj. ljude za koje je tebi ok da budu vakcinisani. Vidis ti vakcinisani ljudi vec bolesni od drugih bolesti nisu zasticeni od vakcine jer su u manjini i zivot im je ugrozen od tebe sa zdravim imunitetom al patoloski otrovnim razumom!

Radoje

pre 2 godine

@Igor

Bravo. I ne samo to, nego posto je Sinofarm stigao prvi, ogroman broj najosetljivijih i onih sa hronicnim oboljenjima je vakcinisan upravo njime. To je jos jedna cinjenica koja itekako moze da utice na rezultate tih kasnijih poredjenja.

Srle Bg.

pre 2 godine

Prepucavanja ne prestaju a niko da otvoreno kaže ,osim dr.Danice Grujičić, da je virus veštački tj. da je ovo biološki rat.Neke bolesne glave su smislile kako da naprave haos po svetu i zgrnu ogroman novac a to su najverovatnije one čike preko velike bare što rovare već decenijama po celom svetu.Umesto da se mentalno zdraviji deo čovečanstva okrene protiv takvih stvara se podeljenost u društvu i još veći haos.Izgleda da nam samo Bog može pomoći u pronalaženju i kažnjavanju tvorca virusa.Amin.

Kg

pre 2 godine

Baba primila buster dozu sinofarma, posle 3 Dana mozdani udar. Bila je zdrav, Zena sa sela, mogla je kubik deca da pocepa a sad lezi nepokretna u krevetu. Mozda je povezano a mozda i slucajnost naravno. Ali...

Pera Srbin

pre 2 godine

Nisam čuo za umrle od kovida koji su bili vakcinisani Astrom, Sputnikom ili Fajzerom. Lično znam dvoje koji su bili vakcinisani Sinofarmom , istina bez revakcine, a koji su podlegli od kovida.

ime

pre 2 godine

Buster, antitela, Sinofami, Fajzeri…

Citam komentare, rekao bih da se prosecan Srbin veoma razume u medicinu…

Pored svih vestina koje nam traze pri zaposljavanju (jezici, kompjuteri, vozacke dozvole…), sad imamo jos jedan talenat.

Mozda nisam u toku, zapravo ne pratim situaciju u vezi s koronom, pa mi sve to gore pomenuto cudno, nepoznato, strano i nedokucivo.

Ponavljam, nisam ukljucen u desavanja, al ipak osecam kompleks jer ne baratam pojmovima. Babe u komsiluku znaju i za antigenske testove, referentne vrednosti, sve simptome, nus pojave… stid me.

mich

pre 2 godine

Mich (Talamaska)

Ne razumem ovoliko minusa za zivu istinu, iskreno me "zabole" ali to je slika naseg DRUSTVA, ne zelite da prihvatite istinu i realnost, DA NISAM SE VAKCINISAO i pre ziveo sam nije mi nista bilo, imam antitela i je nameravam da se vakcinisem...

veljko

pre 2 godine

Имунитет организма је војска организма. Војска је комплексан организам и садржи разне родове: пешадију, артиљерију, авијацију, ПВО... Смисао њеног постојања је одбрана од непријатеља који доноси смрт и губитак слободе. Војску довољно познајемо јер је модел имунитета човека и који је сложенији и њега не познајемо довољно. Мерење антитела је условни маркер имунитета и мало говори. То је као да мерите један род војске: пешадију или артиљерију или...Али тај род не дефинише снагу једне војске! Тако је и са имунитетом. Антитела су брза пешадија али остали родови не могу бити лабораторијски измерени или могу али се, комерцијално, не могу рутински радити. Суштина вакцинације је у томе да истренирате све родове војске имунитета (Т и Б лимфоците али и друге субфракције које не припадају овим леукоцитима) који међусобно синхроно комуницирају у одбрани од вируса. Разумем зазирање од нових вакцина али сви они који су сумњичави треба да приме Синофарм класичну вакцину која није спорна јер се прави слично вакцини против грипа. Моји укућани и ја примили смо по три дозе различитих вакцина (Фајзерова, Синофармова...) а критеријум је био доступност вакцине на вакциналном пункту. Примањем вакцине не повећавате само број антитела него тренирате своју одбрамбену војску која међусобно комуницира по приоритетима у одбрани од вируса. Ја сам примио три дозе Синофарма. Примити вакцину значи дати све од себе а за даље ћемо видети.
(обс, 30. novembar 2021 22:59)

Лепо си ово објаснио, само шта је са онима који су били позитивни на ковид, зар њихова војска није одрадила своје и показала да је спремна да поново одговори ако треба?

...

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)

Nisam se vakcinisao, izlazim svuda, ne nosim masku, ni prehladu nisam imao dve godine.

koga briga

pre 2 godine

40121

Moj tast 15 dana posle buster sinofarma oboleo. Eto.
(Eto, 30. novembar 2021 21:25)
mom ne fali ništa, roka luk, gleda pink
ne čita. glupav i zdrav. srbenda. 87

koga briga

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)
kako svaštara? zajedno se zaražavate, vraže?

Monopol

pre 2 godine

Sve se igra zbog vakcina ovo može biti i jasno malom detetu.Postali su jako providni.Više hiljada milijardi dolara je u igri oko vakcina i covid opreme pitanje je samo ko će više da zaradi i zgrabi da kaze ova naša vakcina je najbolja i tako stalno u krug, pošto tako puštaju stalno novi soj virusa i tobože kao opasniji i gori od prethodnog.Truju i lažu ovaj narod evo već dve godine, ne znam samo dokle će? Sve je dobro dok celo čovečanstvo se ne probudi izadje na ulice i sve obustavi kaze aloo? Dosta je vise!!! Šta su onda uradili? Dzaba su krecili sve.

Budite hrabri objavite komentar

pre 2 godine

@Ceakmo? Postoje virusi od kojih imate antitela ceo zivot. Od respiratornih virusa i vakcina protiv antitela nemate vec sledece godine i zato se npr., vakcina protiv gripa dobijate svake godine.

qwerty

pre 2 godine

Uprkos suprotnom mišljenju, Omicron token je imao svoje ime i pre nego što je SZO imenovala najnoviju varijantu. Omicron ne bi bio prvi token koji je doživeo povećanje vrednosti kao odgovor na očigledne spekulacije zasnovane na memeima — kriptovaluta Shiba Inu je možda najnoviji primer tog fenomena — i sigurno neće biti poslednji. Kako god, u poslednjih 24 časa vrednost Omicron kriptovalute je pala sa 650 na manje od 200 US dolara, ali sigurno je da su špekulanti za par dana zaradili ogromne pare.

vosa

pre 2 godine

Vakcinu treba da primi osoba koja ima neku bolest sobzirom da kovid ubrzava druge bolesti itd, al zdrava osoba bez ikakvih bolesti primiti vakcinu pa bolje da se sama sahrani, nisam antivakser al nisam ni glup

malac

pre 2 godine

Da da sve je ovo velika prevara. Evo moji matori primili 3 doze odma bam zarazili se... muka mi je vise od ovoga oce li kraj??????

dude

pre 2 godine

Ja sam se zarazio mesec dana posle treće doze Sinofarma ali simptomi su bili zapušen nos par dana..
(Jaaa, 30. novembar 2021 20:31)

krivo si upotrebio komdom druže.
ne na nos…

Talamaska

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!

Samikun

pre 2 godine

Zasto bi tretirao svoj organizam dodatnim antitelima i remetio imuni sistem kad zdrav organizam odradjuje svoje? I svi ovde pisete da ste se posle vakcinacije ponovo zarazili. Pa da li cujete sebe uopste, gde je nestala svest ovog naroda?? Ko je rizican i ima vec neki zdravstveni problem slazem se da primi tu vakcinu, iako neproverenu i neispitanu ni 50% kamoli 100, ali ostavite zdrave ljude na miru.

Cekamo?

pre 2 godine

Neka vam kon objasni ,kako vakcine ,koje sadrze pojacivace imunog odgovora.,stvaraju antitela i jos brze nestaju.
Zbog toga i nestaju antitela ,koja nisu stvorena u borbi protiv virusa.
Virus je vestacki stvoren.
Zato imamo vise obolelih nego pre vakcina ,a i umrlih.
Razmislite ,logicno.

Bcda

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)

Ja se nisam vakcinisao, antitela imam, niti sam temperaturu imao niti mi je nos curio, pa Ipak ne govorim nikom da li treba ili ne treba da se vakciniše.

Bivsi dizajner tobogana

pre 2 godine

Ja sam se zarazio mesec dana posle treće doze Sinofarma ali simptomi su bili zapušen nos par dana..
(Jaaa, 30. novembar 2021 20:31)

krivo si upotrebio komdom druže.
ne na nos…
(dude, 30. novembar 2021 21:27)


Pa ovo je sjajno.

mich

pre 2 godine

Talamaska

Zasto bi? Ja nevakcinisan imao temp 37 jedan dan, moj tast 3 "kineza" i zaglavio u bolnici, jos je tamo vec dva meseca, od 1 oktobra, sada nema koronu ali ima upalu pluca i ne moze na noge, toliko o verovatnoci, jbg kako koga zakaci...

Cekamo?

pre 2 godine

1990 g,sam prelezala Cocsaci virus i dobila miokarditis.
Jos uvek u telu imam antitela na virus.
Ovo nije prirodan virus ..
Zato su i antitela problematicna.
Zato Kon kaze da ne merimo antitela.
Jedino je sigurno da virus i antitela ubijaju ZDRAV RAZUM.

обс

pre 2 godine

Имунитет организма је војска организма. Војска је комплексан организам и садржи разне родове: пешадију, артиљерију, авијацију, ПВО... Смисао њеног постојања је одбрана од непријатеља који доноси смрт и губитак слободе. Војску довољно познајемо јер је модел имунитета човека и који је сложенији и њега не познајемо довољно. Мерење антитела је условни маркер имунитета и мало говори. То је као да мерите један род војске: пешадију или артиљерију или...Али тај род не дефинише снагу једне војске! Тако је и са имунитетом. Антитела су брза пешадија али остали родови не могу бити лабораторијски измерени или могу али се, комерцијално, не могу рутински радити. Суштина вакцинације је у томе да истренирате све родове војске имунитета (Т и Б лимфоците али и друге субфракције које не припадају овим леукоцитима) који међусобно синхроно комуницирају у одбрани од вируса. Разумем зазирање од нових вакцина али сви они који су сумњичави треба да приме Синофарм класичну вакцину која није спорна јер се прави слично вакцини против грипа. Моји укућани и ја примили смо по три дозе различитих вакцина (Фајзерова, Синофармова...) а критеријум је био доступност вакцине на вакциналном пункту. Примањем вакцине не повећавате само број антитела него тренирате своју одбрамбену војску која међусобно комуницира по приоритетима у одбрани од вируса. Ја сам примио три дозе Синофарма. Примити вакцину значи дати све од себе а за даље ћемо видети.

обс

pre 2 godine

И да додам, примити вакцину значи дефрустрацију: укидање дела страхова, сумњи, дезоријентисаности и стицање личне слободе. Живот иде даље. Фиксација за питање: вакцинисати се или не, инвалидизује човека. Осиромашује му креативни капацитет. Знате шта, и воћке прскају да не оболе и многе роде али неке погину. То не значи да је препарат против болести воћака лош него је нека воћка већ тада била рањена неком болешћу. Имунитет човека је космос. На медицинском факултету уџбеник из Имунологије се годишње мења зато што нова сазнања пристижу великом брзином. Имунологија је најкомплекснија. Добити вакцину значи спречити изненађење за свој имуни систем и тероризам вируса који напада на кварно. Без вакцине и најјачи имунитет буде изненађен и колико год да је јак овај вирус има моћ да део наше војске окрене против себе. Вакцина спречава да се наша одбрамбена војска дели на "четнике и партизане". Вирусу то успева и отуда тромбогене олује и погибија.

Jaaa

pre 2 godine

Ja sam se zarazio mesec dana posle treće doze Sinofarma ali simptomi su bili zapušen nos par dana..
(Jaaa, 30. novembar 2021 20:31)

krivo si upotrebio komdom druže.
ne na nos…
(dude, 30. novembar 2021 21:27)

Kamo sreće da su tvoji znali da koriste kondom...

Dejan

pre 2 godine

3 nedelje nakon buster doze sinofarmom igg 1.9 (>1.1 rezultat pozitivan). mesec dana nakon prvog testa igg 1.5
ne da se ne povecava kolicina antitela, vec pada vrlo brzo...
ubrzo ce i 4.doza...

sulja

pre 2 godine

Doktorka, a šta će nam ogromna količina "pogrešnih" antitela koja ne rade? I za grip tj influencu se daje različita vakcina u zavisnosti od mutacije virusa, inače NE RADI.

466453

pre 2 godine

"Objasnila je da virus pravi mutacije kako bi efikasnije ušao u ćeliju, da bi povećao afinitet za naše ćelije, pošto je sama ŽELJA virusa da nas inficira i da opstane u organizmu."

ŽELI? Znači inteligentno biće? :/
Da li je naš jezik toliko siromašan da ne može da opiše princip kod mutacije virusa? :(

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

primio sam dva sinofarma i trecu buster fajzer i posle merenja antitela imao sam >100 jedinica po njihovim merama
(bojan, 30. novembar 2021 20:39)

Opa!? E to je već nešto.

Igor

pre 2 godine

Dr Kon većina bolesnih a vakcinisanih su primili Sinofarm.
(Jelena, 30. novembar 2021 21:11)

Mozda zato sto je velika vecina vakcinisanih primila Sinofarm?

Ajmo pre upustanja u statistiku da naucimo da normalizujemo ulazni set podataka...

vosa

pre 2 godine

Vakcinu treba da primi osoba koja ima neku bolest sobzirom da kovid ubrzava druge bolesti itd, al zdrava osoba bez ikakvih bolesti primiti vakcinu pa bolje da se sama sahrani, nisam antivakser al nisam ni glup

malac

pre 2 godine

Da da sve je ovo velika prevara. Evo moji matori primili 3 doze odma bam zarazili se... muka mi je vise od ovoga oce li kraj??????

Monopol

pre 2 godine

Sve se igra zbog vakcina ovo može biti i jasno malom detetu.Postali su jako providni.Više hiljada milijardi dolara je u igri oko vakcina i covid opreme pitanje je samo ko će više da zaradi i zgrabi da kaze ova naša vakcina je najbolja i tako stalno u krug, pošto tako puštaju stalno novi soj virusa i tobože kao opasniji i gori od prethodnog.Truju i lažu ovaj narod evo već dve godine, ne znam samo dokle će? Sve je dobro dok celo čovečanstvo se ne probudi izadje na ulice i sve obustavi kaze aloo? Dosta je vise!!! Šta su onda uradili? Dzaba su krecili sve.

Kg

pre 2 godine

Baba primila buster dozu sinofarma, posle 3 Dana mozdani udar. Bila je zdrav, Zena sa sela, mogla je kubik deca da pocepa a sad lezi nepokretna u krevetu. Mozda je povezano a mozda i slucajnost naravno. Ali...

...

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)

Nisam se vakcinisao, izlazim svuda, ne nosim masku, ni prehladu nisam imao dve godine.

koga briga

pre 2 godine

40121

Moj tast 15 dana posle buster sinofarma oboleo. Eto.
(Eto, 30. novembar 2021 21:25)
mom ne fali ništa, roka luk, gleda pink
ne čita. glupav i zdrav. srbenda. 87

koga briga

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)
kako svaštara? zajedno se zaražavate, vraže?

Srle Bg.

pre 2 godine

Prepucavanja ne prestaju a niko da otvoreno kaže ,osim dr.Danice Grujičić, da je virus veštački tj. da je ovo biološki rat.Neke bolesne glave su smislile kako da naprave haos po svetu i zgrnu ogroman novac a to su najverovatnije one čike preko velike bare što rovare već decenijama po celom svetu.Umesto da se mentalno zdraviji deo čovečanstva okrene protiv takvih stvara se podeljenost u društvu i još veći haos.Izgleda da nam samo Bog može pomoći u pronalaženju i kažnjavanju tvorca virusa.Amin.

ime

pre 2 godine

Buster, antitela, Sinofami, Fajzeri…

Citam komentare, rekao bih da se prosecan Srbin veoma razume u medicinu…

Pored svih vestina koje nam traze pri zaposljavanju (jezici, kompjuteri, vozacke dozvole…), sad imamo jos jedan talenat.

Mozda nisam u toku, zapravo ne pratim situaciju u vezi s koronom, pa mi sve to gore pomenuto cudno, nepoznato, strano i nedokucivo.

Ponavljam, nisam ukljucen u desavanja, al ipak osecam kompleks jer ne baratam pojmovima. Babe u komsiluku znaju i za antigenske testove, referentne vrednosti, sve simptome, nus pojave… stid me.

mich

pre 2 godine

Mich (Talamaska)

Ne razumem ovoliko minusa za zivu istinu, iskreno me "zabole" ali to je slika naseg DRUSTVA, ne zelite da prihvatite istinu i realnost, DA NISAM SE VAKCINISAO i pre ziveo sam nije mi nista bilo, imam antitela i je nameravam da se vakcinisem...

veljko

pre 2 godine

Имунитет организма је војска организма. Војска је комплексан организам и садржи разне родове: пешадију, артиљерију, авијацију, ПВО... Смисао њеног постојања је одбрана од непријатеља који доноси смрт и губитак слободе. Војску довољно познајемо јер је модел имунитета човека и који је сложенији и њега не познајемо довољно. Мерење антитела је условни маркер имунитета и мало говори. То је као да мерите један род војске: пешадију или артиљерију или...Али тај род не дефинише снагу једне војске! Тако је и са имунитетом. Антитела су брза пешадија али остали родови не могу бити лабораторијски измерени или могу али се, комерцијално, не могу рутински радити. Суштина вакцинације је у томе да истренирате све родове војске имунитета (Т и Б лимфоците али и друге субфракције које не припадају овим леукоцитима) који међусобно синхроно комуницирају у одбрани од вируса. Разумем зазирање од нових вакцина али сви они који су сумњичави треба да приме Синофарм класичну вакцину која није спорна јер се прави слично вакцини против грипа. Моји укућани и ја примили смо по три дозе различитих вакцина (Фајзерова, Синофармова...) а критеријум је био доступност вакцине на вакциналном пункту. Примањем вакцине не повећавате само број антитела него тренирате своју одбрамбену војску која међусобно комуницира по приоритетима у одбрани од вируса. Ја сам примио три дозе Синофарма. Примити вакцину значи дати све од себе а за даље ћемо видети.
(обс, 30. novembar 2021 22:59)

Лепо си ово објаснио, само шта је са онима који су били позитивни на ковид, зар њихова војска није одрадила своје и показала да је спремна да поново одговори ако треба?

Vuk

pre 2 godine

Posle dva Sinofarma rezultat IgG testa jedva 160 na skali gde je 50 granična vrednost. 6 meseci posle druge vakcine vrednost je pala ispod 50. Za buster sam uzeo Fajzer. Nakon testa vrednost IgG antitela na istoj skali je sad 22700.

Radoje

pre 2 godine

@Igor

Bravo. I ne samo to, nego posto je Sinofarm stigao prvi, ogroman broj najosetljivijih i onih sa hronicnim oboljenjima je vakcinisan upravo njime. To je jos jedna cinjenica koja itekako moze da utice na rezultate tih kasnijih poredjenja.

Jovo

pre 2 godine

Dr Kon većina bolesnih a vakcinisanih su primili Sinofarm.
(Jelena, 30. novembar 2021 21:11)

U Izraelu svi vakcinisani koji su oboleli su primili Fajzera. Procentualno 100%. Možda zato što je to jedina vakcina na njihovom tržištu. A kod nas većinu čini Sinofarm, možda zato što je velika većina primila upravo tu vakcinu.

sveštenik

pre 2 godine

Moja zena, njena sestra i ja smo primili drugi dozu Sinofarm 30.03. Zarazili smo se svi sredinom oktobra i imali smo temperature oko 7-8 dana i to je to... Moj Paša se vakcinisao isto kada i mi ali je 01.10 primio buster dozu Sinofarm, nije imao ni temperaturu - nista...
VAKCINISI SE!
(Talamaska, 30. novembar 2021 21:46)
njihova keva? tetka? bratanica?

Budite hrabri objavite komentar

pre 2 godine

@Ceakmo? Postoje virusi od kojih imate antitela ceo zivot. Od respiratornih virusa i vakcina protiv antitela nemate vec sledece godine i zato se npr., vakcina protiv gripa dobijate svake godine.

Budite hrabri objavite komentar

pre 2 godine

@Samikun, ti si prestao da citas o rezultatima ispitivanja vakcina izgleda pre godinu dana. Brale, istrazivanja su napredovala nakon godinu dana i daleko su od 50% ispitanosti. Zdrav organizam moze da se zarazi i da inficira vec bolestan organizam, tj. ljude za koje je tebi ok da budu vakcinisani. Vidis ti vakcinisani ljudi vec bolesni od drugih bolesti nisu zasticeni od vakcine jer su u manjini i zivot im je ugrozen od tebe sa zdravim imunitetom al patoloski otrovnim razumom!

Pera Srbin

pre 2 godine

Nisam čuo za umrle od kovida koji su bili vakcinisani Astrom, Sputnikom ili Fajzerom. Lično znam dvoje koji su bili vakcinisani Sinofarmom , istina bez revakcine, a koji su podlegli od kovida.

qwerty

pre 2 godine

Uprkos suprotnom mišljenju, Omicron token je imao svoje ime i pre nego što je SZO imenovala najnoviju varijantu. Omicron ne bi bio prvi token koji je doživeo povećanje vrednosti kao odgovor na očigledne spekulacije zasnovane na memeima — kriptovaluta Shiba Inu je možda najnoviji primer tog fenomena — i sigurno neće biti poslednji. Kako god, u poslednjih 24 časa vrednost Omicron kriptovalute je pala sa 650 na manje od 200 US dolara, ali sigurno je da su špekulanti za par dana zaradili ogromne pare.