Ko koči poverenje mladih u vakcinaciju? VIDEO

Posle tribine koja je imala za cilj da u domu učenika srednjih škola "Milutin Milanković" u Beogradu informiše mlade o značaju vakcinacije, potvrđeno je da mnogi i dalje nisu promenili mišljenje, ali direktor doma za srednjoškolce Nenad Milenović ističe da je ovo ipak samo jedan korak ka povećajnu procenta imunizacije kod mladih.

Izvor: B92, TV Prva
Pošaljite komentar
  1. roditelji tinejdzera su generacija koja devedesetih nije isla u skolu jer su godinama setali ulicama i dobijali ocene na poklon. Tako neobrazovani nisu sposobni da nesto nauce svoju decu, a obrazovni sistem se ne trudi da nadomesti glupost jedne cele generacije koja je odrastala bez obrazovanja, pa se glupost iz generaciju u generaciju razvija. Ne zalim ni jednog mrtvog avaksa jer su oni problem za celokupno drustvo, a postace jos i veci kada pocnu da se zaposljavaju i ne daj boze, pocnu da sedaju u fotelje funkcionera. Bolje da ih virus eliminise nego da im se dozvoli da sutra uniste celo drustvo
    (sasa, 16. oktobar 2021 15:26) # Link komentara

    Ja pripadam upravo toj grupi roditelja što je spominješ (1977. godište). Imam 2 diplome DRŽAVNOG fakulteta u Beogradu. Znači nisam neobrazovana, čak suprotno. Dete mi ide u II razred gimnazije u Beogradu, prirodni smer. Ne smatram da je niti glupa, niti neobrazovana, niti raspuštena. Odakle tebi pravo da sudiš o nekome, da vređaš nekoga i da govoriš da je ''Bolje da ih virus eliminiše nego da im se dozvoli da sutra unište celo društvo''? Sram te bilo!!! Suprug i ja smo vakcinisani, babe i dede takođe. Svi smo u kući to bavili, osim ćerke. Ne želim još uvek nju da vakcinišem. Smatram da još uvek nije rizična, a odrasli (tu računam i studente) neka se vakcinišu da bi prvo sebe zaštitili. Decu ostavite na miru!!! Tinejdžeri i mlađa deca su još uvek u razvoju. Zašto na njima eksperimentisati kad neće svi odrasli da to obave?!!
    (Branka, 18. oktobar 2021 11:51)

    # Link komentara

  2. Sta smo sejali to i zanjemo?
    (ljubica, 17. oktobar 2021 20:29)

    # Link komentara

  3. @aca, a kako su se izlečili pre vakcine? Preteče li ko? Kako se izlečiše od virusa španskog gripa koji je ubio 50 miliona ljudi? Ako vakcinisana osoba može da se zarazi, da širi virus i umre od korone čemu onda vakcinacija?
    (rebro, 16. oktobar 2021 22:27) Ovi antivakseri postavljaju pitanja iz dosade. Njih odgovori i ne zanimaju. Pitanja postavljaju jer u svojim ocima zvuce pametno. Ako te zanima, istrazi malo. Na B92 odgovor neces naci, jer te ne interesuje. Cak i kad pronadjes odgovor, nece ti se dopasti, jer si unapred u potrazi iskljucivo za odgovorom koji je tebi po volji.
    (qwerty, 17. oktobar 2021 18:53)

    # Link komentara

  4. Kad se pogleda kretanje broja zarazenih u Izraelu-ili npr još bolje u Singapuru (worldometer-number of daily cases) gde je 83% populacije vakcinisano, čovek se onda sa pravom zapita koja je korist od vakcinacije (mislim ovde na vakcinaciju protiv korona virusa-da ne pomisli neko da podržavam antivax stavove). To sve pojačava činjenica da svako poznaje lično nekoga ko je vakcinisan a nakon toga zaražen.
    (Bjrm, 17. oktobar 2021 15:46)

    # Link komentara

  5. Pročitajte komentar ovog "sedma truba" dole. Sve objašnjava: hoće on da je neko, da ga se sluša, "bori se protiv jednoumlja", a nema mrvice znanja ni sposobnosti rasudjivanja. Ne sme, na žalost, da se ovo baš svudge kaže, ali evo: ne može svako da ima pravo da ima mišljenje. Moraš se kvalifkovati za to.
    (Heba, 16. oktobar 2021 16:12)

    iz cega si shvatio da ja "hocu da sam neko", bas suprotno, ja hocu da sam niko, tome sam apsolutno predan i ne povlacim identitet iz vrece mesa, okolnosti i nastrebane poslusnosti mrtvim precima niti zvanicnom narativu

    uostalom misljenje je ako je isto kao tvoje, ostali nisu kvalifikovani, aj po bocu ti da nam ostanes tako zdrav i pametan sa mocima rasudjivanja..
    (sedmatruba, 17. oktobar 2021 13:47)

    # Link komentara

  6. a koji je to jos nacin sem vakcinacije?
    samo mi reci
    (aca)

    npr da se smanji paranoja,da se cuju tacni brojevi a ne ko-morbiditeti i preimenovanje svega is vacega u kovid. vise ne postoji nista drugo respiratorno osim kovid,nema grip,nista drugo ne ubija. koliko je samo ljudi dobilo to kao uzrok smrti napisano a uzrok nesto levo, neki tumori rakovi pa cak i saobracajke.
    mozda i kad bi se malo kretali, vezbali, bili na suncu, hranili se zdravo (koliko je to moguce) smanjili stres i nervozu kojim ih rokaju 24/7
    ovako imamo debele, mlitave, slabe, nagrizene i nacete sa dusom u nosu koji idu okolo i glumataju simbol zdravog zivota zato sto im neko upucao dva tri sprica u venu, ma da, sigurni su, zauvek...

    a drugi
    "Ovi antivakseri se dure kad im neko kaze da su isti kao ravnozemljasi, ali to je cinjenica.

    Mozes ti da mislis sta hoces, ali istina je jedna.
    Jedino ispravno resenje je da antivakseri budu poslednji na listi prioriteta za lecenje.
    Pa ako bude mesta super, ako ne, sta da se radi.
    (dragan)

    da dragane, ali da platis vakcine, jer si ti vec trosak ja nisam.
    a ovo za ravnu zemlju kapiram da je deo tvog naucenog refleksa pa se nadam da ces to nekad uspeti da resis ne bi o tome sada
    znaci ako necu pomoc kakvu ti mislis da mi treba onda da mi se oduzme pravo na sve, a da i dalje placam takse i poreze i ostalo, ne?
    posle pitaju za poverenje, haha, dobro se jos ne poubijamo da jedni drugima dokazemo ljubav i brigu..
    (sedmatruba, 17. oktobar 2021 13:20)

    # Link komentara

  7. Da li je moguće da društvene mreže svojim uticajem koče masovniju vakcinaciju, i da je on snažniji od neprestanog propagiranja u svim mogućim medijima?
    Uostalom, na tim istim društvenim mrežama nisu samo ljudi koji se protive, već i oni koji se zalažu za vakcinaciju i stalna je rasprava ko je u pravu.
    Čini mi se da su razlozi za nepoverenje ipak mnogo dublji od proste "zatucanosti antivaksera" (između ostalog i prilično veliki broj lekara) kako se stalno ponavlja, jer bi do sada problem bio rešen. Svi bismo bili vakcinisani, živeli bi normalno, ali uopšte nije tako što se vidi i na primeru zemalja u kojima su u ogromnoj meri vakcinisani ljudi.
    Nisam antivakser...
    (Igorka, 17. oktobar 2021 11:19)

    # Link komentara

  8. Evo ja hocu odgovore na neka pitanje.

    Ako je vakcinacina protiv korone efikasna i bezbedna i ako se toliko afirmativno govori o njoj kao jedinom resenju zasto se onda ne uvede obavezna vakcinacija?

    Ok, odgovor zvanicnih vlasti je da bi oni to uradili ali ne mogu po Ustavu.

    U redu, ali kako onda Ustav nije prepreka kada je rec o obaveznoj vakcinaciji dece. Za decu su vakcine Hepatitis B, Pentaksim, MMR a od skoro i Prevenar obavezne vakcine. Zasto je onda za vakcine protiv kovida problem?

    Dalje, opet, zasto na sve to potpisujemo jos papir da vakcinu primamo po sopstvenoj volji i na sopstvenu odgovornost?

    Zvanican odgovor "struke" tj. one neke doktorke od pre neki dan je da je to sasvim uobicajena praksa i da svaki put mi potpisujemo saglasnost da prihvatamo neku terapiju.

    Ovo naprosto nije tacno, prvo ja sâm nikada nisam potpisivao nikakav papir za bilo koji vid lecenja do sada, a jos bitnije, kada sam svoje dete vakcinisao svim ovim gore pomenutim obaveznim vakcinama, a primilo je, nisam brojao, ali barem 10-ak doza raznih vakcina za prve 2 godine zivota, niti jedan jedini put nisam potpisivao nikakvu saglasnost niti me ko bilo sta pitao.

    E sada ja pitam, u cemu je razlika? Sta je to drugacije sa vakcinom protiv kovida koja po Ustavu ne moze da se uvede kao obavezna i za koju moramo da potpisujemo saglasnost u odnosu na druge vakcine koje su uvedene kao obavezne i za koje ne moras da potpisujes nista?
    (Bane, 17. oktobar 2021 10:44)

    # Link komentara

  9. Oni koji imaju probleme posle vakcinacije
    (Švajnctajger, 17. oktobar 2021 08:25)

    # Link komentara

  10. Jedino ispravno resenje je da antivakseri budu poslednji na listi prioriteta za lecenje.

    Pa ako bude mesta super, ako ne, sta da se radi.
    (dragan, 16. oktobar 2021 12:32)
    То значи да су већину места попунили ваксери, а?
    (Ооо, 17. oktobar 2021 06:59)

    # Link komentara

  11. Da ova bolest nikad neće nestati i da ćemo se u nedogled revakcinisati
    @Aleksis Sanco Panco
    Stećićeš imunitet nakon preležane bolesti. Bolje je vakcinu primiti pre, neko posle toga. To je sva poenta i priča oko vakcina, pomaže organizmu da lakše i brže savlada bolest i stekne imunitet, ali se daje unapred dok si još zdrav.
    (Sun Cu, 17. oktobar 2021 06:36)

    # Link komentara

  12. @Mi smo sve izvrnuli na glavacke! Lekari dolaze deci na noge, odgovaraju na njihova pitanja i provokacije, a mala derista (da ih tako nazovem) imaju i dalje svoj "stav" - "e bas necu da se vakcinisem i sta mi mozes". Da li smo mi normalni? Pa odakle nam ideja da neuki klinci mogu da odluce o tome? Ode svet dodjavola. Ko ce biti kriv kada neko od te dece sutra, ne daj boze, umre od korone? Jednako neuki roditelji ili neodgovorna decurlija? Ali ne, opet ce nekako okriviti lekare, krizni stab i drzavu.
    (Majka troje dece, 16. oktobar 2021 18:15)

    Па “деца” већ одлучују о томе да ли ће се вакцинисати или не, исто као и одрасли. Вакцинација је добровољна - може и не мора. Ко је одговоран за такву поставку и уређење овог питања? Држава. Може ли да уведе обавезну вакцинацију? Може. А неће и не уводи. Значи вакцинација је добровољна и на личну одговорност. Одбијам да преузмем личну одговорност да се вакцинишем вакцином која је развијена за пола године, када се зна да је потребно 7-10 година за редован развој вакцине. Тим пре јер држава одбија да преузме своју одговорност а ја треба да је преузмем својим потписом на њихово ”мајке ми”.
    (оће то, 17. oktobar 2021 06:07)

    # Link komentara

  13. Zdrav razum mladih ;-)
    (Mario, 16. oktobar 2021 18:00).

    Zdrav????
    Totalno nezdrav! Svest omladine je poražavajuća. Na njima leži budućnost ove zemlje? Oni će biti lekari, profesori, sudije? Sačuvaj me ...
    (Cvetozar, 17. oktobar 2021 00:54)

    # Link komentara

  14. Kljukaš omladinu turbo folkom, bezumnim nacionalizmom, Djokovićem ... A škole su pritom nula. Šta očekivati?
    (Geba, 16. oktobar 2021 22:25)

    Dodajte tome i kljukanje antivesternizmom i predrasudama.
    (Krstić, 17. oktobar 2021 00:49)

    # Link komentara

  15. Krizni stab,vlast,exit,beer fest,Toma,utakmice i sve sto nisu stopirali...a stanje alarmantno!
    Malo deluje kao sprdnja zar ne?
    (Dajbog, 16. oktobar 2021 23:34)

    # Link komentara

  16. @aca, a kako su se izlečili pre vakcine? Preteče li ko? Kako se izlečiše od virusa španskog gripa koji je ubio 50 miliona ljudi? Ako vakcinisana osoba može da se zarazi, da širi virus i umre od korone čemu onda vakcinacija?
    (rebro, 16. oktobar 2021 22:27)

    # Link komentara

  17. Kljukaš omladinu turbo folkom, bezumnim nacionalizmom, Djokovićem ... A škole su pritom nula. Šta očekivati?
    (Geba, 16. oktobar 2021 22:25)

    # Link komentara

  18. Ono što koči proces vakcinacije mladih je što nema odgovarajućih vakcina za mlade.

    O efektima i dugoročnim posledicama Fajzer vakcine se ništa ne zna. Nije prošlo dovoljno vremena da bi se sve posledice ispitale.

    Dajte deci neke vakcine koje su proverene i duže u upotrebi, kao što je slučaj sa ostalim vakcinama koje primaju tokom detinjstva.
    (švedski sto, 16. oktobar 2021 22:24)

    # Link komentara

  19. Neznanje i uobraženost ove omladine su kolosalni.
    (pop, 16. oktobar 2021 22:21)

    # Link komentara

  20. Moja devojka je primila obe doze Sinofarma u poslednjih 6 meseci i trebalo je da primi treću, ali se razbolela, danas se testirala i pozitivna je. Kašlje, boli je grlo, glavobolja, slabost, temperatura 39. Sad čekam i ja da vidim da li ću se razboleti, a nadam se da neću i da mi ona nije prenela. Primio sam obe doze vakcine i svakako se bojim epiloga i za nju, ali i za sebe. Da li je to normalno? Svakako preporučujem vakcinu iz prostog razloga da se makar ublaže simptomi bolesti, ali šta ovo treba da znači? Da ova bolest nikad neće nestati i da ćemo se u nedogled revakcinisati, vakcine će gubiti smisao, i slušati 'Mora vakcinacija, jer je to jedini način da se zaustavi bolest'. Ne, nego uvedite normalne mere, kontrolišite ih kako treba, i više neće biti ovog glupog ludovanja.
    (Aleksis Sanco Panco, 16. oktobar 2021 21:52)

    # Link komentara

  21. koci glupost, dok sa jedne strane drobe o zapadu nek pogledaju procente medju studentima tamo, po 70 i vise procenata vakcinisano, ali ovde se samo idiotluci dobro primaju sve ostalo je truba, bljak, dosadno, glupo, smorno..
    (deda, 16. oktobar 2021 21:27)

    # Link komentara

  22. pa piljevina u glavi..
    el ste videli studente kako cupkaju uz 'nece gara..'?
    (wer, 16. oktobar 2021 20:52)

    # Link komentara

  23.  se radi o vakcinisanju protiv kovida 19.

    "Ova tragedija koja se dešava sa trudnicama treba sve da nas opomene", poentirao je on.

    Koliko trudnica je umrlo u prethodnim godinama?
    Zasto ne znamo za njih?
    (skrle, 16. oktobar 2021 20:10)

    # Link komentara

  24. @Mihalj, gospodine, u odbranu mladog čoveka, nije on pao s neba, on je produkt ovog drustva, od obdanista pa na dalje retko ko zapravo misli za sebe i ume to da artikulise. Ovde je uglavnom ne vesto kopiranje. Pa sam Novak Djokovic ide po svetu ne vakcinisan. Zasto bi se onda ovaj decko vakcinisao? Inace nisam antivax
    (Neli, 16. oktobar 2021 19:49)

    # Link komentara

  25. poverenje koci prisila, ucenjivanje, posramljivanje, cenzura neistomisljenika, nedostatak transparencije, nepostojanje odgovornosti, narativi straha, paranoje i kontrole, insistiranje na tome da je jedino njihov nacin pravi, da jedino on vazi i priznaje se

    onako ko sekta sve izgleda a obicno neki ljudi ne zure u jednoumlje dok su drugi tamo ko kod kuce..

    bar tako meni izgleda

    probajte opet sa ulaznicama kao nagradam za ubod, ili po par hiljada, mozda uspe

    mislim kad ve prvu dozu sledi druga i buster, mozda par hiljada trebaju novu transhu i vishe lutrija da zaigramo..

    licno sam nevakcinisan i ostace tako
    a drugi nek vide sta ce
    (sedmatruba, 16. oktobar 2021 11:45)

    a koji je to jos nacin sem vakcinacije?

    samo mi reci
    (aca, 16. oktobar 2021 19:29)

    # Link komentara

  26. Mi smo sve izvrnuli na glavacke! Lekari dolaze deci na noge, odgovaraju na njihova pitanja i provokacije, a mala derista (da ih tako nazovem) imaju i dalje svoj "stav" - "e bas necu da se vakcinisem i sta mi mozes". Da li smo mi normalni? Pa odakle nam ideja da neuki klinci mogu da odluce o tome? Ode svet dodjavola. Ko ce biti kriv kada neko od te dece sutra, ne daj boze, umre od korone? Jednako neuki roditelji ili neodgovorna decurlija? Ali ne, opet ce nekako okriviti lekare, krizni stab i drzavu.
    (Majka troje dece, 16. oktobar 2021 18:15)

    # Link komentara

  27. Zdrav razum mladih ;-)
    (Mario, 16. oktobar 2021 18:00)

    # Link komentara

  28. Misle deca svojom glavom.
    Dok starije generacije, kao ovce, veruju u sve što im se servira preko medija
    (Mile, 16. oktobar 2021 17:59)

    # Link komentara

  29. glupavi fejsbuk
    (zz, 16. oktobar 2021 17:26)

    # Link komentara

  30. Nisu problem mladi vec sto svi 30+ godisnjaci misle da su mladi. Najgori su oni 30+ i 40+ koji misle da su mladi a svi sa prekomernom tezinom, holesterolom, pritiskom, ne mogu da istrce krug na stadionu i slicno. Zna se kome vakcina stvarno nije potrebna. Stvarno mladom i zdravom coveku a ne onom koji laze sebe da je jos uvek u cvetu mladosti pa zavrsi u kovid bolnici. Da se ne lazemo, onaj koji ne moze da istrci 5 krugova na stadionu taj vise nije 100% zdrav. Zasto jedno zdravo bice ne bi moglo da istrci 5 krugova na stadionu?
    (milan, 16. oktobar 2021 17:23)

    # Link komentara

  31. Kocite svi vi koji se pojavljujete na TV,koci strucni stab,mislim strucni.
    10 zaraženih,1 umrli zdravstveni sistem pred kolapsom.
    30 zaraženih 3 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    100 zaraženih 10 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    300 zarženih 20 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    1000 zaraženih 20 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    3000 zaraženih 40 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    6000 zaraženih 60 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    Da ne pricam o tome kada smo imali po 5 umrlih i 100 zaraženih da smo imali sada vec kultni Sajam,Arenu,Pionir i sta sve ne pretvoreno u bolnice.
    Danas kada je kao apokalispa nema ništa od toga,vec imamo 20 000 ljudi na finalu odbojke.
    Alo bre dokle više!!!!
    (Back in Blac

    bravo za komentar !!!! tu treba odati jos jednu stvar,krucijalnu u celoj ovoj prici:otkud doktori znaju kada i za koliko ce se pojaviti novi soj virusa,novi talasi???i to mesecima unapred???odakle te informacije dobijaju?brate neko im govori,ko je to ili ko su ti ljudi???
    (zz, 16. oktobar 2021 16:38)

    # Link komentara

  32. Cela zemlja je u strašnom neznanju o svemu. Nema tu brzog leka.
    (LazarL, 16. oktobar 2021 16:15)

    # Link komentara

  33. Pročitajte komentar ovog "sedma truba" dole. Sve objašnjava: hoće on da je neko, da ga se sluša, "bori se protiv jednoumlja", a nema mrvice znanja ni sposobnosti rasudjivanja. Ne sme, na žalost, da se ovo baš svudge kaže, ali evo: ne može svako da ima pravo da ima mišljenje. Moraš se kvalifkovati za to.
    (Heba, 16. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  34. Decenije neobrazovanja, neznanja, magle u glavi ... Zaludjivanje turbo folkom, nacionalizmom, Djokovićem, ...
    (Krsta, 16. oktobar 2021 16:05)

    # Link komentara

  35. koci to sto ste postali kao sekta
    koci to sto nam mozak ispirate
    koci to sto nas vozate vec dve godine
    koci to sto nemate odgovore na jednostavna pitanja
    koci to sto nam je sistem truo
    koci to sto zakon ne vazi za sve podjednako
    koci to sto državom upravljaju nestrucni ljudi a strucni nam beze preko
    koci to sto garnitura koja je na vlasti ne namerava vec 25 godina da nam se skine s grbace.
    koci ti sto drzavavom upravlja mafijaa

    provaljeni ste odavno nismo ovce samo da znate

    ps ne morate ovo da opjavljujete, posaljite im da znaju da nismo ovce.
    (Ivan, 16. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  36. Њихови узори, попут Новака Ђоковића.
    (Alex75, 16. oktobar 2021 15:41)

    # Link komentara

  37. roditelji tinejdzera su generacija koja devedesetih nije isla u skolu jer su godinama setali ulicama i dobijali ocene na poklon. Tako neobrazovani nisu sposobni da nesto nauce svoju decu, a obrazovni sistem se ne trudi da nadomesti glupost jedne cele generacije koja je odrastala bez obrazovanja, pa se glupost iz generaciju u generaciju razvija. Ne zalim ni jednog mrtvog avaksa jer su oni problem za celokupno drustvo, a postace jos i veci kada pocnu da se zaposljavaju i ne daj boze, pocnu da sedaju u fotelje funkcionera. Bolje da ih virus eliminise nego da im se dozvoli da sutra uniste celo drustvo
    (sasa, 16. oktobar 2021 15:26)

    # Link komentara

  38. Koči miokarditis!
    (Mika, 16. oktobar 2021 15:23)

    # Link komentara

  39. Koce ih kontradiktorne informacije i haoticna ocigledno neuspesna strategija borbe sa epidemijom. Koci i sumanuta agresivna kampanja koja kod njih izaziva podozrenje. Sveobuhvatno los pristup kriznog staba i ministarstva.
    (Milenium, 16. oktobar 2021 15:21)

    # Link komentara

  40. Pa ne koči niko, smrtnost je manja od 1 %. Što se tiče ljudi mladjih od 30 godina, kojoj i sam pripadam, smrtnost je nula zarez, pa još mnogo nula.
    Imao sam koronu prošle godine u decembru, 2 dana temperatura 38 i 7 dana izgubio čulo ukusa i mirisa, zašto bih se sad vakcinisao? 90% moje generacije tako razmišlja, a vi nas nazivate antivakserima i ljudima niskog intelekta.
    (iki, 16. oktobar 2021 15:19)

    # Link komentara

  41. Klincima kazes da gravitacija ne postoji jer dim ne pada na pod i vec si im poljuljao suplje lobanje. E sad zamislite njihove roditelje i izlapele babe, dede...
    (lol, 16. oktobar 2021 14:58)

    # Link komentara

  42. @Mihalj Mlad čovek i ne mora da zna kako da obrazloži stav o vakcini, o kojoj ni oni koji se zalažu za nju, nisu jedinstveni. Deci nisu isprale mozak društvene mreže već nesklad i neusaglašenost po pitanju promocije vakcina. Prvo su rekli kako trudnice i deca ne smeju da se vakcinišu, sad odjednom oni su prioritetni. Kako je za kratko vreme vakcina postala vezbedna za njih? Kako neko može da zna da je bezbedna ako nije prošlo dovoljno vremena i ispitivanja?! Ne dirajte decu nego zatvorite Arenu da ne bude krcata na Zvezdinoj utakmici, kontrolišite kako se ljudi ponašaju kada ulaze u apoteku, prodavnicu, tržni centar, bioskop. Ljudi vam ne nose maske, ne poštuju se elementarne mere, a vi insistirate na vakcinaciji dece od 16, 17 godina. Nisu vam oni problem, već ovi kojima ne smete ništa.
    (M, 16. oktobar 2021 14:52)

    # Link komentara

  43. Nedostatak društvene odgovornosti, razmaženost, sebičnost.
    (ivana, 16. oktobar 2021 14:51)

    # Link komentara

  44. Kratkovečnost
    (Pro135, 16. oktobar 2021 14:34)

    # Link komentara

  45. shvatite ljudi da virus vise nije bitan,vec je bitno da primite vakcinu!!!

    kada smo imali oko 300 zarazenih po danu pricalo se o masovnim grobnicama,necemo imati gde da sahranjujemo mrtve,kolapsu zdravstvenog sistema.sada imamo na hiljade zarazenih zdravstveni sistem jos nije pukao????i nemamo masovne grobnice????

    a kada su dosle vakcine vise niko ne prica o masovnim grobnicama,zdravstvenom sistemu...sada je samo jedna rec.VAKCINA!!!!

    pa nas su zatvarali poicijski cas kada je bilo manje od 200 zarazenih po danu.sada ne smeju i ponasaju se normalno,utakmice,festivali,koncerti,izbori...a imali smo u jednom trenutku skoro 8.000 zarazenih??

    kada se pojavio britanski delta soj mogao si da putujes gde hoces,kada je pocela turisticka sezona virus je misteriozno nestao na 3 meseca???uprkos masovnim testiranjima,putovanjima???

    pred kraj turisticke sezone najavljuje se delta soj u Srbiji...sa 30 zarazenih cifra je skocila na 8.000????za 2-3 meseca vremenske razlike?

    pred turisticku sezonu niko nije umro od korone????zavrsetak sezone ljudi umiru na desetine?i pored toga imamo i dalje utakmice,koncerte,sad ce i zimovanje???predsednik drzave nikada ne nosi masku?kao ni ostali politicari na koktelima!!!

    i onda se pitate zasto ljudi nece da se vakcinisu?koga vi ..........???

    da ne zaboravim,da li je moguce da medju migrantima nema zarazenih a celo leto su dolazili u srbiju i setali se gradom bez maski???

    i onda kazu ANTIVAKSER!!!
    (dd, 16. oktobar 2021 13:51)

    # Link komentara

  46. Situacija u Izraelu ?
    struka, politicke igre, nemogucnost da cujemo debatu u emisiji... ima 100 razloga kao sto rece back in black i jos jedan covek ovde.
    (phrm, 16. oktobar 2021 13:33)

    # Link komentara

  47. Mladi nemaju poverenje u korumpirane politicare i lekare. Misle svojom glavom, a ne slusaju pokorno sve sto im se servira. To je ono sto vas muci, jer vama ne trebaju mladi koji misle, vec oni pogodni za oblikovanje.
    Bravo deco!
    (Grizli Adams, 16. oktobar 2021 13:32)

    # Link komentara

  48. "Mlada generacija misli da iza nas stoje velike farmaceutske kuće"

    “Mlada generacija misli da iza nas stoje velike farmaceutske kuće“

    A starija zna.
    (DMX, 16. oktobar 2021 13:30)

    # Link komentara

  49. Људи просто не верују у ефикасност вакцине. Виде да се заражавају многи, вирус бира жртве по неком свом (још увек нејасном критеријуму), без обзира на вакцину. Поред тога, за неке је вакцина значила да су "слободни" па су се тако и понашали и стање се погоршало. Држава инсистира само на вакцини, на остале мере нико не обраћа пажњу.
    (sempervivum, 16. oktobar 2021 13:14)

    # Link komentara

  50. Letos nijedna mera, gde ja zivim tu su vecina ljudi iz inostranstva koji dolaze leti, a ovo leto kao pusteni sa lanca puni restorani, proslave sa preko 200 ljudi,manifestacije. A lepo sam reko kad ovi odu, mi ovde cemo da platimo za sve ovo, bar jednu meru da ste imali e sad je kasno da se trazi odgovornost od pojedinaca..
    (Miki, 16. oktobar 2021 12:59)

    # Link komentara

  51. Лоша вам је и нападна кампања за вакцинацију. Ах да, смените дрКона, Шеклера и још њих пар.
    (Дрндоје, 16. oktobar 2021 12:57)

    # Link komentara

  52. Roditelji su najdgovorniji ("krivi"), jer svojoj deci nisu pružili najosnovije vaspitanje da se sopstveno mišljenje stvara slušajući i obrazovanije od sebe, niti su i ranije razgovarali sa njima O SVEMU, već prepustili ih društvenim mrežama BEZ DISKUSIJE. Među njima su naravno i oni koji ih "savetima" podržavaju da je vakcina štetnija od bolesti u koju ne veruju. A UMIRU NEKI DRUGI I "KO ZNA OD ČEGA" i nikako od ovog virusa.
    (nada22, 16. oktobar 2021 12:47)

    # Link komentara

  53. Ljudi koji se ne vakcinišu ne vide svoje mesto u društvu. Oni su tu samo za sebe i plivaju u nametnutom. Njima je sve nametnuto pa kad im se pruži prilika da nešto neće onda se tu izlije sva frustracija. Tako nemaju poverenja u društvo i u nauku. Jer ona ne dolazi iz njihovih standardnih izvora informacija.
    Što se mladih tiče oni generalno ne vide svoje mesto u društvu i misle da je sve sto stariji rade glupo a sve što moraju da rade da bi bili deo društva prisila.
    i jedni i drugi ne traže informacije nego samo potvrde svojih stavova. Ako im odgovara onda je to informacija, a ako ne onda je laž.
    Većina nas je prošla te faze u mladosti.
    (Radoje, 16. oktobar 2021 12:45)

    # Link komentara

  54. Koči statistika! Koja jasno pokazuje da je za dve godine u svetu smrtnost od kovida oko 0,5%! Istokao od gripa recimo! A druga stvar koja koci je ta sto bukvalno svima koji umru a bili su pozitivni pripisujete da su umrli od kovida!
    (mikonostas, 16. oktobar 2021 12:40)

    # Link komentara

  55. Zapad vakcinisao oko 80% stanovništva, 12+.
    Što istočnije, to tužnije, zaostalije i siromašnije. Nažalost
    (Cica, 16. oktobar 2021 12:36)

    # Link komentara

  56. Vecina mladih se nevakcinise ne zato sto su antivakseri nego sto virus ne vide kao pretnju po sebe.
    (RW#0, 16. oktobar 2021 12:36)

    # Link komentara

  57. Ko koci.. pa koci to sto su mladi danas zaludjeni Zadrugom i Jalom i Bubom.

    Zadnje 2-3 generacije totalno propale.
    (Igor, 16. oktobar 2021 12:36)

    # Link komentara

  58. Ovi antivakseri se dure kad im neko kaze da su isti kao ravnozemljasi, ali to je cinjenica.

    Mozes ti da mislis sta hoces, ali istina je jedna.

    Jedino ispravno resenje je da antivakseri budu poslednji na listi prioriteta za lecenje.

    Pa ako bude mesta super, ako ne, sta da se radi.
    (dragan, 16. oktobar 2021 12:32)

    # Link komentara

  59. Nepoverenje. Da su ljudi koji su non stop na televiziji, strucni u barem jednoj oblasti osim u laganju za medije i prikrivanje istine, izvrtanje cinjenica i raznim aferama, mozda bih i poverovao. Da pocnem sa laznim obecanjima koja su data? Da pocnem sa ucenama, ponizavanjima? Da pocnemo od Kona koji je istu stvar lagao i za pticiji i sivnjski grip? Od pravosudja ili peticije za islobodjenje Djindjicevog ubice? zeljka mitrovica ciji sin gazi po beogradu? Vama da verujem, pa ni jednu istinu niste izneli pred narod. Necu da se vakcinisem, crko makar, meni na dusu, vama ne verujem nista! Ni Djilasu ne verujem! Svi ste isti. Kad dodju elokventni, uceni i uctivi, normalni ljudi, strucni, njima cu da poklonim poverenje, zdravlje i postovanje. Za vas od mene samo porez, jer moram...
    (stefan beograd, 16. oktobar 2021 12:29)

    # Link komentara

  60. ,, dr” Nestorović i ostali vudu vračevi kojih je puna Srbija!
    (peraždera, 16. oktobar 2021 12:25)

    # Link komentara

  61. Vakcinisanje je civilni akt poštovanje svoje zdravlje sa ćinjenjicom sprećavanje ugrožavanje svoje zdrastveno kao i tuđe, posebno svojim najbližim, među kojim se nalaze potencijalno najugroženiji.
    Nažalost odgovornost u neinformativnost naše omladine se većinom objašnjava adikcijom prema socialnih mrežama !
    Jedina solucija naših "pravih" stručnjaka stoji u tome da većeg dela omladine kao i starije informišu putem socialnih mreža prenejućih prave statistike iz bolnićkog izvora kao i realan utisak i benefis vakcinacije.
    Toliko više !
    (Daca Francuz, uzalud, 16. oktobar 2021 12:25)

    # Link komentara

  62. Imam 32 godine, jos uvek nemam dece, a zeleo bih uskoro da ih imam. Samo zato mi je malo frka, da iz nekog razloga vakcina ne utice lose na moju plodnost. Inace nisam antivakser, ne paranoisem, ali imam tu neku neobjasnjivu zebnju sto se tice potomstva.
    (Klaxon, 16. oktobar 2021 12:22)

    # Link komentara

  63. Koci ih mladost koja ih stiti. Mladost je uvek sebicna i samodovoljna. I mora tako, jer kratko traje.
    (igor, 16. oktobar 2021 12:13)

    # Link komentara

  64. (Back in Black, 16. oktobar 2021 11:46)
    U martu prosle godine, kad je histerija dostizala vrhunac, ja sam odmah video da je sve zapravo jedna sarena laza, koja za cilj ima nesto sto cemo saznati za 10,20,50 godina, a mozda i nikad. Virus cija je realna smrtnost daleko ispod 1%, dobio je takvu globalnu medijsku reklamu kakvu kuga ne bi imala da su mediji postojali u srednjem veku. Vakcinacija je tek posebna budalastina, prvo su krenuli od jedne,pa mora druga,evo obavezna je i treca, preplaseni samo zavrcu rukave jer veruju da tako treba i tome nece biti kraja, bockace ih svake godine bar po dva puta. 9/10 ljudi za koje znam da su primili vakcinu,to su uradili iskljucivo zbog putovanja preko ili zbog ucene na poslu, tako da mi smesno zvuce ovi komentari kako su vakcnisani prosveceni likovi koji veruju da je Zemlja okrugla i slicno, a mi da je ravna. Sve u svemu, zao mi je ljudi koji su naseli na sve lazi koje slusamo u poslednje dve godine i sto su zbog toga morali da promene nacin zivota...
    (Nbg, 16. oktobar 2021 12:12)

    # Link komentara

  65. Na prvom mestu krizni štab. Toliko nedorečenosti, kontradiktornosti, neiskrenosti i lažnih informacija moralo je dovede do ovakve katastrofalne situacije sa vakcinacijom. Ljudi su potpuno izgubili poverenje u institucije i njihove predstavnike.
    (only fools and horses, 16. oktobar 2021 12:09)

    # Link komentara

  66. Mladi oboljevaju od kovida, to je nesporno. Ali isto tako najveci broj njih prolazi bez ikakvih tezih simptoma. Kako da ih onda ubedimo da se vakcinisu, kada i mi koji smo vakcinisani isto oboljevamo na svu srecu bez tezih simptoma. Oni to sve vide i cuju i ne vide razlog zasto bi se vakcinisali. Jedini razlog vide u tome sto im se ogranicava mogucnost putovanja. Vecini to nije dovoljan razlog. Ja ih potpuno razumem.
    (Lala, 16. oktobar 2021 12:07)

    # Link komentara

  67. Mene koči činjenica da je devojka od 22 god u Sloveniji umrla od posledica J&J vakcine, da umiru (re)vakcinisani, od kojih sam lično poznavao najmanje 5 ljudi…
    (Nevakcinisan, 16. oktobar 2021 12:02)

    # Link komentara

  68. Kon. Mladi imaju net, znaju sta je radio tokom " pandemije " svinskog gripa . Znaju da je nekaznjeno prosao i naravno da niko normalan njemu ne veruje.
    (ej bre, 16. oktobar 2021 11:59)

    # Link komentara

  69. A sta vi naučnici ba tv-u znate dal je bezbedno ili ne, vi samo pricate ono sto su te farmaceutske kuće rekle a znate onoliko koliko i ja dal su bezbedne ili ne.
    (delija, 16. oktobar 2021 11:57)

    # Link komentara

  70. ko koci poverenje mladih?

    pa u najvecoj meri neobrazovani roditelji koji i sami zbog kojekakvih teorija zavera nece i sami da se vakcinisu.
    (Alan Ford sa Kosova, 16. oktobar 2021 11:55)

    # Link komentara

  71. Koci drzava, same vakcine koce, atmosfera pritiska i prisile, bahati vakseri...

    Ima faktora mozete birati
    (Steve, 16. oktobar 2021 11:55)

    # Link komentara

  72. Krizni štab
    (Oki, 16. oktobar 2021 11:52)

    # Link komentara

  73. Društvene mreže!
    (Ogi, 16. oktobar 2021 11:51)

    # Link komentara

  74. Kocite svi vi koji se pojavljujete na TV,koci strucni stab,mislim strucni.
    10 zaraženih,1 umrli zdravstveni sistem pred kolapsom.
    30 zaraženih 3 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    100 zaraženih 10 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    300 zarženih 20 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    1000 zaraženih 20 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    3000 zaraženih 40 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    6000 zaraženih 60 umrlih zdravstveni sistem pred kolapsom.
    Da ne pricam o tome kada smo imali po 5 umrlih i 100 zaraženih da smo imali sada vec kultni Sajam,Arenu,Pionir i sta sve ne pretvoreno u bolnice.
    Danas kada je kao apokalispa nema ništa od toga,vec imamo 20 000 ljudi na finalu odbojke.
    Alo bre dokle više!!!!
    (Back in Black, 16. oktobar 2021 11:46)

    # Link komentara

  75. poverenje koci prisila, ucenjivanje, posramljivanje, cenzura neistomisljenika, nedostatak transparencije, nepostojanje odgovornosti, narativi straha, paranoje i kontrole, insistiranje na tome da je jedino njihov nacin pravi, da jedino on vazi i priznaje se

    onako ko sekta sve izgleda a obicno neki ljudi ne zure u jednoumlje dok su drugi tamo ko kod kuce..

    bar tako meni izgleda

    probajte opet sa ulaznicama kao nagradam za ubod, ili po par hiljada, mozda uspe

    mislim kad ve prvu dozu sledi druga i buster, mozda par hiljada trebaju novu transhu i vishe lutrija da zaigramo..

    licno sam nevakcinisan i ostace tako
    a drugi nek vide sta ce
    (sedmatruba, 16. oktobar 2021 11:45)

    # Link komentara

  76. Zaista neverovatno (i žalosno) koliko ovaj momak od 17 godina nije u stanju da obrazloži stav sebe u svojih vršnjaka ili kaže bilo kakav argument. Ok verovatno je imao tremu ali nije dao ni jedan jedini smislen razlog niti je odgovorio na bilo koje pitanje...
    (Mihalj, 16. oktobar 2021 11:41)

    # Link komentara