Utorak, 20.04.2021.

08:25

Važne informacije za sve koji su primili "Sinofarmovu" vakcinu VIDEO

Izvor: B92

Važne informacije za sve koji su primili "Sinofarmovu" vakcinu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

А трећа доза?

pre 3 godine

Можда би било у реду да се прими и трећа доза вакцине да би се утврдио имуни одговор, али не овај пут са кинеском већ са Фајзер вакцином?

seljadin

pre 3 godine

otac majka i ja smo primili Sinofarm pre 2 meseca . Majka nije radila test antitela, ja 35 a otac 0,29 . Otac ija dobili koronu 39 temperatura, odmah dvitamin, cink, njemu još protiv zvrušavanja svaki dan injekcija u stomak i forteka na 12 sati 500 . Otac je prvo veče u jako teškom stanju toliko da se molimo da preživi, ja pao u krevet i nemam snage , drugo veče je sada i bolje smo iako otac teško kašlje nadam se da mu se neće širiti .
Kineska vakcina samo ublažava ne verujem da štiri od smrtnog ishida, moj je savet ako nema druge ova je ok, ali ako ima uzmte Rusku ili Pfizer, iako sam cuo od doktora da umiru i sa Pfizerom koji je opet pokazao se kao najbolji . I jos nesto test u Medigrupu negativan neka vas ne zavara i nas je zavarao ali samo na jedab dan .

ngx

pre 3 godine

Evo moja porodica svi su primili kinesku vakcinu.Jedino je moj cale dobio koronu ali u blazem obliku mala temperatura 2 dana i to je to. Inace ima astmu i 2 stenta. sigurno mu je spasla zivot,a ja na poslu jedini nisam dobio koronu od 8 kolega i sa svima sam bio po ceo dan u kontaktu. Znaci je vakcina efikasna

ДРАСЕН ДРАСЕН

pre 3 godine

Моји другари се након ревакцинације истом вуку као пребијене мачке. Заразили се 20 дана након тзв заштите цепањем.

Vakserekser

pre 3 godine

Svi moji i ja i one koje poznajem su vakcinisani Kineskom vakcinom, i nikom nista ne fali, i niko se nije zarazio. Za mene je to dovoljan dokaz, a oni koji sumnjaju, neka biraju druge, njihova volja.

Samo vam fali viši nivo rasuđivanja.

Goolag

pre 3 godine

Dobar deo ljudi iako vakcinisan Sinofarmom se razboleo, tacno je da nema smrtnih ishoda ali ispada da nije ni prineti Fajzeru, koji te stiti cak i od samog zarazavanja. Ovo je istina, mi u nasoj varosi znamo sve jedni o drugima.

BS

pre 3 godine

Svi moji i ja i one koje poznajem su vakcinisani Kineskom vakcinom, i nikom nista ne fali, i niko se nije zarazio. Za mene je to dovoljan dokaz, a oni koji sumnjaju, neka biraju druge, njihova volja.
(Bob, 20. april 2021 16:14)

Kod mene sve zastupljeno, najviše Sinofarm, ali ima i svih ostalih. Pobrojah sada preko trideset ljudi koje znam da su vakcinisani. Na poslu samo tri Sinofarma, dva Fajzera, tri AZ. Osam nas je ukupno u kancelariji.

MILAN JANKOVIĆ

pre 3 godine

podržavam vaksinisanje ali definitivno tu nešto škripi. kod fajzera je 90% šansa da se uošte nećeš zaraziti a ovde da nećeš završiti u bolnoci . to objašnjava kako je izrael već završio sa koronom a ovi nisu

marina

pre 3 godine

Zašto Emirati ne uzmu Fajzer(kad je toliko bolji) od prijatelja Amera nego isključivo "kinesko smeće" Sinofarm, možda su toliko naivni...

Bob

pre 3 godine

Svi moji i ja i one koje poznajem su vakcinisani Kineskom vakcinom, i nikom nista ne fali, i niko se nije zarazio. Za mene je to dovoljan dokaz, a oni koji sumnjaju, neka biraju druge, njihova volja.

Ok

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...
(povrsni posmatrac, 20. april 2021 10:57)

Nista, ti cekaj Fajzera onda.

Homo homini..

pre 3 godine

"Sinofarmove" vakcine ima više od 90 odsto efikasnosti u sprečavanju hospitalizacije u slučaju zaraze, 95 odsto u sprečavanju toga da oboleli koji je vakcinisan izbegne intenzivnu negu, a 100 odsto sprečava smrtne ishode."

znaci, ne sprecava da se ne mozete zaraziti, vec sprecava da ne umrete. (1 od 20 zarazeni ce zavrsiti u bolnici).

dugu

pre 3 godine

Bitno je hospitalizaciju od covida smanjiti na nivo sezonske gripe, jer ovim stopama dolazi do preopterecenosti i kolapsa zdravstva. To što se neko zarazio posle druge doze sinofarma i ima 3-4 dana temperaturu i malaksalost je nebitno. Bitno je da se smrtnost i hospitalizacija redukuju na prihvatljiv nivoe. Srbija treba da vakciniše još 1,5 miliona ljudi starijih od 50 godina da bi se situacija stabilizovala.

Tafak

pre 3 godine

Zar nije Republika u zakonskoj obavezi da obavesti gradjane da su testeri? Mislim da nasi nisu to uradili i da su obmanjivali javnost povodom ovoga.
Na cekanju sam za drugu dozu vakcine ali mi ovakvo ponasanje uopste ne uliva sigurnost u drzavne institucije, naprotiv, samo ih dozivljavam kao korumpirane lopove i sad se vec pitam koliko su im platili da im izigravamo zamorce?

Serafim

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Ovo nije istina, daj link.

Dejan

pre 3 godine

mRKA vakcina funkcionise tako da vas ona ne stiti od zarazavanja vec kada se vakcinisete , vas organizam pocinje da proizvodi protein virusa i tako aktivira taj vestacki odbrambeni sistem koji ste dobili koji napada i eleminise virus. Sinofarm je na bazi umrtvljenog virisa i tu vas steceni imunitet reaguje i napada ....
Problem kod mRnk vakcina je taj sto ne postoji off dugme, napravljena je da proizvodi spajk protein virusa bez prestanka sto moze dovesti do preterane reakcije imunog sistema sto dalje moze dovesti do autoimunih bolesti.
Mutacije ce se javljati sve cesce ...

Zz

pre 3 godine

1. Dakle, tačna je bila izjava jednog lekara da Sinofarm stiže preko Emirata kod nas. Pitanje zašto ne stiže direktno iz Kine, nego preko posrednika?

2. Zašto iz Kine, zemlje autora, nisu dobijene ove informacije, nego opet preko treće strane?

dzoni

pre 3 godine

(djidji, 20. april 2021 11:06) # Link komentara
Internet je demokratizovao da svako moze da pise i ono o cemu nema pojma.

Ta vakcina je Kineska i to je jedino sa cime ima zajednicko..to je skroz druga vakcina koja se zove Sinovac i koja se daje u Brazilu..nema veza se sa ovom koja je u Srbiji (i jeftinija je).
Ova koja se daju u Srbiji se daje i u Emiratima i po njihoj statici do sad ucinak SInopharma je 86%.

Drugo ti procenti znaci da ko je npr primio tu vakcinu od 50% imace duplo manje sanse da ima bilo kakve siptome od onog ko nije..medjutim kod hospitalizacije ta razlika se povecava mnogo puta..pa tako i ti koji su primili 50% vakcinu imaju 20 puta manje sanse da zavrse u bolnici od onih koji nisu nijednu ...a cak i ta Sinovac vakcina sprecava 100% smrtni ishod 6 nedelja nakon primanja prve doze a to je i najbitnija stvar.

Markus1975

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Još jedan primer mešanja "Sinovac" i "Sinopharm" vakcine, stvarno ste nam više dosadili sa tom propagandom!
Emirati ne bi imali toliko bogatstvo kada bi donosili tako pogrešne odluke i procene u poslu kao što je nabavka i licencna proizvodnja "Sinopharm"-a. I druge države imaju naftu pa narod nema ker za šta da ujede.

joe

pre 3 godine

koliko sam ja čitao, efikasnost sinofarm vakcine je 75%. danas sam baš pričao sa bračnim parom koji su dobili koronu posle 1,5 meseci od revakcinacije kineskom vakcinom i baš imaju zdravstvenih problema. znam još nekoliko sličnih slučajeva. molim lekare da ne pričaju mantru političara, već da istinito, iskreno i pravovremeno obaveštavaju ljude i rade svoj posao za koji ih mi građani ove države plaćamo. malo svesti i savesti gospodo.

Maja

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Radilo se o Sinovac vakcini, koja se ne daje kod nas.

V

pre 3 godine

Imunitet i do 6 meseci?
(klimenta, 20. april 2021 11:29

A ko sme da garantuje duže pored svih novih sojeva? Evo skoro je i Fajzer objavio najmanje 6 meseci. Klizav je to teren pored milion mutacija.
Inače, da vam olakšam poimanje mutacija, svaki prolazak kroz jedinku menja virus, on se bori da nadvalda imunološki odgovor i u toj borbi mutira, pređe na sledećeg, opet fajt, itd. Ako je u svetu, na svim kontinentima zarazio ukupno 130 miliona ljudi, onda vam je jasno koliko je to mutacija. S tim što, nisu sve mutacije bitne za praćenje.

Zanimljivo

pre 3 godine

Znaci ljudi su u Srbiji dobijali vakcinu a da je nasa Agencija za lekove imala jako malo podataka o istrazivanjima u vezi sa tom vakcinom? Ili ja nesto ne razumem. Moze li da neko razjasni? Emirati, sa kojima se mi nesto silno grlimo i ljubimo, su bili pokusni kunici? I sad oni objavljuju nekakve rezultate umesto da to rade Kinezi? Je l ja ovo sanjam? Sta je bre ovo?

marina

pre 3 godine

Pa, ako ta kineska vakcina ne vredi ništa, što Arapi, inače, veliki prijatelji Amerikanaca, vakcinišu isključivo Sinofarmom a ne Fajzerom?

posmatrač

pre 3 godine

Da li to onda znači da samo kod nas umiru oni koji su revakcinisani Sinopharm vakcinom, i to nakon mesec-dva od revakcinacije?

Edge

pre 3 godine

Ovo odmah nije tačno jer je u Srbiji poumiralo par ljudi od kovida koji su vakcinisani i revakcinisani Sinofarmom, da, bili su stari, ali opet, umrli su od kovida, tako da ta prica 100% sprecava smrt je laz a ne nauka

Goran

pre 3 godine

Imunitet i do 6 meseci?
(klimenta, 20. april 2021 11:29)

Da, zašto misliš da se spominje treća doza?
Posle treće doze će verovatno biti nešto duži.
Meni nije nikakav problem dobijati jednu svakih šest meseci ako bude trebalo, mada sumnjam.

Serviser

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Lažeš. U pitanju je Sinovak a ne Sinofarm.

pravnik

pre 3 godine

Treba imati na umu da postoji razlika i u genetici arapskog sveta i nas evropljana. Mislim da su oni generalno otporniji od nas, jer su kod njih SARS i MERS virusi decenijama pa i vekovima zastupljeni. Ali svakako da je ovo dobra vest.

Chobi

pre 3 godine

Vakcina koja posle 2 doze stiti 6 meseci nije vakcina nego privremeni lek. Dalje, ove brojke su spin jer pricaju o hospitalizaciji a ne o efikasnosti stvaranja imuniteta. Sta vise kinezi su sami rekli da prelaze na mrnk vakcine jer ove se nisu dobro pokazale. I kao sto vidimo iz teksta emirati su ucestvovali u 3coj fazi a mi nismo, ili nas bar tako ubedjuju od januara.

Miki

pre 3 godine

Pfizer je zakon, o tim kineskim nema nista javno objavljeno ni da valja ni da ne valja. A kod nas u bolnicama su zavrsili u 99% slucajeva oni koji su se vakcinisali kineskim vakcinama.

Žorž

pre 3 godine

iz ličnog iskustva anti tela se bro stvaraju i da Sinopharmova vakcina zaista štiti i ne treba je mešati sa Sinovac vakcinom koja je manje efikasna

Marko

pre 3 godine

Nije istina da je 100% ucinak u sprecavanju smrtnog slucaja, ja licno znam za 2 osobe koje su se zarazile i umrle iako su primili 2 dozu kineske vakcine.

Sarkazam

pre 3 godine

Vakcina treba da spreci sirdnje zaraze, sto nijedna izgleda da ne radi uspesno, ali ako je istina da 100% stite od smrtnog ishoda, to je VELIKI razlog da se primi bilo koja od njih

HozeArmando

pre 3 godine

@ Povrsni posmatrac

Prosto zamisli da smo umesto 200 000 hospitalizovanih u proteklih godinu dana, imali samo 7 posto te brojke - 14 000. Eto, takva je efikasnost kineske vakcine.

A sto se sprecavanja zarazavanja tice, da je procenat i 70 posto (mada se pricalo o cifri od 79, ali ajde i da smanjimo), umesto 600 000 do sada zvanicno zarazenih, mi bismo po toj racunici imali maksimum 180 000. Samo da smo svi vakcinisani Kinezom.

Sto bi se reklo, pametnom dosta.

milan

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...
(povrsni posmatrac, 20. april 2021 10:57)

Nijedna vakcina nikada nije sprecavala zarazavanje. Vakcine ne sluze tome. Vakcine sluze za upoznavanje i treniranje imuniteta na odredjeni patogen. Svaka vakcinisana osoba moze najnormalnije da se zarazi bezbroj puta. Sustina je sta se desava sa virusom kad udje u ljudsko telo. Da li se nesmetano razmnozava i prosiruje na celo telo ili ga brzo neutralise imuninitet. Kod dobro imunizovanih osoba ta neutralizacija zna da se se desi i za 24 sata pa onda pogresno mislimo da osoba ne moze da se zarazi jer ne stignu da se pojave nikakvi simptomi. Usled brze neutalizacije ne dolazi do daljeg sirenja zaraze jer je zarazena osoba zarazna vrlo malom kolicinom virusa vrlo kratko vreme. Ne stoji imunitet u nosu ili u ustima ili u ocima pa da poput neke brane ne da virusu da udje u telo. Glavni je cilj vakcinom pretvoriti potencijalno tesku bolest u laksu ili jedva primetnu prehladu. Korona se krece putem gripa kako se ljudi navikavaju na nju prokuzenjem i vakcinacijom.

Dragan

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Nisi pratila/o pažljivo vesti. U pitanju je Kineska Sinovac a ne Sinofarm vakcina. Sinofarm je imao efikasnost of 79 do 85 posto u trećoj fazi ispitivanja zavisno od zemlje gde je isto i rađeno. Ovo sada su potpuno nove informacije i ako su tačne su odlične ali iskreno mislim da je ovo sada preterivanje. Verujem da je dobra vakcina ali da su sada malo naduvali cifre da bi se narod smirio jer su počeli da sumnjaju u tu vakcinu iako uopšte i nije imao razlog za paniku.

Ognjen Drinski

pre 3 godine

Evo ja sam primio obe doze Sinofarm vakcine, prošlo je 6 nedelja od revakcinacije. Pre par dana sam rado test na antitela i rezultat je 10,50(ref, vrednost

ajs

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...
(povrsni posmatrac, 20. april 2021 10:57)

U pravu si. Sad bih da te pitam sta bi vise voleo da se zarazis i zavrsis na respiratoru i posle par dana da umres ili da primis “neefikasnu” kinesku vakcinu koja ti je ublazila simptome zaraze gde tom prilikom sedis kod kuce, gledas tv, smejes se i cekas da prodje 15 dana i nastavis sa normalnim zivotom(druzenjem)?

Kolorado

pre 3 godine

Ako sam dobro razumeo, i Srbija je iskorišćena za 3. fazu istraživanja Sinforam vakcine i sada de skupljaju podaci... Otuda valjda i toliko vakcina ovog proizvođača

Gastos

pre 3 godine

@djidji ne lazi! Evo tri osobe iz familije 72, 75 i 70. Svo troje primili Sinopharm i imaju izuzetno visoke nivoe antitela 8 medelja od druge doze. Osoba od 72 ima 200 AU/ml vise od osobe koja je 40 god i primila PFizera.

Branko

pre 3 godine

Mnogo ljudi je i posle revakcine zaglavilo u bolnicama.Kovid lekari kazu da treba da su srecni,jer ne bi ni stigli do bolnice da nisu vskcinisani?!

mirko

pre 3 godine

Otac od gazdarice primio obe doze kineske, proslo mesec dana od druge, zakacio koronu, pa bolnica, pa respirator, pa pod zemljom. Toliko o tome da nema smrtnih slucajeva.

vodonoša

pre 3 godine

Nebitan podatak, jer " Neće Gara da primi vakcinu, ne priznaje svetsku medicinu". A Gara u Srbiji koliko hoćeš. Spremaju kolce za Uranak, idemoooo.

Luja

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Nije tačno. Misli se na Sinovak a ne Sinofarm.

Jedan dr. spec. epidemiolog iz Vojvodine

pre 3 godine

Pisite i mislite sta hocete, ali jedina efikasna i ucinkovita zastita se postize sa vakcinom BioNtech-Pfizer, a tek posle nje idu ostale sa vecim ili manjim pozitivnim ucincima. IRNK vakcine su buducnost i napredan pristup zastite od virusa, a to sto je mnogi (najvise neznalice) osporavaju, deluje kao kada su nekada davno sumnjali u penicilin, jer je korisceno dejstvo gljivica koje su imale baktericidno dejstvo.

pfc

pre 3 godine

Ova kineska mućkalica samo garantuje da nećeš umreti a kako ćeš se provesti, Bog sveti zna! Ništa drugo i nije bilo za očekivati od brata Sia!

A

pre 3 godine

“Emirati su učestvovali i u trećoj fazi testiranja vakcine koja je u našoj zemlji najzastupljenija,”—To je to. Mi smo bili kineski experiment.

dz

pre 3 godine

Problem sa kineskom je da kod starijih ljudi stvara manji imunitet Dok kod onih Malo mladji ide I do 100% u sprecavanju tezih komplikacija

SINOFARM

pre 3 godine

Zao mi je al to nije istina, u mojoj porodici jedna osoba je primila Sinofarm, posle dva meseca je vadila je krv na antitela, i pokazalo je da uopste nema NISTA. Toliko o kineskoj vakcini

lenstina

pre 3 godine

Licno znam jednu osobu, drugarovog ujaka u 60tim godinama, koji se zarazio 20dana nakon druge doze ove vakcine i preminuo. Onih koji su revakcinisani i zarazili se znam desetine. Necu da pisem disclaimer kako nisam antivakser niti da lobiram za druge vakcine, sam sam primio astru. Samo iznosim cinjenice iz neposrednog okruzenja.

povrsni posmatrac

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...

hmmm

pre 3 godine

"Podaci koji dolaze iz Abu Dabija su značajni za naše stručnjake, odnosno za dalji proces imunizacije s obzirom da je iz Kine stizalo vrlo malo infomracija o njihovim istraživanjima."
Znači naši stručnjaci su uzeli vakcine na lepu reč, super sigurne bez treće faze testiranja. Koga ja da tužim ako oči počnu da mi se iskošavaju? Državu? Da li ću dočekati/doživeti pravdu preko Strazbura? Hoće li neki od stručnjaka zaglaviti doživotnu robiju zbog trovanja nacije? Sad su mi jasni ovi u zapadnoj Evropi što čekaju da vide kako ćemo mi da prođemo. Jedno je sigurno, karbon free Evropa možda i neće biti do 2050, ali je gotovo izvesno da će biti Srbi free.

zar je vazno

pre 3 godine

Ako Emirati rade reeksport ili ucestvuju u trgovini te vakcine onda sigurno lazu kako bi zaradili pare. Ukoliko ne rade reeksport ili trgovinu ovom vakcinom a pritom vakcinisu emiracane ( ne strane radnike jer su oni zamorcici) mozemo verovati u podatke.

Ima nas raznih

pre 3 godine

Emirati su učestvovali i u trećoj fazi testiranja vakcine koja je u našoj zemlji najzastupljenija, a primilo je skoro tri četvrtine građana Srbije

Znači sad javno priznanje o tome da ovo jeste testiranje vakcina je normalno. A pre par meseci kad je počela vakcinacija ti ljudi koji su to rekli su teoretičari zavera ili antivakseri?

ReMa

pre 3 godine

Ko još veruje u saopštenja tih zemalja, kod nas umriru i poznati nakon vakcine a kamoli nepoznati.
Moja komšika je umrla pre neki dan a bila je među prvima u red za vakcinu i rev..

povrsni posmatrac

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...

dugu

pre 3 godine

Bitno je hospitalizaciju od covida smanjiti na nivo sezonske gripe, jer ovim stopama dolazi do preopterecenosti i kolapsa zdravstva. To što se neko zarazio posle druge doze sinofarma i ima 3-4 dana temperaturu i malaksalost je nebitno. Bitno je da se smrtnost i hospitalizacija redukuju na prihvatljiv nivoe. Srbija treba da vakciniše još 1,5 miliona ljudi starijih od 50 godina da bi se situacija stabilizovala.

Ok

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...
(povrsni posmatrac, 20. april 2021 10:57)

Nista, ti cekaj Fajzera onda.

Homo homini..

pre 3 godine

"Sinofarmove" vakcine ima više od 90 odsto efikasnosti u sprečavanju hospitalizacije u slučaju zaraze, 95 odsto u sprečavanju toga da oboleli koji je vakcinisan izbegne intenzivnu negu, a 100 odsto sprečava smrtne ishode."

znaci, ne sprecava da se ne mozete zaraziti, vec sprecava da ne umrete. (1 od 20 zarazeni ce zavrsiti u bolnici).

Dragan

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Nisi pratila/o pažljivo vesti. U pitanju je Kineska Sinovac a ne Sinofarm vakcina. Sinofarm je imao efikasnost of 79 do 85 posto u trećoj fazi ispitivanja zavisno od zemlje gde je isto i rađeno. Ovo sada su potpuno nove informacije i ako su tačne su odlične ali iskreno mislim da je ovo sada preterivanje. Verujem da je dobra vakcina ali da su sada malo naduvali cifre da bi se narod smirio jer su počeli da sumnjaju u tu vakcinu iako uopšte i nije imao razlog za paniku.

Bob

pre 3 godine

Svi moji i ja i one koje poznajem su vakcinisani Kineskom vakcinom, i nikom nista ne fali, i niko se nije zarazio. Za mene je to dovoljan dokaz, a oni koji sumnjaju, neka biraju druge, njihova volja.

MILAN JANKOVIĆ

pre 3 godine

podržavam vaksinisanje ali definitivno tu nešto škripi. kod fajzera je 90% šansa da se uošte nećeš zaraziti a ovde da nećeš završiti u bolnoci . to objašnjava kako je izrael već završio sa koronom a ovi nisu

pfc

pre 3 godine

Ova kineska mućkalica samo garantuje da nećeš umreti a kako ćeš se provesti, Bog sveti zna! Ništa drugo i nije bilo za očekivati od brata Sia!

Vakserekser

pre 3 godine

Svi moji i ja i one koje poznajem su vakcinisani Kineskom vakcinom, i nikom nista ne fali, i niko se nije zarazio. Za mene je to dovoljan dokaz, a oni koji sumnjaju, neka biraju druge, njihova volja.

Samo vam fali viši nivo rasuđivanja.

marina

pre 3 godine

Zašto Emirati ne uzmu Fajzer(kad je toliko bolji) od prijatelja Amera nego isključivo "kinesko smeće" Sinofarm, možda su toliko naivni...

milan

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...
(povrsni posmatrac, 20. april 2021 10:57)

Nijedna vakcina nikada nije sprecavala zarazavanje. Vakcine ne sluze tome. Vakcine sluze za upoznavanje i treniranje imuniteta na odredjeni patogen. Svaka vakcinisana osoba moze najnormalnije da se zarazi bezbroj puta. Sustina je sta se desava sa virusom kad udje u ljudsko telo. Da li se nesmetano razmnozava i prosiruje na celo telo ili ga brzo neutralise imuninitet. Kod dobro imunizovanih osoba ta neutralizacija zna da se se desi i za 24 sata pa onda pogresno mislimo da osoba ne moze da se zarazi jer ne stignu da se pojave nikakvi simptomi. Usled brze neutalizacije ne dolazi do daljeg sirenja zaraze jer je zarazena osoba zarazna vrlo malom kolicinom virusa vrlo kratko vreme. Ne stoji imunitet u nosu ili u ustima ili u ocima pa da poput neke brane ne da virusu da udje u telo. Glavni je cilj vakcinom pretvoriti potencijalno tesku bolest u laksu ili jedva primetnu prehladu. Korona se krece putem gripa kako se ljudi navikavaju na nju prokuzenjem i vakcinacijom.

Markus1975

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Još jedan primer mešanja "Sinovac" i "Sinopharm" vakcine, stvarno ste nam više dosadili sa tom propagandom!
Emirati ne bi imali toliko bogatstvo kada bi donosili tako pogrešne odluke i procene u poslu kao što je nabavka i licencna proizvodnja "Sinopharm"-a. I druge države imaju naftu pa narod nema ker za šta da ujede.

Goolag

pre 3 godine

Dobar deo ljudi iako vakcinisan Sinofarmom se razboleo, tacno je da nema smrtnih ishoda ali ispada da nije ni prineti Fajzeru, koji te stiti cak i od samog zarazavanja. Ovo je istina, mi u nasoj varosi znamo sve jedni o drugima.

marina

pre 3 godine

Pa, ako ta kineska vakcina ne vredi ništa, što Arapi, inače, veliki prijatelji Amerikanaca, vakcinišu isključivo Sinofarmom a ne Fajzerom?

Zanimljivo

pre 3 godine

Znaci ljudi su u Srbiji dobijali vakcinu a da je nasa Agencija za lekove imala jako malo podataka o istrazivanjima u vezi sa tom vakcinom? Ili ja nesto ne razumem. Moze li da neko razjasni? Emirati, sa kojima se mi nesto silno grlimo i ljubimo, su bili pokusni kunici? I sad oni objavljuju nekakve rezultate umesto da to rade Kinezi? Je l ja ovo sanjam? Sta je bre ovo?

joe

pre 3 godine

koliko sam ja čitao, efikasnost sinofarm vakcine je 75%. danas sam baš pričao sa bračnim parom koji su dobili koronu posle 1,5 meseci od revakcinacije kineskom vakcinom i baš imaju zdravstvenih problema. znam još nekoliko sličnih slučajeva. molim lekare da ne pričaju mantru političara, već da istinito, iskreno i pravovremeno obaveštavaju ljude i rade svoj posao za koji ih mi građani ove države plaćamo. malo svesti i savesti gospodo.

Sarkazam

pre 3 godine

Vakcina treba da spreci sirdnje zaraze, sto nijedna izgleda da ne radi uspesno, ali ako je istina da 100% stite od smrtnog ishoda, to je VELIKI razlog da se primi bilo koja od njih

Maja

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Radilo se o Sinovac vakcini, koja se ne daje kod nas.

Dejan

pre 3 godine

mRKA vakcina funkcionise tako da vas ona ne stiti od zarazavanja vec kada se vakcinisete , vas organizam pocinje da proizvodi protein virusa i tako aktivira taj vestacki odbrambeni sistem koji ste dobili koji napada i eleminise virus. Sinofarm je na bazi umrtvljenog virisa i tu vas steceni imunitet reaguje i napada ....
Problem kod mRnk vakcina je taj sto ne postoji off dugme, napravljena je da proizvodi spajk protein virusa bez prestanka sto moze dovesti do preterane reakcije imunog sistema sto dalje moze dovesti do autoimunih bolesti.
Mutacije ce se javljati sve cesce ...

HozeArmando

pre 3 godine

@ Povrsni posmatrac

Prosto zamisli da smo umesto 200 000 hospitalizovanih u proteklih godinu dana, imali samo 7 posto te brojke - 14 000. Eto, takva je efikasnost kineske vakcine.

A sto se sprecavanja zarazavanja tice, da je procenat i 70 posto (mada se pricalo o cifri od 79, ali ajde i da smanjimo), umesto 600 000 do sada zvanicno zarazenih, mi bismo po toj racunici imali maksimum 180 000. Samo da smo svi vakcinisani Kinezom.

Sto bi se reklo, pametnom dosta.

Serafim

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Ovo nije istina, daj link.

ngx

pre 3 godine

Evo moja porodica svi su primili kinesku vakcinu.Jedino je moj cale dobio koronu ali u blazem obliku mala temperatura 2 dana i to je to. Inace ima astmu i 2 stenta. sigurno mu je spasla zivot,a ja na poslu jedini nisam dobio koronu od 8 kolega i sa svima sam bio po ceo dan u kontaktu. Znaci je vakcina efikasna

dzoni

pre 3 godine

(djidji, 20. april 2021 11:06) # Link komentara
Internet je demokratizovao da svako moze da pise i ono o cemu nema pojma.

Ta vakcina je Kineska i to je jedino sa cime ima zajednicko..to je skroz druga vakcina koja se zove Sinovac i koja se daje u Brazilu..nema veza se sa ovom koja je u Srbiji (i jeftinija je).
Ova koja se daju u Srbiji se daje i u Emiratima i po njihoj statici do sad ucinak SInopharma je 86%.

Drugo ti procenti znaci da ko je npr primio tu vakcinu od 50% imace duplo manje sanse da ima bilo kakve siptome od onog ko nije..medjutim kod hospitalizacije ta razlika se povecava mnogo puta..pa tako i ti koji su primili 50% vakcinu imaju 20 puta manje sanse da zavrse u bolnici od onih koji nisu nijednu ...a cak i ta Sinovac vakcina sprecava 100% smrtni ishod 6 nedelja nakon primanja prve doze a to je i najbitnija stvar.

V

pre 3 godine

Imunitet i do 6 meseci?
(klimenta, 20. april 2021 11:29

A ko sme da garantuje duže pored svih novih sojeva? Evo skoro je i Fajzer objavio najmanje 6 meseci. Klizav je to teren pored milion mutacija.
Inače, da vam olakšam poimanje mutacija, svaki prolazak kroz jedinku menja virus, on se bori da nadvalda imunološki odgovor i u toj borbi mutira, pređe na sledećeg, opet fajt, itd. Ako je u svetu, na svim kontinentima zarazio ukupno 130 miliona ljudi, onda vam je jasno koliko je to mutacija. S tim što, nisu sve mutacije bitne za praćenje.

dz

pre 3 godine

Problem sa kineskom je da kod starijih ljudi stvara manji imunitet Dok kod onih Malo mladji ide I do 100% u sprecavanju tezih komplikacija

vodonoša

pre 3 godine

Nebitan podatak, jer " Neće Gara da primi vakcinu, ne priznaje svetsku medicinu". A Gara u Srbiji koliko hoćeš. Spremaju kolce za Uranak, idemoooo.

Serviser

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Lažeš. U pitanju je Sinovak a ne Sinofarm.

Edge

pre 3 godine

Ovo odmah nije tačno jer je u Srbiji poumiralo par ljudi od kovida koji su vakcinisani i revakcinisani Sinofarmom, da, bili su stari, ali opet, umrli su od kovida, tako da ta prica 100% sprecava smrt je laz a ne nauka

Zz

pre 3 godine

1. Dakle, tačna je bila izjava jednog lekara da Sinofarm stiže preko Emirata kod nas. Pitanje zašto ne stiže direktno iz Kine, nego preko posrednika?

2. Zašto iz Kine, zemlje autora, nisu dobijene ove informacije, nego opet preko treće strane?

BS

pre 3 godine

Svi moji i ja i one koje poznajem su vakcinisani Kineskom vakcinom, i nikom nista ne fali, i niko se nije zarazio. Za mene je to dovoljan dokaz, a oni koji sumnjaju, neka biraju druge, njihova volja.
(Bob, 20. april 2021 16:14)

Kod mene sve zastupljeno, najviše Sinofarm, ali ima i svih ostalih. Pobrojah sada preko trideset ljudi koje znam da su vakcinisani. Na poslu samo tri Sinofarma, dva Fajzera, tri AZ. Osam nas je ukupno u kancelariji.

hmmm

pre 3 godine

"Podaci koji dolaze iz Abu Dabija su značajni za naše stručnjake, odnosno za dalji proces imunizacije s obzirom da je iz Kine stizalo vrlo malo infomracija o njihovim istraživanjima."
Znači naši stručnjaci su uzeli vakcine na lepu reč, super sigurne bez treće faze testiranja. Koga ja da tužim ako oči počnu da mi se iskošavaju? Državu? Da li ću dočekati/doživeti pravdu preko Strazbura? Hoće li neki od stručnjaka zaglaviti doživotnu robiju zbog trovanja nacije? Sad su mi jasni ovi u zapadnoj Evropi što čekaju da vide kako ćemo mi da prođemo. Jedno je sigurno, karbon free Evropa možda i neće biti do 2050, ali je gotovo izvesno da će biti Srbi free.

mirko

pre 3 godine

Otac od gazdarice primio obe doze kineske, proslo mesec dana od druge, zakacio koronu, pa bolnica, pa respirator, pa pod zemljom. Toliko o tome da nema smrtnih slucajeva.

Gastos

pre 3 godine

@djidji ne lazi! Evo tri osobe iz familije 72, 75 i 70. Svo troje primili Sinopharm i imaju izuzetno visoke nivoe antitela 8 medelja od druge doze. Osoba od 72 ima 200 AU/ml vise od osobe koja je 40 god i primila PFizera.

Žorž

pre 3 godine

iz ličnog iskustva anti tela se bro stvaraju i da Sinopharmova vakcina zaista štiti i ne treba je mešati sa Sinovac vakcinom koja je manje efikasna

Ima nas raznih

pre 3 godine

Emirati su učestvovali i u trećoj fazi testiranja vakcine koja je u našoj zemlji najzastupljenija, a primilo je skoro tri četvrtine građana Srbije

Znači sad javno priznanje o tome da ovo jeste testiranje vakcina je normalno. A pre par meseci kad je počela vakcinacija ti ljudi koji su to rekli su teoretičari zavera ili antivakseri?

SINOFARM

pre 3 godine

Zao mi je al to nije istina, u mojoj porodici jedna osoba je primila Sinofarm, posle dva meseca je vadila je krv na antitela, i pokazalo je da uopste nema NISTA. Toliko o kineskoj vakcini

lenstina

pre 3 godine

Licno znam jednu osobu, drugarovog ujaka u 60tim godinama, koji se zarazio 20dana nakon druge doze ove vakcine i preminuo. Onih koji su revakcinisani i zarazili se znam desetine. Necu da pisem disclaimer kako nisam antivakser niti da lobiram za druge vakcine, sam sam primio astru. Samo iznosim cinjenice iz neposrednog okruzenja.

ajs

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...
(povrsni posmatrac, 20. april 2021 10:57)

U pravu si. Sad bih da te pitam sta bi vise voleo da se zarazis i zavrsis na respiratoru i posle par dana da umres ili da primis “neefikasnu” kinesku vakcinu koja ti je ublazila simptome zaraze gde tom prilikom sedis kod kuce, gledas tv, smejes se i cekas da prodje 15 dana i nastavis sa normalnim zivotom(druzenjem)?

Goran

pre 3 godine

Imunitet i do 6 meseci?
(klimenta, 20. april 2021 11:29)

Da, zašto misliš da se spominje treća doza?
Posle treće doze će verovatno biti nešto duži.
Meni nije nikakav problem dobijati jednu svakih šest meseci ako bude trebalo, mada sumnjam.

pravnik

pre 3 godine

Treba imati na umu da postoji razlika i u genetici arapskog sveta i nas evropljana. Mislim da su oni generalno otporniji od nas, jer su kod njih SARS i MERS virusi decenijama pa i vekovima zastupljeni. Ali svakako da je ovo dobra vest.

Tafak

pre 3 godine

Zar nije Republika u zakonskoj obavezi da obavesti gradjane da su testeri? Mislim da nasi nisu to uradili i da su obmanjivali javnost povodom ovoga.
Na cekanju sam za drugu dozu vakcine ali mi ovakvo ponasanje uopste ne uliva sigurnost u drzavne institucije, naprotiv, samo ih dozivljavam kao korumpirane lopove i sad se vec pitam koliko su im platili da im izigravamo zamorce?

А трећа доза?

pre 3 godine

Можда би било у реду да се прими и трећа доза вакцине да би се утврдио имуни одговор, али не овај пут са кинеском већ са Фајзер вакцином?

A

pre 3 godine

“Emirati su učestvovali i u trećoj fazi testiranja vakcine koja je u našoj zemlji najzastupljenija,”—To je to. Mi smo bili kineski experiment.

Branko

pre 3 godine

Mnogo ljudi je i posle revakcine zaglavilo u bolnicama.Kovid lekari kazu da treba da su srecni,jer ne bi ni stigli do bolnice da nisu vskcinisani?!

Luja

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Nije tačno. Misli se na Sinovak a ne Sinofarm.

Ognjen Drinski

pre 3 godine

Evo ja sam primio obe doze Sinofarm vakcine, prošlo je 6 nedelja od revakcinacije. Pre par dana sam rado test na antitela i rezultat je 10,50(ref, vrednost

Jedan dr. spec. epidemiolog iz Vojvodine

pre 3 godine

Pisite i mislite sta hocete, ali jedina efikasna i ucinkovita zastita se postize sa vakcinom BioNtech-Pfizer, a tek posle nje idu ostale sa vecim ili manjim pozitivnim ucincima. IRNK vakcine su buducnost i napredan pristup zastite od virusa, a to sto je mnogi (najvise neznalice) osporavaju, deluje kao kada su nekada davno sumnjali u penicilin, jer je korisceno dejstvo gljivica koje su imale baktericidno dejstvo.

Kolorado

pre 3 godine

Ako sam dobro razumeo, i Srbija je iskorišćena za 3. fazu istraživanja Sinforam vakcine i sada de skupljaju podaci... Otuda valjda i toliko vakcina ovog proizvođača

posmatrač

pre 3 godine

Da li to onda znači da samo kod nas umiru oni koji su revakcinisani Sinopharm vakcinom, i to nakon mesec-dva od revakcinacije?

Marko

pre 3 godine

Nije istina da je 100% ucinak u sprecavanju smrtnog slucaja, ja licno znam za 2 osobe koje su se zarazile i umrle iako su primili 2 dozu kineske vakcine.

Chobi

pre 3 godine

Vakcina koja posle 2 doze stiti 6 meseci nije vakcina nego privremeni lek. Dalje, ove brojke su spin jer pricaju o hospitalizaciji a ne o efikasnosti stvaranja imuniteta. Sta vise kinezi su sami rekli da prelaze na mrnk vakcine jer ove se nisu dobro pokazale. I kao sto vidimo iz teksta emirati su ucestvovali u 3coj fazi a mi nismo, ili nas bar tako ubedjuju od januara.

Miki

pre 3 godine

Pfizer je zakon, o tim kineskim nema nista javno objavljeno ni da valja ni da ne valja. A kod nas u bolnicama su zavrsili u 99% slucajeva oni koji su se vakcinisali kineskim vakcinama.

seljadin

pre 3 godine

otac majka i ja smo primili Sinofarm pre 2 meseca . Majka nije radila test antitela, ja 35 a otac 0,29 . Otac ija dobili koronu 39 temperatura, odmah dvitamin, cink, njemu još protiv zvrušavanja svaki dan injekcija u stomak i forteka na 12 sati 500 . Otac je prvo veče u jako teškom stanju toliko da se molimo da preživi, ja pao u krevet i nemam snage , drugo veče je sada i bolje smo iako otac teško kašlje nadam se da mu se neće širiti .
Kineska vakcina samo ublažava ne verujem da štiri od smrtnog ishida, moj je savet ako nema druge ova je ok, ali ako ima uzmte Rusku ili Pfizer, iako sam cuo od doktora da umiru i sa Pfizerom koji je opet pokazao se kao najbolji . I jos nesto test u Medigrupu negativan neka vas ne zavara i nas je zavarao ali samo na jedab dan .

zar je vazno

pre 3 godine

Ako Emirati rade reeksport ili ucestvuju u trgovini te vakcine onda sigurno lazu kako bi zaradili pare. Ukoliko ne rade reeksport ili trgovinu ovom vakcinom a pritom vakcinisu emiracane ( ne strane radnike jer su oni zamorcici) mozemo verovati u podatke.

ДРАСЕН ДРАСЕН

pre 3 godine

Моји другари се након ревакцинације истом вуку као пребијене мачке. Заразили се 20 дана након тзв заштите цепањем.

ReMa

pre 3 godine

Ko još veruje u saopštenja tih zemalja, kod nas umriru i poznati nakon vakcine a kamoli nepoznati.
Moja komšika je umrla pre neki dan a bila je među prvima u red za vakcinu i rev..

povrsni posmatrac

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...

pfc

pre 3 godine

Ova kineska mućkalica samo garantuje da nećeš umreti a kako ćeš se provesti, Bog sveti zna! Ništa drugo i nije bilo za očekivati od brata Sia!

Ok

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...
(povrsni posmatrac, 20. april 2021 10:57)

Nista, ti cekaj Fajzera onda.

ДРАСЕН ДРАСЕН

pre 3 godine

Моји другари се након ревакцинације истом вуку као пребијене мачке. Заразили се 20 дана након тзв заштите цепањем.

marina

pre 3 godine

Zašto Emirati ne uzmu Fajzer(kad je toliko bolji) od prijatelja Amera nego isključivo "kinesko smeće" Sinofarm, možda su toliko naivni...

Tafak

pre 3 godine

Zar nije Republika u zakonskoj obavezi da obavesti gradjane da su testeri? Mislim da nasi nisu to uradili i da su obmanjivali javnost povodom ovoga.
Na cekanju sam za drugu dozu vakcine ali mi ovakvo ponasanje uopste ne uliva sigurnost u drzavne institucije, naprotiv, samo ih dozivljavam kao korumpirane lopove i sad se vec pitam koliko su im platili da im izigravamo zamorce?

Bob

pre 3 godine

Svi moji i ja i one koje poznajem su vakcinisani Kineskom vakcinom, i nikom nista ne fali, i niko se nije zarazio. Za mene je to dovoljan dokaz, a oni koji sumnjaju, neka biraju druge, njihova volja.

Goolag

pre 3 godine

Dobar deo ljudi iako vakcinisan Sinofarmom se razboleo, tacno je da nema smrtnih ishoda ali ispada da nije ni prineti Fajzeru, koji te stiti cak i od samog zarazavanja. Ovo je istina, mi u nasoj varosi znamo sve jedni o drugima.

Homo homini..

pre 3 godine

"Sinofarmove" vakcine ima više od 90 odsto efikasnosti u sprečavanju hospitalizacije u slučaju zaraze, 95 odsto u sprečavanju toga da oboleli koji je vakcinisan izbegne intenzivnu negu, a 100 odsto sprečava smrtne ishode."

znaci, ne sprecava da se ne mozete zaraziti, vec sprecava da ne umrete. (1 od 20 zarazeni ce zavrsiti u bolnici).

dugu

pre 3 godine

Bitno je hospitalizaciju od covida smanjiti na nivo sezonske gripe, jer ovim stopama dolazi do preopterecenosti i kolapsa zdravstva. To što se neko zarazio posle druge doze sinofarma i ima 3-4 dana temperaturu i malaksalost je nebitno. Bitno je da se smrtnost i hospitalizacija redukuju na prihvatljiv nivoe. Srbija treba da vakciniše još 1,5 miliona ljudi starijih od 50 godina da bi se situacija stabilizovala.

Dragan

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Nisi pratila/o pažljivo vesti. U pitanju je Kineska Sinovac a ne Sinofarm vakcina. Sinofarm je imao efikasnost of 79 do 85 posto u trećoj fazi ispitivanja zavisno od zemlje gde je isto i rađeno. Ovo sada su potpuno nove informacije i ako su tačne su odlične ali iskreno mislim da je ovo sada preterivanje. Verujem da je dobra vakcina ali da su sada malo naduvali cifre da bi se narod smirio jer su počeli da sumnjaju u tu vakcinu iako uopšte i nije imao razlog za paniku.

joe

pre 3 godine

koliko sam ja čitao, efikasnost sinofarm vakcine je 75%. danas sam baš pričao sa bračnim parom koji su dobili koronu posle 1,5 meseci od revakcinacije kineskom vakcinom i baš imaju zdravstvenih problema. znam još nekoliko sličnih slučajeva. molim lekare da ne pričaju mantru političara, već da istinito, iskreno i pravovremeno obaveštavaju ljude i rade svoj posao za koji ih mi građani ove države plaćamo. malo svesti i savesti gospodo.

MILAN JANKOVIĆ

pre 3 godine

podržavam vaksinisanje ali definitivno tu nešto škripi. kod fajzera je 90% šansa da se uošte nećeš zaraziti a ovde da nećeš završiti u bolnoci . to objašnjava kako je izrael već završio sa koronom a ovi nisu

Dejan

pre 3 godine

mRKA vakcina funkcionise tako da vas ona ne stiti od zarazavanja vec kada se vakcinisete , vas organizam pocinje da proizvodi protein virusa i tako aktivira taj vestacki odbrambeni sistem koji ste dobili koji napada i eleminise virus. Sinofarm je na bazi umrtvljenog virisa i tu vas steceni imunitet reaguje i napada ....
Problem kod mRnk vakcina je taj sto ne postoji off dugme, napravljena je da proizvodi spajk protein virusa bez prestanka sto moze dovesti do preterane reakcije imunog sistema sto dalje moze dovesti do autoimunih bolesti.
Mutacije ce se javljati sve cesce ...

Miki

pre 3 godine

Pfizer je zakon, o tim kineskim nema nista javno objavljeno ni da valja ni da ne valja. A kod nas u bolnicama su zavrsili u 99% slucajeva oni koji su se vakcinisali kineskim vakcinama.

Marko

pre 3 godine

Nije istina da je 100% ucinak u sprecavanju smrtnog slucaja, ja licno znam za 2 osobe koje su se zarazile i umrle iako su primili 2 dozu kineske vakcine.

Zz

pre 3 godine

1. Dakle, tačna je bila izjava jednog lekara da Sinofarm stiže preko Emirata kod nas. Pitanje zašto ne stiže direktno iz Kine, nego preko posrednika?

2. Zašto iz Kine, zemlje autora, nisu dobijene ove informacije, nego opet preko treće strane?

lenstina

pre 3 godine

Licno znam jednu osobu, drugarovog ujaka u 60tim godinama, koji se zarazio 20dana nakon druge doze ove vakcine i preminuo. Onih koji su revakcinisani i zarazili se znam desetine. Necu da pisem disclaimer kako nisam antivakser niti da lobiram za druge vakcine, sam sam primio astru. Samo iznosim cinjenice iz neposrednog okruzenja.

Kolorado

pre 3 godine

Ako sam dobro razumeo, i Srbija je iskorišćena za 3. fazu istraživanja Sinforam vakcine i sada de skupljaju podaci... Otuda valjda i toliko vakcina ovog proizvođača

Edge

pre 3 godine

Ovo odmah nije tačno jer je u Srbiji poumiralo par ljudi od kovida koji su vakcinisani i revakcinisani Sinofarmom, da, bili su stari, ali opet, umrli su od kovida, tako da ta prica 100% sprecava smrt je laz a ne nauka

Vakserekser

pre 3 godine

Svi moji i ja i one koje poznajem su vakcinisani Kineskom vakcinom, i nikom nista ne fali, i niko se nije zarazio. Za mene je to dovoljan dokaz, a oni koji sumnjaju, neka biraju druge, njihova volja.

Samo vam fali viši nivo rasuđivanja.

hmmm

pre 3 godine

"Podaci koji dolaze iz Abu Dabija su značajni za naše stručnjake, odnosno za dalji proces imunizacije s obzirom da je iz Kine stizalo vrlo malo infomracija o njihovim istraživanjima."
Znači naši stručnjaci su uzeli vakcine na lepu reč, super sigurne bez treće faze testiranja. Koga ja da tužim ako oči počnu da mi se iskošavaju? Državu? Da li ću dočekati/doživeti pravdu preko Strazbura? Hoće li neki od stručnjaka zaglaviti doživotnu robiju zbog trovanja nacije? Sad su mi jasni ovi u zapadnoj Evropi što čekaju da vide kako ćemo mi da prođemo. Jedno je sigurno, karbon free Evropa možda i neće biti do 2050, ali je gotovo izvesno da će biti Srbi free.

ReMa

pre 3 godine

Ko još veruje u saopštenja tih zemalja, kod nas umriru i poznati nakon vakcine a kamoli nepoznati.
Moja komšika je umrla pre neki dan a bila je među prvima u red za vakcinu i rev..

ajs

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...
(povrsni posmatrac, 20. april 2021 10:57)

U pravu si. Sad bih da te pitam sta bi vise voleo da se zarazis i zavrsis na respiratoru i posle par dana da umres ili da primis “neefikasnu” kinesku vakcinu koja ti je ublazila simptome zaraze gde tom prilikom sedis kod kuce, gledas tv, smejes se i cekas da prodje 15 dana i nastavis sa normalnim zivotom(druzenjem)?

Jedan dr. spec. epidemiolog iz Vojvodine

pre 3 godine

Pisite i mislite sta hocete, ali jedina efikasna i ucinkovita zastita se postize sa vakcinom BioNtech-Pfizer, a tek posle nje idu ostale sa vecim ili manjim pozitivnim ucincima. IRNK vakcine su buducnost i napredan pristup zastite od virusa, a to sto je mnogi (najvise neznalice) osporavaju, deluje kao kada su nekada davno sumnjali u penicilin, jer je korisceno dejstvo gljivica koje su imale baktericidno dejstvo.

mirko

pre 3 godine

Otac od gazdarice primio obe doze kineske, proslo mesec dana od druge, zakacio koronu, pa bolnica, pa respirator, pa pod zemljom. Toliko o tome da nema smrtnih slucajeva.

Chobi

pre 3 godine

Vakcina koja posle 2 doze stiti 6 meseci nije vakcina nego privremeni lek. Dalje, ove brojke su spin jer pricaju o hospitalizaciji a ne o efikasnosti stvaranja imuniteta. Sta vise kinezi su sami rekli da prelaze na mrnk vakcine jer ove se nisu dobro pokazale. I kao sto vidimo iz teksta emirati su ucestvovali u 3coj fazi a mi nismo, ili nas bar tako ubedjuju od januara.

marina

pre 3 godine

Pa, ako ta kineska vakcina ne vredi ništa, što Arapi, inače, veliki prijatelji Amerikanaca, vakcinišu isključivo Sinofarmom a ne Fajzerom?

Zanimljivo

pre 3 godine

Znaci ljudi su u Srbiji dobijali vakcinu a da je nasa Agencija za lekove imala jako malo podataka o istrazivanjima u vezi sa tom vakcinom? Ili ja nesto ne razumem. Moze li da neko razjasni? Emirati, sa kojima se mi nesto silno grlimo i ljubimo, su bili pokusni kunici? I sad oni objavljuju nekakve rezultate umesto da to rade Kinezi? Je l ja ovo sanjam? Sta je bre ovo?

Ima nas raznih

pre 3 godine

Emirati su učestvovali i u trećoj fazi testiranja vakcine koja je u našoj zemlji najzastupljenija, a primilo je skoro tri četvrtine građana Srbije

Znači sad javno priznanje o tome da ovo jeste testiranje vakcina je normalno. A pre par meseci kad je počela vakcinacija ti ljudi koji su to rekli su teoretičari zavera ili antivakseri?

SINOFARM

pre 3 godine

Zao mi je al to nije istina, u mojoj porodici jedna osoba je primila Sinofarm, posle dva meseca je vadila je krv na antitela, i pokazalo je da uopste nema NISTA. Toliko o kineskoj vakcini

A

pre 3 godine

“Emirati su učestvovali i u trećoj fazi testiranja vakcine koja je u našoj zemlji najzastupljenija,”—To je to. Mi smo bili kineski experiment.

Gastos

pre 3 godine

@djidji ne lazi! Evo tri osobe iz familije 72, 75 i 70. Svo troje primili Sinopharm i imaju izuzetno visoke nivoe antitela 8 medelja od druge doze. Osoba od 72 ima 200 AU/ml vise od osobe koja je 40 god i primila PFizera.

posmatrač

pre 3 godine

Da li to onda znači da samo kod nas umiru oni koji su revakcinisani Sinopharm vakcinom, i to nakon mesec-dva od revakcinacije?

pravnik

pre 3 godine

Treba imati na umu da postoji razlika i u genetici arapskog sveta i nas evropljana. Mislim da su oni generalno otporniji od nas, jer su kod njih SARS i MERS virusi decenijama pa i vekovima zastupljeni. Ali svakako da je ovo dobra vest.

Maja

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Radilo se o Sinovac vakcini, koja se ne daje kod nas.

Serafim

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Ovo nije istina, daj link.

Markus1975

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Još jedan primer mešanja "Sinovac" i "Sinopharm" vakcine, stvarno ste nam više dosadili sa tom propagandom!
Emirati ne bi imali toliko bogatstvo kada bi donosili tako pogrešne odluke i procene u poslu kao što je nabavka i licencna proizvodnja "Sinopharm"-a. I druge države imaju naftu pa narod nema ker za šta da ujede.

BS

pre 3 godine

Svi moji i ja i one koje poznajem su vakcinisani Kineskom vakcinom, i nikom nista ne fali, i niko se nije zarazio. Za mene je to dovoljan dokaz, a oni koji sumnjaju, neka biraju druge, njihova volja.
(Bob, 20. april 2021 16:14)

Kod mene sve zastupljeno, najviše Sinofarm, ali ima i svih ostalih. Pobrojah sada preko trideset ljudi koje znam da su vakcinisani. Na poslu samo tri Sinofarma, dva Fajzera, tri AZ. Osam nas je ukupno u kancelariji.

А трећа доза?

pre 3 godine

Можда би било у реду да се прими и трећа доза вакцине да би се утврдио имуни одговор, али не овај пут са кинеском већ са Фајзер вакцином?

zar je vazno

pre 3 godine

Ako Emirati rade reeksport ili ucestvuju u trgovini te vakcine onda sigurno lazu kako bi zaradili pare. Ukoliko ne rade reeksport ili trgovinu ovom vakcinom a pritom vakcinisu emiracane ( ne strane radnike jer su oni zamorcici) mozemo verovati u podatke.

dz

pre 3 godine

Problem sa kineskom je da kod starijih ljudi stvara manji imunitet Dok kod onih Malo mladji ide I do 100% u sprecavanju tezih komplikacija

Branko

pre 3 godine

Mnogo ljudi je i posle revakcine zaglavilo u bolnicama.Kovid lekari kazu da treba da su srecni,jer ne bi ni stigli do bolnice da nisu vskcinisani?!

Luja

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Nije tačno. Misli se na Sinovak a ne Sinofarm.

Ognjen Drinski

pre 3 godine

Evo ja sam primio obe doze Sinofarm vakcine, prošlo je 6 nedelja od revakcinacije. Pre par dana sam rado test na antitela i rezultat je 10,50(ref, vrednost

vodonoša

pre 3 godine

Nebitan podatak, jer " Neće Gara da primi vakcinu, ne priznaje svetsku medicinu". A Gara u Srbiji koliko hoćeš. Spremaju kolce za Uranak, idemoooo.

Goran

pre 3 godine

Imunitet i do 6 meseci?
(klimenta, 20. april 2021 11:29)

Da, zašto misliš da se spominje treća doza?
Posle treće doze će verovatno biti nešto duži.
Meni nije nikakav problem dobijati jednu svakih šest meseci ako bude trebalo, mada sumnjam.

HozeArmando

pre 3 godine

@ Povrsni posmatrac

Prosto zamisli da smo umesto 200 000 hospitalizovanih u proteklih godinu dana, imali samo 7 posto te brojke - 14 000. Eto, takva je efikasnost kineske vakcine.

A sto se sprecavanja zarazavanja tice, da je procenat i 70 posto (mada se pricalo o cifri od 79, ali ajde i da smanjimo), umesto 600 000 do sada zvanicno zarazenih, mi bismo po toj racunici imali maksimum 180 000. Samo da smo svi vakcinisani Kinezom.

Sto bi se reklo, pametnom dosta.

Serviser

pre 3 godine

Ovo nije istina, al jazera je pre par dana objavila da je zvanicnik sinofarma dao izjavu da je ucinak vakcine oko 50%!
(djidji, 20. april 2021 11:06)

Lažeš. U pitanju je Sinovak a ne Sinofarm.

Žorž

pre 3 godine

iz ličnog iskustva anti tela se bro stvaraju i da Sinopharmova vakcina zaista štiti i ne treba je mešati sa Sinovac vakcinom koja je manje efikasna

milan

pre 3 godine

Poštovani, ovde se strašno (nadam se slučajno) brkaju pojmovi. Efikasnost vakcine je procenat koji je vezan za zaražavanje, a ne za sprečavanje bolničkog lečenja. Pfizer ima preko 90% u sprečavanju zaražavanja a Sinopharm u sprečavanju bolničkog lečenja. To je potpuno neuporedivo...
(povrsni posmatrac, 20. april 2021 10:57)

Nijedna vakcina nikada nije sprecavala zarazavanje. Vakcine ne sluze tome. Vakcine sluze za upoznavanje i treniranje imuniteta na odredjeni patogen. Svaka vakcinisana osoba moze najnormalnije da se zarazi bezbroj puta. Sustina je sta se desava sa virusom kad udje u ljudsko telo. Da li se nesmetano razmnozava i prosiruje na celo telo ili ga brzo neutralise imuninitet. Kod dobro imunizovanih osoba ta neutralizacija zna da se se desi i za 24 sata pa onda pogresno mislimo da osoba ne moze da se zarazi jer ne stignu da se pojave nikakvi simptomi. Usled brze neutalizacije ne dolazi do daljeg sirenja zaraze jer je zarazena osoba zarazna vrlo malom kolicinom virusa vrlo kratko vreme. Ne stoji imunitet u nosu ili u ustima ili u ocima pa da poput neke brane ne da virusu da udje u telo. Glavni je cilj vakcinom pretvoriti potencijalno tesku bolest u laksu ili jedva primetnu prehladu. Korona se krece putem gripa kako se ljudi navikavaju na nju prokuzenjem i vakcinacijom.

Sarkazam

pre 3 godine

Vakcina treba da spreci sirdnje zaraze, sto nijedna izgleda da ne radi uspesno, ali ako je istina da 100% stite od smrtnog ishoda, to je VELIKI razlog da se primi bilo koja od njih

dzoni

pre 3 godine

(djidji, 20. april 2021 11:06) # Link komentara
Internet je demokratizovao da svako moze da pise i ono o cemu nema pojma.

Ta vakcina je Kineska i to je jedino sa cime ima zajednicko..to je skroz druga vakcina koja se zove Sinovac i koja se daje u Brazilu..nema veza se sa ovom koja je u Srbiji (i jeftinija je).
Ova koja se daju u Srbiji se daje i u Emiratima i po njihoj statici do sad ucinak SInopharma je 86%.

Drugo ti procenti znaci da ko je npr primio tu vakcinu od 50% imace duplo manje sanse da ima bilo kakve siptome od onog ko nije..medjutim kod hospitalizacije ta razlika se povecava mnogo puta..pa tako i ti koji su primili 50% vakcinu imaju 20 puta manje sanse da zavrse u bolnici od onih koji nisu nijednu ...a cak i ta Sinovac vakcina sprecava 100% smrtni ishod 6 nedelja nakon primanja prve doze a to je i najbitnija stvar.

V

pre 3 godine

Imunitet i do 6 meseci?
(klimenta, 20. april 2021 11:29

A ko sme da garantuje duže pored svih novih sojeva? Evo skoro je i Fajzer objavio najmanje 6 meseci. Klizav je to teren pored milion mutacija.
Inače, da vam olakšam poimanje mutacija, svaki prolazak kroz jedinku menja virus, on se bori da nadvalda imunološki odgovor i u toj borbi mutira, pređe na sledećeg, opet fajt, itd. Ako je u svetu, na svim kontinentima zarazio ukupno 130 miliona ljudi, onda vam je jasno koliko je to mutacija. S tim što, nisu sve mutacije bitne za praćenje.

ngx

pre 3 godine

Evo moja porodica svi su primili kinesku vakcinu.Jedino je moj cale dobio koronu ali u blazem obliku mala temperatura 2 dana i to je to. Inace ima astmu i 2 stenta. sigurno mu je spasla zivot,a ja na poslu jedini nisam dobio koronu od 8 kolega i sa svima sam bio po ceo dan u kontaktu. Znaci je vakcina efikasna

seljadin

pre 3 godine

otac majka i ja smo primili Sinofarm pre 2 meseca . Majka nije radila test antitela, ja 35 a otac 0,29 . Otac ija dobili koronu 39 temperatura, odmah dvitamin, cink, njemu još protiv zvrušavanja svaki dan injekcija u stomak i forteka na 12 sati 500 . Otac je prvo veče u jako teškom stanju toliko da se molimo da preživi, ja pao u krevet i nemam snage , drugo veče je sada i bolje smo iako otac teško kašlje nadam se da mu se neće širiti .
Kineska vakcina samo ublažava ne verujem da štiri od smrtnog ishida, moj je savet ako nema druge ova je ok, ali ako ima uzmte Rusku ili Pfizer, iako sam cuo od doktora da umiru i sa Pfizerom koji je opet pokazao se kao najbolji . I jos nesto test u Medigrupu negativan neka vas ne zavara i nas je zavarao ali samo na jedab dan .