Nedelja, 11.04.2021.

13:45

"U jednom trenutku moraćemo da vakcinišemo decu"

Izvor: B92

"U jednom trenutku moraæemo da vakcinišemo decu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Ana

pre 3 godine

@sumadinac bre - ne bih da ti rusim sneska, ali cela planeta vec jeste vakcinisana (i ti s njom, i to vise puta, protiv raznih bolesti) :).

Aca

pre 3 godine

Niko ne pominje obaveznu vakcinaciju. Ne razumem ovu ostrašćenost. Postoje deca sa hroničnim problemima. Njima je mnogo bolje da prime vakcinu jer rizikuju život ako dobiju COVID.

Petar

pre 3 godine

"Fajzer je u martu završio ispitivanja za uzrast između 12 i 15 godina"
Znaci u Novembru izbacili vakcinu a u Martu vec zavrsili ispitivanja na deci. A uz sve to, godinu dana se prica kako je ovo novi virus i kako nista ne znaju o njemu. Pa majku vam zar ste vi onda lekari toliko ludi ili bezobrazni?? Kako mogu za 4 meseca da zavrse ispitivanja vakcine?? Evo ja kao laik pitam kako da znamo kako dejstvo ima vakcina posle recimo 6 meseci, koje su nus pojave?? Pa to naravno da niko ne zna jer vakcina nije ni testirana na taj srednji period, a naravno ni na duzi. I kako onda da neko normalan da dete na vakcinu?
(Mare, 11. april 2021 14:26)
Drug mi radi u istrazivackom centru jedne nase fabrike lekova koja je u vlasnistvu stranaca. Odmah cu ti reci iz prve ruke. Za to vreme ne moze ni lek tipa Andola da se napravi i ispita, a kamoli vakcina. Pametnome dovoljno.

pitam

pre 3 godine

Citam i ne verujem koliko g...ih ljudi ima u Srbiji, ja sam prosto zgrozen na kom intelektualnom nivou smo. Znao sam da ima, znao sam da ima mnogo, ali bas tiliko...paaa, nije steta ako nestanemo kao narod, strasno. Valjda im je beli luk glavni lek..

drvobradi

pre 3 godine

Vakcine protiv kovida jos uvek nisu do kraja ispitane. Primer je AstraZeneka, ali ono što vam ne kažu još je da najverovatnije sve adenovirus vakcine pate od istih problema (EMA istražuje J&J, rusku niko ne prati), a mozda i mRNK.
Što se tiče odraslih, te nuspojave su očigledno manji problem nego korona (1:100000 ili više je daleko bolje nego 1:1000).
Kod dece to nije slučaj, niti se zna išta o nuspojavama vakcine a lako preleže virus. Možda bi bolje bilo da se prvo vakciniše veći deo populacije pa da vidimo gde to vodi.

Marko

pre 3 godine

Po komentarima mi se cini da se na ovo i vakceri bune. Ako je vec vakcina proverena i pouzdana u cemu je problem da je i deca primaju?

Ja

pre 3 godine

@momak

A da malo pogledas linkove koje ti daje taj Wikipedijin clanak (o vakcinama protiv svinjskog gripa i narkolepsiji)? Tipa British Medical Journal, European Medicines Agency itd. Procitaj, pa se javi.

Samo, na stvari tipa "Boy wins £120,000 damages for narcolepsy caused by swine flu vaccine" (https://www.theguardian.com/uk-news/2015/jun/10/boy-wins-120000-damages-narcolepsy-swine-flu-vaccine-glaxosmithkline) nemoj da racunas. Sve ove farmaceutske kompanije su se unapred zastitile od tuzbi, a sto se drzave tice, valjda ti je jasno da od nje nema pomoci.

Najgluplji narod na planeti, ubedljivo

pre 3 godine

Neverovatno je koliko je teoretičara zavere i zaglupljenih likova koji se obrazuju preko youtube i društvenih mreža.

Gastos

pre 3 godine

Sada: kazu necete moju decu vakcinisati (jer zaboga deca kovid podnose dobro?).
Dva meseca kasnije: nova varijanta napada decu? Gde su vakcine?

alba greaca

pre 3 godine

@Jadan si ti kad ti je izvor informacija wikipedia. Da li si svestan da je to onlajn enciklopedija koju svako, ali napominjem SVAKO, moze da uredjuje...
(momak, 11. april 2021 20:57)

Probaj da je urediš mimo onoga što je isplanirano da piše!

Slažem se da apsolutno nije validan izbor informacija!

Majstor za margarite

pre 3 godine

Ovo me sve podseća na prošlu godinu kada su ljudi pisali nebuloze u vezi sa 5G i čipom u vakcinama i sve druge nazivali botovima Gejtsa i Soroša.
To više niko ne spominje već sada pišu o promeni DNK i sterilitetu.
Srećom i ta teorija će otići na smetlište kada se rode prva deca od vakcinisanih roditelja, ali naći će oni već nešto drugo.

Zoka

pre 3 godine

@bla

Najbolje bi bilo da se Vi malo obrazujete i ne lupate gluposti. Ovo nije obican corona virus od kojeg oboljevate svake godine i koji prolazi kao najobicnija prehlada. Zbog takvih kao sto ste vi ljudi umiru u Srbiji i ne veruju da se treba vakcinisati.
Ne zove se za dzabe Novel corona virus. O ovom virusu lekari i naucnici ne znaju jos puno toga i zbunjeni su koliko je ovo razoran virus koji napada toliko razlicite sisteme organa. Zato ja vas molim da se Vi malo obrazujete pre nego sto sirite neistine.

Biće bolje

pre 3 godine

Mala deca lako podnose koronu, moje dete zajedno samnom preležalo koronu, prirodni imunitet je mnogo bolji od bilo kakve vakcine. Niko u predškolskom dobu ne bi trebalo da prima ovu nakaradu za koju i mi odrasli ne nznamo da li deluje. Ako do kraja godine ne bude kolektivnog imuniteta znači da su vakcine prevara, a šta se krije iza toga videćemo.

momak

pre 3 godine

@ja
Jadan si ti kad ti je izvor informacija wikipedia. Da li si svestan da je to onlajn enciklopedija koju svako, ali napominjem SVAKO, moze da uredjuje...

E

pre 3 godine

(E, 11. april 2021 18:10)

Polako sestro...

Od tolike nervoze izgubila si svrhu komentara...
(P-76ers, 11. april 2021 19:21)

Svrha tvog je tačno šta, brate?

Jovan

pre 3 godine

U krajnjem slučaju svi zdravstveni radnici su vakcinisan protiv hepatitisa B,
(karolina, 11. april 2021 20:04)

Manje od 15% lekara se vakcinise protiv gripa, jos manje je vakcinisano protiv Hepatitisa B, iako je za njih vakcina obavezna. Od nje beze i hirurzi.

Момчило

pre 3 godine

Jeste, Izraelu je cilj da mu populacija postane sterilna jer inače nemaju drugih problema sa opstankom.
(V, 11. april 2021 18:15)

Izraelu ne ,nije cilj. Ali je cilj ovima što im prodaju (poklanjaju) vakcine. U drugom svetskom ratu najviše stradali Jevreji i Srbi . Evo sad opet najviše se bodu Jevreji i Srbi.

karolina

pre 3 godine

Ovo sa žuticom je nebuloza. Starije dete mi je rođeno 2004 kada vakcina protiv hepatitisa B nije bila u obaveznom kalendaru vakcinacije. Kada smo išli u savetovalište prvih mesec dana, bar 10 beba su bile sa produženom fiziološkom žuticom. Dete od brata i komšijsko 2003 ostali duže u bolnici na sunčanju zbog žutice i još 2 meseca bili pod nadzorom lekara zbog produžene žutice. Mlađi primio vakcinu u porodilištu i nije imao uopšte žuticu, niti znam da je tada neko dete imalo žuticu. U krajnjem slučaju svi zdravstveni radnici su vakcinisan protiv hepatitisa B, a ne bi bilo loše da su je i ostali primili. A da se razumemo nisam još uvek za vakcinisanje dece protiv kovida, bar dok se ne vide efekti masovne vakcinacije odraslih. Isto tako, mislim da roditelji čija su deca preležala virus, treba da povedu računa i proprate dete. Znam za nekoliko dece koja su totalno bez simptoma preležali virus, roditelji pozitivni i bez ijednog simptoma, a imali problem sa srčanim mišićem kasnije. Zabranjeni im treninzi i svaka fizička aktivnost 3 meseca...

Ja

pre 3 godine

Kada su na brzaka sklepali vakcine protiv svinjskog gripa, jedan broj vakcinisanih je "zaradio" narkolepsiju (https://en.wikipedia.org/wiki/Pandemrix). Ti ljudi do dan danas zive od socijalne pomoci, jer nisu u stanju da rade. Naravno da to nije ustanovljeno u roku od odmah, nego tek posle nekog vremena. Sta ce biti sa ovim vakcinama, tek cemo videti.

BG

pre 3 godine

A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)

Niko roditelje niti obavestava niti pita. Dete vakcinisu bez znanja roditelja. Tako je moj bratanac umesto od 3-4 do maksimalno 10 dana, koliko traje fizioloska zutica, imao tezak oblik zutice 53 dana, skoro 2 meseca. Na srecu je preziveo. Za potencijalno ubistvo novorodjenceta niko ne bi odgovarao.
(Ana, 11. april 2021 15:37)

Moje dete je slicno proslo. Takodje nakon vakcine je imalo tezi oblik zutice skoro 2 meseca. Vodili ga kod lekara, kazu to je normalno. Samo fizioloska zutica traje od 5do 10 dana. Ako prime vakcinu onda zutica traje oko 2 meseca. Na pitanje kakva ce biti jetra kada se muci umesto 10 dana 6 puta duze, gledaju belo ko tele u sarena vrata. Na pitanje da li su i oni vakcinisali svoju decu ili sebe istom vakcinom cute. Pojma nemaju, ali vole da bodu tudju decu
(Milutin, 11. april 2021 18:34

Koliko ja znam Hepatis B je sastavni deo petovalentne, moje dete je primilo prvu dozu sa dva i po meseca, druga doza mesec dana kasnije, treća opet mesec dana kasnije i četvrta šest meseci kasnije, 18 dana pred njen prvi rođendan (nije me mrzelo da nađem vakcinalni karton).
Nije imala nikakvih tegoba, pre neki dan je napunila 17. Doduše, ona je te vakcine primila u Nemačkoj. No, mislim da se i u Srbiji daju petovalentne. Čak je bila priča i da se naknadno daje vakcina protiv Hepatisa B jer navodno u petovalentnoj nije radio, ne znam dokle je stigla ta priča.

acca

pre 3 godine

Auuuu...gde su sada oni koji nazivaju pojedince teoretičarima zavere i ravnozemljašima? Pa o ovome je pričano još na početku svega ovoga. Malo po malo i tu je.
(Darkside, 11. april 2021 18:39)

To im je iglavna ciljna grupa, jer samo njih ako vakcinisu, mogu da uticu na kontrolu populacije u buducnosti!!!

Na zivotinjama se radi odstrel, na ljudima humanije, vakcinacija!!!

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Gospodar Zarin
Da znaš Nemački ili bar Engleski, znao bi da se u tekstu nigde ne spominju vakcine, tako da ti nije nikav argument protiv moje priče.

E

pre 3 godine

Dragi svi,
Život na ovoj planeti je trenutno nus pojava. Da razmišljam šta ako ovo ili ono zbog vakcine, ne mogu i neću.
Da ponovim ovom/ovoj djidji što kao pokvarena ploča ponavlja "potpisali na sopstvenu odgovornost". NE, potpisala sam da sam saglasna da primim vakcinu koju sam primila.
Prestanite sa tim napamet naučenim (netačnim) frazama koje ponavljate, dajte makar neki novi uvid, tipa: od vakcine će da vam izraste treća sisa. Ovako postajete dosadni.

Inače, umire se svakako jednog dana, sa vakcinom, bez vakcine, ovako ili onako.

Gospodar Zarin

pre 3 godine

@Majstor za margarite - Ti to meni prodaješ jeftine botovske fazone? A gde se to konkretno u Nemačkoj vakcinišu deca!?Pa i odrasle jedva vakcinišu. A ti si tobože u Nemačkoj pa ni to ne znaš. A ja nisam u Nemačkoj ali znam da je sud u Vajmaru pre tri dana doneo fenomenalnu odluku o zabrani testiranja dece i odbacio nošenje maski&držanje distance u školi. A kako ti to ne znaš,iako ti deca tobože idu u školu i vakcinišu se!? Evo link, ima i prevod na Engleski ali ti ionako znaš Nemački, kobajagi... https://reitschuster.de/post/hammer-urteil-in-weimar-keine-masken-kein-abstand-keine-tests-mehr-fuer-schueler/

Milutin

pre 3 godine

A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)

Niko roditelje niti obavestava niti pita. Dete vakcinisu bez znanja roditelja. Tako je moj bratanac umesto od 3-4 do maksimalno 10 dana, koliko traje fizioloska zutica, imao tezak oblik zutice 53 dana, skoro 2 meseca. Na srecu je preziveo. Za potencijalno ubistvo novorodjenceta niko ne bi odgovarao.
(Ana, 11. april 2021 15:37)

Moje dete je slicno proslo. Takodje nakon vakcine je imalo tezi oblik zutice skoro 2 meseca. Vodili ga kod lekara, kazu to je normalno. Samo fizioloska zutica traje od 5do 10 dana. Ako prime vakcinu onda zutica traje oko 2 meseca. Na pitanje kakva ce biti jetra kada se muci umesto 10 dana 6 puta duze, gledaju belo ko tele u sarena vrata. Na pitanje da li su i oni vakcinisali svoju decu ili sebe istom vakcinom cute. Pojma nemaju, ali vole da bodu tudju decu

Darkside

pre 3 godine

Auuuu...gde su sada oni koji nazivaju pojedince teoretičarima zavere i ravnozemljašima? Pa o ovome je pričano još na početku svega ovoga. Malo po malo i tu je.

Aj.e

pre 3 godine

Pa naravno i to sto pre. Svi koje znam da su dobili koronu su je dobili od svoje dece, neki i 2 puta.
Ne znam ko su ovi sto pricaju da deca ne prenose i da ne obolevaju.
Da smo pametni obdanista i skole bi bile zatvorene a deca bi bila u kuci bez kontakta sa drugom decom mesec dana i ne bi bilo korone.
A ovi roditelji sto se zale da ne znaju sta ce sa decom u kuci ne znam zasto su ih pravili. Pa valjda im je lepo da budu po ceo dan sa svojom decom.

Metropola

pre 3 godine

Generacija "Aaaa itd@ Da li znate koliko dugo je trajao razvoj vakcina protiv morbila ili dečije paralize? Da li znate koliko dece je osakaćeno samo u Indiji u toku razvoja vakcine? Odgovor je 490.000.
(usput, 11. april 2021 17:48)... da li ti znas da je korona poznata stvar vec 50 godina? Da li ti znas da niko nije razvijao novu vakcinu? Da li ti znas da se vakcina protiv gripa svake jeseni pravi prema novom soju? A na kraju bih voleo ti nama da kazes, koliko dece bi u svetu umrlo da nije vakcine protiv morbila?

Природни селектор

pre 3 godine

Сви говоре вирус се мења и мутира. Једно су лепе жеље да ће ослабити, а стварност је да ће поумирати ризичне групе. Ако крену да чешће умиру деца, тек тада ће родитељи брже боље кренути да их вакцинишу. За сада на срећу деца добро подносе вирус, али не знају се дуготрајне последице неометаног ширења и мутације вируса. Није познато шта ће нове мутације донети. Нема концензуса у друштву да се вирус искорени, ова пандемија може да траје још који век, а могли смо је зауставити прошлог лета.

bla

pre 3 godine

(Zoka, 11. april 2021 16:49)

zapravi sa raznim korona virusima zivimo od kada postojimo i nijedan nija imao te posledice o kojima vi pricate. ne moze samo tako da se lupa treba se i malo obrazovati

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Maltezer
Pa i ona je nekada bila nova, kao i svi lekovi koje pijemo bez razmišljanja.

I zabluda je da dug period razvoja leka ili vakcine ima ikakve veze sa ispitivanjem dugotrajnih posledica. I tako je bilo oduvek,samo što tada nije svako mogao da komentariše nešto o čemu nema pojma i da to prenose dalje drugi koji takođe nemaju pojma.

Ivana

pre 3 godine

@djidji

Vakcina po svojoj definiciji NE MOŽE da uradi ništa od ovoga što navodite, obrazujte se, čitajte, a ne samo da komentarišete napamet i širite dezinformacije i paniku!

bla

pre 3 godine

Vakcina po svojoj definiciji NE MOŽE da uradi ništa od ovoga što navodite, obrazujte se, čitajte, a ne samo da komentarišete napamet i širite dezinformacije i paniku!
(Ivana, 11. april 2021 17:01)

vi sirite dezinformacije. zasto su uvek najglasniji zastitnici'nauke' oni koji nikada nista nisu istrazivali i citali o istoj?

Peki

pre 3 godine

"Подела на „ваксере“ и „антиваксере“ лажна је и тенденциозна.

Она је очигледан пример агресивне пропаганде, срачунат на то да се огроман број људи који су по много чему различитих ставова и сензибилитета, стрпају у исти џак, обележе као скоро малоумни, и, како би се модерним језиком рекло – таргетирају.

Скепса је основ сазнања и одлика здраве интелигенције.

Човек који је у нешто тврдо уверен нема намеру да новим чињеницима надопуњује и евентуално мења своја сазнања.
Штавише, може да буде склон да занемарује чињенице уколико оне подривају његов већ формиран став.
Скептичан човек отворен је за све могућности, па и могућност да се предомисли.

У случају актуелне пандемије, санитарних мера, протокола о лечењу, појаве различитих типова вакцина и медијског односа према свему овоме – разуман човек има много разлога за скепсу; и оптужити га да је необразован и глуп, приписати му мишљења која му ни најмање нису блиска, у најмању руку је срамотно.

Од почетка пандемије, санитарни прописи, медицинска мишљења и спровођење заштитних мера били су конфузни, недоследни, неутемељени и неефикасни (у глобалним размерама).
Никада није недвосмислено показано да неки поступак има ефекта.
Због кратког времена у ком су вакцине ушле из тест периода у употребу, оправдано се сумња у то да су довољно испитане. Не зна се какве би могле бити нуспојаве на дужи рок и бојазан од њих је оправдана колико год да верујемо науци."

usput

pre 3 godine

Generacija "Aaaa itd@ Da li znate koliko dugo je trajao razvoj vakcina protiv morbila ili dečije paralize? Da li znate koliko dece je osakaćeno samo u Indiji u toku razvoja vakcine? Odgovor je 490.000.

Džoni

pre 3 godine

Moj klinac je preležao koronu (izgubio na jedno vreme čulo ukusa i mirisa) kada smo ja i supriga takođe bili pozitivni i zaraženi i ne vidim ni jedan razlog zašto bi se on sada vakcinisao?

Nogaret

pre 3 godine

Hocete, hocete, sa sve osmehom ima da vakcinisete vase andjelcice, i da pitate da li odmah moze i u drugu ruku, debili primitivni.
A onaj dole sto bi da rastrgne...evo sve ti verujem, tastatura junacino, sta plata od 300e napravi coveku(?) u glavi, neverovatno.
Neka se otvore specijalne skole za specijalnu decu specijalnih roditelja, uslov - dokaz da nijedno dete nikada nije islo kod lekara!
Jedva cekam da se vakcinacija dece uvede pod obavezno, desice se - bas nista!

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Gospodar Zarin
Znači sve što ne odgovara se odbacuje, istraživanja se odbacuju, samo je istina šta kaže neko od vaših gurua. Ne znam samo kakvim istraživanjima oni potkrepljuju svoje tvrdnje, ali za tu ciljnu grupu logika i činjenice nisu bitne, samo emocije.

PS. Znam dete koje je primilo vakcinu još januara i još dva koja su primila pre mesec dana. I to su samo deca kja idu u školu sa mojom decom. To se dešava u Nemačkoj, da ne paničite :)

Zoka

pre 3 godine

E, a sada vi svi koji ste toliko protiv vakcina zamislite se sta sve moze ovaj Covid virus da izazove kao posledica za jedno 5 ili 10 godina u ljudskom organizmu. Mozes da imas veoma blage simptome ili recimo dete, decak, da nema skoro nikakve simptome i prelezi koronu, a onda kao posledica virusa za jedno 10 godina kod njega se pojavi problem sa sterilitetom. Upravo sve ovo sto pisete da vakcine mogu da izazovu, na vasu zalost, je suprotno i ovaj virus moze da izazove. O vakcinama se zna kako su uradjene i tu nema nekog skrivanja cinjenica. Ali o ovom novom corona virusu se jos mnogo toga ne zna. Niste ni svesni kojim sve posledicama se izlazete ukoliko pre birate da se razbolite nego da se vakcinisete.

Džoni

pre 3 godine

Nekome je očigledno stalo da proda što više vakcina. Apeluju da se svi vakcinišu, evo sada i deca??? A, kakva je situacija kod onih koji su preležali? Da li je ista situacija? Koliko se takvih pacijenata ponovo zarazilo, koji je procenat? Šta je efikasnija zaštita, preležali virus ili vakcina? Koji procenat jednih a koji procenat drugih se zarazio??? Eto nekih pitanja koja ne znam iz kog razloga niko ne postavlja, a verujem da ovo interesuje veliki broj ljudi, posebno one koji su preležali!

Dr Psih

pre 3 godine

@rada

Delujete tako.

Da probam ukratko da pojasnim odakle toliko nepoverenje prema nauci i tehnologiji.
Narode,morate da znate da su u Srbiji i Istočnoj Evropi (a naročito kod nas je to delotvorno) decenijama vršena propaganda protiv naprednog zapada.Tako da vas sve novine plaše i izazivaju vam taj dirigovani usadjeni strah tamo zlih čika sa zapada koji uvek nešto smetaju i hoće da nam naude.
Vakcine su zapravo bezopasne a ono što je štetno su cigarete,alkohol, zagadjenje, stres,nepravilna ishrana, nehigijena itd

Maltezer

pre 3 godine

Evo ja sam PRVI u redu za vakcinu. Ali nemam nameru postati roditelj još koji put. Lično sam za zabranu vakcinisanja onih koji još uvek nemaju svoju decu - znači i dece. Ne, nisam protiv vakcine kao vakcine. Ali još nije prošlo dovoljno vremena da se znaju dugotrajni efekti nijedne od ovih vakcina. Kad prođe 10+ godina, onda ok. Da dopunim, sreća pa ova pošast kod dece izaziva generalno slabe simptome, ako ikakve. Stoga - da se vakcinišu svi ranjivi i svi 40+ pa da se ide u otvaranje. Plašim se da bi daleko veća šteta bila prouzrokovana na psihičko zdravlje mladih, nego šteta koju bi virus načinio bez ikakvih mera, ukoliko ova psihoza potraje.

Generacija "Aaaa, moje dete necete"

pre 3 godine

Obavezna vakcinacija protiv korone - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
Obavezna vakcinacija protiv morbila - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
Obavezno postovanje profesora u skoli - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
Sledece: Obavezno pranje ruku pre jela - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
To isto dete se igra napolju na top20 najzagadjenijem vazduhu na svetu, jede industrijske proizvode III klase sa ko zna cime, a kad nije na PM 2.5 200+ jedinica vazduhu napolju, igra igrice ceo dan. Na sve to roditelj: ... Nista.
Zasto ste vakcinisali decu protiv decije paralize? Zamislite prve generacije roditelja kada je izmisljena vakcina protiv decije paralize, da su vikali aaaa necete moje dete, neispitano je!

zoran

pre 3 godine

Roze Mila, zato što se one daju 16 godina, od 2005. i zato što su pre toga ispitane. i konačno zato što na bilo kom sajtu možeš da nadješ sadržaj vakcine. I još, ne potpisuješ da si saglasan da na svoju odgovornost primas. Jel sad jasno?

S

pre 3 godine

Ne moramo mi prvi. Kad ostatak sveta bude vakcinisao svu decu, na kraju i mi to da uradimo. Ne mora Srbija baš u svemu da bude peva u Evropi i Svetu ...

Ana

pre 3 godine

A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)

Niko roditelje niti obavestava niti pita. Dete vakcinisu bez znanja roditelja. Tako je moj bratanac umesto od 3-4 do maksimalno 10 dana, koliko traje fizioloska zutica, imao tezak oblik zutice 53 dana, skoro 2 meseca. Na srecu je preziveo. Za potencijalno ubistvo novorodjenceta niko ne bi odgovarao.

Maltezer

pre 3 godine

"A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)"

Ta vakcina ove godine puni 40. Vakcine protiv covid-19 još nisu proslavile ni prvi rođendan.

Slavisa

pre 3 godine

Vakcinisace i tvoju decu Zorica, jer to sto ti nesto ne razumes pa imas pogresan stav tebi ne daje za pravi da ugrozavas tudje zdravlje i pravo na zivot. 99. si se krila u podrumu od pomracenja sunca, onda si lepila onaj fxb cip na bateriju mobilnog telefona da ti ne bi telefon zracio, borila se protiv 3g, 4g i 5g mreze, ali psi laju karavani prolaze.

T

pre 3 godine

Svi koji ovde zgroženo pišu odmah smatraju da su vakcine nešto opasno. Da su opasne, ne bi se vakcinisao niko, ni odrasli. Zašto ne bismo vakcininasali decu ako potvrdimo da vakcine bezbedne? Zar nije u interesu svih, a najviše dece, da epidemija prođe što pre?

Protestant

pre 3 godine

e pa nećemo !

samo se igrajte sa narodom olupaće vam se o glavu
kome nije jasno neka proba
za svoje dete bih vas rastrgao na komade
nema vise civilyovanog ponasanja ocito nas terate da postanemo životinje
to ćete i dobiti

Mare

pre 3 godine

"Fajzer je u martu završio ispitivanja za uzrast između 12 i 15 godina"
Znaci u Novembru izbacili vakcinu a u Martu vec zavrsili ispitivanja na deci. A uz sve to, godinu dana se prica kako je ovo novi virus i kako nista ne znaju o njemu. Pa majku vam zar ste vi onda lekari toliko ludi ili bezobrazni?? Kako mogu za 4 meseca da zavrse ispitivanja vakcine?? Evo ja kao laik pitam kako da znamo kako dejstvo ima vakcina posle recimo 6 meseci, koje su nus pojave?? Pa to naravno da niko ne zna jer vakcina nije ni testirana na taj srednji period, a naravno ni na duzi. I kako onda da neko normalan da dete na vakcinu?

Agce

pre 3 godine

Ko ste vi gospodo da kazete moracemo!!! Mozete samo svoju decu. Procitajte Rezoluciju UN 2361 clan 7.3. Ovo sto se radi sa pritiskom je ravno zlocinu.

Gospodar Zarin

pre 3 godine

Pravi Mengele. Bez iti jednog jedinog podatka, bez ikakve statistike, sve u trla baba lan fazonu i sve to zato što je on "veliki zagovornik vakcinisanja" ali TUĐE DECE... A deca niti obolevaju niti prenose virus. Zato i nema nikakve podatke, osim u fazonu "negde je neko nešto objavio". Malo je reći da je ova kampanja van pameti, ona je protiv čoveka& ljudskog roda u celini. Trebalo bi obelodaniti na čijoj su sve platnoj listi predvodnici ove nehumane kampanje protiv prirodnog imuniteta a u korist farmaceutske industrije.

djidji

pre 3 godine

Neispitana vakcina nasoj deci, nema sta fino, i da napisem odmah ovima sto kazu nisam nista osetio osecam se dobro posle vakcine, pricajmo o periodu od 5-10 godina, sta ce uraditi ako deca razviju autoimuna oboljenja ili postanu sterilna, koga ce te kriviti tada a ne zaboravite da ste potpisali da primate "vakcinu" na vlastitu odgovornost!! Taj dan se setite svoje nepromisljenosti jer dobrovoljno primate u sebe nesto od ljudi koji su javno rekli da populaciju treba smanjiti za 3 miljarde! Gde vam je pamet!!

Rada

pre 3 godine

Ma skinite nam se sa dnevnog reda! Psi,mačke,ljudi koji su preležali koronu i sada i deca gde ako ima 30 sa temom kliničkom slikom seci me. Da li mi stvarno delujemo kao magarci ili samo dopuštamo da nas tako tretirate?

Agce

pre 3 godine

Ko ste vi gospodo da kazete moracemo!!! Mozete samo svoju decu. Procitajte Rezoluciju UN 2361 clan 7.3. Ovo sto se radi sa pritiskom je ravno zlocinu.

Protestant

pre 3 godine

e pa nećemo !

samo se igrajte sa narodom olupaće vam se o glavu
kome nije jasno neka proba
za svoje dete bih vas rastrgao na komade
nema vise civilyovanog ponasanja ocito nas terate da postanemo životinje
to ćete i dobiti

Gospodar Zarin

pre 3 godine

Pravi Mengele. Bez iti jednog jedinog podatka, bez ikakve statistike, sve u trla baba lan fazonu i sve to zato što je on "veliki zagovornik vakcinisanja" ali TUĐE DECE... A deca niti obolevaju niti prenose virus. Zato i nema nikakve podatke, osim u fazonu "negde je neko nešto objavio". Malo je reći da je ova kampanja van pameti, ona je protiv čoveka& ljudskog roda u celini. Trebalo bi obelodaniti na čijoj su sve platnoj listi predvodnici ove nehumane kampanje protiv prirodnog imuniteta a u korist farmaceutske industrije.

Mare

pre 3 godine

"Fajzer je u martu završio ispitivanja za uzrast između 12 i 15 godina"
Znaci u Novembru izbacili vakcinu a u Martu vec zavrsili ispitivanja na deci. A uz sve to, godinu dana se prica kako je ovo novi virus i kako nista ne znaju o njemu. Pa majku vam zar ste vi onda lekari toliko ludi ili bezobrazni?? Kako mogu za 4 meseca da zavrse ispitivanja vakcine?? Evo ja kao laik pitam kako da znamo kako dejstvo ima vakcina posle recimo 6 meseci, koje su nus pojave?? Pa to naravno da niko ne zna jer vakcina nije ni testirana na taj srednji period, a naravno ni na duzi. I kako onda da neko normalan da dete na vakcinu?

djidji

pre 3 godine

Neispitana vakcina nasoj deci, nema sta fino, i da napisem odmah ovima sto kazu nisam nista osetio osecam se dobro posle vakcine, pricajmo o periodu od 5-10 godina, sta ce uraditi ako deca razviju autoimuna oboljenja ili postanu sterilna, koga ce te kriviti tada a ne zaboravite da ste potpisali da primate "vakcinu" na vlastitu odgovornost!! Taj dan se setite svoje nepromisljenosti jer dobrovoljno primate u sebe nesto od ljudi koji su javno rekli da populaciju treba smanjiti za 3 miljarde! Gde vam je pamet!!

Rada

pre 3 godine

Ma skinite nam se sa dnevnog reda! Psi,mačke,ljudi koji su preležali koronu i sada i deca gde ako ima 30 sa temom kliničkom slikom seci me. Da li mi stvarno delujemo kao magarci ili samo dopuštamo da nas tako tretirate?

S

pre 3 godine

Ne moramo mi prvi. Kad ostatak sveta bude vakcinisao svu decu, na kraju i mi to da uradimo. Ne mora Srbija baš u svemu da bude peva u Evropi i Svetu ...

Peki

pre 3 godine

"Подела на „ваксере“ и „антиваксере“ лажна је и тенденциозна.

Она је очигледан пример агресивне пропаганде, срачунат на то да се огроман број људи који су по много чему различитих ставова и сензибилитета, стрпају у исти џак, обележе као скоро малоумни, и, како би се модерним језиком рекло – таргетирају.

Скепса је основ сазнања и одлика здраве интелигенције.

Човек који је у нешто тврдо уверен нема намеру да новим чињеницима надопуњује и евентуално мења своја сазнања.
Штавише, може да буде склон да занемарује чињенице уколико оне подривају његов већ формиран став.
Скептичан човек отворен је за све могућности, па и могућност да се предомисли.

У случају актуелне пандемије, санитарних мера, протокола о лечењу, појаве различитих типова вакцина и медијског односа према свему овоме – разуман човек има много разлога за скепсу; и оптужити га да је необразован и глуп, приписати му мишљења која му ни најмање нису блиска, у најмању руку је срамотно.

Од почетка пандемије, санитарни прописи, медицинска мишљења и спровођење заштитних мера били су конфузни, недоследни, неутемељени и неефикасни (у глобалним размерама).
Никада није недвосмислено показано да неки поступак има ефекта.
Због кратког времена у ком су вакцине ушле из тест периода у употребу, оправдано се сумња у то да су довољно испитане. Не зна се какве би могле бити нуспојаве на дужи рок и бојазан од њих је оправдана колико год да верујемо науци."

Biće bolje

pre 3 godine

Mala deca lako podnose koronu, moje dete zajedno samnom preležalo koronu, prirodni imunitet je mnogo bolji od bilo kakve vakcine. Niko u predškolskom dobu ne bi trebalo da prima ovu nakaradu za koju i mi odrasli ne nznamo da li deluje. Ako do kraja godine ne bude kolektivnog imuniteta znači da su vakcine prevara, a šta se krije iza toga videćemo.

Darkside

pre 3 godine

Auuuu...gde su sada oni koji nazivaju pojedince teoretičarima zavere i ravnozemljašima? Pa o ovome je pričano još na početku svega ovoga. Malo po malo i tu je.

Džoni

pre 3 godine

Moj klinac je preležao koronu (izgubio na jedno vreme čulo ukusa i mirisa) kada smo ja i supriga takođe bili pozitivni i zaraženi i ne vidim ni jedan razlog zašto bi se on sada vakcinisao?

Džoni

pre 3 godine

Nekome je očigledno stalo da proda što više vakcina. Apeluju da se svi vakcinišu, evo sada i deca??? A, kakva je situacija kod onih koji su preležali? Da li je ista situacija? Koliko se takvih pacijenata ponovo zarazilo, koji je procenat? Šta je efikasnija zaštita, preležali virus ili vakcina? Koji procenat jednih a koji procenat drugih se zarazio??? Eto nekih pitanja koja ne znam iz kog razloga niko ne postavlja, a verujem da ovo interesuje veliki broj ljudi, posebno one koji su preležali!

Maltezer

pre 3 godine

"A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)"

Ta vakcina ove godine puni 40. Vakcine protiv covid-19 još nisu proslavile ni prvi rođendan.

bla

pre 3 godine

Vakcina po svojoj definiciji NE MOŽE da uradi ništa od ovoga što navodite, obrazujte se, čitajte, a ne samo da komentarišete napamet i širite dezinformacije i paniku!
(Ivana, 11. april 2021 17:01)

vi sirite dezinformacije. zasto su uvek najglasniji zastitnici'nauke' oni koji nikada nista nisu istrazivali i citali o istoj?

Gospodar Zarin

pre 3 godine

@Majstor za margarite - Ti to meni prodaješ jeftine botovske fazone? A gde se to konkretno u Nemačkoj vakcinišu deca!?Pa i odrasle jedva vakcinišu. A ti si tobože u Nemačkoj pa ni to ne znaš. A ja nisam u Nemačkoj ali znam da je sud u Vajmaru pre tri dana doneo fenomenalnu odluku o zabrani testiranja dece i odbacio nošenje maski&držanje distance u školi. A kako ti to ne znaš,iako ti deca tobože idu u školu i vakcinišu se!? Evo link, ima i prevod na Engleski ali ti ionako znaš Nemački, kobajagi... https://reitschuster.de/post/hammer-urteil-in-weimar-keine-masken-kein-abstand-keine-tests-mehr-fuer-schueler/

Ja

pre 3 godine

Kada su na brzaka sklepali vakcine protiv svinjskog gripa, jedan broj vakcinisanih je "zaradio" narkolepsiju (https://en.wikipedia.org/wiki/Pandemrix). Ti ljudi do dan danas zive od socijalne pomoci, jer nisu u stanju da rade. Naravno da to nije ustanovljeno u roku od odmah, nego tek posle nekog vremena. Sta ce biti sa ovim vakcinama, tek cemo videti.

acca

pre 3 godine

Auuuu...gde su sada oni koji nazivaju pojedince teoretičarima zavere i ravnozemljašima? Pa o ovome je pričano još na početku svega ovoga. Malo po malo i tu je.
(Darkside, 11. april 2021 18:39)

To im je iglavna ciljna grupa, jer samo njih ako vakcinisu, mogu da uticu na kontrolu populacije u buducnosti!!!

Na zivotinjama se radi odstrel, na ljudima humanije, vakcinacija!!!

Maltezer

pre 3 godine

Evo ja sam PRVI u redu za vakcinu. Ali nemam nameru postati roditelj još koji put. Lično sam za zabranu vakcinisanja onih koji još uvek nemaju svoju decu - znači i dece. Ne, nisam protiv vakcine kao vakcine. Ali još nije prošlo dovoljno vremena da se znaju dugotrajni efekti nijedne od ovih vakcina. Kad prođe 10+ godina, onda ok. Da dopunim, sreća pa ova pošast kod dece izaziva generalno slabe simptome, ako ikakve. Stoga - da se vakcinišu svi ranjivi i svi 40+ pa da se ide u otvaranje. Plašim se da bi daleko veća šteta bila prouzrokovana na psihičko zdravlje mladih, nego šteta koju bi virus načinio bez ikakvih mera, ukoliko ova psihoza potraje.

Milutin

pre 3 godine

A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)

Niko roditelje niti obavestava niti pita. Dete vakcinisu bez znanja roditelja. Tako je moj bratanac umesto od 3-4 do maksimalno 10 dana, koliko traje fizioloska zutica, imao tezak oblik zutice 53 dana, skoro 2 meseca. Na srecu je preziveo. Za potencijalno ubistvo novorodjenceta niko ne bi odgovarao.
(Ana, 11. april 2021 15:37)

Moje dete je slicno proslo. Takodje nakon vakcine je imalo tezi oblik zutice skoro 2 meseca. Vodili ga kod lekara, kazu to je normalno. Samo fizioloska zutica traje od 5do 10 dana. Ako prime vakcinu onda zutica traje oko 2 meseca. Na pitanje kakva ce biti jetra kada se muci umesto 10 dana 6 puta duze, gledaju belo ko tele u sarena vrata. Na pitanje da li su i oni vakcinisali svoju decu ili sebe istom vakcinom cute. Pojma nemaju, ali vole da bodu tudju decu

Jovan

pre 3 godine

U krajnjem slučaju svi zdravstveni radnici su vakcinisan protiv hepatitisa B,
(karolina, 11. april 2021 20:04)

Manje od 15% lekara se vakcinise protiv gripa, jos manje je vakcinisano protiv Hepatitisa B, iako je za njih vakcina obavezna. Od nje beze i hirurzi.

Zoka

pre 3 godine

E, a sada vi svi koji ste toliko protiv vakcina zamislite se sta sve moze ovaj Covid virus da izazove kao posledica za jedno 5 ili 10 godina u ljudskom organizmu. Mozes da imas veoma blage simptome ili recimo dete, decak, da nema skoro nikakve simptome i prelezi koronu, a onda kao posledica virusa za jedno 10 godina kod njega se pojavi problem sa sterilitetom. Upravo sve ovo sto pisete da vakcine mogu da izazovu, na vasu zalost, je suprotno i ovaj virus moze da izazove. O vakcinama se zna kako su uradjene i tu nema nekog skrivanja cinjenica. Ali o ovom novom corona virusu se jos mnogo toga ne zna. Niste ni svesni kojim sve posledicama se izlazete ukoliko pre birate da se razbolite nego da se vakcinisete.

usput

pre 3 godine

Generacija "Aaaa itd@ Da li znate koliko dugo je trajao razvoj vakcina protiv morbila ili dečije paralize? Da li znate koliko dece je osakaćeno samo u Indiji u toku razvoja vakcine? Odgovor je 490.000.

Момчило

pre 3 godine

Jeste, Izraelu je cilj da mu populacija postane sterilna jer inače nemaju drugih problema sa opstankom.
(V, 11. april 2021 18:15)

Izraelu ne ,nije cilj. Ali je cilj ovima što im prodaju (poklanjaju) vakcine. U drugom svetskom ratu najviše stradali Jevreji i Srbi . Evo sad opet najviše se bodu Jevreji i Srbi.

Generacija "Aaaa, moje dete necete"

pre 3 godine

Obavezna vakcinacija protiv korone - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
Obavezna vakcinacija protiv morbila - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
Obavezno postovanje profesora u skoli - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
Sledece: Obavezno pranje ruku pre jela - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
To isto dete se igra napolju na top20 najzagadjenijem vazduhu na svetu, jede industrijske proizvode III klase sa ko zna cime, a kad nije na PM 2.5 200+ jedinica vazduhu napolju, igra igrice ceo dan. Na sve to roditelj: ... Nista.
Zasto ste vakcinisali decu protiv decije paralize? Zamislite prve generacije roditelja kada je izmisljena vakcina protiv decije paralize, da su vikali aaaa necete moje dete, neispitano je!

zoran

pre 3 godine

Roze Mila, zato što se one daju 16 godina, od 2005. i zato što su pre toga ispitane. i konačno zato što na bilo kom sajtu možeš da nadješ sadržaj vakcine. I još, ne potpisuješ da si saglasan da na svoju odgovornost primas. Jel sad jasno?

Majstor za margarite

pre 3 godine

Ovo me sve podseća na prošlu godinu kada su ljudi pisali nebuloze u vezi sa 5G i čipom u vakcinama i sve druge nazivali botovima Gejtsa i Soroša.
To više niko ne spominje već sada pišu o promeni DNK i sterilitetu.
Srećom i ta teorija će otići na smetlište kada se rode prva deca od vakcinisanih roditelja, ali naći će oni već nešto drugo.

Ana

pre 3 godine

A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)

Niko roditelje niti obavestava niti pita. Dete vakcinisu bez znanja roditelja. Tako je moj bratanac umesto od 3-4 do maksimalno 10 dana, koliko traje fizioloska zutica, imao tezak oblik zutice 53 dana, skoro 2 meseca. Na srecu je preziveo. Za potencijalno ubistvo novorodjenceta niko ne bi odgovarao.

Dr Psih

pre 3 godine

@rada

Delujete tako.

Da probam ukratko da pojasnim odakle toliko nepoverenje prema nauci i tehnologiji.
Narode,morate da znate da su u Srbiji i Istočnoj Evropi (a naročito kod nas je to delotvorno) decenijama vršena propaganda protiv naprednog zapada.Tako da vas sve novine plaše i izazivaju vam taj dirigovani usadjeni strah tamo zlih čika sa zapada koji uvek nešto smetaju i hoće da nam naude.
Vakcine su zapravo bezopasne a ono što je štetno su cigarete,alkohol, zagadjenje, stres,nepravilna ishrana, nehigijena itd

bla

pre 3 godine

(Zoka, 11. april 2021 16:49)

zapravi sa raznim korona virusima zivimo od kada postojimo i nijedan nija imao te posledice o kojima vi pricate. ne moze samo tako da se lupa treba se i malo obrazovati

E

pre 3 godine

Dragi svi,
Život na ovoj planeti je trenutno nus pojava. Da razmišljam šta ako ovo ili ono zbog vakcine, ne mogu i neću.
Da ponovim ovom/ovoj djidji što kao pokvarena ploča ponavlja "potpisali na sopstvenu odgovornost". NE, potpisala sam da sam saglasna da primim vakcinu koju sam primila.
Prestanite sa tim napamet naučenim (netačnim) frazama koje ponavljate, dajte makar neki novi uvid, tipa: od vakcine će da vam izraste treća sisa. Ovako postajete dosadni.

Inače, umire se svakako jednog dana, sa vakcinom, bez vakcine, ovako ili onako.

Ivana

pre 3 godine

@djidji

Vakcina po svojoj definiciji NE MOŽE da uradi ništa od ovoga što navodite, obrazujte se, čitajte, a ne samo da komentarišete napamet i širite dezinformacije i paniku!

Zoka

pre 3 godine

@bla

Najbolje bi bilo da se Vi malo obrazujete i ne lupate gluposti. Ovo nije obican corona virus od kojeg oboljevate svake godine i koji prolazi kao najobicnija prehlada. Zbog takvih kao sto ste vi ljudi umiru u Srbiji i ne veruju da se treba vakcinisati.
Ne zove se za dzabe Novel corona virus. O ovom virusu lekari i naucnici ne znaju jos puno toga i zbunjeni su koliko je ovo razoran virus koji napada toliko razlicite sisteme organa. Zato ja vas molim da se Vi malo obrazujete pre nego sto sirite neistine.

Najgluplji narod na planeti, ubedljivo

pre 3 godine

Neverovatno je koliko je teoretičara zavere i zaglupljenih likova koji se obrazuju preko youtube i društvenih mreža.

Metropola

pre 3 godine

Generacija "Aaaa itd@ Da li znate koliko dugo je trajao razvoj vakcina protiv morbila ili dečije paralize? Da li znate koliko dece je osakaćeno samo u Indiji u toku razvoja vakcine? Odgovor je 490.000.
(usput, 11. april 2021 17:48)... da li ti znas da je korona poznata stvar vec 50 godina? Da li ti znas da niko nije razvijao novu vakcinu? Da li ti znas da se vakcina protiv gripa svake jeseni pravi prema novom soju? A na kraju bih voleo ti nama da kazes, koliko dece bi u svetu umrlo da nije vakcine protiv morbila?

Slavisa

pre 3 godine

Vakcinisace i tvoju decu Zorica, jer to sto ti nesto ne razumes pa imas pogresan stav tebi ne daje za pravi da ugrozavas tudje zdravlje i pravo na zivot. 99. si se krila u podrumu od pomracenja sunca, onda si lepila onaj fxb cip na bateriju mobilnog telefona da ti ne bi telefon zracio, borila se protiv 3g, 4g i 5g mreze, ali psi laju karavani prolaze.

Nogaret

pre 3 godine

Hocete, hocete, sa sve osmehom ima da vakcinisete vase andjelcice, i da pitate da li odmah moze i u drugu ruku, debili primitivni.
A onaj dole sto bi da rastrgne...evo sve ti verujem, tastatura junacino, sta plata od 300e napravi coveku(?) u glavi, neverovatno.
Neka se otvore specijalne skole za specijalnu decu specijalnih roditelja, uslov - dokaz da nijedno dete nikada nije islo kod lekara!
Jedva cekam da se vakcinacija dece uvede pod obavezno, desice se - bas nista!

T

pre 3 godine

Svi koji ovde zgroženo pišu odmah smatraju da su vakcine nešto opasno. Da su opasne, ne bi se vakcinisao niko, ni odrasli. Zašto ne bismo vakcininasali decu ako potvrdimo da vakcine bezbedne? Zar nije u interesu svih, a najviše dece, da epidemija prođe što pre?

karolina

pre 3 godine

Ovo sa žuticom je nebuloza. Starije dete mi je rođeno 2004 kada vakcina protiv hepatitisa B nije bila u obaveznom kalendaru vakcinacije. Kada smo išli u savetovalište prvih mesec dana, bar 10 beba su bile sa produženom fiziološkom žuticom. Dete od brata i komšijsko 2003 ostali duže u bolnici na sunčanju zbog žutice i još 2 meseca bili pod nadzorom lekara zbog produžene žutice. Mlađi primio vakcinu u porodilištu i nije imao uopšte žuticu, niti znam da je tada neko dete imalo žuticu. U krajnjem slučaju svi zdravstveni radnici su vakcinisan protiv hepatitisa B, a ne bi bilo loše da su je i ostali primili. A da se razumemo nisam još uvek za vakcinisanje dece protiv kovida, bar dok se ne vide efekti masovne vakcinacije odraslih. Isto tako, mislim da roditelji čija su deca preležala virus, treba da povedu računa i proprate dete. Znam za nekoliko dece koja su totalno bez simptoma preležali virus, roditelji pozitivni i bez ijednog simptoma, a imali problem sa srčanim mišićem kasnije. Zabranjeni im treninzi i svaka fizička aktivnost 3 meseca...

Aj.e

pre 3 godine

Pa naravno i to sto pre. Svi koje znam da su dobili koronu su je dobili od svoje dece, neki i 2 puta.
Ne znam ko su ovi sto pricaju da deca ne prenose i da ne obolevaju.
Da smo pametni obdanista i skole bi bile zatvorene a deca bi bila u kuci bez kontakta sa drugom decom mesec dana i ne bi bilo korone.
A ovi roditelji sto se zale da ne znaju sta ce sa decom u kuci ne znam zasto su ih pravili. Pa valjda im je lepo da budu po ceo dan sa svojom decom.

Природни селектор

pre 3 godine

Сви говоре вирус се мења и мутира. Једно су лепе жеље да ће ослабити, а стварност је да ће поумирати ризичне групе. Ако крену да чешће умиру деца, тек тада ће родитељи брже боље кренути да их вакцинишу. За сада на срећу деца добро подносе вирус, али не знају се дуготрајне последице неометаног ширења и мутације вируса. Није познато шта ће нове мутације донети. Нема концензуса у друштву да се вирус искорени, ова пандемија може да траје још који век, а могли смо је зауставити прошлог лета.

momak

pre 3 godine

@ja
Jadan si ti kad ti je izvor informacija wikipedia. Da li si svestan da je to onlajn enciklopedija koju svako, ali napominjem SVAKO, moze da uredjuje...

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Maltezer
Pa i ona je nekada bila nova, kao i svi lekovi koje pijemo bez razmišljanja.

I zabluda je da dug period razvoja leka ili vakcine ima ikakve veze sa ispitivanjem dugotrajnih posledica. I tako je bilo oduvek,samo što tada nije svako mogao da komentariše nešto o čemu nema pojma i da to prenose dalje drugi koji takođe nemaju pojma.

alba greaca

pre 3 godine

@Jadan si ti kad ti je izvor informacija wikipedia. Da li si svestan da je to onlajn enciklopedija koju svako, ali napominjem SVAKO, moze da uredjuje...
(momak, 11. april 2021 20:57)

Probaj da je urediš mimo onoga što je isplanirano da piše!

Slažem se da apsolutno nije validan izbor informacija!

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Gospodar Zarin
Znači sve što ne odgovara se odbacuje, istraživanja se odbacuju, samo je istina šta kaže neko od vaših gurua. Ne znam samo kakvim istraživanjima oni potkrepljuju svoje tvrdnje, ali za tu ciljnu grupu logika i činjenice nisu bitne, samo emocije.

PS. Znam dete koje je primilo vakcinu još januara i još dva koja su primila pre mesec dana. I to su samo deca kja idu u školu sa mojom decom. To se dešava u Nemačkoj, da ne paničite :)

Ja

pre 3 godine

@momak

A da malo pogledas linkove koje ti daje taj Wikipedijin clanak (o vakcinama protiv svinjskog gripa i narkolepsiji)? Tipa British Medical Journal, European Medicines Agency itd. Procitaj, pa se javi.

Samo, na stvari tipa "Boy wins £120,000 damages for narcolepsy caused by swine flu vaccine" (https://www.theguardian.com/uk-news/2015/jun/10/boy-wins-120000-damages-narcolepsy-swine-flu-vaccine-glaxosmithkline) nemoj da racunas. Sve ove farmaceutske kompanije su se unapred zastitile od tuzbi, a sto se drzave tice, valjda ti je jasno da od nje nema pomoci.

Gastos

pre 3 godine

Sada: kazu necete moju decu vakcinisati (jer zaboga deca kovid podnose dobro?).
Dva meseca kasnije: nova varijanta napada decu? Gde su vakcine?

Petar

pre 3 godine

"Fajzer je u martu završio ispitivanja za uzrast između 12 i 15 godina"
Znaci u Novembru izbacili vakcinu a u Martu vec zavrsili ispitivanja na deci. A uz sve to, godinu dana se prica kako je ovo novi virus i kako nista ne znaju o njemu. Pa majku vam zar ste vi onda lekari toliko ludi ili bezobrazni?? Kako mogu za 4 meseca da zavrse ispitivanja vakcine?? Evo ja kao laik pitam kako da znamo kako dejstvo ima vakcina posle recimo 6 meseci, koje su nus pojave?? Pa to naravno da niko ne zna jer vakcina nije ni testirana na taj srednji period, a naravno ni na duzi. I kako onda da neko normalan da dete na vakcinu?
(Mare, 11. april 2021 14:26)
Drug mi radi u istrazivackom centru jedne nase fabrike lekova koja je u vlasnistvu stranaca. Odmah cu ti reci iz prve ruke. Za to vreme ne moze ni lek tipa Andola da se napravi i ispita, a kamoli vakcina. Pametnome dovoljno.

BG

pre 3 godine

A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)

Niko roditelje niti obavestava niti pita. Dete vakcinisu bez znanja roditelja. Tako je moj bratanac umesto od 3-4 do maksimalno 10 dana, koliko traje fizioloska zutica, imao tezak oblik zutice 53 dana, skoro 2 meseca. Na srecu je preziveo. Za potencijalno ubistvo novorodjenceta niko ne bi odgovarao.
(Ana, 11. april 2021 15:37)

Moje dete je slicno proslo. Takodje nakon vakcine je imalo tezi oblik zutice skoro 2 meseca. Vodili ga kod lekara, kazu to je normalno. Samo fizioloska zutica traje od 5do 10 dana. Ako prime vakcinu onda zutica traje oko 2 meseca. Na pitanje kakva ce biti jetra kada se muci umesto 10 dana 6 puta duze, gledaju belo ko tele u sarena vrata. Na pitanje da li su i oni vakcinisali svoju decu ili sebe istom vakcinom cute. Pojma nemaju, ali vole da bodu tudju decu
(Milutin, 11. april 2021 18:34

Koliko ja znam Hepatis B je sastavni deo petovalentne, moje dete je primilo prvu dozu sa dva i po meseca, druga doza mesec dana kasnije, treća opet mesec dana kasnije i četvrta šest meseci kasnije, 18 dana pred njen prvi rođendan (nije me mrzelo da nađem vakcinalni karton).
Nije imala nikakvih tegoba, pre neki dan je napunila 17. Doduše, ona je te vakcine primila u Nemačkoj. No, mislim da se i u Srbiji daju petovalentne. Čak je bila priča i da se naknadno daje vakcina protiv Hepatisa B jer navodno u petovalentnoj nije radio, ne znam dokle je stigla ta priča.

E

pre 3 godine

(E, 11. april 2021 18:10)

Polako sestro...

Od tolike nervoze izgubila si svrhu komentara...
(P-76ers, 11. april 2021 19:21)

Svrha tvog je tačno šta, brate?

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Gospodar Zarin
Da znaš Nemački ili bar Engleski, znao bi da se u tekstu nigde ne spominju vakcine, tako da ti nije nikav argument protiv moje priče.

drvobradi

pre 3 godine

Vakcine protiv kovida jos uvek nisu do kraja ispitane. Primer je AstraZeneka, ali ono što vam ne kažu još je da najverovatnije sve adenovirus vakcine pate od istih problema (EMA istražuje J&J, rusku niko ne prati), a mozda i mRNK.
Što se tiče odraslih, te nuspojave su očigledno manji problem nego korona (1:100000 ili više je daleko bolje nego 1:1000).
Kod dece to nije slučaj, niti se zna išta o nuspojavama vakcine a lako preleže virus. Možda bi bolje bilo da se prvo vakciniše veći deo populacije pa da vidimo gde to vodi.

pitam

pre 3 godine

Citam i ne verujem koliko g...ih ljudi ima u Srbiji, ja sam prosto zgrozen na kom intelektualnom nivou smo. Znao sam da ima, znao sam da ima mnogo, ali bas tiliko...paaa, nije steta ako nestanemo kao narod, strasno. Valjda im je beli luk glavni lek..

Marko

pre 3 godine

Po komentarima mi se cini da se na ovo i vakceri bune. Ako je vec vakcina proverena i pouzdana u cemu je problem da je i deca primaju?

Ana

pre 3 godine

@sumadinac bre - ne bih da ti rusim sneska, ali cela planeta vec jeste vakcinisana (i ti s njom, i to vise puta, protiv raznih bolesti) :).

Aca

pre 3 godine

Niko ne pominje obaveznu vakcinaciju. Ne razumem ovu ostrašćenost. Postoje deca sa hroničnim problemima. Njima je mnogo bolje da prime vakcinu jer rizikuju život ako dobiju COVID.

Nogaret

pre 3 godine

Hocete, hocete, sa sve osmehom ima da vakcinisete vase andjelcice, i da pitate da li odmah moze i u drugu ruku, debili primitivni.
A onaj dole sto bi da rastrgne...evo sve ti verujem, tastatura junacino, sta plata od 300e napravi coveku(?) u glavi, neverovatno.
Neka se otvore specijalne skole za specijalnu decu specijalnih roditelja, uslov - dokaz da nijedno dete nikada nije islo kod lekara!
Jedva cekam da se vakcinacija dece uvede pod obavezno, desice se - bas nista!

Zoka

pre 3 godine

E, a sada vi svi koji ste toliko protiv vakcina zamislite se sta sve moze ovaj Covid virus da izazove kao posledica za jedno 5 ili 10 godina u ljudskom organizmu. Mozes da imas veoma blage simptome ili recimo dete, decak, da nema skoro nikakve simptome i prelezi koronu, a onda kao posledica virusa za jedno 10 godina kod njega se pojavi problem sa sterilitetom. Upravo sve ovo sto pisete da vakcine mogu da izazovu, na vasu zalost, je suprotno i ovaj virus moze da izazove. O vakcinama se zna kako su uradjene i tu nema nekog skrivanja cinjenica. Ali o ovom novom corona virusu se jos mnogo toga ne zna. Niste ni svesni kojim sve posledicama se izlazete ukoliko pre birate da se razbolite nego da se vakcinisete.

Majstor za margarite

pre 3 godine

Ovo me sve podseća na prošlu godinu kada su ljudi pisali nebuloze u vezi sa 5G i čipom u vakcinama i sve druge nazivali botovima Gejtsa i Soroša.
To više niko ne spominje već sada pišu o promeni DNK i sterilitetu.
Srećom i ta teorija će otići na smetlište kada se rode prva deca od vakcinisanih roditelja, ali naći će oni već nešto drugo.

Zoka

pre 3 godine

@bla

Najbolje bi bilo da se Vi malo obrazujete i ne lupate gluposti. Ovo nije obican corona virus od kojeg oboljevate svake godine i koji prolazi kao najobicnija prehlada. Zbog takvih kao sto ste vi ljudi umiru u Srbiji i ne veruju da se treba vakcinisati.
Ne zove se za dzabe Novel corona virus. O ovom virusu lekari i naucnici ne znaju jos puno toga i zbunjeni su koliko je ovo razoran virus koji napada toliko razlicite sisteme organa. Zato ja vas molim da se Vi malo obrazujete pre nego sto sirite neistine.

Agce

pre 3 godine

Ko ste vi gospodo da kazete moracemo!!! Mozete samo svoju decu. Procitajte Rezoluciju UN 2361 clan 7.3. Ovo sto se radi sa pritiskom je ravno zlocinu.

Dr Psih

pre 3 godine

@rada

Delujete tako.

Da probam ukratko da pojasnim odakle toliko nepoverenje prema nauci i tehnologiji.
Narode,morate da znate da su u Srbiji i Istočnoj Evropi (a naročito kod nas je to delotvorno) decenijama vršena propaganda protiv naprednog zapada.Tako da vas sve novine plaše i izazivaju vam taj dirigovani usadjeni strah tamo zlih čika sa zapada koji uvek nešto smetaju i hoće da nam naude.
Vakcine su zapravo bezopasne a ono što je štetno su cigarete,alkohol, zagadjenje, stres,nepravilna ishrana, nehigijena itd

Generacija "Aaaa, moje dete necete"

pre 3 godine

Obavezna vakcinacija protiv korone - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
Obavezna vakcinacija protiv morbila - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
Obavezno postovanje profesora u skoli - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
Sledece: Obavezno pranje ruku pre jela - "Aaaa moje dete necete, branicemo se puskom!"
To isto dete se igra napolju na top20 najzagadjenijem vazduhu na svetu, jede industrijske proizvode III klase sa ko zna cime, a kad nije na PM 2.5 200+ jedinica vazduhu napolju, igra igrice ceo dan. Na sve to roditelj: ... Nista.
Zasto ste vakcinisali decu protiv decije paralize? Zamislite prve generacije roditelja kada je izmisljena vakcina protiv decije paralize, da su vikali aaaa necete moje dete, neispitano je!

Aj.e

pre 3 godine

Pa naravno i to sto pre. Svi koje znam da su dobili koronu su je dobili od svoje dece, neki i 2 puta.
Ne znam ko su ovi sto pricaju da deca ne prenose i da ne obolevaju.
Da smo pametni obdanista i skole bi bile zatvorene a deca bi bila u kuci bez kontakta sa drugom decom mesec dana i ne bi bilo korone.
A ovi roditelji sto se zale da ne znaju sta ce sa decom u kuci ne znam zasto su ih pravili. Pa valjda im je lepo da budu po ceo dan sa svojom decom.

Природни селектор

pre 3 godine

Сви говоре вирус се мења и мутира. Једно су лепе жеље да ће ослабити, а стварност је да ће поумирати ризичне групе. Ако крену да чешће умиру деца, тек тада ће родитељи брже боље кренути да их вакцинишу. За сада на срећу деца добро подносе вирус, али не знају се дуготрајне последице неометаног ширења и мутације вируса. Није познато шта ће нове мутације донети. Нема концензуса у друштву да се вирус искорени, ова пандемија може да траје још који век, а могли смо је зауставити прошлог лета.

Ivana

pre 3 godine

@djidji

Vakcina po svojoj definiciji NE MOŽE da uradi ništa od ovoga što navodite, obrazujte se, čitajte, a ne samo da komentarišete napamet i širite dezinformacije i paniku!

Najgluplji narod na planeti, ubedljivo

pre 3 godine

Neverovatno je koliko je teoretičara zavere i zaglupljenih likova koji se obrazuju preko youtube i društvenih mreža.

Slavisa

pre 3 godine

Vakcinisace i tvoju decu Zorica, jer to sto ti nesto ne razumes pa imas pogresan stav tebi ne daje za pravi da ugrozavas tudje zdravlje i pravo na zivot. 99. si se krila u podrumu od pomracenja sunca, onda si lepila onaj fxb cip na bateriju mobilnog telefona da ti ne bi telefon zracio, borila se protiv 3g, 4g i 5g mreze, ali psi laju karavani prolaze.

E

pre 3 godine

Dragi svi,
Život na ovoj planeti je trenutno nus pojava. Da razmišljam šta ako ovo ili ono zbog vakcine, ne mogu i neću.
Da ponovim ovom/ovoj djidji što kao pokvarena ploča ponavlja "potpisali na sopstvenu odgovornost". NE, potpisala sam da sam saglasna da primim vakcinu koju sam primila.
Prestanite sa tim napamet naučenim (netačnim) frazama koje ponavljate, dajte makar neki novi uvid, tipa: od vakcine će da vam izraste treća sisa. Ovako postajete dosadni.

Inače, umire se svakako jednog dana, sa vakcinom, bez vakcine, ovako ili onako.

T

pre 3 godine

Svi koji ovde zgroženo pišu odmah smatraju da su vakcine nešto opasno. Da su opasne, ne bi se vakcinisao niko, ni odrasli. Zašto ne bismo vakcininasali decu ako potvrdimo da vakcine bezbedne? Zar nije u interesu svih, a najviše dece, da epidemija prođe što pre?

djidji

pre 3 godine

Neispitana vakcina nasoj deci, nema sta fino, i da napisem odmah ovima sto kazu nisam nista osetio osecam se dobro posle vakcine, pricajmo o periodu od 5-10 godina, sta ce uraditi ako deca razviju autoimuna oboljenja ili postanu sterilna, koga ce te kriviti tada a ne zaboravite da ste potpisali da primate "vakcinu" na vlastitu odgovornost!! Taj dan se setite svoje nepromisljenosti jer dobrovoljno primate u sebe nesto od ljudi koji su javno rekli da populaciju treba smanjiti za 3 miljarde! Gde vam je pamet!!

Protestant

pre 3 godine

e pa nećemo !

samo se igrajte sa narodom olupaće vam se o glavu
kome nije jasno neka proba
za svoje dete bih vas rastrgao na komade
nema vise civilyovanog ponasanja ocito nas terate da postanemo životinje
to ćete i dobiti

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Gospodar Zarin
Znači sve što ne odgovara se odbacuje, istraživanja se odbacuju, samo je istina šta kaže neko od vaših gurua. Ne znam samo kakvim istraživanjima oni potkrepljuju svoje tvrdnje, ali za tu ciljnu grupu logika i činjenice nisu bitne, samo emocije.

PS. Znam dete koje je primilo vakcinu još januara i još dva koja su primila pre mesec dana. I to su samo deca kja idu u školu sa mojom decom. To se dešava u Nemačkoj, da ne paničite :)

Gospodar Zarin

pre 3 godine

Pravi Mengele. Bez iti jednog jedinog podatka, bez ikakve statistike, sve u trla baba lan fazonu i sve to zato što je on "veliki zagovornik vakcinisanja" ali TUĐE DECE... A deca niti obolevaju niti prenose virus. Zato i nema nikakve podatke, osim u fazonu "negde je neko nešto objavio". Malo je reći da je ova kampanja van pameti, ona je protiv čoveka& ljudskog roda u celini. Trebalo bi obelodaniti na čijoj su sve platnoj listi predvodnici ove nehumane kampanje protiv prirodnog imuniteta a u korist farmaceutske industrije.

Metropola

pre 3 godine

Generacija "Aaaa itd@ Da li znate koliko dugo je trajao razvoj vakcina protiv morbila ili dečije paralize? Da li znate koliko dece je osakaćeno samo u Indiji u toku razvoja vakcine? Odgovor je 490.000.
(usput, 11. april 2021 17:48)... da li ti znas da je korona poznata stvar vec 50 godina? Da li ti znas da niko nije razvijao novu vakcinu? Da li ti znas da se vakcina protiv gripa svake jeseni pravi prema novom soju? A na kraju bih voleo ti nama da kazes, koliko dece bi u svetu umrlo da nije vakcine protiv morbila?

Mare

pre 3 godine

"Fajzer je u martu završio ispitivanja za uzrast između 12 i 15 godina"
Znaci u Novembru izbacili vakcinu a u Martu vec zavrsili ispitivanja na deci. A uz sve to, godinu dana se prica kako je ovo novi virus i kako nista ne znaju o njemu. Pa majku vam zar ste vi onda lekari toliko ludi ili bezobrazni?? Kako mogu za 4 meseca da zavrse ispitivanja vakcine?? Evo ja kao laik pitam kako da znamo kako dejstvo ima vakcina posle recimo 6 meseci, koje su nus pojave?? Pa to naravno da niko ne zna jer vakcina nije ni testirana na taj srednji period, a naravno ni na duzi. I kako onda da neko normalan da dete na vakcinu?

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Maltezer
Pa i ona je nekada bila nova, kao i svi lekovi koje pijemo bez razmišljanja.

I zabluda je da dug period razvoja leka ili vakcine ima ikakve veze sa ispitivanjem dugotrajnih posledica. I tako je bilo oduvek,samo što tada nije svako mogao da komentariše nešto o čemu nema pojma i da to prenose dalje drugi koji takođe nemaju pojma.

Rada

pre 3 godine

Ma skinite nam se sa dnevnog reda! Psi,mačke,ljudi koji su preležali koronu i sada i deca gde ako ima 30 sa temom kliničkom slikom seci me. Da li mi stvarno delujemo kao magarci ili samo dopuštamo da nas tako tretirate?

Gastos

pre 3 godine

Sada: kazu necete moju decu vakcinisati (jer zaboga deca kovid podnose dobro?).
Dva meseca kasnije: nova varijanta napada decu? Gde su vakcine?

Момчило

pre 3 godine

Jeste, Izraelu je cilj da mu populacija postane sterilna jer inače nemaju drugih problema sa opstankom.
(V, 11. april 2021 18:15)

Izraelu ne ,nije cilj. Ali je cilj ovima što im prodaju (poklanjaju) vakcine. U drugom svetskom ratu najviše stradali Jevreji i Srbi . Evo sad opet najviše se bodu Jevreji i Srbi.

acca

pre 3 godine

Auuuu...gde su sada oni koji nazivaju pojedince teoretičarima zavere i ravnozemljašima? Pa o ovome je pričano još na početku svega ovoga. Malo po malo i tu je.
(Darkside, 11. april 2021 18:39)

To im je iglavna ciljna grupa, jer samo njih ako vakcinisu, mogu da uticu na kontrolu populacije u buducnosti!!!

Na zivotinjama se radi odstrel, na ljudima humanije, vakcinacija!!!

S

pre 3 godine

Ne moramo mi prvi. Kad ostatak sveta bude vakcinisao svu decu, na kraju i mi to da uradimo. Ne mora Srbija baš u svemu da bude peva u Evropi i Svetu ...

bla

pre 3 godine

Vakcina po svojoj definiciji NE MOŽE da uradi ništa od ovoga što navodite, obrazujte se, čitajte, a ne samo da komentarišete napamet i širite dezinformacije i paniku!
(Ivana, 11. april 2021 17:01)

vi sirite dezinformacije. zasto su uvek najglasniji zastitnici'nauke' oni koji nikada nista nisu istrazivali i citali o istoj?

Maltezer

pre 3 godine

"A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)"

Ta vakcina ove godine puni 40. Vakcine protiv covid-19 još nisu proslavile ni prvi rođendan.

zoran

pre 3 godine

Roze Mila, zato što se one daju 16 godina, od 2005. i zato što su pre toga ispitane. i konačno zato što na bilo kom sajtu možeš da nadješ sadržaj vakcine. I još, ne potpisuješ da si saglasan da na svoju odgovornost primas. Jel sad jasno?

Maltezer

pre 3 godine

Evo ja sam PRVI u redu za vakcinu. Ali nemam nameru postati roditelj još koji put. Lično sam za zabranu vakcinisanja onih koji još uvek nemaju svoju decu - znači i dece. Ne, nisam protiv vakcine kao vakcine. Ali još nije prošlo dovoljno vremena da se znaju dugotrajni efekti nijedne od ovih vakcina. Kad prođe 10+ godina, onda ok. Da dopunim, sreća pa ova pošast kod dece izaziva generalno slabe simptome, ako ikakve. Stoga - da se vakcinišu svi ranjivi i svi 40+ pa da se ide u otvaranje. Plašim se da bi daleko veća šteta bila prouzrokovana na psihičko zdravlje mladih, nego šteta koju bi virus načinio bez ikakvih mera, ukoliko ova psihoza potraje.

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Gospodar Zarin
Da znaš Nemački ili bar Engleski, znao bi da se u tekstu nigde ne spominju vakcine, tako da ti nije nikav argument protiv moje priče.

Ana

pre 3 godine

A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)

Niko roditelje niti obavestava niti pita. Dete vakcinisu bez znanja roditelja. Tako je moj bratanac umesto od 3-4 do maksimalno 10 dana, koliko traje fizioloska zutica, imao tezak oblik zutice 53 dana, skoro 2 meseca. Na srecu je preziveo. Za potencijalno ubistvo novorodjenceta niko ne bi odgovarao.

Džoni

pre 3 godine

Nekome je očigledno stalo da proda što više vakcina. Apeluju da se svi vakcinišu, evo sada i deca??? A, kakva je situacija kod onih koji su preležali? Da li je ista situacija? Koliko se takvih pacijenata ponovo zarazilo, koji je procenat? Šta je efikasnija zaštita, preležali virus ili vakcina? Koji procenat jednih a koji procenat drugih se zarazio??? Eto nekih pitanja koja ne znam iz kog razloga niko ne postavlja, a verujem da ovo interesuje veliki broj ljudi, posebno one koji su preležali!

Biće bolje

pre 3 godine

Mala deca lako podnose koronu, moje dete zajedno samnom preležalo koronu, prirodni imunitet je mnogo bolji od bilo kakve vakcine. Niko u predškolskom dobu ne bi trebalo da prima ovu nakaradu za koju i mi odrasli ne nznamo da li deluje. Ako do kraja godine ne bude kolektivnog imuniteta znači da su vakcine prevara, a šta se krije iza toga videćemo.

Darkside

pre 3 godine

Auuuu...gde su sada oni koji nazivaju pojedince teoretičarima zavere i ravnozemljašima? Pa o ovome je pričano još na početku svega ovoga. Malo po malo i tu je.

usput

pre 3 godine

Generacija "Aaaa itd@ Da li znate koliko dugo je trajao razvoj vakcina protiv morbila ili dečije paralize? Da li znate koliko dece je osakaćeno samo u Indiji u toku razvoja vakcine? Odgovor je 490.000.

Milutin

pre 3 godine

A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)

Niko roditelje niti obavestava niti pita. Dete vakcinisu bez znanja roditelja. Tako je moj bratanac umesto od 3-4 do maksimalno 10 dana, koliko traje fizioloska zutica, imao tezak oblik zutice 53 dana, skoro 2 meseca. Na srecu je preziveo. Za potencijalno ubistvo novorodjenceta niko ne bi odgovarao.
(Ana, 11. april 2021 15:37)

Moje dete je slicno proslo. Takodje nakon vakcine je imalo tezi oblik zutice skoro 2 meseca. Vodili ga kod lekara, kazu to je normalno. Samo fizioloska zutica traje od 5do 10 dana. Ako prime vakcinu onda zutica traje oko 2 meseca. Na pitanje kakva ce biti jetra kada se muci umesto 10 dana 6 puta duze, gledaju belo ko tele u sarena vrata. Na pitanje da li su i oni vakcinisali svoju decu ili sebe istom vakcinom cute. Pojma nemaju, ali vole da bodu tudju decu

Džoni

pre 3 godine

Moj klinac je preležao koronu (izgubio na jedno vreme čulo ukusa i mirisa) kada smo ja i supriga takođe bili pozitivni i zaraženi i ne vidim ni jedan razlog zašto bi se on sada vakcinisao?

pitam

pre 3 godine

Citam i ne verujem koliko g...ih ljudi ima u Srbiji, ja sam prosto zgrozen na kom intelektualnom nivou smo. Znao sam da ima, znao sam da ima mnogo, ali bas tiliko...paaa, nije steta ako nestanemo kao narod, strasno. Valjda im je beli luk glavni lek..

karolina

pre 3 godine

Ovo sa žuticom je nebuloza. Starije dete mi je rođeno 2004 kada vakcina protiv hepatitisa B nije bila u obaveznom kalendaru vakcinacije. Kada smo išli u savetovalište prvih mesec dana, bar 10 beba su bile sa produženom fiziološkom žuticom. Dete od brata i komšijsko 2003 ostali duže u bolnici na sunčanju zbog žutice i još 2 meseca bili pod nadzorom lekara zbog produžene žutice. Mlađi primio vakcinu u porodilištu i nije imao uopšte žuticu, niti znam da je tada neko dete imalo žuticu. U krajnjem slučaju svi zdravstveni radnici su vakcinisan protiv hepatitisa B, a ne bi bilo loše da su je i ostali primili. A da se razumemo nisam još uvek za vakcinisanje dece protiv kovida, bar dok se ne vide efekti masovne vakcinacije odraslih. Isto tako, mislim da roditelji čija su deca preležala virus, treba da povedu računa i proprate dete. Znam za nekoliko dece koja su totalno bez simptoma preležali virus, roditelji pozitivni i bez ijednog simptoma, a imali problem sa srčanim mišićem kasnije. Zabranjeni im treninzi i svaka fizička aktivnost 3 meseca...

Peki

pre 3 godine

"Подела на „ваксере“ и „антиваксере“ лажна је и тенденциозна.

Она је очигледан пример агресивне пропаганде, срачунат на то да се огроман број људи који су по много чему различитих ставова и сензибилитета, стрпају у исти џак, обележе као скоро малоумни, и, како би се модерним језиком рекло – таргетирају.

Скепса је основ сазнања и одлика здраве интелигенције.

Човек који је у нешто тврдо уверен нема намеру да новим чињеницима надопуњује и евентуално мења своја сазнања.
Штавише, може да буде склон да занемарује чињенице уколико оне подривају његов већ формиран став.
Скептичан човек отворен је за све могућности, па и могућност да се предомисли.

У случају актуелне пандемије, санитарних мера, протокола о лечењу, појаве различитих типова вакцина и медијског односа према свему овоме – разуман човек има много разлога за скепсу; и оптужити га да је необразован и глуп, приписати му мишљења која му ни најмање нису блиска, у најмању руку је срамотно.

Од почетка пандемије, санитарни прописи, медицинска мишљења и спровођење заштитних мера били су конфузни, недоследни, неутемељени и неефикасни (у глобалним размерама).
Никада није недвосмислено показано да неки поступак има ефекта.
Због кратког времена у ком су вакцине ушле из тест периода у употребу, оправдано се сумња у то да су довољно испитане. Не зна се какве би могле бити нуспојаве на дужи рок и бојазан од њих је оправдана колико год да верујемо науци."

Gospodar Zarin

pre 3 godine

@Majstor za margarite - Ti to meni prodaješ jeftine botovske fazone? A gde se to konkretno u Nemačkoj vakcinišu deca!?Pa i odrasle jedva vakcinišu. A ti si tobože u Nemačkoj pa ni to ne znaš. A ja nisam u Nemačkoj ali znam da je sud u Vajmaru pre tri dana doneo fenomenalnu odluku o zabrani testiranja dece i odbacio nošenje maski&držanje distance u školi. A kako ti to ne znaš,iako ti deca tobože idu u školu i vakcinišu se!? Evo link, ima i prevod na Engleski ali ti ionako znaš Nemački, kobajagi... https://reitschuster.de/post/hammer-urteil-in-weimar-keine-masken-kein-abstand-keine-tests-mehr-fuer-schueler/

BG

pre 3 godine

A to što vam dete u prva 24h života primi vrlo agresivnu vakcinu protiv Hepatitisa B? Gde ste onda da ih "puškom branite"?
(rože mila, 11. april 2021 15:17)

Niko roditelje niti obavestava niti pita. Dete vakcinisu bez znanja roditelja. Tako je moj bratanac umesto od 3-4 do maksimalno 10 dana, koliko traje fizioloska zutica, imao tezak oblik zutice 53 dana, skoro 2 meseca. Na srecu je preziveo. Za potencijalno ubistvo novorodjenceta niko ne bi odgovarao.
(Ana, 11. april 2021 15:37)

Moje dete je slicno proslo. Takodje nakon vakcine je imalo tezi oblik zutice skoro 2 meseca. Vodili ga kod lekara, kazu to je normalno. Samo fizioloska zutica traje od 5do 10 dana. Ako prime vakcinu onda zutica traje oko 2 meseca. Na pitanje kakva ce biti jetra kada se muci umesto 10 dana 6 puta duze, gledaju belo ko tele u sarena vrata. Na pitanje da li su i oni vakcinisali svoju decu ili sebe istom vakcinom cute. Pojma nemaju, ali vole da bodu tudju decu
(Milutin, 11. april 2021 18:34

Koliko ja znam Hepatis B je sastavni deo petovalentne, moje dete je primilo prvu dozu sa dva i po meseca, druga doza mesec dana kasnije, treća opet mesec dana kasnije i četvrta šest meseci kasnije, 18 dana pred njen prvi rođendan (nije me mrzelo da nađem vakcinalni karton).
Nije imala nikakvih tegoba, pre neki dan je napunila 17. Doduše, ona je te vakcine primila u Nemačkoj. No, mislim da se i u Srbiji daju petovalentne. Čak je bila priča i da se naknadno daje vakcina protiv Hepatisa B jer navodno u petovalentnoj nije radio, ne znam dokle je stigla ta priča.

momak

pre 3 godine

@ja
Jadan si ti kad ti je izvor informacija wikipedia. Da li si svestan da je to onlajn enciklopedija koju svako, ali napominjem SVAKO, moze da uredjuje...

Jovan

pre 3 godine

U krajnjem slučaju svi zdravstveni radnici su vakcinisan protiv hepatitisa B,
(karolina, 11. april 2021 20:04)

Manje od 15% lekara se vakcinise protiv gripa, jos manje je vakcinisano protiv Hepatitisa B, iako je za njih vakcina obavezna. Od nje beze i hirurzi.

bla

pre 3 godine

(Zoka, 11. april 2021 16:49)

zapravi sa raznim korona virusima zivimo od kada postojimo i nijedan nija imao te posledice o kojima vi pricate. ne moze samo tako da se lupa treba se i malo obrazovati

Ja

pre 3 godine

Kada su na brzaka sklepali vakcine protiv svinjskog gripa, jedan broj vakcinisanih je "zaradio" narkolepsiju (https://en.wikipedia.org/wiki/Pandemrix). Ti ljudi do dan danas zive od socijalne pomoci, jer nisu u stanju da rade. Naravno da to nije ustanovljeno u roku od odmah, nego tek posle nekog vremena. Sta ce biti sa ovim vakcinama, tek cemo videti.

Ana

pre 3 godine

@sumadinac bre - ne bih da ti rusim sneska, ali cela planeta vec jeste vakcinisana (i ti s njom, i to vise puta, protiv raznih bolesti) :).

Ja

pre 3 godine

@momak

A da malo pogledas linkove koje ti daje taj Wikipedijin clanak (o vakcinama protiv svinjskog gripa i narkolepsiji)? Tipa British Medical Journal, European Medicines Agency itd. Procitaj, pa se javi.

Samo, na stvari tipa "Boy wins £120,000 damages for narcolepsy caused by swine flu vaccine" (https://www.theguardian.com/uk-news/2015/jun/10/boy-wins-120000-damages-narcolepsy-swine-flu-vaccine-glaxosmithkline) nemoj da racunas. Sve ove farmaceutske kompanije su se unapred zastitile od tuzbi, a sto se drzave tice, valjda ti je jasno da od nje nema pomoci.

Aca

pre 3 godine

Niko ne pominje obaveznu vakcinaciju. Ne razumem ovu ostrašćenost. Postoje deca sa hroničnim problemima. Njima je mnogo bolje da prime vakcinu jer rizikuju život ako dobiju COVID.

E

pre 3 godine

(E, 11. april 2021 18:10)

Polako sestro...

Od tolike nervoze izgubila si svrhu komentara...
(P-76ers, 11. april 2021 19:21)

Svrha tvog je tačno šta, brate?

Marko

pre 3 godine

Po komentarima mi se cini da se na ovo i vakceri bune. Ako je vec vakcina proverena i pouzdana u cemu je problem da je i deca primaju?

alba greaca

pre 3 godine

@Jadan si ti kad ti je izvor informacija wikipedia. Da li si svestan da je to onlajn enciklopedija koju svako, ali napominjem SVAKO, moze da uredjuje...
(momak, 11. april 2021 20:57)

Probaj da je urediš mimo onoga što je isplanirano da piše!

Slažem se da apsolutno nije validan izbor informacija!

Petar

pre 3 godine

"Fajzer je u martu završio ispitivanja za uzrast između 12 i 15 godina"
Znaci u Novembru izbacili vakcinu a u Martu vec zavrsili ispitivanja na deci. A uz sve to, godinu dana se prica kako je ovo novi virus i kako nista ne znaju o njemu. Pa majku vam zar ste vi onda lekari toliko ludi ili bezobrazni?? Kako mogu za 4 meseca da zavrse ispitivanja vakcine?? Evo ja kao laik pitam kako da znamo kako dejstvo ima vakcina posle recimo 6 meseci, koje su nus pojave?? Pa to naravno da niko ne zna jer vakcina nije ni testirana na taj srednji period, a naravno ni na duzi. I kako onda da neko normalan da dete na vakcinu?
(Mare, 11. april 2021 14:26)
Drug mi radi u istrazivackom centru jedne nase fabrike lekova koja je u vlasnistvu stranaca. Odmah cu ti reci iz prve ruke. Za to vreme ne moze ni lek tipa Andola da se napravi i ispita, a kamoli vakcina. Pametnome dovoljno.

drvobradi

pre 3 godine

Vakcine protiv kovida jos uvek nisu do kraja ispitane. Primer je AstraZeneka, ali ono što vam ne kažu još je da najverovatnije sve adenovirus vakcine pate od istih problema (EMA istražuje J&J, rusku niko ne prati), a mozda i mRNK.
Što se tiče odraslih, te nuspojave su očigledno manji problem nego korona (1:100000 ili više je daleko bolje nego 1:1000).
Kod dece to nije slučaj, niti se zna išta o nuspojavama vakcine a lako preleže virus. Možda bi bolje bilo da se prvo vakciniše veći deo populacije pa da vidimo gde to vodi.