1. Kao sto rece nobelovac, modifikovali su virus u laboratoriji. A na tome da je prirodan a ne napravljen se insistira da ne bi razne kojekakve grupe, teroristi, drzave dobile ideju da naprave nesto slicno. Znaci postoji istina i istina za javnost pa neka svako bira onu koja mu je bliza.
    (Pera, 30. april 2020 17:05)

    # Link komentara

  2. Ни ја не желим да будем теоретичар завере, али је интересантно да је овај вирус фаталан за старије особе (читај пензионере) који само оптерећују пензионе фондове. Па ви сад рачунајте ...
    (Огњен, 29. april 2020 21:38)

    Taj koji ti je rekao da je korona virus fatalan za starije osobe, taj te je debelo slagao. Ti znaš ko je to, pa zato idi pitaj i ga da li te je namerno lagao, ili samo zbog vlastitog neznanja i gluposti.

    A inače, da si mi ti živ i zdrav, ima više dokumentovanih slučajeva da su čak i ljudi od preko 100 godina preživeli zarazu (Iran, Engleska).

    One od po 80 i 90 godina koji prežive, čak niko ni ne evidentira posebno jer nisu nikakav poseban slučaj.

    Ali ovde se, rekao bih sasvim namerno, da bi se opravdala glupa odluka o totalnom zatvaranju starijih osoba, protura teza da ko god se od 65+ zarazi, garantovano baca kašiku, što uopšte nije tačno!

    Tačno je to da postoji znatno veća verovatnoću da se kod starije osobe tok bolesti iskomplikuje i završi fatalno, ali srećom, ta verovatnoća je daleko od 100%, uprkos vrlo raširenom (i vro pogrešnom) mišljenju.

    Velika je šteta je što se kod nas (namerno?) ne objavljuju i podaci o broju OPORAVLJENIH po starosnim grupama (ili bar ja ne uspevam da ih nađem). Ako grupa od 65+ nije nula, to dokazuje da se i ljudi iz te grupe mogu oporaviti i da je kod njih smrt sve samo ne neizbežna.
    (Fidelio, 30. april 2020 16:55)

    # Link komentara

  3. Doktorice ne sekiraj se. Sad ce tebi autosovinisti i srbomrzitelji da objasne kako stoje stvari. Oni sve znaju, evo procitah komentar gdje se kaze "To je ona koja kazuje da se od bombardovanja umire".
    (Prof. dr. Pantelija, 30. april 2020 14:32)

    # Link komentara

  4. Kako reče jedan doktor, nije dozvoljeno biti stručan i biti Srbin istovremeno. Otuda tolika frustracija u komentarima mahom dokonih srednjoškolaca.

    Puna podrška doktorki.
    (ponos_otadzbina_MA, 30. april 2020 13:35)

    # Link komentara

  5. Jasno je da je ovo zavera Kine, Amerike, Evrope i naučnika protiv Srba i Srbije, previše smo moćni i pokušavaju da nas istrebe ovim veštačkim virusom.
    (mi, drevni narod, 30. april 2020 12:41)

    # Link komentara

  6. Stvarno
    (Milos, 30. april 2020 10:34)

    # Link komentara

  7. Možda je ovo teorija zavere ali botovi su vrlo aktivni na ovoj vesti.
    (jerdnA niW niW, 30. april 2020 09:42)

    # Link komentara

  8. Ne moze pojedinac da da odgovor da li je virus modifikovan ili ne,
    to moze samo naucna institucija,
    koju mi nemamo.
    Odgovore cemo dobiti iz naucnih publikacija i sledece generacije lekara ce imati dobar uvid u situaciju.
    Misljenja sam da profesorka ne bi trebala da daje svoje misljenja o poreklu virusa,
    jer je on prisutan,
    zna mu se vecina bitnih karakteristika i nas odgovor na njega je utemeljen onim sto medicina bastini hiljadama godina unazad.
    (Ministry, 30. april 2020 09:12)

    # Link komentara

  9. 100% vestacki dogradjen.
     (Marin, 30. april 2020 08:46)

    # Link komentara

  10. Box, 29. april 2020 14:50)

    O čemu čoveče pričaš zaboga... Pa iks nezavisnih i vrhunskih naučnika je utvrdilo da virus nije prirodan, da ima umetnute frekvence drugih virusa.
    Nekoliko nobelovaca je potvrdilo to!
    Mnogi se ovde prave naivnim ili budalama, pa brane tezu da je ovaj virus prirodna pojava.
    Ajde objasni kako je u Vuhanu bila zaraza, u Pekingu i Šangaju nije, a ista se pojavila po Evropi i Americi koji su nekoliko hiljada km daleko od Vuhana.
    Šta je objašnjenje... Kinezi zatvorili ostale gradove da virus ne ode tamo, a isti se raširio po svetu.
     (Ajde@, 30. april 2020 08:09)

    # Link komentara

  11. "Mene samo zanima kako se Corona virus i Hiv pomesali kod sismisa? A posle toga kako je virus uspeo da preskoci na coveka i zbog cega nemamo do sada informacije da je pronadjeno bar jedno jato sismisa kod kojih je potvrdjeno prisustvo ovog virusa i da su rezus majmune uspeli da zaraze spontano.."
    Ivan
    O svemu tome je pisano i objašnjeno, o nečemu i na ovom portalu. Ti bi hteo da neko tebi lično sve to objasni?
     (J., 30. april 2020 07:59)

    # Link komentara

  12. Da li je moguce da obrazovan čovek ovako nešto izjavi!?
    (Darko, 30. april 2020 07:50)

    # Link komentara

  13. Ја мислим да није у питању ТЕОРИЈА завере већ ПРАКСА завере.
    (Рамонда Сербика, 30. april 2020 07:48)

    # Link komentara

  14. @halo bing, zato sto ne dao Dragi Bog nikom da oboli od tumora ili karcinoma, ova zena je u top 20 svetskih neurohirurga i jedina u Srbiji koja to operise kako treba!!!
     (KUR KUM I JA, 30. april 2020 07:38)

    # Link komentara

  15. Svaka cast doktorka na dosadasnjem radu, ali vreme je za penziju.
     (Ende, 30. april 2020 07:32)

    # Link komentara

  16. A najbolja mi je fora što se doktorka, a i svi ostali nadovezuju na izjavu koja nikada nije data od strane ovog Nobelovca :)
    (Sara, 30. april 2020 06:54)

    # Link komentara

  17. Otkaz! Sramota! Šta ste vi tamo radili lada je pola pacijenata zaraženo? Katastrofa.
     (hm..., 29. april 2020 23:38)

    # Link komentara

  18. Mene samo zanima kako se Corona virus i Hiv pomesali kod sismisa? A posle toga kako je virus uspeo da preskoci na coveka i zbog cega nemamo do sada informacije da je pronadjeno bar jedno jato sismisa kod kojih je potvrdjeno prisustvo ovog virusa i da su rezus majmune uspeli da zaraze spontano samo kontaktom u laboratoriji. Treba probati sve da se dokaze sve ma kakva istina bila.
     (Ivan, 29. april 2020 23:32)

    # Link komentara

  19. Na pocetku pandemije je tvrdila da je virus napravljen protiv Kine jer kao samo Kinezi obolevaju i umiru...kad ono zli zapadnjaci sradase mnogo vise od kineza. Znaci Kinezi su ga napravili da uniste zapad?
    (sole, 29. april 2020 23:20)

    # Link komentara

  20. Razumem srpsku potrebu da zna sve i o svemu daje svoj sud ali da neko ko je završio medicinu i vrhunski je stručnjak izjavi ovako nešto,prosto je neverovatno.
    Od mene doktorica a i komentatori koji dele slično mišljenje imaju "aplauz".
    (komšija Dr., 29. april 2020 22:48)

    # Link komentara

  21. Dakle, svi žele da čuju glasovitog virusologa koji će im objasniti da li je ovo prirodan ili veštački virus. Problem je što mi ne znamo mišljenja svih virusologa jer se te izjave filtriraju dok dođu do nas.Čak i kad bi nam u 10 informacija koje nam saopšte rekli 2 istine i 8 laži ili 8 istina i dve laži, mi ne bi smo znali šta je tu istina a šta laž, jer ne poznajemo materiju! Činjenice, hiljadama godina Kinezi jedu te šišmiše i svašta i tek sad, kad postoji tehnologija da se kombinuju virusi, desi se prelazak sa jedne na drugu pa na treću vrstu(šišmiš-? - čovek). Sad, možda se ovo već dešavalo u prošlosti, ali nismo imali tehnologija da znamo da se dešava. Ali, izem ti problem koji ne vidiš iz prve(španski grip se video, pegavac u nas 1915,kuga u srednjem veku u vreme cara Dušana). Sada ogromna panika, ekonomija u 3pm,a cifre... Mada nije bitan broj nego kako se TUMAČI rezultat. Kinezi stare komunjare, kako verovati njima? Italijani stare varalice, naravno da će naduvati brojeve. Ja bih pratio samo Nence, Izrael i Švajcarce. Šta oni rade, to treba raditi.
    (analiza, 29. april 2020 22:19)

    # Link komentara

  22. Mi smo definitivno antiprotivan narod. Do pre neki dan smo odobravali/napadali teorije o G5, vakcini, učešću Gejtsa u svemu ovome, kombinaciji SIDA virusa i korone, pljuvali i hvalili francuskog nobelovca itd. Diskusije su većinom neargumentovane i uvredljive, znači beskorisne. Diskutovati treba, vređati i podsmevati se, ne. Balkanci jesmo, evropejci nismo.
    (YxZ, 29. april 2020 22:14)

    # Link komentara

  23. Mene kao totalnog laika, ni jedan virusolog ne moze da ubedi da prirodan virus, moze da traje godinu dana a kamo li dve, on bi sam sebe do sada pojeo. Ovakvo stanje samo moze napraviti vestacki virus, i dalje price i razglabanja ljudi nema, to vazi za nas nepismene i neobrazovane, a za obrazovane i strucne, bas me briga sta misle.
    (Milorad, 29. april 2020 18:25)
    Imaš prirodan virus gripa koji traje ne godinu ili dve već stotinama godina.
    Ah da, njega su stvorili u laboratoriji Kinezi dinastije Ming da unište Ameriku koja još nije ni otkrivena.
     (Halo Bing..., 29. april 2020 22:07)

    # Link komentara

  24. Svaki od vas ce se setiti gospodje Grujicic,kad se zarazi :(
    (tutlo, 29. april 2020 20:41
    Zašto?
     (Halo Bing..., 29. april 2020 21:56)

    # Link komentara

  25. za ove pametne, korona virus postoji u veterini odavno, i taj virus je veoma dobro poznat, i sta se sad iznenadjujete kao kinezi pronasli sto razlicotih korona kod slepih miseva, pa sta je tu cudno, ali jedan od tih 100 ne evoluirao, na koji macin necu da pametujem nisamniz te struke. Ali i ovo mi ke vrhunsko misljenje nasli doktorku neurohirurga da pitaju za virusologiju, kao da su pitali bilo koju med. sestru u nekoj bolnici, zena nije kompetentna za takve izjave, ali ocigledno voli da se pravi pametna. Vreme ce pokazati svoje, ali evo jedne teme za razmialjanje, ako je virus nastao kao produkt laboratorije, zasto mislite da su ga kinezi napravili, mozda je ista prica kao sa HIV-om, pusten u Afriku da smanji broj crnaca ali se oteo kontroli, mozda su kinezima namerno pustili virus i to bas koronu, zmajuci da oni vole da jedu razne divlje zivotinje, i onda je tesko naci eacionalno obkasnjenje. To je teorija zavere.
     (jeeezdaaa, 29. april 2020 21:41)

    # Link komentara

  26. Ни ја не желим да будем теоретичар завере, али је интересантно да је овај вирус фаталан за старије особе (читај пензионере) који само оптерећују пензионе фондове. Па ви сад рачунајте ...
    (Огњен, 29. april 2020 21:38)

    # Link komentara

  27. Dr Grujicic bi, kao naucnik, na prvom mestu morala da zna da u nauci nema "cini mi se; mislim; pretpostavljam..." vec 1+1=2 i gotovo.
    (milan, 29. april 2020 18:19)


    Zbog ovakvih predrasuda smo se i vratili u srednji vek.

    NAUKA NIJE RELIGIJA.

    U nauci je sve problematicno, sve je podlozno reviziji i preispitivanju. Karl Poper to zove "opovrgljivost" (eng. falsifiability).
    (Mozak operacije, 29. april 2020 21:31)

    # Link komentara

  28. Političarka.....ne cenim je zbog toga!
     (Mimi, 29. april 2020 21:15)

    # Link komentara

  29. Za one koji ne znaju ova žena je vrhunski neurohirurg u Srbiji. O onkologiji zna taman onoliko koliko i svaki ljekar opšte prakse. Znam nesrećnim slučajem, pošto nije uspela da mi spasi dete, ali joj ništa ne zameram pošto je objektivno učinila sve što je mogla, pošto država tada (a mislim ni sada) nije htela da plati operaciju gama nožem u Turskoj. I ja mislim da je ovo ljudskom rukom nadograđeni virus, ali mislim da je ovo kineski eksperiment koji im je izmakao kontroli, a onda su represijom pokušali da zametnu tragove. Za ovaj zločin bi sve zemlje sveta trebalo da ih tuže i unište da im nikad više ne padne na pamet ovakvo poigravanje.
    (Miroslav, 29. april 2020 21:14)

    # Link komentara

  30. Alo ljudi, zbog čega to pravdanje zaverenicima sa 'nisam teoretičar zavere', pa oni nama treba mnoooge stvari da objasne, u zadnjih 20 god. više pandemija nego u zadnjih hiljadu godina, poludeli su od pohlepe
    (otrežnjivač, 29. april 2020 21:08)

    # Link komentara

  31. Ispoljava sa 1000lica,napada citavo telo,a razne uzraste na razlicite nacine i ne ispoljava odmah simptome a kod nekih uopste...ja se dvoumim izmedju pobegao i namerno pobegao? a istina...a saznace se ko kad tad. Dr Grujicic je u pravu.
     (Dragi, 29. april 2020 21:03)

    # Link komentara

  32. Dosad su pronasli vise of 100 korona virusa u slepim misevima u Kini u onoj laboratoriji 4 klase.Da li je ovaj virus greskom pusten ,ili je presao na coveka prirodnom putem ,ne mogu da tvrdim.Ali naucnici tvrde da ovo ce se ovakva pandemija desiti opet,mnogo puta.
     (dblagoje, 29. april 2020 20:54)

    # Link komentara

  33. Bravo gospodjo!!! a vi Indijanci i maloumnici primite vakcinu i čipujte se :D
     (detelina, 29. april 2020 20:50)

    # Link komentara

  34. Kampanja ko na Djokovica,pre neki dan.
     (milorad, 29. april 2020 20:49)

    # Link komentara

  35. Bravo Doktorka. Govorite istinu, a struka ne smije da iznosi istinu ili nije dovoljno strucna. To je danas kao i nekad kada je naucna struka negirala Galileja i smatrala da je zemlja ravna ploha.
    (Tomic, 29. april 2020 19:12)

    Galileo je rodonacelnik moderne experimentalne nauke - njega je negirala crkva a ne naucna struka. Crkva je imala misljenje (i dogmu) a Galileo je imao experiemntalne dokaze. Dr. Grujicic ima misljenje (koje prelazi u dogmu teorija zavere) bez i jednog dokaza. Postovani Tomicu, ko je ovde Galileo a ko je Crkva?
    (Igor, 29. april 2020 20:45)

    # Link komentara

  36. Svaki od vas ce se setiti gospodje Grujicic,kad se zarazi :(
     (tutlo, 29. april 2020 20:41)

    # Link komentara

  37. све је јасно ко дан ,само је питање да ли не ко хоће то да види или не а они којима је глава у песку , они отпадају .
     (Ernesto ce, 29. april 2020 20:37)

    # Link komentara

  38. Ovu doktrorku samtram vrlo stručnom, temeljitom i što kaže, argumentima i dobrim procjenama prezentira. Onaj dokror koji je bori sa najtežim bolesnicima nekad djeluje surov, ali i život a pogotovo je smtrt takva. Onkološki bolesnici su sigurno i najteži bolesnici i doktror takvih pacijenata je stručan, hrabar i počesto samo izgleda surov, jer RAK je surova bolest. Ima dosta ljudi u raznim oblasti koji vole izigravati Boga, pa se vrati ovako ljudima...Svaka vam je na mjestu doktorice, Grujičić.
    (prellee, 29. april 2020 20:32)

    # Link komentara

  39. Svaka čast ovoj ženi, naravno kao i svim doktorima koji teret ove pošasti nose na svojim plećima. Sasvim je jasno šta se krije i čiji interesi stoje iza svega ovoga, posebno sto se sad, na celu sa Americkom politikom naravno, uz već poznate poltrone u vidu kengura i bolesnih engleza, napadaju Kina, Rusija, Inđija, Brazil i ostali. Sad će “nezavisne” novinarsko - placenicke protuve da daju svoj “objektivni” sud i nastaviti na davanju značaja nesvršenim studentima koji imaju po 40 godina i koji snimaju pesme u kojima najogavnije vredjaju svoju državu u kojoj žive, ne vlast nego državu. Sva sreća pa ih je bezmalo 3-4 posto, sa intelektom koji prati lupanje metalnim predmetima u šerpe i lonce.
    (Milos Raskovic, 29. april 2020 20:17)

    # Link komentara

  40. Samo slojevito i puno tečnosti...
     (Macu....., 29. april 2020 20:12)

    # Link komentara

  41. Ајдеее
     (Пилипенда, 29. april 2020 20:01)

    # Link komentara

  42. Hoce li gospodja Grujicic podneti ostavku ili biti smenjena, posto je kod nje vise od 100 ljudi zarazeno?
    (Kakada, 29. april 2020 14:48)

    Па онда тебе да ставимо на њено место...
     (61k74, 29. april 2020 19:59)

    # Link komentara

  43. Eto, u doba korone zapoce i doba naucnog populizma hahaha
    (Kung fu fajting, 29. april 2020 19:57)

    # Link komentara

  44. Ja nisam direktor ali da mi virus uđe u preduzeće i zarazi preko sto ljudi, iz moralnih razloga, podneo bi ostavku.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šojić, 29. april 2020 17:04)

    a sve pare sto si zaradio bi dao u dobrotvorne svrhe :-) kao uostalom i svaki drugi Srbin (makar u komentarima na nekom sajtu ili nekoj drustvenoj mrezi)
     (aca, 29. april 2020 19:51)

    # Link komentara

  45. Али
     (Ђурађ Курјак, 29. april 2020 19:47)

    # Link komentara

  46. Ova žena stalno je u nekoj teoriji zavere
     (xcccc, 29. april 2020 19:44)

    # Link komentara

  47. Au, koliko botova! To pametnom čoveku govori, da doktorka govori istinu i da je sve ovo jedna dobro orkestrirana lakrdija i hohštapleraj, svetskih razmera.
    (Alex, 29. april 2020 19:40)

    # Link komentara

  48. Koliko minusa je dobila ova žena, stručnjak, od praznoglavaca koji ni bukvar nisu pročitali do kraja. To se zove KATASTROFA ljudske inteligencije.
     (milke, 29. april 2020 19:36)

    # Link komentara

  49. Ništa ne kapiram...
     (ja sam teoretičar nevere, 29. april 2020 19:36)

    # Link komentara

  50. Uh,ala su zapenili na komentarima ovi placenici NVO vakcinskog kartela,i ovi koji bi eto hteli to da budu.Naravno da je sve zavera!Uskoro ce sve biti obelodanjeno.Svet vise nikada nece biti isti!!!
    (Roko Leni Ukic, 29. april 2020 19:33)

    # Link komentara

  51. Ako je doktor ne mora biti direktor. Očigledno da je za to nesposobna
    (Gru, 29. april 2020 19:26)

    # Link komentara

  52. Vazno je izboriti se sa tvorcima virusa. Sa samim virusom cemo lakse...
    (Dacko, 29. april 2020 19:22)

    # Link komentara

  53. Ne zelim da budem teoreticar zavere, ali cu ipak da budem.
    (Dr, 29. april 2020 19:22)

    # Link komentara

  54. Bravo Doktorka. Govorite istinu, a struka ne smije da iznosi istinu ili nije dovoljno strucna. To je danas kao i nekad kada je naucna struka negirala Galileja i smatrala da je zemlja ravna ploha.
    (Tomic, 29. april 2020 19:12)

    # Link komentara

  55. Ne želim da budem teoretičar zavere ali to je jače od mene
    (Dr Grujičić, 29. april 2020 19:10)

    # Link komentara

  56. Danica Grujicic je u momentu izbora na mesto redovne profesorke imala 3x radova objavljenih u cesopisima indeksiranim u CC ili SCI naspram 12 radova Darije Kisic, Dana je imala 14 radova indeksiranih u MEDLINE naspram Darijinih 4...

    Darija ukupno 61 rad (najvise kao poslednji autor), danica 259 i slovima DVE STOTINE PEDESET DEVET. Svi zajedno iz onog strucnog staba jos 300 godina da imaju ne bi stigli da napisu toliko radova a da se ne potpisuju na tudje.
    (RX, 29. april 2020 19:10)

    # Link komentara

  57. Struka je rekla da je napravljen u laboratoriji. Srdja Popovic nije nobelovac nego teoreticar zavere.
    (BRANISLAv, 29. april 2020 19:10)

    # Link komentara

  58. Eto, to smo mi..... Pljujemo ovakve velicine kao doktorku koja je spasila mnogo zivota.... Zato smo tu gde jesmo.
    Podrska za doktorku!!!
     (tajci, 29. april 2020 19:04)

    # Link komentara

  59. Bez ikakve "teorije zavere", ali svi virusi u novije vreme (osim zimskog virusa gripa) proizvedeni su u najvećim biološkim laboratorijama najmoćnijih država sveta. Na sceni je WW III, ali sada biološki.
    (Jednostavno, 29. april 2020 18:29)

    A pa sto ne kazes, mi se ovde prepiremo a ti izgkeda sve znas. Javi i kraljici elizabeti, siguran sam da ona ne zna.
     (Metla bez drske, 29. april 2020 19:01)

    # Link komentara

  60. Bez ikakve "teorije zavere", ali svi virusi u novije vreme (osim zimskog virusa gripa) proizvedeni su u najvećim biološkim laboratorijama najmoćnijih država sveta. Na sceni je WW III, ali sada biološki.
    (Jednostavno, 29. april 2020 18:29)
    ako ce da bioloski ratuju sto onda ne naprave neke bas smrtonosne viruse. Sta im je cilj da pobiju suparnicima penzionere i vec bolesne ljude?
     (neca, 29. april 2020 19:00)

    # Link komentara

  61. О чему прича ова жена? На основу чега? Њој се чини да је преношење нарочито лако, па мора да је вирус из лабораторије? Ово је брука за лекарску професију. Брука за науку и струку.
    (Влада, 29. april 2020 14:50)

    A na osnovu čega dr. Tiodoroić kaže da život više neće biti isti? Šta on zna i zašto to nije podelio sa nama? To je neuporedivo teža i opasnija izjava od ove.
    (Pedja Valjevo, 29. april 2020 18:59)

    # Link komentara

  62. Је л то она "морфијум је чудесан лек"?
     (Анархиста, 29. april 2020 18:56)

    # Link komentara

  63. Kada bi ste vi svi, koji ovde prozivate doktorku, samo znali koliko je života do sada spasila, koliko se stvari u životu odrekla da bi to mogla da uradi, stavili biste svakako prst na čelo i razmislili da li je u redu da pišete to što pišete. Možete da se slažete ili ne slažete sa stavom o virusu, ali omalovažavati rad doktorke Grujičić je zaista sramotno.

    Ona omalovazava sebe samu ovakvim izjavama, sto treba dodati i njenoj odgovornosti za ono sto se desava u njenoj instituciji.
    (vb_1970, 29. april 2020 18:55)

    # Link komentara

  64. Ova zena je ziva legenda!! Kapa dole...
    (drz-te-se, 29. april 2020 18:54)

    # Link komentara

  65. Da li bilo ko od vas koji napiše bilo šta negativno o ovoj ženi zna bilo šta o njoj?
    Ta je sjajna žena...vrhunski profesionalac koja uživa ogromno poštovanje svojih radnih kolega i pacijenata.
    To znam veoma dobro jer davne 2011 operisala me je dr.Grujičić sa svojom ekipom.
    Operacija je bila ponedeljkom a dr.Grujičić dolazi u nedelju uveče da porazgovara da nas nekoliko koji imamo operaciju sutradan.
    Koji to ljekari obilaze svoje pacijente nedeljom uveče a da taj dan imaju slobodan?
    Ona ima moje poštovanje i moje povjerenje i slažem se potpuno sa njom da ovaj virus nije nastao prirodnim putem
    (Banjalučanin, 29. april 2020 18:54)

    # Link komentara

  66. Pratim stručne radove i članke od početka epidemije - pandemije. Više stručnih radova ukazuje na skok virusa sa životinje na čoveka. Virus nema mozak da odluči hoće li biti virulentniji, otporniji i slično. On se replicira i prilagođava uz mikromutacije, nije komplikovan da mu trebaju stotine hiljada godina kao primatima. Lakše je nagađati i surfati na WC-šolji nego čitati i istraživati.
    Pozdrav
     (Dragoslav, 29. april 2020 18:49)

    # Link komentara

  67. Luk Montanje NIJE rekao da je virus stvoren u laboratoriji. Neko bubne tako ili loše prevede i nastane opšti haos. Isto kao ona priča da je neki naučnik dobio Nobela jer je provalio da rak napreduje u kiseloj sredini pa cepaju sodu bikarbonu, a čovek dobio nagradu za otkriće nekog enzima, ne za to što oni misle. Malo čitajte originalne izvore ljudi, ako znate bar neki strani jezik.
    (Bojan, 29. april 2020 18:48)

    # Link komentara

  68. "Kako je virus uopšte ušao u tu ustanovu, da li su korišćene mere zašitite, da li je bilo dovoljno zaštitne opreme?"

    Na početku, neka i samo prvih 7 dana, nije bilo dovoljno zaštitne opreme

    To je potvrdio Dr Kon lično u jednoj od onih koferencija u 15h uz opasku novinarima da nije ni smatrao da treba zbog toga da se žali medijima
     (Vesna 315, 29. april 2020 18:47)

    # Link komentara

  69. "Hahaha kako se neki vredjaju što misle da nauka tvrdi sve odgovore! Kako može biti prirodno nešto ovako što napada i razara ceo organizam!?"

    I mečke su isto napravili u laboratoriji. Kako nešto prirodno može da te napadne i pojede ti ceo organizam??? Krokodili isto. I lavovi. I otrovne zmije. I rak. I srčani udar. I smrt. Sve je to veštački stvorio Bil Gejc jer inače ne bi napadalo čoveka. Pametnom dosta.
    (Bbvvv, 29. april 2020 18:45)

    # Link komentara

  70. Ovakvi ljudi su otrov za drustvo, pogotovo za ono koje ne razmislja svojom glavom.
    (Jibo, 29. april 2020 18:44)

    # Link komentara

  71. Bolje da se bavi svojim poslom i svojom strukom nego što priča o nečemu što ne zna.
    (Mare, 29. april 2020 14:45)

    Vidis, koliko se vidi da si jedna botina na ovom sajtu, u ovom slucaju korona-bot!
    Komentarises zenu koja je po struci doktor-neurohirirg, znaci medicinar!
    Zena ovde iznosi svoje misljenje kao covek i nista lose nije rekla. E sad, sta je na njenoj strani: kada pogledas sve virusologe, epidemiologe, naucnike po svetu, cuces stotinu misljenja, ali nikako jedinstven stav, vec misljenja!

    Ali zato jedan Mare-strucnjak daje sebi za pravo da kritikuje jednog medicinskog strucnjaka i daje savet doktoru cime da se bavi!

    Hvala ti Mare sto postojis!!!
     (acca, 29. april 2020 18:41)

    # Link komentara

  72. Ja nisam direktor ali da mi virus uđe u preduzeće i zarazi preko sto ljudi, iz moralnih razloga, podneo bi ostavku.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šojić, 29. april 2020 17:04)

    Podneo bi ostavku na komentarima , ali da si direktor ne bi. Lako se ostavka podnosi na tastaturi, a kad bi trebao stvarno da je podneses onda bi pitao , a sto ja.
    (Hahahahahaha, 29. april 2020 18:36)

    # Link komentara

  73. Bez ikakve "teorije zavere", ali svi virusi u novije vreme (osim zimskog virusa gripa) proizvedeni su u najvećim biološkim laboratorijama najmoćnijih država sveta. Na sceni je WW III, ali sada biološki.
    (Jednostavno, 29. april 2020 18:29)

    # Link komentara

  74. Rece zena koja je isto tako potpisala dokument da je industrijska konoplja stetna, da je treba zabraniti i da dozvolu moze imati samo jedna farmaceutska kompanija iz Britanije. Uostalom, gde je ta tuzba i tim za istrazivanje posledice bombardovanja na cijem celu je ona? Bese buka u javnosti, zena iz naroda hrabra se odvazila da se suprotstavi svetu. Zaboravilo se?
     (gde je cast?, 29. april 2020 18:29)

    # Link komentara

  75. Citam komentare i ne verujem....Stidite se.Zena je veliki strucnjak ,profesor...iznela svoje misljenje.Sa ovcama poput pojedinih komentatora se ne raspravljam...
     (Iva, 29. april 2020 18:28)

    # Link komentara

  76. "Svako normalan zna da je coronavirus nastao u Kini u Vuhanu gde se nalaze najvece kineske laboratorije za proizvodnju bioloskog oruzja !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pametno receno, 29. april 2020 16:59"

    A ta ista laboratorija je zajednički finansirana i vođena od strane SAD, Francuske i Kine. Informiši se malo.
    (Zozo, 29. april 2020 18:27)

    # Link komentara

  77. Hajde sada svi da pričamo kako je nastao virus i malo da zaboravimo šta je to odgovornost rukovodioca kojem je ,uprkos propissnim merama zaraženo mnogo ljudi - što lekara ,što pacijenata.

    Da mi lepo nekoga optuzimo dok se neko ne seti da optuzi nas ili još gore - da traži da snosimo odgovornost.

    Uvek prolazi fora.
    (Komša, 29. april 2020 18:25)

    # Link komentara

  78. Mene kao totalnog laika, ni jedan virusolog ne moze da ubedi da prirodan virus, moze da traje godinu dana a kamo li dve, on bi sam sebe do sada pojeo. Ovakvo stanje samo moze napraviti vestacki virus, i dalje price i razglabanja ljudi nema, to vazi za nas nepismene i neobrazovane, a za obrazovane i strucne, bas me briga sta misle.
     (Milorad, 29. april 2020 18:25)

    # Link komentara

  79. Našli ljudi sa osnovnom i srednjom školom da pričaju ženi kako nema pojma. Bože dragi čuješ li nas.
     (sasho, 29. april 2020 18:20)

    # Link komentara

  80. Smenite i dr Grujičić, samo smenjujte. Ali prethodno nađite ko će sa slomljenom nogom 8 sati da sa naočarama za mikrohirurgiju sedi nad otvorenom glavom i operiše dete s tumorom. Kad se neko nađe, a sigurno je i po znanju i po iskustvu mnogo takvih, preliva se, a vi slobodno smenjujte...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Redovni profesor, 29. april 2020 16:37)

    Ako to dobro radi sto ne nastavi ,nego direktorise i to lose?
    (e, 29. april 2020 18:19)

    # Link komentara

  81. Dr Grujicic bi, kao naucnik, na prvom mestu morala da zna da u nauci nema "cini mi se; mislim; pretpostavljam..." vec 1+1=2 i gotovo. Sve što kažeš mora da ima zaledinu u necijim tezama, disertacijama, radovima i eksperimentima inace je svako pretpostavljanje mlacenje prazne slame. Za ovu izjavu da je virus veštackog porekla samo još fale dokazi. A dalje ako pogledamo virusi su toliko mali da ne postoji nacin da ih uhvatite necim a kamoli da ih kombinujete kao Lego kockice. Nije to bakterija, virus je hiljadu puta manji. Nije ni jajna celija pa da vršimo veštacku oplodnju - virus se pod optickim mikroskopom uopšte i ne vidi (dobro, možda pod imerzijom na 1000x i to samo virus besnila) tako da Dr Grujicic, samo mogu da vam kažem: nazad na citanje fakultetske mikrobiologije, pa onda da diskutujemo.
    Primera radi, koliko pretpostavke mogu da budu pogrešne: i meni se od jutros cini da se Sunce okrece oko Zemlje, prvo je bilo na istoku, pa na jugu i evo ga sad zalazi, ali gle, ta moja iluzija je davno opisana i rešena još u Srednjem Veku. Jednog doduše i spališe tom prilikom.
    (milan, 29. april 2020 18:19)

    # Link komentara

  82. sto bi prirodu bilo briga za ljude kad je isti nemilosrdno unistavaju..
    ne mozete lrotiv PRIRODE !
    Prirodno..
     (sonja, 29. april 2020 18:16)

    # Link komentara

  83. Ja nisam direktor ali da mi virus uđe u preduzeće i zarazi preko sto ljudi, iz moralnih razloga, podneo bi ostavku.
    (Šojić, 29. april 2020 17:04)

    ako mozes da nam malo objasnis kako bi sprecio virus da negde udje? To bi definitivno mnogima pomoglo.
     (aca, 29. april 2020 18:16)

    # Link komentara

  84. Ne zelim da budem teoreticar zavere , ali bicu.
    (e, 29. april 2020 18:13)

    # Link komentara

  85. kao prvo ona je rekla da njoj kao klinicaru izgleda kao veštački virus. i rekla je da ne ulazi da li je namerno pušten ili je greška. Ali vi koji govorite da treba da ćuti i da ne progovora, zaslužujete starlete po medijima da vam komentarišu. ovde svaki autolimar zna više od doktora. ova žena 30 godina svakog dana leći ljudi imajte u vidu da ima više znanja o svim bolestima i koje nisu njena specijalnost od svakog od vas. profesorka hvala što postojite
     (Nemanja, 29. april 2020 18:08)

    # Link komentara

  86. Tako je pametni ljudi! nisu bombardovane drzave, nije bacan osiromasen uranijum, nisu unakazene zivotinje za ljudsku ishranu, nije unakazeno ratarstvo, povrtarstvo, oni pametni znaju da se sve zasniva na hemiji i genetici koja je unakazena, to po pametnima nije teorija zavere, a kamo li virusi. Mi nepismeni i koji ne znamo, da trpimo pismene, koji zve znaju, a prave se blesavi.
     (Milorad, 29. april 2020 18:05)

    # Link komentara

  87. Ja nisam direktor ali da mi virus uđe u preduzeće i zarazi preko sto ljudi, iz moralnih razloga, podneo bi ostavku.
    (Šojić, 29. april 2020 17:04)

    Srećom pa nisi.
     (podrška doktorki Grujičić, 29. april 2020 18:04)

    # Link komentara

  88. Ta se bori za ministarsku fotelju. Zivi bili pa videli.
    (maki, 29. april 2020 18:01)

    # Link komentara

  89. Vidim ovde ima onih koji pričaju o kvalitetims dr Gtujičić kao lekara, neurohirurga. Niko to ovde u komentarima nije doveo u pitanje. Oni što smeta je njena potreba da iznosi stavove o stvarima o kojima zna malo ili nimalo. To je prilično razočaravajuće. O odgovornosti kao direktorke Onkologije bi se i te kako moglo govoriti. Činjenica da je neko vrhunskk hirurg ne znači da je dobar direktor.
    (Josarian, 29. april 2020 17:55)

    # Link komentara

  90. Bez ijednog dokaza neko kaze da nije peirodno. Nauka je dokazala da je virus prirodan. Tacka.
    (Polidor, 29. april 2020 14:30
    Ona je prenela reci jednog nobelovca koji je dokazao da je ovaj virus namerno napravljen.
     (coas, 29. april 2020 17:54)

    # Link komentara

  91. Danica nije onkolog, ona je samo direktorka, ona je neuro-hirurg, i to kazu od boljih, bio je jedan neurohirurg iz V- Plane Berisavac, ali on je pre 3-4 godine, otisao u penziju. takodje jedan od vrsnih neurohirurga, ali on je to poceo kao decak vezbajuci na zivotinjama, golubovima, zecevima, i jos nekim manjim zivotinjama, znaci njega je to vuklo od deteta.
     (Milorad, 29. april 2020 17:52)

    # Link komentara

  92. Ovde 7-8 botova drže po minimum 10 profila i nema dovoljno mašte da piše različite komentare već samo copy-paste. Velika podrška za doktorica koja je posvećena poslu više nego iko!
    (Zox, 29. april 2020 17:51)

    # Link komentara

  93. Dr. Grujičić će mnogooo “pogoditi” komentari na njen račun. Prvo, oni je se ne dotiču a drugo : ko ste vi? Šta uopšte znate iz domena medicine? Šta znate o vojnim laboratorijama a šta i koliko znate o onima koji finansiraju takve projekte?
    Antraks je ukrao i poslao iz osvete bivši zaposlenik a optuživali su Sadama Husejina. Nakon dve nedelja znalo se ko je u pitanju i razlog ali sve se brže bolje zataškalo. O Novičoku, više ni reči! O Rusi - dvostrukom agentu koji je špijunirao za Britance pa uhapšen od strane Rusa te potom zamenjen i ostao da živi u Engleskoj, takođe više ni reči. Toliko malo saznanja a puna usta kritike o stvarima koje su za veliku većinu “špansko selo”!
    (Fikus, 29. april 2020 17:50)

    # Link komentara

  94. Slažem se da ima protivnika teorije zavere ali mi nije jasno kako takvi tvrdo zastupaju svoja mišljenja da virus nije fabrikovan kada nauka tapka u mestu i nije im jasno šta nas je snašlo.Porotivnici teorije zavere neka objasne zašto je tabu tema chem trails- zaprašivanje iz vazduha.Zašto se se populaciji,zaprašivanja se vrše skoro po celom svetu,ne objasni o čemu se radi,zašto se to pitanje ne postavi u ujedinjenim nacijama.Ako je lekovito i korisni neka se objasni ali čini mi se da baš i nije.
    (Analitičar amater, 29. april 2020 17:47)

    # Link komentara

  95. @Box
    Samo sto je autor rada zena koja radi u laboratoriji u Vuhanu, odakle se inace smatra da je virus pobegao i odakle se i spinuje prica sa pijacom. Da li je virus prirodan ili ne, nemam pojma, verujem da jeste.
    Jedino u sta sam siguran je da je verovatnoca da je pobegao iz laboratorije 5km od mesta pocetka epidemije daleko veca nego da je sismis iz pecina udaljenih 1500km od Vuhana, preneo virus pangolinu, koji je uhvacen i pojeden na pijaci.
    (drvobradi, 29. april 2020 17:47)

    # Link komentara

  96. Ne verujem u teorije zavere, ali ne verujem ni svetskim mocnicima koji svasta rade iz senke. Da li je Bil Gejts vidovit kada je na jednom predavanju iz 2015-e rekao kako cemo imati viruse koji su u ljudima zarazni, ali ce se osecati dovoljno dobro da mogu da odu na pijacu, sednu u avion itd? Vidovit? Covek koji nema nikakve veze sa medicinom? 2015-e, 5. godina kasnije imamo isti takav virus. A sam je rekao da im treba 5-6 godina da se vakcine istestiraju. I sad je to sve kao slucajno, a ha.
    (Sasa, 29. april 2020 17:46)

    # Link komentara

  97. Bez obzira na to sta ova prica, ovaj virus je ipak prava misterija. Mutira skoro svake nedelje, i najveca je opasnost sto postoji realna mogucnost da izmutira u mnogo opasniji i smrtonosniji oblik. Osim pluca, poceo je da napada i ostecuje i ostale organe sto zaista nije normalno.
    (Brica, 29. april 2020 17:45)

    # Link komentara

  98. Zena naprosto ne moze da zabije glavu u pesak.Ovo se vidi Iz kosmosa da nije prirodna stvar,ozbiljni ljudi I ljudi odintegriteta govore ovo.
     (nik, 29. april 2020 17:45)

    # Link komentara

  99. Ovakav strucnjak se najvise pita o legalizaciji marihuane u medicinske svrhe.Zamolio bih sajt da se malo vise i duze pozabavi ozbiljno takvom temom.Pozdrav
     (komrenac, 29. april 2020 17:45)

    # Link komentara

  100. Blago nama sa ovakvim direktorima u zdravstvu...
     (Randy Marsh, 29. april 2020 17:43)

    # Link komentara

  101. Početak ka zlatnoj milijardi je počeo, a vi ne morate verovati u teorije zavere
    (Berberbre, 29. april 2020 17:42)

    # Link komentara

  102. Evo ja tvrdim kao KV- metaloglodac da kovid-19 nije prirodan virus, da je laboratorijski, i sta cete da se bijete samnom, puknite bre! Pa i strucni, bas na polju virusologije lupetaju bar njih 90%.
     (Milorad, 29. april 2020 17:42)

    # Link komentara

  103. Pa naravno da se slažem sa mišljenjem dr Grujičić. Neko je napravio zločin protiv čovečanstva.
     (e, 29. april 2020 17:41)

    # Link komentara

  104. Ova ga talasa i priča bez ikakvih dokaza, ali i ovi što su se razgalamili na nju kako je "dokazano da je prirodan" lupaju još više. Gledao sam i čitao puno tih iznošenja dokaza od tzv. pravih stručnjaka i svaka njihova tvrdnja je završavala sa "ali", "vjerojatno", "možda"...tako da jedino što se do sad sa sigurnošću zna je da se ništa ne zna. I nije čudno što se šire razne teorije zavjera oko ovoga jer je jako puno neligičnosti i nepoznanica.
    (Domagoj, 29. april 2020 17:37)

    # Link komentara

  105. A kad su Darko i Marko to rekli jos pre skoro 2 meseca,sve zivo se obrusilo na njih.Hoce neko da im se izvini.
     (mix, 29. april 2020 17:37)

    # Link komentara

  106. kada se ljudi igraju boga, obicno dobiju po nosu. ma dal je moguca ovakva izjava od osobe na takvoj poziciji?? Pocinjem da sumnjam da imamo strucnjaka uopšte za ovu situaciju.
     (saša, 29. april 2020 17:36)

    # Link komentara

  107. Исто је рекао и Лик Монтање, француски нобеловац. Да ли је и он брука за професију?
    (Питање за неке, 29. april 2020 16:02)

    To što je neko nobelovac, samo po sebi ne znači ništa.
    Hoćemo li da se kunemo i u ono što finski nobelovac Ahtisari govori i što je govorio (i radio)?
    Sarkazam na stranu, Montanje samo što nije napunio 88 godina. Određene sposobnosi u tim godinama su vrlo upitne. Plus što postoji poprilično dokaza da je poslednjih godina počeo da fantazira i da se zanosi budalaštinama...
    (John, 29. april 2020 17:32)

    # Link komentara

  108. Ako postoji iko normalan ko misli drugačije, neka nađe emisiju od pre 3 godine na RAI 3, gde je do detalja opisano da se preko slepih miševa petlja sa virusom iz grupe corona, u Kini naravno, da su simptomi i mehanizam kako deluje na čoveka IDENTIČNI ovom koji nam se dešava i da postoji strah da će da se pusti među ljude?

    Toliko o tome koliko je sve ovo, o čemu mnogi trenutno pričaju, teorija zavera, a koliko stvar elementarne pameti i inteligencije!

    Da ponovim, emisija je od pre 3 godine!!!
     (alba greaca, 29. april 2020 17:30)

    # Link komentara

  109. Virus Španske groznice 1915.g je napravljen u laboratoriji vanzemaljskom tehnologijom sa ciljem da istrebi odredjene genetske loze. Ovaj virus danas je prirodni i poslat je iz više dimenzije da balansira karmu. Elita nije bila pripremljena za ovaj virus i zato se njihov sistem urušava.
    (all seeing eye, 29. april 2020 17:29)

    # Link komentara

  110. Ne može biti prirodan? Okrenite se oko sebe, idite u šumu, na livadu, u močvarne krajeve...istražite onako kao laik, pa onda recite šta prirodna laboratorija nije kadra da stvori, zamislite samo kakvih ekosistema ima u zabitima planete...naravno, sve to je potpomognuto čovekovim herbicidima, pesticidima, fungicidima, gomilom otrova koje sipamo u hiljadama tona misleći kako to nema posledica. Poštovanje prema svim zdravstvenim radnicima, ali mislim da UTISAK ne može biti konstatacija, pa još i sa prefiksom "sigurno"...
    (Mile, 29. april 2020 17:28)

    # Link komentara

  111. Ne zelim, ali...
     (Spearman, 29. april 2020 17:28)

    # Link komentara

  112. Žena je u pravu. Nisu Kinezi slucajno visemilionski grad hermeticki zatvorili kad su shvatili da im je pobjegao iz laboratorije. Najveći problem je što su o tome lukavo ćutali. Jer kako objasniti da se nije znacajnije proširio po Kini koja ima tolike vozove, aerodrome, puteve, preko kojih je mogao stići u sve gradove dok se oni snađu i shvate šta ih je zadesilo?
    (Jak političar, 29. april 2020 17:28)

    # Link komentara

  113. Da je kojim slucajem napravljen od ljudi, bilo bi mnogo tragova koji bi pokazivalo da je pravljen. Tehnologija nije bas na tom nivou da ne ostavlja tragove bilo kakvog rada na DNK/RNK itd.

    Iz tog istog razloga, mi znamo koja hrana je GMO, a koja nije.

    I da je tacno da je to neka laboratorija uradila, to bi znacilo da necemo imati GMO hranu jer necemo ni znati da li je proizvod ljudi ili evolucije, jer bi te iste kompanije koje prave GMO uveliko uzimale, kupovale ili krale tehnologiju.

    A tebi doktorko, svaka cast za ostalo.
    (Evolucija strpljenja, 29. april 2020 17:22)

    # Link komentara

  114. ma jes evo ja verujem da je kinez pojeo slepog misa i da je posle toga sve otislo u pm i da je mask bas sad imao spremnih 12 000 satelita da ih lansira,sasvim slucajno i jos mnogo slucajnosti da ne nabrajam i da se kladimo da ce gejc prvi da ima vakcinu
     (pepi, 29. april 2020 17:22)

    # Link komentara

  115. Ovaj virus ce trajati vecno jer tako satanistima koji pokusavaju da upravljaju svetom odgovara. Spremite se za žig zveri. Religijski razlozi su u pitanji i cist satanizam antihrista.
    (Petar, 29. april 2020 17:22)

    # Link komentara

  116. Ovo je po meni veliki minus za profesoricu. Ja postujem svacije misljenje, ali JEDINO RELEVANTNO je sta ce reci mikrobiolozi a pre svega virusolozi. Kakva je istrazivanja imala Dr Grujicic i koje je podatke koristila da bi dala ovakvu izjavu, osim ako nije njeno subjektivno, i u ovom slucaju laicko misljenje?
     (Student, 29. april 2020 17:20)

    # Link komentara

  117. О чему прича ова жена? На основу чега? Њој се чини да је преношење нарочито лако, па мора да је вирус из лабораторије? Ово је брука за лекарску професију. Брука за науку и струку.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
    (Влада, 29. april 2020 14:50)

    A na osnovu cega ti znas da je prirodna stvar?
    (Ssssss, 29. april 2020 17:20)

    # Link komentara

  118. Uopste ne sumnjam u svaku rec ove doktorke. Samo sta mi imamo od toga i da je sve ovo tacno. Ljudi umiru na sve strane. Poenta je borba za ljudske zivote pa onda teorije. Glupo je da se uopste ljudi oko ovoga prepucavaju.
     (Istina, 29. april 2020 17:19)

    # Link komentara

  119. Pitanje...kako je toliko pacijenata i osoblja zaraženo na onkologiji?
    Na terapijama sam,komisije nema,terapija kasni...stanje mi se pogoršalo do krajnjih granica...zovem doktorku-traži sada dokaz da nemam koronu...i kreće potraga gde rade test...na vestima ima ga svuda na terenu muk...molim da me prime jer mi je stanje jako loše.Ostavljaju moje podatke ministarstvu zdravlja koje će me pozvati na lokaciju da se testiram i...niko se do danas nije javio.D.Grujičić bi trebalo da siđe u narod i vidi gde je pogrešila u organizaciji inače...ubedljivo deluje kada priča.
     (Još uvek bez terapije, 29. april 2020 17:19)

    # Link komentara

  120. Ne želi da bude teoretičar zavere, a u nastavku iste rečenice širi teoriju zavere, šo će reći, optužbe za koje nema baš nikakvih dokaza. Vrlo naučno. Lakše je tako nego da se preuzme odgovornost za raspad sistema u ustanovi u kojoj radi. Uostalom, znam i za jedan ceo narod koji već decenijama optužuje ceo svet za katastrofalno stanje u kome se nalazi umesto da stavi prst na čelo, pogleda malo u ogledalo i zasuče rukave...
    Buuuuuù... čipovaće vas Bil Gejts i Satana vakciiiinamaaaa.....
    (bivši, 29. april 2020 17:18)

    # Link komentara

  121. Kinezi krivi 100% dosta mi je njihovih flegshipova
     (zole, 29. april 2020 17:17)

    # Link komentara

  122. Naravno da je podmetacina,svuda gde je politika i veliki novac u pitanju,tu ne da su teorije zavera vec ciste zavere. No neki nose tv na glavi,misle drugi za njih.Kod nas cim neko misli svojom glavom,proglase ga da je ili lud ili kuje teorije zavera.Kad je pola sveta poverovalo da su kule bliznakinje u Njujorku onako srusene kako kaze zvanicna Amerika,sta onda reci.Mnogo je ljudima lakse da veruju politicarima,posebno ako su zapadni,da veruju medijima,posebno ako su zapadni masovni mediji.Ako covek posumnja,ako poveruje u zaveru,pa to je naporno,to trazi da ukljucis mozak,da razmisljas.Mnogo je lakse rugati se teorijama zavera i verovati zapadnim medijima.Sam pojam teorije zavere je izmislio prozapadni sluga rezima, filozof Karl Poper.A zapravo svaki misleci covek,posebno filozof,on treba prvi da sumnja,da ne veruje olako.Zapravo mi danas imamo najvise vernika u gluposti medju onima koji se rugaju teorijama zavera.Rugaju se Djokovicu a on je od njih tri koplja ispred sa pamecu,nevezano sa tim sto ima puno para.Naivcine ocekuju da ce neko na tv da im se pojavi,da im kaze istinu,da im kaze sta se zapravo desava.Nema od toga nista, istina se saznaje intuicijom i logikom,a ne verovanjem,veruje se samo u boga,sve ostalo se proverava i sumnja.Posebno su ogromne lazi i prevare u svetu politike i svuda gde se okrece veliki novac.I na kraju,mnoge teorije zavera su se kasnije pokazale da su bile istinite.Naravno ne treba ici ni u drugu krajnost i u svemu videti zaveru.
    (Sirano, 29. april 2020 17:16)

    # Link komentara

  123. ... apsolutno više nije bitno da jeste ili nije prirodna tvorevija taj Covid19... samo jedno pitanje se sada postavlja... iam li humana medicina leko protiv ove žgadije? Koloko vidimo ne da nema, nego ni u najavi nije...
     (Karakondžula, 29. april 2020 17:15)

    # Link komentara

  124. Umesto da se bavi svojim poslom ona se bavi teorijama zavere. Gospodja je kao direktor odgovorna za ulazak virusa na onkologiju, a time i za smrt pacijenata. Preminula je dvadesetdevetogodisnja devojka koja je virus dobila na onkologiji, za to neko mora odgovarati, a direktor je lice odgovorno za organizaciju rada ustanove.
    (Hope, 29. april 2020 17:13)

    # Link komentara

  125. Исто је рекао и Лик Монтање, француски нобеловац. Да ли је и он брука за професију?
    (Питање за неке, 29. april 2020 16:02) on nije rekao da virus nije prirodan, jer se tim nije ni bavio, nego je rekao da on misli da je virus pusten iz laboratorije verovatno pri eksperimentisanju u cilju pravljenja vakcine. Cak je rekao da ne misli da je to namerno uradjeno nego verovatno greskom. I sve je to njegova pretpostavka, a ne nesto sto je on ostrazivao i naucno dokazao.
     (blu, 29. april 2020 17:12)

    # Link komentara

  126. Ova žena je bruka za lekarsku profesiju. Možda mnogi to ne shvataju ali lekari svakako da. Skloni se koleginice s medija, nisi za direktora, možda si dobar neurohirurg i ništa više od toga.
     (Sima, 29. april 2020 17:09)

    # Link komentara

  127. Mnogi hvale ovu ženu a evo ja imam bar 2 zamerke: prvo snosi direktnu odgovornost za toliko zaražavanje u njenoj ustanovi a ponaša se vrlo nonšalantno., Kao sve je OK. Pa ona i Bojić su najgori direktori ako gledamo ovu pandemije. Treba da hvalimo direktore i bolnice gde virus nije ušao a ne ove gde je došlo do kolapsa rada. Drugo žena je neurohirurg i o virusologiji ne zna gotovo pa ništa a sebi dozvoljava da priča da je virus kreiran u laboratoriji. Na osnovu čega? Ličnih impresija? Kakve gluposti!
     (Zoran, 29. april 2020 17:07)

    # Link komentara

  128. Исто је рекао и Лик Монтање, француски нобеловац. Да ли је и он брука за професију?
    (Питање за неке, 29. april 2020 16:02)

    Lik to NIJE rekao. Ili ga niste slusali.
     (refko jamajka, 29. april 2020 17:05)

    # Link komentara

  129. Ja nisam direktor ali da mi virus uđe u preduzeće i zarazi preko sto ljudi, iz moralnih razloga, podneo bi ostavku.
     (Šojić, 29. april 2020 17:04)

    # Link komentara

  130. Kada bi ste vi svi, koji ovde prozivate doktorku, samo znali koliko je života do sada spasila, koliko se stvari u životu odrekla da bi to mogla da uradi, stavili biste svakako prst na čelo i razmislili da li je u redu da pišete to što pišete. Možete da se slažete ili ne slažete sa stavom o virusu, ali omalovažavati rad doktorke Grujičić je zaista sramotno.
     (podrška doktorki Grujičić, 29. april 2020 17:04)

    # Link komentara

  131. Ne treba više atomska,svaka zemlja na svetu moze da izoluje ovaj virus i sacuva " za ne daj Boze" i nema nas :(
     (cvrko, 29. april 2020 17:03)

    # Link komentara

  132. Ma prirodnim putem je nastao, presao sa sismisa na covjeka, a to sto kinezi te iste sismise jedu godinama to nema veze, bitno je samo ono u sta masa ljudi vjeruje
     (cole, 29. april 2020 17:03)

    # Link komentara

  133. Bravo Alex, ipak za mene prvo Bog, Putin, Nole, pesnikinja Ranka Srdic pa tek ova žena!
    (JM, 29. april 2020 17:03)

    # Link komentara

  134. Podrška doktorki Grujičić!
     (Strahinjić, 29. april 2020 16:59)

    # Link komentara

  135. Svako normalan zna da je coronavirus nastao u Kini u Vuhanu gde se nalaze najvece kineske laboratorije za proizvodnju bioloskog oruzja !
     (Pametno receno, 29. april 2020 16:59)

    # Link komentara

  136. @Veljoni

    Da li se ti šališ?! Kuga, kolera, guba, velike i male boginje, si čuo ti za te stvari?! Ko je to pravio u laboratoriji života ti? Sve 100% prirodno ali imaš ogroman istorijski otklon i debelu sreću da si se rodio u vreme kada postoji vakcinacija i antibiotici. Shvataš li da se umiralo od upale grla, upale pluća, običnih streptokoka, šarlaha?! Dalje, da li si čuo za zemljotrese, vulkane, cunami, tornado, poplave, požare? Shvataš li da priroda uopšte nije fina i blaga i da je nimalo nije briga za tebe?
    (Jovan, 29. april 2020 16:58)

    # Link komentara

  137. Nisam teoretičar zavere, ali kako se na Institutu za onkologiju, čiji je dotična direktor, zarazi 67 medicinskih radnika i 91 pacijent? Kako je virus uopšte ušao u tu ustanovu, da li su korišćene mere zašitite, da li je bilo dovoljno zaštitne opreme? Hajde da se bavimo tim pitanjem, koje nam je pred nosem, i daleko ga je lakše utvrditi. Da li je bilo dovoljno maski, rukavica i dezinfekcionih sredstava i da li su korišćena po protokolu? Kakav god da je virus, sad je tu, pa je mnogo važnije da znamo da li nas maske štite, ili je problem ipak u srpskom javašluku?
    (Sloba, 29. april 2020 16:57)

    # Link komentara

  138. potpuno se slazem , da se ne bi ovde raspisao , ima mnogo razloga da virus nije iz prirode.
    (Zuja, 29. april 2020 16:57)

    # Link komentara

  139. Ti i Nestorovic ruku pod ruku..
    (Alexandro, 29. april 2020 16:54)

    # Link komentara

  140. DOKTURKA je u pravu, virus je napravljen, pušten u promet,..... Prosto... Ostalo gledamo svi zajedno....
     (zoki, 29. april 2020 16:54)

    # Link komentara

  141. Po meni, prvo bitno pitanje za ovu gospodju bi trebalo da bude ono o 67 zarazenih zdravstvenih radnika u ustanovi kojom rukovodi, a ne odakle je stigao virus - postoje virolozi ciji je posao da o tome raspravljaju. Rukovodioci zdravstvenih ustanova imaju jednu drugu obavezu ... Prof Grujicic: mozete li da odgovorite na pitanje kako se tako veliki broj Vasih saradnika zarazio?
    (Dr Nemacka, 29. april 2020 16:53)

    # Link komentara

  142. Niste ni do kolona ovoj zeni, a pljujete je. Kad bi bili svesni o kakvoj se ljudskoj velicini drugacije bi komentarisali. Zena ne prica nista napamet, a to sto tamo neki naucnici rekli da je prirodan virus to bacite u vodu. Da je prirodan bilo bi drugacija slika o broju zarazenih, ovaj kosi sve pred sobom
     (antibot, 29. april 2020 16:52)

    # Link komentara

  143. žena voli da se slika, kao Macura.
     (bokisha, 29. april 2020 16:48)

    # Link komentara

  144. Oo vidi botovi naucili da se drugacije potpisuju. Veliko bravo!
     (zvizdac uz vetar, 29. april 2020 16:47)

    # Link komentara

  145. Imunolog Srdja Popovic je juce objasnio da Лик Монтање nije izjavio ovo na taj način da je virus stvoren u laboratoriji, ali šta vredi našem narodu...on je pametniji
    (Marko, 29. april 2020 16:47)

    # Link komentara

  146. Virus je napravljen nema dileme. Nije namerno "pusten", ali je bilo propusta.
     (Marin, 29. april 2020 16:47)

    # Link komentara

  147. " Ne želim da budem teoretičar zavere... ali jesam."
     (Halo Bing..., 29. april 2020 16:47)

    # Link komentara

  148. kako moze da izjavi "ne znam necu da budem teoreticar blabla..." i onda "definitivno nije prirodan"?! po cemu? znate li cega sve ima u prirodi?! mozda je prirodno, mozda je iz labiratorije, ali to jedan nacelniknonkologije iz BG tesko moze da zna, a sramota je da nagadja...
    cisto sirenje panike...
     (KONtrola realnosti, 29. april 2020 16:46)

    # Link komentara

  149. Koliko smo priprost narod vidi se po ovim temama: virus,vakcinacija, ravna zemlja, kosmičkaist raživanja, cia, papa, iluminati, soroš... za sve li nas je dao Bog...a suštinski koliko sve ovo znamo vidi se dobro po nama gde smo, šta smo i kako smo. Za utehu, tako je na celom balkanu...
    (Pera, 29. april 2020 16:45)

    # Link komentara

  150. Gospodja bi trebalo da prestane da prica o stvarima o kojima ne zna, jer cemo ozbiljno posumnjati da zna i ono za sta smo verovali da zna.
     (Lexy, 29. april 2020 16:44)

    # Link komentara

  151. Smenite i dr Grujičić, samo smenjujte. Ali prethodno nađite ko će sa slomljenom nogom 8 sati da sa naočarama za mikrohirurgiju sedi nad otvorenom glavom i operiše dete s tumorom. Kad se neko nađe, a sigurno je i po znanju i po iskustvu mnogo takvih, preliva se, a vi slobodno smenjujte...
     (Redovni profesor, 29. april 2020 16:37)

    # Link komentara

  152. Doktorka je u pravu, i svi koji neveruju proverice to na tezi nacin ,sigurno! I zelim im da se sto vise pate ! I sto duze !
    (Radovan I, 29. april 2020 16:36)

    # Link komentara

  153. Hahaha kako se neki vredjaju što misle da nauka tvrdi sve odgovore! Kako može biti prirodno nešto ovako što napada i razara ceo organizam!?
    (Veljoni, 29. april 2020 15:50)

    Jeli veljko jel ovo prva pandemija u istoriji? I kakvo bre razaranje organizma? Pa u odnosu na ebolu ovo mu dodje kao jača prehlada.
     (Nebojša, 29. april 2020 16:35)

    # Link komentara

  154. О чему прича ова жена? На основу чега? Њој се чини да је преношење нарочито лако, па мора да је вирус из лабораторије? Ово је брука за лекарску професију. Брука за науку и струку.
    (Влада, 29. april 2020 14:50)

    "Ovde smo ispitali potencijal bolesti virusa sličnog SARS-u, SHC014-CoV, koji trenutno kruži populacijom kineskih šišmiša. Koristec?i SARS-CoV sistem obrnute genetike, generisali smo i okarakterisali ukršteni virus koji izražava šiljak koronavirusa šišmiša SHC014 u mišem prilagođenoj SARS-CoV kičmenoj moždini. Rezultati pokazuju da virusi grupe 2b koji kodiraju SHC014 šiljak u kičmenoj moždini divljeg tipa mogu efikasno koristiti više ortologa enzima II angiotenzina koji pretvara SARS humani receptor II (ACE2), efikasno replicirati u primarnim c?elijama disajnih puteva i postic?i in vitro titre ekvivalentne epidemiji sojeva SARS-CoV. Pored toga, in vivo eksperimenti pokazuju replikaciju ukrštenog virusa u pluc?ima miša sa uočljivom patogenezom. Procena dostupnih imuno-terapijskih i profilaktičkih modaliteta zasnovanih na SARS-u otkrila je lošu efikasnost; i monoklonalna antitela i pristupi vakcine nisu uspeli da neutrališu i zaštite od infekcije CoVs koristec?i novi spike protein. Na osnovu ovih nalaza sintetički smo ponovo dobili infektivni rekombinovani virus SHC014 pune dužine i demonstrirali robusnu virusnu replikaciju i in vitro i in vivo. Naš rad sugeriše potencijalni rizik ponovnog izbijanja SARS-CoV iz virusa koji trenutno kruže populacijom šišmiša".

    Iz objavljenog rada Instituta za virologiju u Vuhanu 2015.
    Možda odatle?
     (Pelcujte Nola, 29. april 2020 16:34)

    # Link komentara

  155. Prvo smo sacekali u misjoj rupi osam nedelja, pa smo promolili njuskicu. Videla zaba da se konj potkiva...
    (Svetionicar, 29. april 2020 16:33)

    # Link komentara

  156. @stefan Nijednu od tih godina ona se nije bavila virusima i o njima zna tek nesto malo vise od odlicnog gimnazijalca - zeni to nije struka, ona se bavi nekim sasvim drugim poslom. Na isti nacin mogu da te pitam koliko traje skolovanje jednog vrhunskog (ne mega-giga) dr prava, ekonomije, fizike, elektronike, a oni sebi ne daju za pravo da komentarisu ovaj virus. Ponavljam, ona nema bas nikakvo iskustvo sa virusima (ili mnogo vise od nje zna cak i vrlo los infektolog)
     (marsovac, 29. april 2020 16:32)

    # Link komentara

  157. Buduća ministarka paranoje i teorije zavere...
     (Saul Goodman, 29. april 2020 16:31)

    # Link komentara

  158. Ova zena je bruka za nauku , a na svom polju neurologije je ostala u srednjem veku!!!
    (Ana, 29. april 2020 16:31)

    # Link komentara

  159. Nema nikakve PANDEMIJE sve je na nivou Bil Gejtsovih MEDIJA poput BBC, koje podanicki za sitnu paru kopira citav svet!
    (Nema pandemije, 29. april 2020 16:29)

    # Link komentara

  160. Ne mogu da verujem da dozvoljava sebi ovako nesto! Da joj je to bar uza specijalnost pa da razumem, ovako... bilo bi me sramota da protivrecim ljudima koji su u top 10 u svetu u ovoj materiji a koji kazu da nema govora o vestackom virusu! Jos jedan pokazatelj sta od vrhunskog strucnjaka napravi politika!
     (marsovac, 29. april 2020 16:28)

    # Link komentara

  161. Iako sam laik za ovu oblast veoma je verovatno da je virus skuvan u nekakvoj kuhinji a možda je pobegao slučajno ali kada se vidi šta ovaj Gejts priča onda liči da je sve namerno.Sada smo svi u Božijim rukama i samo Gospod može da spasi nevini narod i kazni one koji su se poigrali sa čitavom planetom.
     (Penzionisani penzioner, 29. april 2020 16:27)

    # Link komentara

  162. 'Ajde, COV-2 ne moze da bude prirodan a daleko gora Ebola moze, jel tako Dr? Mora da nije da bi ste se na isti naci vadili za bilo sta drugo sto bi dovelo do zatvaranja ustanove za koju ste odogovorni umesto da preuzmete odgovornost na sebe.
    (DC, 29. april 2020 16:26)

    # Link komentara

  163. Za mene Bog pa ova Zena !
    (Alex, 29. april 2020 16:02)

    Nešto vas je odjednom mnogo koji se kunete u dr Danicu. GDE ste bili kad se kandidovala na izborima???
     (izgladnela bogatašica, 29. april 2020 16:25)

    # Link komentara

  164. Iznošenje neproverenih i rekla kazala informacija od ljudi koji, uz svo poštovanje za karijeru, nisu kompetentni za datu temu je krajnje, krajnje kontraproduktivno.
    U neku ruku i sramotno.
    Gospođo Grujičić, držite se onoga što najbolje znate a to je onkologija i potrudite se da ukoliko naiđe naredni talas organizujete svoje odeljenje i sprečite ulazak korone među obolele i medicinsko osoblje.Za takve propuste nije kriv niko sa strane i nikakva teorija zavere to ne može opravdati.
    (Milorad, 29. april 2020 16:25)

    # Link komentara

  165. Ova žena takodje tvrdi da marihuana nije delotvorna u medicinske svrhe iako je naučno dokazano, a preporučuje da svako domaćinstvo ima morfijum. Bruka
     (Cane, 29. april 2020 16:18)

    # Link komentara

  166. Kakve klosarije ima na svetu, da bukvalno moras da se izvinjavas i pravdas kako nisi teoreticar zavere, ali ova situacija smrdi.

    Nije to samo virus , nego bar jos 5 ili 10 takodje " teorija zavera " koje su u vezi sa ovim korona glupostima.

    Korona je samo deo paketa .Ako posle svega ovoga ne izadjemo na ulice i dovedemo stvari na svoje mesto, onda ni korona nije virus ,vec vitamin od kog umiru glupi.Puno postovanje za sve preminule od ovog virusa.Pocinioce kazniti.
    (good blue boy, 29. april 2020 16:17)

    # Link komentara

  167. Ova žena više ne zna šta priča. Svaka čast završenom medicinskom fakultetu i doktoratu iz onkologije, ali ipak je ona samo onkolog. Neka pusti virusolozima, biolozima... naučnicima da donose zaključke na osnovu empirijakih i naučnih dokaza.
    Jesnostavno, u sve se meša...Svojim izjavama za sve i svašta, izgubila je ili je barem dosta poljulala svoj naučni i stručni integritet.
     (Bojan, 29. april 2020 16:12)

    # Link komentara

  168. Ne treba biti bog zna kakav stručnjak da bi se ovo zaključilo. Made in China. Toliko
    (Tealanj, 29. april 2020 16:12)

    # Link komentara

  169. Kod vas bas nema razlike....istu pamet doktori i željko m.....nikakvo čudo što najbolji student pravnog suvereno vlada situacijom.
    (deniro, 29. april 2020 16:09)

    # Link komentara

  170. ne zelim biti teoreticar zavere ali bi moglo neko gostovanje kod Marica.
     (aca, 29. april 2020 16:08)

    # Link komentara

  171. Za mene Bog pa ova Zena !
    (Alex, 29. april 2020 16:02)

    # Link komentara

  172. Исто је рекао и Лик Монтање, француски нобеловац. Да ли је и он брука за професију?
     (Питање за неке, 29. april 2020 16:02)

    # Link komentara

  173. Nauka je na pocetku,sve ono sto su do sada ucili ne vazi za kovid 19 jer to je prvi hibridni virus na nasoj planeti,ni u jednoj naucnoj knjizi nema ni "a" o njemu,po tom pitanju lekari su laici kao i mi i moraju sve na novo da uce :(
     (cvrko, 29. april 2020 15:59)

    # Link komentara

  174. Ljudi jel znate sta znaci 6 godina studija osnovnih.. 5 godina specijalizacije pa jos 3 subspecijalizacije.. Osim osnovnih studijansve vreme ste po klinikama.. Znate li koje je to iskustvo... I nikada ne vidite ovako nesto.. Pa naravno je da je vestacki kad nikada u istoriji nije bilo zabelezeno
     (stefan, 29. april 2020 15:55)

    # Link komentara

  175. Hahaha kako se neki vredjaju što misle da nauka tvrdi sve odgovore! Kako može biti prirodno nešto ovako što napada i razara ceo organizam!?
    (Veljoni, 29. april 2020 15:50)

    # Link komentara

  176. Sumnja svako u svakog nevorovatno koliko se čovekom lako manipuliše.
    (Marko, 29. april 2020 15:48)

    # Link komentara

  177. Ne vezano za poreklo virusa ova zena je odgovorna za ulazak virusa kao direktor ustanove. Gospodja da podnese ostavku pa neka istrazuje poreklo virusa i da li je zavera.
     (Bg, 29. april 2020 15:47)

    # Link komentara

  178. Ne želiš ali ipak jesi teoretičar zavere. To je ona koja kazuje da se od bombardovanja umire iako ispitivanja još nisu izvršena i završena, iako zemlja nije ozračena i nema radioaktivnosti sto možete i sami proveriti gajgerovim brojačem..
    (M, 29. april 2020 15:46)

    # Link komentara

  179. Slazem sa sa doktorkom. Virus sigurno nije prirodan, kada se samo pogleda kako se prenosi, kakve posledice nosi i kako je otporan. Mozda bi braca kinezi mogli da nam kazu nesto vise.
     (xyz, 29. april 2020 15:45)

    # Link komentara

  180. Ali zasto ne moze virus tako "lako"da zarazi ljude? Spanski grip koliko je ubio ljudi 30milijona ili kuga u srednjem veku.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
    (Nepoznati junak, 29. april 2020 14:40)

    Kugu ne izaziva virus nego bakterija junače!
    (dEGZ, 29. april 2020 15:44)

    # Link komentara

  181. @sasa jokic
    Vratio je Fed u ruke države pre mesec dana...
    (Alcale, 29. april 2020 15:42)

    # Link komentara

  182. @ (Box, 29. april 2020 14:50)

    Ono sto kaze nobelovac je da virus ima deo genoma malarije i HIV, i da zato ima sumnje da je izasao iz labaratorije. Sad kako su ofmah doktori znali da treba da lece sa lekovima za malariju...
    (srbijasine, 29. april 2020 15:38)

    # Link komentara

  183. Naucni rad The origin of Sars COV 2 upravo dokazuje da je virus prirodan. Doktorka bi trebalo da zna da to nije moguce sakriti jer da jeste onda bi nam mogli prodavati GMO i govoriti da je prirodno, a kao sto znate to nije moguce.
    (Box, 29. april 2020 14:50)


    Autori dokazuju da virus nije rezultat genetske manipulacije.
    Clanak navodi tri hipoteze, dve se odnose na prirodnu selekciju a treca na eksperimentalnu/kontrolisanu evoluciju.
    Oni smatraju da su hipoteze o prirodnoj selekciji verovatnije, i nista vise od toga nije receno u tekstu.
    (Veliki brat je mali čovek, 29. april 2020 15:37)

    # Link komentara

  184. Gospođo Grujičić virus je prirodan a Vama je vreme za penziju.
     (Ridah, 29. april 2020 15:37)

    # Link komentara

  185. Hvala Bogu da i u Srbiji ima doktora koji razmišljaju svojom glavom. ne nose povez preko očiju.
    (rade, 29. april 2020 15:37)

    # Link komentara

  186. @Pričala jedna žena koja je dugo radila u Africi sa rota virusimma da je kovid ništa drugo nego influenza.
    (Emeritus IV, 29. april 2020 14:46)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    Kovid-19 je bolest koju uzrokuje virus korona (ima svoje ime). Influenca je tip virusa, uzrokuje gripu.
     (J, 29. april 2020 15:36)

    # Link komentara

  187. Hvala Bogu da i u Srbiji ima doktora koji ne razmišljaju svojom glavom. ne nose povez preko očiju.
    (rade, 29. april 2020 15:35)

    # Link komentara

  188. Ova se u sve razume, od uranijuma, politike do virusa
    (s, 29. april 2020 15:33)

    # Link komentara

  189. Aj svi vi sto pametujete, procitajte izjave francuskog nobelovca, koji kaze da je virus prirodan ali su dodate rucno neke sekvence (koje lice na aids virus).
    (nexus, 29. april 2020 15:32)

    # Link komentara

  190. I ovo se zove doktor?!
     (ja, 29. april 2020 15:32)

    # Link komentara

  191. Ženo, zašto se stalno trpaš u stvari koje ne razumeš? Ti si dobar hirurg ... zanatlija. Ma ne dobar nego najbolji. Ali, to je tvoj domen sposobnosti i znanja. Ostale stvari niti razumeš niti možeš da shvatiš. Kao direktora Onkologije, tvoje je bilo da zaštitiš zaposlene i pacijente. Ti to nisi uradila. Ali, zato imaš obraza da se oglašavaš sa kvaziteorijama. Pusti one kojima je to posao da o takvim stvarima brinu. Ti brini za tvoj posao. Ovo, kako si zaštitila Onkologiju je za zatvor!
    (Prle, 29. april 2020 15:31)

    # Link komentara

  192. Daj bre ovi zakljucci iz fotelje uz pivo, molim vas budite ozbiljni. Gomila svetskih naucnika, a neki od njih i srbi koji rade na prestiznim univerzitetima i laboratorijama, su jasno i slikovito objasnili zasto je ovo PRIRODAN virus. Pa cenjena doktorka, pozabavite se tematikom pre nego sto date izjavu za "dnevnik".
    (Super, 29. april 2020 15:28)

    # Link komentara

  193. Sta ova zena uradi od sebe. Strasno.
     (cartman's spirit, 29. april 2020 15:26)

    # Link komentara

  194. Ne razumem kako moze da daje ovakve izjave. Niti je virusolog, niti mikro biolog. Jako se malo razume u viruse , ako se uopste razume, i onda daje ovakve izjave, siri glassine. Sve ovakve doktore, egocentricne, zeljne medijske paznje treba disciplinski kazniti (mislim na lekarsku komoru). Igraju se mentalnim zdravljem naroda (laika), i izludjuju ih svojim medijskim nastupima.
    (milos, 29. april 2020 15:26)

    # Link komentara

  195. Veliki broj eminentnih strucnjaka kaze da moze.
    Ukratko misljenja su podeljena sto laika jedino moze dovesti do zakljucka da ne mozemo biti sigurni u istinu ali mozemo biti sumnjicavi prema onima koji nemaju nikakvih sumnji.
    (M., 29. april 2020 15:26)

    # Link komentara

  196. Kažu,
    ako ti nešto nije jasno u fizici, pođi od zakona održanja energije i rešićeš.
    Tako i ovde, ako se krene od toga ko bi imao finansijske i druge koristi, doći će se do odgovora.
    A i ovi naši, koji lobiraju za pojedine farmaceutske moćnike, nisu nezainteresovani, naravno, dapače... i... jasno kao
     (dan., 29. april 2020 15:25)

    # Link komentara

  197. da li je napravljen ili ne, nama običnim ljudima ništa ne znači! na isti način se branimo u oba slučaja
     (Jeju, 29. april 2020 15:23)

    # Link komentara

  198. Isto kao i kuga 1347. godine koja je pokosila pola Evrope. Nešto tolikih razmera mora da je napravio čovek u laboratoriji, nema drugog objašnjenja. Ne bih sad da upirem prstom u kojoj je to laboratoriji urađeno u 14. veku, ali svakom dobronamernom građaninu je jasno...
    (Gmaz, 29. april 2020 15:21)

    # Link komentara

  199. Nadam se da cete negde dati detaljan intervju na ovu temu, vazno ja da narod cuje.
     ("koju posluku porati", 29. april 2020 15:18)

    # Link komentara

  200. jasno
     (Zggy, 29. april 2020 15:17)

    # Link komentara

  201. Ni jednog trenutka ne sumljam da je ova žena odlična u poslu kojim se bavi, možda i najbolja u zemlji.

    Ali čim progovori na neku drugu temu toliko se izlupeta pa i osramoti da nema dalje.
     (3210, 29. april 2020 15:16)

    # Link komentara

  202. A ja ne mogu da verujem, citajuci sve sta si izjavljivala zadnjih meseci, da si mi kolega.
    (Haus dr, 29. april 2020 15:16)

    # Link komentara

  203. Možda bi doktorica u skladu sa pravilima struke, iznela neke dokaze a ne da nam ovde saopštava svoja verovanja... Veruje se u crkvi. U nauci se teorije dokazuju.
     (Plamičak, 29. april 2020 15:16)

    # Link komentara

  204. Odlican primer kako vrhunski lekar, onkolog i neurohirurg, moze da lupa gluposti iz oblasti koju manje poznaje. Vec je dokazano da nije moguce, tacnije da je verovatnoca toliko mala d aje zanemarljiva, da je virus vestacki napravljen.
    (Milan, 29. april 2020 15:16)

    # Link komentara

  205. Primer zašto ne treba slušati struku i potvrda da iako su ljudi iz profesije mogu da budu brain washovani i podložni obmani
     (jas, 29. april 2020 15:14)

    # Link komentara

  206. Свака Вам част за све што сте до сада урадили али бисте требали из морални разлога да поднесете оставку због уласка Короне у Вашу здравствену установу, што код запослених што код пацијената.
    (Дејан, 29. april 2020 15:14)

    # Link komentara

  207. eto ko su nam direktori)) shouuuuu.
     (eCica, 29. april 2020 15:14)

    # Link komentara

  208. - Normalno da CoViD-19 nije "prirodna stvar" nego je kraftovana u nekoj od laboratorija u vlasništvu ili pod kontrolom "američke duboke države".
    - Više ljudi je po raznim domaćim sajtovima još od početka marta pisalo da pomenuti virus ima sve karaktersitike biološkog odn. bakteriološkog oružja.
    - Jako veliki broj načina širenja i jako velika brzina širenja su odlike "biohemijskog sredstva" napravljenog da u kratkom vremenskom roku izbaci iz funkcije veliki broj i radno sposobnih i vojno odn. bezbednosno sposobnih ljudi. Čime ciljanu državu efikasno baca na kolena.
    (dimitrije lj, 29. april 2020 15:12)

    # Link komentara

  209. Po cemu ne moze? Ocesaj tvoj ili nesto konkretno?
    (Mare, 29. april 2020 15:11)

    # Link komentara

  210. Poštujem kada stručni ljudi iznose stavove o stvarima koje su zasnovane na relevantnim dokazima. Recimo da jeste ovako kako profesorka kaže, ali zar joj to nije bio signal da mnogo ozbiljnijom zaštitom spreči da u bolnici u kojoj je direktorka spreči zaražavanje preko 100 ljudi...Nadam se da će se svi oporaviti...a, nadam se da će profesorka smoći snage da se uzdrži komentarisanja bar o ovakvim rekla/kazala stavovima bar dok se svizaraženi iz njene bolnice ne oporave. Do tada mi se čini sa je pomalo nepristojno da se ovako oglašava. Jedan Nedtorović je već previše, pa makar i sa Teslinim kalemovima. Posebno bi trebalo da se uzdrži od komentarisanja posle njene izjave da su informacije o tome da nije bilo zaštitne opreme na njenoj Klinici napad na nju. Odoba ss integritetom bi podnrla ostavku na firektorsko mesto, pa i da nema nikakve lične krivice. Bilo bi moralno.
    (Josarian, 29. april 2020 15:11)

    # Link komentara

  211. ono kad moras da vratis dug majcici kini, i po cenu da ispadnes glup.
    (zena kombajn, 29. april 2020 15:11)

    # Link komentara

  212. Doktorko Grujičić vaš ceo radni vek, protekao je u službi za dobrobit naroda i države u kojoj živite. I mnogi znaju da ste i koliki stručnjak u svojoj oblasti. Koliko truda zalaganja i davanja kroz godine , u borbi za izlečenje mnogih.
    S' toga mi je i drago što ne prvi put, istuate jasno i hrabro. Sa stavom koji će mnogi pokušati da ismeju. To što vaše kolege ćute i sklanjaju se u ovoj priči, ili idu za zvaničnim stavovima i promišljanjima, sledeći SZO, govori i o strahu istih a i o situaciji u kojoj čovek uopšte danas živi, da jedan iskazan stav ili misljenje dospeva pod udar organizacija i ljudi koji su plaćeni i štelovani da promovišu isključivo jedan pogled na stvari,u vezi Korone. Hrabrost podrazumeva da se stane iza sopstvenog mišljenja, i da se ne krije "iza struke".
     (legolas, 29. april 2020 15:11)

    # Link komentara

  213. Žena ima veće kohonese nego mnogi drugi, da izadje i javno kaže ono što misli i sto je logično!
    (Veljoni, 29. april 2020 15:11)

    # Link komentara

  214. Bravo. Pametna žena sa intrgritetom , i ljudskim i stručnim .
    (Milan, 29. april 2020 15:11)

    # Link komentara

  215. Ko tebe šta pita? Bolje ti brini o svom osoblju na onkologiji.
     (branko medaković III, 29. april 2020 15:10)

    # Link komentara

  216. Ovo je lekar,beli mantil u sluzbi naroda. Naravno da nije prirodan,o tome se vec uveliko i prica,nismo mi glupi. Prvi nam to dokazuje dr Kon koji je uporan za vakcine i da ce se virus vratiti. Mozda dr zna nesto sto mi ne znamo i naravno sa njim zajedno i dr plavusa. Sramota,umesto da nam budu oslonac narod bezi od njih.Sramota kako se ljudi prodaju i ugraju se sa zivotima svih nas. Ako smo ludi i uspece u tome.
    (Daca, 29. april 2020 15:09)

    # Link komentara

  217. Prvo bi trebalo da odgovori kako joj je virus ušao na kliniku a potom da priča o poreklu virusa. Žena se bavi svim ostalim osim svojim poslom.
     (Nisam čiko ja!, 29. april 2020 15:09)

    # Link komentara

  218. Ako eminentni stručnjaci kažu da je kovid 19 prirodan onda nema diskusije.
     (roko, 29. april 2020 15:09)

    # Link komentara

  219. Da ima drzave ova zena bi zbog ulaska virusa u klinici za onkologiju krivicno odgovarala
    (hadvao, 29. april 2020 15:09)

    # Link komentara

  220. Prosto je neverovatno koliko je dotična željna publicititeta a bez realne osnove..
    Neurohirug po vokaciji , načelnik odeljenja na neurohiruškoj klinici,
    direktor na onkologiji -na osnovu čega jer nije onkolog
    U komisiji za kanabis -gde je izričito protiv med. primene istog, ..u komisiji
    povodom bombardovanja , sa Instagrama se ne skida e sad prešla i na teorije porekla virusa..
    Umesto da podnese ostavku obzirom na ogroma propust i veliki broj inficiranih na klinici kojom rukovodi..
    Inače naš naučnik doktor neurologije Miloš Babić sa univerziteta Arizona koji se bavi procesom nastanka virusa je jasno rekao da se vrlo lako prepoznaje veštački virus po svom dizajnu..
    Šta još reći .. multipraktik doktorka
    (orao s visine, 29. april 2020 15:09)

    # Link komentara

  221. Hajde ženo idi bavi se onim sto znaš i prestani da pričaš o virusima... Stvarno ga više pretera
    (Uros, 29. april 2020 15:08)

    # Link komentara

  222. ne bih htela o sebi ali eto, na primer.... JA!
    (dr zarubica, 29. april 2020 15:07)

    # Link komentara

  223. "BatWoman" šefica Wuhan laboratorije je godinama skupljala korone slepih miševa iz svih pećina. Pa i strain je 96% identičan sa ovim. Koliko ima raznih "korona" koje lako mogu da domutiraju do epidemije smrti? [link] - 5000! Otkrili su da je područje, isto kao i biznis divljih životinja odatle, povezan sa većinom opasnih bolesti i epidemija u ovom veku. Kina je to sve najzad zabranila ove godine - biznis obrta mnogo milijardi u kome je oko 17 miliona ljudi! (ali će to da poživi ilegalno još jako, jako dugo...). Oni koji su radili u njenom S4 lab sada više "nisu dostupni"...
    Pre 2 godine u blizini Wuhana umrlo je 25000 svinja od swine acute diarrhea syndrome (SADS) izazvanog virusom čiji je genom 98% identičan sa ovim.
    Kada je počelo ovo Dr. Li Wenliang je prvi upozorio na novi virus. Policija mu je objasnila da mora da ćuti u januaru, a onda je u februaru bio mrtav (od virusa?).
    To da baš ovaj ubija jer ima AIDS "dodatke" i to verovatno laboratorijski stečene nije na Zapadu prvi objavio ovaj lik.Bar 5 eksperta pre njega je isto izjavilo. A uopšte? Dva kineska virologa Botao Xiao i Lei Xiao su objavili takav rad- povučen im sa Interneta nakon 2 nedelje!
    [link]
    citat:
    "We briefly examined the histories of the laboratories and proposed that the coronavirus probably originated from a laboratory."
    (Helios, 29. april 2020 15:07)

    # Link komentara

  224. Ne kapiram ovu. Nije virusolog, nije iztrazivala virus, otkud joj hrabrost da izjavljuje ovo? Otkud ona zna kakvih sve virusa postoje? I HIV je vatikan smislio da se bori protiv homoseksualaca, zar ne? I te kako je teoreticar za zavera.
    (D10S, 29. april 2020 15:05)

    # Link komentara

  225. Dobro jutro kolumbo amerikano vespuci naravno da nije prirodno
    Ni operacione sale nisu prirodne
    Akcija i reakcija eto šta je
    (Nikolavasil@gmail.com, 29. april 2020 15:05)

    # Link komentara

  226. Nije nobelovac, a nije ni virusolog, ali ima misljenje, glupost i arogancija su sigurno prirodni
     (Nisam nobelovac, 29. april 2020 15:04)

    # Link komentara

  227. Nisam teoretičar zavere al' ovo sa ovim virusom covid-19 baš ima sve oblike teorije zavere i uvažena doktorica je iskreno u pravu. Pogotovo svojom edukovanošću, stručnošću i iskustvom da je kompetentna da to izjavi i JA joj verujem.
     (XXL, 29. april 2020 15:04)

    # Link komentara

  228. Ma ne misli vise.Nisi strucnjak za tu granu medicine i ne zanima me sta mislis
     (dule, 29. april 2020 15:03)

    # Link komentara

  229. Bolje da stegospodjo pazili da zaraza ne udje u vasi bolnicu nego sto se bavite teorijama zavere
    (roditelj, 29. april 2020 15:03)

    # Link komentara

  230. Što se doktorka sada stidite, na internetu kruži vaš snimak sa početka epidemije kako "stručno" objašnjavate kako su Amerikanci (a ko bi drugi?) izmislili virus kako bi zavukli Kinezima. Standardna priča sveznajućeg srpskog teoretičara zavere, nešto što se očekuje od nekog priprostog ispijača piva pred prodavnicom a ne od od jedne istaknute doktorke i stručnjaka.
    (Grujan, 29. april 2020 15:02)

    # Link komentara

  231. Drzite se profesorka onog u cemu ste strucnjak a to je neurohirurgija! Ostavite viruse strucnjacima virusolozima, imunolozima, infektolozima.
     (pp, 29. april 2020 15:02)

    # Link komentara

  232. Boze pomozi ovu doktorku da ne zavrsi u Lidlu na kasi!
    (pomoz'bog, 29. april 2020 15:01)

    # Link komentara

  233. Ova je poznati teoreticar zavere, a treba da krivicno odgovara za preko 90 zarazenih u njenoj bolnici. Bolje da se bavi hirirgijom, nego politikom.
    (Laza, 29. april 2020 15:01)

    # Link komentara

  234. Naravno da je neko drugi kriv što joj je pola osoblja i pacijenata zaraženo. Evo na primer osiromašeni uranijum ili iluminati. Nikako ona.
     (kfd, 29. april 2020 15:00)

    # Link komentara

  235. Gospođa je inače na početku epidemije izjavila da to što je virus skoncentrisan na Kinu ukazuje na to da je u pitanju biološki rat
    (Ja, 29. april 2020 14:59)

    # Link komentara

  236. ...ona zna...
     (igor, 29. april 2020 14:59)

    # Link komentara

  237. Ona je malo bolja od Novaka i Jelene Djokovic.

    Jedno je hirurg,a drugo epidemiolog.
    Svako treba da se drzi svoga zanata.

    A gospodja je poznata i ranije po rusofilstvu, sirenju laznih informacija oko zracenja, prilikom NATO bombardovanja, teorija zavera...

    Tako da niko ozbiljan ne bi trebao da uzima njene reci preterano ozbiljno.
    (Era, 29. april 2020 14:58)

    # Link komentara

  238. Ne zelis biti ali je to jace od tebe
     (Vlada, 29. april 2020 14:58)

    # Link komentara

  239. Ona bi svima prepisala malo Morfijuma, za svaki slucaj
    (smesko, 29. april 2020 14:57)

    # Link komentara

  240. Kada sam cula da je doktorirala u Rusiji sve mi je bilo jasno.
     (ana, 29. april 2020 14:57)

    # Link komentara

  241. Dr Grujić ne bi da bude teoretičar zavere??

    Dobar vic.

    Inače poslednje je tvrdila da korona virus ubija samo Kineze (dok se nije proširio). Doktor koji misli da će jedan tako infektivna virus poštovati granice. Svaki komentar dalje je izlišan. Uvek će imati nekih teorija zavere, samo će se menjati kad se neka prethodna pokaže teškim promašajem.
     (Mladen, 29. april 2020 14:56)

    # Link komentara

  242. Dr grujicic bi trebalo malo da cita relevantne artikle renomiranih instituta kao Karolinska u Stokholmu i manje daje izjave koje nemaju veze sa stvarnoscu
    (nikola, 29. april 2020 14:56)

    # Link komentara

  243. Dr Danica Grujičić, inače po struci epidemiolog.
     (Djoksa, 29. april 2020 14:56)

    # Link komentara

  244. Meni je potpuno nebulozno da jedan medicinski radnik izjavi nesto poput: "Kada se ljudi igraju Boga obično dobiju po nosu." Kog "Boga" se igraju, onog sto je bacio potop na ljude i pobio celo covecanstvo? Pozivanje na price iz bajki pre 2000 godina od strane nekog ko treba da pise naucne radove je potpuna budalastina.
    (r53, 29. april 2020 14:54)

    # Link komentara

  245. Da je manje vodila računa o poreklu virusa a više o zaposlenim i pacijentima na klinici gde je direktor, manje bi bilo zaraženih. Kad će ostavka i kad će da odgovara za To što su onkološki pacijenti oboleli od virusa?
     (qwerty, 29. april 2020 14:54)

    # Link komentara

  246. Toje jasno kao dan. U Nemackoj ekipa medicinskih strucnjaka svih oblasti danima po kucama zarazenih trazi virus ostavljen kao trag na nkom predmetu i ne mogu da ga nadju? Ljudi da li je ovo normalno? Da li je normalno da svi gledaoci na utakmici Atlana VS Valensija dobiju istovremeno virus? Ponovicu opet pre neki dan pa neka me ista osoba opet popljuvava. Covid 19 stize iz VAZDUHA 100% na koji nacin ne znam, ali jedina logika je da je prva serija zarazenih ga dobila direktno odozgo! Ponovicu i da obe ruke do ramen dajem da je tako!. Previse nelogicnosti za jednu prirodnu pojavu!
    (Hercegovacki Pentijum 526, 29. april 2020 14:53)

    # Link komentara

  247. Ajde zeno vise.. Prvo osiromaseni uranijum, hijade mrtvih i bolesnih Srba, sada korona virus protiv Kineza?!

    Verovatno ste kvalitetan lekar, ali ovo sto politicki radite je primitivno
    (deki, 29. april 2020 14:53)

    # Link komentara

  248. Da li je ovo ona dr. sto je izjavila kako je morfijum super, a kanabis bi zabranila...
    (mlstr, 29. april 2020 14:53)

    # Link komentara

  249. I ja mislim kako je u pravu.
    (željko pavlović, 29. april 2020 14:51)

    # Link komentara

  250. Zasto svaki teoreticar zavere izjave pocinje sa "nisam sklon teorijama zavere, ali..."? Neveovatan fenomen.
     (Robert, 29. april 2020 14:51)

    # Link komentara

  251. Ne zelim da budem teoreticar zavere ali cu da pricam kao teoreticar zavere.
    (Lynx, 29. april 2020 14:51)

    # Link komentara

  252. Još jedan pripadnik struke koji daje za pravo francuskom nobelovcu.
    (Fikus, 29. april 2020 14:51)

    # Link komentara

  253. Naucni rad The origin of Sars COV 2 upravo dokazuje da je virus prirodan. Doktorka bi trebalo da zna da to nije moguce sakriti jer da jeste onda bi nam mogli prodavati GMO i govoriti da je prirodno, a kao sto znate to nije moguce.
    (Box, 29. april 2020 14:50)

    # Link komentara

  254. О чему прича ова жена? На основу чега? Њој се чини да је преношење нарочито лако, па мора да је вирус из лабораторије? Ово је брука за лекарску професију. Брука за науку и струку.
     (Влада, 29. april 2020 14:50)

    # Link komentara

  255. Grujic paranoja.
     (rob, 29. april 2020 14:49)

    # Link komentara

  256. Hoce li gospodja Grujicic podneti ostavku ili biti smenjena, posto je kod nje vise od 100 ljudi zarazeno?
    (Kakada, 29. april 2020 14:48)

    # Link komentara

  257. Ne zelim da budem teoreticar zavere, ali korona virus je maslo medija. Sve radi toga da prisilno vakcinisu celu populaciju na zemlji.
     (Stanley, 29. april 2020 14:48)

    # Link komentara

  258. Ova zena menja kasetu svakih mesec dana! Voleo bih da cujem vase pravo misljenje a ne misljenje vasih predpostavljenih!
    (mikser micko, 29. april 2020 14:48)

    # Link komentara

  259. Pričala jedna žena koja je dugo radila u Africi sa rota virusimma da je kovid ništa drugo nego influenza.
    (Emeritus IV, 29. april 2020 14:46)

    # Link komentara

  260. Bolje da se bavi svojim poslom i svojom strukom nego što priča o nečemu što ne zna.
    (Mare, 29. april 2020 14:45)

    # Link komentara

  261. Ne želim da budem teoretičar zavere ali jesam.
    (Vlada, 29. april 2020 14:45)

    # Link komentara

  262. Čudi me samo da nije okrivila osiromašeni uranijum za ovo.
     (miletrans, 29. april 2020 14:43)

    # Link komentara

  263. Citaj malo i druge koji se u tu materiju razumeju pa ces saznati.
     (pseudo_slucajno, 29. april 2020 14:42)

    # Link komentara

  264. Dano, imate izuzetno postovanje medju obicnim narodom.

    Nemojte molim Vas to da pokvarite ovakvim izjavama.
     (normalno, 29. april 2020 14:42)

    # Link komentara

  265. Opet ova.
     (mile rizik, 29. april 2020 14:42)

    # Link komentara

  266. Eh, poslednji pokusaj borbe protiv virusa bio je 1930tih-1940tih.
    (cccc, 29. april 2020 14:41)

    # Link komentara

  267. ne želim biti teoretičar zavere, ali jesam teoretičar zavere
    (bla bla, 29. april 2020 14:41)

    # Link komentara

  268. Ali zasto ne moze virus tako "lako"da zarazi ljude? Spanski grip koliko je ubio ljudi 30milijona ili kuga u srednjem veku.
     (Nepoznati junak, 29. april 2020 14:40)

    # Link komentara

  269. Dosta bre ženo više skini se s televizora i prestani da komentarises i sta znas i sta ne znas
    (charlie perez, 29. april 2020 14:39)

    # Link komentara

  270. A koliko je ljudi preminulo zbog vašeg nemara? Zašto ne saopstite?
     (dm, 29. april 2020 14:39)

    # Link komentara

  271. prvo moram da kazem: hrabra zena.
    veliko postovanje za doktorku.
    slazem se sa njenim misljenjem.
     (mustafic ortodoxni, 29. april 2020 14:38)

    # Link komentara

  272. I ovo lekar?
     (CND, 29. april 2020 14:37)

    # Link komentara

  273. Moze li malo manje price, a vise dokaza?? Dosta mi je vise nagadjanja.
    (Exe, 29. april 2020 14:37)

    # Link komentara

  274. Kaže jedan neurohirurg. To je kao da ja anesteziolog njoj govorim kako da operiše. Jer sam u neurohirurgiji ekspert kao i ona u virusologiji.
    (drdr, 29. april 2020 14:33)

    # Link komentara

  275. Ova zena ne moze da se zaustavi sa praznim i neargumentovanim pricama. Nauka i ljudi koji se zime bave i znaju o cemu pricaju su vec dali odgovor na tu dilemu. Neurohirug je sigurno "ekspert" u oblasti virusa i bioinzenjeringa...
    (Oki79, 29. april 2020 14:32)

    # Link komentara

  276. Nisi nobelovac, al bogami nisi ni intelektualac
     (miodrag, 29. april 2020 14:31)

    # Link komentara

  277. Bez ijednog dokaza neko kaze da nije peirodno. Nauka je dokazala da je virus prirodan. Tacka.
     (Polidor, 29. april 2020 14:30)

    # Link komentara

  278. Gospodo, FED (americke federalne rezerve, u rukama nekoliko porodica, umesto drzave) stampaju dnevno 20 milijardi dolara!? Tramp je to pokusao da vrati u ruke drzave. Za njega je dobro da je jos ziv, a nama neka je univerzum u pomoci, sta nas ceka zbog tog pokusaja. Korona je tek pocetak....
    (sasa jokic, 29. april 2020 14:29)

    # Link komentara