Četvrtak, 04.07.2013.

19:22

HTC One S više neće dobijati Android apdejte

Izvor: TalkAndroid

HTC One S više neæe dobijati Android apdejte IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

sit gladnom neveruje

pre 10 godina

Ajde, svi koji imaju HTC One S, dajte mi plus!
(Swedenonline, 08. jul 2013 03:03) znaci 6 od 85, elem 79, sto cini 93%, gura nos gde mu mesto nije i mlati praznu slamu. Srbija! :(

Alexandrius

pre 10 godina

@ Cage

Ne bih se složio da je nebitno odakle dolazi update, ako dam 400-500 eura za telefon onda očekujem da taj telefon ima podršku proizvođača minimum dve godine. Nikako nije isto kada ti odradiš OTA update oficijelno i kad uzmeš sam da flešuješ neki custom ROM sklepan od strane entuzijasta koji nemaju nikakvu odgovornost prema tebi jer te nisu ni tukli po ušima da skidaš i instaliraš njihov ROM. Da ne govorim o tome koliko sam postupak root-a i flash-a zavisi od čiste sreće, bez obzira na znanje. Dovoljno je da ti se komp zakuca tokom procesa i ćao, ili da ti napon za trenutak padne više no što napajanje može da "ispegla" pa da ti komp zaštuca i opet ćao. Ovo drugo je poseban problem bar kod mene, zbog naglog pada napona prilikom root-a WF-a sam jedva uspeo da ga sačuvam od brikovanja.

coa

pre 10 godina

Ovo je jedan od razloga zašto sam se pre više od godinu dana odlučio za Symbian umesto Androida. Otkad sam kupio Nokiu X7 imao sam dva velika update-a: Nokia Belle & Nokia Belle Refresh. Pored toga, redovno (ponekad i mesečno) dobijam mala ažuriranja koja ispravljaju propuste, ažuriraju Nokia aplikacije, dodaju nove widgete...
Neko je pomenuo kako je Samsung vredan što se tiče ažuriranja. Iskren da budem, nisam primetio. Moj drug ima Galaxy S+ i nikad nije dobio ICS, niti će ga dobiti. Sa druge strane imamo Nokiu n8 koja je nastala 2010. u vreme Galaxy S-a, a i dalje dobija ažuriranja.
Jedini Samsung uređaji koji dobijaju normalno update su flagship telefoni, ostali uglavnom ne dobiju ništa, ili samo jedan update.
HTC One je po mom mišljenju, savršen komad hardvera sa užasnim softverom. Voleo bih da se HTC više potrudi na Windows Phone platformi, jer su im WP telefoni stvarno odlični. Imao sam HTC Magician sa Windows Mobile 2003 i bio sam prezadovoljan, kako hardverom, tako i softverom.
HTC je na Windows-u napravio, po mom mišljenju, jedan od najboljih telefona ikada napravljenih - legendarni HD2 :)
Cene HTC velike? Ispade da je puno dati 230€ za 8X, a da skoro 300€ nije puno za galaxy s2 o.O

cage

pre 10 godina

Poenta je da... Tebi ako je neophodan update uradices ga... na ovaj ili onaj nacin... potpuno je ne bitno da li ga proizvodjaci salju... a za S2 koji pominjes i S3 oba mi rade jos uvek OS-u sa XDA... I mnogo bolje rade nego dok sam od Samsunga dobijao update... A telefon koji sada imam ja prosto ne znam sta bi updatemogao da promeni jer extra radi...

x

pre 10 godina

Imam se x8 kome je zadnji update izasao kada sam ga kupio i sada koristim zahvaljujuci xda na gingerdx. Skoro sam uzeo nexus 4 samo sto prvi ima najnoviji android.

Alexandrius

pre 10 godina

@ Cage

Tačno, budala je onaj koji pored milion tutorijala ne može da se snađe i odradi root. Ali, nije stvar u tome može li ili ne, stvar je u tome hoće li, ja prvi neću. Odradio sam root na Wildfireu i koristio Cyanogen GB da bih ga posle svega nedelju dana unroot-ovao i vratio fabrički Rom pošto je Cyanogen mnogo trošio bateriju u odnosu na fabrički Rom, a i mnogo toga što mi je bilo jako bitno na fabričkom ROMu nisam imao na Cyanogenu. Sada neću da rootujem GS2 jer neću da ubacujem svakakve ROM-ove.

Po tvojoj logici proizvođači ne bi ni trebali da apdejtuju softver, što bi kada svako ima vremena i živaca na bacanje da traži po netu dobre romove, flashuje, vraća, menja kernele... umesto da KORISTI telefon.

Che

pre 10 godina

Znaci smartphone nije za ljude koji bi da telefoniraju, salju mail, sms, koriste internet itd, vec je za geekove koji bi po ceo dan da ceprkaju po njemu i flashuju romove? Ni blesav ne bih na telefonu od 500 i kusur evra flashovao rom koji je sklepao neki dokonas. (mmx, 07. jul 2013 00:29)
Znas kako, Ferari se ne kupuje da bi ga vozio po Kneza Milosa.To rade cobani i skorojevici, plitki ljudi.
Za net, sms, poziv i mail ne treba telefon od 500 evra.
A taj dokonas ume da napravi rom za telefon od 500e, a ti samo da kuckas poruke na istom.

Marko nb

pre 10 godina

Jedan od razloga zasto sam digao ruke od HTC telefona a sa time i svih android telefona. Sramno je da musterija kupi najskuplji telefon neke kompanije i posle 1 god ugase podrsku i ocekuju izgleda da sada taj isti covek ode i kupi drugi. Samo ako covek poludi. Nije ni cudo sto propadaju.

cage

pre 10 godina

Boki druze ja sam lepo napisao dole... Ko ne zna njemu ne treba, ako bi da se k.rci kako ima zadnju verziju onda je bolid od coveka... Taj koji misli da je preplatio telefon je takodje bolid jer svesno baca pare... i pored youtub-a i miliona toturijala ne moze da ne zna da sam to uradi... Tako da mi nisi bas argumentova odgovorio na komentar jer na internetu SVE ima ko se ne snadje ne treba da poseduje SMART PHONE... i jos nesto ko svim ljudi radi update sa WIN XP na WIN7. pa tu niko ne kuka... Dajte ljudi smesno je o ovome raspravljati zaista...

Glogoljub

pre 10 godina

Updateovao sam iPhone 4 na iOS7 i toliko je spor da je to neverovatno! Kakva crna podrška Apple-a.
(iKorisnik, 6. jul 2013 18:05)

Pa verovatno je podrška predviđena za period nakon što zvanično puste iOS 7. Sad je dostupna samo beta, i to developerima, a po tvom komentaru bih se usudio reći da nisi baš developer.

Boki

pre 10 godina

@cage Ima ljudi koji ne znaju i ne razumeju se u flashovanje, custom romove, ne znaju šta je, uopšte, XDA... Pa ipak, vole da imaju najnoviju verziju softvera na svom uređaju. Eto, njima je potreban OTA update i meni tu ništa nije čudno. Ako je platio i u većini slučajeva, debelo preplatio, uređaj, čovek očekuje da kompanija izbaci taj update.

Milan

pre 10 godina

@DaLanik Evo ja, kao korisnik Desire HD-a kazem da je dobro sto nikada ICS nije stigao za ovaj model. ICS je bio promasaj od sistema, ako mene pitate, jos sa HTC Sense-om kad se ukombinuje... Instalirao sam custom rom sa ICS + htc sense, telefon je lagovao zestoko, tako da sam ga nakon jednog dana zamenio. Ubedjen sam da bi zvanicna verzija update-a za ovaj telefon bila jos sporija, tako da su uradili dobar potez. Jednostavno, sense je previse hardverski zahtevan, svaka verzija sve vise resursa trosi. Sada imam JB 4.2.2 sa apex launcherom i zadovoljan sam, jako je brz, stabilan. Trajace ovaj telefon jos neko vreme. :-)

kum

pre 10 godina

Što vam je toliko bitno to ažuriranje kada vam je bolje da imate Custom Rom, sa recimo 4.0.3 IceCream, i sve će vam raditi super, brzo i bez bagova.?

Swedenonline

pre 10 godina

HTC je na svim zadnjim modelima ostavio otkljucan bootloader tako da ko stvarno ima potrebe, naci ce i znaje da nabaci custom rom. Dakako da je ovaj "ONE" samo low budget varijanta, koliko para toliko i muzike. Od HTCa dovoljno sto su ostavili opciju za lako flashovanje.

cage

pre 10 godina

Ljudi ajmo ovako... Citam komentare i zaista me nerviraju ljudi... Nemaju ni jedan od pomenutih telefona, a samo pljuju... Koristim trenutno sad S3 i HTC ONE... I tri nedelje sam koristio S4... Kod Htc stvari stoje ovako nmg da izvadim bateriju-na s3 je u zivotu nisam izvadio nikad nisam imao potrebe za tim, znaci to mi nije mana... Sporni update-i, S3 mi je custom rom-u... Zasto? Pa 4.2 nije bilo izgleda da cu skoro dobiti, a kada koristite Samsung morate da znate jednu vrlo bitnu stvar, a to je da Samsung ima iskorisceno od pocetka negde izmedju 500-600mb ram memorije sto je previse jer ima dosta gluposti koje se nmg ugasiti... i zato imam custom rom i opet nije izvucen max tog telefona... Ko kaze drugacije laze...! Sve gluposti koje S3 i S4 imaju, ONE nema.... Drzao sam ugasene... Jer za senzore koji rade detektujuci oci potrebno je idealno osvetljenje, i vremenom krenu da nerviraju, drugo sve te gluposti zauzimaju ram koji je i onako pretrpan fabrickim glupostima i trose naravno bateriju... i da covek je na XDA postavio taj najprostiji rom na kome je svoice recimo izbacen... nepostoji uposte... I za kraj... Kome je update neophodan jer bez toga ne moze dalje da nastavi zivot ima XDA ko to ne zna da uradi njemu UPDATE NI NE TREBA... I sledeci put bar kostiti telefone koje pljujete, jer ovako je zaista smesno... Ja sam zbog navedenih primera i zeljan promene uzeo HTC ONE... Ko uzme S4 ili HTC ONE jer sve su ovo finese oba telefona su brutalna, a ostalo je stvar ukusa....

laki

pre 10 godina

Ne razumem ljude, update pa update, sta stim. ja sam uzeo HTC Desire C, spor do bola, lepo sam nasao dobar custom rom, sa OC cernelom, sad radi kao zmaj. Inace mogu da mu ubacim i 4.2.2 ali mi je Jelly Bean skroz ruzan, nekako mi nema dusu taj operativni sistem, cak mislim da je ICS bolji operativni sistem. Mislim da je najbitnija stvar kernel kod telefona ne sam os po sebi. I da, ko da vecina tj. 99% korisnika i koristi tel za nesto zestoko pa im treba taj update. Sto bi rekli za prosecnog korisnika Stock ROM je najbolji. Sve ostalo je sminka.

sky

pre 10 godina

Evo zasto napustam android - lupis 350eu za telefon dobijas jedan ili nekad ni jedan update i to kad proizvodjac dozvoli pa onda kad zemlja u kojoj zivis dodje na red i onda kad tvoj operator se smiluje.Vlasnici iphone4 su imali ios4 pa ios5,ios6, a dobice i ios7 znaci telefon koji je izasao pre tri godine je uvek aktuelan a mi sa androidom moramo menjati telefon svake godine- gotovo je prelazim na aplle i ios i sa tabletom i sa telefonom i sta me briga za tzv otvoren i toboze slobodan android
(Mik, 6. jul 2013 13:14)

Ja sam presao pre 10ak dana i prezadovoljan sam. Prva dva dana nisam mogao da se opasuljim jer sam navikao na android, ali posle toga samo milina. Otkako sam kupio Iphone 5 do sada nisam NIJEDNOM resetovao telefon. Stari Galaxy S+ sam morao da resetujem po par puta dnevno (mada me je solidno sluzio god i po dana) posto sam ga napunio aplikacijama cak ni wipe nije pomogao jer se vrlo brzo uspori posle toga, o bagovima da ne pricam.. a o updateu sam mogao samo da samnjam posto uopste nije radio nijendom. Stvarno je tacna ona narodna:"Kolko para tolko muzike". Meni je potreban stabilan i pouzdan smart telefon a tu je jabuka neprikosnovena.

Vladica

pre 10 godina

Moram samo da dopunim one koji pominju IPhone - imao sam 3G kupljen 2009 (model je bio star godinu) i godinu dana kasnije, nakon izlaska IOS 4.0 telefon mi je postao neupotrebljiv - prespor, a u roku od par meseci sve aplikacije sa App Store-a su trazile IOS 4.x - vracanje sw na IOS 3 nije tako lak zadatak - srecom da sam malo napredniji korisnik, ali tim vracanjem sam dobio funkcionalnost telefona ali izgubio sam sav novi sofver. Nedugo zatim, izasao je i IOS 4.3 i onda je telefon star 2 godine (model 3) postao totalno neupotrebljiv jer 90% sofvera na ITunes zahtevao je 4.3 (sad verovatno i noviji), a 3G ne moze nikako preko 4.21, a i sa 4.21 radi malo bolje od 4.0, ali i dalje presporo.
Za razliku od IOS, prelazak sa 2.xx na 4.xx Android nije toliko CPU zahtevan vec je bitna kolicina RAM memorije - i tu se HTC zestoko izblamirao kada nije dao 4.x na Desire HD sa 750 mb, a dao ga je na gomili novih modela sa 512mb i sa sporijim CPU.
Ono sto meni ne ide bas u glavu - i kod App Store i kod Google Play - zasto ne ostave vlasnicima starijih verzija mogucnost da skinu zadnju verziju programa koja je radila na njihovom OSu. Kod droida to jos i nije bas toliko bolno, jer se bez hakovanja moze instalirati sa kartice, ali kod applea je neophodan jailbreak da bi se instaliralo bilo sta sto nije sa app store.

mmx

pre 10 godina

@Che
Znaci smartphone nije za ljude koji bi da telefoniraju, salju mail, sms, koriste internet itd, vec je za geekove koji bi po ceo dan da ceprkaju po njemu i flashuju romove? Ni blesav ne bih na telefonu od 500 i kusur evra flashovao rom koji je sklepao neki dokonas.

ASP

pre 10 godina

slazem se sa komentarima da odvracaju kupce od kupovine htc telefona, ali ipak morate uzeti u obzir jednu cinjenicu a to je da ih je bas briga za bedna trzista poput naseg gde ce da vam obezbedjuju podrsku narednih 7 godina, a vi ste za sgs4 ili htc one stedeli pare godinu dana. u razvijenim zemljama telefoni ne predstavljaju neki poseban izdatak i najcesce se menjaju na 1 godinu eventualno 2. izmedju ostalog i sami ste svedoci kako apple i pored odlicne podrske sisa njihove korisnike i prodaje nove telefone svake godine iako su zadnje 3 verzije hardverski slicne uz neke minorne izmene.

Ivca

pre 10 godina

Kao da je toliko bitno da li ima 4.1.1 ili 4.2.2 sta se bre lozite toliko. Samo ce vam telefon napuniti jos gomilom gluposti koje realno necete koristiti ni 5%. Ja imam HTC ONE X i sasvim mi lepo radi sve na 4.1.1 sto se mene tice ne moraju nista da diraju. Pre njega sam imao Desire i svaki upgrade me je nervirao jer je sve vise opterecivao telefon i punio memoriju, pa sam instalirao CM7 i to radi sve perfek i dan danas. Idite malo prosetajte lepo je vreme, radite nesto pametno...

zoran dj

pre 10 godina

durantula, (da citiram jednog komentatora od pre meki dan) dragi trollu,s4 je bolji telefon od one (osim zvucnika), a one s jeste bio vrh ponude htc vise od mesec dana a bio je i papreno skup, inace crna verzija se ljusti boja( toliko o cuvenom kvalitetu), ali nastavi ti da zivis u svojim snovima

Nikola

pre 10 godina

Moj telefon je Samsung, izašao februara 2012., nikad nije bio vodeći telefon, izašao je posle sgs2, ali je slabiji od njega. Dobiće android 4.2. Po meni sasvim korektno od Samsunga jer je prošlo dovoljno i mogli su da kažu ma nema update za vas. Kupljen dolazi sa 2.3.6, ali su update-ovali na 4.1. Ics nisu pravili. @iKorisnik, naravno da baguje kad je beta verzija. Brza i stabilna verzija izlazi tek na proleće.

gagi990

pre 10 godina

Ista prica i sa htc evo 3D,ja sam zadovolajn sa lumiom a imao sam s3 i pre toga iphone 4,apple daje 5 godina po telefonu sto je za svaku pohvalu,nokia nije dala update za lumiu 800 ostala je na 7.8 ali zato moja sadasnja lumia 920 dobice 9!Samsung pusti update ali kasne dosta,evo na s3 jos nisu pustili 4.2.2 a kada je izasao,kasne i po 6-10 meseci,istina je da bolje ikad,nego nikad!Steta sto svaki proizvodjac telefona ne pusta update sony,lg i htc,samsung je sto se toga tice ali da,ubrzaju!Jabuka je vrh sam i svaka cast tu su kraljevi

dejan

pre 10 godina

Htc ima verovatno jednu od najgorih servisnih mreza u Srbiji (onaj Begram je sramota) a izgleda da i sa podrskom krecu u tom smeru. Btw, imam Htc One X i radi odlicno, ali zbog navedenih razloga nisam siguran da cu opet kupovati Htc. Dosad sam za SGS3 i 4 govorio da im je najveca mana sto su Samsung, izgleda da ce od tako (barem za mene) biti i kad je HTC u pitanju.

necrophagist

pre 10 godina

Imam htc one s i na njemu sam imao custom rom 4.2.2. Super radi ali jedini problem je sto kamera ne radi na ovoj verziji. Pa sam ga vratio na stock.

MrBrankoNs

pre 10 godina

Beta verzija....zvanicni update na iOS7 tek na jesen.
Updateovao sam iPhone 4 na iOS7 i toliko je spor da je to neverovatno! Kakva crna podrška Apple-a.
(iKorisnik, 06. jul 2013 18:05)

nikola87

pre 10 godina

@bez_predrasude: da li ta zaista poredis desire s i note 2? Od srednjih i nizih modela i ne mozes da ocekujes da dobijaju updateove 3 godine... Ni samsung nije nista bolji u tom pitanju (super je to sto oni updateuju i dalje gs2 ali to je svejedno nekadasnji top model!). Ajd da vidim da neki samung galaksi ace dobije android 4.3 ili koji vec bude sledeci. @iKorisnik: da li ti znas sta znaci beta? Ios 7 sigurno nisi mogao instalirati sa prostim next, next, next ,vec si se napravio pametan i skinuo beta verziju koja i nije namenjena korisnicima nego developerima i posle kukas... Sta si ocekivao?

мика

pre 10 godina

Замисли нема ажурирања. Да сам њих чекао никад не бих имао 2.3 на свом wildfire. Овако сам га рутово и инсталирао cyanogenmod ;-)

Benny Hill

pre 10 godina

kupio sam One S pre 2 nedelje za 230 eura u Moskvi.Novi,sa garantijom.stvarno radi brzo,pre toga sam ima HTC sensation,i razlika se oseca.A danas slusam da nece biti update.Posle ove vesti kako da se osecamu vezi HTC.Bas ih briga za kliente.Fora im je cim telefon puni godinu treba da ha bacis u smece ili da nelome daris pa da kupis najnovi koji prodaju po 500 eura,onda bukvalno za godinu im pada cena za polovinu.Ovaj One S pre godinu kostao u Moskvi 500 eura,a danas 230.Kao sad HTC ONe je 520 eura,a za godinu isto ce biti.Jedno slovo,posle ovoga,kupicu plastiku Samsung,bolje plastika barem cu znati da se klient/musterija ceni.

Milo

pre 10 godina

@durantula okc Hahaha, ovo isto ceka i vlasnike Htc One modela, samo kroz nekih mesec dana. Isto se svojevremeno meni desilo sa Desire-om i zato sam rekao zbogom Htc.Kazes nije OneS vrh ponude, a sta je bio One S nego vrh ponude odmah ispod One X. Pa zar ne mogu toliko da izadju u susret korisnicima i da apdejtuju dva modela nego ih tretiraju kao idiote i doslovce kazu ako hocete noviju verziju androida kupite One. Dzabe sto ti navodis aluminijum, savrseni dizajn, zvucnike i Zoe kad im politika odnosa prema korisnicima ne valja ni pet para. Ovakvim postupcima koji se ponavljaju pocev od Desire, Desire HD, Sensation i sad preko One serije, samo odbijaju buduce korisnike kao i sadasnje jer tesko da ce u danasnje vreme uspeti da nekog za*ebu dva puta. Samsung i Apple su mama naspram Htc u odnosu prema korisnicima, softverskoj podrsci starih flagship modela jer ne zaboravljaju da je i onaj koji ima sada vec zastarele npr Iphone 4s ili Sgs3 je jednom iskesirao ogromne pare za taj uredjaj pa je red da dobije podrsku bar dve godine i da mu se priblizi korisnicko iskustvo sa novijeg vodeceg modela.

boki

pre 10 godina

prodajem HTC one hitno odmah,kada vidim da samsung ima podrsku za svoje telefone nize klase koji su izasli pre dve godine ne preostaje mi nista drugo nazalost

vladica

pre 10 godina

jel to htc zeli da sebi digne i nadgrobnu plocu pre totalnog kraja sa epitafom: pravili smo dobre i lepe telefone ali nas nesto nije bilo briga za ljude nakon sto pazare isti.
ja sam svojevremeno razmisljao da odustanem od htc-a kada su oni najavili pa odustali od ics-a za moj desire hd uz obrazlozenje da ne radi dobro - a izbacili istovremeno nekoliko novih modela hardverski slabijih od dhd a sa ics verezijom ( sto je bilo cool - ja vec skoro godinu vozim viper ics 4.0.4 sa sense 3.6, portovan sa nekog slabijeg One bez problema), a dilemu sam reazresio kad su modeli koji su me interesovali poceli izlaziti sa neizmenjivom baterijom i bez sd slota. ne pustiti 4.2.2 (pa i sledece verzije) na dobar a i skup fon star godinu ipo je vrhunac nepostovanja njegovog visocanstva kupca i to ce i ugasiti htc na kraju.

Pekshn

pre 10 godina

Pa ima skoro godinu i po odkad je izasao i jos nije bio najbolji njihov telefon (дурантула окц, 06. jul 2013 13:10) Ne bih rekao, mislim da je One S ipak bio bolji od One X. Brzi i kvalitetniji, tj. bolja izrada...

Che

pre 10 godina

XDA... 'Stable' CM... Jel' vi stvarno mislite da će velika većina vlasnika smartfona prčkati po uređajima s custom rom-ovima? Get real... (Kornjača Rade, 06. jul 2013 17:50)

sto bi se reklo-ko ga j**e, sto uzima smartphone ako ne zna da ga koristi.

mariner

pre 10 godina

@ samsung user, hvala na odgovoru. ipak, i dalje mi se cini da se apdejtom poboljsavaju ponajvise nijanse (u brzini, otpornosti...) a ne toliko epohalno vidljive falinke u radu sistema. recimo nesto u cemu obicni (l)useri kao ja ne vide veliku promenu. imam polubedni alcatel ot 985, na 2.3 i ako ga rasteretim od mora predpubicnih aplikacija i pozadinskih funkcija i dalje radi pristojno dobro za sve pare: za igrice nije, ali za obradu texta i light surf i e knjige sasvim je dobar i pouzdan. i dalje ne znam zasto je izostanak apdejta ovoj htc telefoncini tolika mana? nisam trol, to sam i napisao jer ko da sam znao da ce neko tako da me etiketira - prosto sam korisnik koji koristi telefon za mail, surf, pisanje i citanje... vokmen i radio na stranu. hvala i pozdrav!

goran

pre 10 godina

Smarate sa tim komentarima valjda oni najbolje znaju koliko i sta treba da ubace, vidim ove verzije preko 4 jedu zivu decu , pevaju i kuvaju rucak, ja imam 2.3.5 radi odlicno, zavrsava poso , Htc je zakon uzmite One u ruke i S4 i sve ce vam biti jasno...

Steff

pre 10 godina

Neko je pitao zbog cega su bitni update-i (sa 2.2 na 2.3 ili slicno). Evo objasnjenja. Iako se GUI mozda ne menja i ne dobijate nikakve nove funkcije, update je veoma vazan zbog optimizovanja sistema, smanjivanja laga, zakrpljivanja mnogo bezbednosnih propusta, brzi rad i manje gresaka a vise stabilnosti. Mozda vama 70ak MB updatea ne znaci apsolutno nista novo, ispod haube se desavaju promene koje su u 99 odsto slucajeva dobre sa vas i vas telefon. Uvek nastojte da imate najnovije verzije svih softvera, a ne samo Androida. Tako cete greske i eventualni upad u telefon zaobici. Pozdrav!

Kornjača Rade

pre 10 godina

XDA... 'Stable' CM... Jel' vi stvarno mislite da će velika većina vlasnika smartfona prčkati po uređajima s custom rom-ovima? Get real...

ne pisem sa mog telefona, ali ovde je durantula okc

pre 10 godina

Svi grešimo, svi grešimo, al' ti nisi smela.. Dobar deo komentatora ovde se kune u HTC i njihov kvalitet, ali ipak nije sve u super materijalima, ima nečega i u brizi o korisnicima. Ovaj model je bio vrhunac njihove ponude pre godinu dana, a već je "pušten niz vodu" što se tiče podrške i update-a..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lucidna duša, 6. jul 2013 14:45)

One S nikad nije bio vrhunac njihove ponude, zato i ne mozete da ocekujete mnogo apdejtova...sta ste opet poceli sa samsungom, moze S4 da dobije i android 8.1.2, nikad nece da bude dobar kao htc one

Psn

pre 10 godina

Jeste malo bezveze za HOS, ali "zivotni ciklus" fonova i jeste u principu 2 godine, posle čega nam operateri daju nov uređaj. HOS je eto, završio 6 meseci ranije. Nije za pohvalu, ali nije ni kraj sveta.. vreme brzo prolazi, pa će i tih 6 meseci proći. Taman na vreme za Android 5.0 :)

Joksa

pre 10 godina

Ako toliko želite update, xda-developers.com uvek postoji. Cm10 takođe ima za one s čak mislim da je stable. Tako da stvarno ne razumem čemu tolika buka oko prekidanja update-a kada je već moguće imati 4.2.

stranac

pre 10 godina

Niste vi nikog iznenadili, jel to je vasa specialiteta vec duzi niz godina, sve sa ciljem nebi li kupovali novij model svakih godinu dana, pa posle se pitaju zasto pada trzni deo. Kvalitet HTC izrade je ne sporan, medzutim cena je previsoka, plus jim update uvek kasne naspram kokurencije ili je kratkog daha. Trebacete da menjate politiku jel inace vas nece vise biti u tom obliku. Postace te margina.

lucidna duša

pre 10 godina

Svi grešimo, svi grešimo, al' ti nisi smela.. Dobar deo komentatora ovde se kune u HTC i njihov kvalitet, ali ipak nije sve u super materijalima, ima nečega i u brizi o korisnicima. Ovaj model je bio vrhunac njihove ponude pre godinu dana, a već je "pušten niz vodu" što se tiče podrške i update-a..

re

pre 10 godina

pa dakako bi se prodavali telefoni novi kad bi imali update tako je mikrosoft pravio vazda zahtevnije os da bi morali kupovat nove kompjutere

mariner

pre 10 godina

izvinite zaista nisam upucen - ali zasto je toliko bitno da moras da imas apdejtovane androide u decimalama: npr sa 4.1 na 4.2 i slicno? evo npr ja imam 2.3 i ne vidim da sam nesto pocastvovan sto nisam 2.2 ili uskracen sto nije recimo 2.4.
ne trolujem, prosto pitam. hvala.

Bole

pre 10 godina

Popunite peticiju i pordrzite zahtev da One S dobije novi update:
https://www.change.org/petitions/htc-give-the-one-s-continued-support-like-the-one-x#supporters

bez_predrasuda

pre 10 godina

Pre dve godine (+ neki mesec) supruzi sam kupio HTC Desire S. Za dve godine nije dobila ni jedan update Androida 2.36. U isto vreme moj Samsung Nexus S je otišao na Android 4.2.
Za 8 meseci koliko imam Note2 dobio sam već tri puta OTA apdejte. I onda se neko čudi zašto je HTC izgubio trku sa Samsungom. Može Samsung biti plastična "igračka" i mogu ga oponenti nazivati i šljamsungom, ali ta firma prodaje vrhunski hardver za 100€ manje po jedinici proizvoda od HTC i 200€ manje od Epla i daje podršku za prodati proizvod duže od bilo kog proizvođača Android telefona. Zato su prvi po prodaji. Kada bi se LG i Sony ugledali na Samsung po podršci korisnicima, onda bih vrlo rado probao i njihove uređaje. HTC nikada više.

Alexandrius

pre 10 godina

E zbog ovoga nikada neću kupiti HTC. Sgs 2
je izašao sa Gingerbread-om, dobio je dva velika update-a (ICS i Jelly Bean) do sada, a šuška se da će dobiti i 4.2.2. Eto zato je Samsung na vrhu uprkos kvalitetu izrade HTC-a. Čak i da HTC ulaže u reklamu opet mu to ne bi pomoglo uz ovakve odluke, ovo je ipak najveća reklama, zar ne?

Mik

pre 10 godina

Evo zasto napustam android - lupis 350eu za telefon dobijas jedan ili nekad ni jedan update i to kad proizvodjac dozvoli pa onda kad zemlja u kojoj zivis dodje na red i onda kad tvoj operator se smiluje.Vlasnici iphone4 su imali ios4 pa ios5,ios6, a dobice i ios7 znaci telefon koji je izasao pre tri godine je uvek aktuelan a mi sa androidom moramo menjati telefon svake godine- gotovo je prelazim na aplle i ios i sa tabletom i sa telefonom i sta me briga za tzv otvoren i toboze slobodan android

xperia

pre 10 godina

Е то је разлог зашто сам са HTC-а прешао на SONY.
HTC је супер телефон, квалитетан и све али има одватну подршку и то им не ваља.
SONY RULES!!

Aleksandar

pre 10 godina

Loše vesti za sve vlasnike svih android uređaja, onih u prodaji i onih koji će se tek pojaviti. Možete očekivati jedan zvanični apdejt i to je to. Zato, ako volite da se bakćete, uvek kupujte uređaj koji ima veliku podršku zajednice. A ako ne volite, kakve veze imaju apdejti. Radiće i više nego dovljno dobro i tako nerutovan na fabričkom romu.

cage

pre 10 godina

Steta... Imam Htc ONE, imam i S3... jbg bolji mi je ONE, ali nemaju marketing i prave ovakve greske, a nije mi jasno zasto imaju potencijala za mnogo vise...

pedjakis

pre 10 godina

bravo za htc i za ovaj potez, pokazali su koliko su ozbiljna firma i koliko misle na svoje korisnike. podsetnik da ne kupujem neki htc ubuduce.

Mik

pre 10 godina

Evo zasto napustam android - lupis 350eu za telefon dobijas jedan ili nekad ni jedan update i to kad proizvodjac dozvoli pa onda kad zemlja u kojoj zivis dodje na red i onda kad tvoj operator se smiluje.Vlasnici iphone4 su imali ios4 pa ios5,ios6, a dobice i ios7 znaci telefon koji je izasao pre tri godine je uvek aktuelan a mi sa androidom moramo menjati telefon svake godine- gotovo je prelazim na aplle i ios i sa tabletom i sa telefonom i sta me briga za tzv otvoren i toboze slobodan android

bez_predrasuda

pre 10 godina

Pre dve godine (+ neki mesec) supruzi sam kupio HTC Desire S. Za dve godine nije dobila ni jedan update Androida 2.36. U isto vreme moj Samsung Nexus S je otišao na Android 4.2.
Za 8 meseci koliko imam Note2 dobio sam već tri puta OTA apdejte. I onda se neko čudi zašto je HTC izgubio trku sa Samsungom. Može Samsung biti plastična "igračka" i mogu ga oponenti nazivati i šljamsungom, ali ta firma prodaje vrhunski hardver za 100€ manje po jedinici proizvoda od HTC i 200€ manje od Epla i daje podršku za prodati proizvod duže od bilo kog proizvođača Android telefona. Zato su prvi po prodaji. Kada bi se LG i Sony ugledali na Samsung po podršci korisnicima, onda bih vrlo rado probao i njihove uređaje. HTC nikada više.

cage

pre 10 godina

Steta... Imam Htc ONE, imam i S3... jbg bolji mi je ONE, ali nemaju marketing i prave ovakve greske, a nije mi jasno zasto imaju potencijala za mnogo vise...

Alexandrius

pre 10 godina

E zbog ovoga nikada neću kupiti HTC. Sgs 2
je izašao sa Gingerbread-om, dobio je dva velika update-a (ICS i Jelly Bean) do sada, a šuška se da će dobiti i 4.2.2. Eto zato je Samsung na vrhu uprkos kvalitetu izrade HTC-a. Čak i da HTC ulaže u reklamu opet mu to ne bi pomoglo uz ovakve odluke, ovo je ipak najveća reklama, zar ne?

Steff

pre 10 godina

Neko je pitao zbog cega su bitni update-i (sa 2.2 na 2.3 ili slicno). Evo objasnjenja. Iako se GUI mozda ne menja i ne dobijate nikakve nove funkcije, update je veoma vazan zbog optimizovanja sistema, smanjivanja laga, zakrpljivanja mnogo bezbednosnih propusta, brzi rad i manje gresaka a vise stabilnosti. Mozda vama 70ak MB updatea ne znaci apsolutno nista novo, ispod haube se desavaju promene koje su u 99 odsto slucajeva dobre sa vas i vas telefon. Uvek nastojte da imate najnovije verzije svih softvera, a ne samo Androida. Tako cete greske i eventualni upad u telefon zaobici. Pozdrav!

Kornjača Rade

pre 10 godina

XDA... 'Stable' CM... Jel' vi stvarno mislite da će velika većina vlasnika smartfona prčkati po uređajima s custom rom-ovima? Get real...

xperia

pre 10 godina

Е то је разлог зашто сам са HTC-а прешао на SONY.
HTC је супер телефон, квалитетан и све али има одватну подршку и то им не ваља.
SONY RULES!!

lucidna duša

pre 10 godina

Svi grešimo, svi grešimo, al' ti nisi smela.. Dobar deo komentatora ovde se kune u HTC i njihov kvalitet, ali ipak nije sve u super materijalima, ima nečega i u brizi o korisnicima. Ovaj model je bio vrhunac njihove ponude pre godinu dana, a već je "pušten niz vodu" što se tiče podrške i update-a..

pedjakis

pre 10 godina

bravo za htc i za ovaj potez, pokazali su koliko su ozbiljna firma i koliko misle na svoje korisnike. podsetnik da ne kupujem neki htc ubuduce.

vladica

pre 10 godina

jel to htc zeli da sebi digne i nadgrobnu plocu pre totalnog kraja sa epitafom: pravili smo dobre i lepe telefone ali nas nesto nije bilo briga za ljude nakon sto pazare isti.
ja sam svojevremeno razmisljao da odustanem od htc-a kada su oni najavili pa odustali od ics-a za moj desire hd uz obrazlozenje da ne radi dobro - a izbacili istovremeno nekoliko novih modela hardverski slabijih od dhd a sa ics verezijom ( sto je bilo cool - ja vec skoro godinu vozim viper ics 4.0.4 sa sense 3.6, portovan sa nekog slabijeg One bez problema), a dilemu sam reazresio kad su modeli koji su me interesovali poceli izlaziti sa neizmenjivom baterijom i bez sd slota. ne pustiti 4.2.2 (pa i sledece verzije) na dobar a i skup fon star godinu ipo je vrhunac nepostovanja njegovog visocanstva kupca i to ce i ugasiti htc na kraju.

mariner

pre 10 godina

izvinite zaista nisam upucen - ali zasto je toliko bitno da moras da imas apdejtovane androide u decimalama: npr sa 4.1 na 4.2 i slicno? evo npr ja imam 2.3 i ne vidim da sam nesto pocastvovan sto nisam 2.2 ili uskracen sto nije recimo 2.4.
ne trolujem, prosto pitam. hvala.

Aleksandar

pre 10 godina

Loše vesti za sve vlasnike svih android uređaja, onih u prodaji i onih koji će se tek pojaviti. Možete očekivati jedan zvanični apdejt i to je to. Zato, ako volite da se bakćete, uvek kupujte uređaj koji ima veliku podršku zajednice. A ako ne volite, kakve veze imaju apdejti. Radiće i više nego dovljno dobro i tako nerutovan na fabričkom romu.

stranac

pre 10 godina

Niste vi nikog iznenadili, jel to je vasa specialiteta vec duzi niz godina, sve sa ciljem nebi li kupovali novij model svakih godinu dana, pa posle se pitaju zasto pada trzni deo. Kvalitet HTC izrade je ne sporan, medzutim cena je previsoka, plus jim update uvek kasne naspram kokurencije ili je kratkog daha. Trebacete da menjate politiku jel inace vas nece vise biti u tom obliku. Postace te margina.

mariner

pre 10 godina

@ samsung user, hvala na odgovoru. ipak, i dalje mi se cini da se apdejtom poboljsavaju ponajvise nijanse (u brzini, otpornosti...) a ne toliko epohalno vidljive falinke u radu sistema. recimo nesto u cemu obicni (l)useri kao ja ne vide veliku promenu. imam polubedni alcatel ot 985, na 2.3 i ako ga rasteretim od mora predpubicnih aplikacija i pozadinskih funkcija i dalje radi pristojno dobro za sve pare: za igrice nije, ali za obradu texta i light surf i e knjige sasvim je dobar i pouzdan. i dalje ne znam zasto je izostanak apdejta ovoj htc telefoncini tolika mana? nisam trol, to sam i napisao jer ko da sam znao da ce neko tako da me etiketira - prosto sam korisnik koji koristi telefon za mail, surf, pisanje i citanje... vokmen i radio na stranu. hvala i pozdrav!

Boki

pre 10 godina

@cage Ima ljudi koji ne znaju i ne razumeju se u flashovanje, custom romove, ne znaju šta je, uopšte, XDA... Pa ipak, vole da imaju najnoviju verziju softvera na svom uređaju. Eto, njima je potreban OTA update i meni tu ništa nije čudno. Ako je platio i u većini slučajeva, debelo preplatio, uređaj, čovek očekuje da kompanija izbaci taj update.

Milo

pre 10 godina

@durantula okc Hahaha, ovo isto ceka i vlasnike Htc One modela, samo kroz nekih mesec dana. Isto se svojevremeno meni desilo sa Desire-om i zato sam rekao zbogom Htc.Kazes nije OneS vrh ponude, a sta je bio One S nego vrh ponude odmah ispod One X. Pa zar ne mogu toliko da izadju u susret korisnicima i da apdejtuju dva modela nego ih tretiraju kao idiote i doslovce kazu ako hocete noviju verziju androida kupite One. Dzabe sto ti navodis aluminijum, savrseni dizajn, zvucnike i Zoe kad im politika odnosa prema korisnicima ne valja ni pet para. Ovakvim postupcima koji se ponavljaju pocev od Desire, Desire HD, Sensation i sad preko One serije, samo odbijaju buduce korisnike kao i sadasnje jer tesko da ce u danasnje vreme uspeti da nekog za*ebu dva puta. Samsung i Apple su mama naspram Htc u odnosu prema korisnicima, softverskoj podrsci starih flagship modela jer ne zaboravljaju da je i onaj koji ima sada vec zastarele npr Iphone 4s ili Sgs3 je jednom iskesirao ogromne pare za taj uredjaj pa je red da dobije podrsku bar dve godine i da mu se priblizi korisnicko iskustvo sa novijeg vodeceg modela.

cage

pre 10 godina

Ljudi ajmo ovako... Citam komentare i zaista me nerviraju ljudi... Nemaju ni jedan od pomenutih telefona, a samo pljuju... Koristim trenutno sad S3 i HTC ONE... I tri nedelje sam koristio S4... Kod Htc stvari stoje ovako nmg da izvadim bateriju-na s3 je u zivotu nisam izvadio nikad nisam imao potrebe za tim, znaci to mi nije mana... Sporni update-i, S3 mi je custom rom-u... Zasto? Pa 4.2 nije bilo izgleda da cu skoro dobiti, a kada koristite Samsung morate da znate jednu vrlo bitnu stvar, a to je da Samsung ima iskorisceno od pocetka negde izmedju 500-600mb ram memorije sto je previse jer ima dosta gluposti koje se nmg ugasiti... i zato imam custom rom i opet nije izvucen max tog telefona... Ko kaze drugacije laze...! Sve gluposti koje S3 i S4 imaju, ONE nema.... Drzao sam ugasene... Jer za senzore koji rade detektujuci oci potrebno je idealno osvetljenje, i vremenom krenu da nerviraju, drugo sve te gluposti zauzimaju ram koji je i onako pretrpan fabrickim glupostima i trose naravno bateriju... i da covek je na XDA postavio taj najprostiji rom na kome je svoice recimo izbacen... nepostoji uposte... I za kraj... Kome je update neophodan jer bez toga ne moze dalje da nastavi zivot ima XDA ko to ne zna da uradi njemu UPDATE NI NE TREBA... I sledeci put bar kostiti telefone koje pljujete, jer ovako je zaista smesno... Ja sam zbog navedenih primera i zeljan promene uzeo HTC ONE... Ko uzme S4 ili HTC ONE jer sve su ovo finese oba telefona su brutalna, a ostalo je stvar ukusa....

gagi990

pre 10 godina

Ista prica i sa htc evo 3D,ja sam zadovolajn sa lumiom a imao sam s3 i pre toga iphone 4,apple daje 5 godina po telefonu sto je za svaku pohvalu,nokia nije dala update za lumiu 800 ostala je na 7.8 ali zato moja sadasnja lumia 920 dobice 9!Samsung pusti update ali kasne dosta,evo na s3 jos nisu pustili 4.2.2 a kada je izasao,kasne i po 6-10 meseci,istina je da bolje ikad,nego nikad!Steta sto svaki proizvodjac telefona ne pusta update sony,lg i htc,samsung je sto se toga tice ali da,ubrzaju!Jabuka je vrh sam i svaka cast tu su kraljevi

re

pre 10 godina

pa dakako bi se prodavali telefoni novi kad bi imali update tako je mikrosoft pravio vazda zahtevnije os da bi morali kupovat nove kompjutere

boki

pre 10 godina

prodajem HTC one hitno odmah,kada vidim da samsung ima podrsku za svoje telefone nize klase koji su izasli pre dve godine ne preostaje mi nista drugo nazalost

Joksa

pre 10 godina

Ako toliko želite update, xda-developers.com uvek postoji. Cm10 takođe ima za one s čak mislim da je stable. Tako da stvarno ne razumem čemu tolika buka oko prekidanja update-a kada je već moguće imati 4.2.

Che

pre 10 godina

XDA... 'Stable' CM... Jel' vi stvarno mislite da će velika većina vlasnika smartfona prčkati po uređajima s custom rom-ovima? Get real... (Kornjača Rade, 06. jul 2013 17:50)

sto bi se reklo-ko ga j**e, sto uzima smartphone ako ne zna da ga koristi.

goran

pre 10 godina

Smarate sa tim komentarima valjda oni najbolje znaju koliko i sta treba da ubace, vidim ove verzije preko 4 jedu zivu decu , pevaju i kuvaju rucak, ja imam 2.3.5 radi odlicno, zavrsava poso , Htc je zakon uzmite One u ruke i S4 i sve ce vam biti jasno...

Psn

pre 10 godina

Jeste malo bezveze za HOS, ali "zivotni ciklus" fonova i jeste u principu 2 godine, posle čega nam operateri daju nov uređaj. HOS je eto, završio 6 meseci ranije. Nije za pohvalu, ali nije ni kraj sveta.. vreme brzo prolazi, pa će i tih 6 meseci proći. Taman na vreme za Android 5.0 :)

мика

pre 10 godina

Замисли нема ажурирања. Да сам њих чекао никад не бих имао 2.3 на свом wildfire. Овако сам га рутово и инсталирао cyanogenmod ;-)

Bole

pre 10 godina

Popunite peticiju i pordrzite zahtev da One S dobije novi update:
https://www.change.org/petitions/htc-give-the-one-s-continued-support-like-the-one-x#supporters

nikola87

pre 10 godina

@bez_predrasude: da li ta zaista poredis desire s i note 2? Od srednjih i nizih modela i ne mozes da ocekujes da dobijaju updateove 3 godine... Ni samsung nije nista bolji u tom pitanju (super je to sto oni updateuju i dalje gs2 ali to je svejedno nekadasnji top model!). Ajd da vidim da neki samung galaksi ace dobije android 4.3 ili koji vec bude sledeci. @iKorisnik: da li ti znas sta znaci beta? Ios 7 sigurno nisi mogao instalirati sa prostim next, next, next ,vec si se napravio pametan i skinuo beta verziju koja i nije namenjena korisnicima nego developerima i posle kukas... Sta si ocekivao?

Benny Hill

pre 10 godina

kupio sam One S pre 2 nedelje za 230 eura u Moskvi.Novi,sa garantijom.stvarno radi brzo,pre toga sam ima HTC sensation,i razlika se oseca.A danas slusam da nece biti update.Posle ove vesti kako da se osecamu vezi HTC.Bas ih briga za kliente.Fora im je cim telefon puni godinu treba da ha bacis u smece ili da nelome daris pa da kupis najnovi koji prodaju po 500 eura,onda bukvalno za godinu im pada cena za polovinu.Ovaj One S pre godinu kostao u Moskvi 500 eura,a danas 230.Kao sad HTC ONe je 520 eura,a za godinu isto ce biti.Jedno slovo,posle ovoga,kupicu plastiku Samsung,bolje plastika barem cu znati da se klient/musterija ceni.

Pekshn

pre 10 godina

Pa ima skoro godinu i po odkad je izasao i jos nije bio najbolji njihov telefon (дурантула окц, 06. jul 2013 13:10) Ne bih rekao, mislim da je One S ipak bio bolji od One X. Brzi i kvalitetniji, tj. bolja izrada...

Che

pre 10 godina

Znaci smartphone nije za ljude koji bi da telefoniraju, salju mail, sms, koriste internet itd, vec je za geekove koji bi po ceo dan da ceprkaju po njemu i flashuju romove? Ni blesav ne bih na telefonu od 500 i kusur evra flashovao rom koji je sklepao neki dokonas. (mmx, 07. jul 2013 00:29)
Znas kako, Ferari se ne kupuje da bi ga vozio po Kneza Milosa.To rade cobani i skorojevici, plitki ljudi.
Za net, sms, poziv i mail ne treba telefon od 500 evra.
A taj dokonas ume da napravi rom za telefon od 500e, a ti samo da kuckas poruke na istom.

Alexandrius

pre 10 godina

@ Cage

Ne bih se složio da je nebitno odakle dolazi update, ako dam 400-500 eura za telefon onda očekujem da taj telefon ima podršku proizvođača minimum dve godine. Nikako nije isto kada ti odradiš OTA update oficijelno i kad uzmeš sam da flešuješ neki custom ROM sklepan od strane entuzijasta koji nemaju nikakvu odgovornost prema tebi jer te nisu ni tukli po ušima da skidaš i instaliraš njihov ROM. Da ne govorim o tome koliko sam postupak root-a i flash-a zavisi od čiste sreće, bez obzira na znanje. Dovoljno je da ti se komp zakuca tokom procesa i ćao, ili da ti napon za trenutak padne više no što napajanje može da "ispegla" pa da ti komp zaštuca i opet ćao. Ovo drugo je poseban problem bar kod mene, zbog naglog pada napona prilikom root-a WF-a sam jedva uspeo da ga sačuvam od brikovanja.

Marko nb

pre 10 godina

Jedan od razloga zasto sam digao ruke od HTC telefona a sa time i svih android telefona. Sramno je da musterija kupi najskuplji telefon neke kompanije i posle 1 god ugase podrsku i ocekuju izgleda da sada taj isti covek ode i kupi drugi. Samo ako covek poludi. Nije ni cudo sto propadaju.

necrophagist

pre 10 godina

Imam htc one s i na njemu sam imao custom rom 4.2.2. Super radi ali jedini problem je sto kamera ne radi na ovoj verziji. Pa sam ga vratio na stock.

mmx

pre 10 godina

@Che
Znaci smartphone nije za ljude koji bi da telefoniraju, salju mail, sms, koriste internet itd, vec je za geekove koji bi po ceo dan da ceprkaju po njemu i flashuju romove? Ni blesav ne bih na telefonu od 500 i kusur evra flashovao rom koji je sklepao neki dokonas.

Glogoljub

pre 10 godina

Updateovao sam iPhone 4 na iOS7 i toliko je spor da je to neverovatno! Kakva crna podrška Apple-a.
(iKorisnik, 6. jul 2013 18:05)

Pa verovatno je podrška predviđena za period nakon što zvanično puste iOS 7. Sad je dostupna samo beta, i to developerima, a po tvom komentaru bih se usudio reći da nisi baš developer.

ne pisem sa mog telefona, ali ovde je durantula okc

pre 10 godina

Svi grešimo, svi grešimo, al' ti nisi smela.. Dobar deo komentatora ovde se kune u HTC i njihov kvalitet, ali ipak nije sve u super materijalima, ima nečega i u brizi o korisnicima. Ovaj model je bio vrhunac njihove ponude pre godinu dana, a već je "pušten niz vodu" što se tiče podrške i update-a..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lucidna duša, 6. jul 2013 14:45)

One S nikad nije bio vrhunac njihove ponude, zato i ne mozete da ocekujete mnogo apdejtova...sta ste opet poceli sa samsungom, moze S4 da dobije i android 8.1.2, nikad nece da bude dobar kao htc one

dejan

pre 10 godina

Htc ima verovatno jednu od najgorih servisnih mreza u Srbiji (onaj Begram je sramota) a izgleda da i sa podrskom krecu u tom smeru. Btw, imam Htc One X i radi odlicno, ali zbog navedenih razloga nisam siguran da cu opet kupovati Htc. Dosad sam za SGS3 i 4 govorio da im je najveca mana sto su Samsung, izgleda da ce od tako (barem za mene) biti i kad je HTC u pitanju.

zoran dj

pre 10 godina

durantula, (da citiram jednog komentatora od pre meki dan) dragi trollu,s4 je bolji telefon od one (osim zvucnika), a one s jeste bio vrh ponude htc vise od mesec dana a bio je i papreno skup, inace crna verzija se ljusti boja( toliko o cuvenom kvalitetu), ali nastavi ti da zivis u svojim snovima

Ivca

pre 10 godina

Kao da je toliko bitno da li ima 4.1.1 ili 4.2.2 sta se bre lozite toliko. Samo ce vam telefon napuniti jos gomilom gluposti koje realno necete koristiti ni 5%. Ja imam HTC ONE X i sasvim mi lepo radi sve na 4.1.1 sto se mene tice ne moraju nista da diraju. Pre njega sam imao Desire i svaki upgrade me je nervirao jer je sve vise opterecivao telefon i punio memoriju, pa sam instalirao CM7 i to radi sve perfek i dan danas. Idite malo prosetajte lepo je vreme, radite nesto pametno...

ASP

pre 10 godina

slazem se sa komentarima da odvracaju kupce od kupovine htc telefona, ali ipak morate uzeti u obzir jednu cinjenicu a to je da ih je bas briga za bedna trzista poput naseg gde ce da vam obezbedjuju podrsku narednih 7 godina, a vi ste za sgs4 ili htc one stedeli pare godinu dana. u razvijenim zemljama telefoni ne predstavljaju neki poseban izdatak i najcesce se menjaju na 1 godinu eventualno 2. izmedju ostalog i sami ste svedoci kako apple i pored odlicne podrske sisa njihove korisnike i prodaje nove telefone svake godine iako su zadnje 3 verzije hardverski slicne uz neke minorne izmene.

Nikola

pre 10 godina

Moj telefon je Samsung, izašao februara 2012., nikad nije bio vodeći telefon, izašao je posle sgs2, ali je slabiji od njega. Dobiće android 4.2. Po meni sasvim korektno od Samsunga jer je prošlo dovoljno i mogli su da kažu ma nema update za vas. Kupljen dolazi sa 2.3.6, ali su update-ovali na 4.1. Ics nisu pravili. @iKorisnik, naravno da baguje kad je beta verzija. Brza i stabilna verzija izlazi tek na proleće.

sky

pre 10 godina

Evo zasto napustam android - lupis 350eu za telefon dobijas jedan ili nekad ni jedan update i to kad proizvodjac dozvoli pa onda kad zemlja u kojoj zivis dodje na red i onda kad tvoj operator se smiluje.Vlasnici iphone4 su imali ios4 pa ios5,ios6, a dobice i ios7 znaci telefon koji je izasao pre tri godine je uvek aktuelan a mi sa androidom moramo menjati telefon svake godine- gotovo je prelazim na aplle i ios i sa tabletom i sa telefonom i sta me briga za tzv otvoren i toboze slobodan android
(Mik, 6. jul 2013 13:14)

Ja sam presao pre 10ak dana i prezadovoljan sam. Prva dva dana nisam mogao da se opasuljim jer sam navikao na android, ali posle toga samo milina. Otkako sam kupio Iphone 5 do sada nisam NIJEDNOM resetovao telefon. Stari Galaxy S+ sam morao da resetujem po par puta dnevno (mada me je solidno sluzio god i po dana) posto sam ga napunio aplikacijama cak ni wipe nije pomogao jer se vrlo brzo uspori posle toga, o bagovima da ne pricam.. a o updateu sam mogao samo da samnjam posto uopste nije radio nijendom. Stvarno je tacna ona narodna:"Kolko para tolko muzike". Meni je potreban stabilan i pouzdan smart telefon a tu je jabuka neprikosnovena.

laki

pre 10 godina

Ne razumem ljude, update pa update, sta stim. ja sam uzeo HTC Desire C, spor do bola, lepo sam nasao dobar custom rom, sa OC cernelom, sad radi kao zmaj. Inace mogu da mu ubacim i 4.2.2 ali mi je Jelly Bean skroz ruzan, nekako mi nema dusu taj operativni sistem, cak mislim da je ICS bolji operativni sistem. Mislim da je najbitnija stvar kernel kod telefona ne sam os po sebi. I da, ko da vecina tj. 99% korisnika i koristi tel za nesto zestoko pa im treba taj update. Sto bi rekli za prosecnog korisnika Stock ROM je najbolji. Sve ostalo je sminka.

MrBrankoNs

pre 10 godina

Beta verzija....zvanicni update na iOS7 tek na jesen.
Updateovao sam iPhone 4 na iOS7 i toliko je spor da je to neverovatno! Kakva crna podrška Apple-a.
(iKorisnik, 06. jul 2013 18:05)

Swedenonline

pre 10 godina

HTC je na svim zadnjim modelima ostavio otkljucan bootloader tako da ko stvarno ima potrebe, naci ce i znaje da nabaci custom rom. Dakako da je ovaj "ONE" samo low budget varijanta, koliko para toliko i muzike. Od HTCa dovoljno sto su ostavili opciju za lako flashovanje.

Milan

pre 10 godina

@DaLanik Evo ja, kao korisnik Desire HD-a kazem da je dobro sto nikada ICS nije stigao za ovaj model. ICS je bio promasaj od sistema, ako mene pitate, jos sa HTC Sense-om kad se ukombinuje... Instalirao sam custom rom sa ICS + htc sense, telefon je lagovao zestoko, tako da sam ga nakon jednog dana zamenio. Ubedjen sam da bi zvanicna verzija update-a za ovaj telefon bila jos sporija, tako da su uradili dobar potez. Jednostavno, sense je previse hardverski zahtevan, svaka verzija sve vise resursa trosi. Sada imam JB 4.2.2 sa apex launcherom i zadovoljan sam, jako je brz, stabilan. Trajace ovaj telefon jos neko vreme. :-)

coa

pre 10 godina

Ovo je jedan od razloga zašto sam se pre više od godinu dana odlučio za Symbian umesto Androida. Otkad sam kupio Nokiu X7 imao sam dva velika update-a: Nokia Belle & Nokia Belle Refresh. Pored toga, redovno (ponekad i mesečno) dobijam mala ažuriranja koja ispravljaju propuste, ažuriraju Nokia aplikacije, dodaju nove widgete...
Neko je pomenuo kako je Samsung vredan što se tiče ažuriranja. Iskren da budem, nisam primetio. Moj drug ima Galaxy S+ i nikad nije dobio ICS, niti će ga dobiti. Sa druge strane imamo Nokiu n8 koja je nastala 2010. u vreme Galaxy S-a, a i dalje dobija ažuriranja.
Jedini Samsung uređaji koji dobijaju normalno update su flagship telefoni, ostali uglavnom ne dobiju ništa, ili samo jedan update.
HTC One je po mom mišljenju, savršen komad hardvera sa užasnim softverom. Voleo bih da se HTC više potrudi na Windows Phone platformi, jer su im WP telefoni stvarno odlični. Imao sam HTC Magician sa Windows Mobile 2003 i bio sam prezadovoljan, kako hardverom, tako i softverom.
HTC je na Windows-u napravio, po mom mišljenju, jedan od najboljih telefona ikada napravljenih - legendarni HD2 :)
Cene HTC velike? Ispade da je puno dati 230€ za 8X, a da skoro 300€ nije puno za galaxy s2 o.O

sit gladnom neveruje

pre 10 godina

Ajde, svi koji imaju HTC One S, dajte mi plus!
(Swedenonline, 08. jul 2013 03:03) znaci 6 od 85, elem 79, sto cini 93%, gura nos gde mu mesto nije i mlati praznu slamu. Srbija! :(

Vladica

pre 10 godina

Moram samo da dopunim one koji pominju IPhone - imao sam 3G kupljen 2009 (model je bio star godinu) i godinu dana kasnije, nakon izlaska IOS 4.0 telefon mi je postao neupotrebljiv - prespor, a u roku od par meseci sve aplikacije sa App Store-a su trazile IOS 4.x - vracanje sw na IOS 3 nije tako lak zadatak - srecom da sam malo napredniji korisnik, ali tim vracanjem sam dobio funkcionalnost telefona ali izgubio sam sav novi sofver. Nedugo zatim, izasao je i IOS 4.3 i onda je telefon star 2 godine (model 3) postao totalno neupotrebljiv jer 90% sofvera na ITunes zahtevao je 4.3 (sad verovatno i noviji), a 3G ne moze nikako preko 4.21, a i sa 4.21 radi malo bolje od 4.0, ali i dalje presporo.
Za razliku od IOS, prelazak sa 2.xx na 4.xx Android nije toliko CPU zahtevan vec je bitna kolicina RAM memorije - i tu se HTC zestoko izblamirao kada nije dao 4.x na Desire HD sa 750 mb, a dao ga je na gomili novih modela sa 512mb i sa sporijim CPU.
Ono sto meni ne ide bas u glavu - i kod App Store i kod Google Play - zasto ne ostave vlasnicima starijih verzija mogucnost da skinu zadnju verziju programa koja je radila na njihovom OSu. Kod droida to jos i nije bas toliko bolno, jer se bez hakovanja moze instalirati sa kartice, ali kod applea je neophodan jailbreak da bi se instaliralo bilo sta sto nije sa app store.

Alexandrius

pre 10 godina

@ Cage

Tačno, budala je onaj koji pored milion tutorijala ne može da se snađe i odradi root. Ali, nije stvar u tome može li ili ne, stvar je u tome hoće li, ja prvi neću. Odradio sam root na Wildfireu i koristio Cyanogen GB da bih ga posle svega nedelju dana unroot-ovao i vratio fabrički Rom pošto je Cyanogen mnogo trošio bateriju u odnosu na fabrički Rom, a i mnogo toga što mi je bilo jako bitno na fabričkom ROMu nisam imao na Cyanogenu. Sada neću da rootujem GS2 jer neću da ubacujem svakakve ROM-ove.

Po tvojoj logici proizvođači ne bi ni trebali da apdejtuju softver, što bi kada svako ima vremena i živaca na bacanje da traži po netu dobre romove, flashuje, vraća, menja kernele... umesto da KORISTI telefon.

kum

pre 10 godina

Što vam je toliko bitno to ažuriranje kada vam je bolje da imate Custom Rom, sa recimo 4.0.3 IceCream, i sve će vam raditi super, brzo i bez bagova.?

x

pre 10 godina

Imam se x8 kome je zadnji update izasao kada sam ga kupio i sada koristim zahvaljujuci xda na gingerdx. Skoro sam uzeo nexus 4 samo sto prvi ima najnoviji android.

cage

pre 10 godina

Boki druze ja sam lepo napisao dole... Ko ne zna njemu ne treba, ako bi da se k.rci kako ima zadnju verziju onda je bolid od coveka... Taj koji misli da je preplatio telefon je takodje bolid jer svesno baca pare... i pored youtub-a i miliona toturijala ne moze da ne zna da sam to uradi... Tako da mi nisi bas argumentova odgovorio na komentar jer na internetu SVE ima ko se ne snadje ne treba da poseduje SMART PHONE... i jos nesto ko svim ljudi radi update sa WIN XP na WIN7. pa tu niko ne kuka... Dajte ljudi smesno je o ovome raspravljati zaista...

cage

pre 10 godina

Poenta je da... Tebi ako je neophodan update uradices ga... na ovaj ili onaj nacin... potpuno je ne bitno da li ga proizvodjaci salju... a za S2 koji pominjes i S3 oba mi rade jos uvek OS-u sa XDA... I mnogo bolje rade nego dok sam od Samsunga dobijao update... A telefon koji sada imam ja prosto ne znam sta bi updatemogao da promeni jer extra radi...

mariner

pre 10 godina

izvinite zaista nisam upucen - ali zasto je toliko bitno da moras da imas apdejtovane androide u decimalama: npr sa 4.1 na 4.2 i slicno? evo npr ja imam 2.3 i ne vidim da sam nesto pocastvovan sto nisam 2.2 ili uskracen sto nije recimo 2.4.
ne trolujem, prosto pitam. hvala.

Mik

pre 10 godina

Evo zasto napustam android - lupis 350eu za telefon dobijas jedan ili nekad ni jedan update i to kad proizvodjac dozvoli pa onda kad zemlja u kojoj zivis dodje na red i onda kad tvoj operator se smiluje.Vlasnici iphone4 su imali ios4 pa ios5,ios6, a dobice i ios7 znaci telefon koji je izasao pre tri godine je uvek aktuelan a mi sa androidom moramo menjati telefon svake godine- gotovo je prelazim na aplle i ios i sa tabletom i sa telefonom i sta me briga za tzv otvoren i toboze slobodan android

ne pisem sa mog telefona, ali ovde je durantula okc

pre 10 godina

Svi grešimo, svi grešimo, al' ti nisi smela.. Dobar deo komentatora ovde se kune u HTC i njihov kvalitet, ali ipak nije sve u super materijalima, ima nečega i u brizi o korisnicima. Ovaj model je bio vrhunac njihove ponude pre godinu dana, a već je "pušten niz vodu" što se tiče podrške i update-a..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lucidna duša, 6. jul 2013 14:45)

One S nikad nije bio vrhunac njihove ponude, zato i ne mozete da ocekujete mnogo apdejtova...sta ste opet poceli sa samsungom, moze S4 da dobije i android 8.1.2, nikad nece da bude dobar kao htc one

goran

pre 10 godina

Smarate sa tim komentarima valjda oni najbolje znaju koliko i sta treba da ubace, vidim ove verzije preko 4 jedu zivu decu , pevaju i kuvaju rucak, ja imam 2.3.5 radi odlicno, zavrsava poso , Htc je zakon uzmite One u ruke i S4 i sve ce vam biti jasno...

sky

pre 10 godina

Evo zasto napustam android - lupis 350eu za telefon dobijas jedan ili nekad ni jedan update i to kad proizvodjac dozvoli pa onda kad zemlja u kojoj zivis dodje na red i onda kad tvoj operator se smiluje.Vlasnici iphone4 su imali ios4 pa ios5,ios6, a dobice i ios7 znaci telefon koji je izasao pre tri godine je uvek aktuelan a mi sa androidom moramo menjati telefon svake godine- gotovo je prelazim na aplle i ios i sa tabletom i sa telefonom i sta me briga za tzv otvoren i toboze slobodan android
(Mik, 6. jul 2013 13:14)

Ja sam presao pre 10ak dana i prezadovoljan sam. Prva dva dana nisam mogao da se opasuljim jer sam navikao na android, ali posle toga samo milina. Otkako sam kupio Iphone 5 do sada nisam NIJEDNOM resetovao telefon. Stari Galaxy S+ sam morao da resetujem po par puta dnevno (mada me je solidno sluzio god i po dana) posto sam ga napunio aplikacijama cak ni wipe nije pomogao jer se vrlo brzo uspori posle toga, o bagovima da ne pricam.. a o updateu sam mogao samo da samnjam posto uopste nije radio nijendom. Stvarno je tacna ona narodna:"Kolko para tolko muzike". Meni je potreban stabilan i pouzdan smart telefon a tu je jabuka neprikosnovena.

xperia

pre 10 godina

Е то је разлог зашто сам са HTC-а прешао на SONY.
HTC је супер телефон, квалитетан и све али има одватну подршку и то им не ваља.
SONY RULES!!

bez_predrasuda

pre 10 godina

Pre dve godine (+ neki mesec) supruzi sam kupio HTC Desire S. Za dve godine nije dobila ni jedan update Androida 2.36. U isto vreme moj Samsung Nexus S je otišao na Android 4.2.
Za 8 meseci koliko imam Note2 dobio sam već tri puta OTA apdejte. I onda se neko čudi zašto je HTC izgubio trku sa Samsungom. Može Samsung biti plastična "igračka" i mogu ga oponenti nazivati i šljamsungom, ali ta firma prodaje vrhunski hardver za 100€ manje po jedinici proizvoda od HTC i 200€ manje od Epla i daje podršku za prodati proizvod duže od bilo kog proizvođača Android telefona. Zato su prvi po prodaji. Kada bi se LG i Sony ugledali na Samsung po podršci korisnicima, onda bih vrlo rado probao i njihove uređaje. HTC nikada više.

Milan

pre 10 godina

@DaLanik Evo ja, kao korisnik Desire HD-a kazem da je dobro sto nikada ICS nije stigao za ovaj model. ICS je bio promasaj od sistema, ako mene pitate, jos sa HTC Sense-om kad se ukombinuje... Instalirao sam custom rom sa ICS + htc sense, telefon je lagovao zestoko, tako da sam ga nakon jednog dana zamenio. Ubedjen sam da bi zvanicna verzija update-a za ovaj telefon bila jos sporija, tako da su uradili dobar potez. Jednostavno, sense je previse hardverski zahtevan, svaka verzija sve vise resursa trosi. Sada imam JB 4.2.2 sa apex launcherom i zadovoljan sam, jako je brz, stabilan. Trajace ovaj telefon jos neko vreme. :-)

Bole

pre 10 godina

Popunite peticiju i pordrzite zahtev da One S dobije novi update:
https://www.change.org/petitions/htc-give-the-one-s-continued-support-like-the-one-x#supporters

zoran dj

pre 10 godina

durantula, (da citiram jednog komentatora od pre meki dan) dragi trollu,s4 je bolji telefon od one (osim zvucnika), a one s jeste bio vrh ponude htc vise od mesec dana a bio je i papreno skup, inace crna verzija se ljusti boja( toliko o cuvenom kvalitetu), ali nastavi ti da zivis u svojim snovima

mmx

pre 10 godina

@Che
Znaci smartphone nije za ljude koji bi da telefoniraju, salju mail, sms, koriste internet itd, vec je za geekove koji bi po ceo dan da ceprkaju po njemu i flashuju romove? Ni blesav ne bih na telefonu od 500 i kusur evra flashovao rom koji je sklepao neki dokonas.

kum

pre 10 godina

Što vam je toliko bitno to ažuriranje kada vam je bolje da imate Custom Rom, sa recimo 4.0.3 IceCream, i sve će vam raditi super, brzo i bez bagova.?

Che

pre 10 godina

XDA... 'Stable' CM... Jel' vi stvarno mislite da će velika većina vlasnika smartfona prčkati po uređajima s custom rom-ovima? Get real... (Kornjača Rade, 06. jul 2013 17:50)

sto bi se reklo-ko ga j**e, sto uzima smartphone ako ne zna da ga koristi.

boki

pre 10 godina

prodajem HTC one hitno odmah,kada vidim da samsung ima podrsku za svoje telefone nize klase koji su izasli pre dve godine ne preostaje mi nista drugo nazalost

cage

pre 10 godina

Steta... Imam Htc ONE, imam i S3... jbg bolji mi je ONE, ali nemaju marketing i prave ovakve greske, a nije mi jasno zasto imaju potencijala za mnogo vise...

Alexandrius

pre 10 godina

E zbog ovoga nikada neću kupiti HTC. Sgs 2
je izašao sa Gingerbread-om, dobio je dva velika update-a (ICS i Jelly Bean) do sada, a šuška se da će dobiti i 4.2.2. Eto zato je Samsung na vrhu uprkos kvalitetu izrade HTC-a. Čak i da HTC ulaže u reklamu opet mu to ne bi pomoglo uz ovakve odluke, ovo je ipak najveća reklama, zar ne?

Joksa

pre 10 godina

Ako toliko želite update, xda-developers.com uvek postoji. Cm10 takođe ima za one s čak mislim da je stable. Tako da stvarno ne razumem čemu tolika buka oko prekidanja update-a kada je već moguće imati 4.2.

Kornjača Rade

pre 10 godina

XDA... 'Stable' CM... Jel' vi stvarno mislite da će velika većina vlasnika smartfona prčkati po uređajima s custom rom-ovima? Get real...

MrBrankoNs

pre 10 godina

Beta verzija....zvanicni update na iOS7 tek na jesen.
Updateovao sam iPhone 4 na iOS7 i toliko je spor da je to neverovatno! Kakva crna podrška Apple-a.
(iKorisnik, 06. jul 2013 18:05)

cage

pre 10 godina

Boki druze ja sam lepo napisao dole... Ko ne zna njemu ne treba, ako bi da se k.rci kako ima zadnju verziju onda je bolid od coveka... Taj koji misli da je preplatio telefon je takodje bolid jer svesno baca pare... i pored youtub-a i miliona toturijala ne moze da ne zna da sam to uradi... Tako da mi nisi bas argumentova odgovorio na komentar jer na internetu SVE ima ko se ne snadje ne treba da poseduje SMART PHONE... i jos nesto ko svim ljudi radi update sa WIN XP na WIN7. pa tu niko ne kuka... Dajte ljudi smesno je o ovome raspravljati zaista...

coa

pre 10 godina

Ovo je jedan od razloga zašto sam se pre više od godinu dana odlučio za Symbian umesto Androida. Otkad sam kupio Nokiu X7 imao sam dva velika update-a: Nokia Belle & Nokia Belle Refresh. Pored toga, redovno (ponekad i mesečno) dobijam mala ažuriranja koja ispravljaju propuste, ažuriraju Nokia aplikacije, dodaju nove widgete...
Neko je pomenuo kako je Samsung vredan što se tiče ažuriranja. Iskren da budem, nisam primetio. Moj drug ima Galaxy S+ i nikad nije dobio ICS, niti će ga dobiti. Sa druge strane imamo Nokiu n8 koja je nastala 2010. u vreme Galaxy S-a, a i dalje dobija ažuriranja.
Jedini Samsung uređaji koji dobijaju normalno update su flagship telefoni, ostali uglavnom ne dobiju ništa, ili samo jedan update.
HTC One je po mom mišljenju, savršen komad hardvera sa užasnim softverom. Voleo bih da se HTC više potrudi na Windows Phone platformi, jer su im WP telefoni stvarno odlični. Imao sam HTC Magician sa Windows Mobile 2003 i bio sam prezadovoljan, kako hardverom, tako i softverom.
HTC je na Windows-u napravio, po mom mišljenju, jedan od najboljih telefona ikada napravljenih - legendarni HD2 :)
Cene HTC velike? Ispade da je puno dati 230€ za 8X, a da skoro 300€ nije puno za galaxy s2 o.O

Pekshn

pre 10 godina

Pa ima skoro godinu i po odkad je izasao i jos nije bio najbolji njihov telefon (дурантула окц, 06. jul 2013 13:10) Ne bih rekao, mislim da je One S ipak bio bolji od One X. Brzi i kvalitetniji, tj. bolja izrada...

Swedenonline

pre 10 godina

HTC je na svim zadnjim modelima ostavio otkljucan bootloader tako da ko stvarno ima potrebe, naci ce i znaje da nabaci custom rom. Dakako da je ovaj "ONE" samo low budget varijanta, koliko para toliko i muzike. Od HTCa dovoljno sto su ostavili opciju za lako flashovanje.

pedjakis

pre 10 godina

bravo za htc i za ovaj potez, pokazali su koliko su ozbiljna firma i koliko misle na svoje korisnike. podsetnik da ne kupujem neki htc ubuduce.

Steff

pre 10 godina

Neko je pitao zbog cega su bitni update-i (sa 2.2 na 2.3 ili slicno). Evo objasnjenja. Iako se GUI mozda ne menja i ne dobijate nikakve nove funkcije, update je veoma vazan zbog optimizovanja sistema, smanjivanja laga, zakrpljivanja mnogo bezbednosnih propusta, brzi rad i manje gresaka a vise stabilnosti. Mozda vama 70ak MB updatea ne znaci apsolutno nista novo, ispod haube se desavaju promene koje su u 99 odsto slucajeva dobre sa vas i vas telefon. Uvek nastojte da imate najnovije verzije svih softvera, a ne samo Androida. Tako cete greske i eventualni upad u telefon zaobici. Pozdrav!

stranac

pre 10 godina

Niste vi nikog iznenadili, jel to je vasa specialiteta vec duzi niz godina, sve sa ciljem nebi li kupovali novij model svakih godinu dana, pa posle se pitaju zasto pada trzni deo. Kvalitet HTC izrade je ne sporan, medzutim cena je previsoka, plus jim update uvek kasne naspram kokurencije ili je kratkog daha. Trebacete da menjate politiku jel inace vas nece vise biti u tom obliku. Postace te margina.

gagi990

pre 10 godina

Ista prica i sa htc evo 3D,ja sam zadovolajn sa lumiom a imao sam s3 i pre toga iphone 4,apple daje 5 godina po telefonu sto je za svaku pohvalu,nokia nije dala update za lumiu 800 ostala je na 7.8 ali zato moja sadasnja lumia 920 dobice 9!Samsung pusti update ali kasne dosta,evo na s3 jos nisu pustili 4.2.2 a kada je izasao,kasne i po 6-10 meseci,istina je da bolje ikad,nego nikad!Steta sto svaki proizvodjac telefona ne pusta update sony,lg i htc,samsung je sto se toga tice ali da,ubrzaju!Jabuka je vrh sam i svaka cast tu su kraljevi

sit gladnom neveruje

pre 10 godina

Ajde, svi koji imaju HTC One S, dajte mi plus!
(Swedenonline, 08. jul 2013 03:03) znaci 6 od 85, elem 79, sto cini 93%, gura nos gde mu mesto nije i mlati praznu slamu. Srbija! :(

lucidna duša

pre 10 godina

Svi grešimo, svi grešimo, al' ti nisi smela.. Dobar deo komentatora ovde se kune u HTC i njihov kvalitet, ali ipak nije sve u super materijalima, ima nečega i u brizi o korisnicima. Ovaj model je bio vrhunac njihove ponude pre godinu dana, a već je "pušten niz vodu" što se tiče podrške i update-a..

mariner

pre 10 godina

@ samsung user, hvala na odgovoru. ipak, i dalje mi se cini da se apdejtom poboljsavaju ponajvise nijanse (u brzini, otpornosti...) a ne toliko epohalno vidljive falinke u radu sistema. recimo nesto u cemu obicni (l)useri kao ja ne vide veliku promenu. imam polubedni alcatel ot 985, na 2.3 i ako ga rasteretim od mora predpubicnih aplikacija i pozadinskih funkcija i dalje radi pristojno dobro za sve pare: za igrice nije, ali za obradu texta i light surf i e knjige sasvim je dobar i pouzdan. i dalje ne znam zasto je izostanak apdejta ovoj htc telefoncini tolika mana? nisam trol, to sam i napisao jer ko da sam znao da ce neko tako da me etiketira - prosto sam korisnik koji koristi telefon za mail, surf, pisanje i citanje... vokmen i radio na stranu. hvala i pozdrav!

nikola87

pre 10 godina

@bez_predrasude: da li ta zaista poredis desire s i note 2? Od srednjih i nizih modela i ne mozes da ocekujes da dobijaju updateove 3 godine... Ni samsung nije nista bolji u tom pitanju (super je to sto oni updateuju i dalje gs2 ali to je svejedno nekadasnji top model!). Ajd da vidim da neki samung galaksi ace dobije android 4.3 ili koji vec bude sledeci. @iKorisnik: da li ti znas sta znaci beta? Ios 7 sigurno nisi mogao instalirati sa prostim next, next, next ,vec si se napravio pametan i skinuo beta verziju koja i nije namenjena korisnicima nego developerima i posle kukas... Sta si ocekivao?

Vladica

pre 10 godina

Moram samo da dopunim one koji pominju IPhone - imao sam 3G kupljen 2009 (model je bio star godinu) i godinu dana kasnije, nakon izlaska IOS 4.0 telefon mi je postao neupotrebljiv - prespor, a u roku od par meseci sve aplikacije sa App Store-a su trazile IOS 4.x - vracanje sw na IOS 3 nije tako lak zadatak - srecom da sam malo napredniji korisnik, ali tim vracanjem sam dobio funkcionalnost telefona ali izgubio sam sav novi sofver. Nedugo zatim, izasao je i IOS 4.3 i onda je telefon star 2 godine (model 3) postao totalno neupotrebljiv jer 90% sofvera na ITunes zahtevao je 4.3 (sad verovatno i noviji), a 3G ne moze nikako preko 4.21, a i sa 4.21 radi malo bolje od 4.0, ali i dalje presporo.
Za razliku od IOS, prelazak sa 2.xx na 4.xx Android nije toliko CPU zahtevan vec je bitna kolicina RAM memorije - i tu se HTC zestoko izblamirao kada nije dao 4.x na Desire HD sa 750 mb, a dao ga je na gomili novih modela sa 512mb i sa sporijim CPU.
Ono sto meni ne ide bas u glavu - i kod App Store i kod Google Play - zasto ne ostave vlasnicima starijih verzija mogucnost da skinu zadnju verziju programa koja je radila na njihovom OSu. Kod droida to jos i nije bas toliko bolno, jer se bez hakovanja moze instalirati sa kartice, ali kod applea je neophodan jailbreak da bi se instaliralo bilo sta sto nije sa app store.

cage

pre 10 godina

Poenta je da... Tebi ako je neophodan update uradices ga... na ovaj ili onaj nacin... potpuno je ne bitno da li ga proizvodjaci salju... a za S2 koji pominjes i S3 oba mi rade jos uvek OS-u sa XDA... I mnogo bolje rade nego dok sam od Samsunga dobijao update... A telefon koji sada imam ja prosto ne znam sta bi updatemogao da promeni jer extra radi...

Aleksandar

pre 10 godina

Loše vesti za sve vlasnike svih android uređaja, onih u prodaji i onih koji će se tek pojaviti. Možete očekivati jedan zvanični apdejt i to je to. Zato, ako volite da se bakćete, uvek kupujte uređaj koji ima veliku podršku zajednice. A ako ne volite, kakve veze imaju apdejti. Radiće i više nego dovljno dobro i tako nerutovan na fabričkom romu.

Ivca

pre 10 godina

Kao da je toliko bitno da li ima 4.1.1 ili 4.2.2 sta se bre lozite toliko. Samo ce vam telefon napuniti jos gomilom gluposti koje realno necete koristiti ni 5%. Ja imam HTC ONE X i sasvim mi lepo radi sve na 4.1.1 sto se mene tice ne moraju nista da diraju. Pre njega sam imao Desire i svaki upgrade me je nervirao jer je sve vise opterecivao telefon i punio memoriju, pa sam instalirao CM7 i to radi sve perfek i dan danas. Idite malo prosetajte lepo je vreme, radite nesto pametno...

laki

pre 10 godina

Ne razumem ljude, update pa update, sta stim. ja sam uzeo HTC Desire C, spor do bola, lepo sam nasao dobar custom rom, sa OC cernelom, sad radi kao zmaj. Inace mogu da mu ubacim i 4.2.2 ali mi je Jelly Bean skroz ruzan, nekako mi nema dusu taj operativni sistem, cak mislim da je ICS bolji operativni sistem. Mislim da je najbitnija stvar kernel kod telefona ne sam os po sebi. I da, ko da vecina tj. 99% korisnika i koristi tel za nesto zestoko pa im treba taj update. Sto bi rekli za prosecnog korisnika Stock ROM je najbolji. Sve ostalo je sminka.

Glogoljub

pre 10 godina

Updateovao sam iPhone 4 na iOS7 i toliko je spor da je to neverovatno! Kakva crna podrška Apple-a.
(iKorisnik, 6. jul 2013 18:05)

Pa verovatno je podrška predviđena za period nakon što zvanično puste iOS 7. Sad je dostupna samo beta, i to developerima, a po tvom komentaru bih se usudio reći da nisi baš developer.

Nikola

pre 10 godina

Moj telefon je Samsung, izašao februara 2012., nikad nije bio vodeći telefon, izašao je posle sgs2, ali je slabiji od njega. Dobiće android 4.2. Po meni sasvim korektno od Samsunga jer je prošlo dovoljno i mogli su da kažu ma nema update za vas. Kupljen dolazi sa 2.3.6, ali su update-ovali na 4.1. Ics nisu pravili. @iKorisnik, naravno da baguje kad je beta verzija. Brza i stabilna verzija izlazi tek na proleće.

cage

pre 10 godina

Ljudi ajmo ovako... Citam komentare i zaista me nerviraju ljudi... Nemaju ni jedan od pomenutih telefona, a samo pljuju... Koristim trenutno sad S3 i HTC ONE... I tri nedelje sam koristio S4... Kod Htc stvari stoje ovako nmg da izvadim bateriju-na s3 je u zivotu nisam izvadio nikad nisam imao potrebe za tim, znaci to mi nije mana... Sporni update-i, S3 mi je custom rom-u... Zasto? Pa 4.2 nije bilo izgleda da cu skoro dobiti, a kada koristite Samsung morate da znate jednu vrlo bitnu stvar, a to je da Samsung ima iskorisceno od pocetka negde izmedju 500-600mb ram memorije sto je previse jer ima dosta gluposti koje se nmg ugasiti... i zato imam custom rom i opet nije izvucen max tog telefona... Ko kaze drugacije laze...! Sve gluposti koje S3 i S4 imaju, ONE nema.... Drzao sam ugasene... Jer za senzore koji rade detektujuci oci potrebno je idealno osvetljenje, i vremenom krenu da nerviraju, drugo sve te gluposti zauzimaju ram koji je i onako pretrpan fabrickim glupostima i trose naravno bateriju... i da covek je na XDA postavio taj najprostiji rom na kome je svoice recimo izbacen... nepostoji uposte... I za kraj... Kome je update neophodan jer bez toga ne moze dalje da nastavi zivot ima XDA ko to ne zna da uradi njemu UPDATE NI NE TREBA... I sledeci put bar kostiti telefone koje pljujete, jer ovako je zaista smesno... Ja sam zbog navedenih primera i zeljan promene uzeo HTC ONE... Ko uzme S4 ili HTC ONE jer sve su ovo finese oba telefona su brutalna, a ostalo je stvar ukusa....

Che

pre 10 godina

Znaci smartphone nije za ljude koji bi da telefoniraju, salju mail, sms, koriste internet itd, vec je za geekove koji bi po ceo dan da ceprkaju po njemu i flashuju romove? Ni blesav ne bih na telefonu od 500 i kusur evra flashovao rom koji je sklepao neki dokonas. (mmx, 07. jul 2013 00:29)
Znas kako, Ferari se ne kupuje da bi ga vozio po Kneza Milosa.To rade cobani i skorojevici, plitki ljudi.
Za net, sms, poziv i mail ne treba telefon od 500 evra.
A taj dokonas ume da napravi rom za telefon od 500e, a ti samo da kuckas poruke na istom.

re

pre 10 godina

pa dakako bi se prodavali telefoni novi kad bi imali update tako je mikrosoft pravio vazda zahtevnije os da bi morali kupovat nove kompjutere

Benny Hill

pre 10 godina

kupio sam One S pre 2 nedelje za 230 eura u Moskvi.Novi,sa garantijom.stvarno radi brzo,pre toga sam ima HTC sensation,i razlika se oseca.A danas slusam da nece biti update.Posle ove vesti kako da se osecamu vezi HTC.Bas ih briga za kliente.Fora im je cim telefon puni godinu treba da ha bacis u smece ili da nelome daris pa da kupis najnovi koji prodaju po 500 eura,onda bukvalno za godinu im pada cena za polovinu.Ovaj One S pre godinu kostao u Moskvi 500 eura,a danas 230.Kao sad HTC ONe je 520 eura,a za godinu isto ce biti.Jedno slovo,posle ovoga,kupicu plastiku Samsung,bolje plastika barem cu znati da se klient/musterija ceni.

мика

pre 10 godina

Замисли нема ажурирања. Да сам њих чекао никад не бих имао 2.3 на свом wildfire. Овако сам га рутово и инсталирао cyanogenmod ;-)

Milo

pre 10 godina

@durantula okc Hahaha, ovo isto ceka i vlasnike Htc One modela, samo kroz nekih mesec dana. Isto se svojevremeno meni desilo sa Desire-om i zato sam rekao zbogom Htc.Kazes nije OneS vrh ponude, a sta je bio One S nego vrh ponude odmah ispod One X. Pa zar ne mogu toliko da izadju u susret korisnicima i da apdejtuju dva modela nego ih tretiraju kao idiote i doslovce kazu ako hocete noviju verziju androida kupite One. Dzabe sto ti navodis aluminijum, savrseni dizajn, zvucnike i Zoe kad im politika odnosa prema korisnicima ne valja ni pet para. Ovakvim postupcima koji se ponavljaju pocev od Desire, Desire HD, Sensation i sad preko One serije, samo odbijaju buduce korisnike kao i sadasnje jer tesko da ce u danasnje vreme uspeti da nekog za*ebu dva puta. Samsung i Apple su mama naspram Htc u odnosu prema korisnicima, softverskoj podrsci starih flagship modela jer ne zaboravljaju da je i onaj koji ima sada vec zastarele npr Iphone 4s ili Sgs3 je jednom iskesirao ogromne pare za taj uredjaj pa je red da dobije podrsku bar dve godine i da mu se priblizi korisnicko iskustvo sa novijeg vodeceg modela.

dejan

pre 10 godina

Htc ima verovatno jednu od najgorih servisnih mreza u Srbiji (onaj Begram je sramota) a izgleda da i sa podrskom krecu u tom smeru. Btw, imam Htc One X i radi odlicno, ali zbog navedenih razloga nisam siguran da cu opet kupovati Htc. Dosad sam za SGS3 i 4 govorio da im je najveca mana sto su Samsung, izgleda da ce od tako (barem za mene) biti i kad je HTC u pitanju.

ASP

pre 10 godina

slazem se sa komentarima da odvracaju kupce od kupovine htc telefona, ali ipak morate uzeti u obzir jednu cinjenicu a to je da ih je bas briga za bedna trzista poput naseg gde ce da vam obezbedjuju podrsku narednih 7 godina, a vi ste za sgs4 ili htc one stedeli pare godinu dana. u razvijenim zemljama telefoni ne predstavljaju neki poseban izdatak i najcesce se menjaju na 1 godinu eventualno 2. izmedju ostalog i sami ste svedoci kako apple i pored odlicne podrske sisa njihove korisnike i prodaje nove telefone svake godine iako su zadnje 3 verzije hardverski slicne uz neke minorne izmene.

Alexandrius

pre 10 godina

@ Cage

Ne bih se složio da je nebitno odakle dolazi update, ako dam 400-500 eura za telefon onda očekujem da taj telefon ima podršku proizvođača minimum dve godine. Nikako nije isto kada ti odradiš OTA update oficijelno i kad uzmeš sam da flešuješ neki custom ROM sklepan od strane entuzijasta koji nemaju nikakvu odgovornost prema tebi jer te nisu ni tukli po ušima da skidaš i instaliraš njihov ROM. Da ne govorim o tome koliko sam postupak root-a i flash-a zavisi od čiste sreće, bez obzira na znanje. Dovoljno je da ti se komp zakuca tokom procesa i ćao, ili da ti napon za trenutak padne više no što napajanje može da "ispegla" pa da ti komp zaštuca i opet ćao. Ovo drugo je poseban problem bar kod mene, zbog naglog pada napona prilikom root-a WF-a sam jedva uspeo da ga sačuvam od brikovanja.

Psn

pre 10 godina

Jeste malo bezveze za HOS, ali "zivotni ciklus" fonova i jeste u principu 2 godine, posle čega nam operateri daju nov uređaj. HOS je eto, završio 6 meseci ranije. Nije za pohvalu, ali nije ni kraj sveta.. vreme brzo prolazi, pa će i tih 6 meseci proći. Taman na vreme za Android 5.0 :)

Marko nb

pre 10 godina

Jedan od razloga zasto sam digao ruke od HTC telefona a sa time i svih android telefona. Sramno je da musterija kupi najskuplji telefon neke kompanije i posle 1 god ugase podrsku i ocekuju izgleda da sada taj isti covek ode i kupi drugi. Samo ako covek poludi. Nije ni cudo sto propadaju.

vladica

pre 10 godina

jel to htc zeli da sebi digne i nadgrobnu plocu pre totalnog kraja sa epitafom: pravili smo dobre i lepe telefone ali nas nesto nije bilo briga za ljude nakon sto pazare isti.
ja sam svojevremeno razmisljao da odustanem od htc-a kada su oni najavili pa odustali od ics-a za moj desire hd uz obrazlozenje da ne radi dobro - a izbacili istovremeno nekoliko novih modela hardverski slabijih od dhd a sa ics verezijom ( sto je bilo cool - ja vec skoro godinu vozim viper ics 4.0.4 sa sense 3.6, portovan sa nekog slabijeg One bez problema), a dilemu sam reazresio kad su modeli koji su me interesovali poceli izlaziti sa neizmenjivom baterijom i bez sd slota. ne pustiti 4.2.2 (pa i sledece verzije) na dobar a i skup fon star godinu ipo je vrhunac nepostovanja njegovog visocanstva kupca i to ce i ugasiti htc na kraju.

necrophagist

pre 10 godina

Imam htc one s i na njemu sam imao custom rom 4.2.2. Super radi ali jedini problem je sto kamera ne radi na ovoj verziji. Pa sam ga vratio na stock.

Boki

pre 10 godina

@cage Ima ljudi koji ne znaju i ne razumeju se u flashovanje, custom romove, ne znaju šta je, uopšte, XDA... Pa ipak, vole da imaju najnoviju verziju softvera na svom uređaju. Eto, njima je potreban OTA update i meni tu ništa nije čudno. Ako je platio i u većini slučajeva, debelo preplatio, uređaj, čovek očekuje da kompanija izbaci taj update.

Alexandrius

pre 10 godina

@ Cage

Tačno, budala je onaj koji pored milion tutorijala ne može da se snađe i odradi root. Ali, nije stvar u tome može li ili ne, stvar je u tome hoće li, ja prvi neću. Odradio sam root na Wildfireu i koristio Cyanogen GB da bih ga posle svega nedelju dana unroot-ovao i vratio fabrički Rom pošto je Cyanogen mnogo trošio bateriju u odnosu na fabrički Rom, a i mnogo toga što mi je bilo jako bitno na fabričkom ROMu nisam imao na Cyanogenu. Sada neću da rootujem GS2 jer neću da ubacujem svakakve ROM-ove.

Po tvojoj logici proizvođači ne bi ni trebali da apdejtuju softver, što bi kada svako ima vremena i živaca na bacanje da traži po netu dobre romove, flashuje, vraća, menja kernele... umesto da KORISTI telefon.

x

pre 10 godina

Imam se x8 kome je zadnji update izasao kada sam ga kupio i sada koristim zahvaljujuci xda na gingerdx. Skoro sam uzeo nexus 4 samo sto prvi ima najnoviji android.