Petak, 27.04.2012.

17:04

Otkriven procesor za Samsung Galaxy S III

Izvor: Mikro

Otkriven procesor za Samsung Galaxy S III IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

Beast from the East

pre 11 godina

Poprilicns rezolucija ekrana, mislim da je trenutno to maximum. Ome x, motorola razr, nexus prime, priblizno iste rezolucije. Razlicita gustina pixela po inchu(kvadratnom)

ludak

pre 11 godina

kod nas ljudi moraju da shvate neke jako bitne stvari, koje izgleda nikoako ne mogu da svare. krenimo recimo od toga da danasnji pametni telefoni ne moraju samo da se koriste za komunikaciju i par igrica vec da mogu da se povezu sa monitorom/televizorom a da ne pricamo o tome da canonical planira, mada je kao nesto vec i izbacio ubuntu koji moze na mobilnom da radi sa androidovim jezgrom i pokrece manje-vise standardni softver! takodje zbog ovakvih stvari pc je uredjaj pred izumiranjem, jer se tehnologija ide u pravcu da se hardver smanjuje pa ce uskoro i postepeno mobilni telefoni i tableti ili neki vec slicni uredjaji zameniti njihovo mesto. za sve koji se cude ovako necemu pa i prvi racunari su bili veliki kao soba i veci, pa ih je kasnije zamenio pc, pc za sada vlada ali vec sad postoje mobilni i tableti koji sa par dodataka mogu da obavljaju jako puno i komfortno dosta stvari koje je do sada mogao samo pc a sve vece prihvatanje oblaka ce to jos samo ubrzati.
naravno ovo sam pisao sa gledista malo razvijenijih zemelja ali necemo ni mi previse zaostajati, samo koju godinu.

i da nepotcenjujte kineze, pre svega Huawei koji proizvodi jako mocne komunikacione uredjaje, spominjalo se cak da bi bili korisceni u nekim americkim organizacijama, mozda cak i fbi ili cia, sad sam stvarno zaboravio. a bila je pre par dana vest, mozda i ovde da i Huawei planira proizvodnju svojih procesora, pa toliko koliko kinezi ne valjaju. naravno hardver bez dobrog softvera ne vredi nista, pa ce tu ipak morati jako da se potrude

obavesten

pre 11 godina

Huawei je mocna kompanija koja pravi vrhunske uredjaje.Samsung je ne podcenjuje,a glupo bi bilo da to neuki likovi kao ovi sto ostavljaju komentare,to cine.

bbgrbic@hotmail.com

pre 11 godina

4jezgra ,
slazem se ali da "zadrze" cene , a ne da "budze" kako bi se bolje prodali .
mislim da 2jezgra sasvim dovoljno rade posao pa cak i za 3d igre , jer "hard core" 3d igre ili aplikacije za
proracune svakako nece stici na smartfone , nego ostaju na desktop/laptop/tablet racunarima . Konkretno mislim
da nikada niko nece hteti da igra gta4 ili pes2012 na smartfonu iako postoji mogucnost za to !

Нови Сад

pre 11 godina

Мени се конкретно више свиђа HTC имплементација Androida - Sense даје доста боље корисничко искуство него што је то на Samsung-у. Да могу да бирам пре бих узео HTC One X.

Моје скромно мишљење, сигуран сам да су оба врхунске справе.

alexq

pre 11 godina

Hardware jeste bitan i ne mozemo da ga zanemarimo na uredjajima. Samsung je predstavio novi procesor, ocekivanja su ogromna medjutim kako je prezentovan on gasi jezgra ukoliko su ne potrebna tokom odredjenih operacija. Iz cega mozemo da zakljucimo na osnovu sklopa app. za mobilne uredjaje vecim delom hadrware nece paliti vishe od dva jezgra, ostavimo temu na stranu dok se uredjaj ne testira. Smart Telefoni imaju svoju namenu, od korisnika do korisnika unutar opste namene se razlikuju potrebama. Daleko smo od mogucnosti da smart telefoni mogu zamenuti laptop ultrabook ili desktop. Medjutim sta smo zaboravili, bitno je ko sta ima jace a ne koliko i za sta koristi isto. I dalje smo 5god iza thunderbolt-a.

Vladimir

pre 11 godina

Wow, sa ovakvim procesorom će biti u stanju da prepoznaje zrnca prašine i razvrstava ih po poreklu i sastavu. Hoću i ja to u mom Bosch usisivaču!

Cica maca

pre 11 godina

@nikolass, kako mozes da ocekujes od telefona da ti zameni racunar, to je isto kao kada bi od masine za sudove ocekivao da ti opere ves !

fizičko lice koje ima makinu i igračke

pre 11 godina

ovo je jace od mog kompa...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (andrija, 27. april 2012 17:43)
--
Kad budeš ispaisao seminarski, diplomski sve sa grafikonima na tom telefonu javi se. Zato je tvoj komp ipak opsana makina za tu igračku.
Pametni telefoni, tabovi, tableti su veoma simpatične igračke. Imati takvu igračku a nemati kompijuter ili lap top je žalosno.
Tako ona konstatacija da se danas prodaje više tih igračkica je smešna. Tako bi i ja mogao da kažem da sam kao klinac imao vozni park(raznorazne automobilčiće, bicikle...), a ćale samo auto.

Joca

pre 11 godina

Teorijski bi mogao da pokrenem gta IV na telefonu. Samo sto u praksi procesor na telefonu ne dobija ni priblizno napajanje kao na kompu pa nije isto PC 1,4 i GS3 1,4. Pa ispraznio bi bateriju za 5 min. I istopio bi telefon

nikolass

pre 11 godina

Mislim da je Samsung napravio model telefona po kojem druge kompanije mogu samo da mu zavide ... skoro necu menjati svoj GSII jer je bruka od telefona , ali nemoze ni jedan fon da mi zameni rad na racunaru ... ipak je android u kombinaciji sa tim procesorom i dalje nedovoljno jaka stvar za sve ono sto radim na laptopu ... i to sto Samsung prica o produzavanju trajanja baterije sa tim procesorom na GSIII ...smesno ... a da nepricam o tome sto na upgrade na ICS cekam vec skoro godinu dana ... a o bada 2.0 za Wave da ne govorim ... tu Samsung treba da se unapredi a ne na polju procesora , jer nije svako spreman da kupuje njihove nove modele na svakih godinu dana ... odnos prema kupcima im je 0 za razliku od nekih drugih kompanija koji nemaju toliku prodaju i popularnost 8)

bono

pre 11 godina

Samo da bude jasno, poredjenje mobilnih i desktop procesora za racunare je vise nego smesno. Mobilni ARM procesori su bazirani na RISC tehnologiji (reduced instruction set computer) dok je svaki Intel ili AMD koji Imate tzv. CISC (Complex instruction set computer). Iz istog razloga je Apple presao na Intel-a, jer je IBM dugo isporucivao Apple-u RISC G5 dual core procesore koji su bili drasticno sporiji od Intela. Naime, redukovani broj instrukcija na procesoru ima svoju primenu na prenosnim gedzetima, telefonima, tabletima, medjutim sfera desktop I laptop varijanti ce ostati na CISC-u.

Oz

pre 11 godina

Kakve veze ima na sta podseca huawei ascend? Bitno je da ce hardver biti veoma blizu ako ne i bolji od sIII, a da ne pominjem da ce mu cena biti oko 20% niza od sIII a mozda i vise. Ljudi koji pate od "galaxy" kompleksa prvo treba da se malo informisu a ne da svoje vec unapred odabrane favorite lansiraju u nebesa na kojima nisu jedini!

Sarplaninac

pre 11 godina

Probao pre neki dan htc one s 2*1.5 ghz.to leti to trci to nemozes da ga uhvatis.sta bi radio na sg3 ili one x da aktiviras 4 jezgra i koliko bi baterija izdrzala.ovo je za one koji hoce da budu u vrhu na benchmark testeru i tu se zavrsava razlika.

Vlada

pre 11 godina

Ne razumem se previše ali mislim da desktop i mobilni (arm) procesori nisu za poređenje u smislu frekvencije i broja jezgara tako da...... ipak mislim da su vaše mašine sa single core i dual core-om jače od ovog quad-a...

Nemanja

pre 11 godina

E ljudi QUAD core na S Galxy 3 nema veze sa quad core-om za desktop racunar...

desktop sistemi ce uvek biti mocniji od mobilnih....

ponosni vlasnik duale xeona najnovije generacije, aj neka strpaju to u mobilni telefon...

Cage

pre 11 godina

@gos,n Huawei bolji od Samsunga xaxaxaxxaxaxaxaxxaxaxa slatko si me nasmejao decko... Iskreni jedva cekam da izadje imam Galaxy SII i prilicno sam zadovoljan i sigurno cu uzeti SIII... A ko je video doticni Huawei moze primetiti da dosta podseca na SII...

kem

pre 11 godina

Ljudi, ne mešajte frekvenciju procesora i broj operacija u određenom vremenu. To vam je bilo na prvom času upoznavanja s pojmom procesora, a još uvek dovoljavate luksuz da vas varaju s radnim taktom.

Cybeer86

pre 11 godina

Lepo, lepo... ali ja sam i dalje prezadovoljan sa mojim HTC Sensation XE. Mislim da je jos uvek rano za kvad jer i dual core se jos nije "o'ladio" na trzistu. :)

beli listić za samsung

pre 11 godina

neću kupiti galaxy s3, smaraš samsunže. karatastrofa od softverske podrške, najjače modele iz prethodne 2 godine neće da apdejtuju na ICS jer im onda niko ne bi kupovao precenjene glavne modele. u no c my money, sammy.

Milan

pre 11 godina

Isto kao sto HTC One X koristi Tegra3 X4 1.5 GHz, a to je SAMO Tegra3, google-ajte sta tek dolazi sto se mobilnih procesora tice, pogotovo Tegra linija...

kem

pre 11 godina

Ljudi, ne mešajte frekvenciju procesora i broj operacija u određenom vremenu. To vam je bilo na prvom času upoznavanja s pojmom procesora, a još uvek dovoljavate luksuz da vas varaju s radnim taktom.

Vlada

pre 11 godina

Ne razumem se previše ali mislim da desktop i mobilni (arm) procesori nisu za poređenje u smislu frekvencije i broja jezgara tako da...... ipak mislim da su vaše mašine sa single core i dual core-om jače od ovog quad-a...

Nemanja

pre 11 godina

E ljudi QUAD core na S Galxy 3 nema veze sa quad core-om za desktop racunar...

desktop sistemi ce uvek biti mocniji od mobilnih....

ponosni vlasnik duale xeona najnovije generacije, aj neka strpaju to u mobilni telefon...

Cybeer86

pre 11 godina

Lepo, lepo... ali ja sam i dalje prezadovoljan sa mojim HTC Sensation XE. Mislim da je jos uvek rano za kvad jer i dual core se jos nije "o'ladio" na trzistu. :)

beli listić za samsung

pre 11 godina

neću kupiti galaxy s3, smaraš samsunže. karatastrofa od softverske podrške, najjače modele iz prethodne 2 godine neće da apdejtuju na ICS jer im onda niko ne bi kupovao precenjene glavne modele. u no c my money, sammy.

Cage

pre 11 godina

@gos,n Huawei bolji od Samsunga xaxaxaxxaxaxaxaxxaxaxa slatko si me nasmejao decko... Iskreni jedva cekam da izadje imam Galaxy SII i prilicno sam zadovoljan i sigurno cu uzeti SIII... A ko je video doticni Huawei moze primetiti da dosta podseca na SII...

Sarplaninac

pre 11 godina

Probao pre neki dan htc one s 2*1.5 ghz.to leti to trci to nemozes da ga uhvatis.sta bi radio na sg3 ili one x da aktiviras 4 jezgra i koliko bi baterija izdrzala.ovo je za one koji hoce da budu u vrhu na benchmark testeru i tu se zavrsava razlika.

Vladimir

pre 11 godina

Wow, sa ovakvim procesorom će biti u stanju da prepoznaje zrnca prašine i razvrstava ih po poreklu i sastavu. Hoću i ja to u mom Bosch usisivaču!

Joca

pre 11 godina

Teorijski bi mogao da pokrenem gta IV na telefonu. Samo sto u praksi procesor na telefonu ne dobija ni priblizno napajanje kao na kompu pa nije isto PC 1,4 i GS3 1,4. Pa ispraznio bi bateriju za 5 min. I istopio bi telefon

Milan

pre 11 godina

Isto kao sto HTC One X koristi Tegra3 X4 1.5 GHz, a to je SAMO Tegra3, google-ajte sta tek dolazi sto se mobilnih procesora tice, pogotovo Tegra linija...

fizičko lice koje ima makinu i igračke

pre 11 godina

ovo je jace od mog kompa...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (andrija, 27. april 2012 17:43)
--
Kad budeš ispaisao seminarski, diplomski sve sa grafikonima na tom telefonu javi se. Zato je tvoj komp ipak opsana makina za tu igračku.
Pametni telefoni, tabovi, tableti su veoma simpatične igračke. Imati takvu igračku a nemati kompijuter ili lap top je žalosno.
Tako ona konstatacija da se danas prodaje više tih igračkica je smešna. Tako bi i ja mogao da kažem da sam kao klinac imao vozni park(raznorazne automobilčiće, bicikle...), a ćale samo auto.

obavesten

pre 11 godina

Huawei je mocna kompanija koja pravi vrhunske uredjaje.Samsung je ne podcenjuje,a glupo bi bilo da to neuki likovi kao ovi sto ostavljaju komentare,to cine.

Oz

pre 11 godina

Kakve veze ima na sta podseca huawei ascend? Bitno je da ce hardver biti veoma blizu ako ne i bolji od sIII, a da ne pominjem da ce mu cena biti oko 20% niza od sIII a mozda i vise. Ljudi koji pate od "galaxy" kompleksa prvo treba da se malo informisu a ne da svoje vec unapred odabrane favorite lansiraju u nebesa na kojima nisu jedini!

bono

pre 11 godina

Samo da bude jasno, poredjenje mobilnih i desktop procesora za racunare je vise nego smesno. Mobilni ARM procesori su bazirani na RISC tehnologiji (reduced instruction set computer) dok je svaki Intel ili AMD koji Imate tzv. CISC (Complex instruction set computer). Iz istog razloga je Apple presao na Intel-a, jer je IBM dugo isporucivao Apple-u RISC G5 dual core procesore koji su bili drasticno sporiji od Intela. Naime, redukovani broj instrukcija na procesoru ima svoju primenu na prenosnim gedzetima, telefonima, tabletima, medjutim sfera desktop I laptop varijanti ce ostati na CISC-u.

Нови Сад

pre 11 godina

Мени се конкретно више свиђа HTC имплементација Androida - Sense даје доста боље корисничко искуство него што је то на Samsung-у. Да могу да бирам пре бих узео HTC One X.

Моје скромно мишљење, сигуран сам да су оба врхунске справе.

Cica maca

pre 11 godina

@nikolass, kako mozes da ocekujes od telefona da ti zameni racunar, to je isto kao kada bi od masine za sudove ocekivao da ti opere ves !

ludak

pre 11 godina

kod nas ljudi moraju da shvate neke jako bitne stvari, koje izgleda nikoako ne mogu da svare. krenimo recimo od toga da danasnji pametni telefoni ne moraju samo da se koriste za komunikaciju i par igrica vec da mogu da se povezu sa monitorom/televizorom a da ne pricamo o tome da canonical planira, mada je kao nesto vec i izbacio ubuntu koji moze na mobilnom da radi sa androidovim jezgrom i pokrece manje-vise standardni softver! takodje zbog ovakvih stvari pc je uredjaj pred izumiranjem, jer se tehnologija ide u pravcu da se hardver smanjuje pa ce uskoro i postepeno mobilni telefoni i tableti ili neki vec slicni uredjaji zameniti njihovo mesto. za sve koji se cude ovako necemu pa i prvi racunari su bili veliki kao soba i veci, pa ih je kasnije zamenio pc, pc za sada vlada ali vec sad postoje mobilni i tableti koji sa par dodataka mogu da obavljaju jako puno i komfortno dosta stvari koje je do sada mogao samo pc a sve vece prihvatanje oblaka ce to jos samo ubrzati.
naravno ovo sam pisao sa gledista malo razvijenijih zemelja ali necemo ni mi previse zaostajati, samo koju godinu.

i da nepotcenjujte kineze, pre svega Huawei koji proizvodi jako mocne komunikacione uredjaje, spominjalo se cak da bi bili korisceni u nekim americkim organizacijama, mozda cak i fbi ili cia, sad sam stvarno zaboravio. a bila je pre par dana vest, mozda i ovde da i Huawei planira proizvodnju svojih procesora, pa toliko koliko kinezi ne valjaju. naravno hardver bez dobrog softvera ne vredi nista, pa ce tu ipak morati jako da se potrude

bbgrbic@hotmail.com

pre 11 godina

4jezgra ,
slazem se ali da "zadrze" cene , a ne da "budze" kako bi se bolje prodali .
mislim da 2jezgra sasvim dovoljno rade posao pa cak i za 3d igre , jer "hard core" 3d igre ili aplikacije za
proracune svakako nece stici na smartfone , nego ostaju na desktop/laptop/tablet racunarima . Konkretno mislim
da nikada niko nece hteti da igra gta4 ili pes2012 na smartfonu iako postoji mogucnost za to !

nikolass

pre 11 godina

Mislim da je Samsung napravio model telefona po kojem druge kompanije mogu samo da mu zavide ... skoro necu menjati svoj GSII jer je bruka od telefona , ali nemoze ni jedan fon da mi zameni rad na racunaru ... ipak je android u kombinaciji sa tim procesorom i dalje nedovoljno jaka stvar za sve ono sto radim na laptopu ... i to sto Samsung prica o produzavanju trajanja baterije sa tim procesorom na GSIII ...smesno ... a da nepricam o tome sto na upgrade na ICS cekam vec skoro godinu dana ... a o bada 2.0 za Wave da ne govorim ... tu Samsung treba da se unapredi a ne na polju procesora , jer nije svako spreman da kupuje njihove nove modele na svakih godinu dana ... odnos prema kupcima im je 0 za razliku od nekih drugih kompanija koji nemaju toliku prodaju i popularnost 8)

alexq

pre 11 godina

Hardware jeste bitan i ne mozemo da ga zanemarimo na uredjajima. Samsung je predstavio novi procesor, ocekivanja su ogromna medjutim kako je prezentovan on gasi jezgra ukoliko su ne potrebna tokom odredjenih operacija. Iz cega mozemo da zakljucimo na osnovu sklopa app. za mobilne uredjaje vecim delom hadrware nece paliti vishe od dva jezgra, ostavimo temu na stranu dok se uredjaj ne testira. Smart Telefoni imaju svoju namenu, od korisnika do korisnika unutar opste namene se razlikuju potrebama. Daleko smo od mogucnosti da smart telefoni mogu zamenuti laptop ultrabook ili desktop. Medjutim sta smo zaboravili, bitno je ko sta ima jace a ne koliko i za sta koristi isto. I dalje smo 5god iza thunderbolt-a.

Beast from the East

pre 11 godina

Poprilicns rezolucija ekrana, mislim da je trenutno to maximum. Ome x, motorola razr, nexus prime, priblizno iste rezolucije. Razlicita gustina pixela po inchu(kvadratnom)

beli listić za samsung

pre 11 godina

neću kupiti galaxy s3, smaraš samsunže. karatastrofa od softverske podrške, najjače modele iz prethodne 2 godine neće da apdejtuju na ICS jer im onda niko ne bi kupovao precenjene glavne modele. u no c my money, sammy.

Cage

pre 11 godina

@gos,n Huawei bolji od Samsunga xaxaxaxxaxaxaxaxxaxaxa slatko si me nasmejao decko... Iskreni jedva cekam da izadje imam Galaxy SII i prilicno sam zadovoljan i sigurno cu uzeti SIII... A ko je video doticni Huawei moze primetiti da dosta podseca na SII...

nikolass

pre 11 godina

Mislim da je Samsung napravio model telefona po kojem druge kompanije mogu samo da mu zavide ... skoro necu menjati svoj GSII jer je bruka od telefona , ali nemoze ni jedan fon da mi zameni rad na racunaru ... ipak je android u kombinaciji sa tim procesorom i dalje nedovoljno jaka stvar za sve ono sto radim na laptopu ... i to sto Samsung prica o produzavanju trajanja baterije sa tim procesorom na GSIII ...smesno ... a da nepricam o tome sto na upgrade na ICS cekam vec skoro godinu dana ... a o bada 2.0 za Wave da ne govorim ... tu Samsung treba da se unapredi a ne na polju procesora , jer nije svako spreman da kupuje njihove nove modele na svakih godinu dana ... odnos prema kupcima im je 0 za razliku od nekih drugih kompanija koji nemaju toliku prodaju i popularnost 8)

Nemanja

pre 11 godina

E ljudi QUAD core na S Galxy 3 nema veze sa quad core-om za desktop racunar...

desktop sistemi ce uvek biti mocniji od mobilnih....

ponosni vlasnik duale xeona najnovije generacije, aj neka strpaju to u mobilni telefon...

fizičko lice koje ima makinu i igračke

pre 11 godina

ovo je jace od mog kompa...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (andrija, 27. april 2012 17:43)
--
Kad budeš ispaisao seminarski, diplomski sve sa grafikonima na tom telefonu javi se. Zato je tvoj komp ipak opsana makina za tu igračku.
Pametni telefoni, tabovi, tableti su veoma simpatične igračke. Imati takvu igračku a nemati kompijuter ili lap top je žalosno.
Tako ona konstatacija da se danas prodaje više tih igračkica je smešna. Tako bi i ja mogao da kažem da sam kao klinac imao vozni park(raznorazne automobilčiće, bicikle...), a ćale samo auto.

Vladimir

pre 11 godina

Wow, sa ovakvim procesorom će biti u stanju da prepoznaje zrnca prašine i razvrstava ih po poreklu i sastavu. Hoću i ja to u mom Bosch usisivaču!

Cica maca

pre 11 godina

@nikolass, kako mozes da ocekujes od telefona da ti zameni racunar, to je isto kao kada bi od masine za sudove ocekivao da ti opere ves !

Cybeer86

pre 11 godina

Lepo, lepo... ali ja sam i dalje prezadovoljan sa mojim HTC Sensation XE. Mislim da je jos uvek rano za kvad jer i dual core se jos nije "o'ladio" na trzistu. :)

bono

pre 11 godina

Samo da bude jasno, poredjenje mobilnih i desktop procesora za racunare je vise nego smesno. Mobilni ARM procesori su bazirani na RISC tehnologiji (reduced instruction set computer) dok je svaki Intel ili AMD koji Imate tzv. CISC (Complex instruction set computer). Iz istog razloga je Apple presao na Intel-a, jer je IBM dugo isporucivao Apple-u RISC G5 dual core procesore koji su bili drasticno sporiji od Intela. Naime, redukovani broj instrukcija na procesoru ima svoju primenu na prenosnim gedzetima, telefonima, tabletima, medjutim sfera desktop I laptop varijanti ce ostati na CISC-u.

Joca

pre 11 godina

Teorijski bi mogao da pokrenem gta IV na telefonu. Samo sto u praksi procesor na telefonu ne dobija ni priblizno napajanje kao na kompu pa nije isto PC 1,4 i GS3 1,4. Pa ispraznio bi bateriju za 5 min. I istopio bi telefon

Milan

pre 11 godina

Isto kao sto HTC One X koristi Tegra3 X4 1.5 GHz, a to je SAMO Tegra3, google-ajte sta tek dolazi sto se mobilnih procesora tice, pogotovo Tegra linija...

Vlada

pre 11 godina

Ne razumem se previše ali mislim da desktop i mobilni (arm) procesori nisu za poređenje u smislu frekvencije i broja jezgara tako da...... ipak mislim da su vaše mašine sa single core i dual core-om jače od ovog quad-a...

Sarplaninac

pre 11 godina

Probao pre neki dan htc one s 2*1.5 ghz.to leti to trci to nemozes da ga uhvatis.sta bi radio na sg3 ili one x da aktiviras 4 jezgra i koliko bi baterija izdrzala.ovo je za one koji hoce da budu u vrhu na benchmark testeru i tu se zavrsava razlika.

Oz

pre 11 godina

Kakve veze ima na sta podseca huawei ascend? Bitno je da ce hardver biti veoma blizu ako ne i bolji od sIII, a da ne pominjem da ce mu cena biti oko 20% niza od sIII a mozda i vise. Ljudi koji pate od "galaxy" kompleksa prvo treba da se malo informisu a ne da svoje vec unapred odabrane favorite lansiraju u nebesa na kojima nisu jedini!

Нови Сад

pre 11 godina

Мени се конкретно више свиђа HTC имплементација Androida - Sense даје доста боље корисничко искуство него што је то на Samsung-у. Да могу да бирам пре бих узео HTC One X.

Моје скромно мишљење, сигуран сам да су оба врхунске справе.

bbgrbic@hotmail.com

pre 11 godina

4jezgra ,
slazem se ali da "zadrze" cene , a ne da "budze" kako bi se bolje prodali .
mislim da 2jezgra sasvim dovoljno rade posao pa cak i za 3d igre , jer "hard core" 3d igre ili aplikacije za
proracune svakako nece stici na smartfone , nego ostaju na desktop/laptop/tablet racunarima . Konkretno mislim
da nikada niko nece hteti da igra gta4 ili pes2012 na smartfonu iako postoji mogucnost za to !

kem

pre 11 godina

Ljudi, ne mešajte frekvenciju procesora i broj operacija u određenom vremenu. To vam je bilo na prvom času upoznavanja s pojmom procesora, a još uvek dovoljavate luksuz da vas varaju s radnim taktom.

obavesten

pre 11 godina

Huawei je mocna kompanija koja pravi vrhunske uredjaje.Samsung je ne podcenjuje,a glupo bi bilo da to neuki likovi kao ovi sto ostavljaju komentare,to cine.

ludak

pre 11 godina

kod nas ljudi moraju da shvate neke jako bitne stvari, koje izgleda nikoako ne mogu da svare. krenimo recimo od toga da danasnji pametni telefoni ne moraju samo da se koriste za komunikaciju i par igrica vec da mogu da se povezu sa monitorom/televizorom a da ne pricamo o tome da canonical planira, mada je kao nesto vec i izbacio ubuntu koji moze na mobilnom da radi sa androidovim jezgrom i pokrece manje-vise standardni softver! takodje zbog ovakvih stvari pc je uredjaj pred izumiranjem, jer se tehnologija ide u pravcu da se hardver smanjuje pa ce uskoro i postepeno mobilni telefoni i tableti ili neki vec slicni uredjaji zameniti njihovo mesto. za sve koji se cude ovako necemu pa i prvi racunari su bili veliki kao soba i veci, pa ih je kasnije zamenio pc, pc za sada vlada ali vec sad postoje mobilni i tableti koji sa par dodataka mogu da obavljaju jako puno i komfortno dosta stvari koje je do sada mogao samo pc a sve vece prihvatanje oblaka ce to jos samo ubrzati.
naravno ovo sam pisao sa gledista malo razvijenijih zemelja ali necemo ni mi previse zaostajati, samo koju godinu.

i da nepotcenjujte kineze, pre svega Huawei koji proizvodi jako mocne komunikacione uredjaje, spominjalo se cak da bi bili korisceni u nekim americkim organizacijama, mozda cak i fbi ili cia, sad sam stvarno zaboravio. a bila je pre par dana vest, mozda i ovde da i Huawei planira proizvodnju svojih procesora, pa toliko koliko kinezi ne valjaju. naravno hardver bez dobrog softvera ne vredi nista, pa ce tu ipak morati jako da se potrude

alexq

pre 11 godina

Hardware jeste bitan i ne mozemo da ga zanemarimo na uredjajima. Samsung je predstavio novi procesor, ocekivanja su ogromna medjutim kako je prezentovan on gasi jezgra ukoliko su ne potrebna tokom odredjenih operacija. Iz cega mozemo da zakljucimo na osnovu sklopa app. za mobilne uredjaje vecim delom hadrware nece paliti vishe od dva jezgra, ostavimo temu na stranu dok se uredjaj ne testira. Smart Telefoni imaju svoju namenu, od korisnika do korisnika unutar opste namene se razlikuju potrebama. Daleko smo od mogucnosti da smart telefoni mogu zamenuti laptop ultrabook ili desktop. Medjutim sta smo zaboravili, bitno je ko sta ima jace a ne koliko i za sta koristi isto. I dalje smo 5god iza thunderbolt-a.

Beast from the East

pre 11 godina

Poprilicns rezolucija ekrana, mislim da je trenutno to maximum. Ome x, motorola razr, nexus prime, priblizno iste rezolucije. Razlicita gustina pixela po inchu(kvadratnom)