Subota, 08.06.2019.

14:06

Nova Nokia za 99 dolara: Ovo su prednosti VIDEO

Izvor: B92

Nova Nokia za 99 dolara: Ovo su prednosti VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

Nebojša

pre 4 godine

@cigi
Slažem se da ko ima ladno će da iskešira za najnoviji premijum fon, samo koliko procenata je takvih u celokupnoj masi?

zoro

pre 4 godine

kazi mi molim te koji. to zahtevan posao radis na kompu sa 2Gb RAM-a ..?? 1Gb vuce sam Windows jedino ako imas win xp..on vuce 800mb ostalo uzme browser...? To sto ti nemas para 11 godina za novi komp je neka druga prica...
(bata, 9. jun 2019 00:14)

Kućni radni laptop mi je prastari Asus sa 1GB radne memorije. Xubuntu + Midori Browser + LibreOffice rade potpuno normalno, i to sa Dropboxom koji se sinhronizuje u pozadini. Na njemu radim nekoliko sati dnevno već godinama.

Za određena zanimanja poput grafičkog dizajnera, arhitekte, audio i video producenta zaista su potrebe zveri od mašina, ali za 80% profesija dovoljan je i deset godina stari računar. Drugo je što ljudi nemaju pojma o alatima koje koriste svaki dan, pa misle da je normalno da im za Powerpoint treba 8GB memorije samo zato što koriste bloated programe na užasno neoptimizovanim operativnim sistemima.

ciga

pre 4 godine

@Nebojša

Onaj što ima fon od 1000e nema potrebe da klikeriše izvadi pare i plati. Klikerisanje je za sirotinju da se kao malo prave pametni.

bata

pre 4 godine

@Totem

ima itekako razlike u 4 i 8 jezgara. mozda ima brzinu rada istu, ali vek i trajanje istog je veci sa 8 jezgara, i manje je pregrevanje, manje opterecenje samog procesora. pogotovo u ovakvim telefonima. koji ce da pandrknu cim istekne garancija. a mozda i pre.

fotograf

pre 4 godine

(Til Ojlenšpigel)

Evo, ja cu ti reci, kao profesionalni fotograf, da volim da imam najbolji telefon, makar sto se kamere tice, iz razloga sto ne nosim bas 24h sa sobom svoj canon 800d sa sobom, ma koliko to zeleo. I kada mi se desi, da nesto interesantno iskrsne, google pixel 3 je tu. I da, razvijao sam slike sa telefona, normalno da ne mogu da budu iste ko sa slr aparata, ali nisu ni lose, mislim da bi mogle cak da prodju I na tezgi za svadbe. Retko ko bi pravalio da je slikano telefonom. Reci ljudima da im nije neophodan dobar telefon, je isto kao ubedjivati coveka sa novim mercedesom da je budala, sto ne vozi novog Juga. I sa jednim i sa drugim se stigne na odrediste.

Nebojša

pre 4 godine

Za 120 e uzeo Mi A2 4/64 malo korišćen, u garanciji.Ko imalo klikeriše može za male pare da uzme dobar telefon koji će sve da mu završi ko i onaj od 1.000 e koji služi samo za hvaljenje u kafiću i u ulici.

srb

pre 4 godine

nekad je bolje 6 mp nego 21mp kamera, jer nije ista optika... tako i ram memorija kod telefona i računara nije isto i ne vredi porediti ko se seća windows XP sa 256mb rama sa anti virus i sve radi super

Time

pre 4 godine

Radi se o sto evra a za te pare je taman dobar ako stvarno bude ta cena. Naravno da ce neko sa vecim potrebama uzeti bolji telefon ali ce to i da kosta znatno vise.

Til Ojlenšpigel

pre 4 godine

Skuplji telefoni sa boljom optikom rade vrhunski, i svakakojć je prednost imati to na telefonu, umesto vuci 2kg slr aparata sa sobom, ko Japanac iz 2000te. Druga stvar, displej. Ko koristi net, cesto pise nesto, a moze sebi da priusti, uzece minimum 6 incha, sa jacom rezolucijom, boljim osvetljenjem itd.
(Preduzimac, 8. jun 2019 21:33)
Auuu čoveče, auuuu .
Ok, ako nikad u svome životu nečeš da odeš kod fotografa i napraviš fotografiju. To što si slikao sa mobilnim, pa može i da ima 40 Mpx to izgleda dobro samo na ekranu tvog telefona. Kad budeš razvio fotografiju shvatičeš šta si napisao. Ako ništa drugo, kad se budeš ženio ti ne zovi fotografa nego izvadi tvoj mobilni pa slikaj za uspomenu.

opalm te golim

pre 4 godine

Kako mali Perica zamislja fotografiju. Posto si veliki strucnjak eno ima napustenih spejs satlova pa sedi i vozi,a mozes i u onaj ruski koji nikada nije poleteo. Ni jedna, ali ni jedna kamera na telefonu ne moze da se meri sa fotoaparatom. Blesimetre ne racunam u fotoaparate. Znas sta su velicine senzora, objektivi? Naravno da ne. DSRL moze da ugrozi samo mirrorless. Pa i bridge aparati su bolji od kamere na telefonu.

Pobesneo Maks

pre 4 godine

Skuplji telefoni sa boljom optikom rade vrhunski, i svakakojć je prednost imati to na telefonu, umesto vuci 2kg slr aparata sa sobom, ko Japanac iz 2000te. Druga stvar, displej. Ko koristi net, cesto pise nesto, a moze sebi da priusti, uzece minimum 6 incha, sa jacom rezolucijom, boljim osvetljenjem itd.
(Preduzimac, 8. jun 2019 21:33)
Pises na telefonu i koristis net?
Sve je to moguce na bilo kom telefonu,ali je neudobno i neprakticno,osim u nuzdi,a posebno pisanje bilo cega.
Cak i na tabletima je to nezgodno,iako imaju neuporedivo vece ekrane.

Telefoni sluze za konzumaciju sadrzaja,a ne za pravljenje istog.

Razlika u kvalitetu displeja je toliko nebitna i ne opravdava razliku u ceni,posebno sto svi drze telefone na auto osvetljenju,koje unistava svaki dozivljaj kvaliteta.

Nekada sam se lozio na najbolje modele,ali me je to proslo,posto nikada ne surfujem na tel. je mi nije udobno i eventualno koristim par aplikacija,koje koristim godinama.Cak ni jutjub ne gledam ,jer me nervira na malom ekranu.
Kada putujem,imam laptop,pa onda izbacim hotspot na telefona i koristim racunar normalno.

Telefoni su alat,a ne igracka i kao takvi se kupuju po potrebi.Kao i kod pravog alata,postoji razlika u kvalitetu,ali najvecem broju nije potrebno da kupuje najskuplji,jer cena ne opravdava njihove potrebe.

opalm te golim

pre 4 godine

Kako mali Perica zamislja fotografiju. Posto si veliki strucnjak eno ima napustenih spejs satlova pa sedi i vozi,a mozes i u onaj ruski koji nikada nije poleteo. Ni jedna, ali ni jedna kamera na telefonu ne moze da se meri sa fotoaparatom. Blesimetre ne racunam u fotoaparate. Znas sta su velicine senzora, objektivi? Naravno da ne. DSRL moze da ugrozi samo mirrorless. Pa i bridge aparati su bolji od kamere na telefonu.

Totem

pre 4 godine

@@@@@@@@@
Interesuje me, ako neko ima iskustva sa Mediatek Helio procesorima, da li je dobar GPS, tj. koliko mu treba da dobije poziciju i da li je stabilno drzi?
@@@@@@@@@@@
Medijatek helio nema nikakvih problema sa bilo čim ALI
Ja bih više usmerio pažnju na same Android GO aplikacije !
Android GO aplikacije su optimizovane da rade i do 30% brže od običnih aplikacija pa im zato i treba mnogo manje sistemske memorije. Samim tim Android GO aplikacije su "osakaćene" aplikacije i pojedini servisi "ne rade" !!! pa se ja na vašem mestu nabi baš oslanjao i opredelio za kupovinu ovakvog uređaja.
Naravno 2018 je dato odobrenje programerima za rad na Android GO aplikacijama i one se usavršavaju , pa je i napravljen poseban odeljak Gugl prodavnice za ove aplikacije.
Samim tim uređaji sa Android GO aplikacijama su gurnuti na treća tržišta (malo nerazvijenija poput indije i sl) sve dok se ne iskristališu makar sve Gugl aplikacije (a one su preko 60) .
Dakle vodite računa Telefon je Fenomenalan ali Android GO aplikacije koje telefon poseduje Nisu , odnosno ne radi gomila pozadinskih servisa na uštrb brzine uređaja.
Svako dobro

1979

pre 4 godine

@bata @totem

J7 2017 je mašina ima ga brat skoro dve god nikakvi kvarovi. 3gb rama sasvim dovoljno, kamera ok, brz telefon, nema bugova. Baš sam gledao pre par dana i dalje kao nov ima jaku cenu skoro 200e.

Lincoln

pre 4 godine

@000 ja sam koristio uređaj sa A22 procesorom i 2gb Rama, svakodnevna upotreba tipa poneki razgovor, poruka, fotka, soc. mreže, gledanje nekog filma, sve to radi bez problema, pri tome je prilično stedljiv i za 100-ak eura sasvim zadovoljavajuće...

Totem

pre 4 godine

@ Bato , Čipset helio p22 je jači i brži od Exinosa 7870 (na samsungu j7 iz 2018 što te verovatno i buni). Šta ima veze što je helio p22 četvorojezgarni procesor ? Pa i Snapdragon 845 je četvorojezgarni procesor pa je duuuugo bio najbrži procesor na svetu. Ako procesor ima duplo više jezgra ne znači da duplo bolje radi .Nisu to iste procesorske snage.
Što se kamere tiče jesi u pravu Samsung j7 ima bolju kameru i bolji ekran u to nema sumnje.
Što se tiče firmi da razjasnim ukratko . Jedino xiaomi cenom uređaja može da parira nokiji i motoroli i to je prvenstveno zbog toga što xiaomi ima drugačiji vid zarade od svojih uređaja (ne plaća reklamiranje) ali i to je za neku drugu priču.
Sve u svemu ova Nokija je (ako je suditi po podacima ) sam vrh ponude u Android GO svetu i treba im čestitati na tome.

gari

pre 4 godine

za 95% korisnika ustvari sasvim dovoljno, jedino sto ce vecini smetati je da ce drugi znati da je to jeftin telefon..toliko o brzini, ramu i ostalim specifikacijama

Darko

pre 4 godine

Ne znam kako će se kotirati u odnosu na konkurenciju, ali ovakvih telefona sa Android Go ima ihaha za od $50 do $100 sa 1-2 GB RAM-a kod Kineza odavno. Nokia sada samo lepi etikete, praktično.

bata

pre 4 godine

@Sale sa Bagdale ...

kazi mi molim te koji. to zahtevan posao radis na kompu sa 2Gb RAM-a ..?? 1Gb vuce sam Windows jedino ako imas win xp..on vuce 800mb ostalo uzme browser...? To sto ti nemas para 11 godina za novi komp je neka druga prica...

bata

pre 4 godine

@Totem ..samsung J7 ima bolju kameru i oktacore procesor ... ovo je low end telefon ..i ok je, ali brzi, bolji..itd ...nikako..pogotovo neko rece da ugrozi Xiaomi .??? nema teorije..

Totem

pre 4 godine

Odličan telefon duplo jači od na primer Motorole moto E4 plus ili samsunga j7 sa kojom i danas možete sve.
E sad verovatno će biti munjevit po brzini (kao premijum telefoni ) obzirom da ima android GO aplikacije (aplikacije koje su stvorene da rade sa manje od 1Gb ram memorije)
Veoma veoma obećavajući telefon sa android 9 GO aplikacijama i čistim androidom . Ovo jedino možda može da ugrozi neki budući xiaomi Redmi serije A po ceni. Teško da može drugi proizvođač .
Bravo za Nokiju ! Bravo !

Bole

pre 4 godine

E ovo je telefon koji ce te uzeti klincima koji idu u skolu ili roditeljima penzionerima da imaju pristupacan telefon da se malo igraju ili ovi stariji da citaju vesti i slicno. Po meni je 100€ za nov telefon taman za ovu ciljnu grupu.

Sale sa Bagdale

pre 4 godine

@Vladimir Zemun

Ja radim ozbiljan i memorijski zahtevan posao na laptop-u iz 2008. godine sa 2 GB RAM-a, a to što danas nekima treba telefon sa 4 GB RAM-a da bi obavili razgovor ili poslali poruku preko zatupljujućih društvenih mreža samo govori o ispranosti mozgova i tehničkoj nepismenosti istih.

000

pre 4 godine

Interesuje me, ako neko ima iskustva sa Mediatek Helio procesorima, da li je dobar GPS, tj. koliko mu treba da dobije poziciju i da li je stabilno drzi? Da li ima problema sa WiFi-jem... posto su takvi bili njihovi stari procesori

Preduzimac

pre 4 godine

#pobesneo maks"
Skuplji telefoni sa boljom optikom rade vrhunski, i svakakojć je prednost imati to na telefonu, umesto vuci 2kg slr aparata sa sobom, ko Japanac iz 2000te. Druga stvar, displej. Ko koristi net, cesto pise nesto, a moze sebi da priusti, uzece minimum 6 incha, sa jacom rezolucijom, boljim osvetljenjem itd. Pa onda ide sve ostalo, za onih 1% kojima treba 8 giga rama i 512g memorije, ludacki brzi procesori i slicno. Ko cesto slika nesto, putuje, salje mejlove, chetuje itd, sa ovom nokijom se nece proslaviti.

Seneka

pre 4 godine

Ovaj telefon će kod naa da košta 9000 dinara. Za ovaj novac, i za ljude kojima je namenje, telefon je ok. U pitanju je najjeftiniji Android One telefon na svetu, tako da i to treba uzeti u obzir.

Pobesneo Maks

pre 4 godine

Хелио, не хвала.
(УЗР, 8. jun 2019 17:17)

Za 90 ili 112 dolara,sto da ne?

Istina,vecini ljudi je to sasvim dovoljno,pa i meni ,koji imam znacajno veca znanja od vecine i znam da flesujem telefone i sl.,jer na svom uredjaju koriste par aplikacija i to je to.
Obicno je to neka soc.mreza,twiter,aplikacija za vesti i chat,a nema sumnje da ce na ovom uredjaju bez problema raditi i vecina igrica.

Sta se dobija sa premijum uredjajima?
Gotovo nista !

Dobija se bolja kamera,koja i dalje ne moze prici prosecnom dslr aparatu sa kraja 2000-tih,nesto bolji ekran i atraktivnije kuciste. Procesor koji je verovatno brzi od bilo cega u jeftinim modelima,softverski se ogranicava,kako ne bi zdrao bateriju,tako da ne vidim razlog zasto bi neko zeleo uredjaj od 1000+ evra,koji radi sve isto sto i onaj jeftini?

Aleksandar

pre 4 godine

A zasto ne helio? Mnogi mediatek procesori su dobri,p22,p35,p60,p70. Jedino pitanje je kakva ce optimizacija ovde biti.Iz testiranja znam da budzetski Nokia telefoni nisu dobri,a za te pare moze se naci I nesto bolje,poput redmi 7 uredjaja sa Sd 632 I dual kamerom.

Sale sa Bagdale

pre 4 godine

@Vladimir Zemun

Ja radim ozbiljan i memorijski zahtevan posao na laptop-u iz 2008. godine sa 2 GB RAM-a, a to što danas nekima treba telefon sa 4 GB RAM-a da bi obavili razgovor ili poslali poruku preko zatupljujućih društvenih mreža samo govori o ispranosti mozgova i tehničkoj nepismenosti istih.

Pobesneo Maks

pre 4 godine

Хелио, не хвала.
(УЗР, 8. jun 2019 17:17)

Za 90 ili 112 dolara,sto da ne?

Istina,vecini ljudi je to sasvim dovoljno,pa i meni ,koji imam znacajno veca znanja od vecine i znam da flesujem telefone i sl.,jer na svom uredjaju koriste par aplikacija i to je to.
Obicno je to neka soc.mreza,twiter,aplikacija za vesti i chat,a nema sumnje da ce na ovom uredjaju bez problema raditi i vecina igrica.

Sta se dobija sa premijum uredjajima?
Gotovo nista !

Dobija se bolja kamera,koja i dalje ne moze prici prosecnom dslr aparatu sa kraja 2000-tih,nesto bolji ekran i atraktivnije kuciste. Procesor koji je verovatno brzi od bilo cega u jeftinim modelima,softverski se ogranicava,kako ne bi zdrao bateriju,tako da ne vidim razlog zasto bi neko zeleo uredjaj od 1000+ evra,koji radi sve isto sto i onaj jeftini?

Bole

pre 4 godine

E ovo je telefon koji ce te uzeti klincima koji idu u skolu ili roditeljima penzionerima da imaju pristupacan telefon da se malo igraju ili ovi stariji da citaju vesti i slicno. Po meni je 100€ za nov telefon taman za ovu ciljnu grupu.

Seneka

pre 4 godine

Ovaj telefon će kod naa da košta 9000 dinara. Za ovaj novac, i za ljude kojima je namenje, telefon je ok. U pitanju je najjeftiniji Android One telefon na svetu, tako da i to treba uzeti u obzir.

Aleksandar

pre 4 godine

A zasto ne helio? Mnogi mediatek procesori su dobri,p22,p35,p60,p70. Jedino pitanje je kakva ce optimizacija ovde biti.Iz testiranja znam da budzetski Nokia telefoni nisu dobri,a za te pare moze se naci I nesto bolje,poput redmi 7 uredjaja sa Sd 632 I dual kamerom.

Totem

pre 4 godine

Odličan telefon duplo jači od na primer Motorole moto E4 plus ili samsunga j7 sa kojom i danas možete sve.
E sad verovatno će biti munjevit po brzini (kao premijum telefoni ) obzirom da ima android GO aplikacije (aplikacije koje su stvorene da rade sa manje od 1Gb ram memorije)
Veoma veoma obećavajući telefon sa android 9 GO aplikacijama i čistim androidom . Ovo jedino možda može da ugrozi neki budući xiaomi Redmi serije A po ceni. Teško da može drugi proizvođač .
Bravo za Nokiju ! Bravo !

Til Ojlenšpigel

pre 4 godine

Skuplji telefoni sa boljom optikom rade vrhunski, i svakakojć je prednost imati to na telefonu, umesto vuci 2kg slr aparata sa sobom, ko Japanac iz 2000te. Druga stvar, displej. Ko koristi net, cesto pise nesto, a moze sebi da priusti, uzece minimum 6 incha, sa jacom rezolucijom, boljim osvetljenjem itd.
(Preduzimac, 8. jun 2019 21:33)
Auuu čoveče, auuuu .
Ok, ako nikad u svome životu nečeš da odeš kod fotografa i napraviš fotografiju. To što si slikao sa mobilnim, pa može i da ima 40 Mpx to izgleda dobro samo na ekranu tvog telefona. Kad budeš razvio fotografiju shvatičeš šta si napisao. Ako ništa drugo, kad se budeš ženio ti ne zovi fotografa nego izvadi tvoj mobilni pa slikaj za uspomenu.

opalm te golim

pre 4 godine

Kako mali Perica zamislja fotografiju. Posto si veliki strucnjak eno ima napustenih spejs satlova pa sedi i vozi,a mozes i u onaj ruski koji nikada nije poleteo. Ni jedna, ali ni jedna kamera na telefonu ne moze da se meri sa fotoaparatom. Blesimetre ne racunam u fotoaparate. Znas sta su velicine senzora, objektivi? Naravno da ne. DSRL moze da ugrozi samo mirrorless. Pa i bridge aparati su bolji od kamere na telefonu.

bata

pre 4 godine

@Totem ..samsung J7 ima bolju kameru i oktacore procesor ... ovo je low end telefon ..i ok je, ali brzi, bolji..itd ...nikako..pogotovo neko rece da ugrozi Xiaomi .??? nema teorije..

Pobesneo Maks

pre 4 godine

Skuplji telefoni sa boljom optikom rade vrhunski, i svakakojć je prednost imati to na telefonu, umesto vuci 2kg slr aparata sa sobom, ko Japanac iz 2000te. Druga stvar, displej. Ko koristi net, cesto pise nesto, a moze sebi da priusti, uzece minimum 6 incha, sa jacom rezolucijom, boljim osvetljenjem itd.
(Preduzimac, 8. jun 2019 21:33)
Pises na telefonu i koristis net?
Sve je to moguce na bilo kom telefonu,ali je neudobno i neprakticno,osim u nuzdi,a posebno pisanje bilo cega.
Cak i na tabletima je to nezgodno,iako imaju neuporedivo vece ekrane.

Telefoni sluze za konzumaciju sadrzaja,a ne za pravljenje istog.

Razlika u kvalitetu displeja je toliko nebitna i ne opravdava razliku u ceni,posebno sto svi drze telefone na auto osvetljenju,koje unistava svaki dozivljaj kvaliteta.

Nekada sam se lozio na najbolje modele,ali me je to proslo,posto nikada ne surfujem na tel. je mi nije udobno i eventualno koristim par aplikacija,koje koristim godinama.Cak ni jutjub ne gledam ,jer me nervira na malom ekranu.
Kada putujem,imam laptop,pa onda izbacim hotspot na telefona i koristim racunar normalno.

Telefoni su alat,a ne igracka i kao takvi se kupuju po potrebi.Kao i kod pravog alata,postoji razlika u kvalitetu,ali najvecem broju nije potrebno da kupuje najskuplji,jer cena ne opravdava njihove potrebe.

000

pre 4 godine

Interesuje me, ako neko ima iskustva sa Mediatek Helio procesorima, da li je dobar GPS, tj. koliko mu treba da dobije poziciju i da li je stabilno drzi? Da li ima problema sa WiFi-jem... posto su takvi bili njihovi stari procesori

bata

pre 4 godine

@Sale sa Bagdale ...

kazi mi molim te koji. to zahtevan posao radis na kompu sa 2Gb RAM-a ..?? 1Gb vuce sam Windows jedino ako imas win xp..on vuce 800mb ostalo uzme browser...? To sto ti nemas para 11 godina za novi komp je neka druga prica...

Preduzimac

pre 4 godine

#pobesneo maks"
Skuplji telefoni sa boljom optikom rade vrhunski, i svakakojć je prednost imati to na telefonu, umesto vuci 2kg slr aparata sa sobom, ko Japanac iz 2000te. Druga stvar, displej. Ko koristi net, cesto pise nesto, a moze sebi da priusti, uzece minimum 6 incha, sa jacom rezolucijom, boljim osvetljenjem itd. Pa onda ide sve ostalo, za onih 1% kojima treba 8 giga rama i 512g memorije, ludacki brzi procesori i slicno. Ko cesto slika nesto, putuje, salje mejlove, chetuje itd, sa ovom nokijom se nece proslaviti.

Time

pre 4 godine

Radi se o sto evra a za te pare je taman dobar ako stvarno bude ta cena. Naravno da ce neko sa vecim potrebama uzeti bolji telefon ali ce to i da kosta znatno vise.

Nebojša

pre 4 godine

Za 120 e uzeo Mi A2 4/64 malo korišćen, u garanciji.Ko imalo klikeriše može za male pare da uzme dobar telefon koji će sve da mu završi ko i onaj od 1.000 e koji služi samo za hvaljenje u kafiću i u ulici.

gari

pre 4 godine

za 95% korisnika ustvari sasvim dovoljno, jedino sto ce vecini smetati je da ce drugi znati da je to jeftin telefon..toliko o brzini, ramu i ostalim specifikacijama

opalm te golim

pre 4 godine

Kako mali Perica zamislja fotografiju. Posto si veliki strucnjak eno ima napustenih spejs satlova pa sedi i vozi,a mozes i u onaj ruski koji nikada nije poleteo. Ni jedna, ali ni jedna kamera na telefonu ne moze da se meri sa fotoaparatom. Blesimetre ne racunam u fotoaparate. Znas sta su velicine senzora, objektivi? Naravno da ne. DSRL moze da ugrozi samo mirrorless. Pa i bridge aparati su bolji od kamere na telefonu.

srb

pre 4 godine

nekad je bolje 6 mp nego 21mp kamera, jer nije ista optika... tako i ram memorija kod telefona i računara nije isto i ne vredi porediti ko se seća windows XP sa 256mb rama sa anti virus i sve radi super

Totem

pre 4 godine

@ Bato , Čipset helio p22 je jači i brži od Exinosa 7870 (na samsungu j7 iz 2018 što te verovatno i buni). Šta ima veze što je helio p22 četvorojezgarni procesor ? Pa i Snapdragon 845 je četvorojezgarni procesor pa je duuuugo bio najbrži procesor na svetu. Ako procesor ima duplo više jezgra ne znači da duplo bolje radi .Nisu to iste procesorske snage.
Što se kamere tiče jesi u pravu Samsung j7 ima bolju kameru i bolji ekran u to nema sumnje.
Što se tiče firmi da razjasnim ukratko . Jedino xiaomi cenom uređaja može da parira nokiji i motoroli i to je prvenstveno zbog toga što xiaomi ima drugačiji vid zarade od svojih uređaja (ne plaća reklamiranje) ali i to je za neku drugu priču.
Sve u svemu ova Nokija je (ako je suditi po podacima ) sam vrh ponude u Android GO svetu i treba im čestitati na tome.

Lincoln

pre 4 godine

@000 ja sam koristio uređaj sa A22 procesorom i 2gb Rama, svakodnevna upotreba tipa poneki razgovor, poruka, fotka, soc. mreže, gledanje nekog filma, sve to radi bez problema, pri tome je prilično stedljiv i za 100-ak eura sasvim zadovoljavajuće...

Totem

pre 4 godine

@@@@@@@@@
Interesuje me, ako neko ima iskustva sa Mediatek Helio procesorima, da li je dobar GPS, tj. koliko mu treba da dobije poziciju i da li je stabilno drzi?
@@@@@@@@@@@
Medijatek helio nema nikakvih problema sa bilo čim ALI
Ja bih više usmerio pažnju na same Android GO aplikacije !
Android GO aplikacije su optimizovane da rade i do 30% brže od običnih aplikacija pa im zato i treba mnogo manje sistemske memorije. Samim tim Android GO aplikacije su "osakaćene" aplikacije i pojedini servisi "ne rade" !!! pa se ja na vašem mestu nabi baš oslanjao i opredelio za kupovinu ovakvog uređaja.
Naravno 2018 je dato odobrenje programerima za rad na Android GO aplikacijama i one se usavršavaju , pa je i napravljen poseban odeljak Gugl prodavnice za ove aplikacije.
Samim tim uređaji sa Android GO aplikacijama su gurnuti na treća tržišta (malo nerazvijenija poput indije i sl) sve dok se ne iskristališu makar sve Gugl aplikacije (a one su preko 60) .
Dakle vodite računa Telefon je Fenomenalan ali Android GO aplikacije koje telefon poseduje Nisu , odnosno ne radi gomila pozadinskih servisa na uštrb brzine uređaja.
Svako dobro

ciga

pre 4 godine

@Nebojša

Onaj što ima fon od 1000e nema potrebe da klikeriše izvadi pare i plati. Klikerisanje je za sirotinju da se kao malo prave pametni.

Darko

pre 4 godine

Ne znam kako će se kotirati u odnosu na konkurenciju, ali ovakvih telefona sa Android Go ima ihaha za od $50 do $100 sa 1-2 GB RAM-a kod Kineza odavno. Nokia sada samo lepi etikete, praktično.

1979

pre 4 godine

@bata @totem

J7 2017 je mašina ima ga brat skoro dve god nikakvi kvarovi. 3gb rama sasvim dovoljno, kamera ok, brz telefon, nema bugova. Baš sam gledao pre par dana i dalje kao nov ima jaku cenu skoro 200e.

fotograf

pre 4 godine

(Til Ojlenšpigel)

Evo, ja cu ti reci, kao profesionalni fotograf, da volim da imam najbolji telefon, makar sto se kamere tice, iz razloga sto ne nosim bas 24h sa sobom svoj canon 800d sa sobom, ma koliko to zeleo. I kada mi se desi, da nesto interesantno iskrsne, google pixel 3 je tu. I da, razvijao sam slike sa telefona, normalno da ne mogu da budu iste ko sa slr aparata, ali nisu ni lose, mislim da bi mogle cak da prodju I na tezgi za svadbe. Retko ko bi pravalio da je slikano telefonom. Reci ljudima da im nije neophodan dobar telefon, je isto kao ubedjivati coveka sa novim mercedesom da je budala, sto ne vozi novog Juga. I sa jednim i sa drugim se stigne na odrediste.

zoro

pre 4 godine

kazi mi molim te koji. to zahtevan posao radis na kompu sa 2Gb RAM-a ..?? 1Gb vuce sam Windows jedino ako imas win xp..on vuce 800mb ostalo uzme browser...? To sto ti nemas para 11 godina za novi komp je neka druga prica...
(bata, 9. jun 2019 00:14)

Kućni radni laptop mi je prastari Asus sa 1GB radne memorije. Xubuntu + Midori Browser + LibreOffice rade potpuno normalno, i to sa Dropboxom koji se sinhronizuje u pozadini. Na njemu radim nekoliko sati dnevno već godinama.

Za određena zanimanja poput grafičkog dizajnera, arhitekte, audio i video producenta zaista su potrebe zveri od mašina, ali za 80% profesija dovoljan je i deset godina stari računar. Drugo je što ljudi nemaju pojma o alatima koje koriste svaki dan, pa misle da je normalno da im za Powerpoint treba 8GB memorije samo zato što koriste bloated programe na užasno neoptimizovanim operativnim sistemima.

bata

pre 4 godine

@Totem

ima itekako razlike u 4 i 8 jezgara. mozda ima brzinu rada istu, ali vek i trajanje istog je veci sa 8 jezgara, i manje je pregrevanje, manje opterecenje samog procesora. pogotovo u ovakvim telefonima. koji ce da pandrknu cim istekne garancija. a mozda i pre.

Nebojša

pre 4 godine

@cigi
Slažem se da ko ima ladno će da iskešira za najnoviji premijum fon, samo koliko procenata je takvih u celokupnoj masi?

Sale sa Bagdale

pre 4 godine

@Vladimir Zemun

Ja radim ozbiljan i memorijski zahtevan posao na laptop-u iz 2008. godine sa 2 GB RAM-a, a to što danas nekima treba telefon sa 4 GB RAM-a da bi obavili razgovor ili poslali poruku preko zatupljujućih društvenih mreža samo govori o ispranosti mozgova i tehničkoj nepismenosti istih.

Preduzimac

pre 4 godine

#pobesneo maks"
Skuplji telefoni sa boljom optikom rade vrhunski, i svakakojć je prednost imati to na telefonu, umesto vuci 2kg slr aparata sa sobom, ko Japanac iz 2000te. Druga stvar, displej. Ko koristi net, cesto pise nesto, a moze sebi da priusti, uzece minimum 6 incha, sa jacom rezolucijom, boljim osvetljenjem itd. Pa onda ide sve ostalo, za onih 1% kojima treba 8 giga rama i 512g memorije, ludacki brzi procesori i slicno. Ko cesto slika nesto, putuje, salje mejlove, chetuje itd, sa ovom nokijom se nece proslaviti.

Pobesneo Maks

pre 4 godine

Хелио, не хвала.
(УЗР, 8. jun 2019 17:17)

Za 90 ili 112 dolara,sto da ne?

Istina,vecini ljudi je to sasvim dovoljno,pa i meni ,koji imam znacajno veca znanja od vecine i znam da flesujem telefone i sl.,jer na svom uredjaju koriste par aplikacija i to je to.
Obicno je to neka soc.mreza,twiter,aplikacija za vesti i chat,a nema sumnje da ce na ovom uredjaju bez problema raditi i vecina igrica.

Sta se dobija sa premijum uredjajima?
Gotovo nista !

Dobija se bolja kamera,koja i dalje ne moze prici prosecnom dslr aparatu sa kraja 2000-tih,nesto bolji ekran i atraktivnije kuciste. Procesor koji je verovatno brzi od bilo cega u jeftinim modelima,softverski se ogranicava,kako ne bi zdrao bateriju,tako da ne vidim razlog zasto bi neko zeleo uredjaj od 1000+ evra,koji radi sve isto sto i onaj jeftini?

Totem

pre 4 godine

Odličan telefon duplo jači od na primer Motorole moto E4 plus ili samsunga j7 sa kojom i danas možete sve.
E sad verovatno će biti munjevit po brzini (kao premijum telefoni ) obzirom da ima android GO aplikacije (aplikacije koje su stvorene da rade sa manje od 1Gb ram memorije)
Veoma veoma obećavajući telefon sa android 9 GO aplikacijama i čistim androidom . Ovo jedino možda može da ugrozi neki budući xiaomi Redmi serije A po ceni. Teško da može drugi proizvođač .
Bravo za Nokiju ! Bravo !

Nebojša

pre 4 godine

Za 120 e uzeo Mi A2 4/64 malo korišćen, u garanciji.Ko imalo klikeriše može za male pare da uzme dobar telefon koji će sve da mu završi ko i onaj od 1.000 e koji služi samo za hvaljenje u kafiću i u ulici.

bata

pre 4 godine

@Sale sa Bagdale ...

kazi mi molim te koji. to zahtevan posao radis na kompu sa 2Gb RAM-a ..?? 1Gb vuce sam Windows jedino ako imas win xp..on vuce 800mb ostalo uzme browser...? To sto ti nemas para 11 godina za novi komp je neka druga prica...

1979

pre 4 godine

@bata @totem

J7 2017 je mašina ima ga brat skoro dve god nikakvi kvarovi. 3gb rama sasvim dovoljno, kamera ok, brz telefon, nema bugova. Baš sam gledao pre par dana i dalje kao nov ima jaku cenu skoro 200e.

Bole

pre 4 godine

E ovo je telefon koji ce te uzeti klincima koji idu u skolu ili roditeljima penzionerima da imaju pristupacan telefon da se malo igraju ili ovi stariji da citaju vesti i slicno. Po meni je 100€ za nov telefon taman za ovu ciljnu grupu.

Aleksandar

pre 4 godine

A zasto ne helio? Mnogi mediatek procesori su dobri,p22,p35,p60,p70. Jedino pitanje je kakva ce optimizacija ovde biti.Iz testiranja znam da budzetski Nokia telefoni nisu dobri,a za te pare moze se naci I nesto bolje,poput redmi 7 uredjaja sa Sd 632 I dual kamerom.

Seneka

pre 4 godine

Ovaj telefon će kod naa da košta 9000 dinara. Za ovaj novac, i za ljude kojima je namenje, telefon je ok. U pitanju je najjeftiniji Android One telefon na svetu, tako da i to treba uzeti u obzir.

bata

pre 4 godine

@Totem ..samsung J7 ima bolju kameru i oktacore procesor ... ovo je low end telefon ..i ok je, ali brzi, bolji..itd ...nikako..pogotovo neko rece da ugrozi Xiaomi .??? nema teorije..

opalm te golim

pre 4 godine

Kako mali Perica zamislja fotografiju. Posto si veliki strucnjak eno ima napustenih spejs satlova pa sedi i vozi,a mozes i u onaj ruski koji nikada nije poleteo. Ni jedna, ali ni jedna kamera na telefonu ne moze da se meri sa fotoaparatom. Blesimetre ne racunam u fotoaparate. Znas sta su velicine senzora, objektivi? Naravno da ne. DSRL moze da ugrozi samo mirrorless. Pa i bridge aparati su bolji od kamere na telefonu.

000

pre 4 godine

Interesuje me, ako neko ima iskustva sa Mediatek Helio procesorima, da li je dobar GPS, tj. koliko mu treba da dobije poziciju i da li je stabilno drzi? Da li ima problema sa WiFi-jem... posto su takvi bili njihovi stari procesori

Darko

pre 4 godine

Ne znam kako će se kotirati u odnosu na konkurenciju, ali ovakvih telefona sa Android Go ima ihaha za od $50 do $100 sa 1-2 GB RAM-a kod Kineza odavno. Nokia sada samo lepi etikete, praktično.

Til Ojlenšpigel

pre 4 godine

Skuplji telefoni sa boljom optikom rade vrhunski, i svakakojć je prednost imati to na telefonu, umesto vuci 2kg slr aparata sa sobom, ko Japanac iz 2000te. Druga stvar, displej. Ko koristi net, cesto pise nesto, a moze sebi da priusti, uzece minimum 6 incha, sa jacom rezolucijom, boljim osvetljenjem itd.
(Preduzimac, 8. jun 2019 21:33)
Auuu čoveče, auuuu .
Ok, ako nikad u svome životu nečeš da odeš kod fotografa i napraviš fotografiju. To što si slikao sa mobilnim, pa može i da ima 40 Mpx to izgleda dobro samo na ekranu tvog telefona. Kad budeš razvio fotografiju shvatičeš šta si napisao. Ako ništa drugo, kad se budeš ženio ti ne zovi fotografa nego izvadi tvoj mobilni pa slikaj za uspomenu.

srb

pre 4 godine

nekad je bolje 6 mp nego 21mp kamera, jer nije ista optika... tako i ram memorija kod telefona i računara nije isto i ne vredi porediti ko se seća windows XP sa 256mb rama sa anti virus i sve radi super

opalm te golim

pre 4 godine

Kako mali Perica zamislja fotografiju. Posto si veliki strucnjak eno ima napustenih spejs satlova pa sedi i vozi,a mozes i u onaj ruski koji nikada nije poleteo. Ni jedna, ali ni jedna kamera na telefonu ne moze da se meri sa fotoaparatom. Blesimetre ne racunam u fotoaparate. Znas sta su velicine senzora, objektivi? Naravno da ne. DSRL moze da ugrozi samo mirrorless. Pa i bridge aparati su bolji od kamere na telefonu.

fotograf

pre 4 godine

(Til Ojlenšpigel)

Evo, ja cu ti reci, kao profesionalni fotograf, da volim da imam najbolji telefon, makar sto se kamere tice, iz razloga sto ne nosim bas 24h sa sobom svoj canon 800d sa sobom, ma koliko to zeleo. I kada mi se desi, da nesto interesantno iskrsne, google pixel 3 je tu. I da, razvijao sam slike sa telefona, normalno da ne mogu da budu iste ko sa slr aparata, ali nisu ni lose, mislim da bi mogle cak da prodju I na tezgi za svadbe. Retko ko bi pravalio da je slikano telefonom. Reci ljudima da im nije neophodan dobar telefon, je isto kao ubedjivati coveka sa novim mercedesom da je budala, sto ne vozi novog Juga. I sa jednim i sa drugim se stigne na odrediste.

bata

pre 4 godine

@Totem

ima itekako razlike u 4 i 8 jezgara. mozda ima brzinu rada istu, ali vek i trajanje istog je veci sa 8 jezgara, i manje je pregrevanje, manje opterecenje samog procesora. pogotovo u ovakvim telefonima. koji ce da pandrknu cim istekne garancija. a mozda i pre.

Pobesneo Maks

pre 4 godine

Skuplji telefoni sa boljom optikom rade vrhunski, i svakakojć je prednost imati to na telefonu, umesto vuci 2kg slr aparata sa sobom, ko Japanac iz 2000te. Druga stvar, displej. Ko koristi net, cesto pise nesto, a moze sebi da priusti, uzece minimum 6 incha, sa jacom rezolucijom, boljim osvetljenjem itd.
(Preduzimac, 8. jun 2019 21:33)
Pises na telefonu i koristis net?
Sve je to moguce na bilo kom telefonu,ali je neudobno i neprakticno,osim u nuzdi,a posebno pisanje bilo cega.
Cak i na tabletima je to nezgodno,iako imaju neuporedivo vece ekrane.

Telefoni sluze za konzumaciju sadrzaja,a ne za pravljenje istog.

Razlika u kvalitetu displeja je toliko nebitna i ne opravdava razliku u ceni,posebno sto svi drze telefone na auto osvetljenju,koje unistava svaki dozivljaj kvaliteta.

Nekada sam se lozio na najbolje modele,ali me je to proslo,posto nikada ne surfujem na tel. je mi nije udobno i eventualno koristim par aplikacija,koje koristim godinama.Cak ni jutjub ne gledam ,jer me nervira na malom ekranu.
Kada putujem,imam laptop,pa onda izbacim hotspot na telefona i koristim racunar normalno.

Telefoni su alat,a ne igracka i kao takvi se kupuju po potrebi.Kao i kod pravog alata,postoji razlika u kvalitetu,ali najvecem broju nije potrebno da kupuje najskuplji,jer cena ne opravdava njihove potrebe.

ciga

pre 4 godine

@Nebojša

Onaj što ima fon od 1000e nema potrebe da klikeriše izvadi pare i plati. Klikerisanje je za sirotinju da se kao malo prave pametni.

gari

pre 4 godine

za 95% korisnika ustvari sasvim dovoljno, jedino sto ce vecini smetati je da ce drugi znati da je to jeftin telefon..toliko o brzini, ramu i ostalim specifikacijama

Totem

pre 4 godine

@ Bato , Čipset helio p22 je jači i brži od Exinosa 7870 (na samsungu j7 iz 2018 što te verovatno i buni). Šta ima veze što je helio p22 četvorojezgarni procesor ? Pa i Snapdragon 845 je četvorojezgarni procesor pa je duuuugo bio najbrži procesor na svetu. Ako procesor ima duplo više jezgra ne znači da duplo bolje radi .Nisu to iste procesorske snage.
Što se kamere tiče jesi u pravu Samsung j7 ima bolju kameru i bolji ekran u to nema sumnje.
Što se tiče firmi da razjasnim ukratko . Jedino xiaomi cenom uređaja može da parira nokiji i motoroli i to je prvenstveno zbog toga što xiaomi ima drugačiji vid zarade od svojih uređaja (ne plaća reklamiranje) ali i to je za neku drugu priču.
Sve u svemu ova Nokija je (ako je suditi po podacima ) sam vrh ponude u Android GO svetu i treba im čestitati na tome.

Time

pre 4 godine

Radi se o sto evra a za te pare je taman dobar ako stvarno bude ta cena. Naravno da ce neko sa vecim potrebama uzeti bolji telefon ali ce to i da kosta znatno vise.

Totem

pre 4 godine

@@@@@@@@@
Interesuje me, ako neko ima iskustva sa Mediatek Helio procesorima, da li je dobar GPS, tj. koliko mu treba da dobije poziciju i da li je stabilno drzi?
@@@@@@@@@@@
Medijatek helio nema nikakvih problema sa bilo čim ALI
Ja bih više usmerio pažnju na same Android GO aplikacije !
Android GO aplikacije su optimizovane da rade i do 30% brže od običnih aplikacija pa im zato i treba mnogo manje sistemske memorije. Samim tim Android GO aplikacije su "osakaćene" aplikacije i pojedini servisi "ne rade" !!! pa se ja na vašem mestu nabi baš oslanjao i opredelio za kupovinu ovakvog uređaja.
Naravno 2018 je dato odobrenje programerima za rad na Android GO aplikacijama i one se usavršavaju , pa je i napravljen poseban odeljak Gugl prodavnice za ove aplikacije.
Samim tim uređaji sa Android GO aplikacijama su gurnuti na treća tržišta (malo nerazvijenija poput indije i sl) sve dok se ne iskristališu makar sve Gugl aplikacije (a one su preko 60) .
Dakle vodite računa Telefon je Fenomenalan ali Android GO aplikacije koje telefon poseduje Nisu , odnosno ne radi gomila pozadinskih servisa na uštrb brzine uređaja.
Svako dobro

Lincoln

pre 4 godine

@000 ja sam koristio uređaj sa A22 procesorom i 2gb Rama, svakodnevna upotreba tipa poneki razgovor, poruka, fotka, soc. mreže, gledanje nekog filma, sve to radi bez problema, pri tome je prilično stedljiv i za 100-ak eura sasvim zadovoljavajuće...

Nebojša

pre 4 godine

@cigi
Slažem se da ko ima ladno će da iskešira za najnoviji premijum fon, samo koliko procenata je takvih u celokupnoj masi?

zoro

pre 4 godine

kazi mi molim te koji. to zahtevan posao radis na kompu sa 2Gb RAM-a ..?? 1Gb vuce sam Windows jedino ako imas win xp..on vuce 800mb ostalo uzme browser...? To sto ti nemas para 11 godina za novi komp je neka druga prica...
(bata, 9. jun 2019 00:14)

Kućni radni laptop mi je prastari Asus sa 1GB radne memorije. Xubuntu + Midori Browser + LibreOffice rade potpuno normalno, i to sa Dropboxom koji se sinhronizuje u pozadini. Na njemu radim nekoliko sati dnevno već godinama.

Za određena zanimanja poput grafičkog dizajnera, arhitekte, audio i video producenta zaista su potrebe zveri od mašina, ali za 80% profesija dovoljan je i deset godina stari računar. Drugo je što ljudi nemaju pojma o alatima koje koriste svaki dan, pa misle da je normalno da im za Powerpoint treba 8GB memorije samo zato što koriste bloated programe na užasno neoptimizovanim operativnim sistemima.