Koji smartfoni su najprodavaniji u Srbiji?

Iako je broj kosinika iPhone-a u Srbiji u stalnom porastu, neprikosnoveni kralj tržišta je definitivno operativni sistem Andorid. Ipak, i među Androidima postoje velike razlike u funkcijama i vrednosti samog telefona, a za koje se to modele građani Srbije najviše opredeljuju saznajte u tekstu.

Tara Tomović
Pošaljite komentar
  1. Jedan ovde reče da mogu da gledam film na telefonu...Pa jesi li ti lud...!? Imam tv od 42 inča i to mi je malo za film ...a samo dva oka i dobar vid koji bih želeo da sačuvam dok je to moguće...
     (Mister Hajd, 17. novembar 2017 01:24)

    # Link komentara

  2. p10 jeste skup ali evo i posle 5 meseci koriscenja ja sam prezadovoljan.pre ovoga sam dve godine nosio j5
     (brainstorm, 12. novembar 2017 20:20)

    # Link komentara

  3. Za 100€, juče sam u Kini kupio LeEco S3, verzija 4GB/32GB, deca core na 2.3GHz, 5.5 Full HD diplej. Carina je 30€, ako nekog zanima.
     (Lajavi krelac, 11. novembar 2017 08:24)

    # Link komentara

  4. Kineski telefoni sa AliExpress, Best Gear i Honor Buy su najzastupljeniji.
     (Lajavi krelac, 11. novembar 2017 08:18)

    # Link komentara

  5. Huawei P8 Lite - telefon godine! ??????
     (MirDa, 11. novembar 2017 00:24)

    # Link komentara

  6. Ja nedajem vise od 200€ za telefon jer mi telefon traje najvise 2 godine zbog posla (prasina,padovi...).Hteo sam da uzmem Cat S60 ali za te pare mogu da se kupe skoro tri telefona po 200€ a od njih je sad malo bolji hardverski a u buducnosti vec za dve godine bice slabiji.
    (Dusan, 10. novembar 2017 18:56)

    # Link komentara

  7. Ne moze se praviti poredjenje zastupljenosti izmedju uredjaja i operativnog sistema. Sa jedne strane staviti jedan proizvod jedne kompanije, a sa druge stotine uredjaja desetina kompanija koji kostaju od 10 do preko 1000e. Apple je jedan, iOS radi samo na Apple uredjajima, sa druge strane je Android koji samo jos sto na sporetima nije instaliran. Takva komparacije je u najboljem slucaju naivna. Apple i Samsung, Apple i Sony...tako se moze porediti.
    (mil, 10. novembar 2017 18:16)

    # Link komentara

  8. @LowLander

    Pokusaj sa nekim xiaomi telefonom. Mi5s npr, mzda cak mozes da nadjes i mi6 za te pare ali nisam siguran. Mozes da vidis honor seriju huaweijevu mzda ti se tu nesto dopadne. To su sve tel tog cenovnog ranga sa ekranom od 5 do 5.5" ali moj ti je savet uvek da prvo kuckas po netu top10 best phones under 300$ i izadje ti uvek nesto sto moze da ti bude zanimljivo. Srecnu ti kupovinu zelim
     (srb, 10. novembar 2017 15:55)

    # Link komentara

  9. Телефони су постали замена за пуно тога у животу, чак и за сам живот. Велико, огромно заглупљивање је сама расправа о њима. Који оперативни систем је бољи, односно, која марка? Где је боља камера, или ко има бољи скор на ан-ту-ту-у, која батерија траје дуже, па све до тога који телефон је отпоран на воду, прашину и пад. Да ли су стварно људи толико заглупели да нечему као што је мобилни телефон посвете толико времена и пажње?, нажалост изгледа да јесту.
    (Miki kontiki)

    Ви господине вероватно имате између 75 и 80 година кад овако причате? У ваше време сте морали да одете до биоскопа да бисте погледали филм, до библиотеке ако сте хтели књигу да прочитате, куповали сте плоче и код куће их слушали, користили сте само стационарне телефоне, ако сте хтели телевизију да гледате морали сте то да радите у неком стану, ако сте хтели нешто да фотографишете морали сте фотоапарат са собом да носите, ако сте хтели нешто да запишете за то су вам биле потребне свешчица и оловка. Е, па видите драги господине свет се од тада много променио. Данас са својим мобилним телефоном можете да радите све оно што смо набројали - да гледате филмове и телевизију, слушате музику, фотографишете, пишете, читате, причате и још много тога - и све то било кад и било где! Па зар није то дивно! Да ли сад мало боље разумете нас младе и зашто смо се оволико сви помамили за тим малим справицама?
    (правда за деку!, 10. novembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  10. @low lander,gefinitivno note 4
     (xxx, 10. novembar 2017 14:10)

    # Link komentara

  11. Ево сад сам прогуглао, у Немачкој 2016 година: Самсунг 34%, Епл 16%. Француска 2017: андроид 80%, иОС 18%. Неко рече како је ајфон популаран углавном у англосаксонским земљама. Е па био је у праву.
    (кад ће Срби да направе мобилни?)
    Istina.Pogledaj samo odnos Fiata i Poršea, koliko posto vozi Fiata A koliko Poršea. Znaci punto je bolji od panamere.Uporedjivati prodaju Samsunga kojih ima i od 15 eura pa preko core, grand,pa lajt verzije, mini verzije, neo verzije je tragikomicno. A još je gluplje uporrdjivati preko 500 modela Androida sa 12 modela IOS-a. po tim procentima IOS je kralj.(Hogar)

    Мој коментар си лично схватио и бесно га одбацио називајући моје поређење трагикомичним?! Али ја ништа лично не тврдим, само износим суве статистичке податке које сам пронашао на интернету, и то да је Ајфон популарнији у англосаксонским земљама него у остатку света је опет једна сува статистика и обична чињеница коју можеш свугде да пронађеш. Значи док не научиш разлику између неутралног изношења статистичких података и утврђених чињеница са једне стране и личних ставова, мишљења и тврдњи са друге стране дотле боље не шаљи никакве коментаре.
    (кад ће Срби да направе мобилни?, 10. novembar 2017 13:49)

    # Link komentara

  12. Da sad ne pretjerujemo, 3/32GB i Snapdragon serije 6 ima u Samsungu A5 2017 za 260 eur. Za 600eur koje navodite su neke malo drugačije zvjeri.
     (kele, 10. novembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  13. Ovih dana sam počeo da razmišljam o prelasku na drugi OS. Već dve godine koristim MS LUMIA 950, koji sam kupio za 180 evra sve sa display dock-om, polovnog, pod garancijom. Ove dve godine telefon me služi savršeno. Ekran je odličan ( WQHD - 2560 x 1440 rezolucija, 5,2 inča ), a o kameri da ne pričam. Pure View 20 Mpx sa Zeiss optikom. OS fluidan, brz i bez ikakvih zastajkivanja. Ali kako MS prestaje na razvoju WM 10 u dogledno vreme ću morati da pređem na drugi OS. I tu je srž problema. Na telefon sam spreman da dam maksimalno 250 evra, a jasno mi je da za tu sumu ne mogu kupiti telefon ni sa približnim ekranom i kamerom kao kod moje L950.
    Verovatno ću preći na android, ali izbor telefona mi je ogroman problem. Ima li neko savet za telefon koji bi mi služio bar približno kao LUMIA, a da je u tom cenovnom rangu?
    (LowLander, 10. novembar 2017 12:37)

    # Link komentara

  14. @flow S obzirom da nisi godinama menjao mob mislim da zasluzujes da se castis jednom 8icom :) Sto se tice "odrzavanja" koji god telefon da uzmes iz te klase eventualni lom je skup. Ovo je po mnogima sveobuhvatno najbolji telefon, tako da i da vozis Porshe, S klasu... odrzavanje mora da bude skupo :)
     (petak, 10. novembar 2017 12:18)

    # Link komentara

  15. Windows Phone je još uvijek optimalno rješenje za poslovne ljude. Lumia 640 sa dvije kartice i dalje radi lako i pouzdano. Cijena je bila više nego povoljna.
    Office, navigacija, odličan e-mail klijent, pouzdan OneDrive...
    Nadam se da neće odustati od proizvodnje novih modela telefona slične kvalitete i cijene.
    Android može svašta, ali za pouzdan i trajan uređaj treba mnogo platiti. Razočaran sam u HTC Desire 628 sa kojim sam pokušao zamijeniti staru dobru Lumiu. Katastrofa od telefona. Baterija jedva sastavi cijeli dan.
    (Todor, 10. novembar 2017 11:34)

    # Link komentara

  16. Ево сад сам прогуглао, у Немачкој 2016 година: Самсунг 34%, Епл 16%. Француска 2017: андроид 80%, иОС 18%. Неко рече како је ајфон популаран углавном у англосаксонским земљама. Е па био је у праву.
    (кад ће Срби да направе мобилни?, 09. novembar 2017 21:38)
    Istina.Pogledaj samo odnos Fiata i Poršea, koliko posto vozi Fiata A koliko Poršea. Znaci punto je bolji od panamere.Uporedjivati prodaju Samsunga kojih ima i od 15 eura pa preko core, grand,pa lajt verzije, mini verzije, neo verzije je tragikomicno. A još je gluplje uporrdjivati preko 500 modela Androida sa 12 modela IOS-a. po tim procentima IOS je kralj.
     (Hogar, 10. novembar 2017 10:55)

    # Link komentara

  17. Ovih dana sam počeo da razmišljam o prelasku na drugi OS. Već dve godine koristim MS LUMIA 950, koji sam kupio za 180 evra sve sa display dock-om, polovnog, pod garancijom. Ove dve godine telefon me služi savršeno. Ekran je odličan ( WQHD - 2560 x 1440 rezolucija, 5,2 inča ), a o kameri da ne pričam. Pure View 20 Mpx sa Zeiss optikom. OS fluidan, brz i bez ikakvih zastajkivanja. Ali kako MS prestaje na razvoju WM 10 u dogledno vreme ću morati da pređem na drugi OS. I tu je srž problema. Na telefon sam spreman da dam maksimalno 250 evra, a jasno mi je da za tu sumu ne mogu kupiti telefon ni sa približnim ekranom i kamerom kao kod moje L950. 
    Verovatno ću preći na android, ali izbor telefona mi je ogroman problem. Ima li neko savet za telefon koji bi mi služio bar približno kao LUMIA, a da je u tom cenovnom rangu?
    (LowLander, 09. novembar 2017 20:28

    Prosto neverovatno je naci nesto slicno MS950/xl,ja sam koristio XL i presao na Samsung S7,sve je tu
    ako vise volis veci ekran onda Note 5 ili S7 Edge.
    Mislim da za 200 evra neces naci ni priblizan kvalitet ekran/kamera kao na 950.
     (Wolf, 10. novembar 2017 10:15)

    # Link komentara

  18. Da li moze pomoć u biranju novog telefona? Imam S4 vec evo sad ce 5 godina i stvarno sam zadovoljan, ali mislim da je vreme za novi telefon. Sta mi preporucujete? Razmisljam o S8 prvenstveno zbog zakrivljenog ekrana, e sad cujem da ako ispadne jednom ode staklo koje kosta 300e, sad ne znam da li uzimam S8 ili S7 edge koji isto ima zakrivljen ekran ili neki drugi telefon?
    (Flow, 10. novembar 2017 09:45)

    # Link komentara

  19. Sanja stakleni smartfoni su zaista lepi, ali verovatno i lomljivi i osetljiviji pri padu, pa opet se stavi plastična uglavnom futrola..Elem plastikaner imam preko 5g sgs 2, ne smeta mi ni aluminijum, staklene ću izbegavati i ako su lepi...
     (Bane., 10. novembar 2017 09:35)

    # Link komentara

  20. Samo WP...steta sto je Microsoft odustao!
    (SremacDebeli, 10. novembar 2017 09:32)

    # Link komentara

  21. Kako niko ne komentarise sto je vip iskoristio priliku da izreklamira tarifu a pitali ih za uredjaje? Uvek su promasivali temu.
     (markonjero, 10. novembar 2017 08:50)

    # Link komentara

  22. horror
    (torcida, 10. novembar 2017 08:34)

    # Link komentara

  23. posle puno godina koriscenja windows telefona, prosle godine sam sa lumie 920 presao na android... posle puno vaganja sam kupio na aliexpressu zuk z2 (snapdragon 820, 4gb rama, 64gb roma) za sada sam prezadovoljan... brdo alternativnih romova (MIUI, lineage itd) ali sam ostao na fabrickom jer zadovoljava sve mons potrebe...
    nemam nameru da menjam android skorije, mozda se krajem godine unapredim na snapdragon 835
     (Milos, 10. novembar 2017 08:25)

    # Link komentara

  24. За LowLander:

    Побратиме Лоулендере, па ђе ме нађе? И ја користим Лумију 950, али ону још бољу: XL. Јесте да је МС обуставио даљу производњу телефона, али рекоше да ће и даље да дају подршку. Зашто мислиш да у догледно време пређеш на андроид? Мени се уопште не растаје од моје Лумије, намеравам да је користим бар још две године. Да ли је то реално с моје стране? Шта може да се деси? Ако шаљу закрпе, ажурирају га и одржавају зашто га не користити?
    (windows до краја, 10. novembar 2017 07:51)

    # Link komentara

  25. s8 note 8 nema boljih telefona!
     (Nece slonce u lonce, 10. novembar 2017 07:42)

    # Link komentara

  26. Tesla 3.3lite. Solidan telefon.
    (Maja, 10. novembar 2017 07:33)

    # Link komentara

  27. Телефони су постали замена за пуно тога у животу, чак и за сам живот. Велико, огромно заглупљивање је сама расправа о њима. Који оперативни систем је бољи, односно, која марка? Где је боља камера, или ко има бољи скор на ан-ту-ту-у, која батерија траје дуже, па све до тога који телефон је отпоран на воду, прашину и пад. Да ли су стварно људи толико заглупели да нечему као што је мобилни телефон посвете толико времена и пажње?, нажалост изгледа да јесту.
     (Miki kontiki, 10. novembar 2017 07:23)

    # Link komentara

  28. Samo Huawei!!!
     (Mustafa, 10. novembar 2017 06:48)

    # Link komentara

  29. Imam cubot dinosaur i od firme dobijem huawei p10. verujte mi, za moje potrebe cubot dinosaur isto radi kao i p10 sa tim sto mi na cubotu baterija duze traje. realno osrednjim korisnicima je i telefon od 150 ili 1500 evra isto sem statusnog simbola...
     (Taribo West16, 10. novembar 2017 04:10)

    # Link komentara

  30. Citam ove komentare i ne verujem koliko je Sony zapostavljen a koliko je ustvari kvalitetan , imam Xpeeiu Z2 , telefom iz 2014 eepa ali je vreme da se menja , naravno Sony
    Xperia X Peformance ili XZ
    Probajte Sony necete se pokajati ;)
    (Nikac, 10. novembar 2017 02:21)

    # Link komentara

  31. Huawei P10 Lite. Koliko mogu da primetim čitajući komentare, veliki broj ljudi koristi Xiaomi. Pre godinu i po dana sam koristio Xiaomi Redmi Note 2, odličan telefon. Zatim, Xiaomi Mi4 pre Huawei P10 Lite, smetalo mi je jedino što nisam imao 4G LTE.
     (Vlada Vranje, 10. novembar 2017 02:19)

    # Link komentara

  32. Šta pričate gluposti? Kakvi Xiaomi, Huawei, Nokie i ostali kinezi?! Prošetajte malo po većem gradu (u mom slučaju Novi Sad), svugde u rukama iPhone ili Samsung, ništa drugo, a u zadnje vreme sve više i više iPhone korisnika ima u ovde. Čak i u manjim mestima, selima ljudi se kidaju da imaju iPhone ili eventualno neki bolji Samsung, od dece do starijih. Nebitno da li je u pitanju polovan 5s ili novi 7, 8, S7, S8, samo da je brend.
    U društvu od 6, 7 ljudi, njih 5 ili 6 imaju iPhone, kad zazvoni svima nama poznata melodija, svi se hvataju za džepove. Za godinu, dve svi ćemo imati ili Samsung ili iPhone jer ovde je telefon statusni simbol.
    (neko_iz_mase, 10. novembar 2017 02:05)

    # Link komentara

  33. Xiaomi Mi Max, 3gb/64gb. Placen preko KP 220 evra. Godinu dana mu dusu vadim i jos se ne da. Baterija neverovatna, 2 dana jakog koriscenja. Prethodno galaxy note serija, stigao do note 4, presao na Xiaomi-za mnogo manje para odlican kvalitet.Preporuke.
    (miloje, 10. novembar 2017 00:30)

    # Link komentara

  34. Xiaomi Redmi 3s Prime. Izabrao sam taj telefon jer je pre svega jeftin. Za 150e sam dobio odlicne specifikacije kao sto su octa core, 3gb rama... Na Antutu ima 45000 "bodova". Mozete pogledati specifikacije na gsm areni. Odlicno radi, bez bagova, a njohov sistem, MIUI (kao sto Huawei ima EMUI) je mnogo dobro oprimizovan i razlikuje se od ostalih androida. Preporucujem.
    P.S. Samsung sa ovakvim specifikacijama sigurno kosta 300/400e ;)
    (Mihailo Becanovic, 9. novembar 2017 23:56)

    # Link komentara

  35. Samsung galaxy s8+ , zato što sam na Samsungu već 5 god.(kio B.L., 09. novembar 2017 13:01)Za te pare druze si mogao biti na Kipru sedam dana. Al dobro, bitno je da udjes u lokalni kafic, da stavis tu tarabu od telefona na astal i da tri sata zvaces kasicicu od produzenog espresa.
    (Nizdis, 09. novembar 2017 13:32)

    A sto to mora nuzno da znaci? Evo ja imam iphone 7, bio sam ove godine na Kubi 18 dana, a u srpski kafic nisam usao godinama, osim ako nije neko poslovno okupljanje. U Srbiji je telefon statusni simbol jer su ljudi primitivni, u uredjenim drzavama je potreba i moze ama bas svako da ga priusti. Drugo je sto ovde ljudi nemaju hleba da jedu al se zaduzuju i izimaju skupe pakete zarad dobrog telefona.
    (drmr, 09. novembar 2017 15:56)
    Eto, u poslednjij recenici si sam sebi odgovorio. Ovaj prvi komentar mi lici upravo na to, pa sam napravio paralelu... Nikakva losa namera, nadam se da si uzivao na Kubi :)
     (Nizdis, 9. novembar 2017 23:33)

    # Link komentara

  36. Motorola Moto Z2 Play
     (Vladimir, 9. novembar 2017 23:23)

    # Link komentara

  37. Pre godinu dana sa iPhone 6 prešao na Gakaxy S7...Nebo i zemlja... Android je mnogo vise user-friendly i kompatibilan sa mojim potrebama. Kod iPhone je uvek neka funkcija nedostajala,ili se plaćala kroz dodatnu app. Npr. Pixlr app za Android ima mnogo više funkcija nego ona za iOS. Prezadovoljan sam, šmekam Note 8 ;)
     (iz_rod, 9. novembar 2017 22:57)

    # Link komentara

  38. Sluzbeni.Nokia 3300.Savrsen.
     (Strelac, 9. novembar 2017 22:22)

    # Link komentara

  39. Koristim Moto G5 plus i iskreno sam odusevljen brzinom rada, kamerom a narocito baterijom na ovom uredjaju. Pre njega sam imao Galaxy iz vise klase ali ovo je druga dimenzija sto se tice brzine i fluidnosti u radu..bar je to neko moje iskustvo..Naravucenije: ne morate dati preko 300€ za telefon cak i ako ste zahtevan korisnik, potrebno je samo znati odabrati pravi uredjaj.
     (android4life, 9. novembar 2017 22:07)

    # Link komentara

  40. huewej p9 lite.pao u kadu punu vode.zagasiose i poije pet dana samga upalio i radi superoican mob.(prije toga samga odneo kod servisera ne tvornickog,i onje kazao daje sve crknuli,aliseje prevario)odlican mob..
    (zeljkovameli, 09. novembar 2017 16:51)
    Ako je ovo pisano na tom telefonu ipak je serviser bio u pravu. Nesto je crklo.
     (Schone, 9. novembar 2017 22:01)

    # Link komentara

  41. Ево сад сам прогуглао, у Немачкој 2016 година: Самсунг 34%, Епл 16%. Француска 2017: андроид 80%, иОС 18%. Неко рече како је ајфон популаран углавном у англосаксонским земљама. Е па био је у праву.
    (кад ће Срби да направе мобилни?, 9. novembar 2017 21:38)

    # Link komentara

  42. iPhone 7, naravno ;)
    (Miki, 9. novembar 2017 21:35)

    # Link komentara

  43. Silom prilika Huawei P8 lite ali Android OS je kao slikovnica.Najbolje korisnicko iskustvo sa BlackBerry i PALM Treo(sa WIN 6.5) telefonima.
    (mator za bajke, 9. novembar 2017 20:39)

    # Link komentara

  44. Ovih dana sam počeo da razmišljam o prelasku na drugi OS. Već dve godine koristim MS LUMIA 950, koji sam kupio za 180 evra sve sa display dock-om, polovnog, pod garancijom. Ove dve godine telefon me služi savršeno. Ekran je odličan ( WQHD - 2560 x 1440 rezolucija, 5,2 inča ), a o kameri da ne pričam. Pure View 20 Mpx sa Zeiss optikom. OS fluidan, brz i bez ikakvih zastajkivanja. Ali kako MS prestaje na razvoju WM 10 u dogledno vreme ću morati da pređem na drugi OS. I tu je srž problema. Na telefon sam spreman da dam maksimalno 250 evra, a jasno mi je da za tu sumu ne mogu kupiti telefon ni sa približnim ekranom i kamerom kao kod moje L950.
    Verovatno ću preći na android, ali izbor telefona mi je ogroman problem. Ima li neko savet za telefon koji bi mi služio bar približno kao LUMIA, a da je u tom cenovnom rangu?
    (LowLander, 9. novembar 2017 20:28)

    # Link komentara

  45. Supruga uzela novi ajfon x a ja s8+ za po 35€ mesecno. U Nemackoj zivimo da ne bude neke zabune. I nismo nista doplatili za aparate posto koristimo njihov net u stanu. Nadjite mi takvu ponudu u Srbiji kod lopova nam dragih nasih. Moje je misljenje a i suprugino isto da novi Android na samsungu razvalio sve do sada. Ajfon vise nema Sta da trazi na trzistu telefona. Ako ovako nastave nece ih vise biti za par godina. Pozz iz Nemacke
    (bojan, 9. novembar 2017 20:28)

    # Link komentara

  46. ssmsung galaxy note 4
     (puniša, 9. novembar 2017 20:19)

    # Link komentara

  47. Samsung s8+
    Više nego zadovoljan
    (Sajo, 9. novembar 2017 20:18)

    # Link komentara

  48. Sony Xperia XZ, fenomenalan za sada.
     (?urgarden, 9. novembar 2017 20:18)

    # Link komentara

  49. 90% gradjana Srbije koriste plastikanere, nije ni cudo sto stvaraju predrasude prema iphonu.
    (sanja, 9. novembar 2017 20:14)

    # Link komentara

  50. htc u11
    (lol, 9. novembar 2017 20:08)

    # Link komentara

  51. IPhone 6+ zasad. ne vraćam se na andriod više nikad.
    (Doris, 9. novembar 2017 19:56)

    # Link komentara

  52. Najbolji telefon, sluzbeni telefon!
    (Zbrć, 9. novembar 2017 18:59)

    # Link komentara

  53. LG V20, svi su odusevljeni kad ga vide, predobra je kamera, prebrz je, 4gb rama, zamenjiva baterija, dual sim, mogu da vam kazem i da je izdrzljiv posto mi je par puta padao sa oko pola metra visine. Placen 340 evra :D
    (aleks, 9. novembar 2017 18:53)

    # Link komentara

  54. Samsung galaxy s8+ , zato što sam na Samsungu već 5 god. 
    (kio B.L., 09. novembar 2017 13:01) 

    Za te pare druze si mogao biti na Kipru sedam dana. Al dobro, bitno je da udjes u lokalni kafic, da stavis tu tarabu od telefona na astal i da tri sata zvaces kasicicu od produzenog espresa.
    (Nizdis, 09. novembar 2017 13:32)

    Koliko glup,primitivan i ciničan komentar da je to za ne povjerovati. Inače,broj ljudi koji ti daju + oslikava naše društvo,odnosno sredinu.
    I da,ne pijem kavu i ne idem u kafiće.
     (kio B.L., 9. novembar 2017 18:50)

    # Link komentara

  55. Ubjedljivo najbolji telefon u smislu cijena/kvalitet je xiaomi redmi note 4x. Inace ja koristim xiaomi mi6, zena mi5, a koristio sam mi4 i mi3. Em sto su perfektne izrade, vrhunske softverske podrske, sa kvalitetnim hardverom, vec su jeftini za odrzavanje (original kompletan ekran, baterija i drugi dijelovi su smijesno jeftini). Dakle, u svakom smislu telefoni bez mane.
     (nikolat, 9. novembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  56. xxx
    515 piksela ima !
     (Stane Dolanc, 9. novembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  57. Xiaomi, je trenutno Best by brend među mobilnim telefonima. Niko ne daje toliko kvaliteta za tako malo para.
    (Dragan, 9. novembar 2017 18:37)

    # Link komentara

  58. A koji će pobediti u glasanju. Najjeftiniji, ne biraju ljudi ovde Xiaomi zato sto vole. Daj im 2000 e platu i račun za telefon 10 e mesečno. Koji god hoće:) da vidiš onda koliko kineza će biti tu hehehe. Nemojte da se lažemo.
    (fica, 9. novembar 2017 18:34)

    # Link komentara

  59. LG V20, iako sam pre njega koristio G3 koji me je odlicno sluzio dok nije krenuo procesor da se pregrejava, resio da LG-u dam jos jednu sansu i nisam se pokajao, za 330e ozbiljna masina, koristim ga 3 meseca i mogu reci da sam vise nego zadovoljan, neverovatno brz, baterija odlicna, kamera predobra, wide angle odlicna stvar.
     (Igor, 9. novembar 2017 18:28)

    # Link komentara

  60. Prešao sa Samsunga na honor8. Honor8 je strava uredjaj, odličan i brz i sve i svakom bih preporucio, ali džaba mu sve - jednostavno ne može da priđe samsungu. Necu ga još menjati pruzicu mu šansu da se naviknem, ali kad dodje vreme definitivno nazad na Samsung. Ostale ne razmatram uopšte.
     (perapk, 9. novembar 2017 18:20)

    # Link komentara

  61. Al' se ljudi opterećuju predmetima, sunce ti kalajisano. Svake godine novi model, kupovina, recenzija, benchmark, test, staklo, pikseli, RAMovi i operativni sistemi. Baš napeto.
    (Oddball, 9. novembar 2017 18:19)

    # Link komentara

  62. samo cu reci Le eco pro3 antutu 150000
     (era L2c, 9. novembar 2017 18:15)

    # Link komentara

  63. Skroman Samsung A3 2017. zato što je to jedini telefon na tržištu koji nije veličine odvaljene tarabe, pored IPhone-a koji ne bih koristila ni da mi pušku stave uz glavu.
     (Milena, 9. novembar 2017 18:09)

    # Link komentara

  64. Iphone 6s. I ako sve bude ok uzecu X. Ios je za android mama! A vi lupajte minuse.
    (ivica, 9. novembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  65. sony xa kida :)
     (blabala, 9. novembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  66. Nokia 6
    (Aleksandar, 9. novembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  67. samsung galaxy s7 (normalan)
    jer sam prilično aljkav, ispadaju mi telefoni i onaj edge bi skršio za nedelju dana, a i ima sve što očekujem od telefona.
    pre toga koristio mesec dva Iphone6s i shvatio da ih android od 2015 na ovamo ubija u pojam
     (nemir~niš, 9. novembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  68. Zna li neko kakav je Tesla?
    (Otkud tetka zna Jovića?!, 09. novembar 2017 15:08)

    Tesla radi isto sto i radi francuska firma Archos, uzimaju kineske skart telefone i brendiraju ih.. Od kineskih kompanija treba uzimati samo Meizu, Xiaomi, OnePlus i Huawei.. Ostalo nisu high brand kompanije
     (osmiputnik, 9. novembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  69. U komentarima primecujem zavist prema onima koji koriste S8. Cemu to, ljudi imaju mogucnost za takav telefon i to je to, da se ne lazemo, svi bi ga koristili da mozemo.Ja godinama koristim S serije, od 8ice sam jos uvek daleko, ni jedan nisam prodao, jedino sam na 4ci menjao bateriju, svi i dan dana rade bez greske, neke sam prosledio bliznjima neki sluzi za parking itd :). Rado bi probao iphone ali dosta mogucnosti koje koristim on ne podrzava, steta. Sledece sto me mami je neki model Sony. Zapostavljen je kao i LG, s tom razlikom sto se lg dosta kvari, dok mislim da kod sony-ija nije takav slucaj
     (sreda '17, 9. novembar 2017 17:46)

    # Link komentara

  70. j5 2016 za telefon dato vise od 200 evra za mene je ludost
     (kg, 9. novembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  71. LG G5. placen nov 220 dolara. Nista mu nije ni blizu za te novce.
    (Space Monkey, 9. novembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  72. trenutno htc u ultra 300 e
     (Istina, 9. novembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  73. Koristim Samsung Galaxy 7 Edge. Prvi smartphone mi je bio Samsung (Ace) i bio sam jako zadovoljan, posle presao na LG koji je iako mnogo noviji i po specifikacijama bolji od Ace-a zapravo bio duplo gori (zakucavanje, kamera i baterija uzas...). Posle tog iskustva sam se vratio na Samsung (S5) i koristio ga sa uzivanjem 2 godine a onda se prosle godine pocastio - S7 Edge i to je najbolji a i najlepsi telefon koji sam ikada video i koristio. S8 necu kupovati jer ne vidim da je nesto bolji od S7 Edge (cak suprotno, veci ekran a manja baterija = uzas) tako da cu uzivati u ovom Samsungu bar jos godinu dana a onda razmisliti o S9. Svakako cu se drzati Samsunga.
     (milan010, 9. novembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  74. Od pojave smart telefona nosim HTC telefone, njihov sens mi se svidja i to ti je. Ali avaj, otisli su i oni pa pa.
    (Pertinaks, 09. novembar 2017
    13:54)

    Isto vazi i za mene.
    Pre par meseci sam uzeo OP5 (8/128GB), ujeda.
     (Volim i ja vas, 9. novembar 2017 17:38)

    # Link komentara

  75. Pusa! Sent from my XIAOMI
    (PR, 9. novembar 2017 17:31)

    # Link komentara

  76. LG V20 veoma mocan uredjaj !!!
     (batica, 9. novembar 2017 17:31)

    # Link komentara

  77. xiaomi mi5
     (Zoran, 9. novembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  78. HTC U 11. Telefon je jednostavno po performansama otprilike kao suhoi su 30!
    ISKLJUCIVO HTC!
     (Milos sa zvezdare, 9. novembar 2017 17:28)

    # Link komentara

  79. J7 2017 crni ?
     (sindibad, 9. novembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  80. @Iskustvo
    Ne znam da li si uzeo polovan ili sta vec ali taj fon kosta mnogo vise,meni se on bas dopada isto kao i A5 iz 2016.
    Imam Galaxy S8,mozda mi je malo smetalo u pocetku sto je prilicno veliki,a i to mi je prvi Samsung posle 3 Apple uredjaja,ali mogu reci da se nisam pokajala.
     (EnaE, 9. novembar 2017 17:22)

    # Link komentara

  81. MI 6
     (xiaomi, 9. novembar 2017 17:15)

    # Link komentara

  82. Huawei P10 Lite. Prelep telefon.
    (Nesa, 9. novembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  83. Je li pomenuo neko Grand Prime Samsung?
    (Molim lepo, 9. novembar 2017 17:02)

    # Link komentara

  84. huewej p9 lite.pao u kadu punu vode.zagasiose i poije pet dana samga upalio i radi superoican mob.(prije toga samga odneo kod servisera ne tvornickog,i onje kazao daje sve crknuli,aliseje prevario)odlican mob..
     (zeljkovameli, 9. novembar 2017 16:51)

    # Link komentara

  85. Xiaomi Redmi 3s Prime.
    Donesen iz madjarske za 130 evra tamo negde u februaru ili martu.
    Kupljen je zbog toga sto se za male pare dobija prilicno solidan telefon.

    I sledeci ce mi biti xiaomi ako ih jos bude bilo jer ovog planiram da koristim duze vreme.

    nema smisla bacati 500-1000 evra na telefon samo zbog imena proizvodjaca ili logotipa na njemu.
    (netko, 9. novembar 2017 16:50)

    # Link komentara

  86. Spremite se za za otkrivanje Xiaomi marke ;) Šao mi ( Malo zrno ) je prodao 10 miliona u Oktobru :)
     (Mile, 9. novembar 2017 16:41)

    # Link komentara

  87. Evo baš sam pitao prijatelja koji radi u Telenoru koja su tri telefomna najprodavanija u mom gradu u proslom mesecu

    1. Motorola moto g5+
    2. Samsung j5
    3. Huawei P10 lajt

    Od čistih kineza najviše se valjao xiaomi redmi valjda 4 ako sam dobro shvatio
     (Prota, 9. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  88. Xperia X 8. Samo juce mi je dva puta ispao i nista mu nije. :)
    (MisterNo, 9. novembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  89. Ovaj komentar se pise sa iphoneX iz apple prodavnice Ovo je najbolji iPhone do sada
    (Superiwi, 9. novembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  90. tacno 80 %od prosecne plate u srbiji..to nam je budzet
     (djidji govedina, 9. novembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  91. Vec 2 godine s7. Treba da menjam jer mi istice ugovor al onda se pitam sta da uzmem. Treba mi dobar telefon zbog posla al da dajem 800e za telefon ne pada mi na pamet. Mislim da cu da zadrzim ovaj jer i dalje radi dobro i ustedim sebi za letovanje.
     (trabant, 9. novembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  92. Meizu M5, za 100-tinak evrića bombona
    (Nedjo, 9. novembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  93. Da mogu da Vam posaljem sliku nasih lokalnih fudbalera (4.-5. liga), uglavnom JA-foni... Mozda im to uprava daje stare modele, kao "platu"... ;-) mada, to je ta "klasa" potrosaca...
     (JA-fon, 9. novembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  94. Imao Meizu M2 Note i za moje potrebe i vise nego dobar, padne i razbijem ekran,kod ovih nasi 45e pa na gore plus ruke da zamene, odem na aliexpress, narucim,stigne sa sve alatom i uputstvom za 16 dolara....Sam zamenio za 20 minuta. Drugaru ispao relativno skoro S6 Edge i ekran 33 hiljade dinara?! ma daaaaj. Trenutno na Coolpad Torinu, otisak,3gb ram,octa core,kamera i procesor iznenadjujuce dobri. Za mene i vise nego odlican.
    (URKE, 9. novembar 2017 16:18)

    # Link komentara

  95. Do juče sam koristio Samsung Galaxy S7,koji je izvrstan,a od danas ga menja Samsung Galaxy Note 8,kupljen u Telenoru uz produžetak ugovora. Čekamo 1.12.2017. da dobijemo i poklon paket,koji se reklamira, uz promociju koja traje od 1-30.11.2017.na [link]
     (Predrag Žikić, 9. novembar 2017 16:16)

    # Link komentara

  96. imam LgG6 i prezadovoljan sam telefonom ,ne bih ga menjao ni za iphone 16 a kamoli aneki drugi android
     (PoDmAc, 9. novembar 2017 16:16)

    # Link komentara

  97. Posle Nokie N95, presao sam na Lg 920 3d, to je bilo 2011 godine i iskreno bio sam odusevljen sa svime na tom fonu. Sredinom 2012 uzeo sam iphone 4s koji sam koristio do ove godine maj mesec.Oba ova telefona su i dalje u funkciji.Sada koristim Samsung S8 i mogu da Vam kazem sta me je nerviralo kod Androida 2011 nervira mevi na ovom samsungu.Najvise me nerviraju pucanje aplikacija.Ne razumem se mnogo u rootovanju telefona i slicnim podesavanjima, sto zbog vremena da se tome posvetim, i zbog mog posla.Tako da cu se sledece godine vratiti na ios jel najiskrenije za 5 godina nista nisam morao da cackam i nisam gubio vreme zbog telefona.
     (Aleksandar I, 9. novembar 2017 16:13)

    # Link komentara

  98. Lg V20, zato što i zverima treba malo ljubavi. :)
     (Poletarac, 9. novembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  99. Blackberry Priv. Android. Veoma korektan telefon.
     (šumadija, 9. novembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  100. xiaomi red... note 3. ODLICAN!!!! cena 130 eura u segedinu, kad se vrati afa-a. toliko.
     (ja, 9. novembar 2017 16:10)

    # Link komentara

  101. Postoji jedan niz poslova koje obavljam dnevno za stonim računarom i voleo bih da to mogu uraditi na nekom mobilnom uređaju bilo gde da sam. Merio sam potrebno vreme da odradim posao sa mišem i tastaturom i sa ekranom osetljivim na dodir. Nepobitno su savremeni mobilni telefoni, pa i tableti, mnogo pipavi. Neopisivo je sporo i naporno uraditi to što meni treba. Kako su svi pametni telefoni za ove moje specifične potrebe podjednako spori onda koristim marku "bilo koji". Samsung Note je neki pokušaj da se udovolji mojim potrebama, ali još nisam siguran da je to to, a i nešto je velik za moj ukus.
    (Činjenice i propaganda, 9. novembar 2017 16:07)

    # Link komentara

  102. Шта год куповали,"Теслу" избегавајте.
     (смена страже, 9. novembar 2017 16:05)

    # Link komentara

  103. Bilo koji Xiaomi je bolji preko oglasa i popust na pretplatu nego bacanje para ako se uzme tel.preko ovih lo...a!
    (Goran, 9. novembar 2017 16:05)

    # Link komentara

  104. Xiaomi Redmi Note Pro 3Gb/32Gb, vrh telefon za male pare. Moja topla preporuka
     (Ика, 9. novembar 2017 16:02)

    # Link komentara

  105. Sony xa1, prezadovoljan.
     (zooollleee, 9. novembar 2017 16:02)

    # Link komentara

  106. Iphone - statusni simbol laznog krema.
     (djula, 9. novembar 2017 16:00)

    # Link komentara

  107. Samsung galaxy s8+ , zato što sam na Samsungu već 5 god.(kio B.L., 09. novembar 2017 13:01)Za te pare druze si mogao biti na Kipru sedam dana. Al dobro, bitno je da udjes u lokalni kafic, da stavis tu tarabu od telefona na astal i da tri sata zvaces kasicicu od produzenog espresa.
    (Nizdis, 09. novembar 2017 13:32)

    A sto to mora nuzno da znaci? Evo ja imam iphone 7, bio sam ove godine na Kubi 18 dana, a u srpski kafic nisam usao godinama, osim ako nije neko poslovno okupljanje. U Srbiji je telefon statusni simbol jer su ljudi primitivni, u uredjenim drzavama je potreba i moze ama bas svako da ga priusti. Drugo je sto ovde ljudi nemaju hleba da jedu al se zaduzuju i izimaju skupe pakete zarad dobrog telefona.
    (drmr, 9. novembar 2017 15:56)

    # Link komentara

  108. Samsung galaxy note 4,uzeo pre 2 meseca za 200e,star 2 god.Telefon i dalje neprevazidjen,3 gb RAM,32 gb njegova memorija,kamera 16MP,4K video zapis,otisak prsta,merac pritiska,android 6.0,550 ppi rezolucija ekrana(npr j7 ili p9 lite imaju 350ppi...)Za te pare daje i vise,best buy kupovina.
     (xxx, 9. novembar 2017 15:53)

    # Link komentara

  109. S8 plus.
     (Delije Čikago, 9. novembar 2017 15:53)

    # Link komentara

  110. Koristim HUAWEI P9 LIGHT i veoma sam zadovoljan , telefon je po kvalitetu stepenik odmah ispod PREMIUM KLASA Po tehničkim specifikacijama je čak u nekim segmentima i isti, a video plejer čak pušta i 4K snimke, što malo koji model u ovom rangu može?
     (zoran, 9. novembar 2017 15:52)

    # Link komentara

  111. @ninodk Ne bi LG bio zapostavljen kad bi pravili kvalitetne uredjaje, i kad bi imali sirok asortiman. Posle G2 svi vodeci LG telefoni imaju izrazene mane i dosta su kvarljivi. Osim G serije izbacili su K seriju i to je to od njih. V serija je zastupljena 0.5%. Premalo za danasnji smartphone svet. Njegovo mesto je zauzeo Huawei, sasvim zasluzeno, i jedini android konkurent Samsungu
     (ooo, 9. novembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  112. coolpad modena 2, meni je vrh
     (dejo, 9. novembar 2017 15:48)

    # Link komentara

  113. Kako je to iPhone bezobrazno preskup ako je od 50-80$ samo skuplji od Samsunga?
    (New Jersey, 9. novembar 2017 15:48)

    # Link komentara

  114. LG G3. Jos uvek sljaka ko prvog dana pre 20 meseci.
     (Samurai, 9. novembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  115. a5 2017... extra!
     (n6, 9. novembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  116. Samsung A5 2017. Moj prvi ansdroid. Nedavno kupljen za 34.200 dinara i savršeno se uklapa u granice koje sam zacrtao: ništa preko 300 evra. Ono što sam primetio je da veliki trgovački lanci tehničke robe isti telefon prodaju 10.000+ dinara skuplje nego specijalizovane prodavnice.
    (Iskustvo, 9. novembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  117. mate 9, planiram da predjem na mate 10 pro. Sto se tice odnosa prodatih tel po platformi mslm da ocrtava i evropski prosek, mnogo vise androida jer prosto ima vise proizvodjaca a ima ih i za svaciji dzep. Pozdrav svim citaocima tehnopolisa i ako se ne cujemo do sutra, srecna slava svima koji je slave
     (srb, 9. novembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  118. LG X POWER 13/5 KAMERA 16/2 GB BATERIJA 4100 CENA 140 EVRA 
    MISLIM DA SU LG TELEFONI ZAPOSTAVLJENI S OBZIROM O KOM BRENDU JE REC
    (ninodk, 09. novembar 2017 14:01)

    Jesu zapostavljeni jer uprkos odlicnim specifikacijama imaju (jos od G3 modela) problem sa procesorima koji se pregrejavaju i ostaju u bootloop-u.
    Imao G4, sjajan telefon, radio dok nije procesor iskazao svoju boljku. Tu nema popravke na duze staze. Nepouzdani su i samim tim zapostavljeni od strane upucenih korsinika. G5 nije opravdao ocekivanja a G6 nije (jos uvek) zastupljen kod nas u toj meri da bih ga ocenio.
    Kod nas su trenutno najzastupljeniji Samsung modeli (sto zbog poverenja korisnika sto zbog toga sto ih operateri nude), Iphone (statusni simbol kod mladih), Huawei (dobra ponuda kod operatera i povoljni rezervni delovi).
    Licno koristim Xperiu XZ premium, fenomenalan telefon uz koji sam dobio i PS4 koji koristim da odmorim misli. Cak ni Sony modeli nisu zastujeni kao ranije.
    Tesla, Prestigio, Utok, Alcatel su modeli koji se koriste jednom. Nokia u ekspanziji, videcemo kako ce to da izgleda, nije lose za novi pocetak.
     (Indoktrinacija, 9. novembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  119. Privatni telefon mi je BlackBerry PRIV, a poslovni KEY??? 64/4 GB model
    Kakve performanse i bateriju KEY??? ima, PRIV će lagano u penziju
     (Leopold, 9. novembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  120. HTC 11, vrh vrhova...
    (starmo, 9. novembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  121. Xiaomi mi5
     (Срђан, 9. novembar 2017 15:40)

    # Link komentara

  122. Ne koristim nijedan smartfon, jos uvek sa na Simbianu :) Poceo sam da skupljam informacije o nekom smartfonu, ali kad sam potrazio po mojim potrebama, nista nisam nasao (a dati za telefon preko 300 evra, za mene je bacanje para). Evo, potrebe su: fluidan rad (dakle, najmanje 2GB RAM), jaka baterija i dual sim + SD kartica. Ako imate nesto da preporucite, ostavite odgovor. Takodje, znam dosta ljudi koji koriste "kineze", to ne bih uzeo nikad. Da se raz-dve, pocnu da se raspadaju (narocito punjac). Kako ovaj Simbian koristim 5-6 godina, od svog sledeceg telefona ocekuje isto.
    (bole, 9. novembar 2017 15:39)

    # Link komentara

  123. Imam HTC 10 Pro, zadovoljan sam. Brz, tanak, lep. Aplikacije dobro rade, baterija se, dabome brzo prazni, ali to je Ok. Kamera dobra, hvata i mrezu i WI-FI jako dobro. To mi je prvi Android. Pre toga sam imao Lumiu 640, njome sam takodje bio zadovoljan, ali Windows Mobile ostaje bez kljucnih aplikacija.
    Zena ima Sony Xperia, beli naravno, ocu smo kupili Samsung J5. Svi zadovoljni.
    (Sima II Strahota, 9. novembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  124. xiaomi telefoni, odlicni! odnos Cena, kvalitet-nenadmasno... xiaomi A1, xiaomi 5 ; 5s... I orestizni brend xiaomi 6, savrsen
     (aleksa_marin, 9. novembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  125. Google (LG) Nexus 5X privatni, iPhone6 sluzbeni. :)
    (Kerberos, 9. novembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  126. Nije mi jasno zasto se svi ogranicavaju na dva-tri proizvodjaca prilikom izbora telefona. iPhone me ne interesuje, samo android. Imao sam Xperia, sada Alcatel Idol4. Cena oko 200 evra, ima sve i vise od toga. Dovoljno brz, odlicna podrska, lep dizajn. Fotografije trenutne, nema cekanja, odlicne. O zvuku iz 4 zvucnika, da ne pricam. Stize mu zamena Idol5, bice jos bolji!
     (dj, 9. novembar 2017 15:33)

    # Link komentara

  127. Samsung galaxy s8+ , zato što sam na Samsungu već 5 god. 
    (kio B.L., 09. novembar 2017 13:01) 

    Za te pare druze si mogao biti na Kipru sedam dana. Al dobro, bitno je da udjes u lokalni kafic, da stavis tu tarabu od telefona na astal i da tri sata zvaces kasicicu od produzenog espresa.
    (Nizdis, 09. novembar 2017 13:32)


    Ima ljudi kojSamsung galaxy s8+ , zato što sam na Samsungu već 5 god.
    (kio B.L., 09. novembar 2017 13:01)

    Za te pare druze si mogao biti na Kipru sedam dana. Al dobro, bitno je da udjes u lokalni kafic, da stavis tu tarabu od telefona na astal i da tri sata zvaces kasicicu od produzenog espresa.
    (Nizdis, 09. novembar 2017 13:32)


    Ima ljudi koji imaju pare i ne zanima ih Kipar i odmor, jednostavno znaju da je Samsung tata za sve..Eto i ja cu kupiti sebi S8+ a ne zvacem kasicicu uz produzenu kafu i sa jednom kafom ceo dan u kaficu.
     (SRBIN, 9. novembar 2017 15:24)

    # Link komentara

  128. ПОЛОВНИ, ЈЕР СМО ТАКО У МОГУЋНОСТИ
     (ФонтанаНевиђенаУЕвропи, 9. novembar 2017 15:23)

    # Link komentara

  129. Nisu mi jasni ljudi koji kupuju telefone kod operatera, cene su blago receno uzasne, minimum 50% skuplje.
    Pa manja je kamata za cash kredit, ma i kod nekih zelenasa je manja kamata...
    (Белгрејд вотафрaнт, 9. novembar 2017 15:22)

    # Link komentara

  130. HTC flagship i nema greške
     (ivica, 9. novembar 2017 15:22)

    # Link komentara

  131. Aparate menjam na 2 godine kod Telenora. Već 4. put. Stari prodam za 50% cene i dodam do cifre uz tarifni paket. Počeo od HTC wildfire, pa preko Samsunga s3 i Samsunga s5 do sadašnjeg Huawei p10 lite. Poštujem Samsung, ali mi ne treba fensi S7 ili S8. Huawei p10 lite ima odličnu brzinu, zvuk, kao i izvrstan otisak prsta, a ni kamera nije loša. Meni ne treba više :)
     (peca, 9. novembar 2017 15:21)

    # Link komentara

  132. Xiaomi redmi 4x 32gb 3gb ram 4100 mAh hd ekran jako kvaltetan i prilicno dobra kamera, uzeo pre nedelju dana za 130e, zver totalna, a da ne spominjem skuplje modele od njih.
    (zZz, 09. novembar 2017 13:34)


    Upravo pisem sa XIAOMI REDMI NOTE 4,,predobra masina, baterija ladno dva dana gura, nema ni stucanja i kocenja..Pre neki dan sam prodao novi P9 jer mi je ovaj veci i bolja baterija,,slike su iste i telefon je za svaku preporuku, a radni kolega ima ono smece od iPhone 7 pa mu je prazna negde oko 15h popodne,,i vise mu je na punjacu nego u dzepu...Kakvi crni Apple i njihovi krsevi, obicno smece od telefona.
     (SRBIN, 9. novembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  133. Ok, iOS ima 6-7 modela a Android 300. Kvalitet pre svega, a ne kvantitet.
    (chemistry, 09. novembar 2017 13:11)

    Mogao bih da ti nabrojim nekoliko Androida boljih od svih iphonea na tržištu a što se tiče kvaliteta ispod kakvog kamena ti živiš iPhone nije nekvalitetan ali neretko je manje kvalitetan od Androida sličnog cenovnog ranga lakše se lomi skuplja je popravka...
     (Nebojša, 9. novembar 2017 15:18)

    # Link komentara

  134. Note 8, pa deset praznih mesta. I onda slazite ostatak kako hocete, naravno bez crvljivih jabucica. Oni su u rangu domacica i prodavaca semenki...
     (Zurkolomac, 9. novembar 2017 15:16)

    # Link komentara

  135. Kupio Oukitel C8 i meni odlican
     (joja, 9. novembar 2017 15:15)

    # Link komentara

  136. Samo Aj Fon batice, uzo sam odma 6 komada, nek se nađe. I Šamsungev ovaj zadnji Noute 8 i njega sam uzo 6 komata. Nek se nađe. I pusim malboro i mercedes vozin imam i motrocikl jamaha i od nje 6 komata za svaki Aj Fon po jedan da imam kad krenem u grad da pijem regal ćivas. Eto tako.
    (SINDIKALAC, 09. novembar 2017 13:42)


    Auuu batice,,pa ti si na zescim drogama,,isto kao i ovi koji ti daju +...Auuuu dobro ljudi kazu,," NIJE BOLEST SVE STO BOLI"!!!
     (SRBIN, 9. novembar 2017 15:14)

    # Link komentara

  137. Koristim Huawei p9 lite zadovoljan sam pre njega sam koristio LG i on me je dobro služio generalno izbor je dobar a ni cene više nisu toliko visoke za solidan telefon.
     (Nebojša, 9. novembar 2017 15:14)

    # Link komentara

  138. Imao sam Acer Liquid Z200,pa zbog posla mi se razbio(Upao u bakarnu presu) pa posle njega Sony Xperiu E4(Koja je bila odlična za pozive i poruke) a sada imam i Samsung Galaxy J5 2016(Kupljen u SK za 190€) i imam Samsung C3050 kada sam u autu i koristim bluetooth slušalicu

    Za mene je Android,zato što je "Basic" ,a za IOS,to je za one koji su navikli već na iPhone
     (Nicolás, 9. novembar 2017 15:09)

    # Link komentara

  139. Zna li neko kakav je Tesla?
     (Otkud tetka zna Jovića?!, 9. novembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  140. s8 plus kupio pre neki dan.Pre njega imao Note 5(2 godine ga nosio)
    samo reci hvale za s8plus.Strasan ekran,neverovatan telefon u svakom smislu,pre neki dan pada kisa,ubi,ja se uplasih zbog kapljica a onda se setih da je vodootporan.VRHUNSKI telefon,ko ima mogucnosti moja preporuka je s8 ili s8plus.
     (nikola, 9. novembar 2017 15:07)

    # Link komentara

  141. Xiaomi je momentalno za mene gornja klasa odnos cena kvalitet, inače pratim kineske modele jer su prva ruka jer sve kinezi proizvode, pojavi se nekada model nepoznatog kineza koji se odlično pokazao, nešto ste i sami propuručivali od modela koji simbolično koštaju, za manje od 100$ a da su se dobro pokazali. Ne žurim i videću koji će se model a ne brend dobro pokazao za malo para. Pokušaću da uzmem sa promnljivom baterijom, ali simbolična cena od manje od 100€ i da mi služi bar 3 godine mi već odgovara što ne isključuje opcija da posle 3g. ne tražim smartfon sa odličnim odnosom cena kvalitet za 10€ što je meni normalno. Ko želi da vozi porše i kupi ajfon i pozlačen..lično ništa protiv, njegov problem..
     (Bane., 9. novembar 2017 15:07)

    # Link komentara

  142. ja jos koristim nokiu c3, a kad crkne neznam kom stadu da se privolim!
    (laravel, 9. novembar 2017 15:06)

    # Link komentara

  143. Relativno retko menjam uredjaje, bar 2-3 godine koristim isti telefon i bitnije mi je da stabilno radi bez bagova - samim tim u poslednjih 5 godina sam imao samo iphone 4S i 6S, koji cu sigurno koristiti jos godinu dana. Pre toga sam se 2 godine zanimao s raznoraznim budzenjem na Nokiji N900 - vrlo zanimljiv uredjaj na debian linuxu ali nazalost oslanjao se samo na homebrew community. Poucen brojnim iskustvima oko mene proteklih godina ne bih prelazio na android, iako cisto iz neke dosade zbog koriscenja istog, zatvorenog sistema nekad na kratko dobijem zelju za promenom radi promene, ali to prodje brzo :)
    (r53, 9. novembar 2017 15:05)

    # Link komentara

  144. LG G 3 dual
    Prilično sam zadovoljan.
    Kupio sam ga par meseci pre izlaska G4 i platio 300 eura preko oglasa ,nov iz kutije.
    Ima 2 slota za sim karticu + slot za micro SD.
    3gb ram i 32 interne i 32 sd.
    4 x 2500 mhz procesor
    solidna kamera a najjača stvar je infra red funkcija i radi daljinski na sve živo.
    Tv, D3,audio,klima...
    Sve u svemu ,veoma višestran uredjaj.
    p
    Po performansama jiš uvek može da se nosi i sa današnjim aparatima...
     (kiki ns, 9. novembar 2017 15:03)

    # Link komentara

  145. Ima li neko iskustva sa Meizu telefonima? Konkretno modeli 6 pro, 6s pro
    (VP, 09. novembar 2017 13:48)

    Nemam konkretno dodira sa 6-icom, ali imam iskustva sa Meizu M3S trenutno pisem ovaj komentar sa njega.. Ovako, meizu se dosta oslanja na kopiranje apple-a sto ima samo pozitivne strane. Npr: Ima Meizu Account sto je isto kao iCloude i mozes da zakljucas telefon sa tim i ako ti je ukraden, taj sto ga je ukrao moze da se pozdravi sa telefonom. M3S je stvarno brz, mogu da zamislim kako radi tek 6s pro onda.. Mane su ima sto kasne sa softver updejtovima, ja sam trenutno na Android 5.0 i cekam 6.0 a vec je izasao Android 8.0... Tako da sto se tice softver updejtova tu je Xiaomi mnogo bolji jer su redovni... Zadovoljan sam kvalitetom izrade aluminijumsko kuciste je tvrdo i nema skripanja i krckanja.. Staklo je vrlo jako, padao mi je par puta bez maske i nije mu nista... Slusalice se ne dobijaju uz meizu telefone, mada meni to nije ni zasmetalo jer imam moje skullcandy... Eto da kazem jedina mana im je softver updejt i to je to...
     (osmiputnik, 9. novembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  146. Pa zar i na ovoj temi postoje botovi?! :)))) Čuj Kinezi..hahahhahahaha Ajde bre koga zamajavate, kvalitet postoji samo kod Apple i donekle Samsunga. Ostalo su igračke.
    (Velja, 9. novembar 2017 15:00)

    # Link komentara

  147. Svi koji uzimaju uopste kod operatera nisu pri svojoj svesti.. Jer su im telefoni nenormalo skupi, i nikakve pogodnosti nema.. Cisto da napomem! Uzeti za kes mnogo povoljnije, onda npr u mts- prepolovis racun i bog da te vidi..
     (kakotnjak, 9. novembar 2017 14:59)

    # Link komentara

  148. "S druge strane, u VIP se korisnici sve više odlučuju za uređaje koji podržavaju LTE tehnologiju...". Wow!!!
     (Garri Garroncha, 9. novembar 2017 14:59)

    # Link komentara

  149. Xiaomi Rules!!!! Nema dalje.Best buy ;)
     (Grobar, 9. novembar 2017 14:58)

    # Link komentara

  150. Хуавеи П8 лајт је супер телефон за те паре ! Још када би му и гуи био прилагођен за одрасле а не за децу ... Неупотребљив је без наочара за било кога са икаквом диоптрјом за близину ! Уједно је то и огромна мана код хуавеијевог емуи гуија !!
    (да да, 9. novembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  151. Huawei P10 lite, odlican, nista bolje mi i ne treba. Pre njega P8 lite isto bio odlican. Preporuka za kineze, odlicne telefone prave.
     (za b93, 9. novembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  152. Kinezi su zakon, 100-200 evrica i vozi misko. Rikne za 4 god, kao i oni od po 1000, ali ti nije. zao.
     (SremacSM, 9. novembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  153. Kupio Huawei P10 pre skoro mesec dana i mogu samo da kažem da sam prezadovoljan. Telefon je jednostavno rečeno - prebrz. Možda ima nekoliko modela telefona koji su u teoriji brži (u praksi se to verovatno i ne primeti), ali za ove pare verovatno ne. Plus imam garanciju od 2+1 godine, ima ulaz za slušalice i SD karticu (što danas mnogi izbacuju) i relativno često izbacuju update sistema (uskoro treba da dobije Oreo).
    Planiram da mi traje bar dve, dve i po godine što mislim da neće biti nikakav problem.
     (Powerslave, 9. novembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  154. lg g3 i dalje me drzi vec 2 ipo godine, ako ne i tri. poyyy
     (DOGE, 9. novembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  155. Samsung galaxy s8+ , zato što sam na Samsungu već 5 god. 
    (kio B.L., 09. novembar 2017 13:01) 

    Za te pare druze si mogao biti na Kipru sedam dana. Al dobro, bitno je da udjes u lokalni kafic, da stavis tu tarabu od telefona na astal i da tri sata zvaces kasicicu od produzenog espresa.
    (Nizdis, 09. novembar 2017 13:32)

    A sta cemo mi koji mozemo da priustimo odmor od mesec dana na Kipru(ako pozelimo) i nije nam problem da imamo bilo koji telefon (inace imam S8+ jer sam pre njega imao S7 Edge) a izlazimo po kaficima da bi se normalno videli i druzili sa drustvom a ne zbog "paljenja" i "ku*cenja" a pritom se bavimo pristojnim i nekriminalnim poslom?
    Ali u Srbiji je eto popularno da se napadaju drugi bez osnove i da se odmah okarakterisu kao neke budale. Skroz nam je naopak mentalitet.
    p.s. Pohvale za tip humora.
     (agilus, 9. novembar 2017 14:54)

    # Link komentara

  156. Xiao Mi Redmi 4x 32gb 3gb

    Izuzetno sam zadovoljan. Cena 135 eura. I više nego korektno za ono što meni treba. Uporedio bih prefromanse sa Samsung S4 ili S5 izuzev kamere, koja je kod ovog telefona relativno loša.
    (spps, 9. novembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  157. Huawei P10 lite 3/32 GB
     (Schone, 9. novembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  158. Honor 9, kupljen u Češkoj za 430€. Sa obzirom da mi je plata tad bila 1000€, za mene pristupačno. Tim pre što ne menjam često telefone, a prethodni mi je koristio 7god. Još uvek se navikavam na Huawei, pošto sam bio korisnik Samsung. Za sad nemam zamerki. Što se tiče kamere, zvučnika i brzine otvaranja aplikacija, prezadovoljan sam.
     (Djoksa, 9. novembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  159. LG X POWER 13/5 KAMERA 16/2 GB BATERIJA 4100 CENA 140 EVRA 
    MISLIM DA SU LG TELEFONI ZAPOSTAVLJENI S OBZIROM O KOM BRENDU JE REC
    (ninodk, 09. novembar 2017 14:01)
    Mislim da treba da budu srećni što još postoje posle užasnih ploča na G3 i G4 premijum modelima. Pogledaj na kp, više ih ima pokvarenih na prodaju nego u funkciji...
     (Hogar, 9. novembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  160. Koristim ISKRA telefon,fiksni,kockasti, ,zeleni,sa brojčanikom tj.točkom sa rupama gde je svaka rupa jedan broj.
     (GAD, 9. novembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  161. Samsung Galaxy A5 2017. Izuzetan telefon iako je poprilično podcenjen zato što nije iz S ili Note serije. A nimalo ne zaostaje za njima.
     (Ludak_u_razvoju, 9. novembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  162. Ne treba odmah kupovati modele koji odmah izadju, jer su nenormalni skupi. Posle odredjenog vremena padne cena makar za 20% i to je onda kupovina koja se skoro i isplati. Bolje kupiti malo jeftiniji tepefon, pa resto para potrositi na nesto drugo.
     (vlad, 9. novembar 2017 14:46)

    # Link komentara

  163. iPhone 6 plus, najbolji odnos cijene i kvaliteta, dobio ga u firmi kao sluzbeni telefon za 0 dinara
    (Frajko, 9. novembar 2017 14:42)

    # Link komentara

  164. "@kole, prvo lazes da ti je od cerke, drugo ko jos govori baticeeee jaooo itd. i trece minuti nikom ne propadaju vec se prenose u sledeci mesec.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LJUBIS MOJ, 9. novembar 2017 13:53)"

    "Batice" govori generacija Dizelaša iz 90-tih ... cenim da je moguće da isti sada imaju ćerke koje nose iPhone.
    (Goran, 9. novembar 2017 14:36)

    # Link komentara

  165. Оукител. Најбоље понуде (квалитет/цена) за циљну групу којој мобилни телефон првенствено (или искључиво) служи као - телефон. И лако се запамти име:
    ОУ, КИнески ТЕЛефон!
     (Лепи Цане, 9. novembar 2017 14:35)

    # Link komentara

  166. Samo jos nesto za roditelje koji deci kupuje skupe telefone... Kad biste samo znali za šta im služe ti veliki megapixeli na kamerama.... Proverite im malo instagram i snapchat naloge. Ima odmah da im kupite Nokiu 3310
     (Icarus87, 9. novembar 2017 14:34)

    # Link komentara

  167. trenutno najbolji telefon na svetu je Huawei i to ubedljivo,bez konkurencije, ne moze toj kompaniji niko da pridje zato sto nudi brutalne telefone za mnogo manje para od drugih a performanse su skoro iste,obican korisnik i ne primecuje razliku u koriscenju telefona.

    jednostavno Huawei daje najvise za ulozeni novac,i ta kompanija ce za par godina biti najjaca na svetu...nece im moci niko parirati zato sto se aplle,Samsung predstavljaju kao neki brend i to naplacuju deru ljude,i kao faca si u drustvu ako imas te telefone.

    a ja tvrdim da nisu bolji od top modela kompanije Huawei za ulozeni novac...nema teoretske sanse!

    Huawei N1!tu je samo reklama u pitanju pa svi navalili na aplle i samsung ko muve na .....
    (zz, 9. novembar 2017 14:33)

    # Link komentara

  168. Po mom iskustvu, Samsung i Huawei imaju najbolju servisnu podrsku od Androida.
     (Fakat, 9. novembar 2017 14:30)

    # Link komentara

  169. ja koristim Xiaomi mi Max 6,44"zato što u tom cenovnom rangu u Srbiji nema boljeg a pristupačnijeg mob tel.m
     (slobodan, 9. novembar 2017 14:29)

    # Link komentara

  170. huawei p8lite kupio sam ga prije 2 god, I odlican je, solidne specifikacije, doduse baterija nije nesto al moze izgurati 1 dan, inace jako izdrzljiv telefon ispadao mi je mnogo puta I ostale su samo manje ogrebotine sa strane
     (ratata, 9. novembar 2017 14:29)

    # Link komentara

  171. LG L70
     (mile, 9. novembar 2017 14:27)

    # Link komentara

  172. Sta te briga, necu ti kazem...
     (nikadobjavljenkomentar, 9. novembar 2017 14:27)

    # Link komentara

  173. LG X POWER 13/5 KAMERA 16/2 GB BATERIJA 4100 CENA 140 EVRA 
    MISLIM DA SU LG TELEFONI ZAPOSTAVLJENI S OBZIROM O KOM BRENDU JE REC
    (ninodk, 09. novembar 2017 14:01)

    Jesu zapostavljeni jer uprkos odlicnim specifikacijama imaju (jos od G3 modela) problem sa procesorima koji se pregrejavaju i ostaju u bootloop-u.
    Imao G4, sjajan telefon, radio dok nije procesor iskazao svoju boljku. Tu nema popravke na duze staze. Nepouzdani su i samim tim zapostavljeni od strane upucenih korsinika. G5 nije opravdao ocekivanja a G6 nije (jos uvek) zastupljen kod nas u toj meri da bih ga ocenio.
    Kod nas su trenutno najzastupljeniji Samsung modeli (sto zbog poverenja korisnika sto zbog toga sto ih operateri nude), Iphone (statusni simbol kod mladih), Huawei (dobra ponuda kod operatera i povoljni rezervni delovi).
    Licno koristim Xperiu XZ premium, fenomenalan telefon uz koji sam dobio i PS4 koji koristim da odmorim misli. Cak ni Sony modeli nisu zastujeni kao ranije.
    Tesla, Prestigio, Utok, Alcatel su modeli koji se koriste jednom. Nokia u ekspanziji, videcemo kako ce to da izgleda, nije lose za novi pocetak.
     (Indoktrinacija, 9. novembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  174. Iphone 6s, leti :)
    (Falcao, 9. novembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  175. LG X POWER 13/5 KAMERA 16/2 GB BATERIJA 4100 CENA 140 EVRA 
    MISLIM DA SU LG TELEFONI ZAPOSTAVLJENI S OBZIROM O KOM BRENDU JE REC
    (ninodk, 09. novembar 2017 14:01)

    Jesu zapostavljeni jer uprkos odlicnim specifikacijama imaju (jos od G3 modela) problem sa procesorima koji se pregrejavaju i ostaju u bootloop-u.
    Imao G4, sjajan telefon, radio dok nije procesor iskazao svoju boljku. Tu nema popravke na duze staze. Nepouzdani su i samim tim zapostavljeni od strane upucenih korsinika. G5 nije opravdao ocekivanja a G6 nije (jos uvek) zastupljen kod nas u toj meri da bih ga ocenio.
    Kod nas su trenutno najzastupljeniji Samsung modeli (sto zbog poverenja korisnika sto zbog toga sto ih operateri nude), Iphone (statusni simbol kod mladih), Huawei (dobra ponuda kod operatera i povoljni rezervni delovi).
    Licno koristim Xperiu XZ premium, fenomenalan telefon uz koji sam dobio i PS4 koji koristim da odmorim misli. Cak ni Sony modeli nisu zastujeni kao ranije.
    Tesla, Prestigio, Utok, Alcatel su modeli koji se koriste jednom. Nokia u ekspanziji, videcemo kako ce to da izgleda, nije lose za novi pocetak.
     (Indoktrinacija, 9. novembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  176. Taj ko moze sebi da priusti iphone x nek ga kupi mnogo je dobar doduse ne zivim u srbiji i uzeo sam ga na pretplatu... inace ga ne bih ni uzeo!
    (nesa, 9. novembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  177. Google Nexus najbolji android telefoni.
     (massa, 9. novembar 2017 14:22)

    # Link komentara

  178. Zte Axon 7.
     (Jovan, 9. novembar 2017 14:16)

    # Link komentara

  179. Xiaomi Mi6. Zasto?
    E necu da ti kazem (zato sto bi odgovor uvredio 70% serBske seljadije)!
    (Ko umije, njemu dvije!, 9. novembar 2017 14:15)

    # Link komentara

  180. bas su mi se smucili ljudi koji cim vide da neko kaze note8 iphonex itd odma krecu da lupaju kako su to tarabe od telefona kako su poslednji dinar dali za telefon samo da bi imao da stavi na sto u kaficu..a za te pare moze da kupi fiat punto ide na more itd..ispadaju da su ljudi glupi sto su kupili telefon ili je možda da jednostavno nemate para i kraj ko moze taj sebi priusti...u normalnim zemljama sve je to obicna kupovina telefona jer svako moze da kupi sta hoce ne zive svi ljudi u Srbiji
     (maltezer, 9. novembar 2017 14:14)

    # Link komentara

  181. Poslednja tri Huawei, pre toga Lg, Samsung i Sony.
    Huawei, po meni, ima najbolji odnos ulozeno/dobijeno, u rangu telefona od 200 do 400 evra.
     (Bocardo, 9. novembar 2017 14:13)

    # Link komentara

  182. Xiaomi mi 5 ve godinu dana, radi kao prvog dana. Supruga Xiaomi A1 nekih 3 mjeseca vrhunski telefon. Djeca Xiaomi redmi note 3 i redmi pro kupljeni prije godinu ipo bez greske. Nijednom zabagovali ili tako nesto. Baterija odlicna na svim uredjajima. Sto se menw tice Xiaomi dok neposkupe kao Huawei. Onda cemo naci druge tipa Doogee koji se probija i pravi dobre telefone.
     (ДА, 9. novembar 2017 14:12)

    # Link komentara

  183. LG Q6 prezadovoljan. Telefon leti
     (Spori meteor, 9. novembar 2017 14:10)

    # Link komentara

  184. Iz nekog razloga su cene Samsunga i Iphona u Srbiji preterane. Ja koristim Samsung za pozive, poruke i internet, a za finansijske transakcije, posao i mejl Iphone. Nijedan nisam platio preko 250 dolara, ali u Americi su dostupni stariji modeli po velikim popustima, a u Srbiji nisu. Steta jer su ti aparati potpuno funkcionalni, posebno Iphone koji dobija softversku podrsku 4 do 5 godina, a Samsung 5s kog pisem, vodootporna verzija, je prakticno neunistiv. Da se ti modeli prodaju u Srbiji po americkim cenama, niko ne bi kupovao kineze ako bi Iphone SE ili Galaxy 7 edge npr. bili dostupni za 200 do 300 dolara ko ovde sto je
     (Sivonja, 9. novembar 2017 14:09)

    # Link komentara

  185. TRENUTO IMAM SAMSUNG J5 2016 I UOPSTE NISAM ZADOVOLJAN ISTIM PREVISE JE KRUT PONEKAD ZNA DA ZASTOPA I NEKO SLOVO PRILIKOM TIPKANJA PA MORAM DA ZAKLJUCAM/OTKLJUCAM TELEFON I DRASTICNO JE SPOR U ODNOSU KAD SAM GA KUPIO U FEBRUARU

    LG ZAKON
     (ninodk, 9. novembar 2017 14:06)

    # Link komentara

  186. Motorola moto G5 plus, 4G, 3Gb RAM, 32Gb Rom. Vodootporan, uvek sveža verzija Androida kao kod svih Google telefona. Video 4K, Foto 12MP, brzi punjač... nešto preko 270€ ako ga već ne kupiš u Americi za 190$.
     (bre, 9. novembar 2017 14:05)

    # Link komentara

  187. Citam komentare, i kapiram da je 90% ovih sto pisu su botovi operatera koji prodaju telefone, koji uglavnom imaju ugovore o saradnji sa Huawei ili Samsungom i iz tog razloga se trude da forsiraju njihove modele. Da se ne lazemo, iPhone je Bog svih telefona, skup kao djavo ali bi svi zeleli da ga imaju, pa i ovi sto se kunu u ove kineske krseve, medjutim malo je onih koji mogu da ih priuste. Prica se o tome kako u Srbiji ima jako puno iPhon uredjaja, ali to su mahom stariji modeli, jer se ljudi zbog prestiza jabuke cesto radije opredeljuju za stari iPhone nego za novi model nekog Android uredjaja, kupuju se i polovni uredjaji iz inostransva, pa se stice utisak da svi zivi imaju iPhone. Ako mene licno pitate, kupicu desetku cim se pojavi u Srbiji,... Zasto? Zato!!!
    (Kasmir, 9. novembar 2017 14:03)

    # Link komentara

  188. Sony xperia Z5 premium dual.
    Vrh!
     (Sava Savanović, 9. novembar 2017 14:03)

    # Link komentara

  189. 98% ljudi koristi 2% mogucnosti, tako da je apsolutno nebitno koji je model ili proizvodjac. Sve je u glavi. Ja sam prvo imao ajfon 5, pa samsung not, pa huavei p8, a sad sam na katerpilaru zbog rerenskog rada. Razliku do sada nisam primetio jer se 99% obavljanja svodi na klasicne pozive, viber, vacap, fejzbuk i mesindzer, pokoju igricu i naprstenabrojane smsove! Sve telefone sam kupovao polovne i cena mi je uvek bila pristupacna. Mada moram priznati da je ajfon najvise privlacio zensku "publiku" a kat trenutno "musku"! Da ne bude zabune oko privlacenja publike, ozenjen sam i imamo dvoje dece koji imaju po ajfon i samsung. Supruga nosi neki fensi smensi ljubicasti rejzer. Sve u svemu meni je telefon i dalje telefon! Pozdrav i hvala
     (Oliver Nedeljkovic, 9. novembar 2017 14:01)

    # Link komentara

  190. LG X POWER 13/5 KAMERA 16/2 GB BATERIJA 4100 CENA 140 EVRA
    MISLIM DA SU LG TELEFONI ZAPOSTAVLJENI S OBZIROM O KOM BRENDU JE REC
     (ninodk, 9. novembar 2017 14:01)

    # Link komentara

  191. Sony Xperia XZ
    Neverovatno dobar fotoaparat, otporan na vodu, brz, solidna baterija... odlican telefon.
    (Alex K, 9. novembar 2017 14:00)

    # Link komentara

  192. Bejah pomalo skeptican kada sam video kako ste zavrsili clanak, ali sam prijatno iznandjen (uglavnom) civilizovanim odgovorima na temu koji telefon koristim i zasto bas taj.

    Ja sam poceo sa Androidima, prvi "flagship" model kojeg sam imao bila je Sonijeva Xperia sa Ice Cream Sandwitch verzijom androida, cenovno tada u rangu sa danasnjim telefonima od 100 i kusur hiljada, medjutim, posle par meseci sam postao jako nezadovoljan njome. Secam se da joj je trebalo tacno 14 sekundi da otvori kameru, te konstanto lagovanje i neretki restarti (i znam da je situacija danas drugacija).
    Cim mi je istekao ugovor uzeo sam iPhone 5s (najlepsi Apple telefon ikada) jer sam vec bio naviknut na Apple-ove proizvode s' obzirom da sam Mac user vec 15 i kusur godina.
    Prelaz uopste nije bio tezak ali sam nacinio jednu "katastrofalnu" gresku. Suvise sam se vezao za App Store kupujuci aplikacije sto za posao sto iz hira, te efektivno ogranicio sebe na njihov sistem jer mi ne pada na pamet da kupujem sve te iste aplikacije za android (npr Sygic navigacija sa svim addonima je dobrano preko $100)

    Zbog te "greske" ja vise ni ne gledam Android telefone bez obzira koliko me ubedjivali semantickim floskulama da su "bolji", "napredniji" i slicno, te sad koristim iPhone 6s+ i nemam nameru da ga menjam sve dokle god ga Apple podrzava softverskim unapredjenjima i zakrpama.
    (Ske, 9. novembar 2017 14:00)

    # Link komentara

  193. HUAWEI P10 lite. Odnos cena kvalitet na zavidnom nivou. Ekstremno glasan zvučnik kada poželiš da pustiš pesmu, brz čitač otiska prsta, Full HD ekran, dovoljno brz za neko normalno korišćenje. Ja kad pitam osobe koje koriste skupe Androide, jel koriste mogućnosti koje su im date, npr Google photos, Google Drive, Google Contacts, dobijem odgovor "Šta? Neeeeee". I onda shvatiš da ti ljudi koriste telefon za pokazivanje, selfije, instagram, snapchet, Viber, i neki čitaju vesti. A to sve može da da se odradi sa telefonima srednje klase, nije potrebno kupovati telefon od 800e. Ljudi ne znaju da koriste smartphonove i tačka.
     (Icarus87, 9. novembar 2017 13:56)

    # Link komentara

  194. Od pojave smart telefona nosim HTC telefone, njihov sens mi se svidja i to ti je. Ali avaj, otisli su i oni pa pa.
     (Pertinaks, 9. novembar 2017 13:54)

    # Link komentara

  195. @kole, prvo lazes da ti je od cerke, drugo ko jos govori baticeeee jaooo itd. i trece minuti nikom ne propadaju vec se prenose u sledeci mesec.
     (LJUBIS MOJ, 9. novembar 2017 13:53)

    # Link komentara

  196. Huawei i Xiaomi telefoni su vrhunski i bice tako dok ne preuzmu deo kolaca na svetskom trzistu koji su sebi zacrtali. To prakticno znaci podjednak ili cak i bolji kvalitet za mnogo manju cenu. Ja vec godinu dana koristim P9 i nisam imao nikakvih problema. Toplo preporucujem.
    (Dejan, 9. novembar 2017 13:52)

    # Link komentara

  197. P10 lite, milina Božija. Naravno da je p10 za klasu jači, ali za potrebe prosečnog korisnika fantastičan izbor.. Jeste da je malo skuplji midranger, ali vredi svaku paru, pogotovo u poredjenju sa samsungovim midrejndžerima.
     (Stef, 9. novembar 2017 13:50)

    # Link komentara

  198. Koristio sam dugo Nexus seriju dok je nisu upropastili i prešli na Pixel. Sada Samsung S8, divan telefon. Taman dovoljno velik, ali ne prevelik. Za komentare koji se pitaju što je S serija bolja od drugih, po samom izgledu uređaja se vidi. Veoma često putujem poslovno i treba mi telefon koji može da me prati, koji je izdržljiv, koji me neće izdati, koji neće kociti, koji ima odličan ekran, na kojem mogu i neki stvarni posao da odradim. To što prelepo izgleda je samo dodatni bonus. Pozdrav iz Lisabona! :)
     (Anon, 9. novembar 2017 13:50)

    # Link komentara

  199. motorola g5 plus, skriveni dragulj u tom cenovnom rangu
     (nekatamo, 9. novembar 2017 13:50)

    # Link komentara

  200. Sebi i prijateljima sam kupio nekoliko telefona preko aliexpresa. Ja koristim Doogee x5 max pro, placen manje od 100e sa sve carinom i PDVom. Telefon odlican, 2GB RAM, LTE, 4000mAh, fingerprint, itd.
    (Godzy, 9. novembar 2017 13:48)

    # Link komentara

  201. Ima li neko iskustva sa Meizu telefonima? Konkretno modeli 6 pro, 6s pro
     (VP, 9. novembar 2017 13:48)

    # Link komentara

  202. iPhone, i iPad naravno jer su najbolji!
    (S.S, 9. novembar 2017 13:46)

    # Link komentara

  203. Sin ima novi Honor9, a ćerka Samsung J7 Pro, oba telefona "ubijaju" od mogućnosti (pogotovu Honor), a zajedno koštaju manje od Iphona ili S8...
    (Ludi Milojko, 9. novembar 2017 13:46)

    # Link komentara

  204. Nexus 6P.. Zver.. Imao Samsung S5.. Nikad više.. Sledeći samo Nokija ili Pixel.. Oni su čist Android..
     (HanSolo, 9. novembar 2017 13:45)

    # Link komentara

  205. galaxy J5 definitivno najčešći telefon u Srbiji danas
     (misa, 9. novembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  206. Samo Aj Fon batice, uzo sam odma 6 komada, nek se nađe. I Šamsungev ovaj zadnji Noute 8 i njega sam uzo 6 komata. Nek se nađe. I pusim malboro i mercedes vozin imam i motrocikl jamaha i od nje 6 komata za svaki Aj Fon po jedan da imam kad krenem u grad da pijem regal ćivas. Eto tako.
    (SINDIKALAC, 9. novembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  207. Kinezi su OK za 90% ljudi ipak kad dodjemo do finesa tu ne mogu da se porede sa Samsungovim jacim modelima i Iphonom. Ekran druga dimenzija, trajanje telefona takodje, trajanje baterije, kvalitet kamere, pricam o istoj rezoluciji slike duplo bolje ispadaju na Sam. i Iphonu. E sad ko ne bolji Sam. ili Iphone to je vec drugi par rukava. Ja sam vise naklonjen Samusngu zbog operativnig sistema koji je mnogo rasprostranjeniji u mom okruzenju i nesto nizih cena.
     (4k4.Dex, 9. novembar 2017 13:41)

    # Link komentara

  208. Huawei P10 - luda kamera, 4gb ram - 64 gb skladišne memorije, a i sam telefon vizuelno izgleda fantastično, plus mu je cena dosta korigovana izlaskom novije generacije.Svaka preporuka
     (leica, 9. novembar 2017 13:38)

    # Link komentara

  209. Ja uvek posedujem češke telefone, to jest grebem se od dece koji to stalno menjaju. Pre tri meseca je cerka kupila novi ajfon, a ja sam dobio njen dve godine star iPhone 6. Moram da priznam da je zaista dobar i da radi bez greske, ali mi je stvarno svejedno, jer nisam neki zahtevan korisnik, jer uvek imam po 500-600 minuta i pola mi propadne. Ono sto sam primetio je reakcija ljudi kad telefon stavim na sto. Oooo, ajfon batice, ima se. Onda im ja objasnjavam odakle mi, ali taj brend je stvarno prestizan i ovde bi bio mnogo zastupljeniji da narod ima bolji standard.
    (kole, 9. novembar 2017 13:37)

    # Link komentara

  210. Huawei P9 lomi.
     (Badji, 9. novembar 2017 13:37)

    # Link komentara

  211. Xiaomi redmi 4x 32gb 3gb ram 4100 mAh hd ekran jako kvaltetan i prilicno dobra kamera, uzeo pre nedelju dana za 130e, zver totalna, a da ne spominjem skuplje modele od njih.
    (zZz, 9. novembar 2017 13:34)

    # Link komentara

  212. Ево трећи Хуавеј по реду, тренутно П9 лајт. Одличан, врхунска завтшна обрада, танак, није перо лаган. Следећи опет Хуавеј. Свануло ми откад сам напустио Шљамсунг, стално су кочили, штуцали...
     (Стварно, 9. novembar 2017 13:33)

    # Link komentara

  213. Huawei P10, prezadovoljna!!!
     (runaway baby, 9. novembar 2017 13:33)

    # Link komentara

  214. Xiaomi MI5.
    Najbolji odnos cena/kvalitet.
     (oladipo, 9. novembar 2017 13:33)

    # Link komentara

  215. Xiaomi Note 3, premium kvalitet po ceni od 150eur koliko sam ga pre godinu i 3 meseca platio. 2 gb, 32 gb Aluminijum, čitač otiska prsta,odlična prednja kamera za selfije, najredovnija azuriranja softvera od svih drugih proizvodjača (osim mozda od Gugla, ko ce od njih biti bolji kad je Android njihov). Šaomi je i sledexi moj telefon 100%
    (Mare, 9. novembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  216. samsumg galaxy s7, ili te sony xperia z5 compact
     (matrix, 9. novembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  217. Huawei Honor 8. Prelep, brz, 32GB ROM, 4GB RAM, odlične kamere, stvarno bez greške...Sve preporuke od mene.
     (ubabic, 9. novembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  218. Samsung galaxy s8+ , zato što sam na Samsungu već 5 god.
    (kio B.L., 09. novembar 2017 13:01)

    Za te pare druze si mogao biti na Kipru sedam dana. Al dobro, bitno je da udjes u lokalni kafic, da stavis tu tarabu od telefona na astal i da tri sata zvaces kasicicu od produzenog espresa.
     (Nizdis, 9. novembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  219. Sto se mene tice, koristim Xiaomi, koji je uz Huawei trenutno u vrhu po odnosu cena/kvalitet. Imam Redmi 3s Prime, telefon koji je pre skoro godinu i po dana placen oko 21 000 u Bg-u u nekoj radnji, a tada je za taj novac pojam bilo da imas octa core i 3gb ram. Telefon se nije ni malo usporio i radi kao i prvog dana, prilino stabilan i pouzdan. Pored svega navedenog Xiaomi ima i dobru podrsku. Tako sam primetio da se sve vise ljudi oko mene okrece "kinezima" jer ne zele da placaju brendove samo zbog imena. Ko zeli jeftin a solidan telefon moja preporuka bi bili Xiaomi, Huawei, Meizu...dakle "kinezi", za svakoga ko postuje svoj novac.
     (obicno neobican, 9. novembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  220. Huawei P9, узео на отплату у МТС. Јесте да ћу 3 године да га робијам али се исплати сваки динар. Брзо ради, доста РАМ за све апликације, камера одлична чак и за полупрофесионалне фотографије. Топла препорука свима који хоће квалитетан телефон а не желе да плаћају бренд.
     (Нишлија34, 9. novembar 2017 13:31)

    # Link komentara

  221. Samsung A5 2016, bez greške već godinu dana, a ne košta bogatstvo...
     (Mickey, 9. novembar 2017 13:30)

    # Link komentara

  222. Xiaomi redmi 4 pro. Ravno godinu dana. Stucnuo nije. Iskoriscen do maksimuma..igrice, muzika, YT, uvek aktivnih 12 programa u pozadini i sinhronizacija.
    (ratamahata, 9. novembar 2017 13:30)

    # Link komentara

  223. Na nezvaničnom tržištu koje je putem kupovine preko portala aliexpresa , ebaya,...na našem tržištu raste prodaja XIAOMI telefona.

    Ja lično već 2 meseca imam Xiaomi Redmi Note 4x , 3/32GB, Snapdragon 635, IC, 5,5 inča ,....brz, bez bagova, baterija drži 2,5-3 dana normalnog korišćenja,...4100mAh,....a cena na tržištu malog trgovca koji ga dobavlja preko Mađarske ili Grčke je oko 150 evra nov. Takav model je kod drugih bar 600 evra.

    Dovoljno je reći da Huawei proda mesečno 10 miliona mobilnih u svim zemljama sveta, dok Xiaomi samo u Inidiji i Kini proda toliko, jer nije prisutan u Evropi, Americi severnoj i južnoj, Aziji (nekim zemljama), Australiji,....pa vi vidite ko je tata u telefonima u 2018 godini i po pitanju količine a ja tvrdim i kvaliteta.
    (GOXY, 9. novembar 2017 13:26)

    # Link komentara

  224. iako nisam ljubitelj samsunga, uzeo sam s8..odlican je.. iOS nikad vise u zivotu..
     (boot-am, 9. novembar 2017 13:26)

    # Link komentara

  225. huawei p10 lite... odnos cena/kvalitet najbolji na trzistu.
     (asomakum, 9. novembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  226. huawei ce biti moj sledeci izbor ...evo mi ga ajfonce posle godinu dana koriscenja ..ne radi ..ne moze se popraviti...samsung je uvek bio moj izbor..ali eto ajfon zbog prestiza ...nikad vise telefon preko 200 evra... i kome ne moze da izvadi baterija i slicno ..
    (sani, 9. novembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  227. Coolpad Torino, najbolji odnos cene i kvaliteta
     (mladen, 9. novembar 2017 13:24)

    # Link komentara

  228. @s4 slazem se sa tobom, S4 sam koristio dok mu nisam dusu izvadio, tacno do izlaska S7 pa sam uzeo njega.
     (Petar, 9. novembar 2017 13:24)

    # Link komentara

  229. Za srednju i najnizu klasu korisnika najisplatljivija kupovina je kineski telefon.
    (Novosadjanin, 9. novembar 2017 13:09)

    Зависи... Мени су битне и перформансе али и естетика.. А "кинези" обично имају један или два невиђено глупа детаља. Тако да, тешко да би "кинези" били мој избор. Спреман сам да платим "премиум" за чисто изглед, без утицаја на перформансе. Чак и за мало слабије перформансе али за нешто што изгледа како мени одговара. HTC, Sony, Nokia па повремено и Samsung (A5 2017)... Такође ми је битан и сам софтвер, не трпим кинеске имитације iOS-a, тако да је то још један минус.
    (adriano_galliani, 9. novembar 2017 13:23)

    # Link komentara

  230. Toliko ljudi ima iPhone... a Srbija siromasna zemlja.
    (ja, 9. novembar 2017 13:22)

    # Link komentara

  231. Motorola Defy spor ko razvoj Srbije, ali meni srcu drag. Mozda jer nemam za bolji :)
     (Milos, 9. novembar 2017 13:22)

    # Link komentara

  232. Ne znam cemu vise to uzdizanje appla, ko se malo razume u tehiku shvata da nisu vise kao nekad, sad sve vise prave krupne greske koje ih mnogo kostaju, a sto se tice Android sve vise se trudi da donese tu stabilnost i sigurnost u koriscenju, tako da ipak je ovo Srbija, vazno je da svi kazu da je apple dobar i da ima dobru kameru, a to sto kosta ko neka prosecna kola nista.
     (miki21, 9. novembar 2017 13:21)

    # Link komentara

  233. samsung A3 2016.zasto?nem pojma,tako se zalomilo.
     (kragujevac2, 9. novembar 2017 13:21)

    # Link komentara

  234. jedno vreme sam imao lg optimus polinom od kad sam ga izgubio nista vise nije isto
     (garac, 9. novembar 2017 13:21)

    # Link komentara

  235. 2 godine i 2 meseca koristim Lumiu 640, u telenoru uzeo. Zadovoljan sam, dok radi neću da je menjam
     (AcaRamone, 9. novembar 2017 13:21)

    # Link komentara

  236. Xiaomi, meizu, кинески телефони који нуде највише за уложени новац. Мислим да их нико званично не увози у Србији, али зато су их огласи пуни. Никад не купујем телефон преко оператера него посебно, да сте спровели дубље истраживање видели би да је удео ових телефона велики. Имам Xiaomi Redmi 4X 32GB, одличан телефон за мање од 200 евра (тренутна цена).
    (Xiaomi, 9. novembar 2017 13:20)

    # Link komentara

  237. Isključivo Android.Note 8 i moto z.
    (fishermankv, 9. novembar 2017 13:20)

    # Link komentara

  238. s7 edge kida ?
     (ex prosvetar, 9. novembar 2017 13:20)

    # Link komentara

  239. 80-20, то значи да у Србији процентуално има више корисника iOS-a него у Италији или Немачкој па и Француској. Према најновијим продацима, iOS је најпопуларнији у САД, Британији и њиховим колонијама (Јапан је америчка колонија, Аустралија Енглеска). У остатку света, Android апсолутно доминира. А не бих баш Немачку, Француску, Швајцарску и сл. назвао сиромашне државе.

    Тако да је питање "Android или iOS" пре културолошко него економско. У Европи је чак и несрећни Windows Mobile имао значајно учешће, далеко веће него у САД и сл. који су ипак важнији Microsoftu. Посебно ако се има у виду да у поменутим држава где се говори енглески се чешће и мењају телефони, и пре истека уговора док у Европи људи ипак већином издрже уговорну обавезу па и мало преко тога.

    iPhone у Србији пре свега воле жене јер генерално жене воле скупе ствари и ту нема изненађења.
    (adriano_galliani, 9. novembar 2017 13:19)

    # Link komentara

  240. Godinama koristim iskljucivo LG telefone. Trenutno LG G5. Uglavnom sam zadovoljan jer su pristupačni a kvalitetni
     (Nane, 9. novembar 2017 13:17)

    # Link komentara

  241. Xiaomi best buy trenutno.
     (pukovnik, 9. novembar 2017 13:17)

    # Link komentara

  242. Huawei Mate 9 ...... zato što cjenim svoj novac. Omjer uloženo - dobijeno definitivno najbolji. 4 GB - 64 GB. Što bi rekli u mom selu, jede malu djecu.
     (zozon ,komsija s' onu stranu Drine, 9. novembar 2017 13:16)

    # Link komentara

  243. iPhone koristim, dok skupim pare za galaxy note 8.
     (didul.e, 9. novembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  244. lg nexus 5x totalno podcenjen telefon.
     (Sagi, 9. novembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  245. imam HUAWEI P9 LITE SVE RADI I NE ZNAM STA JOS TREBA OD MOB DA OCEKUJES DA IMAM PARA KUPIO BI P10 KAKAV SAMSUNG APPLE PLACAS BREND A NE PRUZA NISTA NI VIŠE NI BOLJE OD MALO BOLJEG HUAWEIa
     (>>dramer, 9. novembar 2017 13:14)

    # Link komentara

  246. Huawei P8 lite je moj izbor; što zbog skromnijih primanja, što zbog odnosa kvalitet - cena koji Huawei neguje. Ono što mi je još važno, pored karakteristike i cena jeste stvarno perfektna korisnička služba. U trenutku kada nisam mogao da pronađem masku za prethodni Huawei koji sam imao (P6) u Kruševcu, upitao sam ih na Fejsbuk stranici i dobio besplatno od njih dve maske narednog dana na kućnu adresu.
    (Kruševljanin, 9. novembar 2017 13:14)

    # Link komentara

  247. Xiaomi Redmi Note 2, skoro dve godine. jako zadovoljan. jeste kinez, ali odlican.
    Uredjaj iste klase a zvucnijeg imena bio bi daleko skuplji. Kada budem menjao telefon opet cu uzeti Xiaomi.
     (NNunited, 9. novembar 2017 13:13)

    # Link komentara

  248. Trenutno koristim stari SAMSUNG S4 jer mislim da je taj model još dugo neprevazidjen u smislu da su u njega nagurali sve što se može nagurati u telefon i ne košta bogatsvo, i iz 90% telefona izostave infra crveni port , kao šta će nam, a u suštini jako korisna stvarčica.
    Drugi (poslovni) telefon isto SAMSUNG , znatno slabija serija (CORE PRIME) ali i to funkcionise.
    Glasni su, čist zvuk, jak svetlost na ekranu ....... u suštini znate.
     (s4, 9. novembar 2017 13:13)

    # Link komentara

  249. Note 8 - jer sam tako u mogućnosti :)
     (rema, 9. novembar 2017 13:11)

    # Link komentara

  250. Самсунг Галакси Ј7 (2016) Ради савршено, а цена му је око 180€ за нов телефон, камера сасвим солидна, екран довољно велик 5.5 инча, једина мана по мени је што нема 1080p. Топло препоручујем коме избаци да апдејтује андроид са 6.0 Маршмелоу на 7.0 Нугат, телефон много боље ради, а Нугат некако лепше изгледа :-)
     (Бостон Селтикс!!!, 9. novembar 2017 13:11)

    # Link komentara

  251. Ok, iOS ima 6-7 modela a Android 300. Kvalitet pre svega, a ne kvantitet.
    (chemistry, 9. novembar 2017 13:11)

    # Link komentara

  252. Svojevremeno sam imao Huawei G6. Toliko sam bio zadovljan, da sam, kada me je pitala za mišljenje, tašti od srca preporučio Huawei. Eno je, pati se i nervira, a ja osećam da sam naplatio barem deo jetre koju mi je pojela!
    (Sarkazmator, 9. novembar 2017 13:10)

    # Link komentara

  253. Vec cetiri dana iphne x kao primarni telefon jer IOS zadovoljava sve moje potrebe i note 2 kao drugi. Ipak prednost dajem iphone uredajima jer je ovo cetvrti po redu sa kojim nemam nikakbih problema.
    (novibgd, 9. novembar 2017 13:10)

    # Link komentara

  254. Evo nek mi kazu "strucnjaci" sta je bolji s od j za nas koji ne vodimo milionske kompanije ili naloge??? sve sto mogu na s 80% moze na j.. a sve sto mi je potrebno na s ima i na j, sa tim sto je razlika 100000 dinara.. sta mislite?
     (ijatet, 9. novembar 2017 13:09)

    # Link komentara

  255. Huawei P8 lite uzet u Vipu. Po isteku ugovora, uzecu verovatno Honor. Uglavnom, dual sim (onda radi i sa drugim mrezama).
     (Realno, 9. novembar 2017 13:09)

    # Link komentara

  256. bravo za tekst. prvo sam mislio da je neka čista reklama, ali tekst je korektno napisan. inače moje mišljenje cena-kvalitet Samsung A3
     (srb, 9. novembar 2017 13:09)

    # Link komentara

  257. Na zalost nas narod jos nema poverenja u kineske telefone, kao sto je naprimer Huawei ili Xiaomi. Naravno da je Samsung broj 1. Taj odnos ce se brzo promeniti, sve je vise kupaca koji traze Kineza koji je po ceni za dati kvalitet mnogo bolji od Samsunga. iPhone necu spominjati... on je bezobrazno skup i ima svoje kupce koji su po meni manje zahtevni korisnici ( u vecini slucajeva ne znaju da koriste iPhone sem da pozovu i da se jave ) koji imaju para ( ili zadnji dinar daju z atelefon).

    Za srednju i najnizu klasu korisnika najisplatljivija kupovina je kineski telefon.
    (Novosadjanin, 9. novembar 2017 13:09)

    # Link komentara

  258. Samsung galaxy s8+ , zato što sam na Samsungu već 5 god.
     (kio B.L., 9. novembar 2017 13:01)