Subota, 02.07.2022.

16:45

Đoković rekao šta misli o Srbinu koji je promenio državljanstvo

Novak Đoković je prokomentarisao odluku mladog igrača Marka Topa da promeni državljanstvo i pređe da igra za Nemačku.

Izvor: LN

Ðokoviæ rekao šta misli o Srbinu koji je promenio državljanstvo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Joca

pre 1 godinu

Djoković lepo unovčava svoj "patriotizam". Zbog toga mu je važno da ljudi misle da je patriota. Domovina ti je tamo gde ti je posao i novac. Ostalo je magla.

Tuta

pre 1 godinu

Stalno se prikriva da je reč o biznisu a ne sportu. Tu važe pravila da ubira profit onaj ko uloži novac. Novakovi to neprekidno ističu, ali uz opasku da im neko neš to duguje. Ko? Navijači? Država?

Robert

pre 1 godinu

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 2. jul 2022 18:04)

Možeš dva puta biti oporezovan, iako to ne žele da nazovu zvanično kao dvostruko oporezivanje. Ako postoji razlika u poreskoj stopi između države u kojoj si zaradio novac i one gde imaš prebivalište, tvoja država ti može naplatiti razliku (ako ima veću stopu poreza). Tako plaćaš porez na dva mesta. Sve zavisi od poreskih pravila svake države.

Стрелац

pre 1 godinu

Шта ради савез за наше играче, ако ишта, не само за Марка, већ и све друге.

heatrow T4

pre 1 godinu

Prvo za malog Topa:

Mali je dobar , klasican gastos , zeleo je da igra za Srbiju, ima dve stipendije nase zemlje ( jedna je od TSS) ali jedostavno malo je to para i sa druge strane nije se snasao u klubovima u Srbiji.

Trenirao je u dva kluba , jednom manjem gde nije mogao da nadje adekvatnog strucnjaka i drugi klub je upravo od prvog igraca sveta gde mu nisu posvetili dovoljno paznje ( drugi neki igraci su bili prioritet u akademiji).

Topo ima trenera u Nemackoj i uz pomoc njega sredili su da dobije Wild Card za nemacke turnire ( ocigledno je uslov bilo i drzavljanstvo).

Jednostavno je trziste odradilo svoje, veci jedu manje… na isti nacin mi uzimamo najbolje igrace crnogorcima i bosancima ( koji su trenutno top 10 u Evropi u mladjim kategorijama).

Jedino sta je zameriti je komunikacija, treba vise da se komunicira sa mladim igracima kako ne bi zalutali , nestali, promenili zemlju.

Mi imamo izvrsne juniore koji nestanu na prelazu u profi tenis jer se zagube. Novac je tu manji problem, tj nedostak istog …cak mozda i prepreka jer od drzave / saveza dobiju solidnu kolicinu novca pa idu logikom “lako cemo”.

Drugi problem akademije kod nas koje su (ne) opravdano masine za pravljenje para i samo to ih interesuje.

mr

pre 1 godinu

(mr, 2. jul 2022 21:10)

Kazi to UMG-u i Solaku. ;)
(Sasa, 2. jul 2022 21:50)

Немам појма шта ти раде, али знам шта су радили многи које сам ја гледао. Изношење профита кроз књиговодствене муљаже, постоји само зато што то држава домаћин дозвољава. Ја чак и кад прима лову од споља ладно имам проблем са нашом државом, стално нешто морам да доказујем. Врло добро знам о чему пишем, а овде мрзитељи износе своје жеље и комлексе.

Bro

pre 1 godinu

Šta da se promeni? Da vam mi finansiramo šetkanje po svetu i turnire? Kome posle da idu osvojene pare na turnirima? Pali, bre, brate!

hop

pre 1 godinu

@Teks Vilerov goblen
Proveri kako su zavrsili momci koji su bili ispred Novaka u juniorskim danima u Srbiji. Narocito onaj koji ga je na svakom turniru unistavao, cak i krompire delio nekoliko puta. Momak kojeg Nolo nikada nije uspeo da pobedi. Proveri sta se desilo s tim momkom. Pa se javi da objasnis kako je to slucajnost. I to bas kad se odlucivalo o sponzorstvima drzavnih firmi.

Ma jok, Nola mrzi zapad, pa su mu Srbi napunili dzepove milionima, srpske firme ga sponzorisu, na srpskim turnirima se bogati, jer ga Srbi vole.
Piliceve cene su javno dostupne, imas lepo internet i guglaj.
200 000 maraka, i to za samo godinu dana. Sve povlastice van osnovne ponude placale su se dodatno.
Dakle, platio vise od milion maraka samo Pilicu. Ostalo da ne racunamo.
Djokovici su imali restoran, butike, radnje, poslovne prostore i gradjevinsku firmu devedesetih. I to sve stekli u ono vreme, a zna se kako se tada bogatilo i ko se bogatio.
Kada bi se izlecio od te manije idolopoklonstva, ne bi se toliko upirao da operes takve ljude.

ooo

pre 1 godinu

@Splavar
Decko, ne razumes se, nemoj da komentarises.
Porez na prihod, da li si cuo za to nekada? Placa se tamo gde prijavis boravak.
Zato oni poput Djokovica beze u Monako i slicne poreske rajeve.
Oni koji imaju obraz, ostaju i placaju porez svojim drzavama.

ma jel

pre 1 godinu

@hop napisao si jako puno lazi dosad, takodjer se vidi da ne poznajes istoriju ali ono sto je vidljivo tvoja patoloska mrznja prema Novaku, bas me zanima koji to super talent delio Novaku krumpire u juniorima i kako je to zavrsio, takav vanserijski talenat bi se ionako sam probio

mr

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 02. jul 2022 18:04)

Kako samouvereno a pogresno. Porez preduzeca se placa tamo gde je registrovano preduzece a licini porez tamo gde boravis. Srbija naplacuje ako boravis najmanje 6 meseci u srbiji a novak ocigledno ne boravi
(vlada, 2. jul 2022 20:34)

Ти не разумеш. Лепо је човек написао да тамо где оствариш добит ту и плаћаш порез, а ти буди регистрован где хоћеш. При томе правиш елементарну грешку, свако предузеће које псолује у некој држави мора да буде регистровано у тој држави, по законима и прописима те државе, а ако се бави некаквим псоебним делатностима, типа медицина, онда мора и да региструје своје производе. Тако да тотално си промашио, тј да ти не лажем, немаш појма. Има гомилу фирми које имају своје дистрибутере, а ако је посао добар онда и саме дођу. Постоје и франшизе, итд. Само једно је исто, порез плаћаш где направиш посао. При томе је у Енглеској порез огроман, зато тенисери и не воле тамо да играју.

Zoran Knezevic

pre 1 godinu

Nacionalna pripdnost bi trebalo da bude svetinja. Za svakog. Mesto rodjenja je od krucijalne važnosti samo za srpsku polupismenu sirotinju, kojima je važnije ono što im neko napiše na "biletu", kao govečetu, nego ono što, suštinski, jesu. Mesto rodjenja nema nikakve veze sa nacvionalnom pripadnošću osim za puku i tešku sirotinju kojima je nacija manje važna od jednog obilnijeg obroka. Čovek se može roditi i u štali ali, ne bi trebalo da bude bik, ili magarac, zar ne?

ko se javlja

pre 1 godinu

@rodna gruva a sta je to Novak uradio? Covek Srbin rodjen u Srbiji igra za Srbiju bas suprotno od ovog Topa, s druge strane vi kompleksasi pricate o nekim grudama, dede su vam bili Srbi sinovi ce vam biti Albanci fuj licemeri

koji jadan pokusaj trolanja

pre 1 godinu

@bokelj velika razlika njegovi su Srbi a ako hoces da znas otkud su Srdjan je rodjen u Zvecanima, a Novak u Beogradu btw u Jasenovom Polju i danas zive Srbi

bokelj

pre 1 godinu

Ako bi ovaj trebao da igra za Srbiju onda bi Novak trebao da igra za Crnu Goru. Njegovi su iz Jasena Polja cak je dolazio da obnovi crkvu.

vlada

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 02. jul 2022 18:04)

Kako samouvereno a pogresno. Porez preduzeca se placa tamo gde je registrovano preduzece a licini porez tamo gde boravis. Srbija naplacuje ako boravis najmanje 6 meseci u srbiji a novak ocigledno ne boravi

koji jadan pokusaj trolanja

pre 1 godinu

@bokelj velika razlika njegovi su Srbi a ako hoces da znas otkud su Srdjan je rodjen u Zvecanima, a Novak u Beogradu btw u Jasenovom Polju i danas zive Srbi

ko se javlja

pre 1 godinu

@rodna gruva a sta je to Novak uradio? Covek Srbin rodjen u Srbiji igra za Srbiju bas suprotno od ovog Topa, s druge strane vi kompleksasi pricate o nekim grudama, dede su vam bili Srbi sinovi ce vam biti Albanci fuj licemeri

Splavar

pre 1 godinu

@adem
Da si ikad platio porez znao bi da se to ne moze dva puta raditi, osim u federalnim sistemima sa dva nivoa oporezivanja. Ako ti je jedna drzava naplatila, uz poresku prijavu maticnoj prijavljujes placeni iznos za kredit. Nekad moras doplatiti, a moze se desiti i da dobijes povracaj dela uplacenog novca, ali nikada dva puta ne placas. Svasta se Novaku moze zameriti, licno ga i ne volim, ali prekinite s glupostima oko poreza. On to regulise u zemlji prebivalista, novac koji zaradjuje od restorana i teniskih terena se oporezuje u Srbiji, u zavisnosti od propisa zemalja u kojima igra turnire i tamo ispunjava svoje obaveze. Shvati da milioneri zaposljavaju racunovodje da ne bi dosli u probleme s porezima. Ja nazalost sam svoje obracunavam, daleko sam manje imucan od bilo kog sportiste, ali tvoje poznavanje teme ukazuje na to da nikakav porez ne placas jer je ocigledno da pojma o tome nemas

anon

pre 1 godinu

Meni je, naprotiv, drago sto je Topo otisao u drzavu koja moze i koja zeli da mu pomogne na njegovom putu do vrha. Pa nemaju svi taticu koji ukrade tu i tamo po koji dinar da bi finansirao deci udaranje loptice. Ako zele to,
normalni ljudi moraju da odu da igraju za normalniju drzavu.

Ezel

pre 1 godinu

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez.
(Tintilic, 02. jul 2022 18:04)

Porez se plaća u zemlji gde ti je prebivalište, tj. gde živiš, gde ti je kuća. To znači da Nole plaća porez Monaku. Englezima ne plati ništa.

autocorrect off

pre 1 godinu

Gledao sam mec topa protiv otea. Nema igru za profi tenis. Jako udara ali previse gresi pri servisu, u razmjenama... mislim da nismo puno izgubili

ohoho

pre 1 godinu

Zanimljivo da kad god se spomene porez i Đokovićevo NEplaćanje istog, svi se raspišu kako ne treba da plati, kako ne zarađuje u Srbiji, pa ono čuveno ,,ih kome da plati, zar ovima?" svi ga brane itd. A kad je neki muzičar npr u pitanju, svi do jednog se 'vataju za taj isti porez, porez pa porez..mada i ti isti muzičari zarađuju po inostranstvu...Odlučite se, ako Đoković nr treba po vama da plati (a uzurpirao je svašta po Srbiji), što bi iko plaćao..

Ljubo

pre 1 godinu

Te takve kao što je ovaj ne interesuje ljubav prema državi i narodu već njega interesuje samo pare tj ko više plati za tu zemlju će igrati.A uostalom i nije neki talenat,ima 18 godina i 600-ti na rang listi,ovaj Alkaraz ima isto 18 godina i 6-ti je na rang listi i jedan od najboljih tenisera.

rodna grudva

pre 1 godinu

aha,korijeni su mu iz Sr a igra za drugu drzavu,Nole,je li ti to poznato,odakle su tvoji preci?Pusti decka da igra,radi isto sto si ti uradio...

Uvek neugodna Kudermetova

pre 1 godinu

Korektan komentar, nema mesta da se vise kaze, u nasoj drzavi ovakva kakva je, tesko je ocekivati neko vece sistemsko ulaganje u tenis (mada se moze povesti primerom Belorusije u ovom slucaju, vise su se skoncentrisali na zene, i desila im se Sabalenka, koja svakako ima svojih nedostataka, ali oni nisu krivica lokalne federacije ).

Ono sto se moze uraditi je da se unapredi rad Novakove i Jankove akademije (Jankova deluje bolje trenutno cak), i rad sa muskarcima ( sa zenama imaju i kakvog-takvog napretka), za Novaka je to bolji projekat od PTPA (mnogo hteo, mnogo zapoceo, dobra ideja, ali nikad sa jasnim programom).

adem

pre 1 godinu

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 2. jul 2022 18:04) # Link komentara
decko, englezi uzmu deo koji im sleduje. ali kada se vratis u svoju zemlju, onda te poreska pita koliko si zaradio u tekucoj godini, i obavezan si da platis porez na tu zaradu. znaci osvojis GS negde, i drzava gde si osvojio, mozda uzme svoj deo, jer si u toj zemlji toliko zaradio, i da ti ostatak. ali onda u mestu u kojem zivis platis ponovo porez. inace zasto bi on bezao u monako ako je kako ti kazes.

Dragivoje iz Petrovac na Mlavu

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 2. jul 2022 18:04)

Ja sam zavrsio osnovnu skolu, ali se ne secam da smo nesto o porezu ucili.

key and peele

pre 1 godinu

@hop - njih je kralj naselio u metohiju, jer su crnogorci jedini umeli da se brane od stalnih napada arbanasa. posle su njegovi prodali sve dole i tako pokrenuli gazhu na kopu. naravno da ce srbi da veruju u pricu kako su ovi bili mukice i nisu imali za leba. ne, nisu imali milionce za akademiju u minhenu, ali su za jugi bili gornji esalon, zesce gornji

kao sto ni jeca pereca nije slucajno studirala sega megu u italiju u koju idu sva deca srpskih budzovana, ako vec studiraju u italiji. al i tu srbi piju pricu kako je konobarisala u kaficu i placala studije

srbi vole tako, gutaju sve sto idol sipa. dugo. al isti ti srbi idola kad tad bace u blato i vuku ga gore nego sto bi crni neprijatelj radio

Pera

pre 1 godinu

Da li će biti ili ne G.O.A.T pokazaće vreme, ali ukoliko se ne pojavi na ovogodišnjem US Openu ili u Australiji sledeće godine definitivno će postati G.I.A.T, i to ne samo u tenisu (Greatest Id.ot of All Times).

ohoho

pre 1 godinu

A šta je tss kao privatna firma Đokovića učinila za ovog igrača? Ili šta je Đoković učinio za njega ako znamo a svaki drugi dan čitamo kako niko nije hteo da uloži svoje milione u bolešljivo dete u kome je tata video zlatnu koku za presovanje para.

Harry

pre 1 godinu

@hop
Tacno!
Uz sve to, Srdjan Djokovic se obogatio devedesetih, ceo Kopaonik je bio njegov, radnje, butici, prodavnice, gradjevinsku firmu osnovao, svaki posao bio njegov...
A znamo odlicno ko se bogatio devedesetih u Srbiji!
Zato i ne cudi ponasanje njegovog sina, placanje poreza tudjoj drzavi i unistavanje prirode u Srbiji zbog profita, dok po zapadu grli drvece i cuva okolinu.
(ooo, 2. jul 2022 17:39)

Nije tacno, grle on i Jelena drvece i na Kosmaju. Zato su i kupili onu kucu, jer su sume svuda oko njih. Ne znam samo sta su sa onim kokosinjcem uradili, cuvaju li i oni kokoske poput one Elene Karic, koja je isto izvodila neke rituale sa drvecem i koje cim drugim jos.

Bob

pre 1 godinu

Mala je ovo drzava koliki je ovaj Top izdajnik!
Novace vidi se kakva si ljudska velicina jer mu to nisi uzeo za zlo vec si i razgovarao sa njim!
Kako god okrenes Nemac protiv nas!

ooo

pre 1 godinu

@Tintilic
Zasto onda Federer placa Svajcarskoj oko 10 miliona godisnje?
Nadal Spaniji takodje milione, Marej Britaniji, Nolo Monaku.
Porez na prihod se placa tamo gde prijavis boravak. Kapiras?
Dakle, porez na sav onaj silni novac od sponzora, Nolo placa Monaku, ne zeli nista da plati Srbiji.
To znaju svi oni "koi" su isli u skolu, kao sto znaju i osnove pravopisa.
Pored toga, Nolo nije platio komunalije za terene na Dorcolu, u pitanju je oko
200 000 evra ukupno za struju, vodu itd. Kada je to javno saopsteno, Nolo izjavio da on ne zeli to da plati.
U Monaku sve redovno placa.

Laki M

pre 1 godinu

@Boze Gospode, ovaj trazio savete psiholoske prirode od Djokovica? Pa on sebi samom na tom polju ne moze pomoci, a kamoli nekom drugom. Doduse, Djokovic zna na sve moguce teme da melje, a da u biti o nicemu pojma nema.
(Stanoja iz Rsovci, 02. jul 2022 18:04)

Kada ti kažeš, mora da je tako? Tebi je ona Marica što se razume u...najbolji ortak.

judd trump

pre 1 godinu

Momak je učinio pravi potez! Patriotizam je samo osećanje kod nekih ljudi izraženo u većoj meri kod nekih ne a u biti se od istoga ne živi! Sve najbolje i srećno Marko!

Teks Vilerov goblen

pre 1 godinu

Nikada, ali nikada, ni jedan jedini dokaz niko nije pokazao za tu tvrdnju kako je V.Britanija Djokovicu nudila da igra za nju. Nikada i niko!

(hop, 2. jul 2022 17:19)

Da li ste, bre, vi ljudi pri sebi? Pa nije vam Đoković jazavc pred sudom pa da vama dokonima polaže dokaze za šta god vam dune. Odakle vam pravo da bilo šta zahtevate od njega i glumite FBI sa Aliekspresa. Pošto je inače poznato da je Novak miljenik zapadnog establišmenta koji budno prenosi, tačnije izvrće, svaku rečcu koju on i familija izgovore, tako da bi, da je priča za državljanstvo neistinita, to sigurno bilo na naslovnim stranama. Vaše opsesije brojanja tuđih novčanika su vas previše obuzele, ali Đokovići su imali piceriju i butik, a nebuloze o bogatstvima širom Jugoslavije su u domenu naučne fantastike ili namernih laži. A koja je tek nebuloza da je Pilić uzimao 200.000 maraka za godinu dana. Nadalova akademija je jedna od najskupljih na svetu i kod njega je godina dana 50.000€ i to danas, a cene pre dvadeset godina su bile znatno niže, a posebno kod Pilića. Postoji život i van fokusa na Djokovića, probajte, možda vam se dopade, a svakako ćete psihički ozdraviti.

hop

pre 1 godinu

@hvala Bogu te nisam englez
To su sve javno dostupni podaci kao i izjave clanova te porodice.
Cenovnik usluga u Pilicevoj "akademiji" u vreme kada je Djokovic tamo boravio je javno dostupan, pa ti vidi.
200 000 maraka, u vreme kada je plata u Srbiji bila 20 maraka.
Dakle, sve jasno i lako proverljivo.

Nemanja

pre 1 godinu

Mnogo smo velikog talenta izgubili.. za 2 meseca puni 19 godina i 629 na atp listi.. pa šta je to savez trebalo da uradi za njega.. da upumpa par stotina hiljada evra državnih para u njega, da bi on možda jednog dana postao Lajović ili Djere, a i to jaaako teško.. daj budite malo ozbiljni..

Смрда

pre 1 godinu

Ноле, разговарај са својим пријатељем АВ, можда он нешто учини да се побољшају услови за младе тенисере, да им се уручи нека цркавица.

Ko sve pise..

pre 1 godinu

Boze Gospode, ovaj trazio savete psiholoske prirode od Djokovica? Pa on sebi samom na tom polju ne moze pomoci, a kamoli nekom drugom. Doduse, Djokovic zna na sve moguce teme da melje, a da u biti o nicemu pojma nema.
(Stanoja iz Rsovci, 2. jul 2022 18:04)

Strucnjak pogledaj jos jednom finale sa Wimbledona kada Djokovic preokrece protiv Fedexa i 20.000 navijaca pa onda barem stavi prat na celo kada se sprdas sa savetima psiholoske prirode!

Bojan

pre 1 godinu

Moji su ovde došli na ove prostore pre gotovo 130 godina iz Ukrajine. Bio sam u mlađim kategorijama reprezentacija Srbije, jesam li trebao kuriri tešku Ukrajine iako je ne osećam kao svoju?

Stanoja iz Rsovci

pre 1 godinu

"Razmenili smo neke poruke, trebali smo da pričamo, pitao me je za određene savete psihološke prirode", izjavio je Đoković.

Boze Gospode, ovaj trazio savete psiholoske prirode od Djokovica? Pa on sebi samom na tom polju ne moze pomoci, a kamoli nekom drugom. Doduse, Djokovic zna na sve moguce teme da melje, a da u biti o nicemu pojma nema.

kapetan Mickey

pre 1 godinu

@Stanoja iz Rsovci Kad nemaš ni stida ni srama a ni svesti gde ti je mesto . Komentarišeš psihu jednog od najvećih sportista koji su hodali zemljom . Da nije tužno bilo bi smešno. Miš mekinjar provirio i poželeo da nekako ispadne bitan i pametan . Ali uzalud.

Tintilic

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.

Teniser11

pre 1 godinu

TSS po obicaju nista ne radi,sigurno su mogli da urade nesto dok je Marko bio mladji i da ga tako vezu. Ovako sad je prekasno, on dobija WC za celendzere i Atp turnire u Nemackoj sto svakako dosta znaci za dalji razvoj, verovatno ga i stipendira nemacki savez tako da sve je jasno.

mile

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.

hop

pre 1 godinu

Nikada, ali nikada, ni jedan jedini dokaz niko nije pokazao za tu tvrdnju kako je V.Britanija Djokovicu nudila da igra za nju. Nikada i niko!
Dakle, ostaje na nivou onih prica iz kuhinje Djokovica, po kojima je on igrao tenis u praznim bazenima tokom bombardovanja, a zapravo bio u Svajcarskoj, ili onih o sirotom i siromasnom Djokovicu, dok je on u stvari imao 20 butika i restoran na Kopaoniku, uz gradjevinsku firmu i mnogo nekretnina sirom SR Jugoslavije, placao Pilicu 200 000 maraka godisnje za treninge, u vreme dok je plata u Srbiji bila 20 maraka. Tako i ova prica ne pije vodu, niti ima bilo kakve logike.
Novak i Srdjan Djokovic su ti koji su javno pretili kako ce prihvatiti PRVU ponudu igranja za stranu drzavu, ali ponude nije bilo.

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

mile...

ti imaš 10 komentara, samo menjaš nik
idi nešto radi, pusti poreze...
mrziš, a mržnja je bolest
pre ili kasnije...
Novak je čovek vanvremenski, za primer i ugled... toliko učinio u ovoj državi, a ti da živiš 10 života sa svojom filozofijom nebi toliko učinio...
dobrota je stanje svesti... a mržnja bolest...
bre

MileR

pre 1 godinu

Ja podržavam svačiju odluku da bira gde će živeti i za koga će igrati.
A kako će se razvijati karijera ovog mladog Nemca tek ćemo videti. Ne slažem se sa Đokovićem da država treba da misli, i da država može predvideti ko će uspeti, a ko će postati u 20-toj godini alkoholičar. Njegov izbor je njegova stvar, ako uspe to su njegove zasluge, a ako ne uspe sam je kriv.

ooo

pre 1 godinu

@hop
Tacno!
Uz sve to, Srdjan Djokovic se obogatio devedesetih, ceo Kopaonik je bio njegov, radnje, butici, prodavnice, gradjevinsku firmu osnovao, svaki posao bio njegov...
A znamo odlicno ko se bogatio devedesetih u Srbiji!
Zato i ne cudi ponasanje njegovog sina, placanje poreza tudjoj drzavi i unistavanje prirode u Srbiji zbog profita, dok po zapadu grli drvece i cuva okolinu.

glošin

pre 1 godinu

Kako baš objavljujete komentare samo ovih kontrasa koji sve znaju i uvek su u pravu. Uvek im je drugi kriv ili država, teorije zavere.
Muka mi je da čitam njihove komentare. Kao da fabrikuju svaki komentar.
Ako objavite, ok ako ne, baš me briga.

Loznica, Gučevo, Cer..

pre 1 godinu

Kao da je Topo neki talenat.. Evo Alkaraz mlađi od njega, a već ove godine osvaja Vimbldon, dok je Topu podvig ako prođe kvalifikacije u rodnom Minhenu na atp 250 turniru.. Imamo Međedovića, Kecmanovića, a biće tu još sjajnih tenisera. Aufviderzen!

hvala Bogu te nisam englez

pre 1 godinu

Nikada, ali nikada, ni jedan jedini dokaz niko nije pokazao za tu tvrdnju kako je V.Britanija Djokovicu nudila da igra za nju. Nikada i niko!
Dakle, ostaje na nivou onih prica iz kuhinje Djokovica, po kojima je on igrao tenis u praznim bazenima tokom bombardovanja, a zapravo bio u Svajcarskoj, ili onih o sirotom i siromasnom Djokovicu, dok je on u stvari imao 20 butika i restoran na Kopaoniku, uz gradjevinsku firmu i mnogo nekretnina sirom SR Jugoslavije, placao Pilicu 200 000 maraka godisnje za treninge, u vreme dok je plata u Srbiji bila 20 maraka. Tako i ova prica ne pije vodu, niti ima bilo kakve logike.
Novak i Srdjan Djokovic su ti koji su javno pretili kako ce prihvatiti PRVU ponudu igranja za stranu drzavu, ali ponude nije bilo.
(hop, 2. jul 2022 17:19)

A ti imaš dokaze? Zaboravio si da napišeš "majke mi".

hvala Bogu te nisam englez

pre 1 godinu

Nikada, ali nikada, ni jedan jedini dokaz niko nije pokazao za tu tvrdnju kako je V.Britanija Djokovicu nudila da igra za nju. Nikada i niko!
Dakle, ostaje na nivou onih prica iz kuhinje Djokovica, po kojima je on igrao tenis u praznim bazenima tokom bombardovanja, a zapravo bio u Svajcarskoj, ili onih o sirotom i siromasnom Djokovicu, dok je on u stvari imao 20 butika i restoran na Kopaoniku, uz gradjevinsku firmu i mnogo nekretnina sirom SR Jugoslavije, placao Pilicu 200 000 maraka godisnje za treninge, u vreme dok je plata u Srbiji bila 20 maraka. Tako i ova prica ne pije vodu, niti ima bilo kakve logike.
Novak i Srdjan Djokovic su ti koji su javno pretili kako ce prihvatiti PRVU ponudu igranja za stranu drzavu, ali ponude nije bilo.
(hop, 2. jul 2022 17:19)

A ti imaš dokaze? Zaboravio si da napišeš "majke mi".

Teniser11

pre 1 godinu

TSS po obicaju nista ne radi,sigurno su mogli da urade nesto dok je Marko bio mladji i da ga tako vezu. Ovako sad je prekasno, on dobija WC za celendzere i Atp turnire u Nemackoj sto svakako dosta znaci za dalji razvoj, verovatno ga i stipendira nemacki savez tako da sve je jasno.

Tintilic

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.

MileR

pre 1 godinu

Ja podržavam svačiju odluku da bira gde će živeti i za koga će igrati.
A kako će se razvijati karijera ovog mladog Nemca tek ćemo videti. Ne slažem se sa Đokovićem da država treba da misli, i da država može predvideti ko će uspeti, a ko će postati u 20-toj godini alkoholičar. Njegov izbor je njegova stvar, ako uspe to su njegove zasluge, a ako ne uspe sam je kriv.

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

mile...

ti imaš 10 komentara, samo menjaš nik
idi nešto radi, pusti poreze...
mrziš, a mržnja je bolest
pre ili kasnije...
Novak je čovek vanvremenski, za primer i ugled... toliko učinio u ovoj državi, a ti da živiš 10 života sa svojom filozofijom nebi toliko učinio...
dobrota je stanje svesti... a mržnja bolest...
bre

hop

pre 1 godinu

Nikada, ali nikada, ni jedan jedini dokaz niko nije pokazao za tu tvrdnju kako je V.Britanija Djokovicu nudila da igra za nju. Nikada i niko!
Dakle, ostaje na nivou onih prica iz kuhinje Djokovica, po kojima je on igrao tenis u praznim bazenima tokom bombardovanja, a zapravo bio u Svajcarskoj, ili onih o sirotom i siromasnom Djokovicu, dok je on u stvari imao 20 butika i restoran na Kopaoniku, uz gradjevinsku firmu i mnogo nekretnina sirom SR Jugoslavije, placao Pilicu 200 000 maraka godisnje za treninge, u vreme dok je plata u Srbiji bila 20 maraka. Tako i ova prica ne pije vodu, niti ima bilo kakve logike.
Novak i Srdjan Djokovic su ti koji su javno pretili kako ce prihvatiti PRVU ponudu igranja za stranu drzavu, ali ponude nije bilo.

Loznica, Gučevo, Cer..

pre 1 godinu

Kao da je Topo neki talenat.. Evo Alkaraz mlađi od njega, a već ove godine osvaja Vimbldon, dok je Topu podvig ako prođe kvalifikacije u rodnom Minhenu na atp 250 turniru.. Imamo Međedovića, Kecmanovića, a biće tu još sjajnih tenisera. Aufviderzen!

ooo

pre 1 godinu

@hop
Tacno!
Uz sve to, Srdjan Djokovic se obogatio devedesetih, ceo Kopaonik je bio njegov, radnje, butici, prodavnice, gradjevinsku firmu osnovao, svaki posao bio njegov...
A znamo odlicno ko se bogatio devedesetih u Srbiji!
Zato i ne cudi ponasanje njegovog sina, placanje poreza tudjoj drzavi i unistavanje prirode u Srbiji zbog profita, dok po zapadu grli drvece i cuva okolinu.

mile

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.

Stanoja iz Rsovci

pre 1 godinu

"Razmenili smo neke poruke, trebali smo da pričamo, pitao me je za određene savete psihološke prirode", izjavio je Đoković.

Boze Gospode, ovaj trazio savete psiholoske prirode od Djokovica? Pa on sebi samom na tom polju ne moze pomoci, a kamoli nekom drugom. Doduse, Djokovic zna na sve moguce teme da melje, a da u biti o nicemu pojma nema.

glošin

pre 1 godinu

Kako baš objavljujete komentare samo ovih kontrasa koji sve znaju i uvek su u pravu. Uvek im je drugi kriv ili država, teorije zavere.
Muka mi je da čitam njihove komentare. Kao da fabrikuju svaki komentar.
Ako objavite, ok ako ne, baš me briga.

Teks Vilerov goblen

pre 1 godinu

Nikada, ali nikada, ni jedan jedini dokaz niko nije pokazao za tu tvrdnju kako je V.Britanija Djokovicu nudila da igra za nju. Nikada i niko!

(hop, 2. jul 2022 17:19)

Da li ste, bre, vi ljudi pri sebi? Pa nije vam Đoković jazavc pred sudom pa da vama dokonima polaže dokaze za šta god vam dune. Odakle vam pravo da bilo šta zahtevate od njega i glumite FBI sa Aliekspresa. Pošto je inače poznato da je Novak miljenik zapadnog establišmenta koji budno prenosi, tačnije izvrće, svaku rečcu koju on i familija izgovore, tako da bi, da je priča za državljanstvo neistinita, to sigurno bilo na naslovnim stranama. Vaše opsesije brojanja tuđih novčanika su vas previše obuzele, ali Đokovići su imali piceriju i butik, a nebuloze o bogatstvima širom Jugoslavije su u domenu naučne fantastike ili namernih laži. A koja je tek nebuloza da je Pilić uzimao 200.000 maraka za godinu dana. Nadalova akademija je jedna od najskupljih na svetu i kod njega je godina dana 50.000€ i to danas, a cene pre dvadeset godina su bile znatno niže, a posebno kod Pilića. Postoji život i van fokusa na Djokovića, probajte, možda vam se dopade, a svakako ćete psihički ozdraviti.

ooo

pre 1 godinu

@Tintilic
Zasto onda Federer placa Svajcarskoj oko 10 miliona godisnje?
Nadal Spaniji takodje milione, Marej Britaniji, Nolo Monaku.
Porez na prihod se placa tamo gde prijavis boravak. Kapiras?
Dakle, porez na sav onaj silni novac od sponzora, Nolo placa Monaku, ne zeli nista da plati Srbiji.
To znaju svi oni "koi" su isli u skolu, kao sto znaju i osnove pravopisa.
Pored toga, Nolo nije platio komunalije za terene na Dorcolu, u pitanju je oko
200 000 evra ukupno za struju, vodu itd. Kada je to javno saopsteno, Nolo izjavio da on ne zeli to da plati.
U Monaku sve redovno placa.

judd trump

pre 1 godinu

Momak je učinio pravi potez! Patriotizam je samo osećanje kod nekih ljudi izraženo u većoj meri kod nekih ne a u biti se od istoga ne živi! Sve najbolje i srećno Marko!

Dragivoje iz Petrovac na Mlavu

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 2. jul 2022 18:04)

Ja sam zavrsio osnovnu skolu, ali se ne secam da smo nesto o porezu ucili.

Ko sve pise..

pre 1 godinu

Boze Gospode, ovaj trazio savete psiholoske prirode od Djokovica? Pa on sebi samom na tom polju ne moze pomoci, a kamoli nekom drugom. Doduse, Djokovic zna na sve moguce teme da melje, a da u biti o nicemu pojma nema.
(Stanoja iz Rsovci, 2. jul 2022 18:04)

Strucnjak pogledaj jos jednom finale sa Wimbledona kada Djokovic preokrece protiv Fedexa i 20.000 navijaca pa onda barem stavi prat na celo kada se sprdas sa savetima psiholoske prirode!

ohoho

pre 1 godinu

Zanimljivo da kad god se spomene porez i Đokovićevo NEplaćanje istog, svi se raspišu kako ne treba da plati, kako ne zarađuje u Srbiji, pa ono čuveno ,,ih kome da plati, zar ovima?" svi ga brane itd. A kad je neki muzičar npr u pitanju, svi do jednog se 'vataju za taj isti porez, porez pa porez..mada i ti isti muzičari zarađuju po inostranstvu...Odlučite se, ako Đoković nr treba po vama da plati (a uzurpirao je svašta po Srbiji), što bi iko plaćao..

Laki M

pre 1 godinu

@Boze Gospode, ovaj trazio savete psiholoske prirode od Djokovica? Pa on sebi samom na tom polju ne moze pomoci, a kamoli nekom drugom. Doduse, Djokovic zna na sve moguce teme da melje, a da u biti o nicemu pojma nema.
(Stanoja iz Rsovci, 02. jul 2022 18:04)

Kada ti kažeš, mora da je tako? Tebi je ona Marica što se razume u...najbolji ortak.

hop

pre 1 godinu

@hvala Bogu te nisam englez
To su sve javno dostupni podaci kao i izjave clanova te porodice.
Cenovnik usluga u Pilicevoj "akademiji" u vreme kada je Djokovic tamo boravio je javno dostupan, pa ti vidi.
200 000 maraka, u vreme kada je plata u Srbiji bila 20 maraka.
Dakle, sve jasno i lako proverljivo.

Splavar

pre 1 godinu

@adem
Da si ikad platio porez znao bi da se to ne moze dva puta raditi, osim u federalnim sistemima sa dva nivoa oporezivanja. Ako ti je jedna drzava naplatila, uz poresku prijavu maticnoj prijavljujes placeni iznos za kredit. Nekad moras doplatiti, a moze se desiti i da dobijes povracaj dela uplacenog novca, ali nikada dva puta ne placas. Svasta se Novaku moze zameriti, licno ga i ne volim, ali prekinite s glupostima oko poreza. On to regulise u zemlji prebivalista, novac koji zaradjuje od restorana i teniskih terena se oporezuje u Srbiji, u zavisnosti od propisa zemalja u kojima igra turnire i tamo ispunjava svoje obaveze. Shvati da milioneri zaposljavaju racunovodje da ne bi dosli u probleme s porezima. Ja nazalost sam svoje obracunavam, daleko sam manje imucan od bilo kog sportiste, ali tvoje poznavanje teme ukazuje na to da nikakav porez ne placas jer je ocigledno da pojma o tome nemas

vlada

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 02. jul 2022 18:04)

Kako samouvereno a pogresno. Porez preduzeca se placa tamo gde je registrovano preduzece a licini porez tamo gde boravis. Srbija naplacuje ako boravis najmanje 6 meseci u srbiji a novak ocigledno ne boravi

Nemanja

pre 1 godinu

Mnogo smo velikog talenta izgubili.. za 2 meseca puni 19 godina i 629 na atp listi.. pa šta je to savez trebalo da uradi za njega.. da upumpa par stotina hiljada evra državnih para u njega, da bi on možda jednog dana postao Lajović ili Djere, a i to jaaako teško.. daj budite malo ozbiljni..

key and peele

pre 1 godinu

@hop - njih je kralj naselio u metohiju, jer su crnogorci jedini umeli da se brane od stalnih napada arbanasa. posle su njegovi prodali sve dole i tako pokrenuli gazhu na kopu. naravno da ce srbi da veruju u pricu kako su ovi bili mukice i nisu imali za leba. ne, nisu imali milionce za akademiju u minhenu, ali su za jugi bili gornji esalon, zesce gornji

kao sto ni jeca pereca nije slucajno studirala sega megu u italiju u koju idu sva deca srpskih budzovana, ako vec studiraju u italiji. al i tu srbi piju pricu kako je konobarisala u kaficu i placala studije

srbi vole tako, gutaju sve sto idol sipa. dugo. al isti ti srbi idola kad tad bace u blato i vuku ga gore nego sto bi crni neprijatelj radio

adem

pre 1 godinu

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 2. jul 2022 18:04) # Link komentara
decko, englezi uzmu deo koji im sleduje. ali kada se vratis u svoju zemlju, onda te poreska pita koliko si zaradio u tekucoj godini, i obavezan si da platis porez na tu zaradu. znaci osvojis GS negde, i drzava gde si osvojio, mozda uzme svoj deo, jer si u toj zemlji toliko zaradio, i da ti ostatak. ali onda u mestu u kojem zivis platis ponovo porez. inace zasto bi on bezao u monako ako je kako ti kazes.

Ezel

pre 1 godinu

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez.
(Tintilic, 02. jul 2022 18:04)

Porez se plaća u zemlji gde ti je prebivalište, tj. gde živiš, gde ti je kuća. To znači da Nole plaća porez Monaku. Englezima ne plati ništa.

ooo

pre 1 godinu

@Splavar
Decko, ne razumes se, nemoj da komentarises.
Porez na prihod, da li si cuo za to nekada? Placa se tamo gde prijavis boravak.
Zato oni poput Djokovica beze u Monako i slicne poreske rajeve.
Oni koji imaju obraz, ostaju i placaju porez svojim drzavama.

Zoran Knezevic

pre 1 godinu

Nacionalna pripdnost bi trebalo da bude svetinja. Za svakog. Mesto rodjenja je od krucijalne važnosti samo za srpsku polupismenu sirotinju, kojima je važnije ono što im neko napiše na "biletu", kao govečetu, nego ono što, suštinski, jesu. Mesto rodjenja nema nikakve veze sa nacvionalnom pripadnošću osim za puku i tešku sirotinju kojima je nacija manje važna od jednog obilnijeg obroka. Čovek se može roditi i u štali ali, ne bi trebalo da bude bik, ili magarac, zar ne?

kapetan Mickey

pre 1 godinu

@Stanoja iz Rsovci Kad nemaš ni stida ni srama a ni svesti gde ti je mesto . Komentarišeš psihu jednog od najvećih sportista koji su hodali zemljom . Da nije tužno bilo bi smešno. Miš mekinjar provirio i poželeo da nekako ispadne bitan i pametan . Ali uzalud.

anon

pre 1 godinu

Meni je, naprotiv, drago sto je Topo otisao u drzavu koja moze i koja zeli da mu pomogne na njegovom putu do vrha. Pa nemaju svi taticu koji ukrade tu i tamo po koji dinar da bi finansirao deci udaranje loptice. Ako zele to,
normalni ljudi moraju da odu da igraju za normalniju drzavu.

Harry

pre 1 godinu

@hop
Tacno!
Uz sve to, Srdjan Djokovic se obogatio devedesetih, ceo Kopaonik je bio njegov, radnje, butici, prodavnice, gradjevinsku firmu osnovao, svaki posao bio njegov...
A znamo odlicno ko se bogatio devedesetih u Srbiji!
Zato i ne cudi ponasanje njegovog sina, placanje poreza tudjoj drzavi i unistavanje prirode u Srbiji zbog profita, dok po zapadu grli drvece i cuva okolinu.
(ooo, 2. jul 2022 17:39)

Nije tacno, grle on i Jelena drvece i na Kosmaju. Zato su i kupili onu kucu, jer su sume svuda oko njih. Ne znam samo sta su sa onim kokosinjcem uradili, cuvaju li i oni kokoske poput one Elene Karic, koja je isto izvodila neke rituale sa drvecem i koje cim drugim jos.

Ljubo

pre 1 godinu

Te takve kao što je ovaj ne interesuje ljubav prema državi i narodu već njega interesuje samo pare tj ko više plati za tu zemlju će igrati.A uostalom i nije neki talenat,ima 18 godina i 600-ti na rang listi,ovaj Alkaraz ima isto 18 godina i 6-ti je na rang listi i jedan od najboljih tenisera.

Смрда

pre 1 godinu

Ноле, разговарај са својим пријатељем АВ, можда он нешто учини да се побољшају услови за младе тенисере, да им се уручи нека цркавица.

rodna grudva

pre 1 godinu

aha,korijeni su mu iz Sr a igra za drugu drzavu,Nole,je li ti to poznato,odakle su tvoji preci?Pusti decka da igra,radi isto sto si ti uradio...

hop

pre 1 godinu

@Teks Vilerov goblen
Proveri kako su zavrsili momci koji su bili ispred Novaka u juniorskim danima u Srbiji. Narocito onaj koji ga je na svakom turniru unistavao, cak i krompire delio nekoliko puta. Momak kojeg Nolo nikada nije uspeo da pobedi. Proveri sta se desilo s tim momkom. Pa se javi da objasnis kako je to slucajnost. I to bas kad se odlucivalo o sponzorstvima drzavnih firmi.

Ma jok, Nola mrzi zapad, pa su mu Srbi napunili dzepove milionima, srpske firme ga sponzorisu, na srpskim turnirima se bogati, jer ga Srbi vole.
Piliceve cene su javno dostupne, imas lepo internet i guglaj.
200 000 maraka, i to za samo godinu dana. Sve povlastice van osnovne ponude placale su se dodatno.
Dakle, platio vise od milion maraka samo Pilicu. Ostalo da ne racunamo.
Djokovici su imali restoran, butike, radnje, poslovne prostore i gradjevinsku firmu devedesetih. I to sve stekli u ono vreme, a zna se kako se tada bogatilo i ko se bogatio.
Kada bi se izlecio od te manije idolopoklonstva, ne bi se toliko upirao da operes takve ljude.

koji jadan pokusaj trolanja

pre 1 godinu

@bokelj velika razlika njegovi su Srbi a ako hoces da znas otkud su Srdjan je rodjen u Zvecanima, a Novak u Beogradu btw u Jasenovom Polju i danas zive Srbi

Uvek neugodna Kudermetova

pre 1 godinu

Korektan komentar, nema mesta da se vise kaze, u nasoj drzavi ovakva kakva je, tesko je ocekivati neko vece sistemsko ulaganje u tenis (mada se moze povesti primerom Belorusije u ovom slucaju, vise su se skoncentrisali na zene, i desila im se Sabalenka, koja svakako ima svojih nedostataka, ali oni nisu krivica lokalne federacije ).

Ono sto se moze uraditi je da se unapredi rad Novakove i Jankove akademije (Jankova deluje bolje trenutno cak), i rad sa muskarcima ( sa zenama imaju i kakvog-takvog napretka), za Novaka je to bolji projekat od PTPA (mnogo hteo, mnogo zapoceo, dobra ideja, ali nikad sa jasnim programom).

ko se javlja

pre 1 godinu

@rodna gruva a sta je to Novak uradio? Covek Srbin rodjen u Srbiji igra za Srbiju bas suprotno od ovog Topa, s druge strane vi kompleksasi pricate o nekim grudama, dede su vam bili Srbi sinovi ce vam biti Albanci fuj licemeri

koji jadan pokusaj trolanja

pre 1 godinu

@bokelj velika razlika njegovi su Srbi a ako hoces da znas otkud su Srdjan je rodjen u Zvecanima, a Novak u Beogradu btw u Jasenovom Polju i danas zive Srbi

ohoho

pre 1 godinu

A šta je tss kao privatna firma Đokovića učinila za ovog igrača? Ili šta je Đoković učinio za njega ako znamo a svaki drugi dan čitamo kako niko nije hteo da uloži svoje milione u bolešljivo dete u kome je tata video zlatnu koku za presovanje para.

ma jel

pre 1 godinu

@hop napisao si jako puno lazi dosad, takodjer se vidi da ne poznajes istoriju ali ono sto je vidljivo tvoja patoloska mrznja prema Novaku, bas me zanima koji to super talent delio Novaku krumpire u juniorima i kako je to zavrsio, takav vanserijski talenat bi se ionako sam probio

Robert

pre 1 godinu

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 2. jul 2022 18:04)

Možeš dva puta biti oporezovan, iako to ne žele da nazovu zvanično kao dvostruko oporezivanje. Ako postoji razlika u poreskoj stopi između države u kojoj si zaradio novac i one gde imaš prebivalište, tvoja država ti može naplatiti razliku (ako ima veću stopu poreza). Tako plaćaš porez na dva mesta. Sve zavisi od poreskih pravila svake države.

Pera

pre 1 godinu

Da li će biti ili ne G.O.A.T pokazaće vreme, ali ukoliko se ne pojavi na ovogodišnjem US Openu ili u Australiji sledeće godine definitivno će postati G.I.A.T, i to ne samo u tenisu (Greatest Id.ot of All Times).

mr

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 02. jul 2022 18:04)

Kako samouvereno a pogresno. Porez preduzeca se placa tamo gde je registrovano preduzece a licini porez tamo gde boravis. Srbija naplacuje ako boravis najmanje 6 meseci u srbiji a novak ocigledno ne boravi
(vlada, 2. jul 2022 20:34)

Ти не разумеш. Лепо је човек написао да тамо где оствариш добит ту и плаћаш порез, а ти буди регистрован где хоћеш. При томе правиш елементарну грешку, свако предузеће које псолује у некој држави мора да буде регистровано у тој држави, по законима и прописима те државе, а ако се бави некаквим псоебним делатностима, типа медицина, онда мора и да региструје своје производе. Тако да тотално си промашио, тј да ти не лажем, немаш појма. Има гомилу фирми које имају своје дистрибутере, а ако је посао добар онда и саме дођу. Постоје и франшизе, итд. Само једно је исто, порез плаћаш где направиш посао. При томе је у Енглеској порез огроман, зато тенисери и не воле тамо да играју.

autocorrect off

pre 1 godinu

Gledao sam mec topa protiv otea. Nema igru za profi tenis. Jako udara ali previse gresi pri servisu, u razmjenama... mislim da nismo puno izgubili

mr

pre 1 godinu

(mr, 2. jul 2022 21:10)

Kazi to UMG-u i Solaku. ;)
(Sasa, 2. jul 2022 21:50)

Немам појма шта ти раде, али знам шта су радили многи које сам ја гледао. Изношење профита кроз књиговодствене муљаже, постоји само зато што то држава домаћин дозвољава. Ја чак и кад прима лову од споља ладно имам проблем са нашом државом, стално нешто морам да доказујем. Врло добро знам о чему пишем, а овде мрзитељи износе своје жеље и комлексе.

Стрелац

pre 1 godinu

Шта ради савез за наше играче, ако ишта, не само за Марка, већ и све друге.

Bojan

pre 1 godinu

Moji su ovde došli na ove prostore pre gotovo 130 godina iz Ukrajine. Bio sam u mlađim kategorijama reprezentacija Srbije, jesam li trebao kuriri tešku Ukrajine iako je ne osećam kao svoju?

ko se javlja

pre 1 godinu

@rodna gruva a sta je to Novak uradio? Covek Srbin rodjen u Srbiji igra za Srbiju bas suprotno od ovog Topa, s druge strane vi kompleksasi pricate o nekim grudama, dede su vam bili Srbi sinovi ce vam biti Albanci fuj licemeri

bokelj

pre 1 godinu

Ako bi ovaj trebao da igra za Srbiju onda bi Novak trebao da igra za Crnu Goru. Njegovi su iz Jasena Polja cak je dolazio da obnovi crkvu.

heatrow T4

pre 1 godinu

Prvo za malog Topa:

Mali je dobar , klasican gastos , zeleo je da igra za Srbiju, ima dve stipendije nase zemlje ( jedna je od TSS) ali jedostavno malo je to para i sa druge strane nije se snasao u klubovima u Srbiji.

Trenirao je u dva kluba , jednom manjem gde nije mogao da nadje adekvatnog strucnjaka i drugi klub je upravo od prvog igraca sveta gde mu nisu posvetili dovoljno paznje ( drugi neki igraci su bili prioritet u akademiji).

Topo ima trenera u Nemackoj i uz pomoc njega sredili su da dobije Wild Card za nemacke turnire ( ocigledno je uslov bilo i drzavljanstvo).

Jednostavno je trziste odradilo svoje, veci jedu manje… na isti nacin mi uzimamo najbolje igrace crnogorcima i bosancima ( koji su trenutno top 10 u Evropi u mladjim kategorijama).

Jedino sta je zameriti je komunikacija, treba vise da se komunicira sa mladim igracima kako ne bi zalutali , nestali, promenili zemlju.

Mi imamo izvrsne juniore koji nestanu na prelazu u profi tenis jer se zagube. Novac je tu manji problem, tj nedostak istog …cak mozda i prepreka jer od drzave / saveza dobiju solidnu kolicinu novca pa idu logikom “lako cemo”.

Drugi problem akademije kod nas koje su (ne) opravdano masine za pravljenje para i samo to ih interesuje.

Bob

pre 1 godinu

Mala je ovo drzava koliki je ovaj Top izdajnik!
Novace vidi se kakva si ljudska velicina jer mu to nisi uzeo za zlo vec si i razgovarao sa njim!
Kako god okrenes Nemac protiv nas!

Bro

pre 1 godinu

Šta da se promeni? Da vam mi finansiramo šetkanje po svetu i turnire? Kome posle da idu osvojene pare na turnirima? Pali, bre, brate!

Joca

pre 1 godinu

Djoković lepo unovčava svoj "patriotizam". Zbog toga mu je važno da ljudi misle da je patriota. Domovina ti je tamo gde ti je posao i novac. Ostalo je magla.

Tuta

pre 1 godinu

Stalno se prikriva da je reč o biznisu a ne sportu. Tu važe pravila da ubira profit onaj ko uloži novac. Novakovi to neprekidno ističu, ali uz opasku da im neko neš to duguje. Ko? Navijači? Država?

mile

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.

hop

pre 1 godinu

Nikada, ali nikada, ni jedan jedini dokaz niko nije pokazao za tu tvrdnju kako je V.Britanija Djokovicu nudila da igra za nju. Nikada i niko!
Dakle, ostaje na nivou onih prica iz kuhinje Djokovica, po kojima je on igrao tenis u praznim bazenima tokom bombardovanja, a zapravo bio u Svajcarskoj, ili onih o sirotom i siromasnom Djokovicu, dok je on u stvari imao 20 butika i restoran na Kopaoniku, uz gradjevinsku firmu i mnogo nekretnina sirom SR Jugoslavije, placao Pilicu 200 000 maraka godisnje za treninge, u vreme dok je plata u Srbiji bila 20 maraka. Tako i ova prica ne pije vodu, niti ima bilo kakve logike.
Novak i Srdjan Djokovic su ti koji su javno pretili kako ce prihvatiti PRVU ponudu igranja za stranu drzavu, ali ponude nije bilo.

Loznica, Gučevo, Cer..

pre 1 godinu

Kao da je Topo neki talenat.. Evo Alkaraz mlađi od njega, a već ove godine osvaja Vimbldon, dok je Topu podvig ako prođe kvalifikacije u rodnom Minhenu na atp 250 turniru.. Imamo Međedovića, Kecmanovića, a biće tu još sjajnih tenisera. Aufviderzen!

Stanoja iz Rsovci

pre 1 godinu

"Razmenili smo neke poruke, trebali smo da pričamo, pitao me je za određene savete psihološke prirode", izjavio je Đoković.

Boze Gospode, ovaj trazio savete psiholoske prirode od Djokovica? Pa on sebi samom na tom polju ne moze pomoci, a kamoli nekom drugom. Doduse, Djokovic zna na sve moguce teme da melje, a da u biti o nicemu pojma nema.

ooo

pre 1 godinu

@hop
Tacno!
Uz sve to, Srdjan Djokovic se obogatio devedesetih, ceo Kopaonik je bio njegov, radnje, butici, prodavnice, gradjevinsku firmu osnovao, svaki posao bio njegov...
A znamo odlicno ko se bogatio devedesetih u Srbiji!
Zato i ne cudi ponasanje njegovog sina, placanje poreza tudjoj drzavi i unistavanje prirode u Srbiji zbog profita, dok po zapadu grli drvece i cuva okolinu.

Tintilic

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.

hvala Bogu te nisam englez

pre 1 godinu

Nikada, ali nikada, ni jedan jedini dokaz niko nije pokazao za tu tvrdnju kako je V.Britanija Djokovicu nudila da igra za nju. Nikada i niko!
Dakle, ostaje na nivou onih prica iz kuhinje Djokovica, po kojima je on igrao tenis u praznim bazenima tokom bombardovanja, a zapravo bio u Svajcarskoj, ili onih o sirotom i siromasnom Djokovicu, dok je on u stvari imao 20 butika i restoran na Kopaoniku, uz gradjevinsku firmu i mnogo nekretnina sirom SR Jugoslavije, placao Pilicu 200 000 maraka godisnje za treninge, u vreme dok je plata u Srbiji bila 20 maraka. Tako i ova prica ne pije vodu, niti ima bilo kakve logike.
Novak i Srdjan Djokovic su ti koji su javno pretili kako ce prihvatiti PRVU ponudu igranja za stranu drzavu, ali ponude nije bilo.
(hop, 2. jul 2022 17:19)

A ti imaš dokaze? Zaboravio si da napišeš "majke mi".

adem

pre 1 godinu

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 2. jul 2022 18:04) # Link komentara
decko, englezi uzmu deo koji im sleduje. ali kada se vratis u svoju zemlju, onda te poreska pita koliko si zaradio u tekucoj godini, i obavezan si da platis porez na tu zaradu. znaci osvojis GS negde, i drzava gde si osvojio, mozda uzme svoj deo, jer si u toj zemlji toliko zaradio, i da ti ostatak. ali onda u mestu u kojem zivis platis ponovo porez. inace zasto bi on bezao u monako ako je kako ti kazes.

MileR

pre 1 godinu

Ja podržavam svačiju odluku da bira gde će živeti i za koga će igrati.
A kako će se razvijati karijera ovog mladog Nemca tek ćemo videti. Ne slažem se sa Đokovićem da država treba da misli, i da država može predvideti ko će uspeti, a ko će postati u 20-toj godini alkoholičar. Njegov izbor je njegova stvar, ako uspe to su njegove zasluge, a ako ne uspe sam je kriv.

hop

pre 1 godinu

@Teks Vilerov goblen
Proveri kako su zavrsili momci koji su bili ispred Novaka u juniorskim danima u Srbiji. Narocito onaj koji ga je na svakom turniru unistavao, cak i krompire delio nekoliko puta. Momak kojeg Nolo nikada nije uspeo da pobedi. Proveri sta se desilo s tim momkom. Pa se javi da objasnis kako je to slucajnost. I to bas kad se odlucivalo o sponzorstvima drzavnih firmi.

Ma jok, Nola mrzi zapad, pa su mu Srbi napunili dzepove milionima, srpske firme ga sponzorisu, na srpskim turnirima se bogati, jer ga Srbi vole.
Piliceve cene su javno dostupne, imas lepo internet i guglaj.
200 000 maraka, i to za samo godinu dana. Sve povlastice van osnovne ponude placale su se dodatno.
Dakle, platio vise od milion maraka samo Pilicu. Ostalo da ne racunamo.
Djokovici su imali restoran, butike, radnje, poslovne prostore i gradjevinsku firmu devedesetih. I to sve stekli u ono vreme, a zna se kako se tada bogatilo i ko se bogatio.
Kada bi se izlecio od te manije idolopoklonstva, ne bi se toliko upirao da operes takve ljude.

Bob

pre 1 godinu

Mala je ovo drzava koliki je ovaj Top izdajnik!
Novace vidi se kakva si ljudska velicina jer mu to nisi uzeo za zlo vec si i razgovarao sa njim!
Kako god okrenes Nemac protiv nas!

ooo

pre 1 godinu

@Tintilic
Zasto onda Federer placa Svajcarskoj oko 10 miliona godisnje?
Nadal Spaniji takodje milione, Marej Britaniji, Nolo Monaku.
Porez na prihod se placa tamo gde prijavis boravak. Kapiras?
Dakle, porez na sav onaj silni novac od sponzora, Nolo placa Monaku, ne zeli nista da plati Srbiji.
To znaju svi oni "koi" su isli u skolu, kao sto znaju i osnove pravopisa.
Pored toga, Nolo nije platio komunalije za terene na Dorcolu, u pitanju je oko
200 000 evra ukupno za struju, vodu itd. Kada je to javno saopsteno, Nolo izjavio da on ne zeli to da plati.
U Monaku sve redovno placa.

rodna grudva

pre 1 godinu

aha,korijeni su mu iz Sr a igra za drugu drzavu,Nole,je li ti to poznato,odakle su tvoji preci?Pusti decka da igra,radi isto sto si ti uradio...

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

mile...

ti imaš 10 komentara, samo menjaš nik
idi nešto radi, pusti poreze...
mrziš, a mržnja je bolest
pre ili kasnije...
Novak je čovek vanvremenski, za primer i ugled... toliko učinio u ovoj državi, a ti da živiš 10 života sa svojom filozofijom nebi toliko učinio...
dobrota je stanje svesti... a mržnja bolest...
bre

Ezel

pre 1 godinu

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez.
(Tintilic, 02. jul 2022 18:04)

Porez se plaća u zemlji gde ti je prebivalište, tj. gde živiš, gde ti je kuća. To znači da Nole plaća porez Monaku. Englezima ne plati ništa.

ooo

pre 1 godinu

@Splavar
Decko, ne razumes se, nemoj da komentarises.
Porez na prihod, da li si cuo za to nekada? Placa se tamo gde prijavis boravak.
Zato oni poput Djokovica beze u Monako i slicne poreske rajeve.
Oni koji imaju obraz, ostaju i placaju porez svojim drzavama.

anon

pre 1 godinu

Meni je, naprotiv, drago sto je Topo otisao u drzavu koja moze i koja zeli da mu pomogne na njegovom putu do vrha. Pa nemaju svi taticu koji ukrade tu i tamo po koji dinar da bi finansirao deci udaranje loptice. Ako zele to,
normalni ljudi moraju da odu da igraju za normalniju drzavu.

bokelj

pre 1 godinu

Ako bi ovaj trebao da igra za Srbiju onda bi Novak trebao da igra za Crnu Goru. Njegovi su iz Jasena Polja cak je dolazio da obnovi crkvu.

Teniser11

pre 1 godinu

TSS po obicaju nista ne radi,sigurno su mogli da urade nesto dok je Marko bio mladji i da ga tako vezu. Ovako sad je prekasno, on dobija WC za celendzere i Atp turnire u Nemackoj sto svakako dosta znaci za dalji razvoj, verovatno ga i stipendira nemacki savez tako da sve je jasno.

judd trump

pre 1 godinu

Momak je učinio pravi potez! Patriotizam je samo osećanje kod nekih ljudi izraženo u većoj meri kod nekih ne a u biti se od istoga ne živi! Sve najbolje i srećno Marko!

Bro

pre 1 godinu

Šta da se promeni? Da vam mi finansiramo šetkanje po svetu i turnire? Kome posle da idu osvojene pare na turnirima? Pali, bre, brate!

Zoran Knezevic

pre 1 godinu

Nacionalna pripdnost bi trebalo da bude svetinja. Za svakog. Mesto rodjenja je od krucijalne važnosti samo za srpsku polupismenu sirotinju, kojima je važnije ono što im neko napiše na "biletu", kao govečetu, nego ono što, suštinski, jesu. Mesto rodjenja nema nikakve veze sa nacvionalnom pripadnošću osim za puku i tešku sirotinju kojima je nacija manje važna od jednog obilnijeg obroka. Čovek se može roditi i u štali ali, ne bi trebalo da bude bik, ili magarac, zar ne?

Ljubo

pre 1 godinu

Te takve kao što je ovaj ne interesuje ljubav prema državi i narodu već njega interesuje samo pare tj ko više plati za tu zemlju će igrati.A uostalom i nije neki talenat,ima 18 godina i 600-ti na rang listi,ovaj Alkaraz ima isto 18 godina i 6-ti je na rang listi i jedan od najboljih tenisera.

key and peele

pre 1 godinu

@hop - njih je kralj naselio u metohiju, jer su crnogorci jedini umeli da se brane od stalnih napada arbanasa. posle su njegovi prodali sve dole i tako pokrenuli gazhu na kopu. naravno da ce srbi da veruju u pricu kako su ovi bili mukice i nisu imali za leba. ne, nisu imali milionce za akademiju u minhenu, ali su za jugi bili gornji esalon, zesce gornji

kao sto ni jeca pereca nije slucajno studirala sega megu u italiju u koju idu sva deca srpskih budzovana, ako vec studiraju u italiji. al i tu srbi piju pricu kako je konobarisala u kaficu i placala studije

srbi vole tako, gutaju sve sto idol sipa. dugo. al isti ti srbi idola kad tad bace u blato i vuku ga gore nego sto bi crni neprijatelj radio

Joca

pre 1 godinu

Djoković lepo unovčava svoj "patriotizam". Zbog toga mu je važno da ljudi misle da je patriota. Domovina ti je tamo gde ti je posao i novac. Ostalo je magla.

glošin

pre 1 godinu

Kako baš objavljujete komentare samo ovih kontrasa koji sve znaju i uvek su u pravu. Uvek im je drugi kriv ili država, teorije zavere.
Muka mi je da čitam njihove komentare. Kao da fabrikuju svaki komentar.
Ako objavite, ok ako ne, baš me briga.

Ko sve pise..

pre 1 godinu

Boze Gospode, ovaj trazio savete psiholoske prirode od Djokovica? Pa on sebi samom na tom polju ne moze pomoci, a kamoli nekom drugom. Doduse, Djokovic zna na sve moguce teme da melje, a da u biti o nicemu pojma nema.
(Stanoja iz Rsovci, 2. jul 2022 18:04)

Strucnjak pogledaj jos jednom finale sa Wimbledona kada Djokovic preokrece protiv Fedexa i 20.000 navijaca pa onda barem stavi prat na celo kada se sprdas sa savetima psiholoske prirode!

mr

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 02. jul 2022 18:04)

Kako samouvereno a pogresno. Porez preduzeca se placa tamo gde je registrovano preduzece a licini porez tamo gde boravis. Srbija naplacuje ako boravis najmanje 6 meseci u srbiji a novak ocigledno ne boravi
(vlada, 2. jul 2022 20:34)

Ти не разумеш. Лепо је човек написао да тамо где оствариш добит ту и плаћаш порез, а ти буди регистрован где хоћеш. При томе правиш елементарну грешку, свако предузеће које псолује у некој држави мора да буде регистровано у тој држави, по законима и прописима те државе, а ако се бави некаквим псоебним делатностима, типа медицина, онда мора и да региструје своје производе. Тако да тотално си промашио, тј да ти не лажем, немаш појма. Има гомилу фирми које имају своје дистрибутере, а ако је посао добар онда и саме дођу. Постоје и франшизе, итд. Само једно је исто, порез плаћаш где направиш посао. При томе је у Енглеској порез огроман, зато тенисери и не воле тамо да играју.

Pera

pre 1 godinu

Da li će biti ili ne G.O.A.T pokazaće vreme, ali ukoliko se ne pojavi na ovogodišnjem US Openu ili u Australiji sledeće godine definitivno će postati G.I.A.T, i to ne samo u tenisu (Greatest Id.ot of All Times).

Смрда

pre 1 godinu

Ноле, разговарај са својим пријатељем АВ, можда он нешто учини да се побољшају услови за младе тенисере, да им се уручи нека цркавица.

Laki M

pre 1 godinu

@Boze Gospode, ovaj trazio savete psiholoske prirode od Djokovica? Pa on sebi samom na tom polju ne moze pomoci, a kamoli nekom drugom. Doduse, Djokovic zna na sve moguce teme da melje, a da u biti o nicemu pojma nema.
(Stanoja iz Rsovci, 02. jul 2022 18:04)

Kada ti kažeš, mora da je tako? Tebi je ona Marica što se razume u...najbolji ortak.

autocorrect off

pre 1 godinu

Gledao sam mec topa protiv otea. Nema igru za profi tenis. Jako udara ali previse gresi pri servisu, u razmjenama... mislim da nismo puno izgubili

Harry

pre 1 godinu

@hop
Tacno!
Uz sve to, Srdjan Djokovic se obogatio devedesetih, ceo Kopaonik je bio njegov, radnje, butici, prodavnice, gradjevinsku firmu osnovao, svaki posao bio njegov...
A znamo odlicno ko se bogatio devedesetih u Srbiji!
Zato i ne cudi ponasanje njegovog sina, placanje poreza tudjoj drzavi i unistavanje prirode u Srbiji zbog profita, dok po zapadu grli drvece i cuva okolinu.
(ooo, 2. jul 2022 17:39)

Nije tacno, grle on i Jelena drvece i na Kosmaju. Zato su i kupili onu kucu, jer su sume svuda oko njih. Ne znam samo sta su sa onim kokosinjcem uradili, cuvaju li i oni kokoske poput one Elene Karic, koja je isto izvodila neke rituale sa drvecem i koje cim drugim jos.

kapetan Mickey

pre 1 godinu

@Stanoja iz Rsovci Kad nemaš ni stida ni srama a ni svesti gde ti je mesto . Komentarišeš psihu jednog od najvećih sportista koji su hodali zemljom . Da nije tužno bilo bi smešno. Miš mekinjar provirio i poželeo da nekako ispadne bitan i pametan . Ali uzalud.

Nemanja

pre 1 godinu

Mnogo smo velikog talenta izgubili.. za 2 meseca puni 19 godina i 629 na atp listi.. pa šta je to savez trebalo da uradi za njega.. da upumpa par stotina hiljada evra državnih para u njega, da bi on možda jednog dana postao Lajović ili Djere, a i to jaaako teško.. daj budite malo ozbiljni..

Teks Vilerov goblen

pre 1 godinu

Nikada, ali nikada, ni jedan jedini dokaz niko nije pokazao za tu tvrdnju kako je V.Britanija Djokovicu nudila da igra za nju. Nikada i niko!

(hop, 2. jul 2022 17:19)

Da li ste, bre, vi ljudi pri sebi? Pa nije vam Đoković jazavc pred sudom pa da vama dokonima polaže dokaze za šta god vam dune. Odakle vam pravo da bilo šta zahtevate od njega i glumite FBI sa Aliekspresa. Pošto je inače poznato da je Novak miljenik zapadnog establišmenta koji budno prenosi, tačnije izvrće, svaku rečcu koju on i familija izgovore, tako da bi, da je priča za državljanstvo neistinita, to sigurno bilo na naslovnim stranama. Vaše opsesije brojanja tuđih novčanika su vas previše obuzele, ali Đokovići su imali piceriju i butik, a nebuloze o bogatstvima širom Jugoslavije su u domenu naučne fantastike ili namernih laži. A koja je tek nebuloza da je Pilić uzimao 200.000 maraka za godinu dana. Nadalova akademija je jedna od najskupljih na svetu i kod njega je godina dana 50.000€ i to danas, a cene pre dvadeset godina su bile znatno niže, a posebno kod Pilića. Postoji život i van fokusa na Djokovića, probajte, možda vam se dopade, a svakako ćete psihički ozdraviti.

ohoho

pre 1 godinu

Zanimljivo da kad god se spomene porez i Đokovićevo NEplaćanje istog, svi se raspišu kako ne treba da plati, kako ne zarađuje u Srbiji, pa ono čuveno ,,ih kome da plati, zar ovima?" svi ga brane itd. A kad je neki muzičar npr u pitanju, svi do jednog se 'vataju za taj isti porez, porez pa porez..mada i ti isti muzičari zarađuju po inostranstvu...Odlučite se, ako Đoković nr treba po vama da plati (a uzurpirao je svašta po Srbiji), što bi iko plaćao..

Splavar

pre 1 godinu

@adem
Da si ikad platio porez znao bi da se to ne moze dva puta raditi, osim u federalnim sistemima sa dva nivoa oporezivanja. Ako ti je jedna drzava naplatila, uz poresku prijavu maticnoj prijavljujes placeni iznos za kredit. Nekad moras doplatiti, a moze se desiti i da dobijes povracaj dela uplacenog novca, ali nikada dva puta ne placas. Svasta se Novaku moze zameriti, licno ga i ne volim, ali prekinite s glupostima oko poreza. On to regulise u zemlji prebivalista, novac koji zaradjuje od restorana i teniskih terena se oporezuje u Srbiji, u zavisnosti od propisa zemalja u kojima igra turnire i tamo ispunjava svoje obaveze. Shvati da milioneri zaposljavaju racunovodje da ne bi dosli u probleme s porezima. Ja nazalost sam svoje obracunavam, daleko sam manje imucan od bilo kog sportiste, ali tvoje poznavanje teme ukazuje na to da nikakav porez ne placas jer je ocigledno da pojma o tome nemas

vlada

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 02. jul 2022 18:04)

Kako samouvereno a pogresno. Porez preduzeca se placa tamo gde je registrovano preduzece a licini porez tamo gde boravis. Srbija naplacuje ako boravis najmanje 6 meseci u srbiji a novak ocigledno ne boravi

ma jel

pre 1 godinu

@hop napisao si jako puno lazi dosad, takodjer se vidi da ne poznajes istoriju ali ono sto je vidljivo tvoja patoloska mrznja prema Novaku, bas me zanima koji to super talent delio Novaku krumpire u juniorima i kako je to zavrsio, takav vanserijski talenat bi se ionako sam probio

Robert

pre 1 godinu

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 2. jul 2022 18:04)

Možeš dva puta biti oporezovan, iako to ne žele da nazovu zvanično kao dvostruko oporezivanje. Ako postoji razlika u poreskoj stopi između države u kojoj si zaradio novac i one gde imaš prebivalište, tvoja država ti može naplatiti razliku (ako ima veću stopu poreza). Tako plaćaš porez na dva mesta. Sve zavisi od poreskih pravila svake države.

Tuta

pre 1 godinu

Stalno se prikriva da je reč o biznisu a ne sportu. Tu važe pravila da ubira profit onaj ko uloži novac. Novakovi to neprekidno ističu, ali uz opasku da im neko neš to duguje. Ko? Navijači? Država?

Dragivoje iz Petrovac na Mlavu

pre 1 godinu

Lepo, toplo, patriotski... Kao što je patriotski i humano da se NE sedi u Monaku već da se porez na prihode plaća otadžbini - Republici Srbiji.
(mile, 2. jul 2022 17:27)

Da si zavrsio barem osnovnu skolu naucio bi da se porez placa u zemlji u kojoj zaradis pare. To znaci da kad zaradi pare na vimbldonu, englezi odmah uzmu porez. Ne moze se dva puta oporezovati. Kad je igrao Beogradu onda je i platio porez. Zato ne lupaj gluposti kao i mnogi ovde koi nisu zavrsili osnovnu skolu.
(Tintilic, 2. jul 2022 18:04)

Ja sam zavrsio osnovnu skolu, ali se ne secam da smo nesto o porezu ucili.

Bojan

pre 1 godinu

Moji su ovde došli na ove prostore pre gotovo 130 godina iz Ukrajine. Bio sam u mlađim kategorijama reprezentacija Srbije, jesam li trebao kuriri tešku Ukrajine iako je ne osećam kao svoju?

ko se javlja

pre 1 godinu

@rodna gruva a sta je to Novak uradio? Covek Srbin rodjen u Srbiji igra za Srbiju bas suprotno od ovog Topa, s druge strane vi kompleksasi pricate o nekim grudama, dede su vam bili Srbi sinovi ce vam biti Albanci fuj licemeri

koji jadan pokusaj trolanja

pre 1 godinu

@bokelj velika razlika njegovi su Srbi a ako hoces da znas otkud su Srdjan je rodjen u Zvecanima, a Novak u Beogradu btw u Jasenovom Polju i danas zive Srbi

heatrow T4

pre 1 godinu

Prvo za malog Topa:

Mali je dobar , klasican gastos , zeleo je da igra za Srbiju, ima dve stipendije nase zemlje ( jedna je od TSS) ali jedostavno malo je to para i sa druge strane nije se snasao u klubovima u Srbiji.

Trenirao je u dva kluba , jednom manjem gde nije mogao da nadje adekvatnog strucnjaka i drugi klub je upravo od prvog igraca sveta gde mu nisu posvetili dovoljno paznje ( drugi neki igraci su bili prioritet u akademiji).

Topo ima trenera u Nemackoj i uz pomoc njega sredili su da dobije Wild Card za nemacke turnire ( ocigledno je uslov bilo i drzavljanstvo).

Jednostavno je trziste odradilo svoje, veci jedu manje… na isti nacin mi uzimamo najbolje igrace crnogorcima i bosancima ( koji su trenutno top 10 u Evropi u mladjim kategorijama).

Jedino sta je zameriti je komunikacija, treba vise da se komunicira sa mladim igracima kako ne bi zalutali , nestali, promenili zemlju.

Mi imamo izvrsne juniore koji nestanu na prelazu u profi tenis jer se zagube. Novac je tu manji problem, tj nedostak istog …cak mozda i prepreka jer od drzave / saveza dobiju solidnu kolicinu novca pa idu logikom “lako cemo”.

Drugi problem akademije kod nas koje su (ne) opravdano masine za pravljenje para i samo to ih interesuje.

ohoho

pre 1 godinu

A šta je tss kao privatna firma Đokovića učinila za ovog igrača? Ili šta je Đoković učinio za njega ako znamo a svaki drugi dan čitamo kako niko nije hteo da uloži svoje milione u bolešljivo dete u kome je tata video zlatnu koku za presovanje para.

hop

pre 1 godinu

@hvala Bogu te nisam englez
To su sve javno dostupni podaci kao i izjave clanova te porodice.
Cenovnik usluga u Pilicevoj "akademiji" u vreme kada je Djokovic tamo boravio je javno dostupan, pa ti vidi.
200 000 maraka, u vreme kada je plata u Srbiji bila 20 maraka.
Dakle, sve jasno i lako proverljivo.

ko se javlja

pre 1 godinu

@rodna gruva a sta je to Novak uradio? Covek Srbin rodjen u Srbiji igra za Srbiju bas suprotno od ovog Topa, s druge strane vi kompleksasi pricate o nekim grudama, dede su vam bili Srbi sinovi ce vam biti Albanci fuj licemeri

koji jadan pokusaj trolanja

pre 1 godinu

@bokelj velika razlika njegovi su Srbi a ako hoces da znas otkud su Srdjan je rodjen u Zvecanima, a Novak u Beogradu btw u Jasenovom Polju i danas zive Srbi

Uvek neugodna Kudermetova

pre 1 godinu

Korektan komentar, nema mesta da se vise kaze, u nasoj drzavi ovakva kakva je, tesko je ocekivati neko vece sistemsko ulaganje u tenis (mada se moze povesti primerom Belorusije u ovom slucaju, vise su se skoncentrisali na zene, i desila im se Sabalenka, koja svakako ima svojih nedostataka, ali oni nisu krivica lokalne federacije ).

Ono sto se moze uraditi je da se unapredi rad Novakove i Jankove akademije (Jankova deluje bolje trenutno cak), i rad sa muskarcima ( sa zenama imaju i kakvog-takvog napretka), za Novaka je to bolji projekat od PTPA (mnogo hteo, mnogo zapoceo, dobra ideja, ali nikad sa jasnim programom).

mr

pre 1 godinu

(mr, 2. jul 2022 21:10)

Kazi to UMG-u i Solaku. ;)
(Sasa, 2. jul 2022 21:50)

Немам појма шта ти раде, али знам шта су радили многи које сам ја гледао. Изношење профита кроз књиговодствене муљаже, постоји само зато што то држава домаћин дозвољава. Ја чак и кад прима лову од споља ладно имам проблем са нашом државом, стално нешто морам да доказујем. Врло добро знам о чему пишем, а овде мрзитељи износе своје жеље и комлексе.

Стрелац

pre 1 godinu

Шта ради савез за наше играче, ако ишта, не само за Марка, већ и све друге.