- Komentari -
  1. @naopako


    Pricas neistinu druze. Cinjenica je da Federer kao ikona sporta dobija najvise od sponzora ali je takodje cinjenica da je Novak za masne pare za razliku od Rodzera i Nadala odbio da reklamira kladionice jer ne veruje u kocku. Dakle to je stav i princip. Nije sve u novcu kad ga vec ima dovoljno, to dosta govori o Novaku kao osobi. Sto se tice toga da su mu Britanci nudili drzavljanstvo kad su prepoznali njegov potencial to je apsolutna cinjenica a i njegov otac je vise puta pomenuo da su mu Britanci nudili a on je odbio jer je hteo da prezentuje svoj narod kome u skorijoj proslosti nije bilo lako. Novak je svojevoljno preuzeo krst ambasadora naseg naroda iako je mogao da iskulira nasu pricu, harani gladne u Africi, odigra marketiski pametno i postane omiljen na Zapadu.
     (box, 8. jul 2019 21:43)

    # Link komentara

  2. Nije Novakov tenis dosadan. On ga igra sa spektakularnom veštinom, brzinom i fizičkim kvalitetima. Ali, ružno je kako to sve izgleda na terenu, to držanje tela, ti udarci, ta fizionomija, te face, cinično smejuljenje...
     (Heba, 8. jul 2019 16:38)

    # Link komentara

  3. znaci ne lupetajte vise, molim vas. novakov tenis je najdosadniji tenis koji sam gledao od svih tenisera koji su bili na samom vrhu. prodaja karata to i govori. do polufinala i finala, novak ne moze da napuni tribine, ukoliko se na drugoj strani ne nadju nadal i federer... oko para se sve vrtelo pre, sada, i vrtece se uvek. Krivo vam je, i to se vidi, i meni je krivo ali shvatam zasto i kako. Novakov sam fan, volim ga, uvek navijam za njega, presticice ih on sve, pazite sta vam kazem. Ali mi njegov tenis prosto nikad nije drzao paznju, monotona igra, puna maratona koji ne vode nicemu. :)
     (nekooo, 8. jul 2019 15:21)

    # Link komentara

  4. Biće lako. Ovaj Francuz je naivan teniser.
    (Dobro Informisan, 8. jul 2019 13:29)

    # Link komentara

  5. Novak sve igra sa levacima i nepoznatima
     (sladja, 8. jul 2019 13:01)

    # Link komentara

  6. Novak ce igrati na centralnom u finalu, ovima je to poslednja prilika.
     (Rocky, 8. jul 2019 13:01)

    # Link komentara

  7. BojanNS
    Ti slatki nacionalni mitovi, te Britanci nudili drzavljanstvo, te Nike nudili ugovor, a nas superheroj sve odbio. A jadni Federer mora da prihvati ugovor za spagete,cccc. E sad, sto mu niko nije ni nudio te stvari, a Federeru bivsi Novakov sponzor placa deset puta vise nego sto je placao Novaku, i Barila znacajno vise nego sto Novaku placa sadasnji sponzor, to cemo preskociti.
     (naopako, 8. jul 2019 12:47)

    # Link komentara

  8. RF non stop na centralnom?
    Ok mozda je magnet za publiku ali ipak neki kriterijum treba da postoji.Nmz 3.igrac da igra na centralnom stalno,jer onda to nije privilegija po zaslugama.
     (C i n i k, 8. jul 2019 11:57)

    # Link komentara

  9. Nikad niste otisli dalje od svog sela (osim u vojsku), a vidite razliku izmedju Centrala i Terena 1 na Wimbledonu.
    Osim sto "kec" ima 6-7 redova tribina manje, potpuno su isti, posebno kada se gleda udaljenost od aut linije do pocetka gledalista, sto je teniserima najvaznije.
    Sta briga Djokovica, Koko Gof, Federera... da li na tribinu staje 12.000 ili 16.000 gledalaca?
    I bolje je kada ih je manje. Manje njih zvace, kucka poruke, guzva papirice i slicno.
    (pravo, 8. jul 2019 11:56)

    # Link komentara

  10. Potpuno nebitno koji teren.
    Bitna je pobjeda.
    Sem toga kec dobro zvuci.
    Jos ima krov po potrebi.
    Svaka pogodnost.
    (Vlado, 8. jul 2019 11:33)

    # Link komentara

  11. Naravno svetski broj jedan na terenu broj 1. Kako je Barty na terenu 2? A ona je iz jedne male, siromašne Australije.
     (Xxx, 8. jul 2019 11:17)

    # Link komentara

  12. Pazite sta vam kazem deda nece sigurno igrati vise od jednom na terenu br1 ...realno gledajuci nije ok prema Novaku.Momak je branilac titule i broj jedan teniser ...engleska posla sta drugo reci !!
    (no name, 8. jul 2019 11:03)

    # Link komentara

  13. Slabo izvestavanje ove godine,nekako mrsavo bez ideje!!!
     (Lakero, 8. jul 2019 11:00)

    # Link komentara

  14. Jedno je ocigledno, Britance(Engleze) i dalje boli sto Novak nije prihvatio njihov pasos.
    (BojanNS, 8. jul 2019 10:44)

    # Link komentara

  15. Lepo je na kecu. Ima ženski, ima sve...
     (Gospodin Belopoljanski, 8. jul 2019 10:35)

    # Link komentara

  16. Dobro je da bar sada postoji krov na terenu br 1 pa nece da se odlaze mec, a Francuzi nikako da postave na cenralnom.
     (Vudu, 8. jul 2019 10:29)

    # Link komentara

  17. (Goran, 7. jul 2019 16:35)

    Браво на коментару - otkucano 2564 od ukupno 1500 karaktera -
    (Младић, 8. jul 2019 10:19)

    # Link komentara

  18. Aman,da li ce da prodje jedan turnir,a da Novaku i vama sve odgovara?!
    Pa ljudi, sa kim igra Novak? Ovo ce tako negledljiv mec da bude, da ni teren 1 nece da bude pun.
    Sad kad je dobio zreb,kakav ni sam sebi ne bi mogo da napravi, sad ne odgovara teren, pa sta da kaze Nadal, spustili su ga na poziciju nize, i zbog toga dobio ubedljivo najtezi zreb od njih trojice... Ne smem ni da zamislim sta bi bilo da su to uradili Nkvaku, ali ne, ovde se samo kuju teorije zavere kada je Novak u pitanju.
     (xxx7, 8. jul 2019 10:07)

    # Link komentara

  19. Opet pitam, kad ce Federer na kecu?
    (laa, 7. jul 2019 12:35)

    Pa ocigledno u cetvrtfinalu.Ako Englezi drze do tradicije, on mora jedan mec da igra na terenu broj 1. Tako je i prosle godine igrao cetvrtfinale na kecu, pa ga je izbacio Anderson. Mada ove godine ne verujem da Niskori ili Kukuskin mogu da ga ugroze.
    (x, 8. jul 2019 09:47)

    # Link komentara

  20. Ja msilim da i Serena Vilijams razmislja ovako. Zamisli,jedna od najvecih teniskih sampionki pa je na terenu jedan a niko je ovdje ne pominje.
    Manite se toga ljudi dragi,sjutra je jedan od najkultnijih dana u sportu uopste,legendarni vimbldonski drugi ponedjeljak.
    "It's just another manic monday"

    Veliki pozdrav
    (Rooney1991, 7. jul 2019 16:47
    Velika šampionka tačno , ali trenutno niti je broj 1 niti ladies singles defending champion.
    Plus igra mix dubl sa Endijem na Centralnom terenu
    (vesna, 8. jul 2019 09:35)

    # Link komentara

  21. pocinje favorizovanje nadala pre svega a onda i federera sa terminima. zasto i djokovic ne igra prvi na bilo kom terenu. prvi se i plasirao u ovo kolo.
     (mile, 8. jul 2019 09:31)

    # Link komentara

  22. Aman,da li ce da prodje jedan turnir,a da Novaku i vama sve odgovara?!
    Pa ljudi, sa kim igra Novak? Ovo ce tako negledljiv mec da bude, da ni teren 1 nece da bude pun.
    Sad kad je dobio zreb,kakav ni sam sebi ne bi mogo da napravi, sad ne odgovara teren, pa sta da kaze Nadal, spustili su ga na poziciju nize, i zbog toga dobio ubedljivo najtezi zreb od njih trojice... Ne smem ni da zamislim sta bi bilo da su to uradili Nkvaku, ali ne, ovde se samo kuju teorije zavere kada je Novak u pitanju.
     (xxx7, 8. jul 2019 09:31)

    # Link komentara

  23. Sta se desilo na ovom prostoru pa ovolika mrznja i zavist , Djokovic unistava i sponzore pa ako je on toliki brend zasto njega Nike ne uzme
     (Djokovic unistio Nike na B92, 8. jul 2019 09:28)

    # Link komentara

  24. Нака га ставе и на пољану испред терена само нека освоји...
    (Radovan III, 8. jul 2019 09:23)

    # Link komentara

  25. @srbislave, zaboravio si nam ispričat kakvi su Srbi ljudi u odnosu na Engleze.
     (SAO Hag, 8. jul 2019 09:19)

    # Link komentara

  26. Centralni,kec,nebitno.Imaju krov.On je broj jedan,za njega nebitno.Vazno je da ipak ne mogu da ga stavljaju na ostale terene gde kisa odlaze mec za sutradan I ako bi voleli.Pa da ga zamore ne bi li Neko drugi uzeo GS,po mogucstvu njihov idol,vremesni dendi Federer.
     (nikolaq, 8. jul 2019 09:10)

    # Link komentara

  27. Kriterijum za izbor meceva na centralnom je uzasan. Na centralnom ne treba da igra ni jedan od prva tri igraca u ovom trenutku jer su njihovi mecevi sa autsajderima dosadni. Najintersantniji mec Gofin-Verdasko se igra na terenu broj 3!!!! Katastrofa.
    (Doktor Pera, 8. jul 2019 09:10)

    # Link komentara

  28. (Goran, 7. jul 2019 16:35)

    A sletanje na Mesec u režiji Stenlija Kjubrika si zaboravio?
    Gledaj da ti se takvi gafovi više ne dešavaju.
    (Nezatucani čitalac Trećeg Oka, 8. jul 2019 09:05)

    # Link komentara

  29. Igrace i Treci put, ako se sva trojica plasiraju u cetvrtfinale
    (Мала моја, 07. jul 2019 23:59)
    Nadal i Federer su u prva dva kola odigrali po jednom na kecu. Djokovic ce u trecem i cetvrtom kolu. Mislim da se na taj nacin obezbedio da ga vise ne sklanjaju. Verovatno ce u cetvrtfinalu Nadal, pred duel sa Federerom, igrati na kecu.
     (petar, 8. jul 2019 08:39)

    # Link komentara

  30. Englezi su vrlo kvalitetni ljudi. Ali, naravno, Srbi znaju drugačije. Kako to da se srpsko iskustvo uvek kosi sa svetskim iskustvom?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djido, 7. jul 2019 16:02)
    Englezi nisu kvalitetni ljudi.Englezi su ono najgore što je ljudska civilizacija ostavila u nasleđe budućim generacijama.Amerikanci su samo njihov GMO.A što se tiče terena,bolje mu je na br.1 da igra.Jer tako je inat i adrenalin uvek na visokom nivou!
    (srbislav, 8. jul 2019 07:43)

    # Link komentara

  31. Tako je Gorane!!!
    Novak ce dati odgovor na terenu broj 1!
    (db wonder, 8. jul 2019 02:37)

    # Link komentara

  32. Pa niste valjda očekivali da Rafa G.O.A.T. I Džemperko igraju na kecu
    (Muamer, 8. jul 2019 00:16)

    # Link komentara

  33. Igrace i Treci put, ako se sva trojica plasiraju u cetvrtfinale
    (Мала моја, 7. jul 2019 23:59)

    # Link komentara

  34. @ePufta,
    Goran sve zna ,za razliku od nekih.Gorane,svaka čast na komentaru.Komentar je vrh!
    (ahila, 7. jul 2019 22:57)

    # Link komentara

  35. Novak je Branilac titule i prvi igrac na svijetu i morao je da ima tu privilegiju da igra na centralnom terenu....U redu je sto je igrao jednom na Terenu broj 1,ali sjutra ce igrati vec 2 put....Ponavljam,to nije u redu s obzirom na gore navedeno.
     (Sinke90, 7. jul 2019 22:16)

    # Link komentara

  36. Fabijo imao pravo
    (simpo, 7. jul 2019 22:04)

    # Link komentara

  37. @Goran
    Jao, što ja nisam tako pametan kao ovaj Goran? Pa da kao on znam sve to sto niko drugi ne zna. Uf, ala bih se obogatio.
    Goran je sigurno milijarder. Sigurno je dobro unovčio svoje natprirodno znanje i sposobnosti.
     (ePufta, 7. jul 2019 22:02)

    # Link komentara

  38. @Džon svaka cast na fori, je li ti ovo trebalo 9 sati od objavljivanja da smislis ovako sjajan komentar.
     (Djenka, 7. jul 2019 21:44)

    # Link komentara

  39. Tata tenisa mora na Centralni, ostali ako ima mesta...
     (Dejo, 7. jul 2019 21:38)

    # Link komentara

  40. Jednostavno je, muški na Centralni, žene na kec, šta nije jasno?
     (Džon, 7. jul 2019 21:31)

    # Link komentara

  41. Fabio, prego!
    (Myrthos, 7. jul 2019 18:53)

    # Link komentara

  42. Sreca sto je Nik Kirjos bio na drugoj strani zreba. Ispao bi Djokovic ( covek koji ne placa porez svojoj drzavi) u drugom kolu. Tuce ga brat Nik Kirjos kad god se sretnu.
    (BB, 07. jul 2019 12:44
    A ti si valjda poreznik, pa znas ko placa a ko ne placa porez u svojoj drzavi.
     (Nexus, 7. jul 2019 17:39)

    # Link komentara

  43. U Londonu jos uvek nije nedelja kasno uvece...
     (maunt5, 7. jul 2019 17:32)

    # Link komentara

  44. Ovde je problem to sto su ih rotirali. Bez obzira sto su istog dana, tako i treba, nego trebalo bi Novak da igra prvi, pa ovi posle njega, kako bi se ispratio onaj ritam prvog i drugog dana, onako kako su bili podeljeni. Ovako preokrenuto onaj ko je prvi ima vise vremena da odmori pred finale.
    (Komentator, 7. jul 2019 17:19)

    # Link komentara

  45. Po meni, vrlo logicno postupaju. Ne moze se u istoriji naci slucajeva kao ovaj, da trojica ucesnika, favorita, imaju 53.GS u rukama. Ako ih svu trojicu stave na Centralni, onda ruse rodnu ravnopravnost. Od dvojice, onda, FED je siguran jer je ikona VIM i svi zele jos jednu bajku od njega u poznim godinama. Jedina dilema je bila NAD ili DJO i tu je verovatno atraktivnost protivnika odlucila.
    Kod zena, verovatno je bila dilema SW ili ova klinka. Dali su prednos bajci, pikusavaju da gledaocimo pruze film.
    Sve u svemu, tek posle ponedeljka krecu veliki mecevi.
    (Grdoje, 7. jul 2019 17:15)

    # Link komentara

  46. Jako kvalitetan komentar gorana..svaka cast majstore..novak je unistio zadnjih deset godina i nadala i federera a pogotovo federera..sta je osvojio deset godina od slema..sta ima od vremene provedenog na prvom mestu zadnjih deset godina..kada je pobedio novaka na slemu zadnji put..i sada na wimbldonu nema sanse nikakve da prodje ni rafu ako ga neko pre toga ne posalje kuci..
    (Sale, 7. jul 2019 17:13)

    # Link komentara

  47. (Nik Kirijos sa sestrama Busar, 7. jul 2019 14:54) 
    Federer vs Rafter 0-3, Federer vs Skilari 0-2, ima jos 15ak imena sa kojima ima negativan skor, ali negativan skor sa Novakom ima tezinu kad se bude odlucivalo ko je najbolji a odlucivace se kad zavrse karijere.Tako da ta prica sa ovim tvojim Kardasijanom je za velikog brata i slicne programe,a u pravom tenisu je smijesna.
     (boro, 7. jul 2019 16:47)

    # Link komentara

  48. Ja msilim da i Serena Vilijams razmislja ovako. Zamisli,jedna od najvecih teniskih sampionki pa je na terenu jedan a niko je ovdje ne pominje.
    Manite se toga ljudi dragi,sjutra je jedan od najkultnijih dana u sportu uopste,legendarni vimbldonski drugi ponedjeljak.
    "It's just another manic monday"

    Veliki pozdrav
    (Rooney1991, 7. jul 2019 16:47)

    # Link komentara

  49. Nisam neki zatucani navijac Djokovica da zelim uvek ili po svaku cenu da stanem u njegovu korist, ali...

    Djokovic je teniser koji je najvise sputavan u karijeri

    Secam se kada je imao problema sa disanjem kada su ga iz ciste namere stavljali po najvecem suncu i posle ga ismevali zato sto predaje meceve

    Kada je resio zdravstveni problem sa onim doktorom sto mu je izbacio gluten, koliko meceva je predao?

    Djokovic se nikome ne slihta kao sto pojedini pisu u komentarima, covek je jednostavno takav...

    Jednom prilikom sam zbog klinca cekao da se slikam sa njim, Djokovic je sa mnom pricao kao da se znamo 20 godina, iznenadio sam se, ali ne mozes da vidis da radi to vestacki vec iskreno, to se jednostavno vidi, skroz prizeman lik, tu me je najvise kupio

    Neki ga prozivaju za porez za novac koji ne zaradjuje u Srbiji vec u drugim zemljama, ne znam da li su ljudi toliko ograniceni ili je to cista provokacija...

    Mnogi ne znaju koliko njegova fondacija doprinosi deci u Srbiji, koliko ljudi iz inostranstva doniraju a sav novac ide deci Srbije, prevljenju vrtica itd itd

    Da se vratim na tenis, neko ce reci teorije zavere, ali Djokovic od pocetka karijere nema ni 10% uslova i ophodjenje organizatora prema njemu, kao sto imaju Federer i Nadal, postoje milion cinjenica koje su radjene protiv njega

    Zamislite na Rolan Garosu napravljena posebna emisija najvece rivalstvo tenisa 'Fedal', gde Nadal ima 10 pobeda vise od Federera, o cemu se radi nije mi bilo jasno?

    Ljudi ne mogu da se pomire sa tim da je Djokovic unistio i Federera i Nadala i da ne postoje 10 godina

    Federer nije pobedio Djokovica od 2015. godine

    Obojica imaju negativan skor sa njim

    Mnogima je Djokovic trn u oku

    Izbio iz dzepa milione Najku Rolexu Gilletu koji nisu vise sponzori Federera vec covek mora da reklamira rezance za supu

    Federer i Nadal bi imali blizu 30 grend slemova da nije Djokovica

    I ovde pojedini nikako ne mogu da ukapiraju da je svaki potez protiv Djokovica smisljen, pogotovo sada jer ima prilike da postane najbolji igrac svih vremena

    Zapamtite da ce sve uraditi da Djokovica zaustave u tome

    Kada je izasao zreb mnogi poleteli nikad laksi zreb, ali Cicipas, Zverev Vavrinka, Raonic, Bautista, Kacanov, samo skoro su svi ispali pre vremena i nije im uspeo plan, gde je Tim u njegovom delu zreba, a da, pa on je bio na sljaci kada je bio potreban, sada moze na travi da ga gurnemo Federeru ;)

    Itd itd itd, mozete samo da mrzite Djokovica, on ce postati najbolji teniser svih vremena pre ili kasnije

    Zapamtite tu recenicu, aj uzdravlje
     (Goran, 7. jul 2019 16:35)

    # Link komentara

  50. Kako Federer i Nadal igraju u ponedeljak? Zar ne igraju u utorak, kad su u drugom delu žreba u odnosu na Nola?
    (Olja, 7. jul 2019 16:32)

    # Link komentara

  51. Opet pitam, kad ce Federer na kecu?
    (laa, 07. jul 2019 12:35)
    Био је у 2. колу против Кларка.
    (Солшер, 7. jul 2019 16:26)

    # Link komentara

  52. A jak mi je branilac! Baš mi je on za centralni teren. Dobro mu je i ovo. Odlično.
    (Djido, 07. jul 2019 15:59)
    У праву си и није нешто кад има три ГС титуле у задњих годину дана и бар по једну титулу од сваког Мастер турнира. Да има 4 ГС титуле у низу као овај твој, како се оно зваше, е то би већ било нешто!?
     (Бата Стојковић, 7. jul 2019 16:26)

    # Link komentara

  53. Ženama bi trebalo biti zabranjeno da igraju na centralnom osim možda polufinala i finala. Toliko dosadan tenis, za ne poverovati. Pritom šta može lepše nego prva tri tenisera na centralnom terenu u jednom danu
    (Oki, 7. jul 2019 16:19)

    # Link komentara

  54. Sta drugo ocekivati od odvratnih engleza!?
    (No1e GOAT!!!, 07. jul 2019 12:38)

    Ti si odvratan. Komentar je sraman.
     (lule, 7. jul 2019 16:05)

    # Link komentara

  55. Ako niste dovoljno upuceni u ovogodosnji turnir palite odavde
     (tennisman, 7. jul 2019 16:03)

    # Link komentara

  56. Englezi su vrlo kvalitetni ljudi. Ali, naravno, Srbi znaju drugačije. Kako to da se srpsko iskustvo uvek kosi sa svetskim iskustvom?
     (Djido, 7. jul 2019 16:02)

    # Link komentara

  57. Ne razumijem zasto se bunite? Pa i teren 1 je super teren, bas su ga sredili fino i krov stavili.. Skoro pa i da nema razlike izmedju centralnog i terena broj 1.. Vidim teorije zavjere ovdje protiv Djokovica cinee, hahaha.. Sta su Nadalu uradili pred pocetak turnira, najteze protivnike je dobio pa nikome nista.. Uzivajte u spektaklu ove naredne nedelje, manite see teorija zavjeraa! :)
    (Nemanja, 7. jul 2019 16:02)

    # Link komentara

  58. Necuveno je do sada u modernom tenisu da branioc titule i No1 igra dva uzastopna meca na terenu koji nije Centralni.
    (znam da bot JUMKO pojma nema o tenisu, 07. jul 2019 15:26)

    A jak mi je branilac! Baš mi je on za centralni teren. Dobro mu je i ovo. Odlično.
     (Djido, 7. jul 2019 15:59)

    # Link komentara

  59. Treba novak da zahteva, ukoliko udje u polu finale ili finale da igra isto na trrenu br 1, cisto da ih malo pecne
     (Patriota, 7. jul 2019 15:57)

    # Link komentara

  60. Oko tih terena se nesto i ne razumem ali dal je moguce da Kirijos bije Nola gde se sretnu? Dal je moguce da set ne moze da mu uzme?
     (Dusanovac, 7. jul 2019 15:57)

    # Link komentara

  61. Federere moj, Vimbldon je tvoj.
    (kiza, 07. jul 2019 15:32)

    Isto kao 2014. i 2016. jel da?
     (007, 7. jul 2019 15:47)

    # Link komentara

  62. @ Ahmd А шта је поштовани Гдин скрибоман хтео да каже својим коментаром?
    (артиљерац, 07. jul 2019 15:11

    Pa vidi moj komentar je dovoljno jasan nisam ga pisao na rumunskom.
     (Ahmd, 7. jul 2019 15:35)

    # Link komentara

  63. Rodzer i Rafa i Nik gospoda bre! Ostalo sve boranija.
     (Kako ko pa ja, 7. jul 2019 15:35)

    # Link komentara

  64. Federere moj, Vimbldon je tvoj.
    (kiza, 7. jul 2019 15:32)

    # Link komentara

  65. 131
    @ Ahmd
    Kakve veze ima S. Vilijams?! Pa ona je 10. na WTA listi, a naš Novak je em svetski br. 1, em aktuelni šampion Vimbldona. Nikako nisu u istoj ravni da bi se poredili vezano za teren br.1.
    (radica, 07. jul 2019 14:49)
    Ok..
    A kako onda gledaš na Australijanku Barli koja je takođe aktuelna šampionka i broj 1 a igra na terenu 2!!?
    Kakva je to logika,eto Englezi i Austrilijanci su dobri praktično isti narod da ne kažem nešto drugo.Generalno Englezi rade sta im volja njihov je turnir,a da li postoji pravde u ovom današnjem svijetu pa ne ali jbg idemo dalje.
     (Ahmd, 7. jul 2019 15:29)

    # Link komentara

  66. Uhhh kakvi komentari. Da se razumemo, centralni teren ima najvise mesta za gledaoce, organizatori gledaju ekonomsku racunicu... Veca je zainteresovanost za mec Nadala i Federera, tako da je i logicno da oni igraju na centralnom terenu.
    Novak je dobio najlaksi moguci zreb i ovo je bilo za ocekivati, da nece biti veliko interesovanje za njegove meceve.
    Inace Rafa i RF imaju mnogo vise najvijaca i dok oni igraju tenis uvek ce imati prednost centralnog terena na svim turnirima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zizu, 7. jul 2019 14:40)

    Inace karte za Centralni teren i teren br 1 su rasprodate pre pocetka turnira kao i na svim ostalim GSa
    Nemojte nam molim prodavati pamet /upitnu/ da bi ste opravdali postupak organizatora. Necuveno je do sada u modernom tenisu da branioc titule i No1 igra dva uzastopna meca na terenu koji nije Centralni.
    (znam da bot JUMKO pojma nema o tenisu, 7. jul 2019 15:26)

    # Link komentara

  67. Nolo se nije dovoljno duboko uvukao domacinu i zato teren br. 1. Federer i Nadal se ne uvlace domacinu i zato Centralni teren.
     (Nik Kirgios osvanuo u kafani, 7. jul 2019 15:20)

    # Link komentara

  68. Nadam se da se dzoker nije istrosio i da ce dostici federera i konors dzima. Idemooo Tasmanija ceka 16. gs noleee
     (Tasmania, 7. jul 2019 15:15)

    # Link komentara

  69. @ kukatilo Па тај "неатрактиван" је ПРВИ на АТР листи.Можда би ти волео да је
    атрактиван и да буде 21-ви.Неће да може.
    (артиљерац, 7. jul 2019 15:14)

    # Link komentara

  70. Fabio, care, nemaš zašta da se izvinjavaš. Samo si rekao istinu.
    (rastko, 7. jul 2019 15:13)

    # Link komentara

  71. @ Ahmd А шта је поштовани Гдин скрибоман хтео да каже својим коментаром?
    (артиљерац, 7. jul 2019 15:11)

    # Link komentara

  72. Pozdrav za sve moje ljude u Srbiji! Odo u pab na pivo, svratite... Pab se zove : Dva nula protiv Nola
    (Nik Kirijos sa sestrama Busar, 7. jul 2019 14:54)

    hahahaha dobar, dobar
    (deki, 7. jul 2019 15:10)

    # Link komentara

  73. Ako je tačno da svaki igrač mora bar jedan meč da odigea na terenu br. 1 kad će Nadala tamo da pošalju?
    Fedrer jeste igrao jedan meč a Nole eto već dva
    Idemooo Nole
    (Dejan, 7. jul 2019 14:28)

    Nadal je meč prvog kola protiv Sugite igrao na terenu 1
    (klm, 7. jul 2019 15:02)

    # Link komentara

  74. Pozdrav za sve moje ljude u Srbiji! Odo u pab na pivo, svratite... Pab se zove : Dva nula protiv Nola
     (Nik Kirijos sa sestrama Busar, 7. jul 2019 14:54)

    # Link komentara

  75. Novak uvek igra bar 2 meca na kecu sto je bruka organizatora, al to je sve ocekivano.
    Realno Nadal je trebalo na keca, a Novak na centralni.
    Dobra stvar je krov i sto pre Novaka igraju Serena i Halep koje ce da pociste Navaro i ovu, preko sveke mere izvikanu, klinku Gof, te ce Novak na teren vec u 5 sati i to pre Rodje.
     (Milojko, 7. jul 2019 14:53)

    # Link komentara

  76. @ Ahmd
    Kakve veze ima S. Vilijams?! Pa ona je 10. na WTA listi, a naš Novak je em svetski br. 1, em aktuelni šampion Vimbldona. Nikako nisu u istoj ravni da bi se poredili vezano za teren br.1.
    (radica, 7. jul 2019 14:49)

    # Link komentara

  77. Federerni jedan mec nije igrao na terenu broj 1.Neverovatmo sta rade ovi englezi.Ako ne ispadne ranije nece ni igrati.Kakva je to diskriminacija i povladjivanje jednom starcu
     (NY, 7. jul 2019 14:44)

    # Link komentara

  78. nije problem sto igra na terenu broj jedan vec zato sto igra vec drugi put tamo na istom turniru sto se nosiocu broj 1 nikad ne radi...osim naravno kad je Novak u pitanju !
     (dzoni, 7. jul 2019 14:44)

    # Link komentara

  79. Uhhh kakvi komentari. Da se razumemo, centralni teren ima najvise mesta za gledaoce, organizatori gledaju ekonomsku racunicu... Veca je zainteresovanost za mec Nadala i Federera, tako da je i logicno da oni igraju na centralnom terenu.
    Novak je dobio najlaksi moguci zreb i ovo je bilo za ocekivati, da nece biti veliko interesovanje za njegove meceve.
    Inace Rafa i RF imaju mnogo vise najvijaca i dok oni igraju tenis uvek ce imati prednost centralnog terena na svim turnirima.
     (Zizu, 7. jul 2019 14:40)

    # Link komentara

  80. Kad ćemo dobiti odgovor zašto "britanci" mrze Srbe a vole Švajcarce i Špance? Ko su vam ti "anglosaksonci", Englezi, "angloBritanci"? Odredite se jednom. Znam samo da je London u Engleskoj. Ne znam zašto bi jedan Englez morao da navija za prvog na listi a ne za tenisera koji je simbol Vimbldona?
    (Mister Smit, sa suprugom, 7. jul 2019 14:37)

    # Link komentara

  81. Šta znači manični na srpskom? 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jhon, 7. jul 2019 13:22) 

    Manicni je pridev od imenice manija, manija gonjenja.
     (Bodibond, 7. jul 2019 14:35)

    # Link komentara

  82. Svašta se ovde piše, nešto stoji a nešto ne. Većina igrača ( mislim na vrhunske ) neki od mečeva odigra i van centralnog terena i to je uobičajeno. Ipak, malo je neobično da branilac titule, broj jedan i prvi nosilac, polovinu odigranih mečeva igra na terenu broj 1??!! Dalje, iako je Novak otvorio turnir i njegova strana žreba igra dan ispred, on sutra zatvara program i vrlo lako dolazi do promene u nastupima za završne borbe i vremenu odmora. Atraktivnost ili bolje rečeno prodaja proizvoda pod nazivom Federer je neupitna. Otuda malo privilegija, ali to niti je prvi put niti je nešto protivno pravilima. U osnovi svega je profit a Federer donosi to. Na kraju, igrač koji odigra sedam mečeva bez poraza dobija pehar i slavu. Ja se nadam da će to biti Novak, e sad kojim putem nije presudno. A ni Novaku nije strano sve što se događa. Navikao je.
    (Konfučije, 7. jul 2019 14:30)

    # Link komentara

  83. Ako ćemo realno, što su uopšte gurali Rafin i Fedov meč u ponedeljak ? Oni su igrali dan kasnije i donji deo kostura je trebalo da nastupa u utorak. 

    Umesto da Novak i Barti, kao prvi igrači na svetu da igraju na Centralnom terenu, oni ubacuju domaću teniserku i dvojicu koji su trebali da igraju narednog dana.
    (mr čović i dr terzić, 07. jul 2019 13:47)
    E moj mr dr, vidi se koliko pratis tenis. U ponedeljak se igraju svi mecevi, jer je prethodni dan pauza.
     (Nexus, 7. jul 2019 14:30)

    # Link komentara

  84. Ako je tačno da svaki igrač mora bar jedan meč da odigea na terenu br. 1 kad će Nadala tamo da pošalju?
    Fedrer jeste igrao jedan meč a Nole eto već dva
    Idemooo Nole
    (Dejan, 7. jul 2019 14:28)

    # Link komentara

  85. Zurkolomac

    Bas, bas te nisu voleli u razredu?
     (naopako, 7. jul 2019 14:28)

    # Link komentara

  86. Šta znači manični na srpskom?
    (jhon, 7. jul 2019 13:22)

    Euforican, hiperaktivan...u negativnom smislu, lud.
    (Psihoanaliticar, 7. jul 2019 14:14)

    # Link komentara

  87. Nepoštovanje kao no1 i branilac trofeja trebalo je da ima prednost barem u odnosu na Nadala ako već ne i u odnosu na Federera ali kao što sam ranije pisao od ove godine postoji krov i na kecu pa barem neće biti prekida tako da nije strašno a šta god da pokušaju svakako će im biti uzalud Nole i ove godine uzima trofej.
     (Nebojša, 7. jul 2019 14:14)

    # Link komentara

  88. Njemu vise odgovara teren broj 1
    (Marsovac, 7. jul 2019 14:14)

    # Link komentara

  89. "Manični ponedeljak" bi na srpski jezik najbukvalnije mogao da se prevede kao "Stresni ponedeljak".
     (Jasna, 7. jul 2019 14:11)

    # Link komentara

  90. "Đoković ne mora da gleda u nebo, njegov meč svakako neće biti u problemu sa kišom koja je počela da pada u nedelju kasno uveče".
    Izveštaj napisan u nedelju u podne .
     (Sofronije, 7. jul 2019 14:06)

    # Link komentara

  91. Ma da je sreće ne bi on ni igrao nikako na centralnom ni on ni Rafa sve dok ne prestanu da tapkaju lopticu i da se prenemazu.Uz to Nole treba da nauči da izađe na mrežu i da smecuje.Dobro mogli bi ponekad na centralni kad igraju sa Federerom..Treba da se pokrene neka inicijativa da im se oduzmu titule i da se dodele Rodzeru i još pare da vrate i da se izvinu što su Srbe i Spance nalozili da su ovi dvojica bolji od njega.
    Hhhhhhh trebao sam ovako završiti komentar..Malo se salim ali ima tu istine.Kako god poznato je da ga Englezi ne simpatisu ali nema ovdje zavere i Serena igra na terenu jedan,a što neko reče šta reći tek za prošlogodisnju šampionku koja je na terenu 2 mislim..
     (Ahmd, 7. jul 2019 13:51)

    # Link komentara

  92. Šta znači manični na srpskom?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jhon, 7. jul 2019 13:22)


    Sta te briga kada je danas u modi engleski? A i srpski ne znaju kako treba...
    (ccc, 7. jul 2019 13:48)

    # Link komentara

  93. Ako ćemo realno, što su uopšte gurali Rafin i Fedov meč u ponedeljak ? Oni su igrali dan kasnije i donji deo kostura je trebalo da nastupa u utorak.

    Umesto da Novak i Barti, kao prvi igrači na svetu da igraju na Centralnom terenu, oni ubacuju domaću teniserku i dvojicu koji su trebali da igraju narednog dana.
    (mr čović i dr terzić, 7. jul 2019 13:47)

    # Link komentara

  94. Nije marketinški zanimljiv
    (Jose, 7. jul 2019 13:42)

    # Link komentara

  95. Kako god@ karte za 1/8 finala su odavno rasprodate.
    (sasa jokic, 7. jul 2019 13:41)

    # Link komentara

  96. Ešli Barti je prva na WTA listi pa igra na terenu br.2 i ne žali se i ne izmišlja teorije zavere.
     (dr janko, 7. jul 2019 13:41)

    # Link komentara

  97. Šta znači manični na srpskom?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jhon, 7. jul 2019 13:22)

    Ponovi pitanje još nekoliko puta i kazaće ti se samo.
    (Fx, 7. jul 2019 13:41)

    # Link komentara

  98. Miomir@ Rusi i Hrvati
    (sasa jokic, 7. jul 2019 13:39)

    # Link komentara

  99. Za sve koji se bune sto igra na terenu br1 20>18>15...
    (Kiza, 07. jul 2019 12:41)

    Za sve one koji se prave veći Englezi od njih samih...

    I Serena Vilijams sa 23 GS (od toga 7 Vimbldona) igra na ternu broj jedan: 23>20>18

    Serena i Novak u inat svima do titula.
    (Torrente, 7. jul 2019 13:36)

    # Link komentara

  100. Ja ne znam da li organizatori mogu da stave bilo kog igrača na bilo koji teren i da li se tu primenjuju neka nepisana pravila . Sve mi se čini da je tako , a u tom slučaju mogli su da stave Novaka i na teren pored parkinga , tako da sam ja zadovoljan sa terenom br.1 , ali da sam na Novakovom mestu zahtevao bih da se i finale igra na terenu br.1 , ako bi do njega došao .
    (Andrea Djani, 7. jul 2019 13:35)

    # Link komentara

  101. komentari su zaista previse obojeni mrznjom i nacionalizmom pritom bez ikakve potrebe. Jednostavno, nista od toga sto se pominje ne stoji, nikakve zavere protiv Novaka ili Srbije nemaju veze sa tim. U pitanju je cista ekonomija, prodaja ulaznica i to je to. Spanaca ima vise nego nas i bolje su platenzo pozicionirani i Nadal je veca zvezda globalno, pa sad vi saberite dva i dva. Da li je Novak bolji od Nadala, mozda, diskutabilno je... ali to ne utice na odluku o terenu a posebno nema veze da neko nama hoce namerno da se inati i sveti, mislim dokle vise sa tim jeftinim pricama? Zasto Novak ima lak zreb? Onda mrze i Federera i Nadala? Preteraste ga bre vise...
    (malo ovo preterivanje prelazi u izopacenost, 7. jul 2019 13:34)

    # Link komentara

  102. Konta je na Centralnom zato što je Britanka i samim time interesantnija publici i marketingu a iz istog razloga su na Centralnom i Nadal i Federer!
    Ako je Srbima Đoković najinteresantniji to ne znači da je i ostatku planete...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (joško, 7. jul 2019 13:09
    Josipe u pravu si i ja bih gledao radije Kecmanovica nego Mareja a pogotovo ne njegovog brata koji igra dubl.
    (MiodragCZ, 7. jul 2019 13:34)

    # Link komentara

  103. Pa i Serena Vilijams, koja je Amerikanka i najbolja teniserka svih vremena isto igra svoj mec na terenu 1 i to u popodnevnom terminu. Cisto kazem zbog teorija zavere.
    (drmr, 7. jul 2019 12:25)

    "Isti" problem imaju i Novak i Serena. Serena je crna, a Novak je Srbin, crnac medju belcima.
    (Eugen, 7. jul 2019 13:28)

    # Link komentara

  104. Trude se na sve nacine da ga iznerviraju i psihički poljuljaju. Počeli su hajkom od novinara. Ali ali ali zaboravili su da ga to još više ojacava i da je Nole STENA
    (ko je lud, 7. jul 2019 13:27)

    # Link komentara

  105. Kako ne razumete, pa Rafa i Rodzer imaju zvucnije protivnike, zasto bi stavili Umbera pre Beretenija koji ove sezone igra sjajno na travi i ubedjen sam da moze napraviti problem Federeru
     (tennisman, 7. jul 2019 13:25)

    # Link komentara

  106. Nolo nije mogao nikako na Centralni, jer su Fed i Rafa jos uvek na turniru, imaju teze protivnike, a mora da igra i njihova najbolja teniserka na centralnom.
    (RR, 7. jul 2019 13:22)

    # Link komentara

  107. Šta znači manični na srpskom?
     (jhon, 7. jul 2019 13:22)

    # Link komentara

  108. Bio je Federer na kecu u mecu drugog kola protiv Clarka. Medjutim, nije to sporno, nego je sporno kako prvi igrac sveta i proslogodisnji pobednik nema prednost u odnosu na Nadala, koji igra protiv totalno neatraktivnog protivnika...
    (Filip, 07. jul 2019 12:59)

    Zato sto je i sam neatraktivan
     (Kukatilo, 7. jul 2019 13:21)

    # Link komentara

  109. Đoković je najbolji sportista i teniser sveta, osvajač 4 Vimbldona i branilac titule a stavili ga da igra na terenu broj 1. Sva sreća pa je ovaj momak iz Francuske neiskusan, inače da je Novak imao jačeg protivnika bilo bi dosta problema. Znamo kako su ga izbacili pre par godina kad je igrao sa Kverijem. Zato još jače i sa više motiva Novače, razbij sve pred sobom!
    (srle, 7. jul 2019 13:19)

    # Link komentara

  110. @ Sinki - Ta Amerikanka igra takodje na terenu broj 1, pročitaj dobro tekst.
    (City Girl, 7. jul 2019 13:19)

    # Link komentara

  111. @laa
    Igrao je pretproslo kolo fed na kecu
     (juhi, 7. jul 2019 13:16)

    # Link komentara

  112. Dzaba uporno slanje srca
     (Cecina cerka, 7. jul 2019 13:14)

    # Link komentara

  113. Forza Fabio Fognini LA bomba
    (Spale, 7. jul 2019 13:13)

    # Link komentara

  114. nije Fonjini lud.
     (bunjuel, 7. jul 2019 13:13)

    # Link komentara

  115. Naravno Rodja uvek na centralnom terenu. It goes without saying!
    (komnen barjaktar, 7. jul 2019 13:11)

    # Link komentara

  116. laa
    Da gledas tenis znao bi, da je Federer igrao na terenu broj 1. Tako da ne moras da pitas milion puta. Ne znam kako do sada nisi ukapirao, da kada god bude pitanje ko ce igrati na Centralnom terenu, Novak ce uvek izvisiti. Osim toga, ovaj sto kao prednost navodi 4 titule, Federer ih ima 8, pa nije bas pozeljno da se titule navode kao razlog, ako vec branis Novaka.
    (Pa...., 7. jul 2019 13:11)

    # Link komentara

  117. e upravo zbog ovih smicalica licemjera pokvarenosti je Novak Đoković najbolji igrač ove igre od kad igra postoji.Prolaziti iznova kroz najgora psihička maltretiranja i ponižavanja daje na težini njegovog svakog osvojenog GSa.Doziveo sam i video tu odvratnost Pariza Njujorka Londona.... Boli to njih kao i ove naše komšije do psihijatrije.Zna to sve i Novak...Samo on zna kako se pametno i mudro boriti protiv istih....
     (Mirko Kojotovski, 7. jul 2019 13:10)

    # Link komentara

  118. Svi vi koji pisete "jedan od najboljih" "velika trojka" Novak Djokovic je TRECI TENISRE NA SVETU svih vremena i to je ogroman uspeh. Ali Nadal a pogotovo Federer su trofejniji od njega i to svi postuju sem nas u Srbiji. Sta bi bilo da neko kaze da je Emerson sa 12 GS isti kao Djokovic? Mi bi ga razapeli...
     (Milutin, 7. jul 2019 13:10)

    # Link komentara

  119. Konta je na Centralnom zato što je Britanka i samim time interesantnija publici i marketingu a iz istog razloga su na Centralnom i Nadal i Federer!
    Ako je Srbima Đoković najinteresantniji to ne znači da je i ostatku planete...
     (joško, 7. jul 2019 13:09)

    # Link komentara

  120. pomeni osim pomenute trojke najopasniji igraci koji su mogli uzeti wimbledon su se nalazili na strani zreba gde igra novak posebno opasan je bio kevin anderson koji konstantno dolazi do polufinala ili četvrtfinala drugi najopasniji je bio medvedev koji je srecom ispao jedini od stvarno opasnih ostao je verdasko i mozda gofan sa druge strane zreba bili su očajni igrači recimo kirios nikad nije znao igrati na travi i obično ispadao u prva 2.kola a Congu i nemogu svrstati u opasne igrače njegov nivo igre je spao na niske grane totalno amaterski igrač.sem nadala i federera nije bilo igraca koji bi mogli ugroziti nadala i federera pa če imati polufinalni klasik dok novaka pomeni čeka još verdasko ili gofan kome izgleda lezi igra na travi.
    (slaviša šmigič, 7. jul 2019 13:08)

    # Link komentara

  121. Kec je ok, ima krov, reflektore, i bolje uveče tamo nego kao Rafa po suncu na centralnom.
    (Student, 7. jul 2019 13:05)

    # Link komentara

  122. S obzirom kako je ovaj Beretini eksplodirao u poslednjih par mjeseci,nesto mi govori da ce Federer imati veliki problema u ovom mecu,mozda se desi i neko cudo...Nadal ce lako sa Souzom,dok ni Novak ne bi trebao da ima problema...Paznja na ovaj mec Federer-Beretini.
     (Sinke90, 7. jul 2019 13:04)

    # Link komentara

  123. Nema vecih neprijatelja Srbije od Engleza zapamtite braco!
    (Miomir, 7. jul 2019 13:04)

    # Link komentara

  124. Osvojice Djokovic Vimbldon lakse nego ikada
     (007, 7. jul 2019 13:02)

    # Link komentara

  125. Ja predlazem organizatorima da se i finale igra na terenu broj 1.

    Nek probaju i tako da mu naude, ne ide ovako, kako jadnici ne shvataju...
    (empiry strikes back, 7. jul 2019 13:02)

    # Link komentara

  126. Za sve koji se bune sto igra na terenu br1 20>18>15...
    (Kiza, 07. jul 2019 12:41)

    Federer je stariji 6 godina od Djokovica

    Kad se Federer penzionise i Djokovic igra jos 6 godina tad cemo bote da podvucemo crtu.
     (Cile, 7. jul 2019 13:02)

    # Link komentara

  127. Opet pitam, kad ce Federer na kecu?
    (laa, 07. jul 2019 12:35)

    Bio je Federer na kecu u mecu drugog kola protiv Clarka. Medjutim, nije to sporno, nego je sporno kako prvi igrac sveta i proslogodisnji pobednik nema prednost u odnosu na Nadala, koji igra protiv totalno neatraktivnog protivnika...
     (Filip, 7. jul 2019 12:59)

    # Link komentara

  128. Moramo shvatiti da Novaka nigde ne vole sem u Kini. Rodzer i Rafa su svuda rado vidjeni naročito Rodzer. Novak ne ume da prihvati poraz i cestita zato ga svi i guraju u stranu. Nisu to samo Englezi to je ceo svet. Realno sam je kriv za takav status. I to nema veze odakle je. Anu je obozava ceo svet. Englezi obozavaju Vidica Mitrovica Milivojevica jednostavno Novak je sam sebe upropastio.
     (Goran, 7. jul 2019 12:57)

    # Link komentara

  129. Novače dobri čoveče samo napred kao do sada dok ne pokoriš taj London!!!
    Srećno ti bilo u Ponedeljak!!!
     (Srb, 7. jul 2019 12:57)

    # Link komentara

  130. Idemo Nole! Novi Pazar čeka 16. GS.
     (Moamer, 7. jul 2019 12:56)

    # Link komentara

  131. Djokovic nema atraktivnog protivnika i zato je taj mec stavljen na teren broj 1.
    Nikada u tenisu nisu igrala tri tako velika imena istovremeno,treba i to reci,niko to nije ni ocekivao jer ranije su obicno bila dva dominantna igraca i dovoljan je bio centralni teren za oba meca.
    Ne znam sta je ovo,da li odsustvo kvalitetnih igraca u top 10 ili su ova trojica toliko bolja od ostalih pa zreb izgleda smesno.
    (Vlada91, 7. jul 2019 12:56)

    # Link komentara

  132. ne sekirajte se srbi bit će beretini novi srpski heroj
    (q, 7. jul 2019 12:54)

    # Link komentara

  133. Federer i treba da igra na centralnom jer je najpopularniji teniser i ima 8 Vimbldona. Čudno da đokovićevi navijači vide samo Federera na centralnom i sa njim ispiraju usta, a prave se da ne vide Nadala na centralnom i ni da ga spomenu npr "Zašto Nadal na centralnom, a ne Novak?". Samo im je Federer pred očima lol
    (klm, 7. jul 2019 12:53)

    # Link komentara

  134. Ljudi , sve je stvar popularnosti i koji meč proda više karata , meč Djokovica i ovog Francuza nažalost nije nešto atraktivan, to je sve ... Federer da igra sam opet bi rasprodao karte , jbg vole ga , valjda smo to već skapirali . Doće Djole na centralni kad je najpuniji i najskuplji ;)
    (kakogod, 7. jul 2019 12:52)

    # Link komentara

  135. deki@ Nije bitno sta oce publika, postoji tradicija i pravilo, a pravilo kaze da svaki teniser mora igrati bar jednom van centralnog. Pravila su jednaka za sve, a publika ce gledati sta god joj se ponudi, jer je bitno biti vidjen.
     (pribil, 7. jul 2019 12:52)

    # Link komentara

  136. oni nisu svesni da mu samo daju motiv sa ih sve pocisti kao kegle...
     (dare, 7. jul 2019 12:49)

    # Link komentara

  137. Motiv više.
     (djule, 7. jul 2019 12:48)

    # Link komentara

  138. Po kom to kriterijumu Federer i Nadal igraju na centralnom terenu? No dobro, ako je protiv nekoga trebalo da igra na Terenu 1, neka igra protiv ovoga. Sad bar ne mora da brine zbog kiše
    (Vlada, 7. jul 2019 12:47)

    # Link komentara

  139. Ja bih razumio da je meč Nadala koji je 2 igrač svijeta igra protiv Evansa, Britanac je i jbg meč na centralni, protiv Žoa Souse, koga to gospodo Englezi zanima? Idemo onda na meč Federera sa Beretinijem, slična stvar, ali eto Federera više vole. Dok 1 igrača svijeta i aktuelnog šampiona Wimbldona stavljaju na teren broj 1, nikakvog ali baš nikakvog smisla.
    (Bolje, 7. jul 2019 12:47)

    # Link komentara

  140. Zgazi ih i ponizi Nole sve do zadnjeg i na kraju svake pobede digni 3 prsta u vazduh.
    I kada budes uzeo pehar izvrsi i malu i veliku nuzdu u njega i ostavi ga na terenu za uspomenu smrdljivim englezima...
     (Zurkolomac, 7. jul 2019 12:47)

    # Link komentara

  141. Stvarno sramota! Stavili Nadala na centralni teren protiv Souze kojeg ce da razbije za sat vremena, a Novaka koji je broj 1 stavljaju na teren 1. Isto i Barti igra na terenu 2 kao prva teniserka. Organizatori treba da pokazu vise postovanja za Novaka i Barti.
    (Zheng, 7. jul 2019 12:46)

    # Link komentara

  142. Sta treba da kaze Esli Barti koja kao broj 1 i jedna sa najubedljivijom igrom ovde, igra na terenu 2?
    (Mali princ, 07. jul 2019 12:33)

    Djokovic je najbolji sportista i teniser sveta, osvajac 4 Vimbldona i branilac titule. Ali dobro ovako ce biti sladja titula.
     (Milosh, 7. jul 2019 12:44)

    # Link komentara

  143. Sreca sto je Nik Kirjos bio na drugoj strani zreba. Ispao bi Djokovic ( covek koji ne placa porez svojoj drzavi) u drugom kolu. Tuce ga brat Nik Kirjos kad god se sretnu.
    (BB, 7. jul 2019 12:44)

    # Link komentara

  144. Ccc
     (Sale, 7. jul 2019 12:43)

    # Link komentara

  145. Za sve koji se bune sto igra na terenu br1 20>18>15...
     (Kiza, 7. jul 2019 12:41)

    # Link komentara

  146. Vest napisana oko podneva:

    "...neće biti u problemu sa kišom koja je počela da pada u nedelju kasno uveče.".

    Kako u podne znate da je uveče tog istog dana padala kiša?!
     (Saša, 7. jul 2019 12:41)

    # Link komentara

  147. "Central kort"...zar je toliko trško prevesti na "Centralni teren" (?)

    Šta mu fali da igra na terenu broj 1, i Serena Vilijams koja ima 23 GS (7 Vimbldona) i 4 Olimpijska zlata igra na istom terenu kao i on. Publika hoće da gleda Federera i Nadala na centralnom.
    (deki, 7. jul 2019 12:39)

    # Link komentara

  148. Sta drugo ocekivati od odvratnih engleza!?
    (No1e GOAT!!!, 7. jul 2019 12:38)

    # Link komentara

  149. Od koga je nismo bolje sigurno mogli očekivati.
     (Dusan, 7. jul 2019 12:38)

    # Link komentara

  150. "I kao što se i očekivalo, organizatori su odlučili da najbolji teniser sveta ponovo bude izostavljen iz programa na Centralnom terenu."

    Sve je to mrznjom isplanirano u Vasingtonu i Briselu po nalogu anti-srbskog lobija protiv najvećeg SRBSKOG sina - Novaka Djokovica! A Englezi su samo sproveli u delo njihov plan. Ko se ne slaze samnom ili je Hrvat ili autosovinista! Napred Nole protiv zlog zapada koji posrce u svim sferama na "staklenim nogama"!
    (bred i anđelina, 7. jul 2019 12:37)

    # Link komentara

  151. Perfidna provokacija. Dva meca u nizu, najbolji teniser i prvi nosilac ne igra na centralnom terenu. Nole, "zgazi" ih sve, molim te.
    (no1e, 7. jul 2019 12:37)

    # Link komentara

  152. Opet pitam, kad ce Federer na kecu?
    (laa, 7. jul 2019 12:35)

    # Link komentara

  153. druga pesma kad I'ma krov,da je bilo tako uzeo bi i RG.
     (nikolaq, 7. jul 2019 12:35)

    # Link komentara

  154. Zbog cega opet na terenu 1?
     (anica, 7. jul 2019 12:34)

    # Link komentara

  155. Nema veze, navikao je. Kad dođe u polufinale i finale Central court ima da mu padne lagano, tako da je svejedno ko je protivnik. Osvaja Novak lakše nego prošle godine, čak i ako Rafa bude rival u finalu.
    (and1, 7. jul 2019 12:33)

    # Link komentara

  156. Svi mi kojo smo se setili brata Fonjinija :)
     (Fizio, 7. jul 2019 12:33)

    # Link komentara

  157. Sta treba da kaze Esli Barti koja kao broj 1 i jedna sa najubedljivijom igrom ovde, igra na terenu 2?
     (Mali princ, 7. jul 2019 12:33)

    # Link komentara

  158. Ocekivano!Bitno je da od cetvrtfinala igra na centralnom terenu.
     (dzigi, 7. jul 2019 12:32)

    # Link komentara

  159. Sramota
    (Fabio Fonjini, 7. jul 2019 12:32)

    # Link komentara

  160. Britanski smradovi na svaki način će nastojati da nam naude, moramo odoleti ! Zaboravljaju da je Đoković stvorio Mareja , dozvolivši mu prvi Gren slem i ostala finala koja je osvojio ! Čitaćemo memoare, jednog dana, sve će bam biti jasno !?
     (Boris Banović, 7. jul 2019 12:31)

    # Link komentara

  161. I naravno Novak kada je najvaznije ponovo na terenu 1, a Rodzer mora na centralnom kako bi se ispravila greska od prosle godine, da opet ne bi slucajno zbog prelaska na drugi teren jos jednom izbugio mec. I sta ako padne kisa sta cemo onda?
    (Tribislav, 7. jul 2019 12:31)

    # Link komentara

  162. Kakvo nepostovanje za svetskog broja 1 i branioca titule!
    Ako vec ne mogu da ''skinu'' dzemperka sa centralnog, zasto nisu stavili Novaka da igra u 14h umjesto Nadala?!
     (RG, 7. jul 2019 12:31)

    # Link komentara

  163. Najbolji teniser sveta, prvi nosilac turnira i prošlogodišnji pobednik, da ne igra 1/8 finala na centralnom terenu je sramota organizatora, a Novaku dodatna motivacija. U pravu je Fonjini, Boška Buhu im treba poslati.
     (Deratizator, 7. jul 2019 12:31)

    # Link komentara

  164. Da sna ko je br 1. i prvi nosilac turnira, i zvanični šampion...
    Motiv do neba.
     (dule, 7. jul 2019 12:30)

    # Link komentara

  165. Na ovim sitnim detaljima se vidi da i dalje cine sve da Novaku ne daju status kao Nadalu i Federeru.....Ova dvojica nemaju atraktivne protivnike,kao sto nema ni Novak....Ako je Novak svjetski broj 1,trebao bi samo jednom da igra na terenu broj 1,ostale bi trebao da igra na centralnom terenu...Ali nazalost,ta pravila se krse kada je Novak u pitanju.
     (Sinisa, 7. jul 2019 12:30)

    # Link komentara

  166. Ponovo favorizuju onu dvojicu, Nadal nije uzeo turnir 10 godina, Federer i nekako. Na sve nacine pokusavaju da ga skinu.
     (mirko, 7. jul 2019 12:29)

    # Link komentara

  167. Ako dođe do finala, valjda će mu ljigavi Englezi bar tada dozvoliti da igra na Centralnom
     (milke, 7. jul 2019 12:29)

    # Link komentara

  168. Da ga stave i na poslednji teren tj najmanji sj je ishod poznat.Da konacno zavrsi sa terenom br1,sam Novak je izjavio da se na centralnom osjeca komotnije i igra agresivnije.
    Francuz zavrsava svoj put 3-0 za Novaka za manje od 2h igre.
     (Kanidja PG, 7. jul 2019 12:28)

    # Link komentara

  169. Lepo ste napisali, ocekivano. Stare bagre Englezi. Stvarno sraman odnos, ali sta je tu je, jos jedan motiv vise ya Djovaka.
     (Djenka, 7. jul 2019 12:27)

    # Link komentara

  170. Simona Halep (+) Kori Gof (-)
    Ajde glasajte, ja kažem (-)
     (Mitar, 7. jul 2019 12:26)

    # Link komentara

  171. Petnestogodisnja teniserka igra 3 mec na centralnom terenu,nevjerovatno...Jedan od najboljih tenisera svih vremena igra 2 mec na terenu broj 1.I nikada mi nece biti jasno zasto 2 zenska meca moraju da igraju na centralnom terenu kada to ne zasluzuju.
     (Sinki, 7. jul 2019 12:26)

    # Link komentara

  172. Pa i Serena Vilijams, koja je Amerikanka i najbolja teniserka svih vremena isto igra svoj mec na terenu 1 i to u popodnevnom terminu. Cisto kazem zbog teorija zavere.
     (drmr, 7. jul 2019 12:25)

    # Link komentara