Sreda, 12.07.2017.

20:40

Nesvakidašnja polufinala, Federer već vidi osmi trofej

Iako nisu svi članovi 'velike četvorke' blistali, delovalo je da ćemo ipak gledati polufinalne duele između Đokovića i Federera, odnosno Nadala i Marija.

Izvor:

Nesvakidašnja polufinala, Federer veæ vidi osmi trofej IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

naravno

pre 6 godina

@Negativni

Dobar ti nick, odrazava "odlicno" stanje tvog uma. Za pocetak ja nisam rekao da je bolji ako ima tu jednu pobedu vise, sto je bilo vrlo korektno s' moje strane uzimajuci u obzir sta vi pojedini kompleksasi pisete ovde o Novaku, vec sam rekao da je u najmanju ruku izjednacen po kvalitetu tenisa ako za 12 godina ima H2H 23-22 sa Federerom. 8-9 meceva u jednom rivalstvu ne moze UVEK da pokaze pravu sliku stvari, jer ti mecevi mogu da se odigraju u nekom periodu od 2-3 godine kada su igraci u razlicitim fazama karijere.
U ovom slucaju, obojica su prosli dosta uspona i padova, igrali jedan s drugim kada su u losoj formi, dobroj formi, itd. Jednostavno receno igraju jedan protiv drugog kroz cele karijere a ne samo u jednom ogranicenom periodu koji je za nekoga mozda bio dobar a za drugog ne.

To sto ga je Novak dobijao kad je Federer imao preko 30 nema veze s' mozgom, zato sto kao prvo Federer igra mozda i tenis zivota bas sada posle 30e, jer je smanjio tezinu reketa i povecao glavu, unapredio bekhend itd. A drugo, dobijao je Federer njega dosta puta dok je Novak bio klinac i jos neformiran igrac, tako da je to mnogo veca prednost nego pobediti iskusnog igraca kakav je Federer u 32-33-oj godini. Danas je starosna granica znatno pomerena i vidimo da dosta igraca dostize maksimum bas oko 30e - Wawrinka najbolji primer.

Ajd budi mi dobar i nemoj mnogo da se zivcirac.Inace koliki sam poznavalac tenisa mozemo da proverimo na terenu a ne ovde na komentarima :). Poz

Negativni

pre 6 godina

(naravno, 13. jul 2017 14:05)

Izvini, a kako je uzorak od devet mečeva mali? Baš mi to i nije jasno. Al' si zato izračunao da je uzorak od jedne pobede viška u četrdesetak mečeva merodavan i to kad protivnik igra već šeat godina od kada je napunio trideset?
Ma, da, mnogo ti je jak uzorak. Evo, sada ti Novak ima trideset pa ne može ni da pridje polufinalima da se odmeri sa Federerom. A Federer je trideset napunio pre šest godina! I tebe nije sramota da pominješ taj uzorak!
Jak si mi ti poznavalac tenisa.

nnnn

pre 6 godina

@?
A sto ne pomenes npr. Federerovu 2013. i Nadalovu 2015. sezonu?
Nisu osvojili nijedan GS i Masters u tim sezonama, nisu igrali nijedno GS finale, gubili od anonimusa (Federer izgubio od tada 116. igraca na svetu Stakhovskog u 2. kolu Wimbldona, pa u 4. kolu US Opena od Robreda (?), Nadal izgubio od Browna u 2. kolu Wimbldona, Fonjini mu u 3. kolu US Opena sa 0-2 preokrenuo na 3-2, tukao ga ko vola u kupusu te sezone gde god je stigao).
A kad vec pominjes Nadala, on je u jednoj od svojih najboljih sezona (2013.) izgubio u prvom kolu Wimbldona od Darsisa sto se Djokovicu nije dogodilo u svojim dobrim sezonama gde je svaki GS stizao do zavrsnice. Kapiras?

gle koliki ti nos Pinokio

pre 6 godina

Zato sto se njima to nije desavalo u kontinuitetu, a Nolou se desava. Kapiras? Nadal osvoji RG pa ispadne od Rosola, ali onda ipak stigne do zavrsnice USO ili AO. Federeru se najredje desavalo da gubi od anonimusa, a i kada bi se desilo, vec na narednom GS bi popravio utisak. A Noloa maltretiraju na svakom turniru, Kveri, Istomin, Tim, Zverev, Kirijos...

(?, 13. jul 2017 13:31)

Koliko si ti ostrascen covek , da ne kazem neku grublju rec je prosto za nevericu.
Da li ti zaista mislis da svojim iskrivljenim cinjenicama mozes nekog da ubedis u to sto govoris kao da drugi ne prate ovaj sport ?
Kazes Novaka na svakom terenu maltretiraju Kveri, Istomin, Tim, Zverev, Kirijos....
Djokovic Tim H2H 5:1 Tim maltretira Novaka !? Tim ga je pobedio na RG ali si zaboravio da je samo par dana pre toga Novak oduvao Tima sa terena.
Djokovic Istomin 5:1 Istomin maltretira Novaka !?
Djokovic Kveri 8:2 Kveri maltretira Djokovica !?

Tvrdis Nadal i Federer izgube od anonimusa pa onda stignu do zavrsnice sledeceg turnira .Djokovic od anonimusa nikad nije ni izgubio , jos su tu na terenu.Kveri evo u polufinalu Vimbldona. Gde su ovi anonimusi koji pobedise i Nadala i Federera?
Pa zar Djokovic nije izgubio od Zvereva u finalu ? Je l' to nije sama zavrsnica nekog turnira , pametni?
Za Federera i Nadala su opravdanja povrede ali Djokovicu se u povrede ne veruje !?

naravno

pre 6 godina

Citam komentare o tome da je Nole bolji teniser od Federera jer vodi u medjusobnim mecevima... Jel to znaci da je Patrik Rafter bolji i od Noleta i od Federera posto sa obojicom ima pozitivan skor u medjusobnim duelima??
(xy, 13. jul 2017 09:06)

Da je odigrao sa njima preko 30,40 meceva, DA, znacilo bi. Na uzorku tolikog broja meceva jednostavno kvalitet uvek izlazi na videlo. Mozda se Novak ne sastaje mnogo sa Federerom i Nadalom sada kad mu ne ide, ali bile su ranije uloge i obrnute. Sve je to lepo izbalansirano i kada odigras protiv nekog 40,45 meceva kroz 12 godina i ipak vodis u medjusobnim duelima, shvatis da po kvalitetu igre si u najmanju ruku izjednacen sa tim protivnicima.
Tako da, Raftera i ti ostale H2H sa 2,3-8,9 odigranih meceva u par godina ne znace nista. Jednostavno suvise ti je mali uzorak i nije merodavan.

?

pre 6 godina

@nnnn
Zato sto se njima to nije desavalo u kontinuitetu, a Nolou se desava. Kapiras? Nadal osvoji RG pa ispadne od Rosola, ali onda ipak stigne do zavrsnice USO ili AO. Federeru se najredje desavalo da gubi od anonimusa, a i kada bi se desilo, vec na narednom GS bi popravio utisak. A Noloa maltretiraju na svakom turniru, Kveri, Istomin, Tim, Zverev, Kirijos...

nnnn

pre 6 godina

@?
Zasto ne napises od kojih su sve igraca Federer i Nadal gubili? Tu bi mogao da dodas citav niz osrednjih igraca koji su im skidali skalp i po tvojoj logici to ih ne cini teniskim velikanima. Jel ti sad jasno zasto tvoji "argumenti" nisu argumenti?

?

pre 6 godina

@kome si ti bitan?
Bio klinac jel? Pa vidis, nije. Kako Nadala nisu lemali? Nadal jos 2005 uzeo GS, od 2006 igrao finala WB, osvajao masterse... a Nolo? Cekao 2011 i slabljenje konkurencije.
Lemali ga gde su stigli! Safin ga oducio od tenisa, u ta dva meca Nolo ni set nije uspeo da osvoji. Narocito je zanimljiv WB 2008, Safin pred penzijom, odavno van forme, dosao na WB i ponizio Noloa koji je bio 3 na svetu. Kako bi ga tek unistio da je bio u punoj formi. Rodik ga ubijao u pojam, cak je vodio 5-2, pa Nolo malo popravio tomna zalasku Rodikove karijere. Gonzales ga ubijao svojim forhendima. Dakle, druga klasa tenisera od Noloa je bila za klasu bolja. Gubis raspravu jer nemas argumente, nije vazno kome sam ja bitan, nego koliko ti pojma nemas. Nolo propao, svi ga prevazisli, igra najbolji tenis u zivotu, a ne moze nista da osvoji.

?

pre 6 godina

@anica
Ja ti lepo kazem, zivot mi je savrsen, ne znam sto to tebe zanima uopste?
Siris mrznju na sve strane. Noloa su ugazili i Istomin, Kirijos, Tim, Berdih... ma ko god pozeli ugazi ga. Ja se ne smejem povredama, gde sam to napisao?
Za razliku od tebe koja si se sladila povredama Federera, slala ga u penziju, vredjala mu zenu, njega, uzivala. Hoces mozda dokaz? Procitaj sta si pisala na proslogodisnjem Vimbldonu, ili posle AO. Ti ne navijas, ti mrzis.

xy

pre 6 godina

Citam komentare o tome da je Nole bolji teniser od Federera jer vodi u medjusobnim mecevima... Jel to znaci da je Patrik Rafter bolji i od Noleta i od Federera posto sa obojicom ima pozitivan skor u medjusobnim duelima??

Djordje

pre 6 godina

Ja ne znam kako neko uopste ima obraza porediti Noloa i Fedeksa.
Alo bre rodjaci,19 i 12 se nikako ne mogu porediti,zdrav razum nalaze da je 19 mnogo,mnogo veci broj od 12 !!

nnnn

pre 6 godina

@RForever
Ne, ostace upamceno kod svih objektivnih ljudi koji su gledali tennis. Ove argumente mozes naci na jutjubu i to od strane ljudi sirom sveta, a ne samo iz Srbije.
Koliko god bio tehnicki bolji, toliko je i mentalno slabiji od njih i to se pokazalo na mnogo puts. Elegancija u igri mozda privlaci publiku, ali ne donosi pobede protiv ovih ultra defanzivaca.

Vrh i dno

pre 6 godina

Sta reci! U poslednjih godinu dana Federer se vratio - ako ne iz mrtvih, a ono iz penzije. To ne bi bilo moguce da se Djokovic nije sa samog vrha, kad je bio strah i trepet za sve, naprosto nepobediv, (dobrovoljno?) strmoglavio na dno, prepustajuci prvo mesto kukavnom Mariju, a sad verovatno privilegovanom Federeru. Koji ponovo moze da bude, ako vec mora, i broj jedan - ali je daleko od ondasnjeg Federera i daleko od Djokovica do pre godinu dana. Raznovrsnog namestanja sve vise, vrhunskog tenisa sve manje!

delboj

pre 6 godina

Hahahaha slabija konkurencija hahahahah.
Prvo - Marat Safin -igrac koji je jedini otvorenom igrom mogao da dobije Federera, mnogi bolji igrac od Mareja danas.
- Jevgenij Kafeljnikov, ruska haubica koji je mogao da dobije bilo koga tada kao sto bi i sada. - Davidjenko, ubitacan igrac koji se povukao sa pozitivnim skorom protiv jednog Nadala, - Giga Kuerten, prvi kralj sljake koji je bio prepreka za prva 2,3 Roland Garosa prije Nadalove dinastije. Lejton Hjuit, preteca atomske igra prije Nadala i Djokovica, - Nalbandian, jak kao bizon, Vavrinka tog doba. - Agasi i Sampras sa po 27 godina. - Rafter i Rodik mnogo ubitacniji serveri od ovih danasnjih...
Pa David Ferer nije mogao da udje u top 20 tada, a u ovom periodu, do prije godinu dvije nije se vadio sa 4,5,ili 6 mjesta.
Jedina razlika jeste su da su se sada Federeru pridodali i Nadal i Djokovic, pa imamo sveto trojstvo, sto nije bilo prije, svi ostali igraci su slabiji nego tada 2000-tih. A i Federer je osvojio 14 od svojih 18 GS od kad su Nadal i Novak na turu.
Nego Beridh i Kveri vjerujem, ce mu biti mnogo tezi protivnici nego sto bi to bili Djokovic i Marej da su prosli. Berdih je pukao, sjajno je odradio Tima. Dobio bi vjerovatno i Djokovica da je mec odigran do kraja. Bice jako tesko Rozeu. Nije lako dobiti takvog igraca koji je vec deceniju u vrhu 100 puta za redom. Jednom mora da naplati. Bice to mec na jednu loptu. A onda Kveri, bombarder koji zna da igra. To moze biti kolosalno, pogotovo na Vimbldonu.

?

pre 6 godina

@anica
Moj zivot je divan, hvala na interesovanju.
Moj pulen nije jos osvojio 19 GS, ja ne trcim pred rudu kao botovi. Ogroman je favorit jos od samog starta WB, ali jos nije osvojio.
Istrosila te silna mrznja koju si sirila prethodnih dana, ugasio te Berdih, sta ces.
Kakve liste, kakve gluposti, Nolo je u senci najveceg, to ti je cinjenica.
Ne vredi ti zloba, ti to ne mozes promeniti.

anica

pre 6 godina

Osoba koja je srecna i dobre duse ne pise kao ti, klasican primer frustriranog mozga. Pogledaj oko sebe, svuda je ljubav, i nauci da se napadom ne brani, daj mi konkretan odgovor? Cime sirim mrznju, sto hrabrim Novaka i zovem te na rucak, ja nisam kukavica da bezim, tu sam, Berdih ga nije razbio nije ugasio vec mu Nole predao, da li sam se smejala Federerovoj povredi? Gde si ti bio muskarcino zadnjih 5 godina kad je Nole dominirao? :-)Zasto? I porazi su sastavni deo sporta! Zelim ti svu srecu, svesna sam da je Federer uspesniji od Novaka, a ti se jos jednom zapitaj kakav ti je zivot.
Laku noc

kome si ti bitan?

pre 6 godina

@ ?

''Noloa su lemali i Rodik i Safin i Federer i Nadal''

Ti koji se toliko dicis svojim intelektom a potcenjivacki odnosis prema svim ostalim,(odraz kulture) ponasas se kao da si popio svu pamet ovog sveta(dokaz mnogobrojnih kompleksa) i sluzis se nekim navodnim argumentima poput ovog gore, sto ne kazes koliko su to puta Rodik i Safin lemali Novaka kad je H2H sa Rodikom 4:5 a sa Safinom igrao SAMO dva puta. Da ne pominjemo da je Rodik stariji 5, Safin 7 godina i da je Novak prakticno bio klinac. Kazes da su ga lemali i Federer i Nadal ali lemao je i on njih i to vise nego oni njega.
Sta si ti drugo nego jadni mali bot koji provodi vreme na ovom sajtu i komentarise uglavnom Novaka?
I na kraju , znas koliko je bitno sto ti Novaka ne svrstavas u teniske velikane kad ga tu svrstavaju upravo SVI TENISKI VELIKANI .

drago

pre 6 godina

Evo Federer postao veci Srbin od Djokovica. Mozda Federer slijep od zelje ne vidi dobro. Da gleda dobro vidio bi da je lani trebao izgubit od vjerovatnog protivnika u finalu Cilica. A taj Cilic ima GS i 3 polufinala, Berdych ima finale i jos 6 polufinala, Querrey je lani igrao 4-finale, svima je trava najbolja podloga, tako da ne vidim sta je nesvakidasnje da su oni u polufinalu.

Јованка Орлеанка

pre 6 godina

Не величајте више тог Федерера! Каријеру је направио побеђујући у финалима највећих турнира, играче попут Филипусиса, Родика, Гонзалеса, Багдатиса и сличне и освојио 12 гренд слемова пре првог Нолетовог трофеја у Аустралији. А након тога, у ери Надала и Ђоковића, само 6. Надал је освојио 15, а Ноле 12 титула! И о чему ми онда причамо?!

?

pre 6 godina

@Ivan
Obozavam te "hahahahahaha, hehehehe" i slicne postapalice. To mi pokazuje koliko si nervozan i nemocan. Pazi, Federer sa 30 igrao polufinala i finala GS, Nolo sa 30 slavi kada dodje nekako do cetvrtfinala i to pobedama nad Manarinom i slicnim legendama.
Noloa su lemali i Rodik i Safin i Federer i Nadal. Zamisli samo, Rodik igrao finala, covek (uz Safina i Hjuita) oterao u penziju Samprasa, ponizavao Noloa gde god je stigao, a Federeru nista nije mogao. Ali, realno gledajuci, to sto pises je dokaz za moju tvrdnju da Nolo nije teniski velikan. Ej, on nije mogao da dodje do GS finala onda kada su to mogli Bagdatis, Gonzales, Rodik.... I jos bio slabiji od svih njih, pa jos se pricaju price o tome kako ga je Safin razmontirao 2008 na VB :) A Rodik ga lemao gde je hteo. O tome sta su mu radili Karlovic, Melcer, Kolsrajber, Has da ne pricam. Has ga je tako nalupao na VB 2009 da je Nolo oca izbacio sa tribina od besa :) Pazi, 2009 Rodik igrao finale VB, a Noloa nalupao Has!
Ali, kada je Federer ostario i povredio se, Nadal se povredio, Rodik otisao u penziju, Safin takodje, Del Potro se povredio, Gonzales otisao u penziju, Soderling takodje... Nolo je poceo da osvaja. Znaci, tek kada je oslabila konkurencija.
PS: imas na netu onaj cuveni viner kroz noge, iza ledja, sa USO 2009, usput pogledaj i kako je radio na RG 2011!

milenko

pre 6 godina

Protiv skršenog Nadala i omatorelog Federera. I sa tim Rodikom ima negativan skor.
Trebalo bi da počneš da pratiš neki drugi sport.
(Negativni, 12. jul 2017 21:38)

Taj skršeni Nadal ima 10 RG, i 15 GS, a Rođa uskoro 19GS. Obojica imaju lošiji skor sa njim H2H

mate

pre 6 godina

Ivan

ako cemo tako- najveca legenda je ivo karlovic-ima pozitivan skor sa novakom, od 4 meca dobio ga ti puta. kakve veze ima jedna pobjeda vise novaka na federerom (g godina stariji) kad u svemu bitnom- grand slamovi, tjedni na broju jedan, vodi federer?

Bojan

pre 6 godina

(Ivan, 12. jul 2017 22:19)
druze, niko ne spori da je Nole veliki, a ti ovamo navodis kao da je Fed sve titule osvojio protiv Rodika, Filipusisa i Bagdatisa (koji uopste nisu losi), ne vidim da je veci uspeh Noleta da dobije na Vimbldonu 33godisnjeg Federera nego da Federer na tom istom Vimbldonu dobije Rodika u najboljim danima
i navodis 23 Noletove pobede kako da Federer nema nijednu nad njim. Skor je 23-22. E sad, problem sa h2h skorom kada poredis dva igraca je taj da zavisi od okolnosti. Nole da se ove godine sastajao sa Federerom, Fed bi ga namlatio kao vola u kupusu, kao sto bi Nole uradio Fedu prosle godine.
pored toga, tacno se vidi da je Federer do 2010 dominirao nad Novakom, covek je bio u najboljim danima, a Nole je ucio i napredova, skor je bio 13-6. Onda od 2011-16 Nole u punoj snazi protiv Federera u padu i skor j1 17-9. Znaci obojica su pobedjivala cesce kada su bila u odgovarajucim godinama, samo eto, bilo je par duela vise u Noletovoj eri nego u Federerovoj i dolazimo do tih 23-22 (realno je trebala biti jos jedna pobeda dodata Noletu na onom zavrsnom)

anica

pre 6 godina

Ispao ti Nolo, gotov je, ode u penziju uskoro, boli jel tako? Tvoj zivot sada gubi smisao? Strasno, nije ti lako. Da si bar dovoljno pismen, pa da napises bautobiografiju, predlozio bih naziv "Patnje malog bota". Ali nisi, pa ne mozes...
(?, 12. jul 2017 22:03)

Kakav je tvoj zivot? Pazi, tvoj pulen osvaja 19.slem a ti mozgas na koji nacin da ponizis jednog od najvecih tenisera u istoriji. Tvoj zivot odavno izgubi smisao kada pises neke nebuloze a uvek mozes da vidis Goat listu. Sto je najgore nije Novak prvi, ali ne opet ti nesto smeta. Ti ces nekome da pricas o kulturi i pismenost??? Svaka druga rec ti patnja, mrznja, zloba, placi...

Ivan

pre 6 godina

Da repliciram svima a naročito momčiću koji ni ne zna kako se zove pa meće znak pitanja umesto svog imena:

Bajo, veliki je Novak Đoković i to toliko veliki da se i hejteri redovno okupljaju oko njegovih mečeva i lupaju besmislice iz jada i nemoći. Ne može Federer da bude "omatoreo" kada gubi a "goat" kada pobeđuje, shvati to sinko! Naročito Federer ne može da bude "mator" 2008.godine kada ga je tada klinac Nole odučio od tenisa na Australijen Openu hehehe! A o US Openu 2011.god da i ne pričam, o onom Noletovom čudesnom riternu na Federerove dve meč lopte kada je utišao publiku a Federera mladog i zdravog kao i uvek nabio u mišju rupu da nije znao gde se nalazi! Eto to su te pobede Noletove koje Federer nikada nije imao, i koji je umesto toga redovno drao Rodika, Filipusisa, Bagdatisa i ostale hahahahaha!

?

pre 6 godina

@haha
Jesam, kupio sam 100+ racunara i telefona i sam sebi udaram pluseve, moze mi se!
Pazi, moras da naucis gde se stavljaju zarezi, to je prvi razred osnovne skole. Dalje, ne mozes napisati "Osnovna skola", nego treba "osnovna". Velikim pocetnim slovom se pise kada pises naziv konkretne skole. To ti je neka opsta pismenost, ali necu dalje, vidim da se ne razumes u to.
Mene tvoj intelekt impresionira. Zaista. Zamisljam intelektualni kapacitet nekoga ko veruje da je neko sa povredom koju ima vec godinu ( i vise) dana, osvojio Istburn bez izgubljenog seta i jos dosao do cetvrtfinala Vimbldona, opet bez izgubljenog seta? Zaista impresivan intelektualni kapacitet, ti si bas za posmatranje.
Ispao ti Nolo, gotov je, ode u penziju uskoro, boli jel tako? Tvoj zivot sada gubi smisao? Strasno, nije ti lako. Da si bar dovoljno pismen, pa da napises autobiografiju, predlozio bih naziv "Patnje malog bota". Ali nisi, pa ne mozes...

Ivan

pre 6 godina

Nnn,
Nnn,
To sto si rekao je tacno, ostace Federer upamcen kao neko ko je protiv najvecih rivala imao negativan skor, ali samo u Srbiji, kod ostrascenih fanova Djokovica koji tenis prate od pojave istog. Zna se po cemu se pamti teniser, po trofejima, burazeru. Osim toga, sve najbitnije rekorde u tenisu Federer drzi. Sinonim za elegantnu a ujedno i ultra ofanzivnu igru koja je odmor za oci. Najveca legenda ovog a.
(RForever, 12. jul 2017 22:31)

Sam si rekao da je Rođa najveća legenda, slažem se, zato mi Novakovi navijači još više imamo zadovoljstvo zbog silnih Noletovih pobeda nad Rođom i to je to. Što više Rodžer bude pravio uspehe to je veći i Novak jednostavno je! Pobediti najveću legendu ovog a u čak čak 23 mečeva od kojih su mnogi epski, eee to ne može svako, samo velikan! :-)

Đorđe

pre 6 godina

Naslov je pretenciozan. Niko ne garantuje Federeru titulu. Trenutno su ovo najbolja četvorica i tačka. Mari i Đoković su u strmoglavom padu formu i protiv ovakvog Federera ne bi imali nikakve šanse.
Sa druge strane Bedrih je žilav teniser, možda u najboljoj formi u poslednjih 7-8 godina.
Kveri je i ove godine, a i prošle na Vimbldonu izbacio broj 1. To nije slučajno. Ima ubitačan servis i zna da igra na travi.
Čilić je već osvajao GS, igra odlično ovaj turnir i nikome ne može biti lako sa njim. Danas odservirao preko 30 asova.
Da ne pominjem da Federer ima 36 godina.
Jeste favorit, jeste najbolji svih vremena, ali kao da ovde u Srbiji ljudi nastoje da omalovaže svaki njegov uspeh. Govorite o preostalim takmičarima, kao da su amateri sa ulice, pa svako može da ih dobije. Da je tako, ne bi dogurali do samog kraja.

RForever

pre 6 godina

Nnn,
To sto si rekao je tacno, ostace Federer upamcen kao neko ko je protiv najvecih rivala imao negativan skor, ali samo u Srbiji, kod ostrascenih fanova Djokovica koji tenis prate od pojave istog. Zna se po cemu se pamti teniser, po trofejima, burazeru. Osim toga, sve najbitnije rekorde u tenisu Federer drzi. Sinonim za elegantnu a ujedno i ultra ofanzivnu igru koja je odmor za oci. Najveca legenda ovog sporta.

snupi

pre 6 godina

@fantom

a zasto nazalost??? pa je li federer kriv sto ova trojica nisu dogurali do polufinala?? iako mislim i da su dosli ne bi imali velike sanse protiv ovakvog federera. zasto podcenjujes i omalovazavas uspeh federera??
coveka u 36-toj godini niko ne moze da pobedi. treba kritikovati ostalu trojicu ali nikako omalovazavati federerov uspeh

Ja

pre 6 godina

Pa samo vi i pametujtete zasto je koji ispao. Ako je ispao ima razlog toga bilo povreda ili los dan sta vec. To sto federer ima mogucnost da osvoji 8 gs i sto ih ima 7 vec nije nesto preko noci sto dode. Tako da prica lagani protivnici i sve ostalo ne pije i nadal ima 10 rg pa kad ce iko toliko vise osvojit.

?

pre 6 godina

@mate
Ma Cilic je gromada, nema sta. Prosle godine ga povredjeni Federer koji je igrao na jednoj nozi nalupao kao malo dete, ali Cilic je po tebi neka mentalna gromada. Sta je osvojio taj teniski velikan ove godine?

mate

pre 6 godina

Cilic ima sansu (ne veliku , ali ima)... Igra super, servira (Bjorkman je sredio glavu mu, Ivanisevic ga naucio servirat). Cilu karijeru je bio omalovazavan u Hrvatskoj, a osvojio us open covik, prosle godine nas skoro sam dovuka do finala davis cupa (igra stalno parove i 2 meca)- jos prosle godine ispustio 2-0 sa federerom-valjda ce sad biti vece srece...

mate

pre 6 godina

Ivan
znaci federer je kriv- jer ovi nisu stizali do finala? Onda ni Samprasu ne treba kontat pola- 2 puta dobio ivanisevica u finalu, jednom piolinea i raftera... Mislim- kakva je to logika? Jeli federer 2 putA ( tada mladog i u naponu snage) Nadala dobio u finalu? To nisi napiso?

nnnn

pre 6 godina

Osvojice on ovo i bice rekorer po broju GS titula, ali ostace upamceno da je imao negativan skor sa dvojicom glavnih rivala, da je morao da saceka da padnu u formi iz zdravstvennih ili bilo kojih drugih razloga da bi osvajao (Djokovic) ili da mu drugi dobiju meceve za njega da bi kompletirao sva 4 GS (Soderling protiv Nadala).
U svakom slucaju, najveci ali ne i najbolji :)

?

pre 6 godina

Prvo, Federer je i pre pocetka vazio za ubedljivo najveceg favorita za titulu. Danasnja igra to samo potvrdjuje. Drugo, niko ozbiljan nije ocekivao "veliki cetvorku" u polufinalu. Narocito ne Noloa i za njega je premija i ovo cetvrtfinale do kojeg je dosao samo zahvaljujuci neverovatnoj sreci. Nadalovo ispadanje od Milera jeste iznenadjenje, Marejevo od Kverija bas i nije.

Negativni

pre 6 godina

Da, nesumnjivo Federer će osvojiti svoj osmi rekordni Vimbldon, ali ostaje činjenica za sva vremena da je 5 od tih 8 osvajao protiv Rodika 3 puta, Filipusisa jednom i sada verovatno protiv Čilića! Dok je Nole sva svoja 3 Vimbldona osvajao protiv najvećih tenisera, jedan protiv Nadala i dva protiv Federera što ima veliku težinu! Jednostavno nije isto!
(Ivan, 12. jul 2017 20:58) # Link

Protiv skršenog Nadala i omatorelog Federera. I sa tim Rodikom ima negativan skor.
Trebalo bi da počneš da pratiš neki drugi sport.

Vlada91

pre 6 godina

Kveri je na travi odlican par godina unazad.Cilic je preprosle u 5 setova porazen od Novaka a prosle od Federera isto u 5,znaci kvalitet je neosporan.
Berdih je citav turnir odigrao jako dobro a i jedino veliko finale ima upravo ovde iz 2010.
Tako da nisu bas anonimusi u zavrsnici,Federer naravno favorit ali pitaju se i ostali momci.

?

pre 6 godina

@Ivan
Pa onda i Nolovi imaju manju tezinu. Dva osvojio protiv Federera, koji i nije nesto, nego osvajao protiv Rodika, a jedan protiv Nadala koji je od Federera gubio 2 puta.
Nego, kako to da Nolo nikada nije osvojio taj WB protiv Rodika, Safina, Bagdatisa?
Zanimljivo da Federer nikada nije osvajao WB protiv matoraca pred penzijom, dok Nolo jeste. Dakle, Nolova 3 vrede manje nego jedan Krajicekov.

Ivan NK

pre 6 godina

Polako, ne otpisujte olako ostalu trojicu...
Berdih je nadigrao Federera u Miami-u, imao mec lopte i ni samom Federeru nije jasno kako se izvukao.
Cilic je GS sampion, vec je dobijao RF, igra dobro, dobro servira (33 asa danas).
Ni Querry nije neko ko ne zna tenis, pogotovo na travi.

fantom

pre 6 godina

Nažalost, Federer je praktično osvojio novi slem. Berdih je slabašan i nema igru kojom bi parirao, Kveri ni u ludilu ne bi pobedio ako uđe u finale. Ostaje jedino Čilić, međutim, pokazao je prošle godine upravo u meču protiv Federera, da ipak nije za velika dela. Ovakav rasplet nije krivica ni Đokovića, ni Nadala, ni Mareja. Oni su godinama parirali Federeru, ali prosto neverovatno zvuči da danas ovi mlađi teniseri ne mogu ni par gemova da mu uzmu. Gde je taj Zverev, Kirjos, Tim, Ćorić, Kokinakis... Nijedan od njih nema harizmu. Kad se povuku ova četvorica velikana, onda će tek ljudi videti prazninu u muškom tenisu.

haha

pre 6 godina

@Narocito ne Noloa i za njega je premija i ovo cetvrtfinale do kojeg je dosao samo zahvaljujuci neverovatnoj sreci. Nadalovo ispadanje od Milera jeste iznenadjenje, Marejevo od Kverija bas i nije.
(?, 12. jul 2017 21:05)

Ti decko pod jedan da zavrsis Osnovnu skolu, da se opismenis i naucis da menjas imenice po padezima. Zalosno je citati komentare coveka koji umesto Noleta spominje nekakvog Noloa!?!?
A drugo jos vaznije, o kakvoj bre to sreci bulaznis ? Decko dosao do cetvrtfinala bez izgubljenog seta a prethodno osvojio Istburn isto bez izgubljenog seta i ti spominjes da je imao "neverovatnu srecu"? I das sam sebi 12 pluseva jer ko bi ti inace normalan dao plus na takav komentar?

Takvima je ipak najveca kazna sto moraju da zive u svojoj kozi, tako da te necu vise kaznjavati ovde ukazivajuci ti na to koliko si intelektualno ogranicen.

Ivan

pre 6 godina

Da, nesumnjivo Federer će osvojiti svoj osmi rekordni Vimbldon, ali ostaje činjenica za sva vremena da je 5 od tih 8 osvajao protiv Rodika 3 puta, Filipusisa jednom i sada verovatno protiv Čilića! Dok je Nole sva svoja 3 Vimbldona osvajao protiv najvećih tenisera, jedan protiv Nadala i dva protiv Federera što ima veliku težinu! Jednostavno nije isto!

Vlada91

pre 6 godina

Kveri je na travi odlican par godina unazad.Cilic je preprosle u 5 setova porazen od Novaka a prosle od Federera isto u 5,znaci kvalitet je neosporan.
Berdih je citav turnir odigrao jako dobro a i jedino veliko finale ima upravo ovde iz 2010.
Tako da nisu bas anonimusi u zavrsnici,Federer naravno favorit ali pitaju se i ostali momci.

haha

pre 6 godina

@Narocito ne Noloa i za njega je premija i ovo cetvrtfinale do kojeg je dosao samo zahvaljujuci neverovatnoj sreci. Nadalovo ispadanje od Milera jeste iznenadjenje, Marejevo od Kverija bas i nije.
(?, 12. jul 2017 21:05)

Ti decko pod jedan da zavrsis Osnovnu skolu, da se opismenis i naucis da menjas imenice po padezima. Zalosno je citati komentare coveka koji umesto Noleta spominje nekakvog Noloa!?!?
A drugo jos vaznije, o kakvoj bre to sreci bulaznis ? Decko dosao do cetvrtfinala bez izgubljenog seta a prethodno osvojio Istburn isto bez izgubljenog seta i ti spominjes da je imao "neverovatnu srecu"? I das sam sebi 12 pluseva jer ko bi ti inace normalan dao plus na takav komentar?

Takvima je ipak najveca kazna sto moraju da zive u svojoj kozi, tako da te necu vise kaznjavati ovde ukazivajuci ti na to koliko si intelektualno ogranicen.

?

pre 6 godina

Prvo, Federer je i pre pocetka vazio za ubedljivo najveceg favorita za titulu. Danasnja igra to samo potvrdjuje. Drugo, niko ozbiljan nije ocekivao "veliki cetvorku" u polufinalu. Narocito ne Noloa i za njega je premija i ovo cetvrtfinale do kojeg je dosao samo zahvaljujuci neverovatnoj sreci. Nadalovo ispadanje od Milera jeste iznenadjenje, Marejevo od Kverija bas i nije.

fantom

pre 6 godina

Nažalost, Federer je praktično osvojio novi slem. Berdih je slabašan i nema igru kojom bi parirao, Kveri ni u ludilu ne bi pobedio ako uđe u finale. Ostaje jedino Čilić, međutim, pokazao je prošle godine upravo u meču protiv Federera, da ipak nije za velika dela. Ovakav rasplet nije krivica ni Đokovića, ni Nadala, ni Mareja. Oni su godinama parirali Federeru, ali prosto neverovatno zvuči da danas ovi mlađi teniseri ne mogu ni par gemova da mu uzmu. Gde je taj Zverev, Kirjos, Tim, Ćorić, Kokinakis... Nijedan od njih nema harizmu. Kad se povuku ova četvorica velikana, onda će tek ljudi videti prazninu u muškom tenisu.

snupi

pre 6 godina

@fantom

a zasto nazalost??? pa je li federer kriv sto ova trojica nisu dogurali do polufinala?? iako mislim i da su dosli ne bi imali velike sanse protiv ovakvog federera. zasto podcenjujes i omalovazavas uspeh federera??
coveka u 36-toj godini niko ne moze da pobedi. treba kritikovati ostalu trojicu ali nikako omalovazavati federerov uspeh

RForever

pre 6 godina

Nnn,
To sto si rekao je tacno, ostace Federer upamcen kao neko ko je protiv najvecih rivala imao negativan skor, ali samo u Srbiji, kod ostrascenih fanova Djokovica koji tenis prate od pojave istog. Zna se po cemu se pamti teniser, po trofejima, burazeru. Osim toga, sve najbitnije rekorde u tenisu Federer drzi. Sinonim za elegantnu a ujedno i ultra ofanzivnu igru koja je odmor za oci. Najveca legenda ovog sporta.

Negativni

pre 6 godina

Da, nesumnjivo Federer će osvojiti svoj osmi rekordni Vimbldon, ali ostaje činjenica za sva vremena da je 5 od tih 8 osvajao protiv Rodika 3 puta, Filipusisa jednom i sada verovatno protiv Čilića! Dok je Nole sva svoja 3 Vimbldona osvajao protiv najvećih tenisera, jedan protiv Nadala i dva protiv Federera što ima veliku težinu! Jednostavno nije isto!
(Ivan, 12. jul 2017 20:58) # Link

Protiv skršenog Nadala i omatorelog Federera. I sa tim Rodikom ima negativan skor.
Trebalo bi da počneš da pratiš neki drugi sport.

Ivan NK

pre 6 godina

Polako, ne otpisujte olako ostalu trojicu...
Berdih je nadigrao Federera u Miami-u, imao mec lopte i ni samom Federeru nije jasno kako se izvukao.
Cilic je GS sampion, vec je dobijao RF, igra dobro, dobro servira (33 asa danas).
Ni Querry nije neko ko ne zna tenis, pogotovo na travi.

anica

pre 6 godina

Ispao ti Nolo, gotov je, ode u penziju uskoro, boli jel tako? Tvoj zivot sada gubi smisao? Strasno, nije ti lako. Da si bar dovoljno pismen, pa da napises bautobiografiju, predlozio bih naziv "Patnje malog bota". Ali nisi, pa ne mozes...
(?, 12. jul 2017 22:03)

Kakav je tvoj zivot? Pazi, tvoj pulen osvaja 19.slem a ti mozgas na koji nacin da ponizis jednog od najvecih tenisera u istoriji. Tvoj zivot odavno izgubi smisao kada pises neke nebuloze a uvek mozes da vidis Goat listu. Sto je najgore nije Novak prvi, ali ne opet ti nesto smeta. Ti ces nekome da pricas o kulturi i pismenost??? Svaka druga rec ti patnja, mrznja, zloba, placi...

Đorđe

pre 6 godina

Naslov je pretenciozan. Niko ne garantuje Federeru titulu. Trenutno su ovo najbolja četvorica i tačka. Mari i Đoković su u strmoglavom padu formu i protiv ovakvog Federera ne bi imali nikakve šanse.
Sa druge strane Bedrih je žilav teniser, možda u najboljoj formi u poslednjih 7-8 godina.
Kveri je i ove godine, a i prošle na Vimbldonu izbacio broj 1. To nije slučajno. Ima ubitačan servis i zna da igra na travi.
Čilić je već osvajao GS, igra odlično ovaj turnir i nikome ne može biti lako sa njim. Danas odservirao preko 30 asova.
Da ne pominjem da Federer ima 36 godina.
Jeste favorit, jeste najbolji svih vremena, ali kao da ovde u Srbiji ljudi nastoje da omalovaže svaki njegov uspeh. Govorite o preostalim takmičarima, kao da su amateri sa ulice, pa svako može da ih dobije. Da je tako, ne bi dogurali do samog kraja.

mate

pre 6 godina

Cilic ima sansu (ne veliku , ali ima)... Igra super, servira (Bjorkman je sredio glavu mu, Ivanisevic ga naucio servirat). Cilu karijeru je bio omalovazavan u Hrvatskoj, a osvojio us open covik, prosle godine nas skoro sam dovuka do finala davis cupa (igra stalno parove i 2 meca)- jos prosle godine ispustio 2-0 sa federerom-valjda ce sad biti vece srece...

mate

pre 6 godina

Ivan

ako cemo tako- najveca legenda je ivo karlovic-ima pozitivan skor sa novakom, od 4 meca dobio ga ti puta. kakve veze ima jedna pobjeda vise novaka na federerom (g godina stariji) kad u svemu bitnom- grand slamovi, tjedni na broju jedan, vodi federer?

?

pre 6 godina

@haha
Jesam, kupio sam 100+ racunara i telefona i sam sebi udaram pluseve, moze mi se!
Pazi, moras da naucis gde se stavljaju zarezi, to je prvi razred osnovne skole. Dalje, ne mozes napisati "Osnovna skola", nego treba "osnovna". Velikim pocetnim slovom se pise kada pises naziv konkretne skole. To ti je neka opsta pismenost, ali necu dalje, vidim da se ne razumes u to.
Mene tvoj intelekt impresionira. Zaista. Zamisljam intelektualni kapacitet nekoga ko veruje da je neko sa povredom koju ima vec godinu ( i vise) dana, osvojio Istburn bez izgubljenog seta i jos dosao do cetvrtfinala Vimbldona, opet bez izgubljenog seta? Zaista impresivan intelektualni kapacitet, ti si bas za posmatranje.
Ispao ti Nolo, gotov je, ode u penziju uskoro, boli jel tako? Tvoj zivot sada gubi smisao? Strasno, nije ti lako. Da si bar dovoljno pismen, pa da napises autobiografiju, predlozio bih naziv "Patnje malog bota". Ali nisi, pa ne mozes...

?

pre 6 godina

@Ivan
Obozavam te "hahahahahaha, hehehehe" i slicne postapalice. To mi pokazuje koliko si nervozan i nemocan. Pazi, Federer sa 30 igrao polufinala i finala GS, Nolo sa 30 slavi kada dodje nekako do cetvrtfinala i to pobedama nad Manarinom i slicnim legendama.
Noloa su lemali i Rodik i Safin i Federer i Nadal. Zamisli samo, Rodik igrao finala, covek (uz Safina i Hjuita) oterao u penziju Samprasa, ponizavao Noloa gde god je stigao, a Federeru nista nije mogao. Ali, realno gledajuci, to sto pises je dokaz za moju tvrdnju da Nolo nije teniski velikan. Ej, on nije mogao da dodje do GS finala onda kada su to mogli Bagdatis, Gonzales, Rodik.... I jos bio slabiji od svih njih, pa jos se pricaju price o tome kako ga je Safin razmontirao 2008 na VB :) A Rodik ga lemao gde je hteo. O tome sta su mu radili Karlovic, Melcer, Kolsrajber, Has da ne pricam. Has ga je tako nalupao na VB 2009 da je Nolo oca izbacio sa tribina od besa :) Pazi, 2009 Rodik igrao finale VB, a Noloa nalupao Has!
Ali, kada je Federer ostario i povredio se, Nadal se povredio, Rodik otisao u penziju, Safin takodje, Del Potro se povredio, Gonzales otisao u penziju, Soderling takodje... Nolo je poceo da osvaja. Znaci, tek kada je oslabila konkurencija.
PS: imas na netu onaj cuveni viner kroz noge, iza ledja, sa USO 2009, usput pogledaj i kako je radio na RG 2011!

mate

pre 6 godina

Ivan
znaci federer je kriv- jer ovi nisu stizali do finala? Onda ni Samprasu ne treba kontat pola- 2 puta dobio ivanisevica u finalu, jednom piolinea i raftera... Mislim- kakva je to logika? Jeli federer 2 putA ( tada mladog i u naponu snage) Nadala dobio u finalu? To nisi napiso?

Ivan

pre 6 godina

Da, nesumnjivo Federer će osvojiti svoj osmi rekordni Vimbldon, ali ostaje činjenica za sva vremena da je 5 od tih 8 osvajao protiv Rodika 3 puta, Filipusisa jednom i sada verovatno protiv Čilića! Dok je Nole sva svoja 3 Vimbldona osvajao protiv najvećih tenisera, jedan protiv Nadala i dva protiv Federera što ima veliku težinu! Jednostavno nije isto!

?

pre 6 godina

@Ivan
Pa onda i Nolovi imaju manju tezinu. Dva osvojio protiv Federera, koji i nije nesto, nego osvajao protiv Rodika, a jedan protiv Nadala koji je od Federera gubio 2 puta.
Nego, kako to da Nolo nikada nije osvojio taj WB protiv Rodika, Safina, Bagdatisa?
Zanimljivo da Federer nikada nije osvajao WB protiv matoraca pred penzijom, dok Nolo jeste. Dakle, Nolova 3 vrede manje nego jedan Krajicekov.

Bojan

pre 6 godina

(Ivan, 12. jul 2017 22:19)
druze, niko ne spori da je Nole veliki, a ti ovamo navodis kao da je Fed sve titule osvojio protiv Rodika, Filipusisa i Bagdatisa (koji uopste nisu losi), ne vidim da je veci uspeh Noleta da dobije na Vimbldonu 33godisnjeg Federera nego da Federer na tom istom Vimbldonu dobije Rodika u najboljim danima
i navodis 23 Noletove pobede kako da Federer nema nijednu nad njim. Skor je 23-22. E sad, problem sa h2h skorom kada poredis dva igraca je taj da zavisi od okolnosti. Nole da se ove godine sastajao sa Federerom, Fed bi ga namlatio kao vola u kupusu, kao sto bi Nole uradio Fedu prosle godine.
pored toga, tacno se vidi da je Federer do 2010 dominirao nad Novakom, covek je bio u najboljim danima, a Nole je ucio i napredova, skor je bio 13-6. Onda od 2011-16 Nole u punoj snazi protiv Federera u padu i skor j1 17-9. Znaci obojica su pobedjivala cesce kada su bila u odgovarajucim godinama, samo eto, bilo je par duela vise u Noletovoj eri nego u Federerovoj i dolazimo do tih 23-22 (realno je trebala biti jos jedna pobeda dodata Noletu na onom zavrsnom)

?

pre 6 godina

@anica
Moj zivot je divan, hvala na interesovanju.
Moj pulen nije jos osvojio 19 GS, ja ne trcim pred rudu kao botovi. Ogroman je favorit jos od samog starta WB, ali jos nije osvojio.
Istrosila te silna mrznja koju si sirila prethodnih dana, ugasio te Berdih, sta ces.
Kakve liste, kakve gluposti, Nolo je u senci najveceg, to ti je cinjenica.
Ne vredi ti zloba, ti to ne mozes promeniti.

Ja

pre 6 godina

Pa samo vi i pametujtete zasto je koji ispao. Ako je ispao ima razlog toga bilo povreda ili los dan sta vec. To sto federer ima mogucnost da osvoji 8 gs i sto ih ima 7 vec nije nesto preko noci sto dode. Tako da prica lagani protivnici i sve ostalo ne pije i nadal ima 10 rg pa kad ce iko toliko vise osvojit.

?

pre 6 godina

@mate
Ma Cilic je gromada, nema sta. Prosle godine ga povredjeni Federer koji je igrao na jednoj nozi nalupao kao malo dete, ali Cilic je po tebi neka mentalna gromada. Sta je osvojio taj teniski velikan ove godine?

drago

pre 6 godina

Evo Federer postao veci Srbin od Djokovica. Mozda Federer slijep od zelje ne vidi dobro. Da gleda dobro vidio bi da je lani trebao izgubit od vjerovatnog protivnika u finalu Cilica. A taj Cilic ima GS i 3 polufinala, Berdych ima finale i jos 6 polufinala, Querrey je lani igrao 4-finale, svima je trava najbolja podloga, tako da ne vidim sta je nesvakidasnje da su oni u polufinalu.

xy

pre 6 godina

Citam komentare o tome da je Nole bolji teniser od Federera jer vodi u medjusobnim mecevima... Jel to znaci da je Patrik Rafter bolji i od Noleta i od Federera posto sa obojicom ima pozitivan skor u medjusobnim duelima??

Djordje

pre 6 godina

Ja ne znam kako neko uopste ima obraza porediti Noloa i Fedeksa.
Alo bre rodjaci,19 i 12 se nikako ne mogu porediti,zdrav razum nalaze da je 19 mnogo,mnogo veci broj od 12 !!

Ivan

pre 6 godina

Da repliciram svima a naročito momčiću koji ni ne zna kako se zove pa meće znak pitanja umesto svog imena:

Bajo, veliki je Novak Đoković i to toliko veliki da se i hejteri redovno okupljaju oko njegovih mečeva i lupaju besmislice iz jada i nemoći. Ne može Federer da bude "omatoreo" kada gubi a "goat" kada pobeđuje, shvati to sinko! Naročito Federer ne može da bude "mator" 2008.godine kada ga je tada klinac Nole odučio od tenisa na Australijen Openu hehehe! A o US Openu 2011.god da i ne pričam, o onom Noletovom čudesnom riternu na Federerove dve meč lopte kada je utišao publiku a Federera mladog i zdravog kao i uvek nabio u mišju rupu da nije znao gde se nalazi! Eto to su te pobede Noletove koje Federer nikada nije imao, i koji je umesto toga redovno drao Rodika, Filipusisa, Bagdatisa i ostale hahahahaha!

nnnn

pre 6 godina

Osvojice on ovo i bice rekorer po broju GS titula, ali ostace upamceno da je imao negativan skor sa dvojicom glavnih rivala, da je morao da saceka da padnu u formi iz zdravstvennih ili bilo kojih drugih razloga da bi osvajao (Djokovic) ili da mu drugi dobiju meceve za njega da bi kompletirao sva 4 GS (Soderling protiv Nadala).
U svakom slucaju, najveci ali ne i najbolji :)

milenko

pre 6 godina

Protiv skršenog Nadala i omatorelog Federera. I sa tim Rodikom ima negativan skor.
Trebalo bi da počneš da pratiš neki drugi sport.
(Negativni, 12. jul 2017 21:38)

Taj skršeni Nadal ima 10 RG, i 15 GS, a Rođa uskoro 19GS. Obojica imaju lošiji skor sa njim H2H

Јованка Орлеанка

pre 6 godina

Не величајте више тог Федерера! Каријеру је направио побеђујући у финалима највећих турнира, играче попут Филипусиса, Родика, Гонзалеса, Багдатиса и сличне и освојио 12 гренд слемова пре првог Нолетовог трофеја у Аустралији. А након тога, у ери Надала и Ђоковића, само 6. Надал је освојио 15, а Ноле 12 титула! И о чему ми онда причамо?!

?

pre 6 godina

@kome si ti bitan?
Bio klinac jel? Pa vidis, nije. Kako Nadala nisu lemali? Nadal jos 2005 uzeo GS, od 2006 igrao finala WB, osvajao masterse... a Nolo? Cekao 2011 i slabljenje konkurencije.
Lemali ga gde su stigli! Safin ga oducio od tenisa, u ta dva meca Nolo ni set nije uspeo da osvoji. Narocito je zanimljiv WB 2008, Safin pred penzijom, odavno van forme, dosao na WB i ponizio Noloa koji je bio 3 na svetu. Kako bi ga tek unistio da je bio u punoj formi. Rodik ga ubijao u pojam, cak je vodio 5-2, pa Nolo malo popravio tomna zalasku Rodikove karijere. Gonzales ga ubijao svojim forhendima. Dakle, druga klasa tenisera od Noloa je bila za klasu bolja. Gubis raspravu jer nemas argumente, nije vazno kome sam ja bitan, nego koliko ti pojma nemas. Nolo propao, svi ga prevazisli, igra najbolji tenis u zivotu, a ne moze nista da osvoji.

anica

pre 6 godina

Osoba koja je srecna i dobre duse ne pise kao ti, klasican primer frustriranog mozga. Pogledaj oko sebe, svuda je ljubav, i nauci da se napadom ne brani, daj mi konkretan odgovor? Cime sirim mrznju, sto hrabrim Novaka i zovem te na rucak, ja nisam kukavica da bezim, tu sam, Berdih ga nije razbio nije ugasio vec mu Nole predao, da li sam se smejala Federerovoj povredi? Gde si ti bio muskarcino zadnjih 5 godina kad je Nole dominirao? :-)Zasto? I porazi su sastavni deo sporta! Zelim ti svu srecu, svesna sam da je Federer uspesniji od Novaka, a ti se jos jednom zapitaj kakav ti je zivot.
Laku noc

delboj

pre 6 godina

Hahahaha slabija konkurencija hahahahah.
Prvo - Marat Safin -igrac koji je jedini otvorenom igrom mogao da dobije Federera, mnogi bolji igrac od Mareja danas.
- Jevgenij Kafeljnikov, ruska haubica koji je mogao da dobije bilo koga tada kao sto bi i sada. - Davidjenko, ubitacan igrac koji se povukao sa pozitivnim skorom protiv jednog Nadala, - Giga Kuerten, prvi kralj sljake koji je bio prepreka za prva 2,3 Roland Garosa prije Nadalove dinastije. Lejton Hjuit, preteca atomske igra prije Nadala i Djokovica, - Nalbandian, jak kao bizon, Vavrinka tog doba. - Agasi i Sampras sa po 27 godina. - Rafter i Rodik mnogo ubitacniji serveri od ovih danasnjih...
Pa David Ferer nije mogao da udje u top 20 tada, a u ovom periodu, do prije godinu dvije nije se vadio sa 4,5,ili 6 mjesta.
Jedina razlika jeste su da su se sada Federeru pridodali i Nadal i Djokovic, pa imamo sveto trojstvo, sto nije bilo prije, svi ostali igraci su slabiji nego tada 2000-tih. A i Federer je osvojio 14 od svojih 18 GS od kad su Nadal i Novak na turu.
Nego Beridh i Kveri vjerujem, ce mu biti mnogo tezi protivnici nego sto bi to bili Djokovic i Marej da su prosli. Berdih je pukao, sjajno je odradio Tima. Dobio bi vjerovatno i Djokovica da je mec odigran do kraja. Bice jako tesko Rozeu. Nije lako dobiti takvog igraca koji je vec deceniju u vrhu 100 puta za redom. Jednom mora da naplati. Bice to mec na jednu loptu. A onda Kveri, bombarder koji zna da igra. To moze biti kolosalno, pogotovo na Vimbldonu.

Ivan

pre 6 godina

Nnn,
Nnn,
To sto si rekao je tacno, ostace Federer upamcen kao neko ko je protiv najvecih rivala imao negativan skor, ali samo u Srbiji, kod ostrascenih fanova Djokovica koji tenis prate od pojave istog. Zna se po cemu se pamti teniser, po trofejima, burazeru. Osim toga, sve najbitnije rekorde u tenisu Federer drzi. Sinonim za elegantnu a ujedno i ultra ofanzivnu igru koja je odmor za oci. Najveca legenda ovog a.
(RForever, 12. jul 2017 22:31)

Sam si rekao da je Rođa najveća legenda, slažem se, zato mi Novakovi navijači još više imamo zadovoljstvo zbog silnih Noletovih pobeda nad Rođom i to je to. Što više Rodžer bude pravio uspehe to je veći i Novak jednostavno je! Pobediti najveću legendu ovog a u čak čak 23 mečeva od kojih su mnogi epski, eee to ne može svako, samo velikan! :-)

?

pre 6 godina

@anica
Ja ti lepo kazem, zivot mi je savrsen, ne znam sto to tebe zanima uopste?
Siris mrznju na sve strane. Noloa su ugazili i Istomin, Kirijos, Tim, Berdih... ma ko god pozeli ugazi ga. Ja se ne smejem povredama, gde sam to napisao?
Za razliku od tebe koja si se sladila povredama Federera, slala ga u penziju, vredjala mu zenu, njega, uzivala. Hoces mozda dokaz? Procitaj sta si pisala na proslogodisnjem Vimbldonu, ili posle AO. Ti ne navijas, ti mrzis.

naravno

pre 6 godina

Citam komentare o tome da je Nole bolji teniser od Federera jer vodi u medjusobnim mecevima... Jel to znaci da je Patrik Rafter bolji i od Noleta i od Federera posto sa obojicom ima pozitivan skor u medjusobnim duelima??
(xy, 13. jul 2017 09:06)

Da je odigrao sa njima preko 30,40 meceva, DA, znacilo bi. Na uzorku tolikog broja meceva jednostavno kvalitet uvek izlazi na videlo. Mozda se Novak ne sastaje mnogo sa Federerom i Nadalom sada kad mu ne ide, ali bile su ranije uloge i obrnute. Sve je to lepo izbalansirano i kada odigras protiv nekog 40,45 meceva kroz 12 godina i ipak vodis u medjusobnim duelima, shvatis da po kvalitetu igre si u najmanju ruku izjednacen sa tim protivnicima.
Tako da, Raftera i ti ostale H2H sa 2,3-8,9 odigranih meceva u par godina ne znace nista. Jednostavno suvise ti je mali uzorak i nije merodavan.

kome si ti bitan?

pre 6 godina

@ ?

''Noloa su lemali i Rodik i Safin i Federer i Nadal''

Ti koji se toliko dicis svojim intelektom a potcenjivacki odnosis prema svim ostalim,(odraz kulture) ponasas se kao da si popio svu pamet ovog sveta(dokaz mnogobrojnih kompleksa) i sluzis se nekim navodnim argumentima poput ovog gore, sto ne kazes koliko su to puta Rodik i Safin lemali Novaka kad je H2H sa Rodikom 4:5 a sa Safinom igrao SAMO dva puta. Da ne pominjemo da je Rodik stariji 5, Safin 7 godina i da je Novak prakticno bio klinac. Kazes da su ga lemali i Federer i Nadal ali lemao je i on njih i to vise nego oni njega.
Sta si ti drugo nego jadni mali bot koji provodi vreme na ovom sajtu i komentarise uglavnom Novaka?
I na kraju , znas koliko je bitno sto ti Novaka ne svrstavas u teniske velikane kad ga tu svrstavaju upravo SVI TENISKI VELIKANI .

naravno

pre 6 godina

@Negativni

Dobar ti nick, odrazava "odlicno" stanje tvog uma. Za pocetak ja nisam rekao da je bolji ako ima tu jednu pobedu vise, sto je bilo vrlo korektno s' moje strane uzimajuci u obzir sta vi pojedini kompleksasi pisete ovde o Novaku, vec sam rekao da je u najmanju ruku izjednacen po kvalitetu tenisa ako za 12 godina ima H2H 23-22 sa Federerom. 8-9 meceva u jednom rivalstvu ne moze UVEK da pokaze pravu sliku stvari, jer ti mecevi mogu da se odigraju u nekom periodu od 2-3 godine kada su igraci u razlicitim fazama karijere.
U ovom slucaju, obojica su prosli dosta uspona i padova, igrali jedan s drugim kada su u losoj formi, dobroj formi, itd. Jednostavno receno igraju jedan protiv drugog kroz cele karijere a ne samo u jednom ogranicenom periodu koji je za nekoga mozda bio dobar a za drugog ne.

To sto ga je Novak dobijao kad je Federer imao preko 30 nema veze s' mozgom, zato sto kao prvo Federer igra mozda i tenis zivota bas sada posle 30e, jer je smanjio tezinu reketa i povecao glavu, unapredio bekhend itd. A drugo, dobijao je Federer njega dosta puta dok je Novak bio klinac i jos neformiran igrac, tako da je to mnogo veca prednost nego pobediti iskusnog igraca kakav je Federer u 32-33-oj godini. Danas je starosna granica znatno pomerena i vidimo da dosta igraca dostize maksimum bas oko 30e - Wawrinka najbolji primer.

Ajd budi mi dobar i nemoj mnogo da se zivcirac.Inace koliki sam poznavalac tenisa mozemo da proverimo na terenu a ne ovde na komentarima :). Poz

Negativni

pre 6 godina

(naravno, 13. jul 2017 14:05)

Izvini, a kako je uzorak od devet mečeva mali? Baš mi to i nije jasno. Al' si zato izračunao da je uzorak od jedne pobede viška u četrdesetak mečeva merodavan i to kad protivnik igra već šeat godina od kada je napunio trideset?
Ma, da, mnogo ti je jak uzorak. Evo, sada ti Novak ima trideset pa ne može ni da pridje polufinalima da se odmeri sa Federerom. A Federer je trideset napunio pre šest godina! I tebe nije sramota da pominješ taj uzorak!
Jak si mi ti poznavalac tenisa.

Vrh i dno

pre 6 godina

Sta reci! U poslednjih godinu dana Federer se vratio - ako ne iz mrtvih, a ono iz penzije. To ne bi bilo moguce da se Djokovic nije sa samog vrha, kad je bio strah i trepet za sve, naprosto nepobediv, (dobrovoljno?) strmoglavio na dno, prepustajuci prvo mesto kukavnom Mariju, a sad verovatno privilegovanom Federeru. Koji ponovo moze da bude, ako vec mora, i broj jedan - ali je daleko od ondasnjeg Federera i daleko od Djokovica do pre godinu dana. Raznovrsnog namestanja sve vise, vrhunskog tenisa sve manje!

nnnn

pre 6 godina

@RForever
Ne, ostace upamceno kod svih objektivnih ljudi koji su gledali tennis. Ove argumente mozes naci na jutjubu i to od strane ljudi sirom sveta, a ne samo iz Srbije.
Koliko god bio tehnicki bolji, toliko je i mentalno slabiji od njih i to se pokazalo na mnogo puts. Elegancija u igri mozda privlaci publiku, ali ne donosi pobede protiv ovih ultra defanzivaca.

?

pre 6 godina

@nnnn
Zato sto se njima to nije desavalo u kontinuitetu, a Nolou se desava. Kapiras? Nadal osvoji RG pa ispadne od Rosola, ali onda ipak stigne do zavrsnice USO ili AO. Federeru se najredje desavalo da gubi od anonimusa, a i kada bi se desilo, vec na narednom GS bi popravio utisak. A Noloa maltretiraju na svakom turniru, Kveri, Istomin, Tim, Zverev, Kirijos...

gle koliki ti nos Pinokio

pre 6 godina

Zato sto se njima to nije desavalo u kontinuitetu, a Nolou se desava. Kapiras? Nadal osvoji RG pa ispadne od Rosola, ali onda ipak stigne do zavrsnice USO ili AO. Federeru se najredje desavalo da gubi od anonimusa, a i kada bi se desilo, vec na narednom GS bi popravio utisak. A Noloa maltretiraju na svakom turniru, Kveri, Istomin, Tim, Zverev, Kirijos...

(?, 13. jul 2017 13:31)

Koliko si ti ostrascen covek , da ne kazem neku grublju rec je prosto za nevericu.
Da li ti zaista mislis da svojim iskrivljenim cinjenicama mozes nekog da ubedis u to sto govoris kao da drugi ne prate ovaj sport ?
Kazes Novaka na svakom terenu maltretiraju Kveri, Istomin, Tim, Zverev, Kirijos....
Djokovic Tim H2H 5:1 Tim maltretira Novaka !? Tim ga je pobedio na RG ali si zaboravio da je samo par dana pre toga Novak oduvao Tima sa terena.
Djokovic Istomin 5:1 Istomin maltretira Novaka !?
Djokovic Kveri 8:2 Kveri maltretira Djokovica !?

Tvrdis Nadal i Federer izgube od anonimusa pa onda stignu do zavrsnice sledeceg turnira .Djokovic od anonimusa nikad nije ni izgubio , jos su tu na terenu.Kveri evo u polufinalu Vimbldona. Gde su ovi anonimusi koji pobedise i Nadala i Federera?
Pa zar Djokovic nije izgubio od Zvereva u finalu ? Je l' to nije sama zavrsnica nekog turnira , pametni?
Za Federera i Nadala su opravdanja povrede ali Djokovicu se u povrede ne veruje !?

nnnn

pre 6 godina

@?
A sto ne pomenes npr. Federerovu 2013. i Nadalovu 2015. sezonu?
Nisu osvojili nijedan GS i Masters u tim sezonama, nisu igrali nijedno GS finale, gubili od anonimusa (Federer izgubio od tada 116. igraca na svetu Stakhovskog u 2. kolu Wimbldona, pa u 4. kolu US Opena od Robreda (?), Nadal izgubio od Browna u 2. kolu Wimbldona, Fonjini mu u 3. kolu US Opena sa 0-2 preokrenuo na 3-2, tukao ga ko vola u kupusu te sezone gde god je stigao).
A kad vec pominjes Nadala, on je u jednoj od svojih najboljih sezona (2013.) izgubio u prvom kolu Wimbldona od Darsisa sto se Djokovicu nije dogodilo u svojim dobrim sezonama gde je svaki GS stizao do zavrsnice. Kapiras?

nnnn

pre 6 godina

@?
Zasto ne napises od kojih su sve igraca Federer i Nadal gubili? Tu bi mogao da dodas citav niz osrednjih igraca koji su im skidali skalp i po tvojoj logici to ih ne cini teniskim velikanima. Jel ti sad jasno zasto tvoji "argumenti" nisu argumenti?

Ivan

pre 6 godina

Da, nesumnjivo Federer će osvojiti svoj osmi rekordni Vimbldon, ali ostaje činjenica za sva vremena da je 5 od tih 8 osvajao protiv Rodika 3 puta, Filipusisa jednom i sada verovatno protiv Čilića! Dok je Nole sva svoja 3 Vimbldona osvajao protiv najvećih tenisera, jedan protiv Nadala i dva protiv Federera što ima veliku težinu! Jednostavno nije isto!

?

pre 6 godina

@haha
Jesam, kupio sam 100+ racunara i telefona i sam sebi udaram pluseve, moze mi se!
Pazi, moras da naucis gde se stavljaju zarezi, to je prvi razred osnovne skole. Dalje, ne mozes napisati "Osnovna skola", nego treba "osnovna". Velikim pocetnim slovom se pise kada pises naziv konkretne skole. To ti je neka opsta pismenost, ali necu dalje, vidim da se ne razumes u to.
Mene tvoj intelekt impresionira. Zaista. Zamisljam intelektualni kapacitet nekoga ko veruje da je neko sa povredom koju ima vec godinu ( i vise) dana, osvojio Istburn bez izgubljenog seta i jos dosao do cetvrtfinala Vimbldona, opet bez izgubljenog seta? Zaista impresivan intelektualni kapacitet, ti si bas za posmatranje.
Ispao ti Nolo, gotov je, ode u penziju uskoro, boli jel tako? Tvoj zivot sada gubi smisao? Strasno, nije ti lako. Da si bar dovoljno pismen, pa da napises autobiografiju, predlozio bih naziv "Patnje malog bota". Ali nisi, pa ne mozes...

Negativni

pre 6 godina

Da, nesumnjivo Federer će osvojiti svoj osmi rekordni Vimbldon, ali ostaje činjenica za sva vremena da je 5 od tih 8 osvajao protiv Rodika 3 puta, Filipusisa jednom i sada verovatno protiv Čilića! Dok je Nole sva svoja 3 Vimbldona osvajao protiv najvećih tenisera, jedan protiv Nadala i dva protiv Federera što ima veliku težinu! Jednostavno nije isto!
(Ivan, 12. jul 2017 20:58) # Link

Protiv skršenog Nadala i omatorelog Federera. I sa tim Rodikom ima negativan skor.
Trebalo bi da počneš da pratiš neki drugi sport.

nnnn

pre 6 godina

Osvojice on ovo i bice rekorer po broju GS titula, ali ostace upamceno da je imao negativan skor sa dvojicom glavnih rivala, da je morao da saceka da padnu u formi iz zdravstvennih ili bilo kojih drugih razloga da bi osvajao (Djokovic) ili da mu drugi dobiju meceve za njega da bi kompletirao sva 4 GS (Soderling protiv Nadala).
U svakom slucaju, najveci ali ne i najbolji :)

Јованка Орлеанка

pre 6 godina

Не величајте више тог Федерера! Каријеру је направио побеђујући у финалима највећих турнира, играче попут Филипусиса, Родика, Гонзалеса, Багдатиса и сличне и освојио 12 гренд слемова пре првог Нолетовог трофеја у Аустралији. А након тога, у ери Надала и Ђоковића, само 6. Надал је освојио 15, а Ноле 12 титула! И о чему ми онда причамо?!

Ivan

pre 6 godina

Da repliciram svima a naročito momčiću koji ni ne zna kako se zove pa meće znak pitanja umesto svog imena:

Bajo, veliki je Novak Đoković i to toliko veliki da se i hejteri redovno okupljaju oko njegovih mečeva i lupaju besmislice iz jada i nemoći. Ne može Federer da bude "omatoreo" kada gubi a "goat" kada pobeđuje, shvati to sinko! Naročito Federer ne može da bude "mator" 2008.godine kada ga je tada klinac Nole odučio od tenisa na Australijen Openu hehehe! A o US Openu 2011.god da i ne pričam, o onom Noletovom čudesnom riternu na Federerove dve meč lopte kada je utišao publiku a Federera mladog i zdravog kao i uvek nabio u mišju rupu da nije znao gde se nalazi! Eto to su te pobede Noletove koje Federer nikada nije imao, i koji je umesto toga redovno drao Rodika, Filipusisa, Bagdatisa i ostale hahahahaha!

?

pre 6 godina

Prvo, Federer je i pre pocetka vazio za ubedljivo najveceg favorita za titulu. Danasnja igra to samo potvrdjuje. Drugo, niko ozbiljan nije ocekivao "veliki cetvorku" u polufinalu. Narocito ne Noloa i za njega je premija i ovo cetvrtfinale do kojeg je dosao samo zahvaljujuci neverovatnoj sreci. Nadalovo ispadanje od Milera jeste iznenadjenje, Marejevo od Kverija bas i nije.

?

pre 6 godina

@anica
Moj zivot je divan, hvala na interesovanju.
Moj pulen nije jos osvojio 19 GS, ja ne trcim pred rudu kao botovi. Ogroman je favorit jos od samog starta WB, ali jos nije osvojio.
Istrosila te silna mrznja koju si sirila prethodnih dana, ugasio te Berdih, sta ces.
Kakve liste, kakve gluposti, Nolo je u senci najveceg, to ti je cinjenica.
Ne vredi ti zloba, ti to ne mozes promeniti.

?

pre 6 godina

@Ivan
Obozavam te "hahahahahaha, hehehehe" i slicne postapalice. To mi pokazuje koliko si nervozan i nemocan. Pazi, Federer sa 30 igrao polufinala i finala GS, Nolo sa 30 slavi kada dodje nekako do cetvrtfinala i to pobedama nad Manarinom i slicnim legendama.
Noloa su lemali i Rodik i Safin i Federer i Nadal. Zamisli samo, Rodik igrao finala, covek (uz Safina i Hjuita) oterao u penziju Samprasa, ponizavao Noloa gde god je stigao, a Federeru nista nije mogao. Ali, realno gledajuci, to sto pises je dokaz za moju tvrdnju da Nolo nije teniski velikan. Ej, on nije mogao da dodje do GS finala onda kada su to mogli Bagdatis, Gonzales, Rodik.... I jos bio slabiji od svih njih, pa jos se pricaju price o tome kako ga je Safin razmontirao 2008 na VB :) A Rodik ga lemao gde je hteo. O tome sta su mu radili Karlovic, Melcer, Kolsrajber, Has da ne pricam. Has ga je tako nalupao na VB 2009 da je Nolo oca izbacio sa tribina od besa :) Pazi, 2009 Rodik igrao finale VB, a Noloa nalupao Has!
Ali, kada je Federer ostario i povredio se, Nadal se povredio, Rodik otisao u penziju, Safin takodje, Del Potro se povredio, Gonzales otisao u penziju, Soderling takodje... Nolo je poceo da osvaja. Znaci, tek kada je oslabila konkurencija.
PS: imas na netu onaj cuveni viner kroz noge, iza ledja, sa USO 2009, usput pogledaj i kako je radio na RG 2011!

?

pre 6 godina

@mate
Ma Cilic je gromada, nema sta. Prosle godine ga povredjeni Federer koji je igrao na jednoj nozi nalupao kao malo dete, ali Cilic je po tebi neka mentalna gromada. Sta je osvojio taj teniski velikan ove godine?

?

pre 6 godina

@Ivan
Pa onda i Nolovi imaju manju tezinu. Dva osvojio protiv Federera, koji i nije nesto, nego osvajao protiv Rodika, a jedan protiv Nadala koji je od Federera gubio 2 puta.
Nego, kako to da Nolo nikada nije osvojio taj WB protiv Rodika, Safina, Bagdatisa?
Zanimljivo da Federer nikada nije osvajao WB protiv matoraca pred penzijom, dok Nolo jeste. Dakle, Nolova 3 vrede manje nego jedan Krajicekov.

?

pre 6 godina

@kome si ti bitan?
Bio klinac jel? Pa vidis, nije. Kako Nadala nisu lemali? Nadal jos 2005 uzeo GS, od 2006 igrao finala WB, osvajao masterse... a Nolo? Cekao 2011 i slabljenje konkurencije.
Lemali ga gde su stigli! Safin ga oducio od tenisa, u ta dva meca Nolo ni set nije uspeo da osvoji. Narocito je zanimljiv WB 2008, Safin pred penzijom, odavno van forme, dosao na WB i ponizio Noloa koji je bio 3 na svetu. Kako bi ga tek unistio da je bio u punoj formi. Rodik ga ubijao u pojam, cak je vodio 5-2, pa Nolo malo popravio tomna zalasku Rodikove karijere. Gonzales ga ubijao svojim forhendima. Dakle, druga klasa tenisera od Noloa je bila za klasu bolja. Gubis raspravu jer nemas argumente, nije vazno kome sam ja bitan, nego koliko ti pojma nemas. Nolo propao, svi ga prevazisli, igra najbolji tenis u zivotu, a ne moze nista da osvoji.

?

pre 6 godina

@anica
Ja ti lepo kazem, zivot mi je savrsen, ne znam sto to tebe zanima uopste?
Siris mrznju na sve strane. Noloa su ugazili i Istomin, Kirijos, Tim, Berdih... ma ko god pozeli ugazi ga. Ja se ne smejem povredama, gde sam to napisao?
Za razliku od tebe koja si se sladila povredama Federera, slala ga u penziju, vredjala mu zenu, njega, uzivala. Hoces mozda dokaz? Procitaj sta si pisala na proslogodisnjem Vimbldonu, ili posle AO. Ti ne navijas, ti mrzis.

haha

pre 6 godina

@Narocito ne Noloa i za njega je premija i ovo cetvrtfinale do kojeg je dosao samo zahvaljujuci neverovatnoj sreci. Nadalovo ispadanje od Milera jeste iznenadjenje, Marejevo od Kverija bas i nije.
(?, 12. jul 2017 21:05)

Ti decko pod jedan da zavrsis Osnovnu skolu, da se opismenis i naucis da menjas imenice po padezima. Zalosno je citati komentare coveka koji umesto Noleta spominje nekakvog Noloa!?!?
A drugo jos vaznije, o kakvoj bre to sreci bulaznis ? Decko dosao do cetvrtfinala bez izgubljenog seta a prethodno osvojio Istburn isto bez izgubljenog seta i ti spominjes da je imao "neverovatnu srecu"? I das sam sebi 12 pluseva jer ko bi ti inace normalan dao plus na takav komentar?

Takvima je ipak najveca kazna sto moraju da zive u svojoj kozi, tako da te necu vise kaznjavati ovde ukazivajuci ti na to koliko si intelektualno ogranicen.

Ivan

pre 6 godina

Nnn,
Nnn,
To sto si rekao je tacno, ostace Federer upamcen kao neko ko je protiv najvecih rivala imao negativan skor, ali samo u Srbiji, kod ostrascenih fanova Djokovica koji tenis prate od pojave istog. Zna se po cemu se pamti teniser, po trofejima, burazeru. Osim toga, sve najbitnije rekorde u tenisu Federer drzi. Sinonim za elegantnu a ujedno i ultra ofanzivnu igru koja je odmor za oci. Najveca legenda ovog a.
(RForever, 12. jul 2017 22:31)

Sam si rekao da je Rođa najveća legenda, slažem se, zato mi Novakovi navijači još više imamo zadovoljstvo zbog silnih Noletovih pobeda nad Rođom i to je to. Što više Rodžer bude pravio uspehe to je veći i Novak jednostavno je! Pobediti najveću legendu ovog a u čak čak 23 mečeva od kojih su mnogi epski, eee to ne može svako, samo velikan! :-)

anica

pre 6 godina

Ispao ti Nolo, gotov je, ode u penziju uskoro, boli jel tako? Tvoj zivot sada gubi smisao? Strasno, nije ti lako. Da si bar dovoljno pismen, pa da napises bautobiografiju, predlozio bih naziv "Patnje malog bota". Ali nisi, pa ne mozes...
(?, 12. jul 2017 22:03)

Kakav je tvoj zivot? Pazi, tvoj pulen osvaja 19.slem a ti mozgas na koji nacin da ponizis jednog od najvecih tenisera u istoriji. Tvoj zivot odavno izgubi smisao kada pises neke nebuloze a uvek mozes da vidis Goat listu. Sto je najgore nije Novak prvi, ali ne opet ti nesto smeta. Ti ces nekome da pricas o kulturi i pismenost??? Svaka druga rec ti patnja, mrznja, zloba, placi...

Vrh i dno

pre 6 godina

Sta reci! U poslednjih godinu dana Federer se vratio - ako ne iz mrtvih, a ono iz penzije. To ne bi bilo moguce da se Djokovic nije sa samog vrha, kad je bio strah i trepet za sve, naprosto nepobediv, (dobrovoljno?) strmoglavio na dno, prepustajuci prvo mesto kukavnom Mariju, a sad verovatno privilegovanom Federeru. Koji ponovo moze da bude, ako vec mora, i broj jedan - ali je daleko od ondasnjeg Federera i daleko od Djokovica do pre godinu dana. Raznovrsnog namestanja sve vise, vrhunskog tenisa sve manje!

milenko

pre 6 godina

Protiv skršenog Nadala i omatorelog Federera. I sa tim Rodikom ima negativan skor.
Trebalo bi da počneš da pratiš neki drugi sport.
(Negativni, 12. jul 2017 21:38)

Taj skršeni Nadal ima 10 RG, i 15 GS, a Rođa uskoro 19GS. Obojica imaju lošiji skor sa njim H2H

Ivan NK

pre 6 godina

Polako, ne otpisujte olako ostalu trojicu...
Berdih je nadigrao Federera u Miami-u, imao mec lopte i ni samom Federeru nije jasno kako se izvukao.
Cilic je GS sampion, vec je dobijao RF, igra dobro, dobro servira (33 asa danas).
Ni Querry nije neko ko ne zna tenis, pogotovo na travi.

fantom

pre 6 godina

Nažalost, Federer je praktično osvojio novi slem. Berdih je slabašan i nema igru kojom bi parirao, Kveri ni u ludilu ne bi pobedio ako uđe u finale. Ostaje jedino Čilić, međutim, pokazao je prošle godine upravo u meču protiv Federera, da ipak nije za velika dela. Ovakav rasplet nije krivica ni Đokovića, ni Nadala, ni Mareja. Oni su godinama parirali Federeru, ali prosto neverovatno zvuči da danas ovi mlađi teniseri ne mogu ni par gemova da mu uzmu. Gde je taj Zverev, Kirjos, Tim, Ćorić, Kokinakis... Nijedan od njih nema harizmu. Kad se povuku ova četvorica velikana, onda će tek ljudi videti prazninu u muškom tenisu.

mate

pre 6 godina

Cilic ima sansu (ne veliku , ali ima)... Igra super, servira (Bjorkman je sredio glavu mu, Ivanisevic ga naucio servirat). Cilu karijeru je bio omalovazavan u Hrvatskoj, a osvojio us open covik, prosle godine nas skoro sam dovuka do finala davis cupa (igra stalno parove i 2 meca)- jos prosle godine ispustio 2-0 sa federerom-valjda ce sad biti vece srece...

Negativni

pre 6 godina

(naravno, 13. jul 2017 14:05)

Izvini, a kako je uzorak od devet mečeva mali? Baš mi to i nije jasno. Al' si zato izračunao da je uzorak od jedne pobede viška u četrdesetak mečeva merodavan i to kad protivnik igra već šeat godina od kada je napunio trideset?
Ma, da, mnogo ti je jak uzorak. Evo, sada ti Novak ima trideset pa ne može ni da pridje polufinalima da se odmeri sa Federerom. A Federer je trideset napunio pre šest godina! I tebe nije sramota da pominješ taj uzorak!
Jak si mi ti poznavalac tenisa.

nnnn

pre 6 godina

@RForever
Ne, ostace upamceno kod svih objektivnih ljudi koji su gledali tennis. Ove argumente mozes naci na jutjubu i to od strane ljudi sirom sveta, a ne samo iz Srbije.
Koliko god bio tehnicki bolji, toliko je i mentalno slabiji od njih i to se pokazalo na mnogo puts. Elegancija u igri mozda privlaci publiku, ali ne donosi pobede protiv ovih ultra defanzivaca.

RForever

pre 6 godina

Nnn,
To sto si rekao je tacno, ostace Federer upamcen kao neko ko je protiv najvecih rivala imao negativan skor, ali samo u Srbiji, kod ostrascenih fanova Djokovica koji tenis prate od pojave istog. Zna se po cemu se pamti teniser, po trofejima, burazeru. Osim toga, sve najbitnije rekorde u tenisu Federer drzi. Sinonim za elegantnu a ujedno i ultra ofanzivnu igru koja je odmor za oci. Najveca legenda ovog sporta.

mate

pre 6 godina

Ivan

ako cemo tako- najveca legenda je ivo karlovic-ima pozitivan skor sa novakom, od 4 meca dobio ga ti puta. kakve veze ima jedna pobjeda vise novaka na federerom (g godina stariji) kad u svemu bitnom- grand slamovi, tjedni na broju jedan, vodi federer?

naravno

pre 6 godina

Citam komentare o tome da je Nole bolji teniser od Federera jer vodi u medjusobnim mecevima... Jel to znaci da je Patrik Rafter bolji i od Noleta i od Federera posto sa obojicom ima pozitivan skor u medjusobnim duelima??
(xy, 13. jul 2017 09:06)

Da je odigrao sa njima preko 30,40 meceva, DA, znacilo bi. Na uzorku tolikog broja meceva jednostavno kvalitet uvek izlazi na videlo. Mozda se Novak ne sastaje mnogo sa Federerom i Nadalom sada kad mu ne ide, ali bile su ranije uloge i obrnute. Sve je to lepo izbalansirano i kada odigras protiv nekog 40,45 meceva kroz 12 godina i ipak vodis u medjusobnim duelima, shvatis da po kvalitetu igre si u najmanju ruku izjednacen sa tim protivnicima.
Tako da, Raftera i ti ostale H2H sa 2,3-8,9 odigranih meceva u par godina ne znace nista. Jednostavno suvise ti je mali uzorak i nije merodavan.

kome si ti bitan?

pre 6 godina

@ ?

''Noloa su lemali i Rodik i Safin i Federer i Nadal''

Ti koji se toliko dicis svojim intelektom a potcenjivacki odnosis prema svim ostalim,(odraz kulture) ponasas se kao da si popio svu pamet ovog sveta(dokaz mnogobrojnih kompleksa) i sluzis se nekim navodnim argumentima poput ovog gore, sto ne kazes koliko su to puta Rodik i Safin lemali Novaka kad je H2H sa Rodikom 4:5 a sa Safinom igrao SAMO dva puta. Da ne pominjemo da je Rodik stariji 5, Safin 7 godina i da je Novak prakticno bio klinac. Kazes da su ga lemali i Federer i Nadal ali lemao je i on njih i to vise nego oni njega.
Sta si ti drugo nego jadni mali bot koji provodi vreme na ovom sajtu i komentarise uglavnom Novaka?
I na kraju , znas koliko je bitno sto ti Novaka ne svrstavas u teniske velikane kad ga tu svrstavaju upravo SVI TENISKI VELIKANI .

Djordje

pre 6 godina

Ja ne znam kako neko uopste ima obraza porediti Noloa i Fedeksa.
Alo bre rodjaci,19 i 12 se nikako ne mogu porediti,zdrav razum nalaze da je 19 mnogo,mnogo veci broj od 12 !!

snupi

pre 6 godina

@fantom

a zasto nazalost??? pa je li federer kriv sto ova trojica nisu dogurali do polufinala?? iako mislim i da su dosli ne bi imali velike sanse protiv ovakvog federera. zasto podcenjujes i omalovazavas uspeh federera??
coveka u 36-toj godini niko ne moze da pobedi. treba kritikovati ostalu trojicu ali nikako omalovazavati federerov uspeh

anica

pre 6 godina

Osoba koja je srecna i dobre duse ne pise kao ti, klasican primer frustriranog mozga. Pogledaj oko sebe, svuda je ljubav, i nauci da se napadom ne brani, daj mi konkretan odgovor? Cime sirim mrznju, sto hrabrim Novaka i zovem te na rucak, ja nisam kukavica da bezim, tu sam, Berdih ga nije razbio nije ugasio vec mu Nole predao, da li sam se smejala Federerovoj povredi? Gde si ti bio muskarcino zadnjih 5 godina kad je Nole dominirao? :-)Zasto? I porazi su sastavni deo sporta! Zelim ti svu srecu, svesna sam da je Federer uspesniji od Novaka, a ti se jos jednom zapitaj kakav ti je zivot.
Laku noc

xy

pre 6 godina

Citam komentare o tome da je Nole bolji teniser od Federera jer vodi u medjusobnim mecevima... Jel to znaci da je Patrik Rafter bolji i od Noleta i od Federera posto sa obojicom ima pozitivan skor u medjusobnim duelima??

nnnn

pre 6 godina

@?
Zasto ne napises od kojih su sve igraca Federer i Nadal gubili? Tu bi mogao da dodas citav niz osrednjih igraca koji su im skidali skalp i po tvojoj logici to ih ne cini teniskim velikanima. Jel ti sad jasno zasto tvoji "argumenti" nisu argumenti?

?

pre 6 godina

@nnnn
Zato sto se njima to nije desavalo u kontinuitetu, a Nolou se desava. Kapiras? Nadal osvoji RG pa ispadne od Rosola, ali onda ipak stigne do zavrsnice USO ili AO. Federeru se najredje desavalo da gubi od anonimusa, a i kada bi se desilo, vec na narednom GS bi popravio utisak. A Noloa maltretiraju na svakom turniru, Kveri, Istomin, Tim, Zverev, Kirijos...

nnnn

pre 6 godina

@?
A sto ne pomenes npr. Federerovu 2013. i Nadalovu 2015. sezonu?
Nisu osvojili nijedan GS i Masters u tim sezonama, nisu igrali nijedno GS finale, gubili od anonimusa (Federer izgubio od tada 116. igraca na svetu Stakhovskog u 2. kolu Wimbldona, pa u 4. kolu US Opena od Robreda (?), Nadal izgubio od Browna u 2. kolu Wimbldona, Fonjini mu u 3. kolu US Opena sa 0-2 preokrenuo na 3-2, tukao ga ko vola u kupusu te sezone gde god je stigao).
A kad vec pominjes Nadala, on je u jednoj od svojih najboljih sezona (2013.) izgubio u prvom kolu Wimbldona od Darsisa sto se Djokovicu nije dogodilo u svojim dobrim sezonama gde je svaki GS stizao do zavrsnice. Kapiras?

Vlada91

pre 6 godina

Kveri je na travi odlican par godina unazad.Cilic je preprosle u 5 setova porazen od Novaka a prosle od Federera isto u 5,znaci kvalitet je neosporan.
Berdih je citav turnir odigrao jako dobro a i jedino veliko finale ima upravo ovde iz 2010.
Tako da nisu bas anonimusi u zavrsnici,Federer naravno favorit ali pitaju se i ostali momci.

Ja

pre 6 godina

Pa samo vi i pametujtete zasto je koji ispao. Ako je ispao ima razlog toga bilo povreda ili los dan sta vec. To sto federer ima mogucnost da osvoji 8 gs i sto ih ima 7 vec nije nesto preko noci sto dode. Tako da prica lagani protivnici i sve ostalo ne pije i nadal ima 10 rg pa kad ce iko toliko vise osvojit.

gle koliki ti nos Pinokio

pre 6 godina

Zato sto se njima to nije desavalo u kontinuitetu, a Nolou se desava. Kapiras? Nadal osvoji RG pa ispadne od Rosola, ali onda ipak stigne do zavrsnice USO ili AO. Federeru se najredje desavalo da gubi od anonimusa, a i kada bi se desilo, vec na narednom GS bi popravio utisak. A Noloa maltretiraju na svakom turniru, Kveri, Istomin, Tim, Zverev, Kirijos...

(?, 13. jul 2017 13:31)

Koliko si ti ostrascen covek , da ne kazem neku grublju rec je prosto za nevericu.
Da li ti zaista mislis da svojim iskrivljenim cinjenicama mozes nekog da ubedis u to sto govoris kao da drugi ne prate ovaj sport ?
Kazes Novaka na svakom terenu maltretiraju Kveri, Istomin, Tim, Zverev, Kirijos....
Djokovic Tim H2H 5:1 Tim maltretira Novaka !? Tim ga je pobedio na RG ali si zaboravio da je samo par dana pre toga Novak oduvao Tima sa terena.
Djokovic Istomin 5:1 Istomin maltretira Novaka !?
Djokovic Kveri 8:2 Kveri maltretira Djokovica !?

Tvrdis Nadal i Federer izgube od anonimusa pa onda stignu do zavrsnice sledeceg turnira .Djokovic od anonimusa nikad nije ni izgubio , jos su tu na terenu.Kveri evo u polufinalu Vimbldona. Gde su ovi anonimusi koji pobedise i Nadala i Federera?
Pa zar Djokovic nije izgubio od Zvereva u finalu ? Je l' to nije sama zavrsnica nekog turnira , pametni?
Za Federera i Nadala su opravdanja povrede ali Djokovicu se u povrede ne veruje !?

Đorđe

pre 6 godina

Naslov je pretenciozan. Niko ne garantuje Federeru titulu. Trenutno su ovo najbolja četvorica i tačka. Mari i Đoković su u strmoglavom padu formu i protiv ovakvog Federera ne bi imali nikakve šanse.
Sa druge strane Bedrih je žilav teniser, možda u najboljoj formi u poslednjih 7-8 godina.
Kveri je i ove godine, a i prošle na Vimbldonu izbacio broj 1. To nije slučajno. Ima ubitačan servis i zna da igra na travi.
Čilić je već osvajao GS, igra odlično ovaj turnir i nikome ne može biti lako sa njim. Danas odservirao preko 30 asova.
Da ne pominjem da Federer ima 36 godina.
Jeste favorit, jeste najbolji svih vremena, ali kao da ovde u Srbiji ljudi nastoje da omalovaže svaki njegov uspeh. Govorite o preostalim takmičarima, kao da su amateri sa ulice, pa svako može da ih dobije. Da je tako, ne bi dogurali do samog kraja.

drago

pre 6 godina

Evo Federer postao veci Srbin od Djokovica. Mozda Federer slijep od zelje ne vidi dobro. Da gleda dobro vidio bi da je lani trebao izgubit od vjerovatnog protivnika u finalu Cilica. A taj Cilic ima GS i 3 polufinala, Berdych ima finale i jos 6 polufinala, Querrey je lani igrao 4-finale, svima je trava najbolja podloga, tako da ne vidim sta je nesvakidasnje da su oni u polufinalu.

Bojan

pre 6 godina

(Ivan, 12. jul 2017 22:19)
druze, niko ne spori da je Nole veliki, a ti ovamo navodis kao da je Fed sve titule osvojio protiv Rodika, Filipusisa i Bagdatisa (koji uopste nisu losi), ne vidim da je veci uspeh Noleta da dobije na Vimbldonu 33godisnjeg Federera nego da Federer na tom istom Vimbldonu dobije Rodika u najboljim danima
i navodis 23 Noletove pobede kako da Federer nema nijednu nad njim. Skor je 23-22. E sad, problem sa h2h skorom kada poredis dva igraca je taj da zavisi od okolnosti. Nole da se ove godine sastajao sa Federerom, Fed bi ga namlatio kao vola u kupusu, kao sto bi Nole uradio Fedu prosle godine.
pored toga, tacno se vidi da je Federer do 2010 dominirao nad Novakom, covek je bio u najboljim danima, a Nole je ucio i napredova, skor je bio 13-6. Onda od 2011-16 Nole u punoj snazi protiv Federera u padu i skor j1 17-9. Znaci obojica su pobedjivala cesce kada su bila u odgovarajucim godinama, samo eto, bilo je par duela vise u Noletovoj eri nego u Federerovoj i dolazimo do tih 23-22 (realno je trebala biti jos jedna pobeda dodata Noletu na onom zavrsnom)

delboj

pre 6 godina

Hahahaha slabija konkurencija hahahahah.
Prvo - Marat Safin -igrac koji je jedini otvorenom igrom mogao da dobije Federera, mnogi bolji igrac od Mareja danas.
- Jevgenij Kafeljnikov, ruska haubica koji je mogao da dobije bilo koga tada kao sto bi i sada. - Davidjenko, ubitacan igrac koji se povukao sa pozitivnim skorom protiv jednog Nadala, - Giga Kuerten, prvi kralj sljake koji je bio prepreka za prva 2,3 Roland Garosa prije Nadalove dinastije. Lejton Hjuit, preteca atomske igra prije Nadala i Djokovica, - Nalbandian, jak kao bizon, Vavrinka tog doba. - Agasi i Sampras sa po 27 godina. - Rafter i Rodik mnogo ubitacniji serveri od ovih danasnjih...
Pa David Ferer nije mogao da udje u top 20 tada, a u ovom periodu, do prije godinu dvije nije se vadio sa 4,5,ili 6 mjesta.
Jedina razlika jeste su da su se sada Federeru pridodali i Nadal i Djokovic, pa imamo sveto trojstvo, sto nije bilo prije, svi ostali igraci su slabiji nego tada 2000-tih. A i Federer je osvojio 14 od svojih 18 GS od kad su Nadal i Novak na turu.
Nego Beridh i Kveri vjerujem, ce mu biti mnogo tezi protivnici nego sto bi to bili Djokovic i Marej da su prosli. Berdih je pukao, sjajno je odradio Tima. Dobio bi vjerovatno i Djokovica da je mec odigran do kraja. Bice jako tesko Rozeu. Nije lako dobiti takvog igraca koji je vec deceniju u vrhu 100 puta za redom. Jednom mora da naplati. Bice to mec na jednu loptu. A onda Kveri, bombarder koji zna da igra. To moze biti kolosalno, pogotovo na Vimbldonu.

mate

pre 6 godina

Ivan
znaci federer je kriv- jer ovi nisu stizali do finala? Onda ni Samprasu ne treba kontat pola- 2 puta dobio ivanisevica u finalu, jednom piolinea i raftera... Mislim- kakva je to logika? Jeli federer 2 putA ( tada mladog i u naponu snage) Nadala dobio u finalu? To nisi napiso?

naravno

pre 6 godina

@Negativni

Dobar ti nick, odrazava "odlicno" stanje tvog uma. Za pocetak ja nisam rekao da je bolji ako ima tu jednu pobedu vise, sto je bilo vrlo korektno s' moje strane uzimajuci u obzir sta vi pojedini kompleksasi pisete ovde o Novaku, vec sam rekao da je u najmanju ruku izjednacen po kvalitetu tenisa ako za 12 godina ima H2H 23-22 sa Federerom. 8-9 meceva u jednom rivalstvu ne moze UVEK da pokaze pravu sliku stvari, jer ti mecevi mogu da se odigraju u nekom periodu od 2-3 godine kada su igraci u razlicitim fazama karijere.
U ovom slucaju, obojica su prosli dosta uspona i padova, igrali jedan s drugim kada su u losoj formi, dobroj formi, itd. Jednostavno receno igraju jedan protiv drugog kroz cele karijere a ne samo u jednom ogranicenom periodu koji je za nekoga mozda bio dobar a za drugog ne.

To sto ga je Novak dobijao kad je Federer imao preko 30 nema veze s' mozgom, zato sto kao prvo Federer igra mozda i tenis zivota bas sada posle 30e, jer je smanjio tezinu reketa i povecao glavu, unapredio bekhend itd. A drugo, dobijao je Federer njega dosta puta dok je Novak bio klinac i jos neformiran igrac, tako da je to mnogo veca prednost nego pobediti iskusnog igraca kakav je Federer u 32-33-oj godini. Danas je starosna granica znatno pomerena i vidimo da dosta igraca dostize maksimum bas oko 30e - Wawrinka najbolji primer.

Ajd budi mi dobar i nemoj mnogo da se zivcirac.Inace koliki sam poznavalac tenisa mozemo da proverimo na terenu a ne ovde na komentarima :). Poz