Petak, 03.09.2021.

07:00

Đoković o publici i problematičnom navijaču: Ne smeta mi, ali nije lepo

Novak Đoković ponovo je imao problema sa publikom.

Izvor:

Ðokoviæ o publici i problematiènom navijaèu: Ne smeta mi, ali nije lepo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Marica

pre 2 godine

Zgranuta sam ljudskom zlobom i nekulturomulturu. Novace, ponosu Srbije, samo napred. Tvoj narod je uz tebe. Svi zlonamernici neka nadju mesto gde ce procistiti um i dusu. Lepse ce ziveti.

Maslačak

pre 2 godine

Pošto je poznato da bonton koji važi u pozorištu važi i na teniskim tribinama, ljudi koji se ponašaju necivilizovano (iz koje god države da su) nemaju tu šta da traže.

Nada

pre 2 godine

Osecam tugu kada cujem koliko su neki nevazni protiv Djokovica i trude se da uticu na njegovu igru. Ali ono sto me cini ponosnom, je cinjenica sto Nole zna kako da se bori sa tim preprekama,jer u stvari to je samo kratkotrajno i vise ce da smeta izvrsiocu jer nije uspeo, nego Noletu. Dragi Novace hvala ti sto se boris kako da postignes svoj cilj tako i sto nosis breme Srbije u svakoj igri. Ziv nam bio. Boze cuvaj naseg junaka 🙏🙏🙏

Sasa

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi reprezenti nizih drustvenih slojeva koji porede navijanje u fudbalu/kosarci sa navijanjem u tenisu. Siroma ljudi nisu culi da je tenis poseban sport, po tradiciji najvise. Teniski bon ton je da je pozorisna atmosfera kada se igra poen, i to je tako od nastanka tenisa, kao sto se zna i pozorisni bon ton. Takodje od nastanka fudbala je i karnevalska atmosfera kada je jako davno hrpa mladica sutirala krpenjacu, po desetine njih na nju se guzvaju u gomili na poljani, ulici, bilo gde jer teren nije ni postojao kao pojam, ni golovi nisu postojali. Samo se prosto jurilo za loptom i vristalo, uzivalo.
Ovi bi i u pozoristu urlali. jer ako moze publika na fudbalu, sto ne bi mogla i u teatru.
(..., 3. septembar 2021 12:58) # Link komentara

Nivo kulture neretko nije povezan sa pripadnoscu nizim drustvenim slojevima, jer isto tako imas mnogo ljudi koji pripadaju visim drustvenim slojevima a ne znaju da se ponasaju i puni su predrasuda. ;)

DR

pre 2 godine

Jadni Nole.
Svi su protiv njega.
Dokle vise te prazne price?
Publika moze da navija za koga zeli.
Ako neko smeta kod servisa onda ima sudija.
Vjerujem da 50% publike je doslo samo radi zabave.
Potpuno im je nebitno ko ce dobiti.

...

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi reprezenti nizih drustvenih slojeva koji porede navijanje u fudbalu/kosarci sa navijanjem u tenisu. Siroma ljudi nisu culi da je tenis poseban sport, po tradiciji najvise. Teniski bon ton je da je pozorisna atmosfera kada se igra poen, i to je tako od nastanka tenisa, kao sto se zna i pozorisni bon ton. Takodje od nastanka fudbala je i karnevalska atmosfera kada je jako davno hrpa mladica sutirala krpenjacu, po desetine njih na nju se guzvaju u gomili na poljani, ulici, bilo gde jer teren nije ni postojao kao pojam, ni golovi nisu postojali. Samo se prosto jurilo za loptom i vristalo, uzivalo.
Ovi bi i u pozoristu urlali. jer ako moze publika na fudbalu, sto ne bi mogla i u teatru.

Lav

pre 2 godine

Ljudi i dalje nisu shvatili zašto se u tenisu ćuti. Ne zato što je to 'gospodski' sport već da bi igrači mogli da čuju zvuk udaranja loptice o reket i o teren i da bi mogli u deliću sekunde da odreaguju. Ovo je najprostije objašnjenje, ali imate mnogo o tome na internetu.

mr

pre 2 godine

Koliki animozizet prema zapadu kod ljudi koji ni pasoš nemaju. Čudo jedno da je od Europe do Kanade sve prepuno Srba. Kako to da ta deca ne odoše na istok kada je tamo blagostanje. Pričate o kulturi vi koji niste bili na teniskom meču na stadionu. Vi što verujete da ameri HARPOM prave haos u svetu. Vi koji se veselite svakoj vremenskoj katastrofi koja pogodi ...
(Momčilo, 3. septembar 2021 11:01)

Молим те, реци нам коме се ти тачно обраћаш?
Твој коментар је тако пун паушалности, тривијалности, негативности, да просто боли да читаш да неко писмен и спреман оволико да пише, може овако нешто да напише. Прво и основно, мешаш људе, системе и политику. Какве везе има шта неко мисли о нечијој политици, и односу према тој земљи тј друштву. Па и американци неподносе демократе па живе у УСА. Друго, пишеш о истоку паушалности. Па људи већ трећу деценију одлазе у Русију да раде. Фирма мог оца је тамо радила 90-тих, и да не беше те пропале Русије, Бога ми пропали би и ми. Наши одлазе у Кину и праве послове већ дуго, а не знам ниједног да иде у УСА да прави посао. И сами амери зависе од Кине и ако је не подносе, и стално јој довалче ббродове и авионе на границе. Треће, пишеш о људима који немају пасоше итд, а кладим се да више људи процентално има пасош у Србији него у УСА. Мени ситекао пасош и биле су такве гужве, а можда су и сад, да сам одустао и вадићу га тек од септембра.

mich

pre 2 godine

Utihnuce posle finala, rivali ce poginuti glavu kao i uvek, a sa tribina ce se cuti mlak, licemeri aplauz, ali Novak ce biti u istoriji, bolece ih jos vise...

bali

pre 2 godine

Uporedjujete fudbal kosarku i druge sportove gde publika galami jer je dozvoljeno. Zaboravljate da je Beli sport aka tenis , sport tisine stvoren po engleskom bontonu, dakle nema galame po difolti.

Momčilo

pre 2 godine

Koliki animozizet prema zapadu kod ljudi koji ni pasoš nemaju. Čudo jedno da je od Europe do Kanade sve prepuno Srba. Kako to da ta deca ne odoše na istok kada je tamo blagostanje. Pričate o kulturi vi koji niste bili na teniskom meču na stadionu. Vi što verujete da ameri HARPOM prave haos u svetu. Vi koji se veselite svakoj vremenskoj katastrofi koja pogodi tu zemlju. Vi koji ne vidite da ih je svo zlo pogodilo od vremenskih neprilika. Pričam o običnom narodu ne o politici i 1% bogatih. Mi njih da učimo kulturi ponašanja mi koji za saobraćaju nesreću gde smrtno strada dete pustimo ubicu da se brani sa slobode. Tamo takav dobije 2 doživotne.

Iz Britanije

pre 2 godine

Na stadionu se prodaje suviše alkohola. Ima previše "zagrejanih" i pijanih gledalaca. Ovaj je samo bio takav primerak. Ništa više.

Karakondžula

pre 2 godine

... što više izjavljue da mu ne smeta, može računati na to da će publika pokušavati da mu učini "zadovoljstvo" da mu zasmeta... umesto, da lepo ne izjavljuje ništa po tom pitanju i da se na terenu ponaša hladno i bez emocija prema publici, posebno ne ona "srca iz duše" na kraju meča koji pobedi... nisu zaslužili, ne vole ga, pa se ne treba ni pretvarati da je drugačijae... naravno, ima publike i koja ga voli, ali je tamo na Zapadu, u velikoj manjini... zato, samo delji protivnike i nikakve emocije prema publici, a kad dodješ kući, u Beograd, ili tamo gde te vole, tu se "emocionalno" isprazni, napini, regeneriši, šta god da ti prija...

simboliko

pre 2 godine

Ove likove što mrze Đokovića, porede tenis sa drugim sportovima, podržavaju njegove nepoštovaoce, koji ga na najprimitivniji način provociraju protiv nekih anonimusa u tom sportu su posledica taloga od našeg naroda koji je recidiv neo liberalnog, iskompleksiranog i neostvarenog dela populacije koji je nesrećan što se rodio na pogrešnom mestu i u pogrešno vreme. Za to verovatno postoji dijagnoza u modernoj medicini i država treba aktivno da se uključi u rešavanju problema, jer je pitanje opstanka u budućnosti, mada za sada tako ne deluje.

Bjhn

pre 2 godine

“Nekada ljudi od uzbuđenja tokom poena vrisnu, ispuste neki zvuk, kako god. To je u redu. Ali, ako neko to konstantno radi namerno, onda nema tolerancije za to, nije u redu. To nije dobro za nas igrače. Neki čovek je večeras na meču namerno vrisnuo baš kada je trebalo da udarim lopticu.”—zato mrzim tenis, jer su bas razmaženi. Psihički slabi igraci. Pa publika to namerno (a i još gore) radi kad je penal u fudbalu, slobodno bacanje u košarci, pa igraci ne kukaju. U tome je poenta navijanja.

trulizapad

pre 2 godine

Da neki Novakov navijac dodje na mec Federera sa nekim anonimusom i ometa Federera u toku poena - odmah bi bio udaljen sa stadiona! Isto vredi i za Nadala. Ali kad navijaci vredjaju i ometaju Novaka onda redari na stadionu ne postoje...

Јабучило

pre 2 godine

Тенисери, много свилен свет. Замисли кошаркаша на одлучујућем слободном бацању пред крај утакмице да се жали на 20.000 људи који му здушно звижде и свашта добацују.

Aca

pre 2 godine

Najbolji u ovom sportu sedi kod kuce u Svajcarskoj, igra se sa decom i uziva.

Najbolji u ovom sportu je osvojio sve najvece i najvaznije turnire, sva 4 GS, zavrsni masters, zlatna medalja sa OI.
(dr.Roddick, 3. septembar 2021 07:31)

Taj “najbolji” je osvojio zlato na OI u dublu sa Vavrinkom, završni masters jeste 6 puta ali i 4 puta izgubio u finalu, od toga 3 puta šta misliš od koga? O međusobnom skoru i još nekim brojkama mislim da je suvišno govoriti.

Vidi

pre 2 godine

"Тенисери, много свилен свет. Замисли кошаркаша на одлучујућем слободном бацању пред крај утакмице да се жали на 20.000 људи који му здушно звижде и свашта добацују."

Nije dobro poređenje. Kada masa ljudi to radi onda se prosto stvori kakafonija i manje utiče na koncentraciju igrača jer je sve vreme u opticaju (grupno navijanje) a kada na teniskom terenu gde uglavnom u toku poena se ćuti i naodjednom pred sam udarac neko glasno uzvikne onda je veći uticaj na usmerenu pažnju kod igrača jer se naodjednom stvorio zvuk koji nije postojao. Igrači se različito nose sa tim. Neko ignoriše i ne dopušta da previše utiče na njegovu igru drugima je remetujući faktor. I onda kada neko to ciljano radi samo u nekoj određenoj sekvenci poena znaš da je ta osoba tu iz potpuno drugačijeg interesovanja.

A

pre 2 godine

“"Kada neko ko voli timske sportove poput fudbala i košarke, reći će na našu situaciju: 'Kakvo razmaženo derište'. Ali, ovi ljudi pričaju dok mi igramo.”—Pa jesi razmažen. Pa u fudbalu ne pričaju već galame, pa igračima ne smeta.

maksa

pre 2 godine

Ja da sam novak rekao bih-dobro je dok nije noz u ledja kao kod monike seles. I zelim da kazem pojedinim komentatorima-da se igra u srbiji isto bi bilo ali protiv novakovog protivnika. Pavijana ima svuda na svetu tako da te price kulturni zapad nekulturni srbi, to je glupost, ili mi smo dobri ljudi oni ne, to je isto glupost. Ljudi su svuda isti samo sto se zakoni razlicito primenjuju pa sticemo utisak da su ljudi razliciti

cigla

pre 2 godine

Toliko bitan poen da za cijelo vrijeme meča gledaš u publiku i tražiš one koji navijaju protiv tebe. Izbacivanje navijača je put manjeg otpora, ali naići ćeš na nekog koji će ti napraviti tužbu i problem jer svako izbacivanje može imati sudski epilog ak dođe do sukoba navijaca i USTA organizatora turnira zato sto ne može djelatnik ATP upravljati izbacivačima i osobljem zaduženim za red i mir u javnosti.
Dobit ćeš ti svoje batice, kažem ovo sada se švercaš. Sve do jednom

kole

pre 2 godine

Najbolji u ovom sportu sedi kod kuce u Svajcarskoj, igra se sa decom i uziva.

Najbolji u ovom sportu je osvojio sve najvece i najvaznije turnire, sva 4 GS, zavrsni masters, zlatna medalja sa OI.
(dr.Roddick, 3. septembar 2021 07:31)

Koliko samo smijesno zvuci kad se za Federera kaze da je najbolji, najbolji a vamo ga Rafa i Novak maltretirali na Slemovima 15 godina. Federer nikad nece moci biti najbolji zato sto je njegova dominacija momentalno prestala cim su Rafa i Novak sazreli. On je naglo prestao sa osvajanjem turnira cim su Novak i Rafa sazreli, na kraju krajeva skor Federera na GS sa njima dvojicom(10:21) sve govori.

Cane

pre 2 godine

Koliko juče-prekjuče, Muratoglu je upozoravao da će ovih stvari biti sve više i da to smeta Đokoviću, a ovde ga neki napljuvaše kako "priziva" i izaziva nervozu Đokovića. Primitivci bi i za meteorologa rekli da priziva oluju kad je najavljuje.

Ovaj ako je bio sam, onda je ipak spontana (tipično američki nepristojna i agresivna) budala. Organizovani ometači su uvek u grupi, kako bi predupredili reakciju nekoga drugog iz publike. Znam da ću izazvati gnev, ali sa organizovanim dovođenjem takvih navijača je počeo (domaćim navijačima inače vrlo omiljeni) DelPotro. Tobož "Novakov prijatelj" a posebno protiv Novaka se služio i takvim sredstvima. Podlo, DelPodlo. Koristi ih i Švarcman, ali daleko od toga daje takva praksa samo argentinski ekskluzivitet.

Čombe

pre 2 godine

Ovo što Cicipas radi to je sve pet puta više radio Djoković i sada bi on da se to zaboravi. Ne može to tako rodjaci, sam je sebe ukanalio. Da se svadjao od prvog dana poštovala bi ga publika. Ali on je hteo da ih psuje i da deli srca. E to ne može. To je foliranje. Zato ga ovako dočekuju na svakom terenu. I to ne samo na Zapadu bilo gde da se igra pa i u Kini on je loš momak. Poltrone niko ne voli.

Krle

pre 2 godine

Nije lepo ali ti ne smeta. A jel lepo kada vredjaš i psuješ publiku? Jel lepo kada u Beču predaš meč zato što ti se taj dan ne igra. Jel lepo da čim gubiš tražiš Medical? Jel lepo da ne predaš sing meč nego dubl meč na OI? Jel to fer prema Nini?

Predo

pre 2 godine

Generalni osećaj, slušajući i gledajući reakcije publike, je da su u globalu korektni, zabavljaju se. Tu su Novakovi navijači, ali uvek imate i navijače Federera, ponekog i Nadala. Ja inače nikada ne navijam za nekog favorita, osim kada se radi o nekom našem igraču, ma koliko da mi je simpatičan. Volim kad se malo "zagužva". A bolesnika, koji vole biti u centru pažnje, imate svuda. Kažu "sve je dobro dok ne tuku". Samo se setite Monike.
Što se Novakove forme tiče, još nismo ništa videli. Sinoć je eksperimentisao, igrao servis-volej, istrčavao na mrežu iz nepripremljenih situacija. Svi, koji igraju tenis, to rade, kada je velika razlika u kvalitetu, ili barem većina. Nadal to, na primer, ne radi, on se bori za svaki poen kao da mu život od toga zavisi. A možda se mogao i malo prištedeti u manje značajnim mečevima. Možda bi i danas igrao na ovom US Openu. Morate se nekako motivisati. Najveća glupost u ovom momentu bi bila da je Novak dao sve od sebe, držao se osnovne linije i dobio meč 6:1, 6:0, 6:0, što je objektivno mogao, ali čemu trošenje pre svega mentalne, a i fizičke energije.

1

pre 2 godine

Na Dejvis kupu u Nišu, Srbija - USA, par ljudi iz publike je uzvikivalo na maltene svaku servu Amerikanaca. Čim bace loptu u vis, uzvik. Niti igrači: Izner, Kueri; niti trener Kurijer, nisu reagovali. Samo su stojički nastavili da igraju. Imajte ovakve stvari u vidu kad pričate o divljim Amerikancima.

Mile

pre 2 godine

Novak Djoković nije zasuzio svojim ponasanjem postovanje publike. Bezobrazan na terenu, prost i nevaspitan van terena. Pa ne mrze njega samo Ameri njega sem na Balkanu niko ne voli. Pa njemu su u Sangaju zvizdali. Pa pola Srbije ga ne voli.

lola

pre 2 godine

Nemojte misliti da nema plaćenih huškača na Noletovim mečevima. Toga ima i na Vimbldonu. To su ljudi bez morala i dostojanstva, plaćeni da viču i nerviraju ga ne bi li ga onemogućili da pobedi. To je taj vrli zapad. Bljak

Laza

pre 2 godine

Dobija nazad ono što je zaslužio. Galamio na decu što kupe loptice, uzimao medicinsku pomoć kada gubi, čudio se kada protivnik pogodi liniju, ismevao imitacijama igrače...

Zola

pre 2 godine

Sve je to ocekivano, ne uklapa im se u koncept elitnog sporta samo za bogatu manjinu. Šta će biti tek u finalu ako Novak dogura do njega? Očekujem da će tražiti krv da mu puste na terenu. Ali oni ne shvataju da njega sve to samo još više inspiriše da bude najbolji.

Tihi Hazarder

pre 2 godine

Citao sam na stranom sajtu komentar nekog amera koji je bio na stadionu uoci meca. Kaze da je bilo grozno slusati kako je deo publike toliko protiv Novaka. I kako su ipak u njegovom delu tribine svi bili za Novaka. Cak su oni vikali protiv onog dela tribina koji je bio protiv Djokovica. Te kad su to radili Novak je mislio da vicu protiv njega. Ali kao razume ga.

МАЛИ ЧОВЕК

pre 2 godine

Како не капирају, то му је додатна енергија. Ја мислим да су то све монтирани антинавијачи. Цепај Новаче. ?

ludeng

pre 2 godine

Ma odlicno burazeru, to znaci da je Novaku izuzetno stalo i da ako mu ne ide mogu da ga podignu takve stvari, a dokazao je 1000 puta da je veliki "inadzija" i da mu svako skandiranje daje dodatnu snagu. Bar nece biti kao protiv Vavrinke u finalu 2016. kada je Novak bio bezlican. Znam da to nikada nece uraditi, ali voleo bih da na kraju karijere sazove konferenciju za stampu i sve ih lepo napljuje i objasni kroz sta je sve prolazio i kaze da je najveci ikada.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

Размишљам ко би то могао бити: Роџер Кајзер, Муамер, Расим НП, Мики, Рајко трули четник , не нису ти тролови немају лове ни за бус плус али јесте неки аметички мишић коме је једино задовољство наудити најбољем.
Али сви ти мишеви заборављају да Горштак може бити само један и да муве не могу омести слона.
Ваистину,остао је само један.

dr.Roddick

pre 2 godine

@anica velickovic

"Zamisli mozak..pruzila ti se prilika da gledas najboljeg u ovom sportu i ti dodjes da ometas pri igri"


Najbolji u ovom sportu sedi kod kuce u Svajcarskoj, igra se sa decom i uziva.

Najbolji u ovom sportu je osvojio sve najvece i najvaznije turnire, sva 4 GS, zavrsni masters, zlatna medalja sa OI.

JPR24

pre 2 godine

A zar nema na stadionu mladjih, pojacih Srba pa da ovog pavijana lociraju, prate ga po izlasku sa stadiona kuda hoda i ako se ukaze prilika da mu naprave par krvnih podliva na licu? Da sam tamo, licno bih se za to pobrinuo.
(bill hickok, 03. septembar 2021 07:22)

Da, uz kamere na svakom ćošku, pa kad te kauboji uhapse itd… Zbog jedne budale ? Nije niko lud. Za ovakve likove, to treba organizator da resi na licu mesta. Kao sto su u NBA one likove sto su pljuvali itd sklepali odmah i izbacili !

anica velickovic

pre 2 godine

Zamisli mozak..pruzila ti se prilika da gledas najboljeg u ovom sportu i ti dodjes da ometas pri igri, pa sta si dolazio...takav sklop mentalni treba da bude prijatelj, komsija, roditelj...jadno i zalosno. U pravu je Novak sve sto je rekao.

bill hickok

pre 2 godine

A zar nema na stadionu mladjih, pojacih Srba pa da ovog pavijana lociraju, prate ga po izlasku sa stadiona kuda hoda i ako se ukaze prilika da mu naprave par krvnih podliva na licu? Da sam tamo, licno bih se za to pobrinuo.

Tako je kako je

pre 2 godine

Ništa nije bilo bolje zadnjih sedam-osam godina i Novak to zna.Takođe zna, da će u nastavku turnira biti još gore,jedina nepoznanica će biti eventualno finale protiv Medvedeva,možda će tad publika biti neutralna.Na kraju krajeva, sve je to već prolazio i upravo iz takve neprijateljske atmosfere,sa idiotskim ponašanjem publike,izvlaćio dodatni motiv za pobedu.

anica velickovic

pre 2 godine

Zamisli mozak..pruzila ti se prilika da gledas najboljeg u ovom sportu i ti dodjes da ometas pri igri, pa sta si dolazio...takav sklop mentalni treba da bude prijatelj, komsija, roditelj...jadno i zalosno. U pravu je Novak sve sto je rekao.

lola

pre 2 godine

Nemojte misliti da nema plaćenih huškača na Noletovim mečevima. Toga ima i na Vimbldonu. To su ljudi bez morala i dostojanstva, plaćeni da viču i nerviraju ga ne bi li ga onemogućili da pobedi. To je taj vrli zapad. Bljak

JPR24

pre 2 godine

A zar nema na stadionu mladjih, pojacih Srba pa da ovog pavijana lociraju, prate ga po izlasku sa stadiona kuda hoda i ako se ukaze prilika da mu naprave par krvnih podliva na licu? Da sam tamo, licno bih se za to pobrinuo.
(bill hickok, 03. septembar 2021 07:22)

Da, uz kamere na svakom ćošku, pa kad te kauboji uhapse itd… Zbog jedne budale ? Nije niko lud. Za ovakve likove, to treba organizator da resi na licu mesta. Kao sto su u NBA one likove sto su pljuvali itd sklepali odmah i izbacili !

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

Размишљам ко би то могао бити: Роџер Кајзер, Муамер, Расим НП, Мики, Рајко трули четник , не нису ти тролови немају лове ни за бус плус али јесте неки аметички мишић коме је једино задовољство наудити најбољем.
Али сви ти мишеви заборављају да Горштак може бити само један и да муве не могу омести слона.
Ваистину,остао је само један.

МАЛИ ЧОВЕК

pre 2 godine

Како не капирају, то му је додатна енергија. Ја мислим да су то све монтирани антинавијачи. Цепај Новаче. ?

ludeng

pre 2 godine

Ma odlicno burazeru, to znaci da je Novaku izuzetno stalo i da ako mu ne ide mogu da ga podignu takve stvari, a dokazao je 1000 puta da je veliki "inadzija" i da mu svako skandiranje daje dodatnu snagu. Bar nece biti kao protiv Vavrinke u finalu 2016. kada je Novak bio bezlican. Znam da to nikada nece uraditi, ali voleo bih da na kraju karijere sazove konferenciju za stampu i sve ih lepo napljuje i objasni kroz sta je sve prolazio i kaze da je najveci ikada.

Tako je kako je

pre 2 godine

Ništa nije bilo bolje zadnjih sedam-osam godina i Novak to zna.Takođe zna, da će u nastavku turnira biti još gore,jedina nepoznanica će biti eventualno finale protiv Medvedeva,možda će tad publika biti neutralna.Na kraju krajeva, sve je to već prolazio i upravo iz takve neprijateljske atmosfere,sa idiotskim ponašanjem publike,izvlaćio dodatni motiv za pobedu.

trulizapad

pre 2 godine

Da neki Novakov navijac dodje na mec Federera sa nekim anonimusom i ometa Federera u toku poena - odmah bi bio udaljen sa stadiona! Isto vredi i za Nadala. Ali kad navijaci vredjaju i ometaju Novaka onda redari na stadionu ne postoje...

Tihi Hazarder

pre 2 godine

Citao sam na stranom sajtu komentar nekog amera koji je bio na stadionu uoci meca. Kaze da je bilo grozno slusati kako je deo publike toliko protiv Novaka. I kako su ipak u njegovom delu tribine svi bili za Novaka. Cak su oni vikali protiv onog dela tribina koji je bio protiv Djokovica. Te kad su to radili Novak je mislio da vicu protiv njega. Ali kao razume ga.

bill hickok

pre 2 godine

A zar nema na stadionu mladjih, pojacih Srba pa da ovog pavijana lociraju, prate ga po izlasku sa stadiona kuda hoda i ako se ukaze prilika da mu naprave par krvnih podliva na licu? Da sam tamo, licno bih se za to pobrinuo.

Aca

pre 2 godine

Najbolji u ovom sportu sedi kod kuce u Svajcarskoj, igra se sa decom i uziva.

Najbolji u ovom sportu je osvojio sve najvece i najvaznije turnire, sva 4 GS, zavrsni masters, zlatna medalja sa OI.
(dr.Roddick, 3. septembar 2021 07:31)

Taj “najbolji” je osvojio zlato na OI u dublu sa Vavrinkom, završni masters jeste 6 puta ali i 4 puta izgubio u finalu, od toga 3 puta šta misliš od koga? O međusobnom skoru i još nekim brojkama mislim da je suvišno govoriti.

maksa

pre 2 godine

Ja da sam novak rekao bih-dobro je dok nije noz u ledja kao kod monike seles. I zelim da kazem pojedinim komentatorima-da se igra u srbiji isto bi bilo ali protiv novakovog protivnika. Pavijana ima svuda na svetu tako da te price kulturni zapad nekulturni srbi, to je glupost, ili mi smo dobri ljudi oni ne, to je isto glupost. Ljudi su svuda isti samo sto se zakoni razlicito primenjuju pa sticemo utisak da su ljudi razliciti

Predo

pre 2 godine

Generalni osećaj, slušajući i gledajući reakcije publike, je da su u globalu korektni, zabavljaju se. Tu su Novakovi navijači, ali uvek imate i navijače Federera, ponekog i Nadala. Ja inače nikada ne navijam za nekog favorita, osim kada se radi o nekom našem igraču, ma koliko da mi je simpatičan. Volim kad se malo "zagužva". A bolesnika, koji vole biti u centru pažnje, imate svuda. Kažu "sve je dobro dok ne tuku". Samo se setite Monike.
Što se Novakove forme tiče, još nismo ništa videli. Sinoć je eksperimentisao, igrao servis-volej, istrčavao na mrežu iz nepripremljenih situacija. Svi, koji igraju tenis, to rade, kada je velika razlika u kvalitetu, ili barem većina. Nadal to, na primer, ne radi, on se bori za svaki poen kao da mu život od toga zavisi. A možda se mogao i malo prištedeti u manje značajnim mečevima. Možda bi i danas igrao na ovom US Openu. Morate se nekako motivisati. Najveća glupost u ovom momentu bi bila da je Novak dao sve od sebe, držao se osnovne linije i dobio meč 6:1, 6:0, 6:0, što je objektivno mogao, ali čemu trošenje pre svega mentalne, a i fizičke energije.

Cane

pre 2 godine

Koliko juče-prekjuče, Muratoglu je upozoravao da će ovih stvari biti sve više i da to smeta Đokoviću, a ovde ga neki napljuvaše kako "priziva" i izaziva nervozu Đokovića. Primitivci bi i za meteorologa rekli da priziva oluju kad je najavljuje.

Ovaj ako je bio sam, onda je ipak spontana (tipično američki nepristojna i agresivna) budala. Organizovani ometači su uvek u grupi, kako bi predupredili reakciju nekoga drugog iz publike. Znam da ću izazvati gnev, ali sa organizovanim dovođenjem takvih navijača je počeo (domaćim navijačima inače vrlo omiljeni) DelPotro. Tobož "Novakov prijatelj" a posebno protiv Novaka se služio i takvim sredstvima. Podlo, DelPodlo. Koristi ih i Švarcman, ali daleko od toga daje takva praksa samo argentinski ekskluzivitet.

Zola

pre 2 godine

Sve je to ocekivano, ne uklapa im se u koncept elitnog sporta samo za bogatu manjinu. Šta će biti tek u finalu ako Novak dogura do njega? Očekujem da će tražiti krv da mu puste na terenu. Ali oni ne shvataju da njega sve to samo još više inspiriše da bude najbolji.

Vidi

pre 2 godine

"Тенисери, много свилен свет. Замисли кошаркаша на одлучујућем слободном бацању пред крај утакмице да се жали на 20.000 људи који му здушно звижде и свашта добацују."

Nije dobro poređenje. Kada masa ljudi to radi onda se prosto stvori kakafonija i manje utiče na koncentraciju igrača jer je sve vreme u opticaju (grupno navijanje) a kada na teniskom terenu gde uglavnom u toku poena se ćuti i naodjednom pred sam udarac neko glasno uzvikne onda je veći uticaj na usmerenu pažnju kod igrača jer se naodjednom stvorio zvuk koji nije postojao. Igrači se različito nose sa tim. Neko ignoriše i ne dopušta da previše utiče na njegovu igru drugima je remetujući faktor. I onda kada neko to ciljano radi samo u nekoj određenoj sekvenci poena znaš da je ta osoba tu iz potpuno drugačijeg interesovanja.

kole

pre 2 godine

Najbolji u ovom sportu sedi kod kuce u Svajcarskoj, igra se sa decom i uziva.

Najbolji u ovom sportu je osvojio sve najvece i najvaznije turnire, sva 4 GS, zavrsni masters, zlatna medalja sa OI.
(dr.Roddick, 3. septembar 2021 07:31)

Koliko samo smijesno zvuci kad se za Federera kaze da je najbolji, najbolji a vamo ga Rafa i Novak maltretirali na Slemovima 15 godina. Federer nikad nece moci biti najbolji zato sto je njegova dominacija momentalno prestala cim su Rafa i Novak sazreli. On je naglo prestao sa osvajanjem turnira cim su Novak i Rafa sazreli, na kraju krajeva skor Federera na GS sa njima dvojicom(10:21) sve govori.

mr

pre 2 godine

Koliki animozizet prema zapadu kod ljudi koji ni pasoš nemaju. Čudo jedno da je od Europe do Kanade sve prepuno Srba. Kako to da ta deca ne odoše na istok kada je tamo blagostanje. Pričate o kulturi vi koji niste bili na teniskom meču na stadionu. Vi što verujete da ameri HARPOM prave haos u svetu. Vi koji se veselite svakoj vremenskoj katastrofi koja pogodi ...
(Momčilo, 3. septembar 2021 11:01)

Молим те, реци нам коме се ти тачно обраћаш?
Твој коментар је тако пун паушалности, тривијалности, негативности, да просто боли да читаш да неко писмен и спреман оволико да пише, може овако нешто да напише. Прво и основно, мешаш људе, системе и политику. Какве везе има шта неко мисли о нечијој политици, и односу према тој земљи тј друштву. Па и американци неподносе демократе па живе у УСА. Друго, пишеш о истоку паушалности. Па људи већ трећу деценију одлазе у Русију да раде. Фирма мог оца је тамо радила 90-тих, и да не беше те пропале Русије, Бога ми пропали би и ми. Наши одлазе у Кину и праве послове већ дуго, а не знам ниједног да иде у УСА да прави посао. И сами амери зависе од Кине и ако је не подносе, и стално јој довалче ббродове и авионе на границе. Треће, пишеш о људима који немају пасоше итд, а кладим се да више људи процентално има пасош у Србији него у УСА. Мени ситекао пасош и биле су такве гужве, а можда су и сад, да сам одустао и вадићу га тек од септембра.

Lav

pre 2 godine

Ljudi i dalje nisu shvatili zašto se u tenisu ćuti. Ne zato što je to 'gospodski' sport već da bi igrači mogli da čuju zvuk udaranja loptice o reket i o teren i da bi mogli u deliću sekunde da odreaguju. Ovo je najprostije objašnjenje, ali imate mnogo o tome na internetu.

simboliko

pre 2 godine

Ove likove što mrze Đokovića, porede tenis sa drugim sportovima, podržavaju njegove nepoštovaoce, koji ga na najprimitivniji način provociraju protiv nekih anonimusa u tom sportu su posledica taloga od našeg naroda koji je recidiv neo liberalnog, iskompleksiranog i neostvarenog dela populacije koji je nesrećan što se rodio na pogrešnom mestu i u pogrešno vreme. Za to verovatno postoji dijagnoza u modernoj medicini i država treba aktivno da se uključi u rešavanju problema, jer je pitanje opstanka u budućnosti, mada za sada tako ne deluje.

dr.Roddick

pre 2 godine

@anica velickovic

"Zamisli mozak..pruzila ti se prilika da gledas najboljeg u ovom sportu i ti dodjes da ometas pri igri"


Najbolji u ovom sportu sedi kod kuce u Svajcarskoj, igra se sa decom i uziva.

Najbolji u ovom sportu je osvojio sve najvece i najvaznije turnire, sva 4 GS, zavrsni masters, zlatna medalja sa OI.

1

pre 2 godine

Na Dejvis kupu u Nišu, Srbija - USA, par ljudi iz publike je uzvikivalo na maltene svaku servu Amerikanaca. Čim bace loptu u vis, uzvik. Niti igrači: Izner, Kueri; niti trener Kurijer, nisu reagovali. Samo su stojički nastavili da igraju. Imajte ovakve stvari u vidu kad pričate o divljim Amerikancima.

mich

pre 2 godine

Utihnuce posle finala, rivali ce poginuti glavu kao i uvek, a sa tribina ce se cuti mlak, licemeri aplauz, ali Novak ce biti u istoriji, bolece ih jos vise...

Laza

pre 2 godine

Dobija nazad ono što je zaslužio. Galamio na decu što kupe loptice, uzimao medicinsku pomoć kada gubi, čudio se kada protivnik pogodi liniju, ismevao imitacijama igrače...

bali

pre 2 godine

Uporedjujete fudbal kosarku i druge sportove gde publika galami jer je dozvoljeno. Zaboravljate da je Beli sport aka tenis , sport tisine stvoren po engleskom bontonu, dakle nema galame po difolti.

Momčilo

pre 2 godine

Koliki animozizet prema zapadu kod ljudi koji ni pasoš nemaju. Čudo jedno da je od Europe do Kanade sve prepuno Srba. Kako to da ta deca ne odoše na istok kada je tamo blagostanje. Pričate o kulturi vi koji niste bili na teniskom meču na stadionu. Vi što verujete da ameri HARPOM prave haos u svetu. Vi koji se veselite svakoj vremenskoj katastrofi koja pogodi tu zemlju. Vi koji ne vidite da ih je svo zlo pogodilo od vremenskih neprilika. Pričam o običnom narodu ne o politici i 1% bogatih. Mi njih da učimo kulturi ponašanja mi koji za saobraćaju nesreću gde smrtno strada dete pustimo ubicu da se brani sa slobode. Tamo takav dobije 2 doživotne.

...

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi reprezenti nizih drustvenih slojeva koji porede navijanje u fudbalu/kosarci sa navijanjem u tenisu. Siroma ljudi nisu culi da je tenis poseban sport, po tradiciji najvise. Teniski bon ton je da je pozorisna atmosfera kada se igra poen, i to je tako od nastanka tenisa, kao sto se zna i pozorisni bon ton. Takodje od nastanka fudbala je i karnevalska atmosfera kada je jako davno hrpa mladica sutirala krpenjacu, po desetine njih na nju se guzvaju u gomili na poljani, ulici, bilo gde jer teren nije ni postojao kao pojam, ni golovi nisu postojali. Samo se prosto jurilo za loptom i vristalo, uzivalo.
Ovi bi i u pozoristu urlali. jer ako moze publika na fudbalu, sto ne bi mogla i u teatru.

Јабучило

pre 2 godine

Тенисери, много свилен свет. Замисли кошаркаша на одлучујућем слободном бацању пред крај утакмице да се жали на 20.000 људи који му здушно звижде и свашта добацују.

Mile

pre 2 godine

Novak Djoković nije zasuzio svojim ponasanjem postovanje publike. Bezobrazan na terenu, prost i nevaspitan van terena. Pa ne mrze njega samo Ameri njega sem na Balkanu niko ne voli. Pa njemu su u Sangaju zvizdali. Pa pola Srbije ga ne voli.

Čombe

pre 2 godine

Ovo što Cicipas radi to je sve pet puta više radio Djoković i sada bi on da se to zaboravi. Ne može to tako rodjaci, sam je sebe ukanalio. Da se svadjao od prvog dana poštovala bi ga publika. Ali on je hteo da ih psuje i da deli srca. E to ne može. To je foliranje. Zato ga ovako dočekuju na svakom terenu. I to ne samo na Zapadu bilo gde da se igra pa i u Kini on je loš momak. Poltrone niko ne voli.

Krle

pre 2 godine

Nije lepo ali ti ne smeta. A jel lepo kada vredjaš i psuješ publiku? Jel lepo kada u Beču predaš meč zato što ti se taj dan ne igra. Jel lepo da čim gubiš tražiš Medical? Jel lepo da ne predaš sing meč nego dubl meč na OI? Jel to fer prema Nini?

Iz Britanije

pre 2 godine

Na stadionu se prodaje suviše alkohola. Ima previše "zagrejanih" i pijanih gledalaca. Ovaj je samo bio takav primerak. Ništa više.

Sasa

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi reprezenti nizih drustvenih slojeva koji porede navijanje u fudbalu/kosarci sa navijanjem u tenisu. Siroma ljudi nisu culi da je tenis poseban sport, po tradiciji najvise. Teniski bon ton je da je pozorisna atmosfera kada se igra poen, i to je tako od nastanka tenisa, kao sto se zna i pozorisni bon ton. Takodje od nastanka fudbala je i karnevalska atmosfera kada je jako davno hrpa mladica sutirala krpenjacu, po desetine njih na nju se guzvaju u gomili na poljani, ulici, bilo gde jer teren nije ni postojao kao pojam, ni golovi nisu postojali. Samo se prosto jurilo za loptom i vristalo, uzivalo.
Ovi bi i u pozoristu urlali. jer ako moze publika na fudbalu, sto ne bi mogla i u teatru.
(..., 3. septembar 2021 12:58) # Link komentara

Nivo kulture neretko nije povezan sa pripadnoscu nizim drustvenim slojevima, jer isto tako imas mnogo ljudi koji pripadaju visim drustvenim slojevima a ne znaju da se ponasaju i puni su predrasuda. ;)

Nada

pre 2 godine

Osecam tugu kada cujem koliko su neki nevazni protiv Djokovica i trude se da uticu na njegovu igru. Ali ono sto me cini ponosnom, je cinjenica sto Nole zna kako da se bori sa tim preprekama,jer u stvari to je samo kratkotrajno i vise ce da smeta izvrsiocu jer nije uspeo, nego Noletu. Dragi Novace hvala ti sto se boris kako da postignes svoj cilj tako i sto nosis breme Srbije u svakoj igri. Ziv nam bio. Boze cuvaj naseg junaka 🙏🙏🙏

Karakondžula

pre 2 godine

... što više izjavljue da mu ne smeta, može računati na to da će publika pokušavati da mu učini "zadovoljstvo" da mu zasmeta... umesto, da lepo ne izjavljuje ništa po tom pitanju i da se na terenu ponaša hladno i bez emocija prema publici, posebno ne ona "srca iz duše" na kraju meča koji pobedi... nisu zaslužili, ne vole ga, pa se ne treba ni pretvarati da je drugačijae... naravno, ima publike i koja ga voli, ali je tamo na Zapadu, u velikoj manjini... zato, samo delji protivnike i nikakve emocije prema publici, a kad dodješ kući, u Beograd, ili tamo gde te vole, tu se "emocionalno" isprazni, napini, regeneriši, šta god da ti prija...

DR

pre 2 godine

Jadni Nole.
Svi su protiv njega.
Dokle vise te prazne price?
Publika moze da navija za koga zeli.
Ako neko smeta kod servisa onda ima sudija.
Vjerujem da 50% publike je doslo samo radi zabave.
Potpuno im je nebitno ko ce dobiti.

Bjhn

pre 2 godine

“Nekada ljudi od uzbuđenja tokom poena vrisnu, ispuste neki zvuk, kako god. To je u redu. Ali, ako neko to konstantno radi namerno, onda nema tolerancije za to, nije u redu. To nije dobro za nas igrače. Neki čovek je večeras na meču namerno vrisnuo baš kada je trebalo da udarim lopticu.”—zato mrzim tenis, jer su bas razmaženi. Psihički slabi igraci. Pa publika to namerno (a i još gore) radi kad je penal u fudbalu, slobodno bacanje u košarci, pa igraci ne kukaju. U tome je poenta navijanja.

Maslačak

pre 2 godine

Pošto je poznato da bonton koji važi u pozorištu važi i na teniskim tribinama, ljudi koji se ponašaju necivilizovano (iz koje god države da su) nemaju tu šta da traže.

cigla

pre 2 godine

Toliko bitan poen da za cijelo vrijeme meča gledaš u publiku i tražiš one koji navijaju protiv tebe. Izbacivanje navijača je put manjeg otpora, ali naići ćeš na nekog koji će ti napraviti tužbu i problem jer svako izbacivanje može imati sudski epilog ak dođe do sukoba navijaca i USTA organizatora turnira zato sto ne može djelatnik ATP upravljati izbacivačima i osobljem zaduženim za red i mir u javnosti.
Dobit ćeš ti svoje batice, kažem ovo sada se švercaš. Sve do jednom

A

pre 2 godine

“"Kada neko ko voli timske sportove poput fudbala i košarke, reći će na našu situaciju: 'Kakvo razmaženo derište'. Ali, ovi ljudi pričaju dok mi igramo.”—Pa jesi razmažen. Pa u fudbalu ne pričaju već galame, pa igračima ne smeta.

Marica

pre 2 godine

Zgranuta sam ljudskom zlobom i nekulturomulturu. Novace, ponosu Srbije, samo napred. Tvoj narod je uz tebe. Svi zlonamernici neka nadju mesto gde ce procistiti um i dusu. Lepse ce ziveti.

dr.Roddick

pre 2 godine

@anica velickovic

"Zamisli mozak..pruzila ti se prilika da gledas najboljeg u ovom sportu i ti dodjes da ometas pri igri"


Najbolji u ovom sportu sedi kod kuce u Svajcarskoj, igra se sa decom i uziva.

Najbolji u ovom sportu je osvojio sve najvece i najvaznije turnire, sva 4 GS, zavrsni masters, zlatna medalja sa OI.

Laza

pre 2 godine

Dobija nazad ono što je zaslužio. Galamio na decu što kupe loptice, uzimao medicinsku pomoć kada gubi, čudio se kada protivnik pogodi liniju, ismevao imitacijama igrače...

bill hickok

pre 2 godine

A zar nema na stadionu mladjih, pojacih Srba pa da ovog pavijana lociraju, prate ga po izlasku sa stadiona kuda hoda i ako se ukaze prilika da mu naprave par krvnih podliva na licu? Da sam tamo, licno bih se za to pobrinuo.

Mile

pre 2 godine

Novak Djoković nije zasuzio svojim ponasanjem postovanje publike. Bezobrazan na terenu, prost i nevaspitan van terena. Pa ne mrze njega samo Ameri njega sem na Balkanu niko ne voli. Pa njemu su u Sangaju zvizdali. Pa pola Srbije ga ne voli.

Krle

pre 2 godine

Nije lepo ali ti ne smeta. A jel lepo kada vredjaš i psuješ publiku? Jel lepo kada u Beču predaš meč zato što ti se taj dan ne igra. Jel lepo da čim gubiš tražiš Medical? Jel lepo da ne predaš sing meč nego dubl meč na OI? Jel to fer prema Nini?

Čombe

pre 2 godine

Ovo što Cicipas radi to je sve pet puta više radio Djoković i sada bi on da se to zaboravi. Ne može to tako rodjaci, sam je sebe ukanalio. Da se svadjao od prvog dana poštovala bi ga publika. Ali on je hteo da ih psuje i da deli srca. E to ne može. To je foliranje. Zato ga ovako dočekuju na svakom terenu. I to ne samo na Zapadu bilo gde da se igra pa i u Kini on je loš momak. Poltrone niko ne voli.

Јабучило

pre 2 godine

Тенисери, много свилен свет. Замисли кошаркаша на одлучујућем слободном бацању пред крај утакмице да се жали на 20.000 људи који му здушно звижде и свашта добацују.

1

pre 2 godine

Na Dejvis kupu u Nišu, Srbija - USA, par ljudi iz publike je uzvikivalo na maltene svaku servu Amerikanaca. Čim bace loptu u vis, uzvik. Niti igrači: Izner, Kueri; niti trener Kurijer, nisu reagovali. Samo su stojički nastavili da igraju. Imajte ovakve stvari u vidu kad pričate o divljim Amerikancima.

Momčilo

pre 2 godine

Koliki animozizet prema zapadu kod ljudi koji ni pasoš nemaju. Čudo jedno da je od Europe do Kanade sve prepuno Srba. Kako to da ta deca ne odoše na istok kada je tamo blagostanje. Pričate o kulturi vi koji niste bili na teniskom meču na stadionu. Vi što verujete da ameri HARPOM prave haos u svetu. Vi koji se veselite svakoj vremenskoj katastrofi koja pogodi tu zemlju. Vi koji ne vidite da ih je svo zlo pogodilo od vremenskih neprilika. Pričam o običnom narodu ne o politici i 1% bogatih. Mi njih da učimo kulturi ponašanja mi koji za saobraćaju nesreću gde smrtno strada dete pustimo ubicu da se brani sa slobode. Tamo takav dobije 2 doživotne.

lola

pre 2 godine

Nemojte misliti da nema plaćenih huškača na Noletovim mečevima. Toga ima i na Vimbldonu. To su ljudi bez morala i dostojanstva, plaćeni da viču i nerviraju ga ne bi li ga onemogućili da pobedi. To je taj vrli zapad. Bljak

A

pre 2 godine

“"Kada neko ko voli timske sportove poput fudbala i košarke, reći će na našu situaciju: 'Kakvo razmaženo derište'. Ali, ovi ljudi pričaju dok mi igramo.”—Pa jesi razmažen. Pa u fudbalu ne pričaju već galame, pa igračima ne smeta.

cigla

pre 2 godine

Toliko bitan poen da za cijelo vrijeme meča gledaš u publiku i tražiš one koji navijaju protiv tebe. Izbacivanje navijača je put manjeg otpora, ali naići ćeš na nekog koji će ti napraviti tužbu i problem jer svako izbacivanje može imati sudski epilog ak dođe do sukoba navijaca i USTA organizatora turnira zato sto ne može djelatnik ATP upravljati izbacivačima i osobljem zaduženim za red i mir u javnosti.
Dobit ćeš ti svoje batice, kažem ovo sada se švercaš. Sve do jednom

DR

pre 2 godine

Jadni Nole.
Svi su protiv njega.
Dokle vise te prazne price?
Publika moze da navija za koga zeli.
Ako neko smeta kod servisa onda ima sudija.
Vjerujem da 50% publike je doslo samo radi zabave.
Potpuno im je nebitno ko ce dobiti.

Bjhn

pre 2 godine

“Nekada ljudi od uzbuđenja tokom poena vrisnu, ispuste neki zvuk, kako god. To je u redu. Ali, ako neko to konstantno radi namerno, onda nema tolerancije za to, nije u redu. To nije dobro za nas igrače. Neki čovek je večeras na meču namerno vrisnuo baš kada je trebalo da udarim lopticu.”—zato mrzim tenis, jer su bas razmaženi. Psihički slabi igraci. Pa publika to namerno (a i još gore) radi kad je penal u fudbalu, slobodno bacanje u košarci, pa igraci ne kukaju. U tome je poenta navijanja.

anica velickovic

pre 2 godine

Zamisli mozak..pruzila ti se prilika da gledas najboljeg u ovom sportu i ti dodjes da ometas pri igri, pa sta si dolazio...takav sklop mentalni treba da bude prijatelj, komsija, roditelj...jadno i zalosno. U pravu je Novak sve sto je rekao.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

Размишљам ко би то могао бити: Роџер Кајзер, Муамер, Расим НП, Мики, Рајко трули четник , не нису ти тролови немају лове ни за бус плус али јесте неки аметички мишић коме је једино задовољство наудити најбољем.
Али сви ти мишеви заборављају да Горштак може бити само један и да муве не могу омести слона.
Ваистину,остао је само један.

Iz Britanije

pre 2 godine

Na stadionu se prodaje suviše alkohola. Ima previše "zagrejanih" i pijanih gledalaca. Ovaj je samo bio takav primerak. Ništa više.

МАЛИ ЧОВЕК

pre 2 godine

Како не капирају, то му је додатна енергија. Ја мислим да су то све монтирани антинавијачи. Цепај Новаче. ?

Karakondžula

pre 2 godine

... što više izjavljue da mu ne smeta, može računati na to da će publika pokušavati da mu učini "zadovoljstvo" da mu zasmeta... umesto, da lepo ne izjavljuje ništa po tom pitanju i da se na terenu ponaša hladno i bez emocija prema publici, posebno ne ona "srca iz duše" na kraju meča koji pobedi... nisu zaslužili, ne vole ga, pa se ne treba ni pretvarati da je drugačijae... naravno, ima publike i koja ga voli, ali je tamo na Zapadu, u velikoj manjini... zato, samo delji protivnike i nikakve emocije prema publici, a kad dodješ kući, u Beograd, ili tamo gde te vole, tu se "emocionalno" isprazni, napini, regeneriši, šta god da ti prija...

Cane

pre 2 godine

Koliko juče-prekjuče, Muratoglu je upozoravao da će ovih stvari biti sve više i da to smeta Đokoviću, a ovde ga neki napljuvaše kako "priziva" i izaziva nervozu Đokovića. Primitivci bi i za meteorologa rekli da priziva oluju kad je najavljuje.

Ovaj ako je bio sam, onda je ipak spontana (tipično američki nepristojna i agresivna) budala. Organizovani ometači su uvek u grupi, kako bi predupredili reakciju nekoga drugog iz publike. Znam da ću izazvati gnev, ali sa organizovanim dovođenjem takvih navijača je počeo (domaćim navijačima inače vrlo omiljeni) DelPotro. Tobož "Novakov prijatelj" a posebno protiv Novaka se služio i takvim sredstvima. Podlo, DelPodlo. Koristi ih i Švarcman, ali daleko od toga daje takva praksa samo argentinski ekskluzivitet.

ludeng

pre 2 godine

Ma odlicno burazeru, to znaci da je Novaku izuzetno stalo i da ako mu ne ide mogu da ga podignu takve stvari, a dokazao je 1000 puta da je veliki "inadzija" i da mu svako skandiranje daje dodatnu snagu. Bar nece biti kao protiv Vavrinke u finalu 2016. kada je Novak bio bezlican. Znam da to nikada nece uraditi, ali voleo bih da na kraju karijere sazove konferenciju za stampu i sve ih lepo napljuje i objasni kroz sta je sve prolazio i kaze da je najveci ikada.

JPR24

pre 2 godine

A zar nema na stadionu mladjih, pojacih Srba pa da ovog pavijana lociraju, prate ga po izlasku sa stadiona kuda hoda i ako se ukaze prilika da mu naprave par krvnih podliva na licu? Da sam tamo, licno bih se za to pobrinuo.
(bill hickok, 03. septembar 2021 07:22)

Da, uz kamere na svakom ćošku, pa kad te kauboji uhapse itd… Zbog jedne budale ? Nije niko lud. Za ovakve likove, to treba organizator da resi na licu mesta. Kao sto su u NBA one likove sto su pljuvali itd sklepali odmah i izbacili !

Tihi Hazarder

pre 2 godine

Citao sam na stranom sajtu komentar nekog amera koji je bio na stadionu uoci meca. Kaze da je bilo grozno slusati kako je deo publike toliko protiv Novaka. I kako su ipak u njegovom delu tribine svi bili za Novaka. Cak su oni vikali protiv onog dela tribina koji je bio protiv Djokovica. Te kad su to radili Novak je mislio da vicu protiv njega. Ali kao razume ga.

Tako je kako je

pre 2 godine

Ništa nije bilo bolje zadnjih sedam-osam godina i Novak to zna.Takođe zna, da će u nastavku turnira biti još gore,jedina nepoznanica će biti eventualno finale protiv Medvedeva,možda će tad publika biti neutralna.Na kraju krajeva, sve je to već prolazio i upravo iz takve neprijateljske atmosfere,sa idiotskim ponašanjem publike,izvlaćio dodatni motiv za pobedu.

trulizapad

pre 2 godine

Da neki Novakov navijac dodje na mec Federera sa nekim anonimusom i ometa Federera u toku poena - odmah bi bio udaljen sa stadiona! Isto vredi i za Nadala. Ali kad navijaci vredjaju i ometaju Novaka onda redari na stadionu ne postoje...

Aca

pre 2 godine

Najbolji u ovom sportu sedi kod kuce u Svajcarskoj, igra se sa decom i uziva.

Najbolji u ovom sportu je osvojio sve najvece i najvaznije turnire, sva 4 GS, zavrsni masters, zlatna medalja sa OI.
(dr.Roddick, 3. septembar 2021 07:31)

Taj “najbolji” je osvojio zlato na OI u dublu sa Vavrinkom, završni masters jeste 6 puta ali i 4 puta izgubio u finalu, od toga 3 puta šta misliš od koga? O međusobnom skoru i još nekim brojkama mislim da je suvišno govoriti.

mr

pre 2 godine

Koliki animozizet prema zapadu kod ljudi koji ni pasoš nemaju. Čudo jedno da je od Europe do Kanade sve prepuno Srba. Kako to da ta deca ne odoše na istok kada je tamo blagostanje. Pričate o kulturi vi koji niste bili na teniskom meču na stadionu. Vi što verujete da ameri HARPOM prave haos u svetu. Vi koji se veselite svakoj vremenskoj katastrofi koja pogodi ...
(Momčilo, 3. septembar 2021 11:01)

Молим те, реци нам коме се ти тачно обраћаш?
Твој коментар је тако пун паушалности, тривијалности, негативности, да просто боли да читаш да неко писмен и спреман оволико да пише, може овако нешто да напише. Прво и основно, мешаш људе, системе и политику. Какве везе има шта неко мисли о нечијој политици, и односу према тој земљи тј друштву. Па и американци неподносе демократе па живе у УСА. Друго, пишеш о истоку паушалности. Па људи већ трећу деценију одлазе у Русију да раде. Фирма мог оца је тамо радила 90-тих, и да не беше те пропале Русије, Бога ми пропали би и ми. Наши одлазе у Кину и праве послове већ дуго, а не знам ниједног да иде у УСА да прави посао. И сами амери зависе од Кине и ако је не подносе, и стално јој довалче ббродове и авионе на границе. Треће, пишеш о људима који немају пасоше итд, а кладим се да више људи процентално има пасош у Србији него у УСА. Мени ситекао пасош и биле су такве гужве, а можда су и сад, да сам одустао и вадићу га тек од септембра.

maksa

pre 2 godine

Ja da sam novak rekao bih-dobro je dok nije noz u ledja kao kod monike seles. I zelim da kazem pojedinim komentatorima-da se igra u srbiji isto bi bilo ali protiv novakovog protivnika. Pavijana ima svuda na svetu tako da te price kulturni zapad nekulturni srbi, to je glupost, ili mi smo dobri ljudi oni ne, to je isto glupost. Ljudi su svuda isti samo sto se zakoni razlicito primenjuju pa sticemo utisak da su ljudi razliciti

Zola

pre 2 godine

Sve je to ocekivano, ne uklapa im se u koncept elitnog sporta samo za bogatu manjinu. Šta će biti tek u finalu ako Novak dogura do njega? Očekujem da će tražiti krv da mu puste na terenu. Ali oni ne shvataju da njega sve to samo još više inspiriše da bude najbolji.

...

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi reprezenti nizih drustvenih slojeva koji porede navijanje u fudbalu/kosarci sa navijanjem u tenisu. Siroma ljudi nisu culi da je tenis poseban sport, po tradiciji najvise. Teniski bon ton je da je pozorisna atmosfera kada se igra poen, i to je tako od nastanka tenisa, kao sto se zna i pozorisni bon ton. Takodje od nastanka fudbala je i karnevalska atmosfera kada je jako davno hrpa mladica sutirala krpenjacu, po desetine njih na nju se guzvaju u gomili na poljani, ulici, bilo gde jer teren nije ni postojao kao pojam, ni golovi nisu postojali. Samo se prosto jurilo za loptom i vristalo, uzivalo.
Ovi bi i u pozoristu urlali. jer ako moze publika na fudbalu, sto ne bi mogla i u teatru.

bali

pre 2 godine

Uporedjujete fudbal kosarku i druge sportove gde publika galami jer je dozvoljeno. Zaboravljate da je Beli sport aka tenis , sport tisine stvoren po engleskom bontonu, dakle nema galame po difolti.

Predo

pre 2 godine

Generalni osećaj, slušajući i gledajući reakcije publike, je da su u globalu korektni, zabavljaju se. Tu su Novakovi navijači, ali uvek imate i navijače Federera, ponekog i Nadala. Ja inače nikada ne navijam za nekog favorita, osim kada se radi o nekom našem igraču, ma koliko da mi je simpatičan. Volim kad se malo "zagužva". A bolesnika, koji vole biti u centru pažnje, imate svuda. Kažu "sve je dobro dok ne tuku". Samo se setite Monike.
Što se Novakove forme tiče, još nismo ništa videli. Sinoć je eksperimentisao, igrao servis-volej, istrčavao na mrežu iz nepripremljenih situacija. Svi, koji igraju tenis, to rade, kada je velika razlika u kvalitetu, ili barem većina. Nadal to, na primer, ne radi, on se bori za svaki poen kao da mu život od toga zavisi. A možda se mogao i malo prištedeti u manje značajnim mečevima. Možda bi i danas igrao na ovom US Openu. Morate se nekako motivisati. Najveća glupost u ovom momentu bi bila da je Novak dao sve od sebe, držao se osnovne linije i dobio meč 6:1, 6:0, 6:0, što je objektivno mogao, ali čemu trošenje pre svega mentalne, a i fizičke energije.

kole

pre 2 godine

Najbolji u ovom sportu sedi kod kuce u Svajcarskoj, igra se sa decom i uziva.

Najbolji u ovom sportu je osvojio sve najvece i najvaznije turnire, sva 4 GS, zavrsni masters, zlatna medalja sa OI.
(dr.Roddick, 3. septembar 2021 07:31)

Koliko samo smijesno zvuci kad se za Federera kaze da je najbolji, najbolji a vamo ga Rafa i Novak maltretirali na Slemovima 15 godina. Federer nikad nece moci biti najbolji zato sto je njegova dominacija momentalno prestala cim su Rafa i Novak sazreli. On je naglo prestao sa osvajanjem turnira cim su Novak i Rafa sazreli, na kraju krajeva skor Federera na GS sa njima dvojicom(10:21) sve govori.

simboliko

pre 2 godine

Ove likove što mrze Đokovića, porede tenis sa drugim sportovima, podržavaju njegove nepoštovaoce, koji ga na najprimitivniji način provociraju protiv nekih anonimusa u tom sportu su posledica taloga od našeg naroda koji je recidiv neo liberalnog, iskompleksiranog i neostvarenog dela populacije koji je nesrećan što se rodio na pogrešnom mestu i u pogrešno vreme. Za to verovatno postoji dijagnoza u modernoj medicini i država treba aktivno da se uključi u rešavanju problema, jer je pitanje opstanka u budućnosti, mada za sada tako ne deluje.

mich

pre 2 godine

Utihnuce posle finala, rivali ce poginuti glavu kao i uvek, a sa tribina ce se cuti mlak, licemeri aplauz, ali Novak ce biti u istoriji, bolece ih jos vise...

Vidi

pre 2 godine

"Тенисери, много свилен свет. Замисли кошаркаша на одлучујућем слободном бацању пред крај утакмице да се жали на 20.000 људи који му здушно звижде и свашта добацују."

Nije dobro poređenje. Kada masa ljudi to radi onda se prosto stvori kakafonija i manje utiče na koncentraciju igrača jer je sve vreme u opticaju (grupno navijanje) a kada na teniskom terenu gde uglavnom u toku poena se ćuti i naodjednom pred sam udarac neko glasno uzvikne onda je veći uticaj na usmerenu pažnju kod igrača jer se naodjednom stvorio zvuk koji nije postojao. Igrači se različito nose sa tim. Neko ignoriše i ne dopušta da previše utiče na njegovu igru drugima je remetujući faktor. I onda kada neko to ciljano radi samo u nekoj određenoj sekvenci poena znaš da je ta osoba tu iz potpuno drugačijeg interesovanja.

Nada

pre 2 godine

Osecam tugu kada cujem koliko su neki nevazni protiv Djokovica i trude se da uticu na njegovu igru. Ali ono sto me cini ponosnom, je cinjenica sto Nole zna kako da se bori sa tim preprekama,jer u stvari to je samo kratkotrajno i vise ce da smeta izvrsiocu jer nije uspeo, nego Noletu. Dragi Novace hvala ti sto se boris kako da postignes svoj cilj tako i sto nosis breme Srbije u svakoj igri. Ziv nam bio. Boze cuvaj naseg junaka 🙏🙏🙏

Lav

pre 2 godine

Ljudi i dalje nisu shvatili zašto se u tenisu ćuti. Ne zato što je to 'gospodski' sport već da bi igrači mogli da čuju zvuk udaranja loptice o reket i o teren i da bi mogli u deliću sekunde da odreaguju. Ovo je najprostije objašnjenje, ali imate mnogo o tome na internetu.

Sasa

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi reprezenti nizih drustvenih slojeva koji porede navijanje u fudbalu/kosarci sa navijanjem u tenisu. Siroma ljudi nisu culi da je tenis poseban sport, po tradiciji najvise. Teniski bon ton je da je pozorisna atmosfera kada se igra poen, i to je tako od nastanka tenisa, kao sto se zna i pozorisni bon ton. Takodje od nastanka fudbala je i karnevalska atmosfera kada je jako davno hrpa mladica sutirala krpenjacu, po desetine njih na nju se guzvaju u gomili na poljani, ulici, bilo gde jer teren nije ni postojao kao pojam, ni golovi nisu postojali. Samo se prosto jurilo za loptom i vristalo, uzivalo.
Ovi bi i u pozoristu urlali. jer ako moze publika na fudbalu, sto ne bi mogla i u teatru.
(..., 3. septembar 2021 12:58) # Link komentara

Nivo kulture neretko nije povezan sa pripadnoscu nizim drustvenim slojevima, jer isto tako imas mnogo ljudi koji pripadaju visim drustvenim slojevima a ne znaju da se ponasaju i puni su predrasuda. ;)

Maslačak

pre 2 godine

Pošto je poznato da bonton koji važi u pozorištu važi i na teniskim tribinama, ljudi koji se ponašaju necivilizovano (iz koje god države da su) nemaju tu šta da traže.

Marica

pre 2 godine

Zgranuta sam ljudskom zlobom i nekulturomulturu. Novace, ponosu Srbije, samo napred. Tvoj narod je uz tebe. Svi zlonamernici neka nadju mesto gde ce procistiti um i dusu. Lepse ce ziveti.