Ponedeljak, 26.07.2021.

19:15

Novak ide ka obaranju još jednog Federerovog rekorda

Novak Đoković krupnim koracima gazi ka obaranju još jednog rekorda.

Izvor: MT

Novak ide ka obaranju još jednog Federerovog rekorda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

TurboNator

pre 2 godine

Jedan je rf
(Milos, 27. jul 2021 01:53)

Paaa... jeste, al nije vise toliko vredan...

Doš'o 'The One', vredniji - zove se Novak Djoković.

Dusan

pre 2 godine

Jedini važan rekord koji RF još drži i ima šansu da zadrži je broj WB. Novaku je u ovoj fazi karijere to najlakši slem tako da ima velike šanse da ga (pre)stigne ali nikad se ne zna.

mlekadžija

pre 2 godine

Никад Нивак неће оборити Федереров рекорд...9 Базела. Као ни нико други. Рекорд за тениску историју!!! Један је Роџер. Јел тако Јумко?

Vule

pre 2 godine

Остаће Федереру вјероватно рекорд по броју узастопних недеља на првом мјесту, мада ни ту се ништа не зна. Остали рекорди, ако држи још неки, нису толико битни.

Miks

pre 2 godine

E da mi je znati koliko ima vise tih izmisljenih rekorda koje Nole juri. Ne juri on vise rekorde. Uzme zlatni slem i game over. Isprati ovu dvojicu u penziju i on ode za njima. Buduci narastaji ne mogu stici nikad, posebno ne ovi koji su vec " osakaceni " od ove velike trojke.

Марко

pre 2 godine

E da mi je znati koliko ima vise tih izmisljenih rekorda koje Nole juri. Ne juri on vise rekorde. Uzme zlatni slem i game over. Isprati ovu dvojicu u penziju i on ode za njima. Buduci narastaji ne mogu stici nikad, posebno ne ovi koji su vec " osakaceni " od ove velike trojke.
(Miks, 26. jul 2021 23:22)

Кад се стигну ти главни рекорди, онда обично један за другим успут падају и ти неки мање важни. На пример, да би освојио 20 Грен слемова мораш да имаш минимум 140 победа на Грен слем мечевима, да одиграш бар 20 финала, итд. Не можеш да играш три полуфинала на Олимпијским играма ако ниси бар 12 пута победио на Олимпијским играма, јер до полуфинала имаш 4 кола. Тако да се слажем да јесте глупо пратити овакве неке ствари као што је број победа на Олимпијским играма.

montoya

pre 2 godine

Jeste Novak nas i volim ga, ali drugovi novinari samo malo objektivnosti unesite u tekstove....Federer ima zlato sa OI, doduse u dublu sa Wavrinkom ali ima zlato sa OI!! Imace ga i Novak

Ljubitej sporta

pre 2 godine

Nema potrebe praviti jaz između Novaka i Federera.

Sasvim normalno da se rekordi ruše.

Ujedno Federer je počeo kao pro 98 a nastupio za svoju zemlju 2000 gde je završio kao 4 na kraju. 2004 započeo tenisku dominaciju u svetu tenisa i igrao u Atini ali bio poražen neočekivano od Berdiha u ranoj fazi. 2008 u Pekingu se mučio sa povredom i bolešću pa je izgubio od Blejka a osvojio u dublu zlato sa Vavrinkom. 2012 učestovao u Londonu a uzeo srebro bio poražen od Mareja. 2016 i 2021 propušta zbog povrede. Novak je bio junior tad odnosno 2004 počeo seniorski tenis da bi u Kinu se pojavio i osvojio bronzu 2012 je igrao a poražen bio od Delpa za bronzu pa završio kao četvrti u Riju vrlo rano eliminisan na startu što su emocije na kraju meča potvrdile. U Tokiju ima cilj da konačno cilj da uzme konačno medalju zlatnu i drži mu fige. Marej takođe nastupio u Pekingu a završio rano da bi 2012 i 2016 postao dvostruki osvajač zlata u singlu u Tokiju se povukao zbog kvarcepsa. Nadal je propustio isto dva Oly ciklusa 2004 i 2012 zbog povrede i Tokio a osvojio zlato u singlu i dublu da li bi svi jednako ima li isti parametar verovatno al bez obzira biće zasluženo ako Novak obori taj rekord iako ne verujem da se on tim opterećuje previše nego korak po korak.

Sale

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Rođa će biti teniser sa najvećim brojem rekorda, koji su naknadno oboreni.

Goran

pre 2 godine

Naravno, ali zlatna medalja je mnogo bitnija. Ako ne osvoji zlato verovatno nikada nece osvojiti karijerni zlatni slem i posle ce se u raznim analizama to stalno povlaciti. Spominjace se da je to postigao Nadal. Naravno, ako osvoji kalendarski grand slem niko nece spomenuti zlatni slem. Ako osvoji i olimpijadu i US open onda ce osvojiti kalendarski zlatni slem i to nije osvojio ni Lejver. Niko nikada u muskoj konkurenciji. Ulog je do neba visok. mada je vec ostvario ogromno.

nnn

pre 2 godine

Veliki brat, 26. jul 2021 22:32)

Bas dobar komentar, i slazem se u potpunosti. Tenis je igra 1 na 1, i nema ovaj je igrao u boljoj ekipi itd. Prosto i jednostavno, matematika i statistika! Sve ostalo, ko ima lepse patike, lepsu frizuru, to je za neke druge "sportove"

Veliki brat

pre 2 godine

Za deceniju-dve dolazi nova publika, koja se neće sećati koje igrao u prve dve decenije 3. milenijuma lepši ili graciozniji tenis ili koga je publika više obožavala, samo će slušati o tome ko drži određen rekord i kako novi igrači imaju ili nemaju šanse da taj rekord obore.

Zar i danas nije tako? Ko pomonje kako su nekad Beker, Agasi, ili bilo ko igrao lep i atraktivan tenis ili na čijoj strani je bila publika na nekom mešu? Priča se samo koliko ko ima titula, sedmica na prvom mestu, da li je dominirao nad svojim protivnicima, itd.

Stalno se ovde komentariše iz perspektive sadašnje publike, većina gubi iz vida da će za nekoliko decenija ostati samo statistika, u koju ne spadaju lepota igre, broj istrčavanja na mrežu i sl.

A činjenica jeste da u mnogim momentima Novak igra nešto manje atraktivan tenis nego što su igrali Federer ili Nadal kad su bili na svom vrhuncu, jer novak ako promaši 2-3 paralele, onda stalno gađa bar 1 metar od leve ili desne aut linije, što protivnik lako stiže, i onda gledamo prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši.

Ali, i sa te tačke gledišta, ako protivnik napravi više grešaka, mora se priznati da je po tom kriterijumu onaj ko napravi manje grešaka bolji igrač, jer kakav je to igrač koji posle 10 prebacivanja loptice sa osnovne linije pogodi mrežu?

Hajde onda da u statistiku uključimo i broj servis grešaka, asova, vinera, broj neiznuđenih grešaka... ili da sve te podatke normalizujemo prema boju mečeva, titula...

milos

pre 2 godine

Rf je goat najbolji pomirite se sa tim cao
(Milos, 26. jul 2021 21:18)

Da da, GOAT elegancije, gracioznosti, fanova, al GOAT tenisa po svemu sudeci ce biti samo jedan. Ovi Rogerovi fanovi su nesto najostrascenije i najpristrasnije, oni u sebi nemaju ni trunku objektivnosti. Mene bi iskreno bilo sramota reci za nekog da je GOAT a vamo ima 10:21 sa svoja dva najveca rivala na GS, vec sad ima mnogo mastersa manje, a po svemu sudeci imace i mnogo Gren Slemova manje. Znaci lik na kraju karijere nece drzati nijedan od 7-8 najbitnih teniskih rekorda. Ovo sa velicanjem Rogera je vec postalo zabrinjavajuce, aj na pocetku je to bilo i simpaticno, a to vec sad vise nije sala. Lik na kraju karijere ima da bude zacamentiran na trece mjesto svih vremena !!

Stefan

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Hoće. Imaće pez uzastopno osvojenih Vimbldona.
To mu ostaje.
(Torrente, 26. jul 2021 20:49)

Protiv Filipusisa velikog, Rodika silnog, i mladjanog Rafaela, mada nije iskljuceno da mu Novak i taj rekord skine.

Рајко Четник , верни ГОАТов војник

pre 2 godine

Koga bre briga za noloa nebitan je
(Milos, 26. jul 2021 21:11) # Link komentara, у праву си ако неко не прати тенис а ако узмеш терапију и за тебе ће бити небитан јер терапија ублажава мржњу.

Рајко Четник , верни ГОАТов војник

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32) # Link komentara остаће неколико круцијалних по англосаксонској номенклатури: највише освојених Базела, четворо деце, најупорнији старац на АТП туру, најлепршавије локнице, најскупљи џемпери, најомиљенији бабољубац са прстићима итд...

Мајстор бре

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Hoće. Imaće pez uzastopno osvojenih Vimbldona.
To mu ostaje.
(Torrente, 26. jul 2021 20:49)

Е то ћемо тек да видимо :)))

Marko

pre 2 godine

Nebitan rekord. Bitno je da Novak vec sad drzi neke od najbitnih teniskih rekorda, a s obzirom da pred sebom barem jos 3 vrhunske sezone, lik ima da bude ubedljivo zakucan na prvo mjesto kao najbolji teniser svih vremena. Sto se tice Federera, njemu jedino ostaje ta gracioznost, elegancija, fanovi i ostale gluposti koje nemaju blage veze sa samim tenisom.

Marko

pre 2 godine

Sad preteraste više... Đoković više puta vezao pertle u četvrtfinalima masters 500 turnira od Federera.... Koga briga za ovakve cifre i statistike....

Jack

pre 2 godine

Odavno sam pisao da ce Rogeru ostati rekord u vezanim nedeljama na 1.mestu,broj ukupnih pobeda i broj ukupnih titula jer verujem da Novak nece igrati toliko.Mada kako izgleda Nole ni to me nece iznenaditi ako obori.Uzivajte u pisanju istorije..

filadelfija

pre 2 godine

Deda Rodja ima jos mnogo rekorda koje Novak ne moze da obori sem ako bude igrao jos 4-5 godina, a ovaj se povuce. Jednostavno je imao mnogo vise ucesca na turnirima dok Novak nije ni bio profesionalac. Te rekorde mozes videti ako kucas u guglu Open Era tennis records – men's singles. Siguran sam da ces se iznenaditi...
(Zmaj Strasni, 26. jul 2021 21:18)

Ostao mu je jedino taj rekord od 50 titula na turnirima iz serije 250 i 500. Novak ga tu sigrno nikad nece stici, ipak ima samo 24 takva turnira. Ako ce to Federeru ostati jedini rekord koji drzi, ja da sam na njegovom mjestu, sakrio bi se u misiju rupu i nebi izlazio iz nje.

Zmaj Strasni

pre 2 godine

@Lool

Deda Rodja ima jos mnogo rekorda koje Novak ne moze da obori sem ako bude igrao jos 4-5 godina, a ovaj se povuce. Jednostavno je imao mnogo vise ucesca na turnirima dok Novak nije ni bio profesionalac. Te rekorde mozes videti ako kucas u guglu Open Era tennis records – men's singles. Siguran sam da ces se iznenaditi...

i malo znanja i podrške publike

pre 2 godine

Ali Endi Mari sa 12 trijumfa osvojio dva puta Olimpijske igre.
(Bageri, 26. jul 2021 21:04)

Mnogo stvari mu se poklopile .

pogled sa strane

pre 2 godine

Opsednut Federerom jer nikad neće biti kao Federer!
(Vaso, 26. jul 2021 21:00)
Slažem se, izvrstan, super igrač, a Balkan ne izlazi iz njega, otprilike kao radikal ne izlazi iz vašeg šefa!:)

Miki

pre 2 godine

Još je rano da upišemo zlato za basketaše i Noleta
Znamo koliki su favoriti u završnici turnira, ali meč po meč i onda i jedni i drugi će to ostvariti
Srećno momci!

Milojko

pre 2 godine

@Torrente
Ne bih bas bio siguran u to. Nole ima uzastopno osvojena Vimbldona i ne bas male sanse da ga osvoji jos 2 ili 3 puta zaredom.

Back in Black

pre 2 godine

Brate mili Nole je naš, verovatno najveci sportista na planeti,gotivim ga ali od 12 vesti 6 su o Novaku.Stvarno preterujete za olimpijsku medalju.

Torrente

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Hoće. Imaće pez uzastopno osvojenih Vimbldona.
To mu ostaje.

Dushan

pre 2 godine

Ne bih se iznenadio da Federer objavi kraj karijere na kraju godine ako Nole osvoji OI i US Open i zauzme 1. mesto na večnoj listi GS titula

Miki

pre 2 godine

Još je rano da upišemo zlato za basketaše i Noleta
Znamo koliki su favoriti u završnici turnira, ali meč po meč i onda i jedni i drugi će to ostvariti
Srećno momci!

Dushan

pre 2 godine

Ne bih se iznenadio da Federer objavi kraj karijere na kraju godine ako Nole osvoji OI i US Open i zauzme 1. mesto na večnoj listi GS titula

filadelfija

pre 2 godine

Deda Rodja ima jos mnogo rekorda koje Novak ne moze da obori sem ako bude igrao jos 4-5 godina, a ovaj se povuce. Jednostavno je imao mnogo vise ucesca na turnirima dok Novak nije ni bio profesionalac. Te rekorde mozes videti ako kucas u guglu Open Era tennis records – men's singles. Siguran sam da ces se iznenaditi...
(Zmaj Strasni, 26. jul 2021 21:18)

Ostao mu je jedino taj rekord od 50 titula na turnirima iz serije 250 i 500. Novak ga tu sigrno nikad nece stici, ipak ima samo 24 takva turnira. Ako ce to Federeru ostati jedini rekord koji drzi, ja da sam na njegovom mjestu, sakrio bi se u misiju rupu i nebi izlazio iz nje.

Мајстор бре

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Hoće. Imaće pez uzastopno osvojenih Vimbldona.
To mu ostaje.
(Torrente, 26. jul 2021 20:49)

Е то ћемо тек да видимо :)))

Рајко Четник , верни ГОАТов војник

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32) # Link komentara остаће неколико круцијалних по англосаксонској номенклатури: највише освојених Базела, четворо деце, најупорнији старац на АТП туру, најлепршавије локнице, најскупљи џемпери, најомиљенији бабољубац са прстићима итд...

Marko

pre 2 godine

Nebitan rekord. Bitno je da Novak vec sad drzi neke od najbitnih teniskih rekorda, a s obzirom da pred sebom barem jos 3 vrhunske sezone, lik ima da bude ubedljivo zakucan na prvo mjesto kao najbolji teniser svih vremena. Sto se tice Federera, njemu jedino ostaje ta gracioznost, elegancija, fanovi i ostale gluposti koje nemaju blage veze sa samim tenisom.

Back in Black

pre 2 godine

Brate mili Nole je naš, verovatno najveci sportista na planeti,gotivim ga ali od 12 vesti 6 su o Novaku.Stvarno preterujete za olimpijsku medalju.

milos

pre 2 godine

Rf je goat najbolji pomirite se sa tim cao
(Milos, 26. jul 2021 21:18)

Da da, GOAT elegancije, gracioznosti, fanova, al GOAT tenisa po svemu sudeci ce biti samo jedan. Ovi Rogerovi fanovi su nesto najostrascenije i najpristrasnije, oni u sebi nemaju ni trunku objektivnosti. Mene bi iskreno bilo sramota reci za nekog da je GOAT a vamo ima 10:21 sa svoja dva najveca rivala na GS, vec sad ima mnogo mastersa manje, a po svemu sudeci imace i mnogo Gren Slemova manje. Znaci lik na kraju karijere nece drzati nijedan od 7-8 najbitnih teniskih rekorda. Ovo sa velicanjem Rogera je vec postalo zabrinjavajuce, aj na pocetku je to bilo i simpaticno, a to vec sad vise nije sala. Lik na kraju karijere ima da bude zacamentiran na trece mjesto svih vremena !!

Jack

pre 2 godine

Odavno sam pisao da ce Rogeru ostati rekord u vezanim nedeljama na 1.mestu,broj ukupnih pobeda i broj ukupnih titula jer verujem da Novak nece igrati toliko.Mada kako izgleda Nole ni to me nece iznenaditi ako obori.Uzivajte u pisanju istorije..

Milojko

pre 2 godine

@Torrente
Ne bih bas bio siguran u to. Nole ima uzastopno osvojena Vimbldona i ne bas male sanse da ga osvoji jos 2 ili 3 puta zaredom.

Sale

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Rođa će biti teniser sa najvećim brojem rekorda, koji su naknadno oboreni.

Stefan

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Hoće. Imaće pez uzastopno osvojenih Vimbldona.
To mu ostaje.
(Torrente, 26. jul 2021 20:49)

Protiv Filipusisa velikog, Rodika silnog, i mladjanog Rafaela, mada nije iskljuceno da mu Novak i taj rekord skine.

Рајко Четник , верни ГОАТов војник

pre 2 godine

Koga bre briga za noloa nebitan je
(Milos, 26. jul 2021 21:11) # Link komentara, у праву си ако неко не прати тенис а ако узмеш терапију и за тебе ће бити небитан јер терапија ублажава мржњу.

nnn

pre 2 godine

Veliki brat, 26. jul 2021 22:32)

Bas dobar komentar, i slazem se u potpunosti. Tenis je igra 1 na 1, i nema ovaj je igrao u boljoj ekipi itd. Prosto i jednostavno, matematika i statistika! Sve ostalo, ko ima lepse patike, lepsu frizuru, to je za neke druge "sportove"

Goran

pre 2 godine

Naravno, ali zlatna medalja je mnogo bitnija. Ako ne osvoji zlato verovatno nikada nece osvojiti karijerni zlatni slem i posle ce se u raznim analizama to stalno povlaciti. Spominjace se da je to postigao Nadal. Naravno, ako osvoji kalendarski grand slem niko nece spomenuti zlatni slem. Ako osvoji i olimpijadu i US open onda ce osvojiti kalendarski zlatni slem i to nije osvojio ni Lejver. Niko nikada u muskoj konkurenciji. Ulog je do neba visok. mada je vec ostvario ogromno.

i malo znanja i podrške publike

pre 2 godine

Ali Endi Mari sa 12 trijumfa osvojio dva puta Olimpijske igre.
(Bageri, 26. jul 2021 21:04)

Mnogo stvari mu se poklopile .

Марко

pre 2 godine

E da mi je znati koliko ima vise tih izmisljenih rekorda koje Nole juri. Ne juri on vise rekorde. Uzme zlatni slem i game over. Isprati ovu dvojicu u penziju i on ode za njima. Buduci narastaji ne mogu stici nikad, posebno ne ovi koji su vec " osakaceni " od ove velike trojke.
(Miks, 26. jul 2021 23:22)

Кад се стигну ти главни рекорди, онда обично један за другим успут падају и ти неки мање важни. На пример, да би освојио 20 Грен слемова мораш да имаш минимум 140 победа на Грен слем мечевима, да одиграш бар 20 финала, итд. Не можеш да играш три полуфинала на Олимпијским играма ако ниси бар 12 пута победио на Олимпијским играма, јер до полуфинала имаш 4 кола. Тако да се слажем да јесте глупо пратити овакве неке ствари као што је број победа на Олимпијским играма.

Veliki brat

pre 2 godine

Za deceniju-dve dolazi nova publika, koja se neće sećati koje igrao u prve dve decenije 3. milenijuma lepši ili graciozniji tenis ili koga je publika više obožavala, samo će slušati o tome ko drži određen rekord i kako novi igrači imaju ili nemaju šanse da taj rekord obore.

Zar i danas nije tako? Ko pomonje kako su nekad Beker, Agasi, ili bilo ko igrao lep i atraktivan tenis ili na čijoj strani je bila publika na nekom mešu? Priča se samo koliko ko ima titula, sedmica na prvom mestu, da li je dominirao nad svojim protivnicima, itd.

Stalno se ovde komentariše iz perspektive sadašnje publike, većina gubi iz vida da će za nekoliko decenija ostati samo statistika, u koju ne spadaju lepota igre, broj istrčavanja na mrežu i sl.

A činjenica jeste da u mnogim momentima Novak igra nešto manje atraktivan tenis nego što su igrali Federer ili Nadal kad su bili na svom vrhuncu, jer novak ako promaši 2-3 paralele, onda stalno gađa bar 1 metar od leve ili desne aut linije, što protivnik lako stiže, i onda gledamo prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši.

Ali, i sa te tačke gledišta, ako protivnik napravi više grešaka, mora se priznati da je po tom kriterijumu onaj ko napravi manje grešaka bolji igrač, jer kakav je to igrač koji posle 10 prebacivanja loptice sa osnovne linije pogodi mrežu?

Hajde onda da u statistiku uključimo i broj servis grešaka, asova, vinera, broj neiznuđenih grešaka... ili da sve te podatke normalizujemo prema boju mečeva, titula...

Miks

pre 2 godine

E da mi je znati koliko ima vise tih izmisljenih rekorda koje Nole juri. Ne juri on vise rekorde. Uzme zlatni slem i game over. Isprati ovu dvojicu u penziju i on ode za njima. Buduci narastaji ne mogu stici nikad, posebno ne ovi koji su vec " osakaceni " od ove velike trojke.

Marko

pre 2 godine

Sad preteraste više... Đoković više puta vezao pertle u četvrtfinalima masters 500 turnira od Federera.... Koga briga za ovakve cifre i statistike....

Torrente

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Hoće. Imaće pez uzastopno osvojenih Vimbldona.
To mu ostaje.

Vule

pre 2 godine

Остаће Федереру вјероватно рекорд по броју узастопних недеља на првом мјесту, мада ни ту се ништа не зна. Остали рекорди, ако држи још неки, нису толико битни.

pogled sa strane

pre 2 godine

Opsednut Federerom jer nikad neće biti kao Federer!
(Vaso, 26. jul 2021 21:00)
Slažem se, izvrstan, super igrač, a Balkan ne izlazi iz njega, otprilike kao radikal ne izlazi iz vašeg šefa!:)

Ljubitej sporta

pre 2 godine

Nema potrebe praviti jaz između Novaka i Federera.

Sasvim normalno da se rekordi ruše.

Ujedno Federer je počeo kao pro 98 a nastupio za svoju zemlju 2000 gde je završio kao 4 na kraju. 2004 započeo tenisku dominaciju u svetu tenisa i igrao u Atini ali bio poražen neočekivano od Berdiha u ranoj fazi. 2008 u Pekingu se mučio sa povredom i bolešću pa je izgubio od Blejka a osvojio u dublu zlato sa Vavrinkom. 2012 učestovao u Londonu a uzeo srebro bio poražen od Mareja. 2016 i 2021 propušta zbog povrede. Novak je bio junior tad odnosno 2004 počeo seniorski tenis da bi u Kinu se pojavio i osvojio bronzu 2012 je igrao a poražen bio od Delpa za bronzu pa završio kao četvrti u Riju vrlo rano eliminisan na startu što su emocije na kraju meča potvrdile. U Tokiju ima cilj da konačno cilj da uzme konačno medalju zlatnu i drži mu fige. Marej takođe nastupio u Pekingu a završio rano da bi 2012 i 2016 postao dvostruki osvajač zlata u singlu u Tokiju se povukao zbog kvarcepsa. Nadal je propustio isto dva Oly ciklusa 2004 i 2012 zbog povrede i Tokio a osvojio zlato u singlu i dublu da li bi svi jednako ima li isti parametar verovatno al bez obzira biće zasluženo ako Novak obori taj rekord iako ne verujem da se on tim opterećuje previše nego korak po korak.

mlekadžija

pre 2 godine

Никад Нивак неће оборити Федереров рекорд...9 Базела. Као ни нико други. Рекорд за тениску историју!!! Један је Роџер. Јел тако Јумко?

TurboNator

pre 2 godine

Jedan je rf
(Milos, 27. jul 2021 01:53)

Paaa... jeste, al nije vise toliko vredan...

Doš'o 'The One', vredniji - zove se Novak Djoković.

Dusan

pre 2 godine

Jedini važan rekord koji RF još drži i ima šansu da zadrži je broj WB. Novaku je u ovoj fazi karijere to najlakši slem tako da ima velike šanse da ga (pre)stigne ali nikad se ne zna.

montoya

pre 2 godine

Jeste Novak nas i volim ga, ali drugovi novinari samo malo objektivnosti unesite u tekstove....Federer ima zlato sa OI, doduse u dublu sa Wavrinkom ali ima zlato sa OI!! Imace ga i Novak

Zmaj Strasni

pre 2 godine

@Lool

Deda Rodja ima jos mnogo rekorda koje Novak ne moze da obori sem ako bude igrao jos 4-5 godina, a ovaj se povuce. Jednostavno je imao mnogo vise ucesca na turnirima dok Novak nije ni bio profesionalac. Te rekorde mozes videti ako kucas u guglu Open Era tennis records – men's singles. Siguran sam da ces se iznenaditi...

Back in Black

pre 2 godine

Brate mili Nole je naš, verovatno najveci sportista na planeti,gotivim ga ali od 12 vesti 6 su o Novaku.Stvarno preterujete za olimpijsku medalju.

Torrente

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Hoće. Imaće pez uzastopno osvojenih Vimbldona.
To mu ostaje.

pogled sa strane

pre 2 godine

Opsednut Federerom jer nikad neće biti kao Federer!
(Vaso, 26. jul 2021 21:00)
Slažem se, izvrstan, super igrač, a Balkan ne izlazi iz njega, otprilike kao radikal ne izlazi iz vašeg šefa!:)

Marko

pre 2 godine

Sad preteraste više... Đoković više puta vezao pertle u četvrtfinalima masters 500 turnira od Federera.... Koga briga za ovakve cifre i statistike....

Zmaj Strasni

pre 2 godine

@Lool

Deda Rodja ima jos mnogo rekorda koje Novak ne moze da obori sem ako bude igrao jos 4-5 godina, a ovaj se povuce. Jednostavno je imao mnogo vise ucesca na turnirima dok Novak nije ni bio profesionalac. Te rekorde mozes videti ako kucas u guglu Open Era tennis records – men's singles. Siguran sam da ces se iznenaditi...

montoya

pre 2 godine

Jeste Novak nas i volim ga, ali drugovi novinari samo malo objektivnosti unesite u tekstove....Federer ima zlato sa OI, doduse u dublu sa Wavrinkom ali ima zlato sa OI!! Imace ga i Novak

Vule

pre 2 godine

Остаће Федереру вјероватно рекорд по броју узастопних недеља на првом мјесту, мада ни ту се ништа не зна. Остали рекорди, ако држи још неки, нису толико битни.

filadelfija

pre 2 godine

Deda Rodja ima jos mnogo rekorda koje Novak ne moze da obori sem ako bude igrao jos 4-5 godina, a ovaj se povuce. Jednostavno je imao mnogo vise ucesca na turnirima dok Novak nije ni bio profesionalac. Te rekorde mozes videti ako kucas u guglu Open Era tennis records – men's singles. Siguran sam da ces se iznenaditi...
(Zmaj Strasni, 26. jul 2021 21:18)

Ostao mu je jedino taj rekord od 50 titula na turnirima iz serije 250 i 500. Novak ga tu sigrno nikad nece stici, ipak ima samo 24 takva turnira. Ako ce to Federeru ostati jedini rekord koji drzi, ja da sam na njegovom mjestu, sakrio bi se u misiju rupu i nebi izlazio iz nje.

Dushan

pre 2 godine

Ne bih se iznenadio da Federer objavi kraj karijere na kraju godine ako Nole osvoji OI i US Open i zauzme 1. mesto na večnoj listi GS titula

Рајко Четник , верни ГОАТов војник

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32) # Link komentara остаће неколико круцијалних по англосаксонској номенклатури: највише освојених Базела, четворо деце, најупорнији старац на АТП туру, најлепршавије локнице, најскупљи џемпери, најомиљенији бабољубац са прстићима итд...

Рајко Четник , верни ГОАТов војник

pre 2 godine

Koga bre briga za noloa nebitan je
(Milos, 26. jul 2021 21:11) # Link komentara, у праву си ако неко не прати тенис а ако узмеш терапију и за тебе ће бити небитан јер терапија ублажава мржњу.

Milojko

pre 2 godine

@Torrente
Ne bih bas bio siguran u to. Nole ima uzastopno osvojena Vimbldona i ne bas male sanse da ga osvoji jos 2 ili 3 puta zaredom.

Marko

pre 2 godine

Nebitan rekord. Bitno je da Novak vec sad drzi neke od najbitnih teniskih rekorda, a s obzirom da pred sebom barem jos 3 vrhunske sezone, lik ima da bude ubedljivo zakucan na prvo mjesto kao najbolji teniser svih vremena. Sto se tice Federera, njemu jedino ostaje ta gracioznost, elegancija, fanovi i ostale gluposti koje nemaju blage veze sa samim tenisom.

Goran

pre 2 godine

Naravno, ali zlatna medalja je mnogo bitnija. Ako ne osvoji zlato verovatno nikada nece osvojiti karijerni zlatni slem i posle ce se u raznim analizama to stalno povlaciti. Spominjace se da je to postigao Nadal. Naravno, ako osvoji kalendarski grand slem niko nece spomenuti zlatni slem. Ako osvoji i olimpijadu i US open onda ce osvojiti kalendarski zlatni slem i to nije osvojio ni Lejver. Niko nikada u muskoj konkurenciji. Ulog je do neba visok. mada je vec ostvario ogromno.

Miki

pre 2 godine

Još je rano da upišemo zlato za basketaše i Noleta
Znamo koliki su favoriti u završnici turnira, ali meč po meč i onda i jedni i drugi će to ostvariti
Srećno momci!

Мајстор бре

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Hoće. Imaće pez uzastopno osvojenih Vimbldona.
To mu ostaje.
(Torrente, 26. jul 2021 20:49)

Е то ћемо тек да видимо :)))

milos

pre 2 godine

Rf je goat najbolji pomirite se sa tim cao
(Milos, 26. jul 2021 21:18)

Da da, GOAT elegancije, gracioznosti, fanova, al GOAT tenisa po svemu sudeci ce biti samo jedan. Ovi Rogerovi fanovi su nesto najostrascenije i najpristrasnije, oni u sebi nemaju ni trunku objektivnosti. Mene bi iskreno bilo sramota reci za nekog da je GOAT a vamo ima 10:21 sa svoja dva najveca rivala na GS, vec sad ima mnogo mastersa manje, a po svemu sudeci imace i mnogo Gren Slemova manje. Znaci lik na kraju karijere nece drzati nijedan od 7-8 najbitnih teniskih rekorda. Ovo sa velicanjem Rogera je vec postalo zabrinjavajuce, aj na pocetku je to bilo i simpaticno, a to vec sad vise nije sala. Lik na kraju karijere ima da bude zacamentiran na trece mjesto svih vremena !!

i malo znanja i podrške publike

pre 2 godine

Ali Endi Mari sa 12 trijumfa osvojio dva puta Olimpijske igre.
(Bageri, 26. jul 2021 21:04)

Mnogo stvari mu se poklopile .

Sale

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Rođa će biti teniser sa najvećim brojem rekorda, koji su naknadno oboreni.

Miks

pre 2 godine

E da mi je znati koliko ima vise tih izmisljenih rekorda koje Nole juri. Ne juri on vise rekorde. Uzme zlatni slem i game over. Isprati ovu dvojicu u penziju i on ode za njima. Buduci narastaji ne mogu stici nikad, posebno ne ovi koji su vec " osakaceni " od ove velike trojke.

mlekadžija

pre 2 godine

Никад Нивак неће оборити Федереров рекорд...9 Базела. Као ни нико други. Рекорд за тениску историју!!! Један је Роџер. Јел тако Јумко?

Stefan

pre 2 godine

Da li ce deda Rodja imati jedan rekord na kraju?
(Lool, 26. jul 2021 20:32)

Hoće. Imaće pez uzastopno osvojenih Vimbldona.
To mu ostaje.
(Torrente, 26. jul 2021 20:49)

Protiv Filipusisa velikog, Rodika silnog, i mladjanog Rafaela, mada nije iskljuceno da mu Novak i taj rekord skine.

Ljubitej sporta

pre 2 godine

Nema potrebe praviti jaz između Novaka i Federera.

Sasvim normalno da se rekordi ruše.

Ujedno Federer je počeo kao pro 98 a nastupio za svoju zemlju 2000 gde je završio kao 4 na kraju. 2004 započeo tenisku dominaciju u svetu tenisa i igrao u Atini ali bio poražen neočekivano od Berdiha u ranoj fazi. 2008 u Pekingu se mučio sa povredom i bolešću pa je izgubio od Blejka a osvojio u dublu zlato sa Vavrinkom. 2012 učestovao u Londonu a uzeo srebro bio poražen od Mareja. 2016 i 2021 propušta zbog povrede. Novak je bio junior tad odnosno 2004 počeo seniorski tenis da bi u Kinu se pojavio i osvojio bronzu 2012 je igrao a poražen bio od Delpa za bronzu pa završio kao četvrti u Riju vrlo rano eliminisan na startu što su emocije na kraju meča potvrdile. U Tokiju ima cilj da konačno cilj da uzme konačno medalju zlatnu i drži mu fige. Marej takođe nastupio u Pekingu a završio rano da bi 2012 i 2016 postao dvostruki osvajač zlata u singlu u Tokiju se povukao zbog kvarcepsa. Nadal je propustio isto dva Oly ciklusa 2004 i 2012 zbog povrede i Tokio a osvojio zlato u singlu i dublu da li bi svi jednako ima li isti parametar verovatno al bez obzira biće zasluženo ako Novak obori taj rekord iako ne verujem da se on tim opterećuje previše nego korak po korak.

Марко

pre 2 godine

E da mi je znati koliko ima vise tih izmisljenih rekorda koje Nole juri. Ne juri on vise rekorde. Uzme zlatni slem i game over. Isprati ovu dvojicu u penziju i on ode za njima. Buduci narastaji ne mogu stici nikad, posebno ne ovi koji su vec " osakaceni " od ove velike trojke.
(Miks, 26. jul 2021 23:22)

Кад се стигну ти главни рекорди, онда обично један за другим успут падају и ти неки мање важни. На пример, да би освојио 20 Грен слемова мораш да имаш минимум 140 победа на Грен слем мечевима, да одиграш бар 20 финала, итд. Не можеш да играш три полуфинала на Олимпијским играма ако ниси бар 12 пута победио на Олимпијским играма, јер до полуфинала имаш 4 кола. Тако да се слажем да јесте глупо пратити овакве неке ствари као што је број победа на Олимпијским играма.

Veliki brat

pre 2 godine

Za deceniju-dve dolazi nova publika, koja se neće sećati koje igrao u prve dve decenije 3. milenijuma lepši ili graciozniji tenis ili koga je publika više obožavala, samo će slušati o tome ko drži određen rekord i kako novi igrači imaju ili nemaju šanse da taj rekord obore.

Zar i danas nije tako? Ko pomonje kako su nekad Beker, Agasi, ili bilo ko igrao lep i atraktivan tenis ili na čijoj strani je bila publika na nekom mešu? Priča se samo koliko ko ima titula, sedmica na prvom mestu, da li je dominirao nad svojim protivnicima, itd.

Stalno se ovde komentariše iz perspektive sadašnje publike, većina gubi iz vida da će za nekoliko decenija ostati samo statistika, u koju ne spadaju lepota igre, broj istrčavanja na mrežu i sl.

A činjenica jeste da u mnogim momentima Novak igra nešto manje atraktivan tenis nego što su igrali Federer ili Nadal kad su bili na svom vrhuncu, jer novak ako promaši 2-3 paralele, onda stalno gađa bar 1 metar od leve ili desne aut linije, što protivnik lako stiže, i onda gledamo prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši.

Ali, i sa te tačke gledišta, ako protivnik napravi više grešaka, mora se priznati da je po tom kriterijumu onaj ko napravi manje grešaka bolji igrač, jer kakav je to igrač koji posle 10 prebacivanja loptice sa osnovne linije pogodi mrežu?

Hajde onda da u statistiku uključimo i broj servis grešaka, asova, vinera, broj neiznuđenih grešaka... ili da sve te podatke normalizujemo prema boju mečeva, titula...

Jack

pre 2 godine

Odavno sam pisao da ce Rogeru ostati rekord u vezanim nedeljama na 1.mestu,broj ukupnih pobeda i broj ukupnih titula jer verujem da Novak nece igrati toliko.Mada kako izgleda Nole ni to me nece iznenaditi ako obori.Uzivajte u pisanju istorije..

nnn

pre 2 godine

Veliki brat, 26. jul 2021 22:32)

Bas dobar komentar, i slazem se u potpunosti. Tenis je igra 1 na 1, i nema ovaj je igrao u boljoj ekipi itd. Prosto i jednostavno, matematika i statistika! Sve ostalo, ko ima lepse patike, lepsu frizuru, to je za neke druge "sportove"

Dusan

pre 2 godine

Jedini važan rekord koji RF još drži i ima šansu da zadrži je broj WB. Novaku je u ovoj fazi karijere to najlakši slem tako da ima velike šanse da ga (pre)stigne ali nikad se ne zna.

TurboNator

pre 2 godine

Jedan je rf
(Milos, 27. jul 2021 01:53)

Paaa... jeste, al nije vise toliko vredan...

Doš'o 'The One', vredniji - zove se Novak Djoković.