- Komentari -
  1. Francuzi imaju i coveka iz senke koji im daje potporu u vidu Kantea, kao i uvek tiho i marljivo dok ce drugi pokupiti "kajmak"...

    Sve do ovog meca sam delio tvoje odusevljenje Kanteom, medjutim danas je imao dva pogresna dodavanja u zadnjoj liniji koja, da je Kavani bio u igri, bi sigurno bila i golovi za Urugvaj.
    (Proto Ganci, 7. jul 2018 09:01)

    # Link komentara

  2. druze @dominus, salio sam se u vezi zakona o obaveznom gledanju tv prenosa, ali i nisam u vezi video-bimova i karnevala koji bi trebalo da je po ulicama u to doba, sve firme na kolektivni godisnji, moderne saturnije kao u rimu, svi u dresove, jer smo smo mi posebni slucajevi :)
     (neutralni felsh, 7. jul 2018 00:25)

    # Link komentara

  3. neutralni felsh

    Mislim da ti uopšte ne shvataš svrhu modernog sporta. Kako drugačije da shvatim tvoj komentar da bi "zakonom regulisao da se moraju gledati smotre poput SP, OI i sl, kod nas, pa i u celom svetu". Ja sam u svojih 30+ još uvek ljubitelj fudbala (polako se i ta želja gasi) ali ni blizu kao što sam bio pre 15-20 i više godina. Imam dosta prijatelja koji su sličnog shvatanja. A poznajem i dosta ljudi iz okruženja koji pogledaju po neku tekmu i to je to. Ljudi to prosto smatraju gubljenjem vremena.
    Onaj komentar u vezi Srba - mnogo potcenjuješ svoj narod.

    p.s. s obzirom na dužinu pojedinih tvojih komentara (uveliko premašuju 1500, mada nisi jedini), stičem utisak da si jedan od "insajdera" ovog portala :)
    (dominus, 6. jul 2018 23:55)

    # Link komentara

  4. Сви становници Републике Француске припадају француској нацији, као што су сви становници Сједињених Држава Американци. Француска нација је инклузивна, као и америчка. Ако могу црнци да буду Американци, зашто онда не могу да буду и Французи? Ако неки тамнопути млади човек погине у рату за Француску, а белац дезертира, како се онда таквом човеку може оспорити припадност нацији?
    (les citoyens, 6. jul 2018 22:51)

    # Link komentara

  5. Odose Urusi :'(
     (Kayser Soze, 6. jul 2018 22:23)

    # Link komentara

  6. (Filmofil, 06. jul 2018 19:15) 

    To je najbolji odgovor, napad. Tako je i Hilari (zamalo) pobedila. Niti sam rekao da su belci bolji od crnaca u bilo cemu niti bilo koga uvredio. Ali ako ne vidis neka nepotrebna forsiranja tipa Moonlight koji uzima oskara jer se film radi o crnim homoseksualcima, onda ne znam sta da ti kazem. 

    Sve najbolje.
    (d, 06. jul 2018 20:57)


    ne treba iznositi zakljucke samo na osnovu izuzetaka od prakse. holivudska sitna filmska pomodarstva su uvek bila odjek aktuelnosti, drustvenih tema o kojima se trenutno debatuje, uz manje-vise suptilno pretadjeni poluzvanicni preporuceni diskurs uz cudni prizvuk relativnog disidenstva od estabilishmenta - ceremonija i sam oskar uvek imaju indirektne veze sa procesima u drustvu, ali ne treba navoditi ekstremne primere jer su ipak izuzetak od prakse. dakle, oskara uglavnom dobija film koji se umetnicki i "fabuloidno" uklapa u preporuceni drustveni diskurs, ali ni ta nagrada nije imuna na uticaje dnevno-drustveno politickog aktivizma, pa cesto promakne i neki poprilicni kich nastao iz pretenzije da se okoristi plitkom aktuelnoscu neke teme ili tematike. da li je to o suocavanju sa poslediicama vijetnama ("lovac na jelene") ili podelama severa i juga, uz nasledje ropstva ("prohujalo sa vihorom") tako je to i ovo filmsko "moonlight" cudo koje si naveo pokusaj suptilnog osvrta na neke moderne lgbt rasne teme (haha) - ali formalno, jedini problem je sto je ovo potonje i po temi u kvalitetu (po svemu) neuporedivo sa ovim prethodnim delima... ali moze im se.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 21:59)

    # Link komentara

  7. Dodela Oskara je nesto sto je ukus grupe ljudi koja glasa za to. Nemam nista ni za, ni protiv tog filma. Daleko du gori (po mom ukusu) dobijali tu nagradu. Meni Oskar ne znaci nista u tome da li mi se neki film svidja ili ne. Nemam problema sa homoseksualcima bilo da su koje farbe.

    Inace Oskar ima svoju rasisticku istoriju. Pronadji pricu o Heti Mekdanijel (dadilja iz Prohujalo sa vihorom). Ona je valjda prva koja je dobila Oskara, procitaj kakav je tretman imala.
    Uzgred nije mi jasno na kakav nacin rasni odnosi u SAD koji imaju tesku pricu iza sebe, punu najstrasnijeg nasilja uticu na zivot prosecnog Srbina. Za dodelu Oskara jos manje.

    Ovim zavrsavam diskusiju, ipak je ovo portal za SP.

    Sve najbolje i tebi.
    (Filmofil, 6. jul 2018 21:42)

    # Link komentara

  8. Neutralni, naklon za zivce da se bavis prosvetiteljstvom.  
    (Filmofil, 06. jul 2018 19:15)  

    hvala, takodje... sluzimo narodu. 
    (neutralni felsh, 06. jul 2018 20:13 

    Tu sam uvek kao podrška koliko mi obaveze dozvoljavaju
    (absolutezero, 06. jul 2018 20:28)


    godisnji odmor za svetsko je zakon. ja bih sve firme pozatvarao u to vreme, i svuda ogromne video bimove. za mondijal i olimpijadu treba uvesti da je gledanje obavezno. u pitanju su najvece svetske smotre, tada masovno pozitivno postajemo svesni planete. svi dresove bilo cije ko nema svoje tamo pa svi na ulice i da se pravi karneval i festa. osim ovih sto mrace i sto bi da se svadjaju sa pojedinim narodima i frustriraju sopstveni. ovdasnji los fudbal je (i) posledica problema kulturoloske i politikoloske dezorijentisanosti, kao posledice velike deregulacije skoro svih normi u nasem drustvu pocetkom devedesetih... protiv njih se borimo, svi mi, kao i kolega Negativni :)
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 21:07)

    # Link komentara

  9. Rizikujem da te uvredim, sto ti odgovaram, ali ja sam zena. A belci su svi dobri glumci? Kasno su poceli da ih ubacuju, i ne treba da budu svi isti jer im ni drustvo nije isto. Do tridesetih godina proslog veka farbali su belce da ne bi angazovali crne glumce. Zasto bi film koji odslikava drustvo onakvi kakvo jeste ili bi trebalo da bude trebao da bude beo? Ti koji su ga podrzali ce dobiti navise stete od njega. Balkan je taj recept isprobao vise puta i nista nije naucio. 

    Neutralni, naklon za zivce da se bavis prosvetiteljstvom.
    (Filmofil, 06. jul 2018 19:15)

    To je najbolji odgovor, napad. Tako je i Hilari (zamalo) pobedila. Niti sam rekao da su belci bolji od crnaca u bilo cemu niti bilo koga uvredio. Ali ako ne vidis neka nepotrebna forsiranja tipa Moonlight koji uzima oskara jer se film radi o crnim homoseksualcima, onda ne znam sta da ti kazem.

    Sve najbolje.
     (d, 6. jul 2018 20:57)

    # Link komentara

  10. Neutralni, naklon za zivce da se bavis prosvetiteljstvom. 
    (Filmofil, 06. jul 2018 19:15) 


    hvala, takodje... sluzimo narodu.
    (neutralni felsh, 06. jul 2018 20:13

    Tu sam uvek kao podrška koliko mi obaveze dozvoljavaju
     (absolutezero, 6. jul 2018 20:28)

    # Link komentara

  11. ovaj neutralni,ko srecan brak sa sudjenom zenom,ne mo's s njom a ne mo's bez nje,a sta ces,sta sve ima nije ni to lose;)
    (u zdrav mozak, 06. jul 2018 19:29)


    hahahaha e to je pravi stav, vazi za ceo svemir - alal vera, ziv bio! :)
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 20:25)

    # Link komentara

  12. Nemoj tako. Pitanje je koliko je neutralan, ali Felš je doajen ovog portala, vidiš da mu puštaju komentare od 3000 karaktera u okviru 1500 dozvoljenih. Mislio sam da to reguliše algoritam, ali je očigledno stvar do moderatora. Meni saseku i komentare od tri rečenice, najverovatnije zato što nisam na LINIJI. Verovatno ni ovo neće da puste. A što se tiče utakmice, francuzi su bolji; kraj priče.
    (Spyderco, 06. jul 2018 18:19)


    kao objasnjenje misterije moze da posluzi jedan prost izraz: medjusobno postovanje, dugotrajno i konstantno... nije tesko pokusati, mozes i ti.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 20:18)

    # Link komentara

  13. Neutralni, naklon za zivce da se bavis prosvetiteljstvom.
    (Filmofil, 06. jul 2018 19:15)


    hvala, takodje... sluzimo narodu.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 20:13)

    # Link komentara

  14. Sa druge strane kako si zaključio da kod nas ne bi dobro prosli stranci. Donald, Le Talek su u suzama napustili Zvezdu. 
    Veruj mi mi Srbi nismo nista gori od drugih po pitanju rasizma, naprotiv. Englezi i Ameri su tu najgori. Ali su i najpametniji pa ekaploatisu Dzordane i Lebronove zarad profita.
    (d, 06. jul 2018 19:22)


    karikirani primer koji sam naveo je nastao iz utiska da mi kao nacija nazalost ni svoje talente ne koristimo u punoj meri, a kamoli tudje. mislim da je to velika steta, na svakom planu, pre svega neiskorisceni kapaciteti. znamo da nismo rasisti, naprotiv, mi smo bratija sa svima. uzrok problema su predrasude, i nijedno drustvo nije imuno na njih. ali nemojmo preterivati.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 20:12)

    # Link komentara

  15. Cavani i druga prica .
     (betonligor, 6. jul 2018 20:10)

    # Link komentara

  16. (zz, 06. jul 2018 17:39)

    Besmislica. Francuski ustav govori da su svi državljani Francuske - Francuzi i to jača jedinstvo nacije a ne razbija je. Tvoje shvatanje pojma nacije je nacional-romantičarsko i pripada 19. veku. Francusku kulturu su gradili Francuzi ali ekonomski razvoj u velikoj meri duguje nekadašnjim kolonijama i porobljenim narodima iz istih. A kako ćeš drukčije da koncipiraš društvo u kojem živi toliko etničkih zajednica nego kao multikulturalno. Da ne bi možda aparthejd? Deca tih imigranata su zaslužili da uživaju sve beneficije tog društva jer su njihovi dedovi i pradedovi ostvarili to pravo za njih, žrtvujući svoju slobodu kao kolonijalni podanici. I da, tamnoputi Francuz ima pravo da igra za Francusku, ako je dovoljno dobar.
    (Retro u svemu pa i u zdravom razumu, 6. jul 2018 19:59)

    # Link komentara

  17. ledam ove Urugvajce kako trce i koliko imaju snage a onda se setim nasih.Koja razlika!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sektetar, 6. jul 2018 16:36)

    Slabo te sluzi secanje kolega...Najvise smo pretrcali od svih ekipa u grupnoj fazi.
    (Joca, 6. jul 2018 19:55)

    # Link komentara

  18. @Francuska je odlicna,ali Ziru i Pogba su slabi.
    (hj, 6. jul 2018 17:56)
    Ma Ziru je drvo. On je tu po kljucu, kao i 1998 onaj Guivars.
    (Politicki korektan, 6. jul 2018 19:49)

    # Link komentara

  19. Suarez najodvratniji igrac u povijesti,na stranu njegove nogometne kvalitete,urugvaj bez cavanija pak tupa ostrica,ovi igrali koliko im dovoljno, za zavrsnicu ce ipak trebati najvise.onu glumu mbappea bih kaznio i poslao ga u holivud tamo je mjesto glumcima.
    (Xilix, 6. jul 2018 19:49)

    # Link komentara

  20. Meni samo nisu jasni motivi za navijanje za bilo koju reprezentaciju osim srpske, a posebno za neku nam daleku i potpuno nepoznatu zemlju sa kojom nemamo ništa zajedničko. 

    Ili je moguće da se navija za Urugvaj što su Igo, Bodler, Renoar, Ruso, De Gol ... urugvajci, ili možda što su se u Urugvaju školovali neki naši velikani.
    (Kolubarac, 06. jul 2018 17:58)

    Cisto da te podsetim, nasi su ispali, pa ne mogu da navijam za njih na ovom SP.

    A Igo, Bodler i ostali njihovi i nasi velikani nemaju veze sa fudbalom i nisu mi kriterijum za navijanje. Kad igraju dve reprezentacije sa kojima nemam nista, svejedno mi je, a opredelim se da navijam za jednu po trenutnom raspolozenju. Nisam obavezan da se bilo kome pravdam, niti spocitavam bilo kome sto navija za onog drugog, jer na to nemam pravo. Nemas ni ti.
     (?, 6. jul 2018 19:42)

    # Link komentara

  21. @partizan 1918
    a tebi 0 iz istorije i to kakva. Pa da si bar seriju Nemanjići pogledao pošto verujem da knjigu u životu nisi držao znao bi bar za Crnu Goru da je to srpska zemlja. Prvi grad koji su Srbi osnovali je bio na KiM. U Makedoniji svi ovi na ski su Srbi. Mada kome ja to pričam...
     (Bankar, 6. jul 2018 19:38)

    # Link komentara

  22. ...sad ja nemam pri sebi ono veliko sokoćalo kao ovi sa RTS-a da vam to usporeno prikažem,ali fundamentalno obratite pažnju kad Ronaldo izvodi slobodan udarac ala Žuninjo fernanbukano, da tačno broji koliko koraka mu je potrebno da dođe do lopte i da pre šuta "Ukopava" noge u zemlju i pravi karakterističnu pozu držeći noge u položaju koji je upravo položaj iz kojeg mora da šutne loptu...znači i ako nisi talentovan da izvedeš neki šut na određeni način upornim vežbanjem ćeš naučiti kako se to radi i zato je Ronaldo veliki igrač, nije ga blam da uči nove stvari
    (Pera Pisar, 6. jul 2018 19:33)

    # Link komentara

  23. ovaj neutralni,ko srecan brak sa sudjenom zenom,ne mo's s njom a ne mo's bez nje,a sta ces,sta sve ima nije ni to lose;)
    (u zdrav mozak, 6. jul 2018 19:29)

    # Link komentara

  24. Al ono foliranje su prevazišl padavicare poput neimara i slične. Sramota za francuze. Užas još vide 2-0 i onda folira
    (markokiki, 6. jul 2018 19:29)

    # Link komentara

  25. Nisam siguran jesam li bio objavio komentar pa se izvinjavam ako cu ponovo, skraticu. Ok, neutralni, relativno se slazem sa ovim zahvaljivanjem predsedniku, sto jeste tacno, ali ne verujem da bi Dzordan cuvao ovce. Iako u nekim stvarima jesmo nazadni, u nekim smo bili i napredni tako da bismo ukinuli ropstvo kad i Zapadnjaci ako ne i ranije. Zidan bi mozda i motao kablove jer, cak i kad smo imali dobre igrace, nismo imali bas najbolji sistem tako da mozda ne bi konkretno Zidan, ali neko bi motao kablove.
    A za crnce, ljudi su rodjeni u Francuskoj govore samo francuski,pevaju Marseljezu i ne pokazuju simbole niti pozdravljaju predsednika druge drzave. Mozda u nekim drugim zanimanjima zaista ima nacionalnog/rasnog kljuca koji daje vise mesta njima, i to ne volim, ali ne mislim da treba da se menja sistem u reprezentaciji (gde igraju svi najbolji koji nisu ucenjivali klupskog kolegu, a i taj je Alzirac) vec da treba i ostale profesije da prate primer.
    (jsx, 6. jul 2018 19:26)

    # Link komentara

  26. ne. ja sam samo zakljucio da bi kod nas dzordan (mogao sam da kazem i zidan) cuvao ovce... ili bi motao kablove ili se ulizivao po ministarstvima - potpuno je svejedno. 
    pre toga sam rekao da bi ugnjavili ljude nasom ljubavlju i potrebom da budemo voljeni. 
    milione i milione smrti nisam naravno uzimao u obzir, jer ovde treba da pricamo u fudbalu i malo se zezamo sa opstim temama. 
    fantazije su na nekom drugom mestu.
    (neutralni felsh, 06. jul 2018 18:24)

    Kao sto je rekao neki tamnoputi Nba komentator, ljudi poreklom iz Afrike nemaju mnogo opcija zato se oni i fokusiraju na sport ili kriminal. U Americi skoro polovina robijasa su crnci. Otuda fokus i na sport, da bi se spasili od kriminala.
    Sa druge strane kako si zaključio da kod nas ne bi dobro prosli stranci. Donald, Le Talek su u suzama napustili Zvezdu.
    Veruj mi mi Srbi nismo nista gori od drugih po pitanju rasizma, naprotiv. Englezi i Ameri su tu najgori. Ali su i najpametniji pa ekaploatisu Dzordane i Lebronove zarad profita.
     (d, 6. jul 2018 19:22)

    # Link komentara

  27. Srbija je danas uz bratski Montevideo. Ovi sto pricaju o SP 1930. Znate utakmicu samo iz novinskih clanaka. Pedesetih godina se nije pricalo o toj navodnoj kradji.
     (Jugoslaven i po, 6. jul 2018 19:20)

    # Link komentara

  28. Steta za Urugvaj, fina ekipa, bez poraza na SP do sad i samo sa jednim primljenim golom
     (Kayser Soze, 6. jul 2018 19:19)

    # Link komentara

  29. ...ustvari, dok je žuninjo davao takve golove bilo je teško uočiti kako zahvata tu loptu, imao je prirodni talenat za to, ali kad ja Ronaldo počeo da ga kopira sa tim naglim propadanjem lopte kod šuta izslobodnog udarca postalo je jasno o čemu se radi, lopta se ne felšira ni spoljnom ni unutrašnjom nego , što bi se reklo "punom", tren pre šuta je potrebno punom zafelširati loptu, zato on onako tačno meri koliko mu je koraka potrebno da dodje do lopte i pravi onu karakterističnu pozu pre šuta, to se zove "naučen" šut od nekog ko je to na osnovu suvog talenta znao da proceni kad, kako i koliko do lopte
    (Pera Pisar, 6. jul 2018 19:17)

    # Link komentara

  30. Ti si to shvatio kao da Pajtonovci podrzavaju Orbana i Trampa. Nista ti njih ne razumes. Politicka korektnost nije nista drugo nego obicno domace vaspitanje. A to sto hoce ovi koji bi da ga ukinu jeste da kad ne mogu da budu bilji na posten nacin i u regularnim uslovima, da odstrane one koje ne trpe mobingom i silom koja se ne kaznjava. Ono glup sam, ali sam mnogo jak pa cu da vas sve prebijem.
    (Filmofil, 06. jul 2018 18:02)

    Ma ne podržavaju Pajtonovci Trampa covece, vec obican beli covek koji polako postaje ugrozen. Tramp je pobedio jer su za njega glasali Teksasani i drugi iz untrasnjosti SAD, a na obalama su bili liberali i politicki korektni protiv njega. Gledaj holivud, u svakom filmu se ubaci neko ko nije belac samo da svi ne bi bili isti. Nije bitno da li je dobar glumac.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (d, 6. jul 2018 18:20)

    Rizikujem da te uvredim, sto ti odgovaram, ali ja sam zena. A belci su svi dobri glumci? Kasno su poceli da ih ubacuju, i ne treba da budu svi isti jer im ni drustvo nije isto. Do tridesetih godina proslog veka farbali su belce da ne bi angazovali crne glumce. Zasto bi film koji odslikava drustvo onakvi kakvo jeste ili bi trebalo da bude trebao da bude beo? Ti koji su ga podrzali ce dobiti navise stete od njega. Balkan je taj recept isprobao vise puta i nista nije naucio.

    Neutralni, naklon za zivce da se bavis prosvetiteljstvom.
    (Filmofil, 6. jul 2018 19:15)

    # Link komentara

  31. Niko nema ovoliko kvalitetan i sirok izbor igraca kao Francuzi ,najbolja ekipa na SP!Tako je vec godinama izbacuju igrace kao na traci,odlicno vodjen savez vec godinama ,decenijama.
     (pedja, 6. jul 2018 19:08)

    # Link komentara

  32. Da su babi ..... Pusti te price. Mi nikada nismo bili imperijalisti i kolonijalisti i to je jedna od malobrojnih stvari zbog koje sam ponosan na svoju zemlju i naciju, koliko god mala bila. Cak i da se desilo to sto si rekao, sigurno da nam pola ekipe ne bi bilo africkog porekla.  
    (jovan, 06. jul 2018 17:20)  

    A Kosovo,Makedonija,Crna Gora? 
    Kec iz istorije.
    (Partizan 1918, 06. jul 2018 )

    Što živiš u jednoj takvoj državi? Imaš toliko lepših zemalja za život...biraj i idi...srećan put
     (Nemanja, 6. jul 2018 19:04)

    # Link komentara

  33. bilo je to pred neko svetsko prvenstvo ne znam tačno koje kada je radikalno podignut procenat plastike kao komponente u proizvodnji fudbalske lopte i tada su se golmani masovno bunili da lopta neprirodno leluja, propada i menja pravac, ali su "izgubili" u odnosu na želju da po utakmici pada što više golova, nisam video kakav je gol primio Muslera, ali ako je kao Karijus, moram da kažem da tu golman ništa nije kriv, ko je ikada špicom šutnuo plastičnu loptu zna da ako je gađao donji levi ugao lopta završi u gornjem desnom...tako i ovelopte, ako se udare na određeni način i li pitaj boga šta, jednostavno golman se namesti i postavi ruke školski da boksuje, izbaci ili uhvati loptu, ali ona na metar naglo promeni pravac i zaleluja i nema šanse da golman reaguje, Žuninjo je najbolje znao kako da šutne tu loptu, njegovi golovi iz slobodnih udaraca su bili spektakularni, ali onakva putanja je nemoguća sa normalnom loptom, ono naglo propadanje lopte za koju se čini da ide van gola, nema veze sa tehnikom šuta, to je isključivo posledica veće količine plastike u lopti
    (Pera Pisar, 6. jul 2018 19:04)

    # Link komentara

  34. Da su igrali Suarez i Cavani bilo bi svasta.. ovako jedan bio na klupu a drugi skroz odsutan na terenu
     (Dejo, 6. jul 2018 18:56)

    # Link komentara

  35. Iako je u prvih pola sata pa i celo poluvreme delovalo da će biti čupavo, na kraju ispade prilično laka pobeda. Slab Urugvaj, Kavani i Suarez su strašan tandem ali ako samo jedan od njih fali to je neka potpuno druga ekipa. Vrlo inteligentan gol Varana moram reći. A Žiru... Ja mislim da čovek samo popunjava broj igrača na terenu, da ne bude da imaju igrača manje pa kao eto on je 11-i. Inače gotovo potpuno beskoristan i neupotrebljiv.
    (Francuska je šampion Eura 2016, 6. jul 2018 18:55)

    # Link komentara

  36. Muslera kao Cabalero
     (zlatar, 6. jul 2018 18:55)

    # Link komentara

  37. ovi koji pričaju "ovo nisu Francuzi blabla"
    mi nećemo nikad da razumemo neke stvari zato tonemo
    nama interesuju samo neki pevači himne itd. nećemo nikome da damo pasoš itd.

    dok Francuzi će igrati 6-tu polufinalu utakmicu na SP....

    nama je jedan Hrvat drugo Bosanac treći blabla i nemao nikakvi rezultati....

    ajde da imamo 8 Kineza i 3 Srbina a da igramo u finalu SP.....
     (deki-pariz, 6. jul 2018 18:50)

    # Link komentara

  38. ovog momenta za mene zavrseno sp , sad je svejedno ko ce biti sampion..
     (Igor, 6. jul 2018 18:40)

    # Link komentara

  39. Muslera kiksara, katastrofa
     (Kayser Soze, 6. jul 2018 18:40)

    # Link komentara

  40. Francuzi bi bili svjetliji da 200 godina nisu išli tamo širit civilizaciju i sjeći ruke.. Apsolutno imaju obavezu prema ljudima na čijem iskoristavanju su se obogatili..
    (Joseph Conrad "Srce tame" je štivo, 6. jul 2018 18:39)

    # Link komentara

  41. (neutralni felsh, 06. jul 2018 18:14)
    Dobar ti komentar, svaka cast!
     (Vladimir, 6. jul 2018 18:38)

    # Link komentara

  42. snage a onda se setim nasih.Koja razlika!
    (sektetar, 6. jul 2018 16:36)

    А да се потрудиш да нађеш статистику пређених километара у групној фази, видео би да ниједан тим није претрчао као Србија, што само значи да су се играчи трудили и дали свој максимум, само што је то више него очигледно катасрофално пропраћено тактиком па тако изгледа као да су џабе трчали, што у суштини и увек важи кад немаш добар план и циљ, веслаш у месту.
    (marko, 6. jul 2018 16:56

    Pa da, ali naši trče nekakav maraton, laganica, mogu tako i 100 km da pretrče. A u vrhunskom fudbalu se traži sprint, brzina, eksplozivan start.
    (Dule, 6. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  43. Hronoloski:
    Kahriman-Kljajic-Karijus-Muslera
     (newman, 6. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  44. Naravno, navijao sam za Uruse, steta sto nisu uradili nesto vise jer su generacija na zalasku( Godin 32, Kavani, Suarez, Kaseres po 31..). Sa druge strane, kod Francuza su, ja mislim, najstariji Loris i Ziru sa 32. Sada ide dominacija Francuza u svetskom fudbalu, nekih narednih 8 godina.
    (ministar za lobotomiju, 6. jul 2018 18:33)

    # Link komentara

  45. onaj edison,pametan covek pa se na vreme povredio,bolje je biti i povredjen nego porazen;)
    (bog blagoslovio ladovinu, 6. jul 2018 18:31)

    # Link komentara

  46. Urugvaj : Rusija = 3 : 0 (u grupi).
    Francuska : Urugvaj = 2 : 0.
    Francuska : Rusija = 5 : 0 (prevedeno).
    (auuuu bre, 6. jul 2018 18:28)

    # Link komentara

  47. @neutralni felsh 

    Jel'da? 100% si siguran? 

    Potpuno razumem sve kritike upucene sadasnjim Srbima, ali ako vec tvrdis da bi bili gori nego neko ko je odgovoran za milione i milione smrti bolje bi ti bilo da imas jace dokaze od: "vid' kako se sada ponasaju, sigurno bi bili jos gori da ih ima vise i da imaju moc". 

    Potpuno bespametna fantazija...
    (frosty, 06. jul 2018 17:56)


    ne. ja sam samo zakljucio da bi kod nas dzordan (mogao sam da kazem i zidan) cuvao ovce... ili bi motao kablove ili se ulizivao po ministarstvima - potpuno je svejedno.
    pre toga sam rekao da bi ugnjavili ljude nasom ljubavlju i potrebom da budemo voljeni.
    milione i milione smrti nisam naravno uzimao u obzir, jer ovde treba da pricamo u fudbalu i malo se zezamo sa opstim temama.
    fantazije su na nekom drugom mestu.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 18:24)

    # Link komentara

  48. @Kolubarac
    Posle ispadanja Srbije "navijao" sam za Meksiko.Naravno ne kao za Srbiju ali gledao sam sa simpatijama na taj tim...Kako je Meksiko ispao rešio sam da "navijam" za pobednika ovog meča jer su mi ove dve reprezentacije simpatične (Francusku inače gotivim) i to je to.
    U toku mečeva mi se dogodi da počnem da "navijam" za jednu od ekipa.
    Zašto? Pa takmiče se ljudi,opredeliš se za nekog...
    Uvek navijam za gošu da odbrani penal ,bez obzira da li "navijam" za reprezentaciju čiji igrač šutira.A ni jedan goša mi nije brat od tetke ,teško da igra za neki klub koji gotivim itd.
    Jednostavno volim kad golman odbrani,čini mi se da su nepravedno zapostavljeni u odnosu na napadače kada je sportska slava u pitanju.
    Dalje navijam za Francusku.
    (Komša, 6. jul 2018 18:21)

    # Link komentara

  49. Ti si to shvati kao da Pajtonovci podrzavaju Orbana i Trampa. Nista ti njih ne razumes. Politicka korektnost nije nista drugo nego obicno domace vaspitanje. A to sto hoce ovi koji bi da ga ukinu jeste da kad ne mogu da budu bilji na posten nacin i u regularnim uslovima, da odstrane one koje ne trpe mobingom i silom koja se ne kaznjava. Ono glup sam, ali sam mnogo jak pa cu da vas sve prebijem.
    (Filmofil, 06. jul 2018 18:02)

    Ma ne podržavaju Pajtonovci Trampa covece, vec obican beli covek koji polako postaje ugrozen. Tramp je pobedio jer su za njega glasali Teksasani i drugi iz untrasnjosti SAD, a na obalama su bili liberali i politicki korektni protiv njega. Gledaj holivud, u svakom filmu se ubaci neko ko nije belac samo da svi ne bi bili isti. Nije bitno da li je dobar glumac.
     (d, 6. jul 2018 18:20)

    # Link komentara

  50. @Kolubarac

    Ako ti nije jasno zasto se navija za sirotinju tesko da si razumeo te koje si pobrojao. Ovo prvo je daleko lakse razumeti. Evo malo pomoci: vise je stvar ljudskosti nego kvazi-intelekta.
    (Sirotinja je sirotinja ugl. jer ne pljacka, 6. jul 2018 18:20)

    # Link komentara

  51. Primecuje se trend komentara protiv reprezentacija koje dolaze sa zapada. Imam dovoljno godina da znam da to nije slucajno. Ove sto omalovazavaju Ameriku Englesku Francusku Spaniju a velicaju Rusiju S. Koreju Urugvaj Argentinu samo da podsetim na neke cinjenice. Nisu Srbi probili Solunski front sa Rusima nego sa Francuzima. Nisu Tesla i Pupin ziveli i radili u Urugvaju vec u USA. Nije se Vojvoda Zivojin Misic skolovao u S Koreji nego u Parizu...A sto se fudbala tice izmisljen je u Engleskoj ne u Argentini...
     (Zena mu zabranila cvarke, 6. jul 2018 18:20)

    # Link komentara

  52. France mersi na lovi,niste izdali...
     (NS, 6. jul 2018 18:19)

    # Link komentara

  53. Neutralni felsh
    Pratimo fudbal i navijamo za svog favorita,u tom navijanju se nekada pretera,prave sale i slicno,Francuska je africka reprezentacija...kako god zvucalo,to je benigno,ovo je fudbal,nije naucno-politicki skup,mani nas svoje patetike i tvojih politickih stavova,imas rubriku vesti,politika idi tamo i vidi sta se desava.
    (Bot na kvadrat, 6. jul 2018 17:35)

    Nemoj tako. Pitanje je koliko je neutralan, ali Felš je doajen ovog portala, vidiš da mu puštaju komentare od 3000 karaktera u okviru 1500 dozvoljenih. Mislio sam da to reguliše algoritam, ali je očigledno stvar do moderatora. Meni saseku i komentare od tri rečenice, najverovatnije zato što nisam na LINIJI. Verovatno ni ovo neće da puste. A što se tiče utakmice, francuzi su bolji; kraj priče.
    (Spyderco, 6. jul 2018 18:19)

    # Link komentara

  54. Laxalt najjači!
     (i tako, 6. jul 2018 18:15)

    # Link komentara

  55. Rade, rade, šta vam Francuzi rade! Ojsa!
     (vodoinstalateri_rade_na_tome, 6. jul 2018 18:15)

    # Link komentara

  56. Pre neki dan smo imali prilike da čitamo kritike na račun čuvenih Monti Pajtonivaca što su svi beli muškarci.. Kao, ne može to tako.. Evropa ima dugu i bogatu istoriju i kulturu, i sva će se izbrisati i stopiti, zato što je postalo zabranjeno komentarisanje etničnost.. Francusku su izgradili Francuzi, ali polako, nažalost, ta Francuska nestaje.. I to što je kod nas tako kako je ne znači sa nemam pravo na komentar i mišljenje o nekoj drugoj temi, zemlji, problemu.. Nad Evropskim narodima se vrši indoktrinacija od malij nogu o nekoj multikulturalnosti, a sve to za posledicu ima gubitak naciinalnog identita koji razbija zajedništvo nacije i svodi nas na slabe individue.. Eto.. raspisah se bezveze, utakmica postala dosadna..
    (zz, 06. jul 2018 17:39)


    granjanje polemike je suprotno proporcionalno intenzitetu utakmice - kako utakmica postaje dosadnija, teme za razgovor su raznovrsnije :)
    tema koju spominjes je tema konstantne rasprave i u francuskom i drugim evropskim drustvima jos od nacionalnih revolucija oko 1848. uz istorijski sirok dijapazon argumenata i prezentacije istih - od javnih debata i rasprava pa do motki i drugog naoruzanja, u duhu sa vremenom.
    ti zastupas tezu da je ugrozena autenticnost svakog evropskog naroda. meni se pre cini da je nekim evropskim narodima potrebna proizvodno-konzumentska masa, a da njihove elite vode racuna samo o sopstvenoj "segregiranosti" - da one ostaju imune i nedodirljive za upliv drugih ljudi i uticaja. zajednicka osobina svih tradicionalnih a ne iz mulja isplivalih elita je da na svoj narod paze skoro iskljucivo iz ekonomskih i komunalnih razloga. tako je bilo u svakom sistemu i dobu, i tako ce vazda i biti. spomenuti identitet spomenute francuske su i do sada gradili razni uticaji, ljudi, narodi - tako ce biti i "od sada", nije to opasno po drustvu i individualnost jer tu nema prave datosti kao svojevrsnog apsoluta - i mi smo, koliko god se osecali autohtono - dobrom delom plod raznih predjasnjih uticaja.
    svi iz monti pajtona su belci? sve do sada nisam obracao paznju na nedostatak pigmenta ;)
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 18:14)

    # Link komentara

  57. Viva la Francija!!!!
     (NIBERG, 6. jul 2018 18:14)

    # Link komentara

  58. Vise bih voleo da osvoji hrvatska nego ova francuska,mozda sam pristrasan ali uopste mi nisu simpaticni sem velikog majstora Grizmana ostali izgledaju kao nabedjana banda pogotovo Pogba i folirant Mbape.Steta za Uruse,da je igrao Kavani mozda bi bilo drugacije ipak je Stuani za dve klase ispod i to se tacno videlo jos onakav horor kiks Muslere je potpuno upropastio utakmicu,francuzima ulio samopuzdanje a uruse potpuno obeshrabrio.
    (Walter, 6. jul 2018 18:13)

    # Link komentara

  59. Žao mi Urugvaja. Baš ih nije htelo danas. Čim sam video da Kavani ne igra,znao sam da nemaju šanse. Stuani je dobar igrač,sjajna sezona iza njega u Đironi,ali se videlo da Suarez ne ume sa njim,njih dvojica su super saradjivali protiv Portugala,ali danas Kavanija nije bilo i videlo se da je to veliki psihološki gubitak. Muslera je dobar golman,ali eto kiksevi se dešavaju,Karijusu je sad sigurno lakše. Primio je 1 gol,do sada Muslera,a samo danas 2,šteta. Oskar Tabarez je jedan čovek za primer,vodi bitku sa bolešću,hoda sa onom štakom,učitelj je,i opet vodi Urugvaj na Svetsko prvenstvo,i to do četvrtfinala,čovek za primer kako se vodi borba. Realno Francuska je bila bolja i kvalitetnija ekipa su,ima timova koji igraju dobro,ali Francuska je moćna i videćemo da li mogu do finala,a ko god da im je protivnik,Brazil ili Belgija,biće im nezgodno,ali i super meč,verovatno.
    (Aki, 6. jul 2018 18:11)

    # Link komentara

  60. @Partizan 1918
    Ti ucio istoriju od Albanaca jer po njima istorija pocinje posle prvog svetskog rata!Sta se desavalo za vreme otomanske imperije nema veze a i nisu oni krivi vec Turci.Ili mislis da su Srbi kolonolizovali teritorije Vizantije?
    (ivan78bg, 6. jul 2018 18:05)

    # Link komentara

  61. Pošto ne igra Kavani, ovaj put će Suarez morati jače da grize!
    (lajavko, 6. jul 2018 16:56)
    # Link komentara
    Medjutim Francusi imaju Grizman-a kome vec samo ime grize.
    (mihajlo, 6. jul 2018 18:04)

    # Link komentara

  62. Steta sto nije bilo Kavanija, Urugvaj bi bio opasniji. Naravno kiks golmana je sredio sve. Sve u svemu, Francuzi zasluzeno do polufinala.
    (JPR24, 6. jul 2018 18:04)

    # Link komentara

  63. Francuzi veliki favoriti za titulu
     (Kayser Soze, 6. jul 2018 18:02)

    # Link komentara

  64. (neutralni felsh, 06. jul 2018 17:20)

    Evropu i kulturu belaca ce uništiti liberalizam i politicka korektnost. Pocitajte vest o Monti Pajtonovcima. Zato dolaze Tramp, Orban i drugi. Imace i Evropa svog Trampa.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (d, 6. jul 2018 17:44) # Link komentara

    Ti si to shvati kao da Pajtonovci podrzavaju Orbana i Trampa. Nista ti njih ne razumes. Politicka korektnost nije nista drugo nego obicno domace vaspitanje. A to sto hoce ovi koji bi da ga ukinu jeste da kad ne mogu da budu bilji na posten nacin i u regularnim uslovima, da odstrane one koje ne trpe mobingom i silom koja se ne kaznjava. Ono glup sam, ali sam mnogo jak pa cu da vas sve prebijem.
    (Filmofil, 6. jul 2018 18:02)

    # Link komentara

  65. Vise nego zasluzen prolaz FRA u top 4.To se ipak i ocekivalo.Na papiru su mnogo jaci od Urugvaja,u praski su isto sto pokazali,tako da,to je to.Nema greske.Cak se stice utisak da su ih rutinski dobili.Bez Kavanija su totalno bezopasni u napadu.Nadtrcali su ih Francuzi bas,a znamo svi koliko je Urugvaj spreman fizicki.Drago mi za Varana,stopercina,majstor.Polako se krug favorita suzava,vazduha sve manje. Ajmo veceras Belgija.
    (takkar, 6. jul 2018 18:02)

    # Link komentara

  66. Cekas dva dana da gledas spektakl i onda dobijes ovo!
    (Bavarac, 6. jul 2018 18:02)

    # Link komentara

  67. Francuzi sa pola snage,mislim da ce biti prvaci.
    (bot na kvadrat, 6. jul 2018 18:02)

    # Link komentara

  68. Ovi naši baletani treba da uce od Francuske
     (Roki Biloba, 6. jul 2018 18:01)

    # Link komentara

  69. ljudi moji meni se čini da je Pogba bolji od Matića i ako sam uvek govorio da je Matić tata mata
     (dejandd, 6. jul 2018 18:00)

    # Link komentara

  70. kod ove utakmice vredi samo zapamtiti onu fantasticnu odbranu francuskog golmana..sve ostalo za zaborav...nadam se da ce ova druga veceras da bude mnogo bolja
    (dragan, 6. jul 2018 17:59)

    # Link komentara

  71. Nije mi jasno otkuda u Srbiji ovoliko navijača Urugvaja.Da je po lepoti fudbala nije, da je po korektnoj igri, nije, da je po nekoj posebnoj vezi nije.  

    Ili, zašto Srbi većma navijaju za sirotinju?  

    Navijam samo za Srbiju. 
    (Kolubarac, 06. jul 2018 16:28) 

    A je li zabranjeno navijati za "sirotinju", kako ti kazes? Da li ekonomija treba da bude motiv za koga navijati?
    (?, 06. jul 2018 17:26)

    Meni samo nisu jasni motivi za navijanje za bilo koju reprezentaciju osim srpske, a posebno za neku nam daleku i potpuno nepoznatu zemlju sa kojom nemamo ništa zajedničko.

    Ili je moguće da se navija za Urugvaj što su Igo, Bodler, Renoar, Ruso, De Gol ... urugvajci, ili možda što su se u Urugvaju školovali neki naši velikani.
     (Kolubarac, 6. jul 2018 17:58)

    # Link komentara

  72. Afrička ili ne meni lepe pare donese. Inače do kraja navijam za njih. Još Belgija da onim folirantima pokaže gde im je mesto trenutno i super.
     (neko, 6. jul 2018 17:56)

    # Link komentara

  73. Francuska je odlicna,ali Ziru i Pogba su slabi.
    (hj, 6. jul 2018 17:56)

    # Link komentara

  74. Francuska jako mocna ali meni licno totalno antipaticna.Urugvajci toliko borbeni i srcani.Da smo mi odigrali sa 60% zelje koliko su imali Urugvajci prosli bi grupu.
    (Dak, 6. jul 2018 17:56)

    # Link komentara

  75. Urugvaj narod blizak Srbima, i kroz istoriju takodjer. Vamos Celeste !
    (Jugoslaven i po, 06. jul 2018 15:59)


    urugvaj je srce srbije.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 6. jul 2018 16:09)

    Jednom nas je to `srce` lepo pokralo na prvom SP
    (objavite mi bar jedan komentar, 6. jul 2018 17:36)

    Ironija,aman!
    (Liverpool FC, 6. jul 2018 17:56)

    # Link komentara

  76. Francuzi igraju najbolji fudbal na ovom svetskom prvenstvu.
    (ana, 6. jul 2018 17:56)

    # Link komentara

  77. @neutralni felsh

    Jel'da? 100% si siguran?

    Potpuno razumem sve kritike upucene sadasnjim Srbima, ali ako vec tvrdis da bi bili gori nego neko ko je odgovoran za milione i milione smrti bolje bi ti bilo da imas jace dokaze od: "vid' kako se sada ponasaju, sigurno bi bili jos gori da ih ima vise i da imaju moc".

    Potpuno bespametna fantazija...
    (frosty, 6. jul 2018 17:56)

    # Link komentara

  78. Trikolori gaze sitnim gazom. Takoreci kao singerice su.
     (Golf VII tsi (i crveno), 6. jul 2018 17:55)

    # Link komentara

  79. Francuzi rutinski kako sam i predpostavio. Preslikano ce biti i veceras, Brazil se ne pita nista.
    Franc- Belgija
    Rusija- Eng, Svedska
    Franc- Rusija
    Franc (nazalost)
     (Ne dajte se prevariti braco Srbi, 6. jul 2018 17:55)

    # Link komentara

  80. Jos jednom smo mogli da vidimo da fudbalske utakmice ne dobijaju trcanje i voljni momenat ekipe nego individualni kvalitet svakog igraca. Urugvaj je izuzetno losa ekipa koja je jedva pobedila Portugal, koji de fakto ima jednog kvalitetnog i opasnog igraca. Nije mi jasno kako je neko mogao da ocekuje da ce proci Francusku koja ima jednog Mbapea, Grizmana, Kantea, Umtitija, Varana... Pa Urugvaj nije imao jedan krsten napad, jedna pretnja posle prekida i to je to. Ali su trcali i borili se, neki i plakali na terenu. Steta sto je za pobedu to potpuno nebitno. Mbape i Grizman im sakriju loptu, predju ih kad hoce i kako hoce. Grizman ima fudbalsku inteligenciju, primetio je uzdrmanost Muslere, jednom mu zamalo uzeo loptu, par minuta kasnije ga napucava i daje gol. Urugvaj ima motivisane trkace. Slabo, bas bas slabo. Fudbal je mnogo vise od zelje i trcanja.
     (impeRAtor, 6. jul 2018 17:53)

    # Link komentara

  81. Rutinska igra ispostavilo se.
    (Sasa, 6. jul 2018 17:53)

    # Link komentara

  82. Zaista konacno jedna takticki zrelo vodjena utakmica od strane Desama. Mora se igrati tvrdje i organizovano ako se misli doci do boginje. Francuzi imaju i coveka iz senke koji im daje potporu u vidu Kantea, kao i uvek tiho i marljivo dok ce drugi pokupiti "kajmak"...
    Da vidimo Belgiju i Brazil veceras, poslastica.
     (BlueFortress, 6. jul 2018 17:53)

    # Link komentara

  83. to bi bilo to,brazil veceras nasamara begiju i onda sve redom,,
    (brazzzil,brazzzil, 6. jul 2018 17:52)

    # Link komentara

  84. ALLEZ LES BLEUS!!!
    (Liverpool FC, 6. jul 2018 17:52)

    # Link komentara

  85. ziru i grizman, dva afrikanca. sve nase osnovne skole treba porusiti do temelja a srednje skole i fakultete zabraniti. sta ce nam, da izbace jos novih generacija slatkih malih sovinista? neka hvala. i ovo je suvise.
    (neutralni felsh, 06. jul 2018 16:

    Potpuno si pogodio srž. Iz 90% komentara izbija čist šovinizam, a volimo druge da prozivamo za to. Mnogo smo postali nepismeni i bahati. Ali baš mnogo.
    (Negativni, 6. jul 2018 17:52)

    # Link komentara

  86. Prljava igra Urugvajaca protiv uvek ugladjenih, finih i kroz istoriju dokazano cistih i prepostenih Francuza i drugih kolonijalnih sila...napred Urugvaj!
    (Jovana, 06. jul 2018 17:11)

    Kakav komentar! Utvrdi malo gradivo iz istorije (WWI) pre nego što napišeš ovako nešto. Kreće se lađa francuska...
     (absolutezero, 6. jul 2018 17:52)

    # Link komentara

  87. Rutinska pobeda Francuza ,Urusima danas ni Kavani ne bi pomogao obzirom da je utakmica izgubljena na sredini terena gde su francuzi dominirali posedom i kontrolom lopte.
     (Botiglia, 6. jul 2018 17:52)

    # Link komentara

  88. Jel moze neko da pita ovog komentatora ko su igrači koje on spominje pošto meni ti ljudi nisu poznati: " Igo Loris, Benžamen Pavard, Marten Kaseres, EdiSon Kavani"
    (realan lik, 06. jul 2018 17:09)

    A kako bi ti procitao Hugo Lloris I Benjamin Pavard?
    Covek lepo kaze Igo. Kako ti zoves pisca Viktora Igoa (pise se Victor Hugo)?
    Benjamin Pavard se cita kao Benzamen Pavar. Ta dva imena komentator lepo kaze.
    Za Kavanija se slazem, na prethodnim utakmicama je pricao Edison umesto Edinson, ne znam kako sad kaze posto nisam obracao paznju
     (hop cup, 6. jul 2018 17:51)

    # Link komentara

  89. Naravno da se igra Urugvaja raspala onog momenta kad su primili gol i kad je puknuo bunker.Tada treba krenuti napred a to je vec druga prica kada oni treba da kreiraju nešto.Izuzev Perua ne znas koja je ekipa iz Južne Amerike odvratnija i "prljavija",uzasno ponasanje igraca,strašno...Nadam se da Belgija šalje kuci padavicara i ekipu.
     (goran, 6. jul 2018 17:51)

    # Link komentara

  90. Dobre ove pidzame francuzima
    (Ivan, 6. jul 2018 17:50)

    # Link komentara

  91. kod oba gola Urugvaj kumovao
     (Prki, 6. jul 2018 17:50)

    # Link komentara

  92. Namere su ti dobre, i trudiš se da gledaš dublje, ali grešiš.. Francuzi nisu ni svesni koliko ih ta "multikulturalnost" briše.. Black washing istorije se forsira već uveliko, pa smo dobili, tamnoputog Ahila, uskoro ćemo i tamnoputog Napoleona.. Pre neki dan smo imali prilike da čitamo kritike na račun čuvenih Monti Pajtonivaca što su svi beli muškarci.. Kao, ne može to tako.. Evropa ima dugu i bogatu istoriju i kulturu, i sva će se izbrisati i stopiti, zato što je postalo zabranjeno komentarisanje etničnost.. Francusku su izgradili Francuzi, ali polako, nažalost, ta Francuska nestaje.. I to što je kod nas tako kako je ne znači sa nemam pravo na komentar i mišljenje o nekoj drugoj temi, zemlji, problemu.. Nad Evropskim narodima se vrši indoktrinacija od malij nogu o nekoj multikulturalnosti, a sve to za posledicu ima gubitak naciinalnog identita koji razbija zajedništvo nacije i svodi nas na slabe individue.. Eto.. raspisah se bezveze, utakmica postala dosadna..
    (zz, 06. jul 2018 17:39)

    Svaka cast za komentar!!!
     (Optimus Prime, 6. jul 2018 17:49)

    # Link komentara

  93. ali pazi ovog foliranja skoro svih južnoamerikanaca sa plakanjem, nije bitno dobili ili izgubili utakmicu oni počinju pred kraj da plaču...daj molim te, jeftina patetika
    (lorenzo, 6. jul 2018 17:49)

    # Link komentara

  94. Ni jedna momčad ovog SP nije igrala prljavije od Argentine protiv Hrvatske. To je bilo toliko prljavo da su svjetski mediji pisali o tome.
    (ćao urugvaj, 6. jul 2018 17:48)

    # Link komentara

  95. Francuska veoma ozbiljna ekipa. Urugvaj pored njih deluje skroz nemoćno! Navijao sam za Urugvaj ali jedno su želje a drugo mogučnosti.
     (Džoni, 6. jul 2018 17:48)

    # Link komentara

  96. Da su babi ..... Pusti te price. Mi nikada nismo bili imperijalisti i kolonijalisti i to je jedna od malobrojnih stvari zbog koje sam ponosan na svoju zemlju i naciju, koliko god mala bila. Cak i da se desilo to sto si rekao, sigurno da nam pola ekipe ne bi bilo africkog porekla. 
    (jovan, 06. jul 2018 17:20) 

    A Kosovo,Makedonija,Crna Gora?
    Kec iz istorije.
     (Partizan 1918, 6. jul 2018 17:47)

    # Link komentara

  97. Neutralni felsh 
    Pratimo fudbal i navijamo za svog favorita,u tom navijanju se nekada pretera,prave sale i slicno,Francuska je africka reprezentacija...kako god zvucalo,to je benigno,ovo je fudbal,nije naucno-politicki skup,mani nas svoje patetike i tvojih politickih stavova,imas rubriku vesti,politika idi tamo i vidi sta se desava.
    (Bot na kvadrat, 06. jul 2018 17:35)


    ono nisu bile sale u stilu "crni francuzi, opet ne znaju sta ce s loptom" nego teoretisanje o nefudbalskim stvarima uz patetiku i politicki stav. dakle, ako nemas sta da mi prigovoris osim ovoga sto vec zameras, lakse ce biti da uopste ne obracas paznju moje komentare: prvo procitas potpis pa hladno preskocis tekst.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 17:47)

    # Link komentara

  98. Francuzi do finala.
     (Rodos sa Kolsosa, 6. jul 2018 17:45)

    # Link komentara

  99. "E sada zamisli da ostalo Dusanovo carstvo ko bi za Srbiju sve igrao.Momci rodjeni u Francuskoj, mozda i njihovi ocevi.Ko se bavi fudbalom? Sirotinja , da bi uspeli u zivotu ili ko se uopste bavi sportom. Ko se bavi tenisom ili golfom?
    (Znalac, 6. jul 2018 16:51)"

    Da su babi ..... Pusti te price. Mi nikada nismo bili imperijalisti i kolonijalisti i to je jedna od malobrojnih stvari zbog koje sam ponosan na svoju zemlju i naciju, koliko god mala bila. Cak i da se desilo to sto si rekao, sigurno da nam pola ekipe ne bi bilo africkog porekla.
    (jovan, 6. jul 2018 17:20) # Link komentara

    Da bi bio uspesan kolonijalista nije dovoljno da imas silu, vec i talenat za menadzment drustva. Englezi i Francuzi to imaju, Nemci se uce. Mi nismo u stanju da izmenadzerisemo sami sebe, a kamoli druge na prosvecen nacin. Tako da nije to samo do nase dobre duse. Kraljica Elizabeta je i dalje ceremonijalni suveren Komonvelta iako su te bivse engleske kolonije nezavisne. A ono savremene civilizacije sto je stiglo u Indiju, doneli su im Englezi. ovi ljudi jesu Francuzi, a vi ljudi prebolite plemenske zajednice koje ce nestati mozda jos za vaseg zivota. Zato sto su ekonomski neodrzivi entiteti u digitalnom svetu. Ajde sto ste lajali na provokaciju Sacirija, ali sta vam smetaju crni igraci rodjeni u Francuskoj koji sa vama nemaju nikakve veze.
    (Filmofil, 6. jul 2018 17:45)

    # Link komentara

  100. (neutralni felsh, 06. jul 2018 17:20)

    Evropu i kulturu belaca ce uništiti liberalizam i politicka korektnost. Pocitajte vest o Monti Pajtonovcima. Zato dolaze Tramp, Orban i drugi. Imace i Evropa svog Trampa.
     (d, 6. jul 2018 17:44)

    # Link komentara

  101. Ocekivano. Rutinska pobeda Francuza. Svako ko je ocekivao drugaciji splet dogadjaja, nema pojma o fudbalu.
     (Joker's Grin, 6. jul 2018 17:44)

    # Link komentara

  102. Meni je upalo u oci da na reklamnim plakatama na stadionima nema ni jedan ruski brend, izgleda da Rusi osim Putina nemaju sat da reklamiraju, mogli su bar da postave jedan njegov portret.
    (Don, 6. jul 2018 17:43)

    # Link komentara

  103. Uvek sam pričao za ovog Musleru da je teška golmanska prevara
     (basko, 6. jul 2018 17:43)

    # Link komentara

  104. @ Miki,a sta drugo da rade,nije ovo vise fudbal,ovo je show?
    (sta nije, 6. jul 2018 17:43)

    # Link komentara

  105. Ovaj lik komentarise onaj udarac glavom Kaseresa kao jedinu sansu Urugvaja, a Godin 2 sekunde kasnije promasuje gol sa 1 metar...
     (Jaran, 6. jul 2018 17:42)

    # Link komentara

  106. Koga iznenađuje? Mene ne.
    (predvidivo, 6. jul 2018 17:41)

    # Link komentara

  107. Nije mi jasno otkuda u Srbiji ovoliko navijača Urugvaja.Da je po lepoti fudbala nije, da je po korektnoj igri, nije, da je po nekoj posebnoj vezi nije. Ili, zašto Srbi većma navijaju za sirotinju? Navijam samo za Srbiju.(Kolubarac, 06. jul 2018 16:28) haha sirotinja.. ubedljivo najrazvijenija drzava J. Amerike sa najstabilnijim politickom sistemom. Za nas su Svajcarska.
    (Nesa, 6. jul 2018 17:41)

    # Link komentara

  108. Nema vise ambicioznih ekipa koje zele da daju sto vise golova.svi igraju do prijatnosti a kolko zaradjuju trebali bi da trce bez prestanka
    (Carlito, 6. jul 2018 17:40)

    # Link komentara

  109. slaba borba urugvaja i partizani su igrali bolje;)
    (dva zeca,tri zeca, 6. jul 2018 17:39)

    # Link komentara

  110. neutralni felsh, 06. jul 2018 17:20)

    Namere su ti dobre, i trudiš se da gledaš dublje, ali grešiš.. Francuzi nisu ni svesni koliko ih ta "multikulturalnost" briše.. Black washing istorije se forsira već uveliko, pa smo dobili, tamnoputog Ahila, uskoro ćemo i tamnoputog Napoleona.. Pre neki dan smo imali prilike da čitamo kritike na račun čuvenih Monti Pajtonivaca što su svi beli muškarci.. Kao, ne može to tako.. Evropa ima dugu i bogatu istoriju i kulturu, i sva će se izbrisati i stopiti, zato što je postalo zabranjeno komentarisanje etničnost.. Francusku su izgradili Francuzi, ali polako, nažalost, ta Francuska nestaje.. I to što je kod nas tako kako je ne znači sa nemam pravo na komentar i mišljenje o nekoj drugoj temi, zemlji, problemu.. Nad Evropskim narodima se vrši indoktrinacija od malij nogu o nekoj multikulturalnosti, a sve to za posledicu ima gubitak naciinalnog identita koji razbija zajedništvo nacije i svodi nas na slabe individue.. Eto.. raspisah se bezveze, utakmica postala dosadna..
     (zz, 6. jul 2018 17:39)

    # Link komentara

  111. Francuski dresovi kao Totemhem.
    (Aleksej, 6. jul 2018 17:38)

    # Link komentara

  112. (Znalac, 6. jul 2018 16:51)" 

    Da su babi ..... Pusti te price. Mi nikada nismo bili imperijalisti i kolonijalisti i to je jedna od malobrojnih stvari zbog koje sam ponosan na svoju zemlju i naciju, koliko god mala bila. Cak i da se desilo to sto si rekao, sigurno da nam pola ekipe ne bi bilo africkog porekla.
    (jovan, 06. jul 2018 17:20)


    ko? mi bi bili grdji nego turci, spanci, englezi i rusi zajedno. ko bi smeo rec da kaze protiv nas? ko bi smeo da kaze da nas ne voli i da nismo the best? ovi gore nabrojani bar ne smaraju takvim potrebama kao ovi nasi, sa laznom finocom uz fantaziranje pred carobnim ogledalcem - dok se izuzetno ponosi necim cime moze se ponosi i neko iz san marina: njihovo san marinstvo takodje nikad nije ugrozavalo nikoga u okolini.
    kod nas bi dzordan cuvao ovce.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 17:37)

    # Link komentara

  113. Urugvaj narod blizak Srbima, i kroz istoriju takodjer. Vamos Celeste !
    (Jugoslaven i po, 06. jul 2018 15:59)


    urugvaj je srce srbije.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 6. jul 2018 16:09)

    Jednom nas je to `srce` lepo pokralo na prvom SP
    (objavite mi bar jedan komentar, 6. jul 2018 17:36)

    # Link komentara

  114. Mnogo dosadna utakmica.
    Cak i tribine neaktivne.
    Francuzi zasluzeno.
     (Kristina, 6. jul 2018 17:35)

    # Link komentara

  115. Neutralni felsh
    Pratimo fudbal i navijamo za svog favorita,u tom navijanju se nekada pretera,prave sale i slicno,Francuska je africka reprezentacija...kako god zvucalo,to je benigno,ovo je fudbal,nije naucno-politicki skup,mani nas svoje patetike i tvojih politickih stavova,imas rubriku vesti,politika idi tamo i vidi sta se desava.
    (Bot na kvadrat, 6. jul 2018 17:35)

    # Link komentara

  116. Francuska deluje kao ozbiljna reprezentacija. Izgleda da se opametio Dešamp, i da mu se neće ponoviti situacija iz finala 2016. Mada nikad ništa nije sigurno kad je on u pitanju..
    (Ratko 47, 6. jul 2018 17:34)

    # Link komentara

  117. Ajde ne morališi mi molim te.. Poenta valjda nacionalnih reprezantacija da reprezentuju naciju.. Da se nađe 20-40% igrača koji nisu etnički Francuzi je jedno, a da bude 90% je nešto sasvim drugo.. Vidiš li da Nemci počinju to polako da razumeju pa im neće više igrati kojekakvi Ezili itd.. 
    (zz, 06. jul 2018 16:31) 

    Pa nije to bivša Yuga da igraju po nacionalnom ključu.
     (Partizan 1918, 6. jul 2018 17:33)

    # Link komentara

  118. Posle guzve, od svih koji su se pokacili (Suarez, Godin-Pogba, ne znam da li sam nekog zaboravio) covek daje karton Rodrigezu, a ovi sto su divljali, njima nista. Nadam se da ovaj nece suditi finale.
    (mare, 6. jul 2018 17:32)

    # Link komentara

  119. @ realno
    A da , kriva je lopta , konfiguracija ispred gola gde je stao , vetar , nadmorska visina , temp i vlažnost ...
    Xaxaxa i šta od ponuđenih biraš ?
     (mohikanac, 6. jul 2018 17:31)

    # Link komentara

  120. Opasni Francuzi. Urusi nemoćni bez Kavanija
     (Kayser Soze, 6. jul 2018 17:30)

    # Link komentara

  121. Laksal je najbolji desni bek na ovom prvenstu... Ko ga kupi , a sigurno će neko, dobro će profitirati. A bez obzira što Urugvaj gubi, svi u odbrani znaju fudbal, odlični su duel igrači, oštri, tehničari, striktno pokrivaju u polju, organizovani u odbrani , fizički za desetku...
    A što se Pogbe tiče, čim sam ga prvi put gledao napisao sam da je prevara od igrača i nadobijao minusa (verovatno od klinaca) ko niko moj...Da ponovim , jedini igrač sa tom visinom na vrhunskom nivou koga sam ja gledao, bio je Ivica Osim , majstor fudbalske igre , zvani Štraus sa Miljacke...Svi ostali bili su klimavci na štulama...
     (Čiča Miloje®, 6. jul 2018 17:30)

    # Link komentara

  122. samo da naši ne izgube, ne moraju da pobede ali samo da ne izgube.
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 6. jul 2018 17:29)

    # Link komentara

  123. Pogba koja je to prevara od igraca pa to je kataklizma ,ne vredi ni dva boda.
    (zoran, 06. jul 2018 17:20)

    Jeste,danas je očajan,neurozan,zamalo crveni za glupost.
     (Partizan 1918, 6. jul 2018 17:28)

    # Link komentara

  124. Kakvi su glumci ovi danasnji fudbaleri ahahahah... Ne rade to vise samo nekoliko igraca nego svi. Stvarno neverovatno !
     (Miki, 6. jul 2018 17:28)

    # Link komentara

  125. Smrdi mi na kupljenu utakmicu. Kavani ne igra, Muslera prvo pokusava da predribla Grizmana, ovaj mu zamalo uzima loptu a zatim i pocetnicka greska golmana. Daj Boze da gresim ali...
    (Fifa mafija, 6. jul 2018 17:27)

    # Link komentara

  126. Mbape vec poceo da glumata zvezdu...
     (d, 6. jul 2018 17:27)

    # Link komentara

  127. Kad vidim golmane kako kiksiraju realno stojkovic je za njih klasa
     (Drejan, 6. jul 2018 17:27)

    # Link komentara

  128. Napolje Suarez .
     (Huso Memic NP, 6. jul 2018 17:27)

    # Link komentara

  129. Po prikazanom nogometu francuza i urugvajaca Hrvatska lagano igra finale.Rusi dobijaju 3 gola 3-0 ILI. 3-1.Englezi igraju kao i franncuzi.Pitanje je samo s kim ce HRvatska igrati finale
    .
    (crni777, 6. jul 2018 17:26)

    # Link komentara

  130. Kakve prljavstine od ljudi i igraca su urugvajci. Ko moze da simpatise Godina, Nandeza i ostale. Navukli neiskusne francuze na svadju i dizanje tenzije. A Argentinac daje zuti Mbapeu hahah. Svasta.
     (impeRAtor, 6. jul 2018 17:26)

    # Link komentara

  131. Nije mi jasno otkuda u Srbiji ovoliko navijača Urugvaja.Da je po lepoti fudbala nije, da je po korektnoj igri, nije, da je po nekoj posebnoj vezi nije. 

    Ili, zašto Srbi većma navijaju za sirotinju? 

    Navijam samo za Srbiju.
    (Kolubarac, 06. jul 2018 16:28)

    A je li zabranjeno navijati za "sirotinju", kako ti kazes? Da li ekonomija treba da bude motiv za koga navijati?
     (?, 6. jul 2018 17:26)

    # Link komentara

  132. (kriticar komentatora, 06. jul 2018 16:56)

    Slovo L je suglasnik a ne samoglasnik.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. jul 2018 17:25)

    # Link komentara

  133. Odvratni Urugvajci....kako su samo prljavi, uzasno
     (Ninja, 6. jul 2018 17:25)

    # Link komentara

  134. Zamislite nezamislivo da smo nekako prosli dalje i igrali sa Francuzima. Ne bi od nas nas nista ostalo.
    (dragan, 6. jul 2018 17:25)

    # Link komentara

  135. Ovaj Muslera reagovao kao nekada Kahriman prilikom suta Everton Luiza hahaha.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. jul 2018 17:23)

    # Link komentara

  136. Ko misli da je golman kriv, nikad nije branio
     (realno, 6. jul 2018 17:23)

    # Link komentara

  137. Loris IŠČUPA LOPTU iz gola i onda Muslera aka Karijus KOLIKO VREDI GOLMAN...
    (gremlin, 6. jul 2018 17:23)

    # Link komentara

  138. dobar golman,znaci,ko hoce da pobede francuzi mora da navija za urugvaj
    (vamos uruguai, 6. jul 2018 17:22)

    # Link komentara

  139. Muslera announces Karius v 5
     (Liverpool Man, 6. jul 2018 17:22)

    # Link komentara

  140. Kakav kiks majko moja - ovo je nedopustivo i upeticima, a ne u 1/4 finalu SP. Videlo se da je Muslera dekoncetrisan kad se nekoliko minuta ranije poigravao sa loptom, i zamalo da mu Grizman vec tada da gol. Ali ovo - paceraj nevidjeni.
    (veliki strumf, 6. jul 2018 17:21)

    # Link komentara

  141. Loris Karius likes this.
    (MAREK HAMSIK, 6. jul 2018 17:21)

    # Link komentara

  142. Ljudi ja strasno verujem da ce francuzi da osvoje ovo prvnestvo
     (???, 6. jul 2018 17:21)

    # Link komentara

  143. Pogba koja je to prevara od igraca pa to je kataklizma ,ne vredi ni dva boda.
    (zoran, 6. jul 2018 17:20)

    # Link komentara

  144. Urugvaj jer je Urugvaj, a Francuska nije Afrika! Ua kolonijalisti!  
    (jovan, 06. jul 2018 16:11)  

    ziru i grizman, dva afrikanca. sve nase osnovne skole treba porusiti do temelja a srednje skole i fakultete zabraniti. sta ce nam, da izbace jos novih generacija slatkih malih sovinista? neka hvala. i ovo je suvise. 
    (neutralni felsh, 06. jul 2018 16:24) 

    Ajde ne morališi mi molim te.. Poenta valjda nacionalnih reprezantacija da reprezentuju naciju.. Da se nađe 20-40% igrača koji nisu etnički Francuzi je jedno, a da bude 90% je nešto sasvim drugo.. Vidiš li da Nemci počinju to polako da razumeju pa im neće više igrati kojekakvi Ezili itd..
    (zz, 06. jul 2018 16:31)


    ne moralisem ja vec kolega iznad a tvoj komentar na zalost dokazuje moj, prethodni. poenta nacionalnih reprezentacija je da reprezentuju drzavu iz koje dolaze - sve njene gradjane a ne dominantnu naciju. nemci ne razmisljaju da udalje "kojekakvog" ozila (i "kojekakvog" gundogana) zbog njihovog nacionalnog porekla (sto puta su to ponovili), nego zaro sto su njih dvojica javno politicki-promotivno podrzavali erdogana (politickog lidera strane drzave) i javno govorili "ovo je nas predsednik". ciji? nemacki? e nece da moze, aufiderzen. ne sekirajte se vi za njihove drzave i nacije, i nemci i francuzi su dobro svesni sta rade, sekirajte se bolje za nas. da smo bolje drustvo i mi bi imali vide useljenih pa bi samim tim imali vecu verovatnocu da neki od njih proigra fudbal mozda cak blizu nivoa ibrahimovica, ozila, zidana. ili makar sacirija. znam da deluje smesno nasim nacionalnim cistuncima, ali nama bas treba onakav tip igraca, prodorno polukrilo koje ume da odigra cak i na desetki, godinama trazimo tako nesto ali slabo radja u zadnje vreme. zato ga sad imaju svajcarci, i oni ne govore "on nije nas" iako imaju mnogo manje zajednicko sa njim nego nasa zemlja i drustvo. i narod, premda smo ratovali, pravi kontakti nikad nisu prekidani, ni u vrhu ni u bazi, na nivou mesne zajednice ili prijateljstva. evo pitaj neke nase dole a ne komsije sto "ne daju kosovo" pa ces videti, svi se znaju sa njima, a podozrenja ima medju onima koji se licno i opste ne poznaju nego se nadvikuju preko tvitera ili ovde. uzgred, takvima je bas saciri uvalio udicu i svi su skocili, jer je njegovoj ekipi odgovarala nasa nervoza, ali da ne duzim pricu. svajcarci su uvezli neke igrace (iskoristili luft, ponudili pasos i cenu) ali poenta je da svaka reprezentacija danas gleda da angazuje sve dostupne igrace, cak i brazilska zahvata van granice, i portugalska i spanska i engleska, bas sve, svuda imas primere ali nasoj publici samo neki zapadaju za oko jer postoje brojne predrasude i steceni motivi za kontru - zato jer se govori o nacionalnom poreklu i etnickim uslovima, a ne znaju da je to davno prevazidjena prica, zbog koje su mnogi u nekim ranijim okrutnijim vremenima platili glavom, a i danas mnogi padaju u bespotrebni trans. sta fali nadji higl? otplivala zenska za medalju - sta te briga ko je i odakle je, ona je nasa. gospodin gore govori o francuzima i kolonijama a nece da kaze koliko je bas francuska pomogla njenim igracima africkog porekla, kroz akademije, studiozan rad i promociju, nesto sto u svojim drzavama nazalost nosu mogli, i koliko je bas ta francuska napravila trening-centara za najmladje, bas po africi, naravno da nisu sve odveli... poenta: svako je svakom pomogao.
    nije sve crno belo, osim partizana, njukasla i juvea.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 17:20)

    # Link komentara

  145. "E sada zamisli da ostalo Dusanovo carstvo ko bi za Srbiju sve igrao.Momci rodjeni u Francuskoj, mozda i njihovi ocevi.Ko se bavi fudbalom? Sirotinja , da bi uspeli u zivotu ili ko se uopste bavi sportom. Ko se bavi tenisom ili golfom?
    (Znalac, 6. jul 2018 16:51)"

    Da su babi ..... Pusti te price. Mi nikada nismo bili imperijalisti i kolonijalisti i to je jedna od malobrojnih stvari zbog koje sam ponosan na svoju zemlju i naciju, koliko god mala bila. Cak i da se desilo to sto si rekao, sigurno da nam pola ekipe ne bi bilo africkog porekla.
    (jovan, 6. jul 2018 17:20)

    # Link komentara

  146. Mislio sam da će Loris da kiksne kad ono Muslera,šteta.Loris svoj kiks čuva za polufinale.
     (Partizan 1918, 6. jul 2018 17:19)

    # Link komentara

  147. Carius Ii-i
     (nenad rs, 6. jul 2018 17:19)

    # Link komentara

  148. Hahah kakav torpedo Antoana, do vidjenja mesari.
     (impeRAtor, 6. jul 2018 17:19)

    # Link komentara

  149. Jedno zapazanje. Ekipa Francuske na ovom Svetskom prvenstvu:
    Ernandez- 22 godine
    Pavar- 22 godine
    Varan- 25 godina
    Umtiti- 25 godina
    Toliso- 24 godine
    Pogba-25 godina
    Grizman- 27 godina
    Kante-27 godina
    Mbape- 19 godina
    Dembele- 21 godina
    Fekir-25 godina
    Lemar- 23 godine
    Mendi-24 godine
    Impresivno. Ako ovako sad igraju, sta ocekivati tek za par godina. Svetla budućnost je pred francuskim fudbalom.
     (rodjo moj, 6. jul 2018 17:17)

    # Link komentara

  150. @NoName Najbolji sportski komentator na Rts-u je Slobodan Šarenac. Krivokapić je neuspeli Aleksandar Stojanović u pokušaju, kad se svi skupe koji prenose fudbal tu nema jednog celog krštenog fudbalskog komentatora. Nemanja Matić koji prenosi ovu utakmicu je sasvim korektan, ali i on bi mogao da se popravi, sve u svemu deficitarni su debelo što se sportske redakcije tiče.
    (#12, 06. jul 2018 16:36)

    Krivokapić nema nikakvih dodirnih tačaka sa Stojanovićem. Ni stilski, ni izrazažajno, munikako ne lici na Stojanovica. Čovek komentariše nenapadno, umereno i odmereno. Komentariše o onome što se dešava na terenu, ne o tetkama, strinama... O Šarencu ne bih, on prenosi samo košarku, i to samo reprezentaciju. Smatra da je previše dobar da bi prenosio Partizan-Radnički, ili Zvezda-Dinamik. Zaboga, to nije njegov nivo. Jedino po čemu je poznat je ono iritantno hohohoho kada reprezentacija pobeđuje.
     (NoName, 6. jul 2018 17:11)

    # Link komentara

  151. Prljava igra Urugvajaca protiv uvek ugladjenih, finih i kroz istoriju dokazano cistih i prepostenih Francuza i drugih kolonijalnih sila...napred Urugvaj!
    (Jovana, 6. jul 2018 17:11)

    # Link komentara

  152. Jel moze neko da pita ovog komentatora ko su igrači koje on spominje pošto meni ti ljudi nisu poznati: " Igo Loris, Benžamen Pavard, Marten Kaseres, EdiSon Kavani"
     (realan lik, 6. jul 2018 17:09)

    # Link komentara

  153. Dobro za utakmicu što su francuzi dali gol. Sad Urugvaj mora početi da igra fudbal.
     (absolutezero, 6. jul 2018 17:04)

    # Link komentara

  154. Sad će Mbappe još jedan i bunkerajte do zore.
     (ilidzinjo, 6. jul 2018 16:57)

    # Link komentara

  155. Samo da ne slusam Alikapica i Mijaljevica...oni su horor za usi!
    (kriticar komentatora, 06. jul 2018 16:03)

    Ko je Alikapić? Ako misliš na Krivokapića, čovek je najbolji sportski komentator na RTS-u.
    (NoName, 6. jul 2018 16:21)

    Da,mislim na njega. ''najbolji sportski komentator'' koji razvlaci samoglasnike do neba,covek ''ali'' kaze 1000 puta za 90 minuta...lik ne ume da kontrolise tu uzrecicu...i tebi je on najbolji? Rts ima ubedljivo najgore komentatore u istoriji neke drzavne televizije,samo ovog Matica mogu nekako da svarim.
    (kriticar komentatora, 6. jul 2018 16:56)

    # Link komentara

  156. Mijaljevic je podnosljiv ali Matić i naročito Krivokapic su smaraci užas.
     (qwert, 6. jul 2018 16:56)

    # Link komentara

  157. Gledam ove Urugvajce kako trce i koliko imaju snage a onda se setim nasih.Koja razlika!
     (sektetar, 6. jul 2018 16:36)

    А да се потрудиш да нађеш статистику пређених километара у групној фази, видео би да ниједан тим није претрчао као Србија, што само значи да су се играчи трудили и дали свој максимум, само што је то више него очигледно катасрофално пропраћено тактиком па тако изгледа као да су џабе трчали, што у суштини и увек важи кад немаш добар план и циљ, веслаш у месту.
    (marko, 6. jul 2018 16:56)

    # Link komentara

  158. Pošto ne igra Kavani, ovaj put će Suarez morati jače da grize!
    (lajavko, 6. jul 2018 16:56)

    # Link komentara

  159. Odbrana Lorisa skoro pa kao ona Stojkovićeva banana Nejmaru :)
     (bunjuel, 6. jul 2018 16:54)

    # Link komentara

  160. Urugvaj nas je pokrao na prvom svetskom prvenstvu, urugvajski sudija nas bese ostetio 2010. ako se ne varam, Suarez je onom rukom sprecio naseg strucnjaka da ide dalje sa Ganom i ja sam se kladio da pobedi Francuska sada. Toliko razloga da navijam protiv Urugvaja, ali, obrni, okreni, nekako mi ne bi bilo krivo ako pobede. Gotivim manje ekipe i drzave.
    (Vranjanac, 6. jul 2018 16:51)

    # Link komentara

  161. Urugvaj jer je Urugvaj, a Francuska nije Afrika! Ua kolonijalisti! 
    (jovan, 06. jul 2018 16:11) 

    E sada zamisli da ostalo Dusanovo carstvo ko bi za Srbiju sve igrao.Momci rodjeni u Francuskoj, mozda i njihovi ocevi.Ko se bavi fudbalom? Sirotinja , da bi uspeli u zivotu ili ko se uopste bavi sportom. Ko se bavi tenisom ili golfom?
     (Znalac, 6. jul 2018 16:51)

    # Link komentara

  162. Da li mi se samo čini ili svi agresivnije stoje od nas ? Svaka čast Urugvaju ali ništa posebno nije vezni red , nije bolji od naših ali izgleda kao da je svetlosnu god ispred .
    O tome da su svi sigurniji na lopti od nas je baš očigledno.
    Gledam bek Francuske lepi loptu na grudi a Mitrovic je iz prijema juri slomice sebe ili drugog .
     (i tako. .., 6. jul 2018 16:51)

    # Link komentara

  163. Loris najbolji golman na svetu trenutno
    (Stefan, 6. jul 2018 16:50)

    # Link komentara

  164. Probudi me komentator Nemanja Matic.Sta se dernja covek
     (Privrednik, 6. jul 2018 16:46)

    # Link komentara

  165. Kratka analiza...ne znam da li ste primetili kako je Grizman zastao pre nego sto je izveo slobodan udarac koji je doveo do gola...nije prvi put na utakmici, prvi put nije proslo...Grizman je zastao, odbrana Urugvaja rasterecena, dovoljno da Francuzi ukrste jos jednom i iznenade Urugvajce...tako su i Portugalci igrali pomocnu igru prilikom kornera jer Urugvajci ciste 90% lopti kada se nameste i cekaju centarsut...
     (Ruska Bajka, 6. jul 2018 16:44)

    # Link komentara

  166. Hajde jos 1 gol pa da nastavim da pratim tiket. Bezveze bi bilo da padnem na prvoj tekmi.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. jul 2018 16:43)

    # Link komentara

  167. Mestralna kretnja Rafaela!
     (Updown, 6. jul 2018 16:41)

    # Link komentara

  168. Prljavstina od igraca Betankur sa ledja krvnicki udara u nogu Tolisoa, a Varan to lepo kaznjava posle prekida. Da vidimo sad tu ekipu za koju navijaju "oni koji vole fudbal", da li ce napraviti krstenu akciju do kraja meca? Lagano Francuska resava kopiju Atletika...
     (impeRAtor, 6. jul 2018 16:41)

    # Link komentara

  169. Ovaj Stuani nije los igrac, trebala bi Zvezda da ga kupi.
    (Milos, 06. jul 2018 16:17) Da, osim što igra u desetoplasiranoj ekipi Primere iz prošle sezone Đironi, što je peti strelac lige sa 21 golom i što mu je tržišna vrednost 7m€ svi ostali preduslovi su tu. :-)
    (#12, 6. jul 2018 16:39)

    # Link komentara

  170. Smor od utakmice
     (igi, 6. jul 2018 16:39)

    # Link komentara

  171. Ne znam kako moze neko da navija za Urugvaj...Defanzivno i prljavo. Glumatanje...
     (Liverpool Man, 6. jul 2018 16:39)

    # Link komentara

  172. Koja kukavicka taktika Urugvaja, kao da gledam onu Krstajinu Srbiju.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. jul 2018 16:38)

    # Link komentara

  173. Gledam ove Urugvajce kako trce i koliko imaju snage a onda se setim nasih.Koja razlika!
     (sektetar, 6. jul 2018 16:36)

    # Link komentara

  174. @NoName Najbolji sportski komentator na Rts-u je Slobodan Šarenac. Krivokapić je neuspeli Aleksandar Stojanović u pokušaju, kad se svi skupe koji prenose fudbal tu nema jednog celog krštenog fudbalskog komentatora. Nemanja Matić koji prenosi ovu utakmicu je sasvim korektan, ali i on bi mogao da se popravi, sve u svemu deficitarni su debelo što se sportske redakcije tiče.
    (#12, 6. jul 2018 16:36)

    # Link komentara

  175. Ma gde se ne vidi nedistatak Cavanija, on je kljucni igrac, vraca se u odbranu po lopte, kida se na terenu, napadac svetske klase I ako ne udje u II poluvremenu, pitanje je momenta kad ce Francuska dati gol..
     (wood, 6. jul 2018 16:35)

    # Link komentara

  176. Jako mi je zao sto ne igra najbolji napadač na ovom SP Edinson Roberto Cavani Gómez.Strahovit igrač.Mnogo bi teze bilo Francuzima u ovoj utakmici da igra on.Evo ja ne pamtim od Marka van Bastena da je neko tako elegantno i lako davao prelepe golove glavom i nogom.Steta će biti ako ispadnu.Naravno da ću navijati za zemlju od 3 miliona stanovnika,..
    (room 1408, 6. jul 2018 16:33)

    # Link komentara

  177. ja skoro zaspao
     (igi, 6. jul 2018 16:32)

    # Link komentara

  178. Ma ko jos navija za francuze ili bilo koje evropljane?? Idemo juzna amerika ...
    (Ha, 6. jul 2018 16:32)

    # Link komentara

  179. Finale igraju Brazil i Hrvatska
    100%
     (Loomis, 6. jul 2018 16:31)

    # Link komentara

  180. Urugvaj jer je Urugvaj, a Francuska nije Afrika! Ua kolonijalisti! 
    (jovan, 06. jul 2018 16:11) 

    ziru i grizman, dva afrikanca. sve nase osnovne skole treba porusiti do temelja a srednje skole i fakultete zabraniti. sta ce nam, da izbace jos novih generacija slatkih malih sovinista? neka hvala. i ovo je suvise.
    (neutralni felsh, 06. jul 2018 16:24)

    Ajde ne morališi mi molim te.. Poenta valjda nacionalnih reprezantacija da reprezentuju naciju.. Da se nađe 20-40% igrača koji nisu etnički Francuzi je jedno, a da bude 90% je nešto sasvim drugo.. Vidiš li da Nemci počinju to polako da razumeju pa im neće više igrati kojekakvi Ezili itd..
     (zz, 6. jul 2018 16:31)

    # Link komentara

  181. Opet dominira francuski sergej milinković savić - pol pogba
    (Ll, 6. jul 2018 16:30)

    # Link komentara

  182. Au al smarate s Afrikom. Ljudi svi rodjeni u Francuskoj i tamo ucili da igraju fudbal.
     (evoba, 6. jul 2018 16:29)

    # Link komentara

  183. Koja prevara ovaj Pogba..
    (Ko je Zivac? najveci poznavalac fudbala na svetu, 6. jul 2018 16:29)

    # Link komentara

  184. @ Za prvih deset minuta su ih evo udarili 5 puta namerno na kvarno. Pa onda nisam ja pa ih kao podize pa tapse... Jednostavno preodvratno da bi ikakvo navijanje doslo u obzir. Veceras ce biti isto ili slicno foliranje i nadam se smo danas zavrsili sa juznom amerikom.
    (aleks, 06. jul 2018 16:15)

    Nije za tebe fudbal, idi gledaj zene na vimbldonu na sk. Prolaze obe juznoamericke repke danas!
     (jovan, 6. jul 2018 16:28)

    # Link komentara

  185. Nije mi jasno otkuda u Srbiji ovoliko navijača Urugvaja.Da je po lepoti fudbala nije, da je po korektnoj igri, nije, da je po nekoj posebnoj vezi nije.

    Ili, zašto Srbi većma navijaju za sirotinju?

    Navijam samo za Srbiju.
     (Kolubarac, 6. jul 2018 16:28)

    # Link komentara

  186. Retko ruzan Laxalt
     (Diego, 6. jul 2018 16:26)

    # Link komentara

  187. Kako mozete da navijate za Urugvaj posle svega sto su uradili Mosi i Tirketu?
     (evoba, 6. jul 2018 16:25)

    # Link komentara

  188. Uzasno prljavi Urugvajci, kao sve Juznoamericke ekipe
     (Nesa, 6. jul 2018 16:24)

    # Link komentara

  189. Urugvaj jer je Urugvaj, a Francuska nije Afrika! Ua kolonijalisti!
    (jovan, 06. jul 2018 16:11)

    ziru i grizman, dva afrikanca. sve nase osnovne skole treba porusiti do temelja a srednje skole i fakultete zabraniti. sta ce nam, da izbace jos novih generacija slatkih malih sovinista? neka hvala. i ovo je suvise.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 16:24)

    # Link komentara

  190. Argentinac ce Urugvaju da dodeli zuti karton jedino ako bude nekog otvorenog preloma. Sramotno je to sto FIFA radi...
     (impeRAtor, 6. jul 2018 16:24)

    # Link komentara

  191. Meni je uzivanje da gledam Kantea, najboljeg zadnjeg veznog na svetu, reinkarnaciju Makelelea. Covek od 160 cm se uvek nadje gde treba, presece svaki pas, cak i u skok duelima pobedjuje. Secam se pre neku godinu kad je zagradio Turea, a ovaj 30cm visi i 40 kg tezi se samo odbio. Mnogo drag igrac.
     (Zorowitzki, 6. jul 2018 16:22)

    # Link komentara

  192. Samo da ne slusam Alikapica i Mijaljevica...oni su horor za usi!
    (kriticar komentatora, 06. jul 2018 16:03)

    Ko je Alikapić? Ako misliš na Krivokapića, čovek je najbolji sportski komentator na RTS-u.
     (NoName, 6. jul 2018 16:21)

    # Link komentara

  193. Argentinac sudi Urugvajcima,slucajnost? Ne bih rekao
     (insajder, 6. jul 2018 16:20)

    # Link komentara

  194. interesantno kada Murinjo postavi ovakvu taktiku onda je to bunker, kada to uradi Čolo Simeone ili ovaj trener Urugvaja onda je to oprezna igra, kvalitetna taktika, taktičko nadmudrivanje i slično...i ne govorim o Murinju u zadnjih 5 godina već o samom početku, kada je vodio Porto
    (lorenzo, 6. jul 2018 16:20)

    # Link komentara

  195. Ljudi koji vole fudbal navijaju za Urugvaj
    (Bianconero, 06. jul 2018 15:53)


    mnogi ljudi koji vole fudbal nemaju ni dve blage veze o njemu ali mnogo vole da pokazu stav pa ili pricaju svasta ili navijaju za najrpljavije reprezentacije.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 16:18)

    # Link komentara

  196. Ovaj Stuani nije los igrac, trebala bi Zvezda da ga kupi.
     (Milos, 6. jul 2018 16:17)

    # Link komentara

  197. a gde je naslov sto je neki opak insekt usao u usta lorisu?
     (gsw in 4, 6. jul 2018 16:17)

    # Link komentara

  198. Za prvih deset minuta su ih evo udarili 5 puta namerno na kvarno. Pa onda nisam ja pa ih kao podize pa tapse... Jednostavno preodvratno da bi ikakvo navijanje doslo u obzir. Veceras ce biti isto ili slicno foliranje i nadam se smo danas zavrsili sa juznom amerikom.
    (aleks, 6. jul 2018 16:15)

    # Link komentara

  199. Mbape se sprda sa mesarima. Kakva steta sto je igrao glavom sa pet metara...
     (impeRAtor, 6. jul 2018 16:15)

    # Link komentara

  200. @cxevu
    Hrvati sutra ispadaju, neće moći mentalno da se nose sa pritiskom, pogotovo mali Jovin i Modric.
    (Bajo Benkovac, 6. jul 2018 16:14)

    # Link komentara

  201. najdosadnija utakmica do sada
     (Sreten, 6. jul 2018 16:14)

    # Link komentara

  202. Urugvaj jer je Urugvaj, a Francuska nije Afrika! Ua kolonijalisti!
     (jovan, 6. jul 2018 16:11)

    # Link komentara

  203. Nandez namerno pada preko Hernandeza koji je na zemlji i onda se pravi lud. Ne razumem kako neko moze da voli juznoamericku divljinu od ekipe...
     (impeRAtor, 6. jul 2018 16:10)

    # Link komentara

  204. Urugvaj narod blizak Srbima, i kroz istoriju takodjer. Vamos Celeste !
    (Jugoslaven i po, 06. jul 2018 15:59)


    urugvaj je srce srbije.
     (neutralni felsh, 6. jul 2018 16:09)

    # Link komentara

  205. Malo zamlacivanja.. Ovo cetvrtfinale po ucesnicima pomalo podseca na ono iz 1998. I tada su bili Francuska, Hrvatska i Brazil, a Belgija, Svedska i Urugvaj su zamene za Holandiju, Dansku i Argentinu iz 1998.
    (Sasa, Vranje, 6. jul 2018 16:09)

    # Link komentara

  206. Francuska-Belgija, Engleska-Hrvatska. Stagod-Hrvatska. I onda Hrvatska da pobedi i da vidim tu histeriju uzivo posto sam kod njih na letovanju, kada cu inace to doziveti.
    (aleks, 06. jul 2018 15:25)

    Шта год - Шта год. Не мораш баш све ни да видиш.
     (Јабучило, 6. jul 2018 16:08)

    # Link komentara

  207. Ф (ако и толико) од Француза против врло кварних Уругвајаца.
     (Јабучило, 6. jul 2018 16:07)

    # Link komentara

  208. Hm,da li ce Kavani ozdraviti do finala :(
     (cobo, 6. jul 2018 16:07)

    # Link komentara

  209. Aleee Francuzi!
    Urugvajci su nas na prvom turniru pokrali.
    Navijam za novog Pelea protiv kannibala, lopova koji igraju rukom!
     (02canDo, 6. jul 2018 16:06)

    # Link komentara

  210. Francuska.
     (impeRAtor, 6. jul 2018 16:04)

    # Link komentara

  211. Urugvaj - Engleska/finale
    (kakogod, 6. jul 2018 16:03)

    # Link komentara

  212. Samo da ne slusam Alikapica i Mijaljevica...oni su horor za usi!
    (kriticar komentatora, 6. jul 2018 16:03)

    # Link komentara

  213. Urugvaj finalista.
     (zasluženo, 6. jul 2018 16:03)

    # Link komentara

  214. Ljudi koji vole fudbal navijaju za Urugvaj
    (Bianconero, 06. jul 2018 15:53)
    Ovo sto igra Urugvaj nije fudbal.Igraju kao Atletiko Madrid....
     (qatar, 6. jul 2018 16:02)

    # Link komentara

  215. Urugvaj narod blizak Srbima, i kroz istoriju takodjer. Vamos Celeste !
     (Jugoslaven i po, 6. jul 2018 15:59)

    # Link komentara

  216. Argentinac sudi Urugvaju???
     (Luiz, 6. jul 2018 15:58)

    # Link komentara

  217. 2 i 3+ mora pasti, idemo Francuzi.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. jul 2018 15:55)

    # Link komentara

  218. Neko rece da pevanje himne gledamo samo mi Balkanci, a onda pogledam Urugvajce.
     (Paja, 6. jul 2018 15:55)

    # Link komentara

  219. Ajmo Trikolori.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. jul 2018 15:55)

    # Link komentara

  220. Kada pustim utakmicu i vidim da je ne prenosi aca “informacija” mene lakne i nekako odmah počnem da uživam u fudbalu.
    (sah 88, 6. jul 2018 15:54)

    # Link komentara

  221. Ljudi koji vole fudbal navijaju za Urugvaj
    (Bianconero, 6. jul 2018 15:53)

    # Link komentara

  222. Urugvaj!
     (Gavez, 6. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  223. FRA - BRA
    ENG - RUS
    (vanga calling, 6. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  224. Navijam za Urugvaj, kako danas tako i tokom celog prvenstva, ne racunajuci nase, i uvek sam navijao za njih i Čile, to su mi dve najsrcanije reprezentacije.. Ali reci da imaju vece sanse jer su igrali fenomenalan fudbal, hmm.. Nikako nisu igrali fenomenalno, mozda tek protiv Portugala, ali su ginuli na terenu i dosli su dovde i ja zelim i navijam da zgaze i ovu multinacionalnu selekciju, ali bez Kavanija tesko... Ali ko zna, nije ni Francuska blistala, cak naprotiv... Srecno Urusi!
     (GrgaPitic, 6. jul 2018 15:50)

    # Link komentara

  225. Allez les Bleus
     (Scripts, 6. jul 2018 15:43)

    # Link komentara

  226. Tuga zbog Kavanija...
     (Chris T-Rex BOSH, 6. jul 2018 15:43)

    # Link komentara

  227. kavani na klupi?
    (bog blagoslovio ladovinu, 6. jul 2018 15:39)

    # Link komentara

  228. Nema ko da da gol kod Urugvajaca. Suarez ce biti odsecen. Dzaba jaka odbrana, kad Francuzi mogu bar do jednog gola sa kvalitetom koji imaju. Steta za Kavanija, steta za Urugvaj. Nadam se i navijam da Urugvaj ne samo prodje danas, nego i osvoji SP.
     (unsigned, 6. jul 2018 15:34)

    # Link komentara

  229. Koliko ja vidim Kavani nije ni na klupi. Doduše ni Stuani nije uopšte loš izbor, prošle sezone je postigao preko 20 golova za Đironu..
    (Borko, 6. jul 2018 15:33)

    # Link komentara

  230. Francuska-Belgija : Hrvatska-Svedska.
     (cxevu94, 6. jul 2018 15:33)

    # Link komentara

  231. Šteta zbog Matadora ali daleko od toga nemaju šanse. Suarez će imati veću slobodu i tu je Stuani koji je ozbiljan, prekaljen napadač, hit sa Đironom prošle sezone, 21 zgoditak. Idemo Urusi, za gospodina učitelja i gospodina Mohiku!
     (jako i do samog kraja, 6. jul 2018 15:27)

    # Link komentara

  232. Francuska-Belgija, Engleska-Hrvatska. Stagod-Hrvatska. I onda Hrvatska da pobedi i da vidim tu histeriju uzivo posto sam kod njih na letovanju, kada cu inace to doziveti.
    (aleks, 6. jul 2018 15:25)

    # Link komentara

  233. 3:1 za francuze...
     (boblija, 6. jul 2018 15:24)

    # Link komentara

  234. ajmoooooooo. Krece ludnica
     (sb995, 6. jul 2018 15:18)

    # Link komentara

  235. Ucenio ga PSG da ne igra,imaju prolaz a i bez Kavanija biće teško jer Gricko igra takođe fantastično.
     (Partizan 1918, 6. jul 2018 15:16)

    # Link komentara

  236. Francuzi dobijaju lagano
     (sedijedan, 6. jul 2018 15:15)

    # Link komentara

  237. Ajmo Francuziii !!!!!! Oljuštite ih!
     (Neki lik, 6. jul 2018 15:12)

    # Link komentara

  238. To je to
     (Sasa, 6. jul 2018 15:10)

    # Link komentara

  239. Au koja šteta zboga Kavanija...
     (S.Hose, 6. jul 2018 15:09)

    # Link komentara