Petak, 22.06.2018.

11:39

Ni pleća jednog od najboljih nisu dovoljno jaka

Izvor: B92

Ni pleæa jednog od najboljih nisu dovoljno jaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

ooo

pre 5 godina

Pravi lideri poput Mesija se trude, prave visak, stvaraju sanse, kreiraju igru ako ne mogu dati gol, a Ronaldo samo gleda u suigrace da mu naprave gol. Nikada Ronaldo nece biti kao Mesi, Maradona, Zidan itd.. Za Ronalda jedino navijaci Reala pisu da je on bolji.

Blaugrana

pre 5 godina

Koliko samo nalaze opravdanja za lošu igru Mesija to je neverovatno. Pa cele sezone pričate kako Mesiju ne treba niko, kako sam igra u Barsi, sam kreira šanse, sam daje golove, dok Ronaldo čeka sve na tacni. Zar Mesi nije plejmejker ? On je taj koji treba da kreira šanse a to nije radio u ove dve utakmice. Ronaldo igra špica pa se opet vraćao i kreirao par stopostotnih šansi za onog Guedeša, samo što se ovaj izgubi i uplaši. Kad Argentina izgubi svi drugi igrači su krivi sem Mesija a kad Portugal izgubi kriv je Ronaldo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare, 22. jun 2018 12:13)

Sine protiv Barse ako ti 2 igraca cuvaju Mesija upropastice te Inijesta, Kutinjo, Rakitic pa cak i Suarez jer imaju visak i neverovatan osecaj za prostor. U Argentini 2 igraca cuvaju Mesija i to je to, ekipa vise ne postoji, samo nasumicni udarci sa 25 metara i nabacaji na Aguera koji je visok kolko i Mesi.

drvobradi

pre 5 godina

Ma da, krs trener i tim, a Mesi promasi penal protiv golmana koji je po struci reziser i profesionalno poceo da brani pre 6g. Ovde su ljudi u fazonu Mesi odveo Argentinu u finale 2014, kao da se ne secaju prvenstva. Vecinu utakmica motor tima je bio Di Maria, koji je dao gol protiv Svajcaraca za pobedu. Povredio se za polufinale i od tada Argentina nije dala nijedan gol. Nije cak delovala ni ozbiljno na terenu.
Kad volite statistiku, Mesi nije dao gol na 4 SP u drugoj fazi takmicenja. Ali i dalje navijam za njih da prodju grupu.

kiki

pre 5 godina

P.S. Lako je davati golove Venecueli, Ekvadoru i slicnima...
(Jaran, 22. jun 2018 14:23)


O tome ja i govorim citavo vreme. Ronaldo je stvorio svoje ime u reprezentaciji u kvalifikacijama protiv Andore, San Marina i slicnih, a na velikim takmicenjima je nula - 0, a to govori i statistika. Messi je u karijeri protiv najjačih reprezentacija Njemačke, Brazila, Portugala, Francuske, Čilea, Španije, Engleske, Urugvaja, Italije, Kolumbije postigao 19 golova. Ronaldo je protiv istih reprezentacija postigao tek 4 gola. 1 protiv Argentine i 3 protiv Španije. Ogromna razlika.

kiki

pre 5 godina

Ronaldo je uzeo LS sa Di Mariom.Di Maria je bio i igrač utakmice
(Sveznalica, 22. jun 2018 14:46)


Istina, ali Di Maria nije igrao u finalu protiv Nemacke. A Ronaldo je igrao sa Iguainom i Di Mariom svake sezone i osvojio je samo 1 LŠ, a pri tome je jos ispadao od Liona. Kao da Mesi ne bi osvojio jedno SP kada bi se igralo svake godine.

brkovi

pre 5 godina

Bolela ga je glava jos na samom intoniranju himne.
(Pera Detlic 2, 22. jun 2018)

I ja sam to primetio, videlo se dosta toga po tom gestu.

Surova istina

pre 5 godina

Ronaldo,Mesi ili Dzordan...pa naravno Veliki MJ,najbolji vodja i najsuroviji takmicar u istoriji sporta,nikoga se nije bojao i nikome se nije klanjao,jednostavno "The best".

marko

pre 5 godina

Jako los trener jako los... kako na mundijal
Da ti brani stari golman skoln kiksevima, i neki igraci koji nisu ni za Boliviju losa taktika ako 6 ljudi markira mesija oslobodi covjeka neka se igra na strani na iguaina na bilo koga neka zabirave malo na mesija a on ce svakako izbiti u prvi plan kad je bitno ali nista od toga...

fantom

pre 5 godina

Mesi je čak najmanje kriv. Pogledajte selektora, pogledajte odbranu Argentine golmana koji nije ni za amaterske ekipe, Maskerano sa 35 godina kreira igru, Di Marija i Aguero neprimetni. Jeste Mesi fantastičan igrač ali ne može on sam da pobeđuje, moraju i drugi da se potrude.

Luca

pre 5 godina

A kad je odveo reprezentaciju na to isto svetsko svi su ga hvalili, Argentina jednostavno nije tim i tu je kraj svih prica. Da su hteli nesto da urade trebali su Simeonea da angazuju, ovaj celavi se pogubio totalno, nekoliko igraca je zvao za koje su mnogi prvi put culi, nije pozvao Bilju, Lo Selsa, Pastorea, Ikardija...onda peh sa prvim golmanom, morao je ona prevara da brani, prosta prica sa Argentinom, zatvoris Mesija i niko nikad nista nece uraditi...

L

pre 5 godina

Messi igra sa slepcima (blago receno) u reprezentaciji, a trener im je najveci slepac. Najveci krivac je sam trener, posto u njihovoj ekipi niko ne zna sta treba da radi.
Ipak, Messi je svakako najbolji fudbaler sveta (i medju najboljima svih vremena), on jednostavno ovakvu ekipu ne moze popraviti.

toni bandera

pre 5 godina

Degradiraše ga u jednog od najboljih ikada. Sledi mu neumitna sudbina Novaka Đokovića. Priznanje za GOAT-a već na ovom prvenstvu može da ode u tuđe ruke, i posle toga može niti samo jedan, baš kao što se u tenisu jedan ciklus za prestižnu nagradu GOATA završava, a u toku je završna ceremonija proglašenja koju još jedino sabotira neki mnogo napaljen bik iz Španije.

Harwy

pre 5 godina

Prvo da razjasnimo jednu stvar. Hrvatska je do pobeda dosla uz puno srece, nije tu bilo nikakvog razbijanja. Vodeci gol u onakvoj teskoj utakmici su dali ni iz cega u 60, minutu na kiks koji se vidja jednom u 100 godina. Do tada je bila egal utakmica. Normalno je da posle takvog gola koji nije trebao da postoji, ovi koji su ga primili padnu, a ovi koji daju takav gol se jos dodatno osokole da izginu do kraja na terenu. Posle toga je sve bilo mnogo lakse, onakvim argentincima ne treba mnogo da izgube glavu.
(Ivan, 22. jun 2018 11:50)
Jedina prava šansa Argentine je nastala kad su Hrvati grubo pogriješili, ali su Argentinci promašili prazan gol. Trebalo je pogoditi onaj volej kojim su Hrvati poveli. Bolji, koncentriraniji i hladnokrvniji su pobijedili.

Moram da iskomentarišem

pre 5 godina

Oduvek mi je Ronaldo bio antipatičan, jbga čovek ima neku iritantnu "ja sam najbolji na svetu" facu. Ali dečko na terenu tako i igra i što je najbitnije tako vodi tim. Mesi izgleda ko da nema pojma zašto je na terenu, komunikacija sa saigračima kao i da ne postoji. Ne znam, možda sve to tako samo izgleda. Mada rezultati pokazuju da to tako verovatno i jeste.

mladi ja

pre 5 godina

Стварно не улазим у то да ли је Меси најбољи...бољи од Роналда...итд... али замислите само шта би Роналдо (лажни) радио да је поред себе имао Ћавија и Ињијесту...?! Па тај би имао 100+ голова по сезони...

Jaran

pre 5 godina

kiki
Prestani svuda da postavljas isti komentar. Mesi i Sampaoli su jedini krivci.

P.S. Lako je davati golove Venecueli, Ekvadoru i slicnima...

micko

pre 5 godina

ma nadigrali ih hrvati u svakom pogledu, bravo za komšije, naka se naši bar malo ugledaju na njih da vide kako se igra za svoju zemlju

ma da

pre 5 godina

@Milan BL Dibala i DiMarija su Mesijevi prijatelji, Di Marija jedan od najboljih. Tracevi i spekulacije su za neozbiljne ljude. Mesi je zrtva argentinskog saveza koji je postavio neznalicu za trenera. I tako godinama. Na proslom svetskom nedostajala im je sreca, Iguain je promasio par zicera. Sistem u kom igra Sampaoli, sa Mezom i Perezom u sredini, ma to je smesno. Da nije bilo Mesijevog povratka ne bi ni videli svetsko. Od 8 meceva u kvalifikacijama bez Mesija su pobedili u jednom.

pragmatic

pre 5 godina

Nisam primetio da je neko primetio da je jedan od osnovnih razloga za poraz zapravo sudija.
On je od početka dozvolio izuzetno grubu igru (gaženje od strane Mandžukića nije sankcionisano) koje je onda dovelo do osvetničkih startova.
Bilo je mnogo prekida igre i faulova, koje je počeo da kažnjava žutim kartonima tek u drugom poluvremenu. Ali, bilo je kasno za oba tima (mada su Hrvati zapravo to namerno radili iz taktičkih razloga) za promenu pristupa igri i protivnicima.
Igra sa mnogo prekida odgovara više Hrvatskoj reprezentaciji jer su snažniji i brži.
Argentina koja pokušava kombinacijama da prođe do gola nije imala šansu.
Čekao sam samo da se desi greška i da Hrvati postignu prvi gol.
Sudija je svojim pristupom omogućio Hrvatskom timu da u potpunosti sprovede taktičke zamisli i plan igre.
To je sve olakšalo i neverovatno nestručno vođenje tima Argentine u nekoliko aspekata (od selekcije igrača za šampionat, preko selekcije za samu utakmicu do vođenja iste).

edi

pre 5 godina

Argentinski igrači nemaju doping tretmane kao u svojim bogatim evropskim klubovim i u tom grmu leži zec.Barca,Bayern,Juve,Real,City,PSG teroriziraju evropske klubove i nogomet kroz novac i doping koji im je dopušten budući da su navedeni klubovi i vlasnici Lige prvaka na neki način.Da je sinoć igrala Barcelona_Hajduk sa istim igračima na obje strane bilo bi 7-0 za Barcelonu,ali na sreću Hrvatske i nogometa kao sporta pravila na SP-u su očito drugačija.

Neko iz mase

pre 5 godina

Argentina je od 1994. godina i one afere sa kokainom rob Diega Maradone. Treba imati na umu da su Arg uzela titulu prvaka sveta 1986. tako sto su pobedili Engleze, smrtnog neprijatelja sa Foklanda, gde je gorepomenuti dao rukom go i jednim suludim driblingom. O finalnoj utakmici se nikada ne prica. Od tada je on Bog. Dokle god se on na tribinama bude kreveljio, igrao, pusio tompuse gde je zabranjeno, stavljao na obe ruke sat, do tada Argentini nece ici. Argentinci su temperamenti, vrse ogroman pritisak na svoje vrlo dobre igrace i cim ne ide oni vrte pricu kako je Maradona sam vukao,onda se oni slome i deluju kao grupa gradjana. Da ne pricamo o onom glupiranju kao selektoru! Argentina je od 1994. godina i one afere sa kokainom rob Diega Maradone. Treba imati na umu da su Arg uzela titulu prvaka sveta 1986. tako sto su pobedili Engleze, smrtnog neprijatelja sa Foklanda, gde je gorepomenuti dao rukom go i jednim suludim driblingom. O finalnoj utakmici se nikada ne prica. Od tada je on Bog. Dokle god se on na tribinama bude kreveljio, igrao, pusio tompuse gde je zabranjeno, stavljao na obe ruke sat, do tada Argentini nece ici. Argentinci su temperamenti, vrse ogroman pritisak na svoje vrlo dobre igrace i cim ne ide oni vrte pricu kako je Maradona sam vukao,onda se oni slome i deluju kao grupa gradjana. Da ne pricamo o onom glupiranju kao selektoru!

Čiča Miloje®

pre 5 godina

Po čisto fudbalskim parametrima, tehnici, umeću, driblinzima, prodorima, golovima...Mesi bi se mogao porediti sa Džordanom, a Ronaldo po efikasnosti, snazi , brzini, želji, upornosti...sa Le Bronom. Ronaldo grize, ljuti se kad gubi, želi pobedu svog tima...Mesi je potpuno indiferentan , nije vodja tima i po tom veoma važnom parametru je daleko od Džordana i Ronalda...

neko

pre 5 godina

Trener im nije los, dobio ih je sa Čileom u finalu kopa amerike, stvar je u tome što ne kontroliše svlačionicu. Maradona iako nikakav takticar je bio svima autoritet i ne vjerujem da su njemu smjeli gunđati kako neće da igraju sa nekim.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

(kiki, 22. jun 2018 12:20)

lepo je to što voliš fudbal, makar ga i ne razumeo, ali moraš i da poštuješ svoje obaveze - ne zaboravi da te čeka popravni iz poznavanja prirode i društva!

mesija što se tiče, u pravu si - da ga je selektor uvrstio u tim na ove dve utakmice, argentina bi osvojila makar bod...

netko

pre 5 godina

di marija, dibala, higuain, maskerano, caballero, rojo, otamendi, banega, aguero...
ovo su svi igraci sto igraju u najacim klubovima na svetu.
dakle nisu tamo neka deca sa livade...

i svi se uhvatili mesija i pljuvanja po njemu.

sto niko ne pise o ovim igracima? sto se oni ne kritikuju malo?
kad igraju za klub, za pare, igraju ko zveri. kad treba trcati za repku nema ih nigde. i sad mesi ovo mesi ono mesi je los...
u timu je 11 igraca, a svi se uhvatili da komentarisu samo tog jednog.

sta je sa sampaolijem? covek je ocigledno zalutao tamo gde jeste, cak i nas krstajic kad ga vidis na klupi ima nesto, a ovaj se ponasa ko iz geta da je izaso.

zz

pre 5 godina

Zasto nenapisete da je upravo mesi kriv za pola ekipe sto neigra , covjek je rekao da nezeli da igra sa igvainom ,dibalom ,dimarijom. trener je njih tek uveo kad je zaskripjelo. nije ronaldu ni do koljena ni po ljudstvu ni po prikazanom na terenu. samo realno.
(Milan BL, 22. jun 2018 12:15)

Znam da je tema fudbal, ali ne mogu ozbiljno da shvatim komentar sa ovoliko pravopisnih grešaka.. Ok nismo svi lektori i lingvisti, i ok je da pravimo greške, al biti ovoliko operisan je previše.. "Samo realno".

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Reprezentacija Argentine je cist dokaz koliko je zlatna lopta za najboljeg fudbalera glupost. Samo napadaci dobijaju tu nagradu, a koji je to napadac vrhunski bez mozga na sredini terena?
(Against modern football, 22. jun 2018 12:14)

Zato što u fudbalu pobeđuje onaj ko postigne više golova a ne više asistencija

Mare

pre 5 godina

A kad Portugal izgubi prvi ste tu da kritikujete i krivite Ronalda. Nikad Mesi nije kriv kad Argentina izgubi. Čovek promaši penal u finalu kupa protiv Čilea, promaši penal protiv Islanda. Da je šutirao penal kako treba sad bi Argentina lagano došla do nokaut faze, ovako ispadaju 99%.

maki

pre 5 godina

Mesi se sinoć nije video. Argentina je loša, ali tek posle Hrvata. Nisu oni tako loše igrali, jer nije Hrvatska neka anonimna ekipa. Posle kiksa Kabaljera nastupio je raspad sistema i lično mislim da su dobro prošli. Mogle su im komšije dati petardu.

beli

pre 5 godina

Argentina ovisi o Hrvatskoj! Dalić je još jučer rekao da mu je svejedno sa koje pozicije će ići u osminu finala i da će protiv Islanda igrati druga momčad. Dakle ako Hrvatska izgubi od Island Argentina ide doma!

Globtroter

pre 5 godina

Samo je jedan GOAT: Diego Armando Maradona
(wutwutwut, 22. jun 2018 12:18)

A ti si gledao Maradonu pa znaš da je on GOAT? Da si ti njega stvarno gledao ne bi se koristio frazom GOAT, jer mogu da se kladim da 99,99% starijih od 50 godina koji su imali prilike da gledaju Maradonu nema pojma šta to znači.

dare slovenac

pre 5 godina

ne može messi toliku razliku napravit, u nikakvoj ekipi koja je bez njega popila 6 komada od španaca i uz mnogo sreče došla na ovo takmičenje.... da messija staviš u ekipu njemačke, belgije, brazila, francuske, španije, ta ekipa 100% osvaja prvenstvo, ali argentina bez messija je trenutno nivo maroka,nigerije,kostarike...

Miodrag Vasiljevic

pre 5 godina

Mogu u svemu da se slozim sa vecinom komentara, ali ne mogu da shvatim zasto je tako "sigurno" Argentina otpisana!!!!!!???? U mecu Nigerije i Islanda uopste nije sigurno da ce Island dobiti! U tom slucaju Argentina je itekako u igri za prolaz dalje! A onda.....sve moze da se promeni!

kiki

pre 5 godina

(Mare, 22. jun 2018 12:13)

Upravo je suprotno. Vama kad Argentina izgubi samo je Mesi kriv, a kad Portugal izgubi svi su krivi samo nije Ronaldo. A za ove sto su se uzbudili zbog Ronalda... Samo cu vas podsetiti da je Mesi 2014 godine igrao finale, a Ronaldo ispao u grupi. I to igrao je finale sa Iguainom i Di Marijom sa kojima je Ronaldo u Realu ispadao iz Liona iz LŠ. Toliko o tome ko je vođa...

BojanNS

pre 5 godina

I dalje govore da je Mesi najzasluzniji sto su 2014. usli u finale. Za to finale najzasluzniji je Di Marija, da njega nije bilo ni tada Argentina ne bi prosla grupu. I nikako Mesi tada nije zasluzio nagradu za najboljeg igraca SP.

Profesor

pre 5 godina

Jel se decko borio ili je setao terenom, to je kljucno pitanje? Jel pokazao da mu je stalo, jer ginuo a ostali ga nisu ispratili? Ili je stajao, cekao, setao, pretrcao uzasno malo? I sta sad ima da place?? Ajde bre!

фифи

pre 5 godina

Хрвати су их раставили, а Меси и друштво нису им честитали..срамота за тако велика имена

kiki

pre 5 godina

Mesi je žrtva svog uspeha. Da se nije vratio i da ih nije odveo na SP, sada ga niko ne bi pljuvao. Argentina bez Messija u kvalifikacijama imala u 8 utakmica 1 pobjedu, 4 nerjesene i 3 poraza, ljudi gube 6-1 od Španije. Higuain, Aguero, Dybala i Di Maria su u zadnje 4 godine odnosno u kvalifikacijama za SP 2018 godine zajedno odigrali 45 utakmica i postigli su čitava 3 gola, a Mesi samo u zadnjoj odlučujućoj utakmici protiv Ekvadora dao 3. Da nije njega ne bi ni igrali ovo SP. Argentina osim napada (a ni oni ne igraju kako treba) ima prosjecan tim. Maskerano sa 35 godina im vodi igru? Rojo? Taljafiko? Meza? Pavon? Salvio? Biglia? Nema sanse da sa njima iko osvoji SP pored kompaktnijih timova kao sto imaju Spanija, Brazil, Njemacka, Francuska. Jedino uz kakvu ludu srecu kao Grcka 2004 ili Portugal 2016 godine. Da ih nije Hrvatska pregazila, to bi napravio neko drugi kao Španija u prijateljskoj 6-1. Meni je samo nevjerovatno da uvijek branite Di Mariju i Higuaina, a pisali ste sasvim druge stvari kada su njih dvojica igrali u Realu i kada Ronaldo sa njima nije mogao ništa napravio i ispadao je u LŠ od klubova poput Lyona, a imao je mnogo bolji ostatak tima nego Messi u Argentini i opet Messi sa njima dođe do finala... Opet je Messi bolji!? hmmm

Mare

pre 5 godina

Koliko samo nalaze opravdanja za lošu igru Mesija to je neverovatno. Pa cele sezone pričate kako Mesiju ne treba niko, kako sam igra u Barsi, sam kreira šanse, sam daje golove, dok Ronaldo čeka sve na tacni. Zar Mesi nije plejmejker ? On je taj koji treba da kreira šanse a to nije radio u ove dve utakmice. Ronaldo igra špica pa se opet vraćao i kreirao par stopostotnih šansi za onog Guedeša, samo što se ovaj izgubi i uplaši. Kad Argentina izgubi svi drugi igrači su krivi sem Mesija a kad Portugal izgubi kriv je Ronaldo.

Xavi I Inijesta ?!?

pre 5 godina

Da je dao 3 komada a da izgube 4:3 pa da kazemo ne moze sve sam, a ovako letargican I bezidejno nevidljiv na terenu ne izgleda jedan od najboljih igraca sveta.

kimi

pre 5 godina

"I upravo je momak iz Rosarija tema 98% svetskih medija jer iznova i iznova potvrđuje da mu u dresu sa nacionalnim grbom nešto nedostaje"

To je pravo pitanje za Iguaina. 3 finala je izgubio Iguain sa neverovatnim promasajima. Dakle, nije Ronaldo bolji od Mesija jer je Mesi sa Argentinom osvojio OI i igrao finale Kopa Amerike kao i finale SP. Ronaldo nije osvojio OI a nije igrao ni finale EP ni finale SP.

ajzak

pre 5 godina

Čujem često da su izgubili zbog odbrane a ne zbog Gdesija.. Niko ne bi ništa rekao da su izgubili 1-3 ili 2-3, nego je i napad bio očaj. Gdesi je imao nula (0) šuta, 25 dodira sa loptom (golman imao više), bez dobrog dodavanja i ne verujem da je imao više od 5km pretrčanih. Ako je to najbolji ikada onda stvarno

Against modern football

pre 5 godina

Reprezentacija Argentine je cist dokaz koliko je zlatna lopta za najboljeg fudbalera glupost. Samo napadaci dobijaju tu nagradu, a koji je to napadac vrhunski bez mozga na sredini terena?

Milan

pre 5 godina

Zanimljivo proslo SP svi cutali kad ih je odveo do finala i u produzetku protiv onakvih Nemaca izgubio a Ronaldo imao partije poput ovih Mesijevih pa ga niko nije pljuvao i pitao se ovde gde je Ronaldo.Al dobro cim Mesi podbaci odmah propao nema pojma...

neutralni felsh

pre 5 godina

na stranu golman koji je sredio prvi gol onim opustenim pasom kao da je prijateljska sa hondurasom, ali postavka... ulazak dibale posle 2:0 je zatvorio desnu stranu za mesija u momentima kad je bio udvajan u sredini.
ako je vec hteo mesija u sredini kao 10-ku onda je tako trebalo da zaigra od starta: desno dibala, levo aguero, u sredini iguain i mesi iza. iza mesija banega i neko kao pastore (nije pozvan?!) ali mogao je i lukas bilja iz milana a iza maskerano i iza 4 u linijii odbrane (sinoc drzi srcanog rohoa iz uniteda na klupi pri ovakvom mecu) ali jok - on uporno izmislja toplu vodu i uvodi neku zbirstinu iz argentinske lige... bolje matorog rikelmea da je pozvao, bolje bi odigrao.
argentina nije toliko slaba kao sto izgleda ali sampaoli je cini slabijom: njima su najbolji igraci medjusobno neuigrani jer igraju perezi akune i meze.
mada, sve bilo bilo pomalo jasno i pre turnira. trenera kao stratega pausalno na prvi pogled mozes da ocenis tako sto zamislis da li ti izgleda kao neko ko bi te pobedio u sahu... na sta ti lici tetovirani sampaoli? ne lici ni na remi.

F16

pre 5 godina

Evo izjave malog zelenog.
Poželiš da je Luka Modrić Argentinac. Bio je savršen protiv nas. Hrvatska je bila bolja. Naši lideri nisu bili lideri, Messi nema tu osobnost..Bravo Maradona

Dver

pre 5 godina

Ove utakmice su pokazale da je mesi prosecan igrac, i da bez timske igre nema ništa. Sto ce večeras i Island pokazati kada razbuca nigeriju . Argentina se oprostila mislim da oni šanse nemaju.

nčf

pre 5 godina

Jedva čekam da vas vidim kako se posipate pepelom već iduće nedelje... Sve sami znalci, a sviraju kraj dok se još tri vrlo bitne utakmice imaju odigrati...

marko

pre 5 godina

pa mogu da prodju dalje,da island idgubi ili odigra nereseno danas, da argentina pobedi nigeriju, i hrvati u zadnjem kolu ne uzgube od islanda

fudbal je timski sport

pre 5 godina

Kad neka ekipa primi 3 gola, to znaci da je odbrana katastrofa. Pretpostavljam da niko nije ocekivao da Mesi bude vodja igre u odbrani. Ocigledno im je ceo tim u haosu, nista ne funkcionise, za njih bi bilo bolje da se nisu ni plasirali na svetsko prvenstvo. A i sada je bolje da ga napuste ovako, nego da ih neki stvarno dobar tim napuca sa 7:0.

Ronaldo

pre 5 godina

"Mesi je jako dobar, ali kada igra pored vrhunskih igrača. Koga biste izabrali između Ronalda i njega u normalnom timu? Ne vidim vođu reprezentacije, vlada anarhija... Vidim ekipu koja je izgubljena"

OVO!!

Ime poznato redakciji

pre 5 godina

Kakve veze imaju njegova pleća sa činjenicom, da posle utakmice nije nikome pružio ruku da čestita?
To pokazuje kakva je nula od čoveka, bez karaktera i samopoštovanja.

Las Palmas

pre 5 godina

Nije jednog od najboljih nego najboljeg. Gledajući trenutnu formu Ronaldo je ispred svih ali gledajući generalno Mesi je 3 klase iznad prvog pratioca. Neumesno je poređenje njih dvojice jer Mesi nikada neće biti golgeter kao Ronaldo, a Ronaldo nikada neće biti plejmejker kao Mesi. Kao da poredite pleja sa centrom. Ne verujem u priče da je Mesi sastavljao tim, ali sa Mezom, Akunjom, Taljafikom, Perezom, Salviom i ostalim anonimusima pored Iguaina, Dibale i Di Marije nije se moglo očekivati bilo kqkav pozitivan rezultat.

petar.l

pre 5 godina

Izgleda da je Mesi želeo da odigra samo 3 utakmice i ode na odmor negde...
Nije se ni oznojio u ove dve utakmice Argentine. Bio je letargičan, lenj, čekao je da mu nameste gol kao u Barsi. Šta god da se dešava u njihovoj reprezentaciji Mesi je morao da
pokaže da mu je stalo, i kao kapiten i jedan od ''najboljih'' fudbalera sveta morao je da se bori i grize, i ako treba da sam igra protiv svih.

VladaNS

pre 5 godina

"I upravo je momak iz Rosarija tema 98% svetskih medija jer iznova i iznova potvrđuje da mu u dresu sa nacionalnim grbom nešto nedostaje"

To je pravo pitanje za Iguaina. 3 finala je izgubio Iguain sa neverovatnim promasajima. Dakle, nije Ronaldo bolji od Mesija jer je Mesi sa Argentinom osvojio OI i igrao finale Kopa Amerike kao i finale SP. Ronaldo nije osvojio OI a nije igrao ni finale EP ni finale SP.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 22. jun 2018 12:12)

Koliko zluradosti. Olimpijski turnir u fudbalu FIFA uopšte ne priznaje, jer tu i ne igraju prave reprezentacije. Ti mečevi se čak ne računaju ni kao prijateljske utakmice koje donose poene za FIFA rang listu. Da li je Ronaldo kriv što se povredio?

Milan BL

pre 5 godina

Zasto nenapisete da je upravo mesi kriv za pola ekipe sto neigra , covjek je rekao da nezeli da igra sa igvainom ,dibalom ,dimarijom. trener je njih tek uveo kad je zaskripjelo. nije ronaldu ni do koljena ni po ljudstvu ni po prikazanom na terenu. samo realno.

Malkom

pre 5 godina

Ako danas Nigerija pobedi Island, ili čak ako bude nerešeno, Argentina vrlo lako prolazi u osminu. I tamo je druga priča, igra se na 90 ili 120 minuta. Tu može da prođe gotovo svako ko bude imao sreću. Zato, još je rano za ovakve tekstove.
Možda je za Argentinu ovakav početak čak i dobar. Da se trgnu malo, da se probude i da znaju da bez truda ne mogu stići do finala.

aaaa

pre 5 godina

Argentina u ovom mecu prosto nije imala ni malo srece.Onaj perez je prazan gol u prvom poluvremenu promasio, onda je onaj golman asistirao hrvatima kod prvog gola,onaj gol modrica sto je ubio argentinu se daje jednom u zivotu plus na to kada se doda odlicna igra hrvatske vidi se da argentina nije imala mnogo sanse da izbegne ovu sramotu.Sto se mesija tice on nije imao sanse da nesto uradi jer su ga odlicno cuvali,umesto mesija neki od onih drugih napadaca je morao da realizuje svoje sanse tu posebno mislim na pereza koji je imao 3 sanse iz kojih se uglavno postizu golovi

nista o nicemu

pre 5 godina

"A što se Mesija tiče, on će ostati jedan od najboljih fudbalera svih vremena, po mišljenju mnogih i najbolji jer traje neverovatno dugo. Ali će ostati i čovek kojem će uvek "ono nešto" faliti, nešto što je drugima važnije od ostalog."

Sto se Mesija tice talenat mu niko ne spori, ali najveci nece biti nikada. Nije vodja, jednostavno nije.

jaloken

pre 5 godina

Argentina je u Brazilu 2014 u nokaut fazi dala dva (2) gola iz igre u četiri utakmice, u 420 minuta (2 su bile sa produžecima). I ta reprezentacija igrala u finalu? Sramota. Trebala je Nemačka tada da ih pokida kao i Brazil što su, možda bi se opametili. Ali ne, oni su sada nastavili. Mora se igrati moderan fudbal, brz, visoke lopte, akcija. Ne postoji centaršut i neko da zakuca gol glavom, sve su to lopte po zemlji, kao pre 20 godina. 2010 ih je Nemačka deklasirala 4:0, Španija u pripremnoj pre par meseci 6:1. Ne menjaju igru već 30 godina. Juče gube 1:0, navijači u 55. minutu već plaču, jer su skontali da njihovi igrači neće dati go do kraja meča?! Navijači znaju da im tim nije sposoban za preokret. Posle primljenog gola su počeli da igraju oštro, prave faulove bez veze. Žao mi samo što je Island propustio šanse protiv njih.

iborac.

pre 5 godina

Nijihov selektor mislim da je najogori kog sam ikada video, od početka meča se šeta nervozno i hvata za glavu ko da je neko ubacio psa lutalicu na teren a ne selektora, Mesi je igrao uobičajeno dobro, ali Hrvati su ih savršeno zatvorili daleko od gola

Jovan

pre 5 godina

U ovoj reprezentaciji cetiri Mesija i Ronaldo,da igraju ne bi mogli nista uraditi.Sredina terena ispod proseka,odbrana katastrofa golman los trener vodi ekipu kao da je popio 4 ekstazija.Mesi sa ovakom reprezentacijom moze samo da place.

turista

pre 5 godina

Mesi zbog svojih postupaka juce nikad ne moze biti veliki. Ono sto je veliko, jeste prevaa u vezi njega, najveca u modernom fudbalu. Nula od coveka pre svega

satelit

pre 5 godina

Od kada je pustio ovu bradurinu,lik je ocajan... Omatorio je ,bez snage.. Samo za Barsu moze jos nesto dati.. Ono sto mu zameram,sam je sastavljao tim,odlucivao ko sme sa njim u reprezentaciju.. Pa,neka snosi posledice. Bolje Kabaljero asistira :D

PAOK

pre 5 godina

Oni su poludeli od para i sujete.Zaradjuju milione a nacionalni tim im sluzi da dizu ego.U Spaniji 1982 Argentina je ispala u grupi ali su dosli da igraju u vreme rata sa VB.Mislili su na svoje kuci i nije im bilo do fudbala.Ali za 4 godinu su se podigli i u Meksiku osvojili svet.Nije ta ekipa bila bolje od ove ali su imali srce i Maradonu koji je sam kad je trebalo izvlacio ono najbolje.Mesi jeste sjajan ali u kriticnim situacijima nikad nece biti kao Maradona.

impeRAtor

pre 5 godina

Zasto ste toliko zaslepljeni? Niko ne govori da Mesi treba sam da osvoji SP. Ali sta da se kaze za desetku koja pretrci manje od golmana? Kraj svake price, Mesi od marta do septembra svake godine ne postoji kao ozbiljan igrac vec 5 sezona. Simptomaticno je to sto vecina ozbiljnih timova svoju formu dostize upravo u tom periodu.

autoBOT

pre 5 godina

Kakva poslednja nada, imaju bod i tek treba da igraju sa Nigerijom koja ako izgubi ima da se raspadne kao i svaka afrička reprezentacija u 3. kolu?

Ne zanosite se, i Portugal je na EURU prošao kao 3. u grupi (mislim cak i bez pobede) pa osvojio.

Ivan

pre 5 godina

Prvo da razjasnimo jednu stvar. Hrvatska je do pobeda dosla uz puno srece, nije tu bilo nikakvog razbijanja. Vodeci gol u onakvoj teskoj utakmici su dali ni iz cega u 60, minutu na kiks koji se vidja jednom u 100 godina. Do tada je bila egal utakmica. Normalno je da posle takvog gola koji nije trebao da postoji, ovi koji su ga primili padnu, a ovi koji daju takav gol se jos dodatno osokole da izginu do kraja na terenu. Posle toga je sve bilo mnogo lakse, onakvim argentincima ne treba mnogo da izgube glavu.

moralni_gmizavac

pre 5 godina

Da, Mesi je kriv sto su golman i selektor totalni amateri, covek vadi Aguera i ubacuje Iguaina a sredina terena ne moze da se poveze?! Argentina je prosla kako je prosla kada su je vodili klovnovi, 2010. i 2018. a Mesiju mogu da zahvale na finalu 2014. i sto su se uopste nasli u Rusiji. Naravno, moraju mediji da naduvavaju stvar i traze zrtveno jagnje ali da, definitivno je Mesi kriv za amaterizam golmana i za to sto njegov saigrac sutira pored praznog gola. Svaka cast

Chris T-Rex BOSH

pre 5 godina

Istina je da jedan igrac ne moze sve sam, ali meni se cini da Mesi nije uradio apsolutno nista, kao da ga nisu dovoljno iskoristili. Drugo bi bilo da je imao 10 suteva na gol i dao gol ili dva pa da se kaze da ne moze sam. Nije mi jasno sta se desava s Argentincima...

v8engine

pre 5 godina

Mesi je bez obzira na sve jedan od najboljih. Ali ipak, možemo polako da zaključimo da sve ide ka tome da kad se podvuče crta, da je Ronaldo ipak bolji.

Danijel

pre 5 godina

U fudbalu ni kao u kosarci.. pa da jedan igrac odradi sve..
tu su 10 lavova...

mesi je mesi ipak.. sve stoji nije odradio skoro ništa sa reprezentacijom.. ali ako on nije uradio za fudbal ko jeste onda...

on je definitvno jedan od najboljih.. ako ne i najbolji ikad..

cZe

pre 5 godina

Istina...ali ne krivim Messija toliko...ekipa ARG je puna sarlatana ciji je kvalitet upitan...da tebi brate moj ne igra Icardi,Dybala,iskusni Pastore,Lo Celso(igra mali dobro),Fazio(stigao sa Romom 1/2 LS,igraju Mercada,Taljafika i ostali,uzas),ima tu jos igraca...golmani Kabaljero,Romero?!?UZAS....bolje da je Rulli branio(mlad,iskustvo u Primeri)...nekad se zapitam(trenirao sam futsal) da li sam ja lud ili oni slepi ne znam,gotivim ih ali ono....UZAS!

MidRange

pre 5 godina

Sampaoli brat kao covek zadatka, sa Chileom (na temeljima Bielse) uzeo dve Kopa Amerike i to obe protiv Argentine. Sad preuzme Argentinu i ono nikad gore i bledje nisu izgledali..

Ronaldo

pre 5 godina

Ronaldo je jednostavno bolji igrac od Mesija i to ceo svet zna sem Uefalonih navijaca i navijaca Argentine.Da je Ronaldo u reprezentaciji Argentine ona bi sad slavila ulazak u osminu finala.

Božigol

pre 5 godina

95% krivice mora da preuzme trener. Nije pozvao dosta dobrih igrača koje Argentina ima, a i ove koje je zvao nije stavljao u prvi tim. Ne može niko da me ubedi da Argentina nema igrače za najviše domete, ali problem je što ti igrači ne igraju. Stvarno je teško razumeti Sampaolija.

Against modern football

pre 5 godina

Reprezentacija Argentine je cist dokaz koliko je zlatna lopta za najboljeg fudbalera glupost. Samo napadaci dobijaju tu nagradu, a koji je to napadac vrhunski bez mozga na sredini terena?

kiki

pre 5 godina

Mesi je žrtva svog uspeha. Da se nije vratio i da ih nije odveo na SP, sada ga niko ne bi pljuvao. Argentina bez Messija u kvalifikacijama imala u 8 utakmica 1 pobjedu, 4 nerjesene i 3 poraza, ljudi gube 6-1 od Španije. Higuain, Aguero, Dybala i Di Maria su u zadnje 4 godine odnosno u kvalifikacijama za SP 2018 godine zajedno odigrali 45 utakmica i postigli su čitava 3 gola, a Mesi samo u zadnjoj odlučujućoj utakmici protiv Ekvadora dao 3. Da nije njega ne bi ni igrali ovo SP. Argentina osim napada (a ni oni ne igraju kako treba) ima prosjecan tim. Maskerano sa 35 godina im vodi igru? Rojo? Taljafiko? Meza? Pavon? Salvio? Biglia? Nema sanse da sa njima iko osvoji SP pored kompaktnijih timova kao sto imaju Spanija, Brazil, Njemacka, Francuska. Jedino uz kakvu ludu srecu kao Grcka 2004 ili Portugal 2016 godine. Da ih nije Hrvatska pregazila, to bi napravio neko drugi kao Španija u prijateljskoj 6-1. Meni je samo nevjerovatno da uvijek branite Di Mariju i Higuaina, a pisali ste sasvim druge stvari kada su njih dvojica igrali u Realu i kada Ronaldo sa njima nije mogao ništa napravio i ispadao je u LŠ od klubova poput Lyona, a imao je mnogo bolji ostatak tima nego Messi u Argentini i opet Messi sa njima dođe do finala... Opet je Messi bolji!? hmmm

nista o nicemu

pre 5 godina

"A što se Mesija tiče, on će ostati jedan od najboljih fudbalera svih vremena, po mišljenju mnogih i najbolji jer traje neverovatno dugo. Ali će ostati i čovek kojem će uvek "ono nešto" faliti, nešto što je drugima važnije od ostalog."

Sto se Mesija tice talenat mu niko ne spori, ali najveci nece biti nikada. Nije vodja, jednostavno nije.

Milan BL

pre 5 godina

Zasto nenapisete da je upravo mesi kriv za pola ekipe sto neigra , covjek je rekao da nezeli da igra sa igvainom ,dibalom ,dimarijom. trener je njih tek uveo kad je zaskripjelo. nije ronaldu ni do koljena ni po ljudstvu ni po prikazanom na terenu. samo realno.

iborac.

pre 5 godina

Nijihov selektor mislim da je najogori kog sam ikada video, od početka meča se šeta nervozno i hvata za glavu ko da je neko ubacio psa lutalicu na teren a ne selektora, Mesi je igrao uobičajeno dobro, ali Hrvati su ih savršeno zatvorili daleko od gola

Mare

pre 5 godina

Koliko samo nalaze opravdanja za lošu igru Mesija to je neverovatno. Pa cele sezone pričate kako Mesiju ne treba niko, kako sam igra u Barsi, sam kreira šanse, sam daje golove, dok Ronaldo čeka sve na tacni. Zar Mesi nije plejmejker ? On je taj koji treba da kreira šanse a to nije radio u ove dve utakmice. Ronaldo igra špica pa se opet vraćao i kreirao par stopostotnih šansi za onog Guedeša, samo što se ovaj izgubi i uplaši. Kad Argentina izgubi svi drugi igrači su krivi sem Mesija a kad Portugal izgubi kriv je Ronaldo.

moralni_gmizavac

pre 5 godina

Da, Mesi je kriv sto su golman i selektor totalni amateri, covek vadi Aguera i ubacuje Iguaina a sredina terena ne moze da se poveze?! Argentina je prosla kako je prosla kada su je vodili klovnovi, 2010. i 2018. a Mesiju mogu da zahvale na finalu 2014. i sto su se uopste nasli u Rusiji. Naravno, moraju mediji da naduvavaju stvar i traze zrtveno jagnje ali da, definitivno je Mesi kriv za amaterizam golmana i za to sto njegov saigrac sutira pored praznog gola. Svaka cast

jaloken

pre 5 godina

Argentina je u Brazilu 2014 u nokaut fazi dala dva (2) gola iz igre u četiri utakmice, u 420 minuta (2 su bile sa produžecima). I ta reprezentacija igrala u finalu? Sramota. Trebala je Nemačka tada da ih pokida kao i Brazil što su, možda bi se opametili. Ali ne, oni su sada nastavili. Mora se igrati moderan fudbal, brz, visoke lopte, akcija. Ne postoji centaršut i neko da zakuca gol glavom, sve su to lopte po zemlji, kao pre 20 godina. 2010 ih je Nemačka deklasirala 4:0, Španija u pripremnoj pre par meseci 6:1. Ne menjaju igru već 30 godina. Juče gube 1:0, navijači u 55. minutu već plaču, jer su skontali da njihovi igrači neće dati go do kraja meča?! Navijači znaju da im tim nije sposoban za preokret. Posle primljenog gola su počeli da igraju oštro, prave faulove bez veze. Žao mi samo što je Island propustio šanse protiv njih.

фифи

pre 5 godina

Хрвати су их раставили, а Меси и друштво нису им честитали..срамота за тако велика имена

PAOK

pre 5 godina

Oni su poludeli od para i sujete.Zaradjuju milione a nacionalni tim im sluzi da dizu ego.U Spaniji 1982 Argentina je ispala u grupi ali su dosli da igraju u vreme rata sa VB.Mislili su na svoje kuci i nije im bilo do fudbala.Ali za 4 godinu su se podigli i u Meksiku osvojili svet.Nije ta ekipa bila bolje od ove ali su imali srce i Maradonu koji je sam kad je trebalo izvlacio ono najbolje.Mesi jeste sjajan ali u kriticnim situacijima nikad nece biti kao Maradona.

F16

pre 5 godina

Evo izjave malog zelenog.
Poželiš da je Luka Modrić Argentinac. Bio je savršen protiv nas. Hrvatska je bila bolja. Naši lideri nisu bili lideri, Messi nema tu osobnost..Bravo Maradona

satelit

pre 5 godina

Od kada je pustio ovu bradurinu,lik je ocajan... Omatorio je ,bez snage.. Samo za Barsu moze jos nesto dati.. Ono sto mu zameram,sam je sastavljao tim,odlucivao ko sme sa njim u reprezentaciju.. Pa,neka snosi posledice. Bolje Kabaljero asistira :D

cZe

pre 5 godina

Istina...ali ne krivim Messija toliko...ekipa ARG je puna sarlatana ciji je kvalitet upitan...da tebi brate moj ne igra Icardi,Dybala,iskusni Pastore,Lo Celso(igra mali dobro),Fazio(stigao sa Romom 1/2 LS,igraju Mercada,Taljafika i ostali,uzas),ima tu jos igraca...golmani Kabaljero,Romero?!?UZAS....bolje da je Rulli branio(mlad,iskustvo u Primeri)...nekad se zapitam(trenirao sam futsal) da li sam ja lud ili oni slepi ne znam,gotivim ih ali ono....UZAS!

MidRange

pre 5 godina

Sampaoli brat kao covek zadatka, sa Chileom (na temeljima Bielse) uzeo dve Kopa Amerike i to obe protiv Argentine. Sad preuzme Argentinu i ono nikad gore i bledje nisu izgledali..

Chris T-Rex BOSH

pre 5 godina

Istina je da jedan igrac ne moze sve sam, ali meni se cini da Mesi nije uradio apsolutno nista, kao da ga nisu dovoljno iskoristili. Drugo bi bilo da je imao 10 suteva na gol i dao gol ili dva pa da se kaze da ne moze sam. Nije mi jasno sta se desava s Argentincima...

Las Palmas

pre 5 godina

Nije jednog od najboljih nego najboljeg. Gledajući trenutnu formu Ronaldo je ispred svih ali gledajući generalno Mesi je 3 klase iznad prvog pratioca. Neumesno je poređenje njih dvojice jer Mesi nikada neće biti golgeter kao Ronaldo, a Ronaldo nikada neće biti plejmejker kao Mesi. Kao da poredite pleja sa centrom. Ne verujem u priče da je Mesi sastavljao tim, ali sa Mezom, Akunjom, Taljafikom, Perezom, Salviom i ostalim anonimusima pored Iguaina, Dibale i Di Marije nije se moglo očekivati bilo kqkav pozitivan rezultat.

Božigol

pre 5 godina

95% krivice mora da preuzme trener. Nije pozvao dosta dobrih igrača koje Argentina ima, a i ove koje je zvao nije stavljao u prvi tim. Ne može niko da me ubedi da Argentina nema igrače za najviše domete, ali problem je što ti igrači ne igraju. Stvarno je teško razumeti Sampaolija.

v8engine

pre 5 godina

Mesi je bez obzira na sve jedan od najboljih. Ali ipak, možemo polako da zaključimo da sve ide ka tome da kad se podvuče crta, da je Ronaldo ipak bolji.

Malkom

pre 5 godina

Ako danas Nigerija pobedi Island, ili čak ako bude nerešeno, Argentina vrlo lako prolazi u osminu. I tamo je druga priča, igra se na 90 ili 120 minuta. Tu može da prođe gotovo svako ko bude imao sreću. Zato, još je rano za ovakve tekstove.
Možda je za Argentinu ovakav početak čak i dobar. Da se trgnu malo, da se probude i da znaju da bez truda ne mogu stići do finala.

fudbal je timski sport

pre 5 godina

Kad neka ekipa primi 3 gola, to znaci da je odbrana katastrofa. Pretpostavljam da niko nije ocekivao da Mesi bude vodja igre u odbrani. Ocigledno im je ceo tim u haosu, nista ne funkcionise, za njih bi bilo bolje da se nisu ni plasirali na svetsko prvenstvo. A i sada je bolje da ga napuste ovako, nego da ih neki stvarno dobar tim napuca sa 7:0.

Ronaldo

pre 5 godina

Ronaldo je jednostavno bolji igrac od Mesija i to ceo svet zna sem Uefalonih navijaca i navijaca Argentine.Da je Ronaldo u reprezentaciji Argentine ona bi sad slavila ulazak u osminu finala.

Danijel

pre 5 godina

U fudbalu ni kao u kosarci.. pa da jedan igrac odradi sve..
tu su 10 lavova...

mesi je mesi ipak.. sve stoji nije odradio skoro ništa sa reprezentacijom.. ali ako on nije uradio za fudbal ko jeste onda...

on je definitvno jedan od najboljih.. ako ne i najbolji ikad..

Ronaldo

pre 5 godina

"Mesi je jako dobar, ali kada igra pored vrhunskih igrača. Koga biste izabrali između Ronalda i njega u normalnom timu? Ne vidim vođu reprezentacije, vlada anarhija... Vidim ekipu koja je izgubljena"

OVO!!

marko

pre 5 godina

pa mogu da prodju dalje,da island idgubi ili odigra nereseno danas, da argentina pobedi nigeriju, i hrvati u zadnjem kolu ne uzgube od islanda

Ivan

pre 5 godina

Prvo da razjasnimo jednu stvar. Hrvatska je do pobeda dosla uz puno srece, nije tu bilo nikakvog razbijanja. Vodeci gol u onakvoj teskoj utakmici su dali ni iz cega u 60, minutu na kiks koji se vidja jednom u 100 godina. Do tada je bila egal utakmica. Normalno je da posle takvog gola koji nije trebao da postoji, ovi koji su ga primili padnu, a ovi koji daju takav gol se jos dodatno osokole da izginu do kraja na terenu. Posle toga je sve bilo mnogo lakse, onakvim argentincima ne treba mnogo da izgube glavu.

kimi

pre 5 godina

"I upravo je momak iz Rosarija tema 98% svetskih medija jer iznova i iznova potvrđuje da mu u dresu sa nacionalnim grbom nešto nedostaje"

To je pravo pitanje za Iguaina. 3 finala je izgubio Iguain sa neverovatnim promasajima. Dakle, nije Ronaldo bolji od Mesija jer je Mesi sa Argentinom osvojio OI i igrao finale Kopa Amerike kao i finale SP. Ronaldo nije osvojio OI a nije igrao ni finale EP ni finale SP.

autoBOT

pre 5 godina

Kakva poslednja nada, imaju bod i tek treba da igraju sa Nigerijom koja ako izgubi ima da se raspadne kao i svaka afrička reprezentacija u 3. kolu?

Ne zanosite se, i Portugal je na EURU prošao kao 3. u grupi (mislim cak i bez pobede) pa osvojio.

neko

pre 5 godina

Trener im nije los, dobio ih je sa Čileom u finalu kopa amerike, stvar je u tome što ne kontroliše svlačionicu. Maradona iako nikakav takticar je bio svima autoritet i ne vjerujem da su njemu smjeli gunđati kako neće da igraju sa nekim.

beli

pre 5 godina

Argentina ovisi o Hrvatskoj! Dalić je još jučer rekao da mu je svejedno sa koje pozicije će ići u osminu finala i da će protiv Islanda igrati druga momčad. Dakle ako Hrvatska izgubi od Island Argentina ide doma!

Čiča Miloje®

pre 5 godina

Po čisto fudbalskim parametrima, tehnici, umeću, driblinzima, prodorima, golovima...Mesi bi se mogao porediti sa Džordanom, a Ronaldo po efikasnosti, snazi , brzini, želji, upornosti...sa Le Bronom. Ronaldo grize, ljuti se kad gubi, želi pobedu svog tima...Mesi je potpuno indiferentan , nije vodja tima i po tom veoma važnom parametru je daleko od Džordana i Ronalda...

Jaran

pre 5 godina

kiki
Prestani svuda da postavljas isti komentar. Mesi i Sampaoli su jedini krivci.

P.S. Lako je davati golove Venecueli, Ekvadoru i slicnima...

Ime poznato redakciji

pre 5 godina

Kakve veze imaju njegova pleća sa činjenicom, da posle utakmice nije nikome pružio ruku da čestita?
To pokazuje kakva je nula od čoveka, bez karaktera i samopoštovanja.

kiki

pre 5 godina

(Mare, 22. jun 2018 12:13)

Upravo je suprotno. Vama kad Argentina izgubi samo je Mesi kriv, a kad Portugal izgubi svi su krivi samo nije Ronaldo. A za ove sto su se uzbudili zbog Ronalda... Samo cu vas podsetiti da je Mesi 2014 godine igrao finale, a Ronaldo ispao u grupi. I to igrao je finale sa Iguainom i Di Marijom sa kojima je Ronaldo u Realu ispadao iz Liona iz LŠ. Toliko o tome ko je vođa...

Neko iz mase

pre 5 godina

Argentina je od 1994. godina i one afere sa kokainom rob Diega Maradone. Treba imati na umu da su Arg uzela titulu prvaka sveta 1986. tako sto su pobedili Engleze, smrtnog neprijatelja sa Foklanda, gde je gorepomenuti dao rukom go i jednim suludim driblingom. O finalnoj utakmici se nikada ne prica. Od tada je on Bog. Dokle god se on na tribinama bude kreveljio, igrao, pusio tompuse gde je zabranjeno, stavljao na obe ruke sat, do tada Argentini nece ici. Argentinci su temperamenti, vrse ogroman pritisak na svoje vrlo dobre igrace i cim ne ide oni vrte pricu kako je Maradona sam vukao,onda se oni slome i deluju kao grupa gradjana. Da ne pricamo o onom glupiranju kao selektoru! Argentina je od 1994. godina i one afere sa kokainom rob Diega Maradone. Treba imati na umu da su Arg uzela titulu prvaka sveta 1986. tako sto su pobedili Engleze, smrtnog neprijatelja sa Foklanda, gde je gorepomenuti dao rukom go i jednim suludim driblingom. O finalnoj utakmici se nikada ne prica. Od tada je on Bog. Dokle god se on na tribinama bude kreveljio, igrao, pusio tompuse gde je zabranjeno, stavljao na obe ruke sat, do tada Argentini nece ici. Argentinci su temperamenti, vrse ogroman pritisak na svoje vrlo dobre igrace i cim ne ide oni vrte pricu kako je Maradona sam vukao,onda se oni slome i deluju kao grupa gradjana. Da ne pricamo o onom glupiranju kao selektoru!

zz

pre 5 godina

Zasto nenapisete da je upravo mesi kriv za pola ekipe sto neigra , covjek je rekao da nezeli da igra sa igvainom ,dibalom ,dimarijom. trener je njih tek uveo kad je zaskripjelo. nije ronaldu ni do koljena ni po ljudstvu ni po prikazanom na terenu. samo realno.
(Milan BL, 22. jun 2018 12:15)

Znam da je tema fudbal, ali ne mogu ozbiljno da shvatim komentar sa ovoliko pravopisnih grešaka.. Ok nismo svi lektori i lingvisti, i ok je da pravimo greške, al biti ovoliko operisan je previše.. "Samo realno".

BojanNS

pre 5 godina

I dalje govore da je Mesi najzasluzniji sto su 2014. usli u finale. Za to finale najzasluzniji je Di Marija, da njega nije bilo ni tada Argentina ne bi prosla grupu. I nikako Mesi tada nije zasluzio nagradu za najboljeg igraca SP.

dare slovenac

pre 5 godina

ne može messi toliku razliku napravit, u nikakvoj ekipi koja je bez njega popila 6 komada od španaca i uz mnogo sreče došla na ovo takmičenje.... da messija staviš u ekipu njemačke, belgije, brazila, francuske, španije, ta ekipa 100% osvaja prvenstvo, ali argentina bez messija je trenutno nivo maroka,nigerije,kostarike...

ma da

pre 5 godina

@Milan BL Dibala i DiMarija su Mesijevi prijatelji, Di Marija jedan od najboljih. Tracevi i spekulacije su za neozbiljne ljude. Mesi je zrtva argentinskog saveza koji je postavio neznalicu za trenera. I tako godinama. Na proslom svetskom nedostajala im je sreca, Iguain je promasio par zicera. Sistem u kom igra Sampaoli, sa Mezom i Perezom u sredini, ma to je smesno. Da nije bilo Mesijevog povratka ne bi ni videli svetsko. Od 8 meceva u kvalifikacijama bez Mesija su pobedili u jednom.

Profesor

pre 5 godina

Jel se decko borio ili je setao terenom, to je kljucno pitanje? Jel pokazao da mu je stalo, jer ginuo a ostali ga nisu ispratili? Ili je stajao, cekao, setao, pretrcao uzasno malo? I sta sad ima da place?? Ajde bre!

Globtroter

pre 5 godina

Samo je jedan GOAT: Diego Armando Maradona
(wutwutwut, 22. jun 2018 12:18)

A ti si gledao Maradonu pa znaš da je on GOAT? Da si ti njega stvarno gledao ne bi se koristio frazom GOAT, jer mogu da se kladim da 99,99% starijih od 50 godina koji su imali prilike da gledaju Maradonu nema pojma šta to znači.

Mare

pre 5 godina

A kad Portugal izgubi prvi ste tu da kritikujete i krivite Ronalda. Nikad Mesi nije kriv kad Argentina izgubi. Čovek promaši penal u finalu kupa protiv Čilea, promaši penal protiv Islanda. Da je šutirao penal kako treba sad bi Argentina lagano došla do nokaut faze, ovako ispadaju 99%.

netko

pre 5 godina

di marija, dibala, higuain, maskerano, caballero, rojo, otamendi, banega, aguero...
ovo su svi igraci sto igraju u najacim klubovima na svetu.
dakle nisu tamo neka deca sa livade...

i svi se uhvatili mesija i pljuvanja po njemu.

sto niko ne pise o ovim igracima? sto se oni ne kritikuju malo?
kad igraju za klub, za pare, igraju ko zveri. kad treba trcati za repku nema ih nigde. i sad mesi ovo mesi ono mesi je los...
u timu je 11 igraca, a svi se uhvatili da komentarisu samo tog jednog.

sta je sa sampaolijem? covek je ocigledno zalutao tamo gde jeste, cak i nas krstajic kad ga vidis na klupi ima nesto, a ovaj se ponasa ko iz geta da je izaso.

maki

pre 5 godina

Mesi se sinoć nije video. Argentina je loša, ali tek posle Hrvata. Nisu oni tako loše igrali, jer nije Hrvatska neka anonimna ekipa. Posle kiksa Kabaljera nastupio je raspad sistema i lično mislim da su dobro prošli. Mogle su im komšije dati petardu.

ajzak

pre 5 godina

Čujem često da su izgubili zbog odbrane a ne zbog Gdesija.. Niko ne bi ništa rekao da su izgubili 1-3 ili 2-3, nego je i napad bio očaj. Gdesi je imao nula (0) šuta, 25 dodira sa loptom (golman imao više), bez dobrog dodavanja i ne verujem da je imao više od 5km pretrčanih. Ako je to najbolji ikada onda stvarno

impeRAtor

pre 5 godina

Zasto ste toliko zaslepljeni? Niko ne govori da Mesi treba sam da osvoji SP. Ali sta da se kaze za desetku koja pretrci manje od golmana? Kraj svake price, Mesi od marta do septembra svake godine ne postoji kao ozbiljan igrac vec 5 sezona. Simptomaticno je to sto vecina ozbiljnih timova svoju formu dostize upravo u tom periodu.

neutralni felsh

pre 5 godina

na stranu golman koji je sredio prvi gol onim opustenim pasom kao da je prijateljska sa hondurasom, ali postavka... ulazak dibale posle 2:0 je zatvorio desnu stranu za mesija u momentima kad je bio udvajan u sredini.
ako je vec hteo mesija u sredini kao 10-ku onda je tako trebalo da zaigra od starta: desno dibala, levo aguero, u sredini iguain i mesi iza. iza mesija banega i neko kao pastore (nije pozvan?!) ali mogao je i lukas bilja iz milana a iza maskerano i iza 4 u linijii odbrane (sinoc drzi srcanog rohoa iz uniteda na klupi pri ovakvom mecu) ali jok - on uporno izmislja toplu vodu i uvodi neku zbirstinu iz argentinske lige... bolje matorog rikelmea da je pozvao, bolje bi odigrao.
argentina nije toliko slaba kao sto izgleda ali sampaoli je cini slabijom: njima su najbolji igraci medjusobno neuigrani jer igraju perezi akune i meze.
mada, sve bilo bilo pomalo jasno i pre turnira. trenera kao stratega pausalno na prvi pogled mozes da ocenis tako sto zamislis da li ti izgleda kao neko ko bi te pobedio u sahu... na sta ti lici tetovirani sampaoli? ne lici ni na remi.

VladaNS

pre 5 godina

"I upravo je momak iz Rosarija tema 98% svetskih medija jer iznova i iznova potvrđuje da mu u dresu sa nacionalnim grbom nešto nedostaje"

To je pravo pitanje za Iguaina. 3 finala je izgubio Iguain sa neverovatnim promasajima. Dakle, nije Ronaldo bolji od Mesija jer je Mesi sa Argentinom osvojio OI i igrao finale Kopa Amerike kao i finale SP. Ronaldo nije osvojio OI a nije igrao ni finale EP ni finale SP.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 22. jun 2018 12:12)

Koliko zluradosti. Olimpijski turnir u fudbalu FIFA uopšte ne priznaje, jer tu i ne igraju prave reprezentacije. Ti mečevi se čak ne računaju ni kao prijateljske utakmice koje donose poene za FIFA rang listu. Da li je Ronaldo kriv što se povredio?

pragmatic

pre 5 godina

Nisam primetio da je neko primetio da je jedan od osnovnih razloga za poraz zapravo sudija.
On je od početka dozvolio izuzetno grubu igru (gaženje od strane Mandžukića nije sankcionisano) koje je onda dovelo do osvetničkih startova.
Bilo je mnogo prekida igre i faulova, koje je počeo da kažnjava žutim kartonima tek u drugom poluvremenu. Ali, bilo je kasno za oba tima (mada su Hrvati zapravo to namerno radili iz taktičkih razloga) za promenu pristupa igri i protivnicima.
Igra sa mnogo prekida odgovara više Hrvatskoj reprezentaciji jer su snažniji i brži.
Argentina koja pokušava kombinacijama da prođe do gola nije imala šansu.
Čekao sam samo da se desi greška i da Hrvati postignu prvi gol.
Sudija je svojim pristupom omogućio Hrvatskom timu da u potpunosti sprovede taktičke zamisli i plan igre.
To je sve olakšalo i neverovatno nestručno vođenje tima Argentine u nekoliko aspekata (od selekcije igrača za šampionat, preko selekcije za samu utakmicu do vođenja iste).

micko

pre 5 godina

ma nadigrali ih hrvati u svakom pogledu, bravo za komšije, naka se naši bar malo ugledaju na njih da vide kako se igra za svoju zemlju

Harwy

pre 5 godina

Prvo da razjasnimo jednu stvar. Hrvatska je do pobeda dosla uz puno srece, nije tu bilo nikakvog razbijanja. Vodeci gol u onakvoj teskoj utakmici su dali ni iz cega u 60, minutu na kiks koji se vidja jednom u 100 godina. Do tada je bila egal utakmica. Normalno je da posle takvog gola koji nije trebao da postoji, ovi koji su ga primili padnu, a ovi koji daju takav gol se jos dodatno osokole da izginu do kraja na terenu. Posle toga je sve bilo mnogo lakse, onakvim argentincima ne treba mnogo da izgube glavu.
(Ivan, 22. jun 2018 11:50)
Jedina prava šansa Argentine je nastala kad su Hrvati grubo pogriješili, ali su Argentinci promašili prazan gol. Trebalo je pogoditi onaj volej kojim su Hrvati poveli. Bolji, koncentriraniji i hladnokrvniji su pobijedili.

Blaugrana

pre 5 godina

Koliko samo nalaze opravdanja za lošu igru Mesija to je neverovatno. Pa cele sezone pričate kako Mesiju ne treba niko, kako sam igra u Barsi, sam kreira šanse, sam daje golove, dok Ronaldo čeka sve na tacni. Zar Mesi nije plejmejker ? On je taj koji treba da kreira šanse a to nije radio u ove dve utakmice. Ronaldo igra špica pa se opet vraćao i kreirao par stopostotnih šansi za onog Guedeša, samo što se ovaj izgubi i uplaši. Kad Argentina izgubi svi drugi igrači su krivi sem Mesija a kad Portugal izgubi kriv je Ronaldo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare, 22. jun 2018 12:13)

Sine protiv Barse ako ti 2 igraca cuvaju Mesija upropastice te Inijesta, Kutinjo, Rakitic pa cak i Suarez jer imaju visak i neverovatan osecaj za prostor. U Argentini 2 igraca cuvaju Mesija i to je to, ekipa vise ne postoji, samo nasumicni udarci sa 25 metara i nabacaji na Aguera koji je visok kolko i Mesi.

Xavi I Inijesta ?!?

pre 5 godina

Da je dao 3 komada a da izgube 4:3 pa da kazemo ne moze sve sam, a ovako letargican I bezidejno nevidljiv na terenu ne izgleda jedan od najboljih igraca sveta.

Jovan

pre 5 godina

U ovoj reprezentaciji cetiri Mesija i Ronaldo,da igraju ne bi mogli nista uraditi.Sredina terena ispod proseka,odbrana katastrofa golman los trener vodi ekipu kao da je popio 4 ekstazija.Mesi sa ovakom reprezentacijom moze samo da place.

petar.l

pre 5 godina

Izgleda da je Mesi želeo da odigra samo 3 utakmice i ode na odmor negde...
Nije se ni oznojio u ove dve utakmice Argentine. Bio je letargičan, lenj, čekao je da mu nameste gol kao u Barsi. Šta god da se dešava u njihovoj reprezentaciji Mesi je morao da
pokaže da mu je stalo, i kao kapiten i jedan od ''najboljih'' fudbalera sveta morao je da se bori i grize, i ako treba da sam igra protiv svih.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

(kiki, 22. jun 2018 12:20)

lepo je to što voliš fudbal, makar ga i ne razumeo, ali moraš i da poštuješ svoje obaveze - ne zaboravi da te čeka popravni iz poznavanja prirode i društva!

mesija što se tiče, u pravu si - da ga je selektor uvrstio u tim na ove dve utakmice, argentina bi osvojila makar bod...

Miodrag Vasiljevic

pre 5 godina

Mogu u svemu da se slozim sa vecinom komentara, ali ne mogu da shvatim zasto je tako "sigurno" Argentina otpisana!!!!!!???? U mecu Nigerije i Islanda uopste nije sigurno da ce Island dobiti! U tom slucaju Argentina je itekako u igri za prolaz dalje! A onda.....sve moze da se promeni!

fantom

pre 5 godina

Mesi je čak najmanje kriv. Pogledajte selektora, pogledajte odbranu Argentine golmana koji nije ni za amaterske ekipe, Maskerano sa 35 godina kreira igru, Di Marija i Aguero neprimetni. Jeste Mesi fantastičan igrač ali ne može on sam da pobeđuje, moraju i drugi da se potrude.

Moram da iskomentarišem

pre 5 godina

Oduvek mi je Ronaldo bio antipatičan, jbga čovek ima neku iritantnu "ja sam najbolji na svetu" facu. Ali dečko na terenu tako i igra i što je najbitnije tako vodi tim. Mesi izgleda ko da nema pojma zašto je na terenu, komunikacija sa saigračima kao i da ne postoji. Ne znam, možda sve to tako samo izgleda. Mada rezultati pokazuju da to tako verovatno i jeste.

L

pre 5 godina

Messi igra sa slepcima (blago receno) u reprezentaciji, a trener im je najveci slepac. Najveci krivac je sam trener, posto u njihovoj ekipi niko ne zna sta treba da radi.
Ipak, Messi je svakako najbolji fudbaler sveta (i medju najboljima svih vremena), on jednostavno ovakvu ekipu ne moze popraviti.

drvobradi

pre 5 godina

Ma da, krs trener i tim, a Mesi promasi penal protiv golmana koji je po struci reziser i profesionalno poceo da brani pre 6g. Ovde su ljudi u fazonu Mesi odveo Argentinu u finale 2014, kao da se ne secaju prvenstva. Vecinu utakmica motor tima je bio Di Maria, koji je dao gol protiv Svajcaraca za pobedu. Povredio se za polufinale i od tada Argentina nije dala nijedan gol. Nije cak delovala ni ozbiljno na terenu.
Kad volite statistiku, Mesi nije dao gol na 4 SP u drugoj fazi takmicenja. Ali i dalje navijam za njih da prodju grupu.

Milan

pre 5 godina

Zanimljivo proslo SP svi cutali kad ih je odveo do finala i u produzetku protiv onakvih Nemaca izgubio a Ronaldo imao partije poput ovih Mesijevih pa ga niko nije pljuvao i pitao se ovde gde je Ronaldo.Al dobro cim Mesi podbaci odmah propao nema pojma...

aaaa

pre 5 godina

Argentina u ovom mecu prosto nije imala ni malo srece.Onaj perez je prazan gol u prvom poluvremenu promasio, onda je onaj golman asistirao hrvatima kod prvog gola,onaj gol modrica sto je ubio argentinu se daje jednom u zivotu plus na to kada se doda odlicna igra hrvatske vidi se da argentina nije imala mnogo sanse da izbegne ovu sramotu.Sto se mesija tice on nije imao sanse da nesto uradi jer su ga odlicno cuvali,umesto mesija neki od onih drugih napadaca je morao da realizuje svoje sanse tu posebno mislim na pereza koji je imao 3 sanse iz kojih se uglavno postizu golovi

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Reprezentacija Argentine je cist dokaz koliko je zlatna lopta za najboljeg fudbalera glupost. Samo napadaci dobijaju tu nagradu, a koji je to napadac vrhunski bez mozga na sredini terena?
(Against modern football, 22. jun 2018 12:14)

Zato što u fudbalu pobeđuje onaj ko postigne više golova a ne više asistencija

Surova istina

pre 5 godina

Ronaldo,Mesi ili Dzordan...pa naravno Veliki MJ,najbolji vodja i najsuroviji takmicar u istoriji sporta,nikoga se nije bojao i nikome se nije klanjao,jednostavno "The best".

kiki

pre 5 godina

P.S. Lako je davati golove Venecueli, Ekvadoru i slicnima...
(Jaran, 22. jun 2018 14:23)


O tome ja i govorim citavo vreme. Ronaldo je stvorio svoje ime u reprezentaciji u kvalifikacijama protiv Andore, San Marina i slicnih, a na velikim takmicenjima je nula - 0, a to govori i statistika. Messi je u karijeri protiv najjačih reprezentacija Njemačke, Brazila, Portugala, Francuske, Čilea, Španije, Engleske, Urugvaja, Italije, Kolumbije postigao 19 golova. Ronaldo je protiv istih reprezentacija postigao tek 4 gola. 1 protiv Argentine i 3 protiv Španije. Ogromna razlika.

ooo

pre 5 godina

Pravi lideri poput Mesija se trude, prave visak, stvaraju sanse, kreiraju igru ako ne mogu dati gol, a Ronaldo samo gleda u suigrace da mu naprave gol. Nikada Ronaldo nece biti kao Mesi, Maradona, Zidan itd.. Za Ronalda jedino navijaci Reala pisu da je on bolji.

Dver

pre 5 godina

Ove utakmice su pokazale da je mesi prosecan igrac, i da bez timske igre nema ništa. Sto ce večeras i Island pokazati kada razbuca nigeriju . Argentina se oprostila mislim da oni šanse nemaju.

nčf

pre 5 godina

Jedva čekam da vas vidim kako se posipate pepelom već iduće nedelje... Sve sami znalci, a sviraju kraj dok se još tri vrlo bitne utakmice imaju odigrati...

turista

pre 5 godina

Mesi zbog svojih postupaka juce nikad ne moze biti veliki. Ono sto je veliko, jeste prevaa u vezi njega, najveca u modernom fudbalu. Nula od coveka pre svega

edi

pre 5 godina

Argentinski igrači nemaju doping tretmane kao u svojim bogatim evropskim klubovim i u tom grmu leži zec.Barca,Bayern,Juve,Real,City,PSG teroriziraju evropske klubove i nogomet kroz novac i doping koji im je dopušten budući da su navedeni klubovi i vlasnici Lige prvaka na neki način.Da je sinoć igrala Barcelona_Hajduk sa istim igračima na obje strane bilo bi 7-0 za Barcelonu,ali na sreću Hrvatske i nogometa kao sporta pravila na SP-u su očito drugačija.

mladi ja

pre 5 godina

Стварно не улазим у то да ли је Меси најбољи...бољи од Роналда...итд... али замислите само шта би Роналдо (лажни) радио да је поред себе имао Ћавија и Ињијесту...?! Па тај би имао 100+ голова по сезони...

marko

pre 5 godina

Jako los trener jako los... kako na mundijal
Da ti brani stari golman skoln kiksevima, i neki igraci koji nisu ni za Boliviju losa taktika ako 6 ljudi markira mesija oslobodi covjeka neka se igra na strani na iguaina na bilo koga neka zabirave malo na mesija a on ce svakako izbiti u prvi plan kad je bitno ali nista od toga...

kiki

pre 5 godina

Ronaldo je uzeo LS sa Di Mariom.Di Maria je bio i igrač utakmice
(Sveznalica, 22. jun 2018 14:46)


Istina, ali Di Maria nije igrao u finalu protiv Nemacke. A Ronaldo je igrao sa Iguainom i Di Mariom svake sezone i osvojio je samo 1 LŠ, a pri tome je jos ispadao od Liona. Kao da Mesi ne bi osvojio jedno SP kada bi se igralo svake godine.

toni bandera

pre 5 godina

Degradiraše ga u jednog od najboljih ikada. Sledi mu neumitna sudbina Novaka Đokovića. Priznanje za GOAT-a već na ovom prvenstvu može da ode u tuđe ruke, i posle toga može niti samo jedan, baš kao što se u tenisu jedan ciklus za prestižnu nagradu GOATA završava, a u toku je završna ceremonija proglašenja koju još jedino sabotira neki mnogo napaljen bik iz Španije.

Luca

pre 5 godina

A kad je odveo reprezentaciju na to isto svetsko svi su ga hvalili, Argentina jednostavno nije tim i tu je kraj svih prica. Da su hteli nesto da urade trebali su Simeonea da angazuju, ovaj celavi se pogubio totalno, nekoliko igraca je zvao za koje su mnogi prvi put culi, nije pozvao Bilju, Lo Selsa, Pastorea, Ikardija...onda peh sa prvim golmanom, morao je ona prevara da brani, prosta prica sa Argentinom, zatvoris Mesija i niko nikad nista nece uraditi...

brkovi

pre 5 godina

Bolela ga je glava jos na samom intoniranju himne.
(Pera Detlic 2, 22. jun 2018)

I ja sam to primetio, videlo se dosta toga po tom gestu.

Milan BL

pre 5 godina

Zasto nenapisete da je upravo mesi kriv za pola ekipe sto neigra , covjek je rekao da nezeli da igra sa igvainom ,dibalom ,dimarijom. trener je njih tek uveo kad je zaskripjelo. nije ronaldu ni do koljena ni po ljudstvu ni po prikazanom na terenu. samo realno.

Ivan

pre 5 godina

Prvo da razjasnimo jednu stvar. Hrvatska je do pobeda dosla uz puno srece, nije tu bilo nikakvog razbijanja. Vodeci gol u onakvoj teskoj utakmici su dali ni iz cega u 60, minutu na kiks koji se vidja jednom u 100 godina. Do tada je bila egal utakmica. Normalno je da posle takvog gola koji nije trebao da postoji, ovi koji su ga primili padnu, a ovi koji daju takav gol se jos dodatno osokole da izginu do kraja na terenu. Posle toga je sve bilo mnogo lakse, onakvim argentincima ne treba mnogo da izgube glavu.

Ronaldo

pre 5 godina

Ronaldo je jednostavno bolji igrac od Mesija i to ceo svet zna sem Uefalonih navijaca i navijaca Argentine.Da je Ronaldo u reprezentaciji Argentine ona bi sad slavila ulazak u osminu finala.

kiki

pre 5 godina

Mesi je žrtva svog uspeha. Da se nije vratio i da ih nije odveo na SP, sada ga niko ne bi pljuvao. Argentina bez Messija u kvalifikacijama imala u 8 utakmica 1 pobjedu, 4 nerjesene i 3 poraza, ljudi gube 6-1 od Španije. Higuain, Aguero, Dybala i Di Maria su u zadnje 4 godine odnosno u kvalifikacijama za SP 2018 godine zajedno odigrali 45 utakmica i postigli su čitava 3 gola, a Mesi samo u zadnjoj odlučujućoj utakmici protiv Ekvadora dao 3. Da nije njega ne bi ni igrali ovo SP. Argentina osim napada (a ni oni ne igraju kako treba) ima prosjecan tim. Maskerano sa 35 godina im vodi igru? Rojo? Taljafiko? Meza? Pavon? Salvio? Biglia? Nema sanse da sa njima iko osvoji SP pored kompaktnijih timova kao sto imaju Spanija, Brazil, Njemacka, Francuska. Jedino uz kakvu ludu srecu kao Grcka 2004 ili Portugal 2016 godine. Da ih nije Hrvatska pregazila, to bi napravio neko drugi kao Španija u prijateljskoj 6-1. Meni je samo nevjerovatno da uvijek branite Di Mariju i Higuaina, a pisali ste sasvim druge stvari kada su njih dvojica igrali u Realu i kada Ronaldo sa njima nije mogao ništa napravio i ispadao je u LŠ od klubova poput Lyona, a imao je mnogo bolji ostatak tima nego Messi u Argentini i opet Messi sa njima dođe do finala... Opet je Messi bolji!? hmmm

Las Palmas

pre 5 godina

Nije jednog od najboljih nego najboljeg. Gledajući trenutnu formu Ronaldo je ispred svih ali gledajući generalno Mesi je 3 klase iznad prvog pratioca. Neumesno je poređenje njih dvojice jer Mesi nikada neće biti golgeter kao Ronaldo, a Ronaldo nikada neće biti plejmejker kao Mesi. Kao da poredite pleja sa centrom. Ne verujem u priče da je Mesi sastavljao tim, ali sa Mezom, Akunjom, Taljafikom, Perezom, Salviom i ostalim anonimusima pored Iguaina, Dibale i Di Marije nije se moglo očekivati bilo kqkav pozitivan rezultat.

nista o nicemu

pre 5 godina

"A što se Mesija tiče, on će ostati jedan od najboljih fudbalera svih vremena, po mišljenju mnogih i najbolji jer traje neverovatno dugo. Ali će ostati i čovek kojem će uvek "ono nešto" faliti, nešto što je drugima važnije od ostalog."

Sto se Mesija tice talenat mu niko ne spori, ali najveci nece biti nikada. Nije vodja, jednostavno nije.

kimi

pre 5 godina

"I upravo je momak iz Rosarija tema 98% svetskih medija jer iznova i iznova potvrđuje da mu u dresu sa nacionalnim grbom nešto nedostaje"

To je pravo pitanje za Iguaina. 3 finala je izgubio Iguain sa neverovatnim promasajima. Dakle, nije Ronaldo bolji od Mesija jer je Mesi sa Argentinom osvojio OI i igrao finale Kopa Amerike kao i finale SP. Ronaldo nije osvojio OI a nije igrao ni finale EP ni finale SP.

Malkom

pre 5 godina

Ako danas Nigerija pobedi Island, ili čak ako bude nerešeno, Argentina vrlo lako prolazi u osminu. I tamo je druga priča, igra se na 90 ili 120 minuta. Tu može da prođe gotovo svako ko bude imao sreću. Zato, još je rano za ovakve tekstove.
Možda je za Argentinu ovakav početak čak i dobar. Da se trgnu malo, da se probude i da znaju da bez truda ne mogu stići do finala.

v8engine

pre 5 godina

Mesi je bez obzira na sve jedan od najboljih. Ali ipak, možemo polako da zaključimo da sve ide ka tome da kad se podvuče crta, da je Ronaldo ipak bolji.

Mare

pre 5 godina

Koliko samo nalaze opravdanja za lošu igru Mesija to je neverovatno. Pa cele sezone pričate kako Mesiju ne treba niko, kako sam igra u Barsi, sam kreira šanse, sam daje golove, dok Ronaldo čeka sve na tacni. Zar Mesi nije plejmejker ? On je taj koji treba da kreira šanse a to nije radio u ove dve utakmice. Ronaldo igra špica pa se opet vraćao i kreirao par stopostotnih šansi za onog Guedeša, samo što se ovaj izgubi i uplaši. Kad Argentina izgubi svi drugi igrači su krivi sem Mesija a kad Portugal izgubi kriv je Ronaldo.

moralni_gmizavac

pre 5 godina

Da, Mesi je kriv sto su golman i selektor totalni amateri, covek vadi Aguera i ubacuje Iguaina a sredina terena ne moze da se poveze?! Argentina je prosla kako je prosla kada su je vodili klovnovi, 2010. i 2018. a Mesiju mogu da zahvale na finalu 2014. i sto su se uopste nasli u Rusiji. Naravno, moraju mediji da naduvavaju stvar i traze zrtveno jagnje ali da, definitivno je Mesi kriv za amaterizam golmana i za to sto njegov saigrac sutira pored praznog gola. Svaka cast

satelit

pre 5 godina

Od kada je pustio ovu bradurinu,lik je ocajan... Omatorio je ,bez snage.. Samo za Barsu moze jos nesto dati.. Ono sto mu zameram,sam je sastavljao tim,odlucivao ko sme sa njim u reprezentaciju.. Pa,neka snosi posledice. Bolje Kabaljero asistira :D

Danijel

pre 5 godina

U fudbalu ni kao u kosarci.. pa da jedan igrac odradi sve..
tu su 10 lavova...

mesi je mesi ipak.. sve stoji nije odradio skoro ništa sa reprezentacijom.. ali ako on nije uradio za fudbal ko jeste onda...

on je definitvno jedan od najboljih.. ako ne i najbolji ikad..

fudbal je timski sport

pre 5 godina

Kad neka ekipa primi 3 gola, to znaci da je odbrana katastrofa. Pretpostavljam da niko nije ocekivao da Mesi bude vodja igre u odbrani. Ocigledno im je ceo tim u haosu, nista ne funkcionise, za njih bi bilo bolje da se nisu ni plasirali na svetsko prvenstvo. A i sada je bolje da ga napuste ovako, nego da ih neki stvarno dobar tim napuca sa 7:0.

autoBOT

pre 5 godina

Kakva poslednja nada, imaju bod i tek treba da igraju sa Nigerijom koja ako izgubi ima da se raspadne kao i svaka afrička reprezentacija u 3. kolu?

Ne zanosite se, i Portugal je na EURU prošao kao 3. u grupi (mislim cak i bez pobede) pa osvojio.

Ronaldo

pre 5 godina

"Mesi je jako dobar, ali kada igra pored vrhunskih igrača. Koga biste izabrali između Ronalda i njega u normalnom timu? Ne vidim vođu reprezentacije, vlada anarhija... Vidim ekipu koja je izgubljena"

OVO!!

pragmatic

pre 5 godina

Nisam primetio da je neko primetio da je jedan od osnovnih razloga za poraz zapravo sudija.
On je od početka dozvolio izuzetno grubu igru (gaženje od strane Mandžukića nije sankcionisano) koje je onda dovelo do osvetničkih startova.
Bilo je mnogo prekida igre i faulova, koje je počeo da kažnjava žutim kartonima tek u drugom poluvremenu. Ali, bilo je kasno za oba tima (mada su Hrvati zapravo to namerno radili iz taktičkih razloga) za promenu pristupa igri i protivnicima.
Igra sa mnogo prekida odgovara više Hrvatskoj reprezentaciji jer su snažniji i brži.
Argentina koja pokušava kombinacijama da prođe do gola nije imala šansu.
Čekao sam samo da se desi greška i da Hrvati postignu prvi gol.
Sudija je svojim pristupom omogućio Hrvatskom timu da u potpunosti sprovede taktičke zamisli i plan igre.
To je sve olakšalo i neverovatno nestručno vođenje tima Argentine u nekoliko aspekata (od selekcije igrača za šampionat, preko selekcije za samu utakmicu do vođenja iste).

iborac.

pre 5 godina

Nijihov selektor mislim da je najogori kog sam ikada video, od početka meča se šeta nervozno i hvata za glavu ko da je neko ubacio psa lutalicu na teren a ne selektora, Mesi je igrao uobičajeno dobro, ali Hrvati su ih savršeno zatvorili daleko od gola

PAOK

pre 5 godina

Oni su poludeli od para i sujete.Zaradjuju milione a nacionalni tim im sluzi da dizu ego.U Spaniji 1982 Argentina je ispala u grupi ali su dosli da igraju u vreme rata sa VB.Mislili su na svoje kuci i nije im bilo do fudbala.Ali za 4 godinu su se podigli i u Meksiku osvojili svet.Nije ta ekipa bila bolje od ove ali su imali srce i Maradonu koji je sam kad je trebalo izvlacio ono najbolje.Mesi jeste sjajan ali u kriticnim situacijima nikad nece biti kao Maradona.

F16

pre 5 godina

Evo izjave malog zelenog.
Poželiš da je Luka Modrić Argentinac. Bio je savršen protiv nas. Hrvatska je bila bolja. Naši lideri nisu bili lideri, Messi nema tu osobnost..Bravo Maradona

jaloken

pre 5 godina

Argentina je u Brazilu 2014 u nokaut fazi dala dva (2) gola iz igre u četiri utakmice, u 420 minuta (2 su bile sa produžecima). I ta reprezentacija igrala u finalu? Sramota. Trebala je Nemačka tada da ih pokida kao i Brazil što su, možda bi se opametili. Ali ne, oni su sada nastavili. Mora se igrati moderan fudbal, brz, visoke lopte, akcija. Ne postoji centaršut i neko da zakuca gol glavom, sve su to lopte po zemlji, kao pre 20 godina. 2010 ih je Nemačka deklasirala 4:0, Španija u pripremnoj pre par meseci 6:1. Ne menjaju igru već 30 godina. Juče gube 1:0, navijači u 55. minutu već plaču, jer su skontali da njihovi igrači neće dati go do kraja meča?! Navijači znaju da im tim nije sposoban za preokret. Posle primljenog gola su počeli da igraju oštro, prave faulove bez veze. Žao mi samo što je Island propustio šanse protiv njih.

Neko iz mase

pre 5 godina

Argentina je od 1994. godina i one afere sa kokainom rob Diega Maradone. Treba imati na umu da su Arg uzela titulu prvaka sveta 1986. tako sto su pobedili Engleze, smrtnog neprijatelja sa Foklanda, gde je gorepomenuti dao rukom go i jednim suludim driblingom. O finalnoj utakmici se nikada ne prica. Od tada je on Bog. Dokle god se on na tribinama bude kreveljio, igrao, pusio tompuse gde je zabranjeno, stavljao na obe ruke sat, do tada Argentini nece ici. Argentinci su temperamenti, vrse ogroman pritisak na svoje vrlo dobre igrace i cim ne ide oni vrte pricu kako je Maradona sam vukao,onda se oni slome i deluju kao grupa gradjana. Da ne pricamo o onom glupiranju kao selektoru! Argentina je od 1994. godina i one afere sa kokainom rob Diega Maradone. Treba imati na umu da su Arg uzela titulu prvaka sveta 1986. tako sto su pobedili Engleze, smrtnog neprijatelja sa Foklanda, gde je gorepomenuti dao rukom go i jednim suludim driblingom. O finalnoj utakmici se nikada ne prica. Od tada je on Bog. Dokle god se on na tribinama bude kreveljio, igrao, pusio tompuse gde je zabranjeno, stavljao na obe ruke sat, do tada Argentini nece ici. Argentinci su temperamenti, vrse ogroman pritisak na svoje vrlo dobre igrace i cim ne ide oni vrte pricu kako je Maradona sam vukao,onda se oni slome i deluju kao grupa gradjana. Da ne pricamo o onom glupiranju kao selektoru!

BojanNS

pre 5 godina

I dalje govore da je Mesi najzasluzniji sto su 2014. usli u finale. Za to finale najzasluzniji je Di Marija, da njega nije bilo ni tada Argentina ne bi prosla grupu. I nikako Mesi tada nije zasluzio nagradu za najboljeg igraca SP.

Against modern football

pre 5 godina

Reprezentacija Argentine je cist dokaz koliko je zlatna lopta za najboljeg fudbalera glupost. Samo napadaci dobijaju tu nagradu, a koji je to napadac vrhunski bez mozga na sredini terena?

kiki

pre 5 godina

(Mare, 22. jun 2018 12:13)

Upravo je suprotno. Vama kad Argentina izgubi samo je Mesi kriv, a kad Portugal izgubi svi su krivi samo nije Ronaldo. A za ove sto su se uzbudili zbog Ronalda... Samo cu vas podsetiti da je Mesi 2014 godine igrao finale, a Ronaldo ispao u grupi. I to igrao je finale sa Iguainom i Di Marijom sa kojima je Ronaldo u Realu ispadao iz Liona iz LŠ. Toliko o tome ko je vođa...

Božigol

pre 5 godina

95% krivice mora da preuzme trener. Nije pozvao dosta dobrih igrača koje Argentina ima, a i ove koje je zvao nije stavljao u prvi tim. Ne može niko da me ubedi da Argentina nema igrače za najviše domete, ali problem je što ti igrači ne igraju. Stvarno je teško razumeti Sampaolija.

Chris T-Rex BOSH

pre 5 godina

Istina je da jedan igrac ne moze sve sam, ali meni se cini da Mesi nije uradio apsolutno nista, kao da ga nisu dovoljno iskoristili. Drugo bi bilo da je imao 10 suteva na gol i dao gol ili dva pa da se kaze da ne moze sam. Nije mi jasno sta se desava s Argentincima...

фифи

pre 5 godina

Хрвати су их раставили, а Меси и друштво нису им честитали..срамота за тако велика имена

marko

pre 5 godina

pa mogu da prodju dalje,da island idgubi ili odigra nereseno danas, da argentina pobedi nigeriju, i hrvati u zadnjem kolu ne uzgube od islanda

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Reprezentacija Argentine je cist dokaz koliko je zlatna lopta za najboljeg fudbalera glupost. Samo napadaci dobijaju tu nagradu, a koji je to napadac vrhunski bez mozga na sredini terena?
(Against modern football, 22. jun 2018 12:14)

Zato što u fudbalu pobeđuje onaj ko postigne više golova a ne više asistencija

Čiča Miloje®

pre 5 godina

Po čisto fudbalskim parametrima, tehnici, umeću, driblinzima, prodorima, golovima...Mesi bi se mogao porediti sa Džordanom, a Ronaldo po efikasnosti, snazi , brzini, želji, upornosti...sa Le Bronom. Ronaldo grize, ljuti se kad gubi, želi pobedu svog tima...Mesi je potpuno indiferentan , nije vodja tima i po tom veoma važnom parametru je daleko od Džordana i Ronalda...

Jaran

pre 5 godina

kiki
Prestani svuda da postavljas isti komentar. Mesi i Sampaoli su jedini krivci.

P.S. Lako je davati golove Venecueli, Ekvadoru i slicnima...

turista

pre 5 godina

Mesi zbog svojih postupaka juce nikad ne moze biti veliki. Ono sto je veliko, jeste prevaa u vezi njega, najveca u modernom fudbalu. Nula od coveka pre svega

VladaNS

pre 5 godina

"I upravo je momak iz Rosarija tema 98% svetskih medija jer iznova i iznova potvrđuje da mu u dresu sa nacionalnim grbom nešto nedostaje"

To je pravo pitanje za Iguaina. 3 finala je izgubio Iguain sa neverovatnim promasajima. Dakle, nije Ronaldo bolji od Mesija jer je Mesi sa Argentinom osvojio OI i igrao finale Kopa Amerike kao i finale SP. Ronaldo nije osvojio OI a nije igrao ni finale EP ni finale SP.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 22. jun 2018 12:12)

Koliko zluradosti. Olimpijski turnir u fudbalu FIFA uopšte ne priznaje, jer tu i ne igraju prave reprezentacije. Ti mečevi se čak ne računaju ni kao prijateljske utakmice koje donose poene za FIFA rang listu. Da li je Ronaldo kriv što se povredio?

Mare

pre 5 godina

A kad Portugal izgubi prvi ste tu da kritikujete i krivite Ronalda. Nikad Mesi nije kriv kad Argentina izgubi. Čovek promaši penal u finalu kupa protiv Čilea, promaši penal protiv Islanda. Da je šutirao penal kako treba sad bi Argentina lagano došla do nokaut faze, ovako ispadaju 99%.

cZe

pre 5 godina

Istina...ali ne krivim Messija toliko...ekipa ARG je puna sarlatana ciji je kvalitet upitan...da tebi brate moj ne igra Icardi,Dybala,iskusni Pastore,Lo Celso(igra mali dobro),Fazio(stigao sa Romom 1/2 LS,igraju Mercada,Taljafika i ostali,uzas),ima tu jos igraca...golmani Kabaljero,Romero?!?UZAS....bolje da je Rulli branio(mlad,iskustvo u Primeri)...nekad se zapitam(trenirao sam futsal) da li sam ja lud ili oni slepi ne znam,gotivim ih ali ono....UZAS!

petar.l

pre 5 godina

Izgleda da je Mesi želeo da odigra samo 3 utakmice i ode na odmor negde...
Nije se ni oznojio u ove dve utakmice Argentine. Bio je letargičan, lenj, čekao je da mu nameste gol kao u Barsi. Šta god da se dešava u njihovoj reprezentaciji Mesi je morao da
pokaže da mu je stalo, i kao kapiten i jedan od ''najboljih'' fudbalera sveta morao je da se bori i grize, i ako treba da sam igra protiv svih.

ajzak

pre 5 godina

Čujem često da su izgubili zbog odbrane a ne zbog Gdesija.. Niko ne bi ništa rekao da su izgubili 1-3 ili 2-3, nego je i napad bio očaj. Gdesi je imao nula (0) šuta, 25 dodira sa loptom (golman imao više), bez dobrog dodavanja i ne verujem da je imao više od 5km pretrčanih. Ako je to najbolji ikada onda stvarno

impeRAtor

pre 5 godina

Zasto ste toliko zaslepljeni? Niko ne govori da Mesi treba sam da osvoji SP. Ali sta da se kaze za desetku koja pretrci manje od golmana? Kraj svake price, Mesi od marta do septembra svake godine ne postoji kao ozbiljan igrac vec 5 sezona. Simptomaticno je to sto vecina ozbiljnih timova svoju formu dostize upravo u tom periodu.

Profesor

pre 5 godina

Jel se decko borio ili je setao terenom, to je kljucno pitanje? Jel pokazao da mu je stalo, jer ginuo a ostali ga nisu ispratili? Ili je stajao, cekao, setao, pretrcao uzasno malo? I sta sad ima da place?? Ajde bre!

maki

pre 5 godina

Mesi se sinoć nije video. Argentina je loša, ali tek posle Hrvata. Nisu oni tako loše igrali, jer nije Hrvatska neka anonimna ekipa. Posle kiksa Kabaljera nastupio je raspad sistema i lično mislim da su dobro prošli. Mogle su im komšije dati petardu.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

(kiki, 22. jun 2018 12:20)

lepo je to što voliš fudbal, makar ga i ne razumeo, ali moraš i da poštuješ svoje obaveze - ne zaboravi da te čeka popravni iz poznavanja prirode i društva!

mesija što se tiče, u pravu si - da ga je selektor uvrstio u tim na ove dve utakmice, argentina bi osvojila makar bod...

Miodrag Vasiljevic

pre 5 godina

Mogu u svemu da se slozim sa vecinom komentara, ali ne mogu da shvatim zasto je tako "sigurno" Argentina otpisana!!!!!!???? U mecu Nigerije i Islanda uopste nije sigurno da ce Island dobiti! U tom slucaju Argentina je itekako u igri za prolaz dalje! A onda.....sve moze da se promeni!

netko

pre 5 godina

di marija, dibala, higuain, maskerano, caballero, rojo, otamendi, banega, aguero...
ovo su svi igraci sto igraju u najacim klubovima na svetu.
dakle nisu tamo neka deca sa livade...

i svi se uhvatili mesija i pljuvanja po njemu.

sto niko ne pise o ovim igracima? sto se oni ne kritikuju malo?
kad igraju za klub, za pare, igraju ko zveri. kad treba trcati za repku nema ih nigde. i sad mesi ovo mesi ono mesi je los...
u timu je 11 igraca, a svi se uhvatili da komentarisu samo tog jednog.

sta je sa sampaolijem? covek je ocigledno zalutao tamo gde jeste, cak i nas krstajic kad ga vidis na klupi ima nesto, a ovaj se ponasa ko iz geta da je izaso.

ma da

pre 5 godina

@Milan BL Dibala i DiMarija su Mesijevi prijatelji, Di Marija jedan od najboljih. Tracevi i spekulacije su za neozbiljne ljude. Mesi je zrtva argentinskog saveza koji je postavio neznalicu za trenera. I tako godinama. Na proslom svetskom nedostajala im je sreca, Iguain je promasio par zicera. Sistem u kom igra Sampaoli, sa Mezom i Perezom u sredini, ma to je smesno. Da nije bilo Mesijevog povratka ne bi ni videli svetsko. Od 8 meceva u kvalifikacijama bez Mesija su pobedili u jednom.

drvobradi

pre 5 godina

Ma da, krs trener i tim, a Mesi promasi penal protiv golmana koji je po struci reziser i profesionalno poceo da brani pre 6g. Ovde su ljudi u fazonu Mesi odveo Argentinu u finale 2014, kao da se ne secaju prvenstva. Vecinu utakmica motor tima je bio Di Maria, koji je dao gol protiv Svajcaraca za pobedu. Povredio se za polufinale i od tada Argentina nije dala nijedan gol. Nije cak delovala ni ozbiljno na terenu.
Kad volite statistiku, Mesi nije dao gol na 4 SP u drugoj fazi takmicenja. Ali i dalje navijam za njih da prodju grupu.

Jovan

pre 5 godina

U ovoj reprezentaciji cetiri Mesija i Ronaldo,da igraju ne bi mogli nista uraditi.Sredina terena ispod proseka,odbrana katastrofa golman los trener vodi ekipu kao da je popio 4 ekstazija.Mesi sa ovakom reprezentacijom moze samo da place.

Dver

pre 5 godina

Ove utakmice su pokazale da je mesi prosecan igrac, i da bez timske igre nema ništa. Sto ce večeras i Island pokazati kada razbuca nigeriju . Argentina se oprostila mislim da oni šanse nemaju.

nčf

pre 5 godina

Jedva čekam da vas vidim kako se posipate pepelom već iduće nedelje... Sve sami znalci, a sviraju kraj dok se još tri vrlo bitne utakmice imaju odigrati...

Globtroter

pre 5 godina

Samo je jedan GOAT: Diego Armando Maradona
(wutwutwut, 22. jun 2018 12:18)

A ti si gledao Maradonu pa znaš da je on GOAT? Da si ti njega stvarno gledao ne bi se koristio frazom GOAT, jer mogu da se kladim da 99,99% starijih od 50 godina koji su imali prilike da gledaju Maradonu nema pojma šta to znači.

Surova istina

pre 5 godina

Ronaldo,Mesi ili Dzordan...pa naravno Veliki MJ,najbolji vodja i najsuroviji takmicar u istoriji sporta,nikoga se nije bojao i nikome se nije klanjao,jednostavno "The best".

kiki

pre 5 godina

P.S. Lako je davati golove Venecueli, Ekvadoru i slicnima...
(Jaran, 22. jun 2018 14:23)


O tome ja i govorim citavo vreme. Ronaldo je stvorio svoje ime u reprezentaciji u kvalifikacijama protiv Andore, San Marina i slicnih, a na velikim takmicenjima je nula - 0, a to govori i statistika. Messi je u karijeri protiv najjačih reprezentacija Njemačke, Brazila, Portugala, Francuske, Čilea, Španije, Engleske, Urugvaja, Italije, Kolumbije postigao 19 golova. Ronaldo je protiv istih reprezentacija postigao tek 4 gola. 1 protiv Argentine i 3 protiv Španije. Ogromna razlika.

Xavi I Inijesta ?!?

pre 5 godina

Da je dao 3 komada a da izgube 4:3 pa da kazemo ne moze sve sam, a ovako letargican I bezidejno nevidljiv na terenu ne izgleda jedan od najboljih igraca sveta.

Ime poznato redakciji

pre 5 godina

Kakve veze imaju njegova pleća sa činjenicom, da posle utakmice nije nikome pružio ruku da čestita?
To pokazuje kakva je nula od čoveka, bez karaktera i samopoštovanja.

neutralni felsh

pre 5 godina

na stranu golman koji je sredio prvi gol onim opustenim pasom kao da je prijateljska sa hondurasom, ali postavka... ulazak dibale posle 2:0 je zatvorio desnu stranu za mesija u momentima kad je bio udvajan u sredini.
ako je vec hteo mesija u sredini kao 10-ku onda je tako trebalo da zaigra od starta: desno dibala, levo aguero, u sredini iguain i mesi iza. iza mesija banega i neko kao pastore (nije pozvan?!) ali mogao je i lukas bilja iz milana a iza maskerano i iza 4 u linijii odbrane (sinoc drzi srcanog rohoa iz uniteda na klupi pri ovakvom mecu) ali jok - on uporno izmislja toplu vodu i uvodi neku zbirstinu iz argentinske lige... bolje matorog rikelmea da je pozvao, bolje bi odigrao.
argentina nije toliko slaba kao sto izgleda ali sampaoli je cini slabijom: njima su najbolji igraci medjusobno neuigrani jer igraju perezi akune i meze.
mada, sve bilo bilo pomalo jasno i pre turnira. trenera kao stratega pausalno na prvi pogled mozes da ocenis tako sto zamislis da li ti izgleda kao neko ko bi te pobedio u sahu... na sta ti lici tetovirani sampaoli? ne lici ni na remi.

aaaa

pre 5 godina

Argentina u ovom mecu prosto nije imala ni malo srece.Onaj perez je prazan gol u prvom poluvremenu promasio, onda je onaj golman asistirao hrvatima kod prvog gola,onaj gol modrica sto je ubio argentinu se daje jednom u zivotu plus na to kada se doda odlicna igra hrvatske vidi se da argentina nije imala mnogo sanse da izbegne ovu sramotu.Sto se mesija tice on nije imao sanse da nesto uradi jer su ga odlicno cuvali,umesto mesija neki od onih drugih napadaca je morao da realizuje svoje sanse tu posebno mislim na pereza koji je imao 3 sanse iz kojih se uglavno postizu golovi

zz

pre 5 godina

Zasto nenapisete da je upravo mesi kriv za pola ekipe sto neigra , covjek je rekao da nezeli da igra sa igvainom ,dibalom ,dimarijom. trener je njih tek uveo kad je zaskripjelo. nije ronaldu ni do koljena ni po ljudstvu ni po prikazanom na terenu. samo realno.
(Milan BL, 22. jun 2018 12:15)

Znam da je tema fudbal, ali ne mogu ozbiljno da shvatim komentar sa ovoliko pravopisnih grešaka.. Ok nismo svi lektori i lingvisti, i ok je da pravimo greške, al biti ovoliko operisan je previše.. "Samo realno".

beli

pre 5 godina

Argentina ovisi o Hrvatskoj! Dalić je još jučer rekao da mu je svejedno sa koje pozicije će ići u osminu finala i da će protiv Islanda igrati druga momčad. Dakle ako Hrvatska izgubi od Island Argentina ide doma!

neko

pre 5 godina

Trener im nije los, dobio ih je sa Čileom u finalu kopa amerike, stvar je u tome što ne kontroliše svlačionicu. Maradona iako nikakav takticar je bio svima autoritet i ne vjerujem da su njemu smjeli gunđati kako neće da igraju sa nekim.

micko

pre 5 godina

ma nadigrali ih hrvati u svakom pogledu, bravo za komšije, naka se naši bar malo ugledaju na njih da vide kako se igra za svoju zemlju

L

pre 5 godina

Messi igra sa slepcima (blago receno) u reprezentaciji, a trener im je najveci slepac. Najveci krivac je sam trener, posto u njihovoj ekipi niko ne zna sta treba da radi.
Ipak, Messi je svakako najbolji fudbaler sveta (i medju najboljima svih vremena), on jednostavno ovakvu ekipu ne moze popraviti.

kiki

pre 5 godina

Ronaldo je uzeo LS sa Di Mariom.Di Maria je bio i igrač utakmice
(Sveznalica, 22. jun 2018 14:46)


Istina, ali Di Maria nije igrao u finalu protiv Nemacke. A Ronaldo je igrao sa Iguainom i Di Mariom svake sezone i osvojio je samo 1 LŠ, a pri tome je jos ispadao od Liona. Kao da Mesi ne bi osvojio jedno SP kada bi se igralo svake godine.

Blaugrana

pre 5 godina

Koliko samo nalaze opravdanja za lošu igru Mesija to je neverovatno. Pa cele sezone pričate kako Mesiju ne treba niko, kako sam igra u Barsi, sam kreira šanse, sam daje golove, dok Ronaldo čeka sve na tacni. Zar Mesi nije plejmejker ? On je taj koji treba da kreira šanse a to nije radio u ove dve utakmice. Ronaldo igra špica pa se opet vraćao i kreirao par stopostotnih šansi za onog Guedeša, samo što se ovaj izgubi i uplaši. Kad Argentina izgubi svi drugi igrači su krivi sem Mesija a kad Portugal izgubi kriv je Ronaldo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare, 22. jun 2018 12:13)

Sine protiv Barse ako ti 2 igraca cuvaju Mesija upropastice te Inijesta, Kutinjo, Rakitic pa cak i Suarez jer imaju visak i neverovatan osecaj za prostor. U Argentini 2 igraca cuvaju Mesija i to je to, ekipa vise ne postoji, samo nasumicni udarci sa 25 metara i nabacaji na Aguera koji je visok kolko i Mesi.

ooo

pre 5 godina

Pravi lideri poput Mesija se trude, prave visak, stvaraju sanse, kreiraju igru ako ne mogu dati gol, a Ronaldo samo gleda u suigrace da mu naprave gol. Nikada Ronaldo nece biti kao Mesi, Maradona, Zidan itd.. Za Ronalda jedino navijaci Reala pisu da je on bolji.

MidRange

pre 5 godina

Sampaoli brat kao covek zadatka, sa Chileom (na temeljima Bielse) uzeo dve Kopa Amerike i to obe protiv Argentine. Sad preuzme Argentinu i ono nikad gore i bledje nisu izgledali..

Milan

pre 5 godina

Zanimljivo proslo SP svi cutali kad ih je odveo do finala i u produzetku protiv onakvih Nemaca izgubio a Ronaldo imao partije poput ovih Mesijevih pa ga niko nije pljuvao i pitao se ovde gde je Ronaldo.Al dobro cim Mesi podbaci odmah propao nema pojma...

dare slovenac

pre 5 godina

ne može messi toliku razliku napravit, u nikakvoj ekipi koja je bez njega popila 6 komada od španaca i uz mnogo sreče došla na ovo takmičenje.... da messija staviš u ekipu njemačke, belgije, brazila, francuske, španije, ta ekipa 100% osvaja prvenstvo, ali argentina bez messija je trenutno nivo maroka,nigerije,kostarike...

edi

pre 5 godina

Argentinski igrači nemaju doping tretmane kao u svojim bogatim evropskim klubovim i u tom grmu leži zec.Barca,Bayern,Juve,Real,City,PSG teroriziraju evropske klubove i nogomet kroz novac i doping koji im je dopušten budući da su navedeni klubovi i vlasnici Lige prvaka na neki način.Da je sinoć igrala Barcelona_Hajduk sa istim igračima na obje strane bilo bi 7-0 za Barcelonu,ali na sreću Hrvatske i nogometa kao sporta pravila na SP-u su očito drugačija.

mladi ja

pre 5 godina

Стварно не улазим у то да ли је Меси најбољи...бољи од Роналда...итд... али замислите само шта би Роналдо (лажни) радио да је поред себе имао Ћавија и Ињијесту...?! Па тај би имао 100+ голова по сезони...

toni bandera

pre 5 godina

Degradiraše ga u jednog od najboljih ikada. Sledi mu neumitna sudbina Novaka Đokovića. Priznanje za GOAT-a već na ovom prvenstvu može da ode u tuđe ruke, i posle toga može niti samo jedan, baš kao što se u tenisu jedan ciklus za prestižnu nagradu GOATA završava, a u toku je završna ceremonija proglašenja koju još jedino sabotira neki mnogo napaljen bik iz Španije.

fantom

pre 5 godina

Mesi je čak najmanje kriv. Pogledajte selektora, pogledajte odbranu Argentine golmana koji nije ni za amaterske ekipe, Maskerano sa 35 godina kreira igru, Di Marija i Aguero neprimetni. Jeste Mesi fantastičan igrač ali ne može on sam da pobeđuje, moraju i drugi da se potrude.

Luca

pre 5 godina

A kad je odveo reprezentaciju na to isto svetsko svi su ga hvalili, Argentina jednostavno nije tim i tu je kraj svih prica. Da su hteli nesto da urade trebali su Simeonea da angazuju, ovaj celavi se pogubio totalno, nekoliko igraca je zvao za koje su mnogi prvi put culi, nije pozvao Bilju, Lo Selsa, Pastorea, Ikardija...onda peh sa prvim golmanom, morao je ona prevara da brani, prosta prica sa Argentinom, zatvoris Mesija i niko nikad nista nece uraditi...

Moram da iskomentarišem

pre 5 godina

Oduvek mi je Ronaldo bio antipatičan, jbga čovek ima neku iritantnu "ja sam najbolji na svetu" facu. Ali dečko na terenu tako i igra i što je najbitnije tako vodi tim. Mesi izgleda ko da nema pojma zašto je na terenu, komunikacija sa saigračima kao i da ne postoji. Ne znam, možda sve to tako samo izgleda. Mada rezultati pokazuju da to tako verovatno i jeste.

Harwy

pre 5 godina

Prvo da razjasnimo jednu stvar. Hrvatska je do pobeda dosla uz puno srece, nije tu bilo nikakvog razbijanja. Vodeci gol u onakvoj teskoj utakmici su dali ni iz cega u 60, minutu na kiks koji se vidja jednom u 100 godina. Do tada je bila egal utakmica. Normalno je da posle takvog gola koji nije trebao da postoji, ovi koji su ga primili padnu, a ovi koji daju takav gol se jos dodatno osokole da izginu do kraja na terenu. Posle toga je sve bilo mnogo lakse, onakvim argentincima ne treba mnogo da izgube glavu.
(Ivan, 22. jun 2018 11:50)
Jedina prava šansa Argentine je nastala kad su Hrvati grubo pogriješili, ali su Argentinci promašili prazan gol. Trebalo je pogoditi onaj volej kojim su Hrvati poveli. Bolji, koncentriraniji i hladnokrvniji su pobijedili.

marko

pre 5 godina

Jako los trener jako los... kako na mundijal
Da ti brani stari golman skoln kiksevima, i neki igraci koji nisu ni za Boliviju losa taktika ako 6 ljudi markira mesija oslobodi covjeka neka se igra na strani na iguaina na bilo koga neka zabirave malo na mesija a on ce svakako izbiti u prvi plan kad je bitno ali nista od toga...

brkovi

pre 5 godina

Bolela ga je glava jos na samom intoniranju himne.
(Pera Detlic 2, 22. jun 2018)

I ja sam to primetio, videlo se dosta toga po tom gestu.