Ponedeljak, 18.06.2018.

12:12

Kladionice: Srbija više nije potpuni autsajder

Izvor: B92

Kladionice: Srbija više nije potpuni autsajder IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

Milomir

pre 5 godina

Izrazi tipa: Švica i repka me užasno nerviraju. To nisi naši izrazi. Kaže se Švajcarska i reprezentacija.

Samo malo više vere u naše momke! Dobijamo Švajcarsku.

neutralni felsh

pre 5 godina

Ja ne vidim kako brazil sa onim manekencicima moze da bude favorit??jos u osmini ima da se izblamiraju kao pre cetiri god sa nemcima opet od nemaca...a tek spanci sta ce da im rade ako kojim slucajem na ogromnu srecu prodju svabe....
(sramota kolko smo napredovali, 18. jun 2018 14:19)


detaljna prognoza posle jedne odigrane utakmice.

ko je ovde lud

pre 5 godina

citam sportske novinare sirom sveta, kazu da u drugom poluvremenu sta smo pokazali je jedan ozbiljan fudbal, bez zavrsnice ali je bilo dovoljno. Kazu da u odnosu na Argentinu, Francusku, Nemacku itd smo pokazali najbolji i najzreliji fudbal, posle Spanije na ovom SP-u ali sta oni znaju? Bitno je sa nasi navijaci-selektori najbolje znaju i vazda je to tako!

Zero_Cool

pre 5 godina

Svajcarska - Srbija 1:0
Brazil-Kostarika 1:1
Kostarika -Svajcarska 1:0
Srbija -Brazil 1:1
Kako onda
1.Srbija 4 boda gol raika 2 2
2.Svajcarska 4 boda gol razlika 2 2
3.Kostarika 4 boda gol razlika 2 2
4.Brazil 3 boda gol razlika 3 3
Kako bi onda bilo? Ko ide dalje?(sokolovo oko, 18. jun 2018 17:26)

E ovako, u navedenom slucaju (isti broj bodova i ista gol razlika) se gledaju, verovali vi ili ne, fer plej bodovi kojih treba da imamo sto manje. (zuti karton nosi 2, crveni 4, dva zuta 5... iskreno nisam siguran za fer plej bodove koliko sta nosi)
U slucaju da i tu budemo izjednaceni, opet verovali ili ne, se vrsi zrebanje i zrebom se odredjuje ko ide dalje.

Zero_Cool

pre 5 godina

Svajcarska - Srbija 1:0
Brazil-Kostarika 1:1
Kostarika -Svajcarska 1:0
Srbija -Brazil 1:1
Kako onda
1.Srbija 4 boda gol raika 2 2
2.Svajcarska 4 boda gol razlika 2 2
3.Kostarika 4 boda gol razlika 2 2
4.Brazil 3 boda gol razlika 3 3
Kako bi onda bilo? Ko ide dalje?(sokolovo oko, 18. jun 2018 17:26)

E ovako, u navedenom slucaju (isti broj bodova i ista gol razlika) se gledaju, verovali vi ili ne, fer plej bodovi kojih treba da imamo sto manje. (zuti karton nosi 2, crveni 4, dva zuta 5... iskreno nisam siguran za fer plej bodove koliko sta nosi)
U slucaju da i tu budemo izjednaceni, opet verovali ili ne, se vrsi zrebanje i zrebom se odredjuje ko ide dalje.

madjar

pre 5 godina

svajcarce treba pobediti i to napadackim stilom i bez povlacenja ukoliko damo gol. i veliki brazil je napravio istu gresku kao mi kada su se povukli. nemacki mentalitet treba da se ukljuci - unisti protivnika kada je vec nacet. samo napadadcki fudbal prolazi na sp. gore glavu, hrabro, srcano i bez odustajanja. napred srbijo!

beogradski

pre 5 godina

po igri sadasnjoj,mi Svajcarsku mozemo jedino dobit ako oni dobiju crveni u 30 minut,i oko 85 minuta faul na 30 metara za nas.Kolarov centrira,Mitrovic gleda pud Sasirija,ibija ga lopta u potiljak,odbija se do Tadica,i on volejem u golmana,odbija se lopta do Kostica i on je zakucava pod precku...
Ja nisam do sad gledao goru ekipu na ovo svjetsko,nego sto je Kostarika.Volio bi da me demantuju u naredne dve utamice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BOSS, 18. jun 2018 14:55)

Ma da, ni Saudijska Arabija, koja je primila 5 komada od Rusije, koja 70. na listi, nije gora od Kostarike, ma ni Iran, ni Maroko, ni Nigerija, ma ni Panama nisu gore od Kostarike....zapravo Kostarika je najgora reprezentacija u istoriji fudbala, cak su gori i od Bolovije, kojoj smo dali 5 komada, a koja je igrala nereseno sa Brazilom u kvalifikacijama, ali nema veze, najgori su....eto samo takve pobedjujemo, jel ti sada zivot malo bolji i laksi, zato sto si dosao svima da nam kazes kako pobedjujemo samo najgore???

sokolovo oko

pre 5 godina

Svajcarska - Srbija 1:0
Brazil-Kostarika 1:1
Kostarika -Svajcarska 1:0
Srbija -Brazil 1:1
Kako onda
1.Srbija 4 boda gol raika 2 2
2.Svajcarska 4 boda gol razlika 2 2
3.Kostarika 4 boda gol razlika 2 2
4.Brazil 3 boda gol razlika 3 3
Kako bi onda bilo? Ko ide dalje?

mislilac

pre 5 godina

Hrvati, hahahaha 20 godina nisu prošli grupu!
(yok, 18. jun 2018 14:18) # Link komentara

Pa nismo ni mi.
(mislilac, 18. jun 2018 16:02)

Ajde što niste ni vi prošli grupu, a vas dvadeset godina nema na EP.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gfxysv, 18. jun 2018 16:27) # Link komentara

1. Na EP nas nema 18 godina, a ne 20 (verovatno si mislio da se necemo plasirati na EURO 2020)
2. Nemoj se naci uvredjen (vi ste sigurno bolji od nas), ali pred svako veliko takmicenje se nesto junacite (imate i zbog cega, uvek ste imali dobar tim),a onda stigne hladan tus, a kad smo vec kod tih 20 godina koliko je proslo od vase bronze ne mozete se ni vi nesto preterano pohvaliti posto ste od '98 samo 2 puta prosli grupu na velikim takmicenjima i to oba puta na EP. Ali, opet ponavljam, ni mi nismo nista bolji.

Isterivac botova

pre 5 godina

Pa i pobeda Brazila sinoc od 1:0 ili 2:1 bi bila ista za nas kao nereseno.
Prosto, dobili smo Kostariku jednim golom razlike. U tom slucaju bi Svica pobedom nad Kostarikom od 2 gola razlike uz nas bilo kakav poraz (a da ne kazem da smo mi skloni visokim porazima), isla dalje. Zato ovaj neresen rezultat nista ne menja, prosto treba dobiti Svicu.

Ili Brazil u zadnjem kolu ?

mislilac

pre 5 godina

Ali cuj price ha ha, x ne bi bio los rezultat za Srbiju ha ha. X znaci adios za Srbiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 18. jun 2018 13:10) # Link komentara

Izvini, ali zasto da ne. Svajcarcima bi ionako trebala pobeda protiv nas, a cisto sumnjam da bi se Kostarika tako lako predala protiv Svajcaraca. Mozda Kostarikanci ne bi imali nikakve sanse za prolaz, ali sam ubedjen da ne bi dosli pred Svajcarce sa belom zastavom. Svajcarskoj svakako treba pobeda protiv nas, tako da bi sigurno napadali veci deo utakmice, sto bismo mi svakako trebali da iskoristimo da rutinski realizujemo jednu dobru kontru.

gfxysv

pre 5 godina

Hrvati, hahahaha 20 godina nisu prošli grupu! 
(yok, 18. jun 2018 14:18) # Link komentara

Pa nismo ni mi.
(mislilac, 18. jun 2018 16:02)

Ajde što niste ni vi prošli grupu, a vas dvadeset godina nema na EP.

Emancipacija

pre 5 godina

Legendarni trener Liverpula, Škot Bil Šenkli, koji je od Liverpula i napravio veliki evropski klub i brend, imao je običaj da kaže "fudbal nije najvažnija sporedna stvar na svetu, nije ni najvažnija stvar na svetu, fudbal je više od života" i ovim je hteo da kaže da je fudbal ogledalo društva i stanja u društvu jedne nacija, npr. Nemci igraju fudbal kakav igraju i bore se do zadnje minute i nikad ne odustaju jer je takav mentalni sklop Nemaca...kako se ova teorija pokazuje na Srbiju ??? Juče je Srbija dobila Kostariku i izbacila je iz konkurencije za borbu za drugo mesto, Brazil i Švajcarska su igrali nerešeno i to u suštini ništa nemenja na stvari , utakmica Srbija-Švajcarska odlučivaće o drugom mestu u grupi...u grupi sa kojom naša grupa uparuje u osmini finala Meksiko je dobio Nemačku...i 90% komentara ide na priču da ne valja što su Švajcarci uzeli bod Brazilu, a u 10% komentara se ukazuje da porazom Nemačke Srbija kao druga u grupi ide u osminu finala na npr.Meksiko i da joj je otvoren put ka 1/4 finalu...što neminono dovodi do zaključka, po tezi koju je uspostavio Bil Šenkli, da u srpskom društvu i naciji danas vlada pesimizam, apatija, nepoverenje u sopstvene mogućnosti, što sve znamo i bez njegove teze !!!
@Pera Pisar

Sve si pogresio. Srpski narod je shvatio da su pobede na sportskom polju kompenzacija za poraze u svakodnevnom zivotu. On je shvatio da je to spektakularna podvala, jos jedna kost koja im je bacena da glodju, dok u pozadini bukvalno nestajemo.

@

pre 5 godina

Hrvati, hahahaha 20 godina nisu prošli grupu! 
(yok, 18. jun 2018 14:18)

Mali jel vidiš koliko je teško plasirati se na SP, a ne biti treci..nije ti to gnjureci vaterpolo.

Camoranesi16

pre 5 godina

Ajde sve ok više manje ali kako je Francuska ispred Belgije svega vam može li mi to itko objasniti pa bolja je Belgija za pola klase od Fra

Emancipacija

pre 5 godina

Када се слегне заслепљујућа прашина „победничке“ еуфорије, људи ће се сучељити сa правим резултатом „велике спортске победе“: затворене преостале књижаре и читаонице и отворене нове спортске коцкарнице у чијем отровном смраду трули наша младост; залуђени „спортском славом“ и сновима о „великим парама“ још већи број младих бациће књигу и пропасти на спортским теренима; уместо школа и позоришта, зидаће се нови, све већи стадиони и спортске хале – за све бројнију сиротињу…

.

pre 5 godina

Ako budemo isli na pobedu dobijamo bez problema. Nas najveci neprijatelj je ta taktika da cuvamo 1 0 ili nereseno, od toga mi se povraca. Kad damo vec gol, neka zapnu jos jace dok je protivnik uzdrman da ubacimo jos 1 pa se branite koliko hocete, inace nece se ponoviti Kostarika...

Pes

pre 5 godina

ko Krstajić i ekipa budu igrali na remi sa Švajcarskom onda smo pukli. Krstajiću, nisi više bek, ne brukajmo se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dragoslav, 18. jun 2018 13:28)

Navikli smo na neke prethodne nase repstacije. Mislim da ova po refleksu napada da bi se odbranila. Tako da nema taktiku za 0-0. Sto je neverovatno dobro i nevidjeno do sada.

Sibicar

pre 5 godina

ljudi niste svesni koliko mi je drago sto su Brazil I gnjilanska grupa odigrali nereseno... Sad moramo da pobedimo, ako ne mozes Svajcarsku da pobedis nisi za drugi krug I kraj.... Momci srecno, mirne glave, u podsvesti mala doza patriotizma da znate ko je preko puta I igrajte se fudbala!!!

Gong

pre 5 godina

Lazem seficu u petak da imam stomacne probleme :D......
(AmperPsyTrance, 18. jun 2018 12:21)

"Šefice, imam neki švajcaritis! Nadam se da će ga srbolekova terapija izlečiti za 90 minuta plus zaustavno vreme."

ipak

pre 5 godina

Nismo mi igrali toliko dobro koliko je Kostarika igrala lose. Svajcarci ima da nas pociste, a I bolje je tako, da se ne blamiramo u kasnijem takmicenju.

Nikola

pre 5 godina

Pre pocetka prvenstva sam igrao da Srbija dolazi do cetvrtfinala i da cemo imati minimalno sest bodova u grupi. Kladionica mi je dala ponudu 123,5 i uplatio sam 15e inace u Slovackoj radim i ovde sam i odigrao. Nadam se da cemo izbeci Nemce ako prodjemo grupu.

pera kojot super genije

pre 5 godina

vudim ovi depresivci hoce da puknu sto smo pobedili,sto su se ljudi nalozili i pricaju u sali cak i o finalu,mislite da ce svajcarcima i brazilcima biti lako da probiju kostarikance? nakon remija brazila i svakcerske mislite da kostarikanci ne vide svoju sansu i da ce dati sve od sebe da pokidaju bod brazilu i pobede svajcarce? naivcine depresivci. napred Orlovi! bez puno eufprije i pametno u petak!

sramota kolko smo napredovali

pre 5 godina

Ja ne vidim kako brazil sa onim manekencicima moze da bude favorit??jos u osmini ima da se izblamiraju kao pre cetiri god sa nemcima opet od nemaca...a tek spanci sta ce da im rade ako kojim slucajem na ogromnu srecu prodju svabe....

Kanidja PG

pre 5 godina

Meč sa Švajcarcima mada su sve samo ne to je finale svetskog za Srbiju.Pobjeda i vec tada je put u Rusiju ispunio osnovni cilj proci grupu.Sa porazom ili X sve zavisi od drugih.Slijedi najvažniji meč na turniru.Brazilci svakako nisu tim za vadjenje jer i njima taj meć bice jako bitan.Samo hrabro i naprijed Srbijo.

SremskiKulen

pre 5 godina

Kako to komentarišete da je Švajcarska jaka, da su kojim slučajem kvalifikacije i da su nam oni u grupi bili bi srećni, sem toga nama nikad nisu bili problem takvi timovi, čak smo i Nemačku dobili, čak i naši klubovi nemaju problem sa austrijskim, švajcarskim pa čak i nemačkim klubovima, to što su uzeli bod Brazilu ne znači ništa, Brazil već dugo nije Brazil...potrebno je da odigramo kako znamo tj igrači kako znaju i neće biti problem, sami smo sebi najveći protivnik!

Milojko

pre 5 godina

Sve, sve ali apsolutno mi nije jasno zasto svi racunaju da ce Svajcarska sigurno pobediti Kostariku???
Zato sto smo je mi pobedili pa je onda Kostarika autsajder. Gluposti.
I da udje sa 0 bodova u tu utakmicu Kostarika ce i te kako imati motiv da pokaze da nije autsajder i da moze da iznanadi Svajcarsku.
Jeste li ljudi gledali utakmicu, Svajcarci su dali gol iz faula, dobro se branili, ali dalje od svog šesnaesterca apsolutno nista nisu pokazali. Totalna nula. A imali su mnooogo srece da se Brazil ispromasivao onako.
A Svajcarski napad je smesan, mi se nasem smejemo, a ne vidimo da su Svajcarci duplo gori. Odbrana im je dobra ali nisu neki tehnicari, a i mentalitet im nije Svajcarski (niti moze biti kad imaju 3 Svajcarca ukupno u timu).
Po mom mišljenju Svajcarci nikako nisu favoriti protiv nas, a i portiv Kostarike sansa da uzmu sva 3 boda je manja od 50%.

Bosanska Pravoslavna Crkva

pre 5 godina

Srbija treba hrabro da odigra i da pobjedi Švajcarce a u zadnjem kolu kad optimizam i vjera u svoje mogućnosti bude na vrhuncu , uđu u borbu sa Brazilom i zašto da ne i na pobjedu. Sve druge opcije su gubljenje vremena. Pozdrav iz jedne i jedine.

Ratko

pre 5 godina

Da je Švajcarska izgubila juče ista bi situacija bila ako gledamo kladioničarski. Opet bi morali da pobedimo Švajcarce da bi bili sigurni. Sem ako niste računali da igramo nerešeno sa Brazilom za prolaz. Naravno to sve pod uslovom da Kostarika izgubi sve svoje mečeve što je mala verovatnoća da se dogodi. Nekome će skinuti bodove a ovaj rezultat Bra-Šva njima daje nadu i gura ih da dobro odigraju. Tako da ovde može svašta da se dogodi do kraja grupne faze. Mi pobedili i ljudi kažu da smo završili učešće. Svašta ovde može da se pročita.

BOSS

pre 5 godina

po igri sadasnjoj,mi Svajcarsku mozemo jedino dobit ako oni dobiju crveni u 30 minut,i oko 85 minuta faul na 30 metara za nas.Kolarov centrira,Mitrovic gleda pud Sasirija,ibija ga lopta u potiljak,odbija se do Tadica,i on volejem u golmana,odbija se lopta do Kostica i on je zakucava pod precku...
Ja nisam do sad gledao goru ekipu na ovo svjetsko,nego sto je Kostarika.Volio bi da me demantuju u naredne dve utamice.

laki

pre 5 godina

Da nam se nije desio Bogdanov i dron verovatno bismo bili prisutniji na velikim takmicenjima. Makar bismo bili ucesnici i verujem ne bismo bili u c ligi nacija kao sada. Ali dobro, na greskama se uci. Docekali smo talentovanu generaciju koja polako stasava, popravlja se atmosfera u i oko reprezentacije. Krstajic me je iznenadio, pozvao neke wtf igrace, izdrzao sve napade javnosti, lepo je spremio utakmicu protv Kostarike. Dobre su i izmene bile, sa Kosticem smo dobili cvrstinu levo, Rukavina da pomogne umornom Banetu i Milenkovicu jer je krenuo Kembel da im pravi problem, i Prijovic-Mitrovic, da ukrade malo vremena i unese zivosti. Ja sam Krstajicu bio najveci kriticar, da se zna.

maradona

pre 5 godina

ako budemo igrali kao juce dok nismo dali gol, imamo cemu da se nadamo. bolje je sto nam samo pobeda igra, da ne igramo bunker. mitar ako bude na jučerašnjem nivou, dace ga sigurno. samo hrabro, borbeno i pametno.

kompot

pre 5 godina

Koje lozenje a nismo ni bolji bili.Kostarika 3 sto postotne sanse,mi jednu jedinu,onu Mitrovicevu,a gol dali sa 25 metara iz slobodnjaka.Ovakva igra mozda prodje protiv Portorika ali za Svajcarce mora da se igra fudbal,a ne skoro svaka da se salje iz odbrane ka Mitrovicu,bunarenja pa sta on sam protiv dvojice uradi.

Poruka za FSS i Krstajica

pre 5 godina

Super pobeda, ali igra nije bila odlicna! Nemojte opet euforija pa da odmah naredne dve izgubimo!! Polako, utakmicu po utakmicu, Svica i Brazil su i dalje favoriti u nasoj grupi a mi moramo da damo maximum da bi imali neku sansu.

Ivan

pre 5 godina

Ja ne znam sta se mi zanosimo. Svajcarci ima da nas pobede, posle Brazil i ispadamo. Onaj Mitrovic balvan bolje i da ne igra, reaguje kao moja baba.

Pes

pre 5 godina

Po imenima nikad nije ni bila. Trebalo je sve to ukomponovati kako treba i podici samopouzdanje. Igraju kao nijedna nasa do sada sa puno slobode i bez nesigurnosti. Sto je pravo cudo za nas fudbal. Tadic lomi kicme i dalje, mitrovic je prvi nas spic u istoriji koji sam stvara sanse i sebi i drugima i daje golove i to sve sa 20tak godina pa SMS novi poklon za srpski fudbal(mislio sam da od njega nece biti nista pre 3-4 godine) , matic, milivojevic jedan od i teligentnijih, kolarov, ivanovic koji se mnogo bolje snalazi kad nije kapiten sto je ocekivano. Nasa reprezentacija je pokazala vise od mnogo renomiranijih na prvenstu. Uzimajuci u obzir da brazil nije nesto posebno pokazao a svajcarci su nabrijani dizajuci sami sebe u nebesa (verovatno) siguran sam da mozemo dalje. Jedino mislim da je ljajic slaba tacka jer previse mu treba vremena da se dokaze. Mislim da to cini na svakoj trecoj utakmici a to je predugo za SP. Moralo bi na kraju da se proba s nekim drugim pa makar to bio i radonjic jer sad idu teske utakmice da teze ne mogu...

sah 88

pre 5 godina

Sad smo među glavnim favoritima. Nemačka i Brazil bez pobede, mi pobedili i sada smo u samom vrhu. Ironično naravno pošto mi idemo iz krajnosti u krajnost.

Clark_Kent_Bgd

pre 5 godina

Da li ste vi novinari toliko poludeli?!!! Sta nam brazil uradi,na kladionicama skocile sanse...pa ljudi dajte budimo jednom u istoriji pametni i mirne glave.Dobili smo idemo i dalje da dobijamo,aman zaman...znaci tom logikom sta argentina uradi hrvatima,sta spanija uradi irancima,pa ovi svedjani bolje da ne izlaze na teren sa koreancima jer vidite sta im nemci uradise.A kladza ko kladza uvek ce dobijati koliko god svi mi bili pametni

žarko

pre 5 godina

remi sam po sebi nije loš rezultat,
ali ćemo onda morati da pobedimo brazil.
čak ni sa dva remija ne prolazimo, osim ako kosta rika ne iznenadi,
izračunajte malo, nije toliko reško.

Salerno

pre 5 godina

ma ne,, sad ste favoriti iz senke,, pojesce vas svajcarska,, salu na stranu imate dva problema u reprezentaciju, prvi je to sto imate kvalitet, ali fali vam samodoverba, drugi problem je spora repka, rasturice vas na kontre, zivi bili pa videli.

Gospodin

pre 5 godina

Kako bi remi bio dobar rezultat?
U tom slucaju mi bi imali 4, Svajcarci 2 .
Zadnje kolo mi bi morali da se cupamo protiv Brazila, a Svajcarci bi imali zicer protiv Kostarike.

anti-reklamozder

pre 5 godina

da bi bili skroz fer vredi reci I da su pre jucerasnjih meceva kvote na pobednika meca svajcarska Srbija bile izjednacene ,dok danas (dakle nakon meceva I prikazanog) svajcarska slovi za nesto veceg favorita.

sportski pozdrav :)

3rdWorldCountryCitizen

pre 5 godina

Spanija do sad najvise pokazala, Nemci iako nisu pobedili igrali dobar fudbal, da vidimo jos Belgiju rekao bih da oni mogu daleko na ovom prvenstvu.

burazer

pre 5 godina

Jedina dobra vest vezana za kladionice bice da su jednoga dana propale ili zabranjene. Ljudi, ne tracite svoj zivot (i zivote drugih) na te gluposti, budite otac, muz, brat, drug nekome umesto da piljite u ekrane po ceo dan, plus taj novac sto tamo slupate potrosite na vase najmilije ili na zdravu hranu.

Nikola

pre 5 godina

Remi ne bi bio loš rezultat?
Ljudi, jel ste vi svesni šta ste napisali?
Remi protiv Švajcaraca je ravan porazu, Brazil sigurno se neće opustiti protiv Kosta Rike i juriće da im napune mrežu, tako da računajte pobedu min 3-0, pa neka bude i 2-0. Ako ne dobijemo Švajcarce imaćemo 4 boda, oni 2, Brazil takođe 4. Što bi značilo u tom slučaju da i remi sa Brazilom u poslednjem kolu ne garantuje plasman dalje, jer Švajcarci lako mogu nakantatai Kostarikance sa 2-3 razlike. U tom slučaju bi sve 3 ekipe imale po 5 boda i gledala bi se gol razlika a mi bi je u toj projekciji imali +1, dok bi Brazil i Švajcarska imale 2-3+. Ali naravno, Kostarikanci su jako nezgodna reprezentacija, čak i oni mogu otkinuti bodove i Brazilu i Švajcarskoj, ne zaboravimo da su na prošlom SP dobili Italijane i Urugvajce, a u poslednjem kolu igrali nerešeno sa Engleskom, kada su već obezbedili plasman dalje.
Nema kalkulacija, protiv Švajcarske se mora dobiti meč i tačka.

Jimi

pre 5 godina

Sad vec preterujemo, pobeda je velika ali nije bas da nam se ceo svet poklonio zbog te jedne pobede...Mislim, svaka cast momcima ali ima tu svasta da se popravi, da se razumemo, imaju i druge ekipe svasta da poprave, npr Nemci i Brazilci, Arg takodje, Hrv isto...Znaci, ne napadam nikoga iz nase ekipe ali treba biti svestan da imamo puno toga da popravimo u igri.

geolog

pre 5 godina

Ljudi, pobedili smo jednu utakmicu, nismo ni prosli u sledeću fazu još. Ne znam čemu euforija. Još uvek možemo ispasti. Spustite malo loptu. Jeste lepo jer je prva pobeda posle 8 godina ali ne treba nas sada gurati u koš sa francuskom, Brazilom, Španijom, Nemačkom...

jednostavna matematika

pre 5 godina

Kako to remi ne bi bio loš rezultat?
U poslednjem kolu najverovatnije Švajcarska bije prežaljenu Kostariku, a Brazil nas. Tada bi
Brazil imao 1+3+3=7 bodova,
Švajcarska 1+1+3=5 bodova,
Srbija 3+1+0= 4 boda.

Aj da pobedimo ove, nećemo valjda odlučivati protiv Brazila.

Nemanja

pre 5 godina

Smorio me juce Brazil, nije nam to trebalo. Kostarika ce sa 0 bodova ici na Svajcarce i to nam ne odgovara. Jednostavno moramo da dobijemo u petak i budemo mirni. AJMO SRBI! Krstajo izvedi istih 11 !

Вулин

pre 5 godina

Зашто би ико био "потпуни аутсајдер"! Свака је екипа, нека мање нека више, уложила труда и зноја да се нађе на завршном турниру. Сам почетак показује да фаворити са папира на терену то не потврђују. Што се Србије тиче, мало више слободе, безобразлука и вјере, а вријеме је и да нам срећаконачно буде савезник, и осмина финала није ништа недостижно. Напријед Србијо!

Aleksandar

pre 5 godina

Klasican primer naseg poletanja i sepurenja. Na najreprezentativnijem kladionicarskom sajtu na svetu Oddschecker, koji ima kvote iz gotovo svih svetski poznatih kladionica, Srbija je DALEKO iza svih evropskih zemalja, a koliko je iza Svajcarske da i ne govorimo. Uostalom, dovoljno je videti kvote za nas mec protiv Svajcaraca u kojem je na pobedu Srbije kvota gotovo 3. Spustite se bre na zemlju, od momaka samo ocekujemo borbenost kakvu su pokazali, a sto se tice rezultata - kako bude neka bude.

www

pre 5 godina

Dobro, treba i nama i vama malo sreće, ali bez nje ne trebamo niti dolaziti na velika natjecanja. Jer ako nam sreća nije saveznik, možemo zaboraviti na bilo kakav uspjeh. Sjetite se samo naše utakmice u Francuskoj protiv Portugala ili na Euru protiv Turske..Tada nam je sreća okrenula leđa. 

бт

pre 5 godina

Srbija u petak igra protiv Švajcarske u Kalinjingradu, eventualnom pobedom bi obezbedila osminu finala, a ni remi ne bi bio loš rezultat.

Лоша процена јер реми са Швајцарском био би врло лош резултат. У том случају не бисмо смели да изгубимо од Бразила јер Швајцарска би уз победу против Костарике имала 5 бодова а ми 4. Дакле, победа против Швајцарске је после њиховог нерешеног резултата против Бразила обавезна!

Igram ponekad rekreativno

pre 5 godina

Ništa neobično. Kladionice uvek menjaju kako njima odgovara, a najnepovoljnije po igrače. Štono kažu, da se čovek može lako i jednostavno obogatiti na kladionici, ne bi ih bilo na svakom ćošku.

Ivan

pre 5 godina

U petak samo pobeda, ne interesuju nas nikakve kvote ni kalkulacije. Bolji smo od svajcarske i potpuno sam ubedjen da cemo osvojiti 3 boda. Nista nisu pokazali protiv Brazila, nula sansi i gol iz cistog faula.

GoTrolls

pre 5 godina

Ne vidim kako je i nereseno sa Švajcarskom dobar rezultat, kad bi u tom slucaju mozda cak i nereseno sa Brazilom bilo nedovoljno. A sto prosto ne bismo preuzeli odgovornost i isli na pobedu i sami resili sva pitanja?

M

pre 5 godina

Nije mi najjasnija ova kladionica. Za meč sa švajcarcima, kladionice favorizuju Švajcarsku, a nama daju znatno veće šanse za osvajanje SP od njih

Igram ponekad rekreativno

pre 5 godina

Ništa neobično. Kladionice uvek menjaju kako njima odgovara, a najnepovoljnije po igrače. Štono kažu, da se čovek može lako i jednostavno obogatiti na kladionici, ne bi ih bilo na svakom ćošku.

monden

pre 5 godina

Sada je delimični, ili favorit iz senke.A, možda i glavni.Videćemo posle Švice.Dobro je za naše što nisu u situaciji da kalkulišu, jer da jesu, mnogo bi bile veće šanse da sve upropaste.Ovako znaju da moraju da se bore, a to im, onda, drastično povećava šanse.

EKV

pre 5 godina

Izabrali ste tu jednu kladionicu. Na vecini ostalih kladionica, Srbija je 17.favorit sa kvotom 128. A sto se tice prolaza iz grupe, podjednaka je kvota na Srbiju i Svajcarsku. Malo je neozbiljno napisati tekst na osnovu kvota iz samo jedne kladionice i siriti bespotrebnu euforiju i lazna ocekivanja u narodu. Kvote se znacajno promene kada se osvoje neplanirani bodovi, a ne kada se pobedi najslabija ekipa u grupi.

Niksicanin

pre 5 godina

Na Mundijal se dolazi da bi se osvojio, a ne da se prodju grupe, pa makar bila Somalija u pitanju.
Tako i mi... Idimo na titulu, pa dokle doguramo.
ZIVJELA MAJKA SRBIJA!!!

Pera Pisar

pre 5 godina

Legendarni trener Liverpula, Škot Bil Šenkli, koji je od Liverpula i napravio veliki evropski klub i brend, imao je običaj da kaže "fudbal nije najvažnija sporedna stvar na svetu, nije ni najvažnija stvar na svetu, fudbal je više od života" i ovim je hteo da kaže da je fudbal ogledalo društva i stanja u društvu jedne nacija, npr. Nemci igraju fudbal kakav igraju i bore se do zadnje minute i nikad ne odustaju jer je takav mentalni sklop Nemaca...kako se ova teorija pokazuje na Srbiju ??? Juče je Srbija dobila Kostariku i izbacila je iz konkurencije za borbu za drugo mesto, Brazil i Švajcarska su igrali nerešeno i to u suštini ništa nemenja na stvari , utakmica Srbija-Švajcarska odlučivaće o drugom mestu u grupi...u grupi sa kojom naša grupa uparuje u osmini finala Meksiko je dobio Nemačku...i 90% komentara ide na priču da ne valja što su Švajcarci uzeli bod Brazilu, a u 10% komentara se ukazuje da porazom Nemačke Srbija kao druga u grupi ide u osminu finala na npr.Meksiko i da joj je otvoren put ka 1/4 finalu...što neminovno dovodi do zaključka, po tezi koju je uspostavio Bil Šenkli, da u srpskom društvu i naciji danas vlada pesimizam, apatija, nepoverenje u sopstvene mogućnosti, što sve znamo i bez njegove teze !!!

Raleez

pre 5 godina

Dobri smo, igracki duplo jaci od Svajcarske. Ne smemo da kalkulisemo, ide se na pobedu. Svajcarci izvukli bod u miksu sudijske greske kod njihovog kola, ocigledan faul, Brazilove indolentnosti (ali i tako imali par ozbiljnih sansi), i njihove discipline i tuce. Idemo da zgazimo Svajcarce. Po meni Radonjic mora da ulazi oko 75og minuta, da konstantno pritiska njihovog beka. Ljajic solidan, ali uz SMS-a ispada da gusi Tadica, mora ili on, ili SMS, a da imamo dva klasicna krila, uz to je Ljajic dosta spor. Mitrovic veliki posao odradio, ali promasi 2 100% sanse, to ne sme da se desava, i bolje da je usao Luka Jovic kao zamena zadnjih 10 minuta, mali je pravi gol-igrac. Ono sto meni bode oci je Milivojevic, suvise ziheraski, suvise paseva unazad. Stoperi nesigurni u pocetku, ali bice to sve bolje, ovo je prvi mec, vec u narednom ocekujem bolju igru. Meksikanci dobise Nemce, otvara nam se da ako oni zavrse prvi, odemo na njih, umesto na Nemce, sto je svakako mnogo bolje. Ja sam i pre pocetka ocekivao da prodjemo grupu, ako treba da se plasimo od Kosarike i Svajcaraca, onda bolje da ne idemo na prvenstvo. Naravno, i ako kalkulisemo... Cemu to, izadjes, igras otvoreno, ako izgubis barem ti nije krivo, a ne da igramo nesto ziheraski, i onda ne uradimo nista.

Samo kazem

pre 5 godina

Lijepo je procitati ovakvu vijest za nasu reprezentaciju samo nisam siguran koliko je ovo realno...Mozda zbog igraca kao sto je SMS mnogi misle da smo izuzetno opasni.Slazem se ali jos smo daleko od prolaska grupe a kamoli za nesto vise...

Dušan

pre 5 godina

Remi nam ne ide na ruku, imali bi 4 boda, švajcarci 2 i u poslednjem kolu će oni dobiti kostariku a mi realno ne možemo da izvučemo bod brazilcima, švajcarska bi onda imala 5 bodova, mi 4, brazilci 7

Pera Pisar

pre 5 godina

Legendarni trener Liverpula, Škot Bil Šenkli, koji je od Liverpula i napravio veliki evropski klub i brend, imao je običaj da kaže "fudbal nije najvažnija sporedna stvar na svetu, nije ni najvažnija stvar na svetu, fudbal je više od života" i ovim je hteo da kaže da je fudbal ogledalo društva i stanja u društvu jedne nacija, npr. Nemci igraju fudbal kakav igraju i bore se do zadnje minute i nikad ne odustaju jer je takav mentalni sklop Nemaca...kako se ova teorija pokazuje na Srbiju ??? Juče je Srbija dobila Kostariku i izbacila je iz konkurencije za borbu za drugo mesto, Brazil i Švajcarska su igrali nerešeno i to u suštini ništa nemenja na stvari , utakmica Srbija-Švajcarska odlučivaće o drugom mestu u grupi...u grupi sa kojom naša grupa uparuje u osmini finala Meksiko je dobio Nemačku...i 90% komentara ide na priču da ne valja što su Švajcarci uzeli bod Brazilu, a u 10% komentara se ukazuje da porazom Nemačke Srbija kao druga u grupi ide u osminu finala na npr.Meksiko i da joj je otvoren put ka 1/4 finalu...što neminovno dovodi do zaključka, po tezi koju je uspostavio Bil Šenkli, da u srpskom društvu i naciji danas vlada pesimizam, apatija, nepoverenje u sopstvene mogućnosti, što sve znamo i bez njegove teze !!!

jednostavna matematika

pre 5 godina

Kako to remi ne bi bio loš rezultat?
U poslednjem kolu najverovatnije Švajcarska bije prežaljenu Kostariku, a Brazil nas. Tada bi
Brazil imao 1+3+3=7 bodova,
Švajcarska 1+1+3=5 bodova,
Srbija 3+1+0= 4 boda.

Aj da pobedimo ove, nećemo valjda odlučivati protiv Brazila.

sah 88

pre 5 godina

Sad smo među glavnim favoritima. Nemačka i Brazil bez pobede, mi pobedili i sada smo u samom vrhu. Ironično naravno pošto mi idemo iz krajnosti u krajnost.

Pes

pre 5 godina

Po imenima nikad nije ni bila. Trebalo je sve to ukomponovati kako treba i podici samopouzdanje. Igraju kao nijedna nasa do sada sa puno slobode i bez nesigurnosti. Sto je pravo cudo za nas fudbal. Tadic lomi kicme i dalje, mitrovic je prvi nas spic u istoriji koji sam stvara sanse i sebi i drugima i daje golove i to sve sa 20tak godina pa SMS novi poklon za srpski fudbal(mislio sam da od njega nece biti nista pre 3-4 godine) , matic, milivojevic jedan od i teligentnijih, kolarov, ivanovic koji se mnogo bolje snalazi kad nije kapiten sto je ocekivano. Nasa reprezentacija je pokazala vise od mnogo renomiranijih na prvenstu. Uzimajuci u obzir da brazil nije nesto posebno pokazao a svajcarci su nabrijani dizajuci sami sebe u nebesa (verovatno) siguran sam da mozemo dalje. Jedino mislim da je ljajic slaba tacka jer previse mu treba vremena da se dokaze. Mislim da to cini na svakoj trecoj utakmici a to je predugo za SP. Moralo bi na kraju da se proba s nekim drugim pa makar to bio i radonjic jer sad idu teske utakmice da teze ne mogu...

Ivan

pre 5 godina

U petak samo pobeda, ne interesuju nas nikakve kvote ni kalkulacije. Bolji smo od svajcarske i potpuno sam ubedjen da cemo osvojiti 3 boda. Nista nisu pokazali protiv Brazila, nula sansi i gol iz cistog faula.

SremskiKulen

pre 5 godina

Kako to komentarišete da je Švajcarska jaka, da su kojim slučajem kvalifikacije i da su nam oni u grupi bili bi srećni, sem toga nama nikad nisu bili problem takvi timovi, čak smo i Nemačku dobili, čak i naši klubovi nemaju problem sa austrijskim, švajcarskim pa čak i nemačkim klubovima, to što su uzeli bod Brazilu ne znači ništa, Brazil već dugo nije Brazil...potrebno je da odigramo kako znamo tj igrači kako znaju i neće biti problem, sami smo sebi najveći protivnik!

Poruka za FSS i Krstajica

pre 5 godina

Super pobeda, ali igra nije bila odlicna! Nemojte opet euforija pa da odmah naredne dve izgubimo!! Polako, utakmicu po utakmicu, Svica i Brazil su i dalje favoriti u nasoj grupi a mi moramo da damo maximum da bi imali neku sansu.

бт

pre 5 godina

Srbija u petak igra protiv Švajcarske u Kalinjingradu, eventualnom pobedom bi obezbedila osminu finala, a ni remi ne bi bio loš rezultat.

Лоша процена јер реми са Швајцарском био би врло лош резултат. У том случају не бисмо смели да изгубимо од Бразила јер Швајцарска би уз победу против Костарике имала 5 бодова а ми 4. Дакле, победа против Швајцарске је после њиховог нерешеног резултата против Бразила обавезна!

geolog

pre 5 godina

Ljudi, pobedili smo jednu utakmicu, nismo ni prosli u sledeću fazu još. Ne znam čemu euforija. Još uvek možemo ispasti. Spustite malo loptu. Jeste lepo jer je prva pobeda posle 8 godina ali ne treba nas sada gurati u koš sa francuskom, Brazilom, Španijom, Nemačkom...

GoTrolls

pre 5 godina

Ne vidim kako je i nereseno sa Švajcarskom dobar rezultat, kad bi u tom slucaju mozda cak i nereseno sa Brazilom bilo nedovoljno. A sto prosto ne bismo preuzeli odgovornost i isli na pobedu i sami resili sva pitanja?

burazer

pre 5 godina

Jedina dobra vest vezana za kladionice bice da su jednoga dana propale ili zabranjene. Ljudi, ne tracite svoj zivot (i zivote drugih) na te gluposti, budite otac, muz, brat, drug nekome umesto da piljite u ekrane po ceo dan, plus taj novac sto tamo slupate potrosite na vase najmilije ili na zdravu hranu.

Nikola

pre 5 godina

Remi ne bi bio loš rezultat?
Ljudi, jel ste vi svesni šta ste napisali?
Remi protiv Švajcaraca je ravan porazu, Brazil sigurno se neće opustiti protiv Kosta Rike i juriće da im napune mrežu, tako da računajte pobedu min 3-0, pa neka bude i 2-0. Ako ne dobijemo Švajcarce imaćemo 4 boda, oni 2, Brazil takođe 4. Što bi značilo u tom slučaju da i remi sa Brazilom u poslednjem kolu ne garantuje plasman dalje, jer Švajcarci lako mogu nakantatai Kostarikance sa 2-3 razlike. U tom slučaju bi sve 3 ekipe imale po 5 boda i gledala bi se gol razlika a mi bi je u toj projekciji imali +1, dok bi Brazil i Švajcarska imale 2-3+. Ali naravno, Kostarikanci su jako nezgodna reprezentacija, čak i oni mogu otkinuti bodove i Brazilu i Švajcarskoj, ne zaboravimo da su na prošlom SP dobili Italijane i Urugvajce, a u poslednjem kolu igrali nerešeno sa Engleskom, kada su već obezbedili plasman dalje.
Nema kalkulacija, protiv Švajcarske se mora dobiti meč i tačka.

Вулин

pre 5 godina

Зашто би ико био "потпуни аутсајдер"! Свака је екипа, нека мање нека више, уложила труда и зноја да се нађе на завршном турниру. Сам почетак показује да фаворити са папира на терену то не потврђују. Што се Србије тиче, мало више слободе, безобразлука и вјере, а вријеме је и да нам срећаконачно буде савезник, и осмина финала није ништа недостижно. Напријед Србијо!

M

pre 5 godina

Nije mi najjasnija ova kladionica. Za meč sa švajcarcima, kladionice favorizuju Švajcarsku, a nama daju znatno veće šanse za osvajanje SP od njih

EKV

pre 5 godina

Izabrali ste tu jednu kladionicu. Na vecini ostalih kladionica, Srbija je 17.favorit sa kvotom 128. A sto se tice prolaza iz grupe, podjednaka je kvota na Srbiju i Svajcarsku. Malo je neozbiljno napisati tekst na osnovu kvota iz samo jedne kladionice i siriti bespotrebnu euforiju i lazna ocekivanja u narodu. Kvote se znacajno promene kada se osvoje neplanirani bodovi, a ne kada se pobedi najslabija ekipa u grupi.

žarko

pre 5 godina

remi sam po sebi nije loš rezultat,
ali ćemo onda morati da pobedimo brazil.
čak ni sa dva remija ne prolazimo, osim ako kosta rika ne iznenadi,
izračunajte malo, nije toliko reško.

Sibicar

pre 5 godina

ljudi niste svesni koliko mi je drago sto su Brazil I gnjilanska grupa odigrali nereseno... Sad moramo da pobedimo, ako ne mozes Svajcarsku da pobedis nisi za drugi krug I kraj.... Momci srecno, mirne glave, u podsvesti mala doza patriotizma da znate ko je preko puta I igrajte se fudbala!!!

maradona

pre 5 godina

ako budemo igrali kao juce dok nismo dali gol, imamo cemu da se nadamo. bolje je sto nam samo pobeda igra, da ne igramo bunker. mitar ako bude na jučerašnjem nivou, dace ga sigurno. samo hrabro, borbeno i pametno.

pera kojot super genije

pre 5 godina

vudim ovi depresivci hoce da puknu sto smo pobedili,sto su se ljudi nalozili i pricaju u sali cak i o finalu,mislite da ce svajcarcima i brazilcima biti lako da probiju kostarikance? nakon remija brazila i svakcerske mislite da kostarikanci ne vide svoju sansu i da ce dati sve od sebe da pokidaju bod brazilu i pobede svajcarce? naivcine depresivci. napred Orlovi! bez puno eufprije i pametno u petak!

Milojko

pre 5 godina

Sve, sve ali apsolutno mi nije jasno zasto svi racunaju da ce Svajcarska sigurno pobediti Kostariku???
Zato sto smo je mi pobedili pa je onda Kostarika autsajder. Gluposti.
I da udje sa 0 bodova u tu utakmicu Kostarika ce i te kako imati motiv da pokaze da nije autsajder i da moze da iznanadi Svajcarsku.
Jeste li ljudi gledali utakmicu, Svajcarci su dali gol iz faula, dobro se branili, ali dalje od svog šesnaesterca apsolutno nista nisu pokazali. Totalna nula. A imali su mnooogo srece da se Brazil ispromasivao onako.
A Svajcarski napad je smesan, mi se nasem smejemo, a ne vidimo da su Svajcarci duplo gori. Odbrana im je dobra ali nisu neki tehnicari, a i mentalitet im nije Svajcarski (niti moze biti kad imaju 3 Svajcarca ukupno u timu).
Po mom mišljenju Svajcarci nikako nisu favoriti protiv nas, a i portiv Kostarike sansa da uzmu sva 3 boda je manja od 50%.

Nikola

pre 5 godina

Pre pocetka prvenstva sam igrao da Srbija dolazi do cetvrtfinala i da cemo imati minimalno sest bodova u grupi. Kladionica mi je dala ponudu 123,5 i uplatio sam 15e inace u Slovackoj radim i ovde sam i odigrao. Nadam se da cemo izbeci Nemce ako prodjemo grupu.

ko je ovde lud

pre 5 godina

citam sportske novinare sirom sveta, kazu da u drugom poluvremenu sta smo pokazali je jedan ozbiljan fudbal, bez zavrsnice ali je bilo dovoljno. Kazu da u odnosu na Argentinu, Francusku, Nemacku itd smo pokazali najbolji i najzreliji fudbal, posle Spanije na ovom SP-u ali sta oni znaju? Bitno je sa nasi navijaci-selektori najbolje znaju i vazda je to tako!

Niksicanin

pre 5 godina

Na Mundijal se dolazi da bi se osvojio, a ne da se prodju grupe, pa makar bila Somalija u pitanju.
Tako i mi... Idimo na titulu, pa dokle doguramo.
ZIVJELA MAJKA SRBIJA!!!

Bosanska Pravoslavna Crkva

pre 5 godina

Srbija treba hrabro da odigra i da pobjedi Švajcarce a u zadnjem kolu kad optimizam i vjera u svoje mogućnosti bude na vrhuncu , uđu u borbu sa Brazilom i zašto da ne i na pobjedu. Sve druge opcije su gubljenje vremena. Pozdrav iz jedne i jedine.

madjar

pre 5 godina

svajcarce treba pobediti i to napadackim stilom i bez povlacenja ukoliko damo gol. i veliki brazil je napravio istu gresku kao mi kada su se povukli. nemacki mentalitet treba da se ukljuci - unisti protivnika kada je vec nacet. samo napadadcki fudbal prolazi na sp. gore glavu, hrabro, srcano i bez odustajanja. napred srbijo!

beogradski

pre 5 godina

po igri sadasnjoj,mi Svajcarsku mozemo jedino dobit ako oni dobiju crveni u 30 minut,i oko 85 minuta faul na 30 metara za nas.Kolarov centrira,Mitrovic gleda pud Sasirija,ibija ga lopta u potiljak,odbija se do Tadica,i on volejem u golmana,odbija se lopta do Kostica i on je zakucava pod precku...
Ja nisam do sad gledao goru ekipu na ovo svjetsko,nego sto je Kostarika.Volio bi da me demantuju u naredne dve utamice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BOSS, 18. jun 2018 14:55)

Ma da, ni Saudijska Arabija, koja je primila 5 komada od Rusije, koja 70. na listi, nije gora od Kostarike, ma ni Iran, ni Maroko, ni Nigerija, ma ni Panama nisu gore od Kostarike....zapravo Kostarika je najgora reprezentacija u istoriji fudbala, cak su gori i od Bolovije, kojoj smo dali 5 komada, a koja je igrala nereseno sa Brazilom u kvalifikacijama, ali nema veze, najgori su....eto samo takve pobedjujemo, jel ti sada zivot malo bolji i laksi, zato sto si dosao svima da nam kazes kako pobedjujemo samo najgore???

laki

pre 5 godina

Da nam se nije desio Bogdanov i dron verovatno bismo bili prisutniji na velikim takmicenjima. Makar bismo bili ucesnici i verujem ne bismo bili u c ligi nacija kao sada. Ali dobro, na greskama se uci. Docekali smo talentovanu generaciju koja polako stasava, popravlja se atmosfera u i oko reprezentacije. Krstajic me je iznenadio, pozvao neke wtf igrace, izdrzao sve napade javnosti, lepo je spremio utakmicu protv Kostarike. Dobre su i izmene bile, sa Kosticem smo dobili cvrstinu levo, Rukavina da pomogne umornom Banetu i Milenkovicu jer je krenuo Kembel da im pravi problem, i Prijovic-Mitrovic, da ukrade malo vremena i unese zivosti. Ja sam Krstajicu bio najveci kriticar, da se zna.

.

pre 5 godina

Ako budemo isli na pobedu dobijamo bez problema. Nas najveci neprijatelj je ta taktika da cuvamo 1 0 ili nereseno, od toga mi se povraca. Kad damo vec gol, neka zapnu jos jace dok je protivnik uzdrman da ubacimo jos 1 pa se branite koliko hocete, inace nece se ponoviti Kostarika...

Clark_Kent_Bgd

pre 5 godina

Da li ste vi novinari toliko poludeli?!!! Sta nam brazil uradi,na kladionicama skocile sanse...pa ljudi dajte budimo jednom u istoriji pametni i mirne glave.Dobili smo idemo i dalje da dobijamo,aman zaman...znaci tom logikom sta argentina uradi hrvatima,sta spanija uradi irancima,pa ovi svedjani bolje da ne izlaze na teren sa koreancima jer vidite sta im nemci uradise.A kladza ko kladza uvek ce dobijati koliko god svi mi bili pametni

Ratko

pre 5 godina

Da je Švajcarska izgubila juče ista bi situacija bila ako gledamo kladioničarski. Opet bi morali da pobedimo Švajcarce da bi bili sigurni. Sem ako niste računali da igramo nerešeno sa Brazilom za prolaz. Naravno to sve pod uslovom da Kostarika izgubi sve svoje mečeve što je mala verovatnoća da se dogodi. Nekome će skinuti bodove a ovaj rezultat Bra-Šva njima daje nadu i gura ih da dobro odigraju. Tako da ovde može svašta da se dogodi do kraja grupne faze. Mi pobedili i ljudi kažu da smo završili učešće. Svašta ovde može da se pročita.

Igram ponekad rekreativno

pre 5 godina

Ništa neobično. Kladionice uvek menjaju kako njima odgovara, a najnepovoljnije po igrače. Štono kažu, da se čovek može lako i jednostavno obogatiti na kladionici, ne bi ih bilo na svakom ćošku.

Jimi

pre 5 godina

Sad vec preterujemo, pobeda je velika ali nije bas da nam se ceo svet poklonio zbog te jedne pobede...Mislim, svaka cast momcima ali ima tu svasta da se popravi, da se razumemo, imaju i druge ekipe svasta da poprave, npr Nemci i Brazilci, Arg takodje, Hrv isto...Znaci, ne napadam nikoga iz nase ekipe ali treba biti svestan da imamo puno toga da popravimo u igri.

3rdWorldCountryCitizen

pre 5 godina

Spanija do sad najvise pokazala, Nemci iako nisu pobedili igrali dobar fudbal, da vidimo jos Belgiju rekao bih da oni mogu daleko na ovom prvenstvu.

Aleksandar

pre 5 godina

Klasican primer naseg poletanja i sepurenja. Na najreprezentativnijem kladionicarskom sajtu na svetu Oddschecker, koji ima kvote iz gotovo svih svetski poznatih kladionica, Srbija je DALEKO iza svih evropskih zemalja, a koliko je iza Svajcarske da i ne govorimo. Uostalom, dovoljno je videti kvote za nas mec protiv Svajcaraca u kojem je na pobedu Srbije kvota gotovo 3. Spustite se bre na zemlju, od momaka samo ocekujemo borbenost kakvu su pokazali, a sto se tice rezultata - kako bude neka bude.

Nemanja

pre 5 godina

Smorio me juce Brazil, nije nam to trebalo. Kostarika ce sa 0 bodova ici na Svajcarce i to nam ne odgovara. Jednostavno moramo da dobijemo u petak i budemo mirni. AJMO SRBI! Krstajo izvedi istih 11 !

Kanidja PG

pre 5 godina

Meč sa Švajcarcima mada su sve samo ne to je finale svetskog za Srbiju.Pobjeda i vec tada je put u Rusiju ispunio osnovni cilj proci grupu.Sa porazom ili X sve zavisi od drugih.Slijedi najvažniji meč na turniru.Brazilci svakako nisu tim za vadjenje jer i njima taj meć bice jako bitan.Samo hrabro i naprijed Srbijo.

anti-reklamozder

pre 5 godina

da bi bili skroz fer vredi reci I da su pre jucerasnjih meceva kvote na pobednika meca svajcarska Srbija bile izjednacene ,dok danas (dakle nakon meceva I prikazanog) svajcarska slovi za nesto veceg favorita.

sportski pozdrav :)

sramota kolko smo napredovali

pre 5 godina

Ja ne vidim kako brazil sa onim manekencicima moze da bude favorit??jos u osmini ima da se izblamiraju kao pre cetiri god sa nemcima opet od nemaca...a tek spanci sta ce da im rade ako kojim slucajem na ogromnu srecu prodju svabe....

Gong

pre 5 godina

Lazem seficu u petak da imam stomacne probleme :D......
(AmperPsyTrance, 18. jun 2018 12:21)

"Šefice, imam neki švajcaritis! Nadam se da će ga srbolekova terapija izlečiti za 90 minuta plus zaustavno vreme."

Ivan

pre 5 godina

Ja ne znam sta se mi zanosimo. Svajcarci ima da nas pobede, posle Brazil i ispadamo. Onaj Mitrovic balvan bolje i da ne igra, reaguje kao moja baba.

Emancipacija

pre 5 godina

Legendarni trener Liverpula, Škot Bil Šenkli, koji je od Liverpula i napravio veliki evropski klub i brend, imao je običaj da kaže "fudbal nije najvažnija sporedna stvar na svetu, nije ni najvažnija stvar na svetu, fudbal je više od života" i ovim je hteo da kaže da je fudbal ogledalo društva i stanja u društvu jedne nacija, npr. Nemci igraju fudbal kakav igraju i bore se do zadnje minute i nikad ne odustaju jer je takav mentalni sklop Nemaca...kako se ova teorija pokazuje na Srbiju ??? Juče je Srbija dobila Kostariku i izbacila je iz konkurencije za borbu za drugo mesto, Brazil i Švajcarska su igrali nerešeno i to u suštini ništa nemenja na stvari , utakmica Srbija-Švajcarska odlučivaće o drugom mestu u grupi...u grupi sa kojom naša grupa uparuje u osmini finala Meksiko je dobio Nemačku...i 90% komentara ide na priču da ne valja što su Švajcarci uzeli bod Brazilu, a u 10% komentara se ukazuje da porazom Nemačke Srbija kao druga u grupi ide u osminu finala na npr.Meksiko i da joj je otvoren put ka 1/4 finalu...što neminono dovodi do zaključka, po tezi koju je uspostavio Bil Šenkli, da u srpskom društvu i naciji danas vlada pesimizam, apatija, nepoverenje u sopstvene mogućnosti, što sve znamo i bez njegove teze !!!
@Pera Pisar

Sve si pogresio. Srpski narod je shvatio da su pobede na sportskom polju kompenzacija za poraze u svakodnevnom zivotu. On je shvatio da je to spektakularna podvala, jos jedna kost koja im je bacena da glodju, dok u pozadini bukvalno nestajemo.

Emancipacija

pre 5 godina

Када се слегне заслепљујућа прашина „победничке“ еуфорије, људи ће се сучељити сa правим резултатом „велике спортске победе“: затворене преостале књижаре и читаонице и отворене нове спортске коцкарнице у чијем отровном смраду трули наша младост; залуђени „спортском славом“ и сновима о „великим парама“ још већи број младих бациће књигу и пропасти на спортским теренима; уместо школа и позоришта, зидаће се нови, све већи стадиони и спортске хале – за све бројнију сиротињу…

Milomir

pre 5 godina

Izrazi tipa: Švica i repka me užasno nerviraju. To nisi naši izrazi. Kaže se Švajcarska i reprezentacija.

Samo malo više vere u naše momke! Dobijamo Švajcarsku.

Samo kazem

pre 5 godina

Lijepo je procitati ovakvu vijest za nasu reprezentaciju samo nisam siguran koliko je ovo realno...Mozda zbog igraca kao sto je SMS mnogi misle da smo izuzetno opasni.Slazem se ali jos smo daleko od prolaska grupe a kamoli za nesto vise...

Dušan

pre 5 godina

Remi nam ne ide na ruku, imali bi 4 boda, švajcarci 2 i u poslednjem kolu će oni dobiti kostariku a mi realno ne možemo da izvučemo bod brazilcima, švajcarska bi onda imala 5 bodova, mi 4, brazilci 7

BOSS

pre 5 godina

po igri sadasnjoj,mi Svajcarsku mozemo jedino dobit ako oni dobiju crveni u 30 minut,i oko 85 minuta faul na 30 metara za nas.Kolarov centrira,Mitrovic gleda pud Sasirija,ibija ga lopta u potiljak,odbija se do Tadica,i on volejem u golmana,odbija se lopta do Kostica i on je zakucava pod precku...
Ja nisam do sad gledao goru ekipu na ovo svjetsko,nego sto je Kostarika.Volio bi da me demantuju u naredne dve utamice.

mislilac

pre 5 godina

Ali cuj price ha ha, x ne bi bio los rezultat za Srbiju ha ha. X znaci adios za Srbiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 18. jun 2018 13:10) # Link komentara

Izvini, ali zasto da ne. Svajcarcima bi ionako trebala pobeda protiv nas, a cisto sumnjam da bi se Kostarika tako lako predala protiv Svajcaraca. Mozda Kostarikanci ne bi imali nikakve sanse za prolaz, ali sam ubedjen da ne bi dosli pred Svajcarce sa belom zastavom. Svajcarskoj svakako treba pobeda protiv nas, tako da bi sigurno napadali veci deo utakmice, sto bismo mi svakako trebali da iskoristimo da rutinski realizujemo jednu dobru kontru.

Raleez

pre 5 godina

Dobri smo, igracki duplo jaci od Svajcarske. Ne smemo da kalkulisemo, ide se na pobedu. Svajcarci izvukli bod u miksu sudijske greske kod njihovog kola, ocigledan faul, Brazilove indolentnosti (ali i tako imali par ozbiljnih sansi), i njihove discipline i tuce. Idemo da zgazimo Svajcarce. Po meni Radonjic mora da ulazi oko 75og minuta, da konstantno pritiska njihovog beka. Ljajic solidan, ali uz SMS-a ispada da gusi Tadica, mora ili on, ili SMS, a da imamo dva klasicna krila, uz to je Ljajic dosta spor. Mitrovic veliki posao odradio, ali promasi 2 100% sanse, to ne sme da se desava, i bolje da je usao Luka Jovic kao zamena zadnjih 10 minuta, mali je pravi gol-igrac. Ono sto meni bode oci je Milivojevic, suvise ziheraski, suvise paseva unazad. Stoperi nesigurni u pocetku, ali bice to sve bolje, ovo je prvi mec, vec u narednom ocekujem bolju igru. Meksikanci dobise Nemce, otvara nam se da ako oni zavrse prvi, odemo na njih, umesto na Nemce, sto je svakako mnogo bolje. Ja sam i pre pocetka ocekivao da prodjemo grupu, ako treba da se plasimo od Kosarike i Svajcaraca, onda bolje da ne idemo na prvenstvo. Naravno, i ako kalkulisemo... Cemu to, izadjes, igras otvoreno, ako izgubis barem ti nije krivo, a ne da igramo nesto ziheraski, i onda ne uradimo nista.

Salerno

pre 5 godina

ma ne,, sad ste favoriti iz senke,, pojesce vas svajcarska,, salu na stranu imate dva problema u reprezentaciju, prvi je to sto imate kvalitet, ali fali vam samodoverba, drugi problem je spora repka, rasturice vas na kontre, zivi bili pa videli.

monden

pre 5 godina

Sada je delimični, ili favorit iz senke.A, možda i glavni.Videćemo posle Švice.Dobro je za naše što nisu u situaciji da kalkulišu, jer da jesu, mnogo bi bile veće šanse da sve upropaste.Ovako znaju da moraju da se bore, a to im, onda, drastično povećava šanse.

Pes

pre 5 godina

ko Krstajić i ekipa budu igrali na remi sa Švajcarskom onda smo pukli. Krstajiću, nisi više bek, ne brukajmo se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dragoslav, 18. jun 2018 13:28)

Navikli smo na neke prethodne nase repstacije. Mislim da ova po refleksu napada da bi se odbranila. Tako da nema taktiku za 0-0. Sto je neverovatno dobro i nevidjeno do sada.

gfxysv

pre 5 godina

Hrvati, hahahaha 20 godina nisu prošli grupu! 
(yok, 18. jun 2018 14:18) # Link komentara

Pa nismo ni mi.
(mislilac, 18. jun 2018 16:02)

Ajde što niste ni vi prošli grupu, a vas dvadeset godina nema na EP.

Isterivac botova

pre 5 godina

Pa i pobeda Brazila sinoc od 1:0 ili 2:1 bi bila ista za nas kao nereseno.
Prosto, dobili smo Kostariku jednim golom razlike. U tom slucaju bi Svica pobedom nad Kostarikom od 2 gola razlike uz nas bilo kakav poraz (a da ne kazem da smo mi skloni visokim porazima), isla dalje. Zato ovaj neresen rezultat nista ne menja, prosto treba dobiti Svicu.

Ili Brazil u zadnjem kolu ?

neutralni felsh

pre 5 godina

Ja ne vidim kako brazil sa onim manekencicima moze da bude favorit??jos u osmini ima da se izblamiraju kao pre cetiri god sa nemcima opet od nemaca...a tek spanci sta ce da im rade ako kojim slucajem na ogromnu srecu prodju svabe....
(sramota kolko smo napredovali, 18. jun 2018 14:19)


detaljna prognoza posle jedne odigrane utakmice.

mislilac

pre 5 godina

Hrvati, hahahaha 20 godina nisu prošli grupu!
(yok, 18. jun 2018 14:18) # Link komentara

Pa nismo ni mi.
(mislilac, 18. jun 2018 16:02)

Ajde što niste ni vi prošli grupu, a vas dvadeset godina nema na EP.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gfxysv, 18. jun 2018 16:27) # Link komentara

1. Na EP nas nema 18 godina, a ne 20 (verovatno si mislio da se necemo plasirati na EURO 2020)
2. Nemoj se naci uvredjen (vi ste sigurno bolji od nas), ali pred svako veliko takmicenje se nesto junacite (imate i zbog cega, uvek ste imali dobar tim),a onda stigne hladan tus, a kad smo vec kod tih 20 godina koliko je proslo od vase bronze ne mozete se ni vi nesto preterano pohvaliti posto ste od '98 samo 2 puta prosli grupu na velikim takmicenjima i to oba puta na EP. Ali, opet ponavljam, ni mi nismo nista bolji.

Zero_Cool

pre 5 godina

Svajcarska - Srbija 1:0
Brazil-Kostarika 1:1
Kostarika -Svajcarska 1:0
Srbija -Brazil 1:1
Kako onda
1.Srbija 4 boda gol raika 2 2
2.Svajcarska 4 boda gol razlika 2 2
3.Kostarika 4 boda gol razlika 2 2
4.Brazil 3 boda gol razlika 3 3
Kako bi onda bilo? Ko ide dalje?(sokolovo oko, 18. jun 2018 17:26)

E ovako, u navedenom slucaju (isti broj bodova i ista gol razlika) se gledaju, verovali vi ili ne, fer plej bodovi kojih treba da imamo sto manje. (zuti karton nosi 2, crveni 4, dva zuta 5... iskreno nisam siguran za fer plej bodove koliko sta nosi)
U slucaju da i tu budemo izjednaceni, opet verovali ili ne, se vrsi zrebanje i zrebom se odredjuje ko ide dalje.

www

pre 5 godina

Dobro, treba i nama i vama malo sreće, ali bez nje ne trebamo niti dolaziti na velika natjecanja. Jer ako nam sreća nije saveznik, možemo zaboraviti na bilo kakav uspjeh. Sjetite se samo naše utakmice u Francuskoj protiv Portugala ili na Euru protiv Turske..Tada nam je sreća okrenula leđa. 

sokolovo oko

pre 5 godina

Svajcarska - Srbija 1:0
Brazil-Kostarika 1:1
Kostarika -Svajcarska 1:0
Srbija -Brazil 1:1
Kako onda
1.Srbija 4 boda gol raika 2 2
2.Svajcarska 4 boda gol razlika 2 2
3.Kostarika 4 boda gol razlika 2 2
4.Brazil 3 boda gol razlika 3 3
Kako bi onda bilo? Ko ide dalje?

@

pre 5 godina

Hrvati, hahahaha 20 godina nisu prošli grupu! 
(yok, 18. jun 2018 14:18)

Mali jel vidiš koliko je teško plasirati se na SP, a ne biti treci..nije ti to gnjureci vaterpolo.

Gospodin

pre 5 godina

Kako bi remi bio dobar rezultat?
U tom slucaju mi bi imali 4, Svajcarci 2 .
Zadnje kolo mi bi morali da se cupamo protiv Brazila, a Svajcarci bi imali zicer protiv Kostarike.

kompot

pre 5 godina

Koje lozenje a nismo ni bolji bili.Kostarika 3 sto postotne sanse,mi jednu jedinu,onu Mitrovicevu,a gol dali sa 25 metara iz slobodnjaka.Ovakva igra mozda prodje protiv Portorika ali za Svajcarce mora da se igra fudbal,a ne skoro svaka da se salje iz odbrane ka Mitrovicu,bunarenja pa sta on sam protiv dvojice uradi.

Igram ponekad rekreativno

pre 5 godina

Ništa neobično. Kladionice uvek menjaju kako njima odgovara, a najnepovoljnije po igrače. Štono kažu, da se čovek može lako i jednostavno obogatiti na kladionici, ne bi ih bilo na svakom ćošku.

Camoranesi16

pre 5 godina

Ajde sve ok više manje ali kako je Francuska ispred Belgije svega vam može li mi to itko objasniti pa bolja je Belgija za pola klase od Fra

ipak

pre 5 godina

Nismo mi igrali toliko dobro koliko je Kostarika igrala lose. Svajcarci ima da nas pociste, a I bolje je tako, da se ne blamiramo u kasnijem takmicenju.

Zero_Cool

pre 5 godina

Svajcarska - Srbija 1:0
Brazil-Kostarika 1:1
Kostarika -Svajcarska 1:0
Srbija -Brazil 1:1
Kako onda
1.Srbija 4 boda gol raika 2 2
2.Svajcarska 4 boda gol razlika 2 2
3.Kostarika 4 boda gol razlika 2 2
4.Brazil 3 boda gol razlika 3 3
Kako bi onda bilo? Ko ide dalje?(sokolovo oko, 18. jun 2018 17:26)

E ovako, u navedenom slucaju (isti broj bodova i ista gol razlika) se gledaju, verovali vi ili ne, fer plej bodovi kojih treba da imamo sto manje. (zuti karton nosi 2, crveni 4, dva zuta 5... iskreno nisam siguran za fer plej bodove koliko sta nosi)
U slucaju da i tu budemo izjednaceni, opet verovali ili ne, se vrsi zrebanje i zrebom se odredjuje ko ide dalje.

BOSS

pre 5 godina

po igri sadasnjoj,mi Svajcarsku mozemo jedino dobit ako oni dobiju crveni u 30 minut,i oko 85 minuta faul na 30 metara za nas.Kolarov centrira,Mitrovic gleda pud Sasirija,ibija ga lopta u potiljak,odbija se do Tadica,i on volejem u golmana,odbija se lopta do Kostica i on je zakucava pod precku...
Ja nisam do sad gledao goru ekipu na ovo svjetsko,nego sto je Kostarika.Volio bi da me demantuju u naredne dve utamice.

Ivan

pre 5 godina

Ja ne znam sta se mi zanosimo. Svajcarci ima da nas pobede, posle Brazil i ispadamo. Onaj Mitrovic balvan bolje i da ne igra, reaguje kao moja baba.

Salerno

pre 5 godina

ma ne,, sad ste favoriti iz senke,, pojesce vas svajcarska,, salu na stranu imate dva problema u reprezentaciju, prvi je to sto imate kvalitet, ali fali vam samodoverba, drugi problem je spora repka, rasturice vas na kontre, zivi bili pa videli.

ipak

pre 5 godina

Nismo mi igrali toliko dobro koliko je Kostarika igrala lose. Svajcarci ima da nas pociste, a I bolje je tako, da se ne blamiramo u kasnijem takmicenju.

kompot

pre 5 godina

Koje lozenje a nismo ni bolji bili.Kostarika 3 sto postotne sanse,mi jednu jedinu,onu Mitrovicevu,a gol dali sa 25 metara iz slobodnjaka.Ovakva igra mozda prodje protiv Portorika ali za Svajcarce mora da se igra fudbal,a ne skoro svaka da se salje iz odbrane ka Mitrovicu,bunarenja pa sta on sam protiv dvojice uradi.

@

pre 5 godina

Hrvati, hahahaha 20 godina nisu prošli grupu! 
(yok, 18. jun 2018 14:18)

Mali jel vidiš koliko je teško plasirati se na SP, a ne biti treci..nije ti to gnjureci vaterpolo.

Pera Pisar

pre 5 godina

Legendarni trener Liverpula, Škot Bil Šenkli, koji je od Liverpula i napravio veliki evropski klub i brend, imao je običaj da kaže "fudbal nije najvažnija sporedna stvar na svetu, nije ni najvažnija stvar na svetu, fudbal je više od života" i ovim je hteo da kaže da je fudbal ogledalo društva i stanja u društvu jedne nacija, npr. Nemci igraju fudbal kakav igraju i bore se do zadnje minute i nikad ne odustaju jer je takav mentalni sklop Nemaca...kako se ova teorija pokazuje na Srbiju ??? Juče je Srbija dobila Kostariku i izbacila je iz konkurencije za borbu za drugo mesto, Brazil i Švajcarska su igrali nerešeno i to u suštini ništa nemenja na stvari , utakmica Srbija-Švajcarska odlučivaće o drugom mestu u grupi...u grupi sa kojom naša grupa uparuje u osmini finala Meksiko je dobio Nemačku...i 90% komentara ide na priču da ne valja što su Švajcarci uzeli bod Brazilu, a u 10% komentara se ukazuje da porazom Nemačke Srbija kao druga u grupi ide u osminu finala na npr.Meksiko i da joj je otvoren put ka 1/4 finalu...što neminovno dovodi do zaključka, po tezi koju je uspostavio Bil Šenkli, da u srpskom društvu i naciji danas vlada pesimizam, apatija, nepoverenje u sopstvene mogućnosti, što sve znamo i bez njegove teze !!!

Pes

pre 5 godina

Po imenima nikad nije ni bila. Trebalo je sve to ukomponovati kako treba i podici samopouzdanje. Igraju kao nijedna nasa do sada sa puno slobode i bez nesigurnosti. Sto je pravo cudo za nas fudbal. Tadic lomi kicme i dalje, mitrovic je prvi nas spic u istoriji koji sam stvara sanse i sebi i drugima i daje golove i to sve sa 20tak godina pa SMS novi poklon za srpski fudbal(mislio sam da od njega nece biti nista pre 3-4 godine) , matic, milivojevic jedan od i teligentnijih, kolarov, ivanovic koji se mnogo bolje snalazi kad nije kapiten sto je ocekivano. Nasa reprezentacija je pokazala vise od mnogo renomiranijih na prvenstu. Uzimajuci u obzir da brazil nije nesto posebno pokazao a svajcarci su nabrijani dizajuci sami sebe u nebesa (verovatno) siguran sam da mozemo dalje. Jedino mislim da je ljajic slaba tacka jer previse mu treba vremena da se dokaze. Mislim da to cini na svakoj trecoj utakmici a to je predugo za SP. Moralo bi na kraju da se proba s nekim drugim pa makar to bio i radonjic jer sad idu teske utakmice da teze ne mogu...

Ivan

pre 5 godina

U petak samo pobeda, ne interesuju nas nikakve kvote ni kalkulacije. Bolji smo od svajcarske i potpuno sam ubedjen da cemo osvojiti 3 boda. Nista nisu pokazali protiv Brazila, nula sansi i gol iz cistog faula.

sah 88

pre 5 godina

Sad smo među glavnim favoritima. Nemačka i Brazil bez pobede, mi pobedili i sada smo u samom vrhu. Ironično naravno pošto mi idemo iz krajnosti u krajnost.

Camoranesi16

pre 5 godina

Ajde sve ok više manje ali kako je Francuska ispred Belgije svega vam može li mi to itko objasniti pa bolja je Belgija za pola klase od Fra

gfxysv

pre 5 godina

Hrvati, hahahaha 20 godina nisu prošli grupu! 
(yok, 18. jun 2018 14:18) # Link komentara

Pa nismo ni mi.
(mislilac, 18. jun 2018 16:02)

Ajde što niste ni vi prošli grupu, a vas dvadeset godina nema na EP.

Niksicanin

pre 5 godina

Na Mundijal se dolazi da bi se osvojio, a ne da se prodju grupe, pa makar bila Somalija u pitanju.
Tako i mi... Idimo na titulu, pa dokle doguramo.
ZIVJELA MAJKA SRBIJA!!!

Poruka za FSS i Krstajica

pre 5 godina

Super pobeda, ali igra nije bila odlicna! Nemojte opet euforija pa da odmah naredne dve izgubimo!! Polako, utakmicu po utakmicu, Svica i Brazil su i dalje favoriti u nasoj grupi a mi moramo da damo maximum da bi imali neku sansu.

burazer

pre 5 godina

Jedina dobra vest vezana za kladionice bice da su jednoga dana propale ili zabranjene. Ljudi, ne tracite svoj zivot (i zivote drugih) na te gluposti, budite otac, muz, brat, drug nekome umesto da piljite u ekrane po ceo dan, plus taj novac sto tamo slupate potrosite na vase najmilije ili na zdravu hranu.

Aleksandar

pre 5 godina

Klasican primer naseg poletanja i sepurenja. Na najreprezentativnijem kladionicarskom sajtu na svetu Oddschecker, koji ima kvote iz gotovo svih svetski poznatih kladionica, Srbija je DALEKO iza svih evropskih zemalja, a koliko je iza Svajcarske da i ne govorimo. Uostalom, dovoljno je videti kvote za nas mec protiv Svajcaraca u kojem je na pobedu Srbije kvota gotovo 3. Spustite se bre na zemlju, od momaka samo ocekujemo borbenost kakvu su pokazali, a sto se tice rezultata - kako bude neka bude.

Milomir

pre 5 godina

Izrazi tipa: Švica i repka me užasno nerviraju. To nisi naši izrazi. Kaže se Švajcarska i reprezentacija.

Samo malo više vere u naše momke! Dobijamo Švajcarsku.

Dušan

pre 5 godina

Remi nam ne ide na ruku, imali bi 4 boda, švajcarci 2 i u poslednjem kolu će oni dobiti kostariku a mi realno ne možemo da izvučemo bod brazilcima, švajcarska bi onda imala 5 bodova, mi 4, brazilci 7

pera kojot super genije

pre 5 godina

vudim ovi depresivci hoce da puknu sto smo pobedili,sto su se ljudi nalozili i pricaju u sali cak i o finalu,mislite da ce svajcarcima i brazilcima biti lako da probiju kostarikance? nakon remija brazila i svakcerske mislite da kostarikanci ne vide svoju sansu i da ce dati sve od sebe da pokidaju bod brazilu i pobede svajcarce? naivcine depresivci. napred Orlovi! bez puno eufprije i pametno u petak!

SremskiKulen

pre 5 godina

Kako to komentarišete da je Švajcarska jaka, da su kojim slučajem kvalifikacije i da su nam oni u grupi bili bi srećni, sem toga nama nikad nisu bili problem takvi timovi, čak smo i Nemačku dobili, čak i naši klubovi nemaju problem sa austrijskim, švajcarskim pa čak i nemačkim klubovima, to što su uzeli bod Brazilu ne znači ništa, Brazil već dugo nije Brazil...potrebno je da odigramo kako znamo tj igrači kako znaju i neće biti problem, sami smo sebi najveći protivnik!

geolog

pre 5 godina

Ljudi, pobedili smo jednu utakmicu, nismo ni prosli u sledeću fazu još. Ne znam čemu euforija. Još uvek možemo ispasti. Spustite malo loptu. Jeste lepo jer je prva pobeda posle 8 godina ali ne treba nas sada gurati u koš sa francuskom, Brazilom, Španijom, Nemačkom...

monden

pre 5 godina

Sada je delimični, ili favorit iz senke.A, možda i glavni.Videćemo posle Švice.Dobro je za naše što nisu u situaciji da kalkulišu, jer da jesu, mnogo bi bile veće šanse da sve upropaste.Ovako znaju da moraju da se bore, a to im, onda, drastično povećava šanse.

Raleez

pre 5 godina

Dobri smo, igracki duplo jaci od Svajcarske. Ne smemo da kalkulisemo, ide se na pobedu. Svajcarci izvukli bod u miksu sudijske greske kod njihovog kola, ocigledan faul, Brazilove indolentnosti (ali i tako imali par ozbiljnih sansi), i njihove discipline i tuce. Idemo da zgazimo Svajcarce. Po meni Radonjic mora da ulazi oko 75og minuta, da konstantno pritiska njihovog beka. Ljajic solidan, ali uz SMS-a ispada da gusi Tadica, mora ili on, ili SMS, a da imamo dva klasicna krila, uz to je Ljajic dosta spor. Mitrovic veliki posao odradio, ali promasi 2 100% sanse, to ne sme da se desava, i bolje da je usao Luka Jovic kao zamena zadnjih 10 minuta, mali je pravi gol-igrac. Ono sto meni bode oci je Milivojevic, suvise ziheraski, suvise paseva unazad. Stoperi nesigurni u pocetku, ali bice to sve bolje, ovo je prvi mec, vec u narednom ocekujem bolju igru. Meksikanci dobise Nemce, otvara nam se da ako oni zavrse prvi, odemo na njih, umesto na Nemce, sto je svakako mnogo bolje. Ja sam i pre pocetka ocekivao da prodjemo grupu, ako treba da se plasimo od Kosarike i Svajcaraca, onda bolje da ne idemo na prvenstvo. Naravno, i ako kalkulisemo... Cemu to, izadjes, igras otvoreno, ako izgubis barem ti nije krivo, a ne da igramo nesto ziheraski, i onda ne uradimo nista.

3rdWorldCountryCitizen

pre 5 godina

Spanija do sad najvise pokazala, Nemci iako nisu pobedili igrali dobar fudbal, da vidimo jos Belgiju rekao bih da oni mogu daleko na ovom prvenstvu.

Nikola

pre 5 godina

Pre pocetka prvenstva sam igrao da Srbija dolazi do cetvrtfinala i da cemo imati minimalno sest bodova u grupi. Kladionica mi je dala ponudu 123,5 i uplatio sam 15e inace u Slovackoj radim i ovde sam i odigrao. Nadam se da cemo izbeci Nemce ako prodjemo grupu.

Bosanska Pravoslavna Crkva

pre 5 godina

Srbija treba hrabro da odigra i da pobjedi Švajcarce a u zadnjem kolu kad optimizam i vjera u svoje mogućnosti bude na vrhuncu , uđu u borbu sa Brazilom i zašto da ne i na pobjedu. Sve druge opcije su gubljenje vremena. Pozdrav iz jedne i jedine.

Sibicar

pre 5 godina

ljudi niste svesni koliko mi je drago sto su Brazil I gnjilanska grupa odigrali nereseno... Sad moramo da pobedimo, ako ne mozes Svajcarsku da pobedis nisi za drugi krug I kraj.... Momci srecno, mirne glave, u podsvesti mala doza patriotizma da znate ko je preko puta I igrajte se fudbala!!!

mislilac

pre 5 godina

Ali cuj price ha ha, x ne bi bio los rezultat za Srbiju ha ha. X znaci adios za Srbiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 18. jun 2018 13:10) # Link komentara

Izvini, ali zasto da ne. Svajcarcima bi ionako trebala pobeda protiv nas, a cisto sumnjam da bi se Kostarika tako lako predala protiv Svajcaraca. Mozda Kostarikanci ne bi imali nikakve sanse za prolaz, ali sam ubedjen da ne bi dosli pred Svajcarce sa belom zastavom. Svajcarskoj svakako treba pobeda protiv nas, tako da bi sigurno napadali veci deo utakmice, sto bismo mi svakako trebali da iskoristimo da rutinski realizujemo jednu dobru kontru.

Emancipacija

pre 5 godina

Legendarni trener Liverpula, Škot Bil Šenkli, koji je od Liverpula i napravio veliki evropski klub i brend, imao je običaj da kaže "fudbal nije najvažnija sporedna stvar na svetu, nije ni najvažnija stvar na svetu, fudbal je više od života" i ovim je hteo da kaže da je fudbal ogledalo društva i stanja u društvu jedne nacija, npr. Nemci igraju fudbal kakav igraju i bore se do zadnje minute i nikad ne odustaju jer je takav mentalni sklop Nemaca...kako se ova teorija pokazuje na Srbiju ??? Juče je Srbija dobila Kostariku i izbacila je iz konkurencije za borbu za drugo mesto, Brazil i Švajcarska su igrali nerešeno i to u suštini ništa nemenja na stvari , utakmica Srbija-Švajcarska odlučivaće o drugom mestu u grupi...u grupi sa kojom naša grupa uparuje u osmini finala Meksiko je dobio Nemačku...i 90% komentara ide na priču da ne valja što su Švajcarci uzeli bod Brazilu, a u 10% komentara se ukazuje da porazom Nemačke Srbija kao druga u grupi ide u osminu finala na npr.Meksiko i da joj je otvoren put ka 1/4 finalu...što neminono dovodi do zaključka, po tezi koju je uspostavio Bil Šenkli, da u srpskom društvu i naciji danas vlada pesimizam, apatija, nepoverenje u sopstvene mogućnosti, što sve znamo i bez njegove teze !!!
@Pera Pisar

Sve si pogresio. Srpski narod je shvatio da su pobede na sportskom polju kompenzacija za poraze u svakodnevnom zivotu. On je shvatio da je to spektakularna podvala, jos jedna kost koja im je bacena da glodju, dok u pozadini bukvalno nestajemo.

EKV

pre 5 godina

Izabrali ste tu jednu kladionicu. Na vecini ostalih kladionica, Srbija je 17.favorit sa kvotom 128. A sto se tice prolaza iz grupe, podjednaka je kvota na Srbiju i Svajcarsku. Malo je neozbiljno napisati tekst na osnovu kvota iz samo jedne kladionice i siriti bespotrebnu euforiju i lazna ocekivanja u narodu. Kvote se znacajno promene kada se osvoje neplanirani bodovi, a ne kada se pobedi najslabija ekipa u grupi.

žarko

pre 5 godina

remi sam po sebi nije loš rezultat,
ali ćemo onda morati da pobedimo brazil.
čak ni sa dva remija ne prolazimo, osim ako kosta rika ne iznenadi,
izračunajte malo, nije toliko reško.

Gospodin

pre 5 godina

Kako bi remi bio dobar rezultat?
U tom slucaju mi bi imali 4, Svajcarci 2 .
Zadnje kolo mi bi morali da se cupamo protiv Brazila, a Svajcarci bi imali zicer protiv Kostarike.

Gong

pre 5 godina

Lazem seficu u petak da imam stomacne probleme :D......
(AmperPsyTrance, 18. jun 2018 12:21)

"Šefice, imam neki švajcaritis! Nadam se da će ga srbolekova terapija izlečiti za 90 minuta plus zaustavno vreme."

Emancipacija

pre 5 godina

Када се слегне заслепљујућа прашина „победничке“ еуфорије, људи ће се сучељити сa правим резултатом „велике спортске победе“: затворене преостале књижаре и читаонице и отворене нове спортске коцкарнице у чијем отровном смраду трули наша младост; залуђени „спортском славом“ и сновима о „великим парама“ још већи број младих бациће књигу и пропасти на спортским теренима; уместо школа и позоришта, зидаће се нови, све већи стадиони и спортске хале – за све бројнију сиротињу…

anti-reklamozder

pre 5 godina

da bi bili skroz fer vredi reci I da su pre jucerasnjih meceva kvote na pobednika meca svajcarska Srbija bile izjednacene ,dok danas (dakle nakon meceva I prikazanog) svajcarska slovi za nesto veceg favorita.

sportski pozdrav :)

Igram ponekad rekreativno

pre 5 godina

Ništa neobično. Kladionice uvek menjaju kako njima odgovara, a najnepovoljnije po igrače. Štono kažu, da se čovek može lako i jednostavno obogatiti na kladionici, ne bi ih bilo na svakom ćošku.

Jimi

pre 5 godina

Sad vec preterujemo, pobeda je velika ali nije bas da nam se ceo svet poklonio zbog te jedne pobede...Mislim, svaka cast momcima ali ima tu svasta da se popravi, da se razumemo, imaju i druge ekipe svasta da poprave, npr Nemci i Brazilci, Arg takodje, Hrv isto...Znaci, ne napadam nikoga iz nase ekipe ali treba biti svestan da imamo puno toga da popravimo u igri.

Milojko

pre 5 godina

Sve, sve ali apsolutno mi nije jasno zasto svi racunaju da ce Svajcarska sigurno pobediti Kostariku???
Zato sto smo je mi pobedili pa je onda Kostarika autsajder. Gluposti.
I da udje sa 0 bodova u tu utakmicu Kostarika ce i te kako imati motiv da pokaze da nije autsajder i da moze da iznanadi Svajcarsku.
Jeste li ljudi gledali utakmicu, Svajcarci su dali gol iz faula, dobro se branili, ali dalje od svog šesnaesterca apsolutno nista nisu pokazali. Totalna nula. A imali su mnooogo srece da se Brazil ispromasivao onako.
A Svajcarski napad je smesan, mi se nasem smejemo, a ne vidimo da su Svajcarci duplo gori. Odbrana im je dobra ali nisu neki tehnicari, a i mentalitet im nije Svajcarski (niti moze biti kad imaju 3 Svajcarca ukupno u timu).
Po mom mišljenju Svajcarci nikako nisu favoriti protiv nas, a i portiv Kostarike sansa da uzmu sva 3 boda je manja od 50%.

laki

pre 5 godina

Da nam se nije desio Bogdanov i dron verovatno bismo bili prisutniji na velikim takmicenjima. Makar bismo bili ucesnici i verujem ne bismo bili u c ligi nacija kao sada. Ali dobro, na greskama se uci. Docekali smo talentovanu generaciju koja polako stasava, popravlja se atmosfera u i oko reprezentacije. Krstajic me je iznenadio, pozvao neke wtf igrace, izdrzao sve napade javnosti, lepo je spremio utakmicu protv Kostarike. Dobre su i izmene bile, sa Kosticem smo dobili cvrstinu levo, Rukavina da pomogne umornom Banetu i Milenkovicu jer je krenuo Kembel da im pravi problem, i Prijovic-Mitrovic, da ukrade malo vremena i unese zivosti. Ja sam Krstajicu bio najveci kriticar, da se zna.

Kanidja PG

pre 5 godina

Meč sa Švajcarcima mada su sve samo ne to je finale svetskog za Srbiju.Pobjeda i vec tada je put u Rusiju ispunio osnovni cilj proci grupu.Sa porazom ili X sve zavisi od drugih.Slijedi najvažniji meč na turniru.Brazilci svakako nisu tim za vadjenje jer i njima taj meć bice jako bitan.Samo hrabro i naprijed Srbijo.

Ratko

pre 5 godina

Da je Švajcarska izgubila juče ista bi situacija bila ako gledamo kladioničarski. Opet bi morali da pobedimo Švajcarce da bi bili sigurni. Sem ako niste računali da igramo nerešeno sa Brazilom za prolaz. Naravno to sve pod uslovom da Kostarika izgubi sve svoje mečeve što je mala verovatnoća da se dogodi. Nekome će skinuti bodove a ovaj rezultat Bra-Šva njima daje nadu i gura ih da dobro odigraju. Tako da ovde može svašta da se dogodi do kraja grupne faze. Mi pobedili i ljudi kažu da smo završili učešće. Svašta ovde može da se pročita.

maradona

pre 5 godina

ako budemo igrali kao juce dok nismo dali gol, imamo cemu da se nadamo. bolje je sto nam samo pobeda igra, da ne igramo bunker. mitar ako bude na jučerašnjem nivou, dace ga sigurno. samo hrabro, borbeno i pametno.

ko je ovde lud

pre 5 godina

citam sportske novinare sirom sveta, kazu da u drugom poluvremenu sta smo pokazali je jedan ozbiljan fudbal, bez zavrsnice ali je bilo dovoljno. Kazu da u odnosu na Argentinu, Francusku, Nemacku itd smo pokazali najbolji i najzreliji fudbal, posle Spanije na ovom SP-u ali sta oni znaju? Bitno je sa nasi navijaci-selektori najbolje znaju i vazda je to tako!

Вулин

pre 5 godina

Зашто би ико био "потпуни аутсајдер"! Свака је екипа, нека мање нека више, уложила труда и зноја да се нађе на завршном турниру. Сам почетак показује да фаворити са папира на терену то не потврђују. Што се Србије тиче, мало више слободе, безобразлука и вјере, а вријеме је и да нам срећаконачно буде савезник, и осмина финала није ништа недостижно. Напријед Србијо!

GoTrolls

pre 5 godina

Ne vidim kako je i nereseno sa Švajcarskom dobar rezultat, kad bi u tom slucaju mozda cak i nereseno sa Brazilom bilo nedovoljno. A sto prosto ne bismo preuzeli odgovornost i isli na pobedu i sami resili sva pitanja?

Nemanja

pre 5 godina

Smorio me juce Brazil, nije nam to trebalo. Kostarika ce sa 0 bodova ici na Svajcarce i to nam ne odgovara. Jednostavno moramo da dobijemo u petak i budemo mirni. AJMO SRBI! Krstajo izvedi istih 11 !

бт

pre 5 godina

Srbija u petak igra protiv Švajcarske u Kalinjingradu, eventualnom pobedom bi obezbedila osminu finala, a ni remi ne bi bio loš rezultat.

Лоша процена јер реми са Швајцарском био би врло лош резултат. У том случају не бисмо смели да изгубимо од Бразила јер Швајцарска би уз победу против Костарике имала 5 бодова а ми 4. Дакле, победа против Швајцарске је после њиховог нерешеног резултата против Бразила обавезна!

Samo kazem

pre 5 godina

Lijepo je procitati ovakvu vijest za nasu reprezentaciju samo nisam siguran koliko je ovo realno...Mozda zbog igraca kao sto je SMS mnogi misle da smo izuzetno opasni.Slazem se ali jos smo daleko od prolaska grupe a kamoli za nesto vise...

Clark_Kent_Bgd

pre 5 godina

Da li ste vi novinari toliko poludeli?!!! Sta nam brazil uradi,na kladionicama skocile sanse...pa ljudi dajte budimo jednom u istoriji pametni i mirne glave.Dobili smo idemo i dalje da dobijamo,aman zaman...znaci tom logikom sta argentina uradi hrvatima,sta spanija uradi irancima,pa ovi svedjani bolje da ne izlaze na teren sa koreancima jer vidite sta im nemci uradise.A kladza ko kladza uvek ce dobijati koliko god svi mi bili pametni

mislilac

pre 5 godina

Hrvati, hahahaha 20 godina nisu prošli grupu!
(yok, 18. jun 2018 14:18) # Link komentara

Pa nismo ni mi.
(mislilac, 18. jun 2018 16:02)

Ajde što niste ni vi prošli grupu, a vas dvadeset godina nema na EP.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gfxysv, 18. jun 2018 16:27) # Link komentara

1. Na EP nas nema 18 godina, a ne 20 (verovatno si mislio da se necemo plasirati na EURO 2020)
2. Nemoj se naci uvredjen (vi ste sigurno bolji od nas), ali pred svako veliko takmicenje se nesto junacite (imate i zbog cega, uvek ste imali dobar tim),a onda stigne hladan tus, a kad smo vec kod tih 20 godina koliko je proslo od vase bronze ne mozete se ni vi nesto preterano pohvaliti posto ste od '98 samo 2 puta prosli grupu na velikim takmicenjima i to oba puta na EP. Ali, opet ponavljam, ni mi nismo nista bolji.

Zero_Cool

pre 5 godina

Svajcarska - Srbija 1:0
Brazil-Kostarika 1:1
Kostarika -Svajcarska 1:0
Srbija -Brazil 1:1
Kako onda
1.Srbija 4 boda gol raika 2 2
2.Svajcarska 4 boda gol razlika 2 2
3.Kostarika 4 boda gol razlika 2 2
4.Brazil 3 boda gol razlika 3 3
Kako bi onda bilo? Ko ide dalje?(sokolovo oko, 18. jun 2018 17:26)

E ovako, u navedenom slucaju (isti broj bodova i ista gol razlika) se gledaju, verovali vi ili ne, fer plej bodovi kojih treba da imamo sto manje. (zuti karton nosi 2, crveni 4, dva zuta 5... iskreno nisam siguran za fer plej bodove koliko sta nosi)
U slucaju da i tu budemo izjednaceni, opet verovali ili ne, se vrsi zrebanje i zrebom se odredjuje ko ide dalje.

Igram ponekad rekreativno

pre 5 godina

Ništa neobično. Kladionice uvek menjaju kako njima odgovara, a najnepovoljnije po igrače. Štono kažu, da se čovek može lako i jednostavno obogatiti na kladionici, ne bi ih bilo na svakom ćošku.

Nikola

pre 5 godina

Remi ne bi bio loš rezultat?
Ljudi, jel ste vi svesni šta ste napisali?
Remi protiv Švajcaraca je ravan porazu, Brazil sigurno se neće opustiti protiv Kosta Rike i juriće da im napune mrežu, tako da računajte pobedu min 3-0, pa neka bude i 2-0. Ako ne dobijemo Švajcarce imaćemo 4 boda, oni 2, Brazil takođe 4. Što bi značilo u tom slučaju da i remi sa Brazilom u poslednjem kolu ne garantuje plasman dalje, jer Švajcarci lako mogu nakantatai Kostarikance sa 2-3 razlike. U tom slučaju bi sve 3 ekipe imale po 5 boda i gledala bi se gol razlika a mi bi je u toj projekciji imali +1, dok bi Brazil i Švajcarska imale 2-3+. Ali naravno, Kostarikanci su jako nezgodna reprezentacija, čak i oni mogu otkinuti bodove i Brazilu i Švajcarskoj, ne zaboravimo da su na prošlom SP dobili Italijane i Urugvajce, a u poslednjem kolu igrali nerešeno sa Engleskom, kada su već obezbedili plasman dalje.
Nema kalkulacija, protiv Švajcarske se mora dobiti meč i tačka.

www

pre 5 godina

Dobro, treba i nama i vama malo sreće, ali bez nje ne trebamo niti dolaziti na velika natjecanja. Jer ako nam sreća nije saveznik, možemo zaboraviti na bilo kakav uspjeh. Sjetite se samo naše utakmice u Francuskoj protiv Portugala ili na Euru protiv Turske..Tada nam je sreća okrenula leđa. 

sramota kolko smo napredovali

pre 5 godina

Ja ne vidim kako brazil sa onim manekencicima moze da bude favorit??jos u osmini ima da se izblamiraju kao pre cetiri god sa nemcima opet od nemaca...a tek spanci sta ce da im rade ako kojim slucajem na ogromnu srecu prodju svabe....

Isterivac botova

pre 5 godina

Pa i pobeda Brazila sinoc od 1:0 ili 2:1 bi bila ista za nas kao nereseno.
Prosto, dobili smo Kostariku jednim golom razlike. U tom slucaju bi Svica pobedom nad Kostarikom od 2 gola razlike uz nas bilo kakav poraz (a da ne kazem da smo mi skloni visokim porazima), isla dalje. Zato ovaj neresen rezultat nista ne menja, prosto treba dobiti Svicu.

Ili Brazil u zadnjem kolu ?

beogradski

pre 5 godina

po igri sadasnjoj,mi Svajcarsku mozemo jedino dobit ako oni dobiju crveni u 30 minut,i oko 85 minuta faul na 30 metara za nas.Kolarov centrira,Mitrovic gleda pud Sasirija,ibija ga lopta u potiljak,odbija se do Tadica,i on volejem u golmana,odbija se lopta do Kostica i on je zakucava pod precku...
Ja nisam do sad gledao goru ekipu na ovo svjetsko,nego sto je Kostarika.Volio bi da me demantuju u naredne dve utamice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BOSS, 18. jun 2018 14:55)

Ma da, ni Saudijska Arabija, koja je primila 5 komada od Rusije, koja 70. na listi, nije gora od Kostarike, ma ni Iran, ni Maroko, ni Nigerija, ma ni Panama nisu gore od Kostarike....zapravo Kostarika je najgora reprezentacija u istoriji fudbala, cak su gori i od Bolovije, kojoj smo dali 5 komada, a koja je igrala nereseno sa Brazilom u kvalifikacijama, ali nema veze, najgori su....eto samo takve pobedjujemo, jel ti sada zivot malo bolji i laksi, zato sto si dosao svima da nam kazes kako pobedjujemo samo najgore???

neutralni felsh

pre 5 godina

Ja ne vidim kako brazil sa onim manekencicima moze da bude favorit??jos u osmini ima da se izblamiraju kao pre cetiri god sa nemcima opet od nemaca...a tek spanci sta ce da im rade ako kojim slucajem na ogromnu srecu prodju svabe....
(sramota kolko smo napredovali, 18. jun 2018 14:19)


detaljna prognoza posle jedne odigrane utakmice.

M

pre 5 godina

Nije mi najjasnija ova kladionica. Za meč sa švajcarcima, kladionice favorizuju Švajcarsku, a nama daju znatno veće šanse za osvajanje SP od njih

jednostavna matematika

pre 5 godina

Kako to remi ne bi bio loš rezultat?
U poslednjem kolu najverovatnije Švajcarska bije prežaljenu Kostariku, a Brazil nas. Tada bi
Brazil imao 1+3+3=7 bodova,
Švajcarska 1+1+3=5 bodova,
Srbija 3+1+0= 4 boda.

Aj da pobedimo ove, nećemo valjda odlučivati protiv Brazila.

Pes

pre 5 godina

ko Krstajić i ekipa budu igrali na remi sa Švajcarskom onda smo pukli. Krstajiću, nisi više bek, ne brukajmo se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dragoslav, 18. jun 2018 13:28)

Navikli smo na neke prethodne nase repstacije. Mislim da ova po refleksu napada da bi se odbranila. Tako da nema taktiku za 0-0. Sto je neverovatno dobro i nevidjeno do sada.

.

pre 5 godina

Ako budemo isli na pobedu dobijamo bez problema. Nas najveci neprijatelj je ta taktika da cuvamo 1 0 ili nereseno, od toga mi se povraca. Kad damo vec gol, neka zapnu jos jace dok je protivnik uzdrman da ubacimo jos 1 pa se branite koliko hocete, inace nece se ponoviti Kostarika...

sokolovo oko

pre 5 godina

Svajcarska - Srbija 1:0
Brazil-Kostarika 1:1
Kostarika -Svajcarska 1:0
Srbija -Brazil 1:1
Kako onda
1.Srbija 4 boda gol raika 2 2
2.Svajcarska 4 boda gol razlika 2 2
3.Kostarika 4 boda gol razlika 2 2
4.Brazil 3 boda gol razlika 3 3
Kako bi onda bilo? Ko ide dalje?

Zero_Cool

pre 5 godina

Svajcarska - Srbija 1:0
Brazil-Kostarika 1:1
Kostarika -Svajcarska 1:0
Srbija -Brazil 1:1
Kako onda
1.Srbija 4 boda gol raika 2 2
2.Svajcarska 4 boda gol razlika 2 2
3.Kostarika 4 boda gol razlika 2 2
4.Brazil 3 boda gol razlika 3 3
Kako bi onda bilo? Ko ide dalje?(sokolovo oko, 18. jun 2018 17:26)

E ovako, u navedenom slucaju (isti broj bodova i ista gol razlika) se gledaju, verovali vi ili ne, fer plej bodovi kojih treba da imamo sto manje. (zuti karton nosi 2, crveni 4, dva zuta 5... iskreno nisam siguran za fer plej bodove koliko sta nosi)
U slucaju da i tu budemo izjednaceni, opet verovali ili ne, se vrsi zrebanje i zrebom se odredjuje ko ide dalje.

madjar

pre 5 godina

svajcarce treba pobediti i to napadackim stilom i bez povlacenja ukoliko damo gol. i veliki brazil je napravio istu gresku kao mi kada su se povukli. nemacki mentalitet treba da se ukljuci - unisti protivnika kada je vec nacet. samo napadadcki fudbal prolazi na sp. gore glavu, hrabro, srcano i bez odustajanja. napred srbijo!