- Komentari -

Ko ima hrabrosti da ne igra fudbal u Rusiji?!

Red otužbi, red ucena, red poziva na bojkot. Agenti, ratovi, gejevi... U redu je, shvatili smo, Rusi su "loši momci". Ali ko danas ima hrabrosti da bojkotuje Svetsko prvenstvo u fudbalu? I da li ćemo na kraju u Rusiji videti sve 32 ekipe. Mislimo da je odgovor - da. Ali pretnje ne staju. Poslednja je stigla iz Engleske.

Žikica Babović
Pošaljite komentar
  1. Engleska je kolevka fudbala i ima najbolju infrastrukturu, a pobedila je Rusija, nesigurna zemlja, prepuna kriminala i koja ima samo tri izgrađena stadiona. Od kako sam gradonačelnik, a to je dve i po godine, u Londonu je ukradeno samo šest bicikala. Zanimam me koliko ih je nestalo u Moskvi?", zapitao se Džonson.


    U londonu nedeljno ukradu šest bicikala u život bih se kladio ako ne i dnevno čuj ovo dve ipo godine pa to nema nigde možda jedino tamo gde nema puno biciklista stvarno me ne zanima gde više kradu u londonu ili Moskvi ali muka mi od preterivanja ovakvim izjavama samo pokazuju ko su i šta su.
     (Nebojša, 23. mart 2018 15:13)

    # Link komentara

  2. Ceo svet treba da bojkotuje SP u rusiji! Ovo će biti prvo i verovatno jedino SP koje neću gledati.
    (SM, 17. mart 2018 05:08)

    Ništa ti nisi ukapirao iz ovog teksta. Ajd da čitaš ponovo. Ceo profesionalno fudbalski svet će i da učestvuje i da prati a ti se slobodno baksuziraj jer nemaš branu protiv ispiranja mozga. I opasno će svi da se nasekiramo što ti nećeš da pratiš.
     (Goran Mitrovic, 21. mart 2018 13:46)

    # Link komentara

  3. Ceo svet treba da bojkotuje SP u rusiji! Ovo će biti prvo i verovatno jedino SP koje neću gledati.
    (SM, 17. mart 2018 05:08)

    # Link komentara

  4. e pa sad
    (partizan, 15. mart 2018 10:25)

    # Link komentara

  5. Ja znam da ja imam, karte su kupljene!!!
    Bit ce to 2 tjedna uzivanja.
    (drago, 15. mart 2018 08:07)

    # Link komentara

  6. hahahaha amerikanci namerno ispali ko smislja ove teorije ljudi iz americkog fudbala ocajnicki pokusavaju da to promovisu kao makar peti najpopularniji sport u SAD (a.fudbal,hokej,bejzbol,tennis) pa su zato resili da kao sto bolji podstrek mladima da se bave fudbalom resili da im pokazu da ne mogu ni svetsko prvenstvo da se plasiraju kakav marketing kakvi genijalci koga zanima kako se ameri osecaju povodom ispadanja neka pogledaju reakcije posle meca sa trinidadom sto analiticara sto bivsih igraca I svakako malobrojnih ljudi koji se razumeju u fudbal u americi
     (aaaaaa, 13. mart 2018 20:31)

    # Link komentara

  7. @(Hagiano, 13. mart 2018 15:55)

    Ako neko zaradjuje pare u inostranstvu, to na nasem jeziku NE znaci strani placenik. Taj izraz je osmislila nesposobna, krezuba bolumenta koja mrzi sve i svakog ko ne igra po njihovim pravilima. Samim tim te obeleze, a kako je u Srbiji sastav stanovnistva 90 prema 10 u korist gore pomenutih, taj ko je obelezen postaje "negativac". Vise nema apsolutno nikakve sanse da se njegov glas cuje od tone ispranih mozgova, te takvi ljudi uglavnom napustaju zemlju.
    Sto se tice Hitlera i "ponosnog Ruskog naroda", trebalo bi da znas da je Poljska podeljena upravo dogovorom Staljina i Hitlera. Mozes naci po internetu puno slika gde se Nemacki i Ruski vojnici grle, ljube i cestitaju jedni drugima podelu Poljske. To sto su i Hitler i Staljin videli vise za sebe u Evropi ih je i dovelo u konflikt.... hvala Bogu pa su se poubijali medjusobno. I tada ne bi znao za svet kakav sada znas.... pola Evrope bi bilo Staljinovo, pola Hitlerovo, i cisto sumnjam da bi bila lepa.
     (mr.wolf, 13. mart 2018 17:13)

    # Link komentara

  8. Rusija je okupirala i oduzela deo teritorije suverenoj drzavi Ukrajini. To je agresija koja nije vidjena jos od doba Hitlera. I na to svet treba da cuti? Kako da ne.

    Kosovo i Metohija, 1999. Bolje ti da cutis, jer ne znas o cemu pricas.
    (blaj, 13. mart 2018 16:18)

    # Link komentara

  9. (oko, 13. mart 2018 14:48) # Link komentara
    Sine, kao neko ko je 15 godina ziveo u toj istoj UK i radio i jos uvek radi na njihovim velikim infrastrukturnim projektima vrlo dobro znam sta pricam. Naravno, zavis sa cim ti poredis, ako poredis sa Srbijom, da, njihova infrastruktura je bolja, ako poredis sa nekom razvijenom zemjom... Hm, nisi u pravu. Da, ulazu mnogo para, ali ima razlog zasto ulazu i u sta ulazu. Procitaj uostalom, clanak od pre neki dan:
    [link]
    A sto se tice tvog drugog komentara, veruj mi da sam mnogo toga iskusio, cak i od ljudi koje sam smatrao prijateljima, ali tek kada su bili ugrozeni njihovi polozaji / interesi. Do tada su bili naljubazniji ljudi na svetu. Ta njihova dvolicnost je uzasna, bolje mi je odmah da znam na cemu sam nego da ih gledam kako se smeskaju a zabijaju noz u ledja. Naravno, opet sve zavisi sa cim to poredis. Doziveo sam i u Africi rasizam, tako da je sve moguce...
    (Nikola, 13. mart 2018 15:55)

    # Link komentara

  10. @oko

    Čitam tvoje komentare ovde i mogu da ti kažem da kod tebe postoje dve stvari: ili ti na bankovni račun leže novac iz UK (po srpski strani plaćenik) ili si dečko debelo skrenuo u obrazovanju, informisanju i tome slično.

    Britanija ima stadione koji su stari u najmanju ruku pola veka, sem Vemblija koji je noviji, sa druge strane pogledaj stadion Zenita (malo upućeniji kažu da je najmoderniji na svetu), pogledaj stadion jednog Krasnodara (koji je tehnološko čudo, a opet nije ušao u izbor svih stadiona koji će biti domaćini).
    Priznanjem dopingovanih sportista Rusija je uradila presedan i svaka im čast na tome. Čitaj sad dobro: svi američki sportisti su dopingovani minimum 30 godina u nazad, Britanski takođe.
    Deo komentara koji je svakako pobedio u debilizmu i gluposti jeste spominjanje Hitlera i sličnosti sa Rusijom. E ovako, da nije bilo tog ponosnog Ruskog naroda, vrlo verovatno da se ti ne bi ni rodio niti bi poznavao ovakav svet kakav je danas, jer ko zna kako bi tvoji preci živeli pod nemačkom čizmom. Pre Krima u Evropi se desilo Kosovo, ili imaš amneziju na 1999 godinu, posle toga desio se Avganistan, Irak, Libija, Sirija. I još nešto, Britanijom i Amerikom vladaju dve porodice unazad vekovima, a samo glupavi misle da se na izborima nešto pitaju. Po tvojim komentarima ne znam baš u koje spadaš, ali znam da više neću trošiti vreme objašnjavajući istoriju, politiku i sport nekome ko nema elementarno znanje.
    (Hagiano, 13. mart 2018 15:55)

    # Link komentara

  11. @oko
    Скупо би ти платио Енглезе..
     (неко, 13. mart 2018 15:19)

    # Link komentara

  12. oko, 13. mart 2018 14:14)

    O cemu ti pricas covece? Pa najveci genocid u istoriji covecanstva je sproveden u Americi, ceo jedan kontinent je ociscen od Indijanaca. Koliko je miliona Iraca umrlo od gladi zbog Engleza? Koliko je Afrikanaca stradalo u prvim koncentracionim logorima, koji su inace bili Britanski izum. Pogledaj Egiptu sta su radili 70-tih, pogledaj bombardovanje Beograda 44-te, Podgoricu koja je bila bukvalno sravnjena sa zemljom.Gladovanje miliona u Bengalu zbog Cercila. Rusi jesu budale,al oni uglavnom sami sebi prave gluposti dok Englezi ubijaju i pljackaju sirom sveta. E da,inace, Staljin nije bio Rus
    (xmen, 13. mart 2018 15:13)

    # Link komentara

  13. @ oko Видим стручњак си за све,а вероватно имаш 19-23 године,пун животног
    искуства.Е,па да ти каже нешто Чича Артиљерац.По енглеском економисти Кејнсу
    (John Maynard Keynes)Енглеска је из својих колонија извукла до 1939 преко
    40 ХИЉАДА милијарди долара.МООООООООООЛИМ.О чему ти причаш?Чак су и после тога
    наставили,па су ПРИСИЛИЛИ канадске банке(Канада је била НЕЗАВИСНА држава)да им
    дају јако повољне кредите којима је Велика Британија отплаћивала свој дуг САД
    по "Закону о зајму и најму"(44 милијарде долара 1945).Читај.
    (артиљерац, 13. mart 2018 14:56)

    # Link komentara

  14. @antiDebil
    A u Rusiji ne roknu ni onog predsednika koji ih salje u gulage, ubija, zatvara i tretira kao robove.
    Jos mu dizu spomenike...
    (oko, 13. mart 2018 14:03)

    E bas taj je najzasluzniji zbog toga sto demokracki kauboji danas ne jasu Sibirom sireci svoju pljackasku demokraciju. Naravno da treba da mu se podigne spomenik !

    Nego nisi mi objasnio kako su to roknuli svog predsednika koji ih je spasao pogibije u stranoj zemlji ?
    (antiDebil, 13. mart 2018 14:56)

    # Link komentara

  15. @Nikola
    Britanci nisu ni podmukli niti su rasisti. Rasisti su ovde! I ne glume. A ti, kao i ogromna vecina ovog naroda, smatras Engleze rasistima, najgorim ljudima na svetu iako nemas nikakvog osnova za to. Englezi su kulturni ljudi, koji gledaju svoja posla i koji su u svoju drzavu primili MILIONE ljudi sa svih strana sveta i pruzili im priliku da sebi stvore normalan zivot. Rasisti to ne rade.
    (oko, 13. mart 2018 14:52)

    # Link komentara

  16. @Nikola
    Naravno da sam bio, ali nesto mi ne deluje kao ti znas o cemu pricas. Britanska infrastruktura na ivici kolapsa? Britanija ima odlicnu infrastrukturu, narocito saobracajnu, u koju se dosta ulaze. U tom smislu je Rusija za nju zemlja Treceg Sveta.
    (oko, 13. mart 2018 14:48)

    # Link komentara

  17. Zar nije nas FIFA kaznjavala kad smo mi politiku mesali sa fudbalom. Ali eto kad Englezi mesaju onda je okej
    (Tyson, 13. mart 2018 14:47)

    # Link komentara

  18. zato nasi do sada nisu ucestvovali, namerno ispadali zbog Kosova?
    sad mi je lakse
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 13. mart 2018 14:46)

    # Link komentara

  19. @Joca
    Bio sam, zatucani decace i video tu lepotu. Lepa Moskva, lep St. Petersburg, izadjes van njih raspali putevi, prastare gradjevine, beda na sve strane.
    A ljudi... rade za plate (prosecna ispod 500 eura) koje su manje od onih u Ceskoj, Poljskoj, Sloveniji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Letoniji, Grckoj...
    Deciji dodatak u Danskoj je veci od plate u Rusiji. Lepota!
    (oko, 13. mart 2018 14:32)

    # Link komentara

  20. bilo bi super da Engleska bojkotuje. I fudbalski i politički.
     (djuro, 13. mart 2018 14:28)

    # Link komentara

  21. @Jelena
    Britansko - argentinski rat poceo je kada je Argentina poslala vojsku da okupira ostrva koja su deo teritorije Britanije. Britanija je odgovorila i porazila Argentince. Gde ti vidis slicnost sa okupacijom Krima i njegovim pripajanjem Rusiji? Nigde slicnosti. Okupacija Krima moze se porediti sa onim sto je radio Hitler, inace saveznik SSSR-a od 1939 do 1941.
    Necemo o Komonveltu, a necemo ni o Holodomoru (10 miliona Ukrajinaca umrlo od vestacki izazvane nestasice hrane u vreme Staljina 1938) kojim se Staljin hvalio Cercilu, necemo o masakru Poljaka tokom okupacije 1939 od strane SSSR-a, o milionima ubijenih Jermena, Litvanaca, Turkmena, Ukrajinaca.... u vreme dok su bili pod Rusima. Ili o sudbini cele istocne Evrope posle II svetskog rata. Da li ti mislis da je Rusija onolika drzava zato sto nije oruzjem osvajala teritorije i ubijala ljude u tom procesu? Komentari i jesu gubljenje vremena, narocito ako ne znas cinjenicama da odgovoris pa pribegavas primitivnim licnim uvredama.
    (oko, 13. mart 2018 14:26)

    # Link komentara

  22. Odluka o bojkotu je vec doneta i sve zemlje EU koje su i ucesnice SP se uveliko spremaju da tu odluku "solidarno" prihvate i objave svojoj javnosti. Ovo je tako dobro smisljen stos od strane Britanaca da im ni Gebels sa onim napadom na Nemacku radio stanicu na granici sa Poljskom 1939 nije ravan. Jednostavno sankcije vise ne daju rezultate a narodi u EU su poceli da se bune jer gube tesko zaradjeni novac zbog ekonomskog bojkota Rusije. Onda se dogodio Bregzit i nastao je svojevrstan haos. Britanski centri moci ne znaju kako sad nazad pa kako da rese pitanje razgraničenja sa Irskom pa pitanje cene Bregzita. Jednostavno najlakše dići frku na Ruse. Pazi molim te Ruje otišle u neki mali gradić da otruju nekog svog bivseg koji odavno vise nije u igri. Jesu pokvarene Ruje i opasne ali ovo..ovo je dno dna od propagande.Mislim ovu foru niko ali niko nije progutao na zapadu iako CNN i BBC evo vec 24h histerično vrište(ko nas Pink) o Ruskoj zaveri. Zaboravih da kazem  pored bojkota SP 2018 doneta je istovremeno i odluka o oduzimanju SP 2022 Qataru i prebacivanje te price na EU. Samo ce to tek  za 3 godine da objave.
     (mali radojica, 13. mart 2018 14:23)

    # Link komentara

  23. oko, 13. mart 2018 12:36, Sine, jel si bio nekada u Engleskoj pa sve to tvrdiš? Sumnjam, jer da jesi ne bi tvrdio da Engleska ima fantastičnu saobraćajnu infrastrukturu niti uredjene gradove. Igrom slučaja radim na tim stvarima i tvrdim ti da je njihova saobracajna infrastruktura na granici kolapsa, i to sve, putevi, zeleznice i avio. Gradovi su daleko od uredjenih a kriminal na ulicama je posebno pitanje. Ako je ekonomska situacija reper za dobijanje SP onda ni Brazil ni Južna Afrika fudbala videli ne bi. Rusija je zemlja sa puno problema, slažem se da i oni sami pomažu tom svom imidžu, ali Britanci su najpokvareniji narod na svetu, podmukao i zao, rasisti i homofobi koji samo jako dobro glume. A to mogu da tvrdim jer živim i u UK i van Evrope već 20 godina. Aj uzdravlje i manje mržnje nije naodmet
    (Nikola, 13. mart 2018 14:16)

    # Link komentara

  24. @Slana Slina
    U trenutku u kojem se odlucivalo o domacinu SP, Britanija je imala mnogo modernih stadiona, a ruski stadioni bili su samo projekat (vecina njih). Kao i oni u Kataru. I ne vidim da su i ovi novi nesto moderniji od engleskih, s tim sto ih ima manje nego u Britaniji.
    Sto se bogatstva tice, nije Britanija bogatija zato sto je pljackala kolonije, nego zato sto, za razliku od Rusije imaju ozbiljnu ekonomiju. Uostalom, neces valjda da kazes da Rusi nikog nisu pljackali vekovima? Do pre samo 20 godina pljackali su sve zemlje bivseg SSSR-a i jos pola Evrope (Varsavski Pakt). Pitaj Poljake,Madjare i Cehe npr. nesto o tome. Skoro pola veka pod Rusima a iz tog “saveza” izasli kao sirotinja. Poljska bila najveca sirotinja, danas je to 6 ekonomija EU.
    Britanija je bogatija od Rusije jer Britanci rade, proizvode i novac ulazu tamo gde treba, umesto u dzepove tajkuna i diktatora. Za razliku od Rusa koji ne proizvode nista kvalitetno a ekonomija im se svodi na prodaju sirovina drzavama koje od tih sirovina znaju nesto da naprave.
    (oko, 13. mart 2018 14:14)

    # Link komentara

  25. Da, siguran sam. U Americi i Engleskoj predsednik ne vlada 20 godina, opozicione lidere ne ubijaju na ulicama, ne hapse i truju. U SAD i Engleskoj se ne menja Ustav da bi neko mogao da vlada u jos nekoliko mandata. Zato sam poprilicno siguran. O Kataru da ne govorimo, drzavom vlada jedna porodica.
    (oko, 13. mart 2018 13:10)
    Pitaj porodicu Kenedi kako se ne ubija u Americi. Da, ne menjaju ustav, ali se više nego lagano krši. U ustavu im stoji da USA ne sme da napada druge države ukoliko se ne kosi sa interesima države, pa su zato napravili NATO kako bi mogli da ratuju gde im se digne. A ne krše ustav uopšte. A o "slobodi govora" i ostalim "ustavnim amandmanima" može da se napiše knjiga kršenja istog.
    (ZaphodBeeblebrox, 13. mart 2018 14:06)

    # Link komentara

  26. @antiDebil
    A u Rusiji ne roknu ni onog predsednika koji ih salje u gulage, ubija, zatvara i tretira kao robove.
    Jos mu dizu spomenike...
    (oko, 13. mart 2018 14:03)

    # Link komentara

  27. Nema nikakvog pomirenje bez kompromisa tj. da nema potpuno zadovoljni, svi moraju shvatiti da ne mogu dobiti sve, da baš oni trebaju dobiti sve a drugi ništa. Tek tada možda može sport postati "katalizator pomirenja".
    (Rudika, 13. mart 2018 14:02)

    # Link komentara

  28. Je l izašao Panini album sa sličicama za svetsko???

    Koliko sam video izlazi 22 marta u svim zemljama.
    (Milos, 13. mart 2018 13:56)

    # Link komentara

  29. Oko

    U americi oni sami roknu svog predsednika kada odbije da ode u rat da pljacka neku tamo drzavu 10 000 km udaljenu od njih !
    Sta si ono rekao ?
    (antiDebil, 13. mart 2018 13:51)

    # Link komentara

  30. @antiDebil
    Kad naučiš značenje reči “diktator” onda se ponovo javi!
    (deni, 13. mart 2018 13:48)

    # Link komentara

  31. I Ukrajinci se namerno nisu plasirali.
     (Heroj, 13. mart 2018 13:40)

    # Link komentara

  32. @oko Britanija ima modernije stadione od Rusije? Ma nemoj. Cak iako su bogatiji, zahvaljujuci vekovne pljacke njihovih kolonija, stadioni im nisu moderniji. Jedino mogu biti cuveniji. Videces kad pocne SP i bice ti sve jasno. Pusti anti-Rusku kampanju i finu kulturnu Britaniju.
    (Slana Slina, 13. mart 2018 13:39)

    # Link komentara

  33. Vrlo zanimljiva cinjenica da je Gorbacov jako popularan i cenjen na zapadu, a to je covek koji je rasturio Sovjetski Savez. Posle njega Jelcin, koji je bio nesposobna pijandura, i opet ga je zapad uvazavao. A sad kad Rusiju vodi jedan jak i sposoban politicar koji je zapravo ponovo digao Rusiju i krenuo da radi isto ono sto Amerika radi decenijama, a to je da siri svoj uticaj moci, on je diktator i zao i tiranin i sta sve ne.
    Tom ludilu nema kraja, secam se i jednom da su se Amerikanci strasno uvredili jer su, zaboga, Kinezi poslali flotu u Kineskom moru. Zamislite to, Kina hoce da dominira u svom okruzenju, zaista necuveno
    (partizan, 13. mart 2018 13:39)

    # Link komentara

  34. @ oko

    A kako teče izborni proces u Americi? Ti zaista misliš da je to demokratija at its best?
    (napadaj, 13. mart 2018 13:36)

    # Link komentara

  35. Britanija je ozbiljna drzava koja ne dozvoljava da joj strane sluzbe ubijaju gradjane.
    Primer Lady D. Oba su nedokazana ali ocigledna.

    Britanija ima mozda i najbolju fudbalsku infrastrukturu na svetu, moderne stadione, uredjene gradove, tradiciju - da ostanemo kod tradicije - huligana...

    Ajmo dalje.... ruska drzava je priznala da je ucestvovala u dopingu svojih sportista. Zar takvoj drzavi dodeliti domacinstvo SP!?
    Procitaj opet, i ponovi frazu ruska drzava.

    Politicki razlozi stoje. Rusija je okupirala i oduzela deo teritorije suverenoj drzavi Ukrajini. To je agresija koja nije vidjena jos od doba Hitlera.
    Jeste vidjena mnogo puta. Posle Hitlera konkretno Englesko-Argentinski rat. A o okupiranju teritorija, Komonveltu, pljackama drugih, ne bih da pocinjem.

    Rusija nema infrastrukturu, nema fudbalsku tradiciju, nema ekonomsku moc, nema integritet.
    Ko ovo pise uopste???

    Posto je jasno kako i zasto je napisan ovaj komentar, smatram moj odgovor uzalud protracenim vremenom... :D
    (Jelena, 13. mart 2018 13:27)

    # Link komentara

  36. Je l izašao Panini album sa sličicama za svetsko???
     (BEKAM, 13. mart 2018 13:20)

    # Link komentara

  37. Ovaj tip što veliča Veliku Britaniju i kukumače nad organizacijom skroz odlepio. Alo lave, sedi na avion, pravac Rusija da vidiš tu lepotu.
    (Joca, 13. mart 2018 13:15)

    # Link komentara

  38. Мапа криминалних дела у једном малом делу Лондона у јануару:
    [link]/

    Далеко од тога да је Лондон миран.

    Али имају мапу... Треба и ми.
    (Перица, 13. mart 2018 13:15)

    # Link komentara

  39. englezi, učinite uslugu dobrom fudbalu i odustanite, pliz!

    uh, kako bih uživao u finalu: srbija - italija, i mitrovom het-triku bufonu, najboljem fudbaleru današnjice...
    (mladići borovi, devojke jele, 13. mart 2018 12:40)

    Eto ovakvi 'genijalci' su najveci obozavatelji fudbala (i Putina). Italija ne ucestvuje genije!
    (uh, 13. mart 2018 13:13)

    # Link komentara

  40. @antiDebil
    Da, siguran sam. U Americi i Engleskoj predsednik ne vlada 20 godina, opozicione lidere ne ubijaju na ulicama, ne hapse i truju. U SAD i Engleskoj se ne menja Ustav da bi neko mogao da vlada u jos nekoliko mandata. Zato sam poprilicno siguran. O Kataru da ne govorimo, drzavom vlada jedna porodica.
    (oko, 13. mart 2018 13:10)

    # Link komentara

  41. Krstajini puleni.
     (Batko pamcenje mu kratko, 13. mart 2018 13:09)

    # Link komentara

  42. Ziveo fudbal, zivela Rusija!
    (Slana Slina, 13. mart 2018 13:06)

    # Link komentara

  43. @ oko

    Al' si ti zastranio...
    (stormrider, 13. mart 2018 13:02)

    # Link komentara

  44. oko, 13. mart 2018 12:36)

    Jesi li 100% siguran da diktatori vladaju u Rusiji i Kataru a ne recimo u americi i engleskoj ?
    (antiDebil, 13. mart 2018 12:56)

    # Link komentara

  45. Da, sigurno da SAD, vrv najtakmicarskija nacija na svetu, namerno nije otisla na SP, i to u sportu koji se masovno popularizuje tamo. Dajte molim vas...
     (Ljudi gusteri, 13. mart 2018 12:53)

    # Link komentara

  46. Jedva cekam svjetsko prvenstvo u Rusiji
     (RS, 13. mart 2018 12:51)

    # Link komentara

  47. Otrovaše dvoje ljudi samo da bi napakostili Rusima
    (Jovan, 13. mart 2018 12:44)

    # Link komentara

  48. Italijani, Holandjani, Cileanci i Amerikanci.
     (Mita, 13. mart 2018 12:43)

    # Link komentara

  49. englezi, učinite uslugu dobrom fudbalu i odustanite, pliz!

    uh, kako bih uživao u finalu: srbija - italija, i mitrovom het-triku bufonu, najboljem fudbaleru današnjice...
    (mladići borovi, devojke jele, 13. mart 2018 12:40)

    # Link komentara

  50. Zar ne treba fifa sama da ih izbaci posto je ovo direktno mesanje politike u sport?
     (Iskander, 13. mart 2018 12:38)

    # Link komentara

  51. Amerika je zbog ulaska Rusa u Avganistan bojkotovala Olimpijske igre u Moskvi 1980, a onda Rusi nisu otišli u Los Anđeles 1984. godine. Amarikanci su tada osvojili 174 od 221 medalje, od kojih rekordne 83 zlatne. Rusi su četiri godine ranije osvojili 195, ali „samo“ 80 zlatnih.


    da. ali sovjeti, a ne rusi. sastav iz 16 republika tadasnjeg SSSR koje su danas drzave. tadzikistani i kazahstani redovno uzimaju medalje na rvackim sportovima, recimo prost primer.
     (neutralni felsh, 13. mart 2018 12:37)

    # Link komentara

  52. Ja imam hrabrosti da ne igram fudbal u Rusiji. Niti ću ga igrati u Rusiji.
    (Elmer, 13. mart 2018 12:36)

    # Link komentara

  53. Britanija je ozbiljna drzava koja ne dozvoljava da joj strane sluzbe ubijaju gradjane. I naravno da ima razlog da preti. Ili neko mozda misli da je odbeglog ruskog spijuna ubila neka tajna sluzba Hondurasa?
    Naravno da je jasno da je Rusija dobila organizaciju SP na, najblaze receno sumnjiv nacin. Ta drzava nije imala nijednu prednost u odnosu na Britaniju. Britanija ima mozda i najbolju fudbalsku infrastrukturu na svetu, moderne stadione, uredjene gradove, tradiciju, fantasticnu saobracajnu infrastrukturu a ekonomski je neuporedivo mocnija od Rusije (danas ima duplo vecu ekonomiju od Rusije). Koja je to ruska prednost u odnosu na Britaniju?
    Ajmo dalje.... ruska drzava je priznala da je ucestvovala u dopingu svojih sportista. Zar takvoj drzavi dodeliti domacinstvo SP!?
    Politicki razlozi stoje. Rusija je okupirala i oduzela deo teritorije suverenoj drzavi Ukrajini. To je agresija koja nije vidjena jos od doba Hitlera. I na to svet treba da cuti? Kako da ne.
    Rusija nema infrastrukturu, nema fudbalsku tradiciju, nema ekonomsku moc, nema integritet, nema nista sto bi je ucinilo dostojnom organizovanja Svetskog prvenstva u fudbalu.
    Slicno je sa Katarom. Drzava u kojoj i danas postoje robovi, u kojoj vladaju diktatori (kao i u Rusiji), koja nema nikakve veze s fudbalom, dobila je organizaciju SP. I postoji neko ko misli da je to posteno?
    (oko, 13. mart 2018 12:36)

    # Link komentara

  54. I treba bojkotovati, jer zbog tog prvenstva u rusiji
    biće ubijeno oko dva miliona pasa!!!
    (mile pile, 13. mart 2018 12:34)

    # Link komentara

  55. Svaka čast autoru ovog tekst i želim mu još puno ovakvih zanimljivih tekstova . Eh kada bi se svi sportski nivinari ugledali na tebe ...poz
    (Dera032, 13. mart 2018 12:30)

    # Link komentara

  56. mlacenje prazne slame kao I uvek pred SP
     (GanDra Šajkaš, 13. mart 2018 12:30)

    # Link komentara

  57. Britanci - stari podlaci.
    (Peđa, 13. mart 2018 12:29)

    # Link komentara