Utorak, 29.09.2020.

23:00

"Ti si mi jedan od omiljenih novinara, ali vidim da ja nisam jedan od tvojih"

Novak Đoković i poznati italijanski novinar Ubaldo Skanagata imali su zanimljivu konverzaciju na virtuelnoj konferenciji za novinare.

Izvor: PT

"Ti si mi jedan od omiljenih novinara, ali vidim da ja nisam jedan od tvojih" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

naravno

pre 3 godine

Nije mi jasno zašto Novakovi navijači tvrde da njihovog miljenika ne vole na Zapadu ,kad i vrapci na granama znaju da je on jedino omiljem u Srbiji ,gdje ga smatraju božanstvom ,što je suludo.Da nije Srbin i u Srbiji bi mnogima bio antipatičan.Niko ne osporoava da je on vrhunski teniser,ali su odvratni njegovi zabavljački "uratci",njegovo providno ulizivanje publici ,organizatorima turnira ,gradovima u kojima se organizuju,neiskrenim komplimentima teniserima sa Tura,a da ne govorimo o njegovom ponašanju na terenu kada gubi i kada pobjeđuje.Kad se sve to sabere dobija on za šta je onsam tome doprinio.

II

pre 3 godine

Nisam novinar ali nekako mogu da razumem Skanagatu. Covek svakodnevno slusa i pise intervjue i sigurno zeli kratke i jasne odgovore da bi sebi olaksao posao, a pokusava da izbegne nasiroko i nadugacko, pogotovu o temama koje nemaju dodira sa tenisom.
A onda Novak sve svede na licni nivo: Aha, ti mene ne volis a njih dvojicu volis.:-))
Potpuno nepotrebno dolivanje ”ulja na vatru.”

gagac

pre 3 godine

Dovoljno sam star, iskustven, skeptičan da bih bio nekritično oduševljen bilo čime i bilo kim, ali Novak je definitivno šampion, sportski i ljudski, dovoljno dobar čovek, dovoljno mudar, naravno, uvek, je u datom vremenu bilo,
jeste i biće boljih, ali u ovom trenutku on je "vrh-vrhova".

Straight Outta München

pre 3 godine

Svidja mi se novi Novak. Vise se ne trudi toliko da bude sa svima ok... Na terenu pokazuje emocije. Ponasa se kao normalan covek sa svim vrlinama i manama. Treba jos ostrije, da je bio takav od pocetka, mislim da bi imao puno vise naklonosti od svih.

CATAPA

pre 3 godine

Da li je materijalno propadanje izazvalo i moralno?
(Iva, 30. septembar 2020 09:24)
Ne, obrnuto je. Ti jesi u pravu da sirotinja stvara sopstveni, alternativni moralni kod, ali to je za odnose unutar jednog društva. Naša elita je prvo menjala moralni kod celog društva da bi stvorila sirotinju, koja potom spontano generiše i etablira sopstveni.

Kod nas ona inicijalna promena moralnog koda uopšte nije bila izazvana kolektivnim materijalnim propadanjem, nego ugroženošću lokalne komunističke elite kada je postalo izvesno da ta "katastrofa" ima šire razmere, "pandemijske". Ta ista elita je tražila (i našla) mehanizme kako da ostane elita. Što preko "privatizacije", što propovedanjem novog modela morala kompilacijom nacionalizma, religije, ksenofobije i sličnih stožera tog "novog".

Naknadno se ispostavilo da taj "novi moral" uopšte nije ni tako nov, čak je i elita koja ga je instalirala bila zatečena time. No, "rodilo se, valja ga ljuljati" pogotovo dok ne dira u novostečene privilegije nove elite.

Da li i treba reći? Sport naravno nije bio izolovan od promene moralne matrice, naprotiv je srazmerno svojoj popularnosti korišćen za promociju tog novog kolektivnog morala (hint: fudbalski "navijači").

PS: ono "kolektivni moral" je namerna tautologija. Naravno, postoji i individualni, ali individualni moral je kao kad jedina imaš mobilni telefon, a nema mreže repetitora. Moral i jeste infrastruktura i/ili/odnosno komunikacioni protokol.

ja

pre 3 godine

Ne pokusava Novak da se dopadne vec ga novinar provocira. Znaci prvi na potezu je novinar, a Novak mu samo daje do znanja da mu je jasno sta radi.
Vecina ljudi vidi ovo naopako.

Zoran

pre 3 godine

Mislim da zapad ne voli kada su najbolji iz malih nepopularnih zemalja. Dosao neki klinac i pokidao, a to traje vec 7-8 godina i ne planira da se skloni. Sto se jurenja rekorda tice, to je ok kad je vec tako blizu. Nije on 50 reket sveta a lozi se na rekorde. Na kraju krajeva sta bi mu sad bila motivacija za treninge i onakve igre? Da osvoji 100-200 hiljada evra na nekom turniru? Naravno da je cilj da ostane kao najbolji u istoriji sto i jeste.
Na nama je da ga podrzimo uvek i svuda, previse je on uradio za nas do sada dabi ga kritikovli zbog gluposti.
Daj nam boze vise Novaka.

joana

pre 3 godine

Ne radi Nole ništa s ciljem da ga ljudi vole. On je dobar ČOVEK i tako se ponaša. On širi dobrotu oko sebe a to što ga neki ne vole to je njihovo pravo. Ne volim ja ni federera ni Nadala, i mnogi ih ne vole, pa šta. To zapadni novinari potenciraju da Nole nije voljen. Ima nas mnogo koji ga volimo ali nemamo para da ga pratimo na turnirima i da budemo prisutni uživo da ga gledamo, pa ga gledamo preko tv. Nole je izuzetno inteligentan i načitan i zna da priča o svim temama i ima šta da kaže i zato priča opširno. Koliko samo jezika govori. On je čovek kome se treba diviti i poštovati ga. Ne moraju da ga vole, samo da ga poštuju. A ne vole ga samo zato što ih ugrožava, odnosno ugrožava rekorde Federera i Nadala.

Goga

pre 3 godine

@box stalno imam potrebu da prokomentarišem o Novaku upravo na ovaj način,svaka čast mislim da je upravo to suština. Neverovatno koliko ljudi vole da plitko posmatraju stvari, odmah sve prebacuju na neke komplekse. Kod nekih je u pitanju samo površnost verovatno, ali bogami ima i zlobe nažalost.

kimy88

pre 3 godine

Izgleda da je konacno resio da gazi i da se ne osvrce nazad.. Jasno stavlja do znanja po prvi put kako stvari stoje..Dopada mi se ova doza ironije koju do sada nikad nije pokazivao. Respect!

Milan_PT

pre 3 godine

Novak je nesporno vrhunski šampion i ima najbolji ritern u istoriji tenisa. E sad šta je to što je propaganda Zapada protiv njega i Srbije. Po meni to ne postoji. Niko Novaku nije naredio da priča o Vakcinama, prljavoj vodi, piramidama, da gadja sudiju, da se dere na sakupljace lopti. On to radi sam sebi. Ovde mu dosta ljudi to oprašta ali ne svi. U svetu mu to zameraju ali verujte da nema nikakve zavere protiv njega. Nije on prvi uspešan sportista sa Istoka. Ljubimci publike su bili Nastase, Bubka, Safin, Stoičkov, Hadji, Divac, Matić, Bodiroga, Djordjevic... Novak i Lendl nisu. Realno ni meni nisu simpatični. Sami su napravili sliku o sebi.

mm

pre 3 godine

Tipican SRBSKI kvantni um koji je pronicljiv i tri koraka unapred,za njoh sve u svetu je velika tajna i tesko ili nikako shvatljiva SRBSKA osobina. Narano da zeli da bude najbolji svih vremena, jer to je u nasim genima. Mi priznajemo samo najbolje, a oni samo igru novca
odlazi cirkus iz naseg grada
Tragično je kad ti je u genima da želiš da budeš najbolji, a u 99% stvari si najgori. Valjda neki genetski feler.

Sasa

pre 3 godine

Zaista treba da prestane da proba da s edopadne zapadu, jer se to nikad neće desiti, moramo da se pomirimo sa tim da nas gledaju kao nižu kladu i to je sve, pa čost primer je bila i idluka UEFA da Zvezda mora da ide u Jermeniju da igra utlamicu, a tamo rat, dal bi tako odlučili da je umesto Zvezde bio Mančester, Barsa ili neko drugi, sigurno da ne bi, isto je i sa Novakom, mora da se pomiri sa tim, niko ne želi sa zapada da neko iz istočne evrope bude najbolji ikad, pogotovo iz ovog dela evrope, i to je tako, što se pre pomiri sa tim biće mu bolje, jer meni se čini da on baš pati zbog toga, i da mu je teško, ali šta ćeš, moraš da se pomiriš sa tim, zato namerno nek sad oavoji sve, obidje i jednog i drugog, pa neka ga onda mrze.

odlazi cirkus iz naseg grada

pre 3 godine

Tipican SRBSKI kvantni um koji je pronicljiv i tri koraka unapred,za njoh sve u svetu je velika tajna i tesko ili nikako shvatljiva SRBSKA osobina. Narano da zeli da bude najbolji svih vremena, jer to je u nasim genima. Mi priznajemo samo najbolje, a oni samo igru novca. Nije njima toliki problem sto je Novak br.1 to je njima interesantno dan ili dva posle turnira i na pocetku sledeceg turnira, problem im je sto novak na svoj konto knjizi milione i milione njihovih novcanica i vrlo malo ih trosi kod njih vec taj novac trosi u velikoj meri po Srbiji, a to se njima bas ne dopada. Da je moj pogled na ovaj problem tacan potkrepicu primerom koji svi mogu da provere i uvere se da je moja tvrdnja tacna. Vaterpolo. Koliko smo puta prvaci, pa smo cak bili vlasnici sva tri najznacajnija trofeja, olimpijsko, evropsko i svetsko. Nije tu bilo nekih velikih para i mogli smo to da smo mogli kao sto smo 5 puta uzastopno bili evropski prvaci, da ponavljamo i to njima nista ne bi znacilo, a mi smo skakali do nebesa. Zasto? Nije bilo nekih velikih para pa su na to gledali kao obicnu zabavu za narod. Sistem kolaca i igara.

Proka

pre 3 godine

Ljudi su razliciti. Dve krajnosti su Jokic i Djokovic. Jokic bi ako moze uopste da se ne pojavljuje bilo gde i nema profile po drustvenim mrezama i da nema nista sa novinarima. To naravno ne moze - ima obavezu da prica sa novinarima po ugovoru i propisima NBA i kluba. Novak voli da prica. Da lis su zbog toga manji kao sportisti? Ne. U stvari za nas koji pratiomo samo sport to uopste nije bitno. Kako odigras, sta umes i koliko postignes je bitnije a najbitnije je da pruzis ljudima uzivanje da te gledaju dok to radis.

Milan_PT

pre 3 godine

Novak već 20 godina ima cilj da bude najbolji na svetu i sve što radi, dobro ili loše, je u pravcu ostvarenja tog cilja. To podrazumeva i ostvarivanje određenih brojčanih rekorda, kao broj GSova, broj nedelja kao No1 i H2H sa konkurentima. Nolehejteri će to nazvati bolesnom opsesijom, jer im se obaranje rekorda njihovih ljubimaca nikako ne sviđa. Otud i ova bolesna mržnja prema njemu. Oni ne shvataju da su sport upravo brojke, tj. rezultati koje je neko postavio, a da bi bio bolji od njega, treba da postigneš i bolje od istog tog.
Pošto je smena GOATa postala neizbežna, onda očajni navijači odlazećeg počinju da pričaju da rekordi ne određuju najboljeg sportistu, već glasanja za Miss jednoručnog bekenda ili neka druga glupost. Ništa neočekivano od onih koji smatraju da je za bavljenje sportom dovoljno da se izvrši uplata u sportskoj kladionici...

vlasta

pre 3 godine

Zasto tako uspesan i ostvaren covek ima potrebu da bude omiljen bilo gde da se pojavi? I koliko god mi kao narod, iz raznih razloga, imali negativan stav o zapadnim drustvima, toliko Novak ima zelju da bas njima bude simpatican. Zasto, da li su to neki kompleksi nize vrednosti? Nije mi jasno.

box

pre 3 godine

Cista nakpalapanja i sfereotipi o toboze Novakovoj zelji da se dopadne Zapadu. Jel se to on na Istoku ponasa drugacije? Stvar je u tome da njega Zapad ne prihvata ali on ne odustaje od svojih zivotnih nacela pa nece da ih posalje dodjavola iaoko stalno vrebaju prilike da ga diskredituju. Dakle, Novak jednostavno zivi svoju filozofiju bezobzira na nekorektnost drugih. Cinjenica je da najveci broj ljudi kada ga neko sikanira i odbacuje odbrusi ili se suprotstavi ali Novak nije vecina, on je poseban covek sa jakim zivotnim principima pravde i postovanja. Vi uostalom samo priznajete da se Zapad prema njemu odnosi neposteno a on eto ne bira spontanu reakciju da im vrati nego proncopijelno oprasta i siri ljubav. Divna osoba.

bojan

pre 3 godine

Nole mi te volimo cela Srbija te voli... Nosiš taj teret da si naš da si Srbin zato te i ne vole jer ne vole nas niko a ne volemo ni mi njih...

marko

pre 3 godine

Novak je počeo da govori otvoreno i ro je dobro. Na otvorenu kampanju treba tako odgovoriti. Neviđeno je koliko se razni udružuju da ga spreče da obori sve rekorde i biće zanimljivo videti kako daleko su u stanju da idu. Sve će učiniti da ga onemoguće. Ovo što Novak radi je neviđena borba na svim frontovima. NOVAK JE DIV!

Iva

pre 3 godine

Interesantno mi je da najviše kritika u okruženju na Novaka potiče baš iz Srbije. Na hrvatskim porazima ga uglavnom jako hvale i podržavaju. Ali to je srpski mentalitet, što sam starija sve više shvatam da smo u nekim stvarima čak nazadovali. Da li je materijalno propadanje izazvalo i moralno? Ovom dečku želim sve najbolje, ima naravno propusta u svom nastupu, ali s obzirom na pritisak pod kojim živi, on se snalazi prilično dobro...

Јабучило

pre 3 godine

Не може Србин да буде Енглез. Може да покуша, али му не иде. Ето Новаковог примера. Не уме, а труди се да личи на Брита. Непотребно.

Branka

pre 3 godine

NOLE-tove bravure sa novinarima su mi lepe da otpocnem dan nasmejan!!!!

Mazdo jesmo mali narod po broju ali neki nasi pojedinci nadvisuju njihove nabildovane velicine!!!!

eto

pre 3 godine

Nole opterećen brojkama i da ga zapad voli.Time je bas neki presjek Srbije.Razvio je igru u zadnjih par godina i nije onako monotona kao prije ali mentalno je jako pod pritiskom,valjda kad uhvati sve rekorde ce nastati i relaksiranje.Inteligentan i zanimljiv lik,puno vise van terena.Samo zdravkje i rekordi ce pasti

NADA

pre 3 godine

eto,a kako ti znas da je Nole opterecen brojkama a da to nisu i Rafa i Rodzer i svi teniseri koji se takmice?Svima bez izuzetka su bitni ti brojevi.Samo sto je kod Noleta sve na dlanu o svemu otvoreno prica,dok drugi mudro cute u stilu "to mi nije najbitnije",a jeste.To je nesto savrseno normalno da osvajaju titule i da ih redjaju u vitrine.Svakome je stalo da ga ljudi cene i vole,narociti Noletu koji sa razlogom zeli vise podrske i postovanja.Kada se desi da Nole poobara rekorde svojih rivala moze se pricati sa nostalgijom o Rodzeru i Rafi,ali realnost ce biti da je Nole broj jedan u istoriji.I cemu i zasto se otvara prica o necemu sto je ustvari nevazno,jer Nole bije bitke i dobija ih voleli ga lil ne?Pomislicu zluradost u rukavicama bas kao sto to rade pojedini vrhunski teniseri.

neki veliki dr

pre 3 godine

Prosto mi je zao Novaka. Toliki uspesi, takva karijera, a opet se sve vrti oko toga dal ga vole navijači na zapadu ili ne. Napravljena je odvratna atmosfera oko tog coveka koji prosto ne zna sta je. Je li bad boy koji se svađa sa novinarima, ispucava loptice itd ili je dobri samaricanin koji šalje srca kada pobeđuje? Moze li neki njegov sledbenik da mi objasni o čemu se tu radi... Meni se cini da su kompleksi

Mirko

pre 3 godine

Pa svako normalan, da je u Novakovoj situaciji, bi bio opterecen time da prestigne Nadala i Federera. Ne znam sta je u tome lose da zelis da budes najbolji svih vremena u necemu sto radis.

Dragan

pre 3 godine

Covece, zasto si preopterecen time da te svako voli i da avima budes omiljen. Toliko patis da budes u centru paznje i pogadja te kada nekome nisi najomiljeniji. Boze, ima li te....

luksi

pre 3 godine

Srbi koji su zivjeli ili rodjeni na zapadu nemaju nikakav kompleks naprotiv svi imaju kopleks vise vrijednosti u odnosu na njihove sagradjane u datim zapadnim zemljama, nazalost Srbi iz maticnih zemalja se osjecaju inferiorni u odnusu na engleze francuze itd itd i stalno bi im se nesto udvarali i dokazivali da su oni isti da su modernih shvatanja i evropejci...Samo ponos i drcnost treba da krasi Srbina i da shvati da ce ga vise postovati za ono sto jeste nego ono sto nije, Nole treba da se sjeti koliko je vise bio postovan dok je propagirao srpstvo dizao 3 prsta, bio je original na tenis turu, sada je uveo sirenje ljubavi ok treba to al brate na stadionu da saljes neka grljenja ne ide to nema tu respekta padas dole vidi se da fejkujes jer nisi ti to, na terenu budi ono sto jesi a privatno salji ljubav, eto ti je moj gratis pr savjet

Mirko

pre 3 godine

Pa svako normalan, da je u Novakovoj situaciji, bi bio opterecen time da prestigne Nadala i Federera. Ne znam sta je u tome lose da zelis da budes najbolji svih vremena u necemu sto radis.

eto

pre 3 godine

Nole opterećen brojkama i da ga zapad voli.Time je bas neki presjek Srbije.Razvio je igru u zadnjih par godina i nije onako monotona kao prije ali mentalno je jako pod pritiskom,valjda kad uhvati sve rekorde ce nastati i relaksiranje.Inteligentan i zanimljiv lik,puno vise van terena.Samo zdravkje i rekordi ce pasti

Iva

pre 3 godine

Interesantno mi je da najviše kritika u okruženju na Novaka potiče baš iz Srbije. Na hrvatskim porazima ga uglavnom jako hvale i podržavaju. Ali to je srpski mentalitet, što sam starija sve više shvatam da smo u nekim stvarima čak nazadovali. Da li je materijalno propadanje izazvalo i moralno? Ovom dečku želim sve najbolje, ima naravno propusta u svom nastupu, ali s obzirom na pritisak pod kojim živi, on se snalazi prilično dobro...

kimy88

pre 3 godine

Izgleda da je konacno resio da gazi i da se ne osvrce nazad.. Jasno stavlja do znanja po prvi put kako stvari stoje..Dopada mi se ova doza ironije koju do sada nikad nije pokazivao. Respect!

Milan_PT

pre 3 godine

Novak već 20 godina ima cilj da bude najbolji na svetu i sve što radi, dobro ili loše, je u pravcu ostvarenja tog cilja. To podrazumeva i ostvarivanje određenih brojčanih rekorda, kao broj GSova, broj nedelja kao No1 i H2H sa konkurentima. Nolehejteri će to nazvati bolesnom opsesijom, jer im se obaranje rekorda njihovih ljubimaca nikako ne sviđa. Otud i ova bolesna mržnja prema njemu. Oni ne shvataju da su sport upravo brojke, tj. rezultati koje je neko postavio, a da bi bio bolji od njega, treba da postigneš i bolje od istog tog.
Pošto je smena GOATa postala neizbežna, onda očajni navijači odlazećeg počinju da pričaju da rekordi ne određuju najboljeg sportistu, već glasanja za Miss jednoručnog bekenda ili neka druga glupost. Ništa neočekivano od onih koji smatraju da je za bavljenje sportom dovoljno da se izvrši uplata u sportskoj kladionici...

marko

pre 3 godine

Novak je počeo da govori otvoreno i ro je dobro. Na otvorenu kampanju treba tako odgovoriti. Neviđeno je koliko se razni udružuju da ga spreče da obori sve rekorde i biće zanimljivo videti kako daleko su u stanju da idu. Sve će učiniti da ga onemoguće. Ovo što Novak radi je neviđena borba na svim frontovima. NOVAK JE DIV!

box

pre 3 godine

Cista nakpalapanja i sfereotipi o toboze Novakovoj zelji da se dopadne Zapadu. Jel se to on na Istoku ponasa drugacije? Stvar je u tome da njega Zapad ne prihvata ali on ne odustaje od svojih zivotnih nacela pa nece da ih posalje dodjavola iaoko stalno vrebaju prilike da ga diskredituju. Dakle, Novak jednostavno zivi svoju filozofiju bezobzira na nekorektnost drugih. Cinjenica je da najveci broj ljudi kada ga neko sikanira i odbacuje odbrusi ili se suprotstavi ali Novak nije vecina, on je poseban covek sa jakim zivotnim principima pravde i postovanja. Vi uostalom samo priznajete da se Zapad prema njemu odnosi neposteno a on eto ne bira spontanu reakciju da im vrati nego proncopijelno oprasta i siri ljubav. Divna osoba.

bojan

pre 3 godine

Nole mi te volimo cela Srbija te voli... Nosiš taj teret da si naš da si Srbin zato te i ne vole jer ne vole nas niko a ne volemo ni mi njih...

ja

pre 3 godine

Ne pokusava Novak da se dopadne vec ga novinar provocira. Znaci prvi na potezu je novinar, a Novak mu samo daje do znanja da mu je jasno sta radi.
Vecina ljudi vidi ovo naopako.

Proka

pre 3 godine

Ljudi su razliciti. Dve krajnosti su Jokic i Djokovic. Jokic bi ako moze uopste da se ne pojavljuje bilo gde i nema profile po drustvenim mrezama i da nema nista sa novinarima. To naravno ne moze - ima obavezu da prica sa novinarima po ugovoru i propisima NBA i kluba. Novak voli da prica. Da lis su zbog toga manji kao sportisti? Ne. U stvari za nas koji pratiomo samo sport to uopste nije bitno. Kako odigras, sta umes i koliko postignes je bitnije a najbitnije je da pruzis ljudima uzivanje da te gledaju dok to radis.

Straight Outta München

pre 3 godine

Svidja mi se novi Novak. Vise se ne trudi toliko da bude sa svima ok... Na terenu pokazuje emocije. Ponasa se kao normalan covek sa svim vrlinama i manama. Treba jos ostrije, da je bio takav od pocetka, mislim da bi imao puno vise naklonosti od svih.

Branka

pre 3 godine

NOLE-tove bravure sa novinarima su mi lepe da otpocnem dan nasmejan!!!!

Mazdo jesmo mali narod po broju ali neki nasi pojedinci nadvisuju njihove nabildovane velicine!!!!

NADA

pre 3 godine

eto,a kako ti znas da je Nole opterecen brojkama a da to nisu i Rafa i Rodzer i svi teniseri koji se takmice?Svima bez izuzetka su bitni ti brojevi.Samo sto je kod Noleta sve na dlanu o svemu otvoreno prica,dok drugi mudro cute u stilu "to mi nije najbitnije",a jeste.To je nesto savrseno normalno da osvajaju titule i da ih redjaju u vitrine.Svakome je stalo da ga ljudi cene i vole,narociti Noletu koji sa razlogom zeli vise podrske i postovanja.Kada se desi da Nole poobara rekorde svojih rivala moze se pricati sa nostalgijom o Rodzeru i Rafi,ali realnost ce biti da je Nole broj jedan u istoriji.I cemu i zasto se otvara prica o necemu sto je ustvari nevazno,jer Nole bije bitke i dobija ih voleli ga lil ne?Pomislicu zluradost u rukavicama bas kao sto to rade pojedini vrhunski teniseri.

joana

pre 3 godine

Ne radi Nole ništa s ciljem da ga ljudi vole. On je dobar ČOVEK i tako se ponaša. On širi dobrotu oko sebe a to što ga neki ne vole to je njihovo pravo. Ne volim ja ni federera ni Nadala, i mnogi ih ne vole, pa šta. To zapadni novinari potenciraju da Nole nije voljen. Ima nas mnogo koji ga volimo ali nemamo para da ga pratimo na turnirima i da budemo prisutni uživo da ga gledamo, pa ga gledamo preko tv. Nole je izuzetno inteligentan i načitan i zna da priča o svim temama i ima šta da kaže i zato priča opširno. Koliko samo jezika govori. On je čovek kome se treba diviti i poštovati ga. Ne moraju da ga vole, samo da ga poštuju. A ne vole ga samo zato što ih ugrožava, odnosno ugrožava rekorde Federera i Nadala.

Sasa

pre 3 godine

Zaista treba da prestane da proba da s edopadne zapadu, jer se to nikad neće desiti, moramo da se pomirimo sa tim da nas gledaju kao nižu kladu i to je sve, pa čost primer je bila i idluka UEFA da Zvezda mora da ide u Jermeniju da igra utlamicu, a tamo rat, dal bi tako odlučili da je umesto Zvezde bio Mančester, Barsa ili neko drugi, sigurno da ne bi, isto je i sa Novakom, mora da se pomiri sa tim, niko ne želi sa zapada da neko iz istočne evrope bude najbolji ikad, pogotovo iz ovog dela evrope, i to je tako, što se pre pomiri sa tim biće mu bolje, jer meni se čini da on baš pati zbog toga, i da mu je teško, ali šta ćeš, moraš da se pomiriš sa tim, zato namerno nek sad oavoji sve, obidje i jednog i drugog, pa neka ga onda mrze.

Zoran

pre 3 godine

Mislim da zapad ne voli kada su najbolji iz malih nepopularnih zemalja. Dosao neki klinac i pokidao, a to traje vec 7-8 godina i ne planira da se skloni. Sto se jurenja rekorda tice, to je ok kad je vec tako blizu. Nije on 50 reket sveta a lozi se na rekorde. Na kraju krajeva sta bi mu sad bila motivacija za treninge i onakve igre? Da osvoji 100-200 hiljada evra na nekom turniru? Naravno da je cilj da ostane kao najbolji u istoriji sto i jeste.
Na nama je da ga podrzimo uvek i svuda, previse je on uradio za nas do sada dabi ga kritikovli zbog gluposti.
Daj nam boze vise Novaka.

Dragan

pre 3 godine

Covece, zasto si preopterecen time da te svako voli i da avima budes omiljen. Toliko patis da budes u centru paznje i pogadja te kada nekome nisi najomiljeniji. Boze, ima li te....

Goga

pre 3 godine

@box stalno imam potrebu da prokomentarišem o Novaku upravo na ovaj način,svaka čast mislim da je upravo to suština. Neverovatno koliko ljudi vole da plitko posmatraju stvari, odmah sve prebacuju na neke komplekse. Kod nekih je u pitanju samo površnost verovatno, ali bogami ima i zlobe nažalost.

neki veliki dr

pre 3 godine

Prosto mi je zao Novaka. Toliki uspesi, takva karijera, a opet se sve vrti oko toga dal ga vole navijači na zapadu ili ne. Napravljena je odvratna atmosfera oko tog coveka koji prosto ne zna sta je. Je li bad boy koji se svađa sa novinarima, ispucava loptice itd ili je dobri samaricanin koji šalje srca kada pobeđuje? Moze li neki njegov sledbenik da mi objasni o čemu se tu radi... Meni se cini da su kompleksi

odlazi cirkus iz naseg grada

pre 3 godine

Tipican SRBSKI kvantni um koji je pronicljiv i tri koraka unapred,za njoh sve u svetu je velika tajna i tesko ili nikako shvatljiva SRBSKA osobina. Narano da zeli da bude najbolji svih vremena, jer to je u nasim genima. Mi priznajemo samo najbolje, a oni samo igru novca. Nije njima toliki problem sto je Novak br.1 to je njima interesantno dan ili dva posle turnira i na pocetku sledeceg turnira, problem im je sto novak na svoj konto knjizi milione i milione njihovih novcanica i vrlo malo ih trosi kod njih vec taj novac trosi u velikoj meri po Srbiji, a to se njima bas ne dopada. Da je moj pogled na ovaj problem tacan potkrepicu primerom koji svi mogu da provere i uvere se da je moja tvrdnja tacna. Vaterpolo. Koliko smo puta prvaci, pa smo cak bili vlasnici sva tri najznacajnija trofeja, olimpijsko, evropsko i svetsko. Nije tu bilo nekih velikih para i mogli smo to da smo mogli kao sto smo 5 puta uzastopno bili evropski prvaci, da ponavljamo i to njima nista ne bi znacilo, a mi smo skakali do nebesa. Zasto? Nije bilo nekih velikih para pa su na to gledali kao obicnu zabavu za narod. Sistem kolaca i igara.

luksi

pre 3 godine

Srbi koji su zivjeli ili rodjeni na zapadu nemaju nikakav kompleks naprotiv svi imaju kopleks vise vrijednosti u odnosu na njihove sagradjane u datim zapadnim zemljama, nazalost Srbi iz maticnih zemalja se osjecaju inferiorni u odnusu na engleze francuze itd itd i stalno bi im se nesto udvarali i dokazivali da su oni isti da su modernih shvatanja i evropejci...Samo ponos i drcnost treba da krasi Srbina i da shvati da ce ga vise postovati za ono sto jeste nego ono sto nije, Nole treba da se sjeti koliko je vise bio postovan dok je propagirao srpstvo dizao 3 prsta, bio je original na tenis turu, sada je uveo sirenje ljubavi ok treba to al brate na stadionu da saljes neka grljenja ne ide to nema tu respekta padas dole vidi se da fejkujes jer nisi ti to, na terenu budi ono sto jesi a privatno salji ljubav, eto ti je moj gratis pr savjet

gagac

pre 3 godine

Dovoljno sam star, iskustven, skeptičan da bih bio nekritično oduševljen bilo čime i bilo kim, ali Novak je definitivno šampion, sportski i ljudski, dovoljno dobar čovek, dovoljno mudar, naravno, uvek, je u datom vremenu bilo,
jeste i biće boljih, ali u ovom trenutku on je "vrh-vrhova".

CATAPA

pre 3 godine

Da li je materijalno propadanje izazvalo i moralno?
(Iva, 30. septembar 2020 09:24)
Ne, obrnuto je. Ti jesi u pravu da sirotinja stvara sopstveni, alternativni moralni kod, ali to je za odnose unutar jednog društva. Naša elita je prvo menjala moralni kod celog društva da bi stvorila sirotinju, koja potom spontano generiše i etablira sopstveni.

Kod nas ona inicijalna promena moralnog koda uopšte nije bila izazvana kolektivnim materijalnim propadanjem, nego ugroženošću lokalne komunističke elite kada je postalo izvesno da ta "katastrofa" ima šire razmere, "pandemijske". Ta ista elita je tražila (i našla) mehanizme kako da ostane elita. Što preko "privatizacije", što propovedanjem novog modela morala kompilacijom nacionalizma, religije, ksenofobije i sličnih stožera tog "novog".

Naknadno se ispostavilo da taj "novi moral" uopšte nije ni tako nov, čak je i elita koja ga je instalirala bila zatečena time. No, "rodilo se, valja ga ljuljati" pogotovo dok ne dira u novostečene privilegije nove elite.

Da li i treba reći? Sport naravno nije bio izolovan od promene moralne matrice, naprotiv je srazmerno svojoj popularnosti korišćen za promociju tog novog kolektivnog morala (hint: fudbalski "navijači").

PS: ono "kolektivni moral" je namerna tautologija. Naravno, postoji i individualni, ali individualni moral je kao kad jedina imaš mobilni telefon, a nema mreže repetitora. Moral i jeste infrastruktura i/ili/odnosno komunikacioni protokol.

vlasta

pre 3 godine

Zasto tako uspesan i ostvaren covek ima potrebu da bude omiljen bilo gde da se pojavi? I koliko god mi kao narod, iz raznih razloga, imali negativan stav o zapadnim drustvima, toliko Novak ima zelju da bas njima bude simpatican. Zasto, da li su to neki kompleksi nize vrednosti? Nije mi jasno.

mm

pre 3 godine

Tipican SRBSKI kvantni um koji je pronicljiv i tri koraka unapred,za njoh sve u svetu je velika tajna i tesko ili nikako shvatljiva SRBSKA osobina. Narano da zeli da bude najbolji svih vremena, jer to je u nasim genima. Mi priznajemo samo najbolje, a oni samo igru novca
odlazi cirkus iz naseg grada
Tragično je kad ti je u genima da želiš da budeš najbolji, a u 99% stvari si najgori. Valjda neki genetski feler.

Јабучило

pre 3 godine

Не може Србин да буде Енглез. Може да покуша, али му не иде. Ето Новаковог примера. Не уме, а труди се да личи на Брита. Непотребно.

Milan_PT

pre 3 godine

Novak je nesporno vrhunski šampion i ima najbolji ritern u istoriji tenisa. E sad šta je to što je propaganda Zapada protiv njega i Srbije. Po meni to ne postoji. Niko Novaku nije naredio da priča o Vakcinama, prljavoj vodi, piramidama, da gadja sudiju, da se dere na sakupljace lopti. On to radi sam sebi. Ovde mu dosta ljudi to oprašta ali ne svi. U svetu mu to zameraju ali verujte da nema nikakve zavere protiv njega. Nije on prvi uspešan sportista sa Istoka. Ljubimci publike su bili Nastase, Bubka, Safin, Stoičkov, Hadji, Divac, Matić, Bodiroga, Djordjevic... Novak i Lendl nisu. Realno ni meni nisu simpatični. Sami su napravili sliku o sebi.

II

pre 3 godine

Nisam novinar ali nekako mogu da razumem Skanagatu. Covek svakodnevno slusa i pise intervjue i sigurno zeli kratke i jasne odgovore da bi sebi olaksao posao, a pokusava da izbegne nasiroko i nadugacko, pogotovu o temama koje nemaju dodira sa tenisom.
A onda Novak sve svede na licni nivo: Aha, ti mene ne volis a njih dvojicu volis.:-))
Potpuno nepotrebno dolivanje ”ulja na vatru.”

naravno

pre 3 godine

Nije mi jasno zašto Novakovi navijači tvrde da njihovog miljenika ne vole na Zapadu ,kad i vrapci na granama znaju da je on jedino omiljem u Srbiji ,gdje ga smatraju božanstvom ,što je suludo.Da nije Srbin i u Srbiji bi mnogima bio antipatičan.Niko ne osporoava da je on vrhunski teniser,ali su odvratni njegovi zabavljački "uratci",njegovo providno ulizivanje publici ,organizatorima turnira ,gradovima u kojima se organizuju,neiskrenim komplimentima teniserima sa Tura,a da ne govorimo o njegovom ponašanju na terenu kada gubi i kada pobjeđuje.Kad se sve to sabere dobija on za šta je onsam tome doprinio.

Dragan

pre 3 godine

Covece, zasto si preopterecen time da te svako voli i da avima budes omiljen. Toliko patis da budes u centru paznje i pogadja te kada nekome nisi najomiljeniji. Boze, ima li te....

neki veliki dr

pre 3 godine

Prosto mi je zao Novaka. Toliki uspesi, takva karijera, a opet se sve vrti oko toga dal ga vole navijači na zapadu ili ne. Napravljena je odvratna atmosfera oko tog coveka koji prosto ne zna sta je. Je li bad boy koji se svađa sa novinarima, ispucava loptice itd ili je dobri samaricanin koji šalje srca kada pobeđuje? Moze li neki njegov sledbenik da mi objasni o čemu se tu radi... Meni se cini da su kompleksi

Јабучило

pre 3 godine

Не може Србин да буде Енглез. Може да покуша, али му не иде. Ето Новаковог примера. Не уме, а труди се да личи на Брита. Непотребно.

eto

pre 3 godine

Nole opterećen brojkama i da ga zapad voli.Time je bas neki presjek Srbije.Razvio je igru u zadnjih par godina i nije onako monotona kao prije ali mentalno je jako pod pritiskom,valjda kad uhvati sve rekorde ce nastati i relaksiranje.Inteligentan i zanimljiv lik,puno vise van terena.Samo zdravkje i rekordi ce pasti

odlazi cirkus iz naseg grada

pre 3 godine

Tipican SRBSKI kvantni um koji je pronicljiv i tri koraka unapred,za njoh sve u svetu je velika tajna i tesko ili nikako shvatljiva SRBSKA osobina. Narano da zeli da bude najbolji svih vremena, jer to je u nasim genima. Mi priznajemo samo najbolje, a oni samo igru novca. Nije njima toliki problem sto je Novak br.1 to je njima interesantno dan ili dva posle turnira i na pocetku sledeceg turnira, problem im je sto novak na svoj konto knjizi milione i milione njihovih novcanica i vrlo malo ih trosi kod njih vec taj novac trosi u velikoj meri po Srbiji, a to se njima bas ne dopada. Da je moj pogled na ovaj problem tacan potkrepicu primerom koji svi mogu da provere i uvere se da je moja tvrdnja tacna. Vaterpolo. Koliko smo puta prvaci, pa smo cak bili vlasnici sva tri najznacajnija trofeja, olimpijsko, evropsko i svetsko. Nije tu bilo nekih velikih para i mogli smo to da smo mogli kao sto smo 5 puta uzastopno bili evropski prvaci, da ponavljamo i to njima nista ne bi znacilo, a mi smo skakali do nebesa. Zasto? Nije bilo nekih velikih para pa su na to gledali kao obicnu zabavu za narod. Sistem kolaca i igara.

vlasta

pre 3 godine

Zasto tako uspesan i ostvaren covek ima potrebu da bude omiljen bilo gde da se pojavi? I koliko god mi kao narod, iz raznih razloga, imali negativan stav o zapadnim drustvima, toliko Novak ima zelju da bas njima bude simpatican. Zasto, da li su to neki kompleksi nize vrednosti? Nije mi jasno.

mm

pre 3 godine

Tipican SRBSKI kvantni um koji je pronicljiv i tri koraka unapred,za njoh sve u svetu je velika tajna i tesko ili nikako shvatljiva SRBSKA osobina. Narano da zeli da bude najbolji svih vremena, jer to je u nasim genima. Mi priznajemo samo najbolje, a oni samo igru novca
odlazi cirkus iz naseg grada
Tragično je kad ti je u genima da želiš da budeš najbolji, a u 99% stvari si najgori. Valjda neki genetski feler.

Milan_PT

pre 3 godine

Novak je nesporno vrhunski šampion i ima najbolji ritern u istoriji tenisa. E sad šta je to što je propaganda Zapada protiv njega i Srbije. Po meni to ne postoji. Niko Novaku nije naredio da priča o Vakcinama, prljavoj vodi, piramidama, da gadja sudiju, da se dere na sakupljace lopti. On to radi sam sebi. Ovde mu dosta ljudi to oprašta ali ne svi. U svetu mu to zameraju ali verujte da nema nikakve zavere protiv njega. Nije on prvi uspešan sportista sa Istoka. Ljubimci publike su bili Nastase, Bubka, Safin, Stoičkov, Hadji, Divac, Matić, Bodiroga, Djordjevic... Novak i Lendl nisu. Realno ni meni nisu simpatični. Sami su napravili sliku o sebi.

Sasa

pre 3 godine

Zaista treba da prestane da proba da s edopadne zapadu, jer se to nikad neće desiti, moramo da se pomirimo sa tim da nas gledaju kao nižu kladu i to je sve, pa čost primer je bila i idluka UEFA da Zvezda mora da ide u Jermeniju da igra utlamicu, a tamo rat, dal bi tako odlučili da je umesto Zvezde bio Mančester, Barsa ili neko drugi, sigurno da ne bi, isto je i sa Novakom, mora da se pomiri sa tim, niko ne želi sa zapada da neko iz istočne evrope bude najbolji ikad, pogotovo iz ovog dela evrope, i to je tako, što se pre pomiri sa tim biće mu bolje, jer meni se čini da on baš pati zbog toga, i da mu je teško, ali šta ćeš, moraš da se pomiriš sa tim, zato namerno nek sad oavoji sve, obidje i jednog i drugog, pa neka ga onda mrze.

II

pre 3 godine

Nisam novinar ali nekako mogu da razumem Skanagatu. Covek svakodnevno slusa i pise intervjue i sigurno zeli kratke i jasne odgovore da bi sebi olaksao posao, a pokusava da izbegne nasiroko i nadugacko, pogotovu o temama koje nemaju dodira sa tenisom.
A onda Novak sve svede na licni nivo: Aha, ti mene ne volis a njih dvojicu volis.:-))
Potpuno nepotrebno dolivanje ”ulja na vatru.”

luksi

pre 3 godine

Srbi koji su zivjeli ili rodjeni na zapadu nemaju nikakav kompleks naprotiv svi imaju kopleks vise vrijednosti u odnosu na njihove sagradjane u datim zapadnim zemljama, nazalost Srbi iz maticnih zemalja se osjecaju inferiorni u odnusu na engleze francuze itd itd i stalno bi im se nesto udvarali i dokazivali da su oni isti da su modernih shvatanja i evropejci...Samo ponos i drcnost treba da krasi Srbina i da shvati da ce ga vise postovati za ono sto jeste nego ono sto nije, Nole treba da se sjeti koliko je vise bio postovan dok je propagirao srpstvo dizao 3 prsta, bio je original na tenis turu, sada je uveo sirenje ljubavi ok treba to al brate na stadionu da saljes neka grljenja ne ide to nema tu respekta padas dole vidi se da fejkujes jer nisi ti to, na terenu budi ono sto jesi a privatno salji ljubav, eto ti je moj gratis pr savjet

bojan

pre 3 godine

Nole mi te volimo cela Srbija te voli... Nosiš taj teret da si naš da si Srbin zato te i ne vole jer ne vole nas niko a ne volemo ni mi njih...

naravno

pre 3 godine

Nije mi jasno zašto Novakovi navijači tvrde da njihovog miljenika ne vole na Zapadu ,kad i vrapci na granama znaju da je on jedino omiljem u Srbiji ,gdje ga smatraju božanstvom ,što je suludo.Da nije Srbin i u Srbiji bi mnogima bio antipatičan.Niko ne osporoava da je on vrhunski teniser,ali su odvratni njegovi zabavljački "uratci",njegovo providno ulizivanje publici ,organizatorima turnira ,gradovima u kojima se organizuju,neiskrenim komplimentima teniserima sa Tura,a da ne govorimo o njegovom ponašanju na terenu kada gubi i kada pobjeđuje.Kad se sve to sabere dobija on za šta je onsam tome doprinio.

Milan_PT

pre 3 godine

Novak već 20 godina ima cilj da bude najbolji na svetu i sve što radi, dobro ili loše, je u pravcu ostvarenja tog cilja. To podrazumeva i ostvarivanje određenih brojčanih rekorda, kao broj GSova, broj nedelja kao No1 i H2H sa konkurentima. Nolehejteri će to nazvati bolesnom opsesijom, jer im se obaranje rekorda njihovih ljubimaca nikako ne sviđa. Otud i ova bolesna mržnja prema njemu. Oni ne shvataju da su sport upravo brojke, tj. rezultati koje je neko postavio, a da bi bio bolji od njega, treba da postigneš i bolje od istog tog.
Pošto je smena GOATa postala neizbežna, onda očajni navijači odlazećeg počinju da pričaju da rekordi ne određuju najboljeg sportistu, već glasanja za Miss jednoručnog bekenda ili neka druga glupost. Ništa neočekivano od onih koji smatraju da je za bavljenje sportom dovoljno da se izvrši uplata u sportskoj kladionici...

marko

pre 3 godine

Novak je počeo da govori otvoreno i ro je dobro. Na otvorenu kampanju treba tako odgovoriti. Neviđeno je koliko se razni udružuju da ga spreče da obori sve rekorde i biće zanimljivo videti kako daleko su u stanju da idu. Sve će učiniti da ga onemoguće. Ovo što Novak radi je neviđena borba na svim frontovima. NOVAK JE DIV!

Iva

pre 3 godine

Interesantno mi je da najviše kritika u okruženju na Novaka potiče baš iz Srbije. Na hrvatskim porazima ga uglavnom jako hvale i podržavaju. Ali to je srpski mentalitet, što sam starija sve više shvatam da smo u nekim stvarima čak nazadovali. Da li je materijalno propadanje izazvalo i moralno? Ovom dečku želim sve najbolje, ima naravno propusta u svom nastupu, ali s obzirom na pritisak pod kojim živi, on se snalazi prilično dobro...

Mirko

pre 3 godine

Pa svako normalan, da je u Novakovoj situaciji, bi bio opterecen time da prestigne Nadala i Federera. Ne znam sta je u tome lose da zelis da budes najbolji svih vremena u necemu sto radis.

box

pre 3 godine

Cista nakpalapanja i sfereotipi o toboze Novakovoj zelji da se dopadne Zapadu. Jel se to on na Istoku ponasa drugacije? Stvar je u tome da njega Zapad ne prihvata ali on ne odustaje od svojih zivotnih nacela pa nece da ih posalje dodjavola iaoko stalno vrebaju prilike da ga diskredituju. Dakle, Novak jednostavno zivi svoju filozofiju bezobzira na nekorektnost drugih. Cinjenica je da najveci broj ljudi kada ga neko sikanira i odbacuje odbrusi ili se suprotstavi ali Novak nije vecina, on je poseban covek sa jakim zivotnim principima pravde i postovanja. Vi uostalom samo priznajete da se Zapad prema njemu odnosi neposteno a on eto ne bira spontanu reakciju da im vrati nego proncopijelno oprasta i siri ljubav. Divna osoba.

NADA

pre 3 godine

eto,a kako ti znas da je Nole opterecen brojkama a da to nisu i Rafa i Rodzer i svi teniseri koji se takmice?Svima bez izuzetka su bitni ti brojevi.Samo sto je kod Noleta sve na dlanu o svemu otvoreno prica,dok drugi mudro cute u stilu "to mi nije najbitnije",a jeste.To je nesto savrseno normalno da osvajaju titule i da ih redjaju u vitrine.Svakome je stalo da ga ljudi cene i vole,narociti Noletu koji sa razlogom zeli vise podrske i postovanja.Kada se desi da Nole poobara rekorde svojih rivala moze se pricati sa nostalgijom o Rodzeru i Rafi,ali realnost ce biti da je Nole broj jedan u istoriji.I cemu i zasto se otvara prica o necemu sto je ustvari nevazno,jer Nole bije bitke i dobija ih voleli ga lil ne?Pomislicu zluradost u rukavicama bas kao sto to rade pojedini vrhunski teniseri.

Branka

pre 3 godine

NOLE-tove bravure sa novinarima su mi lepe da otpocnem dan nasmejan!!!!

Mazdo jesmo mali narod po broju ali neki nasi pojedinci nadvisuju njihove nabildovane velicine!!!!

joana

pre 3 godine

Ne radi Nole ništa s ciljem da ga ljudi vole. On je dobar ČOVEK i tako se ponaša. On širi dobrotu oko sebe a to što ga neki ne vole to je njihovo pravo. Ne volim ja ni federera ni Nadala, i mnogi ih ne vole, pa šta. To zapadni novinari potenciraju da Nole nije voljen. Ima nas mnogo koji ga volimo ali nemamo para da ga pratimo na turnirima i da budemo prisutni uživo da ga gledamo, pa ga gledamo preko tv. Nole je izuzetno inteligentan i načitan i zna da priča o svim temama i ima šta da kaže i zato priča opširno. Koliko samo jezika govori. On je čovek kome se treba diviti i poštovati ga. Ne moraju da ga vole, samo da ga poštuju. A ne vole ga samo zato što ih ugrožava, odnosno ugrožava rekorde Federera i Nadala.

Zoran

pre 3 godine

Mislim da zapad ne voli kada su najbolji iz malih nepopularnih zemalja. Dosao neki klinac i pokidao, a to traje vec 7-8 godina i ne planira da se skloni. Sto se jurenja rekorda tice, to je ok kad je vec tako blizu. Nije on 50 reket sveta a lozi se na rekorde. Na kraju krajeva sta bi mu sad bila motivacija za treninge i onakve igre? Da osvoji 100-200 hiljada evra na nekom turniru? Naravno da je cilj da ostane kao najbolji u istoriji sto i jeste.
Na nama je da ga podrzimo uvek i svuda, previse je on uradio za nas do sada dabi ga kritikovli zbog gluposti.
Daj nam boze vise Novaka.

Straight Outta München

pre 3 godine

Svidja mi se novi Novak. Vise se ne trudi toliko da bude sa svima ok... Na terenu pokazuje emocije. Ponasa se kao normalan covek sa svim vrlinama i manama. Treba jos ostrije, da je bio takav od pocetka, mislim da bi imao puno vise naklonosti od svih.

kimy88

pre 3 godine

Izgleda da je konacno resio da gazi i da se ne osvrce nazad.. Jasno stavlja do znanja po prvi put kako stvari stoje..Dopada mi se ova doza ironije koju do sada nikad nije pokazivao. Respect!

Proka

pre 3 godine

Ljudi su razliciti. Dve krajnosti su Jokic i Djokovic. Jokic bi ako moze uopste da se ne pojavljuje bilo gde i nema profile po drustvenim mrezama i da nema nista sa novinarima. To naravno ne moze - ima obavezu da prica sa novinarima po ugovoru i propisima NBA i kluba. Novak voli da prica. Da lis su zbog toga manji kao sportisti? Ne. U stvari za nas koji pratiomo samo sport to uopste nije bitno. Kako odigras, sta umes i koliko postignes je bitnije a najbitnije je da pruzis ljudima uzivanje da te gledaju dok to radis.

gagac

pre 3 godine

Dovoljno sam star, iskustven, skeptičan da bih bio nekritično oduševljen bilo čime i bilo kim, ali Novak je definitivno šampion, sportski i ljudski, dovoljno dobar čovek, dovoljno mudar, naravno, uvek, je u datom vremenu bilo,
jeste i biće boljih, ali u ovom trenutku on je "vrh-vrhova".

ja

pre 3 godine

Ne pokusava Novak da se dopadne vec ga novinar provocira. Znaci prvi na potezu je novinar, a Novak mu samo daje do znanja da mu je jasno sta radi.
Vecina ljudi vidi ovo naopako.

CATAPA

pre 3 godine

Da li je materijalno propadanje izazvalo i moralno?
(Iva, 30. septembar 2020 09:24)
Ne, obrnuto je. Ti jesi u pravu da sirotinja stvara sopstveni, alternativni moralni kod, ali to je za odnose unutar jednog društva. Naša elita je prvo menjala moralni kod celog društva da bi stvorila sirotinju, koja potom spontano generiše i etablira sopstveni.

Kod nas ona inicijalna promena moralnog koda uopšte nije bila izazvana kolektivnim materijalnim propadanjem, nego ugroženošću lokalne komunističke elite kada je postalo izvesno da ta "katastrofa" ima šire razmere, "pandemijske". Ta ista elita je tražila (i našla) mehanizme kako da ostane elita. Što preko "privatizacije", što propovedanjem novog modela morala kompilacijom nacionalizma, religije, ksenofobije i sličnih stožera tog "novog".

Naknadno se ispostavilo da taj "novi moral" uopšte nije ni tako nov, čak je i elita koja ga je instalirala bila zatečena time. No, "rodilo se, valja ga ljuljati" pogotovo dok ne dira u novostečene privilegije nove elite.

Da li i treba reći? Sport naravno nije bio izolovan od promene moralne matrice, naprotiv je srazmerno svojoj popularnosti korišćen za promociju tog novog kolektivnog morala (hint: fudbalski "navijači").

PS: ono "kolektivni moral" je namerna tautologija. Naravno, postoji i individualni, ali individualni moral je kao kad jedina imaš mobilni telefon, a nema mreže repetitora. Moral i jeste infrastruktura i/ili/odnosno komunikacioni protokol.

Goga

pre 3 godine

@box stalno imam potrebu da prokomentarišem o Novaku upravo na ovaj način,svaka čast mislim da je upravo to suština. Neverovatno koliko ljudi vole da plitko posmatraju stvari, odmah sve prebacuju na neke komplekse. Kod nekih je u pitanju samo površnost verovatno, ali bogami ima i zlobe nažalost.