Boks 86

Sreda, 13.11.2013.

22:58

Tajson: Braća ne bi imala šansu

Legendarni bokser Majk Tajson uveren je da bi u najboljim danima svoje karijere ukrajinsku braću, Vladimira i Vitalija Klička, nokautirao već u prvoj rundi.

Autor: AK  |  Izvor: B92

Tajson: Braæa ne bi imala šansu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Ucha

pre 12 godina

http://www.youtube.com/watch?v=rt8LZ8FjGN8
Gvozdeni Majk iz najboljih dana.
Ponavljam, najbolji marketinski potez veka. Nije pobedio nijedno veliko ime! Ali ga volimo.

sasa

pre 12 godina

Ikona nase mladosti, naseg iscekivanja i budjenja za gvozdenog, ajmo svi koji smo se budili da gledamo, podignimo glas, stara garda javi se...77.

Driven

pre 12 godina

@Uros Kalabic
@moje misljenje

link je odlican !!!

peek a boo jeste defanzivan stil borbe, jer se uglavnom ceka otvaranje protivnika kako bi se dejstvovalo. Trenirao sam taj stil. Neverovatno zahtevno da se utrenira, ali tako logicno ... onda sam probao u sparinzima i ne mogu da opisem osecaj kad vidis da ti se protivnik pogubio jer ne zna gde ces biti sledece sekunde. Mogu samo da zamislim strah Tajsonovih protivnika, jer na tom profesionalnom nivou peek a boo je brutalan.

Opet ponavljam : ne mesajte dve Tajsonove ere, ona pod don kingom nema veze sa zivotom, a upravo u tom periodu su ga sacekali i Holifild i Lenoks i slicni

Jedan je Mike

pre 12 godina

Očigledno je da među komentatorima ima puno zelenih iza ušiju, onih koji su počeli da prate boks posle Tajsonovog vremena ili na kraju njegove karijere. Fino je čovek rekao da bi dobio braću Kličko na vrhuncu svoje karijere, a to je bilo krajem 80-ih i početkom 90-ih. Znači ne kada se borio sa Luisom i Holifildom što je bilo kasnije. Iron Mike 80-ih nije bio čovek, nego bukvalno zver puštena iz kaveza, tako da ne da bi samo pojeo braću Kličko, nego čak i da su vanzemaljci nekako poslali nekog on bi ga razbucao. Zbog toga današnji boks u odnosu na to vreme izgleda dosadan i neatraktivan, pa ga sve manje ljudi prati. Možete ga zvati i inteligentnim ako hoćete, ali džaba je, to ni je ni senka od nekadašnjeg boksa, već jedna velika smejurija što interesovanje publike i pokazuje.

Goran S.

pre 12 godina

http://youtu.be/nz_eSUNoWuU
Odgledao sam ovaj link:The best of,on the Mike Tyson.
E sad stvarno ne znam sta bih rekao za njega...

moje misljenje

pre 12 godina

(Uroš Kalabić, 14. novembar 2013 11:09)
Bravo za link... to se zove odbrana, ne danas ovo grljenje.
Sad shvatam zasto moj cale stalno ponavlja: za mene je boks prestao da postoji onda kada se tajson povukao...

bzvz

pre 12 godina

Glupo je uopste da boksuju ljudi od preko dva metra i 130kg sa onima od 180cm i 30kg manje.To je u startu neravnopravno.Najbolji primer je mec izmedju Valujeva i Holifilda.Iako je Holifilid zadao deset puta vise udaraca,Valujeva to nije ni najmanje uzdrmalo.Tako da bi i dopingovani Tajson tesko probio Klicka,ali samo on bi i imao neke sanse.Recimo,Frejzer koji je bio,takodje,fajter kao Tajson,a i mnogo bolji bokser,ne bi imao nikakve sanse zbog visinske razlike.

Slobodni Klikeri

pre 12 godina

Ovaj Tajson je totalno puk'o s mozgom. Bas bih voleo da vidim kako bi dobio bracu Klicko kada su obojica za po 2 glave visi od njega,plus raspon ruku da ne pricam. Bas bih to voleo da gledam. Mislim da nema profi boksera u teskoj kategoriji koji pred kraj karijere nije dobio toliko batina kao Tajson. Pujdali su ga menadzeri,a on nikad bas nije bio previse inteligentan.

Ring

pre 12 godina

Izmisljena zvezda Dona Kinga. Sirovina sa dva grama mozga.Boks se drugacije zove plemenita vestina.Ovaj je ulicni bokser iz Bronksa.Samo odgrizanje uva u borbi govori o njemu.Dr Hammer bi ga danas pojeo

johnny depp

pre 12 godina

Box pratim od pamti veka, ali mislim da je bio Zoki dole u komentaru, svaka ti cast. Teofilju Stivensonu su Ameri nudili milione da emigrira u Ameriku da bi patosirao Alija. Posle njega je dosao jos jedan kubanac Felix Savon, moxda i za nijansu bolji od Stivenson, sto je u redu ako se uzme podatak mu je stivenson bio uzor. Ta dvojica bi cistili patos sa svim pomenutim boxerima
I ja sam u 90tih stavjao kucu kako neko rece, ali na Holifilda da ce razbiti Tajsona, ne zato sto ne volim Tajsone, nego zato sto je Holifild imao tehniku za borce kao Tajsona, a ujedno je i sam bio fajter kao sto je Tajson bio.
I pogledajte trilogiju Ridick Bowe/Holifild videcete isto koliko je Bowe nadmocan i u klincu i u svemu prema Holifilda. Isto tako taj Ridick Bowe nije smeo ni jednom da izadje na megdan Lewis-u u profesionalnoj karieri, jer ga je ovaj vec jedno nokautirao u Seulu '88 na Olimpijadu.
I pogledajte nekad film, ili procitajte knjigu o malenom Rocky Marcano, pa ce te videti zasto je taj covek ostao neporazen u citavoj karieri (49 meceva), a imao je tamnoputog Joe Lewisa i mnostvo drugih boxera u konkurenciji. I tada se je vodila polemika ko bi dobio u mecu izmegju Rocky-ja i Ali-ja. Cak su napravili i komjuterski virtualan mec.
Da sumiramo,
Svaka generacija je imala svojih heroja, koji se nemogu mesati sa herojima i druge generacije. Po meni, najveci svih vremena ima puno, ali bih odvojio nekolicinu: Larry Holms, Rocky Marcano, Ali, Tayson (do 90tih), Lenox, KO brothers

Uroš Kalabić

pre 12 godina

@Driven
Svaka čast matori, to je suština... takvu odbranu (najbolju u sperteškoj ikada)ne može niko da pobedi, a pogotove ne Kličkovi. link za neupućene: http://www.youtube.com/watch?v=uYZzMPsm6c4

Mladen Mladenović

pre 12 godina

Braća Kličko su živi dokaz da i u boksu, "um caruje snaga klade valja" i to ne odgovara onima kojima je pamet "slabija" strana pa bi da forsiraju samo silu i snagu. Zbog toga se često ovim momcima iz Ukrajine osporava njihovo boksersko umeće.Možda bi Tajson negde u nekoj kafanskoj tuči, u nekom makljanju pobedio Klička ali, u ringu čisto sumnjam. Sila bez mozga je smešna i tragična a najbolji dokaz za to je borba protiv Ivandera Holifilda u kojoj je sila bila nemoćna do besnila?! Doduše u boksu je moguće da meč reši i jedan "zalutali" udarac na šta gospodin Tajson verovatno računa. Ide na to da primi stotione udaraca ali, da će njegov jedan udarac biti odlučujući?! Tajson je možda nekom interesantan ali, u suštini on predstavlja jednu tešku sirovinu, u kome telo i mozak nisu kompatibilni. Iako bi možda to bio spektakl, iskreno, nikada ne bih voleo da dodje do njihovog meča jer smatram da je Tajson nedostojan braće Kličko.

CarlosNS

pre 12 godina

Svakih nekoliko meseci javi se neko da kaze kako je bolji od brace Klicko. Kod nas ih vecina ne voli zato sto boksuju dosadno (citaj pametno), a poznato je da se mi razumemo u sve. Nakon sto je Vladimir isprasio Povetkina izgleda da je ostalo jos samo da se masta o povratku Tajsona iz penzije. Ipak, cinjenica je da su Majkove udice ibak bile suvise sitne za krupnu ribu.

Ciciban

pre 12 godina

Obican proizvod marketinga,tebe je dobio lennox i to nokautom,a dobio je i klicka.To je pravi borac,kad dobija one iz vrha,a ti sa njima nikad nisi mogao.prevaro.

Goran S.

pre 12 godina

Moj cale uvek je govorijo "vidi kako boksuju kao babe, udarac nije udarac ako ostane na nogama". A onda se pojavio Tajson dilea, jeste dilea al volese ga svi.
Tajson bi bracu dobio u prvoj rundi, ali ukoliko bi uspeo da ih potkaci, jer protiv njega boksovali bi uobicajno, bezali bi u krug sa ispruzenom jednom rukom dok se Tajson ne umori i oslabe mu udarci.

zoki

pre 12 godina

A da su Teofilo Stivenson i Savon iz Kube bili u profesionalcima slali bi sve ove napaljene amerikance na pod u 1-oj rundi zajedno sa Tyson-om.

Milos

pre 12 godina

Stavljam kucu na Tajsona protiv brace.
Sada, i u ovim godinama bi ih dobio bez problema. Braca nemaju tehniku,ne znaju sta je ulicni fajt . Oni trenutno dominiraju zbog odlicnih fiz.predispozicija i dobre kondicije.

NY

pre 12 godina

Kada bi ga zatvorili u telefonsku govornicu tukao bi ga i matori Zika Jelisijevic.Njegov boks se svodio na mahanje i ako nekoga dokaci taj ide na pod. Samo sirova snaga i nista vise. Ko god je imao brze noge i tehniku Tajson nije imao sansi.Braca Klicko imaju tehniku imaju visinu, raspon ruku,gipkost i snazan udarac

Milan

pre 12 godina

Ma vise ni u jednom sportu mali ljudi nmg.uspijeti.Jednostavno Vladimiri ima 210 cm visine,130 kg misica i zna to dobro da koristi,tajson ne bi uspijeo jednom da ga udari.Prije 30 godina,prosecna visina u fudbalu je bila 160 cm,sad je 180,u kosarci 190,sad je 205 cm,u rukometu 180 sad je 195.Prije visoki nisu bili toliko pokretljivi,ali sad je drugo vrijeme.Najbolje da ze patuljak poput tajsona uraditi nesto Vladimiru.Nema sanse.

king

pre 12 godina

Obozavao sam Tysona (dobri stsri box) ali ishod meca protiv Vladimira bio isti kao Sampras protiv Djokovica (pa i na Vimbldonu).
Gotova prica!

Vlada

pre 12 godina

O kom Tajsonu diskutujemo,onom koji je boksovao 2000 - tih godina ili onom s kraja 80 - tih i početkom 90 - tih godina prošlog veka ? ako je ovo poslednje što sam napisao to Taksija ne bi mogao niko da dobije,jer jedan je bio Gvozdeni Mike Tajson !

Peđa

pre 12 godina

Mike Tajson je svakoko jedan od najboljih boksera u istoriji boksa,vidim ljudi porede neke borbe Tajsona sa Holfildom i Luisom,ali ne zaboravite da to nije reper i da Tajson nije bio ni senka nekadašnjeg velikog šampiona s kraja osamdesetih i početka devedesetih,e upravo taj Tajson bio oduvao sve njih.
- Mike Tajson - FOREVER !

bokser

pre 12 godina

Tajson je bio sirovina i snaga bez mozga (ne racunajuci sopstveno priznanje o dopingu). Takvi bokseri i prolaze upravo onako kako je on prosao i tu prica zavrsava. Nas narod ima jednu sjajnu poslovicu koja to opisuje - snaga klade valja, um caruje.

Nezadovoljni gledalac

pre 12 godina

Šta god bilo ili ne bilo, Klički su učinili boks nezanimljivim, dosadnim, a sve pod firmom inteligencije i fizičke predispozicije. Te floskule o plemenitoj veštini me posebno nerviraju. Kličko se grli i zahvata protivnika u stisak ko na "paradi ponosa" i tu se završava svaki napad ili odbrana.U poslednjoj borbi koja je bila na TV-u umresmo od dosade. da ne ovorimo o tome da redovno biraju protivnike koji im ne mogu uputiti više od par uaraca jer su sitniji od njih. nikako da vidimo borbu dva ravnopravna boksera u fizičkom smislu i na toj činjenici Klički su pravili mit o nepobedivosti.

Banezi

pre 12 godina

Tajson je mentalac . Mladji Klicko je dosadan borac samo zato sto nije Amerikanac pa nema tu masineriju iza sebe koja ce medijski da ga isprati i napravi od njega marketinski proizvod.

Ucha

pre 12 godina

Obozavao sam Tajsona i kao malo vise upucen u boks mogu vam reci da je Tajson najnaduvaniji i najbolje odradjeni marketinski potez Don Kinga. Definitivno je bio bokser svetske klase, ali takodje nije dobio nijednog iz top 5 devetesetih. Jedino ime koje je vredelo bio je Lari Holms ali u 40-im.
Kazu da je ceo Tajsonovom tim bio presrecan kada se izjalovio mec protiv tada vec starog Foremana.
p.s. I dalje uzivam gledajuci njegove meceve na jutjubu , ali i u najboljim danima, protiv Klicka bi prosao isto kao protiv Holifilda i Lenoksa. Pogledajte borbe protiv Vilijamsa i MekBrida 2004-05 pa vidite koliko je realno ovo sto prica.

heavy

pre 12 godina

A Balbou ne sme da spomene...
Bracu bi verovatno oduvao na pocetku karijere ali kralju Holifildu i Luisu nikada nista nije mogao.Po meni su obojica rame uz rame sa Klejom,mozda i bolji.

mrmlj

pre 12 godina

ova prica je na nivou "ko je jaci: hi-men ili supermen" - svi bismo voleli da vidimo tu borbu ali nikada necemo moci i to pitanje ce zauvek ostati bez odgovora ;)

bobo mk

pre 12 godina

Majk Tajson je bio odličan bokser, razarač, ali ni slučajno blizu kvaliteta jednog Ivandera Holifilda ili Lenoksa Luisa što se dokazalo u njihovim borbama. Holifild je tukao Tajsona još u amaterskom boksu u američkim kvalifikacijama za OI u Los Anđelesu. Naime kada se prisetim Tajsonovih mečeva sa ove vremenske distance, vidi se da on i nije dobio nekog "velikog " boksera. Dobio je Larija Holmsa koji je par godina pre toga završio bogatu karijeru i Majkla Spinsa koji nikada nije bio teškaš. Mislim da bi protiv "braće" prošao kao što je prošao Deni Vilijams protiv Vitalija Klička. Pamtim Tajsonov razorni kroše ali šta vredi, sada se vidi da je u svakom meču bio dopingovan.

smrtnik

pre 12 godina

Ko je imalo pratio ovog boksera znace da je sve ovo jedna laz jer je lik u jednom momentu bio svorc. sad uzgaja golubove i plete miljee. sjajan bokser ALI sad dzaba prica

krx

pre 12 godina

Ma nemoj, pa za koliko si onda para izašao u ring sa nekim Francuzem ili Dancem i još dobio po bibi. Leg'o si od amatera za amaterske pare.

Srdjan Bg

pre 12 godina

@miki,xaxa drzati Tajsona na distanci?Da li si ti u opste odgledao neki mec ili si u to vreme gledao crtace pa pises ovakve gluposti?

smesko

pre 12 godina

Protiv Lenoksa ova zivotinja nije mogla nista. Vitalij je bio bolji protiv Lenoksa, ali ga je sprecila povreda (zbog koje je dobio tehnicki k.o.). A Vladimir je jos bolji bokser od Vitalja. Prema tome, lako je njemu da prica ovakve price, kad zna da se nikada nece doziveti proveru. Ovako nesto bi i ja mogao da izjavim jer papir sve trpi. Braca mogu samo da se smeskaju na ove gluposti...

igor

pre 12 godina

Pa i njega bi pobedio Muhamed Ali.Sta bi bilo kad bi bilo.On o karijeri brace moze samo da sanja.Posto koliko citam neke meceve je radio i drogiran.

mirko kojotovski

pre 12 godina

Od odlaska sa stejdza Tajsona, Holifilda i Luisa boks je izgubio kvalitet i interes sveta.Danas je to vise ples sa intonaciom grljenja.Klicke sam gledao par puta pre 7 godina i zakljucio da ce oni boks upropastiti.Nema vise fajtera i likova kao generacija 80 i 90tih.Secam se meca Holifild Bouvi iz 93 mislim kako je tu prastalo.Obojica po par puta na podu.Tajsona mozete mrzeti ali zamislite se da ste puni kao titanik a tek 19god.!? Neznas sta bi i kud bi pre.Onda se tu nadju sumnjivi likovi prevaranti i uzmu mu lovu i jos te spoje sa dilerima i ostalim krimosima.Tajson and co.su bili i ostali veliki, a mislim da kad bi danas neko dao cifru da se vrate u ring Tajson i Holifild da bi oborili sve rekorde boksa.Kakvi Evropljani i boks.Jedini razbijac iz Evrope je bio Marjan Benes ali i njega kao Majka su varali i upropastili.To su legende i kad se zazelim boksa okrenem net i uzivam a ne ovaj danas balet

milance radosavljevic

pre 12 godina

onak ko nije gledao Tajsona taj moze da lupeta kako bi braća Kličko pobedila njega.Tajson je bio zver u ringu .on je bio dominantan toliko da su ga se protivnici plašili.Uz svo poštovanje prema braći Kličko oni su daleeeko od Tajsona .

king

pre 12 godina

Tyson je stvarno bio car u svoje doba ali da bi Vladimira pobedio sumljam. Tezko bi prisao glavi, Vladimir nije da nema snazne udarce nego covek tuce samo tada kad je potrebno. Uz svo postovanje do Tysona Vladimir je ipak najboljo bokser svih vremena.

andreas kisser

pre 12 godina

(Lemi, 13. novembar 2013 23:55)

slazem se svim sto si napisao (kao i sa vecinom ostalih komentatora - od ranih 80ih naovamo nije bilo boljeg boxera od tajsona u njegovim najboljim danima), samo jedna mala ispravka: njegove meceve je tokom 80ih prenosio pokojni dragan nikitovic, legenda jugoslovenskog sportskog novinarstva. u to vreme memedovica su jos uvek slali da kupuje burek za dorucak starim bardovima ex-yu novinarstva.

BeliAndjeo

pre 12 godina

Starijeg bi zgazio to je nesporno, ali kod Vladimira bi se pomucio. On bojsuje i koristi mozak, Tajson je bio cist primer surove i sirove snage. Luis i Holifild su tog istog Tajsona zgazili jer su na njega isli pametno.

Mrle

pre 12 godina

Od coveka 0 kao bokser u najboljim danima kakva braća kakvi bakrači ni promil šanse kvota 1.01 na Tajsona u top formi. Mogu da drže distancu koliko hoće jedan ulet jedan udarac i patos. Gvozdeni posle njega ko još gleda boks realno.

Pablo99

pre 12 godina

Nema sanse,, pre svega braca Klitschko su oko 2m visine i imaju neprikosovenu fizicku spremnost mozda i najbolju u istoriji Boxa, takodje sto se tehnike tice imaju najraradjeniju tehniku na svetu a trening im traje 7 sati dnevno najjacim mogucom tempom, takodje se zna da mladji Wladimir, ima najjaci udarac rukom na svetu! Skolovani po Sovjetskom standardu jos od malih nogu! Tajson i ovaj klovan sa slike su smesni!

nemke

pre 12 godina

JEDAN JE IRON MIKE TYSON !!!
Posle njega nema boksa kakav je bio i nikada se vise nece pojaviti u ringu takvo cudoviste koje je trenirao cuveni Costomado ... !!!

hhhh

pre 12 godina

@miki dobra poenta...tajson je zver i sve to stoji..ali tajson ne bi bio u prilici da napadne klicka (mladjeg) a i ako bi ga napao to bi bilo samoubistvo. Klitcko je mnogo inteligentan i on ne dobija meceve na snagu nego inteligencijom.

Driven

pre 12 godina

Ako je verovati Kas Damatu, a istinski poznavaoci boksa ce se sloziti :

Swarmer > Boxer (Frejzer > Ali )
Boxer > Slugger ( Ali > Formen )
Slugger > Swarmer ( Formen > Frejzer )

papir , kamen, makaze

Tajson je bio swarmer dok je bio uz Runija. Zadnji mec sa Runijem je bio protiv Spinksa. Od tog trenutka ga preuzima don king (namerno malim slovima) i krece sunovrat ... postaje klasican slugger, ali bez fizickih predispozicija za tu vrstu boksovanja i onda ima problema sa svim borcima kategorije boxer (Rejzor Rudok, Daglas, Holifild, Luis)

kraj price ... Tajson sa Runijem bi prebio bracu Klicko. Tajson u post Runi eri bi popio batine od brace

Da se razumemo!

pre 12 godina

Najbolji je Rocky Balboa pa tek onda Tyson, a tu je negdje i Apollo Creed!
Mozda nisu najjaci ali imaju najvece srce, a to je najvaznije. Klicko je najjaci, steta samo sto nije boxovao u isto vreme kad i Ivan Drago, to bi bio pravi sudar dva sovjetska teskasa iste kategorije!

hulk

pre 12 godina

Iako sam veliki fan Tajsona nisam bas siguran u to. Svi smo bili ubedjeni da ce dobiti glatko i Holifilda, a realno u dva meca mu nije nista mogao, pa ga je takav isfrustriran zato i ugrizao. Laik sam, ali nije to ulicna tuca koju po pravilu dobija onaj ko je agresivniji

strsljen

pre 12 godina

Pa Vladimira su bili ljudi ranije redovno,nebi doceko 2 rundu sa manijakom.Vitali bi ga mozda dobio na bodove,jer podnosi najace udarce u bradu udario ga Luis punom snagom u bradu stoji ko bandera pitanje je kako bi izgledo mec nakon 7-8 rundi mada je mike ludak mozda bi i njega dobio.Vladimir nebi mogo da podnese te udarce jedan bi bio dovoljan

pesadinac

pre 12 godina

Varas se Majk i to zestoko. Protiv oba Klicka bi brze vidio pod no protiv Daglasa i Luisa. Pored sirove snage u boksu postoji i nesto poput inteligencije, taktike, fizickih prednosti i ostalog. Holifild te rasturio na delove a Daglas i Luis tobom obrisali pod. Sorry ali mislim da si sitan za bracu Klicko.

neko iz mase

pre 12 godina

Na poslednjem mecu "brace" sam mislio da ce konacno da BOKSUJE,ali ni protiv znatno nizeg i lakseg protivnika nista,da su braca Klicko boksovali pre 100 godina nikoga u ovom vremenu boks nebi ni zanimao,to je istina. Ali(Klej),Tajson,Frejzer,Foreman,Marcijano,Roy Jones..itd su neki od ljudi zbog kojih su milioni zavoleli boks,budili se nocu,cak je i Rocky film koji gledam po 1000 put uzbudljiviji od meceva ovo brace...ne mrzim ih ali nije to to

gremlin

pre 12 godina

Gvozdeni Majk covek zbog kog nocima nisam spavao,a onda borba i on to zavrsi za 10 sek...p.s.covek je toliko kontraverzan,da ne znam sta bi rekao osim da je kao bokser neprevazidjen...a ostalo...nek sudi kako ko zeli......meni je licno kao covek...cist primer kako NE TREBA raditi...al to je ipak gvozdeni Majk....

Lemi

pre 12 godina

Slazem se u potpunosti...kao bokser fenomen a kao covek,to je druga stvar...gledao njegove meceve kao klinac sa ocem...u tri ujutru,meceve je prenosio Memedovic! Tip je probijao protivnike,pucao je od snabe i bio spreman kao zver...pogled koji smrzne protivnika i grize dok ga ne obori,sto se redovno dogadjalo. Jako agresivan i stamene gradje,jednostavno tip je bio od neke vrste metala koju strucnjaci zovu "gvozdje"!

Dienekes

pre 12 godina

Jok, ne bi ih dobio... Ja sam gledao sve mečeve čeličnog Majka, kao klinac se budio u pola noći i trepnuo nisam za vreme njegovih mečeva. Rećiću jednu rečenicu: Tajson bi ih razbucao kao bugarsku skupštinu.

UfcCRO

pre 12 godina

Nemoj da pricas. Prica je sve sto mozes. Kroz jezik i skandale bit u javnosti. Eto to ti je tvoj zivot. Boksac bolji od Lewisa nikad nisi bio a pravis se kao da si trazen i da tebe zelimo da cujemo. I vjeru si prodo smece jedno..

miki

pre 12 godina

mladji klicko bi ga porazio jer je mnogo pametniji i sigurnim drznjam Tajsona na distianci bi ga lagano pobedio..za bracu mora da se ima pamet a ovaj narkoman nema..mrzim te sto sebe proglasavaju Bogom

Nenad-SRB

pre 12 godina

Tajsona je takav tip da ili ga obozavate, ili ga mrzite. Mislim da mu je ova izjava na mestu i smatram da braca Klicko zaista ne bi imala sta da traze protiv njega.

gremlin

pre 12 godina

Gvozdeni Majk covek zbog kog nocima nisam spavao,a onda borba i on to zavrsi za 10 sek...p.s.covek je toliko kontraverzan,da ne znam sta bi rekao osim da je kao bokser neprevazidjen...a ostalo...nek sudi kako ko zeli......meni je licno kao covek...cist primer kako NE TREBA raditi...al to je ipak gvozdeni Majk....

Dienekes

pre 12 godina

Jok, ne bi ih dobio... Ja sam gledao sve mečeve čeličnog Majka, kao klinac se budio u pola noći i trepnuo nisam za vreme njegovih mečeva. Rećiću jednu rečenicu: Tajson bi ih razbucao kao bugarsku skupštinu.

Lemi

pre 12 godina

Slazem se u potpunosti...kao bokser fenomen a kao covek,to je druga stvar...gledao njegove meceve kao klinac sa ocem...u tri ujutru,meceve je prenosio Memedovic! Tip je probijao protivnike,pucao je od snabe i bio spreman kao zver...pogled koji smrzne protivnika i grize dok ga ne obori,sto se redovno dogadjalo. Jako agresivan i stamene gradje,jednostavno tip je bio od neke vrste metala koju strucnjaci zovu "gvozdje"!

Nenad-SRB

pre 12 godina

Tajsona je takav tip da ili ga obozavate, ili ga mrzite. Mislim da mu je ova izjava na mestu i smatram da braca Klicko zaista ne bi imala sta da traze protiv njega.

miki

pre 12 godina

mladji klicko bi ga porazio jer je mnogo pametniji i sigurnim drznjam Tajsona na distianci bi ga lagano pobedio..za bracu mora da se ima pamet a ovaj narkoman nema..mrzim te sto sebe proglasavaju Bogom

UfcCRO

pre 12 godina

Nemoj da pricas. Prica je sve sto mozes. Kroz jezik i skandale bit u javnosti. Eto to ti je tvoj zivot. Boksac bolji od Lewisa nikad nisi bio a pravis se kao da si trazen i da tebe zelimo da cujemo. I vjeru si prodo smece jedno..

neko iz mase

pre 12 godina

Na poslednjem mecu "brace" sam mislio da ce konacno da BOKSUJE,ali ni protiv znatno nizeg i lakseg protivnika nista,da su braca Klicko boksovali pre 100 godina nikoga u ovom vremenu boks nebi ni zanimao,to je istina. Ali(Klej),Tajson,Frejzer,Foreman,Marcijano,Roy Jones..itd su neki od ljudi zbog kojih su milioni zavoleli boks,budili se nocu,cak je i Rocky film koji gledam po 1000 put uzbudljiviji od meceva ovo brace...ne mrzim ih ali nije to to

mirko kojotovski

pre 12 godina

Od odlaska sa stejdza Tajsona, Holifilda i Luisa boks je izgubio kvalitet i interes sveta.Danas je to vise ples sa intonaciom grljenja.Klicke sam gledao par puta pre 7 godina i zakljucio da ce oni boks upropastiti.Nema vise fajtera i likova kao generacija 80 i 90tih.Secam se meca Holifild Bouvi iz 93 mislim kako je tu prastalo.Obojica po par puta na podu.Tajsona mozete mrzeti ali zamislite se da ste puni kao titanik a tek 19god.!? Neznas sta bi i kud bi pre.Onda se tu nadju sumnjivi likovi prevaranti i uzmu mu lovu i jos te spoje sa dilerima i ostalim krimosima.Tajson and co.su bili i ostali veliki, a mislim da kad bi danas neko dao cifru da se vrate u ring Tajson i Holifild da bi oborili sve rekorde boksa.Kakvi Evropljani i boks.Jedini razbijac iz Evrope je bio Marjan Benes ali i njega kao Majka su varali i upropastili.To su legende i kad se zazelim boksa okrenem net i uzivam a ne ovaj danas balet

Da se razumemo!

pre 12 godina

Najbolji je Rocky Balboa pa tek onda Tyson, a tu je negdje i Apollo Creed!
Mozda nisu najjaci ali imaju najvece srce, a to je najvaznije. Klicko je najjaci, steta samo sto nije boxovao u isto vreme kad i Ivan Drago, to bi bio pravi sudar dva sovjetska teskasa iste kategorije!

Pablo99

pre 12 godina

Nema sanse,, pre svega braca Klitschko su oko 2m visine i imaju neprikosovenu fizicku spremnost mozda i najbolju u istoriji Boxa, takodje sto se tehnike tice imaju najraradjeniju tehniku na svetu a trening im traje 7 sati dnevno najjacim mogucom tempom, takodje se zna da mladji Wladimir, ima najjaci udarac rukom na svetu! Skolovani po Sovjetskom standardu jos od malih nogu! Tajson i ovaj klovan sa slike su smesni!

milance radosavljevic

pre 12 godina

onak ko nije gledao Tajsona taj moze da lupeta kako bi braća Kličko pobedila njega.Tajson je bio zver u ringu .on je bio dominantan toliko da su ga se protivnici plašili.Uz svo poštovanje prema braći Kličko oni su daleeeko od Tajsona .

Srdjan Bg

pre 12 godina

@miki,xaxa drzati Tajsona na distanci?Da li si ti u opste odgledao neki mec ili si u to vreme gledao crtace pa pises ovakve gluposti?

Ucha

pre 12 godina

Obozavao sam Tajsona i kao malo vise upucen u boks mogu vam reci da je Tajson najnaduvaniji i najbolje odradjeni marketinski potez Don Kinga. Definitivno je bio bokser svetske klase, ali takodje nije dobio nijednog iz top 5 devetesetih. Jedino ime koje je vredelo bio je Lari Holms ali u 40-im.
Kazu da je ceo Tajsonovom tim bio presrecan kada se izjalovio mec protiv tada vec starog Foremana.
p.s. I dalje uzivam gledajuci njegove meceve na jutjubu , ali i u najboljim danima, protiv Klicka bi prosao isto kao protiv Holifilda i Lenoksa. Pogledajte borbe protiv Vilijamsa i MekBrida 2004-05 pa vidite koliko je realno ovo sto prica.

zoki

pre 12 godina

A da su Teofilo Stivenson i Savon iz Kube bili u profesionalcima slali bi sve ove napaljene amerikance na pod u 1-oj rundi zajedno sa Tyson-om.

smesko

pre 12 godina

Protiv Lenoksa ova zivotinja nije mogla nista. Vitalij je bio bolji protiv Lenoksa, ali ga je sprecila povreda (zbog koje je dobio tehnicki k.o.). A Vladimir je jos bolji bokser od Vitalja. Prema tome, lako je njemu da prica ovakve price, kad zna da se nikada nece doziveti proveru. Ovako nesto bi i ja mogao da izjavim jer papir sve trpi. Braca mogu samo da se smeskaju na ove gluposti...

mrmlj

pre 12 godina

ova prica je na nivou "ko je jaci: hi-men ili supermen" - svi bismo voleli da vidimo tu borbu ali nikada necemo moci i to pitanje ce zauvek ostati bez odgovora ;)

pesadinac

pre 12 godina

Varas se Majk i to zestoko. Protiv oba Klicka bi brze vidio pod no protiv Daglasa i Luisa. Pored sirove snage u boksu postoji i nesto poput inteligencije, taktike, fizickih prednosti i ostalog. Holifild te rasturio na delove a Daglas i Luis tobom obrisali pod. Sorry ali mislim da si sitan za bracu Klicko.

Mrle

pre 12 godina

Od coveka 0 kao bokser u najboljim danima kakva braća kakvi bakrači ni promil šanse kvota 1.01 na Tajsona u top formi. Mogu da drže distancu koliko hoće jedan ulet jedan udarac i patos. Gvozdeni posle njega ko još gleda boks realno.

hulk

pre 12 godina

Iako sam veliki fan Tajsona nisam bas siguran u to. Svi smo bili ubedjeni da ce dobiti glatko i Holifilda, a realno u dva meca mu nije nista mogao, pa ga je takav isfrustriran zato i ugrizao. Laik sam, ali nije to ulicna tuca koju po pravilu dobija onaj ko je agresivniji

Driven

pre 12 godina

Ako je verovati Kas Damatu, a istinski poznavaoci boksa ce se sloziti :

Swarmer > Boxer (Frejzer > Ali )
Boxer > Slugger ( Ali > Formen )
Slugger > Swarmer ( Formen > Frejzer )

papir , kamen, makaze

Tajson je bio swarmer dok je bio uz Runija. Zadnji mec sa Runijem je bio protiv Spinksa. Od tog trenutka ga preuzima don king (namerno malim slovima) i krece sunovrat ... postaje klasican slugger, ali bez fizickih predispozicija za tu vrstu boksovanja i onda ima problema sa svim borcima kategorije boxer (Rejzor Rudok, Daglas, Holifild, Luis)

kraj price ... Tajson sa Runijem bi prebio bracu Klicko. Tajson u post Runi eri bi popio batine od brace

bobo mk

pre 12 godina

Majk Tajson je bio odličan bokser, razarač, ali ni slučajno blizu kvaliteta jednog Ivandera Holifilda ili Lenoksa Luisa što se dokazalo u njihovim borbama. Holifild je tukao Tajsona još u amaterskom boksu u američkim kvalifikacijama za OI u Los Anđelesu. Naime kada se prisetim Tajsonovih mečeva sa ove vremenske distance, vidi se da on i nije dobio nekog "velikog " boksera. Dobio je Larija Holmsa koji je par godina pre toga završio bogatu karijeru i Majkla Spinsa koji nikada nije bio teškaš. Mislim da bi protiv "braće" prošao kao što je prošao Deni Vilijams protiv Vitalija Klička. Pamtim Tajsonov razorni kroše ali šta vredi, sada se vidi da je u svakom meču bio dopingovan.

andreas kisser

pre 12 godina

(Lemi, 13. novembar 2013 23:55)

slazem se svim sto si napisao (kao i sa vecinom ostalih komentatora - od ranih 80ih naovamo nije bilo boljeg boxera od tajsona u njegovim najboljim danima), samo jedna mala ispravka: njegove meceve je tokom 80ih prenosio pokojni dragan nikitovic, legenda jugoslovenskog sportskog novinarstva. u to vreme memedovica su jos uvek slali da kupuje burek za dorucak starim bardovima ex-yu novinarstva.

Banezi

pre 12 godina

Tajson je mentalac . Mladji Klicko je dosadan borac samo zato sto nije Amerikanac pa nema tu masineriju iza sebe koja ce medijski da ga isprati i napravi od njega marketinski proizvod.

nemke

pre 12 godina

JEDAN JE IRON MIKE TYSON !!!
Posle njega nema boksa kakav je bio i nikada se vise nece pojaviti u ringu takvo cudoviste koje je trenirao cuveni Costomado ... !!!

BeliAndjeo

pre 12 godina

Starijeg bi zgazio to je nesporno, ali kod Vladimira bi se pomucio. On bojsuje i koristi mozak, Tajson je bio cist primer surove i sirove snage. Luis i Holifild su tog istog Tajsona zgazili jer su na njega isli pametno.

smrtnik

pre 12 godina

Ko je imalo pratio ovog boksera znace da je sve ovo jedna laz jer je lik u jednom momentu bio svorc. sad uzgaja golubove i plete miljee. sjajan bokser ALI sad dzaba prica

igor

pre 12 godina

Pa i njega bi pobedio Muhamed Ali.Sta bi bilo kad bi bilo.On o karijeri brace moze samo da sanja.Posto koliko citam neke meceve je radio i drogiran.

krx

pre 12 godina

Ma nemoj, pa za koliko si onda para izašao u ring sa nekim Francuzem ili Dancem i još dobio po bibi. Leg'o si od amatera za amaterske pare.

hhhh

pre 12 godina

@miki dobra poenta...tajson je zver i sve to stoji..ali tajson ne bi bio u prilici da napadne klicka (mladjeg) a i ako bi ga napao to bi bilo samoubistvo. Klitcko je mnogo inteligentan i on ne dobija meceve na snagu nego inteligencijom.

Nezadovoljni gledalac

pre 12 godina

Šta god bilo ili ne bilo, Klički su učinili boks nezanimljivim, dosadnim, a sve pod firmom inteligencije i fizičke predispozicije. Te floskule o plemenitoj veštini me posebno nerviraju. Kličko se grli i zahvata protivnika u stisak ko na "paradi ponosa" i tu se završava svaki napad ili odbrana.U poslednjoj borbi koja je bila na TV-u umresmo od dosade. da ne ovorimo o tome da redovno biraju protivnike koji im ne mogu uputiti više od par uaraca jer su sitniji od njih. nikako da vidimo borbu dva ravnopravna boksera u fizičkom smislu i na toj činjenici Klički su pravili mit o nepobedivosti.

Peđa

pre 12 godina

Mike Tajson je svakoko jedan od najboljih boksera u istoriji boksa,vidim ljudi porede neke borbe Tajsona sa Holfildom i Luisom,ali ne zaboravite da to nije reper i da Tajson nije bio ni senka nekadašnjeg velikog šampiona s kraja osamdesetih i početka devedesetih,e upravo taj Tajson bio oduvao sve njih.
- Mike Tajson - FOREVER !

strsljen

pre 12 godina

Pa Vladimira su bili ljudi ranije redovno,nebi doceko 2 rundu sa manijakom.Vitali bi ga mozda dobio na bodove,jer podnosi najace udarce u bradu udario ga Luis punom snagom u bradu stoji ko bandera pitanje je kako bi izgledo mec nakon 7-8 rundi mada je mike ludak mozda bi i njega dobio.Vladimir nebi mogo da podnese te udarce jedan bi bio dovoljan

moje misljenje

pre 12 godina

(Uroš Kalabić, 14. novembar 2013 11:09)
Bravo za link... to se zove odbrana, ne danas ovo grljenje.
Sad shvatam zasto moj cale stalno ponavlja: za mene je boks prestao da postoji onda kada se tajson povukao...

Vlada

pre 12 godina

O kom Tajsonu diskutujemo,onom koji je boksovao 2000 - tih godina ili onom s kraja 80 - tih i početkom 90 - tih godina prošlog veka ? ako je ovo poslednje što sam napisao to Taksija ne bi mogao niko da dobije,jer jedan je bio Gvozdeni Mike Tajson !

Milan

pre 12 godina

Ma vise ni u jednom sportu mali ljudi nmg.uspijeti.Jednostavno Vladimiri ima 210 cm visine,130 kg misica i zna to dobro da koristi,tajson ne bi uspijeo jednom da ga udari.Prije 30 godina,prosecna visina u fudbalu je bila 160 cm,sad je 180,u kosarci 190,sad je 205 cm,u rukometu 180 sad je 195.Prije visoki nisu bili toliko pokretljivi,ali sad je drugo vrijeme.Najbolje da ze patuljak poput tajsona uraditi nesto Vladimiru.Nema sanse.

king

pre 12 godina

Tyson je stvarno bio car u svoje doba ali da bi Vladimira pobedio sumljam. Tezko bi prisao glavi, Vladimir nije da nema snazne udarce nego covek tuce samo tada kad je potrebno. Uz svo postovanje do Tysona Vladimir je ipak najboljo bokser svih vremena.

johnny depp

pre 12 godina

Box pratim od pamti veka, ali mislim da je bio Zoki dole u komentaru, svaka ti cast. Teofilju Stivensonu su Ameri nudili milione da emigrira u Ameriku da bi patosirao Alija. Posle njega je dosao jos jedan kubanac Felix Savon, moxda i za nijansu bolji od Stivenson, sto je u redu ako se uzme podatak mu je stivenson bio uzor. Ta dvojica bi cistili patos sa svim pomenutim boxerima
I ja sam u 90tih stavjao kucu kako neko rece, ali na Holifilda da ce razbiti Tajsona, ne zato sto ne volim Tajsone, nego zato sto je Holifild imao tehniku za borce kao Tajsona, a ujedno je i sam bio fajter kao sto je Tajson bio.
I pogledajte trilogiju Ridick Bowe/Holifild videcete isto koliko je Bowe nadmocan i u klincu i u svemu prema Holifilda. Isto tako taj Ridick Bowe nije smeo ni jednom da izadje na megdan Lewis-u u profesionalnoj karieri, jer ga je ovaj vec jedno nokautirao u Seulu '88 na Olimpijadu.
I pogledajte nekad film, ili procitajte knjigu o malenom Rocky Marcano, pa ce te videti zasto je taj covek ostao neporazen u citavoj karieri (49 meceva), a imao je tamnoputog Joe Lewisa i mnostvo drugih boxera u konkurenciji. I tada se je vodila polemika ko bi dobio u mecu izmegju Rocky-ja i Ali-ja. Cak su napravili i komjuterski virtualan mec.
Da sumiramo,
Svaka generacija je imala svojih heroja, koji se nemogu mesati sa herojima i druge generacije. Po meni, najveci svih vremena ima puno, ali bih odvojio nekolicinu: Larry Holms, Rocky Marcano, Ali, Tayson (do 90tih), Lenox, KO brothers

heavy

pre 12 godina

A Balbou ne sme da spomene...
Bracu bi verovatno oduvao na pocetku karijere ali kralju Holifildu i Luisu nikada nista nije mogao.Po meni su obojica rame uz rame sa Klejom,mozda i bolji.

Milos

pre 12 godina

Stavljam kucu na Tajsona protiv brace.
Sada, i u ovim godinama bi ih dobio bez problema. Braca nemaju tehniku,ne znaju sta je ulicni fajt . Oni trenutno dominiraju zbog odlicnih fiz.predispozicija i dobre kondicije.

bokser

pre 12 godina

Tajson je bio sirovina i snaga bez mozga (ne racunajuci sopstveno priznanje o dopingu). Takvi bokseri i prolaze upravo onako kako je on prosao i tu prica zavrsava. Nas narod ima jednu sjajnu poslovicu koja to opisuje - snaga klade valja, um caruje.

Jedan je Mike

pre 12 godina

Očigledno je da među komentatorima ima puno zelenih iza ušiju, onih koji su počeli da prate boks posle Tajsonovog vremena ili na kraju njegove karijere. Fino je čovek rekao da bi dobio braću Kličko na vrhuncu svoje karijere, a to je bilo krajem 80-ih i početkom 90-ih. Znači ne kada se borio sa Luisom i Holifildom što je bilo kasnije. Iron Mike 80-ih nije bio čovek, nego bukvalno zver puštena iz kaveza, tako da ne da bi samo pojeo braću Kličko, nego čak i da su vanzemaljci nekako poslali nekog on bi ga razbucao. Zbog toga današnji boks u odnosu na to vreme izgleda dosadan i neatraktivan, pa ga sve manje ljudi prati. Možete ga zvati i inteligentnim ako hoćete, ali džaba je, to ni je ni senka od nekadašnjeg boksa, već jedna velika smejurija što interesovanje publike i pokazuje.

Goran S.

pre 12 godina

Moj cale uvek je govorijo "vidi kako boksuju kao babe, udarac nije udarac ako ostane na nogama". A onda se pojavio Tajson dilea, jeste dilea al volese ga svi.
Tajson bi bracu dobio u prvoj rundi, ali ukoliko bi uspeo da ih potkaci, jer protiv njega boksovali bi uobicajno, bezali bi u krug sa ispruzenom jednom rukom dok se Tajson ne umori i oslabe mu udarci.

Driven

pre 12 godina

@Uros Kalabic
@moje misljenje

link je odlican !!!

peek a boo jeste defanzivan stil borbe, jer se uglavnom ceka otvaranje protivnika kako bi se dejstvovalo. Trenirao sam taj stil. Neverovatno zahtevno da se utrenira, ali tako logicno ... onda sam probao u sparinzima i ne mogu da opisem osecaj kad vidis da ti se protivnik pogubio jer ne zna gde ces biti sledece sekunde. Mogu samo da zamislim strah Tajsonovih protivnika, jer na tom profesionalnom nivou peek a boo je brutalan.

Opet ponavljam : ne mesajte dve Tajsonove ere, ona pod don kingom nema veze sa zivotom, a upravo u tom periodu su ga sacekali i Holifild i Lenoks i slicni

king

pre 12 godina

Obozavao sam Tysona (dobri stsri box) ali ishod meca protiv Vladimira bio isti kao Sampras protiv Djokovica (pa i na Vimbldonu).
Gotova prica!

Mladen Mladenović

pre 12 godina

Braća Kličko su živi dokaz da i u boksu, "um caruje snaga klade valja" i to ne odgovara onima kojima je pamet "slabija" strana pa bi da forsiraju samo silu i snagu. Zbog toga se često ovim momcima iz Ukrajine osporava njihovo boksersko umeće.Možda bi Tajson negde u nekoj kafanskoj tuči, u nekom makljanju pobedio Klička ali, u ringu čisto sumnjam. Sila bez mozga je smešna i tragična a najbolji dokaz za to je borba protiv Ivandera Holifilda u kojoj je sila bila nemoćna do besnila?! Doduše u boksu je moguće da meč reši i jedan "zalutali" udarac na šta gospodin Tajson verovatno računa. Ide na to da primi stotione udaraca ali, da će njegov jedan udarac biti odlučujući?! Tajson je možda nekom interesantan ali, u suštini on predstavlja jednu tešku sirovinu, u kome telo i mozak nisu kompatibilni. Iako bi možda to bio spektakl, iskreno, nikada ne bih voleo da dodje do njihovog meča jer smatram da je Tajson nedostojan braće Kličko.

CarlosNS

pre 12 godina

Svakih nekoliko meseci javi se neko da kaze kako je bolji od brace Klicko. Kod nas ih vecina ne voli zato sto boksuju dosadno (citaj pametno), a poznato je da se mi razumemo u sve. Nakon sto je Vladimir isprasio Povetkina izgleda da je ostalo jos samo da se masta o povratku Tajsona iz penzije. Ipak, cinjenica je da su Majkove udice ibak bile suvise sitne za krupnu ribu.

sasa

pre 12 godina

Ikona nase mladosti, naseg iscekivanja i budjenja za gvozdenog, ajmo svi koji smo se budili da gledamo, podignimo glas, stara garda javi se...77.

Uroš Kalabić

pre 12 godina

@Driven
Svaka čast matori, to je suština... takvu odbranu (najbolju u sperteškoj ikada)ne može niko da pobedi, a pogotove ne Kličkovi. link za neupućene: http://www.youtube.com/watch?v=uYZzMPsm6c4

Goran S.

pre 12 godina

http://youtu.be/nz_eSUNoWuU
Odgledao sam ovaj link:The best of,on the Mike Tyson.
E sad stvarno ne znam sta bih rekao za njega...

NY

pre 12 godina

Kada bi ga zatvorili u telefonsku govornicu tukao bi ga i matori Zika Jelisijevic.Njegov boks se svodio na mahanje i ako nekoga dokaci taj ide na pod. Samo sirova snaga i nista vise. Ko god je imao brze noge i tehniku Tajson nije imao sansi.Braca Klicko imaju tehniku imaju visinu, raspon ruku,gipkost i snazan udarac

Ciciban

pre 12 godina

Obican proizvod marketinga,tebe je dobio lennox i to nokautom,a dobio je i klicka.To je pravi borac,kad dobija one iz vrha,a ti sa njima nikad nisi mogao.prevaro.

bzvz

pre 12 godina

Glupo je uopste da boksuju ljudi od preko dva metra i 130kg sa onima od 180cm i 30kg manje.To je u startu neravnopravno.Najbolji primer je mec izmedju Valujeva i Holifilda.Iako je Holifilid zadao deset puta vise udaraca,Valujeva to nije ni najmanje uzdrmalo.Tako da bi i dopingovani Tajson tesko probio Klicka,ali samo on bi i imao neke sanse.Recimo,Frejzer koji je bio,takodje,fajter kao Tajson,a i mnogo bolji bokser,ne bi imao nikakve sanse zbog visinske razlike.

Ring

pre 12 godina

Izmisljena zvezda Dona Kinga. Sirovina sa dva grama mozga.Boks se drugacije zove plemenita vestina.Ovaj je ulicni bokser iz Bronksa.Samo odgrizanje uva u borbi govori o njemu.Dr Hammer bi ga danas pojeo

Slobodni Klikeri

pre 12 godina

Ovaj Tajson je totalno puk'o s mozgom. Bas bih voleo da vidim kako bi dobio bracu Klicko kada su obojica za po 2 glave visi od njega,plus raspon ruku da ne pricam. Bas bih to voleo da gledam. Mislim da nema profi boksera u teskoj kategoriji koji pred kraj karijere nije dobio toliko batina kao Tajson. Pujdali su ga menadzeri,a on nikad bas nije bio previse inteligentan.

Ucha

pre 12 godina

http://www.youtube.com/watch?v=rt8LZ8FjGN8
Gvozdeni Majk iz najboljih dana.
Ponavljam, najbolji marketinski potez veka. Nije pobedio nijedno veliko ime! Ali ga volimo.

miki

pre 12 godina

mladji klicko bi ga porazio jer je mnogo pametniji i sigurnim drznjam Tajsona na distianci bi ga lagano pobedio..za bracu mora da se ima pamet a ovaj narkoman nema..mrzim te sto sebe proglasavaju Bogom

UfcCRO

pre 12 godina

Nemoj da pricas. Prica je sve sto mozes. Kroz jezik i skandale bit u javnosti. Eto to ti je tvoj zivot. Boksac bolji od Lewisa nikad nisi bio a pravis se kao da si trazen i da tebe zelimo da cujemo. I vjeru si prodo smece jedno..

Dienekes

pre 12 godina

Jok, ne bi ih dobio... Ja sam gledao sve mečeve čeličnog Majka, kao klinac se budio u pola noći i trepnuo nisam za vreme njegovih mečeva. Rećiću jednu rečenicu: Tajson bi ih razbucao kao bugarsku skupštinu.

Nenad-SRB

pre 12 godina

Tajsona je takav tip da ili ga obozavate, ili ga mrzite. Mislim da mu je ova izjava na mestu i smatram da braca Klicko zaista ne bi imala sta da traze protiv njega.

king

pre 12 godina

Tyson je stvarno bio car u svoje doba ali da bi Vladimira pobedio sumljam. Tezko bi prisao glavi, Vladimir nije da nema snazne udarce nego covek tuce samo tada kad je potrebno. Uz svo postovanje do Tysona Vladimir je ipak najboljo bokser svih vremena.

Pablo99

pre 12 godina

Nema sanse,, pre svega braca Klitschko su oko 2m visine i imaju neprikosovenu fizicku spremnost mozda i najbolju u istoriji Boxa, takodje sto se tehnike tice imaju najraradjeniju tehniku na svetu a trening im traje 7 sati dnevno najjacim mogucom tempom, takodje se zna da mladji Wladimir, ima najjaci udarac rukom na svetu! Skolovani po Sovjetskom standardu jos od malih nogu! Tajson i ovaj klovan sa slike su smesni!

Ucha

pre 12 godina

Obozavao sam Tajsona i kao malo vise upucen u boks mogu vam reci da je Tajson najnaduvaniji i najbolje odradjeni marketinski potez Don Kinga. Definitivno je bio bokser svetske klase, ali takodje nije dobio nijednog iz top 5 devetesetih. Jedino ime koje je vredelo bio je Lari Holms ali u 40-im.
Kazu da je ceo Tajsonovom tim bio presrecan kada se izjalovio mec protiv tada vec starog Foremana.
p.s. I dalje uzivam gledajuci njegove meceve na jutjubu , ali i u najboljim danima, protiv Klicka bi prosao isto kao protiv Holifilda i Lenoksa. Pogledajte borbe protiv Vilijamsa i MekBrida 2004-05 pa vidite koliko je realno ovo sto prica.

pesadinac

pre 12 godina

Varas se Majk i to zestoko. Protiv oba Klicka bi brze vidio pod no protiv Daglasa i Luisa. Pored sirove snage u boksu postoji i nesto poput inteligencije, taktike, fizickih prednosti i ostalog. Holifild te rasturio na delove a Daglas i Luis tobom obrisali pod. Sorry ali mislim da si sitan za bracu Klicko.

smesko

pre 12 godina

Protiv Lenoksa ova zivotinja nije mogla nista. Vitalij je bio bolji protiv Lenoksa, ali ga je sprecila povreda (zbog koje je dobio tehnicki k.o.). A Vladimir je jos bolji bokser od Vitalja. Prema tome, lako je njemu da prica ovakve price, kad zna da se nikada nece doziveti proveru. Ovako nesto bi i ja mogao da izjavim jer papir sve trpi. Braca mogu samo da se smeskaju na ove gluposti...

Milan

pre 12 godina

Ma vise ni u jednom sportu mali ljudi nmg.uspijeti.Jednostavno Vladimiri ima 210 cm visine,130 kg misica i zna to dobro da koristi,tajson ne bi uspijeo jednom da ga udari.Prije 30 godina,prosecna visina u fudbalu je bila 160 cm,sad je 180,u kosarci 190,sad je 205 cm,u rukometu 180 sad je 195.Prije visoki nisu bili toliko pokretljivi,ali sad je drugo vrijeme.Najbolje da ze patuljak poput tajsona uraditi nesto Vladimiru.Nema sanse.

Milos

pre 12 godina

Stavljam kucu na Tajsona protiv brace.
Sada, i u ovim godinama bi ih dobio bez problema. Braca nemaju tehniku,ne znaju sta je ulicni fajt . Oni trenutno dominiraju zbog odlicnih fiz.predispozicija i dobre kondicije.

bobo mk

pre 12 godina

Majk Tajson je bio odličan bokser, razarač, ali ni slučajno blizu kvaliteta jednog Ivandera Holifilda ili Lenoksa Luisa što se dokazalo u njihovim borbama. Holifild je tukao Tajsona još u amaterskom boksu u američkim kvalifikacijama za OI u Los Anđelesu. Naime kada se prisetim Tajsonovih mečeva sa ove vremenske distance, vidi se da on i nije dobio nekog "velikog " boksera. Dobio je Larija Holmsa koji je par godina pre toga završio bogatu karijeru i Majkla Spinsa koji nikada nije bio teškaš. Mislim da bi protiv "braće" prošao kao što je prošao Deni Vilijams protiv Vitalija Klička. Pamtim Tajsonov razorni kroše ali šta vredi, sada se vidi da je u svakom meču bio dopingovan.

NY

pre 12 godina

Kada bi ga zatvorili u telefonsku govornicu tukao bi ga i matori Zika Jelisijevic.Njegov boks se svodio na mahanje i ako nekoga dokaci taj ide na pod. Samo sirova snaga i nista vise. Ko god je imao brze noge i tehniku Tajson nije imao sansi.Braca Klicko imaju tehniku imaju visinu, raspon ruku,gipkost i snazan udarac

milance radosavljevic

pre 12 godina

onak ko nije gledao Tajsona taj moze da lupeta kako bi braća Kličko pobedila njega.Tajson je bio zver u ringu .on je bio dominantan toliko da su ga se protivnici plašili.Uz svo poštovanje prema braći Kličko oni su daleeeko od Tajsona .

igor

pre 12 godina

Pa i njega bi pobedio Muhamed Ali.Sta bi bilo kad bi bilo.On o karijeri brace moze samo da sanja.Posto koliko citam neke meceve je radio i drogiran.

Lemi

pre 12 godina

Slazem se u potpunosti...kao bokser fenomen a kao covek,to je druga stvar...gledao njegove meceve kao klinac sa ocem...u tri ujutru,meceve je prenosio Memedovic! Tip je probijao protivnike,pucao je od snabe i bio spreman kao zver...pogled koji smrzne protivnika i grize dok ga ne obori,sto se redovno dogadjalo. Jako agresivan i stamene gradje,jednostavno tip je bio od neke vrste metala koju strucnjaci zovu "gvozdje"!

strsljen

pre 12 godina

Pa Vladimira su bili ljudi ranije redovno,nebi doceko 2 rundu sa manijakom.Vitali bi ga mozda dobio na bodove,jer podnosi najace udarce u bradu udario ga Luis punom snagom u bradu stoji ko bandera pitanje je kako bi izgledo mec nakon 7-8 rundi mada je mike ludak mozda bi i njega dobio.Vladimir nebi mogo da podnese te udarce jedan bi bio dovoljan

bokser

pre 12 godina

Tajson je bio sirovina i snaga bez mozga (ne racunajuci sopstveno priznanje o dopingu). Takvi bokseri i prolaze upravo onako kako je on prosao i tu prica zavrsava. Nas narod ima jednu sjajnu poslovicu koja to opisuje - snaga klade valja, um caruje.

heavy

pre 12 godina

A Balbou ne sme da spomene...
Bracu bi verovatno oduvao na pocetku karijere ali kralju Holifildu i Luisu nikada nista nije mogao.Po meni su obojica rame uz rame sa Klejom,mozda i bolji.

Slobodni Klikeri

pre 12 godina

Ovaj Tajson je totalno puk'o s mozgom. Bas bih voleo da vidim kako bi dobio bracu Klicko kada su obojica za po 2 glave visi od njega,plus raspon ruku da ne pricam. Bas bih to voleo da gledam. Mislim da nema profi boksera u teskoj kategoriji koji pred kraj karijere nije dobio toliko batina kao Tajson. Pujdali su ga menadzeri,a on nikad bas nije bio previse inteligentan.

hhhh

pre 12 godina

@miki dobra poenta...tajson je zver i sve to stoji..ali tajson ne bi bio u prilici da napadne klicka (mladjeg) a i ako bi ga napao to bi bilo samoubistvo. Klitcko je mnogo inteligentan i on ne dobija meceve na snagu nego inteligencijom.

Banezi

pre 12 godina

Tajson je mentalac . Mladji Klicko je dosadan borac samo zato sto nije Amerikanac pa nema tu masineriju iza sebe koja ce medijski da ga isprati i napravi od njega marketinski proizvod.

gremlin

pre 12 godina

Gvozdeni Majk covek zbog kog nocima nisam spavao,a onda borba i on to zavrsi za 10 sek...p.s.covek je toliko kontraverzan,da ne znam sta bi rekao osim da je kao bokser neprevazidjen...a ostalo...nek sudi kako ko zeli......meni je licno kao covek...cist primer kako NE TREBA raditi...al to je ipak gvozdeni Majk....

hulk

pre 12 godina

Iako sam veliki fan Tajsona nisam bas siguran u to. Svi smo bili ubedjeni da ce dobiti glatko i Holifilda, a realno u dva meca mu nije nista mogao, pa ga je takav isfrustriran zato i ugrizao. Laik sam, ali nije to ulicna tuca koju po pravilu dobija onaj ko je agresivniji

Da se razumemo!

pre 12 godina

Najbolji je Rocky Balboa pa tek onda Tyson, a tu je negdje i Apollo Creed!
Mozda nisu najjaci ali imaju najvece srce, a to je najvaznije. Klicko je najjaci, steta samo sto nije boxovao u isto vreme kad i Ivan Drago, to bi bio pravi sudar dva sovjetska teskasa iste kategorije!

Mrle

pre 12 godina

Od coveka 0 kao bokser u najboljim danima kakva braća kakvi bakrači ni promil šanse kvota 1.01 na Tajsona u top formi. Mogu da drže distancu koliko hoće jedan ulet jedan udarac i patos. Gvozdeni posle njega ko još gleda boks realno.

Mladen Mladenović

pre 12 godina

Braća Kličko su živi dokaz da i u boksu, "um caruje snaga klade valja" i to ne odgovara onima kojima je pamet "slabija" strana pa bi da forsiraju samo silu i snagu. Zbog toga se često ovim momcima iz Ukrajine osporava njihovo boksersko umeće.Možda bi Tajson negde u nekoj kafanskoj tuči, u nekom makljanju pobedio Klička ali, u ringu čisto sumnjam. Sila bez mozga je smešna i tragična a najbolji dokaz za to je borba protiv Ivandera Holifilda u kojoj je sila bila nemoćna do besnila?! Doduše u boksu je moguće da meč reši i jedan "zalutali" udarac na šta gospodin Tajson verovatno računa. Ide na to da primi stotione udaraca ali, da će njegov jedan udarac biti odlučujući?! Tajson je možda nekom interesantan ali, u suštini on predstavlja jednu tešku sirovinu, u kome telo i mozak nisu kompatibilni. Iako bi možda to bio spektakl, iskreno, nikada ne bih voleo da dodje do njihovog meča jer smatram da je Tajson nedostojan braće Kličko.

bzvz

pre 12 godina

Glupo je uopste da boksuju ljudi od preko dva metra i 130kg sa onima od 180cm i 30kg manje.To je u startu neravnopravno.Najbolji primer je mec izmedju Valujeva i Holifilda.Iako je Holifilid zadao deset puta vise udaraca,Valujeva to nije ni najmanje uzdrmalo.Tako da bi i dopingovani Tajson tesko probio Klicka,ali samo on bi i imao neke sanse.Recimo,Frejzer koji je bio,takodje,fajter kao Tajson,a i mnogo bolji bokser,ne bi imao nikakve sanse zbog visinske razlike.

nemke

pre 12 godina

JEDAN JE IRON MIKE TYSON !!!
Posle njega nema boksa kakav je bio i nikada se vise nece pojaviti u ringu takvo cudoviste koje je trenirao cuveni Costomado ... !!!

mirko kojotovski

pre 12 godina

Od odlaska sa stejdza Tajsona, Holifilda i Luisa boks je izgubio kvalitet i interes sveta.Danas je to vise ples sa intonaciom grljenja.Klicke sam gledao par puta pre 7 godina i zakljucio da ce oni boks upropastiti.Nema vise fajtera i likova kao generacija 80 i 90tih.Secam se meca Holifild Bouvi iz 93 mislim kako je tu prastalo.Obojica po par puta na podu.Tajsona mozete mrzeti ali zamislite se da ste puni kao titanik a tek 19god.!? Neznas sta bi i kud bi pre.Onda se tu nadju sumnjivi likovi prevaranti i uzmu mu lovu i jos te spoje sa dilerima i ostalim krimosima.Tajson and co.su bili i ostali veliki, a mislim da kad bi danas neko dao cifru da se vrate u ring Tajson i Holifild da bi oborili sve rekorde boksa.Kakvi Evropljani i boks.Jedini razbijac iz Evrope je bio Marjan Benes ali i njega kao Majka su varali i upropastili.To su legende i kad se zazelim boksa okrenem net i uzivam a ne ovaj danas balet

krx

pre 12 godina

Ma nemoj, pa za koliko si onda para izašao u ring sa nekim Francuzem ili Dancem i još dobio po bibi. Leg'o si od amatera za amaterske pare.

Ring

pre 12 godina

Izmisljena zvezda Dona Kinga. Sirovina sa dva grama mozga.Boks se drugacije zove plemenita vestina.Ovaj je ulicni bokser iz Bronksa.Samo odgrizanje uva u borbi govori o njemu.Dr Hammer bi ga danas pojeo

Srdjan Bg

pre 12 godina

@miki,xaxa drzati Tajsona na distanci?Da li si ti u opste odgledao neki mec ili si u to vreme gledao crtace pa pises ovakve gluposti?

zoki

pre 12 godina

A da su Teofilo Stivenson i Savon iz Kube bili u profesionalcima slali bi sve ove napaljene amerikance na pod u 1-oj rundi zajedno sa Tyson-om.

BeliAndjeo

pre 12 godina

Starijeg bi zgazio to je nesporno, ali kod Vladimira bi se pomucio. On bojsuje i koristi mozak, Tajson je bio cist primer surove i sirove snage. Luis i Holifild su tog istog Tajsona zgazili jer su na njega isli pametno.

king

pre 12 godina

Obozavao sam Tysona (dobri stsri box) ali ishod meca protiv Vladimira bio isti kao Sampras protiv Djokovica (pa i na Vimbldonu).
Gotova prica!

Ciciban

pre 12 godina

Obican proizvod marketinga,tebe je dobio lennox i to nokautom,a dobio je i klicka.To je pravi borac,kad dobija one iz vrha,a ti sa njima nikad nisi mogao.prevaro.

Driven

pre 12 godina

Ako je verovati Kas Damatu, a istinski poznavaoci boksa ce se sloziti :

Swarmer > Boxer (Frejzer > Ali )
Boxer > Slugger ( Ali > Formen )
Slugger > Swarmer ( Formen > Frejzer )

papir , kamen, makaze

Tajson je bio swarmer dok je bio uz Runija. Zadnji mec sa Runijem je bio protiv Spinksa. Od tog trenutka ga preuzima don king (namerno malim slovima) i krece sunovrat ... postaje klasican slugger, ali bez fizickih predispozicija za tu vrstu boksovanja i onda ima problema sa svim borcima kategorije boxer (Rejzor Rudok, Daglas, Holifild, Luis)

kraj price ... Tajson sa Runijem bi prebio bracu Klicko. Tajson u post Runi eri bi popio batine od brace

andreas kisser

pre 12 godina

(Lemi, 13. novembar 2013 23:55)

slazem se svim sto si napisao (kao i sa vecinom ostalih komentatora - od ranih 80ih naovamo nije bilo boljeg boxera od tajsona u njegovim najboljim danima), samo jedna mala ispravka: njegove meceve je tokom 80ih prenosio pokojni dragan nikitovic, legenda jugoslovenskog sportskog novinarstva. u to vreme memedovica su jos uvek slali da kupuje burek za dorucak starim bardovima ex-yu novinarstva.

Nezadovoljni gledalac

pre 12 godina

Šta god bilo ili ne bilo, Klički su učinili boks nezanimljivim, dosadnim, a sve pod firmom inteligencije i fizičke predispozicije. Te floskule o plemenitoj veštini me posebno nerviraju. Kličko se grli i zahvata protivnika u stisak ko na "paradi ponosa" i tu se završava svaki napad ili odbrana.U poslednjoj borbi koja je bila na TV-u umresmo od dosade. da ne ovorimo o tome da redovno biraju protivnike koji im ne mogu uputiti više od par uaraca jer su sitniji od njih. nikako da vidimo borbu dva ravnopravna boksera u fizičkom smislu i na toj činjenici Klički su pravili mit o nepobedivosti.

neko iz mase

pre 12 godina

Na poslednjem mecu "brace" sam mislio da ce konacno da BOKSUJE,ali ni protiv znatno nizeg i lakseg protivnika nista,da su braca Klicko boksovali pre 100 godina nikoga u ovom vremenu boks nebi ni zanimao,to je istina. Ali(Klej),Tajson,Frejzer,Foreman,Marcijano,Roy Jones..itd su neki od ljudi zbog kojih su milioni zavoleli boks,budili se nocu,cak je i Rocky film koji gledam po 1000 put uzbudljiviji od meceva ovo brace...ne mrzim ih ali nije to to

smrtnik

pre 12 godina

Ko je imalo pratio ovog boksera znace da je sve ovo jedna laz jer je lik u jednom momentu bio svorc. sad uzgaja golubove i plete miljee. sjajan bokser ALI sad dzaba prica

Ucha

pre 12 godina

http://www.youtube.com/watch?v=rt8LZ8FjGN8
Gvozdeni Majk iz najboljih dana.
Ponavljam, najbolji marketinski potez veka. Nije pobedio nijedno veliko ime! Ali ga volimo.

Peđa

pre 12 godina

Mike Tajson je svakoko jedan od najboljih boksera u istoriji boksa,vidim ljudi porede neke borbe Tajsona sa Holfildom i Luisom,ali ne zaboravite da to nije reper i da Tajson nije bio ni senka nekadašnjeg velikog šampiona s kraja osamdesetih i početka devedesetih,e upravo taj Tajson bio oduvao sve njih.
- Mike Tajson - FOREVER !

CarlosNS

pre 12 godina

Svakih nekoliko meseci javi se neko da kaze kako je bolji od brace Klicko. Kod nas ih vecina ne voli zato sto boksuju dosadno (citaj pametno), a poznato je da se mi razumemo u sve. Nakon sto je Vladimir isprasio Povetkina izgleda da je ostalo jos samo da se masta o povratku Tajsona iz penzije. Ipak, cinjenica je da su Majkove udice ibak bile suvise sitne za krupnu ribu.

Vlada

pre 12 godina

O kom Tajsonu diskutujemo,onom koji je boksovao 2000 - tih godina ili onom s kraja 80 - tih i početkom 90 - tih godina prošlog veka ? ako je ovo poslednje što sam napisao to Taksija ne bi mogao niko da dobije,jer jedan je bio Gvozdeni Mike Tajson !

Goran S.

pre 12 godina

Moj cale uvek je govorijo "vidi kako boksuju kao babe, udarac nije udarac ako ostane na nogama". A onda se pojavio Tajson dilea, jeste dilea al volese ga svi.
Tajson bi bracu dobio u prvoj rundi, ali ukoliko bi uspeo da ih potkaci, jer protiv njega boksovali bi uobicajno, bezali bi u krug sa ispruzenom jednom rukom dok se Tajson ne umori i oslabe mu udarci.

Uroš Kalabić

pre 12 godina

@Driven
Svaka čast matori, to je suština... takvu odbranu (najbolju u sperteškoj ikada)ne može niko da pobedi, a pogotove ne Kličkovi. link za neupućene: http://www.youtube.com/watch?v=uYZzMPsm6c4

moje misljenje

pre 12 godina

(Uroš Kalabić, 14. novembar 2013 11:09)
Bravo za link... to se zove odbrana, ne danas ovo grljenje.
Sad shvatam zasto moj cale stalno ponavlja: za mene je boks prestao da postoji onda kada se tajson povukao...

Jedan je Mike

pre 12 godina

Očigledno je da među komentatorima ima puno zelenih iza ušiju, onih koji su počeli da prate boks posle Tajsonovog vremena ili na kraju njegove karijere. Fino je čovek rekao da bi dobio braću Kličko na vrhuncu svoje karijere, a to je bilo krajem 80-ih i početkom 90-ih. Znači ne kada se borio sa Luisom i Holifildom što je bilo kasnije. Iron Mike 80-ih nije bio čovek, nego bukvalno zver puštena iz kaveza, tako da ne da bi samo pojeo braću Kličko, nego čak i da su vanzemaljci nekako poslali nekog on bi ga razbucao. Zbog toga današnji boks u odnosu na to vreme izgleda dosadan i neatraktivan, pa ga sve manje ljudi prati. Možete ga zvati i inteligentnim ako hoćete, ali džaba je, to ni je ni senka od nekadašnjeg boksa, već jedna velika smejurija što interesovanje publike i pokazuje.

sasa

pre 12 godina

Ikona nase mladosti, naseg iscekivanja i budjenja za gvozdenog, ajmo svi koji smo se budili da gledamo, podignimo glas, stara garda javi se...77.

mrmlj

pre 12 godina

ova prica je na nivou "ko je jaci: hi-men ili supermen" - svi bismo voleli da vidimo tu borbu ali nikada necemo moci i to pitanje ce zauvek ostati bez odgovora ;)

johnny depp

pre 12 godina

Box pratim od pamti veka, ali mislim da je bio Zoki dole u komentaru, svaka ti cast. Teofilju Stivensonu su Ameri nudili milione da emigrira u Ameriku da bi patosirao Alija. Posle njega je dosao jos jedan kubanac Felix Savon, moxda i za nijansu bolji od Stivenson, sto je u redu ako se uzme podatak mu je stivenson bio uzor. Ta dvojica bi cistili patos sa svim pomenutim boxerima
I ja sam u 90tih stavjao kucu kako neko rece, ali na Holifilda da ce razbiti Tajsona, ne zato sto ne volim Tajsone, nego zato sto je Holifild imao tehniku za borce kao Tajsona, a ujedno je i sam bio fajter kao sto je Tajson bio.
I pogledajte trilogiju Ridick Bowe/Holifild videcete isto koliko je Bowe nadmocan i u klincu i u svemu prema Holifilda. Isto tako taj Ridick Bowe nije smeo ni jednom da izadje na megdan Lewis-u u profesionalnoj karieri, jer ga je ovaj vec jedno nokautirao u Seulu '88 na Olimpijadu.
I pogledajte nekad film, ili procitajte knjigu o malenom Rocky Marcano, pa ce te videti zasto je taj covek ostao neporazen u citavoj karieri (49 meceva), a imao je tamnoputog Joe Lewisa i mnostvo drugih boxera u konkurenciji. I tada se je vodila polemika ko bi dobio u mecu izmegju Rocky-ja i Ali-ja. Cak su napravili i komjuterski virtualan mec.
Da sumiramo,
Svaka generacija je imala svojih heroja, koji se nemogu mesati sa herojima i druge generacije. Po meni, najveci svih vremena ima puno, ali bih odvojio nekolicinu: Larry Holms, Rocky Marcano, Ali, Tayson (do 90tih), Lenox, KO brothers

Driven

pre 12 godina

@Uros Kalabic
@moje misljenje

link je odlican !!!

peek a boo jeste defanzivan stil borbe, jer se uglavnom ceka otvaranje protivnika kako bi se dejstvovalo. Trenirao sam taj stil. Neverovatno zahtevno da se utrenira, ali tako logicno ... onda sam probao u sparinzima i ne mogu da opisem osecaj kad vidis da ti se protivnik pogubio jer ne zna gde ces biti sledece sekunde. Mogu samo da zamislim strah Tajsonovih protivnika, jer na tom profesionalnom nivou peek a boo je brutalan.

Opet ponavljam : ne mesajte dve Tajsonove ere, ona pod don kingom nema veze sa zivotom, a upravo u tom periodu su ga sacekali i Holifild i Lenoks i slicni

Goran S.

pre 12 godina

http://youtu.be/nz_eSUNoWuU
Odgledao sam ovaj link:The best of,on the Mike Tyson.
E sad stvarno ne znam sta bih rekao za njega...