Četvrtak, 23.04.2015.

08:28

Brejk SAS, Grizlisi i Hoksi po 2-0

San Antonio Sparsi savladali su u Kliperse u Los Anđelesu posle produžetka 111:107 i tako stekli prednost domaćeg terena u nastavku prve runde plej-ofa.

Izvor:

Brejk SAS, Grizlisi i Hoksi po 2-0 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

tracy lamar mcgrady

pre 9 godina

Zasto mi navijamo za Spurse?Zasto ste vi prosle godine navijali za Heat a ove za Cavse?Verujem da u fudbalu navijate za Real,mozda ste pre nekoliko godina navijali za Manchester United?

vince carter

pre 9 godina

Dankan je legenda ali ne znam sto bi se on uporedjivao sa brajantom kad nisu ista pozicija,logicno je da ce kad krilni centar da ima bolje procente suta,a neverovatna je glupost nipodastavanja brajanta zbog nekih mvp titula posebno regularnog dela sezone koju osvaja uglavnom igrac ciji tim ima najbolji skor,tako su i nesove titule ustvari brajantove,a o nil i kobe su bili 50:50 u pelyofu na zapadu koji je i odlucivao titulu a veliko finale sa ekipom sa istoka je bila samo formalnost i nijedna ekipa nije imala centra koji moze da parira shaqu u finalima a kobe je bio apsolutni mvp playofa u zadnje dve titule i ne bi ni dosli u finale bez njega!!

Pavel

pre 9 godina

Pobedise Clippersi sami sebe.Koji je Deandre Jordan krs od igraca kad mu panj poput Dankana koji se vuce ko smlata po terenu da 28p.Sve razumem ali da se Dankan okrene na desnu stranu i desnom rukom poentira,a Jordan stoji pored njega i gleda ,to ne razumem.To je bar najlakse braniti.Da je to bio levi horok, pa da razumem ali desnom rukom baca loptu na desnu stranu,a ovaju cudu,e to je smesno.
Clippersi u odbrani ocajni i opet takvi imali su sansu da povedu sa 2-0.

Sta reci za Portland?Ekipa u kojoj svi igraci igraju za Oldridza i Lilarda da bi se njih dvojica ispucavali.Nije ni to problem koliki je problem sto se u odbrani ni malo ne zalazu.
Los kvalitet kosarke,bar za sada.

Zoo

pre 9 godina

@ NastyB

Pa ko mu je kriv sto ne zna da sutira bacanja, sparsi!?!? Pa jok, nego ce faulirati Pola koji ima 90% sa bacanja. Vecu glupost nisam u zivotu procitao.

Nemanja44

pre 9 godina

Duncan puni prekosutra 39 godina!! A igra fantasticno svake sezone. Ubedljivo najbolja 4ka ikad.
(zokijev mali, 23. april 2015 09:23) Realno,meni je bolji Novicki ili su tuda nedje...

Memfis

pre 9 godina

Bitan je ovo bio mec za Sparse, ali Klipersi su se bas razocarali danas. Kris Pol je plakao na koferenciji, bilo mi ga je malo i zao...
@shazam Juce si me otprilike pitao zasto meni smeta sto Deandre koristi samo fizikalije i pomenuo Bena Valasa, Shaq-a i M.Melouna kao druge primere. Jedini s kojim se Deandre moze iz ove grupe porediti je Ben Valas (ofanzivno limitiran), ali i on je bio bolji defanzivac, iako je imao manji odraz i krace ruke, sto je za centra veoma znacajno. O'nil je razbijao sve centre u igri 1 na 1, dok Deandre 1 na 1 nikada i ne igra, jer ne zna, bacanja sutira mnogo gore i od O'nila i zato ga ne cenim. A i kao pojava je prilicno iritantan :)

Dvojnik

pre 9 godina

Klipersi su moze se reci odlicna ekipa, ali San Antonio je bez sumnje najpametnija ekipa sto ih dalje stavlja na mesto glavnog favorita. Napraviti Sampionski tim od Splitera, Diaoa, Grina, Bonera, Bejnsa...moze samo kosarkaski genije, mada kazu pametan trener je onaj koji skupi dovoljno pametne igrace sto umeju da ga slusaju.
Ocekujem Memfis - San Antonio finale zapada

dusan silni

pre 9 godina

Zamolio bih ljude da ne lupaju gluposti u vezi MJ23. Covek je promenio kosarku i nista posle njega nije bilo isto. Niko ne osporava Lebrona, Brajanta, ali njihov doprinos IGRI nije ni izbliza kao Dzordanov. Bird je imao Mekhejla, Dzonsona, Perisa, Ejndza. Medzik je imao Dzabara, Vortija, Skota, Vilksa...Detroit je imao onu paklenu petorku. Tako da o konkurenciji ovde nema ni reci. U danasnjoj kosarci imas superstarove, ali nemas pobednike. Izuzev Tima Dankana.

RASID

pre 9 godina

Klipersi nikada nece napraviti neki veliki rezultat Pol jeste najbolji plej u NBA ali on i Grifin jednostavno nemaju pobednicki mentalitet i jaku psihu,koliko je samo ove godine Pol promasijo ili uprskao zadnjih napada a isto tako i prosle godine isto tako i Grifin puno gresi u kljucnim momentima utakmice a Deandre u ove dve utakmice sutira slobodnjake 11-29 katastrofa.SAS tesko da ce ove godine doci do finala pogotovo ako Parker ne bude vise igrao mozda gresim ja sam ih i prosle godine otpisao i to tri puta a oni osvojili prsten ipak je to najiskusnija ekipa i tesko da ih sto moze poremetiti.

ja

pre 9 godina

@fargoz
a ti si vidim nesto stariji ali se ipak lozis na nabildovane igrace koji ne mogu da dobace 50% sa slobodnih bacanja iako si verovatno gledao evropske velicine poput Bodiroge,Djordjevica,Divca,Stojakovica,itd. ali ipak ti se vise svidja stil igre Deandreaa ne Djinobilijev

nik

pre 9 godina

Ajmo mecke moje!!! Pa zdravlje boze da zakljucamo GS u sledecem kolu. NO je pokazao da se GS i te kako moze namuciti, ruku na srce nisu iskusna plej of ekipa i moze se protiv njih!!!
GRIT AND GRIND!!!!

fargoz

pre 9 godina

srbi navijaju za san antonio jer deluju nekako anti globalisticki,a u stvari su jedna od najiritantnijih ekipa koje su se pojavile otkad pratim kosarku,a to je poslednjih 20 godina,namerno fauliranje istog igraca u svakom drugom napadu je toliko seljacki da nema dalje,besomucno bacanje trojki je nihova glavna odlika,za san antonio mogu navijati klinci koju su sa evroligaskog smehotresa od kosarke presli na nba pa su im idoli dankan,diao i djinobili...ali isprasice ih klipersi vec u narednoj,bice lepa kvotica pa ko hoce da uzme neku paru za prvi maj neka stavi na kliperse

NastyB

pre 9 godina

(spree15, 23. april 2015 11:45)

DeAndre je centar, a dvojica možda najgorih ikada izvođača slobodnjaka su Šakil O`Nil i Dvajt Hauard. Doduše, Dvajt se znatno popravio, ali Šakil je imao POSEBNOG TRENERA za slobodna bacanja, ali nikad nije bio dobar u tome, jednostavno neke stvari ne idu. A on je bio najdominantniji centar u generaciji, čovek bez koga ni Majami ni Lejkersi ne bi videli titulu u 90-im...bez obzira što je Majami tada imao vremešnog Pejtona, "Zlog" Zoa Morninga, Antoana Vokera, vodio ih Pat Rajli, ali je Šek bio taj ko im je doneo prsten.
I niko nikada nije tukao Šeka kada su vodili, jedino je to jednom uradio Majk D`Antoni i bio je žestoko kritikovan zbog toga, te više nikad nije to pokušao. A Popovič i dalje koristi te ljigave fore.
Nema veze, ako prođu Kliperse (a molim Boga da neće) i dođu do Golden Stejta, baš me zanima koga će tada da biju, kad počnu "Splash Brothers" da ih trpaju trojkama. I Bogut i Li i Grin su dobri izvođači slobodnjaka, šta će tada prljavo i podmuklo da izmisli??

bunduru

pre 9 godina

@slusaj sine obrisi sline
A Dankan,Garnet,Robinson,Juing i Hakim nisu imali saigrace? Sami su sve osvajali?
Lebrona ne gotivim nesto ali samo kosarkaska neznalica moze da tvrdi da on i Kobi nisu kosarkaski inteligentni. Ako se tacno secam upravo Popovic je izjavio da je Lebron najinteligentniji kosarkas. To sto ima misice ne znaci da nema osecaj za igru.
I odakle ti Juing i osvajanje necega u istoj recenici? :D
Mada si uspevo ovo "sine" da proturis, svaka cast na tome. To sto prihvatam da se su novi igraci bolji od ponekih starih sigurno znaci da imam 15 god.

Okej

pre 9 godina

Ne znam zasto pricate kako LeBron ima sad neku strasnu ekipu. Kajri Irving jeste odlican igrac, ali je klinac i ovo mu je prvi plej of. Nema naviku konstantnog pobedjivanja. Kevin Lav ocigledno ne moze da se snadje u Klivlendu, busan je u odbrani, a ne uklapa se u napad koliko se ocekivalo. JR Smit je dosta puta bio predmet sprdnje medju komentarima kako se ispucava. On je odlican bek. Nije top klasa, ali jeste odlican. Od igraca sa klupe, jedini dobri su Tristan Tompson koji je mnogo koristan i Iman Sampert, bolji defanzivac nego ofanzivac. Sve ostalo je tanko dosta. Mislim da je tek sledeca sezona njihova, a da ce ove godine ispasti vec od Cikaga u sledecoj rundi. Nece se Kajri i Lav snaci protiv Cikagove plej of odbrane i to ce presuditi.

slusaj sine obrisi sline

pre 9 godina

Dankan samo u Srbiji moze da vazi za vecu legendu od Kobija, ili da se San Antonio naziva institucijom, a podsmeva se Lejkersima.
SAS bot brigada in 3,2,1.
(bunduru, 23. april 2015 10:35)
Sine ovde se igra kosarka na pobedu ,a ne ko ce dati vise poena.Na intelekt se ovde igra pusti ti Lebrona i Kobija oni nista ne bi osvojili bez pomoci saigraca.Dankan,Garnet,Robinson,Juing,Hakim se kod nas najvise cene i gledaju

Okej

pre 9 godina

Klipersi imaju slabu klupu i to ce presuditi u ovoj seriji. Ako neko od startera odigra lose Klipersima, oni odmah gube. To je cinjenica. Sto se tice Memfisa, ocekivan rezultat. Mislim da ce biti 4:1 jer je moguce da ce na jednoj od preostale dve da poludi Oldridz i stavi dosta poena, a ni Lilard ne moze bas svaku utakmicu da sutira ocajno. Jednu utakmicu mozda otkine i Bruklin, juce su igrali egal celu utakmicu u gostima, ceka se dobra utakmica Dzoa Dzonsona.

petarczv

pre 9 godina

Jao kako se loze na lebrona i svi odjedanput navijaju za clevlend...xaxaxax ne moze le flop da osvoji prsten dzabe mu i dva all starr igraca pucice!!!!

pakman

pre 9 godina

@danilo
Tvoj komentar je objasnio zasto ovde vecina navija za SAS, nije to ljubav prema njima, nego su oni jedini koji mogu zaustaviti Lebrona,jer GS i HOU su neiskusni u finalima,znaci samo da ne osvoji LBJ.
Inace finale Majami-SAS 4-3 2013 je proglaseno najbolje svih vremena, jer finale Cikago-Juta nije islo u 7 utakmica, a SAS je duplo tezi protivnik od Jute, bolji trener i bolja klupa, vise zvezda u timu, toliko o tome da se Dzordan mucio prtiv jacih timova a Lebron igra protiv boranije kako su neki pisali pre par dana ovde

zagor

pre 9 godina

@bojan
ma da. nisam ja stavio link jer tako ja mislim, nego samo da ilustrujem kako ljudi argumentuju to poredjenje... nemam nikalav stav ko je bolji kosarkas: lebron ili dzordan (cak je pipen rekao da je lebron). mislim da nije moguce da se poredi. obojica su vrh. ima onaj filmic na jutjubu protiv dzordana (tj. dzordanovih fanatika - dzordanita), zaboravio sam kako se zove, ali je odlican. uz to i "the art of rigging nba games". kako su se pravila menjala da idu u prilog dzordanovoj igri, kako su od deteoita oteli rodmana (prelomni trenutak za uvod u dzordanovu eru), kako su pokrali juingov nyk u finalu istoka... bilo je tu svega.
kad je medzik na slikanju drim tima stao pored dzordana, pa kaze "uf necu pored majkla, svirace mi faul"
:D

Bojan

pre 9 godina

(zagor, 22. april 2015 12:50)
ovo je odgovor na komentar od juce. bio sam na linku "nobodycantouchjordan..." i stvarno toliko idolopoklonstvo se retko srece.
covek pokusava da brani tezu kako ne samo da je MJ najbolji ikada, nego mu niko nije ni blizu, sto definitivno nije tacno.
Neke od stvari koje navodi su da je Artest izjavio kako mu je bilo najteze Majkla da cuva i onda navodi statistiku kako ga je Majkl unistavao u medjusobnim duelima i tu bio uspesniji od Kobija i Lebrona. A svako moze da pogleda meceve, rezultate, uspeh i vidi kako to jednostavno nije tacno. Kobi i Lebron su punili Artesta daleko vise od Majkla, sto i nije nenormalno s obzirom na godine potonjeg. Dakle, nije argument protiv majkla nego cisto retardiranost analize.
Dalje, cela ta prica sa godinama ne mora uvek da drzi vodu, kada se gleda efikasnost po minutu provedenom na terenu Tim Dankan ima jednu prilicno konstantnu liniju tokom karijere, s tim da je na startu igrao malo vise, sada telo to ne dozvoljava. I ovo sto Timi radi sa 39 godina je bolje od onoga sto je Majkl radio sa 39 (situacija je obrnuta kada se gledaju kasne dvadesete pocetak tridesetih).
Zatim navodi izjavu Drekslera kako bi Majkl bio puno uspesniji u ranijoj fazi karijere da je imao bolje saigrace poput Birdovih i Medzikovih. Tacno, ali Dreksler je izjavio isto i nakon 92. dajte mi Pipena i osvajacu titule u seriji, sto bi verovatno bio slucaj.
I naravno cela analiza nipodastava uticaj Pipena u odbrani do krajnjih granica...

pakman

pre 9 godina

@danilo
Tvoj komentar je objasnio zasto ovde vecina navija za SAS, nije to ljubav prema njima, nego su oni jedini koji mogu zaustaviti Lebrona,jer GS i HOU su neiskusni u finalima,znaci samo da ne osvoji LBJ.
Inace finale Majami-SAS 4-3 2013 je proglaseno najbolje svih vremena, jer finale Cikago-Juta nije islo u 7 utakmica, a SAS je duplo tezi protivnik od Jute, bolji trener i bolja klupa, vise zvezda u timu, toliko o tome da se Dzordan mucio prtiv jacih timova a Lebron igra protiv boranije kako su neki pisali pre par dana ovde

Karma

pre 9 godina

Ne mogu a da ne prekomentarisem jer se proziva covek koji je ni iz cega stvorio nesto. Fauliranje nesposobnog igrača(igraca koji ne moze da pogodi bacanje) nije zabranjeno a nije to izmislio Koc Pop. Ne znam zašto se bunite, SAS je jedna porodica, disu kao jedan i to se vidi na terenu a i van njega. To je nesportski ali zato osvajanje titula tako sto se oko sebe okupljaju najvece zvezde je u redu? Ovo je prava legija stranaca i zato ih obozavam igraju kosarku 22 veka. Ova prica ce uci u anale. Go Spurs Go

spree15

pre 9 godina

(NastyB, 23. april 2015 09:58)
Nikakve veze nema sto je Pop Srbin,Doc Rivers je glup sto magarca ne tera da sutira 100000 bacanja dnevno,menadzment Clippersa je dao tolike pare coveku koji ne zna jednu od najosnovnijih stvari u kosarci,nista tu nije nesportski,sve je po pravilima igre,nesportski je padati i kukati kod sudija sto Clippersi najvise rade.Pogodi 3,4 bacanja za redom i nece te vise faulirati,ja bi ga jos 6 puta faulirao,ubacio bi Baynesa da dobije 6 licnih za minut.
@zagor.Takvih trejdova je bilo i bice uvek,tankeri daju dobre igrace contenderima za kikiriki i draft pikove.

JeRemija

pre 9 godina

@petarczv
Care, JER je uzročni veznik i nikada se ne koristi pri postavljanju pitanja. Umesto JER se koristi JEL. Nema na čemu na besplatnom savetu. Inače, nisam siguran da je neko posterizovao MJ. Čisto sumnjam.
@Memfis
Naravno da me iritirao sa onim ciglama sa bacanja, ali je osim toga čovek odigrao dobro. Hvatao je sve živo i bio koristan u odbrani. Očekujem jedan brejk u Teksasu. Ne može Timi da odigra i sledeći meč ovako brutalno.

JeRemija

pre 9 godina

Zagore, nisi u pravu za Klivlend, a evo i zašto.
1. Timofej Mozgov je došao iz Denvera za dva pika prve runde koje mu je Klivlend dao. Znači prva runda-dva pika! Složićeš se da Mozgov nije ni u top5 centara lige, tako da ne vidim neki skandal u ovom trejdu.
2. Kevin Lav je došao u zamenu za nekadašnje prve pikove drafta! Viginsa i Beneta! Dakle prve pikove! Jedino ako misliš da su prvi pikovi potencijalno loši igrači. Uz to, znalo se da je Lav nezadovoljan u Minesoti i da ih 100% napušta, te je ova ponuda Kavsa bila ubedljivo najbolja za njih!
3. Niksi si očajni ove sezoni i zbog toga su se oslobodili i Šamperta, a pogotovo Smita, koji nema baš nisku platu. Prave ljudi tim za budućnost, oslobađaju seleri kep. Dobri su igrači, ali nećemo sada preterivati da su top klasa. Smit je dobar prijatelj sa LBJ, verovatno ga je i ovaj malo smirio u Klivlendu. Ali da Smit ume biti koristan-ume.
4. Klivlend je do prošle godine bio među najgorim timovima u NBA iz čega sledi da je imao loše igrače a iz čega sledi da su verovatno bili malo plaćeni, to dalje implicira da je bilo mesta u budžetu da se isplati Lebron za ovu sezonu. Čovek je odlučio da se vrati u rodni kraj, pa ne vidim ništa čudno u njegovom povratku.
Ne znam na osnovu čega si zaključio da je ovo sve prevara...Ok,ne voliš Klivlend zbog Lebrona, ali nema baš mnogo veze to što si napisao.

paspalj chandler

pre 9 godina

Mora Leonard da bude agresivniji u napadu ako misle da ovo ne ode u 7 utakmica,Duncan u ovim godinama ne moze da igra ceo plej of na ovom nivou.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

Mikailo Junior je pokazao all staru Lilardu ( koji je iskukao ) kako se dominira u plej offu!!! Opet je izdominirao po običaju Lilarda kao što radi sa Parkerom,CP3 i Lilardom kad god ih dohvati u nekoj bitnoj utakmici!!! Lilard all star plej sa 1 asistencijom i 1 trojkom i šutem 5 od 16 kao i obično nije mogao ništa da uradi!!! A ovde neki omalovažavaju Westbruka kad postigne 40 poena uz 10+ skokova i 10+ asistencija da siluje mnogo jer su povređeni svi ostali, a on em odvali em asistencijama napuni Kanteru 20+ poena, a LILARD u takođe povređenom Portlandu bez Metjusa,Aflala i rovitim Aldigeom i Batumom umesto da odigra sam i povuče, ne može da prebaci 20 poena uz Katastrofa šut kao i tokom cele sezone i 1 ČITAJ JEDNOM ASISTENCIJOM, ne može da se spusti na ispod 15-20 razlike protiv MIKAILOVOG memfisa!!!
Dakle Mikailo izdominira Lilarda uvek, Memfis pobedi, a Lilard ne može ni da se poredi sa Westbrukom ( čitaj nije mu ni do kolena )!!!

baobab

pre 9 godina

Portland se raspada u najvaznijem trenutku, igraju katastrofalno, nesto nalik Torontu... Sto je najgore ni Memfis nije igrao sjajno, Gasol i Randolf jos traze formu, ali uvek iskoci neko, proslu Udruh, sada Lee, sledecu ce Green... Moguca i metla ako se Lilard ne probudi! A za Spurse smo jednostavno svi znali da ce brejknuti, mada je bilo cupavo...

Boston

pre 9 godina

Kako bih voleo da Atlanta i SAS igraju finale ili recimo Cikago-SAS. Klivlend je niko i nista u NBA kosarci. Imaju oni zvezde u timu ali cinjenica je da su niko i nista u NBA ligi.

NNN

pre 9 godina

Kakva slika,
legenda dve decenije igra sa istim žarom,
sve poene je dao iz igre!
(samo što neće da proziva "cirkus ligu" i sudije što je šutnuo samo jedno bacanje :P)

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

@Mika

Hvala, Mikajlo, za SAS-LAC X. Imas li sta za veceras?
(menhentn, 23. april 2015 09:05)

Ima za večeras Brooklin-New York Knicks 2 ko vrata!!! Ni slučajno produžetci, ubiće ij Karmelo i J R Smithara šutevima za tri!!! i Tyson Chandler sa zakucavanjima koja će mu bacati Kalderon na al ej upp!!!

Smehotres

pre 9 godina

@asdf

Poslednja recenica nije tacna, Jordan je u sezoni kada punio 39 godina igrao za Washington i ubacivao je 22 poena po utakmici, 6 skokova i 5 asistencija...a sledece sezone, oko 20 poena po utakmici...doduse nisu igrali Play Off, pritom je u nekim utakmicama ubacio i preko 40 poena :)
Naravno, SAS igra sjajno i imaju i dalje taj smek u igri i punu takticku kontrolu nad mecom sto ih opet moze odvesti do samog kraja.

danilo

pre 9 godina

Svaka čast G.S. i ostalima, ali kako mi se čini ipak je S.A. jedini koji može da dobije Lebrona i njegove, a nije da ne bih voleo.
Naime, takva količina košarkaške inteligencije i timskog rada kakvu demonstrira S.A. teško može da se vidi kroz godine.
Zato im držim palčeve sve do prstenova!

Macak

pre 9 godina

Ova generacija afro-americkih kosarkasa gde su se svi morali zvati- De ili Le pre imena iznedrila je bas nekoliko odlicnih izvodjaca slobodnih bacanja. De Andre je ipak neprikosnovena dileja. 6-17 iz slobodnih, to je stvarno nesto...Ne moze se tako dalje..dzaba skokovi zakucavanja kad ga trener kao Popovic iskusno posalje na crtu kad je gusto onda moral pada...

Memfis

pre 9 godina

Inace Popovic NIKADA nije gubio sa 2-0, posle prva 2 meca u prvom kolu PO-a, a Timotiju je ovo 100. mec u PO u kom ima 20+ poena i 10+ skokova! OLD MAN RIVER WALK! Memfis-rutinski.
@meda Ne baljezgaj! To sto je Dankan legenda ne znaci da Kobi nije, sto si bezuspesno pokusao da istaknes.
PS Jeremija jel te iritirao tvoj Deandre :)

bunduru

pre 9 godina

@meda
Dankan samo u Srbiji moze da vazi za vecu legendu od Kobija, ili da se San Antonio naziva institucijom, a podsmeva se Lejkersima.
SAS bot brigada in 3,2,1.

zagor

pre 9 godina

vec dva-tri puta sam pisao da lac imaju slab roster, tj da nemaju klupu. sinocna utakmica govori bolje od bilo kog komentara. grifin, dzordan, redik, pol - svi po 45 i vise minuta u igri. klupa osim nesto malo kroforda apsolutno bez ucinka (ne samo u smislu poena, nego u svakom smislu). i sad oni sa takvim rosterom kao favoriti za titulu? a treba da pobede u 4 kola doigravanja u kojima se igra na 4 pobede sa po dan-dva odmora. pa kako?
inace to kako je cle napravio roster ove sezone je prevara. kao fer liga, a oni doveli lava, dzejmsa, smita, samperta, mozgova i smita, a dali viginsa i beneta uz 18. piga 6. runde 2026. godine. i kao cool. pa to ni real madrid ne moze da uradi u fudbalu. oni bar moraju da istresu kes za obestecenja. zato navijam jos vise za cikago i da kevin lav ode na kraju sezone.

elmer

pre 9 godina

Koliko god voleo Pola i smatrao ga jednim od par najboljih plejmejkera na svetu, nije mi jasno zasto uporno njemu daju da resava zadnji napad kada bukvalno svaki put upropasti stvar.

Ja se ne secam kada je dao kos za pobedu a pokusava jako cesto.

Da je bilo 2 0 mislim da bi klipersi prosli dalje ovako mi se cini da ce San Antonio ipak dobiti ako se parker oporavi.

Lilard me razocarava, mora to mnogo bolje, ubise ka Konli i Udrh totalno i ofazivno i defanzivno.

Atlanta po meni nema sanse protiv Klivlenda ili Cikaga.

Veceras opet lep duel GS - NO.

asdf

pre 9 godina

Griffin izgubio utakmicu na kraju. Prvo je izgubio dve bitne lopte u zadnjem minutu regularnog dela a zatim i u produzetku. Ovo je bila jedinstvena prilika za Kliperse. Nakon ovoga SAS lagano dobija 4-2. Dankan 39 godina a igrao je najvise minuta, postigao najvise poena, uhvatio najvise skokova i imao najvise ukradenih lopti (zajedno sa Diawom) u svojoj ekipi. U tim godinama je jedino Karl Malone mogao da igra na tako visokom nivou.

veljko

pre 9 godina

najneizvesniji duel, za sada. klipersi iznenadjuju kvalitetom, bar mene, koji sam ih potcenio. grifin posebno pokazuje kvalitet, ne igra bez rezona, asistira. navijam za sparse, ali ako ne prodju, imam cudan osecaj, da cu po prvi put blago navijati za kliperse :)
mislili smo da ce u plejofu biti guzve od prvog kola, ali sem SAS-LAC, sve lici na metle. u drugom kolu ce zato biti interesantno

NastyB

pre 9 godina

I opet kukavička, podmukla, prljava igra San Antonia sa faulovima nad Džordanom. Ako išta ne mogu da podnesem u NBA to je ovo što radi JEDINO Popovič. Za mene on nikada neće biti veliki trener, jer veliki treneri se ne služe ovako prljavim, nesportskim trikovima. Ne mogu da prežalim što Kris Pol nije ubacio onaj poslednji šut i da sa dva nula odu u Teksas i tamo rasture (divim se Timiju, Kavaiju, Parkeru i igračima SA) ovog podmuklog anti-trenera. Čovek koji bi trebao da potencira fer-plej i uči svoje igrače nekakvom "viteštvu", tera ih na nešto na šta se ni Dule Vujošević ne bi spustio tako nisko. Ne znam šta bi me, što se NBA lige tiče, više usrećilo da ih Klipersi izbace iz plejofa. A Grifin mi je daleko najodvratniji lik u NBA, a opet mnogo simpatičniji od Popoviča.
Možete slobodno lupati minuse zato što je Popovič (navodno) Srbin, pa se "ne sme" pljuvati po njemu, ali je, bez obzira na to koliko je dobar taktički trener, toliko je odvratan kao čovek-trener (ovde mislim na to kakvim se prljavštinama služi, a ne kakav je kao osoba). Nadams e da neko "gore" vidi sve to i da će mu se istom merom vratiti...

Slobodan Drndarevic

pre 9 godina

Portland katastrofalan, razumem da ih je omela povreda Metjuza ali da Batum ima 7 asistencija a ostatak ekipe 4... Ni T od tima. Sparsi ako hoce nesto vise da naprave, Parker mora mnogo da podigne nivo igre, nece im Mils i Belineli doneti novu titulu

Igor

pre 9 godina

Zbog posla nikako ne stizem da pogledam utakmice iz serije LAC-SAS, a cini mi se da ce utakmice biti sve bolje i bolje. Mozda bi se moglo i malo zjevati na poslu tamo oko cetvrte utakmice :)

scholes

pre 9 godina

Timmmeyyyy! 44 min. je morao da igra sinoć ali isplatilo se. Ipak moram da istaknem da je ključ sinoćne pobede Patty Mills, čovek je u trenucima kada se Parker povredio (Ahilova tetiva) povukao napad sa 18p za 19 min. Nadam se samo da nije ozbiljna povreda Tony-ja jer je njegov doprinos uspesima Spurs-a nemerljiv i itekako im je potreban u nastavku.
Osvrnuću se i na loše vesti i za navijače Dallas-a. Ne samo da gube 2-0 u seriji protiv zahuktalog Houston-a, nego su još u jednom danu ostali bez Parsonsa (povreda kolena) i Ronda (navodno povreda leđa, mada svi znaju da nije to u pitanju) do kraja sezone. Priča se da će otići u LA.

JeRemija

pre 9 godina

Kakva luda utakmica Sparsa i Klipersa, Grifin tragičar meča iako je imao dobar učinak. Čoveku je na +2 i 20 sekundi do kraaj, bukvalno ispala lopta prilikom vođenja?! Tad je LA bio psihički ubijen i znao sam da će izgubiti u produžetku. Sa druge strane Dankan je igrao od sjaja do očaja i nazad! Mogao je lako ispasti tragičar jer je u zadnjih nekoliko minuta pogrešnim pasovima izgubio 2-3 lopte, promašio zicer+ mu Deandre lupio bananu...Ali zato je u produžetku igrao odlično i najzaslužniji je za pobedu SAS! Malo mi se smučla njihova taktika hack-a-Jordan, ali očigledno deluje, jer Deandre ne može vola da ubode sa penala. Ova serija će biti ubedljivo najzanimljivija na Zapadu, jer će od dugo najavljivanog interesantnog plej ofa na Zapadu na kraju ispasti 3 metle. Hjuston, Memfis i GS su već prošli, biće iznenađenje ako izgube bar po jedan meč. Eventualno, Pelikansi mogu da otkinu koju pobedu...

meda

pre 9 godina

To je razlika izmedju najboljih igraca generacije (citaj Dankan) koji i sa 39 godina imaju ovakve partije i laznjaka (citaj Kobe) koji su dobili to malo prizanja sto su dobili usled pritiska medija a na ustrb onih koji su priznanja zasluzili (Gasol za mvp finala za poslednje 2 titule Lejkersa, za prethodne 3 Kobi je ionako bio mali od palube Sekilu; mvp regularne sezone kada je to priznanje ubedljivo zasluzio Garnet za transformaciju Bostona, a i Chris Paul je bio bolji od Kobea te godine).
Zato kod San Antonia nema takvih medijskih gluposti, pa titulu mvp finala ponese Kawhi Leonard ili Parker kada je zasluzio a ne daju je na silu Dankanu. A i pored toga Dankan ima vise i mvp regularne sezone i mvp finala od Kobea. Da se zna ko je glavni.

Chuck Norris

pre 9 godina

Gledao sam zadnjih 5 minuta meca Clipersi-Spursi kao i produzetak. Spursi su imali sjajnu taktiku zadnjih 5 minuta regularnog toka i cijelo vrijeme su pravili faulove na Jordanu jer ovaj ne moze da vola ubode sa linije za slobodna bacanja :-) Mislim da ih je izveo 10-12 u zadnjih 5 minuta Clipersi su ipak nekako uspjeli uspjeli stici -10 i imali cak sut za pobjedu zahvaljujuci prvenstveno losoj realizaciji napada Spursa u tom periodu. Po meni jedan od najvecih krivaca za poraz Clipersa je Griffin jer je izgubio 2 kljucne lopte u produzetku i tako omogucio Spursima da izjednace skor.

JOVAN DJUROVIC iz Niksica

pre 9 godina

Kakva utakmica u Los Andjelesu!!! Ovo ide u 7 tekmi 100%! SMATRAM da su Klipersi bili bolji ali nisu imali dovoljno iskustva da privedu utskmicu kraja.Po stilu igre ove dve ekipe se skroz razlikuju.Do kraja života cu uvek navijati za Kliperse i uvek cu mrzeti San Antonio.Peti Mils-Najveća prevara od igrača-sve sto zna da uradi je da da oba slobodna bacanja i da pogodi otvorenu trojku.Mozda Klipersi neće ni proći prvu rundu plejofa,ALI CU SE MAKAR NAGLEDATI KOSARKE!!!Nikada neće biti zanimljivo kada se lopta samo dodaje i samo položi od tablu,koliko ono kada se Griffin zaleti i zakuca preko igrača,to je atmosfera publika na nogama!!! Komentator: ,,HERE's GRIFFIN,he GOES TO THE BASKET AND HE DUNKS IT-OH MYYY... IS HE HUMAN? BLAKE GRIFFIN WITH NO REGRET FOR HUMAN LIFE,sav se naježim,jer jednostavno to je NBA to se traži to je šou!!! Sad marketinški popularni san Antonio nikada neće biti popularan,svi ali bas svi njihovi igračima me nerviraju pogotovo deda koji samo krtola od table!!! ATRAKTIVNA ZANIMLJIVA I SRCEM IGRANA KOŠARKA CE POBEDITI,tj KLIPERSI!!! ATMOSFERA KOJA JE U STAPLES CENTRU TO JE NEPONOVLJIVO NA SVAKO ZAKUCAVANJE,to Stari fosili kojima je davno isteklo vreme nikada neće imati!!!

aloBRE

pre 9 godina

Mora se priznati da je SAS imao sinoc dosta srece. Vodili su celu utakmicu, ali na kraju su jedva otisli u produzetak i nekako dobili, izgubljena lopta Grifina,sut za pobedu Kris Pola, Deandre zamalo da je bocne u kos. U produzetku Grifin opet gubi loptu, a JJ Redik je omasio cist sut za izjednacenje. Kad se sumira, Blejk odigrao sjajno, ali sa onom izgubljenom loptom u regularnom delu utakmice je sve prosuo u vodu. Vidi se da dosta radi na driblingu, ali ipak mu je pobegla lopta kad nije trebalo. Imao je jedan sjajan dribling kad je poslao Dijaoa po burek. Peti Mils obavio sjajan posao, raspucao se kad je najvise trebalo, pogodio bacanja za produzetak, u produzetku imao jednu sjajno istrcanu kontru. Ali najveci utisak je ostavio jedan jedini Tim Dankan, svaki put se odusevim kad vidim kako igra, covek sa (nepunih :)) 39 godina da 28p i uhvati 11 lopti u PO, a pritom je pogodio dosta teskih suteva. Neverovatan je. SAS je opet faulirao Dzordana, koji je na kraju sutirao bacanja 6-17, sto je za njega odlican procenat. Sve u svemu jako zanimljiv mec.

gospursgo

pre 9 godina

Kako losa igra San Antonia u poslednjih 6 minita regularnog dijela. Nisu imali jednu akciju, sreca pa je Grifin poslije one greske poceo da srlja. Morace to mnogo bolje u nastavku, pogotovo ako se Parker ne oporavi.

asdf

pre 9 godina

Griffin izgubio utakmicu na kraju. Prvo je izgubio dve bitne lopte u zadnjem minutu regularnog dela a zatim i u produzetku. Ovo je bila jedinstvena prilika za Kliperse. Nakon ovoga SAS lagano dobija 4-2. Dankan 39 godina a igrao je najvise minuta, postigao najvise poena, uhvatio najvise skokova i imao najvise ukradenih lopti (zajedno sa Diawom) u svojoj ekipi. U tim godinama je jedino Karl Malone mogao da igra na tako visokom nivou.

scholes

pre 9 godina

Timmmeyyyy! 44 min. je morao da igra sinoć ali isplatilo se. Ipak moram da istaknem da je ključ sinoćne pobede Patty Mills, čovek je u trenucima kada se Parker povredio (Ahilova tetiva) povukao napad sa 18p za 19 min. Nadam se samo da nije ozbiljna povreda Tony-ja jer je njegov doprinos uspesima Spurs-a nemerljiv i itekako im je potreban u nastavku.
Osvrnuću se i na loše vesti i za navijače Dallas-a. Ne samo da gube 2-0 u seriji protiv zahuktalog Houston-a, nego su još u jednom danu ostali bez Parsonsa (povreda kolena) i Ronda (navodno povreda leđa, mada svi znaju da nije to u pitanju) do kraja sezone. Priča se da će otići u LA.

Slobodan Drndarevic

pre 9 godina

Portland katastrofalan, razumem da ih je omela povreda Metjuza ali da Batum ima 7 asistencija a ostatak ekipe 4... Ni T od tima. Sparsi ako hoce nesto vise da naprave, Parker mora mnogo da podigne nivo igre, nece im Mils i Belineli doneti novu titulu

meda

pre 9 godina

To je razlika izmedju najboljih igraca generacije (citaj Dankan) koji i sa 39 godina imaju ovakve partije i laznjaka (citaj Kobe) koji su dobili to malo prizanja sto su dobili usled pritiska medija a na ustrb onih koji su priznanja zasluzili (Gasol za mvp finala za poslednje 2 titule Lejkersa, za prethodne 3 Kobi je ionako bio mali od palube Sekilu; mvp regularne sezone kada je to priznanje ubedljivo zasluzio Garnet za transformaciju Bostona, a i Chris Paul je bio bolji od Kobea te godine).
Zato kod San Antonia nema takvih medijskih gluposti, pa titulu mvp finala ponese Kawhi Leonard ili Parker kada je zasluzio a ne daju je na silu Dankanu. A i pored toga Dankan ima vise i mvp regularne sezone i mvp finala od Kobea. Da se zna ko je glavni.

gospursgo

pre 9 godina

Kako losa igra San Antonia u poslednjih 6 minita regularnog dijela. Nisu imali jednu akciju, sreca pa je Grifin poslije one greske poceo da srlja. Morace to mnogo bolje u nastavku, pogotovo ako se Parker ne oporavi.

Karma

pre 9 godina

Ne mogu a da ne prekomentarisem jer se proziva covek koji je ni iz cega stvorio nesto. Fauliranje nesposobnog igrača(igraca koji ne moze da pogodi bacanje) nije zabranjeno a nije to izmislio Koc Pop. Ne znam zašto se bunite, SAS je jedna porodica, disu kao jedan i to se vidi na terenu a i van njega. To je nesportski ali zato osvajanje titula tako sto se oko sebe okupljaju najvece zvezde je u redu? Ovo je prava legija stranaca i zato ih obozavam igraju kosarku 22 veka. Ova prica ce uci u anale. Go Spurs Go

aloBRE

pre 9 godina

Mora se priznati da je SAS imao sinoc dosta srece. Vodili su celu utakmicu, ali na kraju su jedva otisli u produzetak i nekako dobili, izgubljena lopta Grifina,sut za pobedu Kris Pola, Deandre zamalo da je bocne u kos. U produzetku Grifin opet gubi loptu, a JJ Redik je omasio cist sut za izjednacenje. Kad se sumira, Blejk odigrao sjajno, ali sa onom izgubljenom loptom u regularnom delu utakmice je sve prosuo u vodu. Vidi se da dosta radi na driblingu, ali ipak mu je pobegla lopta kad nije trebalo. Imao je jedan sjajan dribling kad je poslao Dijaoa po burek. Peti Mils obavio sjajan posao, raspucao se kad je najvise trebalo, pogodio bacanja za produzetak, u produzetku imao jednu sjajno istrcanu kontru. Ali najveci utisak je ostavio jedan jedini Tim Dankan, svaki put se odusevim kad vidim kako igra, covek sa (nepunih :)) 39 godina da 28p i uhvati 11 lopti u PO, a pritom je pogodio dosta teskih suteva. Neverovatan je. SAS je opet faulirao Dzordana, koji je na kraju sutirao bacanja 6-17, sto je za njega odlican procenat. Sve u svemu jako zanimljiv mec.

Chuck Norris

pre 9 godina

Gledao sam zadnjih 5 minuta meca Clipersi-Spursi kao i produzetak. Spursi su imali sjajnu taktiku zadnjih 5 minuta regularnog toka i cijelo vrijeme su pravili faulove na Jordanu jer ovaj ne moze da vola ubode sa linije za slobodna bacanja :-) Mislim da ih je izveo 10-12 u zadnjih 5 minuta Clipersi su ipak nekako uspjeli uspjeli stici -10 i imali cak sut za pobjedu zahvaljujuci prvenstveno losoj realizaciji napada Spursa u tom periodu. Po meni jedan od najvecih krivaca za poraz Clipersa je Griffin jer je izgubio 2 kljucne lopte u produzetku i tako omogucio Spursima da izjednace skor.

veljko

pre 9 godina

najneizvesniji duel, za sada. klipersi iznenadjuju kvalitetom, bar mene, koji sam ih potcenio. grifin posebno pokazuje kvalitet, ne igra bez rezona, asistira. navijam za sparse, ali ako ne prodju, imam cudan osecaj, da cu po prvi put blago navijati za kliperse :)
mislili smo da ce u plejofu biti guzve od prvog kola, ali sem SAS-LAC, sve lici na metle. u drugom kolu ce zato biti interesantno

JeRemija

pre 9 godina

Kakva luda utakmica Sparsa i Klipersa, Grifin tragičar meča iako je imao dobar učinak. Čoveku je na +2 i 20 sekundi do kraaj, bukvalno ispala lopta prilikom vođenja?! Tad je LA bio psihički ubijen i znao sam da će izgubiti u produžetku. Sa druge strane Dankan je igrao od sjaja do očaja i nazad! Mogao je lako ispasti tragičar jer je u zadnjih nekoliko minuta pogrešnim pasovima izgubio 2-3 lopte, promašio zicer+ mu Deandre lupio bananu...Ali zato je u produžetku igrao odlično i najzaslužniji je za pobedu SAS! Malo mi se smučla njihova taktika hack-a-Jordan, ali očigledno deluje, jer Deandre ne može vola da ubode sa penala. Ova serija će biti ubedljivo najzanimljivija na Zapadu, jer će od dugo najavljivanog interesantnog plej ofa na Zapadu na kraju ispasti 3 metle. Hjuston, Memfis i GS su već prošli, biće iznenađenje ako izgube bar po jedan meč. Eventualno, Pelikansi mogu da otkinu koju pobedu...

Igor

pre 9 godina

Zbog posla nikako ne stizem da pogledam utakmice iz serije LAC-SAS, a cini mi se da ce utakmice biti sve bolje i bolje. Mozda bi se moglo i malo zjevati na poslu tamo oko cetvrte utakmice :)

paspalj chandler

pre 9 godina

Mora Leonard da bude agresivniji u napadu ako misle da ovo ne ode u 7 utakmica,Duncan u ovim godinama ne moze da igra ceo plej of na ovom nivou.

NNN

pre 9 godina

Kakva slika,
legenda dve decenije igra sa istim žarom,
sve poene je dao iz igre!
(samo što neće da proziva "cirkus ligu" i sudije što je šutnuo samo jedno bacanje :P)

baobab

pre 9 godina

Portland se raspada u najvaznijem trenutku, igraju katastrofalno, nesto nalik Torontu... Sto je najgore ni Memfis nije igrao sjajno, Gasol i Randolf jos traze formu, ali uvek iskoci neko, proslu Udruh, sada Lee, sledecu ce Green... Moguca i metla ako se Lilard ne probudi! A za Spurse smo jednostavno svi znali da ce brejknuti, mada je bilo cupavo...

Memfis

pre 9 godina

Inace Popovic NIKADA nije gubio sa 2-0, posle prva 2 meca u prvom kolu PO-a, a Timotiju je ovo 100. mec u PO u kom ima 20+ poena i 10+ skokova! OLD MAN RIVER WALK! Memfis-rutinski.
@meda Ne baljezgaj! To sto je Dankan legenda ne znaci da Kobi nije, sto si bezuspesno pokusao da istaknes.
PS Jeremija jel te iritirao tvoj Deandre :)

danilo

pre 9 godina

Svaka čast G.S. i ostalima, ali kako mi se čini ipak je S.A. jedini koji može da dobije Lebrona i njegove, a nije da ne bih voleo.
Naime, takva količina košarkaške inteligencije i timskog rada kakvu demonstrira S.A. teško može da se vidi kroz godine.
Zato im držim palčeve sve do prstenova!

Bojan

pre 9 godina

(zagor, 22. april 2015 12:50)
ovo je odgovor na komentar od juce. bio sam na linku "nobodycantouchjordan..." i stvarno toliko idolopoklonstvo se retko srece.
covek pokusava da brani tezu kako ne samo da je MJ najbolji ikada, nego mu niko nije ni blizu, sto definitivno nije tacno.
Neke od stvari koje navodi su da je Artest izjavio kako mu je bilo najteze Majkla da cuva i onda navodi statistiku kako ga je Majkl unistavao u medjusobnim duelima i tu bio uspesniji od Kobija i Lebrona. A svako moze da pogleda meceve, rezultate, uspeh i vidi kako to jednostavno nije tacno. Kobi i Lebron su punili Artesta daleko vise od Majkla, sto i nije nenormalno s obzirom na godine potonjeg. Dakle, nije argument protiv majkla nego cisto retardiranost analize.
Dalje, cela ta prica sa godinama ne mora uvek da drzi vodu, kada se gleda efikasnost po minutu provedenom na terenu Tim Dankan ima jednu prilicno konstantnu liniju tokom karijere, s tim da je na startu igrao malo vise, sada telo to ne dozvoljava. I ovo sto Timi radi sa 39 godina je bolje od onoga sto je Majkl radio sa 39 (situacija je obrnuta kada se gledaju kasne dvadesete pocetak tridesetih).
Zatim navodi izjavu Drekslera kako bi Majkl bio puno uspesniji u ranijoj fazi karijere da je imao bolje saigrace poput Birdovih i Medzikovih. Tacno, ali Dreksler je izjavio isto i nakon 92. dajte mi Pipena i osvajacu titule u seriji, sto bi verovatno bio slucaj.
I naravno cela analiza nipodastava uticaj Pipena u odbrani do krajnjih granica...

Macak

pre 9 godina

Ova generacija afro-americkih kosarkasa gde su se svi morali zvati- De ili Le pre imena iznedrila je bas nekoliko odlicnih izvodjaca slobodnih bacanja. De Andre je ipak neprikosnovena dileja. 6-17 iz slobodnih, to je stvarno nesto...Ne moze se tako dalje..dzaba skokovi zakucavanja kad ga trener kao Popovic iskusno posalje na crtu kad je gusto onda moral pada...

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

Mikailo Junior je pokazao all staru Lilardu ( koji je iskukao ) kako se dominira u plej offu!!! Opet je izdominirao po običaju Lilarda kao što radi sa Parkerom,CP3 i Lilardom kad god ih dohvati u nekoj bitnoj utakmici!!! Lilard all star plej sa 1 asistencijom i 1 trojkom i šutem 5 od 16 kao i obično nije mogao ništa da uradi!!! A ovde neki omalovažavaju Westbruka kad postigne 40 poena uz 10+ skokova i 10+ asistencija da siluje mnogo jer su povređeni svi ostali, a on em odvali em asistencijama napuni Kanteru 20+ poena, a LILARD u takođe povređenom Portlandu bez Metjusa,Aflala i rovitim Aldigeom i Batumom umesto da odigra sam i povuče, ne može da prebaci 20 poena uz Katastrofa šut kao i tokom cele sezone i 1 ČITAJ JEDNOM ASISTENCIJOM, ne može da se spusti na ispod 15-20 razlike protiv MIKAILOVOG memfisa!!!
Dakle Mikailo izdominira Lilarda uvek, Memfis pobedi, a Lilard ne može ni da se poredi sa Westbrukom ( čitaj nije mu ni do kolena )!!!

JeRemija

pre 9 godina

Zagore, nisi u pravu za Klivlend, a evo i zašto.
1. Timofej Mozgov je došao iz Denvera za dva pika prve runde koje mu je Klivlend dao. Znači prva runda-dva pika! Složićeš se da Mozgov nije ni u top5 centara lige, tako da ne vidim neki skandal u ovom trejdu.
2. Kevin Lav je došao u zamenu za nekadašnje prve pikove drafta! Viginsa i Beneta! Dakle prve pikove! Jedino ako misliš da su prvi pikovi potencijalno loši igrači. Uz to, znalo se da je Lav nezadovoljan u Minesoti i da ih 100% napušta, te je ova ponuda Kavsa bila ubedljivo najbolja za njih!
3. Niksi si očajni ove sezoni i zbog toga su se oslobodili i Šamperta, a pogotovo Smita, koji nema baš nisku platu. Prave ljudi tim za budućnost, oslobađaju seleri kep. Dobri su igrači, ali nećemo sada preterivati da su top klasa. Smit je dobar prijatelj sa LBJ, verovatno ga je i ovaj malo smirio u Klivlendu. Ali da Smit ume biti koristan-ume.
4. Klivlend je do prošle godine bio među najgorim timovima u NBA iz čega sledi da je imao loše igrače a iz čega sledi da su verovatno bili malo plaćeni, to dalje implicira da je bilo mesta u budžetu da se isplati Lebron za ovu sezonu. Čovek je odlučio da se vrati u rodni kraj, pa ne vidim ništa čudno u njegovom povratku.
Ne znam na osnovu čega si zaključio da je ovo sve prevara...Ok,ne voliš Klivlend zbog Lebrona, ali nema baš mnogo veze to što si napisao.

zagor

pre 9 godina

vec dva-tri puta sam pisao da lac imaju slab roster, tj da nemaju klupu. sinocna utakmica govori bolje od bilo kog komentara. grifin, dzordan, redik, pol - svi po 45 i vise minuta u igri. klupa osim nesto malo kroforda apsolutno bez ucinka (ne samo u smislu poena, nego u svakom smislu). i sad oni sa takvim rosterom kao favoriti za titulu? a treba da pobede u 4 kola doigravanja u kojima se igra na 4 pobede sa po dan-dva odmora. pa kako?
inace to kako je cle napravio roster ove sezone je prevara. kao fer liga, a oni doveli lava, dzejmsa, smita, samperta, mozgova i smita, a dali viginsa i beneta uz 18. piga 6. runde 2026. godine. i kao cool. pa to ni real madrid ne moze da uradi u fudbalu. oni bar moraju da istresu kes za obestecenja. zato navijam jos vise za cikago i da kevin lav ode na kraju sezone.

elmer

pre 9 godina

Koliko god voleo Pola i smatrao ga jednim od par najboljih plejmejkera na svetu, nije mi jasno zasto uporno njemu daju da resava zadnji napad kada bukvalno svaki put upropasti stvar.

Ja se ne secam kada je dao kos za pobedu a pokusava jako cesto.

Da je bilo 2 0 mislim da bi klipersi prosli dalje ovako mi se cini da ce San Antonio ipak dobiti ako se parker oporavi.

Lilard me razocarava, mora to mnogo bolje, ubise ka Konli i Udrh totalno i ofazivno i defanzivno.

Atlanta po meni nema sanse protiv Klivlenda ili Cikaga.

Veceras opet lep duel GS - NO.

spree15

pre 9 godina

(NastyB, 23. april 2015 09:58)
Nikakve veze nema sto je Pop Srbin,Doc Rivers je glup sto magarca ne tera da sutira 100000 bacanja dnevno,menadzment Clippersa je dao tolike pare coveku koji ne zna jednu od najosnovnijih stvari u kosarci,nista tu nije nesportski,sve je po pravilima igre,nesportski je padati i kukati kod sudija sto Clippersi najvise rade.Pogodi 3,4 bacanja za redom i nece te vise faulirati,ja bi ga jos 6 puta faulirao,ubacio bi Baynesa da dobije 6 licnih za minut.
@zagor.Takvih trejdova je bilo i bice uvek,tankeri daju dobre igrace contenderima za kikiriki i draft pikove.

zagor

pre 9 godina

@bojan
ma da. nisam ja stavio link jer tako ja mislim, nego samo da ilustrujem kako ljudi argumentuju to poredjenje... nemam nikalav stav ko je bolji kosarkas: lebron ili dzordan (cak je pipen rekao da je lebron). mislim da nije moguce da se poredi. obojica su vrh. ima onaj filmic na jutjubu protiv dzordana (tj. dzordanovih fanatika - dzordanita), zaboravio sam kako se zove, ali je odlican. uz to i "the art of rigging nba games". kako su se pravila menjala da idu u prilog dzordanovoj igri, kako su od deteoita oteli rodmana (prelomni trenutak za uvod u dzordanovu eru), kako su pokrali juingov nyk u finalu istoka... bilo je tu svega.
kad je medzik na slikanju drim tima stao pored dzordana, pa kaze "uf necu pored majkla, svirace mi faul"
:D

bunduru

pre 9 godina

@slusaj sine obrisi sline
A Dankan,Garnet,Robinson,Juing i Hakim nisu imali saigrace? Sami su sve osvajali?
Lebrona ne gotivim nesto ali samo kosarkaska neznalica moze da tvrdi da on i Kobi nisu kosarkaski inteligentni. Ako se tacno secam upravo Popovic je izjavio da je Lebron najinteligentniji kosarkas. To sto ima misice ne znaci da nema osecaj za igru.
I odakle ti Juing i osvajanje necega u istoj recenici? :D
Mada si uspevo ovo "sine" da proturis, svaka cast na tome. To sto prihvatam da se su novi igraci bolji od ponekih starih sigurno znaci da imam 15 god.

Smehotres

pre 9 godina

@asdf

Poslednja recenica nije tacna, Jordan je u sezoni kada punio 39 godina igrao za Washington i ubacivao je 22 poena po utakmici, 6 skokova i 5 asistencija...a sledece sezone, oko 20 poena po utakmici...doduse nisu igrali Play Off, pritom je u nekim utakmicama ubacio i preko 40 poena :)
Naravno, SAS igra sjajno i imaju i dalje taj smek u igri i punu takticku kontrolu nad mecom sto ih opet moze odvesti do samog kraja.

Boston

pre 9 godina

Kako bih voleo da Atlanta i SAS igraju finale ili recimo Cikago-SAS. Klivlend je niko i nista u NBA kosarci. Imaju oni zvezde u timu ali cinjenica je da su niko i nista u NBA ligi.

dusan silni

pre 9 godina

Zamolio bih ljude da ne lupaju gluposti u vezi MJ23. Covek je promenio kosarku i nista posle njega nije bilo isto. Niko ne osporava Lebrona, Brajanta, ali njihov doprinos IGRI nije ni izbliza kao Dzordanov. Bird je imao Mekhejla, Dzonsona, Perisa, Ejndza. Medzik je imao Dzabara, Vortija, Skota, Vilksa...Detroit je imao onu paklenu petorku. Tako da o konkurenciji ovde nema ni reci. U danasnjoj kosarci imas superstarove, ali nemas pobednike. Izuzev Tima Dankana.

slusaj sine obrisi sline

pre 9 godina

Dankan samo u Srbiji moze da vazi za vecu legendu od Kobija, ili da se San Antonio naziva institucijom, a podsmeva se Lejkersima.
SAS bot brigada in 3,2,1.
(bunduru, 23. april 2015 10:35)
Sine ovde se igra kosarka na pobedu ,a ne ko ce dati vise poena.Na intelekt se ovde igra pusti ti Lebrona i Kobija oni nista ne bi osvojili bez pomoci saigraca.Dankan,Garnet,Robinson,Juing,Hakim se kod nas najvise cene i gledaju

RASID

pre 9 godina

Klipersi nikada nece napraviti neki veliki rezultat Pol jeste najbolji plej u NBA ali on i Grifin jednostavno nemaju pobednicki mentalitet i jaku psihu,koliko je samo ove godine Pol promasijo ili uprskao zadnjih napada a isto tako i prosle godine isto tako i Grifin puno gresi u kljucnim momentima utakmice a Deandre u ove dve utakmice sutira slobodnjake 11-29 katastrofa.SAS tesko da ce ove godine doci do finala pogotovo ako Parker ne bude vise igrao mozda gresim ja sam ih i prosle godine otpisao i to tri puta a oni osvojili prsten ipak je to najiskusnija ekipa i tesko da ih sto moze poremetiti.

Okej

pre 9 godina

Klipersi imaju slabu klupu i to ce presuditi u ovoj seriji. Ako neko od startera odigra lose Klipersima, oni odmah gube. To je cinjenica. Sto se tice Memfisa, ocekivan rezultat. Mislim da ce biti 4:1 jer je moguce da ce na jednoj od preostale dve da poludi Oldridz i stavi dosta poena, a ni Lilard ne moze bas svaku utakmicu da sutira ocajno. Jednu utakmicu mozda otkine i Bruklin, juce su igrali egal celu utakmicu u gostima, ceka se dobra utakmica Dzoa Dzonsona.

ja

pre 9 godina

@fargoz
a ti si vidim nesto stariji ali se ipak lozis na nabildovane igrace koji ne mogu da dobace 50% sa slobodnih bacanja iako si verovatno gledao evropske velicine poput Bodiroge,Djordjevica,Divca,Stojakovica,itd. ali ipak ti se vise svidja stil igre Deandreaa ne Djinobilijev

Okej

pre 9 godina

Ne znam zasto pricate kako LeBron ima sad neku strasnu ekipu. Kajri Irving jeste odlican igrac, ali je klinac i ovo mu je prvi plej of. Nema naviku konstantnog pobedjivanja. Kevin Lav ocigledno ne moze da se snadje u Klivlendu, busan je u odbrani, a ne uklapa se u napad koliko se ocekivalo. JR Smit je dosta puta bio predmet sprdnje medju komentarima kako se ispucava. On je odlican bek. Nije top klasa, ali jeste odlican. Od igraca sa klupe, jedini dobri su Tristan Tompson koji je mnogo koristan i Iman Sampert, bolji defanzivac nego ofanzivac. Sve ostalo je tanko dosta. Mislim da je tek sledeca sezona njihova, a da ce ove godine ispasti vec od Cikaga u sledecoj rundi. Nece se Kajri i Lav snaci protiv Cikagove plej of odbrane i to ce presuditi.

Memfis

pre 9 godina

Bitan je ovo bio mec za Sparse, ali Klipersi su se bas razocarali danas. Kris Pol je plakao na koferenciji, bilo mi ga je malo i zao...
@shazam Juce si me otprilike pitao zasto meni smeta sto Deandre koristi samo fizikalije i pomenuo Bena Valasa, Shaq-a i M.Melouna kao druge primere. Jedini s kojim se Deandre moze iz ove grupe porediti je Ben Valas (ofanzivno limitiran), ali i on je bio bolji defanzivac, iako je imao manji odraz i krace ruke, sto je za centra veoma znacajno. O'nil je razbijao sve centre u igri 1 na 1, dok Deandre 1 na 1 nikada i ne igra, jer ne zna, bacanja sutira mnogo gore i od O'nila i zato ga ne cenim. A i kao pojava je prilicno iritantan :)

Zoo

pre 9 godina

@ NastyB

Pa ko mu je kriv sto ne zna da sutira bacanja, sparsi!?!? Pa jok, nego ce faulirati Pola koji ima 90% sa bacanja. Vecu glupost nisam u zivotu procitao.

pakman

pre 9 godina

@danilo
Tvoj komentar je objasnio zasto ovde vecina navija za SAS, nije to ljubav prema njima, nego su oni jedini koji mogu zaustaviti Lebrona,jer GS i HOU su neiskusni u finalima,znaci samo da ne osvoji LBJ.
Inace finale Majami-SAS 4-3 2013 je proglaseno najbolje svih vremena, jer finale Cikago-Juta nije islo u 7 utakmica, a SAS je duplo tezi protivnik od Jute, bolji trener i bolja klupa, vise zvezda u timu, toliko o tome da se Dzordan mucio prtiv jacih timova a Lebron igra protiv boranije kako su neki pisali pre par dana ovde

JOVAN DJUROVIC iz Niksica

pre 9 godina

Kakva utakmica u Los Andjelesu!!! Ovo ide u 7 tekmi 100%! SMATRAM da su Klipersi bili bolji ali nisu imali dovoljno iskustva da privedu utskmicu kraja.Po stilu igre ove dve ekipe se skroz razlikuju.Do kraja života cu uvek navijati za Kliperse i uvek cu mrzeti San Antonio.Peti Mils-Najveća prevara od igrača-sve sto zna da uradi je da da oba slobodna bacanja i da pogodi otvorenu trojku.Mozda Klipersi neće ni proći prvu rundu plejofa,ALI CU SE MAKAR NAGLEDATI KOSARKE!!!Nikada neće biti zanimljivo kada se lopta samo dodaje i samo položi od tablu,koliko ono kada se Griffin zaleti i zakuca preko igrača,to je atmosfera publika na nogama!!! Komentator: ,,HERE's GRIFFIN,he GOES TO THE BASKET AND HE DUNKS IT-OH MYYY... IS HE HUMAN? BLAKE GRIFFIN WITH NO REGRET FOR HUMAN LIFE,sav se naježim,jer jednostavno to je NBA to se traži to je šou!!! Sad marketinški popularni san Antonio nikada neće biti popularan,svi ali bas svi njihovi igračima me nerviraju pogotovo deda koji samo krtola od table!!! ATRAKTIVNA ZANIMLJIVA I SRCEM IGRANA KOŠARKA CE POBEDITI,tj KLIPERSI!!! ATMOSFERA KOJA JE U STAPLES CENTRU TO JE NEPONOVLJIVO NA SVAKO ZAKUCAVANJE,to Stari fosili kojima je davno isteklo vreme nikada neće imati!!!

Dvojnik

pre 9 godina

Klipersi su moze se reci odlicna ekipa, ali San Antonio je bez sumnje najpametnija ekipa sto ih dalje stavlja na mesto glavnog favorita. Napraviti Sampionski tim od Splitera, Diaoa, Grina, Bonera, Bejnsa...moze samo kosarkaski genije, mada kazu pametan trener je onaj koji skupi dovoljno pametne igrace sto umeju da ga slusaju.
Ocekujem Memfis - San Antonio finale zapada

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

@Mika

Hvala, Mikajlo, za SAS-LAC X. Imas li sta za veceras?
(menhentn, 23. april 2015 09:05)

Ima za večeras Brooklin-New York Knicks 2 ko vrata!!! Ni slučajno produžetci, ubiće ij Karmelo i J R Smithara šutevima za tri!!! i Tyson Chandler sa zakucavanjima koja će mu bacati Kalderon na al ej upp!!!

JeRemija

pre 9 godina

@petarczv
Care, JER je uzročni veznik i nikada se ne koristi pri postavljanju pitanja. Umesto JER se koristi JEL. Nema na čemu na besplatnom savetu. Inače, nisam siguran da je neko posterizovao MJ. Čisto sumnjam.
@Memfis
Naravno da me iritirao sa onim ciglama sa bacanja, ali je osim toga čovek odigrao dobro. Hvatao je sve živo i bio koristan u odbrani. Očekujem jedan brejk u Teksasu. Ne može Timi da odigra i sledeći meč ovako brutalno.

pakman

pre 9 godina

@danilo
Tvoj komentar je objasnio zasto ovde vecina navija za SAS, nije to ljubav prema njima, nego su oni jedini koji mogu zaustaviti Lebrona,jer GS i HOU su neiskusni u finalima,znaci samo da ne osvoji LBJ.
Inace finale Majami-SAS 4-3 2013 je proglaseno najbolje svih vremena, jer finale Cikago-Juta nije islo u 7 utakmica, a SAS je duplo tezi protivnik od Jute, bolji trener i bolja klupa, vise zvezda u timu, toliko o tome da se Dzordan mucio prtiv jacih timova a Lebron igra protiv boranije kako su neki pisali pre par dana ovde

nik

pre 9 godina

Ajmo mecke moje!!! Pa zdravlje boze da zakljucamo GS u sledecem kolu. NO je pokazao da se GS i te kako moze namuciti, ruku na srce nisu iskusna plej of ekipa i moze se protiv njih!!!
GRIT AND GRIND!!!!

petarczv

pre 9 godina

Jao kako se loze na lebrona i svi odjedanput navijaju za clevlend...xaxaxax ne moze le flop da osvoji prsten dzabe mu i dva all starr igraca pucice!!!!

Nemanja44

pre 9 godina

Duncan puni prekosutra 39 godina!! A igra fantasticno svake sezone. Ubedljivo najbolja 4ka ikad.
(zokijev mali, 23. april 2015 09:23) Realno,meni je bolji Novicki ili su tuda nedje...

NastyB

pre 9 godina

(spree15, 23. april 2015 11:45)

DeAndre je centar, a dvojica možda najgorih ikada izvođača slobodnjaka su Šakil O`Nil i Dvajt Hauard. Doduše, Dvajt se znatno popravio, ali Šakil je imao POSEBNOG TRENERA za slobodna bacanja, ali nikad nije bio dobar u tome, jednostavno neke stvari ne idu. A on je bio najdominantniji centar u generaciji, čovek bez koga ni Majami ni Lejkersi ne bi videli titulu u 90-im...bez obzira što je Majami tada imao vremešnog Pejtona, "Zlog" Zoa Morninga, Antoana Vokera, vodio ih Pat Rajli, ali je Šek bio taj ko im je doneo prsten.
I niko nikada nije tukao Šeka kada su vodili, jedino je to jednom uradio Majk D`Antoni i bio je žestoko kritikovan zbog toga, te više nikad nije to pokušao. A Popovič i dalje koristi te ljigave fore.
Nema veze, ako prođu Kliperse (a molim Boga da neće) i dođu do Golden Stejta, baš me zanima koga će tada da biju, kad počnu "Splash Brothers" da ih trpaju trojkama. I Bogut i Li i Grin su dobri izvođači slobodnjaka, šta će tada prljavo i podmuklo da izmisli??

tracy lamar mcgrady

pre 9 godina

Zasto mi navijamo za Spurse?Zasto ste vi prosle godine navijali za Heat a ove za Cavse?Verujem da u fudbalu navijate za Real,mozda ste pre nekoliko godina navijali za Manchester United?

Pavel

pre 9 godina

Pobedise Clippersi sami sebe.Koji je Deandre Jordan krs od igraca kad mu panj poput Dankana koji se vuce ko smlata po terenu da 28p.Sve razumem ali da se Dankan okrene na desnu stranu i desnom rukom poentira,a Jordan stoji pored njega i gleda ,to ne razumem.To je bar najlakse braniti.Da je to bio levi horok, pa da razumem ali desnom rukom baca loptu na desnu stranu,a ovaju cudu,e to je smesno.
Clippersi u odbrani ocajni i opet takvi imali su sansu da povedu sa 2-0.

Sta reci za Portland?Ekipa u kojoj svi igraci igraju za Oldridza i Lilarda da bi se njih dvojica ispucavali.Nije ni to problem koliki je problem sto se u odbrani ni malo ne zalazu.
Los kvalitet kosarke,bar za sada.

fargoz

pre 9 godina

srbi navijaju za san antonio jer deluju nekako anti globalisticki,a u stvari su jedna od najiritantnijih ekipa koje su se pojavile otkad pratim kosarku,a to je poslednjih 20 godina,namerno fauliranje istog igraca u svakom drugom napadu je toliko seljacki da nema dalje,besomucno bacanje trojki je nihova glavna odlika,za san antonio mogu navijati klinci koju su sa evroligaskog smehotresa od kosarke presli na nba pa su im idoli dankan,diao i djinobili...ali isprasice ih klipersi vec u narednoj,bice lepa kvotica pa ko hoce da uzme neku paru za prvi maj neka stavi na kliperse

NastyB

pre 9 godina

I opet kukavička, podmukla, prljava igra San Antonia sa faulovima nad Džordanom. Ako išta ne mogu da podnesem u NBA to je ovo što radi JEDINO Popovič. Za mene on nikada neće biti veliki trener, jer veliki treneri se ne služe ovako prljavim, nesportskim trikovima. Ne mogu da prežalim što Kris Pol nije ubacio onaj poslednji šut i da sa dva nula odu u Teksas i tamo rasture (divim se Timiju, Kavaiju, Parkeru i igračima SA) ovog podmuklog anti-trenera. Čovek koji bi trebao da potencira fer-plej i uči svoje igrače nekakvom "viteštvu", tera ih na nešto na šta se ni Dule Vujošević ne bi spustio tako nisko. Ne znam šta bi me, što se NBA lige tiče, više usrećilo da ih Klipersi izbace iz plejofa. A Grifin mi je daleko najodvratniji lik u NBA, a opet mnogo simpatičniji od Popoviča.
Možete slobodno lupati minuse zato što je Popovič (navodno) Srbin, pa se "ne sme" pljuvati po njemu, ali je, bez obzira na to koliko je dobar taktički trener, toliko je odvratan kao čovek-trener (ovde mislim na to kakvim se prljavštinama služi, a ne kakav je kao osoba). Nadams e da neko "gore" vidi sve to i da će mu se istom merom vratiti...

vince carter

pre 9 godina

Dankan je legenda ali ne znam sto bi se on uporedjivao sa brajantom kad nisu ista pozicija,logicno je da ce kad krilni centar da ima bolje procente suta,a neverovatna je glupost nipodastavanja brajanta zbog nekih mvp titula posebno regularnog dela sezone koju osvaja uglavnom igrac ciji tim ima najbolji skor,tako su i nesove titule ustvari brajantove,a o nil i kobe su bili 50:50 u pelyofu na zapadu koji je i odlucivao titulu a veliko finale sa ekipom sa istoka je bila samo formalnost i nijedna ekipa nije imala centra koji moze da parira shaqu u finalima a kobe je bio apsolutni mvp playofa u zadnje dve titule i ne bi ni dosli u finale bez njega!!

bunduru

pre 9 godina

@meda
Dankan samo u Srbiji moze da vazi za vecu legendu od Kobija, ili da se San Antonio naziva institucijom, a podsmeva se Lejkersima.
SAS bot brigada in 3,2,1.

JOVAN DJUROVIC iz Niksica

pre 9 godina

Kakva utakmica u Los Andjelesu!!! Ovo ide u 7 tekmi 100%! SMATRAM da su Klipersi bili bolji ali nisu imali dovoljno iskustva da privedu utskmicu kraja.Po stilu igre ove dve ekipe se skroz razlikuju.Do kraja života cu uvek navijati za Kliperse i uvek cu mrzeti San Antonio.Peti Mils-Najveća prevara od igrača-sve sto zna da uradi je da da oba slobodna bacanja i da pogodi otvorenu trojku.Mozda Klipersi neće ni proći prvu rundu plejofa,ALI CU SE MAKAR NAGLEDATI KOSARKE!!!Nikada neće biti zanimljivo kada se lopta samo dodaje i samo položi od tablu,koliko ono kada se Griffin zaleti i zakuca preko igrača,to je atmosfera publika na nogama!!! Komentator: ,,HERE's GRIFFIN,he GOES TO THE BASKET AND HE DUNKS IT-OH MYYY... IS HE HUMAN? BLAKE GRIFFIN WITH NO REGRET FOR HUMAN LIFE,sav se naježim,jer jednostavno to je NBA to se traži to je šou!!! Sad marketinški popularni san Antonio nikada neće biti popularan,svi ali bas svi njihovi igračima me nerviraju pogotovo deda koji samo krtola od table!!! ATRAKTIVNA ZANIMLJIVA I SRCEM IGRANA KOŠARKA CE POBEDITI,tj KLIPERSI!!! ATMOSFERA KOJA JE U STAPLES CENTRU TO JE NEPONOVLJIVO NA SVAKO ZAKUCAVANJE,to Stari fosili kojima je davno isteklo vreme nikada neće imati!!!

NastyB

pre 9 godina

I opet kukavička, podmukla, prljava igra San Antonia sa faulovima nad Džordanom. Ako išta ne mogu da podnesem u NBA to je ovo što radi JEDINO Popovič. Za mene on nikada neće biti veliki trener, jer veliki treneri se ne služe ovako prljavim, nesportskim trikovima. Ne mogu da prežalim što Kris Pol nije ubacio onaj poslednji šut i da sa dva nula odu u Teksas i tamo rasture (divim se Timiju, Kavaiju, Parkeru i igračima SA) ovog podmuklog anti-trenera. Čovek koji bi trebao da potencira fer-plej i uči svoje igrače nekakvom "viteštvu", tera ih na nešto na šta se ni Dule Vujošević ne bi spustio tako nisko. Ne znam šta bi me, što se NBA lige tiče, više usrećilo da ih Klipersi izbace iz plejofa. A Grifin mi je daleko najodvratniji lik u NBA, a opet mnogo simpatičniji od Popoviča.
Možete slobodno lupati minuse zato što je Popovič (navodno) Srbin, pa se "ne sme" pljuvati po njemu, ali je, bez obzira na to koliko je dobar taktički trener, toliko je odvratan kao čovek-trener (ovde mislim na to kakvim se prljavštinama služi, a ne kakav je kao osoba). Nadams e da neko "gore" vidi sve to i da će mu se istom merom vratiti...

fargoz

pre 9 godina

srbi navijaju za san antonio jer deluju nekako anti globalisticki,a u stvari su jedna od najiritantnijih ekipa koje su se pojavile otkad pratim kosarku,a to je poslednjih 20 godina,namerno fauliranje istog igraca u svakom drugom napadu je toliko seljacki da nema dalje,besomucno bacanje trojki je nihova glavna odlika,za san antonio mogu navijati klinci koju su sa evroligaskog smehotresa od kosarke presli na nba pa su im idoli dankan,diao i djinobili...ali isprasice ih klipersi vec u narednoj,bice lepa kvotica pa ko hoce da uzme neku paru za prvi maj neka stavi na kliperse

meda

pre 9 godina

To je razlika izmedju najboljih igraca generacije (citaj Dankan) koji i sa 39 godina imaju ovakve partije i laznjaka (citaj Kobe) koji su dobili to malo prizanja sto su dobili usled pritiska medija a na ustrb onih koji su priznanja zasluzili (Gasol za mvp finala za poslednje 2 titule Lejkersa, za prethodne 3 Kobi je ionako bio mali od palube Sekilu; mvp regularne sezone kada je to priznanje ubedljivo zasluzio Garnet za transformaciju Bostona, a i Chris Paul je bio bolji od Kobea te godine).
Zato kod San Antonia nema takvih medijskih gluposti, pa titulu mvp finala ponese Kawhi Leonard ili Parker kada je zasluzio a ne daju je na silu Dankanu. A i pored toga Dankan ima vise i mvp regularne sezone i mvp finala od Kobea. Da se zna ko je glavni.

bunduru

pre 9 godina

@meda
Dankan samo u Srbiji moze da vazi za vecu legendu od Kobija, ili da se San Antonio naziva institucijom, a podsmeva se Lejkersima.
SAS bot brigada in 3,2,1.

NastyB

pre 9 godina

(spree15, 23. april 2015 11:45)

DeAndre je centar, a dvojica možda najgorih ikada izvođača slobodnjaka su Šakil O`Nil i Dvajt Hauard. Doduše, Dvajt se znatno popravio, ali Šakil je imao POSEBNOG TRENERA za slobodna bacanja, ali nikad nije bio dobar u tome, jednostavno neke stvari ne idu. A on je bio najdominantniji centar u generaciji, čovek bez koga ni Majami ni Lejkersi ne bi videli titulu u 90-im...bez obzira što je Majami tada imao vremešnog Pejtona, "Zlog" Zoa Morninga, Antoana Vokera, vodio ih Pat Rajli, ali je Šek bio taj ko im je doneo prsten.
I niko nikada nije tukao Šeka kada su vodili, jedino je to jednom uradio Majk D`Antoni i bio je žestoko kritikovan zbog toga, te više nikad nije to pokušao. A Popovič i dalje koristi te ljigave fore.
Nema veze, ako prođu Kliperse (a molim Boga da neće) i dođu do Golden Stejta, baš me zanima koga će tada da biju, kad počnu "Splash Brothers" da ih trpaju trojkama. I Bogut i Li i Grin su dobri izvođači slobodnjaka, šta će tada prljavo i podmuklo da izmisli??

pakman

pre 9 godina

@danilo
Tvoj komentar je objasnio zasto ovde vecina navija za SAS, nije to ljubav prema njima, nego su oni jedini koji mogu zaustaviti Lebrona,jer GS i HOU su neiskusni u finalima,znaci samo da ne osvoji LBJ.
Inace finale Majami-SAS 4-3 2013 je proglaseno najbolje svih vremena, jer finale Cikago-Juta nije islo u 7 utakmica, a SAS je duplo tezi protivnik od Jute, bolji trener i bolja klupa, vise zvezda u timu, toliko o tome da se Dzordan mucio prtiv jacih timova a Lebron igra protiv boranije kako su neki pisali pre par dana ovde

Boston

pre 9 godina

Kako bih voleo da Atlanta i SAS igraju finale ili recimo Cikago-SAS. Klivlend je niko i nista u NBA kosarci. Imaju oni zvezde u timu ali cinjenica je da su niko i nista u NBA ligi.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

@Mika

Hvala, Mikajlo, za SAS-LAC X. Imas li sta za veceras?
(menhentn, 23. april 2015 09:05)

Ima za večeras Brooklin-New York Knicks 2 ko vrata!!! Ni slučajno produžetci, ubiće ij Karmelo i J R Smithara šutevima za tri!!! i Tyson Chandler sa zakucavanjima koja će mu bacati Kalderon na al ej upp!!!

petarczv

pre 9 godina

Jao kako se loze na lebrona i svi odjedanput navijaju za clevlend...xaxaxax ne moze le flop da osvoji prsten dzabe mu i dva all starr igraca pucice!!!!

Pavel

pre 9 godina

Pobedise Clippersi sami sebe.Koji je Deandre Jordan krs od igraca kad mu panj poput Dankana koji se vuce ko smlata po terenu da 28p.Sve razumem ali da se Dankan okrene na desnu stranu i desnom rukom poentira,a Jordan stoji pored njega i gleda ,to ne razumem.To je bar najlakse braniti.Da je to bio levi horok, pa da razumem ali desnom rukom baca loptu na desnu stranu,a ovaju cudu,e to je smesno.
Clippersi u odbrani ocajni i opet takvi imali su sansu da povedu sa 2-0.

Sta reci za Portland?Ekipa u kojoj svi igraci igraju za Oldridza i Lilarda da bi se njih dvojica ispucavali.Nije ni to problem koliki je problem sto se u odbrani ni malo ne zalazu.
Los kvalitet kosarke,bar za sada.

slusaj sine obrisi sline

pre 9 godina

Dankan samo u Srbiji moze da vazi za vecu legendu od Kobija, ili da se San Antonio naziva institucijom, a podsmeva se Lejkersima.
SAS bot brigada in 3,2,1.
(bunduru, 23. april 2015 10:35)
Sine ovde se igra kosarka na pobedu ,a ne ko ce dati vise poena.Na intelekt se ovde igra pusti ti Lebrona i Kobija oni nista ne bi osvojili bez pomoci saigraca.Dankan,Garnet,Robinson,Juing,Hakim se kod nas najvise cene i gledaju

pakman

pre 9 godina

@danilo
Tvoj komentar je objasnio zasto ovde vecina navija za SAS, nije to ljubav prema njima, nego su oni jedini koji mogu zaustaviti Lebrona,jer GS i HOU su neiskusni u finalima,znaci samo da ne osvoji LBJ.
Inace finale Majami-SAS 4-3 2013 je proglaseno najbolje svih vremena, jer finale Cikago-Juta nije islo u 7 utakmica, a SAS je duplo tezi protivnik od Jute, bolji trener i bolja klupa, vise zvezda u timu, toliko o tome da se Dzordan mucio prtiv jacih timova a Lebron igra protiv boranije kako su neki pisali pre par dana ovde

zagor

pre 9 godina

vec dva-tri puta sam pisao da lac imaju slab roster, tj da nemaju klupu. sinocna utakmica govori bolje od bilo kog komentara. grifin, dzordan, redik, pol - svi po 45 i vise minuta u igri. klupa osim nesto malo kroforda apsolutno bez ucinka (ne samo u smislu poena, nego u svakom smislu). i sad oni sa takvim rosterom kao favoriti za titulu? a treba da pobede u 4 kola doigravanja u kojima se igra na 4 pobede sa po dan-dva odmora. pa kako?
inace to kako je cle napravio roster ove sezone je prevara. kao fer liga, a oni doveli lava, dzejmsa, smita, samperta, mozgova i smita, a dali viginsa i beneta uz 18. piga 6. runde 2026. godine. i kao cool. pa to ni real madrid ne moze da uradi u fudbalu. oni bar moraju da istresu kes za obestecenja. zato navijam jos vise za cikago i da kevin lav ode na kraju sezone.

Okej

pre 9 godina

Ne znam zasto pricate kako LeBron ima sad neku strasnu ekipu. Kajri Irving jeste odlican igrac, ali je klinac i ovo mu je prvi plej of. Nema naviku konstantnog pobedjivanja. Kevin Lav ocigledno ne moze da se snadje u Klivlendu, busan je u odbrani, a ne uklapa se u napad koliko se ocekivalo. JR Smit je dosta puta bio predmet sprdnje medju komentarima kako se ispucava. On je odlican bek. Nije top klasa, ali jeste odlican. Od igraca sa klupe, jedini dobri su Tristan Tompson koji je mnogo koristan i Iman Sampert, bolji defanzivac nego ofanzivac. Sve ostalo je tanko dosta. Mislim da je tek sledeca sezona njihova, a da ce ove godine ispasti vec od Cikaga u sledecoj rundi. Nece se Kajri i Lav snaci protiv Cikagove plej of odbrane i to ce presuditi.

JeRemija

pre 9 godina

Kakva luda utakmica Sparsa i Klipersa, Grifin tragičar meča iako je imao dobar učinak. Čoveku je na +2 i 20 sekundi do kraaj, bukvalno ispala lopta prilikom vođenja?! Tad je LA bio psihički ubijen i znao sam da će izgubiti u produžetku. Sa druge strane Dankan je igrao od sjaja do očaja i nazad! Mogao je lako ispasti tragičar jer je u zadnjih nekoliko minuta pogrešnim pasovima izgubio 2-3 lopte, promašio zicer+ mu Deandre lupio bananu...Ali zato je u produžetku igrao odlično i najzaslužniji je za pobedu SAS! Malo mi se smučla njihova taktika hack-a-Jordan, ali očigledno deluje, jer Deandre ne može vola da ubode sa penala. Ova serija će biti ubedljivo najzanimljivija na Zapadu, jer će od dugo najavljivanog interesantnog plej ofa na Zapadu na kraju ispasti 3 metle. Hjuston, Memfis i GS su već prošli, biće iznenađenje ako izgube bar po jedan meč. Eventualno, Pelikansi mogu da otkinu koju pobedu...

Bojan

pre 9 godina

(zagor, 22. april 2015 12:50)
ovo je odgovor na komentar od juce. bio sam na linku "nobodycantouchjordan..." i stvarno toliko idolopoklonstvo se retko srece.
covek pokusava da brani tezu kako ne samo da je MJ najbolji ikada, nego mu niko nije ni blizu, sto definitivno nije tacno.
Neke od stvari koje navodi su da je Artest izjavio kako mu je bilo najteze Majkla da cuva i onda navodi statistiku kako ga je Majkl unistavao u medjusobnim duelima i tu bio uspesniji od Kobija i Lebrona. A svako moze da pogleda meceve, rezultate, uspeh i vidi kako to jednostavno nije tacno. Kobi i Lebron su punili Artesta daleko vise od Majkla, sto i nije nenormalno s obzirom na godine potonjeg. Dakle, nije argument protiv majkla nego cisto retardiranost analize.
Dalje, cela ta prica sa godinama ne mora uvek da drzi vodu, kada se gleda efikasnost po minutu provedenom na terenu Tim Dankan ima jednu prilicno konstantnu liniju tokom karijere, s tim da je na startu igrao malo vise, sada telo to ne dozvoljava. I ovo sto Timi radi sa 39 godina je bolje od onoga sto je Majkl radio sa 39 (situacija je obrnuta kada se gledaju kasne dvadesete pocetak tridesetih).
Zatim navodi izjavu Drekslera kako bi Majkl bio puno uspesniji u ranijoj fazi karijere da je imao bolje saigrace poput Birdovih i Medzikovih. Tacno, ali Dreksler je izjavio isto i nakon 92. dajte mi Pipena i osvajacu titule u seriji, sto bi verovatno bio slucaj.
I naravno cela analiza nipodastava uticaj Pipena u odbrani do krajnjih granica...

Karma

pre 9 godina

Ne mogu a da ne prekomentarisem jer se proziva covek koji je ni iz cega stvorio nesto. Fauliranje nesposobnog igrača(igraca koji ne moze da pogodi bacanje) nije zabranjeno a nije to izmislio Koc Pop. Ne znam zašto se bunite, SAS je jedna porodica, disu kao jedan i to se vidi na terenu a i van njega. To je nesportski ali zato osvajanje titula tako sto se oko sebe okupljaju najvece zvezde je u redu? Ovo je prava legija stranaca i zato ih obozavam igraju kosarku 22 veka. Ova prica ce uci u anale. Go Spurs Go

JeRemija

pre 9 godina

Zagore, nisi u pravu za Klivlend, a evo i zašto.
1. Timofej Mozgov je došao iz Denvera za dva pika prve runde koje mu je Klivlend dao. Znači prva runda-dva pika! Složićeš se da Mozgov nije ni u top5 centara lige, tako da ne vidim neki skandal u ovom trejdu.
2. Kevin Lav je došao u zamenu za nekadašnje prve pikove drafta! Viginsa i Beneta! Dakle prve pikove! Jedino ako misliš da su prvi pikovi potencijalno loši igrači. Uz to, znalo se da je Lav nezadovoljan u Minesoti i da ih 100% napušta, te je ova ponuda Kavsa bila ubedljivo najbolja za njih!
3. Niksi si očajni ove sezoni i zbog toga su se oslobodili i Šamperta, a pogotovo Smita, koji nema baš nisku platu. Prave ljudi tim za budućnost, oslobađaju seleri kep. Dobri su igrači, ali nećemo sada preterivati da su top klasa. Smit je dobar prijatelj sa LBJ, verovatno ga je i ovaj malo smirio u Klivlendu. Ali da Smit ume biti koristan-ume.
4. Klivlend je do prošle godine bio među najgorim timovima u NBA iz čega sledi da je imao loše igrače a iz čega sledi da su verovatno bili malo plaćeni, to dalje implicira da je bilo mesta u budžetu da se isplati Lebron za ovu sezonu. Čovek je odlučio da se vrati u rodni kraj, pa ne vidim ništa čudno u njegovom povratku.
Ne znam na osnovu čega si zaključio da je ovo sve prevara...Ok,ne voliš Klivlend zbog Lebrona, ali nema baš mnogo veze to što si napisao.

NNN

pre 9 godina

Kakva slika,
legenda dve decenije igra sa istim žarom,
sve poene je dao iz igre!
(samo što neće da proziva "cirkus ligu" i sudije što je šutnuo samo jedno bacanje :P)

JeRemija

pre 9 godina

@petarczv
Care, JER je uzročni veznik i nikada se ne koristi pri postavljanju pitanja. Umesto JER se koristi JEL. Nema na čemu na besplatnom savetu. Inače, nisam siguran da je neko posterizovao MJ. Čisto sumnjam.
@Memfis
Naravno da me iritirao sa onim ciglama sa bacanja, ali je osim toga čovek odigrao dobro. Hvatao je sve živo i bio koristan u odbrani. Očekujem jedan brejk u Teksasu. Ne može Timi da odigra i sledeći meč ovako brutalno.

dusan silni

pre 9 godina

Zamolio bih ljude da ne lupaju gluposti u vezi MJ23. Covek je promenio kosarku i nista posle njega nije bilo isto. Niko ne osporava Lebrona, Brajanta, ali njihov doprinos IGRI nije ni izbliza kao Dzordanov. Bird je imao Mekhejla, Dzonsona, Perisa, Ejndza. Medzik je imao Dzabara, Vortija, Skota, Vilksa...Detroit je imao onu paklenu petorku. Tako da o konkurenciji ovde nema ni reci. U danasnjoj kosarci imas superstarove, ali nemas pobednike. Izuzev Tima Dankana.

Slobodan Drndarevic

pre 9 godina

Portland katastrofalan, razumem da ih je omela povreda Metjuza ali da Batum ima 7 asistencija a ostatak ekipe 4... Ni T od tima. Sparsi ako hoce nesto vise da naprave, Parker mora mnogo da podigne nivo igre, nece im Mils i Belineli doneti novu titulu

zagor

pre 9 godina

@bojan
ma da. nisam ja stavio link jer tako ja mislim, nego samo da ilustrujem kako ljudi argumentuju to poredjenje... nemam nikalav stav ko je bolji kosarkas: lebron ili dzordan (cak je pipen rekao da je lebron). mislim da nije moguce da se poredi. obojica su vrh. ima onaj filmic na jutjubu protiv dzordana (tj. dzordanovih fanatika - dzordanita), zaboravio sam kako se zove, ali je odlican. uz to i "the art of rigging nba games". kako su se pravila menjala da idu u prilog dzordanovoj igri, kako su od deteoita oteli rodmana (prelomni trenutak za uvod u dzordanovu eru), kako su pokrali juingov nyk u finalu istoka... bilo je tu svega.
kad je medzik na slikanju drim tima stao pored dzordana, pa kaze "uf necu pored majkla, svirace mi faul"
:D

asdf

pre 9 godina

Griffin izgubio utakmicu na kraju. Prvo je izgubio dve bitne lopte u zadnjem minutu regularnog dela a zatim i u produzetku. Ovo je bila jedinstvena prilika za Kliperse. Nakon ovoga SAS lagano dobija 4-2. Dankan 39 godina a igrao je najvise minuta, postigao najvise poena, uhvatio najvise skokova i imao najvise ukradenih lopti (zajedno sa Diawom) u svojoj ekipi. U tim godinama je jedino Karl Malone mogao da igra na tako visokom nivou.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

Mikailo Junior je pokazao all staru Lilardu ( koji je iskukao ) kako se dominira u plej offu!!! Opet je izdominirao po običaju Lilarda kao što radi sa Parkerom,CP3 i Lilardom kad god ih dohvati u nekoj bitnoj utakmici!!! Lilard all star plej sa 1 asistencijom i 1 trojkom i šutem 5 od 16 kao i obično nije mogao ništa da uradi!!! A ovde neki omalovažavaju Westbruka kad postigne 40 poena uz 10+ skokova i 10+ asistencija da siluje mnogo jer su povređeni svi ostali, a on em odvali em asistencijama napuni Kanteru 20+ poena, a LILARD u takođe povređenom Portlandu bez Metjusa,Aflala i rovitim Aldigeom i Batumom umesto da odigra sam i povuče, ne može da prebaci 20 poena uz Katastrofa šut kao i tokom cele sezone i 1 ČITAJ JEDNOM ASISTENCIJOM, ne može da se spusti na ispod 15-20 razlike protiv MIKAILOVOG memfisa!!!
Dakle Mikailo izdominira Lilarda uvek, Memfis pobedi, a Lilard ne može ni da se poredi sa Westbrukom ( čitaj nije mu ni do kolena )!!!

Nemanja44

pre 9 godina

Duncan puni prekosutra 39 godina!! A igra fantasticno svake sezone. Ubedljivo najbolja 4ka ikad.
(zokijev mali, 23. april 2015 09:23) Realno,meni je bolji Novicki ili su tuda nedje...

danilo

pre 9 godina

Svaka čast G.S. i ostalima, ali kako mi se čini ipak je S.A. jedini koji može da dobije Lebrona i njegove, a nije da ne bih voleo.
Naime, takva količina košarkaške inteligencije i timskog rada kakvu demonstrira S.A. teško može da se vidi kroz godine.
Zato im držim palčeve sve do prstenova!

Macak

pre 9 godina

Ova generacija afro-americkih kosarkasa gde su se svi morali zvati- De ili Le pre imena iznedrila je bas nekoliko odlicnih izvodjaca slobodnih bacanja. De Andre je ipak neprikosnovena dileja. 6-17 iz slobodnih, to je stvarno nesto...Ne moze se tako dalje..dzaba skokovi zakucavanja kad ga trener kao Popovic iskusno posalje na crtu kad je gusto onda moral pada...

ja

pre 9 godina

@fargoz
a ti si vidim nesto stariji ali se ipak lozis na nabildovane igrace koji ne mogu da dobace 50% sa slobodnih bacanja iako si verovatno gledao evropske velicine poput Bodiroge,Djordjevica,Divca,Stojakovica,itd. ali ipak ti se vise svidja stil igre Deandreaa ne Djinobilijev

Chuck Norris

pre 9 godina

Gledao sam zadnjih 5 minuta meca Clipersi-Spursi kao i produzetak. Spursi su imali sjajnu taktiku zadnjih 5 minuta regularnog toka i cijelo vrijeme su pravili faulove na Jordanu jer ovaj ne moze da vola ubode sa linije za slobodna bacanja :-) Mislim da ih je izveo 10-12 u zadnjih 5 minuta Clipersi su ipak nekako uspjeli uspjeli stici -10 i imali cak sut za pobjedu zahvaljujuci prvenstveno losoj realizaciji napada Spursa u tom periodu. Po meni jedan od najvecih krivaca za poraz Clipersa je Griffin jer je izgubio 2 kljucne lopte u produzetku i tako omogucio Spursima da izjednace skor.

Dvojnik

pre 9 godina

Klipersi su moze se reci odlicna ekipa, ali San Antonio je bez sumnje najpametnija ekipa sto ih dalje stavlja na mesto glavnog favorita. Napraviti Sampionski tim od Splitera, Diaoa, Grina, Bonera, Bejnsa...moze samo kosarkaski genije, mada kazu pametan trener je onaj koji skupi dovoljno pametne igrace sto umeju da ga slusaju.
Ocekujem Memfis - San Antonio finale zapada

vince carter

pre 9 godina

Dankan je legenda ali ne znam sto bi se on uporedjivao sa brajantom kad nisu ista pozicija,logicno je da ce kad krilni centar da ima bolje procente suta,a neverovatna je glupost nipodastavanja brajanta zbog nekih mvp titula posebno regularnog dela sezone koju osvaja uglavnom igrac ciji tim ima najbolji skor,tako su i nesove titule ustvari brajantove,a o nil i kobe su bili 50:50 u pelyofu na zapadu koji je i odlucivao titulu a veliko finale sa ekipom sa istoka je bila samo formalnost i nijedna ekipa nije imala centra koji moze da parira shaqu u finalima a kobe je bio apsolutni mvp playofa u zadnje dve titule i ne bi ni dosli u finale bez njega!!

scholes

pre 9 godina

Timmmeyyyy! 44 min. je morao da igra sinoć ali isplatilo se. Ipak moram da istaknem da je ključ sinoćne pobede Patty Mills, čovek je u trenucima kada se Parker povredio (Ahilova tetiva) povukao napad sa 18p za 19 min. Nadam se samo da nije ozbiljna povreda Tony-ja jer je njegov doprinos uspesima Spurs-a nemerljiv i itekako im je potreban u nastavku.
Osvrnuću se i na loše vesti i za navijače Dallas-a. Ne samo da gube 2-0 u seriji protiv zahuktalog Houston-a, nego su još u jednom danu ostali bez Parsonsa (povreda kolena) i Ronda (navodno povreda leđa, mada svi znaju da nije to u pitanju) do kraja sezone. Priča se da će otići u LA.

tracy lamar mcgrady

pre 9 godina

Zasto mi navijamo za Spurse?Zasto ste vi prosle godine navijali za Heat a ove za Cavse?Verujem da u fudbalu navijate za Real,mozda ste pre nekoliko godina navijali za Manchester United?

aloBRE

pre 9 godina

Mora se priznati da je SAS imao sinoc dosta srece. Vodili su celu utakmicu, ali na kraju su jedva otisli u produzetak i nekako dobili, izgubljena lopta Grifina,sut za pobedu Kris Pola, Deandre zamalo da je bocne u kos. U produzetku Grifin opet gubi loptu, a JJ Redik je omasio cist sut za izjednacenje. Kad se sumira, Blejk odigrao sjajno, ali sa onom izgubljenom loptom u regularnom delu utakmice je sve prosuo u vodu. Vidi se da dosta radi na driblingu, ali ipak mu je pobegla lopta kad nije trebalo. Imao je jedan sjajan dribling kad je poslao Dijaoa po burek. Peti Mils obavio sjajan posao, raspucao se kad je najvise trebalo, pogodio bacanja za produzetak, u produzetku imao jednu sjajno istrcanu kontru. Ali najveci utisak je ostavio jedan jedini Tim Dankan, svaki put se odusevim kad vidim kako igra, covek sa (nepunih :)) 39 godina da 28p i uhvati 11 lopti u PO, a pritom je pogodio dosta teskih suteva. Neverovatan je. SAS je opet faulirao Dzordana, koji je na kraju sutirao bacanja 6-17, sto je za njega odlican procenat. Sve u svemu jako zanimljiv mec.

Memfis

pre 9 godina

Inace Popovic NIKADA nije gubio sa 2-0, posle prva 2 meca u prvom kolu PO-a, a Timotiju je ovo 100. mec u PO u kom ima 20+ poena i 10+ skokova! OLD MAN RIVER WALK! Memfis-rutinski.
@meda Ne baljezgaj! To sto je Dankan legenda ne znaci da Kobi nije, sto si bezuspesno pokusao da istaknes.
PS Jeremija jel te iritirao tvoj Deandre :)

elmer

pre 9 godina

Koliko god voleo Pola i smatrao ga jednim od par najboljih plejmejkera na svetu, nije mi jasno zasto uporno njemu daju da resava zadnji napad kada bukvalno svaki put upropasti stvar.

Ja se ne secam kada je dao kos za pobedu a pokusava jako cesto.

Da je bilo 2 0 mislim da bi klipersi prosli dalje ovako mi se cini da ce San Antonio ipak dobiti ako se parker oporavi.

Lilard me razocarava, mora to mnogo bolje, ubise ka Konli i Udrh totalno i ofazivno i defanzivno.

Atlanta po meni nema sanse protiv Klivlenda ili Cikaga.

Veceras opet lep duel GS - NO.

paspalj chandler

pre 9 godina

Mora Leonard da bude agresivniji u napadu ako misle da ovo ne ode u 7 utakmica,Duncan u ovim godinama ne moze da igra ceo plej of na ovom nivou.

Okej

pre 9 godina

Klipersi imaju slabu klupu i to ce presuditi u ovoj seriji. Ako neko od startera odigra lose Klipersima, oni odmah gube. To je cinjenica. Sto se tice Memfisa, ocekivan rezultat. Mislim da ce biti 4:1 jer je moguce da ce na jednoj od preostale dve da poludi Oldridz i stavi dosta poena, a ni Lilard ne moze bas svaku utakmicu da sutira ocajno. Jednu utakmicu mozda otkine i Bruklin, juce su igrali egal celu utakmicu u gostima, ceka se dobra utakmica Dzoa Dzonsona.

nik

pre 9 godina

Ajmo mecke moje!!! Pa zdravlje boze da zakljucamo GS u sledecem kolu. NO je pokazao da se GS i te kako moze namuciti, ruku na srce nisu iskusna plej of ekipa i moze se protiv njih!!!
GRIT AND GRIND!!!!

RASID

pre 9 godina

Klipersi nikada nece napraviti neki veliki rezultat Pol jeste najbolji plej u NBA ali on i Grifin jednostavno nemaju pobednicki mentalitet i jaku psihu,koliko je samo ove godine Pol promasijo ili uprskao zadnjih napada a isto tako i prosle godine isto tako i Grifin puno gresi u kljucnim momentima utakmice a Deandre u ove dve utakmice sutira slobodnjake 11-29 katastrofa.SAS tesko da ce ove godine doci do finala pogotovo ako Parker ne bude vise igrao mozda gresim ja sam ih i prosle godine otpisao i to tri puta a oni osvojili prsten ipak je to najiskusnija ekipa i tesko da ih sto moze poremetiti.

Zoo

pre 9 godina

@ NastyB

Pa ko mu je kriv sto ne zna da sutira bacanja, sparsi!?!? Pa jok, nego ce faulirati Pola koji ima 90% sa bacanja. Vecu glupost nisam u zivotu procitao.

gospursgo

pre 9 godina

Kako losa igra San Antonia u poslednjih 6 minita regularnog dijela. Nisu imali jednu akciju, sreca pa je Grifin poslije one greske poceo da srlja. Morace to mnogo bolje u nastavku, pogotovo ako se Parker ne oporavi.

Smehotres

pre 9 godina

@asdf

Poslednja recenica nije tacna, Jordan je u sezoni kada punio 39 godina igrao za Washington i ubacivao je 22 poena po utakmici, 6 skokova i 5 asistencija...a sledece sezone, oko 20 poena po utakmici...doduse nisu igrali Play Off, pritom je u nekim utakmicama ubacio i preko 40 poena :)
Naravno, SAS igra sjajno i imaju i dalje taj smek u igri i punu takticku kontrolu nad mecom sto ih opet moze odvesti do samog kraja.

spree15

pre 9 godina

(NastyB, 23. april 2015 09:58)
Nikakve veze nema sto je Pop Srbin,Doc Rivers je glup sto magarca ne tera da sutira 100000 bacanja dnevno,menadzment Clippersa je dao tolike pare coveku koji ne zna jednu od najosnovnijih stvari u kosarci,nista tu nije nesportski,sve je po pravilima igre,nesportski je padati i kukati kod sudija sto Clippersi najvise rade.Pogodi 3,4 bacanja za redom i nece te vise faulirati,ja bi ga jos 6 puta faulirao,ubacio bi Baynesa da dobije 6 licnih za minut.
@zagor.Takvih trejdova je bilo i bice uvek,tankeri daju dobre igrace contenderima za kikiriki i draft pikove.

bunduru

pre 9 godina

@slusaj sine obrisi sline
A Dankan,Garnet,Robinson,Juing i Hakim nisu imali saigrace? Sami su sve osvajali?
Lebrona ne gotivim nesto ali samo kosarkaska neznalica moze da tvrdi da on i Kobi nisu kosarkaski inteligentni. Ako se tacno secam upravo Popovic je izjavio da je Lebron najinteligentniji kosarkas. To sto ima misice ne znaci da nema osecaj za igru.
I odakle ti Juing i osvajanje necega u istoj recenici? :D
Mada si uspevo ovo "sine" da proturis, svaka cast na tome. To sto prihvatam da se su novi igraci bolji od ponekih starih sigurno znaci da imam 15 god.

Memfis

pre 9 godina

Bitan je ovo bio mec za Sparse, ali Klipersi su se bas razocarali danas. Kris Pol je plakao na koferenciji, bilo mi ga je malo i zao...
@shazam Juce si me otprilike pitao zasto meni smeta sto Deandre koristi samo fizikalije i pomenuo Bena Valasa, Shaq-a i M.Melouna kao druge primere. Jedini s kojim se Deandre moze iz ove grupe porediti je Ben Valas (ofanzivno limitiran), ali i on je bio bolji defanzivac, iako je imao manji odraz i krace ruke, sto je za centra veoma znacajno. O'nil je razbijao sve centre u igri 1 na 1, dok Deandre 1 na 1 nikada i ne igra, jer ne zna, bacanja sutira mnogo gore i od O'nila i zato ga ne cenim. A i kao pojava je prilicno iritantan :)

Igor

pre 9 godina

Zbog posla nikako ne stizem da pogledam utakmice iz serije LAC-SAS, a cini mi se da ce utakmice biti sve bolje i bolje. Mozda bi se moglo i malo zjevati na poslu tamo oko cetvrte utakmice :)

veljko

pre 9 godina

najneizvesniji duel, za sada. klipersi iznenadjuju kvalitetom, bar mene, koji sam ih potcenio. grifin posebno pokazuje kvalitet, ne igra bez rezona, asistira. navijam za sparse, ali ako ne prodju, imam cudan osecaj, da cu po prvi put blago navijati za kliperse :)
mislili smo da ce u plejofu biti guzve od prvog kola, ali sem SAS-LAC, sve lici na metle. u drugom kolu ce zato biti interesantno

baobab

pre 9 godina

Portland se raspada u najvaznijem trenutku, igraju katastrofalno, nesto nalik Torontu... Sto je najgore ni Memfis nije igrao sjajno, Gasol i Randolf jos traze formu, ali uvek iskoci neko, proslu Udruh, sada Lee, sledecu ce Green... Moguca i metla ako se Lilard ne probudi! A za Spurse smo jednostavno svi znali da ce brejknuti, mada je bilo cupavo...