Ponedeljak, 13.04.2015.

16:00

Živković i Šaponjić za novih +5

Fudbaleri Partizana ponovo su stekli pet bodova prednosti u odnosu na drugoplasiranu Crvenu zvezdu, pošto su savladali OFK Beograd – 3:1 (1:0).

Izvor: ÐN

Živkoviæ i Šaponjiæ za novih +5 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

Драган Ужице

pre 9 godina

Расправа о томе да ли је или није био офсајд завршена је синоћ, када је СОС канал приказао њихов снимак. На снимку се јасно види да Живковић НИЈЕ био у офсајду. На снимку Арене се не видим положај играча ОФК Београда који се налази на средини са Шапоњићем. Срећа да се тај снимак појавио да прекину причу о помагању судија Партизану.

miki

pre 9 godina

Zvezda,nikada jaca,mozda se ove godine i izbore za to 2 mjesto na tabeli.

Koliko su navalili oko ovog ofsajda,bas ko da je Partizan dobio utakmicu sa 1-0.
Kako ljudi ne mogu da podnesu da ne mogu silom prvaci da budu,zato jer pojma nemaju.

duca

pre 9 godina

Ja kazem jeste bio je ofsajd i sta sad?Partizan nije pobedio 1-0 ili 2-1 pa da to sad pravi neku dramu.Pobedili smo 3-1 stim da je Zarubica dao go pri samom kraju meca..O utakmicama gde je bilo 1-0 i gde se go dovodi u pitanje kada je u pitanju Zvezda mogu knjigu da napisem!

Vz

pre 9 godina

Dakle ovako - Tomislav je nase cedo, FSS je crno-beo isaran, sudijska komisija nasa, OFK sa Terzicem nasa filijala i pobratim, a sada i direktor Arena TV i clan Odbora Zvezde nam pomaze u prikrivanju ofsajd-snimaka.Po Zvezdanim izdancima mi imamo sve, podrsku kompletne drzave. Niko nam ne moze nista i radimo sta zelimo. A onda oni pored svega toga i pride sa DUGOM od +50 miliona evra i tuzbi desetine bivsih clanova osvoje titulu! Pa stvarno da se zapitas sta je sa glavom. USB u potiljak, zatim na racunar pa disk defragment, CCleaner, bilo sta. Sa takvom logistikom Partizanu titulu ne bi uzeo ni Real.
(Igor, 13. april 2015 19:44)
Suvise gledali balkanskog spijuna :) pa pa paranoja...

Dragan

pre 9 godina

Ni o od offsaida....gledam uporno i ustabovio sam da igrac ofk trci ka svom golu prilikom povlacenj,Andrija u trku dobija pravovremni pas,a vi koji tvrdite da je bilo offsaida gledajte trenutak upucivanja lopte i poziciju malog Andrije a ne sam trenutak prijema lopte!Pomocni sudija nije pogresio sve pohvale na pracenju igre!

Vz

pre 9 godina

Cist ofsajd kod prvog gola,mogu grobarcici da udaraju minuse koliko hoce ali ofsajada je bilo.OFK protiv Zvezde kida a danas nemogu da se sastave.Pobedicemo grobare u derbiju i to glatko u to sam ubedjen.
(zex, 13. april 2015 20:22)
Ofsajd je bio, barem po snimku koji sam ja video...ali ono, red je i nama nesto sudije da "poklone". Nego, ovo drugo mi smesno. Pobedicete?! Haha to je bas interesantna misao....

cartmanx

pre 9 godina

@Cartmanx Да је ово нормална земља ти не би написао такав коментар,а вероватно се не би ни родио.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Illmatic '94, 13. april 2015 18:13)

Da li si svestan kakvu si glupost napisao(necu reci uvredu,jer ocigledno i ne poznajes tu "kategoriju"), ali tvoj komenatar govori samo i iskljucivo o tebi, bolesnom i beznadeznom razmisljanju sto potvrdjuje i moj stav u kakvoj zemlji zivimo i u sta smo se pretvorili.

Bosko Divljak zvani Bubamara

pre 9 godina

Iz kola u kolo ofsajdi, nedosudjeni penali protivniku, navlacenje sudija... Ali zato posle svake utakmice ide horsko kmecanje: Zvezda namesta, svi joj se sklanjaju itd itd. Na komentarima ih ima kao da niko u ovoj zemlji ne navija za neki drugi klub osim za njih (pitajte moderatore zasto je to tako). Plasiraju se totalne neistine poput ove kako je direktor Arene u UO Crvena Zvezda a u stvari je upravo obrnuto. Otud necete nikada videti sporne situacije iz "pravog ugla" ili ih jednostavno nece ni prikazati. Ili ce u emisiji Jelen oko da nas ubedjuju da ne verujemo svojim ocima vec onome sta nam serviraju uz aminovanje raznih kvazistrucnjaka u studiju. Po kojima lopta koja iz blizine udara igraca u ruku I menja pravac a isla je prema praznom golu, nije penal. Drsko i bezobrazno vredjanje inteligencije cak i prosecnom ljubitelju fudbala. A da ne pominjemo skandal kada u nameri da dokazu kako Zvezda nije ostecena na jednoj utakmici, pustaju spornu situaciju "iz drugog ugla" a pri tom podmecu snimak totalno druge akcije. O danasnjoj igri onog Drazica i Aksentijevica i da ne pricamo. Ni oni jadni ne znaju sta su danas igrali. Ili mozda znaju?

zex

pre 9 godina

Cist ofsajd kod prvog gola,mogu grobarcici da udaraju minuse koliko hoce ali ofsajada je bilo.OFK protiv Zvezde kida a danas nemogu da se sastave.Pobedicemo grobare u derbiju i to glatko u to sam ubedjen.

врачара, не врачарка

pre 9 godina

mrš bre, sklanjajte mi se iz kraja, bagro navijačka
(vračarka, 13. april 2015 16:17)

Каква си ти финоћа!

alex99

pre 9 godina

Ovde stvarno ima bolesnih komentara o nameštaljkama. Ne znam da li samo pokušavaju da "pale" ili stvarno to misle? Ako je ovo drugo, onda su stvarno u problemu. Kao što je na TV prikazano, prvi gol jeste bio iz ofsajd pozicije, ali pomoćni sudija nije uspeo to da vidi. Pa šta? To se dešava samo u JSL ili i u španskoj, italijanskoj i drugim ligama? Sudije greše, jer su ljudi kao i ostali. Kao da u korist Zvezde nikad ne prave greške? Golovi nisu nameštani nikom, jednostavno Živković i Šaponjić su se u pravom trenutku našli na pravom mestu. Zar pojedine "delije" stvarno misle da je Partizan lošiji od OFK ? Uostalom, uskoro će derbi, pa neka tamo ispolje sve svoje frustracije. I kakve su to gluposti da bi OFK "dao" 3 boda Partizanu, da bi Partizan "dao" 3 boda Zvezdi??? Stvarno bolesna mašta.

mirko, pazi tetak

pre 9 godina

Jel bio iz penala ili ofsajda?
(Mirko M., 13. april 2015 16:20)

bila su dva penala, ali je golman oba... uf, ček... promašio sam vijest, mislio sam da komentarišem derbi :/

Felaini

pre 9 godina

OFK-A PUSTILA PARTIZAN DA BI PARTIZAN DAO BODOVE ZVEZDI....ILI NE...KAKO BESE...
(milos, 13. april 2015 17:47)

Ne vidim poentu tvog komentara kada se zna da su Partizan i Zvezda jedine ekipe koje ne mogu medjusobno da kombinuju namestene utakmice.. Ajde da je i trunku duhovito nego nije cak ni zanimljivo kada i sam znas da vam je OFK tu kao podrska tj. ekipa za svaki slucaj.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 9 godina

(iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)
Namestaljka sa timom kojemu je predsednik generalni direktore CZ Zvezdan Terzic? Pod pretspotavkom da je to u ovom trenutku moguce, jedini razlog bi bio Zvezdanova enromna zarada,s obzirom ne njegov nezasitni apetit prema novcu. Ali se onda postavlja pitanje iz kog razloga je isti u Zvezdi, jer Partizanova pobeda ne odgovara Zvezdi. Tako da dolazimo do zakljucka da je tvoj komentar besmislen ili je i Zvezda doticnom gospodinu samo izvor novca, a tog novca u Zvezdi nema niti ce ga biti ako Zvezda ne ucestvuje u Evropskom takmicenju i zaradi koji euro.
(Neko Iz Mase, 13. april 2015 16:56)

Ako nema tvoje polovine, a nema ni moje, onda crva nije ni bilo, dvaput ništa je ništa, matematika je jasna!

Svi njihovi komentari su besmisleni.

снешко

pre 9 godina

Oba gola nk partizaia neregularna,prvi gol iz cistog ofsajda,drugi gol nakon faula koji pravi mali saponjic,opet rukama gura igraca i uzima loptu isto kao i protiv Vozdovca kad su neregularno izvkuli bod. Tuga.
(Belic, 13. april 2015 17:23)

Твоја неписменост је најтужнија.

Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi ?

pre 9 godina

Čitam komentare i ne mogu verovati šta pišu crveni,pa da je pravde i poštenja vi bi sad bili u 4-toj ligi Srbije i ostavljali komentare kako ste pobedili Kolubaru! Imate li obraza? Smešni ste!

шта све човек неће да прочита

pre 9 godina

(iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)

А с ким се то Партизан договарао? Са Терзом?

Bruka i sramota kako se namešta partizanu

pre 9 godina

Samo u poslednja dva kola partizan je dao dva gola iz čistog ofsajda i protivniku (Radnički KG) nije dosuđen čist penal, a protiv Zvezde dosuđen za napucanu loptu. Samo u poslednja dva kola su sudije napravile razliku od 6 bodova. Da i ne pominjem Napredak a Kruševac gde Zvezdi nije dosuđeno dva penala, a protivniku poklonjen jedan. O prvom delu prvenstva kada je partizan dobijao skandalima u prvih čak 5 kola da i ne pričam. Ovo su ČINJENICE. Eto kako partiza osvaja titulu. A da grobari imaju bar malo obraza ne bi se više nikad javili.

Igor

pre 9 godina

Dakle ovako - Tomislav je nase cedo, FSS je crno-beo isaran, sudijska komisija nasa, OFK sa Terzicem nasa filijala i pobratim, a sada i direktor Arena TV i clan Odbora Zvezde nam pomaze u prikrivanju ofsajd-snimaka.
Po Zvezdanim izdancima mi imamo sve, podrsku kompletne drzave. Niko nam ne moze nista i radimo sta zelimo.

A onda oni pored svega toga i pride sa DUGOM od +50 miliona evra i tuzbi desetine bivsih clanova osvoje titulu! Pa stvarno da se zapitas sta je sa glavom. USB u potiljak, zatim na racunar pa disk defragment, CCleaner, bilo sta.

Sa takvom logistikom Partizanu titulu ne bi uzeo ni Real.

pera

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika?
(Pedja, 13. april 2015 16:44)

Ili nemas pojma, ili svesno proturas lazne informacije. Direktor TV Arena sport je Radisav Vulicevic i nije clan UO FK Crvena zvezda, ali jeste clan UO KK Partizan. TV Arena sa Partizanom ima potpisan ugovor po kome placa Partizanu prava prenosa isto kao sto ce placati i Crvenoj zvezdi od sledece sezone kada ugovor istekne TV Prva.

Ali vama je Dule Vujosevic rekao drugacije...

wer

pre 9 godina

Zasto nema usporenog snimka da vidimo dali je bio ofsajd ili ne
(Delija, 13. april 2015 16:45)

nema potrebe, +5 a ti cepi par sedativa :)

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 9 godina

Šta vam je ljudi, pa kada je NEPOŠTENO , to je partizanu "NORMALNO", a kad je POŠTENO,, i kada gube bodove, tada je NENORMALNO !!! Zato kada hoće da saznaju kada i koga su ZADNJI PUT pobedili nekoga u EVROPI, oni pozovu DEDU ! :) Tole, kupi nam i EVROPU !!! Vučiću, Dačiću i ostali koji ste uz državni projekat, kupite nam EVROPU jednom ! Jer mi drugačije ne možemo da pobedimo !!!
(SibirskiBerberin, 13. april 2015 18:01)

Pozovemo dedu, jeste, ali da pitamo kad ste vi uopšte igrali u Evropi...

SibirskiBerberin

pre 9 godina

Šta vam je ljudi, pa kada je NEPOŠTENO , to je partizanu "NORMALNO", a kad je POŠTENO,, i kada gube bodove, tada je NENORMALNO !!! Zato kada hoće da saznaju kada i koga su ZADNJI PUT pobedili nekoga u EVROPI, oni pozovu DEDU ! :) Tole, kupi nam i EVROPU !!! Vučiću, Dačiću i ostali koji ste uz državni projekat, kupite nam EVROPU jednom ! Jer mi drugačije ne možemo da pobedimo !!!

bachi

pre 9 godina

Ако Партизан треба да освоји ово првенство као Куп против Војводине 2011., онда су ту истина и правда немоћне !
(Никола, 13. april 2015 17:42)
Baš tako samo što ti to prošle godine nije smetalo!

Ja

pre 9 godina

doklen ce ovo groblje iz opsajda davati golove..? sutra ćemo naplatiti sve na kosarku!!
(deki, 13. april 2015 17:04)

DokleN???
Hahahahahahahahahahahahaha...

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Kada se zaledi snimak kod prvog kola vid si se i po sisanoj travi da je Zivkovic bio barem 30-40 cm u ofsajdu.I opet Glodjevic. U Nisu ponisti Zvezdi regularan gol,protiv Pazara svira penal (sumnjivi) za Pazar a sada evo ofsajda za Partizan.Dovoljno je da se povede da se ne bi uslo u nervozu

Ja

pre 9 godina

doklen ce ovo groblje iz opsajda davati golove..? sutra ćemo naplatiti sve na kosarku!!
(deki, 13. april 2015 17:04)

oPsajda???
hahahahahahahahahahahaha...

bachi

pre 9 godina

Kada se zaledi snimak kod prvog kola vid si se i po sisanoj travi da je Zivkovic bio barem 30-40 cm u ofsajdu.I opet Glodjevic. U Nisu ponisti Zvezdi regularan gol,protiv Pazara svira penal (sumnjivi) za Pazar a sada evo ofsajda za Partizan.Dovoljno je da se povede da se ne bi uslo u nervozu
(Navijac iz fotelje, 13. april 2015 18:01)
Sumnjivi penal za novi pazar ?! Svaka ti čast na objektivnosti!

zoran

pre 9 godina

bijo je opsajd, ali partizan je posle bijo bolji, titula je izgubljena. realan Zvezdas
(xxzz, 13. april 2015 17:28)
Sta je to : opsajd i bijo?

mihailo

pre 9 godina

Ucinak Babovica u drugom poluvremenu-10 dodatih lopti,7 izgubljenih lopti,2 iznudjena faula,1 uznudjen aut,jedanput bio u ofsajdu.Oduzetih lopti-0,zavrsnih pasova-0,udaraca na gol-0.A o duplim pasovima,osvajanju prostora sa loptom,brzom prenosu lopte i pravljenu viska,sve ono sto bi trebalo da krasi kapitena da i ne govorim!

hahaha

pre 9 godina

Gledam drugi gol Zivkovica i igrac OFK-e se zali sudiji dok jos traje akcija sto sudija nije svirao faul nad igracem Partizana, vec pustio prednost. :D :D :D

Ovo se ne vidja cesto.

ccc

pre 9 godina

bijo je opsajd, ali partizan je posle bijo bolji, titula je izgubljena. realan Zvezdas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxzz, 13. april 2015 17:28)

OFSAJD a ne OPSAJD i nije BIJO nego bio. Na kraju sta se pa ja petljam, takvi ce sutra da nam budu direktori kao sto su isti i danas, cak ministri. Ili oni koji tvrde da je Dubai u Evropi...

Shommy82

pre 9 godina

To što ćete mi lupiti milion minusa ne menja činjenicu da se jasno vidi da je prvi gol Partizana postignut iz ofsajd pozicije.
(Shommy82, 13. april 2015 17:13)

U pravu si, istina ne zavisi od demokratije, ali takodje onus (teret) dokaza je na onome ko pravi pozitivnu tvrdnju, u ovom slucaju ti je pravis, tako, gde su ti dokazi?
(kmecavci da nauce osnove logike, 13. april 2015 17:50)

Dokazi su na tv snimku. Ko ih ne vidi ili je slep ili se pravi lud. Nije sporno i da je Zvezda protiv Vojvodine isto iz ofsajda postigla prvi gol, brzi i presudni za utakmicu poput ovog, samo tada se dizala revolucija zbog toga.

runner

pre 9 godina

Nisam pristalica teorije zavere.Ali od kada pratim OFK zna se da je od uvek bio filijala Partizana.Jos od vremena dok je u OFK-u bio Srdan Andrejevic. Koliko je samo igraca iz OFK-a preslo u Partizan...
(Romanticar, 13. april 2015 17:25)
Како си само могао заборавити Звездана Терзића? А шта велиш: "Могао је Партизан да помогне ОФК-у", нарочито после оне бламаже пре две године са Петковићем који је потписао предуговор са црно-белима а, на наговор Звездана Терзића, преко ноћи се обрео у црвено-белима. И сада неки овде булазне како је ОФК продао утакмицу Партизану. Е благо Звезди док овакви тимови буду продавали утакмице Партизану.

Illmatic '94

pre 9 godina

@Cartmanx Да је ово нормална земља ти не би написао такав коментар,а вероватно се не би ни родио.

Partizan Forever

pre 9 godina

Momci svaka cast!
Solidno odradjena utakmica i posebno mi je drago zbog Saponjica i Zivkovica.
Ovih 11 da se ja pitam igrali bi i u derbiju. Nekako smo sa ovim igracima najskladniji jer svako zna svoj posao na terenu, preuzimanje igraca, pravovremeni pasovi kad treba itd.
Sasa Ilic je jos jednom dokazao kakav je majstor, jednim potezom je okrenuo utakmicu u nasu korist.
Da dodam jos i da je bilo par nesiguenih intervencija posle prekida, Branko Ilic je jednom ispustio svog igraca sto je moglo skupo da nas kosta.
Uglavnom sada nastavite u ovom ritmu, i ukoliko bude zalaganje na svakoj utakmici kao danas ja sam siguran da cemo slaviti svi zajedno na kraju.

Pižon

pre 9 godina

Tole super liga!
Gol iz ofsajda da se otvori utakmica, penal za Radnički KG se ne svira, opraštanje grubih startova i prigovora...itd.
FSS je crno-beli, bruka!!!

Vz

pre 9 godina

Ако Партизан треба да освоји ово првенство као Куп против Војводине 2011., онда су ту истина и правда немоћне !
(Никола, 13. april 2015 17:42)
Heh licemeri :) bitno je da vi sve dobijate na suvi kvalitet vasis monstruoznih igraca ala darko lazovic hehe

Batko

pre 9 godina

Bio je ofsajd kod prvog gola, ali prosto u pitanju su centimetri..vi ovde raspravljate nakon 10 odgledanih ponavljanja, a sudija donosi odluku u sekundi. Prosto nije bilo ništa "drastično"
Generalno Partizan je dobio na gluposti OFK-e, zasluženo u svakom slučaju

Nataeos

pre 9 godina

Akcije navijaca za cirkus... Sto ne sire bandrole uz zahtev da se grade bolnice? Skole? Biblioteke? Ustanove za decu i starije ljude? Ne to nije vazno... Vazniji su stadioni, fudbalercici u ovoj cirkus ligi!

lol

pre 9 godina

Kaze komentator:" U modernom fudbalu mora se igrati brzo,reagovati brzo, oslobadjati se lopte brzo."
Samo je zaboravio jednu sitnicu.To mogu da rade samo vrhunski fudbaleri i majstori.
Kod nas se te lopte,usled silne brzine,redovno gube.
Bolje vi momci polako,kao u Montevideu.Laganica od noge do noge,pa da ne brinemo.

PAOK

pre 9 godina

Zasto nema usporenog snimka da vidimo dali je bio ofsajd ili ne
(Delija, 13. april 2015 16:45)

Bolje sto nema,jer kad gledamo kako vasa braca iz Pireja daju golove,prosto zazelim da se ukine usporeni snimak.

Belic

pre 9 godina

Oba gola nk partizaia neregularna,prvi gol iz cistog ofsajda,drugi gol nakon faula koji pravi mali saponjic,opet rukama gura igraca i uzima loptu isto kao i protiv Vozdovca kad su neregularno izvkuli bod. Tuga.

militto

pre 9 godina

steta sto ovi kladionicarski znalci nisu iakoristili ovakakv ppklon od 1.45 na pobedu Partozana. Kada ste vecuvereni u namestanje trebali ste to i naplatiti. liceneri!

Razuma bez

pre 9 godina

Namestanje da golove daju Zivković i Šaponjić...dizanje cene,standardna prica...a + lakše do titule...
(Branko, 13. april 2015 16:48)

Klub ciji je vlasnik visoki funkcioner zvezde pusta partizan da pobedi?

cartmanx

pre 9 godina

Evo komsije ja priznajem 1. gol cisti ofsajd, ali nisu ova dva,za sada, i nemojte Vi o spornim situacijama, da je ovo normalna zemlja vi ne biste ni igrali JSL ligu, a posto je vec igrate trebalo da Vas podsetim "zvedinog proleca" pa godinama unazad sviranja nepostojecih penala, golova iz ofsajda, pa da je cisto u proslim godinama vi bi ste bili kao i ove godine na sredini tabele. P.S. daleko da smo mi neka fudbalska sila, naprotiv jadno, ali u ovoj nasoj ligi najmanje losi.

Bane

pre 9 godina

(Delija Banovo Brdo, 13. april 2015 16:48)

Ti kao da si pao s kruške. Dobro znaš zašto se igra na neutralnom terenu ista stvar bi bila i da gostuje Zvezda. Ej jaka stvar da li se igra na Vračaru ili na Karaburmbi kao da se razlikuju tereni. Teren loš kako tamo tako i vamo. Ne budi ljubomoran.

kmecavci da nauce osnove logike

pre 9 godina

To što ćete mi lupiti milion minusa ne menja činjenicu da se jasno vidi da je prvi gol Partizana postignut iz ofsajd pozicije.
(Shommy82, 13. april 2015 17:13)

U pravu si, istina ne zavisi od demokratije, ali takodje onus (teret) dokaza je na onome ko pravi pozitivnu tvrdnju, u ovom slucaju ti je pravis, tako, gde su ti dokazi?

Mirko

pre 9 godina

prvi gol iz ofsajda
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Robin hud, 13. april 2015 16:44)

a po cemu ste zakljucili d aje ofsajd ako niste videli usporen snimak, ne moze da bude ofsajd samo ako to neko kaze ...isto tako i komentator na areni kaze da je ofsajd a iz pozicije koju smo videli ne moze da se vidi dobro...mada ja kad pogledam liniju od svetlijeg dela trave reklo bi se da je tu negde linija ili vrlo mali ofsajd.

pa MU je juce dao tri gola iz ofsajda protiv City-a pa nisam primetio da je neko napisao "blato" liga ? !

cartmanx

pre 9 godina

Evo komsije ja priznajem 1. gol cisti ofsajd, ali nisu ova dva,za sada, i nemojte Vi o spornim situacijama, da je ovo normalna zemlja vi ne biste ni igrali JSL ligu, a posto je vec igrate trebali da Vas podsetim "zvedinog proleca" pa godinama unazad sviranja nepostojecih penala, golova iz ofsajda, pa da je cisto u proslim godinama vi bi ste bili kao i ove na sredini tabele. P.S. daleko da smo mi neka fudbalska sila, naprotiv jadno, ali u ovoj nasoj ligi najmanje losi.

nex

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika?
(Pedja, 13. april 2015 16:44)

Pritom dragi moj Pedja, sve to protiv OFK ili Zvezdanovih Plavaca.

exe

pre 9 godina

Pre samo dve nedelje po grobarima istim ovim

Uprava prodaje titulu,
Milinkovic doveden da izgubi titulu,
Ofk pusta da bi ovi drugi dali bodove zvezdi,
Sudije kradu partizan,pomazu zvezdu.
Pazar pusta Zvezdu,

Dexim

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika? (Pedja, 13. april 2015 16:44)

Nema teorije zavere zasto ne mozemo da vidimo usporeni snimak kod dodavanja Ilica?

Romanticar

pre 9 godina

Nisam pristalica teorije zavere.Ali od kada pratim OFK zna se da je od uvek bio filijala Partizana.Jos od vremena dok je u OFK-u bio Srdan Andrejevic. Koliko je samo igraca iz OFK-a preslo u Partizan.Mogla bi tri tima da se sastave.Iz OFK-a u Zvezdu maloi broj. Stepanovic, Mrkela, Stanic ali sve ukupno ne vise od 8-10.I uvek je kada je bilo interesa za nekog od igraca uprava odlucivala da to bude Partizan.A taj Partizan nikada ni igracki ni trenerski nije pomagao OFK kada je bio u najtezim situacijama

Хумска БГ

pre 9 godina

Kakva je to liga gde pola timova svoje utakmice protiv Zvezde i Partizana igraju na neutralnom terenu? Kao da je ratno kao u Ukrajini pa se igra samo u sigurnim zonama.
(ivan, 13. april 2015 16:07)

Каква држава таква и лига...

A šta ako nije?

pre 9 godina

Ponadao sam se da je gol pao iz ofsajda ali me niko nije razuverio pa se i dalje nadam. Lakše mi tako nego da priznam sebi da ofsajda nije bilo. Dosad je Partizan uvek davao golove iz ofsajda pa tako i titule osvajao, bar se nadam da je tako bilo.

Никола

pre 9 godina

Ако Партизан треба да освоји ово првенство као Куп против Војводине 2011., онда су ту истина и правда немоћне !

Teletabis iz Zeleznika

pre 9 godina

Zasto nema usporenog snimka da vidimo dali je bio ofsajd ili ne(Delija, 13. april 2015 16:45)

Pa da biste vi patili.

Labud

pre 9 godina

Nebo i zemlja, ova utakmica i ona protiv CZ. Umalo Drincicu gace da skinu, a Zileta ubise - ni faul. Cisto da nam daju prequel za derbi, sta nas ceka.

ivan

pre 9 godina

Kakva je to liga gde pola timova svoje utakmice protiv Zvezde i Partizana igraju na neutralnom terenu? Kao da je ratno kao u Ukrajini pa se igra samo u sigurnim zonama.

Pedja

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika?

Webber

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika? (Pedja, 13. april 2015 16:44)

Direktor Telekoma nije isto sto urednisto Arene sport.Dve potpuno dve razlicite stvari...

transfer

pre 9 godina

Zivkovic je mali biser.
Vredi kao sestina Zvezdinog duga ili kao ceo seniorski i omladinski pogon djuture ili kao ceo Partizanov dug zato sto su prodali Tosica,Jovetica,Petrovica,Nastasica,Markovica,Mitrovica,Skuletica i ko zna koga jos pa se dug nakupio.Jednostavno kako nekog prodaju moraju kredit da uzmu isto kao Zvezda a jedina razlika je sto jedni zajme kod "drzavnih" a drugi od privatnih banaka.

iz aviona se vidi nameštaljka

pre 9 godina

Pa ovo je komedija nad komedijama! Igrač OFK se uplašio da će slučajno dati gol što nije bilo po režiji pa rešio da ne ubaci u gol ni ono što bi dete dalo. A onda poklanjaju loptu partizanu za gol kako bi rešili pitanje pobednika i izbegli rizik kod sledeće šanse za ofk. Cela Srbija zna da je ova utakmica zatvorena kao i svaka izmedju ofk i partizana. Sprdnja u ovoj ligi se nastavlja. Koliko je samo Zvezdi uzeto bodova ove sezone, a partizanu dato ovako ni Real ne bi bio prvak ovde. Karadžiću odlazi hoćemo fer ligu!!

Hero

pre 9 godina

Nema usporenog snimka dal je bio ofsajd, a za zvezdin gol, 10 puta analiziraju dal je bio ofsajd, tuzna je ovo zemlja, tuzna je ovo liga, cime se sluzite.

vir

pre 9 godina

Pa ovo je komedija nad komedijama! Igrač OFK se uplašio da će slučajno dati gol što nije bilo po režiji pa rešio da ne ubaci u gol ni ono što bi dete dalo. A onda poklanjaju loptu partizanu za gol kako bi rešili pitanje pobednika i izbegli rizik kod sledeće šanse za ofk. Cela Srbija zna da je ova utakmica zatvorena kao i svaka izmedju ofk i partizana. Sprdnja u ovoj ligi se nastavlja. Koliko je samo Zvezdi uzeto bodova ove sezone, a partizanu dato ovako ni Real ne bi bio prvak ovde. Karadžiću odlazi hoćemo fer ligu!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)
ahahahaha. terzin klub namesta za partizan. mada to bi objasnilo rezultate derbija u zadnjih desetak godina

Nema ofsajda kad Sale gurne loptu

pre 9 godina

Jel bio iz penala ili ofsajda?
(Mirko M., 13. april 2015 16:20)

I iz penala i iz ofsajda. Znate vi kako to vec ide.

Kaze navijac kojima se ne sviraju ofsajdi od deset metara.

pre 9 godina

Kakva je ovo televizija gde ne mozemo da vidimo dal je bio gol iz ofsajda a komentatora naravno briga...Tole super liga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (XMx, 13. april 2015 16:35)

Kakav bre ofsajd, vi niste normalni, pa Zivkovic je bio dva metara iza dva njihova igraca. A snimak ce pustiti pa ces se uveriti.

Dragan

pre 9 godina

Partizan je bolja ekipa od OFK, i ne znam zasto im treba ovaj kriterijum Glodjovica?
Dva puta gleda kroz prste Drincicu i Volkovu za zute kartone, ono sto svira Partizanu ne svira za OFK (mislim na takticke faulove na sredini terena. Kako sad kod sudijea Glodjovica nije isti kriterijum kao na utakmici N.Pazar-C.Zvezda?

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Moje pitanje je zasto se igra na neutralnom terenu??.Nije sam teren ne bezbedena podloga.Mozda je neravna ali "brazilcima"ne odgovara neravna podloga za njihov vez.Navijaca Blue union ima koliko za jednu telefonsku govornicu.Navijaca Partizana toliko da stanu na celu istocnu tribinu. Imam utisak da nezgodni OFK ne pokvari planove Partizana i zato se igra na neutralnom. Da li to znaci da ce uvek Rad, Vozdovac da kada su domacini gostuju

Neko Iz Mase

pre 9 godina

(iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)
Namestaljka sa timom kojemu je predsednik generalni direktore CZ Zvezdan Terzic? Pod pretspotavkom da je to u ovom trenutku moguce, jedini razlog bi bio Zvezdanova enromna zarada,s obzirom ne njegov nezasitni apetit prema novcu. Ali se onda postavlja pitanje iz kog razloga je isti u Zvezdi, jer Partizanova pobeda ne odgovara Zvezdi. Tako da dolazimo do zakljucka da je tvoj komentar besmislen ili je i Zvezda doticnom gospodinu samo izvor novca, a tog novca u Zvezdi nema niti ce ga biti ako Zvezda ne ucestvuje u Evropskom takmicenju i zaradi koji euro.

Pedja

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika?

ivan

pre 9 godina

Kakva je to liga gde pola timova svoje utakmice protiv Zvezde i Partizana igraju na neutralnom terenu? Kao da je ratno kao u Ukrajini pa se igra samo u sigurnim zonama.

Razuma bez

pre 9 godina

Namestanje da golove daju Zivković i Šaponjić...dizanje cene,standardna prica...a + lakše do titule...
(Branko, 13. april 2015 16:48)

Klub ciji je vlasnik visoki funkcioner zvezde pusta partizan da pobedi?

cartmanx

pre 9 godina

Evo komsije ja priznajem 1. gol cisti ofsajd, ali nisu ova dva,za sada, i nemojte Vi o spornim situacijama, da je ovo normalna zemlja vi ne biste ni igrali JSL ligu, a posto je vec igrate trebalo da Vas podsetim "zvedinog proleca" pa godinama unazad sviranja nepostojecih penala, golova iz ofsajda, pa da je cisto u proslim godinama vi bi ste bili kao i ove godine na sredini tabele. P.S. daleko da smo mi neka fudbalska sila, naprotiv jadno, ali u ovoj nasoj ligi najmanje losi.

transfer

pre 9 godina

Zivkovic je mali biser.
Vredi kao sestina Zvezdinog duga ili kao ceo seniorski i omladinski pogon djuture ili kao ceo Partizanov dug zato sto su prodali Tosica,Jovetica,Petrovica,Nastasica,Markovica,Mitrovica,Skuletica i ko zna koga jos pa se dug nakupio.Jednostavno kako nekog prodaju moraju kredit da uzmu isto kao Zvezda a jedina razlika je sto jedni zajme kod "drzavnih" a drugi od privatnih banaka.

Labud

pre 9 godina

Nebo i zemlja, ova utakmica i ona protiv CZ. Umalo Drincicu gace da skinu, a Zileta ubise - ni faul. Cisto da nam daju prequel za derbi, sta nas ceka.

Ja

pre 9 godina

doklen ce ovo groblje iz opsajda davati golove..? sutra ćemo naplatiti sve na kosarku!!
(deki, 13. april 2015 17:04)

oPsajda???
hahahahahahahahahahahaha...

Ja

pre 9 godina

doklen ce ovo groblje iz opsajda davati golove..? sutra ćemo naplatiti sve na kosarku!!
(deki, 13. april 2015 17:04)

DokleN???
Hahahahahahahahahahahahaha...

bachi

pre 9 godina

Ако Партизан треба да освоји ово првенство као Куп против Војводине 2011., онда су ту истина и правда немоћне !
(Никола, 13. april 2015 17:42)
Baš tako samo što ti to prošle godine nije smetalo!

Hero

pre 9 godina

Nema usporenog snimka dal je bio ofsajd, a za zvezdin gol, 10 puta analiziraju dal je bio ofsajd, tuzna je ovo zemlja, tuzna je ovo liga, cime se sluzite.

Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi ?

pre 9 godina

Čitam komentare i ne mogu verovati šta pišu crveni,pa da je pravde i poštenja vi bi sad bili u 4-toj ligi Srbije i ostavljali komentare kako ste pobedili Kolubaru! Imate li obraza? Smešni ste!

PAOK

pre 9 godina

Zasto nema usporenog snimka da vidimo dali je bio ofsajd ili ne
(Delija, 13. april 2015 16:45)

Bolje sto nema,jer kad gledamo kako vasa braca iz Pireja daju golove,prosto zazelim da se ukine usporeni snimak.

runner

pre 9 godina

Nisam pristalica teorije zavere.Ali od kada pratim OFK zna se da je od uvek bio filijala Partizana.Jos od vremena dok je u OFK-u bio Srdan Andrejevic. Koliko je samo igraca iz OFK-a preslo u Partizan...
(Romanticar, 13. april 2015 17:25)
Како си само могао заборавити Звездана Терзића? А шта велиш: "Могао је Партизан да помогне ОФК-у", нарочито после оне бламаже пре две године са Петковићем који је потписао предуговор са црно-белима а, на наговор Звездана Терзића, преко ноћи се обрео у црвено-белима. И сада неки овде булазне како је ОФК продао утакмицу Партизану. Е благо Звезди док овакви тимови буду продавали утакмице Партизану.

bachi

pre 9 godina

Kada se zaledi snimak kod prvog kola vid si se i po sisanoj travi da je Zivkovic bio barem 30-40 cm u ofsajdu.I opet Glodjevic. U Nisu ponisti Zvezdi regularan gol,protiv Pazara svira penal (sumnjivi) za Pazar a sada evo ofsajda za Partizan.Dovoljno je da se povede da se ne bi uslo u nervozu
(Navijac iz fotelje, 13. april 2015 18:01)
Sumnjivi penal za novi pazar ?! Svaka ti čast na objektivnosti!

mirko, pazi tetak

pre 9 godina

Jel bio iz penala ili ofsajda?
(Mirko M., 13. april 2015 16:20)

bila su dva penala, ali je golman oba... uf, ček... promašio sam vijest, mislio sam da komentarišem derbi :/

Teletabis iz Zeleznika

pre 9 godina

Zasto nema usporenog snimka da vidimo dali je bio ofsajd ili ne(Delija, 13. april 2015 16:45)

Pa da biste vi patili.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 9 godina

(iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)
Namestaljka sa timom kojemu je predsednik generalni direktore CZ Zvezdan Terzic? Pod pretspotavkom da je to u ovom trenutku moguce, jedini razlog bi bio Zvezdanova enromna zarada,s obzirom ne njegov nezasitni apetit prema novcu. Ali se onda postavlja pitanje iz kog razloga je isti u Zvezdi, jer Partizanova pobeda ne odgovara Zvezdi. Tako da dolazimo do zakljucka da je tvoj komentar besmislen ili je i Zvezda doticnom gospodinu samo izvor novca, a tog novca u Zvezdi nema niti ce ga biti ako Zvezda ne ucestvuje u Evropskom takmicenju i zaradi koji euro.
(Neko Iz Mase, 13. april 2015 16:56)

Ako nema tvoje polovine, a nema ni moje, onda crva nije ni bilo, dvaput ništa je ništa, matematika je jasna!

Svi njihovi komentari su besmisleni.

lol

pre 9 godina

Kaze komentator:" U modernom fudbalu mora se igrati brzo,reagovati brzo, oslobadjati se lopte brzo."
Samo je zaboravio jednu sitnicu.To mogu da rade samo vrhunski fudbaleri i majstori.
Kod nas se te lopte,usled silne brzine,redovno gube.
Bolje vi momci polako,kao u Montevideu.Laganica od noge do noge,pa da ne brinemo.

hahaha

pre 9 godina

Gledam drugi gol Zivkovica i igrac OFK-e se zali sudiji dok jos traje akcija sto sudija nije svirao faul nad igracem Partizana, vec pustio prednost. :D :D :D

Ovo se ne vidja cesto.

Igor

pre 9 godina

Dakle ovako - Tomislav je nase cedo, FSS je crno-beo isaran, sudijska komisija nasa, OFK sa Terzicem nasa filijala i pobratim, a sada i direktor Arena TV i clan Odbora Zvezde nam pomaze u prikrivanju ofsajd-snimaka.
Po Zvezdanim izdancima mi imamo sve, podrsku kompletne drzave. Niko nam ne moze nista i radimo sta zelimo.

A onda oni pored svega toga i pride sa DUGOM od +50 miliona evra i tuzbi desetine bivsih clanova osvoje titulu! Pa stvarno da se zapitas sta je sa glavom. USB u potiljak, zatim na racunar pa disk defragment, CCleaner, bilo sta.

Sa takvom logistikom Partizanu titulu ne bi uzeo ni Real.

nex

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika?
(Pedja, 13. april 2015 16:44)

Pritom dragi moj Pedja, sve to protiv OFK ili Zvezdanovih Plavaca.

cartmanx

pre 9 godina

Evo komsije ja priznajem 1. gol cisti ofsajd, ali nisu ova dva,za sada, i nemojte Vi o spornim situacijama, da je ovo normalna zemlja vi ne biste ni igrali JSL ligu, a posto je vec igrate trebali da Vas podsetim "zvedinog proleca" pa godinama unazad sviranja nepostojecih penala, golova iz ofsajda, pa da je cisto u proslim godinama vi bi ste bili kao i ove na sredini tabele. P.S. daleko da smo mi neka fudbalska sila, naprotiv jadno, ali u ovoj nasoj ligi najmanje losi.

iz aviona se vidi nameštaljka

pre 9 godina

Pa ovo je komedija nad komedijama! Igrač OFK se uplašio da će slučajno dati gol što nije bilo po režiji pa rešio da ne ubaci u gol ni ono što bi dete dalo. A onda poklanjaju loptu partizanu za gol kako bi rešili pitanje pobednika i izbegli rizik kod sledeće šanse za ofk. Cela Srbija zna da je ova utakmica zatvorena kao i svaka izmedju ofk i partizana. Sprdnja u ovoj ligi se nastavlja. Koliko je samo Zvezdi uzeto bodova ove sezone, a partizanu dato ovako ni Real ne bi bio prvak ovde. Karadžiću odlazi hoćemo fer ligu!!

Nema ofsajda kad Sale gurne loptu

pre 9 godina

Jel bio iz penala ili ofsajda?
(Mirko M., 13. april 2015 16:20)

I iz penala i iz ofsajda. Znate vi kako to vec ide.

vir

pre 9 godina

Pa ovo je komedija nad komedijama! Igrač OFK se uplašio da će slučajno dati gol što nije bilo po režiji pa rešio da ne ubaci u gol ni ono što bi dete dalo. A onda poklanjaju loptu partizanu za gol kako bi rešili pitanje pobednika i izbegli rizik kod sledeće šanse za ofk. Cela Srbija zna da je ova utakmica zatvorena kao i svaka izmedju ofk i partizana. Sprdnja u ovoj ligi se nastavlja. Koliko je samo Zvezdi uzeto bodova ove sezone, a partizanu dato ovako ni Real ne bi bio prvak ovde. Karadžiću odlazi hoćemo fer ligu!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)
ahahahaha. terzin klub namesta za partizan. mada to bi objasnilo rezultate derbija u zadnjih desetak godina

шта све човек неће да прочита

pre 9 godina

(iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)

А с ким се то Партизан договарао? Са Терзом?

снешко

pre 9 godina

Oba gola nk partizaia neregularna,prvi gol iz cistog ofsajda,drugi gol nakon faula koji pravi mali saponjic,opet rukama gura igraca i uzima loptu isto kao i protiv Vozdovca kad su neregularno izvkuli bod. Tuga.
(Belic, 13. april 2015 17:23)

Твоја неписменост је најтужнија.

Dragan

pre 9 godina

Ni o od offsaida....gledam uporno i ustabovio sam da igrac ofk trci ka svom golu prilikom povlacenj,Andrija u trku dobija pravovremni pas,a vi koji tvrdite da je bilo offsaida gledajte trenutak upucivanja lopte i poziciju malog Andrije a ne sam trenutak prijema lopte!Pomocni sudija nije pogresio sve pohvale na pracenju igre!

Neko Iz Mase

pre 9 godina

(iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)
Namestaljka sa timom kojemu je predsednik generalni direktore CZ Zvezdan Terzic? Pod pretspotavkom da je to u ovom trenutku moguce, jedini razlog bi bio Zvezdanova enromna zarada,s obzirom ne njegov nezasitni apetit prema novcu. Ali se onda postavlja pitanje iz kog razloga je isti u Zvezdi, jer Partizanova pobeda ne odgovara Zvezdi. Tako da dolazimo do zakljucka da je tvoj komentar besmislen ili je i Zvezda doticnom gospodinu samo izvor novca, a tog novca u Zvezdi nema niti ce ga biti ako Zvezda ne ucestvuje u Evropskom takmicenju i zaradi koji euro.

Mirko

pre 9 godina

prvi gol iz ofsajda
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Robin hud, 13. april 2015 16:44)

a po cemu ste zakljucili d aje ofsajd ako niste videli usporen snimak, ne moze da bude ofsajd samo ako to neko kaze ...isto tako i komentator na areni kaze da je ofsajd a iz pozicije koju smo videli ne moze da se vidi dobro...mada ja kad pogledam liniju od svetlijeg dela trave reklo bi se da je tu negde linija ili vrlo mali ofsajd.

pa MU je juce dao tri gola iz ofsajda protiv City-a pa nisam primetio da je neko napisao "blato" liga ? !

Batko

pre 9 godina

Bio je ofsajd kod prvog gola, ali prosto u pitanju su centimetri..vi ovde raspravljate nakon 10 odgledanih ponavljanja, a sudija donosi odluku u sekundi. Prosto nije bilo ništa "drastično"
Generalno Partizan je dobio na gluposti OFK-e, zasluženo u svakom slučaju

duca

pre 9 godina

Ja kazem jeste bio je ofsajd i sta sad?Partizan nije pobedio 1-0 ili 2-1 pa da to sad pravi neku dramu.Pobedili smo 3-1 stim da je Zarubica dao go pri samom kraju meca..O utakmicama gde je bilo 1-0 i gde se go dovodi u pitanje kada je u pitanju Zvezda mogu knjigu da napisem!

militto

pre 9 godina

steta sto ovi kladionicarski znalci nisu iakoristili ovakakv ppklon od 1.45 na pobedu Partozana. Kada ste vecuvereni u namestanje trebali ste to i naplatiti. liceneri!

zoran

pre 9 godina

bijo je opsajd, ali partizan je posle bijo bolji, titula je izgubljena. realan Zvezdas
(xxzz, 13. april 2015 17:28)
Sta je to : opsajd i bijo?

Bane

pre 9 godina

(Delija Banovo Brdo, 13. april 2015 16:48)

Ti kao da si pao s kruške. Dobro znaš zašto se igra na neutralnom terenu ista stvar bi bila i da gostuje Zvezda. Ej jaka stvar da li se igra na Vračaru ili na Karaburmbi kao da se razlikuju tereni. Teren loš kako tamo tako i vamo. Ne budi ljubomoran.

ccc

pre 9 godina

bijo je opsajd, ali partizan je posle bijo bolji, titula je izgubljena. realan Zvezdas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxzz, 13. april 2015 17:28)

OFSAJD a ne OPSAJD i nije BIJO nego bio. Na kraju sta se pa ja petljam, takvi ce sutra da nam budu direktori kao sto su isti i danas, cak ministri. Ili oni koji tvrde da je Dubai u Evropi...

kmecavci da nauce osnove logike

pre 9 godina

To što ćete mi lupiti milion minusa ne menja činjenicu da se jasno vidi da je prvi gol Partizana postignut iz ofsajd pozicije.
(Shommy82, 13. april 2015 17:13)

U pravu si, istina ne zavisi od demokratije, ali takodje onus (teret) dokaza je na onome ko pravi pozitivnu tvrdnju, u ovom slucaju ti je pravis, tako, gde su ti dokazi?

wer

pre 9 godina

Zasto nema usporenog snimka da vidimo dali je bio ofsajd ili ne
(Delija, 13. april 2015 16:45)

nema potrebe, +5 a ti cepi par sedativa :)

Никола

pre 9 godina

Ако Партизан треба да освоји ово првенство као Куп против Војводине 2011., онда су ту истина и правда немоћне !

Хумска БГ

pre 9 godina

Kakva je to liga gde pola timova svoje utakmice protiv Zvezde i Partizana igraju na neutralnom terenu? Kao da je ratno kao u Ukrajini pa se igra samo u sigurnim zonama.
(ivan, 13. april 2015 16:07)

Каква држава таква и лига...

Vz

pre 9 godina

Dakle ovako - Tomislav je nase cedo, FSS je crno-beo isaran, sudijska komisija nasa, OFK sa Terzicem nasa filijala i pobratim, a sada i direktor Arena TV i clan Odbora Zvezde nam pomaze u prikrivanju ofsajd-snimaka.Po Zvezdanim izdancima mi imamo sve, podrsku kompletne drzave. Niko nam ne moze nista i radimo sta zelimo. A onda oni pored svega toga i pride sa DUGOM od +50 miliona evra i tuzbi desetine bivsih clanova osvoje titulu! Pa stvarno da se zapitas sta je sa glavom. USB u potiljak, zatim na racunar pa disk defragment, CCleaner, bilo sta. Sa takvom logistikom Partizanu titulu ne bi uzeo ni Real.
(Igor, 13. april 2015 19:44)
Suvise gledali balkanskog spijuna :) pa pa paranoja...

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 9 godina

Šta vam je ljudi, pa kada je NEPOŠTENO , to je partizanu "NORMALNO", a kad je POŠTENO,, i kada gube bodove, tada je NENORMALNO !!! Zato kada hoće da saznaju kada i koga su ZADNJI PUT pobedili nekoga u EVROPI, oni pozovu DEDU ! :) Tole, kupi nam i EVROPU !!! Vučiću, Dačiću i ostali koji ste uz državni projekat, kupite nam EVROPU jednom ! Jer mi drugačije ne možemo da pobedimo !!!
(SibirskiBerberin, 13. april 2015 18:01)

Pozovemo dedu, jeste, ali da pitamo kad ste vi uopšte igrali u Evropi...

Kaze navijac kojima se ne sviraju ofsajdi od deset metara.

pre 9 godina

Kakva je ovo televizija gde ne mozemo da vidimo dal je bio gol iz ofsajda a komentatora naravno briga...Tole super liga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (XMx, 13. april 2015 16:35)

Kakav bre ofsajd, vi niste normalni, pa Zivkovic je bio dva metara iza dva njihova igraca. A snimak ce pustiti pa ces se uveriti.

Partizan Forever

pre 9 godina

Momci svaka cast!
Solidno odradjena utakmica i posebno mi je drago zbog Saponjica i Zivkovica.
Ovih 11 da se ja pitam igrali bi i u derbiju. Nekako smo sa ovim igracima najskladniji jer svako zna svoj posao na terenu, preuzimanje igraca, pravovremeni pasovi kad treba itd.
Sasa Ilic je jos jednom dokazao kakav je majstor, jednim potezom je okrenuo utakmicu u nasu korist.
Da dodam jos i da je bilo par nesiguenih intervencija posle prekida, Branko Ilic je jednom ispustio svog igraca sto je moglo skupo da nas kosta.
Uglavnom sada nastavite u ovom ritmu, i ukoliko bude zalaganje na svakoj utakmici kao danas ja sam siguran da cemo slaviti svi zajedno na kraju.

alex99

pre 9 godina

Ovde stvarno ima bolesnih komentara o nameštaljkama. Ne znam da li samo pokušavaju da "pale" ili stvarno to misle? Ako je ovo drugo, onda su stvarno u problemu. Kao što je na TV prikazano, prvi gol jeste bio iz ofsajd pozicije, ali pomoćni sudija nije uspeo to da vidi. Pa šta? To se dešava samo u JSL ili i u španskoj, italijanskoj i drugim ligama? Sudije greše, jer su ljudi kao i ostali. Kao da u korist Zvezde nikad ne prave greške? Golovi nisu nameštani nikom, jednostavno Živković i Šaponjić su se u pravom trenutku našli na pravom mestu. Zar pojedine "delije" stvarno misle da je Partizan lošiji od OFK ? Uostalom, uskoro će derbi, pa neka tamo ispolje sve svoje frustracije. I kakve su to gluposti da bi OFK "dao" 3 boda Partizanu, da bi Partizan "dao" 3 boda Zvezdi??? Stvarno bolesna mašta.

Vz

pre 9 godina

Cist ofsajd kod prvog gola,mogu grobarcici da udaraju minuse koliko hoce ali ofsajada je bilo.OFK protiv Zvezde kida a danas nemogu da se sastave.Pobedicemo grobare u derbiju i to glatko u to sam ubedjen.
(zex, 13. april 2015 20:22)
Ofsajd je bio, barem po snimku koji sam ja video...ali ono, red je i nama nesto sudije da "poklone". Nego, ovo drugo mi smesno. Pobedicete?! Haha to je bas interesantna misao....

Vz

pre 9 godina

Ако Партизан треба да освоји ово првенство као Куп против Војводине 2011., онда су ту истина и правда немоћне !
(Никола, 13. april 2015 17:42)
Heh licemeri :) bitno je da vi sve dobijate na suvi kvalitet vasis monstruoznih igraca ala darko lazovic hehe

exe

pre 9 godina

Pre samo dve nedelje po grobarima istim ovim

Uprava prodaje titulu,
Milinkovic doveden da izgubi titulu,
Ofk pusta da bi ovi drugi dali bodove zvezdi,
Sudije kradu partizan,pomazu zvezdu.
Pazar pusta Zvezdu,

врачара, не врачарка

pre 9 godina

mrš bre, sklanjajte mi se iz kraja, bagro navijačka
(vračarka, 13. april 2015 16:17)

Каква си ти финоћа!

A šta ako nije?

pre 9 godina

Ponadao sam se da je gol pao iz ofsajda ali me niko nije razuverio pa se i dalje nadam. Lakše mi tako nego da priznam sebi da ofsajda nije bilo. Dosad je Partizan uvek davao golove iz ofsajda pa tako i titule osvajao, bar se nadam da je tako bilo.

mihailo

pre 9 godina

Ucinak Babovica u drugom poluvremenu-10 dodatih lopti,7 izgubljenih lopti,2 iznudjena faula,1 uznudjen aut,jedanput bio u ofsajdu.Oduzetih lopti-0,zavrsnih pasova-0,udaraca na gol-0.A o duplim pasovima,osvajanju prostora sa loptom,brzom prenosu lopte i pravljenu viska,sve ono sto bi trebalo da krasi kapitena da i ne govorim!

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Kada se zaledi snimak kod prvog kola vid si se i po sisanoj travi da je Zivkovic bio barem 30-40 cm u ofsajdu.I opet Glodjevic. U Nisu ponisti Zvezdi regularan gol,protiv Pazara svira penal (sumnjivi) za Pazar a sada evo ofsajda za Partizan.Dovoljno je da se povede da se ne bi uslo u nervozu

Bosko Divljak zvani Bubamara

pre 9 godina

Iz kola u kolo ofsajdi, nedosudjeni penali protivniku, navlacenje sudija... Ali zato posle svake utakmice ide horsko kmecanje: Zvezda namesta, svi joj se sklanjaju itd itd. Na komentarima ih ima kao da niko u ovoj zemlji ne navija za neki drugi klub osim za njih (pitajte moderatore zasto je to tako). Plasiraju se totalne neistine poput ove kako je direktor Arene u UO Crvena Zvezda a u stvari je upravo obrnuto. Otud necete nikada videti sporne situacije iz "pravog ugla" ili ih jednostavno nece ni prikazati. Ili ce u emisiji Jelen oko da nas ubedjuju da ne verujemo svojim ocima vec onome sta nam serviraju uz aminovanje raznih kvazistrucnjaka u studiju. Po kojima lopta koja iz blizine udara igraca u ruku I menja pravac a isla je prema praznom golu, nije penal. Drsko i bezobrazno vredjanje inteligencije cak i prosecnom ljubitelju fudbala. A da ne pominjemo skandal kada u nameri da dokazu kako Zvezda nije ostecena na jednoj utakmici, pustaju spornu situaciju "iz drugog ugla" a pri tom podmecu snimak totalno druge akcije. O danasnjoj igri onog Drazica i Aksentijevica i da ne pricamo. Ni oni jadni ne znaju sta su danas igrali. Ili mozda znaju?

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Moje pitanje je zasto se igra na neutralnom terenu??.Nije sam teren ne bezbedena podloga.Mozda je neravna ali "brazilcima"ne odgovara neravna podloga za njihov vez.Navijaca Blue union ima koliko za jednu telefonsku govornicu.Navijaca Partizana toliko da stanu na celu istocnu tribinu. Imam utisak da nezgodni OFK ne pokvari planove Partizana i zato se igra na neutralnom. Da li to znaci da ce uvek Rad, Vozdovac da kada su domacini gostuju

cartmanx

pre 9 godina

@Cartmanx Да је ово нормална земља ти не би написао такав коментар,а вероватно се не би ни родио.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Illmatic '94, 13. april 2015 18:13)

Da li si svestan kakvu si glupost napisao(necu reci uvredu,jer ocigledno i ne poznajes tu "kategoriju"), ali tvoj komenatar govori samo i iskljucivo o tebi, bolesnom i beznadeznom razmisljanju sto potvrdjuje i moj stav u kakvoj zemlji zivimo i u sta smo se pretvorili.

Felaini

pre 9 godina

OFK-A PUSTILA PARTIZAN DA BI PARTIZAN DAO BODOVE ZVEZDI....ILI NE...KAKO BESE...
(milos, 13. april 2015 17:47)

Ne vidim poentu tvog komentara kada se zna da su Partizan i Zvezda jedine ekipe koje ne mogu medjusobno da kombinuju namestene utakmice.. Ajde da je i trunku duhovito nego nije cak ni zanimljivo kada i sam znas da vam je OFK tu kao podrska tj. ekipa za svaki slucaj.

zex

pre 9 godina

Cist ofsajd kod prvog gola,mogu grobarcici da udaraju minuse koliko hoce ali ofsajada je bilo.OFK protiv Zvezde kida a danas nemogu da se sastave.Pobedicemo grobare u derbiju i to glatko u to sam ubedjen.

Bruka i sramota kako se namešta partizanu

pre 9 godina

Samo u poslednja dva kola partizan je dao dva gola iz čistog ofsajda i protivniku (Radnički KG) nije dosuđen čist penal, a protiv Zvezde dosuđen za napucanu loptu. Samo u poslednja dva kola su sudije napravile razliku od 6 bodova. Da i ne pominjem Napredak a Kruševac gde Zvezdi nije dosuđeno dva penala, a protivniku poklonjen jedan. O prvom delu prvenstva kada je partizan dobijao skandalima u prvih čak 5 kola da i ne pričam. Ovo su ČINJENICE. Eto kako partiza osvaja titulu. A da grobari imaju bar malo obraza ne bi se više nikad javili.

Belic

pre 9 godina

Oba gola nk partizaia neregularna,prvi gol iz cistog ofsajda,drugi gol nakon faula koji pravi mali saponjic,opet rukama gura igraca i uzima loptu isto kao i protiv Vozdovca kad su neregularno izvkuli bod. Tuga.

pera

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika?
(Pedja, 13. april 2015 16:44)

Ili nemas pojma, ili svesno proturas lazne informacije. Direktor TV Arena sport je Radisav Vulicevic i nije clan UO FK Crvena zvezda, ali jeste clan UO KK Partizan. TV Arena sa Partizanom ima potpisan ugovor po kome placa Partizanu prava prenosa isto kao sto ce placati i Crvenoj zvezdi od sledece sezone kada ugovor istekne TV Prva.

Ali vama je Dule Vujosevic rekao drugacije...

SibirskiBerberin

pre 9 godina

Šta vam je ljudi, pa kada je NEPOŠTENO , to je partizanu "NORMALNO", a kad je POŠTENO,, i kada gube bodove, tada je NENORMALNO !!! Zato kada hoće da saznaju kada i koga su ZADNJI PUT pobedili nekoga u EVROPI, oni pozovu DEDU ! :) Tole, kupi nam i EVROPU !!! Vučiću, Dačiću i ostali koji ste uz državni projekat, kupite nam EVROPU jednom ! Jer mi drugačije ne možemo da pobedimo !!!

Shommy82

pre 9 godina

To što ćete mi lupiti milion minusa ne menja činjenicu da se jasno vidi da je prvi gol Partizana postignut iz ofsajd pozicije.
(Shommy82, 13. april 2015 17:13)

U pravu si, istina ne zavisi od demokratije, ali takodje onus (teret) dokaza je na onome ko pravi pozitivnu tvrdnju, u ovom slucaju ti je pravis, tako, gde su ti dokazi?
(kmecavci da nauce osnove logike, 13. april 2015 17:50)

Dokazi su na tv snimku. Ko ih ne vidi ili je slep ili se pravi lud. Nije sporno i da je Zvezda protiv Vojvodine isto iz ofsajda postigla prvi gol, brzi i presudni za utakmicu poput ovog, samo tada se dizala revolucija zbog toga.

Драган Ужице

pre 9 godina

Расправа о томе да ли је или није био офсајд завршена је синоћ, када је СОС канал приказао њихов снимак. На снимку се јасно види да Живковић НИЈЕ био у офсајду. На снимку Арене се не видим положај играча ОФК Београда који се налази на средини са Шапоњићем. Срећа да се тај снимак појавио да прекину причу о помагању судија Партизану.

Romanticar

pre 9 godina

Nisam pristalica teorije zavere.Ali od kada pratim OFK zna se da je od uvek bio filijala Partizana.Jos od vremena dok je u OFK-u bio Srdan Andrejevic. Koliko je samo igraca iz OFK-a preslo u Partizan.Mogla bi tri tima da se sastave.Iz OFK-a u Zvezdu maloi broj. Stepanovic, Mrkela, Stanic ali sve ukupno ne vise od 8-10.I uvek je kada je bilo interesa za nekog od igraca uprava odlucivala da to bude Partizan.A taj Partizan nikada ni igracki ni trenerski nije pomagao OFK kada je bio u najtezim situacijama

Dexim

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika? (Pedja, 13. april 2015 16:44)

Nema teorije zavere zasto ne mozemo da vidimo usporeni snimak kod dodavanja Ilica?

Nataeos

pre 9 godina

Akcije navijaca za cirkus... Sto ne sire bandrole uz zahtev da se grade bolnice? Skole? Biblioteke? Ustanove za decu i starije ljude? Ne to nije vazno... Vazniji su stadioni, fudbalercici u ovoj cirkus ligi!

miki

pre 9 godina

Zvezda,nikada jaca,mozda se ove godine i izbore za to 2 mjesto na tabeli.

Koliko su navalili oko ovog ofsajda,bas ko da je Partizan dobio utakmicu sa 1-0.
Kako ljudi ne mogu da podnesu da ne mogu silom prvaci da budu,zato jer pojma nemaju.

Pižon

pre 9 godina

Tole super liga!
Gol iz ofsajda da se otvori utakmica, penal za Radnički KG se ne svira, opraštanje grubih startova i prigovora...itd.
FSS je crno-beli, bruka!!!

Dragan

pre 9 godina

Partizan je bolja ekipa od OFK, i ne znam zasto im treba ovaj kriterijum Glodjovica?
Dva puta gleda kroz prste Drincicu i Volkovu za zute kartone, ono sto svira Partizanu ne svira za OFK (mislim na takticke faulove na sredini terena. Kako sad kod sudijea Glodjovica nije isti kriterijum kao na utakmici N.Pazar-C.Zvezda?

Webber

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika? (Pedja, 13. april 2015 16:44)

Direktor Telekoma nije isto sto urednisto Arene sport.Dve potpuno dve razlicite stvari...

Illmatic '94

pre 9 godina

@Cartmanx Да је ово нормална земља ти не би написао такав коментар,а вероватно се не би ни родио.

Hero

pre 9 godina

Nema usporenog snimka dal je bio ofsajd, a za zvezdin gol, 10 puta analiziraju dal je bio ofsajd, tuzna je ovo zemlja, tuzna je ovo liga, cime se sluzite.

iz aviona se vidi nameštaljka

pre 9 godina

Pa ovo je komedija nad komedijama! Igrač OFK se uplašio da će slučajno dati gol što nije bilo po režiji pa rešio da ne ubaci u gol ni ono što bi dete dalo. A onda poklanjaju loptu partizanu za gol kako bi rešili pitanje pobednika i izbegli rizik kod sledeće šanse za ofk. Cela Srbija zna da je ova utakmica zatvorena kao i svaka izmedju ofk i partizana. Sprdnja u ovoj ligi se nastavlja. Koliko je samo Zvezdi uzeto bodova ove sezone, a partizanu dato ovako ni Real ne bi bio prvak ovde. Karadžiću odlazi hoćemo fer ligu!!

Никола

pre 9 godina

Ако Партизан треба да освоји ово првенство као Куп против Војводине 2011., онда су ту истина и правда немоћне !

zex

pre 9 godina

Cist ofsajd kod prvog gola,mogu grobarcici da udaraju minuse koliko hoce ali ofsajada je bilo.OFK protiv Zvezde kida a danas nemogu da se sastave.Pobedicemo grobare u derbiju i to glatko u to sam ubedjen.

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Moje pitanje je zasto se igra na neutralnom terenu??.Nije sam teren ne bezbedena podloga.Mozda je neravna ali "brazilcima"ne odgovara neravna podloga za njihov vez.Navijaca Blue union ima koliko za jednu telefonsku govornicu.Navijaca Partizana toliko da stanu na celu istocnu tribinu. Imam utisak da nezgodni OFK ne pokvari planove Partizana i zato se igra na neutralnom. Da li to znaci da ce uvek Rad, Vozdovac da kada su domacini gostuju

Bosko Divljak zvani Bubamara

pre 9 godina

Iz kola u kolo ofsajdi, nedosudjeni penali protivniku, navlacenje sudija... Ali zato posle svake utakmice ide horsko kmecanje: Zvezda namesta, svi joj se sklanjaju itd itd. Na komentarima ih ima kao da niko u ovoj zemlji ne navija za neki drugi klub osim za njih (pitajte moderatore zasto je to tako). Plasiraju se totalne neistine poput ove kako je direktor Arene u UO Crvena Zvezda a u stvari je upravo obrnuto. Otud necete nikada videti sporne situacije iz "pravog ugla" ili ih jednostavno nece ni prikazati. Ili ce u emisiji Jelen oko da nas ubedjuju da ne verujemo svojim ocima vec onome sta nam serviraju uz aminovanje raznih kvazistrucnjaka u studiju. Po kojima lopta koja iz blizine udara igraca u ruku I menja pravac a isla je prema praznom golu, nije penal. Drsko i bezobrazno vredjanje inteligencije cak i prosecnom ljubitelju fudbala. A da ne pominjemo skandal kada u nameri da dokazu kako Zvezda nije ostecena na jednoj utakmici, pustaju spornu situaciju "iz drugog ugla" a pri tom podmecu snimak totalno druge akcije. O danasnjoj igri onog Drazica i Aksentijevica i da ne pricamo. Ni oni jadni ne znaju sta su danas igrali. Ili mozda znaju?

SibirskiBerberin

pre 9 godina

Šta vam je ljudi, pa kada je NEPOŠTENO , to je partizanu "NORMALNO", a kad je POŠTENO,, i kada gube bodove, tada je NENORMALNO !!! Zato kada hoće da saznaju kada i koga su ZADNJI PUT pobedili nekoga u EVROPI, oni pozovu DEDU ! :) Tole, kupi nam i EVROPU !!! Vučiću, Dačiću i ostali koji ste uz državni projekat, kupite nam EVROPU jednom ! Jer mi drugačije ne možemo da pobedimo !!!

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Kada se zaledi snimak kod prvog kola vid si se i po sisanoj travi da je Zivkovic bio barem 30-40 cm u ofsajdu.I opet Glodjevic. U Nisu ponisti Zvezdi regularan gol,protiv Pazara svira penal (sumnjivi) za Pazar a sada evo ofsajda za Partizan.Dovoljno je da se povede da se ne bi uslo u nervozu

Bruka i sramota kako se namešta partizanu

pre 9 godina

Samo u poslednja dva kola partizan je dao dva gola iz čistog ofsajda i protivniku (Radnički KG) nije dosuđen čist penal, a protiv Zvezde dosuđen za napucanu loptu. Samo u poslednja dva kola su sudije napravile razliku od 6 bodova. Da i ne pominjem Napredak a Kruševac gde Zvezdi nije dosuđeno dva penala, a protivniku poklonjen jedan. O prvom delu prvenstva kada je partizan dobijao skandalima u prvih čak 5 kola da i ne pričam. Ovo su ČINJENICE. Eto kako partiza osvaja titulu. A da grobari imaju bar malo obraza ne bi se više nikad javili.

Romanticar

pre 9 godina

Nisam pristalica teorije zavere.Ali od kada pratim OFK zna se da je od uvek bio filijala Partizana.Jos od vremena dok je u OFK-u bio Srdan Andrejevic. Koliko je samo igraca iz OFK-a preslo u Partizan.Mogla bi tri tima da se sastave.Iz OFK-a u Zvezdu maloi broj. Stepanovic, Mrkela, Stanic ali sve ukupno ne vise od 8-10.I uvek je kada je bilo interesa za nekog od igraca uprava odlucivala da to bude Partizan.A taj Partizan nikada ni igracki ni trenerski nije pomagao OFK kada je bio u najtezim situacijama

Belic

pre 9 godina

Oba gola nk partizaia neregularna,prvi gol iz cistog ofsajda,drugi gol nakon faula koji pravi mali saponjic,opet rukama gura igraca i uzima loptu isto kao i protiv Vozdovca kad su neregularno izvkuli bod. Tuga.

Pedja

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika?

transfer

pre 9 godina

Zivkovic je mali biser.
Vredi kao sestina Zvezdinog duga ili kao ceo seniorski i omladinski pogon djuture ili kao ceo Partizanov dug zato sto su prodali Tosica,Jovetica,Petrovica,Nastasica,Markovica,Mitrovica,Skuletica i ko zna koga jos pa se dug nakupio.Jednostavno kako nekog prodaju moraju kredit da uzmu isto kao Zvezda a jedina razlika je sto jedni zajme kod "drzavnih" a drugi od privatnih banaka.

pera

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika?
(Pedja, 13. april 2015 16:44)

Ili nemas pojma, ili svesno proturas lazne informacije. Direktor TV Arena sport je Radisav Vulicevic i nije clan UO FK Crvena zvezda, ali jeste clan UO KK Partizan. TV Arena sa Partizanom ima potpisan ugovor po kome placa Partizanu prava prenosa isto kao sto ce placati i Crvenoj zvezdi od sledece sezone kada ugovor istekne TV Prva.

Ali vama je Dule Vujosevic rekao drugacije...

Shommy82

pre 9 godina

To što ćete mi lupiti milion minusa ne menja činjenicu da se jasno vidi da je prvi gol Partizana postignut iz ofsajd pozicije.
(Shommy82, 13. april 2015 17:13)

U pravu si, istina ne zavisi od demokratije, ali takodje onus (teret) dokaza je na onome ko pravi pozitivnu tvrdnju, u ovom slucaju ti je pravis, tako, gde su ti dokazi?
(kmecavci da nauce osnove logike, 13. april 2015 17:50)

Dokazi su na tv snimku. Ko ih ne vidi ili je slep ili se pravi lud. Nije sporno i da je Zvezda protiv Vojvodine isto iz ofsajda postigla prvi gol, brzi i presudni za utakmicu poput ovog, samo tada se dizala revolucija zbog toga.

exe

pre 9 godina

Pre samo dve nedelje po grobarima istim ovim

Uprava prodaje titulu,
Milinkovic doveden da izgubi titulu,
Ofk pusta da bi ovi drugi dali bodove zvezdi,
Sudije kradu partizan,pomazu zvezdu.
Pazar pusta Zvezdu,

cartmanx

pre 9 godina

Evo komsije ja priznajem 1. gol cisti ofsajd, ali nisu ova dva,za sada, i nemojte Vi o spornim situacijama, da je ovo normalna zemlja vi ne biste ni igrali JSL ligu, a posto je vec igrate trebalo da Vas podsetim "zvedinog proleca" pa godinama unazad sviranja nepostojecih penala, golova iz ofsajda, pa da je cisto u proslim godinama vi bi ste bili kao i ove godine na sredini tabele. P.S. daleko da smo mi neka fudbalska sila, naprotiv jadno, ali u ovoj nasoj ligi najmanje losi.

Dragan

pre 9 godina

Partizan je bolja ekipa od OFK, i ne znam zasto im treba ovaj kriterijum Glodjovica?
Dva puta gleda kroz prste Drincicu i Volkovu za zute kartone, ono sto svira Partizanu ne svira za OFK (mislim na takticke faulove na sredini terena. Kako sad kod sudijea Glodjovica nije isti kriterijum kao na utakmici N.Pazar-C.Zvezda?

Labud

pre 9 godina

Nebo i zemlja, ova utakmica i ona protiv CZ. Umalo Drincicu gace da skinu, a Zileta ubise - ni faul. Cisto da nam daju prequel za derbi, sta nas ceka.

A šta ako nije?

pre 9 godina

Ponadao sam se da je gol pao iz ofsajda ali me niko nije razuverio pa se i dalje nadam. Lakše mi tako nego da priznam sebi da ofsajda nije bilo. Dosad je Partizan uvek davao golove iz ofsajda pa tako i titule osvajao, bar se nadam da je tako bilo.

Pižon

pre 9 godina

Tole super liga!
Gol iz ofsajda da se otvori utakmica, penal za Radnički KG se ne svira, opraštanje grubih startova i prigovora...itd.
FSS je crno-beli, bruka!!!

Webber

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika? (Pedja, 13. april 2015 16:44)

Direktor Telekoma nije isto sto urednisto Arene sport.Dve potpuno dve razlicite stvari...

Nataeos

pre 9 godina

Akcije navijaca za cirkus... Sto ne sire bandrole uz zahtev da se grade bolnice? Skole? Biblioteke? Ustanove za decu i starije ljude? Ne to nije vazno... Vazniji su stadioni, fudbalercici u ovoj cirkus ligi!

Razuma bez

pre 9 godina

Namestanje da golove daju Zivković i Šaponjić...dizanje cene,standardna prica...a + lakše do titule...
(Branko, 13. april 2015 16:48)

Klub ciji je vlasnik visoki funkcioner zvezde pusta partizan da pobedi?

Dexim

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika? (Pedja, 13. april 2015 16:44)

Nema teorije zavere zasto ne mozemo da vidimo usporeni snimak kod dodavanja Ilica?

cartmanx

pre 9 godina

Evo komsije ja priznajem 1. gol cisti ofsajd, ali nisu ova dva,za sada, i nemojte Vi o spornim situacijama, da je ovo normalna zemlja vi ne biste ni igrali JSL ligu, a posto je vec igrate trebali da Vas podsetim "zvedinog proleca" pa godinama unazad sviranja nepostojecih penala, golova iz ofsajda, pa da je cisto u proslim godinama vi bi ste bili kao i ove na sredini tabele. P.S. daleko da smo mi neka fudbalska sila, naprotiv jadno, ali u ovoj nasoj ligi najmanje losi.

Vz

pre 9 godina

Cist ofsajd kod prvog gola,mogu grobarcici da udaraju minuse koliko hoce ali ofsajada je bilo.OFK protiv Zvezde kida a danas nemogu da se sastave.Pobedicemo grobare u derbiju i to glatko u to sam ubedjen.
(zex, 13. april 2015 20:22)
Ofsajd je bio, barem po snimku koji sam ja video...ali ono, red je i nama nesto sudije da "poklone". Nego, ovo drugo mi smesno. Pobedicete?! Haha to je bas interesantna misao....

PAOK

pre 9 godina

Zasto nema usporenog snimka da vidimo dali je bio ofsajd ili ne
(Delija, 13. april 2015 16:45)

Bolje sto nema,jer kad gledamo kako vasa braca iz Pireja daju golove,prosto zazelim da se ukine usporeni snimak.

Illmatic '94

pre 9 godina

@Cartmanx Да је ово нормална земља ти не би написао такав коментар,а вероватно се не би ни родио.

ivan

pre 9 godina

Kakva je to liga gde pola timova svoje utakmice protiv Zvezde i Partizana igraju na neutralnom terenu? Kao da je ratno kao u Ukrajini pa se igra samo u sigurnim zonama.

Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi ?

pre 9 godina

Čitam komentare i ne mogu verovati šta pišu crveni,pa da je pravde i poštenja vi bi sad bili u 4-toj ligi Srbije i ostavljali komentare kako ste pobedili Kolubaru! Imate li obraza? Smešni ste!

Vz

pre 9 godina

Dakle ovako - Tomislav je nase cedo, FSS je crno-beo isaran, sudijska komisija nasa, OFK sa Terzicem nasa filijala i pobratim, a sada i direktor Arena TV i clan Odbora Zvezde nam pomaze u prikrivanju ofsajd-snimaka.Po Zvezdanim izdancima mi imamo sve, podrsku kompletne drzave. Niko nam ne moze nista i radimo sta zelimo. A onda oni pored svega toga i pride sa DUGOM od +50 miliona evra i tuzbi desetine bivsih clanova osvoje titulu! Pa stvarno da se zapitas sta je sa glavom. USB u potiljak, zatim na racunar pa disk defragment, CCleaner, bilo sta. Sa takvom logistikom Partizanu titulu ne bi uzeo ni Real.
(Igor, 13. april 2015 19:44)
Suvise gledali balkanskog spijuna :) pa pa paranoja...

kmecavci da nauce osnove logike

pre 9 godina

To što ćete mi lupiti milion minusa ne menja činjenicu da se jasno vidi da je prvi gol Partizana postignut iz ofsajd pozicije.
(Shommy82, 13. april 2015 17:13)

U pravu si, istina ne zavisi od demokratije, ali takodje onus (teret) dokaza je na onome ko pravi pozitivnu tvrdnju, u ovom slucaju ti je pravis, tako, gde su ti dokazi?

militto

pre 9 godina

steta sto ovi kladionicarski znalci nisu iakoristili ovakakv ppklon od 1.45 na pobedu Partozana. Kada ste vecuvereni u namestanje trebali ste to i naplatiti. liceneri!

bachi

pre 9 godina

Kada se zaledi snimak kod prvog kola vid si se i po sisanoj travi da je Zivkovic bio barem 30-40 cm u ofsajdu.I opet Glodjevic. U Nisu ponisti Zvezdi regularan gol,protiv Pazara svira penal (sumnjivi) za Pazar a sada evo ofsajda za Partizan.Dovoljno je da se povede da se ne bi uslo u nervozu
(Navijac iz fotelje, 13. april 2015 18:01)
Sumnjivi penal za novi pazar ?! Svaka ti čast na objektivnosti!

bachi

pre 9 godina

Ако Партизан треба да освоји ово првенство као Куп против Војводине 2011., онда су ту истина и правда немоћне !
(Никола, 13. april 2015 17:42)
Baš tako samo što ti to prošle godine nije smetalo!

vir

pre 9 godina

Pa ovo je komedija nad komedijama! Igrač OFK se uplašio da će slučajno dati gol što nije bilo po režiji pa rešio da ne ubaci u gol ni ono što bi dete dalo. A onda poklanjaju loptu partizanu za gol kako bi rešili pitanje pobednika i izbegli rizik kod sledeće šanse za ofk. Cela Srbija zna da je ova utakmica zatvorena kao i svaka izmedju ofk i partizana. Sprdnja u ovoj ligi se nastavlja. Koliko je samo Zvezdi uzeto bodova ove sezone, a partizanu dato ovako ni Real ne bi bio prvak ovde. Karadžiću odlazi hoćemo fer ligu!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)
ahahahaha. terzin klub namesta za partizan. mada to bi objasnilo rezultate derbija u zadnjih desetak godina

Mirko

pre 9 godina

prvi gol iz ofsajda
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Robin hud, 13. april 2015 16:44)

a po cemu ste zakljucili d aje ofsajd ako niste videli usporen snimak, ne moze da bude ofsajd samo ako to neko kaze ...isto tako i komentator na areni kaze da je ofsajd a iz pozicije koju smo videli ne moze da se vidi dobro...mada ja kad pogledam liniju od svetlijeg dela trave reklo bi se da je tu negde linija ili vrlo mali ofsajd.

pa MU je juce dao tri gola iz ofsajda protiv City-a pa nisam primetio da je neko napisao "blato" liga ? !

nex

pre 9 godina

navijaci Zvezde se zale zasto TV Arena, ciji je direktor u upravnom odboru FKCZ i koja je jedan od sponzora FKCZ, nije prikazala usporeni snimak prvog gola Partizana i u tome traze zaveru Toleta i ko zna koga, to samo oni znaju? Pa da li ste vi normalni, koja vam, je to logika?
(Pedja, 13. april 2015 16:44)

Pritom dragi moj Pedja, sve to protiv OFK ili Zvezdanovih Plavaca.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 9 godina

(iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)
Namestaljka sa timom kojemu je predsednik generalni direktore CZ Zvezdan Terzic? Pod pretspotavkom da je to u ovom trenutku moguce, jedini razlog bi bio Zvezdanova enromna zarada,s obzirom ne njegov nezasitni apetit prema novcu. Ali se onda postavlja pitanje iz kog razloga je isti u Zvezdi, jer Partizanova pobeda ne odgovara Zvezdi. Tako da dolazimo do zakljucka da je tvoj komentar besmislen ili je i Zvezda doticnom gospodinu samo izvor novca, a tog novca u Zvezdi nema niti ce ga biti ako Zvezda ne ucestvuje u Evropskom takmicenju i zaradi koji euro.
(Neko Iz Mase, 13. april 2015 16:56)

Ako nema tvoje polovine, a nema ni moje, onda crva nije ni bilo, dvaput ništa je ništa, matematika je jasna!

Svi njihovi komentari su besmisleni.

Vz

pre 9 godina

Ако Партизан треба да освоји ово првенство као Куп против Војводине 2011., онда су ту истина и правда немоћне !
(Никола, 13. april 2015 17:42)
Heh licemeri :) bitno je da vi sve dobijate na suvi kvalitet vasis monstruoznih igraca ala darko lazovic hehe

снешко

pre 9 godina

Oba gola nk partizaia neregularna,prvi gol iz cistog ofsajda,drugi gol nakon faula koji pravi mali saponjic,opet rukama gura igraca i uzima loptu isto kao i protiv Vozdovca kad su neregularno izvkuli bod. Tuga.
(Belic, 13. april 2015 17:23)

Твоја неписменост је најтужнија.

mirko, pazi tetak

pre 9 godina

Jel bio iz penala ili ofsajda?
(Mirko M., 13. april 2015 16:20)

bila su dva penala, ali je golman oba... uf, ček... promašio sam vijest, mislio sam da komentarišem derbi :/

Dragan

pre 9 godina

Ni o od offsaida....gledam uporno i ustabovio sam da igrac ofk trci ka svom golu prilikom povlacenj,Andrija u trku dobija pravovremni pas,a vi koji tvrdite da je bilo offsaida gledajte trenutak upucivanja lopte i poziciju malog Andrije a ne sam trenutak prijema lopte!Pomocni sudija nije pogresio sve pohvale na pracenju igre!

Bane

pre 9 godina

(Delija Banovo Brdo, 13. april 2015 16:48)

Ti kao da si pao s kruške. Dobro znaš zašto se igra na neutralnom terenu ista stvar bi bila i da gostuje Zvezda. Ej jaka stvar da li se igra na Vračaru ili na Karaburmbi kao da se razlikuju tereni. Teren loš kako tamo tako i vamo. Ne budi ljubomoran.

Igor

pre 9 godina

Dakle ovako - Tomislav je nase cedo, FSS je crno-beo isaran, sudijska komisija nasa, OFK sa Terzicem nasa filijala i pobratim, a sada i direktor Arena TV i clan Odbora Zvezde nam pomaze u prikrivanju ofsajd-snimaka.
Po Zvezdanim izdancima mi imamo sve, podrsku kompletne drzave. Niko nam ne moze nista i radimo sta zelimo.

A onda oni pored svega toga i pride sa DUGOM od +50 miliona evra i tuzbi desetine bivsih clanova osvoje titulu! Pa stvarno da se zapitas sta je sa glavom. USB u potiljak, zatim na racunar pa disk defragment, CCleaner, bilo sta.

Sa takvom logistikom Partizanu titulu ne bi uzeo ni Real.

duca

pre 9 godina

Ja kazem jeste bio je ofsajd i sta sad?Partizan nije pobedio 1-0 ili 2-1 pa da to sad pravi neku dramu.Pobedili smo 3-1 stim da je Zarubica dao go pri samom kraju meca..O utakmicama gde je bilo 1-0 i gde se go dovodi u pitanje kada je u pitanju Zvezda mogu knjigu da napisem!

Ja

pre 9 godina

doklen ce ovo groblje iz opsajda davati golove..? sutra ćemo naplatiti sve na kosarku!!
(deki, 13. april 2015 17:04)

DokleN???
Hahahahahahahahahahahahaha...

Teletabis iz Zeleznika

pre 9 godina

Zasto nema usporenog snimka da vidimo dali je bio ofsajd ili ne(Delija, 13. april 2015 16:45)

Pa da biste vi patili.

Nema ofsajda kad Sale gurne loptu

pre 9 godina

Jel bio iz penala ili ofsajda?
(Mirko M., 13. april 2015 16:20)

I iz penala i iz ofsajda. Znate vi kako to vec ide.

runner

pre 9 godina

Nisam pristalica teorije zavere.Ali od kada pratim OFK zna se da je od uvek bio filijala Partizana.Jos od vremena dok je u OFK-u bio Srdan Andrejevic. Koliko je samo igraca iz OFK-a preslo u Partizan...
(Romanticar, 13. april 2015 17:25)
Како си само могао заборавити Звездана Терзића? А шта велиш: "Могао је Партизан да помогне ОФК-у", нарочито после оне бламаже пре две године са Петковићем који је потписао предуговор са црно-белима а, на наговор Звездана Терзића, преко ноћи се обрео у црвено-белима. И сада неки овде булазне како је ОФК продао утакмицу Партизану. Е благо Звезди док овакви тимови буду продавали утакмице Партизану.

Felaini

pre 9 godina

OFK-A PUSTILA PARTIZAN DA BI PARTIZAN DAO BODOVE ZVEZDI....ILI NE...KAKO BESE...
(milos, 13. april 2015 17:47)

Ne vidim poentu tvog komentara kada se zna da su Partizan i Zvezda jedine ekipe koje ne mogu medjusobno da kombinuju namestene utakmice.. Ajde da je i trunku duhovito nego nije cak ni zanimljivo kada i sam znas da vam je OFK tu kao podrska tj. ekipa za svaki slucaj.

Neko Iz Mase

pre 9 godina

(iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)
Namestaljka sa timom kojemu je predsednik generalni direktore CZ Zvezdan Terzic? Pod pretspotavkom da je to u ovom trenutku moguce, jedini razlog bi bio Zvezdanova enromna zarada,s obzirom ne njegov nezasitni apetit prema novcu. Ali se onda postavlja pitanje iz kog razloga je isti u Zvezdi, jer Partizanova pobeda ne odgovara Zvezdi. Tako da dolazimo do zakljucka da je tvoj komentar besmislen ili je i Zvezda doticnom gospodinu samo izvor novca, a tog novca u Zvezdi nema niti ce ga biti ako Zvezda ne ucestvuje u Evropskom takmicenju i zaradi koji euro.

mihailo

pre 9 godina

Ucinak Babovica u drugom poluvremenu-10 dodatih lopti,7 izgubljenih lopti,2 iznudjena faula,1 uznudjen aut,jedanput bio u ofsajdu.Oduzetih lopti-0,zavrsnih pasova-0,udaraca na gol-0.A o duplim pasovima,osvajanju prostora sa loptom,brzom prenosu lopte i pravljenu viska,sve ono sto bi trebalo da krasi kapitena da i ne govorim!

Ja

pre 9 godina

doklen ce ovo groblje iz opsajda davati golove..? sutra ćemo naplatiti sve na kosarku!!
(deki, 13. april 2015 17:04)

oPsajda???
hahahahahahahahahahahaha...

hahaha

pre 9 godina

Gledam drugi gol Zivkovica i igrac OFK-e se zali sudiji dok jos traje akcija sto sudija nije svirao faul nad igracem Partizana, vec pustio prednost. :D :D :D

Ovo se ne vidja cesto.

Batko

pre 9 godina

Bio je ofsajd kod prvog gola, ali prosto u pitanju su centimetri..vi ovde raspravljate nakon 10 odgledanih ponavljanja, a sudija donosi odluku u sekundi. Prosto nije bilo ništa "drastično"
Generalno Partizan je dobio na gluposti OFK-e, zasluženo u svakom slučaju

cartmanx

pre 9 godina

@Cartmanx Да је ово нормална земља ти не би написао такав коментар,а вероватно се не би ни родио.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Illmatic '94, 13. april 2015 18:13)

Da li si svestan kakvu si glupost napisao(necu reci uvredu,jer ocigledno i ne poznajes tu "kategoriju"), ali tvoj komenatar govori samo i iskljucivo o tebi, bolesnom i beznadeznom razmisljanju sto potvrdjuje i moj stav u kakvoj zemlji zivimo i u sta smo se pretvorili.

Kaze navijac kojima se ne sviraju ofsajdi od deset metara.

pre 9 godina

Kakva je ovo televizija gde ne mozemo da vidimo dal je bio gol iz ofsajda a komentatora naravno briga...Tole super liga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (XMx, 13. april 2015 16:35)

Kakav bre ofsajd, vi niste normalni, pa Zivkovic je bio dva metara iza dva njihova igraca. A snimak ce pustiti pa ces se uveriti.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 9 godina

Šta vam je ljudi, pa kada je NEPOŠTENO , to je partizanu "NORMALNO", a kad je POŠTENO,, i kada gube bodove, tada je NENORMALNO !!! Zato kada hoće da saznaju kada i koga su ZADNJI PUT pobedili nekoga u EVROPI, oni pozovu DEDU ! :) Tole, kupi nam i EVROPU !!! Vučiću, Dačiću i ostali koji ste uz državni projekat, kupite nam EVROPU jednom ! Jer mi drugačije ne možemo da pobedimo !!!
(SibirskiBerberin, 13. april 2015 18:01)

Pozovemo dedu, jeste, ali da pitamo kad ste vi uopšte igrali u Evropi...

alex99

pre 9 godina

Ovde stvarno ima bolesnih komentara o nameštaljkama. Ne znam da li samo pokušavaju da "pale" ili stvarno to misle? Ako je ovo drugo, onda su stvarno u problemu. Kao što je na TV prikazano, prvi gol jeste bio iz ofsajd pozicije, ali pomoćni sudija nije uspeo to da vidi. Pa šta? To se dešava samo u JSL ili i u španskoj, italijanskoj i drugim ligama? Sudije greše, jer su ljudi kao i ostali. Kao da u korist Zvezde nikad ne prave greške? Golovi nisu nameštani nikom, jednostavno Živković i Šaponjić su se u pravom trenutku našli na pravom mestu. Zar pojedine "delije" stvarno misle da je Partizan lošiji od OFK ? Uostalom, uskoro će derbi, pa neka tamo ispolje sve svoje frustracije. I kakve su to gluposti da bi OFK "dao" 3 boda Partizanu, da bi Partizan "dao" 3 boda Zvezdi??? Stvarno bolesna mašta.

шта све човек неће да прочита

pre 9 godina

(iz aviona se vidi nameštaljka, 13. april 2015 16:26)

А с ким се то Партизан договарао? Са Терзом?

lol

pre 9 godina

Kaze komentator:" U modernom fudbalu mora se igrati brzo,reagovati brzo, oslobadjati se lopte brzo."
Samo je zaboravio jednu sitnicu.To mogu da rade samo vrhunski fudbaleri i majstori.
Kod nas se te lopte,usled silne brzine,redovno gube.
Bolje vi momci polako,kao u Montevideu.Laganica od noge do noge,pa da ne brinemo.

Partizan Forever

pre 9 godina

Momci svaka cast!
Solidno odradjena utakmica i posebno mi je drago zbog Saponjica i Zivkovica.
Ovih 11 da se ja pitam igrali bi i u derbiju. Nekako smo sa ovim igracima najskladniji jer svako zna svoj posao na terenu, preuzimanje igraca, pravovremeni pasovi kad treba itd.
Sasa Ilic je jos jednom dokazao kakav je majstor, jednim potezom je okrenuo utakmicu u nasu korist.
Da dodam jos i da je bilo par nesiguenih intervencija posle prekida, Branko Ilic je jednom ispustio svog igraca sto je moglo skupo da nas kosta.
Uglavnom sada nastavite u ovom ritmu, i ukoliko bude zalaganje na svakoj utakmici kao danas ja sam siguran da cemo slaviti svi zajedno na kraju.

zoran

pre 9 godina

bijo je opsajd, ali partizan je posle bijo bolji, titula je izgubljena. realan Zvezdas
(xxzz, 13. april 2015 17:28)
Sta je to : opsajd i bijo?

wer

pre 9 godina

Zasto nema usporenog snimka da vidimo dali je bio ofsajd ili ne
(Delija, 13. april 2015 16:45)

nema potrebe, +5 a ti cepi par sedativa :)

miki

pre 9 godina

Zvezda,nikada jaca,mozda se ove godine i izbore za to 2 mjesto na tabeli.

Koliko su navalili oko ovog ofsajda,bas ko da je Partizan dobio utakmicu sa 1-0.
Kako ljudi ne mogu da podnesu da ne mogu silom prvaci da budu,zato jer pojma nemaju.

Драган Ужице

pre 9 godina

Расправа о томе да ли је или није био офсајд завршена је синоћ, када је СОС канал приказао њихов снимак. На снимку се јасно види да Живковић НИЈЕ био у офсајду. На снимку Арене се не видим положај играча ОФК Београда који се налази на средини са Шапоњићем. Срећа да се тај снимак појавио да прекину причу о помагању судија Партизану.

врачара, не врачарка

pre 9 godina

mrš bre, sklanjajte mi se iz kraja, bagro navijačka
(vračarka, 13. april 2015 16:17)

Каква си ти финоћа!

Хумска БГ

pre 9 godina

Kakva je to liga gde pola timova svoje utakmice protiv Zvezde i Partizana igraju na neutralnom terenu? Kao da je ratno kao u Ukrajini pa se igra samo u sigurnim zonama.
(ivan, 13. april 2015 16:07)

Каква држава таква и лига...

ccc

pre 9 godina

bijo je opsajd, ali partizan je posle bijo bolji, titula je izgubljena. realan Zvezdas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxzz, 13. april 2015 17:28)

OFSAJD a ne OPSAJD i nije BIJO nego bio. Na kraju sta se pa ja petljam, takvi ce sutra da nam budu direktori kao sto su isti i danas, cak ministri. Ili oni koji tvrde da je Dubai u Evropi...