Utorak, 31.03.2015.

01:13

Novak i Dolgo: ’Ludilo’ u Njujorku

Najbolji teniser sveta Novak Đoković u četvrtom kolu Masters turnira u Majamiju za rivala ima Aleksandra Dolgopolova.

Izvor: SO

Novak i Dolgo: ’Ludilo’ u Njujorku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

fedex

pre 9 godina

hahhah bravo,sad kad nemate sta reci,onda se spominje federerova licnost,bas vi znate ko je kakav,covjek je toliko puta proglasavan za najkorektnijeg tenisera od samih tenisera i sad se vi pravite da ga bolje poznajete od njegovih kolega,ma dajte

a podatak da novak ima bolji procenat u odlucujicim setovima je od posebne vaznosti,necu moc spavat danima zbog toga,kao ni federer hahaha

ivan petrović crni

pre 9 godina

@fedex Deciding Set ( 3rd or 5th set ), znači srpski rečeno odlučujući set, treći ako se igra na dva dobijena ili peti, ako se igra na tri. Federer ima skor 188-105 ili 64,2 odsto uspešnosti. Đoković 131-48 ili 73,2 odsto. 5th set record, Federer ima 23 pobede i 19 poraza, uspešnost 54,8 odsto, Đoković 23-8 ili 74,2 odsto. Jednostavno, drugim rečima, kad je "gusto", Đoković je bolji.

šetač

pre 9 godina

@znanje-imanje Stvar ukusa. Dolgopolov nije loš igraš, ne bi bio tu gde jeste da je loš. Ta čudna tehnika ga čini jedinstvenim, nepredvidljivim i nezgodnim protivnikom. Volim igrače koji igraju tehnički korektno i dopadljivo, naravno moraju i da pobeđuju. Šta vredi Južnom koji ima tehniku kada nikad ništa nije uradio. Isto tako šta briga Moniku Seleš što nije imala tehniku, igrala dvoručno i forhend i bekhend kada je osvojila onoliko GS titula. Ne volim igrače koji kada imaju dan bivaju nezaustavljivi. Prvo takvi dani su retki a drugo treba dobijati i kada ti baš i ne ide. Nole, Rođa i Rafa dobijaju i kada nemaju dan i igraju konzistentno.

Ćao, doviđanja

pre 9 godina

(fedex, 31. mart 2015 09:45)
Tačno tako bi bilo da je obrnuto, ali samo sa jednom razlikom, tačnije dve. Federer nikada ne bi rekao da je opalio pa šta bude, a Novak nikad ne bi rekao da Federer šamara lopticu k'o junior na meč loptu. E to je razlika ko je kakav u porazu! I to ceo svet vidi i zna, ali se svi (osim ljudi koji misle svojom glavom) prave ludi, i zbog marketingškog image makinga koji je od Federera napravio "bezgrešno božanstvo", sve mu se NEPRAVEDNO prašta! Poenta je da teniser koji drugoga izvređa u gorčini poraza, par meseci posle dobije atp nagradu za fair-play! Neoprostivo! Ali nisam naivan, znam kako svet funkcioniše, jer mislim svojom glavom, a ne glavom CEO Nikea, Rolexa i Swiss banaka.

fedex

pre 9 godina

Jeste, Novak je imao ludu sreću u tom GEMU, kojim NIJE dobio ni taj SET, a kamo li MEČ. Dakle, Federer je imao prilika i prilika da dobije meč, ali nije i to mu je najteži poraz u karijeri.
(refedex, 31. mart 2015 10:38)

o cemu pricas covjece,to je bio 5 set i normalno je da je poremetilo federera..

A Hrvati vec 4.godina blehnu na ATP listu,gde je jedan Srbin broj 1!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Advokat svih Srba, 31. mart 2015 11:20)

briga me za hrvate i srbe i nacionalizam,od toga sam cist ;)

Pa u cemu je problem, uvijek je bilo da sreca prati hrabre, a ne kukavice!!!
Treba imati m..a i rizikovati, a ne vracati lopticu backhand slice-om u nedogled po sredini terena i cekati da protivnik pogrjesi.
(Gogzi84, 31. mart 2015 11:40)

istina,al bas na mec lopti i novaka bas cesto gleda ta sreca..a po tvom kom. je novak dosta agresivniji od fedexa,sto apsolutno nije tacno,a i ti to znas ;)

fedex

pre 9 godina

Jeste, Novak je imao ludu sreću u tom GEMU, kojim NIJE dobio ni taj SET, a kamo li MEČ. Dakle, Federer je imao prilika i prilika da dobije meč, ali nije i to mu je najteži poraz u karijeri.
(refedex, 31. mart 2015 10:38)

o cemu pricas covjece,to je bio 5 set i normalno je da je poremetilo federera..

A Hrvati vec 4.godina blehnu na ATP listu,gde je jedan Srbin broj 1!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Advokat svih Srba, 31. mart 2015 11:20)

briga me za hrvate i srbe i nacionalizam,od toga sam cist ;)

Pa u cemu je problem, uvijek je bilo da sreca prati hrabre, a ne kukavice!!!
Treba imati m..a i rizikovati, a ne vracati lopticu backhand slice-om u nedogled po sredini terena i cekati da protivnik pogrjesi.
(Gogzi84, 31. mart 2015 11:40)

istina,al bas na mec lopti i novaka bas cesto gleda ta sreca..a po tvom kom. je novak dosta agresivniji od fedexa,sto apsolutno nije tacno,a i ti to znas ;)

hah

pre 9 godina

ahaabab pa to je federer rekao da je novak udario srecan udarac aaaahahahaha vidim imas pamcenje kao zlatna ribica... bolje ne komentatisati ako izmisljas smeju ti se ljudi...

znanje-imanje

pre 9 godina

@šetač
"Dolgo ima prljavu tehniku niti jedan udarac nema pravilno izveden. Improvizuje. Nema tu prostora za napredak. Sada je već pročitan."
Dolgopolov ima izvanrednu tehniku, vrhunsku, nivo koji u svetu tenisa ima samo nekoliko igrača. Njegovi udarci imaju - njemu! - prirodnu biomehaniku, samo je drugačiji, kao što je drugačiji Simon ili Nišikori ili Gaske ili...
Sve govori i ovaj snimak:
http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2015/03/13/Miami-Monday-Nishikori-Troicki.aspx
Jedan je od retkih naslednika majstora kao što su bili Nastase, Mekinro ali pre svega Mečir ili Santoro. I dok su zadnja dva bili krajnje simpatični ukrajinac ima neku čudnu aroganciju i njegov egzibicioni stil kao da je izraz toga - kao kod one prve dvojice! Ono tipa: ne podnosim da nisam najbolji. Zato ne da nije pročitan nego je obilje mogućnosti i "šizenje" u igri njegovo najbitnije oružje.
Fitnes i kozistencija su i ogromni i jedini preostali prostor za napredak - ako to upotpuni može da se nosi sa apsolutno bilo kime. Statistički, zbog napora, konstitucije a i glave dosta gubi (u odnosu na svoj kvalitet) i osciluje. Međutim nekog određenog dana, kao što je Novak onomad otkrio, zahteva 100% i od najboljeg protivnika.
Protiv iznenada opet odličnog Belučija (još jedan kao Verdasko nerealizovani fenomenalni talenat) je izvrsno servirao i igrao baš opasno.
Pošto je tako Novak će ga očistiti - 30%, ili malo povuci-potegni odraditi - 50% ili će biti baš nezgodno - 20%. Tj. - ne zna se...

Gogzi84

pre 9 godina

@
(fedex, 31. mart 2015 09:45)
Pa u cemu je problem, uvijek je bilo da sreca prati hrabre, a ne kukavice!!!
Treba imati m..a i rizikovati, a ne vracati lopticu backhand slice-om u nedogled po sredini terena i cekati da protivnik pogrjesi.

Milan Nis

pre 9 godina

Smaracu, mislim da su sva trojica lepsi od Djokovica. Jesam pogodio?
(Mikii, 31. mart 2015 04:48)
Jesi,a siguran sam da si i ti lepsi od njega,ma lepsi si i od Breda Pita,samo sjasi molim te idi negde leci svoje komplekse na drugom mestu.

refedex

pre 9 godina

(fedex, 31. mart 2015 09:45)
Jeste, Novak je imao ludu sreću u tom GEMU, kojim NIJE dobio ni taj SET, a kamo li MEČ. Dakle, Federer je imao prilika i prilika da dobije meč, ali nije i to mu je najteži poraz u karijeri.

fedex

pre 9 godina

taj mec protiv federera je dobi na srecu,milimetar da bude na liniji,nevjerovatna sreca,izjavio je i sam da je opalio po loptici pa gdje ode i bas milimetar na liniju,pa kako nije sreca..da se to desilo na suprotnoj strani kukali bi danima i prozivali rogera sreckovicem do kraja karijere,a novak bi blehno u onu liniju narednih 5 minuta pa onda prema svom boksu 5 minuta

fedex

pre 9 godina

Meni ovdje nista nije jasno,jedan lik napise da je ovo vise smorilo,da novak nema s kim da igra i dobije bruku likeova,drugi napise da uz rogera novak nema s kim da igra i da je konkurencija nikakava i dobije bruku unlikeova,kakva je to logika..jel kazete da je slaba il jaka konkurencija,ne kontam?

Brejk u petom

pre 9 godina

Predivan mec, nikada ga se ne bih setio. Tada je on bio teniser u modi i ocekivali smo mnogo vise, medjutim nije napredovao i mislim da Nole mora da ga pritisne dobro od pocetka do kraja i da mu ugasi svaku nadu u trijunf. Vec od sutra mora da nabaci ono koncetrisano lice i da nemilosrdno skuplja gemove.

Boban

pre 9 godina

Sećam se tog taj brejka, zaista neverovatan meč ili da se izrazim neverovatan turnir za Novaka. Pogotovo je bio lud meč protiv Federera i spašavanje meč lopti, potpuno je Federer bio potučen!

Boban

pre 9 godina

Sećam se tog taj brejka, zaista neverovatan meč ili da se izrazim neverovatan turnir za Novaka. Pogotovo je bio lud meč protiv Federera i spašavanje meč lopti, potpuno je Federer bio potučen!

Brejk u petom

pre 9 godina

Predivan mec, nikada ga se ne bih setio. Tada je on bio teniser u modi i ocekivali smo mnogo vise, medjutim nije napredovao i mislim da Nole mora da ga pritisne dobro od pocetka do kraja i da mu ugasi svaku nadu u trijunf. Vec od sutra mora da nabaci ono koncetrisano lice i da nemilosrdno skuplja gemove.

Milan Nis

pre 9 godina

Smaracu, mislim da su sva trojica lepsi od Djokovica. Jesam pogodio?
(Mikii, 31. mart 2015 04:48)
Jesi,a siguran sam da si i ti lepsi od njega,ma lepsi si i od Breda Pita,samo sjasi molim te idi negde leci svoje komplekse na drugom mestu.

refedex

pre 9 godina

(fedex, 31. mart 2015 09:45)
Jeste, Novak je imao ludu sreću u tom GEMU, kojim NIJE dobio ni taj SET, a kamo li MEČ. Dakle, Federer je imao prilika i prilika da dobije meč, ali nije i to mu je najteži poraz u karijeri.

znanje-imanje

pre 9 godina

@šetač
"Dolgo ima prljavu tehniku niti jedan udarac nema pravilno izveden. Improvizuje. Nema tu prostora za napredak. Sada je već pročitan."
Dolgopolov ima izvanrednu tehniku, vrhunsku, nivo koji u svetu tenisa ima samo nekoliko igrača. Njegovi udarci imaju - njemu! - prirodnu biomehaniku, samo je drugačiji, kao što je drugačiji Simon ili Nišikori ili Gaske ili...
Sve govori i ovaj snimak:
http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2015/03/13/Miami-Monday-Nishikori-Troicki.aspx
Jedan je od retkih naslednika majstora kao što su bili Nastase, Mekinro ali pre svega Mečir ili Santoro. I dok su zadnja dva bili krajnje simpatični ukrajinac ima neku čudnu aroganciju i njegov egzibicioni stil kao da je izraz toga - kao kod one prve dvojice! Ono tipa: ne podnosim da nisam najbolji. Zato ne da nije pročitan nego je obilje mogućnosti i "šizenje" u igri njegovo najbitnije oružje.
Fitnes i kozistencija su i ogromni i jedini preostali prostor za napredak - ako to upotpuni može da se nosi sa apsolutno bilo kime. Statistički, zbog napora, konstitucije a i glave dosta gubi (u odnosu na svoj kvalitet) i osciluje. Međutim nekog određenog dana, kao što je Novak onomad otkrio, zahteva 100% i od najboljeg protivnika.
Protiv iznenada opet odličnog Belučija (još jedan kao Verdasko nerealizovani fenomenalni talenat) je izvrsno servirao i igrao baš opasno.
Pošto je tako Novak će ga očistiti - 30%, ili malo povuci-potegni odraditi - 50% ili će biti baš nezgodno - 20%. Tj. - ne zna se...

Gogzi84

pre 9 godina

@
(fedex, 31. mart 2015 09:45)
Pa u cemu je problem, uvijek je bilo da sreca prati hrabre, a ne kukavice!!!
Treba imati m..a i rizikovati, a ne vracati lopticu backhand slice-om u nedogled po sredini terena i cekati da protivnik pogrjesi.

hah

pre 9 godina

ahaabab pa to je federer rekao da je novak udario srecan udarac aaaahahahaha vidim imas pamcenje kao zlatna ribica... bolje ne komentatisati ako izmisljas smeju ti se ljudi...

Ćao, doviđanja

pre 9 godina

(fedex, 31. mart 2015 09:45)
Tačno tako bi bilo da je obrnuto, ali samo sa jednom razlikom, tačnije dve. Federer nikada ne bi rekao da je opalio pa šta bude, a Novak nikad ne bi rekao da Federer šamara lopticu k'o junior na meč loptu. E to je razlika ko je kakav u porazu! I to ceo svet vidi i zna, ali se svi (osim ljudi koji misle svojom glavom) prave ludi, i zbog marketingškog image makinga koji je od Federera napravio "bezgrešno božanstvo", sve mu se NEPRAVEDNO prašta! Poenta je da teniser koji drugoga izvređa u gorčini poraza, par meseci posle dobije atp nagradu za fair-play! Neoprostivo! Ali nisam naivan, znam kako svet funkcioniše, jer mislim svojom glavom, a ne glavom CEO Nikea, Rolexa i Swiss banaka.

šetač

pre 9 godina

@znanje-imanje Stvar ukusa. Dolgopolov nije loš igraš, ne bi bio tu gde jeste da je loš. Ta čudna tehnika ga čini jedinstvenim, nepredvidljivim i nezgodnim protivnikom. Volim igrače koji igraju tehnički korektno i dopadljivo, naravno moraju i da pobeđuju. Šta vredi Južnom koji ima tehniku kada nikad ništa nije uradio. Isto tako šta briga Moniku Seleš što nije imala tehniku, igrala dvoručno i forhend i bekhend kada je osvojila onoliko GS titula. Ne volim igrače koji kada imaju dan bivaju nezaustavljivi. Prvo takvi dani su retki a drugo treba dobijati i kada ti baš i ne ide. Nole, Rođa i Rafa dobijaju i kada nemaju dan i igraju konzistentno.

fedex

pre 9 godina

taj mec protiv federera je dobi na srecu,milimetar da bude na liniji,nevjerovatna sreca,izjavio je i sam da je opalio po loptici pa gdje ode i bas milimetar na liniju,pa kako nije sreca..da se to desilo na suprotnoj strani kukali bi danima i prozivali rogera sreckovicem do kraja karijere,a novak bi blehno u onu liniju narednih 5 minuta pa onda prema svom boksu 5 minuta

fedex

pre 9 godina

Meni ovdje nista nije jasno,jedan lik napise da je ovo vise smorilo,da novak nema s kim da igra i dobije bruku likeova,drugi napise da uz rogera novak nema s kim da igra i da je konkurencija nikakava i dobije bruku unlikeova,kakva je to logika..jel kazete da je slaba il jaka konkurencija,ne kontam?

ivan petrović crni

pre 9 godina

@fedex Deciding Set ( 3rd or 5th set ), znači srpski rečeno odlučujući set, treći ako se igra na dva dobijena ili peti, ako se igra na tri. Federer ima skor 188-105 ili 64,2 odsto uspešnosti. Đoković 131-48 ili 73,2 odsto. 5th set record, Federer ima 23 pobede i 19 poraza, uspešnost 54,8 odsto, Đoković 23-8 ili 74,2 odsto. Jednostavno, drugim rečima, kad je "gusto", Đoković je bolji.

fedex

pre 9 godina

Jeste, Novak je imao ludu sreću u tom GEMU, kojim NIJE dobio ni taj SET, a kamo li MEČ. Dakle, Federer je imao prilika i prilika da dobije meč, ali nije i to mu je najteži poraz u karijeri.
(refedex, 31. mart 2015 10:38)

o cemu pricas covjece,to je bio 5 set i normalno je da je poremetilo federera..

A Hrvati vec 4.godina blehnu na ATP listu,gde je jedan Srbin broj 1!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Advokat svih Srba, 31. mart 2015 11:20)

briga me za hrvate i srbe i nacionalizam,od toga sam cist ;)

Pa u cemu je problem, uvijek je bilo da sreca prati hrabre, a ne kukavice!!!
Treba imati m..a i rizikovati, a ne vracati lopticu backhand slice-om u nedogled po sredini terena i cekati da protivnik pogrjesi.
(Gogzi84, 31. mart 2015 11:40)

istina,al bas na mec lopti i novaka bas cesto gleda ta sreca..a po tvom kom. je novak dosta agresivniji od fedexa,sto apsolutno nije tacno,a i ti to znas ;)

fedex

pre 9 godina

hahhah bravo,sad kad nemate sta reci,onda se spominje federerova licnost,bas vi znate ko je kakav,covjek je toliko puta proglasavan za najkorektnijeg tenisera od samih tenisera i sad se vi pravite da ga bolje poznajete od njegovih kolega,ma dajte

a podatak da novak ima bolji procenat u odlucujicim setovima je od posebne vaznosti,necu moc spavat danima zbog toga,kao ni federer hahaha

fedex

pre 9 godina

Jeste, Novak je imao ludu sreću u tom GEMU, kojim NIJE dobio ni taj SET, a kamo li MEČ. Dakle, Federer je imao prilika i prilika da dobije meč, ali nije i to mu je najteži poraz u karijeri.
(refedex, 31. mart 2015 10:38)

o cemu pricas covjece,to je bio 5 set i normalno je da je poremetilo federera..

A Hrvati vec 4.godina blehnu na ATP listu,gde je jedan Srbin broj 1!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Advokat svih Srba, 31. mart 2015 11:20)

briga me za hrvate i srbe i nacionalizam,od toga sam cist ;)

Pa u cemu je problem, uvijek je bilo da sreca prati hrabre, a ne kukavice!!!
Treba imati m..a i rizikovati, a ne vracati lopticu backhand slice-om u nedogled po sredini terena i cekati da protivnik pogrjesi.
(Gogzi84, 31. mart 2015 11:40)

istina,al bas na mec lopti i novaka bas cesto gleda ta sreca..a po tvom kom. je novak dosta agresivniji od fedexa,sto apsolutno nije tacno,a i ti to znas ;)

fedex

pre 9 godina

taj mec protiv federera je dobi na srecu,milimetar da bude na liniji,nevjerovatna sreca,izjavio je i sam da je opalio po loptici pa gdje ode i bas milimetar na liniju,pa kako nije sreca..da se to desilo na suprotnoj strani kukali bi danima i prozivali rogera sreckovicem do kraja karijere,a novak bi blehno u onu liniju narednih 5 minuta pa onda prema svom boksu 5 minuta

fedex

pre 9 godina

Meni ovdje nista nije jasno,jedan lik napise da je ovo vise smorilo,da novak nema s kim da igra i dobije bruku likeova,drugi napise da uz rogera novak nema s kim da igra i da je konkurencija nikakava i dobije bruku unlikeova,kakva je to logika..jel kazete da je slaba il jaka konkurencija,ne kontam?

fedex

pre 9 godina

Jeste, Novak je imao ludu sreću u tom GEMU, kojim NIJE dobio ni taj SET, a kamo li MEČ. Dakle, Federer je imao prilika i prilika da dobije meč, ali nije i to mu je najteži poraz u karijeri.
(refedex, 31. mart 2015 10:38)

o cemu pricas covjece,to je bio 5 set i normalno je da je poremetilo federera..

A Hrvati vec 4.godina blehnu na ATP listu,gde je jedan Srbin broj 1!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Advokat svih Srba, 31. mart 2015 11:20)

briga me za hrvate i srbe i nacionalizam,od toga sam cist ;)

Pa u cemu je problem, uvijek je bilo da sreca prati hrabre, a ne kukavice!!!
Treba imati m..a i rizikovati, a ne vracati lopticu backhand slice-om u nedogled po sredini terena i cekati da protivnik pogrjesi.
(Gogzi84, 31. mart 2015 11:40)

istina,al bas na mec lopti i novaka bas cesto gleda ta sreca..a po tvom kom. je novak dosta agresivniji od fedexa,sto apsolutno nije tacno,a i ti to znas ;)

fedex

pre 9 godina

Jeste, Novak je imao ludu sreću u tom GEMU, kojim NIJE dobio ni taj SET, a kamo li MEČ. Dakle, Federer je imao prilika i prilika da dobije meč, ali nije i to mu je najteži poraz u karijeri.
(refedex, 31. mart 2015 10:38)

o cemu pricas covjece,to je bio 5 set i normalno je da je poremetilo federera..

A Hrvati vec 4.godina blehnu na ATP listu,gde je jedan Srbin broj 1!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Advokat svih Srba, 31. mart 2015 11:20)

briga me za hrvate i srbe i nacionalizam,od toga sam cist ;)

Pa u cemu je problem, uvijek je bilo da sreca prati hrabre, a ne kukavice!!!
Treba imati m..a i rizikovati, a ne vracati lopticu backhand slice-om u nedogled po sredini terena i cekati da protivnik pogrjesi.
(Gogzi84, 31. mart 2015 11:40)

istina,al bas na mec lopti i novaka bas cesto gleda ta sreca..a po tvom kom. je novak dosta agresivniji od fedexa,sto apsolutno nije tacno,a i ti to znas ;)

Boban

pre 9 godina

Sećam se tog taj brejka, zaista neverovatan meč ili da se izrazim neverovatan turnir za Novaka. Pogotovo je bio lud meč protiv Federera i spašavanje meč lopti, potpuno je Federer bio potučen!

fedex

pre 9 godina

hahhah bravo,sad kad nemate sta reci,onda se spominje federerova licnost,bas vi znate ko je kakav,covjek je toliko puta proglasavan za najkorektnijeg tenisera od samih tenisera i sad se vi pravite da ga bolje poznajete od njegovih kolega,ma dajte

a podatak da novak ima bolji procenat u odlucujicim setovima je od posebne vaznosti,necu moc spavat danima zbog toga,kao ni federer hahaha

refedex

pre 9 godina

(fedex, 31. mart 2015 09:45)
Jeste, Novak je imao ludu sreću u tom GEMU, kojim NIJE dobio ni taj SET, a kamo li MEČ. Dakle, Federer je imao prilika i prilika da dobije meč, ali nije i to mu je najteži poraz u karijeri.

Brejk u petom

pre 9 godina

Predivan mec, nikada ga se ne bih setio. Tada je on bio teniser u modi i ocekivali smo mnogo vise, medjutim nije napredovao i mislim da Nole mora da ga pritisne dobro od pocetka do kraja i da mu ugasi svaku nadu u trijunf. Vec od sutra mora da nabaci ono koncetrisano lice i da nemilosrdno skuplja gemove.

Milan Nis

pre 9 godina

Smaracu, mislim da su sva trojica lepsi od Djokovica. Jesam pogodio?
(Mikii, 31. mart 2015 04:48)
Jesi,a siguran sam da si i ti lepsi od njega,ma lepsi si i od Breda Pita,samo sjasi molim te idi negde leci svoje komplekse na drugom mestu.

hah

pre 9 godina

ahaabab pa to je federer rekao da je novak udario srecan udarac aaaahahahaha vidim imas pamcenje kao zlatna ribica... bolje ne komentatisati ako izmisljas smeju ti se ljudi...

Gogzi84

pre 9 godina

@
(fedex, 31. mart 2015 09:45)
Pa u cemu je problem, uvijek je bilo da sreca prati hrabre, a ne kukavice!!!
Treba imati m..a i rizikovati, a ne vracati lopticu backhand slice-om u nedogled po sredini terena i cekati da protivnik pogrjesi.

znanje-imanje

pre 9 godina

@šetač
"Dolgo ima prljavu tehniku niti jedan udarac nema pravilno izveden. Improvizuje. Nema tu prostora za napredak. Sada je već pročitan."
Dolgopolov ima izvanrednu tehniku, vrhunsku, nivo koji u svetu tenisa ima samo nekoliko igrača. Njegovi udarci imaju - njemu! - prirodnu biomehaniku, samo je drugačiji, kao što je drugačiji Simon ili Nišikori ili Gaske ili...
Sve govori i ovaj snimak:
http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2015/03/13/Miami-Monday-Nishikori-Troicki.aspx
Jedan je od retkih naslednika majstora kao što su bili Nastase, Mekinro ali pre svega Mečir ili Santoro. I dok su zadnja dva bili krajnje simpatični ukrajinac ima neku čudnu aroganciju i njegov egzibicioni stil kao da je izraz toga - kao kod one prve dvojice! Ono tipa: ne podnosim da nisam najbolji. Zato ne da nije pročitan nego je obilje mogućnosti i "šizenje" u igri njegovo najbitnije oružje.
Fitnes i kozistencija su i ogromni i jedini preostali prostor za napredak - ako to upotpuni može da se nosi sa apsolutno bilo kime. Statistički, zbog napora, konstitucije a i glave dosta gubi (u odnosu na svoj kvalitet) i osciluje. Međutim nekog određenog dana, kao što je Novak onomad otkrio, zahteva 100% i od najboljeg protivnika.
Protiv iznenada opet odličnog Belučija (još jedan kao Verdasko nerealizovani fenomenalni talenat) je izvrsno servirao i igrao baš opasno.
Pošto je tako Novak će ga očistiti - 30%, ili malo povuci-potegni odraditi - 50% ili će biti baš nezgodno - 20%. Tj. - ne zna se...

šetač

pre 9 godina

@znanje-imanje Stvar ukusa. Dolgopolov nije loš igraš, ne bi bio tu gde jeste da je loš. Ta čudna tehnika ga čini jedinstvenim, nepredvidljivim i nezgodnim protivnikom. Volim igrače koji igraju tehnički korektno i dopadljivo, naravno moraju i da pobeđuju. Šta vredi Južnom koji ima tehniku kada nikad ništa nije uradio. Isto tako šta briga Moniku Seleš što nije imala tehniku, igrala dvoručno i forhend i bekhend kada je osvojila onoliko GS titula. Ne volim igrače koji kada imaju dan bivaju nezaustavljivi. Prvo takvi dani su retki a drugo treba dobijati i kada ti baš i ne ide. Nole, Rođa i Rafa dobijaju i kada nemaju dan i igraju konzistentno.

Ćao, doviđanja

pre 9 godina

(fedex, 31. mart 2015 09:45)
Tačno tako bi bilo da je obrnuto, ali samo sa jednom razlikom, tačnije dve. Federer nikada ne bi rekao da je opalio pa šta bude, a Novak nikad ne bi rekao da Federer šamara lopticu k'o junior na meč loptu. E to je razlika ko je kakav u porazu! I to ceo svet vidi i zna, ali se svi (osim ljudi koji misle svojom glavom) prave ludi, i zbog marketingškog image makinga koji je od Federera napravio "bezgrešno božanstvo", sve mu se NEPRAVEDNO prašta! Poenta je da teniser koji drugoga izvređa u gorčini poraza, par meseci posle dobije atp nagradu za fair-play! Neoprostivo! Ali nisam naivan, znam kako svet funkcioniše, jer mislim svojom glavom, a ne glavom CEO Nikea, Rolexa i Swiss banaka.

ivan petrović crni

pre 9 godina

@fedex Deciding Set ( 3rd or 5th set ), znači srpski rečeno odlučujući set, treći ako se igra na dva dobijena ili peti, ako se igra na tri. Federer ima skor 188-105 ili 64,2 odsto uspešnosti. Đoković 131-48 ili 73,2 odsto. 5th set record, Federer ima 23 pobede i 19 poraza, uspešnost 54,8 odsto, Đoković 23-8 ili 74,2 odsto. Jednostavno, drugim rečima, kad je "gusto", Đoković je bolji.