Subota, 14.03.2015.

14:30

Zvezda trećom u nizu prati Partizan

Fudbaleri Crvene zvezde zabeleži su treći uzastopni trijumf, pošto su savladali su ekipu Spartaka u Subotici u okviru 19. kola Jelen Superlige – 3:1 (2:1).

Izvor:

Zvezda treæom u nizu prati Partizan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

238 Komentari

Sortiraj po:

Figo

pre 9 godina

Ne lupetaj,koja ce kladionica da ti primi opkladu od 100.000 na kvotu 1.15?
(fan79, 14. mart 2015 16:26)

Soker, Olimp, Evolution bet, Bet city Balkan i Meridian...

MVP

pre 9 godina

Pa da li ovo ima smisla vise igrati! Mislim da nema, pa predlazem da Partizan istupi iz lige, i da zvezda igra burazerski sa svojim filijalama do beskonacnosti, i onako evropu nece igrati nikad vise, pa barem nek trce po ovim nasim livadama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ovo je cirkus, 14. mart 2015 16:28)

Pa kako te nije sramota?! Koliko je vasih filijala, koliko je vasih namjestenih utakmica, pogledaj samo pocetak prosle sezone, trebali ste od prvih 5 utakmica da kiksate na 3 ali su vas gurali. Samo nemojte vi o postenju.

SaLeNBG

pre 9 godina

Partizan da napravi Toletov spomenik kod juzne tribine na JNA..
Covek je dobrom merom pomogao Partizanu da osvoji 6 uzastopnih titula..

Su

pre 9 godina

Koliko malo mozga treba imati da biste shvatili da kvote padaju na osnovu uplata. Vi izgleda ni toliko nemate. U ovi ligi svi namestaju decenijama utakmice i Zveda i Partizan. I umesto da se udruzite protiv mafije,vi pljujete jedni druge...

Kapetan Esid

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU..... 
(milos, 14. mart 2015 15:20) 

Aj reci da nismo imali mnogo jaču ekipu od vas svih 6 godina.

Neko

pre 9 godina

Najjace da Zvezda nece pobediti Spartak koji veze nema i koji nikog ne moze da dobije.Ja sam se cak i iznenadio kad sam video da su uopste dali gol.Partizan bi trebalo da pobedi Rad,mada ovi imaju 3 vezane pobede,a mi Kojica,pa nece biti bas lako,al trebalo bi.

SRBin bre

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)Pa sto nisi isao u kladionicu da igras iz 2-2 ? sta je mrzelo te?
(Niks, 14. mart 2015 15:29) Nije ga mrzelo nego od tolikog znanja nestalo love za tiket

dex

pre 9 godina

Ovi sto se pozivaju na kladionice... Momci, nisu kladionice glupe, pa da ostave namestenu utakmicu na listi. Znaci, ja sad donesem 100000 (sto verujem da je vecina znalaca uradila) i lagano zaradim 15000. Sudeci po komentarima, to je uradilo bar 50000 ljudi, jer svi znaju, a rizika nema. 50000x15000... Koji je to gubitak??? Da li ste vi normalni?

Zaista su tuzni...

pre 9 godina

Komedija sa ovim grobarima opsesija i mrznja uzima maha, oni koji su se smejali Lukicevim saopstenjima pogledajte sta pisu...

navijac

pre 9 godina

@Pri rezultatu 0:2 covek pise kako cela Srbija zna da ce se utakmica zavraiti 0:2 ili 1:3, klasican tastatura grobar...opsesija zvezdom uzima maha... (Dexi, 14. mart 2015 15:51)

I cekaj, kako se zavrsila??

NikolaMix

pre 9 godina

Utakmice Spartak-Zvezda i Novi Pazar-OFK su namestene.Pobedjuju NP i Zvezda.Pobedom NP je osigurana i pobeda Zvezde u NP. (Mika Sumadinac, 14. mart 2015 14:40)

Mogao si da igras dual te dve utakmice u kladionici i da zaradis nesto... Sto nisi?

Nenad

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Kada neko proslo kolo da dva gola iz ofsajda i prica o postenju.
(Johnny Hockey, 14. mart 2015 15:35)
Cak i da damo 102 gola iz ofsajda, opet ce Partizan biti klub sa ubedljivo najvecim brojem pobeda kradjom.Partizanu je kradja u krvi.Kada nekoga ne uspete da potkradete, vi imate osecaj da ste osteceni.To vam je stara navika, kako je ne bi imali kada vam je cak i drzava preko suda poklanjala titule, bez obzira na to sto ste na ocigled cele drzave namestali utakmice.Partizan je jedini klub na svetu, koji je namestao utakmice i zato od drzave bio nagradjen poklon titulama preko nekih sudova na cije je odluke naravno bilo raznih uticaja sa strane.

Ne verujem

pre 9 godina

Kvota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)


Kvota nikad nije ni bila tako visoka, naglo pala kad?kako vas bre nije sramota da izmisljate?

Colbert

pre 9 godina

Pre dve godine je bila prica Grobara kada je pocela da im se topi prednost, da je dosla direktiva Djuri od Vucica da Zvezda mora da osvoji titulu, te da ce Partizan morati da gubi. Te godine Partizan osvoji titulu, a oni to predstavise kao borbu sami protiv svih, uprkos vlasti, direktivama... Pa kada je Zvezda toliko povlascena i namesta joj se, zasto je dopusteno da kasni 6 bodova na polusezoni? Valjda bi bilo normalno da se namesta od pocetka, a ne samo na prolece. Takodje je bila prica da bas pustaju i Nislije, pa bi nereseno. Grobari navikli da namestaju, pa misle da svi to rade.

Ne Xer

pre 9 godina

@trance

sta cu u kladionicu, koliko da zaradim na kvoti 1.10??? sta lupas gluposti... pa na barsu je veca kvota nego na vas, na arsenal je 1.4, siti 1.45... BRUKA I SRAMOTA ALI VI OBRAZA NEMATE! (sns pink zvezda informer, 14. mart 2015 16:01)

Pogledaj kolika je kvota na Partizan protiv vrlo dobrog Rada 1.20 tisina bolje vam je... samo smanjujete kvotu svakih 3 minhta ne mozete izmedju sebe da se dogovorite...

vitez lukic od lamburginija

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Drali smo vas gde smo stigli tih godina a i ove cemo.

Kako ko, pa ja

pre 9 godina

Niko ne vidi siru sliku...
Zvezda svojim namestanjima tera i ovo malo publike sa nasih stadiona!?

Ovo je bilo tako ocigledno-pogledajte kretanje subotickih fudbalera, sramota!

Шта није јасно

pre 9 godina

Нису ми јасни гробари,имате бодовну предност и дерби,ако сте толико убеђени да заслужујете титулу изволите,све је у вашим ногама,немојте молим вас да нам просипате мудрости о поштењу...никола којо има добар монолог у лепим селима посвећем поштењу,вама поштенима

Struki

pre 9 godina

Citam vesti na B92 i vidim naslov:Zvezda na -1! Otvorim vest,a ono 180 komentara! Od toga jedno 170 "nema veze s vezom" sa danasnjom utakmicom! Samo neka decija "prepucavanja"i gomila gluposti! E to je nas fudbal danas...

vizura tastatura

pre 9 godina

Iskreno, bicu razocaran ako sva tri gola nisu iz ofsajda, ukljucujuci i onaj iz penala hahahahaha. Mnogo je zanimljivije ovako, citati JSD botove kako naricu, a njihov broj je svakim danom sve veci, kao sto je i broj dervisa na lavoru sve manji (ako to je to uopste moguce jer se priblizavaju broju koji staje u dva kombija). Lupaju +- u nadi da ce to nekaki pomoci Spartaku da izjednaci, ali nade vise nema, Tole presao da radi za nas...

pedja_71

pre 9 godina

Gnušam se Zvezdine uprave, kao i svi koji Zvezdu vole bez interesa. Ali, voleo bih da nameštamo prvenstva sledećih dvadesetak godina, čisto zbog ravnoteže od 95.do sada. E, posle toga neka krene sve normalno, tj. dve godine prvak Zvezda, godinu oni. I, sve tako...

fan79

pre 9 godina

Ovi sto se pozivaju na kladionice... Momci, nisu kladionice glupe, pa da ostave namestenu utakmicu na listi. Znaci, ja sad donesem 100000 (sto verujem da je vecina znalaca uradila) i lagano zaradim 15000. Sudeci po komentarima, to je uradilo bar 50000 ljudi, jer svi znaju, a rizika nema. 50000x15000... Koji je to gubitak??? Da li ste vi normalni? (dex, 14. mart 2015 16:03)
Ne lupetaj,koja ce kladionica da ti primi opkladu od 100.000 na kvotu 1.15?

NO NAME

pre 9 godina

@ Bane

ne lupaj kvota pred mec je spala na 1.O8 na 2 tako da se ne moze zaraditi.

ja licno ne igram kladionicu, a ako je tebi normalno da kvota bude 1.O8 onda si lajk

realna kvota je 1.5O

a B92 je hteo da istrazuje srpski fudbal a video se epilog i koliko se

fame diglo sto govori nisu cista posla.

Ovo je cirkus

pre 9 godina

Pa da li ovo ima smisla vise igrati! Mislim da nema, pa predlazem da Partizan istupi iz lige, i da zvezda igra burazerski sa svojim filijalama do beskonacnosti, i onako evropu nece igrati nikad vise, pa barem nek trce po ovim nasim livadama.

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Milan

A sta bi ti hteo??? Da ne uzimamo titule ida po mogucstvu se rasformiramo. da igramo ligu sa petlicima.Titula nije sama po sebi cilj kao nekima koji bi da stugnu Zvezdu po osvojenim titulama. Nego eventualna kfalifikacija za LS i pokusaj da se domognes grupne faze koja donosi 7 miliona evra

Vvvv

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)

A mozda i bude 1:4 nesto ces pogoditi, da si igrao uzivo na tacan rezultat obogatio bi se. Smesni ste

xxx

pre 9 godina

Sad video na snimku da je i prvi gol dat rukom ,pomocni sudija na tri metra od igraca Zvezde corav,penal poklon, ne sviran penal za Spartak .Samo tako do titule.

dragan

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Kada neko proslo kolo da dva gola iz ofsajda i prica o postenju.
(Johnny Hockey, 14. mart 2015 15:35)

Kada je neko proslo kolo igrao sa Sremom i,gle cuda, pobedio a predsednik Srema ujedno sedi i u skupstini partizana...bas kao nekada i Dzomba,predsednik Metalca...

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

Ta prednost oko 18:45 ce ponovo iznositi -4,mislim Zvezda ce biti na -4.
Elem da se vratim na utakmicu,da je nazovem tim imenom.Sva 3 gola Zvezde su komicni,ne znam koji je smesniji.Ali ipak mi je najsmesnije za kakav start je sudija dosudio penal za Zvezdu.E sad se tu postavlja jedno pitanje,kad je mogao da dosudi penal za Zvezdu,zasto nije dosudio i za domacu ekipu kad je Rajkovic oborio Mrkelu?Kod drugog gola mislim da je golman bespotrebno izleteo,da to nije ucinio mislim da bi lako urkotio sut Jovica.Po meni realan rezultat bi trebalo da bude 1:1,ne pisem to navijacki nego realno gledano,jer Spartak nije stvorio previse sansi,dok je Zvezda jedino treci gol dala da kazem iz prave akcije.Doduse i treci je dala iz greske Spartakovih igraca,a ne na kvalitet akcije svojih.Suma sumarum,Spartak je sam sebe danas pobedio.

Dzo

pre 9 godina

@ Bane

ne lupaj kvota pred mec je spala na 1.O8 na 2 tako da se ne moze zaraditi.

ja licno ne igram kladionicu, a ako je tebi normalno da kvota bude 1.O8 onda si lajk

realna kvota je 1.5O

a B92 je hteo da istrazuje srpski fudbal a video se epilog i koliko se

fame diglo sto govori nisu cista posla. (NO NAME, 14. mart 2015 16:02)

Ahahhha sada je pala na 1.08. pa genijalno... koliko volite izmisljate.

stop cenzuri komentara

pre 9 godina

sutra kada vidite neki Ferari,Lamborghini,GTR,Mustang ili Maybah na ulici,znacemo da ga voze grobari,jer evo vec koji mec uzastupno oni stavljaju kucu,auto,ustedjevinu i platu na Zvezdu i penal...vremenom se nakupilo,i eto!
(alfa romeo, 14. mart 2015 15:23)

naravno,samo što i kladionice znaju isto što i mi pa je još u četvrtak kvota bila 1,2 a danas 1,15...al da zaradjujemo na vama,to stoji...
sada vam je možda jasnije zašto je Spartak pobedio Ofk i zašto je pokrenuta istraga oko tog meča...ej imate dva kluba u ligi :)))
stvarno moraš da imaš jak želudac da navijas za ofkcz i kkcztfmp :)))

sns pink zvezda informer

pre 9 godina

@trance

sta cu u kladionicu, koliko da zaradim na kvoti 1.10??? sta lupas gluposti... pa na barsu je veca kvota nego na vas, na arsenal je 1.4, siti 1.45... BRUKA I SRAMOTA ALI VI OBRAZA NEMATE!

Movado

pre 9 godina

Gledao sam CSKA Moskvu i razvalili sh ove, gledao jer mi prolazi tiket. I okrenem ja posle te utkmice i vidim jad i bedu. Da padne 7 golova ne vredi kolko jedna prosecna utakmica u Rusiji. I na komentarima uvek dal ne bio gol dal nije , ofsajd, penal... A fudbal tuga ziva. Ne znam dal su gluplji fudbaleri sto uopste igraju u nasoj ligi, ili ovi sto se kao loze i navijaju ( dal na stadiumu dal na tastaturama).

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Vise dervisa prati Zvezdu nego njihov tim.Procitaju samo vest i vide penal za Zvezdu i tastatura se usija.Isto bi napisali i da je igrac Spartaka na gol crti igrao rukom. Dervisi umislili da Zvezda nikog ne moze da pobedi. Ista prica bi bla i da je utakmica Zvezda- Balkan Bukovica. I naravno Vucic namestio

Del_Tintoreto

pre 9 godina

Braco moja mila kakva komedija od utakmice.Sva 3 gola Zvezde su vise nego smesni.A odluka sudije da dosudi penal za Zvezdu jadna.

Matori

pre 9 godina

Mislim, ne navijam za blizance, ali ovo što Zvezda radi skoro svakog proleća je zabrinjavajuće, a zašto? Pa zato sto sa nikad gorim timom evo već treće kolo daje gol u prvih 15 minuta, znači nema rizika, odmah gol i svi mirni...kvota na Zvezdu 1.25 , manja nego na Barsu u Eibaru, strašno šta se sve više dešava... (sve je laž, 14. mart 2015 14:52)

Pa sto ne igras u kladionici da Zvezda daje gol u pp? Hahha koliko ste zalosni...

Samo zvezda i niko drugi....

pre 9 godina

Osim Tarabica,ima i onih sa dva nika,koji pri Zvezdinom vodjstvu govore o namestanju.....sve se znalo vec unapred....Vucic...CIA...BIA....a ako Zvezda na kraju ipak ne pobedi,brzo se prebacuju na drugi nik,kako bi konstatovali da Zvezda ne moze do pobede kad nije namesteno.
Valjda im lakse tako da nadju neku svoju svrhu u zivotu...

Pfc ImperIum

pre 9 godina

Ovo je pljacka!!! Istupiti iz ove lige, nema smisla vise nikakvog.... ovo je najsmesniji nepostojeci penal ikada sviran za zvezdu u zadnjih dve sezone, a bilo ih je gomila u zadnje dve sezone!

Neroji sever

pre 9 godina

A igraci pred pocetak drugog poluvremena stoje zajedno na centru, grle se i smeju onako podmuklo, nekima malo i neprijatno jer znaju koja je namestaljka u pitanju. A navijaci posto se rezultat zna odavno, prekracuju vreme tako sto se biju s policijom! Ugasiti ovo pozoriste od lige!

pravi Falkao ne simulira

pre 9 godina

Ako je ono bio penal, onda je i za Radnicki Nis bio penal u prvom kolu. Samo pogledajte snimak kada se Jovic baca. Tako mali, a simulator...

Utoka

pre 9 godina

A igraci pred pocetak drugog poluvremena stoje zajedno na centru, grle se i smeju onako podmuklo, nekima malo i neprijatno jer znaju koja je namestaljka u pitanju. A navijaci posto se rezultat zna odavno, prekracuju vreme tako sto se biju s policijom! Ugasiti ovo pozoriste od lige! (Neroji sever, 14. mart 2015 15:35)


Alo paranoiku to su drugari iz reprezentacije, nista neobicno da se igraci imaju prijatelje u drugim klubovima ali kome ja objasnjavam nekome ko i nema prijatelje...

Samo zvezda i niko drugi....

pre 9 godina

Zvezda ce kao i svaku namestenu utakmicu povesti odmah na pocetku, zivi bili pa videli
(katenaco91, 14. mart 2015 14:41)

Najbolji su ovi likovi (Tarabici),koji na 0:1 salju komentar,kako znaju da ce neko rano da povede :)))))

el ninjo

pre 9 godina

Neki tako glup osjecaj vikendom ako ne dozivim da me moja Zvezda isjekira. Ne bih zamjenio ove njene utakmice subotom za sve pare sveta! Samo ti igraj i bori se, a rezultat kakav god bude! Tebe volim ja...

Tja

pre 9 godina

Poluvreme. Spartak pocinje da igra tek nakon sto su pustili prvi a sudija izmislio drugi gol. I za 5 minuta daje gol i pokazuje da je bolji mnoooogo od Zvezde. Da je posteno ovde Zvezda ne bi uzela ni bod a uzece tri. Muka mi je kao i svima koji pre svega vole fudbal bez obzira na navijacko opredeljenje.

Stevo djubre

pre 9 godina

Najjaci su komentari terzićevaca: "Što ne igraš na kladionici kad znaš da je namešteno" hahahahahahahaha
Alo BOTOVI terzićevi, to da li je se neko kladio ili nije, uopšte ne isključuje činjenicu da SNS vlast gura vaš propali klub ka tituli!

hocemo skotski scenario

pre 9 godina

HA HA HA SUDIJA KOJI JE SVIRAO PENAL ZA ZVEZDU U STOTOM MINUTU I DALJE SUDI.OVO MOZE BITI PENAL SAMO ZA ZVEZDU UDBASKO SEKTASKI KLUB.NADAM SE DA CE UEFA ZADATI KONACAN UDARAC UDBASKOM ZLU.

Niks

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)

Pa sto nisi isao u kladionicu da igras iz 2-2 ? sta je mrzelo te?

Vi ste bruka Srbije

pre 9 godina

E ovo je previse i za one sa najdebljim zivcima! Istupiti iz ove lige, pa neka igraju sami sa sobom, ili protiv sudija jos bolje, a nek sudi terza....i to bi namestio.

anonymous

pre 9 godina

Penal cist kao suza, ni golman se nije bunio. Katai je zaista preporodjen, onaj Katai iz prve polusezone je bio medju 5 najgorih igraca ikad, a ovaj je vrlo dobar mada i dalje moze bolje, sjajan pas Jovicu kod penala. Za sada mirno, svidja mi se sto postizemo lagane golove,a ne kao ranije milion prilika a realizacija nula. A Lazovicu zelim da brzo ozdravi :)

SMorili ste

pre 9 godina

https://pbs.twimg.com/media/CAEEwZmU8AACxqT.jpg:large

GRobarska naknadna pamet, sve znaju strucnjaci sta ce biti a niko od njih da ode do kladionice...

igor

pre 9 godina

Ovo je smesno, formiraju trouglove u kojima Ofk ustupa nekom bodove, a ovi ih vracaju zvezdi. Npr. Ofk gubi u Subotici, ali zato Spartak vraca zvezdi uslugu, ovaj trougao se ovako zavrsava, ali pocinje novi u Pazaru, tamo Ofk danas gubi ali zato zvezda dobija kroz par nedelja. Sramota, toliko ocigledno da su cak i kladionice ovo provalile, pa su dale kvote 1,14 na zvezdu, i 1,25 na Pazar.

NikolaSrb

pre 9 godina

vota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)

Kvota na Zvezdu je bila 1.70 protiv galatasaraja pa je pala na 1.30 , dal je i to namesteno? Ajde genije reci mi?

Webber

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)


Kod rezultata 0:2 ti pretpostavljas da ce biti 0:2 ili 1:3 koliko ste samo zalosni...Svi znaju da je namestena a ti nisi otisao da u kladionicu da zaradis nesto?

Borky

pre 9 godina

Hahaha svaka pobeda Zvezde je namestena,svaki gol je pusten a ako neko pobedi Ofk i to je namesteno da bih Zvezda u buducnosti pobedila.Pa grobari vi ste vrh i da vas nema trebalo bih vas izmisliti.Hahahs pa onaj neki je nasao zavjeru jer igrac Spartaka na prvoj stativi nema 2m,pa gdje si ti dete vidio da visoki igrac stoji na prvoj stativi boze me sacuvaj?! Inace razumjem ljutnju zbog ranih golova Zvezde jer mogu misliti kako je glodarima kad se sedam dana spremaju da navijaju protiv Zvezde a ovi im rasprse snove i nadu u prvih 10min.

veliki strumf

pre 9 godina

Ma za Grobare ni ovo nije penal, garantovano. Nije ni pipnuo Jovica, jel da? A to sto golman od bolova ne moze da ustane posle obaranja Jovica - ma to se on od trave povredio...

@veliki strumg Golman jeste dirao Jovica, ali nakon sto je ovaj sam posrnuo pre kontakta. Da mali nije simulirao, bio bi penal, ovako je sam sebe pljunio, a nema ni 18 godina.

Zoki

pre 9 godina

Kvota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)

Pa da je namesteno, kvote za tu utakmicu ne bi ni bila, a nije sigurno toliko pala kvota To vi smanjujete sami non stop, izmisljotina klasicna...Padanje kvota je normalna stvar zbog broja uplata u Srbiji. Automatski sistem spusti kvotu.

Lošmi

pre 9 godina

Zvezda ce kao i svaku namestenu utakmicu povesti odmah na pocetku, zivi bili pa videli
(katenaco91, 14. mart 2015 14:41)

Svaka čast na prognozi. Još da si komentar napisao pre gola a ne u 14:41 bio bi pravi prorok. :))

Marko

pre 9 godina

Ako je namesteno, zasto je onda spartak dao gol? Ne budite glupi svega vam, zvezda nema leba da jede, a kamoli namesta. Moglo se namestati u periodu 1945-2008, ali sa 52 miliona duga to je nemoguce.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (programer, 14. mart 2015 15:21)

Zato što je kvota na GG za poluvreme 7.5! Pritom, gol je dao Partizanov klinac, izgleda da jedini nije znao za dogovor.

Zoki

pre 9 godina

Posle onoga sto se dogodilo u sredu 29.05.1991.u italijanskom gradu na obali Jadrana,Bariju,sve je ovo nebitno.Ime urezano na usatom peharu,to je vrh vrhova,nema dalje.A ovo ko ce da pobedi Lucane,Donji Srem,Tumba najtrofejniji trener,Zvezda brani titulu,bio penal,ofsajd,Tole,Terza,Djura srpski Morati,Lukic,Vesic,Zeka lopov,Tole opet namestio,Kokeza doneo titulu,i tako u nedogled,koga to jos zanima?Ali ipak jedino sto ostaje je Bari,stadion Sveti Nikola i usati pehar

Дератизатор

pre 9 godina

Звездина вест на њих делује као омамљивач... Са југа се цијук оте еј животе еј животе...

Webber

pre 9 godina

Kvota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)

Tastatura grobaru providan si...

zoran

pre 9 godina

Slab fudbal, bas slab.
Orlandic i Parker nisu za Zvezdu, to je jasno kao dan. Kataia ne bih kupovao...nema tu amterijala. Jovic mora mnogo, mnogo bolje, jer onaj penal je mogao sudija i da ne svira..njemu je lopta odavno pobegla i pitanje je ono da li ga je golam uopshte dirao, ali ajde..Protiv ovakvog Spartaka koji ima , bukvalno, samo jednog igracha, ovo je tuzna igra.

dragan

pre 9 godina

Poluvreme. Spartak pocinje da igra tek nakon sto su pustili prvi a sudija izmislio drugi gol. I za 5 minuta daje gol i pokazuje da je bolji mnoooogo od Zvezde. Da je posteno ovde Zvezda ne bi uzela ni bod a uzece tri. Muka mi je kao i svima koji pre svega vole fudbal bez obzira na navijacko opredeljenje.
(Tja, 14. mart 2015 15:18)

hehe pozdravi sve u Padinskoj Skeli

dex

pre 9 godina

Od Jovica nikada napadac... Kakva ocajna reakcija. Penal jeste bio, ali sramota kako taj decko ne zna da reaguje... Opalio loptu kao da je 50 metara od gola, pa ima fore.

Illmatic '94

pre 9 godina

Најјачи су ови што пишу да је квота на Звезду 1.25 и како је утакмица намештена. Ови што састављају листе и квоте знају да је меч 'намештен' па ставили тако малу квоту.

Lošmi

pre 9 godina

Eeee, ovako se namešta. Na prvu stativu staje igrač Spartaka visine metar i žilet, lopta iz kornera ide na prvu stativu, golmana nigde nema a na drugoj stativi Lazić sam kao duh a igrači Spartaka grupisani ko telad oko bele tačke. Bravo. Poz...
(fenomen, 14. mart 2015 14:42)

Kako je tebi dobro matori. :)))

Aleksis Sanco Panco

pre 9 godina

Opet ovi grobari, pa da nije smesno bilo bi tuzno. Pa ti isti grobari koji pricaju o moralu su isli na sve namestene utakmice u prosli 7 godina. Ovo je postala tradicija da se svi Zvezdini uspesi nipodastavaju. Mala smo nacija dokle god ne budemo priznavali uspehe drugih, grobari mislite o tome. A sto se samog fudbala tice ja ovde ne vidim nista namesteno. Prosto smo bolji, kvalitetniji smo za klasu i zbog toga vodimo ovim rezultatom. Prosle godine smo bili ubedljivo najbolji i tek prosle sezone nema govora o namestenoj tituli. A uz svo ovo pricanje o pomoci sudija, poglefajte sta su siduje vama svirale proslih godina, a i ove isto tako. Pozdrav, prijatno i kuš.

Staridz

pre 9 godina

Sta je grobari?
Od 17h sledi namestaljka veka, prvo se iskljucuje gostujuci igrac cisto da malo bude lakse al ako i to nije dovoljno onda sledi drugo iskljucenje za goste uz mogucnost da bude i penal tom prilikom...
A koga je to partizan igokea posteno pobedio a da nisu gepekovali sudije?

Vujke

pre 9 godina

Na stranu sto je ocigledan suboticki scenario (gol u uvodnim minutima + jedanaesterac), zatim kruzno razmenjivanje bodova - Spartak pobedio OFK, Zvezda Spartak. Isto tako, od Pazara mozemo ocekivati da Zvezdi dodeli 3 boda jer su i oni slistili OFK u danasnjem mecu. Tri za tri i svi zadovoljni.

Ono sto je neverovatno jeste - kako ovaj klub uopste postoji? Duguju i Bogu i narodu 55 miliona evra, kamate se uvecavaju, svi ih tuze redom, a nemaju ni jednu blokadu, zabranu, licence dobijaju blanko, dovode po 10 pojacanja i bez problema igraju ligu. I ne samo sto igraju, nego su blizu titule! Gde to ima da mi je znati?

I sada ocigledno imaju novca za trgovanje ispod zita bodovima. Partizan i da razumem, prodaju igrace, nemaju tolika dugovanja, nekako privredjuju, ali Zvezda je teski parazit. Pijavica koja samo sto ne pukne. Samo se prikaci na drzavni bankomat i sisa evre, a nije prodala ni jednog igraca. Da li je to zbog Gaspromovog ultimatuma za sponzorstvo ili ne, ne znam. Cinjenica je da Delije POSLEDNJE imaju pravo ikome ista da kazu. Gasite to pa iz pocetka. Ovako se sve vise zakopavaju i drzava i mi svi gradjani i Zvezda.

Milan

pre 9 godina

Zvezda zavarava samu sebe a i nas navijace, a i mi sami sebe. Sta je zapravo cilj Zvezde? Uporno forsiranje titule i Evrope uz dalji rast dugova ili stabilizacija? Ili i jedno i drugo? Sta je zapravo moguce? Kolika je cena toga? Kakve ce posljedice biti? Da li smo spremni da podnesemo te posljedice i koliko dugo? Kakve mjere imamo da odgovorimo na te posljedice? Kada samo jedna Zvezdina uprava postavi sebi ova pitanja i napravi strategiju imace moju podrsku, a ovako, sudbina Zvezdr je krajnje neizvesna i maglovita.

Bane

pre 9 godina

Naravno da ima nameštenih utakmica. To nije sporno. Ipak, ne znam zašto oni koji su sigurni da znaju koje su to utakmice, jednostavno ne igraju kladionicu i obogate se. Ako su sigurni neka to urade, ako nisu sigurni neka ćute!

Djenka

pre 9 godina

Jao majko moja kakav pokusaj Orladnica da simulira penal.Vratite nam Despotovica!!! Nisam odavno video ovako dobro sudjenje,ne ulazim u to da l' je namesteno.Ono je bio cist penal nad Jovicem,prvo ga igrac zakacio po nozi a onda ga golman pokupio.Cist penal.

alfa romeo

pre 9 godina

sutra kada vidite neki Ferari,Lamborghini,GTR,Mustang ili Maybah na ulici,znacemo da ga voze grobari,jer evo vec koji mec uzastupno oni stavljaju kucu,auto,ustedjevinu i platu na Zvezdu i penal...vremenom se nakupilo,i eto!

Alo

pre 9 godina

Rezultat ove utakmice se znao onog trenutka kad su navijaci Spartaka napustili stadion znajuci da ce njihov tim da pobedi OFK... Jos jednom, po ko zna koji put nam je fudbal nam je dotakao dno... Vise se niko i ne trudi da sakrije sta se radi, pre je makar bilo suptilnije... (DerGenius, 14. mart 2015 14:38)

Zasto izmisljas da su napustili stadion? dokle vase manipulacije?

Nema ofsajda, veli komentator

pre 9 godina

# grobari, da nije i ovo mozda ofsajd?hahahaha
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tako je, 14. mart 2015 14:37)

Jeste, ali kad je penal ne računja se, sve je legalno osim penala. Lukajović još nije naučio da ne padne prerano. Mrdža-talenat je neprevazidžen, to se radža ne može se naučiti, i sorta igra ulogu.

Penal za zvezdu hocemo penal za zvezdu

pre 9 godina

Pa covek kad pomisli da ne moze vise da namestaju od ovog sto smo do sad videli oni nas demantuju! Ovo je stvarno previse, pa cak i ako je za prevaru zaduzen zvezdan terzic, sto je mnogo mnogo je!

Johnny Hockey

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Kada neko proslo kolo da dva gola iz ofsajda i prica o postenju.

dragan

pre 9 godina

bice jos penala za zvezdu vucic sto kaze mora se
(mile, 14. mart 2015 15:21)

Vidis kako ste vi grobari naucili sve jos iz vremena prvo SPS-a,a posle i za vreme vladavine demokrata

Cccc

pre 9 godina

Utakmice Spartak-Zvezda i Novi Pazar-OFK su namestene.Pobedjuju NP i Zvezda.Pobedom NP je osigurana i pobeda Zvezde u NP. (Mika Sumadinac, 14. mart 2015 14:40)

Ahahah a ti naravno ne ode do kladionice? Botovi smesni ste...

Cedo

pre 9 godina

Penal je cist kao suza. Problem je jedino sto ga je sudija trebao svirati iste sekunde a on kao da je hteo skolski da ispostuje eventualnu prednost pa je ispalo da je lopta otisla u gol aut. Za sve one koji su videli ruku Lazica kod prvog gola savet da posete oftamologa. Ovi ostrasceni partizanovci kojima je Ilija Cvorovic dalji rodjak nema pomoci. Laza Lazarevic je pun !

Panterska je tuga pregolema

pre 9 godina

Sta uradi to Nolane Smithe ?!, 14. mart 2015 14:39) Koju utakmicu gledas? A penal? hahaha,lopta u gol autu a Jovic pada metar pre golmana,haos!

programer

pre 9 godina

Ako je namesteno, zasto je onda spartak dao gol? Ne budite glupi svega vam, zvezda nema leba da jede, a kamoli namesta. Moglo se namestati u periodu 1945-2008, ali sa 52 miliona duga to je nemoguce.

aaaaa

pre 9 godina

I ovo smo namestili uz pomoc sledecih: Cia,Bia,Fbi,Vba,Mosad,Mi 6,Arapi,Vucic,Covic,Putin.Medvedev :D Hvala svima !
(majk, 14. mart 2015 14:46)

namestili jeste ,a pomoću koga,to vi znate a mi svi vidimo...jadan ti ako veruješ da pobedjujete zato što ste dobri

Mika Sumadinac

pre 9 godina

Kvota 1.15.Tacka.Ovi sto kazu da smo ukrali 6 titula neka mu navedu 3 igraca Zvezde iz tog doba.A nasi:Mitrovic,Ljajic,Jovetic,Markovic...

Dexi

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)


Pri rezultatu 0:2 covek pise kako cela Srbija zna da ce se utakmica zavraiti 0:2 ili 1:3, klasican tastatura grobar...opsesija zvezdom uzima maha...

NikolaX

pre 9 godina

Ala gore tastature kod tastatura grobara koliko samo kmece. Subota popodne naravno sta bi drugo radili, gledaju sampiona Srbije :))

bas mi zao

pre 9 godina

Grobari... Koliko ste vi bolesni od mrznje, hocete li ikad nauciti da volite svoj tim vise nego sto mrzite Zvezdu! Mada znam da je to u vasem slucaju jako tesko, daj potrudite se malo dete mu pacije.

Kokos

pre 9 godina

Kakva bruka, pa Zvezda kao da je Barselona u prvi pet minuta daje gol na svakoj utakmici. Rivali puste gol na pocetku utakmice a onda kao nesto igraju. To ne moze ni Barselona sa Gvardiolom kada je sve gazila. Bruka i sramota, pa to je toliko ocigledno da nije normalno.

Mreaklija

pre 9 godina

znam da je nasa liga katastrofa, ali ovo se vec zna pre pocetka uktamice ko ce da pobedi na zvezdu ljudi moji kvota pre pocetka utkamce je 1.13 , na pazar 1.25, samo kada se pogledaju kvote sve je jasno...

--#####- Bodibond -#####--

pre 9 godina

Jel primetio neko da na svakih 30-45 sek. se svira faul, aut, a izvodjenje traje po minut. Kakav smor od fudbala u ovoj nasoj JSL.

bora

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!!
0:2 i 1:3 pretpostavljam.

sve je laž

pre 9 godina

Mislim, ne navijam za blizance, ali ovo što Zvezda radi skoro svakog proleća je zabrinjavajuće, a zašto? Pa zato sto sa nikad gorim timom evo već treće kolo daje gol u prvih 15 minuta, znači nema rizika, odmah gol i svi mirni...kvota na Zvezdu 1.25 , manja nego na Barsu u Eibaru, strašno šta se sve više dešava...

fenomen

pre 9 godina

Eeee, ovako se namešta. Na prvu stativu staje igrač Spartaka visine metar i žilet, lopta iz kornera ide na prvu stativu, golmana nigde nema a na drugoj stativi Lazić sam kao duh a igrači Spartaka grupisani ko telad oko bele tačke. Bravo. Poz...

DerGenius

pre 9 godina

Rezultat ove utakmice se znao onog trenutka kad su navijaci Spartaka napustili stadion znajuci da ce njihov tim da pobedi OFK... Jos jednom, po ko zna koji put nam je fudbal nam je dotakao dno... Vise se niko i ne trudi da sakrije sta se radi, pre je makar bilo suptilnije...

Sta uradi to Nolane Smithe ?!

pre 9 godina

Gde su ovi licemeri sto pricaju da je namesteno ? Odkud to da Spartak vodi 1-0 ... Pa nije Spartak Hajduk Kula ..

bora

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!!
0:2 i 1:3 pretpostavljam.

DerGenius

pre 9 godina

Rezultat ove utakmice se znao onog trenutka kad su navijaci Spartaka napustili stadion znajuci da ce njihov tim da pobedi OFK... Jos jednom, po ko zna koji put nam je fudbal nam je dotakao dno... Vise se niko i ne trudi da sakrije sta se radi, pre je makar bilo suptilnije...

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Vise dervisa prati Zvezdu nego njihov tim.Procitaju samo vest i vide penal za Zvezdu i tastatura se usija.Isto bi napisali i da je igrac Spartaka na gol crti igrao rukom. Dervisi umislili da Zvezda nikog ne moze da pobedi. Ista prica bi bla i da je utakmica Zvezda- Balkan Bukovica. I naravno Vucic namestio

dragan

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Kada neko proslo kolo da dva gola iz ofsajda i prica o postenju.
(Johnny Hockey, 14. mart 2015 15:35)

Kada je neko proslo kolo igrao sa Sremom i,gle cuda, pobedio a predsednik Srema ujedno sedi i u skupstini partizana...bas kao nekada i Dzomba,predsednik Metalca...

sve je laž

pre 9 godina

Mislim, ne navijam za blizance, ali ovo što Zvezda radi skoro svakog proleća je zabrinjavajuće, a zašto? Pa zato sto sa nikad gorim timom evo već treće kolo daje gol u prvih 15 minuta, znači nema rizika, odmah gol i svi mirni...kvota na Zvezdu 1.25 , manja nego na Barsu u Eibaru, strašno šta se sve više dešava...

Zoki

pre 9 godina

Posle onoga sto se dogodilo u sredu 29.05.1991.u italijanskom gradu na obali Jadrana,Bariju,sve je ovo nebitno.Ime urezano na usatom peharu,to je vrh vrhova,nema dalje.A ovo ko ce da pobedi Lucane,Donji Srem,Tumba najtrofejniji trener,Zvezda brani titulu,bio penal,ofsajd,Tole,Terza,Djura srpski Morati,Lukic,Vesic,Zeka lopov,Tole opet namestio,Kokeza doneo titulu,i tako u nedogled,koga to jos zanima?Ali ipak jedino sto ostaje je Bari,stadion Sveti Nikola i usati pehar

Lošmi

pre 9 godina

Zvezda ce kao i svaku namestenu utakmicu povesti odmah na pocetku, zivi bili pa videli
(katenaco91, 14. mart 2015 14:41)

Svaka čast na prognozi. Još da si komentar napisao pre gola a ne u 14:41 bio bi pravi prorok. :))

Kapetan Esid

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU..... 
(milos, 14. mart 2015 15:20) 

Aj reci da nismo imali mnogo jaču ekipu od vas svih 6 godina.

dex

pre 9 godina

Ovi sto se pozivaju na kladionice... Momci, nisu kladionice glupe, pa da ostave namestenu utakmicu na listi. Znaci, ja sad donesem 100000 (sto verujem da je vecina znalaca uradila) i lagano zaradim 15000. Sudeci po komentarima, to je uradilo bar 50000 ljudi, jer svi znaju, a rizika nema. 50000x15000... Koji je to gubitak??? Da li ste vi normalni?

igor

pre 9 godina

Ovo je smesno, formiraju trouglove u kojima Ofk ustupa nekom bodove, a ovi ih vracaju zvezdi. Npr. Ofk gubi u Subotici, ali zato Spartak vraca zvezdi uslugu, ovaj trougao se ovako zavrsava, ali pocinje novi u Pazaru, tamo Ofk danas gubi ali zato zvezda dobija kroz par nedelja. Sramota, toliko ocigledno da su cak i kladionice ovo provalile, pa su dale kvote 1,14 na zvezdu, i 1,25 na Pazar.

Kako ko, pa ja

pre 9 godina

Niko ne vidi siru sliku...
Zvezda svojim namestanjima tera i ovo malo publike sa nasih stadiona!?

Ovo je bilo tako ocigledno-pogledajte kretanje subotickih fudbalera, sramota!

Utoka

pre 9 godina

A igraci pred pocetak drugog poluvremena stoje zajedno na centru, grle se i smeju onako podmuklo, nekima malo i neprijatno jer znaju koja je namestaljka u pitanju. A navijaci posto se rezultat zna odavno, prekracuju vreme tako sto se biju s policijom! Ugasiti ovo pozoriste od lige! (Neroji sever, 14. mart 2015 15:35)


Alo paranoiku to su drugari iz reprezentacije, nista neobicno da se igraci imaju prijatelje u drugim klubovima ali kome ja objasnjavam nekome ko i nema prijatelje...

Del_Tintoreto

pre 9 godina

Braco moja mila kakva komedija od utakmice.Sva 3 gola Zvezde su vise nego smesni.A odluka sudije da dosudi penal za Zvezdu jadna.

Struki

pre 9 godina

Citam vesti na B92 i vidim naslov:Zvezda na -1! Otvorim vest,a ono 180 komentara! Od toga jedno 170 "nema veze s vezom" sa danasnjom utakmicom! Samo neka decija "prepucavanja"i gomila gluposti! E to je nas fudbal danas...

Nenad

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Kada neko proslo kolo da dva gola iz ofsajda i prica o postenju.
(Johnny Hockey, 14. mart 2015 15:35)
Cak i da damo 102 gola iz ofsajda, opet ce Partizan biti klub sa ubedljivo najvecim brojem pobeda kradjom.Partizanu je kradja u krvi.Kada nekoga ne uspete da potkradete, vi imate osecaj da ste osteceni.To vam je stara navika, kako je ne bi imali kada vam je cak i drzava preko suda poklanjala titule, bez obzira na to sto ste na ocigled cele drzave namestali utakmice.Partizan je jedini klub na svetu, koji je namestao utakmice i zato od drzave bio nagradjen poklon titulama preko nekih sudova na cije je odluke naravno bilo raznih uticaja sa strane.

Colbert

pre 9 godina

Pre dve godine je bila prica Grobara kada je pocela da im se topi prednost, da je dosla direktiva Djuri od Vucica da Zvezda mora da osvoji titulu, te da ce Partizan morati da gubi. Te godine Partizan osvoji titulu, a oni to predstavise kao borbu sami protiv svih, uprkos vlasti, direktivama... Pa kada je Zvezda toliko povlascena i namesta joj se, zasto je dopusteno da kasni 6 bodova na polusezoni? Valjda bi bilo normalno da se namesta od pocetka, a ne samo na prolece. Takodje je bila prica da bas pustaju i Nislije, pa bi nereseno. Grobari navikli da namestaju, pa misle da svi to rade.

Шта није јасно

pre 9 godina

Нису ми јасни гробари,имате бодовну предност и дерби,ако сте толико убеђени да заслужујете титулу изволите,све је у вашим ногама,немојте молим вас да нам просипате мудрости о поштењу...никола којо има добар монолог у лепим селима посвећем поштењу,вама поштенима

Panterska je tuga pregolema

pre 9 godina

Sta uradi to Nolane Smithe ?!, 14. mart 2015 14:39) Koju utakmicu gledas? A penal? hahaha,lopta u gol autu a Jovic pada metar pre golmana,haos!

SRBin bre

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)Pa sto nisi isao u kladionicu da igras iz 2-2 ? sta je mrzelo te?
(Niks, 14. mart 2015 15:29) Nije ga mrzelo nego od tolikog znanja nestalo love za tiket

hocemo skotski scenario

pre 9 godina

HA HA HA SUDIJA KOJI JE SVIRAO PENAL ZA ZVEZDU U STOTOM MINUTU I DALJE SUDI.OVO MOZE BITI PENAL SAMO ZA ZVEZDU UDBASKO SEKTASKI KLUB.NADAM SE DA CE UEFA ZADATI KONACAN UDARAC UDBASKOM ZLU.

Vi ste bruka Srbije

pre 9 godina

E ovo je previse i za one sa najdebljim zivcima! Istupiti iz ove lige, pa neka igraju sami sa sobom, ili protiv sudija jos bolje, a nek sudi terza....i to bi namestio.

Penal za zvezdu hocemo penal za zvezdu

pre 9 godina

Pa covek kad pomisli da ne moze vise da namestaju od ovog sto smo do sad videli oni nas demantuju! Ovo je stvarno previse, pa cak i ako je za prevaru zaduzen zvezdan terzic, sto je mnogo mnogo je!

xxx

pre 9 godina

Sad video na snimku da je i prvi gol dat rukom ,pomocni sudija na tri metra od igraca Zvezde corav,penal poklon, ne sviran penal za Spartak .Samo tako do titule.

aaaaa

pre 9 godina

I ovo smo namestili uz pomoc sledecih: Cia,Bia,Fbi,Vba,Mosad,Mi 6,Arapi,Vucic,Covic,Putin.Medvedev :D Hvala svima !
(majk, 14. mart 2015 14:46)

namestili jeste ,a pomoću koga,to vi znate a mi svi vidimo...jadan ti ako veruješ da pobedjujete zato što ste dobri

vizura tastatura

pre 9 godina

Iskreno, bicu razocaran ako sva tri gola nisu iz ofsajda, ukljucujuci i onaj iz penala hahahahaha. Mnogo je zanimljivije ovako, citati JSD botove kako naricu, a njihov broj je svakim danom sve veci, kao sto je i broj dervisa na lavoru sve manji (ako to je to uopste moguce jer se priblizavaju broju koji staje u dva kombija). Lupaju +- u nadi da ce to nekaki pomoci Spartaku da izjednaci, ali nade vise nema, Tole presao da radi za nas...

Stevo djubre

pre 9 godina

Najjaci su komentari terzićevaca: "Što ne igraš na kladionici kad znaš da je namešteno" hahahahahahahaha
Alo BOTOVI terzićevi, to da li je se neko kladio ili nije, uopšte ne isključuje činjenicu da SNS vlast gura vaš propali klub ka tituli!

Vujke

pre 9 godina

Na stranu sto je ocigledan suboticki scenario (gol u uvodnim minutima + jedanaesterac), zatim kruzno razmenjivanje bodova - Spartak pobedio OFK, Zvezda Spartak. Isto tako, od Pazara mozemo ocekivati da Zvezdi dodeli 3 boda jer su i oni slistili OFK u danasnjem mecu. Tri za tri i svi zadovoljni.

Ono sto je neverovatno jeste - kako ovaj klub uopste postoji? Duguju i Bogu i narodu 55 miliona evra, kamate se uvecavaju, svi ih tuze redom, a nemaju ni jednu blokadu, zabranu, licence dobijaju blanko, dovode po 10 pojacanja i bez problema igraju ligu. I ne samo sto igraju, nego su blizu titule! Gde to ima da mi je znati?

I sada ocigledno imaju novca za trgovanje ispod zita bodovima. Partizan i da razumem, prodaju igrace, nemaju tolika dugovanja, nekako privredjuju, ali Zvezda je teski parazit. Pijavica koja samo sto ne pukne. Samo se prikaci na drzavni bankomat i sisa evre, a nije prodala ni jednog igraca. Da li je to zbog Gaspromovog ultimatuma za sponzorstvo ili ne, ne znam. Cinjenica je da Delije POSLEDNJE imaju pravo ikome ista da kazu. Gasite to pa iz pocetka. Ovako se sve vise zakopavaju i drzava i mi svi gradjani i Zvezda.

programer

pre 9 godina

Ako je namesteno, zasto je onda spartak dao gol? Ne budite glupi svega vam, zvezda nema leba da jede, a kamoli namesta. Moglo se namestati u periodu 1945-2008, ali sa 52 miliona duga to je nemoguce.

Tja

pre 9 godina

Poluvreme. Spartak pocinje da igra tek nakon sto su pustili prvi a sudija izmislio drugi gol. I za 5 minuta daje gol i pokazuje da je bolji mnoooogo od Zvezde. Da je posteno ovde Zvezda ne bi uzela ni bod a uzece tri. Muka mi je kao i svima koji pre svega vole fudbal bez obzira na navijacko opredeljenje.

sns pink zvezda informer

pre 9 godina

@trance

sta cu u kladionicu, koliko da zaradim na kvoti 1.10??? sta lupas gluposti... pa na barsu je veca kvota nego na vas, na arsenal je 1.4, siti 1.45... BRUKA I SRAMOTA ALI VI OBRAZA NEMATE!

Pfc ImperIum

pre 9 godina

Ovo je pljacka!!! Istupiti iz ove lige, nema smisla vise nikakvog.... ovo je najsmesniji nepostojeci penal ikada sviran za zvezdu u zadnjih dve sezone, a bilo ih je gomila u zadnje dve sezone!

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Milan

A sta bi ti hteo??? Da ne uzimamo titule ida po mogucstvu se rasformiramo. da igramo ligu sa petlicima.Titula nije sama po sebi cilj kao nekima koji bi da stugnu Zvezdu po osvojenim titulama. Nego eventualna kfalifikacija za LS i pokusaj da se domognes grupne faze koja donosi 7 miliona evra

Neko

pre 9 godina

Najjace da Zvezda nece pobediti Spartak koji veze nema i koji nikog ne moze da dobije.Ja sam se cak i iznenadio kad sam video da su uopste dali gol.Partizan bi trebalo da pobedi Rad,mada ovi imaju 3 vezane pobede,a mi Kojica,pa nece biti bas lako,al trebalo bi.

Kokos

pre 9 godina

Kakva bruka, pa Zvezda kao da je Barselona u prvi pet minuta daje gol na svakoj utakmici. Rivali puste gol na pocetku utakmice a onda kao nesto igraju. To ne moze ni Barselona sa Gvardiolom kada je sve gazila. Bruka i sramota, pa to je toliko ocigledno da nije normalno.

Samo zvezda i niko drugi....

pre 9 godina

Zvezda ce kao i svaku namestenu utakmicu povesti odmah na pocetku, zivi bili pa videli
(katenaco91, 14. mart 2015 14:41)

Najbolji su ovi likovi (Tarabici),koji na 0:1 salju komentar,kako znaju da ce neko rano da povede :)))))

Dexi

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)


Pri rezultatu 0:2 covek pise kako cela Srbija zna da ce se utakmica zavraiti 0:2 ili 1:3, klasican tastatura grobar...opsesija zvezdom uzima maha...

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

Ta prednost oko 18:45 ce ponovo iznositi -4,mislim Zvezda ce biti na -4.
Elem da se vratim na utakmicu,da je nazovem tim imenom.Sva 3 gola Zvezde su komicni,ne znam koji je smesniji.Ali ipak mi je najsmesnije za kakav start je sudija dosudio penal za Zvezdu.E sad se tu postavlja jedno pitanje,kad je mogao da dosudi penal za Zvezdu,zasto nije dosudio i za domacu ekipu kad je Rajkovic oborio Mrkelu?Kod drugog gola mislim da je golman bespotrebno izleteo,da to nije ucinio mislim da bi lako urkotio sut Jovica.Po meni realan rezultat bi trebalo da bude 1:1,ne pisem to navijacki nego realno gledano,jer Spartak nije stvorio previse sansi,dok je Zvezda jedino treci gol dala da kazem iz prave akcije.Doduse i treci je dala iz greske Spartakovih igraca,a ne na kvalitet akcije svojih.Suma sumarum,Spartak je sam sebe danas pobedio.

Mreaklija

pre 9 godina

znam da je nasa liga katastrofa, ali ovo se vec zna pre pocetka uktamice ko ce da pobedi na zvezdu ljudi moji kvota pre pocetka utkamce je 1.13 , na pazar 1.25, samo kada se pogledaju kvote sve je jasno...

Lošmi

pre 9 godina

Eeee, ovako se namešta. Na prvu stativu staje igrač Spartaka visine metar i žilet, lopta iz kornera ide na prvu stativu, golmana nigde nema a na drugoj stativi Lazić sam kao duh a igrači Spartaka grupisani ko telad oko bele tačke. Bravo. Poz...
(fenomen, 14. mart 2015 14:42)

Kako je tebi dobro matori. :)))

Milan

pre 9 godina

Zvezda zavarava samu sebe a i nas navijace, a i mi sami sebe. Sta je zapravo cilj Zvezde? Uporno forsiranje titule i Evrope uz dalji rast dugova ili stabilizacija? Ili i jedno i drugo? Sta je zapravo moguce? Kolika je cena toga? Kakve ce posljedice biti? Da li smo spremni da podnesemo te posljedice i koliko dugo? Kakve mjere imamo da odgovorimo na te posljedice? Kada samo jedna Zvezdina uprava postavi sebi ova pitanja i napravi strategiju imace moju podrsku, a ovako, sudbina Zvezdr je krajnje neizvesna i maglovita.

Webber

pre 9 godina

Kvota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)

Tastatura grobaru providan si...

pravi Falkao ne simulira

pre 9 godina

Ako je ono bio penal, onda je i za Radnicki Nis bio penal u prvom kolu. Samo pogledajte snimak kada se Jovic baca. Tako mali, a simulator...

NO NAME

pre 9 godina

@ Bane

ne lupaj kvota pred mec je spala na 1.O8 na 2 tako da se ne moze zaraditi.

ja licno ne igram kladionicu, a ako je tebi normalno da kvota bude 1.O8 onda si lajk

realna kvota je 1.5O

a B92 je hteo da istrazuje srpski fudbal a video se epilog i koliko se

fame diglo sto govori nisu cista posla.

SaLeNBG

pre 9 godina

Partizan da napravi Toletov spomenik kod juzne tribine na JNA..
Covek je dobrom merom pomogao Partizanu da osvoji 6 uzastopnih titula..

Ne verujem

pre 9 godina

Kvota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)


Kvota nikad nije ni bila tako visoka, naglo pala kad?kako vas bre nije sramota da izmisljate?

anonymous

pre 9 godina

Penal cist kao suza, ni golman se nije bunio. Katai je zaista preporodjen, onaj Katai iz prve polusezone je bio medju 5 najgorih igraca ikad, a ovaj je vrlo dobar mada i dalje moze bolje, sjajan pas Jovicu kod penala. Za sada mirno, svidja mi se sto postizemo lagane golove,a ne kao ranije milion prilika a realizacija nula. A Lazovicu zelim da brzo ozdravi :)

dragan

pre 9 godina

bice jos penala za zvezdu vucic sto kaze mora se
(mile, 14. mart 2015 15:21)

Vidis kako ste vi grobari naucili sve jos iz vremena prvo SPS-a,a posle i za vreme vladavine demokrata

navijac

pre 9 godina

@Pri rezultatu 0:2 covek pise kako cela Srbija zna da ce se utakmica zavraiti 0:2 ili 1:3, klasican tastatura grobar...opsesija zvezdom uzima maha... (Dexi, 14. mart 2015 15:51)

I cekaj, kako se zavrsila??

Johnny Hockey

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Kada neko proslo kolo da dva gola iz ofsajda i prica o postenju.

pedja_71

pre 9 godina

Gnušam se Zvezdine uprave, kao i svi koji Zvezdu vole bez interesa. Ali, voleo bih da nameštamo prvenstva sledećih dvadesetak godina, čisto zbog ravnoteže od 95.do sada. E, posle toga neka krene sve normalno, tj. dve godine prvak Zvezda, godinu oni. I, sve tako...

Su

pre 9 godina

Koliko malo mozga treba imati da biste shvatili da kvote padaju na osnovu uplata. Vi izgleda ni toliko nemate. U ovi ligi svi namestaju decenijama utakmice i Zveda i Partizan. I umesto da se udruzite protiv mafije,vi pljujete jedni druge...

NikolaSrb

pre 9 godina

vota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)

Kvota na Zvezdu je bila 1.70 protiv galatasaraja pa je pala na 1.30 , dal je i to namesteno? Ajde genije reci mi?

Matori

pre 9 godina

Mislim, ne navijam za blizance, ali ovo što Zvezda radi skoro svakog proleća je zabrinjavajuće, a zašto? Pa zato sto sa nikad gorim timom evo već treće kolo daje gol u prvih 15 minuta, znači nema rizika, odmah gol i svi mirni...kvota na Zvezdu 1.25 , manja nego na Barsu u Eibaru, strašno šta se sve više dešava... (sve je laž, 14. mart 2015 14:52)

Pa sto ne igras u kladionici da Zvezda daje gol u pp? Hahha koliko ste zalosni...

Cccc

pre 9 godina

Utakmice Spartak-Zvezda i Novi Pazar-OFK su namestene.Pobedjuju NP i Zvezda.Pobedom NP je osigurana i pobeda Zvezde u NP. (Mika Sumadinac, 14. mart 2015 14:40)

Ahahah a ti naravno ne ode do kladionice? Botovi smesni ste...

fenomen

pre 9 godina

Eeee, ovako se namešta. Na prvu stativu staje igrač Spartaka visine metar i žilet, lopta iz kornera ide na prvu stativu, golmana nigde nema a na drugoj stativi Lazić sam kao duh a igrači Spartaka grupisani ko telad oko bele tačke. Bravo. Poz...

Bane

pre 9 godina

Naravno da ima nameštenih utakmica. To nije sporno. Ipak, ne znam zašto oni koji su sigurni da znaju koje su to utakmice, jednostavno ne igraju kladionicu i obogate se. Ako su sigurni neka to urade, ako nisu sigurni neka ćute!

Ovo je cirkus

pre 9 godina

Pa da li ovo ima smisla vise igrati! Mislim da nema, pa predlazem da Partizan istupi iz lige, i da zvezda igra burazerski sa svojim filijalama do beskonacnosti, i onako evropu nece igrati nikad vise, pa barem nek trce po ovim nasim livadama.

Ne Xer

pre 9 godina

@trance

sta cu u kladionicu, koliko da zaradim na kvoti 1.10??? sta lupas gluposti... pa na barsu je veca kvota nego na vas, na arsenal je 1.4, siti 1.45... BRUKA I SRAMOTA ALI VI OBRAZA NEMATE! (sns pink zvezda informer, 14. mart 2015 16:01)

Pogledaj kolika je kvota na Partizan protiv vrlo dobrog Rada 1.20 tisina bolje vam je... samo smanjujete kvotu svakih 3 minhta ne mozete izmedju sebe da se dogovorite...

Samo zvezda i niko drugi....

pre 9 godina

Osim Tarabica,ima i onih sa dva nika,koji pri Zvezdinom vodjstvu govore o namestanju.....sve se znalo vec unapred....Vucic...CIA...BIA....a ako Zvezda na kraju ipak ne pobedi,brzo se prebacuju na drugi nik,kako bi konstatovali da Zvezda ne moze do pobede kad nije namesteno.
Valjda im lakse tako da nadju neku svoju svrhu u zivotu...

Djenka

pre 9 godina

Jao majko moja kakav pokusaj Orladnica da simulira penal.Vratite nam Despotovica!!! Nisam odavno video ovako dobro sudjenje,ne ulazim u to da l' je namesteno.Ono je bio cist penal nad Jovicem,prvo ga igrac zakacio po nozi a onda ga golman pokupio.Cist penal.

veliki strumf

pre 9 godina

Ma za Grobare ni ovo nije penal, garantovano. Nije ni pipnuo Jovica, jel da? A to sto golman od bolova ne moze da ustane posle obaranja Jovica - ma to se on od trave povredio...

@veliki strumg Golman jeste dirao Jovica, ali nakon sto je ovaj sam posrnuo pre kontakta. Da mali nije simulirao, bio bi penal, ovako je sam sebe pljunio, a nema ni 18 godina.

Zaista su tuzni...

pre 9 godina

Komedija sa ovim grobarima opsesija i mrznja uzima maha, oni koji su se smejali Lukicevim saopstenjima pogledajte sta pisu...

Vvvv

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)

A mozda i bude 1:4 nesto ces pogoditi, da si igrao uzivo na tacan rezultat obogatio bi se. Smesni ste

bas mi zao

pre 9 godina

Grobari... Koliko ste vi bolesni od mrznje, hocete li ikad nauciti da volite svoj tim vise nego sto mrzite Zvezdu! Mada znam da je to u vasem slucaju jako tesko, daj potrudite se malo dete mu pacije.

Дератизатор

pre 9 godina

Звездина вест на њих делује као омамљивач... Са југа се цијук оте еј животе еј животе...

Borky

pre 9 godina

Hahaha svaka pobeda Zvezde je namestena,svaki gol je pusten a ako neko pobedi Ofk i to je namesteno da bih Zvezda u buducnosti pobedila.Pa grobari vi ste vrh i da vas nema trebalo bih vas izmisliti.Hahahs pa onaj neki je nasao zavjeru jer igrac Spartaka na prvoj stativi nema 2m,pa gdje si ti dete vidio da visoki igrac stoji na prvoj stativi boze me sacuvaj?! Inace razumjem ljutnju zbog ranih golova Zvezde jer mogu misliti kako je glodarima kad se sedam dana spremaju da navijaju protiv Zvezde a ovi im rasprse snove i nadu u prvih 10min.

Staridz

pre 9 godina

Sta je grobari?
Od 17h sledi namestaljka veka, prvo se iskljucuje gostujuci igrac cisto da malo bude lakse al ako i to nije dovoljno onda sledi drugo iskljucenje za goste uz mogucnost da bude i penal tom prilikom...
A koga je to partizan igokea posteno pobedio a da nisu gepekovali sudije?

Nema ofsajda, veli komentator

pre 9 godina

# grobari, da nije i ovo mozda ofsajd?hahahaha
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tako je, 14. mart 2015 14:37)

Jeste, ali kad je penal ne računja se, sve je legalno osim penala. Lukajović još nije naučio da ne padne prerano. Mrdža-talenat je neprevazidžen, to se radža ne može se naučiti, i sorta igra ulogu.

vitez lukic od lamburginija

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Drali smo vas gde smo stigli tih godina a i ove cemo.

Aleksis Sanco Panco

pre 9 godina

Opet ovi grobari, pa da nije smesno bilo bi tuzno. Pa ti isti grobari koji pricaju o moralu su isli na sve namestene utakmice u prosli 7 godina. Ovo je postala tradicija da se svi Zvezdini uspesi nipodastavaju. Mala smo nacija dokle god ne budemo priznavali uspehe drugih, grobari mislite o tome. A sto se samog fudbala tice ja ovde ne vidim nista namesteno. Prosto smo bolji, kvalitetniji smo za klasu i zbog toga vodimo ovim rezultatom. Prosle godine smo bili ubedljivo najbolji i tek prosle sezone nema govora o namestenoj tituli. A uz svo ovo pricanje o pomoci sudija, poglefajte sta su siduje vama svirale proslih godina, a i ove isto tako. Pozdrav, prijatno i kuš.

dex

pre 9 godina

Od Jovica nikada napadac... Kakva ocajna reakcija. Penal jeste bio, ali sramota kako taj decko ne zna da reaguje... Opalio loptu kao da je 50 metara od gola, pa ima fore.

Alo

pre 9 godina

Rezultat ove utakmice se znao onog trenutka kad su navijaci Spartaka napustili stadion znajuci da ce njihov tim da pobedi OFK... Jos jednom, po ko zna koji put nam je fudbal nam je dotakao dno... Vise se niko i ne trudi da sakrije sta se radi, pre je makar bilo suptilnije... (DerGenius, 14. mart 2015 14:38)

Zasto izmisljas da su napustili stadion? dokle vase manipulacije?

Neroji sever

pre 9 godina

A igraci pred pocetak drugog poluvremena stoje zajedno na centru, grle se i smeju onako podmuklo, nekima malo i neprijatno jer znaju koja je namestaljka u pitanju. A navijaci posto se rezultat zna odavno, prekracuju vreme tako sto se biju s policijom! Ugasiti ovo pozoriste od lige!

Illmatic '94

pre 9 godina

Најјачи су ови што пишу да је квота на Звезду 1.25 и како је утакмица намештена. Ови што састављају листе и квоте знају да је меч 'намештен' па ставили тако малу квоту.

NikolaMix

pre 9 godina

Utakmice Spartak-Zvezda i Novi Pazar-OFK su namestene.Pobedjuju NP i Zvezda.Pobedom NP je osigurana i pobeda Zvezde u NP. (Mika Sumadinac, 14. mart 2015 14:40)

Mogao si da igras dual te dve utakmice u kladionici i da zaradis nesto... Sto nisi?

--#####- Bodibond -#####--

pre 9 godina

Jel primetio neko da na svakih 30-45 sek. se svira faul, aut, a izvodjenje traje po minut. Kakav smor od fudbala u ovoj nasoj JSL.

alfa romeo

pre 9 godina

sutra kada vidite neki Ferari,Lamborghini,GTR,Mustang ili Maybah na ulici,znacemo da ga voze grobari,jer evo vec koji mec uzastupno oni stavljaju kucu,auto,ustedjevinu i platu na Zvezdu i penal...vremenom se nakupilo,i eto!

Mika Sumadinac

pre 9 godina

Kvota 1.15.Tacka.Ovi sto kazu da smo ukrali 6 titula neka mu navedu 3 igraca Zvezde iz tog doba.A nasi:Mitrovic,Ljajic,Jovetic,Markovic...

Cedo

pre 9 godina

Penal je cist kao suza. Problem je jedino sto ga je sudija trebao svirati iste sekunde a on kao da je hteo skolski da ispostuje eventualnu prednost pa je ispalo da je lopta otisla u gol aut. Za sve one koji su videli ruku Lazica kod prvog gola savet da posete oftamologa. Ovi ostrasceni partizanovci kojima je Ilija Cvorovic dalji rodjak nema pomoci. Laza Lazarevic je pun !

NikolaX

pre 9 godina

Ala gore tastature kod tastatura grobara koliko samo kmece. Subota popodne naravno sta bi drugo radili, gledaju sampiona Srbije :))

Niks

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)

Pa sto nisi isao u kladionicu da igras iz 2-2 ? sta je mrzelo te?

fan79

pre 9 godina

Ovi sto se pozivaju na kladionice... Momci, nisu kladionice glupe, pa da ostave namestenu utakmicu na listi. Znaci, ja sad donesem 100000 (sto verujem da je vecina znalaca uradila) i lagano zaradim 15000. Sudeci po komentarima, to je uradilo bar 50000 ljudi, jer svi znaju, a rizika nema. 50000x15000... Koji je to gubitak??? Da li ste vi normalni? (dex, 14. mart 2015 16:03)
Ne lupetaj,koja ce kladionica da ti primi opkladu od 100.000 na kvotu 1.15?

MVP

pre 9 godina

Pa da li ovo ima smisla vise igrati! Mislim da nema, pa predlazem da Partizan istupi iz lige, i da zvezda igra burazerski sa svojim filijalama do beskonacnosti, i onako evropu nece igrati nikad vise, pa barem nek trce po ovim nasim livadama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ovo je cirkus, 14. mart 2015 16:28)

Pa kako te nije sramota?! Koliko je vasih filijala, koliko je vasih namjestenih utakmica, pogledaj samo pocetak prosle sezone, trebali ste od prvih 5 utakmica da kiksate na 3 ali su vas gurali. Samo nemojte vi o postenju.

Zoki

pre 9 godina

Kvota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)

Pa da je namesteno, kvote za tu utakmicu ne bi ni bila, a nije sigurno toliko pala kvota To vi smanjujete sami non stop, izmisljotina klasicna...Padanje kvota je normalna stvar zbog broja uplata u Srbiji. Automatski sistem spusti kvotu.

Sta uradi to Nolane Smithe ?!

pre 9 godina

Gde su ovi licemeri sto pricaju da je namesteno ? Odkud to da Spartak vodi 1-0 ... Pa nije Spartak Hajduk Kula ..

Webber

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)


Kod rezultata 0:2 ti pretpostavljas da ce biti 0:2 ili 1:3 koliko ste samo zalosni...Svi znaju da je namestena a ti nisi otisao da u kladionicu da zaradis nesto?

Marko

pre 9 godina

Ako je namesteno, zasto je onda spartak dao gol? Ne budite glupi svega vam, zvezda nema leba da jede, a kamoli namesta. Moglo se namestati u periodu 1945-2008, ali sa 52 miliona duga to je nemoguce.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (programer, 14. mart 2015 15:21)

Zato što je kvota na GG za poluvreme 7.5! Pritom, gol je dao Partizanov klinac, izgleda da jedini nije znao za dogovor.

Dzo

pre 9 godina

@ Bane

ne lupaj kvota pred mec je spala na 1.O8 na 2 tako da se ne moze zaraditi.

ja licno ne igram kladionicu, a ako je tebi normalno da kvota bude 1.O8 onda si lajk

realna kvota je 1.5O

a B92 je hteo da istrazuje srpski fudbal a video se epilog i koliko se

fame diglo sto govori nisu cista posla. (NO NAME, 14. mart 2015 16:02)

Ahahhha sada je pala na 1.08. pa genijalno... koliko volite izmisljate.

el ninjo

pre 9 godina

Neki tako glup osjecaj vikendom ako ne dozivim da me moja Zvezda isjekira. Ne bih zamjenio ove njene utakmice subotom za sve pare sveta! Samo ti igraj i bori se, a rezultat kakav god bude! Tebe volim ja...

SMorili ste

pre 9 godina

https://pbs.twimg.com/media/CAEEwZmU8AACxqT.jpg:large

GRobarska naknadna pamet, sve znaju strucnjaci sta ce biti a niko od njih da ode do kladionice...

dragan

pre 9 godina

Poluvreme. Spartak pocinje da igra tek nakon sto su pustili prvi a sudija izmislio drugi gol. I za 5 minuta daje gol i pokazuje da je bolji mnoooogo od Zvezde. Da je posteno ovde Zvezda ne bi uzela ni bod a uzece tri. Muka mi je kao i svima koji pre svega vole fudbal bez obzira na navijacko opredeljenje.
(Tja, 14. mart 2015 15:18)

hehe pozdravi sve u Padinskoj Skeli

Movado

pre 9 godina

Gledao sam CSKA Moskvu i razvalili sh ove, gledao jer mi prolazi tiket. I okrenem ja posle te utkmice i vidim jad i bedu. Da padne 7 golova ne vredi kolko jedna prosecna utakmica u Rusiji. I na komentarima uvek dal ne bio gol dal nije , ofsajd, penal... A fudbal tuga ziva. Ne znam dal su gluplji fudbaleri sto uopste igraju u nasoj ligi, ili ovi sto se kao loze i navijaju ( dal na stadiumu dal na tastaturama).

stop cenzuri komentara

pre 9 godina

sutra kada vidite neki Ferari,Lamborghini,GTR,Mustang ili Maybah na ulici,znacemo da ga voze grobari,jer evo vec koji mec uzastupno oni stavljaju kucu,auto,ustedjevinu i platu na Zvezdu i penal...vremenom se nakupilo,i eto!
(alfa romeo, 14. mart 2015 15:23)

naravno,samo što i kladionice znaju isto što i mi pa je još u četvrtak kvota bila 1,2 a danas 1,15...al da zaradjujemo na vama,to stoji...
sada vam je možda jasnije zašto je Spartak pobedio Ofk i zašto je pokrenuta istraga oko tog meča...ej imate dva kluba u ligi :)))
stvarno moraš da imaš jak želudac da navijas za ofkcz i kkcztfmp :)))

zoran

pre 9 godina

Slab fudbal, bas slab.
Orlandic i Parker nisu za Zvezdu, to je jasno kao dan. Kataia ne bih kupovao...nema tu amterijala. Jovic mora mnogo, mnogo bolje, jer onaj penal je mogao sudija i da ne svira..njemu je lopta odavno pobegla i pitanje je ono da li ga je golam uopshte dirao, ali ajde..Protiv ovakvog Spartaka koji ima , bukvalno, samo jednog igracha, ovo je tuzna igra.

Figo

pre 9 godina

Ne lupetaj,koja ce kladionica da ti primi opkladu od 100.000 na kvotu 1.15?
(fan79, 14. mart 2015 16:26)

Soker, Olimp, Evolution bet, Bet city Balkan i Meridian...

bora

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!!
0:2 i 1:3 pretpostavljam.

Kapetan Esid

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU..... 
(milos, 14. mart 2015 15:20) 

Aj reci da nismo imali mnogo jaču ekipu od vas svih 6 godina.

dragan

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Kada neko proslo kolo da dva gola iz ofsajda i prica o postenju.
(Johnny Hockey, 14. mart 2015 15:35)

Kada je neko proslo kolo igrao sa Sremom i,gle cuda, pobedio a predsednik Srema ujedno sedi i u skupstini partizana...bas kao nekada i Dzomba,predsednik Metalca...

Nenad

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Kada neko proslo kolo da dva gola iz ofsajda i prica o postenju.
(Johnny Hockey, 14. mart 2015 15:35)
Cak i da damo 102 gola iz ofsajda, opet ce Partizan biti klub sa ubedljivo najvecim brojem pobeda kradjom.Partizanu je kradja u krvi.Kada nekoga ne uspete da potkradete, vi imate osecaj da ste osteceni.To vam je stara navika, kako je ne bi imali kada vam je cak i drzava preko suda poklanjala titule, bez obzira na to sto ste na ocigled cele drzave namestali utakmice.Partizan je jedini klub na svetu, koji je namestao utakmice i zato od drzave bio nagradjen poklon titulama preko nekih sudova na cije je odluke naravno bilo raznih uticaja sa strane.

Navijac iz fotelje

pre 9 godina

Vise dervisa prati Zvezdu nego njihov tim.Procitaju samo vest i vide penal za Zvezdu i tastatura se usija.Isto bi napisali i da je igrac Spartaka na gol crti igrao rukom. Dervisi umislili da Zvezda nikog ne moze da pobedi. Ista prica bi bla i da je utakmica Zvezda- Balkan Bukovica. I naravno Vucic namestio

programer

pre 9 godina

Ako je namesteno, zasto je onda spartak dao gol? Ne budite glupi svega vam, zvezda nema leba da jede, a kamoli namesta. Moglo se namestati u periodu 1945-2008, ali sa 52 miliona duga to je nemoguce.

Zoki

pre 9 godina

Posle onoga sto se dogodilo u sredu 29.05.1991.u italijanskom gradu na obali Jadrana,Bariju,sve je ovo nebitno.Ime urezano na usatom peharu,to je vrh vrhova,nema dalje.A ovo ko ce da pobedi Lucane,Donji Srem,Tumba najtrofejniji trener,Zvezda brani titulu,bio penal,ofsajd,Tole,Terza,Djura srpski Morati,Lukic,Vesic,Zeka lopov,Tole opet namestio,Kokeza doneo titulu,i tako u nedogled,koga to jos zanima?Ali ipak jedino sto ostaje je Bari,stadion Sveti Nikola i usati pehar

sve je laž

pre 9 godina

Mislim, ne navijam za blizance, ali ovo što Zvezda radi skoro svakog proleća je zabrinjavajuće, a zašto? Pa zato sto sa nikad gorim timom evo već treće kolo daje gol u prvih 15 minuta, znači nema rizika, odmah gol i svi mirni...kvota na Zvezdu 1.25 , manja nego na Barsu u Eibaru, strašno šta se sve više dešava...

DerGenius

pre 9 godina

Rezultat ove utakmice se znao onog trenutka kad su navijaci Spartaka napustili stadion znajuci da ce njihov tim da pobedi OFK... Jos jednom, po ko zna koji put nam je fudbal nam je dotakao dno... Vise se niko i ne trudi da sakrije sta se radi, pre je makar bilo suptilnije...

Kako ko, pa ja

pre 9 godina

Niko ne vidi siru sliku...
Zvezda svojim namestanjima tera i ovo malo publike sa nasih stadiona!?

Ovo je bilo tako ocigledno-pogledajte kretanje subotickih fudbalera, sramota!

Del_Tintoreto

pre 9 godina

Braco moja mila kakva komedija od utakmice.Sva 3 gola Zvezde su vise nego smesni.A odluka sudije da dosudi penal za Zvezdu jadna.

Stevo djubre

pre 9 godina

Najjaci su komentari terzićevaca: "Što ne igraš na kladionici kad znaš da je namešteno" hahahahahahahaha
Alo BOTOVI terzićevi, to da li je se neko kladio ili nije, uopšte ne isključuje činjenicu da SNS vlast gura vaš propali klub ka tituli!

sns pink zvezda informer

pre 9 godina

@trance

sta cu u kladionicu, koliko da zaradim na kvoti 1.10??? sta lupas gluposti... pa na barsu je veca kvota nego na vas, na arsenal je 1.4, siti 1.45... BRUKA I SRAMOTA ALI VI OBRAZA NEMATE!

vizura tastatura

pre 9 godina

Iskreno, bicu razocaran ako sva tri gola nisu iz ofsajda, ukljucujuci i onaj iz penala hahahahaha. Mnogo je zanimljivije ovako, citati JSD botove kako naricu, a njihov broj je svakim danom sve veci, kao sto je i broj dervisa na lavoru sve manji (ako to je to uopste moguce jer se priblizavaju broju koji staje u dva kombija). Lupaju +- u nadi da ce to nekaki pomoci Spartaku da izjednaci, ali nade vise nema, Tole presao da radi za nas...

Panterska je tuga pregolema

pre 9 godina

Sta uradi to Nolane Smithe ?!, 14. mart 2015 14:39) Koju utakmicu gledas? A penal? hahaha,lopta u gol autu a Jovic pada metar pre golmana,haos!

dex

pre 9 godina

Ovi sto se pozivaju na kladionice... Momci, nisu kladionice glupe, pa da ostave namestenu utakmicu na listi. Znaci, ja sad donesem 100000 (sto verujem da je vecina znalaca uradila) i lagano zaradim 15000. Sudeci po komentarima, to je uradilo bar 50000 ljudi, jer svi znaju, a rizika nema. 50000x15000... Koji je to gubitak??? Da li ste vi normalni?

Vujke

pre 9 godina

Na stranu sto je ocigledan suboticki scenario (gol u uvodnim minutima + jedanaesterac), zatim kruzno razmenjivanje bodova - Spartak pobedio OFK, Zvezda Spartak. Isto tako, od Pazara mozemo ocekivati da Zvezdi dodeli 3 boda jer su i oni slistili OFK u danasnjem mecu. Tri za tri i svi zadovoljni.

Ono sto je neverovatno jeste - kako ovaj klub uopste postoji? Duguju i Bogu i narodu 55 miliona evra, kamate se uvecavaju, svi ih tuze redom, a nemaju ni jednu blokadu, zabranu, licence dobijaju blanko, dovode po 10 pojacanja i bez problema igraju ligu. I ne samo sto igraju, nego su blizu titule! Gde to ima da mi je znati?

I sada ocigledno imaju novca za trgovanje ispod zita bodovima. Partizan i da razumem, prodaju igrace, nemaju tolika dugovanja, nekako privredjuju, ali Zvezda je teski parazit. Pijavica koja samo sto ne pukne. Samo se prikaci na drzavni bankomat i sisa evre, a nije prodala ni jednog igraca. Da li je to zbog Gaspromovog ultimatuma za sponzorstvo ili ne, ne znam. Cinjenica je da Delije POSLEDNJE imaju pravo ikome ista da kazu. Gasite to pa iz pocetka. Ovako se sve vise zakopavaju i drzava i mi svi gradjani i Zvezda.

SaLeNBG

pre 9 godina

Partizan da napravi Toletov spomenik kod juzne tribine na JNA..
Covek je dobrom merom pomogao Partizanu da osvoji 6 uzastopnih titula..

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

Ta prednost oko 18:45 ce ponovo iznositi -4,mislim Zvezda ce biti na -4.
Elem da se vratim na utakmicu,da je nazovem tim imenom.Sva 3 gola Zvezde su komicni,ne znam koji je smesniji.Ali ipak mi je najsmesnije za kakav start je sudija dosudio penal za Zvezdu.E sad se tu postavlja jedno pitanje,kad je mogao da dosudi penal za Zvezdu,zasto nije dosudio i za domacu ekipu kad je Rajkovic oborio Mrkelu?Kod drugog gola mislim da je golman bespotrebno izleteo,da to nije ucinio mislim da bi lako urkotio sut Jovica.Po meni realan rezultat bi trebalo da bude 1:1,ne pisem to navijacki nego realno gledano,jer Spartak nije stvorio previse sansi,dok je Zvezda jedino treci gol dala da kazem iz prave akcije.Doduse i treci je dala iz greske Spartakovih igraca,a ne na kvalitet akcije svojih.Suma sumarum,Spartak je sam sebe danas pobedio.

Lošmi

pre 9 godina

Zvezda ce kao i svaku namestenu utakmicu povesti odmah na pocetku, zivi bili pa videli
(katenaco91, 14. mart 2015 14:41)

Svaka čast na prognozi. Još da si komentar napisao pre gola a ne u 14:41 bio bi pravi prorok. :))

Lošmi

pre 9 godina

Eeee, ovako se namešta. Na prvu stativu staje igrač Spartaka visine metar i žilet, lopta iz kornera ide na prvu stativu, golmana nigde nema a na drugoj stativi Lazić sam kao duh a igrači Spartaka grupisani ko telad oko bele tačke. Bravo. Poz...
(fenomen, 14. mart 2015 14:42)

Kako je tebi dobro matori. :)))

xxx

pre 9 godina

Sad video na snimku da je i prvi gol dat rukom ,pomocni sudija na tri metra od igraca Zvezde corav,penal poklon, ne sviran penal za Spartak .Samo tako do titule.

Colbert

pre 9 godina

Pre dve godine je bila prica Grobara kada je pocela da im se topi prednost, da je dosla direktiva Djuri od Vucica da Zvezda mora da osvoji titulu, te da ce Partizan morati da gubi. Te godine Partizan osvoji titulu, a oni to predstavise kao borbu sami protiv svih, uprkos vlasti, direktivama... Pa kada je Zvezda toliko povlascena i namesta joj se, zasto je dopusteno da kasni 6 bodova na polusezoni? Valjda bi bilo normalno da se namesta od pocetka, a ne samo na prolece. Takodje je bila prica da bas pustaju i Nislije, pa bi nereseno. Grobari navikli da namestaju, pa misle da svi to rade.

Aleksis Sanco Panco

pre 9 godina

Opet ovi grobari, pa da nije smesno bilo bi tuzno. Pa ti isti grobari koji pricaju o moralu su isli na sve namestene utakmice u prosli 7 godina. Ovo je postala tradicija da se svi Zvezdini uspesi nipodastavaju. Mala smo nacija dokle god ne budemo priznavali uspehe drugih, grobari mislite o tome. A sto se samog fudbala tice ja ovde ne vidim nista namesteno. Prosto smo bolji, kvalitetniji smo za klasu i zbog toga vodimo ovim rezultatom. Prosle godine smo bili ubedljivo najbolji i tek prosle sezone nema govora o namestenoj tituli. A uz svo ovo pricanje o pomoci sudija, poglefajte sta su siduje vama svirale proslih godina, a i ove isto tako. Pozdrav, prijatno i kuš.

anonymous

pre 9 godina

Penal cist kao suza, ni golman se nije bunio. Katai je zaista preporodjen, onaj Katai iz prve polusezone je bio medju 5 najgorih igraca ikad, a ovaj je vrlo dobar mada i dalje moze bolje, sjajan pas Jovicu kod penala. Za sada mirno, svidja mi se sto postizemo lagane golove,a ne kao ranije milion prilika a realizacija nula. A Lazovicu zelim da brzo ozdravi :)

hocemo skotski scenario

pre 9 godina

HA HA HA SUDIJA KOJI JE SVIRAO PENAL ZA ZVEZDU U STOTOM MINUTU I DALJE SUDI.OVO MOZE BITI PENAL SAMO ZA ZVEZDU UDBASKO SEKTASKI KLUB.NADAM SE DA CE UEFA ZADATI KONACAN UDARAC UDBASKOM ZLU.

dex

pre 9 godina

Od Jovica nikada napadac... Kakva ocajna reakcija. Penal jeste bio, ali sramota kako taj decko ne zna da reaguje... Opalio loptu kao da je 50 metara od gola, pa ima fore.

Sta uradi to Nolane Smithe ?!

pre 9 godina

Gde su ovi licemeri sto pricaju da je namesteno ? Odkud to da Spartak vodi 1-0 ... Pa nije Spartak Hajduk Kula ..

Tja

pre 9 godina

Poluvreme. Spartak pocinje da igra tek nakon sto su pustili prvi a sudija izmislio drugi gol. I za 5 minuta daje gol i pokazuje da je bolji mnoooogo od Zvezde. Da je posteno ovde Zvezda ne bi uzela ni bod a uzece tri. Muka mi je kao i svima koji pre svega vole fudbal bez obzira na navijacko opredeljenje.

Samo zvezda i niko drugi....

pre 9 godina

Zvezda ce kao i svaku namestenu utakmicu povesti odmah na pocetku, zivi bili pa videli
(katenaco91, 14. mart 2015 14:41)

Najbolji su ovi likovi (Tarabici),koji na 0:1 salju komentar,kako znaju da ce neko rano da povede :)))))

Johnny Hockey

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Kada neko proslo kolo da dva gola iz ofsajda i prica o postenju.

pravi Falkao ne simulira

pre 9 godina

Ako je ono bio penal, onda je i za Radnicki Nis bio penal u prvom kolu. Samo pogledajte snimak kada se Jovic baca. Tako mali, a simulator...

Dexi

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)


Pri rezultatu 0:2 covek pise kako cela Srbija zna da ce se utakmica zavraiti 0:2 ili 1:3, klasican tastatura grobar...opsesija zvezdom uzima maha...

igor

pre 9 godina

Ovo je smesno, formiraju trouglove u kojima Ofk ustupa nekom bodove, a ovi ih vracaju zvezdi. Npr. Ofk gubi u Subotici, ali zato Spartak vraca zvezdi uslugu, ovaj trougao se ovako zavrsava, ali pocinje novi u Pazaru, tamo Ofk danas gubi ali zato zvezda dobija kroz par nedelja. Sramota, toliko ocigledno da su cak i kladionice ovo provalile, pa su dale kvote 1,14 na zvezdu, i 1,25 na Pazar.

Kokos

pre 9 godina

Kakva bruka, pa Zvezda kao da je Barselona u prvi pet minuta daje gol na svakoj utakmici. Rivali puste gol na pocetku utakmice a onda kao nesto igraju. To ne moze ni Barselona sa Gvardiolom kada je sve gazila. Bruka i sramota, pa to je toliko ocigledno da nije normalno.

Шта није јасно

pre 9 godina

Нису ми јасни гробари,имате бодовну предност и дерби,ако сте толико убеђени да заслужујете титулу изволите,све је у вашим ногама,немојте молим вас да нам просипате мудрости о поштењу...никола којо има добар монолог у лепим селима посвећем поштењу,вама поштенима

SRBin bre

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)Pa sto nisi isao u kladionicu da igras iz 2-2 ? sta je mrzelo te?
(Niks, 14. mart 2015 15:29) Nije ga mrzelo nego od tolikog znanja nestalo love za tiket

Vi ste bruka Srbije

pre 9 godina

E ovo je previse i za one sa najdebljim zivcima! Istupiti iz ove lige, pa neka igraju sami sa sobom, ili protiv sudija jos bolje, a nek sudi terza....i to bi namestio.

Ovo je cirkus

pre 9 godina

Pa da li ovo ima smisla vise igrati! Mislim da nema, pa predlazem da Partizan istupi iz lige, i da zvezda igra burazerski sa svojim filijalama do beskonacnosti, i onako evropu nece igrati nikad vise, pa barem nek trce po ovim nasim livadama.

Ne Xer

pre 9 godina

@trance

sta cu u kladionicu, koliko da zaradim na kvoti 1.10??? sta lupas gluposti... pa na barsu je veca kvota nego na vas, na arsenal je 1.4, siti 1.45... BRUKA I SRAMOTA ALI VI OBRAZA NEMATE! (sns pink zvezda informer, 14. mart 2015 16:01)

Pogledaj kolika je kvota na Partizan protiv vrlo dobrog Rada 1.20 tisina bolje vam je... samo smanjujete kvotu svakih 3 minhta ne mozete izmedju sebe da se dogovorite...

Utoka

pre 9 godina

A igraci pred pocetak drugog poluvremena stoje zajedno na centru, grle se i smeju onako podmuklo, nekima malo i neprijatno jer znaju koja je namestaljka u pitanju. A navijaci posto se rezultat zna odavno, prekracuju vreme tako sto se biju s policijom! Ugasiti ovo pozoriste od lige! (Neroji sever, 14. mart 2015 15:35)


Alo paranoiku to su drugari iz reprezentacije, nista neobicno da se igraci imaju prijatelje u drugim klubovima ali kome ja objasnjavam nekome ko i nema prijatelje...

vitez lukic od lamburginija

pre 9 godina

KAD NEKO KO JE UKRAO 6 TITULA PRICA O NAMESTANJU.....
(milos, 14. mart 2015 15:20)

Drali smo vas gde smo stigli tih godina a i ove cemo.

Nema ofsajda, veli komentator

pre 9 godina

# grobari, da nije i ovo mozda ofsajd?hahahaha
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tako je, 14. mart 2015 14:37)

Jeste, ali kad je penal ne računja se, sve je legalno osim penala. Lukajović još nije naučio da ne padne prerano. Mrdža-talenat je neprevazidžen, to se radža ne može se naučiti, i sorta igra ulogu.

aaaaa

pre 9 godina

I ovo smo namestili uz pomoc sledecih: Cia,Bia,Fbi,Vba,Mosad,Mi 6,Arapi,Vucic,Covic,Putin.Medvedev :D Hvala svima !
(majk, 14. mart 2015 14:46)

namestili jeste ,a pomoću koga,to vi znate a mi svi vidimo...jadan ti ako veruješ da pobedjujete zato što ste dobri

pedja_71

pre 9 godina

Gnušam se Zvezdine uprave, kao i svi koji Zvezdu vole bez interesa. Ali, voleo bih da nameštamo prvenstva sledećih dvadesetak godina, čisto zbog ravnoteže od 95.do sada. E, posle toga neka krene sve normalno, tj. dve godine prvak Zvezda, godinu oni. I, sve tako...

MVP

pre 9 godina

Pa da li ovo ima smisla vise igrati! Mislim da nema, pa predlazem da Partizan istupi iz lige, i da zvezda igra burazerski sa svojim filijalama do beskonacnosti, i onako evropu nece igrati nikad vise, pa barem nek trce po ovim nasim livadama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ovo je cirkus, 14. mart 2015 16:28)

Pa kako te nije sramota?! Koliko je vasih filijala, koliko je vasih namjestenih utakmica, pogledaj samo pocetak prosle sezone, trebali ste od prvih 5 utakmica da kiksate na 3 ali su vas gurali. Samo nemojte vi o postenju.

Mreaklija

pre 9 godina

znam da je nasa liga katastrofa, ali ovo se vec zna pre pocetka uktamice ko ce da pobedi na zvezdu ljudi moji kvota pre pocetka utkamce je 1.13 , na pazar 1.25, samo kada se pogledaju kvote sve je jasno...

NO NAME

pre 9 godina

@ Bane

ne lupaj kvota pred mec je spala na 1.O8 na 2 tako da se ne moze zaraditi.

ja licno ne igram kladionicu, a ako je tebi normalno da kvota bude 1.O8 onda si lajk

realna kvota je 1.5O

a B92 je hteo da istrazuje srpski fudbal a video se epilog i koliko se

fame diglo sto govori nisu cista posla.

fenomen

pre 9 godina

Eeee, ovako se namešta. Na prvu stativu staje igrač Spartaka visine metar i žilet, lopta iz kornera ide na prvu stativu, golmana nigde nema a na drugoj stativi Lazić sam kao duh a igrači Spartaka grupisani ko telad oko bele tačke. Bravo. Poz...

fan79

pre 9 godina

Ovi sto se pozivaju na kladionice... Momci, nisu kladionice glupe, pa da ostave namestenu utakmicu na listi. Znaci, ja sad donesem 100000 (sto verujem da je vecina znalaca uradila) i lagano zaradim 15000. Sudeci po komentarima, to je uradilo bar 50000 ljudi, jer svi znaju, a rizika nema. 50000x15000... Koji je to gubitak??? Da li ste vi normalni? (dex, 14. mart 2015 16:03)
Ne lupetaj,koja ce kladionica da ti primi opkladu od 100.000 na kvotu 1.15?

Neroji sever

pre 9 godina

A igraci pred pocetak drugog poluvremena stoje zajedno na centru, grle se i smeju onako podmuklo, nekima malo i neprijatno jer znaju koja je namestaljka u pitanju. A navijaci posto se rezultat zna odavno, prekracuju vreme tako sto se biju s policijom! Ugasiti ovo pozoriste od lige!

stop cenzuri komentara

pre 9 godina

sutra kada vidite neki Ferari,Lamborghini,GTR,Mustang ili Maybah na ulici,znacemo da ga voze grobari,jer evo vec koji mec uzastupno oni stavljaju kucu,auto,ustedjevinu i platu na Zvezdu i penal...vremenom se nakupilo,i eto!
(alfa romeo, 14. mart 2015 15:23)

naravno,samo što i kladionice znaju isto što i mi pa je još u četvrtak kvota bila 1,2 a danas 1,15...al da zaradjujemo na vama,to stoji...
sada vam je možda jasnije zašto je Spartak pobedio Ofk i zašto je pokrenuta istraga oko tog meča...ej imate dva kluba u ligi :)))
stvarno moraš da imaš jak želudac da navijas za ofkcz i kkcztfmp :)))

Ne verujem

pre 9 godina

Kvota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)


Kvota nikad nije ni bila tako visoka, naglo pala kad?kako vas bre nije sramota da izmisljate?

Webber

pre 9 godina

Kvota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)

Tastatura grobaru providan si...

Marko

pre 9 godina

Ako je namesteno, zasto je onda spartak dao gol? Ne budite glupi svega vam, zvezda nema leba da jede, a kamoli namesta. Moglo se namestati u periodu 1945-2008, ali sa 52 miliona duga to je nemoguce.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (programer, 14. mart 2015 15:21)

Zato što je kvota na GG za poluvreme 7.5! Pritom, gol je dao Partizanov klinac, izgleda da jedini nije znao za dogovor.

Penal za zvezdu hocemo penal za zvezdu

pre 9 godina

Pa covek kad pomisli da ne moze vise da namestaju od ovog sto smo do sad videli oni nas demantuju! Ovo je stvarno previse, pa cak i ako je za prevaru zaduzen zvezdan terzic, sto je mnogo mnogo je!

Дератизатор

pre 9 godina

Звездина вест на њих делује као омамљивач... Са југа се цијук оте еј животе еј животе...

Staridz

pre 9 godina

Sta je grobari?
Od 17h sledi namestaljka veka, prvo se iskljucuje gostujuci igrac cisto da malo bude lakse al ako i to nije dovoljno onda sledi drugo iskljucenje za goste uz mogucnost da bude i penal tom prilikom...
A koga je to partizan igokea posteno pobedio a da nisu gepekovali sudije?

Cccc

pre 9 godina

Utakmice Spartak-Zvezda i Novi Pazar-OFK su namestene.Pobedjuju NP i Zvezda.Pobedom NP je osigurana i pobeda Zvezde u NP. (Mika Sumadinac, 14. mart 2015 14:40)

Ahahah a ti naravno ne ode do kladionice? Botovi smesni ste...

Mika Sumadinac

pre 9 godina

Kvota 1.15.Tacka.Ovi sto kazu da smo ukrali 6 titula neka mu navedu 3 igraca Zvezde iz tog doba.A nasi:Mitrovic,Ljajic,Jovetic,Markovic...

el ninjo

pre 9 godina

Neki tako glup osjecaj vikendom ako ne dozivim da me moja Zvezda isjekira. Ne bih zamjenio ove njene utakmice subotom za sve pare sveta! Samo ti igraj i bori se, a rezultat kakav god bude! Tebe volim ja...

Milan

pre 9 godina

Zvezda zavarava samu sebe a i nas navijace, a i mi sami sebe. Sta je zapravo cilj Zvezde? Uporno forsiranje titule i Evrope uz dalji rast dugova ili stabilizacija? Ili i jedno i drugo? Sta je zapravo moguce? Kolika je cena toga? Kakve ce posljedice biti? Da li smo spremni da podnesemo te posljedice i koliko dugo? Kakve mjere imamo da odgovorimo na te posljedice? Kada samo jedna Zvezdina uprava postavi sebi ova pitanja i napravi strategiju imace moju podrsku, a ovako, sudbina Zvezdr je krajnje neizvesna i maglovita.

veliki strumf

pre 9 godina

Ma za Grobare ni ovo nije penal, garantovano. Nije ni pipnuo Jovica, jel da? A to sto golman od bolova ne moze da ustane posle obaranja Jovica - ma to se on od trave povredio...

@veliki strumg Golman jeste dirao Jovica, ali nakon sto je ovaj sam posrnuo pre kontakta. Da mali nije simulirao, bio bi penal, ovako je sam sebe pljunio, a nema ni 18 godina.

bas mi zao

pre 9 godina

Grobari... Koliko ste vi bolesni od mrznje, hocete li ikad nauciti da volite svoj tim vise nego sto mrzite Zvezdu! Mada znam da je to u vasem slucaju jako tesko, daj potrudite se malo dete mu pacije.

navijac

pre 9 godina

@Pri rezultatu 0:2 covek pise kako cela Srbija zna da ce se utakmica zavraiti 0:2 ili 1:3, klasican tastatura grobar...opsesija zvezdom uzima maha... (Dexi, 14. mart 2015 15:51)

I cekaj, kako se zavrsila??

Neko

pre 9 godina

Najjace da Zvezda nece pobediti Spartak koji veze nema i koji nikog ne moze da dobije.Ja sam se cak i iznenadio kad sam video da su uopste dali gol.Partizan bi trebalo da pobedi Rad,mada ovi imaju 3 vezane pobede,a mi Kojica,pa nece biti bas lako,al trebalo bi.

Su

pre 9 godina

Koliko malo mozga treba imati da biste shvatili da kvote padaju na osnovu uplata. Vi izgleda ni toliko nemate. U ovi ligi svi namestaju decenijama utakmice i Zveda i Partizan. I umesto da se udruzite protiv mafije,vi pljujete jedni druge...

Samo zvezda i niko drugi....

pre 9 godina

Osim Tarabica,ima i onih sa dva nika,koji pri Zvezdinom vodjstvu govore o namestanju.....sve se znalo vec unapred....Vucic...CIA...BIA....a ako Zvezda na kraju ipak ne pobedi,brzo se prebacuju na drugi nik,kako bi konstatovali da Zvezda ne moze do pobede kad nije namesteno.
Valjda im lakse tako da nadju neku svoju svrhu u zivotu...

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Milan

A sta bi ti hteo??? Da ne uzimamo titule ida po mogucstvu se rasformiramo. da igramo ligu sa petlicima.Titula nije sama po sebi cilj kao nekima koji bi da stugnu Zvezdu po osvojenim titulama. Nego eventualna kfalifikacija za LS i pokusaj da se domognes grupne faze koja donosi 7 miliona evra

Pfc ImperIum

pre 9 godina

Ovo je pljacka!!! Istupiti iz ove lige, nema smisla vise nikakvog.... ovo je najsmesniji nepostojeci penal ikada sviran za zvezdu u zadnjih dve sezone, a bilo ih je gomila u zadnje dve sezone!

Alo

pre 9 godina

Rezultat ove utakmice se znao onog trenutka kad su navijaci Spartaka napustili stadion znajuci da ce njihov tim da pobedi OFK... Jos jednom, po ko zna koji put nam je fudbal nam je dotakao dno... Vise se niko i ne trudi da sakrije sta se radi, pre je makar bilo suptilnije... (DerGenius, 14. mart 2015 14:38)

Zasto izmisljas da su napustili stadion? dokle vase manipulacije?

Matori

pre 9 godina

Mislim, ne navijam za blizance, ali ovo što Zvezda radi skoro svakog proleća je zabrinjavajuće, a zašto? Pa zato sto sa nikad gorim timom evo već treće kolo daje gol u prvih 15 minuta, znači nema rizika, odmah gol i svi mirni...kvota na Zvezdu 1.25 , manja nego na Barsu u Eibaru, strašno šta se sve više dešava... (sve je laž, 14. mart 2015 14:52)

Pa sto ne igras u kladionici da Zvezda daje gol u pp? Hahha koliko ste zalosni...

dragan

pre 9 godina

bice jos penala za zvezdu vucic sto kaze mora se
(mile, 14. mart 2015 15:21)

Vidis kako ste vi grobari naucili sve jos iz vremena prvo SPS-a,a posle i za vreme vladavine demokrata

Djenka

pre 9 godina

Jao majko moja kakav pokusaj Orladnica da simulira penal.Vratite nam Despotovica!!! Nisam odavno video ovako dobro sudjenje,ne ulazim u to da l' je namesteno.Ono je bio cist penal nad Jovicem,prvo ga igrac zakacio po nozi a onda ga golman pokupio.Cist penal.

NikolaSrb

pre 9 godina

vota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)

Kvota na Zvezdu je bila 1.70 protiv galatasaraja pa je pala na 1.30 , dal je i to namesteno? Ajde genije reci mi?

Borky

pre 9 godina

Hahaha svaka pobeda Zvezde je namestena,svaki gol je pusten a ako neko pobedi Ofk i to je namesteno da bih Zvezda u buducnosti pobedila.Pa grobari vi ste vrh i da vas nema trebalo bih vas izmisliti.Hahahs pa onaj neki je nasao zavjeru jer igrac Spartaka na prvoj stativi nema 2m,pa gdje si ti dete vidio da visoki igrac stoji na prvoj stativi boze me sacuvaj?! Inace razumjem ljutnju zbog ranih golova Zvezde jer mogu misliti kako je glodarima kad se sedam dana spremaju da navijaju protiv Zvezde a ovi im rasprse snove i nadu u prvih 10min.

Webber

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)


Kod rezultata 0:2 ti pretpostavljas da ce biti 0:2 ili 1:3 koliko ste samo zalosni...Svi znaju da je namestena a ti nisi otisao da u kladionicu da zaradis nesto?

zoran

pre 9 godina

Slab fudbal, bas slab.
Orlandic i Parker nisu za Zvezdu, to je jasno kao dan. Kataia ne bih kupovao...nema tu amterijala. Jovic mora mnogo, mnogo bolje, jer onaj penal je mogao sudija i da ne svira..njemu je lopta odavno pobegla i pitanje je ono da li ga je golam uopshte dirao, ali ajde..Protiv ovakvog Spartaka koji ima , bukvalno, samo jednog igracha, ovo je tuzna igra.

Movado

pre 9 godina

Gledao sam CSKA Moskvu i razvalili sh ove, gledao jer mi prolazi tiket. I okrenem ja posle te utkmice i vidim jad i bedu. Da padne 7 golova ne vredi kolko jedna prosecna utakmica u Rusiji. I na komentarima uvek dal ne bio gol dal nije , ofsajd, penal... A fudbal tuga ziva. Ne znam dal su gluplji fudbaleri sto uopste igraju u nasoj ligi, ili ovi sto se kao loze i navijaju ( dal na stadiumu dal na tastaturama).

Zaista su tuzni...

pre 9 godina

Komedija sa ovim grobarima opsesija i mrznja uzima maha, oni koji su se smejali Lukicevim saopstenjima pogledajte sta pisu...

Cedo

pre 9 godina

Penal je cist kao suza. Problem je jedino sto ga je sudija trebao svirati iste sekunde a on kao da je hteo skolski da ispostuje eventualnu prednost pa je ispalo da je lopta otisla u gol aut. Za sve one koji su videli ruku Lazica kod prvog gola savet da posete oftamologa. Ovi ostrasceni partizanovci kojima je Ilija Cvorovic dalji rodjak nema pomoci. Laza Lazarevic je pun !

Zoki

pre 9 godina

Kvota na Zvezdu sa 1.50 naglo padne na 1.15 i sad ce meni neko da kaze da nije namesteno. Sad necu nida gledam, e moja Zvezdo nasta si spala. (Uros, 14. mart 2015 14:38)

Pa da je namesteno, kvote za tu utakmicu ne bi ni bila, a nije sigurno toliko pala kvota To vi smanjujete sami non stop, izmisljotina klasicna...Padanje kvota je normalna stvar zbog broja uplata u Srbiji. Automatski sistem spusti kvotu.

SMorili ste

pre 9 godina

https://pbs.twimg.com/media/CAEEwZmU8AACxqT.jpg:large

GRobarska naknadna pamet, sve znaju strucnjaci sta ce biti a niko od njih da ode do kladionice...

NikolaMix

pre 9 godina

Utakmice Spartak-Zvezda i Novi Pazar-OFK su namestene.Pobedjuju NP i Zvezda.Pobedom NP je osigurana i pobeda Zvezde u NP. (Mika Sumadinac, 14. mart 2015 14:40)

Mogao si da igras dual te dve utakmice u kladionici i da zaradis nesto... Sto nisi?

Niks

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)

Pa sto nisi isao u kladionicu da igras iz 2-2 ? sta je mrzelo te?

dragan

pre 9 godina

Poluvreme. Spartak pocinje da igra tek nakon sto su pustili prvi a sudija izmislio drugi gol. I za 5 minuta daje gol i pokazuje da je bolji mnoooogo od Zvezde. Da je posteno ovde Zvezda ne bi uzela ni bod a uzece tri. Muka mi je kao i svima koji pre svega vole fudbal bez obzira na navijacko opredeljenje.
(Tja, 14. mart 2015 15:18)

hehe pozdravi sve u Padinskoj Skeli

Vvvv

pre 9 godina

Žalibože para za,redare,sudije,delegate....Toliki besmislen trošak,na utakmici za koju cela Srbija zna da je nameštena!! 0:2 i 1:3 pretpostavljam. (bora, 14. mart 2015 14:38)

A mozda i bude 1:4 nesto ces pogoditi, da si igrao uzivo na tacan rezultat obogatio bi se. Smesni ste

--#####- Bodibond -#####--

pre 9 godina

Jel primetio neko da na svakih 30-45 sek. se svira faul, aut, a izvodjenje traje po minut. Kakav smor od fudbala u ovoj nasoj JSL.

Bane

pre 9 godina

Naravno da ima nameštenih utakmica. To nije sporno. Ipak, ne znam zašto oni koji su sigurni da znaju koje su to utakmice, jednostavno ne igraju kladionicu i obogate se. Ako su sigurni neka to urade, ako nisu sigurni neka ćute!

Dzo

pre 9 godina

@ Bane

ne lupaj kvota pred mec je spala na 1.O8 na 2 tako da se ne moze zaraditi.

ja licno ne igram kladionicu, a ako je tebi normalno da kvota bude 1.O8 onda si lajk

realna kvota je 1.5O

a B92 je hteo da istrazuje srpski fudbal a video se epilog i koliko se

fame diglo sto govori nisu cista posla. (NO NAME, 14. mart 2015 16:02)

Ahahhha sada je pala na 1.08. pa genijalno... koliko volite izmisljate.

alfa romeo

pre 9 godina

sutra kada vidite neki Ferari,Lamborghini,GTR,Mustang ili Maybah na ulici,znacemo da ga voze grobari,jer evo vec koji mec uzastupno oni stavljaju kucu,auto,ustedjevinu i platu na Zvezdu i penal...vremenom se nakupilo,i eto!

NikolaX

pre 9 godina

Ala gore tastature kod tastatura grobara koliko samo kmece. Subota popodne naravno sta bi drugo radili, gledaju sampiona Srbije :))

Struki

pre 9 godina

Citam vesti na B92 i vidim naslov:Zvezda na -1! Otvorim vest,a ono 180 komentara! Od toga jedno 170 "nema veze s vezom" sa danasnjom utakmicom! Samo neka decija "prepucavanja"i gomila gluposti! E to je nas fudbal danas...

Figo

pre 9 godina

Ne lupetaj,koja ce kladionica da ti primi opkladu od 100.000 na kvotu 1.15?
(fan79, 14. mart 2015 16:26)

Soker, Olimp, Evolution bet, Bet city Balkan i Meridian...

Illmatic '94

pre 9 godina

Најјачи су ови што пишу да је квота на Звезду 1.25 и како је утакмица намештена. Ови што састављају листе и квоте знају да је меч 'намештен' па ставили тако малу квоту.