Subota, 07.03.2015.

11:22

Banetu 90.000 nedeljno od Čelsija

Fudbalski klub Čelsi ponudiće kapitenu reprezentacije Srbije Branislavu Ivanoviću novi ugovor po kojem će dobijati 90.000 funti nedeljno.

Izvor: JT

Banetu 90.000 nedeljno od Èelsija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

čovek

pre 9 godina

bar 130k,sramota je posle onih vaznih golova i sto je legenda kluba da ima manje...ma ostaje Bane,i ako moze duplo da zaradi,rece neko npr. u PSG....jer to je BANE :)))

Lazari

pre 9 godina

Kakve igrace imamo? Kakve? Imamo 5 igraca! Pa sta druge reprezentacije da kazu!? Imaju 50 takvih kojima se mi dicimo. Izuzev Matica, Ivanovica. Pa takvih kao Mitrovic, Kolarov, Nastasic, Markovic imaju na izvoz. Ali nama je najlakse reci kako imamo super igrace a nemamo ekipu... Recite mi realno, koja je reprezentacija slabija od nase samo ako se igraci uzmu u obzir, ne tim. I po imenima smo katasrofa, pogledajte samo juznoamericke i africke ekipe kakva imena imaju

ĆOKZ

pre 9 godina

grac placa porez na platu u zemlji u kojoj ju je i zaradio!
(mm, 7. mart 2015 12:10)

A Novak takodje igra turnir svake nedelje u Monaku pa mora da zivi tamo kao Bane u Londonu? Novak placa jedan deo poreza Monaku inace zasto bi ziveo tamo? Zasto onda ne zivi u Srbiji, mucnite malo glavom!
(djole, 7. mart 2015 14:52)
Đole da i ovo razjasnimo.Na zaradu id turnira igrač plaća porez u zemlji u kojoj se igra turnir po poreskoj stopi važećoj u toj zemlji.Na zaradu od reklama porez se plaća u zemlji u kojoj promoter brenda živi.Monako-porez bagatela.Zbog reklama Novak ima mjesto stanovanja u Monaku

Milanče

pre 9 godina

Sve je otišlo dodjavola kad delatnost bez koje jedno društvo sasvim normalno moze da funkcioniše (u ovom slučaju fudbaler) se vrednuje daleko vise od vrhunskog naučnika.

mislim stvarno

pre 9 godina

e, pa murinjo treba da te bude sramota! i tebe i onog romana!! ovoliko hvalis baneta, s razlogom, posebno sto je on u celziju bio jednako znacajan i 5 sezona pre murinjovog povratka i onda takvom igracu ponudis ugovor samo na godinu dana za samo 90 000 nedeljno. msm, za nas smrtnike to je basnoslovno, ali kad se uporede plate drugih igraca, ovo je potcenjivanje! pa ceh prima 125 000 po novom ugorovu u kojem je bio busan kao cigansko reseto, a sad jos greje klupu. da je pametan bane, da se pokupi i ode mpr. u barsu, jer im treba stoper kao lebac, da ih odere za duplo vecu kintu kad mu istekne ugovor i da uziva u mediteranskoj klimi, a vas sdvojica stekara da gledate i da se cudite!

O'ro

pre 9 godina

(sparky, 7. mart 2015 13:47)
kako ne mozes da shvatis? imamo mi dobre igrace,ali ne moze raca petrovic da igra u reprezentaciju,ajde sad ti meni objasni da si fudbaler znas da si dobar,igras u dobar klub,ali FSS masta o tome kako je Raca Petrovic najbolji vezni igrac,forsiraju ga kao Ronalda,a on je tipicna DASKA od igraca,i kad znas da njega guraju jednostavno nemas zelju da igras
ja pozivam Matica,Baneta,SUbotica,Mitrovica,Kolarova,Nastasica,Jojica,Sulejmanija,Ljajica da uopste ne dolaze da igraju za reprezentaciju dok ne prekinu da dovode mendzerske fudbalere kako bi ih gurali da se sto bolje prodaju.
kad sam vec tu ako neko iz FSS resi da popravi stvari i zove igrace sto su stvarno zasluzili da igraju evo glasam da pozovu i Milana Borjana ako je to moguce da brani
eto,cao.

Vladimir_natal_Petkovic

pre 9 godina

(sparky, 7. mart 2015 13:47)


kako ti nije jasno? pa imamo igrace do centra nase polovine ,sve tamo dalje je uzas..imena ne igraju u ofanzivi ,igraju oni koji znaju dati golove a to kod nas ne zna niko..imamo samo poznata imena( tadic,ljajic ,markovic mitrovic,zoran tosic) a nijedan osim tosica ne zna dati gol..to je nas glavni problem.patimo za tim playmakerima,fantazistima itd a ljudi nikako da shvate da je kod nas manjak ofanzivnih tehnicko jakih igraca prirodni problem.kosarkaska smo nacija,bio sam u bneogradu prvi put u zivotu sad za novu godinu a imam preko 30,video sam svi veliki ,skoro niko nema koji je manji od 175,tu se najbolje vidi zasto mi nemamo vise piksija.jednostvano smo tako gradjeni da pravimo odbranbene igrace ,bekove koji su visoki pa cak i ofanzivci koji su svi ili skoro svi u nasoj repki 180cm..mene samo cudi kako nikako da napravimo centafora ,visina nebi trebala bit problem..videcemo kako ce se razviti aleksandar mitrovic koji je nas najbolji napadac uz adema ljajica

Marko

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 07. mart 2015 11:40)
Bane je defanzivac, trebalo bi da je to razlog.
(Dobri milenko, 07. mart 2015 14:49)

Pa statisticki vam je Bane ofenzivniji od pola repke, ukljucujuci i Matica. Isto vazi i za Chelsea.

Marko

pre 9 godina

kad vidim kakve mi igrace imamo; stvarno ne mogu da shvatim lose rezultate reprezentacije..
(sparky, 07. mart 2015 13:47)

Ja mogu...nema ko da zabije

Dobri milenko

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 07. mart 2015 11:40)
Bane je defanzivac, trebalo bi da je to razlog.

Against modern football

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 7. mart 2015 11:40)

Jbg. brate, bek je bek...
(Mark, 07. mart 2015 12:05)

Hahahah carski.

djole

pre 9 godina

Igrac placa porez na platu u zemlji u kojoj ju je i zaradio!
(mm, 7. mart 2015 12:10)

A Novak takodje igra turnir svake nedelje u Monaku pa mora da zivi tamo kao Bane u Londonu? Novak placa jedan deo poreza Monaku inace zasto bi ziveo tamo? Zasto onda ne zivi u Srbiji, mucnite malo glavom!

cinober

pre 9 godina

@Vlada
To što ti ne voliš Čelsi ne daje ti za pravo da vređaš navijače tog kluba nazivajući ga posprdnim imenima. Vodi brigu o igračima i klubu za koji navijaš a ti ubuduće zaobiđi vesti o Čelsiju. Bane je uz J.T.-a najodaniji vojnik čete Žozea Murinja, Bane je Čelsi i mi simpatizeri "plavaca" ih sve skupa obožavamo bez obzira na bljuvotine koje hejteri kluba sa SB-a svakodnevno ostavljaju u komentarima na svaku vest o Čelsiju.

The KING

pre 9 godina

Vecina vas ne moze da ukapira to jest vas mozak,da Bane Ivanovic spada u onaj mali procenat ljudi kojoji nije opterecen novcem i samo zarod....

parmalat

pre 9 godina

cekaj stani,ako neobrazovana Srbija smatra da Novak treba da placa pprez Srbiji...u tom slucaju... Bane plati porez !!!!! i Matic takodje !!!

filip

pre 9 godina

Gastarbajt ko svaki drugi.. Uvek ce nas covek imati manju platu na istom radnom mestu u inostranstvu u odnosu na 90 % Evrope, pa cak i na ovom nivou i kad pricamo o ovolikim zaradama.

petarczv

pre 9 godina

Mozda zvuci i jeste velika para neko ne zaradi za ceo zivot toliko ali u fudbalskom svetu je to nista specijalno otprilike 4 miliona godisnje a uzimajuci staz i doprinos banetov trebao bi da ima barem duplo vise...

Petar

pre 9 godina

Iskreno se nadam da je Bane i buduci prvi kapiten kluba kad ode Terry. Ako je neko zasluzio to je Bane.


Navijac:"Kad bi se svi tvoji bivši i sadašnji saigrači pobili na velikoj poljani, ko bi jedini ostao na nogama?"

F. Lampard (na tviteru):"Odlično pitanje! Džon Hartson i Nil Radok bi izdržali do samog kraja, ali nemam dilemu da bi poslednji stajao Branislav Ivanović!"

janko

pre 9 godina

Porez placas u zemlji gde imas radnu vizu i ako se tamo zadrzavas vise od 280 dana godisnje. U slucaju da je porez u domovini veci, domovini placas tu razliku. U slucaju da dve drzave nemaju potpisan ugovor o dvostrukom oporezivanju, sam moras da uzmes papir iz poreske u napr. UK i odneses u Srbiju, pa izracunas razliku i tu razliku platis Srbiji.
Ovo znam, jer i sam radim u inostranstvu i da bih izbegao probleme sa poreskom, pitao sam i istrazivao.

sovuljaga

pre 9 godina

Kraljevo....ne daje se plata na osnovu staza nego kvaliteta...Matic je dosta mladji od Baneta,u svom je zenitu a Bane ce napuniti 31 godinu i ne moze da utice na igru onako kako moze Matic.Teri je tu najduze,onda po tvojoj logici on treba da ima koliko zajedno imaju Fabregas,Azar i Kosta.

Mark

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 7. mart 2015 11:40)

Jbg. brate, bek je bek...

vlada

pre 9 godina

Mooolim?!? Jeste da ulazi u 31 god.ali ovo je sramotno malo.Runi dobija 3x vise od Utd,a i on puni 30.Sramotan je nacin na koji Celsi tretira svoje prekaljene asove.Prvo Lampard,pa Ceh,Bane,Teri...Nikada nece biti klub sa tradicijom,vec klub koji sluzi za pranje novca

Serb

pre 9 godina

@ sigurno imate negde u arhivi

Od kada se Branislav Ivanovic prvi put nasao u startnoj postavi Celsija pre nekih 7 godina, od tada on nema konkurenta koji bi zauzeo njegovo mesto u timu. Branislav je prvo preuzeo mesto Paola Fereire a zatim i Bosingve. Kada su pomenuta dvojica napustili klub iz razloga sto nisu imali mesta u timu pored Ivanovica, Celsi je morao da dovede zamenu za njih koji bi pokrivao poziciju levog beka u slucaju povrede Branislava Ivanovica. Stigao je Cezar Aspilikueta iz Marseja. Zbog odlicnih igara Branislava Ivanovica, Aspilikueta takodje nije dobijao priliku da igra pa je posle odlaska Eslija Kola prebacen na mesto desnog beka gde i danas odlicno igra iako je on po prirodi levi bek.
Totalna je neistina i nebuloza da ga je Celsi pokusao zameniti Bularuzom i Kejhilom. Kejhil je stoper pod broj jedan. Ne znam odakle ti takve informacije?
Jos je smesnije sto si spomenuo Srnu i Majkona. Majkon nikada nije povezivan sa Celsijem. Srna nikada nebi mogao da igra na mestu levog beka u Celsiju dok je Branislav Ivanovic u klubu.
Zasto bi Celsi uopste dovodio te igrace koji su po godinama stariji od Ivanovica a po kvalitetu losiji od njega? Ako bi dovodio nekoga, to bi bio neki mladi perspektivni igrac koji bi u buducnosti mogao da ga zameni kao sto je slucaj bio sa Aspilikuetom.
Branislav je glavni igrac u odbrani Celsija vec 7 (sedam) godina i njegovo mesto u startnoj postavi se nikada nije dovodilo u pitanje.
Pozdrav

pero

pre 9 godina

Hm, ma skup je zivot u Londonu, renta je ogromna, benzin, meso...da ne govorim o izlascima. Evo bas sam prije 7 dana razbio novcanicu od 50 funti i evo, nije mi ostalo ni 35. Ali dobro, snaci ce se on nekako. Valjda je upoznao neke prijatelje da mu pomognu ako zaskripa....

:/

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 07. mart 2015 11:40)

Da, ali je Matic 5-6 godina mladji i vise klubova bi njega kupilo, a ne Baneta i onda moraju da ga nekako zadrze... Banetu je ponudjeno verovatno uzmi ili ostavi jer sigurno ne bi iz Celsija isao u bolji klub nego u losiji, a onda ne bi bilo trofeja.

sigurno imate negde u arhivi

pre 9 godina

Jel mozete izbaciti statistiku Celzija sa Banetom i bez njega primljeni golovi,dati golovi,pobede,porazi,broj utakmica,broj pobeda i poraza u velikim utakmicama i derbijima,pretrcane kilometre,sutevi na gol i posed lopte.Koliko se secam najbolje je igrao dok je tu bio Drogba mada ne secam se neke krize u Celziju ,a imao ih je sa Toresom i Esijenom.Cak su ga pokusali menjati sa Bularuzom i Kejhilom i dovesti Hrvata Srnu ili Majkona.

Mark

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 7. mart 2015 11:40)

Jbg. brate, bek je bek...

Petar

pre 9 godina

Iskreno se nadam da je Bane i buduci prvi kapiten kluba kad ode Terry. Ako je neko zasluzio to je Bane.


Navijac:"Kad bi se svi tvoji bivši i sadašnji saigrači pobili na velikoj poljani, ko bi jedini ostao na nogama?"

F. Lampard (na tviteru):"Odlično pitanje! Džon Hartson i Nil Radok bi izdržali do samog kraja, ali nemam dilemu da bi poslednji stajao Branislav Ivanović!"

vlada

pre 9 godina

Mooolim?!? Jeste da ulazi u 31 god.ali ovo je sramotno malo.Runi dobija 3x vise od Utd,a i on puni 30.Sramotan je nacin na koji Celsi tretira svoje prekaljene asove.Prvo Lampard,pa Ceh,Bane,Teri...Nikada nece biti klub sa tradicijom,vec klub koji sluzi za pranje novca

petarczv

pre 9 godina

Mozda zvuci i jeste velika para neko ne zaradi za ceo zivot toliko ali u fudbalskom svetu je to nista specijalno otprilike 4 miliona godisnje a uzimajuci staz i doprinos banetov trebao bi da ima barem duplo vise...

sigurno imate negde u arhivi

pre 9 godina

Jel mozete izbaciti statistiku Celzija sa Banetom i bez njega primljeni golovi,dati golovi,pobede,porazi,broj utakmica,broj pobeda i poraza u velikim utakmicama i derbijima,pretrcane kilometre,sutevi na gol i posed lopte.Koliko se secam najbolje je igrao dok je tu bio Drogba mada ne secam se neke krize u Celziju ,a imao ih je sa Toresom i Esijenom.Cak su ga pokusali menjati sa Bularuzom i Kejhilom i dovesti Hrvata Srnu ili Majkona.

:/

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 07. mart 2015 11:40)

Da, ali je Matic 5-6 godina mladji i vise klubova bi njega kupilo, a ne Baneta i onda moraju da ga nekako zadrze... Banetu je ponudjeno verovatno uzmi ili ostavi jer sigurno ne bi iz Celsija isao u bolji klub nego u losiji, a onda ne bi bilo trofeja.

The KING

pre 9 godina

Vecina vas ne moze da ukapira to jest vas mozak,da Bane Ivanovic spada u onaj mali procenat ljudi kojoji nije opterecen novcem i samo zarod....

mislim stvarno

pre 9 godina

e, pa murinjo treba da te bude sramota! i tebe i onog romana!! ovoliko hvalis baneta, s razlogom, posebno sto je on u celziju bio jednako znacajan i 5 sezona pre murinjovog povratka i onda takvom igracu ponudis ugovor samo na godinu dana za samo 90 000 nedeljno. msm, za nas smrtnike to je basnoslovno, ali kad se uporede plate drugih igraca, ovo je potcenjivanje! pa ceh prima 125 000 po novom ugorovu u kojem je bio busan kao cigansko reseto, a sad jos greje klupu. da je pametan bane, da se pokupi i ode mpr. u barsu, jer im treba stoper kao lebac, da ih odere za duplo vecu kintu kad mu istekne ugovor i da uziva u mediteranskoj klimi, a vas sdvojica stekara da gledate i da se cudite!

parmalat

pre 9 godina

cekaj stani,ako neobrazovana Srbija smatra da Novak treba da placa pprez Srbiji...u tom slucaju... Bane plati porez !!!!! i Matic takodje !!!

Marko

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 07. mart 2015 11:40)
Bane je defanzivac, trebalo bi da je to razlog.
(Dobri milenko, 07. mart 2015 14:49)

Pa statisticki vam je Bane ofenzivniji od pola repke, ukljucujuci i Matica. Isto vazi i za Chelsea.

filip

pre 9 godina

Gastarbajt ko svaki drugi.. Uvek ce nas covek imati manju platu na istom radnom mestu u inostranstvu u odnosu na 90 % Evrope, pa cak i na ovom nivou i kad pricamo o ovolikim zaradama.

Lazari

pre 9 godina

Kakve igrace imamo? Kakve? Imamo 5 igraca! Pa sta druge reprezentacije da kazu!? Imaju 50 takvih kojima se mi dicimo. Izuzev Matica, Ivanovica. Pa takvih kao Mitrovic, Kolarov, Nastasic, Markovic imaju na izvoz. Ali nama je najlakse reci kako imamo super igrace a nemamo ekipu... Recite mi realno, koja je reprezentacija slabija od nase samo ako se igraci uzmu u obzir, ne tim. I po imenima smo katasrofa, pogledajte samo juznoamericke i africke ekipe kakva imena imaju

Marko

pre 9 godina

kad vidim kakve mi igrace imamo; stvarno ne mogu da shvatim lose rezultate reprezentacije..
(sparky, 07. mart 2015 13:47)

Ja mogu...nema ko da zabije

ĆOKZ

pre 9 godina

grac placa porez na platu u zemlji u kojoj ju je i zaradio!
(mm, 7. mart 2015 12:10)

A Novak takodje igra turnir svake nedelje u Monaku pa mora da zivi tamo kao Bane u Londonu? Novak placa jedan deo poreza Monaku inace zasto bi ziveo tamo? Zasto onda ne zivi u Srbiji, mucnite malo glavom!
(djole, 7. mart 2015 14:52)
Đole da i ovo razjasnimo.Na zaradu id turnira igrač plaća porez u zemlji u kojoj se igra turnir po poreskoj stopi važećoj u toj zemlji.Na zaradu od reklama porez se plaća u zemlji u kojoj promoter brenda živi.Monako-porez bagatela.Zbog reklama Novak ima mjesto stanovanja u Monaku

Milanče

pre 9 godina

Sve je otišlo dodjavola kad delatnost bez koje jedno društvo sasvim normalno moze da funkcioniše (u ovom slučaju fudbaler) se vrednuje daleko vise od vrhunskog naučnika.

Serb

pre 9 godina

@ sigurno imate negde u arhivi

Od kada se Branislav Ivanovic prvi put nasao u startnoj postavi Celsija pre nekih 7 godina, od tada on nema konkurenta koji bi zauzeo njegovo mesto u timu. Branislav je prvo preuzeo mesto Paola Fereire a zatim i Bosingve. Kada su pomenuta dvojica napustili klub iz razloga sto nisu imali mesta u timu pored Ivanovica, Celsi je morao da dovede zamenu za njih koji bi pokrivao poziciju levog beka u slucaju povrede Branislava Ivanovica. Stigao je Cezar Aspilikueta iz Marseja. Zbog odlicnih igara Branislava Ivanovica, Aspilikueta takodje nije dobijao priliku da igra pa je posle odlaska Eslija Kola prebacen na mesto desnog beka gde i danas odlicno igra iako je on po prirodi levi bek.
Totalna je neistina i nebuloza da ga je Celsi pokusao zameniti Bularuzom i Kejhilom. Kejhil je stoper pod broj jedan. Ne znam odakle ti takve informacije?
Jos je smesnije sto si spomenuo Srnu i Majkona. Majkon nikada nije povezivan sa Celsijem. Srna nikada nebi mogao da igra na mestu levog beka u Celsiju dok je Branislav Ivanovic u klubu.
Zasto bi Celsi uopste dovodio te igrace koji su po godinama stariji od Ivanovica a po kvalitetu losiji od njega? Ako bi dovodio nekoga, to bi bio neki mladi perspektivni igrac koji bi u buducnosti mogao da ga zameni kao sto je slucaj bio sa Aspilikuetom.
Branislav je glavni igrac u odbrani Celsija vec 7 (sedam) godina i njegovo mesto u startnoj postavi se nikada nije dovodilo u pitanje.
Pozdrav

Dobri milenko

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 07. mart 2015 11:40)
Bane je defanzivac, trebalo bi da je to razlog.

čovek

pre 9 godina

bar 130k,sramota je posle onih vaznih golova i sto je legenda kluba da ima manje...ma ostaje Bane,i ako moze duplo da zaradi,rece neko npr. u PSG....jer to je BANE :)))

cinober

pre 9 godina

@Vlada
To što ti ne voliš Čelsi ne daje ti za pravo da vređaš navijače tog kluba nazivajući ga posprdnim imenima. Vodi brigu o igračima i klubu za koji navijaš a ti ubuduće zaobiđi vesti o Čelsiju. Bane je uz J.T.-a najodaniji vojnik čete Žozea Murinja, Bane je Čelsi i mi simpatizeri "plavaca" ih sve skupa obožavamo bez obzira na bljuvotine koje hejteri kluba sa SB-a svakodnevno ostavljaju u komentarima na svaku vest o Čelsiju.

Against modern football

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 7. mart 2015 11:40)

Jbg. brate, bek je bek...
(Mark, 07. mart 2015 12:05)

Hahahah carski.

Vladimir_natal_Petkovic

pre 9 godina

(sparky, 7. mart 2015 13:47)


kako ti nije jasno? pa imamo igrace do centra nase polovine ,sve tamo dalje je uzas..imena ne igraju u ofanzivi ,igraju oni koji znaju dati golove a to kod nas ne zna niko..imamo samo poznata imena( tadic,ljajic ,markovic mitrovic,zoran tosic) a nijedan osim tosica ne zna dati gol..to je nas glavni problem.patimo za tim playmakerima,fantazistima itd a ljudi nikako da shvate da je kod nas manjak ofanzivnih tehnicko jakih igraca prirodni problem.kosarkaska smo nacija,bio sam u bneogradu prvi put u zivotu sad za novu godinu a imam preko 30,video sam svi veliki ,skoro niko nema koji je manji od 175,tu se najbolje vidi zasto mi nemamo vise piksija.jednostvano smo tako gradjeni da pravimo odbranbene igrace ,bekove koji su visoki pa cak i ofanzivci koji su svi ili skoro svi u nasoj repki 180cm..mene samo cudi kako nikako da napravimo centafora ,visina nebi trebala bit problem..videcemo kako ce se razviti aleksandar mitrovic koji je nas najbolji napadac uz adema ljajica

janko

pre 9 godina

Porez placas u zemlji gde imas radnu vizu i ako se tamo zadrzavas vise od 280 dana godisnje. U slucaju da je porez u domovini veci, domovini placas tu razliku. U slucaju da dve drzave nemaju potpisan ugovor o dvostrukom oporezivanju, sam moras da uzmes papir iz poreske u napr. UK i odneses u Srbiju, pa izracunas razliku i tu razliku platis Srbiji.
Ovo znam, jer i sam radim u inostranstvu i da bih izbegao probleme sa poreskom, pitao sam i istrazivao.

sovuljaga

pre 9 godina

Kraljevo....ne daje se plata na osnovu staza nego kvaliteta...Matic je dosta mladji od Baneta,u svom je zenitu a Bane ce napuniti 31 godinu i ne moze da utice na igru onako kako moze Matic.Teri je tu najduze,onda po tvojoj logici on treba da ima koliko zajedno imaju Fabregas,Azar i Kosta.

O'ro

pre 9 godina

(sparky, 7. mart 2015 13:47)
kako ne mozes da shvatis? imamo mi dobre igrace,ali ne moze raca petrovic da igra u reprezentaciju,ajde sad ti meni objasni da si fudbaler znas da si dobar,igras u dobar klub,ali FSS masta o tome kako je Raca Petrovic najbolji vezni igrac,forsiraju ga kao Ronalda,a on je tipicna DASKA od igraca,i kad znas da njega guraju jednostavno nemas zelju da igras
ja pozivam Matica,Baneta,SUbotica,Mitrovica,Kolarova,Nastasica,Jojica,Sulejmanija,Ljajica da uopste ne dolaze da igraju za reprezentaciju dok ne prekinu da dovode mendzerske fudbalere kako bi ih gurali da se sto bolje prodaju.
kad sam vec tu ako neko iz FSS resi da popravi stvari i zove igrace sto su stvarno zasluzili da igraju evo glasam da pozovu i Milana Borjana ako je to moguce da brani
eto,cao.

pero

pre 9 godina

Hm, ma skup je zivot u Londonu, renta je ogromna, benzin, meso...da ne govorim o izlascima. Evo bas sam prije 7 dana razbio novcanicu od 50 funti i evo, nije mi ostalo ni 35. Ali dobro, snaci ce se on nekako. Valjda je upoznao neke prijatelje da mu pomognu ako zaskripa....

djole

pre 9 godina

Igrac placa porez na platu u zemlji u kojoj ju je i zaradio!
(mm, 7. mart 2015 12:10)

A Novak takodje igra turnir svake nedelje u Monaku pa mora da zivi tamo kao Bane u Londonu? Novak placa jedan deo poreza Monaku inace zasto bi ziveo tamo? Zasto onda ne zivi u Srbiji, mucnite malo glavom!

vlada

pre 9 godina

Mooolim?!? Jeste da ulazi u 31 god.ali ovo je sramotno malo.Runi dobija 3x vise od Utd,a i on puni 30.Sramotan je nacin na koji Celsi tretira svoje prekaljene asove.Prvo Lampard,pa Ceh,Bane,Teri...Nikada nece biti klub sa tradicijom,vec klub koji sluzi za pranje novca

:/

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 07. mart 2015 11:40)

Da, ali je Matic 5-6 godina mladji i vise klubova bi njega kupilo, a ne Baneta i onda moraju da ga nekako zadrze... Banetu je ponudjeno verovatno uzmi ili ostavi jer sigurno ne bi iz Celsija isao u bolji klub nego u losiji, a onda ne bi bilo trofeja.

djole

pre 9 godina

Igrac placa porez na platu u zemlji u kojoj ju je i zaradio!
(mm, 7. mart 2015 12:10)

A Novak takodje igra turnir svake nedelje u Monaku pa mora da zivi tamo kao Bane u Londonu? Novak placa jedan deo poreza Monaku inace zasto bi ziveo tamo? Zasto onda ne zivi u Srbiji, mucnite malo glavom!

Milanče

pre 9 godina

Sve je otišlo dodjavola kad delatnost bez koje jedno društvo sasvim normalno moze da funkcioniše (u ovom slučaju fudbaler) se vrednuje daleko vise od vrhunskog naučnika.

parmalat

pre 9 godina

cekaj stani,ako neobrazovana Srbija smatra da Novak treba da placa pprez Srbiji...u tom slucaju... Bane plati porez !!!!! i Matic takodje !!!

Mark

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 7. mart 2015 11:40)

Jbg. brate, bek je bek...

petarczv

pre 9 godina

Mozda zvuci i jeste velika para neko ne zaradi za ceo zivot toliko ali u fudbalskom svetu je to nista specijalno otprilike 4 miliona godisnje a uzimajuci staz i doprinos banetov trebao bi da ima barem duplo vise...

Lazari

pre 9 godina

Kakve igrace imamo? Kakve? Imamo 5 igraca! Pa sta druge reprezentacije da kazu!? Imaju 50 takvih kojima se mi dicimo. Izuzev Matica, Ivanovica. Pa takvih kao Mitrovic, Kolarov, Nastasic, Markovic imaju na izvoz. Ali nama je najlakse reci kako imamo super igrace a nemamo ekipu... Recite mi realno, koja je reprezentacija slabija od nase samo ako se igraci uzmu u obzir, ne tim. I po imenima smo katasrofa, pogledajte samo juznoamericke i africke ekipe kakva imena imaju

filip

pre 9 godina

Gastarbajt ko svaki drugi.. Uvek ce nas covek imati manju platu na istom radnom mestu u inostranstvu u odnosu na 90 % Evrope, pa cak i na ovom nivou i kad pricamo o ovolikim zaradama.

pero

pre 9 godina

Hm, ma skup je zivot u Londonu, renta je ogromna, benzin, meso...da ne govorim o izlascima. Evo bas sam prije 7 dana razbio novcanicu od 50 funti i evo, nije mi ostalo ni 35. Ali dobro, snaci ce se on nekako. Valjda je upoznao neke prijatelje da mu pomognu ako zaskripa....

Serb

pre 9 godina

@ sigurno imate negde u arhivi

Od kada se Branislav Ivanovic prvi put nasao u startnoj postavi Celsija pre nekih 7 godina, od tada on nema konkurenta koji bi zauzeo njegovo mesto u timu. Branislav je prvo preuzeo mesto Paola Fereire a zatim i Bosingve. Kada su pomenuta dvojica napustili klub iz razloga sto nisu imali mesta u timu pored Ivanovica, Celsi je morao da dovede zamenu za njih koji bi pokrivao poziciju levog beka u slucaju povrede Branislava Ivanovica. Stigao je Cezar Aspilikueta iz Marseja. Zbog odlicnih igara Branislava Ivanovica, Aspilikueta takodje nije dobijao priliku da igra pa je posle odlaska Eslija Kola prebacen na mesto desnog beka gde i danas odlicno igra iako je on po prirodi levi bek.
Totalna je neistina i nebuloza da ga je Celsi pokusao zameniti Bularuzom i Kejhilom. Kejhil je stoper pod broj jedan. Ne znam odakle ti takve informacije?
Jos je smesnije sto si spomenuo Srnu i Majkona. Majkon nikada nije povezivan sa Celsijem. Srna nikada nebi mogao da igra na mestu levog beka u Celsiju dok je Branislav Ivanovic u klubu.
Zasto bi Celsi uopste dovodio te igrace koji su po godinama stariji od Ivanovica a po kvalitetu losiji od njega? Ako bi dovodio nekoga, to bi bio neki mladi perspektivni igrac koji bi u buducnosti mogao da ga zameni kao sto je slucaj bio sa Aspilikuetom.
Branislav je glavni igrac u odbrani Celsija vec 7 (sedam) godina i njegovo mesto u startnoj postavi se nikada nije dovodilo u pitanje.
Pozdrav

Dobri milenko

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 07. mart 2015 11:40)
Bane je defanzivac, trebalo bi da je to razlog.

Petar

pre 9 godina

Iskreno se nadam da je Bane i buduci prvi kapiten kluba kad ode Terry. Ako je neko zasluzio to je Bane.


Navijac:"Kad bi se svi tvoji bivši i sadašnji saigrači pobili na velikoj poljani, ko bi jedini ostao na nogama?"

F. Lampard (na tviteru):"Odlično pitanje! Džon Hartson i Nil Radok bi izdržali do samog kraja, ali nemam dilemu da bi poslednji stajao Branislav Ivanović!"

O'ro

pre 9 godina

(sparky, 7. mart 2015 13:47)
kako ne mozes da shvatis? imamo mi dobre igrace,ali ne moze raca petrovic da igra u reprezentaciju,ajde sad ti meni objasni da si fudbaler znas da si dobar,igras u dobar klub,ali FSS masta o tome kako je Raca Petrovic najbolji vezni igrac,forsiraju ga kao Ronalda,a on je tipicna DASKA od igraca,i kad znas da njega guraju jednostavno nemas zelju da igras
ja pozivam Matica,Baneta,SUbotica,Mitrovica,Kolarova,Nastasica,Jojica,Sulejmanija,Ljajica da uopste ne dolaze da igraju za reprezentaciju dok ne prekinu da dovode mendzerske fudbalere kako bi ih gurali da se sto bolje prodaju.
kad sam vec tu ako neko iz FSS resi da popravi stvari i zove igrace sto su stvarno zasluzili da igraju evo glasam da pozovu i Milana Borjana ako je to moguce da brani
eto,cao.

mislim stvarno

pre 9 godina

e, pa murinjo treba da te bude sramota! i tebe i onog romana!! ovoliko hvalis baneta, s razlogom, posebno sto je on u celziju bio jednako znacajan i 5 sezona pre murinjovog povratka i onda takvom igracu ponudis ugovor samo na godinu dana za samo 90 000 nedeljno. msm, za nas smrtnike to je basnoslovno, ali kad se uporede plate drugih igraca, ovo je potcenjivanje! pa ceh prima 125 000 po novom ugorovu u kojem je bio busan kao cigansko reseto, a sad jos greje klupu. da je pametan bane, da se pokupi i ode mpr. u barsu, jer im treba stoper kao lebac, da ih odere za duplo vecu kintu kad mu istekne ugovor i da uziva u mediteranskoj klimi, a vas sdvojica stekara da gledate i da se cudite!

sigurno imate negde u arhivi

pre 9 godina

Jel mozete izbaciti statistiku Celzija sa Banetom i bez njega primljeni golovi,dati golovi,pobede,porazi,broj utakmica,broj pobeda i poraza u velikim utakmicama i derbijima,pretrcane kilometre,sutevi na gol i posed lopte.Koliko se secam najbolje je igrao dok je tu bio Drogba mada ne secam se neke krize u Celziju ,a imao ih je sa Toresom i Esijenom.Cak su ga pokusali menjati sa Bularuzom i Kejhilom i dovesti Hrvata Srnu ili Majkona.

Vladimir_natal_Petkovic

pre 9 godina

(sparky, 7. mart 2015 13:47)


kako ti nije jasno? pa imamo igrace do centra nase polovine ,sve tamo dalje je uzas..imena ne igraju u ofanzivi ,igraju oni koji znaju dati golove a to kod nas ne zna niko..imamo samo poznata imena( tadic,ljajic ,markovic mitrovic,zoran tosic) a nijedan osim tosica ne zna dati gol..to je nas glavni problem.patimo za tim playmakerima,fantazistima itd a ljudi nikako da shvate da je kod nas manjak ofanzivnih tehnicko jakih igraca prirodni problem.kosarkaska smo nacija,bio sam u bneogradu prvi put u zivotu sad za novu godinu a imam preko 30,video sam svi veliki ,skoro niko nema koji je manji od 175,tu se najbolje vidi zasto mi nemamo vise piksija.jednostvano smo tako gradjeni da pravimo odbranbene igrace ,bekove koji su visoki pa cak i ofanzivci koji su svi ili skoro svi u nasoj repki 180cm..mene samo cudi kako nikako da napravimo centafora ,visina nebi trebala bit problem..videcemo kako ce se razviti aleksandar mitrovic koji je nas najbolji napadac uz adema ljajica

sovuljaga

pre 9 godina

Kraljevo....ne daje se plata na osnovu staza nego kvaliteta...Matic je dosta mladji od Baneta,u svom je zenitu a Bane ce napuniti 31 godinu i ne moze da utice na igru onako kako moze Matic.Teri je tu najduze,onda po tvojoj logici on treba da ima koliko zajedno imaju Fabregas,Azar i Kosta.

Marko

pre 9 godina

kad vidim kakve mi igrace imamo; stvarno ne mogu da shvatim lose rezultate reprezentacije..
(sparky, 07. mart 2015 13:47)

Ja mogu...nema ko da zabije

Against modern football

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 7. mart 2015 11:40)

Jbg. brate, bek je bek...
(Mark, 07. mart 2015 12:05)

Hahahah carski.

čovek

pre 9 godina

bar 130k,sramota je posle onih vaznih golova i sto je legenda kluba da ima manje...ma ostaje Bane,i ako moze duplo da zaradi,rece neko npr. u PSG....jer to je BANE :)))

janko

pre 9 godina

Porez placas u zemlji gde imas radnu vizu i ako se tamo zadrzavas vise od 280 dana godisnje. U slucaju da je porez u domovini veci, domovini placas tu razliku. U slucaju da dve drzave nemaju potpisan ugovor o dvostrukom oporezivanju, sam moras da uzmes papir iz poreske u napr. UK i odneses u Srbiju, pa izracunas razliku i tu razliku platis Srbiji.
Ovo znam, jer i sam radim u inostranstvu i da bih izbegao probleme sa poreskom, pitao sam i istrazivao.

cinober

pre 9 godina

@Vlada
To što ti ne voliš Čelsi ne daje ti za pravo da vređaš navijače tog kluba nazivajući ga posprdnim imenima. Vodi brigu o igračima i klubu za koji navijaš a ti ubuduće zaobiđi vesti o Čelsiju. Bane je uz J.T.-a najodaniji vojnik čete Žozea Murinja, Bane je Čelsi i mi simpatizeri "plavaca" ih sve skupa obožavamo bez obzira na bljuvotine koje hejteri kluba sa SB-a svakodnevno ostavljaju u komentarima na svaku vest o Čelsiju.

The KING

pre 9 godina

Vecina vas ne moze da ukapira to jest vas mozak,da Bane Ivanovic spada u onaj mali procenat ljudi kojoji nije opterecen novcem i samo zarod....

ĆOKZ

pre 9 godina

grac placa porez na platu u zemlji u kojoj ju je i zaradio!
(mm, 7. mart 2015 12:10)

A Novak takodje igra turnir svake nedelje u Monaku pa mora da zivi tamo kao Bane u Londonu? Novak placa jedan deo poreza Monaku inace zasto bi ziveo tamo? Zasto onda ne zivi u Srbiji, mucnite malo glavom!
(djole, 7. mart 2015 14:52)
Đole da i ovo razjasnimo.Na zaradu id turnira igrač plaća porez u zemlji u kojoj se igra turnir po poreskoj stopi važećoj u toj zemlji.Na zaradu od reklama porez se plaća u zemlji u kojoj promoter brenda živi.Monako-porez bagatela.Zbog reklama Novak ima mjesto stanovanja u Monaku

Marko

pre 9 godina

Ne kapiram? Maticu 100.000 a Banetu koji je vec godinama u klubu "samo" 90.000 funti?
(Kraljevo, 07. mart 2015 11:40)
Bane je defanzivac, trebalo bi da je to razlog.
(Dobri milenko, 07. mart 2015 14:49)

Pa statisticki vam je Bane ofenzivniji od pola repke, ukljucujuci i Matica. Isto vazi i za Chelsea.