Ponedeljak, 08.12.2014.

09:18

Zvezda se oprašta od kvarteta

Crvena zvezda oprostiće se ovih dana od Darka Lazovića, Nejca Pečnika, Aleksandra Kovačevića i Sava Pavićevića, prenose Novosti.

Izvor: B92

Zvezda se oprašta od kvarteta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Ilija

pre 9 godina

4. liga i da dodju ljudi koji hoce da rade za dzabe, nekadasnji Zvezdini igraci, koji su se probili pomocu Zvezde. Da krenemo ispocetka... Ovo nikuda ne vodi, opet ce od prodaje Lazovica, Kovacevica.... Zvezda najmanje zaraditi (ako uopste i zaradi), sve ce pokupiti ljudi iz senke, kao i dosad..

Partizan

pre 9 godina

Zvezdasi, mozemo mi neke igrace da vam pozajmimo na kaljenje, evo mi placamo sve i sendvice i sapune i markice za prevoz, sta ces vise... haahahahahaahahahahahahahahahaahaah
(neshapfc, 8. decembar 2014 11:19)
Kod vas pokušavaju samoubistva na stadionu,za početak bešenjem i ti si našao da se nekome smeješ.Verovatno ste im dali i sapune i markice i sendviče,pa zato.Svoje ste pokazali u Evropi,na 5 tekmi,postignut 1 gol,a u našoj ligi 2/3 utakmice ste zatvorili,da ste igrali pošteno,imali bi isti broj bodova jer niste ništa kvalitetniji.

Da se igralo posteno Zvezda bi sada imala 15 bodova zaostatka za nama, ali ne, vama se sudi do 97min, dobijate igraca vise na svakoj drugoj utakmici, sviraju vam se penali i nepostojeci prekrsaji... pa su vam drugi krivi sto ste postigli golova kao i tim sa sredine tabele, BLAM, slazem se da je Evropa merilo kvaliteta ali ne moze se nista protiv klubova kojima Partizan ne moze da papira novcano i tu nema mnogo neke mudrosti nisi otkrio toplu vodu... ali dokle god je takvih kao ti koji tako razmisljaju za Partizan nema zime a Zvezda ce uvek zivetu u zabludi da za njihovu jadnu igru su krivi drugi... Dovidjenja prijatno.

Apache

pre 9 godina

Zasto jednostavno ne forsiraml mlade, prodajemo ih , i polako vracamo dugove.. kroz 4-5 god moze biti dug na nuli.. Dok ne stanemo na noge, jednostavno zaboraviti na titulu ligu sampiona/evrope..
(Djape, 08. decembar 2014 13:31)
Znaci 4-5 god nemate nikakve rashode ni plate ni odrzavanja ni racune nista, i prodajete igrace u proseku 10-15 mil godisnje. Izvodljivo sto da ne.

Tomica

pre 9 godina

Negde sam pročitao da će plata fudbalerima u Zvezdi biti ograničena na 10000 eura na mesečnom nivou.Da li je moguće da u zemlji koja ima prosečnu platu od 350 eura fudbaler dobija 10000,mislim da nije.Pa od koga oni dobijaju te pare,klub koliko ja znam nije privatizovan pa po logici stvari dobija pare od države,znači drugim rečima mi građani Srbije dajemo plate fudbalerima ne samo Zvezde nego svim neprivatizovanim klubovima u zemlji.Neko će reći da nisam u pravu da su to sponzori a ja ga pitam ko bi normalan sponzorisao naš fudbal,taj mora da je lud.
Lekari i prosvetari se bore da im ne smanje i onako mizerne plate a bajni fudbaleri bez grama mozga (čast izuzecima)gruvaju najmanje 10000.Ma i da im je i 500 eura mesečno mnogo je.

DELIJE RI

pre 9 godina

Ne mogu da shvatim nikako naše klubove i politiku vođenja istih.Ako se mora prodavati onda nek je to na zimu da se ekipa uigra do europe ako je bude.Jedino prodaja i stvaranje novih igrača nama je prioritet ali u normalnim uslovima koje mi nikako da postavimo jer svi žure i jure vani.

albel

pre 9 godina

(programer, 8. decembar 2014 12:50)
Ti si decko pobednik dana!Lazovica niste mogli letos da prodaju za vise od milion,sada em nije igrao nista cele jeseni,em mu ostaje jos 6 meseci ugovora,znaci 700-800 hiljada plafon.Pa od te cifre oduzmi pare koje mu se duguju,pa procenat od transfera za prethodni klub,pa ti vidi koliko ide u kasu Zvezde.Dalje,Pecnik i Savo idu za dzabe,da bi se otpisala dugovanja prema njima,za Kovacevica ne znam,pa da ne pricam napamet.Sve u svemu od ove cetvorice ce se zaraditi taman da se isplati Onjilo!A budalastine o vrednosti Ristica i Jovica i o vracanju celog duga za par godina bolje da ne komentarisem!

nebojsa

pre 9 godina

Mene je sramota... ali zaista imam taj osećaj. Sramota me je da navijam za klub u kome igra DARKO LAZOVIĆ!!! Ta persona, je bila više od tri godine rezerva i Zvezdi, često i na tribinama... tog dečka pokušavaju već godinama nekom da uvale ali niko ga neće, što i ne čudi... pumpaju ga na silu, na mišiće u medijima, očigledno ima "jaka leđa"... moja Zvezdo gde si spala? Nekad su kapiteni bili Džajić, Stojković, Stanković a
sada.... joj kuku meni Lazović... kakav pad... survali smo se u provaliju... idi ko Boga te molim, idi široko ti polje...samo idi iz moje Zvezde...

Djape

pre 9 godina

Zasto jednostavno ne forsiraml mlade, prodajemo ih , i polako vracamo dugove.. kroz 4-5 god moze biti dug na nuli.. Dok ne stanemo na noge, jednostavno zaboraviti na titulu ligu sampiona/evrope..

Pravda za pudlicu

pre 9 godina

Partizan je dao 20 golova više od Zvezde, a ima samo 6 bodova više. Samo u ovoj raspaloj ligi tim koji je dao golovao kao tim sa dna tabele može da bude drugi na polusezoni.

Marko Niš

pre 9 godina

(Demokratski rob, 8. decembar 2014 12:05)

Skroz si u pravu samo sa ovakvim timom kakav Zvezda ima i imala je unazad to je jedina zatvorena utakmica Partizana, pa budi realan u našoj ligi svi zatvaraju ali smo trenutno od vas JAČI!!!

vasilije

pre 9 godina

Ja ne bih rekao da u Zvezdi niko ne bi igrao za 500 evrića, to ti je sasvim dovoljno za normalan život nije dovoljno za raskalašan život-svi mlaži igrači bi pristali, alp se pokažeš mnogo lakše stižeš do unosnijeg ugovora, nego iz npr. Napretka

Smit

pre 9 godina

Zvezdasi, mozemo mi neke igrace da vam pozajmimo na kaljenje, evo mi placamo sve i sendvice i sapune i markice za prevoz, sta ces vise... haahahahahaahahahahahahahahahaahaah
(neshapfc, 8. decembar 2014 11:19)
Kod vas pokušavaju samoubistva na stadionu,za početak bešenjem i ti si našao da se nekome smeješ.Verovatno ste im dali i sapune i markice i sendviče,pa zato.Svoje ste pokazali u Evropi,na 5 tekmi,postignut 1 gol,a u našoj ligi 2/3 utakmice ste zatvorili,da ste igrali pošteno,imali bi isti broj bodova jer niste ništa kvalitetniji.

div

pre 9 godina

sacekati...i videti da li je bas tako interesovanje kao sto se pise..i ranije je bilo raznoraznih ponuda i interesovamja,pa nista..

musko

pre 9 godina

kao stari simpatizer zvezde, zelim da se zahvalim pecniku i pavicevicu, odlicno su igrali. Puno srece i kovacevicu, a darka mi je zao, ima kvalitet i nadam se da ce uspeti tamo negde...hvala i sve najbolje momci.

Coco Bill

pre 9 godina

Sve koji mogu bilo gde da odu treba pustiti. Zatim ostalima smanjioti plate na 500Evra mesecno, odreci se stvarno i javno bilo kakave borbe za titulu i igrati kako se i koliko moze. Kada bude resen i poslednji slucaj sa zaostalim dugovima i poslednji dinar placen, moze se razmisljati o nekakvom novom pocetku. Naravno izopstiti sve menadzere koji govore nas ili slicne jezike iz bilo kakvog oblika saradnje sa klubom i ne angazovati vise nikada ni jednog igraca koji ima nekekav ugovor sa menadzerskom agencijom ili nekim pojedinacnim menadzerom. Ako postoji osnovana sumlja u "poslove" koje je klub zakljucivao sa menadzerima, odmah predati sve dokaze i sav materijal nadleznim organima i najuriti sve ljude iz kluba koji su ucestvovali u bilo kom od tih "poslova".
(Mihailo, 8. decembar 2014 12:07)

Sve je to lepo !!! Znači neko će igrati za 500 evra a u upravi će da sede i "skrkavaju" po nekoliko hiljada ili desetina hiljada evra ?! Na to sad ni petlići neće da pristanu i prestanite da više da se prizivate na neku "imaginarnu ljubav" prema klubu. Ona nije bila ni pre, za vreme socijalizma, nego su tad iza kljubova stajali, kao i sad, političari, a predsednici su bili direktori raznih uspešnih SOUR-a iz kojih se dobrano izdvajalo za klubove.

runner

pre 9 godina

...Steaua propala, rendzers pao u cetvrtu, trenutno u drugoj ligi, zvezda sa dugovima ne daj Boze nikome...
(srb, 8. decembar 2014 12:31)
Није ми јасно што се ви поредите са Стеаууом, па они су светлосне године испред вас jeр скоро сваке године играју у некој од групних фаза ЛШ или ЛЕ a на вас је фудбалска Европа тотално заборавила скоро као на Нотингамфорест. Па ви и када освојите првенство, да не улазим сада на који начин, не можете у Европу. Једино вам је и остало да прослављате ове бизарне годишњице.

Чарли Харпер

pre 9 godina

Печник, Павићевић, жао ми. Али добро, морају нешто да зараде. Ковачевић и овај позер са слике, довиђења, пријатно ! ! ! Да их не вређам, посебно Лазовића. Ипак много волим клуб чије боје носе, па имам поштовања...

abraksas89

pre 9 godina

Najtoplije bi im preporucio da potraze angazman u kazahstanskoj ili azerbejdzanskoj ligi, npr u Qarabag-u ili Aktobe-u cisto da zarade neki dinar i kupe nekretnine a mozda se cak sta vise i proslave i odigraju koji mec u evro kupovima, jer igraci takvog kadra nisu vise ni za ekipe iz sredine bugarske lige

srb

pre 9 godina

Na danasnji dan je zvezda postala prvak sveta, prvi, i za sada jedini, klub iz istocne evrope kojem je to poslo za rukom, a gledajte gde smo sada. Steaua propala, rendzers pao u cetvrtu, trenutno u drugoj ligi, zvezda sa dugovima ne daj Boze nikome...zalosno je sve to

Grobari Republika Srpska

pre 9 godina

Odlaskom Milijasa pozdravili ste se sa titulom, kao mi prošle sezone odlaskom Jojica.Uz Mijailovića ova četvorica su vam najbolji igrači.

Srki

pre 9 godina

Vreme je da pocnu standardno da igraju Ristic, Grujic, Jovic i Jovanovic. To je trebalo na pocetku sezone uraditi, ali ni sada ne mora da bude kasno. Imamo iskusnije, Bosancica, Gavrica, Despotovica i ako ostane, Katai-a. Da odigraju celo prolece, ova cetvorica klinaca bi se sa jos jednim ili dvojicom solidnih igraca prosetala do titule sld sezone.

Mihailo

pre 9 godina

Sve koji mogu bilo gde da odu treba pustiti. Zatim ostalima smanjioti plate na 500Evra mesecno, odreci se stvarno i javno bilo kakave borbe za titulu i igrati kako se i koliko moze. Kada bude resen i poslednji slucaj sa zaostalim dugovima i poslednji dinar placen, moze se razmisljati o nekakvom novom pocetku. Naravno izopstiti sve menadzere koji govore nas ili slicne jezike iz bilo kakvog oblika saradnje sa klubom i ne angazovati vise nikada ni jednog igraca koji ima nekekav ugovor sa menadzerskom agencijom ili nekim pojedinacnim menadzerom. Ako postoji osnovana sumlja u "poslove" koje je klub zakljucivao sa menadzerima, odmah predati sve dokaze i sav materijal nadleznim organima i najuriti sve ljude iz kluba koji su ucestvovali u bilo kom od tih "poslova".

Titula ostaje na Marakani

pre 9 godina

Lazović se zasitio nase lige,loše igra i naći će se korisnija zamena.Odlazak Kovačevića se isto neće osetiti,Grujić je mnogo bolji zadnji vezni od njega.Umesto Pavićevića će Luković i videćemo u kakvoj je formi Lune.Nama je najveći problem napad,odbrana nam je najbolja u ligi.Uz jednog kvalitetnog napadača možemo do titule tj da stignemo ovu razliku

krajisnik

pre 9 godina

idemo ko Rendzers iz 4. lige?Rjesen problem?A 50 miliona evra,ko ce da vrati?Sa 4.ligom dugovi i dalje ostaju.Sto se tice Luke Jovica, bice igracina,za ove sto ga prozivaju.Sjecam se Jovetica,prve sezone se vidio nije.Ova cetiri igraca ce smanjiti troskove kluba,samo trebaju povesti i ove sto su nam jesenas stigli kao "pojacanja"

Darko RedStar

pre 9 godina

Prodati Bosancica,Pecnika,Lazovica,Mijailovica,Despotovica,Rakica i Gavrica. Od tih para dovesti dva napadaca,dva krilna ugraca i jos jednog vezistu (poluspica). Trebaju nam bar dva stranca u veznom redu ali ne toliko skupa. Ja bih doveo Jiøia Mareša iz Pribrama. Mlad je ima 22 godine igra po desnoj strani. Prodati Lazovica i dovesti njega jer nije mnogo skup.

Ko može treneru da zabrani da izbaci najbolje

pre 9 godina

Važno da su tu Despotović, Savićević i Lukajović. Zamisli da su oni otišli, raspad sistema! Sve bi palo na Gavrića i radilicu Bosančerosa. Eno Rajko počeo da greša, pošo pa stao ...

Mrki

pre 9 godina

Ne znam šta bi rekao,samo to da me iz dana u dan razočara FK Crvena Zvezda,ništa u mom voljenom klubu nije normalno.Pa mi teramo najbolje igrače da nam odu,a oni koje bi se trabalo rešiti oni će naravno ostati.Ma mi smo otišli u k.... i što se trenera Lalalata tiče,zelen je za Zvezdu,nema on znanja još za Zvezdu,Slaviša je za njega doktor fudbala.

Darko RedStar

pre 9 godina

Treba nam iskusan napadac a ne toliko skup. Takvih ima u Juznoj Americi koliko hoces,sigurno su bolji od ovih nasih igraca. Al' problem kod nas je taj sto nam je skauting ocajan. Moze da se napravi solidan tim za ne toliko velike pare,samo treba skautirati igrace na pravi nacin i uociti kompaktibilnost tih igraca.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 9 godina

Žalosna sudbina fudbalskih društava u Srbiji. Bolje je prodati Zvezdu za 1 EUR, nego ovo doživeti. Isto vredi i za SD Partizan, sekcija za fudbal.
Krajnje je vreme, zbog fudbala, da država Srbija ozakoni fudbal kao posao, i da se stvore uslovi za privatizaciju klubova.

Demokratski rob

pre 9 godina

Da idu pod obavezno Gavrić, Despotović, Rakić, Mijaailović...Neka igraju klinci, da ispadnemo iz lige ne možemo a da jurimo partizanove zarvorene utakmice nema šanse. Tajodje ni evropska takmičenja nam neće dati dok ne izmirimo sve dugove. Koja svrha plaćati ove neznalice?

programer

pre 9 godina

2 miliona Lazovic
1 milion Kovacevic
500 000 Savo i Pecnik zbog godina. 4 miliona zarada, bolje ovako nego decu od 16g da prodaju, dug je 40 miliona evra. Za dva miliona nabaviti iskusnija pojacanja.
Nadam se Lukovicu, u napadu onog najboljeg strelca Madjarske, i nekog veznog iskusnijeg kao sto je Milijas bio. A Ristic, Jovic, Jovanovic, Antic, Stojanovic, Grujic ce vratiti ceo dug zvezde za par godina. Ristic i Jovic vec sada vrede po 3 miliona.

Nevidljivci

pre 9 godina

@ (krajisnik, 08. decembar 2014 12:20)

Kad bi od svakog " ko se ne vidi prve godine" ispadao Jovetić, imali bi bar deset kandidata za Evropu a Bosančić bi uzo ZLATNU KOPAČKU!

gavrilo

pre 9 godina

ako ode kovacevic treba gogic da ostane, treba dovesti dva dobro ofanzivna veznjaka (na primer gacinovica, krunica, a u odbrani imacemo veliki problem

Kako da vam se ne smejemo?

pre 9 godina

hahahahahahahahahahahaa Sta ovi slave jos uvek, a u mraku su...haahahahahahahahahahahaha e moji Zvezdasi dokle god budete imali ovakav mentalitet uvek cete ovako prolaziti.

Debeli Sava

pre 9 godina

Mislim da je bilo bolje da smo, kao Rendžers, krenuli od treće lige. Isti je đavo igrati sa Donjim Sremom ili sa Palilulcem ( još Palilulac ima tradiciju za razliku od Donjeg Srema). Sredila bi se finansijska situacija, a bilo bi i vremena da se napravi plan za budućnost. Klub mora da se privatizuje, ali moramo i da imamo bivše asove kluba u upravi. Naravno to se neće desiti narednih 20. godina.
Evidentno je da su Pečnik i Lazović najbolji igrači Zvezde, ali bolje je da odu. Vidi se po njima da su u grču, da im je muka od ove močvare u kojoj žive i igraju. Verovatno bi svi bolje igrali da ima para i da je okruženje zdravije. Ovako...
Zvezda nema gazdu, već skup mediokriteta na jednom mestu. Čovića baš briga za fudbal, on je svoje postigao. Pridobio je navijače za košarku, vidim počeli su da dolaze i na ABA ligu.
Toliko o tome, za sada, odoh da jedem čvarke.

dragavej

pre 9 godina

Obavezno i Bosančić...dečko pojima nema,niti promenu ritma,tempa,niti uklizava,samo zauzima mesto malom Ristiću...poziva se na činjenicu da navija Zvezdu od malena,pa šta,većina igrača koja igra za nas,logično i navija za Zvezdu

jones

pre 9 godina

(Dilan je DOG, 8. decembar 2014 09:39)
Da, oterati dete koje jos nema punih 17 godina. To bi bio bas pametan potez. Valjda je logicno da krenemo sa stvaranjem nove ekipe upravo od tih nasih klinaca, a ne raznih menadzerskih igraca.

Tottenham

pre 9 godina

Treba da ode i vecina ostalih, Mijailovic slobodno da ide, sto se mene tice i Bosancic ako ga neko hoce, Gavric obavezno da ide, Despotovic i Rakic isto, Rajkovic, Ristic, Grujic, Lazic, Jovanovic, Planic, Jovic, Avramovski, Gogic, Antic, da ostanu.

petko

pre 9 godina

zna li neko da mi objasni gde je onaj makedonski reprezentativac ...najavise ga kao ekstra pojacanje...ili je mozda i on poslat u Sopot na kaljenje?????

Cirkus klub

pre 9 godina

Pa ostaje vam Despotovic sta hocete hahaahahahah. A sta da ocekuje klub u kome igra neki Djordje Despotovic?, veliki mag fudbala, pravi vihorni napadac hahaahha, gde ih samo nalazite? Omladinska skola fudbala vam je uvek bila raspad, zato i dovlacite ovakve igrace...

neshapfc

pre 9 godina

Zvezdasi, mozemo mi neke igrace da vam pozajmimo na kaljenje, evo mi placamo sve i sendvice i sapune i markice za prevoz, sta ces vise... haahahahahaahahahahahahahahahaahaah

bobo

pre 9 godina

i zaradiće na njima 50 miliona eura i vratiti zvezdu na stare staze slave
očekuje se famozno zvezdino proleće i sklanjanje svih protivnika osim jednog.

zoranR

pre 9 godina

Drugim recima, Petar Skuletic je dao vise golova nego svi fudbaleri zajedno!
(aha, 8. decembar 2014 09:58)

Ma, pusti nas sa Skuleticem. Isto tako promasio je vise shansi no svi Zvezdini napadaci zajedno. Covek je dao toliko golova, jer je non-stop u igri, liga ochajna, a Partizan neshto ajchi od ostatka, a ne zato sto je on neki golgeter. U Evropi nismo znali da li uopshte igra...coveku desna noga ne sluzi nichemu sem da hoda. Ima srece , jer je trener njegov chovek koji je srushio karijeru jednom Fofani, doktor za Shkuletica i njemu slichne.

laki

pre 9 godina

Ovaj Lazovc je nula od igrača,u Lučanima nije isprljao dres odsutan van igre nesme da uđe u duel.A on je kapiten treba da izore teren.. On nije za našu drugu ligu a kamoli za neku ekipu u evropi.. Nego neka ide nije nam potreban takav igrač. . Podrška lalatovicu da ostane nepravi se tim za polusezonu,potreban nam je špic igrač uz nesebično klince i biće to Ok..

zoranR

pre 9 godina

Jasno da trebaju "renovirati" tim. Ipak je cifra od 60 miliona duga (provereno dosla je do tog nivoa) nishtavna za ovaj "gigant". Na stranu shto su neki stari klubovi ugasheni zbog duga od 10.000 evra i slichno. Zvezda ce d naakupuje 10 "talentovanih" igrca u prelaznom roku.
Drzavo Srbijo, propala si davno, ali lazesh samu sebe.

zvezdas

pre 9 godina

Sada samo da ne ponovimo iste greske.Ako ovi igraci odu,ne treba dovoditi nove sa ciljem da se osvoji titula.Ne treba nam ta filozofija.
Navijaci hoce da vide na terenu tim koji ce da se bori i lagano raste iz utakmice u utakmicu.Da ovi mladici uz podrsku 3-4 iskusna igraca dobiju maximalnu podrsku i sansu.Sansu da Zvezdu ponovo okrenu ka onom putu koji svaki navijac duboko u sebi nosi i pamti.
Bila je ta nekada evropska Zvezda, mi smo je zapamtili.Cekali i docekali.
Ne verujem da je ta prica jednom ispricana i zavrsena.
Ovim mladicima,juniorima i mladosti Zvezde puna podrska.Znam da ce se boriti i vredno raditi.
Ako budemo pametni i strpljivi,eto nama najvece titule.

Komsija

pre 9 godina

Ne samo kvartet vec sve koji zele da idu treba pustiti. Namoliti malog Jokica da ostane i dati mu sansu, sacuvati Jovanovica, Jovica, Rajkovica, Trkulju, Grujica i ostale klince. To je jedini nacin da klub jednom za sva vremena resi problem sa novcem. Da pocne koristiti sopstveni pogon.

DxB

pre 9 godina

Ako ce se sansa pruziti klincima, onda podrzavam inicijativu. Naravno, uz uslov da se usput zahvali na saradnji Gavricu, Despotovicu, Rakicu i Kataiju. Okosnicu tima treba da cine Rajkovic, Lazic i Ristic uz jos par POJACANJA - a ne polutanima iz Jadne Super Lige poput nadolazeceg Cvetkovica.

markoni

pre 9 godina

Ja ne znam kakva tacno ocekivanja ljudi imaju... igramo sa decom (vecinom nasom) i to je odlicno... Nema efikasnosti al polako docice... a para nema uopste, realno bolje je da ovako igramo nego da dovodimo bog zna koga i po koju cenu... bolje nego da molimo Lukovica 5 godina. Mozda necemo biti sampioni al bolje da se plate dugovi i da budemo drugi ili treci nekoliko godina nego da se juri titula po svaku cenu kao do sada i da nam se klub ugasi...
Ali ko ce razmazenim navijacima udovoljiti... hoci i tim i igru i titulu i dugove placene i da se igra u evropi.... To trenutno nije moguce..
A ako ce da postavite pitanje ko je pokrao itd... pitajte nekog drugog... ja samo realno kazem kakvo je stanje sada
Srecno momcima gde god da odu i nadam se da cemo uzeti neki dinar za njih bar za evropu da se registrujemo

vladabgd

pre 9 godina

To je ta velika promena u rukovodstvu kluba.... Svako ko moze da ode i treba da ode, jer nam je fudbal, generalno, katastrofa! Bolji fudbal se igra na rekreativnim terminima u gradu.

Granota

pre 9 godina

Lazović nije u opciji za Levante, ponuđen je, ali se ne razmatra (izvor: klub). Kupiti na polusezoni u relativno komplikovanoj situaciji igrača koji ne zna ni jezik ni Ligu, u situaciji kada je golgeter potreban kao hleb, isuviše je rizično. Levante će verovatno dovesti nekog istaknutog iz Segunde ili nekog povratnika (npr. Kone).

Dragan

pre 9 godina

Očekivano! Šta je tu je, druga opcija nažalost u ovom trenutku ne postoji. Idemo dalje, pokušati u najvećoj meri adekvatne zamene pronaći u Zvezdinim klincima i omogućiti im što je moguće bolje uslove za rad i veću minutažu. Takvim načinom verujem da neće ni napredak izostati a i klub će vremenom lakše zadisati. Uz to naravno treba biti realan, da ovako nešto se ne postiže preko noći. Ali gde ima vere i Bog se može pronaći! Veliki sportski pozdrav svim zdravim po načinu razmišljanja ljudima.

Dilan je DOG

pre 9 godina

Pride nek uvale i onog "talenta" luku jovica zajedno sa sve Despotovicem da me bar ne nerviraju i ovi sto ne znaju ni loptu da pogode.

Vremena su Kokezna

pre 9 godina

A Mijailovic? Ovo mi izgleda da ce i Terza sa njima pod ruku. Ako ostane Mijailovic, znaci da je Kokeza gazda u klubu. Izgleda da Vucic pusta Terzu niz vodu... Ko li je sledeci posle Stojadina, Dzaje, Zecevica, Covica, Terze?

Mikula

pre 9 godina

Svaka polusezona renoviranje!! Ajde ugasite nas više, ne želim da moja Zvezda služi kao poligon za preprodaju Terzićevih, Kokezinih.... igrača...

Mikula

pre 9 godina

Svaka polusezona renoviranje!! Ajde ugasite nas više, ne želim da moja Zvezda služi kao poligon za preprodaju Terzićevih, Kokezinih.... igrača...

Granota

pre 9 godina

Lazović nije u opciji za Levante, ponuđen je, ali se ne razmatra (izvor: klub). Kupiti na polusezoni u relativno komplikovanoj situaciji igrača koji ne zna ni jezik ni Ligu, u situaciji kada je golgeter potreban kao hleb, isuviše je rizično. Levante će verovatno dovesti nekog istaknutog iz Segunde ili nekog povratnika (npr. Kone).

Dilan je DOG

pre 9 godina

Pride nek uvale i onog "talenta" luku jovica zajedno sa sve Despotovicem da me bar ne nerviraju i ovi sto ne znaju ni loptu da pogode.

zoranR

pre 9 godina

Drugim recima, Petar Skuletic je dao vise golova nego svi fudbaleri zajedno!
(aha, 8. decembar 2014 09:58)

Ma, pusti nas sa Skuleticem. Isto tako promasio je vise shansi no svi Zvezdini napadaci zajedno. Covek je dao toliko golova, jer je non-stop u igri, liga ochajna, a Partizan neshto ajchi od ostatka, a ne zato sto je on neki golgeter. U Evropi nismo znali da li uopshte igra...coveku desna noga ne sluzi nichemu sem da hoda. Ima srece , jer je trener njegov chovek koji je srushio karijeru jednom Fofani, doktor za Shkuletica i njemu slichne.

Vremena su Kokezna

pre 9 godina

A Mijailovic? Ovo mi izgleda da ce i Terza sa njima pod ruku. Ako ostane Mijailovic, znaci da je Kokeza gazda u klubu. Izgleda da Vucic pusta Terzu niz vodu... Ko li je sledeci posle Stojadina, Dzaje, Zecevica, Covica, Terze?

zoranR

pre 9 godina

Jasno da trebaju "renovirati" tim. Ipak je cifra od 60 miliona duga (provereno dosla je do tog nivoa) nishtavna za ovaj "gigant". Na stranu shto su neki stari klubovi ugasheni zbog duga od 10.000 evra i slichno. Zvezda ce d naakupuje 10 "talentovanih" igrca u prelaznom roku.
Drzavo Srbijo, propala si davno, ali lazesh samu sebe.

zvezdas

pre 9 godina

Sada samo da ne ponovimo iste greske.Ako ovi igraci odu,ne treba dovoditi nove sa ciljem da se osvoji titula.Ne treba nam ta filozofija.
Navijaci hoce da vide na terenu tim koji ce da se bori i lagano raste iz utakmice u utakmicu.Da ovi mladici uz podrsku 3-4 iskusna igraca dobiju maximalnu podrsku i sansu.Sansu da Zvezdu ponovo okrenu ka onom putu koji svaki navijac duboko u sebi nosi i pamti.
Bila je ta nekada evropska Zvezda, mi smo je zapamtili.Cekali i docekali.
Ne verujem da je ta prica jednom ispricana i zavrsena.
Ovim mladicima,juniorima i mladosti Zvezde puna podrska.Znam da ce se boriti i vredno raditi.
Ako budemo pametni i strpljivi,eto nama najvece titule.

DxB

pre 9 godina

Ako ce se sansa pruziti klincima, onda podrzavam inicijativu. Naravno, uz uslov da se usput zahvali na saradnji Gavricu, Despotovicu, Rakicu i Kataiju. Okosnicu tima treba da cine Rajkovic, Lazic i Ristic uz jos par POJACANJA - a ne polutanima iz Jadne Super Lige poput nadolazeceg Cvetkovica.

Komsija

pre 9 godina

Ne samo kvartet vec sve koji zele da idu treba pustiti. Namoliti malog Jokica da ostane i dati mu sansu, sacuvati Jovanovica, Jovica, Rajkovica, Trkulju, Grujica i ostale klince. To je jedini nacin da klub jednom za sva vremena resi problem sa novcem. Da pocne koristiti sopstveni pogon.

Dragan

pre 9 godina

Očekivano! Šta je tu je, druga opcija nažalost u ovom trenutku ne postoji. Idemo dalje, pokušati u najvećoj meri adekvatne zamene pronaći u Zvezdinim klincima i omogućiti im što je moguće bolje uslove za rad i veću minutažu. Takvim načinom verujem da neće ni napredak izostati a i klub će vremenom lakše zadisati. Uz to naravno treba biti realan, da ovako nešto se ne postiže preko noći. Ali gde ima vere i Bog se može pronaći! Veliki sportski pozdrav svim zdravim po načinu razmišljanja ljudima.

Debeli Sava

pre 9 godina

Mislim da je bilo bolje da smo, kao Rendžers, krenuli od treće lige. Isti je đavo igrati sa Donjim Sremom ili sa Palilulcem ( još Palilulac ima tradiciju za razliku od Donjeg Srema). Sredila bi se finansijska situacija, a bilo bi i vremena da se napravi plan za budućnost. Klub mora da se privatizuje, ali moramo i da imamo bivše asove kluba u upravi. Naravno to se neće desiti narednih 20. godina.
Evidentno je da su Pečnik i Lazović najbolji igrači Zvezde, ali bolje je da odu. Vidi se po njima da su u grču, da im je muka od ove močvare u kojoj žive i igraju. Verovatno bi svi bolje igrali da ima para i da je okruženje zdravije. Ovako...
Zvezda nema gazdu, već skup mediokriteta na jednom mestu. Čovića baš briga za fudbal, on je svoje postigao. Pridobio je navijače za košarku, vidim počeli su da dolaze i na ABA ligu.
Toliko o tome, za sada, odoh da jedem čvarke.

petko

pre 9 godina

zna li neko da mi objasni gde je onaj makedonski reprezentativac ...najavise ga kao ekstra pojacanje...ili je mozda i on poslat u Sopot na kaljenje?????

Grobari Republika Srpska

pre 9 godina

Odlaskom Milijasa pozdravili ste se sa titulom, kao mi prošle sezone odlaskom Jojica.Uz Mijailovića ova četvorica su vam najbolji igrači.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 9 godina

Žalosna sudbina fudbalskih društava u Srbiji. Bolje je prodati Zvezdu za 1 EUR, nego ovo doživeti. Isto vredi i za SD Partizan, sekcija za fudbal.
Krajnje je vreme, zbog fudbala, da država Srbija ozakoni fudbal kao posao, i da se stvore uslovi za privatizaciju klubova.

bobo

pre 9 godina

i zaradiće na njima 50 miliona eura i vratiti zvezdu na stare staze slave
očekuje se famozno zvezdino proleće i sklanjanje svih protivnika osim jednog.

neshapfc

pre 9 godina

Zvezdasi, mozemo mi neke igrace da vam pozajmimo na kaljenje, evo mi placamo sve i sendvice i sapune i markice za prevoz, sta ces vise... haahahahahaahahahahahahahahahaahaah

Mihailo

pre 9 godina

Sve koji mogu bilo gde da odu treba pustiti. Zatim ostalima smanjioti plate na 500Evra mesecno, odreci se stvarno i javno bilo kakave borbe za titulu i igrati kako se i koliko moze. Kada bude resen i poslednji slucaj sa zaostalim dugovima i poslednji dinar placen, moze se razmisljati o nekakvom novom pocetku. Naravno izopstiti sve menadzere koji govore nas ili slicne jezike iz bilo kakvog oblika saradnje sa klubom i ne angazovati vise nikada ni jednog igraca koji ima nekekav ugovor sa menadzerskom agencijom ili nekim pojedinacnim menadzerom. Ako postoji osnovana sumlja u "poslove" koje je klub zakljucivao sa menadzerima, odmah predati sve dokaze i sav materijal nadleznim organima i najuriti sve ljude iz kluba koji su ucestvovali u bilo kom od tih "poslova".

Demokratski rob

pre 9 godina

Da idu pod obavezno Gavrić, Despotović, Rakić, Mijaailović...Neka igraju klinci, da ispadnemo iz lige ne možemo a da jurimo partizanove zarvorene utakmice nema šanse. Tajodje ni evropska takmičenja nam neće dati dok ne izmirimo sve dugove. Koja svrha plaćati ove neznalice?

Tottenham

pre 9 godina

Treba da ode i vecina ostalih, Mijailovic slobodno da ide, sto se mene tice i Bosancic ako ga neko hoce, Gavric obavezno da ide, Despotovic i Rakic isto, Rajkovic, Ristic, Grujic, Lazic, Jovanovic, Planic, Jovic, Avramovski, Gogic, Antic, da ostanu.

Cirkus klub

pre 9 godina

Pa ostaje vam Despotovic sta hocete hahaahahahah. A sta da ocekuje klub u kome igra neki Djordje Despotovic?, veliki mag fudbala, pravi vihorni napadac hahaahha, gde ih samo nalazite? Omladinska skola fudbala vam je uvek bila raspad, zato i dovlacite ovakve igrace...

laki

pre 9 godina

Ovaj Lazovc je nula od igrača,u Lučanima nije isprljao dres odsutan van igre nesme da uđe u duel.A on je kapiten treba da izore teren.. On nije za našu drugu ligu a kamoli za neku ekipu u evropi.. Nego neka ide nije nam potreban takav igrač. . Podrška lalatovicu da ostane nepravi se tim za polusezonu,potreban nam je špic igrač uz nesebično klince i biće to Ok..

dragavej

pre 9 godina

Obavezno i Bosančić...dečko pojima nema,niti promenu ritma,tempa,niti uklizava,samo zauzima mesto malom Ristiću...poziva se na činjenicu da navija Zvezdu od malena,pa šta,većina igrača koja igra za nas,logično i navija za Zvezdu

albel

pre 9 godina

(programer, 8. decembar 2014 12:50)
Ti si decko pobednik dana!Lazovica niste mogli letos da prodaju za vise od milion,sada em nije igrao nista cele jeseni,em mu ostaje jos 6 meseci ugovora,znaci 700-800 hiljada plafon.Pa od te cifre oduzmi pare koje mu se duguju,pa procenat od transfera za prethodni klub,pa ti vidi koliko ide u kasu Zvezde.Dalje,Pecnik i Savo idu za dzabe,da bi se otpisala dugovanja prema njima,za Kovacevica ne znam,pa da ne pricam napamet.Sve u svemu od ove cetvorice ce se zaraditi taman da se isplati Onjilo!A budalastine o vrednosti Ristica i Jovica i o vracanju celog duga za par godina bolje da ne komentarisem!

jones

pre 9 godina

(Dilan je DOG, 8. decembar 2014 09:39)
Da, oterati dete koje jos nema punih 17 godina. To bi bio bas pametan potez. Valjda je logicno da krenemo sa stvaranjem nove ekipe upravo od tih nasih klinaca, a ne raznih menadzerskih igraca.

krajisnik

pre 9 godina

idemo ko Rendzers iz 4. lige?Rjesen problem?A 50 miliona evra,ko ce da vrati?Sa 4.ligom dugovi i dalje ostaju.Sto se tice Luke Jovica, bice igracina,za ove sto ga prozivaju.Sjecam se Jovetica,prve sezone se vidio nije.Ova cetiri igraca ce smanjiti troskove kluba,samo trebaju povesti i ove sto su nam jesenas stigli kao "pojacanja"

Pravda za pudlicu

pre 9 godina

Partizan je dao 20 golova više od Zvezde, a ima samo 6 bodova više. Samo u ovoj raspaloj ligi tim koji je dao golovao kao tim sa dna tabele može da bude drugi na polusezoni.

Apache

pre 9 godina

Zasto jednostavno ne forsiraml mlade, prodajemo ih , i polako vracamo dugove.. kroz 4-5 god moze biti dug na nuli.. Dok ne stanemo na noge, jednostavno zaboraviti na titulu ligu sampiona/evrope..
(Djape, 08. decembar 2014 13:31)
Znaci 4-5 god nemate nikakve rashode ni plate ni odrzavanja ni racune nista, i prodajete igrace u proseku 10-15 mil godisnje. Izvodljivo sto da ne.

Tomica

pre 9 godina

Negde sam pročitao da će plata fudbalerima u Zvezdi biti ograničena na 10000 eura na mesečnom nivou.Da li je moguće da u zemlji koja ima prosečnu platu od 350 eura fudbaler dobija 10000,mislim da nije.Pa od koga oni dobijaju te pare,klub koliko ja znam nije privatizovan pa po logici stvari dobija pare od države,znači drugim rečima mi građani Srbije dajemo plate fudbalerima ne samo Zvezde nego svim neprivatizovanim klubovima u zemlji.Neko će reći da nisam u pravu da su to sponzori a ja ga pitam ko bi normalan sponzorisao naš fudbal,taj mora da je lud.
Lekari i prosvetari se bore da im ne smanje i onako mizerne plate a bajni fudbaleri bez grama mozga (čast izuzecima)gruvaju najmanje 10000.Ma i da im je i 500 eura mesečno mnogo je.

abraksas89

pre 9 godina

Najtoplije bi im preporucio da potraze angazman u kazahstanskoj ili azerbejdzanskoj ligi, npr u Qarabag-u ili Aktobe-u cisto da zarade neki dinar i kupe nekretnine a mozda se cak sta vise i proslave i odigraju koji mec u evro kupovima, jer igraci takvog kadra nisu vise ni za ekipe iz sredine bugarske lige

Partizan

pre 9 godina

Zvezdasi, mozemo mi neke igrace da vam pozajmimo na kaljenje, evo mi placamo sve i sendvice i sapune i markice za prevoz, sta ces vise... haahahahahaahahahahahahahahahaahaah
(neshapfc, 8. decembar 2014 11:19)
Kod vas pokušavaju samoubistva na stadionu,za početak bešenjem i ti si našao da se nekome smeješ.Verovatno ste im dali i sapune i markice i sendviče,pa zato.Svoje ste pokazali u Evropi,na 5 tekmi,postignut 1 gol,a u našoj ligi 2/3 utakmice ste zatvorili,da ste igrali pošteno,imali bi isti broj bodova jer niste ništa kvalitetniji.

Da se igralo posteno Zvezda bi sada imala 15 bodova zaostatka za nama, ali ne, vama se sudi do 97min, dobijate igraca vise na svakoj drugoj utakmici, sviraju vam se penali i nepostojeci prekrsaji... pa su vam drugi krivi sto ste postigli golova kao i tim sa sredine tabele, BLAM, slazem se da je Evropa merilo kvaliteta ali ne moze se nista protiv klubova kojima Partizan ne moze da papira novcano i tu nema mnogo neke mudrosti nisi otkrio toplu vodu... ali dokle god je takvih kao ti koji tako razmisljaju za Partizan nema zime a Zvezda ce uvek zivetu u zabludi da za njihovu jadnu igru su krivi drugi... Dovidjenja prijatno.

vladabgd

pre 9 godina

To je ta velika promena u rukovodstvu kluba.... Svako ko moze da ode i treba da ode, jer nam je fudbal, generalno, katastrofa! Bolji fudbal se igra na rekreativnim terminima u gradu.

Smit

pre 9 godina

Zvezdasi, mozemo mi neke igrace da vam pozajmimo na kaljenje, evo mi placamo sve i sendvice i sapune i markice za prevoz, sta ces vise... haahahahahaahahahahahahahahahaahaah
(neshapfc, 8. decembar 2014 11:19)
Kod vas pokušavaju samoubistva na stadionu,za početak bešenjem i ti si našao da se nekome smeješ.Verovatno ste im dali i sapune i markice i sendviče,pa zato.Svoje ste pokazali u Evropi,na 5 tekmi,postignut 1 gol,a u našoj ligi 2/3 utakmice ste zatvorili,da ste igrali pošteno,imali bi isti broj bodova jer niste ništa kvalitetniji.

markoni

pre 9 godina

Ja ne znam kakva tacno ocekivanja ljudi imaju... igramo sa decom (vecinom nasom) i to je odlicno... Nema efikasnosti al polako docice... a para nema uopste, realno bolje je da ovako igramo nego da dovodimo bog zna koga i po koju cenu... bolje nego da molimo Lukovica 5 godina. Mozda necemo biti sampioni al bolje da se plate dugovi i da budemo drugi ili treci nekoliko godina nego da se juri titula po svaku cenu kao do sada i da nam se klub ugasi...
Ali ko ce razmazenim navijacima udovoljiti... hoci i tim i igru i titulu i dugove placene i da se igra u evropi.... To trenutno nije moguce..
A ako ce da postavite pitanje ko je pokrao itd... pitajte nekog drugog... ja samo realno kazem kakvo je stanje sada
Srecno momcima gde god da odu i nadam se da cemo uzeti neki dinar za njih bar za evropu da se registrujemo

Coco Bill

pre 9 godina

Sve koji mogu bilo gde da odu treba pustiti. Zatim ostalima smanjioti plate na 500Evra mesecno, odreci se stvarno i javno bilo kakave borbe za titulu i igrati kako se i koliko moze. Kada bude resen i poslednji slucaj sa zaostalim dugovima i poslednji dinar placen, moze se razmisljati o nekakvom novom pocetku. Naravno izopstiti sve menadzere koji govore nas ili slicne jezike iz bilo kakvog oblika saradnje sa klubom i ne angazovati vise nikada ni jednog igraca koji ima nekekav ugovor sa menadzerskom agencijom ili nekim pojedinacnim menadzerom. Ako postoji osnovana sumlja u "poslove" koje je klub zakljucivao sa menadzerima, odmah predati sve dokaze i sav materijal nadleznim organima i najuriti sve ljude iz kluba koji su ucestvovali u bilo kom od tih "poslova".
(Mihailo, 8. decembar 2014 12:07)

Sve je to lepo !!! Znači neko će igrati za 500 evra a u upravi će da sede i "skrkavaju" po nekoliko hiljada ili desetina hiljada evra ?! Na to sad ni petlići neće da pristanu i prestanite da više da se prizivate na neku "imaginarnu ljubav" prema klubu. Ona nije bila ni pre, za vreme socijalizma, nego su tad iza kljubova stajali, kao i sad, političari, a predsednici su bili direktori raznih uspešnih SOUR-a iz kojih se dobrano izdvajalo za klubove.

Djape

pre 9 godina

Zasto jednostavno ne forsiraml mlade, prodajemo ih , i polako vracamo dugove.. kroz 4-5 god moze biti dug na nuli.. Dok ne stanemo na noge, jednostavno zaboraviti na titulu ligu sampiona/evrope..

Kako da vam se ne smejemo?

pre 9 godina

hahahahahahahahahahahaa Sta ovi slave jos uvek, a u mraku su...haahahahahahahahahahahaha e moji Zvezdasi dokle god budete imali ovakav mentalitet uvek cete ovako prolaziti.

Ko može treneru da zabrani da izbaci najbolje

pre 9 godina

Važno da su tu Despotović, Savićević i Lukajović. Zamisli da su oni otišli, raspad sistema! Sve bi palo na Gavrića i radilicu Bosančerosa. Eno Rajko počeo da greša, pošo pa stao ...

srb

pre 9 godina

Na danasnji dan je zvezda postala prvak sveta, prvi, i za sada jedini, klub iz istocne evrope kojem je to poslo za rukom, a gledajte gde smo sada. Steaua propala, rendzers pao u cetvrtu, trenutno u drugoj ligi, zvezda sa dugovima ne daj Boze nikome...zalosno je sve to

Titula ostaje na Marakani

pre 9 godina

Lazović se zasitio nase lige,loše igra i naći će se korisnija zamena.Odlazak Kovačevića se isto neće osetiti,Grujić je mnogo bolji zadnji vezni od njega.Umesto Pavićevića će Luković i videćemo u kakvoj je formi Lune.Nama je najveći problem napad,odbrana nam je najbolja u ligi.Uz jednog kvalitetnog napadača možemo do titule tj da stignemo ovu razliku

runner

pre 9 godina

...Steaua propala, rendzers pao u cetvrtu, trenutno u drugoj ligi, zvezda sa dugovima ne daj Boze nikome...
(srb, 8. decembar 2014 12:31)
Није ми јасно што се ви поредите са Стеаууом, па они су светлосне године испред вас jeр скоро сваке године играју у некој од групних фаза ЛШ или ЛЕ a на вас је фудбалска Европа тотално заборавила скоро као на Нотингамфорест. Па ви и када освојите првенство, да не улазим сада на који начин, не можете у Европу. Једино вам је и остало да прослављате ове бизарне годишњице.

Mrki

pre 9 godina

Ne znam šta bi rekao,samo to da me iz dana u dan razočara FK Crvena Zvezda,ništa u mom voljenom klubu nije normalno.Pa mi teramo najbolje igrače da nam odu,a oni koje bi se trabalo rešiti oni će naravno ostati.Ma mi smo otišli u k.... i što se trenera Lalalata tiče,zelen je za Zvezdu,nema on znanja još za Zvezdu,Slaviša je za njega doktor fudbala.

musko

pre 9 godina

kao stari simpatizer zvezde, zelim da se zahvalim pecniku i pavicevicu, odlicno su igrali. Puno srece i kovacevicu, a darka mi je zao, ima kvalitet i nadam se da ce uspeti tamo negde...hvala i sve najbolje momci.

Darko RedStar

pre 9 godina

Treba nam iskusan napadac a ne toliko skup. Takvih ima u Juznoj Americi koliko hoces,sigurno su bolji od ovih nasih igraca. Al' problem kod nas je taj sto nam je skauting ocajan. Moze da se napravi solidan tim za ne toliko velike pare,samo treba skautirati igrace na pravi nacin i uociti kompaktibilnost tih igraca.

Чарли Харпер

pre 9 godina

Печник, Павићевић, жао ми. Али добро, морају нешто да зараде. Ковачевић и овај позер са слике, довиђења, пријатно ! ! ! Да их не вређам, посебно Лазовића. Ипак много волим клуб чије боје носе, па имам поштовања...

gavrilo

pre 9 godina

ako ode kovacevic treba gogic da ostane, treba dovesti dva dobro ofanzivna veznjaka (na primer gacinovica, krunica, a u odbrani imacemo veliki problem

nebojsa

pre 9 godina

Mene je sramota... ali zaista imam taj osećaj. Sramota me je da navijam za klub u kome igra DARKO LAZOVIĆ!!! Ta persona, je bila više od tri godine rezerva i Zvezdi, često i na tribinama... tog dečka pokušavaju već godinama nekom da uvale ali niko ga neće, što i ne čudi... pumpaju ga na silu, na mišiće u medijima, očigledno ima "jaka leđa"... moja Zvezdo gde si spala? Nekad su kapiteni bili Džajić, Stojković, Stanković a
sada.... joj kuku meni Lazović... kakav pad... survali smo se u provaliju... idi ko Boga te molim, idi široko ti polje...samo idi iz moje Zvezde...

Marko Niš

pre 9 godina

(Demokratski rob, 8. decembar 2014 12:05)

Skroz si u pravu samo sa ovakvim timom kakav Zvezda ima i imala je unazad to je jedina zatvorena utakmica Partizana, pa budi realan u našoj ligi svi zatvaraju ali smo trenutno od vas JAČI!!!

Nevidljivci

pre 9 godina

@ (krajisnik, 08. decembar 2014 12:20)

Kad bi od svakog " ko se ne vidi prve godine" ispadao Jovetić, imali bi bar deset kandidata za Evropu a Bosančić bi uzo ZLATNU KOPAČKU!

div

pre 9 godina

sacekati...i videti da li je bas tako interesovanje kao sto se pise..i ranije je bilo raznoraznih ponuda i interesovamja,pa nista..

Darko RedStar

pre 9 godina

Prodati Bosancica,Pecnika,Lazovica,Mijailovica,Despotovica,Rakica i Gavrica. Od tih para dovesti dva napadaca,dva krilna ugraca i jos jednog vezistu (poluspica). Trebaju nam bar dva stranca u veznom redu ali ne toliko skupa. Ja bih doveo Jiøia Mareša iz Pribrama. Mlad je ima 22 godine igra po desnoj strani. Prodati Lazovica i dovesti njega jer nije mnogo skup.

programer

pre 9 godina

2 miliona Lazovic
1 milion Kovacevic
500 000 Savo i Pecnik zbog godina. 4 miliona zarada, bolje ovako nego decu od 16g da prodaju, dug je 40 miliona evra. Za dva miliona nabaviti iskusnija pojacanja.
Nadam se Lukovicu, u napadu onog najboljeg strelca Madjarske, i nekog veznog iskusnijeg kao sto je Milijas bio. A Ristic, Jovic, Jovanovic, Antic, Stojanovic, Grujic ce vratiti ceo dug zvezde za par godina. Ristic i Jovic vec sada vrede po 3 miliona.

Ilija

pre 9 godina

4. liga i da dodju ljudi koji hoce da rade za dzabe, nekadasnji Zvezdini igraci, koji su se probili pomocu Zvezde. Da krenemo ispocetka... Ovo nikuda ne vodi, opet ce od prodaje Lazovica, Kovacevica.... Zvezda najmanje zaraditi (ako uopste i zaradi), sve ce pokupiti ljudi iz senke, kao i dosad..

vasilije

pre 9 godina

Ja ne bih rekao da u Zvezdi niko ne bi igrao za 500 evrića, to ti je sasvim dovoljno za normalan život nije dovoljno za raskalašan život-svi mlaži igrači bi pristali, alp se pokažeš mnogo lakše stižeš do unosnijeg ugovora, nego iz npr. Napretka

DELIJE RI

pre 9 godina

Ne mogu da shvatim nikako naše klubove i politiku vođenja istih.Ako se mora prodavati onda nek je to na zimu da se ekipa uigra do europe ako je bude.Jedino prodaja i stvaranje novih igrača nama je prioritet ali u normalnim uslovima koje mi nikako da postavimo jer svi žure i jure vani.

Srki

pre 9 godina

Vreme je da pocnu standardno da igraju Ristic, Grujic, Jovic i Jovanovic. To je trebalo na pocetku sezone uraditi, ali ni sada ne mora da bude kasno. Imamo iskusnije, Bosancica, Gavrica, Despotovica i ako ostane, Katai-a. Da odigraju celo prolece, ova cetvorica klinaca bi se sa jos jednim ili dvojicom solidnih igraca prosetala do titule sld sezone.

zoranR

pre 9 godina

Drugim recima, Petar Skuletic je dao vise golova nego svi fudbaleri zajedno!
(aha, 8. decembar 2014 09:58)

Ma, pusti nas sa Skuleticem. Isto tako promasio je vise shansi no svi Zvezdini napadaci zajedno. Covek je dao toliko golova, jer je non-stop u igri, liga ochajna, a Partizan neshto ajchi od ostatka, a ne zato sto je on neki golgeter. U Evropi nismo znali da li uopshte igra...coveku desna noga ne sluzi nichemu sem da hoda. Ima srece , jer je trener njegov chovek koji je srushio karijeru jednom Fofani, doktor za Shkuletica i njemu slichne.

zvezdas

pre 9 godina

Sada samo da ne ponovimo iste greske.Ako ovi igraci odu,ne treba dovoditi nove sa ciljem da se osvoji titula.Ne treba nam ta filozofija.
Navijaci hoce da vide na terenu tim koji ce da se bori i lagano raste iz utakmice u utakmicu.Da ovi mladici uz podrsku 3-4 iskusna igraca dobiju maximalnu podrsku i sansu.Sansu da Zvezdu ponovo okrenu ka onom putu koji svaki navijac duboko u sebi nosi i pamti.
Bila je ta nekada evropska Zvezda, mi smo je zapamtili.Cekali i docekali.
Ne verujem da je ta prica jednom ispricana i zavrsena.
Ovim mladicima,juniorima i mladosti Zvezde puna podrska.Znam da ce se boriti i vredno raditi.
Ako budemo pametni i strpljivi,eto nama najvece titule.

Titula ostaje na Marakani

pre 9 godina

Lazović se zasitio nase lige,loše igra i naći će se korisnija zamena.Odlazak Kovačevića se isto neće osetiti,Grujić je mnogo bolji zadnji vezni od njega.Umesto Pavićevića će Luković i videćemo u kakvoj je formi Lune.Nama je najveći problem napad,odbrana nam je najbolja u ligi.Uz jednog kvalitetnog napadača možemo do titule tj da stignemo ovu razliku

laki

pre 9 godina

Ovaj Lazovc je nula od igrača,u Lučanima nije isprljao dres odsutan van igre nesme da uđe u duel.A on je kapiten treba da izore teren.. On nije za našu drugu ligu a kamoli za neku ekipu u evropi.. Nego neka ide nije nam potreban takav igrač. . Podrška lalatovicu da ostane nepravi se tim za polusezonu,potreban nam je špic igrač uz nesebično klince i biće to Ok..

Dilan je DOG

pre 9 godina

Pride nek uvale i onog "talenta" luku jovica zajedno sa sve Despotovicem da me bar ne nerviraju i ovi sto ne znaju ni loptu da pogode.

programer

pre 9 godina

2 miliona Lazovic
1 milion Kovacevic
500 000 Savo i Pecnik zbog godina. 4 miliona zarada, bolje ovako nego decu od 16g da prodaju, dug je 40 miliona evra. Za dva miliona nabaviti iskusnija pojacanja.
Nadam se Lukovicu, u napadu onog najboljeg strelca Madjarske, i nekog veznog iskusnijeg kao sto je Milijas bio. A Ristic, Jovic, Jovanovic, Antic, Stojanovic, Grujic ce vratiti ceo dug zvezde za par godina. Ristic i Jovic vec sada vrede po 3 miliona.

Darko RedStar

pre 9 godina

Prodati Bosancica,Pecnika,Lazovica,Mijailovica,Despotovica,Rakica i Gavrica. Od tih para dovesti dva napadaca,dva krilna ugraca i jos jednog vezistu (poluspica). Trebaju nam bar dva stranca u veznom redu ali ne toliko skupa. Ja bih doveo Jiøia Mareša iz Pribrama. Mlad je ima 22 godine igra po desnoj strani. Prodati Lazovica i dovesti njega jer nije mnogo skup.

Smit

pre 9 godina

Zvezdasi, mozemo mi neke igrace da vam pozajmimo na kaljenje, evo mi placamo sve i sendvice i sapune i markice za prevoz, sta ces vise... haahahahahaahahahahahahahahahaahaah
(neshapfc, 8. decembar 2014 11:19)
Kod vas pokušavaju samoubistva na stadionu,za početak bešenjem i ti si našao da se nekome smeješ.Verovatno ste im dali i sapune i markice i sendviče,pa zato.Svoje ste pokazali u Evropi,na 5 tekmi,postignut 1 gol,a u našoj ligi 2/3 utakmice ste zatvorili,da ste igrali pošteno,imali bi isti broj bodova jer niste ništa kvalitetniji.

srb

pre 9 godina

Na danasnji dan je zvezda postala prvak sveta, prvi, i za sada jedini, klub iz istocne evrope kojem je to poslo za rukom, a gledajte gde smo sada. Steaua propala, rendzers pao u cetvrtu, trenutno u drugoj ligi, zvezda sa dugovima ne daj Boze nikome...zalosno je sve to

Cirkus klub

pre 9 godina

Pa ostaje vam Despotovic sta hocete hahaahahahah. A sta da ocekuje klub u kome igra neki Djordje Despotovic?, veliki mag fudbala, pravi vihorni napadac hahaahha, gde ih samo nalazite? Omladinska skola fudbala vam je uvek bila raspad, zato i dovlacite ovakve igrace...

zoranR

pre 9 godina

Jasno da trebaju "renovirati" tim. Ipak je cifra od 60 miliona duga (provereno dosla je do tog nivoa) nishtavna za ovaj "gigant". Na stranu shto su neki stari klubovi ugasheni zbog duga od 10.000 evra i slichno. Zvezda ce d naakupuje 10 "talentovanih" igrca u prelaznom roku.
Drzavo Srbijo, propala si davno, ali lazesh samu sebe.

neshapfc

pre 9 godina

Zvezdasi, mozemo mi neke igrace da vam pozajmimo na kaljenje, evo mi placamo sve i sendvice i sapune i markice za prevoz, sta ces vise... haahahahahaahahahahahahahahahaahaah

nebojsa

pre 9 godina

Mene je sramota... ali zaista imam taj osećaj. Sramota me je da navijam za klub u kome igra DARKO LAZOVIĆ!!! Ta persona, je bila više od tri godine rezerva i Zvezdi, često i na tribinama... tog dečka pokušavaju već godinama nekom da uvale ali niko ga neće, što i ne čudi... pumpaju ga na silu, na mišiće u medijima, očigledno ima "jaka leđa"... moja Zvezdo gde si spala? Nekad su kapiteni bili Džajić, Stojković, Stanković a
sada.... joj kuku meni Lazović... kakav pad... survali smo se u provaliju... idi ko Boga te molim, idi široko ti polje...samo idi iz moje Zvezde...

Dragan

pre 9 godina

Očekivano! Šta je tu je, druga opcija nažalost u ovom trenutku ne postoji. Idemo dalje, pokušati u najvećoj meri adekvatne zamene pronaći u Zvezdinim klincima i omogućiti im što je moguće bolje uslove za rad i veću minutažu. Takvim načinom verujem da neće ni napredak izostati a i klub će vremenom lakše zadisati. Uz to naravno treba biti realan, da ovako nešto se ne postiže preko noći. Ali gde ima vere i Bog se može pronaći! Veliki sportski pozdrav svim zdravim po načinu razmišljanja ljudima.

Partizan

pre 9 godina

Zvezdasi, mozemo mi neke igrace da vam pozajmimo na kaljenje, evo mi placamo sve i sendvice i sapune i markice za prevoz, sta ces vise... haahahahahaahahahahahahahahahaahaah
(neshapfc, 8. decembar 2014 11:19)
Kod vas pokušavaju samoubistva na stadionu,za početak bešenjem i ti si našao da se nekome smeješ.Verovatno ste im dali i sapune i markice i sendviče,pa zato.Svoje ste pokazali u Evropi,na 5 tekmi,postignut 1 gol,a u našoj ligi 2/3 utakmice ste zatvorili,da ste igrali pošteno,imali bi isti broj bodova jer niste ništa kvalitetniji.

Da se igralo posteno Zvezda bi sada imala 15 bodova zaostatka za nama, ali ne, vama se sudi do 97min, dobijate igraca vise na svakoj drugoj utakmici, sviraju vam se penali i nepostojeci prekrsaji... pa su vam drugi krivi sto ste postigli golova kao i tim sa sredine tabele, BLAM, slazem se da je Evropa merilo kvaliteta ali ne moze se nista protiv klubova kojima Partizan ne moze da papira novcano i tu nema mnogo neke mudrosti nisi otkrio toplu vodu... ali dokle god je takvih kao ti koji tako razmisljaju za Partizan nema zime a Zvezda ce uvek zivetu u zabludi da za njihovu jadnu igru su krivi drugi... Dovidjenja prijatno.

Mikula

pre 9 godina

Svaka polusezona renoviranje!! Ajde ugasite nas više, ne želim da moja Zvezda služi kao poligon za preprodaju Terzićevih, Kokezinih.... igrača...

Demokratski rob

pre 9 godina

Da idu pod obavezno Gavrić, Despotović, Rakić, Mijaailović...Neka igraju klinci, da ispadnemo iz lige ne možemo a da jurimo partizanove zarvorene utakmice nema šanse. Tajodje ni evropska takmičenja nam neće dati dok ne izmirimo sve dugove. Koja svrha plaćati ove neznalice?

Vremena su Kokezna

pre 9 godina

A Mijailovic? Ovo mi izgleda da ce i Terza sa njima pod ruku. Ako ostane Mijailovic, znaci da je Kokeza gazda u klubu. Izgleda da Vucic pusta Terzu niz vodu... Ko li je sledeci posle Stojadina, Dzaje, Zecevica, Covica, Terze?

Srki

pre 9 godina

Vreme je da pocnu standardno da igraju Ristic, Grujic, Jovic i Jovanovic. To je trebalo na pocetku sezone uraditi, ali ni sada ne mora da bude kasno. Imamo iskusnije, Bosancica, Gavrica, Despotovica i ako ostane, Katai-a. Da odigraju celo prolece, ova cetvorica klinaca bi se sa jos jednim ili dvojicom solidnih igraca prosetala do titule sld sezone.

bobo

pre 9 godina

i zaradiće na njima 50 miliona eura i vratiti zvezdu na stare staze slave
očekuje se famozno zvezdino proleće i sklanjanje svih protivnika osim jednog.

Kako da vam se ne smejemo?

pre 9 godina

hahahahahahahahahahahaa Sta ovi slave jos uvek, a u mraku su...haahahahahahahahahahahaha e moji Zvezdasi dokle god budete imali ovakav mentalitet uvek cete ovako prolaziti.

Tottenham

pre 9 godina

Treba da ode i vecina ostalih, Mijailovic slobodno da ide, sto se mene tice i Bosancic ako ga neko hoce, Gavric obavezno da ide, Despotovic i Rakic isto, Rajkovic, Ristic, Grujic, Lazic, Jovanovic, Planic, Jovic, Avramovski, Gogic, Antic, da ostanu.

Darko RedStar

pre 9 godina

Treba nam iskusan napadac a ne toliko skup. Takvih ima u Juznoj Americi koliko hoces,sigurno su bolji od ovih nasih igraca. Al' problem kod nas je taj sto nam je skauting ocajan. Moze da se napravi solidan tim za ne toliko velike pare,samo treba skautirati igrace na pravi nacin i uociti kompaktibilnost tih igraca.

Djape

pre 9 godina

Zasto jednostavno ne forsiraml mlade, prodajemo ih , i polako vracamo dugove.. kroz 4-5 god moze biti dug na nuli.. Dok ne stanemo na noge, jednostavno zaboraviti na titulu ligu sampiona/evrope..

petko

pre 9 godina

zna li neko da mi objasni gde je onaj makedonski reprezentativac ...najavise ga kao ekstra pojacanje...ili je mozda i on poslat u Sopot na kaljenje?????

Granota

pre 9 godina

Lazović nije u opciji za Levante, ponuđen je, ali se ne razmatra (izvor: klub). Kupiti na polusezoni u relativno komplikovanoj situaciji igrača koji ne zna ni jezik ni Ligu, u situaciji kada je golgeter potreban kao hleb, isuviše je rizično. Levante će verovatno dovesti nekog istaknutog iz Segunde ili nekog povratnika (npr. Kone).

Komsija

pre 9 godina

Ne samo kvartet vec sve koji zele da idu treba pustiti. Namoliti malog Jokica da ostane i dati mu sansu, sacuvati Jovanovica, Jovica, Rajkovica, Trkulju, Grujica i ostale klince. To je jedini nacin da klub jednom za sva vremena resi problem sa novcem. Da pocne koristiti sopstveni pogon.

Mihailo

pre 9 godina

Sve koji mogu bilo gde da odu treba pustiti. Zatim ostalima smanjioti plate na 500Evra mesecno, odreci se stvarno i javno bilo kakave borbe za titulu i igrati kako se i koliko moze. Kada bude resen i poslednji slucaj sa zaostalim dugovima i poslednji dinar placen, moze se razmisljati o nekakvom novom pocetku. Naravno izopstiti sve menadzere koji govore nas ili slicne jezike iz bilo kakvog oblika saradnje sa klubom i ne angazovati vise nikada ni jednog igraca koji ima nekekav ugovor sa menadzerskom agencijom ili nekim pojedinacnim menadzerom. Ako postoji osnovana sumlja u "poslove" koje je klub zakljucivao sa menadzerima, odmah predati sve dokaze i sav materijal nadleznim organima i najuriti sve ljude iz kluba koji su ucestvovali u bilo kom od tih "poslova".

Grobari Republika Srpska

pre 9 godina

Odlaskom Milijasa pozdravili ste se sa titulom, kao mi prošle sezone odlaskom Jojica.Uz Mijailovića ova četvorica su vam najbolji igrači.

Чарли Харпер

pre 9 godina

Печник, Павићевић, жао ми. Али добро, морају нешто да зараде. Ковачевић и овај позер са слике, довиђења, пријатно ! ! ! Да их не вређам, посебно Лазовића. Ипак много волим клуб чије боје носе, па имам поштовања...

gavrilo

pre 9 godina

ako ode kovacevic treba gogic da ostane, treba dovesti dva dobro ofanzivna veznjaka (na primer gacinovica, krunica, a u odbrani imacemo veliki problem

dragavej

pre 9 godina

Obavezno i Bosančić...dečko pojima nema,niti promenu ritma,tempa,niti uklizava,samo zauzima mesto malom Ristiću...poziva se na činjenicu da navija Zvezdu od malena,pa šta,većina igrača koja igra za nas,logično i navija za Zvezdu

krajisnik

pre 9 godina

idemo ko Rendzers iz 4. lige?Rjesen problem?A 50 miliona evra,ko ce da vrati?Sa 4.ligom dugovi i dalje ostaju.Sto se tice Luke Jovica, bice igracina,za ove sto ga prozivaju.Sjecam se Jovetica,prve sezone se vidio nije.Ova cetiri igraca ce smanjiti troskove kluba,samo trebaju povesti i ove sto su nam jesenas stigli kao "pojacanja"

runner

pre 9 godina

...Steaua propala, rendzers pao u cetvrtu, trenutno u drugoj ligi, zvezda sa dugovima ne daj Boze nikome...
(srb, 8. decembar 2014 12:31)
Није ми јасно што се ви поредите са Стеаууом, па они су светлосне године испред вас jeр скоро сваке године играју у некој од групних фаза ЛШ или ЛЕ a на вас је фудбалска Европа тотално заборавила скоро као на Нотингамфорест. Па ви и када освојите првенство, да не улазим сада на који начин, не можете у Европу. Једино вам је и остало да прослављате ове бизарне годишњице.

DxB

pre 9 godina

Ako ce se sansa pruziti klincima, onda podrzavam inicijativu. Naravno, uz uslov da se usput zahvali na saradnji Gavricu, Despotovicu, Rakicu i Kataiju. Okosnicu tima treba da cine Rajkovic, Lazic i Ristic uz jos par POJACANJA - a ne polutanima iz Jadne Super Lige poput nadolazeceg Cvetkovica.

markoni

pre 9 godina

Ja ne znam kakva tacno ocekivanja ljudi imaju... igramo sa decom (vecinom nasom) i to je odlicno... Nema efikasnosti al polako docice... a para nema uopste, realno bolje je da ovako igramo nego da dovodimo bog zna koga i po koju cenu... bolje nego da molimo Lukovica 5 godina. Mozda necemo biti sampioni al bolje da se plate dugovi i da budemo drugi ili treci nekoliko godina nego da se juri titula po svaku cenu kao do sada i da nam se klub ugasi...
Ali ko ce razmazenim navijacima udovoljiti... hoci i tim i igru i titulu i dugove placene i da se igra u evropi.... To trenutno nije moguce..
A ako ce da postavite pitanje ko je pokrao itd... pitajte nekog drugog... ja samo realno kazem kakvo je stanje sada
Srecno momcima gde god da odu i nadam se da cemo uzeti neki dinar za njih bar za evropu da se registrujemo

Nevidljivci

pre 9 godina

@ (krajisnik, 08. decembar 2014 12:20)

Kad bi od svakog " ko se ne vidi prve godine" ispadao Jovetić, imali bi bar deset kandidata za Evropu a Bosančić bi uzo ZLATNU KOPAČKU!

Pravda za pudlicu

pre 9 godina

Partizan je dao 20 golova više od Zvezde, a ima samo 6 bodova više. Samo u ovoj raspaloj ligi tim koji je dao golovao kao tim sa dna tabele može da bude drugi na polusezoni.

vasilije

pre 9 godina

Ja ne bih rekao da u Zvezdi niko ne bi igrao za 500 evrića, to ti je sasvim dovoljno za normalan život nije dovoljno za raskalašan život-svi mlaži igrači bi pristali, alp se pokažeš mnogo lakše stižeš do unosnijeg ugovora, nego iz npr. Napretka

Debeli Sava

pre 9 godina

Mislim da je bilo bolje da smo, kao Rendžers, krenuli od treće lige. Isti je đavo igrati sa Donjim Sremom ili sa Palilulcem ( još Palilulac ima tradiciju za razliku od Donjeg Srema). Sredila bi se finansijska situacija, a bilo bi i vremena da se napravi plan za budućnost. Klub mora da se privatizuje, ali moramo i da imamo bivše asove kluba u upravi. Naravno to se neće desiti narednih 20. godina.
Evidentno je da su Pečnik i Lazović najbolji igrači Zvezde, ali bolje je da odu. Vidi se po njima da su u grču, da im je muka od ove močvare u kojoj žive i igraju. Verovatno bi svi bolje igrali da ima para i da je okruženje zdravije. Ovako...
Zvezda nema gazdu, već skup mediokriteta na jednom mestu. Čovića baš briga za fudbal, on je svoje postigao. Pridobio je navijače za košarku, vidim počeli su da dolaze i na ABA ligu.
Toliko o tome, za sada, odoh da jedem čvarke.

Tomica

pre 9 godina

Negde sam pročitao da će plata fudbalerima u Zvezdi biti ograničena na 10000 eura na mesečnom nivou.Da li je moguće da u zemlji koja ima prosečnu platu od 350 eura fudbaler dobija 10000,mislim da nije.Pa od koga oni dobijaju te pare,klub koliko ja znam nije privatizovan pa po logici stvari dobija pare od države,znači drugim rečima mi građani Srbije dajemo plate fudbalerima ne samo Zvezde nego svim neprivatizovanim klubovima u zemlji.Neko će reći da nisam u pravu da su to sponzori a ja ga pitam ko bi normalan sponzorisao naš fudbal,taj mora da je lud.
Lekari i prosvetari se bore da im ne smanje i onako mizerne plate a bajni fudbaleri bez grama mozga (čast izuzecima)gruvaju najmanje 10000.Ma i da im je i 500 eura mesečno mnogo je.

vladabgd

pre 9 godina

To je ta velika promena u rukovodstvu kluba.... Svako ko moze da ode i treba da ode, jer nam je fudbal, generalno, katastrofa! Bolji fudbal se igra na rekreativnim terminima u gradu.

jones

pre 9 godina

(Dilan je DOG, 8. decembar 2014 09:39)
Da, oterati dete koje jos nema punih 17 godina. To bi bio bas pametan potez. Valjda je logicno da krenemo sa stvaranjem nove ekipe upravo od tih nasih klinaca, a ne raznih menadzerskih igraca.

Marko Niš

pre 9 godina

(Demokratski rob, 8. decembar 2014 12:05)

Skroz si u pravu samo sa ovakvim timom kakav Zvezda ima i imala je unazad to je jedina zatvorena utakmica Partizana, pa budi realan u našoj ligi svi zatvaraju ali smo trenutno od vas JAČI!!!

albel

pre 9 godina

(programer, 8. decembar 2014 12:50)
Ti si decko pobednik dana!Lazovica niste mogli letos da prodaju za vise od milion,sada em nije igrao nista cele jeseni,em mu ostaje jos 6 meseci ugovora,znaci 700-800 hiljada plafon.Pa od te cifre oduzmi pare koje mu se duguju,pa procenat od transfera za prethodni klub,pa ti vidi koliko ide u kasu Zvezde.Dalje,Pecnik i Savo idu za dzabe,da bi se otpisala dugovanja prema njima,za Kovacevica ne znam,pa da ne pricam napamet.Sve u svemu od ove cetvorice ce se zaraditi taman da se isplati Onjilo!A budalastine o vrednosti Ristica i Jovica i o vracanju celog duga za par godina bolje da ne komentarisem!

abraksas89

pre 9 godina

Najtoplije bi im preporucio da potraze angazman u kazahstanskoj ili azerbejdzanskoj ligi, npr u Qarabag-u ili Aktobe-u cisto da zarade neki dinar i kupe nekretnine a mozda se cak sta vise i proslave i odigraju koji mec u evro kupovima, jer igraci takvog kadra nisu vise ni za ekipe iz sredine bugarske lige

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 9 godina

Žalosna sudbina fudbalskih društava u Srbiji. Bolje je prodati Zvezdu za 1 EUR, nego ovo doživeti. Isto vredi i za SD Partizan, sekcija za fudbal.
Krajnje je vreme, zbog fudbala, da država Srbija ozakoni fudbal kao posao, i da se stvore uslovi za privatizaciju klubova.

Apache

pre 9 godina

Zasto jednostavno ne forsiraml mlade, prodajemo ih , i polako vracamo dugove.. kroz 4-5 god moze biti dug na nuli.. Dok ne stanemo na noge, jednostavno zaboraviti na titulu ligu sampiona/evrope..
(Djape, 08. decembar 2014 13:31)
Znaci 4-5 god nemate nikakve rashode ni plate ni odrzavanja ni racune nista, i prodajete igrace u proseku 10-15 mil godisnje. Izvodljivo sto da ne.

Mrki

pre 9 godina

Ne znam šta bi rekao,samo to da me iz dana u dan razočara FK Crvena Zvezda,ništa u mom voljenom klubu nije normalno.Pa mi teramo najbolje igrače da nam odu,a oni koje bi se trabalo rešiti oni će naravno ostati.Ma mi smo otišli u k.... i što se trenera Lalalata tiče,zelen je za Zvezdu,nema on znanja još za Zvezdu,Slaviša je za njega doktor fudbala.

Ko može treneru da zabrani da izbaci najbolje

pre 9 godina

Važno da su tu Despotović, Savićević i Lukajović. Zamisli da su oni otišli, raspad sistema! Sve bi palo na Gavrića i radilicu Bosančerosa. Eno Rajko počeo da greša, pošo pa stao ...

Coco Bill

pre 9 godina

Sve koji mogu bilo gde da odu treba pustiti. Zatim ostalima smanjioti plate na 500Evra mesecno, odreci se stvarno i javno bilo kakave borbe za titulu i igrati kako se i koliko moze. Kada bude resen i poslednji slucaj sa zaostalim dugovima i poslednji dinar placen, moze se razmisljati o nekakvom novom pocetku. Naravno izopstiti sve menadzere koji govore nas ili slicne jezike iz bilo kakvog oblika saradnje sa klubom i ne angazovati vise nikada ni jednog igraca koji ima nekekav ugovor sa menadzerskom agencijom ili nekim pojedinacnim menadzerom. Ako postoji osnovana sumlja u "poslove" koje je klub zakljucivao sa menadzerima, odmah predati sve dokaze i sav materijal nadleznim organima i najuriti sve ljude iz kluba koji su ucestvovali u bilo kom od tih "poslova".
(Mihailo, 8. decembar 2014 12:07)

Sve je to lepo !!! Znači neko će igrati za 500 evra a u upravi će da sede i "skrkavaju" po nekoliko hiljada ili desetina hiljada evra ?! Na to sad ni petlići neće da pristanu i prestanite da više da se prizivate na neku "imaginarnu ljubav" prema klubu. Ona nije bila ni pre, za vreme socijalizma, nego su tad iza kljubova stajali, kao i sad, političari, a predsednici su bili direktori raznih uspešnih SOUR-a iz kojih se dobrano izdvajalo za klubove.

musko

pre 9 godina

kao stari simpatizer zvezde, zelim da se zahvalim pecniku i pavicevicu, odlicno su igrali. Puno srece i kovacevicu, a darka mi je zao, ima kvalitet i nadam se da ce uspeti tamo negde...hvala i sve najbolje momci.

Ilija

pre 9 godina

4. liga i da dodju ljudi koji hoce da rade za dzabe, nekadasnji Zvezdini igraci, koji su se probili pomocu Zvezde. Da krenemo ispocetka... Ovo nikuda ne vodi, opet ce od prodaje Lazovica, Kovacevica.... Zvezda najmanje zaraditi (ako uopste i zaradi), sve ce pokupiti ljudi iz senke, kao i dosad..

DELIJE RI

pre 9 godina

Ne mogu da shvatim nikako naše klubove i politiku vođenja istih.Ako se mora prodavati onda nek je to na zimu da se ekipa uigra do europe ako je bude.Jedino prodaja i stvaranje novih igrača nama je prioritet ali u normalnim uslovima koje mi nikako da postavimo jer svi žure i jure vani.

div

pre 9 godina

sacekati...i videti da li je bas tako interesovanje kao sto se pise..i ranije je bilo raznoraznih ponuda i interesovamja,pa nista..