Ponedeljak, 28.04.2014.

08:44

Lisac: F4 nije pravedan

Generalni menadžer ABA lige Roman Lisac potvrdio je ulazak Levskog u ligu, te najavio promenu sistema završnog turnira, prenosi „Sportski žurnal“.

Izvor: SV

Lisac: F4 nije pravedan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Carter

pre 9 godina

jel ti to o fmp-u,leba ti?
(aleksandar, 28. april 2014 17:39)

Ma jok, oni su u KLS. Ja to o partizan-igokea mts nis mobtel mb pivara...

yustus

pre 9 godina

@ Prle

Daj malo ozbiljnosti, makar nije tesko izguglati i provjeriti infosmacije! Od 1946 do 1955 i 1968, i to je to!!! Da ne govorimo koja je ozbiljnost kosarke posleratne bila! Bez hala, igralo se na betonu, bez ogranicenog vremenski napada, o trojci da ne govorim koja se mnogo kasnije uvodi! A sad mi ti nabroj koliko je Zvezda dala igraca za reprezentaciju? Pored Slavnica, prema kome ste se ponijeli kako ste se ponijeli da bi se dodvorili vasem guruu Covicu?!! Partizan ce ostati Veliki, bez obzira sto su mnogi Mali krenuli da ga uniste!

Nikola

pre 9 godina

Radujem se Romane što ste zakasnili, kako stvari sada stoje!!!
Imali ste Vi previše vremena da ispravite nepravilnosti i nepravde,nije samo F4, početak nepravde je vlasnička sruktura koja ne da je nepravedna nego je po svojoj pristrasnosti sa elementima rasizma! Ali kako sve ima kraj na učešće Srpskih klubova u ABA ligi i nije trebalo čekati predugo!
Mogli bi Vas označiti kao ujedinitelja Srba, a da to i niste hteli!

Hrvoje Prasac

pre 9 godina

Sve je vrlo jednostavno: Pravedno je uvek kada Srbi pobede. A nepravedno je uvek kada svi drugi pobede Srbe.

Pa mi imamo obraza druge narode nazvati iskompleksiranima? Ma mi smo svetski sampioni iskompleksiranosti i licemerja
(Srboljub Govedarica, 28. april 2014 16:47)


Ne, ne, to smo mi Hrvati, prvaci sveta u iskompleksiranosti i licemerju.

Carter

pre 9 godina

Ali prosle godine ste tako pokopali Igokeu, a sad se setili da sistem nije pravedan...
(Ma ukinite F4, najpravednije, 28. april 2014 10:50)

Mnogo se praviš pametan, kao Zvezda je pokopala Igokeu. A sreća pa vas Igokea sa Dodikom tada nije pustila u finale...
Drugo, jasno je kao dan da Bertolomeu nije hteo dozvoliti da mu ligu igra neki provincijski klub sa bednom halom, navijačima i igračima i zato je od njega cela priča oko promene pravila krenula.
Treće, ako ti odgovara ovakav sistem, popij jednu Cedevitu biće ti lakše...

vasa

pre 9 godina

Od 1946 do1970 samo Zvezda a sad se neko smeje PSG, Bajernu i ostalima.
(Prle, 28. april 2014 12:05)

To je bilo vreme kada nije bilo vremenski ograničenog napada pa je jedan derbi između Zvezde i Partizana završen rezultatom 0:0... Igralo se samo napolju jer nije bilo sportskih hala (ili ih je bilo jako malo), npr. na otvorenom terenu na Malom Kalemegdanu... Možeš zamisliti koliko je to bila ozbiljna košarka...
Ozbiljna košarka počinje od 1970 (i obaveznog prelaska u hale i na parket, a ne beton i šljaku) i sam si napisao ko od tada znači nešto u našoj košarci...

yustus

pre 9 godina

Srbija prije svega mora da se zapita sta je sa mladim igracima, zasto ne izbacujemo ni jednog vanserijskog ígraca vise!!!Ova liga je nesto najgore sto je moglo da nam se desi!! Po cijeni da Partizan i Zvezda igraju El, izgubili smo i Novi Sad i Cacak i Nis i Suboticu i Kraljevo, da ne govorim o Vrscu ili Zdravlju iz Leskovca!! Koja je razlika izmedju Borca iz Cacka, Vojvodine, Vrsca sa jedne i Zadra, Splita,Sirokog sa druge strane? Razlika je u Saricu, Tomicu, Hezonji, Bogdanovicu, Simonu, sa jedne i propalim nasim talentima sa druge strane! Zvezda je zeljna trofeja, u njoj sansu mladi ne dobijaju, Partizan dovodi strane mlade igrace, pitanje je koja ce snaga i biti sledece godine...Rezultat svega je jedva osvojeno 7 mjestdo na Ep, sa jednim vanserijskim igracem kojeg imamo Krsticem koji je veteran...O tome niko ne prica, bitna je samo prevlast u savezu, a sustinski sve ostaje isto...

aleksandar

pre 9 godina

Ali prosle godine ste tako pokopali Igokeu, a sad se setili da sistem nije pravedan...
(Ma ukinite F4, najpravednije, 28. april 2014 10:50)

Mnogo se praviš pametan, kao Zvezda je pokopala Igokeu. A sreća pa vas Igokea sa Dodikom tada nije pustila u finale...
Drugo, jasno je kao dan da Bertolomeu nije hteo dozvoliti da mu ligu igra neki provincijski klub sa bednom halom, navijačima i igračima i zato je od njega cela priča oko promene pravila krenula.
Treće, ako ti odgovara ovakav sistem, popij jednu Cedevitu biće ti lakše...
(Carter, 28. april 2014 17:14,jel ti to o fmp-u,leba ti?

Tolle

pre 9 godina

@Da se igra plej of do tri pobede, s time da se racunaju i ligaski mecevi. Dakle, ako je u ligi bilo 1:1 potrebne su 2 pobede, ako je bilo 2:0 timu A jedna, timu B tri pobede u nizu. Time se ne obezvredjuje ni ligaski deo.
(nego sta, 28. april 2014 15:37)


Kad sam procitao, zvucalo mi je sjajno u prvi mah.Madjutim, mislim da se to onda moze zloupotrebiti.Zamisli tim koji je vec obezbedio prvo mesto, a u poslednjim kolima ima uticaja na to ko ce biti cetvrti, pa kalkulise u zavisnosti kako je sa kim igrao tokom lige.Ligaski deo nikako nije obezvredjen, domaci teren je jako bitan faktor (ironicno je to reci nakon ovakvih polufinala, ali ipak je tako).

Mile

pre 9 godina

Rešenje je jednostavno, igra se kao do sada a u evroligu idu prvi i drugi sa tabele. F4 odlučuje o prvaku lige (prestiž, lova, bodovi za A licencu)ali ne može da odredi čitavu narednu godinu. Kao i F4 evrolige koji određuje prvaka za tekuću seuonu ali ne utiče na narednu. Evroliga je liga a ne turnir i treba da je igraju najstabilniji klubovi koji u kontinuitetu igraju najbolje. Boriti se da kao jaka liga vremenom obezbedi 3 mesta u evroligi. Ne menjaju se kalendari, odmah je primenjivi i što je najvažnije pravedno je.

Srboljub Govedarica

pre 9 godina

Sve je vrlo jednostavno: Pravedno je uvek kada Srbi pobede. A nepravedno je uvek kada svi drugi pobede Srbe.

Pa mi imamo obraza druge narode nazvati iskompleksiranima? Ma mi smo svetski sampioni iskompleksiranosti i licemerja

mrsimud

pre 9 godina

Turski sistem je resenje! Da se igra na 2 pobede (ukoliko je plej-of sa 8 ekipa, sto je nerealno) ili 3 (ukoliko je F4), ali da ukoliko je ekipa dobila obe utakmice u regularnom delu ima prednost od 1-0 u pobedama..

nego sta

pre 9 godina

Da se igra plej of do tri pobede, s time da se racunaju i ligaski mecevi. Dakle, ako je u ligi bilo 1:1 potrebne su 2 pobede, ako je bilo 2:0 timu A jedna, timu B tri pobede u nizu. Time se ne obezvredjuje ni ligaski deo.

Milos

pre 9 godina

F4 je bzv.
Npr. Zvezda ili Partizan imaju sve pobede u toku sezone, i dodje neki 4. klub na tabeli koji je jedva izborio to mesto i nekim slucajem pobedi, jednostavno igracima Zvezde ili Partizana ne bude vece, cela sezoina pada u vodu, sve pobede. Glupost.

chubby checker

pre 9 godina

ne bih rekao da nije pravedan. nike nije na lotou osvojio ni učešće na F4 ni finale već rezultatima i pobedom na terenu. samo što ovako finale gubi smisao jer osim prestiža ne donosi ništa a i ligaški deo jer praktično je totalno svejedno da li si prvi ili četvrti na kraju. jedino što prvo mesto donosi je pravo na organizaciju F4-a ali to je i ogromna obaveza i trošak.

BALTY

pre 9 godina

Gospodo, a sto se uopste igra nacionalno prvenstvo ? Kada pobednik, nema nikakvu korist ! Moje misljenje je da treba da kada se odigra ligaski deo KLS-Lige, nema PLAY OFF-a, nego prviv 6, nakon SP-Prventstva, igraju ligaski deo svako sa svakim i to su u stvari kvalifikacije, gde prva 4-tima. ulaze u ABA-Ligu, koju bi cinili 12-Klubova:4 iz Sebije, 2-Hrvatske, 2-Slovenije, po 1 iz Crne gore, Bosne i Makedonije i Bugarski Levski i nakon Ligaskog dela, prvih 8 idu u 1/4 finale PLAY OFF-a, na 2 dobijene, 1/2 finale na 3 dijene a finale bi moglo da se igra 1-utakmica na terenu, bolje plasiranog tima iz ligaskog dela, jer samim finalem su oba tima usli u EUROLEGUE !

Kako drugacije

pre 9 godina

Najpravednije je, da svi ucesnici F4 imaju prolaz u Evroligu...Pa izboksujte 4 mesta kod Evrolige-bar 3 direktno, tako pravite kompromis i ne obezvredjujete ligasko nadmetanje!

Garbage collector

pre 9 godina

Naravno da se mora uvesti plejof, kao svuda u svetu. Evroliga ima fajnal four zbog ogromnog profita koji dobija od njega. Sumnjam da je tako i u ABA ligi. U suštini ja sam za onaj stari način takmičenja, pa ko je bio najbolji neka bude prvi, a ne da onda posle 26 utakmica pravimo neka doigravanja. Ovo po meni je nešto poput kupa.
Partizan i Zvezda su ove godine gubili od Szolnoki Olaja i Širokog, a ti timovi su poslednji na tabeli.
Jednostavno ne može svaka utakmica da ti bude u istom ritmu. Povrede, prehlade, umor, mentalni pritisak sa i van terena, pa i sreća.
Sada nam je šampion tim koji ima dva igrača (Šarić i Blesingame), i koji je 2 puta gubio od Zvezde, i to drugi put svega 20 dana pred plej of u Zagrebu. Što je najgore i Partizan je 20 dana pred plej of dobio Cedevitu.
U "istočni blok" ligi VTB se igra na 3 dobijene. U Baltičkoj BBL i Američkoj NBA isto. CSKA Moskva je prošle godine izgubila i u polufinalu i finalu prvu utakmicu (Žalgirisa i Lokomotive), pa je postala šampion.

Ivan Novkovic

pre 9 godina

Svi timovi imaju obaveze da posle aba lige igraju domace prvenstvo tako da nista drugo osim F4 ne dolazi u obzir. Oni koji odigraju najbolje ligu trebali bi tako i F4, a ne da se vade na sistem takmicenja.

sinbad

pre 9 godina

Niko ne govori da ovaj trofej Cibone te njen izlazak u Evroligu sa Cedevitom nije fer, naprotiv, sve čestitke i jednima i drugima. Tu se radi o nečem što mi govorimo već godinama i nije ništa novo. U svim ozbiljnim ligama Evrope igra se play-off kao i u NBA ligi tj. trebalo bi da osam najbolje plasiranih igra play-off na dve dobivene do finala, a finale na dve ili tri dobivene ovisno o kalendaru. Ili po uzoru na rusku VTB ligu uključiti više klubova, napraviti dve skupine po 10. Iz svake skupine po 4 najbolja u play-off na tri dobivene sve do finaala. Još jednom iskrene čestitke legendarnoj Ciboni na trofeju kao i Cedeviti. Čestitke i mom desetkovanom Partizanu, te svim ostalima u ligi koji su je učinili ovako zanimljivom i kvalitetnom. Pozdrav!

P.S.

Partizan zaslužuje pozivnicu nakon svih ovih godina.

Prle

pre 9 godina

Za one a ima ih mnogo koji neznaju temelje kosarke na ovim prostorima je postavila KKCZ, tek pri kraju 60-ih se pojavljuju Olimpija, OKK Beograd a tokom 70-ih Zadar, Jugoplastika,Partizan, Bosna a 80-ih Cibona. Treba tu spomenuti i Proleter Zrenjanin, Radnicki BG i Sibenku sa po jednom titulom.Od 1946 do1970 samo Zvezda a sad se neko smeje PSG, Bajernu i ostalima.

sarajevo.ba

pre 9 godina

Sve je ovdje regularno, da li je pravedno ili ne to nije bitno
Kome je tesko neka zamisli da se igrao play off, serije bile 2:2 pa se odlucujuce utakmice igrale u Bg
Ali, ko ce vam sta, vi imate Vujosevica I Covica, vi ste zemlja kosarke, manjeje bitno sad sto Hrvati igraju EL
Ipak ste vi kosarkaska sila, samo iduce godine kup Radivoja Koraca je vas

Go Tipsa

pre 9 godina

Ne palite se! Sta nije pravedno? Imas prednost domaceg terena i od sebe sigurno slabijeg protivnika, a to nije mala predsnost.
Sa druge strane jel pravedno da Olimpijakos ode na F4 i ima 10 poraza u El sezoni i osvoji EL, dok CSKA ili neko drugi od ucesnika ima jedan ili 2. Pa to je ista stvar, samo sto Olimpijakos nema prednost domaceg terena. Ne vidim problem ni ovako da ostane.
Sami smo krivi. Zlu krv sami smo prizvali, a nismo razmislajli i pripremali se za ove utakmice. Najupecatljivi dokaz ovog sto pricam je pogled Duleta prema Tepicu po zavrsetku meca sa Cedevitom. Mi se bavimo posledicom a ne uzrokom. Bedan je to prizor za jednog pedagoga. Jer bi i ja njega trebao da gledam upravo tako i postavim mu bar 10 pitanja:
- odakle lopta kod Tepica?
- da li je bio dogovor da se igra na na Bogdanovica?
- Zasto se nije igralo na Pavlovica, koji je jedini bio na visokom nivou tokom celog meca? Koji moze da udje pod kos, trazi kontakt i faul, dobije ga na ime.
- Koji je bio plan akcije? I da li se islo samo na to da se potrosi vreme?
- Kako je izgubljeno 11 razlike u 3 minuta?
- Zasto non-stop iste scene sa sudijama, kad je sudjenje bilo domacinsko?
.......
To je posao trenera, a to Dule ne radi nego onako krvnicki gleda Tepica. O Radonjicu ne bih, jer je on mnogo teza prica.I sad ispada problem nacina ulaska u El. Pa problem je opet i uvek u nama samima, sto niko ne radi ono sto bi trebalo da radi,
Cestitke Ciboni i Cedeviti!

Fiuman

pre 9 godina

Dobro je rekao Srboljub dok je godinama Partizan pobjeđivao sve je bilo fer .Sad kad Hrvati pobjede odma sistem nije fer .Bas ste losi gubitnici i smjesni .Malo respecta prema protivniku ne bi skodilo .

answer

pre 9 godina

za Srbe bi bilo mnogo pametnije da nam ostane f4 u ovakvoj situaciji, jer ce sledece sezone hrvatski klubovi biti i uigraniji, sa evropskim iskustvom i finansijski bolji, sto znaci bolji u svakom slucaju. Sami su krivi, kod kuce su morali da pobede. A to sto je prvi sa cetvrtim, prvi ako je imao skor 20-0 a cetvrti 10-10 prvom nece biti problem da dobije cetvrtog. plej of je iscrplhujuc jer bi se igralo 2 nedelje u najboljem slucaju sto nikako ne odgovara igracima koji bi putovali toliko.

olivio

pre 9 godina

može se nekome svidjati ili ne svidjati, bez obzira tko je dobio utakmice su odlučene u regularnom tijeku, pobijedio je bolji, i to na terenu u 3-4 dana igranja utakmica a sada bi da se igra play-off, onda nije ni potrebno igranje u par dana sve u jednoj dvorani, jednom gradu...
ma biti će kako močnici, novac odlući...

sofronije

pre 9 godina

pa onda ni svetsko prvenstvo u fudbalu nije fer jer se igra jedna utakmica u nokaut fazi, ni evro liga koja ima f4, ni finale lige sampiona nije fer...

finale je specijana utakmica u kojoj se veliki timovi koji znaju da osvajaju trofeje odvajaju od malih timova sa gomilom para...

ne dirajte f4...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (martin, 28. april 2014 09:29)

I svetsko prvenstvo i bilo koje prvenstvo u bilo cemu, i takozvana evroliga, su takmicenja u formatu kupa. Gde god vidis da se igraju grupe, znaci da se svodi na kup sistem. Ovo je liga, a svaka liga ako nece da se zavrsi posle regularnih kola, dodaje joj se playoff.

Đorđe

pre 9 godina

A šta tu nije pravedno? Jel Novak treba da kaže kako nije pravedno kad ispadne u polufinalu? Pa nema ništa pravednije od toga da smo imali Beograd, publiku, sve uslove i opet smo se ukenjali kad ne treba!
Šta tu nije pravedno? Jel su trebali da nam se sklone sa parketa?
(Zvezdaš do koske ali neću na silovanje!, 28. april 2014 10:01)

Porediš neuporedivo. Đoković ima 4 gren slema godišnje i ko zna još koliko mastersa i na svakom od njih skuplja, odnosno brani bodove. Nikad se ne dešava da cela sezona, pa i naredna zavisi od samo jednog meča.
Ovde je Zvezda bila najbolja u sezoni i plej of bi im bar pružio šansu da to i dokažu. Da su izgubili i drugu utakmicu od Cibone, e onda bi to bio dokaz loše tempirane forme, nedostatka kvaliteta, ili nečeg trećeg, dok u ovakvom sistemu to nikada nećemo znati. Da bar prvi obezbeđuje direktan plasman u EL, pa da se opet igra rasterećenije, ali ovo je zaista previše da dve sezone zavise od samo 40 minuta. U slučaju mog Partizana i eventualni opstanak kluba. Zaista previše.

Realno

pre 9 godina

Posto u kalendaru nema vremena za termine na dve ili tri dobijene utakmice u plej ofu,najbolje resenje bi bilo da se igra bez plej ofa i da najbolji tokom prvenstva postane prvak a drugoplasirani ide,takodje,u Evroligu.To je najpostenije.Ovako je glupo da neko tokom cele sezone drzi formu i razbija sve a na kraju,ima los dan i izgubi od slabije ekipe.

Hrvoje Prasac

pre 9 godina

(Srboljub Govedarica, 28. april 2014 10:22)

Hoces reci da Partizan nije osvajao aba ligu na fer nacin??? Cestitke Ciboni i Cedeviti bili su bolji kada je to trebalo biti ali sistem mora da se menja ako zaista hocemo da ligaski deo ima znacaja.

Zvezdaš do koske ali neću na silovanje!

pre 9 godina

A šta tu nije pravedno? Jel Novak treba da kaže kako nije pravedno kad ispadne u polufinalu? Pa nema ništa pravednije od toga da smo imali Beograd, publiku, sve uslove i opet smo se ukenjali kad ne treba!
Šta tu nije pravedno? Jel su trebali da nam se sklone sa parketa?

Hrvoje

pre 9 godina

F4 nije nepravedan u krajnju ruku koristi ga EL pa se ne žali nitko... kao što je već netko komentirao sve što se izbori na terenu ne može biti nepravedno. Prednost prvoga na tablici je da može da organizira F4... jedino nepravedno je bilo što je Partizan kao 3. imao veliku prednost nad Cedevitom koja je bila ispred njega poslije regularnog dijela sezone.

opskurno

pre 9 godina

Naravno da sistem nije pravedan. Sezona traje šest meseci, igra se 26 ili koliko već mečeva, neko se trudi da pobeđuje stalno i bude prvi, završi ubedljivo prvi i - opet mu učešće u Evroligi zavisi od jedne utakmice. Sa druge strane, neki timovi koji izgube mnogo više utakmica i kojima fajnal-for visi do poslednjeg kola, kao što su to bili Cibona i Partizan, dobiju mogućnsot da sve to izvuku u jednom jedinom meču. Sistem takmičenja je neverovatno glup jer obesmišljava nekoliko meseci i dvadestak utakmica takmičenja. U svim evropskim ligama se igra plejof na nekoliko dobijenih mečeva, fajnal-for postoji jedino u Evroligi.

Milan

pre 9 godina

Ja sam lepo rekao da je sve to fora.
Drzan je ovaj sistem jer je to odgovaralo hrvatskim klubovima, koji su samo ovako mogli da prodju srpske, u klasicnom play-off ne bi imali sanse.
E sada kada su prsli i kada ce finansijski a onda i igracki da ojacaju, onda ce da se ide na play-off jer on vise odgovara jacim ekipama.
Znaci ispali smo ovce kao i uvek.

anbeast

pre 9 godina

Bravo Grofe! Bez obzira sto mislim da se jedino igranjem na 3-4 dobijene zaista moze dobiti najbolja ekipa, ovo sto si ti napisao bih mogao komotno da potpisem. Iako se igrala jedna utakmica, ista je bila za sve. Ako je Zvezda poklekla pod bremenom favorita, znaci da jos nije dovoljno dobra za sampiona. Pravi sampioni igraju najbolje kada je najvaznije i najteze. Meni je drago sto je Cibona pobedila jer mi se nekako njihova igra vise dopada. Saric je biser.

Las

pre 9 godina

Bravo "Grofe", baš grofovski rečeno. Potpisujem svaku reč.
Koliko neki ne znaju o sportu, najbolje govori nik "011": čovek bi igrao plej of za pet dana. Očito ima čovek vremena da sedi ispred televizora toliko i da gleda kako se igrači satiru od napora, a u međuvremenu i putuju. Loptu Vi u ruke niste uzeli (ili je možda bolje da ti ne persiram, jer to je toliko sportski "nezreo" komentar, da si verovatno još školarac (osnovna škola, naravno)).

Ma ukinite F4, najpravednije

pre 9 godina

Najpravednije je da se ukine F4 i da prve dve ekipe iz lige idu u EL.

Ali prosle godine ste tako pokopali Igokeu, a sad se setili da sistem nije pravedan...

011

pre 9 godina

Pobede Cibone i Cedevite su apsolutno zasluzene, ali je sistem apsolutno glup!!!

To isto bih rekao i da su pobedili beogradski klubovi, jedan za koji navijam, a drugi koji bas i ne volim, jer van svake pameti je da neko ko citave sezone dominira mora to da potvrdi u jednoj jedinoj utakmici, u koju ulazi sa mnogo vecim pritiskom nego cetvrtoplasirani, bez obzira ko to bio, jer zna da mu citava sezona pada u vodu ako odigra losih 40 minuta!!!

Dovoljno je da se igra samo na 2 dobijene utakmice i tu su stvari vec mnogo drugacije i pravednije, dva puta dobiti nekog ne moze da bude slucajno, a favoritima pruza rasterecenje jer znaju da imaju pravo na popravni i potvrdu kvaliteta ako zaista postoji.

Ovaj F4 je trajao 4 dana, a da se igrao playoff na 2 dobijene utakmice bilo bi potrebno 5, tako da ovo nije problem ni kalendara, ni termina, ni pretrpanog rasporeda, vec organizacije lige koja po ko zna koji put pokazuje da je vode iskljucivo ljudi kojima je bitan ekonomski interes, a koji sa sportom bas i nemaju neke veze!!!

Stevo djubre

pre 9 godina

Pa vi ste gosn Lisac uveli ovaj sistem, tamo negde 2009. ako se dobro secam, ne bi li ste sprecili dominaciju Partizana. Sta sad hocete?

Boogy

pre 9 godina

Ne slazem se sa vecinom. Jeste draz F4 je neizvesnost i uporedjuju EL i LS. Problem je sto Proplasirana i drugoplasirana ekipa nemaju nikakvu prednost u odnosu na 3. i 4. plasiranu ekipu. El jeste da ima F4 ali namaju ligaski deo nego po grupama. U ovoj situaciji Partizan i zvezda su bili u jednakom polozaju iako je zvezda bila 1 a Partizan 3.

Milos Stanojevic

pre 9 godina

NARAVNO DA NIJE PRAVEDAN. Glupo je da NPR. prva ekipa ima skor 26-0 a cetvrta recimo 10-16 i da u polufinalu prva ekipa ima jednostavno los dan... Da igrate na primer ko pre do dve ili tri pobede bilo bi drugacije al ovako...

Pedja

pre 9 godina

Liga je jedini najpravedniji sistem. Igrao se posle play-off ili F4 ne valja nijedan od toga. To je izmisljeno kako bi se odigralo jos utakmica i uzelo vise para. I u play-offu se moze desiti da poslednje ekipa bude prvak, jer ako ne bi postojala sansa zasto bi se igralo onda? Sta god da se igra bilo play-off ili F4 treba prvi u ligi da ima obezbedjen plasman u evroligu koji god klub da je u pitanju. Inace se postavlja pitanje zasto se uopste igra liga. Jer isto tako moze se napraviti kup takmicenje umesto lige pa doci do prvih 8 ili 4. Ovako je liga sistem potpuno obezvredjen.

svaka karta ima dve strane

pre 9 godina

@gegule, mozemo sagledati i s druge strane. Kako to da ja sa dva polozena kolokvija (dakle citavim gradivom ) moram dokazivat to znanje na zavrsnom ispitu. Ako ga ne polozim ne prolazim iako sam iz prethodna dva kolokvija dobio maximum, i eto, sad me nisu "pogodila " pitanja, pa sam pao. A onaj ko je jedva stekao uvjet za zavrsni, nekako se provukao i prosao na istom? Zivot nije posten, to ti je tako... pozdrav.

Srboljub Govedarica

pre 9 godina

Ćudo jedno.cim Hrvati pobede onda nije fair. Ali dok je godinama Partizan pobedio onda je bilo fair. Molim vas bre. Ne budite smesni i losi gubitnici

delija iz pg

pre 9 godina

Ajde! Toliko ljudi sjedi za stolom, prilikom donosenja pravilnika, da nijedan nema osjećaj za pravednim sistemom i logičnim zaključcima. Prva i druga ekipa na tabeli, treba da igraju Evroligu a motiv za igranje F4 ABA lige treba da bude novac.

game over

pre 9 godina

Tek sad ima da se prosetaju Cibona i Cedevita. Ne samo da ce iduce godine biti puno jaci od Zvezde i Partizana nego ce i imati pravo na kiks ako se kojim cudom desi da izgube jednu utakmicu od njih. Partizanu ce svi najbolji igraci otic jer nema el. Mega Vizura ce biti jaca od njih. Zvezda u nesto boljoj situaciji zbog kvalifikacija za el, ali tesko ce i oni. Jako su skupi bili ovi porazi...

martin

pre 9 godina

pa onda ni svetsko prvenstvo u fudbalu nije fer jer se igra jedna utakmica u nokaut fazi, ni evro liga koja ima f4, ni finale lige sampiona nije fer...

finale je specijana utakmica u kojoj se veliki timovi koji znaju da osvajaju trofeje odvajaju od malih timova sa gomilom para...

ne dirajte f4...

gegule

pre 9 godina

Pa naravno da je sistem nepravedan.I mesto po definiciji mora da znaci najvecu privilegiju i nagradu.Nisam jos cuo da maratonac nakon pobede mora da saceka jos trojicu,pa da trci jos dva dodatna kruga.E ako se i tada pokaze,onda ce biti nagradjen!??

Nenad

pre 9 godina

Najpravednije je da bude samo ligaski deo,ali posto je bitan i novac,najlakse ce se do njega doci preko play off-a,tako da je u tome slucaju play off sa igranjem na 3 dobijene.Moje neko misljenje je da bi u play off-u trebao da se racuna i medjusobni skor iz ligaskog dela,pa ako je recimo Zvezda dva puta pobedila Cibonu u ligi,startuje sa 2:0 protiv Cibone i ako pobedi jos jednu,ide u finale.Isto vazi i za ostale.Tako bi sami derbiji u ligaskom delu bili veoma vazni.Ako je recimo u ligaskom delu skor izmedju dva kluba u pobedama 1:1,igralo bi se dok neko ne dodje do trece pobede u play off-u.

banja luka

pre 9 godina

Navijam za Zvezdu i odmah da kazem sve je pravedno tamo gdje ti se pruzi mogucnost da u fer igri nesto osvojis, dobijes itd. To su imali svi ucesnici F4, Hrvati su bili uspjesniji, treba im pruziti ruku i ne traziti izgovore.
Trebamo i jedni i drugi izvuci pouke iz ovoga.

Grof

pre 9 godina

Jeste pravedan. Pobedila je najbolja ekipa, tj. Cibona. Iako navijam za Partizan ne mogu nista da kazem niti da zamerim. Zato je kosarka lepa, zato je ovo iznenadjenje prelepo za mene koji volim sport. Da li mi je bilo tesko posle poraza od Cedevite. Jeste i dalje osecam neki cudan bol po tom pitanju. Ali kako su se osecali navijaci Cibone posle trojke Kecmana, ONAKVE TROJKE. E zato je karma ovog vikenda bila na njihovoj strani. U sportu to mora da se zasluzi. To sto su Cibona i Cedevita u EL znaci da treba da treniramo vise da radimo na sebi kako bi MI bili bolji a ne da kukamo da smo sve izgubili u jendoj utakmici. Francuzi su 1993 izgubili od Bugarska 2-1 i nisu otisli na SP u fudbalu. Posle 5 godnina svetski prvaci. Danas SVI tvrde da je to najbojlja stvar koja se desila Francuskom fudbalu.
Iz poraze pametni izvlace pouke a diletanti kukaju. Realno najbolji tim je napravila CZ (mada se meni ta igra silovanja nikada nije svidjala, i trenera nemaju, pa Cedevita pa tek onda Partizan i na kraju Cibona) Ali Cibona i Cedevita imaju dobre trenere, dok moj Partizan ima trenera-predsednika kluba-politicara u jednom i to rasipanje energije jednog od najboljih trenera na ovim prostorima je dovelo do poraza od Cedevite. Ona trojka je OMAZ svemu sto je uradio. Tako da i on mora da izvuce debele pouke iz svega. Sistem ne treba menjati i treba ostaviti da igra i dalje ima draz neizvesnog. Hvala Ciboni i Cedeviti sto su nas na tu draz omogucili.
P.S. I dalje mi je tesko.. :(

pink floyd

pre 9 godina

njegova izjava za HRT samo 2-3 minuta nakon trojke kecmana dok su svi ostali kuknjavili da treba poništit koš i ova izjava govore dovoljno o ovom čovjeku. Neizmjerno postovanje gospodine Lisac

Grof

pre 9 godina

Jeste pravedan. Pobedila je najbolja ekipa, tj. Cibona. Iako navijam za Partizan ne mogu nista da kazem niti da zamerim. Zato je kosarka lepa, zato je ovo iznenadjenje prelepo za mene koji volim sport. Da li mi je bilo tesko posle poraza od Cedevite. Jeste i dalje osecam neki cudan bol po tom pitanju. Ali kako su se osecali navijaci Cibone posle trojke Kecmana, ONAKVE TROJKE. E zato je karma ovog vikenda bila na njihovoj strani. U sportu to mora da se zasluzi. To sto su Cibona i Cedevita u EL znaci da treba da treniramo vise da radimo na sebi kako bi MI bili bolji a ne da kukamo da smo sve izgubili u jendoj utakmici. Francuzi su 1993 izgubili od Bugarska 2-1 i nisu otisli na SP u fudbalu. Posle 5 godnina svetski prvaci. Danas SVI tvrde da je to najbojlja stvar koja se desila Francuskom fudbalu.
Iz poraze pametni izvlace pouke a diletanti kukaju. Realno najbolji tim je napravila CZ (mada se meni ta igra silovanja nikada nije svidjala, i trenera nemaju, pa Cedevita pa tek onda Partizan i na kraju Cibona) Ali Cibona i Cedevita imaju dobre trenere, dok moj Partizan ima trenera-predsednika kluba-politicara u jednom i to rasipanje energije jednog od najboljih trenera na ovim prostorima je dovelo do poraza od Cedevite. Ona trojka je OMAZ svemu sto je uradio. Tako da i on mora da izvuce debele pouke iz svega. Sistem ne treba menjati i treba ostaviti da igra i dalje ima draz neizvesnog. Hvala Ciboni i Cedeviti sto su nas na tu draz omogucili.
P.S. I dalje mi je tesko.. :(

banja luka

pre 9 godina

Navijam za Zvezdu i odmah da kazem sve je pravedno tamo gdje ti se pruzi mogucnost da u fer igri nesto osvojis, dobijes itd. To su imali svi ucesnici F4, Hrvati su bili uspjesniji, treba im pruziti ruku i ne traziti izgovore.
Trebamo i jedni i drugi izvuci pouke iz ovoga.

gegule

pre 9 godina

Pa naravno da je sistem nepravedan.I mesto po definiciji mora da znaci najvecu privilegiju i nagradu.Nisam jos cuo da maratonac nakon pobede mora da saceka jos trojicu,pa da trci jos dva dodatna kruga.E ako se i tada pokaze,onda ce biti nagradjen!??

pink floyd

pre 9 godina

njegova izjava za HRT samo 2-3 minuta nakon trojke kecmana dok su svi ostali kuknjavili da treba poništit koš i ova izjava govore dovoljno o ovom čovjeku. Neizmjerno postovanje gospodine Lisac

011

pre 9 godina

Pobede Cibone i Cedevite su apsolutno zasluzene, ali je sistem apsolutno glup!!!

To isto bih rekao i da su pobedili beogradski klubovi, jedan za koji navijam, a drugi koji bas i ne volim, jer van svake pameti je da neko ko citave sezone dominira mora to da potvrdi u jednoj jedinoj utakmici, u koju ulazi sa mnogo vecim pritiskom nego cetvrtoplasirani, bez obzira ko to bio, jer zna da mu citava sezona pada u vodu ako odigra losih 40 minuta!!!

Dovoljno je da se igra samo na 2 dobijene utakmice i tu su stvari vec mnogo drugacije i pravednije, dva puta dobiti nekog ne moze da bude slucajno, a favoritima pruza rasterecenje jer znaju da imaju pravo na popravni i potvrdu kvaliteta ako zaista postoji.

Ovaj F4 je trajao 4 dana, a da se igrao playoff na 2 dobijene utakmice bilo bi potrebno 5, tako da ovo nije problem ni kalendara, ni termina, ni pretrpanog rasporeda, vec organizacije lige koja po ko zna koji put pokazuje da je vode iskljucivo ljudi kojima je bitan ekonomski interes, a koji sa sportom bas i nemaju neke veze!!!

Go Tipsa

pre 9 godina

Ne palite se! Sta nije pravedno? Imas prednost domaceg terena i od sebe sigurno slabijeg protivnika, a to nije mala predsnost.
Sa druge strane jel pravedno da Olimpijakos ode na F4 i ima 10 poraza u El sezoni i osvoji EL, dok CSKA ili neko drugi od ucesnika ima jedan ili 2. Pa to je ista stvar, samo sto Olimpijakos nema prednost domaceg terena. Ne vidim problem ni ovako da ostane.
Sami smo krivi. Zlu krv sami smo prizvali, a nismo razmislajli i pripremali se za ove utakmice. Najupecatljivi dokaz ovog sto pricam je pogled Duleta prema Tepicu po zavrsetku meca sa Cedevitom. Mi se bavimo posledicom a ne uzrokom. Bedan je to prizor za jednog pedagoga. Jer bi i ja njega trebao da gledam upravo tako i postavim mu bar 10 pitanja:
- odakle lopta kod Tepica?
- da li je bio dogovor da se igra na na Bogdanovica?
- Zasto se nije igralo na Pavlovica, koji je jedini bio na visokom nivou tokom celog meca? Koji moze da udje pod kos, trazi kontakt i faul, dobije ga na ime.
- Koji je bio plan akcije? I da li se islo samo na to da se potrosi vreme?
- Kako je izgubljeno 11 razlike u 3 minuta?
- Zasto non-stop iste scene sa sudijama, kad je sudjenje bilo domacinsko?
.......
To je posao trenera, a to Dule ne radi nego onako krvnicki gleda Tepica. O Radonjicu ne bih, jer je on mnogo teza prica.I sad ispada problem nacina ulaska u El. Pa problem je opet i uvek u nama samima, sto niko ne radi ono sto bi trebalo da radi,
Cestitke Ciboni i Cedeviti!

delija iz pg

pre 9 godina

Ajde! Toliko ljudi sjedi za stolom, prilikom donosenja pravilnika, da nijedan nema osjećaj za pravednim sistemom i logičnim zaključcima. Prva i druga ekipa na tabeli, treba da igraju Evroligu a motiv za igranje F4 ABA lige treba da bude novac.

martin

pre 9 godina

pa onda ni svetsko prvenstvo u fudbalu nije fer jer se igra jedna utakmica u nokaut fazi, ni evro liga koja ima f4, ni finale lige sampiona nije fer...

finale je specijana utakmica u kojoj se veliki timovi koji znaju da osvajaju trofeje odvajaju od malih timova sa gomilom para...

ne dirajte f4...

Đorđe

pre 9 godina

A šta tu nije pravedno? Jel Novak treba da kaže kako nije pravedno kad ispadne u polufinalu? Pa nema ništa pravednije od toga da smo imali Beograd, publiku, sve uslove i opet smo se ukenjali kad ne treba!
Šta tu nije pravedno? Jel su trebali da nam se sklone sa parketa?
(Zvezdaš do koske ali neću na silovanje!, 28. april 2014 10:01)

Porediš neuporedivo. Đoković ima 4 gren slema godišnje i ko zna još koliko mastersa i na svakom od njih skuplja, odnosno brani bodove. Nikad se ne dešava da cela sezona, pa i naredna zavisi od samo jednog meča.
Ovde je Zvezda bila najbolja u sezoni i plej of bi im bar pružio šansu da to i dokažu. Da su izgubili i drugu utakmicu od Cibone, e onda bi to bio dokaz loše tempirane forme, nedostatka kvaliteta, ili nečeg trećeg, dok u ovakvom sistemu to nikada nećemo znati. Da bar prvi obezbeđuje direktan plasman u EL, pa da se opet igra rasterećenije, ali ovo je zaista previše da dve sezone zavise od samo 40 minuta. U slučaju mog Partizana i eventualni opstanak kluba. Zaista previše.

Srboljub Govedarica

pre 9 godina

Ćudo jedno.cim Hrvati pobede onda nije fair. Ali dok je godinama Partizan pobedio onda je bilo fair. Molim vas bre. Ne budite smesni i losi gubitnici

Realno

pre 9 godina

Posto u kalendaru nema vremena za termine na dve ili tri dobijene utakmice u plej ofu,najbolje resenje bi bilo da se igra bez plej ofa i da najbolji tokom prvenstva postane prvak a drugoplasirani ide,takodje,u Evroligu.To je najpostenije.Ovako je glupo da neko tokom cele sezone drzi formu i razbija sve a na kraju,ima los dan i izgubi od slabije ekipe.

game over

pre 9 godina

Tek sad ima da se prosetaju Cibona i Cedevita. Ne samo da ce iduce godine biti puno jaci od Zvezde i Partizana nego ce i imati pravo na kiks ako se kojim cudom desi da izgube jednu utakmicu od njih. Partizanu ce svi najbolji igraci otic jer nema el. Mega Vizura ce biti jaca od njih. Zvezda u nesto boljoj situaciji zbog kvalifikacija za el, ali tesko ce i oni. Jako su skupi bili ovi porazi...

Zvezdaš do koske ali neću na silovanje!

pre 9 godina

A šta tu nije pravedno? Jel Novak treba da kaže kako nije pravedno kad ispadne u polufinalu? Pa nema ništa pravednije od toga da smo imali Beograd, publiku, sve uslove i opet smo se ukenjali kad ne treba!
Šta tu nije pravedno? Jel su trebali da nam se sklone sa parketa?

opskurno

pre 9 godina

Naravno da sistem nije pravedan. Sezona traje šest meseci, igra se 26 ili koliko već mečeva, neko se trudi da pobeđuje stalno i bude prvi, završi ubedljivo prvi i - opet mu učešće u Evroligi zavisi od jedne utakmice. Sa druge strane, neki timovi koji izgube mnogo više utakmica i kojima fajnal-for visi do poslednjeg kola, kao što su to bili Cibona i Partizan, dobiju mogućnsot da sve to izvuku u jednom jedinom meču. Sistem takmičenja je neverovatno glup jer obesmišljava nekoliko meseci i dvadestak utakmica takmičenja. U svim evropskim ligama se igra plejof na nekoliko dobijenih mečeva, fajnal-for postoji jedino u Evroligi.

Milan

pre 9 godina

Ja sam lepo rekao da je sve to fora.
Drzan je ovaj sistem jer je to odgovaralo hrvatskim klubovima, koji su samo ovako mogli da prodju srpske, u klasicnom play-off ne bi imali sanse.
E sada kada su prsli i kada ce finansijski a onda i igracki da ojacaju, onda ce da se ide na play-off jer on vise odgovara jacim ekipama.
Znaci ispali smo ovce kao i uvek.

Kako drugacije

pre 9 godina

Najpravednije je, da svi ucesnici F4 imaju prolaz u Evroligu...Pa izboksujte 4 mesta kod Evrolige-bar 3 direktno, tako pravite kompromis i ne obezvredjujete ligasko nadmetanje!

Ma ukinite F4, najpravednije

pre 9 godina

Najpravednije je da se ukine F4 i da prve dve ekipe iz lige idu u EL.

Ali prosle godine ste tako pokopali Igokeu, a sad se setili da sistem nije pravedan...

Stevo djubre

pre 9 godina

Pa vi ste gosn Lisac uveli ovaj sistem, tamo negde 2009. ako se dobro secam, ne bi li ste sprecili dominaciju Partizana. Sta sad hocete?

Hrvoje Prasac

pre 9 godina

(Srboljub Govedarica, 28. april 2014 10:22)

Hoces reci da Partizan nije osvajao aba ligu na fer nacin??? Cestitke Ciboni i Cedeviti bili su bolji kada je to trebalo biti ali sistem mora da se menja ako zaista hocemo da ligaski deo ima znacaja.

anbeast

pre 9 godina

Bravo Grofe! Bez obzira sto mislim da se jedino igranjem na 3-4 dobijene zaista moze dobiti najbolja ekipa, ovo sto si ti napisao bih mogao komotno da potpisem. Iako se igrala jedna utakmica, ista je bila za sve. Ako je Zvezda poklekla pod bremenom favorita, znaci da jos nije dovoljno dobra za sampiona. Pravi sampioni igraju najbolje kada je najvaznije i najteze. Meni je drago sto je Cibona pobedila jer mi se nekako njihova igra vise dopada. Saric je biser.

svaka karta ima dve strane

pre 9 godina

@gegule, mozemo sagledati i s druge strane. Kako to da ja sa dva polozena kolokvija (dakle citavim gradivom ) moram dokazivat to znanje na zavrsnom ispitu. Ako ga ne polozim ne prolazim iako sam iz prethodna dva kolokvija dobio maximum, i eto, sad me nisu "pogodila " pitanja, pa sam pao. A onaj ko je jedva stekao uvjet za zavrsni, nekako se provukao i prosao na istom? Zivot nije posten, to ti je tako... pozdrav.

Hrvoje

pre 9 godina

F4 nije nepravedan u krajnju ruku koristi ga EL pa se ne žali nitko... kao što je već netko komentirao sve što se izbori na terenu ne može biti nepravedno. Prednost prvoga na tablici je da može da organizira F4... jedino nepravedno je bilo što je Partizan kao 3. imao veliku prednost nad Cedevitom koja je bila ispred njega poslije regularnog dijela sezone.

Milos Stanojevic

pre 9 godina

NARAVNO DA NIJE PRAVEDAN. Glupo je da NPR. prva ekipa ima skor 26-0 a cetvrta recimo 10-16 i da u polufinalu prva ekipa ima jednostavno los dan... Da igrate na primer ko pre do dve ili tri pobede bilo bi drugacije al ovako...

sofronije

pre 9 godina

pa onda ni svetsko prvenstvo u fudbalu nije fer jer se igra jedna utakmica u nokaut fazi, ni evro liga koja ima f4, ni finale lige sampiona nije fer...

finale je specijana utakmica u kojoj se veliki timovi koji znaju da osvajaju trofeje odvajaju od malih timova sa gomilom para...

ne dirajte f4...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (martin, 28. april 2014 09:29)

I svetsko prvenstvo i bilo koje prvenstvo u bilo cemu, i takozvana evroliga, su takmicenja u formatu kupa. Gde god vidis da se igraju grupe, znaci da se svodi na kup sistem. Ovo je liga, a svaka liga ako nece da se zavrsi posle regularnih kola, dodaje joj se playoff.

Milos

pre 9 godina

F4 je bzv.
Npr. Zvezda ili Partizan imaju sve pobede u toku sezone, i dodje neki 4. klub na tabeli koji je jedva izborio to mesto i nekim slucajem pobedi, jednostavno igracima Zvezde ili Partizana ne bude vece, cela sezoina pada u vodu, sve pobede. Glupost.

Garbage collector

pre 9 godina

Naravno da se mora uvesti plejof, kao svuda u svetu. Evroliga ima fajnal four zbog ogromnog profita koji dobija od njega. Sumnjam da je tako i u ABA ligi. U suštini ja sam za onaj stari način takmičenja, pa ko je bio najbolji neka bude prvi, a ne da onda posle 26 utakmica pravimo neka doigravanja. Ovo po meni je nešto poput kupa.
Partizan i Zvezda su ove godine gubili od Szolnoki Olaja i Širokog, a ti timovi su poslednji na tabeli.
Jednostavno ne može svaka utakmica da ti bude u istom ritmu. Povrede, prehlade, umor, mentalni pritisak sa i van terena, pa i sreća.
Sada nam je šampion tim koji ima dva igrača (Šarić i Blesingame), i koji je 2 puta gubio od Zvezde, i to drugi put svega 20 dana pred plej of u Zagrebu. Što je najgore i Partizan je 20 dana pred plej of dobio Cedevitu.
U "istočni blok" ligi VTB se igra na 3 dobijene. U Baltičkoj BBL i Američkoj NBA isto. CSKA Moskva je prošle godine izgubila i u polufinalu i finalu prvu utakmicu (Žalgirisa i Lokomotive), pa je postala šampion.

Pedja

pre 9 godina

Liga je jedini najpravedniji sistem. Igrao se posle play-off ili F4 ne valja nijedan od toga. To je izmisljeno kako bi se odigralo jos utakmica i uzelo vise para. I u play-offu se moze desiti da poslednje ekipa bude prvak, jer ako ne bi postojala sansa zasto bi se igralo onda? Sta god da se igra bilo play-off ili F4 treba prvi u ligi da ima obezbedjen plasman u evroligu koji god klub da je u pitanju. Inace se postavlja pitanje zasto se uopste igra liga. Jer isto tako moze se napraviti kup takmicenje umesto lige pa doci do prvih 8 ili 4. Ovako je liga sistem potpuno obezvredjen.

Boogy

pre 9 godina

Ne slazem se sa vecinom. Jeste draz F4 je neizvesnost i uporedjuju EL i LS. Problem je sto Proplasirana i drugoplasirana ekipa nemaju nikakvu prednost u odnosu na 3. i 4. plasiranu ekipu. El jeste da ima F4 ali namaju ligaski deo nego po grupama. U ovoj situaciji Partizan i zvezda su bili u jednakom polozaju iako je zvezda bila 1 a Partizan 3.

chubby checker

pre 9 godina

ne bih rekao da nije pravedan. nike nije na lotou osvojio ni učešće na F4 ni finale već rezultatima i pobedom na terenu. samo što ovako finale gubi smisao jer osim prestiža ne donosi ništa a i ligaški deo jer praktično je totalno svejedno da li si prvi ili četvrti na kraju. jedino što prvo mesto donosi je pravo na organizaciju F4-a ali to je i ogromna obaveza i trošak.

sinbad

pre 9 godina

Niko ne govori da ovaj trofej Cibone te njen izlazak u Evroligu sa Cedevitom nije fer, naprotiv, sve čestitke i jednima i drugima. Tu se radi o nečem što mi govorimo već godinama i nije ništa novo. U svim ozbiljnim ligama Evrope igra se play-off kao i u NBA ligi tj. trebalo bi da osam najbolje plasiranih igra play-off na dve dobivene do finala, a finale na dve ili tri dobivene ovisno o kalendaru. Ili po uzoru na rusku VTB ligu uključiti više klubova, napraviti dve skupine po 10. Iz svake skupine po 4 najbolja u play-off na tri dobivene sve do finaala. Još jednom iskrene čestitke legendarnoj Ciboni na trofeju kao i Cedeviti. Čestitke i mom desetkovanom Partizanu, te svim ostalima u ligi koji su je učinili ovako zanimljivom i kvalitetnom. Pozdrav!

P.S.

Partizan zaslužuje pozivnicu nakon svih ovih godina.

Prle

pre 9 godina

Za one a ima ih mnogo koji neznaju temelje kosarke na ovim prostorima je postavila KKCZ, tek pri kraju 60-ih se pojavljuju Olimpija, OKK Beograd a tokom 70-ih Zadar, Jugoplastika,Partizan, Bosna a 80-ih Cibona. Treba tu spomenuti i Proleter Zrenjanin, Radnicki BG i Sibenku sa po jednom titulom.Od 1946 do1970 samo Zvezda a sad se neko smeje PSG, Bajernu i ostalima.

Las

pre 9 godina

Bravo "Grofe", baš grofovski rečeno. Potpisujem svaku reč.
Koliko neki ne znaju o sportu, najbolje govori nik "011": čovek bi igrao plej of za pet dana. Očito ima čovek vremena da sedi ispred televizora toliko i da gleda kako se igrači satiru od napora, a u međuvremenu i putuju. Loptu Vi u ruke niste uzeli (ili je možda bolje da ti ne persiram, jer to je toliko sportski "nezreo" komentar, da si verovatno još školarac (osnovna škola, naravno)).

Fiuman

pre 9 godina

Dobro je rekao Srboljub dok je godinama Partizan pobjeđivao sve je bilo fer .Sad kad Hrvati pobjede odma sistem nije fer .Bas ste losi gubitnici i smjesni .Malo respecta prema protivniku ne bi skodilo .

BALTY

pre 9 godina

Gospodo, a sto se uopste igra nacionalno prvenstvo ? Kada pobednik, nema nikakvu korist ! Moje misljenje je da treba da kada se odigra ligaski deo KLS-Lige, nema PLAY OFF-a, nego prviv 6, nakon SP-Prventstva, igraju ligaski deo svako sa svakim i to su u stvari kvalifikacije, gde prva 4-tima. ulaze u ABA-Ligu, koju bi cinili 12-Klubova:4 iz Sebije, 2-Hrvatske, 2-Slovenije, po 1 iz Crne gore, Bosne i Makedonije i Bugarski Levski i nakon Ligaskog dela, prvih 8 idu u 1/4 finale PLAY OFF-a, na 2 dobijene, 1/2 finale na 3 dijene a finale bi moglo da se igra 1-utakmica na terenu, bolje plasiranog tima iz ligaskog dela, jer samim finalem su oba tima usli u EUROLEGUE !

Nenad

pre 9 godina

Najpravednije je da bude samo ligaski deo,ali posto je bitan i novac,najlakse ce se do njega doci preko play off-a,tako da je u tome slucaju play off sa igranjem na 3 dobijene.Moje neko misljenje je da bi u play off-u trebao da se racuna i medjusobni skor iz ligaskog dela,pa ako je recimo Zvezda dva puta pobedila Cibonu u ligi,startuje sa 2:0 protiv Cibone i ako pobedi jos jednu,ide u finale.Isto vazi i za ostale.Tako bi sami derbiji u ligaskom delu bili veoma vazni.Ako je recimo u ligaskom delu skor izmedju dva kluba u pobedama 1:1,igralo bi se dok neko ne dodje do trece pobede u play off-u.

olivio

pre 9 godina

može se nekome svidjati ili ne svidjati, bez obzira tko je dobio utakmice su odlučene u regularnom tijeku, pobijedio je bolji, i to na terenu u 3-4 dana igranja utakmica a sada bi da se igra play-off, onda nije ni potrebno igranje u par dana sve u jednoj dvorani, jednom gradu...
ma biti će kako močnici, novac odlući...

aleksandar

pre 9 godina

Ali prosle godine ste tako pokopali Igokeu, a sad se setili da sistem nije pravedan...
(Ma ukinite F4, najpravednije, 28. april 2014 10:50)

Mnogo se praviš pametan, kao Zvezda je pokopala Igokeu. A sreća pa vas Igokea sa Dodikom tada nije pustila u finale...
Drugo, jasno je kao dan da Bertolomeu nije hteo dozvoliti da mu ligu igra neki provincijski klub sa bednom halom, navijačima i igračima i zato je od njega cela priča oko promene pravila krenula.
Treće, ako ti odgovara ovakav sistem, popij jednu Cedevitu biće ti lakše...
(Carter, 28. april 2014 17:14,jel ti to o fmp-u,leba ti?

sarajevo.ba

pre 9 godina

Sve je ovdje regularno, da li je pravedno ili ne to nije bitno
Kome je tesko neka zamisli da se igrao play off, serije bile 2:2 pa se odlucujuce utakmice igrale u Bg
Ali, ko ce vam sta, vi imate Vujosevica I Covica, vi ste zemlja kosarke, manjeje bitno sad sto Hrvati igraju EL
Ipak ste vi kosarkaska sila, samo iduce godine kup Radivoja Koraca je vas

vasa

pre 9 godina

Od 1946 do1970 samo Zvezda a sad se neko smeje PSG, Bajernu i ostalima.
(Prle, 28. april 2014 12:05)

To je bilo vreme kada nije bilo vremenski ograničenog napada pa je jedan derbi između Zvezde i Partizana završen rezultatom 0:0... Igralo se samo napolju jer nije bilo sportskih hala (ili ih je bilo jako malo), npr. na otvorenom terenu na Malom Kalemegdanu... Možeš zamisliti koliko je to bila ozbiljna košarka...
Ozbiljna košarka počinje od 1970 (i obaveznog prelaska u hale i na parket, a ne beton i šljaku) i sam si napisao ko od tada znači nešto u našoj košarci...

nego sta

pre 9 godina

Da se igra plej of do tri pobede, s time da se racunaju i ligaski mecevi. Dakle, ako je u ligi bilo 1:1 potrebne su 2 pobede, ako je bilo 2:0 timu A jedna, timu B tri pobede u nizu. Time se ne obezvredjuje ni ligaski deo.

yustus

pre 9 godina

Srbija prije svega mora da se zapita sta je sa mladim igracima, zasto ne izbacujemo ni jednog vanserijskog ígraca vise!!!Ova liga je nesto najgore sto je moglo da nam se desi!! Po cijeni da Partizan i Zvezda igraju El, izgubili smo i Novi Sad i Cacak i Nis i Suboticu i Kraljevo, da ne govorim o Vrscu ili Zdravlju iz Leskovca!! Koja je razlika izmedju Borca iz Cacka, Vojvodine, Vrsca sa jedne i Zadra, Splita,Sirokog sa druge strane? Razlika je u Saricu, Tomicu, Hezonji, Bogdanovicu, Simonu, sa jedne i propalim nasim talentima sa druge strane! Zvezda je zeljna trofeja, u njoj sansu mladi ne dobijaju, Partizan dovodi strane mlade igrace, pitanje je koja ce snaga i biti sledece godine...Rezultat svega je jedva osvojeno 7 mjestdo na Ep, sa jednim vanserijskim igracem kojeg imamo Krsticem koji je veteran...O tome niko ne prica, bitna je samo prevlast u savezu, a sustinski sve ostaje isto...

Ivan Novkovic

pre 9 godina

Svi timovi imaju obaveze da posle aba lige igraju domace prvenstvo tako da nista drugo osim F4 ne dolazi u obzir. Oni koji odigraju najbolje ligu trebali bi tako i F4, a ne da se vade na sistem takmicenja.

mrsimud

pre 9 godina

Turski sistem je resenje! Da se igra na 2 pobede (ukoliko je plej-of sa 8 ekipa, sto je nerealno) ili 3 (ukoliko je F4), ali da ukoliko je ekipa dobila obe utakmice u regularnom delu ima prednost od 1-0 u pobedama..

Hrvoje Prasac

pre 9 godina

Sve je vrlo jednostavno: Pravedno je uvek kada Srbi pobede. A nepravedno je uvek kada svi drugi pobede Srbe.

Pa mi imamo obraza druge narode nazvati iskompleksiranima? Ma mi smo svetski sampioni iskompleksiranosti i licemerja
(Srboljub Govedarica, 28. april 2014 16:47)


Ne, ne, to smo mi Hrvati, prvaci sveta u iskompleksiranosti i licemerju.

yustus

pre 9 godina

@ Prle

Daj malo ozbiljnosti, makar nije tesko izguglati i provjeriti infosmacije! Od 1946 do 1955 i 1968, i to je to!!! Da ne govorimo koja je ozbiljnost kosarke posleratne bila! Bez hala, igralo se na betonu, bez ogranicenog vremenski napada, o trojci da ne govorim koja se mnogo kasnije uvodi! A sad mi ti nabroj koliko je Zvezda dala igraca za reprezentaciju? Pored Slavnica, prema kome ste se ponijeli kako ste se ponijeli da bi se dodvorili vasem guruu Covicu?!! Partizan ce ostati Veliki, bez obzira sto su mnogi Mali krenuli da ga uniste!

Carter

pre 9 godina

Ali prosle godine ste tako pokopali Igokeu, a sad se setili da sistem nije pravedan...
(Ma ukinite F4, najpravednije, 28. april 2014 10:50)

Mnogo se praviš pametan, kao Zvezda je pokopala Igokeu. A sreća pa vas Igokea sa Dodikom tada nije pustila u finale...
Drugo, jasno je kao dan da Bertolomeu nije hteo dozvoliti da mu ligu igra neki provincijski klub sa bednom halom, navijačima i igračima i zato je od njega cela priča oko promene pravila krenula.
Treće, ako ti odgovara ovakav sistem, popij jednu Cedevitu biće ti lakše...

Srboljub Govedarica

pre 9 godina

Sve je vrlo jednostavno: Pravedno je uvek kada Srbi pobede. A nepravedno je uvek kada svi drugi pobede Srbe.

Pa mi imamo obraza druge narode nazvati iskompleksiranima? Ma mi smo svetski sampioni iskompleksiranosti i licemerja

Nikola

pre 9 godina

Radujem se Romane što ste zakasnili, kako stvari sada stoje!!!
Imali ste Vi previše vremena da ispravite nepravilnosti i nepravde,nije samo F4, početak nepravde je vlasnička sruktura koja ne da je nepravedna nego je po svojoj pristrasnosti sa elementima rasizma! Ali kako sve ima kraj na učešće Srpskih klubova u ABA ligi i nije trebalo čekati predugo!
Mogli bi Vas označiti kao ujedinitelja Srba, a da to i niste hteli!

Tolle

pre 9 godina

@Da se igra plej of do tri pobede, s time da se racunaju i ligaski mecevi. Dakle, ako je u ligi bilo 1:1 potrebne su 2 pobede, ako je bilo 2:0 timu A jedna, timu B tri pobede u nizu. Time se ne obezvredjuje ni ligaski deo.
(nego sta, 28. april 2014 15:37)


Kad sam procitao, zvucalo mi je sjajno u prvi mah.Madjutim, mislim da se to onda moze zloupotrebiti.Zamisli tim koji je vec obezbedio prvo mesto, a u poslednjim kolima ima uticaja na to ko ce biti cetvrti, pa kalkulise u zavisnosti kako je sa kim igrao tokom lige.Ligaski deo nikako nije obezvredjen, domaci teren je jako bitan faktor (ironicno je to reci nakon ovakvih polufinala, ali ipak je tako).

Mile

pre 9 godina

Rešenje je jednostavno, igra se kao do sada a u evroligu idu prvi i drugi sa tabele. F4 odlučuje o prvaku lige (prestiž, lova, bodovi za A licencu)ali ne može da odredi čitavu narednu godinu. Kao i F4 evrolige koji određuje prvaka za tekuću seuonu ali ne utiče na narednu. Evroliga je liga a ne turnir i treba da je igraju najstabilniji klubovi koji u kontinuitetu igraju najbolje. Boriti se da kao jaka liga vremenom obezbedi 3 mesta u evroligi. Ne menjaju se kalendari, odmah je primenjivi i što je najvažnije pravedno je.

answer

pre 9 godina

za Srbe bi bilo mnogo pametnije da nam ostane f4 u ovakvoj situaciji, jer ce sledece sezone hrvatski klubovi biti i uigraniji, sa evropskim iskustvom i finansijski bolji, sto znaci bolji u svakom slucaju. Sami su krivi, kod kuce su morali da pobede. A to sto je prvi sa cetvrtim, prvi ako je imao skor 20-0 a cetvrti 10-10 prvom nece biti problem da dobije cetvrtog. plej of je iscrplhujuc jer bi se igralo 2 nedelje u najboljem slucaju sto nikako ne odgovara igracima koji bi putovali toliko.

Carter

pre 9 godina

jel ti to o fmp-u,leba ti?
(aleksandar, 28. april 2014 17:39)

Ma jok, oni su u KLS. Ja to o partizan-igokea mts nis mobtel mb pivara...

martin

pre 9 godina

pa onda ni svetsko prvenstvo u fudbalu nije fer jer se igra jedna utakmica u nokaut fazi, ni evro liga koja ima f4, ni finale lige sampiona nije fer...

finale je specijana utakmica u kojoj se veliki timovi koji znaju da osvajaju trofeje odvajaju od malih timova sa gomilom para...

ne dirajte f4...

game over

pre 9 godina

Tek sad ima da se prosetaju Cibona i Cedevita. Ne samo da ce iduce godine biti puno jaci od Zvezde i Partizana nego ce i imati pravo na kiks ako se kojim cudom desi da izgube jednu utakmicu od njih. Partizanu ce svi najbolji igraci otic jer nema el. Mega Vizura ce biti jaca od njih. Zvezda u nesto boljoj situaciji zbog kvalifikacija za el, ali tesko ce i oni. Jako su skupi bili ovi porazi...

Grof

pre 9 godina

Jeste pravedan. Pobedila je najbolja ekipa, tj. Cibona. Iako navijam za Partizan ne mogu nista da kazem niti da zamerim. Zato je kosarka lepa, zato je ovo iznenadjenje prelepo za mene koji volim sport. Da li mi je bilo tesko posle poraza od Cedevite. Jeste i dalje osecam neki cudan bol po tom pitanju. Ali kako su se osecali navijaci Cibone posle trojke Kecmana, ONAKVE TROJKE. E zato je karma ovog vikenda bila na njihovoj strani. U sportu to mora da se zasluzi. To sto su Cibona i Cedevita u EL znaci da treba da treniramo vise da radimo na sebi kako bi MI bili bolji a ne da kukamo da smo sve izgubili u jendoj utakmici. Francuzi su 1993 izgubili od Bugarska 2-1 i nisu otisli na SP u fudbalu. Posle 5 godnina svetski prvaci. Danas SVI tvrde da je to najbojlja stvar koja se desila Francuskom fudbalu.
Iz poraze pametni izvlace pouke a diletanti kukaju. Realno najbolji tim je napravila CZ (mada se meni ta igra silovanja nikada nije svidjala, i trenera nemaju, pa Cedevita pa tek onda Partizan i na kraju Cibona) Ali Cibona i Cedevita imaju dobre trenere, dok moj Partizan ima trenera-predsednika kluba-politicara u jednom i to rasipanje energije jednog od najboljih trenera na ovim prostorima je dovelo do poraza od Cedevite. Ona trojka je OMAZ svemu sto je uradio. Tako da i on mora da izvuce debele pouke iz svega. Sistem ne treba menjati i treba ostaviti da igra i dalje ima draz neizvesnog. Hvala Ciboni i Cedeviti sto su nas na tu draz omogucili.
P.S. I dalje mi je tesko.. :(

Milan

pre 9 godina

Ja sam lepo rekao da je sve to fora.
Drzan je ovaj sistem jer je to odgovaralo hrvatskim klubovima, koji su samo ovako mogli da prodju srpske, u klasicnom play-off ne bi imali sanse.
E sada kada su prsli i kada ce finansijski a onda i igracki da ojacaju, onda ce da se ide na play-off jer on vise odgovara jacim ekipama.
Znaci ispali smo ovce kao i uvek.

sarajevo.ba

pre 9 godina

Sve je ovdje regularno, da li je pravedno ili ne to nije bitno
Kome je tesko neka zamisli da se igrao play off, serije bile 2:2 pa se odlucujuce utakmice igrale u Bg
Ali, ko ce vam sta, vi imate Vujosevica I Covica, vi ste zemlja kosarke, manjeje bitno sad sto Hrvati igraju EL
Ipak ste vi kosarkaska sila, samo iduce godine kup Radivoja Koraca je vas

Nenad

pre 9 godina

Najpravednije je da bude samo ligaski deo,ali posto je bitan i novac,najlakse ce se do njega doci preko play off-a,tako da je u tome slucaju play off sa igranjem na 3 dobijene.Moje neko misljenje je da bi u play off-u trebao da se racuna i medjusobni skor iz ligaskog dela,pa ako je recimo Zvezda dva puta pobedila Cibonu u ligi,startuje sa 2:0 protiv Cibone i ako pobedi jos jednu,ide u finale.Isto vazi i za ostale.Tako bi sami derbiji u ligaskom delu bili veoma vazni.Ako je recimo u ligaskom delu skor izmedju dva kluba u pobedama 1:1,igralo bi se dok neko ne dodje do trece pobede u play off-u.

Srboljub Govedarica

pre 9 godina

Ćudo jedno.cim Hrvati pobede onda nije fair. Ali dok je godinama Partizan pobedio onda je bilo fair. Molim vas bre. Ne budite smesni i losi gubitnici

gegule

pre 9 godina

Pa naravno da je sistem nepravedan.I mesto po definiciji mora da znaci najvecu privilegiju i nagradu.Nisam jos cuo da maratonac nakon pobede mora da saceka jos trojicu,pa da trci jos dva dodatna kruga.E ako se i tada pokaze,onda ce biti nagradjen!??

Zvezdaš do koske ali neću na silovanje!

pre 9 godina

A šta tu nije pravedno? Jel Novak treba da kaže kako nije pravedno kad ispadne u polufinalu? Pa nema ništa pravednije od toga da smo imali Beograd, publiku, sve uslove i opet smo se ukenjali kad ne treba!
Šta tu nije pravedno? Jel su trebali da nam se sklone sa parketa?

delija iz pg

pre 9 godina

Ajde! Toliko ljudi sjedi za stolom, prilikom donosenja pravilnika, da nijedan nema osjećaj za pravednim sistemom i logičnim zaključcima. Prva i druga ekipa na tabeli, treba da igraju Evroligu a motiv za igranje F4 ABA lige treba da bude novac.

Prle

pre 9 godina

Za one a ima ih mnogo koji neznaju temelje kosarke na ovim prostorima je postavila KKCZ, tek pri kraju 60-ih se pojavljuju Olimpija, OKK Beograd a tokom 70-ih Zadar, Jugoplastika,Partizan, Bosna a 80-ih Cibona. Treba tu spomenuti i Proleter Zrenjanin, Radnicki BG i Sibenku sa po jednom titulom.Od 1946 do1970 samo Zvezda a sad se neko smeje PSG, Bajernu i ostalima.

Hrvoje

pre 9 godina

F4 nije nepravedan u krajnju ruku koristi ga EL pa se ne žali nitko... kao što je već netko komentirao sve što se izbori na terenu ne može biti nepravedno. Prednost prvoga na tablici je da može da organizira F4... jedino nepravedno je bilo što je Partizan kao 3. imao veliku prednost nad Cedevitom koja je bila ispred njega poslije regularnog dijela sezone.

banja luka

pre 9 godina

Navijam za Zvezdu i odmah da kazem sve je pravedno tamo gdje ti se pruzi mogucnost da u fer igri nesto osvojis, dobijes itd. To su imali svi ucesnici F4, Hrvati su bili uspjesniji, treba im pruziti ruku i ne traziti izgovore.
Trebamo i jedni i drugi izvuci pouke iz ovoga.

Stevo djubre

pre 9 godina

Pa vi ste gosn Lisac uveli ovaj sistem, tamo negde 2009. ako se dobro secam, ne bi li ste sprecili dominaciju Partizana. Sta sad hocete?

Milos Stanojevic

pre 9 godina

NARAVNO DA NIJE PRAVEDAN. Glupo je da NPR. prva ekipa ima skor 26-0 a cetvrta recimo 10-16 i da u polufinalu prva ekipa ima jednostavno los dan... Da igrate na primer ko pre do dve ili tri pobede bilo bi drugacije al ovako...

Ivan Novkovic

pre 9 godina

Svi timovi imaju obaveze da posle aba lige igraju domace prvenstvo tako da nista drugo osim F4 ne dolazi u obzir. Oni koji odigraju najbolje ligu trebali bi tako i F4, a ne da se vade na sistem takmicenja.

Realno

pre 9 godina

Posto u kalendaru nema vremena za termine na dve ili tri dobijene utakmice u plej ofu,najbolje resenje bi bilo da se igra bez plej ofa i da najbolji tokom prvenstva postane prvak a drugoplasirani ide,takodje,u Evroligu.To je najpostenije.Ovako je glupo da neko tokom cele sezone drzi formu i razbija sve a na kraju,ima los dan i izgubi od slabije ekipe.

Fiuman

pre 9 godina

Dobro je rekao Srboljub dok je godinama Partizan pobjeđivao sve je bilo fer .Sad kad Hrvati pobjede odma sistem nije fer .Bas ste losi gubitnici i smjesni .Malo respecta prema protivniku ne bi skodilo .

pink floyd

pre 9 godina

njegova izjava za HRT samo 2-3 minuta nakon trojke kecmana dok su svi ostali kuknjavili da treba poništit koš i ova izjava govore dovoljno o ovom čovjeku. Neizmjerno postovanje gospodine Lisac

answer

pre 9 godina

za Srbe bi bilo mnogo pametnije da nam ostane f4 u ovakvoj situaciji, jer ce sledece sezone hrvatski klubovi biti i uigraniji, sa evropskim iskustvom i finansijski bolji, sto znaci bolji u svakom slucaju. Sami su krivi, kod kuce su morali da pobede. A to sto je prvi sa cetvrtim, prvi ako je imao skor 20-0 a cetvrti 10-10 prvom nece biti problem da dobije cetvrtog. plej of je iscrplhujuc jer bi se igralo 2 nedelje u najboljem slucaju sto nikako ne odgovara igracima koji bi putovali toliko.

011

pre 9 godina

Pobede Cibone i Cedevite su apsolutno zasluzene, ali je sistem apsolutno glup!!!

To isto bih rekao i da su pobedili beogradski klubovi, jedan za koji navijam, a drugi koji bas i ne volim, jer van svake pameti je da neko ko citave sezone dominira mora to da potvrdi u jednoj jedinoj utakmici, u koju ulazi sa mnogo vecim pritiskom nego cetvrtoplasirani, bez obzira ko to bio, jer zna da mu citava sezona pada u vodu ako odigra losih 40 minuta!!!

Dovoljno je da se igra samo na 2 dobijene utakmice i tu su stvari vec mnogo drugacije i pravednije, dva puta dobiti nekog ne moze da bude slucajno, a favoritima pruza rasterecenje jer znaju da imaju pravo na popravni i potvrdu kvaliteta ako zaista postoji.

Ovaj F4 je trajao 4 dana, a da se igrao playoff na 2 dobijene utakmice bilo bi potrebno 5, tako da ovo nije problem ni kalendara, ni termina, ni pretrpanog rasporeda, vec organizacije lige koja po ko zna koji put pokazuje da je vode iskljucivo ljudi kojima je bitan ekonomski interes, a koji sa sportom bas i nemaju neke veze!!!

Ma ukinite F4, najpravednije

pre 9 godina

Najpravednije je da se ukine F4 i da prve dve ekipe iz lige idu u EL.

Ali prosle godine ste tako pokopali Igokeu, a sad se setili da sistem nije pravedan...

Đorđe

pre 9 godina

A šta tu nije pravedno? Jel Novak treba da kaže kako nije pravedno kad ispadne u polufinalu? Pa nema ništa pravednije od toga da smo imali Beograd, publiku, sve uslove i opet smo se ukenjali kad ne treba!
Šta tu nije pravedno? Jel su trebali da nam se sklone sa parketa?
(Zvezdaš do koske ali neću na silovanje!, 28. april 2014 10:01)

Porediš neuporedivo. Đoković ima 4 gren slema godišnje i ko zna još koliko mastersa i na svakom od njih skuplja, odnosno brani bodove. Nikad se ne dešava da cela sezona, pa i naredna zavisi od samo jednog meča.
Ovde je Zvezda bila najbolja u sezoni i plej of bi im bar pružio šansu da to i dokažu. Da su izgubili i drugu utakmicu od Cibone, e onda bi to bio dokaz loše tempirane forme, nedostatka kvaliteta, ili nečeg trećeg, dok u ovakvom sistemu to nikada nećemo znati. Da bar prvi obezbeđuje direktan plasman u EL, pa da se opet igra rasterećenije, ali ovo je zaista previše da dve sezone zavise od samo 40 minuta. U slučaju mog Partizana i eventualni opstanak kluba. Zaista previše.

sinbad

pre 9 godina

Niko ne govori da ovaj trofej Cibone te njen izlazak u Evroligu sa Cedevitom nije fer, naprotiv, sve čestitke i jednima i drugima. Tu se radi o nečem što mi govorimo već godinama i nije ništa novo. U svim ozbiljnim ligama Evrope igra se play-off kao i u NBA ligi tj. trebalo bi da osam najbolje plasiranih igra play-off na dve dobivene do finala, a finale na dve ili tri dobivene ovisno o kalendaru. Ili po uzoru na rusku VTB ligu uključiti više klubova, napraviti dve skupine po 10. Iz svake skupine po 4 najbolja u play-off na tri dobivene sve do finaala. Još jednom iskrene čestitke legendarnoj Ciboni na trofeju kao i Cedeviti. Čestitke i mom desetkovanom Partizanu, te svim ostalima u ligi koji su je učinili ovako zanimljivom i kvalitetnom. Pozdrav!

P.S.

Partizan zaslužuje pozivnicu nakon svih ovih godina.

Las

pre 9 godina

Bravo "Grofe", baš grofovski rečeno. Potpisujem svaku reč.
Koliko neki ne znaju o sportu, najbolje govori nik "011": čovek bi igrao plej of za pet dana. Očito ima čovek vremena da sedi ispred televizora toliko i da gleda kako se igrači satiru od napora, a u međuvremenu i putuju. Loptu Vi u ruke niste uzeli (ili je možda bolje da ti ne persiram, jer to je toliko sportski "nezreo" komentar, da si verovatno još školarac (osnovna škola, naravno)).

Go Tipsa

pre 9 godina

Ne palite se! Sta nije pravedno? Imas prednost domaceg terena i od sebe sigurno slabijeg protivnika, a to nije mala predsnost.
Sa druge strane jel pravedno da Olimpijakos ode na F4 i ima 10 poraza u El sezoni i osvoji EL, dok CSKA ili neko drugi od ucesnika ima jedan ili 2. Pa to je ista stvar, samo sto Olimpijakos nema prednost domaceg terena. Ne vidim problem ni ovako da ostane.
Sami smo krivi. Zlu krv sami smo prizvali, a nismo razmislajli i pripremali se za ove utakmice. Najupecatljivi dokaz ovog sto pricam je pogled Duleta prema Tepicu po zavrsetku meca sa Cedevitom. Mi se bavimo posledicom a ne uzrokom. Bedan je to prizor za jednog pedagoga. Jer bi i ja njega trebao da gledam upravo tako i postavim mu bar 10 pitanja:
- odakle lopta kod Tepica?
- da li je bio dogovor da se igra na na Bogdanovica?
- Zasto se nije igralo na Pavlovica, koji je jedini bio na visokom nivou tokom celog meca? Koji moze da udje pod kos, trazi kontakt i faul, dobije ga na ime.
- Koji je bio plan akcije? I da li se islo samo na to da se potrosi vreme?
- Kako je izgubljeno 11 razlike u 3 minuta?
- Zasto non-stop iste scene sa sudijama, kad je sudjenje bilo domacinsko?
.......
To je posao trenera, a to Dule ne radi nego onako krvnicki gleda Tepica. O Radonjicu ne bih, jer je on mnogo teza prica.I sad ispada problem nacina ulaska u El. Pa problem je opet i uvek u nama samima, sto niko ne radi ono sto bi trebalo da radi,
Cestitke Ciboni i Cedeviti!

BALTY

pre 9 godina

Gospodo, a sto se uopste igra nacionalno prvenstvo ? Kada pobednik, nema nikakvu korist ! Moje misljenje je da treba da kada se odigra ligaski deo KLS-Lige, nema PLAY OFF-a, nego prviv 6, nakon SP-Prventstva, igraju ligaski deo svako sa svakim i to su u stvari kvalifikacije, gde prva 4-tima. ulaze u ABA-Ligu, koju bi cinili 12-Klubova:4 iz Sebije, 2-Hrvatske, 2-Slovenije, po 1 iz Crne gore, Bosne i Makedonije i Bugarski Levski i nakon Ligaskog dela, prvih 8 idu u 1/4 finale PLAY OFF-a, na 2 dobijene, 1/2 finale na 3 dijene a finale bi moglo da se igra 1-utakmica na terenu, bolje plasiranog tima iz ligaskog dela, jer samim finalem su oba tima usli u EUROLEGUE !

nego sta

pre 9 godina

Da se igra plej of do tri pobede, s time da se racunaju i ligaski mecevi. Dakle, ako je u ligi bilo 1:1 potrebne su 2 pobede, ako je bilo 2:0 timu A jedna, timu B tri pobede u nizu. Time se ne obezvredjuje ni ligaski deo.

Srboljub Govedarica

pre 9 godina

Sve je vrlo jednostavno: Pravedno je uvek kada Srbi pobede. A nepravedno je uvek kada svi drugi pobede Srbe.

Pa mi imamo obraza druge narode nazvati iskompleksiranima? Ma mi smo svetski sampioni iskompleksiranosti i licemerja

anbeast

pre 9 godina

Bravo Grofe! Bez obzira sto mislim da se jedino igranjem na 3-4 dobijene zaista moze dobiti najbolja ekipa, ovo sto si ti napisao bih mogao komotno da potpisem. Iako se igrala jedna utakmica, ista je bila za sve. Ako je Zvezda poklekla pod bremenom favorita, znaci da jos nije dovoljno dobra za sampiona. Pravi sampioni igraju najbolje kada je najvaznije i najteze. Meni je drago sto je Cibona pobedila jer mi se nekako njihova igra vise dopada. Saric je biser.

svaka karta ima dve strane

pre 9 godina

@gegule, mozemo sagledati i s druge strane. Kako to da ja sa dva polozena kolokvija (dakle citavim gradivom ) moram dokazivat to znanje na zavrsnom ispitu. Ako ga ne polozim ne prolazim iako sam iz prethodna dva kolokvija dobio maximum, i eto, sad me nisu "pogodila " pitanja, pa sam pao. A onaj ko je jedva stekao uvjet za zavrsni, nekako se provukao i prosao na istom? Zivot nije posten, to ti je tako... pozdrav.

Pedja

pre 9 godina

Liga je jedini najpravedniji sistem. Igrao se posle play-off ili F4 ne valja nijedan od toga. To je izmisljeno kako bi se odigralo jos utakmica i uzelo vise para. I u play-offu se moze desiti da poslednje ekipa bude prvak, jer ako ne bi postojala sansa zasto bi se igralo onda? Sta god da se igra bilo play-off ili F4 treba prvi u ligi da ima obezbedjen plasman u evroligu koji god klub da je u pitanju. Inace se postavlja pitanje zasto se uopste igra liga. Jer isto tako moze se napraviti kup takmicenje umesto lige pa doci do prvih 8 ili 4. Ovako je liga sistem potpuno obezvredjen.

sofronije

pre 9 godina

pa onda ni svetsko prvenstvo u fudbalu nije fer jer se igra jedna utakmica u nokaut fazi, ni evro liga koja ima f4, ni finale lige sampiona nije fer...

finale je specijana utakmica u kojoj se veliki timovi koji znaju da osvajaju trofeje odvajaju od malih timova sa gomilom para...

ne dirajte f4...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (martin, 28. april 2014 09:29)

I svetsko prvenstvo i bilo koje prvenstvo u bilo cemu, i takozvana evroliga, su takmicenja u formatu kupa. Gde god vidis da se igraju grupe, znaci da se svodi na kup sistem. Ovo je liga, a svaka liga ako nece da se zavrsi posle regularnih kola, dodaje joj se playoff.

Boogy

pre 9 godina

Ne slazem se sa vecinom. Jeste draz F4 je neizvesnost i uporedjuju EL i LS. Problem je sto Proplasirana i drugoplasirana ekipa nemaju nikakvu prednost u odnosu na 3. i 4. plasiranu ekipu. El jeste da ima F4 ali namaju ligaski deo nego po grupama. U ovoj situaciji Partizan i zvezda su bili u jednakom polozaju iako je zvezda bila 1 a Partizan 3.

Carter

pre 9 godina

Ali prosle godine ste tako pokopali Igokeu, a sad se setili da sistem nije pravedan...
(Ma ukinite F4, najpravednije, 28. april 2014 10:50)

Mnogo se praviš pametan, kao Zvezda je pokopala Igokeu. A sreća pa vas Igokea sa Dodikom tada nije pustila u finale...
Drugo, jasno je kao dan da Bertolomeu nije hteo dozvoliti da mu ligu igra neki provincijski klub sa bednom halom, navijačima i igračima i zato je od njega cela priča oko promene pravila krenula.
Treće, ako ti odgovara ovakav sistem, popij jednu Cedevitu biće ti lakše...

opskurno

pre 9 godina

Naravno da sistem nije pravedan. Sezona traje šest meseci, igra se 26 ili koliko već mečeva, neko se trudi da pobeđuje stalno i bude prvi, završi ubedljivo prvi i - opet mu učešće u Evroligi zavisi od jedne utakmice. Sa druge strane, neki timovi koji izgube mnogo više utakmica i kojima fajnal-for visi do poslednjeg kola, kao što su to bili Cibona i Partizan, dobiju mogućnsot da sve to izvuku u jednom jedinom meču. Sistem takmičenja je neverovatno glup jer obesmišljava nekoliko meseci i dvadestak utakmica takmičenja. U svim evropskim ligama se igra plejof na nekoliko dobijenih mečeva, fajnal-for postoji jedino u Evroligi.

Hrvoje Prasac

pre 9 godina

(Srboljub Govedarica, 28. april 2014 10:22)

Hoces reci da Partizan nije osvajao aba ligu na fer nacin??? Cestitke Ciboni i Cedeviti bili su bolji kada je to trebalo biti ali sistem mora da se menja ako zaista hocemo da ligaski deo ima znacaja.

olivio

pre 9 godina

može se nekome svidjati ili ne svidjati, bez obzira tko je dobio utakmice su odlučene u regularnom tijeku, pobijedio je bolji, i to na terenu u 3-4 dana igranja utakmica a sada bi da se igra play-off, onda nije ni potrebno igranje u par dana sve u jednoj dvorani, jednom gradu...
ma biti će kako močnici, novac odlući...

yustus

pre 9 godina

@ Prle

Daj malo ozbiljnosti, makar nije tesko izguglati i provjeriti infosmacije! Od 1946 do 1955 i 1968, i to je to!!! Da ne govorimo koja je ozbiljnost kosarke posleratne bila! Bez hala, igralo se na betonu, bez ogranicenog vremenski napada, o trojci da ne govorim koja se mnogo kasnije uvodi! A sad mi ti nabroj koliko je Zvezda dala igraca za reprezentaciju? Pored Slavnica, prema kome ste se ponijeli kako ste se ponijeli da bi se dodvorili vasem guruu Covicu?!! Partizan ce ostati Veliki, bez obzira sto su mnogi Mali krenuli da ga uniste!

Milos

pre 9 godina

F4 je bzv.
Npr. Zvezda ili Partizan imaju sve pobede u toku sezone, i dodje neki 4. klub na tabeli koji je jedva izborio to mesto i nekim slucajem pobedi, jednostavno igracima Zvezde ili Partizana ne bude vece, cela sezoina pada u vodu, sve pobede. Glupost.

aleksandar

pre 9 godina

Ali prosle godine ste tako pokopali Igokeu, a sad se setili da sistem nije pravedan...
(Ma ukinite F4, najpravednije, 28. april 2014 10:50)

Mnogo se praviš pametan, kao Zvezda je pokopala Igokeu. A sreća pa vas Igokea sa Dodikom tada nije pustila u finale...
Drugo, jasno je kao dan da Bertolomeu nije hteo dozvoliti da mu ligu igra neki provincijski klub sa bednom halom, navijačima i igračima i zato je od njega cela priča oko promene pravila krenula.
Treće, ako ti odgovara ovakav sistem, popij jednu Cedevitu biće ti lakše...
(Carter, 28. april 2014 17:14,jel ti to o fmp-u,leba ti?

Mile

pre 9 godina

Rešenje je jednostavno, igra se kao do sada a u evroligu idu prvi i drugi sa tabele. F4 odlučuje o prvaku lige (prestiž, lova, bodovi za A licencu)ali ne može da odredi čitavu narednu godinu. Kao i F4 evrolige koji određuje prvaka za tekuću seuonu ali ne utiče na narednu. Evroliga je liga a ne turnir i treba da je igraju najstabilniji klubovi koji u kontinuitetu igraju najbolje. Boriti se da kao jaka liga vremenom obezbedi 3 mesta u evroligi. Ne menjaju se kalendari, odmah je primenjivi i što je najvažnije pravedno je.

vasa

pre 9 godina

Od 1946 do1970 samo Zvezda a sad se neko smeje PSG, Bajernu i ostalima.
(Prle, 28. april 2014 12:05)

To je bilo vreme kada nije bilo vremenski ograničenog napada pa je jedan derbi između Zvezde i Partizana završen rezultatom 0:0... Igralo se samo napolju jer nije bilo sportskih hala (ili ih je bilo jako malo), npr. na otvorenom terenu na Malom Kalemegdanu... Možeš zamisliti koliko je to bila ozbiljna košarka...
Ozbiljna košarka počinje od 1970 (i obaveznog prelaska u hale i na parket, a ne beton i šljaku) i sam si napisao ko od tada znači nešto u našoj košarci...

chubby checker

pre 9 godina

ne bih rekao da nije pravedan. nike nije na lotou osvojio ni učešće na F4 ni finale već rezultatima i pobedom na terenu. samo što ovako finale gubi smisao jer osim prestiža ne donosi ništa a i ligaški deo jer praktično je totalno svejedno da li si prvi ili četvrti na kraju. jedino što prvo mesto donosi je pravo na organizaciju F4-a ali to je i ogromna obaveza i trošak.

Hrvoje Prasac

pre 9 godina

Sve je vrlo jednostavno: Pravedno je uvek kada Srbi pobede. A nepravedno je uvek kada svi drugi pobede Srbe.

Pa mi imamo obraza druge narode nazvati iskompleksiranima? Ma mi smo svetski sampioni iskompleksiranosti i licemerja
(Srboljub Govedarica, 28. april 2014 16:47)


Ne, ne, to smo mi Hrvati, prvaci sveta u iskompleksiranosti i licemerju.

Garbage collector

pre 9 godina

Naravno da se mora uvesti plejof, kao svuda u svetu. Evroliga ima fajnal four zbog ogromnog profita koji dobija od njega. Sumnjam da je tako i u ABA ligi. U suštini ja sam za onaj stari način takmičenja, pa ko je bio najbolji neka bude prvi, a ne da onda posle 26 utakmica pravimo neka doigravanja. Ovo po meni je nešto poput kupa.
Partizan i Zvezda su ove godine gubili od Szolnoki Olaja i Širokog, a ti timovi su poslednji na tabeli.
Jednostavno ne može svaka utakmica da ti bude u istom ritmu. Povrede, prehlade, umor, mentalni pritisak sa i van terena, pa i sreća.
Sada nam je šampion tim koji ima dva igrača (Šarić i Blesingame), i koji je 2 puta gubio od Zvezde, i to drugi put svega 20 dana pred plej of u Zagrebu. Što je najgore i Partizan je 20 dana pred plej of dobio Cedevitu.
U "istočni blok" ligi VTB se igra na 3 dobijene. U Baltičkoj BBL i Američkoj NBA isto. CSKA Moskva je prošle godine izgubila i u polufinalu i finalu prvu utakmicu (Žalgirisa i Lokomotive), pa je postala šampion.

Kako drugacije

pre 9 godina

Najpravednije je, da svi ucesnici F4 imaju prolaz u Evroligu...Pa izboksujte 4 mesta kod Evrolige-bar 3 direktno, tako pravite kompromis i ne obezvredjujete ligasko nadmetanje!

yustus

pre 9 godina

Srbija prije svega mora da se zapita sta je sa mladim igracima, zasto ne izbacujemo ni jednog vanserijskog ígraca vise!!!Ova liga je nesto najgore sto je moglo da nam se desi!! Po cijeni da Partizan i Zvezda igraju El, izgubili smo i Novi Sad i Cacak i Nis i Suboticu i Kraljevo, da ne govorim o Vrscu ili Zdravlju iz Leskovca!! Koja je razlika izmedju Borca iz Cacka, Vojvodine, Vrsca sa jedne i Zadra, Splita,Sirokog sa druge strane? Razlika je u Saricu, Tomicu, Hezonji, Bogdanovicu, Simonu, sa jedne i propalim nasim talentima sa druge strane! Zvezda je zeljna trofeja, u njoj sansu mladi ne dobijaju, Partizan dovodi strane mlade igrace, pitanje je koja ce snaga i biti sledece godine...Rezultat svega je jedva osvojeno 7 mjestdo na Ep, sa jednim vanserijskim igracem kojeg imamo Krsticem koji je veteran...O tome niko ne prica, bitna je samo prevlast u savezu, a sustinski sve ostaje isto...

Carter

pre 9 godina

jel ti to o fmp-u,leba ti?
(aleksandar, 28. april 2014 17:39)

Ma jok, oni su u KLS. Ja to o partizan-igokea mts nis mobtel mb pivara...

mrsimud

pre 9 godina

Turski sistem je resenje! Da se igra na 2 pobede (ukoliko je plej-of sa 8 ekipa, sto je nerealno) ili 3 (ukoliko je F4), ali da ukoliko je ekipa dobila obe utakmice u regularnom delu ima prednost od 1-0 u pobedama..

Tolle

pre 9 godina

@Da se igra plej of do tri pobede, s time da se racunaju i ligaski mecevi. Dakle, ako je u ligi bilo 1:1 potrebne su 2 pobede, ako je bilo 2:0 timu A jedna, timu B tri pobede u nizu. Time se ne obezvredjuje ni ligaski deo.
(nego sta, 28. april 2014 15:37)


Kad sam procitao, zvucalo mi je sjajno u prvi mah.Madjutim, mislim da se to onda moze zloupotrebiti.Zamisli tim koji je vec obezbedio prvo mesto, a u poslednjim kolima ima uticaja na to ko ce biti cetvrti, pa kalkulise u zavisnosti kako je sa kim igrao tokom lige.Ligaski deo nikako nije obezvredjen, domaci teren je jako bitan faktor (ironicno je to reci nakon ovakvih polufinala, ali ipak je tako).

Nikola

pre 9 godina

Radujem se Romane što ste zakasnili, kako stvari sada stoje!!!
Imali ste Vi previše vremena da ispravite nepravilnosti i nepravde,nije samo F4, početak nepravde je vlasnička sruktura koja ne da je nepravedna nego je po svojoj pristrasnosti sa elementima rasizma! Ali kako sve ima kraj na učešće Srpskih klubova u ABA ligi i nije trebalo čekati predugo!
Mogli bi Vas označiti kao ujedinitelja Srba, a da to i niste hteli!