Utorak, 11.03.2014.

10:20

Nikolić: Ništa nije slučajno

Trener Partizana Marko Nikolić smatra da nije slučajno što se informacija o nameštanju meča sa Radom pojavila baš sad, uoči meča sa "građevinarima".

Izvor: MN

Nikoliæ: Ništa nije sluèajno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

vojska je to

pre 10 godina

@el gladijator, 11. mart 2014 21:42

a gde prebaciti one sto ubijaju na stadionu? dobiju kaznu da igraju jednu utakmicu pred praznim tribinama, pa pogledas ko im je dozivotni pocasni predsednik i kazes dobro smo prosli.

Wllaxy

pre 10 godina

Ma mora da su Vučić i Čović izdavači Mateusove knjige i da su je izdali sa očitom namjerom da baš u ovom meču destabilišu Nikolićeve pulene...

dovla

pre 10 godina

Ne mogu da verujem kako se ovi klinci prepucavaju i loze!?Ovo je zemlja Srbija!Da li bilo sta kod nas moze da se uradi a da to neko ne pogura!?U vreme bivse Jugoslavije bilo je isto ovoliko namestanja kao i sada,samo na kulturniji i pametniji nacin.Ovo sada je izivljavanje.Deco,da li stvarno mislite da ovi nasi blizanci mogu na posten nacin da povezu tri pobede u bilo kom takmicenju!?

Luka

pre 10 godina

Čuo sam, da je Čović finansirao knjigu. Pod jednim uslovom, da bude objavljena pre utakmice sa Radom. Ništa nije slučajno. Pričaju žene u berbernicama.

НТТ Ни

pre 10 godina

Pa,osvojili smo 25 tiula,sabane,ali na posten nacin a ne kao vi...za ove 6 zadnje znaju i vrapci da vam ih je Tole poklonio a za one prethodne se klupko odmotava,mada je svima jasno kako ste i njih oteli.
(Realno, 11. mart 2014 17:10)

Реално овде просто зрачи поштењем и реалношћу. Са толиком „објективношћу“ представља нам све оно што излаже тако да је „право уживање“ читати га, мада ми се чини да остаје прилично недоречен, што је можда резултат његове "превелике реалности", која га спутава да нам онако само њему својственим „реалним приступом“ објасни удео Удбе, В. Стојковића, Др. О, Миљанића, Шајбера, Цвелета, Пиксета, Муслина, Терзића, Мракића, Бабарогића и многих других у тим „поштено освојеним“ титулама (25 их је) од стране „најпоштенијег клуба у васељени“. Када нам и то буде онако „лепо објаснио“ као што је то већ учинио са оним наводно отетим титулама од стране ФКП онда ће заиста и оправдати свој псеудоним. Тада ћемо му веровати много више него сада, јер то, Бог те видео, пише Реално, па зато има и своју „тежину“.

el gladijator

pre 10 godina

@Onda dodje derbi i tamo prodjete onako kako ste uglavnom i prolazili u prethodnih 69 godina. Tesko porazeni, ponizeni, deklasirani, oduceni od fudbala...rasturamo vas redovno vec 69 godina bez izgleda da se to promeni. Ikada. Mirko, Tole, generali, premijeri - svi prolaze, a u derbiju vam je skor i dalje, opisno receno, tesko razvaljivanje! Navikli ste i lepu naviku prenosite, evo vec trece koleno.
(One night in May, 11. mart 2014 17:23)

A onda u zadnjih 7 godina dodju kvalifikacije za LE i Zvezda standardno 0 bodova.Černomerci,Libereci,sparte,Levadije i ostale fudbalske velesile tresu Zvezdu iz gaća. Ako je analogija sa Partizanovim učešćima u evro kupovima i nameštanju pa kako je samo sumnjivo i to drugo mesto.

I ovde čudu nije kraj. Ima 50 miliona duga, čik da je neko prebaci u 5-ligu kako i dolikuje, (vidi Rendžers). A navijači ovog kluba i dalje prozivaju Partizan. Naviklo to od 45-te na lopovluk i da viče "drž'te lopova"

bum tras

pre 10 godina

Slazem se da nista nije slucajno. Dmitrovoceve optuzbe mozda jesu slicajnost,ali optuzbe bivseg golmana i trenera svakako nisu slucajnost!

Brondby

pre 10 godina

Vidim da se neko potpisao kao ja ali nisam to ja ALI Bitno je da se potpisujete kao ja odnosno Brondby tako treba vidi se da ima rezultata sto potvrcuje po potpisima drugih ljudi. idemo idemo da nas ima vise I Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby. Ja sada uzivam u pobedi protiv Nordsjelanda od 4:1. Brondby Brondby brondby

Mirko

pre 10 godina

Ko je Marko Nikolic?
(Micko, 11. mart 2014 14:14)

Pa, Giga Popadić...
(pedja_71, 11. mart 2014 15:56)

Daaa, čuveni Giga Moravac! Kako ne znaš?

vrati stadion

pre 10 godina

Pitanje za kladionicare: Sa kojim ce klubom da se spoji FK Crvena Zvezda da bi resila finansijske probleme. …
a) FK Jagodina
b) FK Radnicki Nis
c) FK Novi Pazar
Ako su KLONIRALI KK CZ zasto ne bi i FK CZ.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uros, 11. mart 2014 16:16)

BSK?

Pedja

pre 10 godina

Mislim da ovi ljudi iz struke nemaju veza sa tim stvarima ranije. Ali ima Tole, Bogi.Kostic,Nena Zeka...
Ja sam pisao o tome ali svi cute.....
Samo da se sve ovo rascisti...i krenemo jednom kao normalan svet..
(Dumi kladovo, 11. mart 2014 11:22)
Naravno, takođe da se rasčisti jednom za svagda sa klubom koji duguje 70mil.Evra, klubom koji je dužan milione konkurentima iz JSL, zbog čega oni propadaju i bore se za goli opsatanak, dok taj isit klub laganica dovodi nova pojačanja i juri titulu kao da se ništa ne dešava. Takođe da se proveri kako je moguće da jedan kk klub zamrzne svoj status sa sve 16mil Evra dugova prema poveriocima, a onda se pojavi pod istim imenom a drugom adresom i preuzme kompletan istorijat onog prethodnog kluba, naravno sem dugova???
(Kalimero, 11. mart 2014 12:26)
Slazem se, neka se sve proveri. Samo, onda ce opet policija da dodje na stadion Partizana. Cekaj, cekaj. Stadion Partizana? Pa vi ni nemate stadion nego ste ga ukrali od vojske. Zvezda je opljackana 90tih kada su Marjanovic, Dacic i ostala SPS kamarila oteli oko 120 miliona evra (tada marke) i ocigledno dobar deo tih para dali svom izuzetno neuspesnom FKP koji pocinje da briljira na krilima politicko-finansijsko-pravno-sportske pljacke.

Mirko

pre 10 godina

E to je! Pogodio si ko s prs' ... Nikoliću! Lotar je tačno tempirao izlazak knjige baš kad vi treba da igrate sa Radom tu svetsku atrakciju od utakmice, kako bi se još više planetarno proširila reklama za taj vasionski događaj, a njemu porasla popularnost!

antiSPS

pre 10 godina

Covic i Mateus , dva brata rodjena , ne verujte grobari , svi vas lazu , sve je bilo posteno sve ove godine to su zlonamerni ljudi , vi ste i najlepsi i najpametniji i najposteniji

Paranoja!!!!!!

pre 10 godina

Lotar Mateus je namerno napisao biografiju da bi Zvezda uzela titulu ?!?!?!?!?!?!? Dule Vujosevic-BOLEST KOJOJ NEMA LEKA!!!!!!!!!!!!

srkiboy82

pre 10 godina

Jovetic
Nastasic
Tosic
Sulejmani
Markovic
Mitrovic
Savic
Jojic
...

Svi igraci igraju u vrhunskim timovima i svi su iz Partizana, za to vreme Zvezda apsolutno nije izbacila jednog jedinog igraca. I mislite da je potrebno bilo kakvo namestanje... smesno...
(Darko, 11. mart 2014 15:14)
Ispasti od amaterske ekipe(Šramrok) i to u dve utakmice(revanš se igrao u Srbiji)e to je prava vrednost takozvanog dominantnog šampiona Srbije. Kad izbacite Vidića ili Stankovića koji ima više osvojenih trofeja nego FK Partizan, onda se javite. I mislite da je potrebno bilo kakvo namestanje... smesno...

One night in May

pre 10 godina

(mika, 11. mart 2014 13:50)

Onda dodje derbi i tamo prodjete onako kako ste uglavnom i prolazili u prethodnih 69 godina. Tesko porazeni, ponizeni, deklasirani, oduceni od fudbala...rasturamo vas redovno vec 69 godina bez izgleda da se to promeni. Ikada. Mirko, Tole, generali, premijeri - svi prolaze, a u derbiju vam je skor i dalje, opisno receno, tesko razvaljivanje! Navikli ste i lepu naviku prenosite, evo vec trece koleno.

vidoje

pre 10 godina

Ništa nije slučajno. Ni titule koje je Partizan osvajao nisu bile slučajne. Sve one su bile plod detaljnog planiranja ( a ne dobre igre). Već na početku prvenstva čelnici Partizana su znali koliko će imati bodov na kraju. Znali su koga će da pobede i kojom gol razlikom. Znali su ko će da sudi i njima i Zvezdi...

Realno

pre 10 godina

A,cigani pljuju ne prestaju :-)!!! Osvojite neku titulu sabani pa se radujte kao ljudi,samo placete godinama!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bare PFC, 11. mart 2014 12:34)
Pa,osvojili smo 25 tiula,sabane,ali na posten nacin a ne kao vi...za ove 6 zadnje znaju i vrapci da vam ih je Tole poklonio a za one prethodne se klupko odmotava,mada je svima jasno kako ste i njih oteli.

namestaljka

pre 10 godina

Ma ljudi moji ako tu ima nesto moze se sve zavrsiti jako brzo.Samo dajte imena.Ovako je to ono:"Rece mi jedan covek".Ovakve stvari se mogu razjasniti do kraja ako je prica ozbiljna.

sojic

pre 10 godina

Tuga tuga sest godina duga.Mnogo se tu kompleksa nakupilo.Sad to izlazi na povrsinu.Kad zvezdasi igraju kladionicu pa ispadnu onda kazu da su sve to namestaljke.I po Evropi i kod nas.Zato se ne moze ni dobiti na kladionici.Ali oni nikad u svojoj istoriji nisu nikoga pustili ili niko nije protiv njih izveo slabiji tim.POSTENJACINE.

021-1914

pre 10 godina

@dragan uzice:a sto ti buraz iz Uzica navijas za tim iz Beograda?Jel ti nemas svoj klub u svom gradu,cemu to poltronstvo koje postoji jedino u Srbiji?

Ja

pre 10 godina

Molim Fadilja Vokrija kao bivša udarna iglu jsd Partizan i sadašnji predsednik tzv. FS Kosova ( sličan položaju mudraca i druida Toleta Karadžića) da objavi svoje memoare....setiće se nečega

markec

pre 10 godina

@n "da istupimo iz lige i uđemo u kalčo..." ahahaha čoveče priznaj da si trol, molim te, ne verujem da na ovoj planeti ima likova koji ovo mogu ozbiljno da napišu :) haha idi bre boli me stomak od smeha, da l' si stvaran il' si samo opsena ? :)

aleksa

pre 10 godina

Pametnom čoveku je dovoljno samo da pogleda vašu zadnju utakmicu protiv Radničkog i sve da mu bude jasno.
Prava dva gola idu na dušu golmanu, mada ne verujem da je dečko za bilo šta kriv. Njemu je verovatno naređeno da se tako ponaša.
Da su protiv Zvezde igrali, ujedali bi!
Srećom, među vašim navijačima ima ljudi koji razmišljaju svojom glavom.
A i što se Zvezde tiče, ranijih sezona je bilo nečasnih radnji, sigurno. Sve je u principu teško dokazati.
Najgore je kada njihovim protivnicima kažu: "Pustimo mi Zvezdu i Partizan, neka oni sami rešavaju svoje zađevice."
Onda ih "puste", da to vređa inteligenciju svakog normalnog čoveka.

uros

pre 10 godina

Pitanje za kladionicare: Sa kojim ce klubom da se spoji FK Crvena Zvezda da bi resila finansijske probleme.
a) FK Jagodina
b) FK Radnicki Nis
c) FK Novi Pazar
Ako su KLONIRALI KK CZ zasto ne bi i FK CZ.

dadoredstar

pre 10 godina

Ma da zamisli Nikoliću sad Mateus progovorio baš sad kad igrate protiv Rada i sigurna 3 boda heheheh ništa nije slućajno!!!!??:):):)

bum tras

pre 10 godina

Sazem se d nista nije slucajno. tvrdnje Dmitrovica mozda slucajnost,ali tvrdnje vaseg golmana i bivseg trenera svakako nisu slucajnost!!!

Milan Tasić ®

pre 10 godina

Pustite prazne price, i ne nasedajte, samo se vi koncentrisite na utakmicu protiv Rada. Ako nekima smeta Partizan mozda bi trebali da razmislimo i o istupanju iz lige, recimo da udjemno u ligu sa grcima ili cak u calcio pa da krenemo od najnizeg nivoa, realno to nam je najbliza liga od ovih najboljih. Ko zna mozda bi nas i prihvatli, mi smo veliko ime u evropskom fudbalu, ma sta ko pricao. Ovo isticem jer mi vec duze vreme smeta atmosfera i medijski linc(tu ne mislim na b92) koji se radi prema nama. Jasno je zbog koga i cega se to radi, samo smatram da nije nacin da se komsije podignu to da se pokusava unistiti i ponistavati svaki uspeh Partizana. Mozda je najbolje pronaci neko drugo resenje, ja licno nemam nikakav kompleks prema njima i oni me ne zanimaju, interesuje me nas klub i to da se priblizimo evropskim klubovima, i to onim najvecim. Bas kao sto je i rekao Dule, i ja smatram da je ovaj rivalitet presao vec neke granice normale i da je potpuno van kontrole, a neki nisu svesni toga uopste. (n, 11. mart 2014 13:44)Тако је!!! Сумљиво,и мало дете схвати да је намештаљка!!!

krcun osnivac

pre 10 godina

@ Simo a ne smeta ti kada ofk-a izvede petlice na plagijatorski stadion a protiv Partizana na krv i noz,to ti ne smeta jel da,dvostruki arsini su normalna stvar za vas

hmm..

pre 10 godina

meni se cini da nikolic nije mislio na momenat objavljivanja knjige,nego na trenutak pojavljivanja te informacije o namestanju u nasoj javnosti...bas pred rad.a to su dve potpuno razlicite stvari...

Hallo 011

pre 10 godina

Joj kakvu glupost je odvalio Nikolic.Do danas sam ga smatrao za normalnog coveka ali u Partizanu se virus koji je spopao DV siri vrlo brzo.

Bože me sačuvaj

pre 10 godina

Mislim da je Čović naredio Mateusu da ovo napiše. Rekao mu je "Sada Lotare,sada,trebaju nam bodovi za titulu".Uaaaaa Čović. Uaaaaa masoni. Uaaaaa!!!

Ne damo titulu

pre 10 godina

Partizan je nas najbolji klub.
Najbolje je organizovan. Najbolje se moze
videti koliko je mladih ekstra talentovanih
fudbalera dao reprezentaciji (Markovic, Mitrovic .... Dva puta
je uspeo da se plasira u ligu šampiona. I sve to nije dovoljan dokaz
superiornosti. Da je Zvezda bolja, Partizan bi bio još bolji, ali nije
i zbog toga nam je svima žao.
I sad šta tu nije po "propisima" sto smo šampioni tek
6 godina za redom.
To što su navijači Zvezde očajni, nije kriv Partizan.
Sva ova histerija protiv Partizana može da se reši. Ako
bi smo igrali plej of. 4 prvoplasirane, na dve dobijene.
Tako bi i Partizan i Yveyda smeli da izgube. Napredak bi na primer smeo da pobedi u Beogradu. Bilo bi više golova i td.

Darko

pre 10 godina

Jovetic
Nastasic
Tosic
Sulejmani
Markovic
Mitrovic
Savic
Jojic
...

Svi igraci igraju u vrhunskim timovima i svi su iz Partizana, za to vreme Zvezda apsolutno nije izbacila jednog jedinog igraca. I mislite da je potrebno bilo kakvo namestanje... smesno...

mladici-botovi-devojke-vrele

pre 10 godina

a sta je sa Andjusovom pricom da je vesic namestao utakmice,sta je sa Mrakicevim priznanjem da je sudio u korist zvezde,to izgleda nikoga ne zanima!!!

eee

pre 10 godina

A,cigani pljuju ne prestaju :-)!!! Osvojite neku titulu sabani pa se radujte kao ljudi,samo placete godinama!!!
(Bare PFC, 11. mart 2014 12:34)
- Pa kad bi manje namestali, i mi bi osvojili koju... Ali... I ko ovde spominje Zvezdu? Valjda je poenta da je to napisao vas bivsi trener L.Mateus, a ne neko iz Zvezde!? ZZz

nex

pre 10 godina

Ajmo ovako. Gospodin Mateus je mislio na sezonu 2000/2001., ili 2001/2002. U prvom slucaju, Zvezda je bila sampion, tako da ne znam kako je to Rad pomogao Partizanu da bude prvi, a u drugom, Partizan je zavrsio sezonu sa +19 u odnosu na Zvezdu, pa opet ne znam kako bi 3 boda protiv Rada bila kljucna. Prelistajte malo, ili se prisetite ukoliko imate godina kao ja, 30+. Toliko o verodostojnosti ovoga.

Rat R The

pre 10 godina

То је Човић звао Матеуса и послао му текст који ће да убаци у своју књигу, такође му је одредио да књигу објави на почетку пролећног дела првенства све у циљу да ослаби Партизан и да Звезда узме титулу.Синдром Дуле Вујошевић.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (живела демагогија, 11. mart 2014 11:49)
Voleo bih da mi IKO od vas, vrlih navijaca Zvezde, pojasni i objasni kako neko ko nikada nije izgubio od nekog, moze da ima kompleks od istog tog?!
Vrtite jedno te isto, a da ni sami niste svesni nebuloze onoga sto izjavljujete.

Brondby

pre 10 godina

Partizan je inace poznat kao najposteniji klub na ovim prostorima! Kako se samo drznuo Mateus da tako nesto kaze!

Ej zemljo Srbijo kad nama treba stranac da posvedoci o onome sto mi vrlo dobro znamo!

Све случај до случаја

pre 10 godina

Као што си "случајно" претио да ћеш да победиш Звезду (са Војводином) и у првенству, да би ти било лакше кад узмеш Партизан у пролећном делу?

Ilija Čvorović

pre 10 godina

Jel slučajno što je Leh Valensa dobio Nobelovu nagradu za mir, jel slučajno? Jel slučajno što su posle 5 vekova izabrali papu stranca, jel slučajno?

Simo

pre 10 godina

Kaži ti meni Nikoliću, je li slučajno to da je Partizan od 35 postignutih golova, u 18 kola, 10 dao Kragujevčanima?
Za slučaj da patiš od amnezije, Radnički Kragujevac je onaj klub čiji trener izvede drugu postavu protiv Partizana, da bi, citiram: ''odmorio igrače za utakmicu sa Zvezdom.'' Takođe, to je onaj klub čiji trener kaže prije utakmice da nemaju čemu da se nadaju u predstojećem duelu protiv Partizana.

VR74

pre 10 godina

Nemci su poznati kao narod koji često laže! Istog Mateusa ste dizali u nebo kad ste igrali LŠ a sada ga vređate? Takođe, jedna ispravka u tekstu, govori se o nameštanjima ne jedne nego VIŠE UTAKMICA sa Radom. U njegovoj knjizi se spominju dva meča: prvi, kada je Rad "pustio" utakmicu i drugi, kada je Partizan "pustio".

Драган Ужице

pre 10 godina

Ствар је лако испитати. Саслушати Матуса који му је то играч од "поверења" рекао да се враћа неки стари дуг. Онда тог играча у полицију и решено питање. Јесте било или није било. Име и имена ко је, ако је, учествовао у намештању. Док се то не објави, мени као навијачу Партизана, остаје сумња да се ово питање намерно развлачи да би могло да се шпекулише до миле воље.

Dare

pre 10 godina

Pustite prazne price, i ne nasedajte, samo se vi koncentrisite na utakmicu protiv Rada.
Ako nekima smeta Partizan mozda bi trebali da razmislimo i o istupanju iz lige, recimo da udjemno u ligu sa grcima ili cak u calcio pa da krenemo od najnizeg nivoa, realno to nam je najbliza liga od ovih najboljih. Ko zna mozda bi nas i prihvatli, mi smo veliko ime u evropskom fudbalu, ma sta ko pricao. Ovo isticem jer mi vec duze vreme smeta atmosfera i medijski linc(tu ne mislim na b92) koji se radi prema nama. Jasno je zbog koga i cega se to radi, samo smatram da nije nacin da se komsije podignu to da se pokusava unistiti i ponistavati svaki uspeh Partizana. Mozda je najbolje pronaci neko drugo resenje, ja licno nemam nikakav kompleks prema njima i oni me ne zanimaju, interesuje me nas klub i to da se priblizimo evropskim klubovima, i to onim najvecim.
Bas kao sto je i rekao Dule, i ja smatram da je ovaj rivalitet presao vec neke granice normale i da je potpuno van kontrole, a neki nisu svesni toga uopste.
(n, 11. mart 2014 13:44)

Iskreno nista gluplje nisam procitao mesecima....

marijana mateus

pre 10 godina

ma da baš je nemcima stalo do utakmice sa radom sad u subotu...pa je baš sad o javio, a ovaj Nikolić izgleda hoće da bude DV2?

Mislim stvarno ...

pre 10 godina

Naravno da ništa nije slučajno, a naročito u Srbiji. Ne da nije slučajno, već je providno!

Nego, jel bi neko mogao da mi objasni gde se još to klub koji vredi 50.000.000 EUR više od rivala muči da bi protiv njega ostvario rezultat?

M.I.

pre 10 godina

"Pa verovatno su ga iz Zvezde zamolili da baš sada objavi knjigu i baš govori o nameštanju utakmice Partizana sa Radom!..."
(kragujevčanin, 11. mart 2014 13:16)

Knjiga je objavljena 12. oktobra 2012. Imate internet pa proverite, knjiga se zove "Sve ili ništa" tj. "Ganz oder gar nicht".
Po meni teško da je slučajno da ova priča kreće skoro 17 meseci kasnije baš pred meč sa Radom. Naš fudbal je političko "biznis" estradna papazjanija gde se sport meri promilima. Posle se čude što najgledaniji tim u Srbiji po sezoni ima popunjenost stadiona od svega 33% ( kući). Ovi drugi još i manje.

Deki

pre 10 godina

Čemu oko ovoga polemika i zašto se javlja ovaj Nikolić?U svim ligama je normalno da kada si obezbedio titulu,igraš utakmicu opuštenije.Podjite od sebe,da li bi ste zapinjali kao konj,da rizikujete povredu,a ispred Zvezde ste svetlosnu godinu u bodovima?Isti slučaj i sa Fenjerom u košarci,gde nas je Željko pustio!Ja prvi bi zadnju takvu utakmicu sa 50% snage,ne mora niko ni da mi kaže.Jedino bi drugačije razmišljao da je derbi,mada je to kod nas nemoguće u zadnjem kolu(mada mislim da tako i treba postaviti kod nas,tad nema prodaje bodova).Isto tako je i Zvezda radila,tako da ne vidim čemu sve ovo.Uostalom,Mateus može da piše šta hoće,ali se vidi da nema dokaza.

navijac

pre 10 godina

@ (kragujevčanin, 11. mart 2014 13:16)

A jel si ti bio na zapadu da navijas protiv Partizana ili za Radnicki? Sta tebe briga sta grobari rade, sta rade titovi blizanci?? Podrzavaj klub iz svog grada sine, a ne tamo neke sa kojima nemas nikakve veze..

mika

pre 10 godina

Ja bih molio navijace crvene Zvezde da mi odmah kazu koji ishod utakmice Rad-Partizan nije namesten.Kako da pobedimo a da vi kazete da nije namesteno.Molim za odgovore, jer vidim da su pustili Malbasica da da gol iz kornera, golman je propustio jak sut Skuletica a penal kod 3-0 za Partizan je odlucio utakmicu.

Rajko

pre 10 godina

Ovi momci iz Rada igraju jako dobro samo jednostavno nemaju srece i nisu zasluzili da budu fenjeras na tabeli..sto se tice tog podatka iz knjige Mateusa,ipak je to davno bilo i mnogo toga se promijenilo tako da sam siguran da nece uticati na rezultat sadasnjeg duela,ili da recimo sad Rad vraca 3 za 3..BAS SAD..2014. godine..mislim da ovi momci sto igraju sad mogu uzeti bod Partizanu..bio mi je sumnjiv jedan njihov susret od prije par godina..kad se Radu zabranilo bas pred susret sa Partizanom da igra na Banjici nego na Obilicevom stadionu..i to su navijaci Rada bojkotovali..Partizan dobio 0:1 ..

kragujevčanin

pre 10 godina

Pa verovatno su ga iz Zvezde zamolili da baš sada objavi knjigu i baš govori o nameštanju utakmice Partizana sa Radom! Nikoliću,paranoja je prisutna,a istovremeno, previše se prepotentno ponašanete. Sve vam smeta , u Novom Pazaru teren,pa sudija,u BG. protiv Niša, opet sudija ,e u KG. ne pominjete da nije postojao jedanestarac ,a sviran vam je. Bio sam na Zapadu, videli svi pa i "grobari" koji su se smejali. Uzleteo si momak mnogo, nemoj da brukaš Partizan svojim paranočinim ponašanjem, a za tebe je Mateus - špansko selo i kao čovek,i kao fudbaler(ti nikada nisi ni bio) i kao trener. Dobro bi bilo da ga tužiš kako,eto, podriva pred važnu utakmicu sa Radom Partizan. Pa vi ste drugi,Rad je poslednji,amen čoveče.

n

pre 10 godina

Pustite prazne price, i ne nasedajte, samo se vi koncentrisite na utakmicu protiv Rada.
Ako nekima smeta Partizan mozda bi trebali da razmislimo i o istupanju iz lige, recimo da udjemno u ligu sa grcima ili cak u calcio pa da krenemo od najnizeg nivoa, realno to nam je najbliza liga od ovih najboljih. Ko zna mozda bi nas i prihvatli, mi smo veliko ime u evropskom fudbalu, ma sta ko pricao. Ovo isticem jer mi vec duze vreme smeta atmosfera i medijski linc(tu ne mislim na b92) koji se radi prema nama. Jasno je zbog koga i cega se to radi, samo smatram da nije nacin da se komsije podignu to da se pokusava unistiti i ponistavati svaki uspeh Partizana. Mozda je najbolje pronaci neko drugo resenje, ja licno nemam nikakav kompleks prema njima i oni me ne zanimaju, interesuje me nas klub i to da se priblizimo evropskim klubovima, i to onim najvecim.
Bas kao sto je i rekao Dule, i ja smatram da je ovaj rivalitet presao vec neke granice normale i da je potpuno van kontrole, a neki nisu svesni toga uopste.

Brus Vilis

pre 10 godina

Ko jos treba javno da istakne da je Partizan namestao utakmice? Sta radi sudstvo? Hajde sad lepo uz novcanu kaznu i premestanje u 4. ligu kako je to uobicajeno u normalnim drzavama.

Ni stida ni srama

pre 10 godina

Svi znamo da se namesta i to ne radii samo partizan i rad rade sviii.
(Neko, 11. mart 2014 11:49)

Odlično kopncipirana odbrana.

Kalimero

pre 10 godina

Mislim da ovi ljudi iz struke nemaju veza sa tim stvarima ranije. Ali ima Tole, Bogi.Kostic,Nena Zeka...
Ja sam pisao o tome ali svi cute.....
Samo da se sve ovo rascisti...i krenemo jednom kao normalan svet..
(Dumi kladovo, 11. mart 2014 11:22)
Naravno, takođe da se rasčisti jednom za svagda sa klubom koji duguje 70mil.Evra, klubom koji je dužan milione konkurentima iz JSL, zbog čega oni propadaju i bore se za goli opsatanak, dok taj isit klub laganica dovodi nova pojačanja i juri titulu kao da se ništa ne dešava. Takođe da se proveri kako je moguće da jedan kk klub zamrzne svoj status sa sve 16mil Evra dugova prema poveriocima, a onda se pojavi pod istim imenom a drugom adresom i preuzme kompletan istorijat onog prethodnog kluba, naravno sem dugova???

Vocko

pre 10 godina

Ja kao ugledni navijac Partizana iz Novog Sada, mislim da Nikolic nikada ne moze u izjavama parirati velikom magu demagogije gospodinu Vujosevicu.

Dragan BL

pre 10 godina

Nije slučajno:
- da primaš platu od FK Vojvodina, a sve u stvari radiš za FK Partizan.

Mani se čoveče priča! Ti, Marko Nikoliću, nemaš prava na to! Radi, ko te pita šta...

papaja

pre 10 godina

Posto je knjiga izdata 12. Oktober 2012 za nemacko govorno podrucje jasno je da postoje sumnje zasto se bas sad poteze ova tema. Naravno, ne bezim od toga da je ovo rak rana i dalje i da je treba sto pre leciti. Namestali su i jedni i drugi i treci, dakle svi...barem kada je o nasem fudbalu rec.

m3gm

pre 10 godina

Evo ga Dule Vujošević football edition ponovo u akciji...

Dečko delovalo je da imaš potencijal da u budućnosti budeš ozbiljan trener, a onda si prestao da budeš trener i postao demagog. Demagozi se ne zapošljavaju u klubovima u inostranstvu pa čak ni u Kini, o Rusiji da ne pričam (gore pomenuti je dokaz). Ako ti je cilj da celog života radiš po Srbiji, Bosni, možda Makedoniji i Crnoj Gori onda OK, a ako ne, okani se demagogije, ćuti i radi. Niko u Partizanu ti neće reći ostaješ na klupi jer si imao dobre nastupe u medijima, ako ne uzmeš titulu ili je pak izbubiš 3,4 kola pre kraja.

Misli malo o tome i ne zaleći se i ne dodvoravaj širokim masama bez argumenata.

Sale

pre 10 godina

Naravno da nije slucajno svi su protiv tebe, svi zivi su se udruzili protiv tebe trenercine i tvog drim tima! Ovaj covek postaje da lici na Duleta kod njih se izgleda od samog pocetka uci da se kuka za svaki slucaj ako rezultat izostane! Igrate bre protiv tima koji je zakucan za dno tabele a vec trazis neke izgovore, plasis li se sto u Radu ne brani Cancarevic(Radnicki Kg) jel se ti toga mozda plasis!?

veliki strumf

pre 10 godina

Sram da je Mateusa! Bas sad nasao da izda knjigu, bas par dana pred mec sa Radom. Samo nepotrebno nervira sveznalicu Nikolica. Cek, cek, pa on je bio trener Rada godinama, zna taj mnogo toga!

Delija

pre 10 godina

Cekaj znaci i Mateus radi u interesu da Zvezda bude prvak!? Mora da ga je Covic zvao i rekao mu da obavezno objavi to! Jel se seca neko ovog trenera dok je bio u Radu?! Bio je manji od mahovog zrna, jel ga se secate u Vosi dok je bio?! Pljuvao je po Zvezdi i Partizanu a gledajte ga sada! Brzo je usao u njihov sistem i nacin razmisljanja vise mrzim tudje nego sto volim svoje!

Koja

pre 10 godina

Lotar Mateus o braku sa Marijanom: Zbog nje sam napravio najveću grešku u životu
Alo! | 05. 03. 2014. - 22:26h

Nikolicu evo jos jednog dela iz njegove autobiografije, jel i ovo namerno izbaceno?

Novosadjanin.

pre 10 godina

Lotar je tempirao izdavanje svoje biografije prema tome kada ce Partizan odigrati svoj mec sa Radom??? Gde se pronalaze ovi likovi? I mi se cudimo zasto nam je fudbal u rasulu kada ovakve zakljucke izvodi trener jednog od dva najbolja nasa kluba. Bez reci sam.

asd

pre 10 godina

alo, da li ce neko da kazni ovog nikolica, samo prica, pravi takvu atmosferu da treba na derbiju da neko umre, ko je sada kriv za ovo, zvezda?! prvo da je eki trener ne bi komentarisao svake nedelje nesto van njegove ekipe, neka se oglasi rukovodstvo, sta on ima sa tim?!

Dumi kladovo

pre 10 godina

Mislim da ovi ljudi iz struke nemaju veza sa tim stvarima ranije. Ali ima Tole, Bogi.Kostic,Nena Zeka...
Ja sam pisao o tome ali svi cute.....
Samo da se sve ovo rascisti...i krenemo jednom kao normalan svet..

Parni Valjak

pre 10 godina

Ne damo titulu !
Mozete da ocekujete sve veći i veći pritisak.
Naravno da to nije normalno. Ali bi upravo
za naše društvo bilo jako dobro
da partizan odoli.

jokala 666

pre 10 godina

eto,njega brine slucajnost iznete informacije pred utakmicu a mene brine namjestanje. valjda je navikao na namjestene utakmice pa ga samo brine sto se pojavila u nevrijeme kad su ponovo dogovarali da namjeste rezultat. a ja jadnik, samo sam navijac sto zadnju paru izdvojim da prevarante bodrim. koja sam ja budalaaaaaaaa.....

alex99

pre 10 godina

Parni valjak je dostigao potrebnu kompresiju i sad je ostalo samo da pegla. Idemo crno beli, u inat svima, a posebno silnim delijama koji su okupirali ovaj sajt i negiraju sve što ide u prilog Partizana.

живела демагогија

pre 10 godina

То је Човић звао Матеуса и послао му текст који ће да убаци у своју књигу, такође му је одредио да књигу објави на почетку пролећног дела првенства све у циљу да ослаби Партизан и да Звезда узме титулу.Синдром Дуле Вујошевић.

boki_rs

pre 10 godina

tako je.
ovakve izjave su najbolje, ili ih ignorisati totalno.
a ako sudije pogriješe(opet) na našu štetu, samo spomenuti bez daljih razvijanja nekih teorija(a znamo gdje te teorije vode). partizan bi kvalitetom svojih igara trebao da ućutka sve i pokaže očigledno, da je ipak najbolji tim u zemlji.

Hero

pre 10 godina

Knjiga je napisana 2002 sigurno je nije napisao Covic, i jos pre par dana je izasli izvodi u vezi njegove bivse zene Marijane u novinama tako da jeste slucajno, a to sto vi pravdate namestaljku na ovakav nacin to je vas problem.

nemanja

pre 10 godina

Pa da, Mateus je bas tempirao objavljivanje knjige pred vasu utakmicu sa Radom ... Tesko mi je poverovati da ljudi mogu ovakve gluposti da objavljuju za medije.

живела демагогија

pre 10 godina

То је Човић звао Матеуса и послао му текст који ће да убаци у своју књигу, такође му је одредио да књигу објави на почетку пролећног дела првенства све у циљу да ослаби Партизан и да Звезда узме титулу.Синдром Дуле Вујошевић.

Hero

pre 10 godina

Knjiga je napisana 2002 sigurno je nije napisao Covic, i jos pre par dana je izasli izvodi u vezi njegove bivse zene Marijane u novinama tako da jeste slucajno, a to sto vi pravdate namestaljku na ovakav nacin to je vas problem.

Dumi kladovo

pre 10 godina

Mislim da ovi ljudi iz struke nemaju veza sa tim stvarima ranije. Ali ima Tole, Bogi.Kostic,Nena Zeka...
Ja sam pisao o tome ali svi cute.....
Samo da se sve ovo rascisti...i krenemo jednom kao normalan svet..

Koja

pre 10 godina

Lotar Mateus o braku sa Marijanom: Zbog nje sam napravio najveću grešku u životu
Alo! | 05. 03. 2014. - 22:26h

Nikolicu evo jos jednog dela iz njegove autobiografije, jel i ovo namerno izbaceno?

nemanja

pre 10 godina

Pa da, Mateus je bas tempirao objavljivanje knjige pred vasu utakmicu sa Radom ... Tesko mi je poverovati da ljudi mogu ovakve gluposti da objavljuju za medije.

Delija

pre 10 godina

Cekaj znaci i Mateus radi u interesu da Zvezda bude prvak!? Mora da ga je Covic zvao i rekao mu da obavezno objavi to! Jel se seca neko ovog trenera dok je bio u Radu?! Bio je manji od mahovog zrna, jel ga se secate u Vosi dok je bio?! Pljuvao je po Zvezdi i Partizanu a gledajte ga sada! Brzo je usao u njihov sistem i nacin razmisljanja vise mrzim tudje nego sto volim svoje!

Novosadjanin.

pre 10 godina

Lotar je tempirao izdavanje svoje biografije prema tome kada ce Partizan odigrati svoj mec sa Radom??? Gde se pronalaze ovi likovi? I mi se cudimo zasto nam je fudbal u rasulu kada ovakve zakljucke izvodi trener jednog od dva najbolja nasa kluba. Bez reci sam.

Vocko

pre 10 godina

Ja kao ugledni navijac Partizana iz Novog Sada, mislim da Nikolic nikada ne moze u izjavama parirati velikom magu demagogije gospodinu Vujosevicu.

veliki strumf

pre 10 godina

Sram da je Mateusa! Bas sad nasao da izda knjigu, bas par dana pred mec sa Radom. Samo nepotrebno nervira sveznalicu Nikolica. Cek, cek, pa on je bio trener Rada godinama, zna taj mnogo toga!

m3gm

pre 10 godina

Evo ga Dule Vujošević football edition ponovo u akciji...

Dečko delovalo je da imaš potencijal da u budućnosti budeš ozbiljan trener, a onda si prestao da budeš trener i postao demagog. Demagozi se ne zapošljavaju u klubovima u inostranstvu pa čak ni u Kini, o Rusiji da ne pričam (gore pomenuti je dokaz). Ako ti je cilj da celog života radiš po Srbiji, Bosni, možda Makedoniji i Crnoj Gori onda OK, a ako ne, okani se demagogije, ćuti i radi. Niko u Partizanu ti neće reći ostaješ na klupi jer si imao dobre nastupe u medijima, ako ne uzmeš titulu ili je pak izbubiš 3,4 kola pre kraja.

Misli malo o tome i ne zaleći se i ne dodvoravaj širokim masama bez argumenata.

kragujevčanin

pre 10 godina

Pa verovatno su ga iz Zvezde zamolili da baš sada objavi knjigu i baš govori o nameštanju utakmice Partizana sa Radom! Nikoliću,paranoja je prisutna,a istovremeno, previše se prepotentno ponašanete. Sve vam smeta , u Novom Pazaru teren,pa sudija,u BG. protiv Niša, opet sudija ,e u KG. ne pominjete da nije postojao jedanestarac ,a sviran vam je. Bio sam na Zapadu, videli svi pa i "grobari" koji su se smejali. Uzleteo si momak mnogo, nemoj da brukaš Partizan svojim paranočinim ponašanjem, a za tebe je Mateus - špansko selo i kao čovek,i kao fudbaler(ti nikada nisi ni bio) i kao trener. Dobro bi bilo da ga tužiš kako,eto, podriva pred važnu utakmicu sa Radom Partizan. Pa vi ste drugi,Rad je poslednji,amen čoveče.

Dare

pre 10 godina

Pustite prazne price, i ne nasedajte, samo se vi koncentrisite na utakmicu protiv Rada.
Ako nekima smeta Partizan mozda bi trebali da razmislimo i o istupanju iz lige, recimo da udjemno u ligu sa grcima ili cak u calcio pa da krenemo od najnizeg nivoa, realno to nam je najbliza liga od ovih najboljih. Ko zna mozda bi nas i prihvatli, mi smo veliko ime u evropskom fudbalu, ma sta ko pricao. Ovo isticem jer mi vec duze vreme smeta atmosfera i medijski linc(tu ne mislim na b92) koji se radi prema nama. Jasno je zbog koga i cega se to radi, samo smatram da nije nacin da se komsije podignu to da se pokusava unistiti i ponistavati svaki uspeh Partizana. Mozda je najbolje pronaci neko drugo resenje, ja licno nemam nikakav kompleks prema njima i oni me ne zanimaju, interesuje me nas klub i to da se priblizimo evropskim klubovima, i to onim najvecim.
Bas kao sto je i rekao Dule, i ja smatram da je ovaj rivalitet presao vec neke granice normale i da je potpuno van kontrole, a neki nisu svesni toga uopste.
(n, 11. mart 2014 13:44)

Iskreno nista gluplje nisam procitao mesecima....

Sale

pre 10 godina

Naravno da nije slucajno svi su protiv tebe, svi zivi su se udruzili protiv tebe trenercine i tvog drim tima! Ovaj covek postaje da lici na Duleta kod njih se izgleda od samog pocetka uci da se kuka za svaki slucaj ako rezultat izostane! Igrate bre protiv tima koji je zakucan za dno tabele a vec trazis neke izgovore, plasis li se sto u Radu ne brani Cancarevic(Radnicki Kg) jel se ti toga mozda plasis!?

marijana mateus

pre 10 godina

ma da baš je nemcima stalo do utakmice sa radom sad u subotu...pa je baš sad o javio, a ovaj Nikolić izgleda hoće da bude DV2?

asd

pre 10 godina

alo, da li ce neko da kazni ovog nikolica, samo prica, pravi takvu atmosferu da treba na derbiju da neko umre, ko je sada kriv za ovo, zvezda?! prvo da je eki trener ne bi komentarisao svake nedelje nesto van njegove ekipe, neka se oglasi rukovodstvo, sta on ima sa tim?!

jokala 666

pre 10 godina

eto,njega brine slucajnost iznete informacije pred utakmicu a mene brine namjestanje. valjda je navikao na namjestene utakmice pa ga samo brine sto se pojavila u nevrijeme kad su ponovo dogovarali da namjeste rezultat. a ja jadnik, samo sam navijac sto zadnju paru izdvojim da prevarante bodrim. koja sam ja budalaaaaaaaa.....

boki_rs

pre 10 godina

tako je.
ovakve izjave su najbolje, ili ih ignorisati totalno.
a ako sudije pogriješe(opet) na našu štetu, samo spomenuti bez daljih razvijanja nekih teorija(a znamo gdje te teorije vode). partizan bi kvalitetom svojih igara trebao da ućutka sve i pokaže očigledno, da je ipak najbolji tim u zemlji.

Simo

pre 10 godina

Kaži ti meni Nikoliću, je li slučajno to da je Partizan od 35 postignutih golova, u 18 kola, 10 dao Kragujevčanima?
Za slučaj da patiš od amnezije, Radnički Kragujevac je onaj klub čiji trener izvede drugu postavu protiv Partizana, da bi, citiram: ''odmorio igrače za utakmicu sa Zvezdom.'' Takođe, to je onaj klub čiji trener kaže prije utakmice da nemaju čemu da se nadaju u predstojećem duelu protiv Partizana.

Ilija Čvorović

pre 10 godina

Jel slučajno što je Leh Valensa dobio Nobelovu nagradu za mir, jel slučajno? Jel slučajno što su posle 5 vekova izabrali papu stranca, jel slučajno?

VR74

pre 10 godina

Nemci su poznati kao narod koji često laže! Istog Mateusa ste dizali u nebo kad ste igrali LŠ a sada ga vređate? Takođe, jedna ispravka u tekstu, govori se o nameštanjima ne jedne nego VIŠE UTAKMICA sa Radom. U njegovoj knjizi se spominju dva meča: prvi, kada je Rad "pustio" utakmicu i drugi, kada je Partizan "pustio".

Драган Ужице

pre 10 godina

Ствар је лако испитати. Саслушати Матуса који му је то играч од "поверења" рекао да се враћа неки стари дуг. Онда тог играча у полицију и решено питање. Јесте било или није било. Име и имена ко је, ако је, учествовао у намештању. Док се то не објави, мени као навијачу Партизана, остаје сумња да се ово питање намерно развлачи да би могло да се шпекулише до миле воље.

Brondby

pre 10 godina

Partizan je inace poznat kao najposteniji klub na ovim prostorima! Kako se samo drznuo Mateus da tako nesto kaze!

Ej zemljo Srbijo kad nama treba stranac da posvedoci o onome sto mi vrlo dobro znamo!

Dragan BL

pre 10 godina

Nije slučajno:
- da primaš platu od FK Vojvodina, a sve u stvari radiš za FK Partizan.

Mani se čoveče priča! Ti, Marko Nikoliću, nemaš prava na to! Radi, ko te pita šta...

n

pre 10 godina

Pustite prazne price, i ne nasedajte, samo se vi koncentrisite na utakmicu protiv Rada.
Ako nekima smeta Partizan mozda bi trebali da razmislimo i o istupanju iz lige, recimo da udjemno u ligu sa grcima ili cak u calcio pa da krenemo od najnizeg nivoa, realno to nam je najbliza liga od ovih najboljih. Ko zna mozda bi nas i prihvatli, mi smo veliko ime u evropskom fudbalu, ma sta ko pricao. Ovo isticem jer mi vec duze vreme smeta atmosfera i medijski linc(tu ne mislim na b92) koji se radi prema nama. Jasno je zbog koga i cega se to radi, samo smatram da nije nacin da se komsije podignu to da se pokusava unistiti i ponistavati svaki uspeh Partizana. Mozda je najbolje pronaci neko drugo resenje, ja licno nemam nikakav kompleks prema njima i oni me ne zanimaju, interesuje me nas klub i to da se priblizimo evropskim klubovima, i to onim najvecim.
Bas kao sto je i rekao Dule, i ja smatram da je ovaj rivalitet presao vec neke granice normale i da je potpuno van kontrole, a neki nisu svesni toga uopste.

Све случај до случаја

pre 10 godina

Као што си "случајно" претио да ћеш да победиш Звезду (са Војводином) и у првенству, да би ти било лакше кад узмеш Партизан у пролећном делу?

Ni stida ni srama

pre 10 godina

Svi znamo da se namesta i to ne radii samo partizan i rad rade sviii.
(Neko, 11. mart 2014 11:49)

Odlično kopncipirana odbrana.

M.I.

pre 10 godina

"Pa verovatno su ga iz Zvezde zamolili da baš sada objavi knjigu i baš govori o nameštanju utakmice Partizana sa Radom!..."
(kragujevčanin, 11. mart 2014 13:16)

Knjiga je objavljena 12. oktobra 2012. Imate internet pa proverite, knjiga se zove "Sve ili ništa" tj. "Ganz oder gar nicht".
Po meni teško da je slučajno da ova priča kreće skoro 17 meseci kasnije baš pred meč sa Radom. Naš fudbal je političko "biznis" estradna papazjanija gde se sport meri promilima. Posle se čude što najgledaniji tim u Srbiji po sezoni ima popunjenost stadiona od svega 33% ( kući). Ovi drugi još i manje.

Paranoja!!!!!!

pre 10 godina

Lotar Mateus je namerno napisao biografiju da bi Zvezda uzela titulu ?!?!?!?!?!?!? Dule Vujosevic-BOLEST KOJOJ NEMA LEKA!!!!!!!!!!!!

Mirko

pre 10 godina

E to je! Pogodio si ko s prs' ... Nikoliću! Lotar je tačno tempirao izlazak knjige baš kad vi treba da igrate sa Radom tu svetsku atrakciju od utakmice, kako bi se još više planetarno proširila reklama za taj vasionski događaj, a njemu porasla popularnost!

Brus Vilis

pre 10 godina

Ko jos treba javno da istakne da je Partizan namestao utakmice? Sta radi sudstvo? Hajde sad lepo uz novcanu kaznu i premestanje u 4. ligu kako je to uobicajeno u normalnim drzavama.

Darko

pre 10 godina

Jovetic
Nastasic
Tosic
Sulejmani
Markovic
Mitrovic
Savic
Jojic
...

Svi igraci igraju u vrhunskim timovima i svi su iz Partizana, za to vreme Zvezda apsolutno nije izbacila jednog jedinog igraca. I mislite da je potrebno bilo kakvo namestanje... smesno...

Mirko

pre 10 godina

Ko je Marko Nikolic?
(Micko, 11. mart 2014 14:14)

Pa, Giga Popadić...
(pedja_71, 11. mart 2014 15:56)

Daaa, čuveni Giga Moravac! Kako ne znaš?

srkiboy82

pre 10 godina

Jovetic
Nastasic
Tosic
Sulejmani
Markovic
Mitrovic
Savic
Jojic
...

Svi igraci igraju u vrhunskim timovima i svi su iz Partizana, za to vreme Zvezda apsolutno nije izbacila jednog jedinog igraca. I mislite da je potrebno bilo kakvo namestanje... smesno...
(Darko, 11. mart 2014 15:14)
Ispasti od amaterske ekipe(Šramrok) i to u dve utakmice(revanš se igrao u Srbiji)e to je prava vrednost takozvanog dominantnog šampiona Srbije. Kad izbacite Vidića ili Stankovića koji ima više osvojenih trofeja nego FK Partizan, onda se javite. I mislite da je potrebno bilo kakvo namestanje... smesno...

antiSPS

pre 10 godina

Covic i Mateus , dva brata rodjena , ne verujte grobari , svi vas lazu , sve je bilo posteno sve ove godine to su zlonamerni ljudi , vi ste i najlepsi i najpametniji i najposteniji

alex99

pre 10 godina

Parni valjak je dostigao potrebnu kompresiju i sad je ostalo samo da pegla. Idemo crno beli, u inat svima, a posebno silnim delijama koji su okupirali ovaj sajt i negiraju sve što ide u prilog Partizana.

Parni Valjak

pre 10 godina

Ne damo titulu !
Mozete da ocekujete sve veći i veći pritisak.
Naravno da to nije normalno. Ali bi upravo
za naše društvo bilo jako dobro
da partizan odoli.

One night in May

pre 10 godina

(mika, 11. mart 2014 13:50)

Onda dodje derbi i tamo prodjete onako kako ste uglavnom i prolazili u prethodnih 69 godina. Tesko porazeni, ponizeni, deklasirani, oduceni od fudbala...rasturamo vas redovno vec 69 godina bez izgleda da se to promeni. Ikada. Mirko, Tole, generali, premijeri - svi prolaze, a u derbiju vam je skor i dalje, opisno receno, tesko razvaljivanje! Navikli ste i lepu naviku prenosite, evo vec trece koleno.

bum tras

pre 10 godina

Slazem se da nista nije slucajno. Dmitrovoceve optuzbe mozda jesu slicajnost,ali optuzbe bivseg golmana i trenera svakako nisu slucajnost!

Kalimero

pre 10 godina

Mislim da ovi ljudi iz struke nemaju veza sa tim stvarima ranije. Ali ima Tole, Bogi.Kostic,Nena Zeka...
Ja sam pisao o tome ali svi cute.....
Samo da se sve ovo rascisti...i krenemo jednom kao normalan svet..
(Dumi kladovo, 11. mart 2014 11:22)
Naravno, takođe da se rasčisti jednom za svagda sa klubom koji duguje 70mil.Evra, klubom koji je dužan milione konkurentima iz JSL, zbog čega oni propadaju i bore se za goli opsatanak, dok taj isit klub laganica dovodi nova pojačanja i juri titulu kao da se ništa ne dešava. Takođe da se proveri kako je moguće da jedan kk klub zamrzne svoj status sa sve 16mil Evra dugova prema poveriocima, a onda se pojavi pod istim imenom a drugom adresom i preuzme kompletan istorijat onog prethodnog kluba, naravno sem dugova???

Rajko

pre 10 godina

Ovi momci iz Rada igraju jako dobro samo jednostavno nemaju srece i nisu zasluzili da budu fenjeras na tabeli..sto se tice tog podatka iz knjige Mateusa,ipak je to davno bilo i mnogo toga se promijenilo tako da sam siguran da nece uticati na rezultat sadasnjeg duela,ili da recimo sad Rad vraca 3 za 3..BAS SAD..2014. godine..mislim da ovi momci sto igraju sad mogu uzeti bod Partizanu..bio mi je sumnjiv jedan njihov susret od prije par godina..kad se Radu zabranilo bas pred susret sa Partizanom da igra na Banjici nego na Obilicevom stadionu..i to su navijaci Rada bojkotovali..Partizan dobio 0:1 ..

Bože me sačuvaj

pre 10 godina

Mislim da je Čović naredio Mateusu da ovo napiše. Rekao mu je "Sada Lotare,sada,trebaju nam bodovi za titulu".Uaaaaa Čović. Uaaaaa masoni. Uaaaaa!!!

Realno

pre 10 godina

A,cigani pljuju ne prestaju :-)!!! Osvojite neku titulu sabani pa se radujte kao ljudi,samo placete godinama!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bare PFC, 11. mart 2014 12:34)
Pa,osvojili smo 25 tiula,sabane,ali na posten nacin a ne kao vi...za ove 6 zadnje znaju i vrapci da vam ih je Tole poklonio a za one prethodne se klupko odmotava,mada je svima jasno kako ste i njih oteli.

Pedja

pre 10 godina

Mislim da ovi ljudi iz struke nemaju veza sa tim stvarima ranije. Ali ima Tole, Bogi.Kostic,Nena Zeka...
Ja sam pisao o tome ali svi cute.....
Samo da se sve ovo rascisti...i krenemo jednom kao normalan svet..
(Dumi kladovo, 11. mart 2014 11:22)
Naravno, takođe da se rasčisti jednom za svagda sa klubom koji duguje 70mil.Evra, klubom koji je dužan milione konkurentima iz JSL, zbog čega oni propadaju i bore se za goli opsatanak, dok taj isit klub laganica dovodi nova pojačanja i juri titulu kao da se ništa ne dešava. Takođe da se proveri kako je moguće da jedan kk klub zamrzne svoj status sa sve 16mil Evra dugova prema poveriocima, a onda se pojavi pod istim imenom a drugom adresom i preuzme kompletan istorijat onog prethodnog kluba, naravno sem dugova???
(Kalimero, 11. mart 2014 12:26)
Slazem se, neka se sve proveri. Samo, onda ce opet policija da dodje na stadion Partizana. Cekaj, cekaj. Stadion Partizana? Pa vi ni nemate stadion nego ste ga ukrali od vojske. Zvezda je opljackana 90tih kada su Marjanovic, Dacic i ostala SPS kamarila oteli oko 120 miliona evra (tada marke) i ocigledno dobar deo tih para dali svom izuzetno neuspesnom FKP koji pocinje da briljira na krilima politicko-finansijsko-pravno-sportske pljacke.

vrati stadion

pre 10 godina

Pitanje za kladionicare: Sa kojim ce klubom da se spoji FK Crvena Zvezda da bi resila finansijske probleme. …
a) FK Jagodina
b) FK Radnicki Nis
c) FK Novi Pazar
Ako su KLONIRALI KK CZ zasto ne bi i FK CZ.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uros, 11. mart 2014 16:16)

BSK?

Ja

pre 10 godina

Molim Fadilja Vokrija kao bivša udarna iglu jsd Partizan i sadašnji predsednik tzv. FS Kosova ( sličan položaju mudraca i druida Toleta Karadžića) da objavi svoje memoare....setiće se nečega

papaja

pre 10 godina

Posto je knjiga izdata 12. Oktober 2012 za nemacko govorno podrucje jasno je da postoje sumnje zasto se bas sad poteze ova tema. Naravno, ne bezim od toga da je ovo rak rana i dalje i da je treba sto pre leciti. Namestali su i jedni i drugi i treci, dakle svi...barem kada je o nasem fudbalu rec.

mika

pre 10 godina

Ja bih molio navijace crvene Zvezde da mi odmah kazu koji ishod utakmice Rad-Partizan nije namesten.Kako da pobedimo a da vi kazete da nije namesteno.Molim za odgovore, jer vidim da su pustili Malbasica da da gol iz kornera, golman je propustio jak sut Skuletica a penal kod 3-0 za Partizan je odlucio utakmicu.

vidoje

pre 10 godina

Ništa nije slučajno. Ni titule koje je Partizan osvajao nisu bile slučajne. Sve one su bile plod detaljnog planiranja ( a ne dobre igre). Već na početku prvenstva čelnici Partizana su znali koliko će imati bodov na kraju. Znali su koga će da pobede i kojom gol razlikom. Znali su ko će da sudi i njima i Zvezdi...

bum tras

pre 10 godina

Sazem se d nista nije slucajno. tvrdnje Dmitrovica mozda slucajnost,ali tvrdnje vaseg golmana i bivseg trenera svakako nisu slucajnost!!!

Hallo 011

pre 10 godina

Joj kakvu glupost je odvalio Nikolic.Do danas sam ga smatrao za normalnog coveka ali u Partizanu se virus koji je spopao DV siri vrlo brzo.

Brondby

pre 10 godina

Vidim da se neko potpisao kao ja ali nisam to ja ALI Bitno je da se potpisujete kao ja odnosno Brondby tako treba vidi se da ima rezultata sto potvrcuje po potpisima drugih ljudi. idemo idemo da nas ima vise I Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby. Ja sada uzivam u pobedi protiv Nordsjelanda od 4:1. Brondby Brondby brondby

hmm..

pre 10 godina

meni se cini da nikolic nije mislio na momenat objavljivanja knjige,nego na trenutak pojavljivanja te informacije o namestanju u nasoj javnosti...bas pred rad.a to su dve potpuno razlicite stvari...

el gladijator

pre 10 godina

@Onda dodje derbi i tamo prodjete onako kako ste uglavnom i prolazili u prethodnih 69 godina. Tesko porazeni, ponizeni, deklasirani, oduceni od fudbala...rasturamo vas redovno vec 69 godina bez izgleda da se to promeni. Ikada. Mirko, Tole, generali, premijeri - svi prolaze, a u derbiju vam je skor i dalje, opisno receno, tesko razvaljivanje! Navikli ste i lepu naviku prenosite, evo vec trece koleno.
(One night in May, 11. mart 2014 17:23)

A onda u zadnjih 7 godina dodju kvalifikacije za LE i Zvezda standardno 0 bodova.Černomerci,Libereci,sparte,Levadije i ostale fudbalske velesile tresu Zvezdu iz gaća. Ako je analogija sa Partizanovim učešćima u evro kupovima i nameštanju pa kako je samo sumnjivo i to drugo mesto.

I ovde čudu nije kraj. Ima 50 miliona duga, čik da je neko prebaci u 5-ligu kako i dolikuje, (vidi Rendžers). A navijači ovog kluba i dalje prozivaju Partizan. Naviklo to od 45-te na lopovluk i da viče "drž'te lopova"

Luka

pre 10 godina

Čuo sam, da je Čović finansirao knjigu. Pod jednim uslovom, da bude objavljena pre utakmice sa Radom. Ništa nije slučajno. Pričaju žene u berbernicama.

navijac

pre 10 godina

@ (kragujevčanin, 11. mart 2014 13:16)

A jel si ti bio na zapadu da navijas protiv Partizana ili za Radnicki? Sta tebe briga sta grobari rade, sta rade titovi blizanci?? Podrzavaj klub iz svog grada sine, a ne tamo neke sa kojima nemas nikakve veze..

eee

pre 10 godina

A,cigani pljuju ne prestaju :-)!!! Osvojite neku titulu sabani pa se radujte kao ljudi,samo placete godinama!!!
(Bare PFC, 11. mart 2014 12:34)
- Pa kad bi manje namestali, i mi bi osvojili koju... Ali... I ko ovde spominje Zvezdu? Valjda je poenta da je to napisao vas bivsi trener L.Mateus, a ne neko iz Zvezde!? ZZz

uros

pre 10 godina

Pitanje za kladionicare: Sa kojim ce klubom da se spoji FK Crvena Zvezda da bi resila finansijske probleme.
a) FK Jagodina
b) FK Radnicki Nis
c) FK Novi Pazar
Ako su KLONIRALI KK CZ zasto ne bi i FK CZ.

Deki

pre 10 godina

Čemu oko ovoga polemika i zašto se javlja ovaj Nikolić?U svim ligama je normalno da kada si obezbedio titulu,igraš utakmicu opuštenije.Podjite od sebe,da li bi ste zapinjali kao konj,da rizikujete povredu,a ispred Zvezde ste svetlosnu godinu u bodovima?Isti slučaj i sa Fenjerom u košarci,gde nas je Željko pustio!Ja prvi bi zadnju takvu utakmicu sa 50% snage,ne mora niko ni da mi kaže.Jedino bi drugačije razmišljao da je derbi,mada je to kod nas nemoguće u zadnjem kolu(mada mislim da tako i treba postaviti kod nas,tad nema prodaje bodova).Isto tako je i Zvezda radila,tako da ne vidim čemu sve ovo.Uostalom,Mateus može da piše šta hoće,ali se vidi da nema dokaza.

markec

pre 10 godina

@n "da istupimo iz lige i uđemo u kalčo..." ahahaha čoveče priznaj da si trol, molim te, ne verujem da na ovoj planeti ima likova koji ovo mogu ozbiljno da napišu :) haha idi bre boli me stomak od smeha, da l' si stvaran il' si samo opsena ? :)

dadoredstar

pre 10 godina

Ma da zamisli Nikoliću sad Mateus progovorio baš sad kad igrate protiv Rada i sigurna 3 boda heheheh ništa nije slućajno!!!!??:):):)

sojic

pre 10 godina

Tuga tuga sest godina duga.Mnogo se tu kompleksa nakupilo.Sad to izlazi na povrsinu.Kad zvezdasi igraju kladionicu pa ispadnu onda kazu da su sve to namestaljke.I po Evropi i kod nas.Zato se ne moze ni dobiti na kladionici.Ali oni nikad u svojoj istoriji nisu nikoga pustili ili niko nije protiv njih izveo slabiji tim.POSTENJACINE.

nex

pre 10 godina

Ajmo ovako. Gospodin Mateus je mislio na sezonu 2000/2001., ili 2001/2002. U prvom slucaju, Zvezda je bila sampion, tako da ne znam kako je to Rad pomogao Partizanu da bude prvi, a u drugom, Partizan je zavrsio sezonu sa +19 u odnosu na Zvezdu, pa opet ne znam kako bi 3 boda protiv Rada bila kljucna. Prelistajte malo, ili se prisetite ukoliko imate godina kao ja, 30+. Toliko o verodostojnosti ovoga.

Ne damo titulu

pre 10 godina

Partizan je nas najbolji klub.
Najbolje je organizovan. Najbolje se moze
videti koliko je mladih ekstra talentovanih
fudbalera dao reprezentaciji (Markovic, Mitrovic .... Dva puta
je uspeo da se plasira u ligu šampiona. I sve to nije dovoljan dokaz
superiornosti. Da je Zvezda bolja, Partizan bi bio još bolji, ali nije
i zbog toga nam je svima žao.
I sad šta tu nije po "propisima" sto smo šampioni tek
6 godina za redom.
To što su navijači Zvezde očajni, nije kriv Partizan.
Sva ova histerija protiv Partizana može da se reši. Ako
bi smo igrali plej of. 4 prvoplasirane, na dve dobijene.
Tako bi i Partizan i Yveyda smeli da izgube. Napredak bi na primer smeo da pobedi u Beogradu. Bilo bi više golova i td.

aleksa

pre 10 godina

Pametnom čoveku je dovoljno samo da pogleda vašu zadnju utakmicu protiv Radničkog i sve da mu bude jasno.
Prava dva gola idu na dušu golmanu, mada ne verujem da je dečko za bilo šta kriv. Njemu je verovatno naređeno da se tako ponaša.
Da su protiv Zvezde igrali, ujedali bi!
Srećom, među vašim navijačima ima ljudi koji razmišljaju svojom glavom.
A i što se Zvezde tiče, ranijih sezona je bilo nečasnih radnji, sigurno. Sve je u principu teško dokazati.
Najgore je kada njihovim protivnicima kažu: "Pustimo mi Zvezdu i Partizan, neka oni sami rešavaju svoje zađevice."
Onda ih "puste", da to vređa inteligenciju svakog normalnog čoveka.

НТТ Ни

pre 10 godina

Pa,osvojili smo 25 tiula,sabane,ali na posten nacin a ne kao vi...za ove 6 zadnje znaju i vrapci da vam ih je Tole poklonio a za one prethodne se klupko odmotava,mada je svima jasno kako ste i njih oteli.
(Realno, 11. mart 2014 17:10)

Реално овде просто зрачи поштењем и реалношћу. Са толиком „објективношћу“ представља нам све оно што излаже тако да је „право уживање“ читати га, мада ми се чини да остаје прилично недоречен, што је можда резултат његове "превелике реалности", која га спутава да нам онако само њему својственим „реалним приступом“ објасни удео Удбе, В. Стојковића, Др. О, Миљанића, Шајбера, Цвелета, Пиксета, Муслина, Терзића, Мракића, Бабарогића и многих других у тим „поштено освојеним“ титулама (25 их је) од стране „најпоштенијег клуба у васељени“. Када нам и то буде онако „лепо објаснио“ као што је то већ учинио са оним наводно отетим титулама од стране ФКП онда ће заиста и оправдати свој псеудоним. Тада ћемо му веровати много више него сада, јер то, Бог те видео, пише Реално, па зато има и своју „тежину“.

Wllaxy

pre 10 godina

Ma mora da su Vučić i Čović izdavači Mateusove knjige i da su je izdali sa očitom namjerom da baš u ovom meču destabilišu Nikolićeve pulene...

Mislim stvarno ...

pre 10 godina

Naravno da ništa nije slučajno, a naročito u Srbiji. Ne da nije slučajno, već je providno!

Nego, jel bi neko mogao da mi objasni gde se još to klub koji vredi 50.000.000 EUR više od rivala muči da bi protiv njega ostvario rezultat?

mladici-botovi-devojke-vrele

pre 10 godina

a sta je sa Andjusovom pricom da je vesic namestao utakmice,sta je sa Mrakicevim priznanjem da je sudio u korist zvezde,to izgleda nikoga ne zanima!!!

krcun osnivac

pre 10 godina

@ Simo a ne smeta ti kada ofk-a izvede petlice na plagijatorski stadion a protiv Partizana na krv i noz,to ti ne smeta jel da,dvostruki arsini su normalna stvar za vas

Rat R The

pre 10 godina

То је Човић звао Матеуса и послао му текст који ће да убаци у своју књигу, такође му је одредио да књигу објави на почетку пролећног дела првенства све у циљу да ослаби Партизан и да Звезда узме титулу.Синдром Дуле Вујошевић.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (живела демагогија, 11. mart 2014 11:49)
Voleo bih da mi IKO od vas, vrlih navijaca Zvezde, pojasni i objasni kako neko ko nikada nije izgubio od nekog, moze da ima kompleks od istog tog?!
Vrtite jedno te isto, a da ni sami niste svesni nebuloze onoga sto izjavljujete.

namestaljka

pre 10 godina

Ma ljudi moji ako tu ima nesto moze se sve zavrsiti jako brzo.Samo dajte imena.Ovako je to ono:"Rece mi jedan covek".Ovakve stvari se mogu razjasniti do kraja ako je prica ozbiljna.

dovla

pre 10 godina

Ne mogu da verujem kako se ovi klinci prepucavaju i loze!?Ovo je zemlja Srbija!Da li bilo sta kod nas moze da se uradi a da to neko ne pogura!?U vreme bivse Jugoslavije bilo je isto ovoliko namestanja kao i sada,samo na kulturniji i pametniji nacin.Ovo sada je izivljavanje.Deco,da li stvarno mislite da ovi nasi blizanci mogu na posten nacin da povezu tri pobede u bilo kom takmicenju!?

Milan Tasić ®

pre 10 godina

Pustite prazne price, i ne nasedajte, samo se vi koncentrisite na utakmicu protiv Rada. Ako nekima smeta Partizan mozda bi trebali da razmislimo i o istupanju iz lige, recimo da udjemno u ligu sa grcima ili cak u calcio pa da krenemo od najnizeg nivoa, realno to nam je najbliza liga od ovih najboljih. Ko zna mozda bi nas i prihvatli, mi smo veliko ime u evropskom fudbalu, ma sta ko pricao. Ovo isticem jer mi vec duze vreme smeta atmosfera i medijski linc(tu ne mislim na b92) koji se radi prema nama. Jasno je zbog koga i cega se to radi, samo smatram da nije nacin da se komsije podignu to da se pokusava unistiti i ponistavati svaki uspeh Partizana. Mozda je najbolje pronaci neko drugo resenje, ja licno nemam nikakav kompleks prema njima i oni me ne zanimaju, interesuje me nas klub i to da se priblizimo evropskim klubovima, i to onim najvecim. Bas kao sto je i rekao Dule, i ja smatram da je ovaj rivalitet presao vec neke granice normale i da je potpuno van kontrole, a neki nisu svesni toga uopste. (n, 11. mart 2014 13:44)Тако је!!! Сумљиво,и мало дете схвати да је намештаљка!!!

021-1914

pre 10 godina

@dragan uzice:a sto ti buraz iz Uzica navijas za tim iz Beograda?Jel ti nemas svoj klub u svom gradu,cemu to poltronstvo koje postoji jedino u Srbiji?

vojska je to

pre 10 godina

@el gladijator, 11. mart 2014 21:42

a gde prebaciti one sto ubijaju na stadionu? dobiju kaznu da igraju jednu utakmicu pred praznim tribinama, pa pogledas ko im je dozivotni pocasni predsednik i kazes dobro smo prosli.

boki_rs

pre 10 godina

tako je.
ovakve izjave su najbolje, ili ih ignorisati totalno.
a ako sudije pogriješe(opet) na našu štetu, samo spomenuti bez daljih razvijanja nekih teorija(a znamo gdje te teorije vode). partizan bi kvalitetom svojih igara trebao da ućutka sve i pokaže očigledno, da je ipak najbolji tim u zemlji.

n

pre 10 godina

Pustite prazne price, i ne nasedajte, samo se vi koncentrisite na utakmicu protiv Rada.
Ako nekima smeta Partizan mozda bi trebali da razmislimo i o istupanju iz lige, recimo da udjemno u ligu sa grcima ili cak u calcio pa da krenemo od najnizeg nivoa, realno to nam je najbliza liga od ovih najboljih. Ko zna mozda bi nas i prihvatli, mi smo veliko ime u evropskom fudbalu, ma sta ko pricao. Ovo isticem jer mi vec duze vreme smeta atmosfera i medijski linc(tu ne mislim na b92) koji se radi prema nama. Jasno je zbog koga i cega se to radi, samo smatram da nije nacin da se komsije podignu to da se pokusava unistiti i ponistavati svaki uspeh Partizana. Mozda je najbolje pronaci neko drugo resenje, ja licno nemam nikakav kompleks prema njima i oni me ne zanimaju, interesuje me nas klub i to da se priblizimo evropskim klubovima, i to onim najvecim.
Bas kao sto je i rekao Dule, i ja smatram da je ovaj rivalitet presao vec neke granice normale i da je potpuno van kontrole, a neki nisu svesni toga uopste.

живела демагогија

pre 10 godina

То је Човић звао Матеуса и послао му текст који ће да убаци у своју књигу, такође му је одредио да књигу објави на почетку пролећног дела првенства све у циљу да ослаби Партизан и да Звезда узме титулу.Синдром Дуле Вујошевић.

alex99

pre 10 godina

Parni valjak je dostigao potrebnu kompresiju i sad je ostalo samo da pegla. Idemo crno beli, u inat svima, a posebno silnim delijama koji su okupirali ovaj sajt i negiraju sve što ide u prilog Partizana.

Parni Valjak

pre 10 godina

Ne damo titulu !
Mozete da ocekujete sve veći i veći pritisak.
Naravno da to nije normalno. Ali bi upravo
za naše društvo bilo jako dobro
da partizan odoli.

Darko

pre 10 godina

Jovetic
Nastasic
Tosic
Sulejmani
Markovic
Mitrovic
Savic
Jojic
...

Svi igraci igraju u vrhunskim timovima i svi su iz Partizana, za to vreme Zvezda apsolutno nije izbacila jednog jedinog igraca. I mislite da je potrebno bilo kakvo namestanje... smesno...

Kalimero

pre 10 godina

Mislim da ovi ljudi iz struke nemaju veza sa tim stvarima ranije. Ali ima Tole, Bogi.Kostic,Nena Zeka...
Ja sam pisao o tome ali svi cute.....
Samo da se sve ovo rascisti...i krenemo jednom kao normalan svet..
(Dumi kladovo, 11. mart 2014 11:22)
Naravno, takođe da se rasčisti jednom za svagda sa klubom koji duguje 70mil.Evra, klubom koji je dužan milione konkurentima iz JSL, zbog čega oni propadaju i bore se za goli opsatanak, dok taj isit klub laganica dovodi nova pojačanja i juri titulu kao da se ništa ne dešava. Takođe da se proveri kako je moguće da jedan kk klub zamrzne svoj status sa sve 16mil Evra dugova prema poveriocima, a onda se pojavi pod istim imenom a drugom adresom i preuzme kompletan istorijat onog prethodnog kluba, naravno sem dugova???

Dare

pre 10 godina

Pustite prazne price, i ne nasedajte, samo se vi koncentrisite na utakmicu protiv Rada.
Ako nekima smeta Partizan mozda bi trebali da razmislimo i o istupanju iz lige, recimo da udjemno u ligu sa grcima ili cak u calcio pa da krenemo od najnizeg nivoa, realno to nam je najbliza liga od ovih najboljih. Ko zna mozda bi nas i prihvatli, mi smo veliko ime u evropskom fudbalu, ma sta ko pricao. Ovo isticem jer mi vec duze vreme smeta atmosfera i medijski linc(tu ne mislim na b92) koji se radi prema nama. Jasno je zbog koga i cega se to radi, samo smatram da nije nacin da se komsije podignu to da se pokusava unistiti i ponistavati svaki uspeh Partizana. Mozda je najbolje pronaci neko drugo resenje, ja licno nemam nikakav kompleks prema njima i oni me ne zanimaju, interesuje me nas klub i to da se priblizimo evropskim klubovima, i to onim najvecim.
Bas kao sto je i rekao Dule, i ja smatram da je ovaj rivalitet presao vec neke granice normale i da je potpuno van kontrole, a neki nisu svesni toga uopste.
(n, 11. mart 2014 13:44)

Iskreno nista gluplje nisam procitao mesecima....

Vocko

pre 10 godina

Ja kao ugledni navijac Partizana iz Novog Sada, mislim da Nikolic nikada ne moze u izjavama parirati velikom magu demagogije gospodinu Vujosevicu.

kragujevčanin

pre 10 godina

Pa verovatno su ga iz Zvezde zamolili da baš sada objavi knjigu i baš govori o nameštanju utakmice Partizana sa Radom! Nikoliću,paranoja je prisutna,a istovremeno, previše se prepotentno ponašanete. Sve vam smeta , u Novom Pazaru teren,pa sudija,u BG. protiv Niša, opet sudija ,e u KG. ne pominjete da nije postojao jedanestarac ,a sviran vam je. Bio sam na Zapadu, videli svi pa i "grobari" koji su se smejali. Uzleteo si momak mnogo, nemoj da brukaš Partizan svojim paranočinim ponašanjem, a za tebe je Mateus - špansko selo i kao čovek,i kao fudbaler(ti nikada nisi ni bio) i kao trener. Dobro bi bilo da ga tužiš kako,eto, podriva pred važnu utakmicu sa Radom Partizan. Pa vi ste drugi,Rad je poslednji,amen čoveče.

Dumi kladovo

pre 10 godina

Mislim da ovi ljudi iz struke nemaju veza sa tim stvarima ranije. Ali ima Tole, Bogi.Kostic,Nena Zeka...
Ja sam pisao o tome ali svi cute.....
Samo da se sve ovo rascisti...i krenemo jednom kao normalan svet..

vrati stadion

pre 10 godina

Pitanje za kladionicare: Sa kojim ce klubom da se spoji FK Crvena Zvezda da bi resila finansijske probleme. …
a) FK Jagodina
b) FK Radnicki Nis
c) FK Novi Pazar
Ako su KLONIRALI KK CZ zasto ne bi i FK CZ.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uros, 11. mart 2014 16:16)

BSK?

mika

pre 10 godina

Ja bih molio navijace crvene Zvezde da mi odmah kazu koji ishod utakmice Rad-Partizan nije namesten.Kako da pobedimo a da vi kazete da nije namesteno.Molim za odgovore, jer vidim da su pustili Malbasica da da gol iz kornera, golman je propustio jak sut Skuletica a penal kod 3-0 za Partizan je odlucio utakmicu.

papaja

pre 10 godina

Posto je knjiga izdata 12. Oktober 2012 za nemacko govorno podrucje jasno je da postoje sumnje zasto se bas sad poteze ova tema. Naravno, ne bezim od toga da je ovo rak rana i dalje i da je treba sto pre leciti. Namestali su i jedni i drugi i treci, dakle svi...barem kada je o nasem fudbalu rec.

sojic

pre 10 godina

Tuga tuga sest godina duga.Mnogo se tu kompleksa nakupilo.Sad to izlazi na povrsinu.Kad zvezdasi igraju kladionicu pa ispadnu onda kazu da su sve to namestaljke.I po Evropi i kod nas.Zato se ne moze ni dobiti na kladionici.Ali oni nikad u svojoj istoriji nisu nikoga pustili ili niko nije protiv njih izveo slabiji tim.POSTENJACINE.

Deki

pre 10 godina

Čemu oko ovoga polemika i zašto se javlja ovaj Nikolić?U svim ligama je normalno da kada si obezbedio titulu,igraš utakmicu opuštenije.Podjite od sebe,da li bi ste zapinjali kao konj,da rizikujete povredu,a ispred Zvezde ste svetlosnu godinu u bodovima?Isti slučaj i sa Fenjerom u košarci,gde nas je Željko pustio!Ja prvi bi zadnju takvu utakmicu sa 50% snage,ne mora niko ni da mi kaže.Jedino bi drugačije razmišljao da je derbi,mada je to kod nas nemoguće u zadnjem kolu(mada mislim da tako i treba postaviti kod nas,tad nema prodaje bodova).Isto tako je i Zvezda radila,tako da ne vidim čemu sve ovo.Uostalom,Mateus može da piše šta hoće,ali se vidi da nema dokaza.

uros

pre 10 godina

Pitanje za kladionicare: Sa kojim ce klubom da se spoji FK Crvena Zvezda da bi resila finansijske probleme.
a) FK Jagodina
b) FK Radnicki Nis
c) FK Novi Pazar
Ako su KLONIRALI KK CZ zasto ne bi i FK CZ.

srkiboy82

pre 10 godina

Jovetic
Nastasic
Tosic
Sulejmani
Markovic
Mitrovic
Savic
Jojic
...

Svi igraci igraju u vrhunskim timovima i svi su iz Partizana, za to vreme Zvezda apsolutno nije izbacila jednog jedinog igraca. I mislite da je potrebno bilo kakvo namestanje... smesno...
(Darko, 11. mart 2014 15:14)
Ispasti od amaterske ekipe(Šramrok) i to u dve utakmice(revanš se igrao u Srbiji)e to je prava vrednost takozvanog dominantnog šampiona Srbije. Kad izbacite Vidića ili Stankovića koji ima više osvojenih trofeja nego FK Partizan, onda se javite. I mislite da je potrebno bilo kakvo namestanje... smesno...

navijac

pre 10 godina

@ (kragujevčanin, 11. mart 2014 13:16)

A jel si ti bio na zapadu da navijas protiv Partizana ili za Radnicki? Sta tebe briga sta grobari rade, sta rade titovi blizanci?? Podrzavaj klub iz svog grada sine, a ne tamo neke sa kojima nemas nikakve veze..

marijana mateus

pre 10 godina

ma da baš je nemcima stalo do utakmice sa radom sad u subotu...pa je baš sad o javio, a ovaj Nikolić izgleda hoće da bude DV2?

Realno

pre 10 godina

A,cigani pljuju ne prestaju :-)!!! Osvojite neku titulu sabani pa se radujte kao ljudi,samo placete godinama!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bare PFC, 11. mart 2014 12:34)
Pa,osvojili smo 25 tiula,sabane,ali na posten nacin a ne kao vi...za ove 6 zadnje znaju i vrapci da vam ih je Tole poklonio a za one prethodne se klupko odmotava,mada je svima jasno kako ste i njih oteli.

Hero

pre 10 godina

Knjiga je napisana 2002 sigurno je nije napisao Covic, i jos pre par dana je izasli izvodi u vezi njegove bivse zene Marijane u novinama tako da jeste slucajno, a to sto vi pravdate namestaljku na ovakav nacin to je vas problem.

Brondby

pre 10 godina

Vidim da se neko potpisao kao ja ali nisam to ja ALI Bitno je da se potpisujete kao ja odnosno Brondby tako treba vidi se da ima rezultata sto potvrcuje po potpisima drugih ljudi. idemo idemo da nas ima vise I Samo Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby Brondby. Ja sada uzivam u pobedi protiv Nordsjelanda od 4:1. Brondby Brondby brondby

Simo

pre 10 godina

Kaži ti meni Nikoliću, je li slučajno to da je Partizan od 35 postignutih golova, u 18 kola, 10 dao Kragujevčanima?
Za slučaj da patiš od amnezije, Radnički Kragujevac je onaj klub čiji trener izvede drugu postavu protiv Partizana, da bi, citiram: ''odmorio igrače za utakmicu sa Zvezdom.'' Takođe, to je onaj klub čiji trener kaže prije utakmice da nemaju čemu da se nadaju u predstojećem duelu protiv Partizana.

One night in May

pre 10 godina

(mika, 11. mart 2014 13:50)

Onda dodje derbi i tamo prodjete onako kako ste uglavnom i prolazili u prethodnih 69 godina. Tesko porazeni, ponizeni, deklasirani, oduceni od fudbala...rasturamo vas redovno vec 69 godina bez izgleda da se to promeni. Ikada. Mirko, Tole, generali, premijeri - svi prolaze, a u derbiju vam je skor i dalje, opisno receno, tesko razvaljivanje! Navikli ste i lepu naviku prenosite, evo vec trece koleno.

Rajko

pre 10 godina

Ovi momci iz Rada igraju jako dobro samo jednostavno nemaju srece i nisu zasluzili da budu fenjeras na tabeli..sto se tice tog podatka iz knjige Mateusa,ipak je to davno bilo i mnogo toga se promijenilo tako da sam siguran da nece uticati na rezultat sadasnjeg duela,ili da recimo sad Rad vraca 3 za 3..BAS SAD..2014. godine..mislim da ovi momci sto igraju sad mogu uzeti bod Partizanu..bio mi je sumnjiv jedan njihov susret od prije par godina..kad se Radu zabranilo bas pred susret sa Partizanom da igra na Banjici nego na Obilicevom stadionu..i to su navijaci Rada bojkotovali..Partizan dobio 0:1 ..

Paranoja!!!!!!

pre 10 godina

Lotar Mateus je namerno napisao biografiju da bi Zvezda uzela titulu ?!?!?!?!?!?!? Dule Vujosevic-BOLEST KOJOJ NEMA LEKA!!!!!!!!!!!!

Pedja

pre 10 godina

Mislim da ovi ljudi iz struke nemaju veza sa tim stvarima ranije. Ali ima Tole, Bogi.Kostic,Nena Zeka...
Ja sam pisao o tome ali svi cute.....
Samo da se sve ovo rascisti...i krenemo jednom kao normalan svet..
(Dumi kladovo, 11. mart 2014 11:22)
Naravno, takođe da se rasčisti jednom za svagda sa klubom koji duguje 70mil.Evra, klubom koji je dužan milione konkurentima iz JSL, zbog čega oni propadaju i bore se za goli opsatanak, dok taj isit klub laganica dovodi nova pojačanja i juri titulu kao da se ništa ne dešava. Takođe da se proveri kako je moguće da jedan kk klub zamrzne svoj status sa sve 16mil Evra dugova prema poveriocima, a onda se pojavi pod istim imenom a drugom adresom i preuzme kompletan istorijat onog prethodnog kluba, naravno sem dugova???
(Kalimero, 11. mart 2014 12:26)
Slazem se, neka se sve proveri. Samo, onda ce opet policija da dodje na stadion Partizana. Cekaj, cekaj. Stadion Partizana? Pa vi ni nemate stadion nego ste ga ukrali od vojske. Zvezda je opljackana 90tih kada su Marjanovic, Dacic i ostala SPS kamarila oteli oko 120 miliona evra (tada marke) i ocigledno dobar deo tih para dali svom izuzetno neuspesnom FKP koji pocinje da briljira na krilima politicko-finansijsko-pravno-sportske pljacke.

Brus Vilis

pre 10 godina

Ko jos treba javno da istakne da je Partizan namestao utakmice? Sta radi sudstvo? Hajde sad lepo uz novcanu kaznu i premestanje u 4. ligu kako je to uobicajeno u normalnim drzavama.

Brondby

pre 10 godina

Partizan je inace poznat kao najposteniji klub na ovim prostorima! Kako se samo drznuo Mateus da tako nesto kaze!

Ej zemljo Srbijo kad nama treba stranac da posvedoci o onome sto mi vrlo dobro znamo!

M.I.

pre 10 godina

"Pa verovatno su ga iz Zvezde zamolili da baš sada objavi knjigu i baš govori o nameštanju utakmice Partizana sa Radom!..."
(kragujevčanin, 11. mart 2014 13:16)

Knjiga je objavljena 12. oktobra 2012. Imate internet pa proverite, knjiga se zove "Sve ili ništa" tj. "Ganz oder gar nicht".
Po meni teško da je slučajno da ova priča kreće skoro 17 meseci kasnije baš pred meč sa Radom. Naš fudbal je političko "biznis" estradna papazjanija gde se sport meri promilima. Posle se čude što najgledaniji tim u Srbiji po sezoni ima popunjenost stadiona od svega 33% ( kući). Ovi drugi još i manje.

Драган Ужице

pre 10 godina

Ствар је лако испитати. Саслушати Матуса који му је то играч од "поверења" рекао да се враћа неки стари дуг. Онда тог играча у полицију и решено питање. Јесте било или није било. Име и имена ко је, ако је, учествовао у намештању. Док се то не објави, мени као навијачу Партизана, остаје сумња да се ово питање намерно развлачи да би могло да се шпекулише до миле воље.

nex

pre 10 godina

Ajmo ovako. Gospodin Mateus je mislio na sezonu 2000/2001., ili 2001/2002. U prvom slucaju, Zvezda je bila sampion, tako da ne znam kako je to Rad pomogao Partizanu da bude prvi, a u drugom, Partizan je zavrsio sezonu sa +19 u odnosu na Zvezdu, pa opet ne znam kako bi 3 boda protiv Rada bila kljucna. Prelistajte malo, ili se prisetite ukoliko imate godina kao ja, 30+. Toliko o verodostojnosti ovoga.

Ne damo titulu

pre 10 godina

Partizan je nas najbolji klub.
Najbolje je organizovan. Najbolje se moze
videti koliko je mladih ekstra talentovanih
fudbalera dao reprezentaciji (Markovic, Mitrovic .... Dva puta
je uspeo da se plasira u ligu šampiona. I sve to nije dovoljan dokaz
superiornosti. Da je Zvezda bolja, Partizan bi bio još bolji, ali nije
i zbog toga nam je svima žao.
I sad šta tu nije po "propisima" sto smo šampioni tek
6 godina za redom.
To što su navijači Zvezde očajni, nije kriv Partizan.
Sva ova histerija protiv Partizana može da se reši. Ako
bi smo igrali plej of. 4 prvoplasirane, na dve dobijene.
Tako bi i Partizan i Yveyda smeli da izgube. Napredak bi na primer smeo da pobedi u Beogradu. Bilo bi više golova i td.

asd

pre 10 godina

alo, da li ce neko da kazni ovog nikolica, samo prica, pravi takvu atmosferu da treba na derbiju da neko umre, ko je sada kriv za ovo, zvezda?! prvo da je eki trener ne bi komentarisao svake nedelje nesto van njegove ekipe, neka se oglasi rukovodstvo, sta on ima sa tim?!

krcun osnivac

pre 10 godina

@ Simo a ne smeta ti kada ofk-a izvede petlice na plagijatorski stadion a protiv Partizana na krv i noz,to ti ne smeta jel da,dvostruki arsini su normalna stvar za vas

vidoje

pre 10 godina

Ništa nije slučajno. Ni titule koje je Partizan osvajao nisu bile slučajne. Sve one su bile plod detaljnog planiranja ( a ne dobre igre). Već na početku prvenstva čelnici Partizana su znali koliko će imati bodov na kraju. Znali su koga će da pobede i kojom gol razlikom. Znali su ko će da sudi i njima i Zvezdi...

Mirko

pre 10 godina

E to je! Pogodio si ko s prs' ... Nikoliću! Lotar je tačno tempirao izlazak knjige baš kad vi treba da igrate sa Radom tu svetsku atrakciju od utakmice, kako bi se još više planetarno proširila reklama za taj vasionski događaj, a njemu porasla popularnost!

el gladijator

pre 10 godina

@Onda dodje derbi i tamo prodjete onako kako ste uglavnom i prolazili u prethodnih 69 godina. Tesko porazeni, ponizeni, deklasirani, oduceni od fudbala...rasturamo vas redovno vec 69 godina bez izgleda da se to promeni. Ikada. Mirko, Tole, generali, premijeri - svi prolaze, a u derbiju vam je skor i dalje, opisno receno, tesko razvaljivanje! Navikli ste i lepu naviku prenosite, evo vec trece koleno.
(One night in May, 11. mart 2014 17:23)

A onda u zadnjih 7 godina dodju kvalifikacije za LE i Zvezda standardno 0 bodova.Černomerci,Libereci,sparte,Levadije i ostale fudbalske velesile tresu Zvezdu iz gaća. Ako je analogija sa Partizanovim učešćima u evro kupovima i nameštanju pa kako je samo sumnjivo i to drugo mesto.

I ovde čudu nije kraj. Ima 50 miliona duga, čik da je neko prebaci u 5-ligu kako i dolikuje, (vidi Rendžers). A navijači ovog kluba i dalje prozivaju Partizan. Naviklo to od 45-te na lopovluk i da viče "drž'te lopova"

Mislim stvarno ...

pre 10 godina

Naravno da ništa nije slučajno, a naročito u Srbiji. Ne da nije slučajno, već je providno!

Nego, jel bi neko mogao da mi objasni gde se još to klub koji vredi 50.000.000 EUR više od rivala muči da bi protiv njega ostvario rezultat?

VR74

pre 10 godina

Nemci su poznati kao narod koji često laže! Istog Mateusa ste dizali u nebo kad ste igrali LŠ a sada ga vređate? Takođe, jedna ispravka u tekstu, govori se o nameštanjima ne jedne nego VIŠE UTAKMICA sa Radom. U njegovoj knjizi se spominju dva meča: prvi, kada je Rad "pustio" utakmicu i drugi, kada je Partizan "pustio".

Rat R The

pre 10 godina

То је Човић звао Матеуса и послао му текст који ће да убаци у своју књигу, такође му је одредио да књигу објави на почетку пролећног дела првенства све у циљу да ослаби Партизан и да Звезда узме титулу.Синдром Дуле Вујошевић.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (живела демагогија, 11. mart 2014 11:49)
Voleo bih da mi IKO od vas, vrlih navijaca Zvezde, pojasni i objasni kako neko ko nikada nije izgubio od nekog, moze da ima kompleks od istog tog?!
Vrtite jedno te isto, a da ni sami niste svesni nebuloze onoga sto izjavljujete.

Milan Tasić ®

pre 10 godina

Pustite prazne price, i ne nasedajte, samo se vi koncentrisite na utakmicu protiv Rada. Ako nekima smeta Partizan mozda bi trebali da razmislimo i o istupanju iz lige, recimo da udjemno u ligu sa grcima ili cak u calcio pa da krenemo od najnizeg nivoa, realno to nam je najbliza liga od ovih najboljih. Ko zna mozda bi nas i prihvatli, mi smo veliko ime u evropskom fudbalu, ma sta ko pricao. Ovo isticem jer mi vec duze vreme smeta atmosfera i medijski linc(tu ne mislim na b92) koji se radi prema nama. Jasno je zbog koga i cega se to radi, samo smatram da nije nacin da se komsije podignu to da se pokusava unistiti i ponistavati svaki uspeh Partizana. Mozda je najbolje pronaci neko drugo resenje, ja licno nemam nikakav kompleks prema njima i oni me ne zanimaju, interesuje me nas klub i to da se priblizimo evropskim klubovima, i to onim najvecim. Bas kao sto je i rekao Dule, i ja smatram da je ovaj rivalitet presao vec neke granice normale i da je potpuno van kontrole, a neki nisu svesni toga uopste. (n, 11. mart 2014 13:44)Тако је!!! Сумљиво,и мало дете схвати да је намештаљка!!!

Koja

pre 10 godina

Lotar Mateus o braku sa Marijanom: Zbog nje sam napravio najveću grešku u životu
Alo! | 05. 03. 2014. - 22:26h

Nikolicu evo jos jednog dela iz njegove autobiografije, jel i ovo namerno izbaceno?

021-1914

pre 10 godina

@dragan uzice:a sto ti buraz iz Uzica navijas za tim iz Beograda?Jel ti nemas svoj klub u svom gradu,cemu to poltronstvo koje postoji jedino u Srbiji?

Sale

pre 10 godina

Naravno da nije slucajno svi su protiv tebe, svi zivi su se udruzili protiv tebe trenercine i tvog drim tima! Ovaj covek postaje da lici na Duleta kod njih se izgleda od samog pocetka uci da se kuka za svaki slucaj ako rezultat izostane! Igrate bre protiv tima koji je zakucan za dno tabele a vec trazis neke izgovore, plasis li se sto u Radu ne brani Cancarevic(Radnicki Kg) jel se ti toga mozda plasis!?

Ni stida ni srama

pre 10 godina

Svi znamo da se namesta i to ne radii samo partizan i rad rade sviii.
(Neko, 11. mart 2014 11:49)

Odlično kopncipirana odbrana.

aleksa

pre 10 godina

Pametnom čoveku je dovoljno samo da pogleda vašu zadnju utakmicu protiv Radničkog i sve da mu bude jasno.
Prava dva gola idu na dušu golmanu, mada ne verujem da je dečko za bilo šta kriv. Njemu je verovatno naređeno da se tako ponaša.
Da su protiv Zvezde igrali, ujedali bi!
Srećom, među vašim navijačima ima ljudi koji razmišljaju svojom glavom.
A i što se Zvezde tiče, ranijih sezona je bilo nečasnih radnji, sigurno. Sve je u principu teško dokazati.
Najgore je kada njihovim protivnicima kažu: "Pustimo mi Zvezdu i Partizan, neka oni sami rešavaju svoje zađevice."
Onda ih "puste", da to vređa inteligenciju svakog normalnog čoveka.

Hallo 011

pre 10 godina

Joj kakvu glupost je odvalio Nikolic.Do danas sam ga smatrao za normalnog coveka ali u Partizanu se virus koji je spopao DV siri vrlo brzo.

Bože me sačuvaj

pre 10 godina

Mislim da je Čović naredio Mateusu da ovo napiše. Rekao mu je "Sada Lotare,sada,trebaju nam bodovi za titulu".Uaaaaa Čović. Uaaaaa masoni. Uaaaaa!!!

bum tras

pre 10 godina

Sazem se d nista nije slucajno. tvrdnje Dmitrovica mozda slucajnost,ali tvrdnje vaseg golmana i bivseg trenera svakako nisu slucajnost!!!

bum tras

pre 10 godina

Slazem se da nista nije slucajno. Dmitrovoceve optuzbe mozda jesu slicajnost,ali optuzbe bivseg golmana i trenera svakako nisu slucajnost!

Delija

pre 10 godina

Cekaj znaci i Mateus radi u interesu da Zvezda bude prvak!? Mora da ga je Covic zvao i rekao mu da obavezno objavi to! Jel se seca neko ovog trenera dok je bio u Radu?! Bio je manji od mahovog zrna, jel ga se secate u Vosi dok je bio?! Pljuvao je po Zvezdi i Partizanu a gledajte ga sada! Brzo je usao u njihov sistem i nacin razmisljanja vise mrzim tudje nego sto volim svoje!

veliki strumf

pre 10 godina

Sram da je Mateusa! Bas sad nasao da izda knjigu, bas par dana pred mec sa Radom. Samo nepotrebno nervira sveznalicu Nikolica. Cek, cek, pa on je bio trener Rada godinama, zna taj mnogo toga!

nemanja

pre 10 godina

Pa da, Mateus je bas tempirao objavljivanje knjige pred vasu utakmicu sa Radom ... Tesko mi je poverovati da ljudi mogu ovakve gluposti da objavljuju za medije.

Dragan BL

pre 10 godina

Nije slučajno:
- da primaš platu od FK Vojvodina, a sve u stvari radiš za FK Partizan.

Mani se čoveče priča! Ti, Marko Nikoliću, nemaš prava na to! Radi, ko te pita šta...

mladici-botovi-devojke-vrele

pre 10 godina

a sta je sa Andjusovom pricom da je vesic namestao utakmice,sta je sa Mrakicevim priznanjem da je sudio u korist zvezde,to izgleda nikoga ne zanima!!!

НТТ Ни

pre 10 godina

Pa,osvojili smo 25 tiula,sabane,ali na posten nacin a ne kao vi...za ove 6 zadnje znaju i vrapci da vam ih je Tole poklonio a za one prethodne se klupko odmotava,mada je svima jasno kako ste i njih oteli.
(Realno, 11. mart 2014 17:10)

Реално овде просто зрачи поштењем и реалношћу. Са толиком „објективношћу“ представља нам све оно што излаже тако да је „право уживање“ читати га, мада ми се чини да остаје прилично недоречен, што је можда резултат његове "превелике реалности", која га спутава да нам онако само њему својственим „реалним приступом“ објасни удео Удбе, В. Стојковића, Др. О, Миљанића, Шајбера, Цвелета, Пиксета, Муслина, Терзића, Мракића, Бабарогића и многих других у тим „поштено освојеним“ титулама (25 их је) од стране „најпоштенијег клуба у васељени“. Када нам и то буде онако „лепо објаснио“ као што је то већ учинио са оним наводно отетим титулама од стране ФКП онда ће заиста и оправдати свој псеудоним. Тада ћемо му веровати много више него сада, јер то, Бог те видео, пише Реално, па зато има и своју „тежину“.

m3gm

pre 10 godina

Evo ga Dule Vujošević football edition ponovo u akciji...

Dečko delovalo je da imaš potencijal da u budućnosti budeš ozbiljan trener, a onda si prestao da budeš trener i postao demagog. Demagozi se ne zapošljavaju u klubovima u inostranstvu pa čak ni u Kini, o Rusiji da ne pričam (gore pomenuti je dokaz). Ako ti je cilj da celog života radiš po Srbiji, Bosni, možda Makedoniji i Crnoj Gori onda OK, a ako ne, okani se demagogije, ćuti i radi. Niko u Partizanu ti neće reći ostaješ na klupi jer si imao dobre nastupe u medijima, ako ne uzmeš titulu ili je pak izbubiš 3,4 kola pre kraja.

Misli malo o tome i ne zaleći se i ne dodvoravaj širokim masama bez argumenata.

eee

pre 10 godina

A,cigani pljuju ne prestaju :-)!!! Osvojite neku titulu sabani pa se radujte kao ljudi,samo placete godinama!!!
(Bare PFC, 11. mart 2014 12:34)
- Pa kad bi manje namestali, i mi bi osvojili koju... Ali... I ko ovde spominje Zvezdu? Valjda je poenta da je to napisao vas bivsi trener L.Mateus, a ne neko iz Zvezde!? ZZz

antiSPS

pre 10 godina

Covic i Mateus , dva brata rodjena , ne verujte grobari , svi vas lazu , sve je bilo posteno sve ove godine to su zlonamerni ljudi , vi ste i najlepsi i najpametniji i najposteniji

Novosadjanin.

pre 10 godina

Lotar je tempirao izdavanje svoje biografije prema tome kada ce Partizan odigrati svoj mec sa Radom??? Gde se pronalaze ovi likovi? I mi se cudimo zasto nam je fudbal u rasulu kada ovakve zakljucke izvodi trener jednog od dva najbolja nasa kluba. Bez reci sam.

Ja

pre 10 godina

Molim Fadilja Vokrija kao bivša udarna iglu jsd Partizan i sadašnji predsednik tzv. FS Kosova ( sličan položaju mudraca i druida Toleta Karadžića) da objavi svoje memoare....setiće se nečega

hmm..

pre 10 godina

meni se cini da nikolic nije mislio na momenat objavljivanja knjige,nego na trenutak pojavljivanja te informacije o namestanju u nasoj javnosti...bas pred rad.a to su dve potpuno razlicite stvari...

dadoredstar

pre 10 godina

Ma da zamisli Nikoliću sad Mateus progovorio baš sad kad igrate protiv Rada i sigurna 3 boda heheheh ništa nije slućajno!!!!??:):):)

Све случај до случаја

pre 10 godina

Као што си "случајно" претио да ћеш да победиш Звезду (са Војводином) и у првенству, да би ти било лакше кад узмеш Партизан у пролећном делу?

Ilija Čvorović

pre 10 godina

Jel slučajno što je Leh Valensa dobio Nobelovu nagradu za mir, jel slučajno? Jel slučajno što su posle 5 vekova izabrali papu stranca, jel slučajno?

markec

pre 10 godina

@n "da istupimo iz lige i uđemo u kalčo..." ahahaha čoveče priznaj da si trol, molim te, ne verujem da na ovoj planeti ima likova koji ovo mogu ozbiljno da napišu :) haha idi bre boli me stomak od smeha, da l' si stvaran il' si samo opsena ? :)

Luka

pre 10 godina

Čuo sam, da je Čović finansirao knjigu. Pod jednim uslovom, da bude objavljena pre utakmice sa Radom. Ništa nije slučajno. Pričaju žene u berbernicama.

jokala 666

pre 10 godina

eto,njega brine slucajnost iznete informacije pred utakmicu a mene brine namjestanje. valjda je navikao na namjestene utakmice pa ga samo brine sto se pojavila u nevrijeme kad su ponovo dogovarali da namjeste rezultat. a ja jadnik, samo sam navijac sto zadnju paru izdvojim da prevarante bodrim. koja sam ja budalaaaaaaaa.....

namestaljka

pre 10 godina

Ma ljudi moji ako tu ima nesto moze se sve zavrsiti jako brzo.Samo dajte imena.Ovako je to ono:"Rece mi jedan covek".Ovakve stvari se mogu razjasniti do kraja ako je prica ozbiljna.

Wllaxy

pre 10 godina

Ma mora da su Vučić i Čović izdavači Mateusove knjige i da su je izdali sa očitom namjerom da baš u ovom meču destabilišu Nikolićeve pulene...

vojska je to

pre 10 godina

@el gladijator, 11. mart 2014 21:42

a gde prebaciti one sto ubijaju na stadionu? dobiju kaznu da igraju jednu utakmicu pred praznim tribinama, pa pogledas ko im je dozivotni pocasni predsednik i kazes dobro smo prosli.

Mirko

pre 10 godina

Ko je Marko Nikolic?
(Micko, 11. mart 2014 14:14)

Pa, Giga Popadić...
(pedja_71, 11. mart 2014 15:56)

Daaa, čuveni Giga Moravac! Kako ne znaš?

dovla

pre 10 godina

Ne mogu da verujem kako se ovi klinci prepucavaju i loze!?Ovo je zemlja Srbija!Da li bilo sta kod nas moze da se uradi a da to neko ne pogura!?U vreme bivse Jugoslavije bilo je isto ovoliko namestanja kao i sada,samo na kulturniji i pametniji nacin.Ovo sada je izivljavanje.Deco,da li stvarno mislite da ovi nasi blizanci mogu na posten nacin da povezu tri pobede u bilo kom takmicenju!?