Dragiću milion ako ode na Ol-star

Ukoliko plej Finiks Sansa Goran Dragić bude izabran u Ol-star tim Zapadne konferencije dobiće bonus od milion dolara.

NL Izvor: B92, Sportando
Pošaljite komentar
  1. Ако је Драгић успео,може и Недовић.Сличан тип играча,брзина,физикалије...Још је и Неда драфтован у првој рунди,значи има наде.Треба му само тим који ће му дати шансу да игра и напредује.Штета што није у Финиксу,где се игра доста у транзицији што би њему одговарало.
     (Довла, 28. januar 2014 23:28)

    # Link komentara

  2. U pravu si za te petorke,ali po meni nedovic ne zasluzuje
     (Partizan, 28. januar 2014 22:54)

    # Link komentara

  3. Sjajan igrač, ali teško. Kari, Lilard, Parker. Njih trojica će ići. Tu su još Vestbruk i Pol ako se oporave, a vreba i Majk Konli i Loson koji će pre da odu. Generalno, igrači sa ovih prostora teško idu na All star. Divac je samo jednom pozvan, a Peđu su uvek treneri morali da zovu iako je bio najbolji strelac lige u tom trenutku. Što neko reče, da je iz Kine imao bi već 3-4 all stara iza sebe, ovako ništa...
    (Jim Beam, 28. januar 2014 22:23)

    # Link komentara

  4. Zaslužili su i on i Pekmen,radovao bih se kao da je otišao neki Srbin ipak su to "naši" ljudi ...
    (Bogdan, 28. januar 2014 21:20)

    # Link komentara

  5. Mozda ce Jan Veseli da sutira trojke?
    (bonus 1 000 000 0000 $, 28. januar 2014 20:55)

    # Link komentara

  6. Malo da se igramo virtuelnih petorki...

    PG Dragic
    SG Bogdan Bogdanovic
    SF Teletovic/Bojan Bogdanovic
    PF Vucevic
    C Pekovic/Krstic

    Strasno... Izmene Antic, Mirotic, Nedovic,Teodosic, Micov,Tomic...
    (Novosadjanin., 28. januar 2014 20:36)

    # Link komentara

  7. Mislim da apsolutno zasluzuje!Sjajan igrac,trenutno najbolji plejmejker s ovih prostora sigurno.
    (joca, 28. januar 2014 20:22)

    # Link komentara

  8. Ove godine se igra u New Orleansu a ne u New Yorku
     (D2330, 28. januar 2014 19:52)

    # Link komentara

  9. Apsolutno je zasluzio, sada je sve na treneru....
     (It's all about 18, 28. januar 2014 19:49)

    # Link komentara

  10. Zasluzio je ali tesko. Ja bih voleo da ga vidim u NO jer je najbolji igrac Sunsa koji ove god igraju sjajno.
     (Juve, 28. januar 2014 19:47)

    # Link komentara

  11. NBA All-Star se igra u New Orleansu.
    (Mikac, 28. januar 2014 19:23)

    # Link komentara

  12. da je kinez išao bi sigurno,ali pošto je iz slovenije...
     (miki, 28. januar 2014 19:05)

    # Link komentara

  13. Cudi me da se niko iz NBA lige do sada noje setio da pozove g.Krmka da vodi jednu od all-star ekipa!!!!
    (Che, 28. januar 2014 19:05)