Sreda, 14.08.2013.

19:51

Srbija izgubila od Kolumbije - 1:0

Fudbalska reprezentacija Srbije poražena je u prijateljskom meču u Barseloni od Kolumbije sa 1:0.

Izvor: B92

Srbija izgubila od Kolumbije - 1:0 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

273 Komentari

Sortiraj po:

slobinator

pre 10 godina

"sve je bilo dobro osim rezultata"reče čovek i osta živ.zamislite hirurga koji izađe iz operacione sale i kaže:"sve je bilo dobro osim što je pacijent umro"

razocarani

pre 10 godina

A sta je tu novo uopše,navikli smo na njihove poraze. Samo ne mogu da vjerujem da onako odigraše protiv Hrvatske,ipak je to nešto posebno ,naboj a oni kao kese se vuku..sramota

Davids

pre 10 godina

Nadam se da ce Scepa postati stalan reprezentativac, sta smo mi grobari Bogu zgresili pa da se samo mi nerviramo zbog njega, malo i ostatak Srbije da oseti da vidi kako je to.

mishkoye

pre 10 godina

Da je Sinisa Mihajlovic selektor vaterpolista Srbije, na siri spisak bi pozvao barem 7 neplivaca
(zhumantze, 14. avgust 2013 22:56)

Objasnio. Bravo.

nesa

pre 10 godina

Najbolji je bio komentator na ,,eurosport 2,, kada je postavio nagradno pitanje gledaocima,,Kako od onakvih omladinaca napravimo ovakve seniore,,

Otac Ostojica

pre 10 godina

Mihajlovicu zvace te mali Ostojic iz partizana hoce da igra mesto Subotica naucio je himnu jos mu je Ramadani obecao da ces ga zvati a tebe nema.

iv13

pre 10 godina

...Imao je Šćepović jednu priliku u nastavku ali je očajno šutirao sa ivice šesnaesterca.

A od njega se bas ocekivalo da trese mreze.

boj@n

pre 10 godina

@ Fejsa donesi bratu Kuardadu jedan burek, samo ga pitaj hoce sa sirom ili mesom...
Burek sa sirom? valjda je to sirnica,zna se valjda sta je burek!

Djole PFC

pre 10 godina

Zasto je ubacivao golmana Rajkovica pet minuta pre kraja sto mu nije dao da brani jedno poluvreme bezveze decko primio gol a nije on nista kriv kod gola!Opet Ramadani fore da mali uknjizi jedan nastup za reprezentaciju a proveo je na terenu svega pet sest minuta to slucajno ako bude trebala radna dozvola ili odredjen broj nastupa za A reprezentaciju da ovaj moze da ga utopi negde!Dobro smo stajali na terenu ali smo na kraju ipak ispali luzeri!Ako protiv Hrvata opet bude igrao Ramadani sastav i ostalih menadzera kao sto je bilo u Zagrebu lose nam se pise!Poz

4C

pre 10 godina

Ја ћу сам себе јавно орално да задовољим ако ови дају гол у наредних 5 утакмица!

ahahaha

pre 10 godina

Grobari jel treba i dalje Tole da bude predsetnik FSS...
(Milos, 14. avgust 2013 22:09)

Naravno. To vam je naplata za Šajbera, Miljanića, Piksija...
(Grba69, 14. avgust 2013 22:15)

I za Engleze koji nisu igrali '91...

Ljubisa livac

pre 10 godina

Ne valja sto su nam zadnji vezni Fejsa i Radovanovic a ne Matic i Kuzmanovic koji su 3 klase ispred! Naravno o Scepovicu ne vredi ni trositi reci...

sish

pre 10 godina

Nije ovo ekipa potencijala ranijih generacija, ali mislim da od igraca kakvi su Ivanovic,Kolarov,Subotic,Nastasic,Matic,Ljaljic,Sulejmani,Tadic,Mitrovic,Djuricic,........ ima potencijala da se izbori plasman na Svetsko prvenstvo!
Kakav Karadzic takav i savez,liga,selektor!

Tottenham

pre 10 godina

nesto ne ocekivano,kada igra Scepovic,Radovanovic,Fejsa,umesto da igraju Djurdjic,Matic,Gudelj,i naravno dok su tu Tole i Miha o o je normalan rezultat,utakmicu nisam gledao zato sto sam da budem iskren mislio da ce biti minimum 3-0 ali dobro

Igor

pre 10 godina

Da Mihajlovic kojim slucajem vodi Barselonu, oni bi se sa sve Mesijem i Nejmarom borila za opstanak u primeri, eto toliko je njihovo znanje. Ali i pored toga ja verujem da mozemo dobiti Hrvate koji imaju za selektora coveka koji je najpoznatiji kao strucni konsultant HRT-2 kada se sredom igra Liga sampiona i samo ga zovu kada nema Velimira Zajeca.
Ovaj nas je makar stigao da spasi Kataniju, a unisti Bolonju i skoro unisti Fiorentinu(sada se bore za LE, a da je miha ostao zavrsili bi u seriji b)

Mrkoslav

pre 10 godina

Braco..zadnji sam, koji brani Sinisu..njegova naj krivica je slucaj MATIC! (u slucaju Vidica nisam toliko upucen). Matic ne gubi lopte i sece protivnicke napade u sredini terena, deli lopte i prenosi ih kako treba iz defenzive u ofenzivu..a da ne pricam o kvoti u duelu 1 na 1! Poboljsao bi kvalitet igre bar za nekih 30-40%

E sada..nije Sinisa jedini krivac. Tu je i nesazrelost pojedinaca (Djuricic, Markovic, Tadic). Oni su se afirmisali u JSL i u holandskoj ligi, ali nisu jos na nivou svetske klase. Cesto gube lopte i puno driblaju. Primer: Pratio sam pripreme Benfike i Djuricic me je vecinom razocarao. Kada izgubi loptu, promasi ili ga neko malo gurne od se odmah udara po glavi, nervira se i psuje. Mora malo da se smiri. Onda tu je gomila igraca koju su srednja zalost (Petrovic, Basta, Rajkovic itd.). Napadacu nam nisu iskusni. Jedini igraci koji su se pokazali u jakim klubovima su odbrambeni (Subotic, Ivanovic, Nastasic itd.). MOramo da sacekamo jos 1-2 godine...realni i Sinisa i tole bi morali do Lisabona i da bilo kako vrate Matica..pa makar na kolena padali i molili ga!!

veliki strumf

pre 10 godina

@Zg Preduhitrio si me, a bas sam hteo da odgovorim @hr da vam ne pada napamet da izgubite u Beogradu! Ipak je nama prece da oteramo Mihu nego vama Stimca, tako da cemo mi navijati za vas.

Fina

pre 10 godina

Igra je bila odlicna, tako da ne znam cemu komentari. Sto se golmana tice ovo je prijateljska utakmica i treba mu pruziti priliku, a i nije bio kriv za gol. Usput TOLE NAPOLJE!!!
(Posetilac, 14. avgust 2013 22:09)


Bitni su golovi i pobede, igra nije toliko bitna u fudbalu. Ja bi bio zadovaljan kad bi i sa minimalnim rezultatom pobedjivali kao sto je bilo slucajeva sa Spanijom. Znate i godpodine da se i prijateljske utakmice boduju poenima FIFA. Trenutno smo na 42. mestu Fifa rang liste, svakog mesace tonemo u propast, do krajem godine bicemo 60 na fifa rang listi. Kad ce biti zreb za Evropskog prvenstvo bicemo u 4 ili 5 sesiru, sa najjacim reprezentacijama u grupi na primer mozemo biti u grupi Nemcima, Rusima, Ircima, Moldavcima, Kanzastancima.

bice bolje

pre 10 godina

a ja sam kartu za hrvate vec kupio...kontam,ko bice puno,pa da pozurim.hahaha...ne znam,opet nadam se da ce da bude puna Marakana,da navijamo ludacki za nase momke..mada neki nisu zasluzili ali Ivanovic,Kolarov,Subotic jesu zasluzili da se derem ko lud protiv kockastih...ajd da mi njih podrzimo,da nam se kockice ne smeju...klupu i Mihajlovica necu da gledam,a lozu sa smradovima necu ni videti jer cu biti na istoku.tuga je ovo da se gleda,al opet nekako u meni radi adrenalin kad pomislim da nam dolaze u goste kockice...ja cu nase da podrzim bar jos jednom,a posle cemo da vidimo.SRBIJO PROBUDI SE....

zoran

pre 10 godina

Ja vise ne mogu da gledam ovog Scepovica, to je igrac za podrucnu ligu, hoce li mi neko objasniti ko njega gura. I otac mu je bio prosecan fudbaler pa da li je moguce da je sada toliko mocan da mu oba sina upisu nastupe za reprezentaciju a veze nemaju, pored toliko talentovane dece u Srbiji koja ne mogu doci do izrazaja zbog ovakvih.

Ilija

pre 10 godina

Nisam gledao tekmu, jel moze neko da mi kaze koliko je scepovic pretrcao kilometara, pardon prohodao? Mislim Sinisa da zasluzuje jos da igra, nije u redu da ga sad menjas kad je covek prohodao. Posle ovog poraza mislim da cemo biti egal sa Devicanskim ostrvima na rang listi, a definitivno ce nas preci ljiti rival Mali. E moj Sinisa pils lajt najbolje, neznalico jedna.

cedomir

pre 10 godina

Upravo sam se vratio sa utakmice nisu lose igrali
Malo da su imali Vise srece pred kraj utakmice da nisu primili taj gol sve u svemu lepo popodnr u Barceloni.

CommonSense

pre 10 godina

Ljudi moji, ovo je već totalna sprdačina i iživljavanje tandema Tole & Miha! Kad već nemamo više nikakve šanse, da idemo do kraja i napravimo cirkus protiv Hrvata! Evo idealnog Mihinog sastava:

1. Brkić (Kahriman)
2. Rukavina
3. Tomović
4. Biševac
5. Rajković
6. Radovanović
7. Fejsa
8. Stevanović
9. Šćepović
10. Krstičić
11. Raća Petrović

Koja bi to komedija bila! Bolje da se bar smejemo nego da plačemo od muke :-D

Mika

pre 10 godina

Mihailovic daje Scepovicu priliku i ima poverenje u njega a cela Srbija vidi da Scepovic pojma o pojmu nema onda toliko o selektorovom poznavanju fudbala

Energy

pre 10 godina

Predlazem da osnujemo neku dobrotvornu humanitarnu sms akciju kojom bi pomogli mladom fudbaleru Scepovicu da prestane igrati fudbal. Verujem da bi za jedan dan skupili milion eura. Pomozimo coveku a on ce na taj nacin i nama!
Ps. Mislim da gosp. Mihajlovic nema autoritet, znanje, respekt, karakter na kraju krajeva za ovaj posao.

MomaSRB

pre 10 godina

zvezdasi dosta vise sa toletom...u upravi vam je murija od juce...nije ni cudo sto lete saopstenja... (bojan, 14. avgust 2013 22:19) Ne brini nista...stizu i kod vas...samo sto ce kod vas MNOOOOGO duze da ostanu...

pacman007

pre 10 godina

Tacno je da se momci trude i mozda stvarno selektor sa postojecim kadrom ima cak pozitivnu nameru ali svaki prosecan slucajni prodavac kokica zna da ovo nije prvi tim Srbije vec cist hir nekadasnjeg velikog igraca. Od onakve bezobrazne prve postave protiv Hrvatske svaka logika je odavno izumrla, kome je vise bitno sta ce samozvani veliki trener izbaciti iz rukava, svaki kredit je odavno istrosen.

Panta

pre 10 godina

Bolji je rezultat 0:1 nego 0:2 a i to se moglo desiti, zar ne.Reprezentacija Kolumbije , prema rejtingu FIF-e, je ispred Srbije. Ipak, ovo je bila samo prijateljska utakmica i provera igrača pre nastavka kvalifikacija.

R88CZV

pre 10 godina

Stojkovic ( Brkic)
Ivanovic ( Rukavina), Subotic ( Bisevac), Vidic C (Nastasic), Kolarov (Tosic)
Matic ( Milivojevic), Kuzmanovic ( Kacar)
Basta ( Jankovic), Djuricic ( Ljajic), Sulejmani (Tadic)
Mitrovic ( Markovic)

Emko.76

pre 10 godina

Nekazese zadnjem minutu geska odbrane recite katostrofalna greska subotica umesto da izbaci loptu ka aut liniji ili sto dalje od gola on jednistavno centrura loptu igracu Kolumbije koji je vec krenuo nazad ka svom golu tako recite pojedinca koji gresi a ne kompletnu odbranu Subotic nema veze sa odbranom on u Borusijo Dortmund isto gresi aki sreca njegova pa ima saigrace u odbrani koji ga spasavaju

Blejk

pre 10 godina

Ja sam Grobar i ne znam niti jednog Grobara koji podržava Toleta i FSS. To što vi mislite da biste bili šampioni svemira da nije njega, to je druga stvar. Voleo bih da on ode, makar da vidi zaista vidite da biste i tad bili podjednako očajni...možda i gori, pošto vam je taj isti Tole davao lovu i spasavao vas iz čabra ne tako davno



hahaha svaka ti cast za komentar...ziva istina

iggy

pre 10 godina

Ove nesposobnjakovice nisam ni gledao pa necu nista ni komentarisati. Nadam se samo da ce sutranja vest o daj Boze jos jednom uspehu nase atletike i dobrom plasmenu Emira Bekrica imati mnogo vise komentara nego ova vest, jer to u svakom slucaju mnogo vise zasluzuje

bnae

pre 10 godina

Sta imate protiv igre Scepakadabredinja,imao je cak 3 suta van okvira gola! Rukavina 2 puta kriv sto nismo napravilu ofsajd zamku,kod druge smo primili go...

Mito

pre 10 godina

Toliko sam ljut pošto su Tole i Miha svetski neuništiv tandem za upropaštavanje našeg fudbala, umesto komentara molio bih vas da objavite kolika su primanja (ne plata) ove dvojice, da bar znamo koliko nas koštaju pošto nismo u stanju da ih se rešimo. Drugo napravite anketu: "Ko je za to da Tole i Miha odmah odu u paketu?"
Nadam se da će te objaviti ovu moju molbu umesto komentara.

aca

pre 10 godina

Ko nije gledao RTS- Bosko trebao da se zeni, ali dobio zauske. A sto se tice kolibrija- odlicno izvodjene nacionalne himne! Bravo momci! Samo tako nastavite! Smesni nam se titula prvaka sveta! Realno imamo bolje pevace od Italije.

bob

pre 10 godina

dosta je bilo. unistavas nas. pusti nekog drugog da vodi ekipu. bice nam potrebo za naredne kvalifikacije. bar neka igraju najbolji igraci. ne moze gore od ovoga. da se ne brukamo vise

Rade-Futog

pre 10 godina

Tuga jedna koliko bezidejno igramo, jos tri utakmice ne bi gola dali. Sinisa, Ramadani i najvise T. Karadzic su grobari srpskog fudbala!

miloshbb

pre 10 godina

Da li je neko upoznat sa statistikom koji selektor jedne reprezentacije bi bio konkurent konkurent Malom Toletu za titulu najgoreg selektora u istoriji? Ima li ko losiji, tvrdoglavili i bezobrazniji?

samo partizan

pre 10 godina

mozda je tole kriv,
mozda je i miha kriv.

ali unegde oko 80,min slobodan udarac za nas,
sledi cetarsut,lopta prelece sve 10 m i odlazi u aut.
sledeci napad opet slobodni,sad sa desne strane,
sledi centarsut i lopta opet prelece sve za 5m i odlazi u aut.
neverovatno!!!

igras fudbal od svoje 7 godine,u skolu ne ides,samo pikas fudbal ceo svoj zivot i ne znas osnovu igre?????

gledao sam zvezdu,imali su 20 kornera i sve do jednog su isli po zemlji ili na prvu stativu.
partizan gleadam stalno kako se muci sa tim neresivim problemom?!

tako da mislim da je 41. mesto sasvim odgovarajuce.

Nemanja ★

pre 10 godina

Thank god for Eurosport english commentator.
This is the first time that i could concentrate on game and not to be tortured by stupid comments from some guy who thinks he is a commentator.
As for the game, Mihajlović once again proved how little does he know about managing national team.
Šćepović up front?! Unbelivable!
Tadić totaly pushed out of play, by putting him wide on the wing. Mihajlović somehow succeded to ruin our best player Tadić, who should be in central position and not out wide.
Nakon što sam konačno mogao normalno da gleda neku našu utakmicu zbog sjajnog, odmerenog engleskog komentatora, nažalost sledi povratak u neveselu stvarnost i nastavak torture Kovinjala, Strajnića, Andrijaševića i ostalih uz debelu ogradu i izdvajanja iz tog krda Miloša Topalovića.

Зоки

pre 10 godina

још један пораз Рамадани јунајтеда , има ли икога у овој ѕемљи да ѕаустави
ове што уништише наш фудбал ?

SQI

pre 10 godina

Mihajloviću, pusti ovu decu, naše "Litvance", na Hrvate, pa poješće ih k'o poparu.
(Stevan, 14. avgust 2013 22:23)

Te traume im ne trebaju. S Mihom na klupi i Brazil bi igrao kao Srbija. Samo im treba ovaj stručnjak da im deli savete.

Posetilac

pre 10 godina

Igra je bila odlicna, tako da ne znam cemu komentari. Sto se golmana tice ovo je prijateljska utakmica i treba mu pruziti priliku, a i nije bio kriv za gol. Usput TOLE NAPOLJE!!!

SQI

pre 10 godina

Grobari jel treba i dalje Tole da bude predsetnik FSS...
(Milos, 14. avgust 2013 22:09)

Ja sam Grobar i ne znam niti jednog Grobara koji podržava Toleta i FSS. To što vi mislite da biste bili šampioni svemira da nije njega, to je druga stvar. Voleo bih da on ode, makar da vidi zaista vidite da biste i tad bili podjednako očajni...možda i gori, pošto vam je taj isti Tole davao lovu i spasavao vas iz čabra ne tako davno.

Ryber Palunko

pre 10 godina

Milose promeni kanal, a nasim fudbalerima i reprezentaciji i domace prvenstvo ne treba poklanjati ni minut paznje. A i sta bi video, mislis da da je to neka utakmica? otisla ekipa sa onim Mihajlovicem da se provede u Barceloni! Mozda su im iz Kolumbije poveli i one njihove guzate zenske. Sta treniraju, za sta se spremaju... samo brukaju drzavu!
Ignorisati domaci fudbal dok ne postave nove temelje!
(svi komplet u trecu ligu, 14. avgust 2013 21:55)

E, brate, je l' možeš provjeiri ovo za ženske?

Balkaniko Mentalitet

pre 10 godina

Srbija izgubila od Kolumbije, Hrvatska jedva dobila Lihtenštajn...ali svejedno, tko god dobije u međusobnom meču koji slijedi, počet će se proglašavati prvakom svemira i okolice...

Grba69

pre 10 godina

Grobari jel treba i dalje Tole da bude predsetnik FSS...
(Milos, 14. avgust 2013 22:09)

Naravno. To vam je naplata za Šajbera, Miljanića, Piksija...

crnac

pre 10 godina

Komentator ponižava naše igrače! (Billy piton, 14. avgust 2013 21:09)
Sami sebe ponizavaju, a ne komentator... Kada bi vise kriticki nastrojenih novinara bilo, odnosno onih koji smeju da kazu svoje misljenje, mnogo bi bolje bilo.

Ryber Palunko

pre 10 godina

Milose promeni kanal, a nasim fudbalerima i reprezentaciji i domace prvenstvo ne treba poklanjati ni minut paznje. A i sta bi video, mislis da da je to neka utakmica? otisla ekipa sa onim Mihajlovicem da se provede u Barceloni! Mozda su im iz Kolumbije poveli i one njihove guzate zenske. Sta treniraju, za sta se spremaju... samo brukaju drzavu!
Ignorisati domaci fudbal dok ne postave nove temelje!
(svi komplet u trecu ligu, 14. avgust 2013 21:55)

E, brate, je l' možeš provjeiri ovo za ženske?

Andro

pre 10 godina

Pa Miha druze dokle više sa ovim porazima? Podrzavao sam te maksimalno ali ovo je prešlo sve granice! Uveo si disciplinu to ti je bio najveći cilj sada je vreme da ideš. Hvala ti na svemu ali molim te odlazi!!! Zamislite ovu postavu:

Golman (svejedno koji svi su jednako loši mozda Stojković koji je još najbolji)

Ivanovic Subotić Nastasić Kolarov

Matić Ljajić

Tadić Djurićić Marković

Mitrović

Rezerve: Basta, Sulejmani, Djurćić, Milivojevic, Kuzmanović, Petrović, Djordjević, Fejza, Biševac, Tomović, Rukavina, Ignjovski, Krstićić...

Legal Alien

pre 10 godina

Pa dobro, to je to. Šćepović za nijansu ofanzivnije, a broj 15 malo šire, a broj 13 malo uže. Jel ima neko pumpu za benzin za Yuga 45?

Andriamo

pre 10 godina

Selektoru postavljam sledeca pitanja: Da li je moguce da i u prijateljskoj utakmici mec startujemo sa tri zadnja vezna? Da li je normalno da Bastu svrstavate u napadace kad pravite spisak fudbalera? Da li je moguce da Scepovica svrstavate u fudbalere? Zasto igra Fejsa koji ne dodaje nikada loptu unapred? Zasto ne igra Matic? Dokle inat? Kome? Zasto najboljeg golmana EP U19, dovedete u situaciju da ovako nesrecno debituje i to upamti za ceo zivot? Zasto vasi igraci celo drugo poluvreme ne trce i ne igraju presing? Zasto je lopta najvise provela vremena kod Kahrimana? Zasto smo cuvali rezultat 0:0 u prijateljskoj utakmici? Zasto se igralo isklucivo dugim loptama Kahriman-bunar?! Zasto i kako ste vi covece uopste trener? Zasto ne odete sa funkcije selektora? UZAS!!!

Кембо Екоко

pre 10 godina

А ја се баш понадао да ћемо са 0:0 да напредујемо на Фифиној листи бар до 42. мјеста.

JO

pre 10 godina

Do ujutro da igramo ne bi dali gol.Sad sledi ono čuveno." Videlo smo gde smo i moramo još da poradimo na realizaciji ali ja i dalje verujem da je ovo ekipa koja može dosta da postigne ali tamo neke 2024 godine "

Zg

pre 10 godina

Uskoro nam slijedi najparadoksalnija situacija u povijesti čovječanstva, a to je da će Srbi navijati za Hrvatsku u nadi da će se riješiti Mihajlovića, a Hrvati za Srbiju u nadi da će se riješiti Štimca.

Bo So

pre 10 godina

Jos jedan vrhunski uspeh Mihe i Toleta, stvarno su tandem kakav nikad nismo imali :)
Jedva cekam da cujem sta ce da kaze na pres konferenciji, sigurno je ponovo zadovoljan ( ne znam sa cime, ali sigurno ima nesto sto mi nevidimo )

Jedino dobro iz ovog svega je to da je ovaj tandem svakim danom sve blizi izlaznim vratima, a neko mozda i ulaznim ali u CZ.

Aleksandar

pre 10 godina

Molim navijace reprezentacije Srbije da ubuduce bojkotuju sve utakmice koje se igraju kod kuce!
Mozda cemo tako uspeti da oteramo zlo koje nas je snaslo.

melt

pre 10 godina

I otici ce Sinisa,sledeci selektor ce zvati Matica,Ljajica i Jankovica i odmah cemo krenuti da sve redom deremo sa 4,5 nula,dajte ljudi konstantno vrtimo isti film,kako ocekivati bilo kakve rezultate kada nam je liga ovakva kakva je i kada imamo polaznike Bata Djorine trenerske skole koji treba da nam stvaraju igrace sa taktikom-ko predje centar da mu umre majka,i zato stancujemo stopere i zadnje vezne,koji bas i nisu onoliko vrhunski koliko mislimo da jesu,dok onih koji bi trebalo da naprave razliku nema ni od korova.Sta moze mali Mitrovic pored jalove sredine da uradi,drvo Scepovic bar i udje sam u polusansu jer je svestan ako odmah ne uleti i ne sutne da ce se sapleti o loptu,ono sto je ipak najvaznije je nedostatak kulta reprezentacije,i igraci svesni toga igraju uvek u grcu i pod presijom a nedostatak kvalitetnog vodjstva sa klupe jos vise upotpunjuje losu sliku.E gospodo hteli ste da ode Radomir koji je usprevao izvuci maksimum kada se javno objavila njegova plata,Bata Tole vam je ispunio zelju i sta tu ima dalje da se prica,ostaju nam Kimi,Djura,Raja,Dzaja i Misko Taksista,to je fudbalska realnost,reprezentacija je u celoj ovoj prici stvar od drugorazrednog znacaja.

krstivoje

pre 10 godina

Loša Kolumbija pobedila jadnu ekipu Srbije. A ubedljivo najgori je bio komentator. Toliko nepismenosti, neduhovitosti i neprofesionalizma stalo u devedeset minuta.

Papa

pre 10 godina

samo da se zahvalim rts-u i gosn tijanicu! sto bi nas interesovao fudbal i nasa reprezentacija kad mozemo lepo da pratimo dogodovstine pandur boska sa petlovog brda... ipak tu je euro sport 2

Djorgo

pre 10 godina

Nije trebalo trositi vreme(na), a jos manje reci, ali jednu stvar samo: da mi nemamo medju 10 igraca ni jednog koji ume da ubaci loptu u sesnaestarac iz prekida, pa to je vec fudbalski ``zlocin``,

nikola1992

pre 10 godina

Jel sme neko od novinara da pita mihajlovica koliko kosta mesto u timu? Burazer je poceo da trenira fudbal, pa sam zainteresovan za jedno stopersko mesto.

Babin_zub

pre 10 godina

Xaxaxa, najbolji komentar komentatora "nije mi jasno kako od onakvih juniora postanu ovakvi seniori",xaxaxaxaxa...
Ajde ti Miho Scepu pod ruku,pa na tribine da pevate himnicu.

p.s.Golmanu Rajkovicu svaka cast na odbrani pre primljenog gola, a za statiste iz odbrane nemam komentar.

nikola1992

pre 10 godina

Scepovic je toliko katastrofalan, da se meni place. Samo me interesuje dokle vise? Coveku lopta pada na volej, a on je zahvata cevanicom, lopta se od njega odbija kao od zida, kretanje nikakvo, plasi se duela...

hr

pre 10 godina

Kog ćemo mi Hrvati dobit HAHHAHAHA
Okrenite na HRT pa gledajte stručnjaka Štimca kako izvlači X protiv Lihtenštajna. Navijam svim srcem za Srbiju u Beogradu protiv nas, kao i većina Hrvata. Pozdrav

Billy piton

pre 10 godina

Kako Rajković može da bude tragičar,ako dečko odbrani zicer i Subotić loše reaguje,i ubog toga izgubimo meč?Ovaj komentator me razočarao!

Strasnooooo

pre 10 godina

Kakav Scepovic..? Strasan Scepovic.. Cak mu je 2-3 puta malo falilo i da primi loptu.. Decko predvodi nas napad.. Svaka cast selektoru :D

svi komplet u trecu ligu

pre 10 godina

Mi mesto fudbala gledamo Policajca sa petlovog brda, svaka cast RTS !(Milos Stanojevic, 14. avgust 2013 20:05)

Milose promeni kanal, a nasim fudbalerima i reprezentaciji i domace prvenstvo ne treba poklanjati ni minut paznje. A i sta bi video, mislis da da je to neka utakmica? otisla ekipa sa onim Mihajlovicem da se provede u Barceloni! Mozda su im iz Kolumbije poveli i one njihove guzate zenske. Sta treniraju, za sta se spremaju... samo brukaju drzavu!
Ignorisati domaci fudbal dok ne postave nove temelje!

Major Kursula

pre 10 godina

K.a.t.a.s.t.r.o.f.a. izbor igraca. Stevanovica i Radovanovica ne bi prepoznao na ulici, smesni anonimusi, verovatno ni njima nije jasno sta ce tu. Rajkovic, Tomovic, Fejsa...!?!? Scepakadabra??? Hahaha...kakav mazohisticki sastav pored zivih Matica, Ljajica, Vidica, Jankovica...zlo.

a kleo se kleo

pre 10 godina

e ljudi pa mi imamo napadaca zove se kleo samo ne znam vise ni gde igra ni da li igra a ni da li zna da peva.. trebalo bi proveriti

Bob Mekeleb

pre 10 godina

i uporno hoce ovog scepovica da prodaju kao rog za svecu. Bolje mesto njega kad igra da stave neki kamen bice to veca korist . Stvarno nole je nole ne novak vec karadic

vlada

pre 10 godina

ovo je jedno 68 varijanta od kad je Miha selektor, mislim što se sastava tiče.. dokle više.. pa jel moguće da za svo ovo vreme nije moga da nađe bar sedmoricu osmoricu standardnih.. pa ovaj sastav ni milan tarot ne bi predvideo
!!!

ja

pre 10 godina

Raca Petrovic je doktor fudbala za ove Fejse, Radovanovice, Milivojevice, Krsticice. A sta reci o nasoj reprezentaciji ne pamtim kada smo gol dali a kamoli pobedili nekog.

rajina

pre 10 godina

Mi mesto fudbala gledamo Policajca sa petlovog brda, svaka cast RTS !
(Milos Stanojevic, 14. avgust 2013 20:05)

Onaj ko bi radije gledao Leteći cirkus Siniše Mihajlovića a ne kultne doživljaje srpskog Neša Bridžisa, taj je blesav u glavu.

srbijasine

pre 10 godina

Sve negativni komentari, a niko nije ni pogledao mec. Sad je 71-vi minut, i mogu da kazem da sam prijatno iznenadjen igrom reprezentacije. Scepovica verovatno necemo vise gledati s obzirom da je upropastio svaku loptu koju je dobio. Steta sto nisu igrali ovako u kvalifikacijama.

santa justa

pre 10 godina

Vidim igraju Radovanovic I Fejsa. A gde mu je Stevanovic ili tako nesto? Ima jedan zanimljiv igrac iz FK Rvati. Kako on nije u timu?

Punmik

pre 10 godina

šta se bre svi žalite, imamo odličnu reprezentaciju. Samo je bitno da pre početka meča zamenimo svi dresove sa protivnikom. I to izmedju himne i početnog zvižduka. Ne smemo pre himne jer će trener imati problem sa strategijom.

Dzeronimo

pre 10 godina

ahahaha...Scepovic...ahahaha...i to nam je trener.Napadac po ukusu vrsnog trenera.Nije jedini naravno.Ima tu njih jos...od Radovanovica,Krsticica,Stevanovica itd...znamo svi ko nam fali.Imas li srama covece.A a ne zaboravim Kahrimana.Pa gde ti igraas nesreco.Rajkovica odmah u prvi tim!

SQI

pre 10 godina

Šta reći za Šćepu i njegovu igru? Najgori napadač kojeg sam gledao u životu jeste legendarni Goran Obradović (nekadašnji špic Partizana), ali sad više nisam siguran. Ko nas nije gledao poslednjih 2 godine, na osnovu ove utakmice može da donese pravu sliku.

rimidalV

pre 10 godina

Link: http://firstrownow.eu/
66. minut: Kornr za Srbiju, guzva u kaznenom prostoru Kolumbije, lopta dolazi do Scepovica koji iskusno rasciscava situaciju poslavsi loptu nebu pod oblake.

napredak

pre 10 godina

mnogo smo dobri kad tekmu prenosi eurosport 2. rts je hteo da plati prenos ali nije imao sanse posto su ovi iz eurosporta dali duplo vise :P

jones

pre 10 godina

Ko da sam gledao Zvezdu ili Partizan, totalno bezidejna igra, nema trcanja. Ima tu dobrih fudbalera poput Baste i Djuricica, ali nit imamo napadaca nit imamo zadnje vezne(tj. imamo, ali ih selektor ne zove). Scepovic opet pokazao koliko ne zna, ni da sutne, ni da primi loptu, bas slab igrac, prosecan superligaski napadac.
Sve u svemu, protiv Hrvata nemamo sta da trazimo sa ovim sastavom, mozemo jedino na 0:0 da igramo. Samo da se zavrsi ovaj mucni ciklus, pa da dobijemo novog selektora...

misko

pre 10 godina

Od toliko utakmica,Eurosport nije mogao goru da nadje da prenosi,ka da ih neko silom tera da igraju za reprezentaciju,i jedne o druge..sta reci a ne zaplakati..

Saša

pre 10 godina

Mene kao Srbina je sramota što je utakmicu moje reprezentacije prenosio eurosport! Eto dokle ste nas doveli "gospodo" iz saveza!
Imajte malo sramote jednom u životu i podnesite kolektivnu ostavku!

crni_redstar

pre 10 godina

napadacki trio tole-ramadani-miha.maestralna partija,svidja mi se zelja i zalaganje,ne bih nikod izdvajao jer su stvarno odigrali za grb,po ovako teskom vremenu. prdnuli smo u cabar.

Mirko

pre 10 godina

Kaze komentator na eurosportu nismo imali srece.Pa kad nam igra Scepovic onda srece i ne moze biti.Decko ne trci, izbegava startove kao da ima zlatne noge.

Sta reci sem cisto ruganje i provociranje naroda da ne kazem neku ruzniju rec.

s.

pre 10 godina

nisam vise siguran, ko me nervira vise: mihajlovic ili ovi likovi, koji traze linkove. i jednima i drugima treba nacrtati.

a ovom prilikom se zvanicno izvinjam pizonu. smejao sam se tri dana, kad je provalio da nam je potreban "personaliti". tek sad je jasno, koliko toga fali, prvo mihajlovicu, pa onda u igri ove ekipe. mi smo toliko bedni prosek - ne zato sto imamo lose igrace, nego zato sto smo toliko LOSE ukompovani, da je to strasno. taj covek, koji je dao mihajlovicu da sastavlja ekipu, pokrene reprezentaciju, postavi igru, je ili slep, ili kriminalac, ili sadista. kako god bilo, gotovi smo.

CrvenaZvezda1991

pre 10 godina

Au koliko Fejsa nema pojma :D

Trci on, ubi se, a ovi ga ponizavaju. Primili smo nikad gluplji go, i odmah posle toga Scepovic u sansi. Svi znate epilog :D

Inace ne da smo suplji u odbrani nego je to jeza, svaki pas izmedju halfova u prostor je prosao. Znajuci da mi imamo kvalitetne stopere namece se da Mihajlovic osim sto poziva igrace koje ne sme da poziva ne zna da postavi odbranu sto je vrhunac gluposti obzirom da je igrao stopera i to u Italiji.

Samo se plasim da ne dobijemo Hrvate (koji su ocajni) u Beogradu pa da on ostane i dalje na osnovu toga.

Pero Antic

pre 10 godina

Samo da znate da ovaj radovanovic sutira prvi put na gol od kad ga ovaj zove,a to je samo zato sto sam ja igrap na kolumbiju. Nije iskljuceno da dâ gol iz istog razloga.

Nopliz

pre 10 godina

Radim nesto na kompu i cujem na vestima da je Srbija pocela da igra od 20h. Ja u zbunu, ajd da odem do B92 da vidim jel stvarno. Kad ono jeste, stvarno igramo fudbal veceras.
Eto koliko mi je, a pretpostavljam i vecini normalnih ljudi, stalo do ovakve reprezentacije.

Danas ne gledam, nite me interesuje

pre 10 godina

Moju reprezentaciju je unistio Tomislav Karadzic....Ovi menadzerski fudbaleri nisu moji i nikad necu da navijam za njih i ovog kvazi trenera. Doslo je do toga da posle 30 godina fanaticnog pracenja reprezantacije (od Spanije 82), vise nemam nacionalni tim sa kojim se identifikujem. (verujem da se mnogi tako osecaju). Ostavke Za Toleta, Sinisu i ostatak FSS inace ce uskoro samo oni pratiti reprezentaciju.

nikolakragujevac

pre 10 godina

A gde je prenos? Ka ce se neka prijateljska igrati u srbiji? Kad ce jedan tim odigrati dve utakmice u istom sastavu? Stoo se unistava fudbal

eee

pre 10 godina

...Rajkovic, Tomovic, Fejsa, Radovanovic... Onaj osecaj kada nemas zelju da pogledas reprezentaciju svoje zemlje, posle procitanog sastava... :/

Firmas

pre 10 godina

Selektor Radomir Antic.
Golman:Brkic
Odbrana:Ivanovic(Rukavina),Vidic(Bisevac),Subotic(Nastasic),Kolarov(Tosic
Zadnji vezni:Kuzmanovic(Petrovic),Matic(Ignjovski)
Ofanzivni vezni:Basta(Sulejmani),Ljajic(Djuricic),Tadic(Markovic)
Napad:Mitrovic(Djurdjic),(Djordjevic)
E ovo bih se zvala podmladjena reprezentacija a ne ovo sto Mihajlovic radi.Svi igraci imaju manje od 30 godina osim Vidica i Bisevca.
Cak ne bi bilo mesta ni za Jankovica,Tosica,Kacara...
Srbija-Kolumbija 3:0 , a ovako bolje ni da ne prognoziram rezultat....

s

pre 10 godina

Fejsa? Sta bi sa pricama kako igraci koji nisu standardni u svojim klubovima ne mogu da igraju za reprezentaciju? Rekao Mihajlovic kad je dosao,a Fejsa u Olimpijakosu nije ni medju 18 a kamoli startnih 11.Scepovic....ko je lud da gleda ovo?

drmr

pre 10 godina

Kako nije sramota ovogo Mihajlovica!? Radovanovic Fejsa -dva zadnja vezna? Zar nije bolje Matic Kuzmanovic,ili Matic -Ignjosvki.SRAM TE BILO ODLAZI VISE.Dobice nas Hrvat i kod kuce,sigurno ce ubaciti neke menadzerkse igrace u sredinu tipa Stevanovic,Fejsa ,Radovanovic!

Torreto

pre 10 godina

Komenatator na eurosportu: ,, Mi jos nismo izgubili sve sanse da se plasiramo na svetsko, verovali ili ne..." Ja znam i dalje ne verujem ko upravlja srpskim fudbalom.

ovo-ono

pre 10 godina

Mihajloviću nemoj slučajno da pustiš Tadića da igra, pre neki dan je dao dva gola i dva namestio. Je l treba da se mrdnemo sa 41. mesta za koje smo toliko borili?

j-joca

pre 10 godina

A gde su ti silni kolumbijski navijaci koji ce da napune stadion i zbog kojih se igra u Barsi? Zasto lepo ne kazete nismo hteli da igramo u Srbiji da nas ne bi vredjali i izvizdali!

ja

pre 10 godina

Kahriman, Ivanović, Subotić., Rajković, Tomović, Radovanović, Fejsa, Basta, Đuričić, Sulejmani, Mitrović

Od ovih igraca samo su Djuricic, Sulejmani i Mitrovic ofanzivni igraci

8 odbrambenih i 3 ofanzivna, sta reci :)

nikola1992

pre 10 godina

Jel sme neko od novinara da pita mihajlovica koliko kosta mesto u timu? Burazer je poceo da trenira fudbal, pa sam zainteresovan za jedno stopersko mesto.

Nopliz

pre 10 godina

Radim nesto na kompu i cujem na vestima da je Srbija pocela da igra od 20h. Ja u zbunu, ajd da odem do B92 da vidim jel stvarno. Kad ono jeste, stvarno igramo fudbal veceras.
Eto koliko mi je, a pretpostavljam i vecini normalnih ljudi, stalo do ovakve reprezentacije.

Danas ne gledam, nite me interesuje

pre 10 godina

Moju reprezentaciju je unistio Tomislav Karadzic....Ovi menadzerski fudbaleri nisu moji i nikad necu da navijam za njih i ovog kvazi trenera. Doslo je do toga da posle 30 godina fanaticnog pracenja reprezantacije (od Spanije 82), vise nemam nacionalni tim sa kojim se identifikujem. (verujem da se mnogi tako osecaju). Ostavke Za Toleta, Sinisu i ostatak FSS inace ce uskoro samo oni pratiti reprezentaciju.

Зоки

pre 10 godina

још један пораз Рамадани јунајтеда , има ли икога у овој ѕемљи да ѕаустави
ове што уништише наш фудбал ?

Andriamo

pre 10 godina

Selektoru postavljam sledeca pitanja: Da li je moguce da i u prijateljskoj utakmici mec startujemo sa tri zadnja vezna? Da li je normalno da Bastu svrstavate u napadace kad pravite spisak fudbalera? Da li je moguce da Scepovica svrstavate u fudbalere? Zasto igra Fejsa koji ne dodaje nikada loptu unapred? Zasto ne igra Matic? Dokle inat? Kome? Zasto najboljeg golmana EP U19, dovedete u situaciju da ovako nesrecno debituje i to upamti za ceo zivot? Zasto vasi igraci celo drugo poluvreme ne trce i ne igraju presing? Zasto je lopta najvise provela vremena kod Kahrimana? Zasto smo cuvali rezultat 0:0 u prijateljskoj utakmici? Zasto se igralo isklucivo dugim loptama Kahriman-bunar?! Zasto i kako ste vi covece uopste trener? Zasto ne odete sa funkcije selektora? UZAS!!!

j-joca

pre 10 godina

A gde su ti silni kolumbijski navijaci koji ce da napune stadion i zbog kojih se igra u Barsi? Zasto lepo ne kazete nismo hteli da igramo u Srbiji da nas ne bi vredjali i izvizdali!

eee

pre 10 godina

...Rajkovic, Tomovic, Fejsa, Radovanovic... Onaj osecaj kada nemas zelju da pogledas reprezentaciju svoje zemlje, posle procitanog sastava... :/

JO

pre 10 godina

Do ujutro da igramo ne bi dali gol.Sad sledi ono čuveno." Videlo smo gde smo i moramo još da poradimo na realizaciji ali ja i dalje verujem da je ovo ekipa koja može dosta da postigne ali tamo neke 2024 godine "

rajina

pre 10 godina

Mi mesto fudbala gledamo Policajca sa petlovog brda, svaka cast RTS !
(Milos Stanojevic, 14. avgust 2013 20:05)

Onaj ko bi radije gledao Leteći cirkus Siniše Mihajlovića a ne kultne doživljaje srpskog Neša Bridžisa, taj je blesav u glavu.

drmr

pre 10 godina

Kako nije sramota ovogo Mihajlovica!? Radovanovic Fejsa -dva zadnja vezna? Zar nije bolje Matic Kuzmanovic,ili Matic -Ignjosvki.SRAM TE BILO ODLAZI VISE.Dobice nas Hrvat i kod kuce,sigurno ce ubaciti neke menadzerkse igrace u sredinu tipa Stevanovic,Fejsa ,Radovanovic!

s

pre 10 godina

Fejsa? Sta bi sa pricama kako igraci koji nisu standardni u svojim klubovima ne mogu da igraju za reprezentaciju? Rekao Mihajlovic kad je dosao,a Fejsa u Olimpijakosu nije ni medju 18 a kamoli startnih 11.Scepovic....ko je lud da gleda ovo?

ovo-ono

pre 10 godina

Mihajloviću nemoj slučajno da pustiš Tadića da igra, pre neki dan je dao dva gola i dva namestio. Je l treba da se mrdnemo sa 41. mesta za koje smo toliko borili?

Strasnooooo

pre 10 godina

Kakav Scepovic..? Strasan Scepovic.. Cak mu je 2-3 puta malo falilo i da primi loptu.. Decko predvodi nas napad.. Svaka cast selektoru :D

Legal Alien

pre 10 godina

Pa dobro, to je to. Šćepović za nijansu ofanzivnije, a broj 15 malo šire, a broj 13 malo uže. Jel ima neko pumpu za benzin za Yuga 45?

Zg

pre 10 godina

Uskoro nam slijedi najparadoksalnija situacija u povijesti čovječanstva, a to je da će Srbi navijati za Hrvatsku u nadi da će se riješiti Mihajlovića, a Hrvati za Srbiju u nadi da će se riješiti Štimca.

ja

pre 10 godina

Kahriman, Ivanović, Subotić., Rajković, Tomović, Radovanović, Fejsa, Basta, Đuričić, Sulejmani, Mitrović

Od ovih igraca samo su Djuricic, Sulejmani i Mitrovic ofanzivni igraci

8 odbrambenih i 3 ofanzivna, sta reci :)

Babin_zub

pre 10 godina

Xaxaxa, najbolji komentar komentatora "nije mi jasno kako od onakvih juniora postanu ovakvi seniori",xaxaxaxaxa...
Ajde ti Miho Scepu pod ruku,pa na tribine da pevate himnicu.

p.s.Golmanu Rajkovicu svaka cast na odbrani pre primljenog gola, a za statiste iz odbrane nemam komentar.

Rade-Futog

pre 10 godina

Tuga jedna koliko bezidejno igramo, jos tri utakmice ne bi gola dali. Sinisa, Ramadani i najvise T. Karadzic su grobari srpskog fudbala!

Torreto

pre 10 godina

Komenatator na eurosportu: ,, Mi jos nismo izgubili sve sanse da se plasiramo na svetsko, verovali ili ne..." Ja znam i dalje ne verujem ko upravlja srpskim fudbalom.

samo partizan

pre 10 godina

mozda je tole kriv,
mozda je i miha kriv.

ali unegde oko 80,min slobodan udarac za nas,
sledi cetarsut,lopta prelece sve 10 m i odlazi u aut.
sledeci napad opet slobodni,sad sa desne strane,
sledi centarsut i lopta opet prelece sve za 5m i odlazi u aut.
neverovatno!!!

igras fudbal od svoje 7 godine,u skolu ne ides,samo pikas fudbal ceo svoj zivot i ne znas osnovu igre?????

gledao sam zvezdu,imali su 20 kornera i sve do jednog su isli po zemlji ili na prvu stativu.
partizan gleadam stalno kako se muci sa tim neresivim problemom?!

tako da mislim da je 41. mesto sasvim odgovarajuce.

SQI

pre 10 godina

Grobari jel treba i dalje Tole da bude predsetnik FSS...
(Milos, 14. avgust 2013 22:09)

Ja sam Grobar i ne znam niti jednog Grobara koji podržava Toleta i FSS. To što vi mislite da biste bili šampioni svemira da nije njega, to je druga stvar. Voleo bih da on ode, makar da vidi zaista vidite da biste i tad bili podjednako očajni...možda i gori, pošto vam je taj isti Tole davao lovu i spasavao vas iz čabra ne tako davno.

nikola1992

pre 10 godina

Scepovic je toliko katastrofalan, da se meni place. Samo me interesuje dokle vise? Coveku lopta pada na volej, a on je zahvata cevanicom, lopta se od njega odbija kao od zida, kretanje nikakvo, plasi se duela...

4C

pre 10 godina

Ја ћу сам себе јавно орално да задовољим ако ови дају гол у наредних 5 утакмица!

Billy piton

pre 10 godina

Kako Rajković može da bude tragičar,ako dečko odbrani zicer i Subotić loše reaguje,i ubog toga izgubimo meč?Ovaj komentator me razočarao!

Firmas

pre 10 godina

Selektor Radomir Antic.
Golman:Brkic
Odbrana:Ivanovic(Rukavina),Vidic(Bisevac),Subotic(Nastasic),Kolarov(Tosic
Zadnji vezni:Kuzmanovic(Petrovic),Matic(Ignjovski)
Ofanzivni vezni:Basta(Sulejmani),Ljajic(Djuricic),Tadic(Markovic)
Napad:Mitrovic(Djurdjic),(Djordjevic)
E ovo bih se zvala podmladjena reprezentacija a ne ovo sto Mihajlovic radi.Svi igraci imaju manje od 30 godina osim Vidica i Bisevca.
Cak ne bi bilo mesta ni za Jankovica,Tosica,Kacara...
Srbija-Kolumbija 3:0 , a ovako bolje ni da ne prognoziram rezultat....

vlada

pre 10 godina

ovo je jedno 68 varijanta od kad je Miha selektor, mislim što se sastava tiče.. dokle više.. pa jel moguće da za svo ovo vreme nije moga da nađe bar sedmoricu osmoricu standardnih.. pa ovaj sastav ni milan tarot ne bi predvideo
!!!

s.

pre 10 godina

nisam vise siguran, ko me nervira vise: mihajlovic ili ovi likovi, koji traze linkove. i jednima i drugima treba nacrtati.

a ovom prilikom se zvanicno izvinjam pizonu. smejao sam se tri dana, kad je provalio da nam je potreban "personaliti". tek sad je jasno, koliko toga fali, prvo mihajlovicu, pa onda u igri ove ekipe. mi smo toliko bedni prosek - ne zato sto imamo lose igrace, nego zato sto smo toliko LOSE ukompovani, da je to strasno. taj covek, koji je dao mihajlovicu da sastavlja ekipu, pokrene reprezentaciju, postavi igru, je ili slep, ili kriminalac, ili sadista. kako god bilo, gotovi smo.

Saša

pre 10 godina

Mene kao Srbina je sramota što je utakmicu moje reprezentacije prenosio eurosport! Eto dokle ste nas doveli "gospodo" iz saveza!
Imajte malo sramote jednom u životu i podnesite kolektivnu ostavku!

hr

pre 10 godina

Kog ćemo mi Hrvati dobit HAHHAHAHA
Okrenite na HRT pa gledajte stručnjaka Štimca kako izvlači X protiv Lihtenštajna. Navijam svim srcem za Srbiju u Beogradu protiv nas, kao i većina Hrvata. Pozdrav

ja

pre 10 godina

Raca Petrovic je doktor fudbala za ove Fejse, Radovanovice, Milivojevice, Krsticice. A sta reci o nasoj reprezentaciji ne pamtim kada smo gol dali a kamoli pobedili nekog.

Andro

pre 10 godina

Pa Miha druze dokle više sa ovim porazima? Podrzavao sam te maksimalno ali ovo je prešlo sve granice! Uveo si disciplinu to ti je bio najveći cilj sada je vreme da ideš. Hvala ti na svemu ali molim te odlazi!!! Zamislite ovu postavu:

Golman (svejedno koji svi su jednako loši mozda Stojković koji je još najbolji)

Ivanovic Subotić Nastasić Kolarov

Matić Ljajić

Tadić Djurićić Marković

Mitrović

Rezerve: Basta, Sulejmani, Djurćić, Milivojevic, Kuzmanović, Petrović, Djordjević, Fejza, Biševac, Tomović, Rukavina, Ignjovski, Krstićić...

CrvenaZvezda1991

pre 10 godina

Au koliko Fejsa nema pojma :D

Trci on, ubi se, a ovi ga ponizavaju. Primili smo nikad gluplji go, i odmah posle toga Scepovic u sansi. Svi znate epilog :D

Inace ne da smo suplji u odbrani nego je to jeza, svaki pas izmedju halfova u prostor je prosao. Znajuci da mi imamo kvalitetne stopere namece se da Mihajlovic osim sto poziva igrace koje ne sme da poziva ne zna da postavi odbranu sto je vrhunac gluposti obzirom da je igrao stopera i to u Italiji.

Samo se plasim da ne dobijemo Hrvate (koji su ocajni) u Beogradu pa da on ostane i dalje na osnovu toga.

Кембо Екоко

pre 10 godina

А ја се баш понадао да ћемо са 0:0 да напредујемо на Фифиној листи бар до 42. мјеста.

jones

pre 10 godina

Ko da sam gledao Zvezdu ili Partizan, totalno bezidejna igra, nema trcanja. Ima tu dobrih fudbalera poput Baste i Djuricica, ali nit imamo napadaca nit imamo zadnje vezne(tj. imamo, ali ih selektor ne zove). Scepovic opet pokazao koliko ne zna, ni da sutne, ni da primi loptu, bas slab igrac, prosecan superligaski napadac.
Sve u svemu, protiv Hrvata nemamo sta da trazimo sa ovim sastavom, mozemo jedino na 0:0 da igramo. Samo da se zavrsi ovaj mucni ciklus, pa da dobijemo novog selektora...

iv13

pre 10 godina

...Imao je Šćepović jednu priliku u nastavku ali je očajno šutirao sa ivice šesnaesterca.

A od njega se bas ocekivalo da trese mreze.

Djorgo

pre 10 godina

Nije trebalo trositi vreme(na), a jos manje reci, ali jednu stvar samo: da mi nemamo medju 10 igraca ni jednog koji ume da ubaci loptu u sesnaestarac iz prekida, pa to je vec fudbalski ``zlocin``,

Bo So

pre 10 godina

Jos jedan vrhunski uspeh Mihe i Toleta, stvarno su tandem kakav nikad nismo imali :)
Jedva cekam da cujem sta ce da kaze na pres konferenciji, sigurno je ponovo zadovoljan ( ne znam sa cime, ali sigurno ima nesto sto mi nevidimo )

Jedino dobro iz ovog svega je to da je ovaj tandem svakim danom sve blizi izlaznim vratima, a neko mozda i ulaznim ali u CZ.

Mirko

pre 10 godina

Kaze komentator na eurosportu nismo imali srece.Pa kad nam igra Scepovic onda srece i ne moze biti.Decko ne trci, izbegava startove kao da ima zlatne noge.

Sta reci sem cisto ruganje i provociranje naroda da ne kazem neku ruzniju rec.

Pero Antic

pre 10 godina

Samo da znate da ovaj radovanovic sutira prvi put na gol od kad ga ovaj zove,a to je samo zato sto sam ja igrap na kolumbiju. Nije iskljuceno da dâ gol iz istog razloga.

Ljubisa livac

pre 10 godina

Ne valja sto su nam zadnji vezni Fejsa i Radovanovic a ne Matic i Kuzmanovic koji su 3 klase ispred! Naravno o Scepovicu ne vredi ni trositi reci...

nikolakragujevac

pre 10 godina

A gde je prenos? Ka ce se neka prijateljska igrati u srbiji? Kad ce jedan tim odigrati dve utakmice u istom sastavu? Stoo se unistava fudbal

Dzeronimo

pre 10 godina

ahahaha...Scepovic...ahahaha...i to nam je trener.Napadac po ukusu vrsnog trenera.Nije jedini naravno.Ima tu njih jos...od Radovanovica,Krsticica,Stevanovica itd...znamo svi ko nam fali.Imas li srama covece.A a ne zaboravim Kahrimana.Pa gde ti igraas nesreco.Rajkovica odmah u prvi tim!

Igor

pre 10 godina

Da Mihajlovic kojim slucajem vodi Barselonu, oni bi se sa sve Mesijem i Nejmarom borila za opstanak u primeri, eto toliko je njihovo znanje. Ali i pored toga ja verujem da mozemo dobiti Hrvate koji imaju za selektora coveka koji je najpoznatiji kao strucni konsultant HRT-2 kada se sredom igra Liga sampiona i samo ga zovu kada nema Velimira Zajeca.
Ovaj nas je makar stigao da spasi Kataniju, a unisti Bolonju i skoro unisti Fiorentinu(sada se bore za LE, a da je miha ostao zavrsili bi u seriji b)

Major Kursula

pre 10 godina

K.a.t.a.s.t.r.o.f.a. izbor igraca. Stevanovica i Radovanovica ne bi prepoznao na ulici, smesni anonimusi, verovatno ni njima nije jasno sta ce tu. Rajkovic, Tomovic, Fejsa...!?!? Scepakadabra??? Hahaha...kakav mazohisticki sastav pored zivih Matica, Ljajica, Vidica, Jankovica...zlo.

rimidalV

pre 10 godina

Link: http://firstrownow.eu/
66. minut: Kornr za Srbiju, guzva u kaznenom prostoru Kolumbije, lopta dolazi do Scepovica koji iskusno rasciscava situaciju poslavsi loptu nebu pod oblake.

SQI

pre 10 godina

Šta reći za Šćepu i njegovu igru? Najgori napadač kojeg sam gledao u životu jeste legendarni Goran Obradović (nekadašnji špic Partizana), ali sad više nisam siguran. Ko nas nije gledao poslednjih 2 godine, na osnovu ove utakmice može da donese pravu sliku.

aca

pre 10 godina

Ko nije gledao RTS- Bosko trebao da se zeni, ali dobio zauske. A sto se tice kolibrija- odlicno izvodjene nacionalne himne! Bravo momci! Samo tako nastavite! Smesni nam se titula prvaka sveta! Realno imamo bolje pevace od Italije.

crni_redstar

pre 10 godina

napadacki trio tole-ramadani-miha.maestralna partija,svidja mi se zelja i zalaganje,ne bih nikod izdvajao jer su stvarno odigrali za grb,po ovako teskom vremenu. prdnuli smo u cabar.

Grba69

pre 10 godina

Grobari jel treba i dalje Tole da bude predsetnik FSS...
(Milos, 14. avgust 2013 22:09)

Naravno. To vam je naplata za Šajbera, Miljanića, Piksija...

Posetilac

pre 10 godina

Igra je bila odlicna, tako da ne znam cemu komentari. Sto se golmana tice ovo je prijateljska utakmica i treba mu pruziti priliku, a i nije bio kriv za gol. Usput TOLE NAPOLJE!!!

SQI

pre 10 godina

Mihajloviću, pusti ovu decu, naše "Litvance", na Hrvate, pa poješće ih k'o poparu.
(Stevan, 14. avgust 2013 22:23)

Te traume im ne trebaju. S Mihom na klupi i Brazil bi igrao kao Srbija. Samo im treba ovaj stručnjak da im deli savete.

crnac

pre 10 godina

Komentator ponižava naše igrače! (Billy piton, 14. avgust 2013 21:09)
Sami sebe ponizavaju, a ne komentator... Kada bi vise kriticki nastrojenih novinara bilo, odnosno onih koji smeju da kazu svoje misljenje, mnogo bi bolje bilo.

svi komplet u trecu ligu

pre 10 godina

Mi mesto fudbala gledamo Policajca sa petlovog brda, svaka cast RTS !(Milos Stanojevic, 14. avgust 2013 20:05)

Milose promeni kanal, a nasim fudbalerima i reprezentaciji i domace prvenstvo ne treba poklanjati ni minut paznje. A i sta bi video, mislis da da je to neka utakmica? otisla ekipa sa onim Mihajlovicem da se provede u Barceloni! Mozda su im iz Kolumbije poveli i one njihove guzate zenske. Sta treniraju, za sta se spremaju... samo brukaju drzavu!
Ignorisati domaci fudbal dok ne postave nove temelje!

Papa

pre 10 godina

samo da se zahvalim rts-u i gosn tijanicu! sto bi nas interesovao fudbal i nasa reprezentacija kad mozemo lepo da pratimo dogodovstine pandur boska sa petlovog brda... ipak tu je euro sport 2

sish

pre 10 godina

Nije ovo ekipa potencijala ranijih generacija, ali mislim da od igraca kakvi su Ivanovic,Kolarov,Subotic,Nastasic,Matic,Ljaljic,Sulejmani,Tadic,Mitrovic,Djuricic,........ ima potencijala da se izbori plasman na Svetsko prvenstvo!
Kakav Karadzic takav i savez,liga,selektor!

Djole PFC

pre 10 godina

Zasto je ubacivao golmana Rajkovica pet minuta pre kraja sto mu nije dao da brani jedno poluvreme bezveze decko primio gol a nije on nista kriv kod gola!Opet Ramadani fore da mali uknjizi jedan nastup za reprezentaciju a proveo je na terenu svega pet sest minuta to slucajno ako bude trebala radna dozvola ili odredjen broj nastupa za A reprezentaciju da ovaj moze da ga utopi negde!Dobro smo stajali na terenu ali smo na kraju ipak ispali luzeri!Ako protiv Hrvata opet bude igrao Ramadani sastav i ostalih menadzera kao sto je bilo u Zagrebu lose nam se pise!Poz

Aleksandar

pre 10 godina

Molim navijace reprezentacije Srbije da ubuduce bojkotuju sve utakmice koje se igraju kod kuce!
Mozda cemo tako uspeti da oteramo zlo koje nas je snaslo.

misko

pre 10 godina

Od toliko utakmica,Eurosport nije mogao goru da nadje da prenosi,ka da ih neko silom tera da igraju za reprezentaciju,i jedne o druge..sta reci a ne zaplakati..

Punmik

pre 10 godina

šta se bre svi žalite, imamo odličnu reprezentaciju. Samo je bitno da pre početka meča zamenimo svi dresove sa protivnikom. I to izmedju himne i početnog zvižduka. Ne smemo pre himne jer će trener imati problem sa strategijom.

napredak

pre 10 godina

mnogo smo dobri kad tekmu prenosi eurosport 2. rts je hteo da plati prenos ali nije imao sanse posto su ovi iz eurosporta dali duplo vise :P

veliki strumf

pre 10 godina

@Zg Preduhitrio si me, a bas sam hteo da odgovorim @hr da vam ne pada napamet da izgubite u Beogradu! Ipak je nama prece da oteramo Mihu nego vama Stimca, tako da cemo mi navijati za vas.

a kleo se kleo

pre 10 godina

e ljudi pa mi imamo napadaca zove se kleo samo ne znam vise ni gde igra ni da li igra a ni da li zna da peva.. trebalo bi proveriti

ahahaha

pre 10 godina

Grobari jel treba i dalje Tole da bude predsetnik FSS...
(Milos, 14. avgust 2013 22:09)

Naravno. To vam je naplata za Šajbera, Miljanića, Piksija...
(Grba69, 14. avgust 2013 22:15)

I za Engleze koji nisu igrali '91...

Bob Mekeleb

pre 10 godina

i uporno hoce ovog scepovica da prodaju kao rog za svecu. Bolje mesto njega kad igra da stave neki kamen bice to veca korist . Stvarno nole je nole ne novak vec karadic

melt

pre 10 godina

I otici ce Sinisa,sledeci selektor ce zvati Matica,Ljajica i Jankovica i odmah cemo krenuti da sve redom deremo sa 4,5 nula,dajte ljudi konstantno vrtimo isti film,kako ocekivati bilo kakve rezultate kada nam je liga ovakva kakva je i kada imamo polaznike Bata Djorine trenerske skole koji treba da nam stvaraju igrace sa taktikom-ko predje centar da mu umre majka,i zato stancujemo stopere i zadnje vezne,koji bas i nisu onoliko vrhunski koliko mislimo da jesu,dok onih koji bi trebalo da naprave razliku nema ni od korova.Sta moze mali Mitrovic pored jalove sredine da uradi,drvo Scepovic bar i udje sam u polusansu jer je svestan ako odmah ne uleti i ne sutne da ce se sapleti o loptu,ono sto je ipak najvaznije je nedostatak kulta reprezentacije,i igraci svesni toga igraju uvek u grcu i pod presijom a nedostatak kvalitetnog vodjstva sa klupe jos vise upotpunjuje losu sliku.E gospodo hteli ste da ode Radomir koji je usprevao izvuci maksimum kada se javno objavila njegova plata,Bata Tole vam je ispunio zelju i sta tu ima dalje da se prica,ostaju nam Kimi,Djura,Raja,Dzaja i Misko Taksista,to je fudbalska realnost,reprezentacija je u celoj ovoj prici stvar od drugorazrednog znacaja.

Mito

pre 10 godina

Toliko sam ljut pošto su Tole i Miha svetski neuništiv tandem za upropaštavanje našeg fudbala, umesto komentara molio bih vas da objavite kolika su primanja (ne plata) ove dvojice, da bar znamo koliko nas koštaju pošto nismo u stanju da ih se rešimo. Drugo napravite anketu: "Ko je za to da Tole i Miha odmah odu u paketu?"
Nadam se da će te objaviti ovu moju molbu umesto komentara.

bob

pre 10 godina

dosta je bilo. unistavas nas. pusti nekog drugog da vodi ekipu. bice nam potrebo za naredne kvalifikacije. bar neka igraju najbolji igraci. ne moze gore od ovoga. da se ne brukamo vise

miloshbb

pre 10 godina

Da li je neko upoznat sa statistikom koji selektor jedne reprezentacije bi bio konkurent konkurent Malom Toletu za titulu najgoreg selektora u istoriji? Ima li ko losiji, tvrdoglavili i bezobrazniji?

zoran

pre 10 godina

Ja vise ne mogu da gledam ovog Scepovica, to je igrac za podrucnu ligu, hoce li mi neko objasniti ko njega gura. I otac mu je bio prosecan fudbaler pa da li je moguce da je sada toliko mocan da mu oba sina upisu nastupe za reprezentaciju a veze nemaju, pored toliko talentovane dece u Srbiji koja ne mogu doci do izrazaja zbog ovakvih.

iggy

pre 10 godina

Ove nesposobnjakovice nisam ni gledao pa necu nista ni komentarisati. Nadam se samo da ce sutranja vest o daj Boze jos jednom uspehu nase atletike i dobrom plasmenu Emira Bekrica imati mnogo vise komentara nego ova vest, jer to u svakom slucaju mnogo vise zasluzuje

Ilija

pre 10 godina

Nisam gledao tekmu, jel moze neko da mi kaze koliko je scepovic pretrcao kilometara, pardon prohodao? Mislim Sinisa da zasluzuje jos da igra, nije u redu da ga sad menjas kad je covek prohodao. Posle ovog poraza mislim da cemo biti egal sa Devicanskim ostrvima na rang listi, a definitivno ce nas preci ljiti rival Mali. E moj Sinisa pils lajt najbolje, neznalico jedna.

bnae

pre 10 godina

Sta imate protiv igre Scepakadabredinja,imao je cak 3 suta van okvira gola! Rukavina 2 puta kriv sto nismo napravilu ofsajd zamku,kod druge smo primili go...

krstivoje

pre 10 godina

Loša Kolumbija pobedila jadnu ekipu Srbije. A ubedljivo najgori je bio komentator. Toliko nepismenosti, neduhovitosti i neprofesionalizma stalo u devedeset minuta.

srbijasine

pre 10 godina

Sve negativni komentari, a niko nije ni pogledao mec. Sad je 71-vi minut, i mogu da kazem da sam prijatno iznenadjen igrom reprezentacije. Scepovica verovatno necemo vise gledati s obzirom da je upropastio svaku loptu koju je dobio. Steta sto nisu igrali ovako u kvalifikacijama.

Ryber Palunko

pre 10 godina

Milose promeni kanal, a nasim fudbalerima i reprezentaciji i domace prvenstvo ne treba poklanjati ni minut paznje. A i sta bi video, mislis da da je to neka utakmica? otisla ekipa sa onim Mihajlovicem da se provede u Barceloni! Mozda su im iz Kolumbije poveli i one njihove guzate zenske. Sta treniraju, za sta se spremaju... samo brukaju drzavu!
Ignorisati domaci fudbal dok ne postave nove temelje!
(svi komplet u trecu ligu, 14. avgust 2013 21:55)

E, brate, je l' možeš provjeiri ovo za ženske?

santa justa

pre 10 godina

Vidim igraju Radovanovic I Fejsa. A gde mu je Stevanovic ili tako nesto? Ima jedan zanimljiv igrac iz FK Rvati. Kako on nije u timu?

CommonSense

pre 10 godina

Ljudi moji, ovo je već totalna sprdačina i iživljavanje tandema Tole & Miha! Kad već nemamo više nikakve šanse, da idemo do kraja i napravimo cirkus protiv Hrvata! Evo idealnog Mihinog sastava:

1. Brkić (Kahriman)
2. Rukavina
3. Tomović
4. Biševac
5. Rajković
6. Radovanović
7. Fejsa
8. Stevanović
9. Šćepović
10. Krstičić
11. Raća Petrović

Koja bi to komedija bila! Bolje da se bar smejemo nego da plačemo od muke :-D

Balkaniko Mentalitet

pre 10 godina

Srbija izgubila od Kolumbije, Hrvatska jedva dobila Lihtenštajn...ali svejedno, tko god dobije u međusobnom meču koji slijedi, počet će se proglašavati prvakom svemira i okolice...

Nemanja ★

pre 10 godina

Thank god for Eurosport english commentator.
This is the first time that i could concentrate on game and not to be tortured by stupid comments from some guy who thinks he is a commentator.
As for the game, Mihajlović once again proved how little does he know about managing national team.
Šćepović up front?! Unbelivable!
Tadić totaly pushed out of play, by putting him wide on the wing. Mihajlović somehow succeded to ruin our best player Tadić, who should be in central position and not out wide.
Nakon što sam konačno mogao normalno da gleda neku našu utakmicu zbog sjajnog, odmerenog engleskog komentatora, nažalost sledi povratak u neveselu stvarnost i nastavak torture Kovinjala, Strajnića, Andrijaševića i ostalih uz debelu ogradu i izdvajanja iz tog krda Miloša Topalovića.

pacman007

pre 10 godina

Tacno je da se momci trude i mozda stvarno selektor sa postojecim kadrom ima cak pozitivnu nameru ali svaki prosecan slucajni prodavac kokica zna da ovo nije prvi tim Srbije vec cist hir nekadasnjeg velikog igraca. Od onakve bezobrazne prve postave protiv Hrvatske svaka logika je odavno izumrla, kome je vise bitno sta ce samozvani veliki trener izbaciti iz rukava, svaki kredit je odavno istrosen.

boj@n

pre 10 godina

@ Fejsa donesi bratu Kuardadu jedan burek, samo ga pitaj hoce sa sirom ili mesom...
Burek sa sirom? valjda je to sirnica,zna se valjda sta je burek!

Ryber Palunko

pre 10 godina

Milose promeni kanal, a nasim fudbalerima i reprezentaciji i domace prvenstvo ne treba poklanjati ni minut paznje. A i sta bi video, mislis da da je to neka utakmica? otisla ekipa sa onim Mihajlovicem da se provede u Barceloni! Mozda su im iz Kolumbije poveli i one njihove guzate zenske. Sta treniraju, za sta se spremaju... samo brukaju drzavu!
Ignorisati domaci fudbal dok ne postave nove temelje!
(svi komplet u trecu ligu, 14. avgust 2013 21:55)

E, brate, je l' možeš provjeiri ovo za ženske?

Mika

pre 10 godina

Mihailovic daje Scepovicu priliku i ima poverenje u njega a cela Srbija vidi da Scepovic pojma o pojmu nema onda toliko o selektorovom poznavanju fudbala

Blejk

pre 10 godina

Ja sam Grobar i ne znam niti jednog Grobara koji podržava Toleta i FSS. To što vi mislite da biste bili šampioni svemira da nije njega, to je druga stvar. Voleo bih da on ode, makar da vidi zaista vidite da biste i tad bili podjednako očajni...možda i gori, pošto vam je taj isti Tole davao lovu i spasavao vas iz čabra ne tako davno



hahaha svaka ti cast za komentar...ziva istina

Fina

pre 10 godina

Igra je bila odlicna, tako da ne znam cemu komentari. Sto se golmana tice ovo je prijateljska utakmica i treba mu pruziti priliku, a i nije bio kriv za gol. Usput TOLE NAPOLJE!!!
(Posetilac, 14. avgust 2013 22:09)


Bitni su golovi i pobede, igra nije toliko bitna u fudbalu. Ja bi bio zadovaljan kad bi i sa minimalnim rezultatom pobedjivali kao sto je bilo slucajeva sa Spanijom. Znate i godpodine da se i prijateljske utakmice boduju poenima FIFA. Trenutno smo na 42. mestu Fifa rang liste, svakog mesace tonemo u propast, do krajem godine bicemo 60 na fifa rang listi. Kad ce biti zreb za Evropskog prvenstvo bicemo u 4 ili 5 sesiru, sa najjacim reprezentacijama u grupi na primer mozemo biti u grupi Nemcima, Rusima, Ircima, Moldavcima, Kanzastancima.

Mrkoslav

pre 10 godina

Braco..zadnji sam, koji brani Sinisu..njegova naj krivica je slucaj MATIC! (u slucaju Vidica nisam toliko upucen). Matic ne gubi lopte i sece protivnicke napade u sredini terena, deli lopte i prenosi ih kako treba iz defenzive u ofenzivu..a da ne pricam o kvoti u duelu 1 na 1! Poboljsao bi kvalitet igre bar za nekih 30-40%

E sada..nije Sinisa jedini krivac. Tu je i nesazrelost pojedinaca (Djuricic, Markovic, Tadic). Oni su se afirmisali u JSL i u holandskoj ligi, ali nisu jos na nivou svetske klase. Cesto gube lopte i puno driblaju. Primer: Pratio sam pripreme Benfike i Djuricic me je vecinom razocarao. Kada izgubi loptu, promasi ili ga neko malo gurne od se odmah udara po glavi, nervira se i psuje. Mora malo da se smiri. Onda tu je gomila igraca koju su srednja zalost (Petrovic, Basta, Rajkovic itd.). Napadacu nam nisu iskusni. Jedini igraci koji su se pokazali u jakim klubovima su odbrambeni (Subotic, Ivanovic, Nastasic itd.). MOramo da sacekamo jos 1-2 godine...realni i Sinisa i tole bi morali do Lisabona i da bilo kako vrate Matica..pa makar na kolena padali i molili ga!!

MomaSRB

pre 10 godina

zvezdasi dosta vise sa toletom...u upravi vam je murija od juce...nije ni cudo sto lete saopstenja... (bojan, 14. avgust 2013 22:19) Ne brini nista...stizu i kod vas...samo sto ce kod vas MNOOOOGO duze da ostanu...

Emko.76

pre 10 godina

Nekazese zadnjem minutu geska odbrane recite katostrofalna greska subotica umesto da izbaci loptu ka aut liniji ili sto dalje od gola on jednistavno centrura loptu igracu Kolumbije koji je vec krenuo nazad ka svom golu tako recite pojedinca koji gresi a ne kompletnu odbranu Subotic nema veze sa odbranom on u Borusijo Dortmund isto gresi aki sreca njegova pa ima saigrace u odbrani koji ga spasavaju

Tottenham

pre 10 godina

nesto ne ocekivano,kada igra Scepovic,Radovanovic,Fejsa,umesto da igraju Djurdjic,Matic,Gudelj,i naravno dok su tu Tole i Miha o o je normalan rezultat,utakmicu nisam gledao zato sto sam da budem iskren mislio da ce biti minimum 3-0 ali dobro

Energy

pre 10 godina

Predlazem da osnujemo neku dobrotvornu humanitarnu sms akciju kojom bi pomogli mladom fudbaleru Scepovicu da prestane igrati fudbal. Verujem da bi za jedan dan skupili milion eura. Pomozimo coveku a on ce na taj nacin i nama!
Ps. Mislim da gosp. Mihajlovic nema autoritet, znanje, respekt, karakter na kraju krajeva za ovaj posao.

Otac Ostojica

pre 10 godina

Mihajlovicu zvace te mali Ostojic iz partizana hoce da igra mesto Subotica naucio je himnu jos mu je Ramadani obecao da ces ga zvati a tebe nema.

slobinator

pre 10 godina

"sve je bilo dobro osim rezultata"reče čovek i osta živ.zamislite hirurga koji izađe iz operacione sale i kaže:"sve je bilo dobro osim što je pacijent umro"

mishkoye

pre 10 godina

Da je Sinisa Mihajlovic selektor vaterpolista Srbije, na siri spisak bi pozvao barem 7 neplivaca
(zhumantze, 14. avgust 2013 22:56)

Objasnio. Bravo.

Davids

pre 10 godina

Nadam se da ce Scepa postati stalan reprezentativac, sta smo mi grobari Bogu zgresili pa da se samo mi nerviramo zbog njega, malo i ostatak Srbije da oseti da vidi kako je to.

R88CZV

pre 10 godina

Stojkovic ( Brkic)
Ivanovic ( Rukavina), Subotic ( Bisevac), Vidic C (Nastasic), Kolarov (Tosic)
Matic ( Milivojevic), Kuzmanovic ( Kacar)
Basta ( Jankovic), Djuricic ( Ljajic), Sulejmani (Tadic)
Mitrovic ( Markovic)

nesa

pre 10 godina

Najbolji je bio komentator na ,,eurosport 2,, kada je postavio nagradno pitanje gledaocima,,Kako od onakvih omladinaca napravimo ovakve seniore,,

bice bolje

pre 10 godina

a ja sam kartu za hrvate vec kupio...kontam,ko bice puno,pa da pozurim.hahaha...ne znam,opet nadam se da ce da bude puna Marakana,da navijamo ludacki za nase momke..mada neki nisu zasluzili ali Ivanovic,Kolarov,Subotic jesu zasluzili da se derem ko lud protiv kockastih...ajd da mi njih podrzimo,da nam se kockice ne smeju...klupu i Mihajlovica necu da gledam,a lozu sa smradovima necu ni videti jer cu biti na istoku.tuga je ovo da se gleda,al opet nekako u meni radi adrenalin kad pomislim da nam dolaze u goste kockice...ja cu nase da podrzim bar jos jednom,a posle cemo da vidimo.SRBIJO PROBUDI SE....

razocarani

pre 10 godina

A sta je tu novo uopše,navikli smo na njihove poraze. Samo ne mogu da vjerujem da onako odigraše protiv Hrvatske,ipak je to nešto posebno ,naboj a oni kao kese se vuku..sramota

cedomir

pre 10 godina

Upravo sam se vratio sa utakmice nisu lose igrali
Malo da su imali Vise srece pred kraj utakmice da nisu primili taj gol sve u svemu lepo popodnr u Barceloni.

Panta

pre 10 godina

Bolji je rezultat 0:1 nego 0:2 a i to se moglo desiti, zar ne.Reprezentacija Kolumbije , prema rejtingu FIF-e, je ispred Srbije. Ipak, ovo je bila samo prijateljska utakmica i provera igrača pre nastavka kvalifikacija.

Posetilac

pre 10 godina

Igra je bila odlicna, tako da ne znam cemu komentari. Sto se golmana tice ovo je prijateljska utakmica i treba mu pruziti priliku, a i nije bio kriv za gol. Usput TOLE NAPOLJE!!!

Grba69

pre 10 godina

Grobari jel treba i dalje Tole da bude predsetnik FSS...
(Milos, 14. avgust 2013 22:09)

Naravno. To vam je naplata za Šajbera, Miljanića, Piksija...

SQI

pre 10 godina

Grobari jel treba i dalje Tole da bude predsetnik FSS...
(Milos, 14. avgust 2013 22:09)

Ja sam Grobar i ne znam niti jednog Grobara koji podržava Toleta i FSS. To što vi mislite da biste bili šampioni svemira da nije njega, to je druga stvar. Voleo bih da on ode, makar da vidi zaista vidite da biste i tad bili podjednako očajni...možda i gori, pošto vam je taj isti Tole davao lovu i spasavao vas iz čabra ne tako davno.

boj@n

pre 10 godina

@ Fejsa donesi bratu Kuardadu jedan burek, samo ga pitaj hoce sa sirom ili mesom...
Burek sa sirom? valjda je to sirnica,zna se valjda sta je burek!

Firmas

pre 10 godina

Selektor Radomir Antic.
Golman:Brkic
Odbrana:Ivanovic(Rukavina),Vidic(Bisevac),Subotic(Nastasic),Kolarov(Tosic
Zadnji vezni:Kuzmanovic(Petrovic),Matic(Ignjovski)
Ofanzivni vezni:Basta(Sulejmani),Ljajic(Djuricic),Tadic(Markovic)
Napad:Mitrovic(Djurdjic),(Djordjevic)
E ovo bih se zvala podmladjena reprezentacija a ne ovo sto Mihajlovic radi.Svi igraci imaju manje od 30 godina osim Vidica i Bisevca.
Cak ne bi bilo mesta ni za Jankovica,Tosica,Kacara...
Srbija-Kolumbija 3:0 , a ovako bolje ni da ne prognoziram rezultat....

Danas ne gledam, nite me interesuje

pre 10 godina

Moju reprezentaciju je unistio Tomislav Karadzic....Ovi menadzerski fudbaleri nisu moji i nikad necu da navijam za njih i ovog kvazi trenera. Doslo je do toga da posle 30 godina fanaticnog pracenja reprezantacije (od Spanije 82), vise nemam nacionalni tim sa kojim se identifikujem. (verujem da se mnogi tako osecaju). Ostavke Za Toleta, Sinisu i ostatak FSS inace ce uskoro samo oni pratiti reprezentaciju.

srbijasine

pre 10 godina

Sve negativni komentari, a niko nije ni pogledao mec. Sad je 71-vi minut, i mogu da kazem da sam prijatno iznenadjen igrom reprezentacije. Scepovica verovatno necemo vise gledati s obzirom da je upropastio svaku loptu koju je dobio. Steta sto nisu igrali ovako u kvalifikacijama.

Mrkoslav

pre 10 godina

Braco..zadnji sam, koji brani Sinisu..njegova naj krivica je slucaj MATIC! (u slucaju Vidica nisam toliko upucen). Matic ne gubi lopte i sece protivnicke napade u sredini terena, deli lopte i prenosi ih kako treba iz defenzive u ofenzivu..a da ne pricam o kvoti u duelu 1 na 1! Poboljsao bi kvalitet igre bar za nekih 30-40%

E sada..nije Sinisa jedini krivac. Tu je i nesazrelost pojedinaca (Djuricic, Markovic, Tadic). Oni su se afirmisali u JSL i u holandskoj ligi, ali nisu jos na nivou svetske klase. Cesto gube lopte i puno driblaju. Primer: Pratio sam pripreme Benfike i Djuricic me je vecinom razocarao. Kada izgubi loptu, promasi ili ga neko malo gurne od se odmah udara po glavi, nervira se i psuje. Mora malo da se smiri. Onda tu je gomila igraca koju su srednja zalost (Petrovic, Basta, Rajkovic itd.). Napadacu nam nisu iskusni. Jedini igraci koji su se pokazali u jakim klubovima su odbrambeni (Subotic, Ivanovic, Nastasic itd.). MOramo da sacekamo jos 1-2 godine...realni i Sinisa i tole bi morali do Lisabona i da bilo kako vrate Matica..pa makar na kolena padali i molili ga!!

a kleo se kleo

pre 10 godina

e ljudi pa mi imamo napadaca zove se kleo samo ne znam vise ni gde igra ni da li igra a ni da li zna da peva.. trebalo bi proveriti

hr

pre 10 godina

Kog ćemo mi Hrvati dobit HAHHAHAHA
Okrenite na HRT pa gledajte stručnjaka Štimca kako izvlači X protiv Lihtenštajna. Navijam svim srcem za Srbiju u Beogradu protiv nas, kao i većina Hrvata. Pozdrav

Andro

pre 10 godina

Pa Miha druze dokle više sa ovim porazima? Podrzavao sam te maksimalno ali ovo je prešlo sve granice! Uveo si disciplinu to ti je bio najveći cilj sada je vreme da ideš. Hvala ti na svemu ali molim te odlazi!!! Zamislite ovu postavu:

Golman (svejedno koji svi su jednako loši mozda Stojković koji je još najbolji)

Ivanovic Subotić Nastasić Kolarov

Matić Ljajić

Tadić Djurićić Marković

Mitrović

Rezerve: Basta, Sulejmani, Djurćić, Milivojevic, Kuzmanović, Petrović, Djordjević, Fejza, Biševac, Tomović, Rukavina, Ignjovski, Krstićić...

bice bolje

pre 10 godina

a ja sam kartu za hrvate vec kupio...kontam,ko bice puno,pa da pozurim.hahaha...ne znam,opet nadam se da ce da bude puna Marakana,da navijamo ludacki za nase momke..mada neki nisu zasluzili ali Ivanovic,Kolarov,Subotic jesu zasluzili da se derem ko lud protiv kockastih...ajd da mi njih podrzimo,da nam se kockice ne smeju...klupu i Mihajlovica necu da gledam,a lozu sa smradovima necu ni videti jer cu biti na istoku.tuga je ovo da se gleda,al opet nekako u meni radi adrenalin kad pomislim da nam dolaze u goste kockice...ja cu nase da podrzim bar jos jednom,a posle cemo da vidimo.SRBIJO PROBUDI SE....

krstivoje

pre 10 godina

Loša Kolumbija pobedila jadnu ekipu Srbije. A ubedljivo najgori je bio komentator. Toliko nepismenosti, neduhovitosti i neprofesionalizma stalo u devedeset minuta.

cedomir

pre 10 godina

Upravo sam se vratio sa utakmice nisu lose igrali
Malo da su imali Vise srece pred kraj utakmice da nisu primili taj gol sve u svemu lepo popodnr u Barceloni.

ahahaha

pre 10 godina

Grobari jel treba i dalje Tole da bude predsetnik FSS...
(Milos, 14. avgust 2013 22:09)

Naravno. To vam je naplata za Šajbera, Miljanića, Piksija...
(Grba69, 14. avgust 2013 22:15)

I za Engleze koji nisu igrali '91...

R88CZV

pre 10 godina

Stojkovic ( Brkic)
Ivanovic ( Rukavina), Subotic ( Bisevac), Vidic C (Nastasic), Kolarov (Tosic)
Matic ( Milivojevic), Kuzmanovic ( Kacar)
Basta ( Jankovic), Djuricic ( Ljajic), Sulejmani (Tadic)
Mitrovic ( Markovic)

drmr

pre 10 godina

Kako nije sramota ovogo Mihajlovica!? Radovanovic Fejsa -dva zadnja vezna? Zar nije bolje Matic Kuzmanovic,ili Matic -Ignjosvki.SRAM TE BILO ODLAZI VISE.Dobice nas Hrvat i kod kuce,sigurno ce ubaciti neke menadzerkse igrace u sredinu tipa Stevanovic,Fejsa ,Radovanovic!

Nopliz

pre 10 godina

Radim nesto na kompu i cujem na vestima da je Srbija pocela da igra od 20h. Ja u zbunu, ajd da odem do B92 da vidim jel stvarno. Kad ono jeste, stvarno igramo fudbal veceras.
Eto koliko mi je, a pretpostavljam i vecini normalnih ljudi, stalo do ovakve reprezentacije.

Panta

pre 10 godina

Bolji je rezultat 0:1 nego 0:2 a i to se moglo desiti, zar ne.Reprezentacija Kolumbije , prema rejtingu FIF-e, je ispred Srbije. Ipak, ovo je bila samo prijateljska utakmica i provera igrača pre nastavka kvalifikacija.

ja

pre 10 godina

Raca Petrovic je doktor fudbala za ove Fejse, Radovanovice, Milivojevice, Krsticice. A sta reci o nasoj reprezentaciji ne pamtim kada smo gol dali a kamoli pobedili nekog.

j-joca

pre 10 godina

A gde su ti silni kolumbijski navijaci koji ce da napune stadion i zbog kojih se igra u Barsi? Zasto lepo ne kazete nismo hteli da igramo u Srbiji da nas ne bi vredjali i izvizdali!

CrvenaZvezda1991

pre 10 godina

Au koliko Fejsa nema pojma :D

Trci on, ubi se, a ovi ga ponizavaju. Primili smo nikad gluplji go, i odmah posle toga Scepovic u sansi. Svi znate epilog :D

Inace ne da smo suplji u odbrani nego je to jeza, svaki pas izmedju halfova u prostor je prosao. Znajuci da mi imamo kvalitetne stopere namece se da Mihajlovic osim sto poziva igrace koje ne sme da poziva ne zna da postavi odbranu sto je vrhunac gluposti obzirom da je igrao stopera i to u Italiji.

Samo se plasim da ne dobijemo Hrvate (koji su ocajni) u Beogradu pa da on ostane i dalje na osnovu toga.

Billy piton

pre 10 godina

Kako Rajković može da bude tragičar,ako dečko odbrani zicer i Subotić loše reaguje,i ubog toga izgubimo meč?Ovaj komentator me razočarao!

Saša

pre 10 godina

Mene kao Srbina je sramota što je utakmicu moje reprezentacije prenosio eurosport! Eto dokle ste nas doveli "gospodo" iz saveza!
Imajte malo sramote jednom u životu i podnesite kolektivnu ostavku!

Rade-Futog

pre 10 godina

Tuga jedna koliko bezidejno igramo, jos tri utakmice ne bi gola dali. Sinisa, Ramadani i najvise T. Karadzic su grobari srpskog fudbala!

Зоки

pre 10 godina

још један пораз Рамадани јунајтеда , има ли икога у овој ѕемљи да ѕаустави
ове што уништише наш фудбал ?

Pero Antic

pre 10 godina

Samo da znate da ovaj radovanovic sutira prvi put na gol od kad ga ovaj zove,a to je samo zato sto sam ja igrap na kolumbiju. Nije iskljuceno da dâ gol iz istog razloga.

jones

pre 10 godina

Ko da sam gledao Zvezdu ili Partizan, totalno bezidejna igra, nema trcanja. Ima tu dobrih fudbalera poput Baste i Djuricica, ali nit imamo napadaca nit imamo zadnje vezne(tj. imamo, ali ih selektor ne zove). Scepovic opet pokazao koliko ne zna, ni da sutne, ni da primi loptu, bas slab igrac, prosecan superligaski napadac.
Sve u svemu, protiv Hrvata nemamo sta da trazimo sa ovim sastavom, mozemo jedino na 0:0 da igramo. Samo da se zavrsi ovaj mucni ciklus, pa da dobijemo novog selektora...

Bo So

pre 10 godina

Jos jedan vrhunski uspeh Mihe i Toleta, stvarno su tandem kakav nikad nismo imali :)
Jedva cekam da cujem sta ce da kaze na pres konferenciji, sigurno je ponovo zadovoljan ( ne znam sa cime, ali sigurno ima nesto sto mi nevidimo )

Jedino dobro iz ovog svega je to da je ovaj tandem svakim danom sve blizi izlaznim vratima, a neko mozda i ulaznim ali u CZ.

Nemanja ★

pre 10 godina

Thank god for Eurosport english commentator.
This is the first time that i could concentrate on game and not to be tortured by stupid comments from some guy who thinks he is a commentator.
As for the game, Mihajlović once again proved how little does he know about managing national team.
Šćepović up front?! Unbelivable!
Tadić totaly pushed out of play, by putting him wide on the wing. Mihajlović somehow succeded to ruin our best player Tadić, who should be in central position and not out wide.
Nakon što sam konačno mogao normalno da gleda neku našu utakmicu zbog sjajnog, odmerenog engleskog komentatora, nažalost sledi povratak u neveselu stvarnost i nastavak torture Kovinjala, Strajnića, Andrijaševića i ostalih uz debelu ogradu i izdvajanja iz tog krda Miloša Topalovića.

CommonSense

pre 10 godina

Ljudi moji, ovo je već totalna sprdačina i iživljavanje tandema Tole & Miha! Kad već nemamo više nikakve šanse, da idemo do kraja i napravimo cirkus protiv Hrvata! Evo idealnog Mihinog sastava:

1. Brkić (Kahriman)
2. Rukavina
3. Tomović
4. Biševac
5. Rajković
6. Radovanović
7. Fejsa
8. Stevanović
9. Šćepović
10. Krstičić
11. Raća Petrović

Koja bi to komedija bila! Bolje da se bar smejemo nego da plačemo od muke :-D

eee

pre 10 godina

...Rajkovic, Tomovic, Fejsa, Radovanovic... Onaj osecaj kada nemas zelju da pogledas reprezentaciju svoje zemlje, posle procitanog sastava... :/

nikola1992

pre 10 godina

Jel sme neko od novinara da pita mihajlovica koliko kosta mesto u timu? Burazer je poceo da trenira fudbal, pa sam zainteresovan za jedno stopersko mesto.

rajina

pre 10 godina

Mi mesto fudbala gledamo Policajca sa petlovog brda, svaka cast RTS !
(Milos Stanojevic, 14. avgust 2013 20:05)

Onaj ko bi radije gledao Leteći cirkus Siniše Mihajlovića a ne kultne doživljaje srpskog Neša Bridžisa, taj je blesav u glavu.

Tottenham

pre 10 godina

nesto ne ocekivano,kada igra Scepovic,Radovanovic,Fejsa,umesto da igraju Djurdjic,Matic,Gudelj,i naravno dok su tu Tole i Miha o o je normalan rezultat,utakmicu nisam gledao zato sto sam da budem iskren mislio da ce biti minimum 3-0 ali dobro

ja

pre 10 godina

Kahriman, Ivanović, Subotić., Rajković, Tomović, Radovanović, Fejsa, Basta, Đuričić, Sulejmani, Mitrović

Od ovih igraca samo su Djuricic, Sulejmani i Mitrovic ofanzivni igraci

8 odbrambenih i 3 ofanzivna, sta reci :)

Bob Mekeleb

pre 10 godina

i uporno hoce ovog scepovica da prodaju kao rog za svecu. Bolje mesto njega kad igra da stave neki kamen bice to veca korist . Stvarno nole je nole ne novak vec karadic

svi komplet u trecu ligu

pre 10 godina

Mi mesto fudbala gledamo Policajca sa petlovog brda, svaka cast RTS !(Milos Stanojevic, 14. avgust 2013 20:05)

Milose promeni kanal, a nasim fudbalerima i reprezentaciji i domace prvenstvo ne treba poklanjati ni minut paznje. A i sta bi video, mislis da da je to neka utakmica? otisla ekipa sa onim Mihajlovicem da se provede u Barceloni! Mozda su im iz Kolumbije poveli i one njihove guzate zenske. Sta treniraju, za sta se spremaju... samo brukaju drzavu!
Ignorisati domaci fudbal dok ne postave nove temelje!

Blejk

pre 10 godina

Ja sam Grobar i ne znam niti jednog Grobara koji podržava Toleta i FSS. To što vi mislite da biste bili šampioni svemira da nije njega, to je druga stvar. Voleo bih da on ode, makar da vidi zaista vidite da biste i tad bili podjednako očajni...možda i gori, pošto vam je taj isti Tole davao lovu i spasavao vas iz čabra ne tako davno



hahaha svaka ti cast za komentar...ziva istina

veliki strumf

pre 10 godina

@Zg Preduhitrio si me, a bas sam hteo da odgovorim @hr da vam ne pada napamet da izgubite u Beogradu! Ipak je nama prece da oteramo Mihu nego vama Stimca, tako da cemo mi navijati za vas.

s

pre 10 godina

Fejsa? Sta bi sa pricama kako igraci koji nisu standardni u svojim klubovima ne mogu da igraju za reprezentaciju? Rekao Mihajlovic kad je dosao,a Fejsa u Olimpijakosu nije ni medju 18 a kamoli startnih 11.Scepovic....ko je lud da gleda ovo?

Strasnooooo

pre 10 godina

Kakav Scepovic..? Strasan Scepovic.. Cak mu je 2-3 puta malo falilo i da primi loptu.. Decko predvodi nas napad.. Svaka cast selektoru :D

Babin_zub

pre 10 godina

Xaxaxa, najbolji komentar komentatora "nije mi jasno kako od onakvih juniora postanu ovakvi seniori",xaxaxaxaxa...
Ajde ti Miho Scepu pod ruku,pa na tribine da pevate himnicu.

p.s.Golmanu Rajkovicu svaka cast na odbrani pre primljenog gola, a za statiste iz odbrane nemam komentar.

Andriamo

pre 10 godina

Selektoru postavljam sledeca pitanja: Da li je moguce da i u prijateljskoj utakmici mec startujemo sa tri zadnja vezna? Da li je normalno da Bastu svrstavate u napadace kad pravite spisak fudbalera? Da li je moguce da Scepovica svrstavate u fudbalere? Zasto igra Fejsa koji ne dodaje nikada loptu unapred? Zasto ne igra Matic? Dokle inat? Kome? Zasto najboljeg golmana EP U19, dovedete u situaciju da ovako nesrecno debituje i to upamti za ceo zivot? Zasto vasi igraci celo drugo poluvreme ne trce i ne igraju presing? Zasto je lopta najvise provela vremena kod Kahrimana? Zasto smo cuvali rezultat 0:0 u prijateljskoj utakmici? Zasto se igralo isklucivo dugim loptama Kahriman-bunar?! Zasto i kako ste vi covece uopste trener? Zasto ne odete sa funkcije selektora? UZAS!!!

melt

pre 10 godina

I otici ce Sinisa,sledeci selektor ce zvati Matica,Ljajica i Jankovica i odmah cemo krenuti da sve redom deremo sa 4,5 nula,dajte ljudi konstantno vrtimo isti film,kako ocekivati bilo kakve rezultate kada nam je liga ovakva kakva je i kada imamo polaznike Bata Djorine trenerske skole koji treba da nam stvaraju igrace sa taktikom-ko predje centar da mu umre majka,i zato stancujemo stopere i zadnje vezne,koji bas i nisu onoliko vrhunski koliko mislimo da jesu,dok onih koji bi trebalo da naprave razliku nema ni od korova.Sta moze mali Mitrovic pored jalove sredine da uradi,drvo Scepovic bar i udje sam u polusansu jer je svestan ako odmah ne uleti i ne sutne da ce se sapleti o loptu,ono sto je ipak najvaznije je nedostatak kulta reprezentacije,i igraci svesni toga igraju uvek u grcu i pod presijom a nedostatak kvalitetnog vodjstva sa klupe jos vise upotpunjuje losu sliku.E gospodo hteli ste da ode Radomir koji je usprevao izvuci maksimum kada se javno objavila njegova plata,Bata Tole vam je ispunio zelju i sta tu ima dalje da se prica,ostaju nam Kimi,Djura,Raja,Dzaja i Misko Taksista,to je fudbalska realnost,reprezentacija je u celoj ovoj prici stvar od drugorazrednog znacaja.

MomaSRB

pre 10 godina

zvezdasi dosta vise sa toletom...u upravi vam je murija od juce...nije ni cudo sto lete saopstenja... (bojan, 14. avgust 2013 22:19) Ne brini nista...stizu i kod vas...samo sto ce kod vas MNOOOOGO duze da ostanu...

sish

pre 10 godina

Nije ovo ekipa potencijala ranijih generacija, ali mislim da od igraca kakvi su Ivanovic,Kolarov,Subotic,Nastasic,Matic,Ljaljic,Sulejmani,Tadic,Mitrovic,Djuricic,........ ima potencijala da se izbori plasman na Svetsko prvenstvo!
Kakav Karadzic takav i savez,liga,selektor!

iv13

pre 10 godina

...Imao je Šćepović jednu priliku u nastavku ali je očajno šutirao sa ivice šesnaesterca.

A od njega se bas ocekivalo da trese mreze.

Papa

pre 10 godina

samo da se zahvalim rts-u i gosn tijanicu! sto bi nas interesovao fudbal i nasa reprezentacija kad mozemo lepo da pratimo dogodovstine pandur boska sa petlovog brda... ipak tu je euro sport 2

Кембо Екоко

pre 10 godina

А ја се баш понадао да ћемо са 0:0 да напредујемо на Фифиној листи бар до 42. мјеста.

ovo-ono

pre 10 godina

Mihajloviću nemoj slučajno da pustiš Tadića da igra, pre neki dan je dao dva gola i dva namestio. Je l treba da se mrdnemo sa 41. mesta za koje smo toliko borili?

misko

pre 10 godina

Od toliko utakmica,Eurosport nije mogao goru da nadje da prenosi,ka da ih neko silom tera da igraju za reprezentaciju,i jedne o druge..sta reci a ne zaplakati..

Major Kursula

pre 10 godina

K.a.t.a.s.t.r.o.f.a. izbor igraca. Stevanovica i Radovanovica ne bi prepoznao na ulici, smesni anonimusi, verovatno ni njima nije jasno sta ce tu. Rajkovic, Tomovic, Fejsa...!?!? Scepakadabra??? Hahaha...kakav mazohisticki sastav pored zivih Matica, Ljajica, Vidica, Jankovica...zlo.

SQI

pre 10 godina

Šta reći za Šćepu i njegovu igru? Najgori napadač kojeg sam gledao u životu jeste legendarni Goran Obradović (nekadašnji špic Partizana), ali sad više nisam siguran. Ko nas nije gledao poslednjih 2 godine, na osnovu ove utakmice može da donese pravu sliku.

crni_redstar

pre 10 godina

napadacki trio tole-ramadani-miha.maestralna partija,svidja mi se zelja i zalaganje,ne bih nikod izdvajao jer su stvarno odigrali za grb,po ovako teskom vremenu. prdnuli smo u cabar.

Legal Alien

pre 10 godina

Pa dobro, to je to. Šćepović za nijansu ofanzivnije, a broj 15 malo šire, a broj 13 malo uže. Jel ima neko pumpu za benzin za Yuga 45?

JO

pre 10 godina

Do ujutro da igramo ne bi dali gol.Sad sledi ono čuveno." Videlo smo gde smo i moramo još da poradimo na realizaciji ali ja i dalje verujem da je ovo ekipa koja može dosta da postigne ali tamo neke 2024 godine "

Emko.76

pre 10 godina

Nekazese zadnjem minutu geska odbrane recite katostrofalna greska subotica umesto da izbaci loptu ka aut liniji ili sto dalje od gola on jednistavno centrura loptu igracu Kolumbije koji je vec krenuo nazad ka svom golu tako recite pojedinca koji gresi a ne kompletnu odbranu Subotic nema veze sa odbranom on u Borusijo Dortmund isto gresi aki sreca njegova pa ima saigrace u odbrani koji ga spasavaju

Igor

pre 10 godina

Da Mihajlovic kojim slucajem vodi Barselonu, oni bi se sa sve Mesijem i Nejmarom borila za opstanak u primeri, eto toliko je njihovo znanje. Ali i pored toga ja verujem da mozemo dobiti Hrvate koji imaju za selektora coveka koji je najpoznatiji kao strucni konsultant HRT-2 kada se sredom igra Liga sampiona i samo ga zovu kada nema Velimira Zajeca.
Ovaj nas je makar stigao da spasi Kataniju, a unisti Bolonju i skoro unisti Fiorentinu(sada se bore za LE, a da je miha ostao zavrsili bi u seriji b)

Djole PFC

pre 10 godina

Zasto je ubacivao golmana Rajkovica pet minuta pre kraja sto mu nije dao da brani jedno poluvreme bezveze decko primio gol a nije on nista kriv kod gola!Opet Ramadani fore da mali uknjizi jedan nastup za reprezentaciju a proveo je na terenu svega pet sest minuta to slucajno ako bude trebala radna dozvola ili odredjen broj nastupa za A reprezentaciju da ovaj moze da ga utopi negde!Dobro smo stajali na terenu ali smo na kraju ipak ispali luzeri!Ako protiv Hrvata opet bude igrao Ramadani sastav i ostalih menadzera kao sto je bilo u Zagrebu lose nam se pise!Poz

4C

pre 10 godina

Ја ћу сам себе јавно орално да задовољим ако ови дају гол у наредних 5 утакмица!

Ljubisa livac

pre 10 godina

Ne valja sto su nam zadnji vezni Fejsa i Radovanovic a ne Matic i Kuzmanovic koji su 3 klase ispred! Naravno o Scepovicu ne vredi ni trositi reci...

Torreto

pre 10 godina

Komenatator na eurosportu: ,, Mi jos nismo izgubili sve sanse da se plasiramo na svetsko, verovali ili ne..." Ja znam i dalje ne verujem ko upravlja srpskim fudbalom.

nikolakragujevac

pre 10 godina

A gde je prenos? Ka ce se neka prijateljska igrati u srbiji? Kad ce jedan tim odigrati dve utakmice u istom sastavu? Stoo se unistava fudbal

vlada

pre 10 godina

ovo je jedno 68 varijanta od kad je Miha selektor, mislim što se sastava tiče.. dokle više.. pa jel moguće da za svo ovo vreme nije moga da nađe bar sedmoricu osmoricu standardnih.. pa ovaj sastav ni milan tarot ne bi predvideo
!!!

napredak

pre 10 godina

mnogo smo dobri kad tekmu prenosi eurosport 2. rts je hteo da plati prenos ali nije imao sanse posto su ovi iz eurosporta dali duplo vise :P

Dzeronimo

pre 10 godina

ahahaha...Scepovic...ahahaha...i to nam je trener.Napadac po ukusu vrsnog trenera.Nije jedini naravno.Ima tu njih jos...od Radovanovica,Krsticica,Stevanovica itd...znamo svi ko nam fali.Imas li srama covece.A a ne zaboravim Kahrimana.Pa gde ti igraas nesreco.Rajkovica odmah u prvi tim!

Mirko

pre 10 godina

Kaze komentator na eurosportu nismo imali srece.Pa kad nam igra Scepovic onda srece i ne moze biti.Decko ne trci, izbegava startove kao da ima zlatne noge.

Sta reci sem cisto ruganje i provociranje naroda da ne kazem neku ruzniju rec.

Aleksandar

pre 10 godina

Molim navijace reprezentacije Srbije da ubuduce bojkotuju sve utakmice koje se igraju kod kuce!
Mozda cemo tako uspeti da oteramo zlo koje nas je snaslo.

iggy

pre 10 godina

Ove nesposobnjakovice nisam ni gledao pa necu nista ni komentarisati. Nadam se samo da ce sutranja vest o daj Boze jos jednom uspehu nase atletike i dobrom plasmenu Emira Bekrica imati mnogo vise komentara nego ova vest, jer to u svakom slucaju mnogo vise zasluzuje

bnae

pre 10 godina

Sta imate protiv igre Scepakadabredinja,imao je cak 3 suta van okvira gola! Rukavina 2 puta kriv sto nismo napravilu ofsajd zamku,kod druge smo primili go...

crnac

pre 10 godina

Komentator ponižava naše igrače! (Billy piton, 14. avgust 2013 21:09)
Sami sebe ponizavaju, a ne komentator... Kada bi vise kriticki nastrojenih novinara bilo, odnosno onih koji smeju da kazu svoje misljenje, mnogo bi bolje bilo.

aca

pre 10 godina

Ko nije gledao RTS- Bosko trebao da se zeni, ali dobio zauske. A sto se tice kolibrija- odlicno izvodjene nacionalne himne! Bravo momci! Samo tako nastavite! Smesni nam se titula prvaka sveta! Realno imamo bolje pevace od Italije.

Zg

pre 10 godina

Uskoro nam slijedi najparadoksalnija situacija u povijesti čovječanstva, a to je da će Srbi navijati za Hrvatsku u nadi da će se riješiti Mihajlovića, a Hrvati za Srbiju u nadi da će se riješiti Štimca.

zoran

pre 10 godina

Ja vise ne mogu da gledam ovog Scepovica, to je igrac za podrucnu ligu, hoce li mi neko objasniti ko njega gura. I otac mu je bio prosecan fudbaler pa da li je moguce da je sada toliko mocan da mu oba sina upisu nastupe za reprezentaciju a veze nemaju, pored toliko talentovane dece u Srbiji koja ne mogu doci do izrazaja zbog ovakvih.

pacman007

pre 10 godina

Tacno je da se momci trude i mozda stvarno selektor sa postojecim kadrom ima cak pozitivnu nameru ali svaki prosecan slucajni prodavac kokica zna da ovo nije prvi tim Srbije vec cist hir nekadasnjeg velikog igraca. Od onakve bezobrazne prve postave protiv Hrvatske svaka logika je odavno izumrla, kome je vise bitno sta ce samozvani veliki trener izbaciti iz rukava, svaki kredit je odavno istrosen.

Fina

pre 10 godina

Igra je bila odlicna, tako da ne znam cemu komentari. Sto se golmana tice ovo je prijateljska utakmica i treba mu pruziti priliku, a i nije bio kriv za gol. Usput TOLE NAPOLJE!!!
(Posetilac, 14. avgust 2013 22:09)


Bitni su golovi i pobede, igra nije toliko bitna u fudbalu. Ja bi bio zadovaljan kad bi i sa minimalnim rezultatom pobedjivali kao sto je bilo slucajeva sa Spanijom. Znate i godpodine da se i prijateljske utakmice boduju poenima FIFA. Trenutno smo na 42. mestu Fifa rang liste, svakog mesace tonemo u propast, do krajem godine bicemo 60 na fifa rang listi. Kad ce biti zreb za Evropskog prvenstvo bicemo u 4 ili 5 sesiru, sa najjacim reprezentacijama u grupi na primer mozemo biti u grupi Nemcima, Rusima, Ircima, Moldavcima, Kanzastancima.

rimidalV

pre 10 godina

Link: http://firstrownow.eu/
66. minut: Kornr za Srbiju, guzva u kaznenom prostoru Kolumbije, lopta dolazi do Scepovica koji iskusno rasciscava situaciju poslavsi loptu nebu pod oblake.

santa justa

pre 10 godina

Vidim igraju Radovanovic I Fejsa. A gde mu je Stevanovic ili tako nesto? Ima jedan zanimljiv igrac iz FK Rvati. Kako on nije u timu?

s.

pre 10 godina

nisam vise siguran, ko me nervira vise: mihajlovic ili ovi likovi, koji traze linkove. i jednima i drugima treba nacrtati.

a ovom prilikom se zvanicno izvinjam pizonu. smejao sam se tri dana, kad je provalio da nam je potreban "personaliti". tek sad je jasno, koliko toga fali, prvo mihajlovicu, pa onda u igri ove ekipe. mi smo toliko bedni prosek - ne zato sto imamo lose igrace, nego zato sto smo toliko LOSE ukompovani, da je to strasno. taj covek, koji je dao mihajlovicu da sastavlja ekipu, pokrene reprezentaciju, postavi igru, je ili slep, ili kriminalac, ili sadista. kako god bilo, gotovi smo.

Punmik

pre 10 godina

šta se bre svi žalite, imamo odličnu reprezentaciju. Samo je bitno da pre početka meča zamenimo svi dresove sa protivnikom. I to izmedju himne i početnog zvižduka. Ne smemo pre himne jer će trener imati problem sa strategijom.

nikola1992

pre 10 godina

Scepovic je toliko katastrofalan, da se meni place. Samo me interesuje dokle vise? Coveku lopta pada na volej, a on je zahvata cevanicom, lopta se od njega odbija kao od zida, kretanje nikakvo, plasi se duela...

miloshbb

pre 10 godina

Da li je neko upoznat sa statistikom koji selektor jedne reprezentacije bi bio konkurent konkurent Malom Toletu za titulu najgoreg selektora u istoriji? Ima li ko losiji, tvrdoglavili i bezobrazniji?

Ryber Palunko

pre 10 godina

Milose promeni kanal, a nasim fudbalerima i reprezentaciji i domace prvenstvo ne treba poklanjati ni minut paznje. A i sta bi video, mislis da da je to neka utakmica? otisla ekipa sa onim Mihajlovicem da se provede u Barceloni! Mozda su im iz Kolumbije poveli i one njihove guzate zenske. Sta treniraju, za sta se spremaju... samo brukaju drzavu!
Ignorisati domaci fudbal dok ne postave nove temelje!
(svi komplet u trecu ligu, 14. avgust 2013 21:55)

E, brate, je l' možeš provjeiri ovo za ženske?

Mito

pre 10 godina

Toliko sam ljut pošto su Tole i Miha svetski neuništiv tandem za upropaštavanje našeg fudbala, umesto komentara molio bih vas da objavite kolika su primanja (ne plata) ove dvojice, da bar znamo koliko nas koštaju pošto nismo u stanju da ih se rešimo. Drugo napravite anketu: "Ko je za to da Tole i Miha odmah odu u paketu?"
Nadam se da će te objaviti ovu moju molbu umesto komentara.

samo partizan

pre 10 godina

mozda je tole kriv,
mozda je i miha kriv.

ali unegde oko 80,min slobodan udarac za nas,
sledi cetarsut,lopta prelece sve 10 m i odlazi u aut.
sledeci napad opet slobodni,sad sa desne strane,
sledi centarsut i lopta opet prelece sve za 5m i odlazi u aut.
neverovatno!!!

igras fudbal od svoje 7 godine,u skolu ne ides,samo pikas fudbal ceo svoj zivot i ne znas osnovu igre?????

gledao sam zvezdu,imali su 20 kornera i sve do jednog su isli po zemlji ili na prvu stativu.
partizan gleadam stalno kako se muci sa tim neresivim problemom?!

tako da mislim da je 41. mesto sasvim odgovarajuce.

SQI

pre 10 godina

Mihajloviću, pusti ovu decu, naše "Litvance", na Hrvate, pa poješće ih k'o poparu.
(Stevan, 14. avgust 2013 22:23)

Te traume im ne trebaju. S Mihom na klupi i Brazil bi igrao kao Srbija. Samo im treba ovaj stručnjak da im deli savete.

Balkaniko Mentalitet

pre 10 godina

Srbija izgubila od Kolumbije, Hrvatska jedva dobila Lihtenštajn...ali svejedno, tko god dobije u međusobnom meču koji slijedi, počet će se proglašavati prvakom svemira i okolice...

Energy

pre 10 godina

Predlazem da osnujemo neku dobrotvornu humanitarnu sms akciju kojom bi pomogli mladom fudbaleru Scepovicu da prestane igrati fudbal. Verujem da bi za jedan dan skupili milion eura. Pomozimo coveku a on ce na taj nacin i nama!
Ps. Mislim da gosp. Mihajlovic nema autoritet, znanje, respekt, karakter na kraju krajeva za ovaj posao.

Mika

pre 10 godina

Mihailovic daje Scepovicu priliku i ima poverenje u njega a cela Srbija vidi da Scepovic pojma o pojmu nema onda toliko o selektorovom poznavanju fudbala

Ilija

pre 10 godina

Nisam gledao tekmu, jel moze neko da mi kaze koliko je scepovic pretrcao kilometara, pardon prohodao? Mislim Sinisa da zasluzuje jos da igra, nije u redu da ga sad menjas kad je covek prohodao. Posle ovog poraza mislim da cemo biti egal sa Devicanskim ostrvima na rang listi, a definitivno ce nas preci ljiti rival Mali. E moj Sinisa pils lajt najbolje, neznalico jedna.

Otac Ostojica

pre 10 godina

Mihajlovicu zvace te mali Ostojic iz partizana hoce da igra mesto Subotica naucio je himnu jos mu je Ramadani obecao da ces ga zvati a tebe nema.

Djorgo

pre 10 godina

Nije trebalo trositi vreme(na), a jos manje reci, ali jednu stvar samo: da mi nemamo medju 10 igraca ni jednog koji ume da ubaci loptu u sesnaestarac iz prekida, pa to je vec fudbalski ``zlocin``,

Ryber Palunko

pre 10 godina

Milose promeni kanal, a nasim fudbalerima i reprezentaciji i domace prvenstvo ne treba poklanjati ni minut paznje. A i sta bi video, mislis da da je to neka utakmica? otisla ekipa sa onim Mihajlovicem da se provede u Barceloni! Mozda su im iz Kolumbije poveli i one njihove guzate zenske. Sta treniraju, za sta se spremaju... samo brukaju drzavu!
Ignorisati domaci fudbal dok ne postave nove temelje!
(svi komplet u trecu ligu, 14. avgust 2013 21:55)

E, brate, je l' možeš provjeiri ovo za ženske?

bob

pre 10 godina

dosta je bilo. unistavas nas. pusti nekog drugog da vodi ekipu. bice nam potrebo za naredne kvalifikacije. bar neka igraju najbolji igraci. ne moze gore od ovoga. da se ne brukamo vise

nesa

pre 10 godina

Najbolji je bio komentator na ,,eurosport 2,, kada je postavio nagradno pitanje gledaocima,,Kako od onakvih omladinaca napravimo ovakve seniore,,

mishkoye

pre 10 godina

Da je Sinisa Mihajlovic selektor vaterpolista Srbije, na siri spisak bi pozvao barem 7 neplivaca
(zhumantze, 14. avgust 2013 22:56)

Objasnio. Bravo.

Davids

pre 10 godina

Nadam se da ce Scepa postati stalan reprezentativac, sta smo mi grobari Bogu zgresili pa da se samo mi nerviramo zbog njega, malo i ostatak Srbije da oseti da vidi kako je to.

razocarani

pre 10 godina

A sta je tu novo uopše,navikli smo na njihove poraze. Samo ne mogu da vjerujem da onako odigraše protiv Hrvatske,ipak je to nešto posebno ,naboj a oni kao kese se vuku..sramota

slobinator

pre 10 godina

"sve je bilo dobro osim rezultata"reče čovek i osta živ.zamislite hirurga koji izađe iz operacione sale i kaže:"sve je bilo dobro osim što je pacijent umro"