"Privatizacija večitih nerealna"

Predsednik košarkaškog i potpredsednik fudbalskog kluba Crvena zvezda Nebojša Čović rekao je da privatizacija Zvezde i Partizana nije realna.

Izvor: B92, Beta
Pošaljite komentar
  1. Nevidim problem u privatizaciji, vec u ovima sto govore da je privatizacija losa!!!! Zasto je privatizacija losa??? (mozda sto nece moci vise da kradu "nacionalno dobro Srbije" CZ i Partizan)...
    Sta fali Man UTD, ili Chelsiju, jer oni nisu Engleski klubovi posle privatizacije.... (da nisu sada Americki i Ruski)
    (Dexterijus, 12. jul 2013 11:16)

    # Link komentara

  2. Само онако како су организовани Реал Мадрид и Барселона. Навијачи купују акције и нема већинског власника.
    (Урезано на УШАТОМ 1991, 12. jul 2013 09:37)

    # Link komentara

  3. Čović nije predsednik ni jednog košarkaškog kluba! To je javno dostupan podatak!
     (Lazaros, 12. jul 2013 09:12)

    # Link komentara

  4. Mene ovaj lik asocira na postenjacinu:):)
    (kvisko, 12. jul 2013 09:06)

    # Link komentara

  5. P R I V A T I Z A C I J A
     (mare, 12. jul 2013 07:08)

    # Link komentara

  6. Za Nemanju Vac8. U pravu si za Partizan da je bio komunisticki klub, ali za c.z. molim te nemoj lupati. Kakav najsrpskiji klub. Po tebi i tebi slicnima, zvezdu je osnovao Ravnogorski pokret, a predsednik i sekretar kluba godinama su bili Vojvoda Momcilo Djujic i Nikola Kavaja. Ha ha ha
    (GMG, 12. jul 2013 06:43)

    # Link komentara

  7. (Sta je tebi Vujosevic uradio sa mozgom...?, 11. jul 2013 23:34)
    Pominjes skupe igrace Zvezde i govoris o Robertsu i Gurovicu. Prvog je Zvezda nasla kao anonimusa i onda ga VI uzeli za ogromne pare! Drugog ste uzeli takodje dok je bio mladji i mnogo vise kostao! Pa toliko ste smesni da sami sebe poklapate! A to sto kazes da nije logicno da sa toliko para imate takve neuspehe prvih 5 godina u Evroligi pa u tome je sustina! Sto ste vi silom gurani iako niste imali rezultate koji su dosli tek na kraju! I corava koka ubode zrno pa i vi prolaz u Evroligi, iz 12 pokusaja mora nekad i to da se desi. Kad grobari pricaju o podrsci politicara, sudijama, budzetu, drzavnim firmama kao sponzorima ne znate prosto da li da se smejete ili zabrinete za mentalno zdravlje.
    (ja se vec brinem, 12. jul 2013 03:29)

    # Link komentara

  8. naravno da ce da kaze da je nerealna. zasto? pa zato sto kada bi blizanci bili privatizovani i kada bi poslovali kao normalni klubovi u njima ne bi bilo mesta za likove kao sto je on . bas da vidim ko je lud da kupi klub i da u njemu ostane da sedi 'coki' .hehehe.
     (kokan, 12. jul 2013 02:35)

    # Link komentara

  9. Čitam komentare i ne verujem.Koji bre Mančester, Liverpul, sa kime vi poredite Czv i Pfc?Neko još i Real pomenu. Naravno da će bogati zeleti da kupe gore pomenute, zato što su to svetski brendovi i na njima može debelo da se zaradi i u njima žele da igraju najbolji igrači sveta, ko će da dođe kod nas, kakva nam je liga. Jedini razlog zašto bi neko kupio te klubove je prelepa lokacija stadiona na kojima bi oni želeli da grade nekretnine i tržne centre, briga njih za fudbal, šta je vama ljudi. U ovoj državi treba da se uspostavi sistem odgovornosti, pa da vidite kako onda sve može. Kako je moguće da se napravi dug, a da niko za to ne odgovara, dug se nije napravio sam od sebe. A za ovog sto pominje Real, informacija da su u Španiji samo tri kluba bila izuzeta od privatizacije: Real, Barsa i Atletik Bilbao. Nama bi najvise odgovarao upravo španski model, ali naši to neće, pošto bi predsednik kluba morao da založi svoju ličnu imovinu kao garanciju da će raditi ispravno.
     (ronin, 12. jul 2013 00:33)

    # Link komentara

  10. kakva glupost, privatizovani su Manchester, Liverpool, Real, koji su malo veca imena od ovih komunistickih sklepotina za pranje novca
    (ds, 11. jul 2013 17:20)
    ...
    Da malo bolje poznaješ stvari shvatio bi da u Jugoslaviji nije nikada ni bio pravi komunizam.Ako baš treba o ideologijama i sportu, možemo konstatovati i uticaj robova i fašista na razvoj gore pomenutih klubova.Ja mrzim fašiste, robovlasnike i okupatore, a komuniste ne volim.Partizanski klub je Partizan. Zvezda je srpski klub i od svih klubova u Jugosalviji najmanje suštinske veze ima sa Komunizmom. Ove klubove što pominješ su samo neki, ima i drugih velikih klubova koji nisu privatni. Manje vređaj, biće ti lakše u životu.
    (NemanjaVac8, 12. jul 2013 00:21)

    # Link komentara

  11. Posto decenijama zivim u inostranstvu (Engleska),ne znam mnogo o Nebojsi Covicu.Sudeci po njegovim izjavama,radi se o jednom od dinosaurusa iz Titove ere, koji nazalost nikako da izumru.To je ta generacija sto je narodu prodavala maglu.Jedan od njihovih 'bisera' su tzv.drustvena (citaj: nicija) preduzeca i ustanove,ciji je cilj da obezbede komunistickim funkcionerima polozaje,status,uslove za finansiske mahinacije, i sve to bez ulaganja i jednog dinara iz svog dzepa.Zvezda i Partzan su bili magneti za te parazite,koji su se decenijama izivljavali na racun narodnih masa (navijaca),dok nisu doveli te klubove do prosjackog stapa.Isti taj Covic svojom glorifikacijom tih korumpiranih klubova,kroz svoje recitale monumentalnih gluposti,je ostao simbol propale Staljinisticke ere.Dokle god takvi kao on uspeju da se odrze na platformama javnih Institucija, Srbija nema sanse!
    (v stepanovic, 11. jul 2013 17:28)
    ...
    Prvo to što živiš u Engleskoj je tvoja stvar.Ja mislim da cela Britanija živi uspešno zato što je imala robove i to one najsnažnije.Ti robovi su sasvim dovoljno radili za 0,0 funti i udarili temelj moderne Britanije.Dalje,kao što u Britaniji nema više robova i u Srbiji nema više komunizma,a nema ni Tita,Staljina.Imala je Srbija i kralja. Dalje, tekst nisi ili pročitao do kraja,ili ga nisi razumeo.Čović govori sasvim realne stvari.Zvezda može da privatizuje samo stadion,ostalo nije njeno.Dalje, ima i u EU klubova koji nisu privatni.Sudeći po svemu navijač si Partizana.
    (NemanjaVac8, 12. jul 2013 00:12)

    # Link komentara

  12. (Nenad, 11. jul 2013 23:01)

    Šta nije jasno u mom komentaru. Pa mi smo u dugovima ko zna od kad. Pa ljudi ne znaju da su KK Partizan finansirali iz svojih džepova Divac i Danilović samo da opstane, ali više nisu mogli jer bi i oni bili u problemu. Košarka nije profitabilan sport a pogotovu vrhunska, a pogotovu kod nas. E sad to što Dule i Danilović stalno dokazuju da i u ovoj državi nešto vredi i da se sa nešto para može teškim radom stići i na FINAL FOUR, je problem. Problem je u stvari država jer ne omogućava zakonima ili da se klubovi privatizuju ili da sponzori dobiju neke zakonske olakšice. Ja bih najviše voleo da klub kupe Divac, Danilović, Sale Đorđević, Paspalj, Peković, Rebarce itd. Ja samo znam kako ja mogu da im pomognem. Kupiću godišnju kartu iako neću moći ići na utakmice. Havala Vam momci za sve ove godine.
    (Bogte, 11. jul 2013 23:42)

    # Link komentara

  13. @buckojebucko
    A sto ne bi mogao? I ne verujem bas da ima neku platu, pogotovo ne od fudbalskog kluba koji duguje i bogu i narodu.
    A i Vujosevic je trener i podpredsednik sportskog drustva.
    (doktor, 11. jul 2013 23:37)

    # Link komentara

  14. @bogte
    Ti si izgleda senilan. Vi ste prvih 5 godina bili najveća sprdnja u istoriji Evrolige. Gubili ste po 30-40 razlike, a toliko je bilo jer se sažale pa stanu. Čuvene sezone sa dve pobede i 12 poraza projekta SPS-a i posle Tadića koji ni tada nisu odustajali od vašeg finansiranja. Pričaš o vlasti a na utakmicama vam Tadić ogrnut šalom i peva pesme dok iz lože gleda ceo SPS. Ljudi moji šta je vama vujošević uradio sa mozgom.. (Mesara Matijević, 11. jul 2013 23:02)

    Pa cekaj prijatelju, kako je moguce da su nas ubijali sa 30 ralike, ako smo bili toliki projekat, imali para koliko ocemo i mogli smo da napravimo kakav god hocemo tim... To jedno sa drugim nikako ne ide... Znaci, to su takve izmisljotine, da se normalnom coveku okrene stomak naopacke... I reci mi, kako ste vi nama uvek bili konkurentni za titulu, ako je samo nama sipano koliko ocemo? Odakle onda vama para u tom periodu da pravite jake timove? Vi ste u sustini, imali samo jednu sezonu kriznu, ostalih ste trosili i vise od Partizana, dovodili po dvanaest igraca svake godine, zatim trenere menjali kao na traci, i to ne jeftine, nego sve ime do imena... Kako to, mi projrkat i puni para, a vama treneri Zmago, Sakota, Pesic, pa igraci Ekezie, pa Skuni Pen, Pero Antic, Roberts, Gurovic, Jaric, pa Rakocevica kada ste vratili prvi put, pa sad drugi put, pa Topic, pa Divac, i ima ih jos mnogo da ne nabrajam, a mi sa Vesom Petrovicem igramo i sa Draganom Matericem sa tolikim budzetima?
    (Sta je tebi Vujosevic uradio sa mozgom...?, 11. jul 2013 23:34)

    # Link komentara

  15. "Predsednik košarkaškog i potpredsednik fudbalskog kluba Crvena zvezda Nebojša Čović"

    e moj gani sta ste vi dozvolili... primite moje naiskrenije saucesce.
    (grobar, 11. jul 2013 19:16)

    Pa bolje nego "Branko Ruzic, potpredsednik NK Partizan"
    (insajder, 11. jul 2013 23:30)

    # Link komentara

  16. @PFC, i ja sam grobar ali tu se ne radi o usatom trofeju. Sto je bilo - bilo je, cestitke komsimajma sto ga imaju i to je to. Cestitke i nama na evropskoj tituli u kosarci... Radi se o opstanku i prosperitetu ovih klubova. Radi se o njohovoj konkurentnosti. Ako vec ne moze doci do privatizacije, sto bi bilo relatvino bolje resenje pod uslovom da ona bude pravicna, onda je naj isplativije da se ova dva sporstka drustva spoje u jedno i na taj nacin kako, tako prezive i ojajcaju. Ako su senzibilitieti i sujeta jaci od properiteta i buducnosti, onda molim lepo, da nastavimo da tavorima i da procamo sta je bilo.
    (Cale, 11. jul 2013 23:18)

    # Link komentara

  17. Pa naravno da nije realno trebalo bi da se RADI!!!! To vazi za sport i za sva deuga preduzeca!!
    (Nataeos, 11. jul 2013 23:03)

    # Link komentara

  18. U Engleskoj, Francuskoj, Italiji i slično postoje obično po nekoliko timova koji konkurišu za titulu, a u Španiji nije tako. Real i Barselona su zato udruženja građana i to je sistem koji funkcioniše. To je recept i za nas, a ako je neko za privatizaciju neka se zapita da li će Zvezda i Partizan biti mašine za pranje para u rukama ljudi koji ništa ne osećaju prema njima?
    (Vlada, 11. jul 2013 23:02)

    # Link komentara

  19. @bogte
    Ti si izgleda senilan. Vi ste prvih 5 godina bili najveća sprdnja u istoriji Evrolige. Gubili ste po 30-40 razlike, a toliko je bilo jer se sažale pa stanu. Čuvene sezone sa dve pobede i 12 poraza projekta SPS-a i posle Tadića koji ni tada nisu odustajali od vašeg finansiranja. Pričaš o vlasti a na utakmicama vam Tadić ogrnut šalom i peva pesme dok iz lože gleda ceo SPS. Ljudi moji šta je vama vujošević uradio sa mozgom...
     (Mesara Matijević, 11. jul 2013 23:02)

    # Link komentara

  20. Bogte pa ti si potpuno puko. Idi nađi devojku. Jedan Pero Antić je imao platu 400.000 EUR-a godišnje duplo vceću od Pekovića, Zmago četiri puta veću platu od Duleta. Vas su vodili Žika Anđelković, Goran Vesić, onaj Žeželj sve ljudi vlasti. Šta će nama sudije protiv FMP-a, pobogu čoveče, za nas je neuspeh ako neuđemo među 16 EVROLIGE. Tukli Barsu, Makabi, Panatenaikos, ma sve najbolje ekipe na kontinentu a da nam treba pomoć sudija protiv vas. Ahahahahahahahah, bogte
    (Bogte, 11. jul 2013 21:47) Ako je to tako kao sto pricas,zasto onda Dule trazi pare od drzave?Sta ce mu pare ako je do sada kako kazete pravio vrhunske igrace koji su igrali skoro dzabe?Sto onda tako ne nastavi i dalje?
    (Nenad, 11. jul 2013 23:01)

    # Link komentara

  21. Kako neko moze istovremeno da bude predsednik kosarkaskog i potpredsednik fudbalskog kluba. Zar ne postoji niko drugi da obavlja jednu od tih funkcija! Covek prima dvije plate. To moze samo u EX YU. (Mirsad, 11. jul 2013 21:10) Ma nije to nista,Bajatovic prima tri plate.
     (buckojebucko, 11. jul 2013 22:49)

    # Link komentara

  22. Treba navijaci da drze 50 i vise posto kluba, tako da ga ne mogu nikad prodati i da se i mi pitamo oko kupovine i prodaje igraca. Tako radi Dortmund i jos par jakih klubova.
     (zvezda oooo, 11. jul 2013 22:22)

    # Link komentara

  23. зашто политичари увек се умешају у спорт.......желимо приватизацију свих клубова...…..
     (СРБИНКО 036, 11. jul 2013 21:56)

    # Link komentara

  24. Neka propadne i Galenika, Železara, Zastava.
    Ne daju Zvezdu i Partizana, da bi i dalje otimali od države.
    Jasno je kao dan.
    (slobo, 11. jul 2013 21:49)

    # Link komentara

  25. (Katanac na jsd, 11. jul 2013 19:26)

    Bogte pa ti si potpuno puko. Idi nađi devojku. Jedan Pero Antić je imao platu 400.000 EUR-a godišnje duplo vceću od Pekovića, Zmago četiri puta veću platu od Duleta. Vas su vodili Žika Anđelković, Goran Vesić, onaj Žeželj sve ljudi vlasti. Šta će nama sudije protiv FMP-a, pobogu čoveče, za nas je neuspeh ako neuđemo među 16 EVROLIGE. Tukli Barsu, Makabi, Panatenaikos, ma sve najbolje ekipe na kontinentu a da nam treba pomoć sudija protiv vas. Ahahahahahahahah, bogte
    (Bogte, 11. jul 2013 21:47)

    # Link komentara

  26. Jedini spas za nas sport jeste prodaja i jednih i drugih ako treba i na kilo.Pa jedan Mamic pravi profit veci od oba ova sportska drustva zajedno.
    (Radomir, 11. jul 2013 21:46)

    # Link komentara

  27. @Katanac na jsd
    Tvoja mrznja prema Partizanu je nadjacala i tvoju ,,ljubav,, prema zvezdi
    (За друге се навија, ПАРТИЗАН се ВОЛИ!, 11. jul 2013 21:20)

    # Link komentara

  28. Kako neko moze istovremeno da bude predsednik kosarkaskog i potpredsednik fudbalskog kluba. Zar ne postoji niko drugi da obavlja jednu od tih funkcija! Covek prima dvije plate. To moze samo u EX YU.
    (Mirsad, 11. jul 2013 21:10)

    # Link komentara

  29. @mile
    A za šta je igrao Gurović kod vas?! Vi ste ga uzeli kad je bio mnogo skuplji. E ovo je najbolji dokaz vašeg licemerja!
     (Katanac na jsd, 11. jul 2013 21:07)

    # Link komentara

  30. ti si jednog vec privatizovao
     (Wayward son, 11. jul 2013 21:04)

    # Link komentara

  31. @Katanac na jsd al malo sutra ti si ovde nalupao vise od doticnog al dobro ko vam je mentor nije ni cudo,Gurovic je igrao za kikiriki kao i ostali kako da ne,pa projekat evropska zvezda itd.
     (Mile, 11. jul 2013 20:45)

    # Link komentara

  32. Pa to jedino ne odg partizanu jer su oni na drzavni jaslama vec 12 god i samo pare idu njima a ostale klubove ko sisa !!!!!
    (samork sila SLUsamrok, 11. jul 2013 16:43

    Au, koji si ti napor....
    (Pthirus pubis ti je prikladniji nadimak..., 11. jul 2013 20:40)

    # Link komentara

  33. Partizan proda brdo igraca za velike sume novca. Da se ispostavi da je opet u dugu!!! Gde su nestale pare! Ko ce za to da odgovara. Covic izgradio one hale u Zelezniku pitaj Boga kako.. Uzeo deo Ivo Lole Ribara za 1 dinar! Sto meni neko ne pokloni za dinar preduzece pa da i ja radim nesto!!?!
    (nn, 11. jul 2013 20:30)

    # Link komentara

  34. (v stepanovic, 11. jul 2013 17:28)
    Gospodine Stepanoviću, vidi da živite u inostranstvu. Jugoslavija nije bila komunistička zemlja, već socijalistička i nije pripadala istočnom bloku, već je bila okrenuta ka zapadu. Vašim komentarom omaložavate ljude koji su na grbačama izgradili tu zemlju 50ih,60ih i 70ih godina, da bi vaša generacija napuštala tu zemlju i ostavila je ovakvim ljudima. Dakle, poštovani gospodine, ima tu negde i vaše krivice, jer ste ostavili zemlju koju su vaši podigli iz pepela, pogrešnim ljudima.
    Pozdrav od sunarodnika iz V.B. koji je napustio Srbiju prošle godine.
    (Alexandar Jacob, 11. jul 2013 20:00)

    # Link komentara

  35. Koliko vredi ili ne vredi reci ce - trziste! Jedino sto je iz polovine 20.veka je tvoje razmisljanje o ekonomiji. Najbolje da svi muzu drzavu, tj gradjane! Nabavljamo inkubatore preko humanitarnih akcija a dajemo 40 miliona na sport i zabavu!! Srbija je zemlja paradoksa! Dole gomilanju funkcija! Ne bi ti druze Covicu bio na dve funkcioje da je kapitalizam stvarno dosao u Srbiju!
    (Slavko, 11. jul 2013 19:50)

    # Link komentara

  36. Ujedinite ova dva sportska drustva u jedno I resite brdo problema samo tim potezom. Cak I to jedno sportsko drustvo bi bilo mnogo za izdrzavanje, ali bi ipak bilo lakse. A pomoglo bi se I resenju problema sa huliganima.
    (Caca, 11. jul 2013 17:04) Ja kao grobar to ne podrzavam,i ako bi to bio jedini nacin da i mi imamo usati trofej u fudbalu.
    (PFC, 11. jul 2013 19:46)

    # Link komentara

  37. "Не мислим да су Партизан и Звезда друштвена својина, већ национално добро." "Добро" је Звезда била пре 20 година. Сад је ТЕРЕТ. Продајте је, растеретите буџет, па да мирно можемо да навијамо. Док је Звезде, биће и Звездаша. Са становишта навијача, небитно је да ли је она државна или приватна својина. Са становишта буџета - битно је да је она приватна својина.
    (miki, 11. jul 2013 19:44)

    # Link komentara

  38. a ko bi kupovao klubove? miskovici i pychkowwwychi, i to je to. ostavi klubove u okviru srbije i dobro cova kazase.
    (marko maestro, 11. jul 2013 19:33)

    # Link komentara

  39. @ dusan kecman
    Koliko si gluposti nalupao to nije normalno. Jedan vaš Drobnjak je koštao više od svih nabrojanih zajedno. Da i ne pominjem Šćepanovića, Vujanića, Rašića, Bogdanovića... i milion stranaca koji su SVI primali više od 200.000€! CEO budžet Zvezde je bio tih godina i po 400.000 koliko je koštao vaš jedan igrač! Kad smo imali po 3 igrača u timu nije vam smetalo? Kad ste oteli Vujanića, Bogdanovića, Tepića, Ostojića, i milion drugih nije vam smetalo? I sad ste oteli jadnom Hemofarmu Gagića i Milutinova, a od FMP-a uzeli Muslija i Miljenovića! Kad su Hemofarm, FMP, Vojvodina, Zvezda napuštali parket posle skandaloznih krađa u vašu korist nije vam smetalo? Kad Drobnjak šutne metar iz auta za titulu je isto u redu?! Pominješ jednog od najboljih trenera u istoriji Pešića kao bacanje para? E pa vidiš Zvezda je pokušavala za razliku od vas sportski da dođe do uspeha dovođenjem dobrih trenera, a ne prebijanjem sudija. Uz to je dala duplo više igrača za reprezentaciju od vas! Ne otela kao vi nego stvorila. To što vi mislite da ste stvorili Vujanića i ostale to je vaš problem. I Kecmana kako si se potpisao ste uzeli kao mvp-a lige a mislite da ste ga stvorili. Bolest. Ispiranje mozga od vašeg gurua sa platom od 400.000€ koji priča o malom budžetu?! Da li je moguće da je vama do te mere ispran mozak?! Vi pričate o uzornom klubu gde predsednik bije sudiju, trener drži stražu, štipa i psuje na terenu, a direktor pljuje. Uz to ne plaćate porez na milionske transfere koji se koriste za škole, bolnice, penzije itd. i vi nekome pričate o pravdi?! Zašto Danilović čeka na aerodromu Stanišića i Simatovića? Da ćaskaju o fer igri? Pa vaš sponzor je bila i Republika Srpska! Na silu ste tek pre par godina prestigli Zvezdu po trofejima i tek tog trenutka rešili da se od sad daju pare po rezultatu koji ste na najprljaviji način u istoriji postigli. Vi ste zlo kome jedva čekam da dođe kraj kako bi naš sport konačno počeo da diše.
     (Katanac na jsd, 11. jul 2013 19:26)

    # Link komentara

  40. (mojsije)Ako ti Mojsije stojiš iza ovog što reče,onda je to tačno!
    Podrška, Isus.
     (novicas, 11. jul 2013 19:20)

    # Link komentara

  41. Da, pa je zato ovaj gospodin (i)legalnim trikovima izmislio klub koji ima jedno ime i grb, a drugu adresu i PIB.
    (z, 11. jul 2013 19:17)

    # Link komentara

  42. "Predsednik košarkaškog i potpredsednik fudbalskog kluba Crvena zvezda Nebojša Čović"

    e moj gani sta ste vi dozvolili... primite moje naiskrenije saucesce.
    (grobar, 11. jul 2013 19:16)

    # Link komentara

  43. Milan

    A da li jedan obrazovan covek ( u sta sumnjam) moze nesto ovako da napise. Kombank Arena ili nekada beogradska Arena je poceta da se gradi za potrebe SP u Kosarci koje je Beogradu zbog sankcija oduzeto. Namena je sportska. I da bi takav objekat mogao da zivi i sam sebe izdrzava organizuju se koncerti. palata Bercy u parizu je sportska dvorana sa gomilom takmicenja u toku godine. Od kosarke, motokrosa pa cak i trke kartinga, raznih EP i SP lai se organizuju i koncerti ali je prevashodno namenjena sportu
    (Parisene, 11. jul 2013 19:12)

    # Link komentara

  44. zar je toliki problem popisati imovinu? ne foliraj covicu, sumnjiv si mi odmah, cim si nasao zajednicki jezik sa vujosevicem
     (borisss, 11. jul 2013 19:11)

    # Link komentara

  45. E ljudi pre neki dan sam sanjao mnogo cudan san... Tacnije iskoristio sam san da dozivim emocionalno iskustvo koje nikako nisam mogao da dozivim u stvarnosti. Naime ja sam po prirodi poprilicno nostalgicna osoba, ali sam takodje i veoma radoznao. Pod radoznaloscu podrazumevam da strasno volim da vidim nova mesta i kada god odem negde obuzme me neki magican osecaj, na primer kad vidim prvi put neku ulicu ili park ma bilo sta ja sam opcinjen time. Ali tu se javlja problem nakon tog prvog susreta savaki novi je manje magican dok potpuno ne dodje do zasicenja i cak pomalo gadjenja prema tom mestu.

    E sad posto sam nostalgican strasno sam vezan za jedno jezero gde sam prakticno proveo detinjstvo, ali sam ga toliko puta posetio u zadnje vreme da mi je pocelo da se gadi sto me je strasno izbedacilo. I bas pre neko vece sam ga sanjao, ali je fazon sto sam u tom snu spojio lepo i korisno i moju nostalgiju i moju opcinjenost novim mestom. Tako da je u tom snu jezero bilo nekako novo i drugacije ali ujedno i isto kao i pre sto je u meni moglo da probudi ta razlicita osecanja... U samom snu nije bilo neke radnje, tacnije nije bilo nikakve radnje sustina je bila u emocijama mogao sam gotovo da ih omirisem, kao da sam gledo film Dejvida Lyncha. Dx ....
    (Ja, 11. jul 2013 18:29)
    Cek,sta???
    (Fika, 11. jul 2013 19:08)

    # Link komentara

  46. Ne gospodine Covicu.... Partizan i Zvezda nisu drustveno vlasnistvo. registrovani su kao udruzenje gradjana. U Oba kluba ne postoji drustveni kapital pa samim tim i ne mogu biti privatizovani niti otici u stecaj jer nema titulara vlasnistva
    (delija pravnik, 11. jul 2013 19:08)

    # Link komentara

  47. Ne gospodine Covicu

    Ajde ne pisi gluposti. Stadion FK Crvena Zvezda je gradjen akcijom "cigla za stadion". Nije ga drzava gradila. Vec navijaci pomenutom akcijom. Imao sam tada 16 godina. Uzeo sam od caleta lovu i uplatio za 2 cigle. Ukupno 1640 dinara. I dan danas imam tu priznanicu (povelju}. Stadion kao i zemljiste oko stadiona (pomocni teren ranija upravna zgrada na severnoj tribini i tri pomocna terena na juznoj tribini) su uknjizeni na FK Crvena Zvezda

    FK partizan od imovine ima samo deo Zemunela. Stadion JNA jos nije resen jer je vojska trazila povracaj u prvobitno stanje a postoji i problem sa starim vlasnicima zemljista gde se stadion danas nalazi
    (Deda Steva, 11. jul 2013 19:05)

    # Link komentara

  48. Da se razumemo, ulaskom u EU bice zabranjeno drzavi da finansira klubove na ovaj nacin kako funkcionise sport u Srbiji. Politicari su glavni kocnicari sprovodjenja privatizacije u sportu jer gube biracku bazu i prostor za kradju drzavnog novca. Drustvena imovina je nicija imovina i mislim da je i zadnji retard apsolvirao tu cinjenicu. Najveci problem privatizacije klubova, pored ogromnog duga, je nedefinisana imovina sportskih objekata a koja je i bila nukleus upropastavanja Zvezde i Partizana kako bi tajkuni pravili molove i stanove na atraktivnim lokacijama. Deset godina je baceno kroz prozor jer se kocio zakon o sportu. Drzava treba dati olaksice investotirima i sanirati dio dugova ali ce privatizacijom biti trajno otklonjeni mnogi problemi koji sada razaraju sport do kraja. Nakon toga mogu preusmjeriti novac u bazne i neprofitabilne sportove.
    (Gravedigger, 11. jul 2013 19:02)

    # Link komentara

  49. cuj, zvezda ima stadion? pa jel objekat iz 1963 ima cenu? ili partizanov iz 1948? sve ima cenu!
    (realan, 11. jul 2013 18:57)

    # Link komentara

  50. Evo ja procitah citav tekst,od prvog do poslednjeg reda,i resih da napisem par reci na zadatu temu...Nasi vodeci ljudi od zabe prave krokodila,satro nije realno ni moguce...Imamo i pametnih ljudi,koji bi osmislili citav proces privatizacije,a isto tako bi se pojavili i pojedinci ili konzorcijumi sa kapitalom,tako da je sve to izvodljivo...Ali samo sto to nikome ne odgovara,jer je ovaj lov u mutnom puno bolje stanje,za punjenje dzepova,ugradjivanje u transfere igraca,itd...ne mogu u momentu svih mogucih radnji da se setim...
    (Ja,glavom i bradom, 11. jul 2013 18:53)

    # Link komentara

  51. Mi sada imamo situaciju da penzioneri koji primaju penziju 100 evra odvajaju novac (novac iz budžeta države) da neki profesionalni fudbaler dobije recimo 500 hiljada evra. Ljudi moji, da li je to moguće? Ima li to u bilo kojoj državi na svetu? Neka mi neko objasni zašto je penzioner koji nema pare ni za lekove dužan da finansira fudbalere milionere? PRIVATIZACIJA!
    (Deni, 11. jul 2013 18:51)

    # Link komentara

  52. Kako su političari odigrali pametno u poslednjih 20 godina. Znali su da su Zvezda i Partizan omiljeni u Srbiji, da će narod zbog ljubavi biti spreman da progleda kroz prste očigledne nezakonitosti, ušli su u klubove i uzimali, uzimali, uzimali, uzimali...samo bog zna koliko je tu novca otišlo u privatne džepove. Bilo bi dobro da neko od njih jednog dana napiše memoare, da bar znamo okvirno kolika je cifra u pitanju. Da imamo pravnu državu i borbu protiv korupcije, neko od njih bi postao svedok saradnik i sve bi se za tren oka razrešilo. Ej, u Italiji hapse na stotinu ljudi zbog fudbalske mafije, u jednoj Turskoj takođe, da ne nabrajam više, a ovde kod nas navodno sve je u redu. Zato privatizujte dva beogradska kluba pod hitno i otvorite istragu da se ustanovi koliko nas gradjane je koštala ta vaša ljubav prema "voljenom" klubu i to vaše "volontiranje".
    (Ivan, 11. jul 2013 18:46)

    # Link komentara

  53. Sve dok su klubovi "drustveno dobro" nastavice da propadaju. Drugacije bi bilo da su oni privatna, licna svojina, pa bi se njihov vlasnik starao o njima, ulagao novac, brinuo se o njihovom napretku, kao sto seljak brine o svom kukuruzu ili o malinama. A ovako, cim se ljudi docepaju "javnog dobra", samo gledaju da ga ocerupaju. Sta ih briga, kad nije njihovo nego tudje.
    (Doktor86, 11. jul 2013 18:43)

    # Link komentara

  54. KK CZBeograd Telekom je jedino ne moguce privatizovati, to je vec ucinjeno! Doduse drzavne pare i dalje idu u taj privatni klub.
    (oO, 11. jul 2013 18:40)

    # Link komentara

  55. Šta privatizujemo kada nismo ni popisali imovinu? -To je kao nuklearna fizika pa je vrlo teško popisati nečiju imovinu?

    Koliko vredi ime Crvene zvezde, jel'može to neko da kaže? -Naravno da može, sve ima svoju cenu u ekonomiji, izraženu u novcu pa tako i brend C.Zvezda. Ovo pitanje N.Čovića upućeno izgleda samome sebi je čista demagogija.

    Šta je naša imovina? -Imovina je skup stvari i imovinskih prava koja pripadaju jednom licu, u ovom slučaju pravnom subjektu koji nosi naziv C.Zvezda. Ne živimo na Marsu pa da ne možemo tačno i eksplicitno utvrditi šta sve spada u imovinu i koja prava poseduje C.Zvezda nad njom.

    Ne mislim da su Partizan i Zvezda društvena svojina, već nacionalno dobro. To su činjenice. -Demagogija na kvadrat. Zašto N.Čoviću nisi učinio nešto dobro za ovu državu a samim tim i za sva nacionalna dobra koja postoje u njoj ( a ima ih mnogo značajnih nego što su to dva sportska društva ) kada si imao instrumente vlasti u svojim rukama?

    Nego, dobro je tebi ovako, nacionalno dobro čiji porez i tekuće troškove treba da plaća država a profit deliš sa zakonodavcem ( koji je rekao da se ne mogu privatizovati ova dva sportska društva, ili će već teko nešto slično i izreći ).
    (Tex, 11. jul 2013 18:36)

    # Link komentara

  56. E ljudi pre neki dan sam sanjao mnogo cudan san... Tacnije iskoristio sam san da dozivim emocionalno iskustvo koje nikako nisam mogao da dozivim u stvarnosti. Naime ja sam po prirodi poprilicno nostalgicna osoba, ali sam takodje i veoma radoznao. Pod radoznaloscu podrazumevam da strasno volim da vidim nova mesta i kada god odem negde obuzme me neki magican osecaj, na primer kad vidim prvi put neku ulicu ili park ma bilo sta ja sam opcinjen time. Ali tu se javlja problem nakon tog prvog susreta savaki novi je manje magican dok potpuno ne dodje do zasicenja i cak pomalo gadjenja prema tom mestu.

    E sad posto sam nostalgican strasno sam vezan za jedno jezero gde sam prakticno proveo detinjstvo, ali sam ga toliko puta posetio u zadnje vreme da mi je pocelo da se gadi sto me je strasno izbedacilo. I bas pre neko vece sam ga sanjao, ali je fazon sto sam u tom snu spojio lepo i korisno i moju nostalgiju i moju opcinjenost novim mestom. Tako da je u tom snu jezero bilo nekako novo i drugacije ali ujedno i isto kao i pre sto je u meni moglo da probudi ta razlicita osecanja... U samom snu nije bilo neke radnje, tacnije nije bilo nikakve radnje sustina je bila u emocijama mogao sam gotovo da ih omirisem, kao da sam gledo film Dejvida Lyncha. Dx ....
    (Ja, 11. jul 2013 18:29)

    # Link komentara

  57. Kad bi se ta dva sportska "dinosaurusa" privatizovala, bilo bi rešeno 90% stvari u srpskom sportu i oko njega. Jer kada neka stvar ima jasnog vlastnika onda se zna ko pije i ko plati, dok u trenutačnoj situaciji svi samo piju a ko če platiti račune nikoga ni ne interesuje sve dok ne dođe do ovrha sa strane međunarodnih sportskih organizacija i institucija.
    (brzi, 11. jul 2013 18:20)

    # Link komentara

  58. Znam da ce mi mnogi zamjeriti na usporedbi, ali pogledajte u susjednu rebubliku Hrvatsku, ima vise primjera, ja cu izdvojiti samo dva. KK Cibona i KK Split. Sve to, na zalost ceka i nase klubove.
    (Dovla, 11. jul 2013 18:15)

    # Link komentara

  59. @samork sila SLUsamrok

    ...decko koji moze biti definicija komplexa.
    ...prica o partizanu i na vestima o vremenu.
    (duh sa sekirom, 11. jul 2013 18:14)

    # Link komentara

  60. Vidim 90% ljudi nije ni procitalo tekst vec samo naslov.Koliko ste kucali te komenare koji nemaju veze sa vezom bolje bi bilo da ste procitali sta je covek rekao.Al jok jedni te isti botovi cin vide sliku vec godinu dana pisu jedno te isto.
     (Borky, 11. jul 2013 18:11)

    # Link komentara

  61. Pa, naravno da niko ne iz naseg sporta ne zeli da privatizuje klubove. Onda bi se znalo ciji je novac, koliko ga ima, gde ide, kako se trosi zaradjeno od prodaje igraca - znao bi se gazda. Ovako im je mnogo bolje. Ne zna se ko je gazda, ne zna se gde ide novac od transfera, ako se posluje sa gubitkom niko nije odgovoran, niciji novac nije ugrozen ili izgubljen (jer nema vlasnika, gazde).
    Sadasnja situacija odgovara svim "sportskim radnicima": novac od transfera i druge zarade idu ko zna kome, a zbog gubitaka niko nista ne gubi (osim klubova, na papiru; a onda se proglasi bankrot zbog koga niko nije kriv, otvori se novi klub sa istim ljudima i sve iz pocetka, u krug).
    Fantasticnij biznis model. "Pametni i snalazljivi" "sportski radnici" profitiraju na racun svih nas koji placamo porez (jer klubovi su drustveni/drzavni, znaci niciji).
    (Navijac, 11. jul 2013 18:11)

    # Link komentara

  62. privatizacija je realna ali samo uz podrsku Rusa i Kineza
    sve ostalo je prodavanje magle
    (Ljubisa Mitrovic, 11. jul 2013 18:09)

    # Link komentara

  63. PRIVATIZACIJA I NISTA DRUGO!!! Nema lapanja politicara,menadzera i polusveta kao sto si ti.
    (40+, 11. jul 2013 18:03)

    # Link komentara

  64. Znači ne može se odrediti vrednst Zvezde i Partizana a može Mančestera ili Bejerna?

    Normalno da ne može kad onda nećete moći uzimati razne provizije za transfere
    (Veliki Dinjo, 11. jul 2013 18:02)

    # Link komentara

  65. "Crvena Zvezda ima stadion". Znaci drustveni klub poseduje privatno vlasnistvo? Stadion "Crvena Zvezda" je izgradjen drustvenim novcem , pa posto ga ni jedna privatna firma ili lice nisu otkupili od drzave, on ostaje drzavno vlasnistvo. Sve drugo je prodavanje magle. Partizan i Zvezda su drustveno vlasnistvo i shodno tome ne mogu da poseduju privatnu imovinu.
    (Ne gospodine Covicu., 11. jul 2013 18:01)

    # Link komentara

  66. Tako je najlakse,Covicu,trositi tudje pare bez odgovornosti.Zvezda i Partizan nisu "nacionalno dobro",vec dobro takvih i tebi slicnih.Grad,region,drzava treba da finansira amaterski i ni u kom slucaju profesionalni sport.Koliki su dugovi Partizana i posebno Zvezde,ko ih je napravio i ko je za njih odgovarao.Nacija nije.Tu ste samo iz interesa,finansijskog,drustvenog i jeftine promocije.Privatizacija znaci ulaganje,akcioneri,odgovornost i zdravo poslovanje.Svi znamo kako i od cega treba da zivi jedan profesionalni klub i sigurno ne od besplatnog ulaza kad su racuni blokirani.
    (Mile, 11. jul 2013 18:01)

    # Link komentara

  67. Kad bi došao neko sa novcem i kupio FK Crvena Zvezda ja kao navijač bih se obradovao, jer sam siguran da bi taj neko više vodio računa o klubu, i ponašao se kao dobar domaćin, što se ne može reći za sve uprave Zvezde do sada. Muka mi je bre da više slušam koja je uprava napravila koliko duga, ko je koliko ukrao, ko je koliko napravio štetnih ugovora za Zvezdu, ko je koliko zaposlio svojih rođaka i kumova... Prodajte klub nekom poštenom i bogatom, pa ćete vidjeti šta je fudbal.

    Naravno, dva su problema oko toga: prvi je što niko pošten i bogat nije lud ulagati u klub koji je ogromni gubitaš već decenijama, a drugi što će mešetarima koji žive otimajući od Zvezde biti puna usta priče o "nacionalnom dobru" samo da mogu da nastave da se bogate.
    (tuga, jad i čemer..., 11. jul 2013 18:00)

    # Link komentara

  68. Privatizacija je nerealna ali je realno da ti preimenujes FMP u czvbg... i ubedis zvezdase da dolaze na utakmice i navijaju za tvoj privatni klub iz zeleznika!!!
    (pfc025, 11. jul 2013 17:59)

    # Link komentara

  69. A zasto cika Nebojsa? Koliko veciti vrede neka pokaze trziste da li je to milion ili milijarda naravno din hehehe..Ovako vam je super u plusu niste bili jos od 1945god mi gradjani placamo vase promasaje i pastete od guske....Nista nije bolji ni Partizan niste ni komse za dz:) Taj tvoj sistem vezbaj sto dalje ako moze jos negde u svetu da prodje!!!!
    (Sareni, 11. jul 2013 17:57)

    # Link komentara

  70. Slika govori više od hiljadu reči...
     (milos, 11. jul 2013 17:47)

    # Link komentara

  71. Kad ponude mi više meni opet loma je.
     (ljiga, 11. jul 2013 17:47)

    # Link komentara

  72. Budite iskreni pa recite, odnosi se pisanje i za Zvezdu i Partizan...Mi smo u sitaciji kada nikome ne odgovara prevatizacija nasa dva najveca kluba, uprava bi time izgubila sigurne pozicije jer nigde na svetu nema da budes predsednik i ne ulozis ni dinara, napravis dug i ne odgovaras krivicno. Cak i model Barselone na koji se toliko pozivate ima stavku da predsednik garantuje SVOJIM sredstvima. Ko je napravio dug u Zvezdi i zasto ne odgovara? Zasto Partizan ima samo 300 hiljada evra plusa a ima visemilionske transfere?? Drzava dobija jeftinu "fabriku"sa 100 zaposlenih i milionskim obrtom. U situaciji sa nesposobnom ministarkom koja ne radi svoj posao, Zakon o sportu nikad nece zaziveti kod nas.

    Puna su vam usta bila o novim stadionima, gde su sad Kinezi, Svajcarci i Portugalci?? Lozite navijace uvek istom pricom, ispadate u kvalifikacijama ili budete kanta za napucavanje a nemate obraza da odete, ne samo da odete nego i da odgovarate svi za ove neuspehe!

    Sad bacate klince u vatru i kupujete polu-raspale strance i hocete rezultete?? Zasto Partizan dovodi nase istrosene igrace na pozajmicu?! A vodje navijaca cute sve pozeri tetovirani posedali na sipci. Mada mene vise boli to sto cute nase fudbalske legende, a imamo ih toliko... Zasto javnost cuti kad nam propadaju dva najvrednija brenda??!!

    Dozvolite privatizaciju pod kontrolom drzave, prepisite imovinu nasim klubovima da izadju konacno iz bede i sprecite odlazak nase dece! Hvala
    (Cedo, 11. jul 2013 17:44)

    # Link komentara

  73. Приватизацију клубова подржавају они ограничени што навијају за Челси, ПСЖ и Сити.
     (Играле се Делије, 11. jul 2013 17:40)

    # Link komentara

  74. Јефтина демагогија домаћих плитичара, о томе како су Звезда и Партизан национална добра, па их зато ето несмено продавати! Као да Манчестер, Интер, Милан, Порто и да не набрајам нису нацинална добро. У добро уређеним земљама клубови су приватни, а газде сз дужне да о еима воде рачуна. Колико ме памћење служи горе поменути клубови нешто значе у свету спорта, а шта са нашим националним добрима, успех је ако дочекамо ривала у евро купу у августу. Скривање иза Звездиног имена служи само за рекламу Човићу и екипи око њега. Он се хвали како волонтерски води Звезду и то тражи и од других. па то да је волонтерски и види се, али да домаћи политичари немају дубоко завучене руке у цепове Звезде и Партизана, ти клубови би одавноп били приватизовани, а газде то не би сигурно радиле волонтерски, већ професионалмо и са жељом да са тимовима остваре успех, јер једино успех гарантује трајан профит. Овако остајенам да и даље гледамо Човића који узгред буди речени није дадо ни пребијене паре за тима са Маракане. И на крају и ако сам и ја волонтер, до мене још није стигло обавештење да преузмем Звезду.
    (Де ли је Север, 11. jul 2013 17:40)

    # Link komentara

  75. Aj Coki nemoj da zekis, ti si vec kk cz beograd privatizovao, a onaj pravi zamrzo. Nemoj zekis Coki. Doduse, i jesi u pravu donekle, nisi blesav da privatizujes pravi kk cz koji je 15 miliona ispod nule.
    (djordjevic, 11. jul 2013 17:36)

    # Link komentara

  76. Naravno g-dine Covicu, kako bi ste onda vi i vama slicni kraduckali klubove, tj. ovaj narod. Niste ludi da ispustite neki izvor vaseg bogacenja, danas klubovi, sutra javna preduzeca. Gde bi otisao ovaj svet kada bi to dopustili, morali bi, sacuvaj boze, mozda cak i da zivite od posteno zaradjene plate. Ma ne, vi ste vec odavno obezbedili i svoje praunuke, ali sto vise se ima, sve je vise potrebno, pa makar svi mi pocrkali, ali za to ste se spremi da se zrtvujete.
    (radnik, 11. jul 2013 17:33)

    # Link komentara

  77. Naravno da je nerealna. Pa zar političari da ispuste kravu muzaru iz ruke?
    (Vaše ime*, 11. jul 2013 17:33)

    # Link komentara

  78. Брозови нису национално благо. Они су патрљак комунистиче прошлости који треба да се ампутира јер ће у супротном тело страдти.

    Под хитно у стечај оба близанца или нека се селе у Пјонгјанг са свим политичарима који паразитирају на истим.
    (Иван, 11. jul 2013 17:33)

    # Link komentara

  79. Ko o čemu Ćović o transparentnosti trošenja para.I ja bih to pozdravio da je to iskreno.Ali čovek koji se za sve pita i u FK Crvena Zvezda i u KK Iz Stevana Supinca mora prvo da odgovori na pitanje kako je u FK stigao novi trener mimo svog agenta.Ko je uzeo proviziju od tog transfera?Da li je istina da je transfer Ninkovića finansijski težak koliko i provizija za isti?Ko je uzeo proviziju od tog transfera?Da li je istina da se stopiraju svi transferi u koje je uključen Džajić?Zašto se predstavljaju igrači koji nisu registrovani iako su potpisali ugovore?Ili je siguran da će FSS morati da popusti i registruje ih.
    Nije pitanje koliko vredi ime Crvena zvezda nego da li uopšte vredi više od dugova koji su na račun tog imena napravljeni.
    (čikadača, 11. jul 2013 17:33)

    # Link komentara

  80. Tako je Covke!
     (Veerghoen, 11. jul 2013 17:32)

    # Link komentara

  81. "Da li je moguće da Partizan i Zvezda neće moći da igraju Evroligu u decembru, ni u hali Pionir, ni u Areni!? Da li je Arena sportski ili koncertno-estradni objekat? Nemam ništa protiv da se komercijalno stavlja u funkciju, ali tek kada zadovolji sportske potrebe"

    Da li je moguce da obrazovan covek ovako nesto izjavi?

    Napravis sebi dvoranu pa igras do mile volje koliko hoces i kada hoces. Ne dam moje(poreske )novce za vase igracke.Dam za skole,bolnice,puteve,vrtice,terene za sve....Ni dinara ne dam za vase igracke.Kupoi klub pa rfadi sa njim sta hoces.
    (Milan, 11. jul 2013 17:32)

    # Link komentara

  82. Kao i obicno, prodavanje magle. Ako neko ima kapital i hoce da kupi neki posrnuli sportski brend, bez obzira na njegove dugove i na to sto nema nekretnine - pa zasto bi ga neko sprecavao i pricao mu da je to losa kupovina? Nego, tipicna prica, da se Vlasi ne dosete... Sve ljubitelji svacijeg i nicijeg, ali tako da je njima najbolje.
    (Sima, 11. jul 2013 17:32)

    # Link komentara

  83. Bio sa Duletom na kafi, garant...
    (Darko, 11. jul 2013 17:29)

    # Link komentara

  84. Posto decenijama zivim u inostranstvu (Engleska),ne znam mnogo o Nebojsi Covicu. Sudeci po njegovim izjavama, radi se o jednom od dinosaurusa iz Titove ere, koji nazalost nikako da izumru.To je ta generacija sto je narodu prodavala maglu. Jedan od njihovih 'bisera' su tzv. drustvena (citaj: nicija) preduzeca i ustanove, ciji je cilj da obezbede komunistickim funkcionerima polozaje, status, uslove za finansiske mahinacije, i sve to bez ulaganja i jednog dinara iz svog dzepa. Zvezda i Partzan su bili magneti za te parazite, koji su se decenijama izivljavali na racun narodnih masa (navijaca),dok nisu doveli te klubove do prosjackog stapa. Isti taj Covic svojom glorifikacijom tih korumpiranih klubova,kroz svoje recitale monumentalnih gluposti, je ostao simbol propale Staljinisticke ere. Dokle god takvi kao on uspeju da se odrze na platformama javnih Institucija, Srbija nema sanse!
    (v stepanovic, 11. jul 2013 17:28)

    # Link komentara

  85. sve što je naveo tačno je
    (mojsije, 11. jul 2013 17:27)

    # Link komentara

  86. Vi ste nacionalno blago zemlje odavno rasprodali pa mozete i sportske klubove, to je mnogo manji problem.
    (xxx, 11. jul 2013 17:25)

    # Link komentara

  87. malo, po malo, umuva on fmp kao pravu zvezdu. E taj Serbistan!
    (dr ex, 11. jul 2013 17:23)

    # Link komentara

  88. Pa naravno da je nerealna jer u slucaju privatizacije ti i tebi slicni ne biste mogli da uzimate masne provizije od prodaje igraca i morali bi da napustite upravne odbore i fotelje koje volite najvise na svetu!
    (SerbianEagle, 11. jul 2013 17:22)

    # Link komentara

  89. Pa naravno da ces da kazes da nije realna,zasto bi se ti trudio i da bude? Imas "drzavni" klub u svojim rukama,oprastaju se dugovi od drzavnog poreza,18 miliona nestane,stvori se novi klub,dovedu se nova pojacanja,ti sebi pare u dzep,ipak je sve to na osnovu konstatnog uspeha u zadnjih 15 godina i donekle zasluzeno,ne radi se o Partizanu,radi se o sistemu vrednosti,pravdi,fer pleju...A Zvezda,ona stara,je uvek i imala veci budzet od Partizana,sulude pare su ulagane u razne O'Benone,Avodzobije,Sagadine,Pesice,prostorije malog Kalemegdana,pripreme,Adame Morrisone i razne,razne,tako da prica da se sada situacija "okrenula" nema nikakvog osnova i tebi covicu,sa malim c, koji radis po principu da komsiji krava bude nikakva i mala,zelim sve najgore,ne i pravim navijacima Zvezde...
    (Dusan Kecman!, 11. jul 2013 17:21)

    # Link komentara

  90. Kakvo nacionalno dobro? Klubovi i sportska drustva kao i sva druga. Ne izmisljajte vrucu vodu, vec ih privatizujte prema postojecim zakonima. I potrudite se da te privatizacije budu uspesne, da novi vlasnici budu uspesni, ozbiljni poslovni ljudi. Toliko!
    (Zoran Markovic, 11. jul 2013 17:21)

    # Link komentara

  91. Normalno da je nerealna,ko bi normalan kupio partizan:-))))
    (Monarhista, 11. jul 2013 17:20)

    # Link komentara

  92. kakva glupost, privatizovani su Manchester, Liverpool, Real, koji su malo veca imena od ovih komunistickih sklepotina za pranje novca
     (ds, 11. jul 2013 17:20)

    # Link komentara

  93. WOW,priznajem...ladno je rekao nesto pametno.
    (Bitanga, 11. jul 2013 17:20)

    # Link komentara

  94. Steta sto nema vise ovakvih ljudi u Srbiji gde bi nam bio kraj. Zaista je brsprekoran u finansijama, trudi se da pomogne sportu u celini a ne pljuje po drugima. Svaka cast Covicu veliki coveku i radnice.
     (Ratko, 11. jul 2013 17:17)

    # Link komentara

  95. Pa naravno da nije realna,kada vi to ne zelite,da bi mogli Djuric,Lukic,ti i kompanija da punite dzepove i perete lovu...
     (Aleksandar, 11. jul 2013 17:17)

    # Link komentara

  96. Mozete da ga volite ili ne,ali covek je 24 sata u sportu.Porodican covek,deca su mu za primer kakva su deca drugih uspesnih ljudi.Da je srece da nam vise takvih ljudi kao sto je Covic,sport bi bio na mhogo vecem nivou.
    (krompir-pire, 11. jul 2013 17:16)

    # Link komentara

  97. Nova ljubav je na pomolu.
    (Milan, 11. jul 2013 17:15)

    # Link komentara

  98. Kako nerealna? Ti si kupio KK Crvena Zvezda i prisajedinio je sa svojim klubom FMP.
    (PEP, 11. jul 2013 17:11)

    # Link komentara

  99. Apsolutno se slazem,svaka cast
    (commandoPFC, 11. jul 2013 17:05)

    # Link komentara

  100. Zato sto ne moze on da ih kupi! Vec je kupio jedan klub.
    (nn, 11. jul 2013 17:05)

    # Link komentara

  101. Ujedinite ova dva sportska drustva u jedno I resite brdo problema samo tim potezom. Cak I to jedno sportsko drustvo bi bilo mnogo za izdrzavanje, ali bi ipak bilo lakse. A pomoglo bi se I resenju problema sa huliganima.
    (Caca, 11. jul 2013 17:04)

    # Link komentara

  102. KKFMP (privremeno CZFMPDIVABGDTELEKOM)) oduvek je privatni klub i nije nikakvo nacionalno dobro.
    (Ćoki slabo stoji s pravom, 11. jul 2013 17:03)

    # Link komentara

  103. Koliko vredi ime Crvene Zvezde? Koliko je tebe kostalo, toliko valjda vredi i drugima.
    Sto se tice novca od prodaje igraca, gde su legle pare od Raduljicinog ugovora? Ne mora transparentno, verovacemo ti na rec.
    Kako nacionalno dobro zavrsi u tvojim rukama ?
    (Matori, 11. jul 2013 17:02)

    # Link komentara

  104. privatizacija je jedino resenje! da onaj koji placa i ulaze donosi i odluke!!!
     (resenje, 11. jul 2013 17:01)

    # Link komentara

  105. E panteri, panteri?
    (Pedjaprecka, 11. jul 2013 17:00)

    # Link komentara

  106. Pa normalno da je nerealna, pa gde posle da kradete?
     (ogi, 11. jul 2013 16:59)

    # Link komentara

  107. Sve je na prodaju. Koliko vredi ime Manchestern United? Stavljeno na racun, odredjena cena i PRODATO.
    (ivan, 11. jul 2013 16:58)

    # Link komentara

  108. pa naravno, kome to bi to od njuška odgovaralo?
     (laik, 11. jul 2013 16:55)

    # Link komentara

  109. Privatizacija gubitaskih sportskih klubova ne moze biti mnogo drugacija od privatizacije propalog drzavnog preduzeca.Firma koja gubi novac,u dugovima je.i nema nacina da posluje drugacije ne vredi nista.Te floskule nacionalno dobro,narodna tekovina...su neokomunisticka a ne nacionalna tekovina.Da li je za drzavu i narod bolje ovako ili da drzava bude u 49 ili 51% vlasnistvu,a da suvlasnik privatnik vuce konce,ulaze novac,i na kraju pravi i sportske i finansijske
    rezultate.Od takvog scenarija korist imaju svi,od Coviceve realnosti niko.Sem mozda njega,Djurica i sl. jer su tu gde jesu.I nije tacno da se ne moze popisati imovina,barem ona koja i ima vrednost,zemljiste i nekretnine,plus brend ukljucujuci popularnost itd.
    (dejavu, 11. jul 2013 16:54)

    # Link komentara

  110. To su te price koje u prevodu znace, necemo nista da menjamo. Nacionalno dobro, ko ce da plati ime CZ?? PAZI TO?? Pa zar Mancester nije nacionalno dobro V.Britanije pa ga kupili Ameri?? I to jedan Mancester. Covic prica o imenu i aludira na osvojen KS. I neki drugi klubovi su imali ime i osvojen KS pa kada su dodirnuli dno, zna se. Vise nisu opterecenje za drzavu. Ovako ostaje bure bez dna i ta situacija nece nikada da se resi. I ovde se ne radi samo o CZ vec mislim i na Partizan. Drzava to mora da resi ili ce ova dva kluba da postanu najveci gubitasi u drzavi a nece nista da se resi. Sada je problem popis imovine?? To je najmanji problem. Popis se lako odradi kao i u svakom preduzecu. Uvek ima neko ko bi kupio ova dva kluba. Pa kupuju se svuda po svetu samo kod nas to nije moguce?? Nije moguce sve dok slusam ovakve izjave koje u stvari znace, sve ostaje po starom, klubovi ce uvek da grcaju u dugovima, opterecuju drzavu a nista nece da se menja. A sto se tice imena, bankrotirale su mnoge svetske poznate firme, korporacije koje su imale debelo ime,(Konkord i da ne navodim imena) za koje se culo svuda u svetu pa sta?? Ovi ce da budu opterecenje za drzavu jos vekovima a nama ce da bude super, zivecemo odlicno. Nema nama leka...
    (uvek iste price .., 11. jul 2013 16:53)

    # Link komentara

  111. Zasto nije realna? Zato sto ste vi na vlast i ne odgovara vam da se privatizuju klubovi. Kada bi ih privatizovali, vi ne biste imali nikakvu moc odlucivanja u tim klubovima. Trazite da drzava podrzava sport koji je svuda u svetu komercijalan. U redu kosarka, vaterpolo, rukomet, atletika, to su sportovi koji ne mogu da zive sami od sebe, ali fudbal???!!! Kakav nacionalni brend? Klubovi koji su od svog postojanja bili uz vlast i tako funkcionisali sada su brend? Koga zanima vase ime? Gde su ime Partizan i Zvezda? Samo u Srbiji, to u Evropi vise ne prolazi. Generali vojske i Udbe bili na celu tih klubova, sada bi to trebalo da bude brend? Cega? Nove Srbije? Imali ste na celu ljude koji su bili upravnici Golog otoka ( Bugarcic) i generali bez znanja i umeca, a sada bi drzava trebalo da brine o vama? Pa, zasto se prodaju igraci? Kakav je to sistem lopovski u najveca dva kluba? Javna preduzeca bi trebalo da poamzu sport, ali ne da im se politicki naredi da budu sponzori. Pogledajte cirkus sa Telekomom kod kosarke. Onda prepucavanje Vujosevic- Covic. To je interes sponzora, da se ljudi kojima oni daju novac tako ponasaju? Dva kluba su veca od drzave, zato drzava mora im pomogne. Oni ce nas casno i dostojanstveno reprezentovati u Evropi. U pretkvalifikacijama... Uzgred, juce je spanska Marca objavila da madridski Atletiko ukida rukometnu sekciju zbog teske finansijske situacije. Nisu pisali drzavi,nisu trazili novac. Tako je u to iole uredjenim drzavama.
    (robi, 11. jul 2013 16:49)

    # Link komentara

  112. Da li je moguće da Partizan i Zvezda neće moći da igraju Evroligu u decembru, ni u hali Pionir, ni u Areni!? Da li je Arena sportski ili koncertno-estradni objekat? Nemam ništa protiv da se komercijalno stavlja u funkciju, ali tek kada zadovolji sportske potrebe" Slazem se! Prvo sport odnosno osnovna namena objekta pa ostalo
     (petar, 11. jul 2013 16:48)

    # Link komentara

  113. Kako ti i slicni tebi da pasete, ako se privatizuju klubovi? Privatizacija, jedino resenje.
     (milan, 11. jul 2013 16:47)

    # Link komentara

  114. bilo bi vrlo realno, da ti, i slicne pijavice, imate nameru da prestanete da parazitirate na imenima velikana
    (milos, 11. jul 2013 16:46)

    # Link komentara

  115. Ala je tebi dobro. Sta uzimas?
    (nsdule, 11. jul 2013 16:45)

    # Link komentara

  116. dok svi listom ne budu krivično odgovarali za pronevere u prošlosti sa sudskim konačnim presudama, navijači (oni iskreni, bez interesa) ne veruju više nikom. Nećete u skorijoj budućnosti imati više od 1000 navijača na Marakani i JNA, pa rukovodite i pravite transfere kad obraza nemate. Iste priče spinujete o nacionalnom blagu, a iza paravana klubovi služe za manipulaciju širokim masama i čisto koristoljublje.
    Koliko smo dno dna dotakli govori i ovaj zadnji slučaj sa Mudrinskim, mi dajemo igrača (koji u ovoj postavi čak i znao nešto), za cca 500 000 eura Grojteru (jer ostatak ide Jagodini) i to smatramo poslovnim uspehom.
    (cokinho, 11. jul 2013 16:44)

    # Link komentara

  117. Pa to jedino ne odg partizanu jer su oni na drzavni jaslama vec 12 god i samo pare idu njima a ostale klubove ko sisa !!!!!
    (samork sila SLUsamrok, 11. jul 2013 16:43)

    # Link komentara

  118. Dokle to "moje i državno"? Vrednost onoga što se prodaje može lepo da se popiše i proceni. Ako se privatizuju Partizan i Zvezda, država će dobiti mnogo u finansijskom smislu, umesto što ovako konstantno gubi na račun pojedinaca kao što je Čović. Takođe, navijači ne gube ništa, već dobijaju jake klubove. Pa Čelsi je u rukama Rusa, a Mančester u rukama Amerikanaca, pa šta im fali?
    (Dragan Miladinovic, 11. jul 2013 16:40)

    # Link komentara

  119. Kakve veze ti imaš sa "VEČITIMA".
    Ti vodiš svoj privatni klub.

    NEĆEMO FMP!
    VRATITE NAM DERBI!
    (Junkers, 11. jul 2013 16:40)

    # Link komentara

  120. Teska srca, moram da se slozim sa Covicem. Ne oko provatizacije vec oko udela drzave i Arene i stadiona.
    (Labud, 11. jul 2013 16:39)

    # Link komentara

  121. U vasem slucaju g. Covicu vidimo da jeste realna ...
    (vux, 11. jul 2013 16:37)

    # Link komentara

  122. Oćemo da nam privatizuju našu Zvezdu, da osvojimo euroligu, pa onda da igramo mekdonalds turnir pobedimo Majami Hit u finalu i budemo najbolji na svetu. To hoćemo!
     (Vođa 40. razbojnika, 11. jul 2013 16:25)

    # Link komentara

  123. Veliki sam fan PARTIZANA, ali ste me Vi gospodine Čoviću i Dule Vujošević toliko iritirali Vašim spinovanjima, nadmudrivanjima, šarenim lažama i bombonma ... kao deca u prvom-drugom razredu oosnovne škole.

    Ova izjava je jedna normalna i prihvatljiva izjava svakom poštovaocu sporta i svakoj iole normalnoj osobi kojo je u interesu SPORT, a ne da komšiji crkne krava.

    Bravo g. Čoviću.
    (Joja, 11. jul 2013 16:25)

    # Link komentara