Sreda, 19.06.2013.

10:19

Da li je Popović kriv za poraz?

San Antonio je imao sve u svojim rukama. 19,4 sekunde pre kraja 6. utakmice finala NBA lige Sparsi su imali tri poena prednosti i titulu na dohvat ruke.

Izvor: AG

Da li je Popoviæ kriv za poraz? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Rajli

pre 10 godina

Dali je kriv? Kada bi igrao tenis tada bi moglo da se kaze da je kriv a u ovom slucaju u timskom sportu, kosarci dbali posed lopte odlucuje.
Govoreci o posedu lopte kada je poœle nepreciznog suta Majamija Bos skocio u napadu, uhvatio loptu i dodao Alanu koji retko promasuje i¿ kornera i uopste mo¿e se reci sledece: napravio izmenu i umesto Dankana uveo nizeg uredu ali cela odbrana nije zavrsila posao jer nije uhvatila loptu.a u c³a ku se to nepominje..Opak Popovic je pogresio jer nije prevideo
jednu stvar da Bos je taj koji radi prljav posao, skace u napadu.Menjajuci Dunkana trebao je da kaze ako Bos dodje do lopte posle promasenog suta da se odmah faulira, jer opasno je faulirati sutera na liniji za 3 a specijalno Alena.Alen je bio spreman za te suteve jer jos 4 sata pre svake utakmice ubaci 300 puta, Znaci Popovic nije uzeo u obzir to koga faulirati i u kakvoj eventualnoj situaciji.Faul su mogli da naprave i Diav i Manu.
Inace nisam ljubitelj predsednika- trenera u jednoj ulozi.U nas se to kaze sto otaca kilava deca.Tako je i tom primeru gde on sebe samog pokriva za greske - predsednikom. Mislim da je Popovic prenaduvan kao trener, prespavao je celu 4 tu cetvrtinu a njegova izjava na pitanje kako priprema tim za utakmicu vise izgleda po njegovoj izjavi da je pripremao tim za neku evakuaciju nego za Samu utakmicu

eto

pre 10 godina

znao sam da cete pre ili kasnije poceti da mu brojite krvna zrnca.
tako je. jako je vazno da li se "oseća" kao srbenda ili kao vataš. koga je briga za to što se čovek ubi radeći i učeći, da bi postigao to što je postigao.

Neko iz mase

pre 10 godina

O kvalitetama ljudskim ali i trenerskim sve je već davno rekao veliki DENNIS.....
Što se tiče noćas, greška popoviča i još cinizam " jel to evropsko pitanje".
Inat na svoju štetu nikad nije donio ništa dobro nikome pa neće ni titulu spursima. Samo nek on i ubuduće brani tri poena.
Uzgred Popvich je porijeklom djelomično montenegrin a ne srbin kako se neki ovdje vidim diče.....

Ништа лично/Ništa lično

pre 10 godina

Nisu mi jasni neki komentari, ako je Greg Popović rekao da je Srbin onda je Srbin, bez obzira što mu je majka Hrvatica i bez obzira što je rođen u Americi. Takođe je i za Novaka Đokovića, istina je da je njegova familija poreklom iz Crne Gore, odnosno njegov otac, ali. on se takođe izjasnio da je Srbin.
Svako se izjašnjava kako želi, i to je njegovo lično intimno pravo i ne može to niko da osporava, pogotovu što su oni prvo veliki ljudi i sportisti pa tek onda Srbi. Zbog toga što su takvi uspešni zato ih prisvajaju i Hrvati i Crnogorci i ako oni znaju da to nisu i da su se "njihovi sunarodnici" izjasnili kao Srbi.

Djole

pre 10 godina

Ni jedan komentar da pohvali sut Alena ne mogu da verujem. I ja navijam za San Antonio kao i vecina, ali kakav sut najboljeg trojkasa, umetnost i savrsenstvo. I nisu bili koraci, Rej Alen ide u nazad i uteenutku kada dolazi u posed lopte desna noga mu je vec u kontaktu sa zemljom, leva ide za njom a ostalo ne treba trositi reci...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (SPIDER, 19. jun 2013 17:36)

Bio je odlican sut, ali nisi u pravu za korake. Sve ce ti biti jasno ako pogledas usporeni snimak sa kamerom koja snima odozgo. Cim igrac ima kontrolu nad loptom, ona je u njegovom posedu, moze je uhvatiti i sa jednom rukom kao sto je slucaj ovde. E u tom trenutku kad ju je uhvatio, Rej Alen je bio na desnoj nozi, a zatim je napravio korak unazad levom i onda joj primakao i desnu - sto je greska u koracima.

Tekelija

pre 10 godina

Грешке се дешавају и најбољима.
Била је грешка, али да је оставио Данкана и да је Мајами створио ситуацију за лаку тројку и искористио је, опет би била Поповићева грешка што је оставио Данкана...

Незахвално је бити тренер.
Мени је драго што је Ален погодио, не зато што навијам за Хит, него зато што мислим да је седма утакмица најпоштенији, а и најузбудљивији исход.
Одавно НБА није била овако узбудљива(практично је стално доживљавала пад од Џордановог пензионисања) те оваква финала стварају прави осјећај ривалства и неизвјесности.

Ален је тата.
Има чуку као Русија.
Небројено је пута то доказао.

staraskola

pre 10 godina

Igrac koji prima loptu pravi korake povlaceci se iza linije za trojku al sudija to ne svira il ne vidi a on pogadja trojku! Sta bi bilo da se to kod nas desilo na utakmici Partizan:Zvezda !?

manuginobili

pre 10 godina

Svi grijese,pa i najveci treneri,a Popovich je najbolji trener u NBA tu nema dileme...ali grijesio je i on sinoc malo previse i netipicno za njega...najveca greska-Duncan je morao biti u igri u ona zadnja dva napada koja su branili,ako vec branis sut moras misliti i o skoku,a u tom trenutku najvisi igrac Sana Antonia je bio Diaw,nije slucajno Bosh bio najvisi u skoku...po meni je to velika greska koja je rijesila sinocnju utakmicu-a moguce da i naslov izgube zbog ovih naoko sitnica,i cudno mi bas da se to desi tako iskusnom treneru kao sto je Popovich,ali eto desava se...sve sto su trebali da urade je da uhvate jednu od one dvije lopte koje je LeBrick promasio i bili bi prvaci-tu nema sumnje,bojim se da ce ovo postati nocna mora Grega Popovicha

Dragan

pre 10 godina

kobre?dabre Ovaj prvi dio komentara ti je odlican,ali kave veze ima Novak sa tim,kazes isto kao Novak,pa Novakova mama je Srpkinja iz Hrvatske ,otac mu je Srbin iz Crne Gore,kao sto su Nikica Jelavic i Mario Mandzukic Hrvati iz Bosna i Hercegovine,kao sto je otac Drazena Petrvica Srbin iz Bosne i Hercegovine,da ti ne nabrajam,pozdrav.

ИСХСНИКА

pre 10 godina

Највећи кривац је Ђинобили требао је Србин да га остави на клупи у продужецима надајмо се ипак да пуцачи из мајамија неће освојит титулу

Gos'n

pre 10 godina

Prvo poruka za ove lingviste, poliglote. Kad bi znali sta znaci "pronouncment", onda bi znali da postoje slova koja se citaju kao "ae", pa bi isto tako znali da nije Elen. Drugo je u vezi kosarke. Kroford, sudija koji ima sukob sa Dankanom i Popovicem, a pritom je davno namestao za Sterna pod parolom Sterna "bilo je u interesu lige da se igra sedma utakmica", sudi utakmicu i osakati SA. Dva faula Alena, nijedan namerni, Majami stize i kraj. Onaj drvodelja Dzejms kad ima slabijeg igraca na sebi, ugura ga kao kamionom pod kos, nikad faul u napadu. SA je ostecen prosle godine protiv Oklahome, sada protiv Majamija, kao i Indiana sto je bila ostecena. Kad vidim Kroforda, ne moze da ide, jos malo pa ce u kolicima da sudi... Tad mi je sve jasno ko pobedjuje. Pogledajte pricu oko Donaghy-ja, pa vidite kako se namestaju NBA mecevi.

maska

pre 10 godina

@ cisto informativno...imao je time-out,od ja mislim 20 sekundi i mogao je uzeti ga poslije defanzivnog skoka,nisam siguran mislim da je Leonard skocio i dao loptu Ginobiliju.Govorim ti ovo zato sto sam siguran da je poslije greske argentinca i poena Miamija uzeo time-out da bi nacrtao zadnji napad u produzetku.

SPIDER

pre 10 godina

Ni jedan komentar da pohvali sut Alena ne mogu da verujem. I ja navijam za San Antonio kao i vecina, ali kakav sut najboljeg trojkasa, umetnost i savrsenstvo. I nisu bili koraci, Rej Alen ide u nazad i uteenutku kada dolazi u posed lopte desna noga mu je vec u kontaktu sa zemljom, leva ide za njom a ostalo ne treba trositi reci...

peka1985

pre 10 godina

kriv je popovic,ali je kriv i sudija,na 40sec.do kraja nije sviran cist nameran faul alena na manua,i posle u zadnjem napadu cist faul u napadu bosa,a mozda i faul bosa nad grinom na zadnjem sutu za 3p.ali su ipak krivi i sami igraci,lenard omaseno bacanje na 3razlike,i manu takodje bacanje na 3raz.

Uroš

pre 10 godina

A sta je s koracima pre suta? Je l` to kod nji` ne vazi?
(Daniele, 19. jun 2013 11:11)

Bravo, majstore, hvala Bogu da jos uvek ima nekog sa mozgom da primeti ovakve stvari. Naravno da su koraci od Alena. Nema od košarke ozbiljnog
sporta dok god se ne budu striktno poštovala osnovna pravila košarke - pravila vođenja lopte. I nije tačno da sudije ne mogu da vide ovakve stvari - oni su očigledno instruirani da ih ne vide.

vladimir

pre 10 godina

U komentaru za utakmicu sam mislim jedini i napisao da je Greg najveci krivac za poraz.Potpuno pogresna petorka je pocela 4 cetvrtinu i naravno izvodjenje u poslednjoj minuti Tim Dankana je katastrofalan potez.

djordjevic

pre 10 godina

Da li je kriv? Kapiram da ga mnogi brane, ali on je jednostavno izgubio ovu utakmicu za San Antonio.

Mogao je od Indijane da nauci da centar protiv Majamija mora da igra u poslednjim napadima. Ok, probao je da bude previse pametan, desilo mu se jednom, Majami uhvatio skok u napadu, Lebron dao trojku. OK, desilo se. Op, cup, posle nekoliko sekundi Popovic ponavlja isto- spoticanje o isti kamen, novi skok u napadu i opet trojka. Onda Manu koji CELU utakmicu igra kao dao je pao sa marsa...I takvom Manuu on mase 10 sekundi pre kraja produzetka utakmice koja donosi titulu da kao on ide na kos. Parker je tad bio na klupi. Cemu to?!

Takodje je poceo 4/4 sa krs postavom...Razumem odmaranje igraca, ali ne razumem odmaranje u utakmici za titulu kada znas da ti treba 3-4 kvalitetna minuta da protivniku udje voda u usi. Majami je izgledao POTPUNO izgubljeno do tada- bez zelje za zivotom. A onda uvedes krs postavu i vratis ih u zivot. Tih 10 razlike je otislo na 4 za minut.

Popovic, iako moj omiljen trener, je izgubio ovu utakmicu i najverovatnije titulu.

RF

pre 10 godina

oni ne prave kao evropljani faul nego se brane,eto zbog toga,a prica da ih izvodi 90% alen i da su sanse 60%,to bitno opada zbog trenutka izvodjenja

kobre? dabre!

pre 10 godina

Pop je uz Phila Jacksona najbolji trener koji je NBA liga dala. Nema spora o tome dali je pogriješio ili nije, odradio je sve kako je odradio u sličnim ili istim situacijama milion puta prije i dobio, ovaj mu je puta sreća okrenula leđa, a ovi dušebrižnici koji postaju heroji poslije bitke mogu razglabati o tome koliko ih volja..smješno kad neki kvazipratitelji krenu kritizirati takvu jednu veličinu koja košarku udiše umjesto zraka..
Za ove koji spominju Popovo porijeklo:
"Popovich was born in East Chicago, Indiana on January 28, 1949, to a Serbian father and Croatian mother."

..isto dakle kao Novak..iako neki kažu da je Novakov otac Crnogorac..to ne tvrdim..tako neki pričaju..

Bojan_RS_FL

pre 10 godina

Ne mislim uopste da je Popovic kriv za poraz. Sudije su imale velikog udjela u rezultatu sinocne yekme bar sto se tice samog kraja. Prvo nisu svirale ocigledan faul na Djinobiliju na ulazu + nisu svirale zadnji sut Grina kada ga je Bos navodno faulirao. Popovic apsolutno nije kriv za poraz.

Nataeos

pre 10 godina

Za nas Evropljane ovo je totalna takticka greska.... Za njih Amere ozda noje: show must go on... Razlicit pristup igri jednostavno..

NapredSpursi

pre 10 godina

U NBA ligi postoje mnoga pravila na koje mi, koji gledamo i evropsku kosarku, nismo navikli, svira se faul za svaku glupost sto je obesmislilo kosarku kao kontakt sport, velikim imenima(LeBron,Wade) se uporno prastaju duple i koraci koje prave cak i po njihovim pravilima, ne svira se faul u napadu iako se James svaki put zalece kao sivonja jer ne zna drugacije osim na snagu, zone se ne igraju i kad se postave jer generalno svako igra za sebe. u tom sistemu imate Spurse koji igraju zajedno poslednjih 15 godina, trenera koji ima pristup igri, umesto da bude navijacica pored terena kao sto Spoelstra radi, pored velike trojke imaju jos jednu veliku trojku da povuce kad Manu, Parker i Duncan ne mogu, konstantni su poslednjih 10 godina, sto je prava retkost u Americi i jos hiljadu razloga zasto treba da uzmu titulu umesto Miamija, nema tu krivca, posao trenera je da postavi taktiku, koja se ne isplati uvek. Ako se bude igralo kao do sad, bez vezane dve pobede, radovacemo se mi koji navijamo za Spurse

chubby checker

pre 10 godina

(lalinjo, 19. jun 2013 12:13)

mi "stručnjaci" gledamo NBA sa originalnim komentarom pa čujemo kako se izgovaraju njihova prezimena i nikada nam neće biti jasno zašto se Elen u srbiji zove Alen, zašto je Brajent BrajAnt, itd pa sve do DžordAna.. koliko ja znam u srpskom jeziku "po Vuku" se sve piše onako kako se i izgovara a ja još ni jednog amerikanca nisam čuo da kaže Rej Alen.. toliko..

Jeff

pre 10 godina

rezon je bio zdrav. sahovska partija. niko mu nista ne moze zameriti. setimo se kako je lbj doneo pobedu protiv indiane. u sledecoj se to nije desilo. nece ni sada.

Pera

pre 10 godina

@eto
trebalo je faulirati ne u toku suta nego pre suta, pa bi bila samo dva slobodna, onda je tesko dati tri poena iz dva slobodna (naravno, moze da se da prvo, promasi drugo, skok i jos brz kos, ali mala je verovatnoca da se to ostvari). Nazalost po San Antonio, nije bilo vremena za to, Bos je dodao loptu cim je uhvatio skok, Alen je odmah sutirao...

Filip

pre 10 godina

@cisto informativno
Kako nije imao nijedan tajmaut kada je Pop trazio jedan nakon sto je Alen sutirao bacanja? Imao je tajmaut kada je Lenard uhvatio loptu, cak je on i stao na sekund cekajuci zvizduk, ali ga nije trazio. Onda je Manu uzeo loptu, zeznuo stvar i nakon sto je Alen sutnuo 2 bacanja Sparsi su imali tajmaut. Da ga je Pop ranije iskoristio, mozda ne bi morao da ga cuva za kasnije...
Sjajan trener, u svakom slucaju. Nema smisla optuzivati ga za bilo sta. To je kosarka...

fraka

pre 10 godina

mislim da nije pomenuta jedina greska popovica... sve ovo sro ste nabrojali je glupost. Jedina prava greska je bila sto nije zvao time out za zadnji napad u OT vec je manu isao coast to coast potpuno nepotrebno. doduse bio je fauliran pd alena, ali nije bilo teorije da sviraju to...

Steta imali su sve

pre 10 godina

Igraci su sami krivi, imali su prednost, promasili dva od cetiri bacanja plus nisu mogli u sledeca dva napada Majamija da uhvate loptu pod svojim kosem posle kojih su oba kaznjena sa trojkom Alena i Dzejmsa. U ligi sa ovakvim vanserijskim igracima i utakmici tolikog znacaja tako se ne moze dobiti ista!

Marko

pre 10 godina

Ovi sto ispravljaju da nije Popović nego Popovich, neka malo ponovo odu u skolu. Covek je Srbin poreklom, a engleski ne pravi razliku u tvrdom i mekom ch.

Sax

pre 10 godina

Slomiše mi srce Sparsi :( Ako Majami dobije i sledeću pokajnički ću da stavim LeBronov wallpaper na kompjuter :( Zašto moji uvek gube?

Muta Nikolic

pre 10 godina

Kriv je parker logicno je bilo da ce sutirati alen kad je dobio loptu trebao je da lepo skoci na sut,a ne da ostane na zemlji.

ShomyredDevil

pre 10 godina

Kako vam nije jasno,sedma utakmica se mora igrati velika lova je u pitanju.Sta mislite koliko mi izgubili para od tv prenosa,sponzora i reklama da je zavrsena serija sinoc.Sve je to jedna velika namestaljka.
(lemis, 19. jun 2013 11:10)

A sta bi bilo da je promasio trojku???Ne bi oni cekali zadnji napad da je po tvom...

Ralemvp

pre 10 godina

Ma kakav Pop da je kriv,2 puta ima hvataju loptu i daju 2 reojke,Sparsi 2 puta polovicni sa penala,i promase napad za pobedu.Sami su krivi,mada definitivno nije pomogao nedosudjen faul na kraju nad Manuom,ali kao sto rekoh,imali su 5 situacija od kojih su samo jednu trebali da ralizuju.Steta.

mpk

pre 10 godina

Kako vam nije jasno,sedma utakmica se mora igrati velika lova je u pitanju.Sta mislite koliko mi izgubili para od tv prenosa,sponzora i reklama da je zavrsena serija sinoc.Sve je to jedna velika namestaljka.
(lemis, 19. jun 2013 11:10)

Jeste. I to napravljena tako da Alen pogodi trojku iz ugla preko ruke na 5,3 sekunde do kraja. SVaka cast na namestaljci !

sumadinac atl

pre 10 godina

nije kriv. ko kaze da bi dankan uhvatio loptu? sad nagadjate ivpravite senzacije. pa taj popovic zna vise o kosarci nego vi internet navijaci i novinari. razapeti ga je lako ali niko ne spominje odlicnu odbranu koju san antonio igra celu sezonu i ceo plej of

MK

pre 10 godina

Većina komentatora neprati dovoljno NBA. U NBA-u se ne pravi faul na +3, već se brani napad. Tako da Popoviću nema šta da se zameri.

NBA fan

pre 10 godina

Ne znam da li je neko primetio koliko procenata koseva SAS da iz nemogucih situacija?? Ja ne znam kako oni mogu da izgube utakmicu kada onaj Parker 90% svojih koseva da na onakav nacin...Ok, neko ce reci on tako igra, ali ipak sto je previse, previse je, moralo se nekada vratiti, a vratice se ocigledno u 6 i 7 utakmici. U onoj seriji kada su napravili 11-0, tri puta uzastopno se svira kos faul. Zato su tako posle lagano i ispustili +13, jednostavno nije bio realan rezultat.

Sta reci o LBJ...Neko je napisao u komentarima pre par utakmica da ako Majami bude priteran uza zid da ce James odgovoriti sa 30+ partijom uz tripl dabl... Ja ne znam ko moze da osporava tog coveka posle one poslednje cetvrtine.

branko

pre 10 godina

Po meni je najveca greska sto je poslednju cetvrtinu poceo sa maltene rezervnom petorkom. Imali su +10, i da su krenuli najbolji verovatno bi prva 3-4 min. odrzali razliku i prica bi bila zavrsena.Ako je Lebron krenuo u poslednjoj cetvrtini na sve lil nista, Duncan je morao biti na parketu da odgovori.A ono na kraju izvodjednje Duncana da bi branio sut za tri poena je van svake pameti, jer on je covek tim.

Aleksandar iz Osla

pre 10 godina

Majami je imao cvrste nerve ali i puno srece. Lepo je vec primeceno da se u NBA i Evropi drugacije igraju zavrsnice. Jedan od razloga je da u Evropi ipak ima manje igraca koji mogu da ubodu trojku na manje od sekunde do kraja i generalno da poentiraju u tim situacijama.
Da su Bos ili Alen faulirani i smanjili na jedan razlike, ostalo bi jos 6-7 sekundi da se igra. Brz faul, jedno pogodjeno bacanje i eto 2 razlike za 5 sekundi igre. Sasvim dovoljno vremena da se izjednaci ili cak povede.

lalinjo

pre 10 godina

Lol strucnjaci. Dajete analize u procentima a ne znate da je Rej ALEN, a ne Rej Elen i ostale varijacije. Ovo mogu samo ovi sto su juce poceli da gledaju basket

chubby checker

pre 10 godina

pratim celu ovu seriju, skoro sve utakmice sam gledao uživo i još par puta sam ove godine gledao Spurse, svaki put kada za vreme tajm-auta puštaju ton sa njihove klupe pažljivo slušam i prosto ne mogu da verujem koliko ovaj čovek zna o košarci! mislim da je jedan od najboljih ako ne i najbolji trener trenutno u NBA-u i pričati o tome da li je napravio grešku ili ne je totalno glupo! da nema njega na klupi San Antonija garantovano ne bi ni stigli do finala!!!

inače u NBA-u uopšte nije "u modi" da se pravi faul na +3 već se obično brani napad jer kako je već neko i napisao veća je verovatnoća da će neko promašiti trojku ako se odigra korektna odbrana nego da će promašiti slobodno bacanje - sem ako lopta dođe do nekog centra koji slobodnjake šutira oko 40%. a u slučaju da se protivniku pokloni dva laka bacanja velika je verovatnoća da će ih i pogoditi, skida se razlika na 1, ulazi se u penal završnicu i tada je već sve moguće...

Faul je trebao da se napravi na Bošu posle skoka, Elen je tako brzo izveo šut da nije niko ni stigao da ga faulira.

THE DREAM

pre 10 godina

Velik trener i čovek ali ako SAS ne osvoji titulu najveći dio krivice ide na njegovu dušu ako zbog ničeg nejasno mi kako je mogao nakon promašaja Vejda na 9 sekundi do kraja da ne zove tajmaut i dogovori napad za titulu.

DeDA

pre 10 godina

Evo dokaza da su Americki kosarkasi takticki osakaceni u odnosu na Evropske igrace.Svaka im cast na fizikalijama ali takticki su jako tanki.Jedan faul na Bosu bi resio utakmicu, ali nije im trener rekao da ga naprave.Pa nije Greg prorok pa da predvidi pet dogadjaja unapred.

NČF

pre 10 godina

Isti taj Popovich je dobio prošlu utakmicu ubacivanjem Manua u prvih pet.
Isti taj Popovich ima već četiri šampionska prstena sa SAS.
Isti taj Popovich je već 17 sezona trener istog tima, sa fantastičnim rezultatima.
Isti taj Popovich je svaku od tih sezona završio kao prvi ili drugi u svojoj konferenciji, većinu i na zapadu ili u celoj NBA.
Isti taj Popovich je osvojio SVAKO finale koje je igrao, što je užasno bitan psihološki momenat za sedmu utakmicu.
Tog istog Popovicha savršeno zabole uvo šta će novinari da misle o njemu, jer svi zajedno nisu u svojoj profesiji postigli onoliko koliko je on kao košarkaški trener.
Isti taj Popovich će se posle sedme utakmice odmah okrenuti narednoj sezoni, dobio je ili izgubio.
Jer, tom istom Popovichu je ova igra i dalje nešto u šta unosi 101% sebe.
A o takvim trenerima treba pisati sa uključenim CAPS LOCK...

Almighty

pre 10 godina

Trebao je izvuci pouke iz Indijanine greske, ali uradio je ono sto je bilo najlogicnije... Nedostajalo je malo sportske srece koja je prevagnula na stranu Hita.
Verujmo u ,,ludog Srbina''. ;)

NBA

pre 10 godina

Nije. Kod branjenja zadnjeg napada je pogresio Deni Grin koji se potpuno izgubio. Prvo je usao pod kos prateci Alena kojeg je pri tome potpuno izgubio iz vidnog polja, a onda je potpuno pogubljeno gledao Bosa kako hvata skok (bar da ga je faulirao) i teko posle Lenarda i Parkera potrcao ka Alenu, koji je vec imao sve vreme sveta da se namesti na sut. Po meni nije problem to sto je Majami uhvatio skok, nego sto su u roku od 1s posle tog skoka ostvarili najbolju mogucu poziciju za sut za 3, posto su se igraci SAS (citaj Deni Grin) posle tog skoka pogubili i ostavili Alena potpuno samog (dok je Parker dotrcao, sa suprotne strane, vec je bilo kasno).

Кембо Екоко

pre 10 godina

Није Грег Поповић изгубио утакмицу, већ Тони Паркер. У продужетку је форсирао шут, а није га ишло. Чак је добио и 2 банане, додуше не класничне, од Боша. Што се тиче Данкана, био је сјајан у 1. полувремену уз датих 25 кошева. У 2. и продужетку је дао само 5, тако да његов излазак није био одлучујући. Мисли да Сан Антонио сад нема шанси, али се надам да ће добити.

NekoIzMase

pre 10 godina

Niti bi bila njegova zasluga da je pobedio, niti je njegova greška što je primio koš ... Jednostavno, imao je ideju da tako odigra završnicu, splet okolnosti mu nije išao na ruku ...

Jedina greška je tu, mislim, što Boš nije fauliran odmah posle skoka .. Ostao bi koji sekund posle njegovih slobodnih bacanja, i lopta za SA ...

nisam ja

pre 10 godina

"Samo da ne pobedi Majami... Realno nisu zaslužili...
(vlada, 19. jun 2013 10:55)"

Po čemu nisu zaslužili objasni mi molim te ? Jesi gledao ti utakmice u toku sezone ? gledaš finale i misliš da sve znaš

nikola

pre 10 godina

Morao je da se pravi faul nad Lebronom negde na 7 sek pred kraja... ne razumem zasto to nije uradio?! Pa celog zivota je radio "hack a Shaq"! Ajde neka Lebron pogodi oba bacanja, ponovo su sanse da pobedis...

sofronije

pre 10 godina

Culi ste sta kaze, u evropi se pravi faul, u NBA ne. To nije obicaj, ali je suludo postovati do kraja tako nesto. Titula je u pitanju, a faul je sastavni deo kosarkaske igre, nece mi biti jasno da ce neko da zrtvuje titulu najboljeg kluba na planeti zarad nekih principa koji se uopste ne kose sa pravilima igre.

Antoniji Mišuri

pre 10 godina

A odakle vama u redakciji pravo da se mesate u trenerov posao, kako se vi osecate kad vam na konferenciji za stampu Vujosevic ili neki drugi trener drzi predavanje kako treba da radite svoj posao?

sdfsdf

pre 10 godina

"A sta je s koracima pre suta? Je l` to kod nji` ne vazi?
(Daniele, 19. jun 2013 11:11)"

Majstore to je NBA , a ne KLS drugacija su tamo pravila

Fedor

pre 10 godina

Diao je bas kasnio .
Sto se tice faulova tu podrzavam nba trenere bolje zasmetati koliko toliko na sutu za tri poena nego dati slobodna bacanja jos pogotovu Alenu.
Popovica bas hoce ovakvi porazi.
Do sada je bilo smenjivanje u pobedama tako da je vreme da SAS povobedi sledecu utakmicu.

fixy95

pre 10 godina

Sad ce svi verovatno da pricaju kako pametujem posle tekme,al jedna stvar stoji, Popovic je izgubio tekmu. On da ima 3 poena prednosti i zadnji napad da ne pravi faul, nego pusta dve trojke....jbg, idemo do pobede u 7oj, bice sladje

lemis

pre 10 godina

Kako vam nije jasno,sedma utakmica se mora igrati velika lova je u pitanju.Sta mislite koliko mi izgubili para od tv prenosa,sponzora i reklama da je zavrsena serija sinoc.Sve je to jedna velika namestaljka.

Mljih

pre 10 godina

Uvek je lako posle utakmice pričati ko je pogrešio. Na prste jedne ruke mogu da se izbroje ljudi koji imaju pravo da kažu da li je ovo greška ili ne. Moje mišljenje je da je Greg išao na bolju varijantu i da se samo sve dobro odigralo po Majami...

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Kako Željko Obradović kaže, to su 50-50 situacije. Danas protivnik ne da kož i svi viču kako si dobrom taktikom u odbrani rešio meč, a sutra primiš koš i odmah svi znaju da je trebalo drugačije da braniš.

Војислав Симоновић

pre 10 godina

Класичан пример за разлику између европског (тактичког) и америчког (шутерског) поимања кошарке: У Европи не постоји екипа чија се тактика у случају 3 поена предности не би свела на фаулирање противничких играча и пенал-завршницу!

eto

pre 10 godina

nije. krivi su igrači koji nisu zagradili, ni boša (hajd, nega bude, da se lopta daleko odbila) ali ni elena. mislim, kako može čovek da primi loptu onako lako? gde je odbrambeni igrač koji ga je gradio?

milos.k

pre 10 godina

zasto bi bio kriv, odbrana je bila odlicna, covek je ubacio trojku preko ruke, ja mislim da je napad od 5,3sekunde bio lose organizovan za NBA ligu

eto

pre 10 godina

Molim da mi neko objasni zasto niko nije skočio na boša kada je pokupio loptu i srušio ga na zemlju za dva slobodnjaka.

Inače za one kojima nije jasno zašto je Parker stao u standardnu odbranu umesto da je zveknuo Elena po ruci i iznudio 3 slobodna bacanja evo matematike:
Elen šutira 60% trojke a 92% slobodnjake. Šansa da pogodi 3 vezana slobodna je oko 78% dakle preko 60%. To je to.

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Kako Željko Obradović kaže, to su 50-50 situacije. Danas protivnik ne da kož i svi viču kako si dobrom taktikom u odbrani rešio meč, a sutra primiš koš i odmah svi znaju da je trebalo drugačije da braniš.

Војислав Симоновић

pre 10 godina

Класичан пример за разлику између европског (тактичког) и америчког (шутерског) поимања кошарке: У Европи не постоји екипа чија се тактика у случају 3 поена предности не би свела на фаулирање противничких играча и пенал-завршницу!

NČF

pre 10 godina

Isti taj Popovich je dobio prošlu utakmicu ubacivanjem Manua u prvih pet.
Isti taj Popovich ima već četiri šampionska prstena sa SAS.
Isti taj Popovich je već 17 sezona trener istog tima, sa fantastičnim rezultatima.
Isti taj Popovich je svaku od tih sezona završio kao prvi ili drugi u svojoj konferenciji, većinu i na zapadu ili u celoj NBA.
Isti taj Popovich je osvojio SVAKO finale koje je igrao, što je užasno bitan psihološki momenat za sedmu utakmicu.
Tog istog Popovicha savršeno zabole uvo šta će novinari da misle o njemu, jer svi zajedno nisu u svojoj profesiji postigli onoliko koliko je on kao košarkaški trener.
Isti taj Popovich će se posle sedme utakmice odmah okrenuti narednoj sezoni, dobio je ili izgubio.
Jer, tom istom Popovichu je ova igra i dalje nešto u šta unosi 101% sebe.
A o takvim trenerima treba pisati sa uključenim CAPS LOCK...

Mljih

pre 10 godina

Uvek je lako posle utakmice pričati ko je pogrešio. Na prste jedne ruke mogu da se izbroje ljudi koji imaju pravo da kažu da li je ovo greška ili ne. Moje mišljenje je da je Greg išao na bolju varijantu i da se samo sve dobro odigralo po Majami...

eto

pre 10 godina

Molim da mi neko objasni zasto niko nije skočio na boša kada je pokupio loptu i srušio ga na zemlju za dva slobodnjaka.

Inače za one kojima nije jasno zašto je Parker stao u standardnu odbranu umesto da je zveknuo Elena po ruci i iznudio 3 slobodna bacanja evo matematike:
Elen šutira 60% trojke a 92% slobodnjake. Šansa da pogodi 3 vezana slobodna je oko 78% dakle preko 60%. To je to.

mpk

pre 10 godina

Kako vam nije jasno,sedma utakmica se mora igrati velika lova je u pitanju.Sta mislite koliko mi izgubili para od tv prenosa,sponzora i reklama da je zavrsena serija sinoc.Sve je to jedna velika namestaljka.
(lemis, 19. jun 2013 11:10)

Jeste. I to napravljena tako da Alen pogodi trojku iz ugla preko ruke na 5,3 sekunde do kraja. SVaka cast na namestaljci !

milos.k

pre 10 godina

zasto bi bio kriv, odbrana je bila odlicna, covek je ubacio trojku preko ruke, ja mislim da je napad od 5,3sekunde bio lose organizovan za NBA ligu

NekoIzMase

pre 10 godina

Niti bi bila njegova zasluga da je pobedio, niti je njegova greška što je primio koš ... Jednostavno, imao je ideju da tako odigra završnicu, splet okolnosti mu nije išao na ruku ...

Jedina greška je tu, mislim, što Boš nije fauliran odmah posle skoka .. Ostao bi koji sekund posle njegovih slobodnih bacanja, i lopta za SA ...

eto

pre 10 godina

nije. krivi su igrači koji nisu zagradili, ni boša (hajd, nega bude, da se lopta daleko odbila) ali ni elena. mislim, kako može čovek da primi loptu onako lako? gde je odbrambeni igrač koji ga je gradio?

Кембо Екоко

pre 10 godina

Није Грег Поповић изгубио утакмицу, већ Тони Паркер. У продужетку је форсирао шут, а није га ишло. Чак је добио и 2 банане, додуше не класничне, од Боша. Што се тиче Данкана, био је сјајан у 1. полувремену уз датих 25 кошева. У 2. и продужетку је дао само 5, тако да његов излазак није био одлучујући. Мисли да Сан Антонио сад нема шанси, али се надам да ће добити.

Almighty

pre 10 godina

Trebao je izvuci pouke iz Indijanine greske, ali uradio je ono sto je bilo najlogicnije... Nedostajalo je malo sportske srece koja je prevagnula na stranu Hita.
Verujmo u ,,ludog Srbina''. ;)

sofronije

pre 10 godina

Culi ste sta kaze, u evropi se pravi faul, u NBA ne. To nije obicaj, ali je suludo postovati do kraja tako nesto. Titula je u pitanju, a faul je sastavni deo kosarkaske igre, nece mi biti jasno da ce neko da zrtvuje titulu najboljeg kluba na planeti zarad nekih principa koji se uopste ne kose sa pravilima igre.

sumadinac atl

pre 10 godina

nije kriv. ko kaze da bi dankan uhvatio loptu? sad nagadjate ivpravite senzacije. pa taj popovic zna vise o kosarci nego vi internet navijaci i novinari. razapeti ga je lako ali niko ne spominje odlicnu odbranu koju san antonio igra celu sezonu i ceo plej of

chubby checker

pre 10 godina

pratim celu ovu seriju, skoro sve utakmice sam gledao uživo i još par puta sam ove godine gledao Spurse, svaki put kada za vreme tajm-auta puštaju ton sa njihove klupe pažljivo slušam i prosto ne mogu da verujem koliko ovaj čovek zna o košarci! mislim da je jedan od najboljih ako ne i najbolji trener trenutno u NBA-u i pričati o tome da li je napravio grešku ili ne je totalno glupo! da nema njega na klupi San Antonija garantovano ne bi ni stigli do finala!!!

inače u NBA-u uopšte nije "u modi" da se pravi faul na +3 već se obično brani napad jer kako je već neko i napisao veća je verovatnoća da će neko promašiti trojku ako se odigra korektna odbrana nego da će promašiti slobodno bacanje - sem ako lopta dođe do nekog centra koji slobodnjake šutira oko 40%. a u slučaju da se protivniku pokloni dva laka bacanja velika je verovatnoća da će ih i pogoditi, skida se razlika na 1, ulazi se u penal završnicu i tada je već sve moguće...

Faul je trebao da se napravi na Bošu posle skoka, Elen je tako brzo izveo šut da nije niko ni stigao da ga faulira.

sdfsdf

pre 10 godina

"A sta je s koracima pre suta? Je l` to kod nji` ne vazi?
(Daniele, 19. jun 2013 11:11)"

Majstore to je NBA , a ne KLS drugacija su tamo pravila

fixy95

pre 10 godina

Sad ce svi verovatno da pricaju kako pametujem posle tekme,al jedna stvar stoji, Popovic je izgubio tekmu. On da ima 3 poena prednosti i zadnji napad da ne pravi faul, nego pusta dve trojke....jbg, idemo do pobede u 7oj, bice sladje

ShomyredDevil

pre 10 godina

Kako vam nije jasno,sedma utakmica se mora igrati velika lova je u pitanju.Sta mislite koliko mi izgubili para od tv prenosa,sponzora i reklama da je zavrsena serija sinoc.Sve je to jedna velika namestaljka.
(lemis, 19. jun 2013 11:10)

A sta bi bilo da je promasio trojku???Ne bi oni cekali zadnji napad da je po tvom...

nikola

pre 10 godina

Morao je da se pravi faul nad Lebronom negde na 7 sek pred kraja... ne razumem zasto to nije uradio?! Pa celog zivota je radio "hack a Shaq"! Ajde neka Lebron pogodi oba bacanja, ponovo su sanse da pobedis...

Sax

pre 10 godina

Slomiše mi srce Sparsi :( Ako Majami dobije i sledeću pokajnički ću da stavim LeBronov wallpaper na kompjuter :( Zašto moji uvek gube?

NBA

pre 10 godina

Nije. Kod branjenja zadnjeg napada je pogresio Deni Grin koji se potpuno izgubio. Prvo je usao pod kos prateci Alena kojeg je pri tome potpuno izgubio iz vidnog polja, a onda je potpuno pogubljeno gledao Bosa kako hvata skok (bar da ga je faulirao) i teko posle Lenarda i Parkera potrcao ka Alenu, koji je vec imao sve vreme sveta da se namesti na sut. Po meni nije problem to sto je Majami uhvatio skok, nego sto su u roku od 1s posle tog skoka ostvarili najbolju mogucu poziciju za sut za 3, posto su se igraci SAS (citaj Deni Grin) posle tog skoka pogubili i ostavili Alena potpuno samog (dok je Parker dotrcao, sa suprotne strane, vec je bilo kasno).

Marko

pre 10 godina

Ovi sto ispravljaju da nije Popović nego Popovich, neka malo ponovo odu u skolu. Covek je Srbin poreklom, a engleski ne pravi razliku u tvrdom i mekom ch.

MK

pre 10 godina

Većina komentatora neprati dovoljno NBA. U NBA-u se ne pravi faul na +3, već se brani napad. Tako da Popoviću nema šta da se zameri.

Aleksandar iz Osla

pre 10 godina

Majami je imao cvrste nerve ali i puno srece. Lepo je vec primeceno da se u NBA i Evropi drugacije igraju zavrsnice. Jedan od razloga je da u Evropi ipak ima manje igraca koji mogu da ubodu trojku na manje od sekunde do kraja i generalno da poentiraju u tim situacijama.
Da su Bos ili Alen faulirani i smanjili na jedan razlike, ostalo bi jos 6-7 sekundi da se igra. Brz faul, jedno pogodjeno bacanje i eto 2 razlike za 5 sekundi igre. Sasvim dovoljno vremena da se izjednaci ili cak povede.

lemis

pre 10 godina

Kako vam nije jasno,sedma utakmica se mora igrati velika lova je u pitanju.Sta mislite koliko mi izgubili para od tv prenosa,sponzora i reklama da je zavrsena serija sinoc.Sve je to jedna velika namestaljka.

Ralemvp

pre 10 godina

Ma kakav Pop da je kriv,2 puta ima hvataju loptu i daju 2 reojke,Sparsi 2 puta polovicni sa penala,i promase napad za pobedu.Sami su krivi,mada definitivno nije pomogao nedosudjen faul na kraju nad Manuom,ali kao sto rekoh,imali su 5 situacija od kojih su samo jednu trebali da ralizuju.Steta.

Antoniji Mišuri

pre 10 godina

A odakle vama u redakciji pravo da se mesate u trenerov posao, kako se vi osecate kad vam na konferenciji za stampu Vujosevic ili neki drugi trener drzi predavanje kako treba da radite svoj posao?

Jeff

pre 10 godina

rezon je bio zdrav. sahovska partija. niko mu nista ne moze zameriti. setimo se kako je lbj doneo pobedu protiv indiane. u sledecoj se to nije desilo. nece ni sada.

lalinjo

pre 10 godina

Lol strucnjaci. Dajete analize u procentima a ne znate da je Rej ALEN, a ne Rej Elen i ostale varijacije. Ovo mogu samo ovi sto su juce poceli da gledaju basket

Steta imali su sve

pre 10 godina

Igraci su sami krivi, imali su prednost, promasili dva od cetiri bacanja plus nisu mogli u sledeca dva napada Majamija da uhvate loptu pod svojim kosem posle kojih su oba kaznjena sa trojkom Alena i Dzejmsa. U ligi sa ovakvim vanserijskim igracima i utakmici tolikog znacaja tako se ne moze dobiti ista!

NBA fan

pre 10 godina

Ne znam da li je neko primetio koliko procenata koseva SAS da iz nemogucih situacija?? Ja ne znam kako oni mogu da izgube utakmicu kada onaj Parker 90% svojih koseva da na onakav nacin...Ok, neko ce reci on tako igra, ali ipak sto je previse, previse je, moralo se nekada vratiti, a vratice se ocigledno u 6 i 7 utakmici. U onoj seriji kada su napravili 11-0, tri puta uzastopno se svira kos faul. Zato su tako posle lagano i ispustili +13, jednostavno nije bio realan rezultat.

Sta reci o LBJ...Neko je napisao u komentarima pre par utakmica da ako Majami bude priteran uza zid da ce James odgovoriti sa 30+ partijom uz tripl dabl... Ja ne znam ko moze da osporava tog coveka posle one poslednje cetvrtine.

branko

pre 10 godina

Po meni je najveca greska sto je poslednju cetvrtinu poceo sa maltene rezervnom petorkom. Imali su +10, i da su krenuli najbolji verovatno bi prva 3-4 min. odrzali razliku i prica bi bila zavrsena.Ako je Lebron krenuo u poslednjoj cetvrtini na sve lil nista, Duncan je morao biti na parketu da odgovori.A ono na kraju izvodjednje Duncana da bi branio sut za tri poena je van svake pameti, jer on je covek tim.

DeDA

pre 10 godina

Evo dokaza da su Americki kosarkasi takticki osakaceni u odnosu na Evropske igrace.Svaka im cast na fizikalijama ali takticki su jako tanki.Jedan faul na Bosu bi resio utakmicu, ali nije im trener rekao da ga naprave.Pa nije Greg prorok pa da predvidi pet dogadjaja unapred.

Muta Nikolic

pre 10 godina

Kriv je parker logicno je bilo da ce sutirati alen kad je dobio loptu trebao je da lepo skoci na sut,a ne da ostane na zemlji.

NapredSpursi

pre 10 godina

U NBA ligi postoje mnoga pravila na koje mi, koji gledamo i evropsku kosarku, nismo navikli, svira se faul za svaku glupost sto je obesmislilo kosarku kao kontakt sport, velikim imenima(LeBron,Wade) se uporno prastaju duple i koraci koje prave cak i po njihovim pravilima, ne svira se faul u napadu iako se James svaki put zalece kao sivonja jer ne zna drugacije osim na snagu, zone se ne igraju i kad se postave jer generalno svako igra za sebe. u tom sistemu imate Spurse koji igraju zajedno poslednjih 15 godina, trenera koji ima pristup igri, umesto da bude navijacica pored terena kao sto Spoelstra radi, pored velike trojke imaju jos jednu veliku trojku da povuce kad Manu, Parker i Duncan ne mogu, konstantni su poslednjih 10 godina, sto je prava retkost u Americi i jos hiljadu razloga zasto treba da uzmu titulu umesto Miamija, nema tu krivca, posao trenera je da postavi taktiku, koja se ne isplati uvek. Ako se bude igralo kao do sad, bez vezane dve pobede, radovacemo se mi koji navijamo za Spurse

Fedor

pre 10 godina

Diao je bas kasnio .
Sto se tice faulova tu podrzavam nba trenere bolje zasmetati koliko toliko na sutu za tri poena nego dati slobodna bacanja jos pogotovu Alenu.
Popovica bas hoce ovakvi porazi.
Do sada je bilo smenjivanje u pobedama tako da je vreme da SAS povobedi sledecu utakmicu.

nisam ja

pre 10 godina

"Samo da ne pobedi Majami... Realno nisu zaslužili...
(vlada, 19. jun 2013 10:55)"

Po čemu nisu zaslužili objasni mi molim te ? Jesi gledao ti utakmice u toku sezone ? gledaš finale i misliš da sve znaš

fraka

pre 10 godina

mislim da nije pomenuta jedina greska popovica... sve ovo sro ste nabrojali je glupost. Jedina prava greska je bila sto nije zvao time out za zadnji napad u OT vec je manu isao coast to coast potpuno nepotrebno. doduse bio je fauliran pd alena, ali nije bilo teorije da sviraju to...

djordjevic

pre 10 godina

Da li je kriv? Kapiram da ga mnogi brane, ali on je jednostavno izgubio ovu utakmicu za San Antonio.

Mogao je od Indijane da nauci da centar protiv Majamija mora da igra u poslednjim napadima. Ok, probao je da bude previse pametan, desilo mu se jednom, Majami uhvatio skok u napadu, Lebron dao trojku. OK, desilo se. Op, cup, posle nekoliko sekundi Popovic ponavlja isto- spoticanje o isti kamen, novi skok u napadu i opet trojka. Onda Manu koji CELU utakmicu igra kao dao je pao sa marsa...I takvom Manuu on mase 10 sekundi pre kraja produzetka utakmice koja donosi titulu da kao on ide na kos. Parker je tad bio na klupi. Cemu to?!

Takodje je poceo 4/4 sa krs postavom...Razumem odmaranje igraca, ali ne razumem odmaranje u utakmici za titulu kada znas da ti treba 3-4 kvalitetna minuta da protivniku udje voda u usi. Majami je izgledao POTPUNO izgubljeno do tada- bez zelje za zivotom. A onda uvedes krs postavu i vratis ih u zivot. Tih 10 razlike je otislo na 4 za minut.

Popovic, iako moj omiljen trener, je izgubio ovu utakmicu i najverovatnije titulu.

peka1985

pre 10 godina

kriv je popovic,ali je kriv i sudija,na 40sec.do kraja nije sviran cist nameran faul alena na manua,i posle u zadnjem napadu cist faul u napadu bosa,a mozda i faul bosa nad grinom na zadnjem sutu za 3p.ali su ipak krivi i sami igraci,lenard omaseno bacanje na 3razlike,i manu takodje bacanje na 3raz.

kobre? dabre!

pre 10 godina

Pop je uz Phila Jacksona najbolji trener koji je NBA liga dala. Nema spora o tome dali je pogriješio ili nije, odradio je sve kako je odradio u sličnim ili istim situacijama milion puta prije i dobio, ovaj mu je puta sreća okrenula leđa, a ovi dušebrižnici koji postaju heroji poslije bitke mogu razglabati o tome koliko ih volja..smješno kad neki kvazipratitelji krenu kritizirati takvu jednu veličinu koja košarku udiše umjesto zraka..
Za ove koji spominju Popovo porijeklo:
"Popovich was born in East Chicago, Indiana on January 28, 1949, to a Serbian father and Croatian mother."

..isto dakle kao Novak..iako neki kažu da je Novakov otac Crnogorac..to ne tvrdim..tako neki pričaju..

Nataeos

pre 10 godina

Za nas Evropljane ovo je totalna takticka greska.... Za njih Amere ozda noje: show must go on... Razlicit pristup igri jednostavno..

Uroš

pre 10 godina

A sta je s koracima pre suta? Je l` to kod nji` ne vazi?
(Daniele, 19. jun 2013 11:11)

Bravo, majstore, hvala Bogu da jos uvek ima nekog sa mozgom da primeti ovakve stvari. Naravno da su koraci od Alena. Nema od košarke ozbiljnog
sporta dok god se ne budu striktno poštovala osnovna pravila košarke - pravila vođenja lopte. I nije tačno da sudije ne mogu da vide ovakve stvari - oni su očigledno instruirani da ih ne vide.

THE DREAM

pre 10 godina

Velik trener i čovek ali ako SAS ne osvoji titulu najveći dio krivice ide na njegovu dušu ako zbog ničeg nejasno mi kako je mogao nakon promašaja Vejda na 9 sekundi do kraja da ne zove tajmaut i dogovori napad za titulu.

RF

pre 10 godina

oni ne prave kao evropljani faul nego se brane,eto zbog toga,a prica da ih izvodi 90% alen i da su sanse 60%,to bitno opada zbog trenutka izvodjenja

vladimir

pre 10 godina

U komentaru za utakmicu sam mislim jedini i napisao da je Greg najveci krivac za poraz.Potpuno pogresna petorka je pocela 4 cetvrtinu i naravno izvodjenje u poslednjoj minuti Tim Dankana je katastrofalan potez.

SPIDER

pre 10 godina

Ni jedan komentar da pohvali sut Alena ne mogu da verujem. I ja navijam za San Antonio kao i vecina, ali kakav sut najboljeg trojkasa, umetnost i savrsenstvo. I nisu bili koraci, Rej Alen ide u nazad i uteenutku kada dolazi u posed lopte desna noga mu je vec u kontaktu sa zemljom, leva ide za njom a ostalo ne treba trositi reci...

Gos'n

pre 10 godina

Prvo poruka za ove lingviste, poliglote. Kad bi znali sta znaci "pronouncment", onda bi znali da postoje slova koja se citaju kao "ae", pa bi isto tako znali da nije Elen. Drugo je u vezi kosarke. Kroford, sudija koji ima sukob sa Dankanom i Popovicem, a pritom je davno namestao za Sterna pod parolom Sterna "bilo je u interesu lige da se igra sedma utakmica", sudi utakmicu i osakati SA. Dva faula Alena, nijedan namerni, Majami stize i kraj. Onaj drvodelja Dzejms kad ima slabijeg igraca na sebi, ugura ga kao kamionom pod kos, nikad faul u napadu. SA je ostecen prosle godine protiv Oklahome, sada protiv Majamija, kao i Indiana sto je bila ostecena. Kad vidim Kroforda, ne moze da ide, jos malo pa ce u kolicima da sudi... Tad mi je sve jasno ko pobedjuje. Pogledajte pricu oko Donaghy-ja, pa vidite kako se namestaju NBA mecevi.

Filip

pre 10 godina

@cisto informativno
Kako nije imao nijedan tajmaut kada je Pop trazio jedan nakon sto je Alen sutirao bacanja? Imao je tajmaut kada je Lenard uhvatio loptu, cak je on i stao na sekund cekajuci zvizduk, ali ga nije trazio. Onda je Manu uzeo loptu, zeznuo stvar i nakon sto je Alen sutnuo 2 bacanja Sparsi su imali tajmaut. Da ga je Pop ranije iskoristio, mozda ne bi morao da ga cuva za kasnije...
Sjajan trener, u svakom slucaju. Nema smisla optuzivati ga za bilo sta. To je kosarka...

Bojan_RS_FL

pre 10 godina

Ne mislim uopste da je Popovic kriv za poraz. Sudije su imale velikog udjela u rezultatu sinocne yekme bar sto se tice samog kraja. Prvo nisu svirale ocigledan faul na Djinobiliju na ulazu + nisu svirale zadnji sut Grina kada ga je Bos navodno faulirao. Popovic apsolutno nije kriv za poraz.

ИСХСНИКА

pre 10 godina

Највећи кривац је Ђинобили требао је Србин да га остави на клупи у продужецима надајмо се ипак да пуцачи из мајамија неће освојит титулу

Pera

pre 10 godina

@eto
trebalo je faulirati ne u toku suta nego pre suta, pa bi bila samo dva slobodna, onda je tesko dati tri poena iz dva slobodna (naravno, moze da se da prvo, promasi drugo, skok i jos brz kos, ali mala je verovatnoca da se to ostvari). Nazalost po San Antonio, nije bilo vremena za to, Bos je dodao loptu cim je uhvatio skok, Alen je odmah sutirao...

Dragan

pre 10 godina

kobre?dabre Ovaj prvi dio komentara ti je odlican,ali kave veze ima Novak sa tim,kazes isto kao Novak,pa Novakova mama je Srpkinja iz Hrvatske ,otac mu je Srbin iz Crne Gore,kao sto su Nikica Jelavic i Mario Mandzukic Hrvati iz Bosna i Hercegovine,kao sto je otac Drazena Petrvica Srbin iz Bosne i Hercegovine,da ti ne nabrajam,pozdrav.

staraskola

pre 10 godina

Igrac koji prima loptu pravi korake povlaceci se iza linije za trojku al sudija to ne svira il ne vidi a on pogadja trojku! Sta bi bilo da se to kod nas desilo na utakmici Partizan:Zvezda !?

manuginobili

pre 10 godina

Svi grijese,pa i najveci treneri,a Popovich je najbolji trener u NBA tu nema dileme...ali grijesio je i on sinoc malo previse i netipicno za njega...najveca greska-Duncan je morao biti u igri u ona zadnja dva napada koja su branili,ako vec branis sut moras misliti i o skoku,a u tom trenutku najvisi igrac Sana Antonia je bio Diaw,nije slucajno Bosh bio najvisi u skoku...po meni je to velika greska koja je rijesila sinocnju utakmicu-a moguce da i naslov izgube zbog ovih naoko sitnica,i cudno mi bas da se to desi tako iskusnom treneru kao sto je Popovich,ali eto desava se...sve sto su trebali da urade je da uhvate jednu od one dvije lopte koje je LeBrick promasio i bili bi prvaci-tu nema sumnje,bojim se da ce ovo postati nocna mora Grega Popovicha

Tekelija

pre 10 godina

Грешке се дешавају и најбољима.
Била је грешка, али да је оставио Данкана и да је Мајами створио ситуацију за лаку тројку и искористио је, опет би била Поповићева грешка што је оставио Данкана...

Незахвално је бити тренер.
Мени је драго што је Ален погодио, не зато што навијам за Хит, него зато што мислим да је седма утакмица најпоштенији, а и најузбудљивији исход.
Одавно НБА није била овако узбудљива(практично је стално доживљавала пад од Џордановог пензионисања) те оваква финала стварају прави осјећај ривалства и неизвјесности.

Ален је тата.
Има чуку као Русија.
Небројено је пута то доказао.

Ништа лично/Ništa lično

pre 10 godina

Nisu mi jasni neki komentari, ako je Greg Popović rekao da je Srbin onda je Srbin, bez obzira što mu je majka Hrvatica i bez obzira što je rođen u Americi. Takođe je i za Novaka Đokovića, istina je da je njegova familija poreklom iz Crne Gore, odnosno njegov otac, ali. on se takođe izjasnio da je Srbin.
Svako se izjašnjava kako želi, i to je njegovo lično intimno pravo i ne može to niko da osporava, pogotovu što su oni prvo veliki ljudi i sportisti pa tek onda Srbi. Zbog toga što su takvi uspešni zato ih prisvajaju i Hrvati i Crnogorci i ako oni znaju da to nisu i da su se "njihovi sunarodnici" izjasnili kao Srbi.

eto

pre 10 godina

znao sam da cete pre ili kasnije poceti da mu brojite krvna zrnca.
tako je. jako je vazno da li se "oseća" kao srbenda ili kao vataš. koga je briga za to što se čovek ubi radeći i učeći, da bi postigao to što je postigao.

chubby checker

pre 10 godina

(lalinjo, 19. jun 2013 12:13)

mi "stručnjaci" gledamo NBA sa originalnim komentarom pa čujemo kako se izgovaraju njihova prezimena i nikada nam neće biti jasno zašto se Elen u srbiji zove Alen, zašto je Brajent BrajAnt, itd pa sve do DžordAna.. koliko ja znam u srpskom jeziku "po Vuku" se sve piše onako kako se i izgovara a ja još ni jednog amerikanca nisam čuo da kaže Rej Alen.. toliko..

maska

pre 10 godina

@ cisto informativno...imao je time-out,od ja mislim 20 sekundi i mogao je uzeti ga poslije defanzivnog skoka,nisam siguran mislim da je Leonard skocio i dao loptu Ginobiliju.Govorim ti ovo zato sto sam siguran da je poslije greske argentinca i poena Miamija uzeo time-out da bi nacrtao zadnji napad u produzetku.

Djole

pre 10 godina

Ni jedan komentar da pohvali sut Alena ne mogu da verujem. I ja navijam za San Antonio kao i vecina, ali kakav sut najboljeg trojkasa, umetnost i savrsenstvo. I nisu bili koraci, Rej Alen ide u nazad i uteenutku kada dolazi u posed lopte desna noga mu je vec u kontaktu sa zemljom, leva ide za njom a ostalo ne treba trositi reci...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (SPIDER, 19. jun 2013 17:36)

Bio je odlican sut, ali nisi u pravu za korake. Sve ce ti biti jasno ako pogledas usporeni snimak sa kamerom koja snima odozgo. Cim igrac ima kontrolu nad loptom, ona je u njegovom posedu, moze je uhvatiti i sa jednom rukom kao sto je slucaj ovde. E u tom trenutku kad ju je uhvatio, Rej Alen je bio na desnoj nozi, a zatim je napravio korak unazad levom i onda joj primakao i desnu - sto je greska u koracima.

Neko iz mase

pre 10 godina

O kvalitetama ljudskim ali i trenerskim sve je već davno rekao veliki DENNIS.....
Što se tiče noćas, greška popoviča i još cinizam " jel to evropsko pitanje".
Inat na svoju štetu nikad nije donio ništa dobro nikome pa neće ni titulu spursima. Samo nek on i ubuduće brani tri poena.
Uzgred Popvich je porijeklom djelomično montenegrin a ne srbin kako se neki ovdje vidim diče.....

Rajli

pre 10 godina

Dali je kriv? Kada bi igrao tenis tada bi moglo da se kaze da je kriv a u ovom slucaju u timskom sportu, kosarci dbali posed lopte odlucuje.
Govoreci o posedu lopte kada je poœle nepreciznog suta Majamija Bos skocio u napadu, uhvatio loptu i dodao Alanu koji retko promasuje i¿ kornera i uopste mo¿e se reci sledece: napravio izmenu i umesto Dankana uveo nizeg uredu ali cela odbrana nije zavrsila posao jer nije uhvatila loptu.a u c³a ku se to nepominje..Opak Popovic je pogresio jer nije prevideo
jednu stvar da Bos je taj koji radi prljav posao, skace u napadu.Menjajuci Dunkana trebao je da kaze ako Bos dodje do lopte posle promasenog suta da se odmah faulira, jer opasno je faulirati sutera na liniji za 3 a specijalno Alena.Alen je bio spreman za te suteve jer jos 4 sata pre svake utakmice ubaci 300 puta, Znaci Popovic nije uzeo u obzir to koga faulirati i u kakvoj eventualnoj situaciji.Faul su mogli da naprave i Diav i Manu.
Inace nisam ljubitelj predsednika- trenera u jednoj ulozi.U nas se to kaze sto otaca kilava deca.Tako je i tom primeru gde on sebe samog pokriva za greske - predsednikom. Mislim da je Popovic prenaduvan kao trener, prespavao je celu 4 tu cetvrtinu a njegova izjava na pitanje kako priprema tim za utakmicu vise izgleda po njegovoj izjavi da je pripremao tim za neku evakuaciju nego za Samu utakmicu

lemis

pre 10 godina

Kako vam nije jasno,sedma utakmica se mora igrati velika lova je u pitanju.Sta mislite koliko mi izgubili para od tv prenosa,sponzora i reklama da je zavrsena serija sinoc.Sve je to jedna velika namestaljka.

eto

pre 10 godina

Molim da mi neko objasni zasto niko nije skočio na boša kada je pokupio loptu i srušio ga na zemlju za dva slobodnjaka.

Inače za one kojima nije jasno zašto je Parker stao u standardnu odbranu umesto da je zveknuo Elena po ruci i iznudio 3 slobodna bacanja evo matematike:
Elen šutira 60% trojke a 92% slobodnjake. Šansa da pogodi 3 vezana slobodna je oko 78% dakle preko 60%. To je to.

nisam ja

pre 10 godina

"Samo da ne pobedi Majami... Realno nisu zaslužili...
(vlada, 19. jun 2013 10:55)"

Po čemu nisu zaslužili objasni mi molim te ? Jesi gledao ti utakmice u toku sezone ? gledaš finale i misliš da sve znaš

NBA fan

pre 10 godina

Ne znam da li je neko primetio koliko procenata koseva SAS da iz nemogucih situacija?? Ja ne znam kako oni mogu da izgube utakmicu kada onaj Parker 90% svojih koseva da na onakav nacin...Ok, neko ce reci on tako igra, ali ipak sto je previse, previse je, moralo se nekada vratiti, a vratice se ocigledno u 6 i 7 utakmici. U onoj seriji kada su napravili 11-0, tri puta uzastopno se svira kos faul. Zato su tako posle lagano i ispustili +13, jednostavno nije bio realan rezultat.

Sta reci o LBJ...Neko je napisao u komentarima pre par utakmica da ako Majami bude priteran uza zid da ce James odgovoriti sa 30+ partijom uz tripl dabl... Ja ne znam ko moze da osporava tog coveka posle one poslednje cetvrtine.

eto

pre 10 godina

nije. krivi su igrači koji nisu zagradili, ni boša (hajd, nega bude, da se lopta daleko odbila) ali ni elena. mislim, kako može čovek da primi loptu onako lako? gde je odbrambeni igrač koji ga je gradio?

fixy95

pre 10 godina

Sad ce svi verovatno da pricaju kako pametujem posle tekme,al jedna stvar stoji, Popovic je izgubio tekmu. On da ima 3 poena prednosti i zadnji napad da ne pravi faul, nego pusta dve trojke....jbg, idemo do pobede u 7oj, bice sladje

chubby checker

pre 10 godina

(lalinjo, 19. jun 2013 12:13)

mi "stručnjaci" gledamo NBA sa originalnim komentarom pa čujemo kako se izgovaraju njihova prezimena i nikada nam neće biti jasno zašto se Elen u srbiji zove Alen, zašto je Brajent BrajAnt, itd pa sve do DžordAna.. koliko ja znam u srpskom jeziku "po Vuku" se sve piše onako kako se i izgovara a ja još ni jednog amerikanca nisam čuo da kaže Rej Alen.. toliko..

Antoniji Mišuri

pre 10 godina

A odakle vama u redakciji pravo da se mesate u trenerov posao, kako se vi osecate kad vam na konferenciji za stampu Vujosevic ili neki drugi trener drzi predavanje kako treba da radite svoj posao?

branko

pre 10 godina

Po meni je najveca greska sto je poslednju cetvrtinu poceo sa maltene rezervnom petorkom. Imali su +10, i da su krenuli najbolji verovatno bi prva 3-4 min. odrzali razliku i prica bi bila zavrsena.Ako je Lebron krenuo u poslednjoj cetvrtini na sve lil nista, Duncan je morao biti na parketu da odgovori.A ono na kraju izvodjednje Duncana da bi branio sut za tri poena je van svake pameti, jer on je covek tim.

Кембо Екоко

pre 10 godina

Није Грег Поповић изгубио утакмицу, већ Тони Паркер. У продужетку је форсирао шут, а није га ишло. Чак је добио и 2 банане, додуше не класничне, од Боша. Што се тиче Данкана, био је сјајан у 1. полувремену уз датих 25 кошева. У 2. и продужетку је дао само 5, тако да његов излазак није био одлучујући. Мисли да Сан Антонио сад нема шанси, али се надам да ће добити.

Mljih

pre 10 godina

Uvek je lako posle utakmice pričati ko je pogrešio. Na prste jedne ruke mogu da se izbroje ljudi koji imaju pravo da kažu da li je ovo greška ili ne. Moje mišljenje je da je Greg išao na bolju varijantu i da se samo sve dobro odigralo po Majami...

Almighty

pre 10 godina

Trebao je izvuci pouke iz Indijanine greske, ali uradio je ono sto je bilo najlogicnije... Nedostajalo je malo sportske srece koja je prevagnula na stranu Hita.
Verujmo u ,,ludog Srbina''. ;)

Uroš

pre 10 godina

A sta je s koracima pre suta? Je l` to kod nji` ne vazi?
(Daniele, 19. jun 2013 11:11)

Bravo, majstore, hvala Bogu da jos uvek ima nekog sa mozgom da primeti ovakve stvari. Naravno da su koraci od Alena. Nema od košarke ozbiljnog
sporta dok god se ne budu striktno poštovala osnovna pravila košarke - pravila vođenja lopte. I nije tačno da sudije ne mogu da vide ovakve stvari - oni su očigledno instruirani da ih ne vide.

Војислав Симоновић

pre 10 godina

Класичан пример за разлику између европског (тактичког) и америчког (шутерског) поимања кошарке: У Европи не постоји екипа чија се тактика у случају 3 поена предности не би свела на фаулирање противничких играча и пенал-завршницу!

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Kako Željko Obradović kaže, to su 50-50 situacije. Danas protivnik ne da kož i svi viču kako si dobrom taktikom u odbrani rešio meč, a sutra primiš koš i odmah svi znaju da je trebalo drugačije da braniš.

mpk

pre 10 godina

Kako vam nije jasno,sedma utakmica se mora igrati velika lova je u pitanju.Sta mislite koliko mi izgubili para od tv prenosa,sponzora i reklama da je zavrsena serija sinoc.Sve je to jedna velika namestaljka.
(lemis, 19. jun 2013 11:10)

Jeste. I to napravljena tako da Alen pogodi trojku iz ugla preko ruke na 5,3 sekunde do kraja. SVaka cast na namestaljci !

MK

pre 10 godina

Većina komentatora neprati dovoljno NBA. U NBA-u se ne pravi faul na +3, već se brani napad. Tako da Popoviću nema šta da se zameri.

lalinjo

pre 10 godina

Lol strucnjaci. Dajete analize u procentima a ne znate da je Rej ALEN, a ne Rej Elen i ostale varijacije. Ovo mogu samo ovi sto su juce poceli da gledaju basket

THE DREAM

pre 10 godina

Velik trener i čovek ali ako SAS ne osvoji titulu najveći dio krivice ide na njegovu dušu ako zbog ničeg nejasno mi kako je mogao nakon promašaja Vejda na 9 sekundi do kraja da ne zove tajmaut i dogovori napad za titulu.

DeDA

pre 10 godina

Evo dokaza da su Americki kosarkasi takticki osakaceni u odnosu na Evropske igrace.Svaka im cast na fizikalijama ali takticki su jako tanki.Jedan faul na Bosu bi resio utakmicu, ali nije im trener rekao da ga naprave.Pa nije Greg prorok pa da predvidi pet dogadjaja unapred.

Marko

pre 10 godina

Ovi sto ispravljaju da nije Popović nego Popovich, neka malo ponovo odu u skolu. Covek je Srbin poreklom, a engleski ne pravi razliku u tvrdom i mekom ch.

Gos'n

pre 10 godina

Prvo poruka za ove lingviste, poliglote. Kad bi znali sta znaci "pronouncment", onda bi znali da postoje slova koja se citaju kao "ae", pa bi isto tako znali da nije Elen. Drugo je u vezi kosarke. Kroford, sudija koji ima sukob sa Dankanom i Popovicem, a pritom je davno namestao za Sterna pod parolom Sterna "bilo je u interesu lige da se igra sedma utakmica", sudi utakmicu i osakati SA. Dva faula Alena, nijedan namerni, Majami stize i kraj. Onaj drvodelja Dzejms kad ima slabijeg igraca na sebi, ugura ga kao kamionom pod kos, nikad faul u napadu. SA je ostecen prosle godine protiv Oklahome, sada protiv Majamija, kao i Indiana sto je bila ostecena. Kad vidim Kroforda, ne moze da ide, jos malo pa ce u kolicima da sudi... Tad mi je sve jasno ko pobedjuje. Pogledajte pricu oko Donaghy-ja, pa vidite kako se namestaju NBA mecevi.

NČF

pre 10 godina

Isti taj Popovich je dobio prošlu utakmicu ubacivanjem Manua u prvih pet.
Isti taj Popovich ima već četiri šampionska prstena sa SAS.
Isti taj Popovich je već 17 sezona trener istog tima, sa fantastičnim rezultatima.
Isti taj Popovich je svaku od tih sezona završio kao prvi ili drugi u svojoj konferenciji, većinu i na zapadu ili u celoj NBA.
Isti taj Popovich je osvojio SVAKO finale koje je igrao, što je užasno bitan psihološki momenat za sedmu utakmicu.
Tog istog Popovicha savršeno zabole uvo šta će novinari da misle o njemu, jer svi zajedno nisu u svojoj profesiji postigli onoliko koliko je on kao košarkaški trener.
Isti taj Popovich će se posle sedme utakmice odmah okrenuti narednoj sezoni, dobio je ili izgubio.
Jer, tom istom Popovichu je ova igra i dalje nešto u šta unosi 101% sebe.
A o takvim trenerima treba pisati sa uključenim CAPS LOCK...

Muta Nikolic

pre 10 godina

Kriv je parker logicno je bilo da ce sutirati alen kad je dobio loptu trebao je da lepo skoci na sut,a ne da ostane na zemlji.

peka1985

pre 10 godina

kriv je popovic,ali je kriv i sudija,na 40sec.do kraja nije sviran cist nameran faul alena na manua,i posle u zadnjem napadu cist faul u napadu bosa,a mozda i faul bosa nad grinom na zadnjem sutu za 3p.ali su ipak krivi i sami igraci,lenard omaseno bacanje na 3razlike,i manu takodje bacanje na 3raz.

sofronije

pre 10 godina

Culi ste sta kaze, u evropi se pravi faul, u NBA ne. To nije obicaj, ali je suludo postovati do kraja tako nesto. Titula je u pitanju, a faul je sastavni deo kosarkaske igre, nece mi biti jasno da ce neko da zrtvuje titulu najboljeg kluba na planeti zarad nekih principa koji se uopste ne kose sa pravilima igre.

staraskola

pre 10 godina

Igrac koji prima loptu pravi korake povlaceci se iza linije za trojku al sudija to ne svira il ne vidi a on pogadja trojku! Sta bi bilo da se to kod nas desilo na utakmici Partizan:Zvezda !?

sdfsdf

pre 10 godina

"A sta je s koracima pre suta? Je l` to kod nji` ne vazi?
(Daniele, 19. jun 2013 11:11)"

Majstore to je NBA , a ne KLS drugacija su tamo pravila

Fedor

pre 10 godina

Diao je bas kasnio .
Sto se tice faulova tu podrzavam nba trenere bolje zasmetati koliko toliko na sutu za tri poena nego dati slobodna bacanja jos pogotovu Alenu.
Popovica bas hoce ovakvi porazi.
Do sada je bilo smenjivanje u pobedama tako da je vreme da SAS povobedi sledecu utakmicu.

NapredSpursi

pre 10 godina

U NBA ligi postoje mnoga pravila na koje mi, koji gledamo i evropsku kosarku, nismo navikli, svira se faul za svaku glupost sto je obesmislilo kosarku kao kontakt sport, velikim imenima(LeBron,Wade) se uporno prastaju duple i koraci koje prave cak i po njihovim pravilima, ne svira se faul u napadu iako se James svaki put zalece kao sivonja jer ne zna drugacije osim na snagu, zone se ne igraju i kad se postave jer generalno svako igra za sebe. u tom sistemu imate Spurse koji igraju zajedno poslednjih 15 godina, trenera koji ima pristup igri, umesto da bude navijacica pored terena kao sto Spoelstra radi, pored velike trojke imaju jos jednu veliku trojku da povuce kad Manu, Parker i Duncan ne mogu, konstantni su poslednjih 10 godina, sto je prava retkost u Americi i jos hiljadu razloga zasto treba da uzmu titulu umesto Miamija, nema tu krivca, posao trenera je da postavi taktiku, koja se ne isplati uvek. Ako se bude igralo kao do sad, bez vezane dve pobede, radovacemo se mi koji navijamo za Spurse

vladimir

pre 10 godina

U komentaru za utakmicu sam mislim jedini i napisao da je Greg najveci krivac za poraz.Potpuno pogresna petorka je pocela 4 cetvrtinu i naravno izvodjenje u poslednjoj minuti Tim Dankana je katastrofalan potez.

Dragan

pre 10 godina

kobre?dabre Ovaj prvi dio komentara ti je odlican,ali kave veze ima Novak sa tim,kazes isto kao Novak,pa Novakova mama je Srpkinja iz Hrvatske ,otac mu je Srbin iz Crne Gore,kao sto su Nikica Jelavic i Mario Mandzukic Hrvati iz Bosna i Hercegovine,kao sto je otac Drazena Petrvica Srbin iz Bosne i Hercegovine,da ti ne nabrajam,pozdrav.

milos.k

pre 10 godina

zasto bi bio kriv, odbrana je bila odlicna, covek je ubacio trojku preko ruke, ja mislim da je napad od 5,3sekunde bio lose organizovan za NBA ligu

chubby checker

pre 10 godina

pratim celu ovu seriju, skoro sve utakmice sam gledao uživo i još par puta sam ove godine gledao Spurse, svaki put kada za vreme tajm-auta puštaju ton sa njihove klupe pažljivo slušam i prosto ne mogu da verujem koliko ovaj čovek zna o košarci! mislim da je jedan od najboljih ako ne i najbolji trener trenutno u NBA-u i pričati o tome da li je napravio grešku ili ne je totalno glupo! da nema njega na klupi San Antonija garantovano ne bi ni stigli do finala!!!

inače u NBA-u uopšte nije "u modi" da se pravi faul na +3 već se obično brani napad jer kako je već neko i napisao veća je verovatnoća da će neko promašiti trojku ako se odigra korektna odbrana nego da će promašiti slobodno bacanje - sem ako lopta dođe do nekog centra koji slobodnjake šutira oko 40%. a u slučaju da se protivniku pokloni dva laka bacanja velika je verovatnoća da će ih i pogoditi, skida se razlika na 1, ulazi se u penal završnicu i tada je već sve moguće...

Faul je trebao da se napravi na Bošu posle skoka, Elen je tako brzo izveo šut da nije niko ni stigao da ga faulira.

fraka

pre 10 godina

mislim da nije pomenuta jedina greska popovica... sve ovo sro ste nabrojali je glupost. Jedina prava greska je bila sto nije zvao time out za zadnji napad u OT vec je manu isao coast to coast potpuno nepotrebno. doduse bio je fauliran pd alena, ali nije bilo teorije da sviraju to...

kobre? dabre!

pre 10 godina

Pop je uz Phila Jacksona najbolji trener koji je NBA liga dala. Nema spora o tome dali je pogriješio ili nije, odradio je sve kako je odradio u sličnim ili istim situacijama milion puta prije i dobio, ovaj mu je puta sreća okrenula leđa, a ovi dušebrižnici koji postaju heroji poslije bitke mogu razglabati o tome koliko ih volja..smješno kad neki kvazipratitelji krenu kritizirati takvu jednu veličinu koja košarku udiše umjesto zraka..
Za ove koji spominju Popovo porijeklo:
"Popovich was born in East Chicago, Indiana on January 28, 1949, to a Serbian father and Croatian mother."

..isto dakle kao Novak..iako neki kažu da je Novakov otac Crnogorac..to ne tvrdim..tako neki pričaju..

nikola

pre 10 godina

Morao je da se pravi faul nad Lebronom negde na 7 sek pred kraja... ne razumem zasto to nije uradio?! Pa celog zivota je radio "hack a Shaq"! Ajde neka Lebron pogodi oba bacanja, ponovo su sanse da pobedis...

Sax

pre 10 godina

Slomiše mi srce Sparsi :( Ako Majami dobije i sledeću pokajnički ću da stavim LeBronov wallpaper na kompjuter :( Zašto moji uvek gube?

NekoIzMase

pre 10 godina

Niti bi bila njegova zasluga da je pobedio, niti je njegova greška što je primio koš ... Jednostavno, imao je ideju da tako odigra završnicu, splet okolnosti mu nije išao na ruku ...

Jedina greška je tu, mislim, što Boš nije fauliran odmah posle skoka .. Ostao bi koji sekund posle njegovih slobodnih bacanja, i lopta za SA ...

NBA

pre 10 godina

Nije. Kod branjenja zadnjeg napada je pogresio Deni Grin koji se potpuno izgubio. Prvo je usao pod kos prateci Alena kojeg je pri tome potpuno izgubio iz vidnog polja, a onda je potpuno pogubljeno gledao Bosa kako hvata skok (bar da ga je faulirao) i teko posle Lenarda i Parkera potrcao ka Alenu, koji je vec imao sve vreme sveta da se namesti na sut. Po meni nije problem to sto je Majami uhvatio skok, nego sto su u roku od 1s posle tog skoka ostvarili najbolju mogucu poziciju za sut za 3, posto su se igraci SAS (citaj Deni Grin) posle tog skoka pogubili i ostavili Alena potpuno samog (dok je Parker dotrcao, sa suprotne strane, vec je bilo kasno).

Aleksandar iz Osla

pre 10 godina

Majami je imao cvrste nerve ali i puno srece. Lepo je vec primeceno da se u NBA i Evropi drugacije igraju zavrsnice. Jedan od razloga je da u Evropi ipak ima manje igraca koji mogu da ubodu trojku na manje od sekunde do kraja i generalno da poentiraju u tim situacijama.
Da su Bos ili Alen faulirani i smanjili na jedan razlike, ostalo bi jos 6-7 sekundi da se igra. Brz faul, jedno pogodjeno bacanje i eto 2 razlike za 5 sekundi igre. Sasvim dovoljno vremena da se izjednaci ili cak povede.

Bojan_RS_FL

pre 10 godina

Ne mislim uopste da je Popovic kriv za poraz. Sudije su imale velikog udjela u rezultatu sinocne yekme bar sto se tice samog kraja. Prvo nisu svirale ocigledan faul na Djinobiliju na ulazu + nisu svirale zadnji sut Grina kada ga je Bos navodno faulirao. Popovic apsolutno nije kriv za poraz.

Nataeos

pre 10 godina

Za nas Evropljane ovo je totalna takticka greska.... Za njih Amere ozda noje: show must go on... Razlicit pristup igri jednostavno..

djordjevic

pre 10 godina

Da li je kriv? Kapiram da ga mnogi brane, ali on je jednostavno izgubio ovu utakmicu za San Antonio.

Mogao je od Indijane da nauci da centar protiv Majamija mora da igra u poslednjim napadima. Ok, probao je da bude previse pametan, desilo mu se jednom, Majami uhvatio skok u napadu, Lebron dao trojku. OK, desilo se. Op, cup, posle nekoliko sekundi Popovic ponavlja isto- spoticanje o isti kamen, novi skok u napadu i opet trojka. Onda Manu koji CELU utakmicu igra kao dao je pao sa marsa...I takvom Manuu on mase 10 sekundi pre kraja produzetka utakmice koja donosi titulu da kao on ide na kos. Parker je tad bio na klupi. Cemu to?!

Takodje je poceo 4/4 sa krs postavom...Razumem odmaranje igraca, ali ne razumem odmaranje u utakmici za titulu kada znas da ti treba 3-4 kvalitetna minuta da protivniku udje voda u usi. Majami je izgledao POTPUNO izgubljeno do tada- bez zelje za zivotom. A onda uvedes krs postavu i vratis ih u zivot. Tih 10 razlike je otislo na 4 za minut.

Popovic, iako moj omiljen trener, je izgubio ovu utakmicu i najverovatnije titulu.

ИСХСНИКА

pre 10 godina

Највећи кривац је Ђинобили требао је Србин да га остави на клупи у продужецима надајмо се ипак да пуцачи из мајамија неће освојит титулу

Ништа лично/Ništa lično

pre 10 godina

Nisu mi jasni neki komentari, ako je Greg Popović rekao da je Srbin onda je Srbin, bez obzira što mu je majka Hrvatica i bez obzira što je rođen u Americi. Takođe je i za Novaka Đokovića, istina je da je njegova familija poreklom iz Crne Gore, odnosno njegov otac, ali. on se takođe izjasnio da je Srbin.
Svako se izjašnjava kako želi, i to je njegovo lično intimno pravo i ne može to niko da osporava, pogotovu što su oni prvo veliki ljudi i sportisti pa tek onda Srbi. Zbog toga što su takvi uspešni zato ih prisvajaju i Hrvati i Crnogorci i ako oni znaju da to nisu i da su se "njihovi sunarodnici" izjasnili kao Srbi.

sumadinac atl

pre 10 godina

nije kriv. ko kaze da bi dankan uhvatio loptu? sad nagadjate ivpravite senzacije. pa taj popovic zna vise o kosarci nego vi internet navijaci i novinari. razapeti ga je lako ali niko ne spominje odlicnu odbranu koju san antonio igra celu sezonu i ceo plej of

ShomyredDevil

pre 10 godina

Kako vam nije jasno,sedma utakmica se mora igrati velika lova je u pitanju.Sta mislite koliko mi izgubili para od tv prenosa,sponzora i reklama da je zavrsena serija sinoc.Sve je to jedna velika namestaljka.
(lemis, 19. jun 2013 11:10)

A sta bi bilo da je promasio trojku???Ne bi oni cekali zadnji napad da je po tvom...

Ralemvp

pre 10 godina

Ma kakav Pop da je kriv,2 puta ima hvataju loptu i daju 2 reojke,Sparsi 2 puta polovicni sa penala,i promase napad za pobedu.Sami su krivi,mada definitivno nije pomogao nedosudjen faul na kraju nad Manuom,ali kao sto rekoh,imali su 5 situacija od kojih su samo jednu trebali da ralizuju.Steta.

Jeff

pre 10 godina

rezon je bio zdrav. sahovska partija. niko mu nista ne moze zameriti. setimo se kako je lbj doneo pobedu protiv indiane. u sledecoj se to nije desilo. nece ni sada.

RF

pre 10 godina

oni ne prave kao evropljani faul nego se brane,eto zbog toga,a prica da ih izvodi 90% alen i da su sanse 60%,to bitno opada zbog trenutka izvodjenja

manuginobili

pre 10 godina

Svi grijese,pa i najveci treneri,a Popovich je najbolji trener u NBA tu nema dileme...ali grijesio je i on sinoc malo previse i netipicno za njega...najveca greska-Duncan je morao biti u igri u ona zadnja dva napada koja su branili,ako vec branis sut moras misliti i o skoku,a u tom trenutku najvisi igrac Sana Antonia je bio Diaw,nije slucajno Bosh bio najvisi u skoku...po meni je to velika greska koja je rijesila sinocnju utakmicu-a moguce da i naslov izgube zbog ovih naoko sitnica,i cudno mi bas da se to desi tako iskusnom treneru kao sto je Popovich,ali eto desava se...sve sto su trebali da urade je da uhvate jednu od one dvije lopte koje je LeBrick promasio i bili bi prvaci-tu nema sumnje,bojim se da ce ovo postati nocna mora Grega Popovicha

Tekelija

pre 10 godina

Грешке се дешавају и најбољима.
Била је грешка, али да је оставио Данкана и да је Мајами створио ситуацију за лаку тројку и искористио је, опет би била Поповићева грешка што је оставио Данкана...

Незахвално је бити тренер.
Мени је драго што је Ален погодио, не зато што навијам за Хит, него зато што мислим да је седма утакмица најпоштенији, а и најузбудљивији исход.
Одавно НБА није била овако узбудљива(практично је стално доживљавала пад од Џордановог пензионисања) те оваква финала стварају прави осјећај ривалства и неизвјесности.

Ален је тата.
Има чуку као Русија.
Небројено је пута то доказао.

Neko iz mase

pre 10 godina

O kvalitetama ljudskim ali i trenerskim sve je već davno rekao veliki DENNIS.....
Što se tiče noćas, greška popoviča i još cinizam " jel to evropsko pitanje".
Inat na svoju štetu nikad nije donio ništa dobro nikome pa neće ni titulu spursima. Samo nek on i ubuduće brani tri poena.
Uzgred Popvich je porijeklom djelomično montenegrin a ne srbin kako se neki ovdje vidim diče.....

Steta imali su sve

pre 10 godina

Igraci su sami krivi, imali su prednost, promasili dva od cetiri bacanja plus nisu mogli u sledeca dva napada Majamija da uhvate loptu pod svojim kosem posle kojih su oba kaznjena sa trojkom Alena i Dzejmsa. U ligi sa ovakvim vanserijskim igracima i utakmici tolikog znacaja tako se ne moze dobiti ista!

Pera

pre 10 godina

@eto
trebalo je faulirati ne u toku suta nego pre suta, pa bi bila samo dva slobodna, onda je tesko dati tri poena iz dva slobodna (naravno, moze da se da prvo, promasi drugo, skok i jos brz kos, ali mala je verovatnoca da se to ostvari). Nazalost po San Antonio, nije bilo vremena za to, Bos je dodao loptu cim je uhvatio skok, Alen je odmah sutirao...

Filip

pre 10 godina

@cisto informativno
Kako nije imao nijedan tajmaut kada je Pop trazio jedan nakon sto je Alen sutirao bacanja? Imao je tajmaut kada je Lenard uhvatio loptu, cak je on i stao na sekund cekajuci zvizduk, ali ga nije trazio. Onda je Manu uzeo loptu, zeznuo stvar i nakon sto je Alen sutnuo 2 bacanja Sparsi su imali tajmaut. Da ga je Pop ranije iskoristio, mozda ne bi morao da ga cuva za kasnije...
Sjajan trener, u svakom slucaju. Nema smisla optuzivati ga za bilo sta. To je kosarka...

maska

pre 10 godina

@ cisto informativno...imao je time-out,od ja mislim 20 sekundi i mogao je uzeti ga poslije defanzivnog skoka,nisam siguran mislim da je Leonard skocio i dao loptu Ginobiliju.Govorim ti ovo zato sto sam siguran da je poslije greske argentinca i poena Miamija uzeo time-out da bi nacrtao zadnji napad u produzetku.

SPIDER

pre 10 godina

Ni jedan komentar da pohvali sut Alena ne mogu da verujem. I ja navijam za San Antonio kao i vecina, ali kakav sut najboljeg trojkasa, umetnost i savrsenstvo. I nisu bili koraci, Rej Alen ide u nazad i uteenutku kada dolazi u posed lopte desna noga mu je vec u kontaktu sa zemljom, leva ide za njom a ostalo ne treba trositi reci...

Djole

pre 10 godina

Ni jedan komentar da pohvali sut Alena ne mogu da verujem. I ja navijam za San Antonio kao i vecina, ali kakav sut najboljeg trojkasa, umetnost i savrsenstvo. I nisu bili koraci, Rej Alen ide u nazad i uteenutku kada dolazi u posed lopte desna noga mu je vec u kontaktu sa zemljom, leva ide za njom a ostalo ne treba trositi reci...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (SPIDER, 19. jun 2013 17:36)

Bio je odlican sut, ali nisi u pravu za korake. Sve ce ti biti jasno ako pogledas usporeni snimak sa kamerom koja snima odozgo. Cim igrac ima kontrolu nad loptom, ona je u njegovom posedu, moze je uhvatiti i sa jednom rukom kao sto je slucaj ovde. E u tom trenutku kad ju je uhvatio, Rej Alen je bio na desnoj nozi, a zatim je napravio korak unazad levom i onda joj primakao i desnu - sto je greska u koracima.

eto

pre 10 godina

znao sam da cete pre ili kasnije poceti da mu brojite krvna zrnca.
tako je. jako je vazno da li se "oseća" kao srbenda ili kao vataš. koga je briga za to što se čovek ubi radeći i učeći, da bi postigao to što je postigao.

Rajli

pre 10 godina

Dali je kriv? Kada bi igrao tenis tada bi moglo da se kaze da je kriv a u ovom slucaju u timskom sportu, kosarci dbali posed lopte odlucuje.
Govoreci o posedu lopte kada je poœle nepreciznog suta Majamija Bos skocio u napadu, uhvatio loptu i dodao Alanu koji retko promasuje i¿ kornera i uopste mo¿e se reci sledece: napravio izmenu i umesto Dankana uveo nizeg uredu ali cela odbrana nije zavrsila posao jer nije uhvatila loptu.a u c³a ku se to nepominje..Opak Popovic je pogresio jer nije prevideo
jednu stvar da Bos je taj koji radi prljav posao, skace u napadu.Menjajuci Dunkana trebao je da kaze ako Bos dodje do lopte posle promasenog suta da se odmah faulira, jer opasno je faulirati sutera na liniji za 3 a specijalno Alena.Alen je bio spreman za te suteve jer jos 4 sata pre svake utakmice ubaci 300 puta, Znaci Popovic nije uzeo u obzir to koga faulirati i u kakvoj eventualnoj situaciji.Faul su mogli da naprave i Diav i Manu.
Inace nisam ljubitelj predsednika- trenera u jednoj ulozi.U nas se to kaze sto otaca kilava deca.Tako je i tom primeru gde on sebe samog pokriva za greske - predsednikom. Mislim da je Popovic prenaduvan kao trener, prespavao je celu 4 tu cetvrtinu a njegova izjava na pitanje kako priprema tim za utakmicu vise izgleda po njegovoj izjavi da je pripremao tim za neku evakuaciju nego za Samu utakmicu