Ponedeljak, 10.06.2013.

13:22

Rajković neće u Partizan

Srpski reprezentativac Slobodan Rajković odbio je poziv predsednika Partizana Dragana Đurića da pojača redove ’crno-belih’ ovog leta.

Izvor: B92

Rajkoviæ neæe u Partizan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Vladimir_natal_Petkovic

pre 10 godina

partizan bi sa rajkovicem imao samo problema ..kaze covek ne zanima ga srpska liga a nigde nije uspeo ..gde god da je bio uvek su ga terali vani.ponekad je ne verovatno kako neko koji ima tolki talenat moze da sam unisti sve sto ima u sebi od talenta..za partizan bi dovodjenje rajkovica bio veliki gubitak kvaliteta naspram ivanova i nadam se da ce djuric naci bar kakvog takvog naslednika bugarina.tuzno je sto tomasevic nije dobio sansu u ovakavom raspalom partizanu..

delija

pre 10 godina

Malbasa, Pipi, moj drug iz kraja... on je navijac Zvezde, isli smo cak i par puta zajedno na tekme... Uzmite ga slobodno, nece on protiv nas igrati nista!

asdf

pre 10 godina

ugovor do 30.06.13
Zlatko Dedic http://www.transfermarkt.de/de/zlatko-dedic/leistungsdaten-detail/spieler_28835.html
Bostjan Cesar http://www.transfermarkt.de/de/bostjan-cesar/leistungsdaten-detail/spieler_24606.html
Bojan Jokic http://www.transfermarkt.de/de/bojan-jokic/leistungsdaten-detail/spieler_44317.html
Pedro Morales http://www.transfermarkt.de/de/pedro-morales/leistungsdaten/spieler_75314.html

kremsir

pre 10 godina

Pocelo je licitiranje imenima jakih igraca, a na kraju ce Djura, kao i svake godine, da dovede dva igraca iz srpske lige i da sklopi dogovor sa menadzerom o procentu posle prodaje.. Ne znam da li iko vise veruje u ovakve price iz kuhinje Djurica..
(Srb-in, 10. jun 2013 14:11)

Da, losu smo odbranu imali svih ovih godina.

tanja

pre 10 godina

Ovo je strasno sa kakvim jadnim temama se bavi nas srpski fudbal, da im Rajkovic dodje u partizan, pa nisu mu valjda svrake popile mozak. Vidite pozovite Mesia, mozda hoce covek da igra za FK partizan.......... necu vise da komentarisem jer mi se gadi.

Danubewalker

pre 10 godina

Mora se priznati da je Djura imao dobru ideju.Silno nam treba kvalitetan stoper.Rajkovic jeste sklon kiksevima ponekad ali za JSL bi bio senzacionalno pojacanje.

fenomen

pre 10 godina

Kao neko ko godinama prati Partizan, Zvezdu i ovu nasu kakvu takvu ligu dosao sam do sledeceg zakljucka.
Partizan kupuje sirovine i kad od tih (ponekih) sirovina napravi neki poluproizvod odmah ga kao takvog prodaje pa sta dobije. Sto se tice Zvezde ona takodje kupuje sirovine ali od tih sirovina ne moze cak ni poluproizvod da napravi i nazalost te sirovine moze da utopi samo u daleke egzoticne zemlje.
Pa u Zvezdi u poslednje vreme samo Kadu se moze nazvati fudbalerom i mozda od Lazovica bude nekad fudbaler a za ovo ostalo drvna industrija place.
Poz...

Tupakamaru

pre 10 godina

Koliko me pamćenje služi on je prošle godine hteo da vrati Klea i Princa (Tagoe- Tejgo kako se već čita).
Kako da skrene misli nego da nekog ko bi kao mogao, ali neće

Darko 88

pre 10 godina

Golman - Stojković
Odbrana - Aksentijević, Rajković, Ivanov, Volkov
Vezni red - Jojić, Saša Marković, Ilić, Ninković
Špic - Mitrović, Đurđević

Mislim da bi ovaj tim mogao da izbori plasman u LŠ.
(Đorđe, 10. jun 2013 14:05)

Stojković odlazi, Ivanov i Volkov odlaze, Rajković ne dolazi, za Mitrovića je pitanje, tako da ovaj tim koji si naveo neće ni igrati na okupu, verovatno će Đura da dovede neke prekaljene igračine koji nemaju ugovor, a pare od ovih transfera malo sebi u džep, malo Zekstri (to jest opet sebi).

Zoe

pre 10 godina

Rajkovic nema kvalitet da igra u nekoj jacoj ligi,pogotovo ne u Bundesligi.Drugo su njegove zelje a drugo mogucnosti.Cudi me da ga je Djuric zvao jer ovaj samoizvikani igrac nista do sada nije pokazao.

Kalimero

pre 10 godina

Klasična jeftina podmetačina kako bi se pokrio odlazak svih relevantnijih igrača u ovom prelaznom roku! Zar iko može i da pomisli sem plaćenika sa juga da teramo Ivanova i Stojkovića zbog "ogromnih" 200k godišnje, a Đurić poziva igrača kalibra Rajkovića koji je barem za 1/3 skuplji kroz platu od spomenute dvojice. Naravno tu je i propali Gulan kao slobodan igrač itd.Partizan nije ništa zaradio od prodaje Markovića Benfiki! Marković je ko zna kada ustupljen agenciji Zahavi za NN iznos koji je odavno potrošila bratija sa Đurićem i Ružićem na čelu.
Pitam i vas sportske novinare zašto idete u prilog svojim neprofesionalnim senzacionalističkim tekstovima ljudima koji su uništili naš fudbali i opljačkali sve što se moglo?Zašto ih ne bojkotujete?

ivan grozni

pre 10 godina

Ne zanima te srpski fudbal a sta te zanima sedenje na klupi bilo kog iole jaceg kluba,a ionako nemas pojma kiksaro,imao si idealnu priliku da igras ligu sampiona!

Fikus

pre 10 godina

Ko bre jos zeli da dodje u srpski fudbal,sta je sa vama ljudi?Ko zeli da osvaja toletare u nasoj ligi?Ako Rajkovic ne moze da ode u jaci klub i ozbiljniju ligu od ove jadne nase,neka odmah zavrsi karijeru.

Nemanja

pre 10 godina

Kako da ne. Prvo zna se da voli Zvezdu a drugo za stopere od preko milion eura nasi klubovi nemaju para. Mogao je i Toresa i Drogbu da pozove isto tako.
(Ratko, 10. jun 2013 14:00)

Da je nerealno i nemoguce slazem se... A to da voli Zvezdu pa sta ako je voli !? Volio je i Stojkovic pa dje zavrsi... Pare i karijera su jedno navijanje i ljubav su nesto drugo kad ce te to da shvatite... Odusevljavaju me ovi komentari tipa igrac nece u taj klub jer voli neki drugi. U kojem vi svijetu zivite aloooo okrenite se malo oko sebe svi transferi su moguci ako se ima para!!!!

NY

pre 10 godina

Mozda je i Mesi u igri,ili Geret Bejl. Samo Djura cuti.A onda se pojavi neki iz Vojlovoice ili Donje Mutnice i napisu da je pojacanje. najverovatnije da ce da vrate veliko fudbalsko ime Gulana i Simona Vukcevica. Perspektivni su.Evo i ja bih mogao.Slobodan sam i prestao da me muci lumbago i isijas

cuvari_casti

pre 10 godina

E on bi bio pravo pojacanje,fali nam ovakav stoper.Jos kad bi ostao Ivanov bili bi extra tandem,jesu malo sporiji ali znaju poso!!!!!!!!

Utah Jazz

pre 10 godina

Klasicno izigravanje navijaca. Prodace Ivanova i Lazara, otici ce jos poneko i u svoj toj ujdurmi i nezadovoljstvu navijaca Djuric mora da pronadje nacin da se kamuflira, a sta ces bolje od licitacije imena odlicnih igraca.

I za 3 nedelje, kada svi vec zaborave Ivanova i Lazara pre svih, ispostavice se da je Rajkovic prevelik zalogaj, "pumpanje" u medijima.

PS. I Rajkovic ima barem dvostruko veca primanja od nasih igraca. Djuric nudi godisnje 150 000 evra i ni evro vise, a Rajkovic moze da zaradi barem 300 000 u bilo kom klubu, da ne kazem vise, a ponuda uveren sam vec ima na stolu.

realno

pre 10 godina

''Rajković je potvrdio za Mondo da ga je Đurić zvao, ali je rekao da ga trenutno ne zanim srpski fudbal, pa samim tim ni Partizan''.

Surova realnost naseg fudbala...Pa ovamo nece ni prosjecni srpski igraci (Rajkovic,Ninkovic) ili veterani (Duljaj) a ne neki ozbiljni igraci..I onda se cudimo sto ispadamo od Kiprana, Samroka, Bjelorusa i slicnih. Vidim u zadnje vrijeme i igraci Vose, OFK, Rada izbjegavaju vjecite.

zex86

pre 10 godina

Citam ko dolazi u Partizan,a ko kod ovih mojih. Mi sa ovim timom nismo osvojili titulu,a stize nam nova tura polu panjeva,sramota...ok.razumem nema para za normalne igrace,al onda bolje pusti klince umesto ovih sto se najavljuju da dolaze...u Partizan,Malbasic,Rajkovic Gulan,a kod nas...vec sam zaboravio imena...

drew

pre 10 godina

Klasican pocetak prelaznog roka,prica se o mesiju,ronaldu,bomba pojacanjima,a na kraju ce doci istroseni i domaci menadzerski igraci,a pred pocetak kvalifikacija za LS ce se objaviti da je partizan u dugovima i da se okrecemo mladim snagama.stalno ista prica,kratko pamcenje je u srba

veerghoen

pre 10 godina

Trajkovic i Oumaru iz Voshe, Rajkovic, Gulan, Stepanov, Vukcevic Simon. Talentiran je mali Mugosa iz podgoricke Buducnosti. Rodic, Grbic i Pavlovski iz OFK-e.

Shearer

pre 10 godina

Pojačanje u vidu Filipa Malbašića je odlično i on bi po trenutnom razvoju bio bolja prilika od bilo kog fudbalera koji bi mogao da odmeni Lazara Markovića. Što se tiče Rajkovića, čovek je mnogo neinteligentan ali je jedna dobra sirovina, boljeg štopera trenutno nećemo naći, mada bolja bi bila varijanta da se dovede Bodurov ili neki provereni štoper koji će odmah praviti razliku na terenu, jednostavno Rajković se nije baš dovoljno dokazao nigde pa je ovo verovatno pokušaj da se čovek razigra a ja ne bih voleo da se Partizan pretvara u cirkus. Ako već odlaze Ivanov, Tomašević, Pajović... treba dovesti jednog iskusnog i jednog koji poseduje veliki potencijal, kao nekada Savić.

Vladimir_natal_Petkovic

pre 10 godina

rajkovic bi bio dobro resenje pitanje je samo dali zeli da dodje u srbiju.u HSV-u sigurno nece vise dobiti sansu mislim da tamo ima ugovor do 2015 ali vrlo rado bi mu videli ledja.obestecenje nebi trebalo biti visoko za bobana negde oko 500 do 600 hiljada evra..

Đorđe

pre 10 godina

Golman - Stojković
Odbrana - Aksentijević, Rajković, Ivanov, Volkov
Vezni red - Jojić, Saša Marković, Ilić, Ninković
Špic - Mitrović, Đurđević

Mislim da bi ovaj tim mogao da izbori plasman u LŠ.

Mare

pre 10 godina

Ovo mi deluje paravan za prodaju ivanova, uprkos tome sto se partizan olesio od para na markovicevom transferu. Nadam se da ce u napadu i sredini uzeti neke kvalitetne, pod obavezno, strance, jer srbin u napadu ne ume da igra. Najjaci napadacki tandem u poslednjih desetak godina je bio moreira-diara. A to su bili i poslednji ozbiljniji stranci u partizanu jer su nakon njih stigli scepovic brothers

Ratko

pre 10 godina

Kako da ne. Prvo zna se da voli Zvezdu a drugo za stopere od preko milion eura nasi klubovi nemaju para. Mogao je i Toresa i Drogbu da pozove isto tako.

vule

pre 10 godina

sto bi bilo lepo stoperski par rajkovic-ivanov...ali realnost je drugacija jer ivanov verovatno odlazi a rajkovic ne dolazi...opet patka djure frizure...

Srb-in

pre 10 godina

Pocelo je licitiranje imenima jakih igraca, a na kraju ce Djura, kao i svake godine, da dovede dva igraca iz srpske lige i da sklopi dogovor sa menadzerom o procentu posle prodaje.. Ne znam da li iko vise veruje u ovakve price iz kuhinje Djurica..

kkk

pre 10 godina

Mislim da ovaj mladić i nema nekog velikog izbora, čini mi se da samo u ovoj našoj žalosnoj ligi i može da igra. Mislim čak da bi mu to dobro došlo da odigra sezonu ili dve u Partizanu pa posle da opet ode preko i napravi još jedan dobar ugovor.

meda

pre 10 godina

svidjaju mi se ova tri pojacanja koja se spominju al samo neka dodju, ako nista drugo bar su nasi reprezentativci o nasi igraci. a i mislim da su solidni igraci za evropu

Srb-in

pre 10 godina

Pocelo je licitiranje imenima jakih igraca, a na kraju ce Djura, kao i svake godine, da dovede dva igraca iz srpske lige i da sklopi dogovor sa menadzerom o procentu posle prodaje.. Ne znam da li iko vise veruje u ovakve price iz kuhinje Djurica..

vule

pre 10 godina

sto bi bilo lepo stoperski par rajkovic-ivanov...ali realnost je drugacija jer ivanov verovatno odlazi a rajkovic ne dolazi...opet patka djure frizure...

drew

pre 10 godina

Klasican pocetak prelaznog roka,prica se o mesiju,ronaldu,bomba pojacanjima,a na kraju ce doci istroseni i domaci menadzerski igraci,a pred pocetak kvalifikacija za LS ce se objaviti da je partizan u dugovima i da se okrecemo mladim snagama.stalno ista prica,kratko pamcenje je u srba

fenomen

pre 10 godina

Kao neko ko godinama prati Partizan, Zvezdu i ovu nasu kakvu takvu ligu dosao sam do sledeceg zakljucka.
Partizan kupuje sirovine i kad od tih (ponekih) sirovina napravi neki poluproizvod odmah ga kao takvog prodaje pa sta dobije. Sto se tice Zvezde ona takodje kupuje sirovine ali od tih sirovina ne moze cak ni poluproizvod da napravi i nazalost te sirovine moze da utopi samo u daleke egzoticne zemlje.
Pa u Zvezdi u poslednje vreme samo Kadu se moze nazvati fudbalerom i mozda od Lazovica bude nekad fudbaler a za ovo ostalo drvna industrija place.
Poz...

Fikus

pre 10 godina

Ko bre jos zeli da dodje u srpski fudbal,sta je sa vama ljudi?Ko zeli da osvaja toletare u nasoj ligi?Ako Rajkovic ne moze da ode u jaci klub i ozbiljniju ligu od ove jadne nase,neka odmah zavrsi karijeru.

Kalimero

pre 10 godina

Klasična jeftina podmetačina kako bi se pokrio odlazak svih relevantnijih igrača u ovom prelaznom roku! Zar iko može i da pomisli sem plaćenika sa juga da teramo Ivanova i Stojkovića zbog "ogromnih" 200k godišnje, a Đurić poziva igrača kalibra Rajkovića koji je barem za 1/3 skuplji kroz platu od spomenute dvojice. Naravno tu je i propali Gulan kao slobodan igrač itd.Partizan nije ništa zaradio od prodaje Markovića Benfiki! Marković je ko zna kada ustupljen agenciji Zahavi za NN iznos koji je odavno potrošila bratija sa Đurićem i Ružićem na čelu.
Pitam i vas sportske novinare zašto idete u prilog svojim neprofesionalnim senzacionalističkim tekstovima ljudima koji su uništili naš fudbali i opljačkali sve što se moglo?Zašto ih ne bojkotujete?

kkk

pre 10 godina

Mislim da ovaj mladić i nema nekog velikog izbora, čini mi se da samo u ovoj našoj žalosnoj ligi i može da igra. Mislim čak da bi mu to dobro došlo da odigra sezonu ili dve u Partizanu pa posle da opet ode preko i napravi još jedan dobar ugovor.

realno

pre 10 godina

''Rajković je potvrdio za Mondo da ga je Đurić zvao, ali je rekao da ga trenutno ne zanim srpski fudbal, pa samim tim ni Partizan''.

Surova realnost naseg fudbala...Pa ovamo nece ni prosjecni srpski igraci (Rajkovic,Ninkovic) ili veterani (Duljaj) a ne neki ozbiljni igraci..I onda se cudimo sto ispadamo od Kiprana, Samroka, Bjelorusa i slicnih. Vidim u zadnje vrijeme i igraci Vose, OFK, Rada izbjegavaju vjecite.

Đorđe

pre 10 godina

Golman - Stojković
Odbrana - Aksentijević, Rajković, Ivanov, Volkov
Vezni red - Jojić, Saša Marković, Ilić, Ninković
Špic - Mitrović, Đurđević

Mislim da bi ovaj tim mogao da izbori plasman u LŠ.

NY

pre 10 godina

Mozda je i Mesi u igri,ili Geret Bejl. Samo Djura cuti.A onda se pojavi neki iz Vojlovoice ili Donje Mutnice i napisu da je pojacanje. najverovatnije da ce da vrate veliko fudbalsko ime Gulana i Simona Vukcevica. Perspektivni su.Evo i ja bih mogao.Slobodan sam i prestao da me muci lumbago i isijas

Mare

pre 10 godina

Ovo mi deluje paravan za prodaju ivanova, uprkos tome sto se partizan olesio od para na markovicevom transferu. Nadam se da ce u napadu i sredini uzeti neke kvalitetne, pod obavezno, strance, jer srbin u napadu ne ume da igra. Najjaci napadacki tandem u poslednjih desetak godina je bio moreira-diara. A to su bili i poslednji ozbiljniji stranci u partizanu jer su nakon njih stigli scepovic brothers

Shearer

pre 10 godina

Pojačanje u vidu Filipa Malbašića je odlično i on bi po trenutnom razvoju bio bolja prilika od bilo kog fudbalera koji bi mogao da odmeni Lazara Markovića. Što se tiče Rajkovića, čovek je mnogo neinteligentan ali je jedna dobra sirovina, boljeg štopera trenutno nećemo naći, mada bolja bi bila varijanta da se dovede Bodurov ili neki provereni štoper koji će odmah praviti razliku na terenu, jednostavno Rajković se nije baš dovoljno dokazao nigde pa je ovo verovatno pokušaj da se čovek razigra a ja ne bih voleo da se Partizan pretvara u cirkus. Ako već odlaze Ivanov, Tomašević, Pajović... treba dovesti jednog iskusnog i jednog koji poseduje veliki potencijal, kao nekada Savić.

Utah Jazz

pre 10 godina

Klasicno izigravanje navijaca. Prodace Ivanova i Lazara, otici ce jos poneko i u svoj toj ujdurmi i nezadovoljstvu navijaca Djuric mora da pronadje nacin da se kamuflira, a sta ces bolje od licitacije imena odlicnih igraca.

I za 3 nedelje, kada svi vec zaborave Ivanova i Lazara pre svih, ispostavice se da je Rajkovic prevelik zalogaj, "pumpanje" u medijima.

PS. I Rajkovic ima barem dvostruko veca primanja od nasih igraca. Djuric nudi godisnje 150 000 evra i ni evro vise, a Rajkovic moze da zaradi barem 300 000 u bilo kom klubu, da ne kazem vise, a ponuda uveren sam vec ima na stolu.

meda

pre 10 godina

svidjaju mi se ova tri pojacanja koja se spominju al samo neka dodju, ako nista drugo bar su nasi reprezentativci o nasi igraci. a i mislim da su solidni igraci za evropu

Nemanja

pre 10 godina

Kako da ne. Prvo zna se da voli Zvezdu a drugo za stopere od preko milion eura nasi klubovi nemaju para. Mogao je i Toresa i Drogbu da pozove isto tako.
(Ratko, 10. jun 2013 14:00)

Da je nerealno i nemoguce slazem se... A to da voli Zvezdu pa sta ako je voli !? Volio je i Stojkovic pa dje zavrsi... Pare i karijera su jedno navijanje i ljubav su nesto drugo kad ce te to da shvatite... Odusevljavaju me ovi komentari tipa igrac nece u taj klub jer voli neki drugi. U kojem vi svijetu zivite aloooo okrenite se malo oko sebe svi transferi su moguci ako se ima para!!!!

Darko 88

pre 10 godina

Golman - Stojković
Odbrana - Aksentijević, Rajković, Ivanov, Volkov
Vezni red - Jojić, Saša Marković, Ilić, Ninković
Špic - Mitrović, Đurđević

Mislim da bi ovaj tim mogao da izbori plasman u LŠ.
(Đorđe, 10. jun 2013 14:05)

Stojković odlazi, Ivanov i Volkov odlaze, Rajković ne dolazi, za Mitrovića je pitanje, tako da ovaj tim koji si naveo neće ni igrati na okupu, verovatno će Đura da dovede neke prekaljene igračine koji nemaju ugovor, a pare od ovih transfera malo sebi u džep, malo Zekstri (to jest opet sebi).

ivan grozni

pre 10 godina

Ne zanima te srpski fudbal a sta te zanima sedenje na klupi bilo kog iole jaceg kluba,a ionako nemas pojma kiksaro,imao si idealnu priliku da igras ligu sampiona!

Ratko

pre 10 godina

Kako da ne. Prvo zna se da voli Zvezdu a drugo za stopere od preko milion eura nasi klubovi nemaju para. Mogao je i Toresa i Drogbu da pozove isto tako.

Tupakamaru

pre 10 godina

Koliko me pamćenje služi on je prošle godine hteo da vrati Klea i Princa (Tagoe- Tejgo kako se već čita).
Kako da skrene misli nego da nekog ko bi kao mogao, ali neće

Zoe

pre 10 godina

Rajkovic nema kvalitet da igra u nekoj jacoj ligi,pogotovo ne u Bundesligi.Drugo su njegove zelje a drugo mogucnosti.Cudi me da ga je Djuric zvao jer ovaj samoizvikani igrac nista do sada nije pokazao.

veerghoen

pre 10 godina

Trajkovic i Oumaru iz Voshe, Rajkovic, Gulan, Stepanov, Vukcevic Simon. Talentiran je mali Mugosa iz podgoricke Buducnosti. Rodic, Grbic i Pavlovski iz OFK-e.

zex86

pre 10 godina

Citam ko dolazi u Partizan,a ko kod ovih mojih. Mi sa ovim timom nismo osvojili titulu,a stize nam nova tura polu panjeva,sramota...ok.razumem nema para za normalne igrace,al onda bolje pusti klince umesto ovih sto se najavljuju da dolaze...u Partizan,Malbasic,Rajkovic Gulan,a kod nas...vec sam zaboravio imena...

Vladimir_natal_Petkovic

pre 10 godina

rajkovic bi bio dobro resenje pitanje je samo dali zeli da dodje u srbiju.u HSV-u sigurno nece vise dobiti sansu mislim da tamo ima ugovor do 2015 ali vrlo rado bi mu videli ledja.obestecenje nebi trebalo biti visoko za bobana negde oko 500 do 600 hiljada evra..

Danubewalker

pre 10 godina

Mora se priznati da je Djura imao dobru ideju.Silno nam treba kvalitetan stoper.Rajkovic jeste sklon kiksevima ponekad ali za JSL bi bio senzacionalno pojacanje.

kremsir

pre 10 godina

Pocelo je licitiranje imenima jakih igraca, a na kraju ce Djura, kao i svake godine, da dovede dva igraca iz srpske lige i da sklopi dogovor sa menadzerom o procentu posle prodaje.. Ne znam da li iko vise veruje u ovakve price iz kuhinje Djurica..
(Srb-in, 10. jun 2013 14:11)

Da, losu smo odbranu imali svih ovih godina.

tanja

pre 10 godina

Ovo je strasno sa kakvim jadnim temama se bavi nas srpski fudbal, da im Rajkovic dodje u partizan, pa nisu mu valjda svrake popile mozak. Vidite pozovite Mesia, mozda hoce covek da igra za FK partizan.......... necu vise da komentarisem jer mi se gadi.

cuvari_casti

pre 10 godina

E on bi bio pravo pojacanje,fali nam ovakav stoper.Jos kad bi ostao Ivanov bili bi extra tandem,jesu malo sporiji ali znaju poso!!!!!!!!

delija

pre 10 godina

Malbasa, Pipi, moj drug iz kraja... on je navijac Zvezde, isli smo cak i par puta zajedno na tekme... Uzmite ga slobodno, nece on protiv nas igrati nista!

asdf

pre 10 godina

ugovor do 30.06.13
Zlatko Dedic http://www.transfermarkt.de/de/zlatko-dedic/leistungsdaten-detail/spieler_28835.html
Bostjan Cesar http://www.transfermarkt.de/de/bostjan-cesar/leistungsdaten-detail/spieler_24606.html
Bojan Jokic http://www.transfermarkt.de/de/bojan-jokic/leistungsdaten-detail/spieler_44317.html
Pedro Morales http://www.transfermarkt.de/de/pedro-morales/leistungsdaten/spieler_75314.html

Vladimir_natal_Petkovic

pre 10 godina

partizan bi sa rajkovicem imao samo problema ..kaze covek ne zanima ga srpska liga a nigde nije uspeo ..gde god da je bio uvek su ga terali vani.ponekad je ne verovatno kako neko koji ima tolki talenat moze da sam unisti sve sto ima u sebi od talenta..za partizan bi dovodjenje rajkovica bio veliki gubitak kvaliteta naspram ivanova i nadam se da ce djuric naci bar kakvog takvog naslednika bugarina.tuzno je sto tomasevic nije dobio sansu u ovakavom raspalom partizanu..

Đorđe

pre 10 godina

Golman - Stojković
Odbrana - Aksentijević, Rajković, Ivanov, Volkov
Vezni red - Jojić, Saša Marković, Ilić, Ninković
Špic - Mitrović, Đurđević

Mislim da bi ovaj tim mogao da izbori plasman u LŠ.

Ratko

pre 10 godina

Kako da ne. Prvo zna se da voli Zvezdu a drugo za stopere od preko milion eura nasi klubovi nemaju para. Mogao je i Toresa i Drogbu da pozove isto tako.

veerghoen

pre 10 godina

Trajkovic i Oumaru iz Voshe, Rajkovic, Gulan, Stepanov, Vukcevic Simon. Talentiran je mali Mugosa iz podgoricke Buducnosti. Rodic, Grbic i Pavlovski iz OFK-e.

ivan grozni

pre 10 godina

Ne zanima te srpski fudbal a sta te zanima sedenje na klupi bilo kog iole jaceg kluba,a ionako nemas pojma kiksaro,imao si idealnu priliku da igras ligu sampiona!

kkk

pre 10 godina

Mislim da ovaj mladić i nema nekog velikog izbora, čini mi se da samo u ovoj našoj žalosnoj ligi i može da igra. Mislim čak da bi mu to dobro došlo da odigra sezonu ili dve u Partizanu pa posle da opet ode preko i napravi još jedan dobar ugovor.

tanja

pre 10 godina

Ovo je strasno sa kakvim jadnim temama se bavi nas srpski fudbal, da im Rajkovic dodje u partizan, pa nisu mu valjda svrake popile mozak. Vidite pozovite Mesia, mozda hoce covek da igra za FK partizan.......... necu vise da komentarisem jer mi se gadi.

Zoe

pre 10 godina

Rajkovic nema kvalitet da igra u nekoj jacoj ligi,pogotovo ne u Bundesligi.Drugo su njegove zelje a drugo mogucnosti.Cudi me da ga je Djuric zvao jer ovaj samoizvikani igrac nista do sada nije pokazao.

delija

pre 10 godina

Malbasa, Pipi, moj drug iz kraja... on je navijac Zvezde, isli smo cak i par puta zajedno na tekme... Uzmite ga slobodno, nece on protiv nas igrati nista!

Mare

pre 10 godina

Ovo mi deluje paravan za prodaju ivanova, uprkos tome sto se partizan olesio od para na markovicevom transferu. Nadam se da ce u napadu i sredini uzeti neke kvalitetne, pod obavezno, strance, jer srbin u napadu ne ume da igra. Najjaci napadacki tandem u poslednjih desetak godina je bio moreira-diara. A to su bili i poslednji ozbiljniji stranci u partizanu jer su nakon njih stigli scepovic brothers

Srb-in

pre 10 godina

Pocelo je licitiranje imenima jakih igraca, a na kraju ce Djura, kao i svake godine, da dovede dva igraca iz srpske lige i da sklopi dogovor sa menadzerom o procentu posle prodaje.. Ne znam da li iko vise veruje u ovakve price iz kuhinje Djurica..

Shearer

pre 10 godina

Pojačanje u vidu Filipa Malbašića je odlično i on bi po trenutnom razvoju bio bolja prilika od bilo kog fudbalera koji bi mogao da odmeni Lazara Markovića. Što se tiče Rajkovića, čovek je mnogo neinteligentan ali je jedna dobra sirovina, boljeg štopera trenutno nećemo naći, mada bolja bi bila varijanta da se dovede Bodurov ili neki provereni štoper koji će odmah praviti razliku na terenu, jednostavno Rajković se nije baš dovoljno dokazao nigde pa je ovo verovatno pokušaj da se čovek razigra a ja ne bih voleo da se Partizan pretvara u cirkus. Ako već odlaze Ivanov, Tomašević, Pajović... treba dovesti jednog iskusnog i jednog koji poseduje veliki potencijal, kao nekada Savić.

Fikus

pre 10 godina

Ko bre jos zeli da dodje u srpski fudbal,sta je sa vama ljudi?Ko zeli da osvaja toletare u nasoj ligi?Ako Rajkovic ne moze da ode u jaci klub i ozbiljniju ligu od ove jadne nase,neka odmah zavrsi karijeru.

Darko 88

pre 10 godina

Golman - Stojković
Odbrana - Aksentijević, Rajković, Ivanov, Volkov
Vezni red - Jojić, Saša Marković, Ilić, Ninković
Špic - Mitrović, Đurđević

Mislim da bi ovaj tim mogao da izbori plasman u LŠ.
(Đorđe, 10. jun 2013 14:05)

Stojković odlazi, Ivanov i Volkov odlaze, Rajković ne dolazi, za Mitrovića je pitanje, tako da ovaj tim koji si naveo neće ni igrati na okupu, verovatno će Đura da dovede neke prekaljene igračine koji nemaju ugovor, a pare od ovih transfera malo sebi u džep, malo Zekstri (to jest opet sebi).

NY

pre 10 godina

Mozda je i Mesi u igri,ili Geret Bejl. Samo Djura cuti.A onda se pojavi neki iz Vojlovoice ili Donje Mutnice i napisu da je pojacanje. najverovatnije da ce da vrate veliko fudbalsko ime Gulana i Simona Vukcevica. Perspektivni su.Evo i ja bih mogao.Slobodan sam i prestao da me muci lumbago i isijas

Nemanja

pre 10 godina

Kako da ne. Prvo zna se da voli Zvezdu a drugo za stopere od preko milion eura nasi klubovi nemaju para. Mogao je i Toresa i Drogbu da pozove isto tako.
(Ratko, 10. jun 2013 14:00)

Da je nerealno i nemoguce slazem se... A to da voli Zvezdu pa sta ako je voli !? Volio je i Stojkovic pa dje zavrsi... Pare i karijera su jedno navijanje i ljubav su nesto drugo kad ce te to da shvatite... Odusevljavaju me ovi komentari tipa igrac nece u taj klub jer voli neki drugi. U kojem vi svijetu zivite aloooo okrenite se malo oko sebe svi transferi su moguci ako se ima para!!!!

fenomen

pre 10 godina

Kao neko ko godinama prati Partizan, Zvezdu i ovu nasu kakvu takvu ligu dosao sam do sledeceg zakljucka.
Partizan kupuje sirovine i kad od tih (ponekih) sirovina napravi neki poluproizvod odmah ga kao takvog prodaje pa sta dobije. Sto se tice Zvezde ona takodje kupuje sirovine ali od tih sirovina ne moze cak ni poluproizvod da napravi i nazalost te sirovine moze da utopi samo u daleke egzoticne zemlje.
Pa u Zvezdi u poslednje vreme samo Kadu se moze nazvati fudbalerom i mozda od Lazovica bude nekad fudbaler a za ovo ostalo drvna industrija place.
Poz...

meda

pre 10 godina

svidjaju mi se ova tri pojacanja koja se spominju al samo neka dodju, ako nista drugo bar su nasi reprezentativci o nasi igraci. a i mislim da su solidni igraci za evropu

cuvari_casti

pre 10 godina

E on bi bio pravo pojacanje,fali nam ovakav stoper.Jos kad bi ostao Ivanov bili bi extra tandem,jesu malo sporiji ali znaju poso!!!!!!!!

asdf

pre 10 godina

ugovor do 30.06.13
Zlatko Dedic http://www.transfermarkt.de/de/zlatko-dedic/leistungsdaten-detail/spieler_28835.html
Bostjan Cesar http://www.transfermarkt.de/de/bostjan-cesar/leistungsdaten-detail/spieler_24606.html
Bojan Jokic http://www.transfermarkt.de/de/bojan-jokic/leistungsdaten-detail/spieler_44317.html
Pedro Morales http://www.transfermarkt.de/de/pedro-morales/leistungsdaten/spieler_75314.html

vule

pre 10 godina

sto bi bilo lepo stoperski par rajkovic-ivanov...ali realnost je drugacija jer ivanov verovatno odlazi a rajkovic ne dolazi...opet patka djure frizure...

zex86

pre 10 godina

Citam ko dolazi u Partizan,a ko kod ovih mojih. Mi sa ovim timom nismo osvojili titulu,a stize nam nova tura polu panjeva,sramota...ok.razumem nema para za normalne igrace,al onda bolje pusti klince umesto ovih sto se najavljuju da dolaze...u Partizan,Malbasic,Rajkovic Gulan,a kod nas...vec sam zaboravio imena...

drew

pre 10 godina

Klasican pocetak prelaznog roka,prica se o mesiju,ronaldu,bomba pojacanjima,a na kraju ce doci istroseni i domaci menadzerski igraci,a pred pocetak kvalifikacija za LS ce se objaviti da je partizan u dugovima i da se okrecemo mladim snagama.stalno ista prica,kratko pamcenje je u srba

realno

pre 10 godina

''Rajković je potvrdio za Mondo da ga je Đurić zvao, ali je rekao da ga trenutno ne zanim srpski fudbal, pa samim tim ni Partizan''.

Surova realnost naseg fudbala...Pa ovamo nece ni prosjecni srpski igraci (Rajkovic,Ninkovic) ili veterani (Duljaj) a ne neki ozbiljni igraci..I onda se cudimo sto ispadamo od Kiprana, Samroka, Bjelorusa i slicnih. Vidim u zadnje vrijeme i igraci Vose, OFK, Rada izbjegavaju vjecite.

Kalimero

pre 10 godina

Klasična jeftina podmetačina kako bi se pokrio odlazak svih relevantnijih igrača u ovom prelaznom roku! Zar iko može i da pomisli sem plaćenika sa juga da teramo Ivanova i Stojkovića zbog "ogromnih" 200k godišnje, a Đurić poziva igrača kalibra Rajkovića koji je barem za 1/3 skuplji kroz platu od spomenute dvojice. Naravno tu je i propali Gulan kao slobodan igrač itd.Partizan nije ništa zaradio od prodaje Markovića Benfiki! Marković je ko zna kada ustupljen agenciji Zahavi za NN iznos koji je odavno potrošila bratija sa Đurićem i Ružićem na čelu.
Pitam i vas sportske novinare zašto idete u prilog svojim neprofesionalnim senzacionalističkim tekstovima ljudima koji su uništili naš fudbali i opljačkali sve što se moglo?Zašto ih ne bojkotujete?

Tupakamaru

pre 10 godina

Koliko me pamćenje služi on je prošle godine hteo da vrati Klea i Princa (Tagoe- Tejgo kako se već čita).
Kako da skrene misli nego da nekog ko bi kao mogao, ali neće

Danubewalker

pre 10 godina

Mora se priznati da je Djura imao dobru ideju.Silno nam treba kvalitetan stoper.Rajkovic jeste sklon kiksevima ponekad ali za JSL bi bio senzacionalno pojacanje.

kremsir

pre 10 godina

Pocelo je licitiranje imenima jakih igraca, a na kraju ce Djura, kao i svake godine, da dovede dva igraca iz srpske lige i da sklopi dogovor sa menadzerom o procentu posle prodaje.. Ne znam da li iko vise veruje u ovakve price iz kuhinje Djurica..
(Srb-in, 10. jun 2013 14:11)

Da, losu smo odbranu imali svih ovih godina.

Vladimir_natal_Petkovic

pre 10 godina

rajkovic bi bio dobro resenje pitanje je samo dali zeli da dodje u srbiju.u HSV-u sigurno nece vise dobiti sansu mislim da tamo ima ugovor do 2015 ali vrlo rado bi mu videli ledja.obestecenje nebi trebalo biti visoko za bobana negde oko 500 do 600 hiljada evra..

Utah Jazz

pre 10 godina

Klasicno izigravanje navijaca. Prodace Ivanova i Lazara, otici ce jos poneko i u svoj toj ujdurmi i nezadovoljstvu navijaca Djuric mora da pronadje nacin da se kamuflira, a sta ces bolje od licitacije imena odlicnih igraca.

I za 3 nedelje, kada svi vec zaborave Ivanova i Lazara pre svih, ispostavice se da je Rajkovic prevelik zalogaj, "pumpanje" u medijima.

PS. I Rajkovic ima barem dvostruko veca primanja od nasih igraca. Djuric nudi godisnje 150 000 evra i ni evro vise, a Rajkovic moze da zaradi barem 300 000 u bilo kom klubu, da ne kazem vise, a ponuda uveren sam vec ima na stolu.

Vladimir_natal_Petkovic

pre 10 godina

partizan bi sa rajkovicem imao samo problema ..kaze covek ne zanima ga srpska liga a nigde nije uspeo ..gde god da je bio uvek su ga terali vani.ponekad je ne verovatno kako neko koji ima tolki talenat moze da sam unisti sve sto ima u sebi od talenta..za partizan bi dovodjenje rajkovica bio veliki gubitak kvaliteta naspram ivanova i nadam se da ce djuric naci bar kakvog takvog naslednika bugarina.tuzno je sto tomasevic nije dobio sansu u ovakavom raspalom partizanu..