Sreda, 24.04.2013.

09:25

Može li Federer do Gren slema?

Jedno od najčešće postavljanih pitanja u svetu tenisa je da li Rodžer Federer može da osvoji još neki Gren slem?

Izvor: AG

Može li Federer do Gren slema? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

drago

pre 11 godina

bas sam poslao komentar gdje Sampras hvali Djokovica. Isto to radi sa Federerom. U stilu da se nikom ne zamjeri lupa kako ce igrati do 40-e.

zakon prirode

pre 11 godina

Kratko i jasno NE MOZE!!!
Federer je suvise star za tako nesto.
Suvise je star da se vise uopste bavi tenisom, a kamoli da osvaja GS titule.

NOLEmanija

pre 11 godina

(danijel, 24. april 2013 14:45)

Da, Nadal se javio pre 10 godina, ali kako se javio? Javio se kao jedan teski prebacivac, jedan brz teniser, koji je neretko kao drugi teniser sveta ispadao u cetvrfinalina ili polufinalima svih ostalih GS-ova, osim na RG. Tamo je vladao, a na ostalim nista. Ako se vec prisecamo proslosti, Federer nije nalazio nacin da dobije Rafu i osvoji RG, sve dok on nije kiksnuo, pa ovaj iskoristio. Da Rafa nije kiksnuo on NIKADA, ali NIKADA ne bi kompletirao sve GS. U direktnom okrsaju sa Rafom on nema sta da trazi na sljaci RG-a. Da, Novak ima negativan skor, ali on ce tek sad da nanize pobede, i prestigne ih, a Federer je na zalasku, a negativan skor ima protiv Rafe (I TO DEBELO) i protiv Marija. Novaku jos uvek tu bezi, ali nece dugo ne boj se.

darko

pre 11 godina

Opasan je Federer, ne treba ga otpisivati. Trenutno je nas Djokovic ubedljivo najjaci i nadam se da ce uzeti sve, ali i Federer je tata za tenis i uvek moze da iskoristi neki kiks Nole ili Raleta i cak ih i dobije, bez obzira na to sto je mator.

Goki

pre 11 godina

Tenis se poslednjih desetak godina gleda da bi se video Federer. Onda Nadal. Onda Federer protiv Nadala.
Sve dugo je jedno 50 puta manje interesantno.
A otkada se pojavio Djokovic, popularnost tenisa (u svetu) je na zalost pala na mozda 30% od onoga sto je nakada bila.
Zato, neka nam dugo pozivi Federer i neka se naosvaja jos GS-ova, a da li ce to i moci, to zavisi od toga da li hoce da trenira za to. Ako zeli da dovoljno trenira, GS-ovi mu ne ginu.

007

pre 11 godina

Ne svidja mi se tip ni malo, ali je najveca faca ovog sporta. Nema trenera, ne stenje kad igra, zreo je za prvu specijalu... Osvojice sigurno neki GS jer ga samo jos to i zanima. Ne igra na mastersima, cuva se i tempira formu. Ako hocete da dobro zaradite kladite sa na Rodzera...

cheers

pre 11 godina

Jel' tako? Tako je!, a i nije tako. Mozes to postaviti i na obrnut nacin. Poveo Mary 2:0, pa mu zao bilo sa nulom da ga dobije. Pustio ga malo da se ponada i na kraju ga dobio.:) Je li tako? Tako je! Ali kada se traze opravdanja za poraz i pisu se gluposti tipa " pustio ga "!

Miki

pre 11 godina

Nisam Federerov fan ali on definitivno moze da osvoji jos bar jedan Slem. I prosle godine su ga svi otpisali a covek osvojio Vimbldon i na putu do titule pobedio Noleta i Mareja. Kao sto sam rekao, on moze da osvoji Slem ali da li ce ga osvojiti to je vec drugo pitanje.

roger

pre 11 godina

Novak-RG,Nadal-Wimbldon,Federer-Us open ,osvojice Roger 100% jos jedan Us open ,mora mu se vratit za one poraze od prethodne tri godine ,ona 2011 pogotovo

Bojan

pre 11 godina

(pengula, 24. april 2013 13:15)
u nacelu se slazem, mada na travi 90ih bih ipak dao prednost Ivanisevicu. Van toga bi bila apsolutna dominacija Noleta.

cheers

pre 11 godina

NOLEmanija, grota bi bilo zbog duzine teksta da ga nijesu objavili a zbog realnosti nikakva steta i da nijesu. :) Posto je daleko od realnog :)!

Dule

pre 11 godina

Mnogo se lozite ljudi,za tri godine osvojice on jos 2 GS minimum.Koliko god bio los trenutno,on je ipak majstor tenisa,i svake godine ga otpisuju i svake godine zapusi kriticarima usta.On ga igra gospodski,bez muke,dok se za ostale igrace to ne moze reci jer oni igru baziraju na fizikalijama.

Noleee!

pre 11 godina

federer nije fizicki spreman kao novak, nadal i marej, ali je tehnicki najbolji, i igra najlepsi tenis. mislim da uvek ima sanse da osvoji wimldon, jer je na tom turniru zaista bolji i od nadala i od noleta. Mada se nadam da ce mu Nole to ipak onemogućiti. :-)

Je l' tako? Tako je.

pre 11 godina

... US Open nebi uzeo da ga Nole nije pustio ...
@ (NoExpire, 24. april 2013 11:25)
... Novak rodjenog brata ne bi pustio ...
@ (cheers, 24. april 2013 12:06)

Naravno da ga je 2012. pustio. Niko ga nije ni pitao hoce li, svidja li mu se to, jednostavno ako si se uhvatio u kolo da igras, moras igrati po pravilima igranja.
Poveo je sa 2:0, pa se potom ''zbunjivao'', klizao, gresio... i sl.
Kao i 2013. na IW i u Majamiju – odjednom... gle cuda... Nole ''zaboravlja da igra tenis''!

Кривокапић

pre 11 godina

Можда још један. Највероватније Вимблдон. Већину грен слемова у следеће 3 године ће освајати Рафа и Новак. Једино Роџер може ту да се умеша. Иако старији, доста је бољи од пстале бораније.

Aleksandar RS

pre 11 godina

Moze, na 3 (tri) nacina.
I
Da mu se posreci da sanja.
II
Da unajmi nekog da kidnapuje ovu trojicu.
III
Da mu se posreci da se sve trojica povrede

volimtenis

pre 11 godina

Ako i Novak i Rafa igraju i nisu povredjeni onda Roger nema sanse da osvoji jos jedan GS. Ali u tenisu nista nije sigurno i ako mu se poklope kockice onda nije nemoguce. Kao sto je 2009 godine Soderling eliminisao Nadala pa otvorio zreb Rogeru na RG-u ili 2010 kada je Berdih eliminisao Federera pa zatim Novaka u polufinalu Wimbledona i tako omogucio Nadalu osvajanje i 2 GS titule na Wibledonu. Tako da jedino moguce da Roger osvoji jos koji GS da mu neko ocisti put do finala. On sam vise nema snage da to izvede...

danijel

pre 11 godina

Kako nije imao konkurenciju pa zar nije se nadal javio prije 10 godina.. to sto se novak kasno probudio to on mu nije kriv..na.kraj krajeva covjek ima 32 god sad puni a drugi tenuser sveta je...pa zamislitw da ima 25..novak ima negativan skor protiv rogera i rafe. a skoro izjednacen sa marrejom...rafa
ga je odrao prosle godine 3 puta a roger 2 puta :)

Skeptik

pre 11 godina

Može, pod uslovom da i Novak i Nadal uđu u lošu fazu i kiksnu na istom turniru. A ni onda nije izvesno, jer su i Mari, Del Potro, Ferer ili Berdih u stanju da mu uzmu meru. Ako su svi na svom maksimumu, teško.

danijel

pre 11 godina

Pa kao sto ste ga otpisali prosle godine.. a vratio sa na prvo mesto 2 puta dobio novaka lagano.. i isvojio wimbeldon.to je Roger Federer najbolji najomiljeni teniser.svih vremena.

Obazrivo sa prognozama

pre 11 godina

Najvise mi ovih komentara mnogo lici na one kada se trazilo nase misljenje moze li Federer postaviti rekord u broju nedelja na celu ATP liste. Uglavnom su se komentari svodili na to da je "njegovo proslo; penzija; neka cuva decu" itd... Onda Federer uzme pauzu u igranju na turnirima, Rafa na "bolovanje" i... Usadi se na celo liste taman onoliko koliko mu je trebalo da postavi rekord. Zato bih bio veoma obazriv u proceni moze - makar - jos jednog GS. Ja mu to ne zelim, ali... Moze dosta toga da mu ide na ruku.

A kako je on, uopste, bio tako neprikosnoven? Po mom misljenju stvar je vise bila u njegovim protivnicima. Naime, ranije su mu na "megdan" izlazili sa ambicijom da sto "skuplje prodaju kozu". Znaci, gubitnicki. Novak je jedan od prvih koji je i Rodzeru i Rafi izlazio "na crtu" da ih pobedi. Videli, onda, drugi da to tako ide i... Secate se onog Tipsinog meca kada je Rodju zamalo pobedio? Pricao je Jankela da je igrao da ga pobedi, ali da je Federerovo iskustvo pobedilo.

Ne znam zbog cega sad odjednom veliki br. komentatora tenisa sada otpisuje Endi Marija? On je prosle godine RG igrao povredjen, a ove govori da moze da osvoji RG. Nije on vise onako psihicki nestabilan kao ranije. Tvrdim da ce on biti - ako vec i nije - najveci Novakov protivnik. Mozda ne po broju osvojenih titula, ali po lepoti (u svakom smislu te reci) i neizvesnosti meceva, hoce.

Ja iskreno verujem u Novakove reci da ce mu ova godina biti NAJBOLJA u dosadasnjoj karijeri.

lessi

pre 11 godina

Vidim da opet neki pominju konkurenciju sada i u federerovo vreme! Ljudi kako ne kapirate neke stvari...!Kao prvo uopste se to ne moze usporedjivat,to su 2 razlicite generacije tenisera! Tada su bile jako brze podloge i teniseri su igrali igru servis volej u vecini slucajeva i poeni su kratko trajali! Danas su podloge dosta sporije i danas se teniseri uglavnom oslanjaju na igru da se povuku iza osnove crte i prebacuju loptu do iznemoglosti....! Treba pohvalit federera jer se s onakve igre uspeo prilagoditi ovoj i oostati na vrhu.... malo se zapitajte kako bi se snasli Nadal,Djokovic,Murray da ih vratimo u ono vreme....

pengula

pre 11 godina

pogledajte neki mec od pre 20 i vise godina i videcete mlako prebacivanje loptice preko mreze , za razliku od danas.Ivanisevic bi Novaku uzeo gem ako bi u nizu pogodio 3 asa i 1 servis viner

THE DREAM

pre 11 godina

Eventualno Wimbledon,gledao sam neki dan finale US opena Fed Agasi,atomski tenis a Fed duplo brži nego danas,vreme čini svoje,sa tim da je Andre bio brutalno dopingovan.

Boki

pre 11 godina

@roger17
Ti,verovatno,pratis tenis od vremena RF-a.
Ako zelis da vidis sta je zaista teniska magija,moras da se vratis u vreme Artura Esa,Konorsa,Mekenroa....to su bili teniski umetnici,za razliku od ovih danasnjih gladijatora.Verovatno bi se u to vreme danasnji udarci koji idu 150-170 km/h smatrali nepristojnim.Mozda malo karikiram...Uostalom,potrazi na Youtube,bice ti jasno o cemu govorim.
Danas su druga vremena,magija je nestala iz svih sportova,pa i iz tenisa.
A sto se tice Federera,kojeg cenim,ali nisam ocaran njime,slazem se da ne bi uzeo ni pola GS titula da je imao konkurenciju kakvu danas ima.
Ali nije imao,iskoristio je to,uzeo koliko je uzeo i to je to.
Mislim da je sa GS titulama zavrsio,osim ako bi se igrao neki turnir bez Rafe i Novaka.
Odavno ga se vise ne boje(naprotiv),fizicki su bolji od njega,recju-imaju sve sto im treba da ga pobede.I to relativno lako.
Rodzera cemo gledati jos godinu dve,toliko ce jos moci da pobedjuje ostale i stize do cetvrt ili polufinala,a onda ce se i on oprostiti od aktivnog igranja,kao sto je i red.

bojan

pre 11 godina

ja samo znam jedno ne vezano za federera,ako nole u njegovim godinama bude vodio računa o svom tijelu i ishrani kao do sad da ce biti jos samo bolji nego sad..toliko

Mirko

pre 11 godina

Teško.
Nije nemoguće, on još ima svoju igru, motivaciju-onako, snagu pa i ne baš... Ipak on treba da odigra više nego fantastično, da Novak i Nadal ispadnu ranije ili da ne mogu da igraju, da Endi razočara sada već uobičajeno. Eto, tako nekako bi mogao. Ali ja nešto ne verujem u to. Jedino što bi moglo da se desi da se možda još jednom vrati osvajanjem nekog mastersa (pod gore navedenim uslovima), i da se tako "vrati" još jednom, kao što se prošle godine vratio na vrh, kad nije bilo Rafe i kad je Nole prekinuo svoj pobednički niz i bio u padu forme.

Goran

pre 11 godina

Federer ne moze vise do GS titule. On je igrac kvaliteta Edberga, izvanredan ali ne najbolji svih vremena. Moze da zahvali mami i tati sto su ga rodili 5 godina pre Rafe a 6 godina pre Novaka. On je vladao tenisom samo dok Rafa nije napunio 22 godine, posle toga je nastavio da bude izvanredan, ali samo u rangu Rafe i Novaka. Bio je dominantan samo dok su Rafa i Novak bili klinci. Kada kazem dominantan, mislim neprikosnoveni broj 1 a ne samo broj 1. Njemu je dok se penjao ka vrhu najveca konkurencija bio Hjuit od koga je cak i ostareli Agasi od 33 godine bio bolji, a tu su bili i Rodik i Ferero. Rodik, Hjuit i Ferero ne mogu da se uporede sa Novakom, Nadalom i Marejom, a tu je i Delpotro, da ne spominjem Berdiha koji mu uzima meru kad god stigne. Federeru zelim da igra sto duze kako bi ga Novak prestigao u medjusobnim duelima.

teško ali ne i nemoguće

pre 11 godina

50% može a 100% ne može :)
Šalu na stranu, on veruje da može inače bi se povukao. Slažem se da je nezahvalno prognozirati bilo šta po pitanju Rodje, jer je već pokazao da ume da iznenadi kad se niko ne nada. Mada, pitaju se i ostali...

Bojan

pre 11 godina

(Xxx, 24. april 2013 09:23)
koja glupost,
najbolje godine za jednog tenisera su 22-27, preko 27 godina je samo Agasi uzeo vise od jednog slema u godini, i ukupno je rekord 5, koji deli upravo Agasi sa Lejverom iz vremena spajanja amaterskog i profesionalnog tenisa.
Federer je svoje najbolje igrao 04-07, posle toga je sve bonus na njegovu karijeru, kao sto je Nadal vladao 08-10, a sada Nole igra svoje najbolje i sigurno ce vladati do kraja naredne godine, a mozda i duze.

sto se tice njegovih sansi da osvoji slem, minimalne su. Naravno da su vece na Vimbldonu i US openu, ali i tu ce morati neke stvari da mu se poklope. Mislim da nece vise moci na istom turniru da pobedi dvojicu od prve cetvorice, cak bih tom spisku dodao i Congu i Berdiha, od kojih je i dalje bolji, ali Berdih mu ne odgovara, a Conga ce ga istrositi dosta i nece imati snage za naredni mec.

roger17

pre 11 godina

kakvi komentari na racun najveceg,a uopste nisu svesni da se tenis,ceo tenis vrti oko federera,pogledajte samo posecenost u monte karlu,ne gledaju ljudi i ne placaju karte da se smaraju beskonacnim prebacivanjem loptice dok jedan bot ne pogresi,dolaze i placaju da vide magiju koju je federer doneo tenisu i doveo ga do savrsenstva,mogu novak i rafa da igraju i mogu da budu prvi i drugi i drugi i prvi ali na svakom turniru se dolazi,navija i divi federeru,tipican primer kad je osvojio rolan garos,takve ovacije nadal nikada nije imao u parizu,a toliko godina je dominirao tamo,zato botovi,gledajte i uzivajte dok magija jos postoji jer posle njega nema ni magije ni tenisa....

Lalegator

pre 11 godina

Dobar je Fedeks,ali ajde da svi zaboravimo kako je vecinu tih grendslemova osvojio be ikakve konkurencije,ajd zamislite Noleta i Nadala da igraju tenis jedno 5 godina za redom a najveci rival im je Ferero...

bojan

pre 11 godina

da nije noleta,nadala i mareja,osvojio bi jos 10,ovako sumnjam da ce uspeti. imace prilike,igrace polufinala i finala,ali jedino kiksevi ove trojice mogu da ga spase.

NOLEmanija

pre 11 godina

Ja ovog coveka strasno ne volim, totalno mi je atipatican, vatreni sam No1etov fan, ali moram da priznam, on tenis drzi u malom prstu. Veliki je teniser, elegantan, mozda konkurencija nije bila najjaca u njegovo vreme, ali sta sad, imao je srece. Ne omalovaza sve njegove titule, ali jednostavno iznosim cinjenice. Medjutim, i pored svega ovoga, tvrdim da on do kraja karijere nece uzeti NIJEDAN GS. Nema smisla pricati o tome, jer je ovo Rafole vreme. Ovo je dominacija njih dvojice, a njegovo vreme polako istice. Vidim, pominje se Ivanisevic i njegova cuvena titula. Da, to je tacno, ali pogledajmo okolnosti. Osvojio je tu GS titulu u vreme kada muski tenis i nije blistao. To jednostavno NE MOZETE DA POREDITE. Pogledajte danasnju konkurenciju. Neverovatna vladavina Novak, a iza njega slede Rafa, Mari, Delpo, Conga, Berdih, Ferer, a Federer je stariji od svih njih. Ljudi, budite realni, on moze do polufinala, ili finala, u njaboljem slucaju, ali titula jednostavno ne moze da se dogodi. Moze, ali ako ne budu igrali ni Nole, ni Rafa, a ni Mari. Jeste Mari dosta losiji od njih trojice, ali je fizicki spremniji i jaci od Federera, sto mu daje poziciju favorita protiv njega. Misim, on sad prica o nekih mesec ili dva odmora, DA BI CUVAO DECU?! Jasno vam je koliko je njegovo interesovanje za tenis trenutno. Ne znam, ovo je moje misljenje, a mislim i da je objektivno. Molim administratore da objave, jer POGLEDAJ KOLIKI TEKST SAM NAPISAO.

Federer

pre 11 godina

Ja sam uveren da ce Federer pre penzije osvojiti jos 2-3 slema.Svi ste vi pricali da on nece vise nikada osvojiti slem,pa sta bi na Wimbldonu.Samo napred kralju,od tebe sve zavisi.Ja ocekujem onvi slem vec na RG.

velikoslovog

pre 11 godina

@ Stanimir Branimir
Nisam to ja izjavio, vec mnogi igraci iz vrha. Kazu da nakon nedelju dana teren postane vidno sporiji, zbog konstantne kise (sto zapravo i ima logike).

mister

pre 11 godina

Federer je i sam svestan ko vodi kolo u tenisu danas,ali njegov takmicarski duh,zelja i profesionalizam kao i uspesi u karijeri mu daju za pravo da proba da uzme jos neki GS!Jeste stariji i fizicki njje vise na nivou Novaka,Mareja,Nadala ali videcemo...

Predo

pre 11 godina

Neću elaborirati kao obično, samo ću reći: sportista sa 32, 33 godine nije star. On je u stvari u najboljim godinama, ali iza njega je već ogromna karijera, koja traje 20, 25 godina i dolazi do zasićenosti. Ukoliko Federer zacrta sebi kao cilj da osvoji, recimo, Vimbldon, posveti se samo tome, pooklope se neke druge kockice u vidu malo lošije forme glavnih konkurenata, one je potpuno u stanju da to uradi. Sportista u tridesetim je sposoban i da unapredi svoju tehniku, pa čak i da digne fizičku spremu, samo je podložniji povredama. Setite se Agasija, pogledajte Hasa i sve će vam biti jasno.

NoExpire

pre 11 godina

Ne mogu da verujem da stvarno stavljate Mareja u konkurenciju za osvajanje Grand Slam turnira pa ni onaj US Open nebi uzeo da ga Nole nije pustio. A Federer moze da osvoji u slucaju da mu u finalu padaju Del Potro, Marej, Ferer, Berdih i Conga.

fifi

pre 11 godina

Jako tesko. Jeste da je trava mogucnost za GS ali mora da izbegava 5 setova, znaci pobedjivati maksimum u 3. Ali tu su 4. 5...Mora mnogo stvari da se poklopi ali i on ne sme da dozvoli da se muci od nekog koji nije u top 10. Igraci iz top 10 ce mu oduzimati snagu a onda bi u polufinalu ili finalu naleteo na nekog sa kojim ce sigurno igrati 5 setova i tu je veliki problem. Ja licno sumnjam mada sam svestan da ima mnogo navijaca koji misle drugacije. JAKO TESKO.

oxydant

pre 11 godina

Pa,ako je mogao Goran Ivanišević (Wimbledon) sa vajld kartom,zašto ne može Federer sa već 17 osvojenih GS ?! Ako dođe do srećnog sticaja okolnosti u njegovu korist;ako na pr.Nole ugane zglob,Rafa koleno,a na Marija padne plafon u svlačionici..U teoriji može,u praksi malo teže.

petar

pre 11 godina

@i7
Malo je glupo reći da nije imao konkurenciju tada. Tu mu je dolazio Lejton Hjuit, koji je sa 19 godina postao svetski br. 1. Danas u tim godinama nema igrača ni u prvih 100. A bio je moćan igrač, ogroman talenat, sve dok nisu krenule povrede. Pa je tu bio i Jevgeni Kafenljikov, u najboljim godinama, Marat Safin, koji je takođe u ranim dvadesetim igrao svoj najbolji tenis, kao i Tomi Has (takođe nedovoljno pokazao kasnije 50% od onoga što se očekivalo), pa nadolazeći Endi Rodik i Rodžer (koji se najkasnije upalio, ali zato traje). Igrači koji su uvek bili nezgodni, Patrik Rafter, Tim Henman, Ivanišević (uglavnom na brzim podlogama). Moja, Kuerten, Grožjan, Enkvist, Ferero,...
Kada je Sampras bio pri penziji, dolazio je ogroman broj mladih igrača (danas nema ni blizu tako mladih talenata), bilo je tumbanja na prvom mestu jer su svi grizli. Pre bih rekao da današnji najbolji igrači nemaju konkurenciju do 1/2 finala, a ranije toga nije bilo.

Ali isto tako mislim i da je tenis toliko napredovao, da nema svrhe porediti period od pre 10-15 godina i danas. Danas je tenis fizički previše napredovao, a jedan od razloga izumiranja servis volej igre je i bolja tehnička potkovanost igrača, jer su passing shootovi toliko napredovali (kao i svi ostali udarci) da je izlazak na mrežu bez dobro izgrađenog poena uglavnom izgubljen.

Joca 011

pre 11 godina

Vrhunski tenis je pre svega najveći mogući profesionalizam, od koga direktno ili indirektno živi mnogo ljudi. Ako bi za najveći broj tih ljudi, ili za pojedine najmoćnije i najuticajnije ljude, bilo korisno da Fed uzme GS - naravno da će ga uzeti. Takva su pravila igre.
.

GreenGreenGrass

pre 11 godina

Naravno da moze,ali jedini slam koji bi mogao da osvoji je Wimbledon.
Realno nnjegovom stilu igre najvise odgovara travnata podloga,pogotovo sad kad ima 31 godinu pokusava ce da igra sto krace poene.
Jer on nema snage za meceve u trajanu 4-5h kao Rafa,Nole i Murray.

zoran

pre 11 godina

Sto se tice Federera njemu svaka cast za igru koju pruza i titule koje je do sada osvoijo,za tako naporne turnire treba mnogo snage ali ja mislim da mu je snaga na izmaku, moze da dogura do finala turnira gde je podloga brza,dalje od toga neverujem,

Whatever

pre 11 godina

Pa ljudi jel vi čitate šta pišete? Ste ludi? Pa Federer možda ne može osvojiti ROland Garros ili na betonu ali Wimbledon je on uvek prvi favorit. Nije džabe osvojio 7 puta da ga se otpiše. On nekako ni ne voli sada biti prvi favorit jer je manji pritisak na njega.

Milan Nis

pre 11 godina

Mozda je najlepsi,najveci,najbolji i sta god mu njegovi fanovi zalepili kao epitet,ja ne mislim tako,ali jedna stvar koju niko nemoze poreci je da godine cine svoje i momci koje je on redovno "jeo za uzinu" imaju pored snage i veliko iskustvo,a u ovakvom gladijatorskom tenisu njegovo telo nece jos dugo izdrzati za vrhunske rezultate,polufinala su mu jos na dohvat ruke.

avidemux

pre 11 godina

Tacno je da manje igra, cuva snagu jer je covek vec u godinama. Ali mislite da nedostatak meceva zbog toga, ne utice na igru i formu? Jednostavno mora da se igra. Sa druge strane mora da igra do 3 seta, ako ima meceve od 4 ili 5 to je vec veliki problem. U mecevima sa Rafom i Novakom nema sanse tako da samo splet okolnosti, ispadanje nosioca moze da mu pomogne da osvoji jos neki GS a to je pitanje. Rodzer jednostavno ne igra kako je igrao i to je cinjenica.

nesha

pre 11 godina

da se federer povukao i da nadal ne igra zbog povrede noletov uspeh bio izgledao manji. svaka cast federeru sto nije toliko sujetan da se povuce sada kada nije najbolji.
dokle god su federer i nadal u top4 dotle je i tenis gledaniji i noletov uspeh znacajniji

mpkp

pre 11 godina

(ssss`, 24. april 2013 10:49)

Upravo je dzentlemski sto se nije povukao. Sto je resio da se bori dokle god bude mogao.
Ovo jeste zlatno doba tenisa, kad su u pitanju prva 4 igraca. I obracuni medju njima su spektakularni. Ali, ostali su mnogo slabiji, možda jedna od najslabijih konkurencija 5-15. mesta u istoriji.
Povlečenje Feda bi bila ogroman udarac tenisu.

Stanimir Branimir

pre 11 godina

@velikoslovog
Trava na Vimbldonu jeste usporena, ali daleko od toga da je sporija nego podloga na US openu. Apsurdno je tako nešto izjaviti.

cheers

pre 11 godina

Realnost, bzvz ti nick:)! Svi ostali nemaju ni primaci tehnike koliko Federer, tako da grijesis. Jedino mu je tesko pronaci motiv. Jer Nadal, Djokovic i Mary kada saberu GS izjednace se sa njim. Ili imaju cak jednu titulu manje. Da ne racunam sad.:)

MILAN

pre 11 godina

NARAVNO DA MOZE. najobjektivnije wimbldon od svih drugih gren slemova a evo i zasto. Nole, iako je kralj tenisa i iako je osvojio Wimbldon, moramo da priznamo da mu je trava najslabija podloga. pogledajte njegov mec sa federerom, trajao je oko 2 sata 4 seta, a recimo na roland garosu je 4 seta trajalo skoro 4 sata. na travi su kratki, brzi mecevi, zavisi od sve od 3,4 udarca i ne iziskue velii utrosak energije. Nadalov spin na travi gotovo da ne dolazi do izrazaja i on je isto najranjiviji na travi(setite se rosola). u svakom slucaju Rodzerova forma mora biti na vrhuncu ali siguran sam da on radi na tome tako da ako bude spreman moze da ga osvoji...drugi su manje realni, mozda us open ali dosta je teze...

ssss`

pre 11 godina

Naravno da moze, ali sve teze i teze.
Po meni on je napravio veliku gresku sto se nije povukao kad se vratio (na kratko) na prvo mjesto. To bi bilo gospodski, dzentlmenski. Medjutim, znajuci za njegovu (Mirkinu) pretjeranu zelju za novcem, nece se on povuci jos za pet godina. Igrace na sve manje turnira, gubice bodove i na kraju ce zavrsiti kao petnaesti igrac.

hehehe

pre 11 godina

Samo cu rec jednu stvar.... tako ste ga otpisali 2011.g pa dosao na RG i dobio djokovica koji je tada bio u formi od 41 pobede zaredom....! Nakon toga je na US Openu propustio 2 mec lopte protiv djokovica rekli ste da je kraj da ga je to dotuklo.... kad ono dodje 2012... uzme wimledon i vrati se na br 1.Eto toliko samo prosudite...!

danilo

pre 11 godina

Prošle godine kada je bio jači a i mladji, pred Vimbldon su kladionice davale 2o%( kvota je bila nešto ispod 5).
Ove godine verovatno ide na 7 ili na 14% i po meni to je realno njegova šansa: izmedju 10 i 20 posto.
Na ostalim GS samo uz pomoć Sila.
S obzirom da je imao nevidjenu sreću i skoro 5 godina igrao u najslabijoj konkurenciji u istoriji, da se nikada nije ozbiljno povredio, da je Rolan Garos osvojio jedine godine kada je Rafa ispao na startu- onda je opet moguće da dobije neki dar u vidu žreba, povreda ili baš lošeg dana ovih nekoliko protiv kojih sada nema šanse...

Miki

pre 11 godina

Sledeće dve godine:
AO Novak 70% Mari 20% ostali 10%
RG Nadal 50% Novak 40% ostali 10%
W Mari 35% Novak 30% Federer 25% ostali 10%
UO Novak 60% Mari 30% ostali 10%

SAKUPLJAČ LOPTICA

pre 11 godina

Teorijski DA,praktično NE.Ne zato što je zaboravio da igra tenis nego što je to realnost tj.velika je gužva na vrhu.Neosporno jedan od najvećih tenisera ali stigle mlade snage.Nešto slično je doživeo i M.Šumaher u F1.Dugo je bio u vrhu zahvaljujuće kvalitetu ,ali više najboljem bolidu,onda i konkurencija dobija debre bolide,mlađani Alonso ga dere dve godine(dve titule za početnika) i dolazi do Šumijevog pada.Ovde je nešto slično a svi treba da budemo zadovoljni jer imamo jaku konkurenciju i najboljeg tenisera Noleta pa uživajmo u dobrom tenisu.

i7

pre 11 godina

“Rodžer nije ni blizu u stanju u kojem sam ja bop..."
Pa narvno da nije, nije bilo Djokovica, Nadala pa ajde i Mareja. Jedina prava konkurencija Pitu je bio Agasi!

NS

pre 11 godina

Naravno da moze. Zato je i poceo da pravi pauze, Jedino tako moze da se nosi sa ovom trojicom. Mislim da u pet setova ne moze da izdrzi sa Noletom, Nadalom, Marejom po meni jedino na travi Vim. moze da se nosi sa njima posto tu dolazi do izrazaja njegova igra. I novak bi trebalo da odmori malo ako hoce RG ovim tempom samo ce unistiti svoje telo.............

Vlada 91

pre 11 godina

Federer je u poslednje dve godine dva puta dobio Novaka na gren slem turnirima...
Cinjenica je da je u Australiji imao najtezi zreb i da je ispao od Mareja samo zato sto nije imao vise snage u petom setu...
Pa vi sad sami zakljucite da li moze da osvoji jos neki gren slem...

blaam

pre 11 godina

Realno moze i to wimbledon! Wimbledon je podloga gde on moze da nametne ssvoju igru, servis+ volej i da poeni traju sta krace...! Moze neko pricat on star ovo ono al po meni on dok igra ce bit favorit za wimbledon! Sta se tice ostalih podloga US Open mozdaaa ako mu se sve otvori i da do polufinala nema tezi mec...! Sta se tice AO i RG to su ipak prespore podloge za njegovo telo i ne viddim nacina da vise igra i finale na jednom od ta 2! No ostavimo to njemu kad je on u pitanju sve je moguce! Ove godine je preskocio ce preskocit cak 4 masters turnira kako bi se visse odmorio za slam turnire i ocito je da ce do kraja karijere da lovi samo slam titule a ovo ostalo ako sta uzme ....primenio je serenin recept.. videcemo

MNE

pre 11 godina

Ja navijam za njega svim srcem, ali sumnjam da u redovnim okolnostima može do još jednog Gren Slema. Naime, Novak je toliko jak, pogotovo u završnicama turnira da je prosto teško zamislivo da ga iko može savladati. Nadal je negdje na svom nivou sa početka karijere što će biti dovoljno da ostane konkurentan za Rolan Garos, možda i da iznenadi na nekoj od bržih podloga. Marej će tradicionalno biti dobar na Vimbldonu, i u narednim godinama gurati do finala US i Australijana. Stoga, Fedexu ostaje da se iz prikrajka vreba šansu u kojoj bai kostur trebao da mu donosi lakše rivale do četvrtfinala a onda a se nada da neki od ovih boljih protivnika ima loš dan.. Ili da ga u "poslednjih osam" čeka neko van Top 10 a da onda u semiju i finalu prevazidje samog sebe u trenutnom stanju. Šanse 20-30%

velikoslovog

pre 11 godina

Sto se tice Australian Open-a i Rolland Garros-a, mislim da Federer nema vise sta da trazi. Djokovic, Nadal i Marej ce verovatno tu dominirati naredne dve-tri godine, tj.do kraja Federerove karijere. US Open ima najbrzu podlogu od svih slemova i tu bi teoretski trebalo da ima najvece sanse, mada cini mi se da je taj slem postao najotvoreniji slem (5 razlicitih pobeda u poslednjih 5 godina!). Ako bude morao da tuce dvojicu iz grupe Djokovic-Nadal-Marej, ne verujem da ce uspeti, mislim da njegovo telo to vise ne moze da izdrzi.

I ostaje Vimbldon. E sad, jeste tacno da su tereni sporiji nego sto su bili, ali to ga nije sprecilo prosle godine da osvoji (ne zaboravimo da je tukao Djokovica I Mareja). Ja ga ne bih otpisao da jos ove godine uzme titulu tu, jer a) covek tempira formu, naprosto ce morati kad-tad u ovoj sezoni da ima jedan odlican period i b) zreb bi mogao mnogo da mu pomogne. Ako Djokovic, Marej i Nadal svi budu u suprotnom delu zreba (nerealno, ali ne i nemoguce), ne sumnjam da ce Federer dati sve od sebe da to iskoristi.

konfučije

pre 11 godina

On sada svoje pripreme i koncipira da bi dostigao taj cilj. Realno, danas trojica tenisera (Novak, Rafa i Mari ) igraju na višem nivou od Federera. Uz podatak da ga Berdih redovno dobija u poslednje vreme. Tako da osvajanje još nekog GS trofeja nije više zavisno od samog Federera. Njegovi aduti su iskustvo i ime zbog kojeg ga ostali teniseri respektuju, sve drugo je protiv njega. Mora puno stvari da se poklopi i da ima sreće da bi osvojio novi GS. I to možda Wimbledon ( što mu je i cilj verovatno ). Ipak on je najveći igrač tenisa u istoriji i nikad se ne sme otpisati.

Hit

pre 11 godina

Sigurno da može,ali kockice treba da se slože.Novak i Rafa da izgube pre finala.A Rodžer u polufinalu da igra sa Endijem.Na Australian openu mu je ne dostajalo svežine i osetio se višak godina.Federer ima mnoge veće šanse u dva seta nego u tri.

Xxx

pre 11 godina

Samo jedan podatak koji kaze sve. Otkad je Nole zaigrao ozbiljnije tenis Federer je uzeo samo 4 GS, od ukupnih 17. Kada je uzeo ta 4 GS bio je u njajboljim godinama za jednog tenisera. Mislim da je to dovoljno kao odgovor.

vuk

pre 11 godina

nažalost može..ne učestvuje ni približno na ostalim turnirima na kojima učestvuju Novak,Rafa,pa čak i A.Murrey..kao da skuplja i čuva snagu samo za slamove..sad but true..

misko ajkula

pre 11 godina

Na srecu svih pravih ljubitelja tenisa, gledacemo RF jos par sezona u zavrsnicama svih GS turnira!
Svi treba da budemo srecni sto zivimo u eri takva tri igraca, kao sto su Nole, Rafa i Rodzer...
Samo sto duze da traju!!

struki

pre 11 godina

uz svo duzno postovanje za sve sto je napravio tokom svoje bogate i trofejima ispunjene karijere, mislim da je rodzer u ovom trenutku daleko od osvajanja bilo kakve titule a kamoli gren slema. ima vise razloga za to,a glavni je to sto covek jednostavno ne moze fizicki da izdrzi ovaj tempo koji su nametnuli pre svih nole i rafa, a i delpo,berdih,marej... njemu ipak kapa dole za sve sto je ucinio za svetski tenis!

24.april

pre 11 godina

Ovo je neka zaostala prvo-aprilska sala, gdje ce dedo da igra tenis pored naseg Noleta, neka kaci reket o klin.

Dobra sala stvarno, steta sto niste kacili na prvi april, sega ;D

Realnost

pre 11 godina

Ostali vrhunski teniseri se napreduju, tehnicki i igra, a Federe ostaje kako jeste u istom nivou. Zakljucak je da ce mu biti tesko za osvajanje GS.

Sasa

pre 11 godina

Lopta je okrugla, nista nije nemoguce, ali pored Rafaela koji ima "recept" za Rodzera i Novaka (No.1) vrlo, vrlo tesko moze da osvoji jos neki Slam.

men

pre 11 godina

To zavisi od njegovih konkurenata više nego od njega i njegove forme. Ako bude nekih iznenadjenja i eliminacije konkurencije (Noleta, Rafe, pa bogami i Mareja i Berdiha) Federer će moći da uzme možda još 1 GS. I to verovatno na Vimbldonu ili eventualno US Openu. AO ili RG ne dolaze u obzir više za njega. On ima tu sposobnost da se brzo oporavi nakon poraza i da porazi ne ostavljaju traga na njegovoj psihi, zato uvek ulazi u kombinaciju za titulu. U tom segmentu je Federer i dalje najbolji i zato toliko traje. On će vrebati iz prikrajka titulu i ako favoriti otpadnu eto njega u glavnoj ulozi. Tako se dočepao i titule na RG.
Njemu ne ide na ruku što su sada svi iz vrha zdravi i što podižu formu kako sezona odmiče.

misko ajkula

pre 11 godina

Na srecu svih pravih ljubitelja tenisa, gledacemo RF jos par sezona u zavrsnicama svih GS turnira!
Svi treba da budemo srecni sto zivimo u eri takva tri igraca, kao sto su Nole, Rafa i Rodzer...
Samo sto duze da traju!!

konfučije

pre 11 godina

On sada svoje pripreme i koncipira da bi dostigao taj cilj. Realno, danas trojica tenisera (Novak, Rafa i Mari ) igraju na višem nivou od Federera. Uz podatak da ga Berdih redovno dobija u poslednje vreme. Tako da osvajanje još nekog GS trofeja nije više zavisno od samog Federera. Njegovi aduti su iskustvo i ime zbog kojeg ga ostali teniseri respektuju, sve drugo je protiv njega. Mora puno stvari da se poklopi i da ima sreće da bi osvojio novi GS. I to možda Wimbledon ( što mu je i cilj verovatno ). Ipak on je najveći igrač tenisa u istoriji i nikad se ne sme otpisati.

velikoslovog

pre 11 godina

Sto se tice Australian Open-a i Rolland Garros-a, mislim da Federer nema vise sta da trazi. Djokovic, Nadal i Marej ce verovatno tu dominirati naredne dve-tri godine, tj.do kraja Federerove karijere. US Open ima najbrzu podlogu od svih slemova i tu bi teoretski trebalo da ima najvece sanse, mada cini mi se da je taj slem postao najotvoreniji slem (5 razlicitih pobeda u poslednjih 5 godina!). Ako bude morao da tuce dvojicu iz grupe Djokovic-Nadal-Marej, ne verujem da ce uspeti, mislim da njegovo telo to vise ne moze da izdrzi.

I ostaje Vimbldon. E sad, jeste tacno da su tereni sporiji nego sto su bili, ali to ga nije sprecilo prosle godine da osvoji (ne zaboravimo da je tukao Djokovica I Mareja). Ja ga ne bih otpisao da jos ove godine uzme titulu tu, jer a) covek tempira formu, naprosto ce morati kad-tad u ovoj sezoni da ima jedan odlican period i b) zreb bi mogao mnogo da mu pomogne. Ako Djokovic, Marej i Nadal svi budu u suprotnom delu zreba (nerealno, ali ne i nemoguce), ne sumnjam da ce Federer dati sve od sebe da to iskoristi.

Xxx

pre 11 godina

Samo jedan podatak koji kaze sve. Otkad je Nole zaigrao ozbiljnije tenis Federer je uzeo samo 4 GS, od ukupnih 17. Kada je uzeo ta 4 GS bio je u njajboljim godinama za jednog tenisera. Mislim da je to dovoljno kao odgovor.

struki

pre 11 godina

uz svo duzno postovanje za sve sto je napravio tokom svoje bogate i trofejima ispunjene karijere, mislim da je rodzer u ovom trenutku daleko od osvajanja bilo kakve titule a kamoli gren slema. ima vise razloga za to,a glavni je to sto covek jednostavno ne moze fizicki da izdrzi ovaj tempo koji su nametnuli pre svih nole i rafa, a i delpo,berdih,marej... njemu ipak kapa dole za sve sto je ucinio za svetski tenis!

men

pre 11 godina

To zavisi od njegovih konkurenata više nego od njega i njegove forme. Ako bude nekih iznenadjenja i eliminacije konkurencije (Noleta, Rafe, pa bogami i Mareja i Berdiha) Federer će moći da uzme možda još 1 GS. I to verovatno na Vimbldonu ili eventualno US Openu. AO ili RG ne dolaze u obzir više za njega. On ima tu sposobnost da se brzo oporavi nakon poraza i da porazi ne ostavljaju traga na njegovoj psihi, zato uvek ulazi u kombinaciju za titulu. U tom segmentu je Federer i dalje najbolji i zato toliko traje. On će vrebati iz prikrajka titulu i ako favoriti otpadnu eto njega u glavnoj ulozi. Tako se dočepao i titule na RG.
Njemu ne ide na ruku što su sada svi iz vrha zdravi i što podižu formu kako sezona odmiče.

MNE

pre 11 godina

Ja navijam za njega svim srcem, ali sumnjam da u redovnim okolnostima može do još jednog Gren Slema. Naime, Novak je toliko jak, pogotovo u završnicama turnira da je prosto teško zamislivo da ga iko može savladati. Nadal je negdje na svom nivou sa početka karijere što će biti dovoljno da ostane konkurentan za Rolan Garos, možda i da iznenadi na nekoj od bržih podloga. Marej će tradicionalno biti dobar na Vimbldonu, i u narednim godinama gurati do finala US i Australijana. Stoga, Fedexu ostaje da se iz prikrajka vreba šansu u kojoj bai kostur trebao da mu donosi lakše rivale do četvrtfinala a onda a se nada da neki od ovih boljih protivnika ima loš dan.. Ili da ga u "poslednjih osam" čeka neko van Top 10 a da onda u semiju i finalu prevazidje samog sebe u trenutnom stanju. Šanse 20-30%

Hit

pre 11 godina

Sigurno da može,ali kockice treba da se slože.Novak i Rafa da izgube pre finala.A Rodžer u polufinalu da igra sa Endijem.Na Australian openu mu je ne dostajalo svežine i osetio se višak godina.Federer ima mnoge veće šanse u dva seta nego u tri.

Goran

pre 11 godina

Federer ne moze vise do GS titule. On je igrac kvaliteta Edberga, izvanredan ali ne najbolji svih vremena. Moze da zahvali mami i tati sto su ga rodili 5 godina pre Rafe a 6 godina pre Novaka. On je vladao tenisom samo dok Rafa nije napunio 22 godine, posle toga je nastavio da bude izvanredan, ali samo u rangu Rafe i Novaka. Bio je dominantan samo dok su Rafa i Novak bili klinci. Kada kazem dominantan, mislim neprikosnoveni broj 1 a ne samo broj 1. Njemu je dok se penjao ka vrhu najveca konkurencija bio Hjuit od koga je cak i ostareli Agasi od 33 godine bio bolji, a tu su bili i Rodik i Ferero. Rodik, Hjuit i Ferero ne mogu da se uporede sa Novakom, Nadalom i Marejom, a tu je i Delpotro, da ne spominjem Berdiha koji mu uzima meru kad god stigne. Federeru zelim da igra sto duze kako bi ga Novak prestigao u medjusobnim duelima.

nesha

pre 11 godina

da se federer povukao i da nadal ne igra zbog povrede noletov uspeh bio izgledao manji. svaka cast federeru sto nije toliko sujetan da se povuce sada kada nije najbolji.
dokle god su federer i nadal u top4 dotle je i tenis gledaniji i noletov uspeh znacajniji

Predo

pre 11 godina

Neću elaborirati kao obično, samo ću reći: sportista sa 32, 33 godine nije star. On je u stvari u najboljim godinama, ali iza njega je već ogromna karijera, koja traje 20, 25 godina i dolazi do zasićenosti. Ukoliko Federer zacrta sebi kao cilj da osvoji, recimo, Vimbldon, posveti se samo tome, pooklope se neke druge kockice u vidu malo lošije forme glavnih konkurenata, one je potpuno u stanju da to uradi. Sportista u tridesetim je sposoban i da unapredi svoju tehniku, pa čak i da digne fizičku spremu, samo je podložniji povredama. Setite se Agasija, pogledajte Hasa i sve će vam biti jasno.

Sasa

pre 11 godina

Lopta je okrugla, nista nije nemoguce, ali pored Rafaela koji ima "recept" za Rodzera i Novaka (No.1) vrlo, vrlo tesko moze da osvoji jos neki Slam.

pengula

pre 11 godina

pogledajte neki mec od pre 20 i vise godina i videcete mlako prebacivanje loptice preko mreze , za razliku od danas.Ivanisevic bi Novaku uzeo gem ako bi u nizu pogodio 3 asa i 1 servis viner

Miki

pre 11 godina

Sledeće dve godine:
AO Novak 70% Mari 20% ostali 10%
RG Nadal 50% Novak 40% ostali 10%
W Mari 35% Novak 30% Federer 25% ostali 10%
UO Novak 60% Mari 30% ostali 10%

oxydant

pre 11 godina

Pa,ako je mogao Goran Ivanišević (Wimbledon) sa vajld kartom,zašto ne može Federer sa već 17 osvojenih GS ?! Ako dođe do srećnog sticaja okolnosti u njegovu korist;ako na pr.Nole ugane zglob,Rafa koleno,a na Marija padne plafon u svlačionici..U teoriji može,u praksi malo teže.

roger17

pre 11 godina

kakvi komentari na racun najveceg,a uopste nisu svesni da se tenis,ceo tenis vrti oko federera,pogledajte samo posecenost u monte karlu,ne gledaju ljudi i ne placaju karte da se smaraju beskonacnim prebacivanjem loptice dok jedan bot ne pogresi,dolaze i placaju da vide magiju koju je federer doneo tenisu i doveo ga do savrsenstva,mogu novak i rafa da igraju i mogu da budu prvi i drugi i drugi i prvi ali na svakom turniru se dolazi,navija i divi federeru,tipican primer kad je osvojio rolan garos,takve ovacije nadal nikada nije imao u parizu,a toliko godina je dominirao tamo,zato botovi,gledajte i uzivajte dok magija jos postoji jer posle njega nema ni magije ni tenisa....

hehehe

pre 11 godina

Samo cu rec jednu stvar.... tako ste ga otpisali 2011.g pa dosao na RG i dobio djokovica koji je tada bio u formi od 41 pobede zaredom....! Nakon toga je na US Openu propustio 2 mec lopte protiv djokovica rekli ste da je kraj da ga je to dotuklo.... kad ono dodje 2012... uzme wimledon i vrati se na br 1.Eto toliko samo prosudite...!

Realnost

pre 11 godina

Ostali vrhunski teniseri se napreduju, tehnicki i igra, a Federe ostaje kako jeste u istom nivou. Zakljucak je da ce mu biti tesko za osvajanje GS.

NS

pre 11 godina

Naravno da moze. Zato je i poceo da pravi pauze, Jedino tako moze da se nosi sa ovom trojicom. Mislim da u pet setova ne moze da izdrzi sa Noletom, Nadalom, Marejom po meni jedino na travi Vim. moze da se nosi sa njima posto tu dolazi do izrazaja njegova igra. I novak bi trebalo da odmori malo ako hoce RG ovim tempom samo ce unistiti svoje telo.............

Lalegator

pre 11 godina

Dobar je Fedeks,ali ajde da svi zaboravimo kako je vecinu tih grendslemova osvojio be ikakve konkurencije,ajd zamislite Noleta i Nadala da igraju tenis jedno 5 godina za redom a najveci rival im je Ferero...

petar

pre 11 godina

@i7
Malo je glupo reći da nije imao konkurenciju tada. Tu mu je dolazio Lejton Hjuit, koji je sa 19 godina postao svetski br. 1. Danas u tim godinama nema igrača ni u prvih 100. A bio je moćan igrač, ogroman talenat, sve dok nisu krenule povrede. Pa je tu bio i Jevgeni Kafenljikov, u najboljim godinama, Marat Safin, koji je takođe u ranim dvadesetim igrao svoj najbolji tenis, kao i Tomi Has (takođe nedovoljno pokazao kasnije 50% od onoga što se očekivalo), pa nadolazeći Endi Rodik i Rodžer (koji se najkasnije upalio, ali zato traje). Igrači koji su uvek bili nezgodni, Patrik Rafter, Tim Henman, Ivanišević (uglavnom na brzim podlogama). Moja, Kuerten, Grožjan, Enkvist, Ferero,...
Kada je Sampras bio pri penziji, dolazio je ogroman broj mladih igrača (danas nema ni blizu tako mladih talenata), bilo je tumbanja na prvom mestu jer su svi grizli. Pre bih rekao da današnji najbolji igrači nemaju konkurenciju do 1/2 finala, a ranije toga nije bilo.

Ali isto tako mislim i da je tenis toliko napredovao, da nema svrhe porediti period od pre 10-15 godina i danas. Danas je tenis fizički previše napredovao, a jedan od razloga izumiranja servis volej igre je i bolja tehnička potkovanost igrača, jer su passing shootovi toliko napredovali (kao i svi ostali udarci) da je izlazak na mrežu bez dobro izgrađenog poena uglavnom izgubljen.

mister

pre 11 godina

Federer je i sam svestan ko vodi kolo u tenisu danas,ali njegov takmicarski duh,zelja i profesionalizam kao i uspesi u karijeri mu daju za pravo da proba da uzme jos neki GS!Jeste stariji i fizicki njje vise na nivou Novaka,Mareja,Nadala ali videcemo...

Boki

pre 11 godina

@roger17
Ti,verovatno,pratis tenis od vremena RF-a.
Ako zelis da vidis sta je zaista teniska magija,moras da se vratis u vreme Artura Esa,Konorsa,Mekenroa....to su bili teniski umetnici,za razliku od ovih danasnjih gladijatora.Verovatno bi se u to vreme danasnji udarci koji idu 150-170 km/h smatrali nepristojnim.Mozda malo karikiram...Uostalom,potrazi na Youtube,bice ti jasno o cemu govorim.
Danas su druga vremena,magija je nestala iz svih sportova,pa i iz tenisa.
A sto se tice Federera,kojeg cenim,ali nisam ocaran njime,slazem se da ne bi uzeo ni pola GS titula da je imao konkurenciju kakvu danas ima.
Ali nije imao,iskoristio je to,uzeo koliko je uzeo i to je to.
Mislim da je sa GS titulama zavrsio,osim ako bi se igrao neki turnir bez Rafe i Novaka.
Odavno ga se vise ne boje(naprotiv),fizicki su bolji od njega,recju-imaju sve sto im treba da ga pobede.I to relativno lako.
Rodzera cemo gledati jos godinu dve,toliko ce jos moci da pobedjuje ostale i stize do cetvrt ili polufinala,a onda ce se i on oprostiti od aktivnog igranja,kao sto je i red.

i7

pre 11 godina

“Rodžer nije ni blizu u stanju u kojem sam ja bop..."
Pa narvno da nije, nije bilo Djokovica, Nadala pa ajde i Mareja. Jedina prava konkurencija Pitu je bio Agasi!

Milan Nis

pre 11 godina

Mozda je najlepsi,najveci,najbolji i sta god mu njegovi fanovi zalepili kao epitet,ja ne mislim tako,ali jedna stvar koju niko nemoze poreci je da godine cine svoje i momci koje je on redovno "jeo za uzinu" imaju pored snage i veliko iskustvo,a u ovakvom gladijatorskom tenisu njegovo telo nece jos dugo izdrzati za vrhunske rezultate,polufinala su mu jos na dohvat ruke.

Whatever

pre 11 godina

Pa ljudi jel vi čitate šta pišete? Ste ludi? Pa Federer možda ne može osvojiti ROland Garros ili na betonu ali Wimbledon je on uvek prvi favorit. Nije džabe osvojio 7 puta da ga se otpiše. On nekako ni ne voli sada biti prvi favorit jer je manji pritisak na njega.

MILAN

pre 11 godina

NARAVNO DA MOZE. najobjektivnije wimbldon od svih drugih gren slemova a evo i zasto. Nole, iako je kralj tenisa i iako je osvojio Wimbldon, moramo da priznamo da mu je trava najslabija podloga. pogledajte njegov mec sa federerom, trajao je oko 2 sata 4 seta, a recimo na roland garosu je 4 seta trajalo skoro 4 sata. na travi su kratki, brzi mecevi, zavisi od sve od 3,4 udarca i ne iziskue velii utrosak energije. Nadalov spin na travi gotovo da ne dolazi do izrazaja i on je isto najranjiviji na travi(setite se rosola). u svakom slucaju Rodzerova forma mora biti na vrhuncu ali siguran sam da on radi na tome tako da ako bude spreman moze da ga osvoji...drugi su manje realni, mozda us open ali dosta je teze...

GreenGreenGrass

pre 11 godina

Naravno da moze,ali jedini slam koji bi mogao da osvoji je Wimbledon.
Realno nnjegovom stilu igre najvise odgovara travnata podloga,pogotovo sad kad ima 31 godinu pokusava ce da igra sto krace poene.
Jer on nema snage za meceve u trajanu 4-5h kao Rafa,Nole i Murray.

mpkp

pre 11 godina

(ssss`, 24. april 2013 10:49)

Upravo je dzentlemski sto se nije povukao. Sto je resio da se bori dokle god bude mogao.
Ovo jeste zlatno doba tenisa, kad su u pitanju prva 4 igraca. I obracuni medju njima su spektakularni. Ali, ostali su mnogo slabiji, možda jedna od najslabijih konkurencija 5-15. mesta u istoriji.
Povlečenje Feda bi bila ogroman udarac tenisu.

24.april

pre 11 godina

Ovo je neka zaostala prvo-aprilska sala, gdje ce dedo da igra tenis pored naseg Noleta, neka kaci reket o klin.

Dobra sala stvarno, steta sto niste kacili na prvi april, sega ;D

Federer

pre 11 godina

Ja sam uveren da ce Federer pre penzije osvojiti jos 2-3 slema.Svi ste vi pricali da on nece vise nikada osvojiti slem,pa sta bi na Wimbldonu.Samo napred kralju,od tebe sve zavisi.Ja ocekujem onvi slem vec na RG.

SAKUPLJAČ LOPTICA

pre 11 godina

Teorijski DA,praktično NE.Ne zato što je zaboravio da igra tenis nego što je to realnost tj.velika je gužva na vrhu.Neosporno jedan od najvećih tenisera ali stigle mlade snage.Nešto slično je doživeo i M.Šumaher u F1.Dugo je bio u vrhu zahvaljujuće kvalitetu ,ali više najboljem bolidu,onda i konkurencija dobija debre bolide,mlađani Alonso ga dere dve godine(dve titule za početnika) i dolazi do Šumijevog pada.Ovde je nešto slično a svi treba da budemo zadovoljni jer imamo jaku konkurenciju i najboljeg tenisera Noleta pa uživajmo u dobrom tenisu.

danilo

pre 11 godina

Prošle godine kada je bio jači a i mladji, pred Vimbldon su kladionice davale 2o%( kvota je bila nešto ispod 5).
Ove godine verovatno ide na 7 ili na 14% i po meni to je realno njegova šansa: izmedju 10 i 20 posto.
Na ostalim GS samo uz pomoć Sila.
S obzirom da je imao nevidjenu sreću i skoro 5 godina igrao u najslabijoj konkurenciji u istoriji, da se nikada nije ozbiljno povredio, da je Rolan Garos osvojio jedine godine kada je Rafa ispao na startu- onda je opet moguće da dobije neki dar u vidu žreba, povreda ili baš lošeg dana ovih nekoliko protiv kojih sada nema šanse...

Vlada 91

pre 11 godina

Federer je u poslednje dve godine dva puta dobio Novaka na gren slem turnirima...
Cinjenica je da je u Australiji imao najtezi zreb i da je ispao od Mareja samo zato sto nije imao vise snage u petom setu...
Pa vi sad sami zakljucite da li moze da osvoji jos neki gren slem...

avidemux

pre 11 godina

Tacno je da manje igra, cuva snagu jer je covek vec u godinama. Ali mislite da nedostatak meceva zbog toga, ne utice na igru i formu? Jednostavno mora da se igra. Sa druge strane mora da igra do 3 seta, ako ima meceve od 4 ili 5 to je vec veliki problem. U mecevima sa Rafom i Novakom nema sanse tako da samo splet okolnosti, ispadanje nosioca moze da mu pomogne da osvoji jos neki GS a to je pitanje. Rodzer jednostavno ne igra kako je igrao i to je cinjenica.

NoExpire

pre 11 godina

Ne mogu da verujem da stvarno stavljate Mareja u konkurenciju za osvajanje Grand Slam turnira pa ni onaj US Open nebi uzeo da ga Nole nije pustio. A Federer moze da osvoji u slucaju da mu u finalu padaju Del Potro, Marej, Ferer, Berdih i Conga.

fifi

pre 11 godina

Jako tesko. Jeste da je trava mogucnost za GS ali mora da izbegava 5 setova, znaci pobedjivati maksimum u 3. Ali tu su 4. 5...Mora mnogo stvari da se poklopi ali i on ne sme da dozvoli da se muci od nekog koji nije u top 10. Igraci iz top 10 ce mu oduzimati snagu a onda bi u polufinalu ili finalu naleteo na nekog sa kojim ce sigurno igrati 5 setova i tu je veliki problem. Ja licno sumnjam mada sam svestan da ima mnogo navijaca koji misle drugacije. JAKO TESKO.

teško ali ne i nemoguće

pre 11 godina

50% može a 100% ne može :)
Šalu na stranu, on veruje da može inače bi se povukao. Slažem se da je nezahvalno prognozirati bilo šta po pitanju Rodje, jer je već pokazao da ume da iznenadi kad se niko ne nada. Mada, pitaju se i ostali...

vuk

pre 11 godina

nažalost može..ne učestvuje ni približno na ostalim turnirima na kojima učestvuju Novak,Rafa,pa čak i A.Murrey..kao da skuplja i čuva snagu samo za slamove..sad but true..

blaam

pre 11 godina

Realno moze i to wimbledon! Wimbledon je podloga gde on moze da nametne ssvoju igru, servis+ volej i da poeni traju sta krace...! Moze neko pricat on star ovo ono al po meni on dok igra ce bit favorit za wimbledon! Sta se tice ostalih podloga US Open mozdaaa ako mu se sve otvori i da do polufinala nema tezi mec...! Sta se tice AO i RG to su ipak prespore podloge za njegovo telo i ne viddim nacina da vise igra i finale na jednom od ta 2! No ostavimo to njemu kad je on u pitanju sve je moguce! Ove godine je preskocio ce preskocit cak 4 masters turnira kako bi se visse odmorio za slam turnire i ocito je da ce do kraja karijere da lovi samo slam titule a ovo ostalo ako sta uzme ....primenio je serenin recept.. videcemo

Bojan

pre 11 godina

(Xxx, 24. april 2013 09:23)
koja glupost,
najbolje godine za jednog tenisera su 22-27, preko 27 godina je samo Agasi uzeo vise od jednog slema u godini, i ukupno je rekord 5, koji deli upravo Agasi sa Lejverom iz vremena spajanja amaterskog i profesionalnog tenisa.
Federer je svoje najbolje igrao 04-07, posle toga je sve bonus na njegovu karijeru, kao sto je Nadal vladao 08-10, a sada Nole igra svoje najbolje i sigurno ce vladati do kraja naredne godine, a mozda i duze.

sto se tice njegovih sansi da osvoji slem, minimalne su. Naravno da su vece na Vimbldonu i US openu, ali i tu ce morati neke stvari da mu se poklope. Mislim da nece vise moci na istom turniru da pobedi dvojicu od prve cetvorice, cak bih tom spisku dodao i Congu i Berdiha, od kojih je i dalje bolji, ali Berdih mu ne odgovara, a Conga ce ga istrositi dosta i nece imati snage za naredni mec.

Miki

pre 11 godina

Nisam Federerov fan ali on definitivno moze da osvoji jos bar jedan Slem. I prosle godine su ga svi otpisali a covek osvojio Vimbldon i na putu do titule pobedio Noleta i Mareja. Kao sto sam rekao, on moze da osvoji Slem ali da li ce ga osvojiti to je vec drugo pitanje.

ssss`

pre 11 godina

Naravno da moze, ali sve teze i teze.
Po meni on je napravio veliku gresku sto se nije povukao kad se vratio (na kratko) na prvo mjesto. To bi bilo gospodski, dzentlmenski. Medjutim, znajuci za njegovu (Mirkinu) pretjeranu zelju za novcem, nece se on povuci jos za pet godina. Igrace na sve manje turnira, gubice bodove i na kraju ce zavrsiti kao petnaesti igrac.

Stanimir Branimir

pre 11 godina

@velikoslovog
Trava na Vimbldonu jeste usporena, ali daleko od toga da je sporija nego podloga na US openu. Apsurdno je tako nešto izjaviti.

Noleee!

pre 11 godina

federer nije fizicki spreman kao novak, nadal i marej, ali je tehnicki najbolji, i igra najlepsi tenis. mislim da uvek ima sanse da osvoji wimldon, jer je na tom turniru zaista bolji i od nadala i od noleta. Mada se nadam da ce mu Nole to ipak onemogućiti. :-)

Joca 011

pre 11 godina

Vrhunski tenis je pre svega najveći mogući profesionalizam, od koga direktno ili indirektno živi mnogo ljudi. Ako bi za najveći broj tih ljudi, ili za pojedine najmoćnije i najuticajnije ljude, bilo korisno da Fed uzme GS - naravno da će ga uzeti. Takva su pravila igre.
.

zoran

pre 11 godina

Sto se tice Federera njemu svaka cast za igru koju pruza i titule koje je do sada osvoijo,za tako naporne turnire treba mnogo snage ali ja mislim da mu je snaga na izmaku, moze da dogura do finala turnira gde je podloga brza,dalje od toga neverujem,

velikoslovog

pre 11 godina

@ Stanimir Branimir
Nisam to ja izjavio, vec mnogi igraci iz vrha. Kazu da nakon nedelju dana teren postane vidno sporiji, zbog konstantne kise (sto zapravo i ima logike).

NOLEmanija

pre 11 godina

Ja ovog coveka strasno ne volim, totalno mi je atipatican, vatreni sam No1etov fan, ali moram da priznam, on tenis drzi u malom prstu. Veliki je teniser, elegantan, mozda konkurencija nije bila najjaca u njegovo vreme, ali sta sad, imao je srece. Ne omalovaza sve njegove titule, ali jednostavno iznosim cinjenice. Medjutim, i pored svega ovoga, tvrdim da on do kraja karijere nece uzeti NIJEDAN GS. Nema smisla pricati o tome, jer je ovo Rafole vreme. Ovo je dominacija njih dvojice, a njegovo vreme polako istice. Vidim, pominje se Ivanisevic i njegova cuvena titula. Da, to je tacno, ali pogledajmo okolnosti. Osvojio je tu GS titulu u vreme kada muski tenis i nije blistao. To jednostavno NE MOZETE DA POREDITE. Pogledajte danasnju konkurenciju. Neverovatna vladavina Novak, a iza njega slede Rafa, Mari, Delpo, Conga, Berdih, Ferer, a Federer je stariji od svih njih. Ljudi, budite realni, on moze do polufinala, ili finala, u njaboljem slucaju, ali titula jednostavno ne moze da se dogodi. Moze, ali ako ne budu igrali ni Nole, ni Rafa, a ni Mari. Jeste Mari dosta losiji od njih trojice, ali je fizicki spremniji i jaci od Federera, sto mu daje poziciju favorita protiv njega. Misim, on sad prica o nekih mesec ili dva odmora, DA BI CUVAO DECU?! Jasno vam je koliko je njegovo interesovanje za tenis trenutno. Ne znam, ovo je moje misljenje, a mislim i da je objektivno. Molim administratore da objave, jer POGLEDAJ KOLIKI TEKST SAM NAPISAO.

Obazrivo sa prognozama

pre 11 godina

Najvise mi ovih komentara mnogo lici na one kada se trazilo nase misljenje moze li Federer postaviti rekord u broju nedelja na celu ATP liste. Uglavnom su se komentari svodili na to da je "njegovo proslo; penzija; neka cuva decu" itd... Onda Federer uzme pauzu u igranju na turnirima, Rafa na "bolovanje" i... Usadi se na celo liste taman onoliko koliko mu je trebalo da postavi rekord. Zato bih bio veoma obazriv u proceni moze - makar - jos jednog GS. Ja mu to ne zelim, ali... Moze dosta toga da mu ide na ruku.

A kako je on, uopste, bio tako neprikosnoven? Po mom misljenju stvar je vise bila u njegovim protivnicima. Naime, ranije su mu na "megdan" izlazili sa ambicijom da sto "skuplje prodaju kozu". Znaci, gubitnicki. Novak je jedan od prvih koji je i Rodzeru i Rafi izlazio "na crtu" da ih pobedi. Videli, onda, drugi da to tako ide i... Secate se onog Tipsinog meca kada je Rodju zamalo pobedio? Pricao je Jankela da je igrao da ga pobedi, ali da je Federerovo iskustvo pobedilo.

Ne znam zbog cega sad odjednom veliki br. komentatora tenisa sada otpisuje Endi Marija? On je prosle godine RG igrao povredjen, a ove govori da moze da osvoji RG. Nije on vise onako psihicki nestabilan kao ranije. Tvrdim da ce on biti - ako vec i nije - najveci Novakov protivnik. Mozda ne po broju osvojenih titula, ali po lepoti (u svakom smislu te reci) i neizvesnosti meceva, hoce.

Ja iskreno verujem u Novakove reci da ce mu ova godina biti NAJBOLJA u dosadasnjoj karijeri.

Goki

pre 11 godina

Tenis se poslednjih desetak godina gleda da bi se video Federer. Onda Nadal. Onda Federer protiv Nadala.
Sve dugo je jedno 50 puta manje interesantno.
A otkada se pojavio Djokovic, popularnost tenisa (u svetu) je na zalost pala na mozda 30% od onoga sto je nakada bila.
Zato, neka nam dugo pozivi Federer i neka se naosvaja jos GS-ova, a da li ce to i moci, to zavisi od toga da li hoce da trenira za to. Ako zeli da dovoljno trenira, GS-ovi mu ne ginu.

Dule

pre 11 godina

Mnogo se lozite ljudi,za tri godine osvojice on jos 2 GS minimum.Koliko god bio los trenutno,on je ipak majstor tenisa,i svake godine ga otpisuju i svake godine zapusi kriticarima usta.On ga igra gospodski,bez muke,dok se za ostale igrace to ne moze reci jer oni igru baziraju na fizikalijama.

roger

pre 11 godina

Novak-RG,Nadal-Wimbldon,Federer-Us open ,osvojice Roger 100% jos jedan Us open ,mora mu se vratit za one poraze od prethodne tri godine ,ona 2011 pogotovo

cheers

pre 11 godina

Realnost, bzvz ti nick:)! Svi ostali nemaju ni primaci tehnike koliko Federer, tako da grijesis. Jedino mu je tesko pronaci motiv. Jer Nadal, Djokovic i Mary kada saberu GS izjednace se sa njim. Ili imaju cak jednu titulu manje. Da ne racunam sad.:)

THE DREAM

pre 11 godina

Eventualno Wimbledon,gledao sam neki dan finale US opena Fed Agasi,atomski tenis a Fed duplo brži nego danas,vreme čini svoje,sa tim da je Andre bio brutalno dopingovan.

Mirko

pre 11 godina

Teško.
Nije nemoguće, on još ima svoju igru, motivaciju-onako, snagu pa i ne baš... Ipak on treba da odigra više nego fantastično, da Novak i Nadal ispadnu ranije ili da ne mogu da igraju, da Endi razočara sada već uobičajeno. Eto, tako nekako bi mogao. Ali ja nešto ne verujem u to. Jedino što bi moglo da se desi da se možda još jednom vrati osvajanjem nekog mastersa (pod gore navedenim uslovima), i da se tako "vrati" još jednom, kao što se prošle godine vratio na vrh, kad nije bilo Rafe i kad je Nole prekinuo svoj pobednički niz i bio u padu forme.

007

pre 11 godina

Ne svidja mi se tip ni malo, ali je najveca faca ovog sporta. Nema trenera, ne stenje kad igra, zreo je za prvu specijalu... Osvojice sigurno neki GS jer ga samo jos to i zanima. Ne igra na mastersima, cuva se i tempira formu. Ako hocete da dobro zaradite kladite sa na Rodzera...

danijel

pre 11 godina

Pa kao sto ste ga otpisali prosle godine.. a vratio sa na prvo mesto 2 puta dobio novaka lagano.. i isvojio wimbeldon.to je Roger Federer najbolji najomiljeni teniser.svih vremena.

bojan

pre 11 godina

ja samo znam jedno ne vezano za federera,ako nole u njegovim godinama bude vodio računa o svom tijelu i ishrani kao do sad da ce biti jos samo bolji nego sad..toliko

Aleksandar RS

pre 11 godina

Moze, na 3 (tri) nacina.
I
Da mu se posreci da sanja.
II
Da unajmi nekog da kidnapuje ovu trojicu.
III
Da mu se posreci da se sve trojica povrede

Кривокапић

pre 11 godina

Можда још један. Највероватније Вимблдон. Већину грен слемова у следеће 3 године ће освајати Рафа и Новак. Једино Роџер може ту да се умеша. Иако старији, доста је бољи од пстале бораније.

Je l' tako? Tako je.

pre 11 godina

... US Open nebi uzeo da ga Nole nije pustio ...
@ (NoExpire, 24. april 2013 11:25)
... Novak rodjenog brata ne bi pustio ...
@ (cheers, 24. april 2013 12:06)

Naravno da ga je 2012. pustio. Niko ga nije ni pitao hoce li, svidja li mu se to, jednostavno ako si se uhvatio u kolo da igras, moras igrati po pravilima igranja.
Poveo je sa 2:0, pa se potom ''zbunjivao'', klizao, gresio... i sl.
Kao i 2013. na IW i u Majamiju – odjednom... gle cuda... Nole ''zaboravlja da igra tenis''!

volimtenis

pre 11 godina

Ako i Novak i Rafa igraju i nisu povredjeni onda Roger nema sanse da osvoji jos jedan GS. Ali u tenisu nista nije sigurno i ako mu se poklope kockice onda nije nemoguce. Kao sto je 2009 godine Soderling eliminisao Nadala pa otvorio zreb Rogeru na RG-u ili 2010 kada je Berdih eliminisao Federera pa zatim Novaka u polufinalu Wimbledona i tako omogucio Nadalu osvajanje i 2 GS titule na Wibledonu. Tako da jedino moguce da Roger osvoji jos koji GS da mu neko ocisti put do finala. On sam vise nema snage da to izvede...

darko

pre 11 godina

Opasan je Federer, ne treba ga otpisivati. Trenutno je nas Djokovic ubedljivo najjaci i nadam se da ce uzeti sve, ali i Federer je tata za tenis i uvek moze da iskoristi neki kiks Nole ili Raleta i cak ih i dobije, bez obzira na to sto je mator.

bojan

pre 11 godina

da nije noleta,nadala i mareja,osvojio bi jos 10,ovako sumnjam da ce uspeti. imace prilike,igrace polufinala i finala,ali jedino kiksevi ove trojice mogu da ga spase.

lessi

pre 11 godina

Vidim da opet neki pominju konkurenciju sada i u federerovo vreme! Ljudi kako ne kapirate neke stvari...!Kao prvo uopste se to ne moze usporedjivat,to su 2 razlicite generacije tenisera! Tada su bile jako brze podloge i teniseri su igrali igru servis volej u vecini slucajeva i poeni su kratko trajali! Danas su podloge dosta sporije i danas se teniseri uglavnom oslanjaju na igru da se povuku iza osnove crte i prebacuju loptu do iznemoglosti....! Treba pohvalit federera jer se s onakve igre uspeo prilagoditi ovoj i oostati na vrhu.... malo se zapitajte kako bi se snasli Nadal,Djokovic,Murray da ih vratimo u ono vreme....

Skeptik

pre 11 godina

Može, pod uslovom da i Novak i Nadal uđu u lošu fazu i kiksnu na istom turniru. A ni onda nije izvesno, jer su i Mari, Del Potro, Ferer ili Berdih u stanju da mu uzmu meru. Ako su svi na svom maksimumu, teško.

danijel

pre 11 godina

Kako nije imao konkurenciju pa zar nije se nadal javio prije 10 godina.. to sto se novak kasno probudio to on mu nije kriv..na.kraj krajeva covjek ima 32 god sad puni a drugi tenuser sveta je...pa zamislitw da ima 25..novak ima negativan skor protiv rogera i rafe. a skoro izjednacen sa marrejom...rafa
ga je odrao prosle godine 3 puta a roger 2 puta :)

cheers

pre 11 godina

Jel' tako? Tako je!, a i nije tako. Mozes to postaviti i na obrnut nacin. Poveo Mary 2:0, pa mu zao bilo sa nulom da ga dobije. Pustio ga malo da se ponada i na kraju ga dobio.:) Je li tako? Tako je! Ali kada se traze opravdanja za poraz i pisu se gluposti tipa " pustio ga "!

cheers

pre 11 godina

NOLEmanija, grota bi bilo zbog duzine teksta da ga nijesu objavili a zbog realnosti nikakva steta i da nijesu. :) Posto je daleko od realnog :)!

Bojan

pre 11 godina

(pengula, 24. april 2013 13:15)
u nacelu se slazem, mada na travi 90ih bih ipak dao prednost Ivanisevicu. Van toga bi bila apsolutna dominacija Noleta.

NOLEmanija

pre 11 godina

(danijel, 24. april 2013 14:45)

Da, Nadal se javio pre 10 godina, ali kako se javio? Javio se kao jedan teski prebacivac, jedan brz teniser, koji je neretko kao drugi teniser sveta ispadao u cetvrfinalina ili polufinalima svih ostalih GS-ova, osim na RG. Tamo je vladao, a na ostalim nista. Ako se vec prisecamo proslosti, Federer nije nalazio nacin da dobije Rafu i osvoji RG, sve dok on nije kiksnuo, pa ovaj iskoristio. Da Rafa nije kiksnuo on NIKADA, ali NIKADA ne bi kompletirao sve GS. U direktnom okrsaju sa Rafom on nema sta da trazi na sljaci RG-a. Da, Novak ima negativan skor, ali on ce tek sad da nanize pobede, i prestigne ih, a Federer je na zalasku, a negativan skor ima protiv Rafe (I TO DEBELO) i protiv Marija. Novaku jos uvek tu bezi, ali nece dugo ne boj se.

zakon prirode

pre 11 godina

Kratko i jasno NE MOZE!!!
Federer je suvise star za tako nesto.
Suvise je star da se vise uopste bavi tenisom, a kamoli da osvaja GS titule.

drago

pre 11 godina

bas sam poslao komentar gdje Sampras hvali Djokovica. Isto to radi sa Federerom. U stilu da se nikom ne zamjeri lupa kako ce igrati do 40-e.

Xxx

pre 11 godina

Samo jedan podatak koji kaze sve. Otkad je Nole zaigrao ozbiljnije tenis Federer je uzeo samo 4 GS, od ukupnih 17. Kada je uzeo ta 4 GS bio je u njajboljim godinama za jednog tenisera. Mislim da je to dovoljno kao odgovor.

roger17

pre 11 godina

kakvi komentari na racun najveceg,a uopste nisu svesni da se tenis,ceo tenis vrti oko federera,pogledajte samo posecenost u monte karlu,ne gledaju ljudi i ne placaju karte da se smaraju beskonacnim prebacivanjem loptice dok jedan bot ne pogresi,dolaze i placaju da vide magiju koju je federer doneo tenisu i doveo ga do savrsenstva,mogu novak i rafa da igraju i mogu da budu prvi i drugi i drugi i prvi ali na svakom turniru se dolazi,navija i divi federeru,tipican primer kad je osvojio rolan garos,takve ovacije nadal nikada nije imao u parizu,a toliko godina je dominirao tamo,zato botovi,gledajte i uzivajte dok magija jos postoji jer posle njega nema ni magije ni tenisa....

24.april

pre 11 godina

Ovo je neka zaostala prvo-aprilska sala, gdje ce dedo da igra tenis pored naseg Noleta, neka kaci reket o klin.

Dobra sala stvarno, steta sto niste kacili na prvi april, sega ;D

Miki

pre 11 godina

Sledeće dve godine:
AO Novak 70% Mari 20% ostali 10%
RG Nadal 50% Novak 40% ostali 10%
W Mari 35% Novak 30% Federer 25% ostali 10%
UO Novak 60% Mari 30% ostali 10%

Federer

pre 11 godina

Ja sam uveren da ce Federer pre penzije osvojiti jos 2-3 slema.Svi ste vi pricali da on nece vise nikada osvojiti slem,pa sta bi na Wimbldonu.Samo napred kralju,od tebe sve zavisi.Ja ocekujem onvi slem vec na RG.

Sasa

pre 11 godina

Lopta je okrugla, nista nije nemoguce, ali pored Rafaela koji ima "recept" za Rodzera i Novaka (No.1) vrlo, vrlo tesko moze da osvoji jos neki Slam.

Goran

pre 11 godina

Federer ne moze vise do GS titule. On je igrac kvaliteta Edberga, izvanredan ali ne najbolji svih vremena. Moze da zahvali mami i tati sto su ga rodili 5 godina pre Rafe a 6 godina pre Novaka. On je vladao tenisom samo dok Rafa nije napunio 22 godine, posle toga je nastavio da bude izvanredan, ali samo u rangu Rafe i Novaka. Bio je dominantan samo dok su Rafa i Novak bili klinci. Kada kazem dominantan, mislim neprikosnoveni broj 1 a ne samo broj 1. Njemu je dok se penjao ka vrhu najveca konkurencija bio Hjuit od koga je cak i ostareli Agasi od 33 godine bio bolji, a tu su bili i Rodik i Ferero. Rodik, Hjuit i Ferero ne mogu da se uporede sa Novakom, Nadalom i Marejom, a tu je i Delpotro, da ne spominjem Berdiha koji mu uzima meru kad god stigne. Federeru zelim da igra sto duze kako bi ga Novak prestigao u medjusobnim duelima.

Goki

pre 11 godina

Tenis se poslednjih desetak godina gleda da bi se video Federer. Onda Nadal. Onda Federer protiv Nadala.
Sve dugo je jedno 50 puta manje interesantno.
A otkada se pojavio Djokovic, popularnost tenisa (u svetu) je na zalost pala na mozda 30% od onoga sto je nakada bila.
Zato, neka nam dugo pozivi Federer i neka se naosvaja jos GS-ova, a da li ce to i moci, to zavisi od toga da li hoce da trenira za to. Ako zeli da dovoljno trenira, GS-ovi mu ne ginu.

hehehe

pre 11 godina

Samo cu rec jednu stvar.... tako ste ga otpisali 2011.g pa dosao na RG i dobio djokovica koji je tada bio u formi od 41 pobede zaredom....! Nakon toga je na US Openu propustio 2 mec lopte protiv djokovica rekli ste da je kraj da ga je to dotuklo.... kad ono dodje 2012... uzme wimledon i vrati se na br 1.Eto toliko samo prosudite...!

vuk

pre 11 godina

nažalost može..ne učestvuje ni približno na ostalim turnirima na kojima učestvuju Novak,Rafa,pa čak i A.Murrey..kao da skuplja i čuva snagu samo za slamove..sad but true..

cheers

pre 11 godina

Realnost, bzvz ti nick:)! Svi ostali nemaju ni primaci tehnike koliko Federer, tako da grijesis. Jedino mu je tesko pronaci motiv. Jer Nadal, Djokovic i Mary kada saberu GS izjednace se sa njim. Ili imaju cak jednu titulu manje. Da ne racunam sad.:)

Realnost

pre 11 godina

Ostali vrhunski teniseri se napreduju, tehnicki i igra, a Federe ostaje kako jeste u istom nivou. Zakljucak je da ce mu biti tesko za osvajanje GS.

Joca 011

pre 11 godina

Vrhunski tenis je pre svega najveći mogući profesionalizam, od koga direktno ili indirektno živi mnogo ljudi. Ako bi za najveći broj tih ljudi, ili za pojedine najmoćnije i najuticajnije ljude, bilo korisno da Fed uzme GS - naravno da će ga uzeti. Takva su pravila igre.
.

Whatever

pre 11 godina

Pa ljudi jel vi čitate šta pišete? Ste ludi? Pa Federer možda ne može osvojiti ROland Garros ili na betonu ali Wimbledon je on uvek prvi favorit. Nije džabe osvojio 7 puta da ga se otpiše. On nekako ni ne voli sada biti prvi favorit jer je manji pritisak na njega.

Aleksandar RS

pre 11 godina

Moze, na 3 (tri) nacina.
I
Da mu se posreci da sanja.
II
Da unajmi nekog da kidnapuje ovu trojicu.
III
Da mu se posreci da se sve trojica povrede

danilo

pre 11 godina

Prošle godine kada je bio jači a i mladji, pred Vimbldon su kladionice davale 2o%( kvota je bila nešto ispod 5).
Ove godine verovatno ide na 7 ili na 14% i po meni to je realno njegova šansa: izmedju 10 i 20 posto.
Na ostalim GS samo uz pomoć Sila.
S obzirom da je imao nevidjenu sreću i skoro 5 godina igrao u najslabijoj konkurenciji u istoriji, da se nikada nije ozbiljno povredio, da je Rolan Garos osvojio jedine godine kada je Rafa ispao na startu- onda je opet moguće da dobije neki dar u vidu žreba, povreda ili baš lošeg dana ovih nekoliko protiv kojih sada nema šanse...

danijel

pre 11 godina

Kako nije imao konkurenciju pa zar nije se nadal javio prije 10 godina.. to sto se novak kasno probudio to on mu nije kriv..na.kraj krajeva covjek ima 32 god sad puni a drugi tenuser sveta je...pa zamislitw da ima 25..novak ima negativan skor protiv rogera i rafe. a skoro izjednacen sa marrejom...rafa
ga je odrao prosle godine 3 puta a roger 2 puta :)

Lalegator

pre 11 godina

Dobar je Fedeks,ali ajde da svi zaboravimo kako je vecinu tih grendslemova osvojio be ikakve konkurencije,ajd zamislite Noleta i Nadala da igraju tenis jedno 5 godina za redom a najveci rival im je Ferero...

misko ajkula

pre 11 godina

Na srecu svih pravih ljubitelja tenisa, gledacemo RF jos par sezona u zavrsnicama svih GS turnira!
Svi treba da budemo srecni sto zivimo u eri takva tri igraca, kao sto su Nole, Rafa i Rodzer...
Samo sto duze da traju!!

konfučije

pre 11 godina

On sada svoje pripreme i koncipira da bi dostigao taj cilj. Realno, danas trojica tenisera (Novak, Rafa i Mari ) igraju na višem nivou od Federera. Uz podatak da ga Berdih redovno dobija u poslednje vreme. Tako da osvajanje još nekog GS trofeja nije više zavisno od samog Federera. Njegovi aduti su iskustvo i ime zbog kojeg ga ostali teniseri respektuju, sve drugo je protiv njega. Mora puno stvari da se poklopi i da ima sreće da bi osvojio novi GS. I to možda Wimbledon ( što mu je i cilj verovatno ). Ipak on je najveći igrač tenisa u istoriji i nikad se ne sme otpisati.

roger

pre 11 godina

Novak-RG,Nadal-Wimbldon,Federer-Us open ,osvojice Roger 100% jos jedan Us open ,mora mu se vratit za one poraze od prethodne tri godine ,ona 2011 pogotovo

ssss`

pre 11 godina

Naravno da moze, ali sve teze i teze.
Po meni on je napravio veliku gresku sto se nije povukao kad se vratio (na kratko) na prvo mjesto. To bi bilo gospodski, dzentlmenski. Medjutim, znajuci za njegovu (Mirkinu) pretjeranu zelju za novcem, nece se on povuci jos za pet godina. Igrace na sve manje turnira, gubice bodove i na kraju ce zavrsiti kao petnaesti igrac.

cheers

pre 11 godina

NOLEmanija, grota bi bilo zbog duzine teksta da ga nijesu objavili a zbog realnosti nikakva steta i da nijesu. :) Posto je daleko od realnog :)!

MNE

pre 11 godina

Ja navijam za njega svim srcem, ali sumnjam da u redovnim okolnostima može do još jednog Gren Slema. Naime, Novak je toliko jak, pogotovo u završnicama turnira da je prosto teško zamislivo da ga iko može savladati. Nadal je negdje na svom nivou sa početka karijere što će biti dovoljno da ostane konkurentan za Rolan Garos, možda i da iznenadi na nekoj od bržih podloga. Marej će tradicionalno biti dobar na Vimbldonu, i u narednim godinama gurati do finala US i Australijana. Stoga, Fedexu ostaje da se iz prikrajka vreba šansu u kojoj bai kostur trebao da mu donosi lakše rivale do četvrtfinala a onda a se nada da neki od ovih boljih protivnika ima loš dan.. Ili da ga u "poslednjih osam" čeka neko van Top 10 a da onda u semiju i finalu prevazidje samog sebe u trenutnom stanju. Šanse 20-30%

petar

pre 11 godina

@i7
Malo je glupo reći da nije imao konkurenciju tada. Tu mu je dolazio Lejton Hjuit, koji je sa 19 godina postao svetski br. 1. Danas u tim godinama nema igrača ni u prvih 100. A bio je moćan igrač, ogroman talenat, sve dok nisu krenule povrede. Pa je tu bio i Jevgeni Kafenljikov, u najboljim godinama, Marat Safin, koji je takođe u ranim dvadesetim igrao svoj najbolji tenis, kao i Tomi Has (takođe nedovoljno pokazao kasnije 50% od onoga što se očekivalo), pa nadolazeći Endi Rodik i Rodžer (koji se najkasnije upalio, ali zato traje). Igrači koji su uvek bili nezgodni, Patrik Rafter, Tim Henman, Ivanišević (uglavnom na brzim podlogama). Moja, Kuerten, Grožjan, Enkvist, Ferero,...
Kada je Sampras bio pri penziji, dolazio je ogroman broj mladih igrača (danas nema ni blizu tako mladih talenata), bilo je tumbanja na prvom mestu jer su svi grizli. Pre bih rekao da današnji najbolji igrači nemaju konkurenciju do 1/2 finala, a ranije toga nije bilo.

Ali isto tako mislim i da je tenis toliko napredovao, da nema svrhe porediti period od pre 10-15 godina i danas. Danas je tenis fizički previše napredovao, a jedan od razloga izumiranja servis volej igre je i bolja tehnička potkovanost igrača, jer su passing shootovi toliko napredovali (kao i svi ostali udarci) da je izlazak na mrežu bez dobro izgrađenog poena uglavnom izgubljen.

struki

pre 11 godina

uz svo duzno postovanje za sve sto je napravio tokom svoje bogate i trofejima ispunjene karijere, mislim da je rodzer u ovom trenutku daleko od osvajanja bilo kakve titule a kamoli gren slema. ima vise razloga za to,a glavni je to sto covek jednostavno ne moze fizicki da izdrzi ovaj tempo koji su nametnuli pre svih nole i rafa, a i delpo,berdih,marej... njemu ipak kapa dole za sve sto je ucinio za svetski tenis!

Dule

pre 11 godina

Mnogo se lozite ljudi,za tri godine osvojice on jos 2 GS minimum.Koliko god bio los trenutno,on je ipak majstor tenisa,i svake godine ga otpisuju i svake godine zapusi kriticarima usta.On ga igra gospodski,bez muke,dok se za ostale igrace to ne moze reci jer oni igru baziraju na fizikalijama.

Boki

pre 11 godina

@roger17
Ti,verovatno,pratis tenis od vremena RF-a.
Ako zelis da vidis sta je zaista teniska magija,moras da se vratis u vreme Artura Esa,Konorsa,Mekenroa....to su bili teniski umetnici,za razliku od ovih danasnjih gladijatora.Verovatno bi se u to vreme danasnji udarci koji idu 150-170 km/h smatrali nepristojnim.Mozda malo karikiram...Uostalom,potrazi na Youtube,bice ti jasno o cemu govorim.
Danas su druga vremena,magija je nestala iz svih sportova,pa i iz tenisa.
A sto se tice Federera,kojeg cenim,ali nisam ocaran njime,slazem se da ne bi uzeo ni pola GS titula da je imao konkurenciju kakvu danas ima.
Ali nije imao,iskoristio je to,uzeo koliko je uzeo i to je to.
Mislim da je sa GS titulama zavrsio,osim ako bi se igrao neki turnir bez Rafe i Novaka.
Odavno ga se vise ne boje(naprotiv),fizicki su bolji od njega,recju-imaju sve sto im treba da ga pobede.I to relativno lako.
Rodzera cemo gledati jos godinu dve,toliko ce jos moci da pobedjuje ostale i stize do cetvrt ili polufinala,a onda ce se i on oprostiti od aktivnog igranja,kao sto je i red.

velikoslovog

pre 11 godina

Sto se tice Australian Open-a i Rolland Garros-a, mislim da Federer nema vise sta da trazi. Djokovic, Nadal i Marej ce verovatno tu dominirati naredne dve-tri godine, tj.do kraja Federerove karijere. US Open ima najbrzu podlogu od svih slemova i tu bi teoretski trebalo da ima najvece sanse, mada cini mi se da je taj slem postao najotvoreniji slem (5 razlicitih pobeda u poslednjih 5 godina!). Ako bude morao da tuce dvojicu iz grupe Djokovic-Nadal-Marej, ne verujem da ce uspeti, mislim da njegovo telo to vise ne moze da izdrzi.

I ostaje Vimbldon. E sad, jeste tacno da su tereni sporiji nego sto su bili, ali to ga nije sprecilo prosle godine da osvoji (ne zaboravimo da je tukao Djokovica I Mareja). Ja ga ne bih otpisao da jos ove godine uzme titulu tu, jer a) covek tempira formu, naprosto ce morati kad-tad u ovoj sezoni da ima jedan odlican period i b) zreb bi mogao mnogo da mu pomogne. Ako Djokovic, Marej i Nadal svi budu u suprotnom delu zreba (nerealno, ali ne i nemoguce), ne sumnjam da ce Federer dati sve od sebe da to iskoristi.

i7

pre 11 godina

“Rodžer nije ni blizu u stanju u kojem sam ja bop..."
Pa narvno da nije, nije bilo Djokovica, Nadala pa ajde i Mareja. Jedina prava konkurencija Pitu je bio Agasi!

Vlada 91

pre 11 godina

Federer je u poslednje dve godine dva puta dobio Novaka na gren slem turnirima...
Cinjenica je da je u Australiji imao najtezi zreb i da je ispao od Mareja samo zato sto nije imao vise snage u petom setu...
Pa vi sad sami zakljucite da li moze da osvoji jos neki gren slem...

NoExpire

pre 11 godina

Ne mogu da verujem da stvarno stavljate Mareja u konkurenciju za osvajanje Grand Slam turnira pa ni onaj US Open nebi uzeo da ga Nole nije pustio. A Federer moze da osvoji u slucaju da mu u finalu padaju Del Potro, Marej, Ferer, Berdih i Conga.

NOLEmanija

pre 11 godina

Ja ovog coveka strasno ne volim, totalno mi je atipatican, vatreni sam No1etov fan, ali moram da priznam, on tenis drzi u malom prstu. Veliki je teniser, elegantan, mozda konkurencija nije bila najjaca u njegovo vreme, ali sta sad, imao je srece. Ne omalovaza sve njegove titule, ali jednostavno iznosim cinjenice. Medjutim, i pored svega ovoga, tvrdim da on do kraja karijere nece uzeti NIJEDAN GS. Nema smisla pricati o tome, jer je ovo Rafole vreme. Ovo je dominacija njih dvojice, a njegovo vreme polako istice. Vidim, pominje se Ivanisevic i njegova cuvena titula. Da, to je tacno, ali pogledajmo okolnosti. Osvojio je tu GS titulu u vreme kada muski tenis i nije blistao. To jednostavno NE MOZETE DA POREDITE. Pogledajte danasnju konkurenciju. Neverovatna vladavina Novak, a iza njega slede Rafa, Mari, Delpo, Conga, Berdih, Ferer, a Federer je stariji od svih njih. Ljudi, budite realni, on moze do polufinala, ili finala, u njaboljem slucaju, ali titula jednostavno ne moze da se dogodi. Moze, ali ako ne budu igrali ni Nole, ni Rafa, a ni Mari. Jeste Mari dosta losiji od njih trojice, ali je fizicki spremniji i jaci od Federera, sto mu daje poziciju favorita protiv njega. Misim, on sad prica o nekih mesec ili dva odmora, DA BI CUVAO DECU?! Jasno vam je koliko je njegovo interesovanje za tenis trenutno. Ne znam, ovo je moje misljenje, a mislim i da je objektivno. Molim administratore da objave, jer POGLEDAJ KOLIKI TEKST SAM NAPISAO.

men

pre 11 godina

To zavisi od njegovih konkurenata više nego od njega i njegove forme. Ako bude nekih iznenadjenja i eliminacije konkurencije (Noleta, Rafe, pa bogami i Mareja i Berdiha) Federer će moći da uzme možda još 1 GS. I to verovatno na Vimbldonu ili eventualno US Openu. AO ili RG ne dolaze u obzir više za njega. On ima tu sposobnost da se brzo oporavi nakon poraza i da porazi ne ostavljaju traga na njegovoj psihi, zato uvek ulazi u kombinaciju za titulu. U tom segmentu je Federer i dalje najbolji i zato toliko traje. On će vrebati iz prikrajka titulu i ako favoriti otpadnu eto njega u glavnoj ulozi. Tako se dočepao i titule na RG.
Njemu ne ide na ruku što su sada svi iz vrha zdravi i što podižu formu kako sezona odmiče.

oxydant

pre 11 godina

Pa,ako je mogao Goran Ivanišević (Wimbledon) sa vajld kartom,zašto ne može Federer sa već 17 osvojenih GS ?! Ako dođe do srećnog sticaja okolnosti u njegovu korist;ako na pr.Nole ugane zglob,Rafa koleno,a na Marija padne plafon u svlačionici..U teoriji može,u praksi malo teže.

Je l' tako? Tako je.

pre 11 godina

... US Open nebi uzeo da ga Nole nije pustio ...
@ (NoExpire, 24. april 2013 11:25)
... Novak rodjenog brata ne bi pustio ...
@ (cheers, 24. april 2013 12:06)

Naravno da ga je 2012. pustio. Niko ga nije ni pitao hoce li, svidja li mu se to, jednostavno ako si se uhvatio u kolo da igras, moras igrati po pravilima igranja.
Poveo je sa 2:0, pa se potom ''zbunjivao'', klizao, gresio... i sl.
Kao i 2013. na IW i u Majamiju – odjednom... gle cuda... Nole ''zaboravlja da igra tenis''!

007

pre 11 godina

Ne svidja mi se tip ni malo, ali je najveca faca ovog sporta. Nema trenera, ne stenje kad igra, zreo je za prvu specijalu... Osvojice sigurno neki GS jer ga samo jos to i zanima. Ne igra na mastersima, cuva se i tempira formu. Ako hocete da dobro zaradite kladite sa na Rodzera...

Hit

pre 11 godina

Sigurno da može,ali kockice treba da se slože.Novak i Rafa da izgube pre finala.A Rodžer u polufinalu da igra sa Endijem.Na Australian openu mu je ne dostajalo svežine i osetio se višak godina.Federer ima mnoge veće šanse u dva seta nego u tri.

bojan

pre 11 godina

ja samo znam jedno ne vezano za federera,ako nole u njegovim godinama bude vodio računa o svom tijelu i ishrani kao do sad da ce biti jos samo bolji nego sad..toliko

THE DREAM

pre 11 godina

Eventualno Wimbledon,gledao sam neki dan finale US opena Fed Agasi,atomski tenis a Fed duplo brži nego danas,vreme čini svoje,sa tim da je Andre bio brutalno dopingovan.

cheers

pre 11 godina

Jel' tako? Tako je!, a i nije tako. Mozes to postaviti i na obrnut nacin. Poveo Mary 2:0, pa mu zao bilo sa nulom da ga dobije. Pustio ga malo da se ponada i na kraju ga dobio.:) Je li tako? Tako je! Ali kada se traze opravdanja za poraz i pisu se gluposti tipa " pustio ga "!

lessi

pre 11 godina

Vidim da opet neki pominju konkurenciju sada i u federerovo vreme! Ljudi kako ne kapirate neke stvari...!Kao prvo uopste se to ne moze usporedjivat,to su 2 razlicite generacije tenisera! Tada su bile jako brze podloge i teniseri su igrali igru servis volej u vecini slucajeva i poeni su kratko trajali! Danas su podloge dosta sporije i danas se teniseri uglavnom oslanjaju na igru da se povuku iza osnove crte i prebacuju loptu do iznemoglosti....! Treba pohvalit federera jer se s onakve igre uspeo prilagoditi ovoj i oostati na vrhu.... malo se zapitajte kako bi se snasli Nadal,Djokovic,Murray da ih vratimo u ono vreme....

danijel

pre 11 godina

Pa kao sto ste ga otpisali prosle godine.. a vratio sa na prvo mesto 2 puta dobio novaka lagano.. i isvojio wimbeldon.to je Roger Federer najbolji najomiljeni teniser.svih vremena.

avidemux

pre 11 godina

Tacno je da manje igra, cuva snagu jer je covek vec u godinama. Ali mislite da nedostatak meceva zbog toga, ne utice na igru i formu? Jednostavno mora da se igra. Sa druge strane mora da igra do 3 seta, ako ima meceve od 4 ili 5 to je vec veliki problem. U mecevima sa Rafom i Novakom nema sanse tako da samo splet okolnosti, ispadanje nosioca moze da mu pomogne da osvoji jos neki GS a to je pitanje. Rodzer jednostavno ne igra kako je igrao i to je cinjenica.

Mirko

pre 11 godina

Teško.
Nije nemoguće, on još ima svoju igru, motivaciju-onako, snagu pa i ne baš... Ipak on treba da odigra više nego fantastično, da Novak i Nadal ispadnu ranije ili da ne mogu da igraju, da Endi razočara sada već uobičajeno. Eto, tako nekako bi mogao. Ali ja nešto ne verujem u to. Jedino što bi moglo da se desi da se možda još jednom vrati osvajanjem nekog mastersa (pod gore navedenim uslovima), i da se tako "vrati" još jednom, kao što se prošle godine vratio na vrh, kad nije bilo Rafe i kad je Nole prekinuo svoj pobednički niz i bio u padu forme.

pengula

pre 11 godina

pogledajte neki mec od pre 20 i vise godina i videcete mlako prebacivanje loptice preko mreze , za razliku od danas.Ivanisevic bi Novaku uzeo gem ako bi u nizu pogodio 3 asa i 1 servis viner

Bojan

pre 11 godina

(pengula, 24. april 2013 13:15)
u nacelu se slazem, mada na travi 90ih bih ipak dao prednost Ivanisevicu. Van toga bi bila apsolutna dominacija Noleta.

Milan Nis

pre 11 godina

Mozda je najlepsi,najveci,najbolji i sta god mu njegovi fanovi zalepili kao epitet,ja ne mislim tako,ali jedna stvar koju niko nemoze poreci je da godine cine svoje i momci koje je on redovno "jeo za uzinu" imaju pored snage i veliko iskustvo,a u ovakvom gladijatorskom tenisu njegovo telo nece jos dugo izdrzati za vrhunske rezultate,polufinala su mu jos na dohvat ruke.

Skeptik

pre 11 godina

Može, pod uslovom da i Novak i Nadal uđu u lošu fazu i kiksnu na istom turniru. A ni onda nije izvesno, jer su i Mari, Del Potro, Ferer ili Berdih u stanju da mu uzmu meru. Ako su svi na svom maksimumu, teško.

volimtenis

pre 11 godina

Ako i Novak i Rafa igraju i nisu povredjeni onda Roger nema sanse da osvoji jos jedan GS. Ali u tenisu nista nije sigurno i ako mu se poklope kockice onda nije nemoguce. Kao sto je 2009 godine Soderling eliminisao Nadala pa otvorio zreb Rogeru na RG-u ili 2010 kada je Berdih eliminisao Federera pa zatim Novaka u polufinalu Wimbledona i tako omogucio Nadalu osvajanje i 2 GS titule na Wibledonu. Tako da jedino moguce da Roger osvoji jos koji GS da mu neko ocisti put do finala. On sam vise nema snage da to izvede...

Noleee!

pre 11 godina

federer nije fizicki spreman kao novak, nadal i marej, ali je tehnicki najbolji, i igra najlepsi tenis. mislim da uvek ima sanse da osvoji wimldon, jer je na tom turniru zaista bolji i od nadala i od noleta. Mada se nadam da ce mu Nole to ipak onemogućiti. :-)

zakon prirode

pre 11 godina

Kratko i jasno NE MOZE!!!
Federer je suvise star za tako nesto.
Suvise je star da se vise uopste bavi tenisom, a kamoli da osvaja GS titule.

NS

pre 11 godina

Naravno da moze. Zato je i poceo da pravi pauze, Jedino tako moze da se nosi sa ovom trojicom. Mislim da u pet setova ne moze da izdrzi sa Noletom, Nadalom, Marejom po meni jedino na travi Vim. moze da se nosi sa njima posto tu dolazi do izrazaja njegova igra. I novak bi trebalo da odmori malo ako hoce RG ovim tempom samo ce unistiti svoje telo.............

fifi

pre 11 godina

Jako tesko. Jeste da je trava mogucnost za GS ali mora da izbegava 5 setova, znaci pobedjivati maksimum u 3. Ali tu su 4. 5...Mora mnogo stvari da se poklopi ali i on ne sme da dozvoli da se muci od nekog koji nije u top 10. Igraci iz top 10 ce mu oduzimati snagu a onda bi u polufinalu ili finalu naleteo na nekog sa kojim ce sigurno igrati 5 setova i tu je veliki problem. Ja licno sumnjam mada sam svestan da ima mnogo navijaca koji misle drugacije. JAKO TESKO.

zoran

pre 11 godina

Sto se tice Federera njemu svaka cast za igru koju pruza i titule koje je do sada osvoijo,za tako naporne turnire treba mnogo snage ali ja mislim da mu je snaga na izmaku, moze da dogura do finala turnira gde je podloga brza,dalje od toga neverujem,

Obazrivo sa prognozama

pre 11 godina

Najvise mi ovih komentara mnogo lici na one kada se trazilo nase misljenje moze li Federer postaviti rekord u broju nedelja na celu ATP liste. Uglavnom su se komentari svodili na to da je "njegovo proslo; penzija; neka cuva decu" itd... Onda Federer uzme pauzu u igranju na turnirima, Rafa na "bolovanje" i... Usadi se na celo liste taman onoliko koliko mu je trebalo da postavi rekord. Zato bih bio veoma obazriv u proceni moze - makar - jos jednog GS. Ja mu to ne zelim, ali... Moze dosta toga da mu ide na ruku.

A kako je on, uopste, bio tako neprikosnoven? Po mom misljenju stvar je vise bila u njegovim protivnicima. Naime, ranije su mu na "megdan" izlazili sa ambicijom da sto "skuplje prodaju kozu". Znaci, gubitnicki. Novak je jedan od prvih koji je i Rodzeru i Rafi izlazio "na crtu" da ih pobedi. Videli, onda, drugi da to tako ide i... Secate se onog Tipsinog meca kada je Rodju zamalo pobedio? Pricao je Jankela da je igrao da ga pobedi, ali da je Federerovo iskustvo pobedilo.

Ne znam zbog cega sad odjednom veliki br. komentatora tenisa sada otpisuje Endi Marija? On je prosle godine RG igrao povredjen, a ove govori da moze da osvoji RG. Nije on vise onako psihicki nestabilan kao ranije. Tvrdim da ce on biti - ako vec i nije - najveci Novakov protivnik. Mozda ne po broju osvojenih titula, ali po lepoti (u svakom smislu te reci) i neizvesnosti meceva, hoce.

Ja iskreno verujem u Novakove reci da ce mu ova godina biti NAJBOLJA u dosadasnjoj karijeri.

Miki

pre 11 godina

Nisam Federerov fan ali on definitivno moze da osvoji jos bar jedan Slem. I prosle godine su ga svi otpisali a covek osvojio Vimbldon i na putu do titule pobedio Noleta i Mareja. Kao sto sam rekao, on moze da osvoji Slem ali da li ce ga osvojiti to je vec drugo pitanje.

NOLEmanija

pre 11 godina

(danijel, 24. april 2013 14:45)

Da, Nadal se javio pre 10 godina, ali kako se javio? Javio se kao jedan teski prebacivac, jedan brz teniser, koji je neretko kao drugi teniser sveta ispadao u cetvrfinalina ili polufinalima svih ostalih GS-ova, osim na RG. Tamo je vladao, a na ostalim nista. Ako se vec prisecamo proslosti, Federer nije nalazio nacin da dobije Rafu i osvoji RG, sve dok on nije kiksnuo, pa ovaj iskoristio. Da Rafa nije kiksnuo on NIKADA, ali NIKADA ne bi kompletirao sve GS. U direktnom okrsaju sa Rafom on nema sta da trazi na sljaci RG-a. Da, Novak ima negativan skor, ali on ce tek sad da nanize pobede, i prestigne ih, a Federer je na zalasku, a negativan skor ima protiv Rafe (I TO DEBELO) i protiv Marija. Novaku jos uvek tu bezi, ali nece dugo ne boj se.

MILAN

pre 11 godina

NARAVNO DA MOZE. najobjektivnije wimbldon od svih drugih gren slemova a evo i zasto. Nole, iako je kralj tenisa i iako je osvojio Wimbldon, moramo da priznamo da mu je trava najslabija podloga. pogledajte njegov mec sa federerom, trajao je oko 2 sata 4 seta, a recimo na roland garosu je 4 seta trajalo skoro 4 sata. na travi su kratki, brzi mecevi, zavisi od sve od 3,4 udarca i ne iziskue velii utrosak energije. Nadalov spin na travi gotovo da ne dolazi do izrazaja i on je isto najranjiviji na travi(setite se rosola). u svakom slucaju Rodzerova forma mora biti na vrhuncu ali siguran sam da on radi na tome tako da ako bude spreman moze da ga osvoji...drugi su manje realni, mozda us open ali dosta je teze...

GreenGreenGrass

pre 11 godina

Naravno da moze,ali jedini slam koji bi mogao da osvoji je Wimbledon.
Realno nnjegovom stilu igre najvise odgovara travnata podloga,pogotovo sad kad ima 31 godinu pokusava ce da igra sto krace poene.
Jer on nema snage za meceve u trajanu 4-5h kao Rafa,Nole i Murray.

mpkp

pre 11 godina

(ssss`, 24. april 2013 10:49)

Upravo je dzentlemski sto se nije povukao. Sto je resio da se bori dokle god bude mogao.
Ovo jeste zlatno doba tenisa, kad su u pitanju prva 4 igraca. I obracuni medju njima su spektakularni. Ali, ostali su mnogo slabiji, možda jedna od najslabijih konkurencija 5-15. mesta u istoriji.
Povlečenje Feda bi bila ogroman udarac tenisu.

Bojan

pre 11 godina

(Xxx, 24. april 2013 09:23)
koja glupost,
najbolje godine za jednog tenisera su 22-27, preko 27 godina je samo Agasi uzeo vise od jednog slema u godini, i ukupno je rekord 5, koji deli upravo Agasi sa Lejverom iz vremena spajanja amaterskog i profesionalnog tenisa.
Federer je svoje najbolje igrao 04-07, posle toga je sve bonus na njegovu karijeru, kao sto je Nadal vladao 08-10, a sada Nole igra svoje najbolje i sigurno ce vladati do kraja naredne godine, a mozda i duze.

sto se tice njegovih sansi da osvoji slem, minimalne su. Naravno da su vece na Vimbldonu i US openu, ali i tu ce morati neke stvari da mu se poklope. Mislim da nece vise moci na istom turniru da pobedi dvojicu od prve cetvorice, cak bih tom spisku dodao i Congu i Berdiha, od kojih je i dalje bolji, ali Berdih mu ne odgovara, a Conga ce ga istrositi dosta i nece imati snage za naredni mec.

SAKUPLJAČ LOPTICA

pre 11 godina

Teorijski DA,praktično NE.Ne zato što je zaboravio da igra tenis nego što je to realnost tj.velika je gužva na vrhu.Neosporno jedan od najvećih tenisera ali stigle mlade snage.Nešto slično je doživeo i M.Šumaher u F1.Dugo je bio u vrhu zahvaljujuće kvalitetu ,ali više najboljem bolidu,onda i konkurencija dobija debre bolide,mlađani Alonso ga dere dve godine(dve titule za početnika) i dolazi do Šumijevog pada.Ovde je nešto slično a svi treba da budemo zadovoljni jer imamo jaku konkurenciju i najboljeg tenisera Noleta pa uživajmo u dobrom tenisu.

blaam

pre 11 godina

Realno moze i to wimbledon! Wimbledon je podloga gde on moze da nametne ssvoju igru, servis+ volej i da poeni traju sta krace...! Moze neko pricat on star ovo ono al po meni on dok igra ce bit favorit za wimbledon! Sta se tice ostalih podloga US Open mozdaaa ako mu se sve otvori i da do polufinala nema tezi mec...! Sta se tice AO i RG to su ipak prespore podloge za njegovo telo i ne viddim nacina da vise igra i finale na jednom od ta 2! No ostavimo to njemu kad je on u pitanju sve je moguce! Ove godine je preskocio ce preskocit cak 4 masters turnira kako bi se visse odmorio za slam turnire i ocito je da ce do kraja karijere da lovi samo slam titule a ovo ostalo ako sta uzme ....primenio je serenin recept.. videcemo

nesha

pre 11 godina

da se federer povukao i da nadal ne igra zbog povrede noletov uspeh bio izgledao manji. svaka cast federeru sto nije toliko sujetan da se povuce sada kada nije najbolji.
dokle god su federer i nadal u top4 dotle je i tenis gledaniji i noletov uspeh znacajniji

Predo

pre 11 godina

Neću elaborirati kao obično, samo ću reći: sportista sa 32, 33 godine nije star. On je u stvari u najboljim godinama, ali iza njega je već ogromna karijera, koja traje 20, 25 godina i dolazi do zasićenosti. Ukoliko Federer zacrta sebi kao cilj da osvoji, recimo, Vimbldon, posveti se samo tome, pooklope se neke druge kockice u vidu malo lošije forme glavnih konkurenata, one je potpuno u stanju da to uradi. Sportista u tridesetim je sposoban i da unapredi svoju tehniku, pa čak i da digne fizičku spremu, samo je podložniji povredama. Setite se Agasija, pogledajte Hasa i sve će vam biti jasno.

bojan

pre 11 godina

da nije noleta,nadala i mareja,osvojio bi jos 10,ovako sumnjam da ce uspeti. imace prilike,igrace polufinala i finala,ali jedino kiksevi ove trojice mogu da ga spase.

teško ali ne i nemoguće

pre 11 godina

50% može a 100% ne može :)
Šalu na stranu, on veruje da može inače bi se povukao. Slažem se da je nezahvalno prognozirati bilo šta po pitanju Rodje, jer je već pokazao da ume da iznenadi kad se niko ne nada. Mada, pitaju se i ostali...

Кривокапић

pre 11 godina

Можда још један. Највероватније Вимблдон. Већину грен слемова у следеће 3 године ће освајати Рафа и Новак. Једино Роџер може ту да се умеша. Иако старији, доста је бољи од пстале бораније.

Stanimir Branimir

pre 11 godina

@velikoslovog
Trava na Vimbldonu jeste usporena, ali daleko od toga da je sporija nego podloga na US openu. Apsurdno je tako nešto izjaviti.

velikoslovog

pre 11 godina

@ Stanimir Branimir
Nisam to ja izjavio, vec mnogi igraci iz vrha. Kazu da nakon nedelju dana teren postane vidno sporiji, zbog konstantne kise (sto zapravo i ima logike).

mister

pre 11 godina

Federer je i sam svestan ko vodi kolo u tenisu danas,ali njegov takmicarski duh,zelja i profesionalizam kao i uspesi u karijeri mu daju za pravo da proba da uzme jos neki GS!Jeste stariji i fizicki njje vise na nivou Novaka,Mareja,Nadala ali videcemo...

drago

pre 11 godina

bas sam poslao komentar gdje Sampras hvali Djokovica. Isto to radi sa Federerom. U stilu da se nikom ne zamjeri lupa kako ce igrati do 40-e.

darko

pre 11 godina

Opasan je Federer, ne treba ga otpisivati. Trenutno je nas Djokovic ubedljivo najjaci i nadam se da ce uzeti sve, ali i Federer je tata za tenis i uvek moze da iskoristi neki kiks Nole ili Raleta i cak ih i dobije, bez obzira na to sto je mator.