LE: Inter, Rubin i Neftči u Humskoj

Jedini predstavnik Srbije u Ligi Evrope, beogradski Partizan, igraće u grupi H, sa Interom iz Milana, Rubinom iz Kazanja i Neftčijem iz Bakua.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Pitanje za navijace Dinama iz Zagreba, koji kazu da je Dinamo Barselona za Partizan

    Partizan je zadnji put prezimeo u Evropi 2005. godine, a vi ? :)

    "Barselona" hahahahahahahaha
    (pfc, 31. avgust 2012 19:04)

    Partizan je 2011 ispao od iraca,ej od iraca!!!Dinamo nije nikad
    "Shamrock"hahahahahahahaha
    (NICK PRASCATON, 31. avgust 2012 20:18)

    # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Bez smejanja dragi Dinamovci. Vi ste od evropskih sportskih novinara prosle sezone proglaseni kao najgori klub koji se kvalifikovao i LS.
    (Coco Bill, 1. septembar 2012 01:12)

    # Link komentara

  2. Ljudi vi kazete da dovedemo stopera i spica i imamo sanse. Alo rodjaci prelazni rok je gotov za 2.5h, o cemu vi pricate?
     (Dimce, 31. avgust 2012 21:47)

    # Link komentara

  3. Pa nemamo se u opče šta prepirati.Zna se tko je bolji zadnjih godina , to ne moram ni spominjat..Samo glupan i idiot ne zna tko je bolji...U ostalom vi igrate europa ligu a mi ligu prvaka drugu godinu za redom..Vi niste prošle godine ni imali prestavnike u europi ! Pušili ste od vulkanizera , staklara i takvih , isto kao i ove godine..pukom srećom ste ušli u skupine EL ! Dakle ,stvarno nemamo sta pricati tko je bolji a tko lošiji...Prvi Dinamo , a onda svi ostali..Gotov razgovor.
    (Ivan24, 31. avgust 2012 20:33)

    # Link komentara

  4. Pitanje za navijace Dinama iz Zagreba, koji kazu da je Dinamo Barselona za Partizan

    Partizan je zadnji put prezimeo u Evropi 2005. godine, a vi ? :)

    "Barselona" hahahahahahahaha
    (pfc, 31. avgust 2012 19:04)

    Partizan je 2011 ispao od iraca,ej od iraca!!!Dinamo nije nikad
    "Shamrock"hahahahahahahaha
    (NICK PRASCATON, 31. avgust 2012 20:18)

    # Link komentara

  5. (pfc, 31. avgust 2012 19:04)

    Dinamo - Partizan 5:0

    a sad se nastavi smijati
    (hehehoho, 31. avgust 2012 20:04)

    # Link komentara

  6. A 'ocemo i dalje biti jedini klub u Evropskim takmicenjima bez generalnog sponzora na dresu?
    I bez obzira koliko mi je drago sto ce Partizan igrati utakmice koje ce se pamtiti, zao mi je sto ce to ujedno omoguciti lopovima u upravi i placenim navijacima kriminalcima da i dalje upropastavaju Partizan.
    (Uprava napolje, 31. avgust 2012 19:41)

    # Link komentara

  7. Pitanje za navijace Dinama iz Zagreba, koji kazu da je Dinamo Barselona za Partizan

    Partizan je zadnji put prezimeo u Evropi 2005. godine, a vi ? :)

    "Barselona" hahahahahahahaha
    (pfc, 31. avgust 2012 19:04)

    # Link komentara

  8. (NICK PRASKATON, 31. avgust 2012 17:00)

    Da al samo onaj iz Kijeva. Dobili ste jedan meč '97 kad ste sipali iz ZG banaka u kasu preko krivoustog a za nas ste uvijek bili dobre mušterije. Pitaj roditelje balavče.
    (pozdrav cigi, 31. avgust 2012 18:45)

    # Link komentara

  9. Samo napred da neko naših prezimi u Evropi. Navijajmo svi za Partizan!
    Pozdrav iz Vojvodine, navijač Vojvodine!
    (Vlada N. Sad, 31. avgust 2012 18:27)

    # Link komentara

  10. Vrlo srecni. Jedino sa grupom L bih se menjao. E sad dal' ce im sreca biti od bilo kakve pomoci(domaci fudbal nije nizasta) je drugo pitanje.
    (dusanmal, 31. avgust 2012 18:12)

    # Link komentara

  11. Nefci ce biti najtezi protivnik,ljudi uopste ne znaju kakvu ekipu imaju i koliko para ulazu,ali nebitno cak i da Partizan izgubi sve utakmice bice mi bar drago da gledam evropske timove a znam i dosta zvezdasa koji ce doci da gledaju Inter uzivo zahvaljujuci Partizanu,a gledace i ostale utakmice i znam da ce podsvesno navijati za Partizan jer to im je jedina prilika da navijaju za srpski klub u Evropi
    (baki, 31. avgust 2012 18:10)

    # Link komentara

  12. Бордо - 34. клуб у Европи(Уефа ранг листа)
    Тромсо - 229. клуб у Европи(Уефа ранг листa)
    ...mislite o tome grobari kad drugi put izgovorite ime Crvene Zvezde
    Crvena Zvezda 150 klub u Evropi, Partizan 115. Da dopunim tu tvoju listu.
    (fortissimo, 31. avgust 2012 17:58)

    # Link komentara

  13. Vise se plasim Rubina nego Intera.Vidim da prvu utakmicu igramo sa Nefcijem kod kuce,a zadnju sa Rubinom isto kod kuce.Mislim da nam to ide na ruku.Ako dovedemo 1 napadaca i stopera prolaz nije daleko.Mozda ovo i ispadne uspesna sezona,a kako je bila pocela mogla je biti jedna od najgorih.
    I da umalo da zaboravim UPRAVA NAPOLJE!!!
    (mare, 31. avgust 2012 17:44)

    # Link komentara

  14. znaci opet stara prica..

    za koga navijas mali?
    za zvezdu.
    a od evropskih?
    za partizan! :)
    (samo partizan, 31. avgust 2012 08:21)


    ZNACI OPET STARA PRICA

    BILO DA JE PARTIZANOVA ZVEZDINA ILI JAVOROVA VEST GROBAR PISE: ZVEZDA, ZVEZDA, ZVEZDA...
    (pix, 31. avgust 2012 17:43)

    # Link komentara

  15. rugao se lonac loncu, a oba su suplja
     (nije moguce, 31. avgust 2012 17:41)

    # Link komentara

  16. zao mi je ali sudija je svirao kraj
    (pop, 31. avgust 2012 17:38)

    # Link komentara

  17. Nerealno, Inter je daleko od prave forme (dobio ga Hajduk, provukli se protiv Vasluia),
    (danguba, 31. avgust 2012 16:18)

    Jeste ih dobio Hajduk u Milanu, bruka je pala ali su prosli. Provukli se protiv Vasluia? Provukli sa 4-2? Dali 2 gola sa igracem manje(i to golman dobio crveni, i to drugi golman, znaci treci golman je branio) dok zvezda prima 2 gola sa igracem vise...Jeste, znam da ne igra zvezda sa Interom al pravim poredjenje zbog naseg mentaliteta. Ja mislim da ce Partizan da bude srecan ako izvuce remi u Beogradu, Palacio i Cassano su u finoj formi iako tim nije ustimovan. Ali, zivi bili pa videli :)
    (IL Biscione, 31. avgust 2012 17:36)

    # Link komentara

  18. Moja prognoza Interom kući X u Italiji minimalan poraz Pobeda protiv Nefcija na JNA .... Rubin X na našem stadionu u Rusiji minimalan poraz pobeda protiv Nefcija na strani i mi smo vrlo blizu nokat faze a tamo nikad se ne zna nokaut faza nam se smeši ....što je realno ... videćemo ..
     (Donji Srem, 31. avgust 2012 17:34)

    # Link komentara

  19. Zalosno je sto se grobari smeju zvezdi, sto je ispala a partizan prosao... Ljudi... Budite objektivni... Bordo i Tromso, su nebo i zemlja... ali realno, oni ne mogu da se porede! malo vi pogledajte u svoje dvoriste... BLAGE VEZE NEMATE SA FUDBALOM... Pravi navijaci objektivno ce priznati ovu cinjenicu... Jedan gol na domacem terenu protiv trecerazredne ekipe sa trecerazrednim golmanom?!??? Malo budite objektivni... Ali samo malo!!! zalosno je kako partizan igra...
    (NEMKE 85, 31. avgust 2012 17:32)

    # Link komentara

  20. "Zvezdasi",nema plakanja,nije sve tako bordo i vi cete biti u subari,ups sesiru za kup,kup Srbije:)))
    (MatijaBG ONLY PFC, 31. avgust 2012 17:16)

    # Link komentara

  21. (Mario, 31. avgust 2012 15:44)
    Vi cete uvek biti i ostati klub sa periferije.Nikad ne zaboravite da je takmicenje kome se toliko radujete vec osvojio jedan srpski klub a drugi igrao finale.
    (kkk, 31. avgust 2012 17:15)

    # Link komentara

  22. ja ne znam ovi koji se smiju dinamu na prosogodisnjem rezultatu da li su svjesni da su zvezda i partizan u posljednih 6 godina zajedno osvojili tri puta manje bodova u grupnim fazama natjecanja nego dinamo u poslijednje dvije sezone? stovise jedna jedina pobjeda i dvetnaest poraza :) to je skor "vecitih" luzera
    (el statisticar, 31. avgust 2012 17:03)

    # Link komentara

  23. Za hajduk i zvezdu Partizan je Barcelona
    (nadrealno, 31. avgust 2012 15:39)

    Za tvoj Partizan Dinamo je miks Barce i Reala,bez obzira na namještanja prošle godine u LP.
    (NICK PRASKATON, 31. avgust 2012 17:00)

    # Link komentara

  24. inter deremo ko stari opanak a za ove druge nista nesmijem reci. samo lagano
     (johnny, 31. avgust 2012 16:58)

    # Link komentara

  25. Kako da navija.za Partizan,koji ima nula u grupi? Sta on dobija time?
    (Nikcks, 31. avgust 2012 10:12)
    Pa evo na primer samim ulaskom u ligu evrope dobili smo 1,3 miliona evra sto za nase klubove jesu lepe pare, pa plus pare od ulaznica (stadion ce biti rasprodat za sve tri utakmice) i zarada od tv prava sve to ce da izadje na 2,5- 3 miliona evra profita bez i da uzmemo bod. A svaka pobeda dodatno se nagradjuje sa 300 000 evra a svaki bod 100 000 pa samo da dobijemo kod kuce Nefci i tamo uzmemo bod, imamo dodatnih 400 000 e, a jos ako i nekome od favorita otkinemo bod i eto jos para. Ali sta vas briga vi ste moralni pobednici evropu nista igrali 5 godina a zadnjih 10 godina u grupnu fazu evropskih takmicenja igrali ste 2 puta dok smo mi u zadnjih 10 godina igrali 7 puta evropska takmicenja 2 lige sampiona i pet puta ligu evrope gde smo stigli i do 1/8 finala u kojem nas je posle teske borbe izbacio kasniji osvajac CSKA Moskva. A sta vi dobijate ovom vasom moralnom pobedom??
    (toliko, 31. avgust 2012 16:57)

    # Link komentara

  26. @ Okoreli anti-zvezdas

    I pored toga sto nas, kako kazes, nema nigde 20 godina, tebi smo opet prvi u mislima, cak i kad se potpisujes. Svi nas zaboravise samo ti jos uvek ne...
    (dr. Kadu, 31. avgust 2012 16:55)

    # Link komentara

  27. Бордо - 34. клуб у Европи(Уефа ранг листа)
    Тромсо - 229. клуб у Европи(Уефа ранг листa)
    ...mislite o tome grobari kad drugi put izgovorite ime Crvene Zvezde
    (dača, 31. avgust 2012 15:52)
    Partizan - 115. klub u Evropi (Uefa rang lista)
    Crvena Zvezda - 150. klub u Evropi (Uefa rang lista)
    ... misli decko ti malo o tome...
    (WeBad, 31. avgust 2012 16:55)

    # Link komentara

  28. Šta je Zvezda izvukla?
    (Svi znaju :), 31. avgust 2012 16:49)

    # Link komentara

  29. (veliki strumf, 31. avgust 2012 13:55)
    Boli jel, i treba, sve dok vam je vecito drugi kriv i treba da boli. Neceti vi jos sto godina na jesen igrati u Evropi, dok ne postujes druge ne mozes da postujes ni sebe.
    (mali ali vredan strumf, 31. avgust 2012 16:32)

    # Link komentara

  30. Моја прогноза победа над Нефчијем овде,као и реми са Интером код куће,остала 4 пораза и 3. место због бољег међу-дуела са Азерима ://
    ПС.Партизан да је прошао у ЛШ играо би са Манчестером,Брагом и Галатом за оне које не знају !!!
    (Реалан !!!, 31. avgust 2012 14:22)

    Decko, Racunica ti je losa. Da je Partizan prosao u LS bio bi u ctevrtom sesiru i ko zna gde bi pao
    (Stavi prst na celo, 31. avgust 2012 15:05)


    Боље га ти стави,јер не познајеш материју,ја сам и гледао тако,Партизан по коефицијенту 29.тим,био би 4.шешир !!! А из првог Манчестер Јунајтед,другог Брага,а трећег Галата. Шта ти ту није јасно?
    (Реалан !!!, 31. avgust 2012 16:29)

    # Link komentara

  31. A u grupi Dz Zvezda,Zeta,Cska i Apoel...moglo bi se proci i dalje!
    (mugosin mali, 31. avgust 2012 16:27)

    # Link komentara

  32. (dača, 31. avgust 2012 15:52)
    Švrćo, pa ne znaš ni napisati ime kluba za koji navijaš.
    (balonji, 31. avgust 2012 16:22)

    # Link komentara

  33. Dinamovac sam , al gledo sam sinoc partizana ! istina živa , očajni ste , totalan antinogomet i vi i oni norvežani...Ne zna se koji je tim gori !!!
    Osim one prečke ( super šut ,ne znam kak se igrać zove ) i onog gola Ivanova to je sve..Dakle , živi očaj ...DINAMO je za partizan Barcelona , doslovno tako , bez uvrede !! već sam bio piso vamo , od vaših klubova mi je jedino drag partizan , zato sam i gledo tekmu..Al brate mili , ništa od vas..prelazni rok je skoro gotov i ako ne dovedete 2-3 pojačanja ,onda ste zadnji u grupi i to 100% !!!! Zvezda nije imala sreće ! al mi je DRAGO sto je ispala , da se vi srbi ne umislite kako ste bolji od nas , vi imate 2 predstavnika ,a mi jedan ! Ovako smo isti , ma da je LP svemir za razliku od LE !!! Dinamo će ove godine uhvatiti 3. mjesto u grupi , vrlo vjerovatno..imaju istu momčad ,igraju super i rezultat će doći...A vi , neka vam je bog na pomoći , al zadnji ste u grubi 100% ..Pozdrav !!
    (Ivan24, 31. avgust 2012 16:22)

    # Link komentara

  34. Čisto za podsećanje 1979 Crvena Zvezda je igrala finale Kupa Uefa / Lige Evrope / tako u koje god takmičenje da udjete imate domaći zadatak ... zaboravih i Super Kup Evrope protiv Mančester Junajteda 1991 .... kada veliki 'Ser Aleks Ferguson' nije smeo da dodje sa ekipom Mančestera u Beograd 'zbog rata' a ja se ne sećam sa je bio rat u Srbiji ...
     (Aca, 31. avgust 2012 16:19)

    # Link komentara

  35. Realno, uspjeh Partizana bi bilo ne doživiti neku veliku sramotu i osvojiti barem 1 bod. Nerealno, Inter je daleko od prave forme (dobio ga Hajduk, provukli se protiv Vasluia), Rubin je pandan Šahtjora s kojim je Partizan igrao (s manje/više uspjeha) prethodnih sezona, a sa Nefčijem se može u ravnopravnu borbu...
    (danguba, 31. avgust 2012 16:18)

    # Link komentara

  36. Steta sto je Rubin sa nama, veoma jak protivnik a ne tako zvucno ime (pregazili bi Bordo koji ima mnogo vece ime), o Interu ne treba trositi reci! Kao i o Naftciu :)
    3 Mesto je realno, ako nas sreca posluzi mozemo prezimeti u evropi!
    (PFC, 31. avgust 2012 16:07)

    # Link komentara

  37. Nefci za pobedu, Rubin za nadu, Inter za spektakl!

    Idealna grupa...
    (rax gravedigger, 31. avgust 2012 16:06)

    # Link komentara

  38. Uprava napolje, nja nja nja!?
    (Marko, 31. avgust 2012 16:04)

    # Link komentara

  39. Kakvo prezimljavanje u evropi?!inter necu ni komentarisati,ali rubin,pa ljudi taj klub ima veci budzet nego deficit budzeta srbije!!jedva prodjosmo tromzo koji je na sredini norveske lige!!sa igracima i igrom koju imamo treba da budemo u fazonu:"cuti di si,jer ni za di si nisi".
    (figuar, 31. avgust 2012 16:02)

    # Link komentara

  40. Ove godine 20 i neka obljetnica osvajanja Barija. Trofej "Ne zaboravi nas Evropo" na devastiranoj plagijat marakani okupiti će fudbalske veličine u sklopu projekta "i kod nas se igaju evro-dueli". U narednih nekoliko nedelja sastati će se crvena zvezda, hajduk, priština i IK Bordo(Internazonale Club Bordeaux). Prva dva tima obezbediće plasman na isti turnir naredne sezone.
    (cirkus gejlija, 31. avgust 2012 16:01)

    # Link komentara

  41. Mi smo jadan narod.... Zvezdasi navijaju sa inter ili rubin a partizanovi sanjaju malo.... A sto ne budete makar jednom pravi Srbi? I navijajte za partizan! I meni zao sto nije zvezda dalje ali jbg nisam ja kriv...
    (HmmmY(PFC), 31. avgust 2012 15:58)

    # Link komentara

  42. Cestitam grobari, cestitam sto ste uspeli sa upravom sa prodajom igraca sa vermezom sa podelama sa svim sto vam nije islo na ruku ali samo jedno pitanje za vas i za srpski fudbal,posto ako smo realni i pogledamo koga ste dobili u ligi evrope i zapitamo se kome se go moze dati a ako pobediti,kakva bi bila pitanja da ste se u ligu sampiona plasirali.Ja kao cigan sam sinoc zavrsio sa evropom na godinu dana vi cete igrati na 3 fronta i tu vidim nasu sansu u prvenstvu.U svakom slucaju cestitam i nadam se da ce vas voditi neki drugi trener koji ce moci da izvuce maximum iz igraca. p.s neko ima bajka a neko bugara
    (MANOLO, 31. avgust 2012 15:58)

    # Link komentara

  43. Ja sam čestitao Zvezdi sinoć jer su ostavili srce na terenu.Šteta što nemate kao mi jednoga Sašu Ilića koji bi za pola sata koliko ima snage napravio nekoliko asistencija i uz vaše zalaganje bi ste lako rešili sve probleme koje imate.Ne razumem neke od vas koji omalovažavaju naš prolaz dalje? Zar ne vidite da smo u istim go..ima(doduše,vi u malo većim)!Kada krenu naše utakmice,nemojte da nas pljujete,već podržite!Zašto? Vama je u interesu da Partizan dogura što dalje jer će skupiti poene za Srbiju,pa će i vama biti lakše iduće sezone ako osvojite prvenstvo! Došlo je vreme da moramo da se podržimo u Evropi jer sve više pada srpski fudbali sve će teže biti i vama i nama.Ako Partizan dogura daleko,lakše ćete osvojiti prvenstvo zbog našeg umora.Razmislite glavom!
    (Deki, 31. avgust 2012 15:57)

    # Link komentara

  44. @Пјаца дел Дуомо цела црно бела

    Ja ocekujuem da vas tamo bude barem 30.000. I da se Italijanima tresu gace od vaseg naviijanja i pesme do ujutro na stadionu Giuseppe Meazza posle poraza. A sutra na prvoj strani Gazzete delo Sport hvalospev o navijacima iz Beograd.A onda shvatite realnost da je Donji Srem za vas ekipa
    (Optimizmu nema kraja, 31. avgust 2012 15:13)

    Ја сам врло јасно рекао да ме резултат не занима превише - пошто гледам Партизана скоро 30 година, јасно ми је да су све три екипе са којима треба да играмо од нас далеко, далеко јаче. Али, у фудбалу не побеђује увек јачи и бољи, а понекад те и пораз учини поносним и не буде ти јако криво (синоћ Звезда, Реал - Партизан 2003. године или, зашто не признати, Интер - Хајдук Сплит пре пар недеља). Мени ће бити драго да мој Партизан игра, да будем тамо, а резултат - ако не дође данас, сутра ће. Све пролази, Партизан је вечан. Какве везе ту имају резултати?
    (Пјаца Дел Дуомо, 31. avgust 2012 15:54)

    # Link komentara

  45. Бордо - 34. клуб у Европи(Уефа ранг листа)
    Тромсо - 229. клуб у Европи(Уефа ранг листa)
    ...mislite o tome grobari kad drugi put izgovorite ime Crvene Zvezde
    (dača, 31. avgust 2012 15:52)

    # Link komentara

  46. imam 5 sigurnih fikseva,jedino se lomim oko 6 tekme gde partizan docekuje azerbedzance,bice para od kladionice ;)
    (Nenad, 31. avgust 2012 15:51)

    # Link komentara

  47. Dinamo ZG i njegovi Bojsici su prosle sezone oborili rekord,najgori su u istoriji LS! Kad dolaze na ovaj portal,moraju da znaju da je Zvezda osvajac Kupa sampiona i prvak sveta,a Partizan vicesampion KS!
    (Floro Flores, 31. avgust 2012 15:49)

    # Link komentara

  48. A meni bi žao kako zveda sinoć ispade a vidi šta njihovi navijači(ce) pišu u komentarima.
     (pomozi sirotu na svoju sramotu, 31. avgust 2012 15:44)

    # Link komentara

  49. stina, Dinamo je najgori klub LP ikad. meni kao Dalmošu to ne pada teško. ali alo, već ste zaboravili Partizan od prije 2 sezone? pa ej, vi ste iste sezone ispali od irskih amatera!

    Dinamo je imao 6 poraza,kao i mnogi između ostalog i Partizan, sad Dinamo je imao lošu gol razliku,a na kraju krajeva isto je imao 3:22 ili 3:28 0 bodova je nula, međutim Partizan je najjgora ekipa ikad u drugom dosta lošijem i marketiniški katastrofalnoj ligi uefe dozivio bruku i sramotu za Srbiju u takmicenju koju pola evrope ne doživljava, a sad to što se Partizan ismijava da je Dinamo najjlošija ekipa Lige Prvaka ikada,rugala se sova sjenici a i oni skupili isto ko Dinamo 0 bodova, ipak je Dinamo kad se Hrvatska osamostalila to znaći zadnjih 20 godina institucija za Partizan, iza Porta i Udinesea napravili smo transfere u toj mjeri da smo mogli kupit Crvenu Zvezdu i Partizan i igrati se npr. da Crvenu Zvezdu premjestimo npr u Ankaru i da to bude novi grad domačin tom klubu odakle su i korijeni! pozdrav objektivnima
    (Mario, 31. avgust 2012 15:44)

    # Link komentara

  50. (Znaisha, 31. avgust 2012 13:55)

    A šta ti misliš kako drugi reaguju kad izvuku nekog iz Srbije i okolnih vukojebina. Šta misliš gde ti živiš. U Diznilendu!?
    (za gospodina, 31. avgust 2012 15:42)

    # Link komentara

  51. partizan ima velike sanse da bude prvi ali od pozadi.ako da gol bice premija a o bodovima samo moze da sanja.medjutim ako bogdanov ode u italiju da "pomogne" svojim navijanjem imamo sanse da primimo samo 3 komada za stolom.
    (dragan batajnica ukleti grobar, 31. avgust 2012 15:40)

    # Link komentara

  52. @OdžaciTS
    Konačno jedan normalan komentar.
    I jedni i drugi su do juče pljuvali i ekipe, i trenere, i uprave, sad odjednom bajke o njima.
    Alo bre, pričate da je Inter nula od ekipe, da je Rubin ništa posebno, a Nefči ni ne pominjete, a juče su otkinuli Apoel na sred Kipra(vi ispali od Aela, realno slabije ekipe)????? Pa na jedvite jade ste prošli Tromso(ili kako ga već sve zovu), a pričate kako je Inter smešna ekipa?!?!?!
    O ovima prekoputa neću ni da pričam, svake godine ista priča, nemamo sreće.
    (kalickoman, 31. avgust 2012 15:40)

    # Link komentara

  53. Pa da, u kojoj ste ono grupi Lige Evrope. I pitaj ove iz Intera koliko su zaradili na kladionici.
    (realno, 31. avgust 2012 13:58)

    bogami su se preznojili za tih 10,4 na kladionici, Hajduk je imao 2 stopostotne za 0:4.

    sad će Partizan da primi 6 laganih komada od Intera, a Hajduk bi igrao LE da je izvukao Tromso i slične boranije kakve partizan godinama izvlači.
    (realno na tvoje "realno", 31. avgust 2012 14:09)

    Za hajduk i zvezdu Partizan je Barcelona
    (nadrealno, 31. avgust 2012 15:39)

    # Link komentara

  54. BORDO jutro Grobari!
    (todor, 31. avgust 2012 15:36)

    # Link komentara

  55. У принципу, ако извучемо два нерешена резултата и можда једну победу, треба да певамо наглас. Синоћна утакмица је била смешна, немамо квалитет и једва смо прошли једну слабу, скоро неозбиљну норвешку екипу. Иоле јачи противник дао би нам три гола за десет минута (АЕЛ је дао колико и кад је требало, а нису примили ни један). Ђура би могао да се отвори за неко појачање, макар и на "дођем ти паре" - сваки нама занимљив играч ће желети да се представи Русима и Азерима, јер се тамо лако може продати, а о Интеру да не трошим речи - просечан фудбалер би спавао са жирафом за прилику да оде макар у Серију Б, а камоли да истрчи на Сан Сиро у евро утакмици. У сваком случају, од нас су данас сви јачи, да се не лажемо - шта год да направимо, добро је. Боље играти и изгубити, него не играти уопште. Једва чекам да се са сином у црно-белом дресу прошетам Миланом!

    Да искористим прилику и да честитам Звезди на синоћној утакмици. Много тога нас дели, доста се (без разлога) мрзимо, али факат је да сте одиграли изнад својих могућности, да се нисте обрукали, да сте испали доста несрећно - и да бих ја волео да сте прошли. Какви год да сте, наши сте. За Бордо ме не веже ништа, за вас макар ривалство. И кум, који навија за погрешан од два велика београдска клуба :).
    (Гробар, 31. avgust 2012 15:36)

    # Link komentara

  56. Da budem iskren, sanse su nam nikakve. Svaka cast momcima na jucerasnjoj borbi, dali su sve od sebe, trudili se, trcali, borili.. Ali mislim da je ta igra bila i maksimum ovog mladog tima. I nisam siguran da mogu bolje (a trebace mnogo bolje da bi mogli ista da uradimo). Cisto sumnjam da ce banditi iz uprave dovesti neka adekvatna pojacanja (koja su nam preko potrebna).
    Glupo je pricati o snazi Intera ili Rubina. Moglo bi nesto da se proba protiv Azera (koji uopste nisu kilavi) ali ne znam da li bi to bilo dovoljno da se prodje grupa.
    Ja bih bio sasvim zadovoljan kada bi momci dali sve od sebe, u svakoj utakmici, bez obzira na rezultat.

    A vi.. nesretnici (zli komsiluk).. juce sam navijao za vas prolaz. Nise imali srece i to je to.. Ali nikada vise, da ponovim, nikada vise necu ni gledati vas tim.. zelim vam sve najgore u buducnosti. Pa vi ste toliko zavidni, zlI, mrznja i zloba izviru iz vasih komentara. Da, Partizan je opet u Evropi.. a vi NISTE.. i MNOOOOGO mi je drago sto vam je krivo

    NAPRED PARTIZAN !!!!
    (Grobar-London (Srbija u srcu), 31. avgust 2012 15:34)

    # Link komentara

  57. Trebaju nam pojacanja u napdu a mozda jos vise na sredini!Dobra grupa mozda uzmemo neki bod makar protiv Nefcija!poz
    (Djole PFC, 31. avgust 2012 15:32)

    # Link komentara

  58. četvrtak 6.decembar 2012.
    Liga Evrope
    Grupa H

    Inter 6 4 2 0 22
    Rubin 6 3 1 2 10
    Neftci 6 2 2 2 8
    Partizan 6 0 0 6 0 gol razlika 0:47
    (Petar Veliki, 31. avgust 2012 14:00)

    31.avgust 14.25 imas jos malo vremena do 1.septembra da krenes u skolicu i naucis tablicu mnozenja!!!
    (milito, 31. avgust 2012 14:25)

    Hahahahaha ma sta zna on druze. Evo ih kod mene na poslu, ne znaju gde se nalaze, samo sto suze ne krenu.
    (nex, 31. avgust 2012 15:30)

    # Link komentara

  59. Ljudi, da l' ste realni? Citam komentare (grobar sam inace), navijaci Zvezde navijaju za Inter odjednom, kako smo jadni, nasa gol razlika, prave vec grupu... Zasto? Bodri svoj tim, razumem ja da ne volis (da ne kazem mrzis) suparnicki, ali je to nenormalno. Ne volim one price kompleksi, imam kompleks od reci kompleksi koliko je koriste ljudi, ne morate se izivljavati na tudjem... srbija, standard.
    (Rajke, 31. avgust 2012 15:29)

    # Link komentara

  60. Bit će gol razlika 0:67
    (Juka, 31. avgust 2012 15:26)

    # Link komentara

  61. Komse,zelim Vam puno srece i bolje igre!!!
    (zok, 31. avgust 2012 15:25)

    # Link komentara

  62. Izasla je nova knjiga: Partizan prodje, Zvezda nikad!
    (Totti, 31. avgust 2012 15:22)

    # Link komentara

  63. Cuj ove slucajeve, Inter slab, Rubin vise nije sto je bio. Ahhahaha pa vi ste svi za hospitalizaciju. Zar vi niste gledali kako igra partizan??? pa vi ne mozete ni poklon za rodjendan da dobijete, pricate o dobijanju intera i rubina... Pa ti brazilci iz azerbijdzana ima da vas izgaze. Koji bre nas fudbal, ko to jos gleda. Koga da gledam, ove splavare sto ne treniraju nego piju i jure sojke... OOo srbistane
    (Dshn, 31. avgust 2012 15:18)

    # Link komentara

  64. i opet sanja da je prva bila, sanja kako Klea ima, sanja u hiljadu boja, sanja ..... ligu sampiona! I opet. . . :)
    (vitez lukic od lamburginija, 31. avgust 2012 15:17)

    # Link komentara

  65. Сви у Милано, Интер мора пасти!
    (Миленко, 31. avgust 2012 15:14)

    # Link komentara

  66. Partizan ima najgori skor u istoriji EL i LŠ
    (koliko ono poraza zaredom, 20?, 31. avgust 2012 14:41) … Odakle vam taj idiotski podatak? Kakav je vas skor u poslednjih 20 godina? U svim takmicenjima, uzimajuci u obzir i nasu ligu.... Sedi i uzivaj u vasem "junackom" ispadanju i ne opterecuj se statistikom kluba za koji ne navijas...
    (Popunite i vi neku kolonu, pa se javite..., 31. avgust 2012 15:13)

    # Link komentara

  67. @Пјаца дел Дуомо цела црно бела

    Ja ocekujuem da vas tamo bude barem 30.000. I da se Italijanima tresu gace od vaseg naviijanja i pesme do ujutro na stadionu Giuseppe Meazza posle poraza. A sutra na prvoj strani Gazzete delo Sport hvalospev o navijacima iz Beograd.A onda shvatite realnost da je Donji Srem za vas ekipa
    (Optimizmu nema kraja, 31. avgust 2012 15:13)

    # Link komentara

  68. A hoce li grobari u Milano kod brace? :)
    (Jovan, 31. avgust 2012 15:12)

    # Link komentara

  69. rubrika verovali ili ne-da li ste znali da u srbiji vojvodina ima milion navijaca, partizan tri miliona, a internazionale milano cetiri miliona!! predstavnici ovog italijanskog giganta vec stampaju nove clanske karte! xaxaxa
     (pfc, 31. avgust 2012 15:11)

    # Link komentara

  70. Mislim da nas čeka erotsko proleće...
    (PARTIZANKO, 31. avgust 2012 15:09)

    # Link komentara

  71. Ajmo INTER :)))…))
    (Jelena, 31. avgust 2012 15:09)

    # Link komentara

  72. Očajni zvezdaši misle da je olajavanje Partizana unapred, najbolja metoda za lečenje kompleksa. Grešite, ima mnogo uljudnijih i vaspitanijih načina ali do njih se stiže inteligencijom pa onda možete smatrati da nema i DA STE U PRAVU.
    (Napred Zvezdooo!!!, 31. avgust 2012 15:08)

    # Link komentara

  73. Partizan ima atraktivniju grupu nego najgori klub u istoriji LS Dinamo ZG!
    (Floro Flores, 31. avgust 2012 14:09)

    Ti to komentiraš dinamo? hahahahahahhaha
    Ajde dečec rađe ne vuci za jezik, jer ću ti ispisat statistiku ova dva kluba zadnjih 15 godina u Europi pa da vidiš bruke i sramote...
    Zato psssstt.
    (d, 31. avgust 2012 15:07)

    # Link komentara

  74. A sa kim je Zvezda u grupi. nisam mogao da je nadjem na spisku.
    (ultrasrbin, 31. avgust 2012 14:57)

    Ako mislis da si duhovit, vrlo se varas. Bas si zalostan!
    (Jelena, 31. avgust 2012 15:06)

    # Link komentara

  75. @Реалан

    Decko, Racunica ti je losa. Da je Partizan prosao u LS bio bi u ctevrtom sesiru i ko zna gde bi pao
    (Stavi prst na celo, 31. avgust 2012 15:05)

    # Link komentara

  76. Inter 6 4 2 0 22
    Rubin 6 3 1 2 10
    Neftci 6 2 2 2 8
    Partizan 6 0 0 6 0 gol razlika 0:47
    (Petar Veliki, 31. avgust 2012 14:00)

    Zasto zaboravi Zvezdu covece. Evo da se posluzim tvojom matematikom i da malo modifikujem tvoju grupu:
    Svetski prvak pred bankrotom,ali sledece sezone uzima titulu 6 6 0 0 180 gol razlika 120 ( posto ste vi 10 puta bolji od svih valjda zasluzujete i ovako bodovanje)
    Inter 6 4 2 0 22
    Rubin 6 3 1 2 10
    Neftci 6 2 2 2 8
    Partizan 6 0 0 6 0 gol razlika 0:47
    (Petar Veliki, 31. avgust 2012 14:00)
    (ultrasrbin, 31. avgust 2012 15:05)

    # Link komentara

  77. četvrtak 6.decembar 2012.
    Liga Evrope
    Grupa H

    Inter 6 4 2 0 22
    Rubin 6 3 1 2 10
    Neftci 6 2 2 2 8
    Partizan 6 0 0 6 0 gol razlika 0:47
    (Petar Veliki, 31. avgust 2012 14:00)
    Gde ti je nestao jedan remi decko?Inter ima 2 remija, ako remizira i sa Rubinom i sa Neftcijem po jednom otkud onda Neftciju 2 remija kad Rusi imaju samo jedan?!A opet ako remizira 2 puta sa Neftcijem onda bi Rubin trebao da bude bez remija!!!!
    (Logika, 31. avgust 2012 15:03)

    # Link komentara

  78. Ja imam samo jednu zelju za Partizan. A to je da prodje sa nulom i da u svakoj primi barem po 3 komada! A recicu vam i zasto! Sinoc sam gledao i Zvezdu i Partizan naizmenicno i navijao sam svim srcem da prodje i Partizan i Zvezda iako sam zvezdas, ali kad sam video kako se pojedini parizanovci ponasaju danas i kako omalovazavaju ono sto je zvezda onako ispla sinoc uz onakvu igru gde svaki normalan covek moze da kaze da je zvezda zasluzila glat da prodje a oni "veliki klub" jedva kuci dali 1 gol banana ekipi iz 16 lige S. Irske i plus im je igra na nivou omladinske ekipe Donje Kaculice! Tako da su vam moje zelje da primite na svakoj pa barem po 3 komada i mozda i vise!
    (Jeremy Clarkson, 31. avgust 2012 14:00)

    Koji si ti humanista, ajd ćuti i pokrij se po ušima, Partizan i sa nikakvim trenerom niti igrom ode dalje, a FK "Sledeća sezona"...nije vidjela evropske jeseni godinama...a vi se i dalje tješite lavovskom igrom i zalaganjem, bićete aktuelni jos tri dana možda i onda se vaše ime briše sa evropske scene ove sezone...
    (fensi, 31. avgust 2012 15:03)

    # Link komentara

  79. Знам сви смо ми гробари и волимо наш клуб монотоних боја
    али будимо реални чак и Нефтчи је ове године превелик залогај за нас.
    Дај Боже да буде бар нерешено...Једноставно улазимо у сезону где
    нам је највећа злезда чика Црни и не може се баш пуно очекивати
    од тако мањкавог тима.
    Ја бих био срећан и са неким минималним поразима(1-0,2-0).
    Мислим да можемо солидно проћи само уз 90-минутни бункер
    пред Стојкетовим голом.Тромсо је зилион пута слабији од
    Нефтчија па ви рачунајте колико има да пукнемо.
    Немојмо бре да полетимо-само се сетимо претходних сезона
    у Европи....
    (Захумље, 31. avgust 2012 15:03)

    # Link komentara

  80. imate sanse za sticanje novih iskustava, za partije sa dva izuzetno jaka tima i jednim koji nikako nije za potcenjivanje. iz toga ce vasi mladi moci da napreduju i povecaju svoju cenu.
    Ipak, tuzno je ali tacno da, dok se i vi i mi ne ratosiljate ljudi iz uprave, finansijsku korist videti necete, kao sto ne bismo ni mi da je sinoc bilo vise srece i pameti.
    Srecno Partizanu u LE od iskrenog i vecitog Zvezdasa, necu da kazem delije jer se zna kakva je to struktura i sta predstavlja.
    PS: Za sve one koji su sinoc navijali srcem za Bordo, odnosno Tromso, nemam reci kojima mogu da ih opisem. Isto tako, oni koji su se zalili na to sto Zvezda igra protiv realno jaceg tima, zapravo, nemaju zasto da se zale, jer, iako to jeste tacno, Partizan je, zasluzeno, bio u boljem polozaju od Zvezde, i to zna svako sa osecajem za realnost.
    (goblin, 31. avgust 2012 15:02)

    # Link komentara

  81. I na kraju smo i najbolju grupu izvukli
     (Marko, 31. avgust 2012 15:02)

    # Link komentara

  82. Navijac sam Crvene Zvezde, ali zelim da Partizan izgubi sve poene.
    (Zvezdinjo, 31. avgust 2012 15:02)

    # Link komentara

  83. kako smo mogli (ispasti od tromsea) odlicno smo prosli! Djuro jednog ekstra spica i 1 solidnog srednjaka i nema zime za partizan. Kosta ali koliko para toliko muzike.
     (pfcnaj, 31. avgust 2012 15:02)

    # Link komentara

  84. Realno po kvalitetu partizani ce biti cetvrti u grupi.
    (Milos RU, 31. avgust 2012 13:50

    Hoces da kazes da je Nefci po kvalitetu bolji od partizana?
    Decko idi slobodno iz drzave, idi slobodno sa planete zemlje, nije ovo za tebe.
    (Max, 31. avgust 2012 15:02)

    # Link komentara

  85. Mnogo vam je krivo komsije, jel' da?
    I meni vas je zao.. al' sta se tu moze.. (buhahaha...)
    (Grobar-London (Srbija u srcu), 31. avgust 2012 15:00)

    # Link komentara

  86. Najteze ce biti sa Rubinom i Nefcijem, mislim da Inter nece previse snage trositi na LE , ipak je to finansijski siromasno takmicenje za njih, nadam se da ce igraci dati sve od sebe i igrati srcem kao zvezda protiv bordoa, jedino tako imamo neke sanse... nek nam je sa srecom braco
     (pevac, 31. avgust 2012 14:58)

    # Link komentara

  87. Zvezdan, 31. avgust 2012 14:28

    A sa kim je Zvezda u grupi. nisam mogao da je nadjem na spisku.
    (ultrasrbin, 31. avgust 2012 14:57)

    # Link komentara

  88. Blago Partizanovim protivnicima imaju po dve sigurne pobede
    (grobari, 31. avgust 2012 14:27)

    Blago Zvezdi..oni su na odmoru ..nemaju protivnike.
    (ferguson, 31. avgust 2012 14:55)

    # Link komentara

  89. 3. mesto bi trebalo da se slavi.
    (bojan, 31. avgust 2012 14:54)

    # Link komentara

  90. @četvrtak 6.decembar 2012.
    Liga Evrope
    Grupa H

    Inter 6 4 2 0 22
    Rubin 6 3 1 2 10
    Neftci 6 2 2 2 8
    Partizan 6 0 0 6 0 gol razlika 0:47
    (Petar Veliki, 31. avgust 2012 14:00)


    Vrlo interesantno.Ne zna se sta je genijalnije, da li to sto je ukupan broj pobeda manji od ukupnog broja poraza ili to sto ima neparan broj neresenih.
    (Tolle, 31. avgust 2012 14:53)

    # Link komentara

  91. imamo dobre sanse da prezimimo u Evropi uz dva dobra pojacanja! Videli smo sinoc da Medo mora da igra! Srecno momci, vidimo se na stadionu!
    (sio mi ga Djura, 31. avgust 2012 14:51)

    # Link komentara

  92. Bolje da niste ni ulazili.Biće to 6 sigurnih fikseva kao i uvek.Koliko ono beše,20 poraza zaredom u grupnim fazama?
    (ruben, 31. avgust 2012 13:49)
    A koliko zvezdica ima poraza? Ni jedan, naravno, vi ste svjetska klasa, vi ne igrate evropske utakmice. Uostalom uživajte u vašim uspjesima.
    (Aco pg, 31. avgust 2012 14:21)

    Bolje je ne igrati i ne blamirati se sa nula bodova i golova,sačuvati imidž Zvezde,pa da udjemo jaki i dovoljno sposobni a ne da brukamo Srbiju kao vi.Bolje da ne igramo grupu 10 godina pa kad udjemo da prodjemo dalje a ne da igramo svake godine sa 20 poraza zaredom!!!
    (ruben, 31. avgust 2012 14:47)

    # Link komentara

  93. 1.Руб 411 13 12-6 (1-0 1-2 ИНТ 3-1 2-1 ПТЗ 4-1 1-1 НФЧ)
    2.Инт 411 13 13-4 (2-0 1-1 ПТЗ 5-0 3-1 НФЧ)
    3.Птз 114 4 6-10 (2-0 1-2 НФЧ)
    4.Неф 114 4 5-16
    (Реалан !!!, 31. avgust 2012 14:45)

    # Link komentara

  94. Partizan najveci i najuspesniji promoter Beograda, dovodi svetskog giganta F.C. Internazionale Milano !
    (grobelar, 31. avgust 2012 14:42)

    # Link komentara

  95. (Jeremy Clarkson, 31. avgust 2012 14:00)

    Samo ti želi... možda ti se i ostvari :p

    U što mi je milo što ste onako ispali...

    Možda vas krene u basketu ove godine ;)
    (lol, 31. avgust 2012 14:41)

    # Link komentara

  96. (Floro Flores, 31. avgust 2012 14:09)

    Partizan ima najgori skor u istoriji EL i LŠ
    (koliko ono poraza zaredom, 20?, 31. avgust 2012 14:41)

    # Link komentara

  97. Đuroooo, sat kuca tika-taka, vreme prolazi, dovedi pojačanja bre! Daj nam onog Tavaresa makar, ako ništa drugo.
    (Rale, 31. avgust 2012 14:40)

    # Link komentara

  98. Iako sam veliki Partizanovac,prvo bih cestitao Crvenoj Zvezdi,a pogotovo njenim igracima i treneru na velikoj borbi,htjenju i zalaganju protiv Bordoa,i velika je zal sto ti mladi momci nisu prosli dalje!Velika je steta i za nas fudbal,bili bi tu vrijedni bodovi,ali sta da se radi!Momci,glavu gore,jos ste mladi,bice jos takvih utakmica,samo se nemojte razbjezati,kako to i biva :/
    Sto se tice Partizana,takodje sve cestitke za prolaz i za borbenost,realno je bilo da prodje,i to su uradili!
    Grupa je samo za laike lagana ili sl,jer nije uopste...Inter je Inter,pa taman da kadeti igraju!Rubin je ruska ekipa i ne treba dalje nista reci,jer svjedoci smo koliko Rusi ulazu u fudbal,a i ne tako davno bio je dvostruki prvak Rusije i dobio je Barsu na Kamp Nouu,tako da su veoma opasni!Nefci je tipicna "istocna" ekipa,tvrda,igra bunker svih 90min,i ubise kontrama(gledao sam ih 2 puta),a to da danas svako igra fudbal ne treba ni spominjati!
    Ne treba se predavati,vec glavu gore,boriti se do kraja,ostaviti srce na terenu,pa sta god bude!
    Podrzimo Partizan,cestitajmo Zvezdi,jer samo zdravim i postenim odnosom svih nas mozemo da poguramo nas fudbal na bolje!
    Pozdrav
    (Petrovic, 31. avgust 2012 14:38)

    # Link komentara

  99. @FloroFlores

    istina, Dinamo je najgori klub LP ikad. meni kao Dalmošu to ne pada teško. ali alo, već ste zaboravili Partizan od prije 2 sezone? pa ej, vi ste iste sezone ispali od irskih amatera!
     (Tomi, 31. avgust 2012 14:37)

    # Link komentara

  100. Tromzo vas je pobedio 3:1 jer je pricali ste tada ozbiljan tim, ali sada kada smo ga mi izbacili on je amaterska ekipa. Bordo je sada velicina ali zivi bili pa videli nece ni grupu proci, a ako se desi cudo pa Partizan napravi nesto onda cete pricati kako Inter i Rubin nemaju pojma. U kosarci smo pobedjivali Barsi u Pao ali nekako svi protiv Partizana nemaju pojma a protiv nesrecne i junacke Zvezde imaju mnogo srece. Priznajte da vem je mnogo krivo sto vas nema nigde u Evropi, ne postojite na karti vec 20 godina a pricate kako ste najveci tim u ovom delu Evrope, jeste kao sto je Notingem Forest trenutno najbolji u zapadnom delu Evrope. Trumse je izbacio Olimpiju koja je vas zgazila sa 3:0, izbacio je Metalurg D. koji dolazi iz Ukrajine i ima vise para od svih nasih prvoligasa zajedno. Norvezani imaju dve ekipe u grupnoj fazi LE (Rozenborg i Molde), imaju i Svedjani AIK i Helsingborg, samo velike Zvezde nigde nema da osvetla obraz Srpskog fudbala. Smesni ste, idite komentarisite vasu tugu, prokletstvo, tarabice... vi ste protiv Naftana pokazali koliko znate a ono protiv Bordoa je Lukic dogovorio sa Francuzima unapred zbog kladionice i da vama malo zamaze oci.
    (Okoreli anti-zvezdas, 31. avgust 2012 14:37)

    # Link komentara

  101. Partizanovo je evropsko proleće
    (MilMar, 31. avgust 2012 14:37)

    # Link komentara

  102. Kako da navija.za Partizan,koji ima nula u grupi? Sta on dobija time?
    (Nikcks, 31. avgust 2012 10:12)
    Pa recimo dobija 1,3 miliona evra plus pare od ulaznica i tv prava tako da cemo od lige evrope imati bar oko 2,5- 3 miliona evra koristi. Plus svaki bod se placa sa 100 000 evra a pobeda 300 000 evra. Ali sta vas briga vi ste moralni pobednici koji evropu nisu videli vec sedam godina. Sta da ti kazem ostaje ti samo da kukas i navijas za nase protivnike u grupnoj fazi lige evrope, od toga cete imati velike koristi, zar ne?
    (u pravu si, 31. avgust 2012 12:49)

    Tesko da cemo nesto uraditi, samo se bojim da ne prodjemo k'o Dinamo u ligi sampiona. Te pare sto spominjes, mozes da zaboravis i ti i Partizan, to ce sve obrstiti Djura&co.!! Ovim ulaskom je samo uprava profitirala tako sto je kupila jos malo vremena, i zaradila jos koji milion.
    (uprava napolje!!, 31. avgust 2012 14:36)

    # Link komentara

  103. Prvi put komentarisem fudbal, ali cini mi se da ste previse optimisticni, s obzirom da ste neku jadnu ekipu sa severa norveske jedva izbacili...
    (NeRazumem, 31. avgust 2012 14:34)

    # Link komentara

  104. @GrobaR

    E blago tebi.. Tvoja kombi navijacka grupa. ne mozete ni na jednoj jedinoj utakmici da sakupite vise od 20 hiljada.Ne shvatas da su svi timovi klasa za Partizan i za Zvezdu normalno.Da je Zvezda prosla Bordo isla bi u najslabiji sesir. I na svim utakmicama bi bilo 50 hiljada gledalaca bez obzira sto bi prosli kao i vi ranijih sezona.Ali barem da se malo budzet popuni . U grupi ste najlosija ekipa.Pisu ovde gluposti.Inter raspalitim.Alooo oni poceli svoje prvenstvo u proslu nedelju.ne pripremaju sepo Tari, Kranjskoj gori,Alpima.Igraju samo utakmice i tako ulaze u formu.Rubin u novom prvenstvu Rusije pokazao koliko vredi i vodice bitku za prvaka. Neftci kao i Anzi gazda potrosio veliku lovu
    (Svi za nas su prejaki, 31. avgust 2012 14:34)

    # Link komentara

  105. ne znam za Partizan, ali sam 100% siguran da zvezda osvaja 0 bodova u grupi.
     (vlajzi, 31. avgust 2012 14:33)

    # Link komentara

  106. Ja imam samo jednu zelju za Partizan. A to je da prodje sa nulom i da u svakoj primi barem po 3 komada! A recicu vam i zasto! Sinoc sam gledao i Zvezdu i Partizan naizmenicno i navijao sam svim srcem da prodje i Partizan i Zvezda iako sam zvezdas, ali kad sam video kako se pojedini parizanovci ponasaju danas i kako omalovazavaju ono sto je zvezda onako ispla sinoc uz onakvu igru gde svaki normalan covek moze da kaze da je zvezda zasluzila glat da prodje a oni "veliki klub" jedva kuci dali 1 gol banana ekipi iz 16 lige S. Irske i plus im je igra na nivou omladinske ekipe Donje Kaculice! Tako da su vam moje zelje da primite na svakoj pa barem po 3 komada i mozda i vise!
    (Jeremy Clarkson, 31. avgust 2012 14:00)
    ---…--
    A ja tebi želim da po običaju svake godine ostavljaš ovakve komentare nakon proplakane noći i griženja jastuka.
    (PFC, 31. avgust 2012 14:32)

    # Link komentara

  107. djura je prosle sezone posle ispadanja od Samroka rekao da je nasao sponzora za Partizan ali da su odustali jer Partizan ne igra Evropu. Evo sad prilike ako je to bilo tacno
    (ivan kg, 31. avgust 2012 14:31)

    # Link komentara

  108. Ja vam kao navijac Zvezde zelim da prodjete sto bolje u grupi i da vam igraci daju maksimum kao juce moji protiv Bordoa.
    (Aleksa, 31. avgust 2012 14:29)

    # Link komentara

  109. Šta se dešava sa ovim narodom!?Do juče su pljuvali igrače,trenera,upravu,govorili kako su dno dna,a sada da prolaze ovakvu grupu(na čemu li grade takvo uverenje)...mi zaista nemamo meru,a ni osećaj za realnost...neverovatno!!!
    (OdžaciTS, 31. avgust 2012 14:28)

    # Link komentara

  110. Ajmo Rubin ajmo Neftči!!!
    A što se tiče Intera 10:0 za Inter u Beogradu(20:0 za Inter u
    Italiji)!
    (Zvezdan, 31. avgust 2012 14:28)

    # Link komentara

  111. Mislim da mi protiv Intera cak i najbolju utakmicu odigramo,jer tu nemamo sta da izgubimo,a i igracima je dodatni motiv da daju maximum protiv takvog kluba. Ovaj Rubin mi se ne svidja al dobro sta da se radi. Nek bude pun stadion,i da budemo svi ko jedan!
    Uzgred,ne razumem ove podrugljive poruke od strane zvezdasa! Meni je juce bas bilo drago kad smo u istom trenutku,na slican nacin dali gol i bilo mi je krivo kad su ispali. Svaki plasman i svaki bod dobri su za ovaj napaceni fudbal ovde. I ovaj Tromso koji ismevaju je njih vec dobijao. A i kad ismevas nekoga ko je iznad tebe,onda samo ti mozes ispati smesan!
    (...:), 31. avgust 2012 14:28)

    # Link komentara

  112. Blago Partizanovim protivnicima imaju po dve sigurne pobede
    (grobari, 31. avgust 2012 14:27)

    # Link komentara

  113. Ja imam samo jednu zelju za Partizan. A to je da prodje sa nulom i da u svakoj primi barem po 3 komada! A recicu vam i zasto! Sinoc sam gledao i Zvezdu i Partizan naizmenicno i navijao sam svim srcem da prodje i Partizan i Zvezda iako sam zvezdas, ali kad sam video kako se pojedini parizanovci ponasaju danas i kako omalovazavaju ono sto je zvezda onako ispla sinoc uz onakvu igru gde svaki normalan covek moze da kaze da je zvezda zasluzila glat da prodje a oni "veliki klub" jedva kuci dali 1 gol banana ekipi iz 16 lige S. Irske i plus im je igra na nivou omladinske ekipe Donje Kaculice! Tako da su vam moje zelje da primite na svakoj pa barem po 3 komada i mozda i vise!
    (Jeremy Clarkson, 31. avgust 2012 14:00)

    Vrati se dve godine u nazad pa pročitaj prvo komnetare kako su se tvoji navijački istomišljenici podsmevali u ogromnom broju Partizanu za svaku utakmicu u LŠ pa onda kritikuju. Eeee iz istog razlog se i mi podsmevamo vama i to je sasvim ok!
    (Kalimero, 31. avgust 2012 14:27)

    # Link komentara

  114. četvrtak 6.decembar 2012.
    Liga Evrope
    Grupa H

    Inter 6 4 2 0 22
    Rubin 6 3 1 2 10
    Neftci 6 2 2 2 8
    Partizan 6 0 0 6 0 gol razlika 0:47
    (Petar Veliki, 31. avgust 2012 14:00)

    31.avgust 14.25 imas jos malo vremena do 1.septembra da krenes u skolicu i naucis tablicu mnozenja!!!
    (milito, 31. avgust 2012 14:25)

    # Link komentara

  115. E sad lepo dovesti 2-3 napadaca po mogucstvu da imaju crnu kozu !!!
    Muka mi je od klana Scepovica,Lazara i slicnih...

    Nefci dobio juce APOEL 3-1 u sred Kipra,a Inter je jedva prosao i smesan je,Rubin dobar ...
    (Joca Briselac, 31. avgust 2012 14:25)

    # Link komentara

  116. Uz boziju pomoc,iskreno kad sam video nefci rekao sam hvala bogu da konacno imamo po meri grupu,cak i taj inter nije toliki bauk moze neki X sa njim da se igra mozda,a za rubin ce biti meso u meso pa cemo videti,realnost postoji da se prolece doceka,samo malo pametnije i bezobraznije da se igra.Sa srecom.....
    (milan, 31. avgust 2012 14:25)

    # Link komentara

  117. Vi stvarno mislite da cete dobit neftchi tek tako...uvjerljivo zadnji partizan....
    (Nebuloza, 31. avgust 2012 14:24)

    # Link komentara

  118. italijani i "nezgodna ruska skola fudbala" ...
    (daba, 31. avgust 2012 14:24)

    # Link komentara

  119. četvrtak 6.decembar 2012.
    Liga Evrope
    Grupa H

    Inter 6 4 2 0 22
    Rubin 6 3 1 2 10
    Neftci 6 2 2 2 8
    Partizan 6 0 0 6 0 gol razlika 0:47
    (Petar Veliki, 31. avgust 2012 14:00)
    Sine, kako da ti kažem, ali ne slaže ti se račun. Nazad u prvi osnovne. Iz 6 utakmica ne može nikako da se dobije 22 boda. :)
    (Dorcol brate, Srbija!, 31. avgust 2012 14:23)

    # Link komentara

  120. Моја прогноза победа над Нефчијем овде,као и реми са Интером код куће,остала 4 пораза и 3. место због бољег међу-дуела са Азерима ://
    ПС.Партизан да је прошао у ЛШ играо би са Манчестером,Брагом и Галатом за оне које не знају !!!
    (Реалан !!!, 31. avgust 2012 14:22)

    # Link komentara

  121. Opet će biti kao prethodnih godina partizan
    igra 6 utakmica i ima skor od 6 poraza 0 poena sa 0
    ili jednim(počasnim) postignutim golom...
    Kao i uvek partizan fenjeraš evropskih takmičenja...
    Živi bili pa videli grobarčiči...
    (Zvezdan, 31. avgust 2012 13:49



    Ti ocekujes to ,a ja da zvezda uzme18 bodova.
    ZAR NIJE REALNO
    (GrObAr, 31. avgust 2012 14:22)

    # Link komentara

  122. Zamolio bih upucenije da mi pojasne pravila vezana za prelazni rok... Naime, zvanicno danas je poslednji dan prelaznog roka. Interesuje me imaju li klubovi pravo da od sutra angazuju nove igrace i pod kojim uslovima...
    Citajuci vesti vezane za prelazni rok, zakljucujem da se u Partizanu nista ne desava po ovom pitanju, pa prosto ne znam da li klub moze da racuna na pojacanja do pocetka grupne faze LE, ukoliko ih do ponoci ne obezbedi...
    (Cir Milos, 31. avgust 2012 14:22)

    # Link komentara

  123. @Slartibartfast

    Kao i svaki put ista prica.Prolazimo ladno a do sada jedan remi i 13 poraza. Care, svaka pobeda donosi lovu. . Sest pobeda u grupi 1.200.000 evra. Ti mislis da se u Italiji kalkulise pa ne mogu da igraju sreda nedelja. To su profesionalci koji su placeni skupe pare a ne kao tvoji amateri

    I sada ovima sto pricaju da je Neftci slaba ekipa. Neka pogledaju sastav, koje vlasnik, koliki je budzet kluba. I za AELste govorili da prolazite laganica.A oni deset stranaca u ekipi
    (Samo se vi nadajte, 31. avgust 2012 14:21)

    # Link komentara

  124. Bolje da niste ni ulazili.Biće to 6 sigurnih fikseva kao i uvek.Koliko ono beše,20 poraza zaredom u grupnim fazama?
    (ruben, 31. avgust 2012 13:49)
    A koliko zvezdica ima poraza? Ni jedan, naravno, vi ste svjetska klasa, vi ne igrate evropske utakmice. Uostalom uživajte u vašim uspjesima.
    (Aco pg, 31. avgust 2012 14:21)

    # Link komentara

  125. Iskreno receno, ekipe kao Inter mozda nece biti nepremostive. Ako njihova uprava misli da je ovo nizerazredno takmicenje, moguce je da ce da igraju sa slabijim timom i da ne daju sve od sebe vec da ovo koriste kao trening. Ekipe kao Rubin su teske - jake i stalo im je da se dokazu na evropskoj sceni.

    Bez obzira na sve, male su nam sanse za prolazak. Ali opet, sa srecom!
    (PimPong, 31. avgust 2012 14:21)

    # Link komentara

  126. Realno po kvalitetu partizani ce biti cetvrti u grupi.
    (Milos RU, 31. avgust 2012 13:50

    Vazno je da ce zvezda biti prva
    (GrObAr, 31. avgust 2012 14:19)

    # Link komentara

  127. @ da pojasnim tebi i ostalim "neupucenima", nije partizan imao srece na zrebu nego je zahvaljujuci koeficijentu koji se dobija za ucesce u evro kupovima predhodnih 5 sezona bio nosioc za razliku od zvezde, a sto se tromsa tice to je onaj isti tim koji je vas pre neku godinu razbio 3:1 tako da... ali dobro ipak ste vi uspeli da odrzite trediciju ispadanja iz evrope jos dok traje sezona kupanja....i kao stoje neko vec napisao PARTIZAN I PRODJE,ZVEZDA NIKAD! :))
    (kadinajca, 31. avgust 2012 13:37)

    Tesko da je to onaj isti Tromso iz 2005. kad smo igrali sa njima, jedino ako im je sad prosek godina u timu 35. Izgleda da ti jedini nisi svestan da timovi menjaju svoje sastave kako vreme prolazi, pa da li je jaci "onaj" ili "ovaj" Tromso nikada necemo znati. "Onaj" je pobedio Zvezdu u jednoj utakmici, ovde se nije ni igrala zbog tadasnjeg sistema takmicenja u grupama. Inace "ona" Zvezda je bila jaca od "ove" Zvezde i Partizana zajedno, pa ti sad vidi jacinu "onog" Tromsa. Teren kakav je bio tada u Novembru 2005. (nisam siguran bas za mesec) ne bih komentarisao, jer bih poceo da zvucim kao vas kapiten i trener. Ta ista Zvezda je tukla u grupi Romu 3:1 tada pa ocekujem da i vi sad tucete Inter, logicno ako ste tukli Norvezane koji su nas tukli.

    Primetio sam da je ovaj Mikic za Nefci odmah zapenio "odlicno". Pa zar nisu oni izbacili Apoel? Zbog takvog potcenjivanja ekipa koje pobedjuju one kojima smo redovne musterije (citaj Kiprani) nas fudbal i jeste tu gde jeste.
    (dr. Kadu, 31. avgust 2012 14:19)

    # Link komentara

  128. E ajde sada da vidimo Djurica na delu, toliko se bahatio sa pricama imamo mi para, ako udjemo u LE, stizu pojacanja... Ne znam samo kad imas manje od 10 sati za ista... Kako nam ovaj covek maze oci iz godine u godinu, gde su pare od transfera, lige sampiona, sponzora i niko tome ne staje na put jer su vodje potplacenje... Steta prava zbog igre zvane fudbal u kojoj bi za promenu mogli malo da uzivamo, jer uz jednog kvalitetnog napadaca i pravog plejmejkera sredine terena zaista bismo imali sanse za to drugo mesto, ovako... Slaba vajda, ovi pre svega ne znaju da trce i izdrze jak tempo, a to vam je moderan fudbal koji nazalost ne igraju ni Srpski klubovi a ni reprezentacija...
    (Pusti snovi, pusta obecanja, 31. avgust 2012 14:19)

    # Link komentara

  129. Inter nikad slabiji, a pretpostavljam Partizan nikad jaci.
    (Vladimir, 31. avgust 2012 14:18)

    # Link komentara

  130. Transkript razgovora zvanicnika Intera tokom zreba:
    "Daj Ruse iz drugog sesira da nam ne upadne onaj Anzi, daj ove Partizane iz treceg i onda bilo koga iz cetvrtog. Imamo sigurnih 12 bodova, dovoljno da odmaramo igrace i uhvatimo drugo mesto."
    (lolek, 31. avgust 2012 14:17)

    # Link komentara

  131. @grobaR ne svidja ti se sto dugo putuju bice umorni? daj ne zasmejavaj ne. manchester utd odigra 3 puta vise utakmica od partizana i svaka je teza od partizanovih, uglavnom se bore za prvo mesto u prvenstvu, a u ligi sampiona cesto dodju do polufinala/finala. sta oni treba da kazu za putovanja i umor. ako ne mogu da odigraju 30utakmica u prvenstvu i 6 u evropi onda ne treba da se bave fudbalom nego da sede kuci i da gledaju druge kako se to radi. nasim timovima samo kondicija fali, kvaliteta i ima ali kondicija je nula.
     (makipfc, 31. avgust 2012 14:14)

    # Link komentara

  132. a sam navijac Crvene Zvezde, ali i bez obzira na to trudim se da objektivno komentarisem... zato cu iskreno zamoliti Grobare da bar jednom budu objektivni i pored prolaska u LE...
    Partizan je klub koji poslednjih 2 godine, nema veze sa fudbalom! U zivotu nisam video gori Partizan koji uspe da za celu utakmicu da samo jedan gol na svom terenu trecerazrednom golmanu a i ekipi!?
    (Nemke85, 31. avgust 2012 13:16)

    Stvarno si objektivan!
    Tisina i idi gledaj zvezdu u kupu opstine Malo Crniće!
    (sakis, 31. avgust 2012 14:13)

    # Link komentara

  133. Čika Crni=Dule Vijošević fudbala...
    (Undertaker, 31. avgust 2012 14:12)

    # Link komentara

  134. nemoj da se nervirate,bicete prvi ili eventuelno drugi u grupi ali odozdo!!
    (Dejan, 31. avgust 2012 13:57)

    Ostavljamo nerviranje onima koji godinama ne znaju sta je Evropa i onima koji 5 godina ne znaju za titulu!
    (dzozey, 31. avgust 2012 14:11)

    # Link komentara

  135. A 'el zna neko u kojoj grupi je zlezda??
    (Obranijak u 93, 31. avgust 2012 14:11)

    # Link komentara

  136. Glavni konkurent za drugo mesto u grupi biće nam Rubin. Od Nefčija smo bolji za klasu, a sa Interom,...hm,...možda uz malo sreće i inata...
    (LOST BOYS, 31. avgust 2012 14:11)

    # Link komentara

  137. Inter-realno prvi favorit grupe kod od kojeg ce biti tesko otkinuti bodove(iako nisu ono sto su bili do prije par sezona),mada dosta toga ce zavisiti u kakvom ce sastavu igrati i da li ce im ta utakmica protiv partizana biti bitna;tj. ako vec budu obezbijedili prolaz možda se necemu miže i nadati ,ali u suštini tesko,iako se vidjelo da su dosta ranjivi protiv hajduka i valsuija,ali su tad ima li vec prednost iz prve utakmice i bili su opusteni a i do tad ce bijerovatno biti u boljoj takmicarskoj formi.


    Rubin-isto tako dosta zavisi od toga kada ce se igrati utakmice a pogotov zbog ruske zime,jer nije bas ugodno igrati na minus 15,i oni vise nisu ono sto su nekad bili,do prije par sezona kada su sa interom i barseolonom vodili bitku za prolazak u 8 finala,ali sad su nesto slabiji,sto govori i podatak da su prosle godine bili tek 7 a preko kupa izborili ucesce,do sad nisu ima li nekih znacajnih uspijeha a liga evrope ce im sigurno biti vazna i dace sve od sebe da prođu.Realno vrlo nezgodna i jaka ekipa sa dosta igraca koji igraju zajedno vec duze vrijeme i trenerom od 2001,protiv koje ce partizan veoma tesko doci do bodova(pogtovo sa ovakvom igrom)a 7 mijesto od prosle sezone ne mora nista da znaci.


    Neftici-realno najslabiji ,jesu izbacili apoel,ali ovaj apoel i ona prošlogodisnji nisu isti,samo bez podcjenivanja i može se uzeti 6 bodova,koji su neophodni ako se nadamo proleću.Na kraju sasvim korektna grupa za Partizan,4 boda su minimum koji se mora ostvariti.
    (h, 31. avgust 2012 14:10)

    # Link komentara

  138. idemo za italiju za partizan za srbiju
    (Baki cirih, 31. avgust 2012 14:10)

    # Link komentara

  139. Vise me strah od ovog Nefcija, nego od Intera i Rubina. Naravno Italijani vec daju izjave kako ce rutinski da budu prvi, a zivi bili pa videli kada se budu borili da ne ispadnu.
    (wroom1975, 31. avgust 2012 14:09)

    # Link komentara

  140. Partizan ima atraktivniju grupu nego najgori klub u istoriji LS Dinamo ZG!
    (Floro Flores, 31. avgust 2012 14:09)

    # Link komentara

  141. Pa da, u kojoj ste ono grupi Lige Evrope. I pitaj ove iz Intera koliko su zaradili na kladionici.
    (realno, 31. avgust 2012 13:58)

    bogami su se preznojili za tih 10,4 na kladionici, Hajduk je imao 2 stopostotne za 0:4.

    sad će Partizan da primi 6 laganih komada od Intera, a Hajduk bi igrao LE da je izvukao Tromso i slične boranije kakve partizan godinama izvlači.
    (realno na tvoje "realno", 31. avgust 2012 14:09)

    # Link komentara

  142. Odmah da kaze Partizan moze da odigra fino sa Interom,s obzirom da to nije onaj Inter neznam sa kojim slabim klubom je Inter igrao pa je bilo 2 prema 2 .Plasi me Rubin Kazan rusi su jako dobri.Ali ajde da vidimo.
    (anonimus, 31. avgust 2012 14:08)

    # Link komentara

  143. Neki se teše da će biti petardi a nema ih nigde. Možda petarde i budu, niko to ne zna ali Partizan barem ima mogućnost da IGRA a drugi plaču. Partizan ima mogućnost da bude prisutan u ovom sportu, ma koliko ga neki iz nemoći pljuvali a drugi propadaju i nalaze se van ovog sporta. Najjači su na rečima.
    (C7-5, 31. avgust 2012 14:05)

    # Link komentara

  144. Realno - sve kući dobijamo.
    Na strani dva remija i jedna pobeda.
    Budimo se na proleće "u Evropi"!
    Dobar naslov na b92: po običaju - Partizan.
    (Kvazimodo Sorabius, 31. avgust 2012 14:04)

    # Link komentara

  145. Одраће нас сви, али макар идемо у Милано да им покажемо како се навија! Не могу да дочекам - пропустио сам 1990. због војске, ово сад ми неће побећи. Баш ме брига за резултат - душу и тело за Партизана мог!
    (Пјаца дел Дуомо цела црно бела!!!!!!!, 31. avgust 2012 14:04)

    # Link komentara

  146. Ne svidjaju mi se protivnici.Bas su nekako...ne znam...
    (Trn, 31. avgust 2012 14:04)

    # Link komentara

  147. da pojasnim tebi i ostalim "neupucenima", nije partizan imao srece na zrebu nego je zahvaljujuci koeficijentu koji se dobija za ucesce u evro kupovima predhodnih 5 sezona bio nosioc za razliku od zvezde, a sto se tromsa tice to je onaj isti tim koji je vas pre neku godinu razbio 3:1 tako da... ali dobro ipak ste vi uspeli da odrzite trediciju ispadanja iz evrope jos dok traje sezona kupanja....i kao stoje neko vec napisao PARTIZAN I PRODJE,ZVEZDA NIKAD! :))
    (kadinajca, 31. avgust 2012 13:37)

    Pošto si toliko zreo da ne kreneš u dalje potpirivanje, podsetiću te da se govori o "ovde i sada" kontekstu. *Sada* je CZ igrala sa Bordoom, *sada* je Partizan igrao sa Tr(o)umzeom. Napravi neke relacije, napravi neke jednačine u svojoj glavi, proporcije... MISLI!
    (Apoplex, 31. avgust 2012 14:04)

    # Link komentara

  148. @(Splića, 31. avgust 2012 13:42)
    A gde vi igrate, u kojoj grupi? Nisam vas nesto primetio na zrebanju danas, verovatno mi je promaklo... Da niste bili juce?
    (Partizanovac, 31. avgust 2012 14:02)

    # Link komentara

  149. A koja je grupa zvezdi zapala??
    (ja, 31. avgust 2012 14:01)

    # Link komentara

  150. Kao na eurosongu: And from Azerbejzan 4 points
    (Konstantin, 31. avgust 2012 14:01)

    # Link komentara

  151. četvrtak 6.decembar 2012.
    Liga Evrope
    Grupa H

    Inter 6 4 2 0 22
    Rubin 6 3 1 2 10
    Neftci 6 2 2 2 8
    Partizan 6 0 0 6 0 gol razlika 0:47
    (Petar Veliki, 31. avgust 2012 14:00)

    # Link komentara

  152. Ja imam samo jednu zelju za Partizan. A to je da prodje sa nulom i da u svakoj primi barem po 3 komada! A recicu vam i zasto! Sinoc sam gledao i Zvezdu i Partizan naizmenicno i navijao sam svim srcem da prodje i Partizan i Zvezda iako sam zvezdas, ali kad sam video kako se pojedini parizanovci ponasaju danas i kako omalovazavaju ono sto je zvezda onako ispla sinoc uz onakvu igru gde svaki normalan covek moze da kaze da je zvezda zasluzila glat da prodje a oni "veliki klub" jedva kuci dali 1 gol banana ekipi iz 16 lige S. Irske i plus im je igra na nivou omladinske ekipe Donje Kaculice! Tako da su vam moje zelje da primite na svakoj pa barem po 3 komada i mozda i vise!
    (Jeremy Clarkson, 31. avgust 2012 14:00)

    # Link komentara

  153. Jako vickasto. Pa Metalac bi igrao LE da je bio sampion zemlje, sta mislis zasto je kod nas pitanje zivota domaca titula ako ne zbog Platinijevog "puta sampiona"? Sve u svemu puno sreceu grupnoj fazi, nabudzite nam malo koeficijent
    (Flynn, 31. avgust 2012 10:35)

    Ne, metalac bi igrao KVALIFIKACIJE za LS, LE , i ispao bi u 1. kolu
    (Bottttt, 31. avgust 2012 13:59)

    # Link komentara

  154. DAJTE INTER DA SE IGRAMO IGRAMO IGRAMOOO!!!!
    (FILIP, 31. avgust 2012 13:59)

    # Link komentara

  155. (Splića, 31. avgust 2012 13:42)

    Pa da, u kojoj ste ono grupi Lige Evrope. I pitaj ove iz Intera koliko su zaradili na kladionici.
    (realno, 31. avgust 2012 13:58)

    # Link komentara

  156. kakve bre ti fige drzis? sta ti je to? partizan ima velike sanse da bude drugi u grupi..i kuci nece primiti vise od jednog gola...
     (banjac, 31. avgust 2012 13:58)

    # Link komentara

  157. @
    Inter, Rubin...za sada, 0 0 4...
    (Fali Anzi, 31. avgust 2012 13:42)

    znam ko ne fali - zvezda.
    (grobar, 31. avgust 2012 13:58)

    # Link komentara

  158. Opet promotivni paket - NULA U GRUPI!
    (telekom, 31. avgust 2012 13:57)

    # Link komentara

  159. @ (Drobnjak iz auta, 31. avgust 2012 12:17) Jednom prilikom se i finale LS/KES (kako god) igralo na marakani , ipak je to vazan staion u evropskim okvirima, i ne vidim cemu omalovazavanje zvezde i ovde,zvezdi je juce par minuta falilo da izbaci ekipu iz prvog sesira , videcemo vas ucinak protiv malo jacih ekipa sad...predvidjam eventualne bodove jedino protiv azerbejdzanaca, inter i rubin lagano uzimaju sve bodove...
    (Milos BK, 31. avgust 2012 13:57)

    # Link komentara

  160. Prolazimo!!!
    Inter - totalno nezainteresovan za ovo takmičenje. Sve snage baca na Calcio
    Rubin - apsolutni favorit u grupi. zauzima prvo mesto.
    Neftchi - slabiji su od nas
    (Slartibartfast, 31. avgust 2012 13:57)

    # Link komentara

  161. nemoj da se nervirate,bicete prvi ili eventuelno drugi u grupi ali odozdo!!
    (Dejan, 31. avgust 2012 13:57)

    # Link komentara

  162. Inter, Rubin...za sada, 0 0 4...
    (Fali Anzi, 31. avgust 2012 13:42)

    A gde fali Anži? U grupi sa Rubinom? Mnogo se ti razumes u fudbal kad ne znas da dve ekipe iz iste zemlje ne mogu biti u istoj grupi...
    (Dexter, 31. avgust 2012 13:56)

    # Link komentara

  163. Lepa grupa, mozemo da se nadigravamo i pokazemo vredimo li nesto!!! Mladima je ovo 6 utakmica za dokazivanje i kaljenje, a i dolazi nam ponovo Inter... Srecno i ja ne verujem u cuda, ali verujem u Partizan!!!
    (Realan, 31. avgust 2012 13:56)

    # Link komentara

  164. Grobari trazili ste evropske utakmice, evo vam ih! Samo ako cujem i jedan zvizduk ka igracima, treba ih podrzati napraviti dobru atmosferu, pa sta bude. Ne svidaju mi se daleka putovanja, tim ce biti umoran za domacu ligu, tu ceka Zvezdana svoju sansu da uzme titulu, plus pomoc drzave i veoma lako se moze odluciti prvenstvo. Al' to je cena igranja Evrope i sa tim treba da se pomirimo, lako je Zvezdani ona vec 20 godina igra subota-subota.
    (GrobaR, 31. avgust 2012 13:55)

    # Link komentara

  165. @u pravu si Zar vas je Djura sve kolektivno omadjijao? Dobice Partizan te pare ali gde ce otici? Djuri i ekipi u dzepove, kao i uvek. Para za transfere naravno da nema. A i sta ce vam? Tole obezbedi titulu u nasoj smehotresnoj ligi, a u Evropi prodjete ako imate srece da izvucete vece amatere od vas. Do 75. minuta sinoc ste drugu pesmu pevali, a sad cete mi lupati minuse svi koji ste sinoc pljuvali igrace i shizeli do kraja utakmice, iako odlicno znate da je svaka moja rec istinita.
     (veliki strumf, 31. avgust 2012 13:55)

    # Link komentara

  166. Kakva grozota od zreba...kad vidis ovakve ekipe kao Rubin i Neftci,dodje ti i da ne udjes u LE! Totalno neatraktivni,a smrt za nase klubove + putovanje avionom,brodom i autobusom...
    (Znaisha, 31. avgust 2012 13:55)

    # Link komentara

  167. Samo bez nekog zaletanja sa komentarima "Inter nikad slabiji", "Rubin nije kao što je bio" i "Ma kakav Nefči" jer naš fudbal se toliko srozao da su svi za nas jaki.
    Realno je očekivati da se Partizan bori za treće mesto u grupi.
    (samo kažem, 31. avgust 2012 13:54)

    # Link komentara

  168. smesi nam se sto soma evrica, mislim za nereseno s ovim nefticima...u sv od ovog nije moglo bolje!
    (Stark, 31. avgust 2012 13:53)

    # Link komentara

  169. Partizan u vrlo teskoj grupi.O Interu ne treba trositi reci.Rubin prvak pre dve sezone Rusije.Ove godine u Sant Peterpurgu u prvenstvu tukao Zenit.Neftci tim u kome igra sedam stranaca od toga pet brazilaca.Gazde mnogo ulozile u klub nema veze sa fudbalom Azarbejdzana.Gledajucis ove timove koji igraju Ligu Evrope nema ni jednog slabog tima kada smo mi u pitanju.Daj boze da Partizan ostvari prvu pobedu u evro takmicenjima
    (Tesko nama, 31. avgust 2012 13:53)

    # Link komentara

  170. (Nemke85, 31. avgust 2012 13:16)

    Ako mi nemamo veze sa fudbalom, pa vas onda treba ugasiti jer ste samo teret države i naroda.
    (objektivno, 31. avgust 2012 13:53)

    # Link komentara

  171. Pa komšije,izvolte na JNA!
    (Vlajče, 31. avgust 2012 13:53)

    # Link komentara

  172. bice punjaze...
    (Ivan, 31. avgust 2012 13:52)

    # Link komentara

  173. gaženje i iživljavanje!
     (bezveze, 31. avgust 2012 13:52)

    # Link komentara

  174. Najsimpatičnije mi je bilo kad je voditeljka, posle izvučenog trećeg šešira, rekla: "već vidimo neke zanimljive grupe, (gleda), da, grupa H, Inter, Rubin, Partizan" :)

    Inter je odličan iz prvog šešira, dovoljno atraktivan, a opet dovoljno nemotivisan za ovo takmičenje. Ne dopada mi se Rubin, biće jak protivnik, žestoko motivisan da prođe grupu, a sigurno kvalitetniji od ovakvog Partizana. Prošle sezone su igrali jako dobro u Ligi Evrope, mada su imali malo sreće sa žrijebom - i Šamroka u grupi :) Više bih volio da je bio neko atraktivniji, al to je i stvar ukusa.

    Sa Nefčijem može da se igra, mada nikako se ne smiju potcijeniti, oni su izbacili "svoje" Kiprane - Apoela.
    (Braindead, 31. avgust 2012 13:52)

    # Link komentara

  175. Ooopa! Idemo na Inter! Jedva čekam, mora da će biti neka dobra koreografija na JNA.
     (barGro, 31. avgust 2012 13:52)

    # Link komentara

  176. Zvezda! :-)

    Salu na stranu, steta sto se i na Marakani nece igrati evropske utakmice ove jeseni.
    (sloba grobar, 31. avgust 2012 09:27)

    Opet? A kada su se to na marakani igrale evropske utakmice?
    (Drobnjak iz auta, 31. avgust 2012 12:17)

    Pa kada neka ekipa iz Evrope gostuje u Brazilu...
    (vasa, 31. avgust 2012 13:52)

    # Link komentara

  177. Uuuhhhh, ne znam....
    Moglo je i lakse a moglo je i teze...
    Samo sam se Intera i Liverpula plasio i ne vredi. Ali dobro.
    Rubin ne pratim niti znam puno za njih, je sigurno kvalitteniji, osvojili su titulu pre nekoliko godina.
    U sustini trebace nam nekoliko pojacanja, pogotovo u napadu i odbrani.
    Klub iz Azerbejdzana je totalno iznenadjenje ali treba ih se paziti ovo im je jedinstvena prilika.... Ko zna, mozda mozemo da iznenadimo???
    (Max, 31. avgust 2012 13:52)

    # Link komentara

  178. Spasio nas Nefci na kraju inace bi bilo belaja!
    Grupe B, K i L medju slabijim!
    (h, 31. avgust 2012 13:52)

    # Link komentara

  179. Inteee…ee rrr…rr ;)))
    (ajmo crno-beli!!!, 31. avgust 2012 13:52)

    # Link komentara

  180. Dobra je grupa,mozemo da prodjemo,uz jednog kvalitetnog napadača
     (Mladen, 31. avgust 2012 13:51)

    # Link komentara

  181. Imali smo timova unazad par godina koji bi ovu grupu prosli (Djukicev sigurno), ali ovaj sada ako uzme bod azerbejdzancima na JNA bice puna kapa. Raspali Inter...joooooj kakav poklon...
    (danilo, 31. avgust 2012 13:51)

    # Link komentara

  182. Dobra grupa, moze da se prodje dalje. Uz jedno dobro pojacanje... Onaj Mbodji iz Tromse je dobar pik, mada nam i golgeter treba samo tako...
    (mr, 31. avgust 2012 13:51)

    # Link komentara

  183. Realno po kvalitetu partizani ce biti cetvrti u grupi.
    (Milos RU, 31. avgust 2012 13:50)

    # Link komentara

  184. E ako sad ne uzmemo barem jedan jedini bod treba nas tući
    (šnj, 31. avgust 2012 13:49)

    # Link komentara

  185. Ubedljivo najlakša grupa pored grupe G. Da je bila bilo koja grupa nema šanse za prolazak.
    (bane, 31. avgust 2012 13:49)

    # Link komentara

  186. Зашто толико презира? Партизан нема никакве везе са катастрофалном игром Звезде... Да је Звезда прошла, ја бих се радовао проласку српског клуба, без обзира на све. Али зато ја навијам за Партизан, и у томе је основна разлика.
    (Александар, 31. avgust 2012 13:49)

    # Link komentara

  187. Opet će biti kao prethodnih godina partizan
    igra 6 utakmica i ima skor od 6 poraza 0 poena sa 0
    ili jednim(počasnim) postignutim golom...
    Kao i uvek partizan fenjeraš evropskih takmičenja...
    Živi bili pa videli grobarčiči...
    (Zvezdan, 31. avgust 2012 13:49)

    # Link komentara

  188. Bolje da niste ni ulazili.Biće to 6 sigurnih fikseva kao i uvek.Koliko ono beše,20 poraza zaredom u grupnim fazama?
    (ruben, 31. avgust 2012 13:49)

    # Link komentara

  189. Prolazimo 100 % !!!
    (GrobarBerane, 31. avgust 2012 13:48)

    # Link komentara

  190. aaa…aa Inter nananana dajte Inter da se igramo, da se igramo, da se igramo :DDD
    (pfc, 31. avgust 2012 13:48)

    # Link komentara

  191. Dobar zreb za Partizan.
    (milemen, 31. avgust 2012 13:48)

    # Link komentara

  192. italijani, rusi, srbi i azeri, pa ovde ima unapred da se dogovore koji je redosled u grupi i koji ce rezultati da budu.... :)))
    (tirion, 31. avgust 2012 13:47)

    # Link komentara

  193. Partizan nece imati pobedu, mozda jednu.

    Neznamo i nikad necemo znati igrati fudbal.
    (beli listic, 31. avgust 2012 13:47)

    # Link komentara

  194. he he he he
    (a joj, 31. avgust 2012 13:47)

    # Link komentara

  195. ni bod..
    (donji srem, 31. avgust 2012 13:46)

    # Link komentara

  196. Inter,Rubin i Nefchi!

    Cestitam na zrebu i zelim vam prolece u evropi!Ako u ovoj grupi ne pokupite dosta bodova,onda slobodno istupite iz evrope na deset godina.

    SRECNO!
    (Babin_zub, 31. avgust 2012 13:46)

    # Link komentara

  197. IZVOR. B92
    Kao što je postalo uobičajeno u poslednjoj deceniji, jedini predstavnik Srbije na žrebu evropskih kupova je beogradski Partizan.
    (jimmie, 31. avgust 2012 13:46)

    # Link komentara

  198. A komentator non stop zeva, brate glumi da si makar malo zainteresovan
     (Rick Hunter, 31. avgust 2012 13:45)

    # Link komentara

  199. Jake su grupe A i J.
    (joejoe, 31. avgust 2012 13:44)

    # Link komentara

  200. Inter, Rubin...za sada, 0 0 4...
     (Fali Anzi, 31. avgust 2012 13:42)

    # Link komentara

  201. Daj nam Klajverte AEL-a da se igramo...
    (Bojan, 31. avgust 2012 13:42)

    # Link komentara

  202. Pa Hajduk je bukvalno razbio Inter usred Milana, stvorili su deset stopostotnih šansi i dobili su "samo" sa 2 : 0 čuveni Inter. Rubin ništa posebno , ali biće petardi na JNA , I OPET nula bodova iz šest utakmica.
    (Splića, 31. avgust 2012 13:42)

    # Link komentara

  203. Za sada Inter, Rubin Kazan... Ima Partizan srece, ne moze da mu zapadne Anzhi :)
    (Silent Bob, 31. avgust 2012 13:40)

    # Link komentara

  204. Pozdrav od Delije,drzim vam fige protiv Intera,bice to velika utakmica,protiv Rubina mozete da igrate!!Videcemo ko ce vam u zadnji sesir,steta sto i Zvezda nije tu :((
    (Miso, 31. avgust 2012 13:38)

    # Link komentara

  205. Svaka čast Partizanu na prolasku.

    Ipak, dao bih komentar vezan za težinu rivala, jer ne mogu da prihvatim konstataciju da je Bordo prosečna ekipa.

    Priznali to ili ne, Partizan je imao sreće u žrebu, Zvezda nije. Zvezda je dala sve od sebe, i platila danak emocionalnoj (ne)inteligenciji pojedinaca. Partizan se neverovatno mučio sa ispod prosečnim Tromsom.

    No, nema veze šta je tu je, idemo dalje, samo nemojte leteti u nebo jer je maturski ispit bio VEOMA lak.
    (Devla, 31. avgust 2012 09:49)

    da pojasnim tebi i ostalim "neupucenima", nije partizan imao srece na zrebu nego je zahvaljujuci koeficijentu koji se dobija za ucesce u evro kupovima predhodnih 5 sezona bio nosioc za razliku od zvezde, a sto se tromsa tice to je onaj isti tim koji je vas pre neku godinu razbio 3:1 tako da... ali dobro ipak ste vi uspeli da odrzite trediciju ispadanja iz evrope jos dok traje sezona kupanja....i kao stoje neko vec napisao PARTIZAN I PRODJE,ZVEZDA NIKAD! :))
    (kadinajca, 31. avgust 2012 13:37)

    # Link komentara

  206. Bez Partizana srpski klupski fudbal bi bio izbrisan sa evropske mape
    (Milosh Grobar, 31. avgust 2012 13:34)

    # Link komentara

  207. Da i ovo doživimo da vidimo - afirmativan članak o Partizanu na B92. Gospodo, dobro došli u profesionalizam, nikada nije kasno za tako nešto...
    Pozdrav iz Jagodine
    (Dragan Jagodina, 31. avgust 2012 13:29)

    # Link komentara

  208. (u pravu si, 31. avgust 2012 12:49)
    I sve te pare ce Partizan pametno iskoristiti kao i do sada!
    (Djuric :), 31. avgust 2012 13:28)

    # Link komentara

  209. stutgart
    bazel
    partizan
    ael
    (santrac, 31. avgust 2012 13:28)

    # Link komentara

  210. Grupa D... pomozi boze :)
    (from Serbistan, 31. avgust 2012 13:28)

    # Link komentara

  211. grupa:
    stutgart
    bazel
    partizan
    ael
    (santrac, 31. avgust 2012 13:25)

    # Link komentara

  212. Ajde ako vec ne bude srece pa dodju iz prva 2 sesira 2 jaka kluba,da bar iz cetvrtog bude recimo Videoton a ne Anzi jer svaki bod u Evropi je jako vazan!
    (Stefan, 31. avgust 2012 13:19)

    # Link komentara

  213. Ael,Bordo,Panatinaikos
    (lop, 31. avgust 2012 13:16)

    # Link komentara

  214. ja sam navijac Crvene Zvezde, ali i bez obzira na to trudim se da objektivno komentarisem... zato cu iskreno zamoliti Grobare da bar jednom budu objektivni i pored prolaska u LE...
    Partizan je klub koji poslednjih 2 godine, nema veze sa fudbalom! U zivotu nisam video gori Partizan koji uspe da za celu utakmicu da samo jedan gol na svom terenu trecerazrednom golmanu a i ekipi!?
    (Nemke85, 31. avgust 2012 13:16)

    # Link komentara

  215. Neznam zasto ali stvarno bih voleo da nam padne Liverpul...a i sto da ne, ne igraju nesto ove sezone i nije iskljuceno da moze dobar rezultat da se izvuce.
    (wroom1975, 31. avgust 2012 13:13)

    # Link komentara

  216. Imate prenos žreba na uefinom sajtu....uefa.com, pa uđete u Europa league, pa tame imate prozorčić za prenos....
    (Bane, 31. avgust 2012 13:12)

    # Link komentara

  217. KO god to bio navijamo i za jedne i za druge navijamo za srbiju prednost PARTIZAN posto navijam za njih
    (aaa, 31. avgust 2012 13:11)

    # Link komentara

  218. Liverpul, Fenerbahce, Partizan i Rapid
    (Panta, 31. avgust 2012 13:07)

    # Link komentara

  219. Donji Srem i Sloboda
    (Saša, 31. avgust 2012 13:06)

    # Link komentara

  220. Ko god trazi jake rivale da bi gledao dobre igrace ne mora da dolazi na jna! Ako dolazite da bi ste gleldali Eto'a, Falkala ne trebate na JNA, ostanite kuci i uzivajte gledajuci te zvezde na internet strimovima!
    (milito, 31. avgust 2012 13:05)

    # Link komentara

  221. Kako da navija.za Partizan,koji ima nula u grupi? Sta on dobija time?
    (Nikcks, 31. avgust 2012 10:12)
    Pa recimo dobija 1,3 miliona evra plus pare od ulaznica i tv prava tako da cemo od lige evrope imati bar oko 2,5- 3 miliona evra koristi. Plus svaki bod se placa sa 100 000 evra a pobeda 300 000 evra. Ali sta vas briga vi ste moralni pobednici koji evropu nisu videli vec sedam godina. Sta da ti kazem ostaje ti samo da kukas i navijas za nase protivnike u grupnoj fazi lige evrope, od toga cete imati velike koristi, zar ne?
    (u pravu si, 31. avgust 2012 12:49)

    # Link komentara

  222. Морам вам открити једну занимљивост,Партизан да је ушао у ЛШ (елиминисао АЕЛ,а потом у пле-офу би му запао Селтик)играо би у најлакшој,групи Х :
    1.Манчестер
    2.Брага
    3.Галатасарај
    4.Партизан
    (Сањар :)), 31. avgust 2012 12:47)

    # Link komentara

  223. Inter
    Metalist
    Parizan
    Videoton
    (Laki, 31. avgust 2012 12:46)

    # Link komentara

  224. Sa kim god da igramo, dzaba se nadamo. Jedino neki bod slucajno uz ludu srecu na zrebu. Iskreno a valjda to svi vidite, selekcija igraca je ocajna. Zasto? Pa zato sto se uzima samo sto se mora i to najjeftinije na trzistu. Ali, bilo bi fino kada bi grupa ovako izgledala
    1.Liverpul (nisu preterano jaki medju velikanima iz I sesira)
    2.Panatinaikos (uvek muljaju i jedva prolaze uz najminimalnije moguce pobede)
    3.Partizan
    4.Maribor
    Moglo bi zar ne?
    (Milosenko, 31. avgust 2012 12:43)

    # Link komentara

  225. Liverpul, Hapoel i Nefči ili Videoton. To bi bilo fino.
    (Rs, 31. avgust 2012 12:42)

    # Link komentara

  226. ima li neko pouzdan link za live prenos zreba?
    (barGro, 31. avgust 2012 12:39)

    # Link komentara

  227. Uzasno losa igra. Neznam cemu se Vermezovic raduje.
    (nesa, 31. avgust 2012 12:33)

    # Link komentara

  228. Štutgart
    Fenerbahče
    Partizan
    Maribor
    9 bodova
     (ayeyebrazzorf, 31. avgust 2012 12:31)

    # Link komentara

  229. Prolazimo dalje,bicemo prvi ili u najgorem slucaju drugi,bez razlike ko sve bude u nasoj grupi. Sa ovakvim navijacima,i na Mars mozemo stici ! To je "pravi nepopravljivi optimistsa". A,i zasto citati samo negativne komentare ?
     (lejubajug, 31. avgust 2012 12:30)

    # Link komentara

  230. Kao što je postalo uobičajeno u poslednjoj deceniji, jedini predstavnik Srbije na žrebu evropskih kupova (petak, 13.00) biće Partizan.
    ...ovim je sve receno.
     (mille grobar, 31. avgust 2012 12:28)

    # Link komentara

  231. Bogu hvala sto je Zvezda ispala na vreme a ne da se bruka ,a vi grobari ako zelite da i dalje zavrsavate takmicenje sa 0 bodova i 0 golova samo napred !
    (ZlajaFoto, 31. avgust 2012 12:22)

    # Link komentara

  232. Zvezda! :-)

    Salu na stranu, steta sto se i na Marakani nece igrati evropske utakmice ove jeseni.
    (sloba grobar, 31. avgust 2012 09:27)

    Opet? A kada su se to na marakani igrale evropske utakmice?
    (Drobnjak iz auta, 31. avgust 2012 12:17)

    # Link komentara

  233. Ako bih birao po klubovima koji su mi bliski srcu, izabrao bih Inter, Bilbao i Maribor.
    Ako bih birao po atraktivnosti protivnika, onda bi moj izbor bili Totenhem, Napoli i Anži.
    Ako bih birao tako da moj Partizan ima najveće šanse da prođe, odlučio bih se za Bordo, Hapoel i Nefči.
    Šteta što od moje volje ništa ne zavisi ;)
    (ajmo crno-beli!!!, 31. avgust 2012 11:49)

    # Link komentara

  234. @ samo partizan, 31. avgust 2012 08:21
    Pa bar da smislite novi neki vic nego reciklirate viceve od pre 20 godina.
    Daj bar nešto novo pa da bude smešno, a ne ovako da se osećam jadno zbog vas koliko ste lenji i neinventivni
    (Dimitrije Pipalovic Jerezenepitakovski, 31. avgust 2012 11:40)

    # Link komentara

  235. I kad dodju nevolje i kad dodje tuga uvek ce te voleti GROBARI SA JUGA. PARTIZAN SAMPION
     (orangge, 31. avgust 2012 11:38)

    # Link komentara

  236. Najbolje je da Partizan izvuče najteže moguće protivnike, jer sa ovim igračkim kadrom i trenerom, a pre svega prikazanom igrom, imaju minimalne šanse da prođu grupu koga god da izvuku. U slučaju da izvuku sve najteže protivnike, gledaoci će moći da gledaju na JNA velike klubove i majstore, i ako Partizan napusti LE bez osvojenog boda, svi će priznati da je bila preteška grupa, ali sa druge strane, ako izvuku ''lake'' protivnike, odnosno najslabije iz svakog šešira, pa opet osvoje nula (ili jedan) bod, onda će biti belaj...
    (Radamel, 31. avgust 2012 11:26)

    # Link komentara

  237. Mozda Zvezda uskoci kao lucky loser :)
    (Coa, 31. avgust 2012 11:19)

    # Link komentara

  238. 1.Tvente
    2.Briž
    3.Partizan
    4.Helsinborg
    (Sax, 31. avgust 2012 11:12)

    # Link komentara

  239. sa ovakvim igrom i trenerom neka nam je bog u pomoći .. u grupnih fazi ...
     (Aca, 31. avgust 2012 11:10)

    # Link komentara

  240. znaci opet stara prica..za koga navijas mali?za zvezdu.a od evropskih?za partizan! :) (samo partizan, 31. avgust 2012 08:21)

    Kako da navija.za Partizan,koji ima nula u grupi? Sta on dobija time?
    (Nikcks, 31. avgust 2012 10:12)

    Dobija navijanje u evropi, a ako ovaj sto udje ima nula u grupi onda ovi sto ne udju imali bi minus jedan, dva, tri i td...
    (Matematicar, 31. avgust 2012 11:10)

    # Link komentara

  241. Ne razumem ove komentare pojedinih navijaca Zvezde i omalovazavanja Partizanove pobede.Cinjenica je da je Bordoeaux jaci od Tromsa,ali cinjenica je i da za srpske klubove vise niko odavno nije autsajder.Ako zele da se uvere u to ,najbolje je da pogledaju na You Tubeu snimak Tromsoe/Zvezda 3/1,pa da se podsete koga smo mi juce izbacili:)))
    (MatijaBG ONLY PFC, 31. avgust 2012 11:08)

    # Link komentara

  242. za sve zvezdase koji se tese da smo imali lakog protivnika jedno pitanje. jesu li oni izbacili olimpiju?je l vas olimpija razbila 3:0 ove godine?
     (Pfc, 31. avgust 2012 11:04)

    # Link komentara

  243. Navijam i pratim Partizan aktivno već 20 godina, i prvi put u životu mi se dogodilo da ne osećam radost zbog ulaska Partizana u Evro takmičenje. Razlozi:
    - Nemamo nikakav tim niti igru, selekcija igrača i trenera očajna - za to su glavni krivci ljudi koji već godinama sede u upravi kluba. Najvažniji igrač tima ima 33 godine, ne može da izdrži ni 60 minuta jakog tempa, zar je to ekipa za evropu i titulu?
    - Netransparentno upravljanje klubom - osnovni interes ljudima iz uprave jeste kako sebi da obezbede profit. Privrednici sumnjivog porekla kapitala, koji su se obogatili 90-ih kroz SPS i JUL, sada "ulažu" u Partizan na početku sezone (tj, pozajmljuju klubu pare!!) i onda na kraju sezone klub im vraća novac uz veliku kamatu! A kada nema novca od "Evrope", da bi "pozajmljivači" zaradili onda moraju prodaavati decu od 17-18 godina za 1-2 miliona, koja posle 2-3 godine vrede više 10 miliona na tržištu (Jovetić, Sulejmani, Savić, Nastasić, Aksentijević....)!
    - Nemamo generalnog sponzora - pa upravo zbog tih istih ljudi iz uprave kojima ne odgovara da klub obezbedi novac kroz sponzorstvo - jer kako bi onda oni zarađivali preko Partizana??? Pogledajte ko se sinoć reklamira na stadionu - Galenika (!!!, firma kojom upravlja SPS godinama i kojij je država ubrizgala 70 miliona evra jer su u debelim dugovima!!

    Zato po prvi put u životu nisam radostan zbog ulaska Partizana u LE, jer će novac uzeti drugi. Želim klincima puno sportske sreće u LE, koju Zvezda sinoć nije imala.
    (Stari navijač, 31. avgust 2012 11:03)

    # Link komentara

  244. Zelim da Partizanu cestitam za ulazak u grupu. Kako rece u komentaru "bar do decembra" Partizan ce biti na karti evrope, ja mislim mogao bi Partizan da ide dalje ako mu dozvoli vece stredsvto tj. obezbediti jos pojacanje
    Puno srece Partizanu.
    (Pojacanje, 31. avgust 2012 11:02)

    # Link komentara

  245. Na 4 utakmice (360 minuta) ekipa je dala samo jedan gol i taj jedini gol nije dao napadač ...

    Partizan 4 1 1 2 1:2
    (mm, 31. avgust 2012 11:01)

    # Link komentara

  246. voleo bih najteze protivnike iz svih grupa... ionako su nam sanse minimalne da prodjemo dalje,ali bar da gledamo jake ekipe...znaci Inter,Atl.Bilbao i iz cetvrotog Anzi ili Ael, sve jedno bicu na Jugu pa sta god da bude.
    (SerbianoPFC, 31. avgust 2012 10:56)

    # Link komentara

  247. Posto je u komentarima nakon utakmice, 99% navijaca partizana bordo izjednacilo sa samrokom po kvalitetu, vise od svih bih voleo da vam se oni padnu.
    (fetty, 31. avgust 2012 10:55)

    # Link komentara

  248. Eej, imam ja ideju: ajmo da se prepucavamo ceo dan...
     (Nema tu..., 31. avgust 2012 10:49)

    # Link komentara

  249. Alo bre kakav Udinezeee , Braga je prosla daljeee jel pratite fudbal!!!!
    (gledam i neverujem, 31. avgust 2012 10:04)

    neverujes, kolko si pismen tolko se i razumes u fudbal :)
    (kaljente, 31. avgust 2012 10:46)

    # Link komentara

  250. Partizan i Zvezda su prosecni skandinavski drugoligaski klubovi i tacka. Nemojte da se zanosimo!
    (Srpski fudbal je livada, 31. avgust 2012 10:45)

    # Link komentara

  251. @Gledam i ne verujem - to je bila Liga Sampiona sinak, bolje ti malo prati bolje deshavanja nego shto se pravish pametan..
    (Max, 31. avgust 2012 10:44)

    # Link komentara

  252. Alo bre kakav Udinezeee , Braga je prosla daljeee jel pratite fudbal!!!!
    (gledam i neverujem, 31. avgust 2012 10:04)

    Gledas i nemas pojma, Braga je prosla u grupnu fazu Lige sampiona, a Udineze kao porazen otisao u grupnu fazu Lige evrope, toliko o tvom poznavanju fudbala!!!
    (Dacha, 31. avgust 2012 10:40)

    # Link komentara

  253. 1. Liverpol
    2. Napoli
    3. Partizan
    4. Anzi
    (Vlada Nis, 31. avgust 2012 10:39)

    # Link komentara

  254. ko god da dodje.... ODVALICEMO IIIHHHHHH! Ove godine do vrha!
     (rkoma, 31. avgust 2012 10:38)

    # Link komentara

  255. Alo bre kakav Udinezeee , Braga je prosla daljeee jel pratite fudbal!!!!
    (gledam i neverujem, 31. avgust 2012 10:04)

    Pa kako da ti kazem,... novinari B92 i vecina onih koji citaju ove vesti prate, ali se ne prave pametni ko ti, koji izgleda ne pratis. Udineze i Braga su igrali kvalifikacije za LS, a ne za LE, pa je samim tim Udineze u LE.
    (vlada, 31. avgust 2012 10:37)

    # Link komentara

  256. Ja bih voleo Liverpool!!!
    (ddd7, 31. avgust 2012 10:37)

    # Link komentara

  257. (samo partizan, 31. avgust 2012 08:21)

    Jako vickasto. Pa Metalac bi igrao LE da je bio sampion zemlje, sta mislis zasto je kod nas pitanje zivota domaca titula ako ne zbog Platinijevog "puta sampiona"? Sve u svemu puno sreceu grupnoj fazi, nabudzite nam malo koeficijent
    (Flynn, 31. avgust 2012 10:35)

    # Link komentara

  258. e da i odlican podnaslov :)
     (miki, 31. avgust 2012 10:35)

    # Link komentara

  259. sada jesen a mozda bude i prolece :))
     (miki, 31. avgust 2012 10:35)

    # Link komentara

  260. bez nekog preterivanja i fantaziranja:

    -Liverpul, Fenerbace, PFC i Maribor... Pa i da imamo kakvu sansu.
    (Boza, 31. avgust 2012 10:35)

    # Link komentara

  261. Ljudi, pa da prođemo u polufinale vama bi bilo bolje da Partizan ispadne zbog uprave i Vermezovića, šta je sa mozgom !? Trebalo bi da se radujemo što imamo još 6 mečeva eto nema Babovića i ja lično mislim da Imamo šanse da prođemo dalje u nokaut fazu, samo da protivnici budu malo umereniji. Vermezović i Uprava su prolazne stvari a Partizan je tu uvek. Treba im pružiti podršku, sad kada je Zvezda najjača, omogućiti i pomoći Ninkoviću, Markoviću, Sćepoviću, Ostojiću, Mitroviću i još nekim klincima da na punom JNA postanu igraći i ne budu večni talenti, NAPRED PARTIZAN I SAMO HRABRO I PAMETNO.
    (Shearer, 31. avgust 2012 10:31)

    # Link komentara

  262. Alo bre kakav Udinezeee , Braga je prosla daljeee jel pratite fudbal!!!!
    (gledam i neverujem, 31. avgust 2012 10:04)
    Mi pratimo a pratis li ti???
    (Al si bistar, 31. avgust 2012 10:30)

    # Link komentara

  263. Atletiko Madrid
    Napoli
    Parizan
    Anzi
    (ja, 31. avgust 2012 10:29)

    # Link komentara

  264. e moj ti.. braga je prosla u ligu sampiona , ne pratis ti fudbal
     (Fiumen, 31. avgust 2012 10:29)

    # Link komentara

  265. Kao prvo ovo UOBICAJENO kada sam procitao govori dosta! Svaka cast crno belima! A ovi sto govore da je partizan imao srece to veze nema, partizan je bio u povlascenom sesiru, evropski tim sta ces :-)...
     (PFC, 31. avgust 2012 10:29)

    # Link komentara

  266. (Gledam i ne verujem)

    Zemljace, Braga i Udine su igrali play off za LS, ko ispadne ide direktno u LE! Novine u ruke ili noge pod astal pa na portal! :))
    (iVar, 31. avgust 2012 10:27)

    # Link komentara

  267. @ilic1971 Daj,čoveče,ne baksuziraj,da vas ne izgazi jedan prosečni Bordo. Bilo bi 3-0 i 5-0. Za Bordo,naravno...
     (Didi, 31. avgust 2012 10:24)

    # Link komentara

  268. Ja se najvise nadam da ce doci oni koji ce odvesti djuru...
    A sto se sporta tice, pa ko god dos'o dobro dos'o, bice dobrog fudbala!
    (gr, 31. avgust 2012 10:22)

    # Link komentara

  269. Kako mi je zao sto se ne igraju ove jeseni evropske utakmice na tri najveca stadiona u Srbiji, a realno moglo je tako da bude :)
    (Bojan, 31. avgust 2012 10:21)

    # Link komentara

  270. hocu liverpool u grupi!!!
     (markolfc, 31. avgust 2012 10:20)

    # Link komentara

  271. Grupa

    1. Bordo
    2. Metalist
    3. Partizan
    4. Ironi Kirjat Šmona

    Plasman:

    1. Partizan
    2. Metalist
    3. Bordo
    4. Ironi Kirjat Šmona

    Dajte nam Bordo da se igramo...
    (Peca, 31. avgust 2012 10:19)

    # Link komentara

  272. znaci opet stara prica..za koga navijas mali?za zvezdu.a od evropskih?za partizan! :) (samo partizan, 31. avgust 2012 08:21)

    Kako da navija.za Partizan,koji ima nula u grupi? Sta on dobija time?
     (Nikcks, 31. avgust 2012 10:12)

    # Link komentara

  273. Ko god biude dolazio ima da pobedi! I ne samo iz inostranstva već mnogi i iz Srbije. Nisu oni filijala BSK.
    (Raša, 31. avgust 2012 10:09)

    # Link komentara

  274. 1. Inter
    2. Metalist
    3. Maribor
    4. Partizan
    (Igor, 31. avgust 2012 10:05)

    # Link komentara

  275. Alo bre kakav Udinezeee , Braga je prosla daljeee jel pratite fudbal!!!!
    (gledam i neverujem, 31. avgust 2012 10:04)

    # Link komentara

  276. Kao da je bitno koga cemo izvuci.U Humskoj od svakog mozemo da otkinemo bod.Partizan ce svakako igrati opustenije nego u kvalifikacijama,a po najavama jos ce se i pojacati.Sretenovic u odbrani je svakako pojacanje u odnosu na sadasnju.S druge strane,najvise bih voleo AEL,popravni ne bi skodio,a s njima se moze mnogo bolje.Iako,bas me briga,sedmi put smo u grupnim fazama,samo jednu godinu smo kiksali i uzivam sto smo opet u grupama i sto imamo priliku pojacati koeficient i ostati nosioci i sledecih godina,sto je ipak u ovom trenutku naseg fudbala najvaznije.Hrabro crno/beli,mozete jos!
    (MatijaBG ONLY PFC, 31. avgust 2012 10:02)

    # Link komentara

  277. u utakmicama sa našim klubovima, svako je favorit.
    (Srbislav, 31. avgust 2012 10:01)

    # Link komentara

  278. Svaka čast Partizanu na prolasku.

    Ipak, dao bih komentar vezan za težinu rivala, jer ne mogu da prihvatim konstataciju da je Bordo prosečna ekipa.

    Priznali to ili ne, Partizan je imao sreće u žrebu, Zvezda nije. Zvezda je dala sve od sebe, i platila danak emocionalnoj (ne)inteligenciji pojedinaca. Partizan se neverovatno mučio sa ispod prosečnim Tromsom.

    No, nema veze šta je tu je, idemo dalje, samo nemojte leteti u nebo jer je maturski ispit bio VEOMA lak.
    (Devla, 31. avgust 2012 09:49)

    # Link komentara

  279. Volio bih AEL, mislim da bismo u naredna dva meča imali znatno bolji pristup te dobili bar jedan.
    (svejedno, 31. avgust 2012 09:34)

    # Link komentara

  280. dajte inter da se igramo, da se igramo!!
    (pfc, 31. avgust 2012 09:34)

    # Link komentara

  281. Било би идеално да Партизан добије најјаче могуће противнике, пошто колико год се аутор текста трудио да пронађе неког "с ким Партизан може да игра", реално је да против тимова из прва два шешира не могу узети ни бод, а по игри у досадашњем делу сезоне, не видим да може да победи неког ни из четвртог... Један до два бода на крају, ако и толико...
    (Душан, 31. avgust 2012 09:27)

    # Link komentara

  282. Zvezda! :-)

    Salu na stranu, steta sto se i na Marakani nece igrati evropske utakmice ove jeseni.
    (sloba grobar, 31. avgust 2012 09:27)

    # Link komentara

  283. Zelim vam svu srecu u zrebu grobari,sad razmisljam koliko bi tek bilo lepo da imamo dva predstavnika ove godine,ili cak mozda i tri da i Vosu nije onako sramno izbacio Rapid,koji ce,kao sto vidite,igrati Ligu Evrope...
    Ipak,realan je utisak da ce od moguca tri predstavnika Srbiju ove godine prestavljati najslabiji od njih.
    (Posmatrac, 31. avgust 2012 09:24)

    # Link komentara

  284. Imam dve zelje,prva je Bordo a druga Ael,prva zelja mi je da bi zvezdasi ukapirali da su igrali protiv prosecnog tima,druga zelja mi je da bi poazali Ael-u ko je ko u fudbalu
    (ilic1971, 31. avgust 2012 09:11)

    # Link komentara

  285. Zreb mi je uvek omiljena faza. Vole bih:
    - Liverpul, velikan, stuca poslednje dve sezone, ali volim taj klub i bas bi bilo dobro da ga gledam na JNA, cak nije neprelazan ni za ovakav Partizan
    - Napoli, odlicna ekipa, navijao sam za njih prosle godine, ludi Napolitanci ce odlicno doecekati svaku ekipu
    - Rapid, cisto da becke imperijaliste malo spustimo na zemlju posle onakvog prolaza protiv Vojvodine
    Svako je protiv ovakvog Partizana favorit, pa neka bude sta bude.
    (Aleksa, 31. avgust 2012 09:02)

    # Link komentara

  286. Kakvi timovi u prvom sheshiru, sve jedno ko ce od tih doci a i iz drugog je nekako sve jedno tako da ako se pobedi jedna, super
    (Sadam, 31. avgust 2012 08:48)

    # Link komentara

  287. Ako se ne pojačamo,i ne promjenimo igru,za nas će svaki protivnik biti težak.Odbrana nam je veliki problem,sredina terena bez Vukića isto tako,teško postižemo golove,spori smo,i što je najveći problem je što nemamo dovoljno snage za svih 90 minuta u ovakvim utakmicama.Mladi igrači nemaju iskustva u ovakvim utakmicama.U svakom slučaju srećno!
    (Željko, 31. avgust 2012 08:44)

    # Link komentara

  288. imam osećaj da ćemo se opeto brukati, bolje da smo ispali od trumzea (što bi rekli). ovako đura frizura, vermez i ostatak kompanije ostaju bar još pola godine
    (cantona, 31. avgust 2012 08:41)

    # Link komentara

  289. Cestitke sampionu!!! Forza Partizan!
    (Nemke, 31. avgust 2012 08:33)

    # Link komentara

  290. U prvom šeširu su, skoro bez izuzetka, klubovi čiji bi rejting i sastav učinio mečeve spektakularnim, branilac trofeja Atletiko iz Madrida, Inter iz Milana, dva premijerligaša - Liverpul i Totenhem, nemački Bajer Leverkuzen i Štutgart, Sporting iz LIsabona, francuski Olimpik iz Liona i Bordo i holandski klubovi PSV Ajndhoven i Tvente.

    Drugi šešir je 'šaren', nekoliko ekipa koje bi u duelima sa šampionom Srbije važile za apsolutne favorite ali i par onih sa kojima može da se igra, najzvučnija imena su Napoli, Udineze, Atletik Bilbao, Fenerbahče i Panatinaikos, među mogućim rivalima 'crno-belih' su i Bazel, Metalist iz Harkova, Kopenhagen, Rubin iz Kazanja, Klub Briž, Hapoel Tel Aviv i Hanover.

    Partizan je u trećem šeširu pa će trećeg protivnika u grupi dobiti iz četvrtog, gde su 'bombe' Anži i AEL iz Limasola, bečki Rapid, portugalski Maritimo i Akademika, ali i nekoliko rivala sa kojima bi jedini predstavnik Srbije sigurno mogao da igra, švedski Helsingborg i AIK Stokholm, Maribor, Ironi Kirjat Šmona (Izrael), norveški Molde, mađarski Videoton i predstavnik Azerbejdžana Neftči iz Bakua.
    Iz prvog realno mozemo da se nosimo sa Sportingom ,sa PSV-om i sa Tventeom ,ako izvucemo nekoga od ova 3 imamo sansu za prolaz.Doduse i Inter je slab gubio je kuci od Hajduka,sinoc protiv Rumuna jedva X izvukli,ali radije bih njih izbegao.Iz drugog Metalist i Kopenhagen bi bili odlicni,a iz cetvrtog ili Shmonu ili AEL da se osvetimo....
    Pozdrav svim Grobarima!
    (Fika, 31. avgust 2012 08:33)

    # Link komentara

  291. znaci opet stara prica..

    za koga navijas mali?
    za zvezdu.
    a od evropskih?
    za partizan! :)
    (samo partizan, 31. avgust 2012 08:21)

    # Link komentara

  292. prva recenica, neprocenjivo. "Iiima jeedan tim, ceo sam zivot s njim, peeevam svaaaki dan, hej napred Partizan..."
     (predsednik, 31. avgust 2012 08:16)

    # Link komentara

  293. oPET Videoton?
    (ups!?, 31. avgust 2012 08:16)

    # Link komentara

  294. Mnogo je bitnije pitanje ko ce za nas igrati u LE.
    Nemamo vezni red, nemamo napad, izbacili smo Tromso, ali nisu oni neki pokazatelj.
    Realno gledano, svaki osvojeni bod u grupi bice cudo.
    (Moje ime nije bitno, 31. avgust 2012 08:15)

    # Link komentara

  295. Srecno na zrebu,iskreno ja bih voleo da dobijemo najteze protivnike,igrali bi mi ozbiljnije i mozda da se pokazemo u najboljem svetlu,pozdrav svim Grobarima!!!!
    (Fiki, 31. avgust 2012 08:14)

    # Link komentara

  296. Samo ne Videoton. Tradicija je neugodna.
    (Dimitrije Pipalovic Jerezenepitakovski, 31. avgust 2012 08:08)

    # Link komentara