Utorak, 11.10.2011.

09:53

B92: Balkanska liga, realnost?

Kako B92 saznaje, prvi sastanak najjačih klubova Balkana o osnivanju Balkanske asocijacije klubova i Balkanskom kupu održaće se 15. novembra u Sofiji.

Izvor: B92

B92: Balkanska liga, realnost? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Kokorayko

pre 12 godina

Evo i tabele za prvu godinu balkanske lige...

1) Fenerbahçe S.K.
2) Olympiacos F.C.
3) Galatasaray S.K.
4) Beºiktaº J.K.
5) Panathinaikos FC
6) PAOK
7) Trabzonspor
8) FC Steaua
9) CFR Cluj
10)PFC CSKA Sofia
11)FC Dinamo București
12)PFC Levski Sofia
13)PFC Litex Lovech
14)FK Partizan
15)FK Crvena Zvezda
16)FK Vojvodina

Samo da ne ispadaju tri poslednja tima :)))

Pustite na vestima

pre 12 godina

i bolje da Balkanska liga nema prolaz u UEFA takmicenja jer mi trenutno nemamo kvalitet da se izborimo sa ekonomski mocnijim klubovima, ali samim tim bi liga privukla i jace sponzore. Ako tv prava budu i 10 puta manja nego u Engleskoj, stadioni puni zadovoljavajuci prihodi od ulaznica, ulaganja sponzora popravice se i finansijska situacija, srediti infrastruktura a na kraju i dovoditi i zadrzavati mlade i kvalitetne igrace(pozajmice klubovima iz domace lige) A sto se tice euro takmicenja naka se izbore kroz domacu ligu. Po ili pri kraju balkanske lige klubovi se prikljucuju domacoj ligi (u zavisnosti koliko drzava daje klubova)Formira se mini liga ili neki vid play off-a i tako izbore plasman...

marko_bgd

pre 12 godina

treba da se igra ovaj kup...klubovi ce dosta zaraditi...pa i ako se desi da neki od ovih klubova ne udje u neku uefa ligu...igrace balkanski kup sa turskim ,grckim i rumunskim klubovima koji su u ovom momentu bolji nego nasi...ovo moze samo da donese dobru korist nasem fudbalu...lose stavke ovde nema..s obzirom da su i navijaci i igraci zeljni evropskih utakmica...

boki

pre 12 godina

sve je to lepo zamisljeno osim termina... na kraju ce nasi klubovi koji hvala bogu ne igraju evropu igrati sa nekom turkim,rumunskim i grckim javorima, metalcima i njima slicnim jer ce ovde svi igrati evro kupove. Ukoliko se dodje do povoljnog resenja za termine a da domace prvantsvo ne slabi previse (u sta cisto sumnjam) onda je to fenomenalna zamisao...

dugari

pre 12 godina

jel može slaven belupo,varaždin i lokomotiva,nekako nam se čini da su taman za vas.slaven je igrao sa turcima,vž sa rumunjima,samo lokomotivi treba pokazat kak se igra.

sloba

pre 12 godina

nl, 11. oktobar 2011 18:25)
50 godina je zvezda igrala u evropi i harala njom.partizan je za to vreme ispadao u 1.kolima čak i od timova kao što je fljamurtari.sada su nastupile neke krizne godine za naš najveći klub,a za to vreme partizan je u 12 utakmica grupne faze lige šampiona izborio tri nerešena rezultata i u 10 utakmica lige evrope zabeležio 9 poraza.ispadao je od artmedije,petah tikve,apolona,šamroka i šta je to onda postigao?partizanu kao ne bi trebala jedna ovakva liga.čudo su ovi grobari.

men

pre 12 godina

Jedan veliki veliki LIKE za ovu izvanrednu ideju!

Samo pažnja: ovo će izazvati paniku medju hrvatskim i slovenačkim čaušima po srpskim klubovima koji odozgo primaju pare da sabotiraju ovakve ideje! Evo, već se neki javljaju i reže. Kažu da je Dinamo bolji od Panatinaikosa a Velenje od Fenerbahčea! Obratite pažnju na njihova imena.

dedvud

pre 12 godina

znaci, to je nova zvaka za ludaka i zaludjivanje javnosti zeljne jakih i evropskih utakmica?!izgleda ovi nasi ne planiraju da ulaze u grupe lige sampiona i uefe, pa nam ovu pricu pricaju! tuzno...

Благоевград

pre 12 godina

Подржавам идеjу! Али мислим да 1-2 хрватски клубова имаjу место у таква лига. Поздрав из Бугарске!

boksi

pre 12 godina

Evo i UEFA koeficijenata timova moguce Balkanske lige:

Srpski timovi:

110 FK Partizan 14.350
135 FK Crvena zvezda 10.850
238 FK Vojvodina 4.350
262 OFK Beograd 3.850
262 FK Spartak S, 3.850
264 FK Sloboda Point 3.850

Strani timovi u Balkanskoj ligi;

34 Panathinaikos FC 50.040
36 Olympiacos FC 48.540
45 Fenerbahçe SK 41.065
50 Galatasaray Aª 38.065
56 Beºiktaº JK 33.565
75 FC Steaua Bucureºti 22.531
79 AEK Athens FC 21.540
85 Aris Thess. FC 20.540
87 PAOK FC 19.040
90 CFR 1907 Cluj 18.531
94 Trabzonspor Aª 18.065
103 FC Unirea Urziceni 16.031
117 Bursaspor 13.065
118 FC Dinamo B. 13.031
123 PFC Levski Sofia 11.850
141 PFC CSKA Sofia 10.350
162 FC Rapid Bucureºti 8.531
163 PFC Litex Lovech 8.350

A evo i koeficijenata timova moguce ex YU lige:

73 GNK Dinamo Zagreb 24.774
170 HNK Hajduk Split 7.774
200 FK Rabotnicki 5.633
227 RNK Split 4.774
227 NK Varaždin 4.774
229 NK Slaven Kop. 4.774
230 HNK Rijeka 4.774
237 NK Maribor 4.374
244 FK Sarajevo 4.183
267 FK Željezničar 3.683
268 HŠK Zrinjski 3.683
279 FK Mogren 3.375
298 NK Široki Brijeg 2.933
319 NK Olimpija Lj. 2.624
320 FC Koper 2.624

Za prave fanove pitanje (ne za ove sto idu na stadione da prave nerede a koji bi verovatno voleli i FK Pristinu u ovoj ligi): Na sta biste pre bili spremni da potrosite 5eur za ulaznicu?

vlada

pre 12 godina

Bezveze liga trebali bi tu da budu i Hrvatski, bosanski, Makedonski, Crnogorski, i ostali EX YU fudbalski klubavi pa mozda zajedno sa njima i ekipe iz turske bugarske rumunije... A ta lige vec nije realna jer su fudbalski navijaci koji idu na utakmice najblaze receno skloni incidentima tako da takva liga nece moci da bude izvodljiva zbog bezbednosnih razloga. Mada hajde i ova liga iz texta nije losa, tu ce zvezda i partizan biti na sredini tabele pa ce se videti realni (kratki) dometi naseg fudbala

dragan

pre 12 godina

Pa nego sta,nego da je realnost.Muka mi je vise da gledam derbi Hajduk-Kula-partiza ili Zvezda.Ovako ce se sigurno podici i kvalitet i gledanost100%.

Milan KŠ 79

pre 12 godina

Ideja je odlična,i mislim da bi svi trebalo da je podržimo.Igranje sa klubovima iz Bugarske,Rumunije,Grčke,i Turske bi doprinelo poboljšanju kvaliteta našeg fudbala,a i njihovog.Takođe bi došlo i do boljeg povezivanja i upoznavanja sa narodima ovih zemalja koji su prema nama uvek pokazivali više ineteresovanja nego neki drugi naši susedi.Po meni bi ta liga trebalo da ima 18 klubova,sa po četiri tima iz Turske,Rumunije i Grčke i po tri iz Srbije i Bugarske,jer su ipak to veće zemlje,a i finansijski moćnije od Srbije i Bugarske.
Takođe bih želeo svima da poručim da ne treba ni po koju cenu ići više u bilo kakve saveze sa Crnogorcima,Hrvatima,Slovencima,tu eventualno jedino dolaze u obzir Makedonci i BIH,tj.Republika Srpska.

Raša

pre 12 godina

Bilo kakva međunarodna liga sa našim najboljim klubovima bi bila pomak napred. Kako zbog velike mržnje ne može da zaživi bovša Yu liga ova Balkanska je odlična. Fudbal nije što i košarka koja se igra u hali već na stadion dođe desetine hiljada a onda bi bilo krvoprolića u YU ligi, kao što je onomad bilo u Sarajevu.

boban,nis

pre 12 godina

Nadam se da ce i Radnicki iz Nisa naci svoje mesto u tom takmicenju. Sledece godine imacemo jedan od najboljih stadiona u regionu, tu je i medjunarodni aerodrom. Ljudi u Nisu vole fudbal i nema sumnje da bi stadion bio pun uvek. Nama je ionako Sofija bliza nego Beograd u svakom smislu.
(superiorni, 11. oktobar 2011 10:54)

Slažem se sa tobom da bi Radnički kao jedan od najvećih klubova sa ovih prostora trebalo da igra u tim potencijalnim ligama,slažem se da nam je Sofija bliža geografski od Beograda,ali u svakom drugom smislu kao što ti reče nikada.Ja navijam za Radnički i Niš najviše na svetu volim,ali da mi Sofija bude bliža od Beograda,nikad!
Beograđani sami ste krivi što se sve češće mogu pročitati komentari u kojima ljudi izražavaju svoje nezadovoljstvo Beogradom,tačnije vašim ponašanjem prema ostatku Srbije.Potrudite da ne bude tako.

Ljubo

pre 12 godina

Posto vidim da pojedini komentarisu sta ce nam ABA liga,a samo cu podsetiti na jedno...Partizan igra od 2004.ili 2005. ABA ligu...od 2006 je konstantni ucesnik TOP 16,tri puta u cetvrtfinalu i jednom na fajnal foru,dok nije igrao ABA ligu bio je uglavnom topovska hrana za klubove,sa maksimum 2-3 pobede u grupnoj fazi...ove godine iz ABA lige 4 ekipe su u Euroligi...i 4 u Eurokupu...a sto se tice Balkanske lige u fudbalu to je super ideja i mislim da bi srpski klubovi trebalo da igraju...pa da bivsa braca posle moljakaju da i oni udju u tu ligu...posto je ABA liga dogovorena izmedju Hrvatske i Slovenije pa smo mi tek na kraju usli...i mozda bi klubovi sa prostora bivse SFRJ bili magnet za publiku,al realno uporediti kvalitet meca Hajduk-Dinamo i Zvezda-Partizan sa mecevima OLimpijakos-Panatinaikos ili Galatasaraj-Fenerbahce je zaista smesno i plus bi veliki rizik bio zbog bezbednosti...i trebalo bi se malo ugledati na Turke sto se tice izbacivanja klubova iz Evrope konkretno sampiona Fenerbahcea i tek tad cemo moci da pricamo da nas fudbal ide napred i da ima neki kvalitet,a ne da se sve svodi na Zvezdu i Partizan a kvalitet igraca u redovima vecitih rivala nista nije drasticno veliki u odnosu na ostale klubove...jedino ih izvlaci to sto su veciti "veliki",a ostali su "mali"...

Ivan

pre 12 godina

Mislim da bi bila bolja EX-JU Liga,jer bi gledaoci voleli,da se opet sastaju najbolji klubovi iz bivše SFRJ.Kažete ovde se zna koje prvi,ma zna se ko je prvi i u najboljim evropskim ligama,ali takav je sistem.Na primer ja bih išao pre da prativ mečeve Vojvodine sa Željezničarom,Sarajevom,Olimpijom,Mariborom,Vardarom,Rabotničkim,Hajdukom iz Splita, i Dinamom,Rijekom,Borcem iz Banja Luke,Uz učešče Partizana,Crvene Zvezde i Radničkog iz Kragujevca.Ma da može ova Balkanska liga samo kao nezvanične turnire,nikako kao takmičenje koje će zameniti SFRJ!Izvinite zbog dužine teksta,ali smatram da trebam da nešto napišem po tom osnovu.

dejanera

pre 12 godina

Valjalo bi.... ali tesko!
Ako ne igraju klubovi koji igraju u grupnim fazama evro kupova, dodjemo na to da, tu ligu (ili kup) nikada ne bi igrali najbolji klubovi Turske i Grcke, a i ovi ostali ( mi,BG, RO) se nadaju da ce u Evropu tako da bi to takmicenje igrali 5,6,7 iz Turske ili Grcke i, recimo, neka tri od prvih 5 u ostalim zemljama! A koliko sam ja shvatio, tu asocijaciju prave najveci klubovi koji ce odlucivati o svemu a nece ni ucestvovati u takmicenju (galata, fener, olimpijakos ili panatinaikos) a ko je zainteresovan da igra nesto gde se ne pita, odnosno, ko ce da trosi energiju na odlucivanje o necemu u cemu ne ucestvuje (takmicarski)?!
Sa druge strane manji klubovi bi dobili jako takmicenje i igrali bi cele jeseni "evropske" utakmice, sto u slucaju Rada, Slobode ili nekog treceg naseg kluba se ne bi dogodilo u ovo milenijumu, a veliki bi imali rezervno takmicenje ako uprskaju u kvalifikacijama za ligu sampiona ili evrope!

Goxi

pre 12 godina

Za ove sto bi da prave regionalnu ligu sa klubovima SFRJ pitanje?A zasto oni ne zovu Partizan u vaterpolu sa njima u ligu?Zato sto im nije potreban,imaju Hrvati,Crnogorci,Pro Reko...vec imaju dovoljno kvaliteta!A kosarku su hteli zato sto bez vecitih i Hemofarma liga bi bila krajnje nezanimljiva!I sto bi mi onda s njima u fudbalu?Zbog jednog jedinog tima koji ima iole kvalitet-Dinamo!Ostali su svi gori i nezanimljiviji od vecitih tako da nam je mnogo bolje s Grcima,Rumunima,Turcima jer oni imaju kvalitet i trziste je mnogo vece nego SFRJ!Gledajmo prvenstveno svoj interes!Ko ce nam unaprediti kvalitet fudbala Buducnost,Hajduk,Sarajevo,Vardar,Olimpija ili Galata,Steaua,Panatinaikos?

Braindead

pre 12 godina

Sastav lige za 2010-2011:

Turska: Fener, Galata, Trabzon. (u Evropi u grupnoj fazi igrali Bursa i Besiktas.)

Grcka: Olimpijakos, Kavala, Atromitos (u Evropi u grupnoj fazi igrali Panata, Aris, Paok, AEK.)

Bugarska: Liteks, Lokomotiva Sofija, Cernomorec (u Evropi igrali CSKA i Levski iz Sofije)

Srbija: Crvena Zvezda, OFK, Spartak (u Evropi igrao Partizan)

Rumunija: Unirea, Vaslui, Temisvar (u Evropi igrali Kluz i Steaua)

Nije bas toliko atraktivno, uz jednu dosta losu sezonu turskih timova od kojih se moze ocekivati plasman u grupnu fazu Lige Evrope barem. Kavala, Atromitos, Cernomorec, Vaslui, Spartak,... nijesu timovi koji mogu da privuku publiku na stadione. A ako bi bilo otkazivanja ucesca, tek onda bi sastav lige bio tanak.

Po trenutnom rankingu, prvaci Turske i Grcke idu direktno u grupnu fazu što bi bio dodatni nedostatak. Jos veci nedostatak bi bio kad bi vise timova iz Turske i Grcke islo direktno a ove dvije zemlje su prve ispod crte za 2 predstavnika).

Ideja je u globalu dobra, al mislim da je lakse naci sponzora za exYu ligu nego za mec Kavala Spartak. Regionalna liga je u svakom slucaju jedini spas za nas fudbal.

Bezimeni

pre 12 godina

Ako budu uredili ligu tako da ne bude zatvorena vec da postoji mogucnost ispadanja i ulaska novih klubova, mi ne moramo da se brinemo, posto ce nam se Partizan, Zvezda i Vojvodina koliko sledece godine vratiti u ligu sa svoja poslednja 3 mesta na tabeli doticne lige. Mada, ukoliko je osnuju, verovatno ce biti zatvorena...

sale

pre 12 godina

@(ne u koprive!, 11. oktobar 2011 12:02)

zaslugom nlb lige imamo jedan vrlo jak evropski klub, 3 kluba koja bi mogla da stignu daleko u euro kupu (kad bi ga igrali) i 3 ili 4 kluba koji rade na tome da se pojacaju....

pre nlb lige imali smo 12 klubova koji su u evropi sluzili za popravljanje kos razlike i lakse suterske treninge (ono sta su partizan i zvezda sada, da ne spominjem vojvodinu i njihove luksemburzane)...

Milos

pre 12 godina

Pre bih gledao Dinamo, Hajduk, Sarajevo, Maribor na Marakani, nego Levski, Galatasaraj, i slične.
Rivalitet među klubovima iz SFRJ još postoji, što bi i punilo stadione, a ne Levski, Cluž ili Paok.
Hulignstvu se mora stati na put jednom, nećemo valjda doveka da se plašimo

Mikele

pre 12 godina

Jes pa da za 5-6 godina zovete i Barselonu da ucestvuje da bi konacno prekinula Partizanovu dominaciju, kao i Makabi u NLB ligi :)
Salu na stranu, ako sam dobro shvatio, timovi koji igraju evro kupove ne bi ucestvovali u ovom takmicenju. Pa to znaci da 90% navedenih klubova ne bi igralo, u tom slucaju se gubi smisao tog kupa ili lige. Da li bi u tom slucaju bilo zanimljivo gledati Zvezdu, Vojvodinu i Partizan da igra sa nekim klubom recimmo trecim iz Rumunske ili Bugarske ili Grcke lige?
Ideja je dobra ali to sa igranjem evro kupova mi se ne svidja, malo neka razmisle o tome a i o ideji da se prikljuci neki klub iz bivse SFRJJJJ....

travis bickle

pre 12 godina

Jako ćemo plakati za vama i za klubovima iz Bugarske i Turske. Evo, već mi suze liju niz obraze što neću moći da vidim uživo Cluj ili nekog sličnog velikana...Iako mi je jasno zašto ne želite Dinamo Zagreb unutra. Liga u kojoj se pobjednik zna unaprijed bila bi dosadna.

Boris

pre 12 godina

Baš ste smešni ako mislite da će UEFA ovo prihvatiti kao ulaznicu za evro kupove.Nema šansi.A i neki klubovi to sigurno nebi prihvatili,nebi ni Zvezda ni Partizan ni Fenerbahče ni Steaua ni Panatenaikos...Pa kako bi recimo Zvezda prhvatila tako nešto pa da bude recimo 7 u toj ligi i ostane bez evro nastupa?Nema šansi.Isto važi za ostale klubove.Zato ta liga nebi imala nikakav značaj osim prijateljskog.Kad bi Uefa takvu ligu prihvatila i ponudila recimo da prvak te lige i drugoplasirani idu direktno u ligu šampiona,treći i četvrti direktno u evropsku ligu onda bi to imalo smisla i to bi takmičenje puno dobilo i na kvalitetu i na zanimanju navijača,ali ovako nema smisla praviti takvu ligu jer bi klubovima još uvek više začilo nacionalno prvenstvo,a te bi utakmice više igrali kao prijateljske odnosno primremne.

ne u koprive!

pre 12 godina

Samo vidite sta je NLB liga uradila za srpsku kosarku pa razmislite kako ce to da se odrazi na nasu i ovako jadnu fudbalsku ligu..

dr_x

pre 12 godina

ma sta mene zanimaju turci, bugari, grci..ko ce to gledati??
Hocu bre Zvezda VS Hajduk Partizan VS Dinamo,..jugo liga nista drugo nema smisla

nesha

pre 12 godina

uefa ima jasna pravila. ako imamo i nacionalnu i balkansku ligu onda ne mozemo u evropu da saljemo i one koje su izborili mesto preko nacionalne i one koji su izborili mesto preko balkanske lige. ako ubijemo nasu ligu onda mozemo pregovarati da u evropu idu prvih 3-4 iz balkanske lige (bez obzira da li se neki nas klub nadje na prva 3-4 mesta).
nemamo u uefi nekog boru stankovica da nam to sredi.

NIKOLA GROBAR

pre 12 godina

"Ukoliko bi neki klub uspeo da se plasira u grupni deo Lige šampiona ili Lige Evrope tada on ne bi igrao Kup, već neki drugi klub iz njegove zemlje."
Pa kad ne budu igrali klubovi koji udju u evropske lige koga ce onda interesovati ovo takmicenje? Potpuno idiotski predlog!
Ili neka ti klubovi istupe iz domacih liga kao sto je to slucaj u kosarci (ABA liga) ili neka ne pokusavaju sa ovim projektom jer je osudjen na propast.
(Dule, 11. oktobar 2011 10:10)

Cekaj,ti mislis da samo treba da se razvijaju Partizan,zvezda,i vosa,pa zbog takvog domaceg prventstva smo i dogurali tu gde jesmo,ne postojimo. Poenta price je da je liga jako dobra ideja,treba realizovati,i upravo da i manji klubovi,poput slobode,spartaka,ofk bgd(da se vrati na stari put slave),borca,mogu da igraju jake utakmice i jacaju sto vise mogu. Poz!

bubimir13

pre 12 godina

Eeee too znači konačan razlaz s Jugoslavijom!!! Nema više ''velike četvorke'' ali rivalitet nacije će još postojat. Onda dalje vi ćete sa turcima grcima bugarima i rumunjima a Hrvatski klubovi budu u Austrougarskoj ligi ko na pošetku... možd je tako i bolje nego neredi i međuetnički sukobi...

Домаћин

pre 12 godina

А како би лепо било да се нашег фудбала дохвати неки Штерн ала НБА па да се поделе/продају франшизе Нишу, Зрењанину, Пироту, Крушевцу, Суботици, Ужицу, Бору, итд равномерно (свуда где је некад било добрих тимова)по Србији, да клубови буду везани за градове, па да се среде стадиони, они прави фудбалски, па да се ту одгаје играчи и публика, тако да Београд може да има највише 3 клуба у тој лиги, Нови сад и Ниш по 2 (сразмерно броју становника и традицији). Па још да се из те лиге елиминише политичка пропаганда кроз називе клубова - па нема "Партизана" ни "Црвене звезде", али има рецимо "Ратника" и "Звезде" и "Хајдука" и "Спартака" и "Младости" и "Слободе" итд, па поштено суђење и спортски дух без дивљања навијача. Ех кад би то било....

Perica Mali

pre 12 godina

Zašto bi za fudbal bilo dobro ujediniti se na nivou regiona, a za ekonomiju ne? Zašto se raspala zajednička zemlja? Ko će da plati ljudima za izgubljene godine života u ovim razdvajanjima i spajanjima?

Dosta više zamlaćivanja!!!

Navijac

pre 12 godina

Kako god bilo, super ideja. Daj boze da se ostvari do kraja i da se najkasnije vec sledece sezone odrzi taj balkanski kup. Jedan od problema fizicke spreme nasih igraca i jeste cinjenica da igramo samo vikendom utakmice. Mozes ti da se spremas na planini 2 meseca, da se razbijas od treninga, al tek kada dodjes na utakmicu nabijas pravu kondiciju. E sad mozete misliti koliko kondicije dobije neko iz zvezde i partizana koji igra jednom u 7 dana protiv timova koji se zabunkerisu. Ne dobije nista, samo stoji i kruzi s loptom oko gola 90 mininuta (karikiram).

Bilo kako bilo, ovo takmicenje ce biti prolazno i neka vrsta testiranja, nece ono postati dominantno takmicenje i ne treba ga zato ni gledati tako. Sta god da se desi od toga, dobro je, nasim timovima jednostavno treba vise jacih utakmica tokom sezone.

Ko je za?

pre 12 godina

Za svu braću Srbe koji ovde ostavljaju komentare tipa "liga SFRJ" "Dinamo,Hajduk.." samo jedno pitanje: ko je u ligama bivše SFRJ jaka ekipa osim Dinama? Hajduk jeste atraktivan po imenu ali daleko je od onog starog Hajduka. A realno ekipe koje bi igrale tu ligu tipa Zrinjski, Široki Brijeg, Dravograd, Nafta, Slaven Belupo, Inker, Mogren... niti su kvalitetne da bi naši klubovi igrali jake utakmice niti su magnet za navijače. A izgubili bi Kragujevac, Čačak, Smederevo, Niš, Kruševac, Suboticu, Užice... Ili ovakav neki kup u prolećnoj polusezoni ili samo srpska liga koju treba podići na viši nivo,ali to je već neka druga tema. Ajd pozdrav i do pobede večeras!

Mickey

pre 12 godina

Mene bas zanima kome je to zanimljivije da gleda duele sa Dinamom ili Hajdukom umesto sa bivsim evropskim sampionom Steauom ili redovnim ucesnicima EL tj. grckim klubovima?? Rivaliteti se grade vremenom, vec posle par sezona bi sa istim zarom gledali duele sa istocnim i juznim komsijama, a pritom je mnogo bezbednije i bez ikakve zle krvi. Dosta vise seoskog fudbala. Odlicna ideja!

aca

pre 12 godina

od regionalne lige u fudbalu nema ništa. uefa ne dozvoljava takav vid takmičenja. može da se organizuje kup takmičenje na regionalnom nivou (skandinavska rojal liga), ali to takmičenje ne bi imalo prohodnost u evropska takmičenja. dakle, igrali bi jaki timovi iz svake zemlje između sebe i delili bi novac između sebe, a ostali bi ostali tu gde jesu. imali bi svoju zonsku/beton ligu i bili bi primorani da budu amateri. nešto nalik košarkaškoj nlb ligi. pojedine ekipe učini malo bolje, ali zato ostale upropasti.
da tako nešto valja, ubeđen sam da bi se još odavno "ujedinile" britanske lige, belgijske i holandske lige, itd.

Vladimir

pre 12 godina

Odlicna ideja, ali ne smemo zapostaviti i domace lige. Jedini problem vidim u tome da li ce UEFA ovo buduce takmicenje ( Balkansku ligu )prihvatiti kao jedinu mogucu za kvalifikovanje u njena takmicenja, na to bi trebalo obratiti paznju, jer u tom slucaju domace lige prerastaju u bespotrebne i nekonkurentne. U svakom slucaju, mislim da bi realizacija ovakve ideje doprinela poboljsanju kvaliteta fudbala na nasim prostorima.

xxx

pre 12 godina

stvarno ne znam koliko je realno da nasa zemlja da 3 predstavnika, isto kao Grcka, Turska, Rumunija, zemlje cije su lige daleko ispred nase i cijim ligama igraju klubovi jedno 3 puta jaci od Zvezde, Vojvodine...u svakom slucaju nasi klubovi bi bili samo na dobitku, jer ova liga bi u startu imala kvalitet za razliku od osnivanja jadranske lige sa Hrvatima,Slovencima,Bosancima...

Muenchen Pluta

pre 12 godina

Ideja je dobra. Samo po meni iz ovih pet zemalja trebalo bi da igraju:

- sampioni
- pobednici kupa i
- vicesampioni

Niko ne treba da bude favorizovan, samo na osnovu slavne proslosti. Naravno odrediti pravila za zamene ako neko od klubova igra u grupnoj fazi lige sampiona ili lige evrope.

Takodje mislim, da je za pocetak bolji nokaut sistem od pocetka do kraja. (osmina, cetvrtina, polufinale i finale)

leško

pre 12 godina

Mislim da bi atraktivnije u svakom pogledu bile utakmice Crvana Zvezda - Hajduk ili Dinamo svejedno nego neki Levski i slični. Financijski da i ne govorim.

Milan

pre 12 godina

Ovo je prava i realna ideja a ne utopijska jadranska liga sa nacijama koje nas mrze. Realno na prostorima bivše Jugoslavije samo Srbija i Hrvatska imaju klubove za koje ima interesovanja van ovih zemalja. Zato je bolje da igramo sa grčkim, turskim, bugarskim ili rumunskim klubovima. Oni su jači, više interesuju publiku a nema ni bezbednosnih rizika...

Walter83

pre 12 godina

Tako se Zvezda busala i u jadransku ligu u kosarci, posle par godina neuspeha, prva je bila za izlazak iz iste. Istorija se ponavlja...

zoran

pre 12 godina

Srbiji to ne treba. Ovde trebamo da gradimo dobar fudbal i napravimo jaku ligu. Jos kada udje Radnicki iz Nisa bice to sasvim solidna grupa timova.
Sta dobijamo sa balkanskom ligom, kada nema prolaz u evropska takmicenja. Sve je to kao ajchi trening bez bilo kakvog takmicharskog zara. Isto kao i ABA liga u kosarci.
Ne trebamo biti lenji i uvek traziti resenje spolja. Hajde malo da se aktiviraju i nase unutrashnje snage. Sa tom ligom sledi gasenje klubova iz Srbije i jachanje Zvezde i Partizana.
Sta me briga za klubove iz Turske i Bugarske..?? Smeshno...

Nemanja

pre 12 godina

Ovo je odlična ideja, čudi me da je se neko na Balkanu zapravo setio. Šalu na stranu, nadam se da će ovo da zaživi, čak i ako ne preraste u full ligu tj ne zameni domaća prvenstva, što možda i ne treba da se desi, igranje ovako nečega bi svakao podiglo nivo fudbala u celom regionu. Što se tiče exYu klubova, mislim da problema ne bi bilo sa Makedonskim i Slovenačkim timovima, ali Srpski, Hrvatski i Bošnjački timovu na jednom mestu ... meni lično ne bi smetalo, ali mislim da organizatoriski region još nije spreman na to.

bOki

pre 12 godina

Po 3 tima iz Srbije, Rumunije, Bugarske, Grcke i Turske...ukupno 15? Ubacite Vardar iz Makedonije da zaokruzi na 16 a ujedno i da klubovi iz Srbije imaju koga da pobede :)

Milos

pre 12 godina

Ideja je dobra ali imam jedno pitanje. Da li bi Zvezda na prolece, kada se odlucuje o tituli u domacem prvenstvu, izvela u balkanskom kupu najjaci sastav ??? Isto vazi i za ostale ekipe... Koloko god ta liga bila zanimljiva svi ce biti prioritet domace takmicenje koje donosi prohodnost u evrokupove. Ono sto je poseban problem jesu nasi igraci. Dokazano je u poslednjih par godina da oni ne mogu da igraju u ritmu sreda-subota jer se mnoooogo "umore". Slusamo kako su mnooogo umorni vec u drugom kolu sampionata a zamislite sta bi bilo na prolece - odnosili bi ih sa terena...

Goran

pre 12 godina

Dobra ideja. Ako bude balkanska liga, treba da bude prva i druga te prelazak između njih, a treća su lokalni šampijonati u svakoj državi. Ne koristi ništa, ako 3 kluba prosperiraju, a ostali muku muče.

Dejan Stojaković

pre 12 godina

Ma gde bre sa Grcima,Rumunima i Bugarima u ligu,pa bolje da se napravi bivša Jugo liga,više bi voleo da gledam Dinamo,Hajduk,Sarajevo,Olimpiju... nego Panatenaikos,Levski i Steauu.Ta liga mi se ne sviđa ali opet bolje i ta liga nego ovo što imamo sada.To i nije liga,dva kao jaka kluba,jedan prosečan a ostali vrlo loši.Zato i ispadamo u Evropi od nekih Šamroka i Vaduza jer nam je liga tako loša.

Barkley

pre 12 godina

O ovome pričam već godinama. Bila bi to prava stvar. A najzad bi se utišali i oni koji smaraju sa novom SFRJ ligom. Svake nedelje bismo imali gostovanje nekog atraktivnog protivnika, nema političkih tenzija, a foliranti u upravama naših klubova bi morali da ozbiljnije ulažu u klubove da ne bi ispadali smešni u mečevima sa Rumunima, Bugarima i Grcima.

faca

pre 12 godina

Odlican predlog, bolje nego liga sa ExYU. Domaca liga treba da predje u kvalifikacionu ligu za balkansku ligu a ucesnici balkanske lige ne treba da igraju domace lige koje su dno dna u svakom smislu.

brm

pre 12 godina

Ako je nekome atraktivan protivnik Levski, CSKA iz Sofije, Rapid iz Bukurešta, onda super. Teško da će oni da pune stadione. Pa ni Panatinaikos i Olimpijakos ne izazivaju veću pažnju od Dinama i Hajduka. Dolazili su nam i kvalitetniji ruski timovi, pa je publika pokazala da nije zainteresovana za klubove sa istoka. Sa bugarima, rumunima i grcima imamo mnogo manje zajedničnog nego sa hrvatima, bosancima i slovencima. Možete da pričate šta hoćete, ali to je isti narod a mržnja veštački stvorena. Već postoji rivalstvo među klubovima i tradicija, zašto to ne iskoristiti. To zanima sponzore.

klek

pre 12 godina

Ne znam zašto je toliko vremena potrebno za takvu ideju ali u svakom slučaju je to jedino rešenje za sport na Balkanu,isto to treba sprovesti u svim kolektivnim sportovima košarci,rukometu, vaterpolu, odbojci, boksu, atletici itd.Rumunija,Srbija,Bugarska,Grčka,Turska i eventualno Mađarska bi morale da smognu snage i prevaziđu međusobne netrpeljivosti u interesu svojih građana a posebno mladih ljudi.Te stvorene lige bi u većini slučajeva bile i najjače u Evropi,a to znači jaki sponzori više novca i na kraju puni stadioni i sportske hale...

Dragi

pre 12 godina

Ja sam Grobar, ali motam priznati da je ova ideja iz Zvezde dobra i da bi nam više koristila ovakva liga, nego ona sa bivšom zapadnom braćom.

PARTIZAN IZ INATA!!!!

pre 12 godina

Sta u ovoj ligi da rade Zvezda i Partizan....,a za Vojvodinu necu ni da komentarisem na osnovu cega oni da igraju ovu ligu?

RoboCop

pre 12 godina

Mislim da je dobra ideja... ovi nasi klubovi s proleca ionako Evropu nisu videli godinama. Imali bi tako desetak jacih utakmica vise godisnje, sto bi znacilo i igracima, a domaca liga ne bi bila ugrozena kao sto je slucaj sa kosarkom....

northboy

pre 12 godina

MIslim da bi liga bivsih jugoslovenskih republika bila bolje resenje, ne samo zato sto postoji jezicka prednost nego i rivalitet medju klubovima bi bio (jeste) veci, iz cega bi usledila znatno veca zaintresovanost gledalaca za takvim utakmicama, mozda bi finansijski ta liga bila slabija, ali bi bila zanimljivija nasim navijacima...

runner

pre 12 godina

Ideja nije loša, da nije sledeće klazule: "Ukoliko bi neki klub uspeo da se plasira u grupni deo Lige šampiona ili LIge Evrope tada on ne bi igrao Kup, već neki drugi klub iz njegove zemlje." Ovo automatski isključuje najbolje balkanske klubove poput Panataikosa, Olimpijakosa, Ferenbahče, Bešiktaša, Steaue, Dinama i dr. koji su skoro redovno učesnici grupnih faza evropskih kupova. Ako oni nisu u takmičenju onda ovo takmičenje gubi draž i više nije atraktivno ni za sponzore, ni za TV kuće a također ni za publiku. Možda je bolje taj Kup organizovati u prolećnom delu prvenstva posle grupnih faza evropskih kupova.

les lionceaux

pre 12 godina

liga nije realna, ali kup je odlična ideja..

između ostalog, to bi bila odlična prilika za razvoj klubova tipa Rad, Radnički jedan ili drugi itd. jer ja vjerujem da će se ubuduće često dešavati da i Partizan i Zvezda uđu iste godine u neki od europskih kupova, pa bi se ovim klubovima uz Vojvodinu otvorila lijepa šansa za napredak dok većim klubovima u svim državama bi ovo bila dodatna prilika uz nacionalno prvenstvo za spas sezone

djaps

pre 12 godina

Samo malo... zar ovo nije kopiranje kosarkaskog recepta za propast. Ono - zapostavicemo manje klubove, razvoj igraca, sve na sta se kuka na NLB-ABA ligu.
Samo pitam, meni svejedno...

vsd

pre 12 godina

Pa jeste realnost...ali komsije (da, crveno-beli) su se tako trpale da pokrenu i jadransku ligu u kosarci pa kad su videli da ne ide (bez titule) onda su krenuli sa pricama kako treba nasa liga, talenti, ovo ono...
Tako ce i sa fudbalom! Organizovace se nesto i kroz 5-10 godina kad ne budu nista osvajali onda ce da kukaju...

'ajmo na fudbal!

pre 12 godina

bez jakih utakmica u domacem prvenstvu nema nishta od uceshca u evropi.
balkanska liga bi bila pun pogodak ali ni ova ideja kupa nije losha, samo da se ovo mrtvo more malo ustalasa..

Dule

pre 12 godina

"Ukoliko bi neki klub uspeo da se plasira u grupni deo Lige šampiona ili Lige Evrope tada on ne bi igrao Kup, već neki drugi klub iz njegove zemlje."
Pa kad ne budu igrali klubovi koji udju u evropske lige koga ce onda interesovati ovo takmicenje? Potpuno idiotski predlog!
Ili neka ti klubovi istupe iz domacih liga kao sto je to slucaj u kosarci (ABA liga) ili neka ne pokusavaju sa ovim projektom jer je osudjen na propast.

superiorni

pre 12 godina

Nadam se da ce i Radnicki iz Nisa naci svoje mesto u tom takmicenju. Sledece godine imacemo jedan od najboljih stadiona u regionu, tu je i medjunarodni aerodrom. Ljudi u Nisu vole fudbal i nema sumnje da bi stadion bio pun uvek. Nama je ionako Sofija bliza nego Beograd u svakom smislu.

'ajmo na fudbal!

pre 12 godina

bez jakih utakmica u domacem prvenstvu nema nishta od uceshca u evropi.
balkanska liga bi bila pun pogodak ali ni ova ideja kupa nije losha, samo da se ovo mrtvo more malo ustalasa..

Barkley

pre 12 godina

O ovome pričam već godinama. Bila bi to prava stvar. A najzad bi se utišali i oni koji smaraju sa novom SFRJ ligom. Svake nedelje bismo imali gostovanje nekog atraktivnog protivnika, nema političkih tenzija, a foliranti u upravama naših klubova bi morali da ozbiljnije ulažu u klubove da ne bi ispadali smešni u mečevima sa Rumunima, Bugarima i Grcima.

Dragi

pre 12 godina

Ja sam Grobar, ali motam priznati da je ova ideja iz Zvezde dobra i da bi nam više koristila ovakva liga, nego ona sa bivšom zapadnom braćom.

superiorni

pre 12 godina

Nadam se da ce i Radnicki iz Nisa naci svoje mesto u tom takmicenju. Sledece godine imacemo jedan od najboljih stadiona u regionu, tu je i medjunarodni aerodrom. Ljudi u Nisu vole fudbal i nema sumnje da bi stadion bio pun uvek. Nama je ionako Sofija bliza nego Beograd u svakom smislu.

vsd

pre 12 godina

Pa jeste realnost...ali komsije (da, crveno-beli) su se tako trpale da pokrenu i jadransku ligu u kosarci pa kad su videli da ne ide (bez titule) onda su krenuli sa pricama kako treba nasa liga, talenti, ovo ono...
Tako ce i sa fudbalom! Organizovace se nesto i kroz 5-10 godina kad ne budu nista osvajali onda ce da kukaju...

brm

pre 12 godina

Ako je nekome atraktivan protivnik Levski, CSKA iz Sofije, Rapid iz Bukurešta, onda super. Teško da će oni da pune stadione. Pa ni Panatinaikos i Olimpijakos ne izazivaju veću pažnju od Dinama i Hajduka. Dolazili su nam i kvalitetniji ruski timovi, pa je publika pokazala da nije zainteresovana za klubove sa istoka. Sa bugarima, rumunima i grcima imamo mnogo manje zajedničnog nego sa hrvatima, bosancima i slovencima. Možete da pričate šta hoćete, ali to je isti narod a mržnja veštački stvorena. Već postoji rivalstvo među klubovima i tradicija, zašto to ne iskoristiti. To zanima sponzore.

bOki

pre 12 godina

Po 3 tima iz Srbije, Rumunije, Bugarske, Grcke i Turske...ukupno 15? Ubacite Vardar iz Makedonije da zaokruzi na 16 a ujedno i da klubovi iz Srbije imaju koga da pobede :)

Milos

pre 12 godina

Ideja je dobra ali imam jedno pitanje. Da li bi Zvezda na prolece, kada se odlucuje o tituli u domacem prvenstvu, izvela u balkanskom kupu najjaci sastav ??? Isto vazi i za ostale ekipe... Koloko god ta liga bila zanimljiva svi ce biti prioritet domace takmicenje koje donosi prohodnost u evrokupove. Ono sto je poseban problem jesu nasi igraci. Dokazano je u poslednjih par godina da oni ne mogu da igraju u ritmu sreda-subota jer se mnoooogo "umore". Slusamo kako su mnooogo umorni vec u drugom kolu sampionata a zamislite sta bi bilo na prolece - odnosili bi ih sa terena...

runner

pre 12 godina

Ideja nije loša, da nije sledeće klazule: "Ukoliko bi neki klub uspeo da se plasira u grupni deo Lige šampiona ili LIge Evrope tada on ne bi igrao Kup, već neki drugi klub iz njegove zemlje." Ovo automatski isključuje najbolje balkanske klubove poput Panataikosa, Olimpijakosa, Ferenbahče, Bešiktaša, Steaue, Dinama i dr. koji su skoro redovno učesnici grupnih faza evropskih kupova. Ako oni nisu u takmičenju onda ovo takmičenje gubi draž i više nije atraktivno ni za sponzore, ni za TV kuće a također ni za publiku. Možda je bolje taj Kup organizovati u prolećnom delu prvenstva posle grupnih faza evropskih kupova.

klek

pre 12 godina

Ne znam zašto je toliko vremena potrebno za takvu ideju ali u svakom slučaju je to jedino rešenje za sport na Balkanu,isto to treba sprovesti u svim kolektivnim sportovima košarci,rukometu, vaterpolu, odbojci, boksu, atletici itd.Rumunija,Srbija,Bugarska,Grčka,Turska i eventualno Mađarska bi morale da smognu snage i prevaziđu međusobne netrpeljivosti u interesu svojih građana a posebno mladih ljudi.Te stvorene lige bi u većini slučajeva bile i najjače u Evropi,a to znači jaki sponzori više novca i na kraju puni stadioni i sportske hale...

Ko je za?

pre 12 godina

Za svu braću Srbe koji ovde ostavljaju komentare tipa "liga SFRJ" "Dinamo,Hajduk.." samo jedno pitanje: ko je u ligama bivše SFRJ jaka ekipa osim Dinama? Hajduk jeste atraktivan po imenu ali daleko je od onog starog Hajduka. A realno ekipe koje bi igrale tu ligu tipa Zrinjski, Široki Brijeg, Dravograd, Nafta, Slaven Belupo, Inker, Mogren... niti su kvalitetne da bi naši klubovi igrali jake utakmice niti su magnet za navijače. A izgubili bi Kragujevac, Čačak, Smederevo, Niš, Kruševac, Suboticu, Užice... Ili ovakav neki kup u prolećnoj polusezoni ili samo srpska liga koju treba podići na viši nivo,ali to je već neka druga tema. Ajd pozdrav i do pobede večeras!

Dule

pre 12 godina

"Ukoliko bi neki klub uspeo da se plasira u grupni deo Lige šampiona ili Lige Evrope tada on ne bi igrao Kup, već neki drugi klub iz njegove zemlje."
Pa kad ne budu igrali klubovi koji udju u evropske lige koga ce onda interesovati ovo takmicenje? Potpuno idiotski predlog!
Ili neka ti klubovi istupe iz domacih liga kao sto je to slucaj u kosarci (ABA liga) ili neka ne pokusavaju sa ovim projektom jer je osudjen na propast.

Milan KŠ 79

pre 12 godina

Ideja je odlična,i mislim da bi svi trebalo da je podržimo.Igranje sa klubovima iz Bugarske,Rumunije,Grčke,i Turske bi doprinelo poboljšanju kvaliteta našeg fudbala,a i njihovog.Takođe bi došlo i do boljeg povezivanja i upoznavanja sa narodima ovih zemalja koji su prema nama uvek pokazivali više ineteresovanja nego neki drugi naši susedi.Po meni bi ta liga trebalo da ima 18 klubova,sa po četiri tima iz Turske,Rumunije i Grčke i po tri iz Srbije i Bugarske,jer su ipak to veće zemlje,a i finansijski moćnije od Srbije i Bugarske.
Takođe bih želeo svima da poručim da ne treba ni po koju cenu ići više u bilo kakve saveze sa Crnogorcima,Hrvatima,Slovencima,tu eventualno jedino dolaze u obzir Makedonci i BIH,tj.Republika Srpska.

faca

pre 12 godina

Odlican predlog, bolje nego liga sa ExYU. Domaca liga treba da predje u kvalifikacionu ligu za balkansku ligu a ucesnici balkanske lige ne treba da igraju domace lige koje su dno dna u svakom smislu.

Dejan Stojaković

pre 12 godina

Ma gde bre sa Grcima,Rumunima i Bugarima u ligu,pa bolje da se napravi bivša Jugo liga,više bi voleo da gledam Dinamo,Hajduk,Sarajevo,Olimpiju... nego Panatenaikos,Levski i Steauu.Ta liga mi se ne sviđa ali opet bolje i ta liga nego ovo što imamo sada.To i nije liga,dva kao jaka kluba,jedan prosečan a ostali vrlo loši.Zato i ispadamo u Evropi od nekih Šamroka i Vaduza jer nam je liga tako loša.

xxx

pre 12 godina

stvarno ne znam koliko je realno da nasa zemlja da 3 predstavnika, isto kao Grcka, Turska, Rumunija, zemlje cije su lige daleko ispred nase i cijim ligama igraju klubovi jedno 3 puta jaci od Zvezde, Vojvodine...u svakom slucaju nasi klubovi bi bili samo na dobitku, jer ova liga bi u startu imala kvalitet za razliku od osnivanja jadranske lige sa Hrvatima,Slovencima,Bosancima...

Milos

pre 12 godina

Pre bih gledao Dinamo, Hajduk, Sarajevo, Maribor na Marakani, nego Levski, Galatasaraj, i slične.
Rivalitet među klubovima iz SFRJ još postoji, što bi i punilo stadione, a ne Levski, Cluž ili Paok.
Hulignstvu se mora stati na put jednom, nećemo valjda doveka da se plašimo

les lionceaux

pre 12 godina

liga nije realna, ali kup je odlična ideja..

između ostalog, to bi bila odlična prilika za razvoj klubova tipa Rad, Radnički jedan ili drugi itd. jer ja vjerujem da će se ubuduće često dešavati da i Partizan i Zvezda uđu iste godine u neki od europskih kupova, pa bi se ovim klubovima uz Vojvodinu otvorila lijepa šansa za napredak dok većim klubovima u svim državama bi ovo bila dodatna prilika uz nacionalno prvenstvo za spas sezone

dragan

pre 12 godina

Pa nego sta,nego da je realnost.Muka mi je vise da gledam derbi Hajduk-Kula-partiza ili Zvezda.Ovako ce se sigurno podici i kvalitet i gledanost100%.

boksi

pre 12 godina

Evo i UEFA koeficijenata timova moguce Balkanske lige:

Srpski timovi:

110 FK Partizan 14.350
135 FK Crvena zvezda 10.850
238 FK Vojvodina 4.350
262 OFK Beograd 3.850
262 FK Spartak S, 3.850
264 FK Sloboda Point 3.850

Strani timovi u Balkanskoj ligi;

34 Panathinaikos FC 50.040
36 Olympiacos FC 48.540
45 Fenerbahçe SK 41.065
50 Galatasaray Aª 38.065
56 Beºiktaº JK 33.565
75 FC Steaua Bucureºti 22.531
79 AEK Athens FC 21.540
85 Aris Thess. FC 20.540
87 PAOK FC 19.040
90 CFR 1907 Cluj 18.531
94 Trabzonspor Aª 18.065
103 FC Unirea Urziceni 16.031
117 Bursaspor 13.065
118 FC Dinamo B. 13.031
123 PFC Levski Sofia 11.850
141 PFC CSKA Sofia 10.350
162 FC Rapid Bucureºti 8.531
163 PFC Litex Lovech 8.350

A evo i koeficijenata timova moguce ex YU lige:

73 GNK Dinamo Zagreb 24.774
170 HNK Hajduk Split 7.774
200 FK Rabotnicki 5.633
227 RNK Split 4.774
227 NK Varaždin 4.774
229 NK Slaven Kop. 4.774
230 HNK Rijeka 4.774
237 NK Maribor 4.374
244 FK Sarajevo 4.183
267 FK Željezničar 3.683
268 HŠK Zrinjski 3.683
279 FK Mogren 3.375
298 NK Široki Brijeg 2.933
319 NK Olimpija Lj. 2.624
320 FC Koper 2.624

Za prave fanove pitanje (ne za ove sto idu na stadione da prave nerede a koji bi verovatno voleli i FK Pristinu u ovoj ligi): Na sta biste pre bili spremni da potrosite 5eur za ulaznicu?

Goxi

pre 12 godina

Za ove sto bi da prave regionalnu ligu sa klubovima SFRJ pitanje?A zasto oni ne zovu Partizan u vaterpolu sa njima u ligu?Zato sto im nije potreban,imaju Hrvati,Crnogorci,Pro Reko...vec imaju dovoljno kvaliteta!A kosarku su hteli zato sto bez vecitih i Hemofarma liga bi bila krajnje nezanimljiva!I sto bi mi onda s njima u fudbalu?Zbog jednog jedinog tima koji ima iole kvalitet-Dinamo!Ostali su svi gori i nezanimljiviji od vecitih tako da nam je mnogo bolje s Grcima,Rumunima,Turcima jer oni imaju kvalitet i trziste je mnogo vece nego SFRJ!Gledajmo prvenstveno svoj interes!Ko ce nam unaprediti kvalitet fudbala Buducnost,Hajduk,Sarajevo,Vardar,Olimpija ili Galata,Steaua,Panatinaikos?

northboy

pre 12 godina

MIslim da bi liga bivsih jugoslovenskih republika bila bolje resenje, ne samo zato sto postoji jezicka prednost nego i rivalitet medju klubovima bi bio (jeste) veci, iz cega bi usledila znatno veca zaintresovanost gledalaca za takvim utakmicama, mozda bi finansijski ta liga bila slabija, ali bi bila zanimljivija nasim navijacima...

dr_x

pre 12 godina

ma sta mene zanimaju turci, bugari, grci..ko ce to gledati??
Hocu bre Zvezda VS Hajduk Partizan VS Dinamo,..jugo liga nista drugo nema smisla

Goran

pre 12 godina

Dobra ideja. Ako bude balkanska liga, treba da bude prva i druga te prelazak između njih, a treća su lokalni šampijonati u svakoj državi. Ne koristi ništa, ako 3 kluba prosperiraju, a ostali muku muče.

Mickey

pre 12 godina

Mene bas zanima kome je to zanimljivije da gleda duele sa Dinamom ili Hajdukom umesto sa bivsim evropskim sampionom Steauom ili redovnim ucesnicima EL tj. grckim klubovima?? Rivaliteti se grade vremenom, vec posle par sezona bi sa istim zarom gledali duele sa istocnim i juznim komsijama, a pritom je mnogo bezbednije i bez ikakve zle krvi. Dosta vise seoskog fudbala. Odlicna ideja!

Vladimir

pre 12 godina

Odlicna ideja, ali ne smemo zapostaviti i domace lige. Jedini problem vidim u tome da li ce UEFA ovo buduce takmicenje ( Balkansku ligu )prihvatiti kao jedinu mogucu za kvalifikovanje u njena takmicenja, na to bi trebalo obratiti paznju, jer u tom slucaju domace lige prerastaju u bespotrebne i nekonkurentne. U svakom slucaju, mislim da bi realizacija ovakve ideje doprinela poboljsanju kvaliteta fudbala na nasim prostorima.

Raša

pre 12 godina

Bilo kakva međunarodna liga sa našim najboljim klubovima bi bila pomak napred. Kako zbog velike mržnje ne može da zaživi bovša Yu liga ova Balkanska je odlična. Fudbal nije što i košarka koja se igra u hali već na stadion dođe desetine hiljada a onda bi bilo krvoprolića u YU ligi, kao što je onomad bilo u Sarajevu.

djaps

pre 12 godina

Samo malo... zar ovo nije kopiranje kosarkaskog recepta za propast. Ono - zapostavicemo manje klubove, razvoj igraca, sve na sta se kuka na NLB-ABA ligu.
Samo pitam, meni svejedno...

zoran

pre 12 godina

Srbiji to ne treba. Ovde trebamo da gradimo dobar fudbal i napravimo jaku ligu. Jos kada udje Radnicki iz Nisa bice to sasvim solidna grupa timova.
Sta dobijamo sa balkanskom ligom, kada nema prolaz u evropska takmicenja. Sve je to kao ajchi trening bez bilo kakvog takmicharskog zara. Isto kao i ABA liga u kosarci.
Ne trebamo biti lenji i uvek traziti resenje spolja. Hajde malo da se aktiviraju i nase unutrashnje snage. Sa tom ligom sledi gasenje klubova iz Srbije i jachanje Zvezde i Partizana.
Sta me briga za klubove iz Turske i Bugarske..?? Smeshno...

Milan

pre 12 godina

Ovo je prava i realna ideja a ne utopijska jadranska liga sa nacijama koje nas mrze. Realno na prostorima bivše Jugoslavije samo Srbija i Hrvatska imaju klubove za koje ima interesovanja van ovih zemalja. Zato je bolje da igramo sa grčkim, turskim, bugarskim ili rumunskim klubovima. Oni su jači, više interesuju publiku a nema ni bezbednosnih rizika...

RoboCop

pre 12 godina

Mislim da je dobra ideja... ovi nasi klubovi s proleca ionako Evropu nisu videli godinama. Imali bi tako desetak jacih utakmica vise godisnje, sto bi znacilo i igracima, a domaca liga ne bi bila ugrozena kao sto je slucaj sa kosarkom....

Благоевград

pre 12 godina

Подржавам идеjу! Али мислим да 1-2 хрватски клубова имаjу место у таква лига. Поздрав из Бугарске!

PARTIZAN IZ INATA!!!!

pre 12 godina

Sta u ovoj ligi da rade Zvezda i Partizan....,a za Vojvodinu necu ni da komentarisem na osnovu cega oni da igraju ovu ligu?

men

pre 12 godina

Jedan veliki veliki LIKE za ovu izvanrednu ideju!

Samo pažnja: ovo će izazvati paniku medju hrvatskim i slovenačkim čaušima po srpskim klubovima koji odozgo primaju pare da sabotiraju ovakve ideje! Evo, već se neki javljaju i reže. Kažu da je Dinamo bolji od Panatinaikosa a Velenje od Fenerbahčea! Obratite pažnju na njihova imena.

NIKOLA GROBAR

pre 12 godina

"Ukoliko bi neki klub uspeo da se plasira u grupni deo Lige šampiona ili Lige Evrope tada on ne bi igrao Kup, već neki drugi klub iz njegove zemlje."
Pa kad ne budu igrali klubovi koji udju u evropske lige koga ce onda interesovati ovo takmicenje? Potpuno idiotski predlog!
Ili neka ti klubovi istupe iz domacih liga kao sto je to slucaj u kosarci (ABA liga) ili neka ne pokusavaju sa ovim projektom jer je osudjen na propast.
(Dule, 11. oktobar 2011 10:10)

Cekaj,ti mislis da samo treba da se razvijaju Partizan,zvezda,i vosa,pa zbog takvog domaceg prventstva smo i dogurali tu gde jesmo,ne postojimo. Poenta price je da je liga jako dobra ideja,treba realizovati,i upravo da i manji klubovi,poput slobode,spartaka,ofk bgd(da se vrati na stari put slave),borca,mogu da igraju jake utakmice i jacaju sto vise mogu. Poz!

Walter83

pre 12 godina

Tako se Zvezda busala i u jadransku ligu u kosarci, posle par godina neuspeha, prva je bila za izlazak iz iste. Istorija se ponavlja...

boban,nis

pre 12 godina

Nadam se da ce i Radnicki iz Nisa naci svoje mesto u tom takmicenju. Sledece godine imacemo jedan od najboljih stadiona u regionu, tu je i medjunarodni aerodrom. Ljudi u Nisu vole fudbal i nema sumnje da bi stadion bio pun uvek. Nama je ionako Sofija bliza nego Beograd u svakom smislu.
(superiorni, 11. oktobar 2011 10:54)

Slažem se sa tobom da bi Radnički kao jedan od najvećih klubova sa ovih prostora trebalo da igra u tim potencijalnim ligama,slažem se da nam je Sofija bliža geografski od Beograda,ali u svakom drugom smislu kao što ti reče nikada.Ja navijam za Radnički i Niš najviše na svetu volim,ali da mi Sofija bude bliža od Beograda,nikad!
Beograđani sami ste krivi što se sve češće mogu pročitati komentari u kojima ljudi izražavaju svoje nezadovoljstvo Beogradom,tačnije vašim ponašanjem prema ostatku Srbije.Potrudite da ne bude tako.

sale

pre 12 godina

@(ne u koprive!, 11. oktobar 2011 12:02)

zaslugom nlb lige imamo jedan vrlo jak evropski klub, 3 kluba koja bi mogla da stignu daleko u euro kupu (kad bi ga igrali) i 3 ili 4 kluba koji rade na tome da se pojacaju....

pre nlb lige imali smo 12 klubova koji su u evropi sluzili za popravljanje kos razlike i lakse suterske treninge (ono sta su partizan i zvezda sada, da ne spominjem vojvodinu i njihove luksemburzane)...

bubimir13

pre 12 godina

Eeee too znači konačan razlaz s Jugoslavijom!!! Nema više ''velike četvorke'' ali rivalitet nacije će još postojat. Onda dalje vi ćete sa turcima grcima bugarima i rumunjima a Hrvatski klubovi budu u Austrougarskoj ligi ko na pošetku... možd je tako i bolje nego neredi i međuetnički sukobi...

Ljubo

pre 12 godina

Posto vidim da pojedini komentarisu sta ce nam ABA liga,a samo cu podsetiti na jedno...Partizan igra od 2004.ili 2005. ABA ligu...od 2006 je konstantni ucesnik TOP 16,tri puta u cetvrtfinalu i jednom na fajnal foru,dok nije igrao ABA ligu bio je uglavnom topovska hrana za klubove,sa maksimum 2-3 pobede u grupnoj fazi...ove godine iz ABA lige 4 ekipe su u Euroligi...i 4 u Eurokupu...a sto se tice Balkanske lige u fudbalu to je super ideja i mislim da bi srpski klubovi trebalo da igraju...pa da bivsa braca posle moljakaju da i oni udju u tu ligu...posto je ABA liga dogovorena izmedju Hrvatske i Slovenije pa smo mi tek na kraju usli...i mozda bi klubovi sa prostora bivse SFRJ bili magnet za publiku,al realno uporediti kvalitet meca Hajduk-Dinamo i Zvezda-Partizan sa mecevima OLimpijakos-Panatinaikos ili Galatasaraj-Fenerbahce je zaista smesno i plus bi veliki rizik bio zbog bezbednosti...i trebalo bi se malo ugledati na Turke sto se tice izbacivanja klubova iz Evrope konkretno sampiona Fenerbahcea i tek tad cemo moci da pricamo da nas fudbal ide napred i da ima neki kvalitet,a ne da se sve svodi na Zvezdu i Partizan a kvalitet igraca u redovima vecitih rivala nista nije drasticno veliki u odnosu na ostale klubove...jedino ih izvlaci to sto su veciti "veliki",a ostali su "mali"...

sloba

pre 12 godina

nl, 11. oktobar 2011 18:25)
50 godina je zvezda igrala u evropi i harala njom.partizan je za to vreme ispadao u 1.kolima čak i od timova kao što je fljamurtari.sada su nastupile neke krizne godine za naš najveći klub,a za to vreme partizan je u 12 utakmica grupne faze lige šampiona izborio tri nerešena rezultata i u 10 utakmica lige evrope zabeležio 9 poraza.ispadao je od artmedije,petah tikve,apolona,šamroka i šta je to onda postigao?partizanu kao ne bi trebala jedna ovakva liga.čudo su ovi grobari.

Braindead

pre 12 godina

Sastav lige za 2010-2011:

Turska: Fener, Galata, Trabzon. (u Evropi u grupnoj fazi igrali Bursa i Besiktas.)

Grcka: Olimpijakos, Kavala, Atromitos (u Evropi u grupnoj fazi igrali Panata, Aris, Paok, AEK.)

Bugarska: Liteks, Lokomotiva Sofija, Cernomorec (u Evropi igrali CSKA i Levski iz Sofije)

Srbija: Crvena Zvezda, OFK, Spartak (u Evropi igrao Partizan)

Rumunija: Unirea, Vaslui, Temisvar (u Evropi igrali Kluz i Steaua)

Nije bas toliko atraktivno, uz jednu dosta losu sezonu turskih timova od kojih se moze ocekivati plasman u grupnu fazu Lige Evrope barem. Kavala, Atromitos, Cernomorec, Vaslui, Spartak,... nijesu timovi koji mogu da privuku publiku na stadione. A ako bi bilo otkazivanja ucesca, tek onda bi sastav lige bio tanak.

Po trenutnom rankingu, prvaci Turske i Grcke idu direktno u grupnu fazu što bi bio dodatni nedostatak. Jos veci nedostatak bi bio kad bi vise timova iz Turske i Grcke islo direktno a ove dvije zemlje su prve ispod crte za 2 predstavnika).

Ideja je u globalu dobra, al mislim da je lakse naci sponzora za exYu ligu nego za mec Kavala Spartak. Regionalna liga je u svakom slucaju jedini spas za nas fudbal.

leško

pre 12 godina

Mislim da bi atraktivnije u svakom pogledu bile utakmice Crvana Zvezda - Hajduk ili Dinamo svejedno nego neki Levski i slični. Financijski da i ne govorim.

Boris

pre 12 godina

Baš ste smešni ako mislite da će UEFA ovo prihvatiti kao ulaznicu za evro kupove.Nema šansi.A i neki klubovi to sigurno nebi prihvatili,nebi ni Zvezda ni Partizan ni Fenerbahče ni Steaua ni Panatenaikos...Pa kako bi recimo Zvezda prhvatila tako nešto pa da bude recimo 7 u toj ligi i ostane bez evro nastupa?Nema šansi.Isto važi za ostale klubove.Zato ta liga nebi imala nikakav značaj osim prijateljskog.Kad bi Uefa takvu ligu prihvatila i ponudila recimo da prvak te lige i drugoplasirani idu direktno u ligu šampiona,treći i četvrti direktno u evropsku ligu onda bi to imalo smisla i to bi takmičenje puno dobilo i na kvalitetu i na zanimanju navijača,ali ovako nema smisla praviti takvu ligu jer bi klubovima još uvek više začilo nacionalno prvenstvo,a te bi utakmice više igrali kao prijateljske odnosno primremne.

Nemanja

pre 12 godina

Ovo je odlična ideja, čudi me da je se neko na Balkanu zapravo setio. Šalu na stranu, nadam se da će ovo da zaživi, čak i ako ne preraste u full ligu tj ne zameni domaća prvenstva, što možda i ne treba da se desi, igranje ovako nečega bi svakao podiglo nivo fudbala u celom regionu. Što se tiče exYu klubova, mislim da problema ne bi bilo sa Makedonskim i Slovenačkim timovima, ali Srpski, Hrvatski i Bošnjački timovu na jednom mestu ... meni lično ne bi smetalo, ali mislim da organizatoriski region još nije spreman na to.

Navijac

pre 12 godina

Kako god bilo, super ideja. Daj boze da se ostvari do kraja i da se najkasnije vec sledece sezone odrzi taj balkanski kup. Jedan od problema fizicke spreme nasih igraca i jeste cinjenica da igramo samo vikendom utakmice. Mozes ti da se spremas na planini 2 meseca, da se razbijas od treninga, al tek kada dodjes na utakmicu nabijas pravu kondiciju. E sad mozete misliti koliko kondicije dobije neko iz zvezde i partizana koji igra jednom u 7 dana protiv timova koji se zabunkerisu. Ne dobije nista, samo stoji i kruzi s loptom oko gola 90 mininuta (karikiram).

Bilo kako bilo, ovo takmicenje ce biti prolazno i neka vrsta testiranja, nece ono postati dominantno takmicenje i ne treba ga zato ni gledati tako. Sta god da se desi od toga, dobro je, nasim timovima jednostavno treba vise jacih utakmica tokom sezone.

Mikele

pre 12 godina

Jes pa da za 5-6 godina zovete i Barselonu da ucestvuje da bi konacno prekinula Partizanovu dominaciju, kao i Makabi u NLB ligi :)
Salu na stranu, ako sam dobro shvatio, timovi koji igraju evro kupove ne bi ucestvovali u ovom takmicenju. Pa to znaci da 90% navedenih klubova ne bi igralo, u tom slucaju se gubi smisao tog kupa ili lige. Da li bi u tom slucaju bilo zanimljivo gledati Zvezdu, Vojvodinu i Partizan da igra sa nekim klubom recimmo trecim iz Rumunske ili Bugarske ili Grcke lige?
Ideja je dobra ali to sa igranjem evro kupova mi se ne svidja, malo neka razmisle o tome a i o ideji da se prikljuci neki klub iz bivse SFRJJJJ....

ne u koprive!

pre 12 godina

Samo vidite sta je NLB liga uradila za srpsku kosarku pa razmislite kako ce to da se odrazi na nasu i ovako jadnu fudbalsku ligu..

Bezimeni

pre 12 godina

Ako budu uredili ligu tako da ne bude zatvorena vec da postoji mogucnost ispadanja i ulaska novih klubova, mi ne moramo da se brinemo, posto ce nam se Partizan, Zvezda i Vojvodina koliko sledece godine vratiti u ligu sa svoja poslednja 3 mesta na tabeli doticne lige. Mada, ukoliko je osnuju, verovatno ce biti zatvorena...

vlada

pre 12 godina

Bezveze liga trebali bi tu da budu i Hrvatski, bosanski, Makedonski, Crnogorski, i ostali EX YU fudbalski klubavi pa mozda zajedno sa njima i ekipe iz turske bugarske rumunije... A ta lige vec nije realna jer su fudbalski navijaci koji idu na utakmice najblaze receno skloni incidentima tako da takva liga nece moci da bude izvodljiva zbog bezbednosnih razloga. Mada hajde i ova liga iz texta nije losa, tu ce zvezda i partizan biti na sredini tabele pa ce se videti realni (kratki) dometi naseg fudbala

Домаћин

pre 12 godina

А како би лепо било да се нашег фудбала дохвати неки Штерн ала НБА па да се поделе/продају франшизе Нишу, Зрењанину, Пироту, Крушевцу, Суботици, Ужицу, Бору, итд равномерно (свуда где је некад било добрих тимова)по Србији, да клубови буду везани за градове, па да се среде стадиони, они прави фудбалски, па да се ту одгаје играчи и публика, тако да Београд може да има највише 3 клуба у тој лиги, Нови сад и Ниш по 2 (сразмерно броју становника и традицији). Па још да се из те лиге елиминише политичка пропаганда кроз називе клубова - па нема "Партизана" ни "Црвене звезде", али има рецимо "Ратника" и "Звезде" и "Хајдука" и "Спартака" и "Младости" и "Слободе" итд, па поштено суђење и спортски дух без дивљања навијача. Ех кад би то било....

Ivan

pre 12 godina

Mislim da bi bila bolja EX-JU Liga,jer bi gledaoci voleli,da se opet sastaju najbolji klubovi iz bivše SFRJ.Kažete ovde se zna koje prvi,ma zna se ko je prvi i u najboljim evropskim ligama,ali takav je sistem.Na primer ja bih išao pre da prativ mečeve Vojvodine sa Željezničarom,Sarajevom,Olimpijom,Mariborom,Vardarom,Rabotničkim,Hajdukom iz Splita, i Dinamom,Rijekom,Borcem iz Banja Luke,Uz učešče Partizana,Crvene Zvezde i Radničkog iz Kragujevca.Ma da može ova Balkanska liga samo kao nezvanične turnire,nikako kao takmičenje koje će zameniti SFRJ!Izvinite zbog dužine teksta,ali smatram da trebam da nešto napišem po tom osnovu.

Muenchen Pluta

pre 12 godina

Ideja je dobra. Samo po meni iz ovih pet zemalja trebalo bi da igraju:

- sampioni
- pobednici kupa i
- vicesampioni

Niko ne treba da bude favorizovan, samo na osnovu slavne proslosti. Naravno odrediti pravila za zamene ako neko od klubova igra u grupnoj fazi lige sampiona ili lige evrope.

Takodje mislim, da je za pocetak bolji nokaut sistem od pocetka do kraja. (osmina, cetvrtina, polufinale i finale)

aca

pre 12 godina

od regionalne lige u fudbalu nema ništa. uefa ne dozvoljava takav vid takmičenja. može da se organizuje kup takmičenje na regionalnom nivou (skandinavska rojal liga), ali to takmičenje ne bi imalo prohodnost u evropska takmičenja. dakle, igrali bi jaki timovi iz svake zemlje između sebe i delili bi novac između sebe, a ostali bi ostali tu gde jesu. imali bi svoju zonsku/beton ligu i bili bi primorani da budu amateri. nešto nalik košarkaškoj nlb ligi. pojedine ekipe učini malo bolje, ali zato ostale upropasti.
da tako nešto valja, ubeđen sam da bi se još odavno "ujedinile" britanske lige, belgijske i holandske lige, itd.

travis bickle

pre 12 godina

Jako ćemo plakati za vama i za klubovima iz Bugarske i Turske. Evo, već mi suze liju niz obraze što neću moći da vidim uživo Cluj ili nekog sličnog velikana...Iako mi je jasno zašto ne želite Dinamo Zagreb unutra. Liga u kojoj se pobjednik zna unaprijed bila bi dosadna.

Perica Mali

pre 12 godina

Zašto bi za fudbal bilo dobro ujediniti se na nivou regiona, a za ekonomiju ne? Zašto se raspala zajednička zemlja? Ko će da plati ljudima za izgubljene godine života u ovim razdvajanjima i spajanjima?

Dosta više zamlaćivanja!!!

nesha

pre 12 godina

uefa ima jasna pravila. ako imamo i nacionalnu i balkansku ligu onda ne mozemo u evropu da saljemo i one koje su izborili mesto preko nacionalne i one koji su izborili mesto preko balkanske lige. ako ubijemo nasu ligu onda mozemo pregovarati da u evropu idu prvih 3-4 iz balkanske lige (bez obzira da li se neki nas klub nadje na prva 3-4 mesta).
nemamo u uefi nekog boru stankovica da nam to sredi.

dedvud

pre 12 godina

znaci, to je nova zvaka za ludaka i zaludjivanje javnosti zeljne jakih i evropskih utakmica?!izgleda ovi nasi ne planiraju da ulaze u grupe lige sampiona i uefe, pa nam ovu pricu pricaju! tuzno...

marko_bgd

pre 12 godina

treba da se igra ovaj kup...klubovi ce dosta zaraditi...pa i ako se desi da neki od ovih klubova ne udje u neku uefa ligu...igrace balkanski kup sa turskim ,grckim i rumunskim klubovima koji su u ovom momentu bolji nego nasi...ovo moze samo da donese dobru korist nasem fudbalu...lose stavke ovde nema..s obzirom da su i navijaci i igraci zeljni evropskih utakmica...

Pustite na vestima

pre 12 godina

i bolje da Balkanska liga nema prolaz u UEFA takmicenja jer mi trenutno nemamo kvalitet da se izborimo sa ekonomski mocnijim klubovima, ali samim tim bi liga privukla i jace sponzore. Ako tv prava budu i 10 puta manja nego u Engleskoj, stadioni puni zadovoljavajuci prihodi od ulaznica, ulaganja sponzora popravice se i finansijska situacija, srediti infrastruktura a na kraju i dovoditi i zadrzavati mlade i kvalitetne igrace(pozajmice klubovima iz domace lige) A sto se tice euro takmicenja naka se izbore kroz domacu ligu. Po ili pri kraju balkanske lige klubovi se prikljucuju domacoj ligi (u zavisnosti koliko drzava daje klubova)Formira se mini liga ili neki vid play off-a i tako izbore plasman...

dejanera

pre 12 godina

Valjalo bi.... ali tesko!
Ako ne igraju klubovi koji igraju u grupnim fazama evro kupova, dodjemo na to da, tu ligu (ili kup) nikada ne bi igrali najbolji klubovi Turske i Grcke, a i ovi ostali ( mi,BG, RO) se nadaju da ce u Evropu tako da bi to takmicenje igrali 5,6,7 iz Turske ili Grcke i, recimo, neka tri od prvih 5 u ostalim zemljama! A koliko sam ja shvatio, tu asocijaciju prave najveci klubovi koji ce odlucivati o svemu a nece ni ucestvovati u takmicenju (galata, fener, olimpijakos ili panatinaikos) a ko je zainteresovan da igra nesto gde se ne pita, odnosno, ko ce da trosi energiju na odlucivanje o necemu u cemu ne ucestvuje (takmicarski)?!
Sa druge strane manji klubovi bi dobili jako takmicenje i igrali bi cele jeseni "evropske" utakmice, sto u slucaju Rada, Slobode ili nekog treceg naseg kluba se ne bi dogodilo u ovo milenijumu, a veliki bi imali rezervno takmicenje ako uprskaju u kvalifikacijama za ligu sampiona ili evrope!

Kokorayko

pre 12 godina

Evo i tabele za prvu godinu balkanske lige...

1) Fenerbahçe S.K.
2) Olympiacos F.C.
3) Galatasaray S.K.
4) Beºiktaº J.K.
5) Panathinaikos FC
6) PAOK
7) Trabzonspor
8) FC Steaua
9) CFR Cluj
10)PFC CSKA Sofia
11)FC Dinamo București
12)PFC Levski Sofia
13)PFC Litex Lovech
14)FK Partizan
15)FK Crvena Zvezda
16)FK Vojvodina

Samo da ne ispadaju tri poslednja tima :)))

dugari

pre 12 godina

jel može slaven belupo,varaždin i lokomotiva,nekako nam se čini da su taman za vas.slaven je igrao sa turcima,vž sa rumunjima,samo lokomotivi treba pokazat kak se igra.

boki

pre 12 godina

sve je to lepo zamisljeno osim termina... na kraju ce nasi klubovi koji hvala bogu ne igraju evropu igrati sa nekom turkim,rumunskim i grckim javorima, metalcima i njima slicnim jer ce ovde svi igrati evro kupove. Ukoliko se dodje do povoljnog resenja za termine a da domace prvantsvo ne slabi previse (u sta cisto sumnjam) onda je to fenomenalna zamisao...

vsd

pre 12 godina

Pa jeste realnost...ali komsije (da, crveno-beli) su se tako trpale da pokrenu i jadransku ligu u kosarci pa kad su videli da ne ide (bez titule) onda su krenuli sa pricama kako treba nasa liga, talenti, ovo ono...
Tako ce i sa fudbalom! Organizovace se nesto i kroz 5-10 godina kad ne budu nista osvajali onda ce da kukaju...

Dejan Stojaković

pre 12 godina

Ma gde bre sa Grcima,Rumunima i Bugarima u ligu,pa bolje da se napravi bivša Jugo liga,više bi voleo da gledam Dinamo,Hajduk,Sarajevo,Olimpiju... nego Panatenaikos,Levski i Steauu.Ta liga mi se ne sviđa ali opet bolje i ta liga nego ovo što imamo sada.To i nije liga,dva kao jaka kluba,jedan prosečan a ostali vrlo loši.Zato i ispadamo u Evropi od nekih Šamroka i Vaduza jer nam je liga tako loša.

brm

pre 12 godina

Ako je nekome atraktivan protivnik Levski, CSKA iz Sofije, Rapid iz Bukurešta, onda super. Teško da će oni da pune stadione. Pa ni Panatinaikos i Olimpijakos ne izazivaju veću pažnju od Dinama i Hajduka. Dolazili su nam i kvalitetniji ruski timovi, pa je publika pokazala da nije zainteresovana za klubove sa istoka. Sa bugarima, rumunima i grcima imamo mnogo manje zajedničnog nego sa hrvatima, bosancima i slovencima. Možete da pričate šta hoćete, ali to je isti narod a mržnja veštački stvorena. Već postoji rivalstvo među klubovima i tradicija, zašto to ne iskoristiti. To zanima sponzore.

zoran

pre 12 godina

Srbiji to ne treba. Ovde trebamo da gradimo dobar fudbal i napravimo jaku ligu. Jos kada udje Radnicki iz Nisa bice to sasvim solidna grupa timova.
Sta dobijamo sa balkanskom ligom, kada nema prolaz u evropska takmicenja. Sve je to kao ajchi trening bez bilo kakvog takmicharskog zara. Isto kao i ABA liga u kosarci.
Ne trebamo biti lenji i uvek traziti resenje spolja. Hajde malo da se aktiviraju i nase unutrashnje snage. Sa tom ligom sledi gasenje klubova iz Srbije i jachanje Zvezde i Partizana.
Sta me briga za klubove iz Turske i Bugarske..?? Smeshno...

northboy

pre 12 godina

MIslim da bi liga bivsih jugoslovenskih republika bila bolje resenje, ne samo zato sto postoji jezicka prednost nego i rivalitet medju klubovima bi bio (jeste) veci, iz cega bi usledila znatno veca zaintresovanost gledalaca za takvim utakmicama, mozda bi finansijski ta liga bila slabija, ali bi bila zanimljivija nasim navijacima...

dr_x

pre 12 godina

ma sta mene zanimaju turci, bugari, grci..ko ce to gledati??
Hocu bre Zvezda VS Hajduk Partizan VS Dinamo,..jugo liga nista drugo nema smisla

Dule

pre 12 godina

"Ukoliko bi neki klub uspeo da se plasira u grupni deo Lige šampiona ili Lige Evrope tada on ne bi igrao Kup, već neki drugi klub iz njegove zemlje."
Pa kad ne budu igrali klubovi koji udju u evropske lige koga ce onda interesovati ovo takmicenje? Potpuno idiotski predlog!
Ili neka ti klubovi istupe iz domacih liga kao sto je to slucaj u kosarci (ABA liga) ili neka ne pokusavaju sa ovim projektom jer je osudjen na propast.

Milos

pre 12 godina

Pre bih gledao Dinamo, Hajduk, Sarajevo, Maribor na Marakani, nego Levski, Galatasaraj, i slične.
Rivalitet među klubovima iz SFRJ još postoji, što bi i punilo stadione, a ne Levski, Cluž ili Paok.
Hulignstvu se mora stati na put jednom, nećemo valjda doveka da se plašimo

PARTIZAN IZ INATA!!!!

pre 12 godina

Sta u ovoj ligi da rade Zvezda i Partizan....,a za Vojvodinu necu ni da komentarisem na osnovu cega oni da igraju ovu ligu?

travis bickle

pre 12 godina

Jako ćemo plakati za vama i za klubovima iz Bugarske i Turske. Evo, već mi suze liju niz obraze što neću moći da vidim uživo Cluj ili nekog sličnog velikana...Iako mi je jasno zašto ne želite Dinamo Zagreb unutra. Liga u kojoj se pobjednik zna unaprijed bila bi dosadna.

leško

pre 12 godina

Mislim da bi atraktivnije u svakom pogledu bile utakmice Crvana Zvezda - Hajduk ili Dinamo svejedno nego neki Levski i slični. Financijski da i ne govorim.

vlada

pre 12 godina

Bezveze liga trebali bi tu da budu i Hrvatski, bosanski, Makedonski, Crnogorski, i ostali EX YU fudbalski klubavi pa mozda zajedno sa njima i ekipe iz turske bugarske rumunije... A ta lige vec nije realna jer su fudbalski navijaci koji idu na utakmice najblaze receno skloni incidentima tako da takva liga nece moci da bude izvodljiva zbog bezbednosnih razloga. Mada hajde i ova liga iz texta nije losa, tu ce zvezda i partizan biti na sredini tabele pa ce se videti realni (kratki) dometi naseg fudbala

djaps

pre 12 godina

Samo malo... zar ovo nije kopiranje kosarkaskog recepta za propast. Ono - zapostavicemo manje klubove, razvoj igraca, sve na sta se kuka na NLB-ABA ligu.
Samo pitam, meni svejedno...

Домаћин

pre 12 godina

А како би лепо било да се нашег фудбала дохвати неки Штерн ала НБА па да се поделе/продају франшизе Нишу, Зрењанину, Пироту, Крушевцу, Суботици, Ужицу, Бору, итд равномерно (свуда где је некад било добрих тимова)по Србији, да клубови буду везани за градове, па да се среде стадиони, они прави фудбалски, па да се ту одгаје играчи и публика, тако да Београд може да има највише 3 клуба у тој лиги, Нови сад и Ниш по 2 (сразмерно броју становника и традицији). Па још да се из те лиге елиминише политичка пропаганда кроз називе клубова - па нема "Партизана" ни "Црвене звезде", али има рецимо "Ратника" и "Звезде" и "Хајдука" и "Спартака" и "Младости" и "Слободе" итд, па поштено суђење и спортски дух без дивљања навијача. Ех кад би то било....

superiorni

pre 12 godina

Nadam se da ce i Radnicki iz Nisa naci svoje mesto u tom takmicenju. Sledece godine imacemo jedan od najboljih stadiona u regionu, tu je i medjunarodni aerodrom. Ljudi u Nisu vole fudbal i nema sumnje da bi stadion bio pun uvek. Nama je ionako Sofija bliza nego Beograd u svakom smislu.

Walter83

pre 12 godina

Tako se Zvezda busala i u jadransku ligu u kosarci, posle par godina neuspeha, prva je bila za izlazak iz iste. Istorija se ponavlja...

ne u koprive!

pre 12 godina

Samo vidite sta je NLB liga uradila za srpsku kosarku pa razmislite kako ce to da se odrazi na nasu i ovako jadnu fudbalsku ligu..

Ivan

pre 12 godina

Mislim da bi bila bolja EX-JU Liga,jer bi gledaoci voleli,da se opet sastaju najbolji klubovi iz bivše SFRJ.Kažete ovde se zna koje prvi,ma zna se ko je prvi i u najboljim evropskim ligama,ali takav je sistem.Na primer ja bih išao pre da prativ mečeve Vojvodine sa Željezničarom,Sarajevom,Olimpijom,Mariborom,Vardarom,Rabotničkim,Hajdukom iz Splita, i Dinamom,Rijekom,Borcem iz Banja Luke,Uz učešče Partizana,Crvene Zvezde i Radničkog iz Kragujevca.Ma da može ova Balkanska liga samo kao nezvanične turnire,nikako kao takmičenje koje će zameniti SFRJ!Izvinite zbog dužine teksta,ali smatram da trebam da nešto napišem po tom osnovu.

Barkley

pre 12 godina

O ovome pričam već godinama. Bila bi to prava stvar. A najzad bi se utišali i oni koji smaraju sa novom SFRJ ligom. Svake nedelje bismo imali gostovanje nekog atraktivnog protivnika, nema političkih tenzija, a foliranti u upravama naših klubova bi morali da ozbiljnije ulažu u klubove da ne bi ispadali smešni u mečevima sa Rumunima, Bugarima i Grcima.

bOki

pre 12 godina

Po 3 tima iz Srbije, Rumunije, Bugarske, Grcke i Turske...ukupno 15? Ubacite Vardar iz Makedonije da zaokruzi na 16 a ujedno i da klubovi iz Srbije imaju koga da pobede :)

Braindead

pre 12 godina

Sastav lige za 2010-2011:

Turska: Fener, Galata, Trabzon. (u Evropi u grupnoj fazi igrali Bursa i Besiktas.)

Grcka: Olimpijakos, Kavala, Atromitos (u Evropi u grupnoj fazi igrali Panata, Aris, Paok, AEK.)

Bugarska: Liteks, Lokomotiva Sofija, Cernomorec (u Evropi igrali CSKA i Levski iz Sofije)

Srbija: Crvena Zvezda, OFK, Spartak (u Evropi igrao Partizan)

Rumunija: Unirea, Vaslui, Temisvar (u Evropi igrali Kluz i Steaua)

Nije bas toliko atraktivno, uz jednu dosta losu sezonu turskih timova od kojih se moze ocekivati plasman u grupnu fazu Lige Evrope barem. Kavala, Atromitos, Cernomorec, Vaslui, Spartak,... nijesu timovi koji mogu da privuku publiku na stadione. A ako bi bilo otkazivanja ucesca, tek onda bi sastav lige bio tanak.

Po trenutnom rankingu, prvaci Turske i Grcke idu direktno u grupnu fazu što bi bio dodatni nedostatak. Jos veci nedostatak bi bio kad bi vise timova iz Turske i Grcke islo direktno a ove dvije zemlje su prve ispod crte za 2 predstavnika).

Ideja je u globalu dobra, al mislim da je lakse naci sponzora za exYu ligu nego za mec Kavala Spartak. Regionalna liga je u svakom slucaju jedini spas za nas fudbal.

aca

pre 12 godina

od regionalne lige u fudbalu nema ništa. uefa ne dozvoljava takav vid takmičenja. može da se organizuje kup takmičenje na regionalnom nivou (skandinavska rojal liga), ali to takmičenje ne bi imalo prohodnost u evropska takmičenja. dakle, igrali bi jaki timovi iz svake zemlje između sebe i delili bi novac između sebe, a ostali bi ostali tu gde jesu. imali bi svoju zonsku/beton ligu i bili bi primorani da budu amateri. nešto nalik košarkaškoj nlb ligi. pojedine ekipe učini malo bolje, ali zato ostale upropasti.
da tako nešto valja, ubeđen sam da bi se još odavno "ujedinile" britanske lige, belgijske i holandske lige, itd.

Mikele

pre 12 godina

Jes pa da za 5-6 godina zovete i Barselonu da ucestvuje da bi konacno prekinula Partizanovu dominaciju, kao i Makabi u NLB ligi :)
Salu na stranu, ako sam dobro shvatio, timovi koji igraju evro kupove ne bi ucestvovali u ovom takmicenju. Pa to znaci da 90% navedenih klubova ne bi igralo, u tom slucaju se gubi smisao tog kupa ili lige. Da li bi u tom slucaju bilo zanimljivo gledati Zvezdu, Vojvodinu i Partizan da igra sa nekim klubom recimmo trecim iz Rumunske ili Bugarske ili Grcke lige?
Ideja je dobra ali to sa igranjem evro kupova mi se ne svidja, malo neka razmisle o tome a i o ideji da se prikljuci neki klub iz bivse SFRJJJJ....

Благоевград

pre 12 godina

Подржавам идеjу! Али мислим да 1-2 хрватски клубова имаjу место у таква лига. Поздрав из Бугарске!

Dragi

pre 12 godina

Ja sam Grobar, ali motam priznati da je ova ideja iz Zvezde dobra i da bi nam više koristila ovakva liga, nego ona sa bivšom zapadnom braćom.

xxx

pre 12 godina

stvarno ne znam koliko je realno da nasa zemlja da 3 predstavnika, isto kao Grcka, Turska, Rumunija, zemlje cije su lige daleko ispred nase i cijim ligama igraju klubovi jedno 3 puta jaci od Zvezde, Vojvodine...u svakom slucaju nasi klubovi bi bili samo na dobitku, jer ova liga bi u startu imala kvalitet za razliku od osnivanja jadranske lige sa Hrvatima,Slovencima,Bosancima...

Perica Mali

pre 12 godina

Zašto bi za fudbal bilo dobro ujediniti se na nivou regiona, a za ekonomiju ne? Zašto se raspala zajednička zemlja? Ko će da plati ljudima za izgubljene godine života u ovim razdvajanjima i spajanjima?

Dosta više zamlaćivanja!!!

Mickey

pre 12 godina

Mene bas zanima kome je to zanimljivije da gleda duele sa Dinamom ili Hajdukom umesto sa bivsim evropskim sampionom Steauom ili redovnim ucesnicima EL tj. grckim klubovima?? Rivaliteti se grade vremenom, vec posle par sezona bi sa istim zarom gledali duele sa istocnim i juznim komsijama, a pritom je mnogo bezbednije i bez ikakve zle krvi. Dosta vise seoskog fudbala. Odlicna ideja!

faca

pre 12 godina

Odlican predlog, bolje nego liga sa ExYU. Domaca liga treba da predje u kvalifikacionu ligu za balkansku ligu a ucesnici balkanske lige ne treba da igraju domace lige koje su dno dna u svakom smislu.

dedvud

pre 12 godina

znaci, to je nova zvaka za ludaka i zaludjivanje javnosti zeljne jakih i evropskih utakmica?!izgleda ovi nasi ne planiraju da ulaze u grupe lige sampiona i uefe, pa nam ovu pricu pricaju! tuzno...

sloba

pre 12 godina

nl, 11. oktobar 2011 18:25)
50 godina je zvezda igrala u evropi i harala njom.partizan je za to vreme ispadao u 1.kolima čak i od timova kao što je fljamurtari.sada su nastupile neke krizne godine za naš najveći klub,a za to vreme partizan je u 12 utakmica grupne faze lige šampiona izborio tri nerešena rezultata i u 10 utakmica lige evrope zabeležio 9 poraza.ispadao je od artmedije,petah tikve,apolona,šamroka i šta je to onda postigao?partizanu kao ne bi trebala jedna ovakva liga.čudo su ovi grobari.

bubimir13

pre 12 godina

Eeee too znači konačan razlaz s Jugoslavijom!!! Nema više ''velike četvorke'' ali rivalitet nacije će još postojat. Onda dalje vi ćete sa turcima grcima bugarima i rumunjima a Hrvatski klubovi budu u Austrougarskoj ligi ko na pošetku... možd je tako i bolje nego neredi i međuetnički sukobi...

Milan KŠ 79

pre 12 godina

Ideja je odlična,i mislim da bi svi trebalo da je podržimo.Igranje sa klubovima iz Bugarske,Rumunije,Grčke,i Turske bi doprinelo poboljšanju kvaliteta našeg fudbala,a i njihovog.Takođe bi došlo i do boljeg povezivanja i upoznavanja sa narodima ovih zemalja koji su prema nama uvek pokazivali više ineteresovanja nego neki drugi naši susedi.Po meni bi ta liga trebalo da ima 18 klubova,sa po četiri tima iz Turske,Rumunije i Grčke i po tri iz Srbije i Bugarske,jer su ipak to veće zemlje,a i finansijski moćnije od Srbije i Bugarske.
Takođe bih želeo svima da poručim da ne treba ni po koju cenu ići više u bilo kakve saveze sa Crnogorcima,Hrvatima,Slovencima,tu eventualno jedino dolaze u obzir Makedonci i BIH,tj.Republika Srpska.

klek

pre 12 godina

Ne znam zašto je toliko vremena potrebno za takvu ideju ali u svakom slučaju je to jedino rešenje za sport na Balkanu,isto to treba sprovesti u svim kolektivnim sportovima košarci,rukometu, vaterpolu, odbojci, boksu, atletici itd.Rumunija,Srbija,Bugarska,Grčka,Turska i eventualno Mađarska bi morale da smognu snage i prevaziđu međusobne netrpeljivosti u interesu svojih građana a posebno mladih ljudi.Te stvorene lige bi u većini slučajeva bile i najjače u Evropi,a to znači jaki sponzori više novca i na kraju puni stadioni i sportske hale...

'ajmo na fudbal!

pre 12 godina

bez jakih utakmica u domacem prvenstvu nema nishta od uceshca u evropi.
balkanska liga bi bila pun pogodak ali ni ova ideja kupa nije losha, samo da se ovo mrtvo more malo ustalasa..

boksi

pre 12 godina

Evo i UEFA koeficijenata timova moguce Balkanske lige:

Srpski timovi:

110 FK Partizan 14.350
135 FK Crvena zvezda 10.850
238 FK Vojvodina 4.350
262 OFK Beograd 3.850
262 FK Spartak S, 3.850
264 FK Sloboda Point 3.850

Strani timovi u Balkanskoj ligi;

34 Panathinaikos FC 50.040
36 Olympiacos FC 48.540
45 Fenerbahçe SK 41.065
50 Galatasaray Aª 38.065
56 Beºiktaº JK 33.565
75 FC Steaua Bucureºti 22.531
79 AEK Athens FC 21.540
85 Aris Thess. FC 20.540
87 PAOK FC 19.040
90 CFR 1907 Cluj 18.531
94 Trabzonspor Aª 18.065
103 FC Unirea Urziceni 16.031
117 Bursaspor 13.065
118 FC Dinamo B. 13.031
123 PFC Levski Sofia 11.850
141 PFC CSKA Sofia 10.350
162 FC Rapid Bucureºti 8.531
163 PFC Litex Lovech 8.350

A evo i koeficijenata timova moguce ex YU lige:

73 GNK Dinamo Zagreb 24.774
170 HNK Hajduk Split 7.774
200 FK Rabotnicki 5.633
227 RNK Split 4.774
227 NK Varaždin 4.774
229 NK Slaven Kop. 4.774
230 HNK Rijeka 4.774
237 NK Maribor 4.374
244 FK Sarajevo 4.183
267 FK Željezničar 3.683
268 HŠK Zrinjski 3.683
279 FK Mogren 3.375
298 NK Široki Brijeg 2.933
319 NK Olimpija Lj. 2.624
320 FC Koper 2.624

Za prave fanove pitanje (ne za ove sto idu na stadione da prave nerede a koji bi verovatno voleli i FK Pristinu u ovoj ligi): Na sta biste pre bili spremni da potrosite 5eur za ulaznicu?

men

pre 12 godina

Jedan veliki veliki LIKE za ovu izvanrednu ideju!

Samo pažnja: ovo će izazvati paniku medju hrvatskim i slovenačkim čaušima po srpskim klubovima koji odozgo primaju pare da sabotiraju ovakve ideje! Evo, već se neki javljaju i reže. Kažu da je Dinamo bolji od Panatinaikosa a Velenje od Fenerbahčea! Obratite pažnju na njihova imena.

dugari

pre 12 godina

jel može slaven belupo,varaždin i lokomotiva,nekako nam se čini da su taman za vas.slaven je igrao sa turcima,vž sa rumunjima,samo lokomotivi treba pokazat kak se igra.

Boris

pre 12 godina

Baš ste smešni ako mislite da će UEFA ovo prihvatiti kao ulaznicu za evro kupove.Nema šansi.A i neki klubovi to sigurno nebi prihvatili,nebi ni Zvezda ni Partizan ni Fenerbahče ni Steaua ni Panatenaikos...Pa kako bi recimo Zvezda prhvatila tako nešto pa da bude recimo 7 u toj ligi i ostane bez evro nastupa?Nema šansi.Isto važi za ostale klubove.Zato ta liga nebi imala nikakav značaj osim prijateljskog.Kad bi Uefa takvu ligu prihvatila i ponudila recimo da prvak te lige i drugoplasirani idu direktno u ligu šampiona,treći i četvrti direktno u evropsku ligu onda bi to imalo smisla i to bi takmičenje puno dobilo i na kvalitetu i na zanimanju navijača,ali ovako nema smisla praviti takvu ligu jer bi klubovima još uvek više začilo nacionalno prvenstvo,a te bi utakmice više igrali kao prijateljske odnosno primremne.

Bezimeni

pre 12 godina

Ako budu uredili ligu tako da ne bude zatvorena vec da postoji mogucnost ispadanja i ulaska novih klubova, mi ne moramo da se brinemo, posto ce nam se Partizan, Zvezda i Vojvodina koliko sledece godine vratiti u ligu sa svoja poslednja 3 mesta na tabeli doticne lige. Mada, ukoliko je osnuju, verovatno ce biti zatvorena...

Ko je za?

pre 12 godina

Za svu braću Srbe koji ovde ostavljaju komentare tipa "liga SFRJ" "Dinamo,Hajduk.." samo jedno pitanje: ko je u ligama bivše SFRJ jaka ekipa osim Dinama? Hajduk jeste atraktivan po imenu ali daleko je od onog starog Hajduka. A realno ekipe koje bi igrale tu ligu tipa Zrinjski, Široki Brijeg, Dravograd, Nafta, Slaven Belupo, Inker, Mogren... niti su kvalitetne da bi naši klubovi igrali jake utakmice niti su magnet za navijače. A izgubili bi Kragujevac, Čačak, Smederevo, Niš, Kruševac, Suboticu, Užice... Ili ovakav neki kup u prolećnoj polusezoni ili samo srpska liga koju treba podići na viši nivo,ali to je već neka druga tema. Ajd pozdrav i do pobede večeras!

dejanera

pre 12 godina

Valjalo bi.... ali tesko!
Ako ne igraju klubovi koji igraju u grupnim fazama evro kupova, dodjemo na to da, tu ligu (ili kup) nikada ne bi igrali najbolji klubovi Turske i Grcke, a i ovi ostali ( mi,BG, RO) se nadaju da ce u Evropu tako da bi to takmicenje igrali 5,6,7 iz Turske ili Grcke i, recimo, neka tri od prvih 5 u ostalim zemljama! A koliko sam ja shvatio, tu asocijaciju prave najveci klubovi koji ce odlucivati o svemu a nece ni ucestvovati u takmicenju (galata, fener, olimpijakos ili panatinaikos) a ko je zainteresovan da igra nesto gde se ne pita, odnosno, ko ce da trosi energiju na odlucivanje o necemu u cemu ne ucestvuje (takmicarski)?!
Sa druge strane manji klubovi bi dobili jako takmicenje i igrali bi cele jeseni "evropske" utakmice, sto u slucaju Rada, Slobode ili nekog treceg naseg kluba se ne bi dogodilo u ovo milenijumu, a veliki bi imali rezervno takmicenje ako uprskaju u kvalifikacijama za ligu sampiona ili evrope!

Navijac

pre 12 godina

Kako god bilo, super ideja. Daj boze da se ostvari do kraja i da se najkasnije vec sledece sezone odrzi taj balkanski kup. Jedan od problema fizicke spreme nasih igraca i jeste cinjenica da igramo samo vikendom utakmice. Mozes ti da se spremas na planini 2 meseca, da se razbijas od treninga, al tek kada dodjes na utakmicu nabijas pravu kondiciju. E sad mozete misliti koliko kondicije dobije neko iz zvezde i partizana koji igra jednom u 7 dana protiv timova koji se zabunkerisu. Ne dobije nista, samo stoji i kruzi s loptom oko gola 90 mininuta (karikiram).

Bilo kako bilo, ovo takmicenje ce biti prolazno i neka vrsta testiranja, nece ono postati dominantno takmicenje i ne treba ga zato ni gledati tako. Sta god da se desi od toga, dobro je, nasim timovima jednostavno treba vise jacih utakmica tokom sezone.

nesha

pre 12 godina

uefa ima jasna pravila. ako imamo i nacionalnu i balkansku ligu onda ne mozemo u evropu da saljemo i one koje su izborili mesto preko nacionalne i one koji su izborili mesto preko balkanske lige. ako ubijemo nasu ligu onda mozemo pregovarati da u evropu idu prvih 3-4 iz balkanske lige (bez obzira da li se neki nas klub nadje na prva 3-4 mesta).
nemamo u uefi nekog boru stankovica da nam to sredi.

Goran

pre 12 godina

Dobra ideja. Ako bude balkanska liga, treba da bude prva i druga te prelazak između njih, a treća su lokalni šampijonati u svakoj državi. Ne koristi ništa, ako 3 kluba prosperiraju, a ostali muku muče.

Goxi

pre 12 godina

Za ove sto bi da prave regionalnu ligu sa klubovima SFRJ pitanje?A zasto oni ne zovu Partizan u vaterpolu sa njima u ligu?Zato sto im nije potreban,imaju Hrvati,Crnogorci,Pro Reko...vec imaju dovoljno kvaliteta!A kosarku su hteli zato sto bez vecitih i Hemofarma liga bi bila krajnje nezanimljiva!I sto bi mi onda s njima u fudbalu?Zbog jednog jedinog tima koji ima iole kvalitet-Dinamo!Ostali su svi gori i nezanimljiviji od vecitih tako da nam je mnogo bolje s Grcima,Rumunima,Turcima jer oni imaju kvalitet i trziste je mnogo vece nego SFRJ!Gledajmo prvenstveno svoj interes!Ko ce nam unaprediti kvalitet fudbala Buducnost,Hajduk,Sarajevo,Vardar,Olimpija ili Galata,Steaua,Panatinaikos?

runner

pre 12 godina

Ideja nije loša, da nije sledeće klazule: "Ukoliko bi neki klub uspeo da se plasira u grupni deo Lige šampiona ili LIge Evrope tada on ne bi igrao Kup, već neki drugi klub iz njegove zemlje." Ovo automatski isključuje najbolje balkanske klubove poput Panataikosa, Olimpijakosa, Ferenbahče, Bešiktaša, Steaue, Dinama i dr. koji su skoro redovno učesnici grupnih faza evropskih kupova. Ako oni nisu u takmičenju onda ovo takmičenje gubi draž i više nije atraktivno ni za sponzore, ni za TV kuće a također ni za publiku. Možda je bolje taj Kup organizovati u prolećnom delu prvenstva posle grupnih faza evropskih kupova.

Muenchen Pluta

pre 12 godina

Ideja je dobra. Samo po meni iz ovih pet zemalja trebalo bi da igraju:

- sampioni
- pobednici kupa i
- vicesampioni

Niko ne treba da bude favorizovan, samo na osnovu slavne proslosti. Naravno odrediti pravila za zamene ako neko od klubova igra u grupnoj fazi lige sampiona ili lige evrope.

Takodje mislim, da je za pocetak bolji nokaut sistem od pocetka do kraja. (osmina, cetvrtina, polufinale i finale)

Raša

pre 12 godina

Bilo kakva međunarodna liga sa našim najboljim klubovima bi bila pomak napred. Kako zbog velike mržnje ne može da zaživi bovša Yu liga ova Balkanska je odlična. Fudbal nije što i košarka koja se igra u hali već na stadion dođe desetine hiljada a onda bi bilo krvoprolića u YU ligi, kao što je onomad bilo u Sarajevu.

boban,nis

pre 12 godina

Nadam se da ce i Radnicki iz Nisa naci svoje mesto u tom takmicenju. Sledece godine imacemo jedan od najboljih stadiona u regionu, tu je i medjunarodni aerodrom. Ljudi u Nisu vole fudbal i nema sumnje da bi stadion bio pun uvek. Nama je ionako Sofija bliza nego Beograd u svakom smislu.
(superiorni, 11. oktobar 2011 10:54)

Slažem se sa tobom da bi Radnički kao jedan od najvećih klubova sa ovih prostora trebalo da igra u tim potencijalnim ligama,slažem se da nam je Sofija bliža geografski od Beograda,ali u svakom drugom smislu kao što ti reče nikada.Ja navijam za Radnički i Niš najviše na svetu volim,ali da mi Sofija bude bliža od Beograda,nikad!
Beograđani sami ste krivi što se sve češće mogu pročitati komentari u kojima ljudi izražavaju svoje nezadovoljstvo Beogradom,tačnije vašim ponašanjem prema ostatku Srbije.Potrudite da ne bude tako.

les lionceaux

pre 12 godina

liga nije realna, ali kup je odlična ideja..

između ostalog, to bi bila odlična prilika za razvoj klubova tipa Rad, Radnički jedan ili drugi itd. jer ja vjerujem da će se ubuduće često dešavati da i Partizan i Zvezda uđu iste godine u neki od europskih kupova, pa bi se ovim klubovima uz Vojvodinu otvorila lijepa šansa za napredak dok većim klubovima u svim državama bi ovo bila dodatna prilika uz nacionalno prvenstvo za spas sezone

Milos

pre 12 godina

Ideja je dobra ali imam jedno pitanje. Da li bi Zvezda na prolece, kada se odlucuje o tituli u domacem prvenstvu, izvela u balkanskom kupu najjaci sastav ??? Isto vazi i za ostale ekipe... Koloko god ta liga bila zanimljiva svi ce biti prioritet domace takmicenje koje donosi prohodnost u evrokupove. Ono sto je poseban problem jesu nasi igraci. Dokazano je u poslednjih par godina da oni ne mogu da igraju u ritmu sreda-subota jer se mnoooogo "umore". Slusamo kako su mnooogo umorni vec u drugom kolu sampionata a zamislite sta bi bilo na prolece - odnosili bi ih sa terena...

sale

pre 12 godina

@(ne u koprive!, 11. oktobar 2011 12:02)

zaslugom nlb lige imamo jedan vrlo jak evropski klub, 3 kluba koja bi mogla da stignu daleko u euro kupu (kad bi ga igrali) i 3 ili 4 kluba koji rade na tome da se pojacaju....

pre nlb lige imali smo 12 klubova koji su u evropi sluzili za popravljanje kos razlike i lakse suterske treninge (ono sta su partizan i zvezda sada, da ne spominjem vojvodinu i njihove luksemburzane)...

Ljubo

pre 12 godina

Posto vidim da pojedini komentarisu sta ce nam ABA liga,a samo cu podsetiti na jedno...Partizan igra od 2004.ili 2005. ABA ligu...od 2006 je konstantni ucesnik TOP 16,tri puta u cetvrtfinalu i jednom na fajnal foru,dok nije igrao ABA ligu bio je uglavnom topovska hrana za klubove,sa maksimum 2-3 pobede u grupnoj fazi...ove godine iz ABA lige 4 ekipe su u Euroligi...i 4 u Eurokupu...a sto se tice Balkanske lige u fudbalu to je super ideja i mislim da bi srpski klubovi trebalo da igraju...pa da bivsa braca posle moljakaju da i oni udju u tu ligu...posto je ABA liga dogovorena izmedju Hrvatske i Slovenije pa smo mi tek na kraju usli...i mozda bi klubovi sa prostora bivse SFRJ bili magnet za publiku,al realno uporediti kvalitet meca Hajduk-Dinamo i Zvezda-Partizan sa mecevima OLimpijakos-Panatinaikos ili Galatasaraj-Fenerbahce je zaista smesno i plus bi veliki rizik bio zbog bezbednosti...i trebalo bi se malo ugledati na Turke sto se tice izbacivanja klubova iz Evrope konkretno sampiona Fenerbahcea i tek tad cemo moci da pricamo da nas fudbal ide napred i da ima neki kvalitet,a ne da se sve svodi na Zvezdu i Partizan a kvalitet igraca u redovima vecitih rivala nista nije drasticno veliki u odnosu na ostale klubove...jedino ih izvlaci to sto su veciti "veliki",a ostali su "mali"...

Milan

pre 12 godina

Ovo je prava i realna ideja a ne utopijska jadranska liga sa nacijama koje nas mrze. Realno na prostorima bivše Jugoslavije samo Srbija i Hrvatska imaju klubove za koje ima interesovanja van ovih zemalja. Zato je bolje da igramo sa grčkim, turskim, bugarskim ili rumunskim klubovima. Oni su jači, više interesuju publiku a nema ni bezbednosnih rizika...

dragan

pre 12 godina

Pa nego sta,nego da je realnost.Muka mi je vise da gledam derbi Hajduk-Kula-partiza ili Zvezda.Ovako ce se sigurno podici i kvalitet i gledanost100%.

RoboCop

pre 12 godina

Mislim da je dobra ideja... ovi nasi klubovi s proleca ionako Evropu nisu videli godinama. Imali bi tako desetak jacih utakmica vise godisnje, sto bi znacilo i igracima, a domaca liga ne bi bila ugrozena kao sto je slucaj sa kosarkom....

Nemanja

pre 12 godina

Ovo je odlična ideja, čudi me da je se neko na Balkanu zapravo setio. Šalu na stranu, nadam se da će ovo da zaživi, čak i ako ne preraste u full ligu tj ne zameni domaća prvenstva, što možda i ne treba da se desi, igranje ovako nečega bi svakao podiglo nivo fudbala u celom regionu. Što se tiče exYu klubova, mislim da problema ne bi bilo sa Makedonskim i Slovenačkim timovima, ali Srpski, Hrvatski i Bošnjački timovu na jednom mestu ... meni lično ne bi smetalo, ali mislim da organizatoriski region još nije spreman na to.

Vladimir

pre 12 godina

Odlicna ideja, ali ne smemo zapostaviti i domace lige. Jedini problem vidim u tome da li ce UEFA ovo buduce takmicenje ( Balkansku ligu )prihvatiti kao jedinu mogucu za kvalifikovanje u njena takmicenja, na to bi trebalo obratiti paznju, jer u tom slucaju domace lige prerastaju u bespotrebne i nekonkurentne. U svakom slucaju, mislim da bi realizacija ovakve ideje doprinela poboljsanju kvaliteta fudbala na nasim prostorima.

NIKOLA GROBAR

pre 12 godina

"Ukoliko bi neki klub uspeo da se plasira u grupni deo Lige šampiona ili Lige Evrope tada on ne bi igrao Kup, već neki drugi klub iz njegove zemlje."
Pa kad ne budu igrali klubovi koji udju u evropske lige koga ce onda interesovati ovo takmicenje? Potpuno idiotski predlog!
Ili neka ti klubovi istupe iz domacih liga kao sto je to slucaj u kosarci (ABA liga) ili neka ne pokusavaju sa ovim projektom jer je osudjen na propast.
(Dule, 11. oktobar 2011 10:10)

Cekaj,ti mislis da samo treba da se razvijaju Partizan,zvezda,i vosa,pa zbog takvog domaceg prventstva smo i dogurali tu gde jesmo,ne postojimo. Poenta price je da je liga jako dobra ideja,treba realizovati,i upravo da i manji klubovi,poput slobode,spartaka,ofk bgd(da se vrati na stari put slave),borca,mogu da igraju jake utakmice i jacaju sto vise mogu. Poz!

boki

pre 12 godina

sve je to lepo zamisljeno osim termina... na kraju ce nasi klubovi koji hvala bogu ne igraju evropu igrati sa nekom turkim,rumunskim i grckim javorima, metalcima i njima slicnim jer ce ovde svi igrati evro kupove. Ukoliko se dodje do povoljnog resenja za termine a da domace prvantsvo ne slabi previse (u sta cisto sumnjam) onda je to fenomenalna zamisao...

marko_bgd

pre 12 godina

treba da se igra ovaj kup...klubovi ce dosta zaraditi...pa i ako se desi da neki od ovih klubova ne udje u neku uefa ligu...igrace balkanski kup sa turskim ,grckim i rumunskim klubovima koji su u ovom momentu bolji nego nasi...ovo moze samo da donese dobru korist nasem fudbalu...lose stavke ovde nema..s obzirom da su i navijaci i igraci zeljni evropskih utakmica...

Pustite na vestima

pre 12 godina

i bolje da Balkanska liga nema prolaz u UEFA takmicenja jer mi trenutno nemamo kvalitet da se izborimo sa ekonomski mocnijim klubovima, ali samim tim bi liga privukla i jace sponzore. Ako tv prava budu i 10 puta manja nego u Engleskoj, stadioni puni zadovoljavajuci prihodi od ulaznica, ulaganja sponzora popravice se i finansijska situacija, srediti infrastruktura a na kraju i dovoditi i zadrzavati mlade i kvalitetne igrace(pozajmice klubovima iz domace lige) A sto se tice euro takmicenja naka se izbore kroz domacu ligu. Po ili pri kraju balkanske lige klubovi se prikljucuju domacoj ligi (u zavisnosti koliko drzava daje klubova)Formira se mini liga ili neki vid play off-a i tako izbore plasman...

Kokorayko

pre 12 godina

Evo i tabele za prvu godinu balkanske lige...

1) Fenerbahçe S.K.
2) Olympiacos F.C.
3) Galatasaray S.K.
4) Beºiktaº J.K.
5) Panathinaikos FC
6) PAOK
7) Trabzonspor
8) FC Steaua
9) CFR Cluj
10)PFC CSKA Sofia
11)FC Dinamo București
12)PFC Levski Sofia
13)PFC Litex Lovech
14)FK Partizan
15)FK Crvena Zvezda
16)FK Vojvodina

Samo da ne ispadaju tri poslednja tima :)))