Ponedeljak, 22.08.2011.

18:56

Stanojević: "Partizan nije u krizi"

Trener Partizana Aleksandar Stanojević rekao je da njegova ekipa nije u krizi, ali da mora da ispravi greške iz prethodna dva meča.

Izvor: B92

Stanojeviæ: "Partizan nije u krizi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Beogradsko dete

pre 12 godina

Kak`i ste bre grobari, ne date nam onoga Scepovica, a sad terate ovog... A da ih mi uzmemo u paketu, mozda tako funkcionisu a?

Со Ло

pre 12 godina

То је то што краси те момке одсуство смисла, не повезаност у игри да да то су ти промашаји.

vladimir 019

pre 12 godina

Jos jednom je Aksentijevic dokazao da je zasluzio da igra obe utakmice protiv Genka,Lazar Markovic buduca zvezda Srpskog fudbala,treba dati sansu Babicu i Mangu bi trebalo pustiti protiv Indijanaca da vidimo od cega je satkan.Svaka lopta je isla preko Babovica koji je celu utakmicu imao potez vise ili neupotrbljivu loptu,Vukic standardno los tako da nam jedan kao MOreira (organizator igre) treba kao LEBA.Ivanov nekoliko dobrih poteza pa obavezno kiks zbog kojeg primimo gol.Ajde da sacekamo jos malo da se oporavi Anderson kad je uprava pustila Frimponga koji je na pripremama bio odlican.Stepanov bi bio odlicno resenje na poziciji stopera u Evropi.Pod hitno organizator igre i stoper i napadac. Medo pokazao jos jednom da za Smiljanica nema mesta na poziciji zadnjeg veznog.Voja Stankovic odlican tako da bi mom misljenju Voja ostati na poziciji levog beka a najvece pojacanje VOLKOV na poziji krila malo ofanzivnije jer covek moze mnogo.Jedan je PARTIZAN!!!

Crno-bijeli svijet

pre 12 godina

Partizan ove godine ima jedan od najslabijih timova u poslednjih par godina. Izgovor da je tim neuigran može se koristiti još neko vreme, ali će se pokazati da igrači koji su dovedeni nisu na nivou onih koji su u proteklih 1-1.5 godinu nosili dres Partizana. Ako se samo setite stranaca koji su jedno vreme bili u Partizanu (Kleo, Žuka, Moreira, Dijara) vidi se da su to igrači koji su pravili razliku na terenu. Ja ne vidim koju razliku na terenu pravi mnogo hvaljeni Eduardo ili ne vidim sigurnost koju uliva Ivanov. O Brazilcu koji se povredio ili je došao povređen ne vredi ni pričati jer ga nismo videli na delu. Priče o velikim ulaganjima u tim ne stoje, dakle ili su netačne ili su dovedeni igrači žestoko preplaćeni. Partizan je prokockao veliku šansu da se plasira u LŠ i time postane redovan učesnik što bi se odrazilo i na klupske finansije. Pojedinci su dobro prošli u celoj ovoj situaciji, ali na dug rok klub je izgubio.

Vako

pre 12 godina

Tuzno je citati komentare internet navijaca i strucnjaka koji nisu ni jednom bili na stadionu. Vi trazite neciju ostavku. Ovde ,na komentarima,ima mozda 10 ljudi koji znaju nesto a ovo ostalo decurlija ili internet zaludjenici, strucnjaci za sve i svasta.

partizan

pre 12 godina

Alo bre @PFC, nismo mi klubić preko puta, nego smo za vas svetski i evropski šampioni. I ne vređaj klub s kojim imate negativan skor u svim statističkim podacima. A to za petu titulu uzastopno ćemo još da vidimo.
(Oktavijan, 22. avgust 2011 22:36)
Za nas ste sad samo klub koji deremo non stop i nista vise.Dosta vise o praistoriji

Sve se zna

pre 12 godina

A sto se svi lozite kad se zna cela situacija ???
LJUDI NEK VAM BUDE JASNO DA JE SLEDECI TRENER PARTIZANA MARKO NIKOLIĆ !!! To je sve vec zavrseno, sad je pitanje samo koliko ce Stanojevic uspeti da odoleva da ga ne oteraju. Cim nisu sredili da dobiju jednu utakmicu pokazuje se prava slika Partizana, trenera i uopste jakog i mocnog tima iz Bg-a....

tnt pfc

pre 12 godina

Stanojeviću, šta misliš da malo zakočiš sa izjavama za medije. Nađi nekog da ti održi dve tri lekcije o odnosima sa pomenutim i da te malo edukuje o ponašanju na klupi i u odnosima sa javnošću. Stupidne izjave u kojima ništa ne kažeš mi više liče na naše političare. I brate sastavi bar dve utakmice sa istim sastavom. Probaj da nekog zameniš i na poluvremenu a možda i u prvih 30 minuta. Uvodiš izmene u zadnjih 5 minuta, pa šta misliš da može da se uradi za to vreme. Skupi malo hrabrosti pa forsiraj naše klince koji ginu, pa i kad pogreše neće nam biti žao. Autoritet se ne gradi skakutanjem pored aut linije i lupetanjem po medijima već samo rezultatima. Sedi brate na klupu, bavi se analitikom, radi izmene kad treba, okani se medija, daj nam rezultat i bićeš trener.

PREKIPELO

pre 12 godina

Po cemu je Stanojevic sjajan trener kao sto dosta vas tvrdi??? Koji su njegovi rezultati??? Pa u LS smo usli neverovatno srecno,Anderleht nas je igrom razbio,unistio,branili smo se kao pacovi i prosli srecno na penale i sta onda u LS skor 0:6 bruka nevidjena,pa jel vam to zadovoljstvo pitam vas ja?? Sad poraz od Genka,nereseno sa amaterima,poraz od Slobode i sto je najgore Partizan nema igru,igraju kao amateri!! Za takvo stanje je odgovoran trener iskljucivo ako se Stanojevic uopste moze nazvati trenerom!!!

Nex

pre 12 godina

Babovic dobija kapitensku traku, posle svih gluposti koje je ucinio, umesto da bude proteran iz Partizana, menjas tim za svaku utakmicu, sikaniras dva najbolja igraca na terenu i jedine prave bekove koje je Partizan imao u poslednjih 20 godina, Aksentijevica i Volkova, glavni adut ti je raspali Vukic, deci ne das da igraju, zaboravio si na Ninkovica i Brasanca, cim povedes povuces se posto igram sa takvim velesilama kao sto su Samrok, Sloboda, Zvezda, Vojvodina itd., iskljucivi si krivac za ispadanje iz LS, a sa tobom zajedno i oni lopovi koji su, toboze, potrosili 4 miliona evra na pojacanja, ne umes da motivises igrace, u drugom kolu prvenstva vuku se po terenu kao da su odigrali 100 utakmica (uskoro ces krenuti svoju staru pricu kako ritam cetvrtak-nedelja dovodi do umora). Dakle, Mateus i samo Mateus!

PosmatraC

pre 12 godina

Ti bre Stanojevicu nas navijace tretiras kao slepce i vrlo nisko intelegentne ljude.Pa da li je moguce ovo sto ti pricas.Pakuj se bre, to ti je najdobonamerniji savet od slepaca.

milan

pre 12 godina

Preterali ste vise sa tim komentarima ako ste pravi navijaci svi u hram u cetvrtak da podrzimo crno bele kojima je u ovom trenutku podrska pravih grobara najpotrebnija!!! Posustajete odmah posle dva losa izdanja,a 4 titule ,3 duple krune ,liga sampiona , terorisanje komsinice...ne sudite ljudima posle 2 lose utakmice svima je genk tesko pao i to je jedina posledics verujte u ovu ekipu i svi u hram da dignemo crno bele,nismo mi tamo neki indijanci da posle 2 lose odigrane utakmice necemo da bodrimo svoj tim,mi smo pravi navijaci i volimo svoj klub!jos jednom svi u hram,cetvrtak 20:30 grobari s'tobom sve do pobede!

badja

pre 12 godina

Pa ljudi nemogu da vjerujem da sad pljujete Jovancica, a svi ste trazili da on igra. Malo strpljenja molim, da vidimo da li on zaista vrijedi ili ne. Stanojevicu imas moju podrsku, ali nesto ocigledno mora da se mijenja. Moje misljenje je da je uprava kluba veci krivac nego ti, zbog lose odradjenog prelaznog roka. Nije strasan jedan poraz, da se dozovemo pameti. U cetvrtak svim silama naprijed, dokazite da vrijedite, i oravdajte dres koji nosite jer ZA DRUGE SE NAVIJA PARTIZAN SE VOLI!!!!!

milan

pre 12 godina

"Pre će biti da smo izgubili zbog individualnih i grupnih grešaka“, izjavio je Stanojević.

Bravo ti ga, svaka ti je ka Njegoseva.

mladen

pre 12 godina

Stanojevic je nazalost zrtva uprave,Bjeke i Zeke.Covek na kome se lome koplja.Jeste mlad,neiskusan,ponekad tvrdolav i jos uci na Partizanu ali je perspektivan,videcete to za koju godinu.Zameram mu sto nije ostao dosledan svojoj viziji i isterao stvari na cistac i po cenu otkaza.Ocigledno je da mu drugi kroje tim,da nije imao odresene ruke u prelaznom roku i da je na neki nacin i sam postao deo "prljavih igara".Stoga,momce,pamet u glavu,sledi svoje srce dok ga jos ne ukaljas, i idi do kraja i po cenu otkaza.Gurni ove klince koji su juce ginuli.Daj Babica, Ninkovica,Mangu... Reci sta ne valja,ima nas jos postenih,cistih i hrabrih u Srbiji.Ziveo Partizan i majka Srbija.

d k o

pre 12 godina

pa naeavno da nije partizan jednostavno nema tim za igru na dva fronta pitanje za trenera i upravu da li stvarno mislite da sa ovim timom mozemo da prezimimo u evropi i da uzmemo titulu ,tesko morate jos malo da dresite kesu

igor blokovi

pre 12 godina

Stanojevic je demagog, ne bih mu bio u kozi u narednim nedeljama. Slazem se sa komentarima da je u svakoj utakmici mesao postavu kao da imamo 25 kvalitetnih igraca, a ne tek nekolicinu. Partizan ima ocajne kondicione trenere i to je jedan od osnovnih razloga zbog cega nas nema u Evropi, imamo snage za 60 minuta i to je to, posle spasavaj se ko moze, a u ekipi sa ovoliko matoraca fizicka sprema je osnov, u Uzicu zadnjih dvadeset minuta nismo mogli da se pomerimo.
Jos jedna poruka za ove sto nas nazivaju internet navijaci, ja imam vise juga nego sto ti mozes da zamislis, a to sto znam da koristim internet to je normalno u 21.veku.

čiča

pre 12 godina

Još jedna apsolutna podrška @Srb-inu.Od reči do reči napisano je tačno.Kao retko do sada pogodjena suština problema i moguća strahovanja.Stanojeviću na potezu si.Il pukovnik il pokojnik.Prepiši ovo što je čovek napisao i to nek ti bude svakodnevno pred nosom.Ako si samo nečija marioneta onda budi baja pa to kaži,il možda ne smeš...

Stoka Neotesana

pre 12 godina

Igra je stala jos u toku drugog dela prosle sezone,kada je krenuo da igra tu debilnu romb formaciju koju niko drugi ne igra..ceo drugi deo smo se mucili sa igrom,i 80 posto utakmica smo jedva dobili..prvi deo prelaznog roka je dobro odradjen po meni,ali svi ti igraci sede na klupama,a pokazalo se da nam Volkov trenutno cini pola tima,a Stanojevic ocigledno ne zna da sastavi tim,posto su iskljucivo njegove greske za losu igru..mora se igrati preko krila,posto je trenutna potava na sredini ocajna,i te fore sa kontra stranama nemaju veze sa vezom,ubaciti Babica i Mangu,smatram da ce bolje igrati nego Vukic i Ilic..umesto Rnica je trebalo da se kupi jos 1 stoper,to jest nije Frimpong trebao biti prodat,ali sada je kasno za takve price..verujem da cemo proci u cetvrtak,ali ako nastavimo da igramo u ovoj formaciji,ne vidim nikakvu buducnost Partizana

Ivan

pre 12 godina

Stanojevicu, igra nam je ocajna. U spicu imas Eduarda koji je je doveden iz druge brazilske lige i koji nista nije kvalitetniji od prosecnih srpskih napadaca. Pored njega su Scepovic koji realno nema mesta ni na klupi Partizana jer nema osecaj da postigne gol, sut, dribling itd. a da ne pricamo o njegovom ponasanju i tome sto se stavlja iznad kluba a ne zna koliko pojma nema. Tu je Dijara koji dugo nije igrao i pitanej je koliko on moze ali je opet bolje dati sansu njemu nego Scepovicu. Jovancic po meni nije los napadac ali sigurno nije igrac koji ce napraviti razliku. Sve u svemu nemamo kvalitetnog napadaca na koga bi smo mogli da se oslonimo! (Setite se Klea, Dijare iz najboljih dana...)
Na sredini su ti Ilic, Vukic, Tomic i Babovic... Oni za 90 minuta ne mogu da sastave tri dobra pasa. Ilic je potpuno nespreman i pitanje je kada ce nekome polomiti nogu. Nakon pola sata igre mi igramo sa igracem manje jer ona nema snage (svaka cast na staroj slavi ali od nje se ne zivi). Ista je situacija i sa Vukicem, znaci posle pola sata igramo sa dva igraca manje, s tim sto Vukic nema mesta ni na klupi Partizana jer je spor, nema dobar pas, nespreman i nezainteresovan. Tomic jen trenutno u dobroj formi i treba ga koristiti ali bi mogao malo da poradi na centar sutu. Babovic nije ni trag onog igraca iz prosle sezone, potrebno je dati mu jedan fudbal samo za njega jernon stop vuce loptu i naravno uvek je izgubi, spor je, pasovi su mu nepracizni i nema desnu nogu (ne koristi je jer ne ume). Medo je po meni najgori zadnji vezni koji je igrao u Partizanu u poslednjih deset godina.Jeste borben ali osim toga nista vise ne poseduje. Pas mu je vise nego ocajan (ko ga je doveo treba da se izbaci iz Partizana). Smiljanic je super igrac i daleko bolji od Mede i treba ga koristiti. Uz to mnogo voli klub. Stoperi su ocaj, nikad gori u Partizanu. Ivanov je spor, dribla u zadnjoj liniji, baba moze da ga predribla, povremeno kiksira u vazdusnim duelima. Napominjem da povremeno zablista ali to je retkost. I dosao je iz druge ruske lige i do sada je samo Zvezda cula za njega. Rnic...ko pamti njegov prvi boravak u Partizanu, sve mu je jasno, ocajan igrac. Anderleht ga je najurio.Rezerve i nemamo, osim nekih povredjenih polovnih drugoligaskih igracica. Levi bekovi su nam odlicni, Volkov i Lazevski su odlicni. Desni bekovi su ocajni. Miljkovic pojma nema, na svakoj vaznoj utakmici nas je prodao. Rankovic je vec penzioner i treba ga razumeti jer njega fudbal i ne zanima. Jedina svetla tacka je Aksentijevic i treba mu dati sansu. Stojke niej los golman samo treba da poradi na slobodnjacima. Posto se iz prilozenog moze videti da su nam nabrojani igraci polovni sansu trena dati mladjima kao sto su Markovici Lazar i Sasa, Aksentijevic, Ninkovic itd... Sve u svemu tim bi izgledao ovako: Stojkovic-Aksentijevic, Lazevski, Ivanov, Rnic (poslednja dvojica jer trenutno nemamo bolje)-Tomic, Volkov, Smiljanic, Ninkovic-Eduardo, Jovancic (jer nemamo bolje napadace).

Wllaxy

pre 12 godina

kako vas nije sramota da tako pricate,stanojevic je odlican trener,dve titule,jedna dupla kruna,jedna liga sampiona,tri puta je razbio prosineckog,izbacio cigane iz kupa,pobedio vojvodinu u finalu kupa,treca najefikasnija ekipa evrope,ako bog da ove godine i liga evrope ...
(partizan pomoravlje, 22. avgust 2011 21:07)

... a kad tamo, kad se konacno probudis, preslikane prethodne sezone u Ligama Evrope/Sampiona, verovatno i gore - ako je to nakon onih silnih nula uopste i moguce...

Ali ako ti i ove sadasnje bruke sa Samrokom, Slobodom, prvo poluvreme revansa sa Skendijom nisu dovoljne - please be my guest!

Partizan uber alles

pre 12 godina

Pratim Partizan dugo vremena,ima jedno pravilo kad dodju do dna kao sto su porazi od tikve pa od Timoka,pa 0;3 od Vose na jna,tako je Stanoje i dosao na mesto trenera,onda uprava promeni trenera,taj pocne dobro da radi igraju mu najbolji igraci i cim se stabilizujemo navijaci se odobrovolje osvojimo neki trofej krece rasprodaja svega sto vredi pocnu da igraju igraci koji ne zasluzuju mesto,dozivimo opet neku blamazu,pa opet se menja trener,neka Stanojevic misli o tome.On je dobro krenuo al ovo mi lici na period kad je odleteo Beli.Inace prelazni rok je lose odradjen,pa tako da Stanoje nije jedini krivac,a neznam kad ce ovi iz zemunela da proizvedu jednog brzog i tehnicki kvalitetnog spica imaju sve uslove al ja ne vidoh takvog iz zemunela u nasem prvom timu, a rotiv Iraca ce videti da je publika izneverena i doci ce mali broj gledalaca ker nemogu vise da nas prevare.

Prza las Vegas USA

pre 12 godina

Srb-in hvala ti za komentar sve si rekao . Ako mozes bilo bi lepo da posaljes tvoj komentar direktno na Stanojevica jel 99% pravih grobara misle bas tako kako si napisao.

sd

pre 12 godina

Da Stanojevic ima malo obraza otisao bi sam i poveo vesele drugare (Vukic,S.Ilic,Scepovic,BabovicSmiljanic).Partizan nikada losije nije igrao .Na kakve to pripreme oni idu kada ih protivnicki igraci obilaze kao na motoru

Milos

pre 12 godina

Ovaj Stanojevic samog sebe laze! Ne mislim da je los trener, ali nemoj vise molim te Babovica, Ilica i Vukica istovremeno da stavljas u postavu na terenu. Od njih jedino Vukic moze da igra, Babovica odmah treba oterati, a Ilicu dozvoliti da igra mozda po neko poluvreme.

Prza las Vegas USA

pre 12 godina

Zelimo da zbog gresaka u radu prilikom prelaznok roka rukovotsvo I trener Partizana budu kaznjeni neprimanjem plate za sezonu 2010 - 2011 pravi navijaci . Moraju da odgovaraju za svoje greske da ih nebi opet pravili ZAR NE.

Oktavijan

pre 12 godina

Alo bre @PFC, nismo mi klubić preko puta, nego smo za vas svetski i evropski šampioni. I ne vređaj klub s kojim imate negativan skor u svim statističkim podacima. A to za petu titulu uzastopno ćemo još da vidimo.

Bari1991

pre 12 godina

Kupujemo napadaća i štopera u Brazilu(jednog umornog,a drugog povređenog) i onda nas dohvati jedan anonimus Kasalica, dade nam gol i 95 minuta ne mož' da ga savatamo! A za to vreme Evandro i Jovančić kao da i nisu na terenu.
(Skauting = Nula, 22. avgust 2011 20:59)


Pa Evandro nije ni bio u Uzicu!On je zabio gol Javoru i asistirao za jos jedan gol Tosicu!!!Malo vam se smutilo u glavi???Ali nije to kriza,rekao Stanojevic!

Дуле ГР

pre 12 godina

Коуч, можда Партизан и није у кризи јер ово није онај Партизан од прије пар мјесеци његове могућности су скромне, што је евидентно. Неиграње Волкова, који је једино право појачање је открило колико нам значи само један прави играч. Зато, потпишите Кежмана што прије да се спаси што се спасити може, јер у Европи ако и прођемо нећемо нешто посебно урадити, а и у нашој лиги биће стани-пани!

popup

pre 12 godina

Ovaj ceo tim je jedna grupna greska. Verujem da prolazimo ali sam ocekivao mnogo vise. Fali organizovana defanziva u kojoj ceo tim aktivno ucestvuje, vise presecenih i oduzetih lopti. Bice onda i sansi i golova. Sa igracima koji su spori i nemaju dovoljno snage, niste kreirali igru vec jednu veliku gresku. U odnosu na ostale klubove u nasoj prvoj ligi, Partizan je mnogo veci klub, sa mnogo boljom infrastrukturom. To hocu da se vidi na terenu, pa mnogi nisu ni imali prave pripreme a mi se mucimo da nije tuzno bilo bi smesno.

ciganDOgroba

pre 12 godina

Jel imas nesto da dodas na Djurinu izjavu da Stojkovic mora da brani za reprenzetaciju ?
Reci slobodno kao sloboda iz slobodnjaka

partizan pomoravlje

pre 12 godina

kako vas nije sramota da tako pricate,stanojevic je odlican trener,dve titule,jedna dupla kruna,jedna liga sampiona,tri puta je razbio prosineckog,izbacio cigane iz kupa,pobedio vojvodinu u finalu kupa,treca najefikasnija ekipa evrope,ako bog da ove godine i liga evrope ...

zoran

pre 12 godina

Ma , o chemu prichas chovece...?? Sada smo mi svi slepi a ti jedini vidis. PA fudbal nije atomaska fizika. Slep bi video da ekipa nema kondicije. Sta ste radili na pripremama..??
Nisu fudbaleri Genka, Rena, nad-ljudi. Ne, treniraju i pravi su profesionalci koji imaju odgovornost prema poslu kojim se bave i prema publici koja ih gleda. Partizan, na chelu sa tobom, nema ni jedno, ni drugo.
Katastrofalno vodis ekipu...izbor igracha ,takodje, katastrofalan...izjave smeshne...ma, gde kod chovek da zaviri chista iluzija, da ne kazem neshto teze.

Partizan zaradio milione a igra se bukvalno na oranici. O semaforu necu trositi rechi...ono je ruglo za celu Evropu a ne samo za nasu zemlju.

Gde je ekonomska policija da malo zadje u Partizan ili jedna dobra istraga Tv B92..??? Sutra cete se razbezati i ostace klub sa dugom od preko 20 miliona evra. Ko odgovara..? Pa niko...ovo je Srbija. Tu prichu smo vec videli u Ljtice Bogdana.

Moderan trener

pre 12 godina

Partizanu je problem kad povede. Zato probajte da pustite protivnika da povede pa ga onda... ovo zvuci bas pametno. Eto ti ideje, to jos nisi probao.

VS

pre 12 godina

Tacno, Partizan, kao skupina vise pojedinaca, nije u krizi; u krizi je trener Stanojevic - u krizi ideja, mogucih resenja i nacina njihovih ostvarenja.Krizni krug se tako zatvara - i tim je, sa Stanojevicem i trenerima slicnog kova, u bezizlaznoj krizi. Znaci, ipak jeste u krizi, a izaci ce iz krize kada se nadje neko ko ce motivisati igrace i odabrati doista sposobne. Ovako, Partizan ce po neku utakmicu dobiti, neku izgubiti, na medjunarodnoj sceni se brukati, a stadionska i medijska publika slusace uvek iste izjave kako je (Partizan) u stvari dobar, kako je bio bolji, kako nije zasluzio poraz, i kako je poraz - teniski receno - neiznudjena greska kakve vise ne sme biti. A ima, i bice.

PFC

pre 12 godina

Alo ljudi sta vam je, zasto pjujete Stanojevica?! Taj covek je najbolji trener u Srbiji! Jedini trener u Srbiji koji vredi! Partizan je igrao katastrofalno protiv Slobode, nije imao izradjene prilike, ali dobro tek je 2. kolo, sada treba da budemo ujedinjeni posto onaj klubic sa druge strane brda na sve moguce nacine i sluzeci se svim mogucim vrstama pritisaka,imamo i rucak Karadzica i Prosineckog i to nesto govori, upravo zbog toga treba da budemo svi kao jedan i da ih unistimo i petu godinu za redom! Sto se tice Samroka podbacili smo u Irskoj,ali ni taj Samrok nije bas naivna ekipa, namucili su i Kopenhagen,ali na nasem stadionu ne bi trebalo da bude problema,treba da podrzimo Aleksandra Stanojevica, a ako ga ne daj boze budu smenili ovi tipovi iz uprave kao sto su Jovicic,Babic i ostali,istog momenta treba da stupimo u strajk i da podrzimo Stanojevica i Krstajica! Odigrali smo 2 utakmice slabo,ali ne mozemo da ocekujemo da pobedjujemo svaku utakmicu sa 5:0! Prema tome svi na stadion da podrzimo Stanojevica i igrace!

cojo

pre 12 godina

Svi pljujete Stanojevića a retko ko spominje Krstajića!Ako ode Stanojević i drugi trener će imati iste probleme i moraće da forsira igrače poput Ivanova,Rnića i Markeza u odbrani!Pa on je za 4 miliona mogao bar odbranu da skocka,a on doveo Ivanova za 600 000e da prima golove kroz noge i da izbacuje loptu u korner umesto u aut.Eduardo na svakom meču traži izmenu posle 50 minuta a plaćen je 1 200 000 e?Pre par sezona u Turskoj nije uspeo na polusezoni ni gol da da!Neka mu daju neku drugu funkciju samo neka ga sklone sa mesta zaduženog za skauting i transfere!Sećate li se Bjekovićevh Nikolova,Ognjanovića,Ćurčija,Kutlačića...?E pa Krstajić sigurno ide njegovim stopama,samo ako ovako nastavi klub će biti na gubitku jer ako nekoga platiš 1 200 000 a on ne vredi ni deseti deo te cife kako ćeš povratiti to što je uloženo u njega?

DOMINIRAJ!!!!

pre 12 godina

Kako Vas nije sramota da pljujete po Stanojevicu i igracima?Ocigledno je da ste Vi internet navijaci jer da niste ne bi tako pisali.Vrlo brzo ste zaboravili fantasticnu igru protiv Genka i maksimalno zalaganje svih igraca a to sto smo izgubili od Slobode nije nikakva tragedija.U cetvrtak igramo najbitniju utakmicu u ovom trenutku i zato je i bilo gresaka jer nije lako igrati jednu utakmicu a misliti na drugu sto pokazuju i mnogo veci klubovi (kladite se za vikend na klubove koji igraju vaznu utakmicu u utorak u Evropi i gubite sigurno).Zato prekinite sa izlivima pameti nego podrzite nas PARTIZAN da prodje u LE tek ce onda da vidite pravu snagu ovog tima.

Srb-in

pre 12 godina

Kad sam pisao ovde da Ilic i Vukic ne mogu da igraju, svi su lupali ovde minuse i pricali o nekim "legendama"! Isto to tvrdim i za Babovica. Oni su ispod proseka! Sad, kad to postaje skroz ocigledno, svi traze smenu Stanojevica. Iako me niko ne pita, ja trazim Djuricevu ostavku, zajedno sa odlaskom Nadja, koji je za par prelaznih rokova pokazao da ne ume da radi taj pos'o! Stanojevicu zameram kukavicku igru, previse taktiziranja. To sto nam je mazao oci kako je Scepovic najbolji igrac, iako je svima bilo jasno da se decko ne trudi uopste. Bojim se da ce Stanojevic ubrzo postati izgovor, da ce ga smeniti pa, tvrdim unapred, dovesti najgoreg moguceg trenera za Partizan - Tumbakovica (setite se samo onih strasnih poraza u Evropi u svakoj utakmici, i poraze u derbijima!). Neko je napisao da nije iskoriscena strasno dobra sansa da se postigne konstanta u Evropi, da se svake godine ima bar malo bolji tim, i apsolutno se slazem sa tim. Stanojevicu, menjaj nesto pod hitno! Izbacuj Ilica i Vukica iz tima (oni su spremni za 20 minuta maksimalno!) i ubacuj klince koji ce izgarati, koji ce trcati i boriti se! Tako ces bar moci jos malo da mazes oci navijacima sa pricama da pravimo tim za naredne 3 godine (da te podsetim da si to pricao cele prosle godine, a onda ste ove godine doveli 15-16 novih igraca) i da hocemo da ubrzamo igru, pa ti u timu sad igraju Ilic, Vukic i Babovic, sto je ubedljivo najsporiji vezni red u Evropi! Menjaj nesto, pokazi da imas srce i da se trener za Partizan, inace ces postati zrtva sopstvene kukavicke taktike!

dejan

pre 12 godina

E ovako ljudi, navijam za zvezdu ali pratim i partizan, pogotovo kad igra u Evropi. 3 glavna razloga za lose igra Partizana su Mladen Krstajic, Aleksandar Stanojevic i los skauting. Pogledajte samo ovogodisnja pojacanja.1. Ivanov, za koga je jedan Ivan Adzic (eeej Adzic) izjavio da ne vredi tih para koje su Rusi trazili. Realno je 600 hiljada mnogo za igraca koji je kao amater igrao protiv samroka i slobode i bio direktni krivac za primljene golove. 2. Eduardo, za koga je Rambo Petkovic rekao da takodje ne vredi te pare. Za milion eura je mogao da se kupi igrac tipa Klea ako ne i bolji. 3. Jovancic, nikakva statistika u radu, sto se evo nastavlja i u partizanu. 4.Babic, Markovic-veliki talenti koje gore navedeni Stanojevic drzi na klupi. Rnic i Rankovic donekle zadovoljavaju. Jedino pravo pojacanje ove sezone, Volkova, je doveo Nadj.

nije sve jadno

pre 12 godina

Trener se ogleda po rezultatima svoga tima. Partizan je ispao iz LŠ, 50-50 da ce uci u LE, poraz od prosjecne ekipe u JSL uz katastrofalnu igru i 7-8 manekena na terenu. Moj Stanoje vrijeme je da odes. Ako slucajno ne pobjedimo ove indijance iz Irske, ako imas i malo obraza napustices klub. Cetvrtak vece. Cekamo. Samo PFC!

andrej

pre 12 godina

ma kakva kriza,samo nemate pojma u odbrani i sredini i kreiranju igre i napada i pasova i u odbrani golmana...hmmmm pa cek malo PA VI NEMATE POJMA O FUDBALU!

d

pre 12 godina

malaga navodno nudi 16 000 000 evrića za samira, koji je već 5 godina u dinamu, eto što je strpljenje, prošle godine su imali ponudu od 4 000 000, ne sumnjam da bi ga partizan prodao odmah za ovih 4 milje

Skauting = Nula

pre 12 godina

Kupujemo napadaća i štopera u Brazilu(jednog umornog,a drugog povređenog) i onda nas dohvati jedan anonimus Kasalica, dade nam gol i 95 minuta ne mož' da ga savatamo! A za to vreme Evandro i Jovančić kao da i nisu na terenu.

Dragan BL

pre 12 godina

U krizi je čitav srpski fudbal!!!
A vi treneri, uz podršku Uprave, bi trebali proizvoditi pojedince sposobne da igraju na visokom nivou. Ako nema toga, ili trener nije dobar, ili Uprava radi rđav posao.

Igor Andjic

pre 12 godina

Citam komentare i neverujem pa ljudi neigra Stanojevic igraju fudbaleri.Covek je upravu ekipa je neuigrana upravu treba pitati zasto su rasprodali pola tima od prosle sezone ? ja predpostavljam da je lova u pitanju i netreba ih osudjivati.Jednostavno treba preziveti a novca nema od kog uzeti ako se neproda

Navijač PARTIZANA iz Vukovara!

pre 12 godina

Pa jel treba da nas gaze timovi kao što su Šamrok i Sloboda pa da onda priznaš da je ovogodišnji prelazni rok "nula bodova",a i tvoja taktička stručnost je pod znakom pitanja!

rasa iz medje

pre 12 godina

Te individualne greske uglavnom prave isti igraci.Treba gledati otvorenih ociju i priznati da je Ivanov cist promasaj,jer svaki klub u ligi ima bar jednog boljeg stopera.

Alexx

pre 12 godina

Nije kriza to je realnost.Los tim,losa igra i losa postavka igre tesko da mozemo bolje. Bio sam na svim utakmicama od pocetka sezone i mogu reci da nema pomaka u igri to jest nema ko da pravi igru...sem par igraca ostalo je sve na nivou srpske lige...Ali i sa takvom igrom Liga Evrope je uspeh...Bice bolje...

Boris

pre 12 godina

Gospodine Stanojevicu, u startu vaseg uspona ste mi bili veoma dragi, cinilo mi se da ste veoma pametan i dobar strucnjak, izjave uljudne, respektovanje sagovornika i protivnika..., ali vi ste ustvari za kratak period dokazali da je to samo bila maska kao i cela prica sa proslosezonskom Partizanovom titulom koju ste zaradili na nacin koji je svima jasan, a rezultati i kazna vam sada slede!

lezdra

pre 12 godina

Živo me zanima kako dati dva, a ne primiti ni jedan gol, protiv Šamroka? Ukoliko budemo, kao do sada, dali samo jedan gol mi smo gotovi čoveče! Prema prikazanim igrama, u poslednjih nekoliko utakmica, tvoja ekipa može igrati, u vrh glave, 60-tak minuta, posle toga konfuzija i panika. E sada, dobar trener to može donekle rešiti pravim i blagovremenim izmenama al' ti to Stanoje ne umeš, pa ili su ti izmene pogrešne ili neblagovremene. Nego blago meni, ukoliko u četvrtak ne prođeš Šamrok, a svi su izgledi da će biti mrka kapa, razmišljaš li ti o odlasku?

Putin

pre 12 godina

Pa naravno da nije u krizi! Ovo je maksimum! Igraju ljudi toliko, koliko su kvalitetni! Sta bi bilo da je u krizi, ne smem ni da pomislim...

dule

pre 12 godina

kakva crna kriza, jedini krivac za ovo stanje je stanojevic. na 4-5 zvanicnih utakmica izmjesao je prvu postavu totalno. i ocekuje neku konstantnost.
samo da ne kaze da zeli da odmara neke igrace. ako ih sad odmara sta ce biti u novembru. nasem fudbalu trebaju vrhunski strani kondicioni treneri, ocigledno da domaci nisu sposobni da pripreme ekipu za sezonu.

Santana

pre 12 godina

Propustena je zivotna sansa da se obezbedi kontinuirano ucestvo u LS,da se inkasira 20.000.000 u naredne dve godine I prestane sa praksom da se moze ziveti samo od prodaje igraca! Kao da su svi u clubu zaspali I zaboravili koliko je Platini olaksao taj put! Samo da je club stvarno hteo da potrosi par miliona € I donese desnog beka,zadrzi Savica,I donese jednog top igraca na krilu! Umesto toga,dobili smo kompletan haos u kome se ionako izgubljeni Stanojevic izgubio skros! Sada je nekako vise nebitno! Posto se desilo SVE suprotno od onoga sto je Djuric obecavao sada mi je stvarno SVE jedno! Samo cu da pratim situaciju bez emocija! Dosta je bilo lazi,osrednjosti I neambicioznosti....Citaj-samo misle o svojim dzepovima:Zecevic,Bjekovic,Djurkovic pa onda Djuric! Tebi Stanoje,SVE najbolje u ovom sadomazohizmu I puno srece! Trebace ti!

Beli

pre 12 godina

Naravno da nismo u krizi,ali je zato igra katastrofalna,Babovic nemoze da da loptu kako treba,Meda takodje.O Vukicu i Ilicu vise i netreba trositi reci,kao da nisu igrali mesecima.Jovancic je prica za sebe,nemogu da verujem da su za njega date pare uopste.Sve u svemu katastrofa.Nadam se da ce u sledecoj utakmici pustiti Mangu da igra da vidimo sta zna,i iskreno se nadam da ce potpisati Kezmana,jer kakav god da je Kezman[star,spor,istrosen]milion puta je bolji od Jovancica!

pan

pre 12 godina

Od 7 utakmica ove sezone, 4 puta smo prvi poveli, a na kraju nismo dobili utakmicu. I to protiv blago rečeno prosečnih ekipa, uključujući i Šamrok i Slobodu.
Pa sad, da li je reč o krizi, lošoj taktici, nezainteresovanosti igrača, to bi najbolje trebalo da zna trener. U svakom slučaju, to je više nego zabrinjavajući podatak.
A na poslednjoj utakmici ih je bilo mnogo više: deset puta su igrači Partizana ostali u ofsajdu iako je protivnik igrao statični bunker, nijednom nismo šutirali glavom, nije napravljen nijedan upotrebljiv centaršut itd. Sve više mi se čini da je Đurić počeo da ruši Stanojevića i da mu u tome pomažu neki igrači. Bar deset puta do sada dao je izjavu da je potrošio čak 4 miliona evra na pojačanja. Ako je za Ivanova, Jovančića, povređenoog Dijaru, Rankovića i slične dao tolike pare, onda je to razlog za kritiku njega, a ne nekog drugog, pa ni trenera, koji je ionako počeo da se sve više gubi. Mislim da bi četvrtak veče morao da bude biti ili ne biti za Stanojevića.

mata

pre 12 godina

Samo cu reci da bi voleo da vidim Zorana Milinkovica na klupi Partizana...Mlad i odlican trener,forsira napadacku i atraktivnu igru ,a ne vredja inteligenciju navijaca pojedinim izjavama,kao sto radi Stanoje...

Ko razume shvatice

pre 12 godina

Ma opusteno ljudi.Danas mi lik pokaze dva tiketa - singlovi: Na jednom 3000 din X kvota 6.50, a na drugom isti par samo je ulog 5000 din.
Cela ova nasa liga je jedna velika sprdnja pojedinaca.

Ja bre

pre 12 godina

Partizan nema ni tim, ni trenera ni rukovodstvo dostojno prve Jelen Super Lige... Ova skrpljena ekipa, uz premisu, da Jelen Liga bude postena bi se borila za opstanak...

crnobeli delija

pre 12 godina

"Pre će biti da smo izgubili zbog individualnih i grupnih grešaka"

a niste pobedili zato sto ste izgubili?

ovolika mudrost u samo jednom coveku, to se retko vidja.

VV

pre 12 godina

U pravu je, nije ovo kriza, ovo je maksimum isluzenih igraca koji cine okosnicu tima... o "pojacanjima" da ne govorim, cast izuzetku koji u spicu ceka neku dobru loptu iz veznog reda, ali ce se izgleda nacekati... Cini mi se da ako ispadnemo u cetvrtak prvi put mi uopste nece biti krivo jer sa ovakvim timom to i zasluzujemo. A onaj ko je ustedeo, neka ode s tim parama na duzi odmor daleko odavde.

del

pre 12 godina

Ne mogu a da se ne setim IDENTICNE izjave Gorana Stevanovica pred otkaz. Mi nemamo strucnjaka koji ima "cojones", ne zavaravajte se nekakvim Anticima, Rajevcima itd.. Nema konstantnosti u poslovanju, u treninzima i sistemu igre, u Evropi, NI U CEMU! Nas fudbal je toliko jadan i bedan da je svako prepucavanje izmedju navijaca sa obe strane brda i vise nego smesno, a izjave ovih "strucnjaka", koji analiziraju utakmice kao da rade doktorsku disertaciju na Filoloskom- tragicne. Baci im loptu i nauci ih da trce 90 minuta bez stajanja i kalkulisanja, pa da vidis rezultate. Bas kao kod Mateusa.

Santana

pre 12 godina

Propustena je zivotna sansa da se obezbedi kontinuirano ucestvo u LS,da se inkasira 20.000.000 u naredne dve godine I prestane sa praksom da se moze ziveti samo od prodaje igraca! Kao da su svi u clubu zaspali I zaboravili koliko je Platini olaksao taj put! Samo da je club stvarno hteo da potrosi par miliona € I donese desnog beka,zadrzi Savica,I donese jednog top igraca na krilu! Umesto toga,dobili smo kompletan haos u kome se ionako izgubljeni Stanojevic izgubio skros! Sada je nekako vise nebitno! Posto se desilo SVE suprotno od onoga sto je Djuric obecavao sada mi je stvarno SVE jedno! Samo cu da pratim situaciju bez emocija! Dosta je bilo lazi,osrednjosti I neambicioznosti....Citaj-samo misle o svojim dzepovima:Zecevic,Bjekovic,Djurkovic pa onda Djuric! Tebi Stanoje,SVE najbolje u ovom sadomazohizmu I puno srece! Trebace ti!

Boris

pre 12 godina

Gospodine Stanojevicu, u startu vaseg uspona ste mi bili veoma dragi, cinilo mi se da ste veoma pametan i dobar strucnjak, izjave uljudne, respektovanje sagovornika i protivnika..., ali vi ste ustvari za kratak period dokazali da je to samo bila maska kao i cela prica sa proslosezonskom Partizanovom titulom koju ste zaradili na nacin koji je svima jasan, a rezultati i kazna vam sada slede!

VV

pre 12 godina

U pravu je, nije ovo kriza, ovo je maksimum isluzenih igraca koji cine okosnicu tima... o "pojacanjima" da ne govorim, cast izuzetku koji u spicu ceka neku dobru loptu iz veznog reda, ali ce se izgleda nacekati... Cini mi se da ako ispadnemo u cetvrtak prvi put mi uopste nece biti krivo jer sa ovakvim timom to i zasluzujemo. A onaj ko je ustedeo, neka ode s tim parama na duzi odmor daleko odavde.

d

pre 12 godina

malaga navodno nudi 16 000 000 evrića za samira, koji je već 5 godina u dinamu, eto što je strpljenje, prošle godine su imali ponudu od 4 000 000, ne sumnjam da bi ga partizan prodao odmah za ovih 4 milje

crnobeli delija

pre 12 godina

"Pre će biti da smo izgubili zbog individualnih i grupnih grešaka"

a niste pobedili zato sto ste izgubili?

ovolika mudrost u samo jednom coveku, to se retko vidja.

pan

pre 12 godina

Od 7 utakmica ove sezone, 4 puta smo prvi poveli, a na kraju nismo dobili utakmicu. I to protiv blago rečeno prosečnih ekipa, uključujući i Šamrok i Slobodu.
Pa sad, da li je reč o krizi, lošoj taktici, nezainteresovanosti igrača, to bi najbolje trebalo da zna trener. U svakom slučaju, to je više nego zabrinjavajući podatak.
A na poslednjoj utakmici ih je bilo mnogo više: deset puta su igrači Partizana ostali u ofsajdu iako je protivnik igrao statični bunker, nijednom nismo šutirali glavom, nije napravljen nijedan upotrebljiv centaršut itd. Sve više mi se čini da je Đurić počeo da ruši Stanojevića i da mu u tome pomažu neki igrači. Bar deset puta do sada dao je izjavu da je potrošio čak 4 miliona evra na pojačanja. Ako je za Ivanova, Jovančića, povređenoog Dijaru, Rankovića i slične dao tolike pare, onda je to razlog za kritiku njega, a ne nekog drugog, pa ni trenera, koji je ionako počeo da se sve više gubi. Mislim da bi četvrtak veče morao da bude biti ili ne biti za Stanojevića.

Putin

pre 12 godina

Pa naravno da nije u krizi! Ovo je maksimum! Igraju ljudi toliko, koliko su kvalitetni! Sta bi bilo da je u krizi, ne smem ni da pomislim...

del

pre 12 godina

Ne mogu a da se ne setim IDENTICNE izjave Gorana Stevanovica pred otkaz. Mi nemamo strucnjaka koji ima "cojones", ne zavaravajte se nekakvim Anticima, Rajevcima itd.. Nema konstantnosti u poslovanju, u treninzima i sistemu igre, u Evropi, NI U CEMU! Nas fudbal je toliko jadan i bedan da je svako prepucavanje izmedju navijaca sa obe strane brda i vise nego smesno, a izjave ovih "strucnjaka", koji analiziraju utakmice kao da rade doktorsku disertaciju na Filoloskom- tragicne. Baci im loptu i nauci ih da trce 90 minuta bez stajanja i kalkulisanja, pa da vidis rezultate. Bas kao kod Mateusa.

rasa iz medje

pre 12 godina

Te individualne greske uglavnom prave isti igraci.Treba gledati otvorenih ociju i priznati da je Ivanov cist promasaj,jer svaki klub u ligi ima bar jednog boljeg stopera.

mata

pre 12 godina

Samo cu reci da bi voleo da vidim Zorana Milinkovica na klupi Partizana...Mlad i odlican trener,forsira napadacku i atraktivnu igru ,a ne vredja inteligenciju navijaca pojedinim izjavama,kao sto radi Stanoje...

Srb-in

pre 12 godina

Kad sam pisao ovde da Ilic i Vukic ne mogu da igraju, svi su lupali ovde minuse i pricali o nekim "legendama"! Isto to tvrdim i za Babovica. Oni su ispod proseka! Sad, kad to postaje skroz ocigledno, svi traze smenu Stanojevica. Iako me niko ne pita, ja trazim Djuricevu ostavku, zajedno sa odlaskom Nadja, koji je za par prelaznih rokova pokazao da ne ume da radi taj pos'o! Stanojevicu zameram kukavicku igru, previse taktiziranja. To sto nam je mazao oci kako je Scepovic najbolji igrac, iako je svima bilo jasno da se decko ne trudi uopste. Bojim se da ce Stanojevic ubrzo postati izgovor, da ce ga smeniti pa, tvrdim unapred, dovesti najgoreg moguceg trenera za Partizan - Tumbakovica (setite se samo onih strasnih poraza u Evropi u svakoj utakmici, i poraze u derbijima!). Neko je napisao da nije iskoriscena strasno dobra sansa da se postigne konstanta u Evropi, da se svake godine ima bar malo bolji tim, i apsolutno se slazem sa tim. Stanojevicu, menjaj nesto pod hitno! Izbacuj Ilica i Vukica iz tima (oni su spremni za 20 minuta maksimalno!) i ubacuj klince koji ce izgarati, koji ce trcati i boriti se! Tako ces bar moci jos malo da mazes oci navijacima sa pricama da pravimo tim za naredne 3 godine (da te podsetim da si to pricao cele prosle godine, a onda ste ove godine doveli 15-16 novih igraca) i da hocemo da ubrzamo igru, pa ti u timu sad igraju Ilic, Vukic i Babovic, sto je ubedljivo najsporiji vezni red u Evropi! Menjaj nesto, pokazi da imas srce i da se trener za Partizan, inace ces postati zrtva sopstvene kukavicke taktike!

zoran

pre 12 godina

Ma , o chemu prichas chovece...?? Sada smo mi svi slepi a ti jedini vidis. PA fudbal nije atomaska fizika. Slep bi video da ekipa nema kondicije. Sta ste radili na pripremama..??
Nisu fudbaleri Genka, Rena, nad-ljudi. Ne, treniraju i pravi su profesionalci koji imaju odgovornost prema poslu kojim se bave i prema publici koja ih gleda. Partizan, na chelu sa tobom, nema ni jedno, ni drugo.
Katastrofalno vodis ekipu...izbor igracha ,takodje, katastrofalan...izjave smeshne...ma, gde kod chovek da zaviri chista iluzija, da ne kazem neshto teze.

Partizan zaradio milione a igra se bukvalno na oranici. O semaforu necu trositi rechi...ono je ruglo za celu Evropu a ne samo za nasu zemlju.

Gde je ekonomska policija da malo zadje u Partizan ili jedna dobra istraga Tv B92..??? Sutra cete se razbezati i ostace klub sa dugom od preko 20 miliona evra. Ko odgovara..? Pa niko...ovo je Srbija. Tu prichu smo vec videli u Ljtice Bogdana.

dejan

pre 12 godina

E ovako ljudi, navijam za zvezdu ali pratim i partizan, pogotovo kad igra u Evropi. 3 glavna razloga za lose igra Partizana su Mladen Krstajic, Aleksandar Stanojevic i los skauting. Pogledajte samo ovogodisnja pojacanja.1. Ivanov, za koga je jedan Ivan Adzic (eeej Adzic) izjavio da ne vredi tih para koje su Rusi trazili. Realno je 600 hiljada mnogo za igraca koji je kao amater igrao protiv samroka i slobode i bio direktni krivac za primljene golove. 2. Eduardo, za koga je Rambo Petkovic rekao da takodje ne vredi te pare. Za milion eura je mogao da se kupi igrac tipa Klea ako ne i bolji. 3. Jovancic, nikakva statistika u radu, sto se evo nastavlja i u partizanu. 4.Babic, Markovic-veliki talenti koje gore navedeni Stanojevic drzi na klupi. Rnic i Rankovic donekle zadovoljavaju. Jedino pravo pojacanje ove sezone, Volkova, je doveo Nadj.

lezdra

pre 12 godina

Živo me zanima kako dati dva, a ne primiti ni jedan gol, protiv Šamroka? Ukoliko budemo, kao do sada, dali samo jedan gol mi smo gotovi čoveče! Prema prikazanim igrama, u poslednjih nekoliko utakmica, tvoja ekipa može igrati, u vrh glave, 60-tak minuta, posle toga konfuzija i panika. E sada, dobar trener to može donekle rešiti pravim i blagovremenim izmenama al' ti to Stanoje ne umeš, pa ili su ti izmene pogrešne ili neblagovremene. Nego blago meni, ukoliko u četvrtak ne prođeš Šamrok, a svi su izgledi da će biti mrka kapa, razmišljaš li ti o odlasku?

Navijač PARTIZANA iz Vukovara!

pre 12 godina

Pa jel treba da nas gaze timovi kao što su Šamrok i Sloboda pa da onda priznaš da je ovogodišnji prelazni rok "nula bodova",a i tvoja taktička stručnost je pod znakom pitanja!

Skauting = Nula

pre 12 godina

Kupujemo napadaća i štopera u Brazilu(jednog umornog,a drugog povređenog) i onda nas dohvati jedan anonimus Kasalica, dade nam gol i 95 minuta ne mož' da ga savatamo! A za to vreme Evandro i Jovančić kao da i nisu na terenu.

Ja bre

pre 12 godina

Partizan nema ni tim, ni trenera ni rukovodstvo dostojno prve Jelen Super Lige... Ova skrpljena ekipa, uz premisu, da Jelen Liga bude postena bi se borila za opstanak...

dule

pre 12 godina

kakva crna kriza, jedini krivac za ovo stanje je stanojevic. na 4-5 zvanicnih utakmica izmjesao je prvu postavu totalno. i ocekuje neku konstantnost.
samo da ne kaze da zeli da odmara neke igrace. ako ih sad odmara sta ce biti u novembru. nasem fudbalu trebaju vrhunski strani kondicioni treneri, ocigledno da domaci nisu sposobni da pripreme ekipu za sezonu.

ciganDOgroba

pre 12 godina

Jel imas nesto da dodas na Djurinu izjavu da Stojkovic mora da brani za reprenzetaciju ?
Reci slobodno kao sloboda iz slobodnjaka

cojo

pre 12 godina

Svi pljujete Stanojevića a retko ko spominje Krstajića!Ako ode Stanojević i drugi trener će imati iste probleme i moraće da forsira igrače poput Ivanova,Rnića i Markeza u odbrani!Pa on je za 4 miliona mogao bar odbranu da skocka,a on doveo Ivanova za 600 000e da prima golove kroz noge i da izbacuje loptu u korner umesto u aut.Eduardo na svakom meču traži izmenu posle 50 minuta a plaćen je 1 200 000 e?Pre par sezona u Turskoj nije uspeo na polusezoni ni gol da da!Neka mu daju neku drugu funkciju samo neka ga sklone sa mesta zaduženog za skauting i transfere!Sećate li se Bjekovićevh Nikolova,Ognjanovića,Ćurčija,Kutlačića...?E pa Krstajić sigurno ide njegovim stopama,samo ako ovako nastavi klub će biti na gubitku jer ako nekoga platiš 1 200 000 a on ne vredi ni deseti deo te cife kako ćeš povratiti to što je uloženo u njega?

Moderan trener

pre 12 godina

Partizanu je problem kad povede. Zato probajte da pustite protivnika da povede pa ga onda... ovo zvuci bas pametno. Eto ti ideje, to jos nisi probao.

sd

pre 12 godina

Da Stanojevic ima malo obraza otisao bi sam i poveo vesele drugare (Vukic,S.Ilic,Scepovic,BabovicSmiljanic).Partizan nikada losije nije igrao .Na kakve to pripreme oni idu kada ih protivnicki igraci obilaze kao na motoru

PFC

pre 12 godina

Alo ljudi sta vam je, zasto pjujete Stanojevica?! Taj covek je najbolji trener u Srbiji! Jedini trener u Srbiji koji vredi! Partizan je igrao katastrofalno protiv Slobode, nije imao izradjene prilike, ali dobro tek je 2. kolo, sada treba da budemo ujedinjeni posto onaj klubic sa druge strane brda na sve moguce nacine i sluzeci se svim mogucim vrstama pritisaka,imamo i rucak Karadzica i Prosineckog i to nesto govori, upravo zbog toga treba da budemo svi kao jedan i da ih unistimo i petu godinu za redom! Sto se tice Samroka podbacili smo u Irskoj,ali ni taj Samrok nije bas naivna ekipa, namucili su i Kopenhagen,ali na nasem stadionu ne bi trebalo da bude problema,treba da podrzimo Aleksandra Stanojevica, a ako ga ne daj boze budu smenili ovi tipovi iz uprave kao sto su Jovicic,Babic i ostali,istog momenta treba da stupimo u strajk i da podrzimo Stanojevica i Krstajica! Odigrali smo 2 utakmice slabo,ali ne mozemo da ocekujemo da pobedjujemo svaku utakmicu sa 5:0! Prema tome svi na stadion da podrzimo Stanojevica i igrace!

nije sve jadno

pre 12 godina

Trener se ogleda po rezultatima svoga tima. Partizan je ispao iz LŠ, 50-50 da ce uci u LE, poraz od prosjecne ekipe u JSL uz katastrofalnu igru i 7-8 manekena na terenu. Moj Stanoje vrijeme je da odes. Ako slucajno ne pobjedimo ove indijance iz Irske, ako imas i malo obraza napustices klub. Cetvrtak vece. Cekamo. Samo PFC!

Beli

pre 12 godina

Naravno da nismo u krizi,ali je zato igra katastrofalna,Babovic nemoze da da loptu kako treba,Meda takodje.O Vukicu i Ilicu vise i netreba trositi reci,kao da nisu igrali mesecima.Jovancic je prica za sebe,nemogu da verujem da su za njega date pare uopste.Sve u svemu katastrofa.Nadam se da ce u sledecoj utakmici pustiti Mangu da igra da vidimo sta zna,i iskreno se nadam da ce potpisati Kezmana,jer kakav god da je Kezman[star,spor,istrosen]milion puta je bolji od Jovancica!

Prza las Vegas USA

pre 12 godina

Zelimo da zbog gresaka u radu prilikom prelaznok roka rukovotsvo I trener Partizana budu kaznjeni neprimanjem plate za sezonu 2010 - 2011 pravi navijaci . Moraju da odgovaraju za svoje greske da ih nebi opet pravili ZAR NE.

DOMINIRAJ!!!!

pre 12 godina

Kako Vas nije sramota da pljujete po Stanojevicu i igracima?Ocigledno je da ste Vi internet navijaci jer da niste ne bi tako pisali.Vrlo brzo ste zaboravili fantasticnu igru protiv Genka i maksimalno zalaganje svih igraca a to sto smo izgubili od Slobode nije nikakva tragedija.U cetvrtak igramo najbitniju utakmicu u ovom trenutku i zato je i bilo gresaka jer nije lako igrati jednu utakmicu a misliti na drugu sto pokazuju i mnogo veci klubovi (kladite se za vikend na klubove koji igraju vaznu utakmicu u utorak u Evropi i gubite sigurno).Zato prekinite sa izlivima pameti nego podrzite nas PARTIZAN da prodje u LE tek ce onda da vidite pravu snagu ovog tima.

Nex

pre 12 godina

Babovic dobija kapitensku traku, posle svih gluposti koje je ucinio, umesto da bude proteran iz Partizana, menjas tim za svaku utakmicu, sikaniras dva najbolja igraca na terenu i jedine prave bekove koje je Partizan imao u poslednjih 20 godina, Aksentijevica i Volkova, glavni adut ti je raspali Vukic, deci ne das da igraju, zaboravio si na Ninkovica i Brasanca, cim povedes povuces se posto igram sa takvim velesilama kao sto su Samrok, Sloboda, Zvezda, Vojvodina itd., iskljucivi si krivac za ispadanje iz LS, a sa tobom zajedno i oni lopovi koji su, toboze, potrosili 4 miliona evra na pojacanja, ne umes da motivises igrace, u drugom kolu prvenstva vuku se po terenu kao da su odigrali 100 utakmica (uskoro ces krenuti svoju staru pricu kako ritam cetvrtak-nedelja dovodi do umora). Dakle, Mateus i samo Mateus!

popup

pre 12 godina

Ovaj ceo tim je jedna grupna greska. Verujem da prolazimo ali sam ocekivao mnogo vise. Fali organizovana defanziva u kojoj ceo tim aktivno ucestvuje, vise presecenih i oduzetih lopti. Bice onda i sansi i golova. Sa igracima koji su spori i nemaju dovoljno snage, niste kreirali igru vec jednu veliku gresku. U odnosu na ostale klubove u nasoj prvoj ligi, Partizan je mnogo veci klub, sa mnogo boljom infrastrukturom. To hocu da se vidi na terenu, pa mnogi nisu ni imali prave pripreme a mi se mucimo da nije tuzno bilo bi smesno.

Bari1991

pre 12 godina

Kupujemo napadaća i štopera u Brazilu(jednog umornog,a drugog povređenog) i onda nas dohvati jedan anonimus Kasalica, dade nam gol i 95 minuta ne mož' da ga savatamo! A za to vreme Evandro i Jovančić kao da i nisu na terenu.
(Skauting = Nula, 22. avgust 2011 20:59)


Pa Evandro nije ni bio u Uzicu!On je zabio gol Javoru i asistirao za jos jedan gol Tosicu!!!Malo vam se smutilo u glavi???Ali nije to kriza,rekao Stanojevic!

VS

pre 12 godina

Tacno, Partizan, kao skupina vise pojedinaca, nije u krizi; u krizi je trener Stanojevic - u krizi ideja, mogucih resenja i nacina njihovih ostvarenja.Krizni krug se tako zatvara - i tim je, sa Stanojevicem i trenerima slicnog kova, u bezizlaznoj krizi. Znaci, ipak jeste u krizi, a izaci ce iz krize kada se nadje neko ko ce motivisati igrace i odabrati doista sposobne. Ovako, Partizan ce po neku utakmicu dobiti, neku izgubiti, na medjunarodnoj sceni se brukati, a stadionska i medijska publika slusace uvek iste izjave kako je (Partizan) u stvari dobar, kako je bio bolji, kako nije zasluzio poraz, i kako je poraz - teniski receno - neiznudjena greska kakve vise ne sme biti. A ima, i bice.

Dragan BL

pre 12 godina

U krizi je čitav srpski fudbal!!!
A vi treneri, uz podršku Uprave, bi trebali proizvoditi pojedince sposobne da igraju na visokom nivou. Ako nema toga, ili trener nije dobar, ili Uprava radi rđav posao.

andrej

pre 12 godina

ma kakva kriza,samo nemate pojma u odbrani i sredini i kreiranju igre i napada i pasova i u odbrani golmana...hmmmm pa cek malo PA VI NEMATE POJMA O FUDBALU!

Wllaxy

pre 12 godina

kako vas nije sramota da tako pricate,stanojevic je odlican trener,dve titule,jedna dupla kruna,jedna liga sampiona,tri puta je razbio prosineckog,izbacio cigane iz kupa,pobedio vojvodinu u finalu kupa,treca najefikasnija ekipa evrope,ako bog da ove godine i liga evrope ...
(partizan pomoravlje, 22. avgust 2011 21:07)

... a kad tamo, kad se konacno probudis, preslikane prethodne sezone u Ligama Evrope/Sampiona, verovatno i gore - ako je to nakon onih silnih nula uopste i moguce...

Ali ako ti i ove sadasnje bruke sa Samrokom, Slobodom, prvo poluvreme revansa sa Skendijom nisu dovoljne - please be my guest!

Дуле ГР

pre 12 godina

Коуч, можда Партизан и није у кризи јер ово није онај Партизан од прије пар мјесеци његове могућности су скромне, што је евидентно. Неиграње Волкова, који је једино право појачање је открило колико нам значи само један прави играч. Зато, потпишите Кежмана што прије да се спаси што се спасити може, јер у Европи ако и прођемо нећемо нешто посебно урадити, а и у нашој лиги биће стани-пани!

Oktavijan

pre 12 godina

Alo bre @PFC, nismo mi klubić preko puta, nego smo za vas svetski i evropski šampioni. I ne vređaj klub s kojim imate negativan skor u svim statističkim podacima. A to za petu titulu uzastopno ćemo još da vidimo.

PosmatraC

pre 12 godina

Ti bre Stanojevicu nas navijace tretiras kao slepce i vrlo nisko intelegentne ljude.Pa da li je moguce ovo sto ti pricas.Pakuj se bre, to ti je najdobonamerniji savet od slepaca.

Ko razume shvatice

pre 12 godina

Ma opusteno ljudi.Danas mi lik pokaze dva tiketa - singlovi: Na jednom 3000 din X kvota 6.50, a na drugom isti par samo je ulog 5000 din.
Cela ova nasa liga je jedna velika sprdnja pojedinaca.

Crno-bijeli svijet

pre 12 godina

Partizan ove godine ima jedan od najslabijih timova u poslednjih par godina. Izgovor da je tim neuigran može se koristiti još neko vreme, ali će se pokazati da igrači koji su dovedeni nisu na nivou onih koji su u proteklih 1-1.5 godinu nosili dres Partizana. Ako se samo setite stranaca koji su jedno vreme bili u Partizanu (Kleo, Žuka, Moreira, Dijara) vidi se da su to igrači koji su pravili razliku na terenu. Ja ne vidim koju razliku na terenu pravi mnogo hvaljeni Eduardo ili ne vidim sigurnost koju uliva Ivanov. O Brazilcu koji se povredio ili je došao povređen ne vredi ni pričati jer ga nismo videli na delu. Priče o velikim ulaganjima u tim ne stoje, dakle ili su netačne ili su dovedeni igrači žestoko preplaćeni. Partizan je prokockao veliku šansu da se plasira u LŠ i time postane redovan učesnik što bi se odrazilo i na klupske finansije. Pojedinci su dobro prošli u celoj ovoj situaciji, ali na dug rok klub je izgubio.

Milos

pre 12 godina

Ovaj Stanojevic samog sebe laze! Ne mislim da je los trener, ali nemoj vise molim te Babovica, Ilica i Vukica istovremeno da stavljas u postavu na terenu. Od njih jedino Vukic moze da igra, Babovica odmah treba oterati, a Ilicu dozvoliti da igra mozda po neko poluvreme.

partizan pomoravlje

pre 12 godina

kako vas nije sramota da tako pricate,stanojevic je odlican trener,dve titule,jedna dupla kruna,jedna liga sampiona,tri puta je razbio prosineckog,izbacio cigane iz kupa,pobedio vojvodinu u finalu kupa,treca najefikasnija ekipa evrope,ako bog da ove godine i liga evrope ...

PREKIPELO

pre 12 godina

Po cemu je Stanojevic sjajan trener kao sto dosta vas tvrdi??? Koji su njegovi rezultati??? Pa u LS smo usli neverovatno srecno,Anderleht nas je igrom razbio,unistio,branili smo se kao pacovi i prosli srecno na penale i sta onda u LS skor 0:6 bruka nevidjena,pa jel vam to zadovoljstvo pitam vas ja?? Sad poraz od Genka,nereseno sa amaterima,poraz od Slobode i sto je najgore Partizan nema igru,igraju kao amateri!! Za takvo stanje je odgovoran trener iskljucivo ako se Stanojevic uopste moze nazvati trenerom!!!

Prza las Vegas USA

pre 12 godina

Srb-in hvala ti za komentar sve si rekao . Ako mozes bilo bi lepo da posaljes tvoj komentar direktno na Stanojevica jel 99% pravih grobara misle bas tako kako si napisao.

Alexx

pre 12 godina

Nije kriza to je realnost.Los tim,losa igra i losa postavka igre tesko da mozemo bolje. Bio sam na svim utakmicama od pocetka sezone i mogu reci da nema pomaka u igri to jest nema ko da pravi igru...sem par igraca ostalo je sve na nivou srpske lige...Ali i sa takvom igrom Liga Evrope je uspeh...Bice bolje...

partizan

pre 12 godina

Alo bre @PFC, nismo mi klubić preko puta, nego smo za vas svetski i evropski šampioni. I ne vređaj klub s kojim imate negativan skor u svim statističkim podacima. A to za petu titulu uzastopno ćemo još da vidimo.
(Oktavijan, 22. avgust 2011 22:36)
Za nas ste sad samo klub koji deremo non stop i nista vise.Dosta vise o praistoriji

igor blokovi

pre 12 godina

Stanojevic je demagog, ne bih mu bio u kozi u narednim nedeljama. Slazem se sa komentarima da je u svakoj utakmici mesao postavu kao da imamo 25 kvalitetnih igraca, a ne tek nekolicinu. Partizan ima ocajne kondicione trenere i to je jedan od osnovnih razloga zbog cega nas nema u Evropi, imamo snage za 60 minuta i to je to, posle spasavaj se ko moze, a u ekipi sa ovoliko matoraca fizicka sprema je osnov, u Uzicu zadnjih dvadeset minuta nismo mogli da se pomerimo.
Jos jedna poruka za ove sto nas nazivaju internet navijaci, ja imam vise juga nego sto ti mozes da zamislis, a to sto znam da koristim internet to je normalno u 21.veku.

milan

pre 12 godina

"Pre će biti da smo izgubili zbog individualnih i grupnih grešaka“, izjavio je Stanojević.

Bravo ti ga, svaka ti je ka Njegoseva.

milan

pre 12 godina

Preterali ste vise sa tim komentarima ako ste pravi navijaci svi u hram u cetvrtak da podrzimo crno bele kojima je u ovom trenutku podrska pravih grobara najpotrebnija!!! Posustajete odmah posle dva losa izdanja,a 4 titule ,3 duple krune ,liga sampiona , terorisanje komsinice...ne sudite ljudima posle 2 lose utakmice svima je genk tesko pao i to je jedina posledics verujte u ovu ekipu i svi u hram da dignemo crno bele,nismo mi tamo neki indijanci da posle 2 lose odigrane utakmice necemo da bodrimo svoj tim,mi smo pravi navijaci i volimo svoj klub!jos jednom svi u hram,cetvrtak 20:30 grobari s'tobom sve do pobede!

badja

pre 12 godina

Pa ljudi nemogu da vjerujem da sad pljujete Jovancica, a svi ste trazili da on igra. Malo strpljenja molim, da vidimo da li on zaista vrijedi ili ne. Stanojevicu imas moju podrsku, ali nesto ocigledno mora da se mijenja. Moje misljenje je da je uprava kluba veci krivac nego ti, zbog lose odradjenog prelaznog roka. Nije strasan jedan poraz, da se dozovemo pameti. U cetvrtak svim silama naprijed, dokazite da vrijedite, i oravdajte dres koji nosite jer ZA DRUGE SE NAVIJA PARTIZAN SE VOLI!!!!!

tnt pfc

pre 12 godina

Stanojeviću, šta misliš da malo zakočiš sa izjavama za medije. Nađi nekog da ti održi dve tri lekcije o odnosima sa pomenutim i da te malo edukuje o ponašanju na klupi i u odnosima sa javnošću. Stupidne izjave u kojima ništa ne kažeš mi više liče na naše političare. I brate sastavi bar dve utakmice sa istim sastavom. Probaj da nekog zameniš i na poluvremenu a možda i u prvih 30 minuta. Uvodiš izmene u zadnjih 5 minuta, pa šta misliš da može da se uradi za to vreme. Skupi malo hrabrosti pa forsiraj naše klince koji ginu, pa i kad pogreše neće nam biti žao. Autoritet se ne gradi skakutanjem pored aut linije i lupetanjem po medijima već samo rezultatima. Sedi brate na klupu, bavi se analitikom, radi izmene kad treba, okani se medija, daj nam rezultat i bićeš trener.

mladen

pre 12 godina

Stanojevic je nazalost zrtva uprave,Bjeke i Zeke.Covek na kome se lome koplja.Jeste mlad,neiskusan,ponekad tvrdolav i jos uci na Partizanu ali je perspektivan,videcete to za koju godinu.Zameram mu sto nije ostao dosledan svojoj viziji i isterao stvari na cistac i po cenu otkaza.Ocigledno je da mu drugi kroje tim,da nije imao odresene ruke u prelaznom roku i da je na neki nacin i sam postao deo "prljavih igara".Stoga,momce,pamet u glavu,sledi svoje srce dok ga jos ne ukaljas, i idi do kraja i po cenu otkaza.Gurni ove klince koji su juce ginuli.Daj Babica, Ninkovica,Mangu... Reci sta ne valja,ima nas jos postenih,cistih i hrabrih u Srbiji.Ziveo Partizan i majka Srbija.

Stoka Neotesana

pre 12 godina

Igra je stala jos u toku drugog dela prosle sezone,kada je krenuo da igra tu debilnu romb formaciju koju niko drugi ne igra..ceo drugi deo smo se mucili sa igrom,i 80 posto utakmica smo jedva dobili..prvi deo prelaznog roka je dobro odradjen po meni,ali svi ti igraci sede na klupama,a pokazalo se da nam Volkov trenutno cini pola tima,a Stanojevic ocigledno ne zna da sastavi tim,posto su iskljucivo njegove greske za losu igru..mora se igrati preko krila,posto je trenutna potava na sredini ocajna,i te fore sa kontra stranama nemaju veze sa vezom,ubaciti Babica i Mangu,smatram da ce bolje igrati nego Vukic i Ilic..umesto Rnica je trebalo da se kupi jos 1 stoper,to jest nije Frimpong trebao biti prodat,ali sada je kasno za takve price..verujem da cemo proci u cetvrtak,ali ako nastavimo da igramo u ovoj formaciji,ne vidim nikakvu buducnost Partizana

vladimir 019

pre 12 godina

Jos jednom je Aksentijevic dokazao da je zasluzio da igra obe utakmice protiv Genka,Lazar Markovic buduca zvezda Srpskog fudbala,treba dati sansu Babicu i Mangu bi trebalo pustiti protiv Indijanaca da vidimo od cega je satkan.Svaka lopta je isla preko Babovica koji je celu utakmicu imao potez vise ili neupotrbljivu loptu,Vukic standardno los tako da nam jedan kao MOreira (organizator igre) treba kao LEBA.Ivanov nekoliko dobrih poteza pa obavezno kiks zbog kojeg primimo gol.Ajde da sacekamo jos malo da se oporavi Anderson kad je uprava pustila Frimponga koji je na pripremama bio odlican.Stepanov bi bio odlicno resenje na poziciji stopera u Evropi.Pod hitno organizator igre i stoper i napadac. Medo pokazao jos jednom da za Smiljanica nema mesta na poziciji zadnjeg veznog.Voja Stankovic odlican tako da bi mom misljenju Voja ostati na poziciji levog beka a najvece pojacanje VOLKOV na poziji krila malo ofanzivnije jer covek moze mnogo.Jedan je PARTIZAN!!!

Igor Andjic

pre 12 godina

Citam komentare i neverujem pa ljudi neigra Stanojevic igraju fudbaleri.Covek je upravu ekipa je neuigrana upravu treba pitati zasto su rasprodali pola tima od prosle sezone ? ja predpostavljam da je lova u pitanju i netreba ih osudjivati.Jednostavno treba preziveti a novca nema od kog uzeti ako se neproda

Sve se zna

pre 12 godina

A sto se svi lozite kad se zna cela situacija ???
LJUDI NEK VAM BUDE JASNO DA JE SLEDECI TRENER PARTIZANA MARKO NIKOLIĆ !!! To je sve vec zavrseno, sad je pitanje samo koliko ce Stanojevic uspeti da odoleva da ga ne oteraju. Cim nisu sredili da dobiju jednu utakmicu pokazuje se prava slika Partizana, trenera i uopste jakog i mocnog tima iz Bg-a....

Vako

pre 12 godina

Tuzno je citati komentare internet navijaca i strucnjaka koji nisu ni jednom bili na stadionu. Vi trazite neciju ostavku. Ovde ,na komentarima,ima mozda 10 ljudi koji znaju nesto a ovo ostalo decurlija ili internet zaludjenici, strucnjaci za sve i svasta.

d k o

pre 12 godina

pa naeavno da nije partizan jednostavno nema tim za igru na dva fronta pitanje za trenera i upravu da li stvarno mislite da sa ovim timom mozemo da prezimimo u evropi i da uzmemo titulu ,tesko morate jos malo da dresite kesu

Со Ло

pre 12 godina

То је то што краси те момке одсуство смисла, не повезаност у игри да да то су ти промашаји.

čiča

pre 12 godina

Još jedna apsolutna podrška @Srb-inu.Od reči do reči napisano je tačno.Kao retko do sada pogodjena suština problema i moguća strahovanja.Stanojeviću na potezu si.Il pukovnik il pokojnik.Prepiši ovo što je čovek napisao i to nek ti bude svakodnevno pred nosom.Ako si samo nečija marioneta onda budi baja pa to kaži,il možda ne smeš...

Ivan

pre 12 godina

Stanojevicu, igra nam je ocajna. U spicu imas Eduarda koji je je doveden iz druge brazilske lige i koji nista nije kvalitetniji od prosecnih srpskih napadaca. Pored njega su Scepovic koji realno nema mesta ni na klupi Partizana jer nema osecaj da postigne gol, sut, dribling itd. a da ne pricamo o njegovom ponasanju i tome sto se stavlja iznad kluba a ne zna koliko pojma nema. Tu je Dijara koji dugo nije igrao i pitanej je koliko on moze ali je opet bolje dati sansu njemu nego Scepovicu. Jovancic po meni nije los napadac ali sigurno nije igrac koji ce napraviti razliku. Sve u svemu nemamo kvalitetnog napadaca na koga bi smo mogli da se oslonimo! (Setite se Klea, Dijare iz najboljih dana...)
Na sredini su ti Ilic, Vukic, Tomic i Babovic... Oni za 90 minuta ne mogu da sastave tri dobra pasa. Ilic je potpuno nespreman i pitanje je kada ce nekome polomiti nogu. Nakon pola sata igre mi igramo sa igracem manje jer ona nema snage (svaka cast na staroj slavi ali od nje se ne zivi). Ista je situacija i sa Vukicem, znaci posle pola sata igramo sa dva igraca manje, s tim sto Vukic nema mesta ni na klupi Partizana jer je spor, nema dobar pas, nespreman i nezainteresovan. Tomic jen trenutno u dobroj formi i treba ga koristiti ali bi mogao malo da poradi na centar sutu. Babovic nije ni trag onog igraca iz prosle sezone, potrebno je dati mu jedan fudbal samo za njega jernon stop vuce loptu i naravno uvek je izgubi, spor je, pasovi su mu nepracizni i nema desnu nogu (ne koristi je jer ne ume). Medo je po meni najgori zadnji vezni koji je igrao u Partizanu u poslednjih deset godina.Jeste borben ali osim toga nista vise ne poseduje. Pas mu je vise nego ocajan (ko ga je doveo treba da se izbaci iz Partizana). Smiljanic je super igrac i daleko bolji od Mede i treba ga koristiti. Uz to mnogo voli klub. Stoperi su ocaj, nikad gori u Partizanu. Ivanov je spor, dribla u zadnjoj liniji, baba moze da ga predribla, povremeno kiksira u vazdusnim duelima. Napominjem da povremeno zablista ali to je retkost. I dosao je iz druge ruske lige i do sada je samo Zvezda cula za njega. Rnic...ko pamti njegov prvi boravak u Partizanu, sve mu je jasno, ocajan igrac. Anderleht ga je najurio.Rezerve i nemamo, osim nekih povredjenih polovnih drugoligaskih igracica. Levi bekovi su nam odlicni, Volkov i Lazevski su odlicni. Desni bekovi su ocajni. Miljkovic pojma nema, na svakoj vaznoj utakmici nas je prodao. Rankovic je vec penzioner i treba ga razumeti jer njega fudbal i ne zanima. Jedina svetla tacka je Aksentijevic i treba mu dati sansu. Stojke niej los golman samo treba da poradi na slobodnjacima. Posto se iz prilozenog moze videti da su nam nabrojani igraci polovni sansu trena dati mladjima kao sto su Markovici Lazar i Sasa, Aksentijevic, Ninkovic itd... Sve u svemu tim bi izgledao ovako: Stojkovic-Aksentijevic, Lazevski, Ivanov, Rnic (poslednja dvojica jer trenutno nemamo bolje)-Tomic, Volkov, Smiljanic, Ninkovic-Eduardo, Jovancic (jer nemamo bolje napadace).

Partizan uber alles

pre 12 godina

Pratim Partizan dugo vremena,ima jedno pravilo kad dodju do dna kao sto su porazi od tikve pa od Timoka,pa 0;3 od Vose na jna,tako je Stanoje i dosao na mesto trenera,onda uprava promeni trenera,taj pocne dobro da radi igraju mu najbolji igraci i cim se stabilizujemo navijaci se odobrovolje osvojimo neki trofej krece rasprodaja svega sto vredi pocnu da igraju igraci koji ne zasluzuju mesto,dozivimo opet neku blamazu,pa opet se menja trener,neka Stanojevic misli o tome.On je dobro krenuo al ovo mi lici na period kad je odleteo Beli.Inace prelazni rok je lose odradjen,pa tako da Stanoje nije jedini krivac,a neznam kad ce ovi iz zemunela da proizvedu jednog brzog i tehnicki kvalitetnog spica imaju sve uslove al ja ne vidoh takvog iz zemunela u nasem prvom timu, a rotiv Iraca ce videti da je publika izneverena i doci ce mali broj gledalaca ker nemogu vise da nas prevare.

Beogradsko dete

pre 12 godina

Kak`i ste bre grobari, ne date nam onoga Scepovica, a sad terate ovog... A da ih mi uzmemo u paketu, mozda tako funkcionisu a?

Boris

pre 12 godina

Gospodine Stanojevicu, u startu vaseg uspona ste mi bili veoma dragi, cinilo mi se da ste veoma pametan i dobar strucnjak, izjave uljudne, respektovanje sagovornika i protivnika..., ali vi ste ustvari za kratak period dokazali da je to samo bila maska kao i cela prica sa proslosezonskom Partizanovom titulom koju ste zaradili na nacin koji je svima jasan, a rezultati i kazna vam sada slede!

DOMINIRAJ!!!!

pre 12 godina

Kako Vas nije sramota da pljujete po Stanojevicu i igracima?Ocigledno je da ste Vi internet navijaci jer da niste ne bi tako pisali.Vrlo brzo ste zaboravili fantasticnu igru protiv Genka i maksimalno zalaganje svih igraca a to sto smo izgubili od Slobode nije nikakva tragedija.U cetvrtak igramo najbitniju utakmicu u ovom trenutku i zato je i bilo gresaka jer nije lako igrati jednu utakmicu a misliti na drugu sto pokazuju i mnogo veci klubovi (kladite se za vikend na klubove koji igraju vaznu utakmicu u utorak u Evropi i gubite sigurno).Zato prekinite sa izlivima pameti nego podrzite nas PARTIZAN da prodje u LE tek ce onda da vidite pravu snagu ovog tima.

partizan pomoravlje

pre 12 godina

kako vas nije sramota da tako pricate,stanojevic je odlican trener,dve titule,jedna dupla kruna,jedna liga sampiona,tri puta je razbio prosineckog,izbacio cigane iz kupa,pobedio vojvodinu u finalu kupa,treca najefikasnija ekipa evrope,ako bog da ove godine i liga evrope ...

Ja bre

pre 12 godina

Partizan nema ni tim, ni trenera ni rukovodstvo dostojno prve Jelen Super Lige... Ova skrpljena ekipa, uz premisu, da Jelen Liga bude postena bi se borila za opstanak...

PFC

pre 12 godina

Alo ljudi sta vam je, zasto pjujete Stanojevica?! Taj covek je najbolji trener u Srbiji! Jedini trener u Srbiji koji vredi! Partizan je igrao katastrofalno protiv Slobode, nije imao izradjene prilike, ali dobro tek je 2. kolo, sada treba da budemo ujedinjeni posto onaj klubic sa druge strane brda na sve moguce nacine i sluzeci se svim mogucim vrstama pritisaka,imamo i rucak Karadzica i Prosineckog i to nesto govori, upravo zbog toga treba da budemo svi kao jedan i da ih unistimo i petu godinu za redom! Sto se tice Samroka podbacili smo u Irskoj,ali ni taj Samrok nije bas naivna ekipa, namucili su i Kopenhagen,ali na nasem stadionu ne bi trebalo da bude problema,treba da podrzimo Aleksandra Stanojevica, a ako ga ne daj boze budu smenili ovi tipovi iz uprave kao sto su Jovicic,Babic i ostali,istog momenta treba da stupimo u strajk i da podrzimo Stanojevica i Krstajica! Odigrali smo 2 utakmice slabo,ali ne mozemo da ocekujemo da pobedjujemo svaku utakmicu sa 5:0! Prema tome svi na stadion da podrzimo Stanojevica i igrace!

mata

pre 12 godina

Samo cu reci da bi voleo da vidim Zorana Milinkovica na klupi Partizana...Mlad i odlican trener,forsira napadacku i atraktivnu igru ,a ne vredja inteligenciju navijaca pojedinim izjavama,kao sto radi Stanoje...

Oktavijan

pre 12 godina

Alo bre @PFC, nismo mi klubić preko puta, nego smo za vas svetski i evropski šampioni. I ne vređaj klub s kojim imate negativan skor u svim statističkim podacima. A to za petu titulu uzastopno ćemo još da vidimo.

Igor Andjic

pre 12 godina

Citam komentare i neverujem pa ljudi neigra Stanojevic igraju fudbaleri.Covek je upravu ekipa je neuigrana upravu treba pitati zasto su rasprodali pola tima od prosle sezone ? ja predpostavljam da je lova u pitanju i netreba ih osudjivati.Jednostavno treba preziveti a novca nema od kog uzeti ako se neproda

dule

pre 12 godina

kakva crna kriza, jedini krivac za ovo stanje je stanojevic. na 4-5 zvanicnih utakmica izmjesao je prvu postavu totalno. i ocekuje neku konstantnost.
samo da ne kaze da zeli da odmara neke igrace. ako ih sad odmara sta ce biti u novembru. nasem fudbalu trebaju vrhunski strani kondicioni treneri, ocigledno da domaci nisu sposobni da pripreme ekipu za sezonu.

Ko razume shvatice

pre 12 godina

Ma opusteno ljudi.Danas mi lik pokaze dva tiketa - singlovi: Na jednom 3000 din X kvota 6.50, a na drugom isti par samo je ulog 5000 din.
Cela ova nasa liga je jedna velika sprdnja pojedinaca.

Bari1991

pre 12 godina

Kupujemo napadaća i štopera u Brazilu(jednog umornog,a drugog povređenog) i onda nas dohvati jedan anonimus Kasalica, dade nam gol i 95 minuta ne mož' da ga savatamo! A za to vreme Evandro i Jovančić kao da i nisu na terenu.
(Skauting = Nula, 22. avgust 2011 20:59)


Pa Evandro nije ni bio u Uzicu!On je zabio gol Javoru i asistirao za jos jedan gol Tosicu!!!Malo vam se smutilo u glavi???Ali nije to kriza,rekao Stanojevic!

VV

pre 12 godina

U pravu je, nije ovo kriza, ovo je maksimum isluzenih igraca koji cine okosnicu tima... o "pojacanjima" da ne govorim, cast izuzetku koji u spicu ceka neku dobru loptu iz veznog reda, ali ce se izgleda nacekati... Cini mi se da ako ispadnemo u cetvrtak prvi put mi uopste nece biti krivo jer sa ovakvim timom to i zasluzujemo. A onaj ko je ustedeo, neka ode s tim parama na duzi odmor daleko odavde.

dejan

pre 12 godina

E ovako ljudi, navijam za zvezdu ali pratim i partizan, pogotovo kad igra u Evropi. 3 glavna razloga za lose igra Partizana su Mladen Krstajic, Aleksandar Stanojevic i los skauting. Pogledajte samo ovogodisnja pojacanja.1. Ivanov, za koga je jedan Ivan Adzic (eeej Adzic) izjavio da ne vredi tih para koje su Rusi trazili. Realno je 600 hiljada mnogo za igraca koji je kao amater igrao protiv samroka i slobode i bio direktni krivac za primljene golove. 2. Eduardo, za koga je Rambo Petkovic rekao da takodje ne vredi te pare. Za milion eura je mogao da se kupi igrac tipa Klea ako ne i bolji. 3. Jovancic, nikakva statistika u radu, sto se evo nastavlja i u partizanu. 4.Babic, Markovic-veliki talenti koje gore navedeni Stanojevic drzi na klupi. Rnic i Rankovic donekle zadovoljavaju. Jedino pravo pojacanje ove sezone, Volkova, je doveo Nadj.

Sve se zna

pre 12 godina

A sto se svi lozite kad se zna cela situacija ???
LJUDI NEK VAM BUDE JASNO DA JE SLEDECI TRENER PARTIZANA MARKO NIKOLIĆ !!! To je sve vec zavrseno, sad je pitanje samo koliko ce Stanojevic uspeti da odoleva da ga ne oteraju. Cim nisu sredili da dobiju jednu utakmicu pokazuje se prava slika Partizana, trenera i uopste jakog i mocnog tima iz Bg-a....

partizan

pre 12 godina

Alo bre @PFC, nismo mi klubić preko puta, nego smo za vas svetski i evropski šampioni. I ne vređaj klub s kojim imate negativan skor u svim statističkim podacima. A to za petu titulu uzastopno ćemo još da vidimo.
(Oktavijan, 22. avgust 2011 22:36)
Za nas ste sad samo klub koji deremo non stop i nista vise.Dosta vise o praistoriji

ciganDOgroba

pre 12 godina

Jel imas nesto da dodas na Djurinu izjavu da Stojkovic mora da brani za reprenzetaciju ?
Reci slobodno kao sloboda iz slobodnjaka

rasa iz medje

pre 12 godina

Te individualne greske uglavnom prave isti igraci.Treba gledati otvorenih ociju i priznati da je Ivanov cist promasaj,jer svaki klub u ligi ima bar jednog boljeg stopera.

lezdra

pre 12 godina

Živo me zanima kako dati dva, a ne primiti ni jedan gol, protiv Šamroka? Ukoliko budemo, kao do sada, dali samo jedan gol mi smo gotovi čoveče! Prema prikazanim igrama, u poslednjih nekoliko utakmica, tvoja ekipa može igrati, u vrh glave, 60-tak minuta, posle toga konfuzija i panika. E sada, dobar trener to može donekle rešiti pravim i blagovremenim izmenama al' ti to Stanoje ne umeš, pa ili su ti izmene pogrešne ili neblagovremene. Nego blago meni, ukoliko u četvrtak ne prođeš Šamrok, a svi su izgledi da će biti mrka kapa, razmišljaš li ti o odlasku?

Putin

pre 12 godina

Pa naravno da nije u krizi! Ovo je maksimum! Igraju ljudi toliko, koliko su kvalitetni! Sta bi bilo da je u krizi, ne smem ni da pomislim...

crnobeli delija

pre 12 godina

"Pre će biti da smo izgubili zbog individualnih i grupnih grešaka"

a niste pobedili zato sto ste izgubili?

ovolika mudrost u samo jednom coveku, to se retko vidja.

Dragan BL

pre 12 godina

U krizi je čitav srpski fudbal!!!
A vi treneri, uz podršku Uprave, bi trebali proizvoditi pojedince sposobne da igraju na visokom nivou. Ako nema toga, ili trener nije dobar, ili Uprava radi rđav posao.

Santana

pre 12 godina

Propustena je zivotna sansa da se obezbedi kontinuirano ucestvo u LS,da se inkasira 20.000.000 u naredne dve godine I prestane sa praksom da se moze ziveti samo od prodaje igraca! Kao da su svi u clubu zaspali I zaboravili koliko je Platini olaksao taj put! Samo da je club stvarno hteo da potrosi par miliona € I donese desnog beka,zadrzi Savica,I donese jednog top igraca na krilu! Umesto toga,dobili smo kompletan haos u kome se ionako izgubljeni Stanojevic izgubio skros! Sada je nekako vise nebitno! Posto se desilo SVE suprotno od onoga sto je Djuric obecavao sada mi je stvarno SVE jedno! Samo cu da pratim situaciju bez emocija! Dosta je bilo lazi,osrednjosti I neambicioznosti....Citaj-samo misle o svojim dzepovima:Zecevic,Bjekovic,Djurkovic pa onda Djuric! Tebi Stanoje,SVE najbolje u ovom sadomazohizmu I puno srece! Trebace ti!

Beli

pre 12 godina

Naravno da nismo u krizi,ali je zato igra katastrofalna,Babovic nemoze da da loptu kako treba,Meda takodje.O Vukicu i Ilicu vise i netreba trositi reci,kao da nisu igrali mesecima.Jovancic je prica za sebe,nemogu da verujem da su za njega date pare uopste.Sve u svemu katastrofa.Nadam se da ce u sledecoj utakmici pustiti Mangu da igra da vidimo sta zna,i iskreno se nadam da ce potpisati Kezmana,jer kakav god da je Kezman[star,spor,istrosen]milion puta je bolji od Jovancica!

andrej

pre 12 godina

ma kakva kriza,samo nemate pojma u odbrani i sredini i kreiranju igre i napada i pasova i u odbrani golmana...hmmmm pa cek malo PA VI NEMATE POJMA O FUDBALU!

nije sve jadno

pre 12 godina

Trener se ogleda po rezultatima svoga tima. Partizan je ispao iz LŠ, 50-50 da ce uci u LE, poraz od prosjecne ekipe u JSL uz katastrofalnu igru i 7-8 manekena na terenu. Moj Stanoje vrijeme je da odes. Ako slucajno ne pobjedimo ove indijance iz Irske, ako imas i malo obraza napustices klub. Cetvrtak vece. Cekamo. Samo PFC!

Vako

pre 12 godina

Tuzno je citati komentare internet navijaca i strucnjaka koji nisu ni jednom bili na stadionu. Vi trazite neciju ostavku. Ovde ,na komentarima,ima mozda 10 ljudi koji znaju nesto a ovo ostalo decurlija ili internet zaludjenici, strucnjaci za sve i svasta.

Wllaxy

pre 12 godina

kako vas nije sramota da tako pricate,stanojevic je odlican trener,dve titule,jedna dupla kruna,jedna liga sampiona,tri puta je razbio prosineckog,izbacio cigane iz kupa,pobedio vojvodinu u finalu kupa,treca najefikasnija ekipa evrope,ako bog da ove godine i liga evrope ...
(partizan pomoravlje, 22. avgust 2011 21:07)

... a kad tamo, kad se konacno probudis, preslikane prethodne sezone u Ligama Evrope/Sampiona, verovatno i gore - ako je to nakon onih silnih nula uopste i moguce...

Ali ako ti i ove sadasnje bruke sa Samrokom, Slobodom, prvo poluvreme revansa sa Skendijom nisu dovoljne - please be my guest!

Srb-in

pre 12 godina

Kad sam pisao ovde da Ilic i Vukic ne mogu da igraju, svi su lupali ovde minuse i pricali o nekim "legendama"! Isto to tvrdim i za Babovica. Oni su ispod proseka! Sad, kad to postaje skroz ocigledno, svi traze smenu Stanojevica. Iako me niko ne pita, ja trazim Djuricevu ostavku, zajedno sa odlaskom Nadja, koji je za par prelaznih rokova pokazao da ne ume da radi taj pos'o! Stanojevicu zameram kukavicku igru, previse taktiziranja. To sto nam je mazao oci kako je Scepovic najbolji igrac, iako je svima bilo jasno da se decko ne trudi uopste. Bojim se da ce Stanojevic ubrzo postati izgovor, da ce ga smeniti pa, tvrdim unapred, dovesti najgoreg moguceg trenera za Partizan - Tumbakovica (setite se samo onih strasnih poraza u Evropi u svakoj utakmici, i poraze u derbijima!). Neko je napisao da nije iskoriscena strasno dobra sansa da se postigne konstanta u Evropi, da se svake godine ima bar malo bolji tim, i apsolutno se slazem sa tim. Stanojevicu, menjaj nesto pod hitno! Izbacuj Ilica i Vukica iz tima (oni su spremni za 20 minuta maksimalno!) i ubacuj klince koji ce izgarati, koji ce trcati i boriti se! Tako ces bar moci jos malo da mazes oci navijacima sa pricama da pravimo tim za naredne 3 godine (da te podsetim da si to pricao cele prosle godine, a onda ste ove godine doveli 15-16 novih igraca) i da hocemo da ubrzamo igru, pa ti u timu sad igraju Ilic, Vukic i Babovic, sto je ubedljivo najsporiji vezni red u Evropi! Menjaj nesto, pokazi da imas srce i da se trener za Partizan, inace ces postati zrtva sopstvene kukavicke taktike!

Prza las Vegas USA

pre 12 godina

Srb-in hvala ti za komentar sve si rekao . Ako mozes bilo bi lepo da posaljes tvoj komentar direktno na Stanojevica jel 99% pravih grobara misle bas tako kako si napisao.

Skauting = Nula

pre 12 godina

Kupujemo napadaća i štopera u Brazilu(jednog umornog,a drugog povređenog) i onda nas dohvati jedan anonimus Kasalica, dade nam gol i 95 minuta ne mož' da ga savatamo! A za to vreme Evandro i Jovančić kao da i nisu na terenu.

Prza las Vegas USA

pre 12 godina

Zelimo da zbog gresaka u radu prilikom prelaznok roka rukovotsvo I trener Partizana budu kaznjeni neprimanjem plate za sezonu 2010 - 2011 pravi navijaci . Moraju da odgovaraju za svoje greske da ih nebi opet pravili ZAR NE.

vladimir 019

pre 12 godina

Jos jednom je Aksentijevic dokazao da je zasluzio da igra obe utakmice protiv Genka,Lazar Markovic buduca zvezda Srpskog fudbala,treba dati sansu Babicu i Mangu bi trebalo pustiti protiv Indijanaca da vidimo od cega je satkan.Svaka lopta je isla preko Babovica koji je celu utakmicu imao potez vise ili neupotrbljivu loptu,Vukic standardno los tako da nam jedan kao MOreira (organizator igre) treba kao LEBA.Ivanov nekoliko dobrih poteza pa obavezno kiks zbog kojeg primimo gol.Ajde da sacekamo jos malo da se oporavi Anderson kad je uprava pustila Frimponga koji je na pripremama bio odlican.Stepanov bi bio odlicno resenje na poziciji stopera u Evropi.Pod hitno organizator igre i stoper i napadac. Medo pokazao jos jednom da za Smiljanica nema mesta na poziciji zadnjeg veznog.Voja Stankovic odlican tako da bi mom misljenju Voja ostati na poziciji levog beka a najvece pojacanje VOLKOV na poziji krila malo ofanzivnije jer covek moze mnogo.Jedan je PARTIZAN!!!

Дуле ГР

pre 12 godina

Коуч, можда Партизан и није у кризи јер ово није онај Партизан од прије пар мјесеци његове могућности су скромне, што је евидентно. Неиграње Волкова, који је једино право појачање је открило колико нам значи само један прави играч. Зато, потпишите Кежмана што прије да се спаси што се спасити може, јер у Европи ако и прођемо нећемо нешто посебно урадити, а и у нашој лиги биће стани-пани!

del

pre 12 godina

Ne mogu a da se ne setim IDENTICNE izjave Gorana Stevanovica pred otkaz. Mi nemamo strucnjaka koji ima "cojones", ne zavaravajte se nekakvim Anticima, Rajevcima itd.. Nema konstantnosti u poslovanju, u treninzima i sistemu igre, u Evropi, NI U CEMU! Nas fudbal je toliko jadan i bedan da je svako prepucavanje izmedju navijaca sa obe strane brda i vise nego smesno, a izjave ovih "strucnjaka", koji analiziraju utakmice kao da rade doktorsku disertaciju na Filoloskom- tragicne. Baci im loptu i nauci ih da trce 90 minuta bez stajanja i kalkulisanja, pa da vidis rezultate. Bas kao kod Mateusa.

cojo

pre 12 godina

Svi pljujete Stanojevića a retko ko spominje Krstajića!Ako ode Stanojević i drugi trener će imati iste probleme i moraće da forsira igrače poput Ivanova,Rnića i Markeza u odbrani!Pa on je za 4 miliona mogao bar odbranu da skocka,a on doveo Ivanova za 600 000e da prima golove kroz noge i da izbacuje loptu u korner umesto u aut.Eduardo na svakom meču traži izmenu posle 50 minuta a plaćen je 1 200 000 e?Pre par sezona u Turskoj nije uspeo na polusezoni ni gol da da!Neka mu daju neku drugu funkciju samo neka ga sklone sa mesta zaduženog za skauting i transfere!Sećate li se Bjekovićevh Nikolova,Ognjanovića,Ćurčija,Kutlačića...?E pa Krstajić sigurno ide njegovim stopama,samo ako ovako nastavi klub će biti na gubitku jer ako nekoga platiš 1 200 000 a on ne vredi ni deseti deo te cife kako ćeš povratiti to što je uloženo u njega?

VS

pre 12 godina

Tacno, Partizan, kao skupina vise pojedinaca, nije u krizi; u krizi je trener Stanojevic - u krizi ideja, mogucih resenja i nacina njihovih ostvarenja.Krizni krug se tako zatvara - i tim je, sa Stanojevicem i trenerima slicnog kova, u bezizlaznoj krizi. Znaci, ipak jeste u krizi, a izaci ce iz krize kada se nadje neko ko ce motivisati igrace i odabrati doista sposobne. Ovako, Partizan ce po neku utakmicu dobiti, neku izgubiti, na medjunarodnoj sceni se brukati, a stadionska i medijska publika slusace uvek iste izjave kako je (Partizan) u stvari dobar, kako je bio bolji, kako nije zasluzio poraz, i kako je poraz - teniski receno - neiznudjena greska kakve vise ne sme biti. A ima, i bice.

igor blokovi

pre 12 godina

Stanojevic je demagog, ne bih mu bio u kozi u narednim nedeljama. Slazem se sa komentarima da je u svakoj utakmici mesao postavu kao da imamo 25 kvalitetnih igraca, a ne tek nekolicinu. Partizan ima ocajne kondicione trenere i to je jedan od osnovnih razloga zbog cega nas nema u Evropi, imamo snage za 60 minuta i to je to, posle spasavaj se ko moze, a u ekipi sa ovoliko matoraca fizicka sprema je osnov, u Uzicu zadnjih dvadeset minuta nismo mogli da se pomerimo.
Jos jedna poruka za ove sto nas nazivaju internet navijaci, ja imam vise juga nego sto ti mozes da zamislis, a to sto znam da koristim internet to je normalno u 21.veku.

PREKIPELO

pre 12 godina

Po cemu je Stanojevic sjajan trener kao sto dosta vas tvrdi??? Koji su njegovi rezultati??? Pa u LS smo usli neverovatno srecno,Anderleht nas je igrom razbio,unistio,branili smo se kao pacovi i prosli srecno na penale i sta onda u LS skor 0:6 bruka nevidjena,pa jel vam to zadovoljstvo pitam vas ja?? Sad poraz od Genka,nereseno sa amaterima,poraz od Slobode i sto je najgore Partizan nema igru,igraju kao amateri!! Za takvo stanje je odgovoran trener iskljucivo ako se Stanojevic uopste moze nazvati trenerom!!!

zoran

pre 12 godina

Ma , o chemu prichas chovece...?? Sada smo mi svi slepi a ti jedini vidis. PA fudbal nije atomaska fizika. Slep bi video da ekipa nema kondicije. Sta ste radili na pripremama..??
Nisu fudbaleri Genka, Rena, nad-ljudi. Ne, treniraju i pravi su profesionalci koji imaju odgovornost prema poslu kojim se bave i prema publici koja ih gleda. Partizan, na chelu sa tobom, nema ni jedno, ni drugo.
Katastrofalno vodis ekipu...izbor igracha ,takodje, katastrofalan...izjave smeshne...ma, gde kod chovek da zaviri chista iluzija, da ne kazem neshto teze.

Partizan zaradio milione a igra se bukvalno na oranici. O semaforu necu trositi rechi...ono je ruglo za celu Evropu a ne samo za nasu zemlju.

Gde je ekonomska policija da malo zadje u Partizan ili jedna dobra istraga Tv B92..??? Sutra cete se razbezati i ostace klub sa dugom od preko 20 miliona evra. Ko odgovara..? Pa niko...ovo je Srbija. Tu prichu smo vec videli u Ljtice Bogdana.

sd

pre 12 godina

Da Stanojevic ima malo obraza otisao bi sam i poveo vesele drugare (Vukic,S.Ilic,Scepovic,BabovicSmiljanic).Partizan nikada losije nije igrao .Na kakve to pripreme oni idu kada ih protivnicki igraci obilaze kao na motoru

d

pre 12 godina

malaga navodno nudi 16 000 000 evrića za samira, koji je već 5 godina u dinamu, eto što je strpljenje, prošle godine su imali ponudu od 4 000 000, ne sumnjam da bi ga partizan prodao odmah za ovih 4 milje

Milos

pre 12 godina

Ovaj Stanojevic samog sebe laze! Ne mislim da je los trener, ali nemoj vise molim te Babovica, Ilica i Vukica istovremeno da stavljas u postavu na terenu. Od njih jedino Vukic moze da igra, Babovica odmah treba oterati, a Ilicu dozvoliti da igra mozda po neko poluvreme.

čiča

pre 12 godina

Još jedna apsolutna podrška @Srb-inu.Od reči do reči napisano je tačno.Kao retko do sada pogodjena suština problema i moguća strahovanja.Stanojeviću na potezu si.Il pukovnik il pokojnik.Prepiši ovo što je čovek napisao i to nek ti bude svakodnevno pred nosom.Ako si samo nečija marioneta onda budi baja pa to kaži,il možda ne smeš...

milan

pre 12 godina

Preterali ste vise sa tim komentarima ako ste pravi navijaci svi u hram u cetvrtak da podrzimo crno bele kojima je u ovom trenutku podrska pravih grobara najpotrebnija!!! Posustajete odmah posle dva losa izdanja,a 4 titule ,3 duple krune ,liga sampiona , terorisanje komsinice...ne sudite ljudima posle 2 lose utakmice svima je genk tesko pao i to je jedina posledics verujte u ovu ekipu i svi u hram da dignemo crno bele,nismo mi tamo neki indijanci da posle 2 lose odigrane utakmice necemo da bodrimo svoj tim,mi smo pravi navijaci i volimo svoj klub!jos jednom svi u hram,cetvrtak 20:30 grobari s'tobom sve do pobede!

badja

pre 12 godina

Pa ljudi nemogu da vjerujem da sad pljujete Jovancica, a svi ste trazili da on igra. Malo strpljenja molim, da vidimo da li on zaista vrijedi ili ne. Stanojevicu imas moju podrsku, ali nesto ocigledno mora da se mijenja. Moje misljenje je da je uprava kluba veci krivac nego ti, zbog lose odradjenog prelaznog roka. Nije strasan jedan poraz, da se dozovemo pameti. U cetvrtak svim silama naprijed, dokazite da vrijedite, i oravdajte dres koji nosite jer ZA DRUGE SE NAVIJA PARTIZAN SE VOLI!!!!!

pan

pre 12 godina

Od 7 utakmica ove sezone, 4 puta smo prvi poveli, a na kraju nismo dobili utakmicu. I to protiv blago rečeno prosečnih ekipa, uključujući i Šamrok i Slobodu.
Pa sad, da li je reč o krizi, lošoj taktici, nezainteresovanosti igrača, to bi najbolje trebalo da zna trener. U svakom slučaju, to je više nego zabrinjavajući podatak.
A na poslednjoj utakmici ih je bilo mnogo više: deset puta su igrači Partizana ostali u ofsajdu iako je protivnik igrao statični bunker, nijednom nismo šutirali glavom, nije napravljen nijedan upotrebljiv centaršut itd. Sve više mi se čini da je Đurić počeo da ruši Stanojevića i da mu u tome pomažu neki igrači. Bar deset puta do sada dao je izjavu da je potrošio čak 4 miliona evra na pojačanja. Ako je za Ivanova, Jovančića, povređenoog Dijaru, Rankovića i slične dao tolike pare, onda je to razlog za kritiku njega, a ne nekog drugog, pa ni trenera, koji je ionako počeo da se sve više gubi. Mislim da bi četvrtak veče morao da bude biti ili ne biti za Stanojevića.

Alexx

pre 12 godina

Nije kriza to je realnost.Los tim,losa igra i losa postavka igre tesko da mozemo bolje. Bio sam na svim utakmicama od pocetka sezone i mogu reci da nema pomaka u igri to jest nema ko da pravi igru...sem par igraca ostalo je sve na nivou srpske lige...Ali i sa takvom igrom Liga Evrope je uspeh...Bice bolje...

Navijač PARTIZANA iz Vukovara!

pre 12 godina

Pa jel treba da nas gaze timovi kao što su Šamrok i Sloboda pa da onda priznaš da je ovogodišnji prelazni rok "nula bodova",a i tvoja taktička stručnost je pod znakom pitanja!

Moderan trener

pre 12 godina

Partizanu je problem kad povede. Zato probajte da pustite protivnika da povede pa ga onda... ovo zvuci bas pametno. Eto ti ideje, to jos nisi probao.

Stoka Neotesana

pre 12 godina

Igra je stala jos u toku drugog dela prosle sezone,kada je krenuo da igra tu debilnu romb formaciju koju niko drugi ne igra..ceo drugi deo smo se mucili sa igrom,i 80 posto utakmica smo jedva dobili..prvi deo prelaznog roka je dobro odradjen po meni,ali svi ti igraci sede na klupama,a pokazalo se da nam Volkov trenutno cini pola tima,a Stanojevic ocigledno ne zna da sastavi tim,posto su iskljucivo njegove greske za losu igru..mora se igrati preko krila,posto je trenutna potava na sredini ocajna,i te fore sa kontra stranama nemaju veze sa vezom,ubaciti Babica i Mangu,smatram da ce bolje igrati nego Vukic i Ilic..umesto Rnica je trebalo da se kupi jos 1 stoper,to jest nije Frimpong trebao biti prodat,ali sada je kasno za takve price..verujem da cemo proci u cetvrtak,ali ako nastavimo da igramo u ovoj formaciji,ne vidim nikakvu buducnost Partizana

Nex

pre 12 godina

Babovic dobija kapitensku traku, posle svih gluposti koje je ucinio, umesto da bude proteran iz Partizana, menjas tim za svaku utakmicu, sikaniras dva najbolja igraca na terenu i jedine prave bekove koje je Partizan imao u poslednjih 20 godina, Aksentijevica i Volkova, glavni adut ti je raspali Vukic, deci ne das da igraju, zaboravio si na Ninkovica i Brasanca, cim povedes povuces se posto igram sa takvim velesilama kao sto su Samrok, Sloboda, Zvezda, Vojvodina itd., iskljucivi si krivac za ispadanje iz LS, a sa tobom zajedno i oni lopovi koji su, toboze, potrosili 4 miliona evra na pojacanja, ne umes da motivises igrace, u drugom kolu prvenstva vuku se po terenu kao da su odigrali 100 utakmica (uskoro ces krenuti svoju staru pricu kako ritam cetvrtak-nedelja dovodi do umora). Dakle, Mateus i samo Mateus!

Crno-bijeli svijet

pre 12 godina

Partizan ove godine ima jedan od najslabijih timova u poslednjih par godina. Izgovor da je tim neuigran može se koristiti još neko vreme, ali će se pokazati da igrači koji su dovedeni nisu na nivou onih koji su u proteklih 1-1.5 godinu nosili dres Partizana. Ako se samo setite stranaca koji su jedno vreme bili u Partizanu (Kleo, Žuka, Moreira, Dijara) vidi se da su to igrači koji su pravili razliku na terenu. Ja ne vidim koju razliku na terenu pravi mnogo hvaljeni Eduardo ili ne vidim sigurnost koju uliva Ivanov. O Brazilcu koji se povredio ili je došao povređen ne vredi ni pričati jer ga nismo videli na delu. Priče o velikim ulaganjima u tim ne stoje, dakle ili su netačne ili su dovedeni igrači žestoko preplaćeni. Partizan je prokockao veliku šansu da se plasira u LŠ i time postane redovan učesnik što bi se odrazilo i na klupske finansije. Pojedinci su dobro prošli u celoj ovoj situaciji, ali na dug rok klub je izgubio.

popup

pre 12 godina

Ovaj ceo tim je jedna grupna greska. Verujem da prolazimo ali sam ocekivao mnogo vise. Fali organizovana defanziva u kojoj ceo tim aktivno ucestvuje, vise presecenih i oduzetih lopti. Bice onda i sansi i golova. Sa igracima koji su spori i nemaju dovoljno snage, niste kreirali igru vec jednu veliku gresku. U odnosu na ostale klubove u nasoj prvoj ligi, Partizan je mnogo veci klub, sa mnogo boljom infrastrukturom. To hocu da se vidi na terenu, pa mnogi nisu ni imali prave pripreme a mi se mucimo da nije tuzno bilo bi smesno.

mladen

pre 12 godina

Stanojevic je nazalost zrtva uprave,Bjeke i Zeke.Covek na kome se lome koplja.Jeste mlad,neiskusan,ponekad tvrdolav i jos uci na Partizanu ali je perspektivan,videcete to za koju godinu.Zameram mu sto nije ostao dosledan svojoj viziji i isterao stvari na cistac i po cenu otkaza.Ocigledno je da mu drugi kroje tim,da nije imao odresene ruke u prelaznom roku i da je na neki nacin i sam postao deo "prljavih igara".Stoga,momce,pamet u glavu,sledi svoje srce dok ga jos ne ukaljas, i idi do kraja i po cenu otkaza.Gurni ove klince koji su juce ginuli.Daj Babica, Ninkovica,Mangu... Reci sta ne valja,ima nas jos postenih,cistih i hrabrih u Srbiji.Ziveo Partizan i majka Srbija.

d k o

pre 12 godina

pa naeavno da nije partizan jednostavno nema tim za igru na dva fronta pitanje za trenera i upravu da li stvarno mislite da sa ovim timom mozemo da prezimimo u evropi i da uzmemo titulu ,tesko morate jos malo da dresite kesu

milan

pre 12 godina

"Pre će biti da smo izgubili zbog individualnih i grupnih grešaka“, izjavio je Stanojević.

Bravo ti ga, svaka ti je ka Njegoseva.

tnt pfc

pre 12 godina

Stanojeviću, šta misliš da malo zakočiš sa izjavama za medije. Nađi nekog da ti održi dve tri lekcije o odnosima sa pomenutim i da te malo edukuje o ponašanju na klupi i u odnosima sa javnošću. Stupidne izjave u kojima ništa ne kažeš mi više liče na naše političare. I brate sastavi bar dve utakmice sa istim sastavom. Probaj da nekog zameniš i na poluvremenu a možda i u prvih 30 minuta. Uvodiš izmene u zadnjih 5 minuta, pa šta misliš da može da se uradi za to vreme. Skupi malo hrabrosti pa forsiraj naše klince koji ginu, pa i kad pogreše neće nam biti žao. Autoritet se ne gradi skakutanjem pored aut linije i lupetanjem po medijima već samo rezultatima. Sedi brate na klupu, bavi se analitikom, radi izmene kad treba, okani se medija, daj nam rezultat i bićeš trener.

Partizan uber alles

pre 12 godina

Pratim Partizan dugo vremena,ima jedno pravilo kad dodju do dna kao sto su porazi od tikve pa od Timoka,pa 0;3 od Vose na jna,tako je Stanoje i dosao na mesto trenera,onda uprava promeni trenera,taj pocne dobro da radi igraju mu najbolji igraci i cim se stabilizujemo navijaci se odobrovolje osvojimo neki trofej krece rasprodaja svega sto vredi pocnu da igraju igraci koji ne zasluzuju mesto,dozivimo opet neku blamazu,pa opet se menja trener,neka Stanojevic misli o tome.On je dobro krenuo al ovo mi lici na period kad je odleteo Beli.Inace prelazni rok je lose odradjen,pa tako da Stanoje nije jedini krivac,a neznam kad ce ovi iz zemunela da proizvedu jednog brzog i tehnicki kvalitetnog spica imaju sve uslove al ja ne vidoh takvog iz zemunela u nasem prvom timu, a rotiv Iraca ce videti da je publika izneverena i doci ce mali broj gledalaca ker nemogu vise da nas prevare.

Ivan

pre 12 godina

Stanojevicu, igra nam je ocajna. U spicu imas Eduarda koji je je doveden iz druge brazilske lige i koji nista nije kvalitetniji od prosecnih srpskih napadaca. Pored njega su Scepovic koji realno nema mesta ni na klupi Partizana jer nema osecaj da postigne gol, sut, dribling itd. a da ne pricamo o njegovom ponasanju i tome sto se stavlja iznad kluba a ne zna koliko pojma nema. Tu je Dijara koji dugo nije igrao i pitanej je koliko on moze ali je opet bolje dati sansu njemu nego Scepovicu. Jovancic po meni nije los napadac ali sigurno nije igrac koji ce napraviti razliku. Sve u svemu nemamo kvalitetnog napadaca na koga bi smo mogli da se oslonimo! (Setite se Klea, Dijare iz najboljih dana...)
Na sredini su ti Ilic, Vukic, Tomic i Babovic... Oni za 90 minuta ne mogu da sastave tri dobra pasa. Ilic je potpuno nespreman i pitanje je kada ce nekome polomiti nogu. Nakon pola sata igre mi igramo sa igracem manje jer ona nema snage (svaka cast na staroj slavi ali od nje se ne zivi). Ista je situacija i sa Vukicem, znaci posle pola sata igramo sa dva igraca manje, s tim sto Vukic nema mesta ni na klupi Partizana jer je spor, nema dobar pas, nespreman i nezainteresovan. Tomic jen trenutno u dobroj formi i treba ga koristiti ali bi mogao malo da poradi na centar sutu. Babovic nije ni trag onog igraca iz prosle sezone, potrebno je dati mu jedan fudbal samo za njega jernon stop vuce loptu i naravno uvek je izgubi, spor je, pasovi su mu nepracizni i nema desnu nogu (ne koristi je jer ne ume). Medo je po meni najgori zadnji vezni koji je igrao u Partizanu u poslednjih deset godina.Jeste borben ali osim toga nista vise ne poseduje. Pas mu je vise nego ocajan (ko ga je doveo treba da se izbaci iz Partizana). Smiljanic je super igrac i daleko bolji od Mede i treba ga koristiti. Uz to mnogo voli klub. Stoperi su ocaj, nikad gori u Partizanu. Ivanov je spor, dribla u zadnjoj liniji, baba moze da ga predribla, povremeno kiksira u vazdusnim duelima. Napominjem da povremeno zablista ali to je retkost. I dosao je iz druge ruske lige i do sada je samo Zvezda cula za njega. Rnic...ko pamti njegov prvi boravak u Partizanu, sve mu je jasno, ocajan igrac. Anderleht ga je najurio.Rezerve i nemamo, osim nekih povredjenih polovnih drugoligaskih igracica. Levi bekovi su nam odlicni, Volkov i Lazevski su odlicni. Desni bekovi su ocajni. Miljkovic pojma nema, na svakoj vaznoj utakmici nas je prodao. Rankovic je vec penzioner i treba ga razumeti jer njega fudbal i ne zanima. Jedina svetla tacka je Aksentijevic i treba mu dati sansu. Stojke niej los golman samo treba da poradi na slobodnjacima. Posto se iz prilozenog moze videti da su nam nabrojani igraci polovni sansu trena dati mladjima kao sto su Markovici Lazar i Sasa, Aksentijevic, Ninkovic itd... Sve u svemu tim bi izgledao ovako: Stojkovic-Aksentijevic, Lazevski, Ivanov, Rnic (poslednja dvojica jer trenutno nemamo bolje)-Tomic, Volkov, Smiljanic, Ninkovic-Eduardo, Jovancic (jer nemamo bolje napadace).

PosmatraC

pre 12 godina

Ti bre Stanojevicu nas navijace tretiras kao slepce i vrlo nisko intelegentne ljude.Pa da li je moguce ovo sto ti pricas.Pakuj se bre, to ti je najdobonamerniji savet od slepaca.

Со Ло

pre 12 godina

То је то што краси те момке одсуство смисла, не повезаност у игри да да то су ти промашаји.

Beogradsko dete

pre 12 godina

Kak`i ste bre grobari, ne date nam onoga Scepovica, a sad terate ovog... A da ih mi uzmemo u paketu, mozda tako funkcionisu a?