Subota, 08.01.2011.

20:29

Ana definitivno ne igra u Sidneju

Kao što se i pretpostavljalo posle povrede trbušnih mišića na Hopman kupu, Ana Ivanović odustala je od učešća na turniru u Sidneju.

Izvor: SO

Ana definitivno ne igra u Sidneju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

nikol dž.femija

pre 13 godina

Odgovor, 10. januar 2011 00:59)

"Sta skačete odmah s teorijama zavere i sličnim glupostima. Sport je zabava, a ne rat."

DA LI TO sebi odgovarate glasno ili se trudite da se zavarate javno.


1. NEMA ZAVERA, nema skakanja, sve je vrlo jasno, čisto i očigledno.

Damir i Srdjan su RODITELJI svetski uspešnih sportista i SASVIM SIGURNO SVOJOJ DECI ŽELE NAJBOLJE.

ONI su ljudi koji su u centru zbivanja, TAKO DA ZNAMO NJIHOVO hrabro MIŠLJENJE o atp turu, o wta turu, o turnirima, žrebanju, politici .....

ZNAJU TO i OSTALI RODITELJI ali nemaju hrabrosti da govore, ili neće da se zameraju, ništa zato, dovoljna su njih dvojica.

2. SPORT JE RAT, krvavi rat, velika politika i nikakva, baš nikakva zabava, posebno ne za vrhunske sportiste, i uošte one koji u sebi imaju sportsko, a to znači takmičarsko.

NIKADA od NADALA ili ŠUMAHERA, ISINBAJEVE, ili BODIROGE, ili FEDERERA, ili ENANOVE, ili ZIDANA, ili NIKOLE GRBIĆA, ili MAREJA, ili BORGA, LENDLA, NAVRATILOVE, GRAFOVE, EDBERGA, mnogih drugih....NIKADA niste čuli da je sport zabava, NIKADA.

SVEDOCI SMO da je sport RAT NA RAZNIM NIVOIMA...

AKO JE ZABAVA ZAŠTO doping,(?) čemu hemija(?), AKO JE SPORT zafrkancija, ČEMU nova odela za plivanje(?), pa onda skidanje tih odela(?), ČEMU KRADJA (?)VREMENA Čaviću ako je zabava, ČEMU usporeni snimci(?) AKO JE ZABAVA, čemu UPINJANJE DA se ima što više zlatnih medalja na OI od strane SVIH DOMAĆINA (?), neverovatna borba DA IME ZEMLJE STOJI NA PRVOM MESTU(?) PO BROJU OSVOJENIH MEDALJA, ako je to zabava....vidimo da se čak sumnja i na promenu pola ili laganje o pripadnosti odredjenom polu da bi se osvojila medalja na OI, A RADI SE ZAPRAVO O ZABAVI (?)...Neće biti !!!!

NI NAJMANJE NIJE ZABAVA, a nikada sport i nije bio samo sport, samo sportsko nadmetanje....PROČITAJTE malo istoriju, a i knjige Ducija SIMONOVIĆA, KOJI JE SPORT DOŽIVLJAVAO kao sport, kao nadmetanje, kao ljudsko nadmetanje uz svo poštovanje protivnika, nažalost, NJEGOV SLUČAJ JE NAJBOLJE POKAZAO DA teorija zavere NEMA, sve je očigledno, POKAZAO JE DA SPORT NIJE SPORT, već politika,laž, a od zabave je mnoooogoooo dalekooooo.....SEM AKO NISTE ONAJ KOJI VUČE KONCE, mada mislim da se i oni nešto ne zabavaljaju.

OPASNO JE VIŠE zavaravati i lagati srpsku omladinu, koje, još uvek, hvala Bogu, ima, ali opasno joj se broj smanjio, opasno po Srbe i Srbiju, a na radost i zabavu onih koji vuku konce......

Teleman

pre 13 godina

@Zorana
Meni je najinteresantnije vaše zapaženje da je Ana, koja nikada ranije nije dovoljno vežbala u teretani (ona je uvek imala 4-5 kila viška), u Pert je stigla u potpuno drugom obliku. Ona je taj višak mogla da izgubi samo napornim vežbanjem. Njeni trbušni mišići nisu bili dobvoljno jaki da te napore izdrže i ja mislim da su zimske pripreme u teretani bile preforsirane. Sama je rekla da se spremala za ovogodišnju sezonu kao nikad u životu. Pre toga, ona je godinu i po dana provela ne na treninzima, nego u oblacima. Zato je i došlo do upale trbušnih mišića. Vrlo brzo ti će mišići ojačati, potrebno je kad prođe ova upala da nastavi sa istim napornim, ali kontrolisanim vežbama za jačanje tih mišića. I to je to.

Odgovor

pre 13 godina

Gospodjo, Vi ste preneli samo deo izjave, sto moze da navede na pogresan zakljucak. U tome je stos.

Takodje sve vreme ignorisete cinjenicu na koju su Vam vec mnogi ukazali, a to je da se NOVAK glupirao, a ne Ana (a Vi sve vreme govorite u mnozini), ona je svoj deo posteno odradjivala, ali joj je Novak odmagao. Sto, u krajnjoj liniji, i nije bitno jer ih taj poraz i nije izbacio iz finala (vec su se bili plasirali u finale), vec Anina povreda. Tako da smanjite malo dozivljaj!

I Mau se u mecu protiv Mareja u par poena glupirao (preskakao mrezu, pa za malo da se sudari s Marejem), a taj mec je jos uvek imao takmicarski karakter. Jednostavno, to je bio egzibicioni turnir, nikakav GS, pustite decu da uzivaju u sportu kojim se bave i koji vole. Sta skacete odmah s teorijama zavere i slicnim glupostima. Sport je zabava, a ne rat.

Djoksa

pre 13 godina

@Dylan Dog.. Zahvaljujem sto ste dopunili moj koment. svojim strucnim koment. Ipak, ako smem da dodam, u procesu pripreme tela za fiz. napore, istezanje je pozeljno raditi ali UVEK PRE zagrevanja.I naravno posle fiz. napora, jer istezanjem opustamo misice.

nikol dž.femija

pre 13 godina

(Originalna izjava, 9. januar 2011 22:23)

" Then in the mixed doubles I felt nothing. " - Ana Ivanović


HVALA Vam VELIKO.

To samo POTVRDJUJE da su "Novosti" ISPRAVNO PRENELE, a ja tu tačno prevedenu izjavu postavila ovde.

Ja sam pročitala, A NADAM SE DA ĆETE i Vi pročitati, jer do sada niste, očigledno.

Potrudite se da VIDITE TO ŠTO GLEDATE, ovako izgleda da odgovarate sami sebi.

MOJI KOMENTARI SE ODNOSE NA MEČ mešovitih parova protiv Belgije, NE NA POVREDU, NE NA FINALE, NE NA PREDAJU, već isključivo na MEČ KOJI JE BIO DOBIJEN, a onda zbog blesavljenja IZGUBLJEN.

OVA originalna izjava koju ste Vi postavili, SAMO POTVRDJUJE DA Anina povreda nema NIKAKVE VEZE, jer se, ONA KAŽE, DOBRO OSEĆALA ZA VREME "MIX"-A.

MEČ je izgubljen, ALI NE ZBOG POVREDE i NE ZBOG BOLJE IGRE BELGIJE. Jednostavno nisu hteli da pobede. Neverovatno ali, videli smo, istinito.

A to otvara mnogo tema. Tako je, dopalo se to nekom ili ne.

Svako dobro.

Srecno Ana

pre 13 godina

@Mr.Error

Gresis...

Drugi put u 2010 godini je Victoriu Azarenku pobedila na turniru u Cincinnati-u.
Victoria Azarenka je bila u vrhunskoj formi. Pre turnira u Cincinnati-u Victoria Azarenka je osvojila turnir u Stanford-u pobedivsi rutinski u finalu Mariu Sharapovu.

Elena Dementieva je bila u vrlo dobroj formi. Drugi put u 2010 godini ju je pobedila na turniru u Beijing-u u oktobru. Pre turnira u Beijing-u Elena Dementieva je igrala finale turnira u Tokyu.

Procitala sam vec na jednom mestu, a sada je g-din iz Australije i potvrdio da je Ana smrsala 5,6 kg.

Originalna izjava

pre 13 godina

" Osetila sam određene bolove u drugom setu protiv Enen, dok u miksu nije bilo nikakvih problema." - Izjavila je Ana Ivanović, prenose Novosti.
(nikol dž.femija, 9. januar 2011 15:04)

http://hopmancup.com/Media/Media-Conference/300
Ana how did you do it?
Well in my singles yesterday I felt it in my second set in my serve. Then I felt it kind of towards the end of the match a little, but more of a muscle pain. Then in the mixed doubles I felt nothing. Then later on when I was doing recovery I felt it tight a little, but then this morning I was playing some points and on one serve I felt it through the practise but then on one serve I felt a sharp pain. Since then I couldn’t even hit anymore, I couldn’t move. So then I stopped straight away and I went to see the doctor and do an ultrasound.

@ nikol dž.femija:
PROCITAJ!!!

Dylan Dog

pre 13 godina

@Djoksa

Sigurno nije problem u zagrevanju i istezanju. Pre će biti da je reč o klasičnoj povredi koja ne mora da se bolno manifestuje odmah, već kada se telo ohladi. Klasične upale trbušnjaka se u punoj meri osete tek sutradan. Inače, povrede trbušnih mišića znaju da budu vrlo neprijatne i moraju biti ozbiljno shvaćene. Sa takvim povredama nije moguće igrati tenis jer se pri svakom udarcu ovi mišići angažuju.

Što se tiče zagrevanja, dobro je znati da se profesionalci pre meča dobro zagreju i istegnu (ovo je praksa i u najmlađim konkurencijama, a čak i savesni, sportski pismeni rekreativci to ne propuštaju). Zatim, u zavisnosti od mogućnosti, na nekom od sporednih terena prebacuju lopte u laganom ritmu sa sparing partnerom kako bi ušli u udarac i "osetili" loptu.
Kada se pojave na glavnom terenu, oni su praktično potpuno zagrejani i spremni za meč.
Obavezno zagrevanje od 5 min. je formalnost i igračima služi samo da bi "namirisali" u kakvom je raspoloženju protivnik. Ono više ima smisla sa psihološko-taktičkog stanovišta no sa fizičkog.

Rekreativcima se preporučuje da posle meča/sparinga istrče nekoliko krugova oko terena i da se ponovo istegnu, kako bi ubrzali razgradnju mlečne kiseline koja se nagomilala u mišićima zbog anaerobnih naprezanja u toku igre. Profesionalci imaju složeniji naknadni tretman.


@Wogy

Svaka čast na profesionalnoj biografiji. Iz Vaših komentara se jasno vidi da je reč o ozbiljnoj osobi. Šteta što takvih ljudi ovde nema puno.

Pozdrav,

Zorana

pre 13 godina

Ana je imala očigledno vrlo teške zimske pripreme za ovu sezonu. Ona nikada ranije nije mnogo vremena provodila u teretani, a onda je došla u ruke Lojanice i možda su fizičke pripreme bile preforsirane. Mišići koji nisu navikli na velike napore, jednostavno su popustili. Naravno, kad sve ovo prođe, Ana mora da nastavi istim tempom i posle nekoliko meseci "trbušnjaci" će biti neuništivi. Imam iskustva, bila sam gimnastičarka.

nikol dž.femija

pre 13 godina

" Osetila sam određene bolove u drugom setu protiv Enen, dok u miksu nije bilo nikakvih problema." - Izjavila je Ana Ivanović, prenose Novosti.

Djoksa

pre 13 godina

Kao rekreativac znam koliko je vazno zagrevanje. Po mom skromnom misljenju, Ana je zrtva nedovoljnog zagrevanja. Sigurno da je razocarenje usled poraza od Enanove uticalo na Aninu koncentraciju pre meca miksa. Pre meca zagrevanje, posle meca istezanje!

Mr.Error

pre 13 godina

@Srecno Ana
Uf uf bas sam pogresio. Izvinite! Skroz sam zaboravio na US Open. Moja greska... :)

Ok igrala je i miks, ali to nije isto. To ne moze nikako da se poredi sa singlom jer je tad imala pomoc, Novaka, a kada je sama na treneu, sve je u njenimm rukama. Njena igra se ogleda u singlu a ne u dublu.
Pobedila je Elenu, ok, a da te pitam, kako je ona igrala, tj kako je Ruskinja igrala uopste ove godine? Ponavljam, dzabe njima sto su prvi, drugi, peti, osmi, kada oni to svojom igrom ne pokazuju. Azarenka je tada bila potpuno pala i nije igrala na svom nivou. To je bio period sljake, a nje nigde nije bilo. Ne kazem da Ana nije zasluzno pobedila, ne, ali nije pobedila pravu Azarenku. Pa i druge...
Ima jos problema sa servisom, ali treba da poboljsa taj bekend. Jeste da ga udara sa puno spina, ali kada se brani, taj udarac ne prestavlja veliku opasnost po protivnika. Ok, nekad je sluzi, ali potrebno je da tako uvek igra ako hoce nesto... Slazem se sa tim da se poboljsala od prosle godine, ali ako hoce da bude u vrhu, potrebne su jos vece pobede, i jos dosta titula.
A sto se tice Karoline, pa isto je i sa Jelenom. Zasluzno je dosla do prvog mesta, ali je iskoristila otsustvo Serene, kao sto je JJ iskoristila osustvo Enan. Ali zasluzno su se docepale tog mesta. To sto drugi nisu iskoristili, njihov problem :)

Odgovor

pre 13 godina

@maki
Pa moguce je kad moras da vracas servise muskaraca (Hjuit) u miks dublu (a Ana ih je vracala samo tako). Sve zivo (svaki materijal) mozes da polomis ako primenis dovoljno veliku silu, najjednostavniji zakon fizike (svaki student masinstva vam to moze potvrditi).

Info

pre 13 godina

Informacija o Svedovoj (devojci koja je zaradila povredu na Hopman kupu, aktuelnoj dubl sampionki s Wimbldona i USO):
1st day of rehab: 2x10 mins on bike! No crutches & can walk up stairs already.

maki

pre 13 godina

Naravno da obozavam Anu i navijam za nju, ostaje samo jedna dilema, kako je moguce da uz najavljene pripreme i treninge, povredi misic. Takva vrsta povreda nastaje kada nije prisutan dovoljan broj sati treninga.

Vanja

pre 13 godina

Na zalost mlada Laura Robson zbog povrede koju je dobila tokom Hopman kupa (a nije predala mec, vec je odigrala do kraja) mora da se povuce s AO, mora da napravi 3 nedelje pauze (ne, ona ne moze da igra na jednoj nozi, ona je stvarno povredjena).

Italijanka Franceska Sciavone, koja je zbog povrede (ili same mogusnosti povrede - verovatno je osetila da ako nastavi moglo bi biti ozbiljnijih posledica) predala mec na Hopman kupu vidjena pri laganom treningu. Devojka je dovoljno pametna i iskusna da je znala da nikakvo "zrtvovanje za otadzbinu" na egzibiciji nije vredno ugrozavanja sopstvene karijere i uskracivanja sebi mogucnosti da na mnogo bitnijem i cenjenijem turniru (AO) uradi nesto vise (i time sigurno vise "doprinese" svojoj zemlji).

Zakljucak izvedite sami (oni koji su sposobni da izvode zakljucke).

Navijac

pre 13 godina

Wogi, da li Vam je sada jasno o cemu se ovde radi? Koliko neki ljudi mogu da bezrazlozno mrze jednu tako divnu devojku kao sto je Ana i da proturaju svakojake lazi, vode medijsku kampanju protiv nje. To je bolesno.

Kao sto ste Vi sticajem okolnosti sreli Jelenu kada je bila vrlo mlada, tako sam i ja Anu, i dete je zaista divno. Zbog toga, pored dobrog tenisa koji igra, i navijam za nju.

Wogy

pre 13 godina

Moram priznati da sam po malo razocaran.Prosto je ne shvatljivo,bar za mene,kada je rec o povredama pogotovo kada su i pitanju nase teniserke,bilo da je u pitanju Jelena ili Ana,kako pojedinci napadaju pa cak i vredjaju Anu...na njenu nesrecu ovoga puta Ana je na tapetu po mnogim komentarima zbog "ne postojece ili sumnjive povrede".Da se razumeno ja sam okoreli navijac Jelene (za mene je totalno ne vazno da li je PRVA na WTA ili 500-stota,dali je sampionka jednog od 4-ri GS ili ne,Jelena ce UVEK ZA MENE BITI BROJ 1...svidjalo se to nekome ili ne) ali istovremeno NIKADA NISAM ZELEO ILI CU POZELETI da Ana bude povredjena ili bolje receno da sumnjam u iskrenost i njenu ozbiljnost,pogotovu sto sam imao razgovor sa Anom kako ono nasi stari kazu "u cetiri oka" i STO POSTO SAM SIGURAN da je Anina prica VISE NEGO ISTINITA.Jedna mala napomena...dva dana pre pocetka Hopman Kupa u Pertu Ana je bila toliko srecna i vesela konacno verujuci da se ZAISTA VRACA tamo gde pripada,u sam vrh zenskog tenisa.U razgovoru za Srpsku Radio Stanicu u Pertu,kako sama kaze,nikada nije bila spremnija u citavoj dosadasnjoj karijeri,ni fizicki a ni psihicki.Da NIKADA RANIJE nije tako ozbiljno obavila sve pripreme,da je izgubila cak i 5 kilograma zahvaljujuci njenoj "vernoj senci",osobi za koju kaze da je ne uporediva sto se tice sticanja kondicije (Ana kaze da su i odlicne prijateljice),takodje pocela je da radi sa novim trenerom i naravno ocekuje poboljsanje u svim elementima njene igre i cescim ofanzivnijim izlaskom na mrezu a sto je NAJVAZNIJE i uspesnije rezultate...verujem da mogu da osvojim jos koji GS nastavila je Ana.Sada moje pitanje za one koji sumnjaju ili ne veruju u Aninu odluku...zar posle svega sto je prosla i zrtvovala iz razloga da bude sto bolja,neko treba da je osudjuje ili cak omalovazava.Nije u pitanju samo turnir u Sidneju u pitanju je i ucesce na AO koji pocinje za 8 dana.Da li stvarno mislite da bi Ana zrtvovala sve sto je ulozila iz prostog razloga sto je,po mnogima,"simulirala povredu"...malo se upitajte da li je moguca i veca posledica cak je moguce da se odrazi na nastavak njene uspesne karijere...vise sam nego siguran da bi mnoge teniserke postupile ISTO KAO I ANA i zato ne trba sumnjati kada je povreda u pitaju jer samo Ana zna pravo stanje a to ne treba potcenjivati nego joj pruziti podrsku i ohrabrenje koje zasluzuje.Pa ja bih bio najsrecniji u Australiji ako moja Jelena osvoji taj pusti AO ali ako ne moze...zasto da to bude neko drugi neka to bude Ana,veruj te mi nebih imao nikakvih problema.Ja uvek NAVIJAM za sve nase ali kada igraju protiv moje Jelene,zna se tu nema izbora,Jelena je UVEK IZNAD SVIH i kada gubi,sto je u poslednje vreme bilo cesce nego obicno,sigurno da sam tuzan kao i svaki navijac ali znam da odam priznanje i protivniku sto svakako zasluzuje...ja to zovem sportskim navijanjem.Zato pozelimo Ani sto brzi oporavak sa zeljom da nastavi ono sto zeli i svakako bude uspesna na teniskim terenima.

P.S. Mnogi se pitaju koje ova osoba pod cudnim imenom Wogy...zivim u ovoj prelepoj zemlji (Australiji) vise od 60 godina...dosao sam ovde sa roditeljima kada sam bio 4-5 godina star.Rodjen sam u najlepsem gradu na svet(po pricanju mojih roditelja) Novom Sadu.Naravno da sam ovde zavrsio skolu i fakultet (sportska zurnalistika)a nas jezik sam ucio iskljucivo preko mojih roditelja zato mi oprostite na mom NE GRAMATICKOM Srpskom jeziku, ja za pravopis nisam ranije ni cuo,sve do pre dvadesetak godina ali sam ponosan sto mogu da se odlicno sporazumem na nasem jezilu.Radio sam sve do mog skorog penzionisanja u mnogim Australijskim Novinskim Firmama i naravno,kao i svi novinari,proputovao citav svet.Na jednim od mojih putovanja u Ameriku tako sam i upoznao Jelenu,secam se bila je to mala uporna,tanana tinajdzerka i suvise stidljiva sa ne bas dovoljnim znanjem Engleskog jezika.Bila je tu i mala Sharapova,prava galamdzinica kada servira i to od malih nogu.Mozda ce za mnoge ovo biti iznenadjenje ali Jelena je gotovo redovno "uzimala Mariji meru" za vreme juniorskih dana.Moj odlican prijatelj Nik (Bolitieri)je pozvao Jelenu na stranu i upoznali smo se...kada sam progovorio na Srpskom bila je toliko iznenadjena da je pocela samo da se smeje.Nik je kroz smeh kazao: "Ta mala ce biti PRAVA teniserka,ona nikada nikome nepoklanja pojene,bori se do zadnjeg daha i zato ce uspeti a iznad svega jedna je od najvrednijih u mojoj Akademiji" zavrsio je Nik.Eto sada znate PRAVI razlog moje najvece teniske ljubavi a iznad svega moja brojna familija u Australiji takodje podrzava Jelenu i njenu porodicu kad god gostuju u Australiji...izuzev mog najmladjeg unuka,19 mu je godina,on je prosto zaljubljen u Anu i nema te sanse da propusti njene meceve i uporno vice"AJJDDEEEE" AAANNNAAA jer samo to,na moju zalost,zna na Srpskom jeziku.Eto sada bar nesto znate o osobi koja se potpisuje sa Wogy (naravno da mi to nije pravo ime) ali o tom po tom...jednom ce i to izaci na videlo.Pozdrav svim pravim ljubiteljima tenisa,nije vazno da li vole Anu ili Jelenu,ali volite nase.Cucemo se sa AO uskoro...

Srecno Ana

pre 13 godina

@Mr.Error

Prvo, odigrala je 3 meca u sing konkurenciji i 3 meca u dubl konkurenciji
Drugo, igrala je 1/8 finala na US OPEN-u
Trece, u prosloj sezoni je pobedjivala TOP 10-Elenu Dementievu ( dva puta ) TOP 10-Victoriu Azarenku ( dva puta ) TOP 20 Marion Bartoli, TOP 20 Jie Zheng, TOP 20 Anastasiu Pavlyuchenkovu, Alisu Kleybanovu ( dva puta )...
Cetvrto, ukoliko se oporavi i ukoliko servis bude na visem nivou ja ocekujem minimum 1/4 finale na AUSTRALIAN OPEN-u.
Peto, fitnes, return, passing shot... su na visokom nivou i vidi se napredk u odnosu na prethodne sezone.

U Hong Kongu Vera Zvonareva ponizila Carolinu Wozniacki 6-1 6-0
Ocigledno ni Carolina Wozniacki ne moze da se nosi sa kritikama da je ne zasluzeno na 1 mestu WTA liste.

Neverni Toma

pre 13 godina

Bojana JOVANOVSKI pobedila CIRISTEA (Rumunija) sa 6:4 i 6:2 i kvalifikovala se za glavni zreb.Cestitke za Bojanu ovo je ODLICAN rezultat i puno srece na turniru u Sidneju...nikada se nezna.Jos jednom BRAVO.

nikol dž.femija

pre 13 godina

(Vesna, 8. januar 2011 23:01)

Niko ne zamera povredu, one su noramlne, REČ JE O SRAMNO IZGUBLJENOM MEČU U MEŠOVITOM PARU !!!
TO JE problem i to je bitno, i ta pobeda koja je mogla da se ostvari, a pretovrena je u PORAZ JE BITNA.

ONOLIKO UPINJANJE Belgije, onolika namrštenost Enanove, NAJVECE ZVEZDE ovogodisnjeg Hopman kupa, krajnja ozbiljnost i profesionalizam u dresu reprezentacije i uspela je da izvuce maksimum sa partnerom koji je 178. na svetu, pobedila je i prvog nosioca, Srbiju !!!!
ONOLIKO LEŽERNOSTI srpske, a igraš za Državu, igraš pod imenom Srbije za Srbiju, iako su pozivi lični, PIŠE TAMO SRBIJA, pred MNOGO SRPSKIH NAVIJAČA igraš, toliko sebičnosti juče pokazano / svaka srpska pobeda našoj dijaspori znači mnoooogooooo, čak više nego nama/i naravno da je sve odigrano VRLO, vrlo GLUPO - jer,.... BOLJE JE imati TRI POBEDE NEGO DVE,...dve pobede imaju svi, a Ana i Novak su bili ubedljivo prvi nosioci turnira, LAKO SU MOGLI,uz zabavu, DA IMAJU TRI POBEDE!!!

Izgleda da samo njima, a to u ovom slučaju ZNAČI SAMO SRBIMA i SRBIJI, jer igrali su pod zastavom Srbije/ a ne kao Ana i Novak/, odgovara da dobijeni meč IZGUBE.
Nedopustivo i NEVEROVATNO kada znamo da profesionalni sportista i sportista uopste, UVEK ZELI DA POBEDI, cak i u egzibicijama, tako bar svi izjavljuju, sem Ane i Novaka, izgleda.

NEDOZVOLJENA NEOZBILJNOST, a radi se o nastupu za reprezentaciju.
Ovde su ANA i NOLE BILI VELIKI za sve ove ostale, pa i za Belgiju i Enanovu.
TUŽNO je i bolno i IMA VELIKOG ZNAČAJA onaj poraz Ane i Novaka u mešotivom paru.
A POVREDA, ...Ani svi zele da ozdravi, SVI SRBI NAVIJAJU i za Anu i za sve srpske sportiste, niko Anu ne tera da igra povredjena niti ima potrebe za tim, niko je nije terao ni da povredjena igra na Olimpijadi, sama je htela da ide kada se vec izborila plasmanom, JER TO NJOJ ZNACI ZA NJENU BIOGRAFIJU, jer je to ta velika moc sportiste zato sto nastupas na OI i predstavljas Drzavu,ceo narod, sve gradjane zemlje svoje, tada dobijas moc koju inace kao sportista nemas. SAMO U DRESU REPREZENTACIJE IMAS MOC, jer predstavljas ceo narod i drzavu, a kao pojedinac tu moc nemas.

NISU DOBRO NASTUPILI U MECU PROTIV BELGIJE i to zasluzuje kritiku, mladi su, izvuci ce pouke, uostalom sada je njima najlosije, em su porazeni, em nisu u finalu, em nema titule, nema para, nema dijamanata, a nema svega toga ni za Srbiju, NE SAMO ZBOG POVREDE i to je bolno.

Na b92 imaju intervjui s Dejanom Bodirogom i Dejanom Tomasevicem pa bi ih bilo dobro procitati da se vidi sta oni misle o nastupu za drzavnu reprezentaciju i o casti da nastupas sa drzavnim grbom na grudima.

Valjevka

pre 13 godina

Zli komentari poput: za nju je modna pista, ona je odavno digla ruke od tenisa i sl. su bezvredni....Anci samo napred, nadam se ces moci da igras na AO-u, pa koji god uspeh da postignes uvek uz tebe.

max

pre 13 godina

Ljudi svi mi navijamo za naše ali to ne znači da treba glavu zabiti u pesak.Ana se sporo kreće i ne ume udarati lopticu iz trka i to joj je od Boga dano.Dkle vrh vrhova osmina finala,a što se tiče nekih budućih GS tu ama baš nikakve nade nema jedino da prvih 20 dobije ptičiji grip.JJ nema snagu udarca i za nju isto važi.Troickog i Tipsu neću komentirati,a Novak ipak ima šanse ne velike ali ima.E da mu je malo jači servis npr. kao Troickog gde bi mu bio kraj.

Vesna

pre 13 godina

@nikol dž.femija
AMAN! Jesi li ti normalna osoba? Jesi li ti gledao/la mec? Nije se Ana glupirala nego Novak. Na kraju krajeva, pa sta i ako se glupirao, mec je i onako bio nebitan, i bez te pobede su stekli pravo na finale. Problem je sto je Ana povredila trbusne misice, napukao joj je misic. Verovatno je misic vec bio u previse napregnutom stanju tokom meca mix dubla protiv Australije kada je fenomenalno riternirala Hjuitu. (Wogi, covek iz Australije koji se redovno ovde javlja, je na prethodnoj vesti ostavio komentar i svoj razgovor s Anom, a on je covek prvenstveno Jelenin fan, tako da sigurno nije izmislio nesto u korist Ane). A nije lako devojci vracati muske servise koji idu preko 200km/h.
Imas na sajtu turnira transkript Anine konferencije za stampu gde je potanko objasnila sta i kako se desilo i u cemu je problem. Potrudi se malo da se prvo informises pre nego sto ospes paljbu po drugima. Sram te bilo!

Mr.Error

pre 13 godina

Gde se sad bas nasla ta nezgoda... Taman mislis da je sve pocelo kako treba kad ono... bum povreda!
Nisam neki strastven navijac Ane, ali svakako da bi voleo da zaigra ponovo tenis, i nadam se da ce stici da se pripremi, iako ce joj ovo znatno otezati. Ali, zar nije pocetak sezone? Mislim... odigrala je 3 meca i odma povreda! Trebala se bolje pripremiti... I dali ce sada ona moci da igra dobro na gren slemu?
Ali ja iskreno i ne ocekujem da ona dodje do finala ili polufinala. Za nju je vrh osminafinala ili cetvrtfinale. Ako cemo iskreno, kada je poslednji put to ucinila? Pa tacno pre godinu dana kada je ispala od Klejbanove.
I ta kriza nije jos prosla. Mozete vi da pricate kako je ona osvojila dva turnira u prosloj sezoni, ali koga je ona pobedila iz prvih deset? Ok, ta Klejbanova je bila lak plen, ali to ne znaci da ce ona igrati isto tako lose, i obratno, ne znaci da ce Ana igrati tako dobro. Ivanoviceva se nosi nekako sa slabije rangiranim teniserkama, ali za vrh je potrebno nesto vise. Isto je i sa Jelenom, samo sto je ona sada osma mada nije joj to velika prednost. Barem ne trenutno.
Nek se oporavlja, jer drugo nista ne moze, pa nek zaigra kako zna i ume. Ako sam pogresno procenio Anu, jedino me moze razuveriti njen plasman na Australian Openu, i njena igra. Sve ostale price...

nikol dž.femija

pre 13 godina

PROBLEM JE IZGUBLJEN MEC U IGRI mesovitih PAROVA, nedopustivo ponasanje u dresu reperezentacije, sve bi bilo drugacije, UOSTALOM SAMA JE IZJAVILA DA SE DOBRO OSECALA U IGRI PAROVA, pa kada je tako zasto zevzecenje ???

STA JE PROBLEM DA SE TO PITA I DA SE NA PITANJE ODGOVORI?
KOGA MODERATORI CUVAJU I OD KOGA? Od publike i naroda koji placa svoje ulaznice a i karte do Beograda da bi bodrio srpske reprezentativce, a oni se blesave i dobijene meceve gube, a puno je meceva koje Srbi ne mogu da dobiju jer su jednostavno losiji, A ZASTO ONDA GUBITI ONE KOJE MOGU DA DOBIJU, ZASTO NE BITI NAJBOLJI SA 3 POBEDE.

NIKO NE PITA ANU od novinara, ILI AKO IMA NEKI INTERVJU STRANI POSTAVITE GA, da procitamo, KAKO JE TO MOGUCE DA SE SPORTISTA POVREDI PRE POCETKA SEZONE ako je dobro pripremljen za novu sezonu, dobro zagrejan pre meca, uostalom sportista vezba i kako da izbegne povredu, kako da se ne povredi, o cemu se tu, zapravo, radi.....?

PITANJE

pre 13 godina

Isti komentari na mnogim sajtovima.
Pisu se lazi
Na sajtu Blic-a sam procitala ovaj komentar
"Ona je izjavila na pocetku hopman cupa da ceka Bozic u Melbournu.. zar se u Melbournu igra finale Hopman cupa"
Kome je najvise u interesu da se Ana Ivanovic predstavi kao NEpatriota?

Русский язик!

pre 13 godina

Ma zdravlje je najbitnije .
Bas te briga sta zlobnici pricaju.
Jedva si cekala novu sezonu i odmah pa povreda.Nadam se da ces se oporaviti do Ao.
Srecno!

Русский язик!

pre 13 godina

Ma zdravlje je najbitnije .
Bas te briga sta zlobnici pricaju.
Jedva si cekala novu sezonu i odmah pa povreda.Nadam se da ces se oporaviti do Ao.
Srecno!

Wogy

pre 13 godina

Moram priznati da sam po malo razocaran.Prosto je ne shvatljivo,bar za mene,kada je rec o povredama pogotovo kada su i pitanju nase teniserke,bilo da je u pitanju Jelena ili Ana,kako pojedinci napadaju pa cak i vredjaju Anu...na njenu nesrecu ovoga puta Ana je na tapetu po mnogim komentarima zbog "ne postojece ili sumnjive povrede".Da se razumeno ja sam okoreli navijac Jelene (za mene je totalno ne vazno da li je PRVA na WTA ili 500-stota,dali je sampionka jednog od 4-ri GS ili ne,Jelena ce UVEK ZA MENE BITI BROJ 1...svidjalo se to nekome ili ne) ali istovremeno NIKADA NISAM ZELEO ILI CU POZELETI da Ana bude povredjena ili bolje receno da sumnjam u iskrenost i njenu ozbiljnost,pogotovu sto sam imao razgovor sa Anom kako ono nasi stari kazu "u cetiri oka" i STO POSTO SAM SIGURAN da je Anina prica VISE NEGO ISTINITA.Jedna mala napomena...dva dana pre pocetka Hopman Kupa u Pertu Ana je bila toliko srecna i vesela konacno verujuci da se ZAISTA VRACA tamo gde pripada,u sam vrh zenskog tenisa.U razgovoru za Srpsku Radio Stanicu u Pertu,kako sama kaze,nikada nije bila spremnija u citavoj dosadasnjoj karijeri,ni fizicki a ni psihicki.Da NIKADA RANIJE nije tako ozbiljno obavila sve pripreme,da je izgubila cak i 5 kilograma zahvaljujuci njenoj "vernoj senci",osobi za koju kaze da je ne uporediva sto se tice sticanja kondicije (Ana kaze da su i odlicne prijateljice),takodje pocela je da radi sa novim trenerom i naravno ocekuje poboljsanje u svim elementima njene igre i cescim ofanzivnijim izlaskom na mrezu a sto je NAJVAZNIJE i uspesnije rezultate...verujem da mogu da osvojim jos koji GS nastavila je Ana.Sada moje pitanje za one koji sumnjaju ili ne veruju u Aninu odluku...zar posle svega sto je prosla i zrtvovala iz razloga da bude sto bolja,neko treba da je osudjuje ili cak omalovazava.Nije u pitanju samo turnir u Sidneju u pitanju je i ucesce na AO koji pocinje za 8 dana.Da li stvarno mislite da bi Ana zrtvovala sve sto je ulozila iz prostog razloga sto je,po mnogima,"simulirala povredu"...malo se upitajte da li je moguca i veca posledica cak je moguce da se odrazi na nastavak njene uspesne karijere...vise sam nego siguran da bi mnoge teniserke postupile ISTO KAO I ANA i zato ne trba sumnjati kada je povreda u pitaju jer samo Ana zna pravo stanje a to ne treba potcenjivati nego joj pruziti podrsku i ohrabrenje koje zasluzuje.Pa ja bih bio najsrecniji u Australiji ako moja Jelena osvoji taj pusti AO ali ako ne moze...zasto da to bude neko drugi neka to bude Ana,veruj te mi nebih imao nikakvih problema.Ja uvek NAVIJAM za sve nase ali kada igraju protiv moje Jelene,zna se tu nema izbora,Jelena je UVEK IZNAD SVIH i kada gubi,sto je u poslednje vreme bilo cesce nego obicno,sigurno da sam tuzan kao i svaki navijac ali znam da odam priznanje i protivniku sto svakako zasluzuje...ja to zovem sportskim navijanjem.Zato pozelimo Ani sto brzi oporavak sa zeljom da nastavi ono sto zeli i svakako bude uspesna na teniskim terenima.

P.S. Mnogi se pitaju koje ova osoba pod cudnim imenom Wogy...zivim u ovoj prelepoj zemlji (Australiji) vise od 60 godina...dosao sam ovde sa roditeljima kada sam bio 4-5 godina star.Rodjen sam u najlepsem gradu na svet(po pricanju mojih roditelja) Novom Sadu.Naravno da sam ovde zavrsio skolu i fakultet (sportska zurnalistika)a nas jezik sam ucio iskljucivo preko mojih roditelja zato mi oprostite na mom NE GRAMATICKOM Srpskom jeziku, ja za pravopis nisam ranije ni cuo,sve do pre dvadesetak godina ali sam ponosan sto mogu da se odlicno sporazumem na nasem jezilu.Radio sam sve do mog skorog penzionisanja u mnogim Australijskim Novinskim Firmama i naravno,kao i svi novinari,proputovao citav svet.Na jednim od mojih putovanja u Ameriku tako sam i upoznao Jelenu,secam se bila je to mala uporna,tanana tinajdzerka i suvise stidljiva sa ne bas dovoljnim znanjem Engleskog jezika.Bila je tu i mala Sharapova,prava galamdzinica kada servira i to od malih nogu.Mozda ce za mnoge ovo biti iznenadjenje ali Jelena je gotovo redovno "uzimala Mariji meru" za vreme juniorskih dana.Moj odlican prijatelj Nik (Bolitieri)je pozvao Jelenu na stranu i upoznali smo se...kada sam progovorio na Srpskom bila je toliko iznenadjena da je pocela samo da se smeje.Nik je kroz smeh kazao: "Ta mala ce biti PRAVA teniserka,ona nikada nikome nepoklanja pojene,bori se do zadnjeg daha i zato ce uspeti a iznad svega jedna je od najvrednijih u mojoj Akademiji" zavrsio je Nik.Eto sada znate PRAVI razlog moje najvece teniske ljubavi a iznad svega moja brojna familija u Australiji takodje podrzava Jelenu i njenu porodicu kad god gostuju u Australiji...izuzev mog najmladjeg unuka,19 mu je godina,on je prosto zaljubljen u Anu i nema te sanse da propusti njene meceve i uporno vice"AJJDDEEEE" AAANNNAAA jer samo to,na moju zalost,zna na Srpskom jeziku.Eto sada bar nesto znate o osobi koja se potpisuje sa Wogy (naravno da mi to nije pravo ime) ali o tom po tom...jednom ce i to izaci na videlo.Pozdrav svim pravim ljubiteljima tenisa,nije vazno da li vole Anu ili Jelenu,ali volite nase.Cucemo se sa AO uskoro...

Vesna

pre 13 godina

@nikol dž.femija
AMAN! Jesi li ti normalna osoba? Jesi li ti gledao/la mec? Nije se Ana glupirala nego Novak. Na kraju krajeva, pa sta i ako se glupirao, mec je i onako bio nebitan, i bez te pobede su stekli pravo na finale. Problem je sto je Ana povredila trbusne misice, napukao joj je misic. Verovatno je misic vec bio u previse napregnutom stanju tokom meca mix dubla protiv Australije kada je fenomenalno riternirala Hjuitu. (Wogi, covek iz Australije koji se redovno ovde javlja, je na prethodnoj vesti ostavio komentar i svoj razgovor s Anom, a on je covek prvenstveno Jelenin fan, tako da sigurno nije izmislio nesto u korist Ane). A nije lako devojci vracati muske servise koji idu preko 200km/h.
Imas na sajtu turnira transkript Anine konferencije za stampu gde je potanko objasnila sta i kako se desilo i u cemu je problem. Potrudi se malo da se prvo informises pre nego sto ospes paljbu po drugima. Sram te bilo!

Srecno Ana

pre 13 godina

@Mr.Error

Prvo, odigrala je 3 meca u sing konkurenciji i 3 meca u dubl konkurenciji
Drugo, igrala je 1/8 finala na US OPEN-u
Trece, u prosloj sezoni je pobedjivala TOP 10-Elenu Dementievu ( dva puta ) TOP 10-Victoriu Azarenku ( dva puta ) TOP 20 Marion Bartoli, TOP 20 Jie Zheng, TOP 20 Anastasiu Pavlyuchenkovu, Alisu Kleybanovu ( dva puta )...
Cetvrto, ukoliko se oporavi i ukoliko servis bude na visem nivou ja ocekujem minimum 1/4 finale na AUSTRALIAN OPEN-u.
Peto, fitnes, return, passing shot... su na visokom nivou i vidi se napredk u odnosu na prethodne sezone.

U Hong Kongu Vera Zvonareva ponizila Carolinu Wozniacki 6-1 6-0
Ocigledno ni Carolina Wozniacki ne moze da se nosi sa kritikama da je ne zasluzeno na 1 mestu WTA liste.

PITANJE

pre 13 godina

Isti komentari na mnogim sajtovima.
Pisu se lazi
Na sajtu Blic-a sam procitala ovaj komentar
"Ona je izjavila na pocetku hopman cupa da ceka Bozic u Melbournu.. zar se u Melbournu igra finale Hopman cupa"
Kome je najvise u interesu da se Ana Ivanovic predstavi kao NEpatriota?

Valjevka

pre 13 godina

Zli komentari poput: za nju je modna pista, ona je odavno digla ruke od tenisa i sl. su bezvredni....Anci samo napred, nadam se ces moci da igras na AO-u, pa koji god uspeh da postignes uvek uz tebe.

Neverni Toma

pre 13 godina

Bojana JOVANOVSKI pobedila CIRISTEA (Rumunija) sa 6:4 i 6:2 i kvalifikovala se za glavni zreb.Cestitke za Bojanu ovo je ODLICAN rezultat i puno srece na turniru u Sidneju...nikada se nezna.Jos jednom BRAVO.

Navijac

pre 13 godina

Wogi, da li Vam je sada jasno o cemu se ovde radi? Koliko neki ljudi mogu da bezrazlozno mrze jednu tako divnu devojku kao sto je Ana i da proturaju svakojake lazi, vode medijsku kampanju protiv nje. To je bolesno.

Kao sto ste Vi sticajem okolnosti sreli Jelenu kada je bila vrlo mlada, tako sam i ja Anu, i dete je zaista divno. Zbog toga, pored dobrog tenisa koji igra, i navijam za nju.

nikol dž.femija

pre 13 godina

PROBLEM JE IZGUBLJEN MEC U IGRI mesovitih PAROVA, nedopustivo ponasanje u dresu reperezentacije, sve bi bilo drugacije, UOSTALOM SAMA JE IZJAVILA DA SE DOBRO OSECALA U IGRI PAROVA, pa kada je tako zasto zevzecenje ???

STA JE PROBLEM DA SE TO PITA I DA SE NA PITANJE ODGOVORI?
KOGA MODERATORI CUVAJU I OD KOGA? Od publike i naroda koji placa svoje ulaznice a i karte do Beograda da bi bodrio srpske reprezentativce, a oni se blesave i dobijene meceve gube, a puno je meceva koje Srbi ne mogu da dobiju jer su jednostavno losiji, A ZASTO ONDA GUBITI ONE KOJE MOGU DA DOBIJU, ZASTO NE BITI NAJBOLJI SA 3 POBEDE.

NIKO NE PITA ANU od novinara, ILI AKO IMA NEKI INTERVJU STRANI POSTAVITE GA, da procitamo, KAKO JE TO MOGUCE DA SE SPORTISTA POVREDI PRE POCETKA SEZONE ako je dobro pripremljen za novu sezonu, dobro zagrejan pre meca, uostalom sportista vezba i kako da izbegne povredu, kako da se ne povredi, o cemu se tu, zapravo, radi.....?

Vanja

pre 13 godina

Na zalost mlada Laura Robson zbog povrede koju je dobila tokom Hopman kupa (a nije predala mec, vec je odigrala do kraja) mora da se povuce s AO, mora da napravi 3 nedelje pauze (ne, ona ne moze da igra na jednoj nozi, ona je stvarno povredjena).

Italijanka Franceska Sciavone, koja je zbog povrede (ili same mogusnosti povrede - verovatno je osetila da ako nastavi moglo bi biti ozbiljnijih posledica) predala mec na Hopman kupu vidjena pri laganom treningu. Devojka je dovoljno pametna i iskusna da je znala da nikakvo "zrtvovanje za otadzbinu" na egzibiciji nije vredno ugrozavanja sopstvene karijere i uskracivanja sebi mogucnosti da na mnogo bitnijem i cenjenijem turniru (AO) uradi nesto vise (i time sigurno vise "doprinese" svojoj zemlji).

Zakljucak izvedite sami (oni koji su sposobni da izvode zakljucke).

Odgovor

pre 13 godina

@maki
Pa moguce je kad moras da vracas servise muskaraca (Hjuit) u miks dublu (a Ana ih je vracala samo tako). Sve zivo (svaki materijal) mozes da polomis ako primenis dovoljno veliku silu, najjednostavniji zakon fizike (svaki student masinstva vam to moze potvrditi).

Dylan Dog

pre 13 godina

@Djoksa

Sigurno nije problem u zagrevanju i istezanju. Pre će biti da je reč o klasičnoj povredi koja ne mora da se bolno manifestuje odmah, već kada se telo ohladi. Klasične upale trbušnjaka se u punoj meri osete tek sutradan. Inače, povrede trbušnih mišića znaju da budu vrlo neprijatne i moraju biti ozbiljno shvaćene. Sa takvim povredama nije moguće igrati tenis jer se pri svakom udarcu ovi mišići angažuju.

Što se tiče zagrevanja, dobro je znati da se profesionalci pre meča dobro zagreju i istegnu (ovo je praksa i u najmlađim konkurencijama, a čak i savesni, sportski pismeni rekreativci to ne propuštaju). Zatim, u zavisnosti od mogućnosti, na nekom od sporednih terena prebacuju lopte u laganom ritmu sa sparing partnerom kako bi ušli u udarac i "osetili" loptu.
Kada se pojave na glavnom terenu, oni su praktično potpuno zagrejani i spremni za meč.
Obavezno zagrevanje od 5 min. je formalnost i igračima služi samo da bi "namirisali" u kakvom je raspoloženju protivnik. Ono više ima smisla sa psihološko-taktičkog stanovišta no sa fizičkog.

Rekreativcima se preporučuje da posle meča/sparinga istrče nekoliko krugova oko terena i da se ponovo istegnu, kako bi ubrzali razgradnju mlečne kiseline koja se nagomilala u mišićima zbog anaerobnih naprezanja u toku igre. Profesionalci imaju složeniji naknadni tretman.


@Wogy

Svaka čast na profesionalnoj biografiji. Iz Vaših komentara se jasno vidi da je reč o ozbiljnoj osobi. Šteta što takvih ljudi ovde nema puno.

Pozdrav,

Zorana

pre 13 godina

Ana je imala očigledno vrlo teške zimske pripreme za ovu sezonu. Ona nikada ranije nije mnogo vremena provodila u teretani, a onda je došla u ruke Lojanice i možda su fizičke pripreme bile preforsirane. Mišići koji nisu navikli na velike napore, jednostavno su popustili. Naravno, kad sve ovo prođe, Ana mora da nastavi istim tempom i posle nekoliko meseci "trbušnjaci" će biti neuništivi. Imam iskustva, bila sam gimnastičarka.

Mr.Error

pre 13 godina

Gde se sad bas nasla ta nezgoda... Taman mislis da je sve pocelo kako treba kad ono... bum povreda!
Nisam neki strastven navijac Ane, ali svakako da bi voleo da zaigra ponovo tenis, i nadam se da ce stici da se pripremi, iako ce joj ovo znatno otezati. Ali, zar nije pocetak sezone? Mislim... odigrala je 3 meca i odma povreda! Trebala se bolje pripremiti... I dali ce sada ona moci da igra dobro na gren slemu?
Ali ja iskreno i ne ocekujem da ona dodje do finala ili polufinala. Za nju je vrh osminafinala ili cetvrtfinale. Ako cemo iskreno, kada je poslednji put to ucinila? Pa tacno pre godinu dana kada je ispala od Klejbanove.
I ta kriza nije jos prosla. Mozete vi da pricate kako je ona osvojila dva turnira u prosloj sezoni, ali koga je ona pobedila iz prvih deset? Ok, ta Klejbanova je bila lak plen, ali to ne znaci da ce ona igrati isto tako lose, i obratno, ne znaci da ce Ana igrati tako dobro. Ivanoviceva se nosi nekako sa slabije rangiranim teniserkama, ali za vrh je potrebno nesto vise. Isto je i sa Jelenom, samo sto je ona sada osma mada nije joj to velika prednost. Barem ne trenutno.
Nek se oporavlja, jer drugo nista ne moze, pa nek zaigra kako zna i ume. Ako sam pogresno procenio Anu, jedino me moze razuveriti njen plasman na Australian Openu, i njena igra. Sve ostale price...

nikol dž.femija

pre 13 godina

(Vesna, 8. januar 2011 23:01)

Niko ne zamera povredu, one su noramlne, REČ JE O SRAMNO IZGUBLJENOM MEČU U MEŠOVITOM PARU !!!
TO JE problem i to je bitno, i ta pobeda koja je mogla da se ostvari, a pretovrena je u PORAZ JE BITNA.

ONOLIKO UPINJANJE Belgije, onolika namrštenost Enanove, NAJVECE ZVEZDE ovogodisnjeg Hopman kupa, krajnja ozbiljnost i profesionalizam u dresu reprezentacije i uspela je da izvuce maksimum sa partnerom koji je 178. na svetu, pobedila je i prvog nosioca, Srbiju !!!!
ONOLIKO LEŽERNOSTI srpske, a igraš za Državu, igraš pod imenom Srbije za Srbiju, iako su pozivi lični, PIŠE TAMO SRBIJA, pred MNOGO SRPSKIH NAVIJAČA igraš, toliko sebičnosti juče pokazano / svaka srpska pobeda našoj dijaspori znači mnoooogooooo, čak više nego nama/i naravno da je sve odigrano VRLO, vrlo GLUPO - jer,.... BOLJE JE imati TRI POBEDE NEGO DVE,...dve pobede imaju svi, a Ana i Novak su bili ubedljivo prvi nosioci turnira, LAKO SU MOGLI,uz zabavu, DA IMAJU TRI POBEDE!!!

Izgleda da samo njima, a to u ovom slučaju ZNAČI SAMO SRBIMA i SRBIJI, jer igrali su pod zastavom Srbije/ a ne kao Ana i Novak/, odgovara da dobijeni meč IZGUBE.
Nedopustivo i NEVEROVATNO kada znamo da profesionalni sportista i sportista uopste, UVEK ZELI DA POBEDI, cak i u egzibicijama, tako bar svi izjavljuju, sem Ane i Novaka, izgleda.

NEDOZVOLJENA NEOZBILJNOST, a radi se o nastupu za reprezentaciju.
Ovde su ANA i NOLE BILI VELIKI za sve ove ostale, pa i za Belgiju i Enanovu.
TUŽNO je i bolno i IMA VELIKOG ZNAČAJA onaj poraz Ane i Novaka u mešotivom paru.
A POVREDA, ...Ani svi zele da ozdravi, SVI SRBI NAVIJAJU i za Anu i za sve srpske sportiste, niko Anu ne tera da igra povredjena niti ima potrebe za tim, niko je nije terao ni da povredjena igra na Olimpijadi, sama je htela da ide kada se vec izborila plasmanom, JER TO NJOJ ZNACI ZA NJENU BIOGRAFIJU, jer je to ta velika moc sportiste zato sto nastupas na OI i predstavljas Drzavu,ceo narod, sve gradjane zemlje svoje, tada dobijas moc koju inace kao sportista nemas. SAMO U DRESU REPREZENTACIJE IMAS MOC, jer predstavljas ceo narod i drzavu, a kao pojedinac tu moc nemas.

NISU DOBRO NASTUPILI U MECU PROTIV BELGIJE i to zasluzuje kritiku, mladi su, izvuci ce pouke, uostalom sada je njima najlosije, em su porazeni, em nisu u finalu, em nema titule, nema para, nema dijamanata, a nema svega toga ni za Srbiju, NE SAMO ZBOG POVREDE i to je bolno.

Na b92 imaju intervjui s Dejanom Bodirogom i Dejanom Tomasevicem pa bi ih bilo dobro procitati da se vidi sta oni misle o nastupu za drzavnu reprezentaciju i o casti da nastupas sa drzavnim grbom na grudima.

maki

pre 13 godina

Naravno da obozavam Anu i navijam za nju, ostaje samo jedna dilema, kako je moguce da uz najavljene pripreme i treninge, povredi misic. Takva vrsta povreda nastaje kada nije prisutan dovoljan broj sati treninga.

Info

pre 13 godina

Informacija o Svedovoj (devojci koja je zaradila povredu na Hopman kupu, aktuelnoj dubl sampionki s Wimbldona i USO):
1st day of rehab: 2x10 mins on bike! No crutches & can walk up stairs already.

Srecno Ana

pre 13 godina

@Mr.Error

Gresis...

Drugi put u 2010 godini je Victoriu Azarenku pobedila na turniru u Cincinnati-u.
Victoria Azarenka je bila u vrhunskoj formi. Pre turnira u Cincinnati-u Victoria Azarenka je osvojila turnir u Stanford-u pobedivsi rutinski u finalu Mariu Sharapovu.

Elena Dementieva je bila u vrlo dobroj formi. Drugi put u 2010 godini ju je pobedila na turniru u Beijing-u u oktobru. Pre turnira u Beijing-u Elena Dementieva je igrala finale turnira u Tokyu.

Procitala sam vec na jednom mestu, a sada je g-din iz Australije i potvrdio da je Ana smrsala 5,6 kg.

Odgovor

pre 13 godina

Gospodjo, Vi ste preneli samo deo izjave, sto moze da navede na pogresan zakljucak. U tome je stos.

Takodje sve vreme ignorisete cinjenicu na koju su Vam vec mnogi ukazali, a to je da se NOVAK glupirao, a ne Ana (a Vi sve vreme govorite u mnozini), ona je svoj deo posteno odradjivala, ali joj je Novak odmagao. Sto, u krajnjoj liniji, i nije bitno jer ih taj poraz i nije izbacio iz finala (vec su se bili plasirali u finale), vec Anina povreda. Tako da smanjite malo dozivljaj!

I Mau se u mecu protiv Mareja u par poena glupirao (preskakao mrezu, pa za malo da se sudari s Marejem), a taj mec je jos uvek imao takmicarski karakter. Jednostavno, to je bio egzibicioni turnir, nikakav GS, pustite decu da uzivaju u sportu kojim se bave i koji vole. Sta skacete odmah s teorijama zavere i slicnim glupostima. Sport je zabava, a ne rat.

Teleman

pre 13 godina

@Zorana
Meni je najinteresantnije vaše zapaženje da je Ana, koja nikada ranije nije dovoljno vežbala u teretani (ona je uvek imala 4-5 kila viška), u Pert je stigla u potpuno drugom obliku. Ona je taj višak mogla da izgubi samo napornim vežbanjem. Njeni trbušni mišići nisu bili dobvoljno jaki da te napore izdrže i ja mislim da su zimske pripreme u teretani bile preforsirane. Sama je rekla da se spremala za ovogodišnju sezonu kao nikad u životu. Pre toga, ona je godinu i po dana provela ne na treninzima, nego u oblacima. Zato je i došlo do upale trbušnih mišića. Vrlo brzo ti će mišići ojačati, potrebno je kad prođe ova upala da nastavi sa istim napornim, ali kontrolisanim vežbama za jačanje tih mišića. I to je to.

Originalna izjava

pre 13 godina

" Osetila sam određene bolove u drugom setu protiv Enen, dok u miksu nije bilo nikakvih problema." - Izjavila je Ana Ivanović, prenose Novosti.
(nikol dž.femija, 9. januar 2011 15:04)

http://hopmancup.com/Media/Media-Conference/300
Ana how did you do it?
Well in my singles yesterday I felt it in my second set in my serve. Then I felt it kind of towards the end of the match a little, but more of a muscle pain. Then in the mixed doubles I felt nothing. Then later on when I was doing recovery I felt it tight a little, but then this morning I was playing some points and on one serve I felt it through the practise but then on one serve I felt a sharp pain. Since then I couldn’t even hit anymore, I couldn’t move. So then I stopped straight away and I went to see the doctor and do an ultrasound.

@ nikol dž.femija:
PROCITAJ!!!

nikol dž.femija

pre 13 godina

(Originalna izjava, 9. januar 2011 22:23)

" Then in the mixed doubles I felt nothing. " - Ana Ivanović


HVALA Vam VELIKO.

To samo POTVRDJUJE da su "Novosti" ISPRAVNO PRENELE, a ja tu tačno prevedenu izjavu postavila ovde.

Ja sam pročitala, A NADAM SE DA ĆETE i Vi pročitati, jer do sada niste, očigledno.

Potrudite se da VIDITE TO ŠTO GLEDATE, ovako izgleda da odgovarate sami sebi.

MOJI KOMENTARI SE ODNOSE NA MEČ mešovitih parova protiv Belgije, NE NA POVREDU, NE NA FINALE, NE NA PREDAJU, već isključivo na MEČ KOJI JE BIO DOBIJEN, a onda zbog blesavljenja IZGUBLJEN.

OVA originalna izjava koju ste Vi postavili, SAMO POTVRDJUJE DA Anina povreda nema NIKAKVE VEZE, jer se, ONA KAŽE, DOBRO OSEĆALA ZA VREME "MIX"-A.

MEČ je izgubljen, ALI NE ZBOG POVREDE i NE ZBOG BOLJE IGRE BELGIJE. Jednostavno nisu hteli da pobede. Neverovatno ali, videli smo, istinito.

A to otvara mnogo tema. Tako je, dopalo se to nekom ili ne.

Svako dobro.

Djoksa

pre 13 godina

Kao rekreativac znam koliko je vazno zagrevanje. Po mom skromnom misljenju, Ana je zrtva nedovoljnog zagrevanja. Sigurno da je razocarenje usled poraza od Enanove uticalo na Aninu koncentraciju pre meca miksa. Pre meca zagrevanje, posle meca istezanje!

Mr.Error

pre 13 godina

@Srecno Ana
Uf uf bas sam pogresio. Izvinite! Skroz sam zaboravio na US Open. Moja greska... :)

Ok igrala je i miks, ali to nije isto. To ne moze nikako da se poredi sa singlom jer je tad imala pomoc, Novaka, a kada je sama na treneu, sve je u njenimm rukama. Njena igra se ogleda u singlu a ne u dublu.
Pobedila je Elenu, ok, a da te pitam, kako je ona igrala, tj kako je Ruskinja igrala uopste ove godine? Ponavljam, dzabe njima sto su prvi, drugi, peti, osmi, kada oni to svojom igrom ne pokazuju. Azarenka je tada bila potpuno pala i nije igrala na svom nivou. To je bio period sljake, a nje nigde nije bilo. Ne kazem da Ana nije zasluzno pobedila, ne, ali nije pobedila pravu Azarenku. Pa i druge...
Ima jos problema sa servisom, ali treba da poboljsa taj bekend. Jeste da ga udara sa puno spina, ali kada se brani, taj udarac ne prestavlja veliku opasnost po protivnika. Ok, nekad je sluzi, ali potrebno je da tako uvek igra ako hoce nesto... Slazem se sa tim da se poboljsala od prosle godine, ali ako hoce da bude u vrhu, potrebne su jos vece pobede, i jos dosta titula.
A sto se tice Karoline, pa isto je i sa Jelenom. Zasluzno je dosla do prvog mesta, ali je iskoristila otsustvo Serene, kao sto je JJ iskoristila osustvo Enan. Ali zasluzno su se docepale tog mesta. To sto drugi nisu iskoristili, njihov problem :)

max

pre 13 godina

Ljudi svi mi navijamo za naše ali to ne znači da treba glavu zabiti u pesak.Ana se sporo kreće i ne ume udarati lopticu iz trka i to joj je od Boga dano.Dkle vrh vrhova osmina finala,a što se tiče nekih budućih GS tu ama baš nikakve nade nema jedino da prvih 20 dobije ptičiji grip.JJ nema snagu udarca i za nju isto važi.Troickog i Tipsu neću komentirati,a Novak ipak ima šanse ne velike ali ima.E da mu je malo jači servis npr. kao Troickog gde bi mu bio kraj.

nikol dž.femija

pre 13 godina

" Osetila sam određene bolove u drugom setu protiv Enen, dok u miksu nije bilo nikakvih problema." - Izjavila je Ana Ivanović, prenose Novosti.

Djoksa

pre 13 godina

@Dylan Dog.. Zahvaljujem sto ste dopunili moj koment. svojim strucnim koment. Ipak, ako smem da dodam, u procesu pripreme tela za fiz. napore, istezanje je pozeljno raditi ali UVEK PRE zagrevanja.I naravno posle fiz. napora, jer istezanjem opustamo misice.

nikol dž.femija

pre 13 godina

Odgovor, 10. januar 2011 00:59)

"Sta skačete odmah s teorijama zavere i sličnim glupostima. Sport je zabava, a ne rat."

DA LI TO sebi odgovarate glasno ili se trudite da se zavarate javno.


1. NEMA ZAVERA, nema skakanja, sve je vrlo jasno, čisto i očigledno.

Damir i Srdjan su RODITELJI svetski uspešnih sportista i SASVIM SIGURNO SVOJOJ DECI ŽELE NAJBOLJE.

ONI su ljudi koji su u centru zbivanja, TAKO DA ZNAMO NJIHOVO hrabro MIŠLJENJE o atp turu, o wta turu, o turnirima, žrebanju, politici .....

ZNAJU TO i OSTALI RODITELJI ali nemaju hrabrosti da govore, ili neće da se zameraju, ništa zato, dovoljna su njih dvojica.

2. SPORT JE RAT, krvavi rat, velika politika i nikakva, baš nikakva zabava, posebno ne za vrhunske sportiste, i uošte one koji u sebi imaju sportsko, a to znači takmičarsko.

NIKADA od NADALA ili ŠUMAHERA, ISINBAJEVE, ili BODIROGE, ili FEDERERA, ili ENANOVE, ili ZIDANA, ili NIKOLE GRBIĆA, ili MAREJA, ili BORGA, LENDLA, NAVRATILOVE, GRAFOVE, EDBERGA, mnogih drugih....NIKADA niste čuli da je sport zabava, NIKADA.

SVEDOCI SMO da je sport RAT NA RAZNIM NIVOIMA...

AKO JE ZABAVA ZAŠTO doping,(?) čemu hemija(?), AKO JE SPORT zafrkancija, ČEMU nova odela za plivanje(?), pa onda skidanje tih odela(?), ČEMU KRADJA (?)VREMENA Čaviću ako je zabava, ČEMU usporeni snimci(?) AKO JE ZABAVA, čemu UPINJANJE DA se ima što više zlatnih medalja na OI od strane SVIH DOMAĆINA (?), neverovatna borba DA IME ZEMLJE STOJI NA PRVOM MESTU(?) PO BROJU OSVOJENIH MEDALJA, ako je to zabava....vidimo da se čak sumnja i na promenu pola ili laganje o pripadnosti odredjenom polu da bi se osvojila medalja na OI, A RADI SE ZAPRAVO O ZABAVI (?)...Neće biti !!!!

NI NAJMANJE NIJE ZABAVA, a nikada sport i nije bio samo sport, samo sportsko nadmetanje....PROČITAJTE malo istoriju, a i knjige Ducija SIMONOVIĆA, KOJI JE SPORT DOŽIVLJAVAO kao sport, kao nadmetanje, kao ljudsko nadmetanje uz svo poštovanje protivnika, nažalost, NJEGOV SLUČAJ JE NAJBOLJE POKAZAO DA teorija zavere NEMA, sve je očigledno, POKAZAO JE DA SPORT NIJE SPORT, već politika,laž, a od zabave je mnoooogoooo dalekooooo.....SEM AKO NISTE ONAJ KOJI VUČE KONCE, mada mislim da se i oni nešto ne zabavaljaju.

OPASNO JE VIŠE zavaravati i lagati srpsku omladinu, koje, još uvek, hvala Bogu, ima, ali opasno joj se broj smanjio, opasno po Srbe i Srbiju, a na radost i zabavu onih koji vuku konce......

nikol dž.femija

pre 13 godina

PROBLEM JE IZGUBLJEN MEC U IGRI mesovitih PAROVA, nedopustivo ponasanje u dresu reperezentacije, sve bi bilo drugacije, UOSTALOM SAMA JE IZJAVILA DA SE DOBRO OSECALA U IGRI PAROVA, pa kada je tako zasto zevzecenje ???

STA JE PROBLEM DA SE TO PITA I DA SE NA PITANJE ODGOVORI?
KOGA MODERATORI CUVAJU I OD KOGA? Od publike i naroda koji placa svoje ulaznice a i karte do Beograda da bi bodrio srpske reprezentativce, a oni se blesave i dobijene meceve gube, a puno je meceva koje Srbi ne mogu da dobiju jer su jednostavno losiji, A ZASTO ONDA GUBITI ONE KOJE MOGU DA DOBIJU, ZASTO NE BITI NAJBOLJI SA 3 POBEDE.

NIKO NE PITA ANU od novinara, ILI AKO IMA NEKI INTERVJU STRANI POSTAVITE GA, da procitamo, KAKO JE TO MOGUCE DA SE SPORTISTA POVREDI PRE POCETKA SEZONE ako je dobro pripremljen za novu sezonu, dobro zagrejan pre meca, uostalom sportista vezba i kako da izbegne povredu, kako da se ne povredi, o cemu se tu, zapravo, radi.....?

nikol dž.femija

pre 13 godina

(Vesna, 8. januar 2011 23:01)

Niko ne zamera povredu, one su noramlne, REČ JE O SRAMNO IZGUBLJENOM MEČU U MEŠOVITOM PARU !!!
TO JE problem i to je bitno, i ta pobeda koja je mogla da se ostvari, a pretovrena je u PORAZ JE BITNA.

ONOLIKO UPINJANJE Belgije, onolika namrštenost Enanove, NAJVECE ZVEZDE ovogodisnjeg Hopman kupa, krajnja ozbiljnost i profesionalizam u dresu reprezentacije i uspela je da izvuce maksimum sa partnerom koji je 178. na svetu, pobedila je i prvog nosioca, Srbiju !!!!
ONOLIKO LEŽERNOSTI srpske, a igraš za Državu, igraš pod imenom Srbije za Srbiju, iako su pozivi lični, PIŠE TAMO SRBIJA, pred MNOGO SRPSKIH NAVIJAČA igraš, toliko sebičnosti juče pokazano / svaka srpska pobeda našoj dijaspori znači mnoooogooooo, čak više nego nama/i naravno da je sve odigrano VRLO, vrlo GLUPO - jer,.... BOLJE JE imati TRI POBEDE NEGO DVE,...dve pobede imaju svi, a Ana i Novak su bili ubedljivo prvi nosioci turnira, LAKO SU MOGLI,uz zabavu, DA IMAJU TRI POBEDE!!!

Izgleda da samo njima, a to u ovom slučaju ZNAČI SAMO SRBIMA i SRBIJI, jer igrali su pod zastavom Srbije/ a ne kao Ana i Novak/, odgovara da dobijeni meč IZGUBE.
Nedopustivo i NEVEROVATNO kada znamo da profesionalni sportista i sportista uopste, UVEK ZELI DA POBEDI, cak i u egzibicijama, tako bar svi izjavljuju, sem Ane i Novaka, izgleda.

NEDOZVOLJENA NEOZBILJNOST, a radi se o nastupu za reprezentaciju.
Ovde su ANA i NOLE BILI VELIKI za sve ove ostale, pa i za Belgiju i Enanovu.
TUŽNO je i bolno i IMA VELIKOG ZNAČAJA onaj poraz Ane i Novaka u mešotivom paru.
A POVREDA, ...Ani svi zele da ozdravi, SVI SRBI NAVIJAJU i za Anu i za sve srpske sportiste, niko Anu ne tera da igra povredjena niti ima potrebe za tim, niko je nije terao ni da povredjena igra na Olimpijadi, sama je htela da ide kada se vec izborila plasmanom, JER TO NJOJ ZNACI ZA NJENU BIOGRAFIJU, jer je to ta velika moc sportiste zato sto nastupas na OI i predstavljas Drzavu,ceo narod, sve gradjane zemlje svoje, tada dobijas moc koju inace kao sportista nemas. SAMO U DRESU REPREZENTACIJE IMAS MOC, jer predstavljas ceo narod i drzavu, a kao pojedinac tu moc nemas.

NISU DOBRO NASTUPILI U MECU PROTIV BELGIJE i to zasluzuje kritiku, mladi su, izvuci ce pouke, uostalom sada je njima najlosije, em su porazeni, em nisu u finalu, em nema titule, nema para, nema dijamanata, a nema svega toga ni za Srbiju, NE SAMO ZBOG POVREDE i to je bolno.

Na b92 imaju intervjui s Dejanom Bodirogom i Dejanom Tomasevicem pa bi ih bilo dobro procitati da se vidi sta oni misle o nastupu za drzavnu reprezentaciju i o casti da nastupas sa drzavnim grbom na grudima.

Mr.Error

pre 13 godina

Gde se sad bas nasla ta nezgoda... Taman mislis da je sve pocelo kako treba kad ono... bum povreda!
Nisam neki strastven navijac Ane, ali svakako da bi voleo da zaigra ponovo tenis, i nadam se da ce stici da se pripremi, iako ce joj ovo znatno otezati. Ali, zar nije pocetak sezone? Mislim... odigrala je 3 meca i odma povreda! Trebala se bolje pripremiti... I dali ce sada ona moci da igra dobro na gren slemu?
Ali ja iskreno i ne ocekujem da ona dodje do finala ili polufinala. Za nju je vrh osminafinala ili cetvrtfinale. Ako cemo iskreno, kada je poslednji put to ucinila? Pa tacno pre godinu dana kada je ispala od Klejbanove.
I ta kriza nije jos prosla. Mozete vi da pricate kako je ona osvojila dva turnira u prosloj sezoni, ali koga je ona pobedila iz prvih deset? Ok, ta Klejbanova je bila lak plen, ali to ne znaci da ce ona igrati isto tako lose, i obratno, ne znaci da ce Ana igrati tako dobro. Ivanoviceva se nosi nekako sa slabije rangiranim teniserkama, ali za vrh je potrebno nesto vise. Isto je i sa Jelenom, samo sto je ona sada osma mada nije joj to velika prednost. Barem ne trenutno.
Nek se oporavlja, jer drugo nista ne moze, pa nek zaigra kako zna i ume. Ako sam pogresno procenio Anu, jedino me moze razuveriti njen plasman na Australian Openu, i njena igra. Sve ostale price...

max

pre 13 godina

Ljudi svi mi navijamo za naše ali to ne znači da treba glavu zabiti u pesak.Ana se sporo kreće i ne ume udarati lopticu iz trka i to joj je od Boga dano.Dkle vrh vrhova osmina finala,a što se tiče nekih budućih GS tu ama baš nikakve nade nema jedino da prvih 20 dobije ptičiji grip.JJ nema snagu udarca i za nju isto važi.Troickog i Tipsu neću komentirati,a Novak ipak ima šanse ne velike ali ima.E da mu je malo jači servis npr. kao Troickog gde bi mu bio kraj.

Mr.Error

pre 13 godina

@Srecno Ana
Uf uf bas sam pogresio. Izvinite! Skroz sam zaboravio na US Open. Moja greska... :)

Ok igrala je i miks, ali to nije isto. To ne moze nikako da se poredi sa singlom jer je tad imala pomoc, Novaka, a kada je sama na treneu, sve je u njenimm rukama. Njena igra se ogleda u singlu a ne u dublu.
Pobedila je Elenu, ok, a da te pitam, kako je ona igrala, tj kako je Ruskinja igrala uopste ove godine? Ponavljam, dzabe njima sto su prvi, drugi, peti, osmi, kada oni to svojom igrom ne pokazuju. Azarenka je tada bila potpuno pala i nije igrala na svom nivou. To je bio period sljake, a nje nigde nije bilo. Ne kazem da Ana nije zasluzno pobedila, ne, ali nije pobedila pravu Azarenku. Pa i druge...
Ima jos problema sa servisom, ali treba da poboljsa taj bekend. Jeste da ga udara sa puno spina, ali kada se brani, taj udarac ne prestavlja veliku opasnost po protivnika. Ok, nekad je sluzi, ali potrebno je da tako uvek igra ako hoce nesto... Slazem se sa tim da se poboljsala od prosle godine, ali ako hoce da bude u vrhu, potrebne su jos vece pobede, i jos dosta titula.
A sto se tice Karoline, pa isto je i sa Jelenom. Zasluzno je dosla do prvog mesta, ali je iskoristila otsustvo Serene, kao sto je JJ iskoristila osustvo Enan. Ali zasluzno su se docepale tog mesta. To sto drugi nisu iskoristili, njihov problem :)

maki

pre 13 godina

Naravno da obozavam Anu i navijam za nju, ostaje samo jedna dilema, kako je moguce da uz najavljene pripreme i treninge, povredi misic. Takva vrsta povreda nastaje kada nije prisutan dovoljan broj sati treninga.

PITANJE

pre 13 godina

Isti komentari na mnogim sajtovima.
Pisu se lazi
Na sajtu Blic-a sam procitala ovaj komentar
"Ona je izjavila na pocetku hopman cupa da ceka Bozic u Melbournu.. zar se u Melbournu igra finale Hopman cupa"
Kome je najvise u interesu da se Ana Ivanovic predstavi kao NEpatriota?

nikol dž.femija

pre 13 godina

" Osetila sam određene bolove u drugom setu protiv Enen, dok u miksu nije bilo nikakvih problema." - Izjavila je Ana Ivanović, prenose Novosti.

Djoksa

pre 13 godina

Kao rekreativac znam koliko je vazno zagrevanje. Po mom skromnom misljenju, Ana je zrtva nedovoljnog zagrevanja. Sigurno da je razocarenje usled poraza od Enanove uticalo na Aninu koncentraciju pre meca miksa. Pre meca zagrevanje, posle meca istezanje!

Vesna

pre 13 godina

@nikol dž.femija
AMAN! Jesi li ti normalna osoba? Jesi li ti gledao/la mec? Nije se Ana glupirala nego Novak. Na kraju krajeva, pa sta i ako se glupirao, mec je i onako bio nebitan, i bez te pobede su stekli pravo na finale. Problem je sto je Ana povredila trbusne misice, napukao joj je misic. Verovatno je misic vec bio u previse napregnutom stanju tokom meca mix dubla protiv Australije kada je fenomenalno riternirala Hjuitu. (Wogi, covek iz Australije koji se redovno ovde javlja, je na prethodnoj vesti ostavio komentar i svoj razgovor s Anom, a on je covek prvenstveno Jelenin fan, tako da sigurno nije izmislio nesto u korist Ane). A nije lako devojci vracati muske servise koji idu preko 200km/h.
Imas na sajtu turnira transkript Anine konferencije za stampu gde je potanko objasnila sta i kako se desilo i u cemu je problem. Potrudi se malo da se prvo informises pre nego sto ospes paljbu po drugima. Sram te bilo!

nikol dž.femija

pre 13 godina

(Originalna izjava, 9. januar 2011 22:23)

" Then in the mixed doubles I felt nothing. " - Ana Ivanović


HVALA Vam VELIKO.

To samo POTVRDJUJE da su "Novosti" ISPRAVNO PRENELE, a ja tu tačno prevedenu izjavu postavila ovde.

Ja sam pročitala, A NADAM SE DA ĆETE i Vi pročitati, jer do sada niste, očigledno.

Potrudite se da VIDITE TO ŠTO GLEDATE, ovako izgleda da odgovarate sami sebi.

MOJI KOMENTARI SE ODNOSE NA MEČ mešovitih parova protiv Belgije, NE NA POVREDU, NE NA FINALE, NE NA PREDAJU, već isključivo na MEČ KOJI JE BIO DOBIJEN, a onda zbog blesavljenja IZGUBLJEN.

OVA originalna izjava koju ste Vi postavili, SAMO POTVRDJUJE DA Anina povreda nema NIKAKVE VEZE, jer se, ONA KAŽE, DOBRO OSEĆALA ZA VREME "MIX"-A.

MEČ je izgubljen, ALI NE ZBOG POVREDE i NE ZBOG BOLJE IGRE BELGIJE. Jednostavno nisu hteli da pobede. Neverovatno ali, videli smo, istinito.

A to otvara mnogo tema. Tako je, dopalo se to nekom ili ne.

Svako dobro.

Русский язик!

pre 13 godina

Ma zdravlje je najbitnije .
Bas te briga sta zlobnici pricaju.
Jedva si cekala novu sezonu i odmah pa povreda.Nadam se da ces se oporaviti do Ao.
Srecno!

Wogy

pre 13 godina

Moram priznati da sam po malo razocaran.Prosto je ne shvatljivo,bar za mene,kada je rec o povredama pogotovo kada su i pitanju nase teniserke,bilo da je u pitanju Jelena ili Ana,kako pojedinci napadaju pa cak i vredjaju Anu...na njenu nesrecu ovoga puta Ana je na tapetu po mnogim komentarima zbog "ne postojece ili sumnjive povrede".Da se razumeno ja sam okoreli navijac Jelene (za mene je totalno ne vazno da li je PRVA na WTA ili 500-stota,dali je sampionka jednog od 4-ri GS ili ne,Jelena ce UVEK ZA MENE BITI BROJ 1...svidjalo se to nekome ili ne) ali istovremeno NIKADA NISAM ZELEO ILI CU POZELETI da Ana bude povredjena ili bolje receno da sumnjam u iskrenost i njenu ozbiljnost,pogotovu sto sam imao razgovor sa Anom kako ono nasi stari kazu "u cetiri oka" i STO POSTO SAM SIGURAN da je Anina prica VISE NEGO ISTINITA.Jedna mala napomena...dva dana pre pocetka Hopman Kupa u Pertu Ana je bila toliko srecna i vesela konacno verujuci da se ZAISTA VRACA tamo gde pripada,u sam vrh zenskog tenisa.U razgovoru za Srpsku Radio Stanicu u Pertu,kako sama kaze,nikada nije bila spremnija u citavoj dosadasnjoj karijeri,ni fizicki a ni psihicki.Da NIKADA RANIJE nije tako ozbiljno obavila sve pripreme,da je izgubila cak i 5 kilograma zahvaljujuci njenoj "vernoj senci",osobi za koju kaze da je ne uporediva sto se tice sticanja kondicije (Ana kaze da su i odlicne prijateljice),takodje pocela je da radi sa novim trenerom i naravno ocekuje poboljsanje u svim elementima njene igre i cescim ofanzivnijim izlaskom na mrezu a sto je NAJVAZNIJE i uspesnije rezultate...verujem da mogu da osvojim jos koji GS nastavila je Ana.Sada moje pitanje za one koji sumnjaju ili ne veruju u Aninu odluku...zar posle svega sto je prosla i zrtvovala iz razloga da bude sto bolja,neko treba da je osudjuje ili cak omalovazava.Nije u pitanju samo turnir u Sidneju u pitanju je i ucesce na AO koji pocinje za 8 dana.Da li stvarno mislite da bi Ana zrtvovala sve sto je ulozila iz prostog razloga sto je,po mnogima,"simulirala povredu"...malo se upitajte da li je moguca i veca posledica cak je moguce da se odrazi na nastavak njene uspesne karijere...vise sam nego siguran da bi mnoge teniserke postupile ISTO KAO I ANA i zato ne trba sumnjati kada je povreda u pitaju jer samo Ana zna pravo stanje a to ne treba potcenjivati nego joj pruziti podrsku i ohrabrenje koje zasluzuje.Pa ja bih bio najsrecniji u Australiji ako moja Jelena osvoji taj pusti AO ali ako ne moze...zasto da to bude neko drugi neka to bude Ana,veruj te mi nebih imao nikakvih problema.Ja uvek NAVIJAM za sve nase ali kada igraju protiv moje Jelene,zna se tu nema izbora,Jelena je UVEK IZNAD SVIH i kada gubi,sto je u poslednje vreme bilo cesce nego obicno,sigurno da sam tuzan kao i svaki navijac ali znam da odam priznanje i protivniku sto svakako zasluzuje...ja to zovem sportskim navijanjem.Zato pozelimo Ani sto brzi oporavak sa zeljom da nastavi ono sto zeli i svakako bude uspesna na teniskim terenima.

P.S. Mnogi se pitaju koje ova osoba pod cudnim imenom Wogy...zivim u ovoj prelepoj zemlji (Australiji) vise od 60 godina...dosao sam ovde sa roditeljima kada sam bio 4-5 godina star.Rodjen sam u najlepsem gradu na svet(po pricanju mojih roditelja) Novom Sadu.Naravno da sam ovde zavrsio skolu i fakultet (sportska zurnalistika)a nas jezik sam ucio iskljucivo preko mojih roditelja zato mi oprostite na mom NE GRAMATICKOM Srpskom jeziku, ja za pravopis nisam ranije ni cuo,sve do pre dvadesetak godina ali sam ponosan sto mogu da se odlicno sporazumem na nasem jezilu.Radio sam sve do mog skorog penzionisanja u mnogim Australijskim Novinskim Firmama i naravno,kao i svi novinari,proputovao citav svet.Na jednim od mojih putovanja u Ameriku tako sam i upoznao Jelenu,secam se bila je to mala uporna,tanana tinajdzerka i suvise stidljiva sa ne bas dovoljnim znanjem Engleskog jezika.Bila je tu i mala Sharapova,prava galamdzinica kada servira i to od malih nogu.Mozda ce za mnoge ovo biti iznenadjenje ali Jelena je gotovo redovno "uzimala Mariji meru" za vreme juniorskih dana.Moj odlican prijatelj Nik (Bolitieri)je pozvao Jelenu na stranu i upoznali smo se...kada sam progovorio na Srpskom bila je toliko iznenadjena da je pocela samo da se smeje.Nik je kroz smeh kazao: "Ta mala ce biti PRAVA teniserka,ona nikada nikome nepoklanja pojene,bori se do zadnjeg daha i zato ce uspeti a iznad svega jedna je od najvrednijih u mojoj Akademiji" zavrsio je Nik.Eto sada znate PRAVI razlog moje najvece teniske ljubavi a iznad svega moja brojna familija u Australiji takodje podrzava Jelenu i njenu porodicu kad god gostuju u Australiji...izuzev mog najmladjeg unuka,19 mu je godina,on je prosto zaljubljen u Anu i nema te sanse da propusti njene meceve i uporno vice"AJJDDEEEE" AAANNNAAA jer samo to,na moju zalost,zna na Srpskom jeziku.Eto sada bar nesto znate o osobi koja se potpisuje sa Wogy (naravno da mi to nije pravo ime) ali o tom po tom...jednom ce i to izaci na videlo.Pozdrav svim pravim ljubiteljima tenisa,nije vazno da li vole Anu ili Jelenu,ali volite nase.Cucemo se sa AO uskoro...

Vanja

pre 13 godina

Na zalost mlada Laura Robson zbog povrede koju je dobila tokom Hopman kupa (a nije predala mec, vec je odigrala do kraja) mora da se povuce s AO, mora da napravi 3 nedelje pauze (ne, ona ne moze da igra na jednoj nozi, ona je stvarno povredjena).

Italijanka Franceska Sciavone, koja je zbog povrede (ili same mogusnosti povrede - verovatno je osetila da ako nastavi moglo bi biti ozbiljnijih posledica) predala mec na Hopman kupu vidjena pri laganom treningu. Devojka je dovoljno pametna i iskusna da je znala da nikakvo "zrtvovanje za otadzbinu" na egzibiciji nije vredno ugrozavanja sopstvene karijere i uskracivanja sebi mogucnosti da na mnogo bitnijem i cenjenijem turniru (AO) uradi nesto vise (i time sigurno vise "doprinese" svojoj zemlji).

Zakljucak izvedite sami (oni koji su sposobni da izvode zakljucke).

Valjevka

pre 13 godina

Zli komentari poput: za nju je modna pista, ona je odavno digla ruke od tenisa i sl. su bezvredni....Anci samo napred, nadam se ces moci da igras na AO-u, pa koji god uspeh da postignes uvek uz tebe.

Odgovor

pre 13 godina

Gospodjo, Vi ste preneli samo deo izjave, sto moze da navede na pogresan zakljucak. U tome je stos.

Takodje sve vreme ignorisete cinjenicu na koju su Vam vec mnogi ukazali, a to je da se NOVAK glupirao, a ne Ana (a Vi sve vreme govorite u mnozini), ona je svoj deo posteno odradjivala, ali joj je Novak odmagao. Sto, u krajnjoj liniji, i nije bitno jer ih taj poraz i nije izbacio iz finala (vec su se bili plasirali u finale), vec Anina povreda. Tako da smanjite malo dozivljaj!

I Mau se u mecu protiv Mareja u par poena glupirao (preskakao mrezu, pa za malo da se sudari s Marejem), a taj mec je jos uvek imao takmicarski karakter. Jednostavno, to je bio egzibicioni turnir, nikakav GS, pustite decu da uzivaju u sportu kojim se bave i koji vole. Sta skacete odmah s teorijama zavere i slicnim glupostima. Sport je zabava, a ne rat.

Navijac

pre 13 godina

Wogi, da li Vam je sada jasno o cemu se ovde radi? Koliko neki ljudi mogu da bezrazlozno mrze jednu tako divnu devojku kao sto je Ana i da proturaju svakojake lazi, vode medijsku kampanju protiv nje. To je bolesno.

Kao sto ste Vi sticajem okolnosti sreli Jelenu kada je bila vrlo mlada, tako sam i ja Anu, i dete je zaista divno. Zbog toga, pored dobrog tenisa koji igra, i navijam za nju.

Info

pre 13 godina

Informacija o Svedovoj (devojci koja je zaradila povredu na Hopman kupu, aktuelnoj dubl sampionki s Wimbldona i USO):
1st day of rehab: 2x10 mins on bike! No crutches & can walk up stairs already.

Odgovor

pre 13 godina

@maki
Pa moguce je kad moras da vracas servise muskaraca (Hjuit) u miks dublu (a Ana ih je vracala samo tako). Sve zivo (svaki materijal) mozes da polomis ako primenis dovoljno veliku silu, najjednostavniji zakon fizike (svaki student masinstva vam to moze potvrditi).

Srecno Ana

pre 13 godina

@Mr.Error

Prvo, odigrala je 3 meca u sing konkurenciji i 3 meca u dubl konkurenciji
Drugo, igrala je 1/8 finala na US OPEN-u
Trece, u prosloj sezoni je pobedjivala TOP 10-Elenu Dementievu ( dva puta ) TOP 10-Victoriu Azarenku ( dva puta ) TOP 20 Marion Bartoli, TOP 20 Jie Zheng, TOP 20 Anastasiu Pavlyuchenkovu, Alisu Kleybanovu ( dva puta )...
Cetvrto, ukoliko se oporavi i ukoliko servis bude na visem nivou ja ocekujem minimum 1/4 finale na AUSTRALIAN OPEN-u.
Peto, fitnes, return, passing shot... su na visokom nivou i vidi se napredk u odnosu na prethodne sezone.

U Hong Kongu Vera Zvonareva ponizila Carolinu Wozniacki 6-1 6-0
Ocigledno ni Carolina Wozniacki ne moze da se nosi sa kritikama da je ne zasluzeno na 1 mestu WTA liste.

Teleman

pre 13 godina

@Zorana
Meni je najinteresantnije vaše zapaženje da je Ana, koja nikada ranije nije dovoljno vežbala u teretani (ona je uvek imala 4-5 kila viška), u Pert je stigla u potpuno drugom obliku. Ona je taj višak mogla da izgubi samo napornim vežbanjem. Njeni trbušni mišići nisu bili dobvoljno jaki da te napore izdrže i ja mislim da su zimske pripreme u teretani bile preforsirane. Sama je rekla da se spremala za ovogodišnju sezonu kao nikad u životu. Pre toga, ona je godinu i po dana provela ne na treninzima, nego u oblacima. Zato je i došlo do upale trbušnih mišića. Vrlo brzo ti će mišići ojačati, potrebno je kad prođe ova upala da nastavi sa istim napornim, ali kontrolisanim vežbama za jačanje tih mišića. I to je to.

Zorana

pre 13 godina

Ana je imala očigledno vrlo teške zimske pripreme za ovu sezonu. Ona nikada ranije nije mnogo vremena provodila u teretani, a onda je došla u ruke Lojanice i možda su fizičke pripreme bile preforsirane. Mišići koji nisu navikli na velike napore, jednostavno su popustili. Naravno, kad sve ovo prođe, Ana mora da nastavi istim tempom i posle nekoliko meseci "trbušnjaci" će biti neuništivi. Imam iskustva, bila sam gimnastičarka.

Originalna izjava

pre 13 godina

" Osetila sam određene bolove u drugom setu protiv Enen, dok u miksu nije bilo nikakvih problema." - Izjavila je Ana Ivanović, prenose Novosti.
(nikol dž.femija, 9. januar 2011 15:04)

http://hopmancup.com/Media/Media-Conference/300
Ana how did you do it?
Well in my singles yesterday I felt it in my second set in my serve. Then I felt it kind of towards the end of the match a little, but more of a muscle pain. Then in the mixed doubles I felt nothing. Then later on when I was doing recovery I felt it tight a little, but then this morning I was playing some points and on one serve I felt it through the practise but then on one serve I felt a sharp pain. Since then I couldn’t even hit anymore, I couldn’t move. So then I stopped straight away and I went to see the doctor and do an ultrasound.

@ nikol dž.femija:
PROCITAJ!!!

Djoksa

pre 13 godina

@Dylan Dog.. Zahvaljujem sto ste dopunili moj koment. svojim strucnim koment. Ipak, ako smem da dodam, u procesu pripreme tela za fiz. napore, istezanje je pozeljno raditi ali UVEK PRE zagrevanja.I naravno posle fiz. napora, jer istezanjem opustamo misice.

Srecno Ana

pre 13 godina

@Mr.Error

Gresis...

Drugi put u 2010 godini je Victoriu Azarenku pobedila na turniru u Cincinnati-u.
Victoria Azarenka je bila u vrhunskoj formi. Pre turnira u Cincinnati-u Victoria Azarenka je osvojila turnir u Stanford-u pobedivsi rutinski u finalu Mariu Sharapovu.

Elena Dementieva je bila u vrlo dobroj formi. Drugi put u 2010 godini ju je pobedila na turniru u Beijing-u u oktobru. Pre turnira u Beijing-u Elena Dementieva je igrala finale turnira u Tokyu.

Procitala sam vec na jednom mestu, a sada je g-din iz Australije i potvrdio da je Ana smrsala 5,6 kg.

nikol dž.femija

pre 13 godina

Odgovor, 10. januar 2011 00:59)

"Sta skačete odmah s teorijama zavere i sličnim glupostima. Sport je zabava, a ne rat."

DA LI TO sebi odgovarate glasno ili se trudite da se zavarate javno.


1. NEMA ZAVERA, nema skakanja, sve je vrlo jasno, čisto i očigledno.

Damir i Srdjan su RODITELJI svetski uspešnih sportista i SASVIM SIGURNO SVOJOJ DECI ŽELE NAJBOLJE.

ONI su ljudi koji su u centru zbivanja, TAKO DA ZNAMO NJIHOVO hrabro MIŠLJENJE o atp turu, o wta turu, o turnirima, žrebanju, politici .....

ZNAJU TO i OSTALI RODITELJI ali nemaju hrabrosti da govore, ili neće da se zameraju, ništa zato, dovoljna su njih dvojica.

2. SPORT JE RAT, krvavi rat, velika politika i nikakva, baš nikakva zabava, posebno ne za vrhunske sportiste, i uošte one koji u sebi imaju sportsko, a to znači takmičarsko.

NIKADA od NADALA ili ŠUMAHERA, ISINBAJEVE, ili BODIROGE, ili FEDERERA, ili ENANOVE, ili ZIDANA, ili NIKOLE GRBIĆA, ili MAREJA, ili BORGA, LENDLA, NAVRATILOVE, GRAFOVE, EDBERGA, mnogih drugih....NIKADA niste čuli da je sport zabava, NIKADA.

SVEDOCI SMO da je sport RAT NA RAZNIM NIVOIMA...

AKO JE ZABAVA ZAŠTO doping,(?) čemu hemija(?), AKO JE SPORT zafrkancija, ČEMU nova odela za plivanje(?), pa onda skidanje tih odela(?), ČEMU KRADJA (?)VREMENA Čaviću ako je zabava, ČEMU usporeni snimci(?) AKO JE ZABAVA, čemu UPINJANJE DA se ima što više zlatnih medalja na OI od strane SVIH DOMAĆINA (?), neverovatna borba DA IME ZEMLJE STOJI NA PRVOM MESTU(?) PO BROJU OSVOJENIH MEDALJA, ako je to zabava....vidimo da se čak sumnja i na promenu pola ili laganje o pripadnosti odredjenom polu da bi se osvojila medalja na OI, A RADI SE ZAPRAVO O ZABAVI (?)...Neće biti !!!!

NI NAJMANJE NIJE ZABAVA, a nikada sport i nije bio samo sport, samo sportsko nadmetanje....PROČITAJTE malo istoriju, a i knjige Ducija SIMONOVIĆA, KOJI JE SPORT DOŽIVLJAVAO kao sport, kao nadmetanje, kao ljudsko nadmetanje uz svo poštovanje protivnika, nažalost, NJEGOV SLUČAJ JE NAJBOLJE POKAZAO DA teorija zavere NEMA, sve je očigledno, POKAZAO JE DA SPORT NIJE SPORT, već politika,laž, a od zabave je mnoooogoooo dalekooooo.....SEM AKO NISTE ONAJ KOJI VUČE KONCE, mada mislim da se i oni nešto ne zabavaljaju.

OPASNO JE VIŠE zavaravati i lagati srpsku omladinu, koje, još uvek, hvala Bogu, ima, ali opasno joj se broj smanjio, opasno po Srbe i Srbiju, a na radost i zabavu onih koji vuku konce......

Neverni Toma

pre 13 godina

Bojana JOVANOVSKI pobedila CIRISTEA (Rumunija) sa 6:4 i 6:2 i kvalifikovala se za glavni zreb.Cestitke za Bojanu ovo je ODLICAN rezultat i puno srece na turniru u Sidneju...nikada se nezna.Jos jednom BRAVO.

Dylan Dog

pre 13 godina

@Djoksa

Sigurno nije problem u zagrevanju i istezanju. Pre će biti da je reč o klasičnoj povredi koja ne mora da se bolno manifestuje odmah, već kada se telo ohladi. Klasične upale trbušnjaka se u punoj meri osete tek sutradan. Inače, povrede trbušnih mišića znaju da budu vrlo neprijatne i moraju biti ozbiljno shvaćene. Sa takvim povredama nije moguće igrati tenis jer se pri svakom udarcu ovi mišići angažuju.

Što se tiče zagrevanja, dobro je znati da se profesionalci pre meča dobro zagreju i istegnu (ovo je praksa i u najmlađim konkurencijama, a čak i savesni, sportski pismeni rekreativci to ne propuštaju). Zatim, u zavisnosti od mogućnosti, na nekom od sporednih terena prebacuju lopte u laganom ritmu sa sparing partnerom kako bi ušli u udarac i "osetili" loptu.
Kada se pojave na glavnom terenu, oni su praktično potpuno zagrejani i spremni za meč.
Obavezno zagrevanje od 5 min. je formalnost i igračima služi samo da bi "namirisali" u kakvom je raspoloženju protivnik. Ono više ima smisla sa psihološko-taktičkog stanovišta no sa fizičkog.

Rekreativcima se preporučuje da posle meča/sparinga istrče nekoliko krugova oko terena i da se ponovo istegnu, kako bi ubrzali razgradnju mlečne kiseline koja se nagomilala u mišićima zbog anaerobnih naprezanja u toku igre. Profesionalci imaju složeniji naknadni tretman.


@Wogy

Svaka čast na profesionalnoj biografiji. Iz Vaših komentara se jasno vidi da je reč o ozbiljnoj osobi. Šteta što takvih ljudi ovde nema puno.

Pozdrav,