Četvrtak, 09.12.2010.

02:14

Stanojević: "Igrali smo za slavu"

Trener Partizana Aleksandar Stanojević pohvalio je igru svoje ekipe u porazu od Arsenala u Londonu.

Izvor: B92

Stanojeviæ: "Igrali smo za slavu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

AvaloN

pre 13 godina

Posto je vise navijača CZ na ovoj vesti a dolazi kraj godine da im čestitam NG sa sledecom informacijom:mi smo ove godine osvojili treću uzastopnu u fudbalu,devetu u košarci,Jadransku ligu,igrali final four,ušli u Ligu Sampiona,odigrali bezbroj Evropskih utakmica! Čisto me zanima,čime ste se vi bavili u 2010 godini?!? Navijali za:Helsinki,Anderleht,Arsenal,Sahtijor,Bragu,Panatenaikos,Olimpijakos,Majabi,Cska...nema kraja vašoj bedi! Vi ne postojite! Vi ste VHS!

Sanja

pre 13 godina

@Snezana

Hvala bogu da nas ima dosta koji to pamtimo.A fudbal ne pocinje kada su se vasi sinovi rodili.Da ste ranije radjali mozda bi i oni nesto zapamtili

aca0808

pre 13 godina

Ma ljudi bez brige... Dok se oni budu bavili nama i dok im Adžić i Lukić vode klub za nas nema zime! Pozdrav za sve prave Grobare!

neko iz mase

pre 13 godina

Paradoksi Srbije. Izgubio Partizan, Partizanovci uglavnom zadovoljni. Zvezdasi... pa i oni zadovoljni, jes'da su zeleli pobedu Arsenala od 5-6 golova, ali bogami u jednom trenutku se uplasise da bi Partizan mogao i do nekog boda, pa ajde, i ovako nije lose. I tako... porazi su nam uvek donosili prosecno vise zadovoljstva, nego pobede, pa da onda nastavimo u tom smeru.
(Frajer, 9. decembar 2010 12:29)
Haha,Frajeru,odavno se nisam ovako slatko nasmejao,ali kad se malo uozbiljim i razmislim mi Srbi ceo zivot slavimo poraze.
Sto se tice fizicke spreme ne mogu da verujem koliko ljudi ovde lupaju.Ja navijam za Zvezdu ali nema sanse da postignem nivo neobjektivnosti koji pokazuju partizanovi navijaci.Da li je neko sinoc pogledao statistiku meca?Naravno da nije jer bi onda video da je ceo tim Partizana sinoc pretrcao vise od tima Arsenala za nekih 3-4 kilometara sto je,kad uzmemo u obzir da u Partizanu igra deda Ilic,super ostvarenje.Steta je sto niko ne gleda i analizira realno jer bi se ljudi zapitali kako je to moguce.Pa,moguce je jer se Partizan u vecini svojih utakmica branio skoro celu utakmicu,a odbrana u modernom fudbalu zahteva da vise trcite od svojih protivnika.To narocito vazi kada je odbrana postavljena toliko visoko kao sinoc kod Partizana jer se u tom slucaju ceo tim brani pocevsi od napadaca pa preko sredine i na kraju odbrane.Dakle kad razmislimo zakljucujemo da Partizan nema snagu da se brani 90 minuta.Dakle da bi mogao da izdrzi kondiciono do kraja utakmice mora nekad i da napadne,sto je kad pogledamo kvalitet Partizanove ekipe pa skoro nemoguca misija.Time ne mislim da bi Zvezda bolje uradila jer da je ona mogla nesto da uradi sada bi bila u Ligi Evrope a ne ispadala od Slovana.
I jos nesto,vidim da neki ovde uporedjuju kosarku i fudbal i pricaju kako ce i Partizan jurisati na Ligu Sampiona za neku godinu i pitam se da li ljudi imaju i grama mozga.Prvo,u fudbalu se vrti vise novca nego u kosarci i mnogo su manja ulaganja potrebna da bi se oformio kosarkaski drim-tim nego fudbalski(troskovi Panatinaikosa u kosarci su deset puta manji od troskova Real Madrida u fudbalu).Drugo,sve najbolje u fudbalu se nalazi u Evropi a sve najbolje u kosarci se nalazi u Americi.Trece,vama je ovo vec cetvrta katastrofalna godina u Evropi i koliko vam to jos godina treba.Cetvrto,vama su ranije u kosarci tim cinili najbolji mladi igraci Evrope dok u fudbalu jedini igrac svetske klase koga ste imali u timu je bio Jovetic(Ljajica ne racunam jer i pored nekih dobrih igara za Fiorentinu ja i dalje ne mislim da je on neki "vanserijski talenat" vec samo dobar igrac i to je to).
Znam da cu dobiti mnogo minusa,sa jedne strane od nerealnih Grobara,a sa druge strane od mojih Delija,ali sta je tu je,u Srbiji se najteze prihvata istina.

NIkola

pre 13 godina

Bravo momci, odlicno ste igrali.Da nije bilo onog idiotski dosudjenog penala, mozda bi sve bilo drugacije. Zasluzili ste da date jos jedan gol.Ajde sada da osvojimo prvenstvo pa da se sledece godine ponovo takmicimo u Ligi Sampiona.

bas volite da zivite u proslosti, zar ne?

pre 13 godina

Nekom je slava castan poraz, ucesce u Ligi sampiona bez osvojenog boda a nekom je juce bilo 19 godina od kad je postao klupski prvak sveta!
(sonesrbija, 9. decembar 2010 07:55)

Da, 19 godina od trenutka kada se institucija zvana Zvezda, pretvorila u muzej, po kome se prepoznaje grad Beograd... U ime Srbije, hvala vam na tome! Zivite od prodaje ulaznica posetiocima, a druge pustite da se bar nekako bore u danasnjici...

Red bull

pre 13 godina

Kakva bre slava.Nula bodova i jedangol iz igre. da je igrao Borac iz jagnjila protiv Arsenala i da su izgubili sa 3:1 pa da se kaze igrali za slavu. Samo Rapid iz Beca i Partizan u dva takmicenja u LS imaju ovakav skor.Debitant Kopenhagen dosao do 1/16 finala.jedan makabi uzeo cetiri boda.O cemu vi pricate.. Igrali defanzifu da ne bi primili tuce golova a Arsenal igrao sa 20% snage.Kada je trebalo ubacili u drugu i resili problem.Igraju u Nedelju sa MU. U svakom duelu brzi i jaci.Sredina sa Moreirom i Ilicem kao voz cira. Sasa Ilic kada kod izgubi duel pravi faul jer nema ni brzine ni snage.Ni jedan jedini trener evropskih timova se ne bi ponosio ovim stoje Partizan pokazao. To bi kako je on rekao izgledalo kao kada bi nasa hokejaska reprezentacija izgubila od Kanade sa 5:0 i da budes ponosan

isandic

pre 13 godina

Lakši trening, igrači Arsenala se nisu pošteno ni oznojili!

Zaključak:
Odnos snaga srpskog i Britanskog fudbala se verovatno u promil poklapa sa odnosom snaga ekonomije dve države...

stojke

pre 13 godina

Vidim, komšije su i sinoć s vlikom pažnjom pratile Partizan u LŠ, i mnogo im hvala zbog tog. Nadam se da će i veceras pratiti evroligu u basketu, za vikend vaterpolo....najbolje je tako uz tv, jer napolju je mnogo hladno, -5...

H2So4

pre 13 godina

Hhahahaaha tisina... SRECA pa ona Zilina nema veze sa fudbalom, ovako mozete da se tesite da niste najgori hahahahaha Sad bi selektor Koreje svoje igrace poslao u rudnik zbog ovakve katastrofe, a vas treba poslati na krecanu...hahahah to bi vam bila idealna kazna...mada i ovako ste kaznjeni previse...skor o:6 ahahahaha

Ivan

pre 13 godina

Al ste se proslavili...
Partizan i Zilina bez bodova, ali kad se pogledaju sve utakmice, Zilina vodi u gostima protiv Celzija i gubi bod u 88. minutu, protiv Marseja takodje u gostima gubi bod u 92. min. dok Partizan zaista nije bio ni blizu bodova. Dva gola Klea u 6 utakmica, jedan iz penala nakon srecnog igranja rukom, i drugi posle srecnog odbijanja lopte od protivnickog igraca koje je prevarilo golmana.
Po prikazanom ipak Partizan najslavija ekipa ovogodisnje lige sampiona. Desila se i najmanj kvota zadnjih 20 godina lige sampiona, 1,08 na Arsenal protiv Partizana. Na pr, na Barsu ili Celzi kuci nijednom nije bila ispod 1,15 ili 1,20. Na mancester protiv Bursespor je bila 1,25 itd. Toliko o slavi i respektu koji ste stekli svojim igrama.
Porazi od 3:1 se jos jedino kod nas slave.
(Savicevic, 9. decembar 2010 06:43)
U svemu tome si zaboravio jednu cinjenicu a to je da je Partizan imao priliku da igra sve te utakmice posle sedam godina i da je ucinio armiju navijaca ponosnim i da cemo ovu godinu pamtiti kao i 2003 po ucescu u LS.Grobari hvala pa u iducoj sezoni opet u LS pa i bez boda ali smo tu medju najboljima.HVALA!

Dijaspora

pre 13 godina

Za sve koji kritikuju Partizan, neka procitaju sta je u celosti rekao gosp. Arsen Wenger:

http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~2240004,00.html

Izmedju ostalog "Bio sam zabrinut" ... "Moracu da analiziram njihovu igru bolje" ... Ako neko smatra da treba sve da se prevede, nacicu malo vremena ...

Najvaznije za nas, srpske navijace: Dali smo gol na Emiratima iz igre !!!!

Mito

pre 13 godina

O kakvoj slavi je reč? Partizan je bio vicešampion Evrope.Ovo što je prikazao Partizan je jad i beda, a ne slava. Slušam spikera RTS-a kako hvali centralnog beka Jovanovića, a dva gola padaju preko njega. Petrović i Lazevski levi bek Partizana ni jednu loptu preciznu tokom cele utakmice nisu dali u napred, nego samo u nazad. Molim upravu da ovu trojku pokloni, pa čak i da plati da odu jer od ove trojke nema ništa. Desni bek Partizana nema hrabrosti da se ubaci po desnom krilu. Spiker RTS-a se ubi da nam objasni kako trener Stanojević insistira na ofanzivnoj igri, a u prvom poluvremenu Partizan je uputio jedan šut na gol krajem poluvremena (Kamara), karikiram lopta samo što nije pogodila korner zastavicu.
Dragi moj Stanojeviću, možda Vi poznajete fudbalsku igru i možda će te sutra biti dobar trener, ali sve dok se vaša ekipa bori da sačuva živu glavu (da se ne izblamira), vi kao stručnjak ste duplo golo.
Za slavu su samo pre par dana igrali teniseri, i Troicki u kojega ruku na srce nisam verovao (naknadno sam mu se javno izvinio na ovom portalu), pokazali su kako se igra za slavu. Nadam se da ću u skoroj budućnosti (na moju veliku radost) moći i vama da se izvinim kada Partizan ili neki drugi klub koji Vi vodite bude igrao za čast i slavu.
Shvatite ovo kao dobronamernu kritiku jednog penzionera, koji je ceo život uz sve svoje obaveze stizao da igra fudbal, pa i dan danas ga igra.
S poštovanjem

Stefan Herceg-Novi

pre 13 godina

E stvarno mi je muka od Zvezdaša.Kad su bili "veliki"?
Pre 19-20 godina!Moji sinovi se rodili,bili u vrtiću,osnovnoj školi,odrasli ni NE PAMTE!
(Snežana, 9. decembar 2010 14:50)

Sneki opusti se,jednom ce se pojam "veliki" mozda vezivati i za Partizan...O tome koliki je ko dovoljno govori jucerasnji dan.Mi smo slavili 19 godina od svjetske titule,a vi zavrsetak ucesca u LS sa 0 bodova!

Ivan

pre 13 godina

Mislim da igrači i uprava Partizana nemaju razloga da budu nezadovoljni nastupom u Ligi šampiona ove godine zato što su u potpunosti ispunili očekivanja navijača Crvene zvezde.

Haralampije

pre 13 godina

Partizan je odlicno parirao lideru Premijer lige i takticki a i tehnicki u velikoj meri, skoro 70 minuta.
Pitanje je da li bi iscupali bod da je Stanojevic napravio izmene na vreme. Svi znamo da nekoliko igraca Partizana nema snage da odigra svih 90 minuta u jakom ritmu. Problem je samo koga uvesti a zadrzati kakvu takvu ravnotezu u tehnici, kad na klupi sede ili premladi ili nedovoljno dobri igraci.
Mislim da se Stanojevic malo preigrao kad smo dali gol, misleci da mozemo jos koji sa Ilicem, Moreirom, Petrovicem i Babovicem koji su ocigledno pali posle sat vremena igre.
Cak mu se i ne moze zameriti jer je na 3-1 Partizan imao dve odlicne sanse (slobodnjak Petrovica i sprint Lazevskog ka 16, uz crveni Sanje).

I kada se pogleda statistika ostaje utisak da je Partizan jako dobro odigrao u Londonu. Penal je bio bas domacinski dosudjen, drugi gol smo primili posle greske Jovanovica dok su samo treci gol (vrhunska akcija) i sut Nasrija sa 12-13 m (preko gola) bile 100% sanse za Arsenal. I to na njihovom terenu. Izjavu Vengera treba shvatiti kao pohvalu pre svega Stanojevicu za dobro postavljenu igru.

Snežana

pre 13 godina

E stvarno mi je muka od Zvezdaša.Kad su bili "veliki"?
Pre 19-20 godina!Moji sinovi se rodili,bili u vrtiću,osnovnoj školi,odrasli ni NE PAMTE!

Baba Grana

pre 13 godina

Stanojevicu,o cemu ti pricas! Ne vredjaj nam inteligenciju,bar ne nama koji ne padamo na demagogiju i bajate fraze! Pogledaj koliko bodova Partizan ima u LS,pogledaj gol razliku,pogledaj kako je odigrao Marko Jovanovic protiv Arsenala (a tako je odigrao i celu sezonu)! Stanojevic nije trener od koga ce Partizan da ima vajde! I bez njega mozemo da pobedimo Cukaricki,Metalac,Zvezdu...

losmi

pre 13 godina

kakva slava kakvi bakraci,ponosite se igrom,kojom???? formacija 1-2-7??? to je za ponos?? 3 komada ??? i molim vas grobari ne poredjujte fudbal i kosarku,za fudbal je potrebno mnogo mnogo mnogo vise para da bi se uspelo nego li u kosarci!!! stoga molim vas bez lupanja gluposti!! A liga sampiona je daleko za nas 1000000000 svetlosnih godina dok se lopovi iz nasih klubova i politicari ne najure!!! Mislite da vas predsednik mnogo voli srbiju i partizan i ostali iz uprave??? DA da,oni najvise vole prelazni rok kada i ono malo talenta prodaju i stave cash u dzep!!! to se i pokazalo do sada a tek ce se i videti!!!!!!

Aca

pre 13 godina

Samo jedno me interesuje da li nasi kondicioni treneri mogu da pripreme igrace na nivou engleskih klubova.Smatram da samo sa boljom fizickom pripremljenoscu bi daleko bolji utisak ostavili i svo nase neiskustvo i njihove vece budzete bi nadoknadili,borbenoscu i trcanjem.Ja prosto ne mogu da verujem da nas onako lako pretrcavaju i da su toliko jaci u duel igri.Molim te treneru igrajte pripremne meceve sa engleskim ekipama iz druge i trece lige pa ce te da vidite gde smo.POZDRAV ZA SVE GROBARE IZ JAGODINE
(ivan, 9. decembar 2010 11:28

Ja cu rado da ti odgovorim i dobro je da neko to pita. Lepa zamisao, ali takmicarska kondicija ne moze da se postigne tek tako dodatnim trcanjem ili cime god. Postoje mnogo drugih vaznih elemenata koji su kljuc za tu kondiciju o kojoj ti pricas, a prvi i osnovni je da se ona odrzava na nivou, testira i jaca stalnim fizickim izazovima na takmicarskom nivou . U prevodu, ne samo sto treba da se igra svake srede i subote, vec ti protivnici ( to znaci svi timovi u nasoj ligi i kupu) moraju imati isti kao PArtizan, a pozeljno bi bilo (radi jos veceg napretka) i veci nivo fizicke spreme ( imaju i oni sad isti ali na kom nivou :)). Kao kad dizes tegove. Ne mozes dici sto kila odjedanput ako nisi prvo dizao 30,50 i onda dugo vremena 80.

Drugi vazan element je da se kondicija stvara mukotrpnim, dugotrajim radom u ranom razvoju jednog igraca. Petlici,Telepoptik sta god moraju da imaju infrastrukturu i trenerski kadar, kao i gorepomenut sistem testiranaja i takmicenja, da bi jedan igrac mogao iz godine u godinu da dize nivo te kondicije i kad dodje u prvi tim, njegov kondicioni trener nema sta da mu vise dize kondiciju na potreban nivo, na njemu je samo da je odrzava i malo pomogne pri finesama , to jest blagom prilagodjavanju tom nivou fudbala ( ili bilo kog sporta)

Ako sa 16 nemas kondiciju koju zahteva moderan fudbal neces je imati ni sa 22,25 Mozes ti sad da odlucis da se odjednom iz cista mira spremas za maraton, izadjes i krenes naglo da trcis i da guras sebe ali posledice tog nesistematskog pristupa ce te skupo kostati. I bice dugotrajne na tvom telu tako da ces jednostavno biti ogranicen u kondicionom razvoju.
Nemamo infrastrukturu, nemamo pare a i trenerski kadar nam je skroz van modernih tokova ( zbog ona prva dva razloga. Eto zasto nemamo kondiciji. A ne kao sto je neko izjavio : "Srbi nisu trkacki narod" . Najgora glupost ikada, daj mi infrastrukturu i talenat ( koga ima), da vidis kako cu od svih nas da napravim Usain Boltove! Problem Srba je lenjivost i nadmenost, splavovi i nedostatak radnih navika ali reci da nemamo talenat je glupost! Bar talenta imamo na pretek.

Doktor

pre 13 godina

Sve je stvar ličnog utiska,ali ze mene su dve stvari NEPROCENJIVE!
1)kada je Kleo dao gol,POUZDANO znam-SVI SU MIŠEVI TOG MOMENTA BILI U RUPAMA I UMIRALI SU OD OČAJA!
2)kada se začuo glas Grobara na "Emiratima"-"ZAŠTO ĆUTITE?!?!"
Onima koji se inače ovde javljaju a ništa ne razumeju stvarno neću pokušavati da objasnim.PODUČAVAM SAMO TALENTOVANE!!!

Nemanja

pre 13 godina

Partizanovce još mogu i da razumem da neznaju koja je slava 8.decembar.
Ali zvezdaše - pa to je bruka stvarno.Znaju li oni da je Crvena zvezda 8.decembra 1991. osvojila Interkontinentalni/Tojota kup?
I da neznaju koja je slava po pravoslavnom kalendaru na taj dan?
I to je samoproglašeni stub srpstva?
Smešno.

MadMaX

pre 13 godina

Stotine komentara onih koji su se nadali debaklu Partizana, nade čaršije iz Sarajeva i njihovog komentatora na BHT1 se poklapaju sa željama i nadama onih iz Beograda koji spominju Bari i Tokio a nemaju novca ni čestito da nahrane one svoje hranjene izjavama Lukića i co.
A kako god da bilo, neka su igrali k'o babe, neka su dali dva gola, neka su primili 25, bar su igrali....
Vi ste ipak samo posmatrači najvećeg klupskog takmičenja na svetu i stoga me vaši jadni, isfrustrirani, polupismeni komentari još više oduševljavaju...
Smrt Fašizmu-Živeo Partizan!!!

Filozof

pre 13 godina

„Najviše žalim što smo završili takmičenje bez osvojenog boda. Ipak, stekli smo veliko iskustvo i bićemo bolji u budućnosti".

Da, da, bićete bolji al za protivnike.

Osim toga za gubljenje utakmica nije baš neophodno iskustvo, to može i najneiskusniji fudbaler?

Mecklejn

pre 13 godina

„Ponovila se priča iz prethodnih utakmica u Ligi šampiona. Naši protivnici ponovo su koristili naše greške"

kaze mladi i ambiciozni strucnjak!Ako neko 3 godine pravi jedne te iste greske sta moze to da znaci?Pa vi ste najiskusnija ekipa u Evropi koja treba da zna kako ne praviti greske,pa ih pravite!VI NE ZNATE DA IGRATE EVROPSKE UTAKMICE!Mali ste klub!Jedini velikan evropskog fudbala kojeg ste pobedili smo Mi!Zato tisina i igrajte protiv vasih filijala,tu ste bre mnogo jaki!

Frajer

pre 13 godina

Paradoksi Srbije. Izgubio Partizan, Partizanovci uglavnom zadovoljni. Zvezdasi... pa i oni zadovoljni, jes'da su zeleli pobedu Arsenala od 5-6 golova, ali bogami u jednom trenutku se uplasise da bi Partizan mogao i do nekog boda, pa ajde, i ovako nije lose. I tako... porazi su nam uvek donosili prosecno vise zadovoljstva, nego pobede, pa da onda nastavimo u tom smeru.

Bargro

pre 13 godina

Au koliko komentara od navijaca nogometnog kluba Crvena Zvezda! Pa to je strasno! Ajmo decki palite sa nasih vijesti! Sada vas je preuzeo Robi pa ocekujemo da se malo civilizanije ponasate! A hoce li i Prosinecki dqa obuce oni majicu kao onaj nesrecni Stamenkovic : Zeljo komandante vecna ti slava :)))Opet se na severu velicaju kriminalci i ratni zlocinci!

Ajtolah

pre 13 godina

Kako su Braga i Sahtjor prosli u Londonu, Partizan moze da nakrivi kapu. Sa ovim sastavom i ovom igrom je trebalo da se igra protiv Brage i tamo i u Beogradu. Narvno Babovicu i Petrovicu se STO PRE zahvaliti na uslugama. Oni su uvek igrac vise za protivnika. Medo me ponovo fascinirao inteligencijom, pasom, anticipacijom igre. Stanojevic prespavao izmene u drugom poluvremenu. Protiv ekipe onakvog tempa izmene se vrse u 60-65 minutu..a ne ceka se da se prime dva gola pa onda da se intervenise uvodjenjem odmornih igraca!

vvv

pre 13 godina

ako ovi iz evrope cepaju nas, a mi cepamo redovno zvezdanu u derbijima, zamislite onda kakav kvalitet poseduje nas glavni rival u JSL.
ajde mozda ne bi mogo da napravim dovoljno jak tim samo iz svoje zgrade,ali kad bi sakupio bivse i sadasnje amaterske fudbalere entuzijaste iz okolnih zgrada, bilo bi egal sa zvezdom. PA ONI BRE, PARTIZANOVE JUNIORE IZ TELEOPTIKA NISU MOGLI DA NADIGRAJU!!! tuzno u zalosno. ali to je slika kvaliteta naseg klupskog fudbala. ipak je partizan, iako se nije proslavio u Ligi sampiona, jedina svetla tacka na ovim prostorima.

SAP

pre 13 godina

Lepo je sto smo se plasirali u LS ali samo zbog para jer po meni bi mnogo bolje bilo da smo usli u Ligu Evrope gde bi mogli da igramo fudbal a ne kao u LS gde u svaki mec ulazimo sa misljenjem da primimo sto manje golova a ako damo po neki gol super.To za mene nije fudbal!!! Da smo usli u LE imali bi tim da sigurno prodjemo barem grupnu fazu i barem bi gledali fudbal.

Jos nesto.Za razliku od internet navijaca koji su dizali onog nesrecnog Petrovica u nebesa nakon njegovih golova protiv Javora,Hajduka iz Kule i slicnih "boranija" iz nase lige, ja sam oduvek govorio da decko ima 2 leve noge i da njemu nije mesto u ozbiljnoj ligi(ko se seca gresaka protiv Apoela prosle sezone zna o cemu pricam).Ne znam kako je on samo postao reprezentativac.Samo je vazno da ga sto pre prodamo a ako je istina da Dragutinovic lobira da ga dovede u Sevilju ne bi me cudilo da posle prve sezone celnici tog kluba proteraju i Petrovica ali i Dragutinovica,zbog savetovanja.

Atropin

pre 13 godina

Slušam, kažu: nismo se obrukali, igrali smo za slavu, častan početak, častan kraj,... Nula bodova uz katastrofalnu gol-razliku. I pitam se šta li je nekima potrebno da urade pa da priznaju da je nešto bedno, lose. nečasno, katastrofalno ili sramotno, šta to treba da se desi, i uopšte može li da bude još gore od ovoga? Takvima je izgleda sve dobro, samo ne istina. Nazalost, nikad nisam spadao u tu grupu, nisam imao srecu da se rodim sa takvom pameti, tako da nemam reci za ovu bedu.
(Radivoje, 9. decembar 2010 03:50)

Evo za tebe i sve ostale koji se sad silno javljate na nase vesti, vise nego sto vas interesuje promocija najveceg Srbina Prosineckog, ja cu da vam kazem sta je castan poraz! To je kad odete u Kulu i izgubite 2-0 od ekipe koja za 15 utakmica ima SAMO TU JEDNU POBEDU!!!

MrsNo

pre 13 godina

Ovi zvezdaši su neprevaziđeni...
U nedostatku inteligencije, čim jedan nešto napiše- još 20 njih prepiše! Jesu vas to na tribini učili? Uslov za članstvo - ko bolje prepisuje, kaj ne :)))

Vi ste vaš nivo igre i fudbalskog znanja pokazali u avgustu protiv evropskog velikana iz Slovačke.
Mi primili go od van Persija i Volkota a vi od Ivane i Salate. To mu dođe isto, zar ne?

Hajde vi stubovi da dočekate novog trenera, ako se već nije predomislio, ako vas je čuo šta sve o njemu pričate.

Sram vas bilo!

ponosni G

pre 13 godina

Trkali se Yugo i BMW, pobedi BMW u finisu... E sad svi nesto kude Yuga sto je sporiji od BMW, a niko ne kaze kolika je razlika u kvalitetu, koji se izrazava u novcima... Pa jos dodju i ovi s pokvarenim ficom da likuju...

Svaka cast igracima i treneru, za mene ste najjaci, evo i ovih sto su pricali 7+, sad pitaju sto niste pobedili...

vlajzi

pre 13 godina

BRAVO PARTIZANE!!! Ti vracas nadu u nas klupski fudbal, polako ali sigurno! Mukotrpan je to put u danasnjem svetu gde jedan prosecan evropski fudbaler vredi kao cela sampionska postava crvene zvezde iz 91. zajedno sa stadionom. Svaka cast zvezdi, ali taj fudball tada i ovaj sada, ko nebo i zemlja! kao uostalom i svaki drugi sport. a ovi sto pljuju, sta reci za njih, obicni iskompleksirani klovnovi, koji svoje frustracije lece tako sto ne umeju sportski da pruze ruku i priznaju uspeh kuba koji ne vole, nego i taj uspeh izvrgavaju ruglu. a u uslovima kada nam je prvenstvo takvo kakvo nam je i kad nam je klupski fudbal na granama na kojima je, plasman u Ligu sampiona je ASTRONOMSKI uspeh. ali pljuvaci ostaju pljuvaci! pa za njih nije uspeh ni plaman kosarkasa Partizana na F4, cak i finale da su igrali i izgubili, to bi bio povod da se jave i prosipaju mudrosti. a to je samo dokaz koliko ih boooli svaki uspeh Partizana, i neka ih boli. Partizan je na pravom putu, mozda ove godine nije sijao, ali u narednim godinama bice sve bolji i bolji, a sa iskustvom i kontinuitetom stici ce i uspesi. I ZA KRAJ:
Partizan je zvanicno 4. tim Evrope u kosarci (bivsi Evropski sampion), u vaterpolu je takodje igrao na F4 evrolige (koju je vise puta osvajao), u fudbalu je ucesnik Lige sampiona (dok neki klubovi odavde sanjaju da prodju pretkolo pretkola Lige Evrope), u rvanju je prvak evrope... o domacim trofejima da ne pricam, 8-struki uzastopni prvak Srbije u kosarci, 4 puta NLB... u fudbalu 3 godine za redom... o vaterpolu da ne pricam... u rukometu i odbojci je konstantno u vrhu... SVE OVO CINI DA JE PARTIZAN TRENUTNO, UZ BARSELONU, NAJACE SPORTSKO DRUSTVO EVROPE!!! TOLIKO! NEMA DALJE... a vi pluvaci, samo pljujte, Partizanu bas prija vasa paznja, uostalom Partizan i ocekuje da ga vi pljujete, jer to znaci da vas bole njegovi uspesi... a od svih uspeha Partizana u poslednjih 20 godina, najdraze mi je sto je u gotovo svakom sportu, skoro svake godine, ISPRED svog velikog rivala crvene zvezda... za to se ne dobijaju trofeji ali je to stvar prestiza... i tako se sticu novi navijaci koje trenutno partizan sirom bivse juge ima barem 2 puta vise od zvezde, a tek ce ih biti vise, jer gledam po osnovnim skolama, od 6 klinaca tek jedan navija za zvezdu. to sve govori...

13libero

pre 13 godina

''Naši protivnici ponovo su koristili naše greške''

Čudo jedno, sigurno je mislio da protivnici treba da iskoriste sopstvene greške, a ne tuđe, u ovom slučaju Partizanove.

Biser od čovjeka.

MojBratBane

pre 13 godina

Ja sam na njih ponosan i bice sve bolje vremenom... sada smo kao KK Partizan 2002. godine, a vidite gde je sada KK Partizan! samo treba biti konstantan i drzati dalje od tima one koje je Stanojevic vec oterao... kad se sredi desna strana, mozda dogodine uzmemo i neki bod (naravno u ligi sampiona)

ivan

pre 13 godina

Samo jedno me interesuje da li nasi kondicioni treneri mogu da pripreme igrace na nivou engleskih klubova.Smatram da samo sa boljom fizickom pripremljenoscu bi daleko bolji utisak ostavili i svo nase neiskustvo i njihove vece budzete bi nadoknadili,borbenoscu i trcanjem.Ja prosto ne mogu da verujem da nas onako lako pretrcavaju i da su toliko jaci u duel igri.Molim te treneru igrajte pripremne meceve sa engleskim ekipama iz druge i trece lige pa ce te da vidite gde smo.POZDRAV ZA SVE GROBARE IZ JAGODINE

Mekika

pre 13 godina

Ma dobri su bili...nije lose s`obzirom da su jedno 20 puta jaci od nas...Dobro je,poceli su da se kale pa dogodine opet u nove avanture.

CRNO - BELI SVET

pre 13 godina

Kao navijac sam ocekivao malo vise.Ali realno ovo je fudbal koji je puno jaci od onog sto mi igramo.Eh sad mislim da nade ima za nas fudbal ali sa velikim unapredjenjem pre svega treninga i priprema.Nasi igraci em nemaju snage a uz to dodavanje bez gledanja u kolegu imaju samo Moreira Ilic i donekle Babovic,to se sve moze popraviti sa treningom.

U fudbalu je najvaznija jedna stvar,a to su dve stvari,red rad i disciplina!

Petar Pecikoza

pre 13 godina

"Nismo mogli da pronađemo pukotine u njihovoj odbrani."

Sunce ti zarko, a uvalili tri komada. Sve zavisi od referentne tacke.

Idemo dalje, bice bolje...

wlado

pre 13 godina

prvo poluvreme iskreno da nije dresova ne bi znao ko je arsenal!

svaka Vam cast, ovako lepo partizan nije igrao zdnjih 4 godine, naravno zadnjih 20 minuta nisu trcali, jedva su hodali, tempo, ritam, kardio, fitnes mora up up up !

tuga

pre 13 godina

Sredina je bila u odbrani, zato je i bila na zadovoljavajucem nivou. Napad je bio u odbrani zato i nisu dobijali upotrebljive lopte. Protivnici koriste vase greske jer su bolji i uigraniji, nisu vam dali golove zato sto su oni pravili greske. Spao sam na to da navijam za Spartak iz Moskve kako ne bi bili jedini na nula poena. Sram vas bilo!

sonesrbija

pre 13 godina

Nekom je slava castan poraz, ucesce u Ligi sampiona bez osvojenog boda a nekom je juce bilo 19 godina od kad je postao klupski prvak sveta!

Gocci

pre 13 godina

Kao neki amateri!? Skupina igraca na dobrovoljnoj bazi! Simpaziteri fudbala! Isli u veliki grad, igrali na velikom stadionu protiv velikog kluba, pred brojnom publikom! Zadovoljni!? Rezultat ubedljiv, ali, oni misle, ne ponizavajuci!? Obavili kupovinu suvenira u gradu i, sto je njima najvaznije, menjali dresove sa velikim igracima! Sta ces vise!?

Nebojsa CH

pre 13 godina

A za koju slavu? Svetog Luku, Savu...ili? Da niste i ovog puta, kao i uvek dosada bili bolji od protivnika ali jednostavno niste imali srece?A i naucili ste stosta i stekli iskustvo. Da sledeci put, ako ga bude bilo, mozda i osvojite jedan bod.Kako neki ljudi nezele da budu realni vec lupetaju svakojake gluposti i pre i posle meca.

Armageddon

pre 13 godina

svaka cast za igru i zalaganje! Malo me babovic iznenadio u negativnom smislu, mare jovanovic odlican do one asistencije walcotu, ostali perfektni!
To je ta igra koja je mogla da nam donese trece mesto, ali sta je tu je! Vidi se da su naucili nesto iz prethodnih 5 utakmica, a iz ove mozda i najvise! Steta samo za poraz, ali nije mi krivo uopste pokazali smo onim strucnjacima koji su komentarisali pre utakmice, a secamo se kakvi su bili komentari! Jos jednom SVAKA CAST!

Vosa sampion

pre 13 godina

Pa naravno da ste igrali za slavu. Zato ste tako slavno i prosli. Ali, ne brinite grobari, vama nije ni vazno sto ste osvojili slavnih NULA bodova, jer vi ste ionako nula. Veselite se pevajte, jer je vama najvaznije da ste bolji od vas komsinice. Ovde je cak i to diskutabilno, jer je komsinica, kao i vi osvojila isti broj bodova ali uz bolju gol-razliku. Ali, ne marite ni jedni ni drugi, tu je zato nasa Vosa da vam uvek pokaze kako se igra fudbal.

Savicevic

pre 13 godina

Al ste se proslavili...
Partizan i Zilina bez bodova, ali kad se pogledaju sve utakmice, Zilina vodi u gostima protiv Celzija i gubi bod u 88. minutu, protiv Marseja takodje u gostima gubi bod u 92. min. dok Partizan zaista nije bio ni blizu bodova. Dva gola Klea u 6 utakmica, jedan iz penala nakon srecnog igranja rukom, i drugi posle srecnog odbijanja lopte od protivnickog igraca koje je prevarilo golmana.
Po prikazanom ipak Partizan najslavija ekipa ovogodisnje lige sampiona. Desila se i najmanj kvota zadnjih 20 godina lige sampiona, 1,08 na Arsenal protiv Partizana. Na pr, na Barsu ili Celzi kuci nijednom nije bila ispod 1,15 ili 1,20. Na mancester protiv Bursespor je bila 1,25 itd. Toliko o slavi i respektu koji ste stekli svojim igrama.
Porazi od 3:1 se jos jedino kod nas slave.

Branislav Zekic Zeka

pre 13 godina

Igrali su za slavu. Ha ha ha!
Da, celo ovo neslavno ucesce u Ligi Sampiona licilo je na genocid u Noci Svetog Bartolomeja.
Bolje da su zamenili domacinstva mozda bi tako osvojili neki bod. Ali za utehu je zaista impozantna gol razlika 2:13.
A sto se bivsih Zvezdasa tice - jedan duva, drugi ladi.
Ne moze Kleo da se nadaje koliko Stojkovic moza da se naprima!

Zoran

pre 13 godina

Slozio bih se da je bila dobra igra do 65-70 minuta. Ne znam zasto nisi uveo par novih igraca da osvezis tim. Mislim da bi rezultat bio drugaciji.

Radivoje

pre 13 godina

Slušam, kažu: nismo se obrukali, igrali smo za slavu, častan početak, častan kraj,... Nula bodova uz katastrofalnu gol-razliku. I pitam se šta li je nekima potrebno da urade pa da priznaju da je nešto bedno, lose. nečasno, katastrofalno ili sramotno, šta to treba da se desi, i uopšte može li da bude još gore od ovoga? Takvima je izgleda sve dobro, samo ne istina. Nazalost, nikad nisam spadao u tu grupu, nisam imao srecu da se rodim sa takvom pameti, tako da nemam reci za ovu bedu.

RealPlayer

pre 13 godina

Mi zvjezdaši pravi dečki,
trener nam je Prosinečki.
Stubovi smo htjeli biti,
al' se povjest ne da skriti.
Grobarima tražili smo mane,
nabiše opet nas na banane.
Ispali smo fakat glupi,
sad pikamo nogomet u rupi!

RealPlayer

pre 13 godina

Mi zvjezdaši pravi dečki,
trener nam je Prosinečki.
Stubovi smo htjeli biti,
al' se povjest ne da skriti.
Grobarima tražili smo mane,
nabiše opet nas na banane.
Ispali smo fakat glupi,
sad pikamo nogomet u rupi!

Frajer

pre 13 godina

Paradoksi Srbije. Izgubio Partizan, Partizanovci uglavnom zadovoljni. Zvezdasi... pa i oni zadovoljni, jes'da su zeleli pobedu Arsenala od 5-6 golova, ali bogami u jednom trenutku se uplasise da bi Partizan mogao i do nekog boda, pa ajde, i ovako nije lose. I tako... porazi su nam uvek donosili prosecno vise zadovoljstva, nego pobede, pa da onda nastavimo u tom smeru.

Savicevic

pre 13 godina

Al ste se proslavili...
Partizan i Zilina bez bodova, ali kad se pogledaju sve utakmice, Zilina vodi u gostima protiv Celzija i gubi bod u 88. minutu, protiv Marseja takodje u gostima gubi bod u 92. min. dok Partizan zaista nije bio ni blizu bodova. Dva gola Klea u 6 utakmica, jedan iz penala nakon srecnog igranja rukom, i drugi posle srecnog odbijanja lopte od protivnickog igraca koje je prevarilo golmana.
Po prikazanom ipak Partizan najslavija ekipa ovogodisnje lige sampiona. Desila se i najmanj kvota zadnjih 20 godina lige sampiona, 1,08 na Arsenal protiv Partizana. Na pr, na Barsu ili Celzi kuci nijednom nije bila ispod 1,15 ili 1,20. Na mancester protiv Bursespor je bila 1,25 itd. Toliko o slavi i respektu koji ste stekli svojim igrama.
Porazi od 3:1 se jos jedino kod nas slave.

Gocci

pre 13 godina

Kao neki amateri!? Skupina igraca na dobrovoljnoj bazi! Simpaziteri fudbala! Isli u veliki grad, igrali na velikom stadionu protiv velikog kluba, pred brojnom publikom! Zadovoljni!? Rezultat ubedljiv, ali, oni misle, ne ponizavajuci!? Obavili kupovinu suvenira u gradu i, sto je njima najvaznije, menjali dresove sa velikim igracima! Sta ces vise!?

sonesrbija

pre 13 godina

Nekom je slava castan poraz, ucesce u Ligi sampiona bez osvojenog boda a nekom je juce bilo 19 godina od kad je postao klupski prvak sveta!

wlado

pre 13 godina

prvo poluvreme iskreno da nije dresova ne bi znao ko je arsenal!

svaka Vam cast, ovako lepo partizan nije igrao zdnjih 4 godine, naravno zadnjih 20 minuta nisu trcali, jedva su hodali, tempo, ritam, kardio, fitnes mora up up up !

Branislav Zekic Zeka

pre 13 godina

Igrali su za slavu. Ha ha ha!
Da, celo ovo neslavno ucesce u Ligi Sampiona licilo je na genocid u Noci Svetog Bartolomeja.
Bolje da su zamenili domacinstva mozda bi tako osvojili neki bod. Ali za utehu je zaista impozantna gol razlika 2:13.
A sto se bivsih Zvezdasa tice - jedan duva, drugi ladi.
Ne moze Kleo da se nadaje koliko Stojkovic moza da se naprima!

stojke

pre 13 godina

Vidim, komšije su i sinoć s vlikom pažnjom pratile Partizan u LŠ, i mnogo im hvala zbog tog. Nadam se da će i veceras pratiti evroligu u basketu, za vikend vaterpolo....najbolje je tako uz tv, jer napolju je mnogo hladno, -5...

Zoran

pre 13 godina

Slozio bih se da je bila dobra igra do 65-70 minuta. Ne znam zasto nisi uveo par novih igraca da osvezis tim. Mislim da bi rezultat bio drugaciji.

Ajtolah

pre 13 godina

Kako su Braga i Sahtjor prosli u Londonu, Partizan moze da nakrivi kapu. Sa ovim sastavom i ovom igrom je trebalo da se igra protiv Brage i tamo i u Beogradu. Narvno Babovicu i Petrovicu se STO PRE zahvaliti na uslugama. Oni su uvek igrac vise za protivnika. Medo me ponovo fascinirao inteligencijom, pasom, anticipacijom igre. Stanojevic prespavao izmene u drugom poluvremenu. Protiv ekipe onakvog tempa izmene se vrse u 60-65 minutu..a ne ceka se da se prime dva gola pa onda da se intervenise uvodjenjem odmornih igraca!

13libero

pre 13 godina

''Naši protivnici ponovo su koristili naše greške''

Čudo jedno, sigurno je mislio da protivnici treba da iskoriste sopstvene greške, a ne tuđe, u ovom slučaju Partizanove.

Biser od čovjeka.

MojBratBane

pre 13 godina

Ja sam na njih ponosan i bice sve bolje vremenom... sada smo kao KK Partizan 2002. godine, a vidite gde je sada KK Partizan! samo treba biti konstantan i drzati dalje od tima one koje je Stanojevic vec oterao... kad se sredi desna strana, mozda dogodine uzmemo i neki bod (naravno u ligi sampiona)

aca0808

pre 13 godina

Ma ljudi bez brige... Dok se oni budu bavili nama i dok im Adžić i Lukić vode klub za nas nema zime! Pozdrav za sve prave Grobare!

ivan

pre 13 godina

Samo jedno me interesuje da li nasi kondicioni treneri mogu da pripreme igrace na nivou engleskih klubova.Smatram da samo sa boljom fizickom pripremljenoscu bi daleko bolji utisak ostavili i svo nase neiskustvo i njihove vece budzete bi nadoknadili,borbenoscu i trcanjem.Ja prosto ne mogu da verujem da nas onako lako pretrcavaju i da su toliko jaci u duel igri.Molim te treneru igrajte pripremne meceve sa engleskim ekipama iz druge i trece lige pa ce te da vidite gde smo.POZDRAV ZA SVE GROBARE IZ JAGODINE

Radivoje

pre 13 godina

Slušam, kažu: nismo se obrukali, igrali smo za slavu, častan početak, častan kraj,... Nula bodova uz katastrofalnu gol-razliku. I pitam se šta li je nekima potrebno da urade pa da priznaju da je nešto bedno, lose. nečasno, katastrofalno ili sramotno, šta to treba da se desi, i uopšte može li da bude još gore od ovoga? Takvima je izgleda sve dobro, samo ne istina. Nazalost, nikad nisam spadao u tu grupu, nisam imao srecu da se rodim sa takvom pameti, tako da nemam reci za ovu bedu.

Haralampije

pre 13 godina

Partizan je odlicno parirao lideru Premijer lige i takticki a i tehnicki u velikoj meri, skoro 70 minuta.
Pitanje je da li bi iscupali bod da je Stanojevic napravio izmene na vreme. Svi znamo da nekoliko igraca Partizana nema snage da odigra svih 90 minuta u jakom ritmu. Problem je samo koga uvesti a zadrzati kakvu takvu ravnotezu u tehnici, kad na klupi sede ili premladi ili nedovoljno dobri igraci.
Mislim da se Stanojevic malo preigrao kad smo dali gol, misleci da mozemo jos koji sa Ilicem, Moreirom, Petrovicem i Babovicem koji su ocigledno pali posle sat vremena igre.
Cak mu se i ne moze zameriti jer je na 3-1 Partizan imao dve odlicne sanse (slobodnjak Petrovica i sprint Lazevskog ka 16, uz crveni Sanje).

I kada se pogleda statistika ostaje utisak da je Partizan jako dobro odigrao u Londonu. Penal je bio bas domacinski dosudjen, drugi gol smo primili posle greske Jovanovica dok su samo treci gol (vrhunska akcija) i sut Nasrija sa 12-13 m (preko gola) bile 100% sanse za Arsenal. I to na njihovom terenu. Izjavu Vengera treba shvatiti kao pohvalu pre svega Stanojevicu za dobro postavljenu igru.

Nebojsa CH

pre 13 godina

A za koju slavu? Svetog Luku, Savu...ili? Da niste i ovog puta, kao i uvek dosada bili bolji od protivnika ali jednostavno niste imali srece?A i naucili ste stosta i stekli iskustvo. Da sledeci put, ako ga bude bilo, mozda i osvojite jedan bod.Kako neki ljudi nezele da budu realni vec lupetaju svakojake gluposti i pre i posle meca.

Mekika

pre 13 godina

Ma dobri su bili...nije lose s`obzirom da su jedno 20 puta jaci od nas...Dobro je,poceli su da se kale pa dogodine opet u nove avanture.

CRNO - BELI SVET

pre 13 godina

Kao navijac sam ocekivao malo vise.Ali realno ovo je fudbal koji je puno jaci od onog sto mi igramo.Eh sad mislim da nade ima za nas fudbal ali sa velikim unapredjenjem pre svega treninga i priprema.Nasi igraci em nemaju snage a uz to dodavanje bez gledanja u kolegu imaju samo Moreira Ilic i donekle Babovic,to se sve moze popraviti sa treningom.

U fudbalu je najvaznija jedna stvar,a to su dve stvari,red rad i disciplina!

bas volite da zivite u proslosti, zar ne?

pre 13 godina

Nekom je slava castan poraz, ucesce u Ligi sampiona bez osvojenog boda a nekom je juce bilo 19 godina od kad je postao klupski prvak sveta!
(sonesrbija, 9. decembar 2010 07:55)

Da, 19 godina od trenutka kada se institucija zvana Zvezda, pretvorila u muzej, po kome se prepoznaje grad Beograd... U ime Srbije, hvala vam na tome! Zivite od prodaje ulaznica posetiocima, a druge pustite da se bar nekako bore u danasnjici...

Armageddon

pre 13 godina

svaka cast za igru i zalaganje! Malo me babovic iznenadio u negativnom smislu, mare jovanovic odlican do one asistencije walcotu, ostali perfektni!
To je ta igra koja je mogla da nam donese trece mesto, ali sta je tu je! Vidi se da su naucili nesto iz prethodnih 5 utakmica, a iz ove mozda i najvise! Steta samo za poraz, ali nije mi krivo uopste pokazali smo onim strucnjacima koji su komentarisali pre utakmice, a secamo se kakvi su bili komentari! Jos jednom SVAKA CAST!

Petar Pecikoza

pre 13 godina

"Nismo mogli da pronađemo pukotine u njihovoj odbrani."

Sunce ti zarko, a uvalili tri komada. Sve zavisi od referentne tacke.

Idemo dalje, bice bolje...

Doktor

pre 13 godina

Sve je stvar ličnog utiska,ali ze mene su dve stvari NEPROCENJIVE!
1)kada je Kleo dao gol,POUZDANO znam-SVI SU MIŠEVI TOG MOMENTA BILI U RUPAMA I UMIRALI SU OD OČAJA!
2)kada se začuo glas Grobara na "Emiratima"-"ZAŠTO ĆUTITE?!?!"
Onima koji se inače ovde javljaju a ništa ne razumeju stvarno neću pokušavati da objasnim.PODUČAVAM SAMO TALENTOVANE!!!

neko iz mase

pre 13 godina

Paradoksi Srbije. Izgubio Partizan, Partizanovci uglavnom zadovoljni. Zvezdasi... pa i oni zadovoljni, jes'da su zeleli pobedu Arsenala od 5-6 golova, ali bogami u jednom trenutku se uplasise da bi Partizan mogao i do nekog boda, pa ajde, i ovako nije lose. I tako... porazi su nam uvek donosili prosecno vise zadovoljstva, nego pobede, pa da onda nastavimo u tom smeru.
(Frajer, 9. decembar 2010 12:29)
Haha,Frajeru,odavno se nisam ovako slatko nasmejao,ali kad se malo uozbiljim i razmislim mi Srbi ceo zivot slavimo poraze.
Sto se tice fizicke spreme ne mogu da verujem koliko ljudi ovde lupaju.Ja navijam za Zvezdu ali nema sanse da postignem nivo neobjektivnosti koji pokazuju partizanovi navijaci.Da li je neko sinoc pogledao statistiku meca?Naravno da nije jer bi onda video da je ceo tim Partizana sinoc pretrcao vise od tima Arsenala za nekih 3-4 kilometara sto je,kad uzmemo u obzir da u Partizanu igra deda Ilic,super ostvarenje.Steta je sto niko ne gleda i analizira realno jer bi se ljudi zapitali kako je to moguce.Pa,moguce je jer se Partizan u vecini svojih utakmica branio skoro celu utakmicu,a odbrana u modernom fudbalu zahteva da vise trcite od svojih protivnika.To narocito vazi kada je odbrana postavljena toliko visoko kao sinoc kod Partizana jer se u tom slucaju ceo tim brani pocevsi od napadaca pa preko sredine i na kraju odbrane.Dakle kad razmislimo zakljucujemo da Partizan nema snagu da se brani 90 minuta.Dakle da bi mogao da izdrzi kondiciono do kraja utakmice mora nekad i da napadne,sto je kad pogledamo kvalitet Partizanove ekipe pa skoro nemoguca misija.Time ne mislim da bi Zvezda bolje uradila jer da je ona mogla nesto da uradi sada bi bila u Ligi Evrope a ne ispadala od Slovana.
I jos nesto,vidim da neki ovde uporedjuju kosarku i fudbal i pricaju kako ce i Partizan jurisati na Ligu Sampiona za neku godinu i pitam se da li ljudi imaju i grama mozga.Prvo,u fudbalu se vrti vise novca nego u kosarci i mnogo su manja ulaganja potrebna da bi se oformio kosarkaski drim-tim nego fudbalski(troskovi Panatinaikosa u kosarci su deset puta manji od troskova Real Madrida u fudbalu).Drugo,sve najbolje u fudbalu se nalazi u Evropi a sve najbolje u kosarci se nalazi u Americi.Trece,vama je ovo vec cetvrta katastrofalna godina u Evropi i koliko vam to jos godina treba.Cetvrto,vama su ranije u kosarci tim cinili najbolji mladi igraci Evrope dok u fudbalu jedini igrac svetske klase koga ste imali u timu je bio Jovetic(Ljajica ne racunam jer i pored nekih dobrih igara za Fiorentinu ja i dalje ne mislim da je on neki "vanserijski talenat" vec samo dobar igrac i to je to).
Znam da cu dobiti mnogo minusa,sa jedne strane od nerealnih Grobara,a sa druge strane od mojih Delija,ali sta je tu je,u Srbiji se najteze prihvata istina.

AvaloN

pre 13 godina

Posto je vise navijača CZ na ovoj vesti a dolazi kraj godine da im čestitam NG sa sledecom informacijom:mi smo ove godine osvojili treću uzastopnu u fudbalu,devetu u košarci,Jadransku ligu,igrali final four,ušli u Ligu Sampiona,odigrali bezbroj Evropskih utakmica! Čisto me zanima,čime ste se vi bavili u 2010 godini?!? Navijali za:Helsinki,Anderleht,Arsenal,Sahtijor,Bragu,Panatenaikos,Olimpijakos,Majabi,Cska...nema kraja vašoj bedi! Vi ne postojite! Vi ste VHS!

Snežana

pre 13 godina

E stvarno mi je muka od Zvezdaša.Kad su bili "veliki"?
Pre 19-20 godina!Moji sinovi se rodili,bili u vrtiću,osnovnoj školi,odrasli ni NE PAMTE!

tuga

pre 13 godina

Sredina je bila u odbrani, zato je i bila na zadovoljavajucem nivou. Napad je bio u odbrani zato i nisu dobijali upotrebljive lopte. Protivnici koriste vase greske jer su bolji i uigraniji, nisu vam dali golove zato sto su oni pravili greske. Spao sam na to da navijam za Spartak iz Moskve kako ne bi bili jedini na nula poena. Sram vas bilo!

Ivan

pre 13 godina

Al ste se proslavili...
Partizan i Zilina bez bodova, ali kad se pogledaju sve utakmice, Zilina vodi u gostima protiv Celzija i gubi bod u 88. minutu, protiv Marseja takodje u gostima gubi bod u 92. min. dok Partizan zaista nije bio ni blizu bodova. Dva gola Klea u 6 utakmica, jedan iz penala nakon srecnog igranja rukom, i drugi posle srecnog odbijanja lopte od protivnickog igraca koje je prevarilo golmana.
Po prikazanom ipak Partizan najslavija ekipa ovogodisnje lige sampiona. Desila se i najmanj kvota zadnjih 20 godina lige sampiona, 1,08 na Arsenal protiv Partizana. Na pr, na Barsu ili Celzi kuci nijednom nije bila ispod 1,15 ili 1,20. Na mancester protiv Bursespor je bila 1,25 itd. Toliko o slavi i respektu koji ste stekli svojim igrama.
Porazi od 3:1 se jos jedino kod nas slave.
(Savicevic, 9. decembar 2010 06:43)
U svemu tome si zaboravio jednu cinjenicu a to je da je Partizan imao priliku da igra sve te utakmice posle sedam godina i da je ucinio armiju navijaca ponosnim i da cemo ovu godinu pamtiti kao i 2003 po ucescu u LS.Grobari hvala pa u iducoj sezoni opet u LS pa i bez boda ali smo tu medju najboljima.HVALA!

Stefan Herceg-Novi

pre 13 godina

E stvarno mi je muka od Zvezdaša.Kad su bili "veliki"?
Pre 19-20 godina!Moji sinovi se rodili,bili u vrtiću,osnovnoj školi,odrasli ni NE PAMTE!
(Snežana, 9. decembar 2010 14:50)

Sneki opusti se,jednom ce se pojam "veliki" mozda vezivati i za Partizan...O tome koliki je ko dovoljno govori jucerasnji dan.Mi smo slavili 19 godina od svjetske titule,a vi zavrsetak ucesca u LS sa 0 bodova!

Aca

pre 13 godina

Samo jedno me interesuje da li nasi kondicioni treneri mogu da pripreme igrace na nivou engleskih klubova.Smatram da samo sa boljom fizickom pripremljenoscu bi daleko bolji utisak ostavili i svo nase neiskustvo i njihove vece budzete bi nadoknadili,borbenoscu i trcanjem.Ja prosto ne mogu da verujem da nas onako lako pretrcavaju i da su toliko jaci u duel igri.Molim te treneru igrajte pripremne meceve sa engleskim ekipama iz druge i trece lige pa ce te da vidite gde smo.POZDRAV ZA SVE GROBARE IZ JAGODINE
(ivan, 9. decembar 2010 11:28

Ja cu rado da ti odgovorim i dobro je da neko to pita. Lepa zamisao, ali takmicarska kondicija ne moze da se postigne tek tako dodatnim trcanjem ili cime god. Postoje mnogo drugih vaznih elemenata koji su kljuc za tu kondiciju o kojoj ti pricas, a prvi i osnovni je da se ona odrzava na nivou, testira i jaca stalnim fizickim izazovima na takmicarskom nivou . U prevodu, ne samo sto treba da se igra svake srede i subote, vec ti protivnici ( to znaci svi timovi u nasoj ligi i kupu) moraju imati isti kao PArtizan, a pozeljno bi bilo (radi jos veceg napretka) i veci nivo fizicke spreme ( imaju i oni sad isti ali na kom nivou :)). Kao kad dizes tegove. Ne mozes dici sto kila odjedanput ako nisi prvo dizao 30,50 i onda dugo vremena 80.

Drugi vazan element je da se kondicija stvara mukotrpnim, dugotrajim radom u ranom razvoju jednog igraca. Petlici,Telepoptik sta god moraju da imaju infrastrukturu i trenerski kadar, kao i gorepomenut sistem testiranaja i takmicenja, da bi jedan igrac mogao iz godine u godinu da dize nivo te kondicije i kad dodje u prvi tim, njegov kondicioni trener nema sta da mu vise dize kondiciju na potreban nivo, na njemu je samo da je odrzava i malo pomogne pri finesama , to jest blagom prilagodjavanju tom nivou fudbala ( ili bilo kog sporta)

Ako sa 16 nemas kondiciju koju zahteva moderan fudbal neces je imati ni sa 22,25 Mozes ti sad da odlucis da se odjednom iz cista mira spremas za maraton, izadjes i krenes naglo da trcis i da guras sebe ali posledice tog nesistematskog pristupa ce te skupo kostati. I bice dugotrajne na tvom telu tako da ces jednostavno biti ogranicen u kondicionom razvoju.
Nemamo infrastrukturu, nemamo pare a i trenerski kadar nam je skroz van modernih tokova ( zbog ona prva dva razloga. Eto zasto nemamo kondiciji. A ne kao sto je neko izjavio : "Srbi nisu trkacki narod" . Najgora glupost ikada, daj mi infrastrukturu i talenat ( koga ima), da vidis kako cu od svih nas da napravim Usain Boltove! Problem Srba je lenjivost i nadmenost, splavovi i nedostatak radnih navika ali reci da nemamo talenat je glupost! Bar talenta imamo na pretek.

NIkola

pre 13 godina

Bravo momci, odlicno ste igrali.Da nije bilo onog idiotski dosudjenog penala, mozda bi sve bilo drugacije. Zasluzili ste da date jos jedan gol.Ajde sada da osvojimo prvenstvo pa da se sledece godine ponovo takmicimo u Ligi Sampiona.

ponosni G

pre 13 godina

Trkali se Yugo i BMW, pobedi BMW u finisu... E sad svi nesto kude Yuga sto je sporiji od BMW, a niko ne kaze kolika je razlika u kvalitetu, koji se izrazava u novcima... Pa jos dodju i ovi s pokvarenim ficom da likuju...

Svaka cast igracima i treneru, za mene ste najjaci, evo i ovih sto su pricali 7+, sad pitaju sto niste pobedili...

vlajzi

pre 13 godina

BRAVO PARTIZANE!!! Ti vracas nadu u nas klupski fudbal, polako ali sigurno! Mukotrpan je to put u danasnjem svetu gde jedan prosecan evropski fudbaler vredi kao cela sampionska postava crvene zvezde iz 91. zajedno sa stadionom. Svaka cast zvezdi, ali taj fudball tada i ovaj sada, ko nebo i zemlja! kao uostalom i svaki drugi sport. a ovi sto pljuju, sta reci za njih, obicni iskompleksirani klovnovi, koji svoje frustracije lece tako sto ne umeju sportski da pruze ruku i priznaju uspeh kuba koji ne vole, nego i taj uspeh izvrgavaju ruglu. a u uslovima kada nam je prvenstvo takvo kakvo nam je i kad nam je klupski fudbal na granama na kojima je, plasman u Ligu sampiona je ASTRONOMSKI uspeh. ali pljuvaci ostaju pljuvaci! pa za njih nije uspeh ni plaman kosarkasa Partizana na F4, cak i finale da su igrali i izgubili, to bi bio povod da se jave i prosipaju mudrosti. a to je samo dokaz koliko ih boooli svaki uspeh Partizana, i neka ih boli. Partizan je na pravom putu, mozda ove godine nije sijao, ali u narednim godinama bice sve bolji i bolji, a sa iskustvom i kontinuitetom stici ce i uspesi. I ZA KRAJ:
Partizan je zvanicno 4. tim Evrope u kosarci (bivsi Evropski sampion), u vaterpolu je takodje igrao na F4 evrolige (koju je vise puta osvajao), u fudbalu je ucesnik Lige sampiona (dok neki klubovi odavde sanjaju da prodju pretkolo pretkola Lige Evrope), u rvanju je prvak evrope... o domacim trofejima da ne pricam, 8-struki uzastopni prvak Srbije u kosarci, 4 puta NLB... u fudbalu 3 godine za redom... o vaterpolu da ne pricam... u rukometu i odbojci je konstantno u vrhu... SVE OVO CINI DA JE PARTIZAN TRENUTNO, UZ BARSELONU, NAJACE SPORTSKO DRUSTVO EVROPE!!! TOLIKO! NEMA DALJE... a vi pluvaci, samo pljujte, Partizanu bas prija vasa paznja, uostalom Partizan i ocekuje da ga vi pljujete, jer to znaci da vas bole njegovi uspesi... a od svih uspeha Partizana u poslednjih 20 godina, najdraze mi je sto je u gotovo svakom sportu, skoro svake godine, ISPRED svog velikog rivala crvene zvezda... za to se ne dobijaju trofeji ali je to stvar prestiza... i tako se sticu novi navijaci koje trenutno partizan sirom bivse juge ima barem 2 puta vise od zvezde, a tek ce ih biti vise, jer gledam po osnovnim skolama, od 6 klinaca tek jedan navija za zvezdu. to sve govori...

Vosa sampion

pre 13 godina

Pa naravno da ste igrali za slavu. Zato ste tako slavno i prosli. Ali, ne brinite grobari, vama nije ni vazno sto ste osvojili slavnih NULA bodova, jer vi ste ionako nula. Veselite se pevajte, jer je vama najvaznije da ste bolji od vas komsinice. Ovde je cak i to diskutabilno, jer je komsinica, kao i vi osvojila isti broj bodova ali uz bolju gol-razliku. Ali, ne marite ni jedni ni drugi, tu je zato nasa Vosa da vam uvek pokaze kako se igra fudbal.

Ivan

pre 13 godina

Mislim da igrači i uprava Partizana nemaju razloga da budu nezadovoljni nastupom u Ligi šampiona ove godine zato što su u potpunosti ispunili očekivanja navijača Crvene zvezde.

Dijaspora

pre 13 godina

Za sve koji kritikuju Partizan, neka procitaju sta je u celosti rekao gosp. Arsen Wenger:

http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~2240004,00.html

Izmedju ostalog "Bio sam zabrinut" ... "Moracu da analiziram njihovu igru bolje" ... Ako neko smatra da treba sve da se prevede, nacicu malo vremena ...

Najvaznije za nas, srpske navijace: Dali smo gol na Emiratima iz igre !!!!

isandic

pre 13 godina

Lakši trening, igrači Arsenala se nisu pošteno ni oznojili!

Zaključak:
Odnos snaga srpskog i Britanskog fudbala se verovatno u promil poklapa sa odnosom snaga ekonomije dve države...

MrsNo

pre 13 godina

Ovi zvezdaši su neprevaziđeni...
U nedostatku inteligencije, čim jedan nešto napiše- još 20 njih prepiše! Jesu vas to na tribini učili? Uslov za članstvo - ko bolje prepisuje, kaj ne :)))

Vi ste vaš nivo igre i fudbalskog znanja pokazali u avgustu protiv evropskog velikana iz Slovačke.
Mi primili go od van Persija i Volkota a vi od Ivane i Salate. To mu dođe isto, zar ne?

Hajde vi stubovi da dočekate novog trenera, ako se već nije predomislio, ako vas je čuo šta sve o njemu pričate.

Sram vas bilo!

MadMaX

pre 13 godina

Stotine komentara onih koji su se nadali debaklu Partizana, nade čaršije iz Sarajeva i njihovog komentatora na BHT1 se poklapaju sa željama i nadama onih iz Beograda koji spominju Bari i Tokio a nemaju novca ni čestito da nahrane one svoje hranjene izjavama Lukića i co.
A kako god da bilo, neka su igrali k'o babe, neka su dali dva gola, neka su primili 25, bar su igrali....
Vi ste ipak samo posmatrači najvećeg klupskog takmičenja na svetu i stoga me vaši jadni, isfrustrirani, polupismeni komentari još više oduševljavaju...
Smrt Fašizmu-Živeo Partizan!!!

Mito

pre 13 godina

O kakvoj slavi je reč? Partizan je bio vicešampion Evrope.Ovo što je prikazao Partizan je jad i beda, a ne slava. Slušam spikera RTS-a kako hvali centralnog beka Jovanovića, a dva gola padaju preko njega. Petrović i Lazevski levi bek Partizana ni jednu loptu preciznu tokom cele utakmice nisu dali u napred, nego samo u nazad. Molim upravu da ovu trojku pokloni, pa čak i da plati da odu jer od ove trojke nema ništa. Desni bek Partizana nema hrabrosti da se ubaci po desnom krilu. Spiker RTS-a se ubi da nam objasni kako trener Stanojević insistira na ofanzivnoj igri, a u prvom poluvremenu Partizan je uputio jedan šut na gol krajem poluvremena (Kamara), karikiram lopta samo što nije pogodila korner zastavicu.
Dragi moj Stanojeviću, možda Vi poznajete fudbalsku igru i možda će te sutra biti dobar trener, ali sve dok se vaša ekipa bori da sačuva živu glavu (da se ne izblamira), vi kao stručnjak ste duplo golo.
Za slavu su samo pre par dana igrali teniseri, i Troicki u kojega ruku na srce nisam verovao (naknadno sam mu se javno izvinio na ovom portalu), pokazali su kako se igra za slavu. Nadam se da ću u skoroj budućnosti (na moju veliku radost) moći i vama da se izvinim kada Partizan ili neki drugi klub koji Vi vodite bude igrao za čast i slavu.
Shvatite ovo kao dobronamernu kritiku jednog penzionera, koji je ceo život uz sve svoje obaveze stizao da igra fudbal, pa i dan danas ga igra.
S poštovanjem

vvv

pre 13 godina

ako ovi iz evrope cepaju nas, a mi cepamo redovno zvezdanu u derbijima, zamislite onda kakav kvalitet poseduje nas glavni rival u JSL.
ajde mozda ne bi mogo da napravim dovoljno jak tim samo iz svoje zgrade,ali kad bi sakupio bivse i sadasnje amaterske fudbalere entuzijaste iz okolnih zgrada, bilo bi egal sa zvezdom. PA ONI BRE, PARTIZANOVE JUNIORE IZ TELEOPTIKA NISU MOGLI DA NADIGRAJU!!! tuzno u zalosno. ali to je slika kvaliteta naseg klupskog fudbala. ipak je partizan, iako se nije proslavio u Ligi sampiona, jedina svetla tacka na ovim prostorima.

losmi

pre 13 godina

kakva slava kakvi bakraci,ponosite se igrom,kojom???? formacija 1-2-7??? to je za ponos?? 3 komada ??? i molim vas grobari ne poredjujte fudbal i kosarku,za fudbal je potrebno mnogo mnogo mnogo vise para da bi se uspelo nego li u kosarci!!! stoga molim vas bez lupanja gluposti!! A liga sampiona je daleko za nas 1000000000 svetlosnih godina dok se lopovi iz nasih klubova i politicari ne najure!!! Mislite da vas predsednik mnogo voli srbiju i partizan i ostali iz uprave??? DA da,oni najvise vole prelazni rok kada i ono malo talenta prodaju i stave cash u dzep!!! to se i pokazalo do sada a tek ce se i videti!!!!!!

Red bull

pre 13 godina

Kakva bre slava.Nula bodova i jedangol iz igre. da je igrao Borac iz jagnjila protiv Arsenala i da su izgubili sa 3:1 pa da se kaze igrali za slavu. Samo Rapid iz Beca i Partizan u dva takmicenja u LS imaju ovakav skor.Debitant Kopenhagen dosao do 1/16 finala.jedan makabi uzeo cetiri boda.O cemu vi pricate.. Igrali defanzifu da ne bi primili tuce golova a Arsenal igrao sa 20% snage.Kada je trebalo ubacili u drugu i resili problem.Igraju u Nedelju sa MU. U svakom duelu brzi i jaci.Sredina sa Moreirom i Ilicem kao voz cira. Sasa Ilic kada kod izgubi duel pravi faul jer nema ni brzine ni snage.Ni jedan jedini trener evropskih timova se ne bi ponosio ovim stoje Partizan pokazao. To bi kako je on rekao izgledalo kao kada bi nasa hokejaska reprezentacija izgubila od Kanade sa 5:0 i da budes ponosan

H2So4

pre 13 godina

Hhahahaaha tisina... SRECA pa ona Zilina nema veze sa fudbalom, ovako mozete da se tesite da niste najgori hahahahaha Sad bi selektor Koreje svoje igrace poslao u rudnik zbog ovakve katastrofe, a vas treba poslati na krecanu...hahahah to bi vam bila idealna kazna...mada i ovako ste kaznjeni previse...skor o:6 ahahahaha

Atropin

pre 13 godina

Slušam, kažu: nismo se obrukali, igrali smo za slavu, častan početak, častan kraj,... Nula bodova uz katastrofalnu gol-razliku. I pitam se šta li je nekima potrebno da urade pa da priznaju da je nešto bedno, lose. nečasno, katastrofalno ili sramotno, šta to treba da se desi, i uopšte može li da bude još gore od ovoga? Takvima je izgleda sve dobro, samo ne istina. Nazalost, nikad nisam spadao u tu grupu, nisam imao srecu da se rodim sa takvom pameti, tako da nemam reci za ovu bedu.
(Radivoje, 9. decembar 2010 03:50)

Evo za tebe i sve ostale koji se sad silno javljate na nase vesti, vise nego sto vas interesuje promocija najveceg Srbina Prosineckog, ja cu da vam kazem sta je castan poraz! To je kad odete u Kulu i izgubite 2-0 od ekipe koja za 15 utakmica ima SAMO TU JEDNU POBEDU!!!

Mecklejn

pre 13 godina

„Ponovila se priča iz prethodnih utakmica u Ligi šampiona. Naši protivnici ponovo su koristili naše greške"

kaze mladi i ambiciozni strucnjak!Ako neko 3 godine pravi jedne te iste greske sta moze to da znaci?Pa vi ste najiskusnija ekipa u Evropi koja treba da zna kako ne praviti greske,pa ih pravite!VI NE ZNATE DA IGRATE EVROPSKE UTAKMICE!Mali ste klub!Jedini velikan evropskog fudbala kojeg ste pobedili smo Mi!Zato tisina i igrajte protiv vasih filijala,tu ste bre mnogo jaki!

Sanja

pre 13 godina

@Snezana

Hvala bogu da nas ima dosta koji to pamtimo.A fudbal ne pocinje kada su se vasi sinovi rodili.Da ste ranije radjali mozda bi i oni nesto zapamtili

Bargro

pre 13 godina

Au koliko komentara od navijaca nogometnog kluba Crvena Zvezda! Pa to je strasno! Ajmo decki palite sa nasih vijesti! Sada vas je preuzeo Robi pa ocekujemo da se malo civilizanije ponasate! A hoce li i Prosinecki dqa obuce oni majicu kao onaj nesrecni Stamenkovic : Zeljo komandante vecna ti slava :)))Opet se na severu velicaju kriminalci i ratni zlocinci!

Filozof

pre 13 godina

„Najviše žalim što smo završili takmičenje bez osvojenog boda. Ipak, stekli smo veliko iskustvo i bićemo bolji u budućnosti".

Da, da, bićete bolji al za protivnike.

Osim toga za gubljenje utakmica nije baš neophodno iskustvo, to može i najneiskusniji fudbaler?

Baba Grana

pre 13 godina

Stanojevicu,o cemu ti pricas! Ne vredjaj nam inteligenciju,bar ne nama koji ne padamo na demagogiju i bajate fraze! Pogledaj koliko bodova Partizan ima u LS,pogledaj gol razliku,pogledaj kako je odigrao Marko Jovanovic protiv Arsenala (a tako je odigrao i celu sezonu)! Stanojevic nije trener od koga ce Partizan da ima vajde! I bez njega mozemo da pobedimo Cukaricki,Metalac,Zvezdu...

SAP

pre 13 godina

Lepo je sto smo se plasirali u LS ali samo zbog para jer po meni bi mnogo bolje bilo da smo usli u Ligu Evrope gde bi mogli da igramo fudbal a ne kao u LS gde u svaki mec ulazimo sa misljenjem da primimo sto manje golova a ako damo po neki gol super.To za mene nije fudbal!!! Da smo usli u LE imali bi tim da sigurno prodjemo barem grupnu fazu i barem bi gledali fudbal.

Jos nesto.Za razliku od internet navijaca koji su dizali onog nesrecnog Petrovica u nebesa nakon njegovih golova protiv Javora,Hajduka iz Kule i slicnih "boranija" iz nase lige, ja sam oduvek govorio da decko ima 2 leve noge i da njemu nije mesto u ozbiljnoj ligi(ko se seca gresaka protiv Apoela prosle sezone zna o cemu pricam).Ne znam kako je on samo postao reprezentativac.Samo je vazno da ga sto pre prodamo a ako je istina da Dragutinovic lobira da ga dovede u Sevilju ne bi me cudilo da posle prve sezone celnici tog kluba proteraju i Petrovica ali i Dragutinovica,zbog savetovanja.

Nemanja

pre 13 godina

Partizanovce još mogu i da razumem da neznaju koja je slava 8.decembar.
Ali zvezdaše - pa to je bruka stvarno.Znaju li oni da je Crvena zvezda 8.decembra 1991. osvojila Interkontinentalni/Tojota kup?
I da neznaju koja je slava po pravoslavnom kalendaru na taj dan?
I to je samoproglašeni stub srpstva?
Smešno.

RealPlayer

pre 13 godina

Mi zvjezdaši pravi dečki,
trener nam je Prosinečki.
Stubovi smo htjeli biti,
al' se povjest ne da skriti.
Grobarima tražili smo mane,
nabiše opet nas na banane.
Ispali smo fakat glupi,
sad pikamo nogomet u rupi!

Savicevic

pre 13 godina

Al ste se proslavili...
Partizan i Zilina bez bodova, ali kad se pogledaju sve utakmice, Zilina vodi u gostima protiv Celzija i gubi bod u 88. minutu, protiv Marseja takodje u gostima gubi bod u 92. min. dok Partizan zaista nije bio ni blizu bodova. Dva gola Klea u 6 utakmica, jedan iz penala nakon srecnog igranja rukom, i drugi posle srecnog odbijanja lopte od protivnickog igraca koje je prevarilo golmana.
Po prikazanom ipak Partizan najslavija ekipa ovogodisnje lige sampiona. Desila se i najmanj kvota zadnjih 20 godina lige sampiona, 1,08 na Arsenal protiv Partizana. Na pr, na Barsu ili Celzi kuci nijednom nije bila ispod 1,15 ili 1,20. Na mancester protiv Bursespor je bila 1,25 itd. Toliko o slavi i respektu koji ste stekli svojim igrama.
Porazi od 3:1 se jos jedino kod nas slave.

sonesrbija

pre 13 godina

Nekom je slava castan poraz, ucesce u Ligi sampiona bez osvojenog boda a nekom je juce bilo 19 godina od kad je postao klupski prvak sveta!

Branislav Zekic Zeka

pre 13 godina

Igrali su za slavu. Ha ha ha!
Da, celo ovo neslavno ucesce u Ligi Sampiona licilo je na genocid u Noci Svetog Bartolomeja.
Bolje da su zamenili domacinstva mozda bi tako osvojili neki bod. Ali za utehu je zaista impozantna gol razlika 2:13.
A sto se bivsih Zvezdasa tice - jedan duva, drugi ladi.
Ne moze Kleo da se nadaje koliko Stojkovic moza da se naprima!

Stefan Herceg-Novi

pre 13 godina

E stvarno mi je muka od Zvezdaša.Kad su bili "veliki"?
Pre 19-20 godina!Moji sinovi se rodili,bili u vrtiću,osnovnoj školi,odrasli ni NE PAMTE!
(Snežana, 9. decembar 2010 14:50)

Sneki opusti se,jednom ce se pojam "veliki" mozda vezivati i za Partizan...O tome koliki je ko dovoljno govori jucerasnji dan.Mi smo slavili 19 godina od svjetske titule,a vi zavrsetak ucesca u LS sa 0 bodova!

Radivoje

pre 13 godina

Slušam, kažu: nismo se obrukali, igrali smo za slavu, častan početak, častan kraj,... Nula bodova uz katastrofalnu gol-razliku. I pitam se šta li je nekima potrebno da urade pa da priznaju da je nešto bedno, lose. nečasno, katastrofalno ili sramotno, šta to treba da se desi, i uopšte može li da bude još gore od ovoga? Takvima je izgleda sve dobro, samo ne istina. Nazalost, nikad nisam spadao u tu grupu, nisam imao srecu da se rodim sa takvom pameti, tako da nemam reci za ovu bedu.

Gocci

pre 13 godina

Kao neki amateri!? Skupina igraca na dobrovoljnoj bazi! Simpaziteri fudbala! Isli u veliki grad, igrali na velikom stadionu protiv velikog kluba, pred brojnom publikom! Zadovoljni!? Rezultat ubedljiv, ali, oni misle, ne ponizavajuci!? Obavili kupovinu suvenira u gradu i, sto je njima najvaznije, menjali dresove sa velikim igracima! Sta ces vise!?

Vosa sampion

pre 13 godina

Pa naravno da ste igrali za slavu. Zato ste tako slavno i prosli. Ali, ne brinite grobari, vama nije ni vazno sto ste osvojili slavnih NULA bodova, jer vi ste ionako nula. Veselite se pevajte, jer je vama najvaznije da ste bolji od vas komsinice. Ovde je cak i to diskutabilno, jer je komsinica, kao i vi osvojila isti broj bodova ali uz bolju gol-razliku. Ali, ne marite ni jedni ni drugi, tu je zato nasa Vosa da vam uvek pokaze kako se igra fudbal.

Nebojsa CH

pre 13 godina

A za koju slavu? Svetog Luku, Savu...ili? Da niste i ovog puta, kao i uvek dosada bili bolji od protivnika ali jednostavno niste imali srece?A i naucili ste stosta i stekli iskustvo. Da sledeci put, ako ga bude bilo, mozda i osvojite jedan bod.Kako neki ljudi nezele da budu realni vec lupetaju svakojake gluposti i pre i posle meca.

13libero

pre 13 godina

''Naši protivnici ponovo su koristili naše greške''

Čudo jedno, sigurno je mislio da protivnici treba da iskoriste sopstvene greške, a ne tuđe, u ovom slučaju Partizanove.

Biser od čovjeka.

Red bull

pre 13 godina

Kakva bre slava.Nula bodova i jedangol iz igre. da je igrao Borac iz jagnjila protiv Arsenala i da su izgubili sa 3:1 pa da se kaze igrali za slavu. Samo Rapid iz Beca i Partizan u dva takmicenja u LS imaju ovakav skor.Debitant Kopenhagen dosao do 1/16 finala.jedan makabi uzeo cetiri boda.O cemu vi pricate.. Igrali defanzifu da ne bi primili tuce golova a Arsenal igrao sa 20% snage.Kada je trebalo ubacili u drugu i resili problem.Igraju u Nedelju sa MU. U svakom duelu brzi i jaci.Sredina sa Moreirom i Ilicem kao voz cira. Sasa Ilic kada kod izgubi duel pravi faul jer nema ni brzine ni snage.Ni jedan jedini trener evropskih timova se ne bi ponosio ovim stoje Partizan pokazao. To bi kako je on rekao izgledalo kao kada bi nasa hokejaska reprezentacija izgubila od Kanade sa 5:0 i da budes ponosan

tuga

pre 13 godina

Sredina je bila u odbrani, zato je i bila na zadovoljavajucem nivou. Napad je bio u odbrani zato i nisu dobijali upotrebljive lopte. Protivnici koriste vase greske jer su bolji i uigraniji, nisu vam dali golove zato sto su oni pravili greske. Spao sam na to da navijam za Spartak iz Moskve kako ne bi bili jedini na nula poena. Sram vas bilo!

Snežana

pre 13 godina

E stvarno mi je muka od Zvezdaša.Kad su bili "veliki"?
Pre 19-20 godina!Moji sinovi se rodili,bili u vrtiću,osnovnoj školi,odrasli ni NE PAMTE!

Baba Grana

pre 13 godina

Stanojevicu,o cemu ti pricas! Ne vredjaj nam inteligenciju,bar ne nama koji ne padamo na demagogiju i bajate fraze! Pogledaj koliko bodova Partizan ima u LS,pogledaj gol razliku,pogledaj kako je odigrao Marko Jovanovic protiv Arsenala (a tako je odigrao i celu sezonu)! Stanojevic nije trener od koga ce Partizan da ima vajde! I bez njega mozemo da pobedimo Cukaricki,Metalac,Zvezdu...

Armageddon

pre 13 godina

svaka cast za igru i zalaganje! Malo me babovic iznenadio u negativnom smislu, mare jovanovic odlican do one asistencije walcotu, ostali perfektni!
To je ta igra koja je mogla da nam donese trece mesto, ali sta je tu je! Vidi se da su naucili nesto iz prethodnih 5 utakmica, a iz ove mozda i najvise! Steta samo za poraz, ali nije mi krivo uopste pokazali smo onim strucnjacima koji su komentarisali pre utakmice, a secamo se kakvi su bili komentari! Jos jednom SVAKA CAST!

Doktor

pre 13 godina

Sve je stvar ličnog utiska,ali ze mene su dve stvari NEPROCENJIVE!
1)kada je Kleo dao gol,POUZDANO znam-SVI SU MIŠEVI TOG MOMENTA BILI U RUPAMA I UMIRALI SU OD OČAJA!
2)kada se začuo glas Grobara na "Emiratima"-"ZAŠTO ĆUTITE?!?!"
Onima koji se inače ovde javljaju a ništa ne razumeju stvarno neću pokušavati da objasnim.PODUČAVAM SAMO TALENTOVANE!!!

Mito

pre 13 godina

O kakvoj slavi je reč? Partizan je bio vicešampion Evrope.Ovo što je prikazao Partizan je jad i beda, a ne slava. Slušam spikera RTS-a kako hvali centralnog beka Jovanovića, a dva gola padaju preko njega. Petrović i Lazevski levi bek Partizana ni jednu loptu preciznu tokom cele utakmice nisu dali u napred, nego samo u nazad. Molim upravu da ovu trojku pokloni, pa čak i da plati da odu jer od ove trojke nema ništa. Desni bek Partizana nema hrabrosti da se ubaci po desnom krilu. Spiker RTS-a se ubi da nam objasni kako trener Stanojević insistira na ofanzivnoj igri, a u prvom poluvremenu Partizan je uputio jedan šut na gol krajem poluvremena (Kamara), karikiram lopta samo što nije pogodila korner zastavicu.
Dragi moj Stanojeviću, možda Vi poznajete fudbalsku igru i možda će te sutra biti dobar trener, ali sve dok se vaša ekipa bori da sačuva živu glavu (da se ne izblamira), vi kao stručnjak ste duplo golo.
Za slavu su samo pre par dana igrali teniseri, i Troicki u kojega ruku na srce nisam verovao (naknadno sam mu se javno izvinio na ovom portalu), pokazali su kako se igra za slavu. Nadam se da ću u skoroj budućnosti (na moju veliku radost) moći i vama da se izvinim kada Partizan ili neki drugi klub koji Vi vodite bude igrao za čast i slavu.
Shvatite ovo kao dobronamernu kritiku jednog penzionera, koji je ceo život uz sve svoje obaveze stizao da igra fudbal, pa i dan danas ga igra.
S poštovanjem

isandic

pre 13 godina

Lakši trening, igrači Arsenala se nisu pošteno ni oznojili!

Zaključak:
Odnos snaga srpskog i Britanskog fudbala se verovatno u promil poklapa sa odnosom snaga ekonomije dve države...

MojBratBane

pre 13 godina

Ja sam na njih ponosan i bice sve bolje vremenom... sada smo kao KK Partizan 2002. godine, a vidite gde je sada KK Partizan! samo treba biti konstantan i drzati dalje od tima one koje je Stanojevic vec oterao... kad se sredi desna strana, mozda dogodine uzmemo i neki bod (naravno u ligi sampiona)

Ajtolah

pre 13 godina

Kako su Braga i Sahtjor prosli u Londonu, Partizan moze da nakrivi kapu. Sa ovim sastavom i ovom igrom je trebalo da se igra protiv Brage i tamo i u Beogradu. Narvno Babovicu i Petrovicu se STO PRE zahvaliti na uslugama. Oni su uvek igrac vise za protivnika. Medo me ponovo fascinirao inteligencijom, pasom, anticipacijom igre. Stanojevic prespavao izmene u drugom poluvremenu. Protiv ekipe onakvog tempa izmene se vrse u 60-65 minutu..a ne ceka se da se prime dva gola pa onda da se intervenise uvodjenjem odmornih igraca!

neko iz mase

pre 13 godina

Paradoksi Srbije. Izgubio Partizan, Partizanovci uglavnom zadovoljni. Zvezdasi... pa i oni zadovoljni, jes'da su zeleli pobedu Arsenala od 5-6 golova, ali bogami u jednom trenutku se uplasise da bi Partizan mogao i do nekog boda, pa ajde, i ovako nije lose. I tako... porazi su nam uvek donosili prosecno vise zadovoljstva, nego pobede, pa da onda nastavimo u tom smeru.
(Frajer, 9. decembar 2010 12:29)
Haha,Frajeru,odavno se nisam ovako slatko nasmejao,ali kad se malo uozbiljim i razmislim mi Srbi ceo zivot slavimo poraze.
Sto se tice fizicke spreme ne mogu da verujem koliko ljudi ovde lupaju.Ja navijam za Zvezdu ali nema sanse da postignem nivo neobjektivnosti koji pokazuju partizanovi navijaci.Da li je neko sinoc pogledao statistiku meca?Naravno da nije jer bi onda video da je ceo tim Partizana sinoc pretrcao vise od tima Arsenala za nekih 3-4 kilometara sto je,kad uzmemo u obzir da u Partizanu igra deda Ilic,super ostvarenje.Steta je sto niko ne gleda i analizira realno jer bi se ljudi zapitali kako je to moguce.Pa,moguce je jer se Partizan u vecini svojih utakmica branio skoro celu utakmicu,a odbrana u modernom fudbalu zahteva da vise trcite od svojih protivnika.To narocito vazi kada je odbrana postavljena toliko visoko kao sinoc kod Partizana jer se u tom slucaju ceo tim brani pocevsi od napadaca pa preko sredine i na kraju odbrane.Dakle kad razmislimo zakljucujemo da Partizan nema snagu da se brani 90 minuta.Dakle da bi mogao da izdrzi kondiciono do kraja utakmice mora nekad i da napadne,sto je kad pogledamo kvalitet Partizanove ekipe pa skoro nemoguca misija.Time ne mislim da bi Zvezda bolje uradila jer da je ona mogla nesto da uradi sada bi bila u Ligi Evrope a ne ispadala od Slovana.
I jos nesto,vidim da neki ovde uporedjuju kosarku i fudbal i pricaju kako ce i Partizan jurisati na Ligu Sampiona za neku godinu i pitam se da li ljudi imaju i grama mozga.Prvo,u fudbalu se vrti vise novca nego u kosarci i mnogo su manja ulaganja potrebna da bi se oformio kosarkaski drim-tim nego fudbalski(troskovi Panatinaikosa u kosarci su deset puta manji od troskova Real Madrida u fudbalu).Drugo,sve najbolje u fudbalu se nalazi u Evropi a sve najbolje u kosarci se nalazi u Americi.Trece,vama je ovo vec cetvrta katastrofalna godina u Evropi i koliko vam to jos godina treba.Cetvrto,vama su ranije u kosarci tim cinili najbolji mladi igraci Evrope dok u fudbalu jedini igrac svetske klase koga ste imali u timu je bio Jovetic(Ljajica ne racunam jer i pored nekih dobrih igara za Fiorentinu ja i dalje ne mislim da je on neki "vanserijski talenat" vec samo dobar igrac i to je to).
Znam da cu dobiti mnogo minusa,sa jedne strane od nerealnih Grobara,a sa druge strane od mojih Delija,ali sta je tu je,u Srbiji se najteze prihvata istina.

H2So4

pre 13 godina

Hhahahaaha tisina... SRECA pa ona Zilina nema veze sa fudbalom, ovako mozete da se tesite da niste najgori hahahahaha Sad bi selektor Koreje svoje igrace poslao u rudnik zbog ovakve katastrofe, a vas treba poslati na krecanu...hahahah to bi vam bila idealna kazna...mada i ovako ste kaznjeni previse...skor o:6 ahahahaha

AvaloN

pre 13 godina

Posto je vise navijača CZ na ovoj vesti a dolazi kraj godine da im čestitam NG sa sledecom informacijom:mi smo ove godine osvojili treću uzastopnu u fudbalu,devetu u košarci,Jadransku ligu,igrali final four,ušli u Ligu Sampiona,odigrali bezbroj Evropskih utakmica! Čisto me zanima,čime ste se vi bavili u 2010 godini?!? Navijali za:Helsinki,Anderleht,Arsenal,Sahtijor,Bragu,Panatenaikos,Olimpijakos,Majabi,Cska...nema kraja vašoj bedi! Vi ne postojite! Vi ste VHS!

Nemanja

pre 13 godina

Partizanovce još mogu i da razumem da neznaju koja je slava 8.decembar.
Ali zvezdaše - pa to je bruka stvarno.Znaju li oni da je Crvena zvezda 8.decembra 1991. osvojila Interkontinentalni/Tojota kup?
I da neznaju koja je slava po pravoslavnom kalendaru na taj dan?
I to je samoproglašeni stub srpstva?
Smešno.

MadMaX

pre 13 godina

Stotine komentara onih koji su se nadali debaklu Partizana, nade čaršije iz Sarajeva i njihovog komentatora na BHT1 se poklapaju sa željama i nadama onih iz Beograda koji spominju Bari i Tokio a nemaju novca ni čestito da nahrane one svoje hranjene izjavama Lukića i co.
A kako god da bilo, neka su igrali k'o babe, neka su dali dva gola, neka su primili 25, bar su igrali....
Vi ste ipak samo posmatrači najvećeg klupskog takmičenja na svetu i stoga me vaši jadni, isfrustrirani, polupismeni komentari još više oduševljavaju...
Smrt Fašizmu-Živeo Partizan!!!

Mecklejn

pre 13 godina

„Ponovila se priča iz prethodnih utakmica u Ligi šampiona. Naši protivnici ponovo su koristili naše greške"

kaze mladi i ambiciozni strucnjak!Ako neko 3 godine pravi jedne te iste greske sta moze to da znaci?Pa vi ste najiskusnija ekipa u Evropi koja treba da zna kako ne praviti greske,pa ih pravite!VI NE ZNATE DA IGRATE EVROPSKE UTAKMICE!Mali ste klub!Jedini velikan evropskog fudbala kojeg ste pobedili smo Mi!Zato tisina i igrajte protiv vasih filijala,tu ste bre mnogo jaki!

Filozof

pre 13 godina

„Najviše žalim što smo završili takmičenje bez osvojenog boda. Ipak, stekli smo veliko iskustvo i bićemo bolji u budućnosti".

Da, da, bićete bolji al za protivnike.

Osim toga za gubljenje utakmica nije baš neophodno iskustvo, to može i najneiskusniji fudbaler?

losmi

pre 13 godina

kakva slava kakvi bakraci,ponosite se igrom,kojom???? formacija 1-2-7??? to je za ponos?? 3 komada ??? i molim vas grobari ne poredjujte fudbal i kosarku,za fudbal je potrebno mnogo mnogo mnogo vise para da bi se uspelo nego li u kosarci!!! stoga molim vas bez lupanja gluposti!! A liga sampiona je daleko za nas 1000000000 svetlosnih godina dok se lopovi iz nasih klubova i politicari ne najure!!! Mislite da vas predsednik mnogo voli srbiju i partizan i ostali iz uprave??? DA da,oni najvise vole prelazni rok kada i ono malo talenta prodaju i stave cash u dzep!!! to se i pokazalo do sada a tek ce se i videti!!!!!!

Zoran

pre 13 godina

Slozio bih se da je bila dobra igra do 65-70 minuta. Ne znam zasto nisi uveo par novih igraca da osvezis tim. Mislim da bi rezultat bio drugaciji.

Dijaspora

pre 13 godina

Za sve koji kritikuju Partizan, neka procitaju sta je u celosti rekao gosp. Arsen Wenger:

http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~2240004,00.html

Izmedju ostalog "Bio sam zabrinut" ... "Moracu da analiziram njihovu igru bolje" ... Ako neko smatra da treba sve da se prevede, nacicu malo vremena ...

Najvaznije za nas, srpske navijace: Dali smo gol na Emiratima iz igre !!!!

stojke

pre 13 godina

Vidim, komšije su i sinoć s vlikom pažnjom pratile Partizan u LŠ, i mnogo im hvala zbog tog. Nadam se da će i veceras pratiti evroligu u basketu, za vikend vaterpolo....najbolje je tako uz tv, jer napolju je mnogo hladno, -5...

ivan

pre 13 godina

Samo jedno me interesuje da li nasi kondicioni treneri mogu da pripreme igrace na nivou engleskih klubova.Smatram da samo sa boljom fizickom pripremljenoscu bi daleko bolji utisak ostavili i svo nase neiskustvo i njihove vece budzete bi nadoknadili,borbenoscu i trcanjem.Ja prosto ne mogu da verujem da nas onako lako pretrcavaju i da su toliko jaci u duel igri.Molim te treneru igrajte pripremne meceve sa engleskim ekipama iz druge i trece lige pa ce te da vidite gde smo.POZDRAV ZA SVE GROBARE IZ JAGODINE

vlajzi

pre 13 godina

BRAVO PARTIZANE!!! Ti vracas nadu u nas klupski fudbal, polako ali sigurno! Mukotrpan je to put u danasnjem svetu gde jedan prosecan evropski fudbaler vredi kao cela sampionska postava crvene zvezde iz 91. zajedno sa stadionom. Svaka cast zvezdi, ali taj fudball tada i ovaj sada, ko nebo i zemlja! kao uostalom i svaki drugi sport. a ovi sto pljuju, sta reci za njih, obicni iskompleksirani klovnovi, koji svoje frustracije lece tako sto ne umeju sportski da pruze ruku i priznaju uspeh kuba koji ne vole, nego i taj uspeh izvrgavaju ruglu. a u uslovima kada nam je prvenstvo takvo kakvo nam je i kad nam je klupski fudbal na granama na kojima je, plasman u Ligu sampiona je ASTRONOMSKI uspeh. ali pljuvaci ostaju pljuvaci! pa za njih nije uspeh ni plaman kosarkasa Partizana na F4, cak i finale da su igrali i izgubili, to bi bio povod da se jave i prosipaju mudrosti. a to je samo dokaz koliko ih boooli svaki uspeh Partizana, i neka ih boli. Partizan je na pravom putu, mozda ove godine nije sijao, ali u narednim godinama bice sve bolji i bolji, a sa iskustvom i kontinuitetom stici ce i uspesi. I ZA KRAJ:
Partizan je zvanicno 4. tim Evrope u kosarci (bivsi Evropski sampion), u vaterpolu je takodje igrao na F4 evrolige (koju je vise puta osvajao), u fudbalu je ucesnik Lige sampiona (dok neki klubovi odavde sanjaju da prodju pretkolo pretkola Lige Evrope), u rvanju je prvak evrope... o domacim trofejima da ne pricam, 8-struki uzastopni prvak Srbije u kosarci, 4 puta NLB... u fudbalu 3 godine za redom... o vaterpolu da ne pricam... u rukometu i odbojci je konstantno u vrhu... SVE OVO CINI DA JE PARTIZAN TRENUTNO, UZ BARSELONU, NAJACE SPORTSKO DRUSTVO EVROPE!!! TOLIKO! NEMA DALJE... a vi pluvaci, samo pljujte, Partizanu bas prija vasa paznja, uostalom Partizan i ocekuje da ga vi pljujete, jer to znaci da vas bole njegovi uspesi... a od svih uspeha Partizana u poslednjih 20 godina, najdraze mi je sto je u gotovo svakom sportu, skoro svake godine, ISPRED svog velikog rivala crvene zvezda... za to se ne dobijaju trofeji ali je to stvar prestiza... i tako se sticu novi navijaci koje trenutno partizan sirom bivse juge ima barem 2 puta vise od zvezde, a tek ce ih biti vise, jer gledam po osnovnim skolama, od 6 klinaca tek jedan navija za zvezdu. to sve govori...

Ivan

pre 13 godina

Al ste se proslavili...
Partizan i Zilina bez bodova, ali kad se pogledaju sve utakmice, Zilina vodi u gostima protiv Celzija i gubi bod u 88. minutu, protiv Marseja takodje u gostima gubi bod u 92. min. dok Partizan zaista nije bio ni blizu bodova. Dva gola Klea u 6 utakmica, jedan iz penala nakon srecnog igranja rukom, i drugi posle srecnog odbijanja lopte od protivnickog igraca koje je prevarilo golmana.
Po prikazanom ipak Partizan najslavija ekipa ovogodisnje lige sampiona. Desila se i najmanj kvota zadnjih 20 godina lige sampiona, 1,08 na Arsenal protiv Partizana. Na pr, na Barsu ili Celzi kuci nijednom nije bila ispod 1,15 ili 1,20. Na mancester protiv Bursespor je bila 1,25 itd. Toliko o slavi i respektu koji ste stekli svojim igrama.
Porazi od 3:1 se jos jedino kod nas slave.
(Savicevic, 9. decembar 2010 06:43)
U svemu tome si zaboravio jednu cinjenicu a to je da je Partizan imao priliku da igra sve te utakmice posle sedam godina i da je ucinio armiju navijaca ponosnim i da cemo ovu godinu pamtiti kao i 2003 po ucescu u LS.Grobari hvala pa u iducoj sezoni opet u LS pa i bez boda ali smo tu medju najboljima.HVALA!

wlado

pre 13 godina

prvo poluvreme iskreno da nije dresova ne bi znao ko je arsenal!

svaka Vam cast, ovako lepo partizan nije igrao zdnjih 4 godine, naravno zadnjih 20 minuta nisu trcali, jedva su hodali, tempo, ritam, kardio, fitnes mora up up up !

Ivan

pre 13 godina

Mislim da igrači i uprava Partizana nemaju razloga da budu nezadovoljni nastupom u Ligi šampiona ove godine zato što su u potpunosti ispunili očekivanja navijača Crvene zvezde.

bas volite da zivite u proslosti, zar ne?

pre 13 godina

Nekom je slava castan poraz, ucesce u Ligi sampiona bez osvojenog boda a nekom je juce bilo 19 godina od kad je postao klupski prvak sveta!
(sonesrbija, 9. decembar 2010 07:55)

Da, 19 godina od trenutka kada se institucija zvana Zvezda, pretvorila u muzej, po kome se prepoznaje grad Beograd... U ime Srbije, hvala vam na tome! Zivite od prodaje ulaznica posetiocima, a druge pustite da se bar nekako bore u danasnjici...

Petar Pecikoza

pre 13 godina

"Nismo mogli da pronađemo pukotine u njihovoj odbrani."

Sunce ti zarko, a uvalili tri komada. Sve zavisi od referentne tacke.

Idemo dalje, bice bolje...

MrsNo

pre 13 godina

Ovi zvezdaši su neprevaziđeni...
U nedostatku inteligencije, čim jedan nešto napiše- još 20 njih prepiše! Jesu vas to na tribini učili? Uslov za članstvo - ko bolje prepisuje, kaj ne :)))

Vi ste vaš nivo igre i fudbalskog znanja pokazali u avgustu protiv evropskog velikana iz Slovačke.
Mi primili go od van Persija i Volkota a vi od Ivane i Salate. To mu dođe isto, zar ne?

Hajde vi stubovi da dočekate novog trenera, ako se već nije predomislio, ako vas je čuo šta sve o njemu pričate.

Sram vas bilo!

Mekika

pre 13 godina

Ma dobri su bili...nije lose s`obzirom da su jedno 20 puta jaci od nas...Dobro je,poceli su da se kale pa dogodine opet u nove avanture.

Frajer

pre 13 godina

Paradoksi Srbije. Izgubio Partizan, Partizanovci uglavnom zadovoljni. Zvezdasi... pa i oni zadovoljni, jes'da su zeleli pobedu Arsenala od 5-6 golova, ali bogami u jednom trenutku se uplasise da bi Partizan mogao i do nekog boda, pa ajde, i ovako nije lose. I tako... porazi su nam uvek donosili prosecno vise zadovoljstva, nego pobede, pa da onda nastavimo u tom smeru.

Sanja

pre 13 godina

@Snezana

Hvala bogu da nas ima dosta koji to pamtimo.A fudbal ne pocinje kada su se vasi sinovi rodili.Da ste ranije radjali mozda bi i oni nesto zapamtili

ponosni G

pre 13 godina

Trkali se Yugo i BMW, pobedi BMW u finisu... E sad svi nesto kude Yuga sto je sporiji od BMW, a niko ne kaze kolika je razlika u kvalitetu, koji se izrazava u novcima... Pa jos dodju i ovi s pokvarenim ficom da likuju...

Svaka cast igracima i treneru, za mene ste najjaci, evo i ovih sto su pricali 7+, sad pitaju sto niste pobedili...

CRNO - BELI SVET

pre 13 godina

Kao navijac sam ocekivao malo vise.Ali realno ovo je fudbal koji je puno jaci od onog sto mi igramo.Eh sad mislim da nade ima za nas fudbal ali sa velikim unapredjenjem pre svega treninga i priprema.Nasi igraci em nemaju snage a uz to dodavanje bez gledanja u kolegu imaju samo Moreira Ilic i donekle Babovic,to se sve moze popraviti sa treningom.

U fudbalu je najvaznija jedna stvar,a to su dve stvari,red rad i disciplina!

SAP

pre 13 godina

Lepo je sto smo se plasirali u LS ali samo zbog para jer po meni bi mnogo bolje bilo da smo usli u Ligu Evrope gde bi mogli da igramo fudbal a ne kao u LS gde u svaki mec ulazimo sa misljenjem da primimo sto manje golova a ako damo po neki gol super.To za mene nije fudbal!!! Da smo usli u LE imali bi tim da sigurno prodjemo barem grupnu fazu i barem bi gledali fudbal.

Jos nesto.Za razliku od internet navijaca koji su dizali onog nesrecnog Petrovica u nebesa nakon njegovih golova protiv Javora,Hajduka iz Kule i slicnih "boranija" iz nase lige, ja sam oduvek govorio da decko ima 2 leve noge i da njemu nije mesto u ozbiljnoj ligi(ko se seca gresaka protiv Apoela prosle sezone zna o cemu pricam).Ne znam kako je on samo postao reprezentativac.Samo je vazno da ga sto pre prodamo a ako je istina da Dragutinovic lobira da ga dovede u Sevilju ne bi me cudilo da posle prve sezone celnici tog kluba proteraju i Petrovica ali i Dragutinovica,zbog savetovanja.

NIkola

pre 13 godina

Bravo momci, odlicno ste igrali.Da nije bilo onog idiotski dosudjenog penala, mozda bi sve bilo drugacije. Zasluzili ste da date jos jedan gol.Ajde sada da osvojimo prvenstvo pa da se sledece godine ponovo takmicimo u Ligi Sampiona.

Haralampije

pre 13 godina

Partizan je odlicno parirao lideru Premijer lige i takticki a i tehnicki u velikoj meri, skoro 70 minuta.
Pitanje je da li bi iscupali bod da je Stanojevic napravio izmene na vreme. Svi znamo da nekoliko igraca Partizana nema snage da odigra svih 90 minuta u jakom ritmu. Problem je samo koga uvesti a zadrzati kakvu takvu ravnotezu u tehnici, kad na klupi sede ili premladi ili nedovoljno dobri igraci.
Mislim da se Stanojevic malo preigrao kad smo dali gol, misleci da mozemo jos koji sa Ilicem, Moreirom, Petrovicem i Babovicem koji su ocigledno pali posle sat vremena igre.
Cak mu se i ne moze zameriti jer je na 3-1 Partizan imao dve odlicne sanse (slobodnjak Petrovica i sprint Lazevskog ka 16, uz crveni Sanje).

I kada se pogleda statistika ostaje utisak da je Partizan jako dobro odigrao u Londonu. Penal je bio bas domacinski dosudjen, drugi gol smo primili posle greske Jovanovica dok su samo treci gol (vrhunska akcija) i sut Nasrija sa 12-13 m (preko gola) bile 100% sanse za Arsenal. I to na njihovom terenu. Izjavu Vengera treba shvatiti kao pohvalu pre svega Stanojevicu za dobro postavljenu igru.

Atropin

pre 13 godina

Slušam, kažu: nismo se obrukali, igrali smo za slavu, častan početak, častan kraj,... Nula bodova uz katastrofalnu gol-razliku. I pitam se šta li je nekima potrebno da urade pa da priznaju da je nešto bedno, lose. nečasno, katastrofalno ili sramotno, šta to treba da se desi, i uopšte može li da bude još gore od ovoga? Takvima je izgleda sve dobro, samo ne istina. Nazalost, nikad nisam spadao u tu grupu, nisam imao srecu da se rodim sa takvom pameti, tako da nemam reci za ovu bedu.
(Radivoje, 9. decembar 2010 03:50)

Evo za tebe i sve ostale koji se sad silno javljate na nase vesti, vise nego sto vas interesuje promocija najveceg Srbina Prosineckog, ja cu da vam kazem sta je castan poraz! To je kad odete u Kulu i izgubite 2-0 od ekipe koja za 15 utakmica ima SAMO TU JEDNU POBEDU!!!

Bargro

pre 13 godina

Au koliko komentara od navijaca nogometnog kluba Crvena Zvezda! Pa to je strasno! Ajmo decki palite sa nasih vijesti! Sada vas je preuzeo Robi pa ocekujemo da se malo civilizanije ponasate! A hoce li i Prosinecki dqa obuce oni majicu kao onaj nesrecni Stamenkovic : Zeljo komandante vecna ti slava :)))Opet se na severu velicaju kriminalci i ratni zlocinci!

Aca

pre 13 godina

Samo jedno me interesuje da li nasi kondicioni treneri mogu da pripreme igrace na nivou engleskih klubova.Smatram da samo sa boljom fizickom pripremljenoscu bi daleko bolji utisak ostavili i svo nase neiskustvo i njihove vece budzete bi nadoknadili,borbenoscu i trcanjem.Ja prosto ne mogu da verujem da nas onako lako pretrcavaju i da su toliko jaci u duel igri.Molim te treneru igrajte pripremne meceve sa engleskim ekipama iz druge i trece lige pa ce te da vidite gde smo.POZDRAV ZA SVE GROBARE IZ JAGODINE
(ivan, 9. decembar 2010 11:28

Ja cu rado da ti odgovorim i dobro je da neko to pita. Lepa zamisao, ali takmicarska kondicija ne moze da se postigne tek tako dodatnim trcanjem ili cime god. Postoje mnogo drugih vaznih elemenata koji su kljuc za tu kondiciju o kojoj ti pricas, a prvi i osnovni je da se ona odrzava na nivou, testira i jaca stalnim fizickim izazovima na takmicarskom nivou . U prevodu, ne samo sto treba da se igra svake srede i subote, vec ti protivnici ( to znaci svi timovi u nasoj ligi i kupu) moraju imati isti kao PArtizan, a pozeljno bi bilo (radi jos veceg napretka) i veci nivo fizicke spreme ( imaju i oni sad isti ali na kom nivou :)). Kao kad dizes tegove. Ne mozes dici sto kila odjedanput ako nisi prvo dizao 30,50 i onda dugo vremena 80.

Drugi vazan element je da se kondicija stvara mukotrpnim, dugotrajim radom u ranom razvoju jednog igraca. Petlici,Telepoptik sta god moraju da imaju infrastrukturu i trenerski kadar, kao i gorepomenut sistem testiranaja i takmicenja, da bi jedan igrac mogao iz godine u godinu da dize nivo te kondicije i kad dodje u prvi tim, njegov kondicioni trener nema sta da mu vise dize kondiciju na potreban nivo, na njemu je samo da je odrzava i malo pomogne pri finesama , to jest blagom prilagodjavanju tom nivou fudbala ( ili bilo kog sporta)

Ako sa 16 nemas kondiciju koju zahteva moderan fudbal neces je imati ni sa 22,25 Mozes ti sad da odlucis da se odjednom iz cista mira spremas za maraton, izadjes i krenes naglo da trcis i da guras sebe ali posledice tog nesistematskog pristupa ce te skupo kostati. I bice dugotrajne na tvom telu tako da ces jednostavno biti ogranicen u kondicionom razvoju.
Nemamo infrastrukturu, nemamo pare a i trenerski kadar nam je skroz van modernih tokova ( zbog ona prva dva razloga. Eto zasto nemamo kondiciji. A ne kao sto je neko izjavio : "Srbi nisu trkacki narod" . Najgora glupost ikada, daj mi infrastrukturu i talenat ( koga ima), da vidis kako cu od svih nas da napravim Usain Boltove! Problem Srba je lenjivost i nadmenost, splavovi i nedostatak radnih navika ali reci da nemamo talenat je glupost! Bar talenta imamo na pretek.

aca0808

pre 13 godina

Ma ljudi bez brige... Dok se oni budu bavili nama i dok im Adžić i Lukić vode klub za nas nema zime! Pozdrav za sve prave Grobare!

vvv

pre 13 godina

ako ovi iz evrope cepaju nas, a mi cepamo redovno zvezdanu u derbijima, zamislite onda kakav kvalitet poseduje nas glavni rival u JSL.
ajde mozda ne bi mogo da napravim dovoljno jak tim samo iz svoje zgrade,ali kad bi sakupio bivse i sadasnje amaterske fudbalere entuzijaste iz okolnih zgrada, bilo bi egal sa zvezdom. PA ONI BRE, PARTIZANOVE JUNIORE IZ TELEOPTIKA NISU MOGLI DA NADIGRAJU!!! tuzno u zalosno. ali to je slika kvaliteta naseg klupskog fudbala. ipak je partizan, iako se nije proslavio u Ligi sampiona, jedina svetla tacka na ovim prostorima.