Papalukas: Oba tima mogla u finale

Igrač Olimpijakosa Teodoros Papalukas rekao je da ne bi bilo nezasluženo da je Partizan pobedio u polufinalu Evrolige, jer su oba tima zaslužila pobedu.

AY Izvor: B92, Beta
Pošaljite komentar
  1. Bio i ostao car(iako mi je zivce iskido), Papalukas.
    (Raci, 9. maj 2010 12:54)

    # Link komentara

  2. Mislim da je prevagnulo to što Rašić nije imao svoj dan. Ne znam da li ga je trema pojela, ali je bio daleko ispod svog šuterskog proseka. Da je Rašić imao samo prosečno šutersko veče Partizan bi bio u finalu bez ikakvih produžetaka.
    (mm, 8. maj 2010 19:08)

    # Link komentara

  3. @(Knez, 8. maj 2010 17:15)
    A da ti ja posaljem snimak, ili idi na youtube, pa da vidis da Vranes jeste gradio kos i igraca drzao iza svojih ledja dalje od kosa.
    Problem je, ako si igrao kosarku znao bi, kada je sut neodredjen i nisi siguran da li lopta ide prema kosu, ne mozes tako lako da se odredis sta da uradis u toj situaciji.
    Mozda je veca greska tu bila Veselog, koji nije zagradio Childersa, ali nije to ni bitno toliko, ranije je trebalo napraviti faul.
    POZZ
    (vlada, 8. maj 2010 18:46)

    # Link komentara

  4. To ti je taj balkanski mentalitet a nije ni Grk dao odlucujuci kos nego Amer (pa i oni su balkanci). Vranes je MORAO da gradi kos. MORAO je - to je poslednji napad, ako se odbije odpadak da ne ode protivniku. Ja stvrano ne razumem tog momka. Pa ne igra se polufinale Evrolige svaki dan, verovatno nece igrati tako nesto vise nikad u zivotu. Mora da se igra do poslednje desetinke sekunde pa bar Partizan zna da je to tako. Znam da ne bi trebalo da krivim nikoga ali eto toliko sam se iznervirao... vikao sam dok je Teo sutirao "gradi kos" kao da ce me Vranes cuti... jednostavno izgubljeno na nivou beton lige... Izvini Vranesu imao si toliko dobrih trenutaka na ranijim utakmicama ali te ovo odvaja od velikih igraca.
    (Knez, 8. maj 2010 17:15)

    # Link komentara

  5. Opet smo ponosni na vas momci!!! borili ste se kao lavovi ali nismo imali srece...glavu gore!
    (Sasha_BN, 8. maj 2010 16:37)

    # Link komentara

  6. Realno ovo je mnogo vise od ocekivanog. Mnogo pobeda u ovoj sezoni je ostvareno kosevima u poslednjoj sekundi (Hemofarm 2x, Efes Pilsen, Cibona...). Po teoriji verovatnoce, morala je sreca da predje i na stranu protivnika. Sad, sto to boli...
    (Goran, 8. maj 2010 16:12)

    # Link komentara

  7. Ok, ako se igra faul zavrsnica, zasto na Teodosica....Pa znate li sta je pocinio Slovencima!!!???
    (2+2=5, 8. maj 2010 16:04)

    # Link komentara

  8. kako vas je slao po burek, ha ha
    (milos, 8. maj 2010 15:54)

    # Link komentara

  9. neregistrovan korisnik
    Zvezdaši, prozivke koje nama upućujete za poraz u polufinalu Evrolige su iste kao da vulkanizer (2. stepen stručne spreme, nemam ništa protiv vulkanizera) proziva inženjera što još nije magistrirao.
    (no name, 8. maj 2010 13:54)

    Bravo za komentar,to je pravi odnos izmedju KK PARTIZAN i KK C. ZVEZDA!Pozdrav za sve prave navijace i sa jedne i druge strane!
    (Misa-pfc, 8. maj 2010 15:29)

    # Link komentara

  10. Nadao sam se da ce Kecman biti taj koji ce objediniti evroligaski trofej sa titulom prvaka sveta, ali ipak ce to biti Teodosic.
    (bane, 8. maj 2010 15:18)

    # Link komentara

  11. "slao po burek" LOL :)
    (Philippe Gilbert, 8. maj 2010 15:13)

    # Link komentara

  12. Stvarno velika steta,ispustili smo dobijenu utakmicu na kraju regularnog dijela...ne mogu da vjerujem koliko su Grci imali srece,mi smo extra odigrali...svaka cast momci na borbenosti,glavu gore!!!
    (Sasha_BN, 8. maj 2010 14:41)

    # Link komentara

  13. Toliko mi je krivo da je to neverovatno :(( probudio sam se danas smoren i dalje ne mogu da verujem !
    (Bane, 8. maj 2010 14:14)

    # Link komentara

  14. GENIJALAN IGRAC. olimpijakos ekipa koja vrijedio oko 30 mil,objektivno tu su samo teodosic,papalukas,kleiza.samo oni mogu napraviti neku razliku. Ja sam iz sarajeva,i vjerujte da se ne mogu nacuditi komentarima nekih navijaca zvezde,pa jeste li ljudi normalni,kako ne shvatate da je ovo uspjeh koji se mozda nece ponoviti sljedecih pedeset godina,jer bez para ne ide. Ja cu jucerasnji dan pamtiti po asistencijama rubia, okretu i trici teodosica,kako je vesely ukrao loptu cildresa,kako je zakucavao. Imam osjecaj da je vesely sebi zacementirao da bude izabran u top5 na draftu,da igra u realu ili barsi bio bi poznatiji nego rubio.

    Ali teo papalukas je jos jedini kosarkas u evropi koji ima tu negu logiku u igri,nekako kao steve nash,dejan bodiroga,strasan igrac
    (edin_sarajevo, 8. maj 2010 14:08)

    # Link komentara

  15. Znao sam da ce se vratiti sve oni kosevi u zadnjim sekundama, kradje sudija, trojke iz prvog reda publike....

    Zahvaljujuci vama gospodine iz Olimpijakosa ja i dalje pratim kosarku! I sinoc sam bio jos srecniji kad sam cuo iz publike Zvezda, Zvezda...

    P.S. Mozda mi je malo zao Partizana, ali sam srecan zbog grobara, ko bi vas samo slusao!!
    (sonesrbija, 8. maj 2010 14:07)

    # Link komentara

  16. Kako se ovaj pravi posten. Pitam se kakav bi bio da je Partizan pobedio...
    (Dule, 8. maj 2010 14:05)

    # Link komentara

  17. То је велики играч а не онај Чилдрес и Клејѕа!!!
    (МИКИ ЦАР, 8. maj 2010 14:01)

    # Link komentara

  18. Znam ja jedan tim koji nije mogao u finale.
    Ne moze taj ni u polufinale. Ni u cetvrtfinale.
    Ni u osminu finala.
    Ni u grupe.
    Ne moze taj tim ni u Evroligu.
    Ne moze ni u Evrokup (kup marinka rokvica).

    U stvari sva je prilika da ce se taj klub ugasiti i otici pod stecaj. Ako ako.
    (aol, 8. maj 2010 13:58)

    # Link komentara

  19. Nenad
    Subota, 08. 05. 2010. 13:07h

    neregistrovan korisnik
    Zvezdaši, prozivke koje nama upućujete za poraz u polufinalu Evrolige su iste kao da vulkanizer (2. stepen stručne spreme, nemam ništa protiv vulkanizera) proziva inženjera što još nije magistrirao.
    (no name, 8. maj 2010 13:54)

    # Link komentara

  20. Lepo kaze Cildres, imao je MNOGO srece. Nazalost, imaju i mnogo para i mnogo srece. Gde je tu pravda? Posto su tako stajale stvari, ni heroizam Partizanovih igraca nije bio dovoljan za prolaz. Ne mogu recima da opisem mesavinu ponosa i tuge koju sam osetio sinoc. Momci, najbolji ste! PARTIZAN!!!
    (borko, 8. maj 2010 13:43)

    # Link komentara

  21. Respect za Papalukasa, veliki igrac i veliki covek.
    (red devil 011, 8. maj 2010 13:41)

    # Link komentara

  22. Da budemo realni-jedini tim koji moze da se ravnopravno suprotstavi Barseloni je Partizan. Sutra ce ih Barsa pojesti...
    (Bos il' hadzija, 8. maj 2010 13:23)

    # Link komentara

  23. olympiakos olympiakos!!!!!
    forza delije!!!!!
    (kenedi, 8. maj 2010 13:23)

    # Link komentara

  24. Kako to da bas protiv Partizana svi loše igraju napad ili imaju loš dan?
    (Kile, 8. maj 2010 13:21)

    # Link komentara

  25. Hahaha...izjava identična kao Duška Vujoševića protiv Cibone nakon one više nego sretne trice za Partizan...ja osobno mislim da je to podbadanje..i ono Duška i ovo Papalukasa dobro zamotano u neke kao fair play izjave...mož misliti...ekipa Olympiakosa je pokazala izrazitu podcjenjivačku narav prema Partizanu s obzirom da imaju kvalitetu koju Prtizan jednostavno ne posjeduje...to je čisti pokazatelj kako nikada ne treba podcjeniti nikoga...inače utakmica je bila fantastična i obje ekipe su pružile vrhunsku košarku...čak mislim da je Partizan trebao proći s obzirom na zalaganje i na uspješnu sezonu ali eto...sreća ih napustila u ključnim trenucima...mi smo u Ciboni navikli na to da nas sreća napusti na finišu utakmice ali vi koji ste imali sreće kao nitko u puno segmenata ne samo finišu utakmica sigurno teže pada...brz oporavak i odigrajte muški protiv Rusa za ovu sezonu koja je uistinu za pamćenje i koja će vam se teško ponoviti...
    (Cibona, 8. maj 2010 13:12)

    # Link komentara

  26. Hvala Papaloukasu za ove reci, ali tuga i dalje ostaje. On je veliki igrac i to je sinoc pokazao. Nasi momci su bili odlicni, nijanse su presudile i zbog toga ne mogu da dojem sebi od sinoc. Bice bolje, idemo dalje momci, svi smo uz vas.
    (www.worldofbasketball.org, 8. maj 2010 13:12)