Nedelja, 07.03.2010.

20:28

Đoković: "Pobedu posvećujem Srbiji"

Novak Đoković rekao je nakon trijumfa nad Džonom Iznerom da mu je publika dala snagu za pobedu.

Izvor: B92

Ðokoviæ: "Pobedu posveæujem Srbiji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Golexxx

pre 14 godina

"Charlie"
Gospodine,uopšte ne sporim da ste Vi stručnjak za poresko pravo,ali treba onda da znate,a sigurno znate i to prećutkujete,da porodica Djoković plaća "debeo" porez Srbiji jer tu grade ,izgradjuju,a imaju i restorane,hotel...

The Terrible

pre 14 godina

@ sussie
Porez moze da se plati dva puta. Posto se potpisujes kao aussie onda pretpostavljam da zivis u Australiji. Australija ima ugovor sa par zemalja o neplacanju duplog poreza. Sa zemljama sa kojima nemaju ugovor placa se duplo. Tako da ako ti imas stan u Srbiji i izdajes ga trebalo bi da placas i u Australiji porez na dobitak.
Idi na ATO site pa procitaj.

aussie

pre 14 godina

@charllie
Posto sam ja strucnjak za poresko pravo, a Vi verovatno logicar jer ste tako brilijantno povezali da porez Novak i ostali placaju drzavi gde je turnir odrzan i gde se novac zaradio odmah moram da Vas demantujem. U pitanju je porez na dohodak gradjana koji se po svim medjunarodnim ugovorima svake zemlje placa tamo gde je neko rezident (otuda Nole i svi ostali Sumaher i slicni miljoneri u Monte Karlu - Monaku) kao rezidenti jer tamo je najmanji porez.

Do sada se nisam dva puta javljao da ostavljam komentar, ali cu to uraditi ovoga puta zato st se ovde neki ljudi lazno predstavljaju kao strcnjaci, a u stvari nemaju pojima o cemu pricaju, ili jendostavno provociraju ljude.

Pre dve godine sam pricao u Australiji sa Zimonjicem o tome, koliko mi se odbija od poreza i gde ga placa. Porez od zarade na turnirima se placa u zemlji gde se turnir i odigrava. Igracima organizatori pomognu da odbiju troskove, ako su i ih imali, ali u svakom slucaju porez placaju u zemlji gde igraju turnir. Strucnjak bi takodje trebao da zna da se porez na jedan prihod ne moze platiti dva puta i u vise zemalja. Pravi razlog zasto sportisti zive u Monaku ili Dubajiju je da bi izbegli da plate porez koji dobiju od sponzora.

Jos jednom cestitke nasim tenisaerima na pobedi.

Milena

pre 14 godina

Naravno da smo svi zadovoljni pobedom i ponosni zbog dobre igre naših momaka protiv takodje dobrih Amerikanaca.

Ali zar je moguće da pored ovog lepog utiska nikome nije zasmetalo ponašanje publike koja je bila previše bučna (što je smetalo svim igračima), a još je gore što je bilo sramotnog aplaudiranja na servis greške i ovacija na duple servis greške protivnika- to je bilo vrlo nekulturno i ne može se opravdati velikim entuzijazmom za pobedu našeg tima.

Još skandaloznije su bile izjave zvaničnih komentatora koji su podržavali ovakvo ponašanje navijača (kako lepo ometaju američke igrače i td!). Najstrašnija je izjava Ace-Aleksandra da mnogi od nas sigurno mrze Iznera zbog previše dobrog suprotstavljanja Djokoviću?!!! Gde je tu sportska etika, samosvest komentatora? Zna li on gde se nalazi i ne bi li trebao da objektivno komentariše? Niko ne brani Aci da se raduje nakon Novakovih poena, ali neka padanje u rodoljubivi trans (ili je to bila brzopletost- svejedno) ostavi za trenutke kada bude pratio meč kao gledalac sa tribine. Krajnje neprofesionalno i sramotno- ovakve greške su nedopustive pogotovo na javnom servisu!

Kako će pored takvih "elitnih" sportskih komentatora naša publika biti teniski obrazovana? Očigledno nije dovoljno pratiti mečeve na velikim svetskim turnirima- nama su potrebni lepi primeri od naših ljudi da bi bili usvojeni (psihologija "kupujte-prihvatite domaće") kao deo naše sportske kulture.
Valjda će doći vreme kada ćemo naučiti da poštujemo i priznamo kvalitet ljudima i sportistima pod drugim zastavama- i baš posebno onda kada igraju protiv nas! Ono što ne želiš sebi nemoj činiti ni drugima!

milica

pre 14 godina

Ljudi, čitajući komentare zaključila sam: nema nama spasa! zar ni dan poslije pobjede ne možemo sportski, ljudski čestitati pobjedu ne vrijeđajući i omalavažavajući prije svega Novaka. Da nije igrao prozivali bi ga dežurne patriote da je nikakav Srbin, sad kad je igrao i kad je srce ostavio na terenu, sad ne valja što nema natpis Srbija !!!!!! Pa vidje li netko natpis USA na leđima njihovih igrača? Šta mislite da li tamo vrijeđaju svoje igrače zbog toga?!! Svaki put kažem sebi, ma daj bezobraznih i nekulturnih ljudi ima svugdje, ko će stalno ispravljati krive Drine, a onda pomislim pa možda će neko od tenisera i pročitati ovo i možda stekne krivi dojam. Da smo svi sujetni i da im ne opraštamo uspjeh.A nije tako.Srbi su pošten i vrijedan narod, i vole svoju djecu pogotovu onu koja uspiju u ovom ludom i surovom svijetu. Zato momci svaka Vam čast, borili ste se i uspijeli!

Cucurigu

pre 14 godina

Cestitke kompletnoj ekipi na zasluzenoj pobedi.Mislim da nije korektno posebno izdvajati ovoga ili onoga.Svi momci:Troicki,Novak,Nenad,Janko i strucni stab zasluzuju pohvalu za timski rad.
Puno uspeha momcima i u sledecim mecevima u:IW-u,Maj..u,Splitu...

Charlie

pre 14 godina

@golexxx

Posto sam ja strucnjak za poresko pravo, a Vi verovatno logicar jer ste tako brilijantno povezali da porez Novak i ostali placaju drzavi gde je turnir odrzan i gde se novac zaradio odmah moram da Vas demantujem. U pitanju je porez na dohodak gradjana koji se po svim medjunarodnim ugovorima svake zemlje placa tamo gde je neko rezident (otuda Nole i svi ostali Sumaher i slicni miljoneri u Monte Karlu - Monaku) kao rezidenti jer tamo je najmanji porez. Ovo ne treba covek da bude logicar kao Vi, samo malo manji i da se zapita zasto je bas tamo prijavio prebivlasiite itd itd i to ne on nego mnogi takvi bogatasi. Teniserima i vozacima formula i ostalima koji stalno cirkulisu je lako da tomo prijave i to opravdaju jer se cele godine i ne moze utvrditi gde su a ostali (fudbaleri, kosarkasi i slicno) ne mogu tako da se izvlace jer se zna gde im je kako zakon kaze "centar zivotnih i poslovnih aktivnosti" pa naravno tamo moraju da plate predmetni porez, tako da Vas molim da Vas srpstvo i emocije ne vode vec malo bolja logika.

A sto se tice patriote Djokovica i slicnih kada ovoj zemlji budu dali vise od 1 EUR poreza sto sada radi svaka tetkica u skoli i slicno mozda cu o njima i misliti da su patriote i najveci ambasadori s slicne gluposti. Toliko.

Sandra

pre 14 godina

Bilo je velicanstveno gledati uzivo i biti deo atmosfere DC-a u Areni! Momcima svaka cast,kapa dole! Pobeda je ,kao sto kaze g-di Viskovic ogromna "kao kuca" !! I ne smem da pomislim sta bi se desilo i kakvi bi komentari bili da nismo na kraju trijumfovali! Iako su mnogi pomislili da cemo lako dobiti Amere, jer nisu dosli Rodik i Blejk, ne treba zaboraviti cinjenicu da je upravo John Isner odvalio Rodika na US Openu, osvojo Oklend u januaru, igrao 1/8 finala AO , a pre 2 nedelje igrao finale Memfisa sa Querry-iem..Sticajem okolnostim upoznala sam J. Isnera, veoma simpatican i fino vaspitan mladic (25 god), koji je zavrsio Univerzitet (za razliku od mnooooogih prof. tenisera), i tek je 2007. zaplovio u profesionalne vode...i evo ga danas , na 20. mestu ATP-a ! Neko bi rekao pravo niotkuda..i sudeci po prikazanom,ne verujem da ce se tu i zaustaviti.I zato su Viktorova pobeda prvog dana, posebno Noletova juce nad tim "gigantom" iz Severne Karoline neprocenjive!! Mi odosmo u cetvrt-finale gde nas cekaju "napaljeni" Hrvati i bice sigurno tesko..citam komentare da ce nas Savez od ITF-a traziti da se ne igra u Splitu, ali sam skepticna da ce nam izaci u susret.I bice tesko ne samo zato sto su Cilic i Karlovic odlicni igraci, vec prvenstveno cela ta atmosfera koja ce dobiti (ako vec i nije) politicku dimenziju! Verujem u nase momke da mogu i tu prepreku da predju,ali im treba OGROMNA podrska svih!Boze zdravlja njima,a nama malo manje zajedljivosti..Imamo isti cilj, zar ne?

Zdera

pre 14 godina

@Pera
Kazes: "Jeste da je Amer, ali Izneru stvarno svaka cast, skroz korektan momak i odlican sportista."
Sta mislisa da neko za tebe kaze: Vidi ovaj Pera - jeste da je Srbin ali skroz pametno govori"

Pedja nije kod kuce

pre 14 godina

@golexxx
Ne, nije "Nole" od mene "otkinuo", ali sva ta patetika reprezentativca neke nove drzave (Sergio Tacchini) je najblaze receno neukusna. Ne sporim da je bez pomoci drzave dosao do vrha. Sada je doslo vreme da to unovci. I neka ga. Ali neka ne prodaje patriotizam jer je od trenutka kada je postao vrhunski igrac, htelu vi to priznati ili ne, od drzave imao samo koristi. I da, placa porez i tamo gde zivi. To je razlog tome da je 'residence' vecini igraca neki Monako ili tome slicno. A da, dobra ti je i ona "nebo je granica" :))))

Croat from Belgrade

pre 14 godina

Dobrodošli...
Neka pobijedi bolji, i neka sve prođe u sportskoj atmosferi! http://www.youtube.com/watch?v=l-9O3_ZEGpU

milwood

pre 14 godina

Bravo Nole! Posle meča kad je davao intervju , okružen drugarima iz repke , pokazao je da je prvi među jednakim , ni trunke arogancije u ponašanju. Što se tiče onih koji mu spočitavaju da je uobražen , lomi rekete ... nisu u pravu .Takav mu je temperament, Zna se da je i Federer takav samo sputava se ( kao junior na svakom meču lomio je reket). Pored toga , Nole ima samo 22 godine a nosi se sa slavom kakvom se ni jedan naš sportista ikad nije nosio (možda Divac jeste)To je , bar meni fascinantno , pojaviš se bilo gde na planeti i neko će ti prići i tražiti autogram . Svaka čat Novače , samo ne dozvoli da te opije slava kao što je opila devojke.

Slavica Krmpotic

pre 14 godina

@Prota Mateja
dragi proto, ti "odvratni" komentari dolaze od Srba, koji nisu nsta manji Srbi od tebe, proto. Tako da bi mozda bilo dobro da malo slusas sta ti drugi Srbi imaju da kazu, pa ces mozda da ukapiras da nisi ti nikakvo mjerilo uzasa, da tvoje misljenje i pogled na svet nisu jedini legitimni.
Ukratko, razmisli malo, proto!

Pavao

pre 14 godina

"Pobedu posvecujem Srbiji!"
Hm, da nije malo prepotentno? Znaci, moja pobeda u jednom tensikom mecu je tako velika stvar da to zavredjue da se posveti svojoj drzavi kao neko veliko dostignice, zavestanje, kao recimo Nobelova nagrada.
Ili je samo tresnuo u stilu Jelene Jankovic?

ZN

pre 14 godina

Sve cestitke Novaku na divovskoj borbi. Maestro je ipak izveo zeljenu zavrsnicu. Bravo Nole!

@ (Pedja nije kod kuce, 8. mart 2010 06:18)Zar se u Srbiji ne poklanja sve i tajkunima i politicarima? Zasto bi Novak bio izuzetak? Ne mozes nista politicarima i tajkunima pa proganjas Novaka? Haha, bedno i jadno!

Predo

pre 14 godina

Ja sam cestitao prolaz u cetvrtfinale jos nakon pobjede Troickog prvog dana, koja je bila kljucna. Mislio sam da ce ovo biti mnogo lakse, ali krivac je Izner. Nisam mogao odgledati citav mec direktno, pa sam ga snimio i odgledao kasnije, bez emocija, jer sam znao rezultat. NOvak je odigrao mnogo bolje nego u Dubaiu, pogotovo kad uzmete u obzir da se Izner mnogo duze pripremao za sljaku. Pa cak je i bolna rana - servis malo poboljsan, jer je pravio "samo" dvije duple greske po setu i mnogo vise asova. Izner je bio nevjerovatno smiren i opusten, je ni on sam nije ocekivao da pobjedi, a NOvak je "morao" da to uradi. E, zato mu svaka cast, medjutim imam dojam da njegovo ponasanje sve vise i vise prelazi granice pristojnog. Repertoar psovki mu je veci od Ivanisevicevog. Sto se tice meca sa Hrvatima, to ce biti na ljeto (a sad pada snijeg), a do tada ko zna ko ce biti u kakvoj formi. I mislim da ce teze biti domacinima, jer ce pritisak javnosti biti ogroman. Hrvatski teniseri su divni momci, neoptereceni nacionalizmom, medjutim opet ce pojedini idioti u Hrvatskoj poceti o agresiji, Vukovaru, osveti itd., sto samo moze opteretiti Hrvate. Srpski igraci nece imati toliki pritisak. Dubl ce biti jaci. Ovaj put je zrtvovan, jer se smatralo da ne mogu pobjediti Brajane. NOvak se u Hrvatskoj osjeca kao kod kuce. Njemu ocigledno vise smetaju domaci navijaci, a navikao da mu zvizde, gdje god igrao. BIce interesantno u svakom slucaju.

Sve ste pobrkali

pre 14 godina

Nije porodica Djokovic trazila pomoc od grada, nego je grad zapoceo finasiranje radova na sredjivanju terena pa posto je ostao bez novca , i samim tim turnir bio ugrozen Family sport je pritekao u pomoc, naparvili ugovor i izfinasirali radove i dali vise od 50 % novca u zbiru .

Golexxx

pre 14 godina

Za sve one koji NE ZNAJU,a trebalo bi DA ZNAJU,porez se plaća državi u kojoj igrate turnir,prema tome,Noletu se od osvojenih para sa turnira odbija porez u toj državi...i prestanite više da drndate "vunu",jadni ste i pritom polupismeni ili nepismeni...i šta bi vi hteli dušebrižnici,da ga dva puta oporezuju,ma hajte molim vas...uostalom, što ste toliko drčni na njegov novac?,da nije od vas "otkinuo"?Napred Novače,SOKOLE naš,a dušmani neka puknu.Samo nebo je njegova granica,uvek i zauvek.

Dylan Dog

pre 14 godina

@branko

Dobar komentar!
Data je sasvim korektna i realna procena trenutnog odnosa snaga između DC reprezentacija Srbije i Hrvatske. Svako ekstremnije mišljenje u korist jedne ili druge strane bi se komotno moglo podvesti pod "navijanje" i time izgubilo na težini.

Takođe je na mestu i opaska o Novaku. Nažalost, očigledno je da za veliki broj posetilaca ovog sajta važi pomenuta "dijagnoza" ;).

pera

pre 14 godina

Jeste da je Amer, ali Izneru stvarno svaka cast, skroz korektan momak i odlican sportista.
Za sve ostale, servis je sastavni deo tenisa, i koliko god se vama ne svidjao serve&volley je daleko najatraktivniji stil igre. Nek proba svako od vas da servira pet setova za redom pa da vidite koliko snage i koncentracije je potrebno to uraditi kako treba.

Nasim momcima cestitke i naravno maksimalna podrska pred mec sa Hrvatima

Kox

pre 14 godina

Isner je igrac za prvih 10 i do kraja godine eto njega tamo.
Djokovic i Troicki su protiv njega odigrali fantasticno. USA tim je zasluzio bar polufinale ali zbog glupog dirigovanog zreba oni su ispali kad i Ekvador i Belgija od kojih su duplo bolji.
Rodik ne bi nista bolje odigrao, naprotiv mislim da je njegovo vreme u USA reprezentaciji proslost. Ovaj njihov tim je za buducnost a nas za sadasnjost i jos sigurno 5 narednih godina.

Nex

pre 14 godina

Gospodin Izner je odigrao mec kao da je bio stimulisan odredjenim supstanacama. Prosto je neverovatno da neko odigra u tri dana tri izuzetno teska meca i to svaki od njih duze od tri sata i da ima koncentracije da odservira toliko asova.
Nesto se tu ne slaze. Ako je covek od krvi i mesa a ne robokap onda se pitam kako je obzirom na broj godina i rejting u svetskom tenisu odrzao taj nivo u trecem danu. Hemija je cudo priznacete.
(mile, 7. mart 2010 22:57)

Ne, to se zove profesionalizam i patriotizam. Ne daj Boze da je ovaj nas morao toliko da bude na terenu, bila bi sigurno 1 predaja, 3 povrede itd. Decko nije napravio jednu grimasu, a kamoli da je poceo da izvodi neku predstavu na terenu, da se krevelji i zali na publiku ko ovaj nas, kome verovatno smeta sto su ljudi izdvojili dosta para iz svojih ogranicenih budzeta da bi njega gledali i bodrili, dok on i njegov tata biraju ko ce da prenosi mec, da dodaje loptice, gde ce ko da sedi, kad neko treba da vrisne, kad da ucuti itd. Sramota!

Mafa

pre 14 godina

Bravo Nole.Bravo Srbijo.Inače svaki teniser nosio je opremu svog sponzora.Nole Serđo Takinija,Viktor Diador i Janko Filu tako da te priče ostavite po strani.I na svim majicama pisalo je Srbija.Protiv Hrvata nadam se da će Nole biti siguran i da ćemo pobjediti u dublu.Protiv Čilića u drugom meču treba staviti Janka..jer je luud.Nikšić navija za vas.

ns tenis man

pre 14 godina

svaka čast svim momcima. dokazali su da vole svoju otadžbinu i dali veliki potstrek mladima u srbiji da se radom i ljubavlju prema domovini može pokazati šta je pravi put za mlade ljude.

Pedja nije kod kuce

pre 14 godina

@psiholog
Svidelo se tebi ili ne, to su cinjenice. Novak od Srbije porez placa u Monaku ( ili gde vec ), od grada (ili drzave) je dobio zemljiste i sredstva za odrzavanje turnira. Ako je porodici Djokovic toliko stalo da imaju svoj turnir mogli su da kupe to zemljiste po trzisnoj ceni i da ne traze novcanu pomoc od grada. Taj se novac mogao daleko pametnije potrositi. Ili mislis da je Serbia Open jedan od prioriteta ove bedne drzave? Izvini sto ti dirnuh u "Noleta".

mister no

pre 14 godina

mi nemamo bolje promotere srbije od sportista i to je 100% tacno. i novak je jedan od najboljih.
ali cemu ta jadna melodrama, jesmo li toliko glupi; umesto da POSVECUJE pobedu srbiji, mogao je da igra u DRESU SRBIJE, i bilo bi jasno za koga je on igrao i pobedio.

zatim, amerikanci imaju super izreku: 'put your money where your mouth is'. novak FINANSIRA MONAKO, NE SRBIJU, i to govori vise od 1000 reci. ima nasa drzava 100 mana, i ima i korupcije, i namestenih nabavki, i politicari drpaju gde stignu, ali realno, ogromna vecina para koje se skupe od poreza ne ide na luksuz i kradje politicara, vec na plate vojnika, policajaca, ucitelja, doktora. ide penzionerima, koji su ipak vecinom posteno radili svoj zivotni vek. ide na asfaltiranja, na skole, na bolnice. i tu on ne zeli nista da da, od njegovih para se asfaltiraju ulice monaka.
nije ovo kritika tipa 'ma ne treba nam djokovic' i sl. ko god hoce bilo sta pozitivno da uradi je dobro dosao. ali cemu ta patetika koju stalno servira?

i treba razlikovati kad neko radi nesto za svoju zemlju i od toga ima DEBELE KORISTI (zato je majica serdjova, je li), i nekoga ko se ZRTVUJE za svoju zemlju. npr. cavic je rodjen u americi, skolovao se u americi i ima pasos amerike. ali on je izasao na crtu kad je bila frka i to ga je kostalo medalje. da li je taj njegov potez bio pametan ili glup, dobar ili los, uopste necu da polemisem. on je izasao i stao na crtu za ono u sta veruje, znajuci da to sigurno ne moze da unovci. i to je kapa dole. a ne ta varijanta gde naplatis svoje ucesce, jasno stavljas serdja ispred srbije, a onda odjednom na kraju suze u ocima i patetika u recima. pa budi fer do kraja i reci 'srbija je prosla u cetvrt finale, pobedu posvecujem serdju, hvala na paznji i dovidjenja, vidimo se u monte karlu'.

DEDA CVETKO

pre 14 godina

Nole je pobedio (svaka, cast, Majstore!) zato sto ima jednu KRAJNJE nesrpsku osobinu: ZAVRSAVA ONO STO JE ZAPOCEO.

Naravoucenije mladim generacijama Srba: Jedanaesta Bozija Zapovest glasi: ne pocinji ako nemas volje, zelje, snage, izdrzljivosti i istrajnosti da zavrsis.

realno

pre 14 godina

@Pera Mitić
Stvarno mi nije jasno gde si ti uopste video neku "Iznerovu igru"?
Mislim da si se negde zbunio.
Besomucno serviranje 220 na sat se nikako ne moze nazivati teniskom igrom.
Pa da nema onakav servis decko ne bi osvojio 15 poena u celom mecu. Toliko o njegovoj "igri".

Sto se tice sledeceg meca protiv hrvata i gledajuci ovaj mec protiv amerike, jedina pobeda u koju sam apsolutno siguran je pobeda u dublu.
Bez obzira sto su Nenad i Janko juce izgubili mec, oni su u stvari odigrali mozda i najbolji mec. Protiv takvog dubla hrvati nemaju ni jedan promil sansi.
Sto se tice singl meceva sve je otvoreno i sve je moguce. Od 4 pobede nasih do 4 pobede hrvata.
Dakle jedini poen koji sigurno osvajamo je taj u dublu, naravno pod uslovom da Ziki i Janko ponovo budu par.
U celom ovom mecu njih dvojica su na mene ostavili najjaci ustisak, a jucesnji poraz je nesto sto se desava jednom u sto meceva.
U prevodu potrebne su nam 2 pobede u singlu, a da li ce ih i ko napraviti videcemo.
Po nekom zakonu verovatnoce Cilic bi napokon trebao da dobije Novaka, a sa druge strane Janko bi napokon trebao da dobije Cilica.
Uz jednu pobedu protiv Karlovica mogli bi da prodjemo u polufinale.

steva

pre 14 godina

Zajedno smo ostvarili najveći uspeh u istoriji srpskog tenisa."

dovoljno :)
(Anonymous, 7. mart 2010 20:50)

Ako vam je 1/4 finale uspjeh za pamćenje..kaj je onda nama osvajanje DC-a, pa malo polufinale...pa opet polufinale preko Vas..jel vam sad malo jasnije kakva smo sila u tenisu..kad se vi ovako veselite pobjedi nakon oslabljenih Amera...
(FeboZg, 7. mart 2010 21:44)

pa, dotle smo stigli za sad, valjda imamo pravo da se radujemo ... vi ste dobili jednom, svaka čast, i mi ćemo da probamo ... tačno je da je ovo postalo više jedno fency takmičenje ... nema revanša, igra se samo na teritoriji jedne zemlje učesnika, tako da je domaćin već u velikoj prednosti ... ali je to jedan veliki praznik tenisa i velika promocija tog sporta ... i to je dovoljno ... a šta će biti u splitu? ... još jedan veliki teniski spektakl, na sreću svih nas gledalaca

ja

pre 14 godina

@Djoksa
Potpuno si u pravu. Za ovog Iznera ce se cuti isto koliko i za Karlovica, Rodika, Congu...
Mislim da bi u ATP-u trebali orgaznizovati poseban odeljak pod nazivom Servis-volej ATP pa ih pustiti tamo da se medjusobno raspucavaju i takmice u servisima, asevima i servis-voleima.
Tako bi ostalima bilo omoguceno da igraju normalni tenis.
Cim teniser odservira vise od 10 aseva za jedan mec, tenis u takvom mecu pocinje da gubi svoj smisao.
Kada cujem kako je neki "teniser" odservirao 30-40 aseva jasno mi je da u tom mecu nije bilo ni "t" od tenisa.

aussie

pre 14 godina

@•Đoković: "Pobedu posvećujem Srbiji"

Pa zasto onda nisi dzabe odigrao za tu istu Srbiju?

Razlog zasto Novak naplacuje svoje ucesce za Srbiju je taj, sto on taj novac dobija od teniskog saveza, a ne od poreskih obveznika. On, a i ostali igraci su zaradili jednu odredjenu sumu novca za taj savez, pa zar nije normalno da uzmu jedan deo za sebe.

Novak Djokovic je u ovom trenutku najbolji ambasador Srbije. Nemamo boljeg. Kada se udje u sportsku prodavnicu ovde u Australijei, mogu se videti njegove slike. Kada god igre mec, komentator pomene bare 10 puta da je on Srbin. Ovakav uspeh i (drugi na svetu) i Srbija se veoma retko povezuju. Srbija je mala zemlja i nema puno proizvoda po kojima je ljudi u svetu znaju, a Novak je jedan od njih.

On je znaci proslavio ime Srbije, zaradio novac za teniski savez, svojim pobedama progurao tenisku reprezentaciju u drugo kolo, a nekima ovde smeta sto je to naplatio i nosio majcu svoga sponzora. Katastrofa.

Cestitke Novaku i ostalim nasim teniserima na uspehu.

johny

pre 14 godina

Pa kad si igrao za SRBIJU što nisi nosio NJeno obeležje,barem grb?Nego si igrao za sebe i svog sponzora!
Sram te bilo pred onolikom decom kako psuješ!
(pera ložač, 7. mart 2010 21:54)
a zasto samo njega pljujete, juce je tipsa igrao u fila opremi a koliko ja znam loto je spnzor reprezentacije, tako da ako cete zato da ga pljujete onda pljujte sve nase igrace

knez011

pre 14 godina

Jos jedan dokaz da su sportisti najbolji ambasadori. Americki TV prenos bio je najobjektivniji do sada. Cujem da Izner i Kveri dolaze na Serbia open. Dobrodosli su.

"Mars na Drinu" je sjajno legao za kraj. Napred Srbijo!

dusanka baljak

pre 14 godina

NOLE SVAKI MEČ ODIGRAVA SA SRPSKIM GRBOM!!!Dobro se zagledajte,na bilo kom meču,koji je bio ili je prošao(uz logo Serđo Takini),na dnu majice,nalazi se jedno srce,a u njemu srpski grb!!!Nole je građanin svijeta,al nezaboravlja otkud je.........

branko

pre 14 godina

Новак је велики тенисер и велики спортиста. Они који то не виде и не признају имају много и других проблема у животу.
Видим да је већ почело навијачко препуцавање иако до меча у Сплиту има још много времена па се може десити штошта. Ја ћу своје поређење репразантација Србије и Хрватске изнети на начин који се мени чини најближим. Пре свега, да се зна, навијам за Србију. Кад би Србија и Хрватска у садашњим саставима одиграли 10 мечева, рецимо сваке две недеље, наизменично тамо и овамо или све на неутралном терену, моја је процена да би резултат у победама био 5 : 5. Од тих 10 мечева 7 –8 би се завршило резултатом 3 : 2 за некога, а у само једном или ниједном мечу екипа која добије дубл би изгубила меч. Дакле, то су екипе приближно истих вредности. Шта се може већ сад рећи о мечу у јулу? Предност Хрватске је домаћи терен а предност Србије је Ђоковић који је ту неспорно најбољи играч . Највећи проблем хрватских играча је то што ће они бити под многоструко већим притиском него српски играчи а највећи проблем српске екипе је тај што је већа шанса да неко од Чилића и Карловића на домаћем терену победи Ђоковића од шансе да било којег од њих двојице победи други српски играч (Јанко или Виктор, свеједно). Ипак, најреалније је да меч одлучи дубл. Верујем да су тога свесни сви, али сумњам да је могуће учинити било шта да се дублови боље припреме, било наш било хрватски тако да ће партију дублова а највероватније и цео меч одлучити тренутна форма играча и СРЕЋА.

Alee

pre 14 godina

Svaka cast momci!!! Bilo je uzivanje provesti predhodna 3 dana u Areni...Svaka cast i Amerima,odigrali su odlicno,s obzirom na to da sljaka nije podloga koja im odgovara.....Puno srece,u sledecem kolu protiv Hrvatske,bice gusto....ali nadam se da vas posle tog meca cekamo ponovo u Areni:)))

zoran

pre 14 godina

Čestitam Srbiji na pobjedi protiv reprezentacije SAD, to je uistinu velika pobjeda. Ne razumijem jedino čemu ovolika euforija oko te pobjede. Kada je Hrvatska osvojia DC, na stranicama ovog istog portala sam pročitao bezbroj kometara tipa: "ovo je beze veze natjecanje", "tko to još igra", "to to u opće prati", "pa to je natjecanje za drugorazredne tenisače jer najbolji ne igraju" itd. Kako se samo kritriji mijenjanju...

haylee

pre 14 godina

Isner bi uz bolju igru u polju mogao stvarno dobar da bude, narocito na betonu i travi. uz to je stvarno super lik. navija za njega od sada, kada kod ne igra sa nasima

sasa jokic

pre 14 godina

Nole svaka cast za pobedu!!! Zabrinjava me relativno veliki broj teskih pobeda od pocetka ove sezone. I to uglavnom sa igracima iz prvih 30. Nadam se da ce Ti se forma popraviti!

Pedja nije kod kuce

pre 14 godina

Bolje bi bilo kada bi poceo da placas porez u drzavi koju toliko volis. Kada je trebalo da se dobije zemljiste i novac za vas porodicni turnir onda ste Beogradjani. Ali kada treba da se placa porez onda zivis u Monaku. Jos ako prodju Hrvatsku...

Beogradjanin

pre 14 godina

„Ovu pobedu posvećujem Srbiji“.

Hvala ti momče.
Sjajan tim ste bili ti, Zimonja, Tipsa i Viktor i bravo za pobedu koju ste doneli Srbiji.
Koliko ste svi bili motivisani i koliko si ti snage i emocija uneo u meč sa odličnim Iznerom, videlo sa na kraju kad si doneo konačnu pobedu, i kad su ti pošle suze a repka te pokrila zastavom i počela da vrišti i igra od sreće.
Sve u svemu, uživao sam ova tri dana u druženju i gledanju tenisa u Areni. Još želim da pozdravim sve navijače iz drugih gradova, iz Zrenjanina (sedeli pored mene), Bijeljine, Mrkonjić Grada, Han Pijeska, Preljine - vijorile se zastave, koji su došli u Beograd da zajedno navijamo za našu reprezentaciju.

VELICANSTVENO!

pre 14 godina

Posle Djindjica najveci Srpski Heroj je Novak. Koliko je samo meceva u poslednje vreme odigrao, da se jedva drzao na nogama protiv USA. Reskirajuci cak i svoju karijeru (jer u iznemoglosti lako moze doci do dekoncentracije i nezgodne povrede) uspeo je da odvuce Srbiju u sledece kolo Davis Cup-a. I dok su se drugi veliki igraci odmarali i otudjivali od svojih drzava, Novak je svoju zemlju nosio i u srcu i u dusi i u umornim nogama i u usima i uspeo da zajedno sa dostojanstvenom Beogradskom publikom nastavi da pobedjuje.

nikola85

pre 14 godina

Nole majstore svaka ti cast,SRBIJA SA TOBOM IDE DO FINALA !!! ne mogu da vjerujem samo da ima ljudio koji ce i pored svega ovoga i sutra navijati protiv djokovica iako je sve ovo uradio za nasu zemlju ! pozz

Ај хејт тенис

pre 14 godina

Дај Ђоковићу немој молим те,играш само за себе и свог тату,а не за Србију.Надам се да да после вас нећемо имати неке тенисере,па да гледамо премиер лигу на миру.

mile

pre 14 godina

Gospodin Izner je odigrao mec kao da je bio stimulisan odredjenim supstanacama. Prosto je neverovatno da neko odigra u tri dana tri izuzetno teska meca i to svaki od njih duze od tri sata i da ima koncentracije da odservira toliko asova.
Nesto se tu ne slaze. Ako je covek od krvi i mesa a ne robokap onda se pitam kako je obzirom na broj godina i rejting u svetskom tenisu odrzao taj nivo u trecem danu. Hemija je cudo priznacete.

sima

pre 14 godina

Veliko, Veliko HVALA svim momcima,posebno Novaku; koliko mu je to sve znacilo se videlo na kraju; dirljivo i puni srce svakom iskrenom SRBINU!
a, sto se tice pljuvaca: mogu da VAM pljunu- pod prozor!

Коментатор

pre 14 godina

Много се овде људи фемкају када је у питању навијање на Дејвис купу... Довољно је погледати како се навија у Јужној Америци, у Хрватској, па чак и у неким западним земљама за које стоји да су тениски најобразованије... Једноставно у овом такмичењу постоји национални набој који се исказује кроз нешто немирнију публику, а самим тим на тај начин се и стиче предност домаћег терена. Уосталом чак и на неким тениским турнирима имали смо моменте навијања и бодрења домаћих тенисера који су прелазили укусе културног бодрења и опет ретко када се може видети да се тенисери жале на све то...
У сваком случају навијање је могло бити и гласније и боље, али претпостављам да ће и ова стегнутост код наших људи проћи већ са следећим мечевима који нам долазе...

Djoksa

pre 14 godina

Svaka cast Nole!Trebalo je i pobediti raspolozenog servera.Prilicno sam siguran da o Izneru se nece skoro cuti.Ne moze on od ovoga bolje a nije isti motiv igrati protiv Noleta i recimo igrati protiv Vavrinke,Monfisa,Gonzaleza itd.

Pera Mitić

pre 14 godina

Našim momcima (svima, uključujući i Vemića koji je bio tu da sparinguje sa ostalima) sve čestitke!
Ja sam ipak pod utiskom Iznerove igre u sva tri meča?!
Čovek je igrao fenomenalno, gotovo da nije grešio iz forhenda.
Sjajna izjava posle poraza od Noleta, veoma korektan momak.
Što se Hrvata tiče, smatram da smo blagi favoriti.
Čilić je opasno dobar i mogao bi da dobije oba meča u singlu, ne znam ko će biti pobednik meča Čilić-Đoković. Dubl su uvek imali jako dobar i iako im Ančić nije u formi, a Karlović verovatno neće igrati, opet je dubl Ljubičić-Čilić veoma jak.

Mislim da je realno da Nole i Čilić dobiju po jedan singl, a ostala tri meča su potpuno otvorena.

Ne znam na koga idemo ako ih prođemo i da li smo domaćini ili gosti?

U svakom slučaju, momci, bili ste super i samo hrabro i dalje!

FeboZg

pre 14 godina

Zajedno smo ostvarili najveći uspeh u istoriji srpskog tenisa."

dovoljno :)
(Anonymous, 7. mart 2010 20:50)

Ako vam je 1/4 finale uspjeh za pamćenje..kaj je onda nama osvajanje DC-a, pa malo polufinale...pa opet polufinale preko Vas..jel vam sad malo jasnije kakva smo sila u tenisu..kad se vi ovako veselite pobjedi nakon oslabljenih Amera...

Javor Stjasni

pre 14 godina

TOOOOOO MAJSTORE,ko se bavio sportom oprostice ti nervozu jer te je cilj na kraju opravdao,dobili smo jednu ameriku,a sad idemo na rvate,koje ce mo naravno da iskidamo u sred Splita,jer su mnogo losiji od nas,a vec smo navikli da igramo pod pritiskom najbolje

Djorgo

pre 14 godina

Naslov vam je iritanatan, vec sam mislio da kazme da mu svako mora da skine kap na danasnjo borbi i pobedi ali posveta Srbiji ... mislim, i publika ... itd. Ovako ne vidi se gde je on to rekao.

pera ložač

pre 14 godina

Pa kad si igrao za SRBIJU što nisi nosio NJeno obeležje,barem grb?Nego si igrao za sebe i svog sponzora!
Sram te bilo pred onolikom decom kako psuješ!

Sergio

pre 14 godina

Veliki i tesko zaradjen uspeh. Fer izjave i jednog i drugog. Dobro je da je odmah na pameti Hrvatska. Realno Djokovic favorit u dva meca, Cilic u jednom, bez favorita u susretu drugih reketa. Ako nadjemo resenje za drugog dubl igraca i tu smo favoriti. Pobeda.

Sabre

pre 14 godina

Wow. Ovaj Izner mi je zbog svojih pocupanih obrvica mnogo isao na nerve ali izgleda da je sasvim ok decko. Ja ne znam da li ne bih rekao na njegovom mestu "publika je pogresila i mislila da dolazi na fudbalski mec, katastrofa" ali svaka mu cast sto je ispao dzek.

aussie

pre 14 godina

@•Đoković: "Pobedu posvećujem Srbiji"

Pa zasto onda nisi dzabe odigrao za tu istu Srbiju?

Razlog zasto Novak naplacuje svoje ucesce za Srbiju je taj, sto on taj novac dobija od teniskog saveza, a ne od poreskih obveznika. On, a i ostali igraci su zaradili jednu odredjenu sumu novca za taj savez, pa zar nije normalno da uzmu jedan deo za sebe.

Novak Djokovic je u ovom trenutku najbolji ambasador Srbije. Nemamo boljeg. Kada se udje u sportsku prodavnicu ovde u Australijei, mogu se videti njegove slike. Kada god igre mec, komentator pomene bare 10 puta da je on Srbin. Ovakav uspeh i (drugi na svetu) i Srbija se veoma retko povezuju. Srbija je mala zemlja i nema puno proizvoda po kojima je ljudi u svetu znaju, a Novak je jedan od njih.

On je znaci proslavio ime Srbije, zaradio novac za teniski savez, svojim pobedama progurao tenisku reprezentaciju u drugo kolo, a nekima ovde smeta sto je to naplatio i nosio majcu svoga sponzora. Katastrofa.

Cestitke Novaku i ostalim nasim teniserima na uspehu.

Sabre

pre 14 godina

Wow. Ovaj Izner mi je zbog svojih pocupanih obrvica mnogo isao na nerve ali izgleda da je sasvim ok decko. Ja ne znam da li ne bih rekao na njegovom mestu "publika je pogresila i mislila da dolazi na fudbalski mec, katastrofa" ali svaka mu cast sto je ispao dzek.

dusanka baljak

pre 14 godina

NOLE SVAKI MEČ ODIGRAVA SA SRPSKIM GRBOM!!!Dobro se zagledajte,na bilo kom meču,koji je bio ili je prošao(uz logo Serđo Takini),na dnu majice,nalazi se jedno srce,a u njemu srpski grb!!!Nole je građanin svijeta,al nezaboravlja otkud je.........

Sergio

pre 14 godina

Veliki i tesko zaradjen uspeh. Fer izjave i jednog i drugog. Dobro je da je odmah na pameti Hrvatska. Realno Djokovic favorit u dva meca, Cilic u jednom, bez favorita u susretu drugih reketa. Ako nadjemo resenje za drugog dubl igraca i tu smo favoriti. Pobeda.

knez011

pre 14 godina

Jos jedan dokaz da su sportisti najbolji ambasadori. Americki TV prenos bio je najobjektivniji do sada. Cujem da Izner i Kveri dolaze na Serbia open. Dobrodosli su.

"Mars na Drinu" je sjajno legao za kraj. Napred Srbijo!

Beogradjanin

pre 14 godina

„Ovu pobedu posvećujem Srbiji“.

Hvala ti momče.
Sjajan tim ste bili ti, Zimonja, Tipsa i Viktor i bravo za pobedu koju ste doneli Srbiji.
Koliko ste svi bili motivisani i koliko si ti snage i emocija uneo u meč sa odličnim Iznerom, videlo sa na kraju kad si doneo konačnu pobedu, i kad su ti pošle suze a repka te pokrila zastavom i počela da vrišti i igra od sreće.
Sve u svemu, uživao sam ova tri dana u druženju i gledanju tenisa u Areni. Još želim da pozdravim sve navijače iz drugih gradova, iz Zrenjanina (sedeli pored mene), Bijeljine, Mrkonjić Grada, Han Pijeska, Preljine - vijorile se zastave, koji su došli u Beograd da zajedno navijamo za našu reprezentaciju.

Pera Mitić

pre 14 godina

Našim momcima (svima, uključujući i Vemića koji je bio tu da sparinguje sa ostalima) sve čestitke!
Ja sam ipak pod utiskom Iznerove igre u sva tri meča?!
Čovek je igrao fenomenalno, gotovo da nije grešio iz forhenda.
Sjajna izjava posle poraza od Noleta, veoma korektan momak.
Što se Hrvata tiče, smatram da smo blagi favoriti.
Čilić je opasno dobar i mogao bi da dobije oba meča u singlu, ne znam ko će biti pobednik meča Čilić-Đoković. Dubl su uvek imali jako dobar i iako im Ančić nije u formi, a Karlović verovatno neće igrati, opet je dubl Ljubičić-Čilić veoma jak.

Mislim da je realno da Nole i Čilić dobiju po jedan singl, a ostala tri meča su potpuno otvorena.

Ne znam na koga idemo ako ih prođemo i da li smo domaćini ili gosti?

U svakom slučaju, momci, bili ste super i samo hrabro i dalje!

sima

pre 14 godina

Veliko, Veliko HVALA svim momcima,posebno Novaku; koliko mu je to sve znacilo se videlo na kraju; dirljivo i puni srce svakom iskrenom SRBINU!
a, sto se tice pljuvaca: mogu da VAM pljunu- pod prozor!

pera ložač

pre 14 godina

Pa kad si igrao za SRBIJU što nisi nosio NJeno obeležje,barem grb?Nego si igrao za sebe i svog sponzora!
Sram te bilo pred onolikom decom kako psuješ!

nikola85

pre 14 godina

Nole majstore svaka ti cast,SRBIJA SA TOBOM IDE DO FINALA !!! ne mogu da vjerujem samo da ima ljudio koji ce i pored svega ovoga i sutra navijati protiv djokovica iako je sve ovo uradio za nasu zemlju ! pozz

branko

pre 14 godina

Новак је велики тенисер и велики спортиста. Они који то не виде и не признају имају много и других проблема у животу.
Видим да је већ почело навијачко препуцавање иако до меча у Сплиту има још много времена па се може десити штошта. Ја ћу своје поређење репразантација Србије и Хрватске изнети на начин који се мени чини најближим. Пре свега, да се зна, навијам за Србију. Кад би Србија и Хрватска у садашњим саставима одиграли 10 мечева, рецимо сваке две недеље, наизменично тамо и овамо или све на неутралном терену, моја је процена да би резултат у победама био 5 : 5. Од тих 10 мечева 7 –8 би се завршило резултатом 3 : 2 за некога, а у само једном или ниједном мечу екипа која добије дубл би изгубила меч. Дакле, то су екипе приближно истих вредности. Шта се може већ сад рећи о мечу у јулу? Предност Хрватске је домаћи терен а предност Србије је Ђоковић који је ту неспорно најбољи играч . Највећи проблем хрватских играча је то што ће они бити под многоструко већим притиском него српски играчи а највећи проблем српске екипе је тај што је већа шанса да неко од Чилића и Карловића на домаћем терену победи Ђоковића од шансе да било којег од њих двојице победи други српски играч (Јанко или Виктор, свеједно). Ипак, најреалније је да меч одлучи дубл. Верујем да су тога свесни сви, али сумњам да је могуће учинити било шта да се дублови боље припреме, било наш било хрватски тако да ће партију дублова а највероватније и цео меч одлучити тренутна форма играча и СРЕЋА.

haylee

pre 14 godina

Isner bi uz bolju igru u polju mogao stvarno dobar da bude, narocito na betonu i travi. uz to je stvarno super lik. navija za njega od sada, kada kod ne igra sa nasima

johny

pre 14 godina

Pa kad si igrao za SRBIJU što nisi nosio NJeno obeležje,barem grb?Nego si igrao za sebe i svog sponzora!
Sram te bilo pred onolikom decom kako psuješ!
(pera ložač, 7. mart 2010 21:54)
a zasto samo njega pljujete, juce je tipsa igrao u fila opremi a koliko ja znam loto je spnzor reprezentacije, tako da ako cete zato da ga pljujete onda pljujte sve nase igrace

Alee

pre 14 godina

Svaka cast momci!!! Bilo je uzivanje provesti predhodna 3 dana u Areni...Svaka cast i Amerima,odigrali su odlicno,s obzirom na to da sljaka nije podloga koja im odgovara.....Puno srece,u sledecem kolu protiv Hrvatske,bice gusto....ali nadam se da vas posle tog meca cekamo ponovo u Areni:)))

sasa jokic

pre 14 godina

Nole svaka cast za pobedu!!! Zabrinjava me relativno veliki broj teskih pobeda od pocetka ove sezone. I to uglavnom sa igracima iz prvih 30. Nadam se da ce Ti se forma popraviti!

Коментатор

pre 14 godina

Много се овде људи фемкају када је у питању навијање на Дејвис купу... Довољно је погледати како се навија у Јужној Америци, у Хрватској, па чак и у неким западним земљама за које стоји да су тениски најобразованије... Једноставно у овом такмичењу постоји национални набој који се исказује кроз нешто немирнију публику, а самим тим на тај начин се и стиче предност домаћег терена. Уосталом чак и на неким тениским турнирима имали смо моменте навијања и бодрења домаћих тенисера који су прелазили укусе културног бодрења и опет ретко када се може видети да се тенисери жале на све то...
У сваком случају навијање је могло бити и гласније и боље, али претпостављам да ће и ова стегнутост код наших људи проћи већ са следећим мечевима који нам долазе...

Javor Stjasni

pre 14 godina

TOOOOOO MAJSTORE,ko se bavio sportom oprostice ti nervozu jer te je cilj na kraju opravdao,dobili smo jednu ameriku,a sad idemo na rvate,koje ce mo naravno da iskidamo u sred Splita,jer su mnogo losiji od nas,a vec smo navikli da igramo pod pritiskom najbolje

mile

pre 14 godina

Gospodin Izner je odigrao mec kao da je bio stimulisan odredjenim supstanacama. Prosto je neverovatno da neko odigra u tri dana tri izuzetno teska meca i to svaki od njih duze od tri sata i da ima koncentracije da odservira toliko asova.
Nesto se tu ne slaze. Ako je covek od krvi i mesa a ne robokap onda se pitam kako je obzirom na broj godina i rejting u svetskom tenisu odrzao taj nivo u trecem danu. Hemija je cudo priznacete.

zoran

pre 14 godina

Čestitam Srbiji na pobjedi protiv reprezentacije SAD, to je uistinu velika pobjeda. Ne razumijem jedino čemu ovolika euforija oko te pobjede. Kada je Hrvatska osvojia DC, na stranicama ovog istog portala sam pročitao bezbroj kometara tipa: "ovo je beze veze natjecanje", "tko to još igra", "to to u opće prati", "pa to je natjecanje za drugorazredne tenisače jer najbolji ne igraju" itd. Kako se samo kritriji mijenjanju...

VELICANSTVENO!

pre 14 godina

Posle Djindjica najveci Srpski Heroj je Novak. Koliko je samo meceva u poslednje vreme odigrao, da se jedva drzao na nogama protiv USA. Reskirajuci cak i svoju karijeru (jer u iznemoglosti lako moze doci do dekoncentracije i nezgodne povrede) uspeo je da odvuce Srbiju u sledece kolo Davis Cup-a. I dok su se drugi veliki igraci odmarali i otudjivali od svojih drzava, Novak je svoju zemlju nosio i u srcu i u dusi i u umornim nogama i u usima i uspeo da zajedno sa dostojanstvenom Beogradskom publikom nastavi da pobedjuje.

Pedja nije kod kuce

pre 14 godina

Bolje bi bilo kada bi poceo da placas porez u drzavi koju toliko volis. Kada je trebalo da se dobije zemljiste i novac za vas porodicni turnir onda ste Beogradjani. Ali kada treba da se placa porez onda zivis u Monaku. Jos ako prodju Hrvatsku...

ja

pre 14 godina

@Djoksa
Potpuno si u pravu. Za ovog Iznera ce se cuti isto koliko i za Karlovica, Rodika, Congu...
Mislim da bi u ATP-u trebali orgaznizovati poseban odeljak pod nazivom Servis-volej ATP pa ih pustiti tamo da se medjusobno raspucavaju i takmice u servisima, asevima i servis-voleima.
Tako bi ostalima bilo omoguceno da igraju normalni tenis.
Cim teniser odservira vise od 10 aseva za jedan mec, tenis u takvom mecu pocinje da gubi svoj smisao.
Kada cujem kako je neki "teniser" odservirao 30-40 aseva jasno mi je da u tom mecu nije bilo ni "t" od tenisa.

Djoksa

pre 14 godina

Svaka cast Nole!Trebalo je i pobediti raspolozenog servera.Prilicno sam siguran da o Izneru se nece skoro cuti.Ne moze on od ovoga bolje a nije isti motiv igrati protiv Noleta i recimo igrati protiv Vavrinke,Monfisa,Gonzaleza itd.

realno

pre 14 godina

@Pera Mitić
Stvarno mi nije jasno gde si ti uopste video neku "Iznerovu igru"?
Mislim da si se negde zbunio.
Besomucno serviranje 220 na sat se nikako ne moze nazivati teniskom igrom.
Pa da nema onakav servis decko ne bi osvojio 15 poena u celom mecu. Toliko o njegovoj "igri".

Sto se tice sledeceg meca protiv hrvata i gledajuci ovaj mec protiv amerike, jedina pobeda u koju sam apsolutno siguran je pobeda u dublu.
Bez obzira sto su Nenad i Janko juce izgubili mec, oni su u stvari odigrali mozda i najbolji mec. Protiv takvog dubla hrvati nemaju ni jedan promil sansi.
Sto se tice singl meceva sve je otvoreno i sve je moguce. Od 4 pobede nasih do 4 pobede hrvata.
Dakle jedini poen koji sigurno osvajamo je taj u dublu, naravno pod uslovom da Ziki i Janko ponovo budu par.
U celom ovom mecu njih dvojica su na mene ostavili najjaci ustisak, a jucesnji poraz je nesto sto se desava jednom u sto meceva.
U prevodu potrebne su nam 2 pobede u singlu, a da li ce ih i ko napraviti videcemo.
Po nekom zakonu verovatnoce Cilic bi napokon trebao da dobije Novaka, a sa druge strane Janko bi napokon trebao da dobije Cilica.
Uz jednu pobedu protiv Karlovica mogli bi da prodjemo u polufinale.

Ај хејт тенис

pre 14 godina

Дај Ђоковићу немој молим те,играш само за себе и свог тату,а не за Србију.Надам се да да после вас нећемо имати неке тенисере,па да гледамо премиер лигу на миру.

Predo

pre 14 godina

Ja sam cestitao prolaz u cetvrtfinale jos nakon pobjede Troickog prvog dana, koja je bila kljucna. Mislio sam da ce ovo biti mnogo lakse, ali krivac je Izner. Nisam mogao odgledati citav mec direktno, pa sam ga snimio i odgledao kasnije, bez emocija, jer sam znao rezultat. NOvak je odigrao mnogo bolje nego u Dubaiu, pogotovo kad uzmete u obzir da se Izner mnogo duze pripremao za sljaku. Pa cak je i bolna rana - servis malo poboljsan, jer je pravio "samo" dvije duple greske po setu i mnogo vise asova. Izner je bio nevjerovatno smiren i opusten, je ni on sam nije ocekivao da pobjedi, a NOvak je "morao" da to uradi. E, zato mu svaka cast, medjutim imam dojam da njegovo ponasanje sve vise i vise prelazi granice pristojnog. Repertoar psovki mu je veci od Ivanisevicevog. Sto se tice meca sa Hrvatima, to ce biti na ljeto (a sad pada snijeg), a do tada ko zna ko ce biti u kakvoj formi. I mislim da ce teze biti domacinima, jer ce pritisak javnosti biti ogroman. Hrvatski teniseri su divni momci, neoptereceni nacionalizmom, medjutim opet ce pojedini idioti u Hrvatskoj poceti o agresiji, Vukovaru, osveti itd., sto samo moze opteretiti Hrvate. Srpski igraci nece imati toliki pritisak. Dubl ce biti jaci. Ovaj put je zrtvovan, jer se smatralo da ne mogu pobjediti Brajane. NOvak se u Hrvatskoj osjeca kao kod kuce. Njemu ocigledno vise smetaju domaci navijaci, a navikao da mu zvizde, gdje god igrao. BIce interesantno u svakom slucaju.

Golexxx

pre 14 godina

Za sve one koji NE ZNAJU,a trebalo bi DA ZNAJU,porez se plaća državi u kojoj igrate turnir,prema tome,Noletu se od osvojenih para sa turnira odbija porez u toj državi...i prestanite više da drndate "vunu",jadni ste i pritom polupismeni ili nepismeni...i šta bi vi hteli dušebrižnici,da ga dva puta oporezuju,ma hajte molim vas...uostalom, što ste toliko drčni na njegov novac?,da nije od vas "otkinuo"?Napred Novače,SOKOLE naš,a dušmani neka puknu.Samo nebo je njegova granica,uvek i zauvek.

steva

pre 14 godina

Zajedno smo ostvarili najveći uspeh u istoriji srpskog tenisa."

dovoljno :)
(Anonymous, 7. mart 2010 20:50)

Ako vam je 1/4 finale uspjeh za pamćenje..kaj je onda nama osvajanje DC-a, pa malo polufinale...pa opet polufinale preko Vas..jel vam sad malo jasnije kakva smo sila u tenisu..kad se vi ovako veselite pobjedi nakon oslabljenih Amera...
(FeboZg, 7. mart 2010 21:44)

pa, dotle smo stigli za sad, valjda imamo pravo da se radujemo ... vi ste dobili jednom, svaka čast, i mi ćemo da probamo ... tačno je da je ovo postalo više jedno fency takmičenje ... nema revanša, igra se samo na teritoriji jedne zemlje učesnika, tako da je domaćin već u velikoj prednosti ... ali je to jedan veliki praznik tenisa i velika promocija tog sporta ... i to je dovoljno ... a šta će biti u splitu? ... još jedan veliki teniski spektakl, na sreću svih nas gledalaca

Sandra

pre 14 godina

Bilo je velicanstveno gledati uzivo i biti deo atmosfere DC-a u Areni! Momcima svaka cast,kapa dole! Pobeda je ,kao sto kaze g-di Viskovic ogromna "kao kuca" !! I ne smem da pomislim sta bi se desilo i kakvi bi komentari bili da nismo na kraju trijumfovali! Iako su mnogi pomislili da cemo lako dobiti Amere, jer nisu dosli Rodik i Blejk, ne treba zaboraviti cinjenicu da je upravo John Isner odvalio Rodika na US Openu, osvojo Oklend u januaru, igrao 1/8 finala AO , a pre 2 nedelje igrao finale Memfisa sa Querry-iem..Sticajem okolnostim upoznala sam J. Isnera, veoma simpatican i fino vaspitan mladic (25 god), koji je zavrsio Univerzitet (za razliku od mnooooogih prof. tenisera), i tek je 2007. zaplovio u profesionalne vode...i evo ga danas , na 20. mestu ATP-a ! Neko bi rekao pravo niotkuda..i sudeci po prikazanom,ne verujem da ce se tu i zaustaviti.I zato su Viktorova pobeda prvog dana, posebno Noletova juce nad tim "gigantom" iz Severne Karoline neprocenjive!! Mi odosmo u cetvrt-finale gde nas cekaju "napaljeni" Hrvati i bice sigurno tesko..citam komentare da ce nas Savez od ITF-a traziti da se ne igra u Splitu, ali sam skepticna da ce nam izaci u susret.I bice tesko ne samo zato sto su Cilic i Karlovic odlicni igraci, vec prvenstveno cela ta atmosfera koja ce dobiti (ako vec i nije) politicku dimenziju! Verujem u nase momke da mogu i tu prepreku da predju,ali im treba OGROMNA podrska svih!Boze zdravlja njima,a nama malo manje zajedljivosti..Imamo isti cilj, zar ne?

DEDA CVETKO

pre 14 godina

Nole je pobedio (svaka, cast, Majstore!) zato sto ima jednu KRAJNJE nesrpsku osobinu: ZAVRSAVA ONO STO JE ZAPOCEO.

Naravoucenije mladim generacijama Srba: Jedanaesta Bozija Zapovest glasi: ne pocinji ako nemas volje, zelje, snage, izdrzljivosti i istrajnosti da zavrsis.

Sve ste pobrkali

pre 14 godina

Nije porodica Djokovic trazila pomoc od grada, nego je grad zapoceo finasiranje radova na sredjivanju terena pa posto je ostao bez novca , i samim tim turnir bio ugrozen Family sport je pritekao u pomoc, naparvili ugovor i izfinasirali radove i dali vise od 50 % novca u zbiru .

Mafa

pre 14 godina

Bravo Nole.Bravo Srbijo.Inače svaki teniser nosio je opremu svog sponzora.Nole Serđo Takinija,Viktor Diador i Janko Filu tako da te priče ostavite po strani.I na svim majicama pisalo je Srbija.Protiv Hrvata nadam se da će Nole biti siguran i da ćemo pobjediti u dublu.Protiv Čilića u drugom meču treba staviti Janka..jer je luud.Nikšić navija za vas.

milwood

pre 14 godina

Bravo Nole! Posle meča kad je davao intervju , okružen drugarima iz repke , pokazao je da je prvi među jednakim , ni trunke arogancije u ponašanju. Što se tiče onih koji mu spočitavaju da je uobražen , lomi rekete ... nisu u pravu .Takav mu je temperament, Zna se da je i Federer takav samo sputava se ( kao junior na svakom meču lomio je reket). Pored toga , Nole ima samo 22 godine a nosi se sa slavom kakvom se ni jedan naš sportista ikad nije nosio (možda Divac jeste)To je , bar meni fascinantno , pojaviš se bilo gde na planeti i neko će ti prići i tražiti autogram . Svaka čat Novače , samo ne dozvoli da te opije slava kao što je opila devojke.

Kox

pre 14 godina

Isner je igrac za prvih 10 i do kraja godine eto njega tamo.
Djokovic i Troicki su protiv njega odigrali fantasticno. USA tim je zasluzio bar polufinale ali zbog glupog dirigovanog zreba oni su ispali kad i Ekvador i Belgija od kojih su duplo bolji.
Rodik ne bi nista bolje odigrao, naprotiv mislim da je njegovo vreme u USA reprezentaciji proslost. Ovaj njihov tim je za buducnost a nas za sadasnjost i jos sigurno 5 narednih godina.

pera

pre 14 godina

Jeste da je Amer, ali Izneru stvarno svaka cast, skroz korektan momak i odlican sportista.
Za sve ostale, servis je sastavni deo tenisa, i koliko god se vama ne svidjao serve&volley je daleko najatraktivniji stil igre. Nek proba svako od vas da servira pet setova za redom pa da vidite koliko snage i koncentracije je potrebno to uraditi kako treba.

Nasim momcima cestitke i naravno maksimalna podrska pred mec sa Hrvatima

milica

pre 14 godina

Ljudi, čitajući komentare zaključila sam: nema nama spasa! zar ni dan poslije pobjede ne možemo sportski, ljudski čestitati pobjedu ne vrijeđajući i omalavažavajući prije svega Novaka. Da nije igrao prozivali bi ga dežurne patriote da je nikakav Srbin, sad kad je igrao i kad je srce ostavio na terenu, sad ne valja što nema natpis Srbija !!!!!! Pa vidje li netko natpis USA na leđima njihovih igrača? Šta mislite da li tamo vrijeđaju svoje igrače zbog toga?!! Svaki put kažem sebi, ma daj bezobraznih i nekulturnih ljudi ima svugdje, ko će stalno ispravljati krive Drine, a onda pomislim pa možda će neko od tenisera i pročitati ovo i možda stekne krivi dojam. Da smo svi sujetni i da im ne opraštamo uspjeh.A nije tako.Srbi su pošten i vrijedan narod, i vole svoju djecu pogotovu onu koja uspiju u ovom ludom i surovom svijetu. Zato momci svaka Vam čast, borili ste se i uspijeli!

Pedja nije kod kuce

pre 14 godina

@psiholog
Svidelo se tebi ili ne, to su cinjenice. Novak od Srbije porez placa u Monaku ( ili gde vec ), od grada (ili drzave) je dobio zemljiste i sredstva za odrzavanje turnira. Ako je porodici Djokovic toliko stalo da imaju svoj turnir mogli su da kupe to zemljiste po trzisnoj ceni i da ne traze novcanu pomoc od grada. Taj se novac mogao daleko pametnije potrositi. Ili mislis da je Serbia Open jedan od prioriteta ove bedne drzave? Izvini sto ti dirnuh u "Noleta".

Milena

pre 14 godina

Naravno da smo svi zadovoljni pobedom i ponosni zbog dobre igre naših momaka protiv takodje dobrih Amerikanaca.

Ali zar je moguće da pored ovog lepog utiska nikome nije zasmetalo ponašanje publike koja je bila previše bučna (što je smetalo svim igračima), a još je gore što je bilo sramotnog aplaudiranja na servis greške i ovacija na duple servis greške protivnika- to je bilo vrlo nekulturno i ne može se opravdati velikim entuzijazmom za pobedu našeg tima.

Još skandaloznije su bile izjave zvaničnih komentatora koji su podržavali ovakvo ponašanje navijača (kako lepo ometaju američke igrače i td!). Najstrašnija je izjava Ace-Aleksandra da mnogi od nas sigurno mrze Iznera zbog previše dobrog suprotstavljanja Djokoviću?!!! Gde je tu sportska etika, samosvest komentatora? Zna li on gde se nalazi i ne bi li trebao da objektivno komentariše? Niko ne brani Aci da se raduje nakon Novakovih poena, ali neka padanje u rodoljubivi trans (ili je to bila brzopletost- svejedno) ostavi za trenutke kada bude pratio meč kao gledalac sa tribine. Krajnje neprofesionalno i sramotno- ovakve greške su nedopustive pogotovo na javnom servisu!

Kako će pored takvih "elitnih" sportskih komentatora naša publika biti teniski obrazovana? Očigledno nije dovoljno pratiti mečeve na velikim svetskim turnirima- nama su potrebni lepi primeri od naših ljudi da bi bili usvojeni (psihologija "kupujte-prihvatite domaće") kao deo naše sportske kulture.
Valjda će doći vreme kada ćemo naučiti da poštujemo i priznamo kvalitet ljudima i sportistima pod drugim zastavama- i baš posebno onda kada igraju protiv nas! Ono što ne želiš sebi nemoj činiti ni drugima!

FeboZg

pre 14 godina

Zajedno smo ostvarili najveći uspeh u istoriji srpskog tenisa."

dovoljno :)
(Anonymous, 7. mart 2010 20:50)

Ako vam je 1/4 finale uspjeh za pamćenje..kaj je onda nama osvajanje DC-a, pa malo polufinale...pa opet polufinale preko Vas..jel vam sad malo jasnije kakva smo sila u tenisu..kad se vi ovako veselite pobjedi nakon oslabljenih Amera...

Djorgo

pre 14 godina

Naslov vam je iritanatan, vec sam mislio da kazme da mu svako mora da skine kap na danasnjo borbi i pobedi ali posveta Srbiji ... mislim, i publika ... itd. Ovako ne vidi se gde je on to rekao.

ns tenis man

pre 14 godina

svaka čast svim momcima. dokazali su da vole svoju otadžbinu i dali veliki potstrek mladima u srbiji da se radom i ljubavlju prema domovini može pokazati šta je pravi put za mlade ljude.

Nex

pre 14 godina

Gospodin Izner je odigrao mec kao da je bio stimulisan odredjenim supstanacama. Prosto je neverovatno da neko odigra u tri dana tri izuzetno teska meca i to svaki od njih duze od tri sata i da ima koncentracije da odservira toliko asova.
Nesto se tu ne slaze. Ako je covek od krvi i mesa a ne robokap onda se pitam kako je obzirom na broj godina i rejting u svetskom tenisu odrzao taj nivo u trecem danu. Hemija je cudo priznacete.
(mile, 7. mart 2010 22:57)

Ne, to se zove profesionalizam i patriotizam. Ne daj Boze da je ovaj nas morao toliko da bude na terenu, bila bi sigurno 1 predaja, 3 povrede itd. Decko nije napravio jednu grimasu, a kamoli da je poceo da izvodi neku predstavu na terenu, da se krevelji i zali na publiku ko ovaj nas, kome verovatno smeta sto su ljudi izdvojili dosta para iz svojih ogranicenih budzeta da bi njega gledali i bodrili, dok on i njegov tata biraju ko ce da prenosi mec, da dodaje loptice, gde ce ko da sedi, kad neko treba da vrisne, kad da ucuti itd. Sramota!

Zdera

pre 14 godina

@Pera
Kazes: "Jeste da je Amer, ali Izneru stvarno svaka cast, skroz korektan momak i odlican sportista."
Sta mislisa da neko za tebe kaze: Vidi ovaj Pera - jeste da je Srbin ali skroz pametno govori"

mister no

pre 14 godina

mi nemamo bolje promotere srbije od sportista i to je 100% tacno. i novak je jedan od najboljih.
ali cemu ta jadna melodrama, jesmo li toliko glupi; umesto da POSVECUJE pobedu srbiji, mogao je da igra u DRESU SRBIJE, i bilo bi jasno za koga je on igrao i pobedio.

zatim, amerikanci imaju super izreku: 'put your money where your mouth is'. novak FINANSIRA MONAKO, NE SRBIJU, i to govori vise od 1000 reci. ima nasa drzava 100 mana, i ima i korupcije, i namestenih nabavki, i politicari drpaju gde stignu, ali realno, ogromna vecina para koje se skupe od poreza ne ide na luksuz i kradje politicara, vec na plate vojnika, policajaca, ucitelja, doktora. ide penzionerima, koji su ipak vecinom posteno radili svoj zivotni vek. ide na asfaltiranja, na skole, na bolnice. i tu on ne zeli nista da da, od njegovih para se asfaltiraju ulice monaka.
nije ovo kritika tipa 'ma ne treba nam djokovic' i sl. ko god hoce bilo sta pozitivno da uradi je dobro dosao. ali cemu ta patetika koju stalno servira?

i treba razlikovati kad neko radi nesto za svoju zemlju i od toga ima DEBELE KORISTI (zato je majica serdjova, je li), i nekoga ko se ZRTVUJE za svoju zemlju. npr. cavic je rodjen u americi, skolovao se u americi i ima pasos amerike. ali on je izasao na crtu kad je bila frka i to ga je kostalo medalje. da li je taj njegov potez bio pametan ili glup, dobar ili los, uopste necu da polemisem. on je izasao i stao na crtu za ono u sta veruje, znajuci da to sigurno ne moze da unovci. i to je kapa dole. a ne ta varijanta gde naplatis svoje ucesce, jasno stavljas serdja ispred srbije, a onda odjednom na kraju suze u ocima i patetika u recima. pa budi fer do kraja i reci 'srbija je prosla u cetvrt finale, pobedu posvecujem serdju, hvala na paznji i dovidjenja, vidimo se u monte karlu'.

Charlie

pre 14 godina

@golexxx

Posto sam ja strucnjak za poresko pravo, a Vi verovatno logicar jer ste tako brilijantno povezali da porez Novak i ostali placaju drzavi gde je turnir odrzan i gde se novac zaradio odmah moram da Vas demantujem. U pitanju je porez na dohodak gradjana koji se po svim medjunarodnim ugovorima svake zemlje placa tamo gde je neko rezident (otuda Nole i svi ostali Sumaher i slicni miljoneri u Monte Karlu - Monaku) kao rezidenti jer tamo je najmanji porez. Ovo ne treba covek da bude logicar kao Vi, samo malo manji i da se zapita zasto je bas tamo prijavio prebivlasiite itd itd i to ne on nego mnogi takvi bogatasi. Teniserima i vozacima formula i ostalima koji stalno cirkulisu je lako da tomo prijave i to opravdaju jer se cele godine i ne moze utvrditi gde su a ostali (fudbaleri, kosarkasi i slicno) ne mogu tako da se izvlace jer se zna gde im je kako zakon kaze "centar zivotnih i poslovnih aktivnosti" pa naravno tamo moraju da plate predmetni porez, tako da Vas molim da Vas srpstvo i emocije ne vode vec malo bolja logika.

A sto se tice patriote Djokovica i slicnih kada ovoj zemlji budu dali vise od 1 EUR poreza sto sada radi svaka tetkica u skoli i slicno mozda cu o njima i misliti da su patriote i najveci ambasadori s slicne gluposti. Toliko.

ZN

pre 14 godina

Sve cestitke Novaku na divovskoj borbi. Maestro je ipak izveo zeljenu zavrsnicu. Bravo Nole!

@ (Pedja nije kod kuce, 8. mart 2010 06:18)Zar se u Srbiji ne poklanja sve i tajkunima i politicarima? Zasto bi Novak bio izuzetak? Ne mozes nista politicarima i tajkunima pa proganjas Novaka? Haha, bedno i jadno!

Pavao

pre 14 godina

"Pobedu posvecujem Srbiji!"
Hm, da nije malo prepotentno? Znaci, moja pobeda u jednom tensikom mecu je tako velika stvar da to zavredjue da se posveti svojoj drzavi kao neko veliko dostignice, zavestanje, kao recimo Nobelova nagrada.
Ili je samo tresnuo u stilu Jelene Jankovic?

Cucurigu

pre 14 godina

Cestitke kompletnoj ekipi na zasluzenoj pobedi.Mislim da nije korektno posebno izdvajati ovoga ili onoga.Svi momci:Troicki,Novak,Nenad,Janko i strucni stab zasluzuju pohvalu za timski rad.
Puno uspeha momcima i u sledecim mecevima u:IW-u,Maj..u,Splitu...

Croat from Belgrade

pre 14 godina

Dobrodošli...
Neka pobijedi bolji, i neka sve prođe u sportskoj atmosferi! http://www.youtube.com/watch?v=l-9O3_ZEGpU

Dylan Dog

pre 14 godina

@branko

Dobar komentar!
Data je sasvim korektna i realna procena trenutnog odnosa snaga između DC reprezentacija Srbije i Hrvatske. Svako ekstremnije mišljenje u korist jedne ili druge strane bi se komotno moglo podvesti pod "navijanje" i time izgubilo na težini.

Takođe je na mestu i opaska o Novaku. Nažalost, očigledno je da za veliki broj posetilaca ovog sajta važi pomenuta "dijagnoza" ;).

Golexxx

pre 14 godina

"Charlie"
Gospodine,uopšte ne sporim da ste Vi stručnjak za poresko pravo,ali treba onda da znate,a sigurno znate i to prećutkujete,da porodica Djoković plaća "debeo" porez Srbiji jer tu grade ,izgradjuju,a imaju i restorane,hotel...

aussie

pre 14 godina

@charllie
Posto sam ja strucnjak za poresko pravo, a Vi verovatno logicar jer ste tako brilijantno povezali da porez Novak i ostali placaju drzavi gde je turnir odrzan i gde se novac zaradio odmah moram da Vas demantujem. U pitanju je porez na dohodak gradjana koji se po svim medjunarodnim ugovorima svake zemlje placa tamo gde je neko rezident (otuda Nole i svi ostali Sumaher i slicni miljoneri u Monte Karlu - Monaku) kao rezidenti jer tamo je najmanji porez.

Do sada se nisam dva puta javljao da ostavljam komentar, ali cu to uraditi ovoga puta zato st se ovde neki ljudi lazno predstavljaju kao strcnjaci, a u stvari nemaju pojima o cemu pricaju, ili jendostavno provociraju ljude.

Pre dve godine sam pricao u Australiji sa Zimonjicem o tome, koliko mi se odbija od poreza i gde ga placa. Porez od zarade na turnirima se placa u zemlji gde se turnir i odigrava. Igracima organizatori pomognu da odbiju troskove, ako su i ih imali, ali u svakom slucaju porez placaju u zemlji gde igraju turnir. Strucnjak bi takodje trebao da zna da se porez na jedan prihod ne moze platiti dva puta i u vise zemalja. Pravi razlog zasto sportisti zive u Monaku ili Dubajiju je da bi izbegli da plate porez koji dobiju od sponzora.

Jos jednom cestitke nasim tenisaerima na pobedi.

Pedja nije kod kuce

pre 14 godina

@golexxx
Ne, nije "Nole" od mene "otkinuo", ali sva ta patetika reprezentativca neke nove drzave (Sergio Tacchini) je najblaze receno neukusna. Ne sporim da je bez pomoci drzave dosao do vrha. Sada je doslo vreme da to unovci. I neka ga. Ali neka ne prodaje patriotizam jer je od trenutka kada je postao vrhunski igrac, htelu vi to priznati ili ne, od drzave imao samo koristi. I da, placa porez i tamo gde zivi. To je razlog tome da je 'residence' vecini igraca neki Monako ili tome slicno. A da, dobra ti je i ona "nebo je granica" :))))

Slavica Krmpotic

pre 14 godina

@Prota Mateja
dragi proto, ti "odvratni" komentari dolaze od Srba, koji nisu nsta manji Srbi od tebe, proto. Tako da bi mozda bilo dobro da malo slusas sta ti drugi Srbi imaju da kazu, pa ces mozda da ukapiras da nisi ti nikakvo mjerilo uzasa, da tvoje misljenje i pogled na svet nisu jedini legitimni.
Ukratko, razmisli malo, proto!

The Terrible

pre 14 godina

@ sussie
Porez moze da se plati dva puta. Posto se potpisujes kao aussie onda pretpostavljam da zivis u Australiji. Australija ima ugovor sa par zemalja o neplacanju duplog poreza. Sa zemljama sa kojima nemaju ugovor placa se duplo. Tako da ako ti imas stan u Srbiji i izdajes ga trebalo bi da placas i u Australiji porez na dobitak.
Idi na ATO site pa procitaj.

FeboZg

pre 14 godina

Zajedno smo ostvarili najveći uspeh u istoriji srpskog tenisa."

dovoljno :)
(Anonymous, 7. mart 2010 20:50)

Ako vam je 1/4 finale uspjeh za pamćenje..kaj je onda nama osvajanje DC-a, pa malo polufinale...pa opet polufinale preko Vas..jel vam sad malo jasnije kakva smo sila u tenisu..kad se vi ovako veselite pobjedi nakon oslabljenih Amera...

pera ložač

pre 14 godina

Pa kad si igrao za SRBIJU što nisi nosio NJeno obeležje,barem grb?Nego si igrao za sebe i svog sponzora!
Sram te bilo pred onolikom decom kako psuješ!

Pedja nije kod kuce

pre 14 godina

Bolje bi bilo kada bi poceo da placas porez u drzavi koju toliko volis. Kada je trebalo da se dobije zemljiste i novac za vas porodicni turnir onda ste Beogradjani. Ali kada treba da se placa porez onda zivis u Monaku. Jos ako prodju Hrvatsku...

Ај хејт тенис

pre 14 godina

Дај Ђоковићу немој молим те,играш само за себе и свог тату,а не за Србију.Надам се да да после вас нећемо имати неке тенисере,па да гледамо премиер лигу на миру.

VELICANSTVENO!

pre 14 godina

Posle Djindjica najveci Srpski Heroj je Novak. Koliko je samo meceva u poslednje vreme odigrao, da se jedva drzao na nogama protiv USA. Reskirajuci cak i svoju karijeru (jer u iznemoglosti lako moze doci do dekoncentracije i nezgodne povrede) uspeo je da odvuce Srbiju u sledece kolo Davis Cup-a. I dok su se drugi veliki igraci odmarali i otudjivali od svojih drzava, Novak je svoju zemlju nosio i u srcu i u dusi i u umornim nogama i u usima i uspeo da zajedno sa dostojanstvenom Beogradskom publikom nastavi da pobedjuje.

Djorgo

pre 14 godina

Naslov vam je iritanatan, vec sam mislio da kazme da mu svako mora da skine kap na danasnjo borbi i pobedi ali posveta Srbiji ... mislim, i publika ... itd. Ovako ne vidi se gde je on to rekao.

zoran

pre 14 godina

Čestitam Srbiji na pobjedi protiv reprezentacije SAD, to je uistinu velika pobjeda. Ne razumijem jedino čemu ovolika euforija oko te pobjede. Kada je Hrvatska osvojia DC, na stranicama ovog istog portala sam pročitao bezbroj kometara tipa: "ovo je beze veze natjecanje", "tko to još igra", "to to u opće prati", "pa to je natjecanje za drugorazredne tenisače jer najbolji ne igraju" itd. Kako se samo kritriji mijenjanju...

johny

pre 14 godina

Pa kad si igrao za SRBIJU što nisi nosio NJeno obeležje,barem grb?Nego si igrao za sebe i svog sponzora!
Sram te bilo pred onolikom decom kako psuješ!
(pera ložač, 7. mart 2010 21:54)
a zasto samo njega pljujete, juce je tipsa igrao u fila opremi a koliko ja znam loto je spnzor reprezentacije, tako da ako cete zato da ga pljujete onda pljujte sve nase igrace

ja

pre 14 godina

@Djoksa
Potpuno si u pravu. Za ovog Iznera ce se cuti isto koliko i za Karlovica, Rodika, Congu...
Mislim da bi u ATP-u trebali orgaznizovati poseban odeljak pod nazivom Servis-volej ATP pa ih pustiti tamo da se medjusobno raspucavaju i takmice u servisima, asevima i servis-voleima.
Tako bi ostalima bilo omoguceno da igraju normalni tenis.
Cim teniser odservira vise od 10 aseva za jedan mec, tenis u takvom mecu pocinje da gubi svoj smisao.
Kada cujem kako je neki "teniser" odservirao 30-40 aseva jasno mi je da u tom mecu nije bilo ni "t" od tenisa.

Sabre

pre 14 godina

Wow. Ovaj Izner mi je zbog svojih pocupanih obrvica mnogo isao na nerve ali izgleda da je sasvim ok decko. Ja ne znam da li ne bih rekao na njegovom mestu "publika je pogresila i mislila da dolazi na fudbalski mec, katastrofa" ali svaka mu cast sto je ispao dzek.

Djoksa

pre 14 godina

Svaka cast Nole!Trebalo je i pobediti raspolozenog servera.Prilicno sam siguran da o Izneru se nece skoro cuti.Ne moze on od ovoga bolje a nije isti motiv igrati protiv Noleta i recimo igrati protiv Vavrinke,Monfisa,Gonzaleza itd.

mile

pre 14 godina

Gospodin Izner je odigrao mec kao da je bio stimulisan odredjenim supstanacama. Prosto je neverovatno da neko odigra u tri dana tri izuzetno teska meca i to svaki od njih duze od tri sata i da ima koncentracije da odservira toliko asova.
Nesto se tu ne slaze. Ako je covek od krvi i mesa a ne robokap onda se pitam kako je obzirom na broj godina i rejting u svetskom tenisu odrzao taj nivo u trecem danu. Hemija je cudo priznacete.

mister no

pre 14 godina

mi nemamo bolje promotere srbije od sportista i to je 100% tacno. i novak je jedan od najboljih.
ali cemu ta jadna melodrama, jesmo li toliko glupi; umesto da POSVECUJE pobedu srbiji, mogao je da igra u DRESU SRBIJE, i bilo bi jasno za koga je on igrao i pobedio.

zatim, amerikanci imaju super izreku: 'put your money where your mouth is'. novak FINANSIRA MONAKO, NE SRBIJU, i to govori vise od 1000 reci. ima nasa drzava 100 mana, i ima i korupcije, i namestenih nabavki, i politicari drpaju gde stignu, ali realno, ogromna vecina para koje se skupe od poreza ne ide na luksuz i kradje politicara, vec na plate vojnika, policajaca, ucitelja, doktora. ide penzionerima, koji su ipak vecinom posteno radili svoj zivotni vek. ide na asfaltiranja, na skole, na bolnice. i tu on ne zeli nista da da, od njegovih para se asfaltiraju ulice monaka.
nije ovo kritika tipa 'ma ne treba nam djokovic' i sl. ko god hoce bilo sta pozitivno da uradi je dobro dosao. ali cemu ta patetika koju stalno servira?

i treba razlikovati kad neko radi nesto za svoju zemlju i od toga ima DEBELE KORISTI (zato je majica serdjova, je li), i nekoga ko se ZRTVUJE za svoju zemlju. npr. cavic je rodjen u americi, skolovao se u americi i ima pasos amerike. ali on je izasao na crtu kad je bila frka i to ga je kostalo medalje. da li je taj njegov potez bio pametan ili glup, dobar ili los, uopste necu da polemisem. on je izasao i stao na crtu za ono u sta veruje, znajuci da to sigurno ne moze da unovci. i to je kapa dole. a ne ta varijanta gde naplatis svoje ucesce, jasno stavljas serdja ispred srbije, a onda odjednom na kraju suze u ocima i patetika u recima. pa budi fer do kraja i reci 'srbija je prosla u cetvrt finale, pobedu posvecujem serdju, hvala na paznji i dovidjenja, vidimo se u monte karlu'.

dusanka baljak

pre 14 godina

NOLE SVAKI MEČ ODIGRAVA SA SRPSKIM GRBOM!!!Dobro se zagledajte,na bilo kom meču,koji je bio ili je prošao(uz logo Serđo Takini),na dnu majice,nalazi se jedno srce,a u njemu srpski grb!!!Nole je građanin svijeta,al nezaboravlja otkud je.........

Pedja nije kod kuce

pre 14 godina

@psiholog
Svidelo se tebi ili ne, to su cinjenice. Novak od Srbije porez placa u Monaku ( ili gde vec ), od grada (ili drzave) je dobio zemljiste i sredstva za odrzavanje turnira. Ako je porodici Djokovic toliko stalo da imaju svoj turnir mogli su da kupe to zemljiste po trzisnoj ceni i da ne traze novcanu pomoc od grada. Taj se novac mogao daleko pametnije potrositi. Ili mislis da je Serbia Open jedan od prioriteta ove bedne drzave? Izvini sto ti dirnuh u "Noleta".

realno

pre 14 godina

@Pera Mitić
Stvarno mi nije jasno gde si ti uopste video neku "Iznerovu igru"?
Mislim da si se negde zbunio.
Besomucno serviranje 220 na sat se nikako ne moze nazivati teniskom igrom.
Pa da nema onakav servis decko ne bi osvojio 15 poena u celom mecu. Toliko o njegovoj "igri".

Sto se tice sledeceg meca protiv hrvata i gledajuci ovaj mec protiv amerike, jedina pobeda u koju sam apsolutno siguran je pobeda u dublu.
Bez obzira sto su Nenad i Janko juce izgubili mec, oni su u stvari odigrali mozda i najbolji mec. Protiv takvog dubla hrvati nemaju ni jedan promil sansi.
Sto se tice singl meceva sve je otvoreno i sve je moguce. Od 4 pobede nasih do 4 pobede hrvata.
Dakle jedini poen koji sigurno osvajamo je taj u dublu, naravno pod uslovom da Ziki i Janko ponovo budu par.
U celom ovom mecu njih dvojica su na mene ostavili najjaci ustisak, a jucesnji poraz je nesto sto se desava jednom u sto meceva.
U prevodu potrebne su nam 2 pobede u singlu, a da li ce ih i ko napraviti videcemo.
Po nekom zakonu verovatnoce Cilic bi napokon trebao da dobije Novaka, a sa druge strane Janko bi napokon trebao da dobije Cilica.
Uz jednu pobedu protiv Karlovica mogli bi da prodjemo u polufinale.

Nex

pre 14 godina

Gospodin Izner je odigrao mec kao da je bio stimulisan odredjenim supstanacama. Prosto je neverovatno da neko odigra u tri dana tri izuzetno teska meca i to svaki od njih duze od tri sata i da ima koncentracije da odservira toliko asova.
Nesto se tu ne slaze. Ako je covek od krvi i mesa a ne robokap onda se pitam kako je obzirom na broj godina i rejting u svetskom tenisu odrzao taj nivo u trecem danu. Hemija je cudo priznacete.
(mile, 7. mart 2010 22:57)

Ne, to se zove profesionalizam i patriotizam. Ne daj Boze da je ovaj nas morao toliko da bude na terenu, bila bi sigurno 1 predaja, 3 povrede itd. Decko nije napravio jednu grimasu, a kamoli da je poceo da izvodi neku predstavu na terenu, da se krevelji i zali na publiku ko ovaj nas, kome verovatno smeta sto su ljudi izdvojili dosta para iz svojih ogranicenih budzeta da bi njega gledali i bodrili, dok on i njegov tata biraju ko ce da prenosi mec, da dodaje loptice, gde ce ko da sedi, kad neko treba da vrisne, kad da ucuti itd. Sramota!

Pavao

pre 14 godina

"Pobedu posvecujem Srbiji!"
Hm, da nije malo prepotentno? Znaci, moja pobeda u jednom tensikom mecu je tako velika stvar da to zavredjue da se posveti svojoj drzavi kao neko veliko dostignice, zavestanje, kao recimo Nobelova nagrada.
Ili je samo tresnuo u stilu Jelene Jankovic?

Charlie

pre 14 godina

@golexxx

Posto sam ja strucnjak za poresko pravo, a Vi verovatno logicar jer ste tako brilijantno povezali da porez Novak i ostali placaju drzavi gde je turnir odrzan i gde se novac zaradio odmah moram da Vas demantujem. U pitanju je porez na dohodak gradjana koji se po svim medjunarodnim ugovorima svake zemlje placa tamo gde je neko rezident (otuda Nole i svi ostali Sumaher i slicni miljoneri u Monte Karlu - Monaku) kao rezidenti jer tamo je najmanji porez. Ovo ne treba covek da bude logicar kao Vi, samo malo manji i da se zapita zasto je bas tamo prijavio prebivlasiite itd itd i to ne on nego mnogi takvi bogatasi. Teniserima i vozacima formula i ostalima koji stalno cirkulisu je lako da tomo prijave i to opravdaju jer se cele godine i ne moze utvrditi gde su a ostali (fudbaleri, kosarkasi i slicno) ne mogu tako da se izvlace jer se zna gde im je kako zakon kaze "centar zivotnih i poslovnih aktivnosti" pa naravno tamo moraju da plate predmetni porez, tako da Vas molim da Vas srpstvo i emocije ne vode vec malo bolja logika.

A sto se tice patriote Djokovica i slicnih kada ovoj zemlji budu dali vise od 1 EUR poreza sto sada radi svaka tetkica u skoli i slicno mozda cu o njima i misliti da su patriote i najveci ambasadori s slicne gluposti. Toliko.

Pedja nije kod kuce

pre 14 godina

@golexxx
Ne, nije "Nole" od mene "otkinuo", ali sva ta patetika reprezentativca neke nove drzave (Sergio Tacchini) je najblaze receno neukusna. Ne sporim da je bez pomoci drzave dosao do vrha. Sada je doslo vreme da to unovci. I neka ga. Ali neka ne prodaje patriotizam jer je od trenutka kada je postao vrhunski igrac, htelu vi to priznati ili ne, od drzave imao samo koristi. I da, placa porez i tamo gde zivi. To je razlog tome da je 'residence' vecini igraca neki Monako ili tome slicno. A da, dobra ti je i ona "nebo je granica" :))))

Sergio

pre 14 godina

Veliki i tesko zaradjen uspeh. Fer izjave i jednog i drugog. Dobro je da je odmah na pameti Hrvatska. Realno Djokovic favorit u dva meca, Cilic u jednom, bez favorita u susretu drugih reketa. Ako nadjemo resenje za drugog dubl igraca i tu smo favoriti. Pobeda.

knez011

pre 14 godina

Jos jedan dokaz da su sportisti najbolji ambasadori. Americki TV prenos bio je najobjektivniji do sada. Cujem da Izner i Kveri dolaze na Serbia open. Dobrodosli su.

"Mars na Drinu" je sjajno legao za kraj. Napred Srbijo!

Javor Stjasni

pre 14 godina

TOOOOOO MAJSTORE,ko se bavio sportom oprostice ti nervozu jer te je cilj na kraju opravdao,dobili smo jednu ameriku,a sad idemo na rvate,koje ce mo naravno da iskidamo u sred Splita,jer su mnogo losiji od nas,a vec smo navikli da igramo pod pritiskom najbolje

aussie

pre 14 godina

@•Đoković: "Pobedu posvećujem Srbiji"

Pa zasto onda nisi dzabe odigrao za tu istu Srbiju?

Razlog zasto Novak naplacuje svoje ucesce za Srbiju je taj, sto on taj novac dobija od teniskog saveza, a ne od poreskih obveznika. On, a i ostali igraci su zaradili jednu odredjenu sumu novca za taj savez, pa zar nije normalno da uzmu jedan deo za sebe.

Novak Djokovic je u ovom trenutku najbolji ambasador Srbije. Nemamo boljeg. Kada se udje u sportsku prodavnicu ovde u Australijei, mogu se videti njegove slike. Kada god igre mec, komentator pomene bare 10 puta da je on Srbin. Ovakav uspeh i (drugi na svetu) i Srbija se veoma retko povezuju. Srbija je mala zemlja i nema puno proizvoda po kojima je ljudi u svetu znaju, a Novak je jedan od njih.

On je znaci proslavio ime Srbije, zaradio novac za teniski savez, svojim pobedama progurao tenisku reprezentaciju u drugo kolo, a nekima ovde smeta sto je to naplatio i nosio majcu svoga sponzora. Katastrofa.

Cestitke Novaku i ostalim nasim teniserima na uspehu.

Sve ste pobrkali

pre 14 godina

Nije porodica Djokovic trazila pomoc od grada, nego je grad zapoceo finasiranje radova na sredjivanju terena pa posto je ostao bez novca , i samim tim turnir bio ugrozen Family sport je pritekao u pomoc, naparvili ugovor i izfinasirali radove i dali vise od 50 % novca u zbiru .

Slavica Krmpotic

pre 14 godina

@Prota Mateja
dragi proto, ti "odvratni" komentari dolaze od Srba, koji nisu nsta manji Srbi od tebe, proto. Tako da bi mozda bilo dobro da malo slusas sta ti drugi Srbi imaju da kazu, pa ces mozda da ukapiras da nisi ti nikakvo mjerilo uzasa, da tvoje misljenje i pogled na svet nisu jedini legitimni.
Ukratko, razmisli malo, proto!

sima

pre 14 godina

Veliko, Veliko HVALA svim momcima,posebno Novaku; koliko mu je to sve znacilo se videlo na kraju; dirljivo i puni srce svakom iskrenom SRBINU!
a, sto se tice pljuvaca: mogu da VAM pljunu- pod prozor!

nikola85

pre 14 godina

Nole majstore svaka ti cast,SRBIJA SA TOBOM IDE DO FINALA !!! ne mogu da vjerujem samo da ima ljudio koji ce i pored svega ovoga i sutra navijati protiv djokovica iako je sve ovo uradio za nasu zemlju ! pozz

Golexxx

pre 14 godina

Za sve one koji NE ZNAJU,a trebalo bi DA ZNAJU,porez se plaća državi u kojoj igrate turnir,prema tome,Noletu se od osvojenih para sa turnira odbija porez u toj državi...i prestanite više da drndate "vunu",jadni ste i pritom polupismeni ili nepismeni...i šta bi vi hteli dušebrižnici,da ga dva puta oporezuju,ma hajte molim vas...uostalom, što ste toliko drčni na njegov novac?,da nije od vas "otkinuo"?Napred Novače,SOKOLE naš,a dušmani neka puknu.Samo nebo je njegova granica,uvek i zauvek.

Kox

pre 14 godina

Isner je igrac za prvih 10 i do kraja godine eto njega tamo.
Djokovic i Troicki su protiv njega odigrali fantasticno. USA tim je zasluzio bar polufinale ali zbog glupog dirigovanog zreba oni su ispali kad i Ekvador i Belgija od kojih su duplo bolji.
Rodik ne bi nista bolje odigrao, naprotiv mislim da je njegovo vreme u USA reprezentaciji proslost. Ovaj njihov tim je za buducnost a nas za sadasnjost i jos sigurno 5 narednih godina.

Milena

pre 14 godina

Naravno da smo svi zadovoljni pobedom i ponosni zbog dobre igre naših momaka protiv takodje dobrih Amerikanaca.

Ali zar je moguće da pored ovog lepog utiska nikome nije zasmetalo ponašanje publike koja je bila previše bučna (što je smetalo svim igračima), a još je gore što je bilo sramotnog aplaudiranja na servis greške i ovacija na duple servis greške protivnika- to je bilo vrlo nekulturno i ne može se opravdati velikim entuzijazmom za pobedu našeg tima.

Još skandaloznije su bile izjave zvaničnih komentatora koji su podržavali ovakvo ponašanje navijača (kako lepo ometaju američke igrače i td!). Najstrašnija je izjava Ace-Aleksandra da mnogi od nas sigurno mrze Iznera zbog previše dobrog suprotstavljanja Djokoviću?!!! Gde je tu sportska etika, samosvest komentatora? Zna li on gde se nalazi i ne bi li trebao da objektivno komentariše? Niko ne brani Aci da se raduje nakon Novakovih poena, ali neka padanje u rodoljubivi trans (ili je to bila brzopletost- svejedno) ostavi za trenutke kada bude pratio meč kao gledalac sa tribine. Krajnje neprofesionalno i sramotno- ovakve greške su nedopustive pogotovo na javnom servisu!

Kako će pored takvih "elitnih" sportskih komentatora naša publika biti teniski obrazovana? Očigledno nije dovoljno pratiti mečeve na velikim svetskim turnirima- nama su potrebni lepi primeri od naših ljudi da bi bili usvojeni (psihologija "kupujte-prihvatite domaće") kao deo naše sportske kulture.
Valjda će doći vreme kada ćemo naučiti da poštujemo i priznamo kvalitet ljudima i sportistima pod drugim zastavama- i baš posebno onda kada igraju protiv nas! Ono što ne želiš sebi nemoj činiti ni drugima!

Pera Mitić

pre 14 godina

Našim momcima (svima, uključujući i Vemića koji je bio tu da sparinguje sa ostalima) sve čestitke!
Ja sam ipak pod utiskom Iznerove igre u sva tri meča?!
Čovek je igrao fenomenalno, gotovo da nije grešio iz forhenda.
Sjajna izjava posle poraza od Noleta, veoma korektan momak.
Što se Hrvata tiče, smatram da smo blagi favoriti.
Čilić je opasno dobar i mogao bi da dobije oba meča u singlu, ne znam ko će biti pobednik meča Čilić-Đoković. Dubl su uvek imali jako dobar i iako im Ančić nije u formi, a Karlović verovatno neće igrati, opet je dubl Ljubičić-Čilić veoma jak.

Mislim da je realno da Nole i Čilić dobiju po jedan singl, a ostala tri meča su potpuno otvorena.

Ne znam na koga idemo ako ih prođemo i da li smo domaćini ili gosti?

U svakom slučaju, momci, bili ste super i samo hrabro i dalje!

branko

pre 14 godina

Новак је велики тенисер и велики спортиста. Они који то не виде и не признају имају много и других проблема у животу.
Видим да је већ почело навијачко препуцавање иако до меча у Сплиту има још много времена па се може десити штошта. Ја ћу своје поређење репразантација Србије и Хрватске изнети на начин који се мени чини најближим. Пре свега, да се зна, навијам за Србију. Кад би Србија и Хрватска у садашњим саставима одиграли 10 мечева, рецимо сваке две недеље, наизменично тамо и овамо или све на неутралном терену, моја је процена да би резултат у победама био 5 : 5. Од тих 10 мечева 7 –8 би се завршило резултатом 3 : 2 за некога, а у само једном или ниједном мечу екипа која добије дубл би изгубила меч. Дакле, то су екипе приближно истих вредности. Шта се може већ сад рећи о мечу у јулу? Предност Хрватске је домаћи терен а предност Србије је Ђоковић који је ту неспорно најбољи играч . Највећи проблем хрватских играча је то што ће они бити под многоструко већим притиском него српски играчи а највећи проблем српске екипе је тај што је већа шанса да неко од Чилића и Карловића на домаћем терену победи Ђоковића од шансе да било којег од њих двојице победи други српски играч (Јанко или Виктор, свеједно). Ипак, најреалније је да меч одлучи дубл. Верујем да су тога свесни сви, али сумњам да је могуће учинити било шта да се дублови боље припреме, било наш било хрватски тако да ће партију дублова а највероватније и цео меч одлучити тренутна форма играча и СРЕЋА.

Mafa

pre 14 godina

Bravo Nole.Bravo Srbijo.Inače svaki teniser nosio je opremu svog sponzora.Nole Serđo Takinija,Viktor Diador i Janko Filu tako da te priče ostavite po strani.I na svim majicama pisalo je Srbija.Protiv Hrvata nadam se da će Nole biti siguran i da ćemo pobjediti u dublu.Protiv Čilića u drugom meču treba staviti Janka..jer je luud.Nikšić navija za vas.

DEDA CVETKO

pre 14 godina

Nole je pobedio (svaka, cast, Majstore!) zato sto ima jednu KRAJNJE nesrpsku osobinu: ZAVRSAVA ONO STO JE ZAPOCEO.

Naravoucenije mladim generacijama Srba: Jedanaesta Bozija Zapovest glasi: ne pocinji ako nemas volje, zelje, snage, izdrzljivosti i istrajnosti da zavrsis.

Коментатор

pre 14 godina

Много се овде људи фемкају када је у питању навијање на Дејвис купу... Довољно је погледати како се навија у Јужној Америци, у Хрватској, па чак и у неким западним земљама за које стоји да су тениски најобразованије... Једноставно у овом такмичењу постоји национални набој који се исказује кроз нешто немирнију публику, а самим тим на тај начин се и стиче предност домаћег терена. Уосталом чак и на неким тениским турнирима имали смо моменте навијања и бодрења домаћих тенисера који су прелазили укусе културног бодрења и опет ретко када се може видети да се тенисери жале на све то...
У сваком случају навијање је могло бити и гласније и боље, али претпостављам да ће и ова стегнутост код наших људи проћи већ са следећим мечевима који нам долазе...

Beogradjanin

pre 14 godina

„Ovu pobedu posvećujem Srbiji“.

Hvala ti momče.
Sjajan tim ste bili ti, Zimonja, Tipsa i Viktor i bravo za pobedu koju ste doneli Srbiji.
Koliko ste svi bili motivisani i koliko si ti snage i emocija uneo u meč sa odličnim Iznerom, videlo sa na kraju kad si doneo konačnu pobedu, i kad su ti pošle suze a repka te pokrila zastavom i počela da vrišti i igra od sreće.
Sve u svemu, uživao sam ova tri dana u druženju i gledanju tenisa u Areni. Još želim da pozdravim sve navijače iz drugih gradova, iz Zrenjanina (sedeli pored mene), Bijeljine, Mrkonjić Grada, Han Pijeska, Preljine - vijorile se zastave, koji su došli u Beograd da zajedno navijamo za našu reprezentaciju.

Alee

pre 14 godina

Svaka cast momci!!! Bilo je uzivanje provesti predhodna 3 dana u Areni...Svaka cast i Amerima,odigrali su odlicno,s obzirom na to da sljaka nije podloga koja im odgovara.....Puno srece,u sledecem kolu protiv Hrvatske,bice gusto....ali nadam se da vas posle tog meca cekamo ponovo u Areni:)))

ns tenis man

pre 14 godina

svaka čast svim momcima. dokazali su da vole svoju otadžbinu i dali veliki potstrek mladima u srbiji da se radom i ljubavlju prema domovini može pokazati šta je pravi put za mlade ljude.

pera

pre 14 godina

Jeste da je Amer, ali Izneru stvarno svaka cast, skroz korektan momak i odlican sportista.
Za sve ostale, servis je sastavni deo tenisa, i koliko god se vama ne svidjao serve&volley je daleko najatraktivniji stil igre. Nek proba svako od vas da servira pet setova za redom pa da vidite koliko snage i koncentracije je potrebno to uraditi kako treba.

Nasim momcima cestitke i naravno maksimalna podrska pred mec sa Hrvatima

ZN

pre 14 godina

Sve cestitke Novaku na divovskoj borbi. Maestro je ipak izveo zeljenu zavrsnicu. Bravo Nole!

@ (Pedja nije kod kuce, 8. mart 2010 06:18)Zar se u Srbiji ne poklanja sve i tajkunima i politicarima? Zasto bi Novak bio izuzetak? Ne mozes nista politicarima i tajkunima pa proganjas Novaka? Haha, bedno i jadno!

Zdera

pre 14 godina

@Pera
Kazes: "Jeste da je Amer, ali Izneru stvarno svaka cast, skroz korektan momak i odlican sportista."
Sta mislisa da neko za tebe kaze: Vidi ovaj Pera - jeste da je Srbin ali skroz pametno govori"

haylee

pre 14 godina

Isner bi uz bolju igru u polju mogao stvarno dobar da bude, narocito na betonu i travi. uz to je stvarno super lik. navija za njega od sada, kada kod ne igra sa nasima

sasa jokic

pre 14 godina

Nole svaka cast za pobedu!!! Zabrinjava me relativno veliki broj teskih pobeda od pocetka ove sezone. I to uglavnom sa igracima iz prvih 30. Nadam se da ce Ti se forma popraviti!

Predo

pre 14 godina

Ja sam cestitao prolaz u cetvrtfinale jos nakon pobjede Troickog prvog dana, koja je bila kljucna. Mislio sam da ce ovo biti mnogo lakse, ali krivac je Izner. Nisam mogao odgledati citav mec direktno, pa sam ga snimio i odgledao kasnije, bez emocija, jer sam znao rezultat. NOvak je odigrao mnogo bolje nego u Dubaiu, pogotovo kad uzmete u obzir da se Izner mnogo duze pripremao za sljaku. Pa cak je i bolna rana - servis malo poboljsan, jer je pravio "samo" dvije duple greske po setu i mnogo vise asova. Izner je bio nevjerovatno smiren i opusten, je ni on sam nije ocekivao da pobjedi, a NOvak je "morao" da to uradi. E, zato mu svaka cast, medjutim imam dojam da njegovo ponasanje sve vise i vise prelazi granice pristojnog. Repertoar psovki mu je veci od Ivanisevicevog. Sto se tice meca sa Hrvatima, to ce biti na ljeto (a sad pada snijeg), a do tada ko zna ko ce biti u kakvoj formi. I mislim da ce teze biti domacinima, jer ce pritisak javnosti biti ogroman. Hrvatski teniseri su divni momci, neoptereceni nacionalizmom, medjutim opet ce pojedini idioti u Hrvatskoj poceti o agresiji, Vukovaru, osveti itd., sto samo moze opteretiti Hrvate. Srpski igraci nece imati toliki pritisak. Dubl ce biti jaci. Ovaj put je zrtvovan, jer se smatralo da ne mogu pobjediti Brajane. NOvak se u Hrvatskoj osjeca kao kod kuce. Njemu ocigledno vise smetaju domaci navijaci, a navikao da mu zvizde, gdje god igrao. BIce interesantno u svakom slucaju.

milwood

pre 14 godina

Bravo Nole! Posle meča kad je davao intervju , okružen drugarima iz repke , pokazao je da je prvi među jednakim , ni trunke arogancije u ponašanju. Što se tiče onih koji mu spočitavaju da je uobražen , lomi rekete ... nisu u pravu .Takav mu je temperament, Zna se da je i Federer takav samo sputava se ( kao junior na svakom meču lomio je reket). Pored toga , Nole ima samo 22 godine a nosi se sa slavom kakvom se ni jedan naš sportista ikad nije nosio (možda Divac jeste)To je , bar meni fascinantno , pojaviš se bilo gde na planeti i neko će ti prići i tražiti autogram . Svaka čat Novače , samo ne dozvoli da te opije slava kao što je opila devojke.

Cucurigu

pre 14 godina

Cestitke kompletnoj ekipi na zasluzenoj pobedi.Mislim da nije korektno posebno izdvajati ovoga ili onoga.Svi momci:Troicki,Novak,Nenad,Janko i strucni stab zasluzuju pohvalu za timski rad.
Puno uspeha momcima i u sledecim mecevima u:IW-u,Maj..u,Splitu...

milica

pre 14 godina

Ljudi, čitajući komentare zaključila sam: nema nama spasa! zar ni dan poslije pobjede ne možemo sportski, ljudski čestitati pobjedu ne vrijeđajući i omalavažavajući prije svega Novaka. Da nije igrao prozivali bi ga dežurne patriote da je nikakav Srbin, sad kad je igrao i kad je srce ostavio na terenu, sad ne valja što nema natpis Srbija !!!!!! Pa vidje li netko natpis USA na leđima njihovih igrača? Šta mislite da li tamo vrijeđaju svoje igrače zbog toga?!! Svaki put kažem sebi, ma daj bezobraznih i nekulturnih ljudi ima svugdje, ko će stalno ispravljati krive Drine, a onda pomislim pa možda će neko od tenisera i pročitati ovo i možda stekne krivi dojam. Da smo svi sujetni i da im ne opraštamo uspjeh.A nije tako.Srbi su pošten i vrijedan narod, i vole svoju djecu pogotovu onu koja uspiju u ovom ludom i surovom svijetu. Zato momci svaka Vam čast, borili ste se i uspijeli!

The Terrible

pre 14 godina

@ sussie
Porez moze da se plati dva puta. Posto se potpisujes kao aussie onda pretpostavljam da zivis u Australiji. Australija ima ugovor sa par zemalja o neplacanju duplog poreza. Sa zemljama sa kojima nemaju ugovor placa se duplo. Tako da ako ti imas stan u Srbiji i izdajes ga trebalo bi da placas i u Australiji porez na dobitak.
Idi na ATO site pa procitaj.

steva

pre 14 godina

Zajedno smo ostvarili najveći uspeh u istoriji srpskog tenisa."

dovoljno :)
(Anonymous, 7. mart 2010 20:50)

Ako vam je 1/4 finale uspjeh za pamćenje..kaj je onda nama osvajanje DC-a, pa malo polufinale...pa opet polufinale preko Vas..jel vam sad malo jasnije kakva smo sila u tenisu..kad se vi ovako veselite pobjedi nakon oslabljenih Amera...
(FeboZg, 7. mart 2010 21:44)

pa, dotle smo stigli za sad, valjda imamo pravo da se radujemo ... vi ste dobili jednom, svaka čast, i mi ćemo da probamo ... tačno je da je ovo postalo više jedno fency takmičenje ... nema revanša, igra se samo na teritoriji jedne zemlje učesnika, tako da je domaćin već u velikoj prednosti ... ali je to jedan veliki praznik tenisa i velika promocija tog sporta ... i to je dovoljno ... a šta će biti u splitu? ... još jedan veliki teniski spektakl, na sreću svih nas gledalaca

Dylan Dog

pre 14 godina

@branko

Dobar komentar!
Data je sasvim korektna i realna procena trenutnog odnosa snaga između DC reprezentacija Srbije i Hrvatske. Svako ekstremnije mišljenje u korist jedne ili druge strane bi se komotno moglo podvesti pod "navijanje" i time izgubilo na težini.

Takođe je na mestu i opaska o Novaku. Nažalost, očigledno je da za veliki broj posetilaca ovog sajta važi pomenuta "dijagnoza" ;).

Croat from Belgrade

pre 14 godina

Dobrodošli...
Neka pobijedi bolji, i neka sve prođe u sportskoj atmosferi! http://www.youtube.com/watch?v=l-9O3_ZEGpU

Sandra

pre 14 godina

Bilo je velicanstveno gledati uzivo i biti deo atmosfere DC-a u Areni! Momcima svaka cast,kapa dole! Pobeda je ,kao sto kaze g-di Viskovic ogromna "kao kuca" !! I ne smem da pomislim sta bi se desilo i kakvi bi komentari bili da nismo na kraju trijumfovali! Iako su mnogi pomislili da cemo lako dobiti Amere, jer nisu dosli Rodik i Blejk, ne treba zaboraviti cinjenicu da je upravo John Isner odvalio Rodika na US Openu, osvojo Oklend u januaru, igrao 1/8 finala AO , a pre 2 nedelje igrao finale Memfisa sa Querry-iem..Sticajem okolnostim upoznala sam J. Isnera, veoma simpatican i fino vaspitan mladic (25 god), koji je zavrsio Univerzitet (za razliku od mnooooogih prof. tenisera), i tek je 2007. zaplovio u profesionalne vode...i evo ga danas , na 20. mestu ATP-a ! Neko bi rekao pravo niotkuda..i sudeci po prikazanom,ne verujem da ce se tu i zaustaviti.I zato su Viktorova pobeda prvog dana, posebno Noletova juce nad tim "gigantom" iz Severne Karoline neprocenjive!! Mi odosmo u cetvrt-finale gde nas cekaju "napaljeni" Hrvati i bice sigurno tesko..citam komentare da ce nas Savez od ITF-a traziti da se ne igra u Splitu, ali sam skepticna da ce nam izaci u susret.I bice tesko ne samo zato sto su Cilic i Karlovic odlicni igraci, vec prvenstveno cela ta atmosfera koja ce dobiti (ako vec i nije) politicku dimenziju! Verujem u nase momke da mogu i tu prepreku da predju,ali im treba OGROMNA podrska svih!Boze zdravlja njima,a nama malo manje zajedljivosti..Imamo isti cilj, zar ne?

aussie

pre 14 godina

@charllie
Posto sam ja strucnjak za poresko pravo, a Vi verovatno logicar jer ste tako brilijantno povezali da porez Novak i ostali placaju drzavi gde je turnir odrzan i gde se novac zaradio odmah moram da Vas demantujem. U pitanju je porez na dohodak gradjana koji se po svim medjunarodnim ugovorima svake zemlje placa tamo gde je neko rezident (otuda Nole i svi ostali Sumaher i slicni miljoneri u Monte Karlu - Monaku) kao rezidenti jer tamo je najmanji porez.

Do sada se nisam dva puta javljao da ostavljam komentar, ali cu to uraditi ovoga puta zato st se ovde neki ljudi lazno predstavljaju kao strcnjaci, a u stvari nemaju pojima o cemu pricaju, ili jendostavno provociraju ljude.

Pre dve godine sam pricao u Australiji sa Zimonjicem o tome, koliko mi se odbija od poreza i gde ga placa. Porez od zarade na turnirima se placa u zemlji gde se turnir i odigrava. Igracima organizatori pomognu da odbiju troskove, ako su i ih imali, ali u svakom slucaju porez placaju u zemlji gde igraju turnir. Strucnjak bi takodje trebao da zna da se porez na jedan prihod ne moze platiti dva puta i u vise zemalja. Pravi razlog zasto sportisti zive u Monaku ili Dubajiju je da bi izbegli da plate porez koji dobiju od sponzora.

Jos jednom cestitke nasim tenisaerima na pobedi.

Golexxx

pre 14 godina

"Charlie"
Gospodine,uopšte ne sporim da ste Vi stručnjak za poresko pravo,ali treba onda da znate,a sigurno znate i to prećutkujete,da porodica Djoković plaća "debeo" porez Srbiji jer tu grade ,izgradjuju,a imaju i restorane,hotel...