Subota, 20.02.2010.

10:44

Karadžić: „Oduzećemo im takmičenje"

Predsednik FSS Tomislav Karadžić najavio da će Odbor za hitna pitanja oduzeti takmičenje Zajednici Superligaša ukoliko se nastavi sa problemima u radu.

Izvor: B92

Karadžiæ: „Oduzeæemo im takmièenje" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Marko KG

pre 14 godina

Samo lud covek moze nesto da kaze protiv lige ekipa iz bivse SFRJ.Binic je mozda i ovakav i onakav ali je jedini kompetentan da kaze da li ta liga vredi ili ne jer ju je igrao i tada je igrao u evropi i osvojio je evropu,sada je celnik kluba ove bedne lige i tacno zna kako je bilo tad a kako je sad.Tacno je da je tada bila zabrana odlaska pre 27 godina starosti fudbalera ali to je samo jedan od dva uslova sto je zvezda bila prvak evrope a drugi je sto su se igrale jake utakmice pa je bilo vise para i vise iskustva igranja u jakim utakmicama.Hajde da polovinu posla uradimo tako sto cemo napraviti jacu ligu jer ce onda biti vise para a samim tim nam nece fudbaleri odlaziti da igraju po kini,madjarskoj,poljskoj,ceskoj,losijim grckim klubovima,rumuniji,bugarskoj itd.Nego ce nam iz tih istih inostranih klubova dolaziti fudbaleri koji ce igrati u nasoj ligi kao sto je to slucaj u kosarkaskoj nlb ligi gde igraju amerikanci,bugari,cesi,slovenci,rusi u nasim(srpskim) klubovima jer ima kinte i ima kvaliteta pa partizan igra dobro u evropi vec nekoliko godina.Stvari su proste,samo treba na pocetku zabraniti navijacima da putuju organizovano iz republike u republiku kao sto je to u kosarci uradjeno dok se ne normalizuju potpuno stvari...Nego mene brine jedna druga stvar ko ju je neko pomenuo a to je sto potpuno nestajemo kao nacija,svake godine nestane jedan ceo grad u Srbiji kad se uporedi broj stanovnika tekuce i prethodne godine.Mislite o tome!!!

Nevenko

pre 14 godina

Žestoka rasprava u Srbiji i nigde drugde. Ostale to ne zanima.
Izgleda da se ne sećate da je u SFRJ igračima bio zabranjem odlazak u inostarnstvo do 28 godine života.
Ne sećate se afera sa Šajberom, reprezentacijom.
Ne sećate se toga sa je svaki "veliki" klub imao barem jednog sudiju. (Partizan Meksimovića, Zvezda Glavinu npr.)
Ničega se vi ne sećate...

Nebojsa

pre 14 godina

Ona liga jeste bila jaka, ali bilo je drugo vreme. Bilo je para a nije se moglo pre 27. u inostranstvo. Sada regionalna liga ne bi popravila kvalitet fudbala.
Treba oterati huligane sa stadiona i mafiju iz uprava.
Do tada se ništa neće promeniti.

sportista

pre 14 godina

karadzic je sav u duhu broza i milosevica.treba mu javiti da je 2010-ta g.
on je jedan neuspesan suboticki "lokalac".koga su antic i igraci vazdigli da dodje u situaciju da nesto kaze.
e sada kada ima rec,vidi se sva beda od sportskog radnika-i sto je najstrasnije-milosevicevska iskljucivost u prostackom nipodastavanju neistomisljenika.

sinisa

pre 14 godina

Prvo bih pozdravio sve dobronamerne ljubitelje fudbala,i sporta uopste,iz cele bivse SFRJ.
Ne slazem se sa Binicem po mnogim pitanjima,ali sa ovim stavom o stvaranju regionalne lige se u potpunosti slazem.Regionalna liga je jedini spas za fudbal na ovim prostorima.Ali,iskljucivo liga koja bi se sastojala od klubova iz bivse SFRJ.Tesko da ce neki madjarski,bugarski ili grcki klub privuci paznju kao Dinamo ili Hajduk.Ne bi bilo tog adrenalina na utakmici Zvezda -Pao kao na primer na mecu Zvezda -Dinamo..Imam 35 godina i odlicno pamtim polufinala Zelje i Radnickog iz Nisa u kupu UEFA,u tom skoro istom takmicenju u kojem danas ni Zvezda ni Partizan ne mogu ni da "opepele"...
Uzalud su svi medijski pokusaji da se vrati publika na stadione,jednostvno,kvalitet fudbala i neizvesnost utakmica ce vratiti prave navijace na stadione..
Razumem i Kradzica i njegov stav.Njemu je trenutno odlicno,ni kriv ni duzan nasao se u pravom trenutku na pravom mestu,pa sad ne bi nista menjao..
Dakle,jos jedan glas "do neba" za regionalnu ligu " SFRJ',i jos jedan stalni navijac na stadionima je animiran..

mora.biti.bolje.nekada

pre 14 godina

Sve je to lepo zamisljeno..samo sta se Binic lozi da bi putovao u Zagreb!?Kad je bilo reci o regionalnoj ligi niko nije spominjao "Napredak".!Tu se misli na klubove koji su unteresantni svima.Ne verujem da u Hrvatskoj bas jedva cekaju da vide krusevacke zvezde!A,lepo je rekao..neko treba i u drugu ligu!
(banjalucki_cevap, 20. februar 2010 12:33)

Evo ja sam iz tog grada odakle je Napredak,i da ti malo pojasnim stvari,posto vidim da imas neko nebulozno vidjenje u nekim segmentima dotaknute price.Kao PRVO slazem se ne mora Napredak u tu prvu regionalnu ligu,ali da te podsetim,taj isti Napredak je u toj staroj JUGI bio svojevremeno i na 4 mestu na tabeli na kraju prvenstva i niko nije lako odnosio bodove pod Bagdalom,kao DRUGO u evro kupovima su na Napredkovom stadionu padala zvucna fudbalska imena u evropi,i kao TRECE mozda si cuo npr za VLADIMIRA JUGOVICA (najtrofejniji srpski igrac u istoriji,prvenstva italije,lige sampiona,da ne nabrajam,plus mislim i da je uopste najtrofejniji u celoj staroj JUGI,ali necu da tvrdim posto nisam siguran),pomenuti DRAGISA BINIC valjda si cuo za njega bar u ovom tekstu i znas da je bio PRVAK SVETA SA ZVEZDOM,pa ZORAN SIMOVIC 10 puta golman reprezentacije stare JUGE (kasnije je igrao za Hajduk iz te nazovimo VELIKE cetvorke),kao CETVRTO Napredak je 3 po broju gledalaca u ovoj nasoj bednoj ligi posle zvezde i partizana...eto obavestio sam te malo pa ti stavi prst na celo i zapitaj se koliko ti je komentar na mestu,i jos nesto ja bih pre isao na stadion da gledam DRUGU LIGU STARE JUGE nego ovu sadasnju "prvu"...nadam se da cemo uskoro imati priliku da li u prvoj ili drugoj regionalnoj da se susretnemo kada moj i tvoj klub budu igrali jedan protiv drugog,pozivam te na pivo pre utakmice bices moj gost,a bicemo za vreme utakmice sportski neprijatelji,a posle te opet vodim na pivo ma koji rezultat bio da nastavimo prijateljstvo,eto toliko od mene ! JA SAM ZA STARU LIGU!

deep_blue

pre 14 godina

Tipično komunjarski nastup. U stilu bivšeg komuniste i SPS ovca. Ko nije sa nama taj je protiv nas. Tipična političarska uobrazilja.
Ne treba ovo da čudi...
Mislim na Karadžića..

Nesha

pre 14 godina

Prvo nije tacno to sto kaze Dragisa da su bili jaki zato sto su iz nedelje u nedelju igrali teske meceve nego su bili jaki jer igraci nisu imali prava da odu u inostranstvo pre navrsene 27. godine. A da ne pricamo da su sada mnogo vece pare u igri a mi smo katastrofa po to pitanju.
A drugo UEFA je rekla svoje. Mozete vi da imate regionalnu ligu ali necete imati predstavnika u evropskim takmicenjima jer se u UEFA-ina takmicenje primaju samo timovi koj su to izborili plasmanom u svojoj nacionalnoj ligi. Mada to i nije problem, kako igramo bolje i da ne idemo u Evropu. Ako hocemo u Evropu i regina;nu ligu onda jedino da imamo paralelno nacionalnu ligu odakle cemo regrutvati timove za Evropu, i regionalnu koja ce sluziti da pohapsimo navijace jer ce se tu videti koga treba zauvek ukoniti sa stadiona.

TUTA

pre 14 godina

Iako sam Grobar moram da pohvalim Binica bravo majstore.Dobro covek rece zvezda je postala prvak evrope samo zbog teskih gostovanja jer ranije su je trpali i Celik iz Zenice,pa Velez iz Mostara sa po 5 komada.Jeste da su sada ti timovi pukli ali recite posteno zar mislite da bi zvezdi bilo lakse da gostuje Dinamu, Hajduku, Rjeci, Mariboru koji ima super stadion nov,ili Cukarickom,OFKi,Metalcu.Regionalana liga je jedini spas pa nek bude pljuvanja prve sezone sa tribina druge i trece nece siguran sam.

Mrki

pre 14 godina

Pa mislim da bi trebalo da se osnuje Regionalna liga,jer svi znamo da Zvezda postala sampion Sveta igrajuci u regionalnoj tj Jugoslovenskoj ligi a ne sampion Srbije,samo zbog sigurnosnjih razloga niko nece hteti da je osnuje...ne bi trebalo da mrzimo Hrvate niti da oni da mrze nas,sve je to politika,ali sta ces...nekada braca a sad...jedino sto se treba ugledati na Engleze i njihovo ponasanje na stadionima,tj svaki incident zatvor,tada bi smo mogli da vec da razmisljamo o R.Ligi...

Evropa

pre 14 godina

Sve bi ovo super bilo za kvalitet fudbala, medjutim kako bi nasi sportisti bili primljeni u Zagrebu, Splitu ili u Sarajevu? Mislite o tome. Jer u Beogradu ce da bude najmanje skandala u to garantujem.

I jos nesto, huligani mogu da bojkotuju utakmice, ali budite sigurni kad cuju da su dosli hrvatski navijaci u Srbiju, ili srpski navijaci u Hrvatsku, da ce biti sranja.

Pranje novca

pre 14 godina

Ne traba regionalna liga - treba rasturiti monopole u domaćem prvenstvu i pohapsiti bagru koja pravi i pere lovu u fudbalu, pa da vidiš kako bi bilo interesantno prvenstvo.
Lično mislim da bagri i odgovara regionalna liga.
Ko bi tu kontrolisao finansijske tokove?

grobarpfc

pre 14 godina

ma da kao sto su nlb ligu tribine pune tako ce biti i za fudbal. Probudite se, kakva crna regionalna liga. Treba pojacati srpsku ligu, ne slabiti.

Duvan

pre 14 godina

Rece neko da je Jadranska liga peta u Evropi. Da peta je od pet jakih liga. Koje su to lige ostale iza Jadranske? Nemacka? Poljska? Smesno...

Rio

pre 14 godina

Ajde sad zamislite se svi koji podrzavate regionalnu ligu, da li ta liga vredi jedan srpski zivot? Mislite da nece biti nereda i kako ce sve fino da prodje. Dajete primer kosarkaske lige gde se igra maksimum pred 5000 ljudi u dvorani koju policija moze kontrolisati. A zamislite 50000 ljudi, ko ce njih kontolisati? Zapitajte se malo pre nego sto pisete svasta ovde.
Stop regionalnoj ligi razviti zaboravljene centre kao sto su Nis,Kragujevac,Valjevo, Krusevac,Sabac... Ako su mogli rumuni mozemo i mi.

Delija_Sever

pre 14 godina

Nekada su protivnici Crvene Zvezde gubili utakmice vec u svlacionici, pre izlaska na teren od straha, dok danas buse Zvezdu neki anonimusi iz Evrope bez ikakvog respekta, dok neki spavaju u zimskom snu.Evropski i Svetski gigant je u komi, dok neki to ne kapiraju.Jesam za regionalnu ligu i nadi da se gigant probudi iz kome.

Miro

pre 14 godina

Bilo bi lepo da se stave reflektori na stadione, ali za to morate sami da zaradite pare. Bilo bi lepo jos sto sta da se popravi na tim istim stadiomima ali opet za to morate sami zaraditi pare. Kuca fudbala je jedino za sta su pare namjenjene, ne znam moze li vam se to moze "iz prve" objasniti ? Isto vazi i za tu ligu o kojoj Dragisa sanja. Kad se probudi razumjece da npr. Hratska je uzela 3 mjesto na svetskom prvenstu i ima svoju ligu iz koje je to sama postigla i da joj ne pada da na pamet da igra u istoj ligi Srbijom.

Mile

pre 14 godina

Ja sam protiv Dinama iz Drezdena stajao na jednoj nozi na Severu, dok je na stadionu bilo oko 100.000 a ispred stadiona je ostalo oko 20.000 gledalaca, sto imate na youtube i komentar Milojka Pantica da nadjete.Fudbal je umro u Srbiji, posle raspada Juge, kao i u ostatku nekadasnje Juge, iako vecina nije svesna toga!Zivelo se za fudbal, dok je danas domaci fudbal nesto, sto retko da nekoga zanima.Slazem se sa Binicem, jer ako hocemo opet da vidimo 100.000 na Marakani i 20.000 ispred Marakane, uspehe u Evropi, jedino bi to moglo jos kroz regionalnu ligu da se donese.Nacionalisti i sovinisti, neka gledaju politiku a manje da lece svoje frustracije kroz sport.

dragan

pre 14 godina

Naravno da sam i ja za regionalnu ligu. Mislim da je malo onih koji su protiv toga. Ovaj Karadzic se toliko protivi tome,sa tako slabim argumentima,SRAMOTA. Govori i ponasa se kao da je njegov ceo FSS. Ne bi me cudilo da za 5-6 godina a mozda i manje gledamo njega u glavnoj ulozi emisje INSAJDER-fudbalska mafija.

kibirh

pre 14 godina

Ljudi koji spominju Jadransku ligu u kosarci kao los primer ocigledno ne prate kosarku jedno vreme... NLB je najbolji primer zasto je regoinalna liga potrebna, podize se kvalitet takmicenja a interesovanja IMA, ja licno ne mogu da docekam svako sledece kolo, liga je PETA (5.) u Evropi po rangiranju Evrolige.

...

pre 14 godina

slažem se s idejom nekakve regionalne lige, trebalo bi iskoristiti ovaj pritisak koji je nastao u zadnje vrijeme da se konačno postigne nekakav konkretan dogovor. ali po meni je osnova kvalitetne regionalne lige kvalitetna domaća liga, npr. liga s 10 klubova koji igraju četverokružno, a za početak najjači iz tih liga igraju nekakav regionalni turnir na zimu i u proljeće. to bi po meni bio odličan početak, u domaćim ligama bi se koncentrirala kvaliteta, a najjači klubovi bi u drugom dijelu sezone dobili još više kvalitetnih utakmica kroz taj regionalni turnir. u anketi sportskih novosti većina se izjasnila za neku vrstu regionalne lige, znači ljudi vide da je to pravo rješenje. pozdrav iz hrvatske

BALTY

pre 14 godina

Gospodo ! Prvo da pitamo UEFA, da li bi dozvolili prvaku da direktno udje u ligu sampiona ! Ako bi bila samo simbolicna liga, onda ne treba da se igra !

Vladimir

pre 14 godina

Mi smo stvarno narod kratkog pamcenja. Pa zar niko nije izvukao nikakvu pouku iz Jadranske lige??? Da li stvarno mislite da ce klubovi iz HR doneti neki kvalitet u novu ligu? U istoj su situaciji kao i mi, imaju samo taj Dinamo, Hajduk je odavno propao, u celom tom cirkusu ispastace samo domaci klubovi i domaca liga a kvalitet se nece poboljsati nista. Bice kao i sa Jadranskom ligom, svakog cuda tri dana dosta a posle ce stadioni i dalje da zvrje prazni... A steta koja ce biti naneta domacem fudbalu bice nepopravljiva.

andrija

pre 14 godina

Ja sam za da se organizuje Regionalna liga,ali samo pod uslovom da na stadion imaju pravo doci domaci navijaci i mislim da bi samo tako funkcionisalo....

Slobodan-BG

pre 14 godina

Podrska stavu Dragise Binica !
Dobar fudbal da se igra za prave zaljubljenike u ovaj sport a ne da se ne igra zbog onih koje niko ne zeli na stadionima.

boban443

pre 14 godina

Samo oni koji nisu gledali fudbal u SFRJ nisu svesni sta smo imali,svake nedelje neki derbi,svake godine neki mali tim eksplodira,talenata koliko oces,puni stadioni-kako koji nas tim izadje u KES,KPK,KUP UEFA, prodje par kola-pa i ZELJO,RADNICKI

vasa

pre 14 godina

Da, ali sa Grcima, Bugarima, Madjarima... Sigurno bi puno interesantnije bile utakmice Partizan-Olimpijakos i Zvezda-Panatanaikos, nego protiv nekih Dinama, Hajduka i ostalih trecerazrednih klubova, koje ionako svi po Evropi tuku... Kako u utakmicama protiv takvih timova da popravljas kvalitet svoje igre... Najbolji primer je Vaterpolo klub Partizan i liga sa Madjarima...

93% navijaca

pre 14 godina

Ja bih u svakom slucaju pre isao da gledam Partizan-Dinamo i Zeljeznicar ili Zvezda-Sarajevo i Hajduk Split nego Cukaricki, Zemun, BSK Borcu, Vozdovac ili Bezaniju ili neki slicni klub iz "velikih fudbalskih centara" Srbije... Moja Apsolutna Podrska regionalnoj ligi koja iz koje bi se islo u Evropske kupove...

смешни сте

pre 14 godina

Мора да Бинићу нису јавили да је Звезда стуб српства и да је Звезда Србија, никад Југославија.

abcd

pre 14 godina

Koga boli uvo za "mišljenje" huligana?!? Ako im se ne dopada neka bojkotuju. Bolje za nas normalne navijače. Ako hoće da prave nerede... bože moj, tu je policija pa nek' izvole.
Ako su mogli Skandinavci da se organizuju pre par godina, što Balkanci ne bi mogli. Izgleda je jedini problem što neki likovi ne bi mogli da profitiraju od toga.
(Neću trećerazredni fudbal, 20. februar 2010 11:42)

A sta su to Skandinavci organizovali? Raspalu "Royal league"? Pa ko to jos gleda, a nisam siguran da i postoji vise! Regionalna liga sa zemljama bivse SFRJ bi bila konacan dokaz da Srbija nema mozga, a o pamcenju da ne govorim. Istupiti i iz glupe Jadranske lige u kosarci, koju takodje NIKO ne prati.

tako se normalno razmislja

pre 14 godina

Sećam se jedne godine,mislim da je to bilo 1994.Iz centra grada peške pičim kući i kod stadiona Vojvodine prilazi mi neki čovek i kaže:"Mali,hoćeš kartu?" Pitam ga za šta,a on kaže za fudbal."Ko igra?", "Vojvodina-Zemun". Ja umrem od smeha. Pogađate i da je bila subota ili nedelja (što bi rekli krosani,nogometni dan),a meni tada trinaestogodišnjaku fudbal nije bio ni na kraj pameti,a u godinama sam bio kada je samo to i trebalo da me interesuje.Ali nije.Danas je fudbal još jadniji nego onda,sumnjivi likovi se motaju oko stadiona,ljudi koji bi trebali biti DUGO na nekim mestima usamljeni i izopšteni,danas sede u kancelarijama tih istih fudbalskim klubova,ubeđujući nas kako smo zemlja sa velikim potencijalima i kako će sledeća sezona biti bolja.Posle kraha na EP2000, u jednim štampanim medijima je bio naslov: "Čekajući generaciju 1981.".Ona je prošla,sada u tim istim novinama stoji kako je generacija 1991. već prodata velikim evropskim klubovima za desetak hiljada evra. REZIME: regionalna liga OBAVEZNO TREBA.Ne moramo navijati ni za Zvezdu ni za Partizan ( ja sam iz NS-a pa ni ne navijam za Vojvodinu),ali ta dva kluba su potrebna,klinci će videti pune stadione u toj ligi (pogotovo kada Zvezda bude gostovala u HR - u to ne sumnjam ),želeće da igraju u našim velikimm klubovima jer će imati ono najvažnije-motiv-pune tribine,a biće i više novca. A i "sumnjiva gospoda" iz jednog malog dvorišta (naša JSL),imaće koncurenciju u toj istoj "gospodi" iz HNL-a ili Premier ligi BiH,biće tu prestiža,sujete, proradiće konkurencija,neće svakog klinca prodati sledeće sezone.A ako opet sretnem onog tapkaroša sa početka priče i vidim da ima karte za Vojvodinu- (Dinamo,Hajduk,Sarajevo,Željezničar),mislim da neće on pitati mene,nego ja njega ima li karte.
(AleksandarNS

1000 x bravo bravo bravo za komentar
aplauz !!!!!!!!!!

ma daj

pre 14 godina

Treba osnovati regionalnu ligu ali sa bugarima, rumunima,madjarima i makedoncima. Eventualno grci posto i oni imaju samo 2 ili 3 dobra tima. Pa kad nas oni malo razbiju onda cemo valjda shvatiti koliko smo nazadovali u odnosu na njih.Sta ce nam hrvati, bosanci i ostali. Bili smo,videli i hvala ali nikad vise. I onako su klubovi iz gore nabrojanih zemalja bolji od "lepih" njihovih
(mladen
Ti stvarno mislis da bi rumuni,grci,bugari koji imaju redovne ucesnike lige sampiona i nikakvu tradiciju igranja sa ex yu klubovima ulazili u takav projekat ??????
ja sam za reg ligu ali samo sa dragom nam bracom zbog istorije i tradicije jer to je ono sto daje car fudbalu u suprotnom pratio bih odbojku ili rukomet gde klubovi menjaju imena svake 3 sezone pa ni ne znas vise ko je ko

meraklija111

pre 14 godina

Kakve intelektualne i moralne velicine...Koga briga za vecite luzere...Upropatili privredu a sad glumi pomiritelja...Pitajte ljude u Subotici za dotichnog Karadzica...A da... I bivse radnike industrije "29 Novembar" iz istog grada...Nazadno drushtvo...
(Zulu Soweto, 20. februar 2010 12:04)

isto tako za predsednika saveza istocne Srbije Djordjevica pitajte radnike restorana Sindjelic, Saputnika, turistckih agencija i kazina koje je drzao nema kome nije ostao duzan!!! E takvi ljudi kao sto su Tole Karadzic i Dragan Djordjevic vode FSS, pa bolje stanje u nasem fudbalu ne moze ni da bude!

branko

pre 14 godina

Bilo bi dobro da se organizuje neka regionalna liga.U nju bi bilo pametno uključiti ne samo bivšu SFRJ nego i Mađare,možda Bugare ako žele.Rumuni verovatno ne bi pristali jer su ionako sve jači.A pobednik da ide direktno u Ligu Šampiona što bi bio najveći benefit za učesnike(uz veće prihode)

Kruševljanin

pre 14 godina

Binić je i sam rekao da Napredak ne bi bio u toj Prvoj ligi ali bi bio izazov da Napredak uđe u Prvu ligu i da bi to privuklo više gledalaca, barem na Napretkovom stadionu. A u pravu je i za reflektore. Koliko fudbalskih klubova iz Srbije ima reflektore na stadionu?! Koliko klubova iz Jelen Superlige nema reflektore?! Kada je Crvena Zvezda gostovala u 3. kolu u Kruševcu, tada su bili postavljeni montažni reflektori. Ma koliko se bunili igrači Crvene Zvezde, to je privuklo mnogo više gledalaca. Stadion je bio ispunjen do poslednjeg mesta. A zamislite tek kada bi svaki klub u Superligi imao reflektore, kolika bi tada bila posećenost na stadionima?!

Napred Biniću!
Ostala bagro, marš iz fudbala!!!

Ilija

pre 14 godina

Dragisa Binic je pomanito skroz, ne treba on nama da otvara oci sta bih bilo dobro za srpski fudbal.Karadzicu svaka cast za dosad uradjeno i zelim njemu samo ovako da nastavi. Nazad se nemoze, a napred se mora, zato se okrenimo nama i nasem fudbalu.Zelim jednog dana da gledam jakog Radnickog iz Nisa protiv jakog Radnickog iz Kragujevca!

cole

pre 14 godina

Ja pamtim jako dobro tu ligu za koju smatram da je bila u prve 3 u Evropi,i tih derbija,kvaliteta fudbala,marketinga...ali desilo se nesto najstrasnije na ovom prostorima,da ne zaboravim i zrtve najmonstruoznijeg Jasenovca,svih zrtava...Pa zar opet treba sa njima da se bratimimo i da sve sto nam se desilo opet zaboravimo!Iznad svega bih voleo tu ligu,ali mislim da to vise nikada nije moguce!!!! Da li neko misli kao ja?

Kvazimodo Sorabius

pre 14 godina

Karadžić je pretposlednji izdanak marksističkog diktatora, koji u fudbal nije uložio ništa, ali je izmuzao dosta. Uz mudrovanje i narcisoidnost bez premca, imao je sreću, a SRPSKI FUDBAL nesreću, da je Antić pristao da vodi reprezentaciju, pa to malo uspeha je prikačio sebi za uvo i misli da je Napoleon.
Binić, pozitivno prost - čovek koji je u fudbalu davao SVE šta i koliko je umeo (prosto!), nastavlja svoju iskrenost.
I sve dok nam u bilo čemu, pa i u fudbalu, rukovode ljudi koji su dupetom u Srbiji a pupkom u MNE, imaćemo eroziju, imaćemo u fudbalu Babrogiće (i ostale -rogiće) - a ljudima koji su rođeni tu, nedaleko od stadiona, ali i dedovi.., biće strašeni "damoklovim mačem" i prećeno torturom!
Ej, ko je Karadžić da će on svima koji ga ne slušaju - oduzeti nešto!
Da neće na kraju i život? (Toga je bilo u Srpskom fudbalu, i više od jednog slučaja)

pile

pre 14 godina

pa Binicu onda ti lepo uzni Piksetovog bemvejca pa idi i igraj regionalnu ligu sa svojom bracom.... mi necemo, BREEEE cemu to vodi, pogledajte malo sta smo napravili jadranskom ligom. Samo smo ojacali protivnike, od neke kosarkaske margine, Slovenije smo napravili velesilu, posrnuloj Hrvatskoj smo dali vestacko disanje... ne treba nam to! Malo manje razmisljajte kako cete decu od 18 godina da utopite u belosvetske klubove zarad svojih interesa.... i eto fudbala u Srbiji, eto publike na stadionima.....

AleksandarNS

pre 14 godina

Sećam se jedne godine,mislim da je to bilo 1994.Iz centra grada peške pičim kući i kod stadiona Vojvodine prilazi mi neki čovek i kaže:"Mali,hoćeš kartu?" Pitam ga za šta,a on kaže za fudbal."Ko igra?", "Vojvodina-Zemun". Ja umrem od smeha. Pogađate i da je bila subota ili nedelja (što bi rekli krosani,nogometni dan),a meni tada trinaestogodišnjaku fudbal nije bio ni na kraj pameti,a u godinama sam bio kada je samo to i trebalo da me interesuje.Ali nije.Danas je fudbal još jadniji nego onda,sumnjivi likovi se motaju oko stadiona,ljudi koji bi trebali biti DUGO na nekim mestima usamljeni i izopšteni,danas sede u kancelarijama tih istih fudbalskim klubova,ubeđujući nas kako smo zemlja sa velikim potencijalima i kako će sledeća sezona biti bolja.Posle kraha na EP2000, u jednim štampanim medijima je bio naslov: "Čekajući generaciju 1981.".Ona je prošla,sada u tim istim novinama stoji kako je generacija 1991. već prodata velikim evropskim klubovima za desetak hiljada evra. REZIME: regionalna liga OBAVEZNO TREBA.Ne moramo navijati ni za Zvezdu ni za Partizan ( ja sam iz NS-a pa ni ne navijam za Vojvodinu),ali ta dva kluba su potrebna,klinci će videti pune stadione u toj ligi (pogotovo kada Zvezda bude gostovala u HR - u to ne sumnjam ),želeće da igraju u našim velikimm klubovima jer će imati ono najvažnije-motiv-pune tribine,a biće i više novca. A i "sumnjiva gospoda" iz jednog malog dvorišta (naša JSL),imaće koncurenciju u toj istoj "gospodi" iz HNL-a ili Premier ligi BiH,biće tu prestiža,sujete, proradiće konkurencija,neće svakog klinca prodati sledeće sezone.A ako opet sretnem onog tapkaroša sa početka priče i vidim da ima karte za Vojvodinu- (Dinamo,Hajduk,Sarajevo,Željezničar),mislim da neće on pitati mene,nego ja njega ima li karte.

m.k.

pre 14 godina

Moze regionalna liga i bez Hrvata-kaze neki "M"

Naravno da moze,ali to onda nije to,prizno ti ili ne.

Regionalka bez velikh debija velike cetvorke na krcatoj Marakani,JNA,Poljudu i Maksimiru nema smisla.

Svaka cast Zeljeznicaru,Buducnosti,Liteksu i Debrecenu ali zanimanje za te 'derbije' bi bilo upola manje nego za susrete velike cetvorke.

RADE

pre 14 godina

HAJDUK KULA METALAC MLADI RADNIK CUKARICKI BSK BORCA SU SVAKAKO INTERESANTNIJI PROTIVNICI OD JEDNOG DINAMA HAJDUKA RIJEKE ZELJE SARAJEVA ITD ALI KAD BI SE ZEZALI VI KOJI STE PROTIV REGIONALNE LIGE NISTE BILI SIGURNO NI RODJENI KAD SE IGRALA LIGA SFRJ JA PAMTIM TE UTAKMICE I UVEK CU BITI ZA REGIONALNU LIGU ZATO PODRZAVAM BINICA.

Zulu Soweto

pre 14 godina

Kakve intelektualne i moralne velicine...Koga briga za vecite luzere...Upropatili privredu a sad glumi pomiritelja...Pitajte ljude u Subotici za dotichnog Karadzica...A da... I bivse radnike industrije "29 Novembar" iz istog grada...Nazadno drushtvo...

Bane_Zemun

pre 14 godina

Ne razumem zasto su svi toliko zapeli za te Hrvate... Organizujte regionalnu ligu bez njih. Srbija, BiH, Makedonija, eventualno Slovenija i to je to. Uostalom, jedina ekipa koja je u HR u rangu Partizana i Zvezde je Dinamo, ostali su svi smejurija.

banjalucki_cevap

pre 14 godina

Sve je to lepo zamisljeno..samo sta se Binic lozi da bi putovao u Zagreb!?Kad je bilo reci o regionalnoj ligi niko nije spominjao "Napredak".!Tu se misli na klubove koji su unteresantni svima.Ne verujem da u Hrvatskoj bas jedva cekaju da vide krusevacke zvezde!A,lepo je rekao..neko treba i u drugu ligu!

mladen

pre 14 godina

Treba osnovati regionalnu ligu ali sa bugarima, rumunima,madjarima i makedoncima. Eventualno grci posto i oni imaju samo 2 ili 3 dobra tima. Pa kad nas oni malo razbiju onda cemo valjda shvatiti koliko smo nazadovali u odnosu na njih.Sta ce nam hrvati, bosanci i ostali. Bili smo,videli i hvala ali nikad vise. I onako su klubovi iz gore nabrojanih zemalja bolji od "lepih" njihovih

torcida karlovac

pre 14 godina

aleksandar ns svaka čast..to je cijela bit ove teme..20g postoje naše lige i šta su nam to donijele,JEDNO VELIKO NIŠTA i može se ovako igrati još godinama nikad ništa biti neće.klubovi i dalje obične kante za nabijanje kod iole jačeg eu kluba.samo slijepi ljudi nevide da smo svi na dnu i da ovakvo stanje odgovara sitnim profiterima i mutnim likovima .nas obične jude zanima borba do kraja,uzbudljivost a ne namještanje i puštanje utakmica..nesmeta nam brena u zg i splitu ili oliver i severina u bg ali smeta nam ta liga.tako je smeta nacionalistima i likovima koji će još uvijek i 15g nakon rata još vode neke svoje ratove iako vide i sami da nam samima posebno neide i da nemožemo i neznamo..

Stara Pazova-moja dedovina

pre 14 godina

a "gospodine" karadzicu, da ovo nema veze zato sto je predsednik zajednice Babarogic u U.O. FK Crvena Zvezda i zelis da mu blokiras bilo koji uticaj, da bi mogao i dalje da senlucis po nasim terenima?!!!!

zeljo

pre 14 godina

Cestitke Binicu! Regionalna liga je jedini spas za klubove iz bivse Jugoslavije. Samo to ce vratiti gledaoce na tribine u klubskom fudbalu. A zakoni su oni,koji trebaju sprecavati nerede i huligane. A ti navijaci,koji su protiv lige, oni prave nerede po Evropi vec sada i brez te lige.

komisija za HITNA pitanja

pre 14 godina

Posto OVAJ hoce da ukine zajednicu superligasa pitam se ima li neko ko u ovoj nasoj zemlji moze da ukine i zajednicu super ligasa i FSS pa da dodju neki normalni ljudi koji znaju sta je potrebno fudbalu i izvuku ga iz blata i kandzi ovakvih tipova?????????????

VanjaLFC

pre 14 godina

Vec dugo ne zivim u Srbiji. Basket, koji mi je ok, mada me ne interesuje, je odlican primer kako Regionalna Liga pozitivno utice. Pitam drugare za domacu ligu, a oni su u fazonu da to skoro vise niko i ne gleda.
Ta Regionalna Fudbalska Liga nekome ne odgovara !!! Nekako su tu najglasniji "verni navijaci" a nakon njihove bure se uvek javljaju "Foteljasi".

15 godina je proslo od rata...
Fudbal izumire i kod nas i kod svih bivsih repubika...
Regionalna Liga je JEDINI SPAS

M.

pre 14 godina

Moze i regionalna liga bez hrvat. Nisu ni oni bas najpopularniji u Srbiji,pa sta. Ima ona stara, koga neme, bez njega se moze, a bez njih itekakao !!!

Neću trećerazredni fudbal

pre 14 godina

Koga boli uvo za "mišljenje" huligana?!? Ako im se ne dopada neka bojkotuju. Bolje za nas normalne navijače. Ako hoće da prave nerede... bože moj, tu je policija pa nek' izvole.
Ako su mogli Skandinavci da se organizuju pre par godina, što Balkanci ne bi mogli. Izgleda je jedini problem što neki likovi ne bi mogli da profitiraju od toga.

martin z

pre 14 godina

Binic je u pravu ma sto neko mislio o njemu. Regionalna liga je neminovnost i to takva sa ne vise od 10 klubova koji bi delili novac zaradjen od kladionica,tv prava,i ozbiljnog marketinga prema plasmanu u toj ligi cime bi se postigla motivacija koju treba podstaci i klauzulom uz pomoc UEFA-e o direktnom ucescu u ligi prvaka prvoplasirane ekipe u ovom takmicenju.Divljanje navijaca na ovim utakmicama bilo bi kaznjavano drasticnim novcanim kaznama i udaljavanjem kluba ciji navajijaci prave nerede na period od vise godina iz SVIH evropskih takmicenja cime bi stvari bile dovedene u red, Ako i jesmo Balkanci ima da se naucimo redu pre ulaska u EU

dzoniKG

pre 14 godina

Svaka cast Binicu , to zna svako u Srbiji.
Partizan i Zvezda su sad trecerazredni klubovi od kojih je samo ostalo ime iz SFRJ.
Binic zna da bez konkurencije nema ni kvaliteta ali zalosno je u sto o ovoj jadnoj zemlji o svemu odlucuju politicari i kriminalci a ne ljudi koji su nesto pokazali.
Setim se samo zadjnje godine zajednicke lige,Zvezda prvak sveta ,sad ne moze da pobedi i 3.razredni tim iz istocne evrope.

Dragan Bosnjakovic

pre 14 godina

Ovaj Karadzic zapeo za gradnju
kuce futbala bas kao ono "sve
steno lice"...koje je sredstva
navrtao na svoju vodenicu!!!
A zna se:
ZASTO SE KUCA FUTBALA GRADI U
PAZOVI I NA CIJEM PLACU!!
A narod zna,stampali vi ovaj
komentar ili ne!!!!
Hvala na prostoru.

stojan

pre 14 godina

Ovaj Binić nije normalan: malo nam je 'krvi' na našim utakmicama nego treba još čačkati mečku .....Koga bre u Srbiji interesuje da gleda Dinamo i Hajduk? Ili da idemo u Zagreb ili Split da nam j... m... pa smo opet mi krivi za izazvane ekscese! I,a li ovaj 'trkač' mozga??!

zlaja

pre 14 godina

O Biniću nemam pozitivno mišljenje, ali mislim da je potpuno u pravu kada ističe da je regionalna liga spas za srpski fudbal. Iskreno, bio sam protiv Jadranskelige u košarci, smatrajući da će uništiti srpsku košarku, ali, sada mislim da tada nisam bio u pravu i da je Jadranska liga pomogla najpre Partizanu da sada bude itekako ozbiljan i respektabilan klub u Evroligi, ali i reprezentaciji da dobije niz veoma kvalitetnih igrača. A ta liga je biti još kvalitetnija narednih godina. Naravno, da bi se formirala regionalna fudbalska liga, potrebno je pripremiti mnogo stvari, ali se na tome treba raditi, a mislim da Karadžić uopšte nema ozbiljne namere da na tom pitanju radi. Jednostavno, nekim ljudima, poput njega, uopšte ne odgovara formiranje takve lige, jer bi izgubili mnoge privilegije koje sada imaju. Komentarisanje tog Karadžića da se klubovi tek trebaju izjasniti o regionalnoj ligi, a da potcenjuje izjavu Mamića, koji je upravo glavni čovek Dinama, pri tome precenjujući mišljenje "navijača Dinama i Hajduka" upravo potvrdjuje da se radi o čistoj demagogiji. Pa zar šačica huligana iz Hrvatske ima toliki značaj za Karadžića? A što se tiče stadiona u Srbiji, oni su katastrofalni, pa ako se namenski novac ne može upotrebiti za poboljšanje infrastrukture, onda se može upotrebiti deo novca koji se dobije kao nagrada za plasman na SP. Jer, taj plasman su omogućili igrači koji su ponikli upravo na tim sada katastrofalnim stadionima, pa FSS treba sada pomoći tim klubovima. Ali, to se sigurno neće desiti, jer čelnici FSS misle samo o svojim privilegijama i ništa više. Ja kao partizanovac jedva čekam da vidim ozbiljnu regionalnu ligu sa prohodnošću u evro kupove i susrete velikih klubova ex Jugoslavije, a maštam i da moja Dubočica jednog dana bude član druge regionalne lige sa uredjenim stadionom. Ipak, dok je Karadžića i njemu sličnih, mislim da će moje želje ostati samo želje. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala.

Dragan Aca Bulic

pre 14 godina

Samo uspeh sa reprezentacijom te drzi na celu prvog coveka naseg fudbala.
Klupski fudbal nam je dno dna,klubove nam vode raznorazni Djurici i Dzombe,kriminal na sve strane,stadioni na kojima nam se igra fudbal u katastrofalnom stanju...
Odlazi!!!

Pobesneli max

pre 14 godina

Ako pogledamo kosarku, onda je jasno da su srpski klubovi dobili, i to mnogo. Da je srpska kosarka dobila, takodje mnogo, to je jos jasnije. Da li bi Partizan , danas, dominirao ne samo u toj, regionalnoj ligi, vec i u Evropi predstavlja tim za postovanje. Zvezda takodje. Ostali timovi, FMP, Hemofarm, su na dobrom putu da postanu atraktivne ekipe i u evropskim okvirima. Nije u pitanju samo kolicina novca koji se upumpa u neki klub i da to bude garancija da ce taj klub biti uspesan, jak, sa rezultatima. Dzaba novci ako se igraci ne kale svaki vikend u jakim utakmicama a ne samo jednom mesecno ili jednom godisnje ili nikada...
U tom smislu, Binic je u pravu, ali nisam siguran da je on sposoban da istera ovu pricu do kraja i da se vlastodrscima u FSS jednom zacepe usta i da su oni ti koji pricaju o nebulozama.

dzoniKG

pre 14 godina

Svaka cast Binicu , to zna svako u Srbiji.
Partizan i Zvezda su sad trecerazredni klubovi od kojih je samo ostalo ime iz SFRJ.
Binic zna da bez konkurencije nema ni kvaliteta ali zalosno je u sto o ovoj jadnoj zemlji o svemu odlucuju politicari i kriminalci a ne ljudi koji su nesto pokazali.
Setim se samo zadjnje godine zajednicke lige,Zvezda prvak sveta ,sad ne moze da pobedi i 3.razredni tim iz istocne evrope.

AleksandarNS

pre 14 godina

Sećam se jedne godine,mislim da je to bilo 1994.Iz centra grada peške pičim kući i kod stadiona Vojvodine prilazi mi neki čovek i kaže:"Mali,hoćeš kartu?" Pitam ga za šta,a on kaže za fudbal."Ko igra?", "Vojvodina-Zemun". Ja umrem od smeha. Pogađate i da je bila subota ili nedelja (što bi rekli krosani,nogometni dan),a meni tada trinaestogodišnjaku fudbal nije bio ni na kraj pameti,a u godinama sam bio kada je samo to i trebalo da me interesuje.Ali nije.Danas je fudbal još jadniji nego onda,sumnjivi likovi se motaju oko stadiona,ljudi koji bi trebali biti DUGO na nekim mestima usamljeni i izopšteni,danas sede u kancelarijama tih istih fudbalskim klubova,ubeđujući nas kako smo zemlja sa velikim potencijalima i kako će sledeća sezona biti bolja.Posle kraha na EP2000, u jednim štampanim medijima je bio naslov: "Čekajući generaciju 1981.".Ona je prošla,sada u tim istim novinama stoji kako je generacija 1991. već prodata velikim evropskim klubovima za desetak hiljada evra. REZIME: regionalna liga OBAVEZNO TREBA.Ne moramo navijati ni za Zvezdu ni za Partizan ( ja sam iz NS-a pa ni ne navijam za Vojvodinu),ali ta dva kluba su potrebna,klinci će videti pune stadione u toj ligi (pogotovo kada Zvezda bude gostovala u HR - u to ne sumnjam ),želeće da igraju u našim velikimm klubovima jer će imati ono najvažnije-motiv-pune tribine,a biće i više novca. A i "sumnjiva gospoda" iz jednog malog dvorišta (naša JSL),imaće koncurenciju u toj istoj "gospodi" iz HNL-a ili Premier ligi BiH,biće tu prestiža,sujete, proradiće konkurencija,neće svakog klinca prodati sledeće sezone.A ako opet sretnem onog tapkaroša sa početka priče i vidim da ima karte za Vojvodinu- (Dinamo,Hajduk,Sarajevo,Željezničar),mislim da neće on pitati mene,nego ja njega ima li karte.

tako se normalno razmislja

pre 14 godina

Sećam se jedne godine,mislim da je to bilo 1994.Iz centra grada peške pičim kući i kod stadiona Vojvodine prilazi mi neki čovek i kaže:"Mali,hoćeš kartu?" Pitam ga za šta,a on kaže za fudbal."Ko igra?", "Vojvodina-Zemun". Ja umrem od smeha. Pogađate i da je bila subota ili nedelja (što bi rekli krosani,nogometni dan),a meni tada trinaestogodišnjaku fudbal nije bio ni na kraj pameti,a u godinama sam bio kada je samo to i trebalo da me interesuje.Ali nije.Danas je fudbal još jadniji nego onda,sumnjivi likovi se motaju oko stadiona,ljudi koji bi trebali biti DUGO na nekim mestima usamljeni i izopšteni,danas sede u kancelarijama tih istih fudbalskim klubova,ubeđujući nas kako smo zemlja sa velikim potencijalima i kako će sledeća sezona biti bolja.Posle kraha na EP2000, u jednim štampanim medijima je bio naslov: "Čekajući generaciju 1981.".Ona je prošla,sada u tim istim novinama stoji kako je generacija 1991. već prodata velikim evropskim klubovima za desetak hiljada evra. REZIME: regionalna liga OBAVEZNO TREBA.Ne moramo navijati ni za Zvezdu ni za Partizan ( ja sam iz NS-a pa ni ne navijam za Vojvodinu),ali ta dva kluba su potrebna,klinci će videti pune stadione u toj ligi (pogotovo kada Zvezda bude gostovala u HR - u to ne sumnjam ),želeće da igraju u našim velikimm klubovima jer će imati ono najvažnije-motiv-pune tribine,a biće i više novca. A i "sumnjiva gospoda" iz jednog malog dvorišta (naša JSL),imaće koncurenciju u toj istoj "gospodi" iz HNL-a ili Premier ligi BiH,biće tu prestiža,sujete, proradiće konkurencija,neće svakog klinca prodati sledeće sezone.A ako opet sretnem onog tapkaroša sa početka priče i vidim da ima karte za Vojvodinu- (Dinamo,Hajduk,Sarajevo,Željezničar),mislim da neće on pitati mene,nego ja njega ima li karte.
(AleksandarNS

1000 x bravo bravo bravo za komentar
aplauz !!!!!!!!!!

RADE

pre 14 godina

HAJDUK KULA METALAC MLADI RADNIK CUKARICKI BSK BORCA SU SVAKAKO INTERESANTNIJI PROTIVNICI OD JEDNOG DINAMA HAJDUKA RIJEKE ZELJE SARAJEVA ITD ALI KAD BI SE ZEZALI VI KOJI STE PROTIV REGIONALNE LIGE NISTE BILI SIGURNO NI RODJENI KAD SE IGRALA LIGA SFRJ JA PAMTIM TE UTAKMICE I UVEK CU BITI ZA REGIONALNU LIGU ZATO PODRZAVAM BINICA.

Dragan Aca Bulic

pre 14 godina

Samo uspeh sa reprezentacijom te drzi na celu prvog coveka naseg fudbala.
Klupski fudbal nam je dno dna,klubove nam vode raznorazni Djurici i Dzombe,kriminal na sve strane,stadioni na kojima nam se igra fudbal u katastrofalnom stanju...
Odlazi!!!

Zulu Soweto

pre 14 godina

Kakve intelektualne i moralne velicine...Koga briga za vecite luzere...Upropatili privredu a sad glumi pomiritelja...Pitajte ljude u Subotici za dotichnog Karadzica...A da... I bivse radnike industrije "29 Novembar" iz istog grada...Nazadno drushtvo...

stojan

pre 14 godina

Ovaj Binić nije normalan: malo nam je 'krvi' na našim utakmicama nego treba još čačkati mečku .....Koga bre u Srbiji interesuje da gleda Dinamo i Hajduk? Ili da idemo u Zagreb ili Split da nam j... m... pa smo opet mi krivi za izazvane ekscese! I,a li ovaj 'trkač' mozga??!

Neću trećerazredni fudbal

pre 14 godina

Koga boli uvo za "mišljenje" huligana?!? Ako im se ne dopada neka bojkotuju. Bolje za nas normalne navijače. Ako hoće da prave nerede... bože moj, tu je policija pa nek' izvole.
Ako su mogli Skandinavci da se organizuju pre par godina, što Balkanci ne bi mogli. Izgleda je jedini problem što neki likovi ne bi mogli da profitiraju od toga.

Pobesneli max

pre 14 godina

Ako pogledamo kosarku, onda je jasno da su srpski klubovi dobili, i to mnogo. Da je srpska kosarka dobila, takodje mnogo, to je jos jasnije. Da li bi Partizan , danas, dominirao ne samo u toj, regionalnoj ligi, vec i u Evropi predstavlja tim za postovanje. Zvezda takodje. Ostali timovi, FMP, Hemofarm, su na dobrom putu da postanu atraktivne ekipe i u evropskim okvirima. Nije u pitanju samo kolicina novca koji se upumpa u neki klub i da to bude garancija da ce taj klub biti uspesan, jak, sa rezultatima. Dzaba novci ako se igraci ne kale svaki vikend u jakim utakmicama a ne samo jednom mesecno ili jednom godisnje ili nikada...
U tom smislu, Binic je u pravu, ali nisam siguran da je on sposoban da istera ovu pricu do kraja i da se vlastodrscima u FSS jednom zacepe usta i da su oni ti koji pricaju o nebulozama.

zeljo

pre 14 godina

Cestitke Binicu! Regionalna liga je jedini spas za klubove iz bivse Jugoslavije. Samo to ce vratiti gledaoce na tribine u klubskom fudbalu. A zakoni su oni,koji trebaju sprecavati nerede i huligane. A ti navijaci,koji su protiv lige, oni prave nerede po Evropi vec sada i brez te lige.

zlaja

pre 14 godina

O Biniću nemam pozitivno mišljenje, ali mislim da je potpuno u pravu kada ističe da je regionalna liga spas za srpski fudbal. Iskreno, bio sam protiv Jadranskelige u košarci, smatrajući da će uništiti srpsku košarku, ali, sada mislim da tada nisam bio u pravu i da je Jadranska liga pomogla najpre Partizanu da sada bude itekako ozbiljan i respektabilan klub u Evroligi, ali i reprezentaciji da dobije niz veoma kvalitetnih igrača. A ta liga je biti još kvalitetnija narednih godina. Naravno, da bi se formirala regionalna fudbalska liga, potrebno je pripremiti mnogo stvari, ali se na tome treba raditi, a mislim da Karadžić uopšte nema ozbiljne namere da na tom pitanju radi. Jednostavno, nekim ljudima, poput njega, uopšte ne odgovara formiranje takve lige, jer bi izgubili mnoge privilegije koje sada imaju. Komentarisanje tog Karadžića da se klubovi tek trebaju izjasniti o regionalnoj ligi, a da potcenjuje izjavu Mamića, koji je upravo glavni čovek Dinama, pri tome precenjujući mišljenje "navijača Dinama i Hajduka" upravo potvrdjuje da se radi o čistoj demagogiji. Pa zar šačica huligana iz Hrvatske ima toliki značaj za Karadžića? A što se tiče stadiona u Srbiji, oni su katastrofalni, pa ako se namenski novac ne može upotrebiti za poboljšanje infrastrukture, onda se može upotrebiti deo novca koji se dobije kao nagrada za plasman na SP. Jer, taj plasman su omogućili igrači koji su ponikli upravo na tim sada katastrofalnim stadionima, pa FSS treba sada pomoći tim klubovima. Ali, to se sigurno neće desiti, jer čelnici FSS misle samo o svojim privilegijama i ništa više. Ja kao partizanovac jedva čekam da vidim ozbiljnu regionalnu ligu sa prohodnošću u evro kupove i susrete velikih klubova ex Jugoslavije, a maštam i da moja Dubočica jednog dana bude član druge regionalne lige sa uredjenim stadionom. Ipak, dok je Karadžića i njemu sličnih, mislim da će moje želje ostati samo želje. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala.

Dragan Bosnjakovic

pre 14 godina

Ovaj Karadzic zapeo za gradnju
kuce futbala bas kao ono "sve
steno lice"...koje je sredstva
navrtao na svoju vodenicu!!!
A zna se:
ZASTO SE KUCA FUTBALA GRADI U
PAZOVI I NA CIJEM PLACU!!
A narod zna,stampali vi ovaj
komentar ili ne!!!!
Hvala na prostoru.

m.k.

pre 14 godina

Moze regionalna liga i bez Hrvata-kaze neki "M"

Naravno da moze,ali to onda nije to,prizno ti ili ne.

Regionalka bez velikh debija velike cetvorke na krcatoj Marakani,JNA,Poljudu i Maksimiru nema smisla.

Svaka cast Zeljeznicaru,Buducnosti,Liteksu i Debrecenu ali zanimanje za te 'derbije' bi bilo upola manje nego za susrete velike cetvorke.

martin z

pre 14 godina

Binic je u pravu ma sto neko mislio o njemu. Regionalna liga je neminovnost i to takva sa ne vise od 10 klubova koji bi delili novac zaradjen od kladionica,tv prava,i ozbiljnog marketinga prema plasmanu u toj ligi cime bi se postigla motivacija koju treba podstaci i klauzulom uz pomoc UEFA-e o direktnom ucescu u ligi prvaka prvoplasirane ekipe u ovom takmicenju.Divljanje navijaca na ovim utakmicama bilo bi kaznjavano drasticnim novcanim kaznama i udaljavanjem kluba ciji navajijaci prave nerede na period od vise godina iz SVIH evropskih takmicenja cime bi stvari bile dovedene u red, Ako i jesmo Balkanci ima da se naucimo redu pre ulaska u EU

VanjaLFC

pre 14 godina

Vec dugo ne zivim u Srbiji. Basket, koji mi je ok, mada me ne interesuje, je odlican primer kako Regionalna Liga pozitivno utice. Pitam drugare za domacu ligu, a oni su u fazonu da to skoro vise niko i ne gleda.
Ta Regionalna Fudbalska Liga nekome ne odgovara !!! Nekako su tu najglasniji "verni navijaci" a nakon njihove bure se uvek javljaju "Foteljasi".

15 godina je proslo od rata...
Fudbal izumire i kod nas i kod svih bivsih repubika...
Regionalna Liga je JEDINI SPAS

torcida karlovac

pre 14 godina

aleksandar ns svaka čast..to je cijela bit ove teme..20g postoje naše lige i šta su nam to donijele,JEDNO VELIKO NIŠTA i može se ovako igrati još godinama nikad ništa biti neće.klubovi i dalje obične kante za nabijanje kod iole jačeg eu kluba.samo slijepi ljudi nevide da smo svi na dnu i da ovakvo stanje odgovara sitnim profiterima i mutnim likovima .nas obične jude zanima borba do kraja,uzbudljivost a ne namještanje i puštanje utakmica..nesmeta nam brena u zg i splitu ili oliver i severina u bg ali smeta nam ta liga.tako je smeta nacionalistima i likovima koji će još uvijek i 15g nakon rata još vode neke svoje ratove iako vide i sami da nam samima posebno neide i da nemožemo i neznamo..

M.

pre 14 godina

Moze i regionalna liga bez hrvat. Nisu ni oni bas najpopularniji u Srbiji,pa sta. Ima ona stara, koga neme, bez njega se moze, a bez njih itekakao !!!

93% navijaca

pre 14 godina

Ja bih u svakom slucaju pre isao da gledam Partizan-Dinamo i Zeljeznicar ili Zvezda-Sarajevo i Hajduk Split nego Cukaricki, Zemun, BSK Borcu, Vozdovac ili Bezaniju ili neki slicni klub iz "velikih fudbalskih centara" Srbije... Moja Apsolutna Podrska regionalnoj ligi koja iz koje bi se islo u Evropske kupove...

meraklija111

pre 14 godina

Kakve intelektualne i moralne velicine...Koga briga za vecite luzere...Upropatili privredu a sad glumi pomiritelja...Pitajte ljude u Subotici za dotichnog Karadzica...A da... I bivse radnike industrije "29 Novembar" iz istog grada...Nazadno drushtvo...
(Zulu Soweto, 20. februar 2010 12:04)

isto tako za predsednika saveza istocne Srbije Djordjevica pitajte radnike restorana Sindjelic, Saputnika, turistckih agencija i kazina koje je drzao nema kome nije ostao duzan!!! E takvi ljudi kao sto su Tole Karadzic i Dragan Djordjevic vode FSS, pa bolje stanje u nasem fudbalu ne moze ni da bude!

komisija za HITNA pitanja

pre 14 godina

Posto OVAJ hoce da ukine zajednicu superligasa pitam se ima li neko ko u ovoj nasoj zemlji moze da ukine i zajednicu super ligasa i FSS pa da dodju neki normalni ljudi koji znaju sta je potrebno fudbalu i izvuku ga iz blata i kandzi ovakvih tipova?????????????

Kvazimodo Sorabius

pre 14 godina

Karadžić je pretposlednji izdanak marksističkog diktatora, koji u fudbal nije uložio ništa, ali je izmuzao dosta. Uz mudrovanje i narcisoidnost bez premca, imao je sreću, a SRPSKI FUDBAL nesreću, da je Antić pristao da vodi reprezentaciju, pa to malo uspeha je prikačio sebi za uvo i misli da je Napoleon.
Binić, pozitivno prost - čovek koji je u fudbalu davao SVE šta i koliko je umeo (prosto!), nastavlja svoju iskrenost.
I sve dok nam u bilo čemu, pa i u fudbalu, rukovode ljudi koji su dupetom u Srbiji a pupkom u MNE, imaćemo eroziju, imaćemo u fudbalu Babrogiće (i ostale -rogiće) - a ljudima koji su rođeni tu, nedaleko od stadiona, ali i dedovi.., biće strašeni "damoklovim mačem" i prećeno torturom!
Ej, ko je Karadžić da će on svima koji ga ne slušaju - oduzeti nešto!
Da neće na kraju i život? (Toga je bilo u Srpskom fudbalu, i više od jednog slučaja)

banjalucki_cevap

pre 14 godina

Sve je to lepo zamisljeno..samo sta se Binic lozi da bi putovao u Zagreb!?Kad je bilo reci o regionalnoj ligi niko nije spominjao "Napredak".!Tu se misli na klubove koji su unteresantni svima.Ne verujem da u Hrvatskoj bas jedva cekaju da vide krusevacke zvezde!A,lepo je rekao..neko treba i u drugu ligu!

Delija_Sever

pre 14 godina

Nekada su protivnici Crvene Zvezde gubili utakmice vec u svlacionici, pre izlaska na teren od straha, dok danas buse Zvezdu neki anonimusi iz Evrope bez ikakvog respekta, dok neki spavaju u zimskom snu.Evropski i Svetski gigant je u komi, dok neki to ne kapiraju.Jesam za regionalnu ligu i nadi da se gigant probudi iz kome.

Kruševljanin

pre 14 godina

Binić je i sam rekao da Napredak ne bi bio u toj Prvoj ligi ali bi bio izazov da Napredak uđe u Prvu ligu i da bi to privuklo više gledalaca, barem na Napretkovom stadionu. A u pravu je i za reflektore. Koliko fudbalskih klubova iz Srbije ima reflektore na stadionu?! Koliko klubova iz Jelen Superlige nema reflektore?! Kada je Crvena Zvezda gostovala u 3. kolu u Kruševcu, tada su bili postavljeni montažni reflektori. Ma koliko se bunili igrači Crvene Zvezde, to je privuklo mnogo više gledalaca. Stadion je bio ispunjen do poslednjeg mesta. A zamislite tek kada bi svaki klub u Superligi imao reflektore, kolika bi tada bila posećenost na stadionima?!

Napred Biniću!
Ostala bagro, marš iz fudbala!!!

boban443

pre 14 godina

Samo oni koji nisu gledali fudbal u SFRJ nisu svesni sta smo imali,svake nedelje neki derbi,svake godine neki mali tim eksplodira,talenata koliko oces,puni stadioni-kako koji nas tim izadje u KES,KPK,KUP UEFA, prodje par kola-pa i ZELJO,RADNICKI

kibirh

pre 14 godina

Ljudi koji spominju Jadransku ligu u kosarci kao los primer ocigledno ne prate kosarku jedno vreme... NLB je najbolji primer zasto je regoinalna liga potrebna, podize se kvalitet takmicenja a interesovanja IMA, ja licno ne mogu da docekam svako sledece kolo, liga je PETA (5.) u Evropi po rangiranju Evrolige.

mora.biti.bolje.nekada

pre 14 godina

Sve je to lepo zamisljeno..samo sta se Binic lozi da bi putovao u Zagreb!?Kad je bilo reci o regionalnoj ligi niko nije spominjao "Napredak".!Tu se misli na klubove koji su unteresantni svima.Ne verujem da u Hrvatskoj bas jedva cekaju da vide krusevacke zvezde!A,lepo je rekao..neko treba i u drugu ligu!
(banjalucki_cevap, 20. februar 2010 12:33)

Evo ja sam iz tog grada odakle je Napredak,i da ti malo pojasnim stvari,posto vidim da imas neko nebulozno vidjenje u nekim segmentima dotaknute price.Kao PRVO slazem se ne mora Napredak u tu prvu regionalnu ligu,ali da te podsetim,taj isti Napredak je u toj staroj JUGI bio svojevremeno i na 4 mestu na tabeli na kraju prvenstva i niko nije lako odnosio bodove pod Bagdalom,kao DRUGO u evro kupovima su na Napredkovom stadionu padala zvucna fudbalska imena u evropi,i kao TRECE mozda si cuo npr za VLADIMIRA JUGOVICA (najtrofejniji srpski igrac u istoriji,prvenstva italije,lige sampiona,da ne nabrajam,plus mislim i da je uopste najtrofejniji u celoj staroj JUGI,ali necu da tvrdim posto nisam siguran),pomenuti DRAGISA BINIC valjda si cuo za njega bar u ovom tekstu i znas da je bio PRVAK SVETA SA ZVEZDOM,pa ZORAN SIMOVIC 10 puta golman reprezentacije stare JUGE (kasnije je igrao za Hajduk iz te nazovimo VELIKE cetvorke),kao CETVRTO Napredak je 3 po broju gledalaca u ovoj nasoj bednoj ligi posle zvezde i partizana...eto obavestio sam te malo pa ti stavi prst na celo i zapitaj se koliko ti je komentar na mestu,i jos nesto ja bih pre isao na stadion da gledam DRUGU LIGU STARE JUGE nego ovu sadasnju "prvu"...nadam se da cemo uskoro imati priliku da li u prvoj ili drugoj regionalnoj da se susretnemo kada moj i tvoj klub budu igrali jedan protiv drugog,pozivam te na pivo pre utakmice bices moj gost,a bicemo za vreme utakmice sportski neprijatelji,a posle te opet vodim na pivo ma koji rezultat bio da nastavimo prijateljstvo,eto toliko od mene ! JA SAM ZA STARU LIGU!

TUTA

pre 14 godina

Iako sam Grobar moram da pohvalim Binica bravo majstore.Dobro covek rece zvezda je postala prvak evrope samo zbog teskih gostovanja jer ranije su je trpali i Celik iz Zenice,pa Velez iz Mostara sa po 5 komada.Jeste da su sada ti timovi pukli ali recite posteno zar mislite da bi zvezdi bilo lakse da gostuje Dinamu, Hajduku, Rjeci, Mariboru koji ima super stadion nov,ili Cukarickom,OFKi,Metalcu.Regionalana liga je jedini spas pa nek bude pljuvanja prve sezone sa tribina druge i trece nece siguran sam.

ma daj

pre 14 godina

Treba osnovati regionalnu ligu ali sa bugarima, rumunima,madjarima i makedoncima. Eventualno grci posto i oni imaju samo 2 ili 3 dobra tima. Pa kad nas oni malo razbiju onda cemo valjda shvatiti koliko smo nazadovali u odnosu na njih.Sta ce nam hrvati, bosanci i ostali. Bili smo,videli i hvala ali nikad vise. I onako su klubovi iz gore nabrojanih zemalja bolji od "lepih" njihovih
(mladen
Ti stvarno mislis da bi rumuni,grci,bugari koji imaju redovne ucesnike lige sampiona i nikakvu tradiciju igranja sa ex yu klubovima ulazili u takav projekat ??????
ja sam za reg ligu ali samo sa dragom nam bracom zbog istorije i tradicije jer to je ono sto daje car fudbalu u suprotnom pratio bih odbojku ili rukomet gde klubovi menjaju imena svake 3 sezone pa ni ne znas vise ko je ko

deep_blue

pre 14 godina

Tipično komunjarski nastup. U stilu bivšeg komuniste i SPS ovca. Ko nije sa nama taj je protiv nas. Tipična političarska uobrazilja.
Ne treba ovo da čudi...
Mislim na Karadžića..

BALTY

pre 14 godina

Gospodo ! Prvo da pitamo UEFA, da li bi dozvolili prvaku da direktno udje u ligu sampiona ! Ako bi bila samo simbolicna liga, onda ne treba da se igra !

Mile

pre 14 godina

Ja sam protiv Dinama iz Drezdena stajao na jednoj nozi na Severu, dok je na stadionu bilo oko 100.000 a ispred stadiona je ostalo oko 20.000 gledalaca, sto imate na youtube i komentar Milojka Pantica da nadjete.Fudbal je umro u Srbiji, posle raspada Juge, kao i u ostatku nekadasnje Juge, iako vecina nije svesna toga!Zivelo se za fudbal, dok je danas domaci fudbal nesto, sto retko da nekoga zanima.Slazem se sa Binicem, jer ako hocemo opet da vidimo 100.000 na Marakani i 20.000 ispred Marakane, uspehe u Evropi, jedino bi to moglo jos kroz regionalnu ligu da se donese.Nacionalisti i sovinisti, neka gledaju politiku a manje da lece svoje frustracije kroz sport.

Bane_Zemun

pre 14 godina

Ne razumem zasto su svi toliko zapeli za te Hrvate... Organizujte regionalnu ligu bez njih. Srbija, BiH, Makedonija, eventualno Slovenija i to je to. Uostalom, jedina ekipa koja je u HR u rangu Partizana i Zvezde je Dinamo, ostali su svi smejurija.

Nesha

pre 14 godina

Prvo nije tacno to sto kaze Dragisa da su bili jaki zato sto su iz nedelje u nedelju igrali teske meceve nego su bili jaki jer igraci nisu imali prava da odu u inostranstvo pre navrsene 27. godine. A da ne pricamo da su sada mnogo vece pare u igri a mi smo katastrofa po to pitanju.
A drugo UEFA je rekla svoje. Mozete vi da imate regionalnu ligu ali necete imati predstavnika u evropskim takmicenjima jer se u UEFA-ina takmicenje primaju samo timovi koj su to izborili plasmanom u svojoj nacionalnoj ligi. Mada to i nije problem, kako igramo bolje i da ne idemo u Evropu. Ako hocemo u Evropu i regina;nu ligu onda jedino da imamo paralelno nacionalnu ligu odakle cemo regrutvati timove za Evropu, i regionalnu koja ce sluziti da pohapsimo navijace jer ce se tu videti koga treba zauvek ukoniti sa stadiona.

mladen

pre 14 godina

Treba osnovati regionalnu ligu ali sa bugarima, rumunima,madjarima i makedoncima. Eventualno grci posto i oni imaju samo 2 ili 3 dobra tima. Pa kad nas oni malo razbiju onda cemo valjda shvatiti koliko smo nazadovali u odnosu na njih.Sta ce nam hrvati, bosanci i ostali. Bili smo,videli i hvala ali nikad vise. I onako su klubovi iz gore nabrojanih zemalja bolji od "lepih" njihovih

Stara Pazova-moja dedovina

pre 14 godina

a "gospodine" karadzicu, da ovo nema veze zato sto je predsednik zajednice Babarogic u U.O. FK Crvena Zvezda i zelis da mu blokiras bilo koji uticaj, da bi mogao i dalje da senlucis po nasim terenima?!!!!

смешни сте

pre 14 godina

Мора да Бинићу нису јавили да је Звезда стуб српства и да је Звезда Србија, никад Југославија.

Slobodan-BG

pre 14 godina

Podrska stavu Dragise Binica !
Dobar fudbal da se igra za prave zaljubljenike u ovaj sport a ne da se ne igra zbog onih koje niko ne zeli na stadionima.

dragan

pre 14 godina

Naravno da sam i ja za regionalnu ligu. Mislim da je malo onih koji su protiv toga. Ovaj Karadzic se toliko protivi tome,sa tako slabim argumentima,SRAMOTA. Govori i ponasa se kao da je njegov ceo FSS. Ne bi me cudilo da za 5-6 godina a mozda i manje gledamo njega u glavnoj ulozi emisje INSAJDER-fudbalska mafija.

cole

pre 14 godina

Ja pamtim jako dobro tu ligu za koju smatram da je bila u prve 3 u Evropi,i tih derbija,kvaliteta fudbala,marketinga...ali desilo se nesto najstrasnije na ovom prostorima,da ne zaboravim i zrtve najmonstruoznijeg Jasenovca,svih zrtava...Pa zar opet treba sa njima da se bratimimo i da sve sto nam se desilo opet zaboravimo!Iznad svega bih voleo tu ligu,ali mislim da to vise nikada nije moguce!!!! Da li neko misli kao ja?

...

pre 14 godina

slažem se s idejom nekakve regionalne lige, trebalo bi iskoristiti ovaj pritisak koji je nastao u zadnje vrijeme da se konačno postigne nekakav konkretan dogovor. ali po meni je osnova kvalitetne regionalne lige kvalitetna domaća liga, npr. liga s 10 klubova koji igraju četverokružno, a za početak najjači iz tih liga igraju nekakav regionalni turnir na zimu i u proljeće. to bi po meni bio odličan početak, u domaćim ligama bi se koncentrirala kvaliteta, a najjači klubovi bi u drugom dijelu sezone dobili još više kvalitetnih utakmica kroz taj regionalni turnir. u anketi sportskih novosti većina se izjasnila za neku vrstu regionalne lige, znači ljudi vide da je to pravo rješenje. pozdrav iz hrvatske

Vladimir

pre 14 godina

Mi smo stvarno narod kratkog pamcenja. Pa zar niko nije izvukao nikakvu pouku iz Jadranske lige??? Da li stvarno mislite da ce klubovi iz HR doneti neki kvalitet u novu ligu? U istoj su situaciji kao i mi, imaju samo taj Dinamo, Hajduk je odavno propao, u celom tom cirkusu ispastace samo domaci klubovi i domaca liga a kvalitet se nece poboljsati nista. Bice kao i sa Jadranskom ligom, svakog cuda tri dana dosta a posle ce stadioni i dalje da zvrje prazni... A steta koja ce biti naneta domacem fudbalu bice nepopravljiva.

grobarpfc

pre 14 godina

ma da kao sto su nlb ligu tribine pune tako ce biti i za fudbal. Probudite se, kakva crna regionalna liga. Treba pojacati srpsku ligu, ne slabiti.

abcd

pre 14 godina

Koga boli uvo za "mišljenje" huligana?!? Ako im se ne dopada neka bojkotuju. Bolje za nas normalne navijače. Ako hoće da prave nerede... bože moj, tu je policija pa nek' izvole.
Ako su mogli Skandinavci da se organizuju pre par godina, što Balkanci ne bi mogli. Izgleda je jedini problem što neki likovi ne bi mogli da profitiraju od toga.
(Neću trećerazredni fudbal, 20. februar 2010 11:42)

A sta su to Skandinavci organizovali? Raspalu "Royal league"? Pa ko to jos gleda, a nisam siguran da i postoji vise! Regionalna liga sa zemljama bivse SFRJ bi bila konacan dokaz da Srbija nema mozga, a o pamcenju da ne govorim. Istupiti i iz glupe Jadranske lige u kosarci, koju takodje NIKO ne prati.

andrija

pre 14 godina

Ja sam za da se organizuje Regionalna liga,ali samo pod uslovom da na stadion imaju pravo doci domaci navijaci i mislim da bi samo tako funkcionisalo....

vasa

pre 14 godina

Da, ali sa Grcima, Bugarima, Madjarima... Sigurno bi puno interesantnije bile utakmice Partizan-Olimpijakos i Zvezda-Panatanaikos, nego protiv nekih Dinama, Hajduka i ostalih trecerazrednih klubova, koje ionako svi po Evropi tuku... Kako u utakmicama protiv takvih timova da popravljas kvalitet svoje igre... Najbolji primer je Vaterpolo klub Partizan i liga sa Madjarima...

Rio

pre 14 godina

Ajde sad zamislite se svi koji podrzavate regionalnu ligu, da li ta liga vredi jedan srpski zivot? Mislite da nece biti nereda i kako ce sve fino da prodje. Dajete primer kosarkaske lige gde se igra maksimum pred 5000 ljudi u dvorani koju policija moze kontrolisati. A zamislite 50000 ljudi, ko ce njih kontolisati? Zapitajte se malo pre nego sto pisete svasta ovde.
Stop regionalnoj ligi razviti zaboravljene centre kao sto su Nis,Kragujevac,Valjevo, Krusevac,Sabac... Ako su mogli rumuni mozemo i mi.

Pranje novca

pre 14 godina

Ne traba regionalna liga - treba rasturiti monopole u domaćem prvenstvu i pohapsiti bagru koja pravi i pere lovu u fudbalu, pa da vidiš kako bi bilo interesantno prvenstvo.
Lično mislim da bagri i odgovara regionalna liga.
Ko bi tu kontrolisao finansijske tokove?

Ilija

pre 14 godina

Dragisa Binic je pomanito skroz, ne treba on nama da otvara oci sta bih bilo dobro za srpski fudbal.Karadzicu svaka cast za dosad uradjeno i zelim njemu samo ovako da nastavi. Nazad se nemoze, a napred se mora, zato se okrenimo nama i nasem fudbalu.Zelim jednog dana da gledam jakog Radnickog iz Nisa protiv jakog Radnickog iz Kragujevca!

Evropa

pre 14 godina

Sve bi ovo super bilo za kvalitet fudbala, medjutim kako bi nasi sportisti bili primljeni u Zagrebu, Splitu ili u Sarajevu? Mislite o tome. Jer u Beogradu ce da bude najmanje skandala u to garantujem.

I jos nesto, huligani mogu da bojkotuju utakmice, ali budite sigurni kad cuju da su dosli hrvatski navijaci u Srbiju, ili srpski navijaci u Hrvatsku, da ce biti sranja.

Mrki

pre 14 godina

Pa mislim da bi trebalo da se osnuje Regionalna liga,jer svi znamo da Zvezda postala sampion Sveta igrajuci u regionalnoj tj Jugoslovenskoj ligi a ne sampion Srbije,samo zbog sigurnosnjih razloga niko nece hteti da je osnuje...ne bi trebalo da mrzimo Hrvate niti da oni da mrze nas,sve je to politika,ali sta ces...nekada braca a sad...jedino sto se treba ugledati na Engleze i njihovo ponasanje na stadionima,tj svaki incident zatvor,tada bi smo mogli da vec da razmisljamo o R.Ligi...

sportista

pre 14 godina

karadzic je sav u duhu broza i milosevica.treba mu javiti da je 2010-ta g.
on je jedan neuspesan suboticki "lokalac".koga su antic i igraci vazdigli da dodje u situaciju da nesto kaze.
e sada kada ima rec,vidi se sva beda od sportskog radnika-i sto je najstrasnije-milosevicevska iskljucivost u prostackom nipodastavanju neistomisljenika.

pile

pre 14 godina

pa Binicu onda ti lepo uzni Piksetovog bemvejca pa idi i igraj regionalnu ligu sa svojom bracom.... mi necemo, BREEEE cemu to vodi, pogledajte malo sta smo napravili jadranskom ligom. Samo smo ojacali protivnike, od neke kosarkaske margine, Slovenije smo napravili velesilu, posrnuloj Hrvatskoj smo dali vestacko disanje... ne treba nam to! Malo manje razmisljajte kako cete decu od 18 godina da utopite u belosvetske klubove zarad svojih interesa.... i eto fudbala u Srbiji, eto publike na stadionima.....

branko

pre 14 godina

Bilo bi dobro da se organizuje neka regionalna liga.U nju bi bilo pametno uključiti ne samo bivšu SFRJ nego i Mađare,možda Bugare ako žele.Rumuni verovatno ne bi pristali jer su ionako sve jači.A pobednik da ide direktno u Ligu Šampiona što bi bio najveći benefit za učesnike(uz veće prihode)

Duvan

pre 14 godina

Rece neko da je Jadranska liga peta u Evropi. Da peta je od pet jakih liga. Koje su to lige ostale iza Jadranske? Nemacka? Poljska? Smesno...

Miro

pre 14 godina

Bilo bi lepo da se stave reflektori na stadione, ali za to morate sami da zaradite pare. Bilo bi lepo jos sto sta da se popravi na tim istim stadiomima ali opet za to morate sami zaraditi pare. Kuca fudbala je jedino za sta su pare namjenjene, ne znam moze li vam se to moze "iz prve" objasniti ? Isto vazi i za tu ligu o kojoj Dragisa sanja. Kad se probudi razumjece da npr. Hratska je uzela 3 mjesto na svetskom prvenstu i ima svoju ligu iz koje je to sama postigla i da joj ne pada da na pamet da igra u istoj ligi Srbijom.

Nebojsa

pre 14 godina

Ona liga jeste bila jaka, ali bilo je drugo vreme. Bilo je para a nije se moglo pre 27. u inostranstvo. Sada regionalna liga ne bi popravila kvalitet fudbala.
Treba oterati huligane sa stadiona i mafiju iz uprava.
Do tada se ništa neće promeniti.

sinisa

pre 14 godina

Prvo bih pozdravio sve dobronamerne ljubitelje fudbala,i sporta uopste,iz cele bivse SFRJ.
Ne slazem se sa Binicem po mnogim pitanjima,ali sa ovim stavom o stvaranju regionalne lige se u potpunosti slazem.Regionalna liga je jedini spas za fudbal na ovim prostorima.Ali,iskljucivo liga koja bi se sastojala od klubova iz bivse SFRJ.Tesko da ce neki madjarski,bugarski ili grcki klub privuci paznju kao Dinamo ili Hajduk.Ne bi bilo tog adrenalina na utakmici Zvezda -Pao kao na primer na mecu Zvezda -Dinamo..Imam 35 godina i odlicno pamtim polufinala Zelje i Radnickog iz Nisa u kupu UEFA,u tom skoro istom takmicenju u kojem danas ni Zvezda ni Partizan ne mogu ni da "opepele"...
Uzalud su svi medijski pokusaji da se vrati publika na stadione,jednostvno,kvalitet fudbala i neizvesnost utakmica ce vratiti prave navijace na stadione..
Razumem i Kradzica i njegov stav.Njemu je trenutno odlicno,ni kriv ni duzan nasao se u pravom trenutku na pravom mestu,pa sad ne bi nista menjao..
Dakle,jos jedan glas "do neba" za regionalnu ligu " SFRJ',i jos jedan stalni navijac na stadionima je animiran..

Nevenko

pre 14 godina

Žestoka rasprava u Srbiji i nigde drugde. Ostale to ne zanima.
Izgleda da se ne sećate da je u SFRJ igračima bio zabranjem odlazak u inostarnstvo do 28 godine života.
Ne sećate se afera sa Šajberom, reprezentacijom.
Ne sećate se toga sa je svaki "veliki" klub imao barem jednog sudiju. (Partizan Meksimovića, Zvezda Glavinu npr.)
Ničega se vi ne sećate...

Marko KG

pre 14 godina

Samo lud covek moze nesto da kaze protiv lige ekipa iz bivse SFRJ.Binic je mozda i ovakav i onakav ali je jedini kompetentan da kaze da li ta liga vredi ili ne jer ju je igrao i tada je igrao u evropi i osvojio je evropu,sada je celnik kluba ove bedne lige i tacno zna kako je bilo tad a kako je sad.Tacno je da je tada bila zabrana odlaska pre 27 godina starosti fudbalera ali to je samo jedan od dva uslova sto je zvezda bila prvak evrope a drugi je sto su se igrale jake utakmice pa je bilo vise para i vise iskustva igranja u jakim utakmicama.Hajde da polovinu posla uradimo tako sto cemo napraviti jacu ligu jer ce onda biti vise para a samim tim nam nece fudbaleri odlaziti da igraju po kini,madjarskoj,poljskoj,ceskoj,losijim grckim klubovima,rumuniji,bugarskoj itd.Nego ce nam iz tih istih inostranih klubova dolaziti fudbaleri koji ce igrati u nasoj ligi kao sto je to slucaj u kosarkaskoj nlb ligi gde igraju amerikanci,bugari,cesi,slovenci,rusi u nasim(srpskim) klubovima jer ima kinte i ima kvaliteta pa partizan igra dobro u evropi vec nekoliko godina.Stvari su proste,samo treba na pocetku zabraniti navijacima da putuju organizovano iz republike u republiku kao sto je to u kosarci uradjeno dok se ne normalizuju potpuno stvari...Nego mene brine jedna druga stvar ko ju je neko pomenuo a to je sto potpuno nestajemo kao nacija,svake godine nestane jedan ceo grad u Srbiji kad se uporedi broj stanovnika tekuce i prethodne godine.Mislite o tome!!!

stojan

pre 14 godina

Ovaj Binić nije normalan: malo nam je 'krvi' na našim utakmicama nego treba još čačkati mečku .....Koga bre u Srbiji interesuje da gleda Dinamo i Hajduk? Ili da idemo u Zagreb ili Split da nam j... m... pa smo opet mi krivi za izazvane ekscese! I,a li ovaj 'trkač' mozga??!

dzoniKG

pre 14 godina

Svaka cast Binicu , to zna svako u Srbiji.
Partizan i Zvezda su sad trecerazredni klubovi od kojih je samo ostalo ime iz SFRJ.
Binic zna da bez konkurencije nema ni kvaliteta ali zalosno je u sto o ovoj jadnoj zemlji o svemu odlucuju politicari i kriminalci a ne ljudi koji su nesto pokazali.
Setim se samo zadjnje godine zajednicke lige,Zvezda prvak sveta ,sad ne moze da pobedi i 3.razredni tim iz istocne evrope.

смешни сте

pre 14 godina

Мора да Бинићу нису јавили да је Звезда стуб српства и да је Звезда Србија, никад Југославија.

pile

pre 14 godina

pa Binicu onda ti lepo uzni Piksetovog bemvejca pa idi i igraj regionalnu ligu sa svojom bracom.... mi necemo, BREEEE cemu to vodi, pogledajte malo sta smo napravili jadranskom ligom. Samo smo ojacali protivnike, od neke kosarkaske margine, Slovenije smo napravili velesilu, posrnuloj Hrvatskoj smo dali vestacko disanje... ne treba nam to! Malo manje razmisljajte kako cete decu od 18 godina da utopite u belosvetske klubove zarad svojih interesa.... i eto fudbala u Srbiji, eto publike na stadionima.....

Bane_Zemun

pre 14 godina

Ne razumem zasto su svi toliko zapeli za te Hrvate... Organizujte regionalnu ligu bez njih. Srbija, BiH, Makedonija, eventualno Slovenija i to je to. Uostalom, jedina ekipa koja je u HR u rangu Partizana i Zvezde je Dinamo, ostali su svi smejurija.

abcd

pre 14 godina

Koga boli uvo za "mišljenje" huligana?!? Ako im se ne dopada neka bojkotuju. Bolje za nas normalne navijače. Ako hoće da prave nerede... bože moj, tu je policija pa nek' izvole.
Ako su mogli Skandinavci da se organizuju pre par godina, što Balkanci ne bi mogli. Izgleda je jedini problem što neki likovi ne bi mogli da profitiraju od toga.
(Neću trećerazredni fudbal, 20. februar 2010 11:42)

A sta su to Skandinavci organizovali? Raspalu "Royal league"? Pa ko to jos gleda, a nisam siguran da i postoji vise! Regionalna liga sa zemljama bivse SFRJ bi bila konacan dokaz da Srbija nema mozga, a o pamcenju da ne govorim. Istupiti i iz glupe Jadranske lige u kosarci, koju takodje NIKO ne prati.

Ilija

pre 14 godina

Dragisa Binic je pomanito skroz, ne treba on nama da otvara oci sta bih bilo dobro za srpski fudbal.Karadzicu svaka cast za dosad uradjeno i zelim njemu samo ovako da nastavi. Nazad se nemoze, a napred se mora, zato se okrenimo nama i nasem fudbalu.Zelim jednog dana da gledam jakog Radnickog iz Nisa protiv jakog Radnickog iz Kragujevca!

cole

pre 14 godina

Ja pamtim jako dobro tu ligu za koju smatram da je bila u prve 3 u Evropi,i tih derbija,kvaliteta fudbala,marketinga...ali desilo se nesto najstrasnije na ovom prostorima,da ne zaboravim i zrtve najmonstruoznijeg Jasenovca,svih zrtava...Pa zar opet treba sa njima da se bratimimo i da sve sto nam se desilo opet zaboravimo!Iznad svega bih voleo tu ligu,ali mislim da to vise nikada nije moguce!!!! Da li neko misli kao ja?

mladen

pre 14 godina

Treba osnovati regionalnu ligu ali sa bugarima, rumunima,madjarima i makedoncima. Eventualno grci posto i oni imaju samo 2 ili 3 dobra tima. Pa kad nas oni malo razbiju onda cemo valjda shvatiti koliko smo nazadovali u odnosu na njih.Sta ce nam hrvati, bosanci i ostali. Bili smo,videli i hvala ali nikad vise. I onako su klubovi iz gore nabrojanih zemalja bolji od "lepih" njihovih

vasa

pre 14 godina

Da, ali sa Grcima, Bugarima, Madjarima... Sigurno bi puno interesantnije bile utakmice Partizan-Olimpijakos i Zvezda-Panatanaikos, nego protiv nekih Dinama, Hajduka i ostalih trecerazrednih klubova, koje ionako svi po Evropi tuku... Kako u utakmicama protiv takvih timova da popravljas kvalitet svoje igre... Najbolji primer je Vaterpolo klub Partizan i liga sa Madjarima...

Vladimir

pre 14 godina

Mi smo stvarno narod kratkog pamcenja. Pa zar niko nije izvukao nikakvu pouku iz Jadranske lige??? Da li stvarno mislite da ce klubovi iz HR doneti neki kvalitet u novu ligu? U istoj su situaciji kao i mi, imaju samo taj Dinamo, Hajduk je odavno propao, u celom tom cirkusu ispastace samo domaci klubovi i domaca liga a kvalitet se nece poboljsati nista. Bice kao i sa Jadranskom ligom, svakog cuda tri dana dosta a posle ce stadioni i dalje da zvrje prazni... A steta koja ce biti naneta domacem fudbalu bice nepopravljiva.

AleksandarNS

pre 14 godina

Sećam se jedne godine,mislim da je to bilo 1994.Iz centra grada peške pičim kući i kod stadiona Vojvodine prilazi mi neki čovek i kaže:"Mali,hoćeš kartu?" Pitam ga za šta,a on kaže za fudbal."Ko igra?", "Vojvodina-Zemun". Ja umrem od smeha. Pogađate i da je bila subota ili nedelja (što bi rekli krosani,nogometni dan),a meni tada trinaestogodišnjaku fudbal nije bio ni na kraj pameti,a u godinama sam bio kada je samo to i trebalo da me interesuje.Ali nije.Danas je fudbal još jadniji nego onda,sumnjivi likovi se motaju oko stadiona,ljudi koji bi trebali biti DUGO na nekim mestima usamljeni i izopšteni,danas sede u kancelarijama tih istih fudbalskim klubova,ubeđujući nas kako smo zemlja sa velikim potencijalima i kako će sledeća sezona biti bolja.Posle kraha na EP2000, u jednim štampanim medijima je bio naslov: "Čekajući generaciju 1981.".Ona je prošla,sada u tim istim novinama stoji kako je generacija 1991. već prodata velikim evropskim klubovima za desetak hiljada evra. REZIME: regionalna liga OBAVEZNO TREBA.Ne moramo navijati ni za Zvezdu ni za Partizan ( ja sam iz NS-a pa ni ne navijam za Vojvodinu),ali ta dva kluba su potrebna,klinci će videti pune stadione u toj ligi (pogotovo kada Zvezda bude gostovala u HR - u to ne sumnjam ),želeće da igraju u našim velikimm klubovima jer će imati ono najvažnije-motiv-pune tribine,a biće i više novca. A i "sumnjiva gospoda" iz jednog malog dvorišta (naša JSL),imaće koncurenciju u toj istoj "gospodi" iz HNL-a ili Premier ligi BiH,biće tu prestiža,sujete, proradiće konkurencija,neće svakog klinca prodati sledeće sezone.A ako opet sretnem onog tapkaroša sa početka priče i vidim da ima karte za Vojvodinu- (Dinamo,Hajduk,Sarajevo,Željezničar),mislim da neće on pitati mene,nego ja njega ima li karte.

M.

pre 14 godina

Moze i regionalna liga bez hrvat. Nisu ni oni bas najpopularniji u Srbiji,pa sta. Ima ona stara, koga neme, bez njega se moze, a bez njih itekakao !!!

RADE

pre 14 godina

HAJDUK KULA METALAC MLADI RADNIK CUKARICKI BSK BORCA SU SVAKAKO INTERESANTNIJI PROTIVNICI OD JEDNOG DINAMA HAJDUKA RIJEKE ZELJE SARAJEVA ITD ALI KAD BI SE ZEZALI VI KOJI STE PROTIV REGIONALNE LIGE NISTE BILI SIGURNO NI RODJENI KAD SE IGRALA LIGA SFRJ JA PAMTIM TE UTAKMICE I UVEK CU BITI ZA REGIONALNU LIGU ZATO PODRZAVAM BINICA.

ma daj

pre 14 godina

Treba osnovati regionalnu ligu ali sa bugarima, rumunima,madjarima i makedoncima. Eventualno grci posto i oni imaju samo 2 ili 3 dobra tima. Pa kad nas oni malo razbiju onda cemo valjda shvatiti koliko smo nazadovali u odnosu na njih.Sta ce nam hrvati, bosanci i ostali. Bili smo,videli i hvala ali nikad vise. I onako su klubovi iz gore nabrojanih zemalja bolji od "lepih" njihovih
(mladen
Ti stvarno mislis da bi rumuni,grci,bugari koji imaju redovne ucesnike lige sampiona i nikakvu tradiciju igranja sa ex yu klubovima ulazili u takav projekat ??????
ja sam za reg ligu ali samo sa dragom nam bracom zbog istorije i tradicije jer to je ono sto daje car fudbalu u suprotnom pratio bih odbojku ili rukomet gde klubovi menjaju imena svake 3 sezone pa ni ne znas vise ko je ko

tako se normalno razmislja

pre 14 godina

Sećam se jedne godine,mislim da je to bilo 1994.Iz centra grada peške pičim kući i kod stadiona Vojvodine prilazi mi neki čovek i kaže:"Mali,hoćeš kartu?" Pitam ga za šta,a on kaže za fudbal."Ko igra?", "Vojvodina-Zemun". Ja umrem od smeha. Pogađate i da je bila subota ili nedelja (što bi rekli krosani,nogometni dan),a meni tada trinaestogodišnjaku fudbal nije bio ni na kraj pameti,a u godinama sam bio kada je samo to i trebalo da me interesuje.Ali nije.Danas je fudbal još jadniji nego onda,sumnjivi likovi se motaju oko stadiona,ljudi koji bi trebali biti DUGO na nekim mestima usamljeni i izopšteni,danas sede u kancelarijama tih istih fudbalskim klubova,ubeđujući nas kako smo zemlja sa velikim potencijalima i kako će sledeća sezona biti bolja.Posle kraha na EP2000, u jednim štampanim medijima je bio naslov: "Čekajući generaciju 1981.".Ona je prošla,sada u tim istim novinama stoji kako je generacija 1991. već prodata velikim evropskim klubovima za desetak hiljada evra. REZIME: regionalna liga OBAVEZNO TREBA.Ne moramo navijati ni za Zvezdu ni za Partizan ( ja sam iz NS-a pa ni ne navijam za Vojvodinu),ali ta dva kluba su potrebna,klinci će videti pune stadione u toj ligi (pogotovo kada Zvezda bude gostovala u HR - u to ne sumnjam ),želeće da igraju u našim velikimm klubovima jer će imati ono najvažnije-motiv-pune tribine,a biće i više novca. A i "sumnjiva gospoda" iz jednog malog dvorišta (naša JSL),imaće koncurenciju u toj istoj "gospodi" iz HNL-a ili Premier ligi BiH,biće tu prestiža,sujete, proradiće konkurencija,neće svakog klinca prodati sledeće sezone.A ako opet sretnem onog tapkaroša sa početka priče i vidim da ima karte za Vojvodinu- (Dinamo,Hajduk,Sarajevo,Željezničar),mislim da neće on pitati mene,nego ja njega ima li karte.
(AleksandarNS

1000 x bravo bravo bravo za komentar
aplauz !!!!!!!!!!

VanjaLFC

pre 14 godina

Vec dugo ne zivim u Srbiji. Basket, koji mi je ok, mada me ne interesuje, je odlican primer kako Regionalna Liga pozitivno utice. Pitam drugare za domacu ligu, a oni su u fazonu da to skoro vise niko i ne gleda.
Ta Regionalna Fudbalska Liga nekome ne odgovara !!! Nekako su tu najglasniji "verni navijaci" a nakon njihove bure se uvek javljaju "Foteljasi".

15 godina je proslo od rata...
Fudbal izumire i kod nas i kod svih bivsih repubika...
Regionalna Liga je JEDINI SPAS

Miro

pre 14 godina

Bilo bi lepo da se stave reflektori na stadione, ali za to morate sami da zaradite pare. Bilo bi lepo jos sto sta da se popravi na tim istim stadiomima ali opet za to morate sami zaraditi pare. Kuca fudbala je jedino za sta su pare namjenjene, ne znam moze li vam se to moze "iz prve" objasniti ? Isto vazi i za tu ligu o kojoj Dragisa sanja. Kad se probudi razumjece da npr. Hratska je uzela 3 mjesto na svetskom prvenstu i ima svoju ligu iz koje je to sama postigla i da joj ne pada da na pamet da igra u istoj ligi Srbijom.

Rio

pre 14 godina

Ajde sad zamislite se svi koji podrzavate regionalnu ligu, da li ta liga vredi jedan srpski zivot? Mislite da nece biti nereda i kako ce sve fino da prodje. Dajete primer kosarkaske lige gde se igra maksimum pred 5000 ljudi u dvorani koju policija moze kontrolisati. A zamislite 50000 ljudi, ko ce njih kontolisati? Zapitajte se malo pre nego sto pisete svasta ovde.
Stop regionalnoj ligi razviti zaboravljene centre kao sto su Nis,Kragujevac,Valjevo, Krusevac,Sabac... Ako su mogli rumuni mozemo i mi.

grobarpfc

pre 14 godina

ma da kao sto su nlb ligu tribine pune tako ce biti i za fudbal. Probudite se, kakva crna regionalna liga. Treba pojacati srpsku ligu, ne slabiti.

93% navijaca

pre 14 godina

Ja bih u svakom slucaju pre isao da gledam Partizan-Dinamo i Zeljeznicar ili Zvezda-Sarajevo i Hajduk Split nego Cukaricki, Zemun, BSK Borcu, Vozdovac ili Bezaniju ili neki slicni klub iz "velikih fudbalskih centara" Srbije... Moja Apsolutna Podrska regionalnoj ligi koja iz koje bi se islo u Evropske kupove...

Dragan Aca Bulic

pre 14 godina

Samo uspeh sa reprezentacijom te drzi na celu prvog coveka naseg fudbala.
Klupski fudbal nam je dno dna,klubove nam vode raznorazni Djurici i Dzombe,kriminal na sve strane,stadioni na kojima nam se igra fudbal u katastrofalnom stanju...
Odlazi!!!

Pobesneli max

pre 14 godina

Ako pogledamo kosarku, onda je jasno da su srpski klubovi dobili, i to mnogo. Da je srpska kosarka dobila, takodje mnogo, to je jos jasnije. Da li bi Partizan , danas, dominirao ne samo u toj, regionalnoj ligi, vec i u Evropi predstavlja tim za postovanje. Zvezda takodje. Ostali timovi, FMP, Hemofarm, su na dobrom putu da postanu atraktivne ekipe i u evropskim okvirima. Nije u pitanju samo kolicina novca koji se upumpa u neki klub i da to bude garancija da ce taj klub biti uspesan, jak, sa rezultatima. Dzaba novci ako se igraci ne kale svaki vikend u jakim utakmicama a ne samo jednom mesecno ili jednom godisnje ili nikada...
U tom smislu, Binic je u pravu, ali nisam siguran da je on sposoban da istera ovu pricu do kraja i da se vlastodrscima u FSS jednom zacepe usta i da su oni ti koji pricaju o nebulozama.

Neću trećerazredni fudbal

pre 14 godina

Koga boli uvo za "mišljenje" huligana?!? Ako im se ne dopada neka bojkotuju. Bolje za nas normalne navijače. Ako hoće da prave nerede... bože moj, tu je policija pa nek' izvole.
Ako su mogli Skandinavci da se organizuju pre par godina, što Balkanci ne bi mogli. Izgleda je jedini problem što neki likovi ne bi mogli da profitiraju od toga.

Stara Pazova-moja dedovina

pre 14 godina

a "gospodine" karadzicu, da ovo nema veze zato sto je predsednik zajednice Babarogic u U.O. FK Crvena Zvezda i zelis da mu blokiras bilo koji uticaj, da bi mogao i dalje da senlucis po nasim terenima?!!!!

Duvan

pre 14 godina

Rece neko da je Jadranska liga peta u Evropi. Da peta je od pet jakih liga. Koje su to lige ostale iza Jadranske? Nemacka? Poljska? Smesno...

TUTA

pre 14 godina

Iako sam Grobar moram da pohvalim Binica bravo majstore.Dobro covek rece zvezda je postala prvak evrope samo zbog teskih gostovanja jer ranije su je trpali i Celik iz Zenice,pa Velez iz Mostara sa po 5 komada.Jeste da su sada ti timovi pukli ali recite posteno zar mislite da bi zvezdi bilo lakse da gostuje Dinamu, Hajduku, Rjeci, Mariboru koji ima super stadion nov,ili Cukarickom,OFKi,Metalcu.Regionalana liga je jedini spas pa nek bude pljuvanja prve sezone sa tribina druge i trece nece siguran sam.

Dragan Bosnjakovic

pre 14 godina

Ovaj Karadzic zapeo za gradnju
kuce futbala bas kao ono "sve
steno lice"...koje je sredstva
navrtao na svoju vodenicu!!!
A zna se:
ZASTO SE KUCA FUTBALA GRADI U
PAZOVI I NA CIJEM PLACU!!
A narod zna,stampali vi ovaj
komentar ili ne!!!!
Hvala na prostoru.

branko

pre 14 godina

Bilo bi dobro da se organizuje neka regionalna liga.U nju bi bilo pametno uključiti ne samo bivšu SFRJ nego i Mađare,možda Bugare ako žele.Rumuni verovatno ne bi pristali jer su ionako sve jači.A pobednik da ide direktno u Ligu Šampiona što bi bio najveći benefit za učesnike(uz veće prihode)

Slobodan-BG

pre 14 godina

Podrska stavu Dragise Binica !
Dobar fudbal da se igra za prave zaljubljenike u ovaj sport a ne da se ne igra zbog onih koje niko ne zeli na stadionima.

Delija_Sever

pre 14 godina

Nekada su protivnici Crvene Zvezde gubili utakmice vec u svlacionici, pre izlaska na teren od straha, dok danas buse Zvezdu neki anonimusi iz Evrope bez ikakvog respekta, dok neki spavaju u zimskom snu.Evropski i Svetski gigant je u komi, dok neki to ne kapiraju.Jesam za regionalnu ligu i nadi da se gigant probudi iz kome.

zlaja

pre 14 godina

O Biniću nemam pozitivno mišljenje, ali mislim da je potpuno u pravu kada ističe da je regionalna liga spas za srpski fudbal. Iskreno, bio sam protiv Jadranskelige u košarci, smatrajući da će uništiti srpsku košarku, ali, sada mislim da tada nisam bio u pravu i da je Jadranska liga pomogla najpre Partizanu da sada bude itekako ozbiljan i respektabilan klub u Evroligi, ali i reprezentaciji da dobije niz veoma kvalitetnih igrača. A ta liga je biti još kvalitetnija narednih godina. Naravno, da bi se formirala regionalna fudbalska liga, potrebno je pripremiti mnogo stvari, ali se na tome treba raditi, a mislim da Karadžić uopšte nema ozbiljne namere da na tom pitanju radi. Jednostavno, nekim ljudima, poput njega, uopšte ne odgovara formiranje takve lige, jer bi izgubili mnoge privilegije koje sada imaju. Komentarisanje tog Karadžića da se klubovi tek trebaju izjasniti o regionalnoj ligi, a da potcenjuje izjavu Mamića, koji je upravo glavni čovek Dinama, pri tome precenjujući mišljenje "navijača Dinama i Hajduka" upravo potvrdjuje da se radi o čistoj demagogiji. Pa zar šačica huligana iz Hrvatske ima toliki značaj za Karadžića? A što se tiče stadiona u Srbiji, oni su katastrofalni, pa ako se namenski novac ne može upotrebiti za poboljšanje infrastrukture, onda se može upotrebiti deo novca koji se dobije kao nagrada za plasman na SP. Jer, taj plasman su omogućili igrači koji su ponikli upravo na tim sada katastrofalnim stadionima, pa FSS treba sada pomoći tim klubovima. Ali, to se sigurno neće desiti, jer čelnici FSS misle samo o svojim privilegijama i ništa više. Ja kao partizanovac jedva čekam da vidim ozbiljnu regionalnu ligu sa prohodnošću u evro kupove i susrete velikih klubova ex Jugoslavije, a maštam i da moja Dubočica jednog dana bude član druge regionalne lige sa uredjenim stadionom. Ipak, dok je Karadžića i njemu sličnih, mislim da će moje želje ostati samo želje. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala.

boban443

pre 14 godina

Samo oni koji nisu gledali fudbal u SFRJ nisu svesni sta smo imali,svake nedelje neki derbi,svake godine neki mali tim eksplodira,talenata koliko oces,puni stadioni-kako koji nas tim izadje u KES,KPK,KUP UEFA, prodje par kola-pa i ZELJO,RADNICKI

dragan

pre 14 godina

Naravno da sam i ja za regionalnu ligu. Mislim da je malo onih koji su protiv toga. Ovaj Karadzic se toliko protivi tome,sa tako slabim argumentima,SRAMOTA. Govori i ponasa se kao da je njegov ceo FSS. Ne bi me cudilo da za 5-6 godina a mozda i manje gledamo njega u glavnoj ulozi emisje INSAJDER-fudbalska mafija.

banjalucki_cevap

pre 14 godina

Sve je to lepo zamisljeno..samo sta se Binic lozi da bi putovao u Zagreb!?Kad je bilo reci o regionalnoj ligi niko nije spominjao "Napredak".!Tu se misli na klubove koji su unteresantni svima.Ne verujem da u Hrvatskoj bas jedva cekaju da vide krusevacke zvezde!A,lepo je rekao..neko treba i u drugu ligu!

m.k.

pre 14 godina

Moze regionalna liga i bez Hrvata-kaze neki "M"

Naravno da moze,ali to onda nije to,prizno ti ili ne.

Regionalka bez velikh debija velike cetvorke na krcatoj Marakani,JNA,Poljudu i Maksimiru nema smisla.

Svaka cast Zeljeznicaru,Buducnosti,Liteksu i Debrecenu ali zanimanje za te 'derbije' bi bilo upola manje nego za susrete velike cetvorke.

zeljo

pre 14 godina

Cestitke Binicu! Regionalna liga je jedini spas za klubove iz bivse Jugoslavije. Samo to ce vratiti gledaoce na tribine u klubskom fudbalu. A zakoni su oni,koji trebaju sprecavati nerede i huligane. A ti navijaci,koji su protiv lige, oni prave nerede po Evropi vec sada i brez te lige.

Kruševljanin

pre 14 godina

Binić je i sam rekao da Napredak ne bi bio u toj Prvoj ligi ali bi bio izazov da Napredak uđe u Prvu ligu i da bi to privuklo više gledalaca, barem na Napretkovom stadionu. A u pravu je i za reflektore. Koliko fudbalskih klubova iz Srbije ima reflektore na stadionu?! Koliko klubova iz Jelen Superlige nema reflektore?! Kada je Crvena Zvezda gostovala u 3. kolu u Kruševcu, tada su bili postavljeni montažni reflektori. Ma koliko se bunili igrači Crvene Zvezde, to je privuklo mnogo više gledalaca. Stadion je bio ispunjen do poslednjeg mesta. A zamislite tek kada bi svaki klub u Superligi imao reflektore, kolika bi tada bila posećenost na stadionima?!

Napred Biniću!
Ostala bagro, marš iz fudbala!!!

mora.biti.bolje.nekada

pre 14 godina

Sve je to lepo zamisljeno..samo sta se Binic lozi da bi putovao u Zagreb!?Kad je bilo reci o regionalnoj ligi niko nije spominjao "Napredak".!Tu se misli na klubove koji su unteresantni svima.Ne verujem da u Hrvatskoj bas jedva cekaju da vide krusevacke zvezde!A,lepo je rekao..neko treba i u drugu ligu!
(banjalucki_cevap, 20. februar 2010 12:33)

Evo ja sam iz tog grada odakle je Napredak,i da ti malo pojasnim stvari,posto vidim da imas neko nebulozno vidjenje u nekim segmentima dotaknute price.Kao PRVO slazem se ne mora Napredak u tu prvu regionalnu ligu,ali da te podsetim,taj isti Napredak je u toj staroj JUGI bio svojevremeno i na 4 mestu na tabeli na kraju prvenstva i niko nije lako odnosio bodove pod Bagdalom,kao DRUGO u evro kupovima su na Napredkovom stadionu padala zvucna fudbalska imena u evropi,i kao TRECE mozda si cuo npr za VLADIMIRA JUGOVICA (najtrofejniji srpski igrac u istoriji,prvenstva italije,lige sampiona,da ne nabrajam,plus mislim i da je uopste najtrofejniji u celoj staroj JUGI,ali necu da tvrdim posto nisam siguran),pomenuti DRAGISA BINIC valjda si cuo za njega bar u ovom tekstu i znas da je bio PRVAK SVETA SA ZVEZDOM,pa ZORAN SIMOVIC 10 puta golman reprezentacije stare JUGE (kasnije je igrao za Hajduk iz te nazovimo VELIKE cetvorke),kao CETVRTO Napredak je 3 po broju gledalaca u ovoj nasoj bednoj ligi posle zvezde i partizana...eto obavestio sam te malo pa ti stavi prst na celo i zapitaj se koliko ti je komentar na mestu,i jos nesto ja bih pre isao na stadion da gledam DRUGU LIGU STARE JUGE nego ovu sadasnju "prvu"...nadam se da cemo uskoro imati priliku da li u prvoj ili drugoj regionalnoj da se susretnemo kada moj i tvoj klub budu igrali jedan protiv drugog,pozivam te na pivo pre utakmice bices moj gost,a bicemo za vreme utakmice sportski neprijatelji,a posle te opet vodim na pivo ma koji rezultat bio da nastavimo prijateljstvo,eto toliko od mene ! JA SAM ZA STARU LIGU!

martin z

pre 14 godina

Binic je u pravu ma sto neko mislio o njemu. Regionalna liga je neminovnost i to takva sa ne vise od 10 klubova koji bi delili novac zaradjen od kladionica,tv prava,i ozbiljnog marketinga prema plasmanu u toj ligi cime bi se postigla motivacija koju treba podstaci i klauzulom uz pomoc UEFA-e o direktnom ucescu u ligi prvaka prvoplasirane ekipe u ovom takmicenju.Divljanje navijaca na ovim utakmicama bilo bi kaznjavano drasticnim novcanim kaznama i udaljavanjem kluba ciji navajijaci prave nerede na period od vise godina iz SVIH evropskih takmicenja cime bi stvari bile dovedene u red, Ako i jesmo Balkanci ima da se naucimo redu pre ulaska u EU

komisija za HITNA pitanja

pre 14 godina

Posto OVAJ hoce da ukine zajednicu superligasa pitam se ima li neko ko u ovoj nasoj zemlji moze da ukine i zajednicu super ligasa i FSS pa da dodju neki normalni ljudi koji znaju sta je potrebno fudbalu i izvuku ga iz blata i kandzi ovakvih tipova?????????????

kibirh

pre 14 godina

Ljudi koji spominju Jadransku ligu u kosarci kao los primer ocigledno ne prate kosarku jedno vreme... NLB je najbolji primer zasto je regoinalna liga potrebna, podize se kvalitet takmicenja a interesovanja IMA, ja licno ne mogu da docekam svako sledece kolo, liga je PETA (5.) u Evropi po rangiranju Evrolige.

deep_blue

pre 14 godina

Tipično komunjarski nastup. U stilu bivšeg komuniste i SPS ovca. Ko nije sa nama taj je protiv nas. Tipična političarska uobrazilja.
Ne treba ovo da čudi...
Mislim na Karadžića..

sinisa

pre 14 godina

Prvo bih pozdravio sve dobronamerne ljubitelje fudbala,i sporta uopste,iz cele bivse SFRJ.
Ne slazem se sa Binicem po mnogim pitanjima,ali sa ovim stavom o stvaranju regionalne lige se u potpunosti slazem.Regionalna liga je jedini spas za fudbal na ovim prostorima.Ali,iskljucivo liga koja bi se sastojala od klubova iz bivse SFRJ.Tesko da ce neki madjarski,bugarski ili grcki klub privuci paznju kao Dinamo ili Hajduk.Ne bi bilo tog adrenalina na utakmici Zvezda -Pao kao na primer na mecu Zvezda -Dinamo..Imam 35 godina i odlicno pamtim polufinala Zelje i Radnickog iz Nisa u kupu UEFA,u tom skoro istom takmicenju u kojem danas ni Zvezda ni Partizan ne mogu ni da "opepele"...
Uzalud su svi medijski pokusaji da se vrati publika na stadione,jednostvno,kvalitet fudbala i neizvesnost utakmica ce vratiti prave navijace na stadione..
Razumem i Kradzica i njegov stav.Njemu je trenutno odlicno,ni kriv ni duzan nasao se u pravom trenutku na pravom mestu,pa sad ne bi nista menjao..
Dakle,jos jedan glas "do neba" za regionalnu ligu " SFRJ',i jos jedan stalni navijac na stadionima je animiran..

BALTY

pre 14 godina

Gospodo ! Prvo da pitamo UEFA, da li bi dozvolili prvaku da direktno udje u ligu sampiona ! Ako bi bila samo simbolicna liga, onda ne treba da se igra !

Zulu Soweto

pre 14 godina

Kakve intelektualne i moralne velicine...Koga briga za vecite luzere...Upropatili privredu a sad glumi pomiritelja...Pitajte ljude u Subotici za dotichnog Karadzica...A da... I bivse radnike industrije "29 Novembar" iz istog grada...Nazadno drushtvo...

Mile

pre 14 godina

Ja sam protiv Dinama iz Drezdena stajao na jednoj nozi na Severu, dok je na stadionu bilo oko 100.000 a ispred stadiona je ostalo oko 20.000 gledalaca, sto imate na youtube i komentar Milojka Pantica da nadjete.Fudbal je umro u Srbiji, posle raspada Juge, kao i u ostatku nekadasnje Juge, iako vecina nije svesna toga!Zivelo se za fudbal, dok je danas domaci fudbal nesto, sto retko da nekoga zanima.Slazem se sa Binicem, jer ako hocemo opet da vidimo 100.000 na Marakani i 20.000 ispred Marakane, uspehe u Evropi, jedino bi to moglo jos kroz regionalnu ligu da se donese.Nacionalisti i sovinisti, neka gledaju politiku a manje da lece svoje frustracije kroz sport.

Nesha

pre 14 godina

Prvo nije tacno to sto kaze Dragisa da su bili jaki zato sto su iz nedelje u nedelju igrali teske meceve nego su bili jaki jer igraci nisu imali prava da odu u inostranstvo pre navrsene 27. godine. A da ne pricamo da su sada mnogo vece pare u igri a mi smo katastrofa po to pitanju.
A drugo UEFA je rekla svoje. Mozete vi da imate regionalnu ligu ali necete imati predstavnika u evropskim takmicenjima jer se u UEFA-ina takmicenje primaju samo timovi koj su to izborili plasmanom u svojoj nacionalnoj ligi. Mada to i nije problem, kako igramo bolje i da ne idemo u Evropu. Ako hocemo u Evropu i regina;nu ligu onda jedino da imamo paralelno nacionalnu ligu odakle cemo regrutvati timove za Evropu, i regionalnu koja ce sluziti da pohapsimo navijace jer ce se tu videti koga treba zauvek ukoniti sa stadiona.

torcida karlovac

pre 14 godina

aleksandar ns svaka čast..to je cijela bit ove teme..20g postoje naše lige i šta su nam to donijele,JEDNO VELIKO NIŠTA i može se ovako igrati još godinama nikad ništa biti neće.klubovi i dalje obične kante za nabijanje kod iole jačeg eu kluba.samo slijepi ljudi nevide da smo svi na dnu i da ovakvo stanje odgovara sitnim profiterima i mutnim likovima .nas obične jude zanima borba do kraja,uzbudljivost a ne namještanje i puštanje utakmica..nesmeta nam brena u zg i splitu ili oliver i severina u bg ali smeta nam ta liga.tako je smeta nacionalistima i likovima koji će još uvijek i 15g nakon rata još vode neke svoje ratove iako vide i sami da nam samima posebno neide i da nemožemo i neznamo..

Kvazimodo Sorabius

pre 14 godina

Karadžić je pretposlednji izdanak marksističkog diktatora, koji u fudbal nije uložio ništa, ali je izmuzao dosta. Uz mudrovanje i narcisoidnost bez premca, imao je sreću, a SRPSKI FUDBAL nesreću, da je Antić pristao da vodi reprezentaciju, pa to malo uspeha je prikačio sebi za uvo i misli da je Napoleon.
Binić, pozitivno prost - čovek koji je u fudbalu davao SVE šta i koliko je umeo (prosto!), nastavlja svoju iskrenost.
I sve dok nam u bilo čemu, pa i u fudbalu, rukovode ljudi koji su dupetom u Srbiji a pupkom u MNE, imaćemo eroziju, imaćemo u fudbalu Babrogiće (i ostale -rogiće) - a ljudima koji su rođeni tu, nedaleko od stadiona, ali i dedovi.., biće strašeni "damoklovim mačem" i prećeno torturom!
Ej, ko je Karadžić da će on svima koji ga ne slušaju - oduzeti nešto!
Da neće na kraju i život? (Toga je bilo u Srpskom fudbalu, i više od jednog slučaja)

andrija

pre 14 godina

Ja sam za da se organizuje Regionalna liga,ali samo pod uslovom da na stadion imaju pravo doci domaci navijaci i mislim da bi samo tako funkcionisalo....

...

pre 14 godina

slažem se s idejom nekakve regionalne lige, trebalo bi iskoristiti ovaj pritisak koji je nastao u zadnje vrijeme da se konačno postigne nekakav konkretan dogovor. ali po meni je osnova kvalitetne regionalne lige kvalitetna domaća liga, npr. liga s 10 klubova koji igraju četverokružno, a za početak najjači iz tih liga igraju nekakav regionalni turnir na zimu i u proljeće. to bi po meni bio odličan početak, u domaćim ligama bi se koncentrirala kvaliteta, a najjači klubovi bi u drugom dijelu sezone dobili još više kvalitetnih utakmica kroz taj regionalni turnir. u anketi sportskih novosti većina se izjasnila za neku vrstu regionalne lige, znači ljudi vide da je to pravo rješenje. pozdrav iz hrvatske

Pranje novca

pre 14 godina

Ne traba regionalna liga - treba rasturiti monopole u domaćem prvenstvu i pohapsiti bagru koja pravi i pere lovu u fudbalu, pa da vidiš kako bi bilo interesantno prvenstvo.
Lično mislim da bagri i odgovara regionalna liga.
Ko bi tu kontrolisao finansijske tokove?

sportista

pre 14 godina

karadzic je sav u duhu broza i milosevica.treba mu javiti da je 2010-ta g.
on je jedan neuspesan suboticki "lokalac".koga su antic i igraci vazdigli da dodje u situaciju da nesto kaze.
e sada kada ima rec,vidi se sva beda od sportskog radnika-i sto je najstrasnije-milosevicevska iskljucivost u prostackom nipodastavanju neistomisljenika.

Evropa

pre 14 godina

Sve bi ovo super bilo za kvalitet fudbala, medjutim kako bi nasi sportisti bili primljeni u Zagrebu, Splitu ili u Sarajevu? Mislite o tome. Jer u Beogradu ce da bude najmanje skandala u to garantujem.

I jos nesto, huligani mogu da bojkotuju utakmice, ali budite sigurni kad cuju da su dosli hrvatski navijaci u Srbiju, ili srpski navijaci u Hrvatsku, da ce biti sranja.

meraklija111

pre 14 godina

Kakve intelektualne i moralne velicine...Koga briga za vecite luzere...Upropatili privredu a sad glumi pomiritelja...Pitajte ljude u Subotici za dotichnog Karadzica...A da... I bivse radnike industrije "29 Novembar" iz istog grada...Nazadno drushtvo...
(Zulu Soweto, 20. februar 2010 12:04)

isto tako za predsednika saveza istocne Srbije Djordjevica pitajte radnike restorana Sindjelic, Saputnika, turistckih agencija i kazina koje je drzao nema kome nije ostao duzan!!! E takvi ljudi kao sto su Tole Karadzic i Dragan Djordjevic vode FSS, pa bolje stanje u nasem fudbalu ne moze ni da bude!

Mrki

pre 14 godina

Pa mislim da bi trebalo da se osnuje Regionalna liga,jer svi znamo da Zvezda postala sampion Sveta igrajuci u regionalnoj tj Jugoslovenskoj ligi a ne sampion Srbije,samo zbog sigurnosnjih razloga niko nece hteti da je osnuje...ne bi trebalo da mrzimo Hrvate niti da oni da mrze nas,sve je to politika,ali sta ces...nekada braca a sad...jedino sto se treba ugledati na Engleze i njihovo ponasanje na stadionima,tj svaki incident zatvor,tada bi smo mogli da vec da razmisljamo o R.Ligi...

Marko KG

pre 14 godina

Samo lud covek moze nesto da kaze protiv lige ekipa iz bivse SFRJ.Binic je mozda i ovakav i onakav ali je jedini kompetentan da kaze da li ta liga vredi ili ne jer ju je igrao i tada je igrao u evropi i osvojio je evropu,sada je celnik kluba ove bedne lige i tacno zna kako je bilo tad a kako je sad.Tacno je da je tada bila zabrana odlaska pre 27 godina starosti fudbalera ali to je samo jedan od dva uslova sto je zvezda bila prvak evrope a drugi je sto su se igrale jake utakmice pa je bilo vise para i vise iskustva igranja u jakim utakmicama.Hajde da polovinu posla uradimo tako sto cemo napraviti jacu ligu jer ce onda biti vise para a samim tim nam nece fudbaleri odlaziti da igraju po kini,madjarskoj,poljskoj,ceskoj,losijim grckim klubovima,rumuniji,bugarskoj itd.Nego ce nam iz tih istih inostranih klubova dolaziti fudbaleri koji ce igrati u nasoj ligi kao sto je to slucaj u kosarkaskoj nlb ligi gde igraju amerikanci,bugari,cesi,slovenci,rusi u nasim(srpskim) klubovima jer ima kinte i ima kvaliteta pa partizan igra dobro u evropi vec nekoliko godina.Stvari su proste,samo treba na pocetku zabraniti navijacima da putuju organizovano iz republike u republiku kao sto je to u kosarci uradjeno dok se ne normalizuju potpuno stvari...Nego mene brine jedna druga stvar ko ju je neko pomenuo a to je sto potpuno nestajemo kao nacija,svake godine nestane jedan ceo grad u Srbiji kad se uporedi broj stanovnika tekuce i prethodne godine.Mislite o tome!!!

Nevenko

pre 14 godina

Žestoka rasprava u Srbiji i nigde drugde. Ostale to ne zanima.
Izgleda da se ne sećate da je u SFRJ igračima bio zabranjem odlazak u inostarnstvo do 28 godine života.
Ne sećate se afera sa Šajberom, reprezentacijom.
Ne sećate se toga sa je svaki "veliki" klub imao barem jednog sudiju. (Partizan Meksimovića, Zvezda Glavinu npr.)
Ničega se vi ne sećate...

Nebojsa

pre 14 godina

Ona liga jeste bila jaka, ali bilo je drugo vreme. Bilo je para a nije se moglo pre 27. u inostranstvo. Sada regionalna liga ne bi popravila kvalitet fudbala.
Treba oterati huligane sa stadiona i mafiju iz uprava.
Do tada se ništa neće promeniti.