Petak, 25.09.2009.

15:56

Izrečene kazne Zvezdi i Smederevu

Zamenik disciplinskog sudije Jelen Super lige Srbije Dragče Dimitrijević kaznio je Crvenu zvezdu i Smederevo sa igranjem jednog meča pred praznim tribinama.

Izvor: B92

Izreèene kazne Zvezdi i Smederevu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

verni navijac

pre 14 godina

(Zemun, 26. septembar 2009 15:32) lepo tako nije bio na duznosti... to je i dokazano u sudnici... po novom zakonu policija ne sme da bude na TRIBINI a ne oko stadiona STADION (TRIBINA) to je odgovornost REDARA a ne policije... policija ulazi po potrebi.... Zasto policija nije reagovala u SMEDEREVU vec redari ? Zasto je utakmica proglasena VISOKIM RIZIKOM ako je igrana bez protivnickih navijaca (mislim na KULU)???Kako je redar pustio Trajkovica sa pistoljem na utakmicu?? Dodjes u Smederevo 3h policija te salje na TRIBINU ne smes da kupis nista da jedes... ps na TRIBINI (smederevo) nemas nigde VODU da kupis nema WC pa moras da se praznis pored ograde... Kartu kupujes (smederevo) pored nekog KOMBIJA lik stoji i prodaje karte (neka vrsta TAPKAROSA). . . Pravda je jedno SLOBODA je drugo.... Ko je kriv treba da odgovara POLICIJA ,HULIGAN,ORGANIZATOR ali ne da stradaju NEVINI....

miki

pre 14 godina

a gumeni metak u glavu decaku,a ubice u interventnoj,a policajci kriminalci sa tarzankama,a inspektori narkomani i dileri.... nista od navedenog nije problem,samo su gejevi ugrozeni i navijaci problem....

Drzavni tuzilac

pre 14 godina

AU, ala se zestoko borite protiv huligana, pa na ovaj nacin ih samo ohrabrujete, ili CZ ima, kao i u vreme SFRJ posebne privilegije. Ako je tako, recite otvoreno, a ne da nam vredjate inteligenciju, poklonite titulu CZ, pa neka je opet sve po starom.

Zemun

pre 14 godina

Samo da pozdravim "vernog navijača" i da ga pitam kako to da onaj policajac sto je bio na severu nije bio na dužnosti??? TO što neki slepac od njegovog komandira "navodno" nije bio siguran da jenjegov čovek u pitanju govori o nesposobnosti policije a ne o statusu tog čoveka! I po kom zakonu policija ne sme da bude na tribinama?? I koliko daleko sme da bude od stadiona! Sa druge strane, pominjes i dolazak na stadion gde te maltretira policija! Pa da nema huligana (svih klubova, to je sada moderno) policijane bi ni bila oko stadiona! Ovako moraju da trkeljisu sve zivo a i to im je dzaba jer navijaci imaju veze sa upravom pa im uprava pomaze oko organizacije i unosa pirotehnike! E kada bi kaznili sve odgovorne tesko da bi se sledeci put dodvoravali navijacima! I sta imaju klubovi da finansiraju navijace! Ja obozavam Partizan i nikada mi nije palo na pamet da mi klub nesto dzabe daje! Idem,platim i navijam! Kada nemam para ne idem! I to je to!

Zvezdasica

pre 14 godina

#Srki
Da li ti stvarno mislis da su redari trebali da ga puste da se vrati na tribinu i da sve bude kao da se nista nije desilo??? Nema kazne za krsenje pravila, a da ne pricamo o tome sto on uopste nije krenuo da se vrati nego da se obracunava sa ostalima. Ne mogu da verujem da opravdavas tog covek (huligana). Dokle god je takvih kao sto ste ti i on na utakmice nece smeti da idu deca, one ce postati mesto za lecenje kompleksa takvi kao sto je ovaj koji je upao na teren!

Srki

pre 14 godina

"upalo na teren i sukobilo se sa obezbedjenjem"????? Decko koji je usao na teren bio u vidno alkoholisanom stanju, maltene je paou teren, navijac je Zvezde i nije hteo da pravi incidente, vec je posao odmah ka ogradi da se vrati na tribinu. Iako je prvi momak iz obezbedjenja hteo da ga pusti da se vrati na tribinu i da sve prodje za manje od jednog minuta bez ikakvih posledica, nasao se pametan drugi momak iz obezbedjenja koji se zaleteo cak sa istocne strane i bacio se na navijaca ko da je ovaj nosio 100kg eksploziva... Naravno onda su prisli i drugi pametnjakovici iz takozvanog obezbedjenja i krenuli da ga biju sto je izazvalo revolt navijaca... Sto se bakljade tice, tu nema opravdanja! Ne opravdavam ubacivanje baklji na teren i za to "nas" treba kazniti i to mozda i strozije nego sto je ova kazna koja je izrecena. Ako se vec pale baklje, onda ih treba "bacati" sa strane i tako da ih redari mogu lako pokupiti i skloniti, bez prekida utakmice...

verni navijac

pre 14 godina

(AS, 26. septembar 2009 09:50

Jel ti znas sta znaci PRAVDA a sta SLOBODA ??
navijaci TRAZE PRAVDU ZA UROSA da si malo upucen u borbu za pravdu mozda i ne bi lupetao po tastaturi...
Sudija koji je dosudio 10 godina UROSU je dva sata posle toga za trostruko ubistvo u novom sadu lika osudio na 10 godina . Znaci kazna za ubistvo i kazna za napad na NE SLUSBENO LICE isto se meri (policajac nije bio na duznosti i da jeste po zakoni ne sme da bude na TRIBINI). niko nije reko da UROS nije kriv, ovde se samo trazi PRAVEDNO SUDJENJE... sta ce taj dan toliko policajaca ? mec VISOKOG RIZIKA a nema protivnickih navijaca. KAKO TO SUDIJA UTICE NA MLADE?? kad dodje do tuce BOLJE DA GA UBIJE pa lezi 10 godina nego da ga prebijes pa da lezis 10 godina....

Oliver

pre 14 godina

Ovo je prava blamaza.Samo 200 000 dinara kazne.Dokle ce se ovo drustvo dodvoravati huliganima i banditima.Ljude koji odlucuju o visini kazni treba uhapsiti i pitati ih koji su to kriterijumi da se ovako male kazne izricu bandi koja ta ista pirotehnicka sredstva guraju u usta policajcima.Definitivno sva rukovodstva u nasim klubovima su povezani sa huliganima, ali na zalost nihovo delovanje nije sankcionisano.
Jadni su oni klubovi koji imaju takvu publiku.Umesto da se ograde od takvih divljaka oni im se konstantno uvlace u dupeta.Dokle vise!!!!

AS

pre 14 godina

Apsurdno je govoriti o kazni. Čitav naš zakonodavni sistem po ovom pitanju je mizeran. Da su kazne za huliganima među navijačima adekvatne, sigurno se ne bi tako ponašali. A naši veliki klubovi kao što su Zvezda i Partizan su samo taoci takvih grupa guliganskih navijača, jer oni nezvanično upravljaju Južnim i Severnim tribinama, a ucenjivački se ponašaju prema rukovodstvu. Sramota je da je ceo jedan gigant kao što je Zvezda bio prinuđen da stane iza nekog kriminalca koji je pokušao da bakljom izmasakrira službeno lice. Da li bi iko normalan u svetu koji se bori protiv kriminala takvog čoveka nazvao navijačem?. I svi mi gledamo natpise po zgradama i kućama u celoj Srbiji ‚‚Pravda za Uroša‚‚ Pa to pišu navijači. Kakvu pravdu oni traže? To što je učinio Uroš je teško krivično delo, ma kakav on po svojim navijačkim ubeđenjima navijač bio. Ako pravi navijači (koji žive za fudbal) tako doživljavaju fudbal, onda svest tih ljudi stvarno treba menjati, jer je to čista anarhija, a ne navijačka svest. Gde god da se daleko od stadiona i vremenski od utakmice desilo, činjenica je da je Francuz nastradao od huligana koji se kriju iza navijačkog dresa, a u stvari su najgori kriminalci. Činjenica je da su te okolnosti uticale na to da ni UEFA ne može da kazni Partizan, Ali dokle ćemo tako? Šta mi želimo da napravimo od našeg fudbalskog navijanja? Nekadašnju fudbalsku Englesku? Pa i nije neki način da se ponosimo. Englezi su to pitanje rešili, a verujem da ćemo i mi. Ne smemo dozvoliti da takvi kriminalci nađu podršku u nama pravim navijačima koji živimo za fudbal. Oni ne žive ni za fudbal, ni za partizan, ni za Zvezdu. Oni žive za priliku da im jedna utakmica bude pokriće za njihov kriminal i vandalizam. Podržimo drakonske kazne za takve huligane. Verujte, sa mnogo većim užitkom ćemo gledati utakmice bez ograda oko terena. A to ćemo moći ako uvedemo sudnice na stadione, a huligane direktno sa stadione sa presudama koje će biti u skladu sa novim zakonima, direktno u zatvore. Zašto bih ja kao navijač uopšte razmišljao koliko je zatvora dobio neko je koristio utakmicu da bi izvršio neki kriminal. Hoću fudbal, a ne da razmišljam da li će mi ga UEFA uskratiti zbog tih huligana. Oslobodimo se više takvih pogleda. Sloboda fudbalu, zatvor huliganima.

verni navijac

pre 14 godina

(ivan, 25. septembar 2009 17:26)

A zasto pitam ??
niko nije reko zasto da kazne klub ?
Zasto da klub bude kriv zbog ispada njenih naviajca ?
Zasto klub da odgovara kada nije organizovao dovodjenje navijaca ?
zasto klub da odgovara na tudjim stadionima zbog PIROTEHNIKE kada ne moze da utice na to ???
kriva je policija i redari i organizator utakmice, a krivi su pojedinci(huligani) a ne svi navijaci. Znaci kazniti klub koji je domacin (zbog PIROTEHNIKE) ako se unese POLICIJA mora da odgovara zasto kako je to uspelo da se unese pored njih... kazniti navijaca (ne navijace sve) koji je uleteo na teren (znaci samo ko je uleteo) i ko napravi nered na tribini njih treba kaznjavati... Policiju kazniti kada pretuce NAVIJACE sve koje se nalaze na tribini (ne samo HULIGANE) ili ste zaboravili VRSAC (kosarka)i devojke sto su POLICAJCI TUKLI dok se devojka nije onesvestila a pritom zatvorili izlaze da ljudi nemaju gde....posto se spominje eng tamo ko udje na teren ne dobije batine od redara nego ga lepo sprovedu napolje pa zatvor godinu i vise. U eng navijac udje na stadion kada on hoce a ne da ga policija tera na stadion 3h pre utakmice a da nije jos ni uzeo kartu pa na kapiji da ga tuku sto nije zamisli kupio kartu jer policija nije dala... ko je stigo ranije u SMEDEREVO zna o cemu pricam... i to ga tugu 3 redara i 4 policajaca + liku vezali ruke da ne moze da se brani. molim da se pusti komentar da bi ljudi bili informisani malo...

Timon

pre 14 godina

Zbog ovakvih nazovi kazni se nikada nece resiti problem huligana!
I prestanite vec jednom da uzimate u usta prebijanje nesrecnog Francuza jer ni UEFA a kamoli FSS ne mogu zbog toga da kazne Partizan! Shvatite, to se desilo 15km od stadiona, 5 sati pre pocetka utakmice! To znaci da bi trebalo svaki put kad se u skoli pobiju deca kaznjavati Partizan ili Zvezdu jer navijaju za jedan od ta dva kluba! Ne sumnjajte, da bi UEFA, da moze, prva kaznila Partizan zbog tog incidenta!
Huligane u ZATVOR na 20 godina, navijaci na stadion!

Delija

pre 14 godina

Od rodjenja sam vatreni navijac C.zvezde. Na facebooku, na Zvezdinom portalu je izasla ova vest, komentari su uglavnom bili 'koje budale ovo lajkuju'! I ja sam medju tim budalama. Dosta mi je huligana! C.zvezda,Partizan,Rad...FSS i drzava nece da se obracunaju sa huliganima. Da hoce obratili bi se Englezima za recept. Ovako nece biti pravog resenja. Znate li koliko bi UM dobio u Engleskoj? Znate li koliko bi ovi u Smederevu dobili u Engleskoj? Znate, e u tome je problem. Nemojte vise poistovecivati navijace sa huliganima! To nije isto! U prilogu takodje pise navijaci. To su huligani!

radoslav

pre 14 godina

Bravo za savez! Al' su ih drastično kaznili. 'Pokazali' su im zube - tako se 'bori' protiv huligana! I još traže yabranu prenosa stranih utakmica dok se igra naša tzv. liga - kakav cinizam!

Marko

pre 14 godina

Ja u sustini shvatam sve ove komentare (treba ugasiti klub,treba ugasiti ;igu,treba kazniti klub 50 utakmica bez prisustva gledalaca...)...jer vi ljudi i nikada niste otisli ni na jednu utakmicu,ne znate kako izgleda ni Marakana,ni stadion Partizana.Izadjite malo iz kuce,sklonite se sa racunara,ugledajte svetlost dana-pa ce te valjda drugacije razmisljati!

Pozdrav za sve prave navijace

Dušan

pre 14 godina

Sve sami biseri. Kazne, utakmice bez publike??? Pa to jedino govore oni koji na utakmice ni ne idu. Kako će savez sprečiti huliganstvo kažnjavanjem klubova baš me zanima? Kada sve bude normalno i po zakonu, kada za nerede bude odgovarao onaj ko ih i pravi, onda će situacija biti normalizovana.Zašto zbog pojedinca da ispaštaju klub i ljudi koji dolaze da gledaju fudbal i bodre klub. Gde je tu logika pametnjakovići???

sloba

pre 14 godina

Ovakve kazne su smesne i nepotrebne. Ja sam navijac Partizana ,ali smatram da klub ne treba kazniti kad vec imaju pocinioca.A da podsetim da je sve ovo plod zakasnelih reakcija saveza. Setite se samo prekinutog derbija kad su igraci i trener Partizana dobili po glavama ,kakvo je tuzno saopstenje doslo iz saveza.Kako kazu stari "kako sejes tako i zanjes". Na zalost to smo i zasluzili!!!

Pokrijte se usima, sramore!

pre 14 godina

Da li neko u ovoj drzavi moze da shvati da klub ne moze biti kaznjen zbog onoga sto ja uradim kao navijac ili DA POJASNIM...
(Mirko, 25. septembar 2009 18:16)

Naravno, Mirko! POJASNI nam. Niko ne zna sta je nasilje, razbojnistvo, fasizam i gde je leglo toga. Samo to ti znas.
A sta mislis da budes predlozen za neku kao nagradu? Mozda za "Kako se oprati na nacin koji to cine u nasim klubovima".

PS Poslednje izjave predstavnika Partizana i C. zvezde o "navijacima" su SRAMOTNE. Tako se neguju razni Mirko, zv. "Ja cu da vam pojasnim" i slicni; tako se gnoji djubriste.

vuk

pre 14 godina

sramota je ovo za Fudbalski savez Srbije, verovatno bi dobili dve utakmice ne igranja kad bi srusili stadion, katastrofa. Ma mi ne zasluzujemo da idemo u Evropu

Mirko

pre 14 godina

Da li neko u ovoj drzavi moze da shvati da klub ne moze biti kaznjen zbog onoga sto ja uradim kao navijac ili da pojasnim jednim primerom:klub moze da bude kaznjen ako meni kao navijacu zbog lose redarske sluzbe bude dozvoljeno da udjem na terena ali ne moze da bude kaznjen ako ja hocu da udjem na teren,potucem se na terenu,divljam po gradu".Manite se politike i skretanja tema sa pravih problema u zemlji.uzmite primer Engleske.Da li se kaznjavaju klubovi zbog ispada navijaca na tribinama ili ulicama?

vlad

pre 14 godina

A kad je Partizan kaznjen poslednji put???!!!
Kao da Grobari i ne postoje, ne mogu da se setim, ko je ono prebio nesrecne Francuze, mora da su opet to bile Delije!!!???

Pošteno

pre 14 godina

Nek tih 200 000 din plate ona trojca huligana što su uletela na teren, a ne klub!!!

Naravno treba ih i krivično goniti!!! Mislim da Urošu treba društvo, pošto je usamljen!!!!

bane

pre 14 godina

jos jednom se pokazalo i dokazalo da nas fs i ligu treba ugasiti na 10 god,sto zbog sramnog kvaliteta,sto zbog ljudi koji vode takmicenje

ilduca

pre 14 godina

Dokle ce taj Tole da urnise "nevine apatride" a oni posli po pivo i kokice ! A to sto su preskakali ogradu nisu oni krivi. Krivac je Smederevo zato sto je postavilo ogradu gde joj mesto nije . A "fudbaleri" su samo hteli da zastite redare i nista vise ! Na sve to i dobrotvor koji se nikako ni borio za funkciju izjavi da problem huligana moraju da resavaju svi drugi jer on (ne sme) ne vidi krivicu u klubovima ! Kakva uprava takvi navijaci ! Kazna u ovom slucaju i nije kazna nego nagrada!

Banne

pre 14 godina

Jedna mi stvar nije jasna... Kada si domacin...ako bude nekih problema...kazne te zbog slabe organizacije meca...a kada si gost kazne te zbog velike kolicine bacene pirotehnike... Zar i tu nije odgovoran domacin zbog slabe organizacije? Izgleda da samo treba da se kazni ZVEZDA...niko nije ocekivao da ZVEZDA bude prva posle par kola...

Bruka

pre 14 godina

Opet dizete tenziju pred mec Vojvodina - CZ bez potrebe. Bas zbog toga ce biti i belaja i onda se zapitajte ko je kriv!?
I kakvi navijaci Smedereva oni nisu imali nikakve veze sa incidentom. Jasno se vidi da Delija koji je usao na teren ni sam nije znao zbog cega je usao a kamoli das obracuna sa tamo nekim Despotima koji se nalaze na vrhu stadiona.

Cile

pre 14 godina

"Ovo je poslednja opomena za sve klubove koji se takmiče u Super ligi i više neće biti tolerisani ispadi nijedne grupe navijača. Disciplinski organi će primenjivati dosledno odredbe svih pravilnika"

Ovo je jubilarni 457 put da sam pročitao ovakav zaključak Disciplinskog sudije fudbalskog saveza...

Biće toga(razbijenih glava) još, blago nama!

Cile

pre 14 godina

"Ovo je poslednja opomena za sve klubove koji se takmiče u Super ligi i više neće biti tolerisani ispadi nijedne grupe navijača. Disciplinski organi će primenjivati dosledno odredbe svih pravilnika"

Ovo je jubilarni 457 put da sam pročitao ovakav zaključak Disciplinskog sudije fudbalskog saveza...

Biće toga(razbijenih glava) još, blago nama!

Bruka

pre 14 godina

Opet dizete tenziju pred mec Vojvodina - CZ bez potrebe. Bas zbog toga ce biti i belaja i onda se zapitajte ko je kriv!?
I kakvi navijaci Smedereva oni nisu imali nikakve veze sa incidentom. Jasno se vidi da Delija koji je usao na teren ni sam nije znao zbog cega je usao a kamoli das obracuna sa tamo nekim Despotima koji se nalaze na vrhu stadiona.

Pošteno

pre 14 godina

Nek tih 200 000 din plate ona trojca huligana što su uletela na teren, a ne klub!!!

Naravno treba ih i krivično goniti!!! Mislim da Urošu treba društvo, pošto je usamljen!!!!

vlad

pre 14 godina

A kad je Partizan kaznjen poslednji put???!!!
Kao da Grobari i ne postoje, ne mogu da se setim, ko je ono prebio nesrecne Francuze, mora da su opet to bile Delije!!!???

Mirko

pre 14 godina

Da li neko u ovoj drzavi moze da shvati da klub ne moze biti kaznjen zbog onoga sto ja uradim kao navijac ili da pojasnim jednim primerom:klub moze da bude kaznjen ako meni kao navijacu zbog lose redarske sluzbe bude dozvoljeno da udjem na terena ali ne moze da bude kaznjen ako ja hocu da udjem na teren,potucem se na terenu,divljam po gradu".Manite se politike i skretanja tema sa pravih problema u zemlji.uzmite primer Engleske.Da li se kaznjavaju klubovi zbog ispada navijaca na tribinama ili ulicama?

Timon

pre 14 godina

Zbog ovakvih nazovi kazni se nikada nece resiti problem huligana!
I prestanite vec jednom da uzimate u usta prebijanje nesrecnog Francuza jer ni UEFA a kamoli FSS ne mogu zbog toga da kazne Partizan! Shvatite, to se desilo 15km od stadiona, 5 sati pre pocetka utakmice! To znaci da bi trebalo svaki put kad se u skoli pobiju deca kaznjavati Partizan ili Zvezdu jer navijaju za jedan od ta dva kluba! Ne sumnjajte, da bi UEFA, da moze, prva kaznila Partizan zbog tog incidenta!
Huligane u ZATVOR na 20 godina, navijaci na stadion!

bane

pre 14 godina

jos jednom se pokazalo i dokazalo da nas fs i ligu treba ugasiti na 10 god,sto zbog sramnog kvaliteta,sto zbog ljudi koji vode takmicenje

Dušan

pre 14 godina

Sve sami biseri. Kazne, utakmice bez publike??? Pa to jedino govore oni koji na utakmice ni ne idu. Kako će savez sprečiti huliganstvo kažnjavanjem klubova baš me zanima? Kada sve bude normalno i po zakonu, kada za nerede bude odgovarao onaj ko ih i pravi, onda će situacija biti normalizovana.Zašto zbog pojedinca da ispaštaju klub i ljudi koji dolaze da gledaju fudbal i bodre klub. Gde je tu logika pametnjakovići???

Banne

pre 14 godina

Jedna mi stvar nije jasna... Kada si domacin...ako bude nekih problema...kazne te zbog slabe organizacije meca...a kada si gost kazne te zbog velike kolicine bacene pirotehnike... Zar i tu nije odgovoran domacin zbog slabe organizacije? Izgleda da samo treba da se kazni ZVEZDA...niko nije ocekivao da ZVEZDA bude prva posle par kola...

Pokrijte se usima, sramore!

pre 14 godina

Da li neko u ovoj drzavi moze da shvati da klub ne moze biti kaznjen zbog onoga sto ja uradim kao navijac ili DA POJASNIM...
(Mirko, 25. septembar 2009 18:16)

Naravno, Mirko! POJASNI nam. Niko ne zna sta je nasilje, razbojnistvo, fasizam i gde je leglo toga. Samo to ti znas.
A sta mislis da budes predlozen za neku kao nagradu? Mozda za "Kako se oprati na nacin koji to cine u nasim klubovima".

PS Poslednje izjave predstavnika Partizana i C. zvezde o "navijacima" su SRAMOTNE. Tako se neguju razni Mirko, zv. "Ja cu da vam pojasnim" i slicni; tako se gnoji djubriste.

ilduca

pre 14 godina

Dokle ce taj Tole da urnise "nevine apatride" a oni posli po pivo i kokice ! A to sto su preskakali ogradu nisu oni krivi. Krivac je Smederevo zato sto je postavilo ogradu gde joj mesto nije . A "fudbaleri" su samo hteli da zastite redare i nista vise ! Na sve to i dobrotvor koji se nikako ni borio za funkciju izjavi da problem huligana moraju da resavaju svi drugi jer on (ne sme) ne vidi krivicu u klubovima ! Kakva uprava takvi navijaci ! Kazna u ovom slucaju i nije kazna nego nagrada!

AS

pre 14 godina

Apsurdno je govoriti o kazni. Čitav naš zakonodavni sistem po ovom pitanju je mizeran. Da su kazne za huliganima među navijačima adekvatne, sigurno se ne bi tako ponašali. A naši veliki klubovi kao što su Zvezda i Partizan su samo taoci takvih grupa guliganskih navijača, jer oni nezvanično upravljaju Južnim i Severnim tribinama, a ucenjivački se ponašaju prema rukovodstvu. Sramota je da je ceo jedan gigant kao što je Zvezda bio prinuđen da stane iza nekog kriminalca koji je pokušao da bakljom izmasakrira službeno lice. Da li bi iko normalan u svetu koji se bori protiv kriminala takvog čoveka nazvao navijačem?. I svi mi gledamo natpise po zgradama i kućama u celoj Srbiji ‚‚Pravda za Uroša‚‚ Pa to pišu navijači. Kakvu pravdu oni traže? To što je učinio Uroš je teško krivično delo, ma kakav on po svojim navijačkim ubeđenjima navijač bio. Ako pravi navijači (koji žive za fudbal) tako doživljavaju fudbal, onda svest tih ljudi stvarno treba menjati, jer je to čista anarhija, a ne navijačka svest. Gde god da se daleko od stadiona i vremenski od utakmice desilo, činjenica je da je Francuz nastradao od huligana koji se kriju iza navijačkog dresa, a u stvari su najgori kriminalci. Činjenica je da su te okolnosti uticale na to da ni UEFA ne može da kazni Partizan, Ali dokle ćemo tako? Šta mi želimo da napravimo od našeg fudbalskog navijanja? Nekadašnju fudbalsku Englesku? Pa i nije neki način da se ponosimo. Englezi su to pitanje rešili, a verujem da ćemo i mi. Ne smemo dozvoliti da takvi kriminalci nađu podršku u nama pravim navijačima koji živimo za fudbal. Oni ne žive ni za fudbal, ni za partizan, ni za Zvezdu. Oni žive za priliku da im jedna utakmica bude pokriće za njihov kriminal i vandalizam. Podržimo drakonske kazne za takve huligane. Verujte, sa mnogo većim užitkom ćemo gledati utakmice bez ograda oko terena. A to ćemo moći ako uvedemo sudnice na stadione, a huligane direktno sa stadione sa presudama koje će biti u skladu sa novim zakonima, direktno u zatvore. Zašto bih ja kao navijač uopšte razmišljao koliko je zatvora dobio neko je koristio utakmicu da bi izvršio neki kriminal. Hoću fudbal, a ne da razmišljam da li će mi ga UEFA uskratiti zbog tih huligana. Oslobodimo se više takvih pogleda. Sloboda fudbalu, zatvor huliganima.

vuk

pre 14 godina

sramota je ovo za Fudbalski savez Srbije, verovatno bi dobili dve utakmice ne igranja kad bi srusili stadion, katastrofa. Ma mi ne zasluzujemo da idemo u Evropu

Marko

pre 14 godina

Ja u sustini shvatam sve ove komentare (treba ugasiti klub,treba ugasiti ;igu,treba kazniti klub 50 utakmica bez prisustva gledalaca...)...jer vi ljudi i nikada niste otisli ni na jednu utakmicu,ne znate kako izgleda ni Marakana,ni stadion Partizana.Izadjite malo iz kuce,sklonite se sa racunara,ugledajte svetlost dana-pa ce te valjda drugacije razmisljati!

Pozdrav za sve prave navijace

radoslav

pre 14 godina

Bravo za savez! Al' su ih drastično kaznili. 'Pokazali' su im zube - tako se 'bori' protiv huligana! I još traže yabranu prenosa stranih utakmica dok se igra naša tzv. liga - kakav cinizam!

sloba

pre 14 godina

Ovakve kazne su smesne i nepotrebne. Ja sam navijac Partizana ,ali smatram da klub ne treba kazniti kad vec imaju pocinioca.A da podsetim da je sve ovo plod zakasnelih reakcija saveza. Setite se samo prekinutog derbija kad su igraci i trener Partizana dobili po glavama ,kakvo je tuzno saopstenje doslo iz saveza.Kako kazu stari "kako sejes tako i zanjes". Na zalost to smo i zasluzili!!!

verni navijac

pre 14 godina

(ivan, 25. septembar 2009 17:26)

A zasto pitam ??
niko nije reko zasto da kazne klub ?
Zasto da klub bude kriv zbog ispada njenih naviajca ?
Zasto klub da odgovara kada nije organizovao dovodjenje navijaca ?
zasto klub da odgovara na tudjim stadionima zbog PIROTEHNIKE kada ne moze da utice na to ???
kriva je policija i redari i organizator utakmice, a krivi su pojedinci(huligani) a ne svi navijaci. Znaci kazniti klub koji je domacin (zbog PIROTEHNIKE) ako se unese POLICIJA mora da odgovara zasto kako je to uspelo da se unese pored njih... kazniti navijaca (ne navijace sve) koji je uleteo na teren (znaci samo ko je uleteo) i ko napravi nered na tribini njih treba kaznjavati... Policiju kazniti kada pretuce NAVIJACE sve koje se nalaze na tribini (ne samo HULIGANE) ili ste zaboravili VRSAC (kosarka)i devojke sto su POLICAJCI TUKLI dok se devojka nije onesvestila a pritom zatvorili izlaze da ljudi nemaju gde....posto se spominje eng tamo ko udje na teren ne dobije batine od redara nego ga lepo sprovedu napolje pa zatvor godinu i vise. U eng navijac udje na stadion kada on hoce a ne da ga policija tera na stadion 3h pre utakmice a da nije jos ni uzeo kartu pa na kapiji da ga tuku sto nije zamisli kupio kartu jer policija nije dala... ko je stigo ranije u SMEDEREVO zna o cemu pricam... i to ga tugu 3 redara i 4 policajaca + liku vezali ruke da ne moze da se brani. molim da se pusti komentar da bi ljudi bili informisani malo...

miki

pre 14 godina

a gumeni metak u glavu decaku,a ubice u interventnoj,a policajci kriminalci sa tarzankama,a inspektori narkomani i dileri.... nista od navedenog nije problem,samo su gejevi ugrozeni i navijaci problem....

Delija

pre 14 godina

Od rodjenja sam vatreni navijac C.zvezde. Na facebooku, na Zvezdinom portalu je izasla ova vest, komentari su uglavnom bili 'koje budale ovo lajkuju'! I ja sam medju tim budalama. Dosta mi je huligana! C.zvezda,Partizan,Rad...FSS i drzava nece da se obracunaju sa huliganima. Da hoce obratili bi se Englezima za recept. Ovako nece biti pravog resenja. Znate li koliko bi UM dobio u Engleskoj? Znate li koliko bi ovi u Smederevu dobili u Engleskoj? Znate, e u tome je problem. Nemojte vise poistovecivati navijace sa huliganima! To nije isto! U prilogu takodje pise navijaci. To su huligani!

Srki

pre 14 godina

"upalo na teren i sukobilo se sa obezbedjenjem"????? Decko koji je usao na teren bio u vidno alkoholisanom stanju, maltene je paou teren, navijac je Zvezde i nije hteo da pravi incidente, vec je posao odmah ka ogradi da se vrati na tribinu. Iako je prvi momak iz obezbedjenja hteo da ga pusti da se vrati na tribinu i da sve prodje za manje od jednog minuta bez ikakvih posledica, nasao se pametan drugi momak iz obezbedjenja koji se zaleteo cak sa istocne strane i bacio se na navijaca ko da je ovaj nosio 100kg eksploziva... Naravno onda su prisli i drugi pametnjakovici iz takozvanog obezbedjenja i krenuli da ga biju sto je izazvalo revolt navijaca... Sto se bakljade tice, tu nema opravdanja! Ne opravdavam ubacivanje baklji na teren i za to "nas" treba kazniti i to mozda i strozije nego sto je ova kazna koja je izrecena. Ako se vec pale baklje, onda ih treba "bacati" sa strane i tako da ih redari mogu lako pokupiti i skloniti, bez prekida utakmice...

verni navijac

pre 14 godina

(AS, 26. septembar 2009 09:50

Jel ti znas sta znaci PRAVDA a sta SLOBODA ??
navijaci TRAZE PRAVDU ZA UROSA da si malo upucen u borbu za pravdu mozda i ne bi lupetao po tastaturi...
Sudija koji je dosudio 10 godina UROSU je dva sata posle toga za trostruko ubistvo u novom sadu lika osudio na 10 godina . Znaci kazna za ubistvo i kazna za napad na NE SLUSBENO LICE isto se meri (policajac nije bio na duznosti i da jeste po zakoni ne sme da bude na TRIBINI). niko nije reko da UROS nije kriv, ovde se samo trazi PRAVEDNO SUDJENJE... sta ce taj dan toliko policajaca ? mec VISOKOG RIZIKA a nema protivnickih navijaca. KAKO TO SUDIJA UTICE NA MLADE?? kad dodje do tuce BOLJE DA GA UBIJE pa lezi 10 godina nego da ga prebijes pa da lezis 10 godina....

Oliver

pre 14 godina

Ovo je prava blamaza.Samo 200 000 dinara kazne.Dokle ce se ovo drustvo dodvoravati huliganima i banditima.Ljude koji odlucuju o visini kazni treba uhapsiti i pitati ih koji su to kriterijumi da se ovako male kazne izricu bandi koja ta ista pirotehnicka sredstva guraju u usta policajcima.Definitivno sva rukovodstva u nasim klubovima su povezani sa huliganima, ali na zalost nihovo delovanje nije sankcionisano.
Jadni su oni klubovi koji imaju takvu publiku.Umesto da se ograde od takvih divljaka oni im se konstantno uvlace u dupeta.Dokle vise!!!!

Zvezdasica

pre 14 godina

#Srki
Da li ti stvarno mislis da su redari trebali da ga puste da se vrati na tribinu i da sve bude kao da se nista nije desilo??? Nema kazne za krsenje pravila, a da ne pricamo o tome sto on uopste nije krenuo da se vrati nego da se obracunava sa ostalima. Ne mogu da verujem da opravdavas tog covek (huligana). Dokle god je takvih kao sto ste ti i on na utakmice nece smeti da idu deca, one ce postati mesto za lecenje kompleksa takvi kao sto je ovaj koji je upao na teren!

Zemun

pre 14 godina

Samo da pozdravim "vernog navijača" i da ga pitam kako to da onaj policajac sto je bio na severu nije bio na dužnosti??? TO što neki slepac od njegovog komandira "navodno" nije bio siguran da jenjegov čovek u pitanju govori o nesposobnosti policije a ne o statusu tog čoveka! I po kom zakonu policija ne sme da bude na tribinama?? I koliko daleko sme da bude od stadiona! Sa druge strane, pominjes i dolazak na stadion gde te maltretira policija! Pa da nema huligana (svih klubova, to je sada moderno) policijane bi ni bila oko stadiona! Ovako moraju da trkeljisu sve zivo a i to im je dzaba jer navijaci imaju veze sa upravom pa im uprava pomaze oko organizacije i unosa pirotehnike! E kada bi kaznili sve odgovorne tesko da bi se sledeci put dodvoravali navijacima! I sta imaju klubovi da finansiraju navijace! Ja obozavam Partizan i nikada mi nije palo na pamet da mi klub nesto dzabe daje! Idem,platim i navijam! Kada nemam para ne idem! I to je to!

Drzavni tuzilac

pre 14 godina

AU, ala se zestoko borite protiv huligana, pa na ovaj nacin ih samo ohrabrujete, ili CZ ima, kao i u vreme SFRJ posebne privilegije. Ako je tako, recite otvoreno, a ne da nam vredjate inteligenciju, poklonite titulu CZ, pa neka je opet sve po starom.

verni navijac

pre 14 godina

(Zemun, 26. septembar 2009 15:32) lepo tako nije bio na duznosti... to je i dokazano u sudnici... po novom zakonu policija ne sme da bude na TRIBINI a ne oko stadiona STADION (TRIBINA) to je odgovornost REDARA a ne policije... policija ulazi po potrebi.... Zasto policija nije reagovala u SMEDEREVU vec redari ? Zasto je utakmica proglasena VISOKIM RIZIKOM ako je igrana bez protivnickih navijaca (mislim na KULU)???Kako je redar pustio Trajkovica sa pistoljem na utakmicu?? Dodjes u Smederevo 3h policija te salje na TRIBINU ne smes da kupis nista da jedes... ps na TRIBINI (smederevo) nemas nigde VODU da kupis nema WC pa moras da se praznis pored ograde... Kartu kupujes (smederevo) pored nekog KOMBIJA lik stoji i prodaje karte (neka vrsta TAPKAROSA). . . Pravda je jedno SLOBODA je drugo.... Ko je kriv treba da odgovara POLICIJA ,HULIGAN,ORGANIZATOR ali ne da stradaju NEVINI....

vlad

pre 14 godina

A kad je Partizan kaznjen poslednji put???!!!
Kao da Grobari i ne postoje, ne mogu da se setim, ko je ono prebio nesrecne Francuze, mora da su opet to bile Delije!!!???

Banne

pre 14 godina

Jedna mi stvar nije jasna... Kada si domacin...ako bude nekih problema...kazne te zbog slabe organizacije meca...a kada si gost kazne te zbog velike kolicine bacene pirotehnike... Zar i tu nije odgovoran domacin zbog slabe organizacije? Izgleda da samo treba da se kazni ZVEZDA...niko nije ocekivao da ZVEZDA bude prva posle par kola...

Pokrijte se usima, sramore!

pre 14 godina

Da li neko u ovoj drzavi moze da shvati da klub ne moze biti kaznjen zbog onoga sto ja uradim kao navijac ili DA POJASNIM...
(Mirko, 25. septembar 2009 18:16)

Naravno, Mirko! POJASNI nam. Niko ne zna sta je nasilje, razbojnistvo, fasizam i gde je leglo toga. Samo to ti znas.
A sta mislis da budes predlozen za neku kao nagradu? Mozda za "Kako se oprati na nacin koji to cine u nasim klubovima".

PS Poslednje izjave predstavnika Partizana i C. zvezde o "navijacima" su SRAMOTNE. Tako se neguju razni Mirko, zv. "Ja cu da vam pojasnim" i slicni; tako se gnoji djubriste.

Pošteno

pre 14 godina

Nek tih 200 000 din plate ona trojca huligana što su uletela na teren, a ne klub!!!

Naravno treba ih i krivično goniti!!! Mislim da Urošu treba društvo, pošto je usamljen!!!!

verni navijac

pre 14 godina

(AS, 26. septembar 2009 09:50

Jel ti znas sta znaci PRAVDA a sta SLOBODA ??
navijaci TRAZE PRAVDU ZA UROSA da si malo upucen u borbu za pravdu mozda i ne bi lupetao po tastaturi...
Sudija koji je dosudio 10 godina UROSU je dva sata posle toga za trostruko ubistvo u novom sadu lika osudio na 10 godina . Znaci kazna za ubistvo i kazna za napad na NE SLUSBENO LICE isto se meri (policajac nije bio na duznosti i da jeste po zakoni ne sme da bude na TRIBINI). niko nije reko da UROS nije kriv, ovde se samo trazi PRAVEDNO SUDJENJE... sta ce taj dan toliko policajaca ? mec VISOKOG RIZIKA a nema protivnickih navijaca. KAKO TO SUDIJA UTICE NA MLADE?? kad dodje do tuce BOLJE DA GA UBIJE pa lezi 10 godina nego da ga prebijes pa da lezis 10 godina....

Bruka

pre 14 godina

Opet dizete tenziju pred mec Vojvodina - CZ bez potrebe. Bas zbog toga ce biti i belaja i onda se zapitajte ko je kriv!?
I kakvi navijaci Smedereva oni nisu imali nikakve veze sa incidentom. Jasno se vidi da Delija koji je usao na teren ni sam nije znao zbog cega je usao a kamoli das obracuna sa tamo nekim Despotima koji se nalaze na vrhu stadiona.

bane

pre 14 godina

jos jednom se pokazalo i dokazalo da nas fs i ligu treba ugasiti na 10 god,sto zbog sramnog kvaliteta,sto zbog ljudi koji vode takmicenje

verni navijac

pre 14 godina

(ivan, 25. septembar 2009 17:26)

A zasto pitam ??
niko nije reko zasto da kazne klub ?
Zasto da klub bude kriv zbog ispada njenih naviajca ?
Zasto klub da odgovara kada nije organizovao dovodjenje navijaca ?
zasto klub da odgovara na tudjim stadionima zbog PIROTEHNIKE kada ne moze da utice na to ???
kriva je policija i redari i organizator utakmice, a krivi su pojedinci(huligani) a ne svi navijaci. Znaci kazniti klub koji je domacin (zbog PIROTEHNIKE) ako se unese POLICIJA mora da odgovara zasto kako je to uspelo da se unese pored njih... kazniti navijaca (ne navijace sve) koji je uleteo na teren (znaci samo ko je uleteo) i ko napravi nered na tribini njih treba kaznjavati... Policiju kazniti kada pretuce NAVIJACE sve koje se nalaze na tribini (ne samo HULIGANE) ili ste zaboravili VRSAC (kosarka)i devojke sto su POLICAJCI TUKLI dok se devojka nije onesvestila a pritom zatvorili izlaze da ljudi nemaju gde....posto se spominje eng tamo ko udje na teren ne dobije batine od redara nego ga lepo sprovedu napolje pa zatvor godinu i vise. U eng navijac udje na stadion kada on hoce a ne da ga policija tera na stadion 3h pre utakmice a da nije jos ni uzeo kartu pa na kapiji da ga tuku sto nije zamisli kupio kartu jer policija nije dala... ko je stigo ranije u SMEDEREVO zna o cemu pricam... i to ga tugu 3 redara i 4 policajaca + liku vezali ruke da ne moze da se brani. molim da se pusti komentar da bi ljudi bili informisani malo...

Cile

pre 14 godina

"Ovo je poslednja opomena za sve klubove koji se takmiče u Super ligi i više neće biti tolerisani ispadi nijedne grupe navijača. Disciplinski organi će primenjivati dosledno odredbe svih pravilnika"

Ovo je jubilarni 457 put da sam pročitao ovakav zaključak Disciplinskog sudije fudbalskog saveza...

Biće toga(razbijenih glava) još, blago nama!

Drzavni tuzilac

pre 14 godina

AU, ala se zestoko borite protiv huligana, pa na ovaj nacin ih samo ohrabrujete, ili CZ ima, kao i u vreme SFRJ posebne privilegije. Ako je tako, recite otvoreno, a ne da nam vredjate inteligenciju, poklonite titulu CZ, pa neka je opet sve po starom.

Marko

pre 14 godina

Ja u sustini shvatam sve ove komentare (treba ugasiti klub,treba ugasiti ;igu,treba kazniti klub 50 utakmica bez prisustva gledalaca...)...jer vi ljudi i nikada niste otisli ni na jednu utakmicu,ne znate kako izgleda ni Marakana,ni stadion Partizana.Izadjite malo iz kuce,sklonite se sa racunara,ugledajte svetlost dana-pa ce te valjda drugacije razmisljati!

Pozdrav za sve prave navijace

vuk

pre 14 godina

sramota je ovo za Fudbalski savez Srbije, verovatno bi dobili dve utakmice ne igranja kad bi srusili stadion, katastrofa. Ma mi ne zasluzujemo da idemo u Evropu

Srki

pre 14 godina

"upalo na teren i sukobilo se sa obezbedjenjem"????? Decko koji je usao na teren bio u vidno alkoholisanom stanju, maltene je paou teren, navijac je Zvezde i nije hteo da pravi incidente, vec je posao odmah ka ogradi da se vrati na tribinu. Iako je prvi momak iz obezbedjenja hteo da ga pusti da se vrati na tribinu i da sve prodje za manje od jednog minuta bez ikakvih posledica, nasao se pametan drugi momak iz obezbedjenja koji se zaleteo cak sa istocne strane i bacio se na navijaca ko da je ovaj nosio 100kg eksploziva... Naravno onda su prisli i drugi pametnjakovici iz takozvanog obezbedjenja i krenuli da ga biju sto je izazvalo revolt navijaca... Sto se bakljade tice, tu nema opravdanja! Ne opravdavam ubacivanje baklji na teren i za to "nas" treba kazniti i to mozda i strozije nego sto je ova kazna koja je izrecena. Ako se vec pale baklje, onda ih treba "bacati" sa strane i tako da ih redari mogu lako pokupiti i skloniti, bez prekida utakmice...

Mirko

pre 14 godina

Da li neko u ovoj drzavi moze da shvati da klub ne moze biti kaznjen zbog onoga sto ja uradim kao navijac ili da pojasnim jednim primerom:klub moze da bude kaznjen ako meni kao navijacu zbog lose redarske sluzbe bude dozvoljeno da udjem na terena ali ne moze da bude kaznjen ako ja hocu da udjem na teren,potucem se na terenu,divljam po gradu".Manite se politike i skretanja tema sa pravih problema u zemlji.uzmite primer Engleske.Da li se kaznjavaju klubovi zbog ispada navijaca na tribinama ili ulicama?

AS

pre 14 godina

Apsurdno je govoriti o kazni. Čitav naš zakonodavni sistem po ovom pitanju je mizeran. Da su kazne za huliganima među navijačima adekvatne, sigurno se ne bi tako ponašali. A naši veliki klubovi kao što su Zvezda i Partizan su samo taoci takvih grupa guliganskih navijača, jer oni nezvanično upravljaju Južnim i Severnim tribinama, a ucenjivački se ponašaju prema rukovodstvu. Sramota je da je ceo jedan gigant kao što je Zvezda bio prinuđen da stane iza nekog kriminalca koji je pokušao da bakljom izmasakrira službeno lice. Da li bi iko normalan u svetu koji se bori protiv kriminala takvog čoveka nazvao navijačem?. I svi mi gledamo natpise po zgradama i kućama u celoj Srbiji ‚‚Pravda za Uroša‚‚ Pa to pišu navijači. Kakvu pravdu oni traže? To što je učinio Uroš je teško krivično delo, ma kakav on po svojim navijačkim ubeđenjima navijač bio. Ako pravi navijači (koji žive za fudbal) tako doživljavaju fudbal, onda svest tih ljudi stvarno treba menjati, jer je to čista anarhija, a ne navijačka svest. Gde god da se daleko od stadiona i vremenski od utakmice desilo, činjenica je da je Francuz nastradao od huligana koji se kriju iza navijačkog dresa, a u stvari su najgori kriminalci. Činjenica je da su te okolnosti uticale na to da ni UEFA ne može da kazni Partizan, Ali dokle ćemo tako? Šta mi želimo da napravimo od našeg fudbalskog navijanja? Nekadašnju fudbalsku Englesku? Pa i nije neki način da se ponosimo. Englezi su to pitanje rešili, a verujem da ćemo i mi. Ne smemo dozvoliti da takvi kriminalci nađu podršku u nama pravim navijačima koji živimo za fudbal. Oni ne žive ni za fudbal, ni za partizan, ni za Zvezdu. Oni žive za priliku da im jedna utakmica bude pokriće za njihov kriminal i vandalizam. Podržimo drakonske kazne za takve huligane. Verujte, sa mnogo većim užitkom ćemo gledati utakmice bez ograda oko terena. A to ćemo moći ako uvedemo sudnice na stadione, a huligane direktno sa stadione sa presudama koje će biti u skladu sa novim zakonima, direktno u zatvore. Zašto bih ja kao navijač uopšte razmišljao koliko je zatvora dobio neko je koristio utakmicu da bi izvršio neki kriminal. Hoću fudbal, a ne da razmišljam da li će mi ga UEFA uskratiti zbog tih huligana. Oslobodimo se više takvih pogleda. Sloboda fudbalu, zatvor huliganima.

Oliver

pre 14 godina

Ovo je prava blamaza.Samo 200 000 dinara kazne.Dokle ce se ovo drustvo dodvoravati huliganima i banditima.Ljude koji odlucuju o visini kazni treba uhapsiti i pitati ih koji su to kriterijumi da se ovako male kazne izricu bandi koja ta ista pirotehnicka sredstva guraju u usta policajcima.Definitivno sva rukovodstva u nasim klubovima su povezani sa huliganima, ali na zalost nihovo delovanje nije sankcionisano.
Jadni su oni klubovi koji imaju takvu publiku.Umesto da se ograde od takvih divljaka oni im se konstantno uvlace u dupeta.Dokle vise!!!!

ilduca

pre 14 godina

Dokle ce taj Tole da urnise "nevine apatride" a oni posli po pivo i kokice ! A to sto su preskakali ogradu nisu oni krivi. Krivac je Smederevo zato sto je postavilo ogradu gde joj mesto nije . A "fudbaleri" su samo hteli da zastite redare i nista vise ! Na sve to i dobrotvor koji se nikako ni borio za funkciju izjavi da problem huligana moraju da resavaju svi drugi jer on (ne sme) ne vidi krivicu u klubovima ! Kakva uprava takvi navijaci ! Kazna u ovom slucaju i nije kazna nego nagrada!

Dušan

pre 14 godina

Sve sami biseri. Kazne, utakmice bez publike??? Pa to jedino govore oni koji na utakmice ni ne idu. Kako će savez sprečiti huliganstvo kažnjavanjem klubova baš me zanima? Kada sve bude normalno i po zakonu, kada za nerede bude odgovarao onaj ko ih i pravi, onda će situacija biti normalizovana.Zašto zbog pojedinca da ispaštaju klub i ljudi koji dolaze da gledaju fudbal i bodre klub. Gde je tu logika pametnjakovići???

Zemun

pre 14 godina

Samo da pozdravim "vernog navijača" i da ga pitam kako to da onaj policajac sto je bio na severu nije bio na dužnosti??? TO što neki slepac od njegovog komandira "navodno" nije bio siguran da jenjegov čovek u pitanju govori o nesposobnosti policije a ne o statusu tog čoveka! I po kom zakonu policija ne sme da bude na tribinama?? I koliko daleko sme da bude od stadiona! Sa druge strane, pominjes i dolazak na stadion gde te maltretira policija! Pa da nema huligana (svih klubova, to je sada moderno) policijane bi ni bila oko stadiona! Ovako moraju da trkeljisu sve zivo a i to im je dzaba jer navijaci imaju veze sa upravom pa im uprava pomaze oko organizacije i unosa pirotehnike! E kada bi kaznili sve odgovorne tesko da bi se sledeci put dodvoravali navijacima! I sta imaju klubovi da finansiraju navijace! Ja obozavam Partizan i nikada mi nije palo na pamet da mi klub nesto dzabe daje! Idem,platim i navijam! Kada nemam para ne idem! I to je to!

Delija

pre 14 godina

Od rodjenja sam vatreni navijac C.zvezde. Na facebooku, na Zvezdinom portalu je izasla ova vest, komentari su uglavnom bili 'koje budale ovo lajkuju'! I ja sam medju tim budalama. Dosta mi je huligana! C.zvezda,Partizan,Rad...FSS i drzava nece da se obracunaju sa huliganima. Da hoce obratili bi se Englezima za recept. Ovako nece biti pravog resenja. Znate li koliko bi UM dobio u Engleskoj? Znate li koliko bi ovi u Smederevu dobili u Engleskoj? Znate, e u tome je problem. Nemojte vise poistovecivati navijace sa huliganima! To nije isto! U prilogu takodje pise navijaci. To su huligani!

radoslav

pre 14 godina

Bravo za savez! Al' su ih drastično kaznili. 'Pokazali' su im zube - tako se 'bori' protiv huligana! I još traže yabranu prenosa stranih utakmica dok se igra naša tzv. liga - kakav cinizam!

sloba

pre 14 godina

Ovakve kazne su smesne i nepotrebne. Ja sam navijac Partizana ,ali smatram da klub ne treba kazniti kad vec imaju pocinioca.A da podsetim da je sve ovo plod zakasnelih reakcija saveza. Setite se samo prekinutog derbija kad su igraci i trener Partizana dobili po glavama ,kakvo je tuzno saopstenje doslo iz saveza.Kako kazu stari "kako sejes tako i zanjes". Na zalost to smo i zasluzili!!!

Zvezdasica

pre 14 godina

#Srki
Da li ti stvarno mislis da su redari trebali da ga puste da se vrati na tribinu i da sve bude kao da se nista nije desilo??? Nema kazne za krsenje pravila, a da ne pricamo o tome sto on uopste nije krenuo da se vrati nego da se obracunava sa ostalima. Ne mogu da verujem da opravdavas tog covek (huligana). Dokle god je takvih kao sto ste ti i on na utakmice nece smeti da idu deca, one ce postati mesto za lecenje kompleksa takvi kao sto je ovaj koji je upao na teren!

Timon

pre 14 godina

Zbog ovakvih nazovi kazni se nikada nece resiti problem huligana!
I prestanite vec jednom da uzimate u usta prebijanje nesrecnog Francuza jer ni UEFA a kamoli FSS ne mogu zbog toga da kazne Partizan! Shvatite, to se desilo 15km od stadiona, 5 sati pre pocetka utakmice! To znaci da bi trebalo svaki put kad se u skoli pobiju deca kaznjavati Partizan ili Zvezdu jer navijaju za jedan od ta dva kluba! Ne sumnjajte, da bi UEFA, da moze, prva kaznila Partizan zbog tog incidenta!
Huligane u ZATVOR na 20 godina, navijaci na stadion!

miki

pre 14 godina

a gumeni metak u glavu decaku,a ubice u interventnoj,a policajci kriminalci sa tarzankama,a inspektori narkomani i dileri.... nista od navedenog nije problem,samo su gejevi ugrozeni i navijaci problem....

verni navijac

pre 14 godina

(Zemun, 26. septembar 2009 15:32) lepo tako nije bio na duznosti... to je i dokazano u sudnici... po novom zakonu policija ne sme da bude na TRIBINI a ne oko stadiona STADION (TRIBINA) to je odgovornost REDARA a ne policije... policija ulazi po potrebi.... Zasto policija nije reagovala u SMEDEREVU vec redari ? Zasto je utakmica proglasena VISOKIM RIZIKOM ako je igrana bez protivnickih navijaca (mislim na KULU)???Kako je redar pustio Trajkovica sa pistoljem na utakmicu?? Dodjes u Smederevo 3h policija te salje na TRIBINU ne smes da kupis nista da jedes... ps na TRIBINI (smederevo) nemas nigde VODU da kupis nema WC pa moras da se praznis pored ograde... Kartu kupujes (smederevo) pored nekog KOMBIJA lik stoji i prodaje karte (neka vrsta TAPKAROSA). . . Pravda je jedno SLOBODA je drugo.... Ko je kriv treba da odgovara POLICIJA ,HULIGAN,ORGANIZATOR ali ne da stradaju NEVINI....