Utorak, 25.08.2009.

23:07

Favoriti lako do Lige šampiona

Fudbaleri Liona, Debrecina, Atletiko Madrida, Ciriha i Makabija plasirali su se u Ligu šampiona.

Izvor: B92

Favoriti lako do Lige šampiona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

fradi

pre 14 godina

Debrecin poredjenja radi vredi kao nasa Jagodina, OFK Beograd, Rad... a ljudi su usli u LS, dok se nasi najbolji klubovi muce za Ligu UEFA.
FK Jagodina-9.675.000€
OFK Belgrad-8.775.000€
FK Rad Belgrad-8.300.000€
VSC Debrecen-8.825.000€
(radowan@eunet.yu, 26. avgust 2009 15:03)

Mislim sve je to lepo, da pratis transfermarkt.de. I ja to radim svaki dan. Veruj mi nisu baš precizni u ovim malim ligama kao što je Mađarska ili Srpska. U Debrecenu imaš igrača Jožef Varga. Momak u kvalifikacijama dao 3 gola 2Kalmaru (Švedskom prvaku) i 1Levskog sada. Ima 21 godina i vredi 100.000€. Jedan je od najboljih i ima najmanju vrednost u startnih 11. Nema smisla. Videćeš, da na kraju grupne faze LŠ Debrecen će vrediti duplo više nego sada, i u tome sam potpuno ubeđen. A Varga i Rudolf će na kraju otići u solidanu ekipu iz lige petice.

Lanejovanovic

pre 14 godina

Sve je to lepo, ali i ranije su mali klubovi mogli u LS. Partizan, Thun, Rapid, Artmedia, Anorthosis, Aalborg, Copenhagen... svi su oni otisli u LS iz starog sistema kvalifikacija, i to potpuno zasluzeno. Danas, medjutim, imamo situaciju u kojoj mali klubovi nezasluzeno idu u LS, jer za protivnike u kvalifikacijama imaju jos manje i gore ekipe. A s druge strane, u drugom delu kvalifikacija igraju se dvomeci dostojni cetvrtfinala LS (Arsenal-Celtic; Lyon-Anderlecht; Atletico-PAO;). To je nelogicno i lose.
Pricate da bi srpski sampion ovako mogao u LS... e taj film ne'te gledat' jos duuuugooo... pa liga nam je triput gora od slovacke, bre! Pricate da bismo ulaskom u LS (iako je i to fantastika) dobili lovu i da bi time klub napredovao... Ne bi klub dobio lovu... Zeka bi dobio lovu, tako da to otpisite! A najveca opasnost je da ce za koju godinu veliki evropski klubovi osnovati svoju LS, u kojoj ce igrati samo najveci i zbog koje ce ovi velikani mlatiti pare. A u ovoj vasoj Platinijevoj LS ce i dalje igrati Levski, Aktobe, Zimbru, Odd Grenland, Vetra, Pyunik, Besa...
Zivi bili pa videli...

monofazni

pre 14 godina

Nerazumem zasto ova belgija ima 1 tim direktno u LS i 1 u kvalifikacijama, kad im je liga u rangu sa nasom. Andreleht je truba a Standard prosecna ekipa koja ce se boriti za Ligu Evrope

fradi

pre 14 godina

Možda DEBRECEN (ovako se piše) ne vredi u evrima tolko ko Partizan, ali ovi momci su sa svim srcem odigrali jučerašnju utakmicu. Inače nisu igrali na svom terenu, već u Budimpešti. 34 000 gledalaca je pratila utakmicu na stadionu. Cela je Mađarska bila uz njih, i navijači rivalnih timova su ih bodrili. Mislim da su momci jako zaslužili ulazak, i siguran sam, da će i u grupi boriti ko lavovi za svaki bod.
HAJRÁ DEBRECEN!!!

Chiki

pre 14 godina

@ metko

Prodace Barsa skoro ceo stadion jer tamo navijaci razmisljaju drugacije: Oni ne idu da gledaju Debrecen, PAO, Sporting i sl vec BARSU bez obzira sa kim igra ;)

Cuj totalni fudbal...

radowan@eunet.yu

pre 14 godina

Debrecin poredjenja radi vredi kao nasa Jagodina, OFK Beograd, Rad... a ljudi su usli u LS, dok se nasi najbolji klubovi muce za Ligu UEFA.
FK Jagodina-9.675.000€
OFK Belgrad-8.775.000€
FK Rad Belgrad-8.300.000€
VSC Debrecen-8.825.000€

tordeaux

pre 14 godina

Za one, koji eventualno ne znaju: Debrecen je pre 4 dogine pobedio Hajduk sa 3:0 kuci i 5:0 u gostima... Od 6 utakmica kavalifikacija ove godine, pobedili su 5 puta... Nisu oni toliko losi...

Metko

pre 14 godina

Probudite se vi fanovi izlepetisa Mišelitisa,na kraju sezone će komercijalni deo Barse sesti,izračunati prihod od LŠ,videti da je prodato karata protiv Debrecena manje od 10 000,protiv Dinama Kijev,15 000,uporediti to sa prethodnim sezonama i znatno uspešnijim utakmicama sa Seltikom,Panatinaikosom,Olimpijakosom,zatim tv prava koja su manja jer firme neće hteti da se reklamiraju toliko protiv siromašnih klubova,sve u svemu 2+2=4,a 1+1=2,4 će uvek biti veće od 2 tako da se nadam da će najbogatiji klubovi vratiti kvalitet LŠ kakav ona zaslužuje,očekujem da se stvori Evroliga!Pa da GLEDAMO TOTAL FUDBAL!

djshilja

pre 14 godina

Ljudi ,hajde da pisemo peticiju da se LS vrati na B92...prosto sam morao da prekinem sa gledanjem oko 70. minuta , jer uopste nije bilo onog zara i harizme u komentarisanju...ocaj...
(Si'T'jwa, 26. avgust 2009 10:05)
Jeste pa da opet gledamo Bajern - Juventus ...Juventus - Bajern ...Bajern - Juventus...Juventus - Bajern , muka mi od tog meča svake godine isto !!!

San

pre 14 godina

Sampion Madjarske se zove Debrecen, a ne Debrecin, kao neke kaze...originalno ime je Debreceni Vasutas Sport Club (DVSC), sto na srpskom znaci Zeleznicki Sportski Klub iz Debrecena...pozdrav

Gavra

pre 14 godina

@ Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20

Ja cu sa uzivanjem gledati neke druge klubove u LS. Iskreno vec mi je muka od Barselone, Celzija, Liverpula i Mancestera. Zadnje dve godine pratim LS samo dok su se u njoj takmicili Bate Borisov, Cluj i Anatorzis.

Bravo Platini

Si'T'jwa

pre 14 godina

Ljudi ,hajde da pisemo peticiju da se LS vrati na B92...prosto sam morao da prekinem sa gledanjem oko 70. minuta , jer uopste nije bilo onog zara i harizme u komentarisanju...ocaj...

chera-bera

pre 14 godina

Ne treba se uzbudjivati jer ovaj sistem nece dugo potrajati. Ovo je samo Platinijeva "jednokratna pomoc" malima zbog podrske kod njegovog izbora.

igop

pre 14 godina

Dudic nije igrao celu utakmicu vec je prvi zamenjen oko 60-tog minuta kao jedan od slabijih u timu Salzburga. Toliko o proverenim informacijama...

Kernoz

pre 14 godina

Samo se nadam da će Makabi biti ponižen u grupama, posle bezobraznog namestanja u prethodnim kolima ne zaslužuju igrati, a pošto su izborili prolaz onda se nadam da će imati debakl!

johny

pre 14 godina

da li je moguce da se neko usudjuje da potcenjuje ove ekipe?! Pa svaka ekipa od svih ovih parova bi lagano tukla ove nase timove...jos kad se javio lepi fika!? Muko, pa zvezda se namuci sa gruzijcima a ti kukas sto vi ne igrate ls...ovaj debrecin bi rasturio selekciju nase lige provereno, a derace ih svi u LS

sonebg

pre 14 godina

lanejovanovic kao sto vidis u manjini si. Mene recimo ne zanima ni jedan klub osim Zvezde. Naravno da nikada ne bi usli u LS sa starim sistemom takmicenja mada izgleda da i ovako ne pomaze. Moj stav je jasan Liga Sampiona sampionima a za druge,trece iz jacih liga pa momci budite prvaci prvo u vasoj ligi pa igrajte LS.

Danko

pre 14 godina

. Pa da li je moguce da biste vi radije gledali sampione Madjarske, Izraela, Svajcarske, Bugarske, nego recimo jedan Arsenal ili Milan ili Valenciu/Sevillu/Werder/Liverpool...
Blatini bruka obicna...
(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)
Svi ti koje si pomenuo idu u Ligu Sampiona.A oni drugi tipa Seltik i Andrleht nisu nesto kad su pukli tako lako znaci Seltik ce ispasti sa petardom a Andrleht je izgubio od Liona 8-1 ukupno.

Nijedno veliko ime ili dobar klub nisu ispali a po prvim rezultatima ni nece.

Ehhhhh

pre 14 godina

Demagog na klupi Levskog nije odveo svoju ekipu u LŠ. Godinama slušamo njegove izjave, bez ikakve težine i pokrića u rezultatima. Vrhunac je valjda lični primer koji je dao - glumeći velikog Srbina napustio je BJRM kad je država u kojoj je radio priznala nezavisnost Kosova, a onda je otišao u Bugarsku - koja je uradila isto ono zbog čega je pompezno i s velikim rečima napustio Vardar.

dani_ch

pre 14 godina

@Lanejovanic

Naravno da bi hteli....dokle vise da trpaju pare u dupe istim ekipama a ekipe poput nasih sve vise propadaju !!! Razmisli pre nego sto napises tako nesto...a pre svega se zove LIGA SAMPIONA a ne Liga istih profitera.

tmac

pre 14 godina

пошто се зове лига шампиона требало би да играју шампиони свих држава без обзира да ли то били шампиони енглеске италије шпаније или израела србије мађарске итд....и да се игра одмах на испадање као што је некад било, то би било најбоље.....али џаба, пара врти где бургија неће.......

mamina noga

pre 14 godina

Meni je ovo bas vrh... inace dobro su se setili da promene sistem takmicenja, i bas je dobro videti nove klubove u LS... ovako niko od "slabijih" timova se nije mogao plasirati u ligu smpiona... imaju dobru ekipu, lepo igraju, a na kraju dobiju Arsenal i sve moze da ide u pm... :))... ovo je po meni pravi potez, za druge ne znam... misljenja su razlicita..

grobar

pre 14 godina

(Lepi Fika, 25. avgust 2009 23:16)

Evo kako sa 20 miliona evra duga uci u LS:

- igrachi ce ziveti i spavati u karton sitiju

- hranice se u "Avalici" i po kontejnerima

- neki ce da nose stare dresove a ostali da se ofarbaju na golu kozu u crveno-belo da se prepoznaju na terenu

Ako neko ima jos neku ideju napisite

David

pre 14 godina

(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Da, Da, Da, Da i da li treba da dodam ovo a da, Da. Ja zelim da gledam Ligu SAMPIONA i u njoj Debrecin uz njega i Slaviju iz Sofije, Steau-u pa moju Zvezdu itd... Ti gledaj Englesku i Spansku ligu i svima lepo...

bokiBGD

pre 14 godina

nemogu da verujem kakvi se ovde komentari nalaze... pa sampioni i treba da udju u ligu sampiona.. a ne da igraju 17 ti iz italije i uzima kajmak a sve druge zemlje balkana i evrope da se suse kroz sedam kola kvalifikacija. Ako panatenaikos ili neki veci klub ispadnu u kvalifikacijama od debrecina ili prvaka bugarske pa ljudi i to su klubovi prvaci svojih zemalja. zasto se igraju prvenstva ako se neide u evropu to je sramota. A sve zele da vide zvezdu ili partizan u ls pa kako to zamisljate sa 200 kvalifikacionih utakmica protiv mnogo bogatijih klubova koji ucescem u ls uzimaju jos love a svi resto doticu dno dna..p2pbzx

Zic PFC

pre 14 godina

(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Kako lupetas gluposti,pa bas zbog takvog razmisljanja kao sto je tvoje i misljenje bivseg predsednika UEFA klubovi kao sto su Debrecin,Maccabi Haifa i ostali nisu ni postali poznati u evropskim okvirima,sad ce i istok malo da se obogati pa ce jednog dana neki klub sa istoka (nadam se i Partizan i zvezda) imati para,igrace,pune stadione i svoje mesto medju najboljima i naravno sansu da pobede nekog velikana.
Muka mi je vise od cetvrtog iz Engleske,Spanije,Italije,Francuske,samo njih gledamo u LS a cime su zasluzili..nicime...njihov cetvrti tim ima po 10,20 bodova manje od njihovog prvaka i hoce da igra LS,e pa ne moze vise tako
Svaka cast Platini,vadis Istok Evrope iz pakla,tuge,nemastine i ocajnog fudbala

Istok, zapad, ma sve je evropa

pre 14 godina

@ (Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Pa da, ime joj je LIGA SAMPIONA/CHAMPIONSHIP LEAGUE. Nego, kad je zadnji put Arsenal ili Liverpul bio sampion? Za takve klubove postoji liga evrope. A ako da bog, uvesce se pravilo da SAMO prvaci evropskih drzava igraju u LS-u, pa ce se onda smanjiti i kinta u fudbalu i vise necemo imati slucajeve poput "CR" da igraca klub plati 100.000.000.E.
A tek onda ce fudbal opet biti ono sto je nekada bio- Zanimacija vikendom za porodice sirom sveta bez umesanih mafijasa, huligana, placenika, policije... Ma tek onda ce ljudi zapravo shvatiti pravi smisao fudbala!!!

goran

pre 14 godina

iskreno cinilo mi se da je stara LS bila bolja. jeste bilo pakleno tesko uci u nju, ali uz dobru selekciju i malo srece uspelo je dinamu, steaui, mariboru...
medjutim vidim da i nije otpalo puno stvarno kvalitetnih ekipa. pa ovaj raspali seltik je malo jaci od sanderlenda. anderleht, nsita posebno, grci stalno ulazu, ali rezultata nema.

Branko

pre 14 godina

Bas je bezveze ovaj nacin kvalifikacija. Nemam ja nista protiv Debrecina i ekipe ali imam protiv toga da se smanjuje kvalitet LS. Pre se lepo znalo, najbolji su bili u LS.

Lanejovanovic

pre 14 godina

Platini, alal ti vera, upropastio si sve sto si mogao... sad kad u LS ne ide jedan Celtic, Anderlecht, Panathinaikos... ali zato ide neki tamo Maccabi i Debrecen...
Sto neko rece, LS znaci da tu treba da igraju sampioni. Pa da li je moguce da biste vi radije gledali sampione Madjarske, Izraela, Svajcarske, Bugarske, nego recimo jedan Arsenal ili Milan ili Valenciu/Sevillu/Werder/Liverpool...
Blatini bruka obicna...

realan

pre 14 godina

@Lanejovanovic

Pa znas kad ce neki nas klub da udje u LS, da nije te "bruke" kako ga nazivas i ovakvog sistema takmicenja. Covek se izborio za koliko toliko ucesce klubova iz Istocne Evrope u LS, a znas kad ce se fudbal u ovom delu sveta poboljsati bez toga, pa makar i takve LS, oslabljene?

Aleksa

pre 14 godina

Lane,
Takmicenje se zove Liga SAMPIONA...da ponovim SAMPIONA...Definitivno bi svi prvaci drzava trebali da ucestvuju plus naravno dodatnih par klubova iz ovih jacih liga...

Mimi

pre 14 godina

@Lanejovanovic radije gledam kup UEFA ngo li ligu sampiona.Pa valjda ti je jasno da ako sampioni osrednjih zemalja imaju osigurano mesto u LS,imali bi veci budzet i jace ekipe a i ti bi tada valjda gledao i neke druge a ne samo ove koji unistavaju fudbal jer su ga sveli na 7-8 ekipa koje kupuju sve dobro.Garantujem ti da vecerasnju utakmicu izmedju Debrecena i Levskog u 2/3meceva uLS neces videti jer tamo se igra sablonski.Bravo za Platinija i njegove bitke protiv bogatih.

mane

pre 14 godina

@Lanejovanovic

Prijatelju, smanji malo doživljaj. Platiniju svaka čast, da nije uveo ovaj sistem, naši klubovi nikad ne bi omirisali LŠ, a ovako bar imaju šansu, mada nam izgleda ni to ne pomaže. Zašto da ne igra Debrecin, Apoel, ili bilo ko ko se plasira? Ako ćemo ligu samo za bogate, onda da se ukinu i kvalifikacije, i čitav sistem takmičenja i bodovanja UEFA, pa nek igra ko i ma para, tj. ko ima bogatog američkog ili ruskog gazdu, koji od babe (propalog kluba) za par godina napravi devojku. Do zemlje se klanjam Platiniju, ovo je maksimum koji se mogao izvući za klubove iz siromašnijih zemalja, koje isto vole fudbal, a da se veliki i bogati ne razljute i naprave svoje odvojeno takmičenje.
Meni je drago što je Debrecin ušao u LŠ. Neka i Mađari malo vide kako je to.

Aca

pre 14 godina

Hvala Bogu pa postoji internet gde mogu da biram koju cu utakmicu da gledam uz mnooogo bolje komentatore od ovih "nasih" i da ne zavisim od javnog (wc-a) servisa druga tijanica. A sutra umesto meca Fiorentina-Sporting koji je najzanimljiviji gnojko andrijasevic ce opet ubijati volju gledaocima uz vec reseno pitanje prolaska Arsenala protiv Celtica.

kernozin

pre 14 godina

Koliko tužno izgleda LŠ kad se vidi ko će sve učestvovati.Platini odlazi!!!Svi vi koji ste za ovaj novi sistem molio bih vas da gledate prenose Barsa-Debrecin ili Arsenal-Cirih ili Inter-Apoel kad već toliko volite izlapelog Platinija,ali nešto mi ipak govori da ćete preskakati takve duele!

Šelmi Platini

pre 14 godina

@(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)
A koje kriv Seltiku, PAO-u i Anderlehtu što se nisu kroz prvenstvo plasirali u LŠ? Uostalom i oni sami nisu nikakav kvalitet donosili LŠ već su bili topovska hrana kao što će biti Mađari i ovi ostali na papiru slabi timovi.

Ivan M

pre 14 godina

Bravo za Platinija! Pa sta ako je kvalitet nesto gori zasada: ideja ovog formata je da "malima" kao sto je npr Partizan da priliku da dodju do LS, i samim tim TV para koje iz toga proisticu. Vremenom ce valjda to i da rezultira popravljanjem kvaliteta tih ekipa i vecoj ravnotezi u evropskom klupskom fudbalu. Ionako iovako ce kolo voditi isti velikani (Man Utd, Barsa, Celzi, Real, Arsenal, Bajern, Porto, itd) a ova sirotinja ce da pokupi neku mrvicu sa stola i valjda postane konkurentnija. Bolje tako nego da Ligu Sampiona igraju treci u ligi, drugi itd.

bata djora

pre 14 godina

Djorina trenerska skola jos jednom dala rezultate, Dostanic uspeo da pukne od Debrecina 4-1.
Ko je nekada gledao Debrecin, zna koliki je to uspeh.

Energicni

pre 14 godina

Znaci...
neverujem...
koji klubovi u L.S.
Valjda ce Zvezda barem u Ligu Evrope...
A sledece sezone...
Mi...
ZVEZDA...
U L.S.
Aferim...
(Lepi Fika, 25. avgust 2009 23:16)
----
da da ... evo 20 godina pricate sledece godine ahahahahhaha ma vi nemate tim ni za 3 mjesto

Damir

pre 14 godina

Pitanje je i to, da koga zanima Zvezda ili Partizan? Mene Anderlecht, Panathinakos ne zanima. Ali ni jedan 5. ili 6. klub iz Engleske ili Spanije. Svake godine su se desile cude, kao lane Anorthosis ili Bate...ni sada nema vise NO-NAME klubova u Ligi Sampiona....

ocajne domacice

pre 14 godina

(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Pa naravno da se zove liga sampiona ,zato sto treba da ucestvuju sampioni ,a ne 4 i 3 iz liga petice,zasto nedati sansu klubovima sa manjim budzetima ,BRAVO PLATINI KRALJU!

Bakaja

pre 14 godina

Napokon da ulaze sampioni u LS, pa makar to bio jedan Debrecin ili Makabi... Ulazice pare u i te drzawe, razwijace se fudbal na podrucju cele Ewrope i bice LS o5 zanimljiwa kao nekada, a ne da cekamo cetwrtfinale za prwe okrsaje... Brawo Platini!

Shampioni

pre 14 godina

@(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Rec Liga Shampiona uvrstava , shampione svih liga u fudbalu. kad jedan arsenal jedna valencia i sad da ne nabrajam , budu bili shampioni svojih drzava onda nek igraju.... Da oni sad igraju zvala bi se Liga petice ( 5 najjacih liga po 4 dodaj jos neke manje lige i igraj ) ovako je mljivo konacno ce se platno vioriti u madjarskoj i izraelu ... daj boze i kod nas sledece godine bilo na marakani , jna ili karadjordju.... Pozdrav.... Platini hvala ti ....

ocajne domacice

pre 14 godina

(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Pa naravno da se zove liga sampiona ,zato sto treba da ucestvuju sampioni ,a ne 4 i 3 iz liga petice,zasto nedati sansu klubovima sa manjim budzetima ,BRAVO PLATINI KRALJU!

mane

pre 14 godina

@Lanejovanovic

Prijatelju, smanji malo doživljaj. Platiniju svaka čast, da nije uveo ovaj sistem, naši klubovi nikad ne bi omirisali LŠ, a ovako bar imaju šansu, mada nam izgleda ni to ne pomaže. Zašto da ne igra Debrecin, Apoel, ili bilo ko ko se plasira? Ako ćemo ligu samo za bogate, onda da se ukinu i kvalifikacije, i čitav sistem takmičenja i bodovanja UEFA, pa nek igra ko i ma para, tj. ko ima bogatog američkog ili ruskog gazdu, koji od babe (propalog kluba) za par godina napravi devojku. Do zemlje se klanjam Platiniju, ovo je maksimum koji se mogao izvući za klubove iz siromašnijih zemalja, koje isto vole fudbal, a da se veliki i bogati ne razljute i naprave svoje odvojeno takmičenje.
Meni je drago što je Debrecin ušao u LŠ. Neka i Mađari malo vide kako je to.

realan

pre 14 godina

@Lanejovanovic

Pa znas kad ce neki nas klub da udje u LS, da nije te "bruke" kako ga nazivas i ovakvog sistema takmicenja. Covek se izborio za koliko toliko ucesce klubova iz Istocne Evrope u LS, a znas kad ce se fudbal u ovom delu sveta poboljsati bez toga, pa makar i takve LS, oslabljene?

bata djora

pre 14 godina

Djorina trenerska skola jos jednom dala rezultate, Dostanic uspeo da pukne od Debrecina 4-1.
Ko je nekada gledao Debrecin, zna koliki je to uspeh.

Lanejovanovic

pre 14 godina

Platini, alal ti vera, upropastio si sve sto si mogao... sad kad u LS ne ide jedan Celtic, Anderlecht, Panathinaikos... ali zato ide neki tamo Maccabi i Debrecen...
Sto neko rece, LS znaci da tu treba da igraju sampioni. Pa da li je moguce da biste vi radije gledali sampione Madjarske, Izraela, Svajcarske, Bugarske, nego recimo jedan Arsenal ili Milan ili Valenciu/Sevillu/Werder/Liverpool...
Blatini bruka obicna...

Šelmi Platini

pre 14 godina

@(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)
A koje kriv Seltiku, PAO-u i Anderlehtu što se nisu kroz prvenstvo plasirali u LŠ? Uostalom i oni sami nisu nikakav kvalitet donosili LŠ već su bili topovska hrana kao što će biti Mađari i ovi ostali na papiru slabi timovi.

Mimi

pre 14 godina

@Lanejovanovic radije gledam kup UEFA ngo li ligu sampiona.Pa valjda ti je jasno da ako sampioni osrednjih zemalja imaju osigurano mesto u LS,imali bi veci budzet i jace ekipe a i ti bi tada valjda gledao i neke druge a ne samo ove koji unistavaju fudbal jer su ga sveli na 7-8 ekipa koje kupuju sve dobro.Garantujem ti da vecerasnju utakmicu izmedju Debrecena i Levskog u 2/3meceva uLS neces videti jer tamo se igra sablonski.Bravo za Platinija i njegove bitke protiv bogatih.

Ivan M

pre 14 godina

Bravo za Platinija! Pa sta ako je kvalitet nesto gori zasada: ideja ovog formata je da "malima" kao sto je npr Partizan da priliku da dodju do LS, i samim tim TV para koje iz toga proisticu. Vremenom ce valjda to i da rezultira popravljanjem kvaliteta tih ekipa i vecoj ravnotezi u evropskom klupskom fudbalu. Ionako iovako ce kolo voditi isti velikani (Man Utd, Barsa, Celzi, Real, Arsenal, Bajern, Porto, itd) a ova sirotinja ce da pokupi neku mrvicu sa stola i valjda postane konkurentnija. Bolje tako nego da Ligu Sampiona igraju treci u ligi, drugi itd.

Aca

pre 14 godina

Hvala Bogu pa postoji internet gde mogu da biram koju cu utakmicu da gledam uz mnooogo bolje komentatore od ovih "nasih" i da ne zavisim od javnog (wc-a) servisa druga tijanica. A sutra umesto meca Fiorentina-Sporting koji je najzanimljiviji gnojko andrijasevic ce opet ubijati volju gledaocima uz vec reseno pitanje prolaska Arsenala protiv Celtica.

Energicni

pre 14 godina

Znaci...
neverujem...
koji klubovi u L.S.
Valjda ce Zvezda barem u Ligu Evrope...
A sledece sezone...
Mi...
ZVEZDA...
U L.S.
Aferim...
(Lepi Fika, 25. avgust 2009 23:16)
----
da da ... evo 20 godina pricate sledece godine ahahahahhaha ma vi nemate tim ni za 3 mjesto

Damir

pre 14 godina

Pitanje je i to, da koga zanima Zvezda ili Partizan? Mene Anderlecht, Panathinakos ne zanima. Ali ni jedan 5. ili 6. klub iz Engleske ili Spanije. Svake godine su se desile cude, kao lane Anorthosis ili Bate...ni sada nema vise NO-NAME klubova u Ligi Sampiona....

Shampioni

pre 14 godina

@(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Rec Liga Shampiona uvrstava , shampione svih liga u fudbalu. kad jedan arsenal jedna valencia i sad da ne nabrajam , budu bili shampioni svojih drzava onda nek igraju.... Da oni sad igraju zvala bi se Liga petice ( 5 najjacih liga po 4 dodaj jos neke manje lige i igraj ) ovako je mljivo konacno ce se platno vioriti u madjarskoj i izraelu ... daj boze i kod nas sledece godine bilo na marakani , jna ili karadjordju.... Pozdrav.... Platini hvala ti ....

Bakaja

pre 14 godina

Napokon da ulaze sampioni u LS, pa makar to bio jedan Debrecin ili Makabi... Ulazice pare u i te drzawe, razwijace se fudbal na podrucju cele Ewrope i bice LS o5 zanimljiwa kao nekada, a ne da cekamo cetwrtfinale za prwe okrsaje... Brawo Platini!

Aleksa

pre 14 godina

Lane,
Takmicenje se zove Liga SAMPIONA...da ponovim SAMPIONA...Definitivno bi svi prvaci drzava trebali da ucestvuju plus naravno dodatnih par klubova iz ovih jacih liga...

grobar

pre 14 godina

(Lepi Fika, 25. avgust 2009 23:16)

Evo kako sa 20 miliona evra duga uci u LS:

- igrachi ce ziveti i spavati u karton sitiju

- hranice se u "Avalici" i po kontejnerima

- neki ce da nose stare dresove a ostali da se ofarbaju na golu kozu u crveno-belo da se prepoznaju na terenu

Ako neko ima jos neku ideju napisite

San

pre 14 godina

Sampion Madjarske se zove Debrecen, a ne Debrecin, kao neke kaze...originalno ime je Debreceni Vasutas Sport Club (DVSC), sto na srpskom znaci Zeleznicki Sportski Klub iz Debrecena...pozdrav

dani_ch

pre 14 godina

@Lanejovanic

Naravno da bi hteli....dokle vise da trpaju pare u dupe istim ekipama a ekipe poput nasih sve vise propadaju !!! Razmisli pre nego sto napises tako nesto...a pre svega se zove LIGA SAMPIONA a ne Liga istih profitera.

fradi

pre 14 godina

Možda DEBRECEN (ovako se piše) ne vredi u evrima tolko ko Partizan, ali ovi momci su sa svim srcem odigrali jučerašnju utakmicu. Inače nisu igrali na svom terenu, već u Budimpešti. 34 000 gledalaca je pratila utakmicu na stadionu. Cela je Mađarska bila uz njih, i navijači rivalnih timova su ih bodrili. Mislim da su momci jako zaslužili ulazak, i siguran sam, da će i u grupi boriti ko lavovi za svaki bod.
HAJRÁ DEBRECEN!!!

Zic PFC

pre 14 godina

(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Kako lupetas gluposti,pa bas zbog takvog razmisljanja kao sto je tvoje i misljenje bivseg predsednika UEFA klubovi kao sto su Debrecin,Maccabi Haifa i ostali nisu ni postali poznati u evropskim okvirima,sad ce i istok malo da se obogati pa ce jednog dana neki klub sa istoka (nadam se i Partizan i zvezda) imati para,igrace,pune stadione i svoje mesto medju najboljima i naravno sansu da pobede nekog velikana.
Muka mi je vise od cetvrtog iz Engleske,Spanije,Italije,Francuske,samo njih gledamo u LS a cime su zasluzili..nicime...njihov cetvrti tim ima po 10,20 bodova manje od njihovog prvaka i hoce da igra LS,e pa ne moze vise tako
Svaka cast Platini,vadis Istok Evrope iz pakla,tuge,nemastine i ocajnog fudbala

tordeaux

pre 14 godina

Za one, koji eventualno ne znaju: Debrecen je pre 4 dogine pobedio Hajduk sa 3:0 kuci i 5:0 u gostima... Od 6 utakmica kavalifikacija ove godine, pobedili su 5 puta... Nisu oni toliko losi...

Istok, zapad, ma sve je evropa

pre 14 godina

@ (Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Pa da, ime joj je LIGA SAMPIONA/CHAMPIONSHIP LEAGUE. Nego, kad je zadnji put Arsenal ili Liverpul bio sampion? Za takve klubove postoji liga evrope. A ako da bog, uvesce se pravilo da SAMO prvaci evropskih drzava igraju u LS-u, pa ce se onda smanjiti i kinta u fudbalu i vise necemo imati slucajeve poput "CR" da igraca klub plati 100.000.000.E.
A tek onda ce fudbal opet biti ono sto je nekada bio- Zanimacija vikendom za porodice sirom sveta bez umesanih mafijasa, huligana, placenika, policije... Ma tek onda ce ljudi zapravo shvatiti pravi smisao fudbala!!!

Ehhhhh

pre 14 godina

Demagog na klupi Levskog nije odveo svoju ekipu u LŠ. Godinama slušamo njegove izjave, bez ikakve težine i pokrića u rezultatima. Vrhunac je valjda lični primer koji je dao - glumeći velikog Srbina napustio je BJRM kad je država u kojoj je radio priznala nezavisnost Kosova, a onda je otišao u Bugarsku - koja je uradila isto ono zbog čega je pompezno i s velikim rečima napustio Vardar.

Si'T'jwa

pre 14 godina

Ljudi ,hajde da pisemo peticiju da se LS vrati na B92...prosto sam morao da prekinem sa gledanjem oko 70. minuta , jer uopste nije bilo onog zara i harizme u komentarisanju...ocaj...

Gavra

pre 14 godina

@ Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20

Ja cu sa uzivanjem gledati neke druge klubove u LS. Iskreno vec mi je muka od Barselone, Celzija, Liverpula i Mancestera. Zadnje dve godine pratim LS samo dok su se u njoj takmicili Bate Borisov, Cluj i Anatorzis.

Bravo Platini

kernozin

pre 14 godina

Koliko tužno izgleda LŠ kad se vidi ko će sve učestvovati.Platini odlazi!!!Svi vi koji ste za ovaj novi sistem molio bih vas da gledate prenose Barsa-Debrecin ili Arsenal-Cirih ili Inter-Apoel kad već toliko volite izlapelog Platinija,ali nešto mi ipak govori da ćete preskakati takve duele!

bokiBGD

pre 14 godina

nemogu da verujem kakvi se ovde komentari nalaze... pa sampioni i treba da udju u ligu sampiona.. a ne da igraju 17 ti iz italije i uzima kajmak a sve druge zemlje balkana i evrope da se suse kroz sedam kola kvalifikacija. Ako panatenaikos ili neki veci klub ispadnu u kvalifikacijama od debrecina ili prvaka bugarske pa ljudi i to su klubovi prvaci svojih zemalja. zasto se igraju prvenstva ako se neide u evropu to je sramota. A sve zele da vide zvezdu ili partizan u ls pa kako to zamisljate sa 200 kvalifikacionih utakmica protiv mnogo bogatijih klubova koji ucescem u ls uzimaju jos love a svi resto doticu dno dna..p2pbzx

mamina noga

pre 14 godina

Meni je ovo bas vrh... inace dobro su se setili da promene sistem takmicenja, i bas je dobro videti nove klubove u LS... ovako niko od "slabijih" timova se nije mogao plasirati u ligu smpiona... imaju dobru ekipu, lepo igraju, a na kraju dobiju Arsenal i sve moze da ide u pm... :))... ovo je po meni pravi potez, za druge ne znam... misljenja su razlicita..

David

pre 14 godina

(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Da, Da, Da, Da i da li treba da dodam ovo a da, Da. Ja zelim da gledam Ligu SAMPIONA i u njoj Debrecin uz njega i Slaviju iz Sofije, Steau-u pa moju Zvezdu itd... Ti gledaj Englesku i Spansku ligu i svima lepo...

tmac

pre 14 godina

пошто се зове лига шампиона требало би да играју шампиони свих држава без обзира да ли то били шампиони енглеске италије шпаније или израела србије мађарске итд....и да се игра одмах на испадање као што је некад било, то би било најбоље.....али џаба, пара врти где бургија неће.......

Chiki

pre 14 godina

@ metko

Prodace Barsa skoro ceo stadion jer tamo navijaci razmisljaju drugacije: Oni ne idu da gledaju Debrecen, PAO, Sporting i sl vec BARSU bez obzira sa kim igra ;)

Cuj totalni fudbal...

johny

pre 14 godina

da li je moguce da se neko usudjuje da potcenjuje ove ekipe?! Pa svaka ekipa od svih ovih parova bi lagano tukla ove nase timove...jos kad se javio lepi fika!? Muko, pa zvezda se namuci sa gruzijcima a ti kukas sto vi ne igrate ls...ovaj debrecin bi rasturio selekciju nase lige provereno, a derace ih svi u LS

Kernoz

pre 14 godina

Samo se nadam da će Makabi biti ponižen u grupama, posle bezobraznog namestanja u prethodnim kolima ne zaslužuju igrati, a pošto su izborili prolaz onda se nadam da će imati debakl!

djshilja

pre 14 godina

Ljudi ,hajde da pisemo peticiju da se LS vrati na B92...prosto sam morao da prekinem sa gledanjem oko 70. minuta , jer uopste nije bilo onog zara i harizme u komentarisanju...ocaj...
(Si'T'jwa, 26. avgust 2009 10:05)
Jeste pa da opet gledamo Bajern - Juventus ...Juventus - Bajern ...Bajern - Juventus...Juventus - Bajern , muka mi od tog meča svake godine isto !!!

Danko

pre 14 godina

. Pa da li je moguce da biste vi radije gledali sampione Madjarske, Izraela, Svajcarske, Bugarske, nego recimo jedan Arsenal ili Milan ili Valenciu/Sevillu/Werder/Liverpool...
Blatini bruka obicna...
(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)
Svi ti koje si pomenuo idu u Ligu Sampiona.A oni drugi tipa Seltik i Andrleht nisu nesto kad su pukli tako lako znaci Seltik ce ispasti sa petardom a Andrleht je izgubio od Liona 8-1 ukupno.

Nijedno veliko ime ili dobar klub nisu ispali a po prvim rezultatima ni nece.

igop

pre 14 godina

Dudic nije igrao celu utakmicu vec je prvi zamenjen oko 60-tog minuta kao jedan od slabijih u timu Salzburga. Toliko o proverenim informacijama...

goran

pre 14 godina

iskreno cinilo mi se da je stara LS bila bolja. jeste bilo pakleno tesko uci u nju, ali uz dobru selekciju i malo srece uspelo je dinamu, steaui, mariboru...
medjutim vidim da i nije otpalo puno stvarno kvalitetnih ekipa. pa ovaj raspali seltik je malo jaci od sanderlenda. anderleht, nsita posebno, grci stalno ulazu, ali rezultata nema.

chera-bera

pre 14 godina

Ne treba se uzbudjivati jer ovaj sistem nece dugo potrajati. Ovo je samo Platinijeva "jednokratna pomoc" malima zbog podrske kod njegovog izbora.

radowan@eunet.yu

pre 14 godina

Debrecin poredjenja radi vredi kao nasa Jagodina, OFK Beograd, Rad... a ljudi su usli u LS, dok se nasi najbolji klubovi muce za Ligu UEFA.
FK Jagodina-9.675.000€
OFK Belgrad-8.775.000€
FK Rad Belgrad-8.300.000€
VSC Debrecen-8.825.000€

Branko

pre 14 godina

Bas je bezveze ovaj nacin kvalifikacija. Nemam ja nista protiv Debrecina i ekipe ali imam protiv toga da se smanjuje kvalitet LS. Pre se lepo znalo, najbolji su bili u LS.

sonebg

pre 14 godina

lanejovanovic kao sto vidis u manjini si. Mene recimo ne zanima ni jedan klub osim Zvezde. Naravno da nikada ne bi usli u LS sa starim sistemom takmicenja mada izgleda da i ovako ne pomaze. Moj stav je jasan Liga Sampiona sampionima a za druge,trece iz jacih liga pa momci budite prvaci prvo u vasoj ligi pa igrajte LS.

Lanejovanovic

pre 14 godina

Sve je to lepo, ali i ranije su mali klubovi mogli u LS. Partizan, Thun, Rapid, Artmedia, Anorthosis, Aalborg, Copenhagen... svi su oni otisli u LS iz starog sistema kvalifikacija, i to potpuno zasluzeno. Danas, medjutim, imamo situaciju u kojoj mali klubovi nezasluzeno idu u LS, jer za protivnike u kvalifikacijama imaju jos manje i gore ekipe. A s druge strane, u drugom delu kvalifikacija igraju se dvomeci dostojni cetvrtfinala LS (Arsenal-Celtic; Lyon-Anderlecht; Atletico-PAO;). To je nelogicno i lose.
Pricate da bi srpski sampion ovako mogao u LS... e taj film ne'te gledat' jos duuuugooo... pa liga nam je triput gora od slovacke, bre! Pricate da bismo ulaskom u LS (iako je i to fantastika) dobili lovu i da bi time klub napredovao... Ne bi klub dobio lovu... Zeka bi dobio lovu, tako da to otpisite! A najveca opasnost je da ce za koju godinu veliki evropski klubovi osnovati svoju LS, u kojoj ce igrati samo najveci i zbog koje ce ovi velikani mlatiti pare. A u ovoj vasoj Platinijevoj LS ce i dalje igrati Levski, Aktobe, Zimbru, Odd Grenland, Vetra, Pyunik, Besa...
Zivi bili pa videli...

fradi

pre 14 godina

Debrecin poredjenja radi vredi kao nasa Jagodina, OFK Beograd, Rad... a ljudi su usli u LS, dok se nasi najbolji klubovi muce za Ligu UEFA.
FK Jagodina-9.675.000€
OFK Belgrad-8.775.000€
FK Rad Belgrad-8.300.000€
VSC Debrecen-8.825.000€
(radowan@eunet.yu, 26. avgust 2009 15:03)

Mislim sve je to lepo, da pratis transfermarkt.de. I ja to radim svaki dan. Veruj mi nisu baš precizni u ovim malim ligama kao što je Mađarska ili Srpska. U Debrecenu imaš igrača Jožef Varga. Momak u kvalifikacijama dao 3 gola 2Kalmaru (Švedskom prvaku) i 1Levskog sada. Ima 21 godina i vredi 100.000€. Jedan je od najboljih i ima najmanju vrednost u startnih 11. Nema smisla. Videćeš, da na kraju grupne faze LŠ Debrecen će vrediti duplo više nego sada, i u tome sam potpuno ubeđen. A Varga i Rudolf će na kraju otići u solidanu ekipu iz lige petice.

Metko

pre 14 godina

Probudite se vi fanovi izlepetisa Mišelitisa,na kraju sezone će komercijalni deo Barse sesti,izračunati prihod od LŠ,videti da je prodato karata protiv Debrecena manje od 10 000,protiv Dinama Kijev,15 000,uporediti to sa prethodnim sezonama i znatno uspešnijim utakmicama sa Seltikom,Panatinaikosom,Olimpijakosom,zatim tv prava koja su manja jer firme neće hteti da se reklamiraju toliko protiv siromašnih klubova,sve u svemu 2+2=4,a 1+1=2,4 će uvek biti veće od 2 tako da se nadam da će najbogatiji klubovi vratiti kvalitet LŠ kakav ona zaslužuje,očekujem da se stvori Evroliga!Pa da GLEDAMO TOTAL FUDBAL!

monofazni

pre 14 godina

Nerazumem zasto ova belgija ima 1 tim direktno u LS i 1 u kvalifikacijama, kad im je liga u rangu sa nasom. Andreleht je truba a Standard prosecna ekipa koja ce se boriti za Ligu Evrope

Lanejovanovic

pre 14 godina

Platini, alal ti vera, upropastio si sve sto si mogao... sad kad u LS ne ide jedan Celtic, Anderlecht, Panathinaikos... ali zato ide neki tamo Maccabi i Debrecen...
Sto neko rece, LS znaci da tu treba da igraju sampioni. Pa da li je moguce da biste vi radije gledali sampione Madjarske, Izraela, Svajcarske, Bugarske, nego recimo jedan Arsenal ili Milan ili Valenciu/Sevillu/Werder/Liverpool...
Blatini bruka obicna...

kernozin

pre 14 godina

Koliko tužno izgleda LŠ kad se vidi ko će sve učestvovati.Platini odlazi!!!Svi vi koji ste za ovaj novi sistem molio bih vas da gledate prenose Barsa-Debrecin ili Arsenal-Cirih ili Inter-Apoel kad već toliko volite izlapelog Platinija,ali nešto mi ipak govori da ćete preskakati takve duele!

Metko

pre 14 godina

Probudite se vi fanovi izlepetisa Mišelitisa,na kraju sezone će komercijalni deo Barse sesti,izračunati prihod od LŠ,videti da je prodato karata protiv Debrecena manje od 10 000,protiv Dinama Kijev,15 000,uporediti to sa prethodnim sezonama i znatno uspešnijim utakmicama sa Seltikom,Panatinaikosom,Olimpijakosom,zatim tv prava koja su manja jer firme neće hteti da se reklamiraju toliko protiv siromašnih klubova,sve u svemu 2+2=4,a 1+1=2,4 će uvek biti veće od 2 tako da se nadam da će najbogatiji klubovi vratiti kvalitet LŠ kakav ona zaslužuje,očekujem da se stvori Evroliga!Pa da GLEDAMO TOTAL FUDBAL!

Energicni

pre 14 godina

Znaci...
neverujem...
koji klubovi u L.S.
Valjda ce Zvezda barem u Ligu Evrope...
A sledece sezone...
Mi...
ZVEZDA...
U L.S.
Aferim...
(Lepi Fika, 25. avgust 2009 23:16)
----
da da ... evo 20 godina pricate sledece godine ahahahahhaha ma vi nemate tim ni za 3 mjesto

Branko

pre 14 godina

Bas je bezveze ovaj nacin kvalifikacija. Nemam ja nista protiv Debrecina i ekipe ali imam protiv toga da se smanjuje kvalitet LS. Pre se lepo znalo, najbolji su bili u LS.

grobar

pre 14 godina

(Lepi Fika, 25. avgust 2009 23:16)

Evo kako sa 20 miliona evra duga uci u LS:

- igrachi ce ziveti i spavati u karton sitiju

- hranice se u "Avalici" i po kontejnerima

- neki ce da nose stare dresove a ostali da se ofarbaju na golu kozu u crveno-belo da se prepoznaju na terenu

Ako neko ima jos neku ideju napisite

ocajne domacice

pre 14 godina

(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Pa naravno da se zove liga sampiona ,zato sto treba da ucestvuju sampioni ,a ne 4 i 3 iz liga petice,zasto nedati sansu klubovima sa manjim budzetima ,BRAVO PLATINI KRALJU!

Šelmi Platini

pre 14 godina

@(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)
A koje kriv Seltiku, PAO-u i Anderlehtu što se nisu kroz prvenstvo plasirali u LŠ? Uostalom i oni sami nisu nikakav kvalitet donosili LŠ već su bili topovska hrana kao što će biti Mađari i ovi ostali na papiru slabi timovi.

chera-bera

pre 14 godina

Ne treba se uzbudjivati jer ovaj sistem nece dugo potrajati. Ovo je samo Platinijeva "jednokratna pomoc" malima zbog podrske kod njegovog izbora.

radowan@eunet.yu

pre 14 godina

Debrecin poredjenja radi vredi kao nasa Jagodina, OFK Beograd, Rad... a ljudi su usli u LS, dok se nasi najbolji klubovi muce za Ligu UEFA.
FK Jagodina-9.675.000€
OFK Belgrad-8.775.000€
FK Rad Belgrad-8.300.000€
VSC Debrecen-8.825.000€

realan

pre 14 godina

@Lanejovanovic

Pa znas kad ce neki nas klub da udje u LS, da nije te "bruke" kako ga nazivas i ovakvog sistema takmicenja. Covek se izborio za koliko toliko ucesce klubova iz Istocne Evrope u LS, a znas kad ce se fudbal u ovom delu sveta poboljsati bez toga, pa makar i takve LS, oslabljene?

djshilja

pre 14 godina

Ljudi ,hajde da pisemo peticiju da se LS vrati na B92...prosto sam morao da prekinem sa gledanjem oko 70. minuta , jer uopste nije bilo onog zara i harizme u komentarisanju...ocaj...
(Si'T'jwa, 26. avgust 2009 10:05)
Jeste pa da opet gledamo Bajern - Juventus ...Juventus - Bajern ...Bajern - Juventus...Juventus - Bajern , muka mi od tog meča svake godine isto !!!

monofazni

pre 14 godina

Nerazumem zasto ova belgija ima 1 tim direktno u LS i 1 u kvalifikacijama, kad im je liga u rangu sa nasom. Andreleht je truba a Standard prosecna ekipa koja ce se boriti za Ligu Evrope

Aca

pre 14 godina

Hvala Bogu pa postoji internet gde mogu da biram koju cu utakmicu da gledam uz mnooogo bolje komentatore od ovih "nasih" i da ne zavisim od javnog (wc-a) servisa druga tijanica. A sutra umesto meca Fiorentina-Sporting koji je najzanimljiviji gnojko andrijasevic ce opet ubijati volju gledaocima uz vec reseno pitanje prolaska Arsenala protiv Celtica.

Ehhhhh

pre 14 godina

Demagog na klupi Levskog nije odveo svoju ekipu u LŠ. Godinama slušamo njegove izjave, bez ikakve težine i pokrića u rezultatima. Vrhunac je valjda lični primer koji je dao - glumeći velikog Srbina napustio je BJRM kad je država u kojoj je radio priznala nezavisnost Kosova, a onda je otišao u Bugarsku - koja je uradila isto ono zbog čega je pompezno i s velikim rečima napustio Vardar.

Danko

pre 14 godina

. Pa da li je moguce da biste vi radije gledali sampione Madjarske, Izraela, Svajcarske, Bugarske, nego recimo jedan Arsenal ili Milan ili Valenciu/Sevillu/Werder/Liverpool...
Blatini bruka obicna...
(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)
Svi ti koje si pomenuo idu u Ligu Sampiona.A oni drugi tipa Seltik i Andrleht nisu nesto kad su pukli tako lako znaci Seltik ce ispasti sa petardom a Andrleht je izgubio od Liona 8-1 ukupno.

Nijedno veliko ime ili dobar klub nisu ispali a po prvim rezultatima ni nece.

Kernoz

pre 14 godina

Samo se nadam da će Makabi biti ponižen u grupama, posle bezobraznog namestanja u prethodnim kolima ne zaslužuju igrati, a pošto su izborili prolaz onda se nadam da će imati debakl!

mane

pre 14 godina

@Lanejovanovic

Prijatelju, smanji malo doživljaj. Platiniju svaka čast, da nije uveo ovaj sistem, naši klubovi nikad ne bi omirisali LŠ, a ovako bar imaju šansu, mada nam izgleda ni to ne pomaže. Zašto da ne igra Debrecin, Apoel, ili bilo ko ko se plasira? Ako ćemo ligu samo za bogate, onda da se ukinu i kvalifikacije, i čitav sistem takmičenja i bodovanja UEFA, pa nek igra ko i ma para, tj. ko ima bogatog američkog ili ruskog gazdu, koji od babe (propalog kluba) za par godina napravi devojku. Do zemlje se klanjam Platiniju, ovo je maksimum koji se mogao izvući za klubove iz siromašnijih zemalja, koje isto vole fudbal, a da se veliki i bogati ne razljute i naprave svoje odvojeno takmičenje.
Meni je drago što je Debrecin ušao u LŠ. Neka i Mađari malo vide kako je to.

David

pre 14 godina

(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Da, Da, Da, Da i da li treba da dodam ovo a da, Da. Ja zelim da gledam Ligu SAMPIONA i u njoj Debrecin uz njega i Slaviju iz Sofije, Steau-u pa moju Zvezdu itd... Ti gledaj Englesku i Spansku ligu i svima lepo...

sonebg

pre 14 godina

lanejovanovic kao sto vidis u manjini si. Mene recimo ne zanima ni jedan klub osim Zvezde. Naravno da nikada ne bi usli u LS sa starim sistemom takmicenja mada izgleda da i ovako ne pomaze. Moj stav je jasan Liga Sampiona sampionima a za druge,trece iz jacih liga pa momci budite prvaci prvo u vasoj ligi pa igrajte LS.

Si'T'jwa

pre 14 godina

Ljudi ,hajde da pisemo peticiju da se LS vrati na B92...prosto sam morao da prekinem sa gledanjem oko 70. minuta , jer uopste nije bilo onog zara i harizme u komentarisanju...ocaj...

Gavra

pre 14 godina

@ Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20

Ja cu sa uzivanjem gledati neke druge klubove u LS. Iskreno vec mi je muka od Barselone, Celzija, Liverpula i Mancestera. Zadnje dve godine pratim LS samo dok su se u njoj takmicili Bate Borisov, Cluj i Anatorzis.

Bravo Platini

fradi

pre 14 godina

Debrecin poredjenja radi vredi kao nasa Jagodina, OFK Beograd, Rad... a ljudi su usli u LS, dok se nasi najbolji klubovi muce za Ligu UEFA.
FK Jagodina-9.675.000€
OFK Belgrad-8.775.000€
FK Rad Belgrad-8.300.000€
VSC Debrecen-8.825.000€
(radowan@eunet.yu, 26. avgust 2009 15:03)

Mislim sve je to lepo, da pratis transfermarkt.de. I ja to radim svaki dan. Veruj mi nisu baš precizni u ovim malim ligama kao što je Mađarska ili Srpska. U Debrecenu imaš igrača Jožef Varga. Momak u kvalifikacijama dao 3 gola 2Kalmaru (Švedskom prvaku) i 1Levskog sada. Ima 21 godina i vredi 100.000€. Jedan je od najboljih i ima najmanju vrednost u startnih 11. Nema smisla. Videćeš, da na kraju grupne faze LŠ Debrecen će vrediti duplo više nego sada, i u tome sam potpuno ubeđen. A Varga i Rudolf će na kraju otići u solidanu ekipu iz lige petice.

Mimi

pre 14 godina

@Lanejovanovic radije gledam kup UEFA ngo li ligu sampiona.Pa valjda ti je jasno da ako sampioni osrednjih zemalja imaju osigurano mesto u LS,imali bi veci budzet i jace ekipe a i ti bi tada valjda gledao i neke druge a ne samo ove koji unistavaju fudbal jer su ga sveli na 7-8 ekipa koje kupuju sve dobro.Garantujem ti da vecerasnju utakmicu izmedju Debrecena i Levskog u 2/3meceva uLS neces videti jer tamo se igra sablonski.Bravo za Platinija i njegove bitke protiv bogatih.

Aleksa

pre 14 godina

Lane,
Takmicenje se zove Liga SAMPIONA...da ponovim SAMPIONA...Definitivno bi svi prvaci drzava trebali da ucestvuju plus naravno dodatnih par klubova iz ovih jacih liga...

Bakaja

pre 14 godina

Napokon da ulaze sampioni u LS, pa makar to bio jedan Debrecin ili Makabi... Ulazice pare u i te drzawe, razwijace se fudbal na podrucju cele Ewrope i bice LS o5 zanimljiwa kao nekada, a ne da cekamo cetwrtfinale za prwe okrsaje... Brawo Platini!

Istok, zapad, ma sve je evropa

pre 14 godina

@ (Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Pa da, ime joj je LIGA SAMPIONA/CHAMPIONSHIP LEAGUE. Nego, kad je zadnji put Arsenal ili Liverpul bio sampion? Za takve klubove postoji liga evrope. A ako da bog, uvesce se pravilo da SAMO prvaci evropskih drzava igraju u LS-u, pa ce se onda smanjiti i kinta u fudbalu i vise necemo imati slucajeve poput "CR" da igraca klub plati 100.000.000.E.
A tek onda ce fudbal opet biti ono sto je nekada bio- Zanimacija vikendom za porodice sirom sveta bez umesanih mafijasa, huligana, placenika, policije... Ma tek onda ce ljudi zapravo shvatiti pravi smisao fudbala!!!

Lanejovanovic

pre 14 godina

Sve je to lepo, ali i ranije su mali klubovi mogli u LS. Partizan, Thun, Rapid, Artmedia, Anorthosis, Aalborg, Copenhagen... svi su oni otisli u LS iz starog sistema kvalifikacija, i to potpuno zasluzeno. Danas, medjutim, imamo situaciju u kojoj mali klubovi nezasluzeno idu u LS, jer za protivnike u kvalifikacijama imaju jos manje i gore ekipe. A s druge strane, u drugom delu kvalifikacija igraju se dvomeci dostojni cetvrtfinala LS (Arsenal-Celtic; Lyon-Anderlecht; Atletico-PAO;). To je nelogicno i lose.
Pricate da bi srpski sampion ovako mogao u LS... e taj film ne'te gledat' jos duuuugooo... pa liga nam je triput gora od slovacke, bre! Pricate da bismo ulaskom u LS (iako je i to fantastika) dobili lovu i da bi time klub napredovao... Ne bi klub dobio lovu... Zeka bi dobio lovu, tako da to otpisite! A najveca opasnost je da ce za koju godinu veliki evropski klubovi osnovati svoju LS, u kojoj ce igrati samo najveci i zbog koje ce ovi velikani mlatiti pare. A u ovoj vasoj Platinijevoj LS ce i dalje igrati Levski, Aktobe, Zimbru, Odd Grenland, Vetra, Pyunik, Besa...
Zivi bili pa videli...

Damir

pre 14 godina

Pitanje je i to, da koga zanima Zvezda ili Partizan? Mene Anderlecht, Panathinakos ne zanima. Ali ni jedan 5. ili 6. klub iz Engleske ili Spanije. Svake godine su se desile cude, kao lane Anorthosis ili Bate...ni sada nema vise NO-NAME klubova u Ligi Sampiona....

Zic PFC

pre 14 godina

(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Kako lupetas gluposti,pa bas zbog takvog razmisljanja kao sto je tvoje i misljenje bivseg predsednika UEFA klubovi kao sto su Debrecin,Maccabi Haifa i ostali nisu ni postali poznati u evropskim okvirima,sad ce i istok malo da se obogati pa ce jednog dana neki klub sa istoka (nadam se i Partizan i zvezda) imati para,igrace,pune stadione i svoje mesto medju najboljima i naravno sansu da pobede nekog velikana.
Muka mi je vise od cetvrtog iz Engleske,Spanije,Italije,Francuske,samo njih gledamo u LS a cime su zasluzili..nicime...njihov cetvrti tim ima po 10,20 bodova manje od njihovog prvaka i hoce da igra LS,e pa ne moze vise tako
Svaka cast Platini,vadis Istok Evrope iz pakla,tuge,nemastine i ocajnog fudbala

bata djora

pre 14 godina

Djorina trenerska skola jos jednom dala rezultate, Dostanic uspeo da pukne od Debrecina 4-1.
Ko je nekada gledao Debrecin, zna koliki je to uspeh.

Ivan M

pre 14 godina

Bravo za Platinija! Pa sta ako je kvalitet nesto gori zasada: ideja ovog formata je da "malima" kao sto je npr Partizan da priliku da dodju do LS, i samim tim TV para koje iz toga proisticu. Vremenom ce valjda to i da rezultira popravljanjem kvaliteta tih ekipa i vecoj ravnotezi u evropskom klupskom fudbalu. Ionako iovako ce kolo voditi isti velikani (Man Utd, Barsa, Celzi, Real, Arsenal, Bajern, Porto, itd) a ova sirotinja ce da pokupi neku mrvicu sa stola i valjda postane konkurentnija. Bolje tako nego da Ligu Sampiona igraju treci u ligi, drugi itd.

Shampioni

pre 14 godina

@(Lanejovanovic, 25. avgust 2009 23:20)

Rec Liga Shampiona uvrstava , shampione svih liga u fudbalu. kad jedan arsenal jedna valencia i sad da ne nabrajam , budu bili shampioni svojih drzava onda nek igraju.... Da oni sad igraju zvala bi se Liga petice ( 5 najjacih liga po 4 dodaj jos neke manje lige i igraj ) ovako je mljivo konacno ce se platno vioriti u madjarskoj i izraelu ... daj boze i kod nas sledece godine bilo na marakani , jna ili karadjordju.... Pozdrav.... Platini hvala ti ....

goran

pre 14 godina

iskreno cinilo mi se da je stara LS bila bolja. jeste bilo pakleno tesko uci u nju, ali uz dobru selekciju i malo srece uspelo je dinamu, steaui, mariboru...
medjutim vidim da i nije otpalo puno stvarno kvalitetnih ekipa. pa ovaj raspali seltik je malo jaci od sanderlenda. anderleht, nsita posebno, grci stalno ulazu, ali rezultata nema.

bokiBGD

pre 14 godina

nemogu da verujem kakvi se ovde komentari nalaze... pa sampioni i treba da udju u ligu sampiona.. a ne da igraju 17 ti iz italije i uzima kajmak a sve druge zemlje balkana i evrope da se suse kroz sedam kola kvalifikacija. Ako panatenaikos ili neki veci klub ispadnu u kvalifikacijama od debrecina ili prvaka bugarske pa ljudi i to su klubovi prvaci svojih zemalja. zasto se igraju prvenstva ako se neide u evropu to je sramota. A sve zele da vide zvezdu ili partizan u ls pa kako to zamisljate sa 200 kvalifikacionih utakmica protiv mnogo bogatijih klubova koji ucescem u ls uzimaju jos love a svi resto doticu dno dna..p2pbzx

dani_ch

pre 14 godina

@Lanejovanic

Naravno da bi hteli....dokle vise da trpaju pare u dupe istim ekipama a ekipe poput nasih sve vise propadaju !!! Razmisli pre nego sto napises tako nesto...a pre svega se zove LIGA SAMPIONA a ne Liga istih profitera.

mamina noga

pre 14 godina

Meni je ovo bas vrh... inace dobro su se setili da promene sistem takmicenja, i bas je dobro videti nove klubove u LS... ovako niko od "slabijih" timova se nije mogao plasirati u ligu smpiona... imaju dobru ekipu, lepo igraju, a na kraju dobiju Arsenal i sve moze da ide u pm... :))... ovo je po meni pravi potez, za druge ne znam... misljenja su razlicita..

tmac

pre 14 godina

пошто се зове лига шампиона требало би да играју шампиони свих држава без обзира да ли то били шампиони енглеске италије шпаније или израела србије мађарске итд....и да се игра одмах на испадање као што је некад било, то би било најбоље.....али џаба, пара врти где бургија неће.......

johny

pre 14 godina

da li je moguce da se neko usudjuje da potcenjuje ove ekipe?! Pa svaka ekipa od svih ovih parova bi lagano tukla ove nase timove...jos kad se javio lepi fika!? Muko, pa zvezda se namuci sa gruzijcima a ti kukas sto vi ne igrate ls...ovaj debrecin bi rasturio selekciju nase lige provereno, a derace ih svi u LS

igop

pre 14 godina

Dudic nije igrao celu utakmicu vec je prvi zamenjen oko 60-tog minuta kao jedan od slabijih u timu Salzburga. Toliko o proverenim informacijama...

San

pre 14 godina

Sampion Madjarske se zove Debrecen, a ne Debrecin, kao neke kaze...originalno ime je Debreceni Vasutas Sport Club (DVSC), sto na srpskom znaci Zeleznicki Sportski Klub iz Debrecena...pozdrav

tordeaux

pre 14 godina

Za one, koji eventualno ne znaju: Debrecen je pre 4 dogine pobedio Hajduk sa 3:0 kuci i 5:0 u gostima... Od 6 utakmica kavalifikacija ove godine, pobedili su 5 puta... Nisu oni toliko losi...

Chiki

pre 14 godina

@ metko

Prodace Barsa skoro ceo stadion jer tamo navijaci razmisljaju drugacije: Oni ne idu da gledaju Debrecen, PAO, Sporting i sl vec BARSU bez obzira sa kim igra ;)

Cuj totalni fudbal...

fradi

pre 14 godina

Možda DEBRECEN (ovako se piše) ne vredi u evrima tolko ko Partizan, ali ovi momci su sa svim srcem odigrali jučerašnju utakmicu. Inače nisu igrali na svom terenu, već u Budimpešti. 34 000 gledalaca je pratila utakmicu na stadionu. Cela je Mađarska bila uz njih, i navijači rivalnih timova su ih bodrili. Mislim da su momci jako zaslužili ulazak, i siguran sam, da će i u grupi boriti ko lavovi za svaki bod.
HAJRÁ DEBRECEN!!!