Sreda, 01.07.2009.

19:23

Đoković: "Loš ritern presudio"

Najbolji srpski teniser Novak Đoković naveo je loš ritern kao presudni razlog za poraz od Tomija Hasa u četvrtfinalu Vimbldona.

Izvor: B92

Ðokoviæ: "Loš ritern presudio" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Janko

pre 14 godina

Ђоковић је увек на трави играо слабије,
добро је да је дошао до четвртфинала.
Хас игра добро али ипак има 30 година
а Ђоковић се све време просто вукао по терену,
ипак је проблем психа, типа ''победио ме скоро
и то исто на трави, значи...''!
Требало би и више да тренира,
да узме још неког тренера,
да усаврши све аспекте игре.
Ови коментари типа ''није он ни у првих пет''
су просто малициозни.

volim i ja vas, ali ne mogu vise, bre!

pre 14 godina

@ Javna rasprodaja
Prinudna uprava holding kompanije r&r na sinocnoj sednici donela je odluku o sprovodjenju stecajnog postupka. Kako je saopsteno kasnije na konferenciji za stampu, odluka je doneta zbog narusenog imidza kompanije u sportskoj javnosti do kojeg je doslo usled davanja neodmerenih optimisickih izjava prethodnog rukovodstva uoci i za vreme turnira na Vimbldonu.
Nakon uradjenog zavrsnog bilansa i popisa stecajne mase na javnu rasprodaju se stavlja sledece:
• Izlizana tastatura, sedam praznih kutija bensendina, tri pune pepeljare, nekoliko zguzvanih limenki od piva
• Jedan nervni slom u histericnom stanju, slomljeno srce, tuzna faca, bezprovatno izduvani “momentum”, ubudjali optimizam sa vidljivim tragovima defetizma pomesnih sa suicidnim namerama, i propali junski rok
• “Svi moji bivsi i buduci izgovori” – knjiga autorke Jelene Jankovic koja nas na cudesan nacin vodi kroz fantasticni svet mastovitih izgovora za svaku priliku
• Zbirka cvrkutavih osmeha Ane Ivanovic sa najuzbudljivijih turnira – vrlo, vrlo uzbudljivo
• CD compilacija uspesnih drop sotova Novaka Djokovica u trajanju od 4 secunde – nemontirana verzija
• “ Ja u delima ruskih mistika” – nedovrseni rukopis Janka Tipsarevica pisan na najskupljoj kozi – delo, koje vas prema kriticarima Time-sa obasjava spolja, i zato se cita iskljucivo sa naocarima za sunce marke Oakley.
• Uramljena misao “Boli me uvo za vas” sa potpisom Viktora Troickog
• “Pasanski u prvom kolu fjucersa” – zbirka naslova sa sajta b92
• “Bozoljac u drugom kolu fjucersa” zbirka naslova sa sajta b92
• Pakovanje najfinije pljuce marke “ Fedexu sa ljubavlju”
• Zbirka neposlatih pisma pod naslovom “Tebi, moja Rafaelice”
• Link za posvetom od bivse Svetlane iz Londona
• Gramatika srpskog jezika za komentatore pocetnike – 100 nacina kako da “nemoj” napises zajedno, ili mozda obrnuto
• “Transkripcija stranih imena u srpskom jeziku” – kapitalano delo u izdanju sportske redakcije sajta b92
Ponude nemojte slati na adresu …

Djordje

pre 14 godina

1. Ne sećam se kada je Nole poslednji put izjavio da mu je cilj da postane No 1?
2. Šta mu znači ono: "sada hoću da se odmorim od tenisa i svega!". Pitam se šta li je to "svega"? Šta on još ima od proesionalnih obaveza osim tenisa?
3. Jedna od glavnih karakteristika sporta je BORBENOST i ŽELJA ZA POBEDOM.
Kod tenisa, tu je i KONCENTRACIJA U BITNIM TRENUCIMA. To je sve krasilo Noleta prošle i preprošle godine. Pitam se gde je to nestalo?
4. Većina velikih igrača počela je sa uspesima još pre punoletstva. Tako je npr. Boris Beker sa 17 godina osvojio Vimbldon. Pitam se da li je AO jedini Noletov uspeh?
5. Konačno, u individualnom sportu gde se vrti ogroman novac, sam igrač je kovač svoje sudbine i sve manipulacije su lako ostvarljive. Kao što sam više puta komentarisao, to se zove: "Šampionski izgubiti meč"!

zobla

pre 14 godina

Mislim da Novak treba da napravi neku promjenu u karijeri...kao da su ga protivnici procitali i nasli taktiku za njegovu igru(slicno se svojevremeno desilo i jimu courieru)...Ja bih licno promijenio trenera...ne kazem da je Vajda krivac za novakove slabije rezultate ali neko osvjezenje mu treba definitivno...Ove godine najslabije rezultate biljezi na najvaznijim turnirima,dok je proslih godina bila kontra situacija.Takodje,treba makar dok je na vrhuncu karijere da se skloni iz ocevih poslovnih kombinacija,jer to moze samo da mu remeti koncentraciju...A i tata Srle bi bolje bilo da se ne pojavljuje na Novakovim mecevima,imam osjecaj da mu samo smeta sa onom nervoznom facom

zoran

pre 14 godina

Svi pominju Hale..pa da vam kazem da je komentataor na BBC-ju rekao da se Novak lepo provodio noc pre finala, svi znamo sta to znaci...to dovoljno govori o njegovom stavu prema tenisu i zbog toga on ne spada u grupu Federer - NAdal - a sada i Endi...on je tipican Sloven..lako se zadovolji sa malim. To kod Engleza i Nemaca jednostavno ne postoji - mentalitet gubitnika.

ja

pre 14 godina

djokovic se definitivno raspao na komade kako psihicki tako i fizicki, svi koji iole znaju igrati tenis razbijaju ga, sa 20 godina bio je lav a sad lici na nekog bahatog arogantnog manekena kojem je tenis postao hobi

E1

pre 14 godina

Pa normalno da je ritern.

Na dan kada su svi ocekivali da ce Federer da ima problema zbog servisa Karlovica, niko nije ni pomisljao da ce Novak biti taj koga ce servis sahraniti.
Verovatno nije ocekivao ni u ludilu da ce servis biti problem, mozda delom i zato sto je paznja skrenuta sa servisa Hasa na servis Karlovica.

U svakom slucaju, Noletu je danas bio problem ritern, ali vec vise puta mu je problem igra na mrezi, kao i ne bas preterano inteligentna igra - toliko puta vraca lopte svom protivniku na ruku, umesto STO DALJE OD NJEGA - da ja nekad pomislim da on mozda ne vidi dobro.
O mlakim loptama po sredini terena a la JJ, ne znam sta da kazem.

Da, magija je nestala.

boze dragi

pre 14 godina

Ljudi Djokovic nije danas izgubio od bilo kog tenisera vec od Hasa koji je bio drugi teniser sveta i koji bi da ga povrede nisu sprecile bio dugo u svetskom vrhu. Has je propustio skoro dve godine svoje karijere od 2002. do 2004. i pre te pauze je imao 5-5 sa Samprasom, 2-1 sa Federerom, 2-1 sa Rodikom itd. Vi jednostavno ne mozete da shvatite da Novak nije izmislio tenis i da nije najbolji tehnicar ili najveci talenat u tenisu kao sto vi mislite, cak bih se usudio da kazem da je u teniskim elementima Tomi, kome je nik bolitijeri dozvolio da se skoluje za dzabe zbog svog talenta, bolji od Djokovica.

Irene_A

pre 14 godina

Da sam na Noletovom mestu, zabrinula bih se da vidim da protiv mene svi igraju mec zivota.
Kako to da ne igraju protiv Federera, Mareja ili Rafe?

Zato sto su kod Novaka nanjusili krv.
Krv koju on pusta na manjim turnirima ili sa manjim igracima, kao sto je Hale, kao sto je Brizbejn, kao sto je Rodik x2, kao sto je Kolsrajber.
Pa da se ja zovem TeniserX i ja bih mislio da mi je najkraci put do skupog skalpa preko Noleta. Jer presedana ima koliko ti dusa hoce.

Zato Nole mora shvati da nema znacajnih i manje znacajnih meceva. Ono sto Federer shvata odlicno - i to je ono sto ga izdvaja od ostalih, to sto je majstor psiholog - je znacaj zaleta, znacaj reputacije koja se gradi ne na jednom mecu, ne ni na jednom turniru, nego u kraijeri.
On ubira dividende i na racun toga sto je 'legenda na travi, betonu, itd' i onda kad ne zasluzuje, jer je on usao u glavu svojim protivnicima tim imidzom i pre meca.
A taj imidz mora da se brani - tako sto nema meceva kad mu se ne igra, kad je indisponiran, kad bi radije bio negde drugde. On razume da jedan manje vise beznacajan mec na manje vise beznacajnom turniru moze biti izuzetno znacajan na nekom buducem znacajnom turniru. Ne bi Has igrao ovako danas da ga je Nole pobedio u Haleu pre dve nedelje. A da je bio malo koncentrisaniji, mogao je da ga pobedi. U to cvrsto verujem.
Novak ima srce, ima inteligenciju, ali je ocajan STRATEG. To isto vazi i za Anu i za Jelenu. To sto oni moraju da padnu u igri i da dodju na korak do gubljenja je jednim delom i posledica naseg mentaliteta. Ali to je vec jedna druga i veca tema. A i ovako me objavljuju svaki deseti put...

sasa jokic

pre 14 godina

Da se cetvrti igrac na planeti ovoliko uplasi protivnika, i to dosta slabije rangiranog?! To je stvarno veliki problem u glavi! U taj breku na tri set lopte ne uzeti set?! To veliki igraci sebi ne dopustaju! Samo su Rodzer i Nadal veliki, ostali popunjavaju listu!!!

pero

pre 14 godina

Vec polako postaje zamorno. Ljudi su se navikli da navijaju za Novaka i one dvije, oni se pristojno smijese navijacima, a ustvari, niti se njima nesto previse igra niti se navijacima previse navija. Sljedeci proces je period uzajamnog hladjenja i trazenje nekih novih heroja za koje cemo navijati. Najgore u svoj ovoj prici je da su sve troje kukavice. Steta.

Baghdatis

pre 14 godina

Rece Kohlschreiber posle pobede nad Noletom da mu je to jedan od najlepsih trenutaka u karijeri. Rece isto, evo bas malopre sam slusao i Tommy Haas. Ali bez zezanja, Nick Bolletieri je izjavio kako od Haas-a nema leba i digao je ruke od njega upravo zato sto nema srce!! Pa neka je i 2:0 bilo. Bilo je 2:0 i u RG-u protiv Federera i kad je legao treci set ostao je samo jedan igrac na terenu. Gde je pesnica Nole!? Sto se nisi barem jedanput proderao kad si uzeo taj treci set da se ovaj preko u***e u gace!? Kad budes ponovo zeleo pobedu i bio u stanju za to sve da uradis, e onda ce pobede ponovo i dolaziti. Sve najbolje momce i cuvaj se!!

kovin

pre 14 godina

Zasluzeno eliminisan.Igrao je dosta kukavicki bez ikakvog razloga.Mislim da smo videli njegov maximum.Njegova karijera pocinje da ide silaznom putanjom.Izvinite ali to je moje skromno misljenje.Pozdrav

Nismo svi isti

pre 14 godina

@WTATP Lista, 1. jul 2009 20:13)

Slažem se sa Vašom opservacijom o starosnoj dobi (tj. iskustvu) ovogodišnjih učesnika u završnici W, kao i našoj navici da uopšteno preterujemo, a naročito kad je reč o pobedama i porazima. Medjutim, pitao bih Vas nešto drugo; koji su razlozi nezadovoljstva prošlogodišnjim prenosom gren slemova na jav. servisu (sada je b92 otkupio kompletno pravo prenosa na W). Ovo Vas pitam, jer sam izgleda, jedan od retkih koji smatraju da je prošlogodišnji prenos W bio odradjen profesionalno i bez zamerke (ne kažem da i b92 nije za pohvalu). S obzirom da rado pročitam Vaš komentar, nadam se da ćete mi otposlati odgovor (ne menja stvar što imamo različito mišljenje).

zoran

pre 14 godina

Novak, koliko god ti Vajda jeste dobar prijatelj, nije vise dobar za vrhunske rezultate - napad na prvo mesto. Odradio je svoj posao sjajno, ali ocigledno, kao sto je i Endi M., stagniras i cak nazadujes. To je ocigledno i ljudima koji ne igraju tenis.

Vajda je dobar da slusa ono primitivno psovanje, verovatno bi te drugi ostavio odavno. Tu je problem. Nasao si nekoga na koga mozes da se istresas, ali nazadujes kao igrac.

Ocigledno je da je kod tebe, vrlo verovatno, malo komplikovanija psiholoska pozadina, ali ne bih ja o tome. Nadji nekog strucnjaka, psihologa, da ti pomogne. Nije to sramota, jer nedovoljno je samo reci kako je problem u glavi.Treba ga i resiti a ti to sasvim sigurno ne znas - u suprotnom nema tebi vise bilo kakavog napretka.

Sve najbolje

filip

pre 14 godina

Ljudi, nije mi jasno sto se ovamo prica o godinama kada se ne zna kako ce necija karijere da tece? Bilo je puno mladih koji nijesu uspijevali da odrze dobar ritam... Cist primjer je Jelena Dokic. Pustite komentare i cekajte da vrijeme pokaze da li ce Novak biti sampion jer kako sada stvari stoje i dalje je kilometrima daleko od Rogera i Rafe

sandokan

pre 14 godina

Ocajan, ocajan prvi servis koji Noletu nije davao nikakvu mogucnost da gradi poene. Bolji je pobedio, a Noletu naravno ostaje da odluci da li ce promeniti svoj stav prema tenisu ili ne. Za top igraca mora mnogo toga da poboljsa i realno ne zasluzuje bolji plasman od 4 mesta, ako ne cak i nize od toga. Zato predlazem mojim zemljacima da se od sada previse ne unose u igre Srpskih tenisere, jer sve dok su oni melanholicni u svojim igrama, zasto onda mi emotivno da pratimo sve njihove meceve. Uz zahvalu za sve do sada ucinjeno.

Has je jedan od retkih igraca koji mi je simpatican, cak i u trenutku kada pobedjuje naseg Noleta. Svaka cas coveku koji je sa svojih 31 godinu odlucio da se vine u nove pobede. Takva upornost i odlucnost je za svako divljenje. Zelim mu osvojeno finale Wimbledona ove godine.

JoJo

pre 14 godina

Svaka cast za komentar 11, ali zar vam se ne cini da su svi oni (Rodik, Hjuit, narocito Federer) osvajali grend slemove i vece turnire kada su bili Noletovih godina! Nole definitivno moze, ima potencijala, ali ocigledno ga tenis ne zanima!

necapfc

pre 14 godina

ma ti ces prijatelju vecito imati problema sa ovim ili onim,daleko si ti od Nadala i Federera....ovo je tvoj vrhunac,medju prvih 20...na zalost.

Grrrrrrrrr :/

pre 14 godina

Nije kukavica onaj sto se hrabro bori na VIMBLDONU, ni manje ni vise, nego onaj sto ga pljuje i bezuspesno leci svoje komplekse.
Nasi sportisti su najbolje sto imamo, gde ce vam dusa.. ah, pa da, nemate je.

navijač

pre 14 godina

ma majstore... ko je igrao tenis zna koliko je teško biti najbolji u ulici, a ne na planeti. prema tome, ti nisi glup, nisi nesposoban, ne treba ti siter, samo nastavi da treniraš i igraš, i verujem da će biti bolje... pa i ako treba pauzu da napraviš, odmori malo, odmori glavu, iskuliraj, povrati svežinu i drskost igranja koja te je karakterisala na putu do treće pozicije. pa kreni u pohod na prvu!!!

samo hrabro!!!

ABC

pre 14 godina

imam neku podelu tenisera na A, B i C klasu. U "A" spadaju Rafa, Rodzer i Marej. Novak je od danas i definitivno ispao u "B" diviziju, zajedno sa Rodikom, Del Potrom, Cilicem, Hasom, SOderlingom, Davidenkom, Simonom, Congom...
"C" su recimo, Troicki, Tips, Sela, Sepi, Melcer, Andrejev, Ferero, Stepanek, Berdih...

Dr No

pre 14 godina

A ja se nadam, nadam, NADAM! Ali bolje bi bilo da skontam svoju ekonomiju i na neki nacin odem na more. LJUDI, GDE GOD BILI, DA BOG DA DA VAM SE SVE ZELJE ISPUNE!

Sta se desava

pre 14 godina

Neverovatno opet ista prica kad ga slusam bilo gde na tv vidi se da je ekstra pametan i da vidi siroko. Onda odigra ovakav mec i ja pomislim igubio se uplasio nije video sebe na terenu, a on izadje 10 minuta posle i zna u dlaku sta je trebao da radi odnosno sta nije radio. Jedino mi ostane da pomislim kako ga neko tera da igubi i on sta ce mora. Na terenu izgleda kao izgubljen da ne zna sta radi, niko ne moze da mi kaze da zna da gubi zato sto igra defanzivno a ne pokusa to da promeni makar izbacivao svaku u aut.

nikol dž. femija

pre 14 godina

Dokle god NOVAK govori "da je velika razlika 1:1 i 2:0 u setovima" NEMA NIŠTA OD PROMENE U GLAVI.

Nedavno tek, IZJAVIO JE da je shvatio da se tenis igra do zadnje lopte !? To je sada, izgleda, zaboravio.

TENIS se na gren slemovima igra u 3 dobijena seta. NE ČUH IZJAVU od Novaka da i ako gubite sa 2:0 IMATE ŠANSU da pobedite. Ne čuh da je i kod 2:1 u setovima mislio pozitivno i verovao da pobeđuje ŠTO JE RANIJE REDOVNO IZJAVLJIVAO a i pobeđivao.

------------------------

U SVAKOM slučaju, blago Noletu, on će sada na odmor, devojka, more, društvo, nema tužnih negativnih siromašnih tema....A MI?

WTATP Lista

pre 14 godina

Za Novakov talenat i mogucnosti svaki rezultat ispod polufinala je poprilican neuspeh, bez obzira o kojem se turniru ili podlozi radi - a narocito bole ovakve "ispale" na gren slemovima. Ipak, raduje me sto pokusava i posle ovakvog "ocaja" da ostane pozitivan, jer je to u svakom slucaju najzdraviji pristup u ovakvim situacijama...

A posto smo kao narod tradicionalno skloni da "preterano preterujemo" i kada je rec o pobedama, ali i porazima, zelim pre nego sto neko posalje ovde neku "prejaku" rec samo da podsetim ko sve ove godine igra zavrsnicu Vimbldona (kada neko npr ima 24 godine i 10 meseci, ili 25 godine i 3 meseca u oba slucaja se zaokruzuje na 25 godina... itd...):

Novak Djokovic - 22 godine
Endi Marej - 22 godine
--------------------------
Endi Rodik - 27 godina
Rodzer Federer - 28 godina
Lejton Hjuit - 28 godina
J.K. Ferero - 29 godina
Ivo Karlovic - 30 godina
Tomi Has - 31 godinu

Da pomenem i preostale dame:
Dinara Safina - 23 godine
------------------------
Elena Dementijeva - 28 godina
Serena Vilijams - 28 godina
Venus Vilijams - 29 godina

Znaci od njih 12 osim DVADESETDVOGODISNJEG Novaka samo jos Marej i Safina imaju manje od 27 godina!!!! A vi ga lepo opet otpisujte, penzionisite, lepiti "izgubljen slucaj" etikete koliko vam drago...

Ajmo Nole... US Open sledeca prilika... pa ako i to bude na nivou ove "ne ponovilo se" 2009 sezone... sta da se radi... ali tu je 2010, 2011,...!

Na kraju pozdrav za b92 i nadam se da cete nas jos neki put ovako postedeti "jaDnog servisa" i njihovog par decenija (ne)prevazidjenog nacina i manira prenosenja tenisa i narocito gren slem turnira.

lol kovin

pre 14 godina

haha, brate...
decko od 22 godine igra u samom vrhu, takticki pametnije od nekih koj imaju 10 godina vise iskusenja.
ne trosi se kao sto to nadal radi i sve mocniji postaje.
ja mislim da ce sa 25-30. godine on da vlada, slicno sto to radi fedex.

Shuluburic

pre 14 godina

Djokovicu, razotkriven si! Nije u pitanju los ritern, vec ono sto stoji iza tog riterna, a to je, ne "slaba" psiha, vec slabo srce. Za razliku od Nadala, Federera, Maria i jos nekih, koji su lavcine na terenu, ti si u grupi onih, koji lice na dzukce koji laju sve dok se neko ne savije po kamen. Juce si na konferenciji za novinare rekao kako dolazis sa prostora na kojem su ljudi temperamentni i kako si i sam ti takav, temperamentan. Nadam se da se na danasnjoj konferenciji nasao novinar kome to nije promakao i koji te je na to podsetio i pitao te da li ovako, kao ti danas, gube temperamentni igraci!? E, pa ne gube! To sto si rekao bio je fol i ono tvoje lupanje u srce i busanje je fol. Ti nisi temperamentan, ti si strasljiv. U tom grmu lezi zec! Kakav crni ritern, vrucina, los dan i sl.
Evo, ja priznajem da sam gnevan i razdrazen zbog poraza. Pa kud, bre, Has da te uplasi i veze ti i ruke i noge! Da si bar od Federera izgubio!

Ugljesa

pre 14 godina

Potrebno je smanjiti dozivljaje i razmazenost i shvatiti da imamo igraca koji je medju najboljima na svijetu, ali i neki neprikosnoveni sampion. Stoga se njegovo ucesce u cetvrtfinalu moze smatrati uspjehom...To je realnost.

fenomen

pre 14 godina

Do danasnjeg meca Novak je sasvim solidno odradio ovaj turnir i po meni je i iskreno odgovorio da je za danasnji poraz kriva defanzivna igra. Zbog posla nisam gledao prvi set ali u ova preostala 4 seta nisam video nijednu skracenu loptu s Novakove strane sto mi je bas cudno kad se zna koliko voli da odigra taj udarac.
Od samog Novaka smo culi da nema nameru da menja Vajdu ali bi mu svakako koristilo da uz Vajdu uzme jos jednog trenera koji mu moze pomoci u onim segmentima igre koji mu nisu na visokom nivou a tu pre svega mislim na izlaske na mrezu i smec voleje. Takodje, veoma cesto, raspali po loptici iz nekog besa i izbaci je u aut a to se desava zato sto nesto nije u redu sa njegovim razmisljanjem. Ostaje nam (njegovim navijacima) da pratimo kako ce se odvijati na betonu do kraja godine i hoce li krenuti ka gore ili na dole. Ova sredina mu nikako ne odgovara. Novak nema fizicku spremu Nadala da bi igrao defanzivu i toga je valjda svestan. Kad mu ide servis trebao bi mnogo vise izlaziti na mrezu(bar na travi) ali ga njegov smec volej pa i sam volej cine nesigurnim i zato ostaje na osnovnoj liniji i tad i nema neke sanse protiv igraca koji igraju ofanzivno i izlaze na mrezu....Znaci da bi trebao uzeti za trenera nekog bivseg igraca koji je bio ofanzivac i dobar sa volejima i smec volejima.
Poz...

bane

pre 14 godina

Pa da, sve je sam rekao. Los ritern i standardni problem u glavi. Nisam odavno gledao slabije riterniranje. Kod sablonskih igraca kakav je Haas to je presudilo pa i sa nikakvim riternom bilo je poravnato. Jednostavno taj Haas nije dovoljno kvalitetan igrac i dovoljno je prosecno riternirati da pukne ko zvecka cak i kad ima ludacku srecu kao danas. Haasu cestitke za zalaganje, stvarno je igrao kako kazu Englezi van svoje koze i samo zbog toga je zasluzio prolaz. Ali on srozava kvalitet polufinala, svidelo se to nekom ili ne. Videcete kako ce Federer lako izaci sa njim, jos lakse nego sa balvanom Karlovicem. Novaku ostaje samo da zali za jos jednom veoma dobrom prilikom da uzme sledeci GS. Jednu je propustio u Parizu takodje zbog problema u glavi. Kada ce poceti da trenira glavu?

kovin

pre 14 godina

Zasluzeno eliminisan.Igrao je dosta kukavicki bez ikakvog razloga.Mislim da smo videli njegov maximum.Njegova karijera pocinje da ide silaznom putanjom.Izvinite ali to je moje skromno misljenje.Pozdrav

WTATP Lista

pre 14 godina

Za Novakov talenat i mogucnosti svaki rezultat ispod polufinala je poprilican neuspeh, bez obzira o kojem se turniru ili podlozi radi - a narocito bole ovakve "ispale" na gren slemovima. Ipak, raduje me sto pokusava i posle ovakvog "ocaja" da ostane pozitivan, jer je to u svakom slucaju najzdraviji pristup u ovakvim situacijama...

A posto smo kao narod tradicionalno skloni da "preterano preterujemo" i kada je rec o pobedama, ali i porazima, zelim pre nego sto neko posalje ovde neku "prejaku" rec samo da podsetim ko sve ove godine igra zavrsnicu Vimbldona (kada neko npr ima 24 godine i 10 meseci, ili 25 godine i 3 meseca u oba slucaja se zaokruzuje na 25 godina... itd...):

Novak Djokovic - 22 godine
Endi Marej - 22 godine
--------------------------
Endi Rodik - 27 godina
Rodzer Federer - 28 godina
Lejton Hjuit - 28 godina
J.K. Ferero - 29 godina
Ivo Karlovic - 30 godina
Tomi Has - 31 godinu

Da pomenem i preostale dame:
Dinara Safina - 23 godine
------------------------
Elena Dementijeva - 28 godina
Serena Vilijams - 28 godina
Venus Vilijams - 29 godina

Znaci od njih 12 osim DVADESETDVOGODISNJEG Novaka samo jos Marej i Safina imaju manje od 27 godina!!!! A vi ga lepo opet otpisujte, penzionisite, lepiti "izgubljen slucaj" etikete koliko vam drago...

Ajmo Nole... US Open sledeca prilika... pa ako i to bude na nivou ove "ne ponovilo se" 2009 sezone... sta da se radi... ali tu je 2010, 2011,...!

Na kraju pozdrav za b92 i nadam se da cete nas jos neki put ovako postedeti "jaDnog servisa" i njihovog par decenija (ne)prevazidjenog nacina i manira prenosenja tenisa i narocito gren slem turnira.

bane

pre 14 godina

Pa da, sve je sam rekao. Los ritern i standardni problem u glavi. Nisam odavno gledao slabije riterniranje. Kod sablonskih igraca kakav je Haas to je presudilo pa i sa nikakvim riternom bilo je poravnato. Jednostavno taj Haas nije dovoljno kvalitetan igrac i dovoljno je prosecno riternirati da pukne ko zvecka cak i kad ima ludacku srecu kao danas. Haasu cestitke za zalaganje, stvarno je igrao kako kazu Englezi van svoje koze i samo zbog toga je zasluzio prolaz. Ali on srozava kvalitet polufinala, svidelo se to nekom ili ne. Videcete kako ce Federer lako izaci sa njim, jos lakse nego sa balvanom Karlovicem. Novaku ostaje samo da zali za jos jednom veoma dobrom prilikom da uzme sledeci GS. Jednu je propustio u Parizu takodje zbog problema u glavi. Kada ce poceti da trenira glavu?

Shuluburic

pre 14 godina

Djokovicu, razotkriven si! Nije u pitanju los ritern, vec ono sto stoji iza tog riterna, a to je, ne "slaba" psiha, vec slabo srce. Za razliku od Nadala, Federera, Maria i jos nekih, koji su lavcine na terenu, ti si u grupi onih, koji lice na dzukce koji laju sve dok se neko ne savije po kamen. Juce si na konferenciji za novinare rekao kako dolazis sa prostora na kojem su ljudi temperamentni i kako si i sam ti takav, temperamentan. Nadam se da se na danasnjoj konferenciji nasao novinar kome to nije promakao i koji te je na to podsetio i pitao te da li ovako, kao ti danas, gube temperamentni igraci!? E, pa ne gube! To sto si rekao bio je fol i ono tvoje lupanje u srce i busanje je fol. Ti nisi temperamentan, ti si strasljiv. U tom grmu lezi zec! Kakav crni ritern, vrucina, los dan i sl.
Evo, ja priznajem da sam gnevan i razdrazen zbog poraza. Pa kud, bre, Has da te uplasi i veze ti i ruke i noge! Da si bar od Federera izgubio!

nikol dž. femija

pre 14 godina

Dokle god NOVAK govori "da je velika razlika 1:1 i 2:0 u setovima" NEMA NIŠTA OD PROMENE U GLAVI.

Nedavno tek, IZJAVIO JE da je shvatio da se tenis igra do zadnje lopte !? To je sada, izgleda, zaboravio.

TENIS se na gren slemovima igra u 3 dobijena seta. NE ČUH IZJAVU od Novaka da i ako gubite sa 2:0 IMATE ŠANSU da pobedite. Ne čuh da je i kod 2:1 u setovima mislio pozitivno i verovao da pobeđuje ŠTO JE RANIJE REDOVNO IZJAVLJIVAO a i pobeđivao.

------------------------

U SVAKOM slučaju, blago Noletu, on će sada na odmor, devojka, more, društvo, nema tužnih negativnih siromašnih tema....A MI?

kovin

pre 14 godina

Zasluzeno eliminisan.Igrao je dosta kukavicki bez ikakvog razloga.Mislim da smo videli njegov maximum.Njegova karijera pocinje da ide silaznom putanjom.Izvinite ali to je moje skromno misljenje.Pozdrav

Dr No

pre 14 godina

A ja se nadam, nadam, NADAM! Ali bolje bi bilo da skontam svoju ekonomiju i na neki nacin odem na more. LJUDI, GDE GOD BILI, DA BOG DA DA VAM SE SVE ZELJE ISPUNE!

lol kovin

pre 14 godina

haha, brate...
decko od 22 godine igra u samom vrhu, takticki pametnije od nekih koj imaju 10 godina vise iskusenja.
ne trosi se kao sto to nadal radi i sve mocniji postaje.
ja mislim da ce sa 25-30. godine on da vlada, slicno sto to radi fedex.

fenomen

pre 14 godina

Do danasnjeg meca Novak je sasvim solidno odradio ovaj turnir i po meni je i iskreno odgovorio da je za danasnji poraz kriva defanzivna igra. Zbog posla nisam gledao prvi set ali u ova preostala 4 seta nisam video nijednu skracenu loptu s Novakove strane sto mi je bas cudno kad se zna koliko voli da odigra taj udarac.
Od samog Novaka smo culi da nema nameru da menja Vajdu ali bi mu svakako koristilo da uz Vajdu uzme jos jednog trenera koji mu moze pomoci u onim segmentima igre koji mu nisu na visokom nivou a tu pre svega mislim na izlaske na mrezu i smec voleje. Takodje, veoma cesto, raspali po loptici iz nekog besa i izbaci je u aut a to se desava zato sto nesto nije u redu sa njegovim razmisljanjem. Ostaje nam (njegovim navijacima) da pratimo kako ce se odvijati na betonu do kraja godine i hoce li krenuti ka gore ili na dole. Ova sredina mu nikako ne odgovara. Novak nema fizicku spremu Nadala da bi igrao defanzivu i toga je valjda svestan. Kad mu ide servis trebao bi mnogo vise izlaziti na mrezu(bar na travi) ali ga njegov smec volej pa i sam volej cine nesigurnim i zato ostaje na osnovnoj liniji i tad i nema neke sanse protiv igraca koji igraju ofanzivno i izlaze na mrezu....Znaci da bi trebao uzeti za trenera nekog bivseg igraca koji je bio ofanzivac i dobar sa volejima i smec volejima.
Poz...

Ugljesa

pre 14 godina

Potrebno je smanjiti dozivljaje i razmazenost i shvatiti da imamo igraca koji je medju najboljima na svijetu, ali i neki neprikosnoveni sampion. Stoga se njegovo ucesce u cetvrtfinalu moze smatrati uspjehom...To je realnost.

Sta se desava

pre 14 godina

Neverovatno opet ista prica kad ga slusam bilo gde na tv vidi se da je ekstra pametan i da vidi siroko. Onda odigra ovakav mec i ja pomislim igubio se uplasio nije video sebe na terenu, a on izadje 10 minuta posle i zna u dlaku sta je trebao da radi odnosno sta nije radio. Jedino mi ostane da pomislim kako ga neko tera da igubi i on sta ce mora. Na terenu izgleda kao izgubljen da ne zna sta radi, niko ne moze da mi kaze da zna da gubi zato sto igra defanzivno a ne pokusa to da promeni makar izbacivao svaku u aut.

Irene_A

pre 14 godina

Da sam na Noletovom mestu, zabrinula bih se da vidim da protiv mene svi igraju mec zivota.
Kako to da ne igraju protiv Federera, Mareja ili Rafe?

Zato sto su kod Novaka nanjusili krv.
Krv koju on pusta na manjim turnirima ili sa manjim igracima, kao sto je Hale, kao sto je Brizbejn, kao sto je Rodik x2, kao sto je Kolsrajber.
Pa da se ja zovem TeniserX i ja bih mislio da mi je najkraci put do skupog skalpa preko Noleta. Jer presedana ima koliko ti dusa hoce.

Zato Nole mora shvati da nema znacajnih i manje znacajnih meceva. Ono sto Federer shvata odlicno - i to je ono sto ga izdvaja od ostalih, to sto je majstor psiholog - je znacaj zaleta, znacaj reputacije koja se gradi ne na jednom mecu, ne ni na jednom turniru, nego u kraijeri.
On ubira dividende i na racun toga sto je 'legenda na travi, betonu, itd' i onda kad ne zasluzuje, jer je on usao u glavu svojim protivnicima tim imidzom i pre meca.
A taj imidz mora da se brani - tako sto nema meceva kad mu se ne igra, kad je indisponiran, kad bi radije bio negde drugde. On razume da jedan manje vise beznacajan mec na manje vise beznacajnom turniru moze biti izuzetno znacajan na nekom buducem znacajnom turniru. Ne bi Has igrao ovako danas da ga je Nole pobedio u Haleu pre dve nedelje. A da je bio malo koncentrisaniji, mogao je da ga pobedi. U to cvrsto verujem.
Novak ima srce, ima inteligenciju, ali je ocajan STRATEG. To isto vazi i za Anu i za Jelenu. To sto oni moraju da padnu u igri i da dodju na korak do gubljenja je jednim delom i posledica naseg mentaliteta. Ali to je vec jedna druga i veca tema. A i ovako me objavljuju svaki deseti put...

Baghdatis

pre 14 godina

Rece Kohlschreiber posle pobede nad Noletom da mu je to jedan od najlepsih trenutaka u karijeri. Rece isto, evo bas malopre sam slusao i Tommy Haas. Ali bez zezanja, Nick Bolletieri je izjavio kako od Haas-a nema leba i digao je ruke od njega upravo zato sto nema srce!! Pa neka je i 2:0 bilo. Bilo je 2:0 i u RG-u protiv Federera i kad je legao treci set ostao je samo jedan igrac na terenu. Gde je pesnica Nole!? Sto se nisi barem jedanput proderao kad si uzeo taj treci set da se ovaj preko u***e u gace!? Kad budes ponovo zeleo pobedu i bio u stanju za to sve da uradis, e onda ce pobede ponovo i dolaziti. Sve najbolje momce i cuvaj se!!

sasa jokic

pre 14 godina

Da se cetvrti igrac na planeti ovoliko uplasi protivnika, i to dosta slabije rangiranog?! To je stvarno veliki problem u glavi! U taj breku na tri set lopte ne uzeti set?! To veliki igraci sebi ne dopustaju! Samo su Rodzer i Nadal veliki, ostali popunjavaju listu!!!

navijač

pre 14 godina

ma majstore... ko je igrao tenis zna koliko je teško biti najbolji u ulici, a ne na planeti. prema tome, ti nisi glup, nisi nesposoban, ne treba ti siter, samo nastavi da treniraš i igraš, i verujem da će biti bolje... pa i ako treba pauzu da napraviš, odmori malo, odmori glavu, iskuliraj, povrati svežinu i drskost igranja koja te je karakterisala na putu do treće pozicije. pa kreni u pohod na prvu!!!

samo hrabro!!!

Grrrrrrrrr :/

pre 14 godina

Nije kukavica onaj sto se hrabro bori na VIMBLDONU, ni manje ni vise, nego onaj sto ga pljuje i bezuspesno leci svoje komplekse.
Nasi sportisti su najbolje sto imamo, gde ce vam dusa.. ah, pa da, nemate je.

sandokan

pre 14 godina

Ocajan, ocajan prvi servis koji Noletu nije davao nikakvu mogucnost da gradi poene. Bolji je pobedio, a Noletu naravno ostaje da odluci da li ce promeniti svoj stav prema tenisu ili ne. Za top igraca mora mnogo toga da poboljsa i realno ne zasluzuje bolji plasman od 4 mesta, ako ne cak i nize od toga. Zato predlazem mojim zemljacima da se od sada previse ne unose u igre Srpskih tenisere, jer sve dok su oni melanholicni u svojim igrama, zasto onda mi emotivno da pratimo sve njihove meceve. Uz zahvalu za sve do sada ucinjeno.

Has je jedan od retkih igraca koji mi je simpatican, cak i u trenutku kada pobedjuje naseg Noleta. Svaka cas coveku koji je sa svojih 31 godinu odlucio da se vine u nove pobede. Takva upornost i odlucnost je za svako divljenje. Zelim mu osvojeno finale Wimbledona ove godine.

boze dragi

pre 14 godina

Ljudi Djokovic nije danas izgubio od bilo kog tenisera vec od Hasa koji je bio drugi teniser sveta i koji bi da ga povrede nisu sprecile bio dugo u svetskom vrhu. Has je propustio skoro dve godine svoje karijere od 2002. do 2004. i pre te pauze je imao 5-5 sa Samprasom, 2-1 sa Federerom, 2-1 sa Rodikom itd. Vi jednostavno ne mozete da shvatite da Novak nije izmislio tenis i da nije najbolji tehnicar ili najveci talenat u tenisu kao sto vi mislite, cak bih se usudio da kazem da je u teniskim elementima Tomi, kome je nik bolitijeri dozvolio da se skoluje za dzabe zbog svog talenta, bolji od Djokovica.

volim i ja vas, ali ne mogu vise, bre!

pre 14 godina

@ Javna rasprodaja
Prinudna uprava holding kompanije r&r na sinocnoj sednici donela je odluku o sprovodjenju stecajnog postupka. Kako je saopsteno kasnije na konferenciji za stampu, odluka je doneta zbog narusenog imidza kompanije u sportskoj javnosti do kojeg je doslo usled davanja neodmerenih optimisickih izjava prethodnog rukovodstva uoci i za vreme turnira na Vimbldonu.
Nakon uradjenog zavrsnog bilansa i popisa stecajne mase na javnu rasprodaju se stavlja sledece:
• Izlizana tastatura, sedam praznih kutija bensendina, tri pune pepeljare, nekoliko zguzvanih limenki od piva
• Jedan nervni slom u histericnom stanju, slomljeno srce, tuzna faca, bezprovatno izduvani “momentum”, ubudjali optimizam sa vidljivim tragovima defetizma pomesnih sa suicidnim namerama, i propali junski rok
• “Svi moji bivsi i buduci izgovori” – knjiga autorke Jelene Jankovic koja nas na cudesan nacin vodi kroz fantasticni svet mastovitih izgovora za svaku priliku
• Zbirka cvrkutavih osmeha Ane Ivanovic sa najuzbudljivijih turnira – vrlo, vrlo uzbudljivo
• CD compilacija uspesnih drop sotova Novaka Djokovica u trajanju od 4 secunde – nemontirana verzija
• “ Ja u delima ruskih mistika” – nedovrseni rukopis Janka Tipsarevica pisan na najskupljoj kozi – delo, koje vas prema kriticarima Time-sa obasjava spolja, i zato se cita iskljucivo sa naocarima za sunce marke Oakley.
• Uramljena misao “Boli me uvo za vas” sa potpisom Viktora Troickog
• “Pasanski u prvom kolu fjucersa” – zbirka naslova sa sajta b92
• “Bozoljac u drugom kolu fjucersa” zbirka naslova sa sajta b92
• Pakovanje najfinije pljuce marke “ Fedexu sa ljubavlju”
• Zbirka neposlatih pisma pod naslovom “Tebi, moja Rafaelice”
• Link za posvetom od bivse Svetlane iz Londona
• Gramatika srpskog jezika za komentatore pocetnike – 100 nacina kako da “nemoj” napises zajedno, ili mozda obrnuto
• “Transkripcija stranih imena u srpskom jeziku” – kapitalano delo u izdanju sportske redakcije sajta b92
Ponude nemojte slati na adresu …

zoran

pre 14 godina

Novak, koliko god ti Vajda jeste dobar prijatelj, nije vise dobar za vrhunske rezultate - napad na prvo mesto. Odradio je svoj posao sjajno, ali ocigledno, kao sto je i Endi M., stagniras i cak nazadujes. To je ocigledno i ljudima koji ne igraju tenis.

Vajda je dobar da slusa ono primitivno psovanje, verovatno bi te drugi ostavio odavno. Tu je problem. Nasao si nekoga na koga mozes da se istresas, ali nazadujes kao igrac.

Ocigledno je da je kod tebe, vrlo verovatno, malo komplikovanija psiholoska pozadina, ali ne bih ja o tome. Nadji nekog strucnjaka, psihologa, da ti pomogne. Nije to sramota, jer nedovoljno je samo reci kako je problem u glavi.Treba ga i resiti a ti to sasvim sigurno ne znas - u suprotnom nema tebi vise bilo kakavog napretka.

Sve najbolje

E1

pre 14 godina

Pa normalno da je ritern.

Na dan kada su svi ocekivali da ce Federer da ima problema zbog servisa Karlovica, niko nije ni pomisljao da ce Novak biti taj koga ce servis sahraniti.
Verovatno nije ocekivao ni u ludilu da ce servis biti problem, mozda delom i zato sto je paznja skrenuta sa servisa Hasa na servis Karlovica.

U svakom slucaju, Noletu je danas bio problem ritern, ali vec vise puta mu je problem igra na mrezi, kao i ne bas preterano inteligentna igra - toliko puta vraca lopte svom protivniku na ruku, umesto STO DALJE OD NJEGA - da ja nekad pomislim da on mozda ne vidi dobro.
O mlakim loptama po sredini terena a la JJ, ne znam sta da kazem.

Da, magija je nestala.

ABC

pre 14 godina

imam neku podelu tenisera na A, B i C klasu. U "A" spadaju Rafa, Rodzer i Marej. Novak je od danas i definitivno ispao u "B" diviziju, zajedno sa Rodikom, Del Potrom, Cilicem, Hasom, SOderlingom, Davidenkom, Simonom, Congom...
"C" su recimo, Troicki, Tips, Sela, Sepi, Melcer, Andrejev, Ferero, Stepanek, Berdih...

Nismo svi isti

pre 14 godina

@WTATP Lista, 1. jul 2009 20:13)

Slažem se sa Vašom opservacijom o starosnoj dobi (tj. iskustvu) ovogodišnjih učesnika u završnici W, kao i našoj navici da uopšteno preterujemo, a naročito kad je reč o pobedama i porazima. Medjutim, pitao bih Vas nešto drugo; koji su razlozi nezadovoljstva prošlogodišnjim prenosom gren slemova na jav. servisu (sada je b92 otkupio kompletno pravo prenosa na W). Ovo Vas pitam, jer sam izgleda, jedan od retkih koji smatraju da je prošlogodišnji prenos W bio odradjen profesionalno i bez zamerke (ne kažem da i b92 nije za pohvalu). S obzirom da rado pročitam Vaš komentar, nadam se da ćete mi otposlati odgovor (ne menja stvar što imamo različito mišljenje).

JoJo

pre 14 godina

Svaka cast za komentar 11, ali zar vam se ne cini da su svi oni (Rodik, Hjuit, narocito Federer) osvajali grend slemove i vece turnire kada su bili Noletovih godina! Nole definitivno moze, ima potencijala, ali ocigledno ga tenis ne zanima!

pero

pre 14 godina

Vec polako postaje zamorno. Ljudi su se navikli da navijaju za Novaka i one dvije, oni se pristojno smijese navijacima, a ustvari, niti se njima nesto previse igra niti se navijacima previse navija. Sljedeci proces je period uzajamnog hladjenja i trazenje nekih novih heroja za koje cemo navijati. Najgore u svoj ovoj prici je da su sve troje kukavice. Steta.

zoran

pre 14 godina

Svi pominju Hale..pa da vam kazem da je komentataor na BBC-ju rekao da se Novak lepo provodio noc pre finala, svi znamo sta to znaci...to dovoljno govori o njegovom stavu prema tenisu i zbog toga on ne spada u grupu Federer - NAdal - a sada i Endi...on je tipican Sloven..lako se zadovolji sa malim. To kod Engleza i Nemaca jednostavno ne postoji - mentalitet gubitnika.

filip

pre 14 godina

Ljudi, nije mi jasno sto se ovamo prica o godinama kada se ne zna kako ce necija karijere da tece? Bilo je puno mladih koji nijesu uspijevali da odrze dobar ritam... Cist primjer je Jelena Dokic. Pustite komentare i cekajte da vrijeme pokaze da li ce Novak biti sampion jer kako sada stvari stoje i dalje je kilometrima daleko od Rogera i Rafe

necapfc

pre 14 godina

ma ti ces prijatelju vecito imati problema sa ovim ili onim,daleko si ti od Nadala i Federera....ovo je tvoj vrhunac,medju prvih 20...na zalost.

Janko

pre 14 godina

Ђоковић је увек на трави играо слабије,
добро је да је дошао до четвртфинала.
Хас игра добро али ипак има 30 година
а Ђоковић се све време просто вукао по терену,
ипак је проблем психа, типа ''победио ме скоро
и то исто на трави, значи...''!
Требало би и више да тренира,
да узме још неког тренера,
да усаврши све аспекте игре.
Ови коментари типа ''није он ни у првих пет''
су просто малициозни.

kovin

pre 14 godina

Zasluzeno eliminisan.Igrao je dosta kukavicki bez ikakvog razloga.Mislim da smo videli njegov maximum.Njegova karijera pocinje da ide silaznom putanjom.Izvinite ali to je moje skromno misljenje.Pozdrav

ja

pre 14 godina

djokovic se definitivno raspao na komade kako psihicki tako i fizicki, svi koji iole znaju igrati tenis razbijaju ga, sa 20 godina bio je lav a sad lici na nekog bahatog arogantnog manekena kojem je tenis postao hobi

Djordje

pre 14 godina

1. Ne sećam se kada je Nole poslednji put izjavio da mu je cilj da postane No 1?
2. Šta mu znači ono: "sada hoću da se odmorim od tenisa i svega!". Pitam se šta li je to "svega"? Šta on još ima od proesionalnih obaveza osim tenisa?
3. Jedna od glavnih karakteristika sporta je BORBENOST i ŽELJA ZA POBEDOM.
Kod tenisa, tu je i KONCENTRACIJA U BITNIM TRENUCIMA. To je sve krasilo Noleta prošle i preprošle godine. Pitam se gde je to nestalo?
4. Većina velikih igrača počela je sa uspesima još pre punoletstva. Tako je npr. Boris Beker sa 17 godina osvojio Vimbldon. Pitam se da li je AO jedini Noletov uspeh?
5. Konačno, u individualnom sportu gde se vrti ogroman novac, sam igrač je kovač svoje sudbine i sve manipulacije su lako ostvarljive. Kao što sam više puta komentarisao, to se zove: "Šampionski izgubiti meč"!

zobla

pre 14 godina

Mislim da Novak treba da napravi neku promjenu u karijeri...kao da su ga protivnici procitali i nasli taktiku za njegovu igru(slicno se svojevremeno desilo i jimu courieru)...Ja bih licno promijenio trenera...ne kazem da je Vajda krivac za novakove slabije rezultate ali neko osvjezenje mu treba definitivno...Ove godine najslabije rezultate biljezi na najvaznijim turnirima,dok je proslih godina bila kontra situacija.Takodje,treba makar dok je na vrhuncu karijere da se skloni iz ocevih poslovnih kombinacija,jer to moze samo da mu remeti koncentraciju...A i tata Srle bi bolje bilo da se ne pojavljuje na Novakovim mecevima,imam osjecaj da mu samo smeta sa onom nervoznom facom

kovin

pre 14 godina

Zasluzeno eliminisan.Igrao je dosta kukavicki bez ikakvog razloga.Mislim da smo videli njegov maximum.Njegova karijera pocinje da ide silaznom putanjom.Izvinite ali to je moje skromno misljenje.Pozdrav

Shuluburic

pre 14 godina

Djokovicu, razotkriven si! Nije u pitanju los ritern, vec ono sto stoji iza tog riterna, a to je, ne "slaba" psiha, vec slabo srce. Za razliku od Nadala, Federera, Maria i jos nekih, koji su lavcine na terenu, ti si u grupi onih, koji lice na dzukce koji laju sve dok se neko ne savije po kamen. Juce si na konferenciji za novinare rekao kako dolazis sa prostora na kojem su ljudi temperamentni i kako si i sam ti takav, temperamentan. Nadam se da se na danasnjoj konferenciji nasao novinar kome to nije promakao i koji te je na to podsetio i pitao te da li ovako, kao ti danas, gube temperamentni igraci!? E, pa ne gube! To sto si rekao bio je fol i ono tvoje lupanje u srce i busanje je fol. Ti nisi temperamentan, ti si strasljiv. U tom grmu lezi zec! Kakav crni ritern, vrucina, los dan i sl.
Evo, ja priznajem da sam gnevan i razdrazen zbog poraza. Pa kud, bre, Has da te uplasi i veze ti i ruke i noge! Da si bar od Federera izgubio!

bane

pre 14 godina

Pa da, sve je sam rekao. Los ritern i standardni problem u glavi. Nisam odavno gledao slabije riterniranje. Kod sablonskih igraca kakav je Haas to je presudilo pa i sa nikakvim riternom bilo je poravnato. Jednostavno taj Haas nije dovoljno kvalitetan igrac i dovoljno je prosecno riternirati da pukne ko zvecka cak i kad ima ludacku srecu kao danas. Haasu cestitke za zalaganje, stvarno je igrao kako kazu Englezi van svoje koze i samo zbog toga je zasluzio prolaz. Ali on srozava kvalitet polufinala, svidelo se to nekom ili ne. Videcete kako ce Federer lako izaci sa njim, jos lakse nego sa balvanom Karlovicem. Novaku ostaje samo da zali za jos jednom veoma dobrom prilikom da uzme sledeci GS. Jednu je propustio u Parizu takodje zbog problema u glavi. Kada ce poceti da trenira glavu?

WTATP Lista

pre 14 godina

Za Novakov talenat i mogucnosti svaki rezultat ispod polufinala je poprilican neuspeh, bez obzira o kojem se turniru ili podlozi radi - a narocito bole ovakve "ispale" na gren slemovima. Ipak, raduje me sto pokusava i posle ovakvog "ocaja" da ostane pozitivan, jer je to u svakom slucaju najzdraviji pristup u ovakvim situacijama...

A posto smo kao narod tradicionalno skloni da "preterano preterujemo" i kada je rec o pobedama, ali i porazima, zelim pre nego sto neko posalje ovde neku "prejaku" rec samo da podsetim ko sve ove godine igra zavrsnicu Vimbldona (kada neko npr ima 24 godine i 10 meseci, ili 25 godine i 3 meseca u oba slucaja se zaokruzuje na 25 godina... itd...):

Novak Djokovic - 22 godine
Endi Marej - 22 godine
--------------------------
Endi Rodik - 27 godina
Rodzer Federer - 28 godina
Lejton Hjuit - 28 godina
J.K. Ferero - 29 godina
Ivo Karlovic - 30 godina
Tomi Has - 31 godinu

Da pomenem i preostale dame:
Dinara Safina - 23 godine
------------------------
Elena Dementijeva - 28 godina
Serena Vilijams - 28 godina
Venus Vilijams - 29 godina

Znaci od njih 12 osim DVADESETDVOGODISNJEG Novaka samo jos Marej i Safina imaju manje od 27 godina!!!! A vi ga lepo opet otpisujte, penzionisite, lepiti "izgubljen slucaj" etikete koliko vam drago...

Ajmo Nole... US Open sledeca prilika... pa ako i to bude na nivou ove "ne ponovilo se" 2009 sezone... sta da se radi... ali tu je 2010, 2011,...!

Na kraju pozdrav za b92 i nadam se da cete nas jos neki put ovako postedeti "jaDnog servisa" i njihovog par decenija (ne)prevazidjenog nacina i manira prenosenja tenisa i narocito gren slem turnira.

Ugljesa

pre 14 godina

Potrebno je smanjiti dozivljaje i razmazenost i shvatiti da imamo igraca koji je medju najboljima na svijetu, ali i neki neprikosnoveni sampion. Stoga se njegovo ucesce u cetvrtfinalu moze smatrati uspjehom...To je realnost.

lol kovin

pre 14 godina

haha, brate...
decko od 22 godine igra u samom vrhu, takticki pametnije od nekih koj imaju 10 godina vise iskusenja.
ne trosi se kao sto to nadal radi i sve mocniji postaje.
ja mislim da ce sa 25-30. godine on da vlada, slicno sto to radi fedex.

nikol dž. femija

pre 14 godina

Dokle god NOVAK govori "da je velika razlika 1:1 i 2:0 u setovima" NEMA NIŠTA OD PROMENE U GLAVI.

Nedavno tek, IZJAVIO JE da je shvatio da se tenis igra do zadnje lopte !? To je sada, izgleda, zaboravio.

TENIS se na gren slemovima igra u 3 dobijena seta. NE ČUH IZJAVU od Novaka da i ako gubite sa 2:0 IMATE ŠANSU da pobedite. Ne čuh da je i kod 2:1 u setovima mislio pozitivno i verovao da pobeđuje ŠTO JE RANIJE REDOVNO IZJAVLJIVAO a i pobeđivao.

------------------------

U SVAKOM slučaju, blago Noletu, on će sada na odmor, devojka, more, društvo, nema tužnih negativnih siromašnih tema....A MI?

ABC

pre 14 godina

imam neku podelu tenisera na A, B i C klasu. U "A" spadaju Rafa, Rodzer i Marej. Novak je od danas i definitivno ispao u "B" diviziju, zajedno sa Rodikom, Del Potrom, Cilicem, Hasom, SOderlingom, Davidenkom, Simonom, Congom...
"C" su recimo, Troicki, Tips, Sela, Sepi, Melcer, Andrejev, Ferero, Stepanek, Berdih...

necapfc

pre 14 godina

ma ti ces prijatelju vecito imati problema sa ovim ili onim,daleko si ti od Nadala i Federera....ovo je tvoj vrhunac,medju prvih 20...na zalost.

pero

pre 14 godina

Vec polako postaje zamorno. Ljudi su se navikli da navijaju za Novaka i one dvije, oni se pristojno smijese navijacima, a ustvari, niti se njima nesto previse igra niti se navijacima previse navija. Sljedeci proces je period uzajamnog hladjenja i trazenje nekih novih heroja za koje cemo navijati. Najgore u svoj ovoj prici je da su sve troje kukavice. Steta.

sasa jokic

pre 14 godina

Da se cetvrti igrac na planeti ovoliko uplasi protivnika, i to dosta slabije rangiranog?! To je stvarno veliki problem u glavi! U taj breku na tri set lopte ne uzeti set?! To veliki igraci sebi ne dopustaju! Samo su Rodzer i Nadal veliki, ostali popunjavaju listu!!!

Sta se desava

pre 14 godina

Neverovatno opet ista prica kad ga slusam bilo gde na tv vidi se da je ekstra pametan i da vidi siroko. Onda odigra ovakav mec i ja pomislim igubio se uplasio nije video sebe na terenu, a on izadje 10 minuta posle i zna u dlaku sta je trebao da radi odnosno sta nije radio. Jedino mi ostane da pomislim kako ga neko tera da igubi i on sta ce mora. Na terenu izgleda kao izgubljen da ne zna sta radi, niko ne moze da mi kaze da zna da gubi zato sto igra defanzivno a ne pokusa to da promeni makar izbacivao svaku u aut.

fenomen

pre 14 godina

Do danasnjeg meca Novak je sasvim solidno odradio ovaj turnir i po meni je i iskreno odgovorio da je za danasnji poraz kriva defanzivna igra. Zbog posla nisam gledao prvi set ali u ova preostala 4 seta nisam video nijednu skracenu loptu s Novakove strane sto mi je bas cudno kad se zna koliko voli da odigra taj udarac.
Od samog Novaka smo culi da nema nameru da menja Vajdu ali bi mu svakako koristilo da uz Vajdu uzme jos jednog trenera koji mu moze pomoci u onim segmentima igre koji mu nisu na visokom nivou a tu pre svega mislim na izlaske na mrezu i smec voleje. Takodje, veoma cesto, raspali po loptici iz nekog besa i izbaci je u aut a to se desava zato sto nesto nije u redu sa njegovim razmisljanjem. Ostaje nam (njegovim navijacima) da pratimo kako ce se odvijati na betonu do kraja godine i hoce li krenuti ka gore ili na dole. Ova sredina mu nikako ne odgovara. Novak nema fizicku spremu Nadala da bi igrao defanzivu i toga je valjda svestan. Kad mu ide servis trebao bi mnogo vise izlaziti na mrezu(bar na travi) ali ga njegov smec volej pa i sam volej cine nesigurnim i zato ostaje na osnovnoj liniji i tad i nema neke sanse protiv igraca koji igraju ofanzivno i izlaze na mrezu....Znaci da bi trebao uzeti za trenera nekog bivseg igraca koji je bio ofanzivac i dobar sa volejima i smec volejima.
Poz...

JoJo

pre 14 godina

Svaka cast za komentar 11, ali zar vam se ne cini da su svi oni (Rodik, Hjuit, narocito Federer) osvajali grend slemove i vece turnire kada su bili Noletovih godina! Nole definitivno moze, ima potencijala, ali ocigledno ga tenis ne zanima!

kovin

pre 14 godina

Zasluzeno eliminisan.Igrao je dosta kukavicki bez ikakvog razloga.Mislim da smo videli njegov maximum.Njegova karijera pocinje da ide silaznom putanjom.Izvinite ali to je moje skromno misljenje.Pozdrav

filip

pre 14 godina

Ljudi, nije mi jasno sto se ovamo prica o godinama kada se ne zna kako ce necija karijere da tece? Bilo je puno mladih koji nijesu uspijevali da odrze dobar ritam... Cist primjer je Jelena Dokic. Pustite komentare i cekajte da vrijeme pokaze da li ce Novak biti sampion jer kako sada stvari stoje i dalje je kilometrima daleko od Rogera i Rafe

Grrrrrrrrr :/

pre 14 godina

Nije kukavica onaj sto se hrabro bori na VIMBLDONU, ni manje ni vise, nego onaj sto ga pljuje i bezuspesno leci svoje komplekse.
Nasi sportisti su najbolje sto imamo, gde ce vam dusa.. ah, pa da, nemate je.

boze dragi

pre 14 godina

Ljudi Djokovic nije danas izgubio od bilo kog tenisera vec od Hasa koji je bio drugi teniser sveta i koji bi da ga povrede nisu sprecile bio dugo u svetskom vrhu. Has je propustio skoro dve godine svoje karijere od 2002. do 2004. i pre te pauze je imao 5-5 sa Samprasom, 2-1 sa Federerom, 2-1 sa Rodikom itd. Vi jednostavno ne mozete da shvatite da Novak nije izmislio tenis i da nije najbolji tehnicar ili najveci talenat u tenisu kao sto vi mislite, cak bih se usudio da kazem da je u teniskim elementima Tomi, kome je nik bolitijeri dozvolio da se skoluje za dzabe zbog svog talenta, bolji od Djokovica.

ja

pre 14 godina

djokovic se definitivno raspao na komade kako psihicki tako i fizicki, svi koji iole znaju igrati tenis razbijaju ga, sa 20 godina bio je lav a sad lici na nekog bahatog arogantnog manekena kojem je tenis postao hobi

zoran

pre 14 godina

Svi pominju Hale..pa da vam kazem da je komentataor na BBC-ju rekao da se Novak lepo provodio noc pre finala, svi znamo sta to znaci...to dovoljno govori o njegovom stavu prema tenisu i zbog toga on ne spada u grupu Federer - NAdal - a sada i Endi...on je tipican Sloven..lako se zadovolji sa malim. To kod Engleza i Nemaca jednostavno ne postoji - mentalitet gubitnika.

Djordje

pre 14 godina

1. Ne sećam se kada je Nole poslednji put izjavio da mu je cilj da postane No 1?
2. Šta mu znači ono: "sada hoću da se odmorim od tenisa i svega!". Pitam se šta li je to "svega"? Šta on još ima od proesionalnih obaveza osim tenisa?
3. Jedna od glavnih karakteristika sporta je BORBENOST i ŽELJA ZA POBEDOM.
Kod tenisa, tu je i KONCENTRACIJA U BITNIM TRENUCIMA. To je sve krasilo Noleta prošle i preprošle godine. Pitam se gde je to nestalo?
4. Većina velikih igrača počela je sa uspesima još pre punoletstva. Tako je npr. Boris Beker sa 17 godina osvojio Vimbldon. Pitam se da li je AO jedini Noletov uspeh?
5. Konačno, u individualnom sportu gde se vrti ogroman novac, sam igrač je kovač svoje sudbine i sve manipulacije su lako ostvarljive. Kao što sam više puta komentarisao, to se zove: "Šampionski izgubiti meč"!

sandokan

pre 14 godina

Ocajan, ocajan prvi servis koji Noletu nije davao nikakvu mogucnost da gradi poene. Bolji je pobedio, a Noletu naravno ostaje da odluci da li ce promeniti svoj stav prema tenisu ili ne. Za top igraca mora mnogo toga da poboljsa i realno ne zasluzuje bolji plasman od 4 mesta, ako ne cak i nize od toga. Zato predlazem mojim zemljacima da se od sada previse ne unose u igre Srpskih tenisere, jer sve dok su oni melanholicni u svojim igrama, zasto onda mi emotivno da pratimo sve njihove meceve. Uz zahvalu za sve do sada ucinjeno.

Has je jedan od retkih igraca koji mi je simpatican, cak i u trenutku kada pobedjuje naseg Noleta. Svaka cas coveku koji je sa svojih 31 godinu odlucio da se vine u nove pobede. Takva upornost i odlucnost je za svako divljenje. Zelim mu osvojeno finale Wimbledona ove godine.

E1

pre 14 godina

Pa normalno da je ritern.

Na dan kada su svi ocekivali da ce Federer da ima problema zbog servisa Karlovica, niko nije ni pomisljao da ce Novak biti taj koga ce servis sahraniti.
Verovatno nije ocekivao ni u ludilu da ce servis biti problem, mozda delom i zato sto je paznja skrenuta sa servisa Hasa na servis Karlovica.

U svakom slucaju, Noletu je danas bio problem ritern, ali vec vise puta mu je problem igra na mrezi, kao i ne bas preterano inteligentna igra - toliko puta vraca lopte svom protivniku na ruku, umesto STO DALJE OD NJEGA - da ja nekad pomislim da on mozda ne vidi dobro.
O mlakim loptama po sredini terena a la JJ, ne znam sta da kazem.

Da, magija je nestala.

Nismo svi isti

pre 14 godina

@WTATP Lista, 1. jul 2009 20:13)

Slažem se sa Vašom opservacijom o starosnoj dobi (tj. iskustvu) ovogodišnjih učesnika u završnici W, kao i našoj navici da uopšteno preterujemo, a naročito kad je reč o pobedama i porazima. Medjutim, pitao bih Vas nešto drugo; koji su razlozi nezadovoljstva prošlogodišnjim prenosom gren slemova na jav. servisu (sada je b92 otkupio kompletno pravo prenosa na W). Ovo Vas pitam, jer sam izgleda, jedan od retkih koji smatraju da je prošlogodišnji prenos W bio odradjen profesionalno i bez zamerke (ne kažem da i b92 nije za pohvalu). S obzirom da rado pročitam Vaš komentar, nadam se da ćete mi otposlati odgovor (ne menja stvar što imamo različito mišljenje).

Irene_A

pre 14 godina

Da sam na Noletovom mestu, zabrinula bih se da vidim da protiv mene svi igraju mec zivota.
Kako to da ne igraju protiv Federera, Mareja ili Rafe?

Zato sto su kod Novaka nanjusili krv.
Krv koju on pusta na manjim turnirima ili sa manjim igracima, kao sto je Hale, kao sto je Brizbejn, kao sto je Rodik x2, kao sto je Kolsrajber.
Pa da se ja zovem TeniserX i ja bih mislio da mi je najkraci put do skupog skalpa preko Noleta. Jer presedana ima koliko ti dusa hoce.

Zato Nole mora shvati da nema znacajnih i manje znacajnih meceva. Ono sto Federer shvata odlicno - i to je ono sto ga izdvaja od ostalih, to sto je majstor psiholog - je znacaj zaleta, znacaj reputacije koja se gradi ne na jednom mecu, ne ni na jednom turniru, nego u kraijeri.
On ubira dividende i na racun toga sto je 'legenda na travi, betonu, itd' i onda kad ne zasluzuje, jer je on usao u glavu svojim protivnicima tim imidzom i pre meca.
A taj imidz mora da se brani - tako sto nema meceva kad mu se ne igra, kad je indisponiran, kad bi radije bio negde drugde. On razume da jedan manje vise beznacajan mec na manje vise beznacajnom turniru moze biti izuzetno znacajan na nekom buducem znacajnom turniru. Ne bi Has igrao ovako danas da ga je Nole pobedio u Haleu pre dve nedelje. A da je bio malo koncentrisaniji, mogao je da ga pobedi. U to cvrsto verujem.
Novak ima srce, ima inteligenciju, ali je ocajan STRATEG. To isto vazi i za Anu i za Jelenu. To sto oni moraju da padnu u igri i da dodju na korak do gubljenja je jednim delom i posledica naseg mentaliteta. Ali to je vec jedna druga i veca tema. A i ovako me objavljuju svaki deseti put...

Dr No

pre 14 godina

A ja se nadam, nadam, NADAM! Ali bolje bi bilo da skontam svoju ekonomiju i na neki nacin odem na more. LJUDI, GDE GOD BILI, DA BOG DA DA VAM SE SVE ZELJE ISPUNE!

navijač

pre 14 godina

ma majstore... ko je igrao tenis zna koliko je teško biti najbolji u ulici, a ne na planeti. prema tome, ti nisi glup, nisi nesposoban, ne treba ti siter, samo nastavi da treniraš i igraš, i verujem da će biti bolje... pa i ako treba pauzu da napraviš, odmori malo, odmori glavu, iskuliraj, povrati svežinu i drskost igranja koja te je karakterisala na putu do treće pozicije. pa kreni u pohod na prvu!!!

samo hrabro!!!

zoran

pre 14 godina

Novak, koliko god ti Vajda jeste dobar prijatelj, nije vise dobar za vrhunske rezultate - napad na prvo mesto. Odradio je svoj posao sjajno, ali ocigledno, kao sto je i Endi M., stagniras i cak nazadujes. To je ocigledno i ljudima koji ne igraju tenis.

Vajda je dobar da slusa ono primitivno psovanje, verovatno bi te drugi ostavio odavno. Tu je problem. Nasao si nekoga na koga mozes da se istresas, ali nazadujes kao igrac.

Ocigledno je da je kod tebe, vrlo verovatno, malo komplikovanija psiholoska pozadina, ali ne bih ja o tome. Nadji nekog strucnjaka, psihologa, da ti pomogne. Nije to sramota, jer nedovoljno je samo reci kako je problem u glavi.Treba ga i resiti a ti to sasvim sigurno ne znas - u suprotnom nema tebi vise bilo kakavog napretka.

Sve najbolje

Baghdatis

pre 14 godina

Rece Kohlschreiber posle pobede nad Noletom da mu je to jedan od najlepsih trenutaka u karijeri. Rece isto, evo bas malopre sam slusao i Tommy Haas. Ali bez zezanja, Nick Bolletieri je izjavio kako od Haas-a nema leba i digao je ruke od njega upravo zato sto nema srce!! Pa neka je i 2:0 bilo. Bilo je 2:0 i u RG-u protiv Federera i kad je legao treci set ostao je samo jedan igrac na terenu. Gde je pesnica Nole!? Sto se nisi barem jedanput proderao kad si uzeo taj treci set da se ovaj preko u***e u gace!? Kad budes ponovo zeleo pobedu i bio u stanju za to sve da uradis, e onda ce pobede ponovo i dolaziti. Sve najbolje momce i cuvaj se!!

volim i ja vas, ali ne mogu vise, bre!

pre 14 godina

@ Javna rasprodaja
Prinudna uprava holding kompanije r&r na sinocnoj sednici donela je odluku o sprovodjenju stecajnog postupka. Kako je saopsteno kasnije na konferenciji za stampu, odluka je doneta zbog narusenog imidza kompanije u sportskoj javnosti do kojeg je doslo usled davanja neodmerenih optimisickih izjava prethodnog rukovodstva uoci i za vreme turnira na Vimbldonu.
Nakon uradjenog zavrsnog bilansa i popisa stecajne mase na javnu rasprodaju se stavlja sledece:
• Izlizana tastatura, sedam praznih kutija bensendina, tri pune pepeljare, nekoliko zguzvanih limenki od piva
• Jedan nervni slom u histericnom stanju, slomljeno srce, tuzna faca, bezprovatno izduvani “momentum”, ubudjali optimizam sa vidljivim tragovima defetizma pomesnih sa suicidnim namerama, i propali junski rok
• “Svi moji bivsi i buduci izgovori” – knjiga autorke Jelene Jankovic koja nas na cudesan nacin vodi kroz fantasticni svet mastovitih izgovora za svaku priliku
• Zbirka cvrkutavih osmeha Ane Ivanovic sa najuzbudljivijih turnira – vrlo, vrlo uzbudljivo
• CD compilacija uspesnih drop sotova Novaka Djokovica u trajanju od 4 secunde – nemontirana verzija
• “ Ja u delima ruskih mistika” – nedovrseni rukopis Janka Tipsarevica pisan na najskupljoj kozi – delo, koje vas prema kriticarima Time-sa obasjava spolja, i zato se cita iskljucivo sa naocarima za sunce marke Oakley.
• Uramljena misao “Boli me uvo za vas” sa potpisom Viktora Troickog
• “Pasanski u prvom kolu fjucersa” – zbirka naslova sa sajta b92
• “Bozoljac u drugom kolu fjucersa” zbirka naslova sa sajta b92
• Pakovanje najfinije pljuce marke “ Fedexu sa ljubavlju”
• Zbirka neposlatih pisma pod naslovom “Tebi, moja Rafaelice”
• Link za posvetom od bivse Svetlane iz Londona
• Gramatika srpskog jezika za komentatore pocetnike – 100 nacina kako da “nemoj” napises zajedno, ili mozda obrnuto
• “Transkripcija stranih imena u srpskom jeziku” – kapitalano delo u izdanju sportske redakcije sajta b92
Ponude nemojte slati na adresu …

zobla

pre 14 godina

Mislim da Novak treba da napravi neku promjenu u karijeri...kao da su ga protivnici procitali i nasli taktiku za njegovu igru(slicno se svojevremeno desilo i jimu courieru)...Ja bih licno promijenio trenera...ne kazem da je Vajda krivac za novakove slabije rezultate ali neko osvjezenje mu treba definitivno...Ove godine najslabije rezultate biljezi na najvaznijim turnirima,dok je proslih godina bila kontra situacija.Takodje,treba makar dok je na vrhuncu karijere da se skloni iz ocevih poslovnih kombinacija,jer to moze samo da mu remeti koncentraciju...A i tata Srle bi bolje bilo da se ne pojavljuje na Novakovim mecevima,imam osjecaj da mu samo smeta sa onom nervoznom facom

Janko

pre 14 godina

Ђоковић је увек на трави играо слабије,
добро је да је дошао до четвртфинала.
Хас игра добро али ипак има 30 година
а Ђоковић се све време просто вукао по терену,
ипак је проблем психа, типа ''победио ме скоро
и то исто на трави, значи...''!
Требало би и више да тренира,
да узме још неког тренера,
да усаврши све аспекте игре.
Ови коментари типа ''није он ни у првих пет''
су просто малициозни.